1. @banderas što je bilo kad si vidio da je tečaj kuna/dinar 1/15.75. Toliko je isto realna tvoja tvrdnja za Zvezdu. Jedno su mitovi, a drugo je stvarnost. Ali ajde reci mi u kojem je to segmentu današnja Zvezda ispred Dinama ZG (ako izuzmemo stadion koji sam naveo kao slabost Dinama i broj navijača). Hvala i LP!
    (anteras, 28. februar 2020 12:38)

    # Link komentara

  2. Dabogda Zvezda imala u sastavu 5 Brazilaca i 6 Argentinaca,ali pravih,pa da se opet Marakani, kao šta pesma kaže, vrate srečni dani...
    (Damir, 27. februar 2020 20:36)

    # Link komentara

  3. Koja Zvezda, koji Dinamo...

    Zna se ko je najveći, Hajduk. I jači smo od Partizana.
    A ova ostala boranija tipa Željezničar, Zvezda, Olimpija, Dinamo, i ostali.. Pa, imali su svoje svijetle trenutke, ne može se reći da nisu...
    (Mate, 27. februar 2020 17:13)

    # Link komentara

  4. Zar Grcka i Turska nisu vise u Balkanu?
    (Mamer N'goj, 27. februar 2020 13:33)

    # Link komentara

  5. Kog briga koji je klub veći, ne navijate valjda za svoje klubove zbog nekakvih trofeja? Onda ste ništa nego glory hunters. Svaki klub ima neku svoju priču i pozadinu, može Real 100 puta osvojiti CL, ali nijedan navijač Ateltica neće zbog toga postati Madridista, nego naprotiv.
     (realno, 27. februar 2020 11:57)

    # Link komentara

  6. Dosta je, ajde jednom budite realni i shvatite da je Dinamo ZG za ostatak bivše države svemirski brod. Jedino im stadion nije na razini, sve ostalo od omladinske škole, transfera, scout službe je na razini zapadne Europe
    (anteras, 27. februar 2020 09:26)

    I sta je bilo kad si prestao sanjati? Znamo da boli Zvezda, a bolece tek.
     (banderas, 27. februar 2020 11:48)

    # Link komentara

  7. Petev: "Dinamo je balkanski Bayern." Ja kažem da je Bayern bavarski Dinamo jer ipak su ga dinamovci Čajkovski i Zebec stvorili ovakvog kakvog ga danas znamo.
     (Srpski fudbal, 27. februar 2020 11:41)

    # Link komentara

  8. Dosta je, ajde jednom budite realni i shvatite da je Dinamo ZG za ostatak bivše države svemirski brod. Jedino im stadion nije na razini, sve ostalo od omladinske škole, transfera, scout službe je na razini zapadne Europe
    (anteras, 27. februar 2020 09:26)

    # Link komentara

  9. MA imate titulu ko Steaua, kupili nsjbolje igrace iz yu (malo vam bilo pa ste i belodedica iz rumunjske uzeli ).O reprezentaciji bolje nemojte. O nekom 4 mjestu iz Chsplinove 1934 snimili ste 3 serije i 2 filma (montevideo ovo, montevidro ono ).Pa sto bi tek nspravili da Imate broncu, srrbro i zlatnu loptu. Imali bi poseban kanal gdje bi samo te tekme pustali. Btw, Zar se stadion jos zove rajko mit? Culi smo da je nakon Bayerna preimenovan u Milos Sestic,!Nije istina? Ok. Pozdrav
    (Sulic igor, 27. februar 2020 02:13)

    Care ta tvoja bronCa, srebro i zlatna lopta ne vrijede kao trofej prvaka evrope i ne, ne bi se mijenjao za to.
    (King, 27. februar 2020 09:22)

    # Link komentara

  10. MA imate titulu ko Steaua, kupili nsjbolje igrace iz yu (malo vam bilo pa ste i belodedica iz rumunjske uzeli ).O reprezentaciji bolje nemojte. O nekom 4 mjestu iz Chsplinove 1934 snimili ste 3 serije i 2 filma (montevideo ovo, montevidro ono ).Pa sto bi tek nspravili da Imate broncu, srrbro i zlatnu loptu. Imali bi poseban kanal gdje bi samo te tekme pustali. Btw, Zar se stadion jos zove rajko mit? Culi smo da je nakon Bayerna preimenovan u Milos Sestic,!Nije istina? Ok. Pozdrav
    (Sulic igor, 27. februar 2020 02:13)

    A cuj tek ovog bisera :)))) Kaze "kupili najbolje igrace iz YU" :D :D :D A Real i Barsa inace Lige Sampiona osvajali sa 25 izdanaka svoje skole bez ijednog jedinog kupljenog igraca jel tako?! :)))))) Daj bre jel moguce da se toliko blamiras?! Prvo Crvena zvezda je dovela samo Prosineckog,Panceva i Belodideca,od cega je Prosinecki poluSrbin,Belodedic Srbin iz Rumunije.Pa vi imate makar jednu titulu od ove 4 koje Srbija ima a pogotovo da imate ove 2 koju Crvena zvezda ima vi bi o tome pricali 24h dnevno na HRT-u 1,2 i 3,nijedan drugi sadrzaj ne bi postojao.A sto se stadiona tice ja odavno cuo da je Maksimir jos 2011.godine posle Liona promenio ime u Sedmomir.Aha,kazes da je to samo zvanican naziv a da ga vi zovete Nasa Maksimalno Napunjena Mreza? Ok.Pozdrav.
    (Mandic Igor, 27. februar 2020 03:28)

    # Link komentara

  11. MA imate titulu ko Steaua, kupili nsjbolje igrace iz yu (malo vam bilo pa ste i belodedica iz rumunjske uzeli ).O reprezentaciji bolje nemojte. O nekom 4 mjestu iz Chsplinove 1934 snimili ste 3 serije i 2 filma (montevideo ovo, montevidro ono ).Pa sto bi tek nspravili da Imate broncu, srrbro i zlatnu loptu. Imali bi poseban kanal gdje bi samo te tekme pustali. Btw, Zar se stadion jos zove rajko mit? Culi smo da je nakon Bayerna preimenovan u Milos Sestic,!Nije istina? Ok. Pozdrav
    (Sulic igor, 27. februar 2020 02:13)

    # Link komentara

  12. Ono sto ja nisam spomenuo objasnjeno ti je u prijasnjim komentarima. Pogodila te istina u zivac. Pises looool pricas o kompleksima, objasnjavas mene, al frajeru goris od mrznje. Partizan je za vas olicenje kulture i gradskog kluba. Neboj se Dinama, niko vama nece titule iz juge uzet.
    (Sinke, 26. februar 2020 21:37)

    Blamiras se. Idi mitomanisi u svom malom Dinamu jer kompleksi od Zvezde su ti vecno prisutni i to je cinjenica.
     (Mig, 26. februar 2020 23:19)

    # Link komentara

  13. Ono sto ja nisam spomenuo objasnjeno ti je u prijasnjim komentarima. Pogodila te istina u zivac. Pises looool pricas o kompleksima, objasnjavas mene, al frajeru goris od mrznje. Partizan je za vas olicenje kulture i gradskog kluba. Neboj se Dinama, niko vama nece titule iz juge uzet.
    (Sinke, 26. februar 2020 21:37)

    # Link komentara

  14. San svakog decaka koji navija za Zvezdu. meni je bio san za Partizan tako da je idiotska prica
    (ajmocrnobeliooooo, 26. februar 2020 21:24)

