Subota, 11.04.2020.

13:50

Idealnih 11 – najbolji stranci u istoriji Partizana

Izvor: Marko Ðinðiæ

Idealnih 11 – najbolji stranci u istoriji Partizana IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

166 Komentari

Sortiraj po:

Uvek mi je govorio da ga je Tuta Bugarin klao u petak, a sad kaze u utorak...

pre 4 godine

Da, kada vi niste znali sta je fudbal. I za razliku od vas mi smo barem vodili u vinalu, a vi ni to. Cekali penale.
(Mala komsinica i Neroes navijaci, 11. april 2020 20:06)
I vi ste primili DVA u finalu, a mi ni to.

Vanja Grubač

pre 4 godine

Natho mora da ima mesto.Jedan od najvecih igraca u istoriji love Koji jos moze da igra bilo gde a ne kao neki da bude samo marketing igrac .Veliki igrac.Juka je valjda otisao u La Corunu

Miloš

pre 4 godine

Ivica Kralj, Stefan Savić, Nikola Milenković, Zoran Mirković, Mladen krstajić, Igor Duljaj, Saša Ilić, Leonardo, Ljubinko Drulović, Kleo, Aleksandar Mitrović

Igracine velikog srca

pre 4 godine

Pa tu je citava plejada u najmanju ruku veoma dobrih igraca u evropskom rangu. Tesko je izvdvojiti najboljeg koji su igrali, ali je Kleo bio fenomen. Mogao je iz Partizana da ide skoro gdje hoce u najjace klubove Evrope. Ali, kako je srce vec ispunio, otisao covjek gdje se najbolje zaradi.

Treba uzeti jos jednu stvar u obzir pored izvanrednog skautinga- Partizan kao fenomen. Postojali su, postojace, i na zalost, najvjerovatnije ce postojati pojedinci koji se kriju iza grba kluba zbog ko zna vec kakvih interesa i nasiljem, incidentima i skandiranjem uzrokovati dodatnu stetu. Partizan se zbog toga cesto ne kotira u Evropi kao "otvoreni klub", vec prije kao "ultra desnicarski, nacionalisticki". To nema veze sa stvarnoscu. Najbolji su dokaz za to tamnoputi i Latino i svi ostali igraci koji nisu bili bijeli igraci koji su prosto izgarali za Partizan, svi odreda. Sjecam se slike Klea sa porodicom i kako je bio sretan u Beogradu. Valjda su svi bili presretni sto su u Partizanu. Partizan je naslijedio stanje duha iz SFRJ kad je bio jugoslovenski klub sa navijacima svih nacija i iz svih predjela. To isto znaci ne-nacionalisticki, jednostavno otvoren klub otvorenog srca. Ne nipodastavam ikoga time, Partizanu je to jednostavno najjaca karta u ruci. Bila je, sada je, i neka ostane tako.

mladići borovi, devojke jele

pre 4 godine

:)))))
od 13 nabrojanih, samo su četvorica bili rođeni, ponavljam rođeni, kada je komšija mali izvojevao poslednju, i to pirovu, pobedu u kupu/ligi šampiona?!

Sir Oliver

pre 4 godine

Nisam siguran da je tačna tvrdnja da je Biunjvčević smatrao da je Kleo nepotreban Zvezdi. Zvezuda jednostavno nije imala novca da ga zadrži. Nakon petnostogišnjeg terora partizanovih rukovodioca u vrhu države (pre svih Mirka Marjanović) i usmeravanje svih sredstava namenjenih za srpski sport isključivo u dvorište Partizana, došlo se u situaciju da su do 2010 svi bankrotirali osim crno-belih. Tako da su oni koji su znali fudbal dovodili kvalitetne igrače, a onda im je njih otimao Partizan i pravili su se pametni što jedino oni imaju milione

Russell Crowe

pre 4 godine

1) Kleo
2) Moreira
3) Leonardo
4) Zuka
5) Diara
6) Everton

.......


pa 5 mesta prazno!!!



Kleo, takvog nikad vise....
Moreira i Leonardo, sredina, napad, krilo... asistencije, golovi, prodori...
Zuka i Everton.... Di Livio i DeSamp Partizana!
Diara.... legenda, kao nekad Fililo Inzagi, svuda ga. ima po malo ali je uvek kod loote i gol crte, dovoljno da je pogura u mrezu...

Mala komsinica i Neroes navijaci

pre 4 godine

@Vodili tri minuta protivu Reala te 1966.
Hahahahahahahahaha
(UŠATI i mali partizai, 11. april 2020 17:56)

Da, kada vi niste znali sta je fudbal. I za razliku od vas mi smo barem vodili u vinalu, a vi ni to. Cekali penale.

ccc?

pre 4 godine

Po broju golova su Leonardo i Dijara ispred ali je moj favorit Kleo. Najvise zbog nacina razmisljanja. Nikada mi u fudbalu nista necemo uraditi jer nasi igraci hoce da se usetaju u 16. Kleo sutira na gol bez problema, sa 20, 25 m. Otuda i golovi. Cim je blizu 16, sutira. Stvarno je dao prelepe golove a neki se retko vidjaju na terenima. Dijara, izvanredan golgeter, spretak kod prijema lopte i veoma pametan u igri jedan na jedan sa golmanom. On i Leonardo su izvanredni strelci sto i vidimo na klipovima. Ova trojka stranaca je ostavila najdublji trag u Partizanu po mom vidjenju.

CJC

pre 4 godine

Ovo su igrači koji su raskrinkali epske priče o Zvezdinoj veličini i o neosvojivoj tvrđavi. Zvezda je zbog njih navukla toliki strah, da sada u derbiju redovno igra bunker na svom stadionu, pa makar imala i bolji tim i 30 bodova prednosti u prvenstvu.
(PFC, 11. april 2020 15:34)

Ma jeste, Zvezdin golman pri 0-0 i -11 u prvenstvu na 10 minuta pre kraja meča zadržava vreme i valja se po 16-cu.

Гордон Страхан

pre 4 godine

Боље за Партизан да направите листу најбољих домаћих играча.

Извињавам се, нисам издржао. За баскет наклон до пода, зна се ко је ко...

Bard Živa

pre 4 godine

Supić, Jeff Silva, Da silva, Omega Roberts, Bronovicki, Savio, Garido, Borja, Šišić, Parker, Salas... Vredni spomena Van la para, Barkos, Arujo, Onjilo, Some, Pašeko, Mezenga, Eli Tadeu, Bartolomeu... Drim tim bačenih para na ljude za koje je diskutabilno jesu li i bili profi fudbaleri...

PV

pre 4 godine

@mr.wolf

Kakva 3-4 kvalitetna stranca...Kleo je igrao kod vas, ali niste bili zadovoljni. Diarra je doveden iz Zrinjskog za 50.000 evra, a glavna prednost mu je bila što je znao srpski i što se navikao na život u Evropi. Svi su se zgranuli kad je na prvoj utakmici postigao het-trik. Žuka je doveden po savetu Dejana Ramba Petkovića, jer ga je Partizan pitao da li može da preporuči nekog igrača iz Brazila. Rambo im je rakao da Žuka igra evropski stil fudbala. Posle su se iz Zvezde na njega naljutili što ga nije njima prepručio, a ovaj im odgovorio da ga niko iz Zvezde nije zvao, a kamoli šta pitao.
Domaći igrači su uglavnom iz Partizanove škole.

*profesor*

pre 4 godine

Nije ovaj tim toliko bas jaci od Zvezdinog. Cak mislim da bi bio sjajan mec. Ne vidim nikakvu prevagu u odnosu na tim : Borjan-Ibanjez-Belodedic-Gaj-Adilson-Kastiljo-Donald-Kadu-Ben-Marin-Vijeira(ili Boaci). Zaista ne vidim. Voleo bih da ima sanse da se to odigra.

msi

pre 4 godine

Ne vidim Crnogoraca Mijatovića na popisu.
(lol, 11. april 2020 13:56
A šta ćemo sa Jurićem, Najdoskim, Belodedićem, Kanatlarovskim, Prosinečkim, Pančevom, Savićevićem...1991 samo ove iz Barija da nabrojim. Ostale neću!!!

gole su lutke sa naslovnih strana

pre 4 godine

Nisu oni nista "raskrinkali" vec su bili jednostavno bolji tim. To sto do pojave njih vi niste imali tim kadar da dobije Zvezdu je druga prica.
Uz sve to, vasa "dominacija" se ogledala u tome da ste mogli da imate u to vreme 3-4 kvalitetna stranca, sto Zvezda nije mogla jer su sve pare bile kod Vas. O igracima iz Srbije da ne pricamo, sve ste pokupili iz Srbije sto vredi, i dan danas se izdrzavate od toga.
(mr.wolf, 11. april 2020 15:41)

Koje "sve" pare su bile u Partizanu? Partizan nikad od drzave nije dobijao vise novaca od Zvezde, i 2010. imas sliku Klea kad su usli u LS, posle ulaska su dobili sponzorstvo na godinu dana od EPSa od 800000 evra, a Zvezda je bas tad dobila sponzorstvo od Gasproma od 2-3 miliona evra, koje traje i danas, samo je jos povecano...

Pera Bojić

pre 4 godine

A Boya? Bio je to dobar ofamzivni igrač.
(pfc, 11. april 2020 15:32)

Koji promaši sve protiv Artmedije Petržalke i ostalih Tikvi.
Tavamba je bio mnogo bolji. Makar jednako pogađao, ali građenje, prijem, odlaganje lopte, po meni vredniji pomena.

Naravno i Odita pre njih. Nikad neću zaboraviti njegov debi protiv Dnjepra po mećavi, dva gola uz dva salta!

mr.wolf

pre 4 godine

Nisu oni nista "raskrinkali" vec su bili jednostavno bolji tim. To sto do pojave njih vi niste imali tim kadar da dobije Zvezdu je druga prica.
Uz sve to, vasa "dominacija" se ogledala u tome da ste mogli da imate u to vreme 3-4 kvalitetna stranca, sto Zvezda nije mogla jer su sve pare bile kod Vas. O igracima iz Srbije da ne pricamo, sve ste pokupili iz Srbije sto vredi, i dan danas se izdrzavate od toga.
(mr.wolf, 11. april 2020 15:41)

jes isto ko sto sad vi mozete da imate 8 stranaca sa bas velikkm platama pritom da i ne igraju uopste tj da iako imaju pravo da igraju oni sede na klupi. jednostavno ovde je prica da je partizan u zadnjih 20 god dovodio bolje strance. da su ima menadzeri ovih ispod prosecnih igraca dopustili da budu nosioci i da je malo manje lopovluka u našem sportu partizan je mogao svake godine da igra ligu sampiona. ali u srbiji se samo gleda kako da se uzmu pare sad jer neces dugo biti u prilici tj cim dodje neki presednik i uprava gleda se da se sto vise nakradu jer za god dve dobice otkaz i tako nostop.
(s4, 11. april 2020 16:35)

I vi imate sada strance sa velikim platama. Mi yada nismo imali, skoro pa nikakve. Kastiljo jedini vredan pomena... kakav Kadu i slicni....
A slazem se, MOGAO je Partizan, na isti nacin kao i Zvezda sada. Po tvom komentaru zakljucujem da Zvezda radi ipak bolje, jer ima kontinuitet LS. Ako uspe i ove sezone, to je sto ti pricas... jedino ti ne odgovara jer je u pitanju Zvezda. Vi vase niste materjalizovali.

