Nedelja, 29.03.2020.

17:15

Real štedi na Modriću i vraća vunderkinda

Spekulacije o odlasku Luke Modrića iz madridskog Reala dodatno su se pojačale tokom pandemije koronavirusa.

Izvor: MT

Real štedi na Modriæu i vraæa vunderkinda IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

75 Komentari

Sortiraj po:

Vidim da ti vire bale

pre 4 godine

Verovatno je Zare iz izvrlji te preko brega bio bolji od Luku Modrića i ti si mnogo jak stručnjak razumeš se ko Marica u onu rabotu.
(Bale, 30. mart 2020 17:36)

Ne znam sta ti dodje Marica,ali se razumem u nju.Od tebe sam jaci sigurno.

Bale

pre 4 godine

bole liži dole

Verovatno je Zare iz izvrlji te preko brega bio bolji od Luku Modrića i ti si mnogo jak stručnjak razumeš se ko Marica u onu rabotu.

ja

pre 4 godine

Osvojio sve što se osvojiti da, ne mora više ni minute odigrati nevažno u kojem klubu.
(Lol, 30. mart 2020 11:05)

Da,ali igrajuci zajedno sa stvarno najboljim Ronaldom...otkad je on otisao, osvojili cini mi se samo super kup u spaniji. Toliko od coveka koji na 43 utakmica da dva gola i podeli 8 asistencija...prosecan fudbaler, a igrao u najboljem klubu na svetu i to mu je neka statistika...ali dobro, jos uvek matori vredi celih 15 milki. A bio "najbolji" pre dve godine hahahaaaa...koja iluzija.

Big_blue

pre 4 godine

A kako je zabio Nemanja Vidić protiv Slovenije 2011. kad zahvaljujući tom penalu niste otišli na Euro :-)))) ?
(Big_black, 30. mart 2020 08:12)

Uporno mesas razlicite stvari. Znamo da te boli Vidic :-)

Bole lizi dole

pre 4 godine

Slazem se da u istoriji verovatno nije bio najbolji veznjak Reala. Mora se priznati da u istoriji Jugo fudbala od kada se prati fudbal na ovim nasim prostorima nikada nije bilo boljeg fudbalera od Luke Modrica.
(Bole, 30. mart 2020 09:32)

U tvojoj masti.

NADA

pre 4 godine

ali cemu prebrojavanje Lukinih crvenih zrnaca?Koliko je zabio a koliko nije i slicno.Luka generalno ima zavidnu karijeru.Luka je vrhunski fudbaler klasa za sebe.Svaka zemlja i klubovi sirom sveta mogu samo da se raduju fudbaleru poput Luke.Na njemu ce samo profitirati.Inace Srpkinja sam,nije to nista posebno.ali da neki znaju.

Bole

pre 4 godine

petrovic

Slazem se da u istoriji verovatno nije bio najbolji veznjak Reala. Mora se priznati da u istoriji Jugo fudbala od kada se prati fudbal na ovim nasim prostorima nikada nije bilo boljeg fudbalera od Luke Modrica.

Big_black

pre 4 godine

"Da zabio jedva po sredini, na par centimetara od nogu Smajhela proslo. Puno srece."
(Big_blue, 30. mart 2020 00:01)

A kako je zabio Nemanja Vidić protiv Slovenije 2011. kad zahvaljujući tom penalu niste otišli na Euro :-)))) ?

Petrovic

pre 4 godine

Na kraju je Hrvatska prosla, a Danska ne.
Tako da je Eriksen otisao kuci, a Modric odveo svoju reprezentaciju do finala SP.
i da, bio je ubedljivo najbolji veznjak Real Madrida.
I ne, Veron i Rikelme nista nisu doneli svojoj reprezentaciji i klubovima u kojima su igrali, ili bar ne u onoj meri u kojoj je to uradio Modric u jednom Real Madridu... tako da je od svih njih on bolji- bilo da je u pitanju Eriksen, De Brujne, Rikelme ili Veron. A ti izleci komplekse, pa mozda i naucis da stvari gledas kroz prizmu racionalnog rasudjivanja. Pozz
(Vasic, 29. mart 2020 23:49)

A ko ovde biseru prica o Hrvatskoj ili Danskoj?! Pricamo o Modricu.Eto koliko veze nemas sa cinjenicama.Da,prosla je Hrvatska,ali ne zahvaljujuci Modricu,jer da se njega pitalo bio bi tragicar sa promasenim penalom.Kompleksasu,ispadas smesan koliko si posvadjan sa cinjenicama.I ne,nikada nije bio ni blizu najbolji veznjak Real Madrida.Samo u tvojoj masti.Izlecicu ja komplekse,ali tvoje.Pa kad ti izlecim komplekse ti ces da naucis da gledas fudbal kroz prizmu racionalnog rasudjivanja.Pozz

Petrovic

pre 4 godine

Na kraju je Hrvatska prosla, a Danska ne.
Tako da je Eriksen otisao kuci, a Modric odveo svoju reprezentaciju do finala SP.
i da, bio je ubedljivo najbolji veznjak Real Madrida.
I ne, Veron i Rikelme nista nisu doneli svojoj reprezentaciji i klubovima u kojima su igrali, ili bar ne u onoj meri u kojoj je to uradio Modric u jednom Real Madridu... tako da je od svih njih on bolji- bilo da je u pitanju Eriksen, De Brujne, Rikelme ili Veron. A ti izleci komplekse, pa mozda i naucis da stvari gledas kroz prizmu racionalnog rasudjivanja. Pozz
(Vasic, 29. mart 2020 23:49)

Ali nije prosla zbog Modrica.Da se pitao Modric,ne bi proslo.Toliko o tome koliko ispadas smesan sa mitomanisanjem Modrica.Izlecicu ja komplekse,ali tebi,posto ti je to bas potrebno.Kad ti izlecim komplekse mozda naucis nesto o fudbalu i ne budes gledao fudbal kroz prizmu tvog nacionalnog korpusa nego kroz prizmu racionalnog rasudjivanja.Pozz

Big_blue

pre 4 godine

Modrić je kasnije zabio penal kad je trebalo. Što se doprinosa u Realu tiče, dovoljno govore individualne nagrade koje je tokom godina osvojio u Primeri. Nagradu za najboljeg igrača mundijala i Zlatnu loptu (koje navedeni mogu samo sanjati) da ne spominjemo.
Ali ono, kako vam ne dosadi ? Iz petnih žila se upinjete ali jednostavno ne ide :-)
(Big_black, 29. mart 2020 23:41)

Da zabio jedva po sredini, na par centimetara od nogu Smajhela proslo. Puno srece. Ne znam kako ti ne dosadi. Ozbiljno se zamisli sta nije u redu sa tobom. Provodis na srpskom sajtu 24h svaki dan, iz petnih zila se upinjete ali jednostavno ne ide. Ako ste toliko ubedjen u svoje mitove, zasto ih se ne drzite kuci svojoj? Nego dolazite ovde da sami sebe ubedjujete u ono sto ne verujete. Ne ide, ali vi to uporno :-)

Pauna

pre 4 godine

Modrić još mora odigrati Euro za razliku od Sms,Tadića,Mitrovića i Jovića koji će Euro gledati iz fotelje jer se neće kvalificirati kao i uvijek...

Lol

pre 4 godine

Odbojka
(Lol, 29. mart 2020 19:56)

Ponos Srbije!

Glineni golubovi - ponos Hrvatske.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lolaj, 29. mart 2020 20:09) # Link komentara

ODBOJKA

Vasic

pre 4 godine

Eriksena nisam spominjao.Nauci da citas. Sto se Rikelmea i Verona tice, mogu da predaju Modricu fudbal jer su za njega pojam fudbala. Cuj njega "sta su doneli svom timu ili reprezentaciji". Posto fudbal pratis od juce da te podsetim. Tvoj Modric je promasio penal protiv Danske u produzecima i spasila ga je samo sreca da ne bude tragicar da se kasnije nije srecni proslo u penal seriji.Modric nikada nije bio najbolji veznjak u Realu i nista nije vise doprineo Realu od Bejla, Varana, Marsela, Navasa Benzeme. A Ronaldo je tu najzasluzniji. A zasto te mrznja zaslepljuje brate to ti sam znas. Dzabe trud. Upravo zahvaljujuci vama koji od njega pravite mit, doprinosite da se objektivni ljudi sprdaju sa njima i tamo gde se ne bi sprdali da ga vi ne mitomanisete toliko providno i glupo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Petrovic, 29. mart 2020 23:02)

Na kraju je Hrvatska prosla, a Danska ne.
Tako da je Eriksen otisao kuci, a Modric odveo svoju reprezentaciju do finala SP.
i da, bio je ubedljivo najbolji veznjak Real Madrida.
I ne, Veron i Rikelme nista nisu doneli svojoj reprezentaciji i klubovima u kojima su igrali, ili bar ne u onoj meri u kojoj je to uradio Modric u jednom Real Madridu... tako da je od svih njih on bolji- bilo da je u pitanju Eriksen, De Brujne, Rikelme ili Veron. A ti izleci komplekse, pa mozda i naucis da stvari gledas kroz prizmu racionalnog rasudjivanja. Pozz

Sinke

pre 4 godine

Pa normalno, ima 35 godina, priroda cini svoje. Nemoze dovijeka. Karijera izvrsna, tesko moze bolje. Pogotovo za nekog s ovih prostora. Nikome se vise netreba dokazivat. Kapa dolje. Sad u manji klub i lagano zavrsavat karijeru i onda uzivanje u zasluzenoj mirovini.

Big_black

pre 4 godine

"Tvoj Modric je promasio penal protiv Danske u produzecima i spasila ga je samo sreca da ne bude tragicar da se kasnije nije srecni proslo u penal seriji.Modric nikada nije bio najbolji veznjak u Realu i nista nije vise doprineo Realu od Bejla, Varana, Marsela, Navasa Benzeme."
(Petrovic, 29. mart 2020 23:02)

Modrić je kasnije zabio penal kad je trebalo. Što se doprinosa u Realu tiče, dovoljno govore individualne nagrade koje je tokom godina osvojio u Primeri. Nagradu za najboljeg igrača mundijala i Zlatnu loptu (koje navedeni mogu samo sanjati) da ne spominjemo.
Ali ono, kako vam ne dosadi ? Iz petnih žila se upinjete ali jednostavno ne ide :-)

Petrovic

pre 4 godine

(Vasic, 29. mart 2020 21:02)

Eriksena nisam spominjao.Nauci da citas. Sto se Rikelmea i Verona tice, mogu da predaju Modricu fudbal jer su za njega pojam fudbala. Cuj njega "sta su doneli svom timu ili reprezentaciji". Posto fudbal pratis od juce da te podsetim. Tvoj Modric je promasio penal protiv Danske u produzecima i spasila ga je samo sreca da ne bude tragicar da se kasnije nije srecni proslo u penal seriji.Modric nikada nije bio najbolji veznjak u Realu i nista nije vise doprineo Realu od Bejla, Varana, Marsela, Navasa Benzeme. A Ronaldo je tu najzasluzniji. A zasto te mrznja zaslepljuje brate to ti sam znas. Dzabe trud. Upravo zahvaljujuci vama koji od njega pravite mit, doprinosite da se objektivni ljudi sprdaju sa njima i tamo gde se ne bi sprdali da ga vi ne mitomanisete toliko providno i glupo.

Vasic

pre 4 godine

Hahahahah? Evo koja nezrela deca smatraju Modrica "najboljim ikad". Ona koja se sizofreno smeju na pomen velikih imena kakva su De Brujne, Veron i Rikelme.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Axentije, 29. mart 2020 20:21) # Link komentara

Hahahahah? Evo koja nezrela deca smatraju Modrica "najboljim ikad". Ona koja se sizofreno smeju na pomen velikih imena kakva su De Brujne, Veron i Rikelme.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Axentije, 29. mart 2020 20:21) # Link komentara

Pa smesno je kad De Brujna i Eriksena smatras vecim imenom od Luke Modrica. Sta su bre njih dvojica doneli svom timu ili reprezentaciji, da bi se uopste stavili u istu recenicu sa Modricem, a kamoli da bi se reklo da su bolji od njega?
Modric moze u istu recenicu sa Rikelmeom i Veronom, uostalom, covek je u jednom Realu, gde je mnogo teze uspeti nego u bilo kom drugom klubu, napravio ime i bio njihov najbolji kreativac i najbolji veznjak, i ne samo njihov, vec uopste u Evropi, 4-5 godina zaredom.
Ali Eriksen i De Brujne? Pa da, sigurno... ali na Playstation-u.
Zasto nas mrznja toliko zaslepljuje? Zasto nas mrznja sprecava da objektivno rasudjujemo? Pa ni ja ne mirisem Hrvate, nisu mi dragi. Ali brate kako mogu da kazem da nije ono sto je ociglegno da jeste i ono sto svako ko se iole razume u fudbal, kaze da jeste?

Jim Jarmusch

pre 4 godine

ti imaš godina i toliko si opterećen. za mene je modrić bolji od sve trojice i ne za malo
(teske boje, 29. mart 2020 20:51)

Normalno kada si klinac koji od juce gleda fudbal. Veze nemas.

Maximilian

pre 4 godine

Za sve one koji kažu da Modrić jedan od najvećih u istoriji evo samo par " svežih " primera daleko boljih od njega.
Zidan, De Brujne, Toti, Eriksen, Gerrard, Veron, Pirlo, Ćavi, Inijesta, Rikelme ....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bolontiku, 29. mart 2020 18:57)

De Brujne,Veron,Riquelme,Erriksen hahhahahahhahhahahahahhahahah

DI

pre 4 godine

Modric je toliko veliki da je stavio onog u razgovor s messijem, da modric nije dosao bilo bi ispadanje od lyona i dalje
(Kl, 29. mart 2020 20:41)

Ma Modric spasio svet od propasti hahahahababab

Axentije

pre 4 godine

De Brujne,Veron,Riquelme,Erriksen hahhahahahhahhahahahahhahahah
(Maximilian, 29. mart 2020 20:13)

Hahahahah? Evo koja nezrela deca smatraju Modrica "najboljim ikad". Ona koja se sizofreno smeju na pomen velikih imena kakva su De Brujne, Veron i Rikelme.

