Četvrtak, 20.02.2020.

09:00

Debituje Kokoškov – neće biti lako u "vučjoj jazbini"

Izvor: AK

Debituje Kokoškov – neæe biti lako u "vuèjoj jazbini" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

Prijatelj

pre 4 godine

Novica se nije odazvao samo prvi put. Posle toga ga Djordjevic vise nije zvao.
(MikiP, 20. februar 2020 17:19)

Ali to jednostsvno nije tacno. Novica Velickovic je igrao 2009. jos u reprezentaciji, dok Djordjevica nije bilo, znaci i pre Djordjevica je odbijao potonje pozive za reprezentaciju, prvo zbog povreda, posle toga iz samo njemu poznatih razloga.

Prijatelj

pre 4 godine

Meni nije jasno to oko Novice Velickovica. Cinjenica jeste da je vec nekoliko puta poslednjih godina, odbijao pozive da se vrati u reprezentaciju, pa su prestali da ga zovu. I evo sad je pristao pod stare dane, kada je bio stavljen na spisak. O cemu se ovde radi?

SyX

pre 4 godine

Izostao uspeh 2017 godine, a Srbija igrala finale EP sa Brankom Lazićem u petorci...
(Nikad ne zaboravi ko ti je bio djed, 20. februar 2020 11:49)

Netačno, Lazić nije igrao zbog povrede. To je i bio jedan od glavnih problema u tom finalu jer nije imao ko da igra odbranu na Dragiću, makar da ga umori ranije ili unervozi nekim jačim faulom.

Da nije bilo Prepeliča koji je odigrao utakmicu karijere i povrede Jovića koji je igrao pod blokadom, verujem da bismo ih dobili.

Mikloš Salamander

pre 4 godine

Kakva Finska i kosarka ljudi moji,pa ne igramo kval.u carlingu?sem Koponena koji nece igrati ja neznam nijednog igraca iz te zemlje koji je iole malo poznatiji,i sa ovim sastavom ako ih ne pobedimo bice bruka!.

Nikad ne zaboravi ko ti je bio djed

pre 4 godine

A to srebro protiv Slovenije je izgubljeno zlato. Nije nama igrao jedino Lazić tada, nego i Bogdanović, i Marjanović, i Micić, i Gudurić... Čak i taj Lazić je bolji igrač od bar petorice sa roster Slovenije. A izgubiti egal završnicu od tih dunstera pošto su ostali bez Dragića i Dončića jeste trenersko neznanje Đorđevića, ili ako hoćete, trenersku znanje Kokoškova.
(Ivan, 20. februar 2020 12:31)

To šta je bilo na samoj finalnoj utakmici i da li trebalo da dobijemo je druga priča (trebalo je naravno), ali to što ljudi govore o tome kao neuspehu je ono što mene nervira, pre prvenstva kada je nekoliko igrača otkazalo, svi su bili zadovoljni da se prođe grupa, samo da se uđe u polufinale, a sada nakon bitke svi su generali...

Miroslav

pre 4 godine

@Ivan

Nisi ukapirao poentu mog komentara. Nije stvar u tome da je Djordjevic bolji od bilo kog od navedenih trenera nego da iz svakog velikog trenera stoje veliki igraci.
Kazes da je Jackson osvajao titule sa zvezdama u razlicitim timovima. Ali osvajo je sa zvezdama. Zasto nije nista uradio u New Yorku? Teza da bi Kokoskov u svakoj zavrsnici dobio Djordjevica je infantilna. Ne postoji trener koji dobija sve zavrsnice. Ove je sezone Obradovic izgubio skoro sve neizvesne zavrsnice u EL. Verovatno zato sto je pacer.

Mare

pre 4 godine

"Ako ne pobedimo Finsku, ne treba ni da idemo na Evropsko/OI" - to je ok razmišljanje u svakoj situaciji osim ovoj, gde igramo sa šestim timom koji se prvi put okupio juče... Ali šta je, tu je. Ovo je prilika da se dokažu mladi igrači. Od matorih ne očekujem puno..

Plivac

pre 4 godine

Igra li Raikonen?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlasta, 20. februar 2020 10:34)
Petorka: Raikonen, Hakinen, Botas, Mika Salo i Heiki Kovalainen. Trener: Keke Rozberg

Ivan

pre 4 godine

@ koji su mi odgovorili

Naravno da je ono što sam rekao samo moje mišljenje, ali Fil Džekson, koji se pominje, osvajao je titule u različitim klubovima i sa različitim zvezdama. Đorđević nije osvojio nijednu titulu, recimo da je osvojio 2 srebra, sa samo jednom zvezdom, Teom. Pade Teo, mi imamo novu zvezdu, ali Sale ne ume da se prilagodi promeni, nije Džekson (nego "Džonson"). A to srebro protiv Slovenije je izgubljeno zlato. Nije nama igrao jedino Lazić tada, nego i Bogdanović, i Marjanović, i Micić, i Gudurić... Čak i taj Lazić je bolji igrač od bar petorice sa roster Slovenije. A izgubiti egal završnicu od tih dunstera pošto su ostali bez Dragića i Dončića jeste trenersko neznanje Đorđevića, ili ako hoćete, trenersku znanje Kokoškova.

Nikad ne zaboravi ko ti je bio djed

pre 4 godine

Ma Kravić je Đorđevićev igrač, ima procenat od njegovih transfera, samo zato dobija poziv... Oh wait, pa nije više Đorđević selektor...

