Sreda, 19.02.2020.

13:50

Đoković: Hrvati, hvala što ste uz mene

Najbolji teniser planete Novak Đoković iskoristio je još jednu priliku da govori o podršci iz Hrvatske.

Izvor: LN

Ðokoviæ: Hrvati, hvala što ste uz mene IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

123 Komentari

Sortiraj po:

Simon

pre 4 godine

Imam samo jedno pitanje za bracu Hrvate. Ako bi se nekim slucajem Nole zapevao sa nasim predsednikom neku "nasu",da li biste ga isto voleli i postovali.

Milutin

pre 4 godine

Po majci je ipak Hrvat...i zato nikad nece biti iskonski iz duse Srbin...
(mudry, 19. februar 2020 14:28)

on je po majci Hrvat ,a kod jevreja se računa poreklo po majci...
(mika, 19. februar 2020 15:07)

A majka ni kapi hrvatske krvi nema u sebi!

Kad već brojite krvna zrnca trebalo bi da znate da je Dijanin otac Slovenac a majka Madjarica.

Ako je Dijana čista Hrvatica, onda je Nole čisti Srbin, jer se rodio u Srbiji, krsti se sa tri prsta i igra za Srbiju.

KG

pre 4 godine

:...Svidja mi se kod njega što mu nacija nije prestiž. On je Srbin i to divan i veliki....".
Otac Crnogorac, Kosovar, majka Hrvatica, a on Srbin? Kako to?

Stefanos

pre 4 godine

Glupost, a zasta da ga Hrvati ne gotive kad mu je majka Hrvatica? Pa to je sasvim normalno i u redu, jedino teskim nacionalistima to moze da smeta. Cesto sam citao na njihovim medijima koliko ga vole dok su kod nas padale teske kritke zasto ne zivi u Srbiji, zasta ne placa poreze, sta covek jede, s kim se druzi, zasta ovo, zasta ono... Hrvati ne guraju nos u njegovu privatnost i gledaju ga kao vrhunskog sportistu za razliku od nas koji bi hteli da nam bude ortak pa da mu prigovaramo kad i kako zelimo.

мики

pre 4 godine

Kako bre nismo gradilli svoj identitet na mrznji? Jes' ti pao sa Marsa? To i danas radimo! Najkiseliji smo narod na planeti - mrzimo sve one koji su od nas uspesniji a preziremo one za koje MISLIMO da su neuspesniji.
Novak srecom nije tipicni Srbin...
(NS, 20. februar 2020 09:53)

нисмо, много ћемо. нажалост, то нам се не враћа добрим

sturmmann

pre 4 godine

Nole, šta je to "PERILO"?

Kako su ga Hrvati "spravljali", gde, na koji način i OD KOGA!?

Hajde malo pitaj njih, u duhu im je "tisućljetne povijesti".

Objavite komentar. To dugujete onima od kojih je pravljeno "PERILO".

NOLE, ŠTA JE TO "PERILO"!?

Nenad

pre 4 godine

Novak je dete, onaj mali koji govori o svom cilju i to dete i danas isto tako hoda ka svom cilju i ostvaruje ga. Svidja mi se kod njega što mu nacija nije prestiž. On je Srbin i to divan i veliki. Medju najvećima. Na ovaj način pokazuje da je u njemu i velikan van sporta i razonode. On je veliki u delima i u načinu na koji dolazi do ostvarenja. Cilj se ne menja, a on se uvek menja na bolje. On nema potrebe da se dokazuke kao Srbin, već kao čovek i kao neko ko ima više ciljeve od toga da je naci. Naci je naci i svuda ga ima, al čemu služi niko ne zna. Za to hvala ovakvim vesnicima jer stvarno umeju da na onim mestima gde su bol zamenili hladnoća i prezir, unesu topline, vere i empazije. Hvala takvima ko god da su i odakle jer to prija duši,a i lao što se vidi spaka slične duše iz različitih,, plemena,,

Loki

pre 4 godine

To govori o stanju uma kod vas i nas.
(Pa, 20. februar 2020 01:14) 

O stanju uma najbolje govore vasi komentari o Luki i omalovazavanje.

neznanje ne opravdava

pre 4 godine

da nđ ima godina koliko i federer koji je 1981g i da je početkom 90tih njegova porodica živela u hrvatskoj danas sigurno ne bi bio toliki jugosloven i ne bi se toliko zahvaljivao hrvatima na podršci

da li su se peđa stojaković ili siniša mihajlović javno "zahvaljivali" na podršci hrvata? jesu, ali samo na terenu

NS

pre 4 godine

Никад Срби свој идентитет нису градили на мржњи према некоме другоме. Просто, никада нам тако нешто није било потребно као интегришући фактор. Новак јесте Србин од главе до пете и то је показао небројено пута односом према свом народу и својој земљи...
(my way, 19. februar 2020 21:38)

Kako bre nismo gradilli svoj identitet na mrznji? Jes' ti pao sa Marsa? To i danas radimo! Najkiseliji smo narod na planeti - mrzimo sve one koji su od nas uspesniji a preziremo one za koje MISLIMO da su neuspesniji.
Novak srecom nije tipicni Srbin...

Gola istina

pre 4 godine

I Luka je stvarno igrac extra klase ali kada cemo cuti sa njegove strane bilo sta afirmativno o Sebima i Srbiji!? Da Nole ne prica lepo ponekad o Hrvatskoj i gamo bi bio omrazen.

Pa

pre 4 godine

Naš odnos prema Noletu i vaš odnos prema Modricu se ne mogu mjerit. Nole ima status boga u HR. A koliko sam vidio većina Srba se podsmjehuje Luki i njegovim uspjesima. Dovoljno je reci da nije dobio podršku vašeg nogometnog vrha kad su mu trebali glasovi. S druge strane Novak ne da ima punu podršku našeg teniskog stožera, nego mu ljudi pomažu i šakom i kapom da bude još bolji. Molim da se ovo objavi, jer je razlika u tim odnosima više nego očita.
(Vito, 19. februar 2020 15:52)
Ima istine u tome druže Vito, ali po meni je odlučujuća razlika i razlog takvom ponašanju vas i nas NJIHOV odnos prema svojim korenima. Kad je Lukica pričao o Srbima to što priča Nole o Hrvatima i uopšte, kad je Lukica u afirmatvnom i pomirljivom smislu iskreno pomenuo Srbiju? Nikad. Jednom je rekao u završnici SP u fudbalu, “pa dobro, ak’ on navija za nas - i ja navijam za NJEGA. I to je to od njegove pomirljivosti koju on možda u duši i ima, ali zna da je ne sme iskazati zbog “ugleda” u domovini. To govori o stanju uma kod vas i nas.

pedja

pre 4 godine

Novace ostavi se Hrvata tih vise!Sta si ti ,Srbin,Hrvat,Budista,vegan stanovnik univerzuma,Bog ,navijac Zvezde,Monaka,Milana.Sta si?Ako si vec prevazisao nacionalne granice zahvaljuljuci svom bogatstvu koje si krvavo zasluzio ,mozes bar da cutis.Bogati su i Marin i Luka i ini Hrvatski sportisti ,pa nikad nesto tako nisu izjavljivali.

Auto.BOY

pre 4 godine

I mi SRBI navijamo za naseg FEDERERA i hvala mu sto postoji. Hvala Federeru koji je na zalasku karijere uspesno POBEDJIVAO NOVAKA djokovica i terao ga da se znoji od muke. Sta bi tek bilo da je Federer malo mladji, pa obrisao bi novakom klozet, a kamoli teniski teren.

my way

pre 4 godine

Po majci je ipak Hrvat...i zato nikad nece biti iskonski iz duse Srbin...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mudry, 19. februar 2020 14:28)
Никад Срби свој идентитет нису градили на мржњи према некоме другоме. Просто, никада нам тако нешто није било потребно као интегришући фактор. Новак јесте Србин од главе до пете и то је показао небројено пута односом према свом народу и својој земљи. Ко не може да прихвати да је Нолету мајка Хрватица и да због тога према Хрватима осећа ту блискост и припадност, то је његов проблем, али то Нолета не чини ништа мањим Србином. Да нацртам кристално јасно, антихрватство никада неће бити део Новаковог српства и то је сасвим логично и ок.

St

pre 4 godine

Srbi i Hrvati su jedan isti narod. Jedan deo bio pod germanima drugi pod turcima, pa ispao za nijansu zaostaliji... ali i dalje isti narod, ista genetika, isti jezik, pa cak i ljudi sa istim prezimenima tvrde da su hrvati ili srbi!!
Ovi prostori su strasno zaostali. Nesloga i kompleksi su nas unistili. Zamislite gde bi bili englezi da npr Novozelandjanin kaze da je marsovac i govori novozelandski jezik.

Goran

pre 4 godine

Novak je vernik, pravoslavac.
(ssss, 19. februar 2020 19:30)

Da da, autenticni pravoslavac. Nosi pravoslavnu amajliju starih Asteka i koristi cuvenu pravoslavnu kristaloterapiju koja mu daje tajanstvene moći. Cuveni pravoslavac Sveti Pepe Imaz mu je bio duhovni vođa koji ga je izveo na tradicionalni pravoslavni put. Po starom srpskom obicaju svaki dan je s Pepom grlio drvece i pevuckao pesmice o srcima i semenkicama. Moze svet dosta toga da sazna o pravoslavlju kroz Novaka. Deca u srbiji isto mogu svasta da nauce o srpskim ametistima, astecima, pravoslavnom budizmu, srpskoj kabali, i tako dalje. Tradicija je to.

kris

pre 4 godine

Ja sam pocesto na hrvatskim portalima,posebno na 24 Sata i nisam se bas uvjerio u njihovu podrsku Novaku.Nije da nema navijaca,ali vecina je protiv njega.Mozda je odnos 30:70,podrska i protiv njega,ali i to je puno vise od ostalih nasih sportista,posebno reprezentacija.Kad se sjetim opsteg slavlja kad su Albanci uradili ono sa dronom na njihovim portalima,tako da se ne treba zavaravati i misliti da nas tamo iko voli,ili makar postuje.Novak je uvijek fer i korektan u izjavama,dok dobar dio hrvatskih sportista pobjede posvecuje Gotovini,Vukovaru,te ih slavi sa Tompsonom.

ssss

pre 4 godine

Baš me briga da li je Hrvat ili Srbin.Više me zanima zašto propagira sektaštvo u osnovnim školama u Srbiji.
(#platiporez, 19. februar 2020 18:06)

Novak je vernik, pravoslavac.

Ihtiostega

pre 4 godine

Bedni krvati sve moraju da svojataju posto nemaju nista svoje, poce si od istorije i kulture, pa do sporta i naucnika.
Teska beda od polunacije...

Voja-sd

pre 4 godine

Skupili se Hrvati i Srbi i svađaju se oko Djokovica. Nas je! Ne nas je! Moj bre! Ne moj! Doslo Novakovo obezbeđenje i sve ih rasteralo.

Taksista

pre 4 godine

on je po majci Hrvat ,a kod jevreja se računa poreklo po majci...
(mika,
Skroz si u pravu. Evo na primer Drazen Petrovic majka mu Hrvatica a otac Srbin. Cist jevrejin- svrstao se po majci...

gradimo nacionalni stadion,doci ce 100000 Bugara svakog vikenda

pre 4 godine

@Poštovalac igre
Samo je dobar teniser,da Janko,Viktor i ostali imaju takve rezultate i oni bi bili tretirani kao Bogovi,a ovamo posto nisu tako uspesni,odmah su manje ljudi.Sve je danas uspeh,novac ko to ima,ima sve,zasto je bilo ko od nas manji od Novaka koji jedino ima taj jedan talenat koji moze super da naplati.Manite se idolatrije,pravljenje bozanstava od onih koji to nisu,a uostalom ima daleko kvalitetnijih individua od Novaka u sportu oi drustvu koji daleko pre treba da budu uzori mladima od njega koji je samo super razradio marketing pa svima govore ono sto zele da cuju

Beobrad

pre 4 godine

Modriceva majka se zove Radojka, cista Srpkinja, Borna je po ocu Srbin, imao bih da nabrajam do sutra, Drazen po ocu Srbin. I.t.d. Novakova majka se nikada nije izjasnjavala kao Hrvatica!
Novak je Srbin, ne lozite se Hevati. To sto vam je uputio koju lepu rec, odraz je njegovog vaspitanja, a ne hrvatske genetike.

krastavčević

pre 4 godine

Samo da podsetim da su majke Luke Modrića i Marina Čilića Srpkinje. A pokojnom Draženu Petroviću je otac Srbin iz Hercegovine, čak je blizak rod Dejanu Bodirogi! Ali, bitno je da se Novak krsti sa tri prsta i da slavi slavu Aranđelovdan!

"Drajfus"

pre 4 godine

Svako ko u ovoj izjavi Djokovica vidi razlog da za njega ne navija, neka navija za koga hoce! Zasto bi svi morali da mislimo jednako i zasto bi svi morali da se opredeljujemo bez licnog razloga?

Gligorije Epirski

pre 4 godine

Pitanje za Luku Nikolića: Misliš da je planeta nešto iznad sveta? Ako je tako javi nam na kojim se sve planetama igra tenis. Ono što znam to je da se tenis, i sve drugo, igra na svetu, a planete su nebeska tela bez života, živi svet postoji samo Zemlja (zasad).

Danas

pre 4 godine

Naš odnos prema Noletu i vaš odnos prema Modricu se ne mogu mjerit.

Naravno da ne mogu kada Modric proslavlja pobede uz Tompsona koji prva o Jasenovcu i Gradisci Staroj. Smesno je pricati o ovim stvarima. Ja kao Srpkinja sam navijala za Hrvatsku do tog momenta, nikad vise. Mislim da se Srbija opametila. Tako smo shvatili i odnos sa Bugarskom mozda pocetkom pa i sredinom proslog veka pa smo sada opet dobri i postujemo se jer znamo na cemu smo. Modric je divan, uspesan i presladak ali nikom nije primer svojim ponasanjem. Ponasanje hrvatskih fudbalera je sramotno i sastoji se iskljucivo u dokazivanju ko je veci nacionalista dok su hrvatski teniseri druga prica.

teniski ekspert od 2011

pre 4 godine

Pitanje za Novaka i njegovu porodicu, zasto mu je Goran Ivanisevic idol, a Boba Zivoinovic nije ? Bilo bi jako korisno da nekada neko od novinara ovo pitanje postsvi Novaku.
(proliver, 19. februar 2020 15:40)

Zasto bi Novaku bio idol neko ko je za njega govorio da je bolesljivo dete i da nikada od njega uspesan teniser postati nece. Nije pomogao, savetovao, ili zaduzio Novaka sa necim na putu da postane to ste jeste: KOZA tj. G.O.A.T.

croata

pre 4 godine

Tenis je bezvezan sport koju 90% djece svijeta nikad nece ni probati zaigrati i na takav nacin treba ga i gledati. Bogataska dokolica od sporta koja je u startu nedosanjan san za siromasne ili sa sela. Zato je smijesno pricati o djokovicu kao jednom od najboljih sportasa balkana ikad kad tenis nitko ni ne igra. Njegov uspjeh(koji jest za teniska mjerila ogroman) probat cu usporediti sa nogometom koji igra cijeli svijet. Vrijednost djokoviceva sportskog uspjeha je usporediv s karijerom rezervnog beka u ligi petice, u klubu tipa rennes ili getafe, a i tu debelo navlacim na djokovicevu stranu. Druga stvar je sto se u srbiji pojavom djokovica odjednom svi kunu u tenis iako pola srbije prije nije ni znalo da postoji taj sport. Ista stvar je i kod nas sa skijanjem i sa kostelicima. Nemamo posteno brdo a odjednom mi skijaska nacija, janica najbolja sportasica ikad i ostale nebuloze. A da odes kroz hrvatsku i anketiras ljude i pitas ih sta su to npr pancerice 70% ne bi znalo, 15% starih bi spominjalo da ima veze njemackim tenkovima itd. A da nabroje dinamovu momcad iz 82, jugu iz 90 il hr iz 98, svi ce znat bar nekog, cak i djeca koja nisu tad ni rodjena. To je popularnost pravog sporta, kakvo crno skijanje ili ovaj smijesan sport zvan tenis.
Svaka cast djokovicu sto kroz svoj sport pokusava biti ambasador mira izmedju balkanskih naroda i sto pokusava pozitivno promovirati srbiju u svijetu, ali to isto radi i ona nasa bacacica frizbija sa i boljim rezultatima od djokovica pa opet nikom zivom ne pada na pamet da ju proglasi najboljim sportasem svemira. Ili ona braca sinkovic, ljudi 4 godine nisu izgubili od nikog!!, sva zlata koja postoje u veslanju su osvojili, sta cemo s njima jel djokovic mozda veci sportas od njih?

Mikii

pre 4 godine

Obican covek kaze da podrzava Hrvatsku - opsta polemika i vracanje na sukobe od pre 70 godina, Jasenovac i ostali argumenti.
Neki sportista izjavi da podrzava Hrvate - taj je sa prosecnim Srbendom zavrsio. Momentalno krece pljuvacina, i iznosenje raznih malicioznih komentara na racun doticnoga.
Nolo izjavi da podrzava Hrvate - Nekada treba otici sa Balkana, da bi postao velicina. Bravo, Nole!

Amerikanci bi ovde napravili dobar biznis uvodjenjem psihijatara kao osnovnog zanimanja. Posla za njih koliko ti dusa iste. Ovoliko debila na ovako malom prostoru...bar u necemu da si broj 1, Srbijo.

ms

pre 4 godine

Kada je Nole imao 16 god. Srdjan Djoković se obratio Bobi i Breni za sponzorstvo , naravno uz procenat ako Nole uspe....nisu mu pomogli, loša procena?....možda je to razlog...

GHM

pre 4 godine

proliver, 19. februar 2020 15:40

Kazi molim te da nisi ozbiljan? Evo ako ti iko od srpskih tenisera, sadasnjih i bivsih pomene Bobu kao idola, postaces slavan 100000%, jer bi takvo otkrice definitivno bilo cudo!

Ратко Младић

pre 4 godine

@Proliver Goran je sa wildcardom osvojio wimbldonZ dakle upo je slucajno na wimbldon jer se neki teniser povrijedioZ dok je Brenin muz srigo max polufinale

Boki

pre 4 godine

Alo bre, normalno je da im Nole na lep nacin vraca sve sto su cinili za njega tokom karijere. A ucinili su vise nego svi mi ovde na portalima da se razumemo. Mogli su nekog mladog hrvata da vuku sa sobom po turnirima, a vodili su naseg Novaka da gleda i da uci. "Nole je tada imao 14 godina i upoznali su se kod mene u Minhenu. Zamolio sam Gorana, koji je bio velika zvezda, trostruki finalista Vimbldona, da odigra pet minuta sa njim. Na kraju su igrali 20 minuta i Novak nije promašio nijednu lopticu. Goran mi je rekao "Šjor Niki, od ovog malog stvarno može biti nešto". Ne mogu da kažem da li mu je Goran bio uzor, ali možete samo da zamislite koliko dečaku od 14 godina znači da zaigra s jednom takvom veličinom, ništa bolje mu se nije moglo dogoditi rekao je Nikola Pilić.

Djed Gavrilo

pre 4 godine

Bravo Novače.
Srbi,Hrvati(80%),muslimani,Crnogorci,Deo šiptara i deo makedonaca su isti narod.Samo trapavost,tudji interesi i velike greske nesposobnih politicara(očito pogrešno izabranih ili namerno postavljenih od strane nekog tamo)su stvorili ovoliki stepen ne podnošenja.
Ako bi napravili porodična stabla,bili slobodni i čestiti prema sebi,onda bi se sve samo od sebe pokazalo.No,to nije razlog da se volimo.Ne vole se ni bliski rodjaci.To je razlog da prestanemo biti iracionalni i da ne dozvolimo da fukare dolaze na pozicije iz kojih mogu sejati svoj bolesni reportoar.

Ратко Младић

pre 4 godine

Slusajte Novakovog oca i sve ce vam biti jasno. Nole jebiga ipak mora da bude politicki korektan jer ima obaveze prema mnogim sponzorima dok Srdjan njegov cale ne mora.

Ратко Младић

pre 4 godine

Uopste nije istina da je premalo cjenjen od svog naroda. Nego na komentarima mogu da pisu svi kao sto se vidi. Svaki srbin voli novaka ko brata. Imam na stotine poznanika i jos nikog nisam cuo da ga ne voli ko brata.

Mlađa

pre 4 godine

Morate da razumete jednu stvar, sa psiholoske strane. Novaku vise znaci da procita podrsku jednog hrvata ili turčina, nego da procita pljuvačinu hiljada srba u komentarima. Druga stvar, taj covek je davno prevazisao okvire Srbije pa i ex Jugoslavije. Nema on sta kome ni da se ulizuje ni da se pravda. Mi koji smo ziveli na razlicitim kontinentima i malo proputovali planetu drugacije gledamo na te "regionalne" plemenske podele. Tesko je to objasniti nekome ko se nikad nije mrdnuo iz svoje jazbine. Zato ljudi putujte, pricajte s drugacijima od sebe, vidite nesto novo, naucite nesto o drugim kulturama. To ce vas vise pribliziti Novaku nego jevtino nacionalisanje i palanacke parole.

Miloš

pre 4 godine

U nedostatku svojih velikana, čim se pojavi neki srpski genijalac, Hrvati krenu da ga svojataju. Nebitno je li Tesla, Ivo Andrić, Dražen Petrović, Novak. Taj besramni karakter dolazi od katoličke crkve koja vekovima otima sebi sve što ima neku vrednost.

ej bre

pre 4 godine

Naš odnos prema Noletu i vaš odnos prema Modricu se ne mogu mjerit. Nole ima status boga u HR. A koliko sam vidio većina Srba se podsmjehuje Luki i njegovim uspjesima. Dovoljno je reci da nije dobio podršku vašeg nogometnog vrha kad su mu trebali glasovi. S druge strane Novak ne da ima punu podršku našeg teniskog stožera, nego mu ljudi pomažu i šakom i kapom da bude još bolji. Molim da se ovo objavi, jer je razlika u tim odnosima više nego očita.
(Vito, 19. februar 2020 15:52)

Znas kako... Kada Luka prestane da peva ustaske pesme i pocne da promovise stavove koje ima Novak dobice podrsku. Dok peva Tompsona koji velica klanja ima samo prezir, mada priznajem da je odlican fudbaler.

anti šajber

pre 4 godine

Ipak ti imas nase krvi u venama, pola si nas, ali volimo te cijelog!
(Naravno Nole!, 19. februar 2020 14:31)

da znaš da je tako, baš kao i Modrić, jer je pola naš

Detektiv

pre 4 godine

Premalo cijenjen od svoga naroda, možda i zato što voli biti u HR :-), obiteljsko stablo mu nalaže da živi kao jugoslaven. Nole, ne navijam za tebe, ali obožavam kada izdominiraš onog švicarskog plačljivka ili španjolskog maratonca, kada pokažeš svijetu koji te ne voli mentalnu snagu ljudi sa balkana, priznati ćemo ...takvih nema puno ovdje, zato Nole i oni koje ne navijaju za tebe, izuzetno te cijene i poštuju ono što znaš najbolje raditi
(purger, 19. februar 2020 14:38) # Link komentara

To sto je premalo voljen od svog naroda nema nikakve veze sa tim sto voli biti u HR vec sa necim drugim mnogo kompleksnijim.

Jasno

pre 4 godine

Mnogo je lakse biti prijatelj sa Hrvatima van njihove drzave, znam i sopstvenog iskustva. A ruku na srce Novak i ima s kim- Karlovic, Ljubicic, Ancic, Cilic i Coric su predivni ljudi. Ivanisevic nije bio za pohvalu iako smo navijali za njega 2001. ali sve se menja. Mislim da je ovo ispravan stav ali ne bih preterivala sa davanjem saveta nasim ljudima i iz Hrvatske i iz Srbije. Kao sto kaze Dzoni Stulic, bice potrebno 40 godina gluposti. Previse vredjanja je palo! Tu su i frustracije Hrvata zbog osecaja manje vrednosti. Nisam nikad cula da je neki nas covek tvrdio da je neki njihov igrac zapravo nas ali to ce samo produbiti neprijateljstva. Nakon sopstvenih iskustava u Hrvatskoj nazalost nemam lepo misljenje o njima ali da imaju predivnih ljudi pojedinacno imaju i rado se druzim sa svojim prijateljima iz Hrvatske, pa sto ne bi i Nole?!

kide

pre 4 godine

Preuzak je ovaj nsd prostor za velicinu poput naseg velikog, svetskog NOVAKA! Ne treba ga svojatati, jer njegova ljudska velicina prevazilazi nacionalnost! Kamo lepe srece da ima jos ovakvih Srba i Hrvata! P.S Srbin

proliver

pre 4 godine

Uvijek cemo biti uz tebe legendo, najbolji tenisacu u povijesti! Volio bih da Noletovo gospodsko ponasanje prema Hrvatskoj ne bude razlog da ga vi Srbi manje volite! Nole je svjetski covjek, i mnogi nasi sportasi bi mogli mnogo toga nauciti od ove velicine. Kako u ponasanju prema suparniku na teniskome terenu tako i u postovanju susjedskih drzava. Srbi, budite ponositi na Novaka! Kada zavrsi karijeru shvatit cete da je Nole razina jednog Michaela Jordana u kosarci ili Muhammada Alija u boksu.
(IvanZG, 19. februar 2020 13:56) Postovani prijatelju Ivane iz Zagreba, lepo je cuti podrsku iz Hrvatske bar u tenisu za sada. Dobronanerno bi te zamolio, kao i sve ljude u regionu, da ne govorite da mi trebamo biti “ponosno na Novaka” mi taj ponos zivimo od njegove 18. godine, drugo “kada zavrsi karijeru shvatit cete” mi smo vec odavno shvatili njegovu velicinu. Bas nam je drago sto pomaze odnosima srbija-hrvatska i on je prvi i jedini koji to uspeva, ostali sportasi slede njegov primer. Dao Bog da se takva velicina pojavi i u hrvatskoj jednog dana.

Bg

pre 4 godine

@Giovanni... Verovatno niste rodjeni u Jugi pa imate pravo tako da razmisljate. Vi nemate jedan razlog da osporavate Balasevica zato sto taj covek nikome zlo nije naneo. O vlasti u Srbiji je uvek govorio samo u Srbiji. Nikada jednu rec protiv Srbije van njenih granica nije rekao... Ali imate pravo da mislite o njemu sta hocete to je demokratija. A on se borio za demokratiju i da vi to mozete da kazete. Ne volim njegovu muziku ja slusam rokenrol ali ga volim i cenim kao coveka.

Miloš_NS

pre 4 godine

@CroFed

Pa čoveče, majka mu je Hrvatica, naravno da je to rekao. I šta sad, treba da mrzimo Novaka zbog toga? U krajnjoj liniji, da su u pravu oni koji su umislili da više voli Hrvatsku od Srbije, imam jedno pitanje za njih: zašto onda igra pod zastavom Srbije i u celom svetu je poznat kao srpski teniser? Na primer, kod Dražena Petrovića (otac Srbin a on igrao za Hrvatsku i čak bio hrvatski nacionalista) je bila obrnuta situacija pa se nijedan Hrvat nikad nije osvrnuo na tu činjenicu.

Dobro nam došao kad god došao.

pre 4 godine

Hvala Nole što si nam dao šansu da te volimo.
U svemu si uzor.
Svaka čast tebi i roditeljima koji su zaslužni da si takav kakav si.
Dragi Nole imaš pravo na dvojno državljanstvo.

Giovanni

pre 4 godine

@(Bg, 19. februar 2020 15:32)
Dotični je samo jednom, pred ostrašćenom masom, rekao kako on priča jednu „iskvarenu verziju hrvatskog jezika - srpski jezik“ i sa tim je u mojim očima ispao nula. Zatim je nastavio sa „mačem svetog Jurja“ i ostalim „uvlakačkim pesmama“ jer je shvatio da publika koja priča “ispravnu verziju jezika“ ima više para... Djoković nikada ništa slično nije rekao (iako bi mogao, slično kao i Balašević). Veliki ljudi su uvek veliki i daju izjave primerene svojoj veličini kao što čini Djoković milion put dosada, tako da nikada ne moraju posle da se pravdaju da su im reči „izvičene iz konteksta“ i da „nije shvaćeno njihovo prenesno značenje“...