    # Link komentara

  15. Citam ovdje neki su napisali citavo cudo kako bi pod krinkom "objektivnosti" popljuvali Dinamo. Ok, ajmo ovako, zadrzat cu se na vremenu Jugoslavije; ako je Dinamo kao najmanji (najmanje uspjesan od velike cetvorke) onda zasto vas toliko muci? Cemu tolko frustracija spram Dinama i omalovazavanja. E pa zato kaj vas smeta. I samo postojanje vas smeta. Kompleksi? Ocito je ipak veci nego ga mislite prikazat. Da je mali nebi ga dozivljavali. Zvezdica je ligu igrala u poluprijateljskim uvjetima, cijeli istok i Bosna su joj bodovi bili osigurani. Plus drzavi aparat nije dao na mezimicu. Dinamo je ..... Ako to usporedimo s brojem titula onda se vidi da nesto nije štimalo. Tak da price o malom Dinamu pricaj ispred tenka kod Marakane.
    (Sinke, 26. februar 2020 20:17)

    Nas muci Dinamo? :D :)))) Jel realno sta ti pricas?! Pa nismo mi dosli na hrvatski portal da omalovazavamo Dinamo nego vi na srpskom omalovazavate Zvezdu stalno! Alo! Cuj navijaci kluba koji je jedan od retkih prvaka Evrope i jos redjih prvaka sveta da ima komplekse od kluba negativnog rekordera Lige Sampiona u nekoliko kategorija :D Pa LOL LOLOOOOOOOOVA :))))))) To zaista ne ide niti moze.Zao mi je sto prosto tebe tvog blamiranja.Drago mi je sto si ovim nebuloznim komentarom pokazao kakve komplekse imas od Zvezde :D A znamo da ti i tenk smeta ;) A znamo i na sta te asocira :) Mali Dinamo a veliki kompleksi ostace vecno! Aj sad idi pre prazar Maksimir na kojem ni 2 000 ljudi ne moze da skupi pa pricaj svojima te bajke.
    (Mig, 26. februar 2020 21:10)

    # Link komentara

  16. Stvoren je mit o nameštanju srpskih klubova, o sudijama,a jedino je Hajduku,Željezničaru i Trešnjevci pravosnažno dokazano nameštanje.
    To je bilo 1965.godine. Hajduk je tada izbačen u 2,ligu. Posle nemira u dalmaciji HNS je stavio veto na odluku fsj i Hajduk je vraćen u 1.ligu
    (Damir, 26. februar 2020 20:47)

    # Link komentara

  17. Citam ovdje neki su napisali citavo cudo kako bi pod krinkom "objektivnosti" popljuvali Dinamo. Ok, ajmo ovako, zadrzat cu se na vremenu Jugoslavije; ako je Dinamo kao najmanji (najmanje uspjesan od velike cetvorke) onda zasto vas toliko muci? Cemu tolko frustracija spram Dinama i omalovazavanja. E pa zato kaj vas smeta. I samo postojanje vas smeta. Kompleksi? Ocito je ipak veci nego ga mislite prikazat. Da je mali nebi ga dozivljavali. Zvezdica je ligu igrala u poluprijateljskim uvjetima, cijeli istok i Bosna su joj bodovi bili osigurani. Plus drzavi aparat nije dao na mezimicu. Dinamo je sve imao teska gostovanja.Cak i u Hrvatskoj sa Hajdukom je bilo tesko. Sa Zvezdicom skoro isti medusobni omjer, malo losiji. Ako to usporedimo s brojem titula onda se vidi da nesto nije štimalo. Tak da price o malom Dinamu pricaj ispred tenka kod Marakane.
    (Sinke, 26. februar 2020 20:17)

    # Link komentara

  18. Sjećam se kako je jedne godine Dinamo u prvenstvu Juge nabio Zvezdu 6:o...za zvezdu tada igrao Džajić...čujem da im je istu stvar napravio i Partizan...eto to je ta velika Zvezdana kad je jedan Dinamo unatoč pomoći sudaca tako nabije ha ha
    (Branko, 26. februar 2020 19:33)

    Pa da! I Barsa nabila Real 5:0 i 6:2, to je taj veliki Real buhahahahahahaa :D
     (Sloba, 26. februar 2020 19:37)

    # Link komentara

  19. Sjećam se kako je jedne godine Dinamo u prvenstvu Juge nabio Zvezdu 6:o...za zvezdu tada igrao Džajić...čujem da im je istu stvar napravio i Partizan...eto to je ta velika Zvezdana kad je jedan Dinamo unatoč pomoći sudaca tako nabije ha ha
    (Branko, 26. februar 2020 19:33)

    # Link komentara

  20. (Ratko, 26. februar 2020 19:16)

    Nisu dzabe poništili celo kolo 87 ili 88. Zato ti je Zvezda veliki klub.
     (Kratko, 26. februar 2020 19:28)

    # Link komentara

  21. A najjaci su ovi Kroasani koji misle da je velicina kluba u tome koliko je ko puta igrao Ligu Sampiona u poslednjih 10 godina i ko je ispred koga na UEFA listi u ovom trenutku :D Komedija! :D Velicina kluba amateri jedni da vam objasnimo nesto,ne meri se prema poslednjih 10 godina ili prema UEFA listi u ovom trenutku,nego se meri u istorijskom znacaju od trenutku kada je neki klub osnovan do danas.Razumete stanovnici zemlje glinenih golubova? Trenutna UEFA lista pokazuje samo ko trenutno u poslednje 2-3 godine ima bolji tim i postize neke bolje rezultate.A ko je veci klub,to govori istorija od osnivanja do danas,kada se pogleda ko je sta koliko osvojio,koliko prvenstava svoje zemlje,koliko kupova,koliko evropskih trofeja.Da vas podsetim "velini" Dinamo je cak i u Jugoslaviji jedva,dakle JEDVA CETIRI PUTA bio prvak drzave za celih 45 godina trajanja Jugoslavije.Cak i bez Zvezdine titule prvaka Evrope i sveta,Crvena zvezda je samo po domacim trofejima svemirski brod za Dinamo,koji nije prvak Evrope kao Zvezda ali jeste negativni rekorder LS u vecini kategorija :D Po vasoj logici Milan kojeg u Ligi Sampiona nema punih 6 godina je manji klub od azerbejdzanskog Karabaga koji je u tom periodu bio u Ligi Sampiona jel tako? :))))) Pa vi bre niste ni svesni koliko ste smesni :D :D :D Cuj "veliki" Dinamo 7 puta u Ligi Sampiona a "mala" Zvezda 2 puta i to je njim parametar ko je veci :D Hahahahahahahah! Jao kako vas boli Zvezda kako ce vas vecno boleti pa to je sjajno uzivam u tome ;)
    (Ratko, 26. februar 2020 19:16)

    # Link komentara

  22. Dinamo je najbolje rangirani klub po uefa rankingu od svih klubova bivše YU...to će i dugo ostati jer nema boljeg da ga pretekne. "Velika" Zvezda od osamostaljenja do sada 2. Lige prvaka, "mali" Dinamo 7 Liga prvaka...Za vrijeme Juge Zvezda i Partizan su imale veliku, veliku pomoć sudaca i političke vlasti i zato veći broj domaćih trofeja. Dinamo prvi osvojio jak europski trofej: Kup Velesajamskih gradova 1967.(igrao i finale istoga 1963.!) koji su tada igrale najjače ekipe svijeta...Te sezone kada ga je Dinamo osvojio igrali su ga Barcelona, Sevilla, Valencia, Juventus, Napoli, Porto, Benfica, Leeds...predsjednik Fife osobno uručio Dinamu pehar u Engleskoj nakon finala protiv Leedsa, a predsjednik Uefe sir Stanley Rous bio je prisutan na obje finalne utakmice...toliko o tom "beznačajnom natjecanju."
    (Branko, 26. februar 2020 18:37)

