Petak, 13.12.2019.

18:02

"Šta kog đavola nije u redu sa Jokićem?"

O igri Nikole Jokića govorili su momak iz Sombora i njegov trener Majk Meloun.

Izvor: LN

"Šta kog ðavola nije u redu sa Jokiæem?" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

50 Komentari

Sortiraj po:

Ja

pre 4 godine

Umesto da iz sezone u sezonu bude sve bolji i spremniji, kod njega je obrnuto, profesionalni sport to ne trpi dugo, ili će se trgnuti, ili ga nema. Neka odluči. Mislim da braća loše utiču na njega, upropastiće mu karijeru, ako im dozvoli naravno.

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

Desio se Đorđević
(Dragče, 13. decembar 2019 22:59)

Jeste, Đorđević je kriv što se ovaj inati kao neki klinac i što je prestao da igra... Ajde pali bre. Ovaj ima neke opasne probleme u glavi, treba da poseti psihologa pod hitno. A i ti bi mogao sa njim...

Key and Peele

pre 4 godine

@dragce Nije se desio Djordjevic vec Jokiceva odluka da ide na SP pod pritiskom javnosti, pod jedan. Ono sto su njegova braca napravila u Americi pre neki mesec da je izbacilo iz ritma, pod dva. Jokicu treba tutor, a njegov dvojac je zaglavio u novinama zbog nasilja i sad je bukvalno sam.

Ostin A

pre 4 godine

Ovde u komentarima pričaju samo za statistiku, ali morate da razumete, očekujete od nekog da vredi svaku paru koju je plaćen.

A za te pare, očekuješ nekog kidača, a ne osobu koja se boji lopte u napadu.

JjO

pre 4 godine

Denver neće ići na titulu a Jokić hoće da bude MVP igrač. Tako da verovatno hoće novi klub možda Niksi. Jokić i Milsap za Robinsona, Randle, Knox i pik prve runde 2020. Plus Niksi pokupe Hajvarda na leto i sledeće sezone su top tim. Jokic,Milsap,Hayward,Barrett,Smith + Morris,Ntilikina,Bullock...

ccc?

pre 4 godine

Jedino da jos Meloun i neki slicni njemu ovde i po Americi shvate da kada Jokic ima 3/2 ili postigne 30 i kusur poena, Denver gubi a kada postigne oko 20 poena Denver pobedjuje. "Sitnica" koja treba da se se razume.

Cirrrra

pre 4 godine

Druze oni svi u odbrani switchuju tako da je odbrana do svih a ne samo do Jokica...da znas malo kosarke znao bi da milsap i slaboteleani barton treba da pokriju jokicu ledja i fauliraju centra.. Sto oni ne rade pa sve pada kao Jokiceva greska kako ti na to gledas.. I kako god je on igrao a ti kazes da je rupetina oni su opet treci u toj defanzivnoj statistici.. Problem je napaf cemu je i posvecen ovaj tekst koji ne tece preko Nikole nego preko Mareja ove sezone i tu je problem.. Jer Marej jos nije taj kalibar a iskreno se nadam da ce postati..

jel tako tako je

pre 4 godine

motivacioni govor Melouna...a u četiri oka mu kaže Nikola volim te bio sam U Srbiji dva puta jer te obožavam ali dobiću otkaz ne budemo li se popravili

Vladimir

pre 4 godine

Citat: ""Šta je Hjuston dobio sa Hardenom i Raselom?!""

Pa ništa, dobili su samo da su među prve 4 ekipe.. a kako vreme odmiče sve sigurnije deluju.

Pera

pre 4 godine

Potpisao novi ugovor, uzeo pare i sad sa bratom obilazi splavove po Denveru. Eto sta je...
(DG85, 13. decembar 2019 19:19)

...velike vodene povrsine u tom gradu.
@Pecko Pivo

Denver i okolina JESU dobrim delom godine pod vodom - provozaj se sad, gde god se okrenes sve se beli od snega!

јд123

pre 4 godine

Pa je malo Marejevih 20p i redovno stavljanje u dzep protivnickih bekova.
(Srba, 13. decembar 2019 20:07)

Ха, ха, ха, једно од најлошијих троловања. Да ли је то неки нови трол или неки стари који је само променио ник, питање је сад.
Трол нон стоп пише како је Мареј звер у одбрани а он ни једног противничког бека не може да заустави. Да ниси трол и да си гледао коју утакмицу Денвера, видео би да Херис увек чува најбоље противничке бекове. А ако имају два одлична бека као Портланд, онда уђе Крег, који је иначе крило, да чува другог.

Зашто твоја ”звер у одбрани Мареј” никада не чува противничког бека? Па зато што појма нема, велика промаја, поред њега пролазе као брзи возови. Чак и Дончић кога једино критикују што не игра одбрану је бољи од Мареја у одбрани, исто као Харден.

Srba

pre 4 godine

Cirrra, pa to je opste poznata stvar, da plej probije a centar bira... I Jokicu centar da 30 i bekovi 30.
Dok drugim centrima to bude oko 25p po mecu.
Objasni mi ti zasto Denver ima top 3 odbranu lige a Jokic, svi imamo oci, rupetina?!
Ja sam dosao do zakljucka da ti bekovi, koje toliko "probijaju" pa jadni Nidza ostavljen na vjetrometini, ipak rade izvrstan posao.
I kako se potrose u odbrani stvarno je nerealno od njih ocekivati 30+ partije.
A sta to sprecava Nidzu da ima 20+ partije?

eX

pre 4 godine

Prosle sezone igrao playoff preko 40 minuta par utakmica dan za dan za danom, i pokidao, pokidao. Sad izgleda kao da mu kosarka nije u prvom planu. Volim Nidzu nas decko, dobar decko ali ono je NBA ako neko ne zna neka pogleda sta Darko Milicic ima o tome da kaze, tamo MORAS da ili pokidas ili neces dobiti postovanje, nema treceg.

