Subota, 28.03.2020.

10:50

Zvezde padalice i Srbin među njima – kako je propao veliki novac

Izvor: MS

Zvezde padalice i Srbin meðu njima – kako je propao veliki novac IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

74 Komentari

Sortiraj po:

Pera85

pre 3 godine

"Za logiku zemlje glinenih golubova kakva je Hrvatska verovatno jeste,ali ima vremena da nauci da se velicina fudbalske zemlje meri pre svega po tome kakav je trag na listi titula ostavila."
(Big_blue, 28. mart 2020 15:29)
Prijatelju, da pricamo o kosarci ili odbojci, pa i u vaterpolu smo bolji. Ali u fudbalu nas, na zalost, siju i to prilicno. Kao i u rukometu.
Ljudi imaju Modrica (gomilu LS sa realom, zlatna lopta), imaju Mandzukica (finale LS), nesrecni Lovren uze LS, imaju puno igraca u jakim timovima (i Kovacic igra u Celsiju), reprezentacija druga na SP. Tako je kako je.
Plus, reci za spaniju da nisu fudbalska nacija, a kosarkaski el klasiko se igra u 3 popodne jer je bitnija segunda. Kao da kazes da Litvanija nije kosarkaska nacija jer je jedva uzela 1 zlato. Ili bilo koja juznoamericka drzava (gde manje-vise samo fudbal i postoji).
Malo realnosti samo

Zemo glamoč

pre 3 godine

Ipak mislim da je to zečević, nije fudbaler ali je uspio prodati rnica i lolu smiljanica. Nebitno kome.
I to lolu dva puta.

ikant82@yahoo.com

pre 3 godine

Veron je umeo da bude na jednoj utakmici vezni igrač takav kakav se nikad nije rodio, da se otvori, da uzme da iznese loptu, da je predaje na prvu bez greške, sve pravovremeno, pasovi u prostor, duge lopte, centaršutevi, slobodni udarci, golovi iz daljine...
Onda dođe sledeća utakmica, kreće brodolom kod prvog pogrešnog pasa, pa sve do kraja utakmice, sve gore i gore. Loptu protivnicima u noge daje, ne može na metar svog igrača da pogodi dodavanjem, neke netačne i kratke lopte u rikverc, protivničke napadače spaja sa svojim golom... Tako onda na pola sezone kad ga krene loše, sve gori i gori do kraja.
O tome da ne može da dobije ni jedan jedini duel ni na zemlji, ni u vazduhu, čak i kad mu je dan, o tome ne treba trošiti reči. Što je sve zaista čudno za čoveka, koji uopšte nije krhke konstitucije (visok 186 cm i težak 8o kilograma) tj. da je potpuno nemoćan u duelima, pogotovu vazdušnim. Ne postoji živ čovek, koji je Verona uspeo da natera da skoči i udari loptu glavom. Sve kad se sumira, kad mu je loš dan, bolje je imati igrača manje i niko da ne igra, nego on da igra, kada mu je dan, onda jedan od 5 najboljih veznih igrača svih vremena.
Inače, otac mu je legedna fudbala u Argentini, te verujem da mu je on dosta pomogao gurajući ga (iako je bio nesporan talenat), ali to ga je načinilo nekompletnim igračem u navedenim aspektima. Jednostavno te segmente nikad nije želeo da unapredi, da jeste, danas bi ga se sećali kao jednog od najboljih svih vremena na centralnom veznom.

Big_blue

pre 3 godine

(Big_black, 28. mart 2020 21:43)

Tebe jedan Luka Jovic boli,to sve govori.Smesan si bre.Setaj,mitove na svojim portalima.Smorio si i Boga i narod,znamo da te boli cinjenica da nikada nista necete osvojiti.

Big_black

pre 3 godine

"Argumentovao sam ti.Fudbalska nacija nije samo reprezentacija.Dakle fudbalska nacija je fudbal sveukupno.A ti te bajke o 3 milijarde gledalaca,himnama i ostalim forama mozes kuci svojoj.Da si toliko ubedjen u velicinu svog fudbala nikada ne bi ovde dolazio da se nekome dokazujes.Razmisli zasto dolazis i zasto se upinjes da dokazes ono sto nisi a nama osporis ono sto jesmo :-)"
(Big_blue, 28. mart 2020 20:49)

Oprosti, nisam znao da se ne razumijemo. Evo, da se ispravim; argument je nepobitna činjenica, stvarni događaj, nešto što je vrlo lako provjerljivo. Znači, sve ono što sam ja tebi naveo je argumentirano, podacima i linkovima.
Rečenica "mi smo fudbalska nacija a vi ste nacija glinenih golubova" nije argument, već tvoje mišljenje. I ja mogu napisati da bi Joshua u ringu od mene popio batine ali to nije argument, već moje mišljenje. I to moje mišljenje ima potpuno istu vrijednost kao i tvoje o "fudbalskoj naciji". Da li ti je jasna razlika između argumenta i mišljenja ?
Ja sam se uopće ne upinjem u ničemu, stvar je potpuno jasna što se argumenata tiče. Diskusija je krenula od nečijeg potcjenjivanja Šukera u Realu. Kad bi danas Luka Jović imao brojke najgore (zadnje) Šukerove sezone u Realu, vjerojatno bi bio nacionalni junak. Ali jbg., ništa od toga.
Kao uostalom i od bilo kakvih argumenata. Možda je zbilja najbolje ostaviti vas u mitovima o "fudbalskoj naciji"

Big_blue

pre 3 godine

Žuč ? Oprosti, ali što sam ja krivo rekao ? Ja sam samo pitao da argumentiraš ovo svoje "fudbalska nacija". Ako je država koja ima seniorsko FIFA srebro i broncu, Zlatnu kopačku '98, Zlatnu loptu '18, igrača u prvih 11 Eura '08 (između ostalog) prema tvojim riječima "nacija glinenih golubova", pa hajde onda pokaži te seniorske trofeje na tim natjecanjima igrača kojima na dresu piše "Srbija". Daj link na finale Mundijala gdje svira "Bože pravde" pred cca 3 milijarde gledatelja u cijelom svijetu. Daj link gdje Kolarov diže trofej najboljeg igrača Mundijala a Mitrović trofej najboljeg strijelca, daj link na bilo koju relevantnu ljestvicu uspješnosti na seniorskim FIFA/UEFA turnirima, daj barem link na neko izvlačenje skupina za kvalifikacije za seniorski EURO/FIFA turnir gdje je Srbija u boljem šeširu od "nacije glinenih golubova". Da vidimo tu fudbalsku naciju. Ili ne možeš ?
(Big_black, 28. mart 2020 20:12)

Argumentovao sam ti.Fudbalska nacija nije samo reprezentacija.Evo ti primer Spanija.Spanija ne bi bila do pre 10 godina ni upola fudbalska nacija da se gledala samo reprezentacija.Ona je pre svega to bila zbog Reala i Barselone.Dakle fudbalska nacija je fudbal sveukupno.A ti te bajke o 3 milijarde gledalaca,himnama i ostalim forama mozes kuci svojoj.Da si toliko ubedjen u velicinu svog fudbala nikada ne bi ovde dolazio da se nekome dokazujes.Razmisli zasto dolazis i zasto se upinjes da dokazes ono sto nisi a nama osporis ono sto jesmo :-)

Big_black

pre 3 godine

"Znamo mi dobro da ti je zabavno. Posto nikakve uspeh nemas, zabava ti je prosipanje zuci."
(Big_blue, 28. mart 2020 19:08)

Žuč ? Oprosti, ali što sam ja krivo rekao ? Ja sam samo pitao da argumentiraš ovo svoje "fudbalska nacija". Ako je država koja ima seniorsko FIFA srebro i broncu, Zlatnu kopačku '98, Zlatnu loptu '18, igrača u prvih 11 Eura '08 (između ostalog) prema tvojim riječima "nacija glinenih golubova", pa hajde onda pokaži te seniorske trofeje na tim natjecanjima igrača kojima na dresu piše "Srbija". Daj link na finale Mundijala gdje svira "Bože pravde" pred cca 3 milijarde gledatelja u cijelom svijetu. Daj link gdje Kolarov diže trofej najboljeg igrača Mundijala a Mitrović trofej najboljeg strijelca, daj link na bilo koju relevantnu ljestvicu uspješnosti na seniorskim FIFA/UEFA turnirima, daj barem link na neko izvlačenje skupina za kvalifikacije za seniorski EURO/FIFA turnir gdje je Srbija u boljem šeširu od "nacije glinenih golubova". Da vidimo tu fudbalsku naciju. Ili ne možeš ?

korazumeshvatice

pre 3 godine

(Big_blue, 28. mart 2020 18:21)

Hahahahaha, važno je sudjelovati :-))))). Majstore, a što je pisalo na dresu tim igračima na svjetskim prvenstvima prije '91, jel' pisalo Srbija :-) ? Jel' onda i Zlatna kopačka Joška Skoblara iz '71. isto pripada Srbiji :-)))) ?
Iako, moram priznati da mi je ova diskusija osim zabavna, bila i vrlo korisna. Evo recimo, pojma nisam imao da postoji FIFA lista 100 najboljih igrača svjetskih prvenstava. Na njoj naravno nema niti jednog igrača Srbije (ni Jugoslavije kad smo kod toga) ali gle čuda; Davor Šuker je na listi.
Kako sad to, pa vi ste toliko puta "učestvovali" :-))))) ?
(Big_black, 28. mart 2020 18:49)

Jel ste vi u Kraljevinu SHS usli u AVNOJevskim granicama? Pa zasto ste onda u tim granicama izasli iz Jugoslavije. Sta je pisalo na granicama?

Big_blue

pre 3 godine

Hahahahaha, važno je sudjelovati :-))))). Majstore, a što je pisalo na dresu tim igračima na svjetskim prvenstvima prije '91, jel' pisalo Srbija :-) ? Jel' onda i Zlatna kopačka Joška Skoblara iz '71. isto pripada Srbiji :-)))) ?
Iako, moram priznati da mi je ova diskusija osim zabavna, bila i vrlo korisna. Evo recimo, pojma nisam imao da postoji FIFA lista 100 najboljih igrača svjetskih prvenstava. Na njoj naravno nema niti jednog igrača Srbije (ni Jugoslavije kad smo kod toga) ali gle čuda; Davor Šuker je na listi.
Kako sad to, pa vi ste toliko puta "učestvovali" :-))))) ?
(Big_black, 28. mart 2020 18:49)

Znamo mi dobro da ti je zabavno. Posto nikakve uspeh nemas, zabava ti je prosipanje zuci. Da pisalo je Jugoslavija ali pitaj FIFU zasto te uspehe nastavlja pod Srbija. Verovatno zato sto vam nisu poverovali u mitove kako ste veci od Brazila :-)))))

vlada

pre 3 godine

imamo mi nasih jos poput markovica iz partizana, simona vukcevica, pa i stevana jovetica, a zvezdini su sigurno dejan milovanovic, zigic, nenad kovacevic, vosini krasic i lane jovanovic. Ovih stranih ima robinjo, floran maluda, nikolas bendtner, govani, nuri sahin

Big_black

pre 3 godine

"Jel ste vi u Kraljevinu SHS usli u AVNOJevskim granicama? Pa zasto ste onda u tim granicama izasli iz Jugoslavije. Sta je pisalo na granicama?"
(korazumeshvatice, 28. mart 2020 19:04)

Oprosti, a to ima točno veze s federacijom 6 republika kakve ?

Big_black

pre 3 godine

"Mole se navijaci zemlje glinenih golubova da pokazu bilo koji trag u vidu trofeja bilo reprezentacije bilo kluba u takmicenjima po ingerencijom FIFA ili UEFA da bi dokazali da uopste postoje i da nisu nivo Andore, San Marina i Tuvalua koji takodje nemaju nista osvojeno :-)"
(Big_blue, 28. mart 2020 16:51)

Mole se navijači reprezentacija koje očito ne postoje kad im je nemoguće pronaći bilo kakav trag sudjelovanja na seniorskim UEFA/FIFA turnirima da pažljivije čitaju :-). Ja sam ovdje spomenuo dva individualna trofeja a to su Zlatna kopačka '98 i Zlatna lopta '18. To su trofeji koje su osvojili igrači koji su igrali za reprezentaciju Hrvatske.
Dakle, da ponovim pitanje: možeš li pronaći bilo kakav trag, individualni ili ekipni, titulu, medalju pa makar i pohvalnicu razrednika koji su osvojili na reprezentativnom turniru (FIFA svjetsko/UEFA europsko) igrači seniorske reprezentacije Srbije ?

Big_blue

pre 3 godine

(Big_black, 28. mart 2020 18:03)

Moze. Srbija je zvanicno u top 15 na FIFA vecnoj listi ucesnika SP.FIFA Srbiju smatra naslednikom Jugoslavije cisto da ti dosoli na muku. Ali se ne moze pronaci trag Hrvatske medju trofejnim nacijama. Logicno, jer je nacija glinenih golubova :-)

Big_black

pre 3 godine

"Moze. Srbija je zvanicno u top 15 na FIFA vecnoj listi ucesnika SP.FIFA Srbiju smatra naslednikom Jugoslavije cisto da ti dosoli na muku. Ali se ne moze pronaci trag Hrvatske medju trofejnim nacijama. Logicno, jer je nacija glinenih golubova :-)"
(Big_blue, 28. mart 2020 18:21)

Hahahahaha, važno je sudjelovati :-))))). Majstore, a što je pisalo na dresu tim igračima na svjetskim prvenstvima prije '91, jel' pisalo Srbija :-) ? Jel' onda i Zlatna kopačka Joška Skoblara iz '71. isto pripada Srbiji :-)))) ?
Iako, moram priznati da mi je ova diskusija osim zabavna, bila i vrlo korisna. Evo recimo, pojma nisam imao da postoji FIFA lista 100 najboljih igrača svjetskih prvenstava. Na njoj naravno nema niti jednog igrača Srbije (ni Jugoslavije kad smo kod toga) ali gle čuda; Davor Šuker je na listi.
Kako sad to, pa vi ste toliko puta "učestvovali" :-))))) ?

Big_blue

pre 4 godine

(Big_black, 28. mart 2020 16:32)

Mole se navijaci zemlje glinenih golubova da pokazu bilo koji trag u vidu trofeja bilo reprezentacije bilo kluba u takmicenjima po ingerencijom FIFA ili UEFA da bi dokazali da uopste postoje i da nisu nivo Andore, San Marina i Tuvalua koji takodje nemaju nista osvojeno :-)

Big_black

pre 4 godine

"Za logiku zemlje glinenih golubova kakva je Hrvatska verovatno jeste,ali ima vremena da nauci da se velicina fudbalske zemlje meri pre svega po tome kakav je trag na listi titula ostavila."
(Big_blue, 28. mart 2020 15:29)

Mole se navijači kojima je logika strani pojam da pokažu točno kakav je trag reprezentacija Srbije na toj listi ostavila ikad. Isto tako se mole ti isti navijači da pokažu bilo koju relevantnu seniorsku nogometnu listu po vlastitom izboru gdje je reprezentacija Srbije makar blizu reprezentaciji Hrvatske.
Također se mole navijači koji gledaju ostavljanje tragova da pronađu makar nešto približno slično Zlatnoj kopački '98 i Zlatnoj lopti '18 (medalje da ne spominjemo, to možete samo sanjati) kako bismo barem znali da je reprezentacija Srbije uopće učestvovala. Znači, moli se bilo kakav trag bilo kojeg seniorskog nogometnog natjecanja pod ingerencijom FIFA-e i/ili UEFA-e kako bi se znalo da seniorska nogometna reprezentacija Srbije uopće postoji :-). Hvala.

mr.wolf

pre 4 godine

I kako to da Zvezda ima promasaje a ? Nemoguce kupiti igraca od 1m a in nista ne pokaze....
Kazu Van la Para promasaj, onaj bek... pa ? Ko ima malo mozga shvatice da je transfer promasaj sasvim normalna stvar u fudbalu, i desava se svima. I to skoro na nivou SVAKOG prelaznog roka...
E Milojevicu, pravice te Zvezdasi od blata.... ali ne, ti uporno igras "ruzno", "defanzivno" i ulazis u LS.... a tamo, ma tamo si trebao da napadnes Bajern, Totenhem.... kao sto je Atletiko napao Liverpul....

Bocko

pre 4 godine

Mi stariji zvezdasi pamtimo Radeta Savica, koji je dosao iz Sarajeva kod nas kao prvi strelac lige, a nije u Zvezdi odigrao nista i dao isto toliko golova. I naravno Miralema Zjaju za koga je licno Dzaja garantovao da ce biti veliki igrac, a zamalo da nas tada UEFA izbaci iz Evrope.

Zemo teslic

pre 4 godine

Ipak, transfer iznenađenja veka je pojava laneta jovanovića u liverpulu.
(Zemo glamoc, 28. mart 2020 15:50)

Transfer iznenadjenja veka je Dzeko u Sitiju.

Mihajlo

pre 4 godine

@zeno glamoc Jović je Fortuni dao 5 a ne četiri gola! Kao drugo, Luka je u Ligi Evrope dao deset golova za Ajntraht, i doveo ih u polufinale, gde su na penale porazeni od Čelzija. U oba meča je bio strelac protiv plavaca, dao je gol Interu na Meaci za pobedu 1:0.. Mnogo faktora je uticalo da kao jedan od najboljih mladih špiceva evrope završi u Real Madridu!

Big_blue

pre 4 godine

Mole se navijači da izraz "fudbalska nacija" upotrebljavaju za zemlje koje su bar u prvih 20 na FIFA top ljestvici a ne da za njihovo sudjelovanje na turnirima (barem onima na koje se eventualno svakih 10 godina kvalificiraju) znaju samo rodbina i bliži krug prijatelja.
Također se mole da se prilikom spominjanja "trofeja" drže seniorske konkurencije te država koje zaista i postoje. Ovako ispadaju neozbiljni. Nije da im je to s obzirom na rezultate njihove reprezentacije nepoznat pojam :-).
(Big_black, 28. mart 2020 15:13)

Mole se navijaci zemlje glinenih golubova da nauce neke osnovne fudbalske stvari.FIFA lista je samo jedna statisticka lista,koja cesto ni ne odgovara realnosti.Na toj FIFA listi ne tako davno jedna SAD je bila 4.na svetu dok je recimo Italija bila 25.Da li to znaci da su SAD mnogo veca fudbalska zemlja od Italije? Za logiku zemlje glinenih golubova kakva je Hrvatska verovatno jeste,ali ima vremena da nauci da se velicina fudbalske zemlje meri pre svega po tome kakav je trag na listi titula ostavila.Kada zemlja glinenih golubova za pocetak osvoji makar i neki juniorski trofej moci ce ponesto o tome da raspravlja.Do tada joj ostaje da njeni frustrirani predstavici ispoljavaju komplekse na sajtovima fudbalske zemlje koja ima 2 seniorska i 2 juniorska trofeja.Za zemlju glinenih golubova nedostiznih za narednih 1000 godina.U suprotnom ispadaju neozbiljni sto im nije strano jer su dva slucajna penala proglasili vrednijim od 5 brazilskih titula :-)

35 sekundi pa crveni

pre 4 godine

Pustite vi brata Kezmana, mozete da mastate o tome gde je radio i zaradjivao (Ajndhoven, London, Madrid, Istanbul, Pariz, Piter, Hongkong, Minsk), covek igrao i uzivao. Zauvek nam ostaju ulica koja je dobila njegovo ime, i nezaboravni golovi na protiv komsinice! A vi pricajte o karijeri... Pozdrav iz Zemuna
(Johan, 28. mart 2020 12:15)

Jel stigao Filipsov semafor od Kezmanovog transfera?

Zemo glamoc

pre 4 godine

Joviću se desila fortuna iz dizeldorfa, dan kad sve što sutnes ulazi u gol, uvalio je 4 i malo se izdvojio.
Na kraju je na prvom mestu bio levandovski sa 22, zatim alkaser sa 18, pa tek onda weghorst, hawertz, jović, kramarić, reis i ostali...

Nije loše ali ipak ne toliko koliko su ga pojedini hvalili.

Ipak, svaka čast mašineriji, od toliko grla u kipru, grčkoj, fiorentini i benfici moralo je jednom i upaliti.

Ipak, transfer iznenađenja veka je pojava laneta jovanovića u liverpulu.

Big_black

pre 4 godine

"Mole se navijaci iz zemlje glinenih golubova koja nikada nista u fudbalu osvojila a u raspravama o fudbalskim nacijama sa trofejima na bilo kojoj listi se nikad ni ne spominje da ne spominju naciju koja ima 4 fudbalska trofeja koja su za naciju glinenih golubova nezamislivi jer ispadaju smesni."
(Big_blue, 28. mart 2020 14:32)

Mole se navijači da izraz "fudbalska nacija" upotrebljavaju za zemlje koje su bar u prvih 20 na FIFA top ljestvici a ne da za njihovo sudjelovanje na turnirima (barem onima na koje se eventualno svakih 10 godina kvalificiraju) znaju samo rodbina i bliži krug prijatelja.
Također se mole da se prilikom spominjanja "trofeja" drže seniorske konkurencije te država koje zaista i postoje. Ovako ispadaju neozbiljni. Nije da im je to s obzirom na rezultate njihove reprezentacije nepoznat pojam :-).

PG

pre 4 godine

Moram da primetim da je mnogo je slicnosti u slucaju Kezmana i Jovica.
Ivan

Sta ti poredis?!?
Kezman je u Holandiju otisao kao prvi strelac nase lige, a igrajuci za PSV je u cetiri sezone tri puta bio najbolji strelac lige(2001,03 i 04). U sezoni 2002/3 je na 33 utakmice dao 35 golova i bio srebrna kopacka evrope iza Roja Makaja. Stranac je sa najvise golova u Holandiji, ispred recimo Ronalda i Romaria iz PSVa, ili Litmanena i Ibrahimovica iz Ajaxa...
I ti ga poredis sa ovom starletom Jovicem koji je imao jednu dobru sezonu?!?
Ti si klasican nemac pojma...ili navijas za Zvezdu.
A verovatno je i jedno i drugo.

Ivan Bg

pre 4 godine

Nebitno je sto sam navijac Partizana i sto sam Kezmana obozavao oduvek, ali malo cu da ga branim. Bio je car u PSV-u, onda je otisao u Celsi. Odmah su otisli na turneju u Ameriku, igrao je svaku i natrpao se golova. I onda ono sto mu je odredilo sudbinu, dobije crveni jer je skocio u odbranu saigraca, FA ga kazni sa utakmica kao da je ubio nekog u Engleskoj, a ne tuca na pripremnoj utakmici, Murinjo dovede Drogbu, i aj cao.
Ali njegova uloga protiv Barse, kad je ostavljao igrace jedan na jedan sa golmanima... Bas sam ga voleo.

Besni Klitoris

pre 4 godine

@Meni npr. nikad nece biti jasni transferi Kalida Bularuza u Celsi i Tomasa Gravesena u Real Madrid?!

Bularuz je makar u LŠ na nekoj tekmi sa Barsom izmasakrirao Ronaldinja da se ovaj nije video na terenu niti je znao šta ga pre boli ;).
Gravesen je već druga priča, dosta masakriranja protivničkih igrača, ali zato dosta žutih i crvenih, a da pritom nije imao jedan kršten pas...

Boka

pre 4 godine

Gregorz Bronovicki! Jeste da nisu velike pare ali zali Boze i 20 centi koje je Zvezda morala da mu plati!
(Pierre, 28. mart 2020 13:57)

Ja mislim da su mu prosle godine isplatili zadnju ratu, Falkao bi dosad otplatili

vlada

pre 4 godine

salkeov kevin kuranji, bajernov podolski, realov drente, eto iz barse, dzekson iz porta i atletka, hulk iz porta, dem ba ba iz celsija... brdo igraca ima koji su negde zasijali i posle nestali

Big_blue

pre 4 godine

Mole se navijači reprezentacije koja nikad nije vidjela Europsko nogometno prvenstvo a u službenim filmovima o posljednjem svjetskom nogometnom prvenstvu se niti ne spominje, da ne spominju Zlatnu kopačku sa Svjetskog prvenstva '98 u kontekstu ovakvih članaka jer samo ispadaju smiješni. Hvala na razumijevanju.
(Big_black, 28. mart 2020 13:30)

Mole se navijaci iz zemlje glinenih golubova koja nikada nista u fudbalu osvojila a u raspravama o fudbalskim nacijama sa trofejima na bilo kojoj listi se nikad ni ne spominje da ne spominju naciju koja ima 4 fudbalska trofeja koja su za naciju glinenih golubova nezamislivi jer ispadaju smesni.Razumemo da im je spanska Marka juce dodatno nabila komplekse stavljenjem Zvezde na 3.mesto svih vremena ali to znaci da treba ovde da prosipaju zuc.Kuci svojoj.Hvala na razumevanju!

Ser Kokeza od FSS-a

pre 4 godine

Kaki i Toresu ovde nije mesto. Umesto njih su tu trebali da se nađu Robinjo i Falkao, momci koji su mogli mnogo a na kraju od njih ne beše ništa.

Simons

pre 4 godine

Nije baš isto kao ovi slučajevi ali meni je žao Gereta Bejla, čovek je u totenhemu bio zverina, sećam se radio je šta hoće na terenu, onda je u Realu i dalje odlično igrao ali je polako padala igra iz sezone u sezonu i povede su ga srozale. Imao je onaj bljesak u finalu lš pre 2 godine ali ništa više. Potencijala da bude na nivou Ronalda i Mesija je imao ali eto... A uskoro će ovoj listi moći i Azar da se doda

neutralni felsh

pre 4 godine

Patrik Klajvert.Cela vrhunska karijera mu staje do 27.godine! Ajaks,Barselona,
reprezentacija Holandije a onda tezak sunovrat u vidu neigranja ili vrlo retkih i slabih igara u Njukaslu,pa Valensiji,PSV-u i Lilu i kraj karijere.Da li ste znali da je zavrsio vec u 32.godini?! Verujem da mi stariji imamo utisak kao da je bio 20 godina najvecoj fudbalskoj sceni.
(AK-47, 28. mart 2020 12:04)


u pravu si, ali klajvert je majstor, taj je sebe otplatio u ajaxu i barsi. posle je igrao kad mu se igra. valensija i njukasl i to je to... ali nije bas da je otisao u kinu ili arabiju, ostao je negde na sceni to jest blizu nje. sa njukaslom ima polufinale kupa uefa cini mi se, skoro ni kriv ni duzan

Zemo glamoc

pre 4 godine

@ ne znam zbog čega misliš da je jović bio najbolji centarfor evrope.
Običan mit, dečko je imao ok sezonu u ajntrahtu, ništa više.
U ostalih 17 klubova bilo je još 6 igrača koji su dali više ili podjednako golova kao i on.
Otprilike dao je isti broj golova kao i andrej kramarić koji je tek četvrti napadač u hrvata.
Dakle ništa posebno...

Gong

pre 4 godine

Kaka je u Realu na 85 utakmica, sa u proseku manjom minutažom, imao ukupno 61 gol i asistenciju (29+32), a na terenu je uglavnom pravio razliku. Samo se zbog povreda, zbog kojih nije doprineo više, može pomisliti da je promašaj.

Odmah da se nadovežem, zbog povreda se ugasila zvezda u kojoj su videli Zidanovog naslednika - Joan Gurkuf.

Big_black

pre 4 godine

"Davor Suker. Od najboljega nogometasa u povijesti u hrvatskim mitovima do vodonose u Realu i Arsenalu. Doista veliki sunovrat."
(Pijani zlotvor, 28. mart 2020 12:43)

Mole se navijači reprezentacije koja nikad nije vidjela Europsko nogometno prvenstvo a u službenim filmovima o posljednjem svjetskom nogometnom prvenstvu se niti ne spominje, da ne spominju Zlatnu kopačku sa Svjetskog prvenstva '98 u kontekstu ovakvih članaka jer samo ispadaju smiješni. Hvala na razumijevanju.

stoka17

pre 4 godine

Patrik Klajvert.Cela vrhunska karijera mu staje do 27.godine! Ajaks,Barselona,
reprezentacija Holandije a onda tezak sunovrat u vidu neigranja ili vrlo retkih i slabih igara u Njukaslu,pa Valensiji,PSV-u i Lilu i kraj karijere.Da li ste znali da je zavrsio vec u 32.godini?! Verujem da mi stariji imamo utisak kao da je bio 20 godina najvecoj fudbalskoj sceni.
(AK-47, 28. mart 2020 12:04)

Da, toliko je rano eksplodirao i ugasio se da Ruda Van Nistelroja (koji je bio late boomer) mnogi smatraju njegovim nasljednikom u iducoj generaciji igraca, a ustvari su u dan isto stari.

Moji prijedlozi su Drenthe, Denilson, pa čak i Ronaldinho, Mangala, Couthino, Mendieta

Stari

pre 4 godine

Goran Drulic, Perica Ognjenovic, Zoran Ciric, itd.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zambezi, 28. mart 2020 12:16)
Zoran Ćirić kažeš.....?

joejoe

pre 4 godine

Radamel Falkao je pravi primer kako može da se zaboravi fudbal. Po meni je on bio od world class do najsmesnijeg fudbalera. U Engleskoj je izgledalo kao da je on frizer koji je slučajno upao na Mancesterove i Celzijeve tekme. i pojma nema šta treba da radi.

Ivan

pre 4 godine

Moram da primetim da je mnogo je slicnosti u slucaju Kezmana i Jovica. I jedan i drugi prelaze u klubove sa ogromnim ocekivanjima nakon sezone u svojim klubovima u kojima su bili medju najboljim napadacima u Evropi. Kezman je u Celsiju imao vrlo slucnu sezonu kao sto Jovic ima trenutno u Realu. Odgovor zbog cega je to tako je vrlo jednostavan. Njihovi prethodni klubovi su igrali u potpuno drugacijem sistemu, i ceo tim je radio za njih, dok to nije bio slucaj u Realu i Celsiju.

the shining

pre 4 godine

Tih godina i počelo je ovo ludilo sa tranferima i nenormalnim platama igrača.Gledamo sad u 2 finansijsko jake zemlje(Španija i Italija) imamo kolaps zdravstva a milijarde su obrnuli na tranfere i plate igrača...Valjda će biti nekog restarta...

Johan

pre 4 godine

Pustite vi brata Kezmana, mozete da mastate o tome gde je radio i zaradjivao (Ajndhoven, London, Madrid, Istanbul, Pariz, Piter, Hongkong, Minsk), covek igrao i uzivao. Zauvek nam ostaju ulica koja je dobila njegovo ime, i nezaboravni golovi na protiv komsinice! A vi pricajte o karijeri... Pozdrav iz Zemuna

dupli_kantar

pre 4 godine

Patrik Klajvert.Cela vrhunska karijera mu staje do 27.godine! Ajaks,Barselona,
reprezentacija Holandije a onda tezak sunovrat u vidu neigranja ili vrlo retkih i slabih igara u Njukaslu,pa Valensiji,PSV-u i Lilu i kraj karijere.Da li ste znali da je zavrsio vec u 32.godini?! Verujem da mi stariji imamo utisak kao da je bio 20 godina najvecoj fudbalskoj sceni.
(AK-47, 28. mart 2020 12:04)

Mislim da si propustio jedan veliki klub u njegovoj karijeri. Pre Barse, a posle Ajaxa, Klajvert je igrao za Milan.

AK-47

pre 4 godine

Patrik Klajvert.Cela vrhunska karijera mu staje do 27.godine! Ajaks,Barselona,
reprezentacija Holandije a onda tezak sunovrat u vidu neigranja ili vrlo retkih i slabih igara u Njukaslu,pa Valensiji,PSV-u i Lilu i kraj karijere.Da li ste znali da je zavrsio vec u 32.godini?! Verujem da mi stariji imamo utisak kao da je bio 20 godina najvecoj fudbalskoj sceni.

Stefan012

pre 4 godine

Kaka i Tores nisu za ovu listu. Ne brukajte se, postoje mnogi drugi. Ja se secam Gurkufa u Lionu, Arde Turana u Barsi, Robinha u Sitiju i Endija Kerola u Liverpulu. :)

kliss

pre 4 godine

Tores svakako nije ispunio očekivanja u Čelsiju ali daleko od toga da je bio promašaj. Odigrao je veoma bitnu ulogu u osvajanju Lige Šampiona 2012., a pogotovo u osvajanju Lige Evrope sledeće godine. Njega su povrede i igranje u rovitom stanju u Liverpulu skupo koštale.

Freddy

pre 4 godine

Andre Sirle - od junaka i jednog od predvodnika nemackog trijumfa na SP 2014. i clana Celzija do trenutno igraca Spartaka iz Moskve,sa jedva 29 godina.Vrlo brzo se ugasio i nestao sa najvece scene.

Freddy

pre 4 godine

Andre Sirle - od junaka i jednog od predvodnika nemackog trijumfa na SP 2014. i clana Celzija do trenutno igraca Spartaka iz Moskve,sa jedva 29 godina.Vrlo brzo se ugasio i nestao sa najvece scene.

Stefan012

pre 4 godine

Kaka i Tores nisu za ovu listu. Ne brukajte se, postoje mnogi drugi. Ja se secam Gurkufa u Lionu, Arde Turana u Barsi, Robinha u Sitiju i Endija Kerola u Liverpulu. :)

AK-47

pre 4 godine

Patrik Klajvert.Cela vrhunska karijera mu staje do 27.godine! Ajaks,Barselona,
reprezentacija Holandije a onda tezak sunovrat u vidu neigranja ili vrlo retkih i slabih igara u Njukaslu,pa Valensiji,PSV-u i Lilu i kraj karijere.Da li ste znali da je zavrsio vec u 32.godini?! Verujem da mi stariji imamo utisak kao da je bio 20 godina najvecoj fudbalskoj sceni.

the shining

pre 4 godine

Tih godina i počelo je ovo ludilo sa tranferima i nenormalnim platama igrača.Gledamo sad u 2 finansijsko jake zemlje(Španija i Italija) imamo kolaps zdravstva a milijarde su obrnuli na tranfere i plate igrača...Valjda će biti nekog restarta...

Johan

pre 4 godine

Pustite vi brata Kezmana, mozete da mastate o tome gde je radio i zaradjivao (Ajndhoven, London, Madrid, Istanbul, Pariz, Piter, Hongkong, Minsk), covek igrao i uzivao. Zauvek nam ostaju ulica koja je dobila njegovo ime, i nezaboravni golovi na protiv komsinice! A vi pricajte o karijeri... Pozdrav iz Zemuna

dupli_kantar

pre 4 godine

Patrik Klajvert.Cela vrhunska karijera mu staje do 27.godine! Ajaks,Barselona,
reprezentacija Holandije a onda tezak sunovrat u vidu neigranja ili vrlo retkih i slabih igara u Njukaslu,pa Valensiji,PSV-u i Lilu i kraj karijere.Da li ste znali da je zavrsio vec u 32.godini?! Verujem da mi stariji imamo utisak kao da je bio 20 godina najvecoj fudbalskoj sceni.
(AK-47, 28. mart 2020 12:04)

Mislim da si propustio jedan veliki klub u njegovoj karijeri. Pre Barse, a posle Ajaxa, Klajvert je igrao za Milan.

joejoe

pre 4 godine

Radamel Falkao je pravi primer kako može da se zaboravi fudbal. Po meni je on bio od world class do najsmesnijeg fudbalera. U Engleskoj je izgledalo kao da je on frizer koji je slučajno upao na Mancesterove i Celzijeve tekme. i pojma nema šta treba da radi.

stoka17

pre 4 godine

Patrik Klajvert.Cela vrhunska karijera mu staje do 27.godine! Ajaks,Barselona,
reprezentacija Holandije a onda tezak sunovrat u vidu neigranja ili vrlo retkih i slabih igara u Njukaslu,pa Valensiji,PSV-u i Lilu i kraj karijere.Da li ste znali da je zavrsio vec u 32.godini?! Verujem da mi stariji imamo utisak kao da je bio 20 godina najvecoj fudbalskoj sceni.
(AK-47, 28. mart 2020 12:04)

Da, toliko je rano eksplodirao i ugasio se da Ruda Van Nistelroja (koji je bio late boomer) mnogi smatraju njegovim nasljednikom u iducoj generaciji igraca, a ustvari su u dan isto stari.

Moji prijedlozi su Drenthe, Denilson, pa čak i Ronaldinho, Mangala, Couthino, Mendieta

Gong

pre 4 godine

Kaka je u Realu na 85 utakmica, sa u proseku manjom minutažom, imao ukupno 61 gol i asistenciju (29+32), a na terenu je uglavnom pravio razliku. Samo se zbog povreda, zbog kojih nije doprineo više, može pomisliti da je promašaj.