Steva Djubre

pre 4 godine

Partizanovci, ne lozite se sa tim forama koliko igraca dolazi iz partizana, a koliko iz Crvene zvezde, normalno da je tako, ljudi mi igramo Evroligu, a ne Evrokup, i da, nije isto pobeda u Evroligi, i u Evrokupu, prosto takmicenje u kom se vi takmicite je slabije od Evrolige.

Sportski pozdrav, napred Srbija!
(oko, 20. februar 2020 09:53)

Da se nelazemo Dzenkins u odbrani i Panter u napadu bi nam bili dobri, a realno u ovakvom sastavu ima mesta i za sincinu Covica jest da on vise nije u FMP-u da je sad u Radnickom ali nema veze to je isto...

Nikad ne zaboravi ko ti je bio djed

pre 4 godine

Некако много више у оваквим ситуацијама верујем Кокошкову, него што сам веровао Ђорђевићу. Како време пролази, Сале ми све више изгледа као играчка легенда која као тренер на конто своје славе и играчког ауторитета има предност у старту, па нађе на ту харизму "своје" у екипи и с њима јаше док они играју добро. Зато су наши успеси с њим везани за године у којима је "његов" Теодосић био на врхунцу (2014, 2016), и чим је ту хијерархију требало мењати, изостали су успеси.
(Иван, 20. februar 2020 10:02)

Izostao uspeh 2017 godine, a Srbija igrala finale EP sa Brankom Lazićem u petorci...

bostanseltiks

pre 4 godine

Nebitni su kosarkasi i Kokoskov, hocemo samo sto vise komentara srbende! Srbendo prosvetli nas, mi nista ne razumemo dok nam ti ne objasnis! Molim te prvo kopiraj deo teksta, posto drugacije ne znamo na sta se komentar odnosi. Srbenda, srbenda, jedan je srbenda!

Miroslav

pre 4 godine

@Ivan
Interesantno je kako si se u analizi zaustavio samo na Djordjevicu. Nije ti palo na pamet da su mozda svi uspesni treneri "jahali" sa velikim igracima.
Phil Jackson je sasvim slucajno uspehe ostvario sa Jordanom Pippenom, Bryantom i O Nealom?
Greg Popovic sa Robinsonom, Duncanom, Parkerom, Ginobilijem?
Pat Riley sa Magicom i Jabbarom?
Obradovic sa Djordjevicem, Danilovicem, Sabonisom, Bodirogom, Dijamantidisom?
Duda Ivkovic sa Drazenom, Kukocom, Divcem, Djordjevicem, Danilovicem?
Pesic sa Bodirogom i Stijakovicem?

S kim je to Kokoskov jahao 2017? Sa Doncicem, Dragicem i Randolphom. Koji je to nas igrac bio bolji od njih?
Manite se tih mitova kako je moguce osvajati trofeje bez igraca. I Duda je u Finskoj izgubio pre par godina.

Slobodan Zika Jalovina

pre 4 godine

Cum vidim prvu petorku - kako god ona izgledala - zakljucicu da nema nista od Kokoskova i da je on neznalica. Spreman sam vec celu utakmicu da govorim kako nemamo strucnjaka, a u sebi cu govoriti kako sam upravo ja taj strucnjak. Da ne bude zabune, tako ja svake sportove kad gledam, a i politiku, umetnost ne gledam pa tu nemam misljenje

Goran

pre 4 godine

* Teodosić nije dobio dozvolu Virtusa

hahah, smesno, bolje da ste napisali, Teodosic nije dobio dozvolu Teodosica ;)

Povuci se covece iz reprezentacije, budi iskren i fer.

panter pudlica

pre 4 godine

Velickovic,Jaramaz,Zagorac....??????
(blinkibile, 20. februar 2020 10:48)

Da, to je upravo ta družina koja je odrala one vaše Evroligaše...

Иван

pre 4 godine

Да не буде да су сви генерали после битке, ајде да предвидим.

Некако много више у оваквим ситуацијама верујем Кокошкову, него што сам веровао Ђорђевићу. Како време пролази, Сале ми све више изгледа као играчка легенда која као тренер на конто своје славе и играчког ауторитета има предност у старту, па нађе на ту харизму "своје" у екипи и с њима јаше док они играју добро. Зато су наши успеси с њим везани за године у којима је "његов" Теодосић био на врхунцу (2014, 2016), и чим је ту хијерархију требало мењати, изостали су успеси. Кокошков је пре свега тренер, ма ко да му је у селекцији ја верујем да он има тактику против оваквих селекција. Уосталом, видећемо већ вечерас.

Mica

pre 4 godine

Zna li neko kako za Finsu može da igra Koponen kada Bajern igra Evroligu?! Ako Bajern pušta svoje igrače, zašto na našem spisku nema Lučića?

Kao što je i Dobric na spisku kod nas, mozda nisu prijavljeni za neke utakmice
pa mogu da budu sa reprezentacijama.

KOKI

pre 4 godine

Kad Teodosic nece da igra kumovi izmisle osiguranje kao problem a kad je Jokic bio iskren i rekao da ne zna da li ce moci da igra jer je jos daleko termin onda se podgrevala medijska hajka. Jeste Milos zasluzan mnogo za dosadasnje uspehe nase kosarke ali treba biti fer i reci istinu.

Lazar

pre 4 godine

Ljudi moji ako Srbija u kosarci ne moze dobiti: Finsku,Gruziju i Svajcarsku onda i ne zasluzuje da ide na evropsko prvenstvo. Pa Srbija je u kosarci sigurno u top 5 na svetu. Ove tri utakmice trebalo bi lagano dobiti sa mladim kosarkasima.Normalno to je moje misljenje. Pozdrav svim ljudima dobre volje...

Jasta

pre 4 godine

Ako nam je Finska, ili bilo ko u grupi, pretnja, ili moze da nam ugrozi kvalifikacije, nama nije mesto ni na eurobasketu ni na OI.

Slazem se da se ne treba ponasati kao pred svetsko kada smo se vec divili zlatu, ali ljudi daj malo objektivnosti. Kakva Finska?

Miško

pre 4 godine

Ako nam je Finska, ili bilo ko u grupi, pretnja, ili moze da nam ugrozi kvalifikacije, nama nije mesto ni na eurobasketu ni na OI.

Slazem se da se ne treba ponasati kao pred svetsko kada smo se vec divili zlatu, ali ljudi daj malo objektivnosti. Kakva Finska?
(Jasta, 20. februar 2020 10:16)

Potpisujem svaku reč iz napisanog komentara! Tako se razm,išlja!

Mare

pre 4 godine

Финци трче као ненормални. Треба их успорити.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Јабучило, 20. februar 2020 09:55)

Zvuči kao posao za Raduljicu!..

Što propušća deli Veličković,
Dočekuje mladjani Simone.
Što uteče mladjanom Simonu,
To dočeka dijete Novica....

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Neka im je sa srećom!Ovo je utakmica vredna plasmana na EP,jer igramo u gostima protiv direktnog konkurenta za odlazak na EP...

blaza

pre 4 godine

Da li ce i na kom kanalu biti prenos na TV?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bbq manouver, 20. februar 2020 09:31)

Evo druže, da preformulišem...
Da li će i na kom kanalu biti prenos na TV, i zašto neće?
(Bojan, 20. februar 2020 09:46
Ima na RTS-u,lakse je napisati komentar nego proveriti

mickey rudinsky

pre 4 godine

Čovek za kojeg je Sale Đorđević rekao da ga dok je on selektor neće zvati u državni tim, Kokoškov je brže bolje pozvao. Radi se o Novici Veličkoviću. Šta će mu igrač rođen 1986. na toj poziciji?! Biće "vatre" u kvalifikacijama za Euro baš kao što je bilo vatre i u kvalifikacijama za Mondo basket u Kini gde se bukvalno do zadnjeg kola kvalifikacija nije znalo hoće li "orline" učestvovati ili ne. Očekujem da zbog tretmana na prošlom svetskom prvenstvu Nikola Jokić na duži period ili zauvek otkači reprezentaciju makar je i Kokoškov vodio. Bio bi to logičan i očekivan potez Jokića!

Bojan

pre 4 godine

Da li ce i na kom kanalu biti prenos na TV?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bbq manouver, 20. februar 2020 09:31)

Evo druže, da preformulišem...
Da li će i na kom kanalu biti prenos na TV, i zašto neće?

bronix

pre 4 godine

Auh prvo pa muško uvek nezgodni Finci kući i to sa desetkovanom selekcijom. Bilo bi poželjno da ovo dobije da nagovestimo povratak na postolje u narednim godinama.

oko

pre 4 godine

Partizanovci, ne lozite se sa tim forama koliko igraca dolazi iz partizana, a koliko iz Crvene zvezde, normalno da je tako, ljudi mi igramo Evroligu, a ne Evrokup, i da, nije isto pobeda u Evroligi, i u Evrokupu, prosto takmicenje u kom se vi takmicite je slabije od Evrolige.

Sportski pozdrav, napred Srbija!

Zigi BL

pre 4 godine

Zna li neko kako za Finsu može da igra Koponen kada Bajern igra Evroligu?! Ako Bajern pušta svoje igrače, zašto na našem spisku nema Lučića?

Where is my sendvic?

pre 4 godine

za one Koji ne znaju nemoguce je neotici na EP jer samo zadnji u grupi ne ide to ce biti Svajcarska gde igraju neki nasi exyu polupanci I poluprofesionalci.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Neka im je sa srećom!Ovo je utakmica vredna plasmana na EP,jer igramo u gostima protiv direktnog konkurenta za odlazak na EP...

bronix

pre 4 godine

Auh prvo pa muško uvek nezgodni Finci kući i to sa desetkovanom selekcijom. Bilo bi poželjno da ovo dobije da nagovestimo povratak na postolje u narednim godinama.

Where is my sendvic?

pre 4 godine

za one Koji ne znaju nemoguce je neotici na EP jer samo zadnji u grupi ne ide to ce biti Svajcarska gde igraju neki nasi exyu polupanci I poluprofesionalci.

Zigi BL

pre 4 godine

Zna li neko kako za Finsu može da igra Koponen kada Bajern igra Evroligu?! Ako Bajern pušta svoje igrače, zašto na našem spisku nema Lučića?

Иван

pre 4 godine

Да не буде да су сви генерали после битке, ајде да предвидим.

Некако много више у оваквим ситуацијама верујем Кокошкову, него што сам веровао Ђорђевићу. Како време пролази, Сале ми све више изгледа као играчка легенда која као тренер на конто своје славе и играчког ауторитета има предност у старту, па нађе на ту харизму "своје" у екипи и с њима јаше док они играју добро. Зато су наши успеси с њим везани за године у којима је "његов" Теодосић био на врхунцу (2014, 2016), и чим је ту хијерархију требало мењати, изостали су успеси. Кокошков је пре свега тренер, ма ко да му је у селекцији ја верујем да он има тактику против оваквих селекција. Уосталом, видећемо већ вечерас.

