Petak, 14.02.2020.

09:30

Komentator ESPN kritikovao Jokića

Mark Džouns, dugogodišnji komentator ESPN, zamerio je Nikoli Jokiću što je izgledao umorno na meču protiv Los Anđeles Lejkersa.

Izvor: PT

Komentator ESPN kritikovao Jokiæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

53 Komentari

Sortiraj po:

Ups

pre 4 godine

Jokic je pao psihichki, shto se odrazilo i na fizichki deo, posle sudijskih teshkih greshaka.. Ko je gledao video je.
(-21g, 14. februar 2020 16:40)

Ti (kao i ovi sto su ti dali pluseve) si verovatno sport (bilo koji) video samo na tv-u?! Upravo suprotno je od onoga sto si napisao. Jokic je pao fizicki, odnosno nije imao vise snage. Otuda i pad koncentracije i greske koje je pravio. Tokom cele utakmice je bio pod pritiskom trojice (je l' treba da ih imenujem?) i jednostavno fizicki nije mogao da izdrzi.

Imay

pre 4 godine

Igra sve, od 1-5, igra najviše minuta, jedini nije nikad povređen, ne juri statistiku, sa stručnim štabom priprema utakmice... još u poluvremenu da prodaje kokice i na leto da kupuje igrače - šta još treba da radi da shvatite da takvog igrača nije nikad bilo u modernoj košarci!

Pera

pre 4 godine

Jokic je verovatno veci genije za svoj sport od svih zvezda, ali sa fizickom spremom nije na tom nivou. kad bi se tu ugledao (bar malo) na Djokovica, gde bi mu bio kraj! Naravno, ima opravdanja i objasnjenja sto je bio umoran, ali ako tim oce dalje, za sledeci korak, on mora da bude efikasan u zavrsnicama, a igrace u ovom PO slicno kao i u proslom, znaci parakticno nece smeti da izlazi. Nadam se da ce njegov takmicarski duh uticati da postepeno promeni pristup i iskopira nesto od No1eta (ne mora da bude bas fanatican)!

76er

pre 4 godine

76er, ti deluješ kao razumna osoba, taj lik piše namerno te komentare da bi mu ljudi objašnjavali kako nema pojma i plus neki pljuvali po Bogdanoviću. Ne zamaraj se.
(Aleks, 14. februar 2020 13:48)
Potpuno si u pravu!

Aleks

pre 4 godine

Ja bot nisam, prvenstveno jer komentare ostavljam tamo gde se on ili bilo ko drugi o kome pišem spominje u vesti (osim kad odgovaram kao tebi sada). Ti si bot jer si navijač Zvezde koji, gle čuda, pljuje Bogdana. Ima još par takvih; kad sam tek počela da komentarišem ovde iznenadila sam se količinom negativne energije, a onda sam otišla na vesti o Zvezdi i Partizanu da vidim ko je ko. I od tada mi je sve jasno. Kad zvezdaš očigledno pljuje po Bogdanoviću, to nema apsolutno nikakvu vrednost. Nigde, ali nigde više se neće naći toliko gadnih komentara o Bogdanoviću (pa što da ne i Jokiću) kao ovde.

Ja svaki put komentarišem u kontekstu utakmice i trudim se da košarku gledam dalje od statistike, što sa tobom nije slučaj. Ti uvek pokušavaš da spinovima dokažeš da je Bogdanović uvek i svuda najgori na terenu, a ako nije, to je slučajnost. Botina. ;)

76er

pre 4 godine

@76er
Bogdanu je 27 godina, tek je trecu sezonu u NBA i stalno ga ometaju povrede. Jokic tu igra vec petu sezonu i dostigao je maksimum, dalje ne moze. On nije lider i pobednik, nikada osvojiti nista nece.
Bogdan je rodjeni lider i pobednik, dokazao to u reprezentaciji, on je magnet za medalje. Samo sto nije dosao trenutak, da Bogdan eksplodira. To znaju svi, zato ga i traze svi timovi. On je garancija za titule. Da o reprezentaciji ne pricam, uvek se odazove, gine za Srbiju za razliku od satro zvezde zvane Jokic.
(BB, 14. februar 2020 13:12)

Ako pratis moje komentare znaces da sam ja Zvezdas koji uvek brani Bogdana, ali druze ti preterujes.

Aleks

pre 4 godine

76er, ti deluješ kao razumna osoba, taj lik piše namerno te komentare da bi mu ljudi objašnjavali kako nema pojma i plus neki pljuvali po Bogdanoviću. Ne zamaraj se.

bskfan

pre 4 godine

@tata

Dobar je Denver samo je pitanje da li ce Malone uspeti da iskristalise pravu rotaciju do plejofa. Malone bi morao da iskoristi nerednih desetak utakmica da isproba Vonleha, Keitu i McRea kako bi imao vise opcija. Ko je posmatrao pazljivo, zna da niska petorka sa Morisom na pleju i Marejom na dvojci igra veoma dobro. Zatim, opcija je i igra sa 3 beka. Kada se igra protiv visih ekipa kao sto su Lejkersi moze da igra i sa Kregom na dvojci. Opcija je visoka petorka Marej-Haris-Grant-Porter-Jokic. Ako Milsap opet bude starter onda klupa moze da bude ubitacna ako igraju sa MPJ-om kao centrom jer mogu da igraju jako brzo: Moris-McRea-Kreg-Grant-MPJ. Tu je i veoma interesantni Dozier sa svojim dugackim rukama. Ako ukljucimo i nove momke, onda imamo bezbroj kombinacija a vremena za eksperimente je sve manje. Po meni, prva i osnovna stvar je da Plamliju da sto manje minuta a i te minute sto igra nikako ne sme da glumi Jokica i bude plej, vec iskljucivo sto blize kosu. Kada stavis Plamlija na liniju za tri poena protivnicka odbrana ga ignorise i onda prakticno igras 4 protiv 5. U svakom trenutku na parketu moras da imas barem 3 dobra sutera zbog spejsinga. Bice tu Malone u velikom problemu jer je on trener starog kova, ne usudjuje se da proba neke kombinacije zarad lojalnosti prema starim igracima a kad bude prisiljen na to onda bude kasno zbog neuigranosti. Videcemo sta ce biti ali mislim, bez obzira sto je ruki, da Denver bez MPJ-a nema sansu protiv jakih timova.

BB

pre 4 godine

@76er
Bogdanu je 27 godina, tek je trecu sezonu u NBA i stalno ga ometaju povrede. Jokic tu igra vec petu sezonu i dostigao je maksimum, dalje ne moze. On nije lider i pobednik, nikada osvojiti nista nece.
Bogdan je rodjeni lider i pobednik, dokazao to u reprezentaciji, on je magnet za medalje. Samo sto nije dosao trenutak, da Bogdan eksplodira. To znaju svi, zato ga i traze svi timovi. On je garancija za titule. Da o reprezentaciji ne pricam, uvek se odazove, gine za Srbiju za razliku od satro zvezde zvane Jokic.

NoName

pre 4 godine

NoName ma sve ti imaš kad te krene...na školskom igralištu ? Porediš se sa Bogdanovićem koji je profesionalac i ima gomilu velikih utakmica u karijeri, koje oprosti što ću pretpostaviti ali mislim da je opravdano - ti nemaš. Taman kada pomislim da ne možeš više da se izblamiraš ovde ti me demantuješ. Svakog dana suština tvog postojanjanje da blatiš Bogdana. I da, objašnjavaš se sa BOTOM koji svaki dan piše ovakve komentare da bi izazvao baš takve reakcije i palio vas ostale botove. Očigledno uspešno. 

P.S. A kako Jokić da izgleda kad su ga umlatili od batina i ne pauzira nijednu utakmicu?
(Aleks, 14. februar 2020 12:09)

Ne postoji veći bot od tebe. I svrha tvog postojanja je da uporno nalaziš izgovore za njegove loše partije. Kad šutne 28 puta i promaši 25 onda vuče sitnu povredu. Kada šutne 11 puta i promaši 9 onda mu treba više lopte u rukama. Te nije spot ap šuter, te nije ovo, te nije ono. Ono što ti nazivas blaćenje u mom svetu se zovu činjenice. A one kažu da je suviše spor za NBA, da ni jednog beka nije u stanju da isprati, da je jednu utakmicu šutirao trojke 7 od 8, ali je sledeće tri šutirao 5 od 28. To su činjenice, pile moje. To je obrazac koji mu se ponavlja kroz celu karijeru. Nekonstantnost, užasna selekcija šuta i ulaza. I kao što rekoh, kad me krene i ja pogađam u nizu. Takav je i on, u jednoj će da pogodi sve, u sledeće tri-četiri će da promaši sve. A tek njegovi izgovori tipa neću u Lejkerse, sestra mi studira ovde.... Nije nego. Zaobiđi me sa tim idolopoklonstvom.

tocka

pre 4 godine

I dalje je neko opšte mišljenje u NBA, da je on tamo neki veliki čovek koji je glavni u Denveru.
Onda kada pročitaš ove cifre i poredjenja sa Dzordanom i Lebronom zavrri ti se u glavi, zapravo shvatiš šta čovek radi.
Fenomenalan igrač, svaka njegova utakmica je remek delo. Bojim se samo da ne izgori ukoliko mu u Denveru ne dovedu neku podršku. Onaj Mari jeste mladji dve godine od Jokića, jeste talenat, ali je nekonstantan. Ovi ostali stvarno imaju večeri kada im je prosek oko 20% i opet Denver sa Nikolom pobedi. To je fenomen, ali ako uprava Denvera ne potegne neki pravi deal za pravog PG ili SG, oni će prosto pući. A plus im treba i fizički dominantan centar kada Nikola sedne pet minuta.

