Sreda, 08.01.2020.

09:00

Milojević podigao lestvicu – Zvezda kreće u novu eru sa Stankovićem

Izvor: Milan Tomiæ

Milojeviæ podigao lestvicu – Zvezda kreæe u novu eru sa Stankoviæem IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

56 Komentari

Sortiraj po:

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

@БРАНКО - Па слажем се с тобом ал не у потуности јер мени као навијачу су најбитнији резултати. С друге стране гледано ако имаш резултате ту је и новац. Колико су оно били трансфери ове тројице наших играча, подсети нас?

BOSS

pre 4 godine

Sreca sto je ovaj Mrkela vezan za nas dugorocnim ugovorom jer mislim da bi ga pokupili najveci Evropski timovi.Covjek od 5 pojacanja,jedno polu pogodi!!!

Branko

pre 4 godine

Jedini parametar po koji moze da se meri jedan trener je koliko je novac doslo u vreme njegovom mandata. A novac moze doci samo od ucestvo u Evropi i od transfera. Da ne zaboravimo jos uvek Drulic, Pancev i Stankovic drzu rekord najvecih transfera u Zvezdi. To je ravno na katastrofu!

Марко

pre 4 godine

@(pobratim, 8. januar 2020 13:03)

Свакако су резултати у овој и претходне две сезоне далеко бољи него у било којој сезони од 1992. године, па до сада. У том смислу је то велики успех. Мораш да имаш у виду шта се све догодило и у Европи и код нас у међувремену:
- Распала се Југославија што је довело до смањења броја квалитетних клубова и базе играча. Звезда је имала играче и из Хрватске, и из Македоније, и из Босне, и из Црне Горе, понекад и из Словеније
- Држава је осиромашена ратовима, и санкцијама, криминалом и да не набрјам све добро познате проблеме
- Играчи млађи од 28 година сада могу да иду у иностранство.
- УЕФА је укинула правило да на терену у једној екипи могу да буду само три странца.
- Случај Босман је омогућио играчима да након истека уговора одлазе без обештећења. На пример, Савићевић је одрадио четворогодишњи уговор у Звезди и након тога је Милан Звезди морао да плати 12 милиона долара за њега. Данас би у таквој ситуацији он био слободан и отишао би за џабе.
- До седамдесетих година сви трансфери су били мањи од милион долара, тек осамдесетих су трансфери били пар милиона долара (Марадона прешао за 5 милиона у Наполи), а на почетку деведесетих су достигли 10 милиона. Данас су трансфери по неколико стотина милиона евра.
- Нисмо само ми пукли. Где је Стеауа? Када ће Бенфика, Порто, Селтик или Ајакс поново да буду прваци Европе? Италијани десет година већ немају првака Европе. Притом ниједан од тих клубова није имао ни ни ратове, ни санкције.

Bard Živa

pre 4 godine

Svi gledaju Sava i misle da je lako. Ubaciš par klinaca, igraju prodaju se... Svi te vole, od uprave do navijača. Uprava zbog para, navijači zbog omladinaca u prvom timu... Ali, niko ne gleda šta rade skauti i treneri mlađih kategorija, oni preporučuju omladince prvom timu, oni ih selektuju iz manjih sredina i pkolaca fudbala... Tako da nije sve do trenera prvog tima...

iks

pre 4 godine

,,Svi pomenuti mladi igrači su velika budućnost Crvene zvezde"

Naravno da ovo nije tačno. Ovi mladi ako se istaknu, odmah odlaze u inostranstvo i biće budućnost, ne Zvezde, nego tih inostranih timova. Ako se ne istaknu, slede im pozajmice u neke timove Superlige. A budućnost Zvezde su, kao i godinama unazad, neki novi Van la Para, Tomane, Kanjas, Kafu...

Nebojsa

pre 4 godine

Najveći problem FK.Crvena Zvezda su generalni i sportski direktori Terzić i Mrkela. Nisu osobe koji zaslužuju te pozicije . Mnogo u zadnje tri godine su uradili pogrešne stvari to mislim na igrački kadar. Dovode slabe i nekvalitetne igrace i kriju iza tih grešaka u igranju LE i dve sezone LŠ. Nemaju igrača koji može da unese ozbiljan novac u klub. Ne dobijaju nista ili neku siću kad im igrac ode iz kluba. Vraćaju prodate igrače, kakva je to politika kluba? U LS gospodo moraš da izadješ sa ozbiljnim timom, a ne sa ovim koje zovem" blavane " . Nemogu dva pasa odigraju tacna, posed im traje tri sekunde. Umesto svake godine kad se domognu grupne faze u Evropi da angažuju po dva ozbiljna stranca, a ne da mi dovode 6- 8 polupismene koji neznaju koja im je leva a koja desna strana.
Ako su rešili da igracki kadar bude dosta promenjen, onda mora to da se uradi sa direktorima kluba. Nema šta vise oni da traze u klub, videli smo koliko znaju i umeju. Jednog igrača kalibra LS nisu doveli da možemo da se uhvatimo da je to. Dzaba dolazak velike legende Dekija Stankovića kad ima ovu dvojicu koji ni jedan prelazni rok nisu uradili,a da nisu bacili novac.
Jedina ispravna stvar u ovom trenutku novi sportski i generalni direktori ili cemo i dalje zadovoljavati sa jednim domaćim trofejem...

Denko

pre 4 godine

U 12 utakmica dve pobede i 7 bodova, neuporedivo vise nego dervisluk. Za njih smo sto se trofeja, pobeda u Ligi sampiona i pobeda protiv ino velikana apsolutno nedostizni, isto vazi i za medjusobni skor u derbiju... 100 Toleta ne moze da im pomogne da nam se ikad priblize.
(One night in May, 8. januar 2020 11:35)

Uspesniji ste od nas, statostika je jasna, ali razlika je sitna...
Nazalost i vase i nase vreme je proslo kad smo nesto znacili u fudbalu...

duledudule

pre 4 godine

Crvena Zvezda ne zna da igra defanzivni fudbal....” !! Heh, pa to ne zna niko kod nas. Sami rezultati to govore, bila to Zvezda, Partizan, ili reprezentacija ! Golove primaju tako naivno, da se pitaš da li su to amateri ili šta !? Na 2-0 naši igrači kao da vode 8-0, dok drugi grizu, i ne predaju se do kraja. E ako barem to uspe da unese, da shvate da treba igrati do kraja, da nauče kako se čuva rezultat, ne sa bunkerom kao sto to uvek rade... E to bi bio Veliki uspeh Stankovića, čak važniji i od samih rezultata.
(JPR24, 08. januar 2020 11:36)
Malo sam skrenuo sa teme ali uvek ce mi ostati u secanju trener Verdera od pre 15tak i kusur godina Thomas Schaaf , taj covek gubi 4 0 ali napada , uvek napada , secam se da ih je jednom Bajern razmontirao kao nas ali oni su konstantno napadali i napadali...Sad da li volite to kao i ja , kao sto je i Robi imao posed lopte 80 posto pa primi dva tri ili volite Miloja dupli blok i dobijes 1 0 a kad gubis 3 0 branis se i dalje , to je vec stvar ukusa

One night in May

pre 4 godine

A bitno je samo da ste bolji od Partizana sto se Evrope tice? Nema veze sto ste bili kanta za punjenje, vama je to uspeh jer je Partizan uradio manje!!! Da je Partizan imao 3 pobede u 2 ucesca onda verovatno ne bi imao sta da kazes je l da? Ovako, 7 bodova od mogucih 36 je stvarno veliki uspeh. Nemasta, svaka cast! Stvarno su to najlepse stranice istorije Crvene Zvezde.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pobratim, 8. januar 2020 13:03)


Sto se Evrope tice???
Od Partizana smo bolji sto se svega tice - vise trofeja u svim takmicenjima, ubedljivo bolji medjusobni skor, neuporedivo veci broj pobeda protiv velikih evropskih klubova, nebrojeno vise navijaca, nadmocno veca poseta u bukvalno svakoj sezoni od osnivanja u svakom takmicenju i kod kuce i na strani...Ne postoji pozitivna statisticka kategorija u kojoj Zvezda nije bolja od Partizana, a u vecini i ubedljivo bolja.

One night in May

pre 4 godine

sve je lako kada vlasnik kuba postavi svog drugara na mesto predsednika fss. onda su treneri samo formalnost.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jef, 8. januar 2020 11:41)

Ili kada vlasnik kluba sam postane predsednik FSS, onako direktno, bez posrednika...
(One night in May, 08. januar 2020 11:59)

Upravo to se desilo sa sadasnjim predsednikom FSS.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (djani, 8. januar 2020 13:08)

Video od prethodnika...

pobratim

pre 4 godine

U 12 utakmica dve pobede i 7 bodova, neuporedivo vise nego dervisluk. Za njih smo sto se trofeja, pobeda u Ligi sampiona i pobeda protiv ino velikana apsolutno nedostizni, isto vazi i za medjusobni skor u derbiju... 100 Toleta ne moze da im pomogne da nam se ikad priblize.
(One night in May, 08. januar 2020 11:35)

A bitno je samo da ste bolji od Partizana sto se Evrope tice? Nema veze sto ste bili kanta za punjenje, vama je to uspeh jer je Partizan uradio manje!!! Da je Partizan imao 3 pobede u 2 ucesca onda verovatno ne bi imao sta da kazes je l da? Ovako, 7 bodova od mogucih 36 je stvarno veliki uspeh. Nemasta, svaka cast! Stvarno su to najlepse stranice istorije Crvene Zvezde.