Nikola MNE

pre 4 godine

Ovde se govori o fudbalu ne o kuglanju pišeš a ni sam ne razumeš. Luka je najbolji fudbaler koji se rodio ikada na ovim prostorima bez ikakve diskusije a samo dunsteri to mogu negirati
(Milan, 29. mart 2020 20:01)

Sta trazis onda ovde? Idi pa se kuglaj. Fudbal ostavi onima koji ga poznaju. Jedini dunster je onaj koji ako je rekao "bez ikakve diskusije" misli da je ispao pametan

Tomislav

pre 4 godine

Kolko ljudi ovde nemaju blage veze sa životom kad pišu da LM nije najbolji fudbaler sa ovih prostora. Čovek osvojio 4 LŠ ukupno sa Realom 18 trofeja igrao finale mundijala sa Hrvatskom i najbolji fudbaler sveta 2018.
(Radoslav, 29. mart 2020 19:53)

Jesi cuo za Maxwella? Brazilac.Jel znas da je on individualno osvojio oko 35 trofeja?! I to Lige Sampiona, Kopa Ameriku, igrao polufinale SP, milion liga vise puta, spansku, italijansku, francusku, holandska itd..... Po tvojoj logici broj licnih titule u timovima odredjuju najveceg. Malo sutra. Onda bi Maxwell medju najvecima ikad bio. Zuba Ronaldo nema nijednu LS pa je velik kao 1000 Modrica. To sto je Modric bio clan Reala u vreme kada je harao Ronaldo i donosio te 4 LS Realu je druga stvar. Modric u toj ekipi je bio podjednako bitan kao i Ramos, Varan, Bejl, Benzema itd...Nista vise od njih.

Milan

pre 4 godine

Nikola mne

Ovde se govori o fudbalu ne o kuglanju pišeš a ni sam ne razumeš. Luka je najbolji fudbaler koji se rodio ikada na ovim prostorima bez ikakve diskusije a samo dunsteri to mogu negirati

teske boje

pre 4 godine

Hahahahah? Evo koja nezrela deca smatraju Modrica "najboljim ikad". Ona koja se sizofreno smeju na pomen velikih imena kakva su De Brujne, Veron i Rikelme.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Axentije, 29. mart 2020 20:21)

ti imaš godina i toliko si opterećen. za mene je modrić bolji od sve trojice i ne za malo

dzon

pre 4 godine

uvek iste rasprave i vređanja. modric je igrac danasnjice gde se igraca prati gps-om dok šeta decu i broje mu se kalorije. virtuozi s ovih prostora iz vremena prosineckog savicevica i ranije su mozda bolji po nekima, ali stilom kakvim su oni ziveli i trenirali ne bi jednu sezonu izvukli iz njih. modric na visokom nivou igra zadnjih 10 godina i losa utakmica mu se tesko mogla naci do prosle sezone.
vređa ga se iz razloga sto hrvati dolaze i komentiraju ovde nista drugo.
vrhunski vrhunski igrac koji se nece ponoviti ,ali njegovo vreme je proslo i covek sad igra sa 35 godina u realu i nije utucen kad ga se izostavi iz prvih 11.

drago

pre 4 godine

Zašto bih se ja pretvarao ? Pa za najboljeg u ovoj ili onoj kategoriji ga deset godina proglašavaju treneri, kapetani ekipa, reprezentativci, novinari .... Jedini tko se pretvara su oni koji tvrde da nije tako.
(Big_black, 29. mart 2020 19:17)

Tjesi se samo.

kombista

pre 4 godine

Kako covjek dijeli lopte vanjskim udarcem, to je ludilo!
Ljudi moji on igra toliko godina u Realu a vi se nasli komentarisati kakav je on. Zar niste smijesni?
Pozdrav iz Prijedora!

Soko

pre 4 godine

Nitko nema ovo što ima Hrvatska:
Prva ekipa:Livaković,Vrsaljko,Vida Lovren,Barišić,Rebić,Rakitić,Brozović,Modrić,Perišić i Kramarić,igrači Atletica,Besiqtasa,Rangersa,Liverpoola,Milana,Intera,Reala,Barcelone,Bayerna...
Druga ekipa:Kalinić,Jedvaj,Katić,Ćaleta-Car,Bradarić,Rog,Pašalić,Kovačić,Badelj,Pjaca,Vlašić,Oršić,Brekalo,Petković,igrači Rangersa,Olimpique M.,Lilla,Club Briggea,Cagliaria,Atalante,Fiorentine,Chelsiea,Anderlechta,Cska,Stuttgarta,Dinama...
(Pauna, 29. mart 2020 19:15)

Prva ekipa:Rajkovic, Maksimovic, Nastasic, Kolarov, Milenkovic, SMS, Tadic, Kostic, Matic, Mitrovic, Jovic,
klubovi Reims, Napoli, Schalke, Fiorentina, Roma, Lazio, Ajax, Eintracht, Manchester United, Fulham, Real Madrid.
Druga ekipa:Dmitrovic, Ristic, Jovanovic, Veljkovic, Mitrovic, Radonjic, Maksimovic, Gacinovic, Ljajic,Lukic, Vlahovic,
klubovi Eibar, Montpellier, Bordeaux, Werder, Strasbourg, Marseille, Getafe, Eintracht, Besiktas, Torino, Fiorentina.

Nasi klubovi u odnosu na vas smesne Caykur Rizespore, Luton Towne, Rangerse i Diname svemirski brodovi. Placi trolu, niko takve mitove kao Hrvatske nema to je jedino tacno.

Big_black

pre 4 godine

"Mozes se ti pretvarati, znas dobro da dvije nedelje vrhunskog nogometa ne moze biti zasluzen Ballon d'or. Maestro jeste, najbolji nije nikad bio."
(drago, 29. mart 2020 18:35)

Zašto bih se ja pretvarao ? Pa za najboljeg u ovoj ili onoj kategoriji ga deset godina proglašavaju treneri, kapetani ekipa, reprezentativci, novinari .... Jedini tko se pretvara su oni koji tvrde da nije tako.

Petrovic

pre 4 godine

Decko je majstor, a to sto neki od vas imaju problem sa njegovom nacionalnoscu ne moze da promeni tu cinejnicu..
(Vasic, 29. mart 2020 19:19)

Sve je to ok da nisi promasio sustinu. Problem sa njegovom nacionalnoscu imaju Hrvati jer znaju da mu je majka Srpkinja. Mozda cak i on sam ima problem sa tim, jer se recimo Subasic koji je Srbin i kojeg je napadao otac njegove zene samo zato sto je Srbin, pretvara da je Hrvat, sto znaci u problemu je. A mi ovde nemamo problema sa njim, vec sa mitomanima koji ga predstavljaju vecih od Pelea, a on je u realnosti odlican igrac ali miljama daleko od mitova kakvi se o njemu ispredaju od strane tuznih mitomana iz susedstva svaki dan ovde.

Pauna

pre 4 godine

Nikada vi niste i nećete imati takve igrače sa takvim karijerama,Prosinečki,Jarni,Bokšić,Boban,Šuker,Modrić,Rakitić,Mandžukić....

Soko

pre 4 godine

Nitko nema ovo što ima Hrvatska:
Prva ekipa:Livaković,Vrsaljko,Vida Lovren,Barišić,Rebić,Rakitić,Brozović,Modrić,Perišić i Kramarić,igrači Atletica,Besiqtasa,Rangersa,Liverpoola,Milana,Intera,Reala,Barcelone,Bayerna...
Druga ekipa:Kalinić,Jedvaj,Katić,Ćaleta-Car,Bradarić,Rog,Pašalić,Kovačić,Badelj,Pjaca,Vlašić,Oršić,Brekalo,Petković,igrači Rangersa,Olimpique M.,Lilla,Club Briggea,Cagliaria,Atalante,Fiorentine,Chelsiea,Anderlechta,Cska,Stuttgarta,Dinama...
(Pauna, 29. mart 2020 19:15)

Prva ekipa:Rajkovic, Maksimovic, Nastasic, Kolarov, Milenkovic, SMS, Tadic, Kostic, Matic, Mitrovic, Jovic,
klubovi Reims, Napoli, Schalke, Fiorentina, Roma, Lazio, Ajax, Eintracht, Manchester United, Fulham, Real Madrid.
Druga ekipa:Dmitrovic, Ristic, Jovanovic, Veljkovic, Mitrovic, Radonjic, Maksimovic, Gacinovic, Ljajic,Lukic, Vlahovic,
klubovi Eibar, Montpellier, Bordeaux, Werder, Strasbourg, Marseille, Getafe, Eintracht, Besiktas, Torino, Fiorentina.

Nasi klubovi u odnosu na vas smesne Caykur Rizespore, Luton Towne, Rangerse i Diname svemirsko brodove. Placi trolu, niko takve mitove kao Hrvatske nema to je jedino tacno.

Radoslav

pre 4 godine

Kolko ljudi ovde nemaju blage veze sa životom kad pišu da LM nije najbolji fudbaler sa ovih prostora. Čovek osvojio 4 LŠ ukupno sa Realom 18 trofeja igrao finale mundijala sa Hrvatskom i najbolji fudbaler sveta 2018.

mirotvorac

pre 4 godine

Koliko zavidnih, ljubomornih i zlobnih ljudi zivi u lideru regiona.
(pacifist, 29. mart 2020 19:04)

Pa vi nam to dolaskom na nase srpske sajtove svaki dan pokazujete. Kakvi ste lideri takvi i ljudi. Srbomrznja vas ubija.

Pauna

pre 4 godine

Nitko nema ovo što ima Hrvatska:
Prva ekipa:Livaković,Vrsaljko,Vida Lovren,Barišić,Rebić,Rakitić,Brozović,Modrić,Perišić i Kramarić,igrači Atletica,Besiqtasa,Rangersa,Liverpoola,Milana,Intera,Reala,Barcelone,Bayerna...
Druga ekipa:Kalinić,Jedvaj,Katić,Ćaleta-Car,Bradarić,Rog,Pašalić,Kovačić,Badelj,Pjaca,Vlašić,Oršić,Brekalo,Petković,igrači Rangersa,Olimpique M.,Lilla,Club Briggea,Cagliaria,Atalante,Fiorentine,Chelsiea,Anderlechta,Cska,Stuttgarta,Dinama...

ZgHrEu

pre 4 godine

Jos jednom cu reci, vi sto pljujete modrica nemate blage veze o fudbalu, ili mrznja iz vas prica. Ali stvarno nemate pojma ljudi. Luka je jedan od najvecih majstora sredine terena ikad. Covek tako lepo igra, uvek pravo uzivanje ga gledati. Naravno, treba malo i razumeti sta se desava na terenu...
(Misa, 29. mart 2020 18:18)

Jos jednom cu reci. Vi koji velicate Modrica vise nego sto vredi nemate pojma o fudbalu. Treba razumeti fudbal, a ne siriti mitove. A ovo "jedan od najvecih majstora sredine ikad" je pokazatelj koliko se "razumes" u fudbal.Zasmejao si me.
(Nikola MNE, 29. mart 2020 18:39)niđo, ti bi mogao u real. imas dobru priču.

Big_black

pre 4 godine

"I sta je bilo kada si se probudio?"
(Nikola MNE, 29. mart 2020 18:36)

To pitaj Peđu Mijatovića koji je izjavio da je Modrić najbolji igrač sa ovih prostora ikad.
U stvari, šta Peđa zna; čovjek je samo bio sjajni napadač Reala. Bolje pitati stručnjake poput tebe, vi bolje znate.

Soko

pre 4 godine

Nikada vi niste i nećete imati takve igrače sa takvim karijerama,Prosinečki,Jarni,Bokšić,Boban,Šuker,Modrić,Rakitić,Mandžukić....
(Pauna, 29. mart 2020 19:01)

Takve igrace u mitovina zaista necemo imati. Dovoljno nam je sto imamo ili smo imali u realnosti jednog Nemanju Vidica, kapitena Mancester Junajteda, u svim anketa i izborima jednog od najboljih stranaca Premijer Lige, jednog od najboljih defanzivaca sveta ikad, jednog Dejana Stankovica, kapitena Intera, clana Kuce slavnih ovog slavnog milanskog kluba, jednog Branislava Ivanovic, legende Celzija, jednog Jugovica, legende Juventusa, coveka koji ima osvojenu Ligu Sampiona sa dva razlicita kluba,jednog Dragana Dzajica pre kojim je kapu skidao Pele,jednog Dragana Stojkovica koji je dobio ulicu u stranoj zemlji, i razne druge vrhunske karijere poput Kovacevica, Mihajlovica, Djukica, Drulovica, Matica, Kolarova itd... Dovoljno ih imamo u realnosti, vase mitske nam ne trebaju....

Vasic

pre 4 godine

Decko je majstor, a to sto neki od vas imaju problem sa njegovom nacionalnoscu ne moze da promeni tu cinejnicu- Real je sa njim dobio ono sto je izgubio kad se Zidane penzionisao- coveka koji teziste igre i pritisak moze da prebaci na protivnicku polovinu, igraca koji je sposoban 90 minuta da diktira tempo na najvisem nivou fudbala. Da li znate koliko igraca je to moglo kroz istoriju fudbala? Pitajte bilo koga ko se malo ozbiljnije bavio fudbalom, pa ce vam reci kakav kvalitet jednoj ekipi donosi igrac poput Luke Modrica.
A ovi sto govore kako su Realu titule u LS donele sudije- pa sto Real nije kupovao titule u LS u svim onim godinama kad su se blamirali u LS i kad 8 sezona zaredom nisu mogli ni 1/8 finala da preskoce? I tad su imali i pare i moc!! Sto sad ne kupuju titule nego ispadnu od Ajaksa? Ne ide to bas tako. Ljudi su imali strasnu generaciju igraca na vrhuncu svoje snage i bili su jaki kao zemlja. Ali ovako krenes da razmisljas tek kad udjes u neke godine tipa 25-30 i vise i kad ne navijas ni za koga, vec fudbal pratis iz zabave i totalno ti je svejedno ko ce da pobedi, ko ce da izgubi, ko je Hrvat a ko Srbin, ko je iz Spanije, a ko iz Katalonije.
Evo pogledajte uzastopne titule Bayerna 70-ih... da li je bilo spornih sudijskih odluka? Da!!! Jer sudije su uvek gresile i gresice. Ali da li je Bayern tada bio jak kao zemlja? APSOLUTNO!!!
Samo deca i propali kladionicari vecito govore o sudijama, namestanju i kradji. Stvarno je dosta. Ko god osvoji titulu- pokrao je.

