Utorak, 23.06.2020.

10:00

Đorđe Đoković: Ovaj scenario bio je najgori moguć

Direktor Adrija tura Đorđe Đoković govorio je o otkazivanju finala takmičenja u Zadru.

Izvor: MT

Ðorðe Ðokoviæ: Ovaj scenario bio je najgori moguæ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

113 Komentari

Sortiraj po:

Nena

pre 3 godine

Jasno je da nije izabran pravi momenat za to i sigurna sam da je Nole toga svestan, sada, a da smo se svi mi cudli tom turniru a tek derbiju PAR ZV pred 20.000 ljudi a najveci (mnoooogo veci ) klubovi u Evropi igraju derbije pred 0 navijaca i sede u maskama, jeste stvarno da se zamislimo, jos vise na to da onda molimo i kumimo Kineske prijatelje da nam pomognu kad je tesko, Zamisljam njih kad gledaju ocajnicke pozive u pomoc, a onda gledaju blestava svetla derbija PAR CZV i recimo turnir u Bg, i pitaju se: Jel to behu oni sto su nas molili za pomoc??, ko snosi odgovornost za takve naivne i glupe osione poteze, vlast ove zemlje....

Bizmark

pre 3 godine

Mogu da potpišem da većina koji ovde komentarišu i napadaju Noleta su upravo oni koji su bili ekstremno protiv policijskog sata i raznih mera i da su kukurikali kako hoće normalno da žive i da je korona isto što i grip i bla bla bla...

cemu_sve_to

pre 3 godine

Jel? Pa zasto onda ne preuzme odgovornost za zarazu koju je sirila ta privatna firma nego se vadi? Je li licemeru?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (au, 23. jun 2020 14:08)

Ako ne mozes da komentarises bez vredjanja, onda imas neki problem. Zasto sam ja licemer? Prvo naucite da rauzmete sta ste procitali pre nego sto ostavite komentar. Pitanje je prosto, sta je skandalozno u tome sto je Djokovic postavio svog brata za direktora showbiz turnira, kao da je postao direktor klinickog centra pa je to skandalozno. Turnir nije ni trebao da se odrzi i tu je kraj price, a to sto je Djokovicev brat direktor svega toga je najnebitnija stvar na svetu.

Znate sta

pre 3 godine

Organizovati turnir u bilo cemu je potpuno bilo neodgovorno. i nije imalo veze sa zdravim razumom. Sad su napravili problem, ispali i smesni i glupi. A svi su napljuvali onog nekog da li je bio sportski novinar ili sta vec, neki Englez cini mi se, kad je bio zabrinut sto u Beogradu ima puno ljudi na turniru, sto nema distance medju posetiocima turnira, sto se teniseri grle itd. I covek je bio u pravu. Ne treba imati mnogo mozga i veliku inteligenciji da biste i sami zakljucili da tu nesto debelo nije bilo u redu. Ocigledno da nasi ljudi nisu imali ni to malo pameti da bi sami procenili rizike. Tako nam i treba kad smo maloumni.

Proka

pre 3 godine

@Djordje - svaka ti je zlatna.
Novak treba da se bavi svojim poslovima - tenisom i ugovorima a ne svojom porodicom. Kao prvo treba da se izvini svima jer je ovo bio retko glup potez. isforsiran, rizican ma jednom recju glup. Treba da ponudi obestecenje onima koji su osteceni i da nastavi dalje kao smeker koji je priznao gresku. Sve ostalo je pogresno.

Marko

pre 3 godine

Djole, Djole

Mogli ste ucesnike turnira tj. igrace, pomocno osoblje da testirate o svom trosku.

Sada ni pare, a ni sponzori ne pomazu kad je pukla bruka.

A mogli ste biti primer za sve druge organizacije kako postupati povrh svih epidemioloskih preporuka, uputstava, pravila, zakona

pfff

pre 3 godine

Pokušavam da pronađem segment u kom bih podržao Noleta i ekipu, ali mi ne ide...
Na koju foru izjavljuju da su poštovali sve mere i preporuke?!

cemu_sve_to

pre 3 godine

Verovatno ima dugogodišnjeg iskustva u skupljanju loptica, to je sasvim dovoljno za direktorsku poziciju u Srba...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Klovan, 23. jun 2020 10:24)

Pa nije postao direktor u drzavnom preduzecu nego u privatnoj organizaciji u vlanistvu njegovog brata. Na stranu citava besmisao turnira u vreme epidemije, ali pisete kao da je postavljen za direktora klinickog centra a ne showbiz turnira koji finansira njegova porodica.

maunt5

pre 3 godine

Srbi, zlobni ste, nezahvalni...Setate uzduz i popreko bez ikakvog postovanja mera zastite, a njega koji je toliko dao za Srbiju i zeleo jos , blatite zlim jezicima i pomazete strancima koji ga i koji nas mrze.Sram vas bilo.
maunt5

Mrco

pre 3 godine

Direktor turnira djordje djokovic buahahahhahaahaah novak je i zaslužio ovo razapinjanje po svetskim medijima zato što je braći bilo dosadno pa se malo mali igro direktora.

aca

pre 3 godine

ali nikada necu zaboraviti po meni najveci blam navijaca Zvezde, kad su mu svi ustali i aplaudirali na jednoj kosarkaskoj utakmici na koju je dosao sa nekom napucanom klinkom, a mali se nesto mrsti i glumi facu. Razumem za Noleta ali nikada ne bih tako reagovao i odusevljavao se sa nekim samo zato sto je brat najboljeg tenisera.

dominacija

pre 3 godine

Dokad će više pilat sa zadarskim turnirom, niti je zaraza eskalirala niti se u Dalmaciji a bogami i u ostatku Hrvatske vodi računa o naputcima stožera, ljudi se ponašaju kao i prije i svima je puna kapa korone. Moglo je proći dok je bilo hladnije al sad u lito mogu zaboravit na ikakve lockdowne i zabijanje u kuću. Korona je tu i treba nastaviti živjeti a ne daviti ljude i dizat paniku.

d

pre 3 godine

Đorđe Đoković: Ovaj scenario bio je najgori moguć

Da, ali kvota da se to desi je bila 1.1...Kao kada bi trener Majnca na gostovanju kod Bajerna, posle poraza rekao "ovaj scenario bio je najgori moguc"

Djordje

pre 3 godine

Najiskreniji savet za Đorđa Đokovića, prvo organizuj samostalno dečije i juniorske turnire. Skupljaj iskustvo ne oslanjaj se na brata. Uvek misli na sigurnost i zdravlje učesnika. Da si direktor fabrike, razbole ti se radnici, džaba što ćeš reći poštovali smo propise, kad nemaš proizvod na tržištu. Tad nema ni love.
Kola će se slomiti na Novaku i platiće mnogo više nego što je realno. Legao je kao kec na jedanaest likovima koji ga ne vole. Njegova potreba da ga vole svi kontraproduktivna je.

MOE

pre 3 godine

Ovaj klinac je direktor adria tura? U ovoj drzavi bukvalno nista normalno ne moze da bude.
(Milos, 23. jun 2020 10:12)

A zasto ne moze da bude direktor Adria tura? Sta ga to sprecava? I kakve veze drzava ima sa time?

Ma idi

pre 3 godine

Svi vi koji prozivate Djordja kao postavljenog direktora,
vidi se da vam je svest o tome kako funkcionise poslovanje i korporativna odgovornost na nivou likova koji provode svaki vikend u kladionici.
(Sonja, 23. jun 2020 11:26)
Svest komentatora nije problem. Problem je sto se i sam Djordje taman toliko razume u to, na nivou lika iz kladionice. Bitno da je direktor.

Dule

pre 3 godine

Jedino me pecka sto takvih nazovi "Direktora" u Srbiji ima na pretek, bez skole, bez radnog staza, bez morala itd. Pametan covek taj turnir nikada ne bi organizovao. Neodgovorno!!!

brokoli

pre 3 godine

Koliko Djordje ima godina???
(Pazarac, 23. jun 2020 10:21)

Dovoljno za direktora u Srbiji,a sto u zivotu nije ni sebi rodjendan organizivao ma nema veze...

mmm

pre 3 godine

@Sramota
Sta su hteli da urade za ovaj narod? Oni su od naroda uzeli pare i dali ih stranim teniserima. A narod su izlozili zarazi.
Nista oni nisu uradili za narod, osim sto stotine miliona ljudi sirom sveta i svi mediji bruje o tome kako smo leglo zaraze.

NekoIzMase

pre 3 godine

Ajmo ovako
ako je kojim slučajem Nole pozitivan, taman ima vremena do US opena da se izleči i onda je na konju i nema šta da brine

Бобан Со

pre 3 godine

Koliko smo licemerni ,govori činjenica da su društvene mreže bile prepune kritika na stroge mere koje su primenjivane zbog korone.Čak je Svedska sa svojim vrlo blagim merama dizana u nebesa kao dobar primer.Sada kada su Djokovici želeli da urade nesto sto bi opustilo lose odnose u regionu,nailazi na osudu.
Mi jednostavno neznamo sta zelimo.Vazno je kritikovati.,umesto da razumemo i podrzimo ljude koji su se bezbroj puta dokazali kao ljudi.Djokovici ce uvek imati podrsku mene i moje blize okoline jer znam da su njihove namere uvek čiste i iskrene.

Delije Čikago

pre 3 godine

Ajde ne hejtujte dečka, nije on organizovao turnir, samo je direktor, pa naravno da će Nole da ga stavi, da li su države zabranile, nisu...Đorđe je sposoban mladić, ali kod nas mora direktor sa 60 godina, podrška za Đokovića...

mmm

pre 3 godine

@REALNO
Normalno.
E sad su se i on i brat uprpili jer jedna tuzba moze da unisti i jednog i drugog.
Pa neka zahvale jedan drugom licemeri nesposobni.

REALNO

pre 3 godine

Normalno je da će svog brata da postavi na funkciju.Novakov novac,ugled.Dečko je teniser,pametan i uzoran mladić.Kakve veze koliko godina ima?
Hejtera i zavidnih nikad dosta.Da li neko kapira šta se dešava u USA i G?DemonstracijeRasizam,neredi,korona.

Sramota

pre 3 godine

Toliko zavidnih ljudi na jednom mestu, da je to strasno. Vlada je htela da odrzi izbore po svaku cenu, Adria tur je bio samo kolateralna steta, kad je mogao derbia za 20.000 navijaca, Adria tur sa oko 5.000 ljudi nije ni za primaci. Ostavite ljude na miru, samo su hteli da urade nesto za ovaj narod.

da

pre 3 godine

nista novo Novak u vecini svojih organizacija postavlja najblaze receno ljude na nivou znanja politicara,dakle prazna prica,bezi ko djavo od krsta kada treba da prica ili mu se kaze istina u oči,za mene je najveci paradoks bio utvrditi za Novaka, da nije hrabar

haha

pre 3 godine

Testirali sebe, igrace i organizatore!
A sta cemo s publikom koju ste doveli i koja nije mogla ni distancu da odrzava zato sto ste prodali maksimalan broj karata umesto polovinu?
Sad su krivi svi, osim "porodice" je li?!
Tuzbu trebate da popijete, pa cete razmisljati ubuduce.
I nije ovo bio nikakav humanitarni turnir, nego turnir na kojem ste skupljali pare za tenisere!

da

pre 3 godine

Ide na neki sud pa odvali izjavu mi smo postovali sve zakonske propise,ti se u njih sigurno razumes ali ti advokati koji te savetuju ne smeju da pisnu u javnosti

haha

pre 3 godine

Kako to da Nova uvece u Zadru nije imao potrebu da se testira jer nije imao simptome, a vec ujutru je imao potrebu da se testira u Beogradu?

brokoli

pre 3 godine

Decko u zivotu nije sebi ni rodjendan organizivao ali moze turnir,e zato smo tu gde jesmo...keramicar direktor BIA,Vulin ministar vojni itd

Sonja

pre 3 godine

Svi vi koji prozivate Djordja kao postavljenog direktora,
vidi se da vam je svest o tome kako funkcionise poslovanje i korporativna odgovornost na nivou likova koji provode svaki vikend u kladionici.

