Subota, 21.03.2020.

20:15

"Koliko bi ova dvojica danas vredela na tržištu?"

Rio Ferdinand, nekadašnji engleski fudbaler, postavio je zanimljivu sliku na zvaničan Tviter nalog.

Izvor: PT

"Koliko bi ova dvojica danas vredela na tržištu?" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

196 Komentari

Sortiraj po:

Stevan

pre 4 godine

(real, 23. mart 2020 17:51)

Procitaj poslednju recenicu mog komentara.
Tako razmisljas upravo zato jer nam je kapitalizam isprao mozak, okrenuo svest i poremetio sistem vrednosti.
Nije komunizam propao zbog toga zbog cega ti govoris. Vec zato jer je koncept komunizma dat onima kojima kojima ga je trebalo dati, u takvom obliku da najbolje posluzi svrsi. Dat im je sa kancerom u sebi. Dat im je tako da nakon sto odradi posao, naposletku propadne i sam se u sebe urusi.
Nije li ti cudno sto je komunizam za kakav danas znamo, nastao upravo u kapitalistickim zemljama, a nikad se ni u jednoj od njih nije primio... cak stavise, preziru ga.

Zeljko

pre 4 godine

Ako Sergej vredi 120 miliona, onda ako pricamo o njihovim najboljim danima

Ronaldo iz doba Reala 320 miliona i Ronaldinjo iz doba Barse 400 miliona.

Realno.

Ostanite kod kuce...

Dikan

pre 4 godine

Obojica su bili potpuni raspadi i pre 30. rođendana. Uvek bih radije kupio Ibrahimovića ili Kristijana koji decenijama igraju vrhunski.

real

pre 4 godine

@Stevan

Komunisticki mentalitet.
Trziste se formira ponudom i potraznjom. Ne obrazovanjem i pismenoscu.
To je ono sto komunizam nije mogao sebi da uvuce u glavu i prihvati kao surovu realnost. Apsolutno sve komunisticke ekonomije su propale upravo zbog toga sto ne moze drzava da upravlja cenom i ekonomijom. Jedini izuzetak je Kina, koja je uvela kapitalisticki sistem u privredu. I zato su oni tu gde jesu. Druga opcija je da grcas u sirotinji poput Kube, ili u autokratnom izivljavanju poput Severne Koreje.

Ne zasluzuje doktor u danasnjoj ekonomiji platu koju ima fudbaler. Prosto je potraznja za fudbalerom veca i svima je nekako jasno da doktori u realnosti ne rade nesto preterano puno. 90% poseta doktoru se svodi na savet: pij tecnost, sedi kuci i cekaj da imunitet odradi svoj poso, eventualno ti prepise antibiotik i uradi par testova. Ima naravno izuzetno zahtevnih poslova u struci, i naravno da ih treba placati vise, ali voditi se argumentom pismenosti i sta ko zasluzuje je nezrelo.

Imaj u vidu i sledece: Na svetu imas mozda oko 1000 tih milionskih fudbalera, dok doktora ima daleko daleko vise.Uz sve to, vrhunski doktori, su vrhunski placeni u svetu, zato nasi i odlaze.
Tih 1000 fudbalera ima tu platu recimo od 21.-35. godine i plata im varira, dok doktor ima radni staz od 30tak godina.

Umesto baviti se parama koje neko zasluzuje ili ne, bitnije je baviti se pitanjem zasto se toliko para vrti u najobicnoj igri za decu. Socioloski i psiholoski interasanto.

B

pre 4 godine

Ne bi vredela nista, jer fudbala nema niti ce ga biti u doglednoj buducnosti. Pada mi na pamet poredjenje sa ratom SAD protiv Iraka, operacija Pustinjska Oluja. Neki bogati Iracani pokusali su da pobegnu u Siriju, ponevsi sa sobom zlato i dragocenosti. Kad su im automobili zaglavili u pustinji, skapirali su da nisu poneli dovoljno vode. A zlato ne mozes piti...
Dakle, ni ta dvojica, ni bilo koja druga dvojica ne vrede ni prebijene pare kao fudbaleri. Mozda bi u ovoj situaciji mogli da rade kao fizikalci u bolnicama, da nose smece i slicno...

Stevan

pre 4 godine

Da se ja pitam, ne bi vredeli 200 dinara... nego bi fudbal, a i svi drugi sportovi bili svedeni na amaterski nivo i igrali bi se u slobodno vreme. Ako i neki od njih igra za platu, ta plata ne bi smela da bude veca od 50% prosecne plate jednog lekara ili profesora. Pa bismo onda imali i prave uzore i deca bi nam bila pismenija. Ljudi bi nam bili bolji, a drustvo zdravije.
Dete onda ne bi pitalo tatu lekara “a sto da ucim kad Ronaldo bez skole moze da ima vilu, auto od milion eura i lanac hotela... a ti kao lekar moras da uzmes kredit da bi otplatio stan”?
Toliko je sve otislo u djavola da smo mi poceli da smatramo da je normalno da neko poseduje toliko bogststvo i da je to zapravo rezultat njegove sposobnosti.. a ne poremecenog sistema vrednosti.

ацика

pre 4 godine

Зашто толико спомињете Нејмара у негативном контексту. Дечко је синоним за фудбал има све што треба за играча који је најбољи на свету. Реално за њега играч 1 на 1 не постоји нема играча који га може зауставити.
Брзина дриблинг шут идеја пас дечко нема слабе тачке.
Просто некада не могу да верујем шта прочитам, најплаћенији најутицајнији играч сам је добио ПСЖ у оној утакмици.
После Р9 Р10 играч због кога се купује карата више иде да се гледа
Прима лопту петом, привлачи кроз ноге, сваки одбрамбени играч поред њега испадне "будала"
Само нама нико не ваља
Само ћу рећи када је Нејмар смири и крене на неког противничког играча само му треба рећи добро дошли мајстор је ту
Волим тај бразилски дриблинг и ту њихову лакоћу дриблања па то ти је нико никада као они

Nebitno skroz,ali pise se svasta ovde...

pre 4 godine

Ne razumem cemu ovoliko nostalgije,pa se potcenjuje npr Mbape koji je odlicno odigrao SP i osvojio,a ovi na slici kao danas se secam imali su dosta srece u mnogim utakmicama.Jesu imali sarma i lepote u igri ali ljidi Mesi i Kristijano ginu i razbijaju LS svake godine,a SP je turnir gde pored svega treba srece jer svaka se greska placa pa se kockice nekad ne poklope.Sve u svemu lepo su igrali ova dvojica,ali ne razumem ljude koji kazu da bi vredeli vise od Mbapea(zbog godina) Mesija Kristijana.Pozdrav

Maradona

pre 4 godine

Neymar je Ronaldinho za sirotinju a placen preko 200 miliona,tako da bi ova dvojica vrijedila po 500 miliona svaki.
(KVRS, 22. mart 2020 08:56)

Valjda je poenta u vrednosti plate koju igrac prima, i to treba da se gleda, a ne kolika mu je otkupna klauzula koju je klub zacenio dok je igrac pod ugovorom. Sta kad igracu istekne ugovor sa klubom koliko onda vredi da li opet npr. 250 miliona?

Aleksandar

pre 4 godine

Mislim da je besmisleno baratati ciframa.
Narocito danas kada je sve precenjeno,marketing,pranje novca...
Kako god.
Licno mislim da je Ronaldo bio najbolji napadac u istoriji...
Opasan u svim situacijama,jak,brz,tehnicki briljantan.
Nesto slabije je igrao glavom,pa recimo dosta slabije.
Jedini igrac koji mu moze parirati na poziciji centarfora je po meni Marko Van Basten(covek koji je poput Ronalda osakacen povredama morao prerano da zavrsi karijeru...).
E sada pazite...oni su bili tuceni , brutalno,to znamo...
Zamislite samo kako je prebijan jedan Pele..ili Euzebio...Dzaja...Maradona
Danas su igraci zasticeni,debelo,tu nema price.
Sto se tice Ronaldinja,verovatno najkreativniji igrac u istoriji,covek koji je toliko vica uneo u igru.Madjionicar,ne sarlatan,madjionicar.
Slazem se da je kratko potrajao,mentalitet ga je sputao,nema dileme.
I svaka cast za pomen u komentarima Deje Savicevica,verovatno najkreativniji i najgenijalniji igrac sa evropskog kontinenta...neko pomenu varke telom...samo pogledajte Savicevica,on je bio doktor driblinga...
Najiskrenije mislim da su danasnji top dribleri(po nekim kriterijumima...) Mesi i Ronaldo apsolutno deciji vrtic u poredjenju sa driblingom koji je imao Savicevic.Pozdrav svima.

jolando

pre 4 godine

Da odgovorim na komentar Faustinja. Ronaldinjo je usao u istoriju kao prvi igrac koji je osvojio skoro sve sto se moglo osvojiti; klupski prvak Evrope I Lat. Amerike, reprezentativni svetski I kontinentalni prvak, I gomila drugih titula, osvojene lige I kupovi. Na vrhuncu svoje karijere radio je sta je hteo, isto vazi I za Ronalda. Ni Bufon nikad nije osv. LS pa ga smatraju za jednog od najboljih ikada.

Gvozdeni

pre 4 godine

Mesi je reinkarnacija Maradone i to jos bolja verzija. Njih dvojica su najbolji uz Pelea verovatno kojeg ipak nisam gledao. Brazilci su uvek bili astraktivni, ali ni jedan od ove dvojice nije ravan Ziku. Stariji znaju itekako o kakvom s se igracu radilo i koliko je svet plakao te 82-e. Najbolji brazilac koga ja pamtim i najbolji posle dvojice vanzemaljaca argentinskog porekla. Svakako i Ronaldo i Ronaldinjo su bez obzira na sve veliki majstori pre svega poznati po leprsavim dribliznzima ali i brzinom, pogotovo ovaj prvi. Tu su odmah i francuzi. Platini i Zidan.
.

Mihajlo

pre 4 godine

Od igraca koje sam gledao u zadnjih 30 godina po talentu Ronaldinjo je najbolji svih vremena,bio je Mesi pre Mesija,posle ove dvojice Zidan,Ronaldo Brazilac,Piksi,Cavi,Skols,Roberto Badjo,Inijesta,Del Pjero,Toti,Prosinecki,Boban. Od ovih jedino Piksi nije imao vrhunsku karijeru u Evropi iskljucivo zbog teske povrede. Ovo su umetnici s loptom,mogu se tu dodati i Sedorf,Pirlo,Snajder,Djorkaef,Brolin,Kutinjo,De Brujne,Gulit,te igrace pamtim po fudbalskom talentu,ostalo su klasicni spic igraci i poneko vrhunsko krilo,imali su dribling,brzinu,njuh za gol,sut,ali ne i viziju igre kao ovi umetnici.

Faustinjo_asprilja

pre 4 godine

(Stranger, 22. mart 2020 12:23

Tipican komentar nostalgicara i nekog ko je dete zarobljen u telu muskarca. Ako su toliko mnogo bolji od ostalih kako to da Ronaldo npr nema ni jednu jedinu LS , cak ni finale nije igra a igrao u onakvom Interu, ili jos bolje u onakvom super Realu? Kako to objaanjavas? Kako to da Ronaldinho isto tako ima smao 1 LS? Zasto nisu vise napravili na svetskom 2006 kad su imali drim tim? 2002 osvojili svetsko zahvaljujuci ponoru najvecih favorita, Francuza i Argentine te skandaloznom sudjenju gde su izbaceni talijani i spanci . I oni su imali navlacenje , setimo se sramnog crvenog turcima zbog simuliranja Rivalda!? Dakle, mrzim te likove tipa moj cale. Samo fudbal iz 70 ih je dobar sve pre i posle toga je bezveze. Ne kazem da Roni i zuba nisu sjajni igraci, samo nisu toliko iznad ostalih. Ima ih mozda i boljih. Imaju i oni mrlja u karijeri. Nervira me kad se nipodostavaju svi ostali na racun svojih decackih idola. Zar niste odrasli i stekli realnost i objektivnost? Ili ste jos deca, bar po komentarima izgleda tako, cast izuzetcima, primetio sam par njih.

Mihajlo

pre 4 godine

Brazil početkom 21. veka. Bekovski tandem Kafu-R.Carlos, po meni najbolji ikada. Navala 3R-Ronaldo, Ronaldinjo, Rivaldo. Emerson Žilberto Silva sredina, pozadi Lusio, Roke Santa Krus. Na sredini i Žuninjo Pernambukano. Na golu Klaudio Tafarel. Eee, kakva su to vremena bila!

