Ponedeljak, 22.06.2020.

18:00

Hrvati promenili ploču: Đokovićev put od prijatelja do glavnog krivca

Izvor: Milan Tomiæ

Hrvati promenili ploèu: Ðokoviæev put od prijatelja do glavnog krivca IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

124 Komentari

Sortiraj po:

Ivan

pre 3 godine

o cemu pricate??ko krivi novaka?jeli jedan clanak znaci da hrvati krive novaka?iz zadra sam i od nikog,ali bas nikog u zadru nisam cua da je reka da je novak kriv

24 HR i VL nisu Hrvatska

pre 3 godine

To sta pise 24' HR ili Vecernji nisu rekli Hrvati. To je potpisao novinar kao jedinka s imenom i prezimenom a ne nekoliko milijuna Hrvata od cega velika vecina pojma nema da se odrzava nekakav Adria Tour i to ih vjerojatno ni ne zanima. A to potenciranje da li je i odakle je majka N.Đokovića mislim da nisu zasluzni mediji u HR, vec sam N. Đokovic. Pa on sam to izjavljuje, on sam dolazi u HR i on sam navija za Hrvatsku nogometnu reprezentaciju, on sam na Korculi pjevusi sa svojom zenom stvari Olivera Dragojevica, on sam organizira turnire u HR i ljetuje u istoj, itd... mozda jos samo fali da obuce dres HNS a i u njemu recimo trenira, ali to bi vjerojatno bilo previse. Lp svima :)

Зоран

pre 3 godine

Да нисте очекивали да вам Хрвати кажу "хвала", да је две прошло како треба? Идите опет тамо!

rafael

pre 3 godine

Novače, pa ti opet budi “frend” sa Hrvatima. Dok im je odgovaralo bilo je sve super a kada su kola krenula nizbrdo, odmah druga priča.

Nidžo iz zg

pre 3 godine

Nitko ga ovdje nizašta ne krivi i ne osuđuje. Kriva je vlast koja nije osigurala poštovanje mjera, a Novak je u Hr uvijek dobro došao. Doživljavamo ga kao našeg i radujemo se svim njegovim uspjesima.

Wolf

pre 3 godine

Isti oni koji su pustili virus, isti oni koji su sredili medijsku propagandu, isti oni koji su imali spremne sajtove za praćenje, oni koji upravljaju ovom situacijom, oni koji kontrolišu sve glavne medije, vlade mnogih država, mnoge lekare i tzv.epidemiologe, upravo su oni poslali nekog da zarazi Dimitrova i još ponekog da se zaustavi ova priča.
Na šta bi to ličilo da se na Balkanu ništa ne dešava a više od pola sveta u nekoj vrsti opsade.
Na šta liči da se u tamo nekom Beogradu ili Zadru igra tenis a ne može u New Yorku, Londonu ili Parizu?
Nisu još zaradili dovoljno novca, nije spremna vakcina, nisu spremni zakoni koji će ispratiti to, a previše ima do izbora u USA, da se sad zaustavi ova priča.Mora sve da legne na svoke mesto.
Eto odakle virus, došetao neko, prsnuo dva tri puta iz pumpice i ćao zdravo.
Niko ništa ne sme da napiše o tim stvarima, poneki stidljivi članak se pojavi tu i tamo ali autora brzo ućutkaju.
Neviđena represija novog globalnog poretka da nam objasne gde nam je mesto.

Toronto

pre 3 godine

@(Рајко Ђукановић, 22. jun 2020 22:13)

I šta sada? To što zna da prebaci lopticu preko mreže ili što ima mnogo para mu daje za pravo da ugrožava tudje živote? Baš zbog svoje popularnosti i uticaja na ljude treba da se ponaša odgovorno. Umesto toga šalje tupave antivakcinaške poruke u jeku pandemije, organizuje teniski turnir i sl. Ok, može da ima svoj stav, kao i svaka druga osoba, ali on samo udara po loptici. Niti je završio ikakve škole, niti ima bilo kakve kvalifikacije da savetuje druge o bilo čemu osim o tenisu. Btw, šta znači "на да све" ?

COVID19

pre 3 godine

hrvatsku turističku sezonu komšija moj dragi, je srušio isti onaj koji je i napravio cijelu predstavu o ovom virusu COVID19. a nikakav Novak Djokovic, inače ja se bavim turizmom, i jedva smo popunili pol sezone, imam dva apartmana na Rabu, i doslovce su nam uništili sezonu. naravno ovi naši veleizdajnici na vlasti, su otvorili granice i malo ublažili mjere opreza pred izbore, kao i vaši, ali će nam ih vjerojatno vratit nazad nakon što prođu izbori, i ovo u ZD je samo stimulacija više da to naprave, sve je to predstava. pa neću imati ni pola sezone popunjeno, dakle duplo manje ću zaradit nego lani, ali srećom ne ovisim samo o turizmu pa se ne bojim gladi. ali ljudi su ovdje ogorčeni, što su nam napravili s tim virusom, nije se nikad zatvaralo granice zbog jednog virusa, a sada od običnog virusa rade dramu i dovode do zabrane kretenja. sramota je ovo što rade, kao što je sramota što su ovo napravili Novaku i ostalim igračima koji su imali pozitivnu namjeru pokazat svijetu da je sve normalno, zato se ovo i dogodilo, jer ta banda ne želi da sve bude normalno, pa se onda mora podhitno smislit panika u obliku da je jedan od igrača zaražen pa onda više njih, pa će se sutra ispostavit da je zaraženo 1000 ljudi koji su bili na adria touru itd itd itd, a sve s ciljem stvaranja histerije, dno dna u što se svijet pretvorio.

neutralni ko h2so4

pre 3 godine

A mi bi kao drukčije reagovali da je Borna organizovao turnir u Bgd i da se desilo isto što i u Zadru? Dosta sa balkanskom hipokrizijom.
(neutralac, 22. jun 2020 22:38)

dosta sa menjanjem teza, kakav Borna covece...

La Piovra

pre 3 godine

@šibicar Sama je to trazila,a on joj to oberučke omogućio da podigne sebi popularnost,jer slave i para nikad dosta.
Šta onima sa majkom pok.Dražena i sa njim samim?Nije stigao ni da ga upamti,ali ga on “postuje” i slične priče koje nemaju veze sa realnošću.

validni invalid

pre 3 godine

Mozemo mi da krivimo Novaka za bilo sta, ali je cinjenica da je covek samostalno srusio celu letnju sezonu Hrvatima, a time verovatno i njihovu ekonomiju. Sta ste vi uradili proslog vikenda?

infinite loop

pre 3 godine

Još ako je zarazio Draženovu majku...
(šibicar, 22. jun 2020 22:15)


A šta ako je ona zarazila njega? Mislim, jel' bila na testu pre kontakta sa Djokovićem?

Dr.No

pre 3 godine

Nemam namjeru ni da branim ni da osudjujem Novaka a ni ostale ukljucene u organizaciju turnira. Ono sto osudjujem je njegovo ponasanje uoci finala kada se doznalo da je Dimitrov pozitivan. Posaljes bracu i Gorana na teren da kazu publici da finalnog meca nece biti a ti se fino pokupis u ilegalu.Pa kakav problem je bio da zajedno sa Goranom izadjes na teren i kazes da finale nece biti odigrano ? Nije momentalno napustio Zadar vec tek sutradan. Nema opravdanja. Veliki sportas i jedan od najvecih tenisaca svih vremena nesporno. Ali takodje mali covjek koji bezuspjesno pokusava biti veliki.Iza velikog sportasa stoje rezultati a iza velikog covjeka njegova djela.

Rani

pre 3 godine

Novaku savetujem da procita pismo Vojvode Zivojina Misica upuceno Kralju Aleksandru Karadjordjevicu, gde on opisuje Hrvate i njihove osobine! Ne mora mami da pokazuje!

Zoran

pre 3 godine

Mislim da mu ovo nije trebalo iako mora čovek biti ozbiljan idiot a da pomisli da je imao išta drugo sem dobrih i plemenitih namera. Nažalost, završilo se kako se završilo i koliko ga poznajemo svi, mislim da mu je strahovito teško u ovim trenucima. No1e nije nikad bio od onih koji prvo sebe stavljaju ispred drugih i jadno je koliko u Hr od jučerašnjih hvalospeva, euforije, svojatanja čak sad osipaju drvlje i kamenje na njega. Nisu imali koronu do njegovog dolaska i najuspešniju turističku sezonu u istoriji im uništio.. mislim strašno. O Amerima koji 2020 ubijaju ljude na ulicama zbog druge boje kože a usude se njega sad satanizovati tek neću pisati. Mislim da mu ovo zaista nije trebalo ali izaći će on jači iz svega ovoga, tako je posložen. To je već pokazao uvelike. Ako je onako kako nekako slutimo, želim ti brzo ozdravljenje, kao i Borni, Grigoru, trenerima, svima na ovom svetu koji su se susreli s tim vragom a svi ti dežurni i novokomponovani kritičari/stručnjaci ne mogu te pljuvati i mrziti koliko te tvoj srpski narod voli. Oooo kako ćemo slaviti 21 Grand slem ;)

Рајко Ђукановић

pre 3 godine

Читајући коментаре очигледно је да Балкану нема спаса,јер на овим просторима на жалост живи велики број злобних, пакосних, љубоморних и покварених људи. Новаку сва подршка,човјек је у овој тоталној изолацији покушао покренути нешто позитивно, нешто лијепо, добро и на да све спортско, фер надметање..Али олош и шљам из свих ових наших банана државица удружио се и усудио да блати најбољег спортисту овог дијела Европе..Толико сте злобни и покварени, да не заслужујете помена..

neutralac

pre 3 godine

A mi bi kao drukčije reagovali da je Borna organizovao turnir u Bgd i da se desilo isto što i u Zadru? Dosta sa balkanskom hipokrizijom.

Igra bez granica

pre 3 godine

Totalno ste promašili sa komentarima. Poenta cele priče nije na Novaku, hrvatima ili nešto treće. Stvar je u tome da su sad svi organizatori velikih turnira u frci jer se pokazalo da je organizacija svakog narednog turnira veoma diskutabilna. A to dovodi do troškova, odlaganja, gubitka sponzora... A kad nema novca onda kreću i problemi...

moram reci

pre 3 godine

Nerazumem stvarno sta je ovo trebalo Novaku. Ceo svet muku muci sa koronom i on se pravi pametan i organizuje turnire. Smiri se covece dok ne prodje ovo sve,vidis da jedva cekaju da uradis nesto pa da se okome na tebe i onda to naravno utice i na formu i igru. Igraj tenis bre,osvoji jos par slemova i postani GOAT. Oni i zele da se pocnes bavitistvarima van tenisa pa da mogu da te poraze jer u igri ne mogu. To Profeaionalci rade kad zavrse karijeru ,onda se bave nebitnim stvarima.

Marko

pre 3 godine

Iz Hrvatske sam i samo mogu reci da je ovo neistina.Zasto se laze?
Nitko Dokovica ne krivi za nista. Cemu sve to? Tko ima koristi od laganja?
Covjek je docekan sa toliko emocija, radosti i veselja i mnogima je bilo drago biti pokraj takvog covjeka, sportasa i gospodina.Nitko njega nece baciti u more kao sta se pisalo po vasim web portalima niti ga vrijedati iako ima sa obje steane granice svakakvih.Zar mislite da njemu nije zao sta je doslo do svega ovoga? Zar bi on prvi isao ugrozavati svoje zdravlje? Nema logike, zar ne?
Krivi su organizatori i oni koji su bili zaduzeni za sigurnost, oni koji su trebali prvo testirati sudionike ovog spektakla.Zasto nisu, to mnogima nije jasno.
Budimo realni, svi su se ljudi opustili i nitko ne misli previse na sigurnost i zato nam je Corona opet pokucala na vrata davajuci nam doznanja da je jos uvijek tu. Na nama samima je da cuvamo sebe.

ProkopijeElGrande

pre 3 godine

Naravno da ce da menjaju plocu... Valja naci krivca... Taman posla da neko pomisli da odgovornost lezi na vlastima drzave Hrvatske i grada Zadra (a takodje i Srbije i BiH) koji su dozvolili da se ova papazjanija organizuje...

Marko

pre 3 godine

Ocito nitko nije procitao clanak od komentatora, najvise se zamjera organizaciji turnira da nisu postovali mjere zastite, a ne po Novaku. Ali nije naodmet pljuvati po HR gdje god stignete. Ocito je to hrana za pojedine komentatore. Nole vidimo se kad ovo prodje, dodji nam opet, ugostit cemo te kao presjednika sto i zasluzujes.

Mirka

pre 3 godine

U Hrvatskoj ih je zaraženo koliko hoćeš. Oni koji se jave i budu testirani pozitivno budu poslati kući. I po Srbiji ih je milion i realno ništa strašno se ne dešava. Puni busevi ljudi bez maski, dahću jedni u druge i poneko dobije temperaturicu. Samo je mnogooo bitnooo da li je pozitivan ili negativan. ZAŠTO VIŠE TOLIKA DRAMA I TENZIJA??!!!