Nikola MNE

pre 4 godine

To pitaj Peđu Mijatovića koji je izjavio da je Modrić najbolji igrač sa ovih prostora ikad.
U stvari, šta Peđa zna; čovjek je samo bio sjajni napadač Reala. Bolje pitati stručnjake poput tebe, vi bolje znate.
(Big_black, 29. mart 2020 19:14)

Ostavi ti Pedju Mijatovica. Pedja je kulturan covek i ako je slicno nesto tome izjavio, izjavio je iz kurtoazije. Pedja je duplo veci od njega, pa nema kompleks da mu deli vece komplimente nego sto zasluzuje. Ma ti najbolje znas, po tebi je Modric veci od Ronalda i Mesija zajedno, jak si strucnjak,znamo te.

John Lundstram

pre 4 godine

retko koji igrač može igrati za Real u 35 godini veznog igrača
vezni najvise trče
sto ima toliko Hrvata komentatora na B92 Srbi ne ostavljaju komentare na hrvatskim portalima

Misa

pre 4 godine

Jos jednom cu reci, vi sto pljujete modrica nemate blage veze o fudbalu, ili mrznja iz vas prica. Ali stvarno nemate pojma ljudi. Luka je jedan od najvecih majstora sredine terena ikad. Covek tako lepo igra, uvek pravo uzivanje ga gledati. Naravno, treba malo i razumeti sta se desava na terenu...

Big_black

pre 4 godine

"Isteklo je vrijeme Luki u Realu jos od trenutka kada mu je Perez donio Ballon d'or."
(drago, 29. mart 2020 17:46) 

Vidim da si stručnjak pa rekoh, da naučim nešto. Ako mu je Perez donio ovu prvu, ajd onda napiši i za ostale tko mu je donio. Hvala na trudu.

Ballon d'Or: 2018

The Best FIFA Men's Player: 2018

UEFA Men's Player of the Year Award: 2017–18

World Soccer Player of the Year: 2018

UEFA Euro Team of the Tournament: 2008

Tottenham Hotspur Player of the Year: 2010–11

UEFA Champions League Team of the Season: 2013–14, 2015–16, 2016–17, 2017–18

La Liga's Best Midfielder: 2013–14, 2015–16

FIFA FIFPro World11: 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

La Liga's Team of the Season: 2015–16

UEFA La Liga Team of the Season: 2015–16

FIFA Club World Cup Silver Ball: 2016

ESPN Midfielder of the Year: 2016, 2017, 2018

UEFA Team of the Year: 2016,  2017, 2018

UEFA Midfielder of the Season: 2016–17, 2017–18

IFFHS Men's World Team: 2017, 2018

FIFA Club World Cup Golden Ball: 2017

FIFA World Cup Golden Ball: 2018

FIFA World Cup Dream Team: 2018

FIFA World Cup Fantasy McDonald's Overall XI: 2018

IFFHS World's Best Playmaker: 2018

AIPS Athlete of the Year: 2018

Golden Foot: 2019

Nikola MNE

pre 4 godine

Modrić je najbolji igrač sa naših prostora od raspada bivše države. Takođe od ovdašnjih fudbalera mu niko nije ravan po pitanju napravljene karijere. To je činjenica.
(cyborg, 29. mart 2020 18:20)

I sta je bilo kada si se probudio?

NADA

pre 4 godine

sramotni su svi komentari koji ne postuju Luku.Naravno da godine cine svoje,ali Luka i sa 35 moze igrati vrhunski u nekom drugom klubu.Ruzno je zaboraviti i na trenutak koliko je cinio za Real svojim magijama i srcanoscu.Luki samo respekt!

Nikola

pre 4 godine

Modrić je najbolji igrač sa naših prostora od raspada bivše države. Takođe od ovdašnjih fudbalera mu niko nije ravan po pitanju napravljene karijere. To je činjenica.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (cyborg, 29. mart 2020 18:20)

Kakav raspad, takav i najbolji fudbaler. Ali realno, malo ga pretera.

Buljko

pre 4 godine

Sve stoji i da je ostario,i da nije više brz kao nekad,i da je pao mnogo u formi ali za jedno se svi moramo složiti iako ga ne volimo što je Hrvat...da je mnogo,mnogo ružan

Jim Jarmusch

pre 4 godine

retko koji igrač može igrati za Real u 35 godini veznog igrača
vezni najvise trče
sto ima toliko Hrvata komentatora na B92 Srbi ne ostavljaju komentare na hrvatskim portalima
(John Lundstram, 29. mart 2020 18:02)

Zato sto su bolesni, frustrirani i rade im srpski geni. Pogledaj samo ovog morona "leptirica", koristi svaku vest da pljuje srpske fudbalere.Bolest.

Bolontiku

pre 4 godine

Za sve one koji kažu da Modrić jedan od najvećih u istoriji evo samo par " svežih " primera daleko boljih od njega.
Zidan, De Brujne, Toti, Eriksen, Gerrard, Veron, Pirlo, Ćavi, Inijesta, Rikelme ....

cyborg

pre 4 godine

Modrić je najbolji igrač sa naših prostora od raspada bivše države. Takođe od ovdašnjih fudbalera mu niko nije ravan po pitanju napravljene karijere. To je činjenica.

Jon Bon

pre 4 godine

Jedino ako ne misli da mu fali zlato s EP, ili barem finale.
(Ante, 29. mart 2020 18:27)

Hahahahahahaha! Ovi prelaze na nov nivo bajki! Sada im se prividja zlato na EP! Hahahahaha!

drago

pre 4 godine

(Big_black, 29. mart 2020 18:17)

Mozes se ti pretvarati, znas dobro da dvije nedelje vrhunskog nogometa ne moze biti zasluzen Ballon d'or. Maestro jeste, najbolji nije nikad bio.

Nikola MNE

pre 4 godine

Jos jednom cu reci, vi sto pljujete modrica nemate blage veze o fudbalu, ili mrznja iz vas prica. Ali stvarno nemate pojma ljudi. Luka je jedan od najvecih majstora sredine terena ikad. Covek tako lepo igra, uvek pravo uzivanje ga gledati. Naravno, treba malo i razumeti sta se desava na terenu...
(Misa, 29. mart 2020 18:18)

Jos jednom cu reci. Vi koji velicate Modrica vise nego sto vredi nemate pojma o fudbalu. Treba razumeti fudbal, a ne siriti mitove. A ovo "jedan od najvecih majstora sredine ikad" je pokazatelj koliko se "razumes" u fudbal.Zasmejao si me.

RENATA

pre 4 godine

sramotni su svi komentari koji ne postuju Luku.Naravno da godine cine svoje,ali Luka i sa 35 moze igrati vrhunski u nekom drugom klubu.Ruzno je zaboraviti i na trenutak koliko je cinio za Real svojim magijama i srcanoscu.Luki samo respekt!
(NADA, 29. mart 2020 18:01)

U tvojim bajkama samo. Sramotan ti je komentar Hrvatice.

Ante

pre 4 godine

Jedan od najplačenijih u Realu.
Srećom, pa Real štedi kesu, nisu to plate ko u drugim klubovima..
Što se tiče nas Hrvata, idealno bi bilo da ode što prije iz Reala. Postigao je sve što jedan nogometaš može postići, sa 35 godina u Realu ubrzano bi se trošio da ostane na istoj razini. Tako da bi bolje bilo da ode u manje zahtjevan klub, za dobre pare, i da još godinu dvije može da igra za reprezentaciju.
Većina njegovih godišnjaka se najprije odreknu reprezentacije, ali Luka ima još ogromnu želju da igra za nacionalni tim, čak možda i više nego za klub.
A on nam je najviše potreban upravo u onom što nam je najvažnije, da stane na loptu kad je gusto, i poveže redove, obranu bokove i napad.
Al šta ga briga, već je ostavio neizbrisiv trag u Realu i Hrvatskoj reprezentaciji, i u svjetskom nogometu. O financijama da ne pričamo, za njegovu skromnost, on ima daleko više nego što mu treba, zato i sudjeluje u brojnim humanitarnim akcijama.. On već sutra može kopačke o klin da objesi, bez imalo grižnje savjesti.. Jedino ako ne misli da mu fali zlato s EP, ili barem finale.

www

pre 4 godine

Najveci sportas od Munchena pa istocno do Juzne Amerike.
(CRO COP, 29. mart 2020 17:43)

Tko ovdje prica o Djokovicu? Promasio si vijest. Ispod pogledaj.

drago

pre 4 godine

Isteklo je vrijeme Luki u Realu jos od trenutka kada mu je Perez donio Ballon d'or. Vec tada je igrao sve manje, sve gore i samo se sramotio pred cijelim svijetom. Luka zasluzuje da zavrsi karijeru u Kini i ode u mirovinu jer ga tamo nitko nece vidjeti kako se sramoti.

NADA

pre 4 godine

sramotni su svi komentari koji ne postuju Luku.Naravno da godine cine svoje,ali Luka i sa 35 moze igrati vrhunski u nekom drugom klubu.Ruzno je zaboraviti i na trenutak koliko je cinio za Real svojim magijama i srcanoscu.Luki samo respekt!

cyborg

pre 4 godine

Modrić je najbolji igrač sa naših prostora od raspada bivše države. Takođe od ovdašnjih fudbalera mu niko nije ravan po pitanju napravljene karijere. To je činjenica.

www

pre 4 godine

Najveci sportas od Munchena pa istocno do Juzne Amerike.
(CRO COP, 29. mart 2020 17:43)

Tko ovdje prica o Djokovicu? Promasio si vijest. Ispod pogledaj.

Big_black

pre 4 godine

"Isteklo je vrijeme Luki u Realu jos od trenutka kada mu je Perez donio Ballon d'or."
(drago, 29. mart 2020 17:46) 

Vidim da si stručnjak pa rekoh, da naučim nešto. Ako mu je Perez donio ovu prvu, ajd onda napiši i za ostale tko mu je donio. Hvala na trudu.

Ballon d'Or: 2018

The Best FIFA Men's Player: 2018

UEFA Men's Player of the Year Award: 2017–18

World Soccer Player of the Year: 2018

UEFA Euro Team of the Tournament: 2008

Tottenham Hotspur Player of the Year: 2010–11

UEFA Champions League Team of the Season: 2013–14, 2015–16, 2016–17, 2017–18

La Liga's Best Midfielder: 2013–14, 2015–16

FIFA FIFPro World11: 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

La Liga's Team of the Season: 2015–16

UEFA La Liga Team of the Season: 2015–16

FIFA Club World Cup Silver Ball: 2016

ESPN Midfielder of the Year: 2016, 2017, 2018

UEFA Team of the Year: 2016,  2017, 2018

UEFA Midfielder of the Season: 2016–17, 2017–18

IFFHS Men's World Team: 2017, 2018

FIFA Club World Cup Golden Ball: 2017

FIFA World Cup Golden Ball: 2018

FIFA World Cup Dream Team: 2018

FIFA World Cup Fantasy McDonald's Overall XI: 2018

IFFHS World's Best Playmaker: 2018

AIPS Athlete of the Year: 2018

Golden Foot: 2019

Misa

pre 4 godine

Jos jednom cu reci, vi sto pljujete modrica nemate blage veze o fudbalu, ili mrznja iz vas prica. Ali stvarno nemate pojma ljudi. Luka je jedan od najvecih majstora sredine terena ikad. Covek tako lepo igra, uvek pravo uzivanje ga gledati. Naravno, treba malo i razumeti sta se desava na terenu...

Ante

pre 4 godine

Jedan od najplačenijih u Realu.
Srećom, pa Real štedi kesu, nisu to plate ko u drugim klubovima..
Što se tiče nas Hrvata, idealno bi bilo da ode što prije iz Reala. Postigao je sve što jedan nogometaš može postići, sa 35 godina u Realu ubrzano bi se trošio da ostane na istoj razini. Tako da bi bolje bilo da ode u manje zahtjevan klub, za dobre pare, i da još godinu dvije može da igra za reprezentaciju.
Većina njegovih godišnjaka se najprije odreknu reprezentacije, ali Luka ima još ogromnu želju da igra za nacionalni tim, čak možda i više nego za klub.
A on nam je najviše potreban upravo u onom što nam je najvažnije, da stane na loptu kad je gusto, i poveže redove, obranu bokove i napad.
Al šta ga briga, već je ostavio neizbrisiv trag u Realu i Hrvatskoj reprezentaciji, i u svjetskom nogometu. O financijama da ne pričamo, za njegovu skromnost, on ima daleko više nego što mu treba, zato i sudjeluje u brojnim humanitarnim akcijama.. On već sutra može kopačke o klin da objesi, bez imalo grižnje savjesti.. Jedino ako ne misli da mu fali zlato s EP, ili barem finale.

kombista

pre 4 godine

Kako covjek dijeli lopte vanjskim udarcem, to je ludilo!
Ljudi moji on igra toliko godina u Realu a vi se nasli komentarisati kakav je on. Zar niste smijesni?
Pozdrav iz Prijedora!