Weedman88

pre 4 godine

A sta bi neko imao da je osvojeno zlato na EP. Dal je moguce da ljudi nemaju toliko zivote. Pratim Jokica volim sport i NBA al mi ne zavisi zivot kako ce odigrati i sta osvojiti.

paspalj chandler

pre 4 godine

Ja od 2017 ne dozivljavam Jokica kao da je nas! Zbog njega nemamo zlato sa EP, zbog odbijanja da igra za drzavni tim. Tako da ga i ne pratim u NBA, ravnodusan sam. A uvek cu biti uz Bogdana, coveka koji daje i dusu i srce za Srbiju! Gde je bio Jokic na SP, zasto je igrao onako kako je igrao. Zapitajte se malo kada ga dizete u nebesa!

spiro

pre 4 godine

nije zabranjeno uputiti kritiku,jokic je car,igra odlicno ali definitivno je tocno da mu je fizicka pripremljenost opravdano upitna..nije valjda grijeh reci onako kako je

tata

pre 4 godine

Prof. Dr. Jokić !
Izmislio je to što igra, tek će se proučavati i analizirati na koji način, kako i koliko utiče na igru. Pogledajte ostale cirkuzante sa +30 poena a njihove ekipe...fenjeraši
Da sam Meloun, namerno bih izgubio, jer ovaj poraz ništa nikome ne znači (kao ni pobeda) a sad se češu kako je Denver bio u egalu do poslednjih sekundi
Tata da vam kaže, budu li svi zdravi, biće to veeeeeliko iznenađenje na kraju za sve.

Aleks

pre 4 godine

NoName ma sve ti imaš kad te krene...na školskom igralištu 😂 Porediš se sa Bogdanovićem koji je profesionalac i ima gomilu velikih utakmica u karijeri, koje oprosti što ću pretpostaviti ali mislim da je opravdano - ti nemaš. Taman kada pomislim da ne možeš više da se izblamiraš ovde ti me demantuješ. Svakog dana suština tvog postojanjanje da blatiš Bogdana. I da, objašnjavaš se sa BOTOM koji svaki dan piše ovakve komentare da bi izazvao baš takve reakcije i palio vas ostale botove. Očigledno uspešno.

P.S. A kako Jokić da izgleda kad su ga umlatili od batina i ne pauzira nijednu utakmicu?

sssss

pre 4 godine

vidite ovako, on koristi taj visak kilograma pod kosem, jak je kao stena koliko god tromo izgledao, svakog centra sa lakocom ugura ispod kosa. Ovi sto pominju teretanu, sa teretanom gubi taj osecaj za kos koji je fenomenalan, gde svi misle da je slucajno pogodio, a on to stalno radi. To moze samo u letnjoj pauzi da poradi na teretani, jer tad ima vremena da namesti ruku. Amerikanci bi najradije da gledaju Jokica sa telom Howarda od pre par godina, a to ne moze.

76er

pre 4 godine

Vidim, da se mnogi ne razumete bas u kosarku, ili opet mnogo pljujete naseg Bogdana koji gine za srpstvo. Mozda Bogdan jos nije superstar, ali je sigurno superstar u stvaranju, in a making na engleskom, ako vam je tako lakse. Pozdrav za sve fanove.
(BB, 14. februar 2020 11:50)

Kolko godina ima Bogdan, da bude zvezda u stvaranju?!

dokle više

pre 4 godine

Nije Adam novinar BSN-a jer BSN više ne postoji, sada su oni DVNR i savetujem svima da potraže njihov podcast i podcast gde je Adam Co-host "locked on Nuggets".

BB

pre 4 godine

Vidim, da se mnogi ne razumete bas u kosarku, ili opet mnogo pljujete naseg Bogdana koji gine za srpstvo. Mozda Bogdan jos nije superstar, ali je sigurno superstar u stvaranju, in a making na engleskom, ako vam je tako lakse. Pozdrav za sve fanove.

vince carter

pre 4 godine

U pravu je! Jokic deluje malodusno i mrzovoljno! Kao da ga mrzi da igra! A stvar je u tome da nije spreman, da ne radi dovoljno. Treba da pojaca teretanu, da skine jos desetak kilograma viska. Da ne govorim o odbrani koja je katastrofalna. U napadu je fenomenalan, ali da bi bio superstar mora da igra i odbranu. A za to mu treba dovoljno snage.Ako mu je stalo do svojeg i uspeha Denvera mirace da radi vise. U suprotnom bice kao protiv Lejkersa,kada je trebalo nije ga bilo nigde! A covek ima kapacitet da bude MVP!

KOSTA1703

pre 4 godine

Ja kako vidim ovo je više kritika uprave Denvera nego samog Jokića.
Očekivati borbu za prva mesta na Zapadu sa ekipom sa samo jednom zvezdom koja mora da nosi celu ekipu na ledjima svaki meč, je sasvim nerazumno.
Bez te druge zvezde ili bez revidiranja očekivanja od njega, nema ništa od Denvera ni sledećih godina.

antiDebil

pre 4 godine

(bskfan, 14. februar 2020 11:18)

Svi su oni isti, i njima nije cilj da analiziraju nego da zamajavaju.
Da se oni bave analizom cesce bi pominjali Individualnog prethodnih dana posto je ovaj bio igrac nedelje. Oni to ne rade, vec se bave nekim potpuno sporednim temama koje su vezane za ove popularne ekipe.
Nije ti nimalo cudno sto svi oni, svakoga dana, imaju iste teme na koje trabunjaju, kao otprilike tabloidi u ovoj zemlji ? Oni su vise glumci nego novinari ! Posebno obrati paznju na ove emisije gde iza njih sedi nekakva publika, tu se jasno vidi da su oni ustvari glumci...

Phoenix

pre 4 godine

Jokic je ok igrac, ali on ne moze da bude glavni igrac koji prezrntuje srpsku kosarku. Mnogo je limitiran igrac, ne igra atraktivno, nagurava se pod kos, ne ume da zakuca, jedva se odlepi od poda, za odbranu cuo nije. Sa druge strane Srbija ima Bogdana, elegantnog igraca, koji ima sut, prodor, kreaciju, igra odbranu, ima karakter, harizmu, ... sve sto treba pravom superstaru. 
(BB, 14. februar 2020 09:46) 

Ovo je ono sto se zove obrnuto botovanje. Hvalis nekoga na ocigledno nerealan nacin da bi izazvao negativne reakcije na tu osobu. A koliko vidim, ljudi se pecaju. Ili ja prosto precenjujem komentatora i on to ozbiljno misli?

bskfan

pre 4 godine

ESNP ima najgore komentatore. TNT ima dobre komentatore, osim Krisa Vebera. Najbolji je Fox Sport. Ovi iz ESNP su cisti spineri, ignorisu cinjenice i usmeravaju paznju ka onome sto im odgovara. Ignorisu cinjenicu da je AD odigrao cak 9 utakmica manje od Jokica, da su svi zdravi i da Lejkersi uvek imaju manje back to back utakmica. Malone nije smeo da dozvoli da mu Lejkersi svojom rotacijom sprze najboljeg igraca. Tesko je pripremiti se za utakmicu kada morate da se pripremate za 4 igraca: prvo je tu bio McGee, zatim Hauard, na kraju utakmice je centar bio AD a i Lebron ga je cuvao. Jokica su ubili od batina a prva dva slobodna bacanja je imao tek ka kraju utakmice, dok je Hauard imao cak 12. Imao je Malone na klupi sasvim dobrog Vonleha, koji je inace po meni bolji od Plamlija, ali se valjda nije usudio da mu da vise minuta iako je to morao da ucini cim su Jokicu dosudili one izmisljene faulove. Denver je izgubio u skoku jer nije bilo MPJ, Bartona i Plamlija, Milsap imao ogranicene minute pa igrao samo 20 minuta iako se igrao produzetak, a inace se vec zna da je Grantu skok najveci problem. Iamo je Malone i jos neke opcije ali ih nije iskoristio. Lejkersi znaju da je Denver opasan i zato su hteli da im ovo bude "stejtemnt" utakmica kako bi stekli psiholosku prednost nad Denverom. LeBron je na kraju utakmice bio vise isrpljen od Jokica pa je samo stajao i cekao da mu se otvori AD. Inace, po izvestajima, Lebron je do ponoci imao tretman kako bi ga oporavili od iznemoglosti.