Milojko

pre 3 godine

A Jelena sa suprugom zbrisali iz Zadra i od odgovornosti i ćute. Dal ih je blam ili misle da je sve izmislio Soros da im unisti turnit? To zna samo Jelena a mozda ce nam to reci njen suprug kada mu zena izmisli neku prigodnu priču.

mmm

pre 3 godine

@Sonja
Vidi se i tvoje znanje.
Kako funkcionise poslovanje? Postavis coveka koji nikad nista nije radio da bude glavni, rasiris virus i pobegnes. To je korporativna odgovornost?

u sredini spina

pre 3 godine

Pazi se direktore, preporuka epidemiologa je da bude distanca, maske... Toga nije bilo, da se ne lazemo. Sto se pak testiranja tice, tu ne mogu da ti osporim tvrdnju da je pravilo da nema pravila.
(Hmmm, 23. jun 2020 10:38)

U pravu ste. Nazalost, Nole nije shvatio ludilo ove situacije gde se susedne zemlje u sred Evrope razlikuju za 180 stepeni jedna od druge po pitanju pravila i mera.... gde naucnici izlaze sa kontradiktornim izjavama svaki cas... gde jedni tvrde da su nasli vakcinu za virus, a drugi da ista nikada nece biti pronadjena. Gde Astra Zeneca planira da u oktobru izbaci vakcinu koja stiti godinu dana!!?! Kako znaju da ce biti godinu dana, mozda bude tri meseca ili 23!?! Dakle, virus postoji, i nije naivan, ali je oko njega nevidjena farsa, iako je on trenutno zaista na nivou gripa i po brojevima i po simptomima.
Da se razumemo, ja sam oprezan jer mi je tako lakse. U tom smsislu mislim da je pametno drzati distancu i izbegavati prevelike kontakte. Ja sam dosao iz HOlandije, gde maske nikada nisu bile ni obavezne, ni preporucene (ja sam ipak nosio u zatvorenom prostoru), ali kada sam dosao ovde sa rodjenom sestrom sam pozdravio laktom. Onda sam je ipak zagrlio, ali se nismo ljubili. Dakle, mislim da ima jako mnogo spinovanja i preterivanja ovde, ali sam odlucio da budem oprezan dok se ludili ne rascisti. U tom smislu sam u Srbiji bio jedan od retkih koji je nosio masku u prodavnicama i zatvorenim prostorima otkako sam dosao iz NL pre dve nedelje.

Kolega

pre 3 godine

Očigledno da je virus oslabio, jer kakav je to virus koji ni ne znaš da imaš dok se ne testiraš?
(ANONimus, 23. jun 2020 10:23)

U sebi i na sebi imaš više virusa i bakterija nego koliko ćelija sveukupno imaš, konstantno nas napadaju stotine i hiljade virusa i bakterija.
Korona virusi nisu nikakva novost, postoje odavno, od korone se ne umire, umiru ljudi s kompromitiranim imunološkim sistemom, kronični bolesnici i starci koji bi ionako umrli od neke vrste sezonske viroze.

Postoji preko 100 vrsta virusa od kojih se razbolijevamo u to doba godine, a ovi samo uzeli koronu i automatski svi koji su bili zaraženi s koronom umrli su od korone, iako su dokazano mnogi istovremeno i imali još po nekoliko drugih vrsta ovih sezonskih virusa ukjljučujući i influenzu A, podtip H1N1 i H2N3, ali samo se korona varijabla uzima u obzir, zaražen s koronom ergo umro je od korone, pa taman i da je pao sa skele dok je prao prozor!

benić boro

pre 3 godine

Valjda je trebalo svi gosti da se testiraju,hteli ne hteli,a ovako ispade da je Nole kriv za sve.Dimitrov bio u SAD pre Beograda i vi ga ne testirate,bas malo naivno od organizatora a i od drzave Srbije kao i Hrvatske.Prvo test pa onda na teren.Sad nam se ceo svet smeje .Daj boze da niko ne strada od ovih sto su se zarazili,citam i 5 godisnje djete u Zadru zarazeno-zalosno

DWDD

pre 3 godine

Mali ne talasaj. Socijalno distanciranje kao glavna mera svuda u svetu za zastitu od zaraze, je potpuno negirana, cak bih rekao da je onaj fudbal, provod ,dublovi i dan za decu bio kao korona parti. Kako te nije sramota da izjavis da ste ucinili sve sto ste trebali. Pa pogledaj slike covece dovoljno je.

Raff, ZG

pre 3 godine

Halo dišo, jesi ti čuo za socijalnu distancu? Cijela javnost je vidjela vaše ponašanje. Nakon prve noćne zabave sve je trebalo prekinuti i otkazati. Nevjerojatna neodgovornost.

Imenjak

pre 3 godine

Baš zato što je najgori, trebalo je bolje „izvagati“ sve pro i contra...i mozda i ne planirati turnir, al direktor je taj koji „preseče“ ...to mu je posao...

smit

pre 3 godine

Sta prica covek...
Nisu ni ostali imali nikakvu obavezu da se testiraju, osim moralne. I svi su se testirali, osim Djokovica, koji generalno pojma nema sta je moral, jer nije imao ko da ga nauci.

Boris

pre 3 godine

Novak je NASANKAN.
Od kriznog staba i vlade Srbije je dobio uveravanja da je bezbedno pod odredjenim uslovima.
Da se nisu skrivali brojeve nikada mu nebi palo na pamet da predlozi Adrij tur.
Njima je bilo vazno da na izgled se zivot vratio u normalu zbog glasanja u nedelju.
Novak ce snositi posledice i kritime sirom sveta a ne oni.

adriano_galliani

pre 3 godine

Novaka ljudi tolerišu jer ima sportske rezultate a mi smo ubeđeni da bogati Zapad zbog toga ne spava.

Ali o ostalim članovima porodice recimo samo da nemamo baš najlepše mišljenje, najblaže rečeno. A to se posebno odnosi na ova dva dokona brata.

Deja_Vu

pre 3 godine

Kada iskusni i odgovorni ljudi nešto organizuju, oni i polaze od najgoreg mogućeg scenarija.

A preporučene mere nisu poštovane, ni na tenisu, ni na fudbalu. Nigde masku nisi mogao da vidiš, a one su bile neophodne jer nije poštovano pravilo svakog drugog sedišta.

iva

pre 3 godine

Da je samo moglo da se predvidi... Sta je logicnije nego u vreme pandemije, kad iz nekog volsebnog razloga sportskih takmicenja nema, uvideti tu ociglednu falicnost te uskociti nesebicno i organizovati sportsko takmicenje! I eto, kako sudba kleta vraca za najplemenitiju nameru...

da

pre 3 godine

Bole, 23. jun 2020 10:33
Bravo Bole,i Beograd i Srbija su pokazali da su dobri i pametni ljudi samo se nastavlja kradja policije,izbori nisu ni odrzani kao sto drzava ne postoji,ali varaju se kriminalci da narod nece izaci na ulice,bice gore nego u Rumuniji,samo malo strpljenja

brokoli

pre 3 godine

Svi vi koji prozivate Djordja kao postavljenog direktora,
vidi se da vam je svest o tome kako funkcionise poslovanje i korporativna odgovornost na nivou likova koji provode svaki vikend u kladionici.
(Sonja, 23. jun 2020 11:26)

Ako on zna nesto o tome ja pojedem diplomu mog ekonomskog fakulteta pred tobom i svima!

eho

pre 3 godine

Glumili ste dobre domacine, izvodili ih u nocne provode gde su se verovatno svi zarazili, ali cim je lrenula bolest, testiranje, domacini i organizatori zaplise u bg, ostavise ljude tamo da se testiraju, sede u izloalciji-niko ih nije pitao jel se njima sedi u hr jos 14 dana?? Zasto novak nije ostao uz njih, nego kao da je brod krenuo da tone, a kapetan prvi zapalio-eto tako izgleda i to je ruzno. A sve drugo nije tako strasno, desava se... samo da je ostao do kraja sa njima

Milan_HD

pre 3 godine

Neinteligentno, cak ispod svakog razumne mere...a u ovoj situaciji potencijalno ugrozavanje zivota drugih ljudi!

"Da smo imali indikacije, testirali bi..."

U vreme pandemije gde bar 2/3 a verovatno mnogo vise inficiranih prodje bez ikakvih simptoma.

Nebitno da li je zbog profita ili gluposti, ali stvarno...ako ljudi koji imaju moc i mogucnost da organizuju manifestacije nisu pod kontrolom i ne podlezu odgovornosti - veoma, veoma dobar recept za lose posledice.

LOL

pre 3 godine

Pa kad se nesto radi bez mozga, kanda ti milioni nisu bas pametno korisceni na neko obrazovanje dodatno, uostalom ni srblji ne veruju u koronu tako da to je ok

Milan_PT

pre 3 godine

Verovatno ima dugogodišnjeg iskustva u skupljanju loptica, to je sasvim dovoljno za direktorsku poziciju u Srba...
(Klovan, 23. jun 2020 10:24)

Prosečan Srbin kad čuje da je neko direktor, odmah pomisli da lepu doživotnu platu, zgodnu sekretaricu, lepa kola i privatnog šofera, itd...
Adrija Tur je ideja Novaka Đokovića. U tome se svi sad slažu, pogotovu kad je Dimitrov objavio da je zaražen. Čak bi se, po komentarima, moglo zaključiti da niko drugi osim Novaka i Đorđa nije ni učestvovao u organizaciji ove turneje. A sve je počelo pre mesec i po ili dva. Turneji je bio potreban neko ko će moći da otputuje u tom trenutku u Zadar, u Podgoricu, Banja Luku i Sarajevo. Imam 3 pasoša, ali od nabrojanog u ovom trenutku mogu samo do BiH, pre mesec-dva ne bih mogao ni tamo. Takođe je bio potreban neko ko će nastupati u ime Novaka Đokovića i zastupati njegove stavove i ponuditi izvesne garancije u njegovo ime. Čak i da sam mogao da stignem do Zadra ili Podgorice, ne verujem da bi me prihvatili kao iskrenog zastupnika NĐ, kao što su prihvatili njegovog brata. I treća stvar: troškovi. Da je Novak angažovao praktično bilo koga drugog, morao bi da da mu daje i solidnu platu, pored plaćenih putnih troškova. Đorđu to nije bilo potrebno, on se svojih direktorskih honorara odrekao u humanitarne svrhe, što je osnova cele ideje. Ja ne bih mogao da dopustim sebi da budem 2 meseca bez prihoda, Đorđe Đoković može.
Meni je njegov izbor za neplaćenog direktora turnira više nego logičan...

kmnccn

pre 3 godine

Nije problem što se desilo. Problem je što je poslata slika velike neodgovornosti pre svega od strane Novaka. Nisu se pridržavali baš nikakvih mera socijalnog distanciranja. Grlili se, pozdravljali se sa svima. Provodili se u noćnom provodu. Sve je zaokruženo Novakovim odbijanjem momentalnog testiranja na licu mesta nakon potvrđenog kontakta sa zaraženim. Ovo pišem kao veliki Novakov navijač.

