Petak, 29.05.2020.

10:15

"Kažete da su Džordan i Lebron najveći – pa to je bogohuljenje"

Bivši NBA košarkaš Klajd Dreksler ima svoje mišljenje kada je reč o "tituli" najboljeg igrača svih vremena.

Izvor: MT

"Kažete da su Džordan i Lebron najveæi – pa to je bogohuljenje" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

68 Komentari

Sortiraj po:

Uživajte

pre 3 godine

Da je Najki nastao deset godina ranije KAJ bi bio na mestu Dzordana danas. Devedesete su godine kada se desila globalizacija NBA lige a iza toga stoji super marketing jako pametnih ljudi iz NBA tog vremena i lova Najkija. Svake decenije se pojavi jedna sampionska priča i neki košarkaš heroj ali '90te su te gde sve počinje za NBA što se tiče popularnosti i zarade. Drugi šampionski talas Bulsa je bio projekat u koju je upumpana ogromna lova do tada nevidjena ikad. To je bio hajp mašin koji je bio jak kao lokomotiva i kockice su se složile.

Uopšte nemam nameru da umanjujem njegovo leteće visočanstvo (nadimak u koji je Najki upumpao stotine miliona dolara da poatane haushold ime) ali da je Najki samo deset godina ranije nastao svi bi danas pričali o Dzabaru kao GOATu. Ili da je nastao deset godina kasnije to bi bio Onil ili Brajant ili Dankan.

ccc

pre 3 godine

Pa vi ste meni shou ljudi, kazete da je lBJ nabijac statistike, ovak ili onakav, pa da li vi pratite NBA, da li vi smatrate sa MJ nije bio nabijac statistike, au pa sta ja ovde necu procitati i jos kada vidim histeriju oko MJa, nemam komentar. Sta je to Dzordan radio sto ne radi danas 90 posto NBA? kuca sa slobodnjaka na all star u, 50 NBA igraca moze da kuca sa slobodnjaka trenutno, shvatate da je imao najbolji tim, kosarka je ekipni sport, pojedinac nije najbitniji, ima 5 pozicija gde su neke manje a neke vise atraktivne, MJ igra najatraktivniju poziciju beka sutera gde sa svojim atletizmom moze da igra i pleja i visu poziciju, LBJ je krupniji, snazniji, malo manje atraltivan ali reci da ne moze da se spominje u istoj recenici sa MJ, budalastina, ako uspe da izdrzi jos 2, 3 sezone, da osvoji jos koju titulu... inace sam odrastao u eri MJ i smatram da je igra ovakava danas zbog njega ali preterujete zaista, da nije bilo vilta, Medzika, Ajzea, Birda, da nisu podizali nivo lige i igre ne bi bilo ni MJ, Kobija, LBJ, Karija koji je promenio danasnji stil igre trojkama, vremena se menjaju, svako nesto novo donese, tako da jedino mozemo da budemo zahvalni sto se takvi igraci pojave, jer bez njih bi i dalje gledali kosarku kao pre 100 god, kao i svaki drugi sport.

ultrasrbin

pre 3 godine

abcd, 29. maj 2020 18:00

E moj prijatelju.
Kako znas tako i pricas.
Za svaki turcizam, hungazrizam, galicizam, germanizam imamo rec u srspkom, ali mi smo skloni da svojatamo tudje i odbacujemo svoje.

Voja

pre 3 godine

Kada procitam vecinu komentara,jasno je da ovde 90% vas loptu nije videlo... Ponasate se kao da je Dzordan vanzemaljac,a pojma nemate izgleda da individualac moze samo da place u kosarci... Sva ova fama oko ove naucno-fantasticne serije o Dzordanu je samo jos jedan dokaz da se ljudi loze samo da bi se lozili...

ultrasrbin

pre 3 godine

zoran, 29. maj 2020 13:43
Covek se prosr.. sa tim sa 10 metara.
Ali cinjenica da je kuca sa slobodnih i mnoge druge stvari su znak necega drugog a ne fizicke dominacije. Fizicka dominacija kojom neki ovde osporavaju ucinak Cembrlena ili drugig centara se odnosi na sirovu snagu i prednost u visini. Dzordan je ima nadljudske karakteristike, ali i dalje tvrdim da Lebron nema sta da trazi u istoj prici sa njim, kao sto tvrdim da u kosarci ne moze da se izabere individualac GOAT.

ultrasrbin

pre 3 godine

boki, 29. maj 2020 14:31

Sta si hteo da kazes sa tim da je Pipen jedini dobar igrac. Rodman je lud, ali je izmislio kosarku za pola danasnje NBA. Mogao je Dzordan da forsira sut i puni statistiku kada se znalo da ce 90% promasaja pokupiti Rodman. Koliko je covek imao skokova u proseku? Da ne pominjem sto si zaboravio Granta ili Hodziza ili Armstronga iz 90-92

Danilo

pre 3 godine

Svaka cast Karimu ,Cembrlenu i svim visokim igracima .Mojih trojica najvecih igraca su Dzordan,Medzik i Bird .Ne zna se koji je veci majstor od njih trojice .Zajedno imaju 14 titula iz 21 finala ,od samog kraja 70 do kraja devedesetih .I bili bi jos dominantnije da nije bilo Birdovih povreda,Dzordanovog povlacenja i Medzikovog isto prevremenoh povlacenja usled Hiva .Te dve decenije su ujedno bili i najpopunjenije kvalitetnim igracima .

Sid

pre 3 godine

Sumadinac je najodvratniji lik u komentarima ikada!! Sto je najjace Dzordan u glasovima pobedjuje Lebrona u svim delovima sveta ogromnom razlikom a medju aktivnim igracima dobio 73% glasova a Lebron 11%. Lik pise 25-30 navijaca iz regiona :DD ovo je klasican primer bronsexualca,najgorih fanova ikada!!! Cast izuzecima i normalnima!!

Sid

pre 3 godine

Najjace sto je Draxler i Lebrona pomenuo u istom kontekstu kao Dzordana a ova copina Sumadinac sta napise :DDDD u anketi Dzordan 6000 hiljada glasova Lebron 650. U USA Jordan 69% Lebron 14%. Medju aktivnim igracima MJ 73% Lebron 11%. Medju koledz trenerima MJ 82%. A Dzordan brend za 2019 zaradio vise nego Lebron i ostali zajedno. Toliko o broju "fanova" i broju ljudi. Sto je jos jace Lebronov najbolji prijatelj i biznis partner smatra Dzordana najvecim uz Mela,Wejda,Davisa,Kajrija,Alena lebronovih prijatelja ili saigraca.

JPR24

pre 3 godine

“Blasfemija”?!
Postoji rec na srpskom jeziku za rec “blasphemy”. To je “svetogrdje”... zasto izmisljate nove reci?
(USA, 29. maj 2020 13:24)

Pa.... Hmm. Tako je najlakše. Pre neki dan je partying postao partijanje !!! Pa ti vidi...

MethodManWu

pre 3 godine

@*Blackfish
Za ovu petoricu bih se slozio, a za dlaku iza je Tim Dankan, covjek koji je tiho bio bolji igrac i imao uspjesniju karijeru i od Kobija i od Lebrona i Seka, a narocito od Ajversona i MekGrejdija.