MILOJKO

pre 4 godine

Samo jedno znam,nikada napadači nisu bili zasticeni kao sada to jest poslednjih petnaest godina.Najgore je bilo u vreme Pelea, Euzebija kada su pojedine reprezentacije na svetskom prvenstvima u Švedskoj i Engleskoj u svojim sastavima imale pojedine igrače specijalce ciji je jedini zadatak zadatak bio da sto teze povrede ove igrače.
Imace igrači iz različitih epoha mogu se jedino porediti po uticaju na igru i ekipu u kojoj igraju,koliko su bitni, dominantni i koliko bi tim bio slabiji bez njih. Tu su Pele i Maradona neuporedivi i nedostižni u odnosu na druge.

dd

pre 4 godine

bez svetske titule i osvajanja mundijala fudbaler ne moze da konkurise za najboljeg u istoriji,ili da bude jedan od najboljih,svetsko prvenstvo je jace od lige sampiona i to se ne moze porediti,osvojis titulu svetskog sampiona to vrh,san svakog fudbalera,tamo treba da se pokazes

pazite ja cenim Kristijana i Mesija ali oni nikada nece biti svetski sampioni,da Mesi ne igra u barsi ne bi nista osvojio,tamo svi trce za njega,a kada odes u reprezentaciju argentine tamo toga nema,nece Suarez da trci za Mesija,drugacije se igra drugovi!

tako da Mesi i Kristijano ne mogu da prismrde Ronaldinju,Ronaldu,Zidanu,Maradoni...koji su bili igraci koju su svoju reprezentaciju doveli na krov sveta,e to je razlika od kvalitetnog igraca do legende svetskog fudbala,e zato oni nemaju cenu

i onda dolazite u nebulozu i apsurdnu situaciju da recimo Mesija poredite sa jednim Ronaldinjom,Zidanom,Zubom,Maradonom...to se ne moze porediti!!!

Stranger

pre 4 godine

Ovde se je bih razbacivao sa milionima nego prosto u procentima a to je koliko puta su bili bolji od svih njih.....MNOGO PUTA....ako se gleda pre svega TEHNIKA koju su ova dva igraca posedovala to je NEUPOREDIVO sa bilo kojim igracem zadnjih verovatno 30-40 godina tj od odlaska Pelea tu doduse moram da ukljucim i Maradonu naravno... Oni su mogli SVAKOG ODBRAMBENOG igraca da naprave da izgleda kao da je juce poceo sa igra fudbal, taj DAR ne poseduju ni Mesi ni Ronaldo. Svi ostali su manje vise KLISE IGRACI....

Tooo

Milos

pre 4 godine

Mesi najbolji, i po dugovjecnosti, i po vrhuncu forme. Ova dvojica nekome mogu biti atraktivnija, po meni medju top 5 su po vrhuncu sigurno. Mesijeva i Maradonina varka tijelom, je sigurniji dribling nego Zubina biciklica. Problem je sto ljudi koji nisu igrali fudbal, ne primjecuju Mesijeve finte tijelom prilikom driblinga, i ne cijene dovoljno to sto cini da stvari djeluju jednostavno, pa misle nije to nista posebno, samo ima nisko teziste. Mnogo igraca ima nisko teziste, pa nemaju takav dribling. Niko nikad nije bio tako kompletan u smislu, dribling, kreacija, vizija, pas, slobodnjak, sut, zavrsnica, brzina, snaga (ne mozes ga oboriti). Nema viska potez, ozbiljno shvata igru, nekome se to ne svidja.Desna noga malo slabija, ali samo u smislu suta van 16, iznutra je davao mnogo golova desnom, pogotovo kad bocne loptu, neke od svojih najboljih golova je zavrsio desnom.
Inace, od najvecih koje sam gledao, mnogo postujem Zidana, jer jedini od njih nije posjedovao izuzetnu brzinu.

Oliver Kosta

pre 4 godine

Po 800 000 000 e.
Opusteno. Mada je i to malo za ovakve igrace. Ronaldo je najbolji spic zauvek a Ronaldinja je suvise komentarisati.

hoces iskreno ?!

pre 4 godine

Ronaldinjio je igrao najlepsi fudbal,ali kratko je trajao. Odigrao u PSGu sezonu i jos dve u Barsi i nakon toga mu je igra bila u padu. Ronaldo se ceo zivot mucio sa povredama ,ali danas nema igraca kao sto su njih dvojica. Suarez je nesto najblize Ronaldu. Neymar, Mbape,Salah,Mane,Kejn,Azar, jesu to vrhunski igraci,ali mnogo je za njih dati 150-200miliona. Mada ako Jovic vredi 60,Dembele 120,SMS 100... onda Ronaldo vredi 250m a Ronaldinjo 300.

slaviša šmigič

pre 4 godine

Pa financiski niko nije dorastao Davidu Bekamu a što se tiče prodornosti i tehničkog znanja mislim,da su obojica ispred kristjana Ronalda to mislim isto za Savičeviča za koga se nikad nije saznalo koliko je platio precednik Italije i Milana Silvijo Berluskonu kada je slao svoj privatni avion po Savičeviča a ovaj se mu odmah oddužio uzimanjem lige šampiona 2 puta zaredom kad su svi saranili govorili,da Milano nema nikakve šanse Dejo se izborio za sastav tako što je lično Silvio Berluskoni tražio da igra i odrao je tadašnju Barcelonu sa zvezdanim timom gde su igrali igrači poput Romariom,Bebetom i Bugarinom Stojčkovim.koliko je Savičevič bio dobar postoji statistički podatak koji je pokazao,da Milano nezna za poraz ako ima u timu DEJU genija.posle te čuvene utakmice Kapelo nikad više nije smeo niti da pomisli,da stavi Savičeviča na klupu a da mu igraju Papen I Boban.Papen je inače došao kao vodeči strelac prvenstva Francuske i brzo shvata,da u Milanu nema više mesta za njega.Kad bi Dejo dolazio iz neke evropske zapadne države danas bi razmatrali izmedju Pelea,Maradone,Mesia i Savičeviča.

Bane

pre 4 godine

Kada se posmatra celokupna karijera (titule, dugovečnost, statistika), Mesi i K.Ronaldo su najbolji igrači ikada (Pelea ne računam, ono nije bio isti fudbal)

Ali, ako se posmatra samo trenutak kada je igrač bio na vrhuncu, ovoj dvojici niko nije bio ni blizu (možda Zidan jedino). Nikakva statistika nije bila potrebna, da pustiš čoveku koji ne prati fudbal neku njihovu utakmicu odmah bi ih izdvojio kao najbolje na terenu, toliko je očigledno bilo da su iznad svih ostalih.

Uvek se setim one legendarne Mihajlovićeve izjave iz perioda dok je igrao u Laciju : "Krene Ronaldo u kontru, a Nesta i ja sami"...

optimus

pre 4 godine

Nisu mi jasna ova poredjenja. Ronaldo 9 je jedan od najboljih devetki svih vremena, Ronaldinjo madjionicar. Ali, Ronaldo je igrao Barseloni i Realu, Interu i Milanu kad su bili nikad jaci. U Realu je imao ekipu mozda i najskuplju u istoriji fudbala. Liga sampiona osvojenih 0. Povrede su ucinile svoje,ali i to ne dolazi samo. Posvecenost treninzima,odricanja... Ronaldinjo,Milan i Barselona,ej? Uz duzno postovanje obojici,ne mogu biti iznas Cristiana i Mesija. Ljudi,ove dve masine igraju 15 godina na ovom nivou. Najbolji su u istoriji ove igre i tacka.

Bob Rock

pre 4 godine

SP 2002. i napadacki trio Ronaldo, Rivaldo, Ronaldinjo - kakva teska artiljerija... Rivaldo u to vreme bio totalni egal sa ovom dvojicom, nista manja zvezda.

Gagijeva_ raja

pre 4 godine

Max vrednost bi bila 300 tinjak mil i to kad su obojica bili na vrhuncu. Te price o milijardama su besmislice. Dakle Ronaldo ne kad je prelazio iz Intera u Real, tad je vec bio nacet povredama i imao probleme sa kilazom tj zlezdama , nego zuba iz perioda 96-98 kad je igrao kratko u Spaniji i presao u Inter. Ronaldinho je bio na vrhuncu tamo negde od 2002 do 06 max. Na svetskom u Nemackoj je bio katastrofalan. Tu je vec kreno pad. Adriano je tih godina takodje bila jedna zver koja je imala ogroman potencijal, ali takodje luda brazilska glava nije podnela taj pritisak mada je kumovala i prerana smrt njegovog oca. Bio je zivotinja. Ali prekratko takodje trajao. Ipak, iako sam takodje deo tog vremena, realno ono sto je Mesi radio do sad je nesto neprevazidjeno. Zubi je vrhunac bio 47 golova u jednoj sezoni. Mesi zabija 50+ vec 10 god, a sto je najace od svega on i nije klasicna 9-ka, i on cak stize biti i najbolji paker na svetu. Covek se prosto najezi kad poslozi to sve u glavi. Nismo bili svedoci takvog igraca do pojave njega. To su cinjenice. Naravno tu je i drugi Ronaldo ali njega ipak stavjam stepenicu ispod jer je istrenirana masina. Nema tu lucidnost , toliki talenat,igru na malom prostoru kao Mesi ili navedeni brazilci. U svakom slucaju i on zavredjuje ogroman respekt. Kako god, bilo je to neko drugo, bezbrizno vreme. Vreme naseg odrastanja kada je lozenje na fudbal u ratnom i posleratnom periodu bio cesta jedino svetla tacka nase svakodnevnice.

Beograd

pre 4 godine

Vredeli bi mnogo ali ne bi dugo trajali poznavajuci Brazilske navike i mentalitet njihovih igraca kad se dokopaju prvih miliona. Onda ludnica nastaje izlasci nocni zivot diskoteke karnevali provodi. Nemaju disciplinu i cilj da istraju do kraja. To je boljka svih njihovih igraca koji nastupaju u Evropi.

maconii

pre 4 godine

ronaldinjo je najbolji igrac svih vremena,to sto on moze da uradi sa loptom i takva genijalnost nikada nije vidjena...debeli ronaldo odmah iza njega

Župski

pre 4 godine

Ronaldinjo u najbojim godinama 200.000.000,00 miliona a transfer Ronalda iz Intera u Real Madrid danas bi kostao 300.000.000,00 miliona evra,prevedeno u vreme kada su igrali.

Gagi013

pre 4 godine

Ronaldinjo oko 250.000.000 a Ronaldo oko 300.000.000.Takođe,mislim da bi Vidić,Maldini,Nesta, i defanzivci te klase,vredeli blizu 150.000.000.

realnost

pre 4 godine

Ko je igrao na Soni kecu ISS i cuvenu Master ligu, zna koja je muka dovesti Ronalda koji je tad bio u Interu, i kostao najvise u igrici = 50 bodova... Ekvivalent danasnji za tako nesto mislim da bi bio 500 bodova najmanje, i morao bi da igras nekoliko sezona da bi doveo Luisa Nazaria da Limu sa cuvenim plavim kopackama!

legolas

pre 4 godine

Pa idemo od naših najpre. Luka Jovic 60 miliona, znam smejem se i ja, da se razumemo zvezdaš sam, pazi sad Ozil ima jedan od najačih ugovora na svetu, tipa oko 250 hiljada evra nedeljno, tužno,on i Ronaldinjo, nebo i zemlja, Jedan štoper Stouns ili bek Mendy vrede po 50 miliona. Tržište=debilana!!! Nabil Keita plaćen 80 miliona skoro.Ako sve ovo znamo i znamo da je Nejmar plaćen koliko je plaćen onda ni jedna cifra koja se danas pojavljuje u transferima nije dovoljna da bi se vrednost ova dva čoveka iskazala. Vrede najmanje kao najplaćeniji fudbaleri a možda i mnogo mnogo više. Inače Ronaldinjo mi je najbolji igrać ikada!! Najviše uživam kada njega gledam. Neponovljiv je!!

Aleksa

pre 4 godine

Svakako više od Salaha, Neymara, Mbapea u rangu KR dok bi Messi i dalje bio br. 1. Nisam navijač ali ja to tako vidim. Ronalda je samo sticaj životnih okolnosti doveo tu gde jeste (smrt oca) inače on nije razvio svoj talenat do kraja...da je to uspeo bio bi neprikosnoveni br. 1 i sugurno ubedljivo prvi na ovoj listi.

Donatelo

pre 4 godine

Obojica na vrhuncu bi bila sigurno oko 300 mil u ovom trenutku. Bili bi vredniji od Mbapea i Nejmara ali ne drasticno. S tim da treba uzeti u obzir cinjenicu da Mesi i Ronaldo nisu vise na vrhuncu i logicno je da njihova vrednost u ovom trenutku nije velika. Zuba ronaldo meni je ostao najdrazi i ponajbolji kojeg sam gledao. Bar najbolji napadac ikad kojeg sam ja gledao. To su te zlatne 90-e , simbol moje mladosti i odrastanja. Dobro se secam kad je dosao u barsu i odigrao onu cudesnu sezonu , bila je uvek svadja na fudbalu ko ce biti Ronaldo i ja da budem sto originalniji , ukradem masinicu od caleta i nesto stariji komsija me osisa na nulu. Imao sam 11 god. Nikad te batine necu zaboraviti... steta sto su ga povrede unakazile, nebo mu je bila granica. Ronaldinho je bio doslovno carobnjak. Da li je najbolji ikad, tu bi se dalo diskutovat, ali oko jednog nema diskusije. Igrac koji je igrao najlepsi fudbal verovatno svih vremena. Maradonu nisam zahvatio sa vrhunca pa ga necu komentarisat ali izdvojicu jos par igraca iz tog vremena. Naravno Zidana, te Bagga i Berkgampa. Ovog zadnjeg sam posebno gotivio. Potcenjen igrac a bio je veliki umetnik. Neverovatna vizija i kontrola lopte. Imam njegov dres sa SP iz 98, kad je briljirao ali ispao u 1/2 od Brazila na penale. Danas , tj zadnjih deceniju i duze naravno obelezili su pre svih Mesi i Cristiano. I po meni Mesi je mozda ipak koplje iznad svih. Nivo koji nije vidjen, ja bar nisam video. Cudo sta on radi tolike god. Kapa dole.