Pozdrav iz Toronta

pre 4 godine

Nismo isti, nikada nismo ni bili, oni su bili sa nama iz čistog interesa a mi iz nekih “uzvišenih pobuda”, ispali smo glupi i jedni i drugi ali je bar sada svako na svome pa kako nam bude. Imam puno prijatelja i Hrvata i Slovenaca i poštujem ih ali ih ne zovem “braćom” i ne kukam sa njima za “davno prošlim vremenima” i “našom Jugom”. Bravo Nole, tako treba to je pravi pristup i ispravan stav!
(Giovanni, 19. februar 2020 14:29)

Pa i mi smo u Jugoslaviji bili iz interesa, interes je bio da svi Srbi (ili bar velika većina) budu u jednoj državi. Stvoren je jedan veliki ekonomski i kulturni prostor, za sve je velika šteta sto je to propalo. Reći da mi nismo delom krivi za to je samoobmana. Za svađu, kao i za ljubav, je potrebno dvoje.

Beograd

pre 4 godine

Covek je iz mesovitog braka otac Srbin majka Hrvatica zasto bi pricao drugacije ima to sve svoje. Ako te ne vole i ne simpatisu zapadnjaci tu smo mi sa Balkana da ti se divimo. A ti to vracaj kroz pobede i dobre rezultate majstore.

Lex

pre 4 godine

Ipak ti imas nase krvi u venama, pola si nas, ali volimo te cijelog!
(Naravno Nole!, 19. februar 2020 14:31)

Hahahaha...Ne znam sta nije jasno kad je njegov otac i za sebe i za gospodju Dijanu rekao da su SRBI,tako da tu nema pola nas pola vas,covek je Srbin.

Mo

pre 4 godine

Sasvim si u pravu Nole krv nije voda.
Po majci se dokazuje da si Jevrej jer otac moze biti bilo ko.
U svakom slucaju ti licis na svoju majku.

Vito

pre 4 godine

da znaš da je tako, baš kao i Modrić, jer je pola naš
(anti šajber, 19. februar 2020 15:04)

Naš odnos prema Noletu i vaš odnos prema Modricu se ne mogu mjerit. Nole ima status boga u HR. A koliko sam vidio većina Srba se podsmjehuje Luki i njegovim uspjesima. Dovoljno je reci da nije dobio podršku vašeg nogometnog vrha kad su mu trebali glasovi. S druge strane Novak ne da ima punu podršku našeg teniskog stožera, nego mu ljudi pomažu i šakom i kapom da bude još bolji. Molim da se ovo objavi, jer je razlika u tim odnosima više nego očita.

Kun'-fu Panda

pre 4 godine

Ipak ti imas nase krvi u venama, pola si nas, ali volimo te cijelog!
(Naravno Nole!, 19. februar 2020 14:31)

Krvi ima, ali nije pola vas, nas je cijeli, SRBIN od glave do pete, i ovim je pokazao da je pravi dobri Srbin koji ne mrzi nikoga i koji postuje svakoga. Veliki pozdrav za najveceg brata Novaka

Cicero

pre 4 godine

"Zahvalio bih se čitaocima Indeksa, koji veruju u mene i nadam se da ću opravdati to poiverenje, jer i ja verujem u sebe, verujem da mogu da ispunim ciljeve, koji su veliki, kao što je, recimo, obaranje nekih rekorda", rekao je Đoković.

A day ago

"U današnjem sportu svi pričaju ko će koga da pobedi, kolko će rekorda da obori... Na neki način se stvara energija koja širi mnogo više tenzija nego što je potrebno. Ja imam svoje ciljeve ali oni nisu moja glavna motivacija."

Na terenu si zver i jedan od najboljih ikada. U javnosti je pitanje ko si. Konfuzno, kontradiktorno i suviše agresivno. U udarnom terminu na Rts pevas "Ti si moja čokolada" (wtf?)i radis sve da udaljis sebe od onih koji vole ono što ti radis na terenu. Posao medija je jasan i nimalo pohvalan ovde, ali ti im bas u tome pomažeš. Šteta.

Kolega, daj jedno topče da se ispalim

pre 4 godine

mudry, 19. februar 2020 14:28
A vidiš, za mene je Srbin onaj koji je pravedan, istinoljubiv, plemenit i kulturan, a ne zavidna, prizemna i sitna duša.

proliver

pre 4 godine

Pitanje za Novaka i njegovu porodicu, zasto mu je Goran Ivanisevic idol, a Boba Zivoinovic nije ? Bilo bi jako korisno da nekada neko od novinara ovo pitanje postsvi Novaku.

mate

pre 4 godine

Mate Parlov je nazalost pokojni, a bio je cudo i ko sportas (olimpijsko zlato i posli prvak svijeta sluzbeno) i ko covik (ne mogu bit nacionalist kad sam bio prvak svijeta)... tio sam rec bilo bi mu najbolje da je njega upozna a ne Kostelice (ovaj je intelektualac za Kostelice bio)...

Jol

pre 4 godine

Srbi bi trebali da budu ponosni na ljudsku velicinu van vremensku velicinu. Ni jedan sportista iz regiona nema hrabrosti ovo da kaze. Covek je Srbin i legenda. PS nisam Srbin.

Poštovalac igre

pre 4 godine

Veličina koja se rađa jednom nevezano dal'ga volite ili ne volite.

Morate to poštovat jer on zaslužuje ponašanjem i ljudskim kvalitetom koju nosi u sebi.

Živ bio Novače nevezano što nisam navijač tvoj al" te neizmerno cenim kao čoveka jer ti to pleniš sa sobom.

Adriano_Galliani

pre 4 godine

Nisam nikad cula da je neki nas covek tvrdio da je neki njihov igrac zapravo nas ali to ce samo produbiti neprijateljstva. Nakon sopstvenih iskustava u Hrvatskoj nazalost nemam lepo misljenje o njima ali da imaju predivnih ljudi pojedinacno imaju i rado se druzim sa svojim prijateljima iz Hrvatske, pa sto ne bi i Nole?!
(Jasno, 19. februar 2020 15:16)

Dražen Petrović?

Ante Horvatincic

pre 4 godine

Uvijek Nole, ti i jesi jedan od nas. Ovdje si poceo svoj teniski put, majka ti je Hrvatica, u Hrvatskoj i ljetujes, Hrvati su ti bili i neki jos jesu treneri.

Blago Srbiji sto te ima i sto ih predstavljas u svijetu. Svaki Srbin treba da bude ponosan na tebe kao i citava exYu. Sretno care!

Himna ljubavi

pre 4 godine

Sluzio sam vojsku u Splitu 1988, uvek ali uvek podrska za taj grad, ljude tamo i naravno Hajduk. Samo lepe uspomene, tacnije najlepse moguce za ceo zivot. Naravno podrska za Noleta, i sve one koji ga podrzavaju u SRB i HR.

purger

pre 4 godine

nikad bolji sportaš sa ovih prostora, pogotovo u glavi...blizu bi bila Janica Kostelić, ali ona sve svoje završila i osvojila do 24 godine, dalje nije imala ni motiva a ni zdravlja...
Kod Noleta se sve poklopilo,ostaje mala mrlja zbog glume i patološke potrebe da bude voljen, ali od balkanca tražiti da ima sve je previše :-)
Premalo cijenjen od svoga naroda, možda i zato što voli biti u HR :-), obiteljsko stablo mu nalaže da živi kao jugoslaven. Nole, ne navijam za tebe, ali obožavam kada izdominiraš onog švicarskog plačljivka ili španjolskog maratonca, kada pokažeš svijetu koji te ne voli mentalnu snagu ljudi sa balkana, priznati ćemo ...takvih nema puno ovdje, zato Nole i oni koje ne navijaju za tebe, izuzetno te cijene i poštuju ono što znaš najbolje raditi

Giovanni

pre 4 godine

E to je iskazano poštovanje na pravi način - različiti smo, to poštujem, cenim vas a znam da i vi cenite mene. Ne moram se svima svideti, ali ne želim nikoga provocirati ili namerno uvrediti. “Panonski mornar” je za razlliku od gospodina i veličine Djokovića pokušao ugoditi svima i svima biti drag, forisrajući ideju da smo mi i dalje većinom zapravo “jugosloveni” a da nas je “manjina” zavadila i pocepala. Tako je doslo do toga da dotičnog gospodina “kantautora” više apsolutno ne mogu da smislim kao osobu iako sam bio njegov veliki obožavalac. Nismo isti, nikada nismo ni bili, oni su bili sa nama iz čistog interesa a mi iz nekih “uzvišenih pobuda”, ispali smo glupi i jedni i drugi ali je bar sada svako na svome pa kako nam bude. Imam puno prijatelja i Hrvata i Slovenaca i poštujem ih ali ih ne zovem “braćom” i ne kukam sa njima za “davno prošlim vremenima” i “našom Jugom”. Bravo Nole, tako treba to je pravi pristup i ispravan stav!

kimiko

pre 4 godine

Bravo Nole, tako se predstavlja Srbija i tako bi svi trebali razmisljati. I zbog ovoga,kao i svega ostalog imaćeš ti još puno uspeha na teniskom i bilo kom terenu.

Vozi me na Pale, preko Ledina

pre 4 godine

Ljudino obori sve rekorde i daj domaci zadatak sledecim generacijama tenisera za narednih 100 godina

Ps. Najvise volim onaj tvoj pogled kao kada si osvojio drugi set u polufinalu AUS OPEN-a protiv Rodzera, tu se videlo da si naostren kao sablja Mandusica Vuka

IvanZG

pre 4 godine

Uvijek cemo biti uz tebe legendo, najbolji tenisacu u povijesti! Volio bih da Noletovo gospodsko ponasanje prema Hrvatskoj ne bude razlog da ga vi Srbi manje volite! Nole je svjetski covjek, i mnogi nasi sportasi bi mogli mnogo toga nauciti od ove velicine. Kako u ponasanju prema suparniku na teniskome terenu tako i u postovanju susjedskih drzava. Srbi, budite ponositi na Novaka! Kada zavrsi karijeru shvatit cete da je Nole razina jednog Michaela Jordana u kosarci ili Muhammada Alija u boksu.

IvanZG

pre 4 godine

Uvijek cemo biti uz tebe legendo, najbolji tenisacu u povijesti! Volio bih da Noletovo gospodsko ponasanje prema Hrvatskoj ne bude razlog da ga vi Srbi manje volite! Nole je svjetski covjek, i mnogi nasi sportasi bi mogli mnogo toga nauciti od ove velicine. Kako u ponasanju prema suparniku na teniskome terenu tako i u postovanju susjedskih drzava. Srbi, budite ponositi na Novaka! Kada zavrsi karijeru shvatit cete da je Nole razina jednog Michaela Jordana u kosarci ili Muhammada Alija u boksu.

Vozi me na Pale, preko Ledina

pre 4 godine

Ljudino obori sve rekorde i daj domaci zadatak sledecim generacijama tenisera za narednih 100 godina

Ps. Najvise volim onaj tvoj pogled kao kada si osvojio drugi set u polufinalu AUS OPEN-a protiv Rodzera, tu se videlo da si naostren kao sablja Mandusica Vuka

purger

pre 4 godine

nikad bolji sportaš sa ovih prostora, pogotovo u glavi...blizu bi bila Janica Kostelić, ali ona sve svoje završila i osvojila do 24 godine, dalje nije imala ni motiva a ni zdravlja...
Kod Noleta se sve poklopilo,ostaje mala mrlja zbog glume i patološke potrebe da bude voljen, ali od balkanca tražiti da ima sve je previše :-)
Premalo cijenjen od svoga naroda, možda i zato što voli biti u HR :-), obiteljsko stablo mu nalaže da živi kao jugoslaven. Nole, ne navijam za tebe, ali obožavam kada izdominiraš onog švicarskog plačljivka ili španjolskog maratonca, kada pokažeš svijetu koji te ne voli mentalnu snagu ljudi sa balkana, priznati ćemo ...takvih nema puno ovdje, zato Nole i oni koje ne navijaju za tebe, izuzetno te cijene i poštuju ono što znaš najbolje raditi

kimiko

pre 4 godine

Bravo Nole, tako se predstavlja Srbija i tako bi svi trebali razmisljati. I zbog ovoga,kao i svega ostalog imaćeš ti još puno uspeha na teniskom i bilo kom terenu.

ej bre

pre 4 godine

Naš odnos prema Noletu i vaš odnos prema Modricu se ne mogu mjerit. Nole ima status boga u HR. A koliko sam vidio većina Srba se podsmjehuje Luki i njegovim uspjesima. Dovoljno je reci da nije dobio podršku vašeg nogometnog vrha kad su mu trebali glasovi. S druge strane Novak ne da ima punu podršku našeg teniskog stožera, nego mu ljudi pomažu i šakom i kapom da bude još bolji. Molim da se ovo objavi, jer je razlika u tim odnosima više nego očita.
(Vito, 19. februar 2020 15:52)

Znas kako... Kada Luka prestane da peva ustaske pesme i pocne da promovise stavove koje ima Novak dobice podrsku. Dok peva Tompsona koji velica klanja ima samo prezir, mada priznajem da je odlican fudbaler.

anti šajber

pre 4 godine

Ipak ti imas nase krvi u venama, pola si nas, ali volimo te cijelog!
(Naravno Nole!, 19. februar 2020 14:31)

da znaš da je tako, baš kao i Modrić, jer je pola naš

kide

pre 4 godine

Preuzak je ovaj nsd prostor za velicinu poput naseg velikog, svetskog NOVAKA! Ne treba ga svojatati, jer njegova ljudska velicina prevazilazi nacionalnost! Kamo lepe srece da ima jos ovakvih Srba i Hrvata! P.S Srbin

proliver

pre 4 godine

Uvijek cemo biti uz tebe legendo, najbolji tenisacu u povijesti! Volio bih da Noletovo gospodsko ponasanje prema Hrvatskoj ne bude razlog da ga vi Srbi manje volite! Nole je svjetski covjek, i mnogi nasi sportasi bi mogli mnogo toga nauciti od ove velicine. Kako u ponasanju prema suparniku na teniskome terenu tako i u postovanju susjedskih drzava. Srbi, budite ponositi na Novaka! Kada zavrsi karijeru shvatit cete da je Nole razina jednog Michaela Jordana u kosarci ili Muhammada Alija u boksu.
(IvanZG, 19. februar 2020 13:56) Postovani prijatelju Ivane iz Zagreba, lepo je cuti podrsku iz Hrvatske bar u tenisu za sada. Dobronanerno bi te zamolio, kao i sve ljude u regionu, da ne govorite da mi trebamo biti “ponosno na Novaka” mi taj ponos zivimo od njegove 18. godine, drugo “kada zavrsi karijeru shvatit cete” mi smo vec odavno shvatili njegovu velicinu. Bas nam je drago sto pomaze odnosima srbija-hrvatska i on je prvi i jedini koji to uspeva, ostali sportasi slede njegov primer. Dao Bog da se takva velicina pojavi i u hrvatskoj jednog dana.