Sudac

pre 3 godine

Vlada njihova je dozvolila i dala dozvole za odigravanje ove ekzibicije.
Ako to nije istina i Adria tour se odrzao na bum... neka se oglase.
Onaj ko je dao dozvole ucesnicima, navijacima, njihova je odgovornost.
(GM,

Hrvatski stožer odobrio je turnir pod UVJETIMA KOJE JE PROPISAO, a kojih se nitko od učesnika turnira nije pridržavao!
Ivanišević i Nole kao glavni organizatori nisu poštovali mjere za njihov tim (distanca, grljenje, ljubljenje itd)
Ne ocekujes valjda da ih epidemiolozi ganjaju po klubovima i restoranima i provjeravaju tulumare li.
Najveći propust i odgovornost je na srpskoj epidemiološkoj službi koja nije smjela dozvoliti da Nole i cijeli tim dodju u Hr nakon sto je u Bg-u otkriveno da je košarkaš koji je bio s njima, pozitivan. Trebali su OBAVEZNO odrediti mjeru samoizolacije 14 dana za cijeli tim, i do ovoga ne bi doslo.
Neozbiljno, neodgovorno, nezrelo i balkanski “nije to ništa”...

kangrga

pre 3 godine

Meni ta ljubav odavno djeluje jesnosmjerno, evo i dokaza!
Nije korektno, ako si prihvatio rizik, da i odgovornost ne prihvatis!
Ipak, Hrvati su se vec obrukali kroz istoriju na slican nacin.
Meni je ovo, od njih, ocekivano.

Milos

pre 3 godine

Novak je zeleo da se vrati tenis i da se vrati zivot. Nasi i Hrvati su mu to dozvolili, CG i SLO nisu. Svi teniseri koji su dosli na tour, sva publika, sponzori, politicari koji su podrzali... Mogli su da mu odbiju gostoprimstvo ali i oni su hteli da zive ponovo. I na kraju samo Novak kriv.

Robert

pre 3 godine

Ništa čudno, to svi rade, pa i mi. Bilo ko da izjavi nešto pohvalno na račun Novaka, među top komentarima pljušte pozitivni komentari na račun te izjave. "Bravo, iskreno, surovo iskreno, biće nešto od njega..." Čim ta ista osoba kasnije kaže nešto što ne prija, odmah sevaju uvredljivi komentari i traži se svaki način da se ospori kredibilitet izjave. "Odakle mu pravo da komentariše takvu legendu, ko je taj i šta je taj uradio, zavidni Britanci/Ameri/bilo ko"

Z

pre 3 godine

Ispasce sad da mu majka ipak nije Hrvatica. Koliko su se trudili i forsirali da ga pokazu kao "pola-Hrvata", da mu eksplicitno analiziraju poreklo i "broje krvna zrnca", sada ima da se odreknu i njega i majke. Pa ona patetika oko Drazena Petrovica i njegove majke. Ispade da je Nole u Hrvatskoj novi D. Petrovic. Novine ce od coveka da naprave boga, a cim nadju novu "senzaciju" ima da ga ocrne kao najgoreg djavola. E to je licermerje, ne naroda, nego onih koji diktiraju medijsku sliku kod Hrvata, Srba i ostalih.

Sofronije

pre 3 godine

Nije Novak kriv nego onaj ko je dao dozvolu za turnir. Mi i jesmo prijatelji i braca bez obzira šta političari rade a to zna i Novak.

Ivan

pre 3 godine

Ocito nitko nije procitao clanak od komentatora, najvise se zamjera organizaciji turnira da nisu postovali mjere zastite, a ne po Novaku. Ali nije naodmet pljuvati po HR gdje god stignete. Ocito je to hrana za pojedine komentatore. Nole vidimo se kad ovo prodje, dodji nam opet, ugostit cemo te kao presjednika sto i zasluzujes.
(Marko, 22. jun 2020 21:19)

Nisam citao sve medije, ali na index hr mu je prakticno nacrtana meta na celu. Obelezen je kao glavni zlikovac, direktno inderektno i svakako.

Oposum, divna životinjica

pre 3 godine

Adira Tur nije ugrozio nikog. Kategorički to tvrdim. Najlakše je sada osuti paljbu po organizatoru, a država Hrvatska nije neodgovorna u to sam ubeđen, i apsolutno NIŠTA se nije moglo organizovati niti dogovoriti bez izričitog odobrenja Republike Hrvatske. To APSOLUTNO! I sada šta, osuće paljbu po Noletu i okriviti ga za sve što se desilo i što će se ubuduće dešavati? Najlakše je ali ne i najpamtnije to činiti. Kada je organizovao sve ovo Nole je imao najbolje moguće namere i konsultovao se u to sam ubeđen i sa stručnim licima po pitanju koronavirusa i sve ovo je organizovano uz odobrenje najviših instanci i u Srbiji i u Hrvatskoj. Ovo je Nole organizovao iz najboljih i najplemenitijih pobuda, hteo je regionu da podari malo radosti i uživanja nakon tri teških turobnih meseci u trenucima kada je ta famozna epidemija po svim izveštajima iz sveta počela da jenjava i sada optužiti ga maltene da je želeo genocid zaista je suludo. Ali sam je kriv, nije mu uopšte ovo trebalo. Nije trebao organizovati NIŠTA i mirna Bačka što bi se reklo. Treba da gleda samo sebe i svoje najmilije i gotovo. Niko mu hvala neće reći bilo šta da uradi i uvek će ga napadati bez obzira na sve i nikada neće tolerancije prema njemu imati. Majstore Nole ubuduće nikada nemoj organizovati ništa, neka si nam živ i zdrav na mnogaja ljeta.

Ostin A

pre 3 godine

Hrvatski zavod za javno zdravlje NIKADA ali NIKADA nije hvalio Đokovićev postupak da u vreme Korone pravi regionalni revijalni turnir.

Takođe u tekstu da se pročita NIJE krivica na Đokoviću, već ljudima koji su dozvolili da se to organizuje. HDZ i Teniski savez Hrvatske. Crna Gora i Slovenija su odbili Adria tour, pa se našla Hrvatska pametna da dozvoli tako nešto.

Učestvovanje u Đokovićevom projektu da nije potrebno nikakvo ograničenje za US Open se završilo brodolomom u Zadru. A kad se setim kako smo ismevali Crnogorce jer su odbili Adria Tour :)

belorus

pre 3 godine

Hoce li biti kod vas neke vesti kako su svi doktori i politicari iz vlasti lagali narod mesecima o broju umrlih i zarazenih,i direktno im ugrozili zivote pustajuci u rad klubove,diskoteke,kafice,derbi,glasanja.Za ovo je narod glasao?Ovo se bukvalno desava samo u Srbiji,Kini,Severnoj Koreji i Rusiji.
(Loby, 22. jun 2020 20:50)

Dok je bio policijski cas poredjenje sa Severnom Korejom, Kinom.... Ukidanje vanrednog stanja opet poredjenje sa Severnom Korejom, Kinom... Sta vi ljudi hocete?

maconii

pre 3 godine

djokovoicu samo udaraj lopticu,postani najbolji igrac svih vremena i to je dovoljno...nema potrebe da nista drugo radis i komentarises zato sto apsolutno nisi kompetentan niti dovoljno obrazovan...mozak ti je od malena usmeren na sport....u tome si najbolji i samo se toga drzi...drzi se samo terena i svojih meceva

Lazar

pre 3 godine

Pa sve drzavice na nasim prostorima se tako ponasaju prema zasluznim sportasima i gradjanima: Dok su dobri i donose dobre rezultate sve naj bolje...kad krene nesto naopako odma sve naj gore ono dobro ze zaboravlja. Pa zar nismo na grobu druga TITA svi u suzama pevali ili pjevali druze TITO mi ti se kunemo; a kako je malo trebalo da unistimo sve dobro sto je napravio...pozdrav svima i ostanite zdravi.

grobar

pre 3 godine

Lepa ideja novaka, ali ako nije bilo vreme za to drzave su mogle tome da stanu na put, kao npr crna gora. Niko drugi osim drzava ne snosi odgovornost, jer su mogli da ne dozvole da se igra i da, jos gore, publika dolazi u velikom broju.

overhaul

pre 3 godine

To nije istina, ovdje su ljuti na organizatora u Zadru jer nije provodio protokole. Niko nije Đokovića napao, pa nije on vođa protokola i osiguranja.
Trebalo je prvo sve sportske aktere testirati, pa onda na sportska događanja uz obaveznu distancu.

RW#0

pre 3 godine

Mislili ste da ce stati iza Novaka? Naravno da ce uperiti prst u njega, samo da niko njih ne bi okrivio za nesto. To je tako tipicno za njih. To je tako - Hrvatski.
Nadam se da i ovaj teniser napokon shvatiti da Srbin i(li) Hrvat ipak nije isto.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gm, 22. jun 2020 20:27)

A sto bi bilo ko stao iza Novaka kad je na njemu najveca odgovornost?
Drugo oni i kritikuju svoje organizatore neko je morao da kaze da Novaku. Da li si uopste procitao tekst? Da li ja sada treba da kazem, to je tako tipicno za tebe?
Nas bi vise trebalo da brine turnir u Beogradu pre toga.

II

pre 3 godine

"Ako ćemo realno, Novak a i organizacija koja je pod njegovim patronatom, se ponašao veoma neodgovorno i nezrelo. Cela organizacija se sakrila iza floskule "poštovali smo sve mere koje su bile na snazi". Postoji nešto što je lična odgovornost... To grljenje, đuskanje u klubovima, igranje basketa i mini fudbala... Sve je ličilo na neku zabavu kao da ljudi nikad nisu čuli za korona virus. Ako je država propisala neki minimum niko im nije branio da oni obavežu posetioce da nose zaštitu i da drže distancu. Ali njima je bilo do provoda posle karantina, u skladu sa tom lakomislenošću nije ni čudo da su stavljeni sa pravom na stub srama."

Slazem se potpuno!!

Samo Hrvati, hrvatsko drzavno rukovodstvo, Gradska uprava u Zadru i Teniski savez Hrvatske su imali priliku da vide kako sve izgleda u Beogradu nedelju dana pre toga i da se ne postuju nikave socijalne distance, da se cak ide u drugu krajnost da se teniseri grle dok igraju i pevaju na zurkama kao i u susretima sa ljudima generalno i pitanje je zasto nadlezni u Hrvatskoj nisu stopirali odrzavanje takmicenja u Zadru nego se sve nastavilo kao da je u Beogradu bilo sve u najboljem redu!??

Velika je odgovornost Novaka Djokovica i organizatora ali se ne moze ignorisati i odgovornost svih nadleznih za organizaciju turnira u Zadru, dakle hrvatskih vlasti na drzavnom i gradskom nivou!

Pobro

pre 3 godine

Kako samo Nadalu i Federeru nije palo na pamet da slične turnire organizuju u Švajcarskoj i Španiji? Zbog čega oni stalno zaostaju za Noletom?

Nikola 4

pre 3 godine

Nole je sebe kroz svoju urodjenu glupost doveo u situacju da svako moze da baci kamen na njega i trazi trunku u njegovom oku ne videci balvan u sopstvenom. Ali neka, svako zasto ima svoje zato. Mozda ce konacno iz svega nesto da nauci, iako sam skeptican.

brokoli

pre 3 godine

Sad vise nije polu-hrvat,mada nikad nije ni bio ali eee moj Nole,pogledaj malo istorijske knjige,nauci nesto o njima...nazalost imas dosta jos da ucis.

J.

pre 3 godine

"Mislili ste da ce stati iza Novaka? Naravno da ce uperiti prst u njega, samo da niko njih ne bi okrivio za nesto. To je tako tipicno za njih. To je tako - Hrvatski."
gm
Misliš, hrvatski, jer pridevi izvedeni iz geografskih imena pišu se malim slovom? Ili je to tako - srpski, svi su krivi, Bugari, Hrvati, samo nikakvu odgovornost nema organizator - Novak.

teks

pre 3 godine

Ali zasto je to problem? Zarazis se, pregrmis, i imun si. Pogotovo sto je virus sada oslabio. Ko je u rizicnoj grupi, neka se cuva, dok ne stigne vakcina.

Alek

pre 3 godine

Djokovicu, shvati da ne mogu svi da te vole. Prestani da se svima ulizujes, ne stoji ti, koliko para imas covece, idi lepo na Havaje kao Pirs Brosnan i uzivaj kad ti je vec Bog dao.

zoka

pre 3 godine

Ja sam od danas sasvim siguran da su Srbi nebeski narod.Jesu ali su na strani onog necastivog.Kako vas nije sramota pljuvati po svom sunarodniku,koji je toliko pozitivnog uradio za Srbiju.Promotivno,finansijski i na sve druge moguce nacine.Sjasite mu vise sa grbace,jedino sto znate je to da stalno pametujete,niko vama udovoljiti ne moze.Napred Novace,a vi se uvucite u misje rupe,zatvorite dobro sve prozore i cekajte da vam zivot prodje,bjezeci od korone.

