1. Zelim da kazem da svi koji spominju Teslu, Edisona, Galilea i ostale genijace koji su prvo bili ismevani a onda postali istorijske licnosti, dok su izlagali svoje teorije nisu izlagali rizikovali nicije zivote svojim stavovima. Izjava da Novak nikog nije terao je glupa jer on nije obican covek nego neko ko je uzor
    (Zoran Andjelkovic)

    Ne lupetaj - Edison je vrsio javne demonstracije Tesline dvosmerne struje tako sto bi ubijao pse da bi 'dokazao' da je Teslin izum 'smrtonosan'. Koliko je stotina hiljada ljudi je izginulo u ekperimentalnim tehnologijama ili medicinskim eksperimentima?

    PS. Novakov uticaj ne neciji stav oko korone je ravan uticaju Karji Irvinga na povecanje broja ravnozemljasa kad je rekao da je Zemlja ravna ploca. Generalno, price o tome da su sportisti uzori cija se svaka rec i postupak usvajaju po automatizmu su lupetanja ostarele malogradjanstine.
    ("U moje vreme sportisti su bili za primer...", 27. jun 2020 19:44)

    # Link komentara

  2. Nolo obožava nauku. Naročito hemiju.
     (ePufta, 27. jun 2020 18:20)

    # Link komentara

  3. Ona misli recimo na Novakovu izjavu da se mislima može uticati na vodu. I nažalost u pravu je.
    (Sima, 27. jun 2020 17:57)

    # Link komentara

  4. Čuli ste za duboku državu. Novakovi stavovi se kose sa stavovima duboke države (protiv vakcinacije, ovoga, onoga). Postoje teorije zavere da je neko debelo plaćen ( eto možda Dimitrov) da uradi to što je urađeno. Ova korona je virus kao svi ostali virusi koje mi nazivamo gripa. Ranijih godina od virusa gripa je umiralo mnogo više ljudi. Podržavam Novaka naravno, treba kontrirati tkz. dubokoj državi, jer samo kontrama se mogu raskrinkati njihovi planovi i namere.
    (Ivana Mijatović, 27. jun 2020 17:47)

    # Link komentara

  5. Kako se lako skrenulo sa teme o ozbiljnosti gluposti koju je Novak napravio na temu svetske zavere. Zelim da kazem da svi koji spominju Teslu, Edisona, Galilea i ostale genijace koji su prvo bili ismevani a onda postali istorijske licnosti, dok su izlagali svoje teorije nisu izlagali rizikovali nicije zivote svojim stavovima. Izjava da Novak nikog nije terao je glupa jer on nije obican covek nego neko ko je uzor i cak i Ivanisevic je rekao da kada te Novak pozove ti ne odbijas. A sada malo o nauci kao drugom misljenju. Sam novak je prosao kroz to i trebalo bi da zna. Kada je posle RG imao pad, a to je bilo 2016 prvo je cutao o laktu jer su ga jos malo pratili rezultati, cutao je do Wimbldona 2017 i onda objavio problem ali isto tako na pitanje da li ce da ide na operaciju je izjavio da je on vise za "prirodne puteve izlecenja nego za da ide pod noz". Videli smo kako je prirodan put radio za njega sve do AO 2018, ne secam se da je igde prosao dva kola gde je igrao i onda se odlucio za naucni pristu to jest operaciju. Cetiri mesaca kasnije je osvojio Wimbldon i do AO 2020 je od 7 osvojio 5 GS. Rekao bih da to ima veze sa medicinom a ne sa prirodom. Da li ce biti prvi na kraju godine ne znamo, ali neko napisa da je vec obezbedio mesto budale broj 1 za 31.12.2020. Pa dobro, tu titulu jos nije imao. A bojim se da ce na Wimbldonu i USA openu gde ga bas "vole" imati dosta susreta trece vrste sa paradajizima i jajima kada izadje na teren. Bolje da se igra bez publike. Inace skafander
    (Zoran Andjelkovic, 27. jun 2020 12:56)

    # Link komentara

  6. Ako je tako kako ona kaze, onda je Novak samo jedan pripadnik svog naroda koji veruje u kojekakve gluposti a ne veruje u konkretne stvari i dokaze. Malo smo zastranili kao nacija, cim nam je i na vlasti ova klika, to jasno govori kakvi smo i sta sve moze da nam se usadi u glavu i cemu sve mozemo da poverujemo. Od cega se pametan krsti... Svakako je ljudima lakse da shvate objasnjenje iz Treceg oka nego da malo ukljuce mozak i procitaju nesto pametno i logicno. Mi ionako najvise volimo rijaliti, to je nas nivo razumevanja realnosti.
    (Pripadnik svog naroda, 27. jun 2020 12:37)

    # Link komentara

  7. Uz svo dužno poštovanje prema teniseru, zaista je teško reći nešto pozitivno o nekome ko internet vezu pojačava 'kristalom'...
    (Domi, 27. jun 2020 12:31)

    # Link komentara

  8. Pa sto jest, jest. Procentualno i najveci broj ravnozemljasa dolazi iz srbije i amerike. Ti isti srbi danima su ostavljali komentare kako je virus krenuo iz amerike da bi upropastio kinu. Haha. Verovatno je iz istog razloga harao i po mocnoj italiji te spaniji a tek sad je kreno i na balkanski tigar. Ju, ju, ju....
    (sasa, 27. jun 2020 11:04)

    # Link komentara

  9. sve je u pravu.
     (neutralni felš, 27. jun 2020 09:12)

    # Link komentara

  10. Kaže Meri Karillo bilo je zastrašujuće gledati kako se turnir odvijao: ljudi bez majica, skupljači loptica, linijske sudije itd, itd. Dobro i šta? Nekoliko zaraženih uglavnom bez ikakvih simptoma. Ja zaista ne vidim šta je tu zastrašujuće! Ajde razmislite da li stvarno tu ima išta imalo zastrašujuće?
    I sad ona zaključuje da li neko priznaje ili ne priznaje nauku. Pa najveći problem sa naukom je taj što svetska finansijska elita koristi nauku isključivo za ličnu zaradu. A Nole tu ne spada jer Nole je sportska elita i zaradjuje isključivo od i u vezi sa tenisom!
    Da je Meri u svoje vreme bolje igrala tenis ne bi morala sada da širi lažnu propagandu za novac.
    (Pedja, 27. jun 2020 09:06)

    # Link komentara

  11. Ironija price o Novaku i njegovoj nedodirljivosti kod Srba je sto je glavni argument njegov uspeh koji se meri zaradjenom kolicinom novca.A onda se pljuje po zapadu gde je to jedino merilo.Brani se pravo na misljenje,bez uzimanja u obzir Novakovog uticaja na javnost,ma kakvu budalastinu uradio ili izrekao.Testiranja kazu 7 od 10 petnaestogodisnjaka u Srbiji su funkcionalno nepismeni.I to oni sto su isli u skolu,za razliku od Novaka.To sto se nama ne svidja ono sto vidimo u ogledalu,ne resava se njegovim razbijanjem.
    (Ranko, 27. jun 2020 08:28)

    # Link komentara

  12. "Njegov jedini " greh " u prici je njegova iskrenost i protivljnje da se u jedan zdrav organizam unosi stotine supstanci ,supstanci sumnjivog porekla."