Beobrad

pre 4 godine

Modriceva majka se zove Radojka, cista Srpkinja, Borna je po ocu Srbin, imao bih da nabrajam do sutra, Drazen po ocu Srbin. I.t.d. Novakova majka se nikada nije izjasnjavala kao Hrvatica!
Novak je Srbin, ne lozite se Hevati. To sto vam je uputio koju lepu rec, odraz je njegovog vaspitanja, a ne hrvatske genetike.

Beograd

pre 4 godine

Covek je iz mesovitog braka otac Srbin majka Hrvatica zasto bi pricao drugacije ima to sve svoje. Ako te ne vole i ne simpatisu zapadnjaci tu smo mi sa Balkana da ti se divimo. A ti to vracaj kroz pobede i dobre rezultate majstore.

Giovanni

pre 4 godine

E to je iskazano poštovanje na pravi način - različiti smo, to poštujem, cenim vas a znam da i vi cenite mene. Ne moram se svima svideti, ali ne želim nikoga provocirati ili namerno uvrediti. “Panonski mornar” je za razlliku od gospodina i veličine Djokovića pokušao ugoditi svima i svima biti drag, forisrajući ideju da smo mi i dalje većinom zapravo “jugosloveni” a da nas je “manjina” zavadila i pocepala. Tako je doslo do toga da dotičnog gospodina “kantautora” više apsolutno ne mogu da smislim kao osobu iako sam bio njegov veliki obožavalac. Nismo isti, nikada nismo ni bili, oni su bili sa nama iz čistog interesa a mi iz nekih “uzvišenih pobuda”, ispali smo glupi i jedni i drugi ali je bar sada svako na svome pa kako nam bude. Imam puno prijatelja i Hrvata i Slovenaca i poštujem ih ali ih ne zovem “braćom” i ne kukam sa njima za “davno prošlim vremenima” i “našom Jugom”. Bravo Nole, tako treba to je pravi pristup i ispravan stav!

Miloš_NS

pre 4 godine

@CroFed

Pa čoveče, majka mu je Hrvatica, naravno da je to rekao. I šta sad, treba da mrzimo Novaka zbog toga? U krajnjoj liniji, da su u pravu oni koji su umislili da više voli Hrvatsku od Srbije, imam jedno pitanje za njih: zašto onda igra pod zastavom Srbije i u celom svetu je poznat kao srpski teniser? Na primer, kod Dražena Petrovića (otac Srbin a on igrao za Hrvatsku i čak bio hrvatski nacionalista) je bila obrnuta situacija pa se nijedan Hrvat nikad nije osvrnuo na tu činjenicu.

Himna ljubavi

pre 4 godine

Sluzio sam vojsku u Splitu 1988, uvek ali uvek podrska za taj grad, ljude tamo i naravno Hajduk. Samo lepe uspomene, tacnije najlepse moguce za ceo zivot. Naravno podrska za Noleta, i sve one koji ga podrzavaju u SRB i HR.

Ante Horvatincic

pre 4 godine

Uvijek Nole, ti i jesi jedan od nas. Ovdje si poceo svoj teniski put, majka ti je Hrvatica, u Hrvatskoj i ljetujes, Hrvati su ti bili i neki jos jesu treneri.

Blago Srbiji sto te ima i sto ih predstavljas u svijetu. Svaki Srbin treba da bude ponosan na tebe kao i citava exYu. Sretno care!

Vito

pre 4 godine

da znaš da je tako, baš kao i Modrić, jer je pola naš
(anti šajber, 19. februar 2020 15:04)

Naš odnos prema Noletu i vaš odnos prema Modricu se ne mogu mjerit. Nole ima status boga u HR. A koliko sam vidio većina Srba se podsmjehuje Luki i njegovim uspjesima. Dovoljno je reci da nije dobio podršku vašeg nogometnog vrha kad su mu trebali glasovi. S druge strane Novak ne da ima punu podršku našeg teniskog stožera, nego mu ljudi pomažu i šakom i kapom da bude još bolji. Molim da se ovo objavi, jer je razlika u tim odnosima više nego očita.

mate

pre 4 godine

Mate Parlov je nazalost pokojni, a bio je cudo i ko sportas (olimpijsko zlato i posli prvak svijeta sluzbeno) i ko covik (ne mogu bit nacionalist kad sam bio prvak svijeta)... tio sam rec bilo bi mu najbolje da je njega upozna a ne Kostelice (ovaj je intelektualac za Kostelice bio)...

Pozdrav iz Toronta

pre 4 godine

Nismo isti, nikada nismo ni bili, oni su bili sa nama iz čistog interesa a mi iz nekih “uzvišenih pobuda”, ispali smo glupi i jedni i drugi ali je bar sada svako na svome pa kako nam bude. Imam puno prijatelja i Hrvata i Slovenaca i poštujem ih ali ih ne zovem “braćom” i ne kukam sa njima za “davno prošlim vremenima” i “našom Jugom”. Bravo Nole, tako treba to je pravi pristup i ispravan stav!
(Giovanni, 19. februar 2020 14:29)

Pa i mi smo u Jugoslaviji bili iz interesa, interes je bio da svi Srbi (ili bar velika većina) budu u jednoj državi. Stvoren je jedan veliki ekonomski i kulturni prostor, za sve je velika šteta sto je to propalo. Reći da mi nismo delom krivi za to je samoobmana. Za svađu, kao i za ljubav, je potrebno dvoje.

Kun'-fu Panda

pre 4 godine

Ipak ti imas nase krvi u venama, pola si nas, ali volimo te cijelog!
(Naravno Nole!, 19. februar 2020 14:31)

Krvi ima, ali nije pola vas, nas je cijeli, SRBIN od glave do pete, i ovim je pokazao da je pravi dobri Srbin koji ne mrzi nikoga i koji postuje svakoga. Veliki pozdrav za najveceg brata Novaka

Kolega, daj jedno topče da se ispalim

pre 4 godine

mudry, 19. februar 2020 14:28
A vidiš, za mene je Srbin onaj koji je pravedan, istinoljubiv, plemenit i kulturan, a ne zavidna, prizemna i sitna duša.

Taksista

pre 4 godine

on je po majci Hrvat ,a kod jevreja se računa poreklo po majci...
(mika,
Skroz si u pravu. Evo na primer Drazen Petrovic majka mu Hrvatica a otac Srbin. Cist jevrejin- svrstao se po majci...

Jol

pre 4 godine

Srbi bi trebali da budu ponosni na ljudsku velicinu van vremensku velicinu. Ni jedan sportista iz regiona nema hrabrosti ovo da kaze. Covek je Srbin i legenda. PS nisam Srbin.

Mlađa

pre 4 godine

Morate da razumete jednu stvar, sa psiholoske strane. Novaku vise znaci da procita podrsku jednog hrvata ili turčina, nego da procita pljuvačinu hiljada srba u komentarima. Druga stvar, taj covek je davno prevazisao okvire Srbije pa i ex Jugoslavije. Nema on sta kome ni da se ulizuje ni da se pravda. Mi koji smo ziveli na razlicitim kontinentima i malo proputovali planetu drugacije gledamo na te "regionalne" plemenske podele. Tesko je to objasniti nekome ko se nikad nije mrdnuo iz svoje jazbine. Zato ljudi putujte, pricajte s drugacijima od sebe, vidite nesto novo, naucite nesto o drugim kulturama. To ce vas vise pribliziti Novaku nego jevtino nacionalisanje i palanacke parole.

krastavčević

pre 4 godine

Samo da podsetim da su majke Luke Modrića i Marina Čilića Srpkinje. A pokojnom Draženu Petroviću je otac Srbin iz Hercegovine, čak je blizak rod Dejanu Bodirogi! Ali, bitno je da se Novak krsti sa tri prsta i da slavi slavu Aranđelovdan!

Lex

pre 4 godine

Ipak ti imas nase krvi u venama, pola si nas, ali volimo te cijelog!
(Naravno Nole!, 19. februar 2020 14:31)

Hahahaha...Ne znam sta nije jasno kad je njegov otac i za sebe i za gospodju Dijanu rekao da su SRBI,tako da tu nema pola nas pola vas,covek je Srbin.

Bg

pre 4 godine

@Giovanni... Verovatno niste rodjeni u Jugi pa imate pravo tako da razmisljate. Vi nemate jedan razlog da osporavate Balasevica zato sto taj covek nikome zlo nije naneo. O vlasti u Srbiji je uvek govorio samo u Srbiji. Nikada jednu rec protiv Srbije van njenih granica nije rekao... Ali imate pravo da mislite o njemu sta hocete to je demokratija. A on se borio za demokratiju i da vi to mozete da kazete. Ne volim njegovu muziku ja slusam rokenrol ali ga volim i cenim kao coveka.

ms

pre 4 godine

Kada je Nole imao 16 god. Srdjan Djoković se obratio Bobi i Breni za sponzorstvo , naravno uz procenat ako Nole uspe....nisu mu pomogli, loša procena?....možda je to razlog...

Boki

pre 4 godine

Alo bre, normalno je da im Nole na lep nacin vraca sve sto su cinili za njega tokom karijere. A ucinili su vise nego svi mi ovde na portalima da se razumemo. Mogli su nekog mladog hrvata da vuku sa sobom po turnirima, a vodili su naseg Novaka da gleda i da uci. "Nole je tada imao 14 godina i upoznali su se kod mene u Minhenu. Zamolio sam Gorana, koji je bio velika zvezda, trostruki finalista Vimbldona, da odigra pet minuta sa njim. Na kraju su igrali 20 minuta i Novak nije promašio nijednu lopticu. Goran mi je rekao "Šjor Niki, od ovog malog stvarno može biti nešto". Ne mogu da kažem da li mu je Goran bio uzor, ali možete samo da zamislite koliko dečaku od 14 godina znači da zaigra s jednom takvom veličinom, ništa bolje mu se nije moglo dogoditi rekao je Nikola Pilić.

Adriano_Galliani

pre 4 godine

Nisam nikad cula da je neki nas covek tvrdio da je neki njihov igrac zapravo nas ali to ce samo produbiti neprijateljstva. Nakon sopstvenih iskustava u Hrvatskoj nazalost nemam lepo misljenje o njima ali da imaju predivnih ljudi pojedinacno imaju i rado se druzim sa svojim prijateljima iz Hrvatske, pa sto ne bi i Nole?!
(Jasno, 19. februar 2020 15:16)

Dražen Petrović?

kris

pre 4 godine

Ja sam pocesto na hrvatskim portalima,posebno na 24 Sata i nisam se bas uvjerio u njihovu podrsku Novaku.Nije da nema navijaca,ali vecina je protiv njega.Mozda je odnos 30:70,podrska i protiv njega,ali i to je puno vise od ostalih nasih sportista,posebno reprezentacija.Kad se sjetim opsteg slavlja kad su Albanci uradili ono sa dronom na njihovim portalima,tako da se ne treba zavaravati i misliti da nas tamo iko voli,ili makar postuje.Novak je uvijek fer i korektan u izjavama,dok dobar dio hrvatskih sportista pobjede posvecuje Gotovini,Vukovaru,te ih slavi sa Tompsonom.

teniski ekspert od 2011

pre 4 godine

Pitanje za Novaka i njegovu porodicu, zasto mu je Goran Ivanisevic idol, a Boba Zivoinovic nije ? Bilo bi jako korisno da nekada neko od novinara ovo pitanje postsvi Novaku.
(proliver, 19. februar 2020 15:40)

Zasto bi Novaku bio idol neko ko je za njega govorio da je bolesljivo dete i da nikada od njega uspesan teniser postati nece. Nije pomogao, savetovao, ili zaduzio Novaka sa necim na putu da postane to ste jeste: KOZA tj. G.O.A.T.

Giovanni

pre 4 godine

@(Bg, 19. februar 2020 15:32)
Dotični je samo jednom, pred ostrašćenom masom, rekao kako on priča jednu „iskvarenu verziju hrvatskog jezika - srpski jezik“ i sa tim je u mojim očima ispao nula. Zatim je nastavio sa „mačem svetog Jurja“ i ostalim „uvlakačkim pesmama“ jer je shvatio da publika koja priča “ispravnu verziju jezika“ ima više para... Djoković nikada ništa slično nije rekao (iako bi mogao, slično kao i Balašević). Veliki ljudi su uvek veliki i daju izjave primerene svojoj veličini kao što čini Djoković milion put dosada, tako da nikada ne moraju posle da se pravdaju da su im reči „izvičene iz konteksta“ i da „nije shvaćeno njihovo prenesno značenje“...

Poštovalac igre

pre 4 godine

Veličina koja se rađa jednom nevezano dal'ga volite ili ne volite.

Morate to poštovat jer on zaslužuje ponašanjem i ljudskim kvalitetom koju nosi u sebi.

Živ bio Novače nevezano što nisam navijač tvoj al" te neizmerno cenim kao čoveka jer ti to pleniš sa sobom.

Jasno

pre 4 godine

Mnogo je lakse biti prijatelj sa Hrvatima van njihove drzave, znam i sopstvenog iskustva. A ruku na srce Novak i ima s kim- Karlovic, Ljubicic, Ancic, Cilic i Coric su predivni ljudi. Ivanisevic nije bio za pohvalu iako smo navijali za njega 2001. ali sve se menja. Mislim da je ovo ispravan stav ali ne bih preterivala sa davanjem saveta nasim ljudima i iz Hrvatske i iz Srbije. Kao sto kaze Dzoni Stulic, bice potrebno 40 godina gluposti. Previse vredjanja je palo! Tu su i frustracije Hrvata zbog osecaja manje vrednosti. Nisam nikad cula da je neki nas covek tvrdio da je neki njihov igrac zapravo nas ali to ce samo produbiti neprijateljstva. Nakon sopstvenih iskustava u Hrvatskoj nazalost nemam lepo misljenje o njima ali da imaju predivnih ljudi pojedinacno imaju i rado se druzim sa svojim prijateljima iz Hrvatske, pa sto ne bi i Nole?!

Voja-sd

pre 4 godine

Skupili se Hrvati i Srbi i svađaju se oko Djokovica. Nas je! Ne nas je! Moj bre! Ne moj! Doslo Novakovo obezbeđenje i sve ih rasteralo.