NoName

pre 4 godine

Jokic je ok igrac, ali on ne moze da bude glavni igrac koji prezrntuje srpsku kosarku. Mnogo je limitiran igrac, ne igra atraktivno, nagurava se pod kos, ne ume da zakuca, jedva se odlepi od poda, za odbranu cuo nije. Sa druge strane Srbija ima Bogdana, elegantnog igraca, koji ima sut, prodor, kreaciju, igra odbranu, ima karakter, harizmu, ... sve sto treba pravom superstaru.
(BB, 14. februar 2020 09:46)

Redom - on onako stegnut nije elegantan igrač. Nema šut (ima kad ga krene, al imam i ja kad me krene). Nema prodor, previše je spor za to. Kreacija sa 2-3 asistencije po utakmici? Nema odbranu, konstantno je u zaostatku zbog brzine koju nema. Nema ni karakter ni harizmu. Ti si u pravu da pobrojane osobine treba da ima jedan superstar. Bogdan nit je superstar niti ima jednu od tih osobina.

Radomir Belaćević

pre 4 godine

@BB

Zaista ne razumem ljude koji imaju potrebu da pišu ovakve komentare. Ubeđen sam da si ovo napisao samo da bi "nervirao" masu. Bože sačuvaj...

Locutus

pre 4 godine

ja u ovom komentaru ne vidim nista sporno ili zlonamerno. realno Jokic treba da bude u boljoj kondiciji, ne zbog ove utakmice, nego kao profesionalni sportista koji igra na MVP nivou...
(mare, 14. februar 2020 09:46)

Da, a supermen Kavaj pauzira svaku B2B utakmicu...

know1

pre 4 godine

Jokić je započeo utakmicu protiv McGee-ja, nastavio protiv Davis-a i na kraju uglavnom igrao protiv Howard-a. Nažalost kad je Plumlee povređen ova trojica su urnisala Jokića. Istina crkao je na kraju meča, a bio je i nervozan jer su sudije bile na strani Lakersa

Pant.LA

pre 4 godine

Ma, svako ima svoje misljenje, moje je da je jokara profesor kosarke, u svakom smislu te reci, mogao bi vec sada da drzi casove mnogim aktivnim trenerima.. za igrace da ne pricamo.. a fizika ko fizika, dodje do zamora materijala..

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Jokic je ok igrac, ali on ne moze da bude glavni igrac koji prezrntuje srpsku kosarku. Mnogo je limitiran igrac, ne igra atraktivno, nagurava se pod kos, ne ume da zakuca, jedva se odlepi od poda, za odbranu cuo nije. Sa druge strane Srbija ima Bogdana, elegantnog igraca, koji ima sut, prodor, kreaciju, igra odbranu, ima karakter, harizmu, ... sve sto treba pravom superstaru.
(BB, 14. februar 2020 09:46)
Najdominantniji Balkanac svih vremena u NBA,jedini nosilac čitave jedne NBA franšize i čovek ostavi ovakav komentar hahahahahhahahaha

legolas

pre 4 godine

Ameri kao i mi da mu zahvale što imaju priliku i čast da posle mnogo mnogo godina gledaju nekog ko koristi mozak i ko svojom inteligencijom sebe i saigrače čini boljim i atraktivnim i lepim za gledanje. Za razliku od čitave lige koju čije klinci nabijeni steroidima i gde je fizikalija primarna stvar, on je uneo pravi duh igre i vratio nas je u neka stara i lepša vremena.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

a u ovom komentaru ne vidim nista sporno ili zlonamerno. realno Jokic treba da bude u boljoj kondiciji, ne zbog ove utakmice, nego kao profesionalni sportista koji igra na MVP nivou...
(mare, 14. februar 2020 09:46)
Dečko igra na mvp nivou svaku utakmicu,sam vuče čitavu jednu franšizu,svi su se povređivali,igra 30 min.u proseku i ti ne vidiš ništa sporno u komentaru??!!??

BB

pre 4 godine

Jokic je ok igrac, ali on ne moze da bude glavni igrac koji prezrntuje srpsku kosarku. Mnogo je limitiran igrac, ne igra atraktivno, nagurava se pod kos, ne ume da zakuca, jedva se odlepi od poda, za odbranu cuo nije. Sa druge strane Srbija ima Bogdana, elegantnog igraca, koji ima sut, prodor, kreaciju, igra odbranu, ima karakter, harizmu, ... sve sto treba pravom superstaru.

Yoloswag

pre 4 godine

Jokic je ok igrac, ali on ne moze da bude glavni igrac koji prezrntuje srpsku kosarku. Mnogo je limitiran igrac, ne igra atraktivno, nagurava se pod kos, ne ume da zakuca, jedva se odlepi od poda, za odbranu cuo nije. Sa druge strane Srbija ima Bogdana, elegantnog igraca, koji ima sut, prodor, kreaciju, igra odbranu, ima karakter, harizmu, ... sve sto treba pravom superstaru.
(BB, 14. februar 2020 09:46)

Razumeš se u košarku koliko i ja u hemijski sastav pilećeg parizera.

mare

pre 4 godine

ja u ovom komentaru ne vidim nista sporno ili zlonamerno. realno Jokic treba da bude u boljoj kondiciji, ne zbog ove utakmice, nego kao profesionalni sportista koji igra na MVP nivou...

Yoloswag

pre 4 godine

Jokic je ok igrac, ali on ne moze da bude glavni igrac koji prezrntuje srpsku kosarku. Mnogo je limitiran igrac, ne igra atraktivno, nagurava se pod kos, ne ume da zakuca, jedva se odlepi od poda, za odbranu cuo nije. Sa druge strane Srbija ima Bogdana, elegantnog igraca, koji ima sut, prodor, kreaciju, igra odbranu, ima karakter, harizmu, ... sve sto treba pravom superstaru.
(BB, 14. februar 2020 09:46)

Razumeš se u košarku koliko i ja u hemijski sastav pilećeg parizera.

know1

pre 4 godine

Jokić je započeo utakmicu protiv McGee-ja, nastavio protiv Davis-a i na kraju uglavnom igrao protiv Howard-a. Nažalost kad je Plumlee povređen ova trojica su urnisala Jokića. Istina crkao je na kraju meča, a bio je i nervozan jer su sudije bile na strani Lakersa

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Jokic je ok igrac, ali on ne moze da bude glavni igrac koji prezrntuje srpsku kosarku. Mnogo je limitiran igrac, ne igra atraktivno, nagurava se pod kos, ne ume da zakuca, jedva se odlepi od poda, za odbranu cuo nije. Sa druge strane Srbija ima Bogdana, elegantnog igraca, koji ima sut, prodor, kreaciju, igra odbranu, ima karakter, harizmu, ... sve sto treba pravom superstaru.
(BB, 14. februar 2020 09:46)
Najdominantniji Balkanac svih vremena u NBA,jedini nosilac čitave jedne NBA franšize i čovek ostavi ovakav komentar hahahahahhahahaha

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

a u ovom komentaru ne vidim nista sporno ili zlonamerno. realno Jokic treba da bude u boljoj kondiciji, ne zbog ove utakmice, nego kao profesionalni sportista koji igra na MVP nivou...
(mare, 14. februar 2020 09:46)
Dečko igra na mvp nivou svaku utakmicu,sam vuče čitavu jednu franšizu,svi su se povređivali,igra 30 min.u proseku i ti ne vidiš ništa sporno u komentaru??!!??

legolas

pre 4 godine

Ameri kao i mi da mu zahvale što imaju priliku i čast da posle mnogo mnogo godina gledaju nekog ko koristi mozak i ko svojom inteligencijom sebe i saigrače čini boljim i atraktivnim i lepim za gledanje. Za razliku od čitave lige koju čije klinci nabijeni steroidima i gde je fizikalija primarna stvar, on je uneo pravi duh igre i vratio nas je u neka stara i lepša vremena.

