Sreda, 20.05.2020.

17:25

Trojica Srba, po jedan Hrvat, Slovenac i Crnogorac u istočnoevropskom timu Serije A

Italijanski fudbalski portal "Football Italia" napravio je listu najboljih 11 igrača iz istočne Evrope koji su igrali u Seriji A.

Izvor: SS

Trojica Srba, po jedan Hrvat, Slovenac i Crnogorac u istoènoevropskom timu Serije A IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

92 Komentari

Sortiraj po:

drag

pre 3 godine

Otis Thorpe

Kakva virtuoznost Vladimira Jugovica. Covjek je bio izvanredan igrac ali zadnji vezni, radilica a ne znalac. Vidic vam je najbolji pa onda mozda ide on.
Boksic se naigrao utakmica, nije bas toliko puno bio ozlijedjen. Mogao je biti na listi.

Bok

pre 3 godine

@Bok
Vidis, ja sam visio na severu kad smo se molili da pocne Stosic, a ne Jugovic. Nikada nisam bio veliki fan, pa ni danas, igraca koji trce svih 90 minuta, kao navijeni, a kreacija bliska nuli. Izuzetni timski igraci, kojima ako trener pronadje namenu postanu (i ostanu) mnogo boljim nego zapravo jesu. Nisu to igraci koji ikoga naprave boljim nego sto jeste, nego su produkt danasnje igre, gde su neophodni. I tvoj Modric i Jugovic su taj profil igraca. Svaka cast Luki za ucesce u Evropskim titulama Reala, ali, nemoj zaboraviti da je Jugovic osvajao razlicite titule u 5 timova (u dva i Evropske), mada titule u ekipnim sportovima, su upravo to, ekipne titule. Volim da uporedim Milicica i Patrick Ewing-a, drugi je jedan od najboljih centara u istoriji kosarke, ali prvi ima prsten...
Dobro Vi znate da je Modric dobio sve one pojedinacne nagrade zbog izuzetnog izdanja Hrvatske reprezentacije, a ne zbog njegovih epskih igara u Realu. Covek nikada nije bio igrac nedelje/meseca La Liga, a u godini kada je proglasen najboljim fudbalerom na svetu nije niti jednom bio ni u idealnom timu kola La Liga-e.
(m1k3, 20. maj 2020 22:51)

E to ste dobro rekli svaka čast, čuj modrić i kreacija, modrić kreativan igrač?!? Vidi se da dobro razumijete ovu igru ali i košarku, modrić i Miličić izvrsna paralela.

Big_black

pre 3 godine

"Sta reci, Ceska je od poslednjih 6 SP se plasirala samo na 1.Ali je za Hrvatsku supersila jer ima titulu prvaka Evrope. Isto kao sto je Srbija supersila za rupu Hrvatsku jer ima 4 titula. Cestitamo. Objedinili ste titule najvece rupe i mora svetskog fudbala a rang ste Andore i Malte. Oni, kao i vi nemaju nista osvojeno."
(Big_blue, 20. maj 2020 23:15)

Češka nema titulu prvaka Europe, Čehoslovačka ima. Što se Srbije tiče, dječje titule se ne računaju, Zvezdina dva naslova spadaju pod Jugu. Jedine dvije seniorske titule koje imate su one koje sam i naveo (najveće rupe ikad i najveće rupe na jednom turniru) i na čemu sam uredno i čestitao.
A reći da je Srbija za Hrvatsku supersila u nogometu je otprilike isto kao da kažeš da je Dacia Logan limuzina u usporedbi s Golfom VIII.

Otis Thorpe

pre 3 godine

Bokšić je bio čudesan igrač, sa toliko snage, brzine i tehnike koja je neviđena u jednom telu. Ali suviše često povređenom telu. Zbog toga mu nije mesto na listi.
Bonjek mlađima ne znači ništa, to je frajer koji je vukao Poljsku do polufinala SP 82, i bio godinama nezamenljiv u jakom Juveu kad su igrala tri stranca.
Po klubovima u kojima je igrao, uspesima u kojima je bitno doprinosio i sopstvenoj virtuoznosti koju je podređivao timu, Vlada Jugović, najpotcenjeniji igrač u istoriji srpskog fudbala, je prvo ime ovog tima. Osim Piksija, Srbija nema boljeg u poslednjih 40 godina.

Big_blue

pre 3 godine

Što reći, nogometna super-sila ! Posebno u periodu koji si naveo (95-05); od mogućih 5 velikih natjecanja (3 Eura i 2 Mundiala), Srbija je učestvovala čak na dva !
I ne samo to; na jednom od ta dva osvojila je duplu krunu ! Na Euru 2000. objedinila je titulu ekipe sa najviše primljenih golova na jednom turniru kao i ekipe sa prosječno najviše primljenih golova po utakmici ukupno.
Odnosno, ujedinili ste titulu najveće rupe europskih prvenstava svih vremena i najveće rupe na jednom turniru. Jedinstveno postignuće, mora se priznati.
(Big_black, 20. maj 2020 22:45)

Sta reci, Ceska je od poslednjih 6 SP se plasirala samo na 1.Ali je za Hrvatsku supersila jer ima titulu prvaka Evrope. Isto kao sto je Srbija supersila za rupu Hrvatsku jer ima 4 titula. Cestitamo. Objedinili ste titule najvece rupe i mora svetskog fudbala a rang ste Andore i Malte. Oni, kao i vi nemaju nista osvojeno.

m1k3

pre 3 godine

@Bok
Vidis, ja sam visio na severu kad smo se molili da pocne Stosic, a ne Jugovic. Nikada nisam bio veliki fan, pa ni danas, igraca koji trce svih 90 minuta, kao navijeni, a kreacija bliska nuli. Izuzetni timski igraci, kojima ako trener pronadje namenu postanu (i ostanu) mnogo boljim nego zapravo jesu. Nisu to igraci koji ikoga naprave boljim nego sto jeste, nego su produkt danasnje igre, gde su neophodni. I tvoj Modric i Jugovic su taj profil igraca. Svaka cast Luki za ucesce u Evropskim titulama Reala, ali, nemoj zaboraviti da je Jugovic osvajao razlicite titule u 5 timova (u dva i Evropske), mada titule u ekipnim sportovima, su upravo to, ekipne titule. Volim da uporedim Milicica i Patrick Ewing-a, drugi je jedan od najboljih centara u istoriji kosarke, ali prvi ima prsten...
Dobro Vi znate da je Modric dobio sve one pojedinacne nagrade zbog izuzetnog izdanja Hrvatske reprezentacije, a ne zbog njegovih epskih igara u Realu. Covek nikada nije bio igrac nedelje/meseca La Liga, a u godini kada je proglasen najboljim fudbalerom na svetu nije niti jednom bio ni u idealnom timu kola La Liga-e.

Big_black

pre 3 godine

"Svih ostalih 10 igraca medju kojima su i trojica Srba dolaze iz perioda kada je Serija A bila ubedljivo najjaca liga sveta, druga polovina 90-tih i prva polovina 2000-tih.Cisto da se zna ko je fudbalska nacija. Srbi."
(Freddy, 20. maj 2020 17:42)

Što reći, nogometna super-sila ! Posebno u periodu koji si naveo (95-05); od mogućih 5 velikih natjecanja (3 Eura i 2 Mundiala), Srbija je učestvovala čak na dva !
I ne samo to; na jednom od ta dva osvojila je duplu krunu ! Na Euru 2000. objedinila je titulu ekipe sa najviše primljenih golova na jednom turniru kao i ekipe sa prosječno najviše primljenih golova po utakmici ukupno.
Odnosno, ujedinili ste titulu najveće rupe europskih prvenstava svih vremena i najveće rupe na jednom turniru. Jedinstveno postignuće, mora se priznati.

automatski generisan komentar

pre 3 godine

Svih ostalih 10 igraca medju kojima su i trojica Srba dolaze iz perioda kada je Serija A bila ubedljivo najjaca liga sveta, druga polovina 90-tih i prva polovina 2000-tih.Cisto da se zna ko je fudbalska nacija. Srbi (Freddy, 20. maj 2020 17:42)

U tom periodu famu najveceg straha&trepeta za protivnike u Seriji A (ne samo medju Istocnoevroljanima, nego apsolutno, znaci u konkurenciji Baggio, Batistuta, Bergkamp, Viali...) uzivao je Alen Boksic... Eh,sad... nekom je palo na pamet da pravi formaciju 3-6-1 (???). Onda je sasvim normalno da taj jedini napadac bude Sevcenko, samo sto formacija nije bas normalna.

Bok

pre 3 godine

Па видим ја да ти не разумеш скоро ништа. Дао сам ти добронамеран савет да потражиш решење проблема тамо где је узрок. Опет не разумеш ни прочитано пошто негде видиш љутњу код мене а тога нема, можда сажаљења. Наравно да боље пратим од тебе, а што је очигледно из твог не разумевања и поређења различитих играча како по позицијама тако и годинама. Такође и не разумеш да је ово углавном место где ћеш нешто научити тако што ћутиш и пратиш, а не што покушаваш да се правиш паметан са приглупим и јадним цинизмом.
(mr, 20. maj 2020 20:54)

Hvala vam na savjetu, koji priznajem, ne razumijem posve kao i za sto me optuzujete. Radujem se citanju vasih analiza i rang lista u budućnosti. Fudbal/nogomet je radost, posebno kad ga igraju majstori a ne precijenjeni igraci, i kad to analiziraju ljudi koji se razume poput vas.

Kme kmeeeeee

pre 3 godine

Ostariće neki ljudi, a neće dočekati pobjedu nad Hrvatskom. Ko neki Srbi što će ostariti a da neće vidjeti Evropsko prvenstvo.
(Mate iz kante, 20. maj 2020 18:57)

Ostarice neki ljudi ali nece docekati da pobede komplekse od Srbije. Kao neki Hrvati sto ce ostatiri a nece videti nikad fudbalski trofej, za razliku od Srba koji su odavno gledali i EP i trofeje.

Win

pre 3 godine

tako je ,to pokazujete i rezultatima...pogotovo na Europskom prvenstvu ...
(Inntal, 20. maj 2020 21:04)

Mi smo to pokazali rezultati u vidu 4 fudbalska trofeja od kojih je jedan zvani trofej Lige Sampiona, vama nedostizan. Dakle na terenu. Mi ne moramo kao vi da se dokazujemo u kompleksaskim komentarima na sajtovima uspesnijeg suseda dok vam pored imena stoji 0 trofeja rang Malte.

Komšije večito pod nekim "B" kao glavnim gradom, imaju "svoje" uspehe...

pre 3 godine

(Inntal, 20. maj 2020 21:04)

Dok smo mi u Urugvaju UTEMELJIVALI ovu igru ZA CEO SVET, kao i naizmeničnu struju, merenje vremena i da ne nabrajam sad šta sve ne u ta neka vremena, vi ste sedeli doma, nadureni, što su vas germani iz svojih štala nama uvalili u štale. Mi vas primili kao ljude, u pozorišta, u kulturu, jezik, i to dva put, ali vama je draže da čistite štale nego da imate kulturu... da bar neko se pravi i glumi da vredite nečemu i imate ono što nemate.

I u tom periodu, na NAŠEM kontu, jer Beograd je GAZDA BIO, kao što vam je nekoć bio Berlin, Beč, Budimpšeta, a danas Brisel, mi imamo baš sa tih EP dve doprvačke medalje! Sa tim da je jedna uzeta na možda najveću krađu u istoriji fudbala.

I ne prenebegavam seniorsku manjkavost našu danas, za razliku od mladih koji su VIŠE NEGO USPEŠNI i OSVAJAČI, ali kako nam sude već 3 decenije u Evropi, i koje sudije dodeljuju, verovatno kao i kad ste uzeli OI zlato u vaterpolu protiv italijana, jer su italijani prošli jer je nama suđeno što imamo kupaće i što smo u vodi uopšte, verovatno i da smo igrali bolje, našao bi se sudija da koriguje to neki.