Ozren

pre 4 godine

A đe su Prekazi, Vokri, i Šalja?
(Delije Čikago, 11. april 2020 14:38)
@
Pored Husrefa Musemica i Refika Sabanadzovica. Ne razumem da li je to nesto lose? U Zvezdi su bili i Makedonci Pancev i Najdoski i Crnogorci Savicevic i Marovic i Hrvat Prosinecki. Zar u Zvezdi i Partizanu treba da igraju samo Srbi? Zvezda bi htela da se zove jedinim srpskim klubom a najvece uspehe je ostvarila sa stranim igracima. To je licemerje.

mladići borovi, devojke jele

pre 4 godine

Sine, ne lupetaj gluposti, jedan Nemanja Vidić je tada igrao za Zvezdu, a u derbiju Zvezda 3:0 Partizan! Kada je Nikola Žigić tog Vesta rasturio u direktnom duelu, dao dva gola!
(Mihajlo, 11. april 2020 15:41)



:)))))
ali oni (ej, oni?!), pre te utakmice pevaju zvezdi(ej, zvezdi?!) - "liga šampiona, liga šampiona", da bi, kako je i red, bili ispraćeni sa - "mi smo za vas, mi smo za vas liga šampiona".

greotice male...

bgd011

pre 4 godine

A gde su Salja, Vokri...?
Jel idu na leto na medjunarodni turnir u znak secanja na Vokrija?
Siguran sam da bi bili odlicno primljeni u Pristini i to i bez obezbedjenja.

cxy

pre 4 godine

Ne vidim Crnogoraca Mijatovića na popisu.
(lol,1500 godina becki konjusar i NATO rob, 11. april 2020 13:56)

A Srbe Modrica, Perisica i Subasica? Jel ih vidis negde na nekom popisu?

gole su lutke sa naslovnih strana

pre 4 godine

Teigo ce ostati upamcen po primitivnom ponasanju prema navijacima Vojvodine na pokradenom final kupa 11.5.2011.
Never forget never forgive...
(Novo naselje fkv, 11. april 2020 16:45)

Zvezda vas dobija zadnjih 10 godina na razne nacine, a vi se uhvatili te jedne utakmice sa Partizanom. Ako moze neka se neko seti jos jedne gde je ostecena Vosa protiv Partizana.

Baš ti je ispran mozak

pre 4 godine

)))))
ali oni (ej, oni?!), pre te utakmice pevaju zvezdi(ej, zvezdi?!) - "liga šampiona, liga šampiona", da bi, kako je i red, bili ispraćeni sa - "mi smo za vas, mi smo za vas liga šampiona".

greotice male...
(mladići borovi, devojke jele, 11. april 2020 17:08). Nemoj da vam Lola ponovo zatvori stadion.

s4

pre 4 godine

Nisu oni nista "raskrinkali" vec su bili jednostavno bolji tim. To sto do pojave njih vi niste imali tim kadar da dobije Zvezdu je druga prica.
Uz sve to, vasa "dominacija" se ogledala u tome da ste mogli da imate u to vreme 3-4 kvalitetna stranca, sto Zvezda nije mogla jer su sve pare bile kod Vas. O igracima iz Srbije da ne pricamo, sve ste pokupili iz Srbije sto vredi, i dan danas se izdrzavate od toga.
(mr.wolf, 11. april 2020 15:41)

jes isto ko sto sad vi mozete da imate 8 stranaca sa bas velikkm platama pritom da i ne igraju uopste tj da iako imaju pravo da igraju oni sede na klupi. jednostavno ovde je prica da je partizan u zadnjih 20 god dovodio bolje strance. da su ima menadzeri ovih ispod prosecnih igraca dopustili da budu nosioci i da je malo manje lopovluka u našem sportu partizan je mogao svake godine da igra ligu sampiona. ali u srbiji se samo gleda kako da se uzmu pare sad jer neces dugo biti u prilici tj cim dodje neki presednik i uprava gleda se da se sto vise nakradu jer za god dve dobice otkaz i tako nostop.

statuskan

pre 4 godine

Nikada neću prežaliti generaciju Moreira, Žuka, Dijara, Jovetić, Obradović, Rukavina i ono sramno izbacivanje iz Evrope. To je bila rapsodija od igre,brzo,na jedan pas, napadački.Tvrdim da je to najbolja generacija u našem fudbalu unazad 20 godina i da bi te sezone u Evropi dogurala baš daleko!

sin lovca na medvede

pre 4 godine

Belodedic, Najdovski, Marovic, Sabanadzovic, Pancev, Savicevic,Prosinecki....stranci,?
Ne Zvezdine zvezde Zvezdnog tima iz 1991. dupke punog narodnih para, drzave, bilje reci, pozorisne predstave na respiratorima.

sye

pre 4 godine

A Vokri Bajro i Stjepan...a da oni su domaci.(Dejan CZ, 11. april 2020 14:20)A Husref Musemić, Refik Sabanadžović, Robert Prosinečki, Marko Elsner,...Barem vi ćutite i nemoj mnogo da pametujete.
(IGOR, 11. april 2020 14:32) A jesi ga zavuk’o levatu svaka cast. Najbolje kad pakas pokusa biti kul pa dobije tako cusku po malom mozgu. Brisi nik crni Dejane, obruka te covjek, od sramote ne pokusavaj vise da laprdas jer si ismijan i ispao teski pacenik. Tnx Igore popravi mi dan :)

Zigzagu guzimo mamu

pre 4 godine

Hodek spomenuo dva igraca bolja od svih srpskih i odma na aparatima..
(Zigzaga, 11. april 2020 15:46)

Zumzara muva usao na vest o velikanu Partizanu, vecem od celokupnog hrvatskog fudbala i odma na aparatima...

Novo naselje fkv

pre 4 godine

Teigo ce ostati upamcen po primitivnom ponasanju prema navijacima Vojvodine na pokradenom final kupa 11.5.2011.
Never forget never forgive...

Will Mosley

pre 4 godine

Gde su vam na spisku Dzozef Nestroj Kizito ( dosao iz Vojvodine jer je u suprotnom pravcu otisao Brane Ilic ), Rikardo Gomes ( pogotovo on), Djemba Djemba, Bojinov, Kamel Zajim, Alexis Ngambi, Sedrik Gogua ( onaj gol glavom iz kornera cu posebno pamtiti, uvek izmami osmeh na lice ), Natho?
Bojinov, Ngambi i Djemba su jedna od najvecih i najpoznatijih imena koja su igrala u Srbiji. Jos da je onaj Rivaldo dosao to bi bila topina.

Cika Mile

pre 4 godine

Ne bih se složio sa Vama.U vreme Đurića Partizan se naosvajao titula.I pored toga navijači su tražili njegovu smenu.Po njima nije neki uspeh titula jer je Zvezda bila toliko loša da nije neki uspeh biti ispred nje već su se tražili uspesi u Evropi.E sad što zvezdaši kažu da bi oni osvojili te titule da nije bilo Toleta to je druga stvar.
(rajko, 11. april 2020 15:58)

Jos bolje ako mislite da je Djuric doneo dobro Partizanu. On sa tim titulama ima veze koliko i ekonom. Nekim grubim racunicama ,potrosio je preko 120 miliona eura za to vreme. Koliko je vasih velikana potracio i oterao iz kluba,to sam Bog zna.Ciric,Tomic,Stanijevic,Krstajic,...menjao ih kao carape.Potrosio,ostavio dugovanje a nakaradni ugovor sa malim Zivkovicam je tek prica za sebe. Za mene je on jednak kao i Terzic.Nema razlike.Politicki podobni da uvale klubove u dugove.

Will Mosley

pre 4 godine

Too je tema koju sa nestrpljenjem odavno cekam, mojih najboljih 11: Asprogenis, Enache, Ivanov, Branko Ilic, Dzoni Novak, Medo Kamara, Everton, Leonardo, Moreira, Suma, Natho i Rikardo Gomes. To je moja postava u formaciji 4-5-1 koju ja najvise volim.

Leposavi

pre 4 godine

Haribo West iz Nigerije.
Volio sam njega gledati i bas sam se iznenadio da ga Partizančina kupio. Svaka čast. Radio je ko crnac da bi zivio ko belac.

Ma idi

pre 4 godine

Ovo su brutalni igraci iz perioda T Karadzica kada je zvezdica bila u kanalu od 65 m e. To je taj period kada su zvezdici bile pokradene 6 titule. Jel tako pantercici?

Will Mosley

pre 4 godine

Fadil Vokri, Dzevad Prekazi, Kujtim Sala, Fahrudin Jusufi, ...
(Komsija, 11. april 2020 15:37)

Zebec, Zufer Avdiju, Leo Lerinc, Ardijan Djokaj, Refik Refko Sabanadzovic, Prosinecki, Juric... Da li je potrebno da nastavim sa nabrajanjem? Mogu jos 40 igraca da ti navedem.

analiza

pre 4 godine

Za Nikola Goranović vege. Mažić nije ni primeti napadaču CZ Babarogiću, Maji Vuj., Nikolić, Ouoeru end comoani. Natho je po meni klasa od igrača, Leo takođe, Moreira - oni su imali šlifa da budu dobri igrači i u većim ligama kao Marin, recimo. Dijara, Kamara, Žuka su malo iza. Vest je već igrao veliku ligu. Sadiljka tek treba da se dokaže. Golman Asprogenis je naveden jer je jedini stranac koji je branio za Par, drugi kriterijum ne vidim. Najbolji trener stranac-Mateus!

kiza D

pre 4 godine

Да нису дошли.Мореира,Жука и Диара ми још не бисмо победили Звезду.
За Тејга је штета што није задржан.

Tavamba

pre 4 godine

Vredi spomenuti i Pjer Boju, koga mnogi osporavaju zbog promasenog penala protiv Artmedije, a u penal seriji je bilo jos dva neuspesna izvodjaca Mirkovic i Brnovic. Dao je dva gola Laciju, bio je napadac razbijac, posle se pojavila u Partizanu jos bolja verzija takvog igraca u liku Tavambe!

МилошПБ

pre 4 godine

Najbolji strani golman čovek koji je javno rekao kako Partizan dolazi do "rezultata". Izostavili Boju koji je takođe o tome pričao, kao i trener Mateus. Kakvi su to "magovi" fudbala dovoljno govori i yt video "Majstorije Leonarda Da Souze". I juče i danas pomenuti igrači iz vremena "čoveka" koji je oterao Mistera. Zvezdini igrači su se kasnije probili do Premijer lige (Evandro) ili rešetali mrežu u Palmeirasu i Gremiju (Barkos). Njihovim plafon S. Arabija ili Kina.

Eh

pre 4 godine

Ljudi ko je malo duze pratio fudbal, pa i ne tako dugo do 2003-g moze da kaze da igrac u odbrani kakav je bio Taribo West nije vidjen u mozda u istoriji nase lige. Kad izadje na teren kao da je spram saigraca izveo decu na ekskurziju, toliko je bio fizicki jaci i spremniji. Utakmica protiv Reala(gledano sa tribina) je remek delo defanzive, kada je negde oko 60-og minuta poludeo sto nemozemo da damo gol pa je vec i on krenuo u napad i imao dosta dobrih poteze, cak i jedan vise nego solidan sut iz daljine, a Mateus urla na njega da ne prelazi centar! Uvek su nekako napadaci vise u prvom planu, ali i on je rame uz rame sa npr Kleom i Leonardom koji su po mom misljenju najbolji! E sad kad su sastavljali Zvezdine strance, tamo se nasao cini mi se Belodedic, Najdoski, tom logikom imamo mi jos mnogo stranaca vrednih pomena, dovoljno je Jovetic, Zlatko Zahovic..... U svakom slucaju daleko bolje od komsinicinih!

Chox

pre 4 godine

Pogledas Partizanove strance i Zvezdine nebo i zemlja. A posle im kriv Tole.
(Sale, 11. april 2020 14:27)

Ovaj vas najbolji strani golman Asprogenis ti je sve objasnio

rajko

pre 4 godine

@Cika Mile
Ne bih se složio sa Vama.U vreme Đurića Partizan se naosvajao titula.I pored toga navijači su tražili njegovu smenu.Po njima nije neki uspeh titula jer je Zvezda bila toliko loša da nije neki uspeh biti ispred nje već su se tražili uspesi u Evropi.E sad što zvezdaši kažu da bi oni osvojili te titule da nije bilo Toleta to je druga stvar.