Locutus

pre 4 godine

ja u ovom komentaru ne vidim nista sporno ili zlonamerno. realno Jokic treba da bude u boljoj kondiciji, ne zbog ove utakmice, nego kao profesionalni sportista koji igra na MVP nivou...
(mare, 14. februar 2020 09:46)

Da, a supermen Kavaj pauzira svaku B2B utakmicu...

Pant.LA

pre 4 godine

Ma, svako ima svoje misljenje, moje je da je jokara profesor kosarke, u svakom smislu te reci, mogao bi vec sada da drzi casove mnogim aktivnim trenerima.. za igrace da ne pricamo.. a fizika ko fizika, dodje do zamora materijala..

bskfan

pre 4 godine

ESNP ima najgore komentatore. TNT ima dobre komentatore, osim Krisa Vebera. Najbolji je Fox Sport. Ovi iz ESNP su cisti spineri, ignorisu cinjenice i usmeravaju paznju ka onome sto im odgovara. Ignorisu cinjenicu da je AD odigrao cak 9 utakmica manje od Jokica, da su svi zdravi i da Lejkersi uvek imaju manje back to back utakmica. Malone nije smeo da dozvoli da mu Lejkersi svojom rotacijom sprze najboljeg igraca. Tesko je pripremiti se za utakmicu kada morate da se pripremate za 4 igraca: prvo je tu bio McGee, zatim Hauard, na kraju utakmice je centar bio AD a i Lebron ga je cuvao. Jokica su ubili od batina a prva dva slobodna bacanja je imao tek ka kraju utakmice, dok je Hauard imao cak 12. Imao je Malone na klupi sasvim dobrog Vonleha, koji je inace po meni bolji od Plamlija, ali se valjda nije usudio da mu da vise minuta iako je to morao da ucini cim su Jokicu dosudili one izmisljene faulove. Denver je izgubio u skoku jer nije bilo MPJ, Bartona i Plamlija, Milsap imao ogranicene minute pa igrao samo 20 minuta iako se igrao produzetak, a inace se vec zna da je Grantu skok najveci problem. Iamo je Malone i jos neke opcije ali ih nije iskoristio. Lejkersi znaju da je Denver opasan i zato su hteli da im ovo bude "stejtemnt" utakmica kako bi stekli psiholosku prednost nad Denverom. LeBron je na kraju utakmice bio vise isrpljen od Jokica pa je samo stajao i cekao da mu se otvori AD. Inace, po izvestajima, Lebron je do ponoci imao tretman kako bi ga oporavili od iznemoglosti.

Phoenix

pre 4 godine

Jokic je ok igrac, ali on ne moze da bude glavni igrac koji prezrntuje srpsku kosarku. Mnogo je limitiran igrac, ne igra atraktivno, nagurava se pod kos, ne ume da zakuca, jedva se odlepi od poda, za odbranu cuo nije. Sa druge strane Srbija ima Bogdana, elegantnog igraca, koji ima sut, prodor, kreaciju, igra odbranu, ima karakter, harizmu, ... sve sto treba pravom superstaru. 
(BB, 14. februar 2020 09:46) 

Ovo je ono sto se zove obrnuto botovanje. Hvalis nekoga na ocigledno nerealan nacin da bi izazvao negativne reakcije na tu osobu. A koliko vidim, ljudi se pecaju. Ili ja prosto precenjujem komentatora i on to ozbiljno misli?

Imay

pre 4 godine

Igra sve, od 1-5, igra najviše minuta, jedini nije nikad povređen, ne juri statistiku, sa stručnim štabom priprema utakmice... još u poluvremenu da prodaje kokice i na leto da kupuje igrače - šta još treba da radi da shvatite da takvog igrača nije nikad bilo u modernoj košarci!

tata

pre 4 godine

Prof. Dr. Jokić !
Izmislio je to što igra, tek će se proučavati i analizirati na koji način, kako i koliko utiče na igru. Pogledajte ostale cirkuzante sa +30 poena a njihove ekipe...fenjeraši
Da sam Meloun, namerno bih izgubio, jer ovaj poraz ništa nikome ne znači (kao ni pobeda) a sad se češu kako je Denver bio u egalu do poslednjih sekundi
Tata da vam kaže, budu li svi zdravi, biće to veeeeeliko iznenađenje na kraju za sve.

NoName

pre 4 godine

Jokic je ok igrac, ali on ne moze da bude glavni igrac koji prezrntuje srpsku kosarku. Mnogo je limitiran igrac, ne igra atraktivno, nagurava se pod kos, ne ume da zakuca, jedva se odlepi od poda, za odbranu cuo nije. Sa druge strane Srbija ima Bogdana, elegantnog igraca, koji ima sut, prodor, kreaciju, igra odbranu, ima karakter, harizmu, ... sve sto treba pravom superstaru.
(BB, 14. februar 2020 09:46)

Redom - on onako stegnut nije elegantan igrač. Nema šut (ima kad ga krene, al imam i ja kad me krene). Nema prodor, previše je spor za to. Kreacija sa 2-3 asistencije po utakmici? Nema odbranu, konstantno je u zaostatku zbog brzine koju nema. Nema ni karakter ni harizmu. Ti si u pravu da pobrojane osobine treba da ima jedan superstar. Bogdan nit je superstar niti ima jednu od tih osobina.

mare

pre 4 godine

ja u ovom komentaru ne vidim nista sporno ili zlonamerno. realno Jokic treba da bude u boljoj kondiciji, ne zbog ove utakmice, nego kao profesionalni sportista koji igra na MVP nivou...

BB

pre 4 godine

Jokic je ok igrac, ali on ne moze da bude glavni igrac koji prezrntuje srpsku kosarku. Mnogo je limitiran igrac, ne igra atraktivno, nagurava se pod kos, ne ume da zakuca, jedva se odlepi od poda, za odbranu cuo nije. Sa druge strane Srbija ima Bogdana, elegantnog igraca, koji ima sut, prodor, kreaciju, igra odbranu, ima karakter, harizmu, ... sve sto treba pravom superstaru.

76er

pre 4 godine

Vidim, da se mnogi ne razumete bas u kosarku, ili opet mnogo pljujete naseg Bogdana koji gine za srpstvo. Mozda Bogdan jos nije superstar, ali je sigurno superstar u stvaranju, in a making na engleskom, ako vam je tako lakse. Pozdrav za sve fanove.
(BB, 14. februar 2020 11:50)

Kolko godina ima Bogdan, da bude zvezda u stvaranju?!

76er

pre 4 godine

@76er
Bogdanu je 27 godina, tek je trecu sezonu u NBA i stalno ga ometaju povrede. Jokic tu igra vec petu sezonu i dostigao je maksimum, dalje ne moze. On nije lider i pobednik, nikada osvojiti nista nece.
Bogdan je rodjeni lider i pobednik, dokazao to u reprezentaciji, on je magnet za medalje. Samo sto nije dosao trenutak, da Bogdan eksplodira. To znaju svi, zato ga i traze svi timovi. On je garancija za titule. Da o reprezentaciji ne pricam, uvek se odazove, gine za Srbiju za razliku od satro zvezde zvane Jokic.
(BB, 14. februar 2020 13:12)

Ako pratis moje komentare znaces da sam ja Zvezdas koji uvek brani Bogdana, ali druze ti preterujes.

sssss

pre 4 godine

vidite ovako, on koristi taj visak kilograma pod kosem, jak je kao stena koliko god tromo izgledao, svakog centra sa lakocom ugura ispod kosa. Ovi sto pominju teretanu, sa teretanom gubi taj osecaj za kos koji je fenomenalan, gde svi misle da je slucajno pogodio, a on to stalno radi. To moze samo u letnjoj pauzi da poradi na teretani, jer tad ima vremena da namesti ruku. Amerikanci bi najradije da gledaju Jokica sa telom Howarda od pre par godina, a to ne moze.