Cirrrra

pre 4 godine

@srba jeste marej kida svaku petu tekmu.. Pogledaj neku utakmicu pa komentarisi.. Ja sam pricao o ofanzivnim semama gde jokic ne drzi loptu kao prosle godine nego samo gand offuje.. A ako ces o defanzivi.. Jokic je konstantno ostavljen na vetrometini.. Gde protivnicki bek lagano probije prvu liniju odbrane i onda Jokic mora da izabere dal da izadje na beka il da ostane na centru.. Jedinu zamerku koju ja imam za Jokica ove godine je sto ne koristi missmatch kad ostane protiv nizeg igraca on i tad gleda da doda umesto da zavrsi sam..

sketasBa

pre 4 godine

Nikola Jokić, najbolji centar sveta u 2019. godini, izabran u prvu NBA petorku, malo Evropljana je imalo tu čast, najbolji centar današnjice... E sad mogu da sednem...

bradina

pre 4 godine

I ja se pitam sta oce ovi kriticari?Ignorisi Meloun pusti ove ljubitelje statistika i lovce na senzacije,nedaj se isprovociorati.Bice Nikola onaj stari kad zatreba daleko je do plej ofa ali sinoc je bilo sasvim OK/Izuzev sto neki ovde zaboravljaju da je ovo samo razigravanje za ono sto sledi posle ove dugacke i naporne sezone.Svaka tri dana utakmice uz miljzu putovanja nekad promena i dve vremenske zone.Treba to sve izdrzati,zar ne!?
Ponavljam sta vredi proslogodisnja statistika!?Bilo pa proslo a sad je drugacije timovi spremaju taktiku na njemu,Denver razigrava ostale igrace,ali niko da spomene ocajnu igru Mareja.pa njegova statistika je daleko slabija od proslogodisnje,da ne spominjem da nije toliko angazovan u pick and role kao prosle godine.Umislio covek da je neki plej pa sutira kao lud i kad treba i kad ne treba.Ocigledan napredak je napravio Barton,mada jos uvek ima ponekad zute minute,Bizli totalno van forme,raduje doprinos Portera ali jos je to tanko a iskren da budem precizniji Moris je po meni bolji plej pd Kanadjanina ali to niko nece da vidi ili da prizna?Zasto jer ovde se sve gleda kroz lovu i time i vrednuju igraci!Grant pravo pojacanje koristan u defanzivi a sad namestio nisanske sprave i trpa!A polako vraca se Kreg uz konstantni doprinos Milsapa Denver nema zime do plejofa.Normalno da tada mozemo ocekivati veci doprinos svih ukljucujuci i Nokolin.Jos 59 utakmica pa cemo onda videti kako stvari stoje!Uz podatak da je Denver izuzev Granta i Portera,ostao isti.

Srba

pre 4 godine

"Ne znam... Imam prosek od 16, deset i šest. Mislim da je to dosta dobro, iskreno"

Prijatelju, za te silne milione koje si dobio, to apsolutno nije dovoljno dobro. Te cifre imaju prosečni igrači u NBA.
(društvance iz predgrađa, 13. decembar 2019 19:52)
A pritom mu Vajtsajd uvali 33.
A oni primaju manje od 100p. Sigurno ne zbog njegove odbrane, jer on je ne igra. Zbog njega bekovi dusu ispustise.
Pa je malo Marejevih 20p i redovno stavljanje u dzep protivnickih bekova.

steva

pre 4 godine

Pre svega ... cela organzicija Denever Nuggetsa mora da se zapita zasto im tim ove godine igra sa manje zara , energije , htenja ...manje agresivno nego prosle godine . Posle toga da se zapita zasto igraci , sa kojima su okruzili prvu zvezdu tima Jokica , ne mogu ove godine slona da pogode sa distance . Zasto promasuju toliko otvorenih suteva . E onda da se neko iz vrha te piramide zapita...zasto igraci poput Harrisa , Murraya , Beasleya , Morrisa itd . nisu ama bas ni malo napredovali ...zasto stagniraju .
Sta jos ima...
E da .
Zasto "treneri" ne pronadju nacin da Denverov napad igra efikasnije , ocigledno je da su popravili odbranu ...ali su u napadu ove godine losiji .
Evo ja sam "u Italiji" provalio kako igraju napad ...taj pikenrol Jokica i Murraya , Jokica sa jos par niskih igraca...pa onda ta "katanja" , i to se vidi iz italije . Protivnicki treneri su ih skenirali , provalili...i oni moraju nesto da promene .
Inace , Nikola jeste krenuo losije , i prosle sezone je bilo tanko u Novembru , popravice on to , igrace sve bolje i bolje . Vidi se golim okom da se skoro pa 100% zatego fizicki . Bice to sve bolje i bolje ...ali sigurno nece kao prosle godine , sad ga vec svi svataju i vise nego ozbiljno , tako da ce mu biti mnogo teze .Ali , do kraja sezone ce on doci do svojih 21 , 11 , 7 ...sto je sasvim pristojno .

Marko

pre 4 godine

Jokicu 16 poena nije tvoj nivo..ti si u playofu imao 25/13/9 medju tri najbolja igraca u nba uz Kawai i Durenta to je tvoj nivo...
Uzasno mi je krivo kad vidim da vakav talenat poput Jokica nema motivaciju i ambiciju da napreduje da bude jedan od najboljih igraca nba...lik protiv slabijih timova uopste ne sutira to NE mozes tako ovo je NBA ovde je statistika bitna covece osvesti se kako Luka Doncic sutira 20-25 puta svaku utakmicu i sve ostale zvezde samo ovaj nas glumi nesto...a posebno mi krivo kad neko ima kvalitet a nema zelju...osvesti se!!!

Cirrrra

pre 4 godine

Pa dali su vise para Mareju u nadi da ce on postati fransizni igrac.. Ali od toga slaba vajda.. I ofanzivne seme im se razlikuju od prosle godine.. Jokic vise ostavlja loptu i pravi blok (hand off) nego sto organizuje napade.. I jos bekovi pogadjaju trojke svaku petu utakmicu.. Pa ga uskracuju za asistencije..

Srba

pre 4 godine

Pa dali su vise para Mareju u nadi da ce on postati fransizni igrac.. Ali od toga slaba vajda.. I ofanzivne seme im se razlikuju od prosle godine.. Jokic vise ostavlja loptu i pravi blok (hand off) nego sto organizuje napade.. I jos bekovi pogadjaju trojke svaku petu utakmicu.. Pa ga uskracuju za asistencije..
(Cirrrra, 13. decembar 2019 20:34)
Marej je jedan od stubova odbrane i opet ima vise poena od Jokica.
A kako imaju najgoru odbranu reketa u ligi, jedini nacin da dobiju je da ih sa perimetra ne pune. I tu je Marej jedan od tata u ligi.
Ali kako ti pojma nemas sto je kosarka, onda dodjes s takvim komentarom. A ja jos veca budala sto pisem ovo da me pune minusima jer ne mogu razumjeti likovi koji se u sve sportove gdje igraju srpski igraci razumiju iako ih ne znaju igrati. I likovi koji pisu da Jokic nije trebao igrati za reprezentaciju vec se sprematu za NBA... Sta takvi likovi imaju od toga sto ce on u nekom Koloradu uci u PO i zabijati po 20p?!?! A eto kad reprezentacija nesto uradi nekako djelic toga pripadne i narodu za koji se igra. Naciji.

good

pre 4 godine

синоћ је играо најгору одбрану коју сам видео у животу, рачунајући професионалну и аматерску кошарку.
(живац, 13. decembar 2019 19:17)
E ako ti tako kazes...