Parni valjak

pre 4 godine

Vidimo da su sve to igrači koji su davali golove u evropskim utakmicama i rešavali derbije koji su odlučivali o prvaku. U to vreme, od 136-141 derbija, Partizan je 6 puta pobedio Zvezdu, i to redovno u dramatičnom finišu. Pre toga, 3 pobede zaredom su bile maksimum. Zvezda je od tada navukla strah od Partizana i loša je u derbijima i pored ogromne prednosti u bodovima i generalno velikog favorizovanja od strane države.

mr.wolf

pre 4 godine

Ovo su igrači koji su raskrinkali epske priče o Zvezdinoj veličini i o neosvojivoj tvrđavi. Zvezda je zbog njih navukla toliki strah, da sada u derbiju redovno igra bunker na svom stadionu, pa makar imala i bolji tim i 30 bodova prednosti u prvenstvu.
(PFC, 11. april 2020 15:34)

Nisu oni nista "raskrinkali" vec su bili jednostavno bolji tim. To sto do pojave njih vi niste imali tim kadar da dobije Zvezdu je druga prica.
Uz sve to, vasa "dominacija" se ogledala u tome da ste mogli da imate u to vreme 3-4 kvalitetna stranca, sto Zvezda nije mogla jer su sve pare bile kod Vas. O igracima iz Srbije da ne pricamo, sve ste pokupili iz Srbije sto vredi, i dan danas se izdrzavate od toga.

Mihajlo

pre 4 godine

@eh Sine, ne lupetaj gluposti, jedan Nemanja Vidić je tada igrao za Zvezdu, a u derbiju Zvezda 3:0 Partizan! Kada je Nikola Žigić tog Vesta rasturio u direktnom duelu, dao dva gola!

Zigzaga

pre 4 godine

Mijatovic je Srbin isto kao i Modric. Zato ga ne vidis.
(lol je fufa mala Xnodehu je posisala, 11. april 2020 15:02)
Hodek spomenuo dva igraca bolja od svih srpskih i odma na aparatima..

nastymaid

pre 4 godine

Svi iz Toletovog vremena, kada se realno pogleda, Partizan sve što ima napravio je u ove tri decenije katastrofe, posle raspada SFRJ i svakakvog lova u mutnom.

alekove pudlice

pre 4 godine

A đe su Prekazi, Vokri, i Šalja?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Delije Čikago, 11. april 2020 14:38) ..piju fuka sa zvezdinim cetnicima ,robertom,refikom,pancevom,dejom,..itd,znati vi cuvari srBstva..

PFC

pre 4 godine

Ovo su igrači koji su raskrinkali epske priče o Zvezdinoj veličini i o neosvojivoj tvrđavi. Zvezda je zbog njih navukla toliki strah, da sada u derbiju redovno igra bunker na svom stadionu, pa makar imala i bolji tim i 30 bodova prednosti u prvenstvu.

Ja

pre 4 godine

Ako gledamo suv kvalitet mislim da Natko zasluzuje mesto, dal umesto Zuke ili Evertona.

Nema veze sto je u Partizanu tako kratko, covek je klasa i ima ogroman uticaj na igru!

lol je fufa mala Xnodehu je posisala

pre 4 godine

Ne vidim Crnogoraca Mijatovića na popisu.
(lol, 11. april 2020 13:56)

Mijatovic je Srbin isto kao i Modric. Zato ga ne vidis.

lal

pre 4 godine

Zaboravili ste Oditu, a i Cleo nije presao tehnicki iz Zvezde u Partizan nego iz Portugalskog kluba koji ga je prethodne sezone pozajmio Zvezdi koja nije htela da ga otkupi na kraju, pa je to uradio Partizan.

Ziveo Partizan i majka Srbija!

pre 4 godine

Pa meni najbolji stranac koji je igrao u Partizanu bio je Leonardo, jednostavno covek je imao najveci talenat, neverovatan igrac. Ipak najomiljeniji je Kleo jer kleo se kleo...

aco

pre 4 godine

Звездини странцинсу за класу бољи, пре свега због Борјана, Белодедића, Марина и Бена.

igor

pre 4 godine

Kako volim kad ne procitaju ceo tekst pa se prave pametni. Ne racunaju se igraci iz cg, hr , bih, slo, mk... Kao i oni koji su srbi sa drugim drzavljanstvom.

...

pre 4 godine

Hahahahha svi komentari o Zvezdi, pa Zvezda je vaš večni idol i neko sa kim ćete uvek da se poredite i bude vam nedostižni san. Inače tog Klea koga toliko hvalite je upravo Zvezda i našla a vi pod Toletom imali sve pare ove države da ga otkupite kad Zvezda nije mogla

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

Mikii
Pročitaj dečko početak teksta još jednom, samo malo pažljivije.
Ne trči odmah pred rudu sa maloumnim komentarima...

Fan Pennyja Hardawaya

pre 4 godine

Ne kontam kako Partizan uglavnom dovodi kvalitetnije strance a vecina kvalitetnih srpskih fudbalera koji igraju zapazeno u inostranstvu su iz zvezde?

Zigzaga

pre 4 godine

Partizan imao 5 puta bolje strance i domace igrace,cudo kako nisu osvojili svake godine,ipak je sudacka masinerija jaca i od nogometnog kvaliteta...

Cika Mile

pre 4 godine

Ja kao Zvezdas priznajem da je Partizan poslednjih 20 i vise godina uvek bolje poslovao.Kupovao uglavnom strance koji su donosili prevagu,cesto u derbiju pogadjali.Mnogo bolji rad sa mladjim kategorijama,bolja transfer politika.Jedina njihova nesreca a nasa sreca je sto je na kraju dosao Djuric na mestu predsednika.Potrosio je ozbiljan novac ko zna kako i gde.Ono sto se meni ne svidja je sto mi sada imamo naseg "Djurica". Oni su njihovog oterali i odrzali se a mi,nek nam je Bog u pomoci.

alekove pudlice

pre 4 godine

A Vokri Bajro i Stjepan...a da oni su domaci.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan CZ, 11. april 2020 14:20)...klasican mali gani,da li ima potrebe da ti se objasnjava bilo sta i koje su drzavljanstvo imali igraci koje si naveo..baj d vej ,pozdravi zvezdine cetnike roberta,refika itd,itd,mrzi me da nabrajam ,znaju oni koliko su cistokrvnih srba imali u timu..

Piksi!

pre 4 godine

Svi oni su služili da bi se neko iz uprave kluba ugrađivao na transfere.Dosta više lopovluka,hitno da izvršite privatizaciju,a ne da se na narodnoj grbači bogatite.Meni nije jasno kako navijači ne traže privatizaciju srpski klubova,a da vođe navijača su isto u korupciji.

IGOR

pre 4 godine

A Vokri Bajro i Stjepan...a da oni su domaci.
(Dejan CZ, 11. april 2020 14:20)
A Husref Musemić, Refik Sabanadžović, Robert Prosinečki, Marko Elsner,...
Barem vi ćutite i nemoj mnogo da pametujete.

Jovan

pre 4 godine

Nema tu neko da mnogo vredi, uvek smo bili druga liga za zvezdu a u sfrj cak i treca liga u fudbalu, e u basketu smo bili dobri, ubedljivo najbolji jos u sfrj posle naravno neprikoslovene jugoplastike.
(the shining, 11. april 2020 13:48)
Los pokusaj hejtovanja ljudi pod tim nikom.Godina 16

neleknelevienna

pre 4 godine

po meni vredan napomene je i medo kamara koji je u partizan dosao iz helsinkija. bio je strasan na sredini terena i navihaci su ga obozavali.

the shining

pre 4 godine

Nema tu neko da mnogo vredi, uvek smo bili druga liga za zvezdu a u sfrj cak i treca liga u fudbalu, e u basketu smo bili dobri, ubedljivo najbolji jos u sfrj posle naravno neprikoslovene jugoplastike.

IGOR

pre 4 godine

A Vokri Bajro i Stjepan...a da oni su domaci.
(Dejan CZ, 11. april 2020 14:20)
A Husref Musemić, Refik Sabanadžović, Robert Prosinečki, Marko Elsner,...
Barem vi ćutite i nemoj mnogo da pametujete.

Jovan

pre 4 godine

Nema tu neko da mnogo vredi, uvek smo bili druga liga za zvezdu a u sfrj cak i treca liga u fudbalu, e u basketu smo bili dobri, ubedljivo najbolji jos u sfrj posle naravno neprikoslovene jugoplastike.
(the shining, 11. april 2020 13:48)
Los pokusaj hejtovanja ljudi pod tim nikom.Godina 16

Cika Mile

pre 4 godine

Ja kao Zvezdas priznajem da je Partizan poslednjih 20 i vise godina uvek bolje poslovao.Kupovao uglavnom strance koji su donosili prevagu,cesto u derbiju pogadjali.Mnogo bolji rad sa mladjim kategorijama,bolja transfer politika.Jedina njihova nesreca a nasa sreca je sto je na kraju dosao Djuric na mestu predsednika.Potrosio je ozbiljan novac ko zna kako i gde.Ono sto se meni ne svidja je sto mi sada imamo naseg "Djurica". Oni su njihovog oterali i odrzali se a mi,nek nam je Bog u pomoci.

Zigzaga

pre 4 godine

Partizan imao 5 puta bolje strance i domace igrace,cudo kako nisu osvojili svake godine,ipak je sudacka masinerija jaca i od nogometnog kvaliteta...

igor

pre 4 godine

Kako volim kad ne procitaju ceo tekst pa se prave pametni. Ne racunaju se igraci iz cg, hr , bih, slo, mk... Kao i oni koji su srbi sa drugim drzavljanstvom.

alekove pudlice

pre 4 godine

A đe su Prekazi, Vokri, i Šalja?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Delije Čikago, 11. april 2020 14:38) ..piju fuka sa zvezdinim cetnicima ,robertom,refikom,pancevom,dejom,..itd,znati vi cuvari srBstva..

Eh

pre 4 godine

Ljudi ko je malo duze pratio fudbal, pa i ne tako dugo do 2003-g moze da kaze da igrac u odbrani kakav je bio Taribo West nije vidjen u mozda u istoriji nase lige. Kad izadje na teren kao da je spram saigraca izveo decu na ekskurziju, toliko je bio fizicki jaci i spremniji. Utakmica protiv Reala(gledano sa tribina) je remek delo defanzive, kada je negde oko 60-og minuta poludeo sto nemozemo da damo gol pa je vec i on krenuo u napad i imao dosta dobrih poteze, cak i jedan vise nego solidan sut iz daljine, a Mateus urla na njega da ne prelazi centar! Uvek su nekako napadaci vise u prvom planu, ali i on je rame uz rame sa npr Kleom i Leonardom koji su po mom misljenju najbolji! E sad kad su sastavljali Zvezdine strance, tamo se nasao cini mi se Belodedic, Najdoski, tom logikom imamo mi jos mnogo stranaca vrednih pomena, dovoljno je Jovetic, Zlatko Zahovic..... U svakom slucaju daleko bolje od komsinicinih!

PFC

pre 4 godine

Ovo su igrači koji su raskrinkali epske priče o Zvezdinoj veličini i o neosvojivoj tvrđavi. Zvezda je zbog njih navukla toliki strah, da sada u derbiju redovno igra bunker na svom stadionu, pa makar imala i bolji tim i 30 bodova prednosti u prvenstvu.