Mara

pre 3 godine

@ANONimus za tvoju informaciju i HIV se moze imati godinama , bez simptoma. U nacelu se slazem da zivot ne moze da stane, ali tako je.

Mile

pre 3 godine

Bez namere da mu solim pamet svako je mogao ocekivati zarazu ako su tribine pune. Nocni klubovi puni, grljenje, ljubljenje... Samo je bilo pitanje gde ce se desiti? Ja stvarno ne razumem sta to radi Novak od kada je pandemija? On kao da namerno sebe unistava uz ogromnu pomoc porodice.

dejan

pre 3 godine

Koja je razlika izmdju Adrija tura, derbija,proslave titule,karnevala u Pancevu .....Sve je pusteno da se bas tako desi.Nemoguce je sa se to nije znalo i ocekivalo.Uz sve to izbori gde se pokrenulo 3 miliona ljudi.Ne krivite sportiste i oni su kolateralna steta.

Ostoja

pre 3 godine

Mozda ste uradili sve po zakonu ali niste nista pametno uradili... Ako se samo pod vasom organizacijom igra pred prepunim tribinama sa sudijama i skupljacima loptica i nigde vise, ja bi razmislio da li da "zabavim narod". O nocnim klubovima ne bih trosio reci ni vreme.

Vuk

pre 3 godine

Napokon su se usuglasili sto ce izjaviti,fino je to zapakovano,ni ostali sudionici nisu imali obavezu testiranja u Zadru, ali su se osjecali moralno obavezni pa su to i napravili,i uz to rekli par rijeci..samo je kapetan broda odjednom usutio,nestao i njegov se uzorak vjerojatno testira po 10ti put dolje u Aucklandu kad ga jos nema

Hmmm

pre 3 godine

Pazi se direktore, preporuka epidemiologa je da bude distanca, maske... Toga nije bilo, da se ne lazemo. Sto se pak testiranja tice, tu ne mogu da ti osporim tvrdnju da je pravilo da nema pravila. E sada, ovde se ne radi vise o tome, gde je ko bio. I tvoja braca, snaja i deca su bili u Spaniji pre Beograda i Zadra, ako ces iskreno. Ovde se radi o svesti ljudi, ne o tome sta su epidemiolozi rekli. Vi ste organizovali turnir, to je poenta. Ne sta su drugi rekli ili uradili. Vi ste dozvolili da na tribinama bude guzva. Vi ste organizovali druzenja. Ne grad, ne epidemiolozi, vi. Vi ste pozvali tenisere i niste trazili da oni budu testirani, jer to nije obavezno. Sada je odjednom Dimitrov kriv jer se nije testirao. Ne znam, ali odbrana je slaba za sada i smesna. Rekoh vec, ako se oni budu branili, na nacin kako pisu njihovi botovi, bice smesno. Nadam se da ce Novak biti ozbiljniji od ovoga i prihvatiti deo krivice koji snosi, svakako.

Oliver Nedeljković

pre 3 godine

Ovaj Djolo Djoković je jedina svetla tačka u porodici. Svi ostali arogantni, isfolirani, nadobudni, prave se mnogo pametni, a on pravi gotivac, uživa za sve pare.

A naročito Pantela

pre 3 godine

Al' ne može da ti Bugarin nešto ne zezne pa to ti je. Lepo su stari govorili sa Bugarima samo oprezno i na distancu. U stvari, govorili su nešto mnogo gore ali zbog političke nekorektnosti u današnje vreme ne bi objavili komentar.

Nessumme

pre 3 godine

Prestanite da se pravdate, vi i vaši drugari iz vrha vlasti što vam uopšte dozvoliše da organizujete bilo šta?!...ne postoji apsolutna zaštita! Šamani istripovani...

anti gurbet

pre 3 godine

što je bio najgori? bio je najbolji

Možemo mi da krivimo Novaka za bilo šta, ali je činjenica da je čovek samostalno srušio celu letnju sezonu Hrvatima, a time verovatno i njihovu ekonomiju. Šta ste vi uradili prošlog vikenda?

John Terry

pre 3 godine

Ne batice, najgori scenario je da ljudi krenu da umiru zbog vaseg sibanja loptice. A to ce se tek videti. Vama bogatunima je super, 10 lekara se polome oko vas, ali kad obican narod krene da ceka po hodnicima pa ih vrate kuci jer im "nije nista" pa oni skapaju kao najgori u mukama, onda ce biti najgori scenario. Ali sta vas briga vi imate zelembace.

ANONimus

pre 3 godine

Pa ovako će biti na svakom takmičenju do kraja godine. Ukoliko budu testirali ne samo pre početka takmičenja nego i tokom takmičenja, svugde će biti zaraženih. I šta u tom slučaju?

Ne može svet stati zbog jednog slučaja korone. Očigledno da je virus oslabio, jer kakav je to virus koji ni ne znaš da imaš dok se ne testiraš?

Na početku je bila delom panika, delom neznanje i delom stvarno delovanje virusa, ali za mlađu populaciju virus je smešan...

Znam da necete da objavite komentar

pre 3 godine

Da bre, sad su Djokovici krivi a nije kriva drzava koja je omogucila fudbalsku utakmicu tj derbi pred 25000 navijaca

cassius

pre 3 godine

Šta god da se desi vi niste odgovorni, zato što je u ovoj zemlji vašoj porodici sve dozvoljeno, napravili ste predizborni skup i čitava državna propagandna mašinerija je spremna da vas brani, a to što ste ugrozili zdravlje veliki broj je ljudi vas ne dotiče...

Bole

pre 3 godine

Decko, u normalnoj zemlji bi i ti i striko i tatica i brat popili krivicne prijave za mnogo sto sta. Novak je veliki sampion, ali niko od nas mu nista ne duguje, a ponasate se kao da vam svima mi nesto dugujemo. Jel Janku Tipsarevicu trebalo manje ulaganja nego Novaku? Jel njegov tata nekad kukao? Novaj je najveci, ali ulaganja su ista. I jos nesto, umesto da podrzite borbu protiv zaraze, vi ste se ukljucili u njeno raspirivanje i sirenje, sve da bi i ti i tata i bata po nesto zaradili, da ne trazite od Novaka. Sram da vas bude, ako za sramotu znate. Ko ste vi da nam drzite predavanja o svemu? Neobrazovani ste, a Novakova zena nam trabunja o lecenju, zdravljhu, ishrani, dok tasta otima nase reke? Jel mislite da smo vam duzni pa nam sve otimate?

Marko

pre 3 godine

@Maja
Moramo se vratiti normalnom zivotu uprkos koroni, ne moze, nece i ne treba da stane svet sad. Svakog cuda 3 dana dosta tako i korone

Dušan

pre 3 godine

Djole,ovaj turnir u rvatskoj je pun pogodak bio.Odneli ste hrvatima koronu,upropastili letnju sezonu i zbrisali u Srbiju.Da smo smisljali bolji scenario, ne bi uspeli u tome LOL!!

Ostoja

pre 3 godine

Mozda ste uradili sve po zakonu ali niste nista pametno uradili... Ako se samo pod vasom organizacijom igra pred prepunim tribinama sa sudijama i skupljacima loptica i nigde vise, ja bi razmislio da li da "zabavim narod". O nocnim klubovima ne bih trosio reci ni vreme.

cassius

pre 3 godine

Šta god da se desi vi niste odgovorni, zato što je u ovoj zemlji vašoj porodici sve dozvoljeno, napravili ste predizborni skup i čitava državna propagandna mašinerija je spremna da vas brani, a to što ste ugrozili zdravlje veliki broj je ljudi vas ne dotiče...

Vuk

pre 3 godine

Napokon su se usuglasili sto ce izjaviti,fino je to zapakovano,ni ostali sudionici nisu imali obavezu testiranja u Zadru, ali su se osjecali moralno obavezni pa su to i napravili,i uz to rekli par rijeci..samo je kapetan broda odjednom usutio,nestao i njegov se uzorak vjerojatno testira po 10ti put dolje u Aucklandu kad ga jos nema

Djordje

pre 3 godine

Najiskreniji savet za Đorđa Đokovića, prvo organizuj samostalno dečije i juniorske turnire. Skupljaj iskustvo ne oslanjaj se na brata. Uvek misli na sigurnost i zdravlje učesnika. Da si direktor fabrike, razbole ti se radnici, džaba što ćeš reći poštovali smo propise, kad nemaš proizvod na tržištu. Tad nema ni love.
Kola će se slomiti na Novaku i platiće mnogo više nego što je realno. Legao je kao kec na jedanaest likovima koji ga ne vole. Njegova potreba da ga vole svi kontraproduktivna je.

Milojko

pre 3 godine

A Jelena sa suprugom zbrisali iz Zadra i od odgovornosti i ćute. Dal ih je blam ili misle da je sve izmislio Soros da im unisti turnit? To zna samo Jelena a mozda ce nam to reci njen suprug kada mu zena izmisli neku prigodnu priču.

Raff, ZG

pre 3 godine

Halo dišo, jesi ti čuo za socijalnu distancu? Cijela javnost je vidjela vaše ponašanje. Nakon prve noćne zabave sve je trebalo prekinuti i otkazati. Nevjerojatna neodgovornost.

kmnccn

pre 3 godine

Nije problem što se desilo. Problem je što je poslata slika velike neodgovornosti pre svega od strane Novaka. Nisu se pridržavali baš nikakvih mera socijalnog distanciranja. Grlili se, pozdravljali se sa svima. Provodili se u noćnom provodu. Sve je zaokruženo Novakovim odbijanjem momentalnog testiranja na licu mesta nakon potvrđenog kontakta sa zaraženim. Ovo pišem kao veliki Novakov navijač.

ANONimus

pre 3 godine

Pa ovako će biti na svakom takmičenju do kraja godine. Ukoliko budu testirali ne samo pre početka takmičenja nego i tokom takmičenja, svugde će biti zaraženih. I šta u tom slučaju?

Ne može svet stati zbog jednog slučaja korone. Očigledno da je virus oslabio, jer kakav je to virus koji ni ne znaš da imaš dok se ne testiraš?