No vi hrvašani imate jednu čudnu tradiciju, da na 0,6 stotinki pre kraja slavite pobede, i da ubeđujete ovde nas da istorija počinje 1991., i to posle Baria, a završila se u Rusiji 2018.

Nekako mi to deluje kao neuravnoteženost... pitam se odakle to izvire u vama, a jel ti znaš?

Dragan-Borca

pre 3 godine

Ovde Boksic umesto Bonjeka. Boksic je bio par godina brutalan u Italiji. Kakav Bonjek paristorija. Boksic je bio ubojitiji, moderniji, kompletniji.

Inntal

pre 3 godine

Od 11 igraca, 3 Srbina. Hrvata, Slovenaca i Crnogoraca zajedno kao Srba. Od 11 ukupno igraca samo se moze reci za Handanovica da pripada sadasnjoj i blisko prosloj eri Serije A. Svih ostalih 10 igraca medju kojima su i trojica Srba dolaze iz perioda kada je Serija A bila ubedljivo najjaca liga sveta, druga polovina 90-tih i prva polovina 2000-tih.Cisto da se zna ko je fudbalska nacija. Srbi.
(Freddy, 20. maj 2020 17:42)



tako je ,to pokazujete i rezultatima...pogotovo na Europskom prvenstvu ...

Cetinjanin

pre 3 godine

I kakve to veze ima sa fudbalskim kvalitetima !?

Ovo je izbor za najbolji tim a ne takmicenje ko je kakav covek. To sto je Genije pokazao za tu jednu sezonu, kako ti kazes, to Stankovic nije za celu karijeru
(Napravise od Stankovica na kraju madjionicara, 20. maj 2020 21:22)

U tvojim snovima samo. Stankovic 15 sezona opstao u Italiji, tvog "genija proterali posle par godina jer je bio levo smetalo. Lenj, nemotivisan i los veci deo u Milanu.

Win

pre 3 godine

tako je ,to pokazujete i rezultatima...pogotovo na Europskom prvenstvu ...
(Inntal, 20. maj 2020 21:04)

Mi smo to pokazali rezultatima u vidu 4 fudbalska trofeja od kojih je jedan zvani trofej Lige Sampiona, vama nedostizan. Dakle na terenu. Mi ne moramo kao vi da se dokazujemo u kompleksaskim komentarima na sajtovima uspesnijeg suseda dok vam pored imena stoji 0 trofeja rang Malte.

Napravise od Stankovica na kraju madjionicara

pre 3 godine

Ni najmanje zeleci da omalovazim velicinu Dejana Stankovica ali u Italiji su se bukvalno klanjali samo jednom igracu sa ovih prostora i nadimak su mu dali IL GENIO. Mislim da znate o kome se radi.
(Podgoricanin, 20. maj 2020 19:11)

Znamo. Radi se o onom sto je prodao veru za veceru a u Italiji je odigrao jedva sezonu i po kvalitetnog fudbala za razliku od Stankovica koji ima barem 5 vrhunskih sezona.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cetinjanin, 20. maj 2020 20:18) #

I kakve to veze ima sa fudbalskim kvalitetima !?

Ovo je izbor za najbolji tim a ne takmicenje ko je kakav covek. To sto je Genije pokazao za tu jednu sezonu, kako ti kazes, to Stankovic nije za celu karijeru

Cetinjanin

pre 3 godine

Ni najmanje zeleci da omalovazim velicinu Dejana Stankovica ali u Italiji su se bukvalno klanjali samo jednom igracu sa ovih prostora i nadimak su mu dali IL GENIO. Mislim da znate o kome se radi.
(Podgoricanin, 20. maj 2020 19:11)

Znamo. Radi se o onom sto je prodao veru za veceru a u Italiji je odigrao jedva sezonu i po kvalitetnog fudbala za razliku od Stankovica koji ima barem 5 vrhunskih sezona.

Realno

pre 3 godine

Bokšić je bolji nego svi ovi spomenuti zajedno..Tako je i tretiran u Italiji..Prvi je bio Il fenomeno Ronaldo pa Bokšić...Živio sam u Milanu krajem devedesetih.
(Nikola, 20. maj 2020 18:36)

A ja zivim u Italiji i danas. Nijedan Balkanac u Italiji nije tako visoko tretiran kao Stankovic. Boksic moze da mu pridrzava kaput eventualno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rimini, 20. maj 2020 18:51)

Ajde ne blamiraj se, Stankovic na papiru mozda jeste imao trofejniju karijeru ali je za Boksica smesan igrac bio. I generalno, od svih u ovom timu je mozda i najtanji. Jeste trkac i timski igrac bio, ako ga se uopste secas kao igraca ali dobar samo kako karika u timu. Sav talenat i kvalitet se video i u reprezentaciji kada je trebalo da nosi ekipu a ni blizu nije bio taj tip igraca

mr

pre 3 godine

Ja sam cuo da je jugovic bio bolji od bobana a za modrica "izmislio fudbal". Jel to istina, pripadnik sam mlade generacije pa ne znam. Moze mi neko objasniti ali samo ako se razumije, ne bilo ko
(Bok, 20. maj 2020 19:16)

А што се ти овде свађаш са нама? Зар ти није лакше да одеш на италијанске стране пошто су они бирали и да то са њима расправиш рецимо на немачком, пошто они не разумеју српски?
(mr, 20. maj 2020 19:28)

Ne razumijem zasto se ljutite gospodine, ispričavam se. Samo me zanimalo ako netko moze približit rang odredenih igraca koje nisam gledao. Vi znate dobro rangirati i opcenito se puno više razumijete i kvalitetnije pratite. To primijetio sam po ocjenama igraca koje poznajem.
(Bok, 20. maj 2020 19:58)

Па видим ја да ти не разумеш скоро ништа. Дао сам ти добронамеран савет да потражиш решење проблема тамо где је узрок. Опет не разумеш ни прочитано пошто негде видиш љутњу код мене а тога нема, можда сажаљења. Наравно да боље пратим од тебе, а што је очигледно из твог не разумевања и поређења различитих играча како по позицијама тако и годинама. Такође и не разумеш да је ово углавном место где ћеш нешто научити тако што ћутиш и пратиш, а не што покушаваш да се правиш паметан са приглупим и јадним цинизмом.

?

pre 3 godine

čekaj a Peršić, Bokšić, Jarni, Matrljan, Cico, Tudor, Vlaović, Balaban? Nema mesta? Kako nema mesta? Pa to su srebrno- brončani šampioni vasione?

Nikola MNE

pre 3 godine

Dobra lista, dosta realna a i slazem se da bi se Boksic mozda mogao ugurati tu nedje jer je bio zvjer od igraca. Sto se tice Dejana Savicevica, u fudbalu Genije u svemu ostalom obican seljak, kabadahija i glupan i kao takav mijenja misljenje kako vjetar duva.

Nikola

pre 3 godine

Rimini...
Imaš na YT intervju sa Sinišom Mihajlovicem gde kaže da je Bokšić bio mnogo bolji igrač njega, da je bio pojam u Italiji...IL GRANDE...
A i 17 kg Marsalova srebra je sada u vitrini na Poljudu radi gola Bokšić...

Koliko

pre 3 godine

Četvorica igrača Crvene Zvezde u tom timu....... koliko je velika Zvezda, BRAVO!
(awe, 20. maj 2020 17:32)

Ili jedan igrac Vojvodine, jedan Rada, jedan Buducnosti...svi su u zvezdu dosli kao gotovi igraci, ni jednog niste napravili sem da kazes Stankovica

Pijani zlotvor

pre 3 godine

Hrvatska nije nikakva istocna europa. Zagreb je zapadnije od beca, bratislave, budimpeste, varsave... a oni su kao srednja europa. Najzapadniji dio hr, slo i ceske su u biti na istom meridijanu, razlika u par kilometara. E sad, slavonija zemljopisno nije balkan a dalmacija je, ali dalmacija je mediteran. Hrvatska nije cak ni balkan a kamoli istocna europa.

Lista bez boksica je smijurija, a poneki srbi i dalje zestoko kompleksase.
Cak i da su svi na listi srbi, svih 11, opet smo za vas i 95% repki na svijetu brazil.
Postoje jos neke liste koje su mi puno bitnije gdje nasih ima a vasih ne.
Recimo, peleova lista all time, maradonina lista, lista najboljih strijelaca sp, lista osvajaca zl i naravno lista svih lista- ona osvajaca medalja na sp. :D

mr

pre 3 godine

Ja sam cuo da je jugovic bio bolji od bobana a za modrica "izmislio fudbal". Jel to istina, pripadnik sam mlade generacije pa ne znam. Moze mi neko objasniti ali samo ako se razumije, ne bilo ko
(Bok, 20. maj 2020 19:16)

А што се ти овде свађаш са нама? Зар ти није лакше да одеш на италијанске стране пошто су они бирали и да то са њима расправиш рецимо на немачком, пошто они не разумеју српски?

GodraPG

pre 3 godine

Realno svi do jednog inferiorni naspram našeg genija, Dejana Savićevića, jedino su Nedved i Ševa njegov nivo zvijezda. Idelni Kapelov tim svih vremena. Dejo je tu bez ikakvih problema, po riječima samog Kapela.

Bok

pre 3 godine

Ja sam cuo da je jugovic bio bolji od bobana a za modrica "izmislio fudbal". Jel to istina, pripadnik sam mlade generacije pa ne znam. Moze mi neko objasniti ali samo ako se razumije, ne bilo ko

Bok

pre 3 godine

Ja sam cuo da je jugovic bio bolji od bobana a za modrica "izmislio fudbal". Jel to istina, pripadnik sam mlade generacije pa ne znam. Moze mi neko objasniti ali samo ako se razumije, ne bilo ko
(Bok, 20. maj 2020 19:16)

А што се ти овде свађаш са нама? Зар ти није лакше да одеш на италијанске стране пошто су они бирали и да то са њима расправиш рецимо на немачком, пошто они не разумеју српски?
(mr, 20. maj 2020 19:28)

Ne razumijem zasto se ljutite gospodine, ispričavam se. Samo me zanimalo ako netko moze približit rang odredenih igraca koje nisam gledao. Vi znate dobro rangirati i opcenito se puno više razumijete i kvalitetnije pratite. To primijetio sam po ocjenama igraca koje poznajem.

Johny Grobar

pre 3 godine

Imponuje, ali da se ne zezamo, ja bih radije da nas poguraju to cetvrfinala nekog svetskog ili slicno. Ovako sve staje na individualnim priznanjima.

picasso

pre 3 godine

Voleo bih da mi neko jednom ozbiljno
objasni koji je kriterijum za svrstavanje pod termin « Istocna Evropa », iza koga se krije jedva skriveni rasizam prema Slovenima. Svako ko pogleda geografsku kartu Evrope, videce da su Srbija, Hrvatska, a narocito Slovenija ili Ceska u samom srcu kontinenta i da blage veze sa Istokom nemaju. Cak ni Rumunija ili Poljska nisu istocna Evropa, vec se to moze reci samo za Ukrajinu, Belorusiju i Rusiju (i eventualno Balticke republike mada one vise spadaju pod Sever). Ako se misli na politicku podelu iz hladnog rata na istocni i zapadni blok, koja ne postoji vec 30 godina, bivsa Jugoslavija ni po tom kriterijumu nije pripadala istocnom bloku s obzirom da je bila nesvrstana. Ta prica je jedna teska rasisticka podvala koje vecina ljudi na zalost nije svesna i prihvata je kao takvu.

ja iz SR

pre 3 godine

"Hrvatska nije nikakva istocna europa. Zagreb je zapadnije od beca, bratislave, budimpeste, varsave." pijani


Zagreb je na Balkanu, opet se sramotis sa neznanjem...