PV

pre 4 godine

@mr.wolf

Kakva 3-4 kvalitetna stranca...Kleo je igrao kod vas, ali niste bili zadovoljni. Diarra je doveden iz Zrinjskog za 50.000 evra, a glavna prednost mu je bila što je znao srpski i što se navikao na život u Evropi. Svi su se zgranuli kad je na prvoj utakmici postigao het-trik. Žuka je doveden po savetu Dejana Ramba Petkovića, jer ga je Partizan pitao da li može da preporuči nekog igrača iz Brazila. Rambo im je rakao da Žuka igra evropski stil fudbala. Posle su se iz Zvezde na njega naljutili što ga nije njima prepručio, a ovaj im odgovorio da ga niko iz Zvezde nije zvao, a kamoli šta pitao.
Domaći igrači su uglavnom iz Partizanove škole.

Ozren

pre 4 godine

A đe su Prekazi, Vokri, i Šalja?
(Delije Čikago, 11. april 2020 14:38)
@
Pored Husrefa Musemica i Refika Sabanadzovica. Ne razumem da li je to nesto lose? U Zvezdi su bili i Makedonci Pancev i Najdoski i Crnogorci Savicevic i Marovic i Hrvat Prosinecki. Zar u Zvezdi i Partizanu treba da igraju samo Srbi? Zvezda bi htela da se zove jedinim srpskim klubom a najvece uspehe je ostvarila sa stranim igracima. To je licemerje.

Ziveo Partizan i majka Srbija!

pre 4 godine

Pa meni najbolji stranac koji je igrao u Partizanu bio je Leonardo, jednostavno covek je imao najveci talenat, neverovatan igrac. Ipak najomiljeniji je Kleo jer kleo se kleo...

Parni valjak

pre 4 godine

Vidimo da su sve to igrači koji su davali golove u evropskim utakmicama i rešavali derbije koji su odlučivali o prvaku. U to vreme, od 136-141 derbija, Partizan je 6 puta pobedio Zvezdu, i to redovno u dramatičnom finišu. Pre toga, 3 pobede zaredom su bile maksimum. Zvezda je od tada navukla strah od Partizana i loša je u derbijima i pored ogromne prednosti u bodovima i generalno velikog favorizovanja od strane države.

neleknelevienna

pre 4 godine

po meni vredan napomene je i medo kamara koji je u partizan dosao iz helsinkija. bio je strasan na sredini terena i navihaci su ga obozavali.

alekove pudlice

pre 4 godine

A Vokri Bajro i Stjepan...a da oni su domaci.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan CZ, 11. april 2020 14:20)...klasican mali gani,da li ima potrebe da ti se objasnjava bilo sta i koje su drzavljanstvo imali igraci koje si naveo..baj d vej ,pozdravi zvezdine cetnike roberta,refika itd,itd,mrzi me da nabrajam ,znaju oni koliko su cistokrvnih srba imali u timu..

lal

pre 4 godine

Zaboravili ste Oditu, a i Cleo nije presao tehnicki iz Zvezde u Partizan nego iz Portugalskog kluba koji ga je prethodne sezone pozajmio Zvezdi koja nije htela da ga otkupi na kraju, pa je to uradio Partizan.

statuskan

pre 4 godine

Nikada neću prežaliti generaciju Moreira, Žuka, Dijara, Jovetić, Obradović, Rukavina i ono sramno izbacivanje iz Evrope. To je bila rapsodija od igre,brzo,na jedan pas, napadački.Tvrdim da je to najbolja generacija u našem fudbalu unazad 20 godina i da bi te sezone u Evropi dogurala baš daleko!

gole su lutke sa naslovnih strana

pre 4 godine

Nisu oni nista "raskrinkali" vec su bili jednostavno bolji tim. To sto do pojave njih vi niste imali tim kadar da dobije Zvezdu je druga prica.
Uz sve to, vasa "dominacija" se ogledala u tome da ste mogli da imate u to vreme 3-4 kvalitetna stranca, sto Zvezda nije mogla jer su sve pare bile kod Vas. O igracima iz Srbije da ne pricamo, sve ste pokupili iz Srbije sto vredi, i dan danas se izdrzavate od toga.
(mr.wolf, 11. april 2020 15:41)

Koje "sve" pare su bile u Partizanu? Partizan nikad od drzave nije dobijao vise novaca od Zvezde, i 2010. imas sliku Klea kad su usli u LS, posle ulaska su dobili sponzorstvo na godinu dana od EPSa od 800000 evra, a Zvezda je bas tad dobila sponzorstvo od Gasproma od 2-3 miliona evra, koje traje i danas, samo je jos povecano...

lol je fufa mala Xnodehu je posisala

pre 4 godine

Ne vidim Crnogoraca Mijatovića na popisu.
(lol, 11. april 2020 13:56)

Mijatovic je Srbin isto kao i Modric. Zato ga ne vidis.

Will Mosley

pre 4 godine

Fadil Vokri, Dzevad Prekazi, Kujtim Sala, Fahrudin Jusufi, ...
(Komsija, 11. april 2020 15:37)

Zebec, Zufer Avdiju, Leo Lerinc, Ardijan Djokaj, Refik Refko Sabanadzovic, Prosinecki, Juric... Da li je potrebno da nastavim sa nabrajanjem? Mogu jos 40 igraca da ti navedem.

Ja

pre 4 godine

Ako gledamo suv kvalitet mislim da Natko zasluzuje mesto, dal umesto Zuke ili Evertona.

Nema veze sto je u Partizanu tako kratko, covek je klasa i ima ogroman uticaj na igru!

gole su lutke sa naslovnih strana

pre 4 godine

Teigo ce ostati upamcen po primitivnom ponasanju prema navijacima Vojvodine na pokradenom final kupa 11.5.2011.
Never forget never forgive...
(Novo naselje fkv, 11. april 2020 16:45)

Zvezda vas dobija zadnjih 10 godina na razne nacine, a vi se uhvatili te jedne utakmice sa Partizanom. Ako moze neka se neko seti jos jedne gde je ostecena Vosa protiv Partizana.

sye

pre 4 godine

A Vokri Bajro i Stjepan...a da oni su domaci.(Dejan CZ, 11. april 2020 14:20)A Husref Musemić, Refik Sabanadžović, Robert Prosinečki, Marko Elsner,...Barem vi ćutite i nemoj mnogo da pametujete.
(IGOR, 11. april 2020 14:32) A jesi ga zavuk’o levatu svaka cast. Najbolje kad pakas pokusa biti kul pa dobije tako cusku po malom mozgu. Brisi nik crni Dejane, obruka te covjek, od sramote ne pokusavaj vise da laprdas jer si ismijan i ispao teski pacenik. Tnx Igore popravi mi dan :)

Tavamba

pre 4 godine

Vredi spomenuti i Pjer Boju, koga mnogi osporavaju zbog promasenog penala protiv Artmedije, a u penal seriji je bilo jos dva neuspesna izvodjaca Mirkovic i Brnovic. Dao je dva gola Laciju, bio je napadac razbijac, posle se pojavila u Partizanu jos bolja verzija takvog igraca u liku Tavambe!

Bard Živa

pre 4 godine

Supić, Jeff Silva, Da silva, Omega Roberts, Bronovicki, Savio, Garido, Borja, Šišić, Parker, Salas... Vredni spomena Van la para, Barkos, Arujo, Onjilo, Some, Pašeko, Mezenga, Eli Tadeu, Bartolomeu... Drim tim bačenih para na ljude za koje je diskutabilno jesu li i bili profi fudbaleri...

Mala komsinica i Neroes navijaci

pre 4 godine

@Vodili tri minuta protivu Reala te 1966.
Hahahahahahahahaha
(UŠATI i mali partizai, 11. april 2020 17:56)

Da, kada vi niste znali sta je fudbal. I za razliku od vas mi smo barem vodili u vinalu, a vi ni to. Cekali penale.

rajko

pre 4 godine

@Cika Mile
Ne bih se složio sa Vama.U vreme Đurića Partizan se naosvajao titula.I pored toga navijači su tražili njegovu smenu.Po njima nije neki uspeh titula jer je Zvezda bila toliko loša da nije neki uspeh biti ispred nje već su se tražili uspesi u Evropi.E sad što zvezdaši kažu da bi oni osvojili te titule da nije bilo Toleta to je druga stvar.

msi

pre 4 godine

Ne vidim Crnogoraca Mijatovića na popisu.
(lol, 11. april 2020 13:56
A šta ćemo sa Jurićem, Najdoskim, Belodedićem, Kanatlarovskim, Prosinečkim, Pančevom, Savićevićem...1991 samo ove iz Barija da nabrojim. Ostale neću!!!

Piksi!

pre 4 godine

Svi oni su služili da bi se neko iz uprave kluba ugrađivao na transfere.Dosta više lopovluka,hitno da izvršite privatizaciju,a ne da se na narodnoj grbači bogatite.Meni nije jasno kako navijači ne traže privatizaciju srpski klubova,a da vođe navijača su isto u korupciji.

the shining

pre 4 godine

Nema tu neko da mnogo vredi, uvek smo bili druga liga za zvezdu a u sfrj cak i treca liga u fudbalu, e u basketu smo bili dobri, ubedljivo najbolji jos u sfrj posle naravno neprikoslovene jugoplastike.

Cika Mile

pre 4 godine

Ne bih se složio sa Vama.U vreme Đurića Partizan se naosvajao titula.I pored toga navijači su tražili njegovu smenu.Po njima nije neki uspeh titula jer je Zvezda bila toliko loša da nije neki uspeh biti ispred nje već su se tražili uspesi u Evropi.E sad što zvezdaši kažu da bi oni osvojili te titule da nije bilo Toleta to je druga stvar.
(rajko, 11. april 2020 15:58)

Jos bolje ako mislite da je Djuric doneo dobro Partizanu. On sa tim titulama ima veze koliko i ekonom. Nekim grubim racunicama ,potrosio je preko 120 miliona eura za to vreme. Koliko je vasih velikana potracio i oterao iz kluba,to sam Bog zna.Ciric,Tomic,Stanijevic,Krstajic,...menjao ih kao carape.Potrosio,ostavio dugovanje a nakaradni ugovor sa malim Zivkovicam je tek prica za sebe. Za mene je on jednak kao i Terzic.Nema razlike.Politicki podobni da uvale klubove u dugove.

Pera Bojić

pre 4 godine

A Boya? Bio je to dobar ofamzivni igrač.
(pfc, 11. april 2020 15:32)

Koji promaši sve protiv Artmedije Petržalke i ostalih Tikvi.
Tavamba je bio mnogo bolji. Makar jednako pogađao, ali građenje, prijem, odlaganje lopte, po meni vredniji pomena.

Naravno i Odita pre njih. Nikad neću zaboraviti njegov debi protiv Dnjepra po mećavi, dva gola uz dva salta!

...

pre 4 godine

Hahahahha svi komentari o Zvezdi, pa Zvezda je vaš večni idol i neko sa kim ćete uvek da se poredite i bude vam nedostižni san. Inače tog Klea koga toliko hvalite je upravo Zvezda i našla a vi pod Toletom imali sve pare ove države da ga otkupite kad Zvezda nije mogla

Leposavi

pre 4 godine

Haribo West iz Nigerije.
Volio sam njega gledati i bas sam se iznenadio da ga Partizančina kupio. Svaka čast. Radio je ko crnac da bi zivio ko belac.

Ma idi

pre 4 godine

Ovo su brutalni igraci iz perioda T Karadzica kada je zvezdica bila u kanalu od 65 m e. To je taj period kada su zvezdici bile pokradene 6 titule. Jel tako pantercici?

cxy

pre 4 godine

Ne vidim Crnogoraca Mijatovića na popisu.
(lol,1500 godina becki konjusar i NATO rob, 11. april 2020 13:56)

A Srbe Modrica, Perisica i Subasica? Jel ih vidis negde na nekom popisu?