KOKI

pre 4 godine

Kad Teodosic nece da igra kumovi izmisle osiguranje kao problem a kad je Jokic bio iskren i rekao da ne zna da li ce moci da igra jer je jos daleko termin onda se podgrevala medijska hajka. Jeste Milos zasluzan mnogo za dosadasnje uspehe nase kosarke ali treba biti fer i reci istinu.

Lazar

pre 4 godine

Ljudi moji ako Srbija u kosarci ne moze dobiti: Finsku,Gruziju i Svajcarsku onda i ne zasluzuje da ide na evropsko prvenstvo. Pa Srbija je u kosarci sigurno u top 5 na svetu. Ove tri utakmice trebalo bi lagano dobiti sa mladim kosarkasima.Normalno to je moje misljenje. Pozdrav svim ljudima dobre volje...

blaza

pre 4 godine

Da li ce i na kom kanalu biti prenos na TV?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bbq manouver, 20. februar 2020 09:31)

Evo druže, da preformulišem...
Da li će i na kom kanalu biti prenos na TV, i zašto neće?
(Bojan, 20. februar 2020 09:46
Ima na RTS-u,lakse je napisati komentar nego proveriti

Plivac

pre 4 godine

Igra li Raikonen?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlasta, 20. februar 2020 10:34)
Petorka: Raikonen, Hakinen, Botas, Mika Salo i Heiki Kovalainen. Trener: Keke Rozberg

Mica

pre 4 godine

Zna li neko kako za Finsu može da igra Koponen kada Bajern igra Evroligu?! Ako Bajern pušta svoje igrače, zašto na našem spisku nema Lučića?

Kao što je i Dobric na spisku kod nas, mozda nisu prijavljeni za neke utakmice
pa mogu da budu sa reprezentacijama.

Mare

pre 4 godine

Финци трче као ненормални. Треба их успорити.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Јабучило, 20. februar 2020 09:55)

Zvuči kao posao za Raduljicu!..

Što propušća deli Veličković,
Dočekuje mladjani Simone.
Što uteče mladjanom Simonu,
To dočeka dijete Novica....

oko

pre 4 godine

Partizanovci, ne lozite se sa tim forama koliko igraca dolazi iz partizana, a koliko iz Crvene zvezde, normalno da je tako, ljudi mi igramo Evroligu, a ne Evrokup, i da, nije isto pobeda u Evroligi, i u Evrokupu, prosto takmicenje u kom se vi takmicite je slabije od Evrolige.

Sportski pozdrav, napred Srbija!

panter pudlica

pre 4 godine

Velickovic,Jaramaz,Zagorac....??????
(blinkibile, 20. februar 2020 10:48)

Da, to je upravo ta družina koja je odrala one vaše Evroligaše...

Miško

pre 4 godine

Ako nam je Finska, ili bilo ko u grupi, pretnja, ili moze da nam ugrozi kvalifikacije, nama nije mesto ni na eurobasketu ni na OI.

Slazem se da se ne treba ponasati kao pred svetsko kada smo se vec divili zlatu, ali ljudi daj malo objektivnosti. Kakva Finska?
(Jasta, 20. februar 2020 10:16)

Potpisujem svaku reč iz napisanog komentara! Tako se razm,išlja!

Mare

pre 4 godine

"Ako ne pobedimo Finsku, ne treba ni da idemo na Evropsko/OI" - to je ok razmišljanje u svakoj situaciji osim ovoj, gde igramo sa šestim timom koji se prvi put okupio juče... Ali šta je, tu je. Ovo je prilika da se dokažu mladi igrači. Od matorih ne očekujem puno..

Ivan

pre 4 godine

@ koji su mi odgovorili

Naravno da je ono što sam rekao samo moje mišljenje, ali Fil Džekson, koji se pominje, osvajao je titule u različitim klubovima i sa različitim zvezdama. Đorđević nije osvojio nijednu titulu, recimo da je osvojio 2 srebra, sa samo jednom zvezdom, Teom. Pade Teo, mi imamo novu zvezdu, ali Sale ne ume da se prilagodi promeni, nije Džekson (nego "Džonson"). A to srebro protiv Slovenije je izgubljeno zlato. Nije nama igrao jedino Lazić tada, nego i Bogdanović, i Marjanović, i Micić, i Gudurić... Čak i taj Lazić je bolji igrač od bar petorice sa roster Slovenije. A izgubiti egal završnicu od tih dunstera pošto su ostali bez Dragića i Dončića jeste trenersko neznanje Đorđevića, ili ako hoćete, trenersku znanje Kokoškova.

Nikad ne zaboravi ko ti je bio djed

pre 4 godine

Некако много више у оваквим ситуацијама верујем Кокошкову, него што сам веровао Ђорђевићу. Како време пролази, Сале ми све више изгледа као играчка легенда која као тренер на конто своје славе и играчког ауторитета има предност у старту, па нађе на ту харизму "своје" у екипи и с њима јаше док они играју добро. Зато су наши успеси с њим везани за године у којима је "његов" Теодосић био на врхунцу (2014, 2016), и чим је ту хијерархију требало мењати, изостали су успеси.
(Иван, 20. februar 2020 10:02)

Izostao uspeh 2017 godine, a Srbija igrala finale EP sa Brankom Lazićem u petorci...

Miroslav

pre 4 godine

@Ivan
Interesantno je kako si se u analizi zaustavio samo na Djordjevicu. Nije ti palo na pamet da su mozda svi uspesni treneri "jahali" sa velikim igracima.
Phil Jackson je sasvim slucajno uspehe ostvario sa Jordanom Pippenom, Bryantom i O Nealom?
Greg Popovic sa Robinsonom, Duncanom, Parkerom, Ginobilijem?
Pat Riley sa Magicom i Jabbarom?
Obradovic sa Djordjevicem, Danilovicem, Sabonisom, Bodirogom, Dijamantidisom?
Duda Ivkovic sa Drazenom, Kukocom, Divcem, Djordjevicem, Danilovicem?
Pesic sa Bodirogom i Stijakovicem?