Matan

pre 3 godine

Aj dosta huškanja! Naravno da se sada kritizira, kako je bi? Ali kritika nije prema Noletu, nego prema državnoj upravi koja se ponaša kao da nema više nikakve opasnosti!

Bilo bi u redu da objavite, pozdrav

a

pre 3 godine

Marsej 1934.hrvati i jedan bugarin.Đoković je dobijao ponude da
glumi kralja Aleksandra.Sad će imati nešto zajedničko.Nebi me ču-
dilo da je zapelo i oko isplate profita,pa su testovi "dobro le-
gli".

Da se ne lažemo

pre 3 godine

"Išlo se niz dlaku prvom teniseru sveta računajući samo na promociju, zanemareni su baš svi protokoli, jer u Zadru se ništa od toga nije poštovalo. Isto je, da se razumemo, bilo i u Beogradu".

Nažalost, ovo je zapravo jako dobro rečeno.

Milena

pre 3 godine

Kriv je Novak.
Krivi su i politicari na Balkanu koji su ovo dozvolili.
Krivi smo i mi sto smo ih birali i sto se uvek inatimo i pravimo najpametniji a uvek ispadne neka bruka...

sitno

pre 3 godine

Па добро људи немогуће је обуставити сваку активност. Ђоковић није ништа крив за новонасталу ситуацију. Видимо да је вирус доста ослабио. Потребно је само сачувати старије и то је то. Ови остали, млађи, чак и не примећују да су болесни. Само земља која од вируса не прави велику драму биће успешна у економији. Превише се "драми" око ковида.

aco

pre 3 godine

А на фејсу искачу рекламе како је Хр најбезбеднија држава што се тиче короне. То код њих не може да се похави, нарочито не у току туристичке сезоне.

znanje-imanje

pre 3 godine

Hoće li svet propasti više zbog gluposti ili tegoba? Teško je reći ali lako, jer je izvesno, da će propasti tom kombinacijom.
Nekih je 18 grupa "influenci"; najpoznatija je visokomutirajući "grip". Sve one su svo vreme oko nas i u nama, oscilujući stalno na sve načine: količine, podvrste, imunitet, posledice itd. I u svakom preminulom ih ima podosta iako je vrlo retko baš to bio čak i dodatni a kamoli presudni faktor.
Korone su isto unaokolo i u nama ali do ove bile su malo bitne. Najmanji virusi, genetski minimum - pa skoro da NE MUTIRAJU. Rekombinacije možda ali to je teška subspecijalistička tema. Kako bilo virus je tako mali da na sve ostale očite štete maske uopšte ne štite - ni nosioca ni okolinu. Ovaj će skoro sasvim izvesno doći do svakog od nas. Pa ako je trenutno njegova klinička ekspresija još benignija - nema boljeg nego da se pre zime raširi te imunizuje narod. Što više to bolje.
Prešli smo u normalan belorusko-švedski model ali ne zbog pameti već SNS-izbora i dr. Nestorovića koji je uočio da će aparatčici popustiti pa ih cimnuo u pravi čas. Zaustaviti život je šteta veća od "leka" za bolest. Naročito na osnovu apsurdno nepreciznog "testa". Umesto panike i zaštite ali sebe vajna medicina bolje da se fokusira na ispravne procedure lečenja.
Svaka čast Novaku na Adria Turu upravo kao ispravnom cimu kontra ove nebulozne epizode ludila ionako poremećenog sveta. Normalan život pa i pri tom širenje virusa nije širenje smrti. Šlajfovanje je očekivano i neizbežno.

FilipCro

pre 3 godine

Niko nije promijenio ploču sto se tiče Novaka. Novaku svaka čast. To je je država kriva sto je naglo popustila mjere i previše otvorila granice da ulaze ljudi ko i kako hoće.

db wonder

pre 3 godine

Novak je teniser po zanimanju.
U Zavodu za zastitu zdravlja se nslaze Lekari koji su odgovorni za higjenu svih sportskih dogadjsja. Ti lekari stoje pod ogromnim poltickim pritiskom.
A politicari stoje pod ogromnim ekonomskim pritiskom plus iborna kampanja.
Eto masovno izbijanje Covida u Beogradu.

gm

pre 3 godine

Mislili ste da ce stati iza Novaka? Naravno da ce uperiti prst u njega, samo da niko njih ne bi okrivio za nesto. To je tako tipicno za njih. To je tako - Hrvatski.
Nadam se da i ovaj teniser napokon shvatiti da Srbin i(li) Hrvat ipak nije isto.

Ništa čudno

pre 3 godine

Pa oni menjaju ploču vekovima jer su bez časti,ako ja kao Srbin to izjavljujem i mislite da je to čisto iz nacionalističkih pobuda pitajte ljude iz EU kakvi su zapravo.Daleko im lepa kuća.

sasa

pre 3 godine

Za nauk Djokovicu, drzi se brate tenisa i karijere i batali ovo ostalo. Garantujem da tu niko ustvari nije zarazen ali nekom trenutno treba ova situacija i ove price. Isto kao sto je Gober bio prvi zarazen iz Nba par dana nakon sto se sprdao sa virusom, i to je namesteno.
Kafici svuda puni a ovamo je kao problem sto se igra tenis, molim vas. Sprdnja.

GM

pre 3 godine

Vlada njihova je dozvolila i dala dozvole za odigravanje ove ekzibicije.

Ako to nije istina i Adria tour se odrzao na bum... neka se oglase.

Onaj ko je dao dozvole ucesnicima, navijacima, njihova je odgovornost.

vir

pre 3 godine

На шта су позитивни?
Може ли неки “стручњак” да објасни ШТА и КАКО испитују на “тесту на корону”?
Унапред хвала!

Djoksa

pre 3 godine

Ako ćemo realno, Novak a i organizacija koja je pod njegovim patronatom, se ponašao veoma neodgovorno i nezrelo. Cela organizacija se sakrila iza floskule "poštovali smo sve mere koje su bile na snazi". Postoji nešto što je lična odgovornost... To grljenje, đuskanje u klubovima, igranje basketa i mini fudbala... Sve je ličilo na neku zabavu kao da ljudi nikad nisu čuli za korona virus. Ako je država propisala neki minimum niko im nije branio da oni obavežu posetioce da nose zaštitu i da drže distancu. Ali njima je bilo do provoda posle karantina, u skladu sa tom lakomislenošću nije ni čudo da su stavljeni sa pravom na stub srama.

Из угла

pre 3 godine

Ништа им неће бити од короне, а скупили су новац за децу. Тако да је крајњи резултат позитиван.

abraham

pre 3 godine

nebojte se, sve su oni isplanirali, kako da ga ocrne i kako da ga okrive. samo je prvo trebalo da ga namame i dovedu. novace upoznaces ti hrvate, neboj se.

Nemanja PFC

pre 3 godine

Ako, jel hoces u Hrvatsku. Pa zar te istorija nije naučila da Hrvati bez izuzetka uvek okrenu ploču. Neverovatni smo, okanite se Hrvata više..

Rafa30

pre 3 godine

Bahahaahahahahah
Kakvo ruganje..
Daj Boze da osvoji jos 20 slamova..
Koja korona?
Jeste vi normalni?????
Virus ti ne moze nista, a oni gluposti valjaju hahaahahha
Sprdnja od svijeta..
Boze sacuvaj

pax

pre 3 godine

Kritike su na mestu. Nije suština ni u samom Adria Touru već u nepridržavanju mera. Sve bi prošlo da niko nije zaražen, ali sada retroaktivno zaista deluje nepametno grljenje, natrpane tribine, žurke... toga je u Zadru bilo još više. Ako pročitate članke, kritikuju Novaka, ali i hrvatske političare i organizatore. Svi su zarad turizma i svakojakih poena popustili.

goran gadzovski

pre 3 godine

prekjucer smo ga slavili jer je pokazao cijelom svijetu koje smo mi baje...a sad smo malo generali nakon bitke.Nije pametno to sto se dogodilo,ali trebalo je biti pametan prije a ne poslije..Index.hr je najbolji primjer i na njihovom portalu sam prvo ovako komentirao.

Loby

pre 3 godine

Hoce li biti kod vas neke vesti kako su svi doktori i politicari iz vlasti lagali narod mesecima o broju umrlih i zarazenih,i direktno im ugrozili zivote pustajuci u rad klubove,diskoteke,kafice,derbi,glasanja.Za ovo je narod glasao?Ovo se bukvalno desava samo u Srbiji,Kini,Severnoj Koreji i Rusiji.

igra bez lopte

pre 3 godine

Ceo svet je objavio ovo o koronavirusu u Zadru.
Kao glavni krivac se navodi Novak Djokovic.
Da, ovo ce mnogo negativno uticati na turisticku sezonu u Hrvatskoj!

Da se ne lažemo

pre 3 godine

"Išlo se niz dlaku prvom teniseru sveta računajući samo na promociju, zanemareni su baš svi protokoli, jer u Zadru se ništa od toga nije poštovalo. Isto je, da se razumemo, bilo i u Beogradu".

Nažalost, ovo je zapravo jako dobro rečeno.

Matan

pre 3 godine

Aj dosta huškanja! Naravno da se sada kritizira, kako je bi? Ali kritika nije prema Noletu, nego prema državnoj upravi koja se ponaša kao da nema više nikakve opasnosti!

Bilo bi u redu da objavite, pozdrav

Milena

pre 3 godine

Kriv je Novak.
Krivi su i politicari na Balkanu koji su ovo dozvolili.
Krivi smo i mi sto smo ih birali i sto se uvek inatimo i pravimo najpametniji a uvek ispadne neka bruka...

Alek

pre 3 godine

Djokovicu, shvati da ne mogu svi da te vole. Prestani da se svima ulizujes, ne stoji ti, koliko para imas covece, idi lepo na Havaje kao Pirs Brosnan i uzivaj kad ti je vec Bog dao.

Milos

pre 3 godine

Novak je zeleo da se vrati tenis i da se vrati zivot. Nasi i Hrvati su mu to dozvolili, CG i SLO nisu. Svi teniseri koji su dosli na tour, sva publika, sponzori, politicari koji su podrzali... Mogli su da mu odbiju gostoprimstvo ali i oni su hteli da zive ponovo. I na kraju samo Novak kriv.

Nemanja PFC

pre 3 godine

Ako, jel hoces u Hrvatsku. Pa zar te istorija nije naučila da Hrvati bez izuzetka uvek okrenu ploču. Neverovatni smo, okanite se Hrvata više..

Djoksa

pre 3 godine

Ako ćemo realno, Novak a i organizacija koja je pod njegovim patronatom, se ponašao veoma neodgovorno i nezrelo. Cela organizacija se sakrila iza floskule "poštovali smo sve mere koje su bile na snazi". Postoji nešto što je lična odgovornost... To grljenje, đuskanje u klubovima, igranje basketa i mini fudbala... Sve je ličilo na neku zabavu kao da ljudi nikad nisu čuli za korona virus. Ako je država propisala neki minimum niko im nije branio da oni obavežu posetioce da nose zaštitu i da drže distancu. Ali njima je bilo do provoda posle karantina, u skladu sa tom lakomislenošću nije ni čudo da su stavljeni sa pravom na stub srama.

Pobro

pre 3 godine

Kako samo Nadalu i Federeru nije palo na pamet da slične turnire organizuju u Švajcarskoj i Španiji? Zbog čega oni stalno zaostaju za Noletom?

Marko

pre 3 godine

Iz Hrvatske sam i samo mogu reci da je ovo neistina.Zasto se laze?
Nitko Dokovica ne krivi za nista. Cemu sve to? Tko ima koristi od laganja?
Covjek je docekan sa toliko emocija, radosti i veselja i mnogima je bilo drago biti pokraj takvog covjeka, sportasa i gospodina.Nitko njega nece baciti u more kao sta se pisalo po vasim web portalima niti ga vrijedati iako ima sa obje steane granice svakakvih.Zar mislite da njemu nije zao sta je doslo do svega ovoga? Zar bi on prvi isao ugrozavati svoje zdravlje? Nema logike, zar ne?
Krivi su organizatori i oni koji su bili zaduzeni za sigurnost, oni koji su trebali prvo testirati sudionike ovog spektakla.Zasto nisu, to mnogima nije jasno.
Budimo realni, svi su se ljudi opustili i nitko ne misli previse na sigurnost i zato nam je Corona opet pokucala na vrata davajuci nam doznanja da je jos uvijek tu. Na nama samima je da cuvamo sebe.

FilipCro

pre 3 godine

Niko nije promijenio ploču sto se tiče Novaka. Novaku svaka čast. To je je država kriva sto je naglo popustila mjere i previše otvorila granice da ulaze ljudi ko i kako hoće.

gm

pre 3 godine

Mislili ste da ce stati iza Novaka? Naravno da ce uperiti prst u njega, samo da niko njih ne bi okrivio za nesto. To je tako tipicno za njih. To je tako - Hrvatski.
Nadam se da i ovaj teniser napokon shvatiti da Srbin i(li) Hrvat ipak nije isto.

