1. Istoria je lažna a ovo sa Flojdom je posledica ljudi koji su pre Trampa bili precednici amerike dobro je poznato,da američku policiju obučavaju izraelci ali ta strategija je pogubna jer palestinski život nevredi ništa i nemaju prava glasa a takvo nešto se desilo ne samo sad več se to radi godinama čak su i prešnje ubistvo crnca u kuči zaustavili na način,da su Obamu stavili za precednika a iza Obame su stajali klintonovi koji,da su ostali i nije izabran Tramp izbio bi sigurno 3.svetski rat.Tramp nije ni slutio,da se može desiti nešto ovako prvo korona a onda ubistvo crnca neznam dali je to plan unapred smišljeno ili su policajaci uz Trampa i crnca koji je bio ubijen žrtve jer je to posledica koju su radili precednici amerike pre dolaska Trampa i sad se Trampu sve obilo o glavu a imao je veliku prednost smanjio nezaposlenost medju stanovnicima amerike i onda dolazi korona koja ostavlja ogroman broj ljudi brez posla sa viškom vremena a ako nemate posao a imate vreme dogadja se da dodje do ovoga,da protestuju razbijaju kradu ubijaju ali mediji čute o tome nezanima jih više distanca i korona ljudi masovno izlaze u proteste kao da korone nije nikad bilo.
    (slaviša šmigič, 9. jun 2020 18:18)

    # Link komentara

  2. 1. Demokratska straka je bila ta koja je svojevremeno bila protiv ukidanja ropstva
    2. Zasto svi ti beli SJW dusebriznici ne vode primerom i zive medju "potlacenim" afroamerikancima u ghett-ima, nego svi u vilama u najboljim kvartovima gde se ne mesaju sa siromasnim crnim (i drugim) stanovnistvom (samo kao primer Lebron zivi u Brentwood-u a ne Comptonu, masa drugih uspesnih crnih sportista radi isto)-licemerno-stavi pare tamo gde su ti usta
    3. Slon u sobi-ok je da se razlikujemo po boji koze, pigmentaciji, visini, fizickim predispozicijama, tolerantnosti na razne hemijske reagense, ali ne daj boze da po analogiji mozemo da se razlikujemo i po kapacitetu/odlikama samo jos jednog organa i to mozga. Nije rasizam da se kaze da crni ljudi imaju skacu vise, trce brze itd ali nije ok da se kaze da beli misle brze i kontaju bolje - misici su organ a mozak nije?
    (CharlesMartel, 9. jun 2020 13:49)

    # Link komentara

  3. Ali ja moram da postavim jedno veoma vazno pitanje: hoce li posle najnovije "new and improved" revizije americke istorije ona zaista biti istinitija nego prethodna, ili ce samo postati neka nova cukervaser limunadica za naivne i holivudska produkcija u kojoj su Amerikanci (ovog puta rasno izmesani) ponovo "dobri momci", a svi ostali zli? Hoce li u toj novoj i iskrenijoj americkoj istoriji da se nadje mesta za 5000 pobijenih i pola miliona Srba proteranih sa svojih istorijskih ognjista? Sta je sa 3 miliona pobijenih Vijetnamaca? Poredjenja radi, u Americi je od 1883. do 1968. lincovano 4743 crnih Amerikanaca, dok je u Vijetnamu za samo 10 godina pobijeno 632 puta toliko. Hoce li u novim Americkim udzbenicima da se spomenu bombardovanja Libije, Sirije, Iraka, Avganistana, Jemena, Srbije, Libana, Somalije? Ukrajina? Kambodza? Hoce li se spomenuti fasisticki pucevi koje je Amerika sprovela u Cileu, Argentini, Brazilu, Urugvaju, Kolumbiji, Nikaragvi, Gvatemali? Hoce li se govoriti o invaziji Granade, Libana, Paname, Kosova, Koreje? Hirosima? Drezden? Sta je sa podmetnutim Sadamovim "oruzjem masovnog unistenja"?. Da li ces ti prvi da osudis americku spoljnu politiku ili je ta tema zauvek tabu?
    Koncentrisi se na mnogo, mnogo siri i znacajniji problem nego sto je lokalni rasizam. Tada, i samo tada, Amerika ce rascistiti sa svojim nedelima.
    (DEDA CVETKO
    Dobro guslas cvetko ali si zaboravio srebrenicuVukowar.
    (Miro Split

    Заборавио си ЈАСЕНОВАЦ И ЈАМЕ ПО ХЕРЦЕГОВИНИ, Сплићо!
    (Др. Уги, 9. jun 2020 07:47)

    # Link komentara

  4. Američka istorija je laž

    I ne samo američka.
    (YxZ, 8. jun 2020 23:12)

    # Link komentara

  5. @ Ali ja moram da postavim jedno veoma vazno pitanje: hoce li posle najnovije "new and improved" revizije americke istorije ona zaista biti istinitija nego prethodna, ili ce samo postati neka nova cukervaser limunadica za naivne i holivudska produkcija u kojoj su Amerikanci (ovog puta rasno izmesani) ponovo "dobri momci", a svi ostali zli? Hoce li u toj novoj i iskrenijoj americkoj istoriji da se nadje mesta za 5000 pobijenih i pola miliona Srba proteranih sa svojih istorijskih ognjista? Sta je sa 3 miliona pobijenih Vijetnamaca? Poredjenja radi, u Americi je od 1883. do 1968. lincovano 4743 crnih Amerikanaca, dok je u Vijetnamu za samo 10 godina pobijeno 632 puta toliko. Hoce li u novim Americkim udzbenicima da se spomenu bombardovanja Libije, Sirije, Iraka, Avganistana, Jemena, Srbije, Libana, Somalije? Ukrajina? Kambodza? Hoce li se spomenuti fasisticki pucevi koje je Amerika sprovela u Cileu, Argentini, Brazilu, Urugvaju, Kolumbiji, Nikaragvi, Gvatemali? Hoce li se govoriti o invaziji Granade, Libana, Paname, Kosova, Koreje? Hirosima? Drezden? Sta je sa podmetnutim Sadamovim "oruzjem masovnog unistenja"?. Da li ces ti prvi da osudis americku spoljnu politiku ili je ta tema zauvek tabu?

    Koncentrisi se na mnogo, mnogo siri i znacajniji problem nego sto je lokalni rasizam. Tada, i samo tada, Amerika ce rascistiti sa svojim nedelima.
    (DEDA CVETKO, 7. jun 2020 20:43)
    Dobro guslas cvetko ali si zaboravio srebrenicuVukowar.
    (Miro Split, 8. jun 2020 23:11)

    # Link komentara

  6. A sa druge strane ni jedna drzava sa crnackom vecinom nije ni blizu. Valjda bi onda drzave sa najvise crnaca trebale biti i najprogresivnije, ili ipak ne?
    (skocko, 7. jun 2020 10:08)
    E moj skocko. Nisi ni svestan da si upravo pocinio zlocin, koji se zove upotreba mozga. Danas ako upotrebis mozak odmah te prozovu rasistom.
    (Zlatko, 7. jun 2020 10:48)

    Jak vam mozak. Ko je vladao tim "crnačkim" državama 250-300 godina...da nisu crnci možda..npr. u Južnoafričkoj Republici, Rodeziji, Kongu, Kamerunu, Nigeriji, Senegalu, Ruandi, Sudanu itd.itd.....ne, vladali su beli rasisiti i kolonijalisti...otimali im zemlju, prirodna bogatstva, zavađali ih, pljačkali, držali ih kao robove, terorisali, masovno ubijali..i na kraju se pokupili i zbrisali, a tamošnje narode ostavili u totalnoj bedi i haosu....
    (rod, 8. jun 2020 23:04)

    # Link komentara

  7. Da ponovim i pojasnim. Ja volim svoj narod...
    --------
    Vazi...

    Naravno da vazi, napokon se slazemo.
    Pozabavi se ipak onim sto si izostavio i ne brigaj za mene i narod.

    Uostlom kad vec sve znas strucnjak, reci da li vise volim crnke, plavuse ili ridjokose? Crno ili belo vino?
    To te avav naucio da zavrsavas tudje recenice.
    (takticki harakiri, 8. jun 2020 21:50)

    # Link komentara

  8. Upotrebljena je standardna procedura blokiranja klijenta koja se koristi od sredine 80-ih prilikom hapšenja. Smrtnih slučajeva je i raanije bilo i u SAD i EU ali političari nisu izmenili koreografiju. SRAMOTA !
    (Predrag Klincov, 8. jun 2020 20:24)

    # Link komentara

  9. @ Hrabri krojac Rezervati nisu uopste idilicna prica kao sto predstavljas. Jedini rezervat gde mozes nauciti o nasledju je Cherokee Nation rezervat u Sev. Karolini, i taj rezervat su Čiroki sami otkupili. A prica o njima je yragicna narod koji je bio trgovacki i zbog toga je cak zeleo napredak pored belaca cak su razvili pismo po ugledu na belce jer su videli u tome prosperitet, a onda su postali politicka pretnja i poslati na "Stazu Suza" cak u Oklahomu. Ostali rezervati sluze da bi se otvarale kockarnice. Mnogi su dodeljeni narodima jer su iseljeni sa svojih teritorija. Indijanci koji tu zive uglavnom umiru mladi od alkoholizma i hepatitisa jer su s*ebani u pojam i otkinuti od svojih korena, tako da dzaba price kako im sad sve nude.
    (Zivim u Americi pa znam, 8. jun 2020 18:22)

    # Link komentara

  10. Hvala ti za ove reci veliki covece. Jedan je Greg Popovic!
    (Milosav, 8. jun 2020 17:38)

    # Link komentara

  11. ...i genocidu nad americkim domorocima, koji u "svetlu demokratije" u 2020. godini zive u rezervatima... Jer kako glasi u americkoj deklaraciji o nezavisnosti iz 1776. "Da su svi ljudi jednaki"; samo sto su neki ocigledno jednakiji od drugih!
    (vrli novi svet, 7. jun 2020 10:15)

    Taj razervat nije konc-logor, kakvim ga ti zamisljas vec oblast koja sluzi zbog tradicije da bi Indijanci sacuvali svoj kulturni identitet a ne da im se zabrani da zive slobodno. U tim rezervatima Indijanci imaju mnogo veca prava nego Srbi u Srbiji. I sve ovo pod uslovom da zele da zive u rezervatu jer ako ne zele mogu kao i svi ostali Amerikanci. Drugi narodi u Americi nemaju rezervate pa vrlo brzo izgube svoj nacionalni identitet.
    (Hrabri krojac, 8. jun 2020 17:32)

    # Link komentara

  12. Americka istorija se sastoji u otimacini severno-americkog kontinenta, istrebljivanju i porobljavanju prvobitnih stanovnika Indijanaca, izum ropstva i genocid nad crncima.
    To im je sva istorija, sve ostalo je deo njihove najomiljenije aktivnosti, a to je propaganda...
    (Zurkolomac, 7. jun 2020 13:51)

    Sva velika carstva su svoje teritorije i granice, sticala i širila ognjem i mačem (Aleksandrovo helensko carstvo, Stari Rim, Vizantija, Osmanlije, Napoleon, Katarina Velika...). Rusija je takođe proširila svoje teritorije u Aziji i to tamo gde Rusi nikad živeli nisu (naknadno su ih naseljavali, nakon osvajanja). Sad će rusofili da skoče i da kažu kako širim anti-rusku propagandu.
    (Sve su imperije iste, nasilničke, 8. jun 2020 15:03)

    # Link komentara

  13. Da ponovim i pojasnim. Ja volim svoj narod...
    --------
    Vazi...
     (Terzio, 8. jun 2020 00:29)

    # Link komentara

  14. @ Terzio i ostali

    Ne, ne i ne. Mesas babe i zabe.