Jim Jarmusch

pre 4 godine

retko koji igrač može igrati za Real u 35 godini veznog igrača
vezni najvise trče
sto ima toliko Hrvata komentatora na B92 Srbi ne ostavljaju komentare na hrvatskim portalima
(John Lundstram, 29. mart 2020 18:02)

Zato sto su bolesni, frustrirani i rade im srpski geni. Pogledaj samo ovog morona "leptirica", koristi svaku vest da pljuje srpske fudbalere.Bolest.

Vasic

pre 4 godine

Decko je majstor, a to sto neki od vas imaju problem sa njegovom nacionalnoscu ne moze da promeni tu cinejnicu- Real je sa njim dobio ono sto je izgubio kad se Zidane penzionisao- coveka koji teziste igre i pritisak moze da prebaci na protivnicku polovinu, igraca koji je sposoban 90 minuta da diktira tempo na najvisem nivou fudbala. Da li znate koliko igraca je to moglo kroz istoriju fudbala? Pitajte bilo koga ko se malo ozbiljnije bavio fudbalom, pa ce vam reci kakav kvalitet jednoj ekipi donosi igrac poput Luke Modrica.
A ovi sto govore kako su Realu titule u LS donele sudije- pa sto Real nije kupovao titule u LS u svim onim godinama kad su se blamirali u LS i kad 8 sezona zaredom nisu mogli ni 1/8 finala da preskoce? I tad su imali i pare i moc!! Sto sad ne kupuju titule nego ispadnu od Ajaksa? Ne ide to bas tako. Ljudi su imali strasnu generaciju igraca na vrhuncu svoje snage i bili su jaki kao zemlja. Ali ovako krenes da razmisljas tek kad udjes u neke godine tipa 25-30 i vise i kad ne navijas ni za koga, vec fudbal pratis iz zabave i totalno ti je svejedno ko ce da pobedi, ko ce da izgubi, ko je Hrvat a ko Srbin, ko je iz Spanije, a ko iz Katalonije.
Evo pogledajte uzastopne titule Bayerna 70-ih... da li je bilo spornih sudijskih odluka? Da!!! Jer sudije su uvek gresile i gresice. Ali da li je Bayern tada bio jak kao zemlja? APSOLUTNO!!!
Samo deca i propali kladionicari vecito govore o sudijama, namestanju i kradji. Stvarno je dosta. Ko god osvoji titulu- pokrao je.

Radoslav

pre 4 godine

Kolko ljudi ovde nemaju blage veze sa životom kad pišu da LM nije najbolji fudbaler sa ovih prostora. Čovek osvojio 4 LŠ ukupno sa Realom 18 trofeja igrao finale mundijala sa Hrvatskom i najbolji fudbaler sveta 2018.

dzon

pre 4 godine

uvek iste rasprave i vređanja. modric je igrac danasnjice gde se igraca prati gps-om dok šeta decu i broje mu se kalorije. virtuozi s ovih prostora iz vremena prosineckog savicevica i ranije su mozda bolji po nekima, ali stilom kakvim su oni ziveli i trenirali ne bi jednu sezonu izvukli iz njih. modric na visokom nivou igra zadnjih 10 godina i losa utakmica mu se tesko mogla naci do prosle sezone.
vređa ga se iz razloga sto hrvati dolaze i komentiraju ovde nista drugo.
vrhunski vrhunski igrac koji se nece ponoviti ,ali njegovo vreme je proslo i covek sad igra sa 35 godina u realu i nije utucen kad ga se izostavi iz prvih 11.

Big_black

pre 4 godine

"I sta je bilo kada si se probudio?"
(Nikola MNE, 29. mart 2020 18:36)

To pitaj Peđu Mijatovića koji je izjavio da je Modrić najbolji igrač sa ovih prostora ikad.
U stvari, šta Peđa zna; čovjek je samo bio sjajni napadač Reala. Bolje pitati stručnjake poput tebe, vi bolje znate.

Pauna

pre 4 godine

Nikada vi niste i nećete imati takve igrače sa takvim karijerama,Prosinečki,Jarni,Bokšić,Boban,Šuker,Modrić,Rakitić,Mandžukić....

Maximilian

pre 4 godine

Za sve one koji kažu da Modrić jedan od najvećih u istoriji evo samo par " svežih " primera daleko boljih od njega.
Zidan, De Brujne, Toti, Eriksen, Gerrard, Veron, Pirlo, Ćavi, Inijesta, Rikelme ....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bolontiku, 29. mart 2020 18:57)

De Brujne,Veron,Riquelme,Erriksen hahhahahahhahhahahahahhahahah

Vasic

pre 4 godine

Hahahahah? Evo koja nezrela deca smatraju Modrica "najboljim ikad". Ona koja se sizofreno smeju na pomen velikih imena kakva su De Brujne, Veron i Rikelme.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Axentije, 29. mart 2020 20:21) # Link komentara

Hahahahah? Evo koja nezrela deca smatraju Modrica "najboljim ikad". Ona koja se sizofreno smeju na pomen velikih imena kakva su De Brujne, Veron i Rikelme.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Axentije, 29. mart 2020 20:21) # Link komentara

Pa smesno je kad De Brujna i Eriksena smatras vecim imenom od Luke Modrica. Sta su bre njih dvojica doneli svom timu ili reprezentaciji, da bi se uopste stavili u istu recenicu sa Modricem, a kamoli da bi se reklo da su bolji od njega?
Modric moze u istu recenicu sa Rikelmeom i Veronom, uostalom, covek je u jednom Realu, gde je mnogo teze uspeti nego u bilo kom drugom klubu, napravio ime i bio njihov najbolji kreativac i najbolji veznjak, i ne samo njihov, vec uopste u Evropi, 4-5 godina zaredom.
Ali Eriksen i De Brujne? Pa da, sigurno... ali na Playstation-u.
Zasto nas mrznja toliko zaslepljuje? Zasto nas mrznja sprecava da objektivno rasudjujemo? Pa ni ja ne mirisem Hrvate, nisu mi dragi. Ali brate kako mogu da kazem da nije ono sto je ociglegno da jeste i ono sto svako ko se iole razume u fudbal, kaze da jeste?

Big_black

pre 4 godine

"Mozes se ti pretvarati, znas dobro da dvije nedelje vrhunskog nogometa ne moze biti zasluzen Ballon d'or. Maestro jeste, najbolji nije nikad bio."
(drago, 29. mart 2020 18:35)

Zašto bih se ja pretvarao ? Pa za najboljeg u ovoj ili onoj kategoriji ga deset godina proglašavaju treneri, kapetani ekipa, reprezentativci, novinari .... Jedini tko se pretvara su oni koji tvrde da nije tako.

Milan

pre 4 godine

Nikola mne

Ovde se govori o fudbalu ne o kuglanju pišeš a ni sam ne razumeš. Luka je najbolji fudbaler koji se rodio ikada na ovim prostorima bez ikakve diskusije a samo dunsteri to mogu negirati

John Lundstram

pre 4 godine

retko koji igrač može igrati za Real u 35 godini veznog igrača
vezni najvise trče
sto ima toliko Hrvata komentatora na B92 Srbi ne ostavljaju komentare na hrvatskim portalima

ZgHrEu

pre 4 godine

Jos jednom cu reci, vi sto pljujete modrica nemate blage veze o fudbalu, ili mrznja iz vas prica. Ali stvarno nemate pojma ljudi. Luka je jedan od najvecih majstora sredine terena ikad. Covek tako lepo igra, uvek pravo uzivanje ga gledati. Naravno, treba malo i razumeti sta se desava na terenu...
(Misa, 29. mart 2020 18:18)

Jos jednom cu reci. Vi koji velicate Modrica vise nego sto vredi nemate pojma o fudbalu. Treba razumeti fudbal, a ne siriti mitove. A ovo "jedan od najvecih majstora sredine ikad" je pokazatelj koliko se "razumes" u fudbal.Zasmejao si me.
(Nikola MNE, 29. mart 2020 18:39)niđo, ti bi mogao u real. imas dobru priču.

teske boje

pre 4 godine

Hahahahah? Evo koja nezrela deca smatraju Modrica "najboljim ikad". Ona koja se sizofreno smeju na pomen velikih imena kakva su De Brujne, Veron i Rikelme.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Axentije, 29. mart 2020 20:21)

ti imaš godina i toliko si opterećen. za mene je modrić bolji od sve trojice i ne za malo

drago

pre 4 godine

Isteklo je vrijeme Luki u Realu jos od trenutka kada mu je Perez donio Ballon d'or. Vec tada je igrao sve manje, sve gore i samo se sramotio pred cijelim svijetom. Luka zasluzuje da zavrsi karijeru u Kini i ode u mirovinu jer ga tamo nitko nece vidjeti kako se sramoti.

Pauna

pre 4 godine

Nitko nema ovo što ima Hrvatska:
Prva ekipa:Livaković,Vrsaljko,Vida Lovren,Barišić,Rebić,Rakitić,Brozović,Modrić,Perišić i Kramarić,igrači Atletica,Besiqtasa,Rangersa,Liverpoola,Milana,Intera,Reala,Barcelone,Bayerna...
Druga ekipa:Kalinić,Jedvaj,Katić,Ćaleta-Car,Bradarić,Rog,Pašalić,Kovačić,Badelj,Pjaca,Vlašić,Oršić,Brekalo,Petković,igrači Rangersa,Olimpique M.,Lilla,Club Briggea,Cagliaria,Atalante,Fiorentine,Chelsiea,Anderlechta,Cska,Stuttgarta,Dinama...

Buljko

pre 4 godine

Sve stoji i da je ostario,i da nije više brz kao nekad,i da je pao mnogo u formi ali za jedno se svi moramo složiti iako ga ne volimo što je Hrvat...da je mnogo,mnogo ružan

Soko

pre 4 godine

Nikada vi niste i nećete imati takve igrače sa takvim karijerama,Prosinečki,Jarni,Bokšić,Boban,Šuker,Modrić,Rakitić,Mandžukić....
(Pauna, 29. mart 2020 19:01)

Takve igrace u mitovina zaista necemo imati. Dovoljno nam je sto imamo ili smo imali u realnosti jednog Nemanju Vidica, kapitena Mancester Junajteda, u svim anketa i izborima jednog od najboljih stranaca Premijer Lige, jednog od najboljih defanzivaca sveta ikad, jednog Dejana Stankovica, kapitena Intera, clana Kuce slavnih ovog slavnog milanskog kluba, jednog Branislava Ivanovic, legende Celzija, jednog Jugovica, legende Juventusa, coveka koji ima osvojenu Ligu Sampiona sa dva razlicita kluba,jednog Dragana Dzajica pre kojim je kapu skidao Pele,jednog Dragana Stojkovica koji je dobio ulicu u stranoj zemlji, i razne druge vrhunske karijere poput Kovacevica, Mihajlovica, Djukica, Drulovica, Matica, Kolarova itd... Dovoljno ih imamo u realnosti, vase mitske nam ne trebaju....

Nikola MNE

pre 4 godine

Modrić je najbolji igrač sa naših prostora od raspada bivše države. Takođe od ovdašnjih fudbalera mu niko nije ravan po pitanju napravljene karijere. To je činjenica.
(cyborg, 29. mart 2020 18:20)

I sta je bilo kada si se probudio?

Big_black

pre 4 godine

"Tvoj Modric je promasio penal protiv Danske u produzecima i spasila ga je samo sreca da ne bude tragicar da se kasnije nije srecni proslo u penal seriji.Modric nikada nije bio najbolji veznjak u Realu i nista nije vise doprineo Realu od Bejla, Varana, Marsela, Navasa Benzeme."
(Petrovic, 29. mart 2020 23:02)

Modrić je kasnije zabio penal kad je trebalo. Što se doprinosa u Realu tiče, dovoljno govore individualne nagrade koje je tokom godina osvojio u Primeri. Nagradu za najboljeg igrača mundijala i Zlatnu loptu (koje navedeni mogu samo sanjati) da ne spominjemo.
Ali ono, kako vam ne dosadi ? Iz petnih žila se upinjete ali jednostavno ne ide :-)

Bole

pre 4 godine

petrovic

Slazem se da u istoriji verovatno nije bio najbolji veznjak Reala. Mora se priznati da u istoriji Jugo fudbala od kada se prati fudbal na ovim nasim prostorima nikada nije bilo boljeg fudbalera od Luke Modrica.

Sinke

pre 4 godine

Pa normalno, ima 35 godina, priroda cini svoje. Nemoze dovijeka. Karijera izvrsna, tesko moze bolje. Pogotovo za nekog s ovih prostora. Nikome se vise netreba dokazivat. Kapa dolje. Sad u manji klub i lagano zavrsavat karijeru i onda uzivanje u zasluzenoj mirovini.

Vasic

pre 4 godine

Eriksena nisam spominjao.Nauci da citas. Sto se Rikelmea i Verona tice, mogu da predaju Modricu fudbal jer su za njega pojam fudbala. Cuj njega "sta su doneli svom timu ili reprezentaciji". Posto fudbal pratis od juce da te podsetim. Tvoj Modric je promasio penal protiv Danske u produzecima i spasila ga je samo sreca da ne bude tragicar da se kasnije nije srecni proslo u penal seriji.Modric nikada nije bio najbolji veznjak u Realu i nista nije vise doprineo Realu od Bejla, Varana, Marsela, Navasa Benzeme. A Ronaldo je tu najzasluzniji. A zasto te mrznja zaslepljuje brate to ti sam znas. Dzabe trud. Upravo zahvaljujuci vama koji od njega pravite mit, doprinosite da se objektivni ljudi sprdaju sa njima i tamo gde se ne bi sprdali da ga vi ne mitomanisete toliko providno i glupo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Petrovic, 29. mart 2020 23:02)

Na kraju je Hrvatska prosla, a Danska ne.
Tako da je Eriksen otisao kuci, a Modric odveo svoju reprezentaciju do finala SP.
i da, bio je ubedljivo najbolji veznjak Real Madrida.
I ne, Veron i Rikelme nista nisu doneli svojoj reprezentaciji i klubovima u kojima su igrali, ili bar ne u onoj meri u kojoj je to uradio Modric u jednom Real Madridu... tako da je od svih njih on bolji- bilo da je u pitanju Eriksen, De Brujne, Rikelme ili Veron. A ti izleci komplekse, pa mozda i naucis da stvari gledas kroz prizmu racionalnog rasudjivanja. Pozz

Nikola MNE

pre 4 godine

Jos jednom cu reci, vi sto pljujete modrica nemate blage veze o fudbalu, ili mrznja iz vas prica. Ali stvarno nemate pojma ljudi. Luka je jedan od najvecih majstora sredine terena ikad. Covek tako lepo igra, uvek pravo uzivanje ga gledati. Naravno, treba malo i razumeti sta se desava na terenu...
(Misa, 29. mart 2020 18:18)

Jos jednom cu reci. Vi koji velicate Modrica vise nego sto vredi nemate pojma o fudbalu. Treba razumeti fudbal, a ne siriti mitove. A ovo "jedan od najvecih majstora sredine ikad" je pokazatelj koliko se "razumes" u fudbal.Zasmejao si me.