    Ovako ovde brane Đokovićevo protivljenje vakcini.

    A ne znaju, jadni, da isti taj Đoković u svoj organizam unosi gomilu supstanci sumnjivog porekla - npr. tečno srebro i "Zlatni um" - i još se hvališe time uživo na svom Instagramu dok razgovara sa prodavcem tih supstanci, "Irancem" iz Kalifornije Šervinom koji prodaje Đokoviću masu suplemenata.

    Kako sam Đoković kaže, on svakodnevno uzima tečno srebro (radi jačanja imuniteta??) i "Zlatni um" (radi "povezivanja tela i uma"??). I njegova žena i deca to uzimaju.

    Tečno srebno nema nikakvo dejstvo na imunitet i veoma je štetno po organizam u dužem periodu i u većim dozama, a za decu je štetno i u malim dozama. A uopšte se ne zna šta sadrži taj "Zlatni um" (to vam je baš tipična "supstanca sumnjivog porekla").

    Dakle, o tome govori Meri Kariljo kad kaže da Đoković nekritički stavlja u istu ravan nauku i kvazinauku. Nauku dovodi u pitanje, a u sebe bez provere i pogovora trpa sve što mu predloži njegov poslednji u nizu gurua.
    (zoki, 27. jun 2020 01:32)

    # Link komentara

  13. Dobro, lepo ste gospođo Mari Kariljo iskritikovali Noleta zbog Adria Tura a sad, bilo bi lepo da svoju pažnju usmerite malo ka severu Evrope, konkretno na ostrvu, u Liverpulu, tamo je prošlu noć jedna "mala" "grupica" navijača od nekih cirka 50 hiljada vatrenih fanova sa Kopa Liverpula proslavljalo grleći se i ljubeći dugo čekanu titulu Liverpula u Premijer ligi! Ni igrači njihovog omiljenog kluba nisu izostali, bučno su, grleći se i ljubeći, slavili u zatvorenoj prostoriji bez maski, rukavica i svega ostalog, tu titulu! Šta mislite draga gospođo, da li neko i zbog toga mora snositi odgovornost ili je samo Nole dežurni krivac na ovoj planeti za sve njene probleme?
    (Oposum, divna životinjica, 26. jun 2020 23:53)

    # Link komentara

  14. A sta da je Novak sa zapada? A ne iz male ocrnjene Srbije na "istoku"...
     (salemega, 26. jun 2020 22:54)

    # Link komentara

  15. Nauka u sluzbi svetskog kriminala nije ni nauka ni drugo misljenje vec samo kriminal.
    (Nata, 26. jun 2020 17:55)

    Idi! Kriminal će da iskoristi svako dostignuće, tikvo, samo ako mu ide u korist.
    (Dragance, 26. jun 2020 22:32)

    # Link komentara

  16. Vaši infantilni i imbecilni napadi na Zapad su degutantni. Trebalo bi da vas roditelju izlemaju propisno, i malo upišu u neku školu, uz žestoke batine kad iz nje budete bežali.
    (laf u srcu, 26. jun 2020 22:25)

    # Link komentara

  17. Ok da se neko ili nesto kritikuje, pogotovu ako ima mesta za tako nesto, ali kad sve dolazi iz iste kuhinje, zbog nekih licnih interesa (us open)... Bezobrazno..
     (Pant.LA, 26. jun 2020 21:40)

    # Link komentara

  18. Zapadni smradovi zacepite vise labrnje!!!!!Svaki dan svaka zapadna zemlja 5x gore krsi pravila o koroni a oni samo po Noletu jer je SRBIN.
    (Radoslav, 26. jun 2020 18:08)

    Oni jesu smradovi, ali u ovome su sa svim u pravu! Zašto on pravi neke turnire? Da se pravi laf I da zaradi malo pare.. Ništa drugo.. A za vakcine mu se ceo svet smeje.. Zašto on mora da daje svoje "poglede" na stvari?! Kad je to neko drugi u top 3 radio? Niti je doktor ni sestra! Čuti čoveče I budi oprezan! Misli šta hoćeš ali ne pametuj!
    (HanSolo, 26. jun 2020 18:19)

    Zasto su u pravu ?? Kao drugo ocigledno nemas pojma zasta su te pare namenjene . Kao trece ,ko mu se smeje za vakcinu ?! Privatni mediji ,da !! Ljudi ,pa i ne bas ?! cetvrto , to sto niko iz top tri nije radio samo pokazuje da nisu hteli da se zamere nikome i da ne talasaju i da su hteli da ih vole . peto , dao je odgovor na pita je novinara sta dalje i kako se takmiciti u vreme korone ili cekati vakcinu , na sta je on dao svoje misljenje ,iskreno , a ne" e cekacemo vakcinu a ovamo sam protiv " . Njegov jedini " greh " u prici je njegova iskrenost i protivljnje da se u jedan zdrav organizam unosi stotine supstanci ,supstanci sumnjivog porekla . Problem i sablon su isti , sto se vise prica o necemu toga manje ima , tako je i s demokratijom , slobodom izbora i govora . A tu je jos jedna poenta , Novak se ( mozda i igrom slucaja ) ne bori za samo za sebe u ovoj prici i za svoje pravo i slobodu , vec pravi mesto sutra da izadju i drugi i javno kazu svoje misljene i da se cuju , ali opet , zasto da se cuju kad danas samo i iskljucivo meistrim mediji smeju da se cuju i da kreiraju misljnje vecine , svako drugo misljnje je vesticarenje , na kraju ovo ispade lov na vestice a covek samo trazi pravo koje mu je obecano kao ljudskom bicu i konvencijom !!!!!
     (Ernesto ce, 26. jun 2020 21:34)

