1. @hrvati... e moj ti Travurnija ,Zahumija -Vlastimirovici, Teslini svi bliznji svestenici ... ovo je samo deo koji bih ti mogao da ispravim
    (moze to bolje, 23. jun 2020 22:35)

    # Link komentara

  2. @Hrvati... samo sto su Teslini svi bili pravoslavni svestenici u familiji- i onda napises da ga niko nije video crkvi ????
    (moras jos malo da nadopunis, 23. jun 2020 22:30)

    # Link komentara

  3. @franjo vidimo kako navijate ,pljuvacina na kvadrat
    (sramota, 23. jun 2020 22:13)

    # Link komentara

  4. @Hrvati.. valjda znas da su skoro svi u Teslinoj porodici bili svestenici da da je on itekako bio u crkvi
    (toliko, 23. jun 2020 22:12)

    # Link komentara

  5. Mi navijamo za Noleta i Nole navija za nas.

    Bolje ne moze.

    El ima neko jaci?
    (Franjo, 23. jun 2020 16:04)

    # Link komentara

  6. Hrvati su pokatoličeni Srbi.
    Bez kulture, istorije i jezika.
    (žanko, 21. jun 2020 16:05)

    Nemaš pojma, naravno. U vreme kad su južnoslovenska plemena došla na Balkan, bila su pagani, mnogobošci. Hriščanstvo prvo primaju Hrvati, jer su otišli na zapad i još u šestom i sedmom veku, pod uticajem dalmatinskih sveštenika, primaju romansku veru (hrišćasnsku, rimokatoličku), Srbi će pod uticajem Vizantije nešto sporije hristijanizovati, od devetog veka pa sve do Nemanjića. Srbi se u Hrvatskoj masovnije javljaju tek u doba kada Austrija dovodi Srbe iz Crne Gore i Hercegovine stvarajući Vojnu krajinu, u sedamnaestom veku, kao odbranu od Turaka, to su ti Srbi u Lici, Kordunu, Baniji i Slavoniji koji su u Austrijsko carstvo došli kao pravoslavci i živeli su sa Hrvatima koji su rimokatoilički hrišćani i koji nikada nisu imali pravoslavnu veru i nisu nikada bili Srbi. Samo laik može da napiše da su Hrvati pokatoličeni Srbi. Ko je Srba u to vreme pokatoličavao? Kako to da su veru sačuvali do dana današnjeg, da ih je u Brozovoj Jugoslaviji, koju mrzite, u Hrvatskoj bilo 15 odsto Srba. U popisu stanovništva 1971. u Hrvatskoj je zabeležen najveći broj Srba - 626.789, a neka sela bila su 95-97 odsto srpska (Kistanje, Donji Lapac, Trpinja, (preko 14% stanovništva. Nisu Hrvati pokatoličeni Srbi, a Novak je Srbin, pravoslavac, Tesla je Srbin ali niko ga nikad nije video u crkvi, ni Andrić nije pravoslavac i Krleže nije bio katolik. Ovo vas malo zbunjuje, šta da vam radim.
    (Hrvati nikada nisu bili Srbi, i obrnuto, 23. jun 2020 14:18)

    # Link komentara

  7. A vi samo što Usainu Boltu niste našli korijene iz Šumadije
    @Ante

    Pogresno ste informisani komsija on je juzna pruga, od Toplice.
    (Aleksa Pufta, 22. jun 2020 15:08)

    # Link komentara

  8. "Nas prijatelj"! Izgleda da od danas vise nije, koliko ja vidim od nekih komentara iz komsiluka.
    (Zagor, 22. jun 2020 14:05)

    # Link komentara

  9. Poznati hrvatski jezikoslovac Ljudevit Gaj izjavio je 1846. god.

    "Ta npr. sav sviet zna i priznaje da smo mi književnost ilirsku podigli; nu nama još iz daleka nije na um palo ikada tvrditi da to nije srpski već ilirski jezik; pače se ponosimo i hvalimo Bogu velikomu što mi Hrvati s braćom Srbljima sada jedan književni jezik imamo..."
    (čiji jezik?, 22. jun 2020 12:03)

    # Link komentara

  10. @Ante napise covek ladno da Srbi svojataju Bolta a ovi lazu oko Djokovica ,da vam nema Srba ne bi mogli sastaviti reprezentaciju ni u jednom sportu
    (razguli klinjo, 22. jun 2020 09:07)

    # Link komentara

  11. @Slavko 03 hrvati su poznati po laganju i svoajatanju Srdjan je inace Srbin s Kosova ,Zagari su Slovenci poreklom ali dobor tako su nasli poreklo i kod Maradone pa ih je lik ladno spustio dda nema nikakve veze s njima da su njegovi Baski
    (pitajte Srdjana sta je, 22. jun 2020 09:01)

    # Link komentara

  12. @ante da da necete svojatati Noletaa ali bitno da mu lazete poreklo samo da nije Srbin jel i da kao nije Srbin a ti si sam sebe u komentaru demantirao, hrvati osvajaju Srbima medalje ? hahaha majstore pa kad bi vasim brojali krvna zrnca ne bi vam 2 ostala
    (okani se ti komentarisanja, 22. jun 2020 08:59)

    # Link komentara

  13. Dragi susjedi mi Noleta nikad nećemo svojatati,barem ne mi normali. A vi samo što Usainu Boltu niste našli korijene iz Šumadije. Svako ko valja je automatski srbin a Hrvati vam osvajaju medalje na olimpijskim igrama. Pomalo ljudi, mi znamo i priznamo da je Nole srbin ali ga svejedno volimo i cijenimo jer je fantastična i nezatrovana ličnost.
     (Ante, 22. jun 2020 01:09)

    # Link komentara

  14. Šta vama sad smeta da mi volimo jednog srpskog sportaša? Jel trebamo mrzit Noleta pa da vam bude lakše? Nije mi baš jasno..
     (Ante, 22. jun 2020 01:01)

    # Link komentara

  15. ..Moram da reagujem na ovaj nolemaniji cirkus u Hrvatskoj..Do prije koji mjesec,da pitate prosečnog Hrvata ko je najbolji svetski teniserm većina bi rekla Federerm te možda koji Nadal pa Đoković..pre ovog adria toura i dolaska cirkusa u Zadarm u medijima je puštena informacija da je Noletova majka Hrbatica iz Slavonije, a ćaća Crnogorac i odjedanput je Nole najbolji teniser svih vremena, novi Tesla..pa rado hrvati prihvatiše svog novog junaka,važno je da sa srpstvom nema neke velike veze..sve je to mamac za naivčine i muka mi to sad gledati...večito Hrvati i Srbi razvlače Teslu, Andrića..ustvari u ime tih ljudi odlučuju jel su Hrvati i Srbi..Iako je recimo Tesla zasigurno bio ponajviše Amerikanac..Cenim Noleta, al ovakav krah toura i njegov antivakserski i antinaučni pogled, govori da je van tenisa običan šarlatan i bolje da se ostavi toga..
    (Slavko03, 22. jun 2020 00:24)

    # Link komentara

  16. Ne razumem koji je problem s ovim komsijama kao sto je Will Mosley prvo imaju problem s Djokovicem zato sto je Srbin onda lazu da nije Srbin ali opet imaju problem s njim, ljudi vi ni sami ne znate sta hocete, odi bre prati Cilica i Corica pa njima broji krvna zrnca, i tu ces da naidjes na svasta
    (bill burr, 22. jun 2020 00:00)

    # Link komentara

  17. @Will Mosley pitaj se i dalje posto ocito imas neki problem s Djokovicem pa moras i da izmisljas
    (Nole br 1 a vi kako ste, 21. jun 2020 23:38)

    # Link komentara

  18. @Will Mosley pa najbolji je broj 1 a vidim da imas gadni problem s Djokovicem, sigurno zato sto je Srbin poreklom pa ne mozes to da probavis
    (dosadni ste, 21. jun 2020 23:35)

    # Link komentara

  19. @Will Mosley naravno da ce da vicu "Nole Srbin " jer je covek poreklom Srbin redjen u Srbiji, a kad smo kod majke jesi li toliko siguran hrvatu da mu je majka hrvatica, zagari to sigurno nisu, nemoj da brjimo krvna zrnca tvojima sportistima posto bi tek bilo to zanimljivo
    (dzaba provociras tanko ti znanje, 21. jun 2020 23:33)