Mirka

pre 3 godine

U Hrvatskoj ih je zaraženo koliko hoćeš. Oni koji se jave i budu testirani pozitivno budu poslati kući. I po Srbiji ih je milion i realno ništa strašno se ne dešava. Puni busevi ljudi bez maski, dahću jedni u druge i poneko dobije temperaturicu. Samo je mnogooo bitnooo da li je pozitivan ili negativan. ZAŠTO VIŠE TOLIKA DRAMA I TENZIJA??!!!

Z

pre 3 godine

Ispasce sad da mu majka ipak nije Hrvatica. Koliko su se trudili i forsirali da ga pokazu kao "pola-Hrvata", da mu eksplicitno analiziraju poreklo i "broje krvna zrnca", sada ima da se odreknu i njega i majke. Pa ona patetika oko Drazena Petrovica i njegove majke. Ispade da je Nole u Hrvatskoj novi D. Petrovic. Novine ce od coveka da naprave boga, a cim nadju novu "senzaciju" ima da ga ocrne kao najgoreg djavola. E to je licermerje, ne naroda, nego onih koji diktiraju medijsku sliku kod Hrvata, Srba i ostalih.

Loby

pre 3 godine

Hoce li biti kod vas neke vesti kako su svi doktori i politicari iz vlasti lagali narod mesecima o broju umrlih i zarazenih,i direktno im ugrozili zivote pustajuci u rad klubove,diskoteke,kafice,derbi,glasanja.Za ovo je narod glasao?Ovo se bukvalno desava samo u Srbiji,Kini,Severnoj Koreji i Rusiji.

pax

pre 3 godine

Kritike su na mestu. Nije suština ni u samom Adria Touru već u nepridržavanju mera. Sve bi prošlo da niko nije zaražen, ali sada retroaktivno zaista deluje nepametno grljenje, natrpane tribine, žurke... toga je u Zadru bilo još više. Ako pročitate članke, kritikuju Novaka, ali i hrvatske političare i organizatore. Svi su zarad turizma i svakojakih poena popustili.

validni invalid

pre 3 godine

Mozemo mi da krivimo Novaka za bilo sta, ali je cinjenica da je covek samostalno srusio celu letnju sezonu Hrvatima, a time verovatno i njihovu ekonomiju. Sta ste vi uradili proslog vikenda?

igra bez lopte

pre 3 godine

Ceo svet je objavio ovo o koronavirusu u Zadru.
Kao glavni krivac se navodi Novak Djokovic.
Da, ovo ce mnogo negativno uticati na turisticku sezonu u Hrvatskoj!

neutralac

pre 3 godine

A mi bi kao drukčije reagovali da je Borna organizovao turnir u Bgd i da se desilo isto što i u Zadru? Dosta sa balkanskom hipokrizijom.

Rani

pre 3 godine

Novaku savetujem da procita pismo Vojvode Zivojina Misica upuceno Kralju Aleksandru Karadjordjevicu, gde on opisuje Hrvate i njihove osobine! Ne mora mami da pokazuje!

Рајко Ђукановић

pre 3 godine

Читајући коментаре очигледно је да Балкану нема спаса,јер на овим просторима на жалост живи велики број злобних, пакосних, љубоморних и покварених људи. Новаку сва подршка,човјек је у овој тоталној изолацији покушао покренути нешто позитивно, нешто лијепо, добро и на да све спортско, фер надметање..Али олош и шљам из свих ових наших банана државица удружио се и усудио да блати најбољег спортисту овог дијела Европе..Толико сте злобни и покварени, да не заслужујете помена..

sasa

pre 3 godine

Za nauk Djokovicu, drzi se brate tenisa i karijere i batali ovo ostalo. Garantujem da tu niko ustvari nije zarazen ali nekom trenutno treba ova situacija i ove price. Isto kao sto je Gober bio prvi zarazen iz Nba par dana nakon sto se sprdao sa virusom, i to je namesteno.
Kafici svuda puni a ovamo je kao problem sto se igra tenis, molim vas. Sprdnja.

belorus

pre 3 godine

Hoce li biti kod vas neke vesti kako su svi doktori i politicari iz vlasti lagali narod mesecima o broju umrlih i zarazenih,i direktno im ugrozili zivote pustajuci u rad klubove,diskoteke,kafice,derbi,glasanja.Za ovo je narod glasao?Ovo se bukvalno desava samo u Srbiji,Kini,Severnoj Koreji i Rusiji.
(Loby, 22. jun 2020 20:50)

Dok je bio policijski cas poredjenje sa Severnom Korejom, Kinom.... Ukidanje vanrednog stanja opet poredjenje sa Severnom Korejom, Kinom... Sta vi ljudi hocete?

Dr.No

pre 3 godine

Nemam namjeru ni da branim ni da osudjujem Novaka a ni ostale ukljucene u organizaciju turnira. Ono sto osudjujem je njegovo ponasanje uoci finala kada se doznalo da je Dimitrov pozitivan. Posaljes bracu i Gorana na teren da kazu publici da finalnog meca nece biti a ti se fino pokupis u ilegalu.Pa kakav problem je bio da zajedno sa Goranom izadjes na teren i kazes da finale nece biti odigrano ? Nije momentalno napustio Zadar vec tek sutradan. Nema opravdanja. Veliki sportas i jedan od najvecih tenisaca svih vremena nesporno. Ali takodje mali covjek koji bezuspjesno pokusava biti veliki.Iza velikog sportasa stoje rezultati a iza velikog covjeka njegova djela.

Marko

pre 3 godine

Ocito nitko nije procitao clanak od komentatora, najvise se zamjera organizaciji turnira da nisu postovali mjere zastite, a ne po Novaku. Ali nije naodmet pljuvati po HR gdje god stignete. Ocito je to hrana za pojedine komentatore. Nole vidimo se kad ovo prodje, dodji nam opet, ugostit cemo te kao presjednika sto i zasluzujes.

Ništa čudno

pre 3 godine

Pa oni menjaju ploču vekovima jer su bez časti,ako ja kao Srbin to izjavljujem i mislite da je to čisto iz nacionalističkih pobuda pitajte ljude iz EU kakvi su zapravo.Daleko im lepa kuća.

Igra bez granica

pre 3 godine

Totalno ste promašili sa komentarima. Poenta cele priče nije na Novaku, hrvatima ili nešto treće. Stvar je u tome da su sad svi organizatori velikih turnira u frci jer se pokazalo da je organizacija svakog narednog turnira veoma diskutabilna. A to dovodi do troškova, odlaganja, gubitka sponzora... A kad nema novca onda kreću i problemi...

db wonder

pre 3 godine

Novak je teniser po zanimanju.
U Zavodu za zastitu zdravlja se nslaze Lekari koji su odgovorni za higjenu svih sportskih dogadjsja. Ti lekari stoje pod ogromnim poltickim pritiskom.
A politicari stoje pod ogromnim ekonomskim pritiskom plus iborna kampanja.
Eto masovno izbijanje Covida u Beogradu.

teks

pre 3 godine

Ali zasto je to problem? Zarazis se, pregrmis, i imun si. Pogotovo sto je virus sada oslabio. Ko je u rizicnoj grupi, neka se cuva, dok ne stigne vakcina.

Ostin A

pre 3 godine

Hrvatski zavod za javno zdravlje NIKADA ali NIKADA nije hvalio Đokovićev postupak da u vreme Korone pravi regionalni revijalni turnir.

Takođe u tekstu da se pročita NIJE krivica na Đokoviću, već ljudima koji su dozvolili da se to organizuje. HDZ i Teniski savez Hrvatske. Crna Gora i Slovenija su odbili Adria tour, pa se našla Hrvatska pametna da dozvoli tako nešto.

Učestvovanje u Đokovićevom projektu da nije potrebno nikakvo ograničenje za US Open se završilo brodolomom u Zadru. A kad se setim kako smo ismevali Crnogorce jer su odbili Adria Tour :)

Nikola 4

pre 3 godine

Nole je sebe kroz svoju urodjenu glupost doveo u situacju da svako moze da baci kamen na njega i trazi trunku u njegovom oku ne videci balvan u sopstvenom. Ali neka, svako zasto ima svoje zato. Mozda ce konacno iz svega nesto da nauci, iako sam skeptican.

moram reci

pre 3 godine

Nerazumem stvarno sta je ovo trebalo Novaku. Ceo svet muku muci sa koronom i on se pravi pametan i organizuje turnire. Smiri se covece dok ne prodje ovo sve,vidis da jedva cekaju da uradis nesto pa da se okome na tebe i onda to naravno utice i na formu i igru. Igraj tenis bre,osvoji jos par slemova i postani GOAT. Oni i zele da se pocnes bavitistvarima van tenisa pa da mogu da te poraze jer u igri ne mogu. To Profeaionalci rade kad zavrse karijeru ,onda se bave nebitnim stvarima.

zoka

pre 3 godine

Ja sam od danas sasvim siguran da su Srbi nebeski narod.Jesu ali su na strani onog necastivog.Kako vas nije sramota pljuvati po svom sunarodniku,koji je toliko pozitivnog uradio za Srbiju.Promotivno,finansijski i na sve druge moguce nacine.Sjasite mu vise sa grbace,jedino sto znate je to da stalno pametujete,niko vama udovoljiti ne moze.Napred Novace,a vi se uvucite u misje rupe,zatvorite dobro sve prozore i cekajte da vam zivot prodje,bjezeci od korone.

neutralni ko h2so4

pre 3 godine

A mi bi kao drukčije reagovali da je Borna organizovao turnir u Bgd i da se desilo isto što i u Zadru? Dosta sa balkanskom hipokrizijom.
(neutralac, 22. jun 2020 22:38)

dosta sa menjanjem teza, kakav Borna covece...

goran gadzovski

pre 3 godine

prekjucer smo ga slavili jer je pokazao cijelom svijetu koje smo mi baje...a sad smo malo generali nakon bitke.Nije pametno to sto se dogodilo,ali trebalo je biti pametan prije a ne poslije..Index.hr je najbolji primjer i na njihovom portalu sam prvo ovako komentirao.

sitno

pre 3 godine

Па добро људи немогуће је обуставити сваку активност. Ђоковић није ништа крив за новонасталу ситуацију. Видимо да је вирус доста ослабио. Потребно је само сачувати старије и то је то. Ови остали, млађи, чак и не примећују да су болесни. Само земља која од вируса не прави велику драму биће успешна у економији. Превише се "драми" око ковида.

Из угла

pre 3 godine

Ништа им неће бити од короне, а скупили су новац за децу. Тако да је крајњи резултат позитиван.

Sudac

pre 3 godine

Vlada njihova je dozvolila i dala dozvole za odigravanje ove ekzibicije.
Ako to nije istina i Adria tour se odrzao na bum... neka se oglase.
Onaj ko je dao dozvole ucesnicima, navijacima, njihova je odgovornost.
(GM,

Hrvatski stožer odobrio je turnir pod UVJETIMA KOJE JE PROPISAO, a kojih se nitko od učesnika turnira nije pridržavao!
Ivanišević i Nole kao glavni organizatori nisu poštovali mjere za njihov tim (distanca, grljenje, ljubljenje itd)
Ne ocekujes valjda da ih epidemiolozi ganjaju po klubovima i restoranima i provjeravaju tulumare li.
Najveći propust i odgovornost je na srpskoj epidemiološkoj službi koja nije smjela dozvoliti da Nole i cijeli tim dodju u Hr nakon sto je u Bg-u otkriveno da je košarkaš koji je bio s njima, pozitivan. Trebali su OBAVEZNO odrediti mjeru samoizolacije 14 dana za cijeli tim, i do ovoga ne bi doslo.
Neozbiljno, neodgovorno, nezrelo i balkanski “nije to ništa”...

aco

pre 3 godine

А на фејсу искачу рекламе како је Хр најбезбеднија држава што се тиче короне. То код њих не може да се похави, нарочито не у току туристичке сезоне.

GM

pre 3 godine

Vlada njihova je dozvolila i dala dozvole za odigravanje ove ekzibicije.

Ako to nije istina i Adria tour se odrzao na bum... neka se oglase.

Onaj ko je dao dozvole ucesnicima, navijacima, njihova je odgovornost.

Rafa30

pre 3 godine

Bahahaahahahahah
Kakvo ruganje..
Daj Boze da osvoji jos 20 slamova..
Koja korona?
Jeste vi normalni?????
Virus ti ne moze nista, a oni gluposti valjaju hahaahahha
Sprdnja od svijeta..
Boze sacuvaj

overhaul

pre 3 godine

To nije istina, ovdje su ljuti na organizatora u Zadru jer nije provodio protokole. Niko nije Đokovića napao, pa nije on vođa protokola i osiguranja.
Trebalo je prvo sve sportske aktere testirati, pa onda na sportska događanja uz obaveznu distancu.