S kim je to Kokoskov jahao 2017? Sa Doncicem, Dragicem i Randolphom. Koji je to nas igrac bio bolji od njih?
Manite se tih mitova kako je moguce osvajati trofeje bez igraca. I Duda je u Finskoj izgubio pre par godina.

Slobodan Zika Jalovina

pre 4 godine

Cum vidim prvu petorku - kako god ona izgledala - zakljucicu da nema nista od Kokoskova i da je on neznalica. Spreman sam vec celu utakmicu da govorim kako nemamo strucnjaka, a u sebi cu govoriti kako sam upravo ja taj strucnjak. Da ne bude zabune, tako ja svake sportove kad gledam, a i politiku, umetnost ne gledam pa tu nemam misljenje

Jasta

pre 4 godine

Ako nam je Finska, ili bilo ko u grupi, pretnja, ili moze da nam ugrozi kvalifikacije, nama nije mesto ni na eurobasketu ni na OI.

Slazem se da se ne treba ponasati kao pred svetsko kada smo se vec divili zlatu, ali ljudi daj malo objektivnosti. Kakva Finska?

Nikad ne zaboravi ko ti je bio djed

pre 4 godine

Ma Kravić je Đorđevićev igrač, ima procenat od njegovih transfera, samo zato dobija poziv... Oh wait, pa nije više Đorđević selektor...

Goran

pre 4 godine

* Teodosić nije dobio dozvolu Virtusa

hahah, smesno, bolje da ste napisali, Teodosic nije dobio dozvolu Teodosica ;)

Povuci se covece iz reprezentacije, budi iskren i fer.

Steva Djubre

pre 4 godine

Partizanovci, ne lozite se sa tim forama koliko igraca dolazi iz partizana, a koliko iz Crvene zvezde, normalno da je tako, ljudi mi igramo Evroligu, a ne Evrokup, i da, nije isto pobeda u Evroligi, i u Evrokupu, prosto takmicenje u kom se vi takmicite je slabije od Evrolige.

Sportski pozdrav, napred Srbija!
(oko, 20. februar 2020 09:53)

Da se nelazemo Dzenkins u odbrani i Panter u napadu bi nam bili dobri, a realno u ovakvom sastavu ima mesta i za sincinu Covica jest da on vise nije u FMP-u da je sad u Radnickom ali nema veze to je isto...

Bojan

pre 4 godine

Da li ce i na kom kanalu biti prenos na TV?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bbq manouver, 20. februar 2020 09:31)

Evo druže, da preformulišem...
Da li će i na kom kanalu biti prenos na TV, i zašto neće?

mickey rudinsky

pre 4 godine

Čovek za kojeg je Sale Đorđević rekao da ga dok je on selektor neće zvati u državni tim, Kokoškov je brže bolje pozvao. Radi se o Novici Veličkoviću. Šta će mu igrač rođen 1986. na toj poziciji?! Biće "vatre" u kvalifikacijama za Euro baš kao što je bilo vatre i u kvalifikacijama za Mondo basket u Kini gde se bukvalno do zadnjeg kola kvalifikacija nije znalo hoće li "orline" učestvovati ili ne. Očekujem da zbog tretmana na prošlom svetskom prvenstvu Nikola Jokić na duži period ili zauvek otkači reprezentaciju makar je i Kokoškov vodio. Bio bi to logičan i očekivan potez Jokića!

SyX

pre 4 godine

Izostao uspeh 2017 godine, a Srbija igrala finale EP sa Brankom Lazićem u petorci...
(Nikad ne zaboravi ko ti je bio djed, 20. februar 2020 11:49)

Netačno, Lazić nije igrao zbog povrede. To je i bio jedan od glavnih problema u tom finalu jer nije imao ko da igra odbranu na Dragiću, makar da ga umori ranije ili unervozi nekim jačim faulom.

Da nije bilo Prepeliča koji je odigrao utakmicu karijere i povrede Jovića koji je igrao pod blokadom, verujem da bismo ih dobili.

Nikad ne zaboravi ko ti je bio djed

pre 4 godine

A to srebro protiv Slovenije je izgubljeno zlato. Nije nama igrao jedino Lazić tada, nego i Bogdanović, i Marjanović, i Micić, i Gudurić... Čak i taj Lazić je bolji igrač od bar petorice sa roster Slovenije. A izgubiti egal završnicu od tih dunstera pošto su ostali bez Dragića i Dončića jeste trenersko neznanje Đorđevića, ili ako hoćete, trenersku znanje Kokoškova.
(Ivan, 20. februar 2020 12:31)

To šta je bilo na samoj finalnoj utakmici i da li trebalo da dobijemo je druga priča (trebalo je naravno), ali to što ljudi govore o tome kao neuspehu je ono što mene nervira, pre prvenstva kada je nekoliko igrača otkazalo, svi su bili zadovoljni da se prođe grupa, samo da se uđe u polufinale, a sada nakon bitke svi su generali...

