1. Idemo redom. Prva stavka, najbolja sezona ikada, niko to nije uspeo. Uspeli Federer i Rafa. Imas na netu da procitas da ti ne pisem sve detaljno. Druga stavka, najvise poena ikad, nacin bodivanja se menjao, nekada su Mastersi bili 500, a GS 1000. Dakle, rekord koji nije moguc, zbog razlicitog sistema bodovanja. Najbolja dekada u svetu tenisa ikada. 2005. Postoji covek koji je uspeo jedini da osvoji Sinsinati, Montreal, US, a taj neko nije Novak. Osvojena sva 4 GS i Zavrsni Masters, nije u istoj godini. Postoji covek koji je uspeo da osvoji sva 4 GS u istoj godini 2 puta, taj neko opet nije Novak. Federer 2005. Osvojio 5 Masters titula. Postoji teniser koji je osvojio 11 razlicitih Mastersa, tako da podatak kako to niko nikada nije uspeo, nije tacan. 7 stavka je najzanimljivija. Kako u isto vreme, Federer moze biti najbolji i najgori? Kada su Federerovi rekordi u pitanju, on ih je osvajao bez konkurencije, sto znaci on je los. Kada su Novakovi rekirdi u pitanju on ih je osvajao u najtezoj konkurenciji, racunajuci i Federera. Saberi se druze, ne mozes u isto vreme, u istoj recenici, uzdizati i spustati Federera. Inace, svi podaci, sve je dostupno na netu, svi mogu da vide sve.
    (Pa...., 7. april 2020 10:32)

    # Link komentara

  2. Novakovi navijači se nadaju da će publika širom svijeta njihovog ljubimca zavoljeti kad Federer završi karijeru ,ali su u zabludi ,jer publika je pronašlabuduće ljubimce i to su se mogli uvjeriti na AO, kada ih je u finalnom meču najviše navijalo za Tima.
    (neoboriva činjenica, 7. april 2020 09:39)

    # Link komentara

  3. Novakovi navijači se nadaju da će publika širom svijeta njihovog ljubimca zavoljeti kad Federer završi karijeru ,ali su u zabludi ,jer publika je pronašlabuduće ljubimce i to su se mogli uvjeriti na AO, kada ih je u finalnom meču najviše navijalo za Tima.
    (neoboriva činjenica, 7. april 2020 09:39)

    # Link komentara

  4. OgiS
    "Nadal u odnosu na Novaka ima 2 slema i 1 Masrets vise... Svi ostali vazniji rekordi su na Novakovoj strani..." Evo citam sta si napisao, ako se ne secas mozes i sam da vidis. Stvarno ne znam da li je onih 12 RG titula namerno zanemarivanje, ili nesto drugo? Ne znam da li se pravis da ne znas sta si napisao u komentaru ili stvarno mislis da niko ne cita ono sto pises, pa ce drugi deo komentara da te izvadi?
    (Hmmm, 7. april 2020 09:07)

    # Link komentara

  5. Evo Milose samo za tebe:
    1. Najbolja sezona ikada u tenisu (dakle od svih ljudi koji su ikad hodali ovom planetom)
    2. Najvise poena ikada u jednoj sezoni
    3. Najbolja dekada u tenisu ikada
    4. Osvojena sva 4 GS naslova i zavrsni masters istovremeno!!! (ovo nikada niko nije uspeo)
    5. Najvise masters turnira osvojenih u jednoj sezoni
    6. Osvojeni svi masters turniri (ovo nikada niko nije uspeo)
    7. Sve to u najtezoj konkurenciji ikada (ne u banana konkurenciji sa Bagdatisom, Phillippoussisom, Gonzalezom i ostalim boranijama, vec diretno pobedjujuci glavne konkurente bez oblacenja dzempera i predavanja)



    Nema nijedan bitan i merodavan rekord.
    Cuj, najvise osvojenih poena u jednoj sezoni, pa koga to zanima!? 🤣
    (Ups, 7. april 2020 08:58)