Banjaluka

pre 3 godine

Dosta ljudi koji ovdje komentarisu nikad nije pogledalo ni jednu utakmicu Dzordana... Cinjenica je da je Dzordan pokazao najvise i to Lebron kaze i svi mi koji smo gledali Dzordana to znamo...medjutim kosarka je timski sport, Dzordan kaze ne postoji najveci ikad. Slazem se. Kako porediti razlicite ere, razlicite pozicije u timskom sportu. Ko je najveci fudbaler ikada? Nema ga. Sigurno je lista ESPN realna iz razloga sto su vjerovatno tim redosljedom kosarkasi ostavili najveci utisak u svojim erama. Reci za Lebrona da je drvosjeca moze samo ne znalica. Kako covjek te visine i sa 120 KG misica da ima mekocu jednog Dzordana ili Brajanta koji su bekovi...Jel Sek losiji igrac od npr. Karija. Kako porediti babe i zabe. Totalno promasena tema i rasprava kao i uvijek.

abcd

pre 3 godine

Ovi sto se bune zbog koriscenja "stranih" reci, samo da ih obavestim da mi imamo veoma malo svojih reci, sve ostale su preuzete iz Turskog,Madjarskog,Nemackog, Francuskog....

Kasno je decace, na spavanje

pre 3 godine

Ma kakav Vilt i ostali fosili kad je košarka bila na smešnom nivou, lik ih fizičkom dominacijom razbijao u to vreme je bio visok preko 215 cm, nisu nikako mogli da mu pariraju, Džordan pa Kobi ili Lebron pa iza Luis Alsindor, ostali daleko iza prve četvorke.
(Permafrost)

Mozda, ako imas 12 godina i lozis se na All Star game.

Lakers

pre 3 godine

већи од њега је Шакил, а виши Сабонис. у којој мери је Џабар већи?
(мики,
U meri postignutih poena. Saberes broj koseva obojice koje si pomenuo, pa onda puta dva, pa mozda dodjes blizu broja poena koliko ima Dzabar. Razumeo? I jos nesto. Obojica su drvosece za Dzabara.

мики

pre 3 godine

Dzabar je najveci.
(Straight Outta München, 29. maj 2020 16:01)

већи од њега је Шакил, а виши Сабонис. у којој мери је Џабар већи?

Lakers

pre 3 godine

Jordan, pa velika provalija, onda vise nija bitno
(aleksandar
Postoji velika provalija ali prvo idu najbolji kosarkasi pa velika provalija, pa Jordan.

мики

pre 3 godine

Sto bi rekao Vilt "zbog mene su menjali pravila da mi otezaju a njemu su menjali da mu olaksaju"
(nm, 29. maj 2020 15:24)

Вилт лупио па остао жив.

*Blackfish

pre 3 godine

Mislim da su u konkurenciji Dzordan, Bird, Vilt, Dzabar i Medzik. Po meni, za dlaku iza su Kobi i Lebron (za sada), cak bih ja i Shaq-a stavio blizu. Bilo je jos sjajnih igraca, mozda nekih i individualno boljih (Iverson, Mc Grady, kazu i da je Pit Maravic bio ludilo) ali im se neke stvari nisu poklopile.

R.P.F.

pre 3 godine

@ Molder
Ne bas. Kosarka je, po definiciji, kolektivni sport. Da bi neko usao u domen rasprave o najboljem ikada, prvenstveno mora da bude vodja ekipe koja dominira. Nabijaci statistike koji ne osvajaju titule ne mogu biti deo price o GOAT-u.

boki

pre 3 godine

@ (Alen, 29. maj 2020 14:57)

naravno. pogledati pod karijere igrača pre i poslije dzordana.
sve sam mediokritet.
rodmana ne treba komentarisati, kukoc nista specijalno - petrović, parker, djinobili, novicki, stojakovic (da ne nabrajam dalje)su vanserijski neamericki igraci.
ne znači da ne cijenim njihov doprinos ali realno drugi, treći razred po kvalitetu.

мики

pre 3 godine

дрекслера је Џордан понизио у плеј офу када су новинари најавили утакмици између "двојице најбољих". Џордан је сматрао да је то увреда, па је лепо доказао. иначе, има ту много мајстора, Пит Маравић, Бил Расел, Чемберлен, Доктор Џеј... много, али ипак је само један Џордан.

ind

pre 3 godine

Dobro je rekao.Jordan takodjer sam nista nije mogao. Pippen je 90im bio medju top 10 igraca,rodman najbolji skakac u povijesti,kukoc 5 puta najbolji eu igrac bio,kerr najbolji tricas po postotku u povijesti. Bio je tu prije i horace grant odlican defanzivac ,13/9 po utakmici skoro double double. Ron harper je prije bullsa takoder 7 ej 7 sezona imao preko 19 poena u nizu a ovde se uvijek rica ko da jordan,lebron ,kobi i ostali sve sami uzimali. Lebron je imao wadea,pa irvinga,lovea,allena, kobi je imao zivotinju gasola ,shaqa prije,pa i fishera. Odom je bio najbolji sesti igrac lige,artest dpoy. Zgadili mi ljudi vise s ovakvim razmisljanjem kosarku. Bravo clyde svaka cast da si ti imao pippena umisto portera mozda bi i ti uzeo titulu.

Jordan iz Drćevca

pre 3 godine

Jordan i Đoković daleko najbolji igrači svih vremena, posebno Srbin Novak, koji je uspeo da titulu "goata" dobije i zvanično, glasala je cela planeta, Novak je dobio sedam milijardi i 157 glasova, a samo nekih hiljadu "anglosaksonaca" glasalo je za Federera.

Sabre

pre 3 godine

blasfemija?! Rili? Iz it samting lajk " blacenje" na srpskom? Ustace taj Karadzic iz groba tu tic ju a lesn...
(caruga, 29. maj 2020 15:25)

Ekcli, nije. Uopste. Pre ce biti bogohuljenje, kad se vec pravis pametan.

Шумадинац 100%

pre 3 godine

Ало Клајде!!! Ко си ти да кажеш да Џордан није најбољи? Најбољи је, за 25-30 навијача из Србије и региона! Крај! Не јављај се више "ПРОПАЛИ КОШАРКАШУ"!
ХАХХАХАХХАХА

nm

pre 3 godine

Ma kakav Vilt i ostali fosili kad je košarka bila na smešnom nivou, lik ih fizičkom dominacijom razbijao u to vreme je bio visok preko 215 cm, nisu nikako mogli da mu pariraju, Džordan pa Kobi ili Lebron pa iza Luis Alsindor, ostali daleko iza prve četvorke.
(Permafrost, 29. maj 2020 14:37)

Pa u svakom sportu su genetika i fizicke predispozicije najbitnije. Kao sad da ja kazem lako je dzordanu on se nije umarao zato je tako dobro igrao, nema smisla. Sto bi rekao Vilt "zbog mene su menjali pravila da mi otezaju a njemu su menjali da mu olaksaju"

Molder

pre 3 godine

Dzordan jeste najbolji to bez daljnjega ali bi po pravilu najbolji morao da bude onaj koji je u karijeri dao najvise koseva u fudbalu najvise golova jer zato su uostalom i placeni...

CyberKooryber

pre 3 godine

Ma kakav Vilt i ostali fosili kad je košarka bila na smešnom nivou, lik ih fizičkom dominacijom razbijao u to vreme je bio visok preko 215 cm, nisu nikako mogli da mu pariraju...
(Permafrost, 29. maj 2020 14:37)

Tad anije bilo ljudi visokih 215?? Nije znao niko da igra košarku?? Seltiksi iz tog vremena bi mogli da se nose sa pola današnje NBA kakvi su to igrači bili, a Vilt ih je sam, sa gomilom amatera, ponekad i dobijao. Vilt i Oskar su legende NBA, a svojim komentarom samo pokazuješ osnovno neznanje košarke i pogotovo istorije.
To je isto kao kad bi sad rekao "Ha, Rusija bi sad satrla onu Ameriku kada su tamo jahali kauboji i indijanci, nekoliko maljutki, par stotina tenkova i sve bi pregazili". E, to je isto poređenje koje nema veze sa mozgom.
Čoveče, vilt JOŠ UVEK drži 30% NBA rekorda KOJI NIKADA NEĆE BITI DOSTIGNUTI. Pa, ti pričaj o amaterskom nivou.
A LeBron je samo naduvana panjina koja ne zaslužuje ni prvih deset, običan nabijač statistike kojeg se niko neće sećati za 10ak godina jer neće imati po čemu da ga pamte osim po statistici.
Za razliku od svih ostalih iz prvih 20 najboljih.

nebitan srbin

pre 3 godine

pa niko nije gledao u procenat uspesnosti majklu dzordanu.svi pisu o tome koliko je dao poena skokova asistencija ali procenat uspesnosti mu je oko trideset pet posto pa vi vidite.jeste to lepo krasno divno ali majkl je imao sa sobom pipena rodmana kukoca pa je zato veliki. lejkersi su ove godine bili prvi u konferenciji zato sto su pored lebrona sada tu obrva i jos par igraca koji prave tom lebronu livadu.jadno je u timskom sportu govoriti ko je najbolji.jokara je srce denvera ima najvazniju ulogu od svih srba zajedno u nba ali ni on ne bi mogao sve sam i njemu trebaju saigraci da trce kao konji da bi im on asistirao. doncic je na putu da postane mvp u nba ali mora jos mnogo vode da otece dunavom i savom.

Alen

pre 3 godine

boki, 29. maj 2020 14:31


Oces da kazes da su rodman, kukoc losi igraci. Rodman najbolji skakac lige i najbolji defazivni igrac na poziciji centra i cetvorke bio. Ron harper bio los igrac, covek se podredio timu u ostalim ekipama bio zvezda preko 20p i 7as svaku utakmicu i to ne jedna sezona vec dosta sezona.

macak lucifer

pre 3 godine

Klajde..odglajduj...
ma koliko dobri bili statisticki..ipak oni stoje ispod kosa i cekaju da im neko baci loptu,ili da skoce za njom..tako da...drop it.

boki

pre 3 godine

naravno da je Dzordan najbolji i to je Dreksler nesvjesno i priznao.
jedan igrac ne cini tim a pogledajte sa kakvim krsom od tima je Dzordan osvojio 6 titula. Skoti Pipen jedini ozbiljan saigrac, ostalo blaga jeza. danas prave ekipe sa pa 3-4 superstara i opet nije garant za titulu a kamoli dva puta po tri puta zaredom.

pada

pre 3 godine

Contents
1. MJukela
2. LeBron James
3. Wilt Chamberlain
4. Magic Johnson
5. Kareem Abdul-Jabbar
6. Larry Bird
7. Shaquille O’Neal
8. Kobe Bryant
9. Tim Duncan
10. Oscar Robertson
11. Hakeem Olajuwon
12. Jerry West
13. Moses Malone
14. Karl Malone
15. Julius Erving
16. Kevin Durant
17. Kevin Garnett
18. Elvin Hayes
19. Charles Barkley
20. Walt Frazier
21. Dirk Nowitzki
22. John Havlicek
23. Scottie Pippen
24. Dwyane Wade
25. George Gervin
26. Rick Barry
27. David Robinson
28. Isiah Thomas
29. John Stockton
30. Stephen Curry
31. Alex English
32. Clyde Drexler
33. Patrick Ewing
34. Bill Russell
35. Willis Reed
36. Steve Nash
37. Jason Kidd
38. Allen Iverson
39. Bob Cousy
40. George Mikan
41. Gary Payton
42. Kevin McHale
43. Bob Pettit
44. Ray Allen
45. Reggie Miller
46. Dominique Wilkins
47. Kawhi Leonard
48. Chris Paul
49. Vince Carter
50. Paul Pierce

A da ne spominjemo igrače pre 90-tih

Permafrost

pre 3 godine

Ma kakav Vilt i ostali fosili kad je košarka bila na smešnom nivou, lik ih fizičkom dominacijom razbijao u to vreme je bio visok preko 215 cm, nisu nikako mogli da mu pariraju, Džordan pa Kobi ili Lebron pa iza Luis Alsindor, ostali daleko iza prve četvorke.

Robin Hood

pre 3 godine

Kao neko ko nikada nije bio fan Bostona moram reći da bilo koja rasprava vezana za najboljeg igrača ne može da počne bez Bil Rasela!
Ako je prstenje merilo da Džordana svrsta kao najboljeg zašto se Rasel izostavlja, a zna se da je bio najbolji igrač tadašnjeg Bostona a i lige.

petarczv

pre 3 godine

Evo ga jos jedan koga je jordan ostavio bez titule a lozio se da je bolji od njega pa mu je MJ u finalu ubacio 39p i imao 11ass...

Vilt je bio igrao protiv igrača koji su bili za glavu niži i poluamateri dok Jabar bez roberstona i medzika nije mogo nista da osvoji

adriano_galliani

pre 3 godine

Vilt i Karim su bili izuzetno visoki centri koji su koristili svoju fizičku dominaciju da ubace loptu ispod koša.

Džordan je leteo do koša sa 10 metara, bukvalno leteo. Bog košarke.

Heisenberg

pre 3 godine

Konacno da neko kaze ovako nesto, Majkl jeste najbolji ali otkud to da je Lebron njegov glavni konkurent. Neverovatno koliko se malo pominju u toj prici pre svega Karim i Ervin, a postoji jos nekoliko legendarnih kosarkasa.

Heisenberg

pre 3 godine

Konacno da neko kaze ovako nesto, Majkl jeste najbolji ali otkud to da je Lebron njegov glavni konkurent. Neverovatno koliko se malo pominju u toj prici pre svega Karim i Ervin, a postoji jos nekoliko legendarnih kosarkasa.

adriano_galliani

pre 3 godine

Vilt i Karim su bili izuzetno visoki centri koji su koristili svoju fizičku dominaciju da ubace loptu ispod koša.

Džordan je leteo do koša sa 10 metara, bukvalno leteo. Bog košarke.

Robin Hood

pre 3 godine

Kao neko ko nikada nije bio fan Bostona moram reći da bilo koja rasprava vezana za najboljeg igrača ne može da počne bez Bil Rasela!
Ako je prstenje merilo da Džordana svrsta kao najboljeg zašto se Rasel izostavlja, a zna se da je bio najbolji igrač tadašnjeg Bostona a i lige.

nm

pre 3 godine

Ma kakav Vilt i ostali fosili kad je košarka bila na smešnom nivou, lik ih fizičkom dominacijom razbijao u to vreme je bio visok preko 215 cm, nisu nikako mogli da mu pariraju, Džordan pa Kobi ili Lebron pa iza Luis Alsindor, ostali daleko iza prve četvorke.
(Permafrost, 29. maj 2020 14:37)

Pa u svakom sportu su genetika i fizicke predispozicije najbitnije. Kao sad da ja kazem lako je dzordanu on se nije umarao zato je tako dobro igrao, nema smisla. Sto bi rekao Vilt "zbog mene su menjali pravila da mi otezaju a njemu su menjali da mu olaksaju"

CyberKooryber

pre 3 godine

Ma kakav Vilt i ostali fosili kad je košarka bila na smešnom nivou, lik ih fizičkom dominacijom razbijao u to vreme je bio visok preko 215 cm, nisu nikako mogli da mu pariraju...
(Permafrost, 29. maj 2020 14:37)

Tad anije bilo ljudi visokih 215?? Nije znao niko da igra košarku?? Seltiksi iz tog vremena bi mogli da se nose sa pola današnje NBA kakvi su to igrači bili, a Vilt ih je sam, sa gomilom amatera, ponekad i dobijao. Vilt i Oskar su legende NBA, a svojim komentarom samo pokazuješ osnovno neznanje košarke i pogotovo istorije.
To je isto kao kad bi sad rekao "Ha, Rusija bi sad satrla onu Ameriku kada su tamo jahali kauboji i indijanci, nekoliko maljutki, par stotina tenkova i sve bi pregazili". E, to je isto poređenje koje nema veze sa mozgom.
Čoveče, vilt JOŠ UVEK drži 30% NBA rekorda KOJI NIKADA NEĆE BITI DOSTIGNUTI. Pa, ti pričaj o amaterskom nivou.
A LeBron je samo naduvana panjina koja ne zaslužuje ni prvih deset, običan nabijač statistike kojeg se niko neće sećati za 10ak godina jer neće imati po čemu da ga pamte osim po statistici.
Za razliku od svih ostalih iz prvih 20 najboljih.

Alen

pre 3 godine

boki, 29. maj 2020 14:31


Oces da kazes da su rodman, kukoc losi igraci. Rodman najbolji skakac lige i najbolji defazivni igrac na poziciji centra i cetvorke bio. Ron harper bio los igrac, covek se podredio timu u ostalim ekipama bio zvezda preko 20p i 7as svaku utakmicu i to ne jedna sezona vec dosta sezona.

ind

pre 3 godine

Dobro je rekao.Jordan takodjer sam nista nije mogao. Pippen je 90im bio medju top 10 igraca,rodman najbolji skakac u povijesti,kukoc 5 puta najbolji eu igrac bio,kerr najbolji tricas po postotku u povijesti. Bio je tu prije i horace grant odlican defanzivac ,13/9 po utakmici skoro double double. Ron harper je prije bullsa takoder 7 ej 7 sezona imao preko 19 poena u nizu a ovde se uvijek rica ko da jordan,lebron ,kobi i ostali sve sami uzimali. Lebron je imao wadea,pa irvinga,lovea,allena, kobi je imao zivotinju gasola ,shaqa prije,pa i fishera. Odom je bio najbolji sesti igrac lige,artest dpoy. Zgadili mi ljudi vise s ovakvim razmisljanjem kosarku. Bravo clyde svaka cast da si ti imao pippena umisto portera mozda bi i ti uzeo titulu.

Banjaluka

pre 3 godine

Dosta ljudi koji ovdje komentarisu nikad nije pogledalo ni jednu utakmicu Dzordana... Cinjenica je da je Dzordan pokazao najvise i to Lebron kaze i svi mi koji smo gledali Dzordana to znamo...medjutim kosarka je timski sport, Dzordan kaze ne postoji najveci ikad. Slazem se. Kako porediti razlicite ere, razlicite pozicije u timskom sportu. Ko je najveci fudbaler ikada? Nema ga. Sigurno je lista ESPN realna iz razloga sto su vjerovatno tim redosljedom kosarkasi ostavili najveci utisak u svojim erama. Reci za Lebrona da je drvosjeca moze samo ne znalica. Kako covjek te visine i sa 120 KG misica da ima mekocu jednog Dzordana ili Brajanta koji su bekovi...Jel Sek losiji igrac od npr. Karija. Kako porediti babe i zabe. Totalno promasena tema i rasprava kao i uvijek.

petarczv

pre 3 godine

Evo ga jos jedan koga je jordan ostavio bez titule a lozio se da je bolji od njega pa mu je MJ u finalu ubacio 39p i imao 11ass...

Vilt je bio igrao protiv igrača koji su bili za glavu niži i poluamateri dok Jabar bez roberstona i medzika nije mogo nista da osvoji

boki

pre 3 godine

naravno da je Dzordan najbolji i to je Dreksler nesvjesno i priznao.
jedan igrac ne cini tim a pogledajte sa kakvim krsom od tima je Dzordan osvojio 6 titula. Skoti Pipen jedini ozbiljan saigrac, ostalo blaga jeza. danas prave ekipe sa pa 3-4 superstara i opet nije garant za titulu a kamoli dva puta po tri puta zaredom.

Kasno je decace, na spavanje

pre 3 godine

Ma kakav Vilt i ostali fosili kad je košarka bila na smešnom nivou, lik ih fizičkom dominacijom razbijao u to vreme je bio visok preko 215 cm, nisu nikako mogli da mu pariraju, Džordan pa Kobi ili Lebron pa iza Luis Alsindor, ostali daleko iza prve četvorke.
(Permafrost)

Mozda, ako imas 12 godina i lozis se na All Star game.

мики

pre 3 godine

дрекслера је Џордан понизио у плеј офу када су новинари најавили утакмици између "двојице најбољих". Џордан је сматрао да је то увреда, па је лепо доказао. иначе, има ту много мајстора, Пит Маравић, Бил Расел, Чемберлен, Доктор Џеј... много, али ипак је само један Џордан.

Sabre

pre 3 godine

blasfemija?! Rili? Iz it samting lajk " blacenje" na srpskom? Ustace taj Karadzic iz groba tu tic ju a lesn...
(caruga, 29. maj 2020 15:25)

Ekcli, nije. Uopste. Pre ce biti bogohuljenje, kad se vec pravis pametan.

R.P.F.

pre 3 godine

@ Molder
Ne bas. Kosarka je, po definiciji, kolektivni sport. Da bi neko usao u domen rasprave o najboljem ikada, prvenstveno mora da bude vodja ekipe koja dominira. Nabijaci statistike koji ne osvajaju titule ne mogu biti deo price o GOAT-u.

JPR24

pre 3 godine

“Blasfemija”?!
Postoji rec na srpskom jeziku za rec “blasphemy”. To je “svetogrdje”... zasto izmisljate nove reci?
(USA, 29. maj 2020 13:24)

Pa.... Hmm. Tako je najlakše. Pre neki dan je partying postao partijanje !!! Pa ti vidi...

*Blackfish

pre 3 godine

Mislim da su u konkurenciji Dzordan, Bird, Vilt, Dzabar i Medzik. Po meni, za dlaku iza su Kobi i Lebron (za sada), cak bih ja i Shaq-a stavio blizu. Bilo je jos sjajnih igraca, mozda nekih i individualno boljih (Iverson, Mc Grady, kazu i da je Pit Maravic bio ludilo) ali im se neke stvari nisu poklopile.

Lakers

pre 3 godine

већи од њега је Шакил, а виши Сабонис. у којој мери је Џабар већи?
(мики,
U meri postignutih poena. Saberes broj koseva obojice koje si pomenuo, pa onda puta dva, pa mozda dodjes blizu broja poena koliko ima Dzabar. Razumeo? I jos nesto. Obojica su drvosece za Dzabara.

Danilo

pre 3 godine

Svaka cast Karimu ,Cembrlenu i svim visokim igracima .Mojih trojica najvecih igraca su Dzordan,Medzik i Bird .Ne zna se koji je veci majstor od njih trojice .Zajedno imaju 14 titula iz 21 finala ,od samog kraja 70 do kraja devedesetih .I bili bi jos dominantnije da nije bilo Birdovih povreda,Dzordanovog povlacenja i Medzikovog isto prevremenoh povlacenja usled Hiva .Te dve decenije su ujedno bili i najpopunjenije kvalitetnim igracima .

Lakers

pre 3 godine

Jordan, pa velika provalija, onda vise nija bitno
(aleksandar
Postoji velika provalija ali prvo idu najbolji kosarkasi pa velika provalija, pa Jordan.

macak lucifer

pre 3 godine

Klajde..odglajduj...
ma koliko dobri bili statisticki..ipak oni stoje ispod kosa i cekaju da im neko baci loptu,ili da skoce za njom..tako da...drop it.