Prijatelj

pre 4 godine

Meni nije jasno to oko Novice Velickovica. Cinjenica jeste da je vec nekoliko puta poslednjih godina, odbijao pozive da se vrati u reprezentaciju, pa su prestali da ga zovu. I evo sad je pristao pod stare dane, kada je bio stavljen na spisak. O cemu se ovde radi?

bostanseltiks

pre 4 godine

Nebitni su kosarkasi i Kokoskov, hocemo samo sto vise komentara srbende! Srbendo prosvetli nas, mi nista ne razumemo dok nam ti ne objasnis! Molim te prvo kopiraj deo teksta, posto drugacije ne znamo na sta se komentar odnosi. Srbenda, srbenda, jedan je srbenda!

Mikloš Salamander

pre 4 godine

Kakva Finska i kosarka ljudi moji,pa ne igramo kval.u carlingu?sem Koponena koji nece igrati ja neznam nijednog igraca iz te zemlje koji je iole malo poznatiji,i sa ovim sastavom ako ih ne pobedimo bice bruka!.

Prijatelj

pre 4 godine

Novica se nije odazvao samo prvi put. Posle toga ga Djordjevic vise nije zvao.
(MikiP, 20. februar 2020 17:19)

Ali to jednostsvno nije tacno. Novica Velickovic je igrao 2009. jos u reprezentaciji, dok Djordjevica nije bilo, znaci i pre Djordjevica je odbijao potonje pozive za reprezentaciju, prvo zbog povreda, posle toga iz samo njemu poznatih razloga.

Miroslav

pre 4 godine

@Ivan

Nisi ukapirao poentu mog komentara. Nije stvar u tome da je Djordjevic bolji od bilo kog od navedenih trenera nego da iz svakog velikog trenera stoje veliki igraci.
Kazes da je Jackson osvajao titule sa zvezdama u razlicitim timovima. Ali osvajo je sa zvezdama. Zasto nije nista uradio u New Yorku? Teza da bi Kokoskov u svakoj zavrsnici dobio Djordjevica je infantilna. Ne postoji trener koji dobija sve zavrsnice. Ove je sezone Obradovic izgubio skoro sve neizvesne zavrsnice u EL. Verovatno zato sto je pacer.

mickey rudinsky

pre 4 godine

Čovek za kojeg je Sale Đorđević rekao da ga dok je on selektor neće zvati u državni tim, Kokoškov je brže bolje pozvao. Radi se o Novici Veličkoviću. Šta će mu igrač rođen 1986. na toj poziciji?! Biće "vatre" u kvalifikacijama za Euro baš kao što je bilo vatre i u kvalifikacijama za Mondo basket u Kini gde se bukvalno do zadnjeg kola kvalifikacija nije znalo hoće li "orline" učestvovati ili ne. Očekujem da zbog tretmana na prošlom svetskom prvenstvu Nikola Jokić na duži period ili zauvek otkači reprezentaciju makar je i Kokoškov vodio. Bio bi to logičan i očekivan potez Jokića!

oko

pre 4 godine

Partizanovci, ne lozite se sa tim forama koliko igraca dolazi iz partizana, a koliko iz Crvene zvezde, normalno da je tako, ljudi mi igramo Evroligu, a ne Evrokup, i da, nije isto pobeda u Evroligi, i u Evrokupu, prosto takmicenje u kom se vi takmicite je slabije od Evrolige.

Sportski pozdrav, napred Srbija!

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Neka im je sa srećom!Ovo je utakmica vredna plasmana na EP,jer igramo u gostima protiv direktnog konkurenta za odlazak na EP...

KOKI

pre 4 godine

Kad Teodosic nece da igra kumovi izmisle osiguranje kao problem a kad je Jokic bio iskren i rekao da ne zna da li ce moci da igra jer je jos daleko termin onda se podgrevala medijska hajka. Jeste Milos zasluzan mnogo za dosadasnje uspehe nase kosarke ali treba biti fer i reci istinu.

panter pudlica

pre 4 godine

Velickovic,Jaramaz,Zagorac....??????
(blinkibile, 20. februar 2020 10:48)

Da, to je upravo ta družina koja je odrala one vaše Evroligaše...

Steva Djubre

pre 4 godine

Partizanovci, ne lozite se sa tim forama koliko igraca dolazi iz partizana, a koliko iz Crvene zvezde, normalno da je tako, ljudi mi igramo Evroligu, a ne Evrokup, i da, nije isto pobeda u Evroligi, i u Evrokupu, prosto takmicenje u kom se vi takmicite je slabije od Evrolige.

Sportski pozdrav, napred Srbija!
(oko, 20. februar 2020 09:53)

Da se nelazemo Dzenkins u odbrani i Panter u napadu bi nam bili dobri, a realno u ovakvom sastavu ima mesta i za sincinu Covica jest da on vise nije u FMP-u da je sad u Radnickom ali nema veze to je isto...

Slobodan Zika Jalovina

pre 4 godine

Cum vidim prvu petorku - kako god ona izgledala - zakljucicu da nema nista od Kokoskova i da je on neznalica. Spreman sam vec celu utakmicu da govorim kako nemamo strucnjaka, a u sebi cu govoriti kako sam upravo ja taj strucnjak. Da ne bude zabune, tako ja svake sportove kad gledam, a i politiku, umetnost ne gledam pa tu nemam misljenje

Иван

pre 4 godine

Да не буде да су сви генерали после битке, ајде да предвидим.

Некако много више у оваквим ситуацијама верујем Кокошкову, него што сам веровао Ђорђевићу. Како време пролази, Сале ми све више изгледа као играчка легенда која као тренер на конто своје славе и играчког ауторитета има предност у старту, па нађе на ту харизму "своје" у екипи и с њима јаше док они играју добро. Зато су наши успеси с њим везани за године у којима је "његов" Теодосић био на врхунцу (2014, 2016), и чим је ту хијерархију требало мењати, изостали су успеси. Кокошков је пре свега тренер, ма ко да му је у селекцији ја верујем да он има тактику против оваквих селекција. Уосталом, видећемо већ вечерас.