Na početku je bila delom panika, delom neznanje i delom stvarno delovanje virusa, ali za mlađu populaciju virus je smešan...

brokoli

pre 3 godine

Decko u zivotu nije sebi ni rodjendan organizivao ali moze turnir,e zato smo tu gde jesmo...keramicar direktor BIA,Vulin ministar vojni itd

Bole

pre 3 godine

Decko, u normalnoj zemlji bi i ti i striko i tatica i brat popili krivicne prijave za mnogo sto sta. Novak je veliki sampion, ali niko od nas mu nista ne duguje, a ponasate se kao da vam svima mi nesto dugujemo. Jel Janku Tipsarevicu trebalo manje ulaganja nego Novaku? Jel njegov tata nekad kukao? Novaj je najveci, ali ulaganja su ista. I jos nesto, umesto da podrzite borbu protiv zaraze, vi ste se ukljucili u njeno raspirivanje i sirenje, sve da bi i ti i tata i bata po nesto zaradili, da ne trazite od Novaka. Sram da vas bude, ako za sramotu znate. Ko ste vi da nam drzite predavanja o svemu? Neobrazovani ste, a Novakova zena nam trabunja o lecenju, zdravljhu, ishrani, dok tasta otima nase reke? Jel mislite da smo vam duzni pa nam sve otimate?

DWDD

pre 3 godine

Mali ne talasaj. Socijalno distanciranje kao glavna mera svuda u svetu za zastitu od zaraze, je potpuno negirana, cak bih rekao da je onaj fudbal, provod ,dublovi i dan za decu bio kao korona parti. Kako te nije sramota da izjavis da ste ucinili sve sto ste trebali. Pa pogledaj slike covece dovoljno je.

Boris

pre 3 godine

Novak je NASANKAN.
Od kriznog staba i vlade Srbije je dobio uveravanja da je bezbedno pod odredjenim uslovima.
Da se nisu skrivali brojeve nikada mu nebi palo na pamet da predlozi Adrij tur.
Njima je bilo vazno da na izgled se zivot vratio u normalu zbog glasanja u nedelju.
Novak ce snositi posledice i kritime sirom sveta a ne oni.

Ma idi

pre 3 godine

Svi vi koji prozivate Djordja kao postavljenog direktora,
vidi se da vam je svest o tome kako funkcionise poslovanje i korporativna odgovornost na nivou likova koji provode svaki vikend u kladionici.
(Sonja, 23. jun 2020 11:26)
Svest komentatora nije problem. Problem je sto se i sam Djordje taman toliko razume u to, na nivou lika iz kladionice. Bitno da je direktor.

haha

pre 3 godine

Kako to da Nova uvece u Zadru nije imao potrebu da se testira jer nije imao simptome, a vec ujutru je imao potrebu da se testira u Beogradu?

John Terry

pre 3 godine

Ne batice, najgori scenario je da ljudi krenu da umiru zbog vaseg sibanja loptice. A to ce se tek videti. Vama bogatunima je super, 10 lekara se polome oko vas, ali kad obican narod krene da ceka po hodnicima pa ih vrate kuci jer im "nije nista" pa oni skapaju kao najgori u mukama, onda ce biti najgori scenario. Ali sta vas briga vi imate zelembace.

smit

pre 3 godine

Sta prica covek...
Nisu ni ostali imali nikakvu obavezu da se testiraju, osim moralne. I svi su se testirali, osim Djokovica, koji generalno pojma nema sta je moral, jer nije imao ko da ga nauci.

Hmmm

pre 3 godine

Pazi se direktore, preporuka epidemiologa je da bude distanca, maske... Toga nije bilo, da se ne lazemo. Sto se pak testiranja tice, tu ne mogu da ti osporim tvrdnju da je pravilo da nema pravila. E sada, ovde se ne radi vise o tome, gde je ko bio. I tvoja braca, snaja i deca su bili u Spaniji pre Beograda i Zadra, ako ces iskreno. Ovde se radi o svesti ljudi, ne o tome sta su epidemiolozi rekli. Vi ste organizovali turnir, to je poenta. Ne sta su drugi rekli ili uradili. Vi ste dozvolili da na tribinama bude guzva. Vi ste organizovali druzenja. Ne grad, ne epidemiolozi, vi. Vi ste pozvali tenisere i niste trazili da oni budu testirani, jer to nije obavezno. Sada je odjednom Dimitrov kriv jer se nije testirao. Ne znam, ali odbrana je slaba za sada i smesna. Rekoh vec, ako se oni budu branili, na nacin kako pisu njihovi botovi, bice smesno. Nadam se da ce Novak biti ozbiljniji od ovoga i prihvatiti deo krivice koji snosi, svakako.

brokoli

pre 3 godine

Koliko Djordje ima godina???
(Pazarac, 23. jun 2020 10:21)

Dovoljno za direktora u Srbiji,a sto u zivotu nije ni sebi rodjendan organizivao ma nema veze...

eho

pre 3 godine

Glumili ste dobre domacine, izvodili ih u nocne provode gde su se verovatno svi zarazili, ali cim je lrenula bolest, testiranje, domacini i organizatori zaplise u bg, ostavise ljude tamo da se testiraju, sede u izloalciji-niko ih nije pitao jel se njima sedi u hr jos 14 dana?? Zasto novak nije ostao uz njih, nego kao da je brod krenuo da tone, a kapetan prvi zapalio-eto tako izgleda i to je ruzno. A sve drugo nije tako strasno, desava se... samo da je ostao do kraja sa njima

Dušan

pre 3 godine

Djole,ovaj turnir u rvatskoj je pun pogodak bio.Odneli ste hrvatima koronu,upropastili letnju sezonu i zbrisali u Srbiju.Da smo smisljali bolji scenario, ne bi uspeli u tome LOL!!

mmm

pre 3 godine

@Sonja
Vidi se i tvoje znanje.
Kako funkcionise poslovanje? Postavis coveka koji nikad nista nije radio da bude glavni, rasiris virus i pobegnes. To je korporativna odgovornost?

Mile

pre 3 godine

Bez namere da mu solim pamet svako je mogao ocekivati zarazu ako su tribine pune. Nocni klubovi puni, grljenje, ljubljenje... Samo je bilo pitanje gde ce se desiti? Ja stvarno ne razumem sta to radi Novak od kada je pandemija? On kao da namerno sebe unistava uz ogromnu pomoc porodice.

adriano_galliani

pre 3 godine

Novaka ljudi tolerišu jer ima sportske rezultate a mi smo ubeđeni da bogati Zapad zbog toga ne spava.

Ali o ostalim članovima porodice recimo samo da nemamo baš najlepše mišljenje, najblaže rečeno. A to se posebno odnosi na ova dva dokona brata.

Dule

pre 3 godine

Jedino me pecka sto takvih nazovi "Direktora" u Srbiji ima na pretek, bez skole, bez radnog staza, bez morala itd. Pametan covek taj turnir nikada ne bi organizovao. Neodgovorno!!!

Nessumme

pre 3 godine

Prestanite da se pravdate, vi i vaši drugari iz vrha vlasti što vam uopšte dozvoliše da organizujete bilo šta?!...ne postoji apsolutna zaštita! Šamani istripovani...

brokoli

pre 3 godine

Svi vi koji prozivate Djordja kao postavljenog direktora,
vidi se da vam je svest o tome kako funkcionise poslovanje i korporativna odgovornost na nivou likova koji provode svaki vikend u kladionici.
(Sonja, 23. jun 2020 11:26)

Ako on zna nesto o tome ja pojedem diplomu mog ekonomskog fakulteta pred tobom i svima!

haha

pre 3 godine

Testirali sebe, igrace i organizatore!
A sta cemo s publikom koju ste doveli i koja nije mogla ni distancu da odrzava zato sto ste prodali maksimalan broj karata umesto polovinu?
Sad su krivi svi, osim "porodice" je li?!
Tuzbu trebate da popijete, pa cete razmisljati ubuduce.
I nije ovo bio nikakav humanitarni turnir, nego turnir na kojem ste skupljali pare za tenisere!

benić boro

pre 3 godine

Valjda je trebalo svi gosti da se testiraju,hteli ne hteli,a ovako ispade da je Nole kriv za sve.Dimitrov bio u SAD pre Beograda i vi ga ne testirate,bas malo naivno od organizatora a i od drzave Srbije kao i Hrvatske.Prvo test pa onda na teren.Sad nam se ceo svet smeje .Daj boze da niko ne strada od ovih sto su se zarazili,citam i 5 godisnje djete u Zadru zarazeno-zalosno

Milan_HD

pre 3 godine

Neinteligentno, cak ispod svakog razumne mere...a u ovoj situaciji potencijalno ugrozavanje zivota drugih ljudi!

"Da smo imali indikacije, testirali bi..."

U vreme pandemije gde bar 2/3 a verovatno mnogo vise inficiranih prodje bez ikakvih simptoma.

Nebitno da li je zbog profita ili gluposti, ali stvarno...ako ljudi koji imaju moc i mogucnost da organizuju manifestacije nisu pod kontrolom i ne podlezu odgovornosti - veoma, veoma dobar recept za lose posledice.

da

pre 3 godine

Ide na neki sud pa odvali izjavu mi smo postovali sve zakonske propise,ti se u njih sigurno razumes ali ti advokati koji te savetuju ne smeju da pisnu u javnosti

LOL

pre 3 godine

Pa kad se nesto radi bez mozga, kanda ti milioni nisu bas pametno korisceni na neko obrazovanje dodatno, uostalom ni srblji ne veruju u koronu tako da to je ok

mmm

pre 3 godine

@Sramota
Sta su hteli da urade za ovaj narod? Oni su od naroda uzeli pare i dali ih stranim teniserima. A narod su izlozili zarazi.
Nista oni nisu uradili za narod, osim sto stotine miliona ljudi sirom sveta i svi mediji bruje o tome kako smo leglo zaraze.

Mrco

pre 3 godine

Direktor turnira djordje djokovic buahahahhahaahaah novak je i zaslužio ovo razapinjanje po svetskim medijima zato što je braći bilo dosadno pa se malo mali igro direktora.

Deja_Vu

pre 3 godine

Kada iskusni i odgovorni ljudi nešto organizuju, oni i polaze od najgoreg mogućeg scenarija.