Sid

pre 3 godine

Najjace sto je Draxler i Lebrona pomenuo u istom kontekstu kao Dzordana a ova copina Sumadinac sta napise :DDDD u anketi Dzordan 6000 hiljada glasova Lebron 650. U USA Jordan 69% Lebron 14%. Medju aktivnim igracima MJ 73% Lebron 11%. Medju koledz trenerima MJ 82%. A Dzordan brend za 2019 zaradio vise nego Lebron i ostali zajedno. Toliko o broju "fanova" i broju ljudi. Sto je jos jace Lebronov najbolji prijatelj i biznis partner smatra Dzordana najvecim uz Mela,Wejda,Davisa,Kajrija,Alena lebronovih prijatelja ili saigraca.

nebitan srbin

pre 3 godine

pa niko nije gledao u procenat uspesnosti majklu dzordanu.svi pisu o tome koliko je dao poena skokova asistencija ali procenat uspesnosti mu je oko trideset pet posto pa vi vidite.jeste to lepo krasno divno ali majkl je imao sa sobom pipena rodmana kukoca pa je zato veliki. lejkersi su ove godine bili prvi u konferenciji zato sto su pored lebrona sada tu obrva i jos par igraca koji prave tom lebronu livadu.jadno je u timskom sportu govoriti ko je najbolji.jokara je srce denvera ima najvazniju ulogu od svih srba zajedno u nba ali ni on ne bi mogao sve sam i njemu trebaju saigraci da trce kao konji da bi im on asistirao. doncic je na putu da postane mvp u nba ali mora jos mnogo vode da otece dunavom i savom.

pada

pre 3 godine

Contents
1. MJukela
2. LeBron James
3. Wilt Chamberlain
4. Magic Johnson
5. Kareem Abdul-Jabbar
6. Larry Bird
7. Shaquille O’Neal
8. Kobe Bryant
9. Tim Duncan
10. Oscar Robertson
11. Hakeem Olajuwon
12. Jerry West
13. Moses Malone
14. Karl Malone
15. Julius Erving
16. Kevin Durant
17. Kevin Garnett
18. Elvin Hayes
19. Charles Barkley
20. Walt Frazier
21. Dirk Nowitzki
22. John Havlicek
23. Scottie Pippen
24. Dwyane Wade
25. George Gervin
26. Rick Barry
27. David Robinson
28. Isiah Thomas
29. John Stockton
30. Stephen Curry
31. Alex English
32. Clyde Drexler
33. Patrick Ewing
34. Bill Russell
35. Willis Reed
36. Steve Nash
37. Jason Kidd
38. Allen Iverson
39. Bob Cousy
40. George Mikan
41. Gary Payton
42. Kevin McHale
43. Bob Pettit
44. Ray Allen
45. Reggie Miller
46. Dominique Wilkins
47. Kawhi Leonard
48. Chris Paul
49. Vince Carter
50. Paul Pierce

A da ne spominjemo igrače pre 90-tih

Шумадинац 100%

pre 3 godine

Ало Клајде!!! Ко си ти да кажеш да Џордан није најбољи? Најбољи је, за 25-30 навијача из Србије и региона! Крај! Не јављај се више "ПРОПАЛИ КОШАРКАШУ"!
ХАХХАХАХХАХА

MethodManWu

pre 3 godine

@*Blackfish
Za ovu petoricu bih se slozio, a za dlaku iza je Tim Dankan, covjek koji je tiho bio bolji igrac i imao uspjesniju karijeru i od Kobija i od Lebrona i Seka, a narocito od Ajversona i MekGrejdija.

Sid

pre 3 godine

Sumadinac je najodvratniji lik u komentarima ikada!! Sto je najjace Dzordan u glasovima pobedjuje Lebrona u svim delovima sveta ogromnom razlikom a medju aktivnim igracima dobio 73% glasova a Lebron 11%. Lik pise 25-30 navijaca iz regiona :DD ovo je klasican primer bronsexualca,najgorih fanova ikada!!! Cast izuzecima i normalnima!!

ultrasrbin

pre 3 godine

zoran, 29. maj 2020 13:43
Covek se prosr.. sa tim sa 10 metara.
Ali cinjenica da je kuca sa slobodnih i mnoge druge stvari su znak necega drugog a ne fizicke dominacije. Fizicka dominacija kojom neki ovde osporavaju ucinak Cembrlena ili drugig centara se odnosi na sirovu snagu i prednost u visini. Dzordan je ima nadljudske karakteristike, ali i dalje tvrdim da Lebron nema sta da trazi u istoj prici sa njim, kao sto tvrdim da u kosarci ne moze da se izabere individualac GOAT.

boki

pre 3 godine

@ (Alen, 29. maj 2020 14:57)

naravno. pogledati pod karijere igrača pre i poslije dzordana.
sve sam mediokritet.
rodmana ne treba komentarisati, kukoc nista specijalno - petrović, parker, djinobili, novicki, stojakovic (da ne nabrajam dalje)su vanserijski neamericki igraci.
ne znači da ne cijenim njihov doprinos ali realno drugi, treći razred po kvalitetu.

abcd

pre 3 godine

Ovi sto se bune zbog koriscenja "stranih" reci, samo da ih obavestim da mi imamo veoma malo svojih reci, sve ostale su preuzete iz Turskog,Madjarskog,Nemackog, Francuskog....

Voja

pre 3 godine

Kada procitam vecinu komentara,jasno je da ovde 90% vas loptu nije videlo... Ponasate se kao da je Dzordan vanzemaljac,a pojma nemate izgleda da individualac moze samo da place u kosarci... Sva ova fama oko ove naucno-fantasticne serije o Dzordanu je samo jos jedan dokaz da se ljudi loze samo da bi se lozili...

ultrasrbin

pre 3 godine

boki, 29. maj 2020 14:31

Sta si hteo da kazes sa tim da je Pipen jedini dobar igrac. Rodman je lud, ali je izmislio kosarku za pola danasnje NBA. Mogao je Dzordan da forsira sut i puni statistiku kada se znalo da ce 90% promasaja pokupiti Rodman. Koliko je covek imao skokova u proseku? Da ne pominjem sto si zaboravio Granta ili Hodziza ili Armstronga iz 90-92

Jordan iz Drćevca

pre 3 godine

Jordan i Đoković daleko najbolji igrači svih vremena, posebno Srbin Novak, koji je uspeo da titulu "goata" dobije i zvanično, glasala je cela planeta, Novak je dobio sedam milijardi i 157 glasova, a samo nekih hiljadu "anglosaksonaca" glasalo je za Federera.

ultrasrbin

pre 3 godine

abcd, 29. maj 2020 18:00

E moj prijatelju.
Kako znas tako i pricas.
Za svaki turcizam, hungazrizam, galicizam, germanizam imamo rec u srspkom, ali mi smo skloni da svojatamo tudje i odbacujemo svoje.

мики

pre 3 godine

Sto bi rekao Vilt "zbog mene su menjali pravila da mi otezaju a njemu su menjali da mu olaksaju"
(nm, 29. maj 2020 15:24)

Вилт лупио па остао жив.

мики

pre 3 godine

Dzabar je najveci.
(Straight Outta München, 29. maj 2020 16:01)

већи од њега је Шакил, а виши Сабонис. у којој мери је Џабар већи?

Permafrost

pre 3 godine

Ma kakav Vilt i ostali fosili kad je košarka bila na smešnom nivou, lik ih fizičkom dominacijom razbijao u to vreme je bio visok preko 215 cm, nisu nikako mogli da mu pariraju, Džordan pa Kobi ili Lebron pa iza Luis Alsindor, ostali daleko iza prve četvorke.

Molder

pre 3 godine

Dzordan jeste najbolji to bez daljnjega ali bi po pravilu najbolji morao da bude onaj koji je u karijeri dao najvise koseva u fudbalu najvise golova jer zato su uostalom i placeni...