    Da ponovim i pojasnim. Ja volim svoj narod a prezirem iskljucivo fasirane zadribande koji su njegov deo, a nakotilo ih se nazalost puno.
    Sta o takvima mislim, na ovom portalu ne bi bilo objavljeno.
    A svoj licni utisak ne etiketiraj drugima. Izvini ako si se pronasao.

    Zato dakle Antisovinista, ne autosovinista!
    (takticki harakiri, 7. jun 2020 23:59)

    # Link komentara

  15. Sovinisti, fasisti i co. su, vecinom polupismeni, pomesali par slova.

    Antisovinista je rec koju trazite.
    (takticki harakiri, 07. jun 2020 21:47)

    Ne, Vi ne volite svoj narod, imate utisak da je Vas narod najgori po svim parametrima, smeta Vam sto ste pripadnik istog, te je stoga autosovinista prikladniji izraz.

    Koliko ste samo uvreda u petnaestak reci uputili na racun sopstvenog naroda? I vi sebe smatrate osobom liberalnih nazora? Smesno i licemerno.

    Vas mentalni sklop je liberalan koliko i mentalni sklop pisca knjige "Mein kampf", kogod je ikada usao u raspravu sa neomarksistickim fanaticnim licemerom zna o cemu pricam.
     (Terzio, 7. jun 2020 23:34)

    # Link komentara

  16. Ja sam pre deset godina, crncu u juznoj drzavi SAD-a dva sata objasnjavao zasto mi nemamo crnaca u Srbiji i nije mogao da ukapira. Poceo da me napada kako smo ih sve pobili i da su se samo u Americi donekle izborili za prava. Objasnjavaj i istoriju i geografiju i nevezanost sa trgovinom robljem... ne dopire.
    (Druga strana medalje jednog nakaradnog drustva, 7. jun 2020 21:50)

    # Link komentara

  17. Sovinisti, fasisti i co. su, vecinom polupismeni, pomesali par slova.

    Antisovinista je rec koju trazite.
    (takticki harakiri, 7. jun 2020 21:47)

    # Link komentara

  18. (Terzio, 7. jun 2020 19:23)

    Da li smo mozda, ali samo mozda, mogli ista napraviti drugacije i bolje u prethodne, recimo 3 decenije ili smo cinili sve ispravno, bas kako treba, ali se cijeli svijet zavjerio protiv nas? Evo, to te pita jedan "autosovinista", koji je dao i daje za ovu drzavu vise od 90% gradjana.
    (Sova, 7. jun 2020 21:14)

    # Link komentara

  19. Sve je to lepo i krasno, Popovicu. Americka istorija je zaista u velikoj meri rezultat lazi, obmane i ispiranja mozga. Ali ja moram da postavim jedno veoma vazno pitanje: hoce li posle najnovije "new and improved" revizije americke istorije ona zaista biti istinitija nego prethodna, ili ce samo postati neka nova cukervaser limunadica za naivne i holivudska produkcija u kojoj su Amerikanci (ovog puta rasno izmesani) ponovo "dobri momci", a svi ostali zli? Hoce li u toj novoj i iskrenijoj americkoj istoriji da se nadje mesta za 5000 pobijenih i pola miliona Srba proteranih sa svojih istorijskih ognjista? Sta je sa 3 miliona pobijenih Vijetnamaca? Poredjenja radi, u Americi je od 1883. do 1968. lincovano 4743 crnih Amerikanaca, dok je u Vijetnamu za samo 10 godina pobijeno 632 puta toliko. Hoce li u novim Americkim udzbenicima da se spomenu bombardovanja Libije, Sirije, Iraka, Avganistana, Jemena, Srbije, Libana, Somalije? Ukrajina? Kambodza? Hoce li se spomenuti fasisticki pucevi koje je Amerika sprovela u Cileu, Argentini, Brazilu, Urugvaju, Kolumbiji, Nikaragvi, Gvatemali? Hoce li se govoriti o invaziji Granade, Libana, Paname, Kosova, Koreje? Hirosima? Drezden? Sta je sa podmetnutim Sadamovim "oruzjem masovnog unistenja"?. Da li ces ti prvi da osudis americku spoljnu politiku ili je ta tema zauvek tabu?

    Koncentrisi se na mnogo, mnogo siri i znacajniji problem nego sto je lokalni rasizam. Tada, i samo tada, Amerika ce rascistiti sa svojim nedelima.
    (DEDA CVETKO, 7. jun 2020 20:43)

    # Link komentara

  20. Ne videh u tekstu gde G.Popovic kritikuje Trampa a i kakve veze ima Tramp sa rasizmom, isto onoliko koliko i ostali americki predsednici.
    (aman zaman, 7. jun 2020 20:30)

    # Link komentara

  21. Dragi moji dušebrižnici i pravednici, odgovorite mi na pitanje: koja to država, koji to narod u istoriji nije postao veliki a da pri tome i pre toga nije uništio ili porobio neki drugi narod? Drugo pitanje, ko je "lovio" robove po Africi i prodavao ih belcima i Arapima? Treće pitanje, ako mislite da su kolonije i robovi podigli zapadnu civilizaciju, kažite mi koje su kolonije i koliko robova imali Šveđani, Danci, Finci, Česi? Četvrdo, ako će i danas posle 150 godina da se "naplaćuje" to što je nekome askurđel bio rob, koliko mi da tražimo i od koga za 350 godina ropstva pod Turcima? Koliko Španci da naplate Arapima za 4 veka okupacije? Kako da se raskusuraju afrička plemena koja ratuju i porobljavaju jedno drugo otkad je sveta i veka?
    (Vege, 07. jun 2020 18:34)

    Ne vredi, tim ljudima ne vredi pruzati cinjenice na uvid, dokaze, statistiku, istorijske pravilnosti, njima je voda u usima odavno, svaki disonantni glas proglasavaju rasizmom, npr. All lives matter je, izgleda, rasisticki stav?!

    Uhodani mehanizam koji vec tridesetak godina funkcionise je da uveris simpatizere u njihovu nepogresivu i neoborivu moralnu vertikalu i progresivnost, ocrnis neku grupu ljudi, zatim nepocinstva ocrnjene grupe ljudi dignes na 100-ti stepen. Sledi pateticna lavina podrske, dirigovana od strane uvek istih medija, uz uvlacenje u svaku poru umetnosti i industrije zabave, a onda sledi pumpanje viktimizacije, pravljenje zrtvom, i to se zestoko isplati i naplacuje.

    Primeri? Koliko hocete, pa upravo smo mi Srbi dobrano potkaceni tim sablonom, deset godina i vise smo poredjeni sa crnim djavolom, bas svi Srbi, iako velika vecina nas nije podrzavala nasu politiku devedesetih.

    Nasledje te bezumne ideologije politicke korektnosti kod nas su danas autosovinisti, ljudi koji su izgubljeni u vremenu i prostoru, priznaju samo i jedino vrednosti koji im gorenavedena masinerija servira, koju jednosmerno podrzavaju duboko uvereni u svoja napredna politicka uverenja i moralnu nepogresivost... a nisu imuni da novac pretpostavljaju svemu drugom.
     (Terzio, 7. jun 2020 19:23)

    # Link komentara

  22. Dragi moji dušebrižnici i pravednici, odgovorite mi na pitanje: koja to država, koji to narod u istoriji nije postao veliki a da pri tome i pre toga nije uništio ili porobio neki drugi narod? Drugo pitanje, ko je "lovio" robove po Africi i prodavao ih belcima i Arapima? Treće pitanje, ako mislite da su kolonije i robovi podigli zapadnu civilizaciju, kažite mi koje su kolonije i koliko robova imali Šveđani, Danci, Finci, Česi? Četvrdo, ako će i danas posle 150 godina da se "naplaćuje" to što je nekome askurđel bio rob, koliko mi da tražimo i od koga za 350 godina ropstva pod Turcima? Koliko Španci da naplate Arapima za 4 veka okupacije? Kako da se raskusuraju afrička plemena koja ratuju i porobljavaju jedno drugo otkad je sveta i veka?
    (Vege, 7. jun 2020 18:34)

    # Link komentara

  23. Sve je Greg lepo kazao, ali sumnjam da će imati velikog efekta. Rasizam je u glavama miliona, na svim kontinentima i nemoguće je iskoreniti ga. Neoboriv dokaz da mogućnost razmišljanja ne daje uvek dobre rezultate.
    (vagabondo, 7. jun 2020 18:33)

    # Link komentara

  24. @веверица, 7. jun 2020 17:47

    Nisi me do dobro razumeo,kritikovao sam tvoje misljenje da nismo imali nikakav uticaj u kulturi,za razliku od Amerike,a svaki njih uspeh je vezan za Evropu I njene naucnike,a za knjige se apsuolutno slazem,ali postoji mali problem sa pre svega sasaskolskim skolskim kjigama koje se stapmaju u Nemackoj I Zagrebu,kao da smo mi nesposobni.Druga stvar nisam spomenuo da su sami Srbi zaustavili Otomansko cartsvo,nego narodi na ovim prostorima(a tu osim nas mislim da sve od Madjarske do Poljske),a veliki uticaj u tome su imali nasi vojnici.Sto se tice ucenja od Amerike, treba od njih nauciti sve,slazem se,I dobro I lose,imaju svega na pretek.Srbija je samo u ratovima u 20 veku izgubila vise miliona ljudi u borbi za slobodu koja jos uvek traje nazalost I zato ne volim da umanjejem znacaj naseg naroda.
    (Ice, 7. jun 2020 18:07)

    # Link komentara

  25. @ веверица, 7. jun 2020 11:37
    Gospodine svaka cast...
    (Ice, 7. jun 2020 13:23)

    а и теби свака част. по теби су
    1. књиге највећи непријатељ срба - нетачно. проблем је супротан.
    2. срби су задржали отоманско царство - нетачно. срби су прегажени и окупирани.
    отоманско царство су задржали мађари, немци, италијани и румуни. срби су турцима били робови и вазали. а ако мислиш да је оних пар десетина хиљада војника из крајне задржало турску... немам речи. они су спречавали турске пљачкаше и пљачкали турске пограничне градове, али апсолутно нису имали ни капацитет ни улогу да задрже турске војне походе.
    још један доказ искривљене слике о себи као последица незнања и острашћености. чак су се и на косову неки срби (нпр. дејановићи) борили на страни турака. а већина српских великаша није ни дошла на бој на косову. тако да је бесмислица прича да је на косову "изгинуло комплетно српско племство". и тако... наредне лекције се наплаћују.
    (веверица, 7. jun 2020 17:47)

    # Link komentara

  26. @ веверица, 7. jun 2020 11:37
    Gospodine svaka cast,imamo priliku da na vasem primeru iz prve ruke vidimo kako se sistemski unistava jedna nacija,bas preko tih knjiga I skolstva na koje se pozivate.Znate dok je u evropi cvetala renesansa narodi na ovim prostorima su imali vecih problema.Da nije bilo naroda na ovim prostorima da zadrze Otomansko cartsvo video bi koliko bi umetnickih dela stvorili da Vicni,Boticeli,Direr i drugi.A sto se nas tice jedan od najvecih pesnika, Gete je naucio srpski jezik da bi mogao da cita nasu narodnu poeziju,koju je obozavao.Tako da bih se pre slozio sa Geteom nego sa vama.
    (Ice, 7. jun 2020 13:23)

    не разумеш суштину. ја не мрзим србе и србију напротив. али презирем затуцани национализам и шовинизам, који нас све више стежу и не дозвољавају да успоставимо неке елементарне људске и цивилизацијске вредности. од америке прво треба учити, па тек кад све научиш, онда узми па их пљуј. обрнуто је мало без везе. не за америку, него за нас саме.
    од свих осећања која су противна богу и добру, најгоре је осећање поноса, а посебно националног поноса.
    (веверица, 7. jun 2020 17:04)

    # Link komentara

  27. @Ja

    Prvo procitaj dole malo nize, dakle prethodne komentare, zakljuci ko izvrce reci, ko menja teze i stavlja izjave u drugi kontekst.
    Onda razmisli ko tebi daje za pravo da komentarises repliku na repliku a da prethodne dve procitao nisi. To je drsko sa tvoje strane.
    I nemoj bezati sa portala, nisam ni ja od tudjih idiotskih komentara.