    # Link komentara

  20. @Will Mosley haha s Crnogorac s Mojkovca koja laz, nnaravno Srdjan je cisti Srbin s Kosova ,njegovi su poreklom Srbi iz stare Hercegovine a posto volis da brojis krvna zrnca upravo ti koje si nabrojao su ili Srbi ili pola pola, i da za tebe su svi intelektualci
    (a kog si ti porekla komentatoru iz hrvatske, 21. jun 2020 23:30)

    # Link komentara

  21. @Will Mosley a otkud ti to iz Slobodne Dalmacije? Vidi se da po svojim provokacijama pripadas tom miljeu,a ovo ti je istina ne samo da je Novak po ocu cisti Srbin poreklom nego je uopste upitno da mu je mama Hrvatica posto Zagari su slovensko prezime a ona je pravoslavka, znaci u najocitijem slucaju mesane krvi
    (nece biti will mosley, 21. jun 2020 23:27)

    # Link komentara

  22. @Will Mosley Srdjan Djokovic : " Mi smo Srbi iz srpskih plemena" a sam Novqkov otac nikako ne moze da bude Crnogorac ako je poreklom s Kosova
    (prava istina ,naucite vec jednom, 21. jun 2020 23:25)

    # Link komentara

  23. @Will Mosley auu koliko nemas pojma, nisi nikad cuo za staru Hercegovinu ? E vidis odatle su ti Novakovi preci i svi su Srbi poreklom inace ti isti Srbi ti se sda bune u danasnjoj CG zbog litija
    (zasto komentarise kad ne znas, 21. jun 2020 23:23)

    # Link komentara

  24. @will mosley e bome nece biti Novakov otac je poreklom Srbin prvo s Kosova dok njegovi dolaze is srpskih plemena s Jasenovog Polja koje je bilo delom stare Hercegovine sve do 1878. Niko od Novakovih predaka nije Crnogorac, svi su Srbi ,a Novakov otac je posebno oko toga jasan u mnogim intervjuima
    (cekaj ti misllis da znas bolje od njega, 21. jun 2020 23:22)

    # Link komentara

  25. Ne moraju. Majka mu je Hrvatica. 
    A on voli Hrvatsku, letuje tamo i javno navija za Hrvate. Mozemo samo da prihvatimo to
    (Džukela, 21. jun 2020 19:04)

    Majka mu je Hrvatica a otac Crnogorac iz Mojkovca i posle neki intelektualci vicu : " Nole Srbine, Nole Srbine ". Uskoro ce da svojataju i Modrica, Perisica, Domagoja Vidu, Jovetica, Marusica, Savica...
     (Will Mosley, 21. jun 2020 23:13)

    # Link komentara

  26. U čemu je najbolji u istoriji? U tenisu je treći u svojoj eri...
    (Ivan, 21. jun 2020 20:09)

    I ja se pitam.
     (Will Mosley, 21. jun 2020 23:10)

    # Link komentara

  27. Novak je po ocu Srbin ovo ostalo si u pravu
    (Srdjan Djokovic zna bolje od vas, 21. jun 2020 21:59)

    Nece biti, Novakov deda sa oceve strane je bio Crnogorac iz Mojkovca, dakle onda je i Novakov otac takodje Crnogorac, ali se najpre gleda nacionalnost oca.
     (Will Mosley, 21. jun 2020 23:10)

    # Link komentara

  28. Ovi vise i ne kriju ljubav i naklonost prema Novaku.
     (Will Mosley, 21. jun 2020 23:08)

    # Link komentara

  29. @jagodinac ako hoces pravilno Srbin iz Stare Hercegovine i Kosova
    (tacno, 21. jun 2020 22:06)

    # Link komentara

  30. @mateja na tvoju zalost i jedan i drugi su Srbi
    (eto ti objasnjenja, 21. jun 2020 22:03)

    # Link komentara

  31. @ivan Novak je po ocu Srbin ovo ostalo si u pravu
    (Srdjan Djokovic zna bolje od vas, 21. jun 2020 21:59)

    # Link komentara

  32. @flash a zasto bi ga uzeo ,Covek je cisti Srbin i nema nikakve veze s vama
    (vi cinite samoubistvo jer nemate takvog, 21. jun 2020 21:56)

    # Link komentara

  33. Nema većeg dokaza da si Srbin nego da ti je otac Crnogorac sa Kosova. Kome to nije jasno bolje da ne komentariše jer se bruka svojim nepoznavanjem istorije i neprepoznavanjem istorijskog nasleđa.

    Hrvati su stvarno poseban fenomen. Sve bi bilo u redu da jednostavno budu dosledni u svojoj hladnoći, distanciranju jer bi te iste osobe kroz istoriju samo da su obični ljudi bili šikanirani, ubijani, pokatoličavani, proterivani, negirani po istim parametrima i po dobro prepoznatljivim metodama. Taj rukopis se nikada nije promenio ni do danas kada osvanjuju grafiti gde se siluju srpske majke i deca. Dakle, samo ćutite i sve u redu. Znamo se.
    (Jagodina mora da peva, 21. jun 2020 21:56)

    # Link komentara

  34. @OKH hahha upravo suprotno uhvati se knjige i ne lupaj ovde, narode bez istorije
    (mani se kompleksa, 21. jun 2020 21:49)

    # Link komentara

  35. Razgovor gluhih. Nema pomaka dok se svojata tuđe. A istina uvijek ostaje istina ; ako je otac Dražena Petrovića Srbin ili majka Novaka Đokovića Hrvatica, onda to moramo stoički priznati. Isto tako moramo bez riječi prihvatiti i njihov vlastiti nacionalni odabir. Ali ako ćemo cijelim narodima tumačiti koje im je "stvarno" porijeklo, onda nećemo stići daleko.
    (djedmedjed, 21. jun 2020 21:47)

    # Link komentara

  36. As evo da ti odgovori tisućljetni sin.
    Govorim srpskohrvatski, talijanski, španjolski, francuski, engleski i njemački.Mislim izađite iz tog stereotipnog razmišljanja da smo mi ovamo nekakvi krvoloci. Mi samo samo obični ljudi isto kao i vi u Srbiji.
    (TedThüringen)

    To niko ne negira, samo sto se kod vas generalno slavi Blajburg a zataskava Jasenovac. To je narocito bilo tacno kad ste se odvajali, jer ste svi tolerisali napade na Srbe jos pre pocetka rata, na primer unistavanje imovine ljudi u Splitu, Zadru ili brtutalno ubistvo porodice Zec usred Zagreba. Uostalom, samo uporedi kako se ponasao i sto je izjavljivao Drazen o Srbima sa onim sto izjavljuje Novak o Hrvatima, iako su obojica iz mesanih brakova. Ili Ivanisevic, jos jedan iz mesanog braka, koji se sad pravi lud. Ne moze biti razlicitije.
    (Ljudski je gresiti, ali i traziti oprost, 21. jun 2020 20:54)

    # Link komentara

  37. Hoće li neki tisućljetni sin da mi odgovori zbog čega Hrvati perfektno znaju srpski jezik? Zbog čega ne znaju italijanski, mađarski, rumunski nego eto baš srpski?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (as, 21. jun 2020 16:06)

    Covjece, naj starij dokazi ovog jezika svi poticu iz hrvatske. Hrvatska bila prvo kraljevstvo na ovim podrucijma i hrvati prvi stigli na balkan od svih juznih slavena. A to znam zato sto smo zauzeli daleko naj lijepsi dio ove zemlje, uz more. Mozete vi svoju djecu ucit te lazi koje svakodnevno ponavljate, ali to nikad nece biti istina. Mozda samo u vasim glavama, ali nikad nece biti priznato u svijetu, i to svaki strani povjesnicar zna.
    (OKH, 21. jun 2020 20:51)

    # Link komentara

  38. Prvo hrvati izmišljaju riječi samo kako se ne bi koristile tuđice, pa ako se primi onda se primi. Drugo s materine strane poznava sam pradidu 1911 godište umra 2005, nikad za sebe nije reka srbin, mater je znala svoga pradidu nije ni on nikad za sebe reka da je srbin, dalje rođak nam je umra negdi 70 ih a isto je doživia 105 godina (tada ja mislim najstariji čovik u Dalmaciji) isto za sebe nikad nije reka da je srbin. Nadalje u selu crkva katolička stara 400 god
    (Zoki, 21. jun 2020 20:50)

    # Link komentara

  39. Hoće li neki tisućljetni sin da mi odgovori zbog čega Hrvati perfektno znaju srpski jezik? Zbog čega ne znaju italijanski, mađarski, rumunski nego eto baš srpski?

