1. Veliki Terza I veliki PREDSEDNIK KLUBA napravili su veliki posao, doveli
    promasaje, iskesirali drzavne pare i sada da ih poklone nekome a nece ih niko. To je politika velikog kluba.Neka ih Terza placa ili da ih postavi sebi za obezbedjenje.
    (dragoman, 14. februar 2020 08:57)

    # Link komentara

  2. Veliki Terza I veliki PREDSEDNIK KLUBA napravili su veliki posao, doveli
    promasaje, iskesirali drzavne pare i sada da ih poklone nekome a nece ih niko. To je politika velikog kluba.Neka ih Terza placa ili da ih postavi sebi za obezbedjenje.
    (dragoman, 14. februar 2020 08:44)

    # Link komentara

  3. Neko im u Zvezdici dao lepe plate, pa nece da idu. A ko ih je doveo, ko je odgovoran?
    (Miami Bgd, 14. februar 2020 08:05)

    # Link komentara

  4. To je promašaj od kluba...
    (JojićKojićDrinčićLukač, 13. februar 2020 23:01)

    # Link komentara

  5. Terzicev kum je nekadasnji golman Partizana i OFK-a Nikola Damjanac. Svi igraci su uglavnom isli preko Damjanca jer je on i menadzer. Sta? Opet vam nije jasno? Onda ok.
    (Salaso, 13. februar 2020 17:53)

    # Link komentara

  6. Žander ima 1+4 na 15 kao bek i dao je penal u Kopenhagenu, kad su domaći redom mašili. Tri penala u Pireju to neće poništiti. Tomane ima 0.5 g+a po tekmi, a pola ih je igrao s klupe. Not bad at all.
    (Gubar, 13. februar 2020 17:48)

    # Link komentara

  7. Ala su se grobari naložili!Bolje poznaju situaciju u Zvezdi od Terzića!Moglo nam se,može nam se i moći će nam se!Imali ste dvadeset godina protekcije,niste iskoristili,sljedećih pedeset ćete nam gledati u leđa!Ako nam se prohtije,možda nekog drugog izguramo na drugo i treće mjesto!Zato,budite dobri,inače...
     (Cvikijan, 13. februar 2020 17:45)

    # Link komentara

  8. Previše fudbalskog znanja imaju neki ljudi, da bi sve to bili slučajni promašaji
    (El pibe, 13. februar 2020 16:13)

    # Link komentara

  9. I Mrkelu na transfer listu.
    (Aleks, 13. februar 2020 16:04)

    # Link komentara

  10. suma je asocijacija na milionski promasaj...sve ostalo je sitno
     (lepi mića, 13. februar 2020 15:58)

    # Link komentara

  11. Setite se gde smo bili :)
    Ovde neki spominju zaradu od 100 milona za dve lš, realno da cifra nije ni pola, za transfere za dve sezone potrošeno oko 15 milona, preko 30 igrača pod ugovor to je preko milion € mesečno za plate, 12+ miliona godišnje... Najbolji igrač otišao za 1.5 miliona zarada je minimalna a ako se ne reši ovih silnih skupih stranaca biće opet minus.
     (milos_no6, 13. februar 2020 15:40)

    # Link komentara

  12. Dinamo Zagreb na osnovu plasmana u LS 15M evra, na osnovu rezultata jos 4,5M,na osnovu 10 godisnjeg rejtinga jos 8M, na osnovu 3 rasprodana stadiona jos 2M,na osnovu prodaje par nebitnih igraca jos 5M i na osnovu prodaje jednog od nekoliko pravih igraca koji su u tom klubu jos najmanje 20M.Ljudi su u 2019.godini u plusu 57,5 M evra. A u nas uvek neki minus i krpanje rupa.
    (Estonac, 13. februar 2020 14:38)
    Kad Dinamo i Hajduk i Rijeka i Osijek nisu drzavni klubovi ,drzavni klubovi uvijek kukaju kako nemaju da dobiju vise od drzave,a trose ko pijani milijarderi zato sto ne trose radom stecen novac...
    (Zigzag, 13. februar 2020 15:35)

    # Link komentara

  13. Zvezda osim Marina i onog golmana nema postenog igraca ,da su ih kuglice spojile s Dinamom u Ligi prvaka bilo bi tu ozbiljno gazenje...
    (Zigzag, 13. februar 2020 15:33)

    # Link komentara

  14. Gavrić će vredeti oko deset miliona eura, Veljko takođe. Na leto ih prodajemo i dovodimo još stranaca!
     (Mihajlo, 13. februar 2020 15:21)

    # Link komentara

  15. Nastavlja se Cirkus po imenu Zvezdanaesterac!
    (vuk, 13. februar 2020 15:18)

    # Link komentara

  16. Najodgovorniji je Milojević. Slede Mrkela i Terzić. I nisu samo ovi promašaji. Šta je sa: Ebisilijom, Čaušićem, Simićem, Vidićem, Sumailom, Kafuom, Jevtovićem, Jirkom, Melegom, Ivanićem, Milunovićem.... koliko li sve to košta?
    (oberin martel, 13. februar 2020 13:09)

    Kosta mnogo manje nego sto se zaradi samim igranjem LS. Dakle Zvezdina poslovna politika je imala promasaje ali sve ukupno taj Milijevic je doneo Zvezdi mnogo vise nego sto je potrosio. Ko radi taj i gresi, Zvezda je samim igranjem u LS za ove dve sezone zaradila oko 50 miliona eura, plus kad se na to doda prodaja igraca dodjemo do cifre od nekih 70-80 miliona. Promasiko se sa ovim strancima to je nesporno ali mnogo vise ispravnih stvari je uradjeno tako da ovo moze da se zanemari. Kao sto cinjenuce kazu Zvezda je dovoljno zaradila za ove dve godine da je mogla, trebala i morala i skuplja pojacanja da obezbedi. Tako da pustite vi velike klubove koji igraju LS, meni nije jasno kako dovode oni sto ne igraju LS i sto imaju po 500 gledalaca na utakmici, odakle? E zbog takvih se penzionerima stiskaju kaisevi
    (Sub013, 13. februar 2020 15:11)

    # Link komentara

  17. Ne radi se ovde o promašaj ima, već o nameri i dobroj "ugradnji". Samo glup i ograničen može da pomisli da se ovde radi o promašajima........ a gde su Meleg + Kafu + Stojiljković +...... mislim da je sledeće pojačanje Tarzan, eventualno neko iz ekipe Alan Forda
     (Najveći Zvezdaš lkad, 13. februar 2020 15:10)

    # Link komentara

  18. Par miliona od Gasproma, par od Telekoma i ostalih drzavnih firmi, par iz budzeta, otpisan kredit Agro banke od 17 miliona... U pravu si, sta je par bacenih miliona u odnosu na sve ostalo.
    (Admiral, 13. februar 2020 13:48)

    Telekom je u igri kao i u Partizanu. Dug prema Agrobanci nije otpisan već potraživanja preuzela poštanska štedionica i on se redovno servisra što se vidi iz bilans. Zvezda u tri sezone zaradila blizu 100 milki. A niko ne vraća dug odmah. Real ima dug od pola mlrd evra ali mu je poslovanje u pozitivi za prošlu godinu oko 700 miliona evrać
     (ekonomista, 13. februar 2020 15:06)

    # Link komentara

  19. Nema zime dok je drzavnog buzdeta kao zaledjine.
    (Vlado, 13. februar 2020 14:11

    Kakav bre državni budžet. Zvezda za tri godine od svih prihoda debelo na ime poreza napunila budžet. Ne plaća država licencu kao nekima. Možemo i da se kockamo i igramo
     (Autolakirer, 13. februar 2020 14:58)

    # Link komentara

  20. Garsija?
    (menko, 13. februar 2020 14:56)

    # Link komentara

  21. Zaradili smo 100 miliona i može da se desi kiks. Koliko promašaja imaju veliki klubovi? Čitav spisak igrača koji se nisu snašli. Promeniš sredinu, način života, ne znaš jezik, nemaš društvo. Neko se preporodi promwnom sredune. Salah, Lukaku..
     (NY, 13. februar 2020 14:55)

    # Link komentara

  22. Eno i Jovića platilo 60 mil pa ništa.
     (Herceg Bosna, 13. februar 2020 14:52)

    # Link komentara

  23. Poskupele cigare, sad ce gorivo, struja, voda, hljeb, itd. Bice novca za transfere ;) Kako bi ovo njemci sredili.
     (HARIS, 13. februar 2020 14:45)

    # Link komentara

  24. @ 15 mil od grupe LS, 3-4 od preskupih cena karata, 5.5 od izlaznih transfera Joveljica i Terzica. Sjasite
    (cowboy, 13. februar 2020 13:35)

    Samo plate Tomanea (420k), van la Pare (600k), Žandera (360k) i Kanjasa (500k) koje vidimo iz članka su 1.9 miliona. Dodaj Marina koji je otišao, Bena, Degeneka, Boaćija, Garsiju, to je još 2+ miliona ako ovi promašaji igraju za skoro 2. Onda Borjan, Rodić, Ivanić, Milunović, Pavkov, niko tu ne igra za 100 hiljada godišnje a ima pored ovoga još par povratnika od preko koji nisu neki LingLong igrači koje možeš za džaba dovesti.

    Ukupne plate svih igrača pojedu te izlazne transfere i karte (da ne računamo ulazne transfere koji su bili 6.7 miliona ove sezone i tako od transfera dobijemo 0) a i treneri se plaćaju takođe, svaki pomoćnik, medicinsko osoblje, radnici na stadionu, troškovi stipendija mladih igrača. Održavanje i računi koštaju, putovanja, pripreme, to sve je više nego ovo pobrojano prihoda i to mnogo, da ne spominjem stare dugove ili porez koji isto treba da se plati (samo da je 5.5 izlazni transfer to je ispod 4.5 posle poreza).

    Iz ovoga svako normalan vidi da 15+4+6 (da zaokružimo) tj 25 miliona nije ni blizu dovoljno ako samo plate igrača prvog tima koštaju klub 7-8 miliona godišnje i još 7 ode na transfere a od ostalih 10-11 treba da se plate svi treneri, podmladak, radnici u klubu i tekući troškovi za celu godinu.
    (Sjaši, 13. februar 2020 14:44)

    # Link komentara

  25. Како лоши, па они су без пораза у првенству, беже 11 бодова Партузану, као да игра неки други тим...
    (Коло коло, 13. februar 2020 13:50)


    pobrkao si dve razlicite investicije.
     (neutralni felsh, 13. februar 2020 14:43)

    # Link komentara

  26. Sto je najporaznije je da od odlaska Krsticica nisu pronasli adekvatnu zamenu. Ovi igraci su legija placenika, potpuno neprimetni na utakmicama, dok nas je Van La Para najvise razocarao u derbijima. Partizanov skauting je prosle godine bio za klasu bio bolji ... ali ko zna sta je prava pozadina gomilanja ovakvih neupotrebljivih igraca.
     (Demar Derozan, 13. februar 2020 14:42)

    # Link komentara

  27. Dinamo Zagreb na osnovu plasmana u LS 15M evra, na osnovu rezultata jos 4,5M,na osnovu 10 godisnjeg rejtinga jos 8M, na osnovu 3 rasprodana stadiona jos 2M,na osnovu prodaje par nebitnih igraca jos 5M i na osnovu prodaje jednog od nekoliko pravih igraca koji su u tom klubu jos najmanje 20M.
    Ljudi su u 2019.godini u plusu 57,5 M evra. A u nas uvek neki minus i krpanje rupa.
    (Estonac, 13. februar 2020 14:38)

    # Link komentara

  28. Realno nkd gori roster u FK CZ..
     (C i n i k, 13. februar 2020 14:38)

    # Link komentara

  29. Bolje krilo od Žandera za te pare naci necemo... a covec cak i ne igra na krilu. Uzas.

    A tamo na krilu Van la para... on i Tomane raspad sistema.

    Kanjas dobar takodje. Samo nije imao dobar tretman kod Miloja.
    (03on, 13. februar 2020 14:16)
    Da se nadovezem , Milojev sistem je gusio Zandera mislim da bi u Dekijevim zamislima sa transformacijom odbrana napad lik iskidao.Ali dobro , suflirao mu neko a mozda nije ni gledao lika
     (duledudule, 13. februar 2020 14:36)

    # Link komentara

  30. Nema zime dok je drzavnog buzdeta kao zaledjine.
    (Vlado, 13. februar 2020 14:11)

    Licenca
     (isprani mozgovi, 13. februar 2020 14:35)

    # Link komentara

  31. Jel moguce da ovde jos uvek ima ljudi koji govore da je Kanjas ok igrac???!!! Pa sta ste gledali ljudi, kakvu je to slobodu trebao da mu da Milojevic?? Covek je toliko tehnicki los i spor kao puz, ono sto je on igrao mogao je i neki igrac iz beogradske zone! Dajte ljudi malo realnosti, pa ispade da je Miloje svakog igraca gusio i unazadio...
     (Otac Makarije, 13. februar 2020 14:29)

    # Link komentara

  32. Bolje krilo od Žandera za te pare naci necemo... a covec cak i ne igra na krilu. Uzas.

    A tamo na krilu Van la para... on i Tomane raspad sistema.

    Kanjas dobar takodje. Samo nije imao dobar tretman kod Miloja.
     (03on, 13. februar 2020 14:16)

    # Link komentara

  33. Jedini pravi promasaj od navedenih igraca je Van La para, sve ostalo je diskutabilno. Zanderu u Tomaneu se sudi zbog utakmice protiv Olimpijakosa, a sve ostalo pre toga pada u vodi. Kanjas je takodje imao dobrih partija. Problem je sto se ovde ocekuje od stranaca da igrao kao Mesi, pogotovo kada se uzme u obzir da su placeni smesne pare za uslove cak i prosecnog tima u Ligi Evrope, a o Ligi sampiona i da ne pricam. Da je za nekoga od njih placeno obestecenje 3-4 miliona evra, mogli da pricamo o promasajima koji nisu ispunili ocekivanja, ovako se pravi fejk prica da zvezda baca milione na promasaje od igraca, a partizanovi promasaji se guraju pod tepih. Gde su Musa Ndzae, Pesukic, Dominik Dinga i onaj napadac iz Macve? Koliko su oni placeni?
    (Ivan, 13. februar 2020 13:46)


    Musa Ndzae - došao kao slobodan igrač, i dalje pod ugovorom

    Pesukic - plaćen 90 HILJADA, poslat na pozajmicu u Budućnost

    Dominik Dinga - pozajmica besplatna iz Rusije gde se i vratio, ne znam da li je deljena plata u toku pozajmice

    onaj napadac iz Macve - Gigić se preziva, 150 HILJADA plaćen, pozajmica nazad u Mačvu

    Sve u svemu, ovi kolosalni promašaji od moćnih 240 HILJADA Evra i dalje (sem Dinge koji je bio pozajmljen pola sezone) imaju ugovor i prodaja jednog može tih 240 hiljada da vrati, svakako su rezervni igrači ili treća opcija sa platama ukupnim kao jedna godina Kanjasa.
    (GG5+, 13. februar 2020 14:12)

    # Link komentara

  34. A kada ih nisu imali???
     (kappa, 13. februar 2020 14:12)

    # Link komentara

  35. Nema zime dok je drzavnog buzdeta kao zaledjine.
    (Vlado, 13. februar 2020 14:11)

    # Link komentara

  36. Mozda su promasaji Zvezdini ali menadzerski procenti su pun pogodak.
     (Blokada, 13. februar 2020 14:07)

    # Link komentara

  37. pa pola njih nikad nisu zaigrali za zvezdu,gde su jos ti promasaji a ima ih bar 15 takvih,i opet su nekog doveli pa se povredio na pripremama i taj nece nikad zaigrati.jirka i kafu su bili extra igraci pre dolaska u zvezdu,problem je druge prirode-u zvezdi mogu tako da rade jer drzava godinama krpi dugove i promasaje pa se ni ne trzaju toliko,partizan koga dovede taj mora da igra,nema mu druge,sta si doveo doveo si,cak i proigraju takvi igraci i skoci im cena,primer je suma,taj bi vec bio u zvezdi na tribinama,znas kad bi sadik i asano igrali u zvezdi-nikad,grejali bi tribine.ja mogu da se kladim da bi jirka i kafu bili super u partizanu,secam se kako su rasturali za ludogorec i slovan.e to je najveci problem u zvezdi,mogu da se frljaju milionima pa se pogube ko je dobar igrac a ko ne,zvezda pre sezone napravi nenormalno skup tim a na kraju sezone partizanov tim bude mnogo skuplji-jer im skoci cena a ne zato sto su bili skupi na pocetku sezone.pogledajte samo kk zvezda sta radi,da nemaju nebi radili tako.i opet ce drzava da ispegla te dugove,to je velika nepravda prema ostalim sportskim drustvima u srbiju,sve se ulaze u zvezdu,donekle u partizan ali samo minimalno da bi cutali,dok nam sav sport propao
    (nesa80, 13. februar 2020 14:06)

    # Link komentara

  38. Real potroši 120 m pa promaši....
    (kole, 13. februar 2020 14:06)

    # Link komentara

  39. A Zvezdina deca u 1/8 finala LS.Bilo ko iz te ekipa da je dobio malo vecu priliku jesenas u LS dao bi 5 puta veci doprinos od bilo koje od ovih prevara.
    (Fudbaloman, 13. februar 2020 12:32)

    Strasan uspeh, Totenhem im dao 9 komada. Juce prejaki Serif iz Moldavije, koji je poznatiji od Ajaksa po omladinskoj skoli, nisu mogli da pobede nego klasika, sa penala.
    (...., 13. februar 2020 14:01)

    # Link komentara

  40. A ispirali su usta Sumom. A Suma em igra kao lud em ih potopio. Samo poseban pozdrav za onog sa rts Strajnica koji se tokom prenosa koje je prenosio, stalno pokusavao da omalovazi Sumu, svaki njegov potez i svaki put naglasavajuci kako je skupo placen.
    (Cao Suma, 13. februar 2020 13:59)

    # Link komentara

  41. Jurgen Klop nije imao pojma da je Zvezda osvojila KŠ 1990/1991. Ljudi u svetu znaju da je Zvezda osvojila KŠ isto koliko i ti kada je osvojio Hamburg ili Fejnord.
    (banjica, 13. februar 2020 12:55)

    Klop je fudbalski trener, a ne dokoni istoriograf. Da ga pitaš koliko Real ima titula prvaka garantujem da to ne bi znao.

    U tome je razlika između nas i normalnih civilizacija. Tamo radi svako svoj posao i ne meša se u tuđe, dok mi ovde sve znamo, naravno i znamo najbolje, bolje i od onih koji taj posao dobro rade. Samo pogledaj sportske vesti i komentare - svi znaju košarku bolje od Kokoškova, fudbal od Milojevića i Save...
    (Lajavi krelac, 13. februar 2020 13:57)

    # Link komentara

  42. Како лоши, па они су без пораза у првенству, беже 11 бодова Партузану, као да игра неки други тим...
    (Коло коло, 13. februar 2020 13:50)

    # Link komentara

  43. @ 15 mil od grupe LS, 3-4 od preskupih cena karata, 5.5 od izlaznih transfera Joveljica i Terzica. Sjasite
    (cowboy, 13. februar 2020 13:35)

    Par miliona od Gasproma, par od Telekoma i ostalih drzavnih firmi, par iz budzeta, otpisan kredit Agro banke od 17 miliona... U pravu si, sta je par bacenih miliona u odnosu na sve ostalo.
     (Admiral, 13. februar 2020 13:48)

    # Link komentara

  44. Jedini pravi promasaj od navedenih igraca je Van La para, sve ostalo je diskutabilno. Zanderu u Tomaneu se sudi zbog utakmice protiv Olimpijakosa, a sve ostalo pre toga pada u vodi. Kanjas je takodje imao dobrih partija. Problem je sto se ovde ocekuje od stranaca da igrao kao Mesi, pogotovo kada se uzme u obzir da su placeni smesne pare za uslove cak i prosecnog tima u Ligi Evrope, a o Ligi sampiona i da ne pricam. Da je za nekoga od njih placeno obestecenje 3-4 miliona evra, mogli da pricamo o promasajima koji nisu ispunili ocekivanja, ovako se pravi fejk prica da zvezda baca milione na promasaje od igraca, a partizanovi promasaji se guraju pod tepih. Gde su Musa Ndzae, Pesukic, Dominik Dinga i onaj napadac iz Macve? Koliko su oni placeni?
    (Ivan, 13. februar 2020 13:46)

    # Link komentara

  45. Van La Para isti kao Bosko Janković.
    Majstori za driblanje u mjestu.
    Oni u zivotu nikog nisu predriblali.Karijere vrlo slične
     (krajisnik, 13. februar 2020 13:44)

    # Link komentara

  46. Poskupice struja i askcize na sve i svašta i Resen problem....
    (Bbooo, 13. februar 2020 13:38)

    # Link komentara

  47. Dajte ih nizerazrednim klubovima na besplatnu pozajmicu. Ako odbijaju da odu u strane klubove onda ih pustite ovde u drugu ili treću ligu.
     (Dejan Kostić, 13. februar 2020 13:35)

    # Link komentara

  48. 15 mil od grupe LS, 3-4 od preskupih cena karata, 5.5 od izlaznih transfera Joveljica i Terzica. Sjasite
     (cowboy, 13. februar 2020 13:35)

    # Link komentara

  49. Ptica
    Partizan za vreme Toleta jednom ispao od tako nekih konobara, igrao za 10 godina 8 puta gruonu fazu u Evropi, a vi svaku sezonu ispadali u sezoni kupanja
    Definitivno nismo isti
     (PFC, 13. februar 2020 13:31)

    # Link komentara

  50. Odigras 5, 6 utakmica za te pare?? Pa ima li sladja lova? Lepota..
    (323, 13. februar 2020 13:30)

    # Link komentara

  51. Mene samo interesuje ko će konačno DA ODGOVARA za sve promašaje id Kafua pa do Žandera a ima ih oko 20.
    To je bre previše para, sad Terzić i Mrkela trebaju da plate za sve te promašaje
    Ovo je neviđeno pravi amaterizam, pa gde bi još oni mogli tako da nanose veliku štetu klubu a da za to ne odgovaraju.Pričaju oni o dve LŠ, ali umesto da igračima zbog toga poraste cena ono ih sad niko neće.STRAŠNO.
     (Delija, 13. februar 2020 13:29)

    # Link komentara

  52. nema veze, tu je bozinov koj ume da preporuci dobre igrace.
    (plasticni hirurg, 13. februar 2020 13:21)

    # Link komentara

  53. steta sto portugalci ili dortmund,ajax nemaju ovakav skauting..propalo bi za 2 sezone
    Covece dal ovaj mrkela zna nesto? pa,ocajni smo..pa losije vunderkindove sa menadzera da su dovodili i bolje bi se uklopili, strasno
     (AlenBor2, 13. februar 2020 13:17)

    # Link komentara

  54. Nece im naci klub ako ne igraju.
    (Corso Magenta, 13. februar 2020 13:13)

    # Link komentara

  55. a 25 milki od LS?
    (Dusanovo carstvo!, 13. februar 2020 13:11)

    # Link komentara

  56. Samo da mogu da saznam koje preporučio ovakve promašaje Zvezdi, to se vidi u prvim potezima koje igrač a ko dunster ???!!!
     (Grada, 13. februar 2020 13:11)

    # Link komentara

  57. Hoce li iko u ovoj zemlji izasta odgovarati ? Terzicu , obajsni ova tvoja pojacanja
     (Chox, 13. februar 2020 13:09)

    # Link komentara

  58. Najodgovorniji je Milojević. Slede Mrkela i Terzić. I nisu samo ovi promašaji. Šta je sa: Ebisilijom, Čaušićem, Simićem, Vidićem, Sumailom, Kafuom, Jevtovićem, Jirkom, Melegom, Ivanićem, Milunovićem.... koliko li sve to košta?
    (oberin martel, 13. februar 2020 13:09)

    # Link komentara

  59. (banjica, 13. februar 2020 12:55)

    Lepo si to napisao...OSVOJILA, a vama nabila komplekse za.zivota.sto.se vidi po tebi
     (isprani mozgovi, 13. februar 2020 13:07)

    # Link komentara

  60. Dajte da ih smenimo sve i da postavimo neke novinare...
    (Nikola, 13. februar 2020 13:07)

    # Link komentara

  61. Joj koliko je para baceno u zadnjih dvadesetak godina. Pa oni jos isplacuju nekog Poljaka Bronovickog.
    (Djalma, 13. februar 2020 13:07)

    # Link komentara

  62. ptica, nismo isti? pa naravno da nismo, za razliku od nekih ne prodajemo grb
     (veljo gegelj, 13. februar 2020 13:06)

    # Link komentara

  63. STUB SRBSTVA U OVIM TEŠKIM VREMENIMA
    (Nikola Grčić, 13. februar 2020 13:06)

    # Link komentara

  64. Zato su i rasprodali tim da bi placali promasaje.
     (Brada, 13. februar 2020 13:05)

    # Link komentara

  65. Mitar Mrkela,kako su odigrali te utakmice mogao bih i ja.Nije važno koliko su igrali već šta su pokazali na terenu.
     (Rakijaman, 13. februar 2020 13:03)

    # Link komentara

  66. Jurgen Klop nije imao pojma da je Zvezda osvojila KŠ 1990/1991. Ljudi u svetu znaju da je Zvezda osvojila KŠ isto koliko i ti kada je osvojio Hamburg ili Fejnord. (banjica, 13. februar 2020 12:55)

    Nema veze. Bitno je da znaš ti i svi ostali grobari.
    (Mr Majestyk, 13. februar 2020 13:02)

    # Link komentara

  67. Sve je to ok , mislim da ni jedan nije ono izfusario bas bas , jednostavno se nisu snasli i to je to.Kanjas mi je ok , Tomane solidan , Zander vise nesrecan , svi ga pljuju zbog ruke a ako se vratite malo u nazad skapiracete da je odigrao kljucnu ulogu u Kopenhagenu.Posle njegovih prodora je 3 4 igraca dobilo zute kartone , od toga jedan i crveni kad se razmisljalo da li cemo izdrzati.Van la para pogublje i preplasen , jednostavno se nije snasao.A sto se tice nase dece moze odmah i vatru , eto na primer mali Gavric , ali da se razumemo ne treba dete od menadzera da zicka za kopacke (proveren info) , ako smo iole ozbiljan klub to se ne sme desavati
     (duledudule, 13. februar 2020 13:02)

    # Link komentara

  68. Radilo se i zaradilo, deo zarade je pogresno uloxen.Idemo dalje.
    (ovde, 13. februar 2020 13:01)

    # Link komentara

  69. I promasaji su deo sportskog menadzmenta.Kao i uspesi 2xLS za redom,1xprolece LE.
    (cuca, 13. februar 2020 12:59)

    # Link komentara

  70. a pfc ce Sadika da uvali za 12 mil eura hahaha????
     (apajgamala, 13. februar 2020 12:59)

    # Link komentara

  71. Da nije ekipa iz Zvezde možda konsultovala i nekog iz Partizana kada je dovodila ove igrače. Ne znam, Krstajića, Miloševića, ili da, što da ne, i Divca ili Danilovića.
    (Pera, 13. februar 2020 12:59)

    # Link komentara

  72. U ušli smo u neku tamo LŠ, i to dva puta, pre toga proleće u nekoj tamo LE, nikad da pomenete kao da se nije ni desilo..
    (Korto, 13. februar 2020 12:38)

    Obzirom da ste posle svakog ulaska kratki 10 milja, oblje da ne ulazite...
    (Kole, 13. februar 2020 12:58)

    # Link komentara

  73. Moze to Terza ladno iz svog dzepa da plati.
     (ludi sesirdzija, 13. februar 2020 12:57)

    # Link komentara

  74. Sto ih na posaljete u FMP. Mozda se bolje snalaze u kosarci a fali im neki stranac.
     (fenomen, 13. februar 2020 12:57)

    # Link komentara

  75. Kanjas je bio isto zasluzan za ulazak u LS kao i Marin. To sto je Miloje stavljao Njegosa Petrovica umesto Kanjasa to je druga nauka.
     (Uross, 13. februar 2020 12:57)

    # Link komentara

  76. Жандер до краја уговора 450.000...заборавили сте ..март ,април и мај..
    (kiza D, 13. februar 2020 12:56)

    # Link komentara

  77. U ušli smo u neku tamo LŠ, i to dva puta, pre toga proleće u nekoj tamo LE, nikad da pomenete kao da se nije ni desilo..
    (Korto, 13. februar 2020 12:38)

    I šta sa tim što ste "ušli" u LŠ? 2018/2019 poslednji u grupi sa -12, 2019/2020 poslednji u grupi sa -17. Dve godine se vadite na foru stare slave. Jurgen Klop nije imao pojma da je Zvezda osvojila KŠ 1990/1991. Ljudi u svetu znaju da je Zvezda osvojila KŠ isto koliko i ti kada je osvojio Hamburg ili Fejnord.
    (banjica, 13. februar 2020 12:55)

    # Link komentara

  78. Njihovi promasaji prevazilaze sumu iz naslova debelo. Skocili ste svi na sumu sto nije dao gol kada je usao poslednjih 20 min pri rezultatu 3-1 za partizan, a zvezda je imala bar 5,6 igraca koji su bili skuplji od njega, a proraditi nece u tri zivota.
    (grobar, 13. februar 2020 12:54)

    # Link komentara

  79. You Tube da se isključi Zvedinom menadžmentu u toku prelaznog roka. Pokopali nas sa You Tube mogućnostima igrača, gore nego fotošop!Da nije tužno bilo bi smešno.I moja baba može tako da nadje igrače. Umesto da se prate gleda razvoj i mogucnosti tehničke taktičke,oni odgledaju klip i ruka ruci, amaterizam na nivou Mozambika!!
     (legolas, 13. februar 2020 12:52)

    # Link komentara

  80. Promasaji jesu, ali je lepo videti da je u czv sve dostupno javnosti pa cak i promasaji...
     (Mrak, 13. februar 2020 12:50)

    # Link komentara

  81. Cenim Miloja ali ovo je i njegova krivica, nikad nije verovao mladima i davao im šansu, oslanjao se samo na iskusne. Da su ovi bili uspešniji, Miloje bi još bio u Zvezdi
     (g, 13. februar 2020 12:47)

    # Link komentara

  82. Sve vam jasno kakvi su to igraci kada ih sada niko nece,iako bi Zvezda za svakog placala makar pola plate....
    Sada oni sto su nama pricali da smo mi strucnjaci i slicno,kada smo pricali da su ovo poluigraci,neka se ne javljaju i nek ne komentarisu nista sto se tice transfera.
    Dinamo dovodi Argentinca za ove pare sto smo mi izdvojili za La Paru. Uzaaas i tacno mi se bljuckaa od velikog Mitra Mrkele.
    Onaj ko radi,taj i grijesi.
    Kada se ostvari uspjeh prvi su da se slikaju i kazu nesto pametno,zasto sad ne izadje i kaze da je pogrijesio i da ce se trudit da to vise ne cini,jer je napravio stetu od 5 miliona eura,aloooo 5 milionaaaza jedan prelazni rok.
    A i jedan i drugi strucnjak da nam objasne kako igrac iz druge Engleske lige,koji je rezerva u 16 to plasirani klub,moze biti pojacanje za Zvezdu i za Ligu Sampiona??? Samo interesuje objasnjenje.
     (BOSS, 13. februar 2020 12:45)

    # Link komentara

  83. Ja neznam zašto Terzić i Mrkela nisu podneli ostavke i napustili klub.
    Samo da pričamo o letošnjim pojačanjima koji su dovedeni .
    Hajde od četiri stranca koja su dovedena da pomognu klubu u LS, promaši se jedan ili dva ali sva četiri je mnogo.
    Njih dvojica ( Terzić,Mrkela) nema vise sta traže u C.Zvezdu.
    Oni su sve izmašili sve od pojacanja, novac veliki je bacen i zato draga gospodo morate se povuči sa tih pozicija.
    Sve uspehe koji su ostvareni u Evropi i u domacoj ligi zato bravo, ali ni jednog igraca niste uspeli da lepo unovčite več ste ispromašivali.
    Nadam se da imate dva prsta obraza i da će te sami povući, to je najbolje rešenje i za vas i klub.
     (Nebojsa, 13. februar 2020 12:44)

    # Link komentara

  84. Bili su mnogo korisni zato su sad višak koliko su dobri. Ono što su oni odigrali mogao je da odigra svaki ozbiljan igrač iz druge lige.
     (lupez, 13. februar 2020 12:44)

    # Link komentara

  85. Stankovic je video ono sto svako normalan vidi. Za mene je Garsija od pocetka bio odlican, pogotovo kad se igra brzo, a dobijao je najmanje sanse od stranaca, verovatno da bi se drugi razigrali. Kanjas je bio dobar za kvalifikacije i on je igrac za LE, ali Zvezda vec ima takve i ne treba joj stranac. Zander je promasaj, jer je on pre krilo nego bek, u odbrani je kriminalan. Tomane kao napadac je efikasan gore nego Luka Jovic u Madridu, on ne ume u sansu da udje. A Van la Para je posebna prica, jer sa njim ili bez njega, nema nikakve razlike. Jedino je gol uspeo da da u kupu amaterskom klubu. Bio je potpuno beskoristan. Prakticno, Zvezda je trebala da angazuje samo Garsiju, kao napadac je uvek mogao da igra Vukanovic, Tomane je bio cist isak.
    (Pedja, 13. februar 2020 12:43)

    # Link komentara

  86. Hteli su i za Sumu da prebace. A uporedite ove sve pavijane sa Sumom. Dosao je trener koji zna engleski,data mu prava uloga i pozicija,vredi vise nego pun kamion ovih zvezdinih pavijana.
    (Optimus, 13. februar 2020 12:43)

    # Link komentara

  87. Nemoguće je i ne promašiti!Tim je ispunio glavni cilj i sekundi su falili da se prezimi u Evropi.Bole oni porazi ali oni su realnost.Kada bi svi razmišljali kao mi ne bi postojale lige koje najviše gledamo.
     (M, 13. februar 2020 12:43)

    # Link komentara

  88. Pobeda nad Olimpijakosom donela 2.7 miliona.
     (sasa, 13. februar 2020 12:42)

    # Link komentara

  89. Sve to plaća ovaj napaćeni narod, kakva crna zvezda.
    (Tito toto idioto!, 13. februar 2020 12:21)

    U ušli smo u neku tamo LŠ, i to dva puta, pre toga proleće u nekoj tamo LE, nikad da pomenete kao da se nije ni desilo..
    (Korto, 13. februar 2020 12:38)

    # Link komentara

  90. A Zvezdina deca u 1/8 finala LS.Bilo ko iz te ekipa da je dobio malo vecu priliku jesenas u LS dao bi 5 puta veci doprinos od bilo koje od ovih prevara.
    (Fudbaloman, 13. februar 2020 12:32)

    # Link komentara

  91. Ван ла Пара је благо речено катастрофа и не знам где су њега ископали, али ипак ради се о играчу који је дошао из Енглеске. Како да знаш да ће да буде испод Линг-лонг нивоа.

    Кањас и није баш толики промашај, јер је добро одиграо квалификације, не знам где је после нестао. С обзиром да је дошао као слободан играч, није да је сувише коштао. Добро је играо у Грчкој и има искуство из ПЛ и Примере, био је резон да га доведу.

    Томане је мало играо, а није баш да је показао да не зна ништа. Кошта га онај пенал, али причамо о трећем шпицу, и мислим да није рекао последњу реч.

    Жандер - мало пара, мало вреди. Доведен као резерва Родићу, нико није ни очекивао да ће бити Роберто Карлос. Дао је гол у Копенхагену, али нашао се мимо плана на терену у Пиреју и направио глупост која се у фудбалу не прашта ни већим асовима.

    Мислим да се претерује са овим критикама, заборављате да је Милојевић врло захтеван тренер, неки играчи се једноставно не снађу. Дешавају се и другим клубовима промашаји, не знам зашто се оволико потенцира.
    (.,, 13. februar 2020 12:31)

    # Link komentara

  92. Napredna zvezdana.. Ulaže država ozbiljnu lovu
     (Janko, 13. februar 2020 12:31)

    # Link komentara

  93. dream job, sportski direktor zvezde. tudje pare a sa kompetencijom na vi. milina
    (heisenberg, 13. februar 2020 12:30)

    # Link komentara

  94. Pa kad svaki ,,vođa" navijača mora da ima svog igrača. Kao da su se tu Mrkela ili Milojević nešto pitali. Videćemo sada Stanković je baš jak lik, ali ne verujem da će uspeti da vrati fudbal sa ,,severa" u klub. Ni Piksi nije uspeo a on je bio ime i autoritet.
    (Vođa na šatrovačkom, 13. februar 2020 12:28)

    # Link komentara

  95. Gde je Stankela tu je Pantela a tu je i Žigela i Vidara . Jednostavno .
     (MILE 011, 13. februar 2020 12:28)

    # Link komentara

  96. Cuj, bacila .... pa majku mu, igrali su .... Zvezda je usla u LS, ostvarili i jednu pobedu ... Da bude gubitak i 5 mil. to realno nije nista. Smesno kad se prica o vrhunskom fudbalu. Naravno, treba staviti prst na celo pa se zapitati da li je mozda bilo bolje pruziti sansu onim mladim talentima koji su brze bolje prodavani za pare za koje su placeni ovi stranci. I smesno je ocekivati da dovedes igraca za pola miliona - milion i da svakog od njih posle dobro unovcis. Nece da bude. Da su bili neki veliki talenti ne bi ni dosli u Zvezdu. Zato je najbolje ulagati u mlade. Sigurno bi zarada bila veca. Pitanje je kakvi bi rezultati bili, jer mladog igraca moras da sacekas, istrpis ...
    (xxx, 13. februar 2020 12:27)

    # Link komentara

  97. Skauting tim za svaku pohvalu.
    (Vanja LFC, 13. februar 2020 12:26)

    # Link komentara

  98. Sve to plaća ovaj napaćeni narod, kakva crna zvezda.
     (Tito toto idioto!, 13. februar 2020 12:21)

    # Link komentara

  99. Platiće sve to penzioneri Srbije i ima da pitaju jel treba još.
    (Pogan, 13. februar 2020 12:19)

    # Link komentara

  100. Zato je plus 11 i dve uzastopne Lige sampiona, velika pobeda nad najjacim timom sveta, remi sa Napolijem i pobeda protiv Pirejaca. Partizan za vreme najvece kradje u vreme Toleta ispadao od raznih Samroka i ostalih konobara. Nismo isti!
    (Ptica, 13. februar 2020 12:17)

    # Link komentara

  101. I hoće li neko odgovarati za bačene milione. Naravno, neće.
     (milke, 13. februar 2020 12:17)

    # Link komentara

  102. Otpisaće se opet taj dug sa nekih 50.000 uplaćenih evra...
    (Dzhoni, 13. februar 2020 12:17)

    # Link komentara

  103. Ovog Zandera bi Partizan trebao angazovati, opasan igrac, sto se iz prilozenog vidi da uprava zvezde nema pojma. Pozzz
     (s y l a, 13. februar 2020 12:09)

    # Link komentara

  104. Mrkela , odlazi! Najgori transferi u istoriji Zvezde posle Bronovickog.
     (milan, 13. februar 2020 12:08)

    # Link komentara

  105. Zbog ovoga i propadamo. Ko zna koliko se ko ugradio u ove iznose...
     (milan, 13. februar 2020 12:07)

    # Link komentara