    E moj Ti.
    (takticki harakiri, 7. jun 2020 16:44)

    # Link komentara

  28. ... Tramp bogate cini bogatijima, on bogatima odgovara. Ne pravite od Trampa socijalistu, on to nije.
    (zmajognjeni,

    Tramp se zalaze da se americke kompanije vrate u Ameriku. Sta ti nije
    jasno. Demokrate su dozvolile Bogatim da premjeste industriju u zemlje 3 svijeta kako bi zaradili na jeftinijoj radnoj snazi i placali daleko
    manje poreza nego u US. Tu i jeste problem izmedju demokrata i republikanaca. A bogati ce uvijek raditi na tome da budu bogatiji.
    (piperije@gmail.com, 7. jun 2020 16:41)

    # Link komentara

  29. Odavno je poznato da je Greg komunista i globalista. Uostalom, kao i najveci deo NBA.
    (bskfan, 7. jun 2020 16:32)

    # Link komentara

  30. Rec "autosovinista" ima svoje znacenje i prosto ne razumem da objavite komentar nekoga ko nekome odgovara sa "znaci, autosovinista je neko ko misli drugacije od tebe". A ko tebi daje pravo da izvrces tudje reci, da zakljucujes umesto njega sta je on hteo da kaze, odakle tolika drskost, odakle toliko ljudi ovde sa tako idiotskikm komentarima, koji ce svakog normalnog oterati sa portala?
    (Ja, 7. jun 2020 16:12)

    # Link komentara

  31. Stvarno ne razumem zašto svi trenutno napadaju Trampa, kao da je on rekao da ubiju tog čoveka. Policajci koji su prekoračili ovlašćenja i primenili silu treba da odgovaraju i da budu osuđeni za ubistvo. Ne samo onaj policajac koji je to uradio, nego i oni drugi policajci koji su bili tu a nisi niša uradili. Da je neko od civila pokušao da pomeri policajca, verovatno bi bio optužen za napad na službeno lice. Cela ova kampanja je okrenuta ka Trampu, kao da se za vreme Obame ovo nije dešavalo, boga pitaj koliko je crnaca upucano u "samoodbrani" i tako neke slične stvari. Čak i da Tramp ne bude predsednik neće to promeniti situaciju. Treba naći mehanizme koje će iskoreniti ovakve situacije. Pretpostavljam da je ovako belac ubijen da se ne bi digla ovolika frka.
    (357, 7. jun 2020 16:01)

    # Link komentara

  32. Zurkolomac Dokazi?
    (Jr, 7. jun 2020 15:09)

    # Link komentara

  33. Jednog dana sunas,umestonastave ESL-a,odveli da vidimo indijansko selo. o indjancima nam je pricao belac i kada je zavrsio,on je rekao da je sada na nama da iznesemo svoja zapazanja.Svi su sutali,a ja sam im rekao da su me sada uverili da su oni najgenocidniji narod u istoriji covecanstva,da su pobili sve indijanceda sada nemaju ni jednoga da nam on govorio zivotu i obicajima njegovog naroda,vec to mora da radi beli covek. Oni su takvi ,za njih je to normalno.Samo cista (bela) americka dominacija.Da ti oni sve otmui da ih slusas i to je onda demokratija.
    A za crnce vam moram reci ,da je neosporno da su njima ,kroz istoriju SAD radene najbrutalnije stvari,a oni su i pored toga podrzavali taj sistem i kroz vekove isli u osvajacke i ugnjetavacke ratove,upravo za te bele amere koji su ih ubijali ko gnjide i silovali im pra prababe i majke.Tako su od anglo-saksonskog belog monstruma pravili jos vecu nakazu,pa i pored toga ih ta nakaza samo podseti ko je ko u tom filmu.Mozda su se dali u ono sto se nestvara za njih.
     (Kosta, 7. jun 2020 14:52)

    # Link komentara

  34. apsolutno nikakav doprinos nisu dali covecanstvu.

    Verujem i da su im potomci preko bare isti.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zmijuga, 7. jun 2020 11:29)

    ETO KAKO UOPŠTAVANJE STVARI I OGROMNO NE ZNANJE DOVODI DO KATASTROFALNIH ZAKLJUČAKA....

    DA NIJE BILO CRNIH MAJSTORA
    nebi bilo ni JAZZ-A ni BLUES-a....ne bi bilo ni moderne popularne muzike 20-tog veka ! Praktično SKORO SVE ŠTO SLUŠAMO DANAS OD MUZIKE JE POSLEDICA NA OVAKAV ILI ONAKAV NAČIN JAZZ-A I BLUES-A !
    Što su neke od najvažnijih umetničkih formi 20tog veka. Te muz forme su imale dalje ogroman uticaj na brojne umetničke forme ,estetiku modu ,način života i na kraju i političke slobode!
    Ne bi bili ni Rock&Roll-a....
    Pop Arta....
    A onda ....ne bi bilo Riblje Čorbe , Belog Dugmeta, Azre, Djordja Marijanovića, Smaka , Yu grupe , EkV, Idola ...(šta ko voli da sluša) ....MALO LI JE ?
    TREBA REĆI I OVO NA KRAJU :
    I bez bele harmonije (koja se razvijala vekovima) i tehnologije (pojava klavira el.gitare ,saksofona -modernih instrumenata ) ISTO TAKO NE BI BILO ni JAZZ-A ni BLUES-a.....
    ELEM
    ...JEDNO BEZ DRUGOG NIJE MOGLO....
    (MPP, 7. jun 2020 14:37)

    # Link komentara

  35. Ne mogu da vjerujem da se Greg Popović i Vlado Divac pridružuju Hilari i Pelosi...
    A one se diče i danas time da su bombama " vaspitavale " Srbiju.
    (milutin, 7. jun 2020 14:14)

    # Link komentara

  36. Mene su kao klinca zbog vožnje motora Tomos Titovi plavi policajci priveli u stanicu i ubili boga u meni bez razloga, a iste smo boje.Kako biju nije mi ni danas jasno kako sam preživeo.
     (KENJAJPRDISERI, 7. jun 2020 14:09)

    # Link komentara

  37. Lepo je rekao Louis CK, da izmisle vremeplov, beli čovek bi mogao da se vrati bilo kad u istoriju i bilo bi mu ok. A budućnost, e tu je drugačija priča...
    pogledajte Južnoafričku Republiku danas (posle aparthejda). Beli čovek više nema šta da traži tamo. Australija daje na odmah iseljeničku vizu. Tako će biti svuda...
     (Petar, 7. jun 2020 13:56)

    # Link komentara

  38. @trrr

    Stani brale iza djura....ahahahaha
    (ef odelenje, 7. jun 2020 13:53)

    # Link komentara

  39. Americka istorija se sastoji u otimacini severno-americkog kontinenta, istrebljivanju i porobljavanju prvobitnih stanovnika Indijanaca, izum ropstva i genocid nad crncima.
    To im je sva istorija, sve ostalo je deo njihove najomiljenije aktivnosti, a to je propaganda...
     (Zurkolomac, 7. jun 2020 13:51)

    # Link komentara

  40. Policajac je ubio coveka...i to brutalno....tako valjda treba da bude vest.....posto od takve vesti nema leba....ajmo sad kako smo navikli...pusi...manipulisi...u krug...
    ljudi su zivotinje i tacka! A budala za pecanje svuda oko nas....pa ja sam posto pisem o ovome...sou
     (sklek, 7. jun 2020 13:49)

    # Link komentara

  41. Ako je neko uveren da pripadnik srpskog naroda spada samo u tri gorenavedena stereotipa - sigurno je autosovinista, ili je naprosto glup.
    Sad brale stani pred ogledalo i vidi ko si, kakav si i sta zastupas.
    (trrrrr, 7. jun 2020 12:11)

    Znaci:

    - Ako neki Srbin misli drugacije od tebe - on je autosovinista

    Sad brale stani pred ogledalo i vidi ko si, kakav si i sta zastupas.
    (takticki harakiri, 7. jun 2020 13:36)

    # Link komentara

  42. "Greže srbine!"
    Dvije riječi-dvije greške! Prvo, Srbin se piše velikim slovom. Druga greška, Greg je porijeklom Hrvat.
    (Joker, 7. jun 2020 13:34)

    # Link komentara

  43. Tako smo i mi Srbi šamarali Šiptare pa oni krenuli da nas ubijaju i sad eto ti ga na.
    (Siniša, 7. jun 2020 13:30)

    # Link komentara

  44. Sistem, u sustini slican tehnici Rimskog carstva, radi ovako: dodju nezvani, pobiju sve sto smeta, uzmu sve sto hoce i postave sebe na vrh. Kad je to gotovo onda se proglasi "pravda", "jednakost", "zakoni" itd. ali, sta je bilo bilo je, kaznjavanja zlocina nema, oteto se ne vraca, pozicije se drze po svaku cenu.
    (Petar Prvi, 7. jun 2020 13:27)

    # Link komentara

  45. To opet nije razlog da Bošnjaci noževima bodu američke policajce.
     (Ahtung, 7. jun 2020 13:25)

    # Link komentara

  46. @ веверица, 7. jun 2020 11:37
    Gospodine svaka cast,imamo priliku da na vasem primeru iz prve ruke vidimo kako se sistemski unistava jedna nacija,bas preko tih knjiga I skolstva na koje se pozivate.Znate dok je u evropi cvetala renesansa narodi na ovim prostorima su imali vecih problema.Da nije bilo naroda na ovim prostorima da zadrze Otomansko cartsvo video bi koliko bi umetnickih dela stvorili da Vicni,Boticeli,Direr i drugi.A sto se nas tice jedan od najvecih pesnika, Gete je naucio srpski jezik da bi mogao da cita nasu narodnu poeziju,koju je obozavao.Tako da bih se pre slozio sa Geteom nego sa vama.
    (Ice, 7. jun 2020 13:23)

    # Link komentara

  47. U americi kako koji grad/drzava postane vecinski crn ili braon krece u sunovrat iz koga povratka nema. Svaki sistem krene da se raspada, policija, vatrogasci, komunalne usluge i dr. Nesposobni su i lenji i to je cinjenica. U zemlji mogucnosti najveci im je domet prodaja droge komsijama. Sve uslove imaju, stipendije o kojima belci mogu samo da sanjaju i opet dzabe.
     (Goran Loznica, 7. jun 2020 13:19)

    # Link komentara

  48. @Legionar

    Afro-Amerikanci ništa ne duguju urođenicima oni njima nisu oteli zemlju niti su izvršili genocid nad njima. Praktično niko od njihovih predaka nije došao svojevoljno iz Afrike neko je bio dovučen kao stoka da bi radio prisilno do iznemoglosti na poljima pamuka i šećerne trske kod bele gospode, bez slobode bez ikakvih prava.