Psiholog

pre 4 godine

Samo u Srbiji katastrofalno izdanje u LS i namesteno prvenstvo super super super lige Srbije podize lestvicu do neslucenih visina.
Kakva drzava takva i lesrvica, letvica ili daska sve jedno je.
Vazno je da drzava ima svoj klub, kakav takav, hvalimo ga jer tako hvalimo i drzavu , a onda ce se i u drzavi bolje ziveti.
Bar od hvalospeva.

Sale

pre 4 godine

Jeste ispisana je "najlepsa stranica istorije u postbarijevskoj eri" a klub doziveo najveci poraz od nastaka 0:6 protiv Bajerna u Beogradu. Od Totenhema pet komada ovde cetiri u gostima, prosle godine 6:1 od PSGa, cetiri komada od Liverpula, tri od Napolija. Izgubili od Partizana bez suta na gol, lepo ispisana stranica nema sta. Ne bi valjalo da je lepsa.

djani

pre 4 godine

sve je lako kada vlasnik kuba postavi svog drugara na mesto predsednika fss. onda su treneri samo formalnost.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jef, 8. januar 2020 11:41)

Ili kada vlasnik kluba sam postane predsednik FSS, onako direktno, bez posrednika...
(One night in May, 08. januar 2020 11:59)

Upravo to se desilo sa sadasnjim predsednikom FSS.

Sale

pre 4 godine

Molim, ako je ikako moguce nama Srbima to, da prestanemo da komentarisemo neciju strucnosti ako nismo iz te struke... Hvala!
(jajaja, 08. januar 2020 11:47)
@
Fudbal postoji da bi ga javnost gledala a onda javnost ima puno pravo i na komentar. U suprotnom bi pracenje fudbala bilo odobreno samo onima sa zavrsenom trenerskom skolom. Ukoliko se pri tome jos i klub finansira novcem poreskih obveznika onda je pravo na komentar jos vece. Licno misljenje ne mora biti ispravno ali svako ima pravo da ga iznese. Argumenti potvrdjuju da li je nesto tacno ili ne. Ko zeli javni posao mora da trpi i javno komentarisanje svog rada u suprotnom se covek bavi necim drugim.

pobratim

pre 4 godine

Sve, sve, ali da kažeš da Stanković nije inteligentan...
(,,,, 08. januar 2020 11:13)

A ti na osnovu toga sto je preuzeo Zvezdu, koja i nije u bas pohvalnom stanju, za svoj prvi trenerski posao, zakljucujes da je on inteligentan?

blob

pre 4 godine

Često čujem ili pročitam da je `visoko podignuta lestvica` nekog kriterijuma. Verujem da je u pitanju greška. Podiže se letvica koju treba da preskočimo, a ne lestvica. Tačno. Lestvica je skala, niz veličina (u fizici, matematici i dr.) poređanih po vrednosti ili (u muzici) po visini tona. Množinski oblik lestve ili lestvice označava merdevine. Letva je, naprotiv, uzana i dugačka daska, odakle i ona letvica koja se skakačima postavlja na veću ili manju visinu, a što se metaforički upotrebljava za kriterijum ili uslove koje treba ispuniti da bi se nešto dobilo.

bobi srbija

pre 4 godine

ako oterate strance i date sansu mladjim igracima zvezda ove sezone tesko moze i do 3 kola kvalifikacija a o ucescu u grupi ls ili le moze samo da se sanja

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

Битно је поставити здраве темеље и направити дугорочни план. Свиђа ми се ово са нашим младим играчима и што ће се смањити странци. Наравно, не треба претјерати у том подмлађивању, треба ту и искусних играча уз које ови млади могу да стасавају. Вјерујем да је Деки свега тога свјестан и да зна какав је посао и задатак пред њим, и шта од њега очекујемо. Зато морамо бити спремни да ове сезоне можда нећемо играти лигу шампиона ал ако је то цијена коју морамо платити да би у наредним годинама играли допадљиву нападачку игру са углавном нашим играчима, и да у лиги шампиона не би доживљавали онакве дебакле онда вриједи платити ту цијену. Опет кажем, битно је ПОСТАВИТИ ЗДРАВЕ ТЕМЕЉЕ. Пролазно вријеме ћемо видјети на крају сезоне у домаћој лиги, дал то иде у жељеном правцу.

johny

pre 4 godine

O kakvim najlepsim stranicama istorije pisete

Bayern 0:6 0:3
PSG 1:6 1:4
Totenham 0:5 0:4
Liverpool 2:0 0:4

Mogu li ovih 2:0 protiv Liverpula pokriti ovih ostalih 2:32
(Slobo, 8. januar 2020 10:50)

Gubio PSG sa Neymarom i timom vrednim preko pola mlrd evra sa 4:0 pa Borusija Dortmund, pa Totenhem sa 7:2 i nikom ništa. Nama je plafon LE a LŠ nam služi da napunimo kasu. Voleli bi vi da vaš tim udje u LŠ i da zaradi 100 miliona a ne da igrate sa Astanom i AZ i da zavisite id prodaje nekog igrača za 10 miliona a da vam država plaća licence

Sale

pre 4 godine

Uzevsi u obzir da je Zvezda uzela na desetine miliona sada je jedinstvena prilika da tim cine vrhunski profesionalci sa bar 3 stranca evropskog kvaliteta koji ce praviti razliku inace od plasmana i zimovanja Evropi nema ništa. Zvezda mora da bude tim vrhunskih profesionalaca a ne poligon za dokazivanje omladinaca (mozda po koji na manje bitnim utakmicama).

johny

pre 4 godine

sve je lako kada vlasnik kuba postavi svog drugara na mesto predsednika fss. onda su treneri samo formalnost.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jef, 8. januar 2020 11:41)

A ko je vlasnik kluba? Šta piše u APR? Možda sam prespavao pa nisam uočio da je Zvezda privatizovana i da ima novog vlasnika

Aca

pre 4 godine

Zvezda ce osvajati titule narednih 20 godina. Partizanu je namenjena uloga kao Hajduku u Hrvatskoj. Eventualno ce nam biti dopusteno da uzmemo poneki kup. Nisam tuzan zbog toga, stavise ponosan sam sto klub za koji navijam nije tako besramno guran.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Grobarchina, 8. januar 2020 10:36)

Guran je, guran u svim sportovima, samo prošlo to vreme pa se pravimo da nije.

,,,

pre 4 godine

Nece se ovaj leba najesti od trenerskog posla, ne deluje preterano inteligentno
(Salaso, 08. januar 2020 10:43)

Sve, sve, ali da kažeš da Stanković nije inteligentan...

SeijoOju

pre 4 godine

Letvicu, podigao je letvicu...Metafora je usmerena na skok u vis, a tamo se dize letvica.

Osim ako nije muzicki obrazovan, pa je menjao/dizao lestvicu.

Zastava101Specijal

pre 4 godine

Dzaba tih 100 milki kad je pola otislo kod madjije...
(lala, 08. januar 2020 10
:17
A onih stotinak što je Đu
ra šnajder poharao to te ne brine!? licemerno ili.

One night in May

pre 4 godine

sve je lako kada vlasnik kuba postavi svog drugara na mesto predsednika fss. onda su treneri samo formalnost.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jef, 8. januar 2020 11:41)

Ili kada vlasnik kluba sam postane predsednik FSS, onako direktno, bez posrednika...

Zastava101Specijal

pre 4 godine

Nece se ovaj leba najesti od trenerskog posla, ne deluje preterano inteligentno
(Salaso, 08. januar 2020 10:43)
Reče čovek koji verovatno radi za 300 evra ili ne radi možda ništa o čoveku koji je poznat celoj evropi i koji je na svoju "neinteligenciju"
zaradio stotinak miliona.
Fudbaleri su mahom manje inteligentni nego recimo profesori ili doktori ali su ipak mahom bivši fudbaleri treneri a ne ovi prvi.

Mića

pre 4 godine

Svaka cast Stankoviću kao igracu onje legenda zvezde. Ali on nema iskustva za trenera tome najviše plaši ja mislim da bi trebalo zvezda da dovede iskusnog stručnjaka kao stoje okuka ili Jovanović. Pa da Stanković uz nji stiče trenersko iskustvo ovako je sve ko Macka u djaku pase plašim da ovi jedanajest bodova da nebude dovojino za titulu. Najveći konkurent je za titulu zvezdi cukaricki jer toje naj bojii tim posle zvezde štose tice partizana on je mnogo slabij od ovih dva kluba od tog kluba nema straha štose tice titule pa i kupa finale vidim zvezdu i cuku. Pozdrav
(zdravkogf, 8. januar 2020 10:56) # Link komentara

auuu sine, ala si ti nepismen! idi da se obrazuješ malo, umesto što komentarišeš sportske aktuelnosti...

kappa

pre 4 godine

Sve je to lepo..
ALI,
Deki nema iskustva, ima veze i prijateljstva..
Može lako da se desi, da CZ potone sa Stankovićem..
On poznaje suštinu, taktiku itd..
Ali, da li zna da prenese na igrače kroz trening, van treninga..
Na utakmici, Sava je ispustio u Alkmaru Evropu..0:2, igrač više..
Msm da će isto i CZ da prođe..
Nadam se da grešim...