    Velicina kluba se ne racuna od 1998. kompleksasu nego od onda od kada postoje. Trenutni UEFA je rang je nesto trenutno i menja se, velicina kluba od postojanja se ne menja tako lako i brzo. Ali kako to objasniti stanovniku zemlje sa 0 fudbalskih trofeja i 1000 fudbalskih kompleksa od Zvezde. Bice ti Zvezda vecita patnja. I Sahtjor je ispred Milana na UEFA listi trenutno jel to znaci da je veci klub od Milana? Kompleksi veciti vasi.
     (Velicina kluba je jedno trenutni UEFA rang drugo, 26. februar 2020 18:56)

    # Link komentara

  23. Ma Zvezda je bolja i od Juventusa. Imaju po jednu Lp a Zvezda je bila jos prvak svita. Brutalan tim s svjetski poznatim igracima. Evo cujem da Haaland i Mbappe zele u Zvezdu. A Nothingham je jaci od Zvezde i Juventusa. Buhhahaha
    (Lazi, lazi me ti to radis najbolje, 26. februar 2020 18:38)

    Ma Hrvatska je veca sila od Brazila! Tko kaze da 5 titula svjetskih prvaka vrijedi vise od jednoga slucajnoga penal srebra! Evo cujem FIFA ce nam urucit naslov najvece nogometne nacije u povijesti. Ma koja Argentina, koja Njemacka, koja Italija, veca je Hrvatska od njih svih skupa. Buahahahahahahah
     (Lazimo sebe mitove imamo najbolje uvijek, 26. februar 2020 18:52)

    # Link komentara

  24. Ma Zvezda je bolja i od Juventusa. Imaju po jednu Lp a Zvezda je bila jos prvak svita. Brutalan tim s svjetski poznatim igracima. Evo cujem da Haaland i Mbappe zele u Zvezdu. A Nothingham je jaci od Zvezde i Juventusa. Buhhahaha
    (Lazi, lazi me ti to radis najbolje, 26. februar 2020 18:38)

    Koji kompleksi Boze, bas se vidi da vam je Zvezdina titula nepremostiv bol.
     (1991 vecno upisana, 26. februar 2020 18:49)

    # Link komentara

  25. Ma Zvezda je bolja i od Juventusa. Imaju po jednu Lp a Zvezda je bila jos prvak svita. Brutalan tim s svjetski poznatim igracima. Evo cujem da Haaland i Mbappe zele u Zvezdu. A Nothingham je jaci od Zvezde i Juventusa. Buhhahaha
    (Lazi, lazi me ti to radis najbolje, 26. februar 2020 18:38)

    Zvezda nije veci klub od Juventusa ali na zalost tvojih kompleksa koji tu realnost ne mogu da svare, velika je koliko svi tvoji amaterski klubovi nece zajedno biti jos milion godina.
     (Vi sebe najbolje lazete da ste sila, 26. februar 2020 18:46)

    # Link komentara

  26. Ma Zvezda je bolja i od Juventusa. Imaju po jednu Lp a Zvezda je bila jos prvak svita. Brutalan tim s svjetski poznatim igracima. Evo cujem da Haaland i Mbappe zele u Zvezdu. A Nothingham je jaci od Zvezde i Juventusa. Buhhahaha
    (Lazi, lazi me ti to radis najbolje, 26. februar 2020 18:38)

    # Link komentara

  27. Dinamo je najbolje rangirani klub po uefa rankingu od svih klubova bivše YU...to će i dugo ostati jer nema boljeg da ga pretekne. "Velika" Zvezda od osamostaljenja do sada 2. Lige prvaka, "mali" Dinamo 7 Liga prvaka...Za vrijeme Juge Zvezda i Partizan su imale veliku, veliku pomoć sudaca i političke vlasti i zato veći broj domaćih trofeja. Dinamo prvi osvojio jak europski trofej: Kup Velesajamskih gradova 1967.(igrao i finale istoga 1963.!) koji su tada igrale najjače ekipe svijeta...Te sezone kada ga je Dinamo osvojio igrali su ga Barcelona, Sevilla, Valencia, Juventus, Napoli, Porto, Benfica, Leeds...predsjednik Fife osobno uručio Dinamu pehar u Engleskoj nakon finala protiv Leedsa, a predsjednik Uefe sir Stanley Rous bio je prisutan na obje finalne utakmice...toliko o tom "beznačajnom natjecanju."
    (Branko, 26. februar 2020 18:37)

    # Link komentara

  28. Cekaj malo, pa hajduk/dinamo slozeni onako kao zvijezda 91 (hrvatski dream team plus par crnogoraca, makedonaca i muslimana) sigurno bi u eu napravio brutalan rezultat za sto sam ponudio i materijalni dokaz u vidu osvojene bronce u francuskoj.
    Medjutim, bas to sp u francuskoj bilo je dokaz da srbija sama, bez pomoci sa strane, nije mogla nista.
    Recimo, jedan od vasih najjacih mitova je 'mijatova precka'. Vi ste zapamtili tu precku, a ja sam zapamtio i tu precku ali i nevjerojatno gazenje na terenu gdje su vam mogli utrpat 6 komada u zadnjih 10 minuta ali nisu uspjeli.
    Tada. Tada nisu uspjeli zabiti 6 komada. :D
    (Pijani zlotvor, 26. februar 2020 18:00)

    # Link komentara

  29. (Sobodni Klikeri, 26. februar 2020 16:09)

    1. Prvenstvo bivse drzave se osvajalo po kljucu, glavni rezimski klub je bila zvezda, nakon tog vojni klub partizan(koji ustvari nije ni trebao postojati jer su htjeli hajduka preselit u bg), nakon njih titin ljubimac hajduk, a neprihvatljiv jugoslavenski klub je bio dinamo. Komunisti su ga kidali jos od nastanka sfrj(najbolji njegovi igraci pod prisilom presli u novostvoreni bg klub partizan) Primjer drugi, dinamo 1982 dominantno osvaja prvenstvo, marko mlinaric proglasen najboljim igracem prvenstva, a ne dobiva poziv za reprezentaciju ni za siri popis. Dinamo je bila persona non grata kog su komunisti vise puta pokusali ugasiti, iz te prizme treba razumjeti odnos snaga unutar velike cetvorke.
    2. Dinamovo osvajanje kupa velesajamskih gradova. Sistem natjecanja po kup sistemu a da bi ga osvojio morao je pobijediti vise klubova nego npr zvezda 1991, a i klubovi s kojim je igrao su cak bili i jaci nego zvezdini protivnici. U cetvrfinalu s juventusom(prvak italije te sezone), u polufinalu s eintrachtom(cetvrti u bundesligi), a finale s leedsom(isto cetvrti u engleskoj). A zvezda cetvrtfinale sa drezdenom, polufinale ok s bayernom i finale bunkerica koje se ni grci ne bi postidjeli protiv marselja. Englezi nisu ni igrali.
    3. Pljuvanje po dinamovim nastupima u ligi prvaka. Ok dinamo je imao ruznih trenutaka, ali i takav nikakav dinamo je u samo jednoj sezoni lige prvaka osvojio vise bodova nego svi srpski klubovi u povijesti iste lige prvaka(bez ove sezone) ZAJEDNO! Ako je dinamo jadan, kako onda okarakterizirati srpske blizance?
     (croata, 26. februar 2020 17:51)