Goran

pre 4 godine

Novak je vernik, pravoslavac.
(ssss, 19. februar 2020 19:30)

Da da, autenticni pravoslavac. Nosi pravoslavnu amajliju starih Asteka i koristi cuvenu pravoslavnu kristaloterapiju koja mu daje tajanstvene moći. Cuveni pravoslavac Sveti Pepe Imaz mu je bio duhovni vođa koji ga je izveo na tradicionalni pravoslavni put. Po starom srpskom obicaju svaki dan je s Pepom grlio drvece i pevuckao pesmice o srcima i semenkicama. Moze svet dosta toga da sazna o pravoslavlju kroz Novaka. Deca u srbiji isto mogu svasta da nauce o srpskim ametistima, astecima, pravoslavnom budizmu, srpskoj kabali, i tako dalje. Tradicija je to.

my way

pre 4 godine

Po majci je ipak Hrvat...i zato nikad nece biti iskonski iz duse Srbin...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mudry, 19. februar 2020 14:28)
Никад Срби свој идентитет нису градили на мржњи према некоме другоме. Просто, никада нам тако нешто није било потребно као интегришући фактор. Новак јесте Србин од главе до пете и то је показао небројено пута односом према свом народу и својој земљи. Ко не може да прихвати да је Нолету мајка Хрватица и да због тога према Хрватима осећа ту блискост и припадност, то је његов проблем, али то Нолета не чини ништа мањим Србином. Да нацртам кристално јасно, антихрватство никада неће бити део Новаковог српства и то је сасвим логично и ок.

Danas

pre 4 godine

Naš odnos prema Noletu i vaš odnos prema Modricu se ne mogu mjerit.

Naravno da ne mogu kada Modric proslavlja pobede uz Tompsona koji prva o Jasenovcu i Gradisci Staroj. Smesno je pricati o ovim stvarima. Ja kao Srpkinja sam navijala za Hrvatsku do tog momenta, nikad vise. Mislim da se Srbija opametila. Tako smo shvatili i odnos sa Bugarskom mozda pocetkom pa i sredinom proslog veka pa smo sada opet dobri i postujemo se jer znamo na cemu smo. Modric je divan, uspesan i presladak ali nikom nije primer svojim ponasanjem. Ponasanje hrvatskih fudbalera je sramotno i sastoji se iskljucivo u dokazivanju ko je veci nacionalista dok su hrvatski teniseri druga prica.

"Drajfus"

pre 4 godine

Svako ko u ovoj izjavi Djokovica vidi razlog da za njega ne navija, neka navija za koga hoce! Zasto bi svi morali da mislimo jednako i zasto bi svi morali da se opredeljujemo bez licnog razloga?

Ihtiostega

pre 4 godine

Bedni krvati sve moraju da svojataju posto nemaju nista svoje, poce si od istorije i kulture, pa do sporta i naucnika.
Teska beda od polunacije...

Miloš

pre 4 godine

U nedostatku svojih velikana, čim se pojavi neki srpski genijalac, Hrvati krenu da ga svojataju. Nebitno je li Tesla, Ivo Andrić, Dražen Petrović, Novak. Taj besramni karakter dolazi od katoličke crkve koja vekovima otima sebi sve što ima neku vrednost.

Djed Gavrilo

pre 4 godine

Bravo Novače.
Srbi,Hrvati(80%),muslimani,Crnogorci,Deo šiptara i deo makedonaca su isti narod.Samo trapavost,tudji interesi i velike greske nesposobnih politicara(očito pogrešno izabranih ili namerno postavljenih od strane nekog tamo)su stvorili ovoliki stepen ne podnošenja.
Ako bi napravili porodična stabla,bili slobodni i čestiti prema sebi,onda bi se sve samo od sebe pokazalo.No,to nije razlog da se volimo.Ne vole se ni bliski rodjaci.To je razlog da prestanemo biti iracionalni i da ne dozvolimo da fukare dolaze na pozicije iz kojih mogu sejati svoj bolesni reportoar.

croata

pre 4 godine

Tenis je bezvezan sport koju 90% djece svijeta nikad nece ni probati zaigrati i na takav nacin treba ga i gledati. Bogataska dokolica od sporta koja je u startu nedosanjan san za siromasne ili sa sela. Zato je smijesno pricati o djokovicu kao jednom od najboljih sportasa balkana ikad kad tenis nitko ni ne igra. Njegov uspjeh(koji jest za teniska mjerila ogroman) probat cu usporediti sa nogometom koji igra cijeli svijet. Vrijednost djokoviceva sportskog uspjeha je usporediv s karijerom rezervnog beka u ligi petice, u klubu tipa rennes ili getafe, a i tu debelo navlacim na djokovicevu stranu. Druga stvar je sto se u srbiji pojavom djokovica odjednom svi kunu u tenis iako pola srbije prije nije ni znalo da postoji taj sport. Ista stvar je i kod nas sa skijanjem i sa kostelicima. Nemamo posteno brdo a odjednom mi skijaska nacija, janica najbolja sportasica ikad i ostale nebuloze. A da odes kroz hrvatsku i anketiras ljude i pitas ih sta su to npr pancerice 70% ne bi znalo, 15% starih bi spominjalo da ima veze njemackim tenkovima itd. A da nabroje dinamovu momcad iz 82, jugu iz 90 il hr iz 98, svi ce znat bar nekog, cak i djeca koja nisu tad ni rodjena. To je popularnost pravog sporta, kakvo crno skijanje ili ovaj smijesan sport zvan tenis.
Svaka cast djokovicu sto kroz svoj sport pokusava biti ambasador mira izmedju balkanskih naroda i sto pokusava pozitivno promovirati srbiju u svijetu, ali to isto radi i ona nasa bacacica frizbija sa i boljim rezultatima od djokovica pa opet nikom zivom ne pada na pamet da ju proglasi najboljim sportasem svemira. Ili ona braca sinkovic, ljudi 4 godine nisu izgubili od nikog!!, sva zlata koja postoje u veslanju su osvojili, sta cemo s njima jel djokovic mozda veci sportas od njih?

Mikii

pre 4 godine

Obican covek kaze da podrzava Hrvatsku - opsta polemika i vracanje na sukobe od pre 70 godina, Jasenovac i ostali argumenti.
Neki sportista izjavi da podrzava Hrvate - taj je sa prosecnim Srbendom zavrsio. Momentalno krece pljuvacina, i iznosenje raznih malicioznih komentara na racun doticnoga.
Nolo izjavi da podrzava Hrvate - Nekada treba otici sa Balkana, da bi postao velicina. Bravo, Nole!

Amerikanci bi ovde napravili dobar biznis uvodjenjem psihijatara kao osnovnog zanimanja. Posla za njih koliko ti dusa iste. Ovoliko debila na ovako malom prostoru...bar u necemu da si broj 1, Srbijo.

St

pre 4 godine

Srbi i Hrvati su jedan isti narod. Jedan deo bio pod germanima drugi pod turcima, pa ispao za nijansu zaostaliji... ali i dalje isti narod, ista genetika, isti jezik, pa cak i ljudi sa istim prezimenima tvrde da su hrvati ili srbi!!
Ovi prostori su strasno zaostali. Nesloga i kompleksi su nas unistili. Zamislite gde bi bili englezi da npr Novozelandjanin kaze da je marsovac i govori novozelandski jezik.

Pa

pre 4 godine

Naš odnos prema Noletu i vaš odnos prema Modricu se ne mogu mjerit. Nole ima status boga u HR. A koliko sam vidio većina Srba se podsmjehuje Luki i njegovim uspjesima. Dovoljno je reci da nije dobio podršku vašeg nogometnog vrha kad su mu trebali glasovi. S druge strane Novak ne da ima punu podršku našeg teniskog stožera, nego mu ljudi pomažu i šakom i kapom da bude još bolji. Molim da se ovo objavi, jer je razlika u tim odnosima više nego očita.
(Vito, 19. februar 2020 15:52)
Ima istine u tome druže Vito, ali po meni je odlučujuća razlika i razlog takvom ponašanju vas i nas NJIHOV odnos prema svojim korenima. Kad je Lukica pričao o Srbima to što priča Nole o Hrvatima i uopšte, kad je Lukica u afirmatvnom i pomirljivom smislu iskreno pomenuo Srbiju? Nikad. Jednom je rekao u završnici SP u fudbalu, “pa dobro, ak’ on navija za nas - i ja navijam za NJEGA. I to je to od njegove pomirljivosti koju on možda u duši i ima, ali zna da je ne sme iskazati zbog “ugleda” u domovini. To govori o stanju uma kod vas i nas.

Mo

pre 4 godine

Sasvim si u pravu Nole krv nije voda.
Po majci se dokazuje da si Jevrej jer otac moze biti bilo ko.
U svakom slucaju ti licis na svoju majku.

proliver

pre 4 godine

Pitanje za Novaka i njegovu porodicu, zasto mu je Goran Ivanisevic idol, a Boba Zivoinovic nije ? Bilo bi jako korisno da nekada neko od novinara ovo pitanje postsvi Novaku.

Detektiv

pre 4 godine

Premalo cijenjen od svoga naroda, možda i zato što voli biti u HR :-), obiteljsko stablo mu nalaže da živi kao jugoslaven. Nole, ne navijam za tebe, ali obožavam kada izdominiraš onog švicarskog plačljivka ili španjolskog maratonca, kada pokažeš svijetu koji te ne voli mentalnu snagu ljudi sa balkana, priznati ćemo ...takvih nema puno ovdje, zato Nole i oni koje ne navijaju za tebe, izuzetno te cijene i poštuju ono što znaš najbolje raditi
(purger, 19. februar 2020 14:38) # Link komentara

To sto je premalo voljen od svog naroda nema nikakve veze sa tim sto voli biti u HR vec sa necim drugim mnogo kompleksnijim.

Ратко Младић

pre 4 godine

Uopste nije istina da je premalo cjenjen od svog naroda. Nego na komentarima mogu da pisu svi kao sto se vidi. Svaki srbin voli novaka ko brata. Imam na stotine poznanika i jos nikog nisam cuo da ga ne voli ko brata.

Auto.BOY

pre 4 godine

I mi SRBI navijamo za naseg FEDERERA i hvala mu sto postoji. Hvala Federeru koji je na zalasku karijere uspesno POBEDJIVAO NOVAKA djokovica i terao ga da se znoji od muke. Sta bi tek bilo da je Federer malo mladji, pa obrisao bi novakom klozet, a kamoli teniski teren.

Cicero

pre 4 godine

"Zahvalio bih se čitaocima Indeksa, koji veruju u mene i nadam se da ću opravdati to poiverenje, jer i ja verujem u sebe, verujem da mogu da ispunim ciljeve, koji su veliki, kao što je, recimo, obaranje nekih rekorda", rekao je Đoković.

A day ago

"U današnjem sportu svi pričaju ko će koga da pobedi, kolko će rekorda da obori... Na neki način se stvara energija koja širi mnogo više tenzija nego što je potrebno. Ja imam svoje ciljeve ali oni nisu moja glavna motivacija."

Na terenu si zver i jedan od najboljih ikada. U javnosti je pitanje ko si. Konfuzno, kontradiktorno i suviše agresivno. U udarnom terminu na Rts pevas "Ti si moja čokolada" (wtf?)i radis sve da udaljis sebe od onih koji vole ono što ti radis na terenu. Posao medija je jasan i nimalo pohvalan ovde, ali ti im bas u tome pomažeš. Šteta.

pedja

pre 4 godine

Novace ostavi se Hrvata tih vise!Sta si ti ,Srbin,Hrvat,Budista,vegan stanovnik univerzuma,Bog ,navijac Zvezde,Monaka,Milana.Sta si?Ako si vec prevazisao nacionalne granice zahvaljuljuci svom bogatstvu koje si krvavo zasluzio ,mozes bar da cutis.Bogati su i Marin i Luka i ini Hrvatski sportisti ,pa nikad nesto tako nisu izjavljivali.

Dobro nam došao kad god došao.

pre 4 godine

Hvala Nole što si nam dao šansu da te volimo.
U svemu si uzor.
Svaka čast tebi i roditeljima koji su zaslužni da si takav kakav si.
Dragi Nole imaš pravo na dvojno državljanstvo.

gradimo nacionalni stadion,doci ce 100000 Bugara svakog vikenda

pre 4 godine

@Poštovalac igre
Samo je dobar teniser,da Janko,Viktor i ostali imaju takve rezultate i oni bi bili tretirani kao Bogovi,a ovamo posto nisu tako uspesni,odmah su manje ljudi.Sve je danas uspeh,novac ko to ima,ima sve,zasto je bilo ko od nas manji od Novaka koji jedino ima taj jedan talenat koji moze super da naplati.Manite se idolatrije,pravljenje bozanstava od onih koji to nisu,a uostalom ima daleko kvalitetnijih individua od Novaka u sportu oi drustvu koji daleko pre treba da budu uzori mladima od njega koji je samo super razradio marketing pa svima govore ono sto zele da cuju

Stefanos

pre 4 godine

Glupost, a zasta da ga Hrvati ne gotive kad mu je majka Hrvatica? Pa to je sasvim normalno i u redu, jedino teskim nacionalistima to moze da smeta. Cesto sam citao na njihovim medijima koliko ga vole dok su kod nas padale teske kritke zasto ne zivi u Srbiji, zasta ne placa poreze, sta covek jede, s kim se druzi, zasta ovo, zasta ono... Hrvati ne guraju nos u njegovu privatnost i gledaju ga kao vrhunskog sportistu za razliku od nas koji bi hteli da nam bude ortak pa da mu prigovaramo kad i kako zelimo.

GHM

pre 4 godine

proliver, 19. februar 2020 15:40

Kazi molim te da nisi ozbiljan? Evo ako ti iko od srpskih tenisera, sadasnjih i bivsih pomene Bobu kao idola, postaces slavan 100000%, jer bi takvo otkrice definitivno bilo cudo!

NS

pre 4 godine

Никад Срби свој идентитет нису градили на мржњи према некоме другоме. Просто, никада нам тако нешто није било потребно као интегришући фактор. Новак јесте Србин од главе до пете и то је показао небројено пута односом према свом народу и својој земљи...
(my way, 19. februar 2020 21:38)

Kako bre nismo gradilli svoj identitet na mrznji? Jes' ti pao sa Marsa? To i danas radimo! Najkiseliji smo narod na planeti - mrzimo sve one koji su od nas uspesniji a preziremo one za koje MISLIMO da su neuspesniji.
Novak srecom nije tipicni Srbin...