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

"Ne znam... Imam prosek od 16, deset i šest. Mislim da je to dosta dobro, iskreno"

Prijatelju, za te silne milione koje si dobio, to apsolutno nije dovoljno dobro. Te cifre imaju prosečni igrači u NBA.

живац

pre 4 godine

синоћ је играо најгору одбрану коју сам видео у животу, рачунајући професионалну и аматерску кошарку.

nista o nicemu

pre 4 godine

Jokara je doktor igre.Gledao sam nekih 70% utakmica ove sezone Denvera.Ostajem pri tome da Denveru je potreban jedan ol star bek koji ima konstantno poene u svojim rukama.Ameri ko Ameri samo gledaju pojedinačan učinak a ne kolektiv i tim.Šta je Hjuston dobio sa Hardenom i Raselom?!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 13. decembar 2019 19:18)

Trojku od Bjelice u poslednjoj sekundi

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Jokara je doktor igre.Gledao sam nekih 70% utakmica ove sezone Denvera.Ostajem pri tome da Denveru je potreban jedan ol star bek koji ima konstantno poene u svojim rukama.Ameri ko Ameri samo gledaju pojedinačan učinak a ne kolektiv i tim.Šta je Hjuston dobio sa Hardenom i Raselom?!

Pecko Pivo

pre 4 godine

Potpisao novi ugovor, uzeo pare i sad sa bratom obilazi splavove po Denveru. Eto sta je...
(DG85, 13. decembar 2019 19:19)

Istina. Bas skoro je Sako Polumenta gostovao na jednom splavu u Denveru. Ziv covek a toliko splavova u Denveru...velike vodene povrsine u tom gradu.

Aleksa Pufta

pre 4 godine

Mozda je odgovor za losiju igru to sto umesto da se odmori i poradi na poboljsanju fizicje kondicije i brzine on dangubio sa reprezentacijom?
Medalju nije osvojio a leto je propalo za napredak sto je isto sto i danguba.

Milan

pre 4 godine

Nikola definitivno nije na nivou od prethodne dve, pa čak i tri sezone. Ne govorim samo o poenima, skokovima ili asistencijama, nego i o naprednim statistikama, gde je prethodnih godina bio suva NBA elita, kao što su PER, ili real +- na primer. Meni neverovatan podatak je da su po real plus-minus Barton i Milsap na 8 i 10-om mestu u NBA ligi, dok je Nikola tek 30, iako je godinama unazad bio u prvih 5-6. Isto i PER, tek na 34-om mestu. Pričamo o istom periodu prošle godine, da ne bude ono kako Nikola hvata zalet u Decembru i slično. Ovo su sve uporedivi podaci koji govore o realnom padu u njegovoj igri. Možda je i Meloun malo promenio postavku i tako rasteretio Nikolu, ali mu je na ličnom planu naneta šteta i narušila reputacija superstara, u to nema sumnje.

Srba

pre 4 godine

Splavovi u Denveru hahaha.Znaš li ti care gde se nalazi Denver hahahah.
(dnevna doza prosecnog Srbende, 13. decembar 2019 19:37)
A sto, blizu Denvera nema neka rijeka? Vidim dobio si masu pluseva... A nisam siguran da su svi to uradili zbog poznavanja desavanja u Denveru...
A evo da ti ja objasnim sta je napisao... Napisao je da on i braca se sada klosare s parama. Nine bukvalno mislio na splavove jer vjerovatno takvih ugostiteljskih otpada nema tamo. Figurativno se izrazio. Capisci?

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Potpisao novi ugovor, uzeo pare i sad sa bratom obilazi splavove po Denveru. Eto sta je...
(DG85, 13. decembar 2019 19:19)
Splavovi u Denveru hahaha.Znaš li ti care gde se nalazi Denver hahahah.

nista o nicemu

pre 4 godine

Jokara je doktor igre.Gledao sam nekih 70% utakmica ove sezone Denvera.Ostajem pri tome da Denveru je potreban jedan ol star bek koji ima konstantno poene u svojim rukama.Ameri ko Ameri samo gledaju pojedinačan učinak a ne kolektiv i tim.Šta je Hjuston dobio sa Hardenom i Raselom?!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 13. decembar 2019 19:18)

Trojku od Bjelice u poslednjoj sekundi

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Potpisao novi ugovor, uzeo pare i sad sa bratom obilazi splavove po Denveru. Eto sta je...
(DG85, 13. decembar 2019 19:19)
Splavovi u Denveru hahaha.Znaš li ti care gde se nalazi Denver hahahah.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Jokara je doktor igre.Gledao sam nekih 70% utakmica ove sezone Denvera.Ostajem pri tome da Denveru je potreban jedan ol star bek koji ima konstantno poene u svojim rukama.Ameri ko Ameri samo gledaju pojedinačan učinak a ne kolektiv i tim.Šta je Hjuston dobio sa Hardenom i Raselom?!

Marko

pre 4 godine

Jokicu 16 poena nije tvoj nivo..ti si u playofu imao 25/13/9 medju tri najbolja igraca u nba uz Kawai i Durenta to je tvoj nivo...
Uzasno mi je krivo kad vidim da vakav talenat poput Jokica nema motivaciju i ambiciju da napreduje da bude jedan od najboljih igraca nba...lik protiv slabijih timova uopste ne sutira to NE mozes tako ovo je NBA ovde je statistika bitna covece osvesti se kako Luka Doncic sutira 20-25 puta svaku utakmicu i sve ostale zvezde samo ovaj nas glumi nesto...a posebno mi krivo kad neko ima kvalitet a nema zelju...osvesti se!!!