Bojan

pre 4 godine

Da li ce i na kom kanalu biti prenos na TV?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bbq manouver, 20. februar 2020 09:31)

Evo druže, da preformulišem...
Da li će i na kom kanalu biti prenos na TV, i zašto neće?

Jasta

pre 4 godine

Ako nam je Finska, ili bilo ko u grupi, pretnja, ili moze da nam ugrozi kvalifikacije, nama nije mesto ni na eurobasketu ni na OI.

Slazem se da se ne treba ponasati kao pred svetsko kada smo se vec divili zlatu, ali ljudi daj malo objektivnosti. Kakva Finska?

Lazar

pre 4 godine

Ljudi moji ako Srbija u kosarci ne moze dobiti: Finsku,Gruziju i Svajcarsku onda i ne zasluzuje da ide na evropsko prvenstvo. Pa Srbija je u kosarci sigurno u top 5 na svetu. Ove tri utakmice trebalo bi lagano dobiti sa mladim kosarkasima.Normalno to je moje misljenje. Pozdrav svim ljudima dobre volje...

Goran

pre 4 godine

* Teodosić nije dobio dozvolu Virtusa

hahah, smesno, bolje da ste napisali, Teodosic nije dobio dozvolu Teodosica ;)

Povuci se covece iz reprezentacije, budi iskren i fer.

Mare

pre 4 godine

Финци трче као ненормални. Треба их успорити.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Јабучило, 20. februar 2020 09:55)

Zvuči kao posao za Raduljicu!..

Što propušća deli Veličković,
Dočekuje mladjani Simone.
Što uteče mladjanom Simonu,
To dočeka dijete Novica....

Zigi BL

pre 4 godine

Zna li neko kako za Finsu može da igra Koponen kada Bajern igra Evroligu?! Ako Bajern pušta svoje igrače, zašto na našem spisku nema Lučića?

bronix

pre 4 godine

Auh prvo pa muško uvek nezgodni Finci kući i to sa desetkovanom selekcijom. Bilo bi poželjno da ovo dobije da nagovestimo povratak na postolje u narednim godinama.

Where is my sendvic?

pre 4 godine

za one Koji ne znaju nemoguce je neotici na EP jer samo zadnji u grupi ne ide to ce biti Svajcarska gde igraju neki nasi exyu polupanci I poluprofesionalci.

Ivan

pre 4 godine

@ koji su mi odgovorili

Naravno da je ono što sam rekao samo moje mišljenje, ali Fil Džekson, koji se pominje, osvajao je titule u različitim klubovima i sa različitim zvezdama. Đorđević nije osvojio nijednu titulu, recimo da je osvojio 2 srebra, sa samo jednom zvezdom, Teom. Pade Teo, mi imamo novu zvezdu, ali Sale ne ume da se prilagodi promeni, nije Džekson (nego "Džonson"). A to srebro protiv Slovenije je izgubljeno zlato. Nije nama igrao jedino Lazić tada, nego i Bogdanović, i Marjanović, i Micić, i Gudurić... Čak i taj Lazić je bolji igrač od bar petorice sa roster Slovenije. A izgubiti egal završnicu od tih dunstera pošto su ostali bez Dragića i Dončića jeste trenersko neznanje Đorđevića, ili ako hoćete, trenersku znanje Kokoškova.

Nikad ne zaboravi ko ti je bio djed

pre 4 godine

Некако много више у оваквим ситуацијама верујем Кокошкову, него што сам веровао Ђорђевићу. Како време пролази, Сале ми све више изгледа као играчка легенда која као тренер на конто своје славе и играчког ауторитета има предност у старту, па нађе на ту харизму "своје" у екипи и с њима јаше док они играју добро. Зато су наши успеси с њим везани за године у којима је "његов" Теодосић био на врхунцу (2014, 2016), и чим је ту хијерархију требало мењати, изостали су успеси.
(Иван, 20. februar 2020 10:02)

Izostao uspeh 2017 godine, a Srbija igrala finale EP sa Brankom Lazićem u petorci...

Miško

pre 4 godine

Ako nam je Finska, ili bilo ko u grupi, pretnja, ili moze da nam ugrozi kvalifikacije, nama nije mesto ni na eurobasketu ni na OI.

Slazem se da se ne treba ponasati kao pred svetsko kada smo se vec divili zlatu, ali ljudi daj malo objektivnosti. Kakva Finska?
(Jasta, 20. februar 2020 10:16)

Potpisujem svaku reč iz napisanog komentara! Tako se razm,išlja!

Nikad ne zaboravi ko ti je bio djed

pre 4 godine

Ma Kravić je Đorđevićev igrač, ima procenat od njegovih transfera, samo zato dobija poziv... Oh wait, pa nije više Đorđević selektor...

Miroslav

pre 4 godine

@Ivan
Interesantno je kako si se u analizi zaustavio samo na Djordjevicu. Nije ti palo na pamet da su mozda svi uspesni treneri "jahali" sa velikim igracima.
Phil Jackson je sasvim slucajno uspehe ostvario sa Jordanom Pippenom, Bryantom i O Nealom?
Greg Popovic sa Robinsonom, Duncanom, Parkerom, Ginobilijem?
Pat Riley sa Magicom i Jabbarom?
Obradovic sa Djordjevicem, Danilovicem, Sabonisom, Bodirogom, Dijamantidisom?
Duda Ivkovic sa Drazenom, Kukocom, Divcem, Djordjevicem, Danilovicem?
Pesic sa Bodirogom i Stijakovicem?