RENATA

pre 4 godine

sramotni su svi komentari koji ne postuju Luku.Naravno da godine cine svoje,ali Luka i sa 35 moze igrati vrhunski u nekom drugom klubu.Ruzno je zaboraviti i na trenutak koliko je cinio za Real svojim magijama i srcanoscu.Luki samo respekt!
(NADA, 29. mart 2020 18:01)

U tvojim bajkama samo. Sramotan ti je komentar Hrvatice.

Soko

pre 4 godine

Nitko nema ovo što ima Hrvatska:
Prva ekipa:Livaković,Vrsaljko,Vida Lovren,Barišić,Rebić,Rakitić,Brozović,Modrić,Perišić i Kramarić,igrači Atletica,Besiqtasa,Rangersa,Liverpoola,Milana,Intera,Reala,Barcelone,Bayerna...
Druga ekipa:Kalinić,Jedvaj,Katić,Ćaleta-Car,Bradarić,Rog,Pašalić,Kovačić,Badelj,Pjaca,Vlašić,Oršić,Brekalo,Petković,igrači Rangersa,Olimpique M.,Lilla,Club Briggea,Cagliaria,Atalante,Fiorentine,Chelsiea,Anderlechta,Cska,Stuttgarta,Dinama...
(Pauna, 29. mart 2020 19:15)

Prva ekipa:Rajkovic, Maksimovic, Nastasic, Kolarov, Milenkovic, SMS, Tadic, Kostic, Matic, Mitrovic, Jovic,
klubovi Reims, Napoli, Schalke, Fiorentina, Roma, Lazio, Ajax, Eintracht, Manchester United, Fulham, Real Madrid.
Druga ekipa:Dmitrovic, Ristic, Jovanovic, Veljkovic, Mitrovic, Radonjic, Maksimovic, Gacinovic, Ljajic,Lukic, Vlahovic,
klubovi Eibar, Montpellier, Bordeaux, Werder, Strasbourg, Marseille, Getafe, Eintracht, Besiktas, Torino, Fiorentina.

Nasi klubovi u odnosu na vas smesne Caykur Rizespore, Luton Towne, Rangerse i Diname svemirski brodovi. Placi trolu, niko takve mitove kao Hrvatske nema to je jedino tacno.

NADA

pre 4 godine

ali cemu prebrojavanje Lukinih crvenih zrnaca?Koliko je zabio a koliko nije i slicno.Luka generalno ima zavidnu karijeru.Luka je vrhunski fudbaler klasa za sebe.Svaka zemlja i klubovi sirom sveta mogu samo da se raduju fudbaleru poput Luke.Na njemu ce samo profitirati.Inace Srpkinja sam,nije to nista posebno.ali da neki znaju.

mirotvorac

pre 4 godine

Koliko zavidnih, ljubomornih i zlobnih ljudi zivi u lideru regiona.
(pacifist, 29. mart 2020 19:04)

Pa vi nam to dolaskom na nase srpske sajtove svaki dan pokazujete. Kakvi ste lideri takvi i ljudi. Srbomrznja vas ubija.

Soko

pre 4 godine

Nitko nema ovo što ima Hrvatska:
Prva ekipa:Livaković,Vrsaljko,Vida Lovren,Barišić,Rebić,Rakitić,Brozović,Modrić,Perišić i Kramarić,igrači Atletica,Besiqtasa,Rangersa,Liverpoola,Milana,Intera,Reala,Barcelone,Bayerna...
Druga ekipa:Kalinić,Jedvaj,Katić,Ćaleta-Car,Bradarić,Rog,Pašalić,Kovačić,Badelj,Pjaca,Vlašić,Oršić,Brekalo,Petković,igrači Rangersa,Olimpique M.,Lilla,Club Briggea,Cagliaria,Atalante,Fiorentine,Chelsiea,Anderlechta,Cska,Stuttgarta,Dinama...
(Pauna, 29. mart 2020 19:15)

Prva ekipa:Rajkovic, Maksimovic, Nastasic, Kolarov, Milenkovic, SMS, Tadic, Kostic, Matic, Mitrovic, Jovic,
klubovi Reims, Napoli, Schalke, Fiorentina, Roma, Lazio, Ajax, Eintracht, Manchester United, Fulham, Real Madrid.
Druga ekipa:Dmitrovic, Ristic, Jovanovic, Veljkovic, Mitrovic, Radonjic, Maksimovic, Gacinovic, Ljajic,Lukic, Vlahovic,
klubovi Eibar, Montpellier, Bordeaux, Werder, Strasbourg, Marseille, Getafe, Eintracht, Besiktas, Torino, Fiorentina.

Nasi klubovi u odnosu na vas smesne Caykur Rizespore, Luton Towne, Rangerse i Diname svemirsko brodove. Placi trolu, niko takve mitove kao Hrvatske nema to je jedino tacno.

Pauna

pre 4 godine

Modrić još mora odigrati Euro za razliku od Sms,Tadića,Mitrovića i Jovića koji će Euro gledati iz fotelje jer se neće kvalificirati kao i uvijek...

Jon Bon

pre 4 godine

Jedino ako ne misli da mu fali zlato s EP, ili barem finale.
(Ante, 29. mart 2020 18:27)

Hahahahahahaha! Ovi prelaze na nov nivo bajki! Sada im se prividja zlato na EP! Hahahahaha!

Bolontiku

pre 4 godine

Za sve one koji kažu da Modrić jedan od najvećih u istoriji evo samo par " svežih " primera daleko boljih od njega.
Zidan, De Brujne, Toti, Eriksen, Gerrard, Veron, Pirlo, Ćavi, Inijesta, Rikelme ....

Jim Jarmusch

pre 4 godine

ti imaš godina i toliko si opterećen. za mene je modrić bolji od sve trojice i ne za malo
(teske boje, 29. mart 2020 20:51)

Normalno kada si klinac koji od juce gleda fudbal. Veze nemas.

Nikola

pre 4 godine

Modrić je najbolji igrač sa naših prostora od raspada bivše države. Takođe od ovdašnjih fudbalera mu niko nije ravan po pitanju napravljene karijere. To je činjenica.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (cyborg, 29. mart 2020 18:20)

Kakav raspad, takav i najbolji fudbaler. Ali realno, malo ga pretera.

drago

pre 4 godine

Zašto bih se ja pretvarao ? Pa za najboljeg u ovoj ili onoj kategoriji ga deset godina proglašavaju treneri, kapetani ekipa, reprezentativci, novinari .... Jedini tko se pretvara su oni koji tvrde da nije tako.
(Big_black, 29. mart 2020 19:17)

Tjesi se samo.

Petrovic

pre 4 godine

Decko je majstor, a to sto neki od vas imaju problem sa njegovom nacionalnoscu ne moze da promeni tu cinejnicu..
(Vasic, 29. mart 2020 19:19)

Sve je to ok da nisi promasio sustinu. Problem sa njegovom nacionalnoscu imaju Hrvati jer znaju da mu je majka Srpkinja. Mozda cak i on sam ima problem sa tim, jer se recimo Subasic koji je Srbin i kojeg je napadao otac njegove zene samo zato sto je Srbin, pretvara da je Hrvat, sto znaci u problemu je. A mi ovde nemamo problema sa njim, vec sa mitomanima koji ga predstavljaju vecih od Pelea, a on je u realnosti odlican igrac ali miljama daleko od mitova kakvi se o njemu ispredaju od strane tuznih mitomana iz susedstva svaki dan ovde.

Axentije

pre 4 godine

De Brujne,Veron,Riquelme,Erriksen hahhahahahhahhahahahahhahahah
(Maximilian, 29. mart 2020 20:13)

Hahahahah? Evo koja nezrela deca smatraju Modrica "najboljim ikad". Ona koja se sizofreno smeju na pomen velikih imena kakva su De Brujne, Veron i Rikelme.

Tomislav

pre 4 godine

Kolko ljudi ovde nemaju blage veze sa životom kad pišu da LM nije najbolji fudbaler sa ovih prostora. Čovek osvojio 4 LŠ ukupno sa Realom 18 trofeja igrao finale mundijala sa Hrvatskom i najbolji fudbaler sveta 2018.
(Radoslav, 29. mart 2020 19:53)

Jesi cuo za Maxwella? Brazilac.Jel znas da je on individualno osvojio oko 35 trofeja?! I to Lige Sampiona, Kopa Ameriku, igrao polufinale SP, milion liga vise puta, spansku, italijansku, francusku, holandska itd..... Po tvojoj logici broj licnih titule u timovima odredjuju najveceg. Malo sutra. Onda bi Maxwell medju najvecima ikad bio. Zuba Ronaldo nema nijednu LS pa je velik kao 1000 Modrica. To sto je Modric bio clan Reala u vreme kada je harao Ronaldo i donosio te 4 LS Realu je druga stvar. Modric u toj ekipi je bio podjednako bitan kao i Ramos, Varan, Bejl, Benzema itd...Nista vise od njih.

DI

pre 4 godine

Modric je toliko veliki da je stavio onog u razgovor s messijem, da modric nije dosao bilo bi ispadanje od lyona i dalje
(Kl, 29. mart 2020 20:41)

Ma Modric spasio svet od propasti hahahahababab

drago

pre 4 godine

(Big_black, 29. mart 2020 18:17)

Mozes se ti pretvarati, znas dobro da dvije nedelje vrhunskog nogometa ne moze biti zasluzen Ballon d'or. Maestro jeste, najbolji nije nikad bio.

Nikola MNE

pre 4 godine

To pitaj Peđu Mijatovića koji je izjavio da je Modrić najbolji igrač sa ovih prostora ikad.
U stvari, šta Peđa zna; čovjek je samo bio sjajni napadač Reala. Bolje pitati stručnjake poput tebe, vi bolje znate.
(Big_black, 29. mart 2020 19:14)

Ostavi ti Pedju Mijatovica. Pedja je kulturan covek i ako je slicno nesto tome izjavio, izjavio je iz kurtoazije. Pedja je duplo veci od njega, pa nema kompleks da mu deli vece komplimente nego sto zasluzuje. Ma ti najbolje znas, po tebi je Modric veci od Ronalda i Mesija zajedno, jak si strucnjak,znamo te.

Nikola MNE

pre 4 godine

Ovde se govori o fudbalu ne o kuglanju pišeš a ni sam ne razumeš. Luka je najbolji fudbaler koji se rodio ikada na ovim prostorima bez ikakve diskusije a samo dunsteri to mogu negirati
(Milan, 29. mart 2020 20:01)

Sta trazis onda ovde? Idi pa se kuglaj. Fudbal ostavi onima koji ga poznaju. Jedini dunster je onaj koji ako je rekao "bez ikakve diskusije" misli da je ispao pametan

Big_blue

pre 4 godine

A kako je zabio Nemanja Vidić protiv Slovenije 2011. kad zahvaljujući tom penalu niste otišli na Euro :-)))) ?
(Big_black, 30. mart 2020 08:12)

Uporno mesas razlicite stvari. Znamo da te boli Vidic :-)

Big_black

pre 4 godine

"Da zabio jedva po sredini, na par centimetara od nogu Smajhela proslo. Puno srece."
(Big_blue, 30. mart 2020 00:01)

A kako je zabio Nemanja Vidić protiv Slovenije 2011. kad zahvaljujući tom penalu niste otišli na Euro :-)))) ?

Petrovic

pre 4 godine

(Vasic, 29. mart 2020 21:02)

Eriksena nisam spominjao.Nauci da citas. Sto se Rikelmea i Verona tice, mogu da predaju Modricu fudbal jer su za njega pojam fudbala. Cuj njega "sta su doneli svom timu ili reprezentaciji". Posto fudbal pratis od juce da te podsetim. Tvoj Modric je promasio penal protiv Danske u produzecima i spasila ga je samo sreca da ne bude tragicar da se kasnije nije srecni proslo u penal seriji.Modric nikada nije bio najbolji veznjak u Realu i nista nije vise doprineo Realu od Bejla, Varana, Marsela, Navasa Benzeme. A Ronaldo je tu najzasluzniji. A zasto te mrznja zaslepljuje brate to ti sam znas. Dzabe trud. Upravo zahvaljujuci vama koji od njega pravite mit, doprinosite da se objektivni ljudi sprdaju sa njima i tamo gde se ne bi sprdali da ga vi ne mitomanisete toliko providno i glupo.