    # Link komentara

  19. "Imate intervju Dzordza Besta iz sezdesetih godina, gde kada ga novinarka pita za vakcinu ili nesto slicno"
    @Don


    Ne znam za Džordža Besta, ali znam da je Jirgen Klop rekao reporteru nešto slično za koronu "Što bi se snaga mog mišljenja o koroni razlikovala od snage tvog (misleći na reportera) mišljenja, a ja tebe nisam pitao za tvoje mišljenje o koroni. Lekari su za to stručni i moje je da ih poslušam."
    (DrS, 26. jun 2020 21:28)

    # Link komentara

  20. Naravno da je Srbin kriv.
    (Prosečna Jevrejka, 26. jun 2020 21:18)

    # Link komentara

  21. Moje mišljenje je da je Zemlja ravna, a Sunce se okreće oko nje. Neki misle drugačije, ali moja uverenja su takva, imam pravo na njih!
     (Prosečan Srbin, 26. jun 2020 20:51)

    # Link komentara

  22. (Naučnik, 26. jun 2020 19:15)

    Hoće, pogotovo ako je to dobar PR ili ako donosi još novca.
    (John, 26. jun 2020 20:28)

    # Link komentara

  23. SVETOST NAUKE ??
    JEL TO NEKA SEKTA ?? ..
    STRAŠNO !! ..
    (Nikola, 26. jun 2020 20:17)

    # Link komentara

  24. .... svi koji Novakovo ime pominju u negativnoj konotaciji samo treba da se sete šta su sami učinili od svog života i koliko su novca sami zaradili .... Toliko ...
     (S, 26. jun 2020 19:48)

    # Link komentara

  25. Radujem se što je deset miliona Srba dokazalo, na ovom sajtu, da su naučnici jako sumnjivi i da je Novak u pravu, ali ipak je išao kod "naučnika" da se testira, zaobišao je i genija dr Nestorovića, i danas o njemu brinu lekari a ne oni što nose litije i grle drveće, a ono što deluje jadno to je da većina Srba ne veruje u nauku, nego u molitve kojima se otrovana voda (Novakov izum) može pročistiti i postati lekovita. Ne želim da budem ciničan, ali kad se njegov otac razboleo, lečili su ga prvo svi vidari i travari i vračare i magovi, Srđanu je bivalo sve teže, "i sigurno ne bih preživeo da nisam otišao u jednu čuvenu minhensku kliniku", Novak ga je tamo odveo, verujem da su ga stranci iz tima naterali da oca povere nauci, tako da mi nije jasno šta se to sa nama desilo da slušamo gluposti o štetnosti medicine i farmacije, kako smo se vratili u zaostalo pleme i još se to ludili širi po Srbiji, akciju predvodi primitivni i nepismeni.
    (Ne može Novak da bude ispred Tesle, 26. jun 2020 19:43)

    # Link komentara

  26. @ I kakve veme ima da li je Bugarin doneo virus ili ga je i on pokupio kod nas? Da bu bile bolje mere zaštite ne bi se toliki ljudi razboleli. A mere nisu bile nikakve, nije ih ni bilo.
    (Pit, 26. jun 2020 18:59)

    Da, ali za to nije kriv Djokovic nego vlada.
    (Riki, 26. jun 2020 19:39)

    # Link komentara

  27. @ A odakle takav zaključak, ako je Tim negativan, da se ostali nisu zarazili u Beogradu? Pa nisu ovde u pitanju bojni otrovi da sve živo pobiju. Ivanišević je dva puta bio negativan, pa ga eno treći pozitivan.

    I da, puna podrška Đokoviću. Jedini propust koji nisu smeli imati je obavezno testiranje pre turnira u Beogradu, i Zadru i tako bi predupredili apostrofiranu krivicu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sve je relativno, 26. jun 2020 17:31)

    Kako otkud. Pa kad je bio sa njima u onako prisnom kontaktu morao bi se zaraziti. Ako se pitas kako onda Zverev nije, reci cu ti da je on prebolovao korona virus ranije jos kad se prvi put pojavio u Kini. Zaraza sigurno nije iz Beograda. Mislim da je Dimitrov to donio iz Sofije u Zadar.
    Ok, nije bilo mjera testiranja ali sta je tu Djokovic kriv. Ne moze on naredjivati Hrvatskim vlastima.
    (Riki, 26. jun 2020 19:34)

    # Link komentara

  28. U pitanju je čista PLANdemija. Prvi test prošao (uspešno po njih uz malo više cenzure), drugi test žure, bio planiran na jesen a već ga pokrenuli.
    A Novak je samo ipak dobro informisan bio a ima i previše love pa nije bilo lako začepiti mu usta.
    (PLANdemija, 26. jun 2020 19:25)

    # Link komentara

  29. @John, ni najgluplji čovek, koji ima novca, neće dati novac za nešto u šta ne veruje. Daće ga verovatno za nešto glupo i neostvarivo u šta veruje, ali nema šanse da uloži u ono u šta ne veruje.
    (Naučnik, 26. jun 2020 19:15)

    # Link komentara

  30. U poredjenju sa Djokovicem, ova zena podseca na srednjovekovne evropske lekare koji su za svaku bolest prepisivali pustanje krvi. Nauka je egzaktna stvar i tamo se stize razmenom misljenja, cak i onih koji se cine idiotskim. Onog trenutka kad prestane da se sumnja u nauku, ona postaje religiozni kult. Teslu su smatrali za polu-ludaka, Ajnstajnu su se smejali, Pastera su proglasavali prevarantom, a Galileu su pretili lomacom, samo zato sto su se usudili da poremete status quo i unosne karijere i pozicije onih koji profitiraju od tog stanja.
    (Naucnik, 26. jun 2020 19:13)

    # Link komentara

  31. Nije samo Nole takav svi balkanjerosi su takvi, najpametniji, najlukaviji i najmudriji u svemu. Mi jesmo seljacki lukavi i uvijek se snadjemo ali da smo mudri Balkan bi bio ko Skandinavija a ne raspad sistema.
    (Aztec Warrior, 26. jun 2020 17:27

    Odlično si ovo rekao. Lukavost je osobina glupaka, a glupost je lišenost šireg i dubljeg posmatranja stvari. Balkanac baci djubre u reku i misli da je zeznuo zakon i državu jer ga niko nije kaznio. U stvari, nikog nije zeznuo, otrovao je sopstvenu decu i unuke. Čopor klasičnih šimpanzi.
    (Mali Hijavata, 26. jun 2020 19:13)