    # Link komentara

  6. Nikad on neće biti velik kao Rafa i Roger
    (Muamer, 7. april 2020 03:12)

    # Link komentara

  7. Onaj Djoković i kad cmizdri, i to je gluma i foliranje.
     (lule, 6. april 2020 18:24)

    # Link komentara

  8. Meni je čudo kako Djoković ima uopšte i jednog navijača, obzirom kakva je lažna, isfolirana ličnost. A da ima obožavalaca, - e, to je SULUDO!!!
     (Drnda, 6. april 2020 18:15)

    # Link komentara

  9. Navijao sam za Noleta, a sada ne mogu da podnesem njegovo licemerje i sitan karakter!

    Ali u mnogome su doprineli i Noletovi vatreni navijači, čiji je osnovni cilj nipodaštavanje drugih!
    (problem u najavi, 6. april 2020 17:52)

    # Link komentara

  10. Pokazuje da tenis ima najneposteniji sistem bodovanja. Mozes da dobijes dva seta 6:0 a da izgubis 3 u taj brejku. Bas je finale Vimbldona prosle godine odlican primer. Federer mnogo vinera, poena vise a izgubio nesrecno od losijeg igraca. Treba menjati nesto.
    (RW#0, 6. april 2020 17:47)

    # Link komentara

  11. Rape@nisu mi objavili komentar nadam se da sad hoće.Kad je Monika počela igrat za SAD dali si istim žarom navijao za nju.A da li su Ameri koji su tad imali Capriati počeli navijat za Moniku jer je bolja.To se odnosi i na Lendla i Navratiliovu.Oni koji su novac stavili ispred svega ne mogu imat ljubav i poštovanje pravih navijača.
    (Siniša, 6. april 2020 17:42)

    # Link komentara

  12. Voja@to sam znao da ćeš reći.Kompa moj složit ćemo se da na sreću ne živimo u takvom vremenu.
    (Siniša, 6. april 2020 17:19)

    # Link komentara

  13. (Miloš, Hmmm)
    Nemam običaj da se prepucavam na ovaj način, ali aj da napišem koju reč u svoju "odbranu"... Gospodine Miloše, već je "No1e alredy" napisao neke od činjenica koje idu našem Novaku u prilog, a ja bih dodao još jednu... Saberi Slemove+Masterse+Završne turnire (tri najbitnije kategorije) i javite ko ima najviše titula...
    Gospodine "Hmmm", pažljivo pročitajte moj komentar pa onda komentarišite da sam napisao dasu samo Novakovi rekordi bitni... Još jednom pišem, njih trojica su legende tenisa, najbolji igrači svih vremena definitivno, a naš Novak je jedan od 3 najvećih... Malo li je? Mislim da nije... Šta vi mislite "Miloše" i "Hmmm"...?
     (OgiS, 6. april 2020 17:19)

    # Link komentara

  14. Da Siniša,u pravu si,eto na primer,opšte poznato je da su Nemci obasipali ljubavlju Džesi Ovensa na igrama u Berlinu 1936.To je sigurno bilo zbog njegovog karaktera.
    (Voja, 6. april 2020 16:56)

    # Link komentara

  15. Voja@ matematika mi nije jača strana al koliko znam cilj tenisaca na turniru je da osvoje isti.Zamislite samo da je obrnuta situacija i da Nole drži te rekorde.Pa ja bi prvi rekao da je bolji iako bi i dalje navijao za Feda.Jer ne znam zašto se igraju svi ti turniri ako covjek koji ih ima najviše nije najbolji.Ne kužim.
    (Siniša, 6. april 2020 16:55)

    # Link komentara

  16. Ђоковићев највећи проблем, поред тога што је он за западњаке "источноевропљанин", је то што је одувек очајнички покушавао да се допадне публици. То је било толико очигледно да је изазвало контраефекат.
    Ништа му нису требале оне глупе и дечије "имитације", кревељења, ношење разних маски, "ђускање", стављање прста на ухо и тражење аплауза када направи добар потез и сличне многобројне глупости. Није помогло ни врло често гестикулирање и прављење "фаца" када противник погоди линију, јер је то чест и саставни сегмент те игре.
    Да није глуматао, с обзиром да је ако не најбољи свих времена онда један од тројице најбољих, свакако би имао више љубави и поштовања до којих му је тако очајнички стало.
    Само је требао да игра своју игру и да не покушава да се допадне публици. Овако, сад је доцкан, прочитан је, може да дуби на глави али неће бити вољен. Историја ће га запамтити и поштовати, али неће бити вољен.
     (александар, 6. april 2020 16:53)