Odmah da se nadovežem, zbog povreda se ugasila zvezda u kojoj su videli Zidanovog naslednika - Joan Gurkuf.

kliss

pre 4 godine

Tores svakako nije ispunio očekivanja u Čelsiju ali daleko od toga da je bio promašaj. Odigrao je veoma bitnu ulogu u osvajanju Lige Šampiona 2012., a pogotovo u osvajanju Lige Evrope sledeće godine. Njega su povrede i igranje u rovitom stanju u Liverpulu skupo koštale.

Ivan

pre 4 godine

Moram da primetim da je mnogo je slicnosti u slucaju Kezmana i Jovica. I jedan i drugi prelaze u klubove sa ogromnim ocekivanjima nakon sezone u svojim klubovima u kojima su bili medju najboljim napadacima u Evropi. Kezman je u Celsiju imao vrlo slucnu sezonu kao sto Jovic ima trenutno u Realu. Odgovor zbog cega je to tako je vrlo jednostavan. Njihovi prethodni klubovi su igrali u potpuno drugacijem sistemu, i ceo tim je radio za njih, dok to nije bio slucaj u Realu i Celsiju.

Ivan Bg

pre 4 godine

Nebitno je sto sam navijac Partizana i sto sam Kezmana obozavao oduvek, ali malo cu da ga branim. Bio je car u PSV-u, onda je otisao u Celsi. Odmah su otisli na turneju u Ameriku, igrao je svaku i natrpao se golova. I onda ono sto mu je odredilo sudbinu, dobije crveni jer je skocio u odbranu saigraca, FA ga kazni sa utakmica kao da je ubio nekog u Engleskoj, a ne tuca na pripremnoj utakmici, Murinjo dovede Drogbu, i aj cao.
Ali njegova uloga protiv Barse, kad je ostavljao igrace jedan na jedan sa golmanima... Bas sam ga voleo.

Ser Kokeza od FSS-a

pre 4 godine

Kaki i Toresu ovde nije mesto. Umesto njih su tu trebali da se nađu Robinjo i Falkao, momci koji su mogli mnogo a na kraju od njih ne beše ništa.

Simons

pre 4 godine

Nije baš isto kao ovi slučajevi ali meni je žao Gereta Bejla, čovek je u totenhemu bio zverina, sećam se radio je šta hoće na terenu, onda je u Realu i dalje odlično igrao ali je polako padala igra iz sezone u sezonu i povede su ga srozale. Imao je onaj bljesak u finalu lš pre 2 godine ali ništa više. Potencijala da bude na nivou Ronalda i Mesija je imao ali eto... A uskoro će ovoj listi moći i Azar da se doda

PG

pre 4 godine

Moram da primetim da je mnogo je slicnosti u slucaju Kezmana i Jovica.
Ivan

Sta ti poredis?!?
Kezman je u Holandiju otisao kao prvi strelac nase lige, a igrajuci za PSV je u cetiri sezone tri puta bio najbolji strelac lige(2001,03 i 04). U sezoni 2002/3 je na 33 utakmice dao 35 golova i bio srebrna kopacka evrope iza Roja Makaja. Stranac je sa najvise golova u Holandiji, ispred recimo Ronalda i Romaria iz PSVa, ili Litmanena i Ibrahimovica iz Ajaxa...
I ti ga poredis sa ovom starletom Jovicem koji je imao jednu dobru sezonu?!?
Ti si klasican nemac pojma...ili navijas za Zvezdu.
A verovatno je i jedno i drugo.

neutralni felsh

pre 4 godine

Patrik Klajvert.Cela vrhunska karijera mu staje do 27.godine! Ajaks,Barselona,
reprezentacija Holandije a onda tezak sunovrat u vidu neigranja ili vrlo retkih i slabih igara u Njukaslu,pa Valensiji,PSV-u i Lilu i kraj karijere.Da li ste znali da je zavrsio vec u 32.godini?! Verujem da mi stariji imamo utisak kao da je bio 20 godina najvecoj fudbalskoj sceni.
(AK-47, 28. mart 2020 12:04)


u pravu si, ali klajvert je majstor, taj je sebe otplatio u ajaxu i barsi. posle je igrao kad mu se igra. valensija i njukasl i to je to... ali nije bas da je otisao u kinu ili arabiju, ostao je negde na sceni to jest blizu nje. sa njukaslom ima polufinale kupa uefa cini mi se, skoro ni kriv ni duzan

Stari

pre 4 godine

Goran Drulic, Perica Ognjenovic, Zoran Ciric, itd.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zambezi, 28. mart 2020 12:16)
Zoran Ćirić kažeš.....?

Boka

pre 4 godine

Gregorz Bronovicki! Jeste da nisu velike pare ali zali Boze i 20 centi koje je Zvezda morala da mu plati!
(Pierre, 28. mart 2020 13:57)

Ja mislim da su mu prosle godine isplatili zadnju ratu, Falkao bi dosad otplatili

35 sekundi pa crveni

pre 4 godine

Pustite vi brata Kezmana, mozete da mastate o tome gde je radio i zaradjivao (Ajndhoven, London, Madrid, Istanbul, Pariz, Piter, Hongkong, Minsk), covek igrao i uzivao. Zauvek nam ostaju ulica koja je dobila njegovo ime, i nezaboravni golovi na protiv komsinice! A vi pricajte o karijeri... Pozdrav iz Zemuna
(Johan, 28. mart 2020 12:15)

Jel stigao Filipsov semafor od Kezmanovog transfera?

Zemo glamoc

pre 4 godine

@ ne znam zbog čega misliš da je jović bio najbolji centarfor evrope.
Običan mit, dečko je imao ok sezonu u ajntrahtu, ništa više.
U ostalih 17 klubova bilo je još 6 igrača koji su dali više ili podjednako golova kao i on.
Otprilike dao je isti broj golova kao i andrej kramarić koji je tek četvrti napadač u hrvata.
Dakle ništa posebno...

Big_blue

pre 4 godine

Mole se navijači reprezentacije koja nikad nije vidjela Europsko nogometno prvenstvo a u službenim filmovima o posljednjem svjetskom nogometnom prvenstvu se niti ne spominje, da ne spominju Zlatnu kopačku sa Svjetskog prvenstva '98 u kontekstu ovakvih članaka jer samo ispadaju smiješni. Hvala na razumijevanju.
(Big_black, 28. mart 2020 13:30)

Mole se navijaci iz zemlje glinenih golubova koja nikada nista u fudbalu osvojila a u raspravama o fudbalskim nacijama sa trofejima na bilo kojoj listi se nikad ni ne spominje da ne spominju naciju koja ima 4 fudbalska trofeja koja su za naciju glinenih golubova nezamislivi jer ispadaju smesni.Razumemo da im je spanska Marka juce dodatno nabila komplekse stavljenjem Zvezde na 3.mesto svih vremena ali to znaci da treba ovde da prosipaju zuc.Kuci svojoj.Hvala na razumevanju!

Besni Klitoris

pre 4 godine

@Meni npr. nikad nece biti jasni transferi Kalida Bularuza u Celsi i Tomasa Gravesena u Real Madrid?!

Bularuz je makar u LŠ na nekoj tekmi sa Barsom izmasakrirao Ronaldinja da se ovaj nije video na terenu niti je znao šta ga pre boli ;).
Gravesen je već druga priča, dosta masakriranja protivničkih igrača, ali zato dosta žutih i crvenih, a da pritom nije imao jedan kršten pas...

Big_black

pre 4 godine

"Davor Suker. Od najboljega nogometasa u povijesti u hrvatskim mitovima do vodonose u Realu i Arsenalu. Doista veliki sunovrat."
(Pijani zlotvor, 28. mart 2020 12:43)

Mole se navijači reprezentacije koja nikad nije vidjela Europsko nogometno prvenstvo a u službenim filmovima o posljednjem svjetskom nogometnom prvenstvu se niti ne spominje, da ne spominju Zlatnu kopačku sa Svjetskog prvenstva '98 u kontekstu ovakvih članaka jer samo ispadaju smiješni. Hvala na razumijevanju.

Big_blue

pre 4 godine

Mole se navijači da izraz "fudbalska nacija" upotrebljavaju za zemlje koje su bar u prvih 20 na FIFA top ljestvici a ne da za njihovo sudjelovanje na turnirima (barem onima na koje se eventualno svakih 10 godina kvalificiraju) znaju samo rodbina i bliži krug prijatelja.
Također se mole da se prilikom spominjanja "trofeja" drže seniorske konkurencije te država koje zaista i postoje. Ovako ispadaju neozbiljni. Nije da im je to s obzirom na rezultate njihove reprezentacije nepoznat pojam :-).
(Big_black, 28. mart 2020 15:13)

Mole se navijaci zemlje glinenih golubova da nauce neke osnovne fudbalske stvari.FIFA lista je samo jedna statisticka lista,koja cesto ni ne odgovara realnosti.Na toj FIFA listi ne tako davno jedna SAD je bila 4.na svetu dok je recimo Italija bila 25.Da li to znaci da su SAD mnogo veca fudbalska zemlja od Italije? Za logiku zemlje glinenih golubova kakva je Hrvatska verovatno jeste,ali ima vremena da nauci da se velicina fudbalske zemlje meri pre svega po tome kakav je trag na listi titula ostavila.Kada zemlja glinenih golubova za pocetak osvoji makar i neki juniorski trofej moci ce ponesto o tome da raspravlja.Do tada joj ostaje da njeni frustrirani predstavici ispoljavaju komplekse na sajtovima fudbalske zemlje koja ima 2 seniorska i 2 juniorska trofeja.Za zemlju glinenih golubova nedostiznih za narednih 1000 godina.U suprotnom ispadaju neozbiljni sto im nije strano jer su dva slucajna penala proglasili vrednijim od 5 brazilskih titula :-)

vlada

pre 4 godine

salkeov kevin kuranji, bajernov podolski, realov drente, eto iz barse, dzekson iz porta i atletka, hulk iz porta, dem ba ba iz celsija... brdo igraca ima koji su negde zasijali i posle nestali

Mihajlo

pre 4 godine

@zeno glamoc Jović je Fortuni dao 5 a ne četiri gola! Kao drugo, Luka je u Ligi Evrope dao deset golova za Ajntraht, i doveo ih u polufinale, gde su na penale porazeni od Čelzija. U oba meča je bio strelac protiv plavaca, dao je gol Interu na Meaci za pobedu 1:0.. Mnogo faktora je uticalo da kao jedan od najboljih mladih špiceva evrope završi u Real Madridu!

Zemo glamoc

pre 4 godine

Joviću se desila fortuna iz dizeldorfa, dan kad sve što sutnes ulazi u gol, uvalio je 4 i malo se izdvojio.
Na kraju je na prvom mestu bio levandovski sa 22, zatim alkaser sa 18, pa tek onda weghorst, hawertz, jović, kramarić, reis i ostali...

Nije loše ali ipak ne toliko koliko su ga pojedini hvalili.

Ipak, svaka čast mašineriji, od toliko grla u kipru, grčkoj, fiorentini i benfici moralo je jednom i upaliti.

Ipak, transfer iznenađenja veka je pojava laneta jovanovića u liverpulu.

Big_black

pre 4 godine

"Mole se navijaci iz zemlje glinenih golubova koja nikada nista u fudbalu osvojila a u raspravama o fudbalskim nacijama sa trofejima na bilo kojoj listi se nikad ni ne spominje da ne spominju naciju koja ima 4 fudbalska trofeja koja su za naciju glinenih golubova nezamislivi jer ispadaju smesni."
(Big_blue, 28. mart 2020 14:32)

Mole se navijači da izraz "fudbalska nacija" upotrebljavaju za zemlje koje su bar u prvih 20 na FIFA top ljestvici a ne da za njihovo sudjelovanje na turnirima (barem onima na koje se eventualno svakih 10 godina kvalificiraju) znaju samo rodbina i bliži krug prijatelja.
Također se mole da se prilikom spominjanja "trofeja" drže seniorske konkurencije te država koje zaista i postoje. Ovako ispadaju neozbiljni. Nije da im je to s obzirom na rezultate njihove reprezentacije nepoznat pojam :-).

Zemo teslic

pre 4 godine

Ipak, transfer iznenađenja veka je pojava laneta jovanovića u liverpulu.
(Zemo glamoc, 28. mart 2020 15:50)

Transfer iznenadjenja veka je Dzeko u Sitiju.