Uživajte

pre 3 godine

Da je Najki nastao deset godina ranije KAJ bi bio na mestu Dzordana danas. Devedesete su godine kada se desila globalizacija NBA lige a iza toga stoji super marketing jako pametnih ljudi iz NBA tog vremena i lova Najkija. Svake decenije se pojavi jedna sampionska priča i neki košarkaš heroj ali '90te su te gde sve počinje za NBA što se tiče popularnosti i zarade. Drugi šampionski talas Bulsa je bio projekat u koju je upumpana ogromna lova do tada nevidjena ikad. To je bio hajp mašin koji je bio jak kao lokomotiva i kockice su se složile.

Uopšte nemam nameru da umanjujem njegovo leteće visočanstvo (nadimak u koji je Najki upumpao stotine miliona dolara da poatane haushold ime) ali da je Najki samo deset godina ranije nastao svi bi danas pričali o Dzabaru kao GOATu. Ili da je nastao deset godina kasnije to bi bio Onil ili Brajant ili Dankan.

ccc

pre 3 godine

Pa vi ste meni shou ljudi, kazete da je lBJ nabijac statistike, ovak ili onakav, pa da li vi pratite NBA, da li vi smatrate sa MJ nije bio nabijac statistike, au pa sta ja ovde necu procitati i jos kada vidim histeriju oko MJa, nemam komentar. Sta je to Dzordan radio sto ne radi danas 90 posto NBA? kuca sa slobodnjaka na all star u, 50 NBA igraca moze da kuca sa slobodnjaka trenutno, shvatate da je imao najbolji tim, kosarka je ekipni sport, pojedinac nije najbitniji, ima 5 pozicija gde su neke manje a neke vise atraktivne, MJ igra najatraktivniju poziciju beka sutera gde sa svojim atletizmom moze da igra i pleja i visu poziciju, LBJ je krupniji, snazniji, malo manje atraltivan ali reci da ne moze da se spominje u istoj recenici sa MJ, budalastina, ako uspe da izdrzi jos 2, 3 sezone, da osvoji jos koju titulu... inace sam odrastao u eri MJ i smatram da je igra ovakava danas zbog njega ali preterujete zaista, da nije bilo vilta, Medzika, Ajzea, Birda, da nisu podizali nivo lige i igre ne bi bilo ni MJ, Kobija, LBJ, Karija koji je promenio danasnji stil igre trojkama, vremena se menjaju, svako nesto novo donese, tako da jedino mozemo da budemo zahvalni sto se takvi igraci pojave, jer bez njih bi i dalje gledali kosarku kao pre 100 god, kao i svaki drugi sport.

adriano_galliani

pre 3 godine

Vilt i Karim su bili izuzetno visoki centri koji su koristili svoju fizičku dominaciju da ubace loptu ispod koša.

Džordan je leteo do koša sa 10 metara, bukvalno leteo. Bog košarke.

petarczv

pre 3 godine

Evo ga jos jedan koga je jordan ostavio bez titule a lozio se da je bolji od njega pa mu je MJ u finalu ubacio 39p i imao 11ass...

Vilt je bio igrao protiv igrača koji su bili za glavu niži i poluamateri dok Jabar bez roberstona i medzika nije mogo nista da osvoji

boki

pre 3 godine

naravno da je Dzordan najbolji i to je Dreksler nesvjesno i priznao.
jedan igrac ne cini tim a pogledajte sa kakvim krsom od tima je Dzordan osvojio 6 titula. Skoti Pipen jedini ozbiljan saigrac, ostalo blaga jeza. danas prave ekipe sa pa 3-4 superstara i opet nije garant za titulu a kamoli dva puta po tri puta zaredom.

pada

pre 3 godine

Contents
1. MJukela
2. LeBron James
3. Wilt Chamberlain
4. Magic Johnson
5. Kareem Abdul-Jabbar
6. Larry Bird
7. Shaquille O’Neal
8. Kobe Bryant
9. Tim Duncan
10. Oscar Robertson
11. Hakeem Olajuwon
12. Jerry West
13. Moses Malone
14. Karl Malone
15. Julius Erving
16. Kevin Durant
17. Kevin Garnett
18. Elvin Hayes
19. Charles Barkley
20. Walt Frazier
21. Dirk Nowitzki
22. John Havlicek
23. Scottie Pippen
24. Dwyane Wade
25. George Gervin
26. Rick Barry
27. David Robinson
28. Isiah Thomas
29. John Stockton
30. Stephen Curry
31. Alex English
32. Clyde Drexler
33. Patrick Ewing
34. Bill Russell
35. Willis Reed
36. Steve Nash
37. Jason Kidd
38. Allen Iverson
39. Bob Cousy
40. George Mikan
41. Gary Payton
42. Kevin McHale
43. Bob Pettit
44. Ray Allen
45. Reggie Miller
46. Dominique Wilkins
47. Kawhi Leonard
48. Chris Paul
49. Vince Carter
50. Paul Pierce

A da ne spominjemo igrače pre 90-tih

Шумадинац 100%

pre 3 godine

Ало Клајде!!! Ко си ти да кажеш да Џордан није најбољи? Најбољи је, за 25-30 навијача из Србије и региона! Крај! Не јављај се више "ПРОПАЛИ КОШАРКАШУ"!
ХАХХАХАХХАХА

мики

pre 3 godine

Sto bi rekao Vilt "zbog mene su menjali pravila da mi otezaju a njemu su menjali da mu olaksaju"
(nm, 29. maj 2020 15:24)

Вилт лупио па остао жив.

Permafrost

pre 3 godine

Ma kakav Vilt i ostali fosili kad je košarka bila na smešnom nivou, lik ih fizičkom dominacijom razbijao u to vreme je bio visok preko 215 cm, nisu nikako mogli da mu pariraju, Džordan pa Kobi ili Lebron pa iza Luis Alsindor, ostali daleko iza prve četvorke.

Molder

pre 3 godine

Dzordan jeste najbolji to bez daljnjega ali bi po pravilu najbolji morao da bude onaj koji je u karijeri dao najvise koseva u fudbalu najvise golova jer zato su uostalom i placeni...

Jordan iz Drćevca

pre 3 godine

Jordan i Đoković daleko najbolji igrači svih vremena, posebno Srbin Novak, koji je uspeo da titulu "goata" dobije i zvanično, glasala je cela planeta, Novak je dobio sedam milijardi i 157 glasova, a samo nekih hiljadu "anglosaksonaca" glasalo je za Federera.

мики

pre 3 godine

дрекслера је Џордан понизио у плеј офу када су новинари најавили утакмици између "двојице најбољих". Џордан је сматрао да је то увреда, па је лепо доказао. иначе, има ту много мајстора, Пит Маравић, Бил Расел, Чемберлен, Доктор Џеј... много, али ипак је само један Џордан.

Heisenberg

pre 3 godine

Konacno da neko kaze ovako nesto, Majkl jeste najbolji ali otkud to da je Lebron njegov glavni konkurent. Neverovatno koliko se malo pominju u toj prici pre svega Karim i Ervin, a postoji jos nekoliko legendarnih kosarkasa.

macak lucifer

pre 3 godine

Klajde..odglajduj...
ma koliko dobri bili statisticki..ipak oni stoje ispod kosa i cekaju da im neko baci loptu,ili da skoce za njom..tako da...drop it.

boki

pre 3 godine

@ (Alen, 29. maj 2020 14:57)

naravno. pogledati pod karijere igrača pre i poslije dzordana.
sve sam mediokritet.
rodmana ne treba komentarisati, kukoc nista specijalno - petrović, parker, djinobili, novicki, stojakovic (da ne nabrajam dalje)su vanserijski neamericki igraci.
ne znači da ne cijenim njihov doprinos ali realno drugi, treći razred po kvalitetu.

abcd

pre 3 godine

Ovi sto se bune zbog koriscenja "stranih" reci, samo da ih obavestim da mi imamo veoma malo svojih reci, sve ostale su preuzete iz Turskog,Madjarskog,Nemackog, Francuskog....