Molder

pre 4 godine

Ronaldo... Koja je to igracina bio...po meni jedan od najboljih ako ne i najbolji ikada, samo da ga nisu "lomili" svi od reda jer nista drugo nisu ni mogli da urade kada je lopta bila kod njega pa su mu iZurnisali kolena inace, tek bi svasta covek uradio u fudbalu ! ! !

Eto tako

pre 4 godine

Pa, da smo normalna civilizacija, kao sto nismo, najbolji fidbaleri, sto njih dvojica svakako jesu, bi imali 80% plate jednog lekara, naucnika, doktora nauka... Pa sad sami sracunajte...

zdravkogf

pre 4 godine

Svaka cast i sadašnjem mesiu i Ronaldu jesu kao igrači vrhunski ali uporediti sa ovim dvojicom toje malo neozbiljno. Evo zašto ovi dvojica kasu igrali u svojim klubovima nisu imali pored sebe vrhunske igrace kao mesi i ronaldo nego su morali sami na svojim plećima da vode klub do pobeda. Evo primer mesi kad nema oni stari igraca koi su ga ranili lopto nema ni uspeha sa Barselonom u Evropi takodje i ronaldo isto nemaga u Juventusu. Štose tice sad njihove vrednosti ja mislim dabi vredili preko dvesta miliona mada u sadašnje vreme precenjenisu igraci. Na kraju da dodam uporediti sadašnje mesia i Ronalda sa bivšim asovima poput pela maradone Besta cartlona Djajica kempesa Puškaša zebeca Šekularca mitica to nema svrhe jer Tosu jiudi imali mozag fudbala dribling centar šuteve pasove ovi dvojica ronaldo i mesi pa oni su smešni dase uporede sa vakim velikanima takodje ima jos veliki igraca koje nemozese uporediti ova dvojica. Jos samo da objasnim moj misao zašto ronaldo i mesi nisu dorasli ovim igračima zato sto su ova dvojica vise gol igraci jer njih treba neko da rani loptama dok ovi i upošljavali druge igrace i plus sa svojim driblinzima stvarali sanse za golove i davali golove. Setise sad garinca ziko bekam miler Savićević Stojković koji su to bili znanci u fudbalu toje posebna Prica. Mesiju da nije bilo nijeste onbi bio prosecan centar for i ništa vise ajmo zamisliti jednog Pelea kako naniže u driblinzima petoricu i da gol ili Djajic protiv Reala kada je prevario driblinzima ce

dd

pre 4 godine

jako puno jer se radi o igracim koji su u klubu 5 najboljih igraca u istoriji fudbala

-Pele
-Maradona
-Ronaldinjo
-Ronaldo
-Zidan

to je prva petorka najboljih igraca ikada,i od kada ne igraju jos se nije pojavio igrac takvih kvaliteta,oni nemaju cenu,takvim igracima kada bi postojali danas nudili bi se blanko cekovi da sami upisu svoju cifru!

Blanusha

pre 4 godine

Da se i dalje bave fudbalom, vredeli bi najvise. Daleko vise od Nejmara, Mesija, Ronalda i ostale klape. A, danas...Posto vise ne igraju, a ostavili su najveci moguci trag u svetkom fudbalu, za njih se moze reci da jednostavno nemaju cenu cak i da igraju.

dragan

pre 4 godine

Ronaldo Lima sigurno više nego Ronaldo 7 u naj boljim godinama sigurno ne manje od 200-250 mil.A ronaldinju nebi mogla da se da dobra procena jer je bio unikat kao i mesi

Otac Makarije

pre 4 godine

Realno, tesko je utvrditi njihovu cenu danas, cifra bi bila enormna. Dodao bih ovoj slici i Zidana, takvog igraca danas prosto nema! Ako je Zidan vredeo 70 miliona pre 20 godina, danas bi to bilo preko 200, mozda i 300 miliona. Cast Neimaru, Mbapeu i Grizmanu ali Ronaldo i Ronaldinjo su ipak level iznad.

mrki

pre 4 godine

ovo su dva fantasticna igraca,licno,bio sam veliki obozavalac Zube jos iz doba mocnog i maleroznog Intera u vreme jake Serije A,to je za mene bio pravi Ronaldo,eksplozivan,brz,okretan,snazan a Ronaldinja i Barsu sam tada manje gotivio ali covek je bio top,znao da sakrije loptu,da izmisli akciju,da izmisli gol,ovi momci su znali sve sa loptom i ako pogledamo danasnje cene igraca ove bi u najboljim godinama platili i po 300 miliona. pozzz za prave ljubitelje fudbala

nikola

pre 4 godine

Питам се дали један врхунски фидбалер вреди као стотину врхунских стручњака доктора инжињера .Живимо у врме када мафиа влада светом и нема нигде у свету систем вредности.

AK-47

pre 4 godine

Uf! Mnogo, mnogo bas mnogo. Zanimljiva tema. Licno bih rekao da bi po danasnjim standardima Ronaldinjo 2005. kada je igrao fudbal zivota danas vredeo oko 250 miliona evra. Sto se Zube tice, pre onih uzasnih povreda ligamenata, vredeo bi danas oko 180 miliona evra.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Ne možeš njih uporediti sa današnjim vrhunskim igračima. Zato sumnjam da bi jedan od njih danas vredeo više od recimo 30.000 €.

Profesor BG

pre 4 godine

Ronaldinjo je posle Maradone najbolji igrac u istoriji fudbala (Pele i igraci iz tog vremena su van konkurencije jer se tada igrao neki sasvim drugaciji fudbal koji se ne moze porediti sa ovim modernim), a Ronaldo (Brazil) je najbolji spic u istoriji fudbala. Dakle, Ronaldinjo bi danas vredeo oko 260 miliona, a Ronaldo 220 miliona evra.

muntakis

pre 4 godine

Vise nego mbappe i nejmar a da su bas u godinama kao ovi danas. Nejmar ima lucidnosti slicnoj ronaldinjovoj a mbappe je masina slicna ronaldovoj mada sam ubedjen da svaka osoba starija od 25 godina bi izabrala ronaldinja i ronalda a fortnite, instagram i vslensijaga ( kako se vec kaze) deca bi izabrala ovadva starlatana i tarzana.
Vrednost bi im bila danas 500m zajedno

Dali Bocek

pre 4 godine

Sigurno vise od Nejmara, Mbapea... Od Mesija i Ronalda? Tu je u pitanju vestina menadzera da izvuce novac, tako da je to otvoreno pitanje. Licno, da sam ja vlasnik tima, Ronaldinjo i Mesi su moji prvi pikovi.. Samo da ovo ne procita Zlatan Ibrahimovic!

netko

pre 4 godine

nista..samo blanko cek pa nek piskaraju koliko im je volja..

narocito pravi ronaldo u punoj snazi i bez povreda..

ovaj imanjak mu, sto je zalizan a mnogo se pravi, a jedino ga markating u zadnje dve god odrzava na nivou, a i onaj iz argentine sto se u zadnje vreme ulenjio bi u ono vreme bili ismejani da hoce da se porede sa ovima na slici...

a tu su i recimo maldini i kompanija otpozadi sto je tada igrala a danas ih neki porede sa van dajkovima i slicnima...sto tek veze nema.

South park

pre 4 godine

Bez pretjerivanja, u punoj snazi milijardu evra! Otplatili bi se za 4 godine, sto kroz marketing sto kroz povecanje vrijednosti akcija kluba.

Alex

pre 4 godine

Posle Maradone i Pelea, ova dvojica su fudbaleri, koji se mogu nazvati majstorima ,umetnicima fudbalske igre. A koliko bi vredeli? Pa,kao BDP neke manje države.

tako nekako

pre 4 godine

nije sad ni bitno koliko bi vredela, koliko je tuzna slika jednog od njih koja mu se sada desava, dzabe ti sve u zivotu kada si prazan iznutra..

Gospodin Pendula

pre 4 godine

Tri najbolja fudbalera koje sam ikad gledao 1. Ronaldinjo 2.Ronaldo 3. Zidan
Vredeli bi bar duplo od najskupljih današnjih šminkera ! 400-500M € !!!

Vukasin

pre 4 godine

Luis Nazario Da Lima Ronaldo iz danasnje perspektive nema cenu, covek je najbolji napadac svih vremena bez konkurencije ikakve. Danas nema niko ni blizu. Mesi i Kristijano su najblize njemu a opet nisu ta klasa, cak 2 ispod, pogotovo Kristijano.

legolas

pre 4 godine

Pa idemo od naših najpre. Luka Jovic 60 miliona, znam smejem se i ja, da se razumemo zvezdaš sam, pazi sad Ozil ima jedan od najačih ugovora na svetu, tipa oko 250 hiljada evra nedeljno, tužno,on i Ronaldinjo, nebo i zemlja, Jedan štoper Stouns ili bek Mendy vrede po 50 miliona. Tržište=debilana!!! Nabil Keita plaćen 80 miliona skoro.Ako sve ovo znamo i znamo da je Nejmar plaćen koliko je plaćen onda ni jedna cifra koja se danas pojavljuje u transferima nije dovoljna da bi se vrednost ova dva čoveka iskazala. Vrede najmanje kao najplaćeniji fudbaleri a možda i mnogo mnogo više. Inače Ronaldinjo mi je najbolji igrać ikada!! Najviše uživam kada njega gledam. Neponovljiv je!!

Vukasin

pre 4 godine

Luis Nazario Da Lima Ronaldo iz danasnje perspektive nema cenu, covek je najbolji napadac svih vremena bez konkurencije ikakve. Danas nema niko ni blizu. Mesi i Kristijano su najblize njemu a opet nisu ta klasa, cak 2 ispod, pogotovo Kristijano.

Molder

pre 4 godine

Ronaldo... Koja je to igracina bio...po meni jedan od najboljih ako ne i najbolji ikada, samo da ga nisu "lomili" svi od reda jer nista drugo nisu ni mogli da urade kada je lopta bila kod njega pa su mu iZurnisali kolena inace, tek bi svasta covek uradio u fudbalu ! ! !

Bane

pre 4 godine

Kada se posmatra celokupna karijera (titule, dugovečnost, statistika), Mesi i K.Ronaldo su najbolji igrači ikada (Pelea ne računam, ono nije bio isti fudbal)

Ali, ako se posmatra samo trenutak kada je igrač bio na vrhuncu, ovoj dvojici niko nije bio ni blizu (možda Zidan jedino). Nikakva statistika nije bila potrebna, da pustiš čoveku koji ne prati fudbal neku njihovu utakmicu odmah bi ih izdvojio kao najbolje na terenu, toliko je očigledno bilo da su iznad svih ostalih.

Uvek se setim one legendarne Mihajlovićeve izjave iz perioda dok je igrao u Laciju : "Krene Ronaldo u kontru, a Nesta i ja sami"...

Donatelo

pre 4 godine

Obojica na vrhuncu bi bila sigurno oko 300 mil u ovom trenutku. Bili bi vredniji od Mbapea i Nejmara ali ne drasticno. S tim da treba uzeti u obzir cinjenicu da Mesi i Ronaldo nisu vise na vrhuncu i logicno je da njihova vrednost u ovom trenutku nije velika. Zuba ronaldo meni je ostao najdrazi i ponajbolji kojeg sam gledao. Bar najbolji napadac ikad kojeg sam ja gledao. To su te zlatne 90-e , simbol moje mladosti i odrastanja. Dobro se secam kad je dosao u barsu i odigrao onu cudesnu sezonu , bila je uvek svadja na fudbalu ko ce biti Ronaldo i ja da budem sto originalniji , ukradem masinicu od caleta i nesto stariji komsija me osisa na nulu. Imao sam 11 god. Nikad te batine necu zaboraviti... steta sto su ga povrede unakazile, nebo mu je bila granica. Ronaldinho je bio doslovno carobnjak. Da li je najbolji ikad, tu bi se dalo diskutovat, ali oko jednog nema diskusije. Igrac koji je igrao najlepsi fudbal verovatno svih vremena. Maradonu nisam zahvatio sa vrhunca pa ga necu komentarisat ali izdvojicu jos par igraca iz tog vremena. Naravno Zidana, te Bagga i Berkgampa. Ovog zadnjeg sam posebno gotivio. Potcenjen igrac a bio je veliki umetnik. Neverovatna vizija i kontrola lopte. Imam njegov dres sa SP iz 98, kad je briljirao ali ispao u 1/2 od Brazila na penale. Danas , tj zadnjih deceniju i duze naravno obelezili su pre svih Mesi i Cristiano. I po meni Mesi je mozda ipak koplje iznad svih. Nivo koji nije vidjen, ja bar nisam video. Cudo sta on radi tolike god. Kapa dole.

