1. Najbolji svih Vremena je Novak Djokovic, jedna fascinantna, vanserijska pojava u Istoriji Sporta uopste, nas, prirodan, blizak, Covjek koji je pojecivao pijace i pricao sa Bakama prodavacicama, kopao krompir i mazio djecu po Vrticima, Vjernik, prirodan, moralan, Sin, Brat, Muz, Otac.. Dominantni Teniser, Vrhunski Sportista, Robert De Niro mu bio u Lozhi.. Ponosni smo na Tebe Novace. Milos iz Podgorice.
    (David Bowie, 14. februar 2020 22:48)

    # Link komentara

  2. Rođo je pobedio u 20 GS finala od 31 odigrano.

    Dakle, ukupno 20/31

    Rođo - Nolo/Nadalina 4/14
    Rođo - ostatak sveta 16/17 (Jedini poraz od Delpa)

    GOAT?
    Ne bih rekao.
    (Pasing_šot, 14. februar 2020 21:24)

    # Link komentara

  3. Svi komentatatori su izneli argumente, ova troica ne citaju komentare a mene kao radnika zanima Kako preziveti uz najveci minimalac u istoriji ? Van teme jeste ali je zivotno !
    (Matori Kesa, 14. februar 2020 08:46)

    # Link komentara

  4. @ 2015 Federer je imao najvise pobede protiv Nola 3 puta ga pobedjivao a imao 34 godine.Pa sta bi bilo da su isto godiste ili da je Federer mladji pa najmane bi bili izjednaceni u broju pobeda a gubio ne bi sigurno.
    (King Roger., 13. februar 2020 11:24)

    Šta bi bilo kad bi bilo... Da je baba muško zvala bi se Duško.
    ---…--
    @Neko iz dijaspore
    Eto, i ja isto to govorim.
    Ovde, na zapadu, mi ne mislimo o sportu. Ja i tu i tamo, ipak sam sa Balkana, ali 'zapadnjaci' nemaju pojma, niti se time bave. Bave se ostalim stvarima: gde cemo ove godine na letovanje, koji auto cemo sada da kupimo, u koju skolu cemo da upisemo dete, da li cemo da promenimo kuhinju, ima vec 10 godina, kupatilo ... ti veliki zivotni problemi su u pitanju. Ali, avaj ... nas prosecni Srbenda, kao i Djido i ostali, imaju uvek ideju da na zapadu sada nocima a niko ne spava jer je Nole osvojio jos jedna GS. Boli ih ona stvar i za GS, a za Noleta nisu ni culi.
    (Neko iz dijaspore, 13. februar 2020 14:42)

    Vau,znaci od Srbije 'zapadnjaci' obrcu BILIONE u sportu?? Oni se dakle 'time ne bave' a Srbi im pune stadione, arene, hale, kladionice, kupuju suvenire, proizvode sponzora koje sportske zvezde reklamiraju, održavaju medije itd. Lepo...
    (Vanja, 14. februar 2020 01:13)

    # Link komentara

  5. O, otkud ova tema na portalu? Baš smo se iznenadili. Kao i komentarima djokista.
    (pop, 13. februar 2020 23:08)

    # Link komentara

  6. @Milan PT
    Novak se već muči s mlađim teniserima, ima od njih petnaestak poraza u poslednje dve godine, a Novak nema 38 nego 32 godine, i njegove razmene koje idu i do 29 puta polako ga vode u početak kraja, i protiv Tima uzeo je godišnji kad je gubio treći set (i izgubio), naručio masere i energetike, a naivni Tim čekao je goata da se vrati sa masaže, umesto da je i sam kasnije otišao na godišnji odmor i masažu. I jedva je dobio Tima, na srbskom Thiema, a ovi su mlađi od Time i igraju ofanzivno. Nikada, kao Novak, ne odustajem u polemici, kad pišem iskolačim oči kao Novak kad očekuje protivnički servis, a kad mi se protivik preda, počnem da se udaram u grudi i smišljam nove tekstove, jer sam, kako kažeš, brutalno bezobrazan.
    (O kako je lepo brati jagode (francuska pesma), 13. februar 2020 22:36)

    # Link komentara

  7. @Neće Barbarogenije ući u carstvo nebesko,
    @Sitničarnica kod srećne ruke,
    @Urnebesni Cane,
    @Novak je Srbin i goati (idemo, akcija traje do 1: aprila),

    Lepo sam Ti izneo podatke gde se vidi da Novak REDOVNO pobeđuje Federera još od 2011., tj. od dana kad RF nije napunio ni 30, a Ti se i dalje držiš mantre od 35. Da li će Novak da pobeđuje kad napuni 35, nikom nije bitno, jer je to za 8 GSova, a dotad će i on i Rafa prestići Rodžera, tako da neće imati potrebu da spašenih 7 meč lopti protiv stotog na svetu predstavljaju kao neverovatno dostignuće.
    Što se tiče tvrdnje da Te nešto falsifikujem, podsetio bih te na savet iz prvog posta da prvo pročitaš svoj komentar, pre nego što ga pošalješ.
    Što se tiče glagola lagati, to sam rekao kad si izneo pogrešne/lažne činjenice i rekao sam da si lupio ili slagao, jer nisam znao tačan uzrok toga. Sam si našao tačan odgovor.
    I više neću da odgovaram na Tvoje bezobrazne komentare, jer znaš da Ti ne mogu biti sin, a Ti me tako nazivaš. Prešao si granicu, jer onaj ko je imao pravo da me tako naziva nije odavno ovde, a užasava me pomisao da me neko poput Tebe u budućim postovima naziva sinom.
    Što se mene tiče, ja ovde završavam. Želim Ti sve najbolje sa drugim komentatorima...
    (Milan_PT, 13. februar 2020 21:47)

    # Link komentara

  8. @Kurta
    "Novi mladi igrači nisu nivo velike trojke ali će uskoro početi da pobeđuju čak i Noleta. Ne pitamo se mi! Zato napred Nole pocepaj gi svi", neće uskoro početi nego već su gi oduvavali trinaest puta - Zverev, Kira, Ciciban, Medvedev, Tim... Protiv Novaka Kira ima 2:0, Ciciban 3:2, Tim ga je četiri puta pobedio, a od Cicibana i Zvereva stariji je 10-11 godina. ne vidim, osim patrijotizma, trunku realnosti u tvom piskaranju.
    (Sovjeti zdravago razuma, 13. februar 2020 20:38)

    # Link komentara

  9. Meni je stvarno ali stvarno smesno da se porede Djokovic i Federer a Federer ga nije pobedio na grend slemu vec 8 godina...
    (Slukas, 13. februar 2020 10:19)

    Treba biti i malo objektivan. Ako mi nećemo svet hoće pa čak i na Štetu Đokovića. Novak još uvek nije najbolji u istoriji. Kad bi sad završio karijeru spominjali bi ga isključivo kao opasnog rivala RF i RN. Nije ga pobedio 8 godina na GS. OK Đoković sad ima godina koliko RF kad je zadnji put pobedio Đokovića. Da se danas pojavi neka zver poput Nadala misliš da bi ga Đoković pobedio? Neverovatan uspeh bi bio da Đoković uspe da i za 8 godina bude u prvih pet u svetu. I to bez konkurencije kakvu je dobio Federer pojavom Nadala i Đokovića. Svi želimo da Đoković postane bez ikakve dileme najbolji u istoriji i da samo retki ekscentrici to osporavaju ali za to će morati bar jos 3 godine da osvaja GS i bude u prva 3 na svetu u sledećih 5 godina. Neće mu biti ni malo lako. Novi mladi igrači nisu nivo velike trojke ali će uskoro početi da pobeđuju čak i Noleta. Ne pitamo se mi! Zato napred Nole pocepaj gi svi 😉
    (Kosta i kurta, 13. februar 2020 20:10)

    # Link komentara

  10. @Milan PT
    Milane sine, nemoj da me falsifikuješ, nisam rekao da je Novak počeo da pobeđuje Federera posle njegove 35, nego REDOVNO da ga pobeđuje posle 35. godine, jer, izvini, u istoriji tenisa, niko se posle 35. nije zadržao na vrhu, i nije osvajao GS titule, osim Federera. Strpi se, već sam to napisao, pa da vidimo kako će Novak igrati posle 35. godine. Mogu i ja da napišem, kao nabeđeni patrijota, da će Novak igrati do svoje 45, ali ne osećam potrebu da budem budala. Uopšte nisam koristio glagol lagati, ti jesi, i kad sam ironičan onda je to iskazano onako kako se ti radi u normalnoj polemici.
    (Neće Barbarogenije ući u carstvo nebesko, 13. februar 2020 19:55)

    # Link komentara

  11. @Sitničarnica kod srećne ruke,
    @Urnebesni Cane,
    @Novak je Srbin i goati (idemo, akcija traje do 1: aprila),

    Tvoj nešto pristojniji stav u zadnjem postu me neće prevariti, jer i dalje nastavljaš sa neutemeljenim tvrdnjama. To da nisam SMS generacija, mogao si da primetiš i u mom prvom postu, ali si me ipak nazvao detetom koje "kinji" sajt. Ja Ti onda lepo dokažem da si ili lupio ili slagao kad si rekao da je RF imao bolji skor sa Novakom u 35-oj godini itd...
    Vidiš, kako god da okreneš nisi u pravu. Evo, opet ću da sitničarim, pa ću da citiram istinu, odnosno statistiku. Davne, 2011. Novak je imao te godine 4:1 sa RF, 2012. je bilo 3:2, 2013. skor je bio 2:0, 2014. je bilo 3:3, 2015. 5:3, 2016. 1:0 i tu ću stati, jer je te godine Rodžer napunio Tvojih famoznih 35. Inače, otada je 4:1 za Novaka. Ako Ti ove brojke nisu dovoljan dokaz da Novak redovno pobeđuje Rodžera još od 2011., meni onda nije jasno koji još podatak da Ti navedem. A te Novakove pobede, koje su počele te godine kad će RF napuniti 30, a ne 35, krenule bi i ranije da nije bilo problema sa glutenom, a Ti slobodno nastavi sa mantrom 35...
    (Milan_PT, 13. februar 2020 19:32)

    # Link komentara

  12. RF je.. GOAT
    (Milos, 13. februar 2020 19:23)

    # Link komentara

  13. Najvise volim kada vidim da je Federer u istom delu kostura gde je Novak.
    Zagarantovana pobeda.
    (Intermeco, 13. februar 2020 19:09)

    # Link komentara

  14. Robert

    Plaćeni su za to.
    (Rade, 13. februar 2020 12:44)

    Tvoja mama nas placa.
     (Montreal, 13. februar 2020 19:05)

    # Link komentara

  15. Ali, avaj ... nas prosecni Srbenda, kao i Djido i ostali, imaju uvek ideju da na zapadu sada nocima a niko ne spava jer je Nole osvojio jos jedna GS. Boli ih ona stvar i za GS, a za Noleta nisu ni culi.
    (Neko iz dijaspore, 13. februar 2020 14:42)

    Bitno da si ti cuo u tom tvom selu. Dijasporu si video na slikama.
     (Montreal, 13. februar 2020 19:04)

    # Link komentara

  16. Mislim da ne postoji bolniji kompleks u svetu sporta, od kompleksa koji Federer ima od Djokovica :)
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rat, 13. februar 2020 11:36)

    Postoji, ruski medved Aleksandar Kareljin.
    (Fx, 13. februar 2020 18:23)

    # Link komentara

  17. Tehnički taktički i igrački kad je reč o Federeru i Novaku u istoj ravni na svim podlogama dok najveći problem za Rodžera u poslednje vreme jest psiha tu je tanak mnogo od Novaka tu je Đoković jači izuzetno.

    Dakle glava odlučuje i presuđuje u bitnim trenucima i mečevima posebno na GS poslednjih nekoliko godina kad igraju njih dvojica..
    (Poštovalac igre, 13. februar 2020 18:06)

    # Link komentara

  18. Kad je Nolp pobedjivao Federera kad je ovaj bio u formi ili bez odsustvo neke velike srece kao na Wimbldon.A ovi sto govore da je Federer iskoristio trenutak 2017 jer su bili Nolo i Marej povredjeni ocigledno nema pojma.Prvo Marej nije nikakav igrac nikad bio a drugo sa onim bekhendom Federera iz 2017 Nolo bi prosao kao sa Vavrinkom.2015 Federer je imao najvise pobede protiv Nola 3 puta ga pobedjivao a imao 34 godine.Pa sta bi bilo da su isto godiste ili da je Federer mladji pa najmane bi bili izjednaceni u broju pobeda a gubio ne bi sigurno.I to tvrdite za Federera coveka koji je jedini pobedjivao redom Sampras u 31 godinu Agasia, Nadala,Nola, Hjuita ,Mareja,Rodika na GS.Coveka koji je pobedio Nola i Nadala 10 na GS vi tvrdite da ne bi nikad pobedio njih dvoje da su isto godiste.Strasno.
    (King Roger., 13. februar 2020 11:24)

    Dakle, problem je što je Novak pobeđivao 6 godina starijeg Rodžera, ali Rodžeru računaš za uspeh pobede protiv 15ak godina starijeg Agasija?
    Dooobro...
     (samo pitam, 13. februar 2020 17:43)

    # Link komentara

  19. Sve tačno. Tek će...
     (Maksim & Divizija, 13. februar 2020 17:40)

    # Link komentara

  20. Nije ni realno da Federer sa 39 godina u finalu Vimbldona ima dve mec lopte protiv nekoga ko je eto mnogo bolji igrac od njega,zar ne?
    (vladimir, 13. februar 2020 11:05)

    I? Je li dobio meč?
     (samo pitam, 13. februar 2020 17:37)

    # Link komentara

  21. Одавно нисам читао бољи текст о нашем великану.
    Ноле само напред,овај текст треба да ти је најбоља мотивација за ову годину.
    Зајено бројимо:18,19,20,21....
    (Рајко Четник, 13. februar 2020 17:18)