A preporučene mere nisu poštovane, ni na tenisu, ni na fudbalu. Nigde masku nisi mogao da vidiš, a one su bile neophodne jer nije poštovano pravilo svakog drugog sedišta.

pfff

pre 3 godine

Pokušavam da pronađem segment u kom bih podržao Noleta i ekipu, ali mi ne ide...
Na koju foru izjavljuju da su poštovali sve mere i preporuke?!

dominacija

pre 3 godine

Dokad će više pilat sa zadarskim turnirom, niti je zaraza eskalirala niti se u Dalmaciji a bogami i u ostatku Hrvatske vodi računa o naputcima stožera, ljudi se ponašaju kao i prije i svima je puna kapa korone. Moglo je proći dok je bilo hladnije al sad u lito mogu zaboravit na ikakve lockdowne i zabijanje u kuću. Korona je tu i treba nastaviti živjeti a ne daviti ljude i dizat paniku.

mmm

pre 3 godine

@REALNO
Normalno.
E sad su se i on i brat uprpili jer jedna tuzba moze da unisti i jednog i drugog.
Pa neka zahvale jedan drugom licemeri nesposobni.

anti gurbet

pre 3 godine

što je bio najgori? bio je najbolji

Možemo mi da krivimo Novaka za bilo šta, ali je činjenica da je čovek samostalno srušio celu letnju sezonu Hrvatima, a time verovatno i njihovu ekonomiju. Šta ste vi uradili prošlog vikenda?

aca

pre 3 godine

ali nikada necu zaboraviti po meni najveci blam navijaca Zvezde, kad su mu svi ustali i aplaudirali na jednoj kosarkaskoj utakmici na koju je dosao sa nekom napucanom klinkom, a mali se nesto mrsti i glumi facu. Razumem za Noleta ali nikada ne bih tako reagovao i odusevljavao se sa nekim samo zato sto je brat najboljeg tenisera.

iva

pre 3 godine

Da je samo moglo da se predvidi... Sta je logicnije nego u vreme pandemije, kad iz nekog volsebnog razloga sportskih takmicenja nema, uvideti tu ociglednu falicnost te uskociti nesebicno i organizovati sportsko takmicenje! I eto, kako sudba kleta vraca za najplemenitiju nameru...

u sredini spina

pre 3 godine

Pazi se direktore, preporuka epidemiologa je da bude distanca, maske... Toga nije bilo, da se ne lazemo. Sto se pak testiranja tice, tu ne mogu da ti osporim tvrdnju da je pravilo da nema pravila.
(Hmmm, 23. jun 2020 10:38)

U pravu ste. Nazalost, Nole nije shvatio ludilo ove situacije gde se susedne zemlje u sred Evrope razlikuju za 180 stepeni jedna od druge po pitanju pravila i mera.... gde naucnici izlaze sa kontradiktornim izjavama svaki cas... gde jedni tvrde da su nasli vakcinu za virus, a drugi da ista nikada nece biti pronadjena. Gde Astra Zeneca planira da u oktobru izbaci vakcinu koja stiti godinu dana!!?! Kako znaju da ce biti godinu dana, mozda bude tri meseca ili 23!?! Dakle, virus postoji, i nije naivan, ali je oko njega nevidjena farsa, iako je on trenutno zaista na nivou gripa i po brojevima i po simptomima.
Da se razumemo, ja sam oprezan jer mi je tako lakse. U tom smsislu mislim da je pametno drzati distancu i izbegavati prevelike kontakte. Ja sam dosao iz HOlandije, gde maske nikada nisu bile ni obavezne, ni preporucene (ja sam ipak nosio u zatvorenom prostoru), ali kada sam dosao ovde sa rodjenom sestrom sam pozdravio laktom. Onda sam je ipak zagrlio, ali se nismo ljubili. Dakle, mislim da ima jako mnogo spinovanja i preterivanja ovde, ali sam odlucio da budem oprezan dok se ludili ne rascisti. U tom smislu sam u Srbiji bio jedan od retkih koji je nosio masku u prodavnicama i zatvorenim prostorima otkako sam dosao iz NL pre dve nedelje.

da

pre 3 godine

nista novo Novak u vecini svojih organizacija postavlja najblaze receno ljude na nivou znanja politicara,dakle prazna prica,bezi ko djavo od krsta kada treba da prica ili mu se kaze istina u oči,za mene je najveci paradoks bio utvrditi za Novaka, da nije hrabar

cemu_sve_to

pre 3 godine

Verovatno ima dugogodišnjeg iskustva u skupljanju loptica, to je sasvim dovoljno za direktorsku poziciju u Srba...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Klovan, 23. jun 2020 10:24)

Pa nije postao direktor u drzavnom preduzecu nego u privatnoj organizaciji u vlanistvu njegovog brata. Na stranu citava besmisao turnira u vreme epidemije, ali pisete kao da je postavljen za direktora klinickog centra a ne showbiz turnira koji finansira njegova porodica.

Kolega

pre 3 godine

Očigledno da je virus oslabio, jer kakav je to virus koji ni ne znaš da imaš dok se ne testiraš?
(ANONimus, 23. jun 2020 10:23)

U sebi i na sebi imaš više virusa i bakterija nego koliko ćelija sveukupno imaš, konstantno nas napadaju stotine i hiljade virusa i bakterija.
Korona virusi nisu nikakva novost, postoje odavno, od korone se ne umire, umiru ljudi s kompromitiranim imunološkim sistemom, kronični bolesnici i starci koji bi ionako umrli od neke vrste sezonske viroze.

Postoji preko 100 vrsta virusa od kojih se razbolijevamo u to doba godine, a ovi samo uzeli koronu i automatski svi koji su bili zaraženi s koronom umrli su od korone, iako su dokazano mnogi istovremeno i imali još po nekoliko drugih vrsta ovih sezonskih virusa ukjljučujući i influenzu A, podtip H1N1 i H2N3, ali samo se korona varijabla uzima u obzir, zaražen s koronom ergo umro je od korone, pa taman i da je pao sa skele dok je prao prozor!

d

pre 3 godine

Đorđe Đoković: Ovaj scenario bio je najgori moguć

Da, ali kvota da se to desi je bila 1.1...Kao kada bi trener Majnca na gostovanju kod Bajerna, posle poraza rekao "ovaj scenario bio je najgori moguc"

Znate sta

pre 3 godine

Organizovati turnir u bilo cemu je potpuno bilo neodgovorno. i nije imalo veze sa zdravim razumom. Sad su napravili problem, ispali i smesni i glupi. A svi su napljuvali onog nekog da li je bio sportski novinar ili sta vec, neki Englez cini mi se, kad je bio zabrinut sto u Beogradu ima puno ljudi na turniru, sto nema distance medju posetiocima turnira, sto se teniseri grle itd. I covek je bio u pravu. Ne treba imati mnogo mozga i veliku inteligenciji da biste i sami zakljucili da tu nesto debelo nije bilo u redu. Ocigledno da nasi ljudi nisu imali ni to malo pameti da bi sami procenili rizike. Tako nam i treba kad smo maloumni.

dejan

pre 3 godine

Koja je razlika izmdju Adrija tura, derbija,proslave titule,karnevala u Pancevu .....Sve je pusteno da se bas tako desi.Nemoguce je sa se to nije znalo i ocekivalo.Uz sve to izbori gde se pokrenulo 3 miliona ljudi.Ne krivite sportiste i oni su kolateralna steta.

Znam da necete da objavite komentar

pre 3 godine

Da bre, sad su Djokovici krivi a nije kriva drzava koja je omogucila fudbalsku utakmicu tj derbi pred 25000 navijaca

Mara

pre 3 godine

@ANONimus za tvoju informaciju i HIV se moze imati godinama , bez simptoma. U nacelu se slazem da zivot ne moze da stane, ali tako je.

da

pre 3 godine

Bole, 23. jun 2020 10:33
Bravo Bole,i Beograd i Srbija su pokazali da su dobri i pametni ljudi samo se nastavlja kradja policije,izbori nisu ni odrzani kao sto drzava ne postoji,ali varaju se kriminalci da narod nece izaci na ulice,bice gore nego u Rumuniji,samo malo strpljenja

Imenjak

pre 3 godine

Baš zato što je najgori, trebalo je bolje „izvagati“ sve pro i contra...i mozda i ne planirati turnir, al direktor je taj koji „preseče“ ...to mu je posao...

Бобан Со

pre 3 godine

Koliko smo licemerni ,govori činjenica da su društvene mreže bile prepune kritika na stroge mere koje su primenjivane zbog korone.Čak je Svedska sa svojim vrlo blagim merama dizana u nebesa kao dobar primer.Sada kada su Djokovici želeli da urade nesto sto bi opustilo lose odnose u regionu,nailazi na osudu.
Mi jednostavno neznamo sta zelimo.Vazno je kritikovati.,umesto da razumemo i podrzimo ljude koji su se bezbroj puta dokazali kao ljudi.Djokovici ce uvek imati podrsku mene i moje blize okoline jer znam da su njihove namere uvek čiste i iskrene.

Milan_PT

pre 3 godine

Verovatno ima dugogodišnjeg iskustva u skupljanju loptica, to je sasvim dovoljno za direktorsku poziciju u Srba...
(Klovan, 23. jun 2020 10:24)

Prosečan Srbin kad čuje da je neko direktor, odmah pomisli da lepu doživotnu platu, zgodnu sekretaricu, lepa kola i privatnog šofera, itd...
Adrija Tur je ideja Novaka Đokovića. U tome se svi sad slažu, pogotovu kad je Dimitrov objavio da je zaražen. Čak bi se, po komentarima, moglo zaključiti da niko drugi osim Novaka i Đorđa nije ni učestvovao u organizaciji ove turneje. A sve je počelo pre mesec i po ili dva. Turneji je bio potreban neko ko će moći da otputuje u tom trenutku u Zadar, u Podgoricu, Banja Luku i Sarajevo. Imam 3 pasoša, ali od nabrojanog u ovom trenutku mogu samo do BiH, pre mesec-dva ne bih mogao ni tamo. Takođe je bio potreban neko ko će nastupati u ime Novaka Đokovića i zastupati njegove stavove i ponuditi izvesne garancije u njegovo ime. Čak i da sam mogao da stignem do Zadra ili Podgorice, ne verujem da bi me prihvatili kao iskrenog zastupnika NĐ, kao što su prihvatili njegovog brata. I treća stvar: troškovi. Da je Novak angažovao praktično bilo koga drugog, morao bi da da mu daje i solidnu platu, pored plaćenih putnih troškova. Đorđu to nije bilo potrebno, on se svojih direktorskih honorara odrekao u humanitarne svrhe, što je osnova cele ideje. Ja ne bih mogao da dopustim sebi da budem 2 meseca bez prihoda, Đorđe Đoković može.
Meni je njegov izbor za neplaćenog direktora turnira više nego logičan...

Sonja

pre 3 godine

Svi vi koji prozivate Djordja kao postavljenog direktora,
vidi se da vam je svest o tome kako funkcionise poslovanje i korporativna odgovornost na nivou likova koji provode svaki vikend u kladionici.

Sramota

pre 3 godine

Toliko zavidnih ljudi na jednom mestu, da je to strasno. Vlada je htela da odrzi izbore po svaku cenu, Adria tur je bio samo kolateralna steta, kad je mogao derbia za 20.000 navijaca, Adria tur sa oko 5.000 ljudi nije ni za primaci. Ostavite ljude na miru, samo su hteli da urade nesto za ovaj narod.

Marko

pre 3 godine

Djole, Djole

Mogli ste ucesnike turnira tj. igrace, pomocno osoblje da testirate o svom trosku.

Sada ni pare, a ni sponzori ne pomazu kad je pukla bruka.

A mogli ste biti primer za sve druge organizacije kako postupati povrh svih epidemioloskih preporuka, uputstava, pravila, zakona

A naročito Pantela

pre 3 godine

Al' ne može da ti Bugarin nešto ne zezne pa to ti je. Lepo su stari govorili sa Bugarima samo oprezno i na distancu. U stvari, govorili su nešto mnogo gore ali zbog političke nekorektnosti u današnje vreme ne bi objavili komentar.

Proka

pre 3 godine

@Djordje - svaka ti je zlatna.
Novak treba da se bavi svojim poslovima - tenisom i ugovorima a ne svojom porodicom. Kao prvo treba da se izvini svima jer je ovo bio retko glup potez. isforsiran, rizican ma jednom recju glup. Treba da ponudi obestecenje onima koji su osteceni i da nastavi dalje kao smeker koji je priznao gresku. Sve ostalo je pogresno.