    U cijeloj istri hrvati pricaju talijanski.

    Pravo je pitanje, kako to da u Srbiji ima preko 3000 turskih riječi...
    (Mj23, 21. jun 2020 20:47)

    # Link komentara

  40. dje ba zapelo
    (gabor, 21. jun 2020 20:41)

    # Link komentara

  41. U čemu je najbolji u istoriji? U tenisu je treći u svojoj eri...
     (Ivan, 21. jun 2020 20:09)

    # Link komentara

  42. Joj...bre,dosta više!!! Eto vam ga,renovirajte mu kuću majke u Vinkovcima,dignite mu spomenik,proglasite ga Hrvatom....šta ima veze,"sve vam je to isto"!!!! Smo prestanite više sa njim,i vi i bilo ko drugi.
     (nikad u taxi, 21. jun 2020 20:05)

    # Link komentara

  43. Slavenska varijacija je srpski, ka ča je slovački, hrvatski, češki, slovenski i drugi. U krajevini Jugoslaviji su mnogi rekli Srbin sam, samo radi privilegija i manje proganjanja..nastavilo se u SFRJ, da bi sad tili bitise samo ne Srbi. Kolo se okrenilo.
    (Oću timabar, 21. jun 2020 19:02)

    U SFPJ je bilo privilegija ako se izjašnjavaš kao Srbin??? Verovatno si mlad da bi znao.
     (gare, 21. jun 2020 19:56)

    # Link komentara

  44. Tesla je šetao Zadrom i po Hrvatskoj, rodio se tamo to mu je domovina. I domovina njegovih roditelja.
    Ali cujem da je u 87 godina zivota čak jedno popodne proveo u Beogradu (nakon posete Zagrebu i Parizu)...ej, jedno popodne u 87 godina, toliko ga je vukla Srbija..:D

    (Verenik, 21. jun 2020 19:16)

    Tesla se rodio u Austro-Ugarskoj. Da je zivio u NDH, zavrsio bi u Jasenovcu. Nikada nije izjavio da se "ponosi hrvatskom domovinom" (to je podmetacina i fake news). To sto nije zivio u Srbiji ga ne cini manje Srbinom, upravo suprotno.
    (Ispravak netocnog navoda, 21. jun 2020 19:55)

    # Link komentara

  45. Sta pisete vise sta hrvati misle sta je tu bitno!posaljite svoje novinare pa nek provere stanje sta stvarno hrvati misle o Srbima! Djokovic je planetarna zvezda!
    (nedeljko, 21. jun 2020 19:51)

    # Link komentara

  46. Boske@, Bašćanska ploča. Imate li vi nesto slicno tome ? Napisi!
    (30 do 50 godina u zaostatku, 21. jun 2020 19:51)

    # Link komentara

  47. @Vernik

    Toliko ga je vukla Srbija da je testamentom trazio da mu na sahrani sviraju "Tamo deleko". Imas arhivske snimke njegove sahrane u tudjini pa pogledaj. Liku je voleo kao svoj rodni kraj, a Srbiju kao svoju identitesku vertikalu. Sa Hrvatskom je imao zajednicku zemlju unutar Austrougarske i Jugoslavije, a sa hrvatsvom bas nista.
     (box, 21. jun 2020 19:37)

    # Link komentara

  48. Imam utisak da bi svi frustrirani gubitnici želeli da su ga hrvati iscipelarili na ulici...
    (Luzer po difoltu, 21. jun 2020 19:34)

    # Link komentara

  49. Ivanisevic nije bio prijatelj Srbije kad je osvajao Vimbldon, a srpski mediji nisu pisali kako je Srbin zaveo Hrvaticu u slucaju Drazena Petrovica.. Elem, nije lako Djokovicu, mnogi ne vole njegov uspeh u svetu, a pobedama samo neka ih nervira...
    (miami, 21. jun 2020 19:31)

    # Link komentara

  50. Evo ja kao Srbin i Novakov navijac im poklanjam njega ali neka se okanu Tesle i Milankovica koji su 100% cisti Srbi.
    (Miodrag, 21. jun 2020 19:28)

    # Link komentara

  51. (Dragoslav, 21. jun 2020 16:40)

    Ivi Andriću,mama i ćaća su Hrvati, ali to nema veze s njegovim književnim radom.
    Ivo je svetski čovek a svi ga Švicarsku, pa i Srbi. To nam je u krvi.
    (Gazda Jezda, 21. jun 2020 19:28)

    # Link komentara

  52. Da Nikola Tesla proseta Zadrom sa svojim ocem pravoslavnim svestenikom, ili bi ih kamenovali, ili bi zavrsili u moru.
    (Marko,

    Tesla je šetao Zadrom i po Hrvatskoj, rodio se tamo to mu je domovina. I domovina njegovih roditelja.
    Ali cujem da je u 87 godina zivota čak jedno popodne proveo u Beogradu (nakon posete Zagrebu i Parizu)...ej, jedno popodne u 87 godina, toliko ga je vukla Srbija..:D
    (Verenik, 21. jun 2020 19:16)

    # Link komentara

  53. @Srednjevjekovni hrvatski dokument?! Naprimjer, koji?
    (Boske, 21. jun 2020 18:37)
    Najprije mi objasnite otkud u Srbiji na stotine hrvatskih toponima od Obrenovca preko Raške do KiM- a. A onda idemo dalje.
    (WTF, 21. jun 2020 19:12)

    # Link komentara

  54. 1914-1918 - Hrvati u Austro-Ugarskoj vojsci pocinili nevidjene zlocine nad Srbima
    1941 - 1945 - NDH genocid
    1995 - Oluja

    2020 - Hrvati : Srbi, zasto zivite u proslosti?

    unbelievable
    (Objavite molim, 21. jun 2020 17:45)

    @objavite
    koja si ti budala. hitler, musolini, sadam, staljin, sloba... toliko zlocinaca I sad to znaci da su nemci, italijani, iracani, rusi, srbi losi? ee budalo moja

    (Mateja, 21. jun 2020 18:21)

    Ja nikada nisam rekao da su svi Hrvati losi (postoji puno antifasista Hrvata). Medjutim, razlika izmedju svih naroda koje ste nabrojali i RH se nalazi u cinjenici da hrvatske politicke elite do dan-danas jos uvijek ne prihvacaju ove neosporne istine koje sam naveo.

    U vremenu kada se cijeli svijet stidi rasizma, u RH se i dalje ne sankcionira abnormalna mrznja prema Srbima (koja se bazira na rasizmu).

    btw, ja sam iz RH, i znam o cemu pricam.

    hvala
    (Objavite molim, 21. jun 2020 19:09)

    # Link komentara

  55. @Pa ne znam bas tko cijim jezikom govori. Mi imamo hrvatske rijeci za mjesece u godini, a vi ih nemate. Imamo hrvatsku rijec za rajcicu, a vi imate paradise. Imamo nogomet, a vi foodbal. Imamo odvjetnika, a vi advocate. Imamo ljekarne a vi apotece. Imamo životopis, a vi biography. Imamo pokrivač a vi ćebe. Imamo upravitelja, a vi directora. Imamo pročelje a vi facade. Imamo hladnjak a vi frigidere. Ima na tisuce takvih primjera. Ili sto bi srbi rekli, na iljade. Zapravo bi se vi trebali zapitat zasto ne govorite svojim cistijim autenticnim jezikom, nego koristite turski, francuski, njemacki, engleski, madjarski?
    (Dino, 21. Nazalost slazem se da smo iskasapili srpski. Vas je jezik cistiji i nacionalno ste svesni i homogeni, na cemu vam zavidim. Kod nas se zalosno veliki procenat ljudi smatra Jugoslovenima. Jedino objasnjenje koje mogu da ponudim je da nam drzava u raznim oblicima postoji vekovima, pa nemamo komleks “mlade” nacije. Niste ni vi ni novi, ni izmisljeni, ali vam je drzava stvorena u 2ugom svetskom ratu, niste je jos izgustirali i patriotski se ponasate. U nekoj blizoj ili daljoj buducnosti cete i vi doci u slicnu situaciju, jer smo nazalost blizanci. Mrzim to da priznam, ali je tako
    (White trash, 21. jun 2020 18:48)
    Slažem se, samo ipak, tisuća je slovenska a ne hrvatska reč, mi smo je izgubili usvajajući grčku reč
    za ostale manje više i mi koristimo- prekrivač, pročelje, nekad više nekad manje,
    odvetnik - objasni mi smisao
    advokat - svi svetski jezici imaju neku verziju te latinske reči
    tačno je da smo izmasakrirali jezik sa tuđicama, ne starim- stare su deo istorije i ne koriste se više, već novim - ludačkom lenjošću i novokomponovanim " giga menadžmentom" pričamo i pričaju nam nekim jezikom koji NE RAZUMEM
    tamo oni se barem bore i smišljaju zamene za te reči a ismejavaju ih, a ustvari su u pravu
     (glasnojasno, 21. jun 2020 19:08)