S kim je to Kokoskov jahao 2017? Sa Doncicem, Dragicem i Randolphom. Koji je to nas igrac bio bolji od njih?
Manite se tih mitova kako je moguce osvajati trofeje bez igraca. I Duda je u Finskoj izgubio pre par godina.

blaza

pre 4 godine

Da li ce i na kom kanalu biti prenos na TV?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bbq manouver, 20. februar 2020 09:31)

Evo druže, da preformulišem...
Da li će i na kom kanalu biti prenos na TV, i zašto neće?
(Bojan, 20. februar 2020 09:46
Ima na RTS-u,lakse je napisati komentar nego proveriti

bostanseltiks

pre 4 godine

Nebitni su kosarkasi i Kokoskov, hocemo samo sto vise komentara srbende! Srbendo prosvetli nas, mi nista ne razumemo dok nam ti ne objasnis! Molim te prvo kopiraj deo teksta, posto drugacije ne znamo na sta se komentar odnosi. Srbenda, srbenda, jedan je srbenda!

Plivac

pre 4 godine

Igra li Raikonen?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vlasta, 20. februar 2020 10:34)
Petorka: Raikonen, Hakinen, Botas, Mika Salo i Heiki Kovalainen. Trener: Keke Rozberg

Mikloš Salamander

pre 4 godine

Kakva Finska i kosarka ljudi moji,pa ne igramo kval.u carlingu?sem Koponena koji nece igrati ja neznam nijednog igraca iz te zemlje koji je iole malo poznatiji,i sa ovim sastavom ako ih ne pobedimo bice bruka!.

Prijatelj

pre 4 godine

Meni nije jasno to oko Novice Velickovica. Cinjenica jeste da je vec nekoliko puta poslednjih godina, odbijao pozive da se vrati u reprezentaciju, pa su prestali da ga zovu. I evo sad je pristao pod stare dane, kada je bio stavljen na spisak. O cemu se ovde radi?

Mica

pre 4 godine

Zna li neko kako za Finsu može da igra Koponen kada Bajern igra Evroligu?! Ako Bajern pušta svoje igrače, zašto na našem spisku nema Lučića?

Kao što je i Dobric na spisku kod nas, mozda nisu prijavljeni za neke utakmice
pa mogu da budu sa reprezentacijama.

Miroslav

pre 4 godine

@Ivan

Nisi ukapirao poentu mog komentara. Nije stvar u tome da je Djordjevic bolji od bilo kog od navedenih trenera nego da iz svakog velikog trenera stoje veliki igraci.
Kazes da je Jackson osvajao titule sa zvezdama u razlicitim timovima. Ali osvajo je sa zvezdama. Zasto nije nista uradio u New Yorku? Teza da bi Kokoskov u svakoj zavrsnici dobio Djordjevica je infantilna. Ne postoji trener koji dobija sve zavrsnice. Ove je sezone Obradovic izgubio skoro sve neizvesne zavrsnice u EL. Verovatno zato sto je pacer.

Mare

pre 4 godine

"Ako ne pobedimo Finsku, ne treba ni da idemo na Evropsko/OI" - to je ok razmišljanje u svakoj situaciji osim ovoj, gde igramo sa šestim timom koji se prvi put okupio juče... Ali šta je, tu je. Ovo je prilika da se dokažu mladi igrači. Od matorih ne očekujem puno..

Nikad ne zaboravi ko ti je bio djed

pre 4 godine

A to srebro protiv Slovenije je izgubljeno zlato. Nije nama igrao jedino Lazić tada, nego i Bogdanović, i Marjanović, i Micić, i Gudurić... Čak i taj Lazić je bolji igrač od bar petorice sa roster Slovenije. A izgubiti egal završnicu od tih dunstera pošto su ostali bez Dragića i Dončića jeste trenersko neznanje Đorđevića, ili ako hoćete, trenersku znanje Kokoškova.
(Ivan, 20. februar 2020 12:31)

To šta je bilo na samoj finalnoj utakmici i da li trebalo da dobijemo je druga priča (trebalo je naravno), ali to što ljudi govore o tome kao neuspehu je ono što mene nervira, pre prvenstva kada je nekoliko igrača otkazalo, svi su bili zadovoljni da se prođe grupa, samo da se uđe u polufinale, a sada nakon bitke svi su generali...

SyX

pre 4 godine

Izostao uspeh 2017 godine, a Srbija igrala finale EP sa Brankom Lazićem u petorci...
(Nikad ne zaboravi ko ti je bio djed, 20. februar 2020 11:49)

Netačno, Lazić nije igrao zbog povrede. To je i bio jedan od glavnih problema u tom finalu jer nije imao ko da igra odbranu na Dragiću, makar da ga umori ranije ili unervozi nekim jačim faulom.

Da nije bilo Prepeliča koji je odigrao utakmicu karijere i povrede Jovića koji je igrao pod blokadom, verujem da bismo ih dobili.

Prijatelj

pre 4 godine

Novica se nije odazvao samo prvi put. Posle toga ga Djordjevic vise nije zvao.
(MikiP, 20. februar 2020 17:19)

Ali to jednostsvno nije tacno. Novica Velickovic je igrao 2009. jos u reprezentaciji, dok Djordjevica nije bilo, znaci i pre Djordjevica je odbijao potonje pozive za reprezentaciju, prvo zbog povreda, posle toga iz samo njemu poznatih razloga.