MOE

pre 3 godine

Ovaj klinac je direktor adria tura? U ovoj drzavi bukvalno nista normalno ne moze da bude.
(Milos, 23. jun 2020 10:12)

A zasto ne moze da bude direktor Adria tura? Sta ga to sprecava? I kakve veze drzava ima sa time?

Bizmark

pre 3 godine

Mogu da potpišem da većina koji ovde komentarišu i napadaju Noleta su upravo oni koji su bili ekstremno protiv policijskog sata i raznih mera i da su kukurikali kako hoće normalno da žive i da je korona isto što i grip i bla bla bla...

Oliver Nedeljković

pre 3 godine

Ovaj Djolo Djoković je jedina svetla tačka u porodici. Svi ostali arogantni, isfolirani, nadobudni, prave se mnogo pametni, a on pravi gotivac, uživa za sve pare.

maunt5

pre 3 godine

Srbi, zlobni ste, nezahvalni...Setate uzduz i popreko bez ikakvog postovanja mera zastite, a njega koji je toliko dao za Srbiju i zeleo jos , blatite zlim jezicima i pomazete strancima koji ga i koji nas mrze.Sram vas bilo.
maunt5

Delije Čikago

pre 3 godine

Ajde ne hejtujte dečka, nije on organizovao turnir, samo je direktor, pa naravno da će Nole da ga stavi, da li su države zabranile, nisu...Đorđe je sposoban mladić, ali kod nas mora direktor sa 60 godina, podrška za Đokovića...

cemu_sve_to

pre 3 godine

Jel? Pa zasto onda ne preuzme odgovornost za zarazu koju je sirila ta privatna firma nego se vadi? Je li licemeru?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (au, 23. jun 2020 14:08)

Ako ne mozes da komentarises bez vredjanja, onda imas neki problem. Zasto sam ja licemer? Prvo naucite da rauzmete sta ste procitali pre nego sto ostavite komentar. Pitanje je prosto, sta je skandalozno u tome sto je Djokovic postavio svog brata za direktora showbiz turnira, kao da je postao direktor klinickog centra pa je to skandalozno. Turnir nije ni trebao da se odrzi i tu je kraj price, a to sto je Djokovicev brat direktor svega toga je najnebitnija stvar na svetu.

REALNO

pre 3 godine

Normalno je da će svog brata da postavi na funkciju.Novakov novac,ugled.Dečko je teniser,pametan i uzoran mladić.Kakve veze koliko godina ima?
Hejtera i zavidnih nikad dosta.Da li neko kapira šta se dešava u USA i G?DemonstracijeRasizam,neredi,korona.

NekoIzMase

pre 3 godine

Ajmo ovako
ako je kojim slučajem Nole pozitivan, taman ima vremena do US opena da se izleči i onda je na konju i nema šta da brine

Marko

pre 3 godine

@Maja
Moramo se vratiti normalnom zivotu uprkos koroni, ne moze, nece i ne treba da stane svet sad. Svakog cuda 3 dana dosta tako i korone

Nena

pre 3 godine

Jasno je da nije izabran pravi momenat za to i sigurna sam da je Nole toga svestan, sada, a da smo se svi mi cudli tom turniru a tek derbiju PAR ZV pred 20.000 ljudi a najveci (mnoooogo veci ) klubovi u Evropi igraju derbije pred 0 navijaca i sede u maskama, jeste stvarno da se zamislimo, jos vise na to da onda molimo i kumimo Kineske prijatelje da nam pomognu kad je tesko, Zamisljam njih kad gledaju ocajnicke pozive u pomoc, a onda gledaju blestava svetla derbija PAR CZV i recimo turnir u Bg, i pitaju se: Jel to behu oni sto su nas molili za pomoc??, ko snosi odgovornost za takve naivne i glupe osione poteze, vlast ove zemlje....

cassius

pre 3 godine

Šta god da se desi vi niste odgovorni, zato što je u ovoj zemlji vašoj porodici sve dozvoljeno, napravili ste predizborni skup i čitava državna propagandna mašinerija je spremna da vas brani, a to što ste ugrozili zdravlje veliki broj je ljudi vas ne dotiče...

ANONimus

pre 3 godine

Pa ovako će biti na svakom takmičenju do kraja godine. Ukoliko budu testirali ne samo pre početka takmičenja nego i tokom takmičenja, svugde će biti zaraženih. I šta u tom slučaju?

Ne može svet stati zbog jednog slučaja korone. Očigledno da je virus oslabio, jer kakav je to virus koji ni ne znaš da imaš dok se ne testiraš?

Na početku je bila delom panika, delom neznanje i delom stvarno delovanje virusa, ali za mlađu populaciju virus je smešan...

Sramota

pre 3 godine

Toliko zavidnih ljudi na jednom mestu, da je to strasno. Vlada je htela da odrzi izbore po svaku cenu, Adria tur je bio samo kolateralna steta, kad je mogao derbia za 20.000 navijaca, Adria tur sa oko 5.000 ljudi nije ni za primaci. Ostavite ljude na miru, samo su hteli da urade nesto za ovaj narod.

Ostoja

pre 3 godine

Mozda ste uradili sve po zakonu ali niste nista pametno uradili... Ako se samo pod vasom organizacijom igra pred prepunim tribinama sa sudijama i skupljacima loptica i nigde vise, ja bi razmislio da li da "zabavim narod". O nocnim klubovima ne bih trosio reci ni vreme.

Sonja

pre 3 godine

Svi vi koji prozivate Djordja kao postavljenog direktora,
vidi se da vam je svest o tome kako funkcionise poslovanje i korporativna odgovornost na nivou likova koji provode svaki vikend u kladionici.

Бобан Со

pre 3 godine

Koliko smo licemerni ,govori činjenica da su društvene mreže bile prepune kritika na stroge mere koje su primenjivane zbog korone.Čak je Svedska sa svojim vrlo blagim merama dizana u nebesa kao dobar primer.Sada kada su Djokovici želeli da urade nesto sto bi opustilo lose odnose u regionu,nailazi na osudu.
Mi jednostavno neznamo sta zelimo.Vazno je kritikovati.,umesto da razumemo i podrzimo ljude koji su se bezbroj puta dokazali kao ljudi.Djokovici ce uvek imati podrsku mene i moje blize okoline jer znam da su njihove namere uvek čiste i iskrene.

Delije Čikago

pre 3 godine

Ajde ne hejtujte dečka, nije on organizovao turnir, samo je direktor, pa naravno da će Nole da ga stavi, da li su države zabranile, nisu...Đorđe je sposoban mladić, ali kod nas mora direktor sa 60 godina, podrška za Đokovića...

REALNO

pre 3 godine

Normalno je da će svog brata da postavi na funkciju.Novakov novac,ugled.Dečko je teniser,pametan i uzoran mladić.Kakve veze koliko godina ima?
Hejtera i zavidnih nikad dosta.Da li neko kapira šta se dešava u USA i G?DemonstracijeRasizam,neredi,korona.

Vuk

pre 3 godine

Napokon su se usuglasili sto ce izjaviti,fino je to zapakovano,ni ostali sudionici nisu imali obavezu testiranja u Zadru, ali su se osjecali moralno obavezni pa su to i napravili,i uz to rekli par rijeci..samo je kapetan broda odjednom usutio,nestao i njegov se uzorak vjerojatno testira po 10ti put dolje u Aucklandu kad ga jos nema

anti gurbet

pre 3 godine

što je bio najgori? bio je najbolji

Možemo mi da krivimo Novaka za bilo šta, ali je činjenica da je čovek samostalno srušio celu letnju sezonu Hrvatima, a time verovatno i njihovu ekonomiju. Šta ste vi uradili prošlog vikenda?

maunt5

pre 3 godine

Srbi, zlobni ste, nezahvalni...Setate uzduz i popreko bez ikakvog postovanja mera zastite, a njega koji je toliko dao za Srbiju i zeleo jos , blatite zlim jezicima i pomazete strancima koji ga i koji nas mrze.Sram vas bilo.
maunt5

A naročito Pantela

pre 3 godine

Al' ne može da ti Bugarin nešto ne zezne pa to ti je. Lepo su stari govorili sa Bugarima samo oprezno i na distancu. U stvari, govorili su nešto mnogo gore ali zbog političke nekorektnosti u današnje vreme ne bi objavili komentar.

MOE

pre 3 godine

Ovaj klinac je direktor adria tura? U ovoj drzavi bukvalno nista normalno ne moze da bude.
(Milos, 23. jun 2020 10:12)

A zasto ne moze da bude direktor Adria tura? Sta ga to sprecava? I kakve veze drzava ima sa time?

Dušan

pre 3 godine

Djole,ovaj turnir u rvatskoj je pun pogodak bio.Odneli ste hrvatima koronu,upropastili letnju sezonu i zbrisali u Srbiju.Da smo smisljali bolji scenario, ne bi uspeli u tome LOL!!

Milan_PT

pre 3 godine

Verovatno ima dugogodišnjeg iskustva u skupljanju loptica, to je sasvim dovoljno za direktorsku poziciju u Srba...
(Klovan, 23. jun 2020 10:24)

Prosečan Srbin kad čuje da je neko direktor, odmah pomisli da lepu doživotnu platu, zgodnu sekretaricu, lepa kola i privatnog šofera, itd...
Adrija Tur je ideja Novaka Đokovića. U tome se svi sad slažu, pogotovu kad je Dimitrov objavio da je zaražen. Čak bi se, po komentarima, moglo zaključiti da niko drugi osim Novaka i Đorđa nije ni učestvovao u organizaciji ove turneje. A sve je počelo pre mesec i po ili dva. Turneji je bio potreban neko ko će moći da otputuje u tom trenutku u Zadar, u Podgoricu, Banja Luku i Sarajevo. Imam 3 pasoša, ali od nabrojanog u ovom trenutku mogu samo do BiH, pre mesec-dva ne bih mogao ni tamo. Takođe je bio potreban neko ko će nastupati u ime Novaka Đokovića i zastupati njegove stavove i ponuditi izvesne garancije u njegovo ime. Čak i da sam mogao da stignem do Zadra ili Podgorice, ne verujem da bi me prihvatili kao iskrenog zastupnika NĐ, kao što su prihvatili njegovog brata. I treća stvar: troškovi. Da je Novak angažovao praktično bilo koga drugog, morao bi da da mu daje i solidnu platu, pored plaćenih putnih troškova. Đorđu to nije bilo potrebno, on se svojih direktorskih honorara odrekao u humanitarne svrhe, što je osnova cele ideje. Ja ne bih mogao da dopustim sebi da budem 2 meseca bez prihoda, Đorđe Đoković može.
Meni je njegov izbor za neplaćenog direktora turnira više nego logičan...

cemu_sve_to

pre 3 godine

Verovatno ima dugogodišnjeg iskustva u skupljanju loptica, to je sasvim dovoljno za direktorsku poziciju u Srba...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Klovan, 23. jun 2020 10:24)

Pa nije postao direktor u drzavnom preduzecu nego u privatnoj organizaciji u vlanistvu njegovog brata. Na stranu citava besmisao turnira u vreme epidemije, ali pisete kao da je postavljen za direktora klinickog centra a ne showbiz turnira koji finansira njegova porodica.