    # Link komentara

  56. Za 100 godina i Noleta će da svojataju! Hahahha
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (G,

    Ne moraju. Majka mu je Hrvatica.
    A on voli Hrvatsku, letuje tamo i javno navija za Hrvate. Mozemo samo da prihvatimo to
    (Džukela, 21. jun 2020 19:04)

    # Link komentara

  57. Slavenska varijacija je srpski, ka ča je slovački, hrvatski, češki, slovenski i drugi. U krajevini Jugoslaviji su mnogi rekli Srbin sam, samo radi privilegija i manje proganjanja..nastavilo se u SFRJ, da bi sad tili bitise samo ne Srbi. Kolo se okrenilo.
    (Oću timabar, 21. jun 2020 19:02)

    # Link komentara

  58. Za 100 godina i Noleta će da svojataju! Hahahha
     (G, 21. jun 2020 18:57)

    # Link komentara

  59. Da Nikola Tesla proseta Zadrom sa svojim ocem pravoslavnim svestenikom, ili bi ih kamenovali, ili bi zavrsili u moru.
    (Marko, 21. jun 2020 18:54)

    # Link komentara

  60. Sigurno je Hrvat. Hrvati su navodno poznati po pokazivanju tri prsta nakon pobede. Ali dobro, njima su i Tesla i Drazen Petrovic hrvati. U nedostatku svojih velicina, moraju malo da se trgaju i otimaju za tuđe.
    (Ivan, 21. jun 2020 18:52)

    # Link komentara

  61. Mislio bi čovjek, da će to što Hrvati obožavaju Novaka, da relaksira malo odnose između naroda.. Bar malo..
    Kad ono, prc, još gore, sad nekim Srbima smeta što ga ne mrze.
    Pa ko bi budalama s obje strane udovoljio? Jedino što oni vole u životu, jeste povijest, kultura, pjesnici, lingvistika, (porijeklo, povijest ratova, Jovan Dučić, srpski/hrvatski jezik...)
    Vole ljudi akademsku raspravu, šta će im sport, druženje i zabava.
    Ali zato ostave 200-300 komentara na svaku vijest o Noli, još ako se spomenu Hrvati.. Udri brale, ne žali.. Hahaha
    Bit će bolje..
    (Ante, 21. jun 2020 18:50)

    # Link komentara

  62. У психијатријским клиникама није забрањена употреба смартфона и неки лудаци знају да користе мобилни интернет, што се види овде у коментарима. А њих има овде пуно и сви их знате, да не набрајам сада. Нарочито су активни када је у питању најбољи тенисер планете - Новак Ђоковић.
     (Sava964, 21. jun 2020 18:50)

    # Link komentara

  63. živite u najsiromašnijim zemljama evrope. ekonomija, zdravstvo, obrazovanje katastrofa. korupcija, nepotizam i kriminal su društveno prihvaćeni. i vi se svađate jel neki teniser srbin ili hrvat? to je već patološki mazohizam.
    (dude, 21. jun 2020 18:49)

    # Link komentara

  64. što nigde ne piše da mu je mati iz hrvatske?
    (vaše ime i prezime, 21. jun 2020 17:12)

    Pitam se koliko ide tvoja izopačenost? Pisalo je u svim člancima, to im je bila udarna vijest na njihovu sramotu koje nisu ni svjesni.

    Inače majka Luke Modrića je Srpkinja, Radojka Dopuđ, i dio Lukine obitelji s mamine strane je stradao od hrvatskih ustaša ali se to skriva u Hrvatskoj. To ne smije izaći van kao i to da je Luka 50 % Srbin. I upravo je to ta razlika: ne postoji nikakva šansa da srpski novinari nakon osvajanja zlatne lopte od strane Modrića stave naslov "Upoznajte Srpkinju koja nas je posjetila i koja je rodila dobitnika zlatne lopte" kao što to čine Hrvati. I Prosinečkom je majka Srpkinja pa niko od naših medija ne radi ovakvo nešto. U Srbiji se to ne radi dok Hrvati bez srama rade udarne naslove i pokazuju svoju nenormalnost. Inače, Novakova mama je iz Vinkovaca tj njezini roditelji, a vidim da ljudi pišu da je rođena u Bg, pišem to jer Hrvati svakoga ko je rođen na teritoriji današnje RH proglase za Hrvata. Treba biti svjestan da čak i onaj intervju gdje ona navodno govori da je Hrvatica može biti djelomično falcifikat. Hrvati samo malo nadodaju u intervju. Na internetu je intervju sa Đokovićem gdje on govori da mu je mama Hrvatica u prvoj rečenici što je vrlo netipično za njega i vidi se da su neki dijelovi ubačeni. Mene je briga ko je ko nacije ali ne i kad Hrvati kradu nama. I za Novakovog oca su izmislili da je Crnogorac a Srbin je sa Kosova.
    (Petar, 21. jun 2020 18:49)

    # Link komentara

  65. @Pa ne znam bas tko cijim jezikom govori. Mi imamo hrvatske rijeci za mjesece u godini, a vi ih nemate. Imamo hrvatsku rijec za rajcicu, a vi imate paradise. Imamo nogomet, a vi foodbal. Imamo odvjetnika, a vi advocate. Imamo ljekarne a vi apotece. Imamo životopis, a vi biography. Imamo pokrivač a vi ćebe. Imamo upravitelja, a vi directora. Imamo pročelje a vi facade. Imamo hladnjak a vi frigidere. Ima na tisuce takvih primjera. Ili sto bi srbi rekli, na iljade. Zapravo bi se vi trebali zapitat zasto ne govorite svojim cistijim autenticnim jezikom, nego koristite turski, francuski, njemacki, engleski, madjarski?
    (Dino, 21. … Nazalost slazem se da smo iskasapili srpski. Vas je jezik cistiji i nacionalno ste svesni i homogeni, na cemu vam zavidim. Kod nas se zalosno veliki procenat ljudi smatra Jugoslovenima. Jedino objasnjenje koje mogu da ponudim je da nam drzava u raznim oblicima postoji vekovima, pa nemamo komleks “mlade” nacije. Niste ni vi ni novi, ni izmisljeni, ali vam je drzava stvorena u 2ugom svetskom ratu, niste je jos izgustirali i patriotski se ponasate. U nekoj blizoj ili daljoj buducnosti cete i vi doci u slicnu situaciju, jer smo nazalost blizanci. Mrzim to da priznam, ali je tako
    (White trash, 21. jun 2020 18:48)

    # Link komentara

  66. Pa ko to srušu Jugoslaviju?
    Hrvati i Bošnjaci ili Srbi?
    (as, 21. jun 2020 18:24)

    slovenci na prvom mestu, odmah iza njih hrvati, a onda na trecem mestu dolaze bosanski poturcenjaci. Sve je to isti talog.
    (Harry, 21. jun 2020 18:47)

    # Link komentara

  67. Pa i srpskom nobelovcu Ivu Andricu je bila majka Hrvatica pa sta?
    (Dragoslav, 21. jun 2020 16:40)

    Ne, nije. Majka mu je bila Srpkinja, a otac pokatoličeni Srbin.
     (Boske, 21. jun 2020 18:39)

    # Link komentara

  68. ...kad ti čitaš neki srednjevjekovni hrvatski dokument- možeš ga razumjeti. Ali kada čitaš svoj srpski iz istog vremene ne razumiješ ništa. Tko je koga iskopirao. Zaključak donesi sam.
    (WTF, 21. jun 2020 17:22)

    Srednjevjekovni hrvatski dokument?! Naprimjer, koji?
     (Boske, 21. jun 2020 18:37)

    # Link komentara

  69. @ (da se zna, 21. jun 2020 17:54)