CJC

pre 4 godine

Ovo su igrači koji su raskrinkali epske priče o Zvezdinoj veličini i o neosvojivoj tvrđavi. Zvezda je zbog njih navukla toliki strah, da sada u derbiju redovno igra bunker na svom stadionu, pa makar imala i bolji tim i 30 bodova prednosti u prvenstvu.
(PFC, 11. april 2020 15:34)

Ma jeste, Zvezdin golman pri 0-0 i -11 u prvenstvu na 10 minuta pre kraja meča zadržava vreme i valja se po 16-cu.

Baš ti je ispran mozak

pre 4 godine

)))))
ali oni (ej, oni?!), pre te utakmice pevaju zvezdi(ej, zvezdi?!) - "liga šampiona, liga šampiona", da bi, kako je i red, bili ispraćeni sa - "mi smo za vas, mi smo za vas liga šampiona".

greotice male...
(mladići borovi, devojke jele, 11. april 2020 17:08). Nemoj da vam Lola ponovo zatvori stadion.

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

Mikii
Pročitaj dečko početak teksta još jednom, samo malo pažljivije.
Ne trči odmah pred rudu sa maloumnim komentarima...

nastymaid

pre 4 godine

Svi iz Toletovog vremena, kada se realno pogleda, Partizan sve što ima napravio je u ove tri decenije katastrofe, posle raspada SFRJ i svakakvog lova u mutnom.

kiza D

pre 4 godine

Да нису дошли.Мореира,Жука и Диара ми још не бисмо победили Звезду.
За Тејга је штета што није задржан.

ccc?

pre 4 godine

Po broju golova su Leonardo i Dijara ispred ali je moj favorit Kleo. Najvise zbog nacina razmisljanja. Nikada mi u fudbalu nista necemo uraditi jer nasi igraci hoce da se usetaju u 16. Kleo sutira na gol bez problema, sa 20, 25 m. Otuda i golovi. Cim je blizu 16, sutira. Stvarno je dao prelepe golove a neki se retko vidjaju na terenima. Dijara, izvanredan golgeter, spretak kod prijema lopte i veoma pametan u igri jedan na jedan sa golmanom. On i Leonardo su izvanredni strelci sto i vidimo na klipovima. Ova trojka stranaca je ostavila najdublji trag u Partizanu po mom vidjenju.

sin lovca na medvede

pre 4 godine

Belodedic, Najdovski, Marovic, Sabanadzovic, Pancev, Savicevic,Prosinecki....stranci,?
Ne Zvezdine zvezde Zvezdnog tima iz 1991. dupke punog narodnih para, drzave, bilje reci, pozorisne predstave na respiratorima.

Igracine velikog srca

pre 4 godine

Pa tu je citava plejada u najmanju ruku veoma dobrih igraca u evropskom rangu. Tesko je izvdvojiti najboljeg koji su igrali, ali je Kleo bio fenomen. Mogao je iz Partizana da ide skoro gdje hoce u najjace klubove Evrope. Ali, kako je srce vec ispunio, otisao covjek gdje se najbolje zaradi.

Treba uzeti jos jednu stvar u obzir pored izvanrednog skautinga- Partizan kao fenomen. Postojali su, postojace, i na zalost, najvjerovatnije ce postojati pojedinci koji se kriju iza grba kluba zbog ko zna vec kakvih interesa i nasiljem, incidentima i skandiranjem uzrokovati dodatnu stetu. Partizan se zbog toga cesto ne kotira u Evropi kao "otvoreni klub", vec prije kao "ultra desnicarski, nacionalisticki". To nema veze sa stvarnoscu. Najbolji su dokaz za to tamnoputi i Latino i svi ostali igraci koji nisu bili bijeli igraci koji su prosto izgarali za Partizan, svi odreda. Sjecam se slike Klea sa porodicom i kako je bio sretan u Beogradu. Valjda su svi bili presretni sto su u Partizanu. Partizan je naslijedio stanje duha iz SFRJ kad je bio jugoslovenski klub sa navijacima svih nacija i iz svih predjela. To isto znaci ne-nacionalisticki, jednostavno otvoren klub otvorenog srca. Ne nipodastavam ikoga time, Partizanu je to jednostavno najjaca karta u ruci. Bila je, sada je, i neka ostane tako.

Will Mosley

pre 4 godine

Gde su vam na spisku Dzozef Nestroj Kizito ( dosao iz Vojvodine jer je u suprotnom pravcu otisao Brane Ilic ), Rikardo Gomes ( pogotovo on), Djemba Djemba, Bojinov, Kamel Zajim, Alexis Ngambi, Sedrik Gogua ( onaj gol glavom iz kornera cu posebno pamtiti, uvek izmami osmeh na lice ), Natho?
Bojinov, Ngambi i Djemba su jedna od najvecih i najpoznatijih imena koja su igrala u Srbiji. Jos da je onaj Rivaldo dosao to bi bila topina.

bgd011

pre 4 godine

A gde su Salja, Vokri...?
Jel idu na leto na medjunarodni turnir u znak secanja na Vokrija?
Siguran sam da bi bili odlicno primljeni u Pristini i to i bez obezbedjenja.

МилошПБ

pre 4 godine

Najbolji strani golman čovek koji je javno rekao kako Partizan dolazi do "rezultata". Izostavili Boju koji je takođe o tome pričao, kao i trener Mateus. Kakvi su to "magovi" fudbala dovoljno govori i yt video "Majstorije Leonarda Da Souze". I juče i danas pomenuti igrači iz vremena "čoveka" koji je oterao Mistera. Zvezdini igrači su se kasnije probili do Premijer lige (Evandro) ili rešetali mrežu u Palmeirasu i Gremiju (Barkos). Njihovim plafon S. Arabija ili Kina.

analiza

pre 4 godine

Za Nikola Goranović vege. Mažić nije ni primeti napadaču CZ Babarogiću, Maji Vuj., Nikolić, Ouoeru end comoani. Natho je po meni klasa od igrača, Leo takođe, Moreira - oni su imali šlifa da budu dobri igrači i u većim ligama kao Marin, recimo. Dijara, Kamara, Žuka su malo iza. Vest je već igrao veliku ligu. Sadiljka tek treba da se dokaže. Golman Asprogenis je naveden jer je jedini stranac koji je branio za Par, drugi kriterijum ne vidim. Najbolji trener stranac-Mateus!

Гордон Страхан

pre 4 godine

Боље за Партизан да направите листу најбољих домаћих играча.

Извињавам се, нисам издржао. За баскет наклон до пода, зна се ко је ко...

Mihajlo

pre 4 godine

@eh Sine, ne lupetaj gluposti, jedan Nemanja Vidić je tada igrao za Zvezdu, a u derbiju Zvezda 3:0 Partizan! Kada je Nikola Žigić tog Vesta rasturio u direktnom duelu, dao dva gola!

mr.wolf

pre 4 godine

Ovo su igrači koji su raskrinkali epske priče o Zvezdinoj veličini i o neosvojivoj tvrđavi. Zvezda je zbog njih navukla toliki strah, da sada u derbiju redovno igra bunker na svom stadionu, pa makar imala i bolji tim i 30 bodova prednosti u prvenstvu.
(PFC, 11. april 2020 15:34)

Nisu oni nista "raskrinkali" vec su bili jednostavno bolji tim. To sto do pojave njih vi niste imali tim kadar da dobije Zvezdu je druga prica.
Uz sve to, vasa "dominacija" se ogledala u tome da ste mogli da imate u to vreme 3-4 kvalitetna stranca, sto Zvezda nije mogla jer su sve pare bile kod Vas. O igracima iz Srbije da ne pricamo, sve ste pokupili iz Srbije sto vredi, i dan danas se izdrzavate od toga.

Chox

pre 4 godine

Pogledas Partizanove strance i Zvezdine nebo i zemlja. A posle im kriv Tole.
(Sale, 11. april 2020 14:27)

Ovaj vas najbolji strani golman Asprogenis ti je sve objasnio

s4

pre 4 godine

Nisu oni nista "raskrinkali" vec su bili jednostavno bolji tim. To sto do pojave njih vi niste imali tim kadar da dobije Zvezdu je druga prica.
Uz sve to, vasa "dominacija" se ogledala u tome da ste mogli da imate u to vreme 3-4 kvalitetna stranca, sto Zvezda nije mogla jer su sve pare bile kod Vas. O igracima iz Srbije da ne pricamo, sve ste pokupili iz Srbije sto vredi, i dan danas se izdrzavate od toga.
(mr.wolf, 11. april 2020 15:41)

jes isto ko sto sad vi mozete da imate 8 stranaca sa bas velikkm platama pritom da i ne igraju uopste tj da iako imaju pravo da igraju oni sede na klupi. jednostavno ovde je prica da je partizan u zadnjih 20 god dovodio bolje strance. da su ima menadzeri ovih ispod prosecnih igraca dopustili da budu nosioci i da je malo manje lopovluka u našem sportu partizan je mogao svake godine da igra ligu sampiona. ali u srbiji se samo gleda kako da se uzmu pare sad jer neces dugo biti u prilici tj cim dodje neki presednik i uprava gleda se da se sto vise nakradu jer za god dve dobice otkaz i tako nostop.

Zigzagu guzimo mamu

pre 4 godine

Hodek spomenuo dva igraca bolja od svih srpskih i odma na aparatima..
(Zigzaga, 11. april 2020 15:46)

Zumzara muva usao na vest o velikanu Partizanu, vecem od celokupnog hrvatskog fudbala i odma na aparatima...

Russell Crowe

pre 4 godine

1) Kleo
2) Moreira
3) Leonardo
4) Zuka
5) Diara
6) Everton

.......


pa 5 mesta prazno!!!



Kleo, takvog nikad vise....
Moreira i Leonardo, sredina, napad, krilo... asistencije, golovi, prodori...
Zuka i Everton.... Di Livio i DeSamp Partizana!
Diara.... legenda, kao nekad Fililo Inzagi, svuda ga. ima po malo ali je uvek kod loote i gol crte, dovoljno da je pogura u mrezu...

Fan Pennyja Hardawaya

pre 4 godine

Ne kontam kako Partizan uglavnom dovodi kvalitetnije strance a vecina kvalitetnih srpskih fudbalera koji igraju zapazeno u inostranstvu su iz zvezde?

aco

pre 4 godine

Звездини странцинсу за класу бољи, пре свега због Борјана, Белодедића, Марина и Бена.

Novo naselje fkv

pre 4 godine

Teigo ce ostati upamcen po primitivnom ponasanju prema navijacima Vojvodine na pokradenom final kupa 11.5.2011.
Never forget never forgive...

Sir Oliver

pre 4 godine

Nisam siguran da je tačna tvrdnja da je Biunjvčević smatrao da je Kleo nepotreban Zvezdi. Zvezuda jednostavno nije imala novca da ga zadrži. Nakon petnostogišnjeg terora partizanovih rukovodioca u vrhu države (pre svih Mirka Marjanović) i usmeravanje svih sredstava namenjenih za srpski sport isključivo u dvorište Partizana, došlo se u situaciju da su do 2010 svi bankrotirali osim crno-belih. Tako da su oni koji su znali fudbal dovodili kvalitetne igrače, a onda im je njih otimao Partizan i pravili su se pametni što jedino oni imaju milione

mladići borovi, devojke jele

pre 4 godine

:)))))
od 13 nabrojanih, samo su četvorica bili rođeni, ponavljam rođeni, kada je komšija mali izvojevao poslednju, i to pirovu, pobedu u kupu/ligi šampiona?!