    # Link komentara

  32. Fake news prodane sotone I krvopije. Steta sto oni neznaju da naucnici u medicini nemaju dusu za djavola.
    Doticna govori o"struci? Draga moja vidim da si htela da se pravis pametna bez pameti. Novak je ucio I uci samo od najboljih. Nisi ti kompetentna da komentarises Novaka ali
    tako je to kad radis za
    Fake news.
    Izdrzacemo jos malo pa cete vi morati natrag u predskolsko pa lagano do penzije.
    (Biljana, 26. jun 2020 19:07)

    # Link komentara

  33. Nauka nije sveta, vec Bog. Boga pljujete ali nauka vidim koliko je pomogla.
    (Losmi, 26. jun 2020 19:01)

    # Link komentara

  34. Госпођа коза каже да Новак не верује у СВЕТОСТ науке!! Па наука је злоупотребљена на свим пољима, научници су зеленаши, ко да више, они сами каљају ту наводну светост!!! Има право да верује у шта жели а на овом свету се највише крши СВЕТОСТ ПОРОДИЦЕ, БРАКА И ДЕЦЕ!!! То је нешто у што Новак верује а при томе, госпи је ,,ужасавујући" призор играча без мајица а нимало је не узнемиравају сцене са америчких улица, туче, пребијања, људи збијени као сардине, док се дерњају једни другима у лице! Лицемери!
    (Фиона, 26. jun 2020 19:00)

    # Link komentara

  35. A trideseta teniserko mogu li te ja pitat zasto ta tvoja nauka ne moze nista ovom virusu.... sigurno ne bi znala sta da kazes.
    A sto se tice korone sa Adria tura, s obzirom da je Dominik Thiem negativan, onda je logicno da korona nije bila u Beogradu, ni na onoj cuvenoj zurci. Koronu je donio Dimitrov dok je boravio u Sofiji na pauzi izmedju turnira.
    (Riki, 26. jun 2020 17:18)

    Nauka može da ti objasni kako se virus prenosi tako da možeš da preduzmeš mere da ga zaštitiš sebe i druge od sebe.

    I kakve veme ima da li je Bugarin doneo virus ili ga je i on pokupio kod nas? Da bu bile bolje mere zaštite ne bi se toliki ljudi razboleli. A mere nisu bile nikakve, nije ih ni bilo.
    (Pit, 26. jun 2020 18:59)

    # Link komentara

  36. I mengele bio naucnik.
    (,,//, 26. jun 2020 18:54)

    # Link komentara

  37. I dalje licemerni monstrumi ispranih mozgova šire laži. Novak nije protiv vakcinacije, Novak je protiv vakcine Covid - 19 za koju se ne zna kakve nuspojave može da ima, protiv vakcine koja je već spremna za nekoliko meseci a nije prošla sva ispitivanja, za istinsku vakcinu pre korone pisalo se da je potrebno minimum 2 godine, SZO u martu kaže nema veze može i za 18 meseci, u maju su rekli može i za godinu dana, a Francuska počinje u avgustu proizvodnju iako ispitivanja na ljudima neće biti gotova ali "nema se vremena", vi monstrumi ispranih mozgova napravite eksperiment, prvo dajte svojoj deci te V-C19 pa onda sebi, ovce...
    (Kikujiro, 26. jun 2020 18:48)

    # Link komentara

  38. Evo dr Non, npr. 170k mu je teska nauka. jedva nosi jadan.
     (mini - star, 26. jun 2020 18:43)

    # Link komentara

  39. Zapadni smradovi zacepite vise labrnje!!!!!Svaki dan svaka zapadna zemlja 5x gore krsi pravila o koroni a oni samo po Noletu jer je SRBIN.
    (Radoslav, 26. jun 2020 18:08)

    Oni jesu smradovi, ali u ovome su sa svim u pravu! Zašto on pravi neke turnire? Da se pravi laf I da zaradi malo pare.. Ništa drugo.. A za vakcine mu se ceo svet smeje.. Zašto on mora da daje svoje "poglede" na stvari?! Kad je to neko drugi u top 3 radio? Niti je doktor ni sestra! Čuti čoveče I budi oprezan! Misli šta hoćeš ali ne pametuj!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (HanSolo, )Ma stoji covece za turnir da nije trebao i da se nisu postovale mere.Poenta je u drugom a to je da te zapadne zemlje svakodnevno mnoho zesce krse mere-pa pogledaj samo demonstracije,plaze,slavlje Liverpula,svedski model bez izolacije....Sve je to mnogo gore od Noletovog turnircica ali se on najvise napada...Zasto!!!?????
    (Radoslav, 26. jun 2020 18:41)

    # Link komentara

  40. (Naučnik, 26. jun 2020 18:04)

    To što daje pare za nešto, ne znači da u to i veruje.

    Ima i jedan dodatni problem (ne samo kod Đokovića) - ljudi se, iz nekog razloga, jako plaše i izbegavaju da kažu da nešto ne znaju. I odatle potreba da se o svemu imaju stavovi i mišljenja, čak i kad to mišljenje veze nema ni sa logikom, a kamo li sa naukom.
    (John, 26. jun 2020 18:38)

    # Link komentara

  41. Ako Novak ne veruje u nauku, zasto je se onda testirao na koronu kod doktora. Zasto se nije testirao kod neke vidovite Zorke, Culibrk Ogulina Oglu, Pepe Imaza na primer. Zasto onda na turnire umesto doktora ne vodi vracare ili sangajske monahe?
    (Brica, 26. jun 2020 18:36)

    # Link komentara

  42. kakve veze ima igranje bez majica sa prenoshenjem virusa, pitam chisto onako ako iko moze da mi objasni sa nauche strane
     (struja, 26. jun 2020 18:34)

    # Link komentara

  43. Kad bi ti bila pametna kao Novak znala bi da se nauka masovno zloupotrebljava protiv ljidi. Cini mi se da ni proizvodnja vojnih aviona, podmornica, tenkova, atomskih bombi, raznoraznih raketa, bojnih otrova itd, itd....za tebe i tebi slicnima ne spada u nauku. Pametnije ti je da se ne brukas svojim neznanjem.
     (Milke, 26. jun 2020 18:30)