Ратко Младић

pre 4 godine

Slusajte Novakovog oca i sve ce vam biti jasno. Nole jebiga ipak mora da bude politicki korektan jer ima obaveze prema mnogim sponzorima dok Srdjan njegov cale ne mora.

Loki

pre 4 godine

To govori o stanju uma kod vas i nas.
(Pa, 20. februar 2020 01:14) 

O stanju uma najbolje govore vasi komentari o Luki i omalovazavanje.

ssss

pre 4 godine

Baš me briga da li je Hrvat ili Srbin.Više me zanima zašto propagira sektaštvo u osnovnim školama u Srbiji.
(#platiporez, 19. februar 2020 18:06)

Novak je vernik, pravoslavac.

Gola istina

pre 4 godine

I Luka je stvarno igrac extra klase ali kada cemo cuti sa njegove strane bilo sta afirmativno o Sebima i Srbiji!? Da Nole ne prica lepo ponekad o Hrvatskoj i gamo bi bio omrazen.

KG

pre 4 godine

:...Svidja mi se kod njega što mu nacija nije prestiž. On je Srbin i to divan i veliki....".
Otac Crnogorac, Kosovar, majka Hrvatica, a on Srbin? Kako to?

Ратко Младић

pre 4 godine

@Proliver Goran je sa wildcardom osvojio wimbldonZ dakle upo je slucajno na wimbldon jer se neki teniser povrijedioZ dok je Brenin muz srigo max polufinale

sturmmann

pre 4 godine

Nole, šta je to "PERILO"?

Kako su ga Hrvati "spravljali", gde, na koji način i OD KOGA!?

Hajde malo pitaj njih, u duhu im je "tisućljetne povijesti".

Objavite komentar. To dugujete onima od kojih je pravljeno "PERILO".

NOLE, ŠTA JE TO "PERILO"!?

Gligorije Epirski

pre 4 godine

Pitanje za Luku Nikolića: Misliš da je planeta nešto iznad sveta? Ako je tako javi nam na kojim se sve planetama igra tenis. Ono što znam to je da se tenis, i sve drugo, igra na svetu, a planete su nebeska tela bez života, živi svet postoji samo Zemlja (zasad).

Milutin

pre 4 godine

Po majci je ipak Hrvat...i zato nikad nece biti iskonski iz duse Srbin...
(mudry, 19. februar 2020 14:28)

on je po majci Hrvat ,a kod jevreja se računa poreklo po majci...
(mika, 19. februar 2020 15:07)

A majka ni kapi hrvatske krvi nema u sebi!

Kad već brojite krvna zrnca trebalo bi da znate da je Dijanin otac Slovenac a majka Madjarica.

Ako je Dijana čista Hrvatica, onda je Nole čisti Srbin, jer se rodio u Srbiji, krsti se sa tri prsta i igra za Srbiju.

neznanje ne opravdava

pre 4 godine

da nđ ima godina koliko i federer koji je 1981g i da je početkom 90tih njegova porodica živela u hrvatskoj danas sigurno ne bi bio toliki jugosloven i ne bi se toliko zahvaljivao hrvatima na podršci

da li su se peđa stojaković ili siniša mihajlović javno "zahvaljivali" na podršci hrvata? jesu, ali samo na terenu

Nenad

pre 4 godine

Novak je dete, onaj mali koji govori o svom cilju i to dete i danas isto tako hoda ka svom cilju i ostvaruje ga. Svidja mi se kod njega što mu nacija nije prestiž. On je Srbin i to divan i veliki. Medju najvećima. Na ovaj način pokazuje da je u njemu i velikan van sporta i razonode. On je veliki u delima i u načinu na koji dolazi do ostvarenja. Cilj se ne menja, a on se uvek menja na bolje. On nema potrebe da se dokazuke kao Srbin, već kao čovek i kao neko ko ima više ciljeve od toga da je naci. Naci je naci i svuda ga ima, al čemu služi niko ne zna. Za to hvala ovakvim vesnicima jer stvarno umeju da na onim mestima gde su bol zamenili hladnoća i prezir, unesu topline, vere i empazije. Hvala takvima ko god da su i odakle jer to prija duši,a i lao što se vidi spaka slične duše iz različitih,, plemena,,

мики

pre 4 godine

Kako bre nismo gradilli svoj identitet na mrznji? Jes' ti pao sa Marsa? To i danas radimo! Najkiseliji smo narod na planeti - mrzimo sve one koji su od nas uspesniji a preziremo one za koje MISLIMO da su neuspesniji.
Novak srecom nije tipicni Srbin...
(NS, 20. februar 2020 09:53)

нисмо, много ћемо. нажалост, то нам се не враћа добрим

Simon

pre 4 godine

Imam samo jedno pitanje za bracu Hrvate. Ako bi se nekim slucajem Nole zapevao sa nasim predsednikom neku "nasu",da li biste ga isto voleli i postovali.

proliver

pre 4 godine

Pitanje za Novaka i njegovu porodicu, zasto mu je Goran Ivanisevic idol, a Boba Zivoinovic nije ? Bilo bi jako korisno da nekada neko od novinara ovo pitanje postsvi Novaku.

Giovanni

pre 4 godine

E to je iskazano poštovanje na pravi način - različiti smo, to poštujem, cenim vas a znam da i vi cenite mene. Ne moram se svima svideti, ali ne želim nikoga provocirati ili namerno uvrediti. “Panonski mornar” je za razlliku od gospodina i veličine Djokovića pokušao ugoditi svima i svima biti drag, forisrajući ideju da smo mi i dalje većinom zapravo “jugosloveni” a da nas je “manjina” zavadila i pocepala. Tako je doslo do toga da dotičnog gospodina “kantautora” više apsolutno ne mogu da smislim kao osobu iako sam bio njegov veliki obožavalac. Nismo isti, nikada nismo ni bili, oni su bili sa nama iz čistog interesa a mi iz nekih “uzvišenih pobuda”, ispali smo glupi i jedni i drugi ali je bar sada svako na svome pa kako nam bude. Imam puno prijatelja i Hrvata i Slovenaca i poštujem ih ali ih ne zovem “braćom” i ne kukam sa njima za “davno prošlim vremenima” i “našom Jugom”. Bravo Nole, tako treba to je pravi pristup i ispravan stav!

Ihtiostega

pre 4 godine

Bedni krvati sve moraju da svojataju posto nemaju nista svoje, poce si od istorije i kulture, pa do sporta i naucnika.
Teska beda od polunacije...

IvanZG

pre 4 godine

Uvijek cemo biti uz tebe legendo, najbolji tenisacu u povijesti! Volio bih da Noletovo gospodsko ponasanje prema Hrvatskoj ne bude razlog da ga vi Srbi manje volite! Nole je svjetski covjek, i mnogi nasi sportasi bi mogli mnogo toga nauciti od ove velicine. Kako u ponasanju prema suparniku na teniskome terenu tako i u postovanju susjedskih drzava. Srbi, budite ponositi na Novaka! Kada zavrsi karijeru shvatit cete da je Nole razina jednog Michaela Jordana u kosarci ili Muhammada Alija u boksu.

Beobrad

pre 4 godine

Modriceva majka se zove Radojka, cista Srpkinja, Borna je po ocu Srbin, imao bih da nabrajam do sutra, Drazen po ocu Srbin. I.t.d. Novakova majka se nikada nije izjasnjavala kao Hrvatica!
Novak je Srbin, ne lozite se Hevati. To sto vam je uputio koju lepu rec, odraz je njegovog vaspitanja, a ne hrvatske genetike.

Miloš

pre 4 godine

U nedostatku svojih velikana, čim se pojavi neki srpski genijalac, Hrvati krenu da ga svojataju. Nebitno je li Tesla, Ivo Andrić, Dražen Petrović, Novak. Taj besramni karakter dolazi od katoličke crkve koja vekovima otima sebi sve što ima neku vrednost.

croata

pre 4 godine

Tenis je bezvezan sport koju 90% djece svijeta nikad nece ni probati zaigrati i na takav nacin treba ga i gledati. Bogataska dokolica od sporta koja je u startu nedosanjan san za siromasne ili sa sela. Zato je smijesno pricati o djokovicu kao jednom od najboljih sportasa balkana ikad kad tenis nitko ni ne igra. Njegov uspjeh(koji jest za teniska mjerila ogroman) probat cu usporediti sa nogometom koji igra cijeli svijet. Vrijednost djokoviceva sportskog uspjeha je usporediv s karijerom rezervnog beka u ligi petice, u klubu tipa rennes ili getafe, a i tu debelo navlacim na djokovicevu stranu. Druga stvar je sto se u srbiji pojavom djokovica odjednom svi kunu u tenis iako pola srbije prije nije ni znalo da postoji taj sport. Ista stvar je i kod nas sa skijanjem i sa kostelicima. Nemamo posteno brdo a odjednom mi skijaska nacija, janica najbolja sportasica ikad i ostale nebuloze. A da odes kroz hrvatsku i anketiras ljude i pitas ih sta su to npr pancerice 70% ne bi znalo, 15% starih bi spominjalo da ima veze njemackim tenkovima itd. A da nabroje dinamovu momcad iz 82, jugu iz 90 il hr iz 98, svi ce znat bar nekog, cak i djeca koja nisu tad ni rodjena. To je popularnost pravog sporta, kakvo crno skijanje ili ovaj smijesan sport zvan tenis.
Svaka cast djokovicu sto kroz svoj sport pokusava biti ambasador mira izmedju balkanskih naroda i sto pokusava pozitivno promovirati srbiju u svijetu, ali to isto radi i ona nasa bacacica frizbija sa i boljim rezultatima od djokovica pa opet nikom zivom ne pada na pamet da ju proglasi najboljim sportasem svemira. Ili ona braca sinkovic, ljudi 4 godine nisu izgubili od nikog!!, sva zlata koja postoje u veslanju su osvojili, sta cemo s njima jel djokovic mozda veci sportas od njih?

Jasno

pre 4 godine

Mnogo je lakse biti prijatelj sa Hrvatima van njihove drzave, znam i sopstvenog iskustva. A ruku na srce Novak i ima s kim- Karlovic, Ljubicic, Ancic, Cilic i Coric su predivni ljudi. Ivanisevic nije bio za pohvalu iako smo navijali za njega 2001. ali sve se menja. Mislim da je ovo ispravan stav ali ne bih preterivala sa davanjem saveta nasim ljudima i iz Hrvatske i iz Srbije. Kao sto kaze Dzoni Stulic, bice potrebno 40 godina gluposti. Previse vredjanja je palo! Tu su i frustracije Hrvata zbog osecaja manje vrednosti. Nisam nikad cula da je neki nas covek tvrdio da je neki njihov igrac zapravo nas ali to ce samo produbiti neprijateljstva. Nakon sopstvenih iskustava u Hrvatskoj nazalost nemam lepo misljenje o njima ali da imaju predivnih ljudi pojedinacno imaju i rado se druzim sa svojim prijateljima iz Hrvatske, pa sto ne bi i Nole?!

Mo

pre 4 godine

Sasvim si u pravu Nole krv nije voda.
Po majci se dokazuje da si Jevrej jer otac moze biti bilo ko.
U svakom slucaju ti licis na svoju majku.

purger

pre 4 godine

nikad bolji sportaš sa ovih prostora, pogotovo u glavi...blizu bi bila Janica Kostelić, ali ona sve svoje završila i osvojila do 24 godine, dalje nije imala ni motiva a ni zdravlja...
Kod Noleta se sve poklopilo,ostaje mala mrlja zbog glume i patološke potrebe da bude voljen, ali od balkanca tražiti da ima sve je previše :-)
Premalo cijenjen od svoga naroda, možda i zato što voli biti u HR :-), obiteljsko stablo mu nalaže da živi kao jugoslaven. Nole, ne navijam za tebe, ali obožavam kada izdominiraš onog švicarskog plačljivka ili španjolskog maratonca, kada pokažeš svijetu koji te ne voli mentalnu snagu ljudi sa balkana, priznati ćemo ...takvih nema puno ovdje, zato Nole i oni koje ne navijaju za tebe, izuzetno te cijene i poštuju ono što znaš najbolje raditi

Auto.BOY

pre 4 godine

I mi SRBI navijamo za naseg FEDERERA i hvala mu sto postoji. Hvala Federeru koji je na zalasku karijere uspesno POBEDJIVAO NOVAKA djokovica i terao ga da se znoji od muke. Sta bi tek bilo da je Federer malo mladji, pa obrisao bi novakom klozet, a kamoli teniski teren.

Lex

pre 4 godine

Ipak ti imas nase krvi u venama, pola si nas, ali volimo te cijelog!
(Naravno Nole!, 19. februar 2020 14:31)

Hahahaha...Ne znam sta nije jasno kad je njegov otac i za sebe i za gospodju Dijanu rekao da su SRBI,tako da tu nema pola nas pola vas,covek je Srbin.

Bg

pre 4 godine

@Giovanni... Verovatno niste rodjeni u Jugi pa imate pravo tako da razmisljate. Vi nemate jedan razlog da osporavate Balasevica zato sto taj covek nikome zlo nije naneo. O vlasti u Srbiji je uvek govorio samo u Srbiji. Nikada jednu rec protiv Srbije van njenih granica nije rekao... Ali imate pravo da mislite o njemu sta hocete to je demokratija. A on se borio za demokratiju i da vi to mozete da kazete. Ne volim njegovu muziku ja slusam rokenrol ali ga volim i cenim kao coveka.

Vozi me na Pale, preko Ledina

pre 4 godine

Ljudino obori sve rekorde i daj domaci zadatak sledecim generacijama tenisera za narednih 100 godina

Ps. Najvise volim onaj tvoj pogled kao kada si osvojio drugi set u polufinalu AUS OPEN-a protiv Rodzera, tu se videlo da si naostren kao sablja Mandusica Vuka

Cicero

pre 4 godine

"Zahvalio bih se čitaocima Indeksa, koji veruju u mene i nadam se da ću opravdati to poiverenje, jer i ja verujem u sebe, verujem da mogu da ispunim ciljeve, koji su veliki, kao što je, recimo, obaranje nekih rekorda", rekao je Đoković.

A day ago

"U današnjem sportu svi pričaju ko će koga da pobedi, kolko će rekorda da obori... Na neki način se stvara energija koja širi mnogo više tenzija nego što je potrebno. Ja imam svoje ciljeve ali oni nisu moja glavna motivacija."