KOSTA1703

pre 4 godine

Ja kako vidim ovo je više kritika uprave Denvera nego samog Jokića.
Očekivati borbu za prva mesta na Zapadu sa ekipom sa samo jednom zvezdom koja mora da nosi celu ekipu na ledjima svaki meč, je sasvim nerazumno.
Bez te druge zvezde ili bez revidiranja očekivanja od njega, nema ništa od Denvera ni sledećih godina.

bskfan

pre 4 godine

@tata

Dobar je Denver samo je pitanje da li ce Malone uspeti da iskristalise pravu rotaciju do plejofa. Malone bi morao da iskoristi nerednih desetak utakmica da isproba Vonleha, Keitu i McRea kako bi imao vise opcija. Ko je posmatrao pazljivo, zna da niska petorka sa Morisom na pleju i Marejom na dvojci igra veoma dobro. Zatim, opcija je i igra sa 3 beka. Kada se igra protiv visih ekipa kao sto su Lejkersi moze da igra i sa Kregom na dvojci. Opcija je visoka petorka Marej-Haris-Grant-Porter-Jokic. Ako Milsap opet bude starter onda klupa moze da bude ubitacna ako igraju sa MPJ-om kao centrom jer mogu da igraju jako brzo: Moris-McRea-Kreg-Grant-MPJ. Tu je i veoma interesantni Dozier sa svojim dugackim rukama. Ako ukljucimo i nove momke, onda imamo bezbroj kombinacija a vremena za eksperimente je sve manje. Po meni, prva i osnovna stvar je da Plamliju da sto manje minuta a i te minute sto igra nikako ne sme da glumi Jokica i bude plej, vec iskljucivo sto blize kosu. Kada stavis Plamlija na liniju za tri poena protivnicka odbrana ga ignorise i onda prakticno igras 4 protiv 5. U svakom trenutku na parketu moras da imas barem 3 dobra sutera zbog spejsinga. Bice tu Malone u velikom problemu jer je on trener starog kova, ne usudjuje se da proba neke kombinacije zarad lojalnosti prema starim igracima a kad bude prisiljen na to onda bude kasno zbog neuigranosti. Videcemo sta ce biti ali mislim, bez obzira sto je ruki, da Denver bez MPJ-a nema sansu protiv jakih timova.

tocka

pre 4 godine

I dalje je neko opšte mišljenje u NBA, da je on tamo neki veliki čovek koji je glavni u Denveru.
Onda kada pročitaš ove cifre i poredjenja sa Dzordanom i Lebronom zavrri ti se u glavi, zapravo shvatiš šta čovek radi.
Fenomenalan igrač, svaka njegova utakmica je remek delo. Bojim se samo da ne izgori ukoliko mu u Denveru ne dovedu neku podršku. Onaj Mari jeste mladji dve godine od Jokića, jeste talenat, ali je nekonstantan. Ovi ostali stvarno imaju večeri kada im je prosek oko 20% i opet Denver sa Nikolom pobedi. To je fenomen, ali ako uprava Denvera ne potegne neki pravi deal za pravog PG ili SG, oni će prosto pući. A plus im treba i fizički dominantan centar kada Nikola sedne pet minuta.

dokle više

pre 4 godine

Nije Adam novinar BSN-a jer BSN više ne postoji, sada su oni DVNR i savetujem svima da potraže njihov podcast i podcast gde je Adam Co-host "locked on Nuggets".

Radomir Belaćević

pre 4 godine

@BB

Zaista ne razumem ljude koji imaju potrebu da pišu ovakve komentare. Ubeđen sam da si ovo napisao samo da bi "nervirao" masu. Bože sačuvaj...

76er

pre 4 godine

76er, ti deluješ kao razumna osoba, taj lik piše namerno te komentare da bi mu ljudi objašnjavali kako nema pojma i plus neki pljuvali po Bogdanoviću. Ne zamaraj se.
(Aleks, 14. februar 2020 13:48)
Potpuno si u pravu!

Aleks

pre 4 godine

NoName ma sve ti imaš kad te krene...na školskom igralištu 😂 Porediš se sa Bogdanovićem koji je profesionalac i ima gomilu velikih utakmica u karijeri, koje oprosti što ću pretpostaviti ali mislim da je opravdano - ti nemaš. Taman kada pomislim da ne možeš više da se izblamiraš ovde ti me demantuješ. Svakog dana suština tvog postojanjanje da blatiš Bogdana. I da, objašnjavaš se sa BOTOM koji svaki dan piše ovakve komentare da bi izazvao baš takve reakcije i palio vas ostale botove. Očigledno uspešno.

P.S. A kako Jokić da izgleda kad su ga umlatili od batina i ne pauzira nijednu utakmicu?

Pera

pre 4 godine

Jokic je verovatno veci genije za svoj sport od svih zvezda, ali sa fizickom spremom nije na tom nivou. kad bi se tu ugledao (bar malo) na Djokovica, gde bi mu bio kraj! Naravno, ima opravdanja i objasnjenja sto je bio umoran, ali ako tim oce dalje, za sledeci korak, on mora da bude efikasan u zavrsnicama, a igrace u ovom PO slicno kao i u proslom, znaci parakticno nece smeti da izlazi. Nadam se da ce njegov takmicarski duh uticati da postepeno promeni pristup i iskopira nesto od No1eta (ne mora da bude bas fanatican)!

Aleks

pre 4 godine

76er, ti deluješ kao razumna osoba, taj lik piše namerno te komentare da bi mu ljudi objašnjavali kako nema pojma i plus neki pljuvali po Bogdanoviću. Ne zamaraj se.

spiro

pre 4 godine

nije zabranjeno uputiti kritiku,jokic je car,igra odlicno ali definitivno je tocno da mu je fizicka pripremljenost opravdano upitna..nije valjda grijeh reci onako kako je

antiDebil

pre 4 godine

(bskfan, 14. februar 2020 11:18)

Svi su oni isti, i njima nije cilj da analiziraju nego da zamajavaju.
Da se oni bave analizom cesce bi pominjali Individualnog prethodnih dana posto je ovaj bio igrac nedelje. Oni to ne rade, vec se bave nekim potpuno sporednim temama koje su vezane za ove popularne ekipe.
Nije ti nimalo cudno sto svi oni, svakoga dana, imaju iste teme na koje trabunjaju, kao otprilike tabloidi u ovoj zemlji ? Oni su vise glumci nego novinari ! Posebno obrati paznju na ove emisije gde iza njih sedi nekakva publika, tu se jasno vidi da su oni ustvari glumci...

Weedman88

pre 4 godine

A sta bi neko imao da je osvojeno zlato na EP. Dal je moguce da ljudi nemaju toliko zivote. Pratim Jokica volim sport i NBA al mi ne zavisi zivot kako ce odigrati i sta osvojiti.

NoName

pre 4 godine

NoName ma sve ti imaš kad te krene...na školskom igralištu ? Porediš se sa Bogdanovićem koji je profesionalac i ima gomilu velikih utakmica u karijeri, koje oprosti što ću pretpostaviti ali mislim da je opravdano - ti nemaš. Taman kada pomislim da ne možeš više da se izblamiraš ovde ti me demantuješ. Svakog dana suština tvog postojanjanje da blatiš Bogdana. I da, objašnjavaš se sa BOTOM koji svaki dan piše ovakve komentare da bi izazvao baš takve reakcije i palio vas ostale botove. Očigledno uspešno. 

P.S. A kako Jokić da izgleda kad su ga umlatili od batina i ne pauzira nijednu utakmicu?
(Aleks, 14. februar 2020 12:09)

Ne postoji veći bot od tebe. I svrha tvog postojanja je da uporno nalaziš izgovore za njegove loše partije. Kad šutne 28 puta i promaši 25 onda vuče sitnu povredu. Kada šutne 11 puta i promaši 9 onda mu treba više lopte u rukama. Te nije spot ap šuter, te nije ovo, te nije ono. Ono što ti nazivas blaćenje u mom svetu se zovu činjenice. A one kažu da je suviše spor za NBA, da ni jednog beka nije u stanju da isprati, da je jednu utakmicu šutirao trojke 7 od 8, ali je sledeće tri šutirao 5 od 28. To su činjenice, pile moje. To je obrazac koji mu se ponavlja kroz celu karijeru. Nekonstantnost, užasna selekcija šuta i ulaza. I kao što rekoh, kad me krene i ja pogađam u nizu. Takav je i on, u jednoj će da pogodi sve, u sledeće tri-četiri će da promaši sve. A tek njegovi izgovori tipa neću u Lejkerse, sestra mi studira ovde.... Nije nego. Zaobiđi me sa tim idolopoklonstvom.

BB

pre 4 godine

Vidim, da se mnogi ne razumete bas u kosarku, ili opet mnogo pljujete naseg Bogdana koji gine za srpstvo. Mozda Bogdan jos nije superstar, ali je sigurno superstar u stvaranju, in a making na engleskom, ako vam je tako lakse. Pozdrav za sve fanove.