    # Link komentara

  44. Pa da i onda lekari u sad posalju pismo gde kazu da je dobro da se protestvuje protiv rasizma i da mlate ljudi i unistava ali ako neko krsi karantin da bi vodio normalan zivot njega treba kazniti! Tu ne da nema nauke nego nema ni osnovne logike.
    (Bla, 26. jun 2020 18:21)

    # Link komentara

  45. Sve je ovo sada sarena laza..
     (ford, 26. jun 2020 18:21)

    # Link komentara

  46. Nole je ranije davao izjave da je protiv vakcinacije i slično, tako da je sve ovo zaista dalo utisak da on ne smatra da je taj problem zaista toliko veliki.
    Ako si javna ličnost, ne možeš imati privatni stav kad su tako ozbiljne stvari u pitanju.
    Naš je i ja ga podržavam ali ovdje je definitivno pogriješio.
     (oni van., 26. jun 2020 18:19)

    # Link komentara

  47. Zapadni smradovi zacepite vise labrnje!!!!!Svaki dan svaka zapadna zemlja 5x gore krsi pravila o koroni a oni samo po Noletu jer je SRBIN.
    (Radoslav, 26. jun 2020 18:08)

    Oni jesu smradovi, ali u ovome su sa svim u pravu! Zašto on pravi neke turnire? Da se pravi laf I da zaradi malo pare.. Ništa drugo.. A za vakcine mu se ceo svet smeje.. Zašto on mora da daje svoje "poglede" na stvari?! Kad je to neko drugi u top 3 radio? Niti je doktor ni sestra! Čuti čoveče I budi oprezan! Misli šta hoćeš ali ne pametuj!
     (HanSolo, 26. jun 2020 18:19)

    # Link komentara

  48. Najhrabrija i najbolja Dajana Jastremska, zašto je ignorišete, zašto
    (Kikujiro, 26. jun 2020 18:18)

    # Link komentara

  49. Ovo je lijepo i objektivno napisano.
    (True story, 26. jun 2020 18:15)

    # Link komentara

  50. nekada su se naukom bavili naucnici danas dostignuca filtriraju politicari. otuda takav stav prema 'nauci'. danas ide vise novca za dostignuca plasticne hirurgije nego za ozbiljne bolesti. i posle je problem do Novaka a ne do poverenja u nauku.
     (radisa, 26. jun 2020 18:14)

    # Link komentara

  51. kao prvo, Novak je velikan poput RF i RN, ako ne i veci, te ne treba da govori u stilu - oni su velikani, a njemu se desilo i da ih, nekim cudom pobedi. On je velikan sam po sebi. Dalje, Novak je sam sebi kriv sto je aktivnostima na web-mrezama, dao prostora svakoj susi da istresa svoje misljenje (bilo pozitivno, bilo negativno). To mora kod sebe da koriguje, da uziva u svom carstvu i da juri rekorde. Nikakav altruizam, jer je svet postao potpuno dekadentan.
     (Znalac, 26. jun 2020 18:09)

    # Link komentara

  52. Zapadni smradovi zacepite vise labrnje!!!!!Svaki dan svaka zapadna zemlja 5x gore krsi pravila o koroni a oni samo po Noletu jer je SRBIN.
    (Radoslav, 26. jun 2020 18:08)

    # Link komentara

  53. Novak nema svoja uverenja, Novak je otvoren za razna uverenja, dok je nauka bazirana na pretpostavkama, samim tim ko moze da joj veruje? Nije sigurno ni da je 2+2=4. Takođe nista se ne zna ni za crne rupe, vas da pitam pocesali bi se za .. glavu.
    (Dott, 26. jun 2020 18:07)

    # Link komentara

  54. @Don, verovatno treba isto kao i Best, da upropasti jetru cirozom, zatim da dobije drugu od donatora, pa da i nju upropasti cirozom? E to je ono što je Best uradio i umro kao najobičniji bednik. Umesto da je ta donirana jetra otišla nekome, kome je bila mnogo neophodnija i ko bi je "čuvao".
    (Ciroza, 26. jun 2020 18:06)

    # Link komentara

  55. (Don, 26. jun 2020 17:24)

    Sada je to isto rekao Klop. Još se i naljutio što ga pitaju.
    Jedan od retkih koji nije umislio da po svaku cenu on mora da ima mišljenje o svemu i još da mora da ga obnaroduje svima i svakome...
    Stvar je u tome da se ogromna većina "zabavljača" - pevača, glumaca, sportista... - ne može pohvaliti mekim naročitim školama (ako ikakvim), uz sve posledice koje to izaziva...
    Nažalost, škola se ni u Srbije ne kotira nešto naročito. Velika većina ima stav identičan "Viljuškinom" iz "Lepih sela" - "Da se vi školovani pitate..."
    (John, 26. jun 2020 18:05)

    # Link komentara

  56. Da, da… Ne veruje u nauku uopšte! Kakvi otvoreni, licemerni lažovi, majko moja!

    [link]/
    (Naučnik, 26. jun 2020 18:04)

    # Link komentara

  57. Covjece koliko smo osteceni, za nepovjerovati... Ne umijemo podnijeti tudje misljenje, a svaku kritiku dozivljavamo kao napad na naciju. Sad su svi koji izjave nesto protiv Noleta placenici, neprijatelji svega srpskog i vode specijalni rat protiv nas.
    (danguba, 26. jun 2020 18:02)

    # Link komentara

  58. Mari ko?
     (Cvećka, 26. jun 2020 18:01)

    # Link komentara

  59. Ja rekoh samo naši primitivni. Ipak, Amer zna da radi i stvori za razliku od naših obožavatelja alernativne stvarnosti, koji još znaju samo da se svadjaju.
    (Majka Amerika, 26. jun 2020 17:59)

    # Link komentara

  60. Ovo besomucno ponavljanje virus je glupost, niko vise ne veruje i sve ostalo sto pisete... Zar ne bi bilo bolje da svi vi kolektivno izadjete na ulicu i lepo pokazete da ne verujete u to. Ne mislim na kafice, klubove, trzne centre. Mislim na protest. Rekao bi covek ovih dana da ste bas brojni i da vas ima. Pokazite svetu, a i nasoj struci da ne verujete u tu bajku i da ne dozvoljavate da vas neko sanka.
    (Ovaj, 26. jun 2020 17:58)