Zoran

pre 3 godine

Mislim da mu ovo nije trebalo iako mora čovek biti ozbiljan idiot a da pomisli da je imao išta drugo sem dobrih i plemenitih namera. Nažalost, završilo se kako se završilo i koliko ga poznajemo svi, mislim da mu je strahovito teško u ovim trenucima. No1e nije nikad bio od onih koji prvo sebe stavljaju ispred drugih i jadno je koliko u Hr od jučerašnjih hvalospeva, euforije, svojatanja čak sad osipaju drvlje i kamenje na njega. Nisu imali koronu do njegovog dolaska i najuspešniju turističku sezonu u istoriji im uništio.. mislim strašno. O Amerima koji 2020 ubijaju ljude na ulicama zbog druge boje kože a usude se njega sad satanizovati tek neću pisati. Mislim da mu ovo zaista nije trebalo ali izaći će on jači iz svega ovoga, tako je posložen. To je već pokazao uvelike. Ako je onako kako nekako slutimo, želim ti brzo ozdravljenje, kao i Borni, Grigoru, trenerima, svima na ovom svetu koji su se susreli s tim vragom a svi ti dežurni i novokomponovani kritičari/stručnjaci ne mogu te pljuvati i mrziti koliko te tvoj srpski narod voli. Oooo kako ćemo slaviti 21 Grand slem ;)

infinite loop

pre 3 godine

Još ako je zarazio Draženovu majku...
(šibicar, 22. jun 2020 22:15)


A šta ako je ona zarazila njega? Mislim, jel' bila na testu pre kontakta sa Djokovićem?

abraham

pre 3 godine

nebojte se, sve su oni isplanirali, kako da ga ocrne i kako da ga okrive. samo je prvo trebalo da ga namame i dovedu. novace upoznaces ti hrvate, neboj se.

kangrga

pre 3 godine

Meni ta ljubav odavno djeluje jesnosmjerno, evo i dokaza!
Nije korektno, ako si prihvatio rizik, da i odgovornost ne prihvatis!
Ipak, Hrvati su se vec obrukali kroz istoriju na slican nacin.
Meni je ovo, od njih, ocekivano.

vir

pre 3 godine

На шта су позитивни?
Може ли неки “стручњак” да објасни ШТА и КАКО испитују на “тесту на корону”?
Унапред хвала!

J.

pre 3 godine

"Mislili ste da ce stati iza Novaka? Naravno da ce uperiti prst u njega, samo da niko njih ne bi okrivio za nesto. To je tako tipicno za njih. To je tako - Hrvatski."
gm
Misliš, hrvatski, jer pridevi izvedeni iz geografskih imena pišu se malim slovom? Ili je to tako - srpski, svi su krivi, Bugari, Hrvati, samo nikakvu odgovornost nema organizator - Novak.

Nidžo iz zg

pre 3 godine

Nitko ga ovdje nizašta ne krivi i ne osuđuje. Kriva je vlast koja nije osigurala poštovanje mjera, a Novak je u Hr uvijek dobro došao. Doživljavamo ga kao našeg i radujemo se svim njegovim uspjesima.

a

pre 3 godine

Marsej 1934.hrvati i jedan bugarin.Đoković je dobijao ponude da
glumi kralja Aleksandra.Sad će imati nešto zajedničko.Nebi me ču-
dilo da je zapelo i oko isplate profita,pa su testovi "dobro le-
gli".

RW#0

pre 3 godine

Mislili ste da ce stati iza Novaka? Naravno da ce uperiti prst u njega, samo da niko njih ne bi okrivio za nesto. To je tako tipicno za njih. To je tako - Hrvatski.
Nadam se da i ovaj teniser napokon shvatiti da Srbin i(li) Hrvat ipak nije isto.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gm, 22. jun 2020 20:27)

A sto bi bilo ko stao iza Novaka kad je na njemu najveca odgovornost?
Drugo oni i kritikuju svoje organizatore neko je morao da kaze da Novaku. Da li si uopste procitao tekst? Da li ja sada treba da kazem, to je tako tipicno za tebe?
Nas bi vise trebalo da brine turnir u Beogradu pre toga.

La Piovra

pre 3 godine

@šibicar Sama je to trazila,a on joj to oberučke omogućio da podigne sebi popularnost,jer slave i para nikad dosta.
Šta onima sa majkom pok.Dražena i sa njim samim?Nije stigao ni da ga upamti,ali ga on “postuje” i slične priče koje nemaju veze sa realnošću.

znanje-imanje

pre 3 godine

Hoće li svet propasti više zbog gluposti ili tegoba? Teško je reći ali lako, jer je izvesno, da će propasti tom kombinacijom.
Nekih je 18 grupa "influenci"; najpoznatija je visokomutirajući "grip". Sve one su svo vreme oko nas i u nama, oscilujući stalno na sve načine: količine, podvrste, imunitet, posledice itd. I u svakom preminulom ih ima podosta iako je vrlo retko baš to bio čak i dodatni a kamoli presudni faktor.
Korone su isto unaokolo i u nama ali do ove bile su malo bitne. Najmanji virusi, genetski minimum - pa skoro da NE MUTIRAJU. Rekombinacije možda ali to je teška subspecijalistička tema. Kako bilo virus je tako mali da na sve ostale očite štete maske uopšte ne štite - ni nosioca ni okolinu. Ovaj će skoro sasvim izvesno doći do svakog od nas. Pa ako je trenutno njegova klinička ekspresija još benignija - nema boljeg nego da se pre zime raširi te imunizuje narod. Što više to bolje.
Prešli smo u normalan belorusko-švedski model ali ne zbog pameti već SNS-izbora i dr. Nestorovića koji je uočio da će aparatčici popustiti pa ih cimnuo u pravi čas. Zaustaviti život je šteta veća od "leka" za bolest. Naročito na osnovu apsurdno nepreciznog "testa". Umesto panike i zaštite ali sebe vajna medicina bolje da se fokusira na ispravne procedure lečenja.
Svaka čast Novaku na Adria Turu upravo kao ispravnom cimu kontra ove nebulozne epizode ludila ionako poremećenog sveta. Normalan život pa i pri tom širenje virusa nije širenje smrti. Šlajfovanje je očekivano i neizbežno.

grobar

pre 3 godine

Lepa ideja novaka, ali ako nije bilo vreme za to drzave su mogle tome da stanu na put, kao npr crna gora. Niko drugi osim drzava ne snosi odgovornost, jer su mogli da ne dozvole da se igra i da, jos gore, publika dolazi u velikom broju.

ProkopijeElGrande

pre 3 godine

Naravno da ce da menjaju plocu... Valja naci krivca... Taman posla da neko pomisli da odgovornost lezi na vlastima drzave Hrvatske i grada Zadra (a takodje i Srbije i BiH) koji su dozvolili da se ova papazjanija organizuje...

brokoli

pre 3 godine

Sad vise nije polu-hrvat,mada nikad nije ni bio ali eee moj Nole,pogledaj malo istorijske knjige,nauci nesto o njima...nazalost imas dosta jos da ucis.

COVID19

pre 3 godine

hrvatsku turističku sezonu komšija moj dragi, je srušio isti onaj koji je i napravio cijelu predstavu o ovom virusu COVID19. a nikakav Novak Djokovic, inače ja se bavim turizmom, i jedva smo popunili pol sezone, imam dva apartmana na Rabu, i doslovce su nam uništili sezonu. naravno ovi naši veleizdajnici na vlasti, su otvorili granice i malo ublažili mjere opreza pred izbore, kao i vaši, ali će nam ih vjerojatno vratit nazad nakon što prođu izbori, i ovo u ZD je samo stimulacija više da to naprave, sve je to predstava. pa neću imati ni pola sezone popunjeno, dakle duplo manje ću zaradit nego lani, ali srećom ne ovisim samo o turizmu pa se ne bojim gladi. ali ljudi su ovdje ogorčeni, što su nam napravili s tim virusom, nije se nikad zatvaralo granice zbog jednog virusa, a sada od običnog virusa rade dramu i dovode do zabrane kretenja. sramota je ovo što rade, kao što je sramota što su ovo napravili Novaku i ostalim igračima koji su imali pozitivnu namjeru pokazat svijetu da je sve normalno, zato se ovo i dogodilo, jer ta banda ne želi da sve bude normalno, pa se onda mora podhitno smislit panika u obliku da je jedan od igrača zaražen pa onda više njih, pa će se sutra ispostavit da je zaraženo 1000 ljudi koji su bili na adria touru itd itd itd, a sve s ciljem stvaranja histerije, dno dna u što se svijet pretvorio.

II

pre 3 godine

"Ako ćemo realno, Novak a i organizacija koja je pod njegovim patronatom, se ponašao veoma neodgovorno i nezrelo. Cela organizacija se sakrila iza floskule "poštovali smo sve mere koje su bile na snazi". Postoji nešto što je lična odgovornost... To grljenje, đuskanje u klubovima, igranje basketa i mini fudbala... Sve je ličilo na neku zabavu kao da ljudi nikad nisu čuli za korona virus. Ako je država propisala neki minimum niko im nije branio da oni obavežu posetioce da nose zaštitu i da drže distancu. Ali njima je bilo do provoda posle karantina, u skladu sa tom lakomislenošću nije ni čudo da su stavljeni sa pravom na stub srama."

Slazem se potpuno!!

Samo Hrvati, hrvatsko drzavno rukovodstvo, Gradska uprava u Zadru i Teniski savez Hrvatske su imali priliku da vide kako sve izgleda u Beogradu nedelju dana pre toga i da se ne postuju nikave socijalne distance, da se cak ide u drugu krajnost da se teniseri grle dok igraju i pevaju na zurkama kao i u susretima sa ljudima generalno i pitanje je zasto nadlezni u Hrvatskoj nisu stopirali odrzavanje takmicenja u Zadru nego se sve nastavilo kao da je u Beogradu bilo sve u najboljem redu!??

Velika je odgovornost Novaka Djokovica i organizatora ali se ne moze ignorisati i odgovornost svih nadleznih za organizaciju turnira u Zadru, dakle hrvatskih vlasti na drzavnom i gradskom nivou!

Ivan

pre 3 godine

Ocito nitko nije procitao clanak od komentatora, najvise se zamjera organizaciji turnira da nisu postovali mjere zastite, a ne po Novaku. Ali nije naodmet pljuvati po HR gdje god stignete. Ocito je to hrana za pojedine komentatore. Nole vidimo se kad ovo prodje, dodji nam opet, ugostit cemo te kao presjednika sto i zasluzujes.
(Marko, 22. jun 2020 21:19)

Nisam citao sve medije, ali na index hr mu je prakticno nacrtana meta na celu. Obelezen je kao glavni zlikovac, direktno inderektno i svakako.

Sofronije

pre 3 godine

Nije Novak kriv nego onaj ko je dao dozvolu za turnir. Mi i jesmo prijatelji i braca bez obzira šta političari rade a to zna i Novak.

Robert

pre 3 godine

Ništa čudno, to svi rade, pa i mi. Bilo ko da izjavi nešto pohvalno na račun Novaka, među top komentarima pljušte pozitivni komentari na račun te izjave. "Bravo, iskreno, surovo iskreno, biće nešto od njega..." Čim ta ista osoba kasnije kaže nešto što ne prija, odmah sevaju uvredljivi komentari i traži se svaki način da se ospori kredibilitet izjave. "Odakle mu pravo da komentariše takvu legendu, ko je taj i šta je taj uradio, zavidni Britanci/Ameri/bilo ko"

maconii

pre 3 godine

djokovoicu samo udaraj lopticu,postani najbolji igrac svih vremena i to je dovoljno...nema potrebe da nista drugo radis i komentarises zato sto apsolutno nisi kompetentan niti dovoljno obrazovan...mozak ti je od malena usmeren na sport....u tome si najbolji i samo se toga drzi...drzi se samo terena i svojih meceva

Oposum, divna životinjica

pre 3 godine

Adira Tur nije ugrozio nikog. Kategorički to tvrdim. Najlakše je sada osuti paljbu po organizatoru, a država Hrvatska nije neodgovorna u to sam ubeđen, i apsolutno NIŠTA se nije moglo organizovati niti dogovoriti bez izričitog odobrenja Republike Hrvatske. To APSOLUTNO! I sada šta, osuće paljbu po Noletu i okriviti ga za sve što se desilo i što će se ubuduće dešavati? Najlakše je ali ne i najpamtnije to činiti. Kada je organizovao sve ovo Nole je imao najbolje moguće namere i konsultovao se u to sam ubeđen i sa stručnim licima po pitanju koronavirusa i sve ovo je organizovano uz odobrenje najviših instanci i u Srbiji i u Hrvatskoj. Ovo je Nole organizovao iz najboljih i najplemenitijih pobuda, hteo je regionu da podari malo radosti i uživanja nakon tri teških turobnih meseci u trenucima kada je ta famozna epidemija po svim izveštajima iz sveta počela da jenjava i sada optužiti ga maltene da je želeo genocid zaista je suludo. Ali sam je kriv, nije mu uopšte ovo trebalo. Nije trebao organizovati NIŠTA i mirna Bačka što bi se reklo. Treba da gleda samo sebe i svoje najmilije i gotovo. Niko mu hvala neće reći bilo šta da uradi i uvek će ga napadati bez obzira na sve i nikada neće tolerancije prema njemu imati. Majstore Nole ubuduće nikada nemoj organizovati ništa, neka si nam živ i zdrav na mnogaja ljeta.