Big_blue

pre 4 godine

(Big_black, 28. mart 2020 16:32)

Mole se navijaci zemlje glinenih golubova da pokazu bilo koji trag u vidu trofeja bilo reprezentacije bilo kluba u takmicenjima po ingerencijom FIFA ili UEFA da bi dokazali da uopste postoje i da nisu nivo Andore, San Marina i Tuvalua koji takodje nemaju nista osvojeno :-)

ikant82@yahoo.com

pre 3 godine

Veron je umeo da bude na jednoj utakmici vezni igrač takav kakav se nikad nije rodio, da se otvori, da uzme da iznese loptu, da je predaje na prvu bez greške, sve pravovremeno, pasovi u prostor, duge lopte, centaršutevi, slobodni udarci, golovi iz daljine...
Onda dođe sledeća utakmica, kreće brodolom kod prvog pogrešnog pasa, pa sve do kraja utakmice, sve gore i gore. Loptu protivnicima u noge daje, ne može na metar svog igrača da pogodi dodavanjem, neke netačne i kratke lopte u rikverc, protivničke napadače spaja sa svojim golom... Tako onda na pola sezone kad ga krene loše, sve gori i gori do kraja.
O tome da ne može da dobije ni jedan jedini duel ni na zemlji, ni u vazduhu, čak i kad mu je dan, o tome ne treba trošiti reči. Što je sve zaista čudno za čoveka, koji uopšte nije krhke konstitucije (visok 186 cm i težak 8o kilograma) tj. da je potpuno nemoćan u duelima, pogotovu vazdušnim. Ne postoji živ čovek, koji je Verona uspeo da natera da skoči i udari loptu glavom. Sve kad se sumira, kad mu je loš dan, bolje je imati igrača manje i niko da ne igra, nego on da igra, kada mu je dan, onda jedan od 5 najboljih veznih igrača svih vremena.
Inače, otac mu je legedna fudbala u Argentini, te verujem da mu je on dosta pomogao gurajući ga (iako je bio nesporan talenat), ali to ga je načinilo nekompletnim igračem u navedenim aspektima. Jednostavno te segmente nikad nije želeo da unapredi, da jeste, danas bi ga se sećali kao jednog od najboljih svih vremena na centralnom veznom.

mr.wolf

pre 4 godine

I kako to da Zvezda ima promasaje a ? Nemoguce kupiti igraca od 1m a in nista ne pokaze....
Kazu Van la Para promasaj, onaj bek... pa ? Ko ima malo mozga shvatice da je transfer promasaj sasvim normalna stvar u fudbalu, i desava se svima. I to skoro na nivou SVAKOG prelaznog roka...
E Milojevicu, pravice te Zvezdasi od blata.... ali ne, ti uporno igras "ruzno", "defanzivno" i ulazis u LS.... a tamo, ma tamo si trebao da napadnes Bajern, Totenhem.... kao sto je Atletiko napao Liverpul....

Big_black

pre 4 godine

"Za logiku zemlje glinenih golubova kakva je Hrvatska verovatno jeste,ali ima vremena da nauci da se velicina fudbalske zemlje meri pre svega po tome kakav je trag na listi titula ostavila."
(Big_blue, 28. mart 2020 15:29)

Mole se navijači kojima je logika strani pojam da pokažu točno kakav je trag reprezentacija Srbije na toj listi ostavila ikad. Isto tako se mole ti isti navijači da pokažu bilo koju relevantnu seniorsku nogometnu listu po vlastitom izboru gdje je reprezentacija Srbije makar blizu reprezentaciji Hrvatske.
Također se mole navijači koji gledaju ostavljanje tragova da pronađu makar nešto približno slično Zlatnoj kopački '98 i Zlatnoj lopti '18 (medalje da ne spominjemo, to možete samo sanjati) kako bismo barem znali da je reprezentacija Srbije uopće učestvovala. Znači, moli se bilo kakav trag bilo kojeg seniorskog nogometnog natjecanja pod ingerencijom FIFA-e i/ili UEFA-e kako bi se znalo da seniorska nogometna reprezentacija Srbije uopće postoji :-). Hvala.

Big_blue

pre 3 godine

(Big_black, 28. mart 2020 18:03)

Moze. Srbija je zvanicno u top 15 na FIFA vecnoj listi ucesnika SP.FIFA Srbiju smatra naslednikom Jugoslavije cisto da ti dosoli na muku. Ali se ne moze pronaci trag Hrvatske medju trofejnim nacijama. Logicno, jer je nacija glinenih golubova :-)

vlada

pre 3 godine

imamo mi nasih jos poput markovica iz partizana, simona vukcevica, pa i stevana jovetica, a zvezdini su sigurno dejan milovanovic, zigic, nenad kovacevic, vosini krasic i lane jovanovic. Ovih stranih ima robinjo, floran maluda, nikolas bendtner, govani, nuri sahin

Zemo glamoč

pre 3 godine

Ipak mislim da je to zečević, nije fudbaler ali je uspio prodati rnica i lolu smiljanica. Nebitno kome.
I to lolu dva puta.

Bocko

pre 4 godine

Mi stariji zvezdasi pamtimo Radeta Savica, koji je dosao iz Sarajeva kod nas kao prvi strelac lige, a nije u Zvezdi odigrao nista i dao isto toliko golova. I naravno Miralema Zjaju za koga je licno Dzaja garantovao da ce biti veliki igrac, a zamalo da nas tada UEFA izbaci iz Evrope.

Big_blue

pre 3 godine

Hahahahaha, važno je sudjelovati :-))))). Majstore, a što je pisalo na dresu tim igračima na svjetskim prvenstvima prije '91, jel' pisalo Srbija :-) ? Jel' onda i Zlatna kopačka Joška Skoblara iz '71. isto pripada Srbiji :-)))) ?
Iako, moram priznati da mi je ova diskusija osim zabavna, bila i vrlo korisna. Evo recimo, pojma nisam imao da postoji FIFA lista 100 najboljih igrača svjetskih prvenstava. Na njoj naravno nema niti jednog igrača Srbije (ni Jugoslavije kad smo kod toga) ali gle čuda; Davor Šuker je na listi.
Kako sad to, pa vi ste toliko puta "učestvovali" :-))))) ?
(Big_black, 28. mart 2020 18:49)

Znamo mi dobro da ti je zabavno. Posto nikakve uspeh nemas, zabava ti je prosipanje zuci. Da pisalo je Jugoslavija ali pitaj FIFU zasto te uspehe nastavlja pod Srbija. Verovatno zato sto vam nisu poverovali u mitove kako ste veci od Brazila :-)))))

Big_blue

pre 3 godine

(Big_black, 28. mart 2020 21:43)

Tebe jedan Luka Jovic boli,to sve govori.Smesan si bre.Setaj,mitove na svojim portalima.Smorio si i Boga i narod,znamo da te boli cinjenica da nikada nista necete osvojiti.

Pera85

pre 3 godine

"Za logiku zemlje glinenih golubova kakva je Hrvatska verovatno jeste,ali ima vremena da nauci da se velicina fudbalske zemlje meri pre svega po tome kakav je trag na listi titula ostavila."
(Big_blue, 28. mart 2020 15:29)
Prijatelju, da pricamo o kosarci ili odbojci, pa i u vaterpolu smo bolji. Ali u fudbalu nas, na zalost, siju i to prilicno. Kao i u rukometu.
Ljudi imaju Modrica (gomilu LS sa realom, zlatna lopta), imaju Mandzukica (finale LS), nesrecni Lovren uze LS, imaju puno igraca u jakim timovima (i Kovacic igra u Celsiju), reprezentacija druga na SP. Tako je kako je.
Plus, reci za spaniju da nisu fudbalska nacija, a kosarkaski el klasiko se igra u 3 popodne jer je bitnija segunda. Kao da kazes da Litvanija nije kosarkaska nacija jer je jedva uzela 1 zlato. Ili bilo koja juznoamericka drzava (gde manje-vise samo fudbal i postoji).
Malo realnosti samo

Big_blue

pre 3 godine

Žuč ? Oprosti, ali što sam ja krivo rekao ? Ja sam samo pitao da argumentiraš ovo svoje "fudbalska nacija". Ako je država koja ima seniorsko FIFA srebro i broncu, Zlatnu kopačku '98, Zlatnu loptu '18, igrača u prvih 11 Eura '08 (između ostalog) prema tvojim riječima "nacija glinenih golubova", pa hajde onda pokaži te seniorske trofeje na tim natjecanjima igrača kojima na dresu piše "Srbija". Daj link na finale Mundijala gdje svira "Bože pravde" pred cca 3 milijarde gledatelja u cijelom svijetu. Daj link gdje Kolarov diže trofej najboljeg igrača Mundijala a Mitrović trofej najboljeg strijelca, daj link na bilo koju relevantnu ljestvicu uspješnosti na seniorskim FIFA/UEFA turnirima, daj barem link na neko izvlačenje skupina za kvalifikacije za seniorski EURO/FIFA turnir gdje je Srbija u boljem šeširu od "nacije glinenih golubova". Da vidimo tu fudbalsku naciju. Ili ne možeš ?
(Big_black, 28. mart 2020 20:12)

Argumentovao sam ti.Fudbalska nacija nije samo reprezentacija.Evo ti primer Spanija.Spanija ne bi bila do pre 10 godina ni upola fudbalska nacija da se gledala samo reprezentacija.Ona je pre svega to bila zbog Reala i Barselone.Dakle fudbalska nacija je fudbal sveukupno.A ti te bajke o 3 milijarde gledalaca,himnama i ostalim forama mozes kuci svojoj.Da si toliko ubedjen u velicinu svog fudbala nikada ne bi ovde dolazio da se nekome dokazujes.Razmisli zasto dolazis i zasto se upinjes da dokazes ono sto nisi a nama osporis ono sto jesmo :-)

Big_black

pre 3 godine

"Mole se navijaci zemlje glinenih golubova da pokazu bilo koji trag u vidu trofeja bilo reprezentacije bilo kluba u takmicenjima po ingerencijom FIFA ili UEFA da bi dokazali da uopste postoje i da nisu nivo Andore, San Marina i Tuvalua koji takodje nemaju nista osvojeno :-)"
(Big_blue, 28. mart 2020 16:51)

Mole se navijači reprezentacija koje očito ne postoje kad im je nemoguće pronaći bilo kakav trag sudjelovanja na seniorskim UEFA/FIFA turnirima da pažljivije čitaju :-). Ja sam ovdje spomenuo dva individualna trofeja a to su Zlatna kopačka '98 i Zlatna lopta '18. To su trofeji koje su osvojili igrači koji su igrali za reprezentaciju Hrvatske.
Dakle, da ponovim pitanje: možeš li pronaći bilo kakav trag, individualni ili ekipni, titulu, medalju pa makar i pohvalnicu razrednika koji su osvojili na reprezentativnom turniru (FIFA svjetsko/UEFA europsko) igrači seniorske reprezentacije Srbije ?

Big_black

pre 3 godine

"Moze. Srbija je zvanicno u top 15 na FIFA vecnoj listi ucesnika SP.FIFA Srbiju smatra naslednikom Jugoslavije cisto da ti dosoli na muku. Ali se ne moze pronaci trag Hrvatske medju trofejnim nacijama. Logicno, jer je nacija glinenih golubova :-)"
(Big_blue, 28. mart 2020 18:21)

Hahahahaha, važno je sudjelovati :-))))). Majstore, a što je pisalo na dresu tim igračima na svjetskim prvenstvima prije '91, jel' pisalo Srbija :-) ? Jel' onda i Zlatna kopačka Joška Skoblara iz '71. isto pripada Srbiji :-)))) ?
Iako, moram priznati da mi je ova diskusija osim zabavna, bila i vrlo korisna. Evo recimo, pojma nisam imao da postoji FIFA lista 100 najboljih igrača svjetskih prvenstava. Na njoj naravno nema niti jednog igrača Srbije (ni Jugoslavije kad smo kod toga) ali gle čuda; Davor Šuker je na listi.
Kako sad to, pa vi ste toliko puta "učestvovali" :-))))) ?

korazumeshvatice

pre 3 godine

(Big_blue, 28. mart 2020 18:21)

Hahahahaha, važno je sudjelovati :-))))). Majstore, a što je pisalo na dresu tim igračima na svjetskim prvenstvima prije '91, jel' pisalo Srbija :-) ? Jel' onda i Zlatna kopačka Joška Skoblara iz '71. isto pripada Srbiji :-)))) ?
Iako, moram priznati da mi je ova diskusija osim zabavna, bila i vrlo korisna. Evo recimo, pojma nisam imao da postoji FIFA lista 100 najboljih igrača svjetskih prvenstava. Na njoj naravno nema niti jednog igrača Srbije (ni Jugoslavije kad smo kod toga) ali gle čuda; Davor Šuker je na listi.
Kako sad to, pa vi ste toliko puta "učestvovali" :-))))) ?
(Big_black, 28. mart 2020 18:49)

Jel ste vi u Kraljevinu SHS usli u AVNOJevskim granicama? Pa zasto ste onda u tim granicama izasli iz Jugoslavije. Sta je pisalo na granicama?