    # Link komentara

  30. Ne se zivcirati. Nisam rekao da ce biti ugodno, ponudio sam samo istinu.
    Zvijezda se pokazala tko je i sto je nakon rata.
    Istina, i dalje su drzavni klub, i dalje muljaju, namjestaju, kradu i lazu, ali ne vrijedi jer je svedena na svoju pravu mjeru.
    Paralela sa sfrj repkom namece se sama od sebe: kad ima na kome parazitirati, ima i rezultata. Cim tog vise nema, 20 god se ne moze otici na ep.
    Slucajno? How yes no!
    (Pijani zlotvor, 26. februar 2020 17:45)

    # Link komentara

  31. Zvijezdi se ne moze oduzet taj uspjeh 91, ali to isto mogao je napraviti i hajduk/dinamo da su slozili yugo dream team sto je napravila czv.

    (Pijani zlotvor, 26. februar 2020 17:20)

    A pazi ovog :)))))))) Isto je mogao napraviti i Hajduk! Hahahahah, pa sto nije ako je mogao?! Nije hteo jel.... Hahahahahah, koje blamiranje :D
     (legolad, 26. februar 2020 17:40)

    # Link komentara

  32. kolko ljudi nemaju blage veze,da je tako,ko što pričaju realu bi morali oduzeti 6 ili 7 osvojenih liga šampiona a znamo svi,da jih broje uostalom kao i svi klubovi koji su osvajali dal ligu prvaka,dal kup kupova,dal ligu uefa,svako normalan to zna sem onih koji žele nešto,da osporavaju ako je neko uzeo olimpisku medalju zapisana je za sva vremena i tačka nema dalje.zato tu nema nikakvih dilema zvezda največa na balkanu pa steaua odma iza osvajača i lige šampiona i najbolji klub na svetu ujedno.
    (slaviša šmigič, 26. februar 2020 17:37)

    # Link komentara

  33. (Pijani zlotvor, 26. februar 2020 17:20)

    Nedvojbeno si ljubomorni frustrirani stanovnik zemlje glinenih golubova bez ijednog fudbalskog trofeja pa je logicno zasto tvoj kompleks Steauu koja je samo evropski prvak stavljas ispred svoje nocne more Crvene zvezde koja je i evropski i svetski prvak sto nijedan klub istocno od Italije nije uspeo niti ce uspeti kao sto ti nikada nece uspeti da oslobodis od trofejnog srpskog fudbala :D
     (Pomirisi moj donji otvor, 26. februar 2020 17:33)

    # Link komentara

  34. Steaua osvojila Ligu Evrope 2005? Mozda u paralelnom univerzumu ili ce biti da su ovde neki pomesali CSKA i Steau-u.
     (bimbo, 26. februar 2020 17:29)

    # Link komentara

  35. Steaua je nedvojbeno bolji klub od zvijezde, jer u lp imaju titulu i srebro.
    Zvijezda jednu titulu.
    U ovim nasim malim zaostalim prilikama, kako je to znao reci krleza, zvijezda i partizan su bili isto sto i sad: drzavni projekti poput city i psg danas, sa gomilom filijala u ligi, sudackom masinerijom koja je i hajduk i dinamo zakidala za titule bezocnim pljackama, i tu je biti prvak bilo de facto nemoguce, a uspjeh u eu takodjer jer je samo jedan isao u lp. Dinamo je tu najbolji primjer: najvise puta bio je drugi u prvenstvu, a ovdje ga guraju u rang osijeka i 'kluba bez istorije', a dinama je, kao i blizance, osnovala partija. Tako da i dinamo (danas), a i blizanci, zapravo nikad nisu bili klubovi nego projekti sa monopolistickom pozicijom.
    Jedini KLUB bio je hajduk.
    Zvijezdi se ne moze oduzet taj uspjeh 91, ali to isto mogao je napraviti i hajduk/dinamo da su slozili yugo dream team sto je napravila czv.
    Dokaz te tvrdnje je hr bronca u francuskoj. Imaginarnom klubu sastavljenom od te generacije dodaj recimo jos mijatovica i savicevica. I da vidis titule u lp.
    Dinamo je danas hrvatska czv, doslovno su prekopirali model drzavnog kluba.
    Ono zasto dinamo danas ne moze, a niti sama czv, ponoviti uspjeh iz 91 je europska arhitektura moci: da su pravila kao nekad, uspjeli bi. Dokaz: sp u rusiji.
    I na kraju, dinamo je od rata daleko, daleko bolji od zvijezde.
    Zato su repke jedina prava istina: nije u soldima sve.
    (Pijani zlotvor, 26. februar 2020 17:20)

    # Link komentara

  36. Ipak je Dobrica Ćosić bolje pogodio za svoje
    (Big_black, 26. februar 2020 14:05)

    Mislis na onu njegovu "Srbi u proslosti boli mnogo popustrljivi prema Hrvatima, zato sada moraju prema tim divljacima da cvrsto zauzmu poziciju i daju im ono sto zasluzuju" iz 1992.? Slazem se.
     (Bigger Blue, 26. februar 2020 16:58)

    # Link komentara

  37. Ipak je Dobrica Ćosić bolje pogodio za svoje
    (Big_black, 26. februar 2020 14:05)

    Ti ne znas ni ko je Dobrica Cosic ni sta je pogodio, sad da te pitam ne bi znao sta pricas. Zato vrlo dobro znas kako su te opisali Vedrana Rudan, Tvrtko Jakovina i Miljenko Jergovic.
     (Big my dig, 26. februar 2020 16:52)

    # Link komentara

  38. A ja mislim da je Kalinić najbolje objasnio:D

    (lol, 26. februar 2020 14:19)

    Ti ni ne znas sta je Kalinic rekao.
    Za razliku od Miljenko Jergovica "Hrvati su karikatura Srba, Hrvati su Srbi sa vecitim kompleksom nize vrednosti" gde je sve jasno receno :D
     (lolaj mala, 26. februar 2020 16:50)

    # Link komentara

  39. A koji je to omladinski pogon Partizana? Koji su to igrači izašli iz omladinskog pogona Partizana? Sve same vezare kojima su medjunarodne karijere ispodprosečne za balkanska, a kamoli za evropska merila. Naročito se ta omladinska škola pokazala protiv Fljamurtarija, Tikve, Rapida, Šamroka, Videotona, Slavije i Atletiko Bilbaoa. Prosto su se Djonu Dedi i Kušti tresli šorcevi od crno-belog Ajaksa.
    (Negativni, 26. februar 2020 16:45)

    # Link komentara

  40. 1. CRVENA ZVEZDA, 2. HAJDUK, 3. PARTIZAN, 4. DINAMO.
     (Delije Čikago, 26. februar 2020 16:44)

    # Link komentara

  41. Najbolji klubovi yuge Hajduk i Partizan, a od 91--ve Dinamo za tri koplja bolji:D
    (lol, 26. februar 2020 12:34

    Jeste, al' kod baba Kurane. Hajduk i Partizan jesu veliki klubovi, al' za Zvezdu su kategorija ispod. A dobro znaš zašto, taj Uške ti drma kavez svakog jutra, a psihijatri tu ne pomažu.
    (Negativni, 26. februar 2020 16:36)

    # Link komentara

  42. Hajduk je veci klub od Dinama. Uvek je i bio. Dinamo je bogatiji od Hajduka,verovatno trenutno i od Zvezde i Partizana,ali nije veci od njih. Dinamo je u doba "Velike cetvorke" bio najslabiji sto se rezultata tice. Imali su ubedljivo najmanje osvojenih trofeja od svih.