Na terenu si zver i jedan od najboljih ikada. U javnosti je pitanje ko si. Konfuzno, kontradiktorno i suviše agresivno. U udarnom terminu na Rts pevas "Ti si moja čokolada" (wtf?)i radis sve da udaljis sebe od onih koji vole ono što ti radis na terenu. Posao medija je jasan i nimalo pohvalan ovde, ali ti im bas u tome pomažeš. Šteta.

ssss

pre 4 godine

Baš me briga da li je Hrvat ili Srbin.Više me zanima zašto propagira sektaštvo u osnovnim školama u Srbiji.
(#platiporez, 19. februar 2020 18:06)

Novak je vernik, pravoslavac.

Beograd

pre 4 godine

Covek je iz mesovitog braka otac Srbin majka Hrvatica zasto bi pricao drugacije ima to sve svoje. Ako te ne vole i ne simpatisu zapadnjaci tu smo mi sa Balkana da ti se divimo. A ti to vracaj kroz pobede i dobre rezultate majstore.

ej bre

pre 4 godine

Naš odnos prema Noletu i vaš odnos prema Modricu se ne mogu mjerit. Nole ima status boga u HR. A koliko sam vidio većina Srba se podsmjehuje Luki i njegovim uspjesima. Dovoljno je reci da nije dobio podršku vašeg nogometnog vrha kad su mu trebali glasovi. S druge strane Novak ne da ima punu podršku našeg teniskog stožera, nego mu ljudi pomažu i šakom i kapom da bude još bolji. Molim da se ovo objavi, jer je razlika u tim odnosima više nego očita.
(Vito, 19. februar 2020 15:52)

Znas kako... Kada Luka prestane da peva ustaske pesme i pocne da promovise stavove koje ima Novak dobice podrsku. Dok peva Tompsona koji velica klanja ima samo prezir, mada priznajem da je odlican fudbaler.

krastavčević

pre 4 godine

Samo da podsetim da su majke Luke Modrića i Marina Čilića Srpkinje. A pokojnom Draženu Petroviću je otac Srbin iz Hercegovine, čak je blizak rod Dejanu Bodirogi! Ali, bitno je da se Novak krsti sa tri prsta i da slavi slavu Aranđelovdan!

Kun'-fu Panda

pre 4 godine

Ipak ti imas nase krvi u venama, pola si nas, ali volimo te cijelog!
(Naravno Nole!, 19. februar 2020 14:31)

Krvi ima, ali nije pola vas, nas je cijeli, SRBIN od glave do pete, i ovim je pokazao da je pravi dobri Srbin koji ne mrzi nikoga i koji postuje svakoga. Veliki pozdrav za najveceg brata Novaka

Goran

pre 4 godine

Novak je vernik, pravoslavac.
(ssss, 19. februar 2020 19:30)

Da da, autenticni pravoslavac. Nosi pravoslavnu amajliju starih Asteka i koristi cuvenu pravoslavnu kristaloterapiju koja mu daje tajanstvene moći. Cuveni pravoslavac Sveti Pepe Imaz mu je bio duhovni vođa koji ga je izveo na tradicionalni pravoslavni put. Po starom srpskom obicaju svaki dan je s Pepom grlio drvece i pevuckao pesmice o srcima i semenkicama. Moze svet dosta toga da sazna o pravoslavlju kroz Novaka. Deca u srbiji isto mogu svasta da nauce o srpskim ametistima, astecima, pravoslavnom budizmu, srpskoj kabali, i tako dalje. Tradicija je to.

Vito

pre 4 godine

da znaš da je tako, baš kao i Modrić, jer je pola naš
(anti šajber, 19. februar 2020 15:04)

Naš odnos prema Noletu i vaš odnos prema Modricu se ne mogu mjerit. Nole ima status boga u HR. A koliko sam vidio većina Srba se podsmjehuje Luki i njegovim uspjesima. Dovoljno je reci da nije dobio podršku vašeg nogometnog vrha kad su mu trebali glasovi. S druge strane Novak ne da ima punu podršku našeg teniskog stožera, nego mu ljudi pomažu i šakom i kapom da bude još bolji. Molim da se ovo objavi, jer je razlika u tim odnosima više nego očita.

Danas

pre 4 godine

Naš odnos prema Noletu i vaš odnos prema Modricu se ne mogu mjerit.

Naravno da ne mogu kada Modric proslavlja pobede uz Tompsona koji prva o Jasenovcu i Gradisci Staroj. Smesno je pricati o ovim stvarima. Ja kao Srpkinja sam navijala za Hrvatsku do tog momenta, nikad vise. Mislim da se Srbija opametila. Tako smo shvatili i odnos sa Bugarskom mozda pocetkom pa i sredinom proslog veka pa smo sada opet dobri i postujemo se jer znamo na cemu smo. Modric je divan, uspesan i presladak ali nikom nije primer svojim ponasanjem. Ponasanje hrvatskih fudbalera je sramotno i sastoji se iskljucivo u dokazivanju ko je veci nacionalista dok su hrvatski teniseri druga prica.

gradimo nacionalni stadion,doci ce 100000 Bugara svakog vikenda

pre 4 godine

@Poštovalac igre
Samo je dobar teniser,da Janko,Viktor i ostali imaju takve rezultate i oni bi bili tretirani kao Bogovi,a ovamo posto nisu tako uspesni,odmah su manje ljudi.Sve je danas uspeh,novac ko to ima,ima sve,zasto je bilo ko od nas manji od Novaka koji jedino ima taj jedan talenat koji moze super da naplati.Manite se idolatrije,pravljenje bozanstava od onih koji to nisu,a uostalom ima daleko kvalitetnijih individua od Novaka u sportu oi drustvu koji daleko pre treba da budu uzori mladima od njega koji je samo super razradio marketing pa svima govore ono sto zele da cuju

Giovanni

pre 4 godine

@(Bg, 19. februar 2020 15:32)
Dotični je samo jednom, pred ostrašćenom masom, rekao kako on priča jednu „iskvarenu verziju hrvatskog jezika - srpski jezik“ i sa tim je u mojim očima ispao nula. Zatim je nastavio sa „mačem svetog Jurja“ i ostalim „uvlakačkim pesmama“ jer je shvatio da publika koja priča “ispravnu verziju jezika“ ima više para... Djoković nikada ništa slično nije rekao (iako bi mogao, slično kao i Balašević). Veliki ljudi su uvek veliki i daju izjave primerene svojoj veličini kao što čini Djoković milion put dosada, tako da nikada ne moraju posle da se pravdaju da su im reči „izvičene iz konteksta“ i da „nije shvaćeno njihovo prenesno značenje“...

proliver

pre 4 godine

Uvijek cemo biti uz tebe legendo, najbolji tenisacu u povijesti! Volio bih da Noletovo gospodsko ponasanje prema Hrvatskoj ne bude razlog da ga vi Srbi manje volite! Nole je svjetski covjek, i mnogi nasi sportasi bi mogli mnogo toga nauciti od ove velicine. Kako u ponasanju prema suparniku na teniskome terenu tako i u postovanju susjedskih drzava. Srbi, budite ponositi na Novaka! Kada zavrsi karijeru shvatit cete da je Nole razina jednog Michaela Jordana u kosarci ili Muhammada Alija u boksu.
(IvanZG, 19. februar 2020 13:56) Postovani prijatelju Ivane iz Zagreba, lepo je cuti podrsku iz Hrvatske bar u tenisu za sada. Dobronanerno bi te zamolio, kao i sve ljude u regionu, da ne govorite da mi trebamo biti “ponosno na Novaka” mi taj ponos zivimo od njegove 18. godine, drugo “kada zavrsi karijeru shvatit cete” mi smo vec odavno shvatili njegovu velicinu. Bas nam je drago sto pomaze odnosima srbija-hrvatska i on je prvi i jedini koji to uspeva, ostali sportasi slede njegov primer. Dao Bog da se takva velicina pojavi i u hrvatskoj jednog dana.

kide

pre 4 godine

Preuzak je ovaj nsd prostor za velicinu poput naseg velikog, svetskog NOVAKA! Ne treba ga svojatati, jer njegova ljudska velicina prevazilazi nacionalnost! Kamo lepe srece da ima jos ovakvih Srba i Hrvata! P.S Srbin

kimiko

pre 4 godine

Bravo Nole, tako se predstavlja Srbija i tako bi svi trebali razmisljati. I zbog ovoga,kao i svega ostalog imaćeš ti još puno uspeha na teniskom i bilo kom terenu.

Dobro nam došao kad god došao.

pre 4 godine

Hvala Nole što si nam dao šansu da te volimo.
U svemu si uzor.
Svaka čast tebi i roditeljima koji su zaslužni da si takav kakav si.
Dragi Nole imaš pravo na dvojno državljanstvo.

Himna ljubavi

pre 4 godine

Sluzio sam vojsku u Splitu 1988, uvek ali uvek podrska za taj grad, ljude tamo i naravno Hajduk. Samo lepe uspomene, tacnije najlepse moguce za ceo zivot. Naravno podrska za Noleta, i sve one koji ga podrzavaju u SRB i HR.

Ante Horvatincic

pre 4 godine

Uvijek Nole, ti i jesi jedan od nas. Ovdje si poceo svoj teniski put, majka ti je Hrvatica, u Hrvatskoj i ljetujes, Hrvati su ti bili i neki jos jesu treneri.

Blago Srbiji sto te ima i sto ih predstavljas u svijetu. Svaki Srbin treba da bude ponosan na tebe kao i citava exYu. Sretno care!

kris

pre 4 godine

Ja sam pocesto na hrvatskim portalima,posebno na 24 Sata i nisam se bas uvjerio u njihovu podrsku Novaku.Nije da nema navijaca,ali vecina je protiv njega.Mozda je odnos 30:70,podrska i protiv njega,ali i to je puno vise od ostalih nasih sportista,posebno reprezentacija.Kad se sjetim opsteg slavlja kad su Albanci uradili ono sa dronom na njihovim portalima,tako da se ne treba zavaravati i misliti da nas tamo iko voli,ili makar postuje.Novak je uvijek fer i korektan u izjavama,dok dobar dio hrvatskih sportista pobjede posvecuje Gotovini,Vukovaru,te ih slavi sa Tompsonom.

Detektiv

pre 4 godine

Premalo cijenjen od svoga naroda, možda i zato što voli biti u HR :-), obiteljsko stablo mu nalaže da živi kao jugoslaven. Nole, ne navijam za tebe, ali obožavam kada izdominiraš onog švicarskog plačljivka ili španjolskog maratonca, kada pokažeš svijetu koji te ne voli mentalnu snagu ljudi sa balkana, priznati ćemo ...takvih nema puno ovdje, zato Nole i oni koje ne navijaju za tebe, izuzetno te cijene i poštuju ono što znaš najbolje raditi
(purger, 19. februar 2020 14:38) # Link komentara

To sto je premalo voljen od svog naroda nema nikakve veze sa tim sto voli biti u HR vec sa necim drugim mnogo kompleksnijim.

Pozdrav iz Toronta

pre 4 godine

Nismo isti, nikada nismo ni bili, oni su bili sa nama iz čistog interesa a mi iz nekih “uzvišenih pobuda”, ispali smo glupi i jedni i drugi ali je bar sada svako na svome pa kako nam bude. Imam puno prijatelja i Hrvata i Slovenaca i poštujem ih ali ih ne zovem “braćom” i ne kukam sa njima za “davno prošlim vremenima” i “našom Jugom”. Bravo Nole, tako treba to je pravi pristup i ispravan stav!
(Giovanni, 19. februar 2020 14:29)

Pa i mi smo u Jugoslaviji bili iz interesa, interes je bio da svi Srbi (ili bar velika većina) budu u jednoj državi. Stvoren je jedan veliki ekonomski i kulturni prostor, za sve je velika šteta sto je to propalo. Reći da mi nismo delom krivi za to je samoobmana. Za svađu, kao i za ljubav, je potrebno dvoje.

Ратко Младић

pre 4 godine

Slusajte Novakovog oca i sve ce vam biti jasno. Nole jebiga ipak mora da bude politicki korektan jer ima obaveze prema mnogim sponzorima dok Srdjan njegov cale ne mora.

NS

pre 4 godine

Никад Срби свој идентитет нису градили на мржњи према некоме другоме. Просто, никада нам тако нешто није било потребно као интегришући фактор. Новак јесте Србин од главе до пете и то је показао небројено пута односом према свом народу и својој земљи...
(my way, 19. februar 2020 21:38)

Kako bre nismo gradilli svoj identitet na mrznji? Jes' ti pao sa Marsa? To i danas radimo! Najkiseliji smo narod na planeti - mrzimo sve one koji su od nas uspesniji a preziremo one za koje MISLIMO da su neuspesniji.
Novak srecom nije tipicni Srbin...

St

pre 4 godine

Srbi i Hrvati su jedan isti narod. Jedan deo bio pod germanima drugi pod turcima, pa ispao za nijansu zaostaliji... ali i dalje isti narod, ista genetika, isti jezik, pa cak i ljudi sa istim prezimenima tvrde da su hrvati ili srbi!!
Ovi prostori su strasno zaostali. Nesloga i kompleksi su nas unistili. Zamislite gde bi bili englezi da npr Novozelandjanin kaze da je marsovac i govori novozelandski jezik.

sturmmann

pre 4 godine

Nole, šta je to "PERILO"?

Kako su ga Hrvati "spravljali", gde, na koji način i OD KOGA!?

Hajde malo pitaj njih, u duhu im je "tisućljetne povijesti".

Objavite komentar. To dugujete onima od kojih je pravljeno "PERILO".

NOLE, ŠTA JE TO "PERILO"!?

Miloš_NS

pre 4 godine

@CroFed

Pa čoveče, majka mu je Hrvatica, naravno da je to rekao. I šta sad, treba da mrzimo Novaka zbog toga? U krajnjoj liniji, da su u pravu oni koji su umislili da više voli Hrvatsku od Srbije, imam jedno pitanje za njih: zašto onda igra pod zastavom Srbije i u celom svetu je poznat kao srpski teniser? Na primer, kod Dražena Petrovića (otac Srbin a on igrao za Hrvatsku i čak bio hrvatski nacionalista) je bila obrnuta situacija pa se nijedan Hrvat nikad nije osvrnuo na tu činjenicu.

Mlađa

pre 4 godine

Morate da razumete jednu stvar, sa psiholoske strane. Novaku vise znaci da procita podrsku jednog hrvata ili turčina, nego da procita pljuvačinu hiljada srba u komentarima. Druga stvar, taj covek je davno prevazisao okvire Srbije pa i ex Jugoslavije. Nema on sta kome ni da se ulizuje ni da se pravda. Mi koji smo ziveli na razlicitim kontinentima i malo proputovali planetu drugacije gledamo na te "regionalne" plemenske podele. Tesko je to objasniti nekome ko se nikad nije mrdnuo iz svoje jazbine. Zato ljudi putujte, pricajte s drugacijima od sebe, vidite nesto novo, naucite nesto o drugim kulturama. To ce vas vise pribliziti Novaku nego jevtino nacionalisanje i palanacke parole.

Voja-sd

pre 4 godine

Skupili se Hrvati i Srbi i svađaju se oko Djokovica. Nas je! Ne nas je! Moj bre! Ne moj! Doslo Novakovo obezbeđenje i sve ih rasteralo.

pedja

pre 4 godine

Novace ostavi se Hrvata tih vise!Sta si ti ,Srbin,Hrvat,Budista,vegan stanovnik univerzuma,Bog ,navijac Zvezde,Monaka,Milana.Sta si?Ako si vec prevazisao nacionalne granice zahvaljuljuci svom bogatstvu koje si krvavo zasluzio ,mozes bar da cutis.Bogati su i Marin i Luka i ini Hrvatski sportisti ,pa nikad nesto tako nisu izjavljivali.

Pa

pre 4 godine

Naš odnos prema Noletu i vaš odnos prema Modricu se ne mogu mjerit. Nole ima status boga u HR. A koliko sam vidio većina Srba se podsmjehuje Luki i njegovim uspjesima. Dovoljno je reci da nije dobio podršku vašeg nogometnog vrha kad su mu trebali glasovi. S druge strane Novak ne da ima punu podršku našeg teniskog stožera, nego mu ljudi pomažu i šakom i kapom da bude još bolji. Molim da se ovo objavi, jer je razlika u tim odnosima više nego očita.
(Vito, 19. februar 2020 15:52)
Ima istine u tome druže Vito, ali po meni je odlučujuća razlika i razlog takvom ponašanju vas i nas NJIHOV odnos prema svojim korenima. Kad je Lukica pričao o Srbima to što priča Nole o Hrvatima i uopšte, kad je Lukica u afirmatvnom i pomirljivom smislu iskreno pomenuo Srbiju? Nikad. Jednom je rekao u završnici SP u fudbalu, “pa dobro, ak’ on navija za nas - i ja navijam za NJEGA. I to je to od njegove pomirljivosti koju on možda u duši i ima, ali zna da je ne sme iskazati zbog “ugleda” u domovini. To govori o stanju uma kod vas i nas.

KG

pre 4 godine

:...Svidja mi se kod njega što mu nacija nije prestiž. On je Srbin i to divan i veliki....".
Otac Crnogorac, Kosovar, majka Hrvatica, a on Srbin? Kako to?

Jol

pre 4 godine

Srbi bi trebali da budu ponosni na ljudsku velicinu van vremensku velicinu. Ni jedan sportista iz regiona nema hrabrosti ovo da kaze. Covek je Srbin i legenda. PS nisam Srbin.

Adriano_Galliani

pre 4 godine

Nisam nikad cula da je neki nas covek tvrdio da je neki njihov igrac zapravo nas ali to ce samo produbiti neprijateljstva. Nakon sopstvenih iskustava u Hrvatskoj nazalost nemam lepo misljenje o njima ali da imaju predivnih ljudi pojedinacno imaju i rado se druzim sa svojim prijateljima iz Hrvatske, pa sto ne bi i Nole?!
(Jasno, 19. februar 2020 15:16)

Dražen Petrović?

Mikii

pre 4 godine

Obican covek kaze da podrzava Hrvatsku - opsta polemika i vracanje na sukobe od pre 70 godina, Jasenovac i ostali argumenti.
Neki sportista izjavi da podrzava Hrvate - taj je sa prosecnim Srbendom zavrsio. Momentalno krece pljuvacina, i iznosenje raznih malicioznih komentara na racun doticnoga.
Nolo izjavi da podrzava Hrvate - Nekada treba otici sa Balkana, da bi postao velicina. Bravo, Nole!

Amerikanci bi ovde napravili dobar biznis uvodjenjem psihijatara kao osnovnog zanimanja. Posla za njih koliko ti dusa iste. Ovoliko debila na ovako malom prostoru...bar u necemu da si broj 1, Srbijo.

Djed Gavrilo

pre 4 godine

Bravo Novače.
Srbi,Hrvati(80%),muslimani,Crnogorci,Deo šiptara i deo makedonaca su isti narod.Samo trapavost,tudji interesi i velike greske nesposobnih politicara(očito pogrešno izabranih ili namerno postavljenih od strane nekog tamo)su stvorili ovoliki stepen ne podnošenja.
Ako bi napravili porodična stabla,bili slobodni i čestiti prema sebi,onda bi se sve samo od sebe pokazalo.No,to nije razlog da se volimo.Ne vole se ni bliski rodjaci.To je razlog da prestanemo biti iracionalni i da ne dozvolimo da fukare dolaze na pozicije iz kojih mogu sejati svoj bolesni reportoar.

mate

pre 4 godine

Mate Parlov je nazalost pokojni, a bio je cudo i ko sportas (olimpijsko zlato i posli prvak svijeta sluzbeno) i ko covik (ne mogu bit nacionalist kad sam bio prvak svijeta)... tio sam rec bilo bi mu najbolje da je njega upozna a ne Kostelice (ovaj je intelektualac za Kostelice bio)...

Gola istina

pre 4 godine

I Luka je stvarno igrac extra klase ali kada cemo cuti sa njegove strane bilo sta afirmativno o Sebima i Srbiji!? Da Nole ne prica lepo ponekad o Hrvatskoj i gamo bi bio omrazen.

Ратко Младић

pre 4 godine

Uopste nije istina da je premalo cjenjen od svog naroda. Nego na komentarima mogu da pisu svi kao sto se vidi. Svaki srbin voli novaka ko brata. Imam na stotine poznanika i jos nikog nisam cuo da ga ne voli ko brata.

my way

pre 4 godine

Po majci je ipak Hrvat...i zato nikad nece biti iskonski iz duse Srbin...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mudry, 19. februar 2020 14:28)
Никад Срби свој идентитет нису градили на мржњи према некоме другоме. Просто, никада нам тако нешто није било потребно као интегришући фактор. Новак јесте Србин од главе до пете и то је показао небројено пута односом према свом народу и својој земљи. Ко не може да прихвати да је Нолету мајка Хрватица и да због тога према Хрватима осећа ту блискост и припадност, то је његов проблем, али то Нолета не чини ништа мањим Србином. Да нацртам кристално јасно, антихрватство никада неће бити део Новаковог српства и то је сасвим логично и ок.

Taksista

pre 4 godine

on je po majci Hrvat ,a kod jevreja se računa poreklo po majci...
(mika,
Skroz si u pravu. Evo na primer Drazen Petrovic majka mu Hrvatica a otac Srbin. Cist jevrejin- svrstao se po majci...

neznanje ne opravdava

pre 4 godine

da nđ ima godina koliko i federer koji je 1981g i da je početkom 90tih njegova porodica živela u hrvatskoj danas sigurno ne bi bio toliki jugosloven i ne bi se toliko zahvaljivao hrvatima na podršci

da li su se peđa stojaković ili siniša mihajlović javno "zahvaljivali" na podršci hrvata? jesu, ali samo na terenu

anti šajber

pre 4 godine

Ipak ti imas nase krvi u venama, pola si nas, ali volimo te cijelog!
(Naravno Nole!, 19. februar 2020 14:31)

da znaš da je tako, baš kao i Modrić, jer je pola naš

Poštovalac igre

pre 4 godine

Veličina koja se rađa jednom nevezano dal'ga volite ili ne volite.

Morate to poštovat jer on zaslužuje ponašanjem i ljudskim kvalitetom koju nosi u sebi.

Živ bio Novače nevezano što nisam navijač tvoj al" te neizmerno cenim kao čoveka jer ti to pleniš sa sobom.

Kolega, daj jedno topče da se ispalim

pre 4 godine

mudry, 19. februar 2020 14:28
A vidiš, za mene je Srbin onaj koji je pravedan, istinoljubiv, plemenit i kulturan, a ne zavidna, prizemna i sitna duša.

Gligorije Epirski

pre 4 godine

Pitanje za Luku Nikolića: Misliš da je planeta nešto iznad sveta? Ako je tako javi nam na kojim se sve planetama igra tenis. Ono što znam to je da se tenis, i sve drugo, igra na svetu, a planete su nebeska tela bez života, živi svet postoji samo Zemlja (zasad).

Milutin

pre 4 godine

Po majci je ipak Hrvat...i zato nikad nece biti iskonski iz duse Srbin...
(mudry, 19. februar 2020 14:28)

on je po majci Hrvat ,a kod jevreja se računa poreklo po majci...
(mika, 19. februar 2020 15:07)

A majka ni kapi hrvatske krvi nema u sebi!

Kad već brojite krvna zrnca trebalo bi da znate da je Dijanin otac Slovenac a majka Madjarica.

Ako je Dijana čista Hrvatica, onda je Nole čisti Srbin, jer se rodio u Srbiji, krsti se sa tri prsta i igra za Srbiju.

Ратко Младић

pre 4 godine

@Proliver Goran je sa wildcardom osvojio wimbldonZ dakle upo je slucajno na wimbldon jer se neki teniser povrijedioZ dok je Brenin muz srigo max polufinale

teniski ekspert od 2011

pre 4 godine

Pitanje za Novaka i njegovu porodicu, zasto mu je Goran Ivanisevic idol, a Boba Zivoinovic nije ? Bilo bi jako korisno da nekada neko od novinara ovo pitanje postsvi Novaku.
(proliver, 19. februar 2020 15:40)

Zasto bi Novaku bio idol neko ko je za njega govorio da je bolesljivo dete i da nikada od njega uspesan teniser postati nece. Nije pomogao, savetovao, ili zaduzio Novaka sa necim na putu da postane to ste jeste: KOZA tj. G.O.A.T.

Stefanos

pre 4 godine

Glupost, a zasta da ga Hrvati ne gotive kad mu je majka Hrvatica? Pa to je sasvim normalno i u redu, jedino teskim nacionalistima to moze da smeta. Cesto sam citao na njihovim medijima koliko ga vole dok su kod nas padale teske kritke zasto ne zivi u Srbiji, zasta ne placa poreze, sta covek jede, s kim se druzi, zasta ovo, zasta ono... Hrvati ne guraju nos u njegovu privatnost i gledaju ga kao vrhunskog sportistu za razliku od nas koji bi hteli da nam bude ortak pa da mu prigovaramo kad i kako zelimo.

"Drajfus"

pre 4 godine

Svako ko u ovoj izjavi Djokovica vidi razlog da za njega ne navija, neka navija za koga hoce! Zasto bi svi morali da mislimo jednako i zasto bi svi morali da se opredeljujemo bez licnog razloga?

Loki

pre 4 godine

To govori o stanju uma kod vas i nas.
(Pa, 20. februar 2020 01:14) 

O stanju uma najbolje govore vasi komentari o Luki i omalovazavanje.

Nenad

pre 4 godine

Novak je dete, onaj mali koji govori o svom cilju i to dete i danas isto tako hoda ka svom cilju i ostvaruje ga. Svidja mi se kod njega što mu nacija nije prestiž. On je Srbin i to divan i veliki. Medju najvećima. Na ovaj način pokazuje da je u njemu i velikan van sporta i razonode. On je veliki u delima i u načinu na koji dolazi do ostvarenja. Cilj se ne menja, a on se uvek menja na bolje. On nema potrebe da se dokazuke kao Srbin, već kao čovek i kao neko ko ima više ciljeve od toga da je naci. Naci je naci i svuda ga ima, al čemu služi niko ne zna. Za to hvala ovakvim vesnicima jer stvarno umeju da na onim mestima gde su bol zamenili hladnoća i prezir, unesu topline, vere i empazije. Hvala takvima ko god da su i odakle jer to prija duši,a i lao što se vidi spaka slične duše iz različitih,, plemena,,

Simon

pre 4 godine

Imam samo jedno pitanje za bracu Hrvate. Ako bi se nekim slucajem Nole zapevao sa nasim predsednikom neku "nasu",da li biste ga isto voleli i postovali.

ms

pre 4 godine

Kada je Nole imao 16 god. Srdjan Djoković se obratio Bobi i Breni za sponzorstvo , naravno uz procenat ako Nole uspe....nisu mu pomogli, loša procena?....možda je to razlog...

Boki

pre 4 godine

Alo bre, normalno je da im Nole na lep nacin vraca sve sto su cinili za njega tokom karijere. A ucinili su vise nego svi mi ovde na portalima da se razumemo. Mogli su nekog mladog hrvata da vuku sa sobom po turnirima, a vodili su naseg Novaka da gleda i da uci. "Nole je tada imao 14 godina i upoznali su se kod mene u Minhenu. Zamolio sam Gorana, koji je bio velika zvezda, trostruki finalista Vimbldona, da odigra pet minuta sa njim. Na kraju su igrali 20 minuta i Novak nije promašio nijednu lopticu. Goran mi je rekao "Šjor Niki, od ovog malog stvarno može biti nešto". Ne mogu da kažem da li mu je Goran bio uzor, ali možete samo da zamislite koliko dečaku od 14 godina znači da zaigra s jednom takvom veličinom, ništa bolje mu se nije moglo dogoditi rekao je Nikola Pilić.

мики

pre 4 godine

Kako bre nismo gradilli svoj identitet na mrznji? Jes' ti pao sa Marsa? To i danas radimo! Najkiseliji smo narod na planeti - mrzimo sve one koji su od nas uspesniji a preziremo one za koje MISLIMO da su neuspesniji.
Novak srecom nije tipicni Srbin...
(NS, 20. februar 2020 09:53)

нисмо, много ћемо. нажалост, то нам се не враћа добрим

GHM

pre 4 godine

proliver, 19. februar 2020 15:40

Kazi molim te da nisi ozbiljan? Evo ako ti iko od srpskih tenisera, sadasnjih i bivsih pomene Bobu kao idola, postaces slavan 100000%, jer bi takvo otkrice definitivno bilo cudo!