    # Link komentara

  61. Vidi ovako,kada su ti stomak,novcanik,luksuz,emocije sve,namireno,moze se oglasiti stanje sreće a ponekad i euforije,u tim stanjima mozak realnost tesko percipira,pogotovo ako se pravi bozanska veza izmedju vas,svetaca,Boga pa sve to javno,a paralelno uporedjujete sa Teslom,postajete djavolji advokat.
     (da, 26. jun 2020 17:58)

    # Link komentara

  62. Nauka u sluzbi svetskog kriminala nije ni nauka ni drugo misljenje vec samo kriminal.
    (Nata, 26. jun 2020 17:55)

    # Link komentara

  63. Ja mislim da je Novak poslušao suprugu i sve to napravio . ?
     (WRT, 26. jun 2020 17:54)

    # Link komentara

  64. E pa Cariljo bolje da si cutala jer sve dok cutis mozes ljude drzati u uverenju da si pametna. Problem je sto ti i ne razumes da Nauka nije religija i da nije "grešna" ne bi bilo toliko teoretičara zavere i onih koji je tretiraju kao drugo mišljenje. Sve ima svoje logično objašnjenje samo treba uključiti mozak. Gospodjo, svaki dan gledamo te "Naučnike" na tv ekranima po "Kriznim štabovima" i slično. Pojma nemaju, to su političari ili potkupljeni manekeni Farmakomafije, mozd ali samo mozda su bili naucnici za vreme studija. Zato se ljudi i okreci alternativi. Koliko su ljudi ispeglanog mozga najbolje svedoci stav koji se cesto cuje o Antivakserima kakav je Novak da su to ljudi iz "srednjeg veka" "da ne priznaju nauku" itd. Naravno spin je u pitanju: generalno se radi o tome da se Vakcine vise ne proizvode kao nekada pod kontrolom Drzave kada se sastav vakcine znao i kada se testirala. Pogledajte Serijal"Insajder" iz 2011 i 2015te na tu temu gde se pojavljuju poznata tv lica iz SZO i Kriznih Štabova.
    (Pope, 26. jun 2020 17:54)

    # Link komentara

  65. Za Globaliste i njihove ovakve glupe sledbenike, nauka je da svi ljudi na planeti budu prisilno vakcinisani protiv vestacki napravljenog i namerno rasprostranjenog virusa. Rezultat bi isto tako bio naucni: drasticno smanjenje zivih ljudi na planeti Zemlji i ogromna zarada na prodaji vakcina. Za nas ovo nije nauka vec samo kriminal koji bi trebalo drakonski sankcionisati. Zapadnjacima bi znaci, bilo bolje da razmisljaju ko je i zasto narucio, proizveo i rasprostranio Korona virus po celom svetu i koji su sve razlozi i ciljevi proizvodnje vakcina, nego da za bilo sta okrivljuju Novaka Djokovica. Znamo da im je krivo sto on pobedjuje njihove idole, ali sta da im radimo...
    (Mika, 26. jun 2020 17:53)

    # Link komentara

  66. upravo naucnici, za politicke potrebe...
    (jolly, 26. jun 2020 17:39)

    Какви научници?
    Па то нис научници већ људи који се предтављају тако.
    (Друштвено политички радници, 26. jun 2020 17:53)

    # Link komentara

  67. Slagali se ili ne sa izrečenim vidite da i kritika može biti sa dozom normalnosti bez histerije i raznih kompleksa koji prosto izbijaju iz napisanog to se može videti kod raznih zapadnih novinara ili pojedinih igrača jedino se ne slažem sa izrečenim da ne veruje u nauku on sam koristi hiperbaričnu komoru a donirao je pare za respiratore tako da nije on protiv nauke samo ima neka svoja uverenja.
     (Nebojša, 26. jun 2020 17:51)

    # Link komentara

  68. Upravo je zadnja recenica od krucijalnog znacaja. Sport se polako vraca rece ona. Zar mislite da ce se utakmice igrati dugo bez publike. Ne, mozda mesec dva i finansijska strana sporta ce odneti prevagu. Vrhunskog sporta nema bez mnogo novca, a jedna od glavnih stavki je publika. Publika ce se vratiti na sportska borilista mnogo pre pronalaska vakcine koja je jedina zastita i sta ce onda reci ovi pametnjakovici za koje niko nebi cuo da nisu poceli da kritikuju sve sto Novak kaze i uradi.
     (Jovan, 26. jun 2020 17:48)

    # Link komentara

  69. zivimo u svetu kada covek nema pravo na misljenje, na slobodu izbora, svaki pa cak i pogresno tumacen naslov u Novinama, a cesto su to pompezni naslovi kako bi ljudi kliktali na njih, pojedini ljudi koji imaju nesto da kazu i upravo to i urade, nesto kazu, nalete na gomilu pljuvaca po internetu, pola placenih botova, pola isfrustriranih kompleksaasa i budala, bude tu i razumnih ljudi da ne gresim dusu koji misle svojom glavom, na taj nacin sprovode svoju volju na silu, razapnu te za 24 casa, jer danas lose vesti se sire brzinom svetlosti, bukvalno te teraju da radis i govoris ono sto oni zele ili jednostavno da cutis..
     (Boze me prosti, 26. jun 2020 17:47)

    # Link komentara

  70. Novak ništa ne mislu. Nema on taj mišić. On ima samo mišić za trčanje i udaranje lopte.
     (krc, 26. jun 2020 17:47)

    # Link komentara

  71. .... svi koji mrzite Đokovića .... slobodno recite da nije Đoković to u tenisu što je .... i da nije organizovao Adrija tour ... u svetu ne bi ni bilo korone .... Svi miševi koji jednu reč kažu protiv ovakvog velikana sporta i ljudske gromade treba sebe i svojih reči da se postide ....
     (S, 26. jun 2020 17:46)

    # Link komentara

  72. Gospodjo bivsa teniserko, da li je moguce da niste culi da se u nauci vecinom preglasavanjem dolazi do odredjenih stavova.
    Evo i oko korone smo imali 1000 puta mogucnost da cujemo koliko se ljudi iz nauke ne slazu i to sa svih strana sveta.
     (flex, 26. jun 2020 17:46)

    # Link komentara

  73. Kakve veze imaju ubjedjenja sa naukom, to mi nije jasno. Ubjedjenja valjda idu uz ideje, a uz znanje nauka. Nauka proizvodi kontroverze, na kojima se ubjedjenja i ideje primjenjuju. Ubjedjenja i ideje mimo nauke su ludost i glupost i time nisu vrijedna pažnje. Problem je kad ubjedjenja mimo znanja nadju publiku.
    (El Budaleto, 26. jun 2020 17:46)