Lazar

pre 3 godine

Pa sve drzavice na nasim prostorima se tako ponasaju prema zasluznim sportasima i gradjanima: Dok su dobri i donose dobre rezultate sve naj bolje...kad krene nesto naopako odma sve naj gore ono dobro ze zaboravlja. Pa zar nismo na grobu druga TITA svi u suzama pevali ili pjevali druze TITO mi ti se kunemo; a kako je malo trebalo da unistimo sve dobro sto je napravio...pozdrav svima i ostanite zdravi.

Wolf

pre 3 godine

Isti oni koji su pustili virus, isti oni koji su sredili medijsku propagandu, isti oni koji su imali spremne sajtove za praćenje, oni koji upravljaju ovom situacijom, oni koji kontrolišu sve glavne medije, vlade mnogih država, mnoge lekare i tzv.epidemiologe, upravo su oni poslali nekog da zarazi Dimitrova i još ponekog da se zaustavi ova priča.
Na šta bi to ličilo da se na Balkanu ništa ne dešava a više od pola sveta u nekoj vrsti opsade.
Na šta liči da se u tamo nekom Beogradu ili Zadru igra tenis a ne može u New Yorku, Londonu ili Parizu?
Nisu još zaradili dovoljno novca, nije spremna vakcina, nisu spremni zakoni koji će ispratiti to, a previše ima do izbora u USA, da se sad zaustavi ova priča.Mora sve da legne na svoke mesto.
Eto odakle virus, došetao neko, prsnuo dva tri puta iz pumpice i ćao zdravo.
Niko ništa ne sme da napiše o tim stvarima, poneki stidljivi članak se pojavi tu i tamo ali autora brzo ućutkaju.
Neviđena represija novog globalnog poretka da nam objasne gde nam je mesto.

Ivan

pre 3 godine

o cemu pricate??ko krivi novaka?jeli jedan clanak znaci da hrvati krive novaka?iz zadra sam i od nikog,ali bas nikog u zadru nisam cua da je reka da je novak kriv

24 HR i VL nisu Hrvatska

pre 3 godine

To sta pise 24' HR ili Vecernji nisu rekli Hrvati. To je potpisao novinar kao jedinka s imenom i prezimenom a ne nekoliko milijuna Hrvata od cega velika vecina pojma nema da se odrzava nekakav Adria Tour i to ih vjerojatno ni ne zanima. A to potenciranje da li je i odakle je majka N.Đokovića mislim da nisu zasluzni mediji u HR, vec sam N. Đokovic. Pa on sam to izjavljuje, on sam dolazi u HR i on sam navija za Hrvatsku nogometnu reprezentaciju, on sam na Korculi pjevusi sa svojom zenom stvari Olivera Dragojevica, on sam organizira turnire u HR i ljetuje u istoj, itd... mozda jos samo fali da obuce dres HNS a i u njemu recimo trenira, ali to bi vjerojatno bilo previse. Lp svima :)

Toronto

pre 3 godine

@(Рајко Ђукановић, 22. jun 2020 22:13)

I šta sada? To što zna da prebaci lopticu preko mreže ili što ima mnogo para mu daje za pravo da ugrožava tudje živote? Baš zbog svoje popularnosti i uticaja na ljude treba da se ponaša odgovorno. Umesto toga šalje tupave antivakcinaške poruke u jeku pandemije, organizuje teniski turnir i sl. Ok, može da ima svoj stav, kao i svaka druga osoba, ali on samo udara po loptici. Niti je završio ikakve škole, niti ima bilo kakve kvalifikacije da savetuje druge o bilo čemu osim o tenisu. Btw, šta znači "на да све" ?

rafael

pre 3 godine

Novače, pa ti opet budi “frend” sa Hrvatima. Dok im je odgovaralo bilo je sve super a kada su kola krenula nizbrdo, odmah druga priča.

Зоран

pre 3 godine

Да нисте очекивали да вам Хрвати кажу "хвала", да је две прошло како треба? Идите опет тамо!

gm

pre 3 godine

Mislili ste da ce stati iza Novaka? Naravno da ce uperiti prst u njega, samo da niko njih ne bi okrivio za nesto. To je tako tipicno za njih. To je tako - Hrvatski.
Nadam se da i ovaj teniser napokon shvatiti da Srbin i(li) Hrvat ipak nije isto.

Nemanja PFC

pre 3 godine

Ako, jel hoces u Hrvatsku. Pa zar te istorija nije naučila da Hrvati bez izuzetka uvek okrenu ploču. Neverovatni smo, okanite se Hrvata više..

Rafa30

pre 3 godine

Bahahaahahahahah
Kakvo ruganje..
Daj Boze da osvoji jos 20 slamova..
Koja korona?
Jeste vi normalni?????
Virus ti ne moze nista, a oni gluposti valjaju hahaahahha
Sprdnja od svijeta..
Boze sacuvaj

Rani

pre 3 godine

Novaku savetujem da procita pismo Vojvode Zivojina Misica upuceno Kralju Aleksandru Karadjordjevicu, gde on opisuje Hrvate i njihove osobine! Ne mora mami da pokazuje!

Ništa čudno

pre 3 godine

Pa oni menjaju ploču vekovima jer su bez časti,ako ja kao Srbin to izjavljujem i mislite da je to čisto iz nacionalističkih pobuda pitajte ljude iz EU kakvi su zapravo.Daleko im lepa kuća.

Dr.No

pre 3 godine

Nemam namjeru ni da branim ni da osudjujem Novaka a ni ostale ukljucene u organizaciju turnira. Ono sto osudjujem je njegovo ponasanje uoci finala kada se doznalo da je Dimitrov pozitivan. Posaljes bracu i Gorana na teren da kazu publici da finalnog meca nece biti a ti se fino pokupis u ilegalu.Pa kakav problem je bio da zajedno sa Goranom izadjes na teren i kazes da finale nece biti odigrano ? Nije momentalno napustio Zadar vec tek sutradan. Nema opravdanja. Veliki sportas i jedan od najvecih tenisaca svih vremena nesporno. Ali takodje mali covjek koji bezuspjesno pokusava biti veliki.Iza velikog sportasa stoje rezultati a iza velikog covjeka njegova djela.

abraham

pre 3 godine

nebojte se, sve su oni isplanirali, kako da ga ocrne i kako da ga okrive. samo je prvo trebalo da ga namame i dovedu. novace upoznaces ti hrvate, neboj se.

teks

pre 3 godine

Ali zasto je to problem? Zarazis se, pregrmis, i imun si. Pogotovo sto je virus sada oslabio. Ko je u rizicnoj grupi, neka se cuva, dok ne stigne vakcina.

Mirka

pre 3 godine

U Hrvatskoj ih je zaraženo koliko hoćeš. Oni koji se jave i budu testirani pozitivno budu poslati kući. I po Srbiji ih je milion i realno ništa strašno se ne dešava. Puni busevi ljudi bez maski, dahću jedni u druge i poneko dobije temperaturicu. Samo je mnogooo bitnooo da li je pozitivan ili negativan. ZAŠTO VIŠE TOLIKA DRAMA I TENZIJA??!!!

a

pre 3 godine

Marsej 1934.hrvati i jedan bugarin.Đoković je dobijao ponude da
glumi kralja Aleksandra.Sad će imati nešto zajedničko.Nebi me ču-
dilo da je zapelo i oko isplate profita,pa su testovi "dobro le-
gli".

sasa

pre 3 godine

Za nauk Djokovicu, drzi se brate tenisa i karijere i batali ovo ostalo. Garantujem da tu niko ustvari nije zarazen ali nekom trenutno treba ova situacija i ove price. Isto kao sto je Gober bio prvi zarazen iz Nba par dana nakon sto se sprdao sa virusom, i to je namesteno.
Kafici svuda puni a ovamo je kao problem sto se igra tenis, molim vas. Sprdnja.

neutralni ko h2so4

pre 3 godine

A mi bi kao drukčije reagovali da je Borna organizovao turnir u Bgd i da se desilo isto što i u Zadru? Dosta sa balkanskom hipokrizijom.
(neutralac, 22. jun 2020 22:38)

dosta sa menjanjem teza, kakav Borna covece...

zoka

pre 3 godine

Ja sam od danas sasvim siguran da su Srbi nebeski narod.Jesu ali su na strani onog necastivog.Kako vas nije sramota pljuvati po svom sunarodniku,koji je toliko pozitivnog uradio za Srbiju.Promotivno,finansijski i na sve druge moguce nacine.Sjasite mu vise sa grbace,jedino sto znate je to da stalno pametujete,niko vama udovoljiti ne moze.Napred Novace,a vi se uvucite u misje rupe,zatvorite dobro sve prozore i cekajte da vam zivot prodje,bjezeci od korone.

kangrga

pre 3 godine

Meni ta ljubav odavno djeluje jesnosmjerno, evo i dokaza!
Nije korektno, ako si prihvatio rizik, da i odgovornost ne prihvatis!
Ipak, Hrvati su se vec obrukali kroz istoriju na slican nacin.
Meni je ovo, od njih, ocekivano.

Рајко Ђукановић

pre 3 godine

Читајући коментаре очигледно је да Балкану нема спаса,јер на овим просторима на жалост живи велики број злобних, пакосних, љубоморних и покварених људи. Новаку сва подршка,човјек је у овој тоталној изолацији покушао покренути нешто позитивно, нешто лијепо, добро и на да све спортско, фер надметање..Али олош и шљам из свих ових наших банана државица удружио се и усудио да блати најбољег спортисту овог дијела Европе..Толико сте злобни и покварени, да не заслужујете помена..

sitno

pre 3 godine

Па добро људи немогуће је обуставити сваку активност. Ђоковић није ништа крив за новонасталу ситуацију. Видимо да је вирус доста ослабио. Потребно је само сачувати старије и то је то. Ови остали, млађи, чак и не примећују да су болесни. Само земља која од вируса не прави велику драму биће успешна у економији. Превише се "драми" око ковида.

neutralac

pre 3 godine

A mi bi kao drukčije reagovali da je Borna organizovao turnir u Bgd i da se desilo isto što i u Zadru? Dosta sa balkanskom hipokrizijom.

Из угла

pre 3 godine

Ништа им неће бити од короне, а скупили су новац за децу. Тако да је крајњи резултат позитиван.

Z

pre 3 godine

Ispasce sad da mu majka ipak nije Hrvatica. Koliko su se trudili i forsirali da ga pokazu kao "pola-Hrvata", da mu eksplicitno analiziraju poreklo i "broje krvna zrnca", sada ima da se odreknu i njega i majke. Pa ona patetika oko Drazena Petrovica i njegove majke. Ispade da je Nole u Hrvatskoj novi D. Petrovic. Novine ce od coveka da naprave boga, a cim nadju novu "senzaciju" ima da ga ocrne kao najgoreg djavola. E to je licermerje, ne naroda, nego onih koji diktiraju medijsku sliku kod Hrvata, Srba i ostalih.

znanje-imanje

pre 3 godine

Hoće li svet propasti više zbog gluposti ili tegoba? Teško je reći ali lako, jer je izvesno, da će propasti tom kombinacijom.
Nekih je 18 grupa "influenci"; najpoznatija je visokomutirajući "grip". Sve one su svo vreme oko nas i u nama, oscilujući stalno na sve načine: količine, podvrste, imunitet, posledice itd. I u svakom preminulom ih ima podosta iako je vrlo retko baš to bio čak i dodatni a kamoli presudni faktor.
Korone su isto unaokolo i u nama ali do ove bile su malo bitne. Najmanji virusi, genetski minimum - pa skoro da NE MUTIRAJU. Rekombinacije možda ali to je teška subspecijalistička tema. Kako bilo virus je tako mali da na sve ostale očite štete maske uopšte ne štite - ni nosioca ni okolinu. Ovaj će skoro sasvim izvesno doći do svakog od nas. Pa ako je trenutno njegova klinička ekspresija još benignija - nema boljeg nego da se pre zime raširi te imunizuje narod. Što više to bolje.
Prešli smo u normalan belorusko-švedski model ali ne zbog pameti već SNS-izbora i dr. Nestorovića koji je uočio da će aparatčici popustiti pa ih cimnuo u pravi čas. Zaustaviti život je šteta veća od "leka" za bolest. Naročito na osnovu apsurdno nepreciznog "testa". Umesto panike i zaštite ali sebe vajna medicina bolje da se fokusira na ispravne procedure lečenja.
Svaka čast Novaku na Adria Turu upravo kao ispravnom cimu kontra ove nebulozne epizode ludila ionako poremećenog sveta. Normalan život pa i pri tom širenje virusa nije širenje smrti. Šlajfovanje je očekivano i neizbežno.

validni invalid

pre 3 godine

Mozemo mi da krivimo Novaka za bilo sta, ali je cinjenica da je covek samostalno srusio celu letnju sezonu Hrvatima, a time verovatno i njihovu ekonomiju. Sta ste vi uradili proslog vikenda?