    Tako da je u ovoj priči praktično samo jedan krivac WASP -> White Anlo-Saxon Protestant
    (Kolyo, 7. jun 2020 13:01)

    # Link komentara

  49. A zasto niko ne sme da kaze ili napise da je Flojd bio notorni kriminalac i tezak narkoman? Ne uklapa se bas u pozeljnu sliku "neznog dzina".
    (Oliver, 07. jun 2020 10:08)

    Velika većina ljudi ne veliča Dzordz Floyda već se buni zbog načina na koji je ubijen. Da li to sto je bio u zatvoru, ili sto je možda čak i tek pocinio još jedno krivično delo, znaci da može da bude ugušen na sred ulice. On je čovek, nečiji otac ili sin. Zamisli da u svojoj porodici imaš nekoga ko je bio u zatvoru. Da li to znaci da bi sutra bilo koji policajac imao pravo da ga ubije?
    (Pera, 7. jun 2020 13:00)

    # Link komentara

  50. Sta cam je ljudi ja zivim u Americi vec 11 godina.Ne postoji diskriminacija,Crnci imaju isto prava kao i belci.To sto se desilo da policajac ubije crca to se sesavalo i belcima,ali niko ne protestuje zbog toga.Postoje u Americi belci rasisti ali postoje i Crnci rasiti mozda i vise.Ovo je samo propaganda Demokrata da skinu Trampa sa vlasti posto Biden nema sanse da pobedi.Demokrati su najvece zlo u Americi,Obama je ustvari podelio zemlju i neki ljudi stvrno veruju se crnci tretiraju lose.Verujte nema toga svi ljudi imaju ista prava.Za mene je Trump 100 puta bolju predsednik od Obame.Ekonomija nikad nije bila bolja dok demokrati kuskaju ljude jedne protiv druge jer im to odgovara i ispiraju mozak ljudima ali nisu svi kreteni zato je i izabran Trump i opet ce.
    (dush, 7. jun 2020 12:49)

    # Link komentara

  51. Zanimljivo, sad neki dobri beli, ljudi brane crne ljude, neki beli brane samo bele, neki crni brane samo crne, a ni jedni ni drugi, ne pominju crvene ljude na čijoj zemlji svi zajedno žive. Smešno i žalosno!
    (Legionar, 7. jun 2020 12:40)

    # Link komentara

  52. (skocko, 07. jun 2020 10:08)

    Problem je što ti meris progres jednog društva isključivo kao ekonomski progres. Greg to nije rekao. Zato smo i tu gde jesmo kao planeta pred ivicom uništenja zbog primata kapitalizma i profita nad životnom sredinom i ljudskim dostojanstvom i slobodom. Nema tih para koje mogu kupiti teško osvojenu slobodu. Crnacki pokret u USA iz druge polovine 20og veka je bio jedan od prvih pokreta za građanska prava u svetu, i crnci su se sami teškom mukom izborili za slobodu, o tom progresu Greg priča, jer progresivno društvo nije samo ekonomski progresivno društvo već i ono koje brine o svim svojim članovima uključujući razne manjine garantujuci im slobode. Naši srpski preci su ginuli za slobodu, a mi je prodajemo za 20.000 - 30.000 dinara mesečno.
     (SrbinuEngleskoj, 7. jun 2020 12:33)

    # Link komentara

  53. Ko je citao knjigu Cela prica o Trampu sve mu je jasno u vezi stavova prema crnoj populaciji.
     (sinisa, 7. jun 2020 12:28)

    # Link komentara

  54. Greže idi sine cuni Hilary u d...
    (MYNX, 7. jun 2020 12:28)

    # Link komentara

  55. Sad su odjednom svi postali borci za ljudska prava.. A pogotovo zapad koji je najvise i doprineo robovanju na rasnoj osnovi.. Al ovo na zalost nema veze sa crncima u Americi.. Ovo je sve politika i pokusaj da sruse Trumpa koji je bogatima trn u oku..
    (SistemX, 07. jun 2020 10:40)

    Pa bolje ikad nego nikad. Dobro je da su se osvestili. Tramp bogate cini bogatijima, on bogatima odgovara. Ne pravite od Trampa socijalistu, on to nije.
    (zmajognjeni, 7. jun 2020 12:27)

    # Link komentara

  56. Olivere, nema potrebe da navodis primere ostalih drzava, kada se najbolji primer koliko je (ekstremna) desnica efektivna u vladavini jedne drzave moze naci bas u nasem dvoristu, nasoj zemlji i u nasoj istoriji. Mogu ti i napisati zasto su primeri koje si naveo smehotresni, ali bojim se da mi ne objave komentar, a sumnjam da ce i ovaj.

    Tvoja desnica je zapocela i izgubila apsolutno svaki rat u istoriji ove zemlje, a najpoznatiji su ratovi 90-ih. Tvoja desnica je zasluzna za bombardovanje ove zemlje, posle koje je procenjeno da ekonomija nece moci da se oporavi u narednih STO GODINA sama po sebi.

    Tvoja desnica je izgubila 12,33% teritorije ove zemlje. Tvoja desnica je odgovorna za losu reputaciju ove zemlje u svetu. Tvoja desnica je odgovorna za odliv mozgova iz ove zemlje.

    P.S. Cujem da Rodzer voli crnce. [link] Budi kao Rodzer.
    (Nick, 7. jun 2020 12:26)

    # Link komentara

  57. A sa druge strane ni jedna drzava sa crnackom vecinom nije ni blizu. Valjda bi onda drzave sa najvise crnaca trebale biti i najprogresivnije, ili ipak ne?
    (skocko, 7. jun 2020 10:08)

    Pokusacu da objasnim sta je hteo da kaze. Afroamerikanci su potomci robova. Robovi su dovodjeni u USA da bi radili besplatno. Ideja koju Popovic plasira jeste da belci zive dobro i da USA uziva bogatstvo kao drzava jeste da je sve nastalo na robovskom, besplatnom radu crnaca i da su tim bogatstvima i napravili jaku poziciju u svetu. Ostale zemlje koje su bile, ili i dalje jesu bogate, su uglavnom eksploatacijom dosli do bogatstava, zemlje zapadne Evrope kroz svoje kolonije, Rusija kroz prirodna bogatstva i kmetovski rad. Neke su uticaj i bogatstva izgubile a neke su i dalje snazne. To je ideja. Ne prica Popovic o nekoj superiornosti crnaca, vec o istoriji izrabljivanja. I sada imas zemlje sa jeftinom radnom snagom koje izrabljuju bogate korporacije, i cine jedno moderno robovlasnicko drustvo.
    (zmajognjeni, 7. jun 2020 12:25)

    # Link komentara

  58. @skocko
    Ti si izgleda slabije pratio istoriju. Šta misliš na čemu su se uzdigle Britanija (najveća kolonijalna sila ikada, ima li šta nisu opljačkali), Francuska (odmah za njima, 13 afričkih zemalja im i dalje plaća kolonijalni porez iako su im odneli 10x više), Španija (pljačka Južne Amerike), Portugal, Holandija, Belgija (jedan od najvećih genocida su izvršili). Svaku tehnološku revoluciju su inicirale vojne potrebe, a one su nastale zbog potrebe za resursima. Šta misliš zbog čega je izbio Prvi svetski rat?
    U toj Evropi jedino Sloveni nisu držali nikakvo roblje.
    (drvobradi, 7. jun 2020 12:24)

    # Link komentara

  59. Nije ovo zadnje kada je u pitanje unutrasnje drmanje imperije, koja u biti pociva na zlocinima protiv coveka, od Indijanaca, do avanturra sirom sveta tokom 20-og i 21-og veka,od Vijetnama do Libije i Iraka, šireći mržnju i sankcijama, zločinački ljude podmuklo ugnjetavajući godinama. O njihovom starijem bratu Britaniji i njenim kazamatima i politici u Indiji, jer ima potrebe govoriti, i ostalim najpre i pre svega zapadnim državicama koje su širom Afrike i sveta širili svoj truli i besramni pogled na svet, sve pljačkajući i sklanjajući one koji su nastanjivali te zemlje.
    Rasizam nije samo prema crncima ili crnaca prema ljudima druge boje kože,on je suština anglo-saksonskog pogleda na svet, njihovih elita najpre, potcinjavajuci citavu planetu svojim interesima. I to uporno pokusavaju kroz istoriju, sto direktnim sukobima sto svojim proxy organizacijama na terenu, poput Islamske drzave i slicnih.
    I u svemu vide šansu za sebe i svoje agende, koristeci i ovo ubistvo da sruše predsednika, legalno izabranog, a koji im se zamerio pre svega ne zapocinjući niti jedan rat, smrtni greh je to u očima globalističkih elita. Demokratskim vlastima Minesote nije palo na pamet da osude i uhapse svu cetvoricu policajaca odmah, i po kratkom postupku reše i smire strasti, suprotno, oni su to iskoristili za podizanje tenzija urušavanje najpre malog čoveka i sopstvene države u celini.
    Odvratno i sramno, niti im je stalo do iskorenjivanja rasizma,niti do sopstvene države i nacije, moć i upravljanje svetom je njihov san, bez obzira odakle saradnici dolazili, bili pripadnici Al Kaide, tajnih službi, korporativnih struktura, kineske oligarhije, nevladinih i medijskih eksponenata i svih ostalih.
    Zato ce ovo biti teška i duga borba koja može dovesti do ogromnih, apokaliptičnih scena u celom svetu.
     (legolas, 7. jun 2020 12:20)

    # Link komentara

  60. Ako je jedini razlog sto je USA napravila progres koji jeste upornost i trud crnaca, kako su onda mnoge evropske drzave napravile slican ekonomski progres. A sa druge strane ni jedna drzava sa crnackom vecinom nije ni blizu. Valjda bi onda drzave sa najvise crnaca trebale biti i najprogresivnije, ili ipak ne?
    (skocko, 07. jun 2020 10:08)

    Da li si cuo za kolonije?
    (zmajognjeni, 7. jun 2020 12:16)

    # Link komentara

  61. Brutalne manipulacije. Prvo, Amerika je uspela ne zbog crnaca, vec zbog belih evropskih protestanata. Drugo, crnci su uvek bili prosta radna snaga. Trece, ceo ovaj cirkus je mogao da se zavrsi jednodstavno - policajac da se kazni u skladu sa zakonom i kraj. Nego, drugi se nesto ovde desava, a vodecemo sta. Neka budala pise da Srbi podrzavaju diktatore - nismo mi tema niti smo im mi birali Trampa. Ono sto Tramp radi javno, ovi ostali su radili tajno. Klington je isao iz rata u rat, niko nista nije smeo da mu sr suprotstavi. Nego... ne vredi pisati ostrascenim srbomrscima.
    (500 tona demokratije, 07. jun 2020 10:08)

    Evropski beli protestanti? A ko je za te ljude radio brsplatno? Koji si ti majstor.
    (zmajognjeni, 7. jun 2020 12:13)

    # Link komentara

  62. U središtu priče je ubijeni Flojd i gle’ slučajnosti, ponovo Tramp. Biće da je Tramp klečao na vratu Flojda!
    (U očekivanju “drugog talasa”!, 7. jun 2020 12:13)

    # Link komentara

  63. Kapitalizam i odnosi među ljudima koji vladaju u njemu su krivi za ovakve pojave.Treba prvo zameniti vladavinu kapitala za vladavinu naroda a onda izvršiti denacifikaciju sveta.
     (Pelcujte Nola, 7. jun 2020 12:12)

    # Link komentara

  64. Nije mi jasno od kad vi iz NVO sebe svrstavate u Srbe, ili je to samo dodvoravanje masi u pokušaju nametanja misli?
    (djuro, 7. jun 2020 09:55)

    Po tebi i tebi slicnima:

    - Ako je neko rodjen u Srbiji a zove se drugacije - nije Srbin
    - Ako je neko rodjen u Srbiji a misli drugacije - nije Srbin
    - Ako neko po prethodnim osnovama nije Srbin - gradjanin je drugog reda

    Sad brale stani pred ogledalo i vidi ko si, kakav si i sta zastupas.
    (takticki harakiri, 07. jun 2020 11:13)

    Ako je neko uveren da pripadnik srpskog naroda spada samo u tri gorenavedena stereotipa - sigurno je autosovinista, ili je naprosto glup.
    Sad brale stani pred ogledalo i vidi ko si, kakav si i sta zastupas.
     (trrrrr, 7. jun 2020 12:11)

    # Link komentara

  65. (skocko, 07. jun 2020 10:08)