Big_blue

pre 4 godine

Modrić je kasnije zabio penal kad je trebalo. Što se doprinosa u Realu tiče, dovoljno govore individualne nagrade koje je tokom godina osvojio u Primeri. Nagradu za najboljeg igrača mundijala i Zlatnu loptu (koje navedeni mogu samo sanjati) da ne spominjemo.
Ali ono, kako vam ne dosadi ? Iz petnih žila se upinjete ali jednostavno ne ide :-)
(Big_black, 29. mart 2020 23:41)

Da zabio jedva po sredini, na par centimetara od nogu Smajhela proslo. Puno srece. Ne znam kako ti ne dosadi. Ozbiljno se zamisli sta nije u redu sa tobom. Provodis na srpskom sajtu 24h svaki dan, iz petnih zila se upinjete ali jednostavno ne ide. Ako ste toliko ubedjen u svoje mitove, zasto ih se ne drzite kuci svojoj? Nego dolazite ovde da sami sebe ubedjujete u ono sto ne verujete. Ne ide, ali vi to uporno :-)

Bole lizi dole

pre 4 godine

Slazem se da u istoriji verovatno nije bio najbolji veznjak Reala. Mora se priznati da u istoriji Jugo fudbala od kada se prati fudbal na ovim nasim prostorima nikada nije bilo boljeg fudbalera od Luke Modrica.
(Bole, 30. mart 2020 09:32)

U tvojoj masti.

ja

pre 4 godine

Osvojio sve što se osvojiti da, ne mora više ni minute odigrati nevažno u kojem klubu.
(Lol, 30. mart 2020 11:05)

Da,ali igrajuci zajedno sa stvarno najboljim Ronaldom...otkad je on otisao, osvojili cini mi se samo super kup u spaniji. Toliko od coveka koji na 43 utakmica da dva gola i podeli 8 asistencija...prosecan fudbaler, a igrao u najboljem klubu na svetu i to mu je neka statistika...ali dobro, jos uvek matori vredi celih 15 milki. A bio "najbolji" pre dve godine hahahaaaa...koja iluzija.

Lol

pre 4 godine

Odbojka
(Lol, 29. mart 2020 19:56)

Ponos Srbije!

Glineni golubovi - ponos Hrvatske.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lolaj, 29. mart 2020 20:09) # Link komentara

ODBOJKA

Petrovic

pre 4 godine

Na kraju je Hrvatska prosla, a Danska ne.
Tako da je Eriksen otisao kuci, a Modric odveo svoju reprezentaciju do finala SP.
i da, bio je ubedljivo najbolji veznjak Real Madrida.
I ne, Veron i Rikelme nista nisu doneli svojoj reprezentaciji i klubovima u kojima su igrali, ili bar ne u onoj meri u kojoj je to uradio Modric u jednom Real Madridu... tako da je od svih njih on bolji- bilo da je u pitanju Eriksen, De Brujne, Rikelme ili Veron. A ti izleci komplekse, pa mozda i naucis da stvari gledas kroz prizmu racionalnog rasudjivanja. Pozz
(Vasic, 29. mart 2020 23:49)

A ko ovde biseru prica o Hrvatskoj ili Danskoj?! Pricamo o Modricu.Eto koliko veze nemas sa cinjenicama.Da,prosla je Hrvatska,ali ne zahvaljujuci Modricu,jer da se njega pitalo bio bi tragicar sa promasenim penalom.Kompleksasu,ispadas smesan koliko si posvadjan sa cinjenicama.I ne,nikada nije bio ni blizu najbolji veznjak Real Madrida.Samo u tvojoj masti.Izlecicu ja komplekse,ali tvoje.Pa kad ti izlecim komplekse ti ces da naucis da gledas fudbal kroz prizmu racionalnog rasudjivanja.Pozz

Bale

pre 4 godine

bole liži dole

Verovatno je Zare iz izvrlji te preko brega bio bolji od Luku Modrića i ti si mnogo jak stručnjak razumeš se ko Marica u onu rabotu.

Petrovic

pre 4 godine

Na kraju je Hrvatska prosla, a Danska ne.
Tako da je Eriksen otisao kuci, a Modric odveo svoju reprezentaciju do finala SP.
i da, bio je ubedljivo najbolji veznjak Real Madrida.
I ne, Veron i Rikelme nista nisu doneli svojoj reprezentaciji i klubovima u kojima su igrali, ili bar ne u onoj meri u kojoj je to uradio Modric u jednom Real Madridu... tako da je od svih njih on bolji- bilo da je u pitanju Eriksen, De Brujne, Rikelme ili Veron. A ti izleci komplekse, pa mozda i naucis da stvari gledas kroz prizmu racionalnog rasudjivanja. Pozz
(Vasic, 29. mart 2020 23:49)

Ali nije prosla zbog Modrica.Da se pitao Modric,ne bi proslo.Toliko o tome koliko ispadas smesan sa mitomanisanjem Modrica.Izlecicu ja komplekse,ali tebi,posto ti je to bas potrebno.Kad ti izlecim komplekse mozda naucis nesto o fudbalu i ne budes gledao fudbal kroz prizmu tvog nacionalnog korpusa nego kroz prizmu racionalnog rasudjivanja.Pozz

Vidim da ti vire bale

pre 4 godine

Verovatno je Zare iz izvrlji te preko brega bio bolji od Luku Modrića i ti si mnogo jak stručnjak razumeš se ko Marica u onu rabotu.
(Bale, 30. mart 2020 17:36)

Ne znam sta ti dodje Marica,ali se razumem u nju.Od tebe sam jaci sigurno.

drago

pre 4 godine

Isteklo je vrijeme Luki u Realu jos od trenutka kada mu je Perez donio Ballon d'or. Vec tada je igrao sve manje, sve gore i samo se sramotio pred cijelim svijetom. Luka zasluzuje da zavrsi karijeru u Kini i ode u mirovinu jer ga tamo nitko nece vidjeti kako se sramoti.

www

pre 4 godine

Najveci sportas od Munchena pa istocno do Juzne Amerike.
(CRO COP, 29. mart 2020 17:43)

Tko ovdje prica o Djokovicu? Promasio si vijest. Ispod pogledaj.

RENATA

pre 4 godine

sramotni su svi komentari koji ne postuju Luku.Naravno da godine cine svoje,ali Luka i sa 35 moze igrati vrhunski u nekom drugom klubu.Ruzno je zaboraviti i na trenutak koliko je cinio za Real svojim magijama i srcanoscu.Luki samo respekt!
(NADA, 29. mart 2020 18:01)

U tvojim bajkama samo. Sramotan ti je komentar Hrvatice.

Nikola MNE

pre 4 godine

Jos jednom cu reci, vi sto pljujete modrica nemate blage veze o fudbalu, ili mrznja iz vas prica. Ali stvarno nemate pojma ljudi. Luka je jedan od najvecih majstora sredine terena ikad. Covek tako lepo igra, uvek pravo uzivanje ga gledati. Naravno, treba malo i razumeti sta se desava na terenu...
(Misa, 29. mart 2020 18:18)

Jos jednom cu reci. Vi koji velicate Modrica vise nego sto vredi nemate pojma o fudbalu. Treba razumeti fudbal, a ne siriti mitove. A ovo "jedan od najvecih majstora sredine ikad" je pokazatelj koliko se "razumes" u fudbal.Zasmejao si me.

Bolontiku

pre 4 godine

Za sve one koji kažu da Modrić jedan od najvećih u istoriji evo samo par " svežih " primera daleko boljih od njega.
Zidan, De Brujne, Toti, Eriksen, Gerrard, Veron, Pirlo, Ćavi, Inijesta, Rikelme ....

Nikola MNE

pre 4 godine

Modrić je najbolji igrač sa naših prostora od raspada bivše države. Takođe od ovdašnjih fudbalera mu niko nije ravan po pitanju napravljene karijere. To je činjenica.
(cyborg, 29. mart 2020 18:20)

I sta je bilo kada si se probudio?

Jim Jarmusch

pre 4 godine

retko koji igrač može igrati za Real u 35 godini veznog igrača
vezni najvise trče
sto ima toliko Hrvata komentatora na B92 Srbi ne ostavljaju komentare na hrvatskim portalima
(John Lundstram, 29. mart 2020 18:02)

Zato sto su bolesni, frustrirani i rade im srpski geni. Pogledaj samo ovog morona "leptirica", koristi svaku vest da pljuje srpske fudbalere.Bolest.

Jon Bon

pre 4 godine

Jedino ako ne misli da mu fali zlato s EP, ili barem finale.
(Ante, 29. mart 2020 18:27)

Hahahahahahaha! Ovi prelaze na nov nivo bajki! Sada im se prividja zlato na EP! Hahahahaha!

Petrovic

pre 4 godine

Decko je majstor, a to sto neki od vas imaju problem sa njegovom nacionalnoscu ne moze da promeni tu cinejnicu..
(Vasic, 29. mart 2020 19:19)

Sve je to ok da nisi promasio sustinu. Problem sa njegovom nacionalnoscu imaju Hrvati jer znaju da mu je majka Srpkinja. Mozda cak i on sam ima problem sa tim, jer se recimo Subasic koji je Srbin i kojeg je napadao otac njegove zene samo zato sto je Srbin, pretvara da je Hrvat, sto znaci u problemu je. A mi ovde nemamo problema sa njim, vec sa mitomanima koji ga predstavljaju vecih od Pelea, a on je u realnosti odlican igrac ali miljama daleko od mitova kakvi se o njemu ispredaju od strane tuznih mitomana iz susedstva svaki dan ovde.

Buljko

pre 4 godine

Sve stoji i da je ostario,i da nije više brz kao nekad,i da je pao mnogo u formi ali za jedno se svi moramo složiti iako ga ne volimo što je Hrvat...da je mnogo,mnogo ružan

Soko

pre 4 godine

Nikada vi niste i nećete imati takve igrače sa takvim karijerama,Prosinečki,Jarni,Bokšić,Boban,Šuker,Modrić,Rakitić,Mandžukić....
(Pauna, 29. mart 2020 19:01)

Takve igrace u mitovina zaista necemo imati. Dovoljno nam je sto imamo ili smo imali u realnosti jednog Nemanju Vidica, kapitena Mancester Junajteda, u svim anketa i izborima jednog od najboljih stranaca Premijer Lige, jednog od najboljih defanzivaca sveta ikad, jednog Dejana Stankovica, kapitena Intera, clana Kuce slavnih ovog slavnog milanskog kluba, jednog Branislava Ivanovic, legende Celzija, jednog Jugovica, legende Juventusa, coveka koji ima osvojenu Ligu Sampiona sa dva razlicita kluba,jednog Dragana Dzajica pre kojim je kapu skidao Pele,jednog Dragana Stojkovica koji je dobio ulicu u stranoj zemlji, i razne druge vrhunske karijere poput Kovacevica, Mihajlovica, Djukica, Drulovica, Matica, Kolarova itd... Dovoljno ih imamo u realnosti, vase mitske nam ne trebaju....

Nikola

pre 4 godine

Modrić je najbolji igrač sa naših prostora od raspada bivše države. Takođe od ovdašnjih fudbalera mu niko nije ravan po pitanju napravljene karijere. To je činjenica.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (cyborg, 29. mart 2020 18:20)

Kakav raspad, takav i najbolji fudbaler. Ali realno, malo ga pretera.

mirotvorac

pre 4 godine

Koliko zavidnih, ljubomornih i zlobnih ljudi zivi u lideru regiona.
(pacifist, 29. mart 2020 19:04)

Pa vi nam to dolaskom na nase srpske sajtove svaki dan pokazujete. Kakvi ste lideri takvi i ljudi. Srbomrznja vas ubija.

John Lundstram

pre 4 godine

retko koji igrač može igrati za Real u 35 godini veznog igrača
vezni najvise trče
sto ima toliko Hrvata komentatora na B92 Srbi ne ostavljaju komentare na hrvatskim portalima

drago

pre 4 godine

(Big_black, 29. mart 2020 18:17)

Mozes se ti pretvarati, znas dobro da dvije nedelje vrhunskog nogometa ne moze biti zasluzen Ballon d'or. Maestro jeste, najbolji nije nikad bio.

Tomislav

pre 4 godine

Kolko ljudi ovde nemaju blage veze sa životom kad pišu da LM nije najbolji fudbaler sa ovih prostora. Čovek osvojio 4 LŠ ukupno sa Realom 18 trofeja igrao finale mundijala sa Hrvatskom i najbolji fudbaler sveta 2018.
(Radoslav, 29. mart 2020 19:53)

Jesi cuo za Maxwella? Brazilac.Jel znas da je on individualno osvojio oko 35 trofeja?! I to Lige Sampiona, Kopa Ameriku, igrao polufinale SP, milion liga vise puta, spansku, italijansku, francusku, holandska itd..... Po tvojoj logici broj licnih titule u timovima odredjuju najveceg. Malo sutra. Onda bi Maxwell medju najvecima ikad bio. Zuba Ronaldo nema nijednu LS pa je velik kao 1000 Modrica. To sto je Modric bio clan Reala u vreme kada je harao Ronaldo i donosio te 4 LS Realu je druga stvar. Modric u toj ekipi je bio podjednako bitan kao i Ramos, Varan, Bejl, Benzema itd...Nista vise od njih.

Nikola MNE

pre 4 godine

To pitaj Peđu Mijatovića koji je izjavio da je Modrić najbolji igrač sa ovih prostora ikad.
U stvari, šta Peđa zna; čovjek je samo bio sjajni napadač Reala. Bolje pitati stručnjake poput tebe, vi bolje znate.
(Big_black, 29. mart 2020 19:14)

Ostavi ti Pedju Mijatovica. Pedja je kulturan covek i ako je slicno nesto tome izjavio, izjavio je iz kurtoazije. Pedja je duplo veci od njega, pa nema kompleks da mu deli vece komplimente nego sto zasluzuje. Ma ti najbolje znas, po tebi je Modric veci od Ronalda i Mesija zajedno, jak si strucnjak,znamo te.

Jim Jarmusch

pre 4 godine

ti imaš godina i toliko si opterećen. za mene je modrić bolji od sve trojice i ne za malo
(teske boje, 29. mart 2020 20:51)

Normalno kada si klinac koji od juce gleda fudbal. Veze nemas.

Axentije

pre 4 godine

De Brujne,Veron,Riquelme,Erriksen hahhahahahhahhahahahahhahahah
(Maximilian, 29. mart 2020 20:13)

Hahahahah? Evo koja nezrela deca smatraju Modrica "najboljim ikad". Ona koja se sizofreno smeju na pomen velikih imena kakva su De Brujne, Veron i Rikelme.