Marko

pre 3 godine

@Maja
Moramo se vratiti normalnom zivotu uprkos koroni, ne moze, nece i ne treba da stane svet sad. Svakog cuda 3 dana dosta tako i korone

Kolega

pre 3 godine

Očigledno da je virus oslabio, jer kakav je to virus koji ni ne znaš da imaš dok se ne testiraš?
(ANONimus, 23. jun 2020 10:23)

U sebi i na sebi imaš više virusa i bakterija nego koliko ćelija sveukupno imaš, konstantno nas napadaju stotine i hiljade virusa i bakterija.
Korona virusi nisu nikakva novost, postoje odavno, od korone se ne umire, umiru ljudi s kompromitiranim imunološkim sistemom, kronični bolesnici i starci koji bi ionako umrli od neke vrste sezonske viroze.

Postoji preko 100 vrsta virusa od kojih se razbolijevamo u to doba godine, a ovi samo uzeli koronu i automatski svi koji su bili zaraženi s koronom umrli su od korone, iako su dokazano mnogi istovremeno i imali još po nekoliko drugih vrsta ovih sezonskih virusa ukjljučujući i influenzu A, podtip H1N1 i H2N3, ali samo se korona varijabla uzima u obzir, zaražen s koronom ergo umro je od korone, pa taman i da je pao sa skele dok je prao prozor!

Boris

pre 3 godine

Novak je NASANKAN.
Od kriznog staba i vlade Srbije je dobio uveravanja da je bezbedno pod odredjenim uslovima.
Da se nisu skrivali brojeve nikada mu nebi palo na pamet da predlozi Adrij tur.
Njima je bilo vazno da na izgled se zivot vratio u normalu zbog glasanja u nedelju.
Novak ce snositi posledice i kritime sirom sveta a ne oni.

Znam da necete da objavite komentar

pre 3 godine

Da bre, sad su Djokovici krivi a nije kriva drzava koja je omogucila fudbalsku utakmicu tj derbi pred 25000 navijaca

Milojko

pre 3 godine

A Jelena sa suprugom zbrisali iz Zadra i od odgovornosti i ćute. Dal ih je blam ili misle da je sve izmislio Soros da im unisti turnit? To zna samo Jelena a mozda ce nam to reci njen suprug kada mu zena izmisli neku prigodnu priču.

Oliver Nedeljković

pre 3 godine

Ovaj Djolo Djoković je jedina svetla tačka u porodici. Svi ostali arogantni, isfolirani, nadobudni, prave se mnogo pametni, a on pravi gotivac, uživa za sve pare.

Bole

pre 3 godine

Decko, u normalnoj zemlji bi i ti i striko i tatica i brat popili krivicne prijave za mnogo sto sta. Novak je veliki sampion, ali niko od nas mu nista ne duguje, a ponasate se kao da vam svima mi nesto dugujemo. Jel Janku Tipsarevicu trebalo manje ulaganja nego Novaku? Jel njegov tata nekad kukao? Novaj je najveci, ali ulaganja su ista. I jos nesto, umesto da podrzite borbu protiv zaraze, vi ste se ukljucili u njeno raspirivanje i sirenje, sve da bi i ti i tata i bata po nesto zaradili, da ne trazite od Novaka. Sram da vas bude, ako za sramotu znate. Ko ste vi da nam drzite predavanja o svemu? Neobrazovani ste, a Novakova zena nam trabunja o lecenju, zdravljhu, ishrani, dok tasta otima nase reke? Jel mislite da smo vam duzni pa nam sve otimate?

Raff, ZG

pre 3 godine

Halo dišo, jesi ti čuo za socijalnu distancu? Cijela javnost je vidjela vaše ponašanje. Nakon prve noćne zabave sve je trebalo prekinuti i otkazati. Nevjerojatna neodgovornost.

NekoIzMase

pre 3 godine

Ajmo ovako
ako je kojim slučajem Nole pozitivan, taman ima vremena do US opena da se izleči i onda je na konju i nema šta da brine

Bizmark

pre 3 godine

Mogu da potpišem da većina koji ovde komentarišu i napadaju Noleta su upravo oni koji su bili ekstremno protiv policijskog sata i raznih mera i da su kukurikali kako hoće normalno da žive i da je korona isto što i grip i bla bla bla...

smit

pre 3 godine

Sta prica covek...
Nisu ni ostali imali nikakvu obavezu da se testiraju, osim moralne. I svi su se testirali, osim Djokovica, koji generalno pojma nema sta je moral, jer nije imao ko da ga nauci.

da

pre 3 godine

Bole, 23. jun 2020 10:33
Bravo Bole,i Beograd i Srbija su pokazali da su dobri i pametni ljudi samo se nastavlja kradja policije,izbori nisu ni odrzani kao sto drzava ne postoji,ali varaju se kriminalci da narod nece izaci na ulice,bice gore nego u Rumuniji,samo malo strpljenja

dominacija

pre 3 godine

Dokad će više pilat sa zadarskim turnirom, niti je zaraza eskalirala niti se u Dalmaciji a bogami i u ostatku Hrvatske vodi računa o naputcima stožera, ljudi se ponašaju kao i prije i svima je puna kapa korone. Moglo je proći dok je bilo hladnije al sad u lito mogu zaboravit na ikakve lockdowne i zabijanje u kuću. Korona je tu i treba nastaviti živjeti a ne daviti ljude i dizat paniku.

John Terry

pre 3 godine

Ne batice, najgori scenario je da ljudi krenu da umiru zbog vaseg sibanja loptice. A to ce se tek videti. Vama bogatunima je super, 10 lekara se polome oko vas, ali kad obican narod krene da ceka po hodnicima pa ih vrate kuci jer im "nije nista" pa oni skapaju kao najgori u mukama, onda ce biti najgori scenario. Ali sta vas briga vi imate zelembace.

benić boro

pre 3 godine

Valjda je trebalo svi gosti da se testiraju,hteli ne hteli,a ovako ispade da je Nole kriv za sve.Dimitrov bio u SAD pre Beograda i vi ga ne testirate,bas malo naivno od organizatora a i od drzave Srbije kao i Hrvatske.Prvo test pa onda na teren.Sad nam se ceo svet smeje .Daj boze da niko ne strada od ovih sto su se zarazili,citam i 5 godisnje djete u Zadru zarazeno-zalosno

dejan

pre 3 godine

Koja je razlika izmdju Adrija tura, derbija,proslave titule,karnevala u Pancevu .....Sve je pusteno da se bas tako desi.Nemoguce je sa se to nije znalo i ocekivalo.Uz sve to izbori gde se pokrenulo 3 miliona ljudi.Ne krivite sportiste i oni su kolateralna steta.

brokoli

pre 3 godine

Koliko Djordje ima godina???
(Pazarac, 23. jun 2020 10:21)

Dovoljno za direktora u Srbiji,a sto u zivotu nije ni sebi rodjendan organizivao ma nema veze...

adriano_galliani

pre 3 godine

Novaka ljudi tolerišu jer ima sportske rezultate a mi smo ubeđeni da bogati Zapad zbog toga ne spava.

Ali o ostalim članovima porodice recimo samo da nemamo baš najlepše mišljenje, najblaže rečeno. A to se posebno odnosi na ova dva dokona brata.

DWDD

pre 3 godine

Mali ne talasaj. Socijalno distanciranje kao glavna mera svuda u svetu za zastitu od zaraze, je potpuno negirana, cak bih rekao da je onaj fudbal, provod ,dublovi i dan za decu bio kao korona parti. Kako te nije sramota da izjavis da ste ucinili sve sto ste trebali. Pa pogledaj slike covece dovoljno je.

Ma idi

pre 3 godine

Svi vi koji prozivate Djordja kao postavljenog direktora,
vidi se da vam je svest o tome kako funkcionise poslovanje i korporativna odgovornost na nivou likova koji provode svaki vikend u kladionici.
(Sonja, 23. jun 2020 11:26)
Svest komentatora nije problem. Problem je sto se i sam Djordje taman toliko razume u to, na nivou lika iz kladionice. Bitno da je direktor.

da

pre 3 godine

Ide na neki sud pa odvali izjavu mi smo postovali sve zakonske propise,ti se u njih sigurno razumes ali ti advokati koji te savetuju ne smeju da pisnu u javnosti

Mrco

pre 3 godine

Direktor turnira djordje djokovic buahahahhahaahaah novak je i zaslužio ovo razapinjanje po svetskim medijima zato što je braći bilo dosadno pa se malo mali igro direktora.

Nessumme

pre 3 godine

Prestanite da se pravdate, vi i vaši drugari iz vrha vlasti što vam uopšte dozvoliše da organizujete bilo šta?!...ne postoji apsolutna zaštita! Šamani istripovani...

brokoli

pre 3 godine

Decko u zivotu nije sebi ni rodjendan organizivao ali moze turnir,e zato smo tu gde jesmo...keramicar direktor BIA,Vulin ministar vojni itd

eho

pre 3 godine

Glumili ste dobre domacine, izvodili ih u nocne provode gde su se verovatno svi zarazili, ali cim je lrenula bolest, testiranje, domacini i organizatori zaplise u bg, ostavise ljude tamo da se testiraju, sede u izloalciji-niko ih nije pitao jel se njima sedi u hr jos 14 dana?? Zasto novak nije ostao uz njih, nego kao da je brod krenuo da tone, a kapetan prvi zapalio-eto tako izgleda i to je ruzno. A sve drugo nije tako strasno, desava se... samo da je ostao do kraja sa njima

cemu_sve_to

pre 3 godine

Jel? Pa zasto onda ne preuzme odgovornost za zarazu koju je sirila ta privatna firma nego se vadi? Je li licemeru?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (au, 23. jun 2020 14:08)

Ako ne mozes da komentarises bez vredjanja, onda imas neki problem. Zasto sam ja licemer? Prvo naucite da rauzmete sta ste procitali pre nego sto ostavite komentar. Pitanje je prosto, sta je skandalozno u tome sto je Djokovic postavio svog brata za direktora showbiz turnira, kao da je postao direktor klinickog centra pa je to skandalozno. Turnir nije ni trebao da se odrzi i tu je kraj price, a to sto je Djokovicev brat direktor svega toga je najnebitnija stvar na svetu.

Proka

pre 3 godine

@Djordje - svaka ti je zlatna.
Novak treba da se bavi svojim poslovima - tenisom i ugovorima a ne svojom porodicom. Kao prvo treba da se izvini svima jer je ovo bio retko glup potez. isforsiran, rizican ma jednom recju glup. Treba da ponudi obestecenje onima koji su osteceni i da nastavi dalje kao smeker koji je priznao gresku. Sve ostalo je pogresno.

Marko

pre 3 godine

Djole, Djole

Mogli ste ucesnike turnira tj. igrace, pomocno osoblje da testirate o svom trosku.

Sada ni pare, a ni sponzori ne pomazu kad je pukla bruka.

A mogli ste biti primer za sve druge organizacije kako postupati povrh svih epidemioloskih preporuka, uputstava, pravila, zakona

pfff

pre 3 godine

Pokušavam da pronađem segment u kom bih podržao Noleta i ekipu, ali mi ne ide...
Na koju foru izjavljuju da su poštovali sve mere i preporuke?!