    Problem je što ti meris progres jednog društva isključivo kao ekonomski progres. Greg to nije rekao. Zato smo i tu gde jesmo kao planeta pred ivicom uništenja zbog primata kapitalizma i profita nad životnom sredinom i ljudskim dostojanstvom i slobodom. Nema tih para koje mogu kupiti teško osvojenu slobodu. Crnacki pokret u USA iz druge polovine 20og veka je bio jedan od prvih pokreta za građanska prava u svetu, i crnci su se sami teškom mukom izborili za slobodu, o tom progresu Greg priča, jer progresivno društvo nije samo ekonomski progresivno društvo već i ono koje brine o svim svojim članovima uključujući razne manjine garantujuci im slobode. Naši srpski preci su ginuli za slobodu, a mi je prodajemo za 20.000 - 30.000 dinara mesečno.
     (SrbinuEngleskoj, 7. jun 2020 12:10)

    # Link komentara

  66. Greg vrati se svom putujucem cirkusu, jer NBA za to samo i sluzi, zabava za siroke narodne mase
     (acca, 7. jun 2020 12:09)

    # Link komentara

  67. Demokratija je kad beli čovek pošalje crnog čoveka, 20.000 km daleko od svoje zemlje da ubija žutog čoveka, pod izgovorom da brani bezbednost svoje zemlje. Koju je oteo od crvenog čoveka...Citat iz filma "Kosa".
    (Goks, 7. jun 2020 12:08)

    # Link komentara

  68. Америчка историја је историја највећег холокауста у историји човечанства и робовласништва.
    (my way, 07. jun 2020 09:34) I dalje se slihtas za plusice bajo moj prevarantski?
    (Goran Loznica, 7. jun 2020 12:08)

    # Link komentara

  69. @(Ahtung, 7. jun 2020 11:31)

    Brate, objasnio si. Najkraći i najpametniji komentar koji sam danas pročitao. Živ i zdrav bio.
    (Brutal Deluxe, 7. jun 2020 12:06)

    # Link komentara

  70. A zasto niko ne sme da kaze ili napise da je Flojd bio notorni kriminalac i tezak narkoman? Ne uklapa se bas u pozeljnu sliku "neznog dzina".
    (Oliver, 07. jun 2020 10:08)

    Sve u da je to bio, je li policajac ima pravo da ga zadavi/ubije bez suda?
    @ (Serpico,

    Ne,nema pravo,ali nije to poenta. To je usko pravno-legalni kontekst o kome govoris. Ja govorim o visem nivou odgovornosti i pravde. Ti znas sigurno da je Flojd upao s oruzjem u kucu nemocne zene u Hjustonu 2009. i opljackao joj novac i nakit. Za to je robijao 5 godina. Ti takodje sigurno znas da u Teksasu gradjanin ima pravo da ubije lopova koji mu upadne u kucu i da ne snosi odgovornost za to. Dakle,Flojd je trebalo da bude ubijen jos 2009. godine. Da li iko razmislja kako se ta zena oseca,mozda ima psihicke traume i dan-danas? I umesto pokajanja i promene,Flojd nastavlja da bude kriminalac i narkoman,ovaj put u Minesoti,sto svedoci da je nepopravljiv. Dakle,nije Flojd nevina zrtva u jednom visem moralno-etickom smislu,on je u sustini docekao pravdu,ovo je metafizicka pravda!
    (Oliver, 7. jun 2020 12:06)

    # Link komentara

  71. Pop je u pravu i zna sta govori,ne mogu vjerovati da ovdje ljudi misle da se sve ovo dogadja samo zbog Floydovog ubistva,to vam je kao da kazete da je prvi svjetski rat poceo zbog Gavrila Principa i da ga je samo on izavao...razlozi su mnogo dublji i sezu daleko u proslost,shvatate li vi da tako reci do juce crnci nisu imali ni osnovna ljudska prava,jos zive ljudi koji 60-ih godina nisu smjeli uci u isti restoran sa bijelcima,ako bi usli bili bi istjerani,pitajte o tome recimo Billa Russella jednog od najvecih Nba igraca ikada,jos je ziv...svi se samo uhvatili posljedica a niko ne gleda pravi uzrok svega,problem sa protestima je sto se sve otelo kontroli i sto mnogi misle samo na pljacku ali u sustini ovo se moralo dogoditi kad tad...Pop je dobro primijetio-pogledajte kako se policajac ponasa,kako reaguju njegove kolege?!...ne reaguju uopste,oni to rade i gledaju stalno,to je za njih "just another day in the office",niko se ne uzbudjuje previse jer to nije nesto sto vide prvi put-kao mi...a to se mora promijeniti!
    (manuginobili, 7. jun 2020 12:06)

    # Link komentara

  72. Zasto je rasizam priznati da su crnci na manjem intelektu od belaca Pa koliko su oni dali za covecanstvo A prvi medju belcima su germani.Zasto je tesko priznati da je neko bolji.Da su crnci bolji ja bi rekao da su oni bolji od nas ali jednostavno cinjenice kazu drugacije.
     (King Roger, 7. jun 2020 12:05)

    # Link komentara

  73. Modereacijo, je li ovo sam srpski deo 4chain dobija priliku da komentarise?
    (Maja, 7. jun 2020 12:05)

    # Link komentara

  74. Nije ovo zadnje kada je u pitanje unutrasnje drmanje imperije, koja u biti pociva na zlocinima protiv coveka, od Indijanaca, do avanturra sirom sveta tokom 20-og i 21-og veka,od Vijetnama do Libije i Iraka, šireći mržnju i sankcijama, zločinački ljude podmuklo ugnjetavajući godinama. O njihovom starijem bratu Britaniji i njenim kazamatima i politici u Indiji, jer ima potrebe govoriti, i ostalim najpre i pre svega zapadnim državicama koje su širom Afrike i sveta širili svoj truli i besramni pogled na svet, sve pljačkajući i sklanjajući one koji su nastanjivali te zemlje.
    Rasizam nije samo prema crncima ili crnaca prema ljudima druge boje kože,on je suština anglo-saksonskog pogleda na svet, njihovih elita najpre, potcinjavajuci citavu planetu svojim interesima. I to uporno pokusavaju kroz istoriju, sto direktnim sukobima sto svojim proxy organizacijama na terenu, poput Islamske drzave i slicnih.
    I u svemu vide šansu za sebe i svoje agende, koristeci i ovo ubistvo da sruše predsednika, legalno izabranog, a koji im se zamerio pre svega ne zapocinjući niti jedan rat, smrtni greh je to u očima globalističkih elita. Demokratskim vlastima Minesote nije palo na pamet da osude i uhapse svu cetvoricu policajaca odmah, i po kratkom postupku reše i smire strasti, suprotno, oni su to iskoristili za podizanje tenzija urušavanje najpre malog čoveka i sopstvene države u celini.
    Odvratno i sramno, niti im je stalo do iskorenjivanja rasizma,niti do sopstvene države i nacije, moć i upravljanje svetom je njihov san, bez obzira odakle saradnici dolazili, bili pripadnici Al Kaide, tajnih službi, korporativnih struktura, kineske oligarhije, nevladinih i medijskih eksponenata i svih ostalih.
    Zato ce ovo biti teška i duga borba koja može dovesti do ogromnih, apokaliptičnih scena u celom svetu.
     (legolas, 7. jun 2020 12:00)

    # Link komentara

  75. Zabole nas Srbe za američku istoriju i probleme belci-crnci! Nikad niko da progovori o rasizmu anglosaksonaca i germana prema Srbima i Slovenima uopšte.
    (Ahtung, 07. jun 2020 11:31)

    Zahvaljujemo se na glasu.

    Covece anglosaksonci su takodje germani.To je kao da si rekao poljaci i sloveni.To je isto.
     (King Roger, 7. jun 2020 11:59)

    # Link komentara

  76. Šta to nas briga kad svaki srbin smatra da Amerika ni nema istoriju?
    (niko i ništa, 7. jun 2020 11:52)

    # Link komentara

  77. Ma sigurno, crnci su stvorili SAD. Vašington, Džeferson, Franklin, Edison, Tesla, Ford, Gejts itd. sve sami crnci. Čudi me da Nigerija nije najveća svetska sila, onda, tamo je 150 miliona crnaca. Prosto žalim ove jadne Skandinavce, kako su uspeli bez njih, mada vidim da su uvideli grešku i počeli da ih uvoze nemilosrdno. Inače, što se tiče ropstva, u SAD je ukinuto pre 150 godina, a u nekim državama Afrike se i danas praktikuje. Ali, koga uopšte zanima istina i činjenice, važno je sebe promovisati kao dušbrižnika "potlačenih"
    (Ekspo, 7. jun 2020 11:50)

    # Link komentara

  78. Pre 10 meseci ubijen je Toni Timpa, belac, nije bio kriminalna ličnost i nije napao policajca. Ubijen je na POTPUNO ISTI NAČIN kao i crnac pre nedelju dana.

    Da li je bilo demonstracija? Protesta? Paljevine, pljačke, napada na potpuno nedužne civile? Da li su se "protesti" nekako slučajno prelili preko okeana u Evropu?

    Ne.

    Da li su se povodom toga oglasili muzičari, glumci, ličnosti sa uticajem na javnost?

    Ne.

    Naravno da život crnca vredi, ljudski život pre svega vredi, podrazumeva se.

    Da li ste videli transparent povodom smrti Tonija Timpe na kome piše da život belca vredi?

    Ne.

    To bi valjda bio rasizam, da ili ne?
    (sturmmann, 7. jun 2020 11:49)

    # Link komentara

  79. da li bi se policajac poneo isto prema belcu?
    Hvala.
    (Pojašnjenje, 07. jun 2020 10:05)

    не би
     (Вук Караџић, 7. jun 2020 11:49)

    # Link komentara

  80. Sram ih bilo, umesto da su tolerantni prema manjinama kao mi, pa nas celi svet voli, posebno komšije koje ne mogu reč ružnu za nas reći...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
    (Prosečan Srbin, 7. jun 2020 09:36)


    Pokusavate li da kazete da se u Srbiji neka nacionalna manjina sistemski obespravljuje, poput ovoga sto se dogadja u SAD (i to decenijama u nazad, da ne kazem vekovima)?
    To jednostavno nije istina, nije ni blizu!

    Takodje, treba uvek reci da te "komsije" koje pominjete, imaju putera na glavi najmanje koliko i mi. Pride, ovde je u pitanju unutrasnji problem jednog drustva, a ne neciji odnos prema drugoj drzavi ili narodu. Tako da ste potpuno promasili temu i vasa poredjenja, uz to sto nisu utemeljena u istoriji ili realnosti, su jos i neprimerena.

    Za kraj, podsetio bih i da je sve do (ne tako davne) 1964-te, u SAD na snazi bila zakonom definisana "Segregacija" i da su crnci bili gradjani drugog reda.
    A, veliko je pitanje, kao sto vidimo iz aktuelnih dogadjaja u SAD, da li se situacija sve do danas znacajnije promenila, izgleda da nije.

    Zbog svega navedenog, potpuno je nesuvislo negirati postojanje rasizma u americkom drustvu.