Podgoricanin

pre 3 godine

A ja zivim u Italiji i danas. Nijedan Balkanac u Italiji nije tako visoko tretiran kao Stankovic. Boksic moze da mu pridrzava kaput eventualno.
(Rimini, 20. maj 2020 18:51)

Ni najmanje zeleci da omalovazim velicinu Dejana Stankovica ali u Italiji su se bukvalno klanjali samo jednom igracu sa ovih prostora i nadimak su mu dali IL GENIO. Mislim da znate o kome se radi.

g.m.

pre 3 godine

Uz svo postovanje 3 Nemca I 3 Holandjanina (Znamo koja krajem 80') Diego M. I Kareka isto moze, ali najbolji duo u Serie A Z.Bonjek I M.Platini... Kakav igrac je bio Z.Bonjek pa to je bruka ... On I Genije, pa to je strasno iz ovog tima..

GodraPG

pre 3 godine

Savićević je Crnogorac na kvadrat. To se zna vrlo. Zato i nije Zvezdina Zvezda i Delije mu skandiraju poruke mržnje, a donio im titulu prvaka Evrope. Pošteno nema šta. Dosta maštanja Nikola.

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

@Godra Pg

Genije je postao u Beogradu, na najvećoj sceni, najvećeg kluba. U Podgorici da je ostao, igrao bi mali fudbal u Zabjelu. Fakti.

Ako si mlad, moraš da znaš da je Dejo srbovao kao niko 90ih, pevao od Sinđelića do Ko to kaže. Ima i snimaka. Mila i Milovanja se setio tek 2008 kad su se ispraznili džepovi.

Nikola

pre 3 godine

Bokšić je bolji nego svi ovi spomenuti zajedno..Tako je i tretiran u Italiji..Prvi je bio Il fenomeno Ronaldo pa Bokšić...Živio sam u Milanu krajem devedesetih.

Djoksa

pre 3 godine

Ovog Stankovića ne mogu očima da vidim. Ono što sam oduvek pričao evo crno na belo stoji u tekstu. Čovek je trčao i ginuo za druge zvezde u timu. Ali kad dođe u reprezentaciju pa mu selektor svali na pleća svu odgovornost, da od njega igra zavisi, da nema zvezda u timu za koje će on da trči, onda ga nigde nije bilo. To mu nije ni najmanje smetalo da pravi klanove u reprezentaciji i da odstranjuje igrače koji mu nisu po volji (Kežman). "Kruna" njegove karijere je SP u Južnoj Africi i meč protiv Australije, gde je pokazao svu svoju nemoć. A evo sad kao trener Zvezde je najavljivao ofanzivnu igru i moderan fudbal a posle derbija koji je jednoglasno proglašen najgorim u istoriji je hladno izjavio da zadovoljan igrom. Licemer bio, licemer ostao.

Mate

pre 3 godine

Pa dobro, lista ko lista, ovisi ko je sastavlja. Pa meni su Boban, Bokšić, Perišić, Manđukić bolji nego ovi rudari poput Stankovića, al ajde. Jugović definitivno, Mihajlović i Savićević isto. To je ta klasa sve slično po meni. Pa tu bi bili svi iz ExYU, osim Ševčenka, i Nedved bi imao pravo da kaže da može da se ugura.

A sad omiljena provokacija za žabare.. Jel znate da još uvijek NIKAD niste pobijedili Hrvatsku?
Redovno ih trpamo, i u prijateljskim, i u kvalifikacijama, na velikim takmičenjima.. Već nas odavna zovu "Hrvatsko prokletstvo".
Ostariće neki ljudi, a neće dočekati pobjedu nad Hrvatskom. Ko neki Srbi što će ostariti a da neće vidjeti Evropsko prvenstvo.

Рајко Четник

pre 3 godine

Нажалост данашњи српски фудбалери у односу на ове гиганте нису ни бледа копија бивших величина. Одскаче мало Тадић и нико више.

Milan

pre 3 godine

Vladimir Jugovic, kakva je to igracina bio. Njegov legedarni gol iz penala za Juve u finalu lige sampiona. Sredina terena - Jugovic- Dechamps - Zidane

Lazar

pre 3 godine

UUUHHH zar ni je bilo mesta za velikoga Zlatana Ibrahimovica? Znam ne ki ce reci on je svedjanin a ja kazem malo morgen. Jer sta posijes to se i zanje. Pozdrav svima.

zdravkogf

pre 3 godine

Savićević je Srbin jer je rekao u jednoj radijo emisiji daje kršten u srpskoj crkvi i da u krštenici pise daje Srbin rodjen u Crnoj gori.

drago je i nama

pre 3 godine

Hahaha ovog jadnog nece nikad pustiti, ubilo ga ljeto 2018-e.
(drago, 20. maj 2020 18:08)

Hahah vas jadnike prolece i zima 1991-e odavno ubijaju, hteli bi pehar LS ali ne moze.

Rimini

pre 3 godine

Bokšić je bolji nego svi ovi spomenuti zajedno..Tako je i tretiran u Italiji..Prvi je bio Il fenomeno Ronaldo pa Bokšić...Živio sam u Milanu krajem devedesetih.
(Nikola, 20. maj 2020 18:36)

A ja zivim u Italiji i danas. Nijedan Balkanac u Italiji nije tako visoko tretiran kao Stankovic. Boksic moze da mu pridrzava kaput eventualno.

Antonio Conte

pre 3 godine

Vladimir Jugovic, kakva je to igracina bio. Njegov legedarni gol iz penala za Juve u finalu lige sampiona. Sredina terena - Jugovic- Dechamps - Zidane
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan, 20. maj 2020 18:42)

Sjecam se, nismo bili na cisto ko je bolji zidane ili jugovic dok sam ih gledali zajedno na terenu s klupe ja i Paolo Sousa

Sloboda narodu

pre 3 godine

Boban zalutao ovdje, prica dobro talijanski pa ga stavili. Nevjerojatno koliko su Srbi talentirani za nogomet, od piksija Mihe, juge, Stankovica do vidica, tadica i Mitrovica. Od nasih jedino Prosinecki stane u tu pricu i u zadnjih 10 godina Mario Pašalić.

petar markovic

pre 3 godine

Samo jedan Hrvat a cak troje Srbijanaca?! A umisljamo da smo nogometna velesila....
(Pijani zlotvor, 20. maj 2020 17:43)


3 srbina plus jos jedan etnicki srbin za kojeg ne znam kako se izjasnjava. od te cetvorice srba 2 su srbijanci, mihajlovic je hrvatijanac a savicevic crnogorac

Стара школа

pre 3 godine

Какви су само играчи играли за Звезду!!! Само из Италије додајте ту још и Панчева, Басту...

petokoronaš

pre 3 godine

I onda dodje ovdje neki balavi pristavac iz Hrvatske sramotit nas pricom kako je Mandzo u Juventusu bio neka zvijezda. A nitko ga ni ne pamti par mjeseci posto je otisao. Srba cak trojica,cestitke. Zasluzeno.

Freddy

pre 3 godine

Od 11 igraca, 3 Srbina. Hrvata, Slovenaca i Crnogoraca zajedno kao Srba. Od 11 ukupno igraca samo se moze reci za Handanovica da pripada sadasnjoj i blisko prosloj eri Serije A. Svih ostalih 10 igraca medju kojima su i trojica Srba dolaze iz perioda kada je Serija A bila ubedljivo najjaca liga sveta, druga polovina 90-tih i prva polovina 2000-tih.Cisto da se zna ko je fudbalska nacija. Srbi.

leptirica

pre 3 godine

Srba tri puta vise od Hrvata u povijesti jedne od najjacih liga jedne od najvecih nogometnih zemalja svijeta?! Nema veze. Mi smo i dalje jaci u nogometnim mitovima od Srba. Bar tri puta jaci.

Ivan

pre 3 godine

Vlada Jugovic je jedan od najboljih nasih igraca koje sam ikada imao prilike da gledam, necu reci da je najbolji, ali sigurno medju najboljima. Ovde je dosta potcenjena njegova karijera iz nekog razloga. Pogledajte samo klubove u kojima je igrao. Imate i izjavu koju je nedavno dao njegov saigrac iz Juvea, Fabricio Ravaneli koji je rekao da je Jugovic bio bolji i od Del Pjera i od Badja koju su u to vreme bili u ocima javnosti najbolji igraci u Italiji.

prika iz susjedstva

pre 3 godine

Srbi su oduvijek dominirali Italijom.Nekada Jugovic, Mihajlovic, Stankovic a sada Milinkovic Savic. Nas Hrvata kada je Italija bila najjace nogometno podrucje svijeta nije bilo nigdje. Samo Zvone uspio spasiti malo sramote.

Ivan

pre 3 godine

Vlada Jugovic je jedan od najboljih nasih igraca koje sam ikada imao prilike da gledam, necu reci da je najbolji, ali sigurno medju najboljima. Ovde je dosta potcenjena njegova karijera iz nekog razloga. Pogledajte samo klubove u kojima je igrao. Imate i izjavu koju je nedavno dao njegov saigrac iz Juvea, Fabricio Ravaneli koji je rekao da je Jugovic bio bolji i od Del Pjera i od Badja koju su u to vreme bili u ocima javnosti najbolji igraci u Italiji.

prika iz susjedstva

pre 3 godine

Srbi su oduvijek dominirali Italijom.Nekada Jugovic, Mihajlovic, Stankovic a sada Milinkovic Savic. Nas Hrvata kada je Italija bila najjace nogometno podrucje svijeta nije bilo nigdje. Samo Zvone uspio spasiti malo sramote.

petokoronaš

pre 3 godine

I onda dodje ovdje neki balavi pristavac iz Hrvatske sramotit nas pricom kako je Mandzo u Juventusu bio neka zvijezda. A nitko ga ni ne pamti par mjeseci posto je otisao. Srba cak trojica,cestitke. Zasluzeno.

Freddy

pre 3 godine

Od 11 igraca, 3 Srbina. Hrvata, Slovenaca i Crnogoraca zajedno kao Srba. Od 11 ukupno igraca samo se moze reci za Handanovica da pripada sadasnjoj i blisko prosloj eri Serije A. Svih ostalih 10 igraca medju kojima su i trojica Srba dolaze iz perioda kada je Serija A bila ubedljivo najjaca liga sveta, druga polovina 90-tih i prva polovina 2000-tih.Cisto da se zna ko je fudbalska nacija. Srbi.

Milan

pre 3 godine

Vladimir Jugovic, kakva je to igracina bio. Njegov legedarni gol iz penala za Juve u finalu lige sampiona. Sredina terena - Jugovic- Dechamps - Zidane

picasso

pre 3 godine

Voleo bih da mi neko jednom ozbiljno
objasni koji je kriterijum za svrstavanje pod termin « Istocna Evropa », iza koga se krije jedva skriveni rasizam prema Slovenima. Svako ko pogleda geografsku kartu Evrope, videce da su Srbija, Hrvatska, a narocito Slovenija ili Ceska u samom srcu kontinenta i da blage veze sa Istokom nemaju. Cak ni Rumunija ili Poljska nisu istocna Evropa, vec se to moze reci samo za Ukrajinu, Belorusiju i Rusiju (i eventualno Balticke republike mada one vise spadaju pod Sever). Ako se misli na politicku podelu iz hladnog rata na istocni i zapadni blok, koja ne postoji vec 30 godina, bivsa Jugoslavija ni po tom kriterijumu nije pripadala istocnom bloku s obzirom da je bila nesvrstana. Ta prica je jedna teska rasisticka podvala koje vecina ljudi na zalost nije svesna i prihvata je kao takvu.

Рајко Четник

pre 3 godine

Нажалост данашњи српски фудбалери у односу на ове гиганте нису ни бледа копија бивших величина. Одскаче мало Тадић и нико више.

Стара школа

pre 3 godine

Какви су само играчи играли за Звезду!!! Само из Италије додајте ту још и Панчева, Басту...

Mate

pre 3 godine

Pa dobro, lista ko lista, ovisi ko je sastavlja. Pa meni su Boban, Bokšić, Perišić, Manđukić bolji nego ovi rudari poput Stankovića, al ajde. Jugović definitivno, Mihajlović i Savićević isto. To je ta klasa sve slično po meni. Pa tu bi bili svi iz ExYU, osim Ševčenka, i Nedved bi imao pravo da kaže da može da se ugura.