Otac Makarije

pre 4 godine

Realno, tesko je utvrditi njihovu cenu danas, cifra bi bila enormna. Dodao bih ovoj slici i Zidana, takvog igraca danas prosto nema! Ako je Zidan vredeo 70 miliona pre 20 godina, danas bi to bilo preko 200, mozda i 300 miliona. Cast Neimaru, Mbapeu i Grizmanu ali Ronaldo i Ronaldinjo su ipak level iznad.

dd

pre 4 godine

jako puno jer se radi o igracim koji su u klubu 5 najboljih igraca u istoriji fudbala

-Pele
-Maradona
-Ronaldinjo
-Ronaldo
-Zidan

to je prva petorka najboljih igraca ikada,i od kada ne igraju jos se nije pojavio igrac takvih kvaliteta,oni nemaju cenu,takvim igracima kada bi postojali danas nudili bi se blanko cekovi da sami upisu svoju cifru!

Bob Rock

pre 4 godine

SP 2002. i napadacki trio Ronaldo, Rivaldo, Ronaldinjo - kakva teska artiljerija... Rivaldo u to vreme bio totalni egal sa ovom dvojicom, nista manja zvezda.

South park

pre 4 godine

Bez pretjerivanja, u punoj snazi milijardu evra! Otplatili bi se za 4 godine, sto kroz marketing sto kroz povecanje vrijednosti akcija kluba.

Gospodin Pendula

pre 4 godine

Tri najbolja fudbalera koje sam ikad gledao 1. Ronaldinjo 2.Ronaldo 3. Zidan
Vredeli bi bar duplo od najskupljih današnjih šminkera ! 400-500M € !!!

Gagijeva_ raja

pre 4 godine

Max vrednost bi bila 300 tinjak mil i to kad su obojica bili na vrhuncu. Te price o milijardama su besmislice. Dakle Ronaldo ne kad je prelazio iz Intera u Real, tad je vec bio nacet povredama i imao probleme sa kilazom tj zlezdama , nego zuba iz perioda 96-98 kad je igrao kratko u Spaniji i presao u Inter. Ronaldinho je bio na vrhuncu tamo negde od 2002 do 06 max. Na svetskom u Nemackoj je bio katastrofalan. Tu je vec kreno pad. Adriano je tih godina takodje bila jedna zver koja je imala ogroman potencijal, ali takodje luda brazilska glava nije podnela taj pritisak mada je kumovala i prerana smrt njegovog oca. Bio je zivotinja. Ali prekratko takodje trajao. Ipak, iako sam takodje deo tog vremena, realno ono sto je Mesi radio do sad je nesto neprevazidjeno. Zubi je vrhunac bio 47 golova u jednoj sezoni. Mesi zabija 50+ vec 10 god, a sto je najace od svega on i nije klasicna 9-ka, i on cak stize biti i najbolji paker na svetu. Covek se prosto najezi kad poslozi to sve u glavi. Nismo bili svedoci takvog igraca do pojave njega. To su cinjenice. Naravno tu je i drugi Ronaldo ali njega ipak stavjam stepenicu ispod jer je istrenirana masina. Nema tu lucidnost , toliki talenat,igru na malom prostoru kao Mesi ili navedeni brazilci. U svakom slucaju i on zavredjuje ogroman respekt. Kako god, bilo je to neko drugo, bezbrizno vreme. Vreme naseg odrastanja kada je lozenje na fudbal u ratnom i posleratnom periodu bio cesta jedino svetla tacka nase svakodnevnice.

Stranger

pre 4 godine

Ovde se je bih razbacivao sa milionima nego prosto u procentima a to je koliko puta su bili bolji od svih njih.....MNOGO PUTA....ako se gleda pre svega TEHNIKA koju su ova dva igraca posedovala to je NEUPOREDIVO sa bilo kojim igracem zadnjih verovatno 30-40 godina tj od odlaska Pelea tu doduse moram da ukljucim i Maradonu naravno... Oni su mogli SVAKOG ODBRAMBENOG igraca da naprave da izgleda kao da je juce poceo sa igra fudbal, taj DAR ne poseduju ni Mesi ni Ronaldo. Svi ostali su manje vise KLISE IGRACI....

Tooo

muntakis

pre 4 godine

Vise nego mbappe i nejmar a da su bas u godinama kao ovi danas. Nejmar ima lucidnosti slicnoj ronaldinjovoj a mbappe je masina slicna ronaldovoj mada sam ubedjen da svaka osoba starija od 25 godina bi izabrala ronaldinja i ronalda a fortnite, instagram i vslensijaga ( kako se vec kaze) deca bi izabrala ovadva starlatana i tarzana.
Vrednost bi im bila danas 500m zajedno

Blanusha

pre 4 godine

Da se i dalje bave fudbalom, vredeli bi najvise. Daleko vise od Nejmara, Mesija, Ronalda i ostale klape. A, danas...Posto vise ne igraju, a ostavili su najveci moguci trag u svetkom fudbalu, za njih se moze reci da jednostavno nemaju cenu cak i da igraju.

netko

pre 4 godine

nista..samo blanko cek pa nek piskaraju koliko im je volja..

narocito pravi ronaldo u punoj snazi i bez povreda..

ovaj imanjak mu, sto je zalizan a mnogo se pravi, a jedino ga markating u zadnje dve god odrzava na nivou, a i onaj iz argentine sto se u zadnje vreme ulenjio bi u ono vreme bili ismejani da hoce da se porede sa ovima na slici...

a tu su i recimo maldini i kompanija otpozadi sto je tada igrala a danas ih neki porede sa van dajkovima i slicnima...sto tek veze nema.

mrki

pre 4 godine

ovo su dva fantasticna igraca,licno,bio sam veliki obozavalac Zube jos iz doba mocnog i maleroznog Intera u vreme jake Serije A,to je za mene bio pravi Ronaldo,eksplozivan,brz,okretan,snazan a Ronaldinja i Barsu sam tada manje gotivio ali covek je bio top,znao da sakrije loptu,da izmisli akciju,da izmisli gol,ovi momci su znali sve sa loptom i ako pogledamo danasnje cene igraca ove bi u najboljim godinama platili i po 300 miliona. pozzz za prave ljubitelje fudbala

Eto tako

pre 4 godine

Pa, da smo normalna civilizacija, kao sto nismo, najbolji fidbaleri, sto njih dvojica svakako jesu, bi imali 80% plate jednog lekara, naucnika, doktora nauka... Pa sad sami sracunajte...

Alex

pre 4 godine

Posle Maradone i Pelea, ova dvojica su fudbaleri, koji se mogu nazvati majstorima ,umetnicima fudbalske igre. A koliko bi vredeli? Pa,kao BDP neke manje države.

Gagi013

pre 4 godine

Ronaldinjo oko 250.000.000 a Ronaldo oko 300.000.000.Takođe,mislim da bi Vidić,Maldini,Nesta, i defanzivci te klase,vredeli blizu 150.000.000.

slaviša šmigič

pre 4 godine

Pa financiski niko nije dorastao Davidu Bekamu a što se tiče prodornosti i tehničkog znanja mislim,da su obojica ispred kristjana Ronalda to mislim isto za Savičeviča za koga se nikad nije saznalo koliko je platio precednik Italije i Milana Silvijo Berluskonu kada je slao svoj privatni avion po Savičeviča a ovaj se mu odmah oddužio uzimanjem lige šampiona 2 puta zaredom kad su svi saranili govorili,da Milano nema nikakve šanse Dejo se izborio za sastav tako što je lično Silvio Berluskoni tražio da igra i odrao je tadašnju Barcelonu sa zvezdanim timom gde su igrali igrači poput Romariom,Bebetom i Bugarinom Stojčkovim.koliko je Savičevič bio dobar postoji statistički podatak koji je pokazao,da Milano nezna za poraz ako ima u timu DEJU genija.posle te čuvene utakmice Kapelo nikad više nije smeo niti da pomisli,da stavi Savičeviča na klupu a da mu igraju Papen I Boban.Papen je inače došao kao vodeči strelac prvenstva Francuske i brzo shvata,da u Milanu nema više mesta za njega.Kad bi Dejo dolazio iz neke evropske zapadne države danas bi razmatrali izmedju Pelea,Maradone,Mesia i Savičeviča.

hoces iskreno ?!

pre 4 godine

Ronaldinjio je igrao najlepsi fudbal,ali kratko je trajao. Odigrao u PSGu sezonu i jos dve u Barsi i nakon toga mu je igra bila u padu. Ronaldo se ceo zivot mucio sa povredama ,ali danas nema igraca kao sto su njih dvojica. Suarez je nesto najblize Ronaldu. Neymar, Mbape,Salah,Mane,Kejn,Azar, jesu to vrhunski igraci,ali mnogo je za njih dati 150-200miliona. Mada ako Jovic vredi 60,Dembele 120,SMS 100... onda Ronaldo vredi 250m a Ronaldinjo 300.

realnost

pre 4 godine

Ko je igrao na Soni kecu ISS i cuvenu Master ligu, zna koja je muka dovesti Ronalda koji je tad bio u Interu, i kostao najvise u igrici = 50 bodova... Ekvivalent danasnji za tako nesto mislim da bi bio 500 bodova najmanje, i morao bi da igras nekoliko sezona da bi doveo Luisa Nazaria da Limu sa cuvenim plavim kopackama!

Mihajlo

pre 4 godine

Brazil početkom 21. veka. Bekovski tandem Kafu-R.Carlos, po meni najbolji ikada. Navala 3R-Ronaldo, Ronaldinjo, Rivaldo. Emerson Žilberto Silva sredina, pozadi Lusio, Roke Santa Krus. Na sredini i Žuninjo Pernambukano. Na golu Klaudio Tafarel. Eee, kakva su to vremena bila!

dragan

pre 4 godine

Ronaldo Lima sigurno više nego Ronaldo 7 u naj boljim godinama sigurno ne manje od 200-250 mil.A ronaldinju nebi mogla da se da dobra procena jer je bio unikat kao i mesi

nikola

pre 4 godine

Питам се дали један врхунски фидбалер вреди као стотину врхунских стручњака доктора инжињера .Живимо у врме када мафиа влада светом и нема нигде у свету систем вредности.

Beograd

pre 4 godine

Vredeli bi mnogo ali ne bi dugo trajali poznavajuci Brazilske navike i mentalitet njihovih igraca kad se dokopaju prvih miliona. Onda ludnica nastaje izlasci nocni zivot diskoteke karnevali provodi. Nemaju disciplinu i cilj da istraju do kraja. To je boljka svih njihovih igraca koji nastupaju u Evropi.

Stevan

pre 4 godine

Da se ja pitam, ne bi vredeli 200 dinara... nego bi fudbal, a i svi drugi sportovi bili svedeni na amaterski nivo i igrali bi se u slobodno vreme. Ako i neki od njih igra za platu, ta plata ne bi smela da bude veca od 50% prosecne plate jednog lekara ili profesora. Pa bismo onda imali i prave uzore i deca bi nam bila pismenija. Ljudi bi nam bili bolji, a drustvo zdravije.
Dete onda ne bi pitalo tatu lekara “a sto da ucim kad Ronaldo bez skole moze da ima vilu, auto od milion eura i lanac hotela... a ti kao lekar moras da uzmes kredit da bi otplatio stan”?
Toliko je sve otislo u djavola da smo mi poceli da smatramo da je normalno da neko poseduje toliko bogststvo i da je to zapravo rezultat njegove sposobnosti.. a ne poremecenog sistema vrednosti.

Dali Bocek

pre 4 godine

Sigurno vise od Nejmara, Mbapea... Od Mesija i Ronalda? Tu je u pitanju vestina menadzera da izvuce novac, tako da je to otvoreno pitanje. Licno, da sam ja vlasnik tima, Ronaldinjo i Mesi su moji prvi pikovi.. Samo da ovo ne procita Zlatan Ibrahimovic!

maconii

pre 4 godine

ronaldinjo je najbolji igrac svih vremena,to sto on moze da uradi sa loptom i takva genijalnost nikada nije vidjena...debeli ronaldo odmah iza njega

dd

pre 4 godine

bez svetske titule i osvajanja mundijala fudbaler ne moze da konkurise za najboljeg u istoriji,ili da bude jedan od najboljih,svetsko prvenstvo je jace od lige sampiona i to se ne moze porediti,osvojis titulu svetskog sampiona to vrh,san svakog fudbalera,tamo treba da se pokazes

pazite ja cenim Kristijana i Mesija ali oni nikada nece biti svetski sampioni,da Mesi ne igra u barsi ne bi nista osvojio,tamo svi trce za njega,a kada odes u reprezentaciju argentine tamo toga nema,nece Suarez da trci za Mesija,drugacije se igra drugovi!

tako da Mesi i Kristijano ne mogu da prismrde Ronaldinju,Ronaldu,Zidanu,Maradoni...koji su bili igraci koju su svoju reprezentaciju doveli na krov sveta,e to je razlika od kvalitetnog igraca do legende svetskog fudbala,e zato oni nemaju cenu

i onda dolazite u nebulozu i apsurdnu situaciju da recimo Mesija poredite sa jednim Ronaldinjom,Zidanom,Zubom,Maradonom...to se ne moze porediti!!!