    # Link komentara

  22. Novak je do titula u finalima dolazio protiv Andersona, Tima, Delpotra, Conge koji su puno lošiji od Rodika i Safina koje je Federer pobeđivao i koji su puno bolji od Novakovih protivnika, a i sam Novak ima negativan skor protiv njih.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Fakt, 13. februar 2020 13:27)

    To je zamena teza, ne vređajući Rodika i Safina koji su bili dobri igrači, Novak je morao osvajati titule uvek protiv Federera i Nadala. Gotovo na svakom turniru je morao da igra protiv njih. Dok je Federer u svom prajmu imao protivnike kao što su Bagdatis, Gonzalez, Hjuit, Soderling, Filipusis. Mora se priznati da su Marej, Vavrinka, Delpo i Tim uz pomenute RF i RN mnogo jači protivnici od Safina, Filipusisa, Bagdatisa i Gonzaleza.
    (srle, 13. februar 2020 17:05)

    # Link komentara

  23. Odnos Rodžera i Novaka sazrevao je iz godine u godinu, ali Rodžer je odmah prilikom njihovog prvog susreta znao o kome i kakvom kalibru se radi.
    Njihov prvi susret je bio mislim negde 2006te i Rodžer je u taj prvi njihov susret usao sa negativnim vibracijama i imao je nameru da Novaka demolira i oduči ga od tenisa.
    Naravno Novak je meč izgubio, ali i tada bio je dominantan u razmenama sa osnovne linije. U svom arsenalu udaraca nije koristio slajs, pa je samim tim imao ubitačan tempo. Meč je izgubio zahvaljujući velikom broju neiznuđenih gresaka i ako je vinera imao duplo više od Federera.
    Animuzitet koji je Rodžer imao prema Novaku, potvrdio je 2007me, kada su ga pitali za nove snage koje vidi da se ističu, naveo je Momfisa, Gaskea, ali Novaka ne i ako je Novak na atp listi već bio ispred njih,mislim da je tada bas bio 16 na atp, dok je tu godinu zavrsio na trećoj poziciji, na kojoj je ostao i naredne tri godine.
    Neverovatno mi je bilo vreme Novakove najveće dominacije, a to su 2011 i 2015ta godina, mediji su počeli totalno ignorisati tenis, jako malo i sturo je pisano. Na tronu je bio neko nezeljen za njih i nisu prosti hteli da pisu o Novaku, a sramota je bilo tada pisati o bilo kome drugom, kad ih je Novak sve cistio sa terena.
    (Dott, 13. februar 2020 16:59)

    # Link komentara

  24. ode u penziju i reši se problema
     (veljo gegelj, 13. februar 2020 16:57)

    # Link komentara

  25. Lek? Ha ha ha pa nije Novak bolest pa da tražite lek. Mlađi, bolji, mentalno neuništiv. Zapravo, Novaka je lako pobediti. Izađeš na teren i budeš bolji od njega...Ne pravite nauku tamo gde je nema.
    (Tin, 13. februar 2020 16:50)

    # Link komentara

  26. Rusi ne smatraju Juzne Slovene ''slovenskom braćom''. Mi smo za njih tamnoputi Balkanci koji žive u Južnoj Evropi dok slovenstvo povezuju sa ljudima koje liče na njih i imaju baltički izgled. Drugo, tenis nije popularan u Rusiji. Treće, većina Rusa ni ne zna gde je Srbija.
    (Antusa, 13. februar 2020 12:28)

    Ti ces meni koji zivim ovde 18 godina da objasnjavas koliko je tenis popularan i sta vecina Rusa zna. Moram da te razocaram u te bajke sa jasnim ciljem moze da ti poveruje neko ko nikad nije ni prisao Rusiji poput tebe, ja ne. U Rusiji 80% starije i srednje generacije zna dobro gde je Srbija, a mladje nesto manje istina, oko 60% pre svega jer su mlade generacije svuda u svetu pa i u Rusiji pomalo degenerisane i interesuje ih samo YouTube,reality program i druge gluposti pa su zaostali u interesovanjima osnovnog obrazovanja. Sto se tenisa tice, naravno da nije ni blizu popularan kao hokej ili fudbal, ali drzava koja je toliko vrhunskih teniserki imala u samo proteklih 18 godina koliko sam ja ovde, ne moze da bude nezainteresovana za tenis. A za Djokovica navijaju mnogi.I na kraju sto se Srba tice, ja nisam pricao o Juznim Slovencima nego o Srbima kao Slovenima koje smatraju bracom. Naravno da Hrvate nece smatrati. Dakle, kad sledeci put pokusas da manipulises ljudima, makar napisi nesto za sta ce veca sansa biti da neko poveruje.
     (Dragan,Omsk, 13. februar 2020 16:48)

    # Link komentara

  27. Krunisanje Kralja na pomolu. Verujem da ce Djokovic zavrsiti karijeru u velikom stilu kad poobara sve rekorde i statisticki bude iznad Federera i Nadala. 2022/23 Proslava na balkonu skupstine!
    (ireverzibilnost, 13. februar 2020 16:43)

    # Link komentara

  28. ...Zapamtite nolomani sto je i sam Federer rekao da nije napravio pauzu 2016 nikad ne bi osvojio ona 3 GS pa da su igrali i van prvih 50 na svetu.Federer je uvek pravio pauze i to mu je pomagalo i kad je bio mlad.Sad da napravi pauzu sto bi mu preporucio opet bi uzeo GS to nema nikakve veze sa Nolom.
    (King Roger., 13. februar 2020 12:00)

    И шта кажеш, то је због паузе освојио. То што Новак у том периоду није играо, то нема везе... Жешћа ти је логика. Па из авиона се види у чему је ствар!
    Одрадиће Ноле и те недеље на првом месту и још који ГС освојити, само да је здравља, и онда (кад већ "h2h", сви мастерси и 4 ГС-а у низу нису важни) нећете више имати никакве адуте. А да, остаће још фризура и Базел евентуално. Мада видим да сад кад рекордан број недеља на првом месту Роџи полако измиче, појавила се нова статистика: Број недеља на прва ТРИ места на АТП листи, тако да...
     (glukozamin, 13. februar 2020 16:39)

    # Link komentara

  29. Kava sumanuta konstatacija! To je isto kao da je rekao da je Novak postai hroničan problem za Berdiha, Monfilsa ili Nišikorija.
    (Marvin, 13. februar 2020 16:22)

    # Link komentara

  30. E King koliko si frustriran majstore to je strasno.Feder je Novaka na GS dobio 6 puta izgubio 11.RF je samo tri puta pobedio Nadala ili Novaka u Finalu GS.Rafa ima 10,Novak 9 takvih titula.Tacno je za 3 pobede 2015 ali si zaboravio I 5 Novakovih pobeda.Pogledaj vsznost tih 8 meceva.Novak u svakom teniskom segmentu razbija RFa.Vidim da na Wiki, ubacuju nove statistike da bi bar negde RF bio bolji,recimo pobede na turnirima serije 500.I reci za Endija da je nebitan a decko ima 11 finala GS,14masters titula 2 olipijska zlata..je glupost.Voleo bih da vidim sta si ti u zivotu postigao sem sto mrzis.
     (Gaja, 13. februar 2020 16:04)

    # Link komentara

  31. E King koliko si frustriran majstore to je strasno.Feder je Novaka na GS dobio 6 puta izgubio 11.RF je samo tri puta pobedio Nadala ili Novaka u Finalu GS.Rafa ima 10,Novak 9 takvih titula.Tacno je za 3 pobede 2015 ali si zaboravio I 5 Novakovih pobeda.Pogledaj vsznost tih 8 meceva.Novak u svakom teniskom segmentu razbija RFa.Vidim da na Wiki, ubacuju nove statistike da bi bar negde RF bio bolji,recimo pobede na turnirima serije 500.I reci za Endija da je nebitan a decko ima 11 finala GS,14masters titula 2 olipijska zlata..je glupost.Voleo bih da vidim sta si ti u zivotu postigao sem sto mrzis.
     (Gaja, 13. februar 2020 16:04)

    # Link komentara

  32. oooo, zgazi ih sve, zgazi ih sve, zgazi ih sve!!!
     (?, 13. februar 2020 16:03)

    # Link komentara

  33. Sva sreća za Rogera i Rafu, imao je Novica i određeni period "stagnacije" između 2012-2014, "samo" tri GS, za utjehu je 2 puta na knap završavao godinu kao prvi tenisač. Za Rogera je definitivno nerješiva enigma Đoković od 2014, barem na slamovima. 6-0 je Srbin napravio u tom periodu i dobivši Rogera u 4 finala. Može se reći da ono što je Rogeru bio Nadal do 2011, zadnjih je 5-6 godina Đoković...
    (CroFed, 13. februar 2020 16:01)

    # Link komentara

  34. Jedan je Novak Djokovic, Dominator - Terminator, streptomicin za Kinga Rodju.
    (Milosav, 13. februar 2020 15:56)

    # Link komentara

  35. federer ima vremena da nadje lek za novakovu igru. vreme je pred njim. na nekom turniru veterana za desetak godina. do tada mrka kapa.
     (putuj igumane, 13. februar 2020 15:42)

    # Link komentara

  36. @Milan PT
    Milane, kad sam rekao Milane dete, to je bilo zato što sam zaista mislio da si mnogo mlađi od mene, i nemoj, jer vidim da lepo pišeš i da nemaš onih prokletih pravopisnih grešaka, nemoj da sitničariš, sitničarnica ne mora uvek da bude srećne ruke (vidi roman Gorana Petrovića). Ipak je tačno da je Federer bio prevalio 35. kad je počeo redovno da gubi od mnogo mlađeg Novaka. Federer i dana igra fenomenalno, u svojoj 39. godini. Igra kratke poene, ima sve udarce (Novak nema, da ne davim, nema igru na mreže i sve ono što takva igra traži), Novak je najjači "svih vremena" u brzini, trku, snažnom dvoručnom bekhendu, koji mu je glavni udarac, žilav je, to je genetika, ima "indijanski" mentalitet (dinarski violentni tip Srbina) koji nikada ne staje. Ako pogledaš orlovski Novakov pogled, jasno ti je s kakvim čovekom imaš posla. Da li će Novakov stil, koji iziskuje mnogo snage i troši više energije, izdržati još šest godina, koliko danas Federer ima godina, mislim da neće, ali ne znači i da neće. Ajde, bože zdravlja, da sačekamo i da se uverimo, a da ne pišemo kao deca: Novak će osvojiti sve titule dok bude igrao, a to će potrajati još deset godina. Znaš zašto menjam "nik", jer nemam "nik", to su naslovi, kao u romanu, na početku nove glave. Pozdrav.
    (Sitničarnica kod srećne ruke, 13. februar 2020 15:41)

    # Link komentara

  37. Tesko ce ovaj sto ima 17 biti hronicni problem onom sto ima 20...
    To samo mi Srbi redovno izvrcemo stvari kako nama odgovara.
    Nije ni realno da Federer sa 39 godina u finalu Vimbldona ima dve mec lopte protiv nekoga ko je eto mnogo bolji igrac od njega,zar ne?
    (vladimir, 13. februar 2020 11:05)

    Pa nije realno da neki tamo Tenys sungren ima sedam meč lopti protiv osvajača 20 grenslem turnira pa eto i to se dogodilo i šta onda.
    (Nebojša, 13. februar 2020 14:56)

    Nije realno da neki tamo Austrijanac (najbolji teniski tata zna ko je on) vodi u finalu gren slema ili pobedi u polufinalu onog nebitno- glupog gren slema na sljaci.
    Al dobro to je nebitno...
    (Sik, 13. februar 2020 15:39)

    # Link komentara

  38. @Novak je Srbin i goati...
    odnosno @Urnebesni Cane,
    Kao prvo da Ti se izvinim za grešku u računu u prethodnom postu, kad sam napisao da je RF napunio 33 tokom 2015. Prvo sam počeo sa pišem da je izjednačenje na 19:19 trebalo da se desi 2014 kad je bio čuveni slučaj sa džemperom, kad Federer nije bio u stanju da obuče sportsku opremu, da bi 2 dana kasnije trenirao sa DC timom Švajcarske. Tad mi je ostalo u glavi tadašnjih 33 godina RF, ali sam zbog nedostatka prostora morao da obrišem taj deo posta, ali brojka mi ostade u glavi.
    Zbog džempera Novak je bio prisiljen da se tek naredne godine izjednači sa RF i da ga iste godine i prestigne. Sve u svemu, RF je imao punih 33 i kad je zadnji put imao bolji skor od Novaka, a to je Novakova starost ove godine, kad mu mnogi stručnjaci predviđaju 3 ili čak sva 4 GSa. Ja bih rekao da su to najbolje godine za Veliku trojku...
    (Milan_PT, 13. februar 2020 15:35)

    # Link komentara

  39. Pa, znas, samo takvi kao ti, koji se ne skidaju sa ovog sajta (a pogotovu sa ove rubrike) mogu i da misle da je Nole, tenis, kao i sport uopste jako vazan za 'zapadni svet'.
    Ima mozda jedno 5-10% ljudi koje to zanima, ali, verujte, ostalig 90+% nemaju pojma ko i kako igra tenis niti ih to zanima.
    Zapadni svet se ne bavi sportom kao mi.
    To je za zemlje i narode koji nemaju NISTA drugo, pa misle da je sport svima toliko bitan.
    E, nije!
    (Dnevna doza vitamina C, 13. februar 2020 14:17)

    Zapadni svet se ne bavi sportom kao mi, i nije im toliko nebitan kao ovde. Njima je sport mnogo, mnogoo bitniji nego ovde na balkanu, dobar je za zamajavanje sirokih narodnih masa. Koliko para oni samo bacaju na one silne alabiticare, ispirace mozgova, one likove koji svakodnevno lupetaju od sabajle pa do sumraka, ima ih vise nego sportista u ovoj zemlji a neki su placeniji i od poznatih nba igraca!!
    Zanima ih i tenis, samo teniser ne moze da se proizvede na proizvodnoj liniji kao nfl ili nba igrac...
    (antiDebil, 13. februar 2020 15:26)

    # Link komentara

  40. A koliko je od toga na RG? Niko ne spori da je Nadal na sljaci najbolji. Mogao je Nole imati bolji skor na GS, da je Nadal malo cesce dolazio do njega na grass i hard court, ili da je Nole malo manje dolazio do Nadala ma RG-u. Ovde je dosta pitanje okolnosti.
    (Keynes, 13. februar 2020 14:27)

    Sta bi bilo kad bi bilo....
    Dal ste vi normalni ja ne znam vise.
    Cim izadje neka vest o Novqku, Nadalu i Djokovicu na stotine komentara raznih stručnjaka😤

    Sta bi bilo da Novak nije spasio dve meč lopte na vimbldonu?
    Sta bi bilo da je Federer odservirao as na 40:15?
    Itd. Da ne nabrajam...
    Ne moze tako. Svi su oni osvojili jer su zasluzili. A vi samo ovakvim komentarima jos vise spustate Djokovića.