    Izmišljate, kao i uvek. Andrić se izričito i nedvosmisleno izjašnjavao kao Srbin i srpski pisac - i to i u periodu kada je to bilo popularno (pre 2. svetskog rata), kao i u periodu kad je to bilo jako opasno (za vreme i posle 2. svetskog rata). U svom pismu komesaru Srpske književne zadruge (1942) ističe da je srpski pisac, dok u svojim ličnim dokumentima, ličnoj karti (1951), vojnoj knjižici (1951), partijskoj knjižici (1954), izvodima iz matične knjige rođenih i venčanih, u rubrici "narodnost", Ivo unosi "srpska". S druge strane, dva puta se eksplicitno distancira od hrvatstva: 1933. odbijanjem da njegove pesme uđu u Antologiju hrvatske lirike, a zatim 1954. odbija da se u njegovoj biografiji u Jugoslovenskoj enciklopediji pomene da je hrvatskog porekla.
     (ja, 21. jun 2020 18:34)

    # Link komentara

  70. @as Ne govoris ti srpski nego ono sto vam je sastavio Vuk Karadjic sa jezicnom bazom od Vardara pa do Triglava. Posljedice se osjecaju i danas di pola Srbije ne razumije pravilnu upotrebu padeza. Srpski genitiv (od Iva, Mira a hrv. od Ive, Mire) itd. Srpski si mogao cuti u seriji "Zona Zamfirova".
    (Jure, 21. jun 2020 18:33)

    # Link komentara

  71. Kad pročitam komentare shvatim koliko je Nole i kao čovek ispred bagre nacionalisticke - i jedne i druge.
    (Danilo, 21. jun 2020 18:28)

    # Link komentara

  72. (igra bez lopte, 21. jun 2020 17:14)

    Čim krene argument "ostaćeš plemenski obrazovan" jasno je o čemu govori ta alternativa koju nudiš.

    Naša nudi - Srbi najstariji, afrimativno i kreativno, nikog ne kudeći već prisvajajući. I dokaz je Vinča na kojoj spavamo, jetik LIKOVNI, a ne neki harakiri sa milijardu pomija iz jezika drevnih, i genetika koja daje ratnike, duhovnike, sportiste i naučnike KOJI MENJAJU ISTORIJU SVETA!

    Vaša nudi - Srbi, pleme za odstrel, na nivou aboridžina i indijanaca. Pritom ne samo da je degenerativno i jedina "kosntrukcija" vam je negiranje, nego vi još ne kapirate da su indijanci i aboridžini za vas LJUDI teško dsotižnog nivoa. I sve što nudite su surogati te rupe u dušama u vidu novca i nekih igračaka i zvečki i cucli za odrasle.
    ("Da li je napredak ako ljudožder otrkije viljušku?", 21. jun 2020 18:27)

    # Link komentara

  73. Dno

    Pa ko to srušu Jugoslaviju?
    Hrvati i Bošnjaci ili Srbi?
     (as, 21. jun 2020 18:24)

    # Link komentara

  74. @Dino

    To sto imate odvjetnika a ne advokata samu rec ne cini manje srpskom. U Dusanovom zakoniku (cuveni zakon cara Dusana ako vas tamo u skoli ne uce tim stvarima) ima reci kao sto su tisuca ili prosinac i mnoge druge. U 19. veku doslo je do standardizcije srpskog jezika pa je on u velikoj meri dobio oblik kakvim se danas u Srbiji govori. Jezik jeste srpski i do pre samo 300 godina i vi ste se osecali pripadnicima srpskog roda (sva juznoslovenska plemena zapravo jesu) kao glavne kulturne konstante na ovom prostoru, iako su naravno postojale razne drzave i drzavice jedna do druge. Vi ste zaseban identitet izgradili (na tudji nagovor i sponzorstvo) na poricanju srpstva pa to objasnjava i danasnju opterecenost Srbijom i Srbima uopste jer je to sustinski deo vaseg novousvijenog kulturnog koda.
     (box, 21. jun 2020 18:23)

    # Link komentara

  75. 1914-1918 - Hrvati u Austro-Ugarskoj vojsci pocinili nevidjene zlocine nad Srbima
    1941 - 1945 - NDH genocid
    1995 - Oluja

    2020 - Hrvati : Srbi, zasto zivite u proslosti?

    unbelievable
    (Objavite molim, 21. jun 2020 17:45)

    @objavite
    koja si ti budala. hitler, musolini, sadam, staljin, sloba... toliko zlocinaca I sad to znaci da su nemci, italijani, iracani, rusi, srbi losi? ee budalo moja
     (Mateja, 21. jun 2020 18:21)

    # Link komentara

  76. E bagro o cemu se vi raspravljate.
    Teritorija od 15 miliona ljudi. Jedini ljudi na planeti koji pricaju jezikom koji pricamo. I sve je puklo ko kad se zene svadjaju. Ova teritorija, ona teritorija, ova vera, ona vera i onda se dize nacionalna pripadnost kao nesto nevidjeno bitno.
    A niko ne ukljucuje mozak i ne vidja da svi zbog takvog ponasanja srljamo u propast. Najbednije i najsiromasnije drzave u Evropi koje danas racunaju kolikim je delom neko Srbin, Hrvat, Bosanac il ljubicica u potpunom apsurdu jer je bilo tone brakova medju ljudima sa svih strana Jugoslavije, al zahvljajuci propagandi 90tih sad je mnogo bitno cija je loza koliko cista.

    Koljete se o gluposti i niko ne razmislja o buducnosti i sta dalje. Umesto da se deluje kao drzava od 15 miliona sa velikim BDPom, razbijeni smo na 7-8 manjih gde grcamo u bedi i sirotinji dok politicari trljaju ruke i ugradjuju se u naplate najtrivijalnijih izgradnji puteva. Dok je jedna nepismena Jugoslavija prokopala silne tunele po Crnoj Gori i sve puteve koje imamo, mi danas jednu klisurnu deonicu preradjujemo i naplacujemo 20 puta i na kraju put kliza.

    Dno.
    (Dno, 21. jun 2020 18:14)

    # Link komentara

  77. Jeste najbolji ali poslije Rafe G.O.A.T.-a i plačkonje Federera.
    (Muamer, 21. jun 2020 18:13)

    # Link komentara

  78. što nigde ne piše da mu je mati iz hrvatske?
    (vaše ime i prezime, 21. jun 2020 17:12)
    Rođena Beograđanka, a po formuli da je Tesla hrvat jer je rođen kod vas u tamo nekom carstvu, kako sad ona može da bude hrvatica. Ajde već jednom izaberite model po kom se određujete.
     (bm, 21. jun 2020 18:12)

    # Link komentara

  79. Čuj najbolji u istoriji, hahaha
    (Muamer, 21. jun 2020 18:10)

    # Link komentara

  80. @Flesh

    Nepostoji taj razlog zato sto je Djokovic zapravo srpski nacionalista. Vas ne mrzi jer je otvoren covek, a ko i svaki srbin nije da ne bi mogao da nadje objektivan razlog, samo nije taj tip posto trazi iskljucivo vrlinu u ljudima.
     (box, 21. jun 2020 18:09)

    # Link komentara

  81. za stotinu godina ce u knjigama pisati "hrvarski tenisac novak dj." . zivi bili pa videli . Sve sto su mogli pokrali su od nas .Nasankali su nas hiljadu puta .
     (sifra Piralen i male veverice, 21. jun 2020 18:08)

    # Link komentara

  82. Hoće li neki tisućljetni sin da mi odgovori zbog čega Hrvati perfektno znaju srpski jezik? Zbog čega ne znaju italijanski, mađarski, rumunski nego eto baš srpski?
    (as, 21. jun 2020 16:06)
    Tako i oni da se pitaju kako mi govorimo hrvatski?
    (Hodeks,svojim primitivizmom brukam Srbiju, 21. jun 2020 18:07)

    # Link komentara

  83. procitajte Gospodu Glembajeve Krlezin original
    o hrevatskom jeziku sve je jasno
     (milorad, 21. jun 2020 18:06)

    # Link komentara

  84. Hoće li neki tisućljetni sin da mi odgovori zbog čega Hrvati perfektno znaju srpski jezik? Zbog čega ne znaju italijanski, mađarski, rumunski nego eto baš srpski?
    (as, 21. jun 2020 16:06)