A sad omiljena provokacija za žabare.. Jel znate da još uvijek NIKAD niste pobijedili Hrvatsku?
Redovno ih trpamo, i u prijateljskim, i u kvalifikacijama, na velikim takmičenjima.. Već nas odavna zovu "Hrvatsko prokletstvo".
Ostariće neki ljudi, a neće dočekati pobjedu nad Hrvatskom. Ko neki Srbi što će ostariti a da neće vidjeti Evropsko prvenstvo.

petar markovic

pre 3 godine

Samo jedan Hrvat a cak troje Srbijanaca?! A umisljamo da smo nogometna velesila....
(Pijani zlotvor, 20. maj 2020 17:43)


3 srbina plus jos jedan etnicki srbin za kojeg ne znam kako se izjasnjava. od te cetvorice srba 2 su srbijanci, mihajlovic je hrvatijanac a savicevic crnogorac

zdravkogf

pre 3 godine

Savićević je Srbin jer je rekao u jednoj radijo emisiji daje kršten u srpskoj crkvi i da u krštenici pise daje Srbin rodjen u Crnoj gori.

Nikola

pre 3 godine

Bokšić je bolji nego svi ovi spomenuti zajedno..Tako je i tretiran u Italiji..Prvi je bio Il fenomeno Ronaldo pa Bokšić...Živio sam u Milanu krajem devedesetih.

Rimini

pre 3 godine

Bokšić je bolji nego svi ovi spomenuti zajedno..Tako je i tretiran u Italiji..Prvi je bio Il fenomeno Ronaldo pa Bokšić...Živio sam u Milanu krajem devedesetih.
(Nikola, 20. maj 2020 18:36)

A ja zivim u Italiji i danas. Nijedan Balkanac u Italiji nije tako visoko tretiran kao Stankovic. Boksic moze da mu pridrzava kaput eventualno.

Realno

pre 3 godine

Bokšić je bolji nego svi ovi spomenuti zajedno..Tako je i tretiran u Italiji..Prvi je bio Il fenomeno Ronaldo pa Bokšić...Živio sam u Milanu krajem devedesetih.
(Nikola, 20. maj 2020 18:36)

A ja zivim u Italiji i danas. Nijedan Balkanac u Italiji nije tako visoko tretiran kao Stankovic. Boksic moze da mu pridrzava kaput eventualno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rimini, 20. maj 2020 18:51)

Ajde ne blamiraj se, Stankovic na papiru mozda jeste imao trofejniju karijeru ali je za Boksica smesan igrac bio. I generalno, od svih u ovom timu je mozda i najtanji. Jeste trkac i timski igrac bio, ako ga se uopste secas kao igraca ali dobar samo kako karika u timu. Sav talenat i kvalitet se video i u reprezentaciji kada je trebalo da nosi ekipu a ni blizu nije bio taj tip igraca

leptirica

pre 3 godine

Srba tri puta vise od Hrvata u povijesti jedne od najjacih liga jedne od najvecih nogometnih zemalja svijeta?! Nema veze. Mi smo i dalje jaci u nogometnim mitovima od Srba. Bar tri puta jaci.

Sloboda narodu

pre 3 godine

Boban zalutao ovdje, prica dobro talijanski pa ga stavili. Nevjerojatno koliko su Srbi talentirani za nogomet, od piksija Mihe, juge, Stankovica do vidica, tadica i Mitrovica. Od nasih jedino Prosinecki stane u tu pricu i u zadnjih 10 godina Mario Pašalić.

ja iz SR

pre 3 godine

"Hrvatska nije nikakva istocna europa. Zagreb je zapadnije od beca, bratislave, budimpeste, varsave." pijani


Zagreb je na Balkanu, opet se sramotis sa neznanjem...

Koliko

pre 3 godine

Četvorica igrača Crvene Zvezde u tom timu....... koliko je velika Zvezda, BRAVO!
(awe, 20. maj 2020 17:32)

Ili jedan igrac Vojvodine, jedan Rada, jedan Buducnosti...svi su u zvezdu dosli kao gotovi igraci, ni jednog niste napravili sem da kazes Stankovica

Djoksa

pre 3 godine

Ovog Stankovića ne mogu očima da vidim. Ono što sam oduvek pričao evo crno na belo stoji u tekstu. Čovek je trčao i ginuo za druge zvezde u timu. Ali kad dođe u reprezentaciju pa mu selektor svali na pleća svu odgovornost, da od njega igra zavisi, da nema zvezda u timu za koje će on da trči, onda ga nigde nije bilo. To mu nije ni najmanje smetalo da pravi klanove u reprezentaciji i da odstranjuje igrače koji mu nisu po volji (Kežman). "Kruna" njegove karijere je SP u Južnoj Africi i meč protiv Australije, gde je pokazao svu svoju nemoć. A evo sad kao trener Zvezde je najavljivao ofanzivnu igru i moderan fudbal a posle derbija koji je jednoglasno proglašen najgorim u istoriji je hladno izjavio da zadovoljan igrom. Licemer bio, licemer ostao.

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

@Godra Pg

Genije je postao u Beogradu, na najvećoj sceni, najvećeg kluba. U Podgorici da je ostao, igrao bi mali fudbal u Zabjelu. Fakti.

Ako si mlad, moraš da znaš da je Dejo srbovao kao niko 90ih, pevao od Sinđelića do Ko to kaže. Ima i snimaka. Mila i Milovanja se setio tek 2008 kad su se ispraznili džepovi.

Pijani zlotvor

pre 3 godine

Hrvatska nije nikakva istocna europa. Zagreb je zapadnije od beca, bratislave, budimpeste, varsave... a oni su kao srednja europa. Najzapadniji dio hr, slo i ceske su u biti na istom meridijanu, razlika u par kilometara. E sad, slavonija zemljopisno nije balkan a dalmacija je, ali dalmacija je mediteran. Hrvatska nije cak ni balkan a kamoli istocna europa.

Lista bez boksica je smijurija, a poneki srbi i dalje zestoko kompleksase.
Cak i da su svi na listi srbi, svih 11, opet smo za vas i 95% repki na svijetu brazil.
Postoje jos neke liste koje su mi puno bitnije gdje nasih ima a vasih ne.
Recimo, peleova lista all time, maradonina lista, lista najboljih strijelaca sp, lista osvajaca zl i naravno lista svih lista- ona osvajaca medalja na sp. :D

Nikola MNE

pre 3 godine

Dobra lista, dosta realna a i slazem se da bi se Boksic mozda mogao ugurati tu nedje jer je bio zvjer od igraca. Sto se tice Dejana Savicevica, u fudbalu Genije u svemu ostalom obican seljak, kabadahija i glupan i kao takav mijenja misljenje kako vjetar duva.

Podgoricanin

pre 3 godine

A ja zivim u Italiji i danas. Nijedan Balkanac u Italiji nije tako visoko tretiran kao Stankovic. Boksic moze da mu pridrzava kaput eventualno.
(Rimini, 20. maj 2020 18:51)

Ni najmanje zeleci da omalovazim velicinu Dejana Stankovica ali u Italiji su se bukvalno klanjali samo jednom igracu sa ovih prostora i nadimak su mu dali IL GENIO. Mislim da znate o kome se radi.

mr

pre 3 godine

Ja sam cuo da je jugovic bio bolji od bobana a za modrica "izmislio fudbal". Jel to istina, pripadnik sam mlade generacije pa ne znam. Moze mi neko objasniti ali samo ako se razumije, ne bilo ko
(Bok, 20. maj 2020 19:16)

А што се ти овде свађаш са нама? Зар ти није лакше да одеш на италијанске стране пошто су они бирали и да то са њима расправиш рецимо на немачком, пошто они не разумеју српски?

Inntal

pre 3 godine

Od 11 igraca, 3 Srbina. Hrvata, Slovenaca i Crnogoraca zajedno kao Srba. Od 11 ukupno igraca samo se moze reci za Handanovica da pripada sadasnjoj i blisko prosloj eri Serije A. Svih ostalih 10 igraca medju kojima su i trojica Srba dolaze iz perioda kada je Serija A bila ubedljivo najjaca liga sveta, druga polovina 90-tih i prva polovina 2000-tih.Cisto da se zna ko je fudbalska nacija. Srbi.
(Freddy, 20. maj 2020 17:42)



tako je ,to pokazujete i rezultatima...pogotovo na Europskom prvenstvu ...

Dragan-Borca

pre 3 godine

Ovde Boksic umesto Bonjeka. Boksic je bio par godina brutalan u Italiji. Kakav Bonjek paristorija. Boksic je bio ubojitiji, moderniji, kompletniji.

drago je i nama

pre 3 godine

Hahaha ovog jadnog nece nikad pustiti, ubilo ga ljeto 2018-e.
(drago, 20. maj 2020 18:08)

Hahah vas jadnike prolece i zima 1991-e odavno ubijaju, hteli bi pehar LS ali ne moze.

GodraPG

pre 3 godine

Savićević je Crnogorac na kvadrat. To se zna vrlo. Zato i nije Zvezdina Zvezda i Delije mu skandiraju poruke mržnje, a donio im titulu prvaka Evrope. Pošteno nema šta. Dosta maštanja Nikola.

Cetinjanin

pre 3 godine

Ni najmanje zeleci da omalovazim velicinu Dejana Stankovica ali u Italiji su se bukvalno klanjali samo jednom igracu sa ovih prostora i nadimak su mu dali IL GENIO. Mislim da znate o kome se radi.
(Podgoricanin, 20. maj 2020 19:11)

Znamo. Radi se o onom sto je prodao veru za veceru a u Italiji je odigrao jedva sezonu i po kvalitetnog fudbala za razliku od Stankovica koji ima barem 5 vrhunskih sezona.

Nikola

pre 3 godine

Rimini...
Imaš na YT intervju sa Sinišom Mihajlovicem gde kaže da je Bokšić bio mnogo bolji igrač njega, da je bio pojam u Italiji...IL GRANDE...
A i 17 kg Marsalova srebra je sada u vitrini na Poljudu radi gola Bokšić...

Big_black

pre 3 godine

"Svih ostalih 10 igraca medju kojima su i trojica Srba dolaze iz perioda kada je Serija A bila ubedljivo najjaca liga sveta, druga polovina 90-tih i prva polovina 2000-tih.Cisto da se zna ko je fudbalska nacija. Srbi."
(Freddy, 20. maj 2020 17:42)

Što reći, nogometna super-sila ! Posebno u periodu koji si naveo (95-05); od mogućih 5 velikih natjecanja (3 Eura i 2 Mundiala), Srbija je učestvovala čak na dva !
I ne samo to; na jednom od ta dva osvojila je duplu krunu ! Na Euru 2000. objedinila je titulu ekipe sa najviše primljenih golova na jednom turniru kao i ekipe sa prosječno najviše primljenih golova po utakmici ukupno.
Odnosno, ujedinili ste titulu najveće rupe europskih prvenstava svih vremena i najveće rupe na jednom turniru. Jedinstveno postignuće, mora se priznati.

Big_black

pre 3 godine

"Sta reci, Ceska je od poslednjih 6 SP se plasirala samo na 1.Ali je za Hrvatsku supersila jer ima titulu prvaka Evrope. Isto kao sto je Srbija supersila za rupu Hrvatsku jer ima 4 titula. Cestitamo. Objedinili ste titule najvece rupe i mora svetskog fudbala a rang ste Andore i Malte. Oni, kao i vi nemaju nista osvojeno."
(Big_blue, 20. maj 2020 23:15)

Češka nema titulu prvaka Europe, Čehoslovačka ima. Što se Srbije tiče, dječje titule se ne računaju, Zvezdina dva naslova spadaju pod Jugu. Jedine dvije seniorske titule koje imate su one koje sam i naveo (najveće rupe ikad i najveće rupe na jednom turniru) i na čemu sam uredno i čestitao.
A reći da je Srbija za Hrvatsku supersila u nogometu je otprilike isto kao da kažeš da je Dacia Logan limuzina u usporedbi s Golfom VIII.