Alek

pre 3 godine

Djokovicu, shvati da ne mogu svi da te vole. Prestani da se svima ulizujes, ne stoji ti, koliko para imas covece, idi lepo na Havaje kao Pirs Brosnan i uzivaj kad ti je vec Bog dao.

Djoksa

pre 3 godine

Ako ćemo realno, Novak a i organizacija koja je pod njegovim patronatom, se ponašao veoma neodgovorno i nezrelo. Cela organizacija se sakrila iza floskule "poštovali smo sve mere koje su bile na snazi". Postoji nešto što je lična odgovornost... To grljenje, đuskanje u klubovima, igranje basketa i mini fudbala... Sve je ličilo na neku zabavu kao da ljudi nikad nisu čuli za korona virus. Ako je država propisala neki minimum niko im nije branio da oni obavežu posetioce da nose zaštitu i da drže distancu. Ali njima je bilo do provoda posle karantina, u skladu sa tom lakomislenošću nije ni čudo da su stavljeni sa pravom na stub srama.

Zoran

pre 3 godine

Mislim da mu ovo nije trebalo iako mora čovek biti ozbiljan idiot a da pomisli da je imao išta drugo sem dobrih i plemenitih namera. Nažalost, završilo se kako se završilo i koliko ga poznajemo svi, mislim da mu je strahovito teško u ovim trenucima. No1e nije nikad bio od onih koji prvo sebe stavljaju ispred drugih i jadno je koliko u Hr od jučerašnjih hvalospeva, euforije, svojatanja čak sad osipaju drvlje i kamenje na njega. Nisu imali koronu do njegovog dolaska i najuspešniju turističku sezonu u istoriji im uništio.. mislim strašno. O Amerima koji 2020 ubijaju ljude na ulicama zbog druge boje kože a usude se njega sad satanizovati tek neću pisati. Mislim da mu ovo zaista nije trebalo ali izaći će on jači iz svega ovoga, tako je posložen. To je već pokazao uvelike. Ako je onako kako nekako slutimo, želim ti brzo ozdravljenje, kao i Borni, Grigoru, trenerima, svima na ovom svetu koji su se susreli s tim vragom a svi ti dežurni i novokomponovani kritičari/stručnjaci ne mogu te pljuvati i mrziti koliko te tvoj srpski narod voli. Oooo kako ćemo slaviti 21 Grand slem ;)

Loby

pre 3 godine

Hoce li biti kod vas neke vesti kako su svi doktori i politicari iz vlasti lagali narod mesecima o broju umrlih i zarazenih,i direktno im ugrozili zivote pustajuci u rad klubove,diskoteke,kafice,derbi,glasanja.Za ovo je narod glasao?Ovo se bukvalno desava samo u Srbiji,Kini,Severnoj Koreji i Rusiji.

J.

pre 3 godine

"Mislili ste da ce stati iza Novaka? Naravno da ce uperiti prst u njega, samo da niko njih ne bi okrivio za nesto. To je tako tipicno za njih. To je tako - Hrvatski."
gm
Misliš, hrvatski, jer pridevi izvedeni iz geografskih imena pišu se malim slovom? Ili je to tako - srpski, svi su krivi, Bugari, Hrvati, samo nikakvu odgovornost nema organizator - Novak.

Milena

pre 3 godine

Kriv je Novak.
Krivi su i politicari na Balkanu koji su ovo dozvolili.
Krivi smo i mi sto smo ih birali i sto se uvek inatimo i pravimo najpametniji a uvek ispadne neka bruka...

FilipCro

pre 3 godine

Niko nije promijenio ploču sto se tiče Novaka. Novaku svaka čast. To je je država kriva sto je naglo popustila mjere i previše otvorila granice da ulaze ljudi ko i kako hoće.

Matan

pre 3 godine

Aj dosta huškanja! Naravno da se sada kritizira, kako je bi? Ali kritika nije prema Noletu, nego prema državnoj upravi koja se ponaša kao da nema više nikakve opasnosti!

Bilo bi u redu da objavite, pozdrav

brokoli

pre 3 godine

Sad vise nije polu-hrvat,mada nikad nije ni bio ali eee moj Nole,pogledaj malo istorijske knjige,nauci nesto o njima...nazalost imas dosta jos da ucis.

vir

pre 3 godine

На шта су позитивни?
Може ли неки “стручњак” да објасни ШТА и КАКО испитују на “тесту на корону”?
Унапред хвала!

Pobro

pre 3 godine

Kako samo Nadalu i Federeru nije palo na pamet da slične turnire organizuju u Švajcarskoj i Španiji? Zbog čega oni stalno zaostaju za Noletom?

Da se ne lažemo

pre 3 godine

"Išlo se niz dlaku prvom teniseru sveta računajući samo na promociju, zanemareni su baš svi protokoli, jer u Zadru se ništa od toga nije poštovalo. Isto je, da se razumemo, bilo i u Beogradu".

Nažalost, ovo je zapravo jako dobro rečeno.

Sofronije

pre 3 godine

Nije Novak kriv nego onaj ko je dao dozvolu za turnir. Mi i jesmo prijatelji i braca bez obzira šta političari rade a to zna i Novak.

ProkopijeElGrande

pre 3 godine

Naravno da ce da menjaju plocu... Valja naci krivca... Taman posla da neko pomisli da odgovornost lezi na vlastima drzave Hrvatske i grada Zadra (a takodje i Srbije i BiH) koji su dozvolili da se ova papazjanija organizuje...

Oposum, divna životinjica

pre 3 godine

Adira Tur nije ugrozio nikog. Kategorički to tvrdim. Najlakše je sada osuti paljbu po organizatoru, a država Hrvatska nije neodgovorna u to sam ubeđen, i apsolutno NIŠTA se nije moglo organizovati niti dogovoriti bez izričitog odobrenja Republike Hrvatske. To APSOLUTNO! I sada šta, osuće paljbu po Noletu i okriviti ga za sve što se desilo i što će se ubuduće dešavati? Najlakše je ali ne i najpamtnije to činiti. Kada je organizovao sve ovo Nole je imao najbolje moguće namere i konsultovao se u to sam ubeđen i sa stručnim licima po pitanju koronavirusa i sve ovo je organizovano uz odobrenje najviših instanci i u Srbiji i u Hrvatskoj. Ovo je Nole organizovao iz najboljih i najplemenitijih pobuda, hteo je regionu da podari malo radosti i uživanja nakon tri teških turobnih meseci u trenucima kada je ta famozna epidemija po svim izveštajima iz sveta počela da jenjava i sada optužiti ga maltene da je želeo genocid zaista je suludo. Ali sam je kriv, nije mu uopšte ovo trebalo. Nije trebao organizovati NIŠTA i mirna Bačka što bi se reklo. Treba da gleda samo sebe i svoje najmilije i gotovo. Niko mu hvala neće reći bilo šta da uradi i uvek će ga napadati bez obzira na sve i nikada neće tolerancije prema njemu imati. Majstore Nole ubuduće nikada nemoj organizovati ništa, neka si nam živ i zdrav na mnogaja ljeta.

Marko

pre 3 godine

Ocito nitko nije procitao clanak od komentatora, najvise se zamjera organizaciji turnira da nisu postovali mjere zastite, a ne po Novaku. Ali nije naodmet pljuvati po HR gdje god stignete. Ocito je to hrana za pojedine komentatore. Nole vidimo se kad ovo prodje, dodji nam opet, ugostit cemo te kao presjednika sto i zasluzujes.

belorus

pre 3 godine

Hoce li biti kod vas neke vesti kako su svi doktori i politicari iz vlasti lagali narod mesecima o broju umrlih i zarazenih,i direktno im ugrozili zivote pustajuci u rad klubove,diskoteke,kafice,derbi,glasanja.Za ovo je narod glasao?Ovo se bukvalno desava samo u Srbiji,Kini,Severnoj Koreji i Rusiji.
(Loby, 22. jun 2020 20:50)

Dok je bio policijski cas poredjenje sa Severnom Korejom, Kinom.... Ukidanje vanrednog stanja opet poredjenje sa Severnom Korejom, Kinom... Sta vi ljudi hocete?

Ivan

pre 3 godine

Ocito nitko nije procitao clanak od komentatora, najvise se zamjera organizaciji turnira da nisu postovali mjere zastite, a ne po Novaku. Ali nije naodmet pljuvati po HR gdje god stignete. Ocito je to hrana za pojedine komentatore. Nole vidimo se kad ovo prodje, dodji nam opet, ugostit cemo te kao presjednika sto i zasluzujes.
(Marko, 22. jun 2020 21:19)

Nisam citao sve medije, ali na index hr mu je prakticno nacrtana meta na celu. Obelezen je kao glavni zlikovac, direktno inderektno i svakako.

maconii

pre 3 godine

djokovoicu samo udaraj lopticu,postani najbolji igrac svih vremena i to je dovoljno...nema potrebe da nista drugo radis i komentarises zato sto apsolutno nisi kompetentan niti dovoljno obrazovan...mozak ti je od malena usmeren na sport....u tome si najbolji i samo se toga drzi...drzi se samo terena i svojih meceva

aco

pre 3 godine

А на фејсу искачу рекламе како је Хр најбезбеднија држава што се тиче короне. То код њих не може да се похави, нарочито не у току туристичке сезоне.

Ostin A

pre 3 godine

Hrvatski zavod za javno zdravlje NIKADA ali NIKADA nije hvalio Đokovićev postupak da u vreme Korone pravi regionalni revijalni turnir.

Takođe u tekstu da se pročita NIJE krivica na Đokoviću, već ljudima koji su dozvolili da se to organizuje. HDZ i Teniski savez Hrvatske. Crna Gora i Slovenija su odbili Adria tour, pa se našla Hrvatska pametna da dozvoli tako nešto.

Učestvovanje u Đokovićevom projektu da nije potrebno nikakvo ograničenje za US Open se završilo brodolomom u Zadru. A kad se setim kako smo ismevali Crnogorce jer su odbili Adria Tour :)

igra bez lopte

pre 3 godine

Ceo svet je objavio ovo o koronavirusu u Zadru.
Kao glavni krivac se navodi Novak Djokovic.
Da, ovo ce mnogo negativno uticati na turisticku sezonu u Hrvatskoj!

Milos

pre 3 godine

Novak je zeleo da se vrati tenis i da se vrati zivot. Nasi i Hrvati su mu to dozvolili, CG i SLO nisu. Svi teniseri koji su dosli na tour, sva publika, sponzori, politicari koji su podrzali... Mogli su da mu odbiju gostoprimstvo ali i oni su hteli da zive ponovo. I na kraju samo Novak kriv.

Marko

pre 3 godine

Iz Hrvatske sam i samo mogu reci da je ovo neistina.Zasto se laze?
Nitko Dokovica ne krivi za nista. Cemu sve to? Tko ima koristi od laganja?
Covjek je docekan sa toliko emocija, radosti i veselja i mnogima je bilo drago biti pokraj takvog covjeka, sportasa i gospodina.Nitko njega nece baciti u more kao sta se pisalo po vasim web portalima niti ga vrijedati iako ima sa obje steane granice svakakvih.Zar mislite da njemu nije zao sta je doslo do svega ovoga? Zar bi on prvi isao ugrozavati svoje zdravlje? Nema logike, zar ne?
Krivi su organizatori i oni koji su bili zaduzeni za sigurnost, oni koji su trebali prvo testirati sudionike ovog spektakla.Zasto nisu, to mnogima nije jasno.
Budimo realni, svi su se ljudi opustili i nitko ne misli previse na sigurnost i zato nam je Corona opet pokucala na vrata davajuci nam doznanja da je jos uvijek tu. Na nama samima je da cuvamo sebe.

Toronto

pre 3 godine

@(Рајко Ђукановић, 22. jun 2020 22:13)

I šta sada? To što zna da prebaci lopticu preko mreže ili što ima mnogo para mu daje za pravo da ugrožava tudje živote? Baš zbog svoje popularnosti i uticaja na ljude treba da se ponaša odgovorno. Umesto toga šalje tupave antivakcinaške poruke u jeku pandemije, organizuje teniski turnir i sl. Ok, može da ima svoj stav, kao i svaka druga osoba, ali on samo udara po loptici. Niti je završio ikakve škole, niti ima bilo kakve kvalifikacije da savetuje druge o bilo čemu osim o tenisu. Btw, šta znači "на да све" ?