Will Mosley

pre 4 godine

Too je tema koju sa nestrpljenjem odavno cekam, mojih najboljih 11: Asprogenis, Enache, Ivanov, Branko Ilic, Dzoni Novak, Medo Kamara, Everton, Leonardo, Moreira, Suma, Natho i Rikardo Gomes. To je moja postava u formaciji 4-5-1 koju ja najvise volim.

mladići borovi, devojke jele

pre 4 godine

Sine, ne lupetaj gluposti, jedan Nemanja Vidić je tada igrao za Zvezdu, a u derbiju Zvezda 3:0 Partizan! Kada je Nikola Žigić tog Vesta rasturio u direktnom duelu, dao dva gola!
(Mihajlo, 11. april 2020 15:41)



:)))))
ali oni (ej, oni?!), pre te utakmice pevaju zvezdi(ej, zvezdi?!) - "liga šampiona, liga šampiona", da bi, kako je i red, bili ispraćeni sa - "mi smo za vas, mi smo za vas liga šampiona".

greotice male...

*profesor*

pre 4 godine

Nije ovaj tim toliko bas jaci od Zvezdinog. Cak mislim da bi bio sjajan mec. Ne vidim nikakvu prevagu u odnosu na tim : Borjan-Ibanjez-Belodedic-Gaj-Adilson-Kastiljo-Donald-Kadu-Ben-Marin-Vijeira(ili Boaci). Zaista ne vidim. Voleo bih da ima sanse da se to odigra.

Miloš

pre 4 godine

Ivica Kralj, Stefan Savić, Nikola Milenković, Zoran Mirković, Mladen krstajić, Igor Duljaj, Saša Ilić, Leonardo, Ljubinko Drulović, Kleo, Aleksandar Mitrović

mr.wolf

pre 4 godine

Nisu oni nista "raskrinkali" vec su bili jednostavno bolji tim. To sto do pojave njih vi niste imali tim kadar da dobije Zvezdu je druga prica.
Uz sve to, vasa "dominacija" se ogledala u tome da ste mogli da imate u to vreme 3-4 kvalitetna stranca, sto Zvezda nije mogla jer su sve pare bile kod Vas. O igracima iz Srbije da ne pricamo, sve ste pokupili iz Srbije sto vredi, i dan danas se izdrzavate od toga.
(mr.wolf, 11. april 2020 15:41)

jes isto ko sto sad vi mozete da imate 8 stranaca sa bas velikkm platama pritom da i ne igraju uopste tj da iako imaju pravo da igraju oni sede na klupi. jednostavno ovde je prica da je partizan u zadnjih 20 god dovodio bolje strance. da su ima menadzeri ovih ispod prosecnih igraca dopustili da budu nosioci i da je malo manje lopovluka u našem sportu partizan je mogao svake godine da igra ligu sampiona. ali u srbiji se samo gleda kako da se uzmu pare sad jer neces dugo biti u prilici tj cim dodje neki presednik i uprava gleda se da se sto vise nakradu jer za god dve dobice otkaz i tako nostop.
(s4, 11. april 2020 16:35)

I vi imate sada strance sa velikim platama. Mi yada nismo imali, skoro pa nikakve. Kastiljo jedini vredan pomena... kakav Kadu i slicni....
A slazem se, MOGAO je Partizan, na isti nacin kao i Zvezda sada. Po tvom komentaru zakljucujem da Zvezda radi ipak bolje, jer ima kontinuitet LS. Ako uspe i ove sezone, to je sto ti pricas... jedino ti ne odgovara jer je u pitanju Zvezda. Vi vase niste materjalizovali.

Vanja Grubač

pre 4 godine

Natho mora da ima mesto.Jedan od najvecih igraca u istoriji love Koji jos moze da igra bilo gde a ne kao neki da bude samo marketing igrac .Veliki igrac.Juka je valjda otisao u La Corunu

Uvek mi je govorio da ga je Tuta Bugarin klao u petak, a sad kaze u utorak...

pre 4 godine

Da, kada vi niste znali sta je fudbal. I za razliku od vas mi smo barem vodili u vinalu, a vi ni to. Cekali penale.
(Mala komsinica i Neroes navijaci, 11. april 2020 20:06)
I vi ste primili DVA u finalu, a mi ni to.

Zigzaga

pre 4 godine

Mijatovic je Srbin isto kao i Modric. Zato ga ne vidis.
(lol je fufa mala Xnodehu je posisala, 11. april 2020 15:02)
Hodek spomenuo dva igraca bolja od svih srpskih i odma na aparatima..

the shining

pre 4 godine

Nema tu neko da mnogo vredi, uvek smo bili druga liga za zvezdu a u sfrj cak i treca liga u fudbalu, e u basketu smo bili dobri, ubedljivo najbolji jos u sfrj posle naravno neprikoslovene jugoplastike.

aco

pre 4 godine

Звездини странцинсу за класу бољи, пре свега због Борјана, Белодедића, Марина и Бена.

Fan Pennyja Hardawaya

pre 4 godine

Ne kontam kako Partizan uglavnom dovodi kvalitetnije strance a vecina kvalitetnih srpskih fudbalera koji igraju zapazeno u inostranstvu su iz zvezde?

...

pre 4 godine

Hahahahha svi komentari o Zvezdi, pa Zvezda je vaš večni idol i neko sa kim ćete uvek da se poredite i bude vam nedostižni san. Inače tog Klea koga toliko hvalite je upravo Zvezda i našla a vi pod Toletom imali sve pare ove države da ga otkupite kad Zvezda nije mogla

nastymaid

pre 4 godine

Svi iz Toletovog vremena, kada se realno pogleda, Partizan sve što ima napravio je u ove tri decenije katastrofe, posle raspada SFRJ i svakakvog lova u mutnom.

МилошПБ

pre 4 godine

Najbolji strani golman čovek koji je javno rekao kako Partizan dolazi do "rezultata". Izostavili Boju koji je takođe o tome pričao, kao i trener Mateus. Kakvi su to "magovi" fudbala dovoljno govori i yt video "Majstorije Leonarda Da Souze". I juče i danas pomenuti igrači iz vremena "čoveka" koji je oterao Mistera. Zvezdini igrači su se kasnije probili do Premijer lige (Evandro) ili rešetali mrežu u Palmeirasu i Gremiju (Barkos). Njihovim plafon S. Arabija ili Kina.

bgd011

pre 4 godine

A gde su Salja, Vokri...?
Jel idu na leto na medjunarodni turnir u znak secanja na Vokrija?
Siguran sam da bi bili odlicno primljeni u Pristini i to i bez obezbedjenja.

Sir Oliver

pre 4 godine

Nisam siguran da je tačna tvrdnja da je Biunjvčević smatrao da je Kleo nepotreban Zvezdi. Zvezuda jednostavno nije imala novca da ga zadrži. Nakon petnostogišnjeg terora partizanovih rukovodioca u vrhu države (pre svih Mirka Marjanović) i usmeravanje svih sredstava namenjenih za srpski sport isključivo u dvorište Partizana, došlo se u situaciju da su do 2010 svi bankrotirali osim crno-belih. Tako da su oni koji su znali fudbal dovodili kvalitetne igrače, a onda im je njih otimao Partizan i pravili su se pametni što jedino oni imaju milione

Chox

pre 4 godine

Pogledas Partizanove strance i Zvezdine nebo i zemlja. A posle im kriv Tole.
(Sale, 11. april 2020 14:27)

Ovaj vas najbolji strani golman Asprogenis ti je sve objasnio

Zigzaga

pre 4 godine

Partizan imao 5 puta bolje strance i domace igrace,cudo kako nisu osvojili svake godine,ipak je sudacka masinerija jaca i od nogometnog kvaliteta...

mr.wolf

pre 4 godine

Ovo su igrači koji su raskrinkali epske priče o Zvezdinoj veličini i o neosvojivoj tvrđavi. Zvezda je zbog njih navukla toliki strah, da sada u derbiju redovno igra bunker na svom stadionu, pa makar imala i bolji tim i 30 bodova prednosti u prvenstvu.
(PFC, 11. april 2020 15:34)

Nisu oni nista "raskrinkali" vec su bili jednostavno bolji tim. To sto do pojave njih vi niste imali tim kadar da dobije Zvezdu je druga prica.
Uz sve to, vasa "dominacija" se ogledala u tome da ste mogli da imate u to vreme 3-4 kvalitetna stranca, sto Zvezda nije mogla jer su sve pare bile kod Vas. O igracima iz Srbije da ne pricamo, sve ste pokupili iz Srbije sto vredi, i dan danas se izdrzavate od toga.

*profesor*

pre 4 godine

Nije ovaj tim toliko bas jaci od Zvezdinog. Cak mislim da bi bio sjajan mec. Ne vidim nikakvu prevagu u odnosu na tim : Borjan-Ibanjez-Belodedic-Gaj-Adilson-Kastiljo-Donald-Kadu-Ben-Marin-Vijeira(ili Boaci). Zaista ne vidim. Voleo bih da ima sanse da se to odigra.

IGOR

pre 4 godine

A Vokri Bajro i Stjepan...a da oni su domaci.
(Dejan CZ, 11. april 2020 14:20)
A Husref Musemić, Refik Sabanadžović, Robert Prosinečki, Marko Elsner,...
Barem vi ćutite i nemoj mnogo da pametujete.

mladići borovi, devojke jele

pre 4 godine

Sine, ne lupetaj gluposti, jedan Nemanja Vidić je tada igrao za Zvezdu, a u derbiju Zvezda 3:0 Partizan! Kada je Nikola Žigić tog Vesta rasturio u direktnom duelu, dao dva gola!
(Mihajlo, 11. april 2020 15:41)



:)))))
ali oni (ej, oni?!), pre te utakmice pevaju zvezdi(ej, zvezdi?!) - "liga šampiona, liga šampiona", da bi, kako je i red, bili ispraćeni sa - "mi smo za vas, mi smo za vas liga šampiona".

greotice male...

Mihajlo

pre 4 godine

@eh Sine, ne lupetaj gluposti, jedan Nemanja Vidić je tada igrao za Zvezdu, a u derbiju Zvezda 3:0 Partizan! Kada je Nikola Žigić tog Vesta rasturio u direktnom duelu, dao dva gola!

Novo naselje fkv

pre 4 godine

Teigo ce ostati upamcen po primitivnom ponasanju prema navijacima Vojvodine na pokradenom final kupa 11.5.2011.
Never forget never forgive...

mladići borovi, devojke jele

pre 4 godine

:)))))
od 13 nabrojanih, samo su četvorica bili rođeni, ponavljam rođeni, kada je komšija mali izvojevao poslednju, i to pirovu, pobedu u kupu/ligi šampiona?!

Jovan

pre 4 godine

Nema tu neko da mnogo vredi, uvek smo bili druga liga za zvezdu a u sfrj cak i treca liga u fudbalu, e u basketu smo bili dobri, ubedljivo najbolji jos u sfrj posle naravno neprikoslovene jugoplastike.
(the shining, 11. april 2020 13:48)
Los pokusaj hejtovanja ljudi pod tim nikom.Godina 16

mr.wolf

pre 4 godine

Nisu oni nista "raskrinkali" vec su bili jednostavno bolji tim. To sto do pojave njih vi niste imali tim kadar da dobije Zvezdu je druga prica.
Uz sve to, vasa "dominacija" se ogledala u tome da ste mogli da imate u to vreme 3-4 kvalitetna stranca, sto Zvezda nije mogla jer su sve pare bile kod Vas. O igracima iz Srbije da ne pricamo, sve ste pokupili iz Srbije sto vredi, i dan danas se izdrzavate od toga.
(mr.wolf, 11. april 2020 15:41)

jes isto ko sto sad vi mozete da imate 8 stranaca sa bas velikkm platama pritom da i ne igraju uopste tj da iako imaju pravo da igraju oni sede na klupi. jednostavno ovde je prica da je partizan u zadnjih 20 god dovodio bolje strance. da su ima menadzeri ovih ispod prosecnih igraca dopustili da budu nosioci i da je malo manje lopovluka u našem sportu partizan je mogao svake godine da igra ligu sampiona. ali u srbiji se samo gleda kako da se uzmu pare sad jer neces dugo biti u prilici tj cim dodje neki presednik i uprava gleda se da se sto vise nakradu jer za god dve dobice otkaz i tako nostop.
(s4, 11. april 2020 16:35)

I vi imate sada strance sa velikim platama. Mi yada nismo imali, skoro pa nikakve. Kastiljo jedini vredan pomena... kakav Kadu i slicni....
A slazem se, MOGAO je Partizan, na isti nacin kao i Zvezda sada. Po tvom komentaru zakljucujem da Zvezda radi ipak bolje, jer ima kontinuitet LS. Ako uspe i ove sezone, to je sto ti pricas... jedino ti ne odgovara jer je u pitanju Zvezda. Vi vase niste materjalizovali.