Antonio Conte

pre 3 godine

Vladimir Jugovic, kakva je to igracina bio. Njegov legedarni gol iz penala za Juve u finalu lige sampiona. Sredina terena - Jugovic- Dechamps - Zidane
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan, 20. maj 2020 18:42)

Sjecam se, nismo bili na cisto ko je bolji zidane ili jugovic dok sam ih gledali zajedno na terenu s klupe ja i Paolo Sousa

Bok

pre 3 godine

Ja sam cuo da je jugovic bio bolji od bobana a za modrica "izmislio fudbal". Jel to istina, pripadnik sam mlade generacije pa ne znam. Moze mi neko objasniti ali samo ako se razumije, ne bilo ko

?

pre 3 godine

čekaj a Peršić, Bokšić, Jarni, Matrljan, Cico, Tudor, Vlaović, Balaban? Nema mesta? Kako nema mesta? Pa to su srebrno- brončani šampioni vasione?

Lazar

pre 3 godine

UUUHHH zar ni je bilo mesta za velikoga Zlatana Ibrahimovica? Znam ne ki ce reci on je svedjanin a ja kazem malo morgen. Jer sta posijes to se i zanje. Pozdrav svima.

Otis Thorpe

pre 3 godine

Bokšić je bio čudesan igrač, sa toliko snage, brzine i tehnike koja je neviđena u jednom telu. Ali suviše često povređenom telu. Zbog toga mu nije mesto na listi.
Bonjek mlađima ne znači ništa, to je frajer koji je vukao Poljsku do polufinala SP 82, i bio godinama nezamenljiv u jakom Juveu kad su igrala tri stranca.
Po klubovima u kojima je igrao, uspesima u kojima je bitno doprinosio i sopstvenoj virtuoznosti koju je podređivao timu, Vlada Jugović, najpotcenjeniji igrač u istoriji srpskog fudbala, je prvo ime ovog tima. Osim Piksija, Srbija nema boljeg u poslednjih 40 godina.

Kme kmeeeeee

pre 3 godine

Ostariće neki ljudi, a neće dočekati pobjedu nad Hrvatskom. Ko neki Srbi što će ostariti a da neće vidjeti Evropsko prvenstvo.
(Mate iz kante, 20. maj 2020 18:57)

Ostarice neki ljudi ali nece docekati da pobede komplekse od Srbije. Kao neki Hrvati sto ce ostatiri a nece videti nikad fudbalski trofej, za razliku od Srba koji su odavno gledali i EP i trofeje.

GodraPG

pre 3 godine

Realno svi do jednog inferiorni naspram našeg genija, Dejana Savićevića, jedino su Nedved i Ševa njegov nivo zvijezda. Idelni Kapelov tim svih vremena. Dejo je tu bez ikakvih problema, po riječima samog Kapela.

Johny Grobar

pre 3 godine

Imponuje, ali da se ne zezamo, ja bih radije da nas poguraju to cetvrfinala nekog svetskog ili slicno. Ovako sve staje na individualnim priznanjima.

Napravise od Stankovica na kraju madjionicara

pre 3 godine

Ni najmanje zeleci da omalovazim velicinu Dejana Stankovica ali u Italiji su se bukvalno klanjali samo jednom igracu sa ovih prostora i nadimak su mu dali IL GENIO. Mislim da znate o kome se radi.
(Podgoricanin, 20. maj 2020 19:11)

Znamo. Radi se o onom sto je prodao veru za veceru a u Italiji je odigrao jedva sezonu i po kvalitetnog fudbala za razliku od Stankovica koji ima barem 5 vrhunskih sezona.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cetinjanin, 20. maj 2020 20:18) #

I kakve to veze ima sa fudbalskim kvalitetima !?

Ovo je izbor za najbolji tim a ne takmicenje ko je kakav covek. To sto je Genije pokazao za tu jednu sezonu, kako ti kazes, to Stankovic nije za celu karijeru

automatski generisan komentar

pre 3 godine

Svih ostalih 10 igraca medju kojima su i trojica Srba dolaze iz perioda kada je Serija A bila ubedljivo najjaca liga sveta, druga polovina 90-tih i prva polovina 2000-tih.Cisto da se zna ko je fudbalska nacija. Srbi (Freddy, 20. maj 2020 17:42)

U tom periodu famu najveceg straha&trepeta za protivnike u Seriji A (ne samo medju Istocnoevroljanima, nego apsolutno, znaci u konkurenciji Baggio, Batistuta, Bergkamp, Viali...) uzivao je Alen Boksic... Eh,sad... nekom je palo na pamet da pravi formaciju 3-6-1 (???). Onda je sasvim normalno da taj jedini napadac bude Sevcenko, samo sto formacija nije bas normalna.

Bok

pre 3 godine

Па видим ја да ти не разумеш скоро ништа. Дао сам ти добронамеран савет да потражиш решење проблема тамо где је узрок. Опет не разумеш ни прочитано пошто негде видиш љутњу код мене а тога нема, можда сажаљења. Наравно да боље пратим од тебе, а што је очигледно из твог не разумевања и поређења различитих играча како по позицијама тако и годинама. Такође и не разумеш да је ово углавном место где ћеш нешто научити тако што ћутиш и пратиш, а не што покушаваш да се правиш паметан са приглупим и јадним цинизмом.
(mr, 20. maj 2020 20:54)

Hvala vam na savjetu, koji priznajem, ne razumijem posve kao i za sto me optuzujete. Radujem se citanju vasih analiza i rang lista u budućnosti. Fudbal/nogomet je radost, posebno kad ga igraju majstori a ne precijenjeni igraci, i kad to analiziraju ljudi koji se razume poput vas.

Bok

pre 3 godine

Ja sam cuo da je jugovic bio bolji od bobana a za modrica "izmislio fudbal". Jel to istina, pripadnik sam mlade generacije pa ne znam. Moze mi neko objasniti ali samo ako se razumije, ne bilo ko
(Bok, 20. maj 2020 19:16)

А што се ти овде свађаш са нама? Зар ти није лакше да одеш на италијанске стране пошто су они бирали и да то са њима расправиш рецимо на немачком, пошто они не разумеју српски?
(mr, 20. maj 2020 19:28)

Ne razumijem zasto se ljutite gospodine, ispričavam se. Samo me zanimalo ako netko moze približit rang odredenih igraca koje nisam gledao. Vi znate dobro rangirati i opcenito se puno više razumijete i kvalitetnije pratite. To primijetio sam po ocjenama igraca koje poznajem.

Komšije večito pod nekim "B" kao glavnim gradom, imaju "svoje" uspehe...

pre 3 godine

(Inntal, 20. maj 2020 21:04)

Dok smo mi u Urugvaju UTEMELJIVALI ovu igru ZA CEO SVET, kao i naizmeničnu struju, merenje vremena i da ne nabrajam sad šta sve ne u ta neka vremena, vi ste sedeli doma, nadureni, što su vas germani iz svojih štala nama uvalili u štale. Mi vas primili kao ljude, u pozorišta, u kulturu, jezik, i to dva put, ali vama je draže da čistite štale nego da imate kulturu... da bar neko se pravi i glumi da vredite nečemu i imate ono što nemate.

I u tom periodu, na NAŠEM kontu, jer Beograd je GAZDA BIO, kao što vam je nekoć bio Berlin, Beč, Budimpšeta, a danas Brisel, mi imamo baš sa tih EP dve doprvačke medalje! Sa tim da je jedna uzeta na možda najveću krađu u istoriji fudbala.

I ne prenebegavam seniorsku manjkavost našu danas, za razliku od mladih koji su VIŠE NEGO USPEŠNI i OSVAJAČI, ali kako nam sude već 3 decenije u Evropi, i koje sudije dodeljuju, verovatno kao i kad ste uzeli OI zlato u vaterpolu protiv italijana, jer su italijani prošli jer je nama suđeno što imamo kupaće i što smo u vodi uopšte, verovatno i da smo igrali bolje, našao bi se sudija da koriguje to neki.

No vi hrvašani imate jednu čudnu tradiciju, da na 0,6 stotinki pre kraja slavite pobede, i da ubeđujete ovde nas da istorija počinje 1991., i to posle Baria, a završila se u Rusiji 2018.

Nekako mi to deluje kao neuravnoteženost... pitam se odakle to izvire u vama, a jel ti znaš?

Win

pre 3 godine

tako je ,to pokazujete i rezultatima...pogotovo na Europskom prvenstvu ...
(Inntal, 20. maj 2020 21:04)

Mi smo to pokazali rezultati u vidu 4 fudbalska trofeja od kojih je jedan zvani trofej Lige Sampiona, vama nedostizan. Dakle na terenu. Mi ne moramo kao vi da se dokazujemo u kompleksaskim komentarima na sajtovima uspesnijeg suseda dok vam pored imena stoji 0 trofeja rang Malte.

m1k3

pre 3 godine

@Bok
Vidis, ja sam visio na severu kad smo se molili da pocne Stosic, a ne Jugovic. Nikada nisam bio veliki fan, pa ni danas, igraca koji trce svih 90 minuta, kao navijeni, a kreacija bliska nuli. Izuzetni timski igraci, kojima ako trener pronadje namenu postanu (i ostanu) mnogo boljim nego zapravo jesu. Nisu to igraci koji ikoga naprave boljim nego sto jeste, nego su produkt danasnje igre, gde su neophodni. I tvoj Modric i Jugovic su taj profil igraca. Svaka cast Luki za ucesce u Evropskim titulama Reala, ali, nemoj zaboraviti da je Jugovic osvajao razlicite titule u 5 timova (u dva i Evropske), mada titule u ekipnim sportovima, su upravo to, ekipne titule. Volim da uporedim Milicica i Patrick Ewing-a, drugi je jedan od najboljih centara u istoriji kosarke, ali prvi ima prsten...
Dobro Vi znate da je Modric dobio sve one pojedinacne nagrade zbog izuzetnog izdanja Hrvatske reprezentacije, a ne zbog njegovih epskih igara u Realu. Covek nikada nije bio igrac nedelje/meseca La Liga, a u godini kada je proglasen najboljim fudbalerom na svetu nije niti jednom bio ni u idealnom timu kola La Liga-e.

g.m.

pre 3 godine

Uz svo postovanje 3 Nemca I 3 Holandjanina (Znamo koja krajem 80') Diego M. I Kareka isto moze, ali najbolji duo u Serie A Z.Bonjek I M.Platini... Kakav igrac je bio Z.Bonjek pa to je bruka ... On I Genije, pa to je strasno iz ovog tima..

Cetinjanin

pre 3 godine

I kakve to veze ima sa fudbalskim kvalitetima !?

Ovo je izbor za najbolji tim a ne takmicenje ko je kakav covek. To sto je Genije pokazao za tu jednu sezonu, kako ti kazes, to Stankovic nije za celu karijeru
(Napravise od Stankovica na kraju madjionicara, 20. maj 2020 21:22)

U tvojim snovima samo. Stankovic 15 sezona opstao u Italiji, tvog "genija proterali posle par godina jer je bio levo smetalo. Lenj, nemotivisan i los veci deo u Milanu.

mr

pre 3 godine

Ja sam cuo da je jugovic bio bolji od bobana a za modrica "izmislio fudbal". Jel to istina, pripadnik sam mlade generacije pa ne znam. Moze mi neko objasniti ali samo ako se razumije, ne bilo ko
(Bok, 20. maj 2020 19:16)

А што се ти овде свађаш са нама? Зар ти није лакше да одеш на италијанске стране пошто су они бирали и да то са њима расправиш рецимо на немачком, пошто они не разумеју српски?
(mr, 20. maj 2020 19:28)

Ne razumijem zasto se ljutite gospodine, ispričavam se. Samo me zanimalo ako netko moze približit rang odredenih igraca koje nisam gledao. Vi znate dobro rangirati i opcenito se puno više razumijete i kvalitetnije pratite. To primijetio sam po ocjenama igraca koje poznajem.
(Bok, 20. maj 2020 19:58)

Па видим ја да ти не разумеш скоро ништа. Дао сам ти добронамеран савет да потражиш решење проблема тамо где је узрок. Опет не разумеш ни прочитано пошто негде видиш љутњу код мене а тога нема, можда сажаљења. Наравно да боље пратим од тебе, а што је очигледно из твог не разумевања и поређења различитих играча како по позицијама тако и годинама. Такође и не разумеш да је ово углавном место где ћеш нешто научити тако што ћутиш и пратиш, а не што покушаваш да се правиш паметан са приглупим и јадним цинизмом.