    Za redakciju: ne razumem zbog cega mi ne objavljujete komentar kada nicim nisam prekrsio pravilnik vaseg sajta?
    (BubaMara, 7. jun 2020 11:44)

    # Link komentara

  81. Kakva rasprava. Crnci, bijelci, indijanci. Ko je doprinjeo razvoju, ko nije... Meni je ovo prilika da se najveće zlo na svijetu,poslije Hitlera, malo oslabi. Zato, Go crnci i ostali. Sutra, kad budu bijelci, biće Go bijelci i ostali. Nebitno mi je ko ih ruši. Svijet bez ovolikog angažmana sjevenoameričkih fašista bi u odnosu na ovo danas izgledao kao raj...
    (Faruk Hadžibegić, 7. jun 2020 11:43)

    # Link komentara

  82. kako su srbi postali ovolili rasisti? sramota je šta se piše po komentarima
    (wiener, 7. jun 2020 11:43)

    # Link komentara

  83. @(Nick,

    Sve je to lepo i tacno sto si napisao,ali ja to recimo sve podrzavam,ja se slazem sa svim tim,ja obozavam i Niksona,i Trumpa,i Rodzer Stouna i ekstremnu desnicu i sta ces sad? Ja se oduvek rukovodim parolom "Cilj opravdava sredstva" i protiv levicara sam spreman na sva sredstva. I mi desnicari smo na vlasti svuda: i u USA,i u Britaniji,i u Brazilu i u Rusiji,Madjarskoj,Poljskoj...ne mozes nista sem da besno i frustrirano cvilis na ovom portalu roneci krokodilske suze za jednim teskim narkomanom i razbojnikom!
    (Oliver, 7. jun 2020 11:42)

    # Link komentara

  84. @горан лозница
    браво србиндо!
    видим да ниси читао књиге и да си историју света учио са дневника 2 на ртс-у и то од 90тих па на овамо, па да ти нешто само препричам.
    у тренутку када се родио вук караџић, америка је била независна држава и 90% становништва је било писмено. такође, историја америке је на неки начин наставак историје западне европе, а та историја је у сваком смислу много богатија него историја убогог балкана. од када је у атини завршен акропољ, укупан допринос балкансих племена, народа и држава светској културној баштини и цивилизацији је раван НУЛИ!
    на крају колико год америка историје била кратка (а није), они су само у 20. веку пружили више свега човечанству, него што је балкан за последњих 2000 година.
    тужно је када је неко толико примитиван, а тако арогантан, па из своје забити где нема ни струје, ни воде, ни канализације, ни књига, ни знања, гледа са висине на америку, у којој заиста живе неки од најодвратнијих расиста на свету, али живи и огроман број најпаметнијих и најпродуктивнијих људи свих професија, од бизниса, преко уметности, до науке.
    тужно је мени, јер су то моји сународници срби који су тако задрти и слепи. али да сам из неког другог дела европе, било би ми изразито смешно. као борат.
    п.с. шта ми имамо од тако "богате" историје? историју клања и бројања жртава? да л су нас више клали византинци, турци, немци, хрвати, или сами себе. и да ли нам је дражи пораз на косову или бежање војске преко албаније пред немцима. импресивно!
    (веверица, 7. jun 2020 11:37)

    # Link komentara

  85. "Duboka država udara!"

    Kako je lako uociti citaoca Kurira i Informera.
    ...
    (Nick, 7. jun 2020 10:23)

    Kako je lako prepoznati NVO bota.
    (Mixon, 7. jun 2020 11:35)

    # Link komentara

  86. Ovo je otrežnjujuće: vidiš koliko je ne baš prikrivenih rasista oko tebe i to u Srbiji! Ispada da takav narod ni ne zaslučuje drugo nego da ga bogati belci smatraju nižom vrstom.
    (Mile, 7. jun 2020 11:33)

    # Link komentara

  87. Ah kakav dobar osećaj, samo uzmite kokice u ruke i udri po jutubetu i fejsu za uživanciju. Nadam se da će im dugo ovo sve trajati,ne bih da prebrzo pojedem kokice.
    (Kokice, 7. jun 2020 11:32)

    # Link komentara

  88. Zabole nas Srbe za američku istoriju i probleme belci-crnci! Nikad niko da progovori o rasizmu anglosaksonaca i germana prema Srbima i Slovenima uopšte.
     (Ahtung, 7. jun 2020 11:31)

    # Link komentara

  89. Ima jedan veliki problem : Tramp nije za svog mandata pokrenuo ni jedan rat.
    Izgleda da će ga dobiti pred svojom kućom.
    Demokrate i Pentagon ne mogu da prežive još četiri godine bez rata.
     (Kladovo, 7. jun 2020 11:30)

    # Link komentara

  90. A kakve veze ima Tramp sa ubistvom Flojda? Nije ga on ubio. Niti je pokrenuo ijedan rat.
    Bajden i Klintonovi i nobelovac Obama jesu pokrenuli toliko ratova, i ubili toliko ljudi pa se Greg nije potresao zbog toga. Ili po njemu zivoti Libijaca, Sirijaca, Iracana, Avganistanaca, Srba, nisu vazni.
    (trener politicar, 7. jun 2020 11:30)

    # Link komentara

  91. To je stvar vaspitanja, moguće je, to vidimo na primeru Nemačke. Denacifikacija svih društava je moguća ali političarima je to osnovni alat-podeli ih (ili iskoristi očiglednu različitost) , zavadi ih, pa vladaj.
     (Pelcujte Nola, 7. jun 2020 11:29)

    # Link komentara

  92. Radio sam i ziveo u jednoj africkoj zemlji 4 godine,bilo je bezbedno i nisam imao problema sto sam belac,mnogo lepih iskustava sa njima ali....takvu nezainteresovanost,takvu lenjost i takav intelekt nigde nisam video.Ti njemu moras po sto puta da ponavljas da bi on savladao nesto najobicnije i pokazujes mu iznova....i onda sam shvatio ono sto svi znamo ali precutkujemo.Na mnogo su nizem intelektnom nivou od nas,mnogo su lenji osim kad treba da se pije pivo i apsolutno nikakav doprinos nisu dali covecanstvu.

    Verujem i da su im potomci preko bare isti.
     (zmijuga, 7. jun 2020 11:29)

    # Link komentara

  93. @kraja Dokazi i kontekst? @my way Dokazi i kontekst? @Cinik Koji to "mi"? Dokazi? @Bob Dokazi? @Berajber Gde su? Dokazi? @baki Kojim "nama"? Dokazi? @radnik metalca Dokazi i kontekst? @Zver Zašto je hrabrost? Dokazi i kontekst? @Ernesto ce Dokazi i kontekst? Shvatate da imate nick komunističkog monstruma koji je ubijao čak i decu? @vrli novi svet Dokazi, kontekst i smisao komentara? Greh lova? To je sve? @123 Pa? Dokazi? Šta tvrdite? @Nick Dokazi? @SistemX Dokazi? Svega oko 4,4 procenata ukupne trgovine robljem je išlo u S. Ameriku. @gorski Dokazi i smisao komentara? :)
    (Jr, 7. jun 2020 11:26)

    # Link komentara

  94. Gde to vise sa drveća? Tvrdim da običan, normalan crnac tamo može da žive, normalno kao i svi ostali takvi. Stradaju samo problematični koji se nešto bune.
     (Majkl Džondar, 7. jun 2020 11:21)

    # Link komentara

  95. A zasto niko ne sme da kaze ili napise da je Flojd bio notorni kriminalac i tezak narkoman? Ne uklapa se bas u pozeljnu sliku "neznog dzina".
    (Oliver, 07. jun 2020 10:08)

    Sve u da je to bio, je li policajac ima pravo da ga zadavi/ubije bez suda? Nisu ga cetvorica policajaca mogli zavezanog odvesti u stanicu i zatvor?
    Umjesto toga skoro devet minuta ga je jedan davio a drugi gledali! Znaci, davio ga je ne iz nehata ili u savladavanju nego namjerno. Za tih skoro devet minuta mogla se cijela policija u drzavi podici ako je bilo potrebno jer ga njih cetvorica nisu mogli savladati.
    Nastanu sto je vec bio savladan...
     (Serpico, 7. jun 2020 11:18)

    # Link komentara

  96. Nema nista gore od belca kojem je maltene zao sto nije crnac. Popovic je odvratan s ovim ulizivanjem crncima.
    (Oliver, 7. jun 2020 09:44)
    Ok, da ti sad dodje neka lepa crnkinja, ti bi je ozenio, garantujem. Da ti neki crnac ucini neku dobru stvar, ti bi ga smatrao za sveca...zasto ne shvatite vec jednom, da je boja koze NEBITNA? Postujem i zute, i bele, i crne, garave, plave...ma ne primecujem razliku! Samo razlikujem ljude po dobru, i zlu!!!
     (Tvoj brat Erdogan, 7. jun 2020 11:15)

    # Link komentara

  97. Ja mislim da Beogradu fali statua Roberta E. Lee-ja sudeće po ovim komentarima
    (no dobro, 7. jun 2020 11:13)

    # Link komentara

  98. Nije mi jasno od kad vi iz NVO sebe svrstavate u Srbe, ili je to samo dodvoravanje masi u pokušaju nametanja misli?
    (djuro, 7. jun 2020 09:55)

    Po tebi i tebi slicnima:

    - Ako je neko rodjen u Srbiji a zove se drugacije - nije Srbin
    - Ako je neko rodjen u Srbiji a misli drugacije - nije Srbin
    - Ako neko po prethodnim osnovama nije Srbin - gradjanin je drugog reda

    Sad brale stani pred ogledalo i vidi ko si, kakav si i sta zastupas.
    (takticki harakiri, 7. jun 2020 11:13)

    # Link komentara

  99. Greg budala. Pametnije mi je da ćuti.ivo je očigledan napad na Trampa koji nema nikakve veze sa brutalnošću jednog policajca za koga se vidi da je patološki slučaj.

    Šta ti kao poreklom Srbin, imaš sa robovlasništvom u Americi koju su sprovodili protestanti i katolici? Kakve veze ima neki Popović sa tim??

    pa njihovi potomci su i nad nama vršili etnička čišćenja, zločine i genocide (NDH, Milosrdni anđeo, Prvi svetski rat, Kosovo).
     (što se mene tiče, 7. jun 2020 11:11)

    # Link komentara

  100. USA kakva je danas su izgradili europski doseljenici, uglavnom Njemci, Irci i Talijani dok su Afroamerikanci bili isključivo radnici-robovi na plantažama Američkog juga. Pogledajte snimke iz 20-ih godina 20st. i izgradnje nebodera New Yorka te tko su radnici na njima, isključivo bijeli europski imigranti. To što su crnačkoj djeci glavni uzori gangsta-rap-hip-hop kultura a ne škola i obrazovanje je glavni uzrok njihove segregacije i lošijeg životnog standarda a ne rasizam.
    (dragan, 7. jun 2020 11:08)

    # Link komentara

  101. "Greg majstore i ljudino Srbi ne vole ovo da cuju. Mi volimo diktatore ili tipove poput Trampa koji ne razmisljaju sta pricaju." 

    Ja ne volim Trampa.Mislim da je populista.
    Ali on je posledica onih koji su kao demagozi prodavali šarene laže.
    Na neki način su isti.

    Ko je na vlasti u drzavi u kojoj se dogodilo ubistvo? Koliko dugo.
    Policajaac koji je psiho ,koji je već 17 puta radio sličnu stvar (da li samo prema crncima) nije izgubio posao ,nije kažnjen.Zamenik tužioca tu je crnac,zar ne?
    Žena tog policajca koji je "rasista" je Filupinka.
    Da li je motiv rasizam?

    Rasizam je problem sigurno.Sigurno ga ima ali da li je ovaj slučaj očigledan primer rasizma ili očigledan primer nebrige drzavnih organa o tome kako se ponasa odredjen broj policajaca?

    Ok ,Demokrate grade kampanju na antirasizmu,njihovi fanovi se javljaju,pozmate ličnosti "šalju mocnu poruku" i to je to.
    Imaju ljudi izbore,kapiram.

    I stvarno ima Srba koji vole "čvrstu ruku" ali ima i onih koji fanatično prihvataju svaku ideju i postaju "veći katolici od Pape".

    I jedni i drugi su problem za sve ostale ali kakve to veze ima sa tim sto je problematični policajac ugusio problematičnog gradjanina SAD?