Parni valjak

pre 4 godine

Vidimo da su sve to igrači koji su davali golove u evropskim utakmicama i rešavali derbije koji su odlučivali o prvaku. U to vreme, od 136-141 derbija, Partizan je 6 puta pobedio Zvezdu, i to redovno u dramatičnom finišu. Pre toga, 3 pobede zaredom su bile maksimum. Zvezda je od tada navukla strah od Partizana i loša je u derbijima i pored ogromne prednosti u bodovima i generalno velikog favorizovanja od strane države.

Гордон Страхан

pre 4 godine

Боље за Партизан да направите листу најбољих домаћих играча.

Извињавам се, нисам издржао. За баскет наклон до пода, зна се ко је ко...

alekove pudlice

pre 4 godine

A đe su Prekazi, Vokri, i Šalja?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Delije Čikago, 11. april 2020 14:38) ..piju fuka sa zvezdinim cetnicima ,robertom,refikom,pancevom,dejom,..itd,znati vi cuvari srBstva..

Zigzaga

pre 4 godine

Mijatovic je Srbin isto kao i Modric. Zato ga ne vidis.
(lol je fufa mala Xnodehu je posisala, 11. april 2020 15:02)
Hodek spomenuo dva igraca bolja od svih srpskih i odma na aparatima..

PFC

pre 4 godine

Ovo su igrači koji su raskrinkali epske priče o Zvezdinoj veličini i o neosvojivoj tvrđavi. Zvezda je zbog njih navukla toliki strah, da sada u derbiju redovno igra bunker na svom stadionu, pa makar imala i bolji tim i 30 bodova prednosti u prvenstvu.

Will Mosley

pre 4 godine

Too je tema koju sa nestrpljenjem odavno cekam, mojih najboljih 11: Asprogenis, Enache, Ivanov, Branko Ilic, Dzoni Novak, Medo Kamara, Everton, Leonardo, Moreira, Suma, Natho i Rikardo Gomes. To je moja postava u formaciji 4-5-1 koju ja najvise volim.

CJC

pre 4 godine

Ovo su igrači koji su raskrinkali epske priče o Zvezdinoj veličini i o neosvojivoj tvrđavi. Zvezda je zbog njih navukla toliki strah, da sada u derbiju redovno igra bunker na svom stadionu, pa makar imala i bolji tim i 30 bodova prednosti u prvenstvu.
(PFC, 11. april 2020 15:34)

Ma jeste, Zvezdin golman pri 0-0 i -11 u prvenstvu na 10 minuta pre kraja meča zadržava vreme i valja se po 16-cu.

lol je fufa mala Xnodehu je posisala

pre 4 godine

Ne vidim Crnogoraca Mijatovića na popisu.
(lol, 11. april 2020 13:56)

Mijatovic je Srbin isto kao i Modric. Zato ga ne vidis.

Will Mosley

pre 4 godine

Fadil Vokri, Dzevad Prekazi, Kujtim Sala, Fahrudin Jusufi, ...
(Komsija, 11. april 2020 15:37)

Zebec, Zufer Avdiju, Leo Lerinc, Ardijan Djokaj, Refik Refko Sabanadzovic, Prosinecki, Juric... Da li je potrebno da nastavim sa nabrajanjem? Mogu jos 40 igraca da ti navedem.

Mala komsinica i Neroes navijaci

pre 4 godine

@Vodili tri minuta protivu Reala te 1966.
Hahahahahahahahaha
(UŠATI i mali partizai, 11. april 2020 17:56)

Da, kada vi niste znali sta je fudbal. I za razliku od vas mi smo barem vodili u vinalu, a vi ni to. Cekali penale.

kiza D

pre 4 godine

Да нису дошли.Мореира,Жука и Диара ми још не бисмо победили Звезду.
За Тејга је штета што није задржан.

Ma idi

pre 4 godine

Ovo su brutalni igraci iz perioda T Karadzica kada je zvezdica bila u kanalu od 65 m e. To je taj period kada su zvezdici bile pokradene 6 titule. Jel tako pantercici?

alekove pudlice

pre 4 godine

A Vokri Bajro i Stjepan...a da oni su domaci.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan CZ, 11. april 2020 14:20)...klasican mali gani,da li ima potrebe da ti se objasnjava bilo sta i koje su drzavljanstvo imali igraci koje si naveo..baj d vej ,pozdravi zvezdine cetnike roberta,refika itd,itd,mrzi me da nabrajam ,znaju oni koliko su cistokrvnih srba imali u timu..

Eh

pre 4 godine

Ljudi ko je malo duze pratio fudbal, pa i ne tako dugo do 2003-g moze da kaze da igrac u odbrani kakav je bio Taribo West nije vidjen u mozda u istoriji nase lige. Kad izadje na teren kao da je spram saigraca izveo decu na ekskurziju, toliko je bio fizicki jaci i spremniji. Utakmica protiv Reala(gledano sa tribina) je remek delo defanzive, kada je negde oko 60-og minuta poludeo sto nemozemo da damo gol pa je vec i on krenuo u napad i imao dosta dobrih poteze, cak i jedan vise nego solidan sut iz daljine, a Mateus urla na njega da ne prelazi centar! Uvek su nekako napadaci vise u prvom planu, ali i on je rame uz rame sa npr Kleom i Leonardom koji su po mom misljenju najbolji! E sad kad su sastavljali Zvezdine strance, tamo se nasao cini mi se Belodedic, Najdoski, tom logikom imamo mi jos mnogo stranaca vrednih pomena, dovoljno je Jovetic, Zlatko Zahovic..... U svakom slucaju daleko bolje od komsinicinih!

gole su lutke sa naslovnih strana

pre 4 godine

Teigo ce ostati upamcen po primitivnom ponasanju prema navijacima Vojvodine na pokradenom final kupa 11.5.2011.
Never forget never forgive...
(Novo naselje fkv, 11. april 2020 16:45)

Zvezda vas dobija zadnjih 10 godina na razne nacine, a vi se uhvatili te jedne utakmice sa Partizanom. Ako moze neka se neko seti jos jedne gde je ostecena Vosa protiv Partizana.

Cika Mile

pre 4 godine

Ja kao Zvezdas priznajem da je Partizan poslednjih 20 i vise godina uvek bolje poslovao.Kupovao uglavnom strance koji su donosili prevagu,cesto u derbiju pogadjali.Mnogo bolji rad sa mladjim kategorijama,bolja transfer politika.Jedina njihova nesreca a nasa sreca je sto je na kraju dosao Djuric na mestu predsednika.Potrosio je ozbiljan novac ko zna kako i gde.Ono sto se meni ne svidja je sto mi sada imamo naseg "Djurica". Oni su njihovog oterali i odrzali se a mi,nek nam je Bog u pomoci.

Ozren

pre 4 godine

A đe su Prekazi, Vokri, i Šalja?
(Delije Čikago, 11. april 2020 14:38)
@
Pored Husrefa Musemica i Refika Sabanadzovica. Ne razumem da li je to nesto lose? U Zvezdi su bili i Makedonci Pancev i Najdoski i Crnogorci Savicevic i Marovic i Hrvat Prosinecki. Zar u Zvezdi i Partizanu treba da igraju samo Srbi? Zvezda bi htela da se zove jedinim srpskim klubom a najvece uspehe je ostvarila sa stranim igracima. To je licemerje.

gole su lutke sa naslovnih strana

pre 4 godine

Nisu oni nista "raskrinkali" vec su bili jednostavno bolji tim. To sto do pojave njih vi niste imali tim kadar da dobije Zvezdu je druga prica.
Uz sve to, vasa "dominacija" se ogledala u tome da ste mogli da imate u to vreme 3-4 kvalitetna stranca, sto Zvezda nije mogla jer su sve pare bile kod Vas. O igracima iz Srbije da ne pricamo, sve ste pokupili iz Srbije sto vredi, i dan danas se izdrzavate od toga.
(mr.wolf, 11. april 2020 15:41)

Koje "sve" pare su bile u Partizanu? Partizan nikad od drzave nije dobijao vise novaca od Zvezde, i 2010. imas sliku Klea kad su usli u LS, posle ulaska su dobili sponzorstvo na godinu dana od EPSa od 800000 evra, a Zvezda je bas tad dobila sponzorstvo od Gasproma od 2-3 miliona evra, koje traje i danas, samo je jos povecano...

cxy

pre 4 godine

Ne vidim Crnogoraca Mijatovića na popisu.
(lol,1500 godina becki konjusar i NATO rob, 11. april 2020 13:56)

A Srbe Modrica, Perisica i Subasica? Jel ih vidis negde na nekom popisu?

Uvek mi je govorio da ga je Tuta Bugarin klao u petak, a sad kaze u utorak...

pre 4 godine

Da, kada vi niste znali sta je fudbal. I za razliku od vas mi smo barem vodili u vinalu, a vi ni to. Cekali penale.
(Mala komsinica i Neroes navijaci, 11. april 2020 20:06)
I vi ste primili DVA u finalu, a mi ni to.

sye

pre 4 godine

A Vokri Bajro i Stjepan...a da oni su domaci.(Dejan CZ, 11. april 2020 14:20)A Husref Musemić, Refik Sabanadžović, Robert Prosinečki, Marko Elsner,...Barem vi ćutite i nemoj mnogo da pametujete.
(IGOR, 11. april 2020 14:32) A jesi ga zavuk’o levatu svaka cast. Najbolje kad pakas pokusa biti kul pa dobije tako cusku po malom mozgu. Brisi nik crni Dejane, obruka te covjek, od sramote ne pokusavaj vise da laprdas jer si ismijan i ispao teski pacenik. Tnx Igore popravi mi dan :)

s4

pre 4 godine

Nisu oni nista "raskrinkali" vec su bili jednostavno bolji tim. To sto do pojave njih vi niste imali tim kadar da dobije Zvezdu je druga prica.
Uz sve to, vasa "dominacija" se ogledala u tome da ste mogli da imate u to vreme 3-4 kvalitetna stranca, sto Zvezda nije mogla jer su sve pare bile kod Vas. O igracima iz Srbije da ne pricamo, sve ste pokupili iz Srbije sto vredi, i dan danas se izdrzavate od toga.
(mr.wolf, 11. april 2020 15:41)

jes isto ko sto sad vi mozete da imate 8 stranaca sa bas velikkm platama pritom da i ne igraju uopste tj da iako imaju pravo da igraju oni sede na klupi. jednostavno ovde je prica da je partizan u zadnjih 20 god dovodio bolje strance. da su ima menadzeri ovih ispod prosecnih igraca dopustili da budu nosioci i da je malo manje lopovluka u našem sportu partizan je mogao svake godine da igra ligu sampiona. ali u srbiji se samo gleda kako da se uzmu pare sad jer neces dugo biti u prilici tj cim dodje neki presednik i uprava gleda se da se sto vise nakradu jer za god dve dobice otkaz i tako nostop.

sin lovca na medvede

pre 4 godine

Belodedic, Najdovski, Marovic, Sabanadzovic, Pancev, Savicevic,Prosinecki....stranci,?
Ne Zvezdine zvezde Zvezdnog tima iz 1991. dupke punog narodnih para, drzave, bilje reci, pozorisne predstave na respiratorima.

msi

pre 4 godine

Ne vidim Crnogoraca Mijatovića na popisu.
(lol, 11. april 2020 13:56
A šta ćemo sa Jurićem, Najdoskim, Belodedićem, Kanatlarovskim, Prosinečkim, Pančevom, Savićevićem...1991 samo ove iz Barija da nabrojim. Ostale neću!!!