Ups

pre 4 godine

Jokic je pao psihichki, shto se odrazilo i na fizichki deo, posle sudijskih teshkih greshaka.. Ko je gledao video je.
(-21g, 14. februar 2020 16:40)

Ti (kao i ovi sto su ti dali pluseve) si verovatno sport (bilo koji) video samo na tv-u?! Upravo suprotno je od onoga sto si napisao. Jokic je pao fizicki, odnosno nije imao vise snage. Otuda i pad koncentracije i greske koje je pravio. Tokom cele utakmice je bio pod pritiskom trojice (je l' treba da ih imenujem?) i jednostavno fizicki nije mogao da izdrzi.

vince carter

pre 4 godine

U pravu je! Jokic deluje malodusno i mrzovoljno! Kao da ga mrzi da igra! A stvar je u tome da nije spreman, da ne radi dovoljno. Treba da pojaca teretanu, da skine jos desetak kilograma viska. Da ne govorim o odbrani koja je katastrofalna. U napadu je fenomenalan, ali da bi bio superstar mora da igra i odbranu. A za to mu treba dovoljno snage.Ako mu je stalo do svojeg i uspeha Denvera mirace da radi vise. U suprotnom bice kao protiv Lejkersa,kada je trebalo nije ga bilo nigde! A covek ima kapacitet da bude MVP!

paspalj chandler

pre 4 godine

Ja od 2017 ne dozivljavam Jokica kao da je nas! Zbog njega nemamo zlato sa EP, zbog odbijanja da igra za drzavni tim. Tako da ga i ne pratim u NBA, ravnodusan sam. A uvek cu biti uz Bogdana, coveka koji daje i dusu i srce za Srbiju! Gde je bio Jokic na SP, zasto je igrao onako kako je igrao. Zapitajte se malo kada ga dizete u nebesa!

Aleks

pre 4 godine

Ja bot nisam, prvenstveno jer komentare ostavljam tamo gde se on ili bilo ko drugi o kome pišem spominje u vesti (osim kad odgovaram kao tebi sada). Ti si bot jer si navijač Zvezde koji, gle čuda, pljuje Bogdana. Ima još par takvih; kad sam tek počela da komentarišem ovde iznenadila sam se količinom negativne energije, a onda sam otišla na vesti o Zvezdi i Partizanu da vidim ko je ko. I od tada mi je sve jasno. Kad zvezdaš očigledno pljuje po Bogdanoviću, to nema apsolutno nikakvu vrednost. Nigde, ali nigde više se neće naći toliko gadnih komentara o Bogdanoviću (pa što da ne i Jokiću) kao ovde.

Ja svaki put komentarišem u kontekstu utakmice i trudim se da košarku gledam dalje od statistike, što sa tobom nije slučaj. Ti uvek pokušavaš da spinovima dokažeš da je Bogdanović uvek i svuda najgori na terenu, a ako nije, to je slučajnost. Botina. ;)

BB

pre 4 godine

@76er
Bogdanu je 27 godina, tek je trecu sezonu u NBA i stalno ga ometaju povrede. Jokic tu igra vec petu sezonu i dostigao je maksimum, dalje ne moze. On nije lider i pobednik, nikada osvojiti nista nece.
Bogdan je rodjeni lider i pobednik, dokazao to u reprezentaciji, on je magnet za medalje. Samo sto nije dosao trenutak, da Bogdan eksplodira. To znaju svi, zato ga i traze svi timovi. On je garancija za titule. Da o reprezentaciji ne pricam, uvek se odazove, gine za Srbiju za razliku od satro zvezde zvane Jokic.

BB

pre 4 godine

Jokic je ok igrac, ali on ne moze da bude glavni igrac koji prezrntuje srpsku kosarku. Mnogo je limitiran igrac, ne igra atraktivno, nagurava se pod kos, ne ume da zakuca, jedva se odlepi od poda, za odbranu cuo nije. Sa druge strane Srbija ima Bogdana, elegantnog igraca, koji ima sut, prodor, kreaciju, igra odbranu, ima karakter, harizmu, ... sve sto treba pravom superstaru.

mare

pre 4 godine

ja u ovom komentaru ne vidim nista sporno ili zlonamerno. realno Jokic treba da bude u boljoj kondiciji, ne zbog ove utakmice, nego kao profesionalni sportista koji igra na MVP nivou...

paspalj chandler

pre 4 godine

Ja od 2017 ne dozivljavam Jokica kao da je nas! Zbog njega nemamo zlato sa EP, zbog odbijanja da igra za drzavni tim. Tako da ga i ne pratim u NBA, ravnodusan sam. A uvek cu biti uz Bogdana, coveka koji daje i dusu i srce za Srbiju! Gde je bio Jokic na SP, zasto je igrao onako kako je igrao. Zapitajte se malo kada ga dizete u nebesa!

vince carter

pre 4 godine

U pravu je! Jokic deluje malodusno i mrzovoljno! Kao da ga mrzi da igra! A stvar je u tome da nije spreman, da ne radi dovoljno. Treba da pojaca teretanu, da skine jos desetak kilograma viska. Da ne govorim o odbrani koja je katastrofalna. U napadu je fenomenalan, ali da bi bio superstar mora da igra i odbranu. A za to mu treba dovoljno snage.Ako mu je stalo do svojeg i uspeha Denvera mirace da radi vise. U suprotnom bice kao protiv Lejkersa,kada je trebalo nije ga bilo nigde! A covek ima kapacitet da bude MVP!

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Jokic je ok igrac, ali on ne moze da bude glavni igrac koji prezrntuje srpsku kosarku. Mnogo je limitiran igrac, ne igra atraktivno, nagurava se pod kos, ne ume da zakuca, jedva se odlepi od poda, za odbranu cuo nije. Sa druge strane Srbija ima Bogdana, elegantnog igraca, koji ima sut, prodor, kreaciju, igra odbranu, ima karakter, harizmu, ... sve sto treba pravom superstaru.
(BB, 14. februar 2020 09:46)
Najdominantniji Balkanac svih vremena u NBA,jedini nosilac čitave jedne NBA franšize i čovek ostavi ovakav komentar hahahahahhahahaha

BB

pre 4 godine

@76er
Bogdanu je 27 godina, tek je trecu sezonu u NBA i stalno ga ometaju povrede. Jokic tu igra vec petu sezonu i dostigao je maksimum, dalje ne moze. On nije lider i pobednik, nikada osvojiti nista nece.
Bogdan je rodjeni lider i pobednik, dokazao to u reprezentaciji, on je magnet za medalje. Samo sto nije dosao trenutak, da Bogdan eksplodira. To znaju svi, zato ga i traze svi timovi. On je garancija za titule. Da o reprezentaciji ne pricam, uvek se odazove, gine za Srbiju za razliku od satro zvezde zvane Jokic.

BB

pre 4 godine

Vidim, da se mnogi ne razumete bas u kosarku, ili opet mnogo pljujete naseg Bogdana koji gine za srpstvo. Mozda Bogdan jos nije superstar, ali je sigurno superstar u stvaranju, in a making na engleskom, ako vam je tako lakse. Pozdrav za sve fanove.

spiro

pre 4 godine

nije zabranjeno uputiti kritiku,jokic je car,igra odlicno ali definitivno je tocno da mu je fizicka pripremljenost opravdano upitna..nije valjda grijeh reci onako kako je

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

a u ovom komentaru ne vidim nista sporno ili zlonamerno. realno Jokic treba da bude u boljoj kondiciji, ne zbog ove utakmice, nego kao profesionalni sportista koji igra na MVP nivou...
(mare, 14. februar 2020 09:46)
Dečko igra na mvp nivou svaku utakmicu,sam vuče čitavu jednu franšizu,svi su se povređivali,igra 30 min.u proseku i ti ne vidiš ništa sporno u komentaru??!!??

Yoloswag

pre 4 godine

Jokic je ok igrac, ali on ne moze da bude glavni igrac koji prezrntuje srpsku kosarku. Mnogo je limitiran igrac, ne igra atraktivno, nagurava se pod kos, ne ume da zakuca, jedva se odlepi od poda, za odbranu cuo nije. Sa druge strane Srbija ima Bogdana, elegantnog igraca, koji ima sut, prodor, kreaciju, igra odbranu, ima karakter, harizmu, ... sve sto treba pravom superstaru.
(BB, 14. februar 2020 09:46)

Razumeš se u košarku koliko i ja u hemijski sastav pilećeg parizera.

NoName

pre 4 godine

Jokic je ok igrac, ali on ne moze da bude glavni igrac koji prezrntuje srpsku kosarku. Mnogo je limitiran igrac, ne igra atraktivno, nagurava se pod kos, ne ume da zakuca, jedva se odlepi od poda, za odbranu cuo nije. Sa druge strane Srbija ima Bogdana, elegantnog igraca, koji ima sut, prodor, kreaciju, igra odbranu, ima karakter, harizmu, ... sve sto treba pravom superstaru.
(BB, 14. februar 2020 09:46)

Redom - on onako stegnut nije elegantan igrač. Nema šut (ima kad ga krene, al imam i ja kad me krene). Nema prodor, previše je spor za to. Kreacija sa 2-3 asistencije po utakmici? Nema odbranu, konstantno je u zaostatku zbog brzine koju nema. Nema ni karakter ni harizmu. Ti si u pravu da pobrojane osobine treba da ima jedan superstar. Bogdan nit je superstar niti ima jednu od tih osobina.

legolas

pre 4 godine

Ameri kao i mi da mu zahvale što imaju priliku i čast da posle mnogo mnogo godina gledaju nekog ko koristi mozak i ko svojom inteligencijom sebe i saigrače čini boljim i atraktivnim i lepim za gledanje. Za razliku od čitave lige koju čije klinci nabijeni steroidima i gde je fizikalija primarna stvar, on je uneo pravi duh igre i vratio nas je u neka stara i lepša vremena.

NoName

pre 4 godine

NoName ma sve ti imaš kad te krene...na školskom igralištu ? Porediš se sa Bogdanovićem koji je profesionalac i ima gomilu velikih utakmica u karijeri, koje oprosti što ću pretpostaviti ali mislim da je opravdano - ti nemaš. Taman kada pomislim da ne možeš više da se izblamiraš ovde ti me demantuješ. Svakog dana suština tvog postojanjanje da blatiš Bogdana. I da, objašnjavaš se sa BOTOM koji svaki dan piše ovakve komentare da bi izazvao baš takve reakcije i palio vas ostale botove. Očigledno uspešno. 

P.S. A kako Jokić da izgleda kad su ga umlatili od batina i ne pauzira nijednu utakmicu?
(Aleks, 14. februar 2020 12:09)

Ne postoji veći bot od tebe. I svrha tvog postojanja je da uporno nalaziš izgovore za njegove loše partije. Kad šutne 28 puta i promaši 25 onda vuče sitnu povredu. Kada šutne 11 puta i promaši 9 onda mu treba više lopte u rukama. Te nije spot ap šuter, te nije ovo, te nije ono. Ono što ti nazivas blaćenje u mom svetu se zovu činjenice. A one kažu da je suviše spor za NBA, da ni jednog beka nije u stanju da isprati, da je jednu utakmicu šutirao trojke 7 od 8, ali je sledeće tri šutirao 5 od 28. To su činjenice, pile moje. To je obrazac koji mu se ponavlja kroz celu karijeru. Nekonstantnost, užasna selekcija šuta i ulaza. I kao što rekoh, kad me krene i ja pogađam u nizu. Takav je i on, u jednoj će da pogodi sve, u sledeće tri-četiri će da promaši sve. A tek njegovi izgovori tipa neću u Lejkerse, sestra mi studira ovde.... Nije nego. Zaobiđi me sa tim idolopoklonstvom.

know1

pre 4 godine

Jokić je započeo utakmicu protiv McGee-ja, nastavio protiv Davis-a i na kraju uglavnom igrao protiv Howard-a. Nažalost kad je Plumlee povređen ova trojica su urnisala Jokića. Istina crkao je na kraju meča, a bio je i nervozan jer su sudije bile na strani Lakersa

76er

pre 4 godine

@76er
Bogdanu je 27 godina, tek je trecu sezonu u NBA i stalno ga ometaju povrede. Jokic tu igra vec petu sezonu i dostigao je maksimum, dalje ne moze. On nije lider i pobednik, nikada osvojiti nista nece.
Bogdan je rodjeni lider i pobednik, dokazao to u reprezentaciji, on je magnet za medalje. Samo sto nije dosao trenutak, da Bogdan eksplodira. To znaju svi, zato ga i traze svi timovi. On je garancija za titule. Da o reprezentaciji ne pricam, uvek se odazove, gine za Srbiju za razliku od satro zvezde zvane Jokic.
(BB, 14. februar 2020 13:12)

Ako pratis moje komentare znaces da sam ja Zvezdas koji uvek brani Bogdana, ali druze ti preterujes.

Pera

pre 4 godine

Jokic je verovatno veci genije za svoj sport od svih zvezda, ali sa fizickom spremom nije na tom nivou. kad bi se tu ugledao (bar malo) na Djokovica, gde bi mu bio kraj! Naravno, ima opravdanja i objasnjenja sto je bio umoran, ali ako tim oce dalje, za sledeci korak, on mora da bude efikasan u zavrsnicama, a igrace u ovom PO slicno kao i u proslom, znaci parakticno nece smeti da izlazi. Nadam se da ce njegov takmicarski duh uticati da postepeno promeni pristup i iskopira nesto od No1eta (ne mora da bude bas fanatican)!

Aleks

pre 4 godine

NoName ma sve ti imaš kad te krene...na školskom igralištu 😂 Porediš se sa Bogdanovićem koji je profesionalac i ima gomilu velikih utakmica u karijeri, koje oprosti što ću pretpostaviti ali mislim da je opravdano - ti nemaš. Taman kada pomislim da ne možeš više da se izblamiraš ovde ti me demantuješ. Svakog dana suština tvog postojanjanje da blatiš Bogdana. I da, objašnjavaš se sa BOTOM koji svaki dan piše ovakve komentare da bi izazvao baš takve reakcije i palio vas ostale botove. Očigledno uspešno.

P.S. A kako Jokić da izgleda kad su ga umlatili od batina i ne pauzira nijednu utakmicu?

bskfan

pre 4 godine

@tata

Dobar je Denver samo je pitanje da li ce Malone uspeti da iskristalise pravu rotaciju do plejofa. Malone bi morao da iskoristi nerednih desetak utakmica da isproba Vonleha, Keitu i McRea kako bi imao vise opcija. Ko je posmatrao pazljivo, zna da niska petorka sa Morisom na pleju i Marejom na dvojci igra veoma dobro. Zatim, opcija je i igra sa 3 beka. Kada se igra protiv visih ekipa kao sto su Lejkersi moze da igra i sa Kregom na dvojci. Opcija je visoka petorka Marej-Haris-Grant-Porter-Jokic. Ako Milsap opet bude starter onda klupa moze da bude ubitacna ako igraju sa MPJ-om kao centrom jer mogu da igraju jako brzo: Moris-McRea-Kreg-Grant-MPJ. Tu je i veoma interesantni Dozier sa svojim dugackim rukama. Ako ukljucimo i nove momke, onda imamo bezbroj kombinacija a vremena za eksperimente je sve manje. Po meni, prva i osnovna stvar je da Plamliju da sto manje minuta a i te minute sto igra nikako ne sme da glumi Jokica i bude plej, vec iskljucivo sto blize kosu. Kada stavis Plamlija na liniju za tri poena protivnicka odbrana ga ignorise i onda prakticno igras 4 protiv 5. U svakom trenutku na parketu moras da imas barem 3 dobra sutera zbog spejsinga. Bice tu Malone u velikom problemu jer je on trener starog kova, ne usudjuje se da proba neke kombinacije zarad lojalnosti prema starim igracima a kad bude prisiljen na to onda bude kasno zbog neuigranosti. Videcemo sta ce biti ali mislim, bez obzira sto je ruki, da Denver bez MPJ-a nema sansu protiv jakih timova.

tata

pre 4 godine

Prof. Dr. Jokić !
Izmislio je to što igra, tek će se proučavati i analizirati na koji način, kako i koliko utiče na igru. Pogledajte ostale cirkuzante sa +30 poena a njihove ekipe...fenjeraši
Da sam Meloun, namerno bih izgubio, jer ovaj poraz ništa nikome ne znači (kao ni pobeda) a sad se češu kako je Denver bio u egalu do poslednjih sekundi
Tata da vam kaže, budu li svi zdravi, biće to veeeeeliko iznenađenje na kraju za sve.

Aleks

pre 4 godine

Ja bot nisam, prvenstveno jer komentare ostavljam tamo gde se on ili bilo ko drugi o kome pišem spominje u vesti (osim kad odgovaram kao tebi sada). Ti si bot jer si navijač Zvezde koji, gle čuda, pljuje Bogdana. Ima još par takvih; kad sam tek počela da komentarišem ovde iznenadila sam se količinom negativne energije, a onda sam otišla na vesti o Zvezdi i Partizanu da vidim ko je ko. I od tada mi je sve jasno. Kad zvezdaš očigledno pljuje po Bogdanoviću, to nema apsolutno nikakvu vrednost. Nigde, ali nigde više se neće naći toliko gadnih komentara o Bogdanoviću (pa što da ne i Jokiću) kao ovde.