Aleksa

pre 4 godine

Svakako više od Salaha, Neymara, Mbapea u rangu KR dok bi Messi i dalje bio br. 1. Nisam navijač ali ja to tako vidim. Ronalda je samo sticaj životnih okolnosti doveo tu gde jeste (smrt oca) inače on nije razvio svoj talenat do kraja...da je to uspeo bio bi neprikosnoveni br. 1 i sugurno ubedljivo prvi na ovoj listi.

Milos

pre 4 godine

Mesi najbolji, i po dugovjecnosti, i po vrhuncu forme. Ova dvojica nekome mogu biti atraktivnija, po meni medju top 5 su po vrhuncu sigurno. Mesijeva i Maradonina varka tijelom, je sigurniji dribling nego Zubina biciklica. Problem je sto ljudi koji nisu igrali fudbal, ne primjecuju Mesijeve finte tijelom prilikom driblinga, i ne cijene dovoljno to sto cini da stvari djeluju jednostavno, pa misle nije to nista posebno, samo ima nisko teziste. Mnogo igraca ima nisko teziste, pa nemaju takav dribling. Niko nikad nije bio tako kompletan u smislu, dribling, kreacija, vizija, pas, slobodnjak, sut, zavrsnica, brzina, snaga (ne mozes ga oboriti). Nema viska potez, ozbiljno shvata igru, nekome se to ne svidja.Desna noga malo slabija, ali samo u smislu suta van 16, iznutra je davao mnogo golova desnom, pogotovo kad bocne loptu, neke od svojih najboljih golova je zavrsio desnom.
Inace, od najvecih koje sam gledao, mnogo postujem Zidana, jer jedini od njih nije posjedovao izuzetnu brzinu.

Oliver Kosta

pre 4 godine

Po 800 000 000 e.
Opusteno. Mada je i to malo za ovakve igrace. Ronaldo je najbolji spic zauvek a Ronaldinja je suvise komentarisati.

optimus

pre 4 godine

Nisu mi jasna ova poredjenja. Ronaldo 9 je jedan od najboljih devetki svih vremena, Ronaldinjo madjionicar. Ali, Ronaldo je igrao Barseloni i Realu, Interu i Milanu kad su bili nikad jaci. U Realu je imao ekipu mozda i najskuplju u istoriji fudbala. Liga sampiona osvojenih 0. Povrede su ucinile svoje,ali i to ne dolazi samo. Posvecenost treninzima,odricanja... Ronaldinjo,Milan i Barselona,ej? Uz duzno postovanje obojici,ne mogu biti iznas Cristiana i Mesija. Ljudi,ove dve masine igraju 15 godina na ovom nivou. Najbolji su u istoriji ove igre i tacka.

Aleksandar

pre 4 godine

Mislim da je besmisleno baratati ciframa.
Narocito danas kada je sve precenjeno,marketing,pranje novca...
Kako god.
Licno mislim da je Ronaldo bio najbolji napadac u istoriji...
Opasan u svim situacijama,jak,brz,tehnicki briljantan.
Nesto slabije je igrao glavom,pa recimo dosta slabije.
Jedini igrac koji mu moze parirati na poziciji centarfora je po meni Marko Van Basten(covek koji je poput Ronalda osakacen povredama morao prerano da zavrsi karijeru...).
E sada pazite...oni su bili tuceni , brutalno,to znamo...
Zamislite samo kako je prebijan jedan Pele..ili Euzebio...Dzaja...Maradona
Danas su igraci zasticeni,debelo,tu nema price.
Sto se tice Ronaldinja,verovatno najkreativniji igrac u istoriji,covek koji je toliko vica uneo u igru.Madjionicar,ne sarlatan,madjionicar.
Slazem se da je kratko potrajao,mentalitet ga je sputao,nema dileme.
I svaka cast za pomen u komentarima Deje Savicevica,verovatno najkreativniji i najgenijalniji igrac sa evropskog kontinenta...neko pomenu varke telom...samo pogledajte Savicevica,on je bio doktor driblinga...
Najiskrenije mislim da su danasnji top dribleri(po nekim kriterijumima...) Mesi i Ronaldo apsolutno deciji vrtic u poredjenju sa driblingom koji je imao Savicevic.Pozdrav svima.

Profesor BG

pre 4 godine

Ronaldinjo je posle Maradone najbolji igrac u istoriji fudbala (Pele i igraci iz tog vremena su van konkurencije jer se tada igrao neki sasvim drugaciji fudbal koji se ne moze porediti sa ovim modernim), a Ronaldo (Brazil) je najbolji spic u istoriji fudbala. Dakle, Ronaldinjo bi danas vredeo oko 260 miliona, a Ronaldo 220 miliona evra.

Župski

pre 4 godine

Ronaldinjo u najbojim godinama 200.000.000,00 miliona a transfer Ronalda iz Intera u Real Madrid danas bi kostao 300.000.000,00 miliona evra,prevedeno u vreme kada su igrali.

zdravkogf

pre 4 godine

Svaka cast i sadašnjem mesiu i Ronaldu jesu kao igrači vrhunski ali uporediti sa ovim dvojicom toje malo neozbiljno. Evo zašto ovi dvojica kasu igrali u svojim klubovima nisu imali pored sebe vrhunske igrace kao mesi i ronaldo nego su morali sami na svojim plećima da vode klub do pobeda. Evo primer mesi kad nema oni stari igraca koi su ga ranili lopto nema ni uspeha sa Barselonom u Evropi takodje i ronaldo isto nemaga u Juventusu. Štose tice sad njihove vrednosti ja mislim dabi vredili preko dvesta miliona mada u sadašnje vreme precenjenisu igraci. Na kraju da dodam uporediti sadašnje mesia i Ronalda sa bivšim asovima poput pela maradone Besta cartlona Djajica kempesa Puškaša zebeca Šekularca mitica to nema svrhe jer Tosu jiudi imali mozag fudbala dribling centar šuteve pasove ovi dvojica ronaldo i mesi pa oni su smešni dase uporede sa vakim velikanima takodje ima jos veliki igraca koje nemozese uporediti ova dvojica. Jos samo da objasnim moj misao zašto ronaldo i mesi nisu dorasli ovim igračima zato sto su ova dvojica vise gol igraci jer njih treba neko da rani loptama dok ovi i upošljavali druge igrace i plus sa svojim driblinzima stvarali sanse za golove i davali golove. Setise sad garinca ziko bekam miler Savićević Stojković koji su to bili znanci u fudbalu toje posebna Prica. Mesiju da nije bilo nijeste onbi bio prosecan centar for i ništa vise ajmo zamisliti jednog Pelea kako naniže u driblinzima petoricu i da gol ili Djajic protiv Reala kada je prevario driblinzima ce

Faustinjo_asprilja

pre 4 godine

(Stranger, 22. mart 2020 12:23

Tipican komentar nostalgicara i nekog ko je dete zarobljen u telu muskarca. Ako su toliko mnogo bolji od ostalih kako to da Ronaldo npr nema ni jednu jedinu LS , cak ni finale nije igra a igrao u onakvom Interu, ili jos bolje u onakvom super Realu? Kako to objaanjavas? Kako to da Ronaldinho isto tako ima smao 1 LS? Zasto nisu vise napravili na svetskom 2006 kad su imali drim tim? 2002 osvojili svetsko zahvaljujuci ponoru najvecih favorita, Francuza i Argentine te skandaloznom sudjenju gde su izbaceni talijani i spanci . I oni su imali navlacenje , setimo se sramnog crvenog turcima zbog simuliranja Rivalda!? Dakle, mrzim te likove tipa moj cale. Samo fudbal iz 70 ih je dobar sve pre i posle toga je bezveze. Ne kazem da Roni i zuba nisu sjajni igraci, samo nisu toliko iznad ostalih. Ima ih mozda i boljih. Imaju i oni mrlja u karijeri. Nervira me kad se nipodostavaju svi ostali na racun svojih decackih idola. Zar niste odrasli i stekli realnost i objektivnost? Ili ste jos deca, bar po komentarima izgleda tako, cast izuzetcima, primetio sam par njih.

B

pre 4 godine

Ne bi vredela nista, jer fudbala nema niti ce ga biti u doglednoj buducnosti. Pada mi na pamet poredjenje sa ratom SAD protiv Iraka, operacija Pustinjska Oluja. Neki bogati Iracani pokusali su da pobegnu u Siriju, ponevsi sa sobom zlato i dragocenosti. Kad su im automobili zaglavili u pustinji, skapirali su da nisu poneli dovoljno vode. A zlato ne mozes piti...
Dakle, ni ta dvojica, ni bilo koja druga dvojica ne vrede ni prebijene pare kao fudbaleri. Mozda bi u ovoj situaciji mogli da rade kao fizikalci u bolnicama, da nose smece i slicno...

Gvozdeni

pre 4 godine

Mesi je reinkarnacija Maradone i to jos bolja verzija. Njih dvojica su najbolji uz Pelea verovatno kojeg ipak nisam gledao. Brazilci su uvek bili astraktivni, ali ni jedan od ove dvojice nije ravan Ziku. Stariji znaju itekako o kakvom s se igracu radilo i koliko je svet plakao te 82-e. Najbolji brazilac koga ja pamtim i najbolji posle dvojice vanzemaljaca argentinskog porekla. Svakako i Ronaldo i Ronaldinjo su bez obzira na sve veliki majstori pre svega poznati po leprsavim dribliznzima ali i brzinom, pogotovo ovaj prvi. Tu su odmah i francuzi. Platini i Zidan.
.

ацика

pre 4 godine

Зашто толико спомињете Нејмара у негативном контексту. Дечко је синоним за фудбал има све што треба за играча који је најбољи на свету. Реално за њега играч 1 на 1 не постоји нема играча који га може зауставити.
Брзина дриблинг шут идеја пас дечко нема слабе тачке.
Просто некада не могу да верујем шта прочитам, најплаћенији најутицајнији играч сам је добио ПСЖ у оној утакмици.
После Р9 Р10 играч због кога се купује карата више иде да се гледа
Прима лопту петом, привлачи кроз ноге, сваки одбрамбени играч поред њега испадне "будала"
Само нама нико не ваља
Само ћу рећи када је Нејмар смири и крене на неког противничког играча само му треба рећи добро дошли мајстор је ту
Волим тај бразилски дриблинг и ту њихову лакоћу дриблања па то ти је нико никада као они

Mihajlo

pre 4 godine

Od igraca koje sam gledao u zadnjih 30 godina po talentu Ronaldinjo je najbolji svih vremena,bio je Mesi pre Mesija,posle ove dvojice Zidan,Ronaldo Brazilac,Piksi,Cavi,Skols,Roberto Badjo,Inijesta,Del Pjero,Toti,Prosinecki,Boban. Od ovih jedino Piksi nije imao vrhunsku karijeru u Evropi iskljucivo zbog teske povrede. Ovo su umetnici s loptom,mogu se tu dodati i Sedorf,Pirlo,Snajder,Djorkaef,Brolin,Kutinjo,De Brujne,Gulit,te igrace pamtim po fudbalskom talentu,ostalo su klasicni spic igraci i poneko vrhunsko krilo,imali su dribling,brzinu,njuh za gol,sut,ali ne i viziju igre kao ovi umetnici.

MILOJKO

pre 4 godine

Samo jedno znam,nikada napadači nisu bili zasticeni kao sada to jest poslednjih petnaest godina.Najgore je bilo u vreme Pelea, Euzebija kada su pojedine reprezentacije na svetskom prvenstvima u Švedskoj i Engleskoj u svojim sastavima imale pojedine igrače specijalce ciji je jedini zadatak zadatak bio da sto teze povrede ove igrače.
Imace igrači iz različitih epoha mogu se jedino porediti po uticaju na igru i ekipu u kojoj igraju,koliko su bitni, dominantni i koliko bi tim bio slabiji bez njih. Tu su Pele i Maradona neuporedivi i nedostižni u odnosu na druge.

Maradona

pre 4 godine

Neymar je Ronaldinho za sirotinju a placen preko 200 miliona,tako da bi ova dvojica vrijedila po 500 miliona svaki.
(KVRS, 22. mart 2020 08:56)

Valjda je poenta u vrednosti plate koju igrac prima, i to treba da se gleda, a ne kolika mu je otkupna klauzula koju je klub zacenio dok je igrac pod ugovorom. Sta kad igracu istekne ugovor sa klubom koliko onda vredi da li opet npr. 250 miliona?

jolando

pre 4 godine

Da odgovorim na komentar Faustinja. Ronaldinjo je usao u istoriju kao prvi igrac koji je osvojio skoro sve sto se moglo osvojiti; klupski prvak Evrope I Lat. Amerike, reprezentativni svetski I kontinentalni prvak, I gomila drugih titula, osvojene lige I kupovi. Na vrhuncu svoje karijere radio je sta je hteo, isto vazi I za Ronalda. Ni Bufon nikad nije osv. LS pa ga smatraju za jednog od najboljih ikada.

real

pre 4 godine

@Stevan

Komunisticki mentalitet.
Trziste se formira ponudom i potraznjom. Ne obrazovanjem i pismenoscu.
To je ono sto komunizam nije mogao sebi da uvuce u glavu i prihvati kao surovu realnost. Apsolutno sve komunisticke ekonomije su propale upravo zbog toga sto ne moze drzava da upravlja cenom i ekonomijom. Jedini izuzetak je Kina, koja je uvela kapitalisticki sistem u privredu. I zato su oni tu gde jesu. Druga opcija je da grcas u sirotinji poput Kube, ili u autokratnom izivljavanju poput Severne Koreje.

Ne zasluzuje doktor u danasnjoj ekonomiji platu koju ima fudbaler. Prosto je potraznja za fudbalerom veca i svima je nekako jasno da doktori u realnosti ne rade nesto preterano puno. 90% poseta doktoru se svodi na savet: pij tecnost, sedi kuci i cekaj da imunitet odradi svoj poso, eventualno ti prepise antibiotik i uradi par testova. Ima naravno izuzetno zahtevnih poslova u struci, i naravno da ih treba placati vise, ali voditi se argumentom pismenosti i sta ko zasluzuje je nezrelo.

Imaj u vidu i sledece: Na svetu imas mozda oko 1000 tih milionskih fudbalera, dok doktora ima daleko daleko vise.Uz sve to, vrhunski doktori, su vrhunski placeni u svetu, zato nasi i odlaze.
Tih 1000 fudbalera ima tu platu recimo od 21.-35. godine i plata im varira, dok doktor ima radni staz od 30tak godina.

Umesto baviti se parama koje neko zasluzuje ili ne, bitnije je baviti se pitanjem zasto se toliko para vrti u najobicnoj igri za decu. Socioloski i psiholoski interasanto.

AK-47

pre 4 godine

Uf! Mnogo, mnogo bas mnogo. Zanimljiva tema. Licno bih rekao da bi po danasnjim standardima Ronaldinjo 2005. kada je igrao fudbal zivota danas vredeo oko 250 miliona evra. Sto se Zube tice, pre onih uzasnih povreda ligamenata, vredeo bi danas oko 180 miliona evra.

tako nekako

pre 4 godine

nije sad ni bitno koliko bi vredela, koliko je tuzna slika jednog od njih koja mu se sada desava, dzabe ti sve u zivotu kada si prazan iznutra..

Dikan

pre 4 godine

Obojica su bili potpuni raspadi i pre 30. rođendana. Uvek bih radije kupio Ibrahimovića ili Kristijana koji decenijama igraju vrhunski.

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Ne možeš njih uporediti sa današnjim vrhunskim igračima. Zato sumnjam da bi jedan od njih danas vredeo više od recimo 30.000 €.

Nebitno skroz,ali pise se svasta ovde...

pre 4 godine

Ne razumem cemu ovoliko nostalgije,pa se potcenjuje npr Mbape koji je odlicno odigrao SP i osvojio,a ovi na slici kao danas se secam imali su dosta srece u mnogim utakmicama.Jesu imali sarma i lepote u igri ali ljidi Mesi i Kristijano ginu i razbijaju LS svake godine,a SP je turnir gde pored svega treba srece jer svaka se greska placa pa se kockice nekad ne poklope.Sve u svemu lepo su igrali ova dvojica,ali ne razumem ljude koji kazu da bi vredeli vise od Mbapea(zbog godina) Mesija Kristijana.Pozdrav

Stevan

pre 4 godine

(real, 23. mart 2020 17:51)

Procitaj poslednju recenicu mog komentara.
Tako razmisljas upravo zato jer nam je kapitalizam isprao mozak, okrenuo svest i poremetio sistem vrednosti.
Nije komunizam propao zbog toga zbog cega ti govoris. Vec zato jer je koncept komunizma dat onima kojima kojima ga je trebalo dati, u takvom obliku da najbolje posluzi svrsi. Dat im je sa kancerom u sebi. Dat im je tako da nakon sto odradi posao, naposletku propadne i sam se u sebe urusi.
Nije li ti cudno sto je komunizam za kakav danas znamo, nastao upravo u kapitalistickim zemljama, a nikad se ni u jednoj od njih nije primio... cak stavise, preziru ga.

Zeljko

pre 4 godine

Ako Sergej vredi 120 miliona, onda ako pricamo o njihovim najboljim danima

Ronaldo iz doba Reala 320 miliona i Ronaldinjo iz doba Barse 400 miliona.

Realno.

Ostanite kod kuce...

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Ne možeš njih uporediti sa današnjim vrhunskim igračima. Zato sumnjam da bi jedan od njih danas vredeo više od recimo 30.000 €.

Aleksa

pre 4 godine

Svakako više od Salaha, Neymara, Mbapea u rangu KR dok bi Messi i dalje bio br. 1. Nisam navijač ali ja to tako vidim. Ronalda je samo sticaj životnih okolnosti doveo tu gde jeste (smrt oca) inače on nije razvio svoj talenat do kraja...da je to uspeo bio bi neprikosnoveni br. 1 i sugurno ubedljivo prvi na ovoj listi.

optimus

pre 4 godine

Nisu mi jasna ova poredjenja. Ronaldo 9 je jedan od najboljih devetki svih vremena, Ronaldinjo madjionicar. Ali, Ronaldo je igrao Barseloni i Realu, Interu i Milanu kad su bili nikad jaci. U Realu je imao ekipu mozda i najskuplju u istoriji fudbala. Liga sampiona osvojenih 0. Povrede su ucinile svoje,ali i to ne dolazi samo. Posvecenost treninzima,odricanja... Ronaldinjo,Milan i Barselona,ej? Uz duzno postovanje obojici,ne mogu biti iznas Cristiana i Mesija. Ljudi,ove dve masine igraju 15 godina na ovom nivou. Najbolji su u istoriji ove igre i tacka.

AK-47

pre 4 godine

Uf! Mnogo, mnogo bas mnogo. Zanimljiva tema. Licno bih rekao da bi po danasnjim standardima Ronaldinjo 2005. kada je igrao fudbal zivota danas vredeo oko 250 miliona evra. Sto se Zube tice, pre onih uzasnih povreda ligamenata, vredeo bi danas oko 180 miliona evra.

Vukasin

pre 4 godine

Luis Nazario Da Lima Ronaldo iz danasnje perspektive nema cenu, covek je najbolji napadac svih vremena bez konkurencije ikakve. Danas nema niko ni blizu. Mesi i Kristijano su najblize njemu a opet nisu ta klasa, cak 2 ispod, pogotovo Kristijano.

zdravkogf

pre 4 godine

Svaka cast i sadašnjem mesiu i Ronaldu jesu kao igrači vrhunski ali uporediti sa ovim dvojicom toje malo neozbiljno. Evo zašto ovi dvojica kasu igrali u svojim klubovima nisu imali pored sebe vrhunske igrace kao mesi i ronaldo nego su morali sami na svojim plećima da vode klub do pobeda. Evo primer mesi kad nema oni stari igraca koi su ga ranili lopto nema ni uspeha sa Barselonom u Evropi takodje i ronaldo isto nemaga u Juventusu. Štose tice sad njihove vrednosti ja mislim dabi vredili preko dvesta miliona mada u sadašnje vreme precenjenisu igraci. Na kraju da dodam uporediti sadašnje mesia i Ronalda sa bivšim asovima poput pela maradone Besta cartlona Djajica kempesa Puškaša zebeca Šekularca mitica to nema svrhe jer Tosu jiudi imali mozag fudbala dribling centar šuteve pasove ovi dvojica ronaldo i mesi pa oni su smešni dase uporede sa vakim velikanima takodje ima jos veliki igraca koje nemozese uporediti ova dvojica. Jos samo da objasnim moj misao zašto ronaldo i mesi nisu dorasli ovim igračima zato sto su ova dvojica vise gol igraci jer njih treba neko da rani loptama dok ovi i upošljavali druge igrace i plus sa svojim driblinzima stvarali sanse za golove i davali golove. Setise sad garinca ziko bekam miler Savićević Stojković koji su to bili znanci u fudbalu toje posebna Prica. Mesiju da nije bilo nijeste onbi bio prosecan centar for i ništa vise ajmo zamisliti jednog Pelea kako naniže u driblinzima petoricu i da gol ili Djajic protiv Reala kada je prevario driblinzima ce

dd

pre 4 godine

bez svetske titule i osvajanja mundijala fudbaler ne moze da konkurise za najboljeg u istoriji,ili da bude jedan od najboljih,svetsko prvenstvo je jace od lige sampiona i to se ne moze porediti,osvojis titulu svetskog sampiona to vrh,san svakog fudbalera,tamo treba da se pokazes

pazite ja cenim Kristijana i Mesija ali oni nikada nece biti svetski sampioni,da Mesi ne igra u barsi ne bi nista osvojio,tamo svi trce za njega,a kada odes u reprezentaciju argentine tamo toga nema,nece Suarez da trci za Mesija,drugacije se igra drugovi!

tako da Mesi i Kristijano ne mogu da prismrde Ronaldinju,Ronaldu,Zidanu,Maradoni...koji su bili igraci koju su svoju reprezentaciju doveli na krov sveta,e to je razlika od kvalitetnog igraca do legende svetskog fudbala,e zato oni nemaju cenu

i onda dolazite u nebulozu i apsurdnu situaciju da recimo Mesija poredite sa jednim Ronaldinjom,Zidanom,Zubom,Maradonom...to se ne moze porediti!!!

dd

pre 4 godine

jako puno jer se radi o igracim koji su u klubu 5 najboljih igraca u istoriji fudbala

-Pele
-Maradona
-Ronaldinjo
-Ronaldo
-Zidan

to je prva petorka najboljih igraca ikada,i od kada ne igraju jos se nije pojavio igrac takvih kvaliteta,oni nemaju cenu,takvim igracima kada bi postojali danas nudili bi se blanko cekovi da sami upisu svoju cifru!

Faustinjo_asprilja

pre 4 godine

(Stranger, 22. mart 2020 12:23

Tipican komentar nostalgicara i nekog ko je dete zarobljen u telu muskarca. Ako su toliko mnogo bolji od ostalih kako to da Ronaldo npr nema ni jednu jedinu LS , cak ni finale nije igra a igrao u onakvom Interu, ili jos bolje u onakvom super Realu? Kako to objaanjavas? Kako to da Ronaldinho isto tako ima smao 1 LS? Zasto nisu vise napravili na svetskom 2006 kad su imali drim tim? 2002 osvojili svetsko zahvaljujuci ponoru najvecih favorita, Francuza i Argentine te skandaloznom sudjenju gde su izbaceni talijani i spanci . I oni su imali navlacenje , setimo se sramnog crvenog turcima zbog simuliranja Rivalda!? Dakle, mrzim te likove tipa moj cale. Samo fudbal iz 70 ih je dobar sve pre i posle toga je bezveze. Ne kazem da Roni i zuba nisu sjajni igraci, samo nisu toliko iznad ostalih. Ima ih mozda i boljih. Imaju i oni mrlja u karijeri. Nervira me kad se nipodostavaju svi ostali na racun svojih decackih idola. Zar niste odrasli i stekli realnost i objektivnost? Ili ste jos deca, bar po komentarima izgleda tako, cast izuzetcima, primetio sam par njih.

ацика

pre 4 godine

Зашто толико спомињете Нејмара у негативном контексту. Дечко је синоним за фудбал има све што треба за играча који је најбољи на свету. Реално за њега играч 1 на 1 не постоји нема играча који га може зауставити.
Брзина дриблинг шут идеја пас дечко нема слабе тачке.
Просто некада не могу да верујем шта прочитам, најплаћенији најутицајнији играч сам је добио ПСЖ у оној утакмици.
После Р9 Р10 играч због кога се купује карата више иде да се гледа
Прима лопту петом, привлачи кроз ноге, сваки одбрамбени играч поред њега испадне "будала"
Само нама нико не ваља
Само ћу рећи када је Нејмар смири и крене на неког противничког играча само му треба рећи добро дошли мајстор је ту
Волим тај бразилски дриблинг и ту њихову лакоћу дриблања па то ти је нико никада као они

Stranger

pre 4 godine

Ovde se je bih razbacivao sa milionima nego prosto u procentima a to je koliko puta su bili bolji od svih njih.....MNOGO PUTA....ako se gleda pre svega TEHNIKA koju su ova dva igraca posedovala to je NEUPOREDIVO sa bilo kojim igracem zadnjih verovatno 30-40 godina tj od odlaska Pelea tu doduse moram da ukljucim i Maradonu naravno... Oni su mogli SVAKOG ODBRAMBENOG igraca da naprave da izgleda kao da je juce poceo sa igra fudbal, taj DAR ne poseduju ni Mesi ni Ronaldo. Svi ostali su manje vise KLISE IGRACI....