    Oni danas osvojeni Kup Sajamskih Gradova upisuju i uporedjuju kao Kup UEFA, sto nema blage veze sa zivotom. Niti je sistem takmicenja bio isti,niti su organizatori bili isti, niti pehar, broj odabira ucesnika,ama bas nista. Cak ni UEFA ne priznaje to takmicenje kao pretecu svog kupa UEFA. Jer realno i nije.

    Koliko je Dinamo jedan bezlican i bezvezan klub svedoci i to sto su oni jedno 10 puta do sada igrali grupu LS u poslednjih 25 godina i nikad nista nisu uradili, nikakav napredak za sve te godine nisi ostvarili i od svih tih para nisi napravili. Drze sve negativne rekorde u LS. Ukljucujuci i najvise primljenih golova u grupnoj fazi. Cini mi se 21 ili 22. Zvezda primila 19 jesenas.

    Imaju najgori i najruzniji stadion u Evropi. Niko im ne dolazi na utakmice. Ranije su to pravdali bojkotom protiv Mamica. Mamic vise nije tu,ali se nista nije promenilo. Stadion im i dalje zvrji prazan, ili poluprazan cak i kad igraju Evropu.

    Jednom reciju i u prenesenom znacenju, fudbalski Endi Marej velike cetvorke. Koja je zapravo velika trojka+1 jer je iz ZG. Da su iz Varazdina ili Osijeka niko ih ne bi gurao u Veliku cetvorku.

    Prodali par osrednjih igraca za malo jacu kintu i to je sve. Ako se po tome racuna uspeh jednog kluba onda ok.
     (Sobodni Klikeri, 26. februar 2020 16:09)

    # Link komentara

  43. "Stvarno J Ducic nije pogresio za Hrvate..."
    (Sremac, 26. februar 2020 12:34)

    Ipak je Dobrica Ćosić bolje pogodio za svoje
    (Big_black, 26. februar 2020 14:05)

    A ja mislim da je Kalinić najbolje objasnio:D

    (lol, 26. februar 2020 14:19)
    A vi svi zajedno sa Ducicem i Cosicem (dobar pisac je i dalje pisac) na DNK analizu + da se zapitate kako razumete jedni rduge bez google translatora.

    Da se vratim temi - istina je da postoje sampioni evrope sa ovih prostora, ali ako bi se svim timovima racunao koeficijent od pocetka Kupa Sampiona, na balkanu bi bili ispod 5. mesta ...

    Od stare slave ne zivi ni N.Forest kao najupecatljiviji primer nemogucnosti ponavljanja uspeha iz proslosti.
    (Paranoid Android, 26. februar 2020 15:45)

    # Link komentara

  44. @deps


    KŠ i LŠ su isto takmicenje u kom igraju najbolji timovi iz nacionalnih sampionata. Sistem takmicenja je menjan vise puta ali da bi osvojio morao si da pobedis najbolje od najboljih. Za 5 godina UEFA moze da promeni ime iz Liga Šampiona u Evropska Zlatna Liga ili Dijamantski Šampionat Evrope,da li to znaci da se svi prvaci Evrope ponistavaju? Ista fora sa Premijer Ligom i prethodnim nazivom Prva Divizija, razlicita imena za isto takmicenje. U ostalom, svi klubovi na svetu i UEFA ne prave razliku izmedju KŠ i LŠ jer je to isto takmicenje.
     (manutd, 26. februar 2020 15:35)

    # Link komentara

  45. sad ce ovi da kazu, pa dinamo zagreb je croatia, western europe, ne pripada balkan-u
    (plasticni hirurg, 26. februar 2020 15:32)

    # Link komentara

  46. "Po cemu je Zvezda najveci klub Istocne Evrope? Steaua je isto osvojila LS i to pre CZ, jos jednom su igrali finale (sto nasa CZ nikad nije) i 2005 su osvojili LE. Pri tom sam Zvezdas"



    Koju je to Ligu Evrope osvojila Steaua 2005. kad je to takmicenje te sezone(tada se zvalo i dalje Kup Uefa) osvojio CSKA iz Moskve? Steaua ima 2 finala kš ali Zvezda ima titulu prvaka sveta.
     (milan, 26. februar 2020 15:27)

    # Link komentara

  47. Zvezda osvojila LS i te 92. daleko dogurala pa izbacena...zbog razpada i situacije u Jugi
    (sportdetective, 26. februar 2020 15:23)

    # Link komentara

  48. 2005 je LE osvojio CSKA, Steaua nikad nije bila ni blizu. Izvolite na gugl, a ne da dajete pluseve neistini. Steaua je imala sjajan period 1986-1990 ito je sve. Zvezda je od 1957-1992 imala 13 proleca u Evropi.KES i svetsku titulu 1991, polufinala 1957, 71, 92. Cetvrtfinala 1958, 74, 81, 82 87. Finale kupa UEFA 1979, polufinale KSG 1963,polufinale KPK 1975, cetvrtfinale 1972. Dejo i Pancev drugi u Evropi, Dzaja treci, Seki i Robi cetvrti igraci godine u Evropi. Da ne nabrajam velikane koji su pali na nasem stadionu. Eto zato je Crvena zvezda najveci klub istocne Evrope!
     (Bocko, 26. februar 2020 15:19)

    # Link komentara

  49. Mnogo vazan lik je ovo izjavio. Hahha
    Zasto objavljivati uopste?
     (moralni gmizavac, 26. februar 2020 15:11)

    # Link komentara

  50. Netačno,Steaua je bila prvak evrope i još jednom finalista kupa šampiona,što je ipak veće dostignuće od zvezdinih.
    (Walt, 26. februar 2020 14:16)

    Прваци света?
    Молим?
     (Црвена звезда 1913, 26. februar 2020 15:04)

    # Link komentara

  51. Koliko je to veliko govori da nitko ovdje ne zna i ne sjeca se da je steaua osvojila kup prvaka bez guglanja
    (Viceprvaci, 26. februar 2020 12:15)

    Ja bih ipak rekao da ti znaš. Ne verujem da ti je Steaua pala na pamet pa išao na Gugl da saznaš istorijat.
    (Aca, 26. februar 2020 14:59)

    # Link komentara

  52. Hajduk split sedamdesetih i osamdesetih, najbolji i najsmekerskiji klub!
    (warlock, 26. februar 2020 14:44)

    # Link komentara

  53. Mogu ta dva državna projekta da duvaju Partizanu u leđa, da ne pričam o omladinskom pogonu, gde je Partizan decenijama drugi u Evropi iza Ajaksa.
     (Kralj mača, 26. februar 2020 14:25)

    # Link komentara

  54. "Stvarno J Ducic nije pogresio za Hrvate..."
    (Sremac, 26. februar 2020 12:34) 

    Ipak je Dobrica Ćosić bolje pogodio za svoje
    (Big_black, 26. februar 2020 14:05)

    A ja mislim da je Kalinić najbolje objasnio:D
     (lol, 26. februar 2020 14:19)