    # Link komentara

  74. ShitdownSTEM Nole
    (Asterix, 26. jun 2020 17:46)

    # Link komentara

  75. "Dobro obrazlozenje. Nauka treba da bude na prvom mestu kada su ovakve stvari u pitanju.
    (T A C K A., 26. jun 2020 17:34)"
    Da, kada bi naučnici radili svoj posao bez uplitanja korporacija kojima je bitan samo profit, npr. Monsanto i širenje GMO. E, zbog takvih bitangi, sve manje ljudi veruje u nauku jer je se kao takve, zloupotrebljene, sve više plaše!
    (Legionar, 26. jun 2020 17:44)

    # Link komentara

  76. Ma Nole je ok. On po celi dan trenira i vežba pa nema još i vremena da se bavi naukom ili anti-naukom.
    Zato je tu Jeca 5G. Pošto niti trenira, niti vežba, može po celi dan može da usvaja YouTube i Facebook znanja.
     (Sendvič, 26. jun 2020 17:43)

    # Link komentara

  77. Kako svi brze bolje pred kamere idu i podrze celu pricu o virusu.. Kako svi odmah brane taj mejnstrim. Novak je mudar momak,koji misli svojom glavom i to vam smeta. Kakav bre virus.. Smehoteka od virusa
    (Pljuvac svih stilova, 26. jun 2020 17:40)

    # Link komentara

  78. Nema niceg svetog u cinjenici da su upravo naucnici, za politicke potrebe, proglasili ublazavanje mera. Nema niceg svetog u cinjenici da su isti ti naucnici nakon izbora ponovo poceli da dizu paniku i da zahtevaju poostravanje mera. Nema niceg svetog u tome sto nasi naucnici godinama doprinose Nemcima, Englezima, Amerikancima... zato sto placaju bolje. Svetost je ozbiljna stvar. Rec "svet" dolazi od Hebrejske reči "qadosh" sto znaci "biti odvojen od profanog", ili "biti posvecen uzvisenijem cilju". Sudeci po akcijama nasih naucnika, nauka je posvecena ili politici, ili materijalnim interesima naucnika. Ima li iceg profanijeg od ta dva?
    (jolly, 26. jun 2020 17:39)

    # Link komentara

  79. Brate al duvaju pricu. Pa dobro odrzali turnir, razboleli se, ozdravice i gotovo. Sta ga tupe vise.
     (Goran Loznica, 26. jun 2020 17:38)

    # Link komentara

  80. gospodjo nauka je jedno a mediji drugo, vi kao i 99% populacije ste "obrazovani" iz medija.
    Da izvinete, serem vam se na tu nauku!
    Da je Novak zajebao.. pa jeste.
    Ali da li iko misli da se profesionalni sportisti pridrzavaju svih mera i postuju sve propise, takodje da li iko misli da se sportisti plase korone???!! Svi vide da je virus glupost. Da je virus opasan kao sto se plasira po medijima veliki broj bas tih sportista bi bio zivotno ugrozen jer ih je na hiljade zarazeno, a nijedan nije imao ozbiljnijih zdravstvenih problema, kamoli smrtnih slucajeva.
     (milos, 26. jun 2020 17:37)

    # Link komentara

  81. Dobro obrazlozenje. Nauka treba da bude na prvom mestu kada su ovakve stvari u pitanju.
    (T A C K A., 26. jun 2020 17:34)

    # Link komentara

  82. Veruje u hemijsku nauku. Samo u nju.
     (Lazarus, 26. jun 2020 17:34)

    # Link komentara

  83. Nije bistar.
     (ekme, 26. jun 2020 17:33)

    # Link komentara

  84. Nije “drugo mišljenje” već “još jedno mišljenje”.
    (Mića, 26. jun 2020 17:31)

    # Link komentara

  85. Novak ne veruje u nauku, a ta ista nauka mu je pomogla da shvati da mu smeta gluten. Drvece, cvece, ljubav, srca...covek umislio da je neki kineski monah. Mislm ono kad imas lovu i vise ne znas sta ces sam sa sa sobom, tesko je ostati normalan.
    (Pekar, 26. jun 2020 17:31)

    # Link komentara

  86. A trideseta teniserko mogu li te ja pitat zasto ta tvoja nauka ne moze nista ovom virusu.... sigurno ne bi znala sta da kazes.
    A sto se tice korone sa Adria tura, s obzirom da je Dominik Thiem negativan, onda je logicno da korona nije bila u Beogradu, ni na onoj cuvenoj zurci. Koronu je donio Dimitrov dok je boravio u Sofiji na pauzi izmedju turnira.
    (Riki, 26. jun 2020 17:18)


    A odakle takav zaključak, ako je Tim negativan, da se ostali nisu zarazili u Beogradu? Pa nisu ovde u pitanju bojni otrovi da sve živo pobiju. Ivanišević je dva puta bio negativan, pa ga eno treći pozitivan.

    I da, puna podrška Đokoviću. Jedini propust koji nisu smeli imati je obavezno testiranje pre turnira u Beogradu, i Zadru i tako bi predupredili apostrofiranu krivicu.
     (sve je relativno, 26. jun 2020 17:31)

    # Link komentara

  87. Svi koji su oboljeli od ovoga sto zovu korona spasili su se. Oni koji nisu oboljeli, primit ce vakcinu i tako postat dozivotni roboti. Bice im ubrizgan cip i postace roboti. Samo sto malo ljudi to zna. Djokovic je inteligentniji pa je posumnjao i mi malobrojni sto to znamo prije cemo se dati koroni nego vakcini. Zivio Nole.
    (Miki, 26. jun 2020 17:31)

    # Link komentara

  88. Koja nauka sestro slatka. Nauka ne može da se dogovori o koroni ništa. Jedni ovako, drugi onako. Ne možeš sastaviti dva stručnjaka koji imaju isto mišljenje o ovom virusu. Ja ne mislim da treba ludovati, ali nemojte se molim vas na nauku pozivati kad nauka pojma nema i menja mišljenje svaki dan.
     (usa mama, 26. jun 2020 17:31)

    # Link komentara

  89. riki...svet decenijama i vekovima nema rešenje za viruse. Idi u kafić i opusti se...
     (jel' da?, 26. jun 2020 17:30)