One night in May

pre 4 godine

O kakvim najlepsim stranicama istorije pisete

Bayern 0:6 0:3
PSG 1:6 1:4
Totenham 0:5 0:4
Liverpool 2:0 0:4

Mogu li ovih 2:0 protiv Liverpula pokriti ovih ostalih 2:32
(Slobo, 8. januar 2020 10:50)


U kom takmicenju??? U Kupu Bajra Zupica?
Ne, nego u najjacem takmicenju u istoriji klupskog fudbala - Ligi sampiona!

U 12 utakmica dve pobede i 7 bodova, neuporedivo vise nego dervisluk. Za njih smo sto se trofeja, pobeda u Ligi sampiona i pobeda protiv ino velikana apsolutno nedostizni, isto vazi i za medjusobni skor u derbiju... 100 Toleta ne moze da im pomogne da nam se ikad priblize.

JPR24

pre 4 godine

“Crvena Zvezda ne zna da igra defanzivni fudbal....” !! Heh, pa to ne zna niko kod nas. Sami rezultati to govore, bila to Zvezda, Partizan, ili reprezentacija ! Golove primaju tako naivno, da se pitaš da li su to amateri ili šta !? Na 2-0 naši igrači kao da vode 8-0, dok drugi grizu, i ne predaju se do kraja. E ako barem to uspe da unese, da shvate da treba igrati do kraja, da nauče kako se čuva rezultat, ne sa bunkerom kao sto to uvek rade... E to bi bio Veliki uspeh Stankovića, čak važniji i od samih rezultata.

Straight Outta München

pre 4 godine

Inkasirali 100 miliona evra i onda dovedu Zandera. Ovde nije pitanje zasto smo doveli Zandera i jos ga ubacili u odlucujucoj utakmici u poslednjih 10 minuta. Ovde je pitanje kako su ti diletanti uspeli da se plasiraju tri godine u grupnu fazu evro takmicenja.

Uvek Zvezdas nikad Delija

pre 4 godine

1.Zvezda ce biti sampioni ove godine
2. Partizanu ostaje da se sprema za sledecu sezonu
3. Nadam se da cemo sa Stankovicem igrati napadacki i u Evropi a ne da se samo branimo
4. Mislim da je nasa mera Liga Evrope. Tu mozemo da igramo ravnopravno. Liga Sampiona je prevelik zalogaj jos uvek. Nemamo mi para da se ravnopravno nosimo sa Realom, Barsom, Liverpulom, Totenhemom... moramo jos da rastemo za taj nivo.

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

Sve je ovo super...podmladjivanje ekipe pre prolecnog dela, vreme da se uigraju...samo, ako hocemo da podmladimo ekipu kvalitetno, onda ne mozemo da prodajemo omladince sa 17 godina.

Isprani mozgovi kkSNS

pre 4 godine

Nece se ovaj leba najesti od trenerskog posla, ne deluje preterano inteligentno
(Salaso, 08. januar 2020 10:43)

Zvezda ce osvajati titule narednih 20 godina. Partizanu je namenjena uloga kao Hajduku u Hrvatskoj. Eventualno ce nam biti dopusteno da uzmemo poneki kup. Nisam tuzan zbog toga, stavise ponosan sam sto klub za koji navijam nije tako besramno guran.
(Grobarchina, 08. januar 2020 10:36)

debakl
(u najavi, 08. januar 2020 10:34)

Dzaba tih 100 milki kad je pola otislo kod madjije...
(lala, 08. januar 2020 10:17)

Dnevna doza kolektivne terapije na delu...

Arthas

pre 4 godine

Ma dajte ljudi o cemu mi pricamo kad je posle dve vezane Lige Sampiona tim najslabiji od 2015 i opet se duguje? Sve otislo na lopovsku upravu, reketase iz vlasti, menadzere i ocajna pojacanja uz neodrzivo visok platni fond, bonuse i znatno nizim prihodom od ulaznica nego ocekivanim (ovde racunam i domacu ligu gde su kad se oduzmu placeni navijaci prihodi priblizni nuli).

Po onome sto kruzi po gradu duguje se nekoliko plata pa ce morati da odu svi koji vrede nesto na trzistu (taman i da se rese onih sa najskupljim platama), pa posle Marina ocekivati odlazak Degeneka, Bena, a naravno neki od omladinaca ce prvom prilikom na leto. Prodali bi i Borjana ali na nasu srecu njemu i zeni se bas zivi ovde pa verovatno ostaje.

Slobo

pre 4 godine

O kakvim najlepsim stranicama istorije pisete

Bayern 0:6 0:3
PSG 1:6 1:4
Totenham 0:5 0:4
Liverpool 2:0 0:4

Mogu li ovih 2:0 protiv Liverpula pokriti ovih ostalih 2:32

zgadilo mi se sve

pre 4 godine

Džaba 100M kada prodaš najboljeg igrača od ko zna kada za samo 2.5M. Pokradeno a skuština famozna i članovi će da ćute. Klince ubaciti baš je trebalo sa Marinom da mogu naučiti na terenu od nekoga.

zdravkogf

pre 4 godine

Svaka cast Stankoviću kao igracu onje legenda zvezde. Ali on nema iskustva za trenera tome najviše plaši ja mislim da bi trebalo zvezda da dovede iskusnog stručnjaka kao stoje okuka ili Jovanović. Pa da Stanković uz nji stiče trenersko iskustvo ovako je sve ko Macka u djaku pase plašim da ovi jedanajest bodova da nebude dovojino za titulu. Najveći konkurent je za titulu zvezdi cukaricki jer toje naj bojii tim posle zvezde štose tice partizana on je mnogo slabij od ovih dva kluba od tog kluba nema straha štose tice titule pa i kupa finale vidim zvezdu i cuku. Pozdrav

Grobarchina

pre 4 godine

Zvezda ce osvajati titule narednih 20 godina. Partizanu je namenjena uloga kao Hajduku u Hrvatskoj. Eventualno ce nam biti dopusteno da uzmemo poneki kup. Nisam tuzan zbog toga, stavise ponosan sam sto klub za koji navijam nije tako besramno guran.

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

Sve je ovo super...podmladjivanje ekipe pre prolecnog dela, vreme da se uigraju...samo, ako hocemo da podmladimo ekipu kvalitetno, onda ne mozemo da prodajemo omladince sa 17 godina.

Aca

pre 4 godine

Zvezda ce osvajati titule narednih 20 godina. Partizanu je namenjena uloga kao Hajduku u Hrvatskoj. Eventualno ce nam biti dopusteno da uzmemo poneki kup. Nisam tuzan zbog toga, stavise ponosan sam sto klub za koji navijam nije tako besramno guran.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Grobarchina, 8. januar 2020 10:36)

Guran je, guran u svim sportovima, samo prošlo to vreme pa se pravimo da nije.

zgadilo mi se sve

pre 4 godine

Džaba 100M kada prodaš najboljeg igrača od ko zna kada za samo 2.5M. Pokradeno a skuština famozna i članovi će da ćute. Klince ubaciti baš je trebalo sa Marinom da mogu naučiti na terenu od nekoga.

One night in May

pre 4 godine

O kakvim najlepsim stranicama istorije pisete

Bayern 0:6 0:3
PSG 1:6 1:4
Totenham 0:5 0:4
Liverpool 2:0 0:4

Mogu li ovih 2:0 protiv Liverpula pokriti ovih ostalih 2:32
(Slobo, 8. januar 2020 10:50)


U kom takmicenju??? U Kupu Bajra Zupica?
Ne, nego u najjacem takmicenju u istoriji klupskog fudbala - Ligi sampiona!

U 12 utakmica dve pobede i 7 bodova, neuporedivo vise nego dervisluk. Za njih smo sto se trofeja, pobeda u Ligi sampiona i pobeda protiv ino velikana apsolutno nedostizni, isto vazi i za medjusobni skor u derbiju... 100 Toleta ne moze da im pomogne da nam se ikad priblize.

Uvek Zvezdas nikad Delija

pre 4 godine

1.Zvezda ce biti sampioni ove godine
2. Partizanu ostaje da se sprema za sledecu sezonu
3. Nadam se da cemo sa Stankovicem igrati napadacki i u Evropi a ne da se samo branimo
4. Mislim da je nasa mera Liga Evrope. Tu mozemo da igramo ravnopravno. Liga Sampiona je prevelik zalogaj jos uvek. Nemamo mi para da se ravnopravno nosimo sa Realom, Barsom, Liverpulom, Totenhemom... moramo jos da rastemo za taj nivo.