Win

pre 3 godine

tako je ,to pokazujete i rezultatima...pogotovo na Europskom prvenstvu ...
(Inntal, 20. maj 2020 21:04)

Mi smo to pokazali rezultatima u vidu 4 fudbalska trofeja od kojih je jedan zvani trofej Lige Sampiona, vama nedostizan. Dakle na terenu. Mi ne moramo kao vi da se dokazujemo u kompleksaskim komentarima na sajtovima uspesnijeg suseda dok vam pored imena stoji 0 trofeja rang Malte.

Big_blue

pre 3 godine

Što reći, nogometna super-sila ! Posebno u periodu koji si naveo (95-05); od mogućih 5 velikih natjecanja (3 Eura i 2 Mundiala), Srbija je učestvovala čak na dva !
I ne samo to; na jednom od ta dva osvojila je duplu krunu ! Na Euru 2000. objedinila je titulu ekipe sa najviše primljenih golova na jednom turniru kao i ekipe sa prosječno najviše primljenih golova po utakmici ukupno.
Odnosno, ujedinili ste titulu najveće rupe europskih prvenstava svih vremena i najveće rupe na jednom turniru. Jedinstveno postignuće, mora se priznati.
(Big_black, 20. maj 2020 22:45)

Sta reci, Ceska je od poslednjih 6 SP se plasirala samo na 1.Ali je za Hrvatsku supersila jer ima titulu prvaka Evrope. Isto kao sto je Srbija supersila za rupu Hrvatsku jer ima 4 titula. Cestitamo. Objedinili ste titule najvece rupe i mora svetskog fudbala a rang ste Andore i Malte. Oni, kao i vi nemaju nista osvojeno.

Bok

pre 3 godine

@Bok
Vidis, ja sam visio na severu kad smo se molili da pocne Stosic, a ne Jugovic. Nikada nisam bio veliki fan, pa ni danas, igraca koji trce svih 90 minuta, kao navijeni, a kreacija bliska nuli. Izuzetni timski igraci, kojima ako trener pronadje namenu postanu (i ostanu) mnogo boljim nego zapravo jesu. Nisu to igraci koji ikoga naprave boljim nego sto jeste, nego su produkt danasnje igre, gde su neophodni. I tvoj Modric i Jugovic su taj profil igraca. Svaka cast Luki za ucesce u Evropskim titulama Reala, ali, nemoj zaboraviti da je Jugovic osvajao razlicite titule u 5 timova (u dva i Evropske), mada titule u ekipnim sportovima, su upravo to, ekipne titule. Volim da uporedim Milicica i Patrick Ewing-a, drugi je jedan od najboljih centara u istoriji kosarke, ali prvi ima prsten...
Dobro Vi znate da je Modric dobio sve one pojedinacne nagrade zbog izuzetnog izdanja Hrvatske reprezentacije, a ne zbog njegovih epskih igara u Realu. Covek nikada nije bio igrac nedelje/meseca La Liga, a u godini kada je proglasen najboljim fudbalerom na svetu nije niti jednom bio ni u idealnom timu kola La Liga-e.
(m1k3, 20. maj 2020 22:51)

E to ste dobro rekli svaka čast, čuj modrić i kreacija, modrić kreativan igrač?!? Vidi se da dobro razumijete ovu igru ali i košarku, modrić i Miličić izvrsna paralela.

drag

pre 3 godine

Otis Thorpe

Kakva virtuoznost Vladimira Jugovica. Covjek je bio izvanredan igrac ali zadnji vezni, radilica a ne znalac. Vidic vam je najbolji pa onda mozda ide on.
Boksic se naigrao utakmica, nije bas toliko puno bio ozlijedjen. Mogao je biti na listi.

Sloboda narodu

pre 3 godine

Boban zalutao ovdje, prica dobro talijanski pa ga stavili. Nevjerojatno koliko su Srbi talentirani za nogomet, od piksija Mihe, juge, Stankovica do vidica, tadica i Mitrovica. Od nasih jedino Prosinecki stane u tu pricu i u zadnjih 10 godina Mario Pašalić.

Freddy

pre 3 godine

Od 11 igraca, 3 Srbina. Hrvata, Slovenaca i Crnogoraca zajedno kao Srba. Od 11 ukupno igraca samo se moze reci za Handanovica da pripada sadasnjoj i blisko prosloj eri Serije A. Svih ostalih 10 igraca medju kojima su i trojica Srba dolaze iz perioda kada je Serija A bila ubedljivo najjaca liga sveta, druga polovina 90-tih i prva polovina 2000-tih.Cisto da se zna ko je fudbalska nacija. Srbi.

petokoronaš

pre 3 godine

I onda dodje ovdje neki balavi pristavac iz Hrvatske sramotit nas pricom kako je Mandzo u Juventusu bio neka zvijezda. A nitko ga ni ne pamti par mjeseci posto je otisao. Srba cak trojica,cestitke. Zasluzeno.

prika iz susjedstva

pre 3 godine

Srbi su oduvijek dominirali Italijom.Nekada Jugovic, Mihajlovic, Stankovic a sada Milinkovic Savic. Nas Hrvata kada je Italija bila najjace nogometno podrucje svijeta nije bilo nigdje. Samo Zvone uspio spasiti malo sramote.

Djoksa

pre 3 godine

Ovog Stankovića ne mogu očima da vidim. Ono što sam oduvek pričao evo crno na belo stoji u tekstu. Čovek je trčao i ginuo za druge zvezde u timu. Ali kad dođe u reprezentaciju pa mu selektor svali na pleća svu odgovornost, da od njega igra zavisi, da nema zvezda u timu za koje će on da trči, onda ga nigde nije bilo. To mu nije ni najmanje smetalo da pravi klanove u reprezentaciji i da odstranjuje igrače koji mu nisu po volji (Kežman). "Kruna" njegove karijere je SP u Južnoj Africi i meč protiv Australije, gde je pokazao svu svoju nemoć. A evo sad kao trener Zvezde je najavljivao ofanzivnu igru i moderan fudbal a posle derbija koji je jednoglasno proglašen najgorim u istoriji je hladno izjavio da zadovoljan igrom. Licemer bio, licemer ostao.

leptirica

pre 3 godine

Srba tri puta vise od Hrvata u povijesti jedne od najjacih liga jedne od najvecih nogometnih zemalja svijeta?! Nema veze. Mi smo i dalje jaci u nogometnim mitovima od Srba. Bar tri puta jaci.

Nikola

pre 3 godine

Bokšić je bolji nego svi ovi spomenuti zajedno..Tako je i tretiran u Italiji..Prvi je bio Il fenomeno Ronaldo pa Bokšić...Živio sam u Milanu krajem devedesetih.

Pijani zlotvor

pre 3 godine

Hrvatska nije nikakva istocna europa. Zagreb je zapadnije od beca, bratislave, budimpeste, varsave... a oni su kao srednja europa. Najzapadniji dio hr, slo i ceske su u biti na istom meridijanu, razlika u par kilometara. E sad, slavonija zemljopisno nije balkan a dalmacija je, ali dalmacija je mediteran. Hrvatska nije cak ni balkan a kamoli istocna europa.

Lista bez boksica je smijurija, a poneki srbi i dalje zestoko kompleksase.
Cak i da su svi na listi srbi, svih 11, opet smo za vas i 95% repki na svijetu brazil.
Postoje jos neke liste koje su mi puno bitnije gdje nasih ima a vasih ne.
Recimo, peleova lista all time, maradonina lista, lista najboljih strijelaca sp, lista osvajaca zl i naravno lista svih lista- ona osvajaca medalja na sp. :D

Mate

pre 3 godine

Pa dobro, lista ko lista, ovisi ko je sastavlja. Pa meni su Boban, Bokšić, Perišić, Manđukić bolji nego ovi rudari poput Stankovića, al ajde. Jugović definitivno, Mihajlović i Savićević isto. To je ta klasa sve slično po meni. Pa tu bi bili svi iz ExYU, osim Ševčenka, i Nedved bi imao pravo da kaže da može da se ugura.

A sad omiljena provokacija za žabare.. Jel znate da još uvijek NIKAD niste pobijedili Hrvatsku?
Redovno ih trpamo, i u prijateljskim, i u kvalifikacijama, na velikim takmičenjima.. Već nas odavna zovu "Hrvatsko prokletstvo".
Ostariće neki ljudi, a neće dočekati pobjedu nad Hrvatskom. Ko neki Srbi što će ostariti a da neće vidjeti Evropsko prvenstvo.

Realno

pre 3 godine

Bokšić je bolji nego svi ovi spomenuti zajedno..Tako je i tretiran u Italiji..Prvi je bio Il fenomeno Ronaldo pa Bokšić...Živio sam u Milanu krajem devedesetih.
(Nikola, 20. maj 2020 18:36)

A ja zivim u Italiji i danas. Nijedan Balkanac u Italiji nije tako visoko tretiran kao Stankovic. Boksic moze da mu pridrzava kaput eventualno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rimini, 20. maj 2020 18:51)

Ajde ne blamiraj se, Stankovic na papiru mozda jeste imao trofejniju karijeru ali je za Boksica smesan igrac bio. I generalno, od svih u ovom timu je mozda i najtanji. Jeste trkac i timski igrac bio, ako ga se uopste secas kao igraca ali dobar samo kako karika u timu. Sav talenat i kvalitet se video i u reprezentaciji kada je trebalo da nosi ekipu a ni blizu nije bio taj tip igraca

GodraPG

pre 3 godine

Savićević je Crnogorac na kvadrat. To se zna vrlo. Zato i nije Zvezdina Zvezda i Delije mu skandiraju poruke mržnje, a donio im titulu prvaka Evrope. Pošteno nema šta. Dosta maštanja Nikola.

Bok

pre 3 godine

Ja sam cuo da je jugovic bio bolji od bobana a za modrica "izmislio fudbal". Jel to istina, pripadnik sam mlade generacije pa ne znam. Moze mi neko objasniti ali samo ako se razumije, ne bilo ko

petar markovic

pre 3 godine

Samo jedan Hrvat a cak troje Srbijanaca?! A umisljamo da smo nogometna velesila....
(Pijani zlotvor, 20. maj 2020 17:43)


3 srbina plus jos jedan etnicki srbin za kojeg ne znam kako se izjasnjava. od te cetvorice srba 2 su srbijanci, mihajlovic je hrvatijanac a savicevic crnogorac

Rimini

pre 3 godine

Bokšić je bolji nego svi ovi spomenuti zajedno..Tako je i tretiran u Italiji..Prvi je bio Il fenomeno Ronaldo pa Bokšić...Živio sam u Milanu krajem devedesetih.
(Nikola, 20. maj 2020 18:36)

A ja zivim u Italiji i danas. Nijedan Balkanac u Italiji nije tako visoko tretiran kao Stankovic. Boksic moze da mu pridrzava kaput eventualno.

Lazar

pre 3 godine

UUUHHH zar ni je bilo mesta za velikoga Zlatana Ibrahimovica? Znam ne ki ce reci on je svedjanin a ja kazem malo morgen. Jer sta posijes to se i zanje. Pozdrav svima.

zdravkogf

pre 3 godine

Savićević je Srbin jer je rekao u jednoj radijo emisiji daje kršten u srpskoj crkvi i da u krštenici pise daje Srbin rodjen u Crnoj gori.

drago je i nama

pre 3 godine

Hahaha ovog jadnog nece nikad pustiti, ubilo ga ljeto 2018-e.
(drago, 20. maj 2020 18:08)

Hahah vas jadnike prolece i zima 1991-e odavno ubijaju, hteli bi pehar LS ali ne moze.