Tooo

Gagijeva_ raja

pre 4 godine

Max vrednost bi bila 300 tinjak mil i to kad su obojica bili na vrhuncu. Te price o milijardama su besmislice. Dakle Ronaldo ne kad je prelazio iz Intera u Real, tad je vec bio nacet povredama i imao probleme sa kilazom tj zlezdama , nego zuba iz perioda 96-98 kad je igrao kratko u Spaniji i presao u Inter. Ronaldinho je bio na vrhuncu tamo negde od 2002 do 06 max. Na svetskom u Nemackoj je bio katastrofalan. Tu je vec kreno pad. Adriano je tih godina takodje bila jedna zver koja je imala ogroman potencijal, ali takodje luda brazilska glava nije podnela taj pritisak mada je kumovala i prerana smrt njegovog oca. Bio je zivotinja. Ali prekratko takodje trajao. Ipak, iako sam takodje deo tog vremena, realno ono sto je Mesi radio do sad je nesto neprevazidjeno. Zubi je vrhunac bio 47 golova u jednoj sezoni. Mesi zabija 50+ vec 10 god, a sto je najace od svega on i nije klasicna 9-ka, i on cak stize biti i najbolji paker na svetu. Covek se prosto najezi kad poslozi to sve u glavi. Nismo bili svedoci takvog igraca do pojave njega. To su cinjenice. Naravno tu je i drugi Ronaldo ali njega ipak stavjam stepenicu ispod jer je istrenirana masina. Nema tu lucidnost , toliki talenat,igru na malom prostoru kao Mesi ili navedeni brazilci. U svakom slucaju i on zavredjuje ogroman respekt. Kako god, bilo je to neko drugo, bezbrizno vreme. Vreme naseg odrastanja kada je lozenje na fudbal u ratnom i posleratnom periodu bio cesta jedino svetla tacka nase svakodnevnice.

Milos

pre 4 godine

Mesi najbolji, i po dugovjecnosti, i po vrhuncu forme. Ova dvojica nekome mogu biti atraktivnija, po meni medju top 5 su po vrhuncu sigurno. Mesijeva i Maradonina varka tijelom, je sigurniji dribling nego Zubina biciklica. Problem je sto ljudi koji nisu igrali fudbal, ne primjecuju Mesijeve finte tijelom prilikom driblinga, i ne cijene dovoljno to sto cini da stvari djeluju jednostavno, pa misle nije to nista posebno, samo ima nisko teziste. Mnogo igraca ima nisko teziste, pa nemaju takav dribling. Niko nikad nije bio tako kompletan u smislu, dribling, kreacija, vizija, pas, slobodnjak, sut, zavrsnica, brzina, snaga (ne mozes ga oboriti). Nema viska potez, ozbiljno shvata igru, nekome se to ne svidja.Desna noga malo slabija, ali samo u smislu suta van 16, iznutra je davao mnogo golova desnom, pogotovo kad bocne loptu, neke od svojih najboljih golova je zavrsio desnom.
Inace, od najvecih koje sam gledao, mnogo postujem Zidana, jer jedini od njih nije posjedovao izuzetnu brzinu.

Nebitno skroz,ali pise se svasta ovde...

pre 4 godine

Ne razumem cemu ovoliko nostalgije,pa se potcenjuje npr Mbape koji je odlicno odigrao SP i osvojio,a ovi na slici kao danas se secam imali su dosta srece u mnogim utakmicama.Jesu imali sarma i lepote u igri ali ljidi Mesi i Kristijano ginu i razbijaju LS svake godine,a SP je turnir gde pored svega treba srece jer svaka se greska placa pa se kockice nekad ne poklope.Sve u svemu lepo su igrali ova dvojica,ali ne razumem ljude koji kazu da bi vredeli vise od Mbapea(zbog godina) Mesija Kristijana.Pozdrav

slaviša šmigič

pre 4 godine

Pa financiski niko nije dorastao Davidu Bekamu a što se tiče prodornosti i tehničkog znanja mislim,da su obojica ispred kristjana Ronalda to mislim isto za Savičeviča za koga se nikad nije saznalo koliko je platio precednik Italije i Milana Silvijo Berluskonu kada je slao svoj privatni avion po Savičeviča a ovaj se mu odmah oddužio uzimanjem lige šampiona 2 puta zaredom kad su svi saranili govorili,da Milano nema nikakve šanse Dejo se izborio za sastav tako što je lično Silvio Berluskoni tražio da igra i odrao je tadašnju Barcelonu sa zvezdanim timom gde su igrali igrači poput Romariom,Bebetom i Bugarinom Stojčkovim.koliko je Savičevič bio dobar postoji statistički podatak koji je pokazao,da Milano nezna za poraz ako ima u timu DEJU genija.posle te čuvene utakmice Kapelo nikad više nije smeo niti da pomisli,da stavi Savičeviča na klupu a da mu igraju Papen I Boban.Papen je inače došao kao vodeči strelac prvenstva Francuske i brzo shvata,da u Milanu nema više mesta za njega.Kad bi Dejo dolazio iz neke evropske zapadne države danas bi razmatrali izmedju Pelea,Maradone,Mesia i Savičeviča.

Dali Bocek

pre 4 godine

Sigurno vise od Nejmara, Mbapea... Od Mesija i Ronalda? Tu je u pitanju vestina menadzera da izvuce novac, tako da je to otvoreno pitanje. Licno, da sam ja vlasnik tima, Ronaldinjo i Mesi su moji prvi pikovi.. Samo da ovo ne procita Zlatan Ibrahimovic!

real

pre 4 godine

@Stevan

Komunisticki mentalitet.
Trziste se formira ponudom i potraznjom. Ne obrazovanjem i pismenoscu.
To je ono sto komunizam nije mogao sebi da uvuce u glavu i prihvati kao surovu realnost. Apsolutno sve komunisticke ekonomije su propale upravo zbog toga sto ne moze drzava da upravlja cenom i ekonomijom. Jedini izuzetak je Kina, koja je uvela kapitalisticki sistem u privredu. I zato su oni tu gde jesu. Druga opcija je da grcas u sirotinji poput Kube, ili u autokratnom izivljavanju poput Severne Koreje.

Ne zasluzuje doktor u danasnjoj ekonomiji platu koju ima fudbaler. Prosto je potraznja za fudbalerom veca i svima je nekako jasno da doktori u realnosti ne rade nesto preterano puno. 90% poseta doktoru se svodi na savet: pij tecnost, sedi kuci i cekaj da imunitet odradi svoj poso, eventualno ti prepise antibiotik i uradi par testova. Ima naravno izuzetno zahtevnih poslova u struci, i naravno da ih treba placati vise, ali voditi se argumentom pismenosti i sta ko zasluzuje je nezrelo.

Imaj u vidu i sledece: Na svetu imas mozda oko 1000 tih milionskih fudbalera, dok doktora ima daleko daleko vise.Uz sve to, vrhunski doktori, su vrhunski placeni u svetu, zato nasi i odlaze.
Tih 1000 fudbalera ima tu platu recimo od 21.-35. godine i plata im varira, dok doktor ima radni staz od 30tak godina.

Umesto baviti se parama koje neko zasluzuje ili ne, bitnije je baviti se pitanjem zasto se toliko para vrti u najobicnoj igri za decu. Socioloski i psiholoski interasanto.

tako nekako

pre 4 godine

nije sad ni bitno koliko bi vredela, koliko je tuzna slika jednog od njih koja mu se sada desava, dzabe ti sve u zivotu kada si prazan iznutra..

Eto tako

pre 4 godine

Pa, da smo normalna civilizacija, kao sto nismo, najbolji fidbaleri, sto njih dvojica svakako jesu, bi imali 80% plate jednog lekara, naucnika, doktora nauka... Pa sad sami sracunajte...

Gvozdeni

pre 4 godine

Mesi je reinkarnacija Maradone i to jos bolja verzija. Njih dvojica su najbolji uz Pelea verovatno kojeg ipak nisam gledao. Brazilci su uvek bili astraktivni, ali ni jedan od ove dvojice nije ravan Ziku. Stariji znaju itekako o kakvom s se igracu radilo i koliko je svet plakao te 82-e. Najbolji brazilac koga ja pamtim i najbolji posle dvojice vanzemaljaca argentinskog porekla. Svakako i Ronaldo i Ronaldinjo su bez obzira na sve veliki majstori pre svega poznati po leprsavim dribliznzima ali i brzinom, pogotovo ovaj prvi. Tu su odmah i francuzi. Platini i Zidan.
.

Profesor BG

pre 4 godine

Ronaldinjo je posle Maradone najbolji igrac u istoriji fudbala (Pele i igraci iz tog vremena su van konkurencije jer se tada igrao neki sasvim drugaciji fudbal koji se ne moze porediti sa ovim modernim), a Ronaldo (Brazil) je najbolji spic u istoriji fudbala. Dakle, Ronaldinjo bi danas vredeo oko 260 miliona, a Ronaldo 220 miliona evra.

Donatelo

pre 4 godine

Obojica na vrhuncu bi bila sigurno oko 300 mil u ovom trenutku. Bili bi vredniji od Mbapea i Nejmara ali ne drasticno. S tim da treba uzeti u obzir cinjenicu da Mesi i Ronaldo nisu vise na vrhuncu i logicno je da njihova vrednost u ovom trenutku nije velika. Zuba ronaldo meni je ostao najdrazi i ponajbolji kojeg sam gledao. Bar najbolji napadac ikad kojeg sam ja gledao. To su te zlatne 90-e , simbol moje mladosti i odrastanja. Dobro se secam kad je dosao u barsu i odigrao onu cudesnu sezonu , bila je uvek svadja na fudbalu ko ce biti Ronaldo i ja da budem sto originalniji , ukradem masinicu od caleta i nesto stariji komsija me osisa na nulu. Imao sam 11 god. Nikad te batine necu zaboraviti... steta sto su ga povrede unakazile, nebo mu je bila granica. Ronaldinho je bio doslovno carobnjak. Da li je najbolji ikad, tu bi se dalo diskutovat, ali oko jednog nema diskusije. Igrac koji je igrao najlepsi fudbal verovatno svih vremena. Maradonu nisam zahvatio sa vrhunca pa ga necu komentarisat ali izdvojicu jos par igraca iz tog vremena. Naravno Zidana, te Bagga i Berkgampa. Ovog zadnjeg sam posebno gotivio. Potcenjen igrac a bio je veliki umetnik. Neverovatna vizija i kontrola lopte. Imam njegov dres sa SP iz 98, kad je briljirao ali ispao u 1/2 od Brazila na penale. Danas , tj zadnjih deceniju i duze naravno obelezili su pre svih Mesi i Cristiano. I po meni Mesi je mozda ipak koplje iznad svih. Nivo koji nije vidjen, ja bar nisam video. Cudo sta on radi tolike god. Kapa dole.

Dikan

pre 4 godine

Obojica su bili potpuni raspadi i pre 30. rođendana. Uvek bih radije kupio Ibrahimovića ili Kristijana koji decenijama igraju vrhunski.

nikola

pre 4 godine

Питам се дали један врхунски фидбалер вреди као стотину врхунских стручњака доктора инжињера .Живимо у врме када мафиа влада светом и нема нигде у свету систем вредности.

legolas

pre 4 godine

Pa idemo od naših najpre. Luka Jovic 60 miliona, znam smejem se i ja, da se razumemo zvezdaš sam, pazi sad Ozil ima jedan od najačih ugovora na svetu, tipa oko 250 hiljada evra nedeljno, tužno,on i Ronaldinjo, nebo i zemlja, Jedan štoper Stouns ili bek Mendy vrede po 50 miliona. Tržište=debilana!!! Nabil Keita plaćen 80 miliona skoro.Ako sve ovo znamo i znamo da je Nejmar plaćen koliko je plaćen onda ni jedna cifra koja se danas pojavljuje u transferima nije dovoljna da bi se vrednost ova dva čoveka iskazala. Vrede najmanje kao najplaćeniji fudbaleri a možda i mnogo mnogo više. Inače Ronaldinjo mi je najbolji igrać ikada!! Najviše uživam kada njega gledam. Neponovljiv je!!

Stevan

pre 4 godine

Da se ja pitam, ne bi vredeli 200 dinara... nego bi fudbal, a i svi drugi sportovi bili svedeni na amaterski nivo i igrali bi se u slobodno vreme. Ako i neki od njih igra za platu, ta plata ne bi smela da bude veca od 50% prosecne plate jednog lekara ili profesora. Pa bismo onda imali i prave uzore i deca bi nam bila pismenija. Ljudi bi nam bili bolji, a drustvo zdravije.
Dete onda ne bi pitalo tatu lekara “a sto da ucim kad Ronaldo bez skole moze da ima vilu, auto od milion eura i lanac hotela... a ti kao lekar moras da uzmes kredit da bi otplatio stan”?
Toliko je sve otislo u djavola da smo mi poceli da smatramo da je normalno da neko poseduje toliko bogststvo i da je to zapravo rezultat njegove sposobnosti.. a ne poremecenog sistema vrednosti.