    # Link komentara

  55. Crvena Zvezda je bila sve - osim jugoslovenski klub. Nije bio nadnacionalan, vec vrlo nacionalan ( skandiranje Zvezda, Srbija, nikad Jugoslavija - ako si previse mlad da pamtis, ja nisam ). Ponosan sam kao navijac te Zvezde da se i racionalno slozim da jeste najveci klub stare Juge, a medju najvecim na Balkanu. Ta cinjenica stoji isto koliko je i Hrvatska (daleko) najveca fudbalska sila na Balkanu ( od kad postoje kao drzava ), a Srbija kosarkaska.
    (realno, 26. februar 2020 13:34)
    Da pogotovo kad je bila prvak evrope,sigurno su u timu bila dva igrača iz Srbije...
    (Walt, 26. februar 2020 14:17)

    # Link komentara

  56. Po cemu je Zvezda najveci klub Istocne Evrope? Steaua je isto osvojila LS i to pre CZ, jos jednom su igrali finale (sto nasa CZ nikad nije) i 2005 su osvojili LE. Pri tom sam Zvezdas..
     (Edin, 26. februar 2020 14:16)

    # Link komentara

  57. Crvena Zvezda je zapravo najveci fudbalski klub citave istocne hemisfere. Ako se neko ne slaze s tim, molim za argumente(Nebojsa, 26. februar 2020 12:08)
    Netačno,Steaua je bila prvak evrope i još jednom finalista kupa šampiona,što je ipak veće dostignuće od zvezdinih.
    (Walt, 26. februar 2020 14:16)

    # Link komentara

  58. "Stvarno J Ducic nije pogresio za Hrvate..."
    (Sremac, 26. februar 2020 12:34)

    Ipak je Dobrica Ćosić bolje pogodio za svoje
    (Big_black, 26. februar 2020 14:05)

    # Link komentara

  59. Informacija za ove sto uzdizu svim silama Steauu ne bi li bar malo spustili Zvezdu: Steaua nije osvojila titulu prvaka svijeta,Zvezda jeste.
    (Zsrav razum, 26. februar 2020 14:00)

    # Link komentara

  60. Crvena Zvezda je zapravo najveci fudbalski klub citave istocne hemisfere. Ako se neko ne slaze s tim, molim za argumente
    (Nebojsa, 26. februar 2020 12:08)

    U istocnu hemisferu spada cela Evropa, valjda znas takvo nesto. Inace naprotiv, argumente prvo moras ponuditi ti koji iznosis tezu, a ne da to prepustas drugima i ocekujes da budes ravnopravan u takvoj diskusiji. Mislim da vi navijaci (iako vas i nema na stadionima, mada to razumem sasvim) Zvezde i Partizana uopste ne razumete stanje svojih klubova, kao i njihov rang u Evropi. Po kom kriterijumu je Zvezda najveca u "istocnoj hemisferi" (mislis na istocnu Evropu, ocigledno)? Po kvalitetu igraca? Infrastukture? Broju navijaca? Finansijama? Zbog titule prvaka Evrope? To nije jedina ostvarila, Steaua je to uradila pre nje, a zamalo jos jednom. Zvezda i Partizan su klubovi lepe istorije (premda u nefer uslovima u Jugoslaviji i posle Srbiji) ali sramne sadasnjosti, gde je glavna tema upliv kriminala u klubove i medju same navijace.
    (Dex, 26. februar 2020 13:44)

    # Link komentara

  61. @ Prodavac magle ... kralju, Crvena Zvezda je bila sve - osim jugoslovenski klub. Nije bio nadnacionalan, vec vrlo nacionalan ( skandiranje Zvezda, Srbija, nikad Jugoslavija - ako si previse mlad da pamtis, ja nisam ). Ponosan sam kao navijac te Zvezde da se i racionalno slozim da jeste najveci klub stare Juge, a medju najvecim na Balkanu. Ta cinjenica stoji isto koliko je i Hrvatska (daleko) najveca fudbalska sila na Balkanu ( od kad postoje kao drzava ), a Srbija kosarkaska.
    (realno, 26. februar 2020 13:34)

    # Link komentara

  62. Najbolji klubovi yuge Hajduk i Partizan, a od 91--ve Dinamo za tri koplja bolji:D 
    (lol, 26. februar 2020 12:34) 

    U pravu si. Mi stariji se secamo kako je Hajduk demolirao Zvezdu, Partizana i Dinamo.
     (Randy Marsh , 26. februar 2020 13:34)

    # Link komentara

  63. sta je sa steauom bukurest?
    ne vidim zasto je czv veci klub od nje na istoku
     (tpgun, 26. februar 2020 13:33)

    # Link komentara

  64. @deps
    U pravu si, to takmičenje se zvalo KEŠ. To ne menja činjenicu da je Crvena Zvezda bila evropski i svetski šampion.
     (kilimandzaro, 26. februar 2020 13:31)

    # Link komentara

  65. Ako pricamo o fudbalskim klubovima iz ovog dela Evrope,onda bi redosled trebao da bude ovakav,bas ovim redom: Steaua,C.zvezda,Partizan,Olimpijakos, Dinamo Z.,Panatinaikos,Hajduk,Paok.. Sto se tice kosarke,tu kk Partizan i Grobari dominiraju i ubedjlivo su iznad svih,a od komsija Panatinaikos i Olimpijakos,i to je to..
     (Pojedinci stvarno nemaju blama, 26. februar 2020 13:30)

    # Link komentara

  66. Zvezda je najveći klub, ne osporavam ja to.. Govorim da je finale SP koje od televizora u boji igraju samo velike zemlje vece od kupa prvaka iz doba 3 stranca u cijeloj Europi, nema van do 27.,željo u polufinalu kupa uefa, steaua prvak Europe itd. Nije zbog provokacija , ja zaista mislim da je malo vece i da ljudi izvan ce više zapamtiti.. Slušam epove o Mađarskoj koja ima finale prije 70 godina
    (Viceprvaci, 26. februar 2020 13:26)

    # Link komentara

  67. Da nije Jugoslavje ne bi bilo ni Zvezde, da nije Prosineckog, Panceva, Savicevica ne bi bilo ni Barija.
    Ovo danas sto se igra na prostoru SFRJ je dno koje gleda samo rodbina igraca.
     (kimi, 26. februar 2020 13:25)

    # Link komentara

  68. Dugačak je popis klubova koji su NEKAD bili jaki......
    (deniro, 26. februar 2020 13:22)

    # Link komentara

  69. па то и врапци на грани знају
    (ддд, 26. februar 2020 13:18)

    # Link komentara

  70. Da a Split je najveci kosarkaski klub istocne Europe. Ne zivi se u proslosti
    (A tek Cibona, 26. februar 2020 13:16)

    # Link komentara

  71. Dinamo prvi osvajac jednog od evropskih kupova.(sajamskih gradova).
    (Ivan, 26. februar 2020 13:08)

    # Link komentara

  72. Ako je poljska liga jača od srpske (pretpostavljam da ni fudbaler Vešović rekao i od hrvatske, da bude na liniji tko nas bre zavadi i da ki niko je zameri), kako onda sam konstatira da nema poljskih klubova u europskim natjecanjima? S obzirom sa su tako kvalitetni. Fudbaleri, trebao bi biti predmet u osnovnoj školi, sirno kokošarenje i muljanje vječno...
    (prika iz susjedstva, 26. februar 2020 13:04)

    # Link komentara

  73. ako to.kaze jedna takva fudbalska veličina onda to mora da je tačno
     (veljo gegelj, 26. februar 2020 13:04)

    # Link komentara

  74. Realno jeste. Ne vidim argumente koji će to pobiti. Najveći rezultati od svih, najveća navijačka baza, najpopularniji i sve tako nadalje. Dinamo je dobar, jedno vreme je bio i bolji, ali ne više.
    Meni je čak Hajduk mnogo jači klub od Dinama, iako mu poslednjih godina ne cvetaju ruže.
    (Mirko, 26. februar 2020 13:02)

    # Link komentara

  75. Najbolji klubovi yuge Hajduk i Partizan, a od 91--ve Dinamo za tri koplja bolji:D
    (lol, 26. februar 2020 12:34)

    Dinamo je apsolutno najbolji u blamiranju. Od 91' je usao u vecinu kategorija negativnih rekorda u Evropi. Najveci klubovi Istocne Evrope su Crvena zvezda, Steaua, Partizan i Panatinaikos.
     (lolaj samo, 26. februar 2020 13:01)

    # Link komentara

  76. @Steaua npr?!
    (Under, 26. februar 2020 12:48)


    Veliki trofej manje.