Milan

pre 4 godine

Nikola definitivno nije na nivou od prethodne dve, pa čak i tri sezone. Ne govorim samo o poenima, skokovima ili asistencijama, nego i o naprednim statistikama, gde je prethodnih godina bio suva NBA elita, kao što su PER, ili real +- na primer. Meni neverovatan podatak je da su po real plus-minus Barton i Milsap na 8 i 10-om mestu u NBA ligi, dok je Nikola tek 30, iako je godinama unazad bio u prvih 5-6. Isto i PER, tek na 34-om mestu. Pričamo o istom periodu prošle godine, da ne bude ono kako Nikola hvata zalet u Decembru i slično. Ovo su sve uporedivi podaci koji govore o realnom padu u njegovoj igri. Možda je i Meloun malo promenio postavku i tako rasteretio Nikolu, ali mu je na ličnom planu naneta šteta i narušila reputacija superstara, u to nema sumnje.

живац

pre 4 godine

синоћ је играо најгору одбрану коју сам видео у животу, рачунајући професионалну и аматерску кошарку.

sketasBa

pre 4 godine

Nikola Jokić, najbolji centar sveta u 2019. godini, izabran u prvu NBA petorku, malo Evropljana je imalo tu čast, najbolji centar današnjice... E sad mogu da sednem...

Srba

pre 4 godine

Splavovi u Denveru hahaha.Znaš li ti care gde se nalazi Denver hahahah.
(dnevna doza prosecnog Srbende, 13. decembar 2019 19:37)
A sto, blizu Denvera nema neka rijeka? Vidim dobio si masu pluseva... A nisam siguran da su svi to uradili zbog poznavanja desavanja u Denveru...
A evo da ti ja objasnim sta je napisao... Napisao je da on i braca se sada klosare s parama. Nine bukvalno mislio na splavove jer vjerovatno takvih ugostiteljskih otpada nema tamo. Figurativno se izrazio. Capisci?

Pecko Pivo

pre 4 godine

Potpisao novi ugovor, uzeo pare i sad sa bratom obilazi splavove po Denveru. Eto sta je...
(DG85, 13. decembar 2019 19:19)

Istina. Bas skoro je Sako Polumenta gostovao na jednom splavu u Denveru. Ziv covek a toliko splavova u Denveru...velike vodene povrsine u tom gradu.

good

pre 4 godine

синоћ је играо најгору одбрану коју сам видео у животу, рачунајући професионалну и аматерску кошарку.
(живац, 13. decembar 2019 19:17)
E ako ti tako kazes...

Aleksa Pufta

pre 4 godine

Mozda je odgovor za losiju igru to sto umesto da se odmori i poradi na poboljsanju fizicje kondicije i brzine on dangubio sa reprezentacijom?
Medalju nije osvojio a leto je propalo za napredak sto je isto sto i danguba.

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

"Ne znam... Imam prosek od 16, deset i šest. Mislim da je to dosta dobro, iskreno"

Prijatelju, za te silne milione koje si dobio, to apsolutno nije dovoljno dobro. Te cifre imaju prosečni igrači u NBA.

eX

pre 4 godine

Prosle sezone igrao playoff preko 40 minuta par utakmica dan za dan za danom, i pokidao, pokidao. Sad izgleda kao da mu kosarka nije u prvom planu. Volim Nidzu nas decko, dobar decko ali ono je NBA ako neko ne zna neka pogleda sta Darko Milicic ima o tome da kaze, tamo MORAS da ili pokidas ili neces dobiti postovanje, nema treceg.

steva

pre 4 godine

Pre svega ... cela organzicija Denever Nuggetsa mora da se zapita zasto im tim ove godine igra sa manje zara , energije , htenja ...manje agresivno nego prosle godine . Posle toga da se zapita zasto igraci , sa kojima su okruzili prvu zvezdu tima Jokica , ne mogu ove godine slona da pogode sa distance . Zasto promasuju toliko otvorenih suteva . E onda da se neko iz vrha te piramide zapita...zasto igraci poput Harrisa , Murraya , Beasleya , Morrisa itd . nisu ama bas ni malo napredovali ...zasto stagniraju .
Sta jos ima...
E da .
Zasto "treneri" ne pronadju nacin da Denverov napad igra efikasnije , ocigledno je da su popravili odbranu ...ali su u napadu ove godine losiji .
Evo ja sam "u Italiji" provalio kako igraju napad ...taj pikenrol Jokica i Murraya , Jokica sa jos par niskih igraca...pa onda ta "katanja" , i to se vidi iz italije . Protivnicki treneri su ih skenirali , provalili...i oni moraju nesto da promene .
Inace , Nikola jeste krenuo losije , i prosle sezone je bilo tanko u Novembru , popravice on to , igrace sve bolje i bolje . Vidi se golim okom da se skoro pa 100% zatego fizicki . Bice to sve bolje i bolje ...ali sigurno nece kao prosle godine , sad ga vec svi svataju i vise nego ozbiljno , tako da ce mu biti mnogo teze .Ali , do kraja sezone ce on doci do svojih 21 , 11 , 7 ...sto je sasvim pristojno .

Cirrrra

pre 4 godine

@srba jeste marej kida svaku petu tekmu.. Pogledaj neku utakmicu pa komentarisi.. Ja sam pricao o ofanzivnim semama gde jokic ne drzi loptu kao prosle godine nego samo gand offuje.. A ako ces o defanzivi.. Jokic je konstantno ostavljen na vetrometini.. Gde protivnicki bek lagano probije prvu liniju odbrane i onda Jokic mora da izabere dal da izadje na beka il da ostane na centru.. Jedinu zamerku koju ja imam za Jokica ove godine je sto ne koristi missmatch kad ostane protiv nizeg igraca on i tad gleda da doda umesto da zavrsi sam..

jel tako tako je

pre 4 godine

motivacioni govor Melouna...a u četiri oka mu kaže Nikola volim te bio sam U Srbiji dva puta jer te obožavam ali dobiću otkaz ne budemo li se popravili

Cirrrra

pre 4 godine

Druze oni svi u odbrani switchuju tako da je odbrana do svih a ne samo do Jokica...da znas malo kosarke znao bi da milsap i slaboteleani barton treba da pokriju jokicu ledja i fauliraju centra.. Sto oni ne rade pa sve pada kao Jokiceva greska kako ti na to gledas.. I kako god je on igrao a ti kazes da je rupetina oni su opet treci u toj defanzivnoj statistici.. Problem je napaf cemu je i posvecen ovaj tekst koji ne tece preko Nikole nego preko Mareja ove sezone i tu je problem.. Jer Marej jos nije taj kalibar a iskreno se nadam da ce postati..