Ziveo Partizan i majka Srbija!

pre 4 godine

Pa meni najbolji stranac koji je igrao u Partizanu bio je Leonardo, jednostavno covek je imao najveci talenat, neverovatan igrac. Ipak najomiljeniji je Kleo jer kleo se kleo...

Tavamba

pre 4 godine

Vredi spomenuti i Pjer Boju, koga mnogi osporavaju zbog promasenog penala protiv Artmedije, a u penal seriji je bilo jos dva neuspesna izvodjaca Mirkovic i Brnovic. Dao je dva gola Laciju, bio je napadac razbijac, posle se pojavila u Partizanu jos bolja verzija takvog igraca u liku Tavambe!

Will Mosley

pre 4 godine

Gde su vam na spisku Dzozef Nestroj Kizito ( dosao iz Vojvodine jer je u suprotnom pravcu otisao Brane Ilic ), Rikardo Gomes ( pogotovo on), Djemba Djemba, Bojinov, Kamel Zajim, Alexis Ngambi, Sedrik Gogua ( onaj gol glavom iz kornera cu posebno pamtiti, uvek izmami osmeh na lice ), Natho?
Bojinov, Ngambi i Djemba su jedna od najvecih i najpoznatijih imena koja su igrala u Srbiji. Jos da je onaj Rivaldo dosao to bi bila topina.

Baš ti je ispran mozak

pre 4 godine

)))))
ali oni (ej, oni?!), pre te utakmice pevaju zvezdi(ej, zvezdi?!) - "liga šampiona, liga šampiona", da bi, kako je i red, bili ispraćeni sa - "mi smo za vas, mi smo za vas liga šampiona".

greotice male...
(mladići borovi, devojke jele, 11. april 2020 17:08). Nemoj da vam Lola ponovo zatvori stadion.

neleknelevienna

pre 4 godine

po meni vredan napomene je i medo kamara koji je u partizan dosao iz helsinkija. bio je strasan na sredini terena i navihaci su ga obozavali.

Bard Živa

pre 4 godine

Supić, Jeff Silva, Da silva, Omega Roberts, Bronovicki, Savio, Garido, Borja, Šišić, Parker, Salas... Vredni spomena Van la para, Barkos, Arujo, Onjilo, Some, Pašeko, Mezenga, Eli Tadeu, Bartolomeu... Drim tim bačenih para na ljude za koje je diskutabilno jesu li i bili profi fudbaleri...

statuskan

pre 4 godine

Nikada neću prežaliti generaciju Moreira, Žuka, Dijara, Jovetić, Obradović, Rukavina i ono sramno izbacivanje iz Evrope. To je bila rapsodija od igre,brzo,na jedan pas, napadački.Tvrdim da je to najbolja generacija u našem fudbalu unazad 20 godina i da bi te sezone u Evropi dogurala baš daleko!

Piksi!

pre 4 godine

Svi oni su služili da bi se neko iz uprave kluba ugrađivao na transfere.Dosta više lopovluka,hitno da izvršite privatizaciju,a ne da se na narodnoj grbači bogatite.Meni nije jasno kako navijači ne traže privatizaciju srpski klubova,a da vođe navijača su isto u korupciji.

PV

pre 4 godine

@mr.wolf

Kakva 3-4 kvalitetna stranca...Kleo je igrao kod vas, ali niste bili zadovoljni. Diarra je doveden iz Zrinjskog za 50.000 evra, a glavna prednost mu je bila što je znao srpski i što se navikao na život u Evropi. Svi su se zgranuli kad je na prvoj utakmici postigao het-trik. Žuka je doveden po savetu Dejana Ramba Petkovića, jer ga je Partizan pitao da li može da preporuči nekog igrača iz Brazila. Rambo im je rakao da Žuka igra evropski stil fudbala. Posle su se iz Zvezde na njega naljutili što ga nije njima prepručio, a ovaj im odgovorio da ga niko iz Zvezde nije zvao, a kamoli šta pitao.
Domaći igrači su uglavnom iz Partizanove škole.

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

Mikii
Pročitaj dečko početak teksta još jednom, samo malo pažljivije.
Ne trči odmah pred rudu sa maloumnim komentarima...

lal

pre 4 godine

Zaboravili ste Oditu, a i Cleo nije presao tehnicki iz Zvezde u Partizan nego iz Portugalskog kluba koji ga je prethodne sezone pozajmio Zvezdi koja nije htela da ga otkupi na kraju, pa je to uradio Partizan.

Zigzagu guzimo mamu

pre 4 godine

Hodek spomenuo dva igraca bolja od svih srpskih i odma na aparatima..
(Zigzaga, 11. april 2020 15:46)

Zumzara muva usao na vest o velikanu Partizanu, vecem od celokupnog hrvatskog fudbala i odma na aparatima...

Igracine velikog srca

pre 4 godine

Pa tu je citava plejada u najmanju ruku veoma dobrih igraca u evropskom rangu. Tesko je izvdvojiti najboljeg koji su igrali, ali je Kleo bio fenomen. Mogao je iz Partizana da ide skoro gdje hoce u najjace klubove Evrope. Ali, kako je srce vec ispunio, otisao covjek gdje se najbolje zaradi.

Treba uzeti jos jednu stvar u obzir pored izvanrednog skautinga- Partizan kao fenomen. Postojali su, postojace, i na zalost, najvjerovatnije ce postojati pojedinci koji se kriju iza grba kluba zbog ko zna vec kakvih interesa i nasiljem, incidentima i skandiranjem uzrokovati dodatnu stetu. Partizan se zbog toga cesto ne kotira u Evropi kao "otvoreni klub", vec prije kao "ultra desnicarski, nacionalisticki". To nema veze sa stvarnoscu. Najbolji su dokaz za to tamnoputi i Latino i svi ostali igraci koji nisu bili bijeli igraci koji su prosto izgarali za Partizan, svi odreda. Sjecam se slike Klea sa porodicom i kako je bio sretan u Beogradu. Valjda su svi bili presretni sto su u Partizanu. Partizan je naslijedio stanje duha iz SFRJ kad je bio jugoslovenski klub sa navijacima svih nacija i iz svih predjela. To isto znaci ne-nacionalisticki, jednostavno otvoren klub otvorenog srca. Ne nipodastavam ikoga time, Partizanu je to jednostavno najjaca karta u ruci. Bila je, sada je, i neka ostane tako.

igor

pre 4 godine

Kako volim kad ne procitaju ceo tekst pa se prave pametni. Ne racunaju se igraci iz cg, hr , bih, slo, mk... Kao i oni koji su srbi sa drugim drzavljanstvom.

rajko

pre 4 godine

@Cika Mile
Ne bih se složio sa Vama.U vreme Đurića Partizan se naosvajao titula.I pored toga navijači su tražili njegovu smenu.Po njima nije neki uspeh titula jer je Zvezda bila toliko loša da nije neki uspeh biti ispred nje već su se tražili uspesi u Evropi.E sad što zvezdaši kažu da bi oni osvojili te titule da nije bilo Toleta to je druga stvar.

ccc?

pre 4 godine

Po broju golova su Leonardo i Dijara ispred ali je moj favorit Kleo. Najvise zbog nacina razmisljanja. Nikada mi u fudbalu nista necemo uraditi jer nasi igraci hoce da se usetaju u 16. Kleo sutira na gol bez problema, sa 20, 25 m. Otuda i golovi. Cim je blizu 16, sutira. Stvarno je dao prelepe golove a neki se retko vidjaju na terenima. Dijara, izvanredan golgeter, spretak kod prijema lopte i veoma pametan u igri jedan na jedan sa golmanom. On i Leonardo su izvanredni strelci sto i vidimo na klipovima. Ova trojka stranaca je ostavila najdublji trag u Partizanu po mom vidjenju.

Cika Mile

pre 4 godine

Ne bih se složio sa Vama.U vreme Đurića Partizan se naosvajao titula.I pored toga navijači su tražili njegovu smenu.Po njima nije neki uspeh titula jer je Zvezda bila toliko loša da nije neki uspeh biti ispred nje već su se tražili uspesi u Evropi.E sad što zvezdaši kažu da bi oni osvojili te titule da nije bilo Toleta to je druga stvar.
(rajko, 11. april 2020 15:58)

Jos bolje ako mislite da je Djuric doneo dobro Partizanu. On sa tim titulama ima veze koliko i ekonom. Nekim grubim racunicama ,potrosio je preko 120 miliona eura za to vreme. Koliko je vasih velikana potracio i oterao iz kluba,to sam Bog zna.Ciric,Tomic,Stanijevic,Krstajic,...menjao ih kao carape.Potrosio,ostavio dugovanje a nakaradni ugovor sa malim Zivkovicam je tek prica za sebe. Za mene je on jednak kao i Terzic.Nema razlike.Politicki podobni da uvale klubove u dugove.

Ja

pre 4 godine

Ako gledamo suv kvalitet mislim da Natko zasluzuje mesto, dal umesto Zuke ili Evertona.

Nema veze sto je u Partizanu tako kratko, covek je klasa i ima ogroman uticaj na igru!

analiza

pre 4 godine

Za Nikola Goranović vege. Mažić nije ni primeti napadaču CZ Babarogiću, Maji Vuj., Nikolić, Ouoeru end comoani. Natho je po meni klasa od igrača, Leo takođe, Moreira - oni su imali šlifa da budu dobri igrači i u većim ligama kao Marin, recimo. Dijara, Kamara, Žuka su malo iza. Vest je već igrao veliku ligu. Sadiljka tek treba da se dokaže. Golman Asprogenis je naveden jer je jedini stranac koji je branio za Par, drugi kriterijum ne vidim. Najbolji trener stranac-Mateus!

Pera Bojić

pre 4 godine

A Boya? Bio je to dobar ofamzivni igrač.
(pfc, 11. april 2020 15:32)

Koji promaši sve protiv Artmedije Petržalke i ostalih Tikvi.
Tavamba je bio mnogo bolji. Makar jednako pogađao, ali građenje, prijem, odlaganje lopte, po meni vredniji pomena.

Naravno i Odita pre njih. Nikad neću zaboraviti njegov debi protiv Dnjepra po mećavi, dva gola uz dva salta!

Miloš

pre 4 godine

Ivica Kralj, Stefan Savić, Nikola Milenković, Zoran Mirković, Mladen krstajić, Igor Duljaj, Saša Ilić, Leonardo, Ljubinko Drulović, Kleo, Aleksandar Mitrović

Vanja Grubač

pre 4 godine

Natho mora da ima mesto.Jedan od najvecih igraca u istoriji love Koji jos moze da igra bilo gde a ne kao neki da bude samo marketing igrac .Veliki igrac.Juka je valjda otisao u La Corunu

Russell Crowe

pre 4 godine

1) Kleo
2) Moreira
3) Leonardo
4) Zuka
5) Diara
6) Everton

.......


pa 5 mesta prazno!!!



Kleo, takvog nikad vise....
Moreira i Leonardo, sredina, napad, krilo... asistencije, golovi, prodori...
Zuka i Everton.... Di Livio i DeSamp Partizana!
Diara.... legenda, kao nekad Fililo Inzagi, svuda ga. ima po malo ali je uvek kod loote i gol crte, dovoljno da je pogura u mrezu...

Leposavi

pre 4 godine

Haribo West iz Nigerije.
Volio sam njega gledati i bas sam se iznenadio da ga Partizančina kupio. Svaka čast. Radio je ko crnac da bi zivio ko belac.