One night in May

pre 4 godine

sve je lako kada vlasnik kuba postavi svog drugara na mesto predsednika fss. onda su treneri samo formalnost.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jef, 8. januar 2020 11:41)

Ili kada vlasnik kluba sam postane predsednik FSS, onako direktno, bez posrednika...

johny

pre 4 godine

O kakvim najlepsim stranicama istorije pisete

Bayern 0:6 0:3
PSG 1:6 1:4
Totenham 0:5 0:4
Liverpool 2:0 0:4

Mogu li ovih 2:0 protiv Liverpula pokriti ovih ostalih 2:32
(Slobo, 8. januar 2020 10:50)

Gubio PSG sa Neymarom i timom vrednim preko pola mlrd evra sa 4:0 pa Borusija Dortmund, pa Totenhem sa 7:2 i nikom ništa. Nama je plafon LE a LŠ nam služi da napunimo kasu. Voleli bi vi da vaš tim udje u LŠ i da zaradi 100 miliona a ne da igrate sa Astanom i AZ i da zavisite id prodaje nekog igrača za 10 miliona a da vam država plaća licence

Slobo

pre 4 godine

O kakvim najlepsim stranicama istorije pisete

Bayern 0:6 0:3
PSG 1:6 1:4
Totenham 0:5 0:4
Liverpool 2:0 0:4

Mogu li ovih 2:0 protiv Liverpula pokriti ovih ostalih 2:32

One night in May

pre 4 godine

A bitno je samo da ste bolji od Partizana sto se Evrope tice? Nema veze sto ste bili kanta za punjenje, vama je to uspeh jer je Partizan uradio manje!!! Da je Partizan imao 3 pobede u 2 ucesca onda verovatno ne bi imao sta da kazes je l da? Ovako, 7 bodova od mogucih 36 je stvarno veliki uspeh. Nemasta, svaka cast! Stvarno su to najlepse stranice istorije Crvene Zvezde.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pobratim, 8. januar 2020 13:03)


Sto se Evrope tice???
Od Partizana smo bolji sto se svega tice - vise trofeja u svim takmicenjima, ubedljivo bolji medjusobni skor, neuporedivo veci broj pobeda protiv velikih evropskih klubova, nebrojeno vise navijaca, nadmocno veca poseta u bukvalno svakoj sezoni od osnivanja u svakom takmicenju i kod kuce i na strani...Ne postoji pozitivna statisticka kategorija u kojoj Zvezda nije bolja od Partizana, a u vecini i ubedljivo bolja.

SeijoOju

pre 4 godine

Letvicu, podigao je letvicu...Metafora je usmerena na skok u vis, a tamo se dize letvica.

Osim ako nije muzicki obrazovan, pa je menjao/dizao lestvicu.

,,,

pre 4 godine

Nece se ovaj leba najesti od trenerskog posla, ne deluje preterano inteligentno
(Salaso, 08. januar 2020 10:43)

Sve, sve, ali da kažeš da Stanković nije inteligentan...

kappa

pre 4 godine

Sve je to lepo..
ALI,
Deki nema iskustva, ima veze i prijateljstva..
Može lako da se desi, da CZ potone sa Stankovićem..
On poznaje suštinu, taktiku itd..
Ali, da li zna da prenese na igrače kroz trening, van treninga..
Na utakmici, Sava je ispustio u Alkmaru Evropu..0:2, igrač više..
Msm da će isto i CZ da prođe..
Nadam se da grešim...

Straight Outta München

pre 4 godine

Inkasirali 100 miliona evra i onda dovedu Zandera. Ovde nije pitanje zasto smo doveli Zandera i jos ga ubacili u odlucujucoj utakmici u poslednjih 10 minuta. Ovde je pitanje kako su ti diletanti uspeli da se plasiraju tri godine u grupnu fazu evro takmicenja.

Марко

pre 4 godine

@(pobratim, 8. januar 2020 13:03)

Свакако су резултати у овој и претходне две сезоне далеко бољи него у било којој сезони од 1992. године, па до сада. У том смислу је то велики успех. Мораш да имаш у виду шта се све догодило и у Европи и код нас у међувремену:
- Распала се Југославија што је довело до смањења броја квалитетних клубова и базе играча. Звезда је имала играче и из Хрватске, и из Македоније, и из Босне, и из Црне Горе, понекад и из Словеније
- Држава је осиромашена ратовима, и санкцијама, криминалом и да не набрјам све добро познате проблеме
- Играчи млађи од 28 година сада могу да иду у иностранство.
- УЕФА је укинула правило да на терену у једној екипи могу да буду само три странца.
- Случај Босман је омогућио играчима да након истека уговора одлазе без обештећења. На пример, Савићевић је одрадио четворогодишњи уговор у Звезди и након тога је Милан Звезди морао да плати 12 милиона долара за њега. Данас би у таквој ситуацији он био слободан и отишао би за џабе.
- До седамдесетих година сви трансфери су били мањи од милион долара, тек осамдесетих су трансфери били пар милиона долара (Марадона прешао за 5 милиона у Наполи), а на почетку деведесетих су достигли 10 милиона. Данас су трансфери по неколико стотина милиона евра.
- Нисмо само ми пукли. Где је Стеауа? Када ће Бенфика, Порто, Селтик или Ајакс поново да буду прваци Европе? Италијани десет година већ немају првака Европе. Притом ниједан од тих клубова није имао ни ни ратове, ни санкције.

Mića

pre 4 godine

Svaka cast Stankoviću kao igracu onje legenda zvezde. Ali on nema iskustva za trenera tome najviše plaši ja mislim da bi trebalo zvezda da dovede iskusnog stručnjaka kao stoje okuka ili Jovanović. Pa da Stanković uz nji stiče trenersko iskustvo ovako je sve ko Macka u djaku pase plašim da ovi jedanajest bodova da nebude dovojino za titulu. Najveći konkurent je za titulu zvezdi cukaricki jer toje naj bojii tim posle zvezde štose tice partizana on je mnogo slabij od ovih dva kluba od tog kluba nema straha štose tice titule pa i kupa finale vidim zvezdu i cuku. Pozdrav
(zdravkogf, 8. januar 2020 10:56) # Link komentara

auuu sine, ala si ti nepismen! idi da se obrazuješ malo, umesto što komentarišeš sportske aktuelnosti...

Zastava101Specijal

pre 4 godine

Dzaba tih 100 milki kad je pola otislo kod madjije...
(lala, 08. januar 2020 10
:17
A onih stotinak što je Đu
ra šnajder poharao to te ne brine!? licemerno ili.

Arthas

pre 4 godine

Ma dajte ljudi o cemu mi pricamo kad je posle dve vezane Lige Sampiona tim najslabiji od 2015 i opet se duguje? Sve otislo na lopovsku upravu, reketase iz vlasti, menadzere i ocajna pojacanja uz neodrzivo visok platni fond, bonuse i znatno nizim prihodom od ulaznica nego ocekivanim (ovde racunam i domacu ligu gde su kad se oduzmu placeni navijaci prihodi priblizni nuli).

Po onome sto kruzi po gradu duguje se nekoliko plata pa ce morati da odu svi koji vrede nesto na trzistu (taman i da se rese onih sa najskupljim platama), pa posle Marina ocekivati odlazak Degeneka, Bena, a naravno neki od omladinaca ce prvom prilikom na leto. Prodali bi i Borjana ali na nasu srecu njemu i zeni se bas zivi ovde pa verovatno ostaje.

duledudule

pre 4 godine

Crvena Zvezda ne zna da igra defanzivni fudbal....” !! Heh, pa to ne zna niko kod nas. Sami rezultati to govore, bila to Zvezda, Partizan, ili reprezentacija ! Golove primaju tako naivno, da se pitaš da li su to amateri ili šta !? Na 2-0 naši igrači kao da vode 8-0, dok drugi grizu, i ne predaju se do kraja. E ako barem to uspe da unese, da shvate da treba igrati do kraja, da nauče kako se čuva rezultat, ne sa bunkerom kao sto to uvek rade... E to bi bio Veliki uspeh Stankovića, čak važniji i od samih rezultata.
(JPR24, 08. januar 2020 11:36)
Malo sam skrenuo sa teme ali uvek ce mi ostati u secanju trener Verdera od pre 15tak i kusur godina Thomas Schaaf , taj covek gubi 4 0 ali napada , uvek napada , secam se da ih je jednom Bajern razmontirao kao nas ali oni su konstantno napadali i napadali...Sad da li volite to kao i ja , kao sto je i Robi imao posed lopte 80 posto pa primi dva tri ili volite Miloja dupli blok i dobijes 1 0 a kad gubis 3 0 branis se i dalje , to je vec stvar ukusa

JPR24

pre 4 godine

“Crvena Zvezda ne zna da igra defanzivni fudbal....” !! Heh, pa to ne zna niko kod nas. Sami rezultati to govore, bila to Zvezda, Partizan, ili reprezentacija ! Golove primaju tako naivno, da se pitaš da li su to amateri ili šta !? Na 2-0 naši igrači kao da vode 8-0, dok drugi grizu, i ne predaju se do kraja. E ako barem to uspe da unese, da shvate da treba igrati do kraja, da nauče kako se čuva rezultat, ne sa bunkerom kao sto to uvek rade... E to bi bio Veliki uspeh Stankovića, čak važniji i od samih rezultata.

bobi srbija

pre 4 godine

ako oterate strance i date sansu mladjim igracima zvezda ove sezone tesko moze i do 3 kola kvalifikacija a o ucescu u grupi ls ili le moze samo da se sanja

Sale

pre 4 godine

Jeste ispisana je "najlepsa stranica istorije u postbarijevskoj eri" a klub doziveo najveci poraz od nastaka 0:6 protiv Bajerna u Beogradu. Od Totenhema pet komada ovde cetiri u gostima, prosle godine 6:1 od PSGa, cetiri komada od Liverpula, tri od Napolija. Izgubili od Partizana bez suta na gol, lepo ispisana stranica nema sta. Ne bi valjalo da je lepsa.