Molder

pre 4 godine

Ronaldo... Koja je to igracina bio...po meni jedan od najboljih ako ne i najbolji ikada, samo da ga nisu "lomili" svi od reda jer nista drugo nisu ni mogli da urade kada je lopta bila kod njega pa su mu iZurnisali kolena inace, tek bi svasta covek uradio u fudbalu ! ! !

hoces iskreno ?!

pre 4 godine

Ronaldinjio je igrao najlepsi fudbal,ali kratko je trajao. Odigrao u PSGu sezonu i jos dve u Barsi i nakon toga mu je igra bila u padu. Ronaldo se ceo zivot mucio sa povredama ,ali danas nema igraca kao sto su njih dvojica. Suarez je nesto najblize Ronaldu. Neymar, Mbape,Salah,Mane,Kejn,Azar, jesu to vrhunski igraci,ali mnogo je za njih dati 150-200miliona. Mada ako Jovic vredi 60,Dembele 120,SMS 100... onda Ronaldo vredi 250m a Ronaldinjo 300.

Župski

pre 4 godine

Ronaldinjo u najbojim godinama 200.000.000,00 miliona a transfer Ronalda iz Intera u Real Madrid danas bi kostao 300.000.000,00 miliona evra,prevedeno u vreme kada su igrali.

Bane

pre 4 godine

Kada se posmatra celokupna karijera (titule, dugovečnost, statistika), Mesi i K.Ronaldo su najbolji igrači ikada (Pelea ne računam, ono nije bio isti fudbal)

Ali, ako se posmatra samo trenutak kada je igrač bio na vrhuncu, ovoj dvojici niko nije bio ni blizu (možda Zidan jedino). Nikakva statistika nije bila potrebna, da pustiš čoveku koji ne prati fudbal neku njihovu utakmicu odmah bi ih izdvojio kao najbolje na terenu, toliko je očigledno bilo da su iznad svih ostalih.

Uvek se setim one legendarne Mihajlovićeve izjave iz perioda dok je igrao u Laciju : "Krene Ronaldo u kontru, a Nesta i ja sami"...

Oliver Kosta

pre 4 godine

Po 800 000 000 e.
Opusteno. Mada je i to malo za ovakve igrace. Ronaldo je najbolji spic zauvek a Ronaldinja je suvise komentarisati.

Aleksandar

pre 4 godine

Mislim da je besmisleno baratati ciframa.
Narocito danas kada je sve precenjeno,marketing,pranje novca...
Kako god.
Licno mislim da je Ronaldo bio najbolji napadac u istoriji...
Opasan u svim situacijama,jak,brz,tehnicki briljantan.
Nesto slabije je igrao glavom,pa recimo dosta slabije.
Jedini igrac koji mu moze parirati na poziciji centarfora je po meni Marko Van Basten(covek koji je poput Ronalda osakacen povredama morao prerano da zavrsi karijeru...).
E sada pazite...oni su bili tuceni , brutalno,to znamo...
Zamislite samo kako je prebijan jedan Pele..ili Euzebio...Dzaja...Maradona
Danas su igraci zasticeni,debelo,tu nema price.
Sto se tice Ronaldinja,verovatno najkreativniji igrac u istoriji,covek koji je toliko vica uneo u igru.Madjionicar,ne sarlatan,madjionicar.
Slazem se da je kratko potrajao,mentalitet ga je sputao,nema dileme.
I svaka cast za pomen u komentarima Deje Savicevica,verovatno najkreativniji i najgenijalniji igrac sa evropskog kontinenta...neko pomenu varke telom...samo pogledajte Savicevica,on je bio doktor driblinga...
Najiskrenije mislim da su danasnji top dribleri(po nekim kriterijumima...) Mesi i Ronaldo apsolutno deciji vrtic u poredjenju sa driblingom koji je imao Savicevic.Pozdrav svima.

Gospodin Pendula

pre 4 godine

Tri najbolja fudbalera koje sam ikad gledao 1. Ronaldinjo 2.Ronaldo 3. Zidan
Vredeli bi bar duplo od najskupljih današnjih šminkera ! 400-500M € !!!

South park

pre 4 godine

Bez pretjerivanja, u punoj snazi milijardu evra! Otplatili bi se za 4 godine, sto kroz marketing sto kroz povecanje vrijednosti akcija kluba.

Otac Makarije

pre 4 godine

Realno, tesko je utvrditi njihovu cenu danas, cifra bi bila enormna. Dodao bih ovoj slici i Zidana, takvog igraca danas prosto nema! Ako je Zidan vredeo 70 miliona pre 20 godina, danas bi to bilo preko 200, mozda i 300 miliona. Cast Neimaru, Mbapeu i Grizmanu ali Ronaldo i Ronaldinjo su ipak level iznad.

dragan

pre 4 godine

Ronaldo Lima sigurno više nego Ronaldo 7 u naj boljim godinama sigurno ne manje od 200-250 mil.A ronaldinju nebi mogla da se da dobra procena jer je bio unikat kao i mesi

Gagi013

pre 4 godine

Ronaldinjo oko 250.000.000 a Ronaldo oko 300.000.000.Takođe,mislim da bi Vidić,Maldini,Nesta, i defanzivci te klase,vredeli blizu 150.000.000.

Mihajlo

pre 4 godine

Od igraca koje sam gledao u zadnjih 30 godina po talentu Ronaldinjo je najbolji svih vremena,bio je Mesi pre Mesija,posle ove dvojice Zidan,Ronaldo Brazilac,Piksi,Cavi,Skols,Roberto Badjo,Inijesta,Del Pjero,Toti,Prosinecki,Boban. Od ovih jedino Piksi nije imao vrhunsku karijeru u Evropi iskljucivo zbog teske povrede. Ovo su umetnici s loptom,mogu se tu dodati i Sedorf,Pirlo,Snajder,Djorkaef,Brolin,Kutinjo,De Brujne,Gulit,te igrace pamtim po fudbalskom talentu,ostalo su klasicni spic igraci i poneko vrhunsko krilo,imali su dribling,brzinu,njuh za gol,sut,ali ne i viziju igre kao ovi umetnici.

jolando

pre 4 godine

Da odgovorim na komentar Faustinja. Ronaldinjo je usao u istoriju kao prvi igrac koji je osvojio skoro sve sto se moglo osvojiti; klupski prvak Evrope I Lat. Amerike, reprezentativni svetski I kontinentalni prvak, I gomila drugih titula, osvojene lige I kupovi. Na vrhuncu svoje karijere radio je sta je hteo, isto vazi I za Ronalda. Ni Bufon nikad nije osv. LS pa ga smatraju za jednog od najboljih ikada.

netko

pre 4 godine

nista..samo blanko cek pa nek piskaraju koliko im je volja..

narocito pravi ronaldo u punoj snazi i bez povreda..

ovaj imanjak mu, sto je zalizan a mnogo se pravi, a jedino ga markating u zadnje dve god odrzava na nivou, a i onaj iz argentine sto se u zadnje vreme ulenjio bi u ono vreme bili ismejani da hoce da se porede sa ovima na slici...

a tu su i recimo maldini i kompanija otpozadi sto je tada igrala a danas ih neki porede sa van dajkovima i slicnima...sto tek veze nema.

maconii

pre 4 godine

ronaldinjo je najbolji igrac svih vremena,to sto on moze da uradi sa loptom i takva genijalnost nikada nije vidjena...debeli ronaldo odmah iza njega

MILOJKO

pre 4 godine

Samo jedno znam,nikada napadači nisu bili zasticeni kao sada to jest poslednjih petnaest godina.Najgore je bilo u vreme Pelea, Euzebija kada su pojedine reprezentacije na svetskom prvenstvima u Švedskoj i Engleskoj u svojim sastavima imale pojedine igrače specijalce ciji je jedini zadatak zadatak bio da sto teze povrede ove igrače.
Imace igrači iz različitih epoha mogu se jedino porediti po uticaju na igru i ekipu u kojoj igraju,koliko su bitni, dominantni i koliko bi tim bio slabiji bez njih. Tu su Pele i Maradona neuporedivi i nedostižni u odnosu na druge.

B

pre 4 godine

Ne bi vredela nista, jer fudbala nema niti ce ga biti u doglednoj buducnosti. Pada mi na pamet poredjenje sa ratom SAD protiv Iraka, operacija Pustinjska Oluja. Neki bogati Iracani pokusali su da pobegnu u Siriju, ponevsi sa sobom zlato i dragocenosti. Kad su im automobili zaglavili u pustinji, skapirali su da nisu poneli dovoljno vode. A zlato ne mozes piti...
Dakle, ni ta dvojica, ni bilo koja druga dvojica ne vrede ni prebijene pare kao fudbaleri. Mozda bi u ovoj situaciji mogli da rade kao fizikalci u bolnicama, da nose smece i slicno...

Alex

pre 4 godine

Posle Maradone i Pelea, ova dvojica su fudbaleri, koji se mogu nazvati majstorima ,umetnicima fudbalske igre. A koliko bi vredeli? Pa,kao BDP neke manje države.

mrki

pre 4 godine

ovo su dva fantasticna igraca,licno,bio sam veliki obozavalac Zube jos iz doba mocnog i maleroznog Intera u vreme jake Serije A,to je za mene bio pravi Ronaldo,eksplozivan,brz,okretan,snazan a Ronaldinja i Barsu sam tada manje gotivio ali covek je bio top,znao da sakrije loptu,da izmisli akciju,da izmisli gol,ovi momci su znali sve sa loptom i ako pogledamo danasnje cene igraca ove bi u najboljim godinama platili i po 300 miliona. pozzz za prave ljubitelje fudbala

Blanusha

pre 4 godine

Da se i dalje bave fudbalom, vredeli bi najvise. Daleko vise od Nejmara, Mesija, Ronalda i ostale klape. A, danas...Posto vise ne igraju, a ostavili su najveci moguci trag u svetkom fudbalu, za njih se moze reci da jednostavno nemaju cenu cak i da igraju.

realnost

pre 4 godine

Ko je igrao na Soni kecu ISS i cuvenu Master ligu, zna koja je muka dovesti Ronalda koji je tad bio u Interu, i kostao najvise u igrici = 50 bodova... Ekvivalent danasnji za tako nesto mislim da bi bio 500 bodova najmanje, i morao bi da igras nekoliko sezona da bi doveo Luisa Nazaria da Limu sa cuvenim plavim kopackama!

Beograd

pre 4 godine

Vredeli bi mnogo ali ne bi dugo trajali poznavajuci Brazilske navike i mentalitet njihovih igraca kad se dokopaju prvih miliona. Onda ludnica nastaje izlasci nocni zivot diskoteke karnevali provodi. Nemaju disciplinu i cilj da istraju do kraja. To je boljka svih njihovih igraca koji nastupaju u Evropi.

Mihajlo

pre 4 godine

Brazil početkom 21. veka. Bekovski tandem Kafu-R.Carlos, po meni najbolji ikada. Navala 3R-Ronaldo, Ronaldinjo, Rivaldo. Emerson Žilberto Silva sredina, pozadi Lusio, Roke Santa Krus. Na sredini i Žuninjo Pernambukano. Na golu Klaudio Tafarel. Eee, kakva su to vremena bila!

Maradona

pre 4 godine

Neymar je Ronaldinho za sirotinju a placen preko 200 miliona,tako da bi ova dvojica vrijedila po 500 miliona svaki.
(KVRS, 22. mart 2020 08:56)

Valjda je poenta u vrednosti plate koju igrac prima, i to treba da se gleda, a ne kolika mu je otkupna klauzula koju je klub zacenio dok je igrac pod ugovorom. Sta kad igracu istekne ugovor sa klubom koliko onda vredi da li opet npr. 250 miliona?

muntakis

pre 4 godine

Vise nego mbappe i nejmar a da su bas u godinama kao ovi danas. Nejmar ima lucidnosti slicnoj ronaldinjovoj a mbappe je masina slicna ronaldovoj mada sam ubedjen da svaka osoba starija od 25 godina bi izabrala ronaldinja i ronalda a fortnite, instagram i vslensijaga ( kako se vec kaze) deca bi izabrala ovadva starlatana i tarzana.
Vrednost bi im bila danas 500m zajedno

Zeljko

pre 4 godine

Ako Sergej vredi 120 miliona, onda ako pricamo o njihovim najboljim danima

Ronaldo iz doba Reala 320 miliona i Ronaldinjo iz doba Barse 400 miliona.

Realno.

Ostanite kod kuce...

Bob Rock

pre 4 godine

SP 2002. i napadacki trio Ronaldo, Rivaldo, Ronaldinjo - kakva teska artiljerija... Rivaldo u to vreme bio totalni egal sa ovom dvojicom, nista manja zvezda.

Stevan

pre 4 godine

(real, 23. mart 2020 17:51)

Procitaj poslednju recenicu mog komentara.
Tako razmisljas upravo zato jer nam je kapitalizam isprao mozak, okrenuo svest i poremetio sistem vrednosti.
Nije komunizam propao zbog toga zbog cega ti govoris. Vec zato jer je koncept komunizma dat onima kojima kojima ga je trebalo dati, u takvom obliku da najbolje posluzi svrsi. Dat im je sa kancerom u sebi. Dat im je tako da nakon sto odradi posao, naposletku propadne i sam se u sebe urusi.
Nije li ti cudno sto je komunizam za kakav danas znamo, nastao upravo u kapitalistickim zemljama, a nikad se ni u jednoj od njih nije primio... cak stavise, preziru ga.