Sudac

pre 3 godine

Vlada njihova je dozvolila i dala dozvole za odigravanje ove ekzibicije.
Ako to nije istina i Adria tour se odrzao na bum... neka se oglase.
Onaj ko je dao dozvole ucesnicima, navijacima, njihova je odgovornost.
(GM,

Hrvatski stožer odobrio je turnir pod UVJETIMA KOJE JE PROPISAO, a kojih se nitko od učesnika turnira nije pridržavao!
Ivanišević i Nole kao glavni organizatori nisu poštovali mjere za njihov tim (distanca, grljenje, ljubljenje itd)
Ne ocekujes valjda da ih epidemiolozi ganjaju po klubovima i restoranima i provjeravaju tulumare li.
Najveći propust i odgovornost je na srpskoj epidemiološkoj službi koja nije smjela dozvoliti da Nole i cijeli tim dodju u Hr nakon sto je u Bg-u otkriveno da je košarkaš koji je bio s njima, pozitivan. Trebali su OBAVEZNO odrediti mjeru samoizolacije 14 dana za cijeli tim, i do ovoga ne bi doslo.
Neozbiljno, neodgovorno, nezrelo i balkanski “nije to ništa”...

Nikola 4

pre 3 godine

Nole je sebe kroz svoju urodjenu glupost doveo u situacju da svako moze da baci kamen na njega i trazi trunku u njegovom oku ne videci balvan u sopstvenom. Ali neka, svako zasto ima svoje zato. Mozda ce konacno iz svega nesto da nauci, iako sam skeptican.

rafael

pre 3 godine

Novače, pa ti opet budi “frend” sa Hrvatima. Dok im je odgovaralo bilo je sve super a kada su kola krenula nizbrdo, odmah druga priča.

GM

pre 3 godine

Vlada njihova je dozvolila i dala dozvole za odigravanje ove ekzibicije.

Ako to nije istina i Adria tour se odrzao na bum... neka se oglase.

Onaj ko je dao dozvole ucesnicima, navijacima, njihova je odgovornost.

RW#0

pre 3 godine

Mislili ste da ce stati iza Novaka? Naravno da ce uperiti prst u njega, samo da niko njih ne bi okrivio za nesto. To je tako tipicno za njih. To je tako - Hrvatski.
Nadam se da i ovaj teniser napokon shvatiti da Srbin i(li) Hrvat ipak nije isto.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gm, 22. jun 2020 20:27)

A sto bi bilo ko stao iza Novaka kad je na njemu najveca odgovornost?
Drugo oni i kritikuju svoje organizatore neko je morao da kaze da Novaku. Da li si uopste procitao tekst? Da li ja sada treba da kazem, to je tako tipicno za tebe?
Nas bi vise trebalo da brine turnir u Beogradu pre toga.

moram reci

pre 3 godine

Nerazumem stvarno sta je ovo trebalo Novaku. Ceo svet muku muci sa koronom i on se pravi pametan i organizuje turnire. Smiri se covece dok ne prodje ovo sve,vidis da jedva cekaju da uradis nesto pa da se okome na tebe i onda to naravno utice i na formu i igru. Igraj tenis bre,osvoji jos par slemova i postani GOAT. Oni i zele da se pocnes bavitistvarima van tenisa pa da mogu da te poraze jer u igri ne mogu. To Profeaionalci rade kad zavrse karijeru ,onda se bave nebitnim stvarima.

Lazar

pre 3 godine

Pa sve drzavice na nasim prostorima se tako ponasaju prema zasluznim sportasima i gradjanima: Dok su dobri i donose dobre rezultate sve naj bolje...kad krene nesto naopako odma sve naj gore ono dobro ze zaboravlja. Pa zar nismo na grobu druga TITA svi u suzama pevali ili pjevali druze TITO mi ti se kunemo; a kako je malo trebalo da unistimo sve dobro sto je napravio...pozdrav svima i ostanite zdravi.

infinite loop

pre 3 godine

Još ako je zarazio Draženovu majku...
(šibicar, 22. jun 2020 22:15)


A šta ako je ona zarazila njega? Mislim, jel' bila na testu pre kontakta sa Djokovićem?

II

pre 3 godine

"Ako ćemo realno, Novak a i organizacija koja je pod njegovim patronatom, se ponašao veoma neodgovorno i nezrelo. Cela organizacija se sakrila iza floskule "poštovali smo sve mere koje su bile na snazi". Postoji nešto što je lična odgovornost... To grljenje, đuskanje u klubovima, igranje basketa i mini fudbala... Sve je ličilo na neku zabavu kao da ljudi nikad nisu čuli za korona virus. Ako je država propisala neki minimum niko im nije branio da oni obavežu posetioce da nose zaštitu i da drže distancu. Ali njima je bilo do provoda posle karantina, u skladu sa tom lakomislenošću nije ni čudo da su stavljeni sa pravom na stub srama."

Slazem se potpuno!!

Samo Hrvati, hrvatsko drzavno rukovodstvo, Gradska uprava u Zadru i Teniski savez Hrvatske su imali priliku da vide kako sve izgleda u Beogradu nedelju dana pre toga i da se ne postuju nikave socijalne distance, da se cak ide u drugu krajnost da se teniseri grle dok igraju i pevaju na zurkama kao i u susretima sa ljudima generalno i pitanje je zasto nadlezni u Hrvatskoj nisu stopirali odrzavanje takmicenja u Zadru nego se sve nastavilo kao da je u Beogradu bilo sve u najboljem redu!??

Velika je odgovornost Novaka Djokovica i organizatora ali se ne moze ignorisati i odgovornost svih nadleznih za organizaciju turnira u Zadru, dakle hrvatskih vlasti na drzavnom i gradskom nivou!

Robert

pre 3 godine

Ništa čudno, to svi rade, pa i mi. Bilo ko da izjavi nešto pohvalno na račun Novaka, među top komentarima pljušte pozitivni komentari na račun te izjave. "Bravo, iskreno, surovo iskreno, biće nešto od njega..." Čim ta ista osoba kasnije kaže nešto što ne prija, odmah sevaju uvredljivi komentari i traži se svaki način da se ospori kredibilitet izjave. "Odakle mu pravo da komentariše takvu legendu, ko je taj i šta je taj uradio, zavidni Britanci/Ameri/bilo ko"

La Piovra

pre 3 godine

@šibicar Sama je to trazila,a on joj to oberučke omogućio da podigne sebi popularnost,jer slave i para nikad dosta.
Šta onima sa majkom pok.Dražena i sa njim samim?Nije stigao ni da ga upamti,ali ga on “postuje” i slične priče koje nemaju veze sa realnošću.

Nidžo iz zg

pre 3 godine

Nitko ga ovdje nizašta ne krivi i ne osuđuje. Kriva je vlast koja nije osigurala poštovanje mjera, a Novak je u Hr uvijek dobro došao. Doživljavamo ga kao našeg i radujemo se svim njegovim uspjesima.

goran gadzovski

pre 3 godine

prekjucer smo ga slavili jer je pokazao cijelom svijetu koje smo mi baje...a sad smo malo generali nakon bitke.Nije pametno to sto se dogodilo,ali trebalo je biti pametan prije a ne poslije..Index.hr je najbolji primjer i na njihovom portalu sam prvo ovako komentirao.

db wonder

pre 3 godine

Novak je teniser po zanimanju.
U Zavodu za zastitu zdravlja se nslaze Lekari koji su odgovorni za higjenu svih sportskih dogadjsja. Ti lekari stoje pod ogromnim poltickim pritiskom.
A politicari stoje pod ogromnim ekonomskim pritiskom plus iborna kampanja.
Eto masovno izbijanje Covida u Beogradu.

pax

pre 3 godine

Kritike su na mestu. Nije suština ni u samom Adria Touru već u nepridržavanju mera. Sve bi prošlo da niko nije zaražen, ali sada retroaktivno zaista deluje nepametno grljenje, natrpane tribine, žurke... toga je u Zadru bilo još više. Ako pročitate članke, kritikuju Novaka, ali i hrvatske političare i organizatore. Svi su zarad turizma i svakojakih poena popustili.

Igra bez granica

pre 3 godine

Totalno ste promašili sa komentarima. Poenta cele priče nije na Novaku, hrvatima ili nešto treće. Stvar je u tome da su sad svi organizatori velikih turnira u frci jer se pokazalo da je organizacija svakog narednog turnira veoma diskutabilna. A to dovodi do troškova, odlaganja, gubitka sponzora... A kad nema novca onda kreću i problemi...

Wolf

pre 3 godine

Isti oni koji su pustili virus, isti oni koji su sredili medijsku propagandu, isti oni koji su imali spremne sajtove za praćenje, oni koji upravljaju ovom situacijom, oni koji kontrolišu sve glavne medije, vlade mnogih država, mnoge lekare i tzv.epidemiologe, upravo su oni poslali nekog da zarazi Dimitrova i još ponekog da se zaustavi ova priča.
Na šta bi to ličilo da se na Balkanu ništa ne dešava a više od pola sveta u nekoj vrsti opsade.
Na šta liči da se u tamo nekom Beogradu ili Zadru igra tenis a ne može u New Yorku, Londonu ili Parizu?
Nisu još zaradili dovoljno novca, nije spremna vakcina, nisu spremni zakoni koji će ispratiti to, a previše ima do izbora u USA, da se sad zaustavi ova priča.Mora sve da legne na svoke mesto.
Eto odakle virus, došetao neko, prsnuo dva tri puta iz pumpice i ćao zdravo.
Niko ništa ne sme da napiše o tim stvarima, poneki stidljivi članak se pojavi tu i tamo ali autora brzo ućutkaju.
Neviđena represija novog globalnog poretka da nam objasne gde nam je mesto.

Зоран

pre 3 godine

Да нисте очекивали да вам Хрвати кажу "хвала", да је две прошло како треба? Идите опет тамо!

COVID19

pre 3 godine

hrvatsku turističku sezonu komšija moj dragi, je srušio isti onaj koji je i napravio cijelu predstavu o ovom virusu COVID19. a nikakav Novak Djokovic, inače ja se bavim turizmom, i jedva smo popunili pol sezone, imam dva apartmana na Rabu, i doslovce su nam uništili sezonu. naravno ovi naši veleizdajnici na vlasti, su otvorili granice i malo ublažili mjere opreza pred izbore, kao i vaši, ali će nam ih vjerojatno vratit nazad nakon što prođu izbori, i ovo u ZD je samo stimulacija više da to naprave, sve je to predstava. pa neću imati ni pola sezone popunjeno, dakle duplo manje ću zaradit nego lani, ali srećom ne ovisim samo o turizmu pa se ne bojim gladi. ali ljudi su ovdje ogorčeni, što su nam napravili s tim virusom, nije se nikad zatvaralo granice zbog jednog virusa, a sada od običnog virusa rade dramu i dovode do zabrane kretenja. sramota je ovo što rade, kao što je sramota što su ovo napravili Novaku i ostalim igračima koji su imali pozitivnu namjeru pokazat svijetu da je sve normalno, zato se ovo i dogodilo, jer ta banda ne želi da sve bude normalno, pa se onda mora podhitno smislit panika u obliku da je jedan od igrača zaražen pa onda više njih, pa će se sutra ispostavit da je zaraženo 1000 ljudi koji su bili na adria touru itd itd itd, a sve s ciljem stvaranja histerije, dno dna u što se svijet pretvorio.

grobar

pre 3 godine

Lepa ideja novaka, ali ako nije bilo vreme za to drzave su mogle tome da stanu na put, kao npr crna gora. Niko drugi osim drzava ne snosi odgovornost, jer su mogli da ne dozvole da se igra i da, jos gore, publika dolazi u velikom broju.

overhaul

pre 3 godine

To nije istina, ovdje su ljuti na organizatora u Zadru jer nije provodio protokole. Niko nije Đokovića napao, pa nije on vođa protokola i osiguranja.
Trebalo je prvo sve sportske aktere testirati, pa onda na sportska događanja uz obaveznu distancu.

24 HR i VL nisu Hrvatska

pre 3 godine

To sta pise 24' HR ili Vecernji nisu rekli Hrvati. To je potpisao novinar kao jedinka s imenom i prezimenom a ne nekoliko milijuna Hrvata od cega velika vecina pojma nema da se odrzava nekakav Adria Tour i to ih vjerojatno ni ne zanima. A to potenciranje da li je i odakle je majka N.Đokovića mislim da nisu zasluzni mediji u HR, vec sam N. Đokovic. Pa on sam to izjavljuje, on sam dolazi u HR i on sam navija za Hrvatsku nogometnu reprezentaciju, on sam na Korculi pjevusi sa svojom zenom stvari Olivera Dragojevica, on sam organizira turnire u HR i ljetuje u istoj, itd... mozda jos samo fali da obuce dres HNS a i u njemu recimo trenira, ali to bi vjerojatno bilo previse. Lp svima :)

Ivan

pre 3 godine

o cemu pricate??ko krivi novaka?jeli jedan clanak znaci da hrvati krive novaka?iz zadra sam i od nikog,ali bas nikog u zadru nisam cua da je reka da je novak kriv