Soko

pre 4 godine

Nitko nema ovo što ima Hrvatska:
Prva ekipa:Livaković,Vrsaljko,Vida Lovren,Barišić,Rebić,Rakitić,Brozović,Modrić,Perišić i Kramarić,igrači Atletica,Besiqtasa,Rangersa,Liverpoola,Milana,Intera,Reala,Barcelone,Bayerna...
Druga ekipa:Kalinić,Jedvaj,Katić,Ćaleta-Car,Bradarić,Rog,Pašalić,Kovačić,Badelj,Pjaca,Vlašić,Oršić,Brekalo,Petković,igrači Rangersa,Olimpique M.,Lilla,Club Briggea,Cagliaria,Atalante,Fiorentine,Chelsiea,Anderlechta,Cska,Stuttgarta,Dinama...
(Pauna, 29. mart 2020 19:15)

Prva ekipa:Rajkovic, Maksimovic, Nastasic, Kolarov, Milenkovic, SMS, Tadic, Kostic, Matic, Mitrovic, Jovic,
klubovi Reims, Napoli, Schalke, Fiorentina, Roma, Lazio, Ajax, Eintracht, Manchester United, Fulham, Real Madrid.
Druga ekipa:Dmitrovic, Ristic, Jovanovic, Veljkovic, Mitrovic, Radonjic, Maksimovic, Gacinovic, Ljajic,Lukic, Vlahovic,
klubovi Eibar, Montpellier, Bordeaux, Werder, Strasbourg, Marseille, Getafe, Eintracht, Besiktas, Torino, Fiorentina.

Nasi klubovi u odnosu na vas smesne Caykur Rizespore, Luton Towne, Rangerse i Diname svemirsko brodove. Placi trolu, niko takve mitove kao Hrvatske nema to je jedino tacno.

Soko

pre 4 godine

Nitko nema ovo što ima Hrvatska:
Prva ekipa:Livaković,Vrsaljko,Vida Lovren,Barišić,Rebić,Rakitić,Brozović,Modrić,Perišić i Kramarić,igrači Atletica,Besiqtasa,Rangersa,Liverpoola,Milana,Intera,Reala,Barcelone,Bayerna...
Druga ekipa:Kalinić,Jedvaj,Katić,Ćaleta-Car,Bradarić,Rog,Pašalić,Kovačić,Badelj,Pjaca,Vlašić,Oršić,Brekalo,Petković,igrači Rangersa,Olimpique M.,Lilla,Club Briggea,Cagliaria,Atalante,Fiorentine,Chelsiea,Anderlechta,Cska,Stuttgarta,Dinama...
(Pauna, 29. mart 2020 19:15)

Prva ekipa:Rajkovic, Maksimovic, Nastasic, Kolarov, Milenkovic, SMS, Tadic, Kostic, Matic, Mitrovic, Jovic,
klubovi Reims, Napoli, Schalke, Fiorentina, Roma, Lazio, Ajax, Eintracht, Manchester United, Fulham, Real Madrid.
Druga ekipa:Dmitrovic, Ristic, Jovanovic, Veljkovic, Mitrovic, Radonjic, Maksimovic, Gacinovic, Ljajic,Lukic, Vlahovic,
klubovi Eibar, Montpellier, Bordeaux, Werder, Strasbourg, Marseille, Getafe, Eintracht, Besiktas, Torino, Fiorentina.

Nasi klubovi u odnosu na vas smesne Caykur Rizespore, Luton Towne, Rangerse i Diname svemirski brodovi. Placi trolu, niko takve mitove kao Hrvatske nema to je jedino tacno.

Nikola MNE

pre 4 godine

Ovde se govori o fudbalu ne o kuglanju pišeš a ni sam ne razumeš. Luka je najbolji fudbaler koji se rodio ikada na ovim prostorima bez ikakve diskusije a samo dunsteri to mogu negirati
(Milan, 29. mart 2020 20:01)

Sta trazis onda ovde? Idi pa se kuglaj. Fudbal ostavi onima koji ga poznaju. Jedini dunster je onaj koji ako je rekao "bez ikakve diskusije" misli da je ispao pametan

DI

pre 4 godine

Modric je toliko veliki da je stavio onog u razgovor s messijem, da modric nije dosao bilo bi ispadanje od lyona i dalje
(Kl, 29. mart 2020 20:41)

Ma Modric spasio svet od propasti hahahahababab

drago

pre 4 godine

Zašto bih se ja pretvarao ? Pa za najboljeg u ovoj ili onoj kategoriji ga deset godina proglašavaju treneri, kapetani ekipa, reprezentativci, novinari .... Jedini tko se pretvara su oni koji tvrde da nije tako.
(Big_black, 29. mart 2020 19:17)

Tjesi se samo.

Big_blue

pre 4 godine

Modrić je kasnije zabio penal kad je trebalo. Što se doprinosa u Realu tiče, dovoljno govore individualne nagrade koje je tokom godina osvojio u Primeri. Nagradu za najboljeg igrača mundijala i Zlatnu loptu (koje navedeni mogu samo sanjati) da ne spominjemo.
Ali ono, kako vam ne dosadi ? Iz petnih žila se upinjete ali jednostavno ne ide :-)
(Big_black, 29. mart 2020 23:41)

Da zabio jedva po sredini, na par centimetara od nogu Smajhela proslo. Puno srece. Ne znam kako ti ne dosadi. Ozbiljno se zamisli sta nije u redu sa tobom. Provodis na srpskom sajtu 24h svaki dan, iz petnih zila se upinjete ali jednostavno ne ide. Ako ste toliko ubedjen u svoje mitove, zasto ih se ne drzite kuci svojoj? Nego dolazite ovde da sami sebe ubedjujete u ono sto ne verujete. Ne ide, ali vi to uporno :-)

ZgHrEu

pre 4 godine

Jos jednom cu reci, vi sto pljujete modrica nemate blage veze o fudbalu, ili mrznja iz vas prica. Ali stvarno nemate pojma ljudi. Luka je jedan od najvecih majstora sredine terena ikad. Covek tako lepo igra, uvek pravo uzivanje ga gledati. Naravno, treba malo i razumeti sta se desava na terenu...
(Misa, 29. mart 2020 18:18)

Jos jednom cu reci. Vi koji velicate Modrica vise nego sto vredi nemate pojma o fudbalu. Treba razumeti fudbal, a ne siriti mitove. A ovo "jedan od najvecih majstora sredine ikad" je pokazatelj koliko se "razumes" u fudbal.Zasmejao si me.
(Nikola MNE, 29. mart 2020 18:39)niđo, ti bi mogao u real. imas dobru priču.

NADA

pre 4 godine

sramotni su svi komentari koji ne postuju Luku.Naravno da godine cine svoje,ali Luka i sa 35 moze igrati vrhunski u nekom drugom klubu.Ruzno je zaboraviti i na trenutak koliko je cinio za Real svojim magijama i srcanoscu.Luki samo respekt!

Petrovic

pre 4 godine

(Vasic, 29. mart 2020 21:02)

Eriksena nisam spominjao.Nauci da citas. Sto se Rikelmea i Verona tice, mogu da predaju Modricu fudbal jer su za njega pojam fudbala. Cuj njega "sta su doneli svom timu ili reprezentaciji". Posto fudbal pratis od juce da te podsetim. Tvoj Modric je promasio penal protiv Danske u produzecima i spasila ga je samo sreca da ne bude tragicar da se kasnije nije srecni proslo u penal seriji.Modric nikada nije bio najbolji veznjak u Realu i nista nije vise doprineo Realu od Bejla, Varana, Marsela, Navasa Benzeme. A Ronaldo je tu najzasluzniji. A zasto te mrznja zaslepljuje brate to ti sam znas. Dzabe trud. Upravo zahvaljujuci vama koji od njega pravite mit, doprinosite da se objektivni ljudi sprdaju sa njima i tamo gde se ne bi sprdali da ga vi ne mitomanisete toliko providno i glupo.

Big_black

pre 4 godine

"Isteklo je vrijeme Luki u Realu jos od trenutka kada mu je Perez donio Ballon d'or."
(drago, 29. mart 2020 17:46) 

Vidim da si stručnjak pa rekoh, da naučim nešto. Ako mu je Perez donio ovu prvu, ajd onda napiši i za ostale tko mu je donio. Hvala na trudu.

Ballon d'Or: 2018

The Best FIFA Men's Player: 2018

UEFA Men's Player of the Year Award: 2017–18

World Soccer Player of the Year: 2018

UEFA Euro Team of the Tournament: 2008

Tottenham Hotspur Player of the Year: 2010–11

UEFA Champions League Team of the Season: 2013–14, 2015–16, 2016–17, 2017–18

La Liga's Best Midfielder: 2013–14, 2015–16

FIFA FIFPro World11: 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

La Liga's Team of the Season: 2015–16

UEFA La Liga Team of the Season: 2015–16

FIFA Club World Cup Silver Ball: 2016

ESPN Midfielder of the Year: 2016, 2017, 2018

UEFA Team of the Year: 2016,  2017, 2018

UEFA Midfielder of the Season: 2016–17, 2017–18

IFFHS Men's World Team: 2017, 2018

FIFA Club World Cup Golden Ball: 2017

FIFA World Cup Golden Ball: 2018

FIFA World Cup Dream Team: 2018

FIFA World Cup Fantasy McDonald's Overall XI: 2018

IFFHS World's Best Playmaker: 2018

AIPS Athlete of the Year: 2018

Golden Foot: 2019

Petrovic

pre 4 godine

Na kraju je Hrvatska prosla, a Danska ne.
Tako da je Eriksen otisao kuci, a Modric odveo svoju reprezentaciju do finala SP.
i da, bio je ubedljivo najbolji veznjak Real Madrida.
I ne, Veron i Rikelme nista nisu doneli svojoj reprezentaciji i klubovima u kojima su igrali, ili bar ne u onoj meri u kojoj je to uradio Modric u jednom Real Madridu... tako da je od svih njih on bolji- bilo da je u pitanju Eriksen, De Brujne, Rikelme ili Veron. A ti izleci komplekse, pa mozda i naucis da stvari gledas kroz prizmu racionalnog rasudjivanja. Pozz
(Vasic, 29. mart 2020 23:49)

A ko ovde biseru prica o Hrvatskoj ili Danskoj?! Pricamo o Modricu.Eto koliko veze nemas sa cinjenicama.Da,prosla je Hrvatska,ali ne zahvaljujuci Modricu,jer da se njega pitalo bio bi tragicar sa promasenim penalom.Kompleksasu,ispadas smesan koliko si posvadjan sa cinjenicama.I ne,nikada nije bio ni blizu najbolji veznjak Real Madrida.Samo u tvojoj masti.Izlecicu ja komplekse,ali tvoje.Pa kad ti izlecim komplekse ti ces da naucis da gledas fudbal kroz prizmu racionalnog rasudjivanja.Pozz

Maximilian

pre 4 godine

Za sve one koji kažu da Modrić jedan od najvećih u istoriji evo samo par " svežih " primera daleko boljih od njega.
Zidan, De Brujne, Toti, Eriksen, Gerrard, Veron, Pirlo, Ćavi, Inijesta, Rikelme ....
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bolontiku, 29. mart 2020 18:57)

De Brujne,Veron,Riquelme,Erriksen hahhahahahhahhahahahahhahahah

cyborg

pre 4 godine

Modrić je najbolji igrač sa naših prostora od raspada bivše države. Takođe od ovdašnjih fudbalera mu niko nije ravan po pitanju napravljene karijere. To je činjenica.

Ante

pre 4 godine

Jedan od najplačenijih u Realu.
Srećom, pa Real štedi kesu, nisu to plate ko u drugim klubovima..
Što se tiče nas Hrvata, idealno bi bilo da ode što prije iz Reala. Postigao je sve što jedan nogometaš može postići, sa 35 godina u Realu ubrzano bi se trošio da ostane na istoj razini. Tako da bi bolje bilo da ode u manje zahtjevan klub, za dobre pare, i da još godinu dvije može da igra za reprezentaciju.
Većina njegovih godišnjaka se najprije odreknu reprezentacije, ali Luka ima još ogromnu želju da igra za nacionalni tim, čak možda i više nego za klub.
A on nam je najviše potreban upravo u onom što nam je najvažnije, da stane na loptu kad je gusto, i poveže redove, obranu bokove i napad.
Al šta ga briga, već je ostavio neizbrisiv trag u Realu i Hrvatskoj reprezentaciji, i u svjetskom nogometu. O financijama da ne pričamo, za njegovu skromnost, on ima daleko više nego što mu treba, zato i sudjeluje u brojnim humanitarnim akcijama.. On već sutra može kopačke o klin da objesi, bez imalo grižnje savjesti.. Jedino ako ne misli da mu fali zlato s EP, ili barem finale.

Pauna

pre 4 godine

Nikada vi niste i nećete imati takve igrače sa takvim karijerama,Prosinečki,Jarni,Bokšić,Boban,Šuker,Modrić,Rakitić,Mandžukić....

Petrovic

pre 4 godine

Na kraju je Hrvatska prosla, a Danska ne.
Tako da je Eriksen otisao kuci, a Modric odveo svoju reprezentaciju do finala SP.
i da, bio je ubedljivo najbolji veznjak Real Madrida.
I ne, Veron i Rikelme nista nisu doneli svojoj reprezentaciji i klubovima u kojima su igrali, ili bar ne u onoj meri u kojoj je to uradio Modric u jednom Real Madridu... tako da je od svih njih on bolji- bilo da je u pitanju Eriksen, De Brujne, Rikelme ili Veron. A ti izleci komplekse, pa mozda i naucis da stvari gledas kroz prizmu racionalnog rasudjivanja. Pozz
(Vasic, 29. mart 2020 23:49)

Ali nije prosla zbog Modrica.Da se pitao Modric,ne bi proslo.Toliko o tome koliko ispadas smesan sa mitomanisanjem Modrica.Izlecicu ja komplekse,ali tebi,posto ti je to bas potrebno.Kad ti izlecim komplekse mozda naucis nesto o fudbalu i ne budes gledao fudbal kroz prizmu tvog nacionalnog korpusa nego kroz prizmu racionalnog rasudjivanja.Pozz

Pauna

pre 4 godine

Nitko nema ovo što ima Hrvatska:
Prva ekipa:Livaković,Vrsaljko,Vida Lovren,Barišić,Rebić,Rakitić,Brozović,Modrić,Perišić i Kramarić,igrači Atletica,Besiqtasa,Rangersa,Liverpoola,Milana,Intera,Reala,Barcelone,Bayerna...
Druga ekipa:Kalinić,Jedvaj,Katić,Ćaleta-Car,Bradarić,Rog,Pašalić,Kovačić,Badelj,Pjaca,Vlašić,Oršić,Brekalo,Petković,igrači Rangersa,Olimpique M.,Lilla,Club Briggea,Cagliaria,Atalante,Fiorentine,Chelsiea,Anderlechta,Cska,Stuttgarta,Dinama...