    Ne mogu da osporavam ni Federerov ni Nadalov ni Djokovicev uspeh.
    Mogu samo da im skinem kapu.

    A vi sto ne mozete da spavate i sto komentarisete do besvesti sa različitim nick-ovima. Bacite komentar malo o ekoloskoj katastrofi bas u ovoj divnoj Srbiji.
    Pa neka bude i sa različitim nick-ovima...
    I manite se vise priče o GOAT-u.
    Kao da postoji bas specijalno priznanje za to.

    Sto se mene tiče neka to bude Rod Lejver sa sve drvenim reketima.
    I ENDE!!!!!!!
    (Nature, 13. februar 2020 15:22)

    # Link komentara

  41. Заинатиће се Новак па ће пустити да и Надал престигне ђенперера. Какав крах снова.
     (Урке, 13. februar 2020 15:21)

    # Link komentara

  42. Mina,, 13. februar 2020 14:26

    A ti malo da se opismeniš pre nego što drugima pridikuješ da “ne razvijaju mozak”?
    (Transfer blama, 13. februar 2020 15:18)

    # Link komentara

  43. Federer od juna 2012. do juna 2017., tacno 5 godina, nije osvojio ni jedan GS i to sve zbog Djokovica. Kakav je to GOAT?
    (Samo jako, 13. februar 2020 15:15)

    # Link komentara

  44. Postao? On je hroničan problem za Feđu od 2011, osim u periodu odsustva tokom 2017. i 2018. godine. A od polovine 2014. je nepremostiv problem za lažnog GOAT-a.
     (Kralj mača, 13. februar 2020 15:14)

    # Link komentara

  45. Zašto je polemika ko je GOAT između Đokovića i Federera, a niko ne spomonje Nadala, po meni je Nadala klasa za Federera, da ga Đoković nije zaustavio u zadnjih 10-ak god taj dečko bi imao bar 30- gs titula.
     (Nebojša, 13. februar 2020 15:11)

    # Link komentara

  46. RF, je vasa.. Nocna mora
    (Milos, 13. februar 2020 15:10)

    # Link komentara

  47. Ако већ мора Федереру да стоји неко "best", онда му пишите "best of the rest".
    (No1e, 13. februar 2020 15:00)

    # Link komentara

  48. A vidim da st svi velike face.Pa sto onda ne objavite odnos pobeda izmedju Djokovica i Nadala na Gren Slemovima.Necete jer i ne idu bas Novaku u prilog ;)
    (Dr dre, 13. februar 2020 13:36)

    Novak je poslednji put izgubio od Nadala na GS-u pre 6 godina.
    (koki, 13. februar 2020 14:59)

    # Link komentara

  49. Tesko ce ovaj sto ima 17 biti hronicni problem onom sto ima 20...
    To samo mi Srbi redovno izvrcemo stvari kako nama odgovara.
    Nije ni realno da Federer sa 39 godina u finalu Vimbldona ima dve mec lopte protiv nekoga ko je eto mnogo bolji igrac od njega,zar ne?
    (vladimir, 13. februar 2020 11:05)

    Pa nije realno da neki tamo Tenys sungren ima sedam meč lopti protiv osvajača 20 grenslem turnira pa eto i to se dogodilo i šta onda.
     (Nebojša, 13. februar 2020 14:56)

    # Link komentara

  50. Dr dre 9-6 za Nadala od toga 6 na RG.
     (Gaja, 13. februar 2020 14:55)

    # Link komentara

  51. @Milan PT
    Milane dete, ne "kinji" sajt, kažeš do je Novak protiv Rodžera avgusta 2016. poveo sa jedan razlike, pa koliko je tada Federer imao godina? Nije trideset pet, kako sam napisao, nego 34 godine, 11 meseci i 29 dana. Novak preuzima glavnu ulogu u svetskom tenisu kad je Federer imao 35 godina.

    Do svoje 35. godine imao je bolji skor i protiv Novaka. Novak neće igrati posle 35, ili možda hoće ali neće biti ni treći.
    (Novak je Srbin i goati...)

    Prijatelju, koji stalno menjaš nick, neću Te nepristojno nazvati detetom. Iako pratim tenis još od Mime Jaušovec, smatram da je nepristojan nazivati nekog detetom, kao što si Ti mene.
    A ako ponovo pročitaš svoja pisanija, primetićeš da postoji razlika između pojmova "kad Novak preuzima glavnu ulogu u svetskom tenisu" i tvrdnje da "Do svoje 35. godine imao je bolji skor i protiv Novaka." Da bi neko imao bolji skor treba da vodi u njemu, a to se Federeru desilo zadnji put kad je sa 21:20 poveo protiv Novaka u Sinsinatiju 2015.Tad je RF imao 33 godine (pardon, i 15 dana, pošto je to Tebi bitno). Dakle, nikako ne može biti sa punih 35 ili 34, kako Ti uporno i netačno tvrdiš.
    Ali mi se zato sviđa što priznaješ da je Novak postao glavni kad je Federer napunio 35, jer ih ima par Tvojih istomišljenika koji to ni danas, nakon mnogih godina, to ne priznaju.
    A što se tiče pobeda starijih nad mlađim, sećam se jedne pobede Tomija Hasa, koji je u tom trenutku imao više od 39 punih godina kako pobeđuje Federera na travi u Štutgartu...
    (Milan_PT, 13. februar 2020 14:49)

    # Link komentara

  52. Cuj naslova,molim te,Djokovic postao problem?
    Djokovic je sva lepota i divota tenisa poslednjih 13 godina ove igre.Od sjaja do ocaja i nazad,borac,genijalni um,No.1e,Joker,psicho killer.Moze kako hocete,ali Djokovic NIJE problem!
    (Roko Leni Ukic, 13. februar 2020 14:47)

    # Link komentara

  53. @ (Dnevna doza vitamina C, 13. februar 2020 14:17)

    Eto, i ja isto to govorim.
    Ovde, na zapadu, mi ne mislimo o sportu. Ja i tu i tamo, ipak sam sa Balkana, ali 'zapadnjaci' nemaju pojma, niti se time bave. Bave se ostalim stvarima: gde cemo ove godine na letovanje, koji auto cemo sada da kupimo, u koju skolu cemo da upisemo dete, da li cemo da promenimo kuhinju, ima vec 10 godina, kupatilo ... ti veliki zivotni problemi su u pitanju.

    Ali, avaj ... nas prosecni Srbenda, kao i Djido i ostali, imaju uvek ideju da na zapadu sada nocima a niko ne spava jer je Nole osvojio jos jedna GS. Boli ih ona stvar i za GS, a za Noleta nisu ni culi.
    (Neko iz dijaspore, 13. februar 2020 14:42)

    # Link komentara

  54. A vidim da st svi velike face.Pa sto onda ne objavite odnos pobeda izmedju Djokovica i Nadala na Gren Slemovima.Necete jer i ne idu bas Novaku u prilog ;)
    (Dr dre, 13. februar 2020 13:36)

    A koliko je od toga na RG? Niko ne spori da je Nadal na sljaci najbolji. Mogao je Nole imati bolji skor na GS, da je Nadal malo cesce dolazio do njega na grass i hard court, ili da je Nole malo manje dolazio do Nadala ma RG-u. Ovde je dosta pitanje okolnosti.
     (Keynes, 13. februar 2020 14:27)

    # Link komentara

  55. Za ovog što je napisao da Zapadni svet ne interesuje tenis pa njih ništa i ne interesuje zato su u starim godinama dementne nacije jer ništa ne uče ne razmišljaju o drugom svetu svakog dana isto jedu slušaju ne razvijaju mozak a i briga me baš za Zapadni svet što njih ne interesuje tenis eto ima nas na istoku severu jugu koje možda interesuje tenis A što se tiče Novaka pa samo još po jedan godišnji da uzima on je Goat a sigurno će ove godine barem još jedan uzeti.
    (Mina,, 13. februar 2020 14:26)

    # Link komentara

  56. Mora i GOAT da ima slabu tačku.
     (Slušaj bre Emanuele, 13. februar 2020 14:24)

    # Link komentara

  57. "Đoković je postao hroničan problem za Federera"
    -Koliko ja vidim Đoković je postao hronični problem za čitav zapadni svet...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 13. februar 2020 10:13)

    Pa, znas, samo takvi kao ti, koji se ne skidaju sa ovog sajta (a pogotovu sa ove rubrike) mogu i da misle da je Nole, tenis, kao i sport uopste jako vazan za 'zapadni svet'.
    Ima mozda jedno 5-10% ljudi koje to zanima, ali, verujte, ostalig 90+% nemaju pojma ko i kako igra tenis niti ih to zanima.
    Zapadni svet se ne bavi sportom kao mi.
    To je za zemlje i narode koji nemaju NISTA drugo, pa misle da je sport svima toliko bitan.
    E, nije!
    (Dnevna doza vitamina C, 13. februar 2020 14:17)

    # Link komentara

  58. A vidim da st svi velike face.Pa sto onda ne objavite odnos pobeda izmedju Djokovica i Nadala na Gren Slemovima.Necete jer i ne idu bas Novaku u prilog ;)
    (Dr dre, 13. februar 2020 13:36)

    A vidim i ti si velika faca pa neces da objavis koliko su se puta sastajali na Roland Garosu. Da nema Garosa i tu bi Djokovic bio u prednosti. Covek je kralj sljake i tu mu niko nista ne moze u 5 setova. I tu je skor za Nadala 6:1...zato je najispravnije sagledati njihovo rivalstvo ovako:
    Po podlogama
    Šljaka: Nadal vodi 17–7
    Trava: 2–2
    Tvrda: Đoković vodi 20–7
    Na otvorenom: Đoković vodi 16-5
    U dvorani: Đoković vodi 4-2
    Grend slem mečevi: Nadal vodi 9-6
    Finala ukupno: Đoković vodi 15–11
    (Topss, 13. februar 2020 14:17)

    # Link komentara

  59. So true!
     (Sovereign, 13. februar 2020 14:05)

    # Link komentara

  60. Mora se uvek igrati dobro a Nole baš to i radi. Sa 20 godina dobio je Rodžera 2007 e u finalu Montreala, 2008 e u polufinalu AO, pa 2009 e u finalu rodnog mu Bazela. 2010 e i 2011 dobio ga je Nole u polufinalu US Opena, 2012 e u polufinalu Rolan Garosa, 2013 e u finalu završnog Mastersa, 2014 e u finalu Vimbldona, pa 2015 e u finalima Vimbldona i US Opena, 2016 e u polufinalu AO, 2017 e nisu igrali, 2018 u finalu Sinsinatia, prošle godine u finalu Vimbldona a ove u polufinalu AO.. U velikim finalima Rodžer-Novak 1-7,na dva najuspešnija Rodžerova Slema zastrašujući učinak, na AO u polufinalima 0-4 a u finalima Vimbldona 0-3.Glupo je da stanu više u istu rečenicu.
     (Zoki, 13. februar 2020 13:48)

    # Link komentara

  61. Lagano se kristalise i sve cesce pominje da je Novak Djokovic G.O.A.T.
    A mi neki to odavno znamo!
    Nije toliko tesko to videti, ako nisi ostrascen "ljubavlju" prema Federeru i Nadalu.
    (Beobrad, 13. februar 2020 13:45)

    # Link komentara

  62. Kad bude rešio ovu jednačinu Rodžer će postati GOAT:

    3x 15-40 = -3
    (Matematičar, 13. februar 2020 13:43)

    # Link komentara

  63. Osvajali u eri Federera, oni 23 on 30, oni 27 on 35. Nije to era Federera.
    Djokovic - inteligencija i mentalna snaga
    Nadal - rad, upornost i snaga
    Federer - umetnost

    Niko nema sve da odskoci od ostalih kao MJ u kosarci. Tenis nema MJ-a niti GOAT-a.
    (Beba, 13. februar 2020 13:41)

    # Link komentara

  64. PRVIH 10 FINALA GREND SLEMOVA FED VS DJO

    Federer

    Philippoussis
    Marat Safin
    Andy Roddick
    Lleyton Hewitt
    Andy Roddick
    Andre Agassi
    Marcos Baghdatis
    Rafael Nadal
    Andy Roddick
    Fernando González

    Djokovic

    Jo-Wilfried Tsonga
    Andy Murray
    Rafael Nadal
    Rafael Nadal
    Rafael Nadal
    Andy Murray
    Roger Federer
    Andy Murray
    Roger Federer
    Roger Federer

    Mislim da je svaki komentar suvisan
    (Hardy, 13. februar 2020 13:38)