    Sledeci.
    (Bane, 26. februar 2020 13:00)

    # Link komentara

  77. Ligu Samoiona Zbezda i Partizan kao i svaki klub iz Bivse Juge nisu osvojili a niti će iko ikad. To se tad zvalo Kup Šampiona, i to se nemoze poreci da Zvezda nije osvojila.
    (deps, 26. februar 2020 13:00)

    # Link komentara

  78. A ko je ikada i uporedjivao klub bez identiteta i bez navijaca sa bivsim evropskim i svetskim sampionom
    (Djordje Delic, 26. februar 2020 12:59)

    # Link komentara

  79. CZ je najveci fudbalski klub, a DZ nogometni.
    (pacifist, 26. februar 2020 12:57)

    # Link komentara

  80. Ono što ima Srbija, nema niko u istočnoj Evropi, a to je Crvena Zvezda. Klub koji je u vreme Jugoslavije bio nadnacionalni, jugoslovenski, a pre svega i iznad svega velikan evropskog fudbala i rasadnik talenata i najboljih igrača bez obzira na nacionalnu pripadnost. Eto to je ta, naša, velika, Crvena Zvezda.
     (Prodavac magle, 26. februar 2020 12:52)

    # Link komentara

  81. Crvena Zvezda je zapravo najveci fudbalski klub citave istocne hemisfere. Ako se neko ne slaze s tim, molim za argumente
    (Nebojsa, 26. februar 2020 12:08)

    Grcka ( Olympiakos, PAOK), Turska ( Fenerbahce, Galatasaray, Besiktas), Rusija ( moskovski CSKA, Zenit), itd...
     (Milos, 26. februar 2020 12:51)

    # Link komentara

  82. звезда није највећи клуб ни у Београду, камоли шире, е сад што појединци лажу сами себе...
    (Делија, 26. februar 2020 12:49)

    # Link komentara

  83. Crvena Zvezda je zapravo najveci fudbalski klub citave istocne hemisfere. Ako se neko ne slaze s tim, molim za argumente
    (Nebojsa, 26. februar 2020 12:08)

    Steaua npr?!
    (Under, 26. februar 2020 12:48)

    # Link komentara

  84. Realan momak.Pogledati evropsku istoriju Zvezde i sve je jasno.
    (ovde, 26. februar 2020 12:40)

    # Link komentara

  85. Crvena Zvezda je zapravo najveci fudbalski klub citave istocne hemisfere. Ako se neko ne slaze s tim, molim za argumente
    (Nebojsa, 26. februar 2020 12:08)

    Steaua Bukurešt. Na primer. A sada... sve su to ekipe za petu ligu
    (JPR24, 26. februar 2020 12:39)

    # Link komentara

  86. Naravno da je Zvezda najveća,jedini klub u ovome delu Evrope koji je bio i Evropski i Svetski klupski šampion,igrali polufinala,četvrtfinala Lš-KEŠ,pa igrala je i to finale Kupa UEFA,pobeđivali najveće klubove u Evropi,najviše titula Prvaka Jugoslavije,najviše Kupova,koji god parametar uzmeš uvek najbolji,Dinamo se digao tek zadnjih 20ak godina i oni su više fabrika za pravljenje igrača a rezultati su im nikakvi,prezimili 1 u Evropi posle 40 godina,o čemu pričamo mi??
     (SUPERMAN, 26. februar 2020 12:35)

    # Link komentara

  87. Najbolji klubovi yuge Hajduk i Partizan, a od 91--ve Dinamo za tri koplja bolji:D
     (lol, 26. februar 2020 12:34)

    # Link komentara

  88. Najveći klubovi zemalja istočne Evrope:

    SSSR : Spartak, Dinamo Kijev, CSKA, Dinamo Tbilisi...
    Čehoslovačka: Spartak, Slavija...
    Rumunija: Steaua, Dinamo...
    Mađarska: Honved, Ferencvaroš...
    Jugoslavija: Crvena zvezda, Dinamo, Partizan, Hajduk...
    DR Nemačka:Dinamo Berlin, Dinamo Drezden, Lokomotiva
    Poljska: Viđev, Legija
    Albanija: Fljarmutari
    Bugarska:Levski, CSKA

    Ovo su ekipe koje bi činile nekakvu apstraktni Istočnoevropsku ligu u doba Hladnog rata.

    Crvena Zvezda je nesumnjivo najveća među njima, odmah za njom Steaua. Ostalo su subjektivne varijacije na temu.
    (Ајнштурценде Нојбаутен, 26. februar 2020 12:34)

    # Link komentara

  89. Koliko je to veliko govori da nitko ovdje ne zna i ne sjeca se da je steaua osvojila kup prvaka bez guglanja
    (Viceprvaci, 26. februar 2020 12:15)


    Ali se zato zna koji je DOPRVAK imao punu mrezu u finalu i to bez da guglas... Inace DOPRVACI se uvek pamte... Stvarno J Ducic nije pogresio za Hrvate...
     (Sremac, 26. februar 2020 12:34)

    # Link komentara

  90. MUK.
     (GM, 26. februar 2020 12:33)

    # Link komentara

  91. Crvena Zvezda je zapravo najveci fudbalski klub citave istocne hemisfere. Ako se neko ne slaze s tim, molim za argumente
    (Nebojsa, 26. februar 2020 12:08)

    Jesam zvezdaš, ali malko si se zeznuo. Nabrojaću samo: Ajax,Bayern, Milano, Inter, Juventu, a čini mi se i da je Barcelona istočno od Griniča :)
    (King, 26. februar 2020 12:31)