    # Link komentara

  17. Siniša sve je tako ali zapamti da kada uporedjuješ već njih dvojicu Novak je bolji u svakom statističkom segmentu od RF.Sve je tako bilo do pre par meseci kada su ubacili da je RF bolji u DK vodi sa 1-0 i turnirima serije 500 gde vodi 4/2...kada su shvatili da je Novak u svemu bolji ubacili su i ove dve gluposti.
     (Rape, 6. april 2020 16:50)

    # Link komentara

  18. Siniša evo ti iz tenisa ne moraš dalje .Navratilova..zbog Kris Evert..i Ivan Lendl.
     (Rape, 6. april 2020 16:45)

    # Link komentara

  19. Jedna stvar mi stvarno nije jasna. Da li je moguće da ljudi u Srbiji(možda nije većina) vjeruju da Noleta nevole zato što je Srbin.Pratim dugo sport i nisam čuo nigdje da se neki sportaš ne voli zato što je neke nacije ili rase.Bilo je kroz povijest nepopularnih sportaša al nikad se nije naglašavala njegova nacija ili rasa već karakter.Ako nisam u pravu dajte mi neke primjere ako ih uopće ima?
    (Siniša, 6. april 2020 16:34)

    # Link komentara

  20. Siniša,koju si nam to matematičku operaciju pokazao,kada već spominješ svoje znanje iz iste?
    (Voja, 6. april 2020 16:26)

    # Link komentara

  21. 103-80 , 310-280 , 20-17 ili sam krivo učio matematiku?
    (Siniša, 6. april 2020 16:00)

    # Link komentara

  22. Odlicno je objasnio! I ovo jeste najveci razlog zasto ljudi ne vole Novaka! Federer je jos umereniji od Nadala i kad se jos tu doda nacin na koji igra jasno je zasto je on ubedljivo omiljeni teniser,a vrlo verovatno i sportista sa najvecom bazom navijaca u svetu. Drugi razlog zasto ne vole Novaka moze se i naci u cinjenici da je dosao poslednji,kada su se vec odlucili-vecina za Federera,a ovi koji nisu su za Nadala. To su dva jedina razloga zasto Djokovic spada u omrzene igrace,dok zemlja porekla malo kome i padne na pamet.
    (Mr, 6. april 2020 15:33)

    # Link komentara

  23. ahaha gluposti... bice da ga ne vole zato sto ih klepa po usima sve ove godine a nije iz njihovog dela sveta.
    (kimi, 6. april 2020 15:31)

    # Link komentara

  24. Evo opet...po porudzbini.
    Nemaju sta da pitaju nego zasto publika ne voli Noleta?

    Red toga pa onda red kako je i kome Federer bio idol...

    Da nije tragicno, bilo bi komicno.

    Dzaba im sve, naravno. Zna se ko je Najbolji.
    (noleisthebest, 6. april 2020 15:15)

    # Link komentara

  25. Zna dobro da se folira. I onda kad je navodno fin i simpatičan, vidi se da to nije iskreno. Pokušava da privuče publiku nekim gafovimma, ali ne ide to tako, jer nije iskreno. Ono što je mene iziritiralo jeste njegovo petljanje u stvari koje ga se ne tiču. Na primjer, dao je podršku litijama u Crnoj Gori. Ko je on da daje ili ne daje podršku, posebno u drugoj zemlji. A nije mu prvi put. Generalno sam protiv toga da se sportisti petljaju u politiku i stavljaju na bilo koju stranu, a posebno sam protiv petljanja u politiku drugih zemalja.
    (Commentator, 6. april 2020 15:12)

    # Link komentara

  26. Ђурађ Курјак, 
    Da mi njemu prvo izbrojimo krvna zrnca, a?
    To je valjda najbitnije, pogotovo ako ne hvali Novaka kao boga.
     (vlasta, 6. april 2020 15:04)

    # Link komentara

  27. Koji su to Novakovi rekordi? Navedi 5 vaznih rekorda koje on drzi, ali da su zaista rekordi, znaci da je bolji od svih u istoriji tenisa.
    (Milos)