    Pa ne znam bas tko cijim jezikom govori. Mi imamo hrvatske rijeci za mjesece u godini, a vi ih nemate. Imamo hrvatsku rijec za rajcicu, a vi imate paradise. Imamo nogomet, a vi foodbal. Imamo odvjetnika, a vi advocate. Imamo ljekarne a vi apotece. Imamo životopis, a vi biography. Imamo pokrivač a vi ćebe. Imamo upravitelja, a vi directora. Imamo pročelje a vi facade. Imamo hladnjak a vi frigidere. Ima na tisuce takvih primjera. Ili sto bi srbi rekli, na iljade. Zapravo bi se vi trebali zapitat zasto ne govorite svojim cistijim autenticnim jezikom, nego koristite turski, francuski, njemacki, engleski, madjarski?
    (Dino, 21. jun 2020 18:05)

    # Link komentara

  85. Po običaju, Hrvati opet lažu. Dijana Đoković nije iz Vinkovaca, već su njeni roditelji odatle poreklom. Dijana je rođena i odrasla u Beogradu i praktično čitav život je provela u Beogradu. Sa Vinkovcima je vežu samo njene nekadašnje posete babi i dedi...
    (Milan_PT, 21. jun 2020 17:58)

    # Link komentara

  86. Kad bi se Đoković odlučio iz nekoga razloga uzeti hrvatsko državljanstvo, u Srbiji bi došlo do kolektivnoga samoubojstva.
    (Flesh, 21. jun 2020 17:58)

    # Link komentara

  87. Srbi su Andrića teško bolesnog prekstili na pravoslavnu vjeru.On se nikad nije izjašnjavao Srbinom. Anadrić je finansijski iznos Nobelove nagrade darovao Bosni i Hecegovini za otvaranje biblioteka.Da se osjećao Srbinom on bi to poklonio Srbiji ,a ne Bosni i Hercegovini.
    (da se zna, 21. jun 2020 17:54)

    A u bosni ne zive srbi???
     (flex, 21. jun 2020 17:56)

    # Link komentara

  88. Srbi su Andrića teško bolesnog prekstili na pravoslavnu vjeru.On se nikad nije izjašnjavao Srbinom. Anadrić je finansijski iznos Nobelove nagrade darovao Bosni i Hecegovini za otvaranje biblioteka.Da se osjećao Srbinom on bi to poklonio Srbiji ,a ne Bosni i Hercegovini.
    (da se zna, 21. jun 2020 17:54)

    # Link komentara

  89. Srbi se više ljute kad saznaju da Hrvati vole nekog Srbina, nego kad čuju da nekog mrze...
    (LOL, 21. jun 2020 17:52)

    # Link komentara

  90. smješni su ovi komentari da se Novaka svojata, ili Tesl. činjenica je da je Tesla rođen u Lici koja je sastavni dio Hrvatske, bila je to i u svim onim unijama prije nastanka ove današanje hrvatske države. dakle logično da ćemo biti ponosni na tu činjenicu, da je jedan od najvećih znanstvenika u povijesti rođen u našoj zemlji. onda Novak je po majci djelom naš, ali osobno sam uvijek smatrao da to tako ne treba gledat, recimo Dražen Petrović je po ocu Srbin, po majci Hrvat, ali je presudilo što se rodio u hrvatskoj plus mu je majka Hrvatica koja je imala malo jači utjecaj na njega od oca, i to je to. dakle nema tu nikakvog tzv nacionalizma, posebno ne negativnog, jednostavno se gleda na to kao nešto prirodno i normalno, tako i Novak koji je rođen u Srbiji, to je prevagnulo da se osjeća Srbinom, i što je očito otac imao veći utjecaj na njega od majke. tako da se ne slažem s komentarima koji govore kako katolkinje i hrvatice imaju jači utjecaj, općenito dalmatinke imaju jači utjecaj u obitelji od muža, i zato je Biserka imala jači utjecaj na Dražena od oca, nema to veze s nacionalnosti. općenito se pretjeruje, isto kao i kada se kaže da bez Novaka hrvatska ne bi bila prepoznatljiva u svijetu, kao turistička destinacija ona je odavno prepoznatljiva, ali ajmo reć da je Novak ovdje napravio gestu dobre volje koju nije morao, i za to mu hvala. plus klinci su mogli uživo gledat u prvog igrača svijeta, i možda neki zbog toga uzmu reket u ruke, i to je super, a ostalo je manje bitno.
    (informista, 21. jun 2020 17:51)

    # Link komentara

  91. Novak je po tati crnogorac po mami hrvat a kaze da je srbin. Mogili bi ovi ex ju malo da otvore oci ili rodoslove svojih familija i da probaju da shvate ono sto je ocigledno shvatio Novak..ali avaj,tesko je istini pogledati u oci a narocito kad se kosi sa onim sa cime su ti ispirali mozak od malena..E zato je Novak veliki,malo se ugledajte na njega.. Novakov cukundeda Djoko Damijanovic jeste iz stare Crne Gore iz Cuca, ali u to vrijeme na tom podruciju se ziveli srbi, crnogorska nacija nije ni postojala. Tek kasnije je formirana crnogorska nacija, pocetkom prvog svetskog rata, a taj proces su zavrsili komunisti posle drugog svetskog rata.
    (Ivan, 21. jun 2020 17:51)

    # Link komentara

  92. Mene samo interesira zašto više niko ne želi da bude Srbin, ako su svi Srbi?
    Bez želje da vrijeđam ikoga, volio bi da mi neko da odgovor na ovo pitanje.
    (tag, 21. jun 2020 17:51)

    # Link komentara

  93. @penzioner
    Grešiš, mjesto rođenja i odrastanja je Jugoslavija a ne Srbija
    (tako je to, 21. jun 2020 17:48)

    # Link komentara

  94. Slusajte Hrvati. Mozete vi izmisljati sta god zelite. Kao i crnogorci i bosanci. Mozete imati svoje istorijske knjige svojih istoricara. Mozete imati i svoju veru. Mozete sta god zelite da pisete i tvrdite. Mozete pobiti jos 500000 srba i mozete ih i pokatoliciti,mozete menjati svoja imena i prezimena,mozete sta zelite..ALI!!!! Ali jezik na kom pricate,to vas odaje i od toga ne mozete pobeci. Bilo je pokusaja i to da izmisljate i dalje da pokusavate mozete ali dragi susjedi(komsije na originalnom) jezik na kom pricate to je dokaz vaseg porekla,to je nemoguce sakriti i promeniti..Pa vise vi pricate srpski nego oni iz Vranja bre..E sad ako je to ustvati hrvatski a mi srbi pricamo ustvati hrvatski a ne srpski onda u redu..buhhahahahahaha
    (Maksa, 21. jun 2020 17:47)

    # Link komentara

  95. @Goran Loznica

    Supruga citala nesto u sekciji Super Zena, zove me pita ko je ovaj moron sto ostavlja komentare, ja pogledam kad ono ti krezubi balegaru. I tamo se petljas i balavis.
    (ArthurDent, 21. jun 2020 17:46)

    # Link komentara

  96. Pa i srpskom nobelovcu Ivu Andricu je bila majka Hrvatica pa sta?
    (Dragoslav, 21. jun 2020 16:40)

    Njemu je i otac Antun bio Hrvat. Čak je bio i katolik i niti nije rođen U Srbiji, ali neka bude srpski nobelovac.
     (leptirica, 21. jun 2020 17:46)

    # Link komentara

  97. 1914-1918 - Hrvati u Austro-Ugarskoj vojsci pocinili nevidjene zlocine nad Srbima
    1941 - 1945 - NDH genocid
    1995 - Oluja

    2020 - Hrvati : Srbi, zasto zivite u proslosti?

    unbelievable
    (Objavite molim, 21. jun 2020 17:45)

    # Link komentara

  98. Hvale ga zato sto je Hrvat. Da je Srbin ne bi ga tako hvalili.
     (iii, 21. jun 2020 17:45)

    # Link komentara

  99. kad umre proglasice ga hrvatom.
    Novace Srbine!
     (Zappex, 21. jun 2020 17:40)

    # Link komentara

  100. Hrvati su pokatoličeni Srbi.
    Bez kulture, istorije i jezika.
    (žanko, 21. jun 2020 16:05)

    Oduzet cemo ti putovnicu i domovnicu.
    (andro, 21. jun 2020 17:38)

    # Link komentara

  101. Nista od navedenog, naprotiv. Pored zivih Bodiroge, Jasne, Cece Kitic, Vanje, Filipovica, Djordjevica, brace Grbic, Nolo nema sta da trazi. I nije placeniji od Jokica, tako da ti sve pade u vodu..... Jokic je godisnja zarada 25 miliona dolara, a Djokovic je u 2019 zaradio 50.5 miliona dolara izvor Forbs. Ukupno je Djokovic u karijeri zaradio preko 500 miliona dolara, Jokic tek 150 miliona. Tako da nemoj pricati gluposti
    (Ivan, 21. jun 2020 17:37)

    # Link komentara

  102. @WTF hahaha, koji srednjevekovni hrvatski dokument si ti čitao kad oni postoje od juče?
     (istina, 21. jun 2020 17:33)

    # Link komentara

  103. Bogami treba se paziti ovi samo prisvajaju.Kad su Teslu koga onda neće.A većina su oni Srbi koji su primili katoličanstvo i za njih to nije nikakav problem za razliku od Srba koji su od sebe otjerali sve Srbe koji su primili islam ili katoličanstvo.Tema za razmišljanje...
     (ognjen, 21. jun 2020 17:29)

    # Link komentara

  104. @Hoće li neki tisućljetni sin da mi odgovori zbog čega Hrvati perfektno znaju srpski jezik? Zbog čega ne znaju italijanski, mađarski, rumunski nego eto baš srpski?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (as, 21. jun 2020 16:06) - ase, kad ti čitaš neki srednjevjekovni hrvatski dokument- možeš ga razumjeti. Ali kada čitaš svoj srpski iz istog vremene ne razumiješ ništa. Tko je koga iskopirao. Zaključak donesi sam.
    (WTF, 21. jun 2020 17:22)

    # Link komentara

  105. smesni su nacionalisticki komentari
     (Penzioner, 21. jun 2020 17:21)

    # Link komentara

  106. ja ipak mislim da je Nold sa ove plsnete, a srbija mesto rodjena i odrastanja
     (Penzioner, 21. jun 2020 17:20)

    # Link komentara

  107. Novak je po tati crnogorac po mami hrvat a kaze da je srbin. Mogili bi ovi ex ju malo da otvore oci ili rodoslove svojih familija i da probaju da shvate ono sto je ocigledno shvatio Novak..ali avaj,tesko je istini pogledati u oci a narocito kad se kosi sa onim sa cime su ti ispirali mozak od malena..E zato je Novak veliki,malo se ugledajte na njega..
    (Miki, 21. jun 2020 17:18)

    # Link komentara

  108. Zinedin Zidan je velika legenda fudbala i Real Madrida. Kad ga pitas sta je po nacionalnosti on kaze Francuz. Kad ga pitas koj zemlju najvise voli na svetu,kaze Francusku. Kad ga pitas kojeg je porekla on kaze bez sramote i sa ponosom Alzirac. Nije mi jasno zasto je Luku Modrica sramota da kaze kojeg je porekla? Drazena sto je to bilo sramota? Uopce hrvate pitam sto vas je sramota da priznate????
    (Maksa, 21. jun 2020 17:03)

    Zato sto odbijamo da nam Seselj i slicni budu profesori Istorije :)))
    Veruj mi da ima mnogo pametnijih istoricara koji pisu sasvim suprotno tome sto ste vi pogresno naucili. Cak je i Dobrica Cosic napisao da Srbi lazu najvise na svetu,narocito o istoriji.
    (bla bla truc, 21. jun 2020 17:18)

    # Link komentara

  109. @E Viva

    Pusti ti Novaka, on zna šta je. Nego reci mi, šta su tebi otac, majka i đedovi? Jesu li pisali da su iz Montenegra, očiju ti?
     (detektiv kokni kol, 21. jun 2020 17:16)

    # Link komentara

  110. Zinedin Zidan je velika legenda fudbala i Real Madrida. Kad ga pitas sta je po nacionalnosti on kaze Francuz. Kad ga pitas koj zemlju najvise voli na svetu,kaze Francusku. Kad ga pitas kojeg je porekla on kaze bez sramote i sa ponosom Alzirac. Nije mi jasno zasto je Luku Modrica sramota da kaze kojeg je porekla? Drazena sto je to bilo sramota? Uopce hrvate pitam sto vas je sramota da priznate????
    (Maksa, 21. jun 2020 17:03)

    Pa, zato što su čistokrvnost morali da dokazuju još u doba poglavnika.
     (Vojvoda Momčilo, 21. jun 2020 17:14)

    # Link komentara

  111. Kako ono hrvati kazu,lako ti je srbe prevesti zedne preko vode,tako i u ovom slucaju.Hrvatima politicki odgovara da mrznju koju sprovode prema srbima,eto sada ko bajage neka svet cuje da hrvati nazivaju Djokovica srbina velikim prijatrljem.
    (veljko, 21. jun 2020 17:14)

    # Link komentara

  112. Hrvati su pokatoličeni Srbi.
    Bez kulture, istorije i jezika.
    (žanko, 21. jun 2020 16:05)

    A zasto ti mislis da su udzbenici iz Istorije koju su pisali Srbi najtacniji i jedini istiniti? Da bi se obrazovao poptpunije moras procitati i sta drugi pisu o istoriji Balkana, inace ces ostati zaslepljen i plemenski neobrazovan...
    (igra bez lopte, 21. jun 2020 17:14)

    # Link komentara

  113. Njegova mama više voli Srbiju od Srba ali dobro
    (super, 21. jun 2020 17:14)

    # Link komentara

  114. jedini pametni Srbin
     (joe hr, 21. jun 2020 17:12)

    # Link komentara

  115. što nigde ne piše da mu je mati iz hrvatske?
     (vaše ime i prezime, 21. jun 2020 17:12)

    # Link komentara

  116. @as Isto pitanje vrijedi i za tebe! Mozda zato jer su to sve slavenski jezici, jer smo svi zivjeli u istoj drzavi i jer je provodjena standardizacija jezika pa smo imali srpsko-hrvatski?! Faust Vrancic je napisao prvi hrvatski rjecnik jos 1595., ipak je to nesto "pre" vaseg Vuka! Ti zivi u mitomaniji i dalje, sada je 2020. pa postoji i DNA testiranje gena, slobodno napravi i uvjeri se sta si!
    (Oliver, 21. jun 2020 17:10)

    # Link komentara

  117. Novak po ocu Crnogorac a po majci Hrvat.
    Nije mi jasno što se bune ovi Srbi?
    (E Viva MNE, 21. jun 2020 17:06)

    # Link komentara

  118. Zinedin Zidan je velika legenda fudbala i Real Madrida. Kad ga pitas sta je po nacionalnosti on kaze Francuz. Kad ga pitas koj zemlju najvise voli na svetu,kaze Francusku. Kad ga pitas kojeg je porekla on kaze bez sramote i sa ponosom Alzirac. Nije mi jasno zasto je Luku Modrica sramota da kaze kojeg je porekla? Drazena sto je to bilo sramota? Uopce hrvate pitam sto vas je sramota da priznate????
    (Maksa, 21. jun 2020 17:03)

    # Link komentara

  119. @Ivan

    Nista od navedenog, naprotiv. Pored zivih Bodiroge, Jasne, Cece Kitic, Vanje, Filipovica, Djordjevica, brace Grbic, Nolo nema sta da trazi. I nije placeniji od Jokica, tako da ti sve pade u vodu.
     (Pa, 21. jun 2020 17:01)

    # Link komentara

  120. Kako se pecni Hrvati kad im spomeneš da pričaju srpski i da se prezivaju na ič.
    Odma se javljaju da se pravdaju nešto.
     (wert, 21. jun 2020 16:58)

    # Link komentara

  121. Pa dobro prijatelj, kad otvaramo onaj regionalni centar za lecenje sizofrenije?
    (Koji hit, 21. jun 2020 16:54)

    # Link komentara

  122. Naravno da je najveci u istoriji. Isto tako i najbolji, najpopularniji i ubedljivo najplaceniji sportista sa Balkana svih vremana. No1e.
    (Ivan, 21. jun 2020 16:53)

    # Link komentara

  123. Finale Akapulka 2014 godine, a sada šampion iz Hrvatske Novaaaaaak Djoković.

    Hvala vam na rečima da sam šampion, ali mala ispravka, ja sam Srbin iz Srbije, ne zameram ovaj gaf spikeru.

    Izvolte Hrvati, youtube je svima dostupan. Pozdrav.
     (Tajni detektiv Djido Mova, 21. jun 2020 16:53)

    # Link komentara

  124. Novakova mama je Srpkinja iz Hrvatske! Gledao sam njen intervju gde zena kaze „Novak se nikad ne odvaja od NAŠEG pravoslavnog krsta!!
    Drugo, nikad nisam procitao da neko tako potencira da je Federeru mama iz Juzne Afrike, to nikog ne zanima!!
    (Sava, 21. jun 2020 16:52)

    # Link komentara

  125. A pisu i da mu je majka Hrvatica,sto ne reaguje na to?
     (Ljubo, 21. jun 2020 16:50)

    # Link komentara

  126. prvih 6 komentara ide uz onu staru "prvi mačići se u vodu bacaju"... Tražili ste zahvalnost za Novaka ,zahvaljujemo se ,šta sad još triba napravit da bi nezadovoljna "gospoda" bila zadovoljna .(možda Vas malo krpa ljubomora?)Moj komentar se odnosi na prvih 6 najbržih
    (dalmatinac hrvat, 21. jun 2020 16:50)

    # Link komentara

  127. "kao i da je Nikola Pilić 13-godišnjeg Novaka trenirao u svojoj akademiji u Nemačkoj."

    Dok su mu bombe i nato avioni preletali iznad glave...
    (Ture, 21. jun 2020 16:17)

    Novak je 13 godina imao 2000te godine drugi put malo upotrebi mozak ukoliko ti jos funkcioniše od nakupljenog otrova.
     (Nebojša, 21. jun 2020 16:48)

    # Link komentara

  128. @Totenkopf, nik ti je kao onima što su bili u Staljingradu, u gostima, pa se ne vratiše?
     (Top, 21. jun 2020 16:48)

    # Link komentara

  129. Jeste najbolji.. Ali posle.. RF
    (Milos, 21. jun 2020 16:46)

    # Link komentara

  130. A onda isti ti hrvati razlupaju nečija kola jer imaju registraciju Bg, hoće da siluju srpske žene i decu... A šta ako smo mi, a jesmo sigurno većina koja želi da se konačno smire strasti među narodom i da živimo u slozi?
    Razumem da je Novak sam po sebi dobra promocija, za razliku od nas obicnih građana, ali ne razumem kako vam ne dosadi da nas stalno mrzite i povlačite kroz blato. Jer znate, ima nas koji apsolutno nikakve veze nemamo sa tim ratom jer zamislite, bili smo deca i nismo vaspitani da mrzimo nikoga. Za ekstreme koji se nalaze i kod vas i kod nas nemam apsolutno nikakve simpatije.
     (Qwerty, 21. jun 2020 16:43)

    # Link komentara

  131. Dozovite se više pameti on je jugosloven kao što sam i ja.nacjonalisti mrzite sopstveni rod. Kada će vam dopreti iz dupeta u glavu?
     (dejan, 21. jun 2020 16:43)

    # Link komentara

  132. Srbin ili Hrvat nema veze,glavno da on uživa u Hrvatskoj kao i svi normalni ljudi a ovi što broje krvna zrnca neka zauvek ostanu u Srbiji !
     (ns, 21. jun 2020 16:42)

    # Link komentara

  133. .mama mu srpkinja iz hrvatske
     (DHL, 21. jun 2020 16:41)

    # Link komentara

  134. A jel tako isto isticu da su majka Luke Modrica i ocevi Drazena i Crocopa Srbi, ili to nigde ne mozete da cujete?
    (Marko, 21. jun 2020 16:41)

    # Link komentara

  135. Pa i srpskom nobelovcu Ivu Andricu je bila majka Hrvatica pa sta?
    (Dragoslav, 21. jun 2020 16:40)

    # Link komentara

  136. Ma vaš drugar i rodja, nema šta. Da sam na vašem mestu ja bih se malo distancirao od foliranta.
     (lule, 21. jun 2020 16:38)

    # Link komentara

  137. di bre čuvaj kutije, uvozi Bugare samo se mani trolovanja osobe pod tim nikom.
    (lazni car Scepan mali, 21. jun 2020 16:29) Koga mislis da obmanjujes moj bajo prevarantski?
    (Goran Loznica, 21. jun 2020 16:36)

    # Link komentara

  138. Ovo nije mišljenje većine , oni mislepotpuno suprotno i to sasvim opravdsno. Ovu manjinu i to nebitnu čine Ivanišević i slični. Zna se ko je kralj tenisa,a pravu sliku dali su Ameri neki dan.
    (Totenkopf, 21. jun 2020 16:36)

    # Link komentara

  139. Hrvatska ce sigurno pokusati otkinut deo Novakovoga sjaja, zato u textovima o Novaku vise spominju majku Novaka Djokovica nego samog Novaka.
     (N Sad, 21. jun 2020 16:36)

    # Link komentara

  140. Al se mitomani zapjene na majku Hrvaticu a prvi su za brojat krvna zrnca haha. Samo patite
    (dominacija, 21. jun 2020 16:35)

    # Link komentara

  141. Novak je Hrvat isto koliko je Tesla Srbin!

    kome nije jasno nek pita!
     (Mateja, 21. jun 2020 16:31)

    # Link komentara

  142. Ala smaraju ovi Hrvati bajo moj. 
    Kako su naporni majka mu Hravtica te majka mu Hrvatica. 
    A ono čitav hrvatski narod nastao od pokatoličenih Srba lebe mekani.
    (Goran Loznica, 21. jun 2020 16:10)

    Misliš od pokatoličenih Turaka?
     (lol, 21. jun 2020 16:31)

    # Link komentara

  143. Uz to šta je No1 u tenisu, Novak ima još jednu vrhunsku sposobnost a to je da od loših ljudi napravi dobre.
    (Kurijel, 21. jun 2020 16:31)

    # Link komentara

  144. As evo da ti odgovori tisućljetni sin.
    Govorim srpskohrvatski, talijanski, španjolski, francuski, engleski i njemački.
    Mislim izađite iz tog stereotipnog razmišljanja da smo mi ovamo nekakvi krvoloci.
    Mi samo samo obični ljudi isto kao i vi u Srbiji.
     (TedThüringen, 21. jun 2020 16:29)

    # Link komentara

  145. Ala smaraju ovi Hrvati bajo moj.
    Kako su naporni majka mu Hravtica te majka mu Hrvatica.
    A ono čitav hrvatski narod nastao od pokatoličenih Srba lebe mekani.
    (Goran Loznica, 21. jun 2020 16:10)
    Idi bre čuvaj kutije, uvozi Bugare samo se mani trolovanja osobe pod tim nikom.
    (lazni car Scepan mali, 21. jun 2020 16:29)

    # Link komentara

  146. Najbolji kao sto je Modric bio najbolji one godine.Nije i tacka. Vidi se da su nam hrvati neki rod.Vole ljudi da zive u iluziji i to ti je.
    (King Roger, 21. jun 2020 16:02)

    Za razliku od Modrica koji je nagradu dobio glasanjem Novak svoju superiornost dokazuje na terenu čisteći igralište svojim glavnim konkuretima pre svih onog tvog 40-15...
     (Nebojša, 21. jun 2020 16:29)

    # Link komentara

  147. "kao i da je Nikola Pilić 13-godišnjeg Novaka trenirao u svojoj akademiji u Nemačkoj."

    Dok su mu bombe i nato avioni preletali iznad glave...
    (Ture, 21. jun 2020 16:17)

    # Link komentara

  148. Ala smaraju ovi Hrvati bajo moj.
    Kako su naporni majka mu Hravtica te majka mu Hrvatica.
    A ono čitav hrvatski narod nastao od pokatoličenih Srba lebe mekani.
     (Goran Loznica, 21. jun 2020 16:10)

    # Link komentara

  149. đoko jugoslaven!
    (e moj... ti, 21. jun 2020 16:09)

    # Link komentara

  150. Jovane Dučiću sve si bio u pravu.
     (maakso, 21. jun 2020 16:09)

    # Link komentara

  151. Među top 10 najpopularnijih prezimena u Hrvatskoj 9 se završava na ić.
    Što bi rekli oni smarači, pametnom dosta ili mislite o tome.
     (kako, 21. jun 2020 16:08)

    # Link komentara

  152. Hoće li neki tisućljetni sin da mi odgovori zbog čega Hrvati perfektno znaju srpski jezik? Zbog čega ne znaju italijanski, mađarski, rumunski nego eto baš srpski?
     (as, 21. jun 2020 16:06)

    # Link komentara

  153. Hrvati su pokatoličeni Srbi.
    Bez kulture, istorije i jezika.
     (žanko, 21. jun 2020 16:05)

    # Link komentara

  154. Najbolji kao sto je Modric bio najbolji one godine.Nije i tacka. Vidi se da su nam hrvati neki rod.Vole ljudi da zive u iluziji i to ti je.
     (King Roger, 21. jun 2020 16:02)

    # Link komentara