GodraPG

pre 3 godine

Realno svi do jednog inferiorni naspram našeg genija, Dejana Savićevića, jedino su Nedved i Ševa njegov nivo zvijezda. Idelni Kapelov tim svih vremena. Dejo je tu bez ikakvih problema, po riječima samog Kapela.

ja iz SR

pre 3 godine

"Hrvatska nije nikakva istocna europa. Zagreb je zapadnije od beca, bratislave, budimpeste, varsave." pijani


Zagreb je na Balkanu, opet se sramotis sa neznanjem...

Koliko

pre 3 godine

Četvorica igrača Crvene Zvezde u tom timu....... koliko je velika Zvezda, BRAVO!
(awe, 20. maj 2020 17:32)

Ili jedan igrac Vojvodine, jedan Rada, jedan Buducnosti...svi su u zvezdu dosli kao gotovi igraci, ni jednog niste napravili sem da kazes Stankovica

Komšije večito pod nekim "B" kao glavnim gradom, imaju "svoje" uspehe...

pre 3 godine

(Inntal, 20. maj 2020 21:04)

Dok smo mi u Urugvaju UTEMELJIVALI ovu igru ZA CEO SVET, kao i naizmeničnu struju, merenje vremena i da ne nabrajam sad šta sve ne u ta neka vremena, vi ste sedeli doma, nadureni, što su vas germani iz svojih štala nama uvalili u štale. Mi vas primili kao ljude, u pozorišta, u kulturu, jezik, i to dva put, ali vama je draže da čistite štale nego da imate kulturu... da bar neko se pravi i glumi da vredite nečemu i imate ono što nemate.

I u tom periodu, na NAŠEM kontu, jer Beograd je GAZDA BIO, kao što vam je nekoć bio Berlin, Beč, Budimpšeta, a danas Brisel, mi imamo baš sa tih EP dve doprvačke medalje! Sa tim da je jedna uzeta na možda najveću krađu u istoriji fudbala.

I ne prenebegavam seniorsku manjkavost našu danas, za razliku od mladih koji su VIŠE NEGO USPEŠNI i OSVAJAČI, ali kako nam sude već 3 decenije u Evropi, i koje sudije dodeljuju, verovatno kao i kad ste uzeli OI zlato u vaterpolu protiv italijana, jer su italijani prošli jer je nama suđeno što imamo kupaće i što smo u vodi uopšte, verovatno i da smo igrali bolje, našao bi se sudija da koriguje to neki.

No vi hrvašani imate jednu čudnu tradiciju, da na 0,6 stotinki pre kraja slavite pobede, i da ubeđujete ovde nas da istorija počinje 1991., i to posle Baria, a završila se u Rusiji 2018.

Nekako mi to deluje kao neuravnoteženost... pitam se odakle to izvire u vama, a jel ti znaš?

Bok

pre 3 godine

Ja sam cuo da je jugovic bio bolji od bobana a za modrica "izmislio fudbal". Jel to istina, pripadnik sam mlade generacije pa ne znam. Moze mi neko objasniti ali samo ako se razumije, ne bilo ko
(Bok, 20. maj 2020 19:16)

А што се ти овде свађаш са нама? Зар ти није лакше да одеш на италијанске стране пошто су они бирали и да то са њима расправиш рецимо на немачком, пошто они не разумеју српски?
(mr, 20. maj 2020 19:28)

Ne razumijem zasto se ljutite gospodine, ispričavam se. Samo me zanimalo ako netko moze približit rang odredenih igraca koje nisam gledao. Vi znate dobro rangirati i opcenito se puno više razumijete i kvalitetnije pratite. To primijetio sam po ocjenama igraca koje poznajem.

Kme kmeeeeee

pre 3 godine

Ostariće neki ljudi, a neće dočekati pobjedu nad Hrvatskom. Ko neki Srbi što će ostariti a da neće vidjeti Evropsko prvenstvo.
(Mate iz kante, 20. maj 2020 18:57)

Ostarice neki ljudi ali nece docekati da pobede komplekse od Srbije. Kao neki Hrvati sto ce ostatiri a nece videti nikad fudbalski trofej, za razliku od Srba koji su odavno gledali i EP i trofeje.

Стара школа

pre 3 godine

Какви су само играчи играли за Звезду!!! Само из Италије додајте ту још и Панчева, Басту...

Big_blue

pre 3 godine

Što reći, nogometna super-sila ! Posebno u periodu koji si naveo (95-05); od mogućih 5 velikih natjecanja (3 Eura i 2 Mundiala), Srbija je učestvovala čak na dva !
I ne samo to; na jednom od ta dva osvojila je duplu krunu ! Na Euru 2000. objedinila je titulu ekipe sa najviše primljenih golova na jednom turniru kao i ekipe sa prosječno najviše primljenih golova po utakmici ukupno.
Odnosno, ujedinili ste titulu najveće rupe europskih prvenstava svih vremena i najveće rupe na jednom turniru. Jedinstveno postignuće, mora se priznati.
(Big_black, 20. maj 2020 22:45)

Sta reci, Ceska je od poslednjih 6 SP se plasirala samo na 1.Ali je za Hrvatsku supersila jer ima titulu prvaka Evrope. Isto kao sto je Srbija supersila za rupu Hrvatsku jer ima 4 titula. Cestitamo. Objedinili ste titule najvece rupe i mora svetskog fudbala a rang ste Andore i Malte. Oni, kao i vi nemaju nista osvojeno.

?

pre 3 godine

čekaj a Peršić, Bokšić, Jarni, Matrljan, Cico, Tudor, Vlaović, Balaban? Nema mesta? Kako nema mesta? Pa to su srebrno- brončani šampioni vasione?

Win

pre 3 godine

tako je ,to pokazujete i rezultatima...pogotovo na Europskom prvenstvu ...
(Inntal, 20. maj 2020 21:04)

Mi smo to pokazali rezultati u vidu 4 fudbalska trofeja od kojih je jedan zvani trofej Lige Sampiona, vama nedostizan. Dakle na terenu. Mi ne moramo kao vi da se dokazujemo u kompleksaskim komentarima na sajtovima uspesnijeg suseda dok vam pored imena stoji 0 trofeja rang Malte.

Podgoricanin

pre 3 godine

A ja zivim u Italiji i danas. Nijedan Balkanac u Italiji nije tako visoko tretiran kao Stankovic. Boksic moze da mu pridrzava kaput eventualno.
(Rimini, 20. maj 2020 18:51)

Ni najmanje zeleci da omalovazim velicinu Dejana Stankovica ali u Italiji su se bukvalno klanjali samo jednom igracu sa ovih prostora i nadimak su mu dali IL GENIO. Mislim da znate o kome se radi.

Cetinjanin

pre 3 godine

Ni najmanje zeleci da omalovazim velicinu Dejana Stankovica ali u Italiji su se bukvalno klanjali samo jednom igracu sa ovih prostora i nadimak su mu dali IL GENIO. Mislim da znate o kome se radi.
(Podgoricanin, 20. maj 2020 19:11)

Znamo. Radi se o onom sto je prodao veru za veceru a u Italiji je odigrao jedva sezonu i po kvalitetnog fudbala za razliku od Stankovica koji ima barem 5 vrhunskih sezona.

Nikola

pre 3 godine

Rimini...
Imaš na YT intervju sa Sinišom Mihajlovicem gde kaže da je Bokšić bio mnogo bolji igrač njega, da je bio pojam u Italiji...IL GRANDE...
A i 17 kg Marsalova srebra je sada u vitrini na Poljudu radi gola Bokšić...

mr

pre 3 godine

Ja sam cuo da je jugovic bio bolji od bobana a za modrica "izmislio fudbal". Jel to istina, pripadnik sam mlade generacije pa ne znam. Moze mi neko objasniti ali samo ako se razumije, ne bilo ko
(Bok, 20. maj 2020 19:16)

А што се ти овде свађаш са нама? Зар ти није лакше да одеш на италијанске стране пошто су они бирали и да то са њима расправиш рецимо на немачком, пошто они не разумеју српски?
(mr, 20. maj 2020 19:28)

Ne razumijem zasto se ljutite gospodine, ispričavam se. Samo me zanimalo ako netko moze približit rang odredenih igraca koje nisam gledao. Vi znate dobro rangirati i opcenito se puno više razumijete i kvalitetnije pratite. To primijetio sam po ocjenama igraca koje poznajem.
(Bok, 20. maj 2020 19:58)

Па видим ја да ти не разумеш скоро ништа. Дао сам ти добронамеран савет да потражиш решење проблема тамо где је узрок. Опет не разумеш ни прочитано пошто негде видиш љутњу код мене а тога нема, можда сажаљења. Наравно да боље пратим од тебе, а што је очигледно из твог не разумевања и поређења различитих играча како по позицијама тако и годинама. Такође и не разумеш да је ово углавном место где ћеш нешто научити тако што ћутиш и пратиш, а не што покушаваш да се правиш паметан са приглупим и јадним цинизмом.

m1k3

pre 3 godine

@Bok
Vidis, ja sam visio na severu kad smo se molili da pocne Stosic, a ne Jugovic. Nikada nisam bio veliki fan, pa ni danas, igraca koji trce svih 90 minuta, kao navijeni, a kreacija bliska nuli. Izuzetni timski igraci, kojima ako trener pronadje namenu postanu (i ostanu) mnogo boljim nego zapravo jesu. Nisu to igraci koji ikoga naprave boljim nego sto jeste, nego su produkt danasnje igre, gde su neophodni. I tvoj Modric i Jugovic su taj profil igraca. Svaka cast Luki za ucesce u Evropskim titulama Reala, ali, nemoj zaboraviti da je Jugovic osvajao razlicite titule u 5 timova (u dva i Evropske), mada titule u ekipnim sportovima, su upravo to, ekipne titule. Volim da uporedim Milicica i Patrick Ewing-a, drugi je jedan od najboljih centara u istoriji kosarke, ali prvi ima prsten...
Dobro Vi znate da je Modric dobio sve one pojedinacne nagrade zbog izuzetnog izdanja Hrvatske reprezentacije, a ne zbog njegovih epskih igara u Realu. Covek nikada nije bio igrac nedelje/meseca La Liga, a u godini kada je proglasen najboljim fudbalerom na svetu nije niti jednom bio ni u idealnom timu kola La Liga-e.

Antonio Conte

pre 3 godine

Vladimir Jugovic, kakva je to igracina bio. Njegov legedarni gol iz penala za Juve u finalu lige sampiona. Sredina terena - Jugovic- Dechamps - Zidane
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan, 20. maj 2020 18:42)

Sjecam se, nismo bili na cisto ko je bolji zidane ili jugovic dok sam ih gledali zajedno na terenu s klupe ja i Paolo Sousa

Ivan

pre 3 godine

Vlada Jugovic je jedan od najboljih nasih igraca koje sam ikada imao prilike da gledam, necu reci da je najbolji, ali sigurno medju najboljima. Ovde je dosta potcenjena njegova karijera iz nekog razloga. Pogledajte samo klubove u kojima je igrao. Imate i izjavu koju je nedavno dao njegov saigrac iz Juvea, Fabricio Ravaneli koji je rekao da je Jugovic bio bolji i od Del Pjera i od Badja koju su u to vreme bili u ocima javnosti najbolji igraci u Italiji.

Win

pre 3 godine

tako je ,to pokazujete i rezultatima...pogotovo na Europskom prvenstvu ...
(Inntal, 20. maj 2020 21:04)

Mi smo to pokazali rezultatima u vidu 4 fudbalska trofeja od kojih je jedan zvani trofej Lige Sampiona, vama nedostizan. Dakle na terenu. Mi ne moramo kao vi da se dokazujemo u kompleksaskim komentarima na sajtovima uspesnijeg suseda dok vam pored imena stoji 0 trofeja rang Malte.