Ja svaki put komentarišem u kontekstu utakmice i trudim se da košarku gledam dalje od statistike, što sa tobom nije slučaj. Ti uvek pokušavaš da spinovima dokažeš da je Bogdanović uvek i svuda najgori na terenu, a ako nije, to je slučajnost. Botina. ;)

Locutus

pre 4 godine

ja u ovom komentaru ne vidim nista sporno ili zlonamerno. realno Jokic treba da bude u boljoj kondiciji, ne zbog ove utakmice, nego kao profesionalni sportista koji igra na MVP nivou...
(mare, 14. februar 2020 09:46)

Da, a supermen Kavaj pauzira svaku B2B utakmicu...

Pant.LA

pre 4 godine

Ma, svako ima svoje misljenje, moje je da je jokara profesor kosarke, u svakom smislu te reci, mogao bi vec sada da drzi casove mnogim aktivnim trenerima.. za igrace da ne pricamo.. a fizika ko fizika, dodje do zamora materijala..

bskfan

pre 4 godine

ESNP ima najgore komentatore. TNT ima dobre komentatore, osim Krisa Vebera. Najbolji je Fox Sport. Ovi iz ESNP su cisti spineri, ignorisu cinjenice i usmeravaju paznju ka onome sto im odgovara. Ignorisu cinjenicu da je AD odigrao cak 9 utakmica manje od Jokica, da su svi zdravi i da Lejkersi uvek imaju manje back to back utakmica. Malone nije smeo da dozvoli da mu Lejkersi svojom rotacijom sprze najboljeg igraca. Tesko je pripremiti se za utakmicu kada morate da se pripremate za 4 igraca: prvo je tu bio McGee, zatim Hauard, na kraju utakmice je centar bio AD a i Lebron ga je cuvao. Jokica su ubili od batina a prva dva slobodna bacanja je imao tek ka kraju utakmice, dok je Hauard imao cak 12. Imao je Malone na klupi sasvim dobrog Vonleha, koji je inace po meni bolji od Plamlija, ali se valjda nije usudio da mu da vise minuta iako je to morao da ucini cim su Jokicu dosudili one izmisljene faulove. Denver je izgubio u skoku jer nije bilo MPJ, Bartona i Plamlija, Milsap imao ogranicene minute pa igrao samo 20 minuta iako se igrao produzetak, a inace se vec zna da je Grantu skok najveci problem. Iamo je Malone i jos neke opcije ali ih nije iskoristio. Lejkersi znaju da je Denver opasan i zato su hteli da im ovo bude "stejtemnt" utakmica kako bi stekli psiholosku prednost nad Denverom. LeBron je na kraju utakmice bio vise isrpljen od Jokica pa je samo stajao i cekao da mu se otvori AD. Inace, po izvestajima, Lebron je do ponoci imao tretman kako bi ga oporavili od iznemoglosti.

sssss

pre 4 godine

vidite ovako, on koristi taj visak kilograma pod kosem, jak je kao stena koliko god tromo izgledao, svakog centra sa lakocom ugura ispod kosa. Ovi sto pominju teretanu, sa teretanom gubi taj osecaj za kos koji je fenomenalan, gde svi misle da je slucajno pogodio, a on to stalno radi. To moze samo u letnjoj pauzi da poradi na teretani, jer tad ima vremena da namesti ruku. Amerikanci bi najradije da gledaju Jokica sa telom Howarda od pre par godina, a to ne moze.

Weedman88

pre 4 godine

A sta bi neko imao da je osvojeno zlato na EP. Dal je moguce da ljudi nemaju toliko zivote. Pratim Jokica volim sport i NBA al mi ne zavisi zivot kako ce odigrati i sta osvojiti.

tocka

pre 4 godine

I dalje je neko opšte mišljenje u NBA, da je on tamo neki veliki čovek koji je glavni u Denveru.
Onda kada pročitaš ove cifre i poredjenja sa Dzordanom i Lebronom zavrri ti se u glavi, zapravo shvatiš šta čovek radi.
Fenomenalan igrač, svaka njegova utakmica je remek delo. Bojim se samo da ne izgori ukoliko mu u Denveru ne dovedu neku podršku. Onaj Mari jeste mladji dve godine od Jokića, jeste talenat, ali je nekonstantan. Ovi ostali stvarno imaju večeri kada im je prosek oko 20% i opet Denver sa Nikolom pobedi. To je fenomen, ali ako uprava Denvera ne potegne neki pravi deal za pravog PG ili SG, oni će prosto pući. A plus im treba i fizički dominantan centar kada Nikola sedne pet minuta.

Ups

pre 4 godine

Jokic je pao psihichki, shto se odrazilo i na fizichki deo, posle sudijskih teshkih greshaka.. Ko je gledao video je.
(-21g, 14. februar 2020 16:40)

Ti (kao i ovi sto su ti dali pluseve) si verovatno sport (bilo koji) video samo na tv-u?! Upravo suprotno je od onoga sto si napisao. Jokic je pao fizicki, odnosno nije imao vise snage. Otuda i pad koncentracije i greske koje je pravio. Tokom cele utakmice je bio pod pritiskom trojice (je l' treba da ih imenujem?) i jednostavno fizicki nije mogao da izdrzi.

Radomir Belaćević

pre 4 godine

@BB

Zaista ne razumem ljude koji imaju potrebu da pišu ovakve komentare. Ubeđen sam da si ovo napisao samo da bi "nervirao" masu. Bože sačuvaj...

Phoenix

pre 4 godine

Jokic je ok igrac, ali on ne moze da bude glavni igrac koji prezrntuje srpsku kosarku. Mnogo je limitiran igrac, ne igra atraktivno, nagurava se pod kos, ne ume da zakuca, jedva se odlepi od poda, za odbranu cuo nije. Sa druge strane Srbija ima Bogdana, elegantnog igraca, koji ima sut, prodor, kreaciju, igra odbranu, ima karakter, harizmu, ... sve sto treba pravom superstaru. 
(BB, 14. februar 2020 09:46) 

Ovo je ono sto se zove obrnuto botovanje. Hvalis nekoga na ocigledno nerealan nacin da bi izazvao negativne reakcije na tu osobu. A koliko vidim, ljudi se pecaju. Ili ja prosto precenjujem komentatora i on to ozbiljno misli?

Imay

pre 4 godine

Igra sve, od 1-5, igra najviše minuta, jedini nije nikad povređen, ne juri statistiku, sa stručnim štabom priprema utakmice... još u poluvremenu da prodaje kokice i na leto da kupuje igrače - šta još treba da radi da shvatite da takvog igrača nije nikad bilo u modernoj košarci!

antiDebil

pre 4 godine

(bskfan, 14. februar 2020 11:18)

Svi su oni isti, i njima nije cilj da analiziraju nego da zamajavaju.
Da se oni bave analizom cesce bi pominjali Individualnog prethodnih dana posto je ovaj bio igrac nedelje. Oni to ne rade, vec se bave nekim potpuno sporednim temama koje su vezane za ove popularne ekipe.
Nije ti nimalo cudno sto svi oni, svakoga dana, imaju iste teme na koje trabunjaju, kao otprilike tabloidi u ovoj zemlji ? Oni su vise glumci nego novinari ! Posebno obrati paznju na ove emisije gde iza njih sedi nekakva publika, tu se jasno vidi da su oni ustvari glumci...

76er

pre 4 godine

Vidim, da se mnogi ne razumete bas u kosarku, ili opet mnogo pljujete naseg Bogdana koji gine za srpstvo. Mozda Bogdan jos nije superstar, ali je sigurno superstar u stvaranju, in a making na engleskom, ako vam je tako lakse. Pozdrav za sve fanove.
(BB, 14. februar 2020 11:50)

Kolko godina ima Bogdan, da bude zvezda u stvaranju?!

Aleks

pre 4 godine

76er, ti deluješ kao razumna osoba, taj lik piše namerno te komentare da bi mu ljudi objašnjavali kako nema pojma i plus neki pljuvali po Bogdanoviću. Ne zamaraj se.

dokle više

pre 4 godine

Nije Adam novinar BSN-a jer BSN više ne postoji, sada su oni DVNR i savetujem svima da potraže njihov podcast i podcast gde je Adam Co-host "locked on Nuggets".

KOSTA1703

pre 4 godine

Ja kako vidim ovo je više kritika uprave Denvera nego samog Jokića.
Očekivati borbu za prva mesta na Zapadu sa ekipom sa samo jednom zvezdom koja mora da nosi celu ekipu na ledjima svaki meč, je sasvim nerazumno.
Bez te druge zvezde ili bez revidiranja očekivanja od njega, nema ništa od Denvera ni sledećih godina.

76er

pre 4 godine

76er, ti deluješ kao razumna osoba, taj lik piše namerno te komentare da bi mu ljudi objašnjavali kako nema pojma i plus neki pljuvali po Bogdanoviću. Ne zamaraj se.
(Aleks, 14. februar 2020 13:48)
Potpuno si u pravu!