Denko

pre 4 godine

U 12 utakmica dve pobede i 7 bodova, neuporedivo vise nego dervisluk. Za njih smo sto se trofeja, pobeda u Ligi sampiona i pobeda protiv ino velikana apsolutno nedostizni, isto vazi i za medjusobni skor u derbiju... 100 Toleta ne moze da im pomogne da nam se ikad priblize.
(One night in May, 8. januar 2020 11:35)

Uspesniji ste od nas, statostika je jasna, ali razlika je sitna...
Nazalost i vase i nase vreme je proslo kad smo nesto znacili u fudbalu...

blob

pre 4 godine

Često čujem ili pročitam da je `visoko podignuta lestvica` nekog kriterijuma. Verujem da je u pitanju greška. Podiže se letvica koju treba da preskočimo, a ne lestvica. Tačno. Lestvica je skala, niz veličina (u fizici, matematici i dr.) poređanih po vrednosti ili (u muzici) po visini tona. Množinski oblik lestve ili lestvice označava merdevine. Letva je, naprotiv, uzana i dugačka daska, odakle i ona letvica koja se skakačima postavlja na veću ili manju visinu, a što se metaforički upotrebljava za kriterijum ili uslove koje treba ispuniti da bi se nešto dobilo.

iks

pre 4 godine

,,Svi pomenuti mladi igrači su velika budućnost Crvene zvezde"

Naravno da ovo nije tačno. Ovi mladi ako se istaknu, odmah odlaze u inostranstvo i biće budućnost, ne Zvezde, nego tih inostranih timova. Ako se ne istaknu, slede im pozajmice u neke timove Superlige. A budućnost Zvezde su, kao i godinama unazad, neki novi Van la Para, Tomane, Kanjas, Kafu...

Grobarchina

pre 4 godine

Zvezda ce osvajati titule narednih 20 godina. Partizanu je namenjena uloga kao Hajduku u Hrvatskoj. Eventualno ce nam biti dopusteno da uzmemo poneki kup. Nisam tuzan zbog toga, stavise ponosan sam sto klub za koji navijam nije tako besramno guran.

Isprani mozgovi kkSNS

pre 4 godine

Nece se ovaj leba najesti od trenerskog posla, ne deluje preterano inteligentno
(Salaso, 08. januar 2020 10:43)

Zvezda ce osvajati titule narednih 20 godina. Partizanu je namenjena uloga kao Hajduku u Hrvatskoj. Eventualno ce nam biti dopusteno da uzmemo poneki kup. Nisam tuzan zbog toga, stavise ponosan sam sto klub za koji navijam nije tako besramno guran.
(Grobarchina, 08. januar 2020 10:36)

debakl
(u najavi, 08. januar 2020 10:34)

Dzaba tih 100 milki kad je pola otislo kod madjije...
(lala, 08. januar 2020 10:17)

Dnevna doza kolektivne terapije na delu...

Psiholog

pre 4 godine

Samo u Srbiji katastrofalno izdanje u LS i namesteno prvenstvo super super super lige Srbije podize lestvicu do neslucenih visina.
Kakva drzava takva i lesrvica, letvica ili daska sve jedno je.
Vazno je da drzava ima svoj klub, kakav takav, hvalimo ga jer tako hvalimo i drzavu , a onda ce se i u drzavi bolje ziveti.
Bar od hvalospeva.

djani

pre 4 godine

sve je lako kada vlasnik kuba postavi svog drugara na mesto predsednika fss. onda su treneri samo formalnost.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jef, 8. januar 2020 11:41)

Ili kada vlasnik kluba sam postane predsednik FSS, onako direktno, bez posrednika...
(One night in May, 08. januar 2020 11:59)

Upravo to se desilo sa sadasnjim predsednikom FSS.

pobratim

pre 4 godine

Sve, sve, ali da kažeš da Stanković nije inteligentan...
(,,,, 08. januar 2020 11:13)

A ti na osnovu toga sto je preuzeo Zvezdu, koja i nije u bas pohvalnom stanju, za svoj prvi trenerski posao, zakljucujes da je on inteligentan?

Sale

pre 4 godine

Molim, ako je ikako moguce nama Srbima to, da prestanemo da komentarisemo neciju strucnosti ako nismo iz te struke... Hvala!
(jajaja, 08. januar 2020 11:47)
@
Fudbal postoji da bi ga javnost gledala a onda javnost ima puno pravo i na komentar. U suprotnom bi pracenje fudbala bilo odobreno samo onima sa zavrsenom trenerskom skolom. Ukoliko se pri tome jos i klub finansira novcem poreskih obveznika onda je pravo na komentar jos vece. Licno misljenje ne mora biti ispravno ali svako ima pravo da ga iznese. Argumenti potvrdjuju da li je nesto tacno ili ne. Ko zeli javni posao mora da trpi i javno komentarisanje svog rada u suprotnom se covek bavi necim drugim.

Nebojsa

pre 4 godine

Najveći problem FK.Crvena Zvezda su generalni i sportski direktori Terzić i Mrkela. Nisu osobe koji zaslužuju te pozicije . Mnogo u zadnje tri godine su uradili pogrešne stvari to mislim na igrački kadar. Dovode slabe i nekvalitetne igrace i kriju iza tih grešaka u igranju LE i dve sezone LŠ. Nemaju igrača koji može da unese ozbiljan novac u klub. Ne dobijaju nista ili neku siću kad im igrac ode iz kluba. Vraćaju prodate igrače, kakva je to politika kluba? U LS gospodo moraš da izadješ sa ozbiljnim timom, a ne sa ovim koje zovem" blavane " . Nemogu dva pasa odigraju tacna, posed im traje tri sekunde. Umesto svake godine kad se domognu grupne faze u Evropi da angažuju po dva ozbiljna stranca, a ne da mi dovode 6- 8 polupismene koji neznaju koja im je leva a koja desna strana.
Ako su rešili da igracki kadar bude dosta promenjen, onda mora to da se uradi sa direktorima kluba. Nema šta vise oni da traze u klub, videli smo koliko znaju i umeju. Jednog igrača kalibra LS nisu doveli da možemo da se uhvatimo da je to. Dzaba dolazak velike legende Dekija Stankovića kad ima ovu dvojicu koji ni jedan prelazni rok nisu uradili,a da nisu bacili novac.
Jedina ispravna stvar u ovom trenutku novi sportski i generalni direktori ili cemo i dalje zadovoljavati sa jednim domaćim trofejem...

Zastava101Specijal

pre 4 godine

Nece se ovaj leba najesti od trenerskog posla, ne deluje preterano inteligentno
(Salaso, 08. januar 2020 10:43)
Reče čovek koji verovatno radi za 300 evra ili ne radi možda ništa o čoveku koji je poznat celoj evropi i koji je na svoju "neinteligenciju"
zaradio stotinak miliona.
Fudbaleri su mahom manje inteligentni nego recimo profesori ili doktori ali su ipak mahom bivši fudbaleri treneri a ne ovi prvi.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

Битно је поставити здраве темеље и направити дугорочни план. Свиђа ми се ово са нашим младим играчима и што ће се смањити странци. Наравно, не треба претјерати у том подмлађивању, треба ту и искусних играча уз које ови млади могу да стасавају. Вјерујем да је Деки свега тога свјестан и да зна какав је посао и задатак пред њим, и шта од њега очекујемо. Зато морамо бити спремни да ове сезоне можда нећемо играти лигу шампиона ал ако је то цијена коју морамо платити да би у наредним годинама играли допадљиву нападачку игру са углавном нашим играчима, и да у лиги шампиона не би доживљавали онакве дебакле онда вриједи платити ту цијену. Опет кажем, битно је ПОСТАВИТИ ЗДРАВЕ ТЕМЕЉЕ. Пролазно вријеме ћемо видјети на крају сезоне у домаћој лиги, дал то иде у жељеном правцу.

Sale

pre 4 godine

Uzevsi u obzir da je Zvezda uzela na desetine miliona sada je jedinstvena prilika da tim cine vrhunski profesionalci sa bar 3 stranca evropskog kvaliteta koji ce praviti razliku inace od plasmana i zimovanja Evropi nema ništa. Zvezda mora da bude tim vrhunskih profesionalaca a ne poligon za dokazivanje omladinaca (mozda po koji na manje bitnim utakmicama).