Big_black

pre 3 godine

"Jel ste vi u Kraljevinu SHS usli u AVNOJevskim granicama? Pa zasto ste onda u tim granicama izasli iz Jugoslavije. Sta je pisalo na granicama?"
(korazumeshvatice, 28. mart 2020 19:04)

Oprosti, a to ima točno veze s federacijom 6 republika kakve ?

Big_black

pre 3 godine

"Znamo mi dobro da ti je zabavno. Posto nikakve uspeh nemas, zabava ti je prosipanje zuci."
(Big_blue, 28. mart 2020 19:08)

Žuč ? Oprosti, ali što sam ja krivo rekao ? Ja sam samo pitao da argumentiraš ovo svoje "fudbalska nacija". Ako je država koja ima seniorsko FIFA srebro i broncu, Zlatnu kopačku '98, Zlatnu loptu '18, igrača u prvih 11 Eura '08 (između ostalog) prema tvojim riječima "nacija glinenih golubova", pa hajde onda pokaži te seniorske trofeje na tim natjecanjima igrača kojima na dresu piše "Srbija". Daj link na finale Mundijala gdje svira "Bože pravde" pred cca 3 milijarde gledatelja u cijelom svijetu. Daj link gdje Kolarov diže trofej najboljeg igrača Mundijala a Mitrović trofej najboljeg strijelca, daj link na bilo koju relevantnu ljestvicu uspješnosti na seniorskim FIFA/UEFA turnirima, daj barem link na neko izvlačenje skupina za kvalifikacije za seniorski EURO/FIFA turnir gdje je Srbija u boljem šeširu od "nacije glinenih golubova". Da vidimo tu fudbalsku naciju. Ili ne možeš ?

Big_black

pre 3 godine

"Argumentovao sam ti.Fudbalska nacija nije samo reprezentacija.Dakle fudbalska nacija je fudbal sveukupno.A ti te bajke o 3 milijarde gledalaca,himnama i ostalim forama mozes kuci svojoj.Da si toliko ubedjen u velicinu svog fudbala nikada ne bi ovde dolazio da se nekome dokazujes.Razmisli zasto dolazis i zasto se upinjes da dokazes ono sto nisi a nama osporis ono sto jesmo :-)"
(Big_blue, 28. mart 2020 20:49)

Oprosti, nisam znao da se ne razumijemo. Evo, da se ispravim; argument je nepobitna činjenica, stvarni događaj, nešto što je vrlo lako provjerljivo. Znači, sve ono što sam ja tebi naveo je argumentirano, podacima i linkovima.
Rečenica "mi smo fudbalska nacija a vi ste nacija glinenih golubova" nije argument, već tvoje mišljenje. I ja mogu napisati da bi Joshua u ringu od mene popio batine ali to nije argument, već moje mišljenje. I to moje mišljenje ima potpuno istu vrijednost kao i tvoje o "fudbalskoj naciji". Da li ti je jasna razlika između argumenta i mišljenja ?
Ja sam se uopće ne upinjem u ničemu, stvar je potpuno jasna što se argumenata tiče. Diskusija je krenula od nečijeg potcjenjivanja Šukera u Realu. Kad bi danas Luka Jović imao brojke najgore (zadnje) Šukerove sezone u Realu, vjerojatno bi bio nacionalni junak. Ali jbg., ništa od toga.
Kao uostalom i od bilo kakvih argumenata. Možda je zbilja najbolje ostaviti vas u mitovima o "fudbalskoj naciji"

Johan

pre 4 godine

Pustite vi brata Kezmana, mozete da mastate o tome gde je radio i zaradjivao (Ajndhoven, London, Madrid, Istanbul, Pariz, Piter, Hongkong, Minsk), covek igrao i uzivao. Zauvek nam ostaju ulica koja je dobila njegovo ime, i nezaboravni golovi na protiv komsinice! A vi pricajte o karijeri... Pozdrav iz Zemuna

Big_black

pre 4 godine

"Davor Suker. Od najboljega nogometasa u povijesti u hrvatskim mitovima do vodonose u Realu i Arsenalu. Doista veliki sunovrat."
(Pijani zlotvor, 28. mart 2020 12:43)

Mole se navijači reprezentacije koja nikad nije vidjela Europsko nogometno prvenstvo a u službenim filmovima o posljednjem svjetskom nogometnom prvenstvu se niti ne spominje, da ne spominju Zlatnu kopačku sa Svjetskog prvenstva '98 u kontekstu ovakvih članaka jer samo ispadaju smiješni. Hvala na razumijevanju.

Stefan012

pre 4 godine

Kaka i Tores nisu za ovu listu. Ne brukajte se, postoje mnogi drugi. Ja se secam Gurkufa u Lionu, Arde Turana u Barsi, Robinha u Sitiju i Endija Kerola u Liverpulu. :)

Big_black

pre 4 godine

"Mole se navijaci iz zemlje glinenih golubova koja nikada nista u fudbalu osvojila a u raspravama o fudbalskim nacijama sa trofejima na bilo kojoj listi se nikad ni ne spominje da ne spominju naciju koja ima 4 fudbalska trofeja koja su za naciju glinenih golubova nezamislivi jer ispadaju smesni."
(Big_blue, 28. mart 2020 14:32)

Mole se navijači da izraz "fudbalska nacija" upotrebljavaju za zemlje koje su bar u prvih 20 na FIFA top ljestvici a ne da za njihovo sudjelovanje na turnirima (barem onima na koje se eventualno svakih 10 godina kvalificiraju) znaju samo rodbina i bliži krug prijatelja.
Također se mole da se prilikom spominjanja "trofeja" drže seniorske konkurencije te država koje zaista i postoje. Ovako ispadaju neozbiljni. Nije da im je to s obzirom na rezultate njihove reprezentacije nepoznat pojam :-).

PG

pre 4 godine

Moram da primetim da je mnogo je slicnosti u slucaju Kezmana i Jovica.
Ivan

Sta ti poredis?!?
Kezman je u Holandiju otisao kao prvi strelac nase lige, a igrajuci za PSV je u cetiri sezone tri puta bio najbolji strelac lige(2001,03 i 04). U sezoni 2002/3 je na 33 utakmice dao 35 golova i bio srebrna kopacka evrope iza Roja Makaja. Stranac je sa najvise golova u Holandiji, ispred recimo Ronalda i Romaria iz PSVa, ili Litmanena i Ibrahimovica iz Ajaxa...
I ti ga poredis sa ovom starletom Jovicem koji je imao jednu dobru sezonu?!?
Ti si klasican nemac pojma...ili navijas za Zvezdu.
A verovatno je i jedno i drugo.

Zemo glamoc

pre 4 godine

@ ne znam zbog čega misliš da je jović bio najbolji centarfor evrope.
Običan mit, dečko je imao ok sezonu u ajntrahtu, ništa više.
U ostalih 17 klubova bilo je još 6 igrača koji su dali više ili podjednako golova kao i on.
Otprilike dao je isti broj golova kao i andrej kramarić koji je tek četvrti napadač u hrvata.
Dakle ništa posebno...

Ivan

pre 4 godine

Moram da primetim da je mnogo je slicnosti u slucaju Kezmana i Jovica. I jedan i drugi prelaze u klubove sa ogromnim ocekivanjima nakon sezone u svojim klubovima u kojima su bili medju najboljim napadacima u Evropi. Kezman je u Celsiju imao vrlo slucnu sezonu kao sto Jovic ima trenutno u Realu. Odgovor zbog cega je to tako je vrlo jednostavan. Njihovi prethodni klubovi su igrali u potpuno drugacijem sistemu, i ceo tim je radio za njih, dok to nije bio slucaj u Realu i Celsiju.

the shining

pre 4 godine

Tih godina i počelo je ovo ludilo sa tranferima i nenormalnim platama igrača.Gledamo sad u 2 finansijsko jake zemlje(Španija i Italija) imamo kolaps zdravstva a milijarde su obrnuli na tranfere i plate igrača...Valjda će biti nekog restarta...

35 sekundi pa crveni

pre 4 godine

Pustite vi brata Kezmana, mozete da mastate o tome gde je radio i zaradjivao (Ajndhoven, London, Madrid, Istanbul, Pariz, Piter, Hongkong, Minsk), covek igrao i uzivao. Zauvek nam ostaju ulica koja je dobila njegovo ime, i nezaboravni golovi na protiv komsinice! A vi pricajte o karijeri... Pozdrav iz Zemuna
(Johan, 28. mart 2020 12:15)

Jel stigao Filipsov semafor od Kezmanovog transfera?

Big_black

pre 4 godine

"Za logiku zemlje glinenih golubova kakva je Hrvatska verovatno jeste,ali ima vremena da nauci da se velicina fudbalske zemlje meri pre svega po tome kakav je trag na listi titula ostavila."
(Big_blue, 28. mart 2020 15:29)

Mole se navijači kojima je logika strani pojam da pokažu točno kakav je trag reprezentacija Srbije na toj listi ostavila ikad. Isto tako se mole ti isti navijači da pokažu bilo koju relevantnu seniorsku nogometnu listu po vlastitom izboru gdje je reprezentacija Srbije makar blizu reprezentaciji Hrvatske.
Također se mole navijači koji gledaju ostavljanje tragova da pronađu makar nešto približno slično Zlatnoj kopački '98 i Zlatnoj lopti '18 (medalje da ne spominjemo, to možete samo sanjati) kako bismo barem znali da je reprezentacija Srbije uopće učestvovala. Znači, moli se bilo kakav trag bilo kojeg seniorskog nogometnog natjecanja pod ingerencijom FIFA-e i/ili UEFA-e kako bi se znalo da seniorska nogometna reprezentacija Srbije uopće postoji :-). Hvala.

Big_blue

pre 4 godine

Mole se navijači reprezentacije koja nikad nije vidjela Europsko nogometno prvenstvo a u službenim filmovima o posljednjem svjetskom nogometnom prvenstvu se niti ne spominje, da ne spominju Zlatnu kopačku sa Svjetskog prvenstva '98 u kontekstu ovakvih članaka jer samo ispadaju smiješni. Hvala na razumijevanju.
(Big_black, 28. mart 2020 13:30)

Mole se navijaci iz zemlje glinenih golubova koja nikada nista u fudbalu osvojila a u raspravama o fudbalskim nacijama sa trofejima na bilo kojoj listi se nikad ni ne spominje da ne spominju naciju koja ima 4 fudbalska trofeja koja su za naciju glinenih golubova nezamislivi jer ispadaju smesni.Razumemo da im je spanska Marka juce dodatno nabila komplekse stavljenjem Zvezde na 3.mesto svih vremena ali to znaci da treba ovde da prosipaju zuc.Kuci svojoj.Hvala na razumevanju!