LOL

pre 3 godine

Pa kad se nesto radi bez mozga, kanda ti milioni nisu bas pametno korisceni na neko obrazovanje dodatno, uostalom ni srblji ne veruju u koronu tako da to je ok

Hmmm

pre 3 godine

Pazi se direktore, preporuka epidemiologa je da bude distanca, maske... Toga nije bilo, da se ne lazemo. Sto se pak testiranja tice, tu ne mogu da ti osporim tvrdnju da je pravilo da nema pravila. E sada, ovde se ne radi vise o tome, gde je ko bio. I tvoja braca, snaja i deca su bili u Spaniji pre Beograda i Zadra, ako ces iskreno. Ovde se radi o svesti ljudi, ne o tome sta su epidemiolozi rekli. Vi ste organizovali turnir, to je poenta. Ne sta su drugi rekli ili uradili. Vi ste dozvolili da na tribinama bude guzva. Vi ste organizovali druzenja. Ne grad, ne epidemiolozi, vi. Vi ste pozvali tenisere i niste trazili da oni budu testirani, jer to nije obavezno. Sada je odjednom Dimitrov kriv jer se nije testirao. Ne znam, ali odbrana je slaba za sada i smesna. Rekoh vec, ako se oni budu branili, na nacin kako pisu njihovi botovi, bice smesno. Nadam se da ce Novak biti ozbiljniji od ovoga i prihvatiti deo krivice koji snosi, svakako.

kmnccn

pre 3 godine

Nije problem što se desilo. Problem je što je poslata slika velike neodgovornosti pre svega od strane Novaka. Nisu se pridržavali baš nikakvih mera socijalnog distanciranja. Grlili se, pozdravljali se sa svima. Provodili se u noćnom provodu. Sve je zaokruženo Novakovim odbijanjem momentalnog testiranja na licu mesta nakon potvrđenog kontakta sa zaraženim. Ovo pišem kao veliki Novakov navijač.

haha

pre 3 godine

Testirali sebe, igrace i organizatore!
A sta cemo s publikom koju ste doveli i koja nije mogla ni distancu da odrzava zato sto ste prodali maksimalan broj karata umesto polovinu?
Sad su krivi svi, osim "porodice" je li?!
Tuzbu trebate da popijete, pa cete razmisljati ubuduce.
I nije ovo bio nikakav humanitarni turnir, nego turnir na kojem ste skupljali pare za tenisere!

Deja_Vu

pre 3 godine

Kada iskusni i odgovorni ljudi nešto organizuju, oni i polaze od najgoreg mogućeg scenarija.

A preporučene mere nisu poštovane, ni na tenisu, ni na fudbalu. Nigde masku nisi mogao da vidiš, a one su bile neophodne jer nije poštovano pravilo svakog drugog sedišta.

da

pre 3 godine

nista novo Novak u vecini svojih organizacija postavlja najblaze receno ljude na nivou znanja politicara,dakle prazna prica,bezi ko djavo od krsta kada treba da prica ili mu se kaze istina u oči,za mene je najveci paradoks bio utvrditi za Novaka, da nije hrabar

Djordje

pre 3 godine

Najiskreniji savet za Đorđa Đokovića, prvo organizuj samostalno dečije i juniorske turnire. Skupljaj iskustvo ne oslanjaj se na brata. Uvek misli na sigurnost i zdravlje učesnika. Da si direktor fabrike, razbole ti se radnici, džaba što ćeš reći poštovali smo propise, kad nemaš proizvod na tržištu. Tad nema ni love.
Kola će se slomiti na Novaku i platiće mnogo više nego što je realno. Legao je kao kec na jedanaest likovima koji ga ne vole. Njegova potreba da ga vole svi kontraproduktivna je.

Znate sta

pre 3 godine

Organizovati turnir u bilo cemu je potpuno bilo neodgovorno. i nije imalo veze sa zdravim razumom. Sad su napravili problem, ispali i smesni i glupi. A svi su napljuvali onog nekog da li je bio sportski novinar ili sta vec, neki Englez cini mi se, kad je bio zabrinut sto u Beogradu ima puno ljudi na turniru, sto nema distance medju posetiocima turnira, sto se teniseri grle itd. I covek je bio u pravu. Ne treba imati mnogo mozga i veliku inteligenciji da biste i sami zakljucili da tu nesto debelo nije bilo u redu. Ocigledno da nasi ljudi nisu imali ni to malo pameti da bi sami procenili rizike. Tako nam i treba kad smo maloumni.

Mara

pre 3 godine

@ANONimus za tvoju informaciju i HIV se moze imati godinama , bez simptoma. U nacelu se slazem da zivot ne moze da stane, ali tako je.

Milan_HD

pre 3 godine

Neinteligentno, cak ispod svakog razumne mere...a u ovoj situaciji potencijalno ugrozavanje zivota drugih ljudi!

"Da smo imali indikacije, testirali bi..."

U vreme pandemije gde bar 2/3 a verovatno mnogo vise inficiranih prodje bez ikakvih simptoma.

Nebitno da li je zbog profita ili gluposti, ali stvarno...ako ljudi koji imaju moc i mogucnost da organizuju manifestacije nisu pod kontrolom i ne podlezu odgovornosti - veoma, veoma dobar recept za lose posledice.

haha

pre 3 godine

Kako to da Nova uvece u Zadru nije imao potrebu da se testira jer nije imao simptome, a vec ujutru je imao potrebu da se testira u Beogradu?

mmm

pre 3 godine

@Sonja
Vidi se i tvoje znanje.
Kako funkcionise poslovanje? Postavis coveka koji nikad nista nije radio da bude glavni, rasiris virus i pobegnes. To je korporativna odgovornost?

brokoli

pre 3 godine

Svi vi koji prozivate Djordja kao postavljenog direktora,
vidi se da vam je svest o tome kako funkcionise poslovanje i korporativna odgovornost na nivou likova koji provode svaki vikend u kladionici.
(Sonja, 23. jun 2020 11:26)

Ako on zna nesto o tome ja pojedem diplomu mog ekonomskog fakulteta pred tobom i svima!

d

pre 3 godine

Đorđe Đoković: Ovaj scenario bio je najgori moguć

Da, ali kvota da se to desi je bila 1.1...Kao kada bi trener Majnca na gostovanju kod Bajerna, posle poraza rekao "ovaj scenario bio je najgori moguc"

aca

pre 3 godine

ali nikada necu zaboraviti po meni najveci blam navijaca Zvezde, kad su mu svi ustali i aplaudirali na jednoj kosarkaskoj utakmici na koju je dosao sa nekom napucanom klinkom, a mali se nesto mrsti i glumi facu. Razumem za Noleta ali nikada ne bih tako reagovao i odusevljavao se sa nekim samo zato sto je brat najboljeg tenisera.

Nena

pre 3 godine

Jasno je da nije izabran pravi momenat za to i sigurna sam da je Nole toga svestan, sada, a da smo se svi mi cudli tom turniru a tek derbiju PAR ZV pred 20.000 ljudi a najveci (mnoooogo veci ) klubovi u Evropi igraju derbije pred 0 navijaca i sede u maskama, jeste stvarno da se zamislimo, jos vise na to da onda molimo i kumimo Kineske prijatelje da nam pomognu kad je tesko, Zamisljam njih kad gledaju ocajnicke pozive u pomoc, a onda gledaju blestava svetla derbija PAR CZV i recimo turnir u Bg, i pitaju se: Jel to behu oni sto su nas molili za pomoc??, ko snosi odgovornost za takve naivne i glupe osione poteze, vlast ove zemlje....

Mile

pre 3 godine

Bez namere da mu solim pamet svako je mogao ocekivati zarazu ako su tribine pune. Nocni klubovi puni, grljenje, ljubljenje... Samo je bilo pitanje gde ce se desiti? Ja stvarno ne razumem sta to radi Novak od kada je pandemija? On kao da namerno sebe unistava uz ogromnu pomoc porodice.

iva

pre 3 godine

Da je samo moglo da se predvidi... Sta je logicnije nego u vreme pandemije, kad iz nekog volsebnog razloga sportskih takmicenja nema, uvideti tu ociglednu falicnost te uskociti nesebicno i organizovati sportsko takmicenje! I eto, kako sudba kleta vraca za najplemenitiju nameru...

Imenjak

pre 3 godine

Baš zato što je najgori, trebalo je bolje „izvagati“ sve pro i contra...i mozda i ne planirati turnir, al direktor je taj koji „preseče“ ...to mu je posao...

mmm

pre 3 godine

@Sramota
Sta su hteli da urade za ovaj narod? Oni su od naroda uzeli pare i dali ih stranim teniserima. A narod su izlozili zarazi.
Nista oni nisu uradili za narod, osim sto stotine miliona ljudi sirom sveta i svi mediji bruje o tome kako smo leglo zaraze.

mmm

pre 3 godine

@REALNO
Normalno.
E sad su se i on i brat uprpili jer jedna tuzba moze da unisti i jednog i drugog.
Pa neka zahvale jedan drugom licemeri nesposobni.

Dule

pre 3 godine

Jedino me pecka sto takvih nazovi "Direktora" u Srbiji ima na pretek, bez skole, bez radnog staza, bez morala itd. Pametan covek taj turnir nikada ne bi organizovao. Neodgovorno!!!

u sredini spina

pre 3 godine

Pazi se direktore, preporuka epidemiologa je da bude distanca, maske... Toga nije bilo, da se ne lazemo. Sto se pak testiranja tice, tu ne mogu da ti osporim tvrdnju da je pravilo da nema pravila.
(Hmmm, 23. jun 2020 10:38)

U pravu ste. Nazalost, Nole nije shvatio ludilo ove situacije gde se susedne zemlje u sred Evrope razlikuju za 180 stepeni jedna od druge po pitanju pravila i mera.... gde naucnici izlaze sa kontradiktornim izjavama svaki cas... gde jedni tvrde da su nasli vakcinu za virus, a drugi da ista nikada nece biti pronadjena. Gde Astra Zeneca planira da u oktobru izbaci vakcinu koja stiti godinu dana!!?! Kako znaju da ce biti godinu dana, mozda bude tri meseca ili 23!?! Dakle, virus postoji, i nije naivan, ali je oko njega nevidjena farsa, iako je on trenutno zaista na nivou gripa i po brojevima i po simptomima.
Da se razumemo, ja sam oprezan jer mi je tako lakse. U tom smsislu mislim da je pametno drzati distancu i izbegavati prevelike kontakte. Ja sam dosao iz HOlandije, gde maske nikada nisu bile ni obavezne, ni preporucene (ja sam ipak nosio u zatvorenom prostoru), ali kada sam dosao ovde sa rodjenom sestrom sam pozdravio laktom. Onda sam je ipak zagrlio, ali se nismo ljubili. Dakle, mislim da ima jako mnogo spinovanja i preterivanja ovde, ali sam odlucio da budem oprezan dok se ludili ne rascisti. U tom smislu sam u Srbiji bio jedan od retkih koji je nosio masku u prodavnicama i zatvorenim prostorima otkako sam dosao iz NL pre dve nedelje.