    Evo Milose samo za tebe:
    1. Najbolja sezona ikada u tenisu (dakle od svih ljudi koji su ikad hodali ovom planetom)
    2. Najvise poena ikada u jednoj sezoni
    3. Najbolja dekada u tenisu ikada
    4. Osvojena sva 4 GS naslova i zavrsni masters istovremeno!!! (ovo nikada niko nije uspeo)
    5. Najvise masters turnira osvojenih u jednoj sezoni
    6. Osvojeni svi masters turniri (ovo nikada niko nije uspeo)
    7. Sve to u najtezoj konkurenciji ikada (ne u banana konkurenciji sa Bagdatisom, Phillippoussisom, Gonzalezom i ostalim boranijama, vec diretno pobedjujuci glavne konkurente bez oblacenja dzempera i predavanja)

    Bonus: Triput ponizen rodja dzemperko u finalu Wimbledona + triput u finalu zavrsnog mastersa

    Oooops, ovde ima malo vise od 5 a nisam se ni trudio nesto posebno...
    (No1e GOAT already!, 6. april 2020 14:59)

    # Link komentara

  28. @lol,Novak sve radi da bi se dodvorio publici ,pa vrlo često prije sudije dodjeljuje poene rivalima,kojima oni stvarno i pripadaju,nadajući se da će u tome publika vidjeti njegovu velikodušnost.Na njegovu žalost to publika u njegovim potezima nije prepoznala,kao ni u njegovom aplaudiranju rivalima za lijepe poteze,jer su ga mnoštvo puta TV kamere uhvatile kako se cinički smije kad rivali ponavljaju lijepe poene.U njegovom ponašanju kad pobjeđuje ili kad gubi,nedostaje prirodnosti,zapravo puno je tu isforsiranosti. Sve u svemu,pokušao je da manipuliše publikom da bi dobio njenju naklonost ,međutim u tome nije uspio ,jer ga publika pročitala zato joj nije omiljen.
    (iskreno, 6. april 2020 14:55)

    # Link komentara

  29. Ovo su sve komentari onih koji su poceli da gledaju tenis kada se pojavio Novak. Svi kazu Federer uvek smiren. Bilo bi dobro da pogledaju neke snimke Federera iz mladjih dana. Treba da vide i lomljenje reketa od strane istog.
    (Nac, 6. april 2020 14:52)

    # Link komentara

  30. Apsolutno mogu da razumem zbog cega Novaka ne vole, ili da ublazim, manje vole, u svetu od Rodje i Rafe. Prvo, ako navijas za Rodzera (a on se prvi pojavio i osvojio ljubitelje tenisa) i Rafu, a takvih je sigurno vise od 80 % ljubitelja tenisa, onda je sasvim normalno sto ne volis nekoga koji se pojavio pravo ni od kuda i usudio se da pokusa (i to sasvim uspesno) da ispise novu istoriju ove, pre svega, aristokratske i gospodske igre. Drugo, ne vole ga sto je Srbin, i sa ponosom to istice svuda i na svakom mestu. Trece, koliko puta je isticao i osudio bombardovanje Srbije od strane tog istog sveta. Ali ono sto ne mogu da razumem je doza mrznje koju nasi ljudi ispoljavaju na svaku vest o Novaku. Toga nije bilo ranijih godina. Sve se promenilo posle jedne kosarkaske utakmice, kada je jedan trener osudio pojavljivanje Novaka na istoj. (Uzgred budi receno, sa Viktorom, navijacem Partizana). Zamisli, usudio se da pokaze da navija za neki tim ?? Pa nije on bezgresan, nije Bog. Sto rece Svarcman, on je obican covek. I moram jos nesto da primetim. Nikada nisam primetio mrznju navijaca drugog kluba prema, recimo Ani Ivanovic, iako i ona sa ponosom pokazuje navijacku pripadnost ili prema Viktoru Troickom, Jokicu, Bodirogi i td. Ne moramo mi da volimo i obozavamo svakoga od njih, ali da ih mrzimo ??? To svakako nije zasluzio ni Novak ni bilo ko od pomenutih.
    (Cika Toni, 6. april 2020 14:48)