Big_blue

pre 4 godine

Mole se navijači da izraz "fudbalska nacija" upotrebljavaju za zemlje koje su bar u prvih 20 na FIFA top ljestvici a ne da za njihovo sudjelovanje na turnirima (barem onima na koje se eventualno svakih 10 godina kvalificiraju) znaju samo rodbina i bliži krug prijatelja.
Također se mole da se prilikom spominjanja "trofeja" drže seniorske konkurencije te država koje zaista i postoje. Ovako ispadaju neozbiljni. Nije da im je to s obzirom na rezultate njihove reprezentacije nepoznat pojam :-).
(Big_black, 28. mart 2020 15:13)

Mole se navijaci zemlje glinenih golubova da nauce neke osnovne fudbalske stvari.FIFA lista je samo jedna statisticka lista,koja cesto ni ne odgovara realnosti.Na toj FIFA listi ne tako davno jedna SAD je bila 4.na svetu dok je recimo Italija bila 25.Da li to znaci da su SAD mnogo veca fudbalska zemlja od Italije? Za logiku zemlje glinenih golubova kakva je Hrvatska verovatno jeste,ali ima vremena da nauci da se velicina fudbalske zemlje meri pre svega po tome kakav je trag na listi titula ostavila.Kada zemlja glinenih golubova za pocetak osvoji makar i neki juniorski trofej moci ce ponesto o tome da raspravlja.Do tada joj ostaje da njeni frustrirani predstavici ispoljavaju komplekse na sajtovima fudbalske zemlje koja ima 2 seniorska i 2 juniorska trofeja.Za zemlju glinenih golubova nedostiznih za narednih 1000 godina.U suprotnom ispadaju neozbiljni sto im nije strano jer su dva slucajna penala proglasili vrednijim od 5 brazilskih titula :-)

stoka17

pre 4 godine

Patrik Klajvert.Cela vrhunska karijera mu staje do 27.godine! Ajaks,Barselona,
reprezentacija Holandije a onda tezak sunovrat u vidu neigranja ili vrlo retkih i slabih igara u Njukaslu,pa Valensiji,PSV-u i Lilu i kraj karijere.Da li ste znali da je zavrsio vec u 32.godini?! Verujem da mi stariji imamo utisak kao da je bio 20 godina najvecoj fudbalskoj sceni.
(AK-47, 28. mart 2020 12:04)

Da, toliko je rano eksplodirao i ugasio se da Ruda Van Nistelroja (koji je bio late boomer) mnogi smatraju njegovim nasljednikom u iducoj generaciji igraca, a ustvari su u dan isto stari.

Moji prijedlozi su Drenthe, Denilson, pa čak i Ronaldinho, Mangala, Couthino, Mendieta

Simons

pre 4 godine

Nije baš isto kao ovi slučajevi ali meni je žao Gereta Bejla, čovek je u totenhemu bio zverina, sećam se radio je šta hoće na terenu, onda je u Realu i dalje odlično igrao ali je polako padala igra iz sezone u sezonu i povede su ga srozale. Imao je onaj bljesak u finalu lš pre 2 godine ali ništa više. Potencijala da bude na nivou Ronalda i Mesija je imao ali eto... A uskoro će ovoj listi moći i Azar da se doda

vlada

pre 4 godine

salkeov kevin kuranji, bajernov podolski, realov drente, eto iz barse, dzekson iz porta i atletka, hulk iz porta, dem ba ba iz celsija... brdo igraca ima koji su negde zasijali i posle nestali

AK-47

pre 4 godine

Patrik Klajvert.Cela vrhunska karijera mu staje do 27.godine! Ajaks,Barselona,
reprezentacija Holandije a onda tezak sunovrat u vidu neigranja ili vrlo retkih i slabih igara u Njukaslu,pa Valensiji,PSV-u i Lilu i kraj karijere.Da li ste znali da je zavrsio vec u 32.godini?! Verujem da mi stariji imamo utisak kao da je bio 20 godina najvecoj fudbalskoj sceni.

joejoe

pre 4 godine

Radamel Falkao je pravi primer kako može da se zaboravi fudbal. Po meni je on bio od world class do najsmesnijeg fudbalera. U Engleskoj je izgledalo kao da je on frizer koji je slučajno upao na Mancesterove i Celzijeve tekme. i pojma nema šta treba da radi.

Zemo glamoc

pre 4 godine

Joviću se desila fortuna iz dizeldorfa, dan kad sve što sutnes ulazi u gol, uvalio je 4 i malo se izdvojio.
Na kraju je na prvom mestu bio levandovski sa 22, zatim alkaser sa 18, pa tek onda weghorst, hawertz, jović, kramarić, reis i ostali...

Nije loše ali ipak ne toliko koliko su ga pojedini hvalili.

Ipak, svaka čast mašineriji, od toliko grla u kipru, grčkoj, fiorentini i benfici moralo je jednom i upaliti.

Ipak, transfer iznenađenja veka je pojava laneta jovanovića u liverpulu.

dupli_kantar

pre 4 godine

Patrik Klajvert.Cela vrhunska karijera mu staje do 27.godine! Ajaks,Barselona,
reprezentacija Holandije a onda tezak sunovrat u vidu neigranja ili vrlo retkih i slabih igara u Njukaslu,pa Valensiji,PSV-u i Lilu i kraj karijere.Da li ste znali da je zavrsio vec u 32.godini?! Verujem da mi stariji imamo utisak kao da je bio 20 godina najvecoj fudbalskoj sceni.
(AK-47, 28. mart 2020 12:04)

Mislim da si propustio jedan veliki klub u njegovoj karijeri. Pre Barse, a posle Ajaxa, Klajvert je igrao za Milan.

Ivan Bg

pre 4 godine

Nebitno je sto sam navijac Partizana i sto sam Kezmana obozavao oduvek, ali malo cu da ga branim. Bio je car u PSV-u, onda je otisao u Celsi. Odmah su otisli na turneju u Ameriku, igrao je svaku i natrpao se golova. I onda ono sto mu je odredilo sudbinu, dobije crveni jer je skocio u odbranu saigraca, FA ga kazni sa utakmica kao da je ubio nekog u Engleskoj, a ne tuca na pripremnoj utakmici, Murinjo dovede Drogbu, i aj cao.
Ali njegova uloga protiv Barse, kad je ostavljao igrace jedan na jedan sa golmanima... Bas sam ga voleo.

mr.wolf

pre 4 godine

I kako to da Zvezda ima promasaje a ? Nemoguce kupiti igraca od 1m a in nista ne pokaze....
Kazu Van la Para promasaj, onaj bek... pa ? Ko ima malo mozga shvatice da je transfer promasaj sasvim normalna stvar u fudbalu, i desava se svima. I to skoro na nivou SVAKOG prelaznog roka...
E Milojevicu, pravice te Zvezdasi od blata.... ali ne, ti uporno igras "ruzno", "defanzivno" i ulazis u LS.... a tamo, ma tamo si trebao da napadnes Bajern, Totenhem.... kao sto je Atletiko napao Liverpul....

Stari

pre 4 godine

Goran Drulic, Perica Ognjenovic, Zoran Ciric, itd.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zambezi, 28. mart 2020 12:16)
Zoran Ćirić kažeš.....?

kliss

pre 4 godine

Tores svakako nije ispunio očekivanja u Čelsiju ali daleko od toga da je bio promašaj. Odigrao je veoma bitnu ulogu u osvajanju Lige Šampiona 2012., a pogotovo u osvajanju Lige Evrope sledeće godine. Njega su povrede i igranje u rovitom stanju u Liverpulu skupo koštale.

Zemo teslic

pre 4 godine

Ipak, transfer iznenađenja veka je pojava laneta jovanovića u liverpulu.
(Zemo glamoc, 28. mart 2020 15:50)

Transfer iznenadjenja veka je Dzeko u Sitiju.

Big_black

pre 3 godine

"Mole se navijaci zemlje glinenih golubova da pokazu bilo koji trag u vidu trofeja bilo reprezentacije bilo kluba u takmicenjima po ingerencijom FIFA ili UEFA da bi dokazali da uopste postoje i da nisu nivo Andore, San Marina i Tuvalua koji takodje nemaju nista osvojeno :-)"
(Big_blue, 28. mart 2020 16:51)

Mole se navijači reprezentacija koje očito ne postoje kad im je nemoguće pronaći bilo kakav trag sudjelovanja na seniorskim UEFA/FIFA turnirima da pažljivije čitaju :-). Ja sam ovdje spomenuo dva individualna trofeja a to su Zlatna kopačka '98 i Zlatna lopta '18. To su trofeji koje su osvojili igrači koji su igrali za reprezentaciju Hrvatske.
Dakle, da ponovim pitanje: možeš li pronaći bilo kakav trag, individualni ili ekipni, titulu, medalju pa makar i pohvalnicu razrednika koji su osvojili na reprezentativnom turniru (FIFA svjetsko/UEFA europsko) igrači seniorske reprezentacije Srbije ?

Big_black

pre 3 godine

"Moze. Srbija je zvanicno u top 15 na FIFA vecnoj listi ucesnika SP.FIFA Srbiju smatra naslednikom Jugoslavije cisto da ti dosoli na muku. Ali se ne moze pronaci trag Hrvatske medju trofejnim nacijama. Logicno, jer je nacija glinenih golubova :-)"
(Big_blue, 28. mart 2020 18:21)

Hahahahaha, važno je sudjelovati :-))))). Majstore, a što je pisalo na dresu tim igračima na svjetskim prvenstvima prije '91, jel' pisalo Srbija :-) ? Jel' onda i Zlatna kopačka Joška Skoblara iz '71. isto pripada Srbiji :-)))) ?
Iako, moram priznati da mi je ova diskusija osim zabavna, bila i vrlo korisna. Evo recimo, pojma nisam imao da postoji FIFA lista 100 najboljih igrača svjetskih prvenstava. Na njoj naravno nema niti jednog igrača Srbije (ni Jugoslavije kad smo kod toga) ali gle čuda; Davor Šuker je na listi.
Kako sad to, pa vi ste toliko puta "učestvovali" :-))))) ?

Big_black

pre 3 godine

"Argumentovao sam ti.Fudbalska nacija nije samo reprezentacija.Dakle fudbalska nacija je fudbal sveukupno.A ti te bajke o 3 milijarde gledalaca,himnama i ostalim forama mozes kuci svojoj.Da si toliko ubedjen u velicinu svog fudbala nikada ne bi ovde dolazio da se nekome dokazujes.Razmisli zasto dolazis i zasto se upinjes da dokazes ono sto nisi a nama osporis ono sto jesmo :-)"
(Big_blue, 28. mart 2020 20:49)

Oprosti, nisam znao da se ne razumijemo. Evo, da se ispravim; argument je nepobitna činjenica, stvarni događaj, nešto što je vrlo lako provjerljivo. Znači, sve ono što sam ja tebi naveo je argumentirano, podacima i linkovima.
Rečenica "mi smo fudbalska nacija a vi ste nacija glinenih golubova" nije argument, već tvoje mišljenje. I ja mogu napisati da bi Joshua u ringu od mene popio batine ali to nije argument, već moje mišljenje. I to moje mišljenje ima potpuno istu vrijednost kao i tvoje o "fudbalskoj naciji". Da li ti je jasna razlika između argumenta i mišljenja ?
Ja sam se uopće ne upinjem u ničemu, stvar je potpuno jasna što se argumenata tiče. Diskusija je krenula od nečijeg potcjenjivanja Šukera u Realu. Kad bi danas Luka Jović imao brojke najgore (zadnje) Šukerove sezone u Realu, vjerojatno bi bio nacionalni junak. Ali jbg., ništa od toga.
Kao uostalom i od bilo kakvih argumenata. Možda je zbilja najbolje ostaviti vas u mitovima o "fudbalskoj naciji"

Freddy

pre 4 godine

Andre Sirle - od junaka i jednog od predvodnika nemackog trijumfa na SP 2014. i clana Celzija do trenutno igraca Spartaka iz Moskve,sa jedva 29 godina.Vrlo brzo se ugasio i nestao sa najvece scene.

Gong

pre 4 godine

Kaka je u Realu na 85 utakmica, sa u proseku manjom minutažom, imao ukupno 61 gol i asistenciju (29+32), a na terenu je uglavnom pravio razliku. Samo se zbog povreda, zbog kojih nije doprineo više, može pomisliti da je promašaj.

Odmah da se nadovežem, zbog povreda se ugasila zvezda u kojoj su videli Zidanovog naslednika - Joan Gurkuf.

Mihajlo

pre 4 godine

@zeno glamoc Jović je Fortuni dao 5 a ne četiri gola! Kao drugo, Luka je u Ligi Evrope dao deset golova za Ajntraht, i doveo ih u polufinale, gde su na penale porazeni od Čelzija. U oba meča je bio strelac protiv plavaca, dao je gol Interu na Meaci za pobedu 1:0.. Mnogo faktora je uticalo da kao jedan od najboljih mladih špiceva evrope završi u Real Madridu!

