Petak, 13.12.2019.

10:52

Dončić je uspeo što niko nikad nije VIDEO

Luka Dončić je i protekle noći ispisao nove stranice NBA istorije.

Izvor: A. Kovaèeviæ

Donèiæ je uspeo što niko nikad nije VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

Eldorado

pre 4 godine

Brojke su vec sada neverovatne, deluje na terenu kao pravi kosarkaski Mozart, koji svojom vestinom i inteligencijom rusi sve predrasude o nemogucnosti belih ljudi , da se suprotstave Afro-Amerikacima, s obzirom na njihove pre svega fizicke predispozicije.
(Slobo, 13. decembar 2019 14:36) # Link komentara

Nisu Afrikanci "moćniji", u nekim stvarima su bolji u nekim lošiji. Nisu oni rođeni za oankvim mišićima, razlika je što oni (za razliku od belih igrača) sport shvataju ozbiljnije, posvećuju se maksimalno i ne izbijaju iz teretane.
Belci su u proseku viši, a na takmičenjima za najjače ljdue sveta mahom osvajaju belci. Crnci su eksplozivniji i vredniji...

ignjacio bale

pre 4 godine

Kao sto neko gore napisao kao da odbranu na njemu nisu igrali. Nevezano za to, dal' je Srbin ili Slovenac znam da je veliki DELIJA!!!

Debi

pre 4 godine

Dragic i Doncic drže po tri prsta posle pobede reprezentacije Slivenije. Nisam znao da slivenci to rade. Ako rade onda smo mi slovenci?
(požarevac Ljuba, 13. decembar 2019 21:50)

Jedino sto ne drze. Ali ako ti je tako lakse slobodno vjeruj u to.

neopterecen

pre 4 godine

Nije Dončić Slovenac ko što to nije ni Rendolf, Dončić je naturalizovani Srbin ili poslovenjeni Srbin i slovenski košarkaš, Slovenci se prezivaju na "IČ" nikad na "IĆ"!
(LeBron Đejms, 13. decembar 2019 14:44)

Znaci Nikola Tesla nije bio srbin jer se ne preziva Teslić? Ma lupaš bre za zlatnu!

Veliki brat

pre 4 godine

Dečko je talenat i tu nema šta mi na Balkanu da raspravljamo, svaki od komentatora kad uspe sam da stigne do SAD i napravi karijeru u NBA ili bar svoje dete odgaji tako da postane neko i nešto u bilo kom sportu, može da komentariše.


Ali, treba priznati, da ova danas košarka u NBA nema veze sa onom od pre 20 godina, pa time ni poređenja današnjih igrača sa ondašnjim.
Tada se igralo sporije i daleko čvršće, malo sutra su mogli igrači ovako da uleću pod koš, osim pojedinaca kao što je bio Džordan.
Sećam se 90-ih komentara tokom jedne od utakmica da su treneri u američkom fudbalu pretili igračima da će ih, ako se ne trude dovoljno na treningu, poslati na trening sa NBA igračima - toliko je tada košarka bila čvršća i igra se više oslanjala na snagu igrača i guranje pod košem nego danas.

Jednostavno, danas se brže živi i sve je brže u drugim oblastima života, pa bi ondašnja košarka većini gledalaca bila dosadna. Zato se danas umesto čvrste odbrane forsira davanje što većeg broja poena, tako da ekipe dovode sve više igrača koji dobro šutiraju trojke. Takođe se mnogo lakše stiže pod koš, a nekada je bilo to bilo gotovo nemoguće sa nekim timovima, jer su trebala jača leđa nego što imaju ovi u "strongest man" takmičenjima.

požarevac Ljuba

pre 4 godine

Dragic i Doncic drže po tri prsta posle pobede reprezentacije Slivenije. Nisam znao da slivenci to rade. Ako rade onda smo mi slovenci?

stranac 1952

pre 4 godine

Ne bi bili zadovoljni ni da vam između dva šuta na koš napravi i 3 Srbe i 3 Slovence, da o CG i ne govorimo! Stvarno ste ludi!:)

neko

pre 4 godine

da pojasnim jednu stvar,njegov otac je srbin,majka slovenka,decko je rodjen u sloveniji,skolovao se i odraso,na pitanje oca za koju zemlju zeli da igra,momak je bez razmisljanja rekao za sloveniju jer kao sto sam spomenuo,tu je rodjen,odraso i skolovao se,sve ovo znam jer sam gledao intervju njegovog oca od pre nekoliko godina dok jos nije bio toliko poznat.

Bosanac

pre 4 godine

slovencem????Čovek je srbin!!! (Jovan, 13. decembar 2019 15:01) Kao prvo lik se preziva Dončič a ne Dončić, a kao drugo on je Srbin isto koliko i Jaka Blažič, Edo Murič, Nejc Pečnik, Josip Iličič ili Samir Handanovič.(Bodibond, 13. decembar 2019 16:56)Pa nije Dončič, već Dončić, idi pa proveri na Slovenačkim sajtovima. Ostalo me ne zanima, broja je krvnih zrnaca je za budale.
(JPR24, 13. decembar 2019 17:51)Svi vi koji rješavate njegov identitet bi trebali prvo njega da pitate da li želi nacionalni identitet ili ne.Ima jako puno inteligentnih ljudi koji su podjele na nacionalnoj osnovi davno prevazišli i koji to smatraju kao zatucanost.Znači, prvo njega da pitate i da prestanete bilo kome da određujete šta je i kako treba da se izjašnjava.Da prestanete da svojatate sve naokolo i uvažavate njihove odluke.Licemjerstvom nećete daleko dogurat.Ja poštujem odluke Ive Andrića, Meše Selimovića, Emira Kusturice...Odlučili da se izjasne kao Srbi i ne vidim u tome nikakav problem.To je njihova odluka i gotova stvar.Ja ih svojat neću i nepada mi na pamet da se spuštam na taj nivo.Dosadili ste brate i Bogu dragom....

Milutin

pre 4 godine

Stvarno šteta što KSS nije bio agilniji...sa druge strane opet, i Dončić ako je sanjao da redovno igra evropska i svetska prvenstva, pa i da ih i osvaja trebao je bolje da analizira situaciju kod opredeljenja za reprezentaciju za koju će nastupati....a možda je samo sanjao i sanja da bude najbolji u nba i u tom slučaju mu je trenutni odabir reprezentacije i najbolji, nisu redovni na svetskim i evropskim prvenstvima, a kad se pojave na nekom može odvojiti jedno leto i za to...
(novikorisnik, 13. decembar 2019 16:57)

Zasad ima više zlatnih medalja od npr. Bogdanovića, tako da ipak mislim da je dobro analizirao situaciju.

Drugo, šta ima uopšte da analizira situaciju? Čovek je Slovenac, voli Sloveniju i druži s sa Slovencima. Za koga će drugo da igra nego za Sloveniju?

Čovek voli svoju državu i igra za nju, pa makar bili i najgori. Ne vidim šta tu nije jasno...

vince carter

pre 4 godine

@Bskfan samo sto je pippen draftovan a i postao igrac uz Jordana i osvojili su 3 titule bez kukoca,kera,harpera,longlija koji su dosli kao ispomoc Pippenu i bez Rodmana. Lepo si reko "svako zna svoju ulogu i uzima deo statistike" a ne igra za Lebronovu statistiku i kampuju na liniji za 3 poena i jos nisi pomenuo ofanzivnu eru Lebrona i smesni istok i to da je matori MJ trpao igrace iz ekipice koja je drzala Lebrona na 17ppg i 2ppg u cetvrtim deonicama meca :D kao i to da je Dzabar 98 imao hiljade svega vise o Jordana kao ni to da Doncic uz 80% ljudi i igraca naziva Jordana GOAT. Whoop :D

Aco

pre 4 godine

Kako se igra sa njima Luka. Džordan ne bi u današnoj košarci mogao ovako da igra. Ja sam gledao Džordana on je retko kada šutirao za tri poena a Luka sa linije za tri poena kida. Džordan je samo umeo elegantnije da skoči i bolje je zakucavao. Sve ostalo je na Lukinoj strani. Čak je ovaj skok šut bolji od Džordanovog. Čak je smešno uporediti Luku i Džordana kada su bili u istim godinama. Ljudi pišu komentare kako mora više da ga biju i onda ne bi mogao da bude bolji od Džordana. Nije ovo MMA već košarka.
(Goran Pančevo, 13. decembar 2019 15:44)

Ne secam se da sam procitao vecu glupost.

Scania 164l 580v

pre 4 godine

Cim on sa 20 godina postize redovno po 30+ na utakmici, vrlo je moguce da ce biti najbolji strelac ikada u NBA. Rano je pricati ali decko je vec oborio neke rekorde koje drze M. Dzonson i M. Dzordan...

kiss

pre 4 godine

Kada Jokara Joka Jooleee ubaci 15 poena, svaka mu cast, najbolji ne centar najjace lige sveta. Kada Doncic ubaci 40 poena, ne valja NBA, ne igraju se odbrane, eeeee nije to tako bilo devedesetih ( a 90% neznalica koji komentarisu nije znalo sta je kosarka devedesetih).
Doncic ima tek 20 godina a vec je nabio komplekse celokupnoj srpskoj naciji.

mala

pre 4 godine

Onaj ko pise da su mu drustvo sami slovenci taj se jako grdno vara!!! I ja sam rodjena u sloveniji ali nisam slovenka i ne nisu mi drugari samo slovenci vise imam nasih drugara nego slovenaca.

vince carter

pre 4 godine

Bskfan i dalje koristi ime Luke Doncica da smanji broj minuseva,a ja ti kazem za 20 godina nikada nikada Doncic i lebron nece biti u prici GOAT vec Doncic i Jordan,ti bi trebao da pocnes da hejtujes Doncica jer sam Doncic tvrdi "Cant compared nobody to Jordan". I jos da pomenem opet da ljudi imaju kratko pamcenje i da im vec sutra nikakva statistika nece biti merilo jer papir nikog ne zanima,vec sta vide. Secate se kakvi komentara o Kariju 15,16te..masovni komentari,kosarkaski messi,nikad vidjeno,neki ga stavljali kao Goata..par choke meceva,onda u senci Duranta u finalu,povreda i ko sad prica o Kariju? Brajant je bio jednako pominjan u goat prici do povrede,cim je usporio i potom zavrsio,pao je u debelu senku u odnosu na Jordana i lebrona koji je aktuelan a Jordan opstaje iako je pre 17 godina zavrsio karijeru i cak ga i Doncic i aktivni igraci stavljaju na vrh. @Goran pancevo,da da Jordanu bas trebaju trojke,to je lik koji je u tri razlicite dekade postigao 50+ poena,stavio prajm Cartera na nula poena u poluvremenu,ubedljivo nadigrao 5 igraca iz postave Dalasa 2011,punio Pol Pirsa itd. Ma ne moram ja da pricam o Jordanu,mali Luka je rekao sve :))

Dejan

pre 4 godine

Ako se tome doda još i to da je bio pun mesec i temperatura iznad 20°. To je stvarno neverovatan statističkih podatak. Pri tom ako se kaže da je vetar duvao brzinom od tri metra u sekundi jasno je da će ovaj rekord dugo biti neoboren!!!

Kukatilo

pre 4 godine

Jesam li ja jedini kome se čini da odbrane na Luki nije ni bilo?
(Djenka, 13. decembar 2019 15:57)

U pravu si. A na Bogiju svako vece trojica cuvara. Guraju Luku jer je lep, beo i lici na Kapetana Ameriku!

bskfan

pre 4 godine

@Neko

Cuo sam i gledao sam Jordana. To je onaj sto ima manje poena, skokova, asistencija i blokada od Lebrona. A imace i od Doncica, nadam se. Igrao je sa Pipenom, Rodmanom, Kukocem, Kerom, a Lebron vise godina sa Tompsonom, J.R Smiton, Osmanom...
Lebron 9 finala sa uglavnom raspad timom, Jordan 6 finala sa drim timom, gde svako zna i radi svoj posao. Zato je Lebron bolji, a povecace se ta razlika jos vise, ne brini!
Pozdrav!

alo

pre 4 godine

@novikorisnik
Evo Bogdan se odlucio da igra za Srbiju, igra redovno velika takmicenja i nema nijedno zlato, a kako stvari stoje, nece ga ni imati. Doncic vec ima zlato sa EP, toliko je mlad da ce sigurno osvojiti jos neko, a verovatno i svetsko.

Siniša

pre 4 godine

Tako je Sinisa. Doncic se izjasnio kao Slovenac i tu prestaje prebrojavanje krvnih zrnaca.
(Loki, 13. decembar 2019 17:26) . Ni ti nisi shvatio. Šta je to Slovenac? Državljanstvo ili nacionalnost, narodnost...šta je. Zašto on ne može da bude Srbin u Sloveniji? Ne može. U Hrvatskoj? Ne može. Ti tamo moraš da budeš Slovenac ili u Hrvatskoj Hrvat. Kada sam hteo da uzmem Hrvatski pasoš, prvo pitanje je bilo "dali ste se nekad izjašnjavali kao Hrvat?" Rekao sam da nisam i odustao od tog pasoša. Kod nas se ljudi izjasne da su Hrvati, Slovaci, Madjari, Bunjevci, Rusini ili Banatski Nemci...uh ne mogu da nabrajam više. I šta sad. Igraju za Srbiju. Ali i dalje nisu Srbi. Oni su državljani Srbije. Poštuju i jedno i drugo. Tamo to nema. Kapiraš?

JPR24

pre 4 godine

slovencem????Čovek je srbin!!! (Jovan, 13. decembar 2019 15:01) Kao prvo lik se preziva Dončič a ne Dončić, a kao drugo on je Srbin isto koliko i Jaka Blažič, Edo Murič, Nejc Pečnik, Josip Iličič ili Samir Handanovič.
(Bodibond, 13. decembar 2019 16:56)

Pa nije Dončič, već Dončić, idi pa proveri na Slovenačkim sajtovima. Ostalo me ne zanima, broja je krvnih zrnaca je za budale.

Bodibond

pre 4 godine

Kako možete da nazivate Dončića slovencem????Čovek je srbin!!! 
(Jovan, 13. decembar 2019 15:01) 

Kao prvo lik se preziva Dončič a ne Dončić, a kao drugo on je Srbin isto koliko i Jaka Blažič, Edo Murič, Nejc Pečnik, Josip Iličič ili Samir Handanovič.

eqq

pre 4 godine

Eh ta NBA odbrana. Deluje kao da je nema, a zapravo je nemoguca.
Igraci su toliko uigrani i pripremljeni da se mecevi prakticno svode na to ko ce vise gresaka napraviti, nego na kvalitet odbrane.

Zona ne moze da se igra nikako jer svi pogadjaju trojke sa neverovatnim procentom. Covek ne moze da se igra, jer uz jedan blok, igracu se otvara prodor, a po pravilu ne sme da se uleti u putanju i napadac se samo proseta do kosa. NBA je stvarno pretvorio u one vanzemaljce iz space jam-a.
Mozda zona 1, covek 4, ali to otvara visak negde. Za sada deluje da su svi digli ruke od angazovane odbrane i da se ide na punjenje koseva na obe strane do polovine trece cetvrtine, a onda kada umor malo krene da udara, krene neko postavljanje i udvajanje.

novikorisnik

pre 4 godine

Stvarno šteta što KSS nije bio agilniji...sa druge strane opet, i Dončić ako je sanjao da redovno igra evropska i svetska prvenstva, pa i da ih i osvaja trebao je bolje da analizira situaciju kod opredeljenja za reprezentaciju za koju će nastupati....a možda je samo sanjao i sanja da bude najbolji u nba i u tom slučaju mu je trenutni odabir reprezentacije i najbolji, nisu redovni na svetskim i evropskim prvenstvima, a kad se pojave na nekom može odvojiti jedno leto i za to...

Dečko koji obećava

pre 4 godine

Ono, i ja govorim nekim slovenskim jezikom.
Ma nema veze, Luka je Slovenac koji govori slovenačkim jezikom po rođenju, i danas je u Srbiji poznat kao onomad Edvard Kardelj, valjda.

Džoni

pre 4 godine

Dončić što se tiče tehnike i znanja je na najvišem nivou, dobar je fizički, ali ne deluje preterano atletski i mišićavo što bi dečko od 20 godina trebalo da bude. Kao da ima viška mase a manje mišića i tu vidim da bi mogao da napreduje i da malo smanji masu i zategne se maksimalno, što bi mu još više dalo na eksplozivnosti i brzini i tu vidim njegovu šansu za napredak.

naravno

pre 4 godine

Belac u NBA.. zato decko ima toliku paznju medija, kao npr i Eminem sto je imao kod repera.. To nikako ne umanjuje njegov talenat i to da decko za zasada razbija.

Nenad

pre 4 godine

Doncic to maksimalno koristi i treba, ali ne mogu da zamislim da bi ga 80tih i 90tih puštali da radi šta hoće.
(lerma, 13. decembar 2019 15:03)

U pravu si skroz. Medjutim, nd bi morali da ze muce s njim jer 80-ih ne bi ni igrao u NBA, a i 90-ih je veoma diskutabilno...

filippo

pre 4 godine

Svaka čast Luki na Partijama i uživanje je gledati ga kako igram. Ali ove glupe američke statiske i običan Marketing ko je bolji i u kom segmentu koji izmišljaju neke nepostojece rekorde. Isto tako su prošle god smiljali neke glupe rekorde Jokari. Daj malo ozbiljnosti.

Nemanja

pre 4 godine

Nece biti Majkl Jordan zato sto je ovaj bio najbolji napadac i odbrambeni igrac sveta u isto vreme, Doncic je ispodprosecan defanzivac statisticki...ali top 10 najbolji svih vremena i uz Lerija Birda najbolji beli igrac ikada SIGURNO ako ga povrede zaobidju...

bskfan

pre 4 godine

Luka ce biti poboljsana verzija Lebrona. Slabije stoji sa fizikusom, ali u ostalim elementima kao da gledam Lebrona. Mislim da ga Luka kopira u igri. Ta dugacka proigravanja, ulazi, asistencije, sve slicno. Za petnaestak godina, bice prepirke navijaca ko je GOAT, Lebron ili Luka, videcete! A kad igraju jedan protiv drugog, milina za gledati, jedva cekam njihov naredni mec!

Siniša

pre 4 godine

Kako možete da nazivate Dončića slovencem????Čovek je srbin!!!
(Jovan, 13. decembar 2019 15:01)
Luka Dončić je rodjen u Ljubljani,maternji jezik mu je Slovenski,školovao se u Sloveniji,sve društvo Slovenci...Slovenac je definitivno...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 13. decembar 2019 15:48) . Rodjen sam u Hrvatskoj. Otac Srbin, majka Hrvatica. Školovao se u Hrvatskoj i maternji jezik mi je bio Hrvatski, sve društvo Hrvati ali ja sam Srbin. Još tada sam se tako izjasnio prilikom regrutacije i upisa na fakultet. Svako sam odlučuje. Pa gde piše da neko mora da bude samo Slovenac u Sloveniji ili da u Hrvatskoj žive samo Hrvati. O Srbiji da ne pričam. Svako se izjašnjava šta je, veoma slobodno. Državljanstvo je jedno a narodnost nešto sasvim drugo. Svaki Italijan u Americi će s ponosom reći da je baš to-Italijan ali da je i Amerikanac, opet s ponosom itd.....Dosta više sa prebrojavanjem krvnih zrnaca.

maki1982

pre 4 godine

@milivoje sve se slazem, sem da mora da nadogradi tim. dalas sa doncicem kao vodjom igra preporodjeno. ima porzingisa i hardaveja, a i ostali nisu losi. evo i drugi kari poceo da reseta. izgubili od lejkersa, pa su im odmah u sledecem susretu uzvratili. tako da dalas moze svasta da uradi, ako ih zdravlje posluzi, mislim na porzingisa najvise. jos jedna zvezda bi ih samo dodatno poremetila.

savitur

pre 4 godine

Drago mi je za dečka ,što pomiče granice i što je bijelac ne u rasističkom smislu . Sa druge strane uvik mi je bilo gušt gledat amere -crnce ,zbog njihove brzine ,skočnosti ,jačine ,ludih poteza, kao jedan level više od bilo kojeg bijelca . Sjećam se u početku , kad bi igrali ameri i bilo koji europljani ,kao da gledaš žensku i mušku košarku , ovi bi ispadali kao neki baletani prema amerima -crncima . Moguće ,zbog ovog dečka će sve više popluarizirat košarka pogotovo u europi ,evo ja ću ponovo počet gledat košaricu :) pogotovo gdje je on igra.

croata

pre 4 godine

0
sta reci, najbolji beli kosarkas ikada u stvaranju. Mozda i vise...
(wlado, 13. decembar 2019 14:26)

Mozda i najnajbolji, a mozda i jos vise..
Gledao sam ga protiv clipersa, ono sto sam vidio je dovoljno da i dalje stojim iza tog da hezonji daju toliku slobodu imao bi najmanje jednake brojke kao "najbolji beli u stvaranju"

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Kako možete da nazivate Dončića slovencem????Čovek je srbin!!!
(Jovan, 13. decembar 2019 15:01)
Luka Dončić je rodjen u Ljubljani,maternji jezik mu je Slovenski,školovao se u Sloveniji,sve društvo Slovenci...Slovenac je definitivno...

sash

pre 4 godine

Doncin marketinski tim je uspeo sto niko nikad nije, prevario je milione ljudi da je vanserijski igrac. Ali polako, sve ce to doci na svoje, samo polako...

Branko

pre 4 godine

Ne mogu a da ne komentarišem sve ove koji se napinju da je Srbin. Njegov tata je Srbin rođen u SLO. Lukina mama je slovenka. Eto, znači pola pola.

Aj sad batalite molim vas šta je ko po nacionalnosti i uživajte u košarci jer se takav igrač ne rađa često.

Luka Magic

Miki Kostolac

pre 4 godine

On može i do titule ove sezone koliko se "naložio". Kao na autu kada stisneš gas i ne puštaš. I zbog toga me podseća na Majkla. Ima svaki meč neverovatno volju i motiv da se dokazuje. Biće on mnogo dobar ako ne i najbolji u istoriji.

lerma

pre 4 godine

Gledao sam dokumentarac s snimcima s utakmice gde jordan i pipen jure Kukoča i ne daju mu da diše samo zato sto su im predočili da će posle prevenstva dovesi Kukoča u bulse I to kao veliko pojačanje jer je kukoc u to vreme bio najbolji igrač evrope i osvojio 3 evrolige za redom. Njima kao velikim zvezdama je smetalo da neko pored njih dvojice priča tako pohvalno o nekom klincu iz evrope. Danas nema tog nadmetanja i želje za dokazivanjem sem u ugovorima. Doncic to maksimalno koristi i treba, ali ne mogu da zamislim da bi ga 80tih i 90tih puštali da radi šta hoće.

alo

pre 4 godine

@lerma
Niko Doncica ne pusta nista, momak je nevidjen talenat, igra fenomenalno, a jos nije ni blizu svog maksimuma. Biju ga, udvajaju, rade sve sto mogu i opet im strpa 40 poena. Mislis da LeBronu ne smeta sto kazu da je Doncic bolji? Ili da ce ga nadmasiti? LeBronu koji se hvali dominacijom nad Bjelicom? Smeta, ali mu nista ne moze!

Amanvise

pre 4 godine

Hajde ljudi dokle vise da smisljate stvari:
- otac 1/2 Srbin 1/2 Slovenac (prezime njegovog starog - Dončić)
- majka 100% Slovenka.
Jel vam jasno sad? Razumem da je tezko sastaviti 1 i 0.5 od 2, znaci MALI JE 3/4 SLOVENAC. Dokle vise da svojatate. Svaka mu cast, mali je ponosan na svoje prezime ali dokle vise da citam komentare u fazonu sta je on ustvari. Sad kad je ekstra igrac, svi bi da je Srbin, a mozda je i Kaminsky 1/4 Srbin ali posto nije takav igrac kao Doncic ..onda neeee, komentari odma protiv.

Milivoje

pre 4 godine

Njega nisu Ameri počeli da upoređuju sa nekim Brajantom, Medžikom, Lebronom, Birdom, Novickim već odmah sa najboljim svih vremena Jordanom. Pazite nije nama palo na pamet tako nešto da upoređujemo, nego Amerika koja je izmislila košarku. Samo slep čovek i mrzitelj može da se pravi i ne vidi kako Dončić igra sa njegovih 20 godina. Ovo je unapređena verzija Majkla, što je najbolje ima toliko prostora za napredak u njegovoj igri da se ljubitelj košarke češe po glavi i pita koliko on to zapravo može i na šta će to da liči kroz neku godinu. Dokazane Zvezde NBA lige pokušavaju da odigraju odbranu na njemu i kažu da je mnogo dobar, pretežak za čuvanje ali da još nije dostigao svoj maksimum i da još mora da uči. Ali naši iz fotelje kažu ipak nije kao Jordan. Dobili smo priliku da gledamo uspon verovatno najboljeg svih vremena. Još kažu ma u plej ofu će da ga zaustave neće moći da mrdne. Možda zaustave Dalas ali njega neće sigurno da zaustave. Sada je samo pitanje jel može skroz sam do titule ili će tu morati malo da se nadogradi tim. Ono što je pticama na grani jasno je da će osvojiti nekoliko NBA titula.

palop

pre 4 godine

Nije Dončić Slovenac ko što to nije ni Rendolf, Dončić je naturalizovani Srbin ili poslovenjeni Srbin i slovenski košarkaš, Slovenci se prezivaju na "IČ" nikad na "IĆ"!
(LeBron Đejms, 13. decembar 2019 14:44)

Ne mozes reci da je naturalizovani Slovenac kad mu je mama Slovenka, a cale mu je rodjen tamo, ima njihovo drzavljanstvo i igrao je za njihovu reprezentaciju. Mnogo je to daleko od Rendolfa. Ja bih voleo da se decko smatra Srbinom i igra za Srbiju, ali na nasu zalost, on je Slovenac i to je kraj price...

Goran Pančevo

pre 4 godine

Kako se igra sa njima Luka. Džordan ne bi u današnoj košarci mogao ovako da igra. Ja sam gledao Džordana on je retko kada šutirao za tri poena a Luka sa linije za tri poena kida. Džordan je samo umeo elegantnije da skoči i bolje je zakucavao. Sve ostalo je na Lukinoj strani. Čak je ovaj skok šut bolji od Džordanovog. Čak je smešno uporediti Luku i Džordana kada su bili u istim godinama. Ljudi pišu komentare kako mora više da ga biju i onda ne bi mogao da bude bolji od Džordana. Nije ovo MMA već košarka.

Sabre

pre 4 godine

Ja obozavam ovog decka i bice najveci Evropski igrac ikad. Ali kako me nerviraju ove glupe NBA statistike, bukvalno imam osecaj da svako vece moraju nesto novo da smisle da bi kao pao neki rekord novi. Retardacija na nivou.

GM

pre 4 godine

Zamislite da Doncic igra za Srbiju, koliko ne bi moglo da se zivi od njega...

Kada sa Jokicem vec ne moze, a on igrac za prvo kolo plejofa?!

Zuja

pre 4 godine

Ne možeš da braniš njegov skok šut. Kako se dobro namesti i skoči kod šuta sa moćnim izbačajem, kako dobar ulaz, promena leva, desna, auuu kako je dobar. Desi se nekada da nije njegovo veče pa podbaci ali je uglavnom na visokom nivou. Ovakav igrač bi bez problema mogao da igra u eri 80 ih i 90 ih kada su se tukli na terenu i imao bi sjajne brojke. Svi znaju da je Luka najbolji igrač Dalasa i na njemu igraju već sada odličnu odbranu, kada krene pod koš toliko je fizički jak i zabija koševe sve pod kontaktom. Sa trojke kada puca dođe mu kao sa linije za slobodna bacanja. Sve sumnje su otklonjene, dobili smo novog Jordana i to bela varijanta, sada ćemo videti koliko će prstenova osvojiti. Ako se po jutru dan poznaje biće ih mnogo.

JPR24

pre 4 godine

Eh, sad i ovo ulazi u statistiku... ko je prvo dao kos van teritorije, pa prvi bla bla... Ko će biti prvi sa tripl dablom na Aljaski, e to je sad pitanje. Luka igra odlično, i brojke koje je već skupio, to pokazuju. Ali ovo !? Treba onda i mečeve u Londonu i Kini “meriti”, po daljini, poato je ovo najbliže teritoriji... Mante se bre gluposti.

LeBron Đejms

pre 4 godine

Nije Dončić Slovenac ko što to nije ni Rendolf, Dončić je naturalizovani Srbin ili poslovenjeni Srbin i slovenski košarkaš, Slovenci se prezivaju na "IČ" nikad na "IĆ"!

Slobo

pre 4 godine

Ovaj momak je za pricu. O cemu mozemo da govorimo ako ne o tome da ga poredimo sa najboljima svih vremena.
Neko ce reci , cekaj da prodje vreme , da vidimo sta ce osvojiti itid itd.
To moze da bude razlog , ali da se podsetimo nekih stvari.
Federera su sa tri ili cetiri osvojena GS-a vec poceli porediti sa najboljima pa su vec tada neki govorili da je najbolji.
Dzordan je vec imao epitet "leteci Majkl" u svojim prvim sezonama(doduse moramo reci da je imao 21 kada je poceo u NBA 1984 a Luka je tamo poceo sa 19.)
Luka nece nikad leteti ka Majkl, niti ce zakucavati kao on, niti ce ikad pogadjati u onom procentu kad je vec faza skoka u padu, ali je njegov kosarkaski IQ prevazisao sve do sada vidjeno u ovom sportu.
Brojke su vec sada neverovatne, deluje na terenu kao pravi kosarkaski Mozart, koji svojom vestinom i inteligencijom rusi sve predrasude o nemogucnosti belih ljudi , da se suprotstave Afro-Amerikacima, s obzirom na njihove pre svega fizicke predispozicije.

Cole

pre 4 godine

Ja kao ljubitel statistike
mogu da vam kazem da ste ga
sad bas preterali, cuj najvise
poena, na najblizem mestu od NBA!!!

P.S.
Doncicu kapa dole sta
decko radi sa 20 godina.

NegujmoSrbskiJezik

pre 4 godine

Koja magija od igrača... Možda i nije dobro poređenje ali on je meni ono što je mesi u košarci, uživanje je gledati ga kako igra!

Cole

pre 4 godine

Ja kao ljubitel statistike
mogu da vam kazem da ste ga
sad bas preterali, cuj najvise
poena, na najblizem mestu od NBA!!!

P.S.
Doncicu kapa dole sta
decko radi sa 20 godina.

palop

pre 4 godine

Nije Dončić Slovenac ko što to nije ni Rendolf, Dončić je naturalizovani Srbin ili poslovenjeni Srbin i slovenski košarkaš, Slovenci se prezivaju na "IČ" nikad na "IĆ"!
(LeBron Đejms, 13. decembar 2019 14:44)

Ne mozes reci da je naturalizovani Slovenac kad mu je mama Slovenka, a cale mu je rodjen tamo, ima njihovo drzavljanstvo i igrao je za njihovu reprezentaciju. Mnogo je to daleko od Rendolfa. Ja bih voleo da se decko smatra Srbinom i igra za Srbiju, ali na nasu zalost, on je Slovenac i to je kraj price...

Sabre

pre 4 godine

Ja obozavam ovog decka i bice najveci Evropski igrac ikad. Ali kako me nerviraju ove glupe NBA statistike, bukvalno imam osecaj da svako vece moraju nesto novo da smisle da bi kao pao neki rekord novi. Retardacija na nivou.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Kako možete da nazivate Dončića slovencem????Čovek je srbin!!!
(Jovan, 13. decembar 2019 15:01)
Luka Dončić je rodjen u Ljubljani,maternji jezik mu je Slovenski,školovao se u Sloveniji,sve društvo Slovenci...Slovenac je definitivno...

Branko

pre 4 godine

Ne mogu a da ne komentarišem sve ove koji se napinju da je Srbin. Njegov tata je Srbin rođen u SLO. Lukina mama je slovenka. Eto, znači pola pola.

Aj sad batalite molim vas šta je ko po nacionalnosti i uživajte u košarci jer se takav igrač ne rađa često.

Luka Magic

Milivoje

pre 4 godine

Njega nisu Ameri počeli da upoređuju sa nekim Brajantom, Medžikom, Lebronom, Birdom, Novickim već odmah sa najboljim svih vremena Jordanom. Pazite nije nama palo na pamet tako nešto da upoređujemo, nego Amerika koja je izmislila košarku. Samo slep čovek i mrzitelj može da se pravi i ne vidi kako Dončić igra sa njegovih 20 godina. Ovo je unapređena verzija Majkla, što je najbolje ima toliko prostora za napredak u njegovoj igri da se ljubitelj košarke češe po glavi i pita koliko on to zapravo može i na šta će to da liči kroz neku godinu. Dokazane Zvezde NBA lige pokušavaju da odigraju odbranu na njemu i kažu da je mnogo dobar, pretežak za čuvanje ali da još nije dostigao svoj maksimum i da još mora da uči. Ali naši iz fotelje kažu ipak nije kao Jordan. Dobili smo priliku da gledamo uspon verovatno najboljeg svih vremena. Još kažu ma u plej ofu će da ga zaustave neće moći da mrdne. Možda zaustave Dalas ali njega neće sigurno da zaustave. Sada je samo pitanje jel može skroz sam do titule ili će tu morati malo da se nadogradi tim. Ono što je pticama na grani jasno je da će osvojiti nekoliko NBA titula.

Slobo

pre 4 godine

Ovaj momak je za pricu. O cemu mozemo da govorimo ako ne o tome da ga poredimo sa najboljima svih vremena.
Neko ce reci , cekaj da prodje vreme , da vidimo sta ce osvojiti itid itd.
To moze da bude razlog , ali da se podsetimo nekih stvari.
Federera su sa tri ili cetiri osvojena GS-a vec poceli porediti sa najboljima pa su vec tada neki govorili da je najbolji.
Dzordan je vec imao epitet "leteci Majkl" u svojim prvim sezonama(doduse moramo reci da je imao 21 kada je poceo u NBA 1984 a Luka je tamo poceo sa 19.)
Luka nece nikad leteti ka Majkl, niti ce zakucavati kao on, niti ce ikad pogadjati u onom procentu kad je vec faza skoka u padu, ali je njegov kosarkaski IQ prevazisao sve do sada vidjeno u ovom sportu.
Brojke su vec sada neverovatne, deluje na terenu kao pravi kosarkaski Mozart, koji svojom vestinom i inteligencijom rusi sve predrasude o nemogucnosti belih ljudi , da se suprotstave Afro-Amerikacima, s obzirom na njihove pre svega fizicke predispozicije.

lerma

pre 4 godine

Gledao sam dokumentarac s snimcima s utakmice gde jordan i pipen jure Kukoča i ne daju mu da diše samo zato sto su im predočili da će posle prevenstva dovesi Kukoča u bulse I to kao veliko pojačanje jer je kukoc u to vreme bio najbolji igrač evrope i osvojio 3 evrolige za redom. Njima kao velikim zvezdama je smetalo da neko pored njih dvojice priča tako pohvalno o nekom klincu iz evrope. Danas nema tog nadmetanja i želje za dokazivanjem sem u ugovorima. Doncic to maksimalno koristi i treba, ali ne mogu da zamislim da bi ga 80tih i 90tih puštali da radi šta hoće.

Zuja

pre 4 godine

Ne možeš da braniš njegov skok šut. Kako se dobro namesti i skoči kod šuta sa moćnim izbačajem, kako dobar ulaz, promena leva, desna, auuu kako je dobar. Desi se nekada da nije njegovo veče pa podbaci ali je uglavnom na visokom nivou. Ovakav igrač bi bez problema mogao da igra u eri 80 ih i 90 ih kada su se tukli na terenu i imao bi sjajne brojke. Svi znaju da je Luka najbolji igrač Dalasa i na njemu igraju već sada odličnu odbranu, kada krene pod koš toliko je fizički jak i zabija koševe sve pod kontaktom. Sa trojke kada puca dođe mu kao sa linije za slobodna bacanja. Sve sumnje su otklonjene, dobili smo novog Jordana i to bela varijanta, sada ćemo videti koliko će prstenova osvojiti. Ako se po jutru dan poznaje biće ih mnogo.

Milutin

pre 4 godine

Stvarno šteta što KSS nije bio agilniji...sa druge strane opet, i Dončić ako je sanjao da redovno igra evropska i svetska prvenstva, pa i da ih i osvaja trebao je bolje da analizira situaciju kod opredeljenja za reprezentaciju za koju će nastupati....a možda je samo sanjao i sanja da bude najbolji u nba i u tom slučaju mu je trenutni odabir reprezentacije i najbolji, nisu redovni na svetskim i evropskim prvenstvima, a kad se pojave na nekom može odvojiti jedno leto i za to...
(novikorisnik, 13. decembar 2019 16:57)

Zasad ima više zlatnih medalja od npr. Bogdanovića, tako da ipak mislim da je dobro analizirao situaciju.

Drugo, šta ima uopšte da analizira situaciju? Čovek je Slovenac, voli Sloveniju i druži s sa Slovencima. Za koga će drugo da igra nego za Sloveniju?

Čovek voli svoju državu i igra za nju, pa makar bili i najgori. Ne vidim šta tu nije jasno...

Amanvise

pre 4 godine

Hajde ljudi dokle vise da smisljate stvari:
- otac 1/2 Srbin 1/2 Slovenac (prezime njegovog starog - Dončić)
- majka 100% Slovenka.
Jel vam jasno sad? Razumem da je tezko sastaviti 1 i 0.5 od 2, znaci MALI JE 3/4 SLOVENAC. Dokle vise da svojatate. Svaka mu cast, mali je ponosan na svoje prezime ali dokle vise da citam komentare u fazonu sta je on ustvari. Sad kad je ekstra igrac, svi bi da je Srbin, a mozda je i Kaminsky 1/4 Srbin ali posto nije takav igrac kao Doncic ..onda neeee, komentari odma protiv.

Kukatilo

pre 4 godine

Jesam li ja jedini kome se čini da odbrane na Luki nije ni bilo?
(Djenka, 13. decembar 2019 15:57)

U pravu si. A na Bogiju svako vece trojica cuvara. Guraju Luku jer je lep, beo i lici na Kapetana Ameriku!

alo

pre 4 godine

@lerma
Niko Doncica ne pusta nista, momak je nevidjen talenat, igra fenomenalno, a jos nije ni blizu svog maksimuma. Biju ga, udvajaju, rade sve sto mogu i opet im strpa 40 poena. Mislis da LeBronu ne smeta sto kazu da je Doncic bolji? Ili da ce ga nadmasiti? LeBronu koji se hvali dominacijom nad Bjelicom? Smeta, ali mu nista ne moze!

JPR24

pre 4 godine

Eh, sad i ovo ulazi u statistiku... ko je prvo dao kos van teritorije, pa prvi bla bla... Ko će biti prvi sa tripl dablom na Aljaski, e to je sad pitanje. Luka igra odlično, i brojke koje je već skupio, to pokazuju. Ali ovo !? Treba onda i mečeve u Londonu i Kini “meriti”, po daljini, poato je ovo najbliže teritoriji... Mante se bre gluposti.

Aco

pre 4 godine

Kako se igra sa njima Luka. Džordan ne bi u današnoj košarci mogao ovako da igra. Ja sam gledao Džordana on je retko kada šutirao za tri poena a Luka sa linije za tri poena kida. Džordan je samo umeo elegantnije da skoči i bolje je zakucavao. Sve ostalo je na Lukinoj strani. Čak je ovaj skok šut bolji od Džordanovog. Čak je smešno uporediti Luku i Džordana kada su bili u istim godinama. Ljudi pišu komentare kako mora više da ga biju i onda ne bi mogao da bude bolji od Džordana. Nije ovo MMA već košarka.
(Goran Pančevo, 13. decembar 2019 15:44)

Ne secam se da sam procitao vecu glupost.

Bosanac

pre 4 godine

slovencem????Čovek je srbin!!! (Jovan, 13. decembar 2019 15:01) Kao prvo lik se preziva Dončič a ne Dončić, a kao drugo on je Srbin isto koliko i Jaka Blažič, Edo Murič, Nejc Pečnik, Josip Iličič ili Samir Handanovič.(Bodibond, 13. decembar 2019 16:56)Pa nije Dončič, već Dončić, idi pa proveri na Slovenačkim sajtovima. Ostalo me ne zanima, broja je krvnih zrnaca je za budale.
(JPR24, 13. decembar 2019 17:51)Svi vi koji rješavate njegov identitet bi trebali prvo njega da pitate da li želi nacionalni identitet ili ne.Ima jako puno inteligentnih ljudi koji su podjele na nacionalnoj osnovi davno prevazišli i koji to smatraju kao zatucanost.Znači, prvo njega da pitate i da prestanete bilo kome da određujete šta je i kako treba da se izjašnjava.Da prestanete da svojatate sve naokolo i uvažavate njihove odluke.Licemjerstvom nećete daleko dogurat.Ja poštujem odluke Ive Andrića, Meše Selimovića, Emira Kusturice...Odlučili da se izjasne kao Srbi i ne vidim u tome nikakav problem.To je njihova odluka i gotova stvar.Ja ih svojat neću i nepada mi na pamet da se spuštam na taj nivo.Dosadili ste brate i Bogu dragom....

LeBron Đejms

pre 4 godine

Nije Dončić Slovenac ko što to nije ni Rendolf, Dončić je naturalizovani Srbin ili poslovenjeni Srbin i slovenski košarkaš, Slovenci se prezivaju na "IČ" nikad na "IĆ"!

NegujmoSrbskiJezik

pre 4 godine

Koja magija od igrača... Možda i nije dobro poređenje ali on je meni ono što je mesi u košarci, uživanje je gledati ga kako igra!

Scania 164l 580v

pre 4 godine

Cim on sa 20 godina postize redovno po 30+ na utakmici, vrlo je moguce da ce biti najbolji strelac ikada u NBA. Rano je pricati ali decko je vec oborio neke rekorde koje drze M. Dzonson i M. Dzordan...

Miki Kostolac

pre 4 godine

On može i do titule ove sezone koliko se "naložio". Kao na autu kada stisneš gas i ne puštaš. I zbog toga me podseća na Majkla. Ima svaki meč neverovatno volju i motiv da se dokazuje. Biće on mnogo dobar ako ne i najbolji u istoriji.

JPR24

pre 4 godine

slovencem????Čovek je srbin!!! (Jovan, 13. decembar 2019 15:01) Kao prvo lik se preziva Dončič a ne Dončić, a kao drugo on je Srbin isto koliko i Jaka Blažič, Edo Murič, Nejc Pečnik, Josip Iličič ili Samir Handanovič.
(Bodibond, 13. decembar 2019 16:56)

Pa nije Dončič, već Dončić, idi pa proveri na Slovenačkim sajtovima. Ostalo me ne zanima, broja je krvnih zrnaca je za budale.

kiss

pre 4 godine

Kada Jokara Joka Jooleee ubaci 15 poena, svaka mu cast, najbolji ne centar najjace lige sveta. Kada Doncic ubaci 40 poena, ne valja NBA, ne igraju se odbrane, eeeee nije to tako bilo devedesetih ( a 90% neznalica koji komentarisu nije znalo sta je kosarka devedesetih).
Doncic ima tek 20 godina a vec je nabio komplekse celokupnoj srpskoj naciji.

Siniša

pre 4 godine

Kako možete da nazivate Dončića slovencem????Čovek je srbin!!!
(Jovan, 13. decembar 2019 15:01)
Luka Dončić je rodjen u Ljubljani,maternji jezik mu je Slovenski,školovao se u Sloveniji,sve društvo Slovenci...Slovenac je definitivno...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 13. decembar 2019 15:48) . Rodjen sam u Hrvatskoj. Otac Srbin, majka Hrvatica. Školovao se u Hrvatskoj i maternji jezik mi je bio Hrvatski, sve društvo Hrvati ali ja sam Srbin. Još tada sam se tako izjasnio prilikom regrutacije i upisa na fakultet. Svako sam odlučuje. Pa gde piše da neko mora da bude samo Slovenac u Sloveniji ili da u Hrvatskoj žive samo Hrvati. O Srbiji da ne pričam. Svako se izjašnjava šta je, veoma slobodno. Državljanstvo je jedno a narodnost nešto sasvim drugo. Svaki Italijan u Americi će s ponosom reći da je baš to-Italijan ali da je i Amerikanac, opet s ponosom itd.....Dosta više sa prebrojavanjem krvnih zrnaca.

Džoni

pre 4 godine

Dončić što se tiče tehnike i znanja je na najvišem nivou, dobar je fizički, ali ne deluje preterano atletski i mišićavo što bi dečko od 20 godina trebalo da bude. Kao da ima viška mase a manje mišića i tu vidim da bi mogao da napreduje i da malo smanji masu i zategne se maksimalno, što bi mu još više dalo na eksplozivnosti i brzini i tu vidim njegovu šansu za napredak.

neko

pre 4 godine

da pojasnim jednu stvar,njegov otac je srbin,majka slovenka,decko je rodjen u sloveniji,skolovao se i odraso,na pitanje oca za koju zemlju zeli da igra,momak je bez razmisljanja rekao za sloveniju jer kao sto sam spomenuo,tu je rodjen,odraso i skolovao se,sve ovo znam jer sam gledao intervju njegovog oca od pre nekoliko godina dok jos nije bio toliko poznat.

bskfan

pre 4 godine

Luka ce biti poboljsana verzija Lebrona. Slabije stoji sa fizikusom, ali u ostalim elementima kao da gledam Lebrona. Mislim da ga Luka kopira u igri. Ta dugacka proigravanja, ulazi, asistencije, sve slicno. Za petnaestak godina, bice prepirke navijaca ko je GOAT, Lebron ili Luka, videcete! A kad igraju jedan protiv drugog, milina za gledati, jedva cekam njihov naredni mec!

Dejan

pre 4 godine

Ako se tome doda još i to da je bio pun mesec i temperatura iznad 20°. To je stvarno neverovatan statističkih podatak. Pri tom ako se kaže da je vetar duvao brzinom od tri metra u sekundi jasno je da će ovaj rekord dugo biti neoboren!!!

Siniša

pre 4 godine

Tako je Sinisa. Doncic se izjasnio kao Slovenac i tu prestaje prebrojavanje krvnih zrnaca.
(Loki, 13. decembar 2019 17:26) . Ni ti nisi shvatio. Šta je to Slovenac? Državljanstvo ili nacionalnost, narodnost...šta je. Zašto on ne može da bude Srbin u Sloveniji? Ne može. U Hrvatskoj? Ne može. Ti tamo moraš da budeš Slovenac ili u Hrvatskoj Hrvat. Kada sam hteo da uzmem Hrvatski pasoš, prvo pitanje je bilo "dali ste se nekad izjašnjavali kao Hrvat?" Rekao sam da nisam i odustao od tog pasoša. Kod nas se ljudi izjasne da su Hrvati, Slovaci, Madjari, Bunjevci, Rusini ili Banatski Nemci...uh ne mogu da nabrajam više. I šta sad. Igraju za Srbiju. Ali i dalje nisu Srbi. Oni su državljani Srbije. Poštuju i jedno i drugo. Tamo to nema. Kapiraš?

mala

pre 4 godine

Onaj ko pise da su mu drustvo sami slovenci taj se jako grdno vara!!! I ja sam rodjena u sloveniji ali nisam slovenka i ne nisu mi drugari samo slovenci vise imam nasih drugara nego slovenaca.

sash

pre 4 godine

Doncin marketinski tim je uspeo sto niko nikad nije, prevario je milione ljudi da je vanserijski igrac. Ali polako, sve ce to doci na svoje, samo polako...

Goran Pančevo

pre 4 godine

Kako se igra sa njima Luka. Džordan ne bi u današnoj košarci mogao ovako da igra. Ja sam gledao Džordana on je retko kada šutirao za tri poena a Luka sa linije za tri poena kida. Džordan je samo umeo elegantnije da skoči i bolje je zakucavao. Sve ostalo je na Lukinoj strani. Čak je ovaj skok šut bolji od Džordanovog. Čak je smešno uporediti Luku i Džordana kada su bili u istim godinama. Ljudi pišu komentare kako mora više da ga biju i onda ne bi mogao da bude bolji od Džordana. Nije ovo MMA već košarka.

Veliki brat

pre 4 godine

Dečko je talenat i tu nema šta mi na Balkanu da raspravljamo, svaki od komentatora kad uspe sam da stigne do SAD i napravi karijeru u NBA ili bar svoje dete odgaji tako da postane neko i nešto u bilo kom sportu, može da komentariše.


Ali, treba priznati, da ova danas košarka u NBA nema veze sa onom od pre 20 godina, pa time ni poređenja današnjih igrača sa ondašnjim.
Tada se igralo sporije i daleko čvršće, malo sutra su mogli igrači ovako da uleću pod koš, osim pojedinaca kao što je bio Džordan.
Sećam se 90-ih komentara tokom jedne od utakmica da su treneri u američkom fudbalu pretili igračima da će ih, ako se ne trude dovoljno na treningu, poslati na trening sa NBA igračima - toliko je tada košarka bila čvršća i igra se više oslanjala na snagu igrača i guranje pod košem nego danas.

Jednostavno, danas se brže živi i sve je brže u drugim oblastima života, pa bi ondašnja košarka većini gledalaca bila dosadna. Zato se danas umesto čvrste odbrane forsira davanje što većeg broja poena, tako da ekipe dovode sve više igrača koji dobro šutiraju trojke. Takođe se mnogo lakše stiže pod koš, a nekada je bilo to bilo gotovo nemoguće sa nekim timovima, jer su trebala jača leđa nego što imaju ovi u "strongest man" takmičenjima.

alo

pre 4 godine

@novikorisnik
Evo Bogdan se odlucio da igra za Srbiju, igra redovno velika takmicenja i nema nijedno zlato, a kako stvari stoje, nece ga ni imati. Doncic vec ima zlato sa EP, toliko je mlad da ce sigurno osvojiti jos neko, a verovatno i svetsko.

GM

pre 4 godine

Zamislite da Doncic igra za Srbiju, koliko ne bi moglo da se zivi od njega...

Kada sa Jokicem vec ne moze, a on igrac za prvo kolo plejofa?!

savitur

pre 4 godine

Drago mi je za dečka ,što pomiče granice i što je bijelac ne u rasističkom smislu . Sa druge strane uvik mi je bilo gušt gledat amere -crnce ,zbog njihove brzine ,skočnosti ,jačine ,ludih poteza, kao jedan level više od bilo kojeg bijelca . Sjećam se u početku , kad bi igrali ameri i bilo koji europljani ,kao da gledaš žensku i mušku košarku , ovi bi ispadali kao neki baletani prema amerima -crncima . Moguće ,zbog ovog dečka će sve više popluarizirat košarka pogotovo u europi ,evo ja ću ponovo počet gledat košaricu :) pogotovo gdje je on igra.

naravno

pre 4 godine

Belac u NBA.. zato decko ima toliku paznju medija, kao npr i Eminem sto je imao kod repera.. To nikako ne umanjuje njegov talenat i to da decko za zasada razbija.

Bodibond

pre 4 godine

Kako možete da nazivate Dončića slovencem????Čovek je srbin!!! 
(Jovan, 13. decembar 2019 15:01) 

Kao prvo lik se preziva Dončič a ne Dončić, a kao drugo on je Srbin isto koliko i Jaka Blažič, Edo Murič, Nejc Pečnik, Josip Iličič ili Samir Handanovič.

neopterecen

pre 4 godine

Nije Dončić Slovenac ko što to nije ni Rendolf, Dončić je naturalizovani Srbin ili poslovenjeni Srbin i slovenski košarkaš, Slovenci se prezivaju na "IČ" nikad na "IĆ"!
(LeBron Đejms, 13. decembar 2019 14:44)

Znaci Nikola Tesla nije bio srbin jer se ne preziva Teslić? Ma lupaš bre za zlatnu!

Nenad

pre 4 godine

Doncic to maksimalno koristi i treba, ali ne mogu da zamislim da bi ga 80tih i 90tih puštali da radi šta hoće.
(lerma, 13. decembar 2019 15:03)

U pravu si skroz. Medjutim, nd bi morali da ze muce s njim jer 80-ih ne bi ni igrao u NBA, a i 90-ih je veoma diskutabilno...

croata

pre 4 godine

0
sta reci, najbolji beli kosarkas ikada u stvaranju. Mozda i vise...
(wlado, 13. decembar 2019 14:26)

Mozda i najnajbolji, a mozda i jos vise..
Gledao sam ga protiv clipersa, ono sto sam vidio je dovoljno da i dalje stojim iza tog da hezonji daju toliku slobodu imao bi najmanje jednake brojke kao "najbolji beli u stvaranju"

Debi

pre 4 godine

Dragic i Doncic drže po tri prsta posle pobede reprezentacije Slivenije. Nisam znao da slivenci to rade. Ako rade onda smo mi slovenci?
(požarevac Ljuba, 13. decembar 2019 21:50)

Jedino sto ne drze. Ali ako ti je tako lakse slobodno vjeruj u to.

Nemanja

pre 4 godine

Nece biti Majkl Jordan zato sto je ovaj bio najbolji napadac i odbrambeni igrac sveta u isto vreme, Doncic je ispodprosecan defanzivac statisticki...ali top 10 najbolji svih vremena i uz Lerija Birda najbolji beli igrac ikada SIGURNO ako ga povrede zaobidju...

eqq

pre 4 godine

Eh ta NBA odbrana. Deluje kao da je nema, a zapravo je nemoguca.
Igraci su toliko uigrani i pripremljeni da se mecevi prakticno svode na to ko ce vise gresaka napraviti, nego na kvalitet odbrane.

Zona ne moze da se igra nikako jer svi pogadjaju trojke sa neverovatnim procentom. Covek ne moze da se igra, jer uz jedan blok, igracu se otvara prodor, a po pravilu ne sme da se uleti u putanju i napadac se samo proseta do kosa. NBA je stvarno pretvorio u one vanzemaljce iz space jam-a.
Mozda zona 1, covek 4, ali to otvara visak negde. Za sada deluje da su svi digli ruke od angazovane odbrane i da se ide na punjenje koseva na obe strane do polovine trece cetvrtine, a onda kada umor malo krene da udara, krene neko postavljanje i udvajanje.

vince carter

pre 4 godine

Bskfan i dalje koristi ime Luke Doncica da smanji broj minuseva,a ja ti kazem za 20 godina nikada nikada Doncic i lebron nece biti u prici GOAT vec Doncic i Jordan,ti bi trebao da pocnes da hejtujes Doncica jer sam Doncic tvrdi "Cant compared nobody to Jordan". I jos da pomenem opet da ljudi imaju kratko pamcenje i da im vec sutra nikakva statistika nece biti merilo jer papir nikog ne zanima,vec sta vide. Secate se kakvi komentara o Kariju 15,16te..masovni komentari,kosarkaski messi,nikad vidjeno,neki ga stavljali kao Goata..par choke meceva,onda u senci Duranta u finalu,povreda i ko sad prica o Kariju? Brajant je bio jednako pominjan u goat prici do povrede,cim je usporio i potom zavrsio,pao je u debelu senku u odnosu na Jordana i lebrona koji je aktuelan a Jordan opstaje iako je pre 17 godina zavrsio karijeru i cak ga i Doncic i aktivni igraci stavljaju na vrh. @Goran pancevo,da da Jordanu bas trebaju trojke,to je lik koji je u tri razlicite dekade postigao 50+ poena,stavio prajm Cartera na nula poena u poluvremenu,ubedljivo nadigrao 5 igraca iz postave Dalasa 2011,punio Pol Pirsa itd. Ma ne moram ja da pricam o Jordanu,mali Luka je rekao sve :))

vince carter

pre 4 godine

@Bskfan samo sto je pippen draftovan a i postao igrac uz Jordana i osvojili su 3 titule bez kukoca,kera,harpera,longlija koji su dosli kao ispomoc Pippenu i bez Rodmana. Lepo si reko "svako zna svoju ulogu i uzima deo statistike" a ne igra za Lebronovu statistiku i kampuju na liniji za 3 poena i jos nisi pomenuo ofanzivnu eru Lebrona i smesni istok i to da je matori MJ trpao igrace iz ekipice koja je drzala Lebrona na 17ppg i 2ppg u cetvrtim deonicama meca :D kao i to da je Dzabar 98 imao hiljade svega vise o Jordana kao ni to da Doncic uz 80% ljudi i igraca naziva Jordana GOAT. Whoop :D

filippo

pre 4 godine

Svaka čast Luki na Partijama i uživanje je gledati ga kako igram. Ali ove glupe američke statiske i običan Marketing ko je bolji i u kom segmentu koji izmišljaju neke nepostojece rekorde. Isto tako su prošle god smiljali neke glupe rekorde Jokari. Daj malo ozbiljnosti.

Dečko koji obećava

pre 4 godine

Ono, i ja govorim nekim slovenskim jezikom.
Ma nema veze, Luka je Slovenac koji govori slovenačkim jezikom po rođenju, i danas je u Srbiji poznat kao onomad Edvard Kardelj, valjda.

novikorisnik

pre 4 godine

Stvarno šteta što KSS nije bio agilniji...sa druge strane opet, i Dončić ako je sanjao da redovno igra evropska i svetska prvenstva, pa i da ih i osvaja trebao je bolje da analizira situaciju kod opredeljenja za reprezentaciju za koju će nastupati....a možda je samo sanjao i sanja da bude najbolji u nba i u tom slučaju mu je trenutni odabir reprezentacije i najbolji, nisu redovni na svetskim i evropskim prvenstvima, a kad se pojave na nekom može odvojiti jedno leto i za to...

maki1982

pre 4 godine

@milivoje sve se slazem, sem da mora da nadogradi tim. dalas sa doncicem kao vodjom igra preporodjeno. ima porzingisa i hardaveja, a i ostali nisu losi. evo i drugi kari poceo da reseta. izgubili od lejkersa, pa su im odmah u sledecem susretu uzvratili. tako da dalas moze svasta da uradi, ako ih zdravlje posluzi, mislim na porzingisa najvise. jos jedna zvezda bi ih samo dodatno poremetila.

stranac 1952

pre 4 godine

Ne bi bili zadovoljni ni da vam između dva šuta na koš napravi i 3 Srbe i 3 Slovence, da o CG i ne govorimo! Stvarno ste ludi!:)

bskfan

pre 4 godine

@Neko

Cuo sam i gledao sam Jordana. To je onaj sto ima manje poena, skokova, asistencija i blokada od Lebrona. A imace i od Doncica, nadam se. Igrao je sa Pipenom, Rodmanom, Kukocem, Kerom, a Lebron vise godina sa Tompsonom, J.R Smiton, Osmanom...
Lebron 9 finala sa uglavnom raspad timom, Jordan 6 finala sa drim timom, gde svako zna i radi svoj posao. Zato je Lebron bolji, a povecace se ta razlika jos vise, ne brini!
Pozdrav!

požarevac Ljuba

pre 4 godine

Dragic i Doncic drže po tri prsta posle pobede reprezentacije Slivenije. Nisam znao da slivenci to rade. Ako rade onda smo mi slovenci?

ignjacio bale

pre 4 godine

Kao sto neko gore napisao kao da odbranu na njemu nisu igrali. Nevezano za to, dal' je Srbin ili Slovenac znam da je veliki DELIJA!!!

Eldorado

pre 4 godine

Brojke su vec sada neverovatne, deluje na terenu kao pravi kosarkaski Mozart, koji svojom vestinom i inteligencijom rusi sve predrasude o nemogucnosti belih ljudi , da se suprotstave Afro-Amerikacima, s obzirom na njihove pre svega fizicke predispozicije.
(Slobo, 13. decembar 2019 14:36) # Link komentara

Nisu Afrikanci "moćniji", u nekim stvarima su bolji u nekim lošiji. Nisu oni rođeni za oankvim mišićima, razlika je što oni (za razliku od belih igrača) sport shvataju ozbiljnije, posvećuju se maksimalno i ne izbijaju iz teretane.
Belci su u proseku viši, a na takmičenjima za najjače ljdue sveta mahom osvajaju belci. Crnci su eksplozivniji i vredniji...

LeBron Đejms

pre 4 godine

Nije Dončić Slovenac ko što to nije ni Rendolf, Dončić je naturalizovani Srbin ili poslovenjeni Srbin i slovenski košarkaš, Slovenci se prezivaju na "IČ" nikad na "IĆ"!

sash

pre 4 godine

Doncin marketinski tim je uspeo sto niko nikad nije, prevario je milione ljudi da je vanserijski igrac. Ali polako, sve ce to doci na svoje, samo polako...

bskfan

pre 4 godine

Luka ce biti poboljsana verzija Lebrona. Slabije stoji sa fizikusom, ali u ostalim elementima kao da gledam Lebrona. Mislim da ga Luka kopira u igri. Ta dugacka proigravanja, ulazi, asistencije, sve slicno. Za petnaestak godina, bice prepirke navijaca ko je GOAT, Lebron ili Luka, videcete! A kad igraju jedan protiv drugog, milina za gledati, jedva cekam njihov naredni mec!

Goran Pančevo

pre 4 godine

Kako se igra sa njima Luka. Džordan ne bi u današnoj košarci mogao ovako da igra. Ja sam gledao Džordana on je retko kada šutirao za tri poena a Luka sa linije za tri poena kida. Džordan je samo umeo elegantnije da skoči i bolje je zakucavao. Sve ostalo je na Lukinoj strani. Čak je ovaj skok šut bolji od Džordanovog. Čak je smešno uporediti Luku i Džordana kada su bili u istim godinama. Ljudi pišu komentare kako mora više da ga biju i onda ne bi mogao da bude bolji od Džordana. Nije ovo MMA već košarka.

croata

pre 4 godine

0
sta reci, najbolji beli kosarkas ikada u stvaranju. Mozda i vise...
(wlado, 13. decembar 2019 14:26)

Mozda i najnajbolji, a mozda i jos vise..
Gledao sam ga protiv clipersa, ono sto sam vidio je dovoljno da i dalje stojim iza tog da hezonji daju toliku slobodu imao bi najmanje jednake brojke kao "najbolji beli u stvaranju"

bskfan

pre 4 godine

@Neko

Cuo sam i gledao sam Jordana. To je onaj sto ima manje poena, skokova, asistencija i blokada od Lebrona. A imace i od Doncica, nadam se. Igrao je sa Pipenom, Rodmanom, Kukocem, Kerom, a Lebron vise godina sa Tompsonom, J.R Smiton, Osmanom...
Lebron 9 finala sa uglavnom raspad timom, Jordan 6 finala sa drim timom, gde svako zna i radi svoj posao. Zato je Lebron bolji, a povecace se ta razlika jos vise, ne brini!
Pozdrav!

Bodibond

pre 4 godine

Kako možete da nazivate Dončića slovencem????Čovek je srbin!!! 
(Jovan, 13. decembar 2019 15:01) 

Kao prvo lik se preziva Dončič a ne Dončić, a kao drugo on je Srbin isto koliko i Jaka Blažič, Edo Murič, Nejc Pečnik, Josip Iličič ili Samir Handanovič.

GM

pre 4 godine

Zamislite da Doncic igra za Srbiju, koliko ne bi moglo da se zivi od njega...

Kada sa Jokicem vec ne moze, a on igrac za prvo kolo plejofa?!

Milivoje

pre 4 godine

Njega nisu Ameri počeli da upoređuju sa nekim Brajantom, Medžikom, Lebronom, Birdom, Novickim već odmah sa najboljim svih vremena Jordanom. Pazite nije nama palo na pamet tako nešto da upoređujemo, nego Amerika koja je izmislila košarku. Samo slep čovek i mrzitelj može da se pravi i ne vidi kako Dončić igra sa njegovih 20 godina. Ovo je unapređena verzija Majkla, što je najbolje ima toliko prostora za napredak u njegovoj igri da se ljubitelj košarke češe po glavi i pita koliko on to zapravo može i na šta će to da liči kroz neku godinu. Dokazane Zvezde NBA lige pokušavaju da odigraju odbranu na njemu i kažu da je mnogo dobar, pretežak za čuvanje ali da još nije dostigao svoj maksimum i da još mora da uči. Ali naši iz fotelje kažu ipak nije kao Jordan. Dobili smo priliku da gledamo uspon verovatno najboljeg svih vremena. Još kažu ma u plej ofu će da ga zaustave neće moći da mrdne. Možda zaustave Dalas ali njega neće sigurno da zaustave. Sada je samo pitanje jel može skroz sam do titule ili će tu morati malo da se nadogradi tim. Ono što je pticama na grani jasno je da će osvojiti nekoliko NBA titula.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Kako možete da nazivate Dončića slovencem????Čovek je srbin!!!
(Jovan, 13. decembar 2019 15:01)
Luka Dončić je rodjen u Ljubljani,maternji jezik mu je Slovenski,školovao se u Sloveniji,sve društvo Slovenci...Slovenac je definitivno...

kiss

pre 4 godine

Kada Jokara Joka Jooleee ubaci 15 poena, svaka mu cast, najbolji ne centar najjace lige sveta. Kada Doncic ubaci 40 poena, ne valja NBA, ne igraju se odbrane, eeeee nije to tako bilo devedesetih ( a 90% neznalica koji komentarisu nije znalo sta je kosarka devedesetih).
Doncic ima tek 20 godina a vec je nabio komplekse celokupnoj srpskoj naciji.

Siniša

pre 4 godine

Tako je Sinisa. Doncic se izjasnio kao Slovenac i tu prestaje prebrojavanje krvnih zrnaca.
(Loki, 13. decembar 2019 17:26) . Ni ti nisi shvatio. Šta je to Slovenac? Državljanstvo ili nacionalnost, narodnost...šta je. Zašto on ne može da bude Srbin u Sloveniji? Ne može. U Hrvatskoj? Ne može. Ti tamo moraš da budeš Slovenac ili u Hrvatskoj Hrvat. Kada sam hteo da uzmem Hrvatski pasoš, prvo pitanje je bilo "dali ste se nekad izjašnjavali kao Hrvat?" Rekao sam da nisam i odustao od tog pasoša. Kod nas se ljudi izjasne da su Hrvati, Slovaci, Madjari, Bunjevci, Rusini ili Banatski Nemci...uh ne mogu da nabrajam više. I šta sad. Igraju za Srbiju. Ali i dalje nisu Srbi. Oni su državljani Srbije. Poštuju i jedno i drugo. Tamo to nema. Kapiraš?

Miki Kostolac

pre 4 godine

On može i do titule ove sezone koliko se "naložio". Kao na autu kada stisneš gas i ne puštaš. I zbog toga me podseća na Majkla. Ima svaki meč neverovatno volju i motiv da se dokazuje. Biće on mnogo dobar ako ne i najbolji u istoriji.

alo

pre 4 godine

@novikorisnik
Evo Bogdan se odlucio da igra za Srbiju, igra redovno velika takmicenja i nema nijedno zlato, a kako stvari stoje, nece ga ni imati. Doncic vec ima zlato sa EP, toliko je mlad da ce sigurno osvojiti jos neko, a verovatno i svetsko.

Zuja

pre 4 godine

Ne možeš da braniš njegov skok šut. Kako se dobro namesti i skoči kod šuta sa moćnim izbačajem, kako dobar ulaz, promena leva, desna, auuu kako je dobar. Desi se nekada da nije njegovo veče pa podbaci ali je uglavnom na visokom nivou. Ovakav igrač bi bez problema mogao da igra u eri 80 ih i 90 ih kada su se tukli na terenu i imao bi sjajne brojke. Svi znaju da je Luka najbolji igrač Dalasa i na njemu igraju već sada odličnu odbranu, kada krene pod koš toliko je fizički jak i zabija koševe sve pod kontaktom. Sa trojke kada puca dođe mu kao sa linije za slobodna bacanja. Sve sumnje su otklonjene, dobili smo novog Jordana i to bela varijanta, sada ćemo videti koliko će prstenova osvojiti. Ako se po jutru dan poznaje biće ih mnogo.

mala

pre 4 godine

Onaj ko pise da su mu drustvo sami slovenci taj se jako grdno vara!!! I ja sam rodjena u sloveniji ali nisam slovenka i ne nisu mi drugari samo slovenci vise imam nasih drugara nego slovenaca.

požarevac Ljuba

pre 4 godine

Dragic i Doncic drže po tri prsta posle pobede reprezentacije Slivenije. Nisam znao da slivenci to rade. Ako rade onda smo mi slovenci?

alo

pre 4 godine

@lerma
Niko Doncica ne pusta nista, momak je nevidjen talenat, igra fenomenalno, a jos nije ni blizu svog maksimuma. Biju ga, udvajaju, rade sve sto mogu i opet im strpa 40 poena. Mislis da LeBronu ne smeta sto kazu da je Doncic bolji? Ili da ce ga nadmasiti? LeBronu koji se hvali dominacijom nad Bjelicom? Smeta, ali mu nista ne moze!

NegujmoSrbskiJezik

pre 4 godine

Koja magija od igrača... Možda i nije dobro poređenje ali on je meni ono što je mesi u košarci, uživanje je gledati ga kako igra!

lerma

pre 4 godine

Gledao sam dokumentarac s snimcima s utakmice gde jordan i pipen jure Kukoča i ne daju mu da diše samo zato sto su im predočili da će posle prevenstva dovesi Kukoča u bulse I to kao veliko pojačanje jer je kukoc u to vreme bio najbolji igrač evrope i osvojio 3 evrolige za redom. Njima kao velikim zvezdama je smetalo da neko pored njih dvojice priča tako pohvalno o nekom klincu iz evrope. Danas nema tog nadmetanja i želje za dokazivanjem sem u ugovorima. Doncic to maksimalno koristi i treba, ali ne mogu da zamislim da bi ga 80tih i 90tih puštali da radi šta hoće.

novikorisnik

pre 4 godine

Stvarno šteta što KSS nije bio agilniji...sa druge strane opet, i Dončić ako je sanjao da redovno igra evropska i svetska prvenstva, pa i da ih i osvaja trebao je bolje da analizira situaciju kod opredeljenja za reprezentaciju za koju će nastupati....a možda je samo sanjao i sanja da bude najbolji u nba i u tom slučaju mu je trenutni odabir reprezentacije i najbolji, nisu redovni na svetskim i evropskim prvenstvima, a kad se pojave na nekom može odvojiti jedno leto i za to...

Amanvise

pre 4 godine

Hajde ljudi dokle vise da smisljate stvari:
- otac 1/2 Srbin 1/2 Slovenac (prezime njegovog starog - Dončić)
- majka 100% Slovenka.
Jel vam jasno sad? Razumem da je tezko sastaviti 1 i 0.5 od 2, znaci MALI JE 3/4 SLOVENAC. Dokle vise da svojatate. Svaka mu cast, mali je ponosan na svoje prezime ali dokle vise da citam komentare u fazonu sta je on ustvari. Sad kad je ekstra igrac, svi bi da je Srbin, a mozda je i Kaminsky 1/4 Srbin ali posto nije takav igrac kao Doncic ..onda neeee, komentari odma protiv.

Aco

pre 4 godine

Kako se igra sa njima Luka. Džordan ne bi u današnoj košarci mogao ovako da igra. Ja sam gledao Džordana on je retko kada šutirao za tri poena a Luka sa linije za tri poena kida. Džordan je samo umeo elegantnije da skoči i bolje je zakucavao. Sve ostalo je na Lukinoj strani. Čak je ovaj skok šut bolji od Džordanovog. Čak je smešno uporediti Luku i Džordana kada su bili u istim godinama. Ljudi pišu komentare kako mora više da ga biju i onda ne bi mogao da bude bolji od Džordana. Nije ovo MMA već košarka.
(Goran Pančevo, 13. decembar 2019 15:44)

Ne secam se da sam procitao vecu glupost.

Branko

pre 4 godine

Ne mogu a da ne komentarišem sve ove koji se napinju da je Srbin. Njegov tata je Srbin rođen u SLO. Lukina mama je slovenka. Eto, znači pola pola.

Aj sad batalite molim vas šta je ko po nacionalnosti i uživajte u košarci jer se takav igrač ne rađa često.

Luka Magic

Kukatilo

pre 4 godine

Jesam li ja jedini kome se čini da odbrane na Luki nije ni bilo?
(Djenka, 13. decembar 2019 15:57)

U pravu si. A na Bogiju svako vece trojica cuvara. Guraju Luku jer je lep, beo i lici na Kapetana Ameriku!

Slobo

pre 4 godine

Ovaj momak je za pricu. O cemu mozemo da govorimo ako ne o tome da ga poredimo sa najboljima svih vremena.
Neko ce reci , cekaj da prodje vreme , da vidimo sta ce osvojiti itid itd.
To moze da bude razlog , ali da se podsetimo nekih stvari.
Federera su sa tri ili cetiri osvojena GS-a vec poceli porediti sa najboljima pa su vec tada neki govorili da je najbolji.
Dzordan je vec imao epitet "leteci Majkl" u svojim prvim sezonama(doduse moramo reci da je imao 21 kada je poceo u NBA 1984 a Luka je tamo poceo sa 19.)
Luka nece nikad leteti ka Majkl, niti ce zakucavati kao on, niti ce ikad pogadjati u onom procentu kad je vec faza skoka u padu, ali je njegov kosarkaski IQ prevazisao sve do sada vidjeno u ovom sportu.
Brojke su vec sada neverovatne, deluje na terenu kao pravi kosarkaski Mozart, koji svojom vestinom i inteligencijom rusi sve predrasude o nemogucnosti belih ljudi , da se suprotstave Afro-Amerikacima, s obzirom na njihove pre svega fizicke predispozicije.

Sabre

pre 4 godine

Ja obozavam ovog decka i bice najveci Evropski igrac ikad. Ali kako me nerviraju ove glupe NBA statistike, bukvalno imam osecaj da svako vece moraju nesto novo da smisle da bi kao pao neki rekord novi. Retardacija na nivou.

Siniša

pre 4 godine

Kako možete da nazivate Dončića slovencem????Čovek je srbin!!!
(Jovan, 13. decembar 2019 15:01)
Luka Dončić je rodjen u Ljubljani,maternji jezik mu je Slovenski,školovao se u Sloveniji,sve društvo Slovenci...Slovenac je definitivno...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 13. decembar 2019 15:48) . Rodjen sam u Hrvatskoj. Otac Srbin, majka Hrvatica. Školovao se u Hrvatskoj i maternji jezik mi je bio Hrvatski, sve društvo Hrvati ali ja sam Srbin. Još tada sam se tako izjasnio prilikom regrutacije i upisa na fakultet. Svako sam odlučuje. Pa gde piše da neko mora da bude samo Slovenac u Sloveniji ili da u Hrvatskoj žive samo Hrvati. O Srbiji da ne pričam. Svako se izjašnjava šta je, veoma slobodno. Državljanstvo je jedno a narodnost nešto sasvim drugo. Svaki Italijan u Americi će s ponosom reći da je baš to-Italijan ali da je i Amerikanac, opet s ponosom itd.....Dosta više sa prebrojavanjem krvnih zrnaca.

Nenad

pre 4 godine

Doncic to maksimalno koristi i treba, ali ne mogu da zamislim da bi ga 80tih i 90tih puštali da radi šta hoće.
(lerma, 13. decembar 2019 15:03)

U pravu si skroz. Medjutim, nd bi morali da ze muce s njim jer 80-ih ne bi ni igrao u NBA, a i 90-ih je veoma diskutabilno...

Dejan

pre 4 godine

Ako se tome doda još i to da je bio pun mesec i temperatura iznad 20°. To je stvarno neverovatan statističkih podatak. Pri tom ako se kaže da je vetar duvao brzinom od tri metra u sekundi jasno je da će ovaj rekord dugo biti neoboren!!!

Milutin

pre 4 godine

Stvarno šteta što KSS nije bio agilniji...sa druge strane opet, i Dončić ako je sanjao da redovno igra evropska i svetska prvenstva, pa i da ih i osvaja trebao je bolje da analizira situaciju kod opredeljenja za reprezentaciju za koju će nastupati....a možda je samo sanjao i sanja da bude najbolji u nba i u tom slučaju mu je trenutni odabir reprezentacije i najbolji, nisu redovni na svetskim i evropskim prvenstvima, a kad se pojave na nekom može odvojiti jedno leto i za to...
(novikorisnik, 13. decembar 2019 16:57)

Zasad ima više zlatnih medalja od npr. Bogdanovića, tako da ipak mislim da je dobro analizirao situaciju.

Drugo, šta ima uopšte da analizira situaciju? Čovek je Slovenac, voli Sloveniju i druži s sa Slovencima. Za koga će drugo da igra nego za Sloveniju?

Čovek voli svoju državu i igra za nju, pa makar bili i najgori. Ne vidim šta tu nije jasno...

JPR24

pre 4 godine

Eh, sad i ovo ulazi u statistiku... ko je prvo dao kos van teritorije, pa prvi bla bla... Ko će biti prvi sa tripl dablom na Aljaski, e to je sad pitanje. Luka igra odlično, i brojke koje je već skupio, to pokazuju. Ali ovo !? Treba onda i mečeve u Londonu i Kini “meriti”, po daljini, poato je ovo najbliže teritoriji... Mante se bre gluposti.

Cole

pre 4 godine

Ja kao ljubitel statistike
mogu da vam kazem da ste ga
sad bas preterali, cuj najvise
poena, na najblizem mestu od NBA!!!

P.S.
Doncicu kapa dole sta
decko radi sa 20 godina.

palop

pre 4 godine

Nije Dončić Slovenac ko što to nije ni Rendolf, Dončić je naturalizovani Srbin ili poslovenjeni Srbin i slovenski košarkaš, Slovenci se prezivaju na "IČ" nikad na "IĆ"!
(LeBron Đejms, 13. decembar 2019 14:44)

Ne mozes reci da je naturalizovani Slovenac kad mu je mama Slovenka, a cale mu je rodjen tamo, ima njihovo drzavljanstvo i igrao je za njihovu reprezentaciju. Mnogo je to daleko od Rendolfa. Ja bih voleo da se decko smatra Srbinom i igra za Srbiju, ali na nasu zalost, on je Slovenac i to je kraj price...

Dečko koji obećava

pre 4 godine

Ono, i ja govorim nekim slovenskim jezikom.
Ma nema veze, Luka je Slovenac koji govori slovenačkim jezikom po rođenju, i danas je u Srbiji poznat kao onomad Edvard Kardelj, valjda.

JPR24

pre 4 godine

slovencem????Čovek je srbin!!! (Jovan, 13. decembar 2019 15:01) Kao prvo lik se preziva Dončič a ne Dončić, a kao drugo on je Srbin isto koliko i Jaka Blažič, Edo Murič, Nejc Pečnik, Josip Iličič ili Samir Handanovič.
(Bodibond, 13. decembar 2019 16:56)

Pa nije Dončič, već Dončić, idi pa proveri na Slovenačkim sajtovima. Ostalo me ne zanima, broja je krvnih zrnaca je za budale.

Bosanac

pre 4 godine

slovencem????Čovek je srbin!!! (Jovan, 13. decembar 2019 15:01) Kao prvo lik se preziva Dončič a ne Dončić, a kao drugo on je Srbin isto koliko i Jaka Blažič, Edo Murič, Nejc Pečnik, Josip Iličič ili Samir Handanovič.(Bodibond, 13. decembar 2019 16:56)Pa nije Dončič, već Dončić, idi pa proveri na Slovenačkim sajtovima. Ostalo me ne zanima, broja je krvnih zrnaca je za budale.
(JPR24, 13. decembar 2019 17:51)Svi vi koji rješavate njegov identitet bi trebali prvo njega da pitate da li želi nacionalni identitet ili ne.Ima jako puno inteligentnih ljudi koji su podjele na nacionalnoj osnovi davno prevazišli i koji to smatraju kao zatucanost.Znači, prvo njega da pitate i da prestanete bilo kome da određujete šta je i kako treba da se izjašnjava.Da prestanete da svojatate sve naokolo i uvažavate njihