1. Mi da dobijemo Englesku, nema načina, niti znanja , ni srca, ni volje, ni organizacije. Naša fudbalska reprezentacija je slika i prilika zemlje, koja je privatna prćija aktualne vlasti, ove ili one.
    (Sima, 15. februar 2020 08:13)

    # Link komentara

  2. E tu se slažemo - imamo "pik" na Engleze, samo tako... Rado bi da im se natepamo m....
    (Mirko, 15. februar 2020 00:43)

    # Link komentara

  3. I onda ti imaš komplekse,pa nabrajaš od koga je izgubila Hrvatska,pa i velike reprezentacije gube.Isto tako zašto nisi napisao koga je sve Hrvatska nakantala npr. Njemačku,Argentinu,Englesku i da pogledaj tablicu FIFA i UEFA i gdje je Hrvatska u zadnjih 20 godina uvijek među prvih 20 reprezentacija svijeta.
    Tako da što se tiće država ExYu,pa i okruženja HR je sila.
    (mario, 14. februar 2020 19:28)

    Zasto bih ja to pisao kada to vasi kompleksi pisu? Ja sam lepo napisao da pored toga koga ste nakantali i te kako cesto budete nakantani.Ne budi smesan.Ako je vama uteha sto ste u ex Yu okruzenju sila,onda si sve rekao.
    Kakvo exYu okruzenje takva i sila.
    (SrbDavis, 14. februar 2020 19:33)

    # Link komentara

  4. (SrbDavis, 14. februar 2020 18:54)
    I onda ti imaš komplekse,pa nabrajaš od koga je izgubila Hrvatska,pa i velike reprezentacije gube.Isto tako zašto nisi napisao koga je sve Hrvatska nakantala npr. Njemačku,Argentinu,Englesku i da pogledaj tablicu FIFA i UEFA i gdje je Hrvatska u zadnjih 20 godina uvijek među prvih 20 reprezentacija svijeta.
    Tako da što se tiće država ExYu,pa i okruženja HR je sila.
    (mario, 14. februar 2020 19:28)

    # Link komentara

  5. Znači Zec zeza Noleta, dok Nole osvaja Wimbledon. Može!
    (z’brda, 14. februar 2020 19:08)

    # Link komentara

  6. Mi solidni, vi očajni tako nekako ispada je li?
    (CroFed, 14. februar 2020 18:35)
    Ne,mi ocajni a vi prosecni,samo sto mi nemamo iluzija, a vi i dalje lebdite bez ikakvog osnova.
     (boro, 14. februar 2020 19:03)

    # Link komentara

  7. @SrbDavis

    Mi solidni, vi očajni tako nekako ispada je li?
    (CroFed, 14. februar 2020 18:35)

    Mi smo prosek reprezentacija po rezultatima i mi to znamo,kao i sto znamo da na papiru vredimo za mnogo vise ali na terenu zbog poznatih vanfudbalskih problema i odsustva timske snage ne prikazujemo koliko bi morali i mogli.Vi ste po rezultatima iznadprosecna reprezentacija ali sustinski ste daleko od najjacih.Ta vasa mitomanija da mozete u isti kos sa Francuzima,Nemcima,Spancima i ostalima je smesna.Vi ste cak cesto umeli zbog veoma srecnih okolnosti da prikazete i vise nego sto vredite.Ne kazem da je to cesto ali se desavalo.Reprezentacija poput vase koja svake godine dobija 2-3 samara od timova poput Estonije,Madjarske,Islanda,Turske,Perua,Sveske,Meksika,Gruzije itd itd,i koja usput dobije sesticu od Spanije,cetvorku od Francuske,cetvorke od Svajcarske sto vam se sve desavalo u samo poslednjih nekoliko godina ne moze biti "velesila" i to je realnost,ma koliko je vi ne prihvatali ili prihvatali.Finale svaka cast,ali finale je finale,nista nije osvojeno,a i znamo svi da je u ogromnoj meri finale posledica srece.Grcka ce se mnogo vise pamtiti jer ima titulu evropskog prvaka,pa i pored toga gde je danas? Da li bi im se smejali kad bi Grci rekli da su velesila? Naravno da bi jer to ne ide.A imaju vise argumenata od vas za to.To su sve cinjenice.Prizemljite se,budite realni,i nemojte na prici o tome kako ste bolji od Srbije graditi svoju "velicinu" jer mi priznajemo da smo prosek.
    (SrbDavis, 14. februar 2020 18:54)

    # Link komentara

  8. Hajde i mi normalni da se čujemo...
    (Marko NS, 14. februar 2020 18:54)

    # Link komentara

  9. @SrbDavis

    Mi solidni, vi očajni tako nekako ispada je li?
    (CroFed, 14. februar 2020 18:35)

    # Link komentara

  10. Hernan ZG
    Nemam ja nikakav problem s tvojim promišljanjima, nego ti ne vjerujem, kao i ti, tako i ja imam apsolutno pravo na vlasito mišljenje i stav...ajd ti meni živ zdrav bio...
    P.S. Osobno sam jako daleko od domoljubne hrvatine, ali sam i domoljub i hrvat, ako razumiješ razliku....
    (Zagreb, 14. februar 2020 17:28)

    A što se onda spuštaš na takva primitivna nacionalistička obilježja? Što je bitno tko je Srbin a tko Hrvat? Srbi ne smiju biti građani Hrvatske? Ja sam Hrvat ali se zbog takve nacionalističke primitivne politike u Hrvatskoj često i sramim što jesam.Poštuj tuđe mišljenje umjesto što nacionalno prozivaš ljude ovdje na portalu koji ne pripada Hrvatskoj nego susjedima.
     (Hernan ZG, 14. februar 2020 18:18)

    # Link komentara

  11. To je manje-više revijalno natjecanje (nikakva važnost prema SP ili EP), uostalom, Hrvati barem na velikim natjecanjima imaju pobjede nad Englezima, Talijanima, Nijemcima, Nizozemcima, Argentincima, Španjolcima... Dok neki izigravaju statiste tamo (ako se uopće i uspiju plasirati) i ti isti Nizozemci, Argentinci im uvaljuju po 5-6 golova...
    (CroFed, 14. februar 2020 17:29)

    I sta imate od toga? To je kao sto neki prosecan teniser ima u karijeri pobede i nad Djokovicem i nad Federerom i nad Nadalom ali nema nijedan osvojeni GS trofej. Eto isto to. Jedini statisti su bili oni koji su najvise golova primili u jednom finalu jos od 1970.godine i koje je Francuska sa 30% snage rutinski resila i pokazala svu bizarnost lakog zreba i srecnih penala. A onda je Spanija uvaljivanjem 6 golova pokazala do kraja istinu. Nije sustina da li je ta Liga Nacija bitna ili nebitna nego je sustina sto su Spanija i Francuska u dva meca uvalile 10 golova tkz. "velesili". Smesno zaista. Da ne pricam posle o blamazama sa Tunisom,Madjarskom,Azerbejdzanom ili ne tako davne blamaze sa Estonijom koja vam je 2017.godina uvalila 3 kao od sale. Jednostavno ste malo iznadprosecna reprezentacija i to je to.
     (SrbDavis, 14. februar 2020 17:43)

    # Link komentara

  12. (Lujo, 14. februar 2020 17:10)

    Citajuci vas na nasim portalima stvarno covek procita svasta. Da bi u necemu bili sila morate imati na osnovu cega. To sto je neko Top 10 na listi koja je opstepoznata u svetu kao najnerealnija lista u nekom rangiranju nije nikakav parametar. Da te podsetim na istoj toj listi vec dve godine Belgija je prva na svetu pored zivog svetskog prvaka i evropskog vicesampiona Francuske, evropskog Portugala koji je i pobednik LN. A da ne govorim o godinama sprdnje po kojoj su u Top 10 konstantno bili Grci, Amerikanci, Poljaci, Kolumbijci i slicno.Sredite se mitomani iz Hrvatske, nemojte se brukati! Trofeji, gde su???! Bilo koji u fudbalu? Vasa reprezenacija jeste bolja od srpske, ali to vas ne cini velesilom, jer su od Srbije mnogo bolje rezultate postizale i mnogo gore reprezentacije od vas. Tako da posto nemate nikakvu titulu u reprezentativnom fudbalu bez obzira sto ste bolji od Srbije, onda presudjuje evropska i svetska titula Crvene zvezde koja Srbiju stavlja na mapu drzava koje imaju neke trofeje u fudbalu. I to je cinjenica. I nemoj molim te se samo brukati pa spominjati vaterpolo i kosarku jer kad udruzimo titule i klubova i reprezentacija Hrvatske i Srbije u ta dva sporta, Srbija je u oba gledano i klupske i reprezentativne titule mnogo bolja od Hrvatske, i zaista ih je tesko i izbrojati. Tako da Lujo, drzi se svojih sajtova pa tamo zamisljaj te mitove, jer ces ovde doziveti bolno prizemljenje sto nije dobro za tvoje zdravlje! Pozdrav!
     (Mile, 14. februar 2020 17:32)

    # Link komentara

  13. @Jos realnije

    To je manje-više revijalno natjecanje (nikakva važnost prema SP ili EP), uostalom, Hrvati barem na velikim natjecanjima imaju pobjede nad Englezima, Talijanima, Nijemcima, Nizozemcima, Argentincima, Španjolcima... Dok neki izigravaju statiste tamo (ako se uopće i uspiju plasirati) i ti isti Nizozemci, Argentinci im uvaljuju po 5-6 golova...
    (CroFed, 14. februar 2020 17:29)

    # Link komentara

  14. Hernan ZG
    Nemam ja nikakav problem s tvojim promišljanjima, nego ti ne vjerujem, kao i ti, tako i ja imam apsolutno pravo na vlasito mišljenje i stav...ajd ti meni živ zdrav bio...
    P.S. Osobno sam jako daleko od domoljubne hrvatine, ali sam i domoljub i hrvat, ako razumiješ razliku....
    (Zagreb, 14. februar 2020 17:28)

    # Link komentara

  15. Vjerujem da Ivanišević želi dobre rezultate Srbiji u futbalu kao šta Đoković to želi Hrvatskoj.Kom milo kom drago!Zdravi i veseli bili!
    (Valter, 14. februar 2020 17:17)

    # Link komentara

  16. Čitajući razne portale čovjek pročita svašta.Eto,često se ovdje spominje poraz Hrvatske u Kupu nacija 6:0 od Španjolske.Netom nakon SP,iscijeđeni i umorni,bez 7 igrača sa SP.Pa na osnovu toga,"stručnjaci" objašnjavaju kako HR nije velesila u futbalu.Uporno se zaboravlja da je Hrvatska tu Španjolsku nakon 4 tjedna pobijedila i eliminisala je iz tog EU kupa nacija.Reprezenzacija koja od svog postojanja igra gotovo sva SP i EP,koja je dva puta uzela medalju na SP,čiji igrači igraju u najvećim klubovima sa kojim su čk 11 puta uzimalo Ligu šampiona....zabijali i golove u finalu,reprezentacija koja je stalno u top 10 UEFA,zaista nije velesila!?Nema reprezentacije koja nije bar jednon od nekoga nakantana.Sjetimo se Brazila i golijadu od Švaba,kod sebe doma.Inače osim Brazila i Francuske Hrvatska je tukla sve najbolje reprezentacije svijeta.Recimo od Italije u 6 utakmica nije nikada izgubila....zaista ljudi,sredite se,nemojte se brukati!!!P.S.I nemojte više pisati da je na osnovu Lige šampiona Zvezde Srbija bolja od Hrvatske.Po tom kriteriju je Hrvatska bolja u košarci od Srbije jer su Cibona i Jugoplastika bili 5 puta prvaci Evrope a Partizan samo jednom.O titulama vaterpolista da i ne pričam,teško ih je izbrojiti!
    (Lujo, 14. februar 2020 17:10)

    # Link komentara

  17. Hernan ZG, kad več imaš takvo mišljenje kakvo imaš, a svatko ima pravo na svoje mišljenje, ako si več iz Zagreba, onda napiši komentar na hrvatskom jeziku, ako si srbin iz Zagreba, onda to puno toga objašnjava.... Hrvati ne pišu na način kako si se ti izrazio..
    Lp
    (Zagreb, 14. februar 2020 15:50)

    Lijepo si sam rekao,svatko ima pravo na mišljenje. Umjesto tih fazona odakle sam,bolje prihvati istinu jer znaš da je to točno.Tvoje živciranje objašnjava puno toga.Prihvati da ima i Hrvata koji ne moraju da misle kao "domoljubne Hrvatine".Ja sam iznad hrvatskih primitivnih granica razmišljanjem.
     (Hernan ZG, 14. februar 2020 17:10)

    # Link komentara

  18. Novak Srbin je toliko jak da može, pre Svetog Vasilija Ostroškog, da vrati svetinje Srpskoj pravoslavnoj crkvi.
    (Goate, vrati srbske svetinje, 14. februar 2020 17:04)

    # Link komentara

  19. A sta cemo sa Ceskom?
    Mada sumnjam da cemo proci baraz.
     (Bobby, 14. februar 2020 16:44)

    # Link komentara

  20. Jako davno, pocetkom devedesetih rece taj Goran (za NY Times, pa stoga na Engleskom):

    "They showed me how to shoot, just for fun. They let me shoot a machine gun. It was tough to control, but, oh, it was a nice feeling ... all the bullets coming out. I was thinking it would be nice to have some Serbs standing in front of me."

    Za mene je jos tada prica sa Goranom bila zavrsena.
    Novak je za Gorana kosmopolita i gradjanin sveta.
    Hvala.
    (ISTORICAR, 14. februar 2020 15:05

    Tačno tako ,kad god vidite ovog lika u Noletovom boksu setite se ovog teksta.
     (Markobg, 14. februar 2020 16:39)

    # Link komentara

  21. Tacno bih volio, kao u pjesmi John Lennon-a "Image", da svi nasi balkanski narodi ponovo postanu bratski, jer mi i jesmo genetski mix naroda ali isti/gotovo isti mix.

    Ovi sa strane su vjekovima radili na tome da odrade "zavadi pa vladaj" fazon i toliko su u tome uspjeli da se to sad vidi po odnosima izmedju svih ljudi iz regiona.

    Tacno u jednom momentu citajuci izjavu Ivanisevica, mi je dosao taj osjecaj, sta bi bilo da su svi narodi ovdje ujedinjeni, pa da se mi borimo protiv Engleza, Nijemaca, Spanaca i ostalih, zajedno, jest da je to sad nemoguce, ali u jednom momentu sam imao taj osjecaj i bio je vrhunski.
    (Eto tako, 14. februar 2020 16:14)

    Pjesma "Imagine" a ne "Image", sta ja pisem :D
    (Eto tako, 14. februar 2020 16:32)

    # Link komentara

  22. Teško ćemo protiv Norveške.
     (Trustno1, 14. februar 2020 16:21)

    # Link komentara

  23. Tacno bih volio, kao u pjesmi John Lennon-a "Image", da svi nasi balkanski narodi ponovo postanu bratski, jer mi i jesmo genetski mix naroda ali isti/gotovo isti mix.

    Ovi sa strane su vjekovima radili na tome da odrade "zavadi pa vladaj" fazon i toliko su u tome uspjeli da se to sad vidi po odnosima izmedju svih ljudi iz regiona.

    Tacno u jednom momentu citajuci izjavu Ivanisevica, mi je dosao taj osjecaj, sta bi bilo da su svi narodi ovdje ujedinjeni, pa da se mi borimo protiv Engleza, Nijemaca, Spanaca i ostalih, zajedno, jest da je to sad nemoguce, ali u jednom momentu sam imao taj osjecaj i bio je vrhunski.
    (Eto tako, 14. februar 2020 16:14)

    # Link komentara

  24. ovaj je gori baksuz od Pepea...
     (АЗ-5, 14. februar 2020 16:03)

    # Link komentara

  25. Hernan ZG, kad več imaš takvo mišljenje kakvo imaš, a svatko ima pravo na svoje mišljenje, ako si več iz Zagreba, onda napiši komentar na hrvatskom jeziku, ako si srbin iz Zagreba, onda to puno toga objašnjava.... Hrvati ne pišu na način kako si se ti izrazio..
    Lp
    (Zagreb, 14. februar 2020 15:50)

    # Link komentara

  26. Stvarno je KRALJ
    (Novica, 14. februar 2020 15:31)

    # Link komentara

  27. Moja kćer se bavi mačevanjem, tako da mi plemićka kasta ne dozvoljava da dalje komentiram o sportovima koje igra "raja" (i tenis i nogomet)...to bi se iz tvog posta nekako tako dalo zaključiti. ...i da, vjeruj loše glumiš Hrvata iz ZG-a ;).
    (Netko iz ZG, 14. februar 2020 15:11)

    Ako masa vas ovde svaki dan lose glumi Srbe, sto i on ne bi Hrvata, ako uopste glumi. Kako god,prica pametno ;)
     (Neko iz BG, 14. februar 2020 15:30)

    # Link komentara

  28. Moja kćer se bavi mačevanjem, tako da mi plemićka kasta ne dozvoljava da dalje komentiram o sportovima koje igra "raja" (i tenis i nogomet)...to bi se iz tvog posta nekako tako dalo zaključiti. ...i da, vjeruj loše glumiš Hrvata iz ZG-a ;).
    (Netko iz ZG, 14. februar 2020 15:11)

    Nemam što glumiti.Vjeruj u što god želiš,ako će ti tako bit lakše.Pozdrav.
    (Hernan ZG, 14. februar 2020 15:22)

    # Link komentara

  29. Како се они добро проводе и шале. Могу само замислити колико Горан доприноси да Новак буде насмејан. Није то питање сервиса, бекхенда, форхенда јер Новак све то мање више зна. Горан је донео много позитивне енергије у Нолетов тим, а то је важно да би на терену био сконценрисан само на игру.
    (срле, 14. februar 2020 15:19)

    # Link komentara

  30. Nogomet je šport primitivaca,a tenis gospode kakva su Novak i Goran.
    (Hernan ZG, 14. februar 2020 14:01)

    Moja kćer se bavi mačevanjem, tako da mi plemićka kasta ne dozvoljava da dalje komentiram o sportovima koje igra "raja" (i tenis i nogomet)...to bi se iz tvog posta nekako tako dalo zaključiti. ...i da, vjeruj loše glumiš Hrvata iz ZG-a ;).
    (Netko iz ZG, 14. februar 2020 15:11)

    # Link komentara

  31. Jako davno, pocetkom devedesetih rece taj Goran (za NY Times, pa stoga na Engleskom):

    "They showed me how to shoot, just for fun. They let me shoot a machine gun. It was tough to control, but, oh, it was a nice feeling ... all the bullets coming out. I was thinking it would be nice to have some Serbs standing in front of me."

    Za mene je jos tada prica sa Goranom bila zavrsena.
    Novak je za Gorana kosmopolita i gradjanin sveta.
    Hvala.
    (ISTORICAR, 14. februar 2020 15:05)

    # Link komentara

  32. Potpuno razumijem da se "pališ" na skidanje skalpa HR repki koja je nogometna velesila i to je totalno OK + sve je moguće...kiksali smo mi i sa azerima, tako da nije nemoguće da kiksnemo i s vama. Ono što sam ti htio reći je da se varaš u jednoj stvari. 2020. godina je...Odavno je prošlo vrijeme kod nas u HR "uff igramo sa Srbima, to je više od utakmice". Kao i svaka druga tekma nam je to, vjeruj, ovo ti pišem kao navijač HR repke...fokusirani smo samo na rezultat, protivnik nas u nekoj shemi "naboja zato jer je netko s nama ratovao prije 30 godina" ne zanima. Ofucalo se to. Slavimo svoje i više naboja kod naših navijača postoji kad se igra sa Njemačkom, Argentinom, Englezima, nego sa Srbima. To je isto kao da se vi palite na košarkašku utakmicu Srbija - HR, a ne na utakmicu SRB - USA...A što se igrača tiče...Briga ih, to su profesionalci koji takve utakmice igraju svaki vikend...i to već godinama...nema tu "pritiska"...Toliko
    (Realno, 14. februar 2020 14:51)

    Hrvatska je "velesila" samo u tvojim pustim snovima i mitovima.Velesila ne gubi od Spanije 6:0,velesile imaju nesto iza sebe,neke titule,trofeje,a ne samo slucajni prolazak dva penala.A sto se sporta tice,za razliku od vas paljevina koji ste uvek optereceni Srbima (nedavno su vasi rukometasi izjavili da se ne bi smeli vratiti kuci da nisu Srbiju pobedili,sto dovoljno govori koliko ste uvek posebno napaljeni na nas),nama Srbima je svaki susret sa vama bio obican u svemu.I to ti ja kao navijac Srbije kazem.
    (Jos realnije, 14. februar 2020 15:05)

    # Link komentara

  33. @Hernan ZG
    Moram samo dodati da se Goran "progospodio" poslednjih godina, pogotovo od kako je u Novakovom strucnom stabu. Nesto sumnam da bi ovakva izjava bila pre jedno 25-30god...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (GkG, 14. februar 2020 14:04)

    Točno.Imao je Goran nacionalističke ispade prije svega zbog osobne sigurnosti.Tada nisi smijeo pohvaliti susjede jer te HDZ odmah sasječe.Pa i košarkaši u Ateni su otišli sa postolja jer su imali naredbu iz Zagreba.Nisu trebali,ispali su kukavice.Tuđman je najveće zlo u povijesti Hrvatske.
    (Hernan ZG, 14. februar 2020 15:00)

    # Link komentara

  34. @swedenonline
    Sta cemo sa stonim tenisom npr po toj tvojoj logici? Njega igraju milijarderi? :)
     (Simo, 14. februar 2020 14:59)

    # Link komentara

  35. (Hernan ZG, 14. februar 2020 14:01) Odličan komentar. Pozdrav
    (Dux, 14. februar 2020 14:58)

    # Link komentara

  36. Nit će se Srbija plasirati, niti bi zajedno izbacili Englesku. U stvari, kad bi se kojim slučajem plasirali ja bih pre da izbacimo Hrvatsku. Jači su od nas, nemam tu iluzija, ali moguće je zato što bi to bila posebna vrsta utakmice. Mada, kako sam već rekao, taj film nećemo gledati, nećemo se mi plasirati.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (only fools and horses, 14. februar 2020 14:28) # Link komentara

    Potpuno razumijem da se "pališ" na skidanje skalpa HR repki koja je nogometna velesila i to je totalno OK + sve je moguće...kiksali smo mi i sa azerima, tako da nije nemoguće da kiksnemo i s vama. Ono što sam ti htio reći je da se varaš u jednoj stvari. 2020. godina je...Odavno je prošlo vrijeme kod nas u HR "uff igramo sa Srbima, to je više od utakmice". Kao i svaka druga tekma nam je to, vjeruj, ovo ti pišem kao navijač HR repke...fokusirani smo samo na rezultat, protivnik nas u nekoj shemi "naboja zato jer je netko s nama ratovao prije 30 godina" ne zanima. Ofucalo se to. Slavimo svoje i više naboja kod naših navijača postoji kad se igra sa Njemačkom, Argentinom, Englezima, nego sa Srbima. To je isto kao da se vi palite na košarkašku utakmicu Srbija - HR, a ne na utakmicu SRB - USA...A što se igrača tiče...Briga ih, to su profesionalci koji takve utakmice igraju svaki vikend...i to već godinama...nema tu "pritiska"...Toliko
    (Realno, 14. februar 2020 14:51)

    # Link komentara

  37. Nogomet je šport primitivaca,a tenis gospode kakva su Novak i Goran.
    (Hernan ZG, 14. februar 2020 14:01)

    Workers play football
    Managers play tennis
    CEO's play golf

    Higher the function, smaller the balls :p
     (Swedenonline, 14. februar 2020 14:47)

    # Link komentara

  38. Gremo Slovenci! A ovo je fudbal. Prostite, Nič onda ostajemo doma da sa Srbima gledamo euro putem Oled ekrana.
    (Primož Ulaga, 14. februar 2020 14:47)

    # Link komentara

  39. Sjajan tekst, nigde se ne vidi o kom se sportu radi...Evropsko prvenstvo u čemu??
    (boxer, 14. februar 2020 14:46)

    # Link komentara

  40. Sad kad izleti naslov u The Sun-u: “Former Wimbledon champion threatening to drink our English blood!”, “Bloodthirsty Goran going mad!”
    (Sivi soko, 14. februar 2020 14:37)

    # Link komentara

  41. @zezancija,

    malo ti falilo da uspeš pravilno da napišeš komentar na hrvatskom (glumeći Hrvata).
    Al na kraju pokleknu pa umesto, ide doma ti napisa ide kući..
    Za malo ;)
     (Randy Marsh, 14. februar 2020 14:37)

    # Link komentara

  42. Nit će se Srbija plasirati, niti bi zajedno izbacili Englesku. U stvari, kad bi se kojim slučajem plasirali ja bih pre da izbacimo Hrvatsku. Jači su od nas, nemam tu iluzija, ali moguće je zato što bi to bila posebna vrsta utakmice. Mada, kako sam već rekao, taj film nećemo gledati, nećemo se mi plasirati.
     (only fools and horses, 14. februar 2020 14:28)

    # Link komentara

  43. @GkG mnoge izjave ne bi bile iste. Ja krenem prvo od sebe.Koloko je nama bila iskrivljena svest tih '90-tih, strasno! Verujem da je tako i sa njima bilo!
     (DuleX, 14. februar 2020 14:14)

    # Link komentara

  44. Valju mu sad pricati kako gazda kaze
     (Majcina dusica, 14. februar 2020 14:13)

    # Link komentara

  45. Zeka car!
    (Jo-dad, 14. februar 2020 14:10)

    # Link komentara

  46. Tko god nam dodje,ispadamo u skupini.Uvijek je tako sa repkama koje bljesnu kao outsideri na nekom natjecanju.Sljedece vec idu kuci prije vremena.
    (Zezancija, 14. februar 2020 14:06)

    # Link komentara

  47. Neverovatna količina normalnosti u jednom intervjuu.
    (Kumašin, 14. februar 2020 14:06)

    # Link komentara

  48. Pa po tati i prezimenu je Srbin a po mami valjda Hrvat, mozda i Talijan ,pola zivota i letnje raspuste je proveo u Srbiji,da ga Nole nije zvao u tim ko bi ga spominjao zato je bolje da navjja za Srbiju...
     (miki, 14. februar 2020 14:06)

    # Link komentara

  49. @Hernan ZG
    Moram samo dodati da se Goran "progospodio" poslednjih godina, pogotovo od kako je u Novakovom strucnom stabu. Nesto sumnam da bi ovakva izjava bila pre jedno 25-30god...
     (GkG, 14. februar 2020 14:04)

    # Link komentara

  50. Što je svijet.Čudo.Nekada je Nole skupljao loptice Goranu dok se ovaj spremao za Wimbledon 2001.,a sad Ivanišević kao dio Đokovićevog stožera sudjeluje u Novakovom pohodu ka najboljem tenisaču u povijesti.Goran je najsretniji teniski čovjek jer iz najbolje blizine može gledat takvog sportaša i još mu udjeliti koji savjet kao stariji,iako da se razumijemo usporedba Gorana i Novaka kao tenisača ne može da se pravi,Nole je iznad svih :) Nogomet je šport primitivaca,a tenis gospode kakva su Novak i Goran.
    (Hernan ZG, 14. februar 2020 14:01)

    # Link komentara