Cirrrra

pre 4 godine

Pa dali su vise para Mareju u nadi da ce on postati fransizni igrac.. Ali od toga slaba vajda.. I ofanzivne seme im se razlikuju od prosle godine.. Jokic vise ostavlja loptu i pravi blok (hand off) nego sto organizuje napade.. I jos bekovi pogadjaju trojke svaku petu utakmicu.. Pa ga uskracuju za asistencije..

јд123

pre 4 godine

Pa je malo Marejevih 20p i redovno stavljanje u dzep protivnickih bekova.
(Srba, 13. decembar 2019 20:07)

Ха, ха, ха, једно од најлошијих троловања. Да ли је то неки нови трол или неки стари који је само променио ник, питање је сад.
Трол нон стоп пише како је Мареј звер у одбрани а он ни једног противничког бека не може да заустави. Да ниси трол и да си гледао коју утакмицу Денвера, видео би да Херис увек чува најбоље противничке бекове. А ако имају два одлична бека као Портланд, онда уђе Крег, који је иначе крило, да чува другог.

Зашто твоја ”звер у одбрани Мареј” никада не чува противничког бека? Па зато што појма нема, велика промаја, поред њега пролазе као брзи возови. Чак и Дончић кога једино критикују што не игра одбрану је бољи од Мареја у одбрани, исто као Харден.

bradina

pre 4 godine

I ja se pitam sta oce ovi kriticari?Ignorisi Meloun pusti ove ljubitelje statistika i lovce na senzacije,nedaj se isprovociorati.Bice Nikola onaj stari kad zatreba daleko je do plej ofa ali sinoc je bilo sasvim OK/Izuzev sto neki ovde zaboravljaju da je ovo samo razigravanje za ono sto sledi posle ove dugacke i naporne sezone.Svaka tri dana utakmice uz miljzu putovanja nekad promena i dve vremenske zone.Treba to sve izdrzati,zar ne!?
Ponavljam sta vredi proslogodisnja statistika!?Bilo pa proslo a sad je drugacije timovi spremaju taktiku na njemu,Denver razigrava ostale igrace,ali niko da spomene ocajnu igru Mareja.pa njegova statistika je daleko slabija od proslogodisnje,da ne spominjem da nije toliko angazovan u pick and role kao prosle godine.Umislio covek da je neki plej pa sutira kao lud i kad treba i kad ne treba.Ocigledan napredak je napravio Barton,mada jos uvek ima ponekad zute minute,Bizli totalno van forme,raduje doprinos Portera ali jos je to tanko a iskren da budem precizniji Moris je po meni bolji plej pd Kanadjanina ali to niko nece da vidi ili da prizna?Zasto jer ovde se sve gleda kroz lovu i time i vrednuju igraci!Grant pravo pojacanje koristan u defanzivi a sad namestio nisanske sprave i trpa!A polako vraca se Kreg uz konstantni doprinos Milsapa Denver nema zime do plejofa.Normalno da tada mozemo ocekivati veci doprinos svih ukljucujuci i Nokolin.Jos 59 utakmica pa cemo onda videti kako stvari stoje!Uz podatak da je Denver izuzev Granta i Portera,ostao isti.

ccc?

pre 4 godine

Jedino da jos Meloun i neki slicni njemu ovde i po Americi shvate da kada Jokic ima 3/2 ili postigne 30 i kusur poena, Denver gubi a kada postigne oko 20 poena Denver pobedjuje. "Sitnica" koja treba da se se razume.

Srba

pre 4 godine

Pa dali su vise para Mareju u nadi da ce on postati fransizni igrac.. Ali od toga slaba vajda.. I ofanzivne seme im se razlikuju od prosle godine.. Jokic vise ostavlja loptu i pravi blok (hand off) nego sto organizuje napade.. I jos bekovi pogadjaju trojke svaku petu utakmicu.. Pa ga uskracuju za asistencije..
(Cirrrra, 13. decembar 2019 20:34)
Marej je jedan od stubova odbrane i opet ima vise poena od Jokica.
A kako imaju najgoru odbranu reketa u ligi, jedini nacin da dobiju je da ih sa perimetra ne pune. I tu je Marej jedan od tata u ligi.
Ali kako ti pojma nemas sto je kosarka, onda dodjes s takvim komentarom. A ja jos veca budala sto pisem ovo da me pune minusima jer ne mogu razumjeti likovi koji se u sve sportove gdje igraju srpski igraci razumiju iako ih ne znaju igrati. I likovi koji pisu da Jokic nije trebao igrati za reprezentaciju vec se sprematu za NBA... Sta takvi likovi imaju od toga sto ce on u nekom Koloradu uci u PO i zabijati po 20p?!?! A eto kad reprezentacija nesto uradi nekako djelic toga pripadne i narodu za koji se igra. Naciji.

Pera

pre 4 godine

Potpisao novi ugovor, uzeo pare i sad sa bratom obilazi splavove po Denveru. Eto sta je...
(DG85, 13. decembar 2019 19:19)

...velike vodene povrsine u tom gradu.
@Pecko Pivo

Denver i okolina JESU dobrim delom godine pod vodom - provozaj se sad, gde god se okrenes sve se beli od snega!

Vladimir

pre 4 godine

Citat: ""Šta je Hjuston dobio sa Hardenom i Raselom?!""

Pa ništa, dobili su samo da su među prve 4 ekipe.. a kako vreme odmiče sve sigurnije deluju.

Srba

pre 4 godine

"Ne znam... Imam prosek od 16, deset i šest. Mislim da je to dosta dobro, iskreno"

Prijatelju, za te silne milione koje si dobio, to apsolutno nije dovoljno dobro. Te cifre imaju prosečni igrači u NBA.
(društvance iz predgrađa, 13. decembar 2019 19:52)
A pritom mu Vajtsajd uvali 33.
A oni primaju manje od 100p. Sigurno ne zbog njegove odbrane, jer on je ne igra. Zbog njega bekovi dusu ispustise.
Pa je malo Marejevih 20p i redovno stavljanje u dzep protivnickih bekova.