    # Link komentara

  90. I nauka nekada ne veruje nauci!
     (m, 26. jun 2020 17:30)

    # Link komentara

  91. pitaj onda tvoju nauku odakle ovaj virus , kako da se iskoreni i sta cemo s tim da nauka i njen vodja i finansijer , dobrotvor i filantrop ( koji inace nema veze s naukom ) najavljuje do 2030 ,jos virusa i to nekoliko puta smrtonosnijih , a nauka otisla toliko daleko a mi opet ne mozemo nista !?!!!
     (Ernesto ce, 26. jun 2020 17:29)

    # Link komentara

  92. Koje nauke, koja je greskom ispustila virus iz laboratorije? Nauke koja je u januaru I februaru tvrdila da nema prenosa medju ljudima? Dali ove nauke koja sad tvrdi da treba nositi maske ili onu nauku od pre 3 meseca koja je tvrdila da je to besmisleno za siru populaciju? Dali je sveta nauka Ona koja kaze da nema sirenja od asimotomatskih slucajeva ili Ona koja kaze da ima? Dali onu koja istovremeno tvrdi da nema dugorocnog imunog odgovora posle prirodne infekcije a kaze kako ce vakcina da bude efikasna? Ja ovde vidim mnogo razlicitih nauka I mnogo razlicitih misljenja , a najzabrinjavajuce je to sto je sam vrh nauke korumpiran novcem najbogatijih ljudi na svetu i farmaceutske industrije . Ali sta ja znam , kao doktor verovatno manje od bivse teniserke koja je sad “novinar “
    (Nenad, 26. jun 2020 17:29)

    # Link komentara

  93. Istina, nazalost.
     (Apatrid, 26. jun 2020 17:28)

    # Link komentara

  94. Veću glupost plaćene novinarke mejnstrim medija nisam čuo.
    Novak baš poštuje nauku i postoji naucni film u kom je jedan od koscenarista.
    Ali taj isti Novak se usuđuje da kaže nešto protiv njene svetosti vakcine razvijene za manje od 6 meseci od koje će profitirati vlasnici medija u kom radi pomenuta novinarka.
    Zato vam je na meti..
     (Milos, 26. jun 2020 17:27)

    # Link komentara

  95. Nije samo Nole takav svi balkanjerosi su takvi, najpametniji, najlukaviji i najmudriji u svemu. Mi jesmo seljacki lukavi i uvijek se snadjemo ali da smo mudri Balkan bi bio ko Skandinavija a ne raspad sistema.
    (Aztec Warrior, 26. jun 2020 17:27)

    # Link komentara

  96. nauka?

    Gospodjo, medicina nije matematika...nikad nije bila, niti ce ikada biti.

    Primjer: Virus nije strašan, virus je mnogo strašan. Maske ne pomažu, maske pomažu. Virus se promjenio, virus je ostao isti. Zarazis se stojeći pored nekog odma, zaraziš se ako si 20 minuta proveo pored nekog. Virus se širi kašljanjem, virus se širi disanjem.

    O toj nauci pričate!?!?!?
     (Filozof, 26. jun 2020 17:27)

    # Link komentara

  97. Jer im je NAUKA SVETA, a nije ono što treba ..
    (Milan, 26. jun 2020 17:09)

    a šta treba da im je sveto? rakija i bogomolja?
     (jaretina na minimalcu, 26. jun 2020 17:26)

    # Link komentara

  98. Moram otići na nalog ove gospoje da okačim izjavu Simona da vidim reakciju...
    (Goran Loznica, 26. jun 2020 17:26)

    # Link komentara

  99. "Nolo je dokazan nemac pojma.Prebacivac loptice sa osnovnom skolom umislio da je strucan pa daje preporuke milionima ljudi i siri bolest...
    (Goran Loznica, 26. jun 2020 17:08)"

    Za razliku od Gorana iz Loznice, koji mora da se potpiše na svakom članku. Spavaš li kada?
     (Maltezer, 26. jun 2020 17:24)

    # Link komentara

  100. Nolo je dokazan nemac pojma.Prebacivac loptice sa osnovnom skolom umislio da je strucan pa daje preporuke milionima ljudi i siri bolest...
    (Goran Loznica, 26. jun 2020 17:08)
    Brate nisi dorastao da trolujes nik tom liku.
    (avangarda.in, 26. jun 2020 17:24)

    # Link komentara

  101. Ubola u centar. Imate intervju Dzordza Besta iz sezdesetih godina, gde kada ga novinarka pita za vakcinu ili nesto slicno, on odgovara sa"Ja sam samo jos jedan zabavljac u nizu, nemojte mene pitati o nekim strucnim stvarima o kojima pojma nemam, a i ne bih da moje reci neko pogresno protumaci ili stekna losa uverenja,, E ovo je model koji bi svaki iole pametan ili svestan sportista treba da praktikuje.
    (Don, 26. jun 2020 17:24)

    # Link komentara

  102. Ma kakav Đoković.
    (Mile, 26. jun 2020 17:22)

    # Link komentara

  103. A trideseta teniserko mogu li te ja pitat zasto ta tvoja nauka ne moze nista ovom virusu.... sigurno ne bi znala sta da kazes.
    A sto se tice korone sa Adria tura, s obzirom da je Dominik Thiem negativan, onda je logicno da korona nije bila u Beogradu, ni na onoj cuvenoj zurci. Koronu je donio Dimitrov dok je boravio u Sofiji na pauzi izmedju turnira.
    (Riki, 26. jun 2020 17:18)

    # Link komentara

  104. "Đoković je bez poraza od starta sezone, a pravi mnoštvo neiznuđenih grešaka od kada je teniska godina prekinuta"

    Sjajna recenica. Nema se sta dodati.
     (Robert, 26. jun 2020 17:18)

    # Link komentara

  105. SVETOST NAUKE ??!! ..
    VO IMJA OTCA I SINA !! ..
    Nikad gluplje , išta nisam čuo !! ..
    Zato je i tako malodušan , taj Zapad , većinom ..
    Jer im je NAUKA SVETA, a nije ono što treba ..
    (Milan, 26. jun 2020 17:09)

    # Link komentara

  106. Nolo je dokazan nemac pojma.Prebacivac loptice sa osnovnom skolom umislio da je strucan pa daje preporuke milionima ljudi i siri bolest...
    (Goran Loznica, 26. jun 2020 17:08)

    # Link komentara

  107. Lepo receno
    (milan, 26. jun 2020 17:08)

    # Link komentara