Bard Živa

pre 4 godine

Svi gledaju Sava i misle da je lako. Ubaciš par klinaca, igraju prodaju se... Svi te vole, od uprave do navijača. Uprava zbog para, navijači zbog omladinaca u prvom timu... Ali, niko ne gleda šta rade skauti i treneri mlađih kategorija, oni preporučuju omladince prvom timu, oni ih selektuju iz manjih sredina i pkolaca fudbala... Tako da nije sve do trenera prvog tima...

pobratim

pre 4 godine

U 12 utakmica dve pobede i 7 bodova, neuporedivo vise nego dervisluk. Za njih smo sto se trofeja, pobeda u Ligi sampiona i pobeda protiv ino velikana apsolutno nedostizni, isto vazi i za medjusobni skor u derbiju... 100 Toleta ne moze da im pomogne da nam se ikad priblize.
(One night in May, 08. januar 2020 11:35)

A bitno je samo da ste bolji od Partizana sto se Evrope tice? Nema veze sto ste bili kanta za punjenje, vama je to uspeh jer je Partizan uradio manje!!! Da je Partizan imao 3 pobede u 2 ucesca onda verovatno ne bi imao sta da kazes je l da? Ovako, 7 bodova od mogucih 36 je stvarno veliki uspeh. Nemasta, svaka cast! Stvarno su to najlepse stranice istorije Crvene Zvezde.

johny

pre 4 godine

sve je lako kada vlasnik kuba postavi svog drugara na mesto predsednika fss. onda su treneri samo formalnost.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jef, 8. januar 2020 11:41)

A ko je vlasnik kluba? Šta piše u APR? Možda sam prespavao pa nisam uočio da je Zvezda privatizovana i da ima novog vlasnika

One night in May

pre 4 godine

sve je lako kada vlasnik kuba postavi svog drugara na mesto predsednika fss. onda su treneri samo formalnost.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jef, 8. januar 2020 11:41)

Ili kada vlasnik kluba sam postane predsednik FSS, onako direktno, bez posrednika...
(One night in May, 08. januar 2020 11:59)

Upravo to se desilo sa sadasnjim predsednikom FSS.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (djani, 8. januar 2020 13:08)

Video od prethodnika...

zdravkogf

pre 4 godine

Svaka cast Stankoviću kao igracu onje legenda zvezde. Ali on nema iskustva za trenera tome najviše plaši ja mislim da bi trebalo zvezda da dovede iskusnog stručnjaka kao stoje okuka ili Jovanović. Pa da Stanković uz nji stiče trenersko iskustvo ovako je sve ko Macka u djaku pase plašim da ovi jedanajest bodova da nebude dovojino za titulu. Najveći konkurent je za titulu zvezdi cukaricki jer toje naj bojii tim posle zvezde štose tice partizana on je mnogo slabij od ovih dva kluba od tog kluba nema straha štose tice titule pa i kupa finale vidim zvezdu i cuku. Pozdrav

BOSS

pre 4 godine

Sreca sto je ovaj Mrkela vezan za nas dugorocnim ugovorom jer mislim da bi ga pokupili najveci Evropski timovi.Covjek od 5 pojacanja,jedno polu pogodi!!!

Branko

pre 4 godine

Jedini parametar po koji moze da se meri jedan trener je koliko je novac doslo u vreme njegovom mandata. A novac moze doci samo od ucestvo u Evropi i od transfera. Da ne zaboravimo jos uvek Drulic, Pancev i Stankovic drzu rekord najvecih transfera u Zvezdi. To je ravno na katastrofu!

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

@БРАНКО - Па слажем се с тобом ал не у потуности јер мени као навијачу су најбитнији резултати. С друге стране гледано ако имаш резултате ту је и новац. Колико су оно били трансфери ове тројице наших играча, подсети нас?

Grobarchina

pre 4 godine

Zvezda ce osvajati titule narednih 20 godina. Partizanu je namenjena uloga kao Hajduku u Hrvatskoj. Eventualno ce nam biti dopusteno da uzmemo poneki kup. Nisam tuzan zbog toga, stavise ponosan sam sto klub za koji navijam nije tako besramno guran.

Slobo

pre 4 godine

O kakvim najlepsim stranicama istorije pisete

Bayern 0:6 0:3
PSG 1:6 1:4
Totenham 0:5 0:4
Liverpool 2:0 0:4

Mogu li ovih 2:0 protiv Liverpula pokriti ovih ostalih 2:32

pobratim

pre 4 godine

U 12 utakmica dve pobede i 7 bodova, neuporedivo vise nego dervisluk. Za njih smo sto se trofeja, pobeda u Ligi sampiona i pobeda protiv ino velikana apsolutno nedostizni, isto vazi i za medjusobni skor u derbiju... 100 Toleta ne moze da im pomogne da nam se ikad priblize.
(One night in May, 08. januar 2020 11:35)

A bitno je samo da ste bolji od Partizana sto se Evrope tice? Nema veze sto ste bili kanta za punjenje, vama je to uspeh jer je Partizan uradio manje!!! Da je Partizan imao 3 pobede u 2 ucesca onda verovatno ne bi imao sta da kazes je l da? Ovako, 7 bodova od mogucih 36 je stvarno veliki uspeh. Nemasta, svaka cast! Stvarno su to najlepse stranice istorije Crvene Zvezde.

Aca

pre 4 godine

Zvezda ce osvajati titule narednih 20 godina. Partizanu je namenjena uloga kao Hajduku u Hrvatskoj. Eventualno ce nam biti dopusteno da uzmemo poneki kup. Nisam tuzan zbog toga, stavise ponosan sam sto klub za koji navijam nije tako besramno guran.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Grobarchina, 8. januar 2020 10:36)

Guran je, guran u svim sportovima, samo prošlo to vreme pa se pravimo da nije.

One night in May

pre 4 godine

O kakvim najlepsim stranicama istorije pisete

Bayern 0:6 0:3
PSG 1:6 1:4
Totenham 0:5 0:4
Liverpool 2:0 0:4

Mogu li ovih 2:0 protiv Liverpula pokriti ovih ostalih 2:32
(Slobo, 8. januar 2020 10:50)


U kom takmicenju??? U Kupu Bajra Zupica?
Ne, nego u najjacem takmicenju u istoriji klupskog fudbala - Ligi sampiona!

U 12 utakmica dve pobede i 7 bodova, neuporedivo vise nego dervisluk. Za njih smo sto se trofeja, pobeda u Ligi sampiona i pobeda protiv ino velikana apsolutno nedostizni, isto vazi i za medjusobni skor u derbiju... 100 Toleta ne moze da im pomogne da nam se ikad priblize.

johny

pre 4 godine

O kakvim najlepsim stranicama istorije pisete

Bayern 0:6 0:3
PSG 1:6 1:4
Totenham 0:5 0:4
Liverpool 2:0 0:4

Mogu li ovih 2:0 protiv Liverpula pokriti ovih ostalih 2:32
(Slobo, 8. januar 2020 10:50)

Gubio PSG sa Neymarom i timom vrednim preko pola mlrd evra sa 4:0 pa Borusija Dortmund, pa Totenhem sa 7:2 i nikom ništa. Nama je plafon LE a LŠ nam služi da napunimo kasu. Voleli bi vi da vaš tim udje u LŠ i da zaradi 100 miliona a ne da igrate sa Astanom i AZ i da zavisite id prodaje nekog igrača za 10 miliona a da vam država plaća licence

zdravkogf

pre 4 godine

Svaka cast Stankoviću kao igracu onje legenda zvezde. Ali on nema iskustva za trenera tome najviše plaši ja mislim da bi trebalo zvezda da dovede iskusnog stručnjaka kao stoje okuka ili Jovanović. Pa da Stanković uz nji stiče trenersko iskustvo ovako je sve ko Macka u djaku pase plašim da ovi jedanajest bodova da nebude dovojino za titulu. Najveći konkurent je za titulu zvezdi cukaricki jer toje naj bojii tim posle zvezde štose tice partizana on je mnogo slabij od ovih dva kluba od tog kluba nema straha štose tice titule pa i kupa finale vidim zvezdu i cuku. Pozdrav

One night in May

pre 4 godine

A bitno je samo da ste bolji od Partizana sto se Evrope tice? Nema veze sto ste bili kanta za punjenje, vama je to uspeh jer je Partizan uradio manje!!! Da je Partizan imao 3 pobede u 2 ucesca onda verovatno ne bi imao sta da kazes je l da? Ovako, 7 bodova od mogucih 36 je stvarno veliki uspeh. Nemasta, svaka cast! Stvarno su to najlepse stranice istorije Crvene Zvezde.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pobratim, 8. januar 2020 13:03)


Sto se Evrope tice???
Od Partizana smo bolji sto se svega tice - vise trofeja u svim takmicenjima, ubedljivo bolji medjusobni skor, neuporedivo veci broj pobeda protiv velikih evropskih klubova, nebrojeno vise navijaca, nadmocno veca poseta u bukvalno svakoj sezoni od osnivanja u svakom takmicenju i kod kuce i na strani...Ne postoji pozitivna statisticka kategorija u kojoj Zvezda nije bolja od Partizana, a u vecini i ubedljivo bolja.

,,,

pre 4 godine

Nece se ovaj leba najesti od trenerskog posla, ne deluje preterano inteligentno
(Salaso, 08. januar 2020 10:43)

Sve, sve, ali da kažeš da Stanković nije inteligentan...

Nebojsa

pre 4 godine

Najveći problem FK.Crvena Zvezda su generalni i sportski direktori Terzić i Mrkela. Nisu osobe koji zaslužuju te pozicije . Mnogo u zadnje tri godine su uradili pogrešne stvari to mislim na igrački kadar. Dovode slabe i nekvalitetne igrace i kriju iza tih grešaka u igranju LE i dve sezone LŠ. Nemaju igrača koji može da unese ozbiljan novac u klub. Ne dobijaju nista ili neku siću kad im igrac ode iz kluba. Vraćaju prodate igrače, kakva je to politika kluba? U LS gospodo moraš da izadješ sa ozbiljnim timom, a ne sa ovim koje zovem" blavane " . Nemogu dva pasa odigraju tacna, posed im traje tri sekunde. Umesto svake godine kad se domognu grupne faze u Evropi da angažuju po dva ozbiljna stranca, a ne da mi dovode 6- 8 polupismene koji neznaju koja im je leva a koja desna strana.
Ako su rešili da igracki kadar bude dosta promenjen, onda mora to da se uradi sa direktorima kluba. Nema šta vise oni da traze u klub, videli smo koliko znaju i umeju. Jednog igrača kalibra LS nisu doveli da možemo da se uhvatimo da je to. Dzaba dolazak velike legende Dekija Stankovića kad ima ovu dvojicu koji ni jedan prelazni rok nisu uradili,a da nisu bacili novac.
Jedina ispravna stvar u ovom trenutku novi sportski i generalni direktori ili cemo i dalje zadovoljavati sa jednim domaćim trofejem...

Arthas

pre 4 godine

Ma dajte ljudi o cemu mi pricamo kad je posle dve vezane Lige Sampiona tim najslabiji od 2015 i opet se duguje? Sve otislo na lopovsku upravu, reketase iz vlasti, menadzere i ocajna pojacanja uz neodrzivo visok platni fond, bonuse i znatno nizim prihodom od ulaznica nego ocekivanim (ovde racunam i domacu ligu gde su kad se oduzmu placeni navijaci prihodi priblizni nuli).

Po onome sto kruzi po gradu duguje se nekoliko plata pa ce morati da odu svi koji vrede nesto na trzistu (taman i da se rese onih sa najskupljim platama), pa posle Marina ocekivati odlazak Degeneka, Bena, a naravno neki od omladinaca ce prvom prilikom na leto. Prodali bi i Borjana ali na nasu srecu njemu i zeni se bas zivi ovde pa verovatno ostaje.

Psiholog

pre 4 godine

Samo u Srbiji katastrofalno izdanje u LS i namesteno prvenstvo super super super lige Srbije podize lestvicu do neslucenih visina.
Kakva drzava takva i lesrvica, letvica ili daska sve jedno je.
Vazno je da drzava ima svoj klub, kakav takav, hvalimo ga jer tako hvalimo i drzavu , a onda ce se i u drzavi bolje ziveti.
Bar od hvalospeva.

djani

pre 4 godine

sve je lako kada vlasnik kuba postavi svog drugara na mesto predsednika fss. onda su treneri samo formalnost.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jef, 8. januar 2020 11:41)

Ili kada vlasnik kluba sam postane predsednik FSS, onako direktno, bez posrednika...
(One night in May, 08. januar 2020 11:59)

Upravo to se desilo sa sadasnjim predsednikom FSS.

Sale

pre 4 godine

Jeste ispisana je "najlepsa stranica istorije u postbarijevskoj eri" a klub doziveo najveci poraz od nastaka 0:6 protiv Bajerna u Beogradu. Od Totenhema pet komada ovde cetiri u gostima, prosle godine 6:1 od PSGa, cetiri komada od Liverpula, tri od Napolija. Izgubili od Partizana bez suta na gol, lepo ispisana stranica nema sta. Ne bi valjalo da je lepsa.

One night in May

pre 4 godine

sve je lako kada vlasnik kuba postavi svog drugara na mesto predsednika fss. onda su treneri samo formalnost.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jef, 8. januar 2020 11:41)

Ili kada vlasnik kluba sam postane predsednik FSS, onako direktno, bez posrednika...
(One night in May, 08. januar 2020 11:59)

Upravo to se desilo sa sadasnjim predsednikom FSS.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (djani, 8. januar 2020 13:08)

Video od prethodnika...

SeijoOju

pre 4 godine

Letvicu, podigao je letvicu...Metafora je usmerena na skok u vis, a tamo se dize letvica.

Osim ako nije muzicki obrazovan, pa je menjao/dizao lestvicu.

Straight Outta München

pre 4 godine

Inkasirali 100 miliona evra i onda dovedu Zandera. Ovde nije pitanje zasto smo doveli Zandera i jos ga ubacili u odlucujucoj utakmici u poslednjih 10 minuta. Ovde je pitanje kako su ti diletanti uspeli da se plasiraju tri godine u grupnu fazu evro takmicenja.

kappa

pre 4 godine

Sve je to lepo..
ALI,
Deki nema iskustva, ima veze i prijateljstva..
Može lako da se desi, da CZ potone sa Stankovićem..
On poznaje suštinu, taktiku itd..
Ali, da li zna da prenese na igrače kroz trening, van treninga..
Na utakmici, Sava je ispustio u Alkmaru Evropu..0:2, igrač više..
Msm da će isto i CZ da prođe..
Nadam se da grešim...

Uvek Zvezdas nikad Delija

pre 4 godine

1.Zvezda ce biti sampioni ove godine
2. Partizanu ostaje da se sprema za sledecu sezonu
3. Nadam se da cemo sa Stankovicem igrati napadacki i u Evropi a ne da se samo branimo
4. Mislim da je nasa mera Liga Evrope. Tu mozemo da igramo ravnopravno. Liga Sampiona je prevelik zalogaj jos uvek. Nemamo mi para da se ravnopravno nosimo sa Realom, Barsom, Liverpulom, Totenhemom... moramo jos da rastemo za taj nivo.

Isprani mozgovi kkSNS

pre 4 godine

Nece se ovaj leba najesti od trenerskog posla, ne deluje preterano inteligentno
(Salaso, 08. januar 2020 10:43)

Zvezda ce osvajati titule narednih 20 godina. Partizanu je namenjena uloga kao Hajduku u Hrvatskoj. Eventualno ce nam biti dopusteno da uzmemo poneki kup. Nisam tuzan zbog toga, stavise ponosan sam sto klub za koji navijam nije tako besramno guran.
(Grobarchina, 08. januar 2020 10:36)

debakl
(u najavi, 08. januar 2020 10:34)

Dzaba tih 100 milki kad je pola otislo kod madjije...
(lala, 08. januar 2020 10:17)

Dnevna doza kolektivne terapije na delu...

pobratim

pre 4 godine

Sve, sve, ali da kažeš da Stanković nije inteligentan...
(,,,, 08. januar 2020 11:13)

A ti na osnovu toga sto je preuzeo Zvezdu, koja i nije u bas pohvalnom stanju, za svoj prvi trenerski posao, zakljucujes da je on inteligentan?

Denko

pre 4 godine

U 12 utakmica dve pobede i 7 bodova, neuporedivo vise nego dervisluk. Za njih smo sto se trofeja, pobeda u Ligi sampiona i pobeda protiv ino velikana apsolutno nedostizni, isto vazi i za medjusobni skor u derbiju... 100 Toleta ne moze da im pomogne da nam se ikad priblize.
(One night in May, 8. januar 2020 11:35)

Uspesniji ste od nas, statostika je jasna, ali razlika je sitna...
Nazalost i vase i nase vreme je proslo kad smo nesto znacili u fudbalu...

iks

pre 4 godine

,,Svi pomenuti mladi igrači su velika budućnost Crvene zvezde"

Naravno da ovo nije tačno. Ovi mladi ako se istaknu, odmah odlaze u inostranstvo i biće budućnost, ne Zvezde, nego tih inostranih timova. Ako se ne istaknu, slede im pozajmice u neke timove Superlige. A budućnost Zvezde su, kao i godinama unazad, neki novi Van la Para, Tomane, Kanjas, Kafu...

Pera Magic Mitic

pre 4 godine

Sve je ovo super...podmladjivanje ekipe pre prolecnog dela, vreme da se uigraju...samo, ako hocemo da podmladimo ekipu kvalitetno, onda ne mozemo da prodajemo omladince sa 17 godina.

zgadilo mi se sve

pre 4 godine

Džaba 100M kada prodaš najboljeg igrača od ko zna kada za samo 2.5M. Pokradeno a skuština famozna i članovi će da ćute. Klince ubaciti baš je trebalo sa Marinom da mogu naučiti na terenu od nekoga.

Zastava101Specijal

pre 4 godine

Dzaba tih 100 milki kad je pola otislo kod madjije...
(lala, 08. januar 2020 10
:17
A onih stotinak što je Đu
ra šnajder poharao to te ne brine!? licemerno ili.

blob

pre 4 godine

Često čujem ili pročitam da je `visoko podignuta lestvica` nekog kriterijuma. Verujem da je u pitanju greška. Podiže se letvica koju treba da preskočimo, a ne lestvica. Tačno. Lestvica je skala, niz veličina (u fizici, matematici i dr.) poređanih po vrednosti ili (u muzici) po visini tona. Množinski oblik lestve ili lestvice označava merdevine. Letva je, naprotiv, uzana i dugačka daska, odakle i ona letvica koja se skakačima postavlja na veću ili manju visinu, a što se metaforički upotrebljava za kriterijum ili uslove koje treba ispuniti da bi se nešto dobilo.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

Битно је поставити здраве темеље и направити дугорочни план. Свиђа ми се ово са нашим младим играчима и што ће се смањити странци. Наравно, не треба претјерати у том подмлађивању, треба ту и искусних играча уз које ови млади могу да стасавају. Вјерујем да је Деки свега тога свјестан и да зна какав је посао и задатак пред њим, и шта од њега очекујемо. Зато морамо бити спремни да ове сезоне можда нећемо играти лигу шампиона ал ако је то цијена коју морамо платити да би у наредним годинама играли допадљиву нападачку игру са углавном нашим играчима, и да у лиги шампиона не би доживљавали онакве дебакле онда вриједи платити ту цијену. Опет кажем, битно је ПОСТАВИТИ ЗДРАВЕ ТЕМЕЉЕ. Пролазно вријеме ћемо видјети на крају сезоне у домаћој лиги, дал то иде у жељеном правцу.

johny

pre 4 godine

sve je lako kada vlasnik kuba postavi svog drugara na mesto predsednika fss. onda su treneri samo formalnost.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jef, 8. januar 2020 11:41)

A ko je vlasnik kluba? Šta piše u APR? Možda sam prespavao pa nisam uočio da je Zvezda privatizovana i da ima novog vlasnika

Марко

pre 4 godine

@(pobratim, 8. januar 2020 13:03)

Свакако су резултати у овој и претходне две сезоне далеко бољи него у било којој сезони од 1992. године, па до сада. У том смислу је то велики успех. Мораш да имаш у виду шта се све догодило и у Европи и код нас у међувремену:
- Распала се Југославија што је довело до смањења броја квалитетних клубова и базе играча. Звезда је имала играче и из Хрватске, и из Македоније, и из Босне, и из Црне Горе, понекад и из Словеније
- Држава је осиромашена ратовима, и санкцијама, криминалом и да не набрјам све добро познате проблеме
- Играчи млађи од 28 година сада могу да иду у иностранство.
- УЕФА је укинула правило да на терену у једној екипи могу да буду само три странца.
- Случај Босман је омогућио играчима да након истека уговора одлазе без обештећења. На пример, Савићевић је одрадио четворогодишњи уговор у Звезди и након тога је Милан Звезди морао да плати 12 милиона долара за њега. Данас би у таквој ситуацији он био слободан и отишао би за џабе.
- До седамдесетих година сви трансфери су били мањи од милион долара, тек осамдесетих су трансфери били пар милиона долара (Марадона прешао за 5 милиона у Наполи), а на почетку деведесетих су достигли 10 милиона. Данас су трансфери по неколико стотина милиона евра.
- Нисмо само ми пукли. Где је Стеауа? Када ће Бенфика, Порто, Селтик или Ајакс поново да буду прваци Европе? Италијани десет година већ немају првака Европе. Притом ниједан од тих клубова није имао ни ни ратове, ни санкције.

Zastava101Specijal

pre 4 godine

Nece se ovaj leba najesti od trenerskog posla, ne deluje preterano inteligentno
(Salaso, 08. januar 2020 10:43)
Reče čovek koji verovatno radi za 300 evra ili ne radi možda ništa o čoveku koji je poznat celoj evropi i koji je na svoju "neinteligenciju"
zaradio stotinak miliona.
Fudbaleri su mahom manje inteligentni nego recimo profesori ili doktori ali su ipak mahom bivši fudbaleri treneri a ne ovi prvi.

One night in May

pre 4 godine

sve je lako kada vlasnik kuba postavi svog drugara na mesto predsednika fss. onda su treneri samo formalnost.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jef, 8. januar 2020 11:41)

Ili kada vlasnik kluba sam postane predsednik FSS, onako direktno, bez posrednika...

Branko

pre 4 godine

Jedini parametar po koji moze da se meri jedan trener je koliko je novac doslo u vreme njegovom mandata. A novac moze doci samo od ucestvo u Evropi i od transfera. Da ne zaboravimo jos uvek Drulic, Pancev i Stankovic drzu rekord najvecih transfera u Zvezdi. To je ravno na katastrofu!

Mića

pre 4 godine

Svaka cast Stankoviću kao igracu onje legenda zvezde. Ali on nema iskustva za trenera tome najviše plaši ja mislim da bi trebalo zvezda da dovede iskusnog stručnjaka kao stoje okuka ili Jovanović. Pa da Stanković uz nji stiče trenersko iskustvo ovako je sve ko Macka u djaku pase plašim da ovi jedanajest bodova da nebude dovojino za titulu. Najveći konkurent je za titulu zvezdi cukaricki jer toje naj bojii tim posle zvezde štose tice partizana on je mnogo slabij od ovih dva kluba od tog kluba nema straha štose tice titule pa i kupa finale vidim zvezdu i cuku. Pozdrav
(zdravkogf, 8. januar 2020 10:56) # Link komentara

auuu sine, ala si ti nepismen! idi da se obrazuješ malo, umesto što komentarišeš sportske aktuelnosti...

bobi srbija

pre 4 godine

ako oterate strance i date sansu mladjim igracima zvezda ove sezone tesko moze i do 3 kola kvalifikacija a o ucescu u grupi ls ili le moze samo da se sanja

Bard Živa

pre 4 godine

Svi gledaju Sava i misle da je lako. Ubaciš par klinaca, igraju prodaju se... Svi te vole, od uprave do navijača. Uprava zbog para, navijači zbog omladinaca u prvom timu... Ali, niko ne gleda šta rade skauti i treneri mlađih kategorija, oni preporučuju omladince prvom timu, oni ih selektuju iz manjih sredina i pkolaca fudbala... Tako da nije sve do trenera prvog tima...

Sale

pre 4 godine

Uzevsi u obzir da je Zvezda uzela na desetine miliona sada je jedinstvena prilika da tim cine vrhunski profesionalci sa bar 3 stranca evropskog kvaliteta koji ce praviti razliku inace od plasmana i zimovanja Evropi nema ništa. Zvezda mora da bude tim vrhunskih profesionalaca a ne poligon za dokazivanje omladinaca (mozda po koji na manje bitnim utakmicama).

Sale

pre 4 godine

Molim, ako je ikako moguce nama Srbima to, da prestanemo da komentarisemo neciju strucnosti ako nismo iz te struke... Hvala!
(jajaja, 08. januar 2020 11:47)
@
Fudbal postoji da bi ga javnost gledala a onda javnost ima puno pravo i na komentar. U suprotnom bi pracenje fudbala bilo odobreno samo onima sa zavrsenom trenerskom skolom. Ukoliko se pri tome jos i klub finansira novcem poreskih obveznika onda je pravo na komentar jos vece. Licno misljenje ne mora biti ispravno ali svako ima pravo da ga iznese. Argumenti potvrdjuju da li je nesto tacno ili ne. Ko zeli javni posao mora da trpi i javno komentarisanje svog rada u suprotnom se covek bavi necim drugim.

duledudule

pre 4 godine

Crvena Zvezda ne zna da igra defanzivni fudbal....” !! Heh, pa to ne zna niko kod nas. Sami rezultati to govore, bila to Zvezda, Partizan, ili reprezentacija ! Golove primaju tako naivno, da se pitaš da li su to amateri ili šta !? Na 2-0 naši igrači kao da vode 8-0, dok drugi grizu, i ne predaju se do kraja. E ako barem to uspe da unese, da shvate da treba igrati do kraja, da nauče kako se čuva rezultat, ne sa bunkerom kao sto to uvek rade... E to bi bio Veliki uspeh Stankovića, čak važniji i od samih rezultata.
(JPR24, 08. januar 2020 11:36)
Malo sam skrenuo sa teme ali uvek ce mi ostati u secanju trener Verdera od pre 15tak i kusur godina Thomas Schaaf , taj covek gubi 4 0 ali napada , uvek napada , secam se da ih je jednom Bajern razmontirao kao nas ali oni su konstantno napadali i napadali...Sad da li volite to kao i ja , kao sto je i Robi imao posed lopte 80 posto pa primi dva tri ili volite Miloja dupli blok i dobijes 1 0 a kad gubis 3 0 branis se i dalje , to je vec stvar ukusa

BOSS

pre 4 godine

Sreca sto je ovaj Mrkela vezan za nas dugorocnim ugovorom jer mislim da bi ga pokupili najveci Evropski timovi.Covjek od 5 pojacanja,jedno polu pogodi!!!

JPR24

pre 4 godine

“Crvena Zvezda ne zna da igra defanzivni fudbal....” !! Heh, pa to ne zna niko kod nas. Sami rezultati to govore, bila to Zvezda, Partizan, ili reprezentacija ! Golove primaju tako naivno, da se pitaš da li su to amateri ili šta !? Na 2-0 naši igrači kao da vode 8-0, dok drugi grizu, i ne predaju se do kraja. E ako barem to uspe da unese, da shvate da treba igrati do kraja, da nauče kako se čuva rezultat, ne sa bunkerom kao sto to uvek rade... E to bi bio Veliki uspeh Stankovića, čak važniji i od samih rezultata.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 4 godine

@БРАНКО - Па слажем се с тобом ал не у потуности јер мени као навијачу су најбитнији резултати. С друге стране гледано ако имаш резултате ту је и новац. Колико су оно били трансфери ове тројице наших играча, подсети нас?