Srba

pre 4 godine

Cirrra, pa to je opste poznata stvar, da plej probije a centar bira... I Jokicu centar da 30 i bekovi 30.
Dok drugim centrima to bude oko 25p po mecu.
Objasni mi ti zasto Denver ima top 3 odbranu lige a Jokic, svi imamo oci, rupetina?!
Ja sam dosao do zakljucka da ti bekovi, koje toliko "probijaju" pa jadni Nidza ostavljen na vjetrometini, ipak rade izvrstan posao.
I kako se potrose u odbrani stvarno je nerealno od njih ocekivati 30+ partije.
A sta to sprecava Nidzu da ima 20+ partije?

Key and Peele

pre 4 godine

@dragce Nije se desio Djordjevic vec Jokiceva odluka da ide na SP pod pritiskom javnosti, pod jedan. Ono sto su njegova braca napravila u Americi pre neki mesec da je izbacilo iz ritma, pod dva. Jokicu treba tutor, a njegov dvojac je zaglavio u novinama zbog nasilja i sad je bukvalno sam.

Ja

pre 4 godine

Umesto da iz sezone u sezonu bude sve bolji i spremniji, kod njega je obrnuto, profesionalni sport to ne trpi dugo, ili će se trgnuti, ili ga nema. Neka odluči. Mislim da braća loše utiču na njega, upropastiće mu karijeru, ako im dozvoli naravno.

JjO

pre 4 godine

Denver neće ići na titulu a Jokić hoće da bude MVP igrač. Tako da verovatno hoće novi klub možda Niksi. Jokić i Milsap za Robinsona, Randle, Knox i pik prve runde 2020. Plus Niksi pokupe Hajvarda na leto i sledeće sezone su top tim. Jokic,Milsap,Hayward,Barrett,Smith + Morris,Ntilikina,Bullock...

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

Desio se Đorđević
(Dragče, 13. decembar 2019 22:59)

Jeste, Đorđević je kriv što se ovaj inati kao neki klinac i što je prestao da igra... Ajde pali bre. Ovaj ima neke opasne probleme u glavi, treba da poseti psihologa pod hitno. A i ti bi mogao sa njim...

Ostin A

pre 4 godine

Ovde u komentarima pričaju samo za statistiku, ali morate da razumete, očekujete od nekog da vredi svaku paru koju je plaćen.

A za te pare, očekuješ nekog kidača, a ne osobu koja se boji lopte u napadu.

живац

pre 4 godine

синоћ је играо најгору одбрану коју сам видео у животу, рачунајући професионалну и аматерску кошарку.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Jokara je doktor igre.Gledao sam nekih 70% utakmica ove sezone Denvera.Ostajem pri tome da Denveru je potreban jedan ol star bek koji ima konstantno poene u svojim rukama.Ameri ko Ameri samo gledaju pojedinačan učinak a ne kolektiv i tim.Šta je Hjuston dobio sa Hardenom i Raselom?!

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Potpisao novi ugovor, uzeo pare i sad sa bratom obilazi splavove po Denveru. Eto sta je...
(DG85, 13. decembar 2019 19:19)
Splavovi u Denveru hahaha.Znaš li ti care gde se nalazi Denver hahahah.

Srba

pre 4 godine

Splavovi u Denveru hahaha.Znaš li ti care gde se nalazi Denver hahahah.
(dnevna doza prosecnog Srbende, 13. decembar 2019 19:37)
A sto, blizu Denvera nema neka rijeka? Vidim dobio si masu pluseva... A nisam siguran da su svi to uradili zbog poznavanja desavanja u Denveru...
A evo da ti ja objasnim sta je napisao... Napisao je da on i braca se sada klosare s parama. Nine bukvalno mislio na splavove jer vjerovatno takvih ugostiteljskih otpada nema tamo. Figurativno se izrazio. Capisci?

Aleksa Pufta

pre 4 godine

Mozda je odgovor za losiju igru to sto umesto da se odmori i poradi na poboljsanju fizicje kondicije i brzine on dangubio sa reprezentacijom?
Medalju nije osvojio a leto je propalo za napredak sto je isto sto i danguba.

Srba

pre 4 godine

Pa dali su vise para Mareju u nadi da ce on postati fransizni igrac.. Ali od toga slaba vajda.. I ofanzivne seme im se razlikuju od prosle godine.. Jokic vise ostavlja loptu i pravi blok (hand off) nego sto organizuje napade.. I jos bekovi pogadjaju trojke svaku petu utakmicu.. Pa ga uskracuju za asistencije..
(Cirrrra, 13. decembar 2019 20:34)
Marej je jedan od stubova odbrane i opet ima vise poena od Jokica.
A kako imaju najgoru odbranu reketa u ligi, jedini nacin da dobiju je da ih sa perimetra ne pune. I tu je Marej jedan od tata u ligi.
Ali kako ti pojma nemas sto je kosarka, onda dodjes s takvim komentarom. A ja jos veca budala sto pisem ovo da me pune minusima jer ne mogu razumjeti likovi koji se u sve sportove gdje igraju srpski igraci razumiju iako ih ne znaju igrati. I likovi koji pisu da Jokic nije trebao igrati za reprezentaciju vec se sprematu za NBA... Sta takvi likovi imaju od toga sto ce on u nekom Koloradu uci u PO i zabijati po 20p?!?! A eto kad reprezentacija nesto uradi nekako djelic toga pripadne i narodu za koji se igra. Naciji.

JjO

pre 4 godine

Denver neće ići na titulu a Jokić hoće da bude MVP igrač. Tako da verovatno hoće novi klub možda Niksi. Jokić i Milsap za Robinsona, Randle, Knox i pik prve runde 2020. Plus Niksi pokupe Hajvarda na leto i sledeće sezone su top tim. Jokic,Milsap,Hayward,Barrett,Smith + Morris,Ntilikina,Bullock...

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

"Ne znam... Imam prosek od 16, deset i šest. Mislim da je to dosta dobro, iskreno"

Prijatelju, za te silne milione koje si dobio, to apsolutno nije dovoljno dobro. Te cifre imaju prosečni igrači u NBA.

Srba

pre 4 godine

"Ne znam... Imam prosek od 16, deset i šest. Mislim da je to dosta dobro, iskreno"

Prijatelju, za te silne milione koje si dobio, to apsolutno nije dovoljno dobro. Te cifre imaju prosečni igrači u NBA.
(društvance iz predgrađa, 13. decembar 2019 19:52)
A pritom mu Vajtsajd uvali 33.
A oni primaju manje od 100p. Sigurno ne zbog njegove odbrane, jer on je ne igra. Zbog njega bekovi dusu ispustise.
Pa je malo Marejevih 20p i redovno stavljanje u dzep protivnickih bekova.

good

pre 4 godine

синоћ је играо најгору одбрану коју сам видео у животу, рачунајући професионалну и аматерску кошарку.
(живац, 13. decembar 2019 19:17)
E ako ti tako kazes...

Srba

pre 4 godine

Cirrra, pa to je opste poznata stvar, da plej probije a centar bira... I Jokicu centar da 30 i bekovi 30.
Dok drugim centrima to bude oko 25p po mecu.
Objasni mi ti zasto Denver ima top 3 odbranu lige a Jokic, svi imamo oci, rupetina?!
Ja sam dosao do zakljucka da ti bekovi, koje toliko "probijaju" pa jadni Nidza ostavljen na vjetrometini, ipak rade izvrstan posao.
I kako se potrose u odbrani stvarno je nerealno od njih ocekivati 30+ partije.
A sta to sprecava Nidzu da ima 20+ partije?

Vladimir

pre 4 godine

Citat: ""Šta je Hjuston dobio sa Hardenom i Raselom?!""

Pa ništa, dobili su samo da su među prve 4 ekipe.. a kako vreme odmiče sve sigurnije deluju.

nista o nicemu

pre 4 godine

Jokara je doktor igre.Gledao sam nekih 70% utakmica ove sezone Denvera.Ostajem pri tome da Denveru je potreban jedan ol star bek koji ima konstantno poene u svojim rukama.Ameri ko Ameri samo gledaju pojedinačan učinak a ne kolektiv i tim.Šta je Hjuston dobio sa Hardenom i Raselom?!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 13. decembar 2019 19:18)

Trojku od Bjelice u poslednjoj sekundi

Pecko Pivo

pre 4 godine

Potpisao novi ugovor, uzeo pare i sad sa bratom obilazi splavove po Denveru. Eto sta je...
(DG85, 13. decembar 2019 19:19)

Istina. Bas skoro je Sako Polumenta gostovao na jednom splavu u Denveru. Ziv covek a toliko splavova u Denveru...velike vodene povrsine u tom gradu.

sketasBa

pre 4 godine

Nikola Jokić, najbolji centar sveta u 2019. godini, izabran u prvu NBA petorku, malo Evropljana je imalo tu čast, najbolji centar današnjice... E sad mogu da sednem...

ccc?

pre 4 godine

Jedino da jos Meloun i neki slicni njemu ovde i po Americi shvate da kada Jokic ima 3/2 ili postigne 30 i kusur poena, Denver gubi a kada postigne oko 20 poena Denver pobedjuje. "Sitnica" koja treba da se se razume.

Marko

pre 4 godine

Jokicu 16 poena nije tvoj nivo..ti si u playofu imao 25/13/9 medju tri najbolja igraca u nba uz Kawai i Durenta to je tvoj nivo...
Uzasno mi je krivo kad vidim da vakav talenat poput Jokica nema motivaciju i ambiciju da napreduje da bude jedan od najboljih igraca nba...lik protiv slabijih timova uopste ne sutira to NE mozes tako ovo je NBA ovde je statistika bitna covece osvesti se kako Luka Doncic sutira 20-25 puta svaku utakmicu i sve ostale zvezde samo ovaj nas glumi nesto...a posebno mi krivo kad neko ima kvalitet a nema zelju...osvesti se!!!

Cirrrra

pre 4 godine

Pa dali su vise para Mareju u nadi da ce on postati fransizni igrac.. Ali od toga slaba vajda.. I ofanzivne seme im se razlikuju od prosle godine.. Jokic vise ostavlja loptu i pravi blok (hand off) nego sto organizuje napade.. I jos bekovi pogadjaju trojke svaku petu utakmicu.. Pa ga uskracuju za asistencije..

Milan

pre 4 godine

Nikola definitivno nije na nivou od prethodne dve, pa čak i tri sezone. Ne govorim samo o poenima, skokovima ili asistencijama, nego i o naprednim statistikama, gde je prethodnih godina bio suva NBA elita, kao što su PER, ili real +- na primer. Meni neverovatan podatak je da su po real plus-minus Barton i Milsap na 8 i 10-om mestu u NBA ligi, dok je Nikola tek 30, iako je godinama unazad bio u prvih 5-6. Isto i PER, tek na 34-om mestu. Pričamo o istom periodu prošle godine, da ne bude ono kako Nikola hvata zalet u Decembru i slično. Ovo su sve uporedivi podaci koji govore o realnom padu u njegovoj igri. Možda je i Meloun malo promenio postavku i tako rasteretio Nikolu, ali mu je na ličnom planu naneta šteta i narušila reputacija superstara, u to nema sumnje.

eX

pre 4 godine

Prosle sezone igrao playoff preko 40 minuta par utakmica dan za dan za danom, i pokidao, pokidao. Sad izgleda kao da mu kosarka nije u prvom planu. Volim Nidzu nas decko, dobar decko ali ono je NBA ako neko ne zna neka pogleda sta Darko Milicic ima o tome da kaze, tamo MORAS da ili pokidas ili neces dobiti postovanje, nema treceg.

Cirrrra

pre 4 godine

Druze oni svi u odbrani switchuju tako da je odbrana do svih a ne samo do Jokica...da znas malo kosarke znao bi da milsap i slaboteleani barton treba da pokriju jokicu ledja i fauliraju centra.. Sto oni ne rade pa sve pada kao Jokiceva greska kako ti na to gledas.. I kako god je on igrao a ti kazes da je rupetina oni su opet treci u toj defanzivnoj statistici.. Problem je napaf cemu je i posvecen ovaj tekst koji ne tece preko Nikole nego preko Mareja ove sezone i tu je problem.. Jer Marej jos nije taj kalibar a iskreno se nadam da ce postati..

steva

pre 4 godine

Pre svega ... cela organzicija Denever Nuggetsa mora da se zapita zasto im tim ove godine igra sa manje zara , energije , htenja ...manje agresivno nego prosle godine . Posle toga da se zapita zasto igraci , sa kojima su okruzili prvu zvezdu tima Jokica , ne mogu ove godine slona da pogode sa distance . Zasto promasuju toliko otvorenih suteva . E onda da se neko iz vrha te piramide zapita...zasto igraci poput Harrisa , Murraya , Beasleya , Morrisa itd . nisu ama bas ni malo napredovali ...zasto stagniraju .
Sta jos ima...
E da .
Zasto "treneri" ne pronadju nacin da Denverov napad igra efikasnije , ocigledno je da su popravili odbranu ...ali su u napadu ove godine losiji .
Evo ja sam "u Italiji" provalio kako igraju napad ...taj pikenrol Jokica i Murraya , Jokica sa jos par niskih igraca...pa onda ta "katanja" , i to se vidi iz italije . Protivnicki treneri su ih skenirali , provalili...i oni moraju nesto da promene .
Inace , Nikola jeste krenuo losije , i prosle sezone je bilo tanko u Novembru , popravice on to , igrace sve bolje i bolje . Vidi se golim okom da se skoro pa 100% zatego fizicki . Bice to sve bolje i bolje ...ali sigurno nece kao prosle godine , sad ga vec svi svataju i vise nego ozbiljno , tako da ce mu biti mnogo teze .Ali , do kraja sezone ce on doci do svojih 21 , 11 , 7 ...sto je sasvim pristojno .

Pera

pre 4 godine

Potpisao novi ugovor, uzeo pare i sad sa bratom obilazi splavove po Denveru. Eto sta je...
(DG85, 13. decembar 2019 19:19)

...velike vodene povrsine u tom gradu.
@Pecko Pivo

Denver i okolina JESU dobrim delom godine pod vodom - provozaj se sad, gde god se okrenes sve se beli od snega!

društvance iz predgrađa

pre 4 godine

Desio se Đorđević
(Dragče, 13. decembar 2019 22:59)

Jeste, Đorđević je kriv što se ovaj inati kao neki klinac i što je prestao da igra... Ajde pali bre. Ovaj ima neke opasne probleme u glavi, treba da poseti psihologa pod hitno. A i ti bi mogao sa njim...

Cirrrra

pre 4 godine

@srba jeste marej kida svaku petu tekmu.. Pogledaj neku utakmicu pa komentarisi.. Ja sam pricao o ofanzivnim semama gde jokic ne drzi loptu kao prosle godine nego samo gand offuje.. A ako ces o defanzivi.. Jokic je konstantno ostavljen na vetrometini.. Gde protivnicki bek lagano probije prvu liniju odbrane i onda Jokic mora da izabere dal da izadje na beka il da ostane na centru.. Jedinu zamerku koju ja imam za Jokica ove godine je sto ne koristi missmatch kad ostane protiv nizeg igraca on i tad gleda da doda umesto da zavrsi sam..

Ja

pre 4 godine

Umesto da iz sezone u sezonu bude sve bolji i spremniji, kod njega je obrnuto, profesionalni sport to ne trpi dugo, ili će se trgnuti, ili ga nema. Neka odluči. Mislim da braća loše utiču na njega, upropastiće mu karijeru, ako im dozvoli naravno.

bradina

pre 4 godine

I ja se pitam sta oce ovi kriticari?Ignorisi Meloun pusti ove ljubitelje statistika i lovce na senzacije,nedaj se isprovociorati.Bice Nikola onaj stari kad zatreba daleko je do plej ofa ali sinoc je bilo sasvim OK/Izuzev sto neki ovde zaboravljaju da je ovo samo razigravanje za ono sto sledi posle ove dugacke i naporne sezone.Svaka tri dana utakmice uz miljzu putovanja nekad promena i dve vremenske zone.Treba to sve izdrzati,zar ne!?
Ponavljam sta vredi proslogodisnja statistika!?Bilo pa proslo a sad je drugacije timovi spremaju taktiku na njemu,Denver razigrava ostale igrace,ali niko da spomene ocajnu igru Mareja.pa njegova statistika je daleko slabija od proslogodisnje,da ne spominjem da nije toliko angazovan u pick and role kao prosle godine.Umislio covek da je neki plej pa sutira kao lud i kad treba i kad ne treba.Ocigledan napredak je napravio Barton,mada jos uvek ima ponekad zute minute,Bizli totalno van forme,raduje doprinos Portera ali jos je to tanko a iskren da budem precizniji Moris je po meni bolji plej pd Kanadjanina ali to niko nece da vidi ili da prizna?Zasto jer ovde se sve gleda kroz lovu i time i vrednuju igraci!Grant pravo pojacanje koristan u defanzivi a sad namestio nisanske sprave i trpa!A polako vraca se Kreg uz konstantni doprinos Milsapa Denver nema zime do plejofa.Normalno da tada mozemo ocekivati veci doprinos svih ukljucujuci i Nokolin.Jos 59 utakmica pa cemo onda videti kako stvari stoje!Uz podatak da je Denver izuzev Granta i Portera,ostao isti.

jel tako tako je

pre 4 godine

motivacioni govor Melouna...a u četiri oka mu kaže Nikola volim te bio sam U Srbiji dva puta jer te obožavam ali dobiću otkaz ne budemo li se popravili

Key and Peele

pre 4 godine

@dragce Nije se desio Djordjevic vec Jokiceva odluka da ide na SP pod pritiskom javnosti, pod jedan. Ono sto su njegova braca napravila u Americi pre neki mesec da je izbacilo iz ritma, pod dva. Jokicu treba tutor, a njegov dvojac je zaglavio u novinama zbog nasilja i sad je bukvalno sam.

јд123

pre 4 godine

Pa je malo Marejevih 20p i redovno stavljanje u dzep protivnickih bekova.
(Srba, 13. decembar 2019 20:07)

Ха, ха, ха, једно од најлошијих троловања. Да ли је то неки нови трол или неки стари који је само променио ник, питање је сад.
Трол нон стоп пише како је Мареј звер у одбрани а он ни једног противничког бека не може да заустави. Да ниси трол и да си гледао коју утакмицу Денвера, видео би да Херис увек чува најбоље противничке бекове. А ако имају два одлична бека као Портланд, онда уђе Крег, који је иначе крило, да чува другог.

Зашто твоја ”звер у одбрани Мареј” никада не чува противничког бека? Па зато што појма нема, велика промаја, поред њега пролазе као брзи возови. Чак и Дончић кога једино критикују што не игра одбрану је бољи од Мареја у одбрани, исто као Харден.

Ostin A

pre 4 godine

Ovde u komentarima pričaju samo za statistiku, ali morate da razumete, očekujete od nekog da vredi svaku paru koju je plaćen.

A za te pare, očekuješ nekog kidača, a ne osobu koja se boji lopte u napadu.