    # Link komentara

  31. Zato što je čovek. Ovi su, Evopljani.
     (Majkl Džondar, 6. april 2020 14:42)

    # Link komentara

  32. @Hmmm
    То твоје стање, да ли те много боли? Кажу да постоје тешке болести које не боле. Зашто си онда прекинуо терапију? Лечи се друже, ако не можеш сам, постоје установе са стручњацима. Јесте да је затвореног типа, али ваља ти. За твоје добро.
     (Срђан Јовановић, 6. april 2020 14:40)

    # Link komentara

  33. (AI, 6. april 2020 12:43)
    Rusi i Srbi nemaju "vrlo slican mentalitet" to je jedan od nasih bezveznih mitova. Slicniji mentalitet nama ima cela Juzna Evropa, sto je i logicno.
    (Gluposti, 6. april 2020 14:32)

    # Link komentara

  34. Ogis
    Slazem se, sve rekorde drzi Novak. Kakav Rafa, kakav Federer. Broj titula na nekoj podlozi, tu je Novak bolji od Rafe, a i od Federera. Broj titula na nekom GS, tu je Novak bolji od Rafe, a i Federera. Broj uzastopnih osvajanja nekog GS, opet Novak bolji od Rafe i Federera. Broj titula na sljaci, Novak bolji od Rafe i Federera. Svi zamislivi i nezamislivi rekordi, sve je to na strani Novaka. Samo onaj zli Zapad ne zeli to da prizna, stalno Novaku brisu, a ovoj dvojici dodaju rekorde. Medjutim, znamo svi da samo ono sto Novak uradi je vazno, to se jedino racuna, sve ostalo je beznacajno. Zato su Svarcmanu nedostizni ideal Rafa i Federer, a ne Novak. Pazljivo procitaj sta pise, Novak je dobar, zato sto je on pobedio Rafu i Federera.
    (Hmmm, 6. april 2020 14:22)

    # Link komentara

  35. Đurađ,baš suprotno,nisi mogao više da promašiš,Švarcman je jevrejskog a ne nemačkog porekla.Inače,što se izjave tiče,pravo u centar.Sad,što kompleksaši koji ne podnose Novaka tu čitaju nešto više,to govori o njihovim frustracijama,a ne njegovim.
    (Voja, 6. april 2020 14:20)

    # Link komentara

  36. Свако има своју лошу страну. Федерер се на терену понаша хладно, али је имао више веома некоректних изјава о својим противницима после пораза (највише у првим поразима од Новака).
    И мене нервирају гримасе које Новак прави током меча, али он нема лоших изјава о противницима, он одмах признаје поен, не мрзи противнике.
    Надал зна да гунђа себи у браду, али је заиста коректан.
     (sempervivum, 6. april 2020 14:15)

    # Link komentara

  37. @OgiS
    Koji su to Novakovi rekordi? Navedi 5 vaznih rekorda koje on drzi, ali da su zaista rekordi, znaci da je bolji od svih u istoriji tenisa.
    Sto se Nadala tice, ima vise GS, vise mastersa, vise titula od Djokovica. Djokovic samo vise nedelja na prvom mestu.
     (Milos, 6. april 2020 14:11)

    # Link komentara

  38. Da je njegovo ponašanje skroz iskreno ljudi bi to prihvatili i gotivili bi ga... Kao npr. što svi gotivimo Delpa.
    Al Novakovo foliranje (slanje srca i sl) plus primitivan humor (imitacije i kreveljenje) čini ga iritantnim za veliki broj navijača.
    (Eto, 6. april 2020 12:51)

    U kom ti veku zivis. Covek je imitirao druge kad je imao 19 godina, sto skroz prilici tom uzrastu. Trenutno iritira samo one koji koriste glavu samo za nosenje frizure i naocara i misljenje formiraju time sto ce citati sta kazu zapadni mediji.
    (Pekar, 6. april 2020 13:50)

    # Link komentara

  39. Nadal u odnosu na Novaka ima 2 Slema i 1 Masters više... Svi ostali važniji rekordi su na Novakovoj strani... Postoje Novakovi rekordi koje ni Nadal, a ni Federer neće oboriti... Realno, njih trojica su žive legende tenisa i možda ni ne treba potencirati ko je od njih trojice najbolji.... Ali ako neko hoće to da utvrdi, to će moći tek kada sva trojica završe karijere... Tek onda može da se podvuče crta i da se vidi ko je najuspešniji teniser svih vremena...
     (OgiS, 6. april 2020 13:46)