Lakers

pre 3 godine

Jordan, pa velika provalija, onda vise nija bitno
(aleksandar
Postoji velika provalija ali prvo idu najbolji kosarkasi pa velika provalija, pa Jordan.

ind

pre 3 godine

Dobro je rekao.Jordan takodjer sam nista nije mogao. Pippen je 90im bio medju top 10 igraca,rodman najbolji skakac u povijesti,kukoc 5 puta najbolji eu igrac bio,kerr najbolji tricas po postotku u povijesti. Bio je tu prije i horace grant odlican defanzivac ,13/9 po utakmici skoro double double. Ron harper je prije bullsa takoder 7 ej 7 sezona imao preko 19 poena u nizu a ovde se uvijek rica ko da jordan,lebron ,kobi i ostali sve sami uzimali. Lebron je imao wadea,pa irvinga,lovea,allena, kobi je imao zivotinju gasola ,shaqa prije,pa i fishera. Odom je bio najbolji sesti igrac lige,artest dpoy. Zgadili mi ljudi vise s ovakvim razmisljanjem kosarku. Bravo clyde svaka cast da si ti imao pippena umisto portera mozda bi i ti uzeo titulu.

nebitan srbin

pre 3 godine

pa niko nije gledao u procenat uspesnosti majklu dzordanu.svi pisu o tome koliko je dao poena skokova asistencija ali procenat uspesnosti mu je oko trideset pet posto pa vi vidite.jeste to lepo krasno divno ali majkl je imao sa sobom pipena rodmana kukoca pa je zato veliki. lejkersi su ove godine bili prvi u konferenciji zato sto su pored lebrona sada tu obrva i jos par igraca koji prave tom lebronu livadu.jadno je u timskom sportu govoriti ko je najbolji.jokara je srce denvera ima najvazniju ulogu od svih srba zajedno u nba ali ni on ne bi mogao sve sam i njemu trebaju saigraci da trce kao konji da bi im on asistirao. doncic je na putu da postane mvp u nba ali mora jos mnogo vode da otece dunavom i savom.

мики

pre 3 godine

Dzabar je najveci.
(Straight Outta München, 29. maj 2020 16:01)

већи од њега је Шакил, а виши Сабонис. у којој мери је Џабар већи?

CyberKooryber

pre 3 godine

Ma kakav Vilt i ostali fosili kad je košarka bila na smešnom nivou, lik ih fizičkom dominacijom razbijao u to vreme je bio visok preko 215 cm, nisu nikako mogli da mu pariraju...
(Permafrost, 29. maj 2020 14:37)

Tad anije bilo ljudi visokih 215?? Nije znao niko da igra košarku?? Seltiksi iz tog vremena bi mogli da se nose sa pola današnje NBA kakvi su to igrači bili, a Vilt ih je sam, sa gomilom amatera, ponekad i dobijao. Vilt i Oskar su legende NBA, a svojim komentarom samo pokazuješ osnovno neznanje košarke i pogotovo istorije.
To je isto kao kad bi sad rekao "Ha, Rusija bi sad satrla onu Ameriku kada su tamo jahali kauboji i indijanci, nekoliko maljutki, par stotina tenkova i sve bi pregazili". E, to je isto poređenje koje nema veze sa mozgom.
Čoveče, vilt JOŠ UVEK drži 30% NBA rekorda KOJI NIKADA NEĆE BITI DOSTIGNUTI. Pa, ti pričaj o amaterskom nivou.
A LeBron je samo naduvana panjina koja ne zaslužuje ni prvih deset, običan nabijač statistike kojeg se niko neće sećati za 10ak godina jer neće imati po čemu da ga pamte osim po statistici.
Za razliku od svih ostalih iz prvih 20 najboljih.

Voja

pre 3 godine

Kada procitam vecinu komentara,jasno je da ovde 90% vas loptu nije videlo... Ponasate se kao da je Dzordan vanzemaljac,a pojma nemate izgleda da individualac moze samo da place u kosarci... Sva ova fama oko ove naucno-fantasticne serije o Dzordanu je samo jos jedan dokaz da se ljudi loze samo da bi se lozili...

Sabre

pre 3 godine

blasfemija?! Rili? Iz it samting lajk " blacenje" na srpskom? Ustace taj Karadzic iz groba tu tic ju a lesn...
(caruga, 29. maj 2020 15:25)

Ekcli, nije. Uopste. Pre ce biti bogohuljenje, kad se vec pravis pametan.

Robin Hood

pre 3 godine

Kao neko ko nikada nije bio fan Bostona moram reći da bilo koja rasprava vezana za najboljeg igrača ne može da počne bez Bil Rasela!
Ako je prstenje merilo da Džordana svrsta kao najboljeg zašto se Rasel izostavlja, a zna se da je bio najbolji igrač tadašnjeg Bostona a i lige.

ultrasrbin

pre 3 godine

boki, 29. maj 2020 14:31

Sta si hteo da kazes sa tim da je Pipen jedini dobar igrac. Rodman je lud, ali je izmislio kosarku za pola danasnje NBA. Mogao je Dzordan da forsira sut i puni statistiku kada se znalo da ce 90% promasaja pokupiti Rodman. Koliko je covek imao skokova u proseku? Da ne pominjem sto si zaboravio Granta ili Hodziza ili Armstronga iz 90-92

ccc

pre 3 godine

Pa vi ste meni shou ljudi, kazete da je lBJ nabijac statistike, ovak ili onakav, pa da li vi pratite NBA, da li vi smatrate sa MJ nije bio nabijac statistike, au pa sta ja ovde necu procitati i jos kada vidim histeriju oko MJa, nemam komentar. Sta je to Dzordan radio sto ne radi danas 90 posto NBA? kuca sa slobodnjaka na all star u, 50 NBA igraca moze da kuca sa slobodnjaka trenutno, shvatate da je imao najbolji tim, kosarka je ekipni sport, pojedinac nije najbitniji, ima 5 pozicija gde su neke manje a neke vise atraktivne, MJ igra najatraktivniju poziciju beka sutera gde sa svojim atletizmom moze da igra i pleja i visu poziciju, LBJ je krupniji, snazniji, malo manje atraltivan ali reci da ne moze da se spominje u istoj recenici sa MJ, budalastina, ako uspe da izdrzi jos 2, 3 sezone, da osvoji jos koju titulu... inace sam odrastao u eri MJ i smatram da je igra ovakava danas zbog njega ali preterujete zaista, da nije bilo vilta, Medzika, Ajzea, Birda, da nisu podizali nivo lige i igre ne bi bilo ni MJ, Kobija, LBJ, Karija koji je promenio danasnji stil igre trojkama, vremena se menjaju, svako nesto novo donese, tako da jedino mozemo da budemo zahvalni sto se takvi igraci pojave, jer bez njih bi i dalje gledali kosarku kao pre 100 god, kao i svaki drugi sport.

nm

pre 3 godine

Ma kakav Vilt i ostali fosili kad je košarka bila na smešnom nivou, lik ih fizičkom dominacijom razbijao u to vreme je bio visok preko 215 cm, nisu nikako mogli da mu pariraju, Džordan pa Kobi ili Lebron pa iza Luis Alsindor, ostali daleko iza prve četvorke.
(Permafrost, 29. maj 2020 14:37)

Pa u svakom sportu su genetika i fizicke predispozicije najbitnije. Kao sad da ja kazem lako je dzordanu on se nije umarao zato je tako dobro igrao, nema smisla. Sto bi rekao Vilt "zbog mene su menjali pravila da mi otezaju a njemu su menjali da mu olaksaju"

MethodManWu

pre 3 godine

@*Blackfish
Za ovu petoricu bih se slozio, a za dlaku iza je Tim Dankan, covjek koji je tiho bio bolji igrac i imao uspjesniju karijeru i od Kobija i od Lebrona i Seka, a narocito od Ajversona i MekGrejdija.