Milan

pre 3 godine

Vladimir Jugovic, kakva je to igracina bio. Njegov legedarni gol iz penala za Juve u finalu lige sampiona. Sredina terena - Jugovic- Dechamps - Zidane

prijatelj nekih prijatelja

pre 3 godine

@Godra Pg

Genije je postao u Beogradu, na najvećoj sceni, najvećeg kluba. U Podgorici da je ostao, igrao bi mali fudbal u Zabjelu. Fakti.

Ako si mlad, moraš da znaš da je Dejo srbovao kao niko 90ih, pevao od Sinđelića do Ko to kaže. Ima i snimaka. Mila i Milovanja se setio tek 2008 kad su se ispraznili džepovi.

Inntal

pre 3 godine

Od 11 igraca, 3 Srbina. Hrvata, Slovenaca i Crnogoraca zajedno kao Srba. Od 11 ukupno igraca samo se moze reci za Handanovica da pripada sadasnjoj i blisko prosloj eri Serije A. Svih ostalih 10 igraca medju kojima su i trojica Srba dolaze iz perioda kada je Serija A bila ubedljivo najjaca liga sveta, druga polovina 90-tih i prva polovina 2000-tih.Cisto da se zna ko je fudbalska nacija. Srbi.
(Freddy, 20. maj 2020 17:42)



tako je ,to pokazujete i rezultatima...pogotovo na Europskom prvenstvu ...

Cetinjanin

pre 3 godine

I kakve to veze ima sa fudbalskim kvalitetima !?

Ovo je izbor za najbolji tim a ne takmicenje ko je kakav covek. To sto je Genije pokazao za tu jednu sezonu, kako ti kazes, to Stankovic nije za celu karijeru
(Napravise od Stankovica na kraju madjionicara, 20. maj 2020 21:22)

U tvojim snovima samo. Stankovic 15 sezona opstao u Italiji, tvog "genija proterali posle par godina jer je bio levo smetalo. Lenj, nemotivisan i los veci deo u Milanu.

Johny Grobar

pre 3 godine

Imponuje, ali da se ne zezamo, ja bih radije da nas poguraju to cetvrfinala nekog svetskog ili slicno. Ovako sve staje na individualnim priznanjima.

g.m.

pre 3 godine

Uz svo postovanje 3 Nemca I 3 Holandjanina (Znamo koja krajem 80') Diego M. I Kareka isto moze, ali najbolji duo u Serie A Z.Bonjek I M.Platini... Kakav igrac je bio Z.Bonjek pa to je bruka ... On I Genije, pa to je strasno iz ovog tima..

mr

pre 3 godine

Ja sam cuo da je jugovic bio bolji od bobana a za modrica "izmislio fudbal". Jel to istina, pripadnik sam mlade generacije pa ne znam. Moze mi neko objasniti ali samo ako se razumije, ne bilo ko
(Bok, 20. maj 2020 19:16)

А што се ти овде свађаш са нама? Зар ти није лакше да одеш на италијанске стране пошто су они бирали и да то са њима расправиш рецимо на немачком, пошто они не разумеју српски?

Dragan-Borca

pre 3 godine

Ovde Boksic umesto Bonjeka. Boksic je bio par godina brutalan u Italiji. Kakav Bonjek paristorija. Boksic je bio ubojitiji, moderniji, kompletniji.

Napravise od Stankovica na kraju madjionicara

pre 3 godine

Ni najmanje zeleci da omalovazim velicinu Dejana Stankovica ali u Italiji su se bukvalno klanjali samo jednom igracu sa ovih prostora i nadimak su mu dali IL GENIO. Mislim da znate o kome se radi.
(Podgoricanin, 20. maj 2020 19:11)

Znamo. Radi se o onom sto je prodao veru za veceru a u Italiji je odigrao jedva sezonu i po kvalitetnog fudbala za razliku od Stankovica koji ima barem 5 vrhunskih sezona.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cetinjanin, 20. maj 2020 20:18) #

I kakve to veze ima sa fudbalskim kvalitetima !?

Ovo je izbor za najbolji tim a ne takmicenje ko je kakav covek. To sto je Genije pokazao za tu jednu sezonu, kako ti kazes, to Stankovic nije za celu karijeru

Big_black

pre 3 godine

"Svih ostalih 10 igraca medju kojima su i trojica Srba dolaze iz perioda kada je Serija A bila ubedljivo najjaca liga sveta, druga polovina 90-tih i prva polovina 2000-tih.Cisto da se zna ko je fudbalska nacija. Srbi."
(Freddy, 20. maj 2020 17:42)

Što reći, nogometna super-sila ! Posebno u periodu koji si naveo (95-05); od mogućih 5 velikih natjecanja (3 Eura i 2 Mundiala), Srbija je učestvovala čak na dva !
I ne samo to; na jednom od ta dva osvojila je duplu krunu ! Na Euru 2000. objedinila je titulu ekipe sa najviše primljenih golova na jednom turniru kao i ekipe sa prosječno najviše primljenih golova po utakmici ukupno.
Odnosno, ujedinili ste titulu najveće rupe europskih prvenstava svih vremena i najveće rupe na jednom turniru. Jedinstveno postignuće, mora se priznati.

picasso

pre 3 godine

Voleo bih da mi neko jednom ozbiljno
objasni koji je kriterijum za svrstavanje pod termin « Istocna Evropa », iza koga se krije jedva skriveni rasizam prema Slovenima. Svako ko pogleda geografsku kartu Evrope, videce da su Srbija, Hrvatska, a narocito Slovenija ili Ceska u samom srcu kontinenta i da blage veze sa Istokom nemaju. Cak ni Rumunija ili Poljska nisu istocna Evropa, vec se to moze reci samo za Ukrajinu, Belorusiju i Rusiju (i eventualno Balticke republike mada one vise spadaju pod Sever). Ako se misli na politicku podelu iz hladnog rata na istocni i zapadni blok, koja ne postoji vec 30 godina, bivsa Jugoslavija ni po tom kriterijumu nije pripadala istocnom bloku s obzirom da je bila nesvrstana. Ta prica je jedna teska rasisticka podvala koje vecina ljudi na zalost nije svesna i prihvata je kao takvu.

Nikola MNE

pre 3 godine

Dobra lista, dosta realna a i slazem se da bi se Boksic mozda mogao ugurati tu nedje jer je bio zvjer od igraca. Sto se tice Dejana Savicevica, u fudbalu Genije u svemu ostalom obican seljak, kabadahija i glupan i kao takav mijenja misljenje kako vjetar duva.

Рајко Четник

pre 3 godine

Нажалост данашњи српски фудбалери у односу на ове гиганте нису ни бледа копија бивших величина. Одскаче мало Тадић и нико више.

automatski generisan komentar

pre 3 godine

Svih ostalih 10 igraca medju kojima su i trojica Srba dolaze iz perioda kada je Serija A bila ubedljivo najjaca liga sveta, druga polovina 90-tih i prva polovina 2000-tih.Cisto da se zna ko je fudbalska nacija. Srbi (Freddy, 20. maj 2020 17:42)

U tom periodu famu najveceg straha&trepeta za protivnike u Seriji A (ne samo medju Istocnoevroljanima, nego apsolutno, znaci u konkurenciji Baggio, Batistuta, Bergkamp, Viali...) uzivao je Alen Boksic... Eh,sad... nekom je palo na pamet da pravi formaciju 3-6-1 (???). Onda je sasvim normalno da taj jedini napadac bude Sevcenko, samo sto formacija nije bas normalna.

Bok

pre 3 godine

@Bok
Vidis, ja sam visio na severu kad smo se molili da pocne Stosic, a ne Jugovic. Nikada nisam bio veliki fan, pa ni danas, igraca koji trce svih 90 minuta, kao navijeni, a kreacija bliska nuli. Izuzetni timski igraci, kojima ako trener pronadje namenu postanu (i ostanu) mnogo boljim nego zapravo jesu. Nisu to igraci koji ikoga naprave boljim nego sto jeste, nego su produkt danasnje igre, gde su neophodni. I tvoj Modric i Jugovic su taj profil igraca. Svaka cast Luki za ucesce u Evropskim titulama Reala, ali, nemoj zaboraviti da je Jugovic osvajao razlicite titule u 5 timova (u dva i Evropske), mada titule u ekipnim sportovima, su upravo to, ekipne titule. Volim da uporedim Milicica i Patrick Ewing-a, drugi je jedan od najboljih centara u istoriji kosarke, ali prvi ima prsten...
Dobro Vi znate da je Modric dobio sve one pojedinacne nagrade zbog izuzetnog izdanja Hrvatske reprezentacije, a ne zbog njegovih epskih igara u Realu. Covek nikada nije bio igrac nedelje/meseca La Liga, a u godini kada je proglasen najboljim fudbalerom na svetu nije niti jednom bio ni u idealnom timu kola La Liga-e.
(m1k3, 20. maj 2020 22:51)

E to ste dobro rekli svaka čast, čuj modrić i kreacija, modrić kreativan igrač?!? Vidi se da dobro razumijete ovu igru ali i košarku, modrić i Miličić izvrsna paralela.

Otis Thorpe

pre 3 godine

Bokšić je bio čudesan igrač, sa toliko snage, brzine i tehnike koja je neviđena u jednom telu. Ali suviše često povređenom telu. Zbog toga mu nije mesto na listi.
Bonjek mlađima ne znači ništa, to je frajer koji je vukao Poljsku do polufinala SP 82, i bio godinama nezamenljiv u jakom Juveu kad su igrala tri stranca.
Po klubovima u kojima je igrao, uspesima u kojima je bitno doprinosio i sopstvenoj virtuoznosti koju je podređivao timu, Vlada Jugović, najpotcenjeniji igrač u istoriji srpskog fudbala, je prvo ime ovog tima. Osim Piksija, Srbija nema boljeg u poslednjih 40 godina.

Big_black

pre 3 godine

"Sta reci, Ceska je od poslednjih 6 SP se plasirala samo na 1.Ali je za Hrvatsku supersila jer ima titulu prvaka Evrope. Isto kao sto je Srbija supersila za rupu Hrvatsku jer ima 4 titula. Cestitamo. Objedinili ste titule najvece rupe i mora svetskog fudbala a rang ste Andore i Malte. Oni, kao i vi nemaju nista osvojeno."
(Big_blue, 20. maj 2020 23:15)

Češka nema titulu prvaka Europe, Čehoslovačka ima. Što se Srbije tiče, dječje titule se ne računaju, Zvezdina dva naslova spadaju pod Jugu. Jedine dvije seniorske titule koje imate su one koje sam i naveo (najveće rupe ikad i najveće rupe na jednom turniru) i na čemu sam uredno i čestitao.
A reći da je Srbija za Hrvatsku supersila u nogometu je otprilike isto kao da kažeš da je Dacia Logan limuzina u usporedbi s Golfom VIII.

drag

pre 3 godine

Otis Thorpe

Kakva virtuoznost Vladimira Jugovica. Covjek je bio izvanredan igrac ali zadnji vezni, radilica a ne znalac. Vidic vam je najbolji pa onda mozda ide on.
Boksic se naigrao utakmica, nije bas toliko puno bio ozlijedjen. Mogao je biti na listi.

Bok

pre 3 godine

Па видим ја да ти не разумеш скоро ништа. Дао сам ти добронамеран савет да потражиш решење проблема тамо где је узрок. Опет не разумеш ни прочитано пошто негде видиш љутњу код мене а тога нема, можда сажаљења. Наравно да боље пратим од тебе, а што је очигледно из твог не разумевања и поређења различитих играча како по позицијама тако и годинама. Такође и не разумеш да је ово углавном место где ћеш нешто научити тако што ћутиш и пратиш, а не што покушаваш да се правиш паметан са приглупим и јадним цинизмом.
(mr, 20. maj 2020 20:54)

Hvala vam na savjetu, koji priznajem, ne razumijem posve kao i za sto me optuzujete. Radujem se citanju vasih analiza i rang lista u budućnosti. Fudbal/nogomet je radost, posebno kad ga igraju majstori a ne precijenjeni igraci, i kad to analiziraju ljudi koji se razume poput vas.