Lol

pre 4 godine

Odbojka
(Lol, 29. mart 2020 19:56)

Ponos Srbije!

Glineni golubovi - ponos Hrvatske.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Lolaj, 29. mart 2020 20:09) # Link komentara

ODBOJKA

Bole lizi dole

pre 4 godine

Slazem se da u istoriji verovatno nije bio najbolji veznjak Reala. Mora se priznati da u istoriji Jugo fudbala od kada se prati fudbal na ovim nasim prostorima nikada nije bilo boljeg fudbalera od Luke Modrica.
(Bole, 30. mart 2020 09:32)

U tvojoj masti.

ja

pre 4 godine

Osvojio sve što se osvojiti da, ne mora više ni minute odigrati nevažno u kojem klubu.
(Lol, 30. mart 2020 11:05)

Da,ali igrajuci zajedno sa stvarno najboljim Ronaldom...otkad je on otisao, osvojili cini mi se samo super kup u spaniji. Toliko od coveka koji na 43 utakmica da dva gola i podeli 8 asistencija...prosecan fudbaler, a igrao u najboljem klubu na svetu i to mu je neka statistika...ali dobro, jos uvek matori vredi celih 15 milki. A bio "najbolji" pre dve godine hahahaaaa...koja iluzija.

Misa

pre 4 godine

Jos jednom cu reci, vi sto pljujete modrica nemate blage veze o fudbalu, ili mrznja iz vas prica. Ali stvarno nemate pojma ljudi. Luka je jedan od najvecih majstora sredine terena ikad. Covek tako lepo igra, uvek pravo uzivanje ga gledati. Naravno, treba malo i razumeti sta se desava na terenu...

Big_black

pre 4 godine

"I sta je bilo kada si se probudio?"
(Nikola MNE, 29. mart 2020 18:36)

To pitaj Peđu Mijatovića koji je izjavio da je Modrić najbolji igrač sa ovih prostora ikad.
U stvari, šta Peđa zna; čovjek je samo bio sjajni napadač Reala. Bolje pitati stručnjake poput tebe, vi bolje znate.

Big_black

pre 4 godine

"Mozes se ti pretvarati, znas dobro da dvije nedelje vrhunskog nogometa ne moze biti zasluzen Ballon d'or. Maestro jeste, najbolji nije nikad bio."
(drago, 29. mart 2020 18:35)

Zašto bih se ja pretvarao ? Pa za najboljeg u ovoj ili onoj kategoriji ga deset godina proglašavaju treneri, kapetani ekipa, reprezentativci, novinari .... Jedini tko se pretvara su oni koji tvrde da nije tako.

Milan

pre 4 godine

Nikola mne

Ovde se govori o fudbalu ne o kuglanju pišeš a ni sam ne razumeš. Luka je najbolji fudbaler koji se rodio ikada na ovim prostorima bez ikakve diskusije a samo dunsteri to mogu negirati

Big_black

pre 4 godine

"Da zabio jedva po sredini, na par centimetara od nogu Smajhela proslo. Puno srece."
(Big_blue, 30. mart 2020 00:01)

A kako je zabio Nemanja Vidić protiv Slovenije 2011. kad zahvaljujući tom penalu niste otišli na Euro :-)))) ?

kombista

pre 4 godine

Kako covjek dijeli lopte vanjskim udarcem, to je ludilo!
Ljudi moji on igra toliko godina u Realu a vi se nasli komentarisati kakav je on. Zar niste smijesni?
Pozdrav iz Prijedora!

Radoslav

pre 4 godine

Kolko ljudi ovde nemaju blage veze sa životom kad pišu da LM nije najbolji fudbaler sa ovih prostora. Čovek osvojio 4 LŠ ukupno sa Realom 18 trofeja igrao finale mundijala sa Hrvatskom i najbolji fudbaler sveta 2018.

teske boje

pre 4 godine

Hahahahah? Evo koja nezrela deca smatraju Modrica "najboljim ikad". Ona koja se sizofreno smeju na pomen velikih imena kakva su De Brujne, Veron i Rikelme.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Axentije, 29. mart 2020 20:21)

ti imaš godina i toliko si opterećen. za mene je modrić bolji od sve trojice i ne za malo

Vasic

pre 4 godine

Hahahahah? Evo koja nezrela deca smatraju Modrica "najboljim ikad". Ona koja se sizofreno smeju na pomen velikih imena kakva su De Brujne, Veron i Rikelme.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Axentije, 29. mart 2020 20:21) # Link komentara

Hahahahah? Evo koja nezrela deca smatraju Modrica "najboljim ikad". Ona koja se sizofreno smeju na pomen velikih imena kakva su De Brujne, Veron i Rikelme.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Axentije, 29. mart 2020 20:21) # Link komentara

Pa smesno je kad De Brujna i Eriksena smatras vecim imenom od Luke Modrica. Sta su bre njih dvojica doneli svom timu ili reprezentaciji, da bi se uopste stavili u istu recenicu sa Modricem, a kamoli da bi se reklo da su bolji od njega?
Modric moze u istu recenicu sa Rikelmeom i Veronom, uostalom, covek je u jednom Realu, gde je mnogo teze uspeti nego u bilo kom drugom klubu, napravio ime i bio njihov najbolji kreativac i najbolji veznjak, i ne samo njihov, vec uopste u Evropi, 4-5 godina zaredom.
Ali Eriksen i De Brujne? Pa da, sigurno... ali na Playstation-u.
Zasto nas mrznja toliko zaslepljuje? Zasto nas mrznja sprecava da objektivno rasudjujemo? Pa ni ja ne mirisem Hrvate, nisu mi dragi. Ali brate kako mogu da kazem da nije ono sto je ociglegno da jeste i ono sto svako ko se iole razume u fudbal, kaze da jeste?

dzon

pre 4 godine

uvek iste rasprave i vređanja. modric je igrac danasnjice gde se igraca prati gps-om dok šeta decu i broje mu se kalorije. virtuozi s ovih prostora iz vremena prosineckog savicevica i ranije su mozda bolji po nekima, ali stilom kakvim su oni ziveli i trenirali ne bi jednu sezonu izvukli iz njih. modric na visokom nivou igra zadnjih 10 godina i losa utakmica mu se tesko mogla naci do prosle sezone.
vređa ga se iz razloga sto hrvati dolaze i komentiraju ovde nista drugo.
vrhunski vrhunski igrac koji se nece ponoviti ,ali njegovo vreme je proslo i covek sad igra sa 35 godina u realu i nije utucen kad ga se izostavi iz prvih 11.

Big_black

pre 4 godine

"Tvoj Modric je promasio penal protiv Danske u produzecima i spasila ga je samo sreca da ne bude tragicar da se kasnije nije srecni proslo u penal seriji.Modric nikada nije bio najbolji veznjak u Realu i nista nije vise doprineo Realu od Bejla, Varana, Marsela, Navasa Benzeme."
(Petrovic, 29. mart 2020 23:02)

Modrić je kasnije zabio penal kad je trebalo. Što se doprinosa u Realu tiče, dovoljno govore individualne nagrade koje je tokom godina osvojio u Primeri. Nagradu za najboljeg igrača mundijala i Zlatnu loptu (koje navedeni mogu samo sanjati) da ne spominjemo.
Ali ono, kako vam ne dosadi ? Iz petnih žila se upinjete ali jednostavno ne ide :-)

Sinke

pre 4 godine

Pa normalno, ima 35 godina, priroda cini svoje. Nemoze dovijeka. Karijera izvrsna, tesko moze bolje. Pogotovo za nekog s ovih prostora. Nikome se vise netreba dokazivat. Kapa dolje. Sad u manji klub i lagano zavrsavat karijeru i onda uzivanje u zasluzenoj mirovini.

Vasic

pre 4 godine

Eriksena nisam spominjao.Nauci da citas. Sto se Rikelmea i Verona tice, mogu da predaju Modricu fudbal jer su za njega pojam fudbala. Cuj njega "sta su doneli svom timu ili reprezentaciji". Posto fudbal pratis od juce da te podsetim. Tvoj Modric je promasio penal protiv Danske u produzecima i spasila ga je samo sreca da ne bude tragicar da se kasnije nije srecni proslo u penal seriji.Modric nikada nije bio najbolji veznjak u Realu i nista nije vise doprineo Realu od Bejla, Varana, Marsela, Navasa Benzeme. A Ronaldo je tu najzasluzniji. A zasto te mrznja zaslepljuje brate to ti sam znas. Dzabe trud. Upravo zahvaljujuci vama koji od njega pravite mit, doprinosite da se objektivni ljudi sprdaju sa njima i tamo gde se ne bi sprdali da ga vi ne mitomanisete toliko providno i glupo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Petrovic, 29. mart 2020 23:02)

Na kraju je Hrvatska prosla, a Danska ne.
Tako da je Eriksen otisao kuci, a Modric odveo svoju reprezentaciju do finala SP.
i da, bio je ubedljivo najbolji veznjak Real Madrida.
I ne, Veron i Rikelme nista nisu doneli svojoj reprezentaciji i klubovima u kojima su igrali, ili bar ne u onoj meri u kojoj je to uradio Modric u jednom Real Madridu... tako da je od svih njih on bolji- bilo da je u pitanju Eriksen, De Brujne, Rikelme ili Veron. A ti izleci komplekse, pa mozda i naucis da stvari gledas kroz prizmu racionalnog rasudjivanja. Pozz

Pauna

pre 4 godine

Modrić još mora odigrati Euro za razliku od Sms,Tadića,Mitrovića i Jovića koji će Euro gledati iz fotelje jer se neće kvalificirati kao i uvijek...

Vasic

pre 4 godine

Decko je majstor, a to sto neki od vas imaju problem sa njegovom nacionalnoscu ne moze da promeni tu cinejnicu- Real je sa njim dobio ono sto je izgubio kad se Zidane penzionisao- coveka koji teziste igre i pritisak moze da prebaci na protivnicku polovinu, igraca koji je sposoban 90 minuta da diktira tempo na najvisem nivou fudbala. Da li znate koliko igraca je to moglo kroz istoriju fudbala? Pitajte bilo koga ko se malo ozbiljnije bavio fudbalom, pa ce vam reci kakav kvalitet jednoj ekipi donosi igrac poput Luke Modrica.
A ovi sto govore kako su Realu titule u LS donele sudije- pa sto Real nije kupovao titule u LS u svim onim godinama kad su se blamirali u LS i kad 8 sezona zaredom nisu mogli ni 1/8 finala da preskoce? I tad su imali i pare i moc!! Sto sad ne kupuju titule nego ispadnu od Ajaksa? Ne ide to bas tako. Ljudi su imali strasnu generaciju igraca na vrhuncu svoje snage i bili su jaki kao zemlja. Ali ovako krenes da razmisljas tek kad udjes u neke godine tipa 25-30 i vise i kad ne navijas ni za koga, vec fudbal pratis iz zabave i totalno ti je svejedno ko ce da pobedi, ko ce da izgubi, ko je Hrvat a ko Srbin, ko je iz Spanije, a ko iz Katalonije.
Evo pogledajte uzastopne titule Bayerna 70-ih... da li je bilo spornih sudijskih odluka? Da!!! Jer sudije su uvek gresile i gresice. Ali da li je Bayern tada bio jak kao zemlja? APSOLUTNO!!!
Samo deca i propali kladionicari vecito govore o sudijama, namestanju i kradji. Stvarno je dosta. Ko god osvoji titulu- pokrao je.

NADA

pre 4 godine

ali cemu prebrojavanje Lukinih crvenih zrnaca?Koliko je zabio a koliko nije i slicno.Luka generalno ima zavidnu karijeru.Luka je vrhunski fudbaler klasa za sebe.Svaka zemlja i klubovi sirom sveta mogu samo da se raduju fudbaleru poput Luke.Na njemu ce samo profitirati.Inace Srpkinja sam,nije to nista posebno.ali da neki znaju.

Bale

pre 4 godine

bole liži dole

Verovatno je Zare iz izvrlji te preko brega bio bolji od Luku Modrića i ti si mnogo jak stručnjak razumeš se ko Marica u onu rabotu.

Bole

pre 4 godine

petrovic

Slazem se da u istoriji verovatno nije bio najbolji veznjak Reala. Mora se priznati da u istoriji Jugo fudbala od kada se prati fudbal na ovim nasim prostorima nikada nije bilo boljeg fudbalera od Luke Modrica.

Big_blue

pre 4 godine

A kako je zabio Nemanja Vidić protiv Slovenije 2011. kad zahvaljujući tom penalu niste otišli na Euro :-)))) ?
(Big_black, 30. mart 2020 08:12)

Uporno mesas razlicite stvari. Znamo da te boli Vidic :-)

Vidim da ti vire bale

pre 4 godine

Verovatno je Zare iz izvrlji te preko brega bio bolji od Luku Modrića i ti si mnogo jak stručnjak razumeš se ko Marica u onu rabotu.
(Bale, 30. mart 2020 17:36)

Ne znam sta ti dodje Marica,ali se razumem u nju.Od tebe sam jaci sigurno.