Alen

pre 3 godine

boki, 29. maj 2020 14:31


Oces da kazes da su rodman, kukoc losi igraci. Rodman najbolji skakac lige i najbolji defazivni igrac na poziciji centra i cetvorke bio. Ron harper bio los igrac, covek se podredio timu u ostalim ekipama bio zvezda preko 20p i 7as svaku utakmicu i to ne jedna sezona vec dosta sezona.

*Blackfish

pre 3 godine

Mislim da su u konkurenciji Dzordan, Bird, Vilt, Dzabar i Medzik. Po meni, za dlaku iza su Kobi i Lebron (za sada), cak bih ja i Shaq-a stavio blizu. Bilo je jos sjajnih igraca, mozda nekih i individualno boljih (Iverson, Mc Grady, kazu i da je Pit Maravic bio ludilo) ali im se neke stvari nisu poklopile.

Lakers

pre 3 godine

већи од њега је Шакил, а виши Сабонис. у којој мери је Џабар већи?
(мики,
U meri postignutih poena. Saberes broj koseva obojice koje si pomenuo, pa onda puta dva, pa mozda dodjes blizu broja poena koliko ima Dzabar. Razumeo? I jos nesto. Obojica su drvosece za Dzabara.

Sid

pre 3 godine

Sumadinac je najodvratniji lik u komentarima ikada!! Sto je najjace Dzordan u glasovima pobedjuje Lebrona u svim delovima sveta ogromnom razlikom a medju aktivnim igracima dobio 73% glasova a Lebron 11%. Lik pise 25-30 navijaca iz regiona :DD ovo je klasican primer bronsexualca,najgorih fanova ikada!!! Cast izuzecima i normalnima!!

Sid

pre 3 godine

Najjace sto je Draxler i Lebrona pomenuo u istom kontekstu kao Dzordana a ova copina Sumadinac sta napise :DDDD u anketi Dzordan 6000 hiljada glasova Lebron 650. U USA Jordan 69% Lebron 14%. Medju aktivnim igracima MJ 73% Lebron 11%. Medju koledz trenerima MJ 82%. A Dzordan brend za 2019 zaradio vise nego Lebron i ostali zajedno. Toliko o broju "fanova" i broju ljudi. Sto je jos jace Lebronov najbolji prijatelj i biznis partner smatra Dzordana najvecim uz Mela,Wejda,Davisa,Kajrija,Alena lebronovih prijatelja ili saigraca.

ultrasrbin

pre 3 godine

zoran, 29. maj 2020 13:43
Covek se prosr.. sa tim sa 10 metara.
Ali cinjenica da je kuca sa slobodnih i mnoge druge stvari su znak necega drugog a ne fizicke dominacije. Fizicka dominacija kojom neki ovde osporavaju ucinak Cembrlena ili drugig centara se odnosi na sirovu snagu i prednost u visini. Dzordan je ima nadljudske karakteristike, ali i dalje tvrdim da Lebron nema sta da trazi u istoj prici sa njim, kao sto tvrdim da u kosarci ne moze da se izabere individualac GOAT.

ultrasrbin

pre 3 godine

abcd, 29. maj 2020 18:00

E moj prijatelju.
Kako znas tako i pricas.
Za svaki turcizam, hungazrizam, galicizam, germanizam imamo rec u srspkom, ali mi smo skloni da svojatamo tudje i odbacujemo svoje.

Uživajte

pre 3 godine

Da je Najki nastao deset godina ranije KAJ bi bio na mestu Dzordana danas. Devedesete su godine kada se desila globalizacija NBA lige a iza toga stoji super marketing jako pametnih ljudi iz NBA tog vremena i lova Najkija. Svake decenije se pojavi jedna sampionska priča i neki košarkaš heroj ali '90te su te gde sve počinje za NBA što se tiče popularnosti i zarade. Drugi šampionski talas Bulsa je bio projekat u koju je upumpana ogromna lova do tada nevidjena ikad. To je bio hajp mašin koji je bio jak kao lokomotiva i kockice su se složile.

Uopšte nemam nameru da umanjujem njegovo leteće visočanstvo (nadimak u koji je Najki upumpao stotine miliona dolara da poatane haushold ime) ali da je Najki samo deset godina ranije nastao svi bi danas pričali o Dzabaru kao GOATu. Ili da je nastao deset godina kasnije to bi bio Onil ili Brajant ili Dankan.

R.P.F.

pre 3 godine

@ Molder
Ne bas. Kosarka je, po definiciji, kolektivni sport. Da bi neko usao u domen rasprave o najboljem ikada, prvenstveno mora da bude vodja ekipe koja dominira. Nabijaci statistike koji ne osvajaju titule ne mogu biti deo price o GOAT-u.

Kasno je decace, na spavanje

pre 3 godine

Ma kakav Vilt i ostali fosili kad je košarka bila na smešnom nivou, lik ih fizičkom dominacijom razbijao u to vreme je bio visok preko 215 cm, nisu nikako mogli da mu pariraju, Džordan pa Kobi ili Lebron pa iza Luis Alsindor, ostali daleko iza prve četvorke.
(Permafrost)

Mozda, ako imas 12 godina i lozis se na All Star game.

Banjaluka

pre 3 godine

Dosta ljudi koji ovdje komentarisu nikad nije pogledalo ni jednu utakmicu Dzordana... Cinjenica je da je Dzordan pokazao najvise i to Lebron kaze i svi mi koji smo gledali Dzordana to znamo...medjutim kosarka je timski sport, Dzordan kaze ne postoji najveci ikad. Slazem se. Kako porediti razlicite ere, razlicite pozicije u timskom sportu. Ko je najveci fudbaler ikada? Nema ga. Sigurno je lista ESPN realna iz razloga sto su vjerovatno tim redosljedom kosarkasi ostavili najveci utisak u svojim erama. Reci za Lebrona da je drvosjeca moze samo ne znalica. Kako covjek te visine i sa 120 KG misica da ima mekocu jednog Dzordana ili Brajanta koji su bekovi...Jel Sek losiji igrac od npr. Karija. Kako porediti babe i zabe. Totalno promasena tema i rasprava kao i uvijek.

JPR24

pre 3 godine

“Blasfemija”?!
Postoji rec na srpskom jeziku za rec “blasphemy”. To je “svetogrdje”... zasto izmisljate nove reci?
(USA, 29. maj 2020 13:24)

Pa.... Hmm. Tako je najlakše. Pre neki dan je partying postao partijanje !!! Pa ti vidi...

Danilo

pre 3 godine

Svaka cast Karimu ,Cembrlenu i svim visokim igracima .Mojih trojica najvecih igraca su Dzordan,Medzik i Bird .Ne zna se koji je veci majstor od njih trojice .Zajedno imaju 14 titula iz 21 finala ,od samog kraja 70 do kraja devedesetih .I bili bi jos dominantnije da nije bilo Birdovih povreda,Dzordanovog povlacenja i Medzikovog isto prevremenoh povlacenja usled Hiva .Te dve decenije su ujedno bili i najpopunjenije kvalitetnim igracima .