    # Link komentara

  65. A vidim da st svi velike face.Pa sto onda ne objavite odnos pobeda izmedju Djokovica i Nadala na Gren Slemovima.Necete jer i ne idu bas Novaku u prilog ;)
    (Dr dre, 13. februar 2020 13:36)

    # Link komentara

  66. Da se ne zamajavamo previse nego da se sluzimo malo cinjenicama, Federer nije bio mator sa 30 godina, pa je od 29. do 35. godine osvojio samo 2GS

    Federer:

    U 29. godini 1 GS
    U 30. godini 0 GS
    U 31. godini 1 GS
    U 32. godini 0 GS
    U 33. godini 0 GS
    U 34. godini 0 GS
    U 35. godini 0 GS

    Onda u 36. i 37. godini osvaja 3, u najgorem periodu Djokoviceve karijere

    Cim se Novak vratio osvojio je 5 od 7, a Federer nijedan

    I glup bi shvatio da bi Federer i sad osvajao vecinu turnira da nije Djokovica.
    (Cinjenice, 13. februar 2020 11:50)

    I bez te statistike se moze zakljuciti da Federer nikakva opasnost za Djokovica nije bio tokom karijere, uvek ga je Novak dobijao na najvecim turnirima
     (Lob, 13. februar 2020 13:31)

    # Link komentara

  67. Prestanite više, Novak je Goat...
     (Delije Čikago, 13. februar 2020 13:30)

    # Link komentara

  68. Najteze ce biti na US Open-u...
     (Nal Bandi, 13. februar 2020 13:27)

    # Link komentara

  69. Novak je do titula u finalima dolazio protiv Andersona, Tima, Delpotra, Conge koji su puno lošiji od Rodika i Safina koje je Federer pobeđivao i koji su puno bolji od Novakovih protivnika, a i sam Novak ima negativan skor protiv njih.
     (Fakt, 13. februar 2020 13:27)

    # Link komentara

  70. За све оне који лупетају да је Федерер матор и да га Ноле зато разбија где год стигне имам једно питање - како то да је Федерер 3. на АТП листи, м? Како то није Медведев, Тим, Зверев, Циципас, Баутиста Агут, било ко други него баш Федерер? Зато што има бодове за 3. место. А како их има? Тако што побеђује и осваја бодове! А јел и остали освајају бодове? Освајају али не колико Федерер. Па чек сад - како то да је матор само кад игра против Новака?
    И једно подсећање..
    2010.-те године број ГС титула:
    Новак 1
    Федерер 16

    2020.-те године број ГС титула:
    Новак 17
    Федерер 20

    Нећу коментарисати чињеницу да је последња 3 ГС-а освојио кад је Новак био повређен тј није играо.

    Мени све скупа ово не личи да је Федерер ГОАТ, ово заправо показује да је Новак масакрирао Федерера и уништио му каријеру!
    (Неедукован, 13. februar 2020 13:26)

    # Link komentara

  71. Pre ce biti da artritis postaje hronicni problem. Tuzno je gledati nekada najveceg tenisera sveta kako sa 40 godina grcevito brani neodbranjivo. I Nadal i Djokovic ce na kraju imati vise masters i GS titula od njega. Secam se kada je Martina Navratilova isto u poznim godinama pokusavala da ostane u vrhu. Nije uspela i ostalo je samo secanje na sredovecnu zenu koja pokusava da igra sa devojkama.
     (Aged, 13. februar 2020 13:24)

    # Link komentara

  72. Pre bi rekao da je obrnuto, očekujem preko 400 komentara kao na sličnu vest pre par dana.
     (Danko, 13. februar 2020 13:24)

    # Link komentara

  73. @Milan PT
    Milane dete, ne "kinji" sajt, kažeš do je Novak protiv Rodžera avgusta 2016. poveo sa jedan razlike, pa koliko je tada Federer imao godina? Nije trideset pet, kako sam napisao, nego 34 godine, 11 meseci i 29 dana. Novak preuzima glavnu ulogu u svetskom tenisu kad je Federer imao 35 godina. Šta nije tačno, kakve dlake tražiš? Milane dete, ja već peti put pišem da postoji još jedan neveđeni rekord: kad je teniser u 39. godini pobedio šest godina mlađeg, na završnom turniru u Londonu, a mlađi je "goati".
    (Urnebesni Cane, 13. februar 2020 13:22)

    # Link komentara

  74. Teniser,na zalost uopste nisi u pravu.Ti bi prvi trebao da znas ako igras da je h2h odnos najmerodavniji a tu je Nole vec zavrsio posao.
    (Radoslav, 13. februar 2020 13:20)

    # Link komentara

  75. E Kinze rodzere vidi se da nemas pojma.Talenat i leprsavost su nista naspram mentalne snage a tu je fed tanak kao flis papir.
    (Radoslav, 13. februar 2020 13:16)

    # Link komentara

  76. Niko nije omiljen u svojoj zemlji kao Novak, ali kad se pogleda kako se Novak bori za raprezentaciju, koliko se borio u Atp kupu, nakon pobede pevao ja te volim Srbijo itd i zasluzio je da ga ovoliko podrzavamo...
     (Klajv, 13. februar 2020 13:15)

    # Link komentara

  77. Има мање слемова од обојице. Има мање мастерса.Ме разумем како је најбољи. За то има још да ради.
    (СЕНОВИЋ, 13. februar 2020 13:11)

    # Link komentara

  78. Kad Federer uspe da pobedi Djokovica na GS onda mozemo da pricamo, do tad uzivajmo
     (Zeja, 13. februar 2020 13:09)

    # Link komentara

  79. "Ušao" mu je u glavu Đokovć!
    (Smuleco, 13. februar 2020 12:58)

    Jel kao na zavrsnom.Ahahahahaha
     (King Roger., 13. februar 2020 13:05)

    # Link komentara

  80. Kakvi gren slemovi Nole je dokazao da je najbolji sa obojicom ima pozitivan skor i to dobar i tek ce da ih dere.
    (Stanojko, 13. februar 2020 13:01)

    # Link komentara

  81. Djokovic jedino nije uspeo da pobedi Nadala u FINALU Roland Garosa. Prizeljkujem ove godine to finale u Parizu. Bilo bi to rutinsko kmecanje Rodzerovih fenova..
     (zvezdas-rajvoSa, 13. februar 2020 13:01)

    # Link komentara

  82. Jeste primetili da je sve vise novinara i uglednih portala koji Novaka nazivaju GOATom, konacno su izgleda shvatili
    (suba, 13. februar 2020 12:33)

    Ovo ti je već peti dana kako objavljuješ ovu jednu te istu rečenicu. Smisli bar još jednu. Ne možeš, ne umeš? Onda izvini.
    (Đorđe, 13. februar 2020 13:01)

    # Link komentara

  83. Nolo jeste fizikalac i tu je bolji od Federera ali nikad nece imati tehniku kao Federer i taj telenat.Najveci talenat koji je ikad uzeo reket u ruke.Niko nikad kao Federer.
     (King Roger., 13. februar 2020 13:00)

    # Link komentara

  84. "Ušao" mu je u glavu Đokovć!
     (Smuleco, 13. februar 2020 12:58)

    # Link komentara

  85. Novak nije komercijalan. Zato ga ne vole! Nije sa zapada, i tu se njegovo govorno podrucje smanjuje. Spanjolski prica pola svijeta! Svi ga kuže i ti je presnost. To je kao kada bi bio neki iz Kazahstana prvak, mrsav neuhranjen, ne juri kurve, nema skupa auta. On je obican i nije interesantan.
    (traktorista, 13. februar 2020 12:58)

    # Link komentara

  86. Svi mi smo malo subjektivni i zelimo da Djokovic bude GOAT.

    Ali hajde da pogledamo to sa druge strane

    Djokovic ne drzi rekord ni u jednoj vaznijoj kategoriji
    Broj osvojenih GS 17 VS 20 RF
    Broj osvojenih Mastersa 34 VS 35 RN
    Broj osvojenih finalnih turnia 5 vs 6 RF
    Broj osvojenih turnira ukupno 78 V 109 Connors
    Broj nedelja na prvom mestu 277 vs 310 RF

    Da ostavimo na stranu ko je kada i kako osvajao turnire. Djokovic mora da ima najvise GS i najvise nedelja na prvom mestu da bude GOAT.

    Za sada to nije nazalost
    (Teniser, 13. februar 2020 12:56)

    # Link komentara

  87. Ako ovaj King Roger ne pise sve komentare u korist Federera pljunite me :D koja dokonost auu kad god udjem on svima replicira i dokazuje nesto :D
    (Lol, 13. februar 2020 12:00)

    A koliko samo vas Nolo placa ima vas mnogo.
     (King Roger., 13. februar 2020 12:55)

    # Link komentara

  88. Trolujete bez potrebe, RF od 29 godine nije uradio nista posebno a to su najzrelije godine za bilo kog sportistu. Sada vec igra na silu i nada se bar jos jednom slemu i da ce dvojac RN i NDJ podleci pritisku u toj trci sto je skoro nemoguce.Rafa u blagoj prednosti mada mi nece biti krivo ko god bio na mestu 1 i 2 na kraju karijere, ali Novakov atleticizam agilnost i mentalitet su na visokom nivou i pad nije na vidiku sto se za Rafu ne moze reci. Novak je u prednosti kad su podloge u pitanju znamo da je sljaka slabija strana sve ostalo nebitno za njega. I jos jednom konkurencija RF-a Hjuit i Rodik a Rafi i Novaku Vavrinka,Del potro, Marej, Tsonga, Federer i ostali. Po meni Novak staje na 25 tu ce biti i Rafa, misljenja sam da i RF nece uzeti slem i ostace na 20 sto priznacemo pre 10 godina niko nije mogao da predvidi s obzirom u kakvom je naletu bio RF kapa dole za takvu karijeru ali ostaje iza pomenutih majstora odnos u ovoj deceniji NDJ 16 slema RN 13 i RF 5 sve dokazuje...
    (Milan, 13. februar 2020 12:55)

    # Link komentara

  89. Za gospodina, koji spočitava Novaku, da je osvajao titule preko Conge, Tima, Andersona i del Potra

    Novak je samo jedan, JEDAN GS osvojio a da na putu nije pobjedio Federera, Nadala i Marija ( više puta dvojicu od pomenute trojice ). Onaj protiv del Potra. Prije Conge u finalu je pao Federer u polufinalu, prije Andersona Nadal u polufinalu a prije Tima Fererer, takođe polufinale.

    Samo podsjećanje
    (Jova, 13. februar 2020 12:55)

    # Link komentara

  90. Ovaj isti novinar je prosle godine rekao da samo Nadal moze zavrsiti sa najvecim brojem Slam trofeja i dodao: Da nema Federera i Nadala tenis bi "pao u depresiju".
    Ali evo danas je zaradio ljubav Novakovih navijaca (do dana kad se objave te prethodne izjave". ;)
    (Da napomenem, 13. februar 2020 12:52)

    # Link komentara

  91. Do svoje 35. godine imao je bolji skor i protiv Novaka. Novak neće igrati posle 35, ili možda hoće ali neće biti ni treći.
    (Novak je Srbin i goati (idemo, akcija traje do 1: aprila), 13. februar 2020 11:34)

    Da bi neko na ovom sajtu bio prihvaćen kao ravnopravan sagovornik, iako zastupa oprečan stav, potrebno je da svoje argumente potkrepljuje istinitim činjenicama, što Ti ne radiš.
    RF nije imao pozitivan skor sa svojih 35. Avgusta 2016 skor je bio 23:22 u korist Novaka.
    Da li bismo mogli da obrišemo i prve 3 Novakove godine kad je bio 19-21 i kad je Rodžer sa svojih 25-27 ostvario početni skor od 7:2?
    Takođe si rekao da Novak neće biti ni treći nakon 35. Da li si mislio na ranking ili GOAT situaciju? Ako si mislio na ranking, pošto ne verujem da si mislio na drugu opciju, samo da te priupitam šta misliš koliko će dugo RF biti treći? Tim zaostaje manje od 100 poena za njim, a Federer uskoro brani titulu i finale u Mastersima. RF u ta 2 turnira brani 1720 poena, a Tim 1010. Do Vimbldona Rodžer može da padne i na 5. mesto, jer Medvedev ne brani praktično ništa. Drugim rečima, Federer, po svoj prilici, broji zadnje nedelje u prvih 3, a nije nemoguće da na kraju godine ne bude na ATP Finalsu. Lično bih voleo da dođe, ali ne zavisi sve samo od njega...
    (Milan_PT, 13. februar 2020 12:50)

    # Link komentara

  92. Rodja moze osvojiti GS,ali znate kad-samo ako Nole ne ucestvuje ili ispadne ranije,a kako Rodja zivi sa tim i zasto i dalje igra to samo on zna
     (Dambo, 13. februar 2020 12:50)

    # Link komentara

  93. Jel vas, boli.. Sto je RF.. GOAT
    (Milos, 13. februar 2020 12:49)

    # Link komentara

  94. Koliko god se Federer trudio nikad ne moze dostici nivo tenisa koji ima Djokovic, Djokovic je rodjeni pobednik, prosto klasa za sve ostale, doveo je ishranu do perfekcije a i telo mu je kao da ima 25 godina, takav se jednom radja
     (Viktor, 13. februar 2020 12:47)

    # Link komentara

  95. @Robert

    Plaćeni su za to.
    (Rade, 13. februar 2020 12:44)

    # Link komentara

  96. Da se ne zamajavamo previse nego da se sluzimo malo cinjenicama, Federer nije bio mator sa 30 godina, pa je od 29. do 35. godine osvojio samo 2GS

    Federer:

    U 29. godini 1 GS
    U 30. godini 0 GS
    U 31. godini 1 GS
    U 32. godini 0 GS
    U 33. godini 0 GS
    U 34. godini 0 GS
    U 35. godini 0 GS

    Onda u 36. i 37. godini osvaja 3, u najgorem periodu Djokoviceve karijere

    Cim se Novak vratio osvojio je 5 od 7, a Federer nijedan

    I glup bi shvatio da bi Federer i sad osvajao vecinu turnira da nije Djokovica.
    (Cinjenice, 13. februar 2020 11:50)

    Ma sta ti znas Federer je mator zato ne osvaja hahahaha jao Nole sta im radis
     (Indigo, 13. februar 2020 12:43)

    # Link komentara

  97. Da nije Djokovica prevara Federer bi bio najveci, vec sad bi imao preko 30 slemova
     (No1e, 13. februar 2020 12:42)

    # Link komentara

  98. Pogledaj samo komentare od prethodne nedelje, na vesti u vezi sa humanitarnim mecom Nadala i Federera. Nigde ni spomenut Nole, a top komentari nevidjena pljuvacina njegovih navijaca. Gomila se okupila i svaku vest docekala salvom malicioznih komentara. Mislio sam da je to nemoguce i da njegovi navijaci imaju najmanje razloga za tako nesto, ali ono me je sokiralo.
    (Robert, 13. februar 2020 12:35)

    Naravno. To je odgovor na visegodisnje provokacije i mrznju Rodzerovi trolova ovde koji su prvi poceli.
     (Darko, 13. februar 2020 12:40)

    # Link komentara

  99. Đoković je takodje postao hroničan problem i za Federerove navijače. Pogledaj komentare mukica malih.
    (Baja jr. Patak, 13. februar 2020 11:28)

    Pogledaj samo komentare od prethodne nedelje, na vesti u vezi sa humanitarnim mecom Nadala i Federera. Nigde ni spomenut Nole, a top komentari nevidjena pljuvacina njegovih navijaca. Gomila se okupila i svaku vest docekala salvom malicioznih komentara. Mislio sam da je to nemoguce i da njegovi navijaci imaju najmanje razloga za tako nesto, ali ono me je sokiralo.
     (Robert, 13. februar 2020 12:35)

    # Link komentara

  100. Znaci kad je Federer pobedjivao Nola kad je bio mladji onda je on gubio zato sto je mladji i tad je nakupio pobede a kad Nolo pobedjuje Federera po stare dane onda je on u najjacu formu i najbolji samo sto je Nolo bolji i zato ga pobedjuje.I to nije dvostruki arsin.Nijedan tacan podatak ne plasirate ovde a jos i pogresno tumacite.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (King Roger., 13. februar 2020 11:51)

    Federer je poveo 4-0 protiv Novaka 2006/2007 kada je imao 19/20 godina i bio 69 teniser odnosno 21 na ATP listi.
    Nisu toliko bitne godine nego realna slika.
    Djokovic u ovih 27 pobeda protiv Rodzera nema nijednu pobedu a da Federer
    nije bio TOP 10. Federer je i sa 38 godina TOP 3 igrac i to nije zbog
    slabije konkurencije nego zato sto se stalno usavrsava i prilagodjava igru
    svojim godinama na cemu kapa dole. On je imao katastrofalan bilans sa Nadalom
    tokom svoje karijere i poslednjih godina je nasao lek protiv njega i redovno ga pegla sto mu nije polazilo kada je bio 10 godina mladji. Tako da manite se
    njegovih godina kao opravdanje za bilo sta. Da on ne oseca da moze biti konkurentan vec bi odustao. Veliki je to sampion, ali Novak je bolji od njega u svakom pogledu i to ce se jos vise potrvrditi u narednim godinama kada se podvuce crta.
    (teniski ekspert od 2011, 13. februar 2020 12:35)

    # Link komentara

  101. Jeste primetili da je sve vise novinara i uglednih portala koji Novaka nazivaju GOATom, konacno su izgleda shvatili
     (suba, 13. februar 2020 12:33)

    # Link komentara

  102. Lazes trolu.Zivim u Rusiji od 2002.godine.Djokovic je obozavan ovde jer ga gledaju kao slovenskoga brata.Trolino federerovska.
    (Dragan,Omsk, 13. februar 2020 11:43)

    Rusi ne smatraju Juzne Slovene ''slovenskom braćom''. Mi smo za njih tamnoputi Balkanci koji žive u Južnoj Evropi dok slovenstvo povezuju sa ljudima koje liče na njih i imaju baltički izgled. Drugo, tenis nije popularan u Rusiji. Treće, većina Rusa ni ne zna gde je Srbija.
    (Antusa, 13. februar 2020 12:28)

    # Link komentara

  103. Koliko je ova nacija opterećena Federerom to je neverovatno!? Pomirite se sa tim da je covek veci od same igre koju igra, kakav Djokovic i ostali fizikalci!
    (Padinjak voli Partizan!, 13. februar 2020 10:30
    ...…..
    Jedan od najboljih komentara koji sam pročitao. U potpunosti tačno opisano tenisko stanje u Srbiji. Svaka čast za komentar.
     (peRFect., 13. februar 2020 12:24)

    # Link komentara

  104. Da se ne zamajavamo previse nego da se sluzimo malo cinjenicama, Federer nije bio mator sa 30 godina, pa je od 29. do 35. godine osvojio samo 2GS

    Federer:

    U 29. godini 1 GS
    U 30. godini 0 GS
    U 31. godini 1 GS
    U 32. godini 0 GS
    U 33. godini 0 GS
    U 34. godini 0 GS
    U 35. godini 0 GS

    Onda u 36. i 37. godini osvaja 3, u najgorem periodu Djokoviceve karijere

    Cim se Novak vratio osvojio je 5 od 7, a Federer nijedan

    I glup bi shvatio da bi Federer i sad osvajao vecinu turnira da nije Djokovica.
    (Cinjenice, 13. februar 2020 11:50)

    Dodao bih samo da Federer nije dominirao u tridesetim, a Djokovic dominira i samo ako ga zdravlje posluzi mnogo jos Grend slemova moze da osvoji
     (Cinjenice, 13. februar 2020 12:23)

    # Link komentara

  105. King Rodzere u pravu si,iznosimo neistine.Nije tacno da Fed u periodu od 30-35 osvaja samo 2 gs i nije tacno da je poslednje osvojio kad je Nole bio povredjen,stvarno lupamo.
    (Radoslav, 13. februar 2020 12:21)

    # Link komentara

  106. Nole se vec sad pominje kao goat a sta ce biti kad za par godina zavrsi karijeru,ima on da igra i da usrecuje svoje navijace jos dugo
     (Alex, 13. februar 2020 12:10)

    # Link komentara

  107. @King Roger
    Zašto izbegavaš da napišeš koga je Novak pobedjivao u polufinalima tih turnira? Kada je u finalu pobedio CFngu, u polufinalu je pobedio Federera. Kada je pobedio Andersona u finalu, u polufinalu je pobedio Nadala. Tim u finalu, u polufinalu Federer. Od finala koje si naveo, samo u Njujorku je imaomalo lakše polufinale.
    (Tom Waits, 13. februar 2020 12:09)

    # Link komentara

  108. Federer je mogao da osvaja samo u ono vreme kada mu je Hjuit bio najveci protivnik, svi polako u svetu to pocinju da provaljuju, Federer je imao srecu sto nije mladji par godina, ne verujem da bi imao vise od 7,8 GS
     (Rakic, 13. februar 2020 12:07)

    # Link komentara

  109. E King koliko si frustriran majstore to je strasno.Feder je Novaka na GS dobio 6 puta izgubio 11.RF je samo tri puta pobedio Nadala ili Novaka u Finalu GS.Rafa ima 10,Novak 9 takvih titula.Tacno je za 3 pobede 2015 ali si zaboravio I 5 Novakovih pobeda.Pogledaj vsznost tih 8 meceva.Novak u svakom teniskom segmentu razbija RFa.Vidim da na Wiki, ubacuju nove statistike da bi bar negde RF bio bolji,recimo pobede na turnirima serije 500.I reci za Endija da je nebitan a decko ima 11 finala GS,14masters titula 2 olipijska zlata..je glupost.Voleo bih da vidim sta si ti u zivotu postigao sem sto mrzis.
     (Gaja, 13. februar 2020 12:05)

    # Link komentara

  110. Fed je najbolji teniser
    SVIH VREMENA,
    osim.....
    SVOG VREMENA.
     (Jimi, 13. februar 2020 12:05)

    # Link komentara

  111. Nadal i Federer igraju u Eri Novaka Djokovica i oni su svesni toga
     (Ghost, 13. februar 2020 12:04)

    # Link komentara

  112. Koliko vas boli, sto je RF GOAT, to je strasno znaci.. Bruka
    (Milos, 13. februar 2020 12:03)

    # Link komentara

  113. Hronican problem za Federera su njegove godine, ne Novak ili bilo koji drugi teniser.
     (Crna, Gora, 13. februar 2020 12:02)

    # Link komentara

  114. Da sve je jasno. Da je Federer imao 14 GS pre Novakove 1ve titule sa svojom 21godinom. Dok je jos bio "dete". Veca je razlika izmedju coveka sa 27-28 i deteta od 20-21 nego izmedju 38 i 32 godine. Od 2011 kada je novak usao u godine za tenis Federer je osvojio 4 GS. Od toga 3 dok je Djokovic bio povredjen i pod uticajem Pepea+Jelene.
    Od 2011-2016 Federer je uzeo JEDAN GS. U pet godina JEDAN GS. A nije bio mator za tenis (od 30-35godine zivota). Za poredjenje, Novak ih ima vec 5 u tim godinama.
    Realno, Federer je osvajio najveci broj titula bez konkurencije. Prvih 12 GS nije imao konkurenciju. Sampras i Agasi se povukli pa su titile osvajali Roddick, L.Hewitt cak i Ferrero.. I par titula sto je uzeo posle 35 godine kada su i Djokovic i Nadal vukli povrede..
    (Nele, 13. februar 2020 11:51)

    Alo u tih godina 2011-2016 Nolo mu nije bio najveca pretnja nego sam on.Jednostavno nije bio u formu.Nije on gubio od Nola i da je samo on zbog njega tako bio los na GS.Ne nego nije bio u formi.I sta predstavljaju tih 5 godina nista.Uhvatili ste za te godine kao da se pre toga nije igrao tenis.Recimo uporediti Federera 2017 i Federer 2014 2015 ili 2013 je odromna razlika.2013 je Federeru bila najgora godina od 2003 znaci 10 godina to nema nikakve veze sa Nolo sto zelis da istaknes.Te 2013 je Federer imao povrede kao i 2014 tek se je malo vratio u formu 2015 i opet povredio 2016 i sta nije jasno.Zapamtite nolomani sto je i sam Federer rekao da nije napravio pauzu 2016 nikad ne bi osvojio ona 3 GS pa da su igrali i van prvih 50 na svetu.Federer je uvek pravio pauze i to mu je pomagalo i kad je bio mlad.Sad da napravi pauzu sto bi mu preporucio opet bi uzeo GS to nema nikakve veze sa Nolom.
     (King Roger., 13. februar 2020 12:00)

    # Link komentara

  115. Ako ovaj King Roger ne pise sve komentare u korist Federera pljunite me :D koja dokonost auu kad god udjem on svima replicira i dokazuje nesto :D
     (Lol, 13. februar 2020 12:00)

    # Link komentara

  116. Nije ni realno da Federer sa 39 godina u finalu Vimbldona ima dve mec lopte protiv nekoga ko je eto mnogo bolji igrac od njega,zar ne?
    (vladimir, 13. februar 2020 11:05)

    A jel realnije onda ovih zadnjih 3:0 na AO?

    Te 2 neiskorišćene meč lopte pa potom i izgubljen meč cementiraju činjenicu ko je mnogo bolji igrač.
    (Lik, 13. februar 2020 11:59)

    # Link komentara

  117. Milane, od celog teksta i neke totalno druge poente koju nosi ti se uhvatio Felpsa. Ne mogu se sportovi uporedjivati, al ako gledas kolko je neko bio dominantan u svojoj konkurenciji (ukupno), Felps, Kareljin, Tedy Riner, Jan Zelezni, Edi Merks itd i td...
    (karakasevic, 13. februar 2020 11:59)

    # Link komentara

  118. Da se ne zamajavamo previse nego da se sluzimo malo cinjenicama, Federer nije bio mator sa 30 godina, pa je od 29. do 35. godine osvojio samo 2GS

    Federer:

    U 29. godini 1 GS
    U 30. godini 0 GS
    U 31. godini 1 GS
    U 32. godini 0 GS
    U 33. godini 0 GS
    U 34. godini 0 GS
    U 35. godini 0 GS

    Onda u 36. i 37. godini osvaja 3, u najgorem periodu Djokoviceve karijere

    Cim se Novak vratio osvojio je 5 od 7, a Federer nijedan

    I glup bi shvatio da bi Federer i sad osvajao vecinu turnira da nije Djokovica.
    (Cinjenice, 13. februar 2020 11:50)

    U centar
     (Borac, 13. februar 2020 11:58)

    # Link komentara

  119. Osvajas ti Nole RG i OI... I bice jedan jedini....
     (losmi.8.9, 13. februar 2020 11:58)

    # Link komentara

  120. "Ako smo Srbi treba da navijamo za njega, to je normalno i to je prirodno", jeste, ali prirodno je i da je neko tenis gledao i pre Novaka i da je tada navijao, recimo, za Bekera, Samprasa, Federera, i da je nešto našao u njihovoj igri i ličnosti, a da sve to nije našao u Novaku, koga vi nama Srbima naturate kao najvećeg Srbina svih vremena i Srbina sa najpoznatijim prezimenom na svetu (novinarske gluposti, gledao jedno sa SK, koja nije imala mere u razgovoru sa mamom). Prvo, meni nacija nije na prvom mestu, posebno ne kad se u tome preteruje, i tvrdim da guranje Novaka među srpske velikane, kao samo je Tesla ispred njega, u najmanju ruku deluje blesavo. Ovako: Nemanja, Stefan Prvovenčani, Sveti Sava, Karađorđe, Miloš Veliki, Mihailo Obrenović, kralj Petar Prvi, Dositej, Vuk, Tesla, Pupin, Stepa, Mišić, Pašić, Andrić, Crnjanski, Kiš, Pekić... i tako dalje. Vi Novaka sada forsirate kao Srbina, jer je Srbija u zapećku, i svet će preko Novaka da nas ceni. Ne misli zapadni svet tako kao vi, njima sport nije život a ostalo sitnice, sitnice su tamo iznad sporta, kad su deo njihovog života.
    (Ja sam ja, Jeremija..., 13. februar 2020 11:56)

    # Link komentara

  121. Neko podrzava i hvali Djokovica
    -To ljudino, najbolji covjek na svijetu

    Neko podrzava i hvali Federera i Nadala
    -Najgori covjek, sta zna ovaj

    Dokle cete se baviti time zasto neko navija, a neko ne za Djokovica, u cemu je problem ako neko ne navija za njega?
    (HARIS, 13. februar 2020 10:36)

    Bjez ba. Ne sramoti nas Bosance ovdje. Novak najveci.
     (Nedzad Mostar, 13. februar 2020 11:56)

    # Link komentara

  122. Tesko ce ovaj sto ima 17 biti hronicni problem onom sto ima 20...
    To samo mi Srbi redovno izvrcemo stvari kako nama odgovara.
    Nije ni realno da Federer sa 39 godina u finalu Vimbldona ima dve mec lopte protiv nekoga ko je eto mnogo bolji igrac od njega,zar ne?
    (vladimir, 13. februar 2020 11:05)

    Kao prvo, neobično je da svom idolu ne znaš godine. RF ni sada nema 39 godina, a kad je igrano finale Vimbldona nije imao ni 38. Tako da je jasno da ako Ti izvrćeš stvari kako Tebi odgovaraju, to ne znači da su svi Srbi poput Tebe. A na sreću, i nisu.
    Federeru prošlog leta godine (da zaokružimo na 38) uopšte nisu smetale da dođe do finala. Kad je u polufinalu dobio Rafu sa 3:1, niko nije rekao da bi Rafu trebalo da bude sramota što je izgubio od "starca", već se sa tom pričom krenulo nakon onih propuštenih meč i kasnije brejk lopti u finalu. Niko nije hteo da kaže da su nakon 40:15 Novaku bila potrebna 4 poena na Rodžerov servis da bi napravio brejk i da to u finalu Vimbldona protiv Rodžera može da uradi samo Novak. Već se krenulo u omalovažavanje Novaka i njegove pobede po svim osnovama. Napravljena je besmislena situacija u kojoj se taj gem, koji je RF izgubio, slavi kao neviđen podvig istog tog igrača, a pri tom se zasluge protivnika uopšte ne pominju.
    Sve je to zato što je većini bilo jasno da su prisustvovali labudovoj pesmi jednog velikog tenisera, koji verovatno više nikad neće osvojiti novi GS, a i za Masters 1000 šanse su mu male...
    (Milan_PT, 13. februar 2020 11:56)

    # Link komentara

  123. G.O.A.T je nesto vise. To je BROJ BODOVA za: broj nedelja,osvojenih turnira,momentalno na GOAT LIST:
    1) FEDERER 931 poena
    2)Djokovic. 830
    3). NADAL. 804 poenw.
    (Zoran, 13. februar 2020 11:19)

    Проблем је што ће то важити док Ноле не дође на прво место. А онда ће се гледати ко игра "лепши" тенис. Лицемери.
     (Ко вас не зна..., 13. februar 2020 11:56)

    # Link komentara

  124. Federera kada okači reket o klin, može da čeka i vrlo prosperitetna karijera u politici. Jer, puna je Evropa ekstremno-desničarskih pokreta, kojih će nažalost izgleda biti sve više i više.

    A Federer sa do sada pokazao, iako od njega to nisu ni tražili, kao jedan od njihovih najuticajnijih glasogovornika, kao i vrlo efikasnog propagatora njihovih ideja.
    (Pera, 13. februar 2020 11:54)

    # Link komentara

  125. Gresite!!! Zivim I radim u Rusiji od 2006.....Osim Tapisceva , koji ga ceni kao i Bolettijeri, ovde ga isto tretiraju kao na Zapadu, nista bolje. Ne vole ga uopste, jedino ga vise uvazavaju nego na Zapadu
    (miodrag, 13. februar 2020 11:22)

    Lazes trolu.Zivim u Rusiji od 2002.godine.Djokovic je obozavan ovde jer ga gledaju kao slovenskoga brata.Trolino federerovska.
    (Dragan,Omsk, 13. februar 2020 11:43)

    E sad ja tebi nesto kazem.Poznajem jednog coveka koji ima neke poznanike iz Rusije ne nase nego prave ruse i koji nijedan nije cuo za Nola a ni za Federera ni za Nadala.Tenis u Rusiji niko ziv ne gleda kakva slovenska braca sta lupas.Pa na SP 2018 da li si imao uopste utisak da se igra SP u fudbalu kao na primer u Brazilu ili pi Evropi gde ljudi gledaju fudbal i vole.
     (King Roger., 13. februar 2020 11:54)

    # Link komentara

  126. Pa da, ligično jer je Federer svestan da nikada ne mže da stilgne Djokovića i obiri rekord od 17 GS titula kao i broj nedelja na prvom mestu
    (Labud, 13. februar 2020 11:51)

    # Link komentara

  127. 74:73 u broju setova za Federera sa 4 pobede manje sto znaci da ga Nolo dobija zadnjih godina jer je usao u ozbiljne godine i da ga uvek teze pobedjuje dok je Federer Nola pobedjivao uglavnom kao prosli put na zavrsnom.Do Federerove 33 Godine Nolo je imao 5 GS.U prethodnih 6 godina Nolo osvojio 12 GS.Sve je jasno.
    @King Roger.
    Da sve je jasno. Da je Federer imao 14 GS pre Novakove 1ve titule sa svojom 21godinom. Dok je jos bio "dete". Veca je razlika izmedju coveka sa 27-28 i deteta od 20-21 nego izmedju 38 i 32 godine. Od 2011 kada je novak usao u godine za tenis Federer je osvojio 4 GS. Od toga 3 dok je Djokovic bio povredjen i pod uticajem Pepea+Jelene.
    Od 2011-2016 Federer je uzeo JEDAN GS. U pet godina JEDAN GS. A nije bio mator za tenis (od 30-35godine zivota). Za poredjenje, Novak ih ima vec 5 u tim godinama.
    Realno, Federer je osvajio najveci broj titula bez konkurencije. Prvih 12 GS nije imao konkurenciju. Sampras i Agasi se povukli pa su titile osvajali Roddick, L.Hewitt cak i Ferrero.. I par titula sto je uzeo posle 35 godine kada su i Djokovic i Nadal vukli povrede..
    (Nele, 13. februar 2020 11:51)

    # Link komentara

  128. Da su ista generacija bila bi jos veca razlika u Djokovicevu korist jer Federer ne bi iskoristio prednost kad je Novak imao 18-19 godina i poveo u medjusobnim. Toliko o tome.
    (drveni, 13. februar 2020 11:34)

    Znaci kad je Federer pobedjivao Nola kad je bio mladji onda je on gubio zato sto je mladji i tad je nakupio pobede a kad Nolo pobedjuje Federera po stare dane onda je on u najjacu formu i najbolji samo sto je Nolo bolji i zato ga pobedjuje.I to nije dvostruki arsin.Nijedan tacan podatak ne plasirate ovde a jos i pogresno tumacite.
     (King Roger., 13. februar 2020 11:51)

    # Link komentara

  129. Da se ne zamajavamo previse nego da se sluzimo malo cinjenicama, Federer nije bio mator sa 30 godina, pa je od 29. do 35. godine osvojio samo 2GS

    Federer:

    U 29. godini 1 GS
    U 30. godini 0 GS
    U 31. godini 1 GS
    U 32. godini 0 GS
    U 33. godini 0 GS
    U 34. godini 0 GS
    U 35. godini 0 GS

    Onda u 36. i 37. godini osvaja 3, u najgorem periodu Djokoviceve karijere

    Cim se Novak vratio osvojio je 5 od 7, a Federer nijedan

    I glup bi shvatio da bi Federer i sad osvajao vecinu turnira da nije Djokovica.
     (Cinjenice, 13. februar 2020 11:50)

    # Link komentara

  130. Mladi Novak je brijao i mladog Federera setimo se Australije 2008.a te price da je Federer mator ne piju mnogo vodu, jer je Federer 2017. izjavio da igra tenis karijere, kao sto vidimo i danas Federer nema mnogo problema sa ostalim teniserima osim sa Djokovicem. Njegova boljka je Novak i niko vise.
    (Tudor, 13. februar 2020 11:26)

    A jel sta je bilo te 2008.Pa Federer je posle 4 ipo godine ili ti preko 200 nedelja broju jedan kontinuirano pao u formi i plus je vukao mononukleozu.Da je on tada bio u formi tog turnira ne bi protiv Janka igrao 5 seta tu se je jasno videlo koliko je slab kao i posle na RG i W.Posle 4 ipo godine je logican pad forme.Nego zasto je Nolo izgubio od Vavrinke 2015 ili 2016 a da tad je bio umoran i povredjen.Znaci nolovci kad vam odgovara za Nola onda je on povredjen pad forme i ostalo a kad je Federer u pitanju e onda on je slabiji ovaj ga ponizio i sl.
     (King Roger., 13. februar 2020 11:47)

    # Link komentara

  131. Novaka za 50-ak godina proglasi za Sveca Srpskog.
     (ajdemi, 13. februar 2020 11:46)

    # Link komentara

  132. Gresite!!! Zivim I radim u Rusiji od 2006.....Osim Tapisceva , koji ga ceni kao i Bolettijeri, ovde ga isto tretiraju kao na Zapadu, nista bolje. Ne vole ga uopste, jedino ga vise uvazavaju nego na Zapadu
    (miodrag, 13. februar 2020 11:22)

    Lazes trolu.Zivim u Rusiji od 2002.godine.Djokovic je obozavan ovde jer ga gledaju kao slovenskoga brata.Trolino federerovska.
    (Dragan,Omsk, 13. februar 2020 11:43)

    # Link komentara

  133. King...ti pojma nemas o tenisu .Toliko si se nalupetao bukvalno za medalju.Verujem da biraju sampionski glup komentar,mrtva trka bi bila izmedju tebe I Jumka.
     (Rape, 13. februar 2020 11:43)

    # Link komentara

  134. Postao je i hronican problem za Srbe neradnike.
    (Jim Jarmusch, 13. februar 2020 11:41)

    # Link komentara

  135. Pita karakasevic "Zasto Majkl Felps nije najuspesniji atleta svih vremena kad ima ubedljivo najvise medalja na olimpijadama?"
    Skoro sam pricao sa jednim jako dobrim, sada vec bivsim, sportistom o tome koje discipline su najsveobuhvatnije. Pomene se desetoboj, kaze da se tu uglavnom takmice u slicnim disciplinama. Sprint na vise duzina, bacanje svega i svacega, i skokovi. Nema ni srednjih, ji dugih pruga. Tacnije ima 1500, ali takmicari dobro rade one discipline koje su slicne, a onda kad dodje 1500, istrce na nivou zenskih rezultata,ni to ne preterano impresivnih. Onda predjemo na plivanje, i pomenemo Felpsa. Kaze da su te plivacke discipline na OI ekvivalent tome da u atletici imamo trke na 80, 100, 120, 140 metara, i tako pomeranje za po 20 sve do 200. Onda bi i Bolt imao toliko medalja.
    (Milan, 13. februar 2020 11:41)

    # Link komentara

  136. Broj medjusobno odigranih zvanicnih meceva:
    Federer - Nadal =40
    Federer - Nole=50
    Nadal - Nole=55
    Necemo o medjusobnom skoru. Dvojica najvećih "samo" 40 mečeva, sto znaci da jedan drugom nisu bili najveca konkurencija i prepreka. Nego neko treci......
    (Neso, 13. februar 2020 11:39)

    # Link komentara

  137. Najveći licemer i najogavniji sportista današnjice-Federer.


    Braem polovinu titula u zadnjih 10 i više godina mu organizatori najmeštaju uslove kakvi drugi igrači samo mogu da sanjaju.

    Trebao je otići u sportsku penziju nakon Wimbledona 2012 , ne bi kukali kako je mator , pobeđuju ga zbog godina.. , ali avaj ostao bi na 17 GS. ne bi uspeo da preokrene match up sa Nadalom, da dobije sve , osim mečeve na RG protiv Rafe..
    (krista, 13. februar 2020 11:39)

    # Link komentara

  138. Zasto se bavite poredjenjem. malo je previse o Djokovicu narod se zasitio njega. On se bavi individualnim sportom za ogromne pare i uspeh je njegov i neka se zadovolji time.
    (Bane, 13. februar 2020 11:37)

    # Link komentara

  139. Mislim da ne postoji bolniji kompleks u svetu sporta, od kompleksa koji Federer ima od Djokovica :)
     (Rat, 13. februar 2020 11:36)

    # Link komentara

  140. "Federer je pobeđivao one koji su imali najviše po dve GS titule", a koliko GS titula imaju Conga, Tim, Anderson i Del Potro? Svi zajedno jednu. Na GS turnirima ne igra se u jedan dobijeni meč za titulu, nego je i taj drugi finalista morao pre finala da ima ŠEST pobeda. Postoje i deca koja ovako razmišljaju, nemojte da budete deca koja se drže stereotipa - Federer nije imao konkurenciju. Do svoje 35. godine imao je bolji skor i protiv Novaka. Novak neće igrati posle 35, ili možda hoće ali neće biti ni treći.
    (Novak je Srbin i goati (idemo, akcija traje do 1: aprila), 13. februar 2020 11:34)

    # Link komentara

  141. (King Roger., 13. februar 2020 11:24)

    Da su ista generacija bila bi jos veca razlika u Djokovicevu korist jer Federer ne bi iskoristio prednost kad je Novak imao 18-19 godina i poveo u medjusobnim. Toliko o tome.
    (drveni, 13. februar 2020 11:34)

    # Link komentara

  142. Djokovic - Federer 27-23

    14-6 za Djokovica u finalima svih turnira

    11-6 za Djokovica na GS ukupno

    4-1 za Djokovica u finalima GS

    3 puta je Djokovic pobedio Federera u finalu zavrsnog mastersa

    3 puta je Djokovic pobedio Federera u finalu Vimbldona
     (Smokey, 13. februar 2020 11:34)

    # Link komentara

  143. Najbolji Djokovic vs najbolji Federer, Federer nema sta da trazi, mnogo puta dokazano da je glupo ponavljati se. Djokovic je prosle godine u finalu Vimbldona pobedio Federera a nije mu oduzeo servis, da je Federer imao obraza povukao bi se odmah posle turnira
     (vidara, 13. februar 2020 11:31)

    # Link komentara

  144. Đoković je takodje postao hroničan problem i za Federerove navijače. Pogledaj komentare mukica malih.
    (Baja jr. Patak, 13. februar 2020 11:28)

    # Link komentara

  145. Apsurdno je govoreci o igracima koji su igrali u razlicitim epohama.
    Slicna stvar se vidi u kosarci, (neko ce da kaze, ali ovo je inviidualni sport) vecina ljudi smatra da je Jordan najbolji svih vremena, a opet nije igrac sa najvise rekorda... Zasto nije Kareem Abdul-Jabbar jer ima najvise poena postignutih ili Bil Russel jer ima najvise sampionskih prstenova i td... Zasto nije Lebron James koji drzi vecinu/dosta rekorda.... i td. Zasto Majkl Felps nije najuspesniji atleta svih vremena kad ima ubedljivo najvise medalja na olimpijadama? i td...
    Paradoks je da ljudi iz Srbije navijaju za Federera kada igra sa Djokovicem??? Ko da je uopste bitno ko je GOAT, sa Kosovom cemo da se pomirimo al necemo da se pomirimo sa tim da Novak nije GOAT...
    Ljudi u svetu vole neki poluneutralan stav i ponasanje, zato su voleli Pita Samprasa, Useina Bolta, Fedora Emilianenka, Jana Zeleznog i td... Za Novaka vecina ljudi misle da mu je fake ponasanje a da mu nije to prirodno takvo, od zajebancija, imitacija do onog cuvenog jedenja trave na vimbldonu il gde vec...
    Nas mentalitet je uglavnom "navijam protiv protivnickog igraca" a ne "navijam za svog igraca" npr u tenisu, protivinicki igrac napravi neiznudjenu gresku u obicnoj razmeni udaraca cujemo BRAVO NOLE a onda protivnicki igrac postigne neki poen, onda ne cujemo AJMO NOLE nego psovanje protivnickog igraca...
    (karakasevic, 13. februar 2020 11:28)

    # Link komentara

  146. Postao je hronican problem ne samo Federera nego i Nadala. Samo Federer teze podnosi jer mu je narusio oreol nedodirljivog GOAT-a. Mozda je samo teze neuroticnom Kirjosu jer ga Nole ne pominje nikada i nige pa mu ne raste broj pregleda na socijalnim mrezama.
    (proliver, 13. februar 2020 11:27)

    # Link komentara

  147. Nije Djoković nikakav "problem" za Federera. Novak ga pobedjuje, više manje redovno, skoro 10 godina.
    Pre bi se moglo reći da Federer povremeno pravi problem Djokoviću, kao recimo na Vimbldonu ilu na zavrsnim turniru u Londonu.
    (Simens, 13. februar 2020 11:27)

    # Link komentara

  148. Svako ko se bar malo razume u tenis i ko je objektivan, zna da su Novak i Nadal ispred Rodzera. Tacka.
    (Straight Outta München, 13. februar 2020 11:27)

    # Link komentara

  149. (kuste, 13. februar 2020 11:12)


    Mladi Novak je brijao i mladog Federera setimo se Australije 2008.a te price da je Federer mator ne piju mnogo vodu, jer je Federer 2017. izjavio da igra tenis karijere, kao sto vidimo i danas Federer nema mnogo problema sa ostalim teniserima osim sa Djokovicem. Njegova boljka je Novak i niko vise.
     (Tudor, 13. februar 2020 11:26)

    # Link komentara

  150. Kad je Nolp pobedjivao Federera kad je ovaj bio u formi ili bez odsustvo neke velike srece kao na Wimbldon.A ovi sto govore da je Federer iskoristio trenutak 2017 jer su bili Nolo i Marej povredjeni ocigledno nema pojma.Prvo Marej nije nikakav igrac nikad bio a drugo sa onim bekhendom Federera iz 2017 Nolo bi prosao kao sa Vavrinkom.2015 Federer je imao najvise pobede protiv Nola 3 puta ga pobedjivao a imao 34 godine.Pa sta bi bilo da su isto godiste ili da je Federer mladji pa najmane bi bili izjednaceni u broju pobeda a gubio ne bi sigurno.I to tvrdite za Federera coveka koji je jedini pobedjivao redom Sampras u 31 godinu Agasia, Nadala,Nola, Hjuita ,Mareja,Rodika na GS.Coveka koji je pobedio Nola i Nadala 10 na GS vi tvrdite da ne bi nikad pobedio njih dvoje da su isto godiste.Strasno.
     (King Roger., 13. februar 2020 11:24)

    # Link komentara

  151. Dokle cete se baviti time zasto neko navija, a neko ne za Djokovica, u cemu je problem ako neko ne navija za njega?
    (HARIS, 13. februar 2020 10:36)

    Problem je u tome sto je ovo srpski sajt, i sto je logicno da treba da budemo ponosni da imamo OVAKVOG igraca u svetskom tenisu. Ako smo Srbi treba da navijamo za njega, to je normalno i to je prirodno. Sigurno nije zabranjeno da se navija za drugog, ali jednostavno nije prirodno. Pogotovo ako se navija za nekog drugog time sto se pljuje Nole. Imamo ovde dosta likova (Mikii, Banjica, Jumko, i par ostalih) koji uvek navijaju za Noletovog protivnika. Koliko je to normalno? Nijednom normalnom stvoru to nije normalno, treba imati respekt za sve.
    Cime jos mi Srbi imamo da se pohvalimo i budemo ponosni u danasnje vreme?
    Cime?
    Mladim mozgovima koji brisu preko grane, politikom, izgubljenim ratovima, standardom zivota?
    To nesto malo sporta, istorijom do Prvog svetskog rata ... i to je to. Zasto to da sami sebi uskratimo? Nije prirodno.
    Nole je sada (i zadnjih godina) No1 a bice vervatno i GOAT (ili nece), i cak i mene ponekad nervira svojim ponasanjem, izjavama i pojavom, ali ipak navijam (i uvek cu da navijam) za njega.
    Eto, moj Harise, to ti je odgovor na tvoje pitanje.
    Nadam se da si zadovoljan.
    (Dnevna doza vitamina C, 13. februar 2020 11:23)

    # Link komentara

  152. "Đoković je postao hroničan problem za Federera"
    -Koliko ja vidim Đoković je postao hronični problem za čitav zapadni svet...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 13. februar 2020 10:13)

    Gresite!!! Zivim I radim u Rusiji od 2006.....Osim Tapisceva , koji ga ceni kao i Bolettijeri, ovde ga isto tretiraju kao na Zapadu, nista bolje. Ne vole ga uopste, jedino ga vise uvazavaju nego na Zapadu
    (miodrag, 13. februar 2020 11:22)

    # Link komentara

  153. @(Neko iz dijaspore, 13. februar 2020 11:09)

    Naravno da svuda ima ljudi koje nista na svetu ne interesuje osim kruga 200 m od kuce, tj. do obliznje prodavnice. Oni nisu culi ni za Trampa ni za Putina. Ne znaju ni sta je ono na nebu sto svetli preko dana niti ih to zanima. I sad ce to da odredjuje koliko je Nole poznat na zapadu.
    (Goran, 13. februar 2020 11:22)

    # Link komentara

  154. G.O.A.T je nesto vise. To je BROJ BODOVA za: broj nedelja,osvojenih turnira,momentalno na GOAT LIST:
    1) FEDERER 931 poena
    2)Djokovic. 830
    3). NADAL. 804 poenw.
     (Zoran, 13. februar 2020 11:19)

    # Link komentara

  155. Jednostavno mladji je i gladniji od federera.. Tesko je zamisliti najboljeg federera protiv najj djokovica jer se to nilad nije desilo jer su iz dve razlicite ere.. Tj svoj vrhunac su dosegnuli u razlicitim generacijama..
    Sasvim normalna je smena generacija
    Nema tu nista cudno
    Novak mora da osvoji vise od ove dvojice i da onda kaze ja sam najj svih vremena, do tada moramo navijati i cekati!
     (kuste, 13. februar 2020 11:12)

    # Link komentara

  156. (HARIS, 13. februar 2020 10:36)

    Ako vaš Džumhur nekada bude bio najbolji svih vremena, da li ćete vi navijati za njega ili???
     (Tupak, 13. februar 2020 11:12)

    # Link komentara

  157. Federer je osvojio 13 titula u vreme kad su već igrali Nolo i Vamos Rafa. Novak je osvojio 17 titula u vreme kad je igrao Federer, ali pet titula ima kad je Federer prešao 35. godinu. Evo vama jednog svetskog rekorda, pošto samo o rekordima pišete: Federer je jedini teniser koji je u svojoj 39. godini uspeo da pobedi šest godina mlađeg Novaka, koji je goati. Ovaj rekord niko nikada neće oborititi.
    (Jager, 13. februar 2020 11:12)

    # Link komentara

  158. Dokle cete se baviti time zasto neko navija, a neko ne za Djokovica, u cemu je problem ako neko ne navija za njega?
    (HARIS, 13. februar 2020 10:36)

    Zato što većini tih koji ne navijaju za Đokovića, nije dovoljno da kažu da nenavijaju, nego moraju i da izprozivaju Đokovića i oni koji navijaju za njega.
    (Beograđanin, 13. februar 2020 11:11)

    # Link komentara

  159. Novak dominira tenisom 10 godina u najjacoj konkurenciji ikada i postao
    je penicilin za tri generacije tenisaca. Jednom recju G.O.A.T.
    (cinjenicno stanje, 13. februar 2020 11:09)

    # Link komentara

  160. 17000 Atp poena
    Kompletirani mastersi
    4 grend slema u nizu
    27-22
    29-26

    G.O.A.T.
     (Jones, 13. februar 2020 11:09)

    # Link komentara

  161. "Đoković je postao hroničan problem za Federera"
    -Koliko ja vidim Đoković je postao hronični problem za čitav zapadni svet...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 13. februar 2020 10:13)
    Preporučujem (+88)Ne preporučujem (-2)

    Nije bas tako, Srbendo, i tvojih 88/2 istomisljenika.
    Velioka vecina ljudi na zapadu nema pojma ko je Nole, isto kao sto ne znaju ko je Federer, Nadal, Sampras, Konors. Samo ljudi koji se bave ili interesuju za sport (kojih je procentulano malo u poredjenju sa Balkanom) znaju za ta imena, mada cak ni oni, vise oni koje zanima tenis.
    U mom teniskom klubu (na zapadu) znaju, u fudbalskom klubu mog sina nemaju pojma, niti ih zanima. Ja prvo moram zapadnjaku da objasnim sta je na primer: rukomet a pogotovo vaterpolo da bi shvatili o cemu pricam. Nije to kao kod nas. Drugi svet je to.
    Da, lepo je imati Noleta, najboljeg na svetu pod svojom zastavom, ali zapad nema pojma o tome, niti ih interesuje.
    Nema na cemu.
    (Neko iz dijaspore, 13. februar 2020 11:09)

    # Link komentara

  162. DA Đoković je postao hroničan problem za Federera jer je bolji i NE podilazi mu kao organizatori turnira pa mu nameštaju brzu podlogu, sklanjaju ga od Sunca da igra u večernjim satima, da ima minimum jedan dan, a po mogućnosti dva dana pauze između mečeva, da mu publika ne dobacuje i skandira, da mu se sudija izvinjava (pa ga izgrdila ona naša na šta se on izbezumio i uvredio), da ga novinari vole na konferencijama za štampu i da ima dobre sponzore ... dokle bre umišljeni GOAT što sam sebe prozvao da ti i Đoković još tepa pa da odeš u 'zasluženu' penziju ... al' toga nema izgleda ...
     (XXL, 13. februar 2020 11:08)

    # Link komentara

  163. Federera ne vole u Srbiji.
    Ne moraju ni da ga vole sto bi rekao Srdjan :)
    (Fedex se sekira iz dana u dan, 13. februar 2020 11:08)

    # Link komentara

  164. Realno, Federeru je hroničan problem vreme i njegove godine. Prošla je njegova era, ne može više dobiti nijedno finale. Na AO nije imao suvislog protivnika do Đokovića. Svi iz prvih 10 na svetu u stanju su da ga pobede.
    (Alek, 13. februar 2020 11:08)

    # Link komentara

  165. Tesko ce ovaj sto ima 17 biti hronicni problem onom sto ima 20...
    To samo mi Srbi redovno izvrcemo stvari kako nama odgovara.
    Nije ni realno da Federer sa 39 godina u finalu Vimbldona ima dve mec lopte protiv nekoga ko je eto mnogo bolji igrac od njega,zar ne?
    (vladimir, 13. februar 2020 11:05)

    # Link komentara

  166. Nole je vec jednom pobedio Nadala na RG, i jos par puta je bilo veoma tesno. Zasto ne bi mogao da ga pobedi ponovo?
    (AlCapo, 13. februar 2020 11:03)

    # Link komentara

  167. RF je u Londonu pre nove godine veoma lako resio problem Nola... A realno u Wimbldonu jeste izgubio ali ga je razbio u igri.
     (F&F, 13. februar 2020 11:02)

    # Link komentara

  168. 74:73 u broju setova za Federera sa 4 pobede manje sto znaci da ga Nolo dobija zadnjih godina jer je usao u ozbiljne godine i da ga uvek teze pobedjuje dok je Federer Nola pobedjivao uglavnom kao prosli put na zavrsnom.Do Federerove 33 Godine Nolo je imao 5 GS.U prethodnih 6 godina Nolo osvojio 12 GS.Sve je jasno.
     (King Roger., 13. februar 2020 11:02)

    # Link komentara

  169. Dokle cete se baviti time zasto neko navija, a neko ne za Djokovica, u cemu je problem ako neko ne navija za njega?
    (HARIS, 13. februar 2020 10:36)

    Nije problem navijanje, već omalovažavanje.

    Kao kad je Lejver rekao - bez obzira šta Đoković bude postigao do kraja karijere Federer će biti najbolji ikad. Iako Đoković ima bolji međusobni skor i na putu je da obori i rekord po broju slemova i po broju nedelja na prvom mestu ATP.

    A do skora se pričalo da je najpouzdaniji kriterijum broj osvojenih slemova. Sada kada se Đoković približio, odjednom se menjaju kriterijumi. Iako je Federer osvojio masu slemova u konkurenciji Filipusisa, Bagdatisa, Davidenka, Nalbandijana, a Đoković u eri velike trojke.

    Ako Đoković bude postigao sve te rekorde, "The Feds" će opet izmisliti novi kriterijum tipa "ples po terenu" i slično.

    A ne pominju da će i Nadal da ga prestigne, zanima čime će onda njega omalovažavati.
    (Korto, 13. februar 2020 11:01)

    # Link komentara

  170. ja ne znam sta ljudi vise ocekuju od Federera, covek je u godinama u kojima su mnogi teniseri vec odavno bili u igrackoj penziji, a on se i dalje drzi u top 10 i trbea mu cestati na tome, ali da ce on nesto jos da osvaja malo je verovatno, obzirom na godine pitanje je samo ko ce ga prestici Novak ili Nadal - jedino se kao izvesno cini da u ovo doba iduce godine Rodzer nece vise bit goat
    (marica, kriv, razumevanje..., 13. februar 2020 11:00)

    # Link komentara

  171. Novinar ovog specijalizovanog američkog portala autorski tekst započeo je pitanjem da li bi Novaku Đokoviću, prvom igraču na ATP listi, mogli da već sada dodelimo titulu tzv. GOAT-a.

    U Srbiji ta mu je titula dodeljena još pre pet godina. Zvanično. Vidim da će ovaj novinar, honorarni saradnik ovog našeg portala, sada pokrenuti akciju da svet Novaku i zvanično prizna da je goati. To će biti na jednoj velikoj svečanosti u Monaku (kneževina gde se ne plaća porez). Šta će biti sa Federerom koji ima najviše rekorda i najveću slavu u svetu? Ništa. On nikada i nije bio goati, jer niko nikad zvanično nije proglasio. Ni njegovi Švajcarci. Zakasnili su, i sad je Novak goati.
    (Svakog dana biramo Novaka za goata, 13. februar 2020 10:59)

    # Link komentara

  172. Očigledno je to prvi priznao krokodil, i otvorio sezonu. Sad stižu redom ostali, mora da se zaradi.
     (Ha, 13. februar 2020 10:59)

    # Link komentara

  173. Neko podrzava i hvali Djokovica
    -To ljudino, najbolji covjek na svijetu

    Neko podrzava i hvali Federera i Nadala
    -Najgori covjek, sta zna ovaj

    Dokle cete se baviti time zasto neko navija, a neko ne za Djokovica, u cemu je problem ako neko ne navija za njega?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (HARIS, 13. februar 2020 10:36)

    Znamo Har'se da bi voleo da tvoja Bosnia ima nekog koji bi bio i 10% velicine Novaka Djokovica,ali nismo ti mi krivi sto zivis u zemlji u kojoj je to nemoguce.Evo kazi kako mozemo da ti pomognemo da budes srecan umesto sto danima ovde kmecis od muke?
    (Banja Luka, 13. februar 2020 10:55)

    # Link komentara

  174. RF od svojih 20 GS titula u 10 finala pobedjivao 6 igraca koji ukupno imaju 2 GS titule (Bagdatis, Gonzales, Cilic i dr). + 5 od 2006-te do 2010.god u kojima je u finalu tukao golobrade Nadala, Noleta i Mareja + 2017-te i 2018-te iskoristio povredu i odsustvo Noleta pa uzeo je jos 3 GS. E to je najveći RF na GS turnirima, uz duzno postojanje za ispoljenu lepotu i eleganciju teniske igre.
    (Neso, 13. februar 2020 10:52)

    # Link komentara

  175. Valjda je svima jasno da je Nole nepobediv kad igra na svom nivou.
     (patriota, 13. februar 2020 10:52)

    # Link komentara

  176. realno pricam,za federera sam prvo navijao,kad je gubio od nadala mogao sam da crknem od muke,onda se pojavljuje nole i pocinje polako da dominira a federer ga nepostuje ni malo,onda im se priblizio i oborio vecinu rekorda,fali jos malo a oni ga jos vise ne cene,e pa bice im jasno sve za dve tri godine,idemo nole po sveeee
     (mile, 13. februar 2020 10:49)

    # Link komentara

  177. @No1vak

    Bravo majstore. Samo nazalost, mnogima ni ove cinjenice nisu dovoljne jer su brojaci statistike, na papiru. A moram priznati da sam i sam pogresio mislivsi da je sest titula osvojio bez ove dvojice, ne sedam (a nisam proveravao na netu, mrzelo me). Kako neko moze biti najbolji u jednoj eri, ili jos gore svih vremena, ako te dva najveca konkurenta u karijeri deru gde i kad stignu, dok ti je odnos pobeda i poraza u finalima jos vise porazavajuc!? Za nista od ovoga ne treba niti znanje, niti interesovanje, vec samo cista logika. Sa Nadalom je u poslednjih par susreta popravio skor, ne znam kako, inace bi mu odnos bio katastrofalan. I ono sto me je uvek nerviralo je prozivanje Nadala da je sljakaros, a Federer nikada nije bio travaros ili Djokovic betondzija? S tim da je sljaka ubedljivo najteza za igru i trazi najvise od tenisera jer igrac ne moze da se izvlaci iz losih situacija sa par dobrih servisa.
    (Lesa, 13. februar 2020 10:44)

    # Link komentara

  178. Dokle cete se baviti time zasto neko navija, a neko ne za Djokovica, u cemu je problem ako neko ne navija za njega?
    (HARIS, 13. februar 2020 10:36)

    Problem je taj sto umesto da navijas za Dzumhura ti navijas za Federera i Nadal, umesto da se navija za Čilića navija se za Federera i Nadala i tako dalje
     (Obi, 13. februar 2020 10:44)

    # Link komentara

  179. Federer nikada nije osvojio GS a da je na njemu pobedio i Djokovica i Nadala.

    (No1vak, 13. februar 2020 10:14)

    zar nije dobio Nadala na AO 2017?

    Slažem se sa svim ostalim što si napisao
     (mmm, 13. februar 2020 10:42)

    # Link komentara

  180. Koliko je tenisera ukupno osvojilo GS? Ko ovo bude znao smatraću ga najozbiljnijim teniskim ekspertom na ovom portalu, a možda čak i šire
    (Nemanja, 13. februar 2020 10:41)

    # Link komentara

  181. Neko podrzava i hvali Djokovica
    -To ljudino, najbolji covjek na svijetu

    Neko podrzava i hvali Federera i Nadala
    -Najgori covjek, sta zna ovaj

    Dokle cete se baviti time zasto neko navija, a neko ne za Djokovica, u cemu je problem ako neko ne navija za njega?
     (HARIS, 13. februar 2020 10:36)

    # Link komentara

  182. Djokovic je bolji od Federera, Federer je najbolji svih vremena
    (Novolis, 13. februar 2020 10:32)

    # Link komentara

  183. Koliko je ova nacija opterećena Federerom to je neverovatno!? Pomirite se sa tim da je covek veci od same igre koju igra, kakav Djokovic i ostali fizikalci!
     (Padinjak voli Partizan!, 13. februar 2020 10:30)

    # Link komentara

  184. Ne bih mogao da se složim,da je tako skoro postao problem za Rodžera koji on ne može da reši.Postao je on problem još pre desetak godina a zadnje tri godine je to normalno stanje stvari.
    (Tek sad?, 13. februar 2020 10:24)

    # Link komentara

  185. Tennis World Usa podseća da je Novak bolji u međusobnim duelima protiv Švajcarca i Španca, te da je sve trofeje u karijeri osvojio upravo u eri njih dvojice, odnosno kao njihov savremenik.

    Kraj price, pravo u centar!
     (Gvido, 13. februar 2020 10:23)

    # Link komentara

  186. Osnovna Novakova prednost kada se govori o GOAT-u je upravo u tome sto je SVE titule osvojio u eri Federera i Nadala, sto ima bolji medjusobni skor sa njima, bolji skor u finalima i daleko bolji skor u medjusobnim susretima u zadnjih 10 godina (u periodu 2010-2019. Novak ima u tom trouglu 42-25, Rafa 23-30, Rodzer 22-32, s tim sto se pocetkom ove godine skor povecao jer je Nole tukao obojicu još po jednom). Apsolutno niko ne može kao argument da potegne godine Federera jer njegov tenis u finalu US opena 2015. i Vimbldona 2019. jeste njegov najbolji tenis u karijeri i da nije bilo Noleta laganica bi uzeo te dve titule. Naravno, svemu treba dodati da će Nole najkasnije sledeće godine prestici Federera po broju nedelja na prvom mestu, da će ga vrlo verovatno stići ili prestici po broju GS titula, da ima sve masterse osvojene, a ima još mnogo argumenata (jedini je pobedio Rafu na sva 4 GS turnira, uključujući Roland Garos, jedini je TRI puta u 3 finala tukao Federera na omiljenom mu Vimbldonu itd.).
    (veliki strumf, 13. februar 2020 10:22)

    # Link komentara

  187. Postao? On jeste problem za sve tenisere, a to je postao još 2011. E sad, to što mediji nisu hteli to da priznaju i kako su se ponašali prema njemu od tada, to je njihova sramota. Sad kad svi vide kojim putem Novak ide, svi okreću priču polako i počinju da ga "cene" kako bi bili "deo" onih koji ga slave kao najboljeg tenisera u istoriji. Ili su licemeri ili uviđaju svoje greške.
    (Marija, 13. februar 2020 10:21)

    # Link komentara

  188. Meni je stvarno ali stvarno smesno da se porede Djokovic i Federer a Federer ga nije pobedio na grend slemu vec 8 godina...
     (Slukas, 13. februar 2020 10:19)

    # Link komentara

  189. Polako ali sigurno ce svi poceti da govore da je Novak GOAT
     (3ler, 13. februar 2020 10:17)

    # Link komentara

  190. Usao mu Novak u glavu i rovari odavno, a i Nadalu. Mali Tim je takodje nedavno usao u klub.
     (OPREM DOBRO, 13. februar 2020 10:15)

    # Link komentara

  191. Cinjenice:

    Federer je od 20 osvojenih GS,cak 7 prvih osvojio pobedivsi u finalima sledece igrace:Filipusis,Safin,Rodik,Hjuit,Rodik,Agasi(bio na zalasku karijere),Bagdatis.Dakle samo 13 GS od 20 Federer je osvojio u eri Djokovica i Nadala.Nadal je svih 18 osvojio u eri Djokovica i Federera,a Djokovic svih 17 u eri Federera i Nadala.
    Federer nikada nije osvojio GS a da je na njemu pobedio i Djokovica i Nadala.
    Djokovic i Nadal su osvojili GS a da su na njemu pobedjivali i jedan drugog i Federera.
    Federer ima negativan ukupan medjusobni skor i protiv Djokovica i protiv Nadala,kao i negativan skor u finalima GS.
    Federer u finalima GS nije pobedio Nadala cak 10 godina,od 2007. do 2017.godine,a Djokovica cak 12 godina za sada,poslednji put 2007.godine.
    Federer je imao period od cak 5 godina u kojem nije osvajao GS,od 2012.godine do 2017.godine.Djokovic i Nadal su najduze bez osvojenog GS bili 3 godine.
    Federer je tenisom dominirao u godinama u kojima je npr. jedan anonimni Jiri Novak bio stabilan 5.igrac na svetu! Djokovic i Nadal su dominirali u godinama u kojem su osim Federera,za konkurenciju imali igrace poput Mareja,Vavrinke,Del Potra,osvajace Grend Slemova,cisto da se vidi razlika izmedju top 5 igraca kada je Federer bio prvi,i top 5 igraca kada su Djokovic i Nadala bili prvi.
    Federerov najbolji nivo tenisa koji je ikad umeo da prikaze u svojoj karijeri ispod je nivoa Djokovicevog i Nadalovog najboljeg tenisa.
    Rodzer Federer nikada ne moze biti G.O.A.T.
    (No1vak, 13. februar 2020 10:14)

    # Link komentara

  192. "Đoković je postao hroničan problem za Federera"
    -Koliko ja vidim Đoković je postao hronični problem za čitav zapadni svet...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 13. februar 2020 10:13)

    # Link komentara