    # Link komentara

  40. Znamo svi mi dobro da Novak nije Srbin ni mi ga ne bi voleli.
    (Realno, 6. april 2020 13:45)

    # Link komentara

  41. Publiku ne možeš prevariti.., to mora da bude jasno folirantu i bleferu .., njegovo prenemaganje na mečevima je bruka i sramota..
     (aa, 6. april 2020 13:32)

    # Link komentara

  42. Koga navijaci vole ne spada ni u kakvu kategoriju...rezultati su jedino merilo svacije velicine.Kada se budu preselili na tribine i odatle pratili teniske meceve imacemo jasnu sliku svacijeg dostignuca...do tad uzivajmo u obaranju novih rekorda.
     (poznavalac, 6. april 2020 13:28)

    # Link komentara

  43. Perfektno ponašanje na terenu ima Novak. I to je nešto što samo Nole ima, za razliku od ostalih.
    Koliko je puta Nole priznao poen protivniku koji je njemu dosuđen! Na svoju štetu poen priznaje.
    Kad je to neko vidio kod Rafe i Rodžera. Neka navede.
    A Dijego lupa:-ne vole Novaka navijači Rodžera i Rafe.
    Pa znamo, ali zbog toga što ih Novak razmontira gdje stigne.
    Tako reći Diego, jer je tako.
    (lol, 6. april 2020 13:21)

    # Link komentara

  44. Važi drugar. Samo pogledaj 2011 US Open press conference Roger Federer na YouTubu pa da vidiš kakav fin čovek ovaj Federer!!!
    (zozoblansh, 6. april 2020 13:20)

    # Link komentara

  45. a ovi su neobični jer mogu da kontrolišu emocije? o tempora, o mores...
    (dude, 6. april 2020 13:14)

    # Link komentara

  46. Ma kakav Đoković, kakvi bakrači. Kada se nastavi sezona on je već zaboravljen.
    (Federerov sledbenik, 6. april 2020 13:14)

    # Link komentara

  47. Novace, ništa ja tu nebih dirao! Zato i jesi to što jesi, JARAC za nekog, a KRALJ za nas koji znamo znamo da je 2+2=4. I ostaće 4 barem dok ti ne oboris sve rekorde i zakrivis vrijeme i prostor. E tada će ovi sto su izmislili JARCA jer su mislili da ne može niko drugi da taj bude, izmisliti da je 2+2=3. Al nema veze, ti si ih već otresao obojicu ko zrelu šljivu time pošta to što jesi KRALJ.
     (Chisho, 6. april 2020 13:03)

    # Link komentara

  48. kakvi su ovi iz ATP ukinuli bi tenis na 5 godina samo da Nole vise nista ne osvoji i da ne prestigne ovu dvojicu.Ali nece im ni to pomoci
     (dejan, 6. april 2020 13:00)

    # Link komentara

  49. Mogu obojica da mu pljunu pod prozor! Novak je bojli u međusobnim duelima. Tačka. Što se nacizodne kolektivne svesti zapada tiče, ništa novo...
    (Neba, 6. april 2020 13:00)

    # Link komentara

  50. Дијего ШВАРЦМАН. Аргентинац. Хмм. Вероватно деда емигрирао цирка 1945. Иначе сјајан момак.
     (Ђурађ Курјак, 6. april 2020 12:56)

    # Link komentara

  51. Bolje da se nervira na terenu nego da place ko Rodja.
     (ikac klisa, 6. april 2020 12:51)

    # Link komentara

  52. Da je njegovo ponašanje skroz iskreno ljudi bi to prihvatili i gotivili bi ga... Kao npr. što svi gotivimo Delpa.
    Al Novakovo foliranje (slanje srca i sl) plus primitivan humor (imitacije i kreveljenje) čini ga iritantnim za veliki broj navijača.
     (Eto, 6. april 2020 12:51)

    # Link komentara

  53. 95% tenisera misli da je Djokovic najtezi protivnik. Tako da zna se ko je najveci. Jos samo tri slema i game over
     (xxl, 6. april 2020 12:49)