    # Link komentara

  92. Ono sto mnogi ljudi mesaju,sto namerno,sto slucajno,to su velicina kluba kao celine u od postojanja do danas i velicina trenutnog tima koji neki klub ima na raspolaganju.Evo prostog primera.Trenutno je Lajpcig jedno 3-4 puta jaci od Milana.Da se sastanu medjusobno verujem da bi Lajpcig dobio bez vecih problema.Ali to nema nikakve veze sa velicinom kluba,jer je Milan medju 5 najvecih klubova u Evropi,sa 7 titula prvaka Evrope,bezbroj domacih titula a Lajpcigse juce pojavio a 50 godina pre toga bio nizeligas.To sto je Milan trenutno u krizi godinama sa igrackim kadrom nema nikakve veze sa velicinom kluba.Taman i da amateri zaigraju komplet sutra za Milan,on i dalje ostaje jedan od najvecih klubova Evrope.Dakle,veci tim je ono sto trenutno klubovi imaju na raspolaganju,a veci klub je nesto sto se meri vekom trajanja i onim sto je postignuto od osnovanja do danas.E u tom kontekstu,Crvena zvezda je ubedljivo najveci klub Istocne Evrope uz Steauu,s tim sto je od Steaue izdvaja cinjenica da je osim evropski bila i svetski klupski prvak (da odmah prekinem trolovanje,FIFA je zvanicno priznala sve pobednike Interkontinentalnih kupova za zvanicne prvake sveta).Dakle to sto mozda Dinamo trenutno 2-3 sezone ima nesto jaci tim na raspoganju ne moze da se dovodi u vezu sa poredjenjem velicine ta dva kluba.Crvena zvezda je svemirski klub za Dinamo i sve druge u ovom delu Evrope i to se ne menja brzo i lako,za razliku od igrackog kadra cija se snaga svake sezone iznova menja,a zavisi od para.
    (Nintendo, 26. februar 2020 12:28)

    # Link komentara

  93. Zvezdizan i Partizda su mi najjačiji a ostali 'nako
     (Đozla, 26. februar 2020 12:27)

    # Link komentara

  94. Crvena Zvezda je zapravo najveci fudbalski klub citave istocne hemisfere. Ako se neko ne slaze s tim, molim za argumente
    (Nebojsa, 26. februar 2020 12:08)

    Steaua je osvojila KEŠ, igrala 2x finala i imala više učestvovanja od Zvezde.
    (Adriano_Galliani, 26. februar 2020 12:26)

    # Link komentara

  95. Dinamo Tbilsi > Dinamo Zagreb
    (eX, 26. februar 2020 12:25)

    # Link komentara

  96. Dinamo nije klub s Balkana.Dinamo je klub iz Europske unije.
    (Branka, 26. februar 2020 12:25)

    # Link komentara

  97. Dinamo je kao jedina ekipa sa ovih prostora igrala redovnije Evropu i Ligu Sampiona, ali dugo sa neuspehom. Vise su sluzili kao topovsko meso i za prodaju igraca, a prva velika pobeda je dosla protiv Arsenala posle sedme ili osme sezone u Evropi. 2018 su konacno prezimeli u Evropi posle otprilike 50 godina. I to sasvim zasluzeno.
    Zvezda je u svojoj prvoj evropskoj sezoni posle deset godina odmah prosla grupu u Ligi Evrope, u drugoj godini, prvoj u LS, pobedila buduceg prvaka Liverpula i generalno izgledala okej, uzimajuci u obzir tezinu grupe. Ove sezone i pored generalno slabe igre dolazi u situaciju. gde je opet bila 5 minuta udaljena od treceg mesta u LS. Zvezda je za tri sezone po meni mnogo vise pokazala nego Dinamo u njegovih 10. Zvezda kao klub sa najvecom tradicijom i uspehom u Evropi ima najvise iskustva kako pobediti evropske velikane i nosi sa sobom velicinu koja se ne moze izbrisati, koliko god da je klub izostao iz evrope. Vesti iz celog sveta posle pobede nad Liverpulom govore sve. New York Times je inao lep clanak o tome npr. I istorijski tek ne moze da se poredi, Dinamo je osvojio Kup Sajamskih Gradova 1967 (svaka mu cast za to, prvi klub u Jugoslaviji sa evrovpskim trofejom), tek onda 1999 imao drugo mesto u grupi LS, posle toga do 2018 nije ostavio neki veci trag.
    Zvezda ima Kup Sampiona, finale Kup Uefa, tri polufinala u Kupu Sampiona, dosta Cetvrtfinala,...
    (grm, 26. februar 2020 12:23)

    # Link komentara

  98. A ti si bas merodavan!!!!?
     (nvpfc, 26. februar 2020 12:22)

    # Link komentara

  99. Vi se sa Bosancima, Crnogorcima i takvim ekipicama raspravljate o nogometu, a bome i svemu drugome.. Mi smo par liga iznad i nema smisla trosit rijeci
    (CRO COP, 26. februar 2020 12:01)

    Ali se zato busate i visite na vestima o kosarci i odbojci gde ste malo je reci prejadni. Gori i od srpskog fudbala 5 puta. Znate da pametujete i o Djokovicu i o vatrerpolu iako nemate pravo glasa.Bolje gledaj sebe.
    (doberman, 26. februar 2020 12:17)

    # Link komentara

  100. A oba kluba bitna koliko i 300.teniser na ATP listi.
    Ne zna se koja je gluplja rasprava, da li ova ili ona Zvezda Partizan.

    Trenutno nebitni klubovi oko kojih se raspravljaju samo decurlija i oni sa slabijim IQom.
     (ESP, 26. februar 2020 12:17)

    # Link komentara

  101. Vi se sa Bosancima, Crnogorcima i takvim ekipicama raspravljate o nogometu, a bome i svemu drugome.. Mi smo par liga iznad i nema smisla trosit rijeci
    (CRO COP, 26. februar 2020 12:01)

    Na vase nebulozne mitove zaista ne treba trositi reci!
     (Juznoafricki migrant iz Bazela, 26. februar 2020 12:16)

    # Link komentara

  102. @srbija
    Ispravka, najveci klub isticno od Minhena, pa sve do zapade Juzne Amerike.
     (kilimandzaro, 26. februar 2020 12:15)

    # Link komentara

  103. Svi u Evropi znaju gde su najbolji uslovi za razvoj mladih fudbalera i ko jedini ima najsavremeniji trening centar i najjaču školu fudbala na ovom kontinentu.Ostalo mogu da pričaju ali protiv istine ne dam! Sve se vidi po prodaji stvorenih igrača - jedni prodaše za 100 miliona a drugi izvoze pretplaćene crnce u Radnički (a i tamo sede na klupi)..pametnima dovoljno.
     (Frajer, 26. februar 2020 12:15)

    # Link komentara

  104. Koliko je to veliko govori da nitko ovdje ne zna i ne sjeca se da je steaua osvojila kup prvaka bez guglanja
    (Viceprvaci, 26. februar 2020 12:15)

    # Link komentara

  105. Kaže: između Zvezde i Partizana biram Zvezdu iako Partizan je bio uspešniji za zvezdu sam igrao.
    Logično? Zar ne?
     (dokle više, 26. februar 2020 12:14)

    # Link komentara

  106. Kao da je bilo nekad... Dok je bilo Yuge.
    (otvaram oči i kažem..., 26. februar 2020 12:11)

    # Link komentara

  107. Crvena Zvezda je zapravo najveci fudbalski klub citave istocne hemisfere. Ako se neko ne slaze s tim, molim za argumente
    (Nebojsa, 26. februar 2020 12:08)

    # Link komentara

  108. "Više ne gledam srpsku ligu, a i nije mi baš nešto atraktivna"

    AHAHAHAAAAAAAA
     (q, 26. februar 2020 12:07)

    # Link komentara

  109. Ispravka! Najveci klub u Istocnoj Evropi.
     (srbija, 26. februar 2020 12:03)

    # Link komentara

  110. Vi se sa Bosancima, Crnogorcima i takvim ekipicama raspravljate o nogometu, a bome i svemu drugome.. Mi smo par liga iznad i nema smisla trosit rijeci
    (CRO COP, 26. februar 2020 12:01)

    # Link komentara

  111. A di je tu moj partizai?
     (SDK, 26. februar 2020 12:00)

    # Link komentara