Big_blue

pre 4 godine

(Big_black, 28. mart 2020 16:32)

Mole se navijaci zemlje glinenih golubova da pokazu bilo koji trag u vidu trofeja bilo reprezentacije bilo kluba u takmicenjima po ingerencijom FIFA ili UEFA da bi dokazali da uopste postoje i da nisu nivo Andore, San Marina i Tuvalua koji takodje nemaju nista osvojeno :-)

neutralni felsh

pre 4 godine

Patrik Klajvert.Cela vrhunska karijera mu staje do 27.godine! Ajaks,Barselona,
reprezentacija Holandije a onda tezak sunovrat u vidu neigranja ili vrlo retkih i slabih igara u Njukaslu,pa Valensiji,PSV-u i Lilu i kraj karijere.Da li ste znali da je zavrsio vec u 32.godini?! Verujem da mi stariji imamo utisak kao da je bio 20 godina najvecoj fudbalskoj sceni.
(AK-47, 28. mart 2020 12:04)


u pravu si, ali klajvert je majstor, taj je sebe otplatio u ajaxu i barsi. posle je igrao kad mu se igra. valensija i njukasl i to je to... ali nije bas da je otisao u kinu ili arabiju, ostao je negde na sceni to jest blizu nje. sa njukaslom ima polufinale kupa uefa cini mi se, skoro ni kriv ni duzan

Ser Kokeza od FSS-a

pre 4 godine

Kaki i Toresu ovde nije mesto. Umesto njih su tu trebali da se nađu Robinjo i Falkao, momci koji su mogli mnogo a na kraju od njih ne beše ništa.

Big_blue

pre 3 godine

(Big_black, 28. mart 2020 18:03)

Moze. Srbija je zvanicno u top 15 na FIFA vecnoj listi ucesnika SP.FIFA Srbiju smatra naslednikom Jugoslavije cisto da ti dosoli na muku. Ali se ne moze pronaci trag Hrvatske medju trofejnim nacijama. Logicno, jer je nacija glinenih golubova :-)

Big_blue

pre 3 godine

(Big_black, 28. mart 2020 21:43)

Tebe jedan Luka Jovic boli,to sve govori.Smesan si bre.Setaj,mitove na svojim portalima.Smorio si i Boga i narod,znamo da te boli cinjenica da nikada nista necete osvojiti.

Boka

pre 4 godine

Gregorz Bronovicki! Jeste da nisu velike pare ali zali Boze i 20 centi koje je Zvezda morala da mu plati!
(Pierre, 28. mart 2020 13:57)

Ja mislim da su mu prosle godine isplatili zadnju ratu, Falkao bi dosad otplatili

korazumeshvatice

pre 3 godine

(Big_blue, 28. mart 2020 18:21)

Hahahahaha, važno je sudjelovati :-))))). Majstore, a što je pisalo na dresu tim igračima na svjetskim prvenstvima prije '91, jel' pisalo Srbija :-) ? Jel' onda i Zlatna kopačka Joška Skoblara iz '71. isto pripada Srbiji :-)))) ?
Iako, moram priznati da mi je ova diskusija osim zabavna, bila i vrlo korisna. Evo recimo, pojma nisam imao da postoji FIFA lista 100 najboljih igrača svjetskih prvenstava. Na njoj naravno nema niti jednog igrača Srbije (ni Jugoslavije kad smo kod toga) ali gle čuda; Davor Šuker je na listi.
Kako sad to, pa vi ste toliko puta "učestvovali" :-))))) ?
(Big_black, 28. mart 2020 18:49)

Jel ste vi u Kraljevinu SHS usli u AVNOJevskim granicama? Pa zasto ste onda u tim granicama izasli iz Jugoslavije. Sta je pisalo na granicama?

Big_blue

pre 3 godine

Hahahahaha, važno je sudjelovati :-))))). Majstore, a što je pisalo na dresu tim igračima na svjetskim prvenstvima prije '91, jel' pisalo Srbija :-) ? Jel' onda i Zlatna kopačka Joška Skoblara iz '71. isto pripada Srbiji :-)))) ?
Iako, moram priznati da mi je ova diskusija osim zabavna, bila i vrlo korisna. Evo recimo, pojma nisam imao da postoji FIFA lista 100 najboljih igrača svjetskih prvenstava. Na njoj naravno nema niti jednog igrača Srbije (ni Jugoslavije kad smo kod toga) ali gle čuda; Davor Šuker je na listi.
Kako sad to, pa vi ste toliko puta "učestvovali" :-))))) ?
(Big_black, 28. mart 2020 18:49)

Znamo mi dobro da ti je zabavno. Posto nikakve uspeh nemas, zabava ti je prosipanje zuci. Da pisalo je Jugoslavija ali pitaj FIFU zasto te uspehe nastavlja pod Srbija. Verovatno zato sto vam nisu poverovali u mitove kako ste veci od Brazila :-)))))

Big_black

pre 3 godine

"Jel ste vi u Kraljevinu SHS usli u AVNOJevskim granicama? Pa zasto ste onda u tim granicama izasli iz Jugoslavije. Sta je pisalo na granicama?"
(korazumeshvatice, 28. mart 2020 19:04)

Oprosti, a to ima točno veze s federacijom 6 republika kakve ?

Big_black

pre 3 godine

"Znamo mi dobro da ti je zabavno. Posto nikakve uspeh nemas, zabava ti je prosipanje zuci."
(Big_blue, 28. mart 2020 19:08)

Žuč ? Oprosti, ali što sam ja krivo rekao ? Ja sam samo pitao da argumentiraš ovo svoje "fudbalska nacija". Ako je država koja ima seniorsko FIFA srebro i broncu, Zlatnu kopačku '98, Zlatnu loptu '18, igrača u prvih 11 Eura '08 (između ostalog) prema tvojim riječima "nacija glinenih golubova", pa hajde onda pokaži te seniorske trofeje na tim natjecanjima igrača kojima na dresu piše "Srbija". Daj link na finale Mundijala gdje svira "Bože pravde" pred cca 3 milijarde gledatelja u cijelom svijetu. Daj link gdje Kolarov diže trofej najboljeg igrača Mundijala a Mitrović trofej najboljeg strijelca, daj link na bilo koju relevantnu ljestvicu uspješnosti na seniorskim FIFA/UEFA turnirima, daj barem link na neko izvlačenje skupina za kvalifikacije za seniorski EURO/FIFA turnir gdje je Srbija u boljem šeširu od "nacije glinenih golubova". Da vidimo tu fudbalsku naciju. Ili ne možeš ?

Big_blue

pre 3 godine

Žuč ? Oprosti, ali što sam ja krivo rekao ? Ja sam samo pitao da argumentiraš ovo svoje "fudbalska nacija". Ako je država koja ima seniorsko FIFA srebro i broncu, Zlatnu kopačku '98, Zlatnu loptu '18, igrača u prvih 11 Eura '08 (između ostalog) prema tvojim riječima "nacija glinenih golubova", pa hajde onda pokaži te seniorske trofeje na tim natjecanjima igrača kojima na dresu piše "Srbija". Daj link na finale Mundijala gdje svira "Bože pravde" pred cca 3 milijarde gledatelja u cijelom svijetu. Daj link gdje Kolarov diže trofej najboljeg igrača Mundijala a Mitrović trofej najboljeg strijelca, daj link na bilo koju relevantnu ljestvicu uspješnosti na seniorskim FIFA/UEFA turnirima, daj barem link na neko izvlačenje skupina za kvalifikacije za seniorski EURO/FIFA turnir gdje je Srbija u boljem šeširu od "nacije glinenih golubova". Da vidimo tu fudbalsku naciju. Ili ne možeš ?
(Big_black, 28. mart 2020 20:12)

Argumentovao sam ti.Fudbalska nacija nije samo reprezentacija.Evo ti primer Spanija.Spanija ne bi bila do pre 10 godina ni upola fudbalska nacija da se gledala samo reprezentacija.Ona je pre svega to bila zbog Reala i Barselone.Dakle fudbalska nacija je fudbal sveukupno.A ti te bajke o 3 milijarde gledalaca,himnama i ostalim forama mozes kuci svojoj.Da si toliko ubedjen u velicinu svog fudbala nikada ne bi ovde dolazio da se nekome dokazujes.Razmisli zasto dolazis i zasto se upinjes da dokazes ono sto nisi a nama osporis ono sto jesmo :-)

Besni Klitoris

pre 4 godine

@Meni npr. nikad nece biti jasni transferi Kalida Bularuza u Celsi i Tomasa Gravesena u Real Madrid?!

Bularuz je makar u LŠ na nekoj tekmi sa Barsom izmasakrirao Ronaldinja da se ovaj nije video na terenu niti je znao šta ga pre boli ;).
Gravesen je već druga priča, dosta masakriranja protivničkih igrača, ali zato dosta žutih i crvenih, a da pritom nije imao jedan kršten pas...

Bocko

pre 4 godine

Mi stariji zvezdasi pamtimo Radeta Savica, koji je dosao iz Sarajeva kod nas kao prvi strelac lige, a nije u Zvezdi odigrao nista i dao isto toliko golova. I naravno Miralema Zjaju za koga je licno Dzaja garantovao da ce biti veliki igrac, a zamalo da nas tada UEFA izbaci iz Evrope.

vlada

pre 3 godine

imamo mi nasih jos poput markovica iz partizana, simona vukcevica, pa i stevana jovetica, a zvezdini su sigurno dejan milovanovic, zigic, nenad kovacevic, vosini krasic i lane jovanovic. Ovih stranih ima robinjo, floran maluda, nikolas bendtner, govani, nuri sahin

ikant82@yahoo.com

pre 3 godine

Veron je umeo da bude na jednoj utakmici vezni igrač takav kakav se nikad nije rodio, da se otvori, da uzme da iznese loptu, da je predaje na prvu bez greške, sve pravovremeno, pasovi u prostor, duge lopte, centaršutevi, slobodni udarci, golovi iz daljine...
Onda dođe sledeća utakmica, kreće brodolom kod prvog pogrešnog pasa, pa sve do kraja utakmice, sve gore i gore. Loptu protivnicima u noge daje, ne može na metar svog igrača da pogodi dodavanjem, neke netačne i kratke lopte u rikverc, protivničke napadače spaja sa svojim golom... Tako onda na pola sezone kad ga krene loše, sve gori i gori do kraja.
O tome da ne može da dobije ni jedan jedini duel ni na zemlji, ni u vazduhu, čak i kad mu je dan, o tome ne treba trošiti reči. Što je sve zaista čudno za čoveka, koji uopšte nije krhke konstitucije (visok 186 cm i težak 8o kilograma) tj. da je potpuno nemoćan u duelima, pogotovu vazdušnim. Ne postoji živ čovek, koji je Verona uspeo da natera da skoči i udari loptu glavom. Sve kad se sumira, kad mu je loš dan, bolje je imati igrača manje i niko da ne igra, nego on da igra, kada mu je dan, onda jedan od 5 najboljih veznih igrača svih vremena.
Inače, otac mu je legedna fudbala u Argentini, te verujem da mu je on dosta pomogao gurajući ga (iako je bio nesporan talenat), ali to ga je načinilo nekompletnim igračem u navedenim aspektima. Jednostavno te segmente nikad nije želeo da unapredi, da jeste, danas bi ga se sećali kao jednog od najboljih svih vremena na centralnom veznom.

Zemo glamoč

pre 3 godine

Ipak mislim da je to zečević, nije fudbaler ali je uspio prodati rnica i lolu smiljanica. Nebitno kome.
I to lolu dva puta.

Pera85

pre 3 godine

"Za logiku zemlje glinenih golubova kakva je Hrvatska verovatno jeste,ali ima vremena da nauci da se velicina fudbalske zemlje meri pre svega po tome kakav je trag na listi titula ostavila."
(Big_blue, 28. mart 2020 15:29)
Prijatelju, da pricamo o kosarci ili odbojci, pa i u vaterpolu smo bolji. Ali u fudbalu nas, na zalost, siju i to prilicno. Kao i u rukometu.
Ljudi imaju Modrica (gomilu LS sa realom, zlatna lopta), imaju Mandzukica (finale LS), nesrecni Lovren uze LS, imaju puno igraca u jakim timovima (i Kovacic igra u Celsiju), reprezentacija druga na SP. Tako je kako je.
Plus, reci za spaniju da nisu fudbalska nacija, a kosarkaski el klasiko se igra u 3 popodne jer je bitnija segunda. Kao da kazes da Litvanija nije kosarkaska nacija jer je jedva uzela 1 zlato. Ili bilo koja juznoamericka drzava (gde manje-vise samo fudbal i postoji).
Malo realnosti samo