    # Link komentara

  54. Bravo za Svarcmana, on kao teniser mora da je upucen. Vaznije je da li si nekoga pobedio, nego sve titule. Verujem da i on sam, ne sanja toliko da pobedi na nekom GS finalu ili mozda Masters turniru, kapiram da mu je mnogo vaznije koga je pobedio. Sva ona ispisivanja pobednika, na GS su cista glupost, bolje da uvedu pravilo da upisuju koliko puta su pobedjeni Federer i Rafa, jer je to ocigledno najvazniha stavka. Posle pricaju svasta, a svima je glavni cilj da pobede njih dvojicu. Pa ako je neko najbolji, zar nije cilj pobediti tog najboljeg? Zasto su Rafa i Federer glavni cilj bilo koga?
    (Tako je, 6. april 2020 12:48)

    # Link komentara

  55. Ova tema se zbilja neukusno forsira. Ne vole ga navijači? Nije tačno, neki ga obožavaju, a neki ga ne vole, što je i očekivano.
    (Toni, 6. april 2020 12:48)

    # Link komentara

  56. pa, da, rezonovanje dedukcijom, navijači vole nenormalne ljude...
     (?, 6. april 2020 12:47)

    # Link komentara

  57. Новаче, Србине, твоји те воле, најбитнија ствар на свету!
    (Респиратор, 6. april 2020 12:45)

    # Link komentara

  58. Netacno. Novaka voli vecina navijaca, ne vole neki navijaci iz zemalja koje smatraju (pogresno) da su iznad drugih pa im je krivo sto je neko iz male pravoslavne zemlje mnogo bolji od njihovih takmicara. Novak bi jedino (po mom misljenju) trebalo da prestane da se udvara publici, vec da kao drugi teniseri pozdravi publiku i to je to. Ne treba nista vise. Nek se publika njemu divi, zasluzuje to.
    (Beba, 6. april 2020 12:45)

    # Link komentara

  59. A Novak u svakom gemu psuje i na svakom mecu se raspravlja sa sudijom. Nije toliko rec o srpskom mentalitetu koliko o nedostatku obrazovanja i vaspitanja. Pogledajte Sarapovu, ruski mentalitet je vrlo slican srpskom ali ona bas nikada nije opsovala ili polomila reket. Zato sto je vaspitana, pametna,skolovana,gleda svoja posla i ima ponasanje. Rodzer vrlo slican njoj, a Rafa je pravi primer kako treba sportista da izgleda. I nemojte da pricate ko je kakav put imao do uspeha, jer su skoro svi naporno radili i njihovi roditelji zrtvovali sve. Cak ima i tezih slucajeva nego sto je Novak.
    (AI, 6. april 2020 12:43)

    # Link komentara

  60. Ono kad posledicu proglasis za uzrok...
    (Komentator, 6. april 2020 12:43)

    # Link komentara

  61. Novakovi ljubitelji će reći da ga "navijači" ne vole jer je pokvario Fedal rivalstvo i uzeo im bitan dio kolača (više Rogeru nego Rafi jer ga nikad nije dobio u finalu Roland Garrosa). Uz to nema previše atraktivan stil, mnogi će reći da mu nedostaje karizme, ali ono što radi dobro radi jako dobro, a to je pobjeđivanje svoja dva najljuća rivala zadnjih godina u najbitnijim mečevima.
    (CroFed, 6. april 2020 12:42)

    # Link komentara

  62. U centar.
    (Gox, 6. april 2020 12:40)

    # Link komentara

  63. Jeste to tacno, mada Nole nekada suvise zeli da pokaze da je normalan, pa onda kada se to forsira , onda i ta "normalnost" moze da predje u glumu...onda ispada da Federer i Nadal glume da su kul i dobri, a Nole glumi da je normalan i zivcan
    (b, 6. april 2020 12:40)

    # Link komentara

  64. Volimo te Novace Srbine!!!
     (Тајни детектив Ђидо Мова, 6. april 2020 12:38)

    # Link komentara

  65. Čemu više to forsiranje ljubavi? Voli i ne, jako bitno!
    (Bena, 6. april 2020 12:37)

    # Link komentara

  66. Novak se previse trudi da se svima svidi umesto da je opusten
    (Prosto, 6. april 2020 12:36)

    # Link komentara

  67. Jedna od boljih analiza
     (mata, 6. april 2020 12:29)

    # Link komentara