    I kakve to veze ima sa Trampom.
    Rijaliti običan a Greg je deo toga (i Tramp i Bajden).
    (Komša, 7. jun 2020 11:07)

    # Link komentara

  102. zivim u americi vec 30 godina i nemate vi pojma ko su globalisti , demokrate, klintonovi, obame, soros, i drugi, a oni samo manipulisu i koriste crnacki narod za ovakve stvari i da se napravi haos da bi oni dosli na vlast a sta sve rade po svetu... Secamo se bombardovanja?
    TRUMP2020 ??
    (yes how no, 7. jun 2020 11:06)

    # Link komentara

  103. Cek, cek... kojih bre 400 godina americke istorije :)
    (realno, 7. jun 2020 11:04)

    # Link komentara

  104. Aj se ti Greg vracaj kuci, a ono Č zameni sa Ć, sta se glupiras, ti si amer ko sto sam ja apac
     (prika, 7. jun 2020 11:04)

    # Link komentara

  105. Америчка историја је оксиморон.
     (Неко123, 7. jun 2020 11:04)

    # Link komentara

  106. U pravu je Popovic, samo ostaje nejasno zasto sebe stavlja u isti kos sa bjelackim stanovnistvom koje je pokorilo kontinent , istrjebilo domicilno stanovnistvo i dovukli iz Afrike robove. Kad se sve to dogadjalo njegovi preci su krvarili gace protiv slicnih u Crnoj Gori. Crnci su jednostavno postavljeni na to mjesto gdje su sada od raznih grupa kojima odgovara da su nasilni, needukovani i prosti, nista nije slucajno kad se pogleda malo dublje. Naravno, i njima treba neki otpusni ventil da bi se osjetili vaznim. Sve u svemu , tuzan je taj svijet gdje su socijalne razlike toliko velike kao sto je luda Amerika.
    (zubac, 7. jun 2020 10:58)

    # Link komentara

  107. Jedna od laži iz američke istorije je da je razlog za Američki građanski rat pitanje ropstva.
    (Svarozic, 7. jun 2020 10:58)

    # Link komentara

  108. Njihova istorija se zasniva na tome da je neki Kolumbo (švaler kraljice Engleske ) dobio tri broda da nadje kraći put za Indiju ,i on zalutao ,a njegovi mornari ga ubili u pobuni i došli do novog kontinenta ,za koji su mislili da je Indija pa su starosedeoce nazvali Indijancima i porobili zemlju i opljačkali pa naselili robijašima ,prostitutkama i drugim šljamom e to je istorija Amerike !!!!!!!
     (gorski, 7. jun 2020 10:56)

    # Link komentara

  109. Greg bi trebao da se isto tako zapita kako je on dospeo tu gde jeste . Trebalo bi da ga je sramota ! Donald Trump is a GREAT WHITE HOPE !!!
    (deset s lukom, 07. jun 2020 09:55)


    Tako je.Napokon pametan komentar.
     (King Roger, 7. jun 2020 10:50)

    # Link komentara

  110. A sa druge strane ni jedna drzava sa crnackom vecinom nije ni blizu. Valjda bi onda drzave sa najvise crnaca trebale biti i najprogresivnije, ili ipak ne?
    (skocko, 7. jun 2020 10:08)
    E moj skocko. Nisi ni svestan da si upravo pocinio zlocin, koji se zove upotreba mozga. Danas ako upotrebis mozak odmah te prozovu rasistom.
    (Zlatko, 7. jun 2020 10:48)

    # Link komentara

  111. Amerika postoji dok ugnjetava druge države ,čim promeni politiku ,Američki san nestaje !!!
     (gorski, 7. jun 2020 10:47)

    # Link komentara

  112. Sta ti znas.Bolje cuti.
     (King Roger, 7. jun 2020 10:46)

    # Link komentara

  113. Muka mi je od uvlakača u crno du...Našli povod da ruše Trampa ni viš ni manje. Koliko treba jadnim crncima da se oporave od robovlasništva 300 ili 500 godina.
     (željko, 7. jun 2020 10:45)

    # Link komentara

  114. bio je i Tapi ugusen za kesa.
    Da optuzi Pandure niko muda nema
    pa ćuruvija
    Pa čuvarv iz savamale
    pa hladnjače ...
    (Mille, 7. jun 2020 10:44)

    # Link komentara

  115. Za onog ko pita gde su Indijanci u celoj ovoj priči... Pa nema ih, oni ne igraju u Nba i gos'n popović nije okružen njima dok sedi na klupi spursa.
    (Stojkiskovski, 7. jun 2020 10:43)

    # Link komentara

  116. "Jedini razlog zbog kojeg je naša nacija napravila progres koji jeste je zbog upornosti, strpljenja i truda crnih ljudi"

    Neverovatno. Kolicina lazi i zla koje je ovaj covek izgovorio, a mediji podrzali.
    (Bojan, 7. jun 2020 10:42)

    # Link komentara

  117. Sad su odjednom svi postali borci za ljudska prava.. A pogotovo zapad koji je najvise i doprineo robovanju na rasnoj osnovi.. Al ovo na zalost nema veze sa crncima u Americi.. Ovo je sve politika i pokusaj da sruse Trumpa koji je bogatima trn u oku..
    (SistemX, 7. jun 2020 10:40)

    # Link komentara

  118. Ajde da ne idemo iz krajnost i u krajnost.. nisu afroamerikanci sveci..
    (Pera, 7. jun 2020 10:38)

    # Link komentara

  119. Nešto se ne sećam da smo se svi ovoliko mobilisali nakon užasnih zločina nad Srbima na Kosovu, proterivanja, ubijanja... To nam je guslarski mit.

    Sada smo svi #blacklivesmatter, a Tramp je trendi tema i izvor novih podela.

    Jadni smo.
     (miša, 7. jun 2020 10:33)

    # Link komentara

  120. Од нестручног привођења осумњиченог и очигледног нехата полицајца праве политички и расистички злочиначки подухват готово половине "беле" Америке !
     (Суперхик, 7. jun 2020 10:31)

    # Link komentara

  121. Naravno da je laž. Kao i drugde, u Irskoj, Australiji, na N Zelandu, naseljenici su genocidnom politikom i otimanjem zemlje istrebili domorodačka plemena, "Indijance" i Aboridžijance a preostale, preživele drže u rezervatima I bedi, uvažavajući ih manje i od crnačkog stanovništva, o tome ni reči. Prvih 12 predsednika SAD držali su robove, bili su "vlasnici" robova. Povelja Nezavisnosti pisana je od strane robovlasnika, rasista i odnosi se samo na bele ljude. Na časovima istorije se to ne izučava. Svaki dan im u školama počinje "Davanjem zaveta zastavi", država im je, iza kulisa "demokratije" i političke scene koju kontroliše ne narod već bogati preduzetnici i imperijalisti, postavljena po uzoru na autoritativne, vojne, imperijalne države ka što su bili Sparta i Rim, pogledajte samo vojni budžet, ......takođe po uzoru na još po koju državu iz bliže nam istorije....Lista je poduža, laž je prestara i dobra samo za lakoverne i neupućene.
     (Iz Britanije, 7. jun 2020 10:31)

    # Link komentara

  122. Nema nista gore od belca kojem je maltene zao sto nije crnac. Popovic je odvratan s ovim ulizivanjem crncima.
    (Oliver, 07. jun 2020 09:44
    Gori!!....tamo gde budeš trebao.
     (djolekkk, 7. jun 2020 10:31)

    # Link komentara

  123. Ako pažljivo pročitate, videćete da nije rekao ništa smisleno. Čist marketing i navodna politička korektnost, politička izjava radi izjave.
     (miša, 7. jun 2020 10:30)

    # Link komentara

  124. Greg majstore i ljudino Srbi ne vole ovo da cuju. Mi volimo diktatore ili tipove poput Trampa koji ne razmisljaju sta pricaju. Ovo sto ti pricas podrzava 20% nas ostali su za to da se Crnci disciplinuju...
    (Cinik, 07. jun 2020 09:37)

    Ti bi morao da promeniš nik u "dnevna doza autosovinizma".

    Naime, jedina gora stvar od guranja problema pod tepih je stvaranje problema tamo gde ih nema. Desilo se krivično delo, čovek je ubio čoveka, krivac je pronađen i neka mu se sudi.
    A ako se dokaže da je ubio zbog rasističkih predrasuda, neka mu se doda na kaznu, kod njih sve ide kumulativno. U svakom slučaju, to nije razlog da se pale i pljackaju prodavnice, kao što Kosovo nije razlog da se kradu patike na protestima.

    Tramp je konzervativni legalista, legitimno izabran, nije poveo niti jedan rat a za mandata je povukao vojsku iz dve države. Stoga, druže, Srbi podržavaju najmiroljubivijeg americkog predsednika u novijoj istoriji.
     (miša, 7. jun 2020 10:28)

    # Link komentara

  125. Covek je potpuno u pravu. Veliki broj crnaca nobelovaca, najboljih umetnika i pisaca poslednjih 20 godina, dokazuje da su crnci potpuno ravnopravni ako ne cak i sposobniji od belaca.
    (dragaN, 7. jun 2020 10:27)

    # Link komentara

  126. "Greg majstore i ljudino Srbi ne vole ovo da cuju. Mi volimo diktatore ili tipove poput Trampa koji ne razmisljaju sta pricaju."

    Tako je, zato je najveci vid gradjanske neposlusnosti u godini iza nas lupanje serpama. Zato i diktator dobija preko 50% glasova, Srbi su poslusan i submisivan narod, vole da budu potlaceni i pod necijom cizmom, bilo da je ona vizantijska, turska ili ruska.
    (Nick, 7. jun 2020 10:25)

    # Link komentara

  127. Ovo je predizborna kampanja, a ne protest. Kao zale za covjekom koji je vise puta bio u zatvoru, koji je drzao trudnici pistolj nad glavom prilikom pljacke, koji je dosao iz Texasa u Ohajo da trosi falsifikovane novcanice od 20 dolara. I kad je uhapsen policija je prekoracila ovlasti i za to ce krivicno da odgovara. Dva crnca se ubijena od strane policije ove godine. 10 prosle. To je mala statistika ko se u statistiku razumije.
    (Denis, 7. jun 2020 10:24)

    # Link komentara

  128. "Duboka država udara!"

    Kako je lako uociti citaoca Kurira i Informera. Ponavlja banalne fraze, termine i slogane... Two legs good, four legs bad, how yes no...

    "Duboka drzava" je nista drugo nego stara teorija zavera iz 1970-ih. Smisljena je od strane ekstremnih desnicara i pristalica Niksona (Nikson je imao 50% podrske Republikanaca u nedelji kada je dao ostavku, a 27% ukupno) da bi opravdali razlog zbog cega je Nikson dao ostavku.

    Sam Nikson je koristio aparatus "duboke drzave" da spijunira (najpoznatiji skandal u istoriji Amerike, Watergate) i ucenjuje svoje politicke neprijatelje. To se inace zove "ratf***ing" (ovo je termin koji su sami koristili).

    Bivsi savetnik Niksona i Trampa, Roger Stone (koji inace ima tetovazu Niksona na grudima) je vaskrsnuo ovu teoriju zavere u modernom dobu. Roger Stone je nedavno osudjen na 40 meseci zatvora.

    Vecina onih koji rade u obavestajnim agencijama su desnicari. Zato su i proveli decenije menjajuci vlast svuda po svetu, postavljajuci fasiste i ekstremne desnicare u zemljama kao sto su Cile, Grcka, Panama, Nikaragva i tako dalje... Zato je FBI kancelarija u Njujorku procurila vest da je protiv Hilari Klinton ponovo pokrenuta istraga 2016. godine, dve nedelje pre izbora. Zato su rekli Njujork Tajmsu da Donald Tramp nije pod istragom zbog razgovora izmedju Rusije i njegove kampanje (272 kontakata uzgred) nedelju dana pred izbore.

    Sedi dole i cuti, kao sto i sam vidis, nisi informisan dovoljno.
    (Nick, 7. jun 2020 10:23)

    # Link komentara

  129. A gde su ovoj celoj priči Indijanci?
    (Berajber, 7. jun 2020 09:54)



    Gotovo da ih NEMA.
    (123, 7. jun 2020 10:21)

    # Link komentara

  130. Čekam da se ovako njivove javne ličnosti i narod pobune protiv raznih milosrdnih Angela koje njihova nacija seje po svetu dok se to ne desi oni nisu puno bolji nego onaj psiho policajac.
     (Nebojša, 7. jun 2020 10:16)

    # Link komentara

  131. konfederacija je bila istinska amerika,ne zaboravite oni su celu teritoriju oklahome dali indijancima svima pa i onima koji su proterani iz minesote ilinoisa i kanzasa
     (a4 skyhawk, 7. jun 2020 10:16)

    # Link komentara

  132. Uopste nije za poredjenje to vreme, sa ovim vremenom !! ..
    (Milan, 7. jun 2020 10:15)

    # Link komentara

  133. Pa ta njihova istorija je izgradjena na biocidu nad americkim bizonima (imate slike gde se kauboji slikaju na brdu sacinjenu od njihovih lobanja) i genocidu nad americkim domorocima, koji u "svetlu demokratije" u 2020. godini zive u rezervatima... Jer kako glasi u americkoj deklaraciji o nezavisnosti iz 1776. "Da su svi ljudi jednaki"; samo sto su neki ocigledno jednakiji od drugih!
    (vrli novi svet, 7. jun 2020 10:15)

    # Link komentara

  134. I opet morao da objasni neki sa ić.....
     (Miloje, 7. jun 2020 10:12)

    # Link komentara

  135. Kladim se da je Donald Sterling veoma srećan zbog ove situacije sa Flojdom.
     (iceman, 7. jun 2020 10:11)

    # Link komentara

  136. Greg majstore i ljudino Srbi ne vole ovo da cuju. Mi volimo diktatore ili tipove poput Trampa koji ne razmisljaju sta pricaju. Ovo sto ti pricas podrzava 20% nas ostali su za to da se Crnci disciplinuju...
    (Cinik, 07. jun 2020 09:37)

    A ti volis ove kao ulickane i fine poput Klintonovih koji veoma uljudno pricaju i ubijaju po celom svetu, kao sto su nas ubijali i otimali nam zemlju i kao sto su to radili po celom svetu, dok taj diktator Tramp to isto ne cini???????
     (flex, 7. jun 2020 10:09)

    # Link komentara

  137. vi niste nacija
     (marko, 7. jun 2020 10:09)

    # Link komentara

  138. Brutalne manipulacije. Prvo, Amerika je uspela ne zbog crnaca, vec zbog belih evropskih protestanata. Drugo, crnci su uvek bili prosta radna snaga. Trece, ceo ovaj cirkus je mogao da se zavrsi jednodstavno - policajac da se kazni u skladu sa zakonom i kraj. Nego, drugi se nesto ovde desava, a vodecemo sta. Neka budala pise da Srbi podrzavaju diktatore - nismo mi tema niti smo im mi birali Trampa. Ono sto Tramp radi javno, ovi ostali su radili tajno. Klington je isao iz rata u rat, niko nista nije smeo da mu sr suprotstavi. Nego... ne vredi pisati ostrascenim srbomrscima.
    (500 tona demokratije, 7. jun 2020 10:08)

    # Link komentara

  139. A zasto niko ne sme da kaze ili napise da je Flojd bio notorni kriminalac i tezak narkoman? Ne uklapa se bas u pozeljnu sliku "neznog dzina".
    (Oliver, 7. jun 2020 10:08)

    # Link komentara

  140. Ako je jedini razlog sto je USA napravila progres koji jeste upornost i trud crnaca, kako su onda mnoge evropske drzave napravile slican ekonomski progres. A sa druge strane ni jedna drzava sa crnackom vecinom nije ni blizu. Valjda bi onda drzave sa najvise crnaca trebale biti i najprogresivnije, ili ipak ne?
     (skocko, 7. jun 2020 10:08)

    # Link komentara

  141. Za par dana "mirnih" protesa BLM-a I antife ubijeno je jos 5 ili 6 crnaca a nijedno ubistvo nije od strane policije
    (Ice, 7. jun 2020 10:07)

    # Link komentara

  142. Ne pratim uopšte ovu situaciju. Video sam šta se desilo i nekoliko naslova. Jel može neko da mi objasni da li je ovde u pitanju bila rasna netrpeljivost od strane policije ili je u pitanju običan slučaj policijske brutalnosti. Drugim rečima, da li bi se policajac poneo isto prema belcu?
    Hvala.
     (Pojašnjenje, 7. jun 2020 10:05)

    # Link komentara

  143. Greg majstore i ljudino Srbi ne vole ovo da cuju. Mi volimo diktatore ili tipove poput Trampa koji ne razmisljaju sta pricaju. Ovo sto ti pricas podrzava 20% nas ostali su za to da se Crnci disciplinuju...
    (Cinik, 07. jun 2020 09:37)

    ok sve , ali odakle Tramp u prici ,ovo je visevekovno pitanje ,od onih koji su stvorili SAD kao buduce carstvo, preko najveceg genocida u istoriji covecanstva ,preko finansiranja svetskih ratova ,ubistva predsednika , do novog kolonijalizma - savremenog , cela prica oko ove drzave i ljudi koji su je oformili je krvava ,genocidna , rasisticka i neprihvatljiva , kakve sad veze ima tramp ,sta je on to uradio ,jel on godinama unazad ubija crnce po ulicama ?!? ali Srbi i dalje veruju u bajku zvanu " american dream " i kako im tu bajku unistava tramp ,suludo !? isprani mozgovi veruju u american dream a to je u stvari Krvava bajka , i tek ce da bude .
     (Ernesto ce, 7. jun 2020 10:04)

    # Link komentara

  144. Zamisli da dozivite genocid kao Srbi... Sta bi onda rekli.
     (da znate, 7. jun 2020 10:01)

    # Link komentara

  145. Oho, nema većeg šamara do reći "istorija nam je laž"... A bogami ni hrabrosti. A tek koliko je naša istorija našminkana i puna lažnih hvalospeva...
     (Zver, 7. jun 2020 10:01)

    # Link komentara

  146. A indijanci? Sto ste im preoteli zemlju a njih strpali u “logore”,to nikom nista?
    (radnik metalca, 7. jun 2020 09:59)

    # Link komentara

  147. @(Cinik

    To se zove demokratija-volja vecine. Ti si manjina i moras da postujes volju vecine.
    (Oliver, 7. jun 2020 09:59)

    # Link komentara

  148. Kad ce nama neko u lice da kaze ovako nesto? Uzasno nam je potrebno!
    (baki, 7. jun 2020 09:57)

    # Link komentara

  149. @Greg majstore i ljudino Srbi ne vole ovo da cuju. Mi volimo diktatore ili tipove poput Trampa koji ne razmisljaju sta pricaju. Ovo sto ti pricas podrzava 20% nas ostali su za to da se Crnci disciplinuju...
    (Cinik, 07. jun 2020 09:37)



    Prvo reče “ Srbi ne vole ovo da cuju”, pa potom “Mi volimo diktatore...”!?
    Nije mi jasno od kad vi iz NVO sebe svrstavate u Srbe, ili je to samo dodvoravanje masi u pokušaju nametanja misli?
    A pri tom se , kao obraćaš Gregu, koji to i ne čita..?
    (djuro, 7. jun 2020 09:55)

    # Link komentara

  150. Greg bi trebao da se isto tako zapita kako je on dospeo tu gde jeste . Trebalo bi da ga je sramota ! Donald Trump is a GREAT WHITE HOPE !!!
     (deset s lukom, 7. jun 2020 09:55)

    # Link komentara

  151. Sramota je šta se desilo. Međutim ista policija na isti način pre tri godine ubila je belca i to mentalno poremećenu osobu pri hapšenju. Postoji snimak i plus su se iživljavali nad mrtvim čovekom. Kada strada crnac ,ubili su ga belci rasisti. Kada strada belac , ubili su ga neodgovorni policajci. Stav crnaca danas u USA je moderno ropstvo. Ne žele da izađu iz toga. To je na dug rok povlašćen položaj. Videćete epilog.
     (VUK, 7. jun 2020 09:55)

    # Link komentara

  152. A gde su ovoj celoj priči Indijanci?
    (Berajber, 7. jun 2020 09:54)

    # Link komentara

  153. Istorija stara kao mog đeda vodenica...
    (Goran Loznica, 07. jun 2020 09:25)

    E onda se ti zapitaj što ta ista đedova vodenica uvek ide na njihovu stranu,a ne na našu...Pametnom dovoljno....
     (Sinke, 7. jun 2020 09:52)

    # Link komentara

  154. Koja istorija?
     (Quint, 7. jun 2020 09:51)

    # Link komentara

  155. Popovic kaze da je video knjige, medjutim poslednji dokazani linc afro amerikanca se desio '81 tako da nisu svi gledali u knjigama slike neke su i radili.
     (trt, 7. jun 2020 09:45)

    # Link komentara

  156. Nema nista gore od belca kojem je maltene zao sto nije crnac. Popovic je odvratan s ovim ulizivanjem crncima.
    (Oliver, 7. jun 2020 09:44)

    # Link komentara

  157. Šta ti izigravaš, i šta ti znaš, ti si za šta stručnjak, ostavi to drugima , profesionalcima, ne mešaj se u stvari u koje se ne razumeš, pametnjakoviću. To važi i za Djokovića.
    (Kikujiro, 7. jun 2020 09:44)

    # Link komentara

  158. Ma cela vasa istorija je zasnovana na lazima.
    (Bob, 7. jun 2020 09:43)

    # Link komentara

  159. Sta se ti mesas
     (od davnina, 7. jun 2020 09:43)

    # Link komentara

  160. Sramota me je kao belca.. Čiča ti ovime delis na vas i njih. Vi ste najveci rasisti i ovce za politicke svrhe finansirani od svetskih mocnika, citaj sorosa. Najgore sto se na planeti desava sto neskolovabi, koji su stigli do nenormalne love pute show biznisa, zele da pametuju na raznr socijano politicke teme.
     (samo jako, 7. jun 2020 09:43)

    # Link komentara

  161. Duboka država udara!
    (naše će sene ..., 7. jun 2020 09:39)

    # Link komentara

  162. kao I uvek Greg je Greg.Tacno u sustinu.
     (nikola, 7. jun 2020 09:37)

    # Link komentara

  163. Greg majstore i ljudino Srbi ne vole ovo da cuju. Mi volimo diktatore ili tipove poput Trampa koji ne razmisljaju sta pricaju. Ovo sto ti pricas podrzava 20% nas ostali su za to da se Crnci disciplinuju...
     (Cinik, 7. jun 2020 09:37)

    # Link komentara

  164. Sram ih bilo, umesto da su tolerantni prema manjinama kao mi, pa nas celi svet voli, posebno komšije koje ne mogu reč ružnu za nas reći...
     (Prosečan Srbin, 7. jun 2020 09:36)

    # Link komentara

  165. Америчка историја је историја највећег холокауста у историји човечанства и робовласништва.
    (my way, 7. jun 2020 09:34)

    # Link komentara

  166. ...onima koji to znaju, nema potrebe govoriti...
    ...ona druga polovina ne zeli da cuje...
    ...oni vole da klece na necijem vratu...
    ...normalan covek verovatno nikada nece zaboraviti odsutan pogled policajca kojem ispod kolena odlazi jedan zivot...
    (kraja, 7. jun 2020 09:34)

    # Link komentara

  167. Greže srbine!
     (Superoperater, 7. jun 2020 09:31)

    # Link komentara

  168. Bravo
     (Драган Б., 7. jun 2020 09:28)

    # Link komentara

  169. Istorija stara kao mog đeda vodenica...
    (Goran Loznica, 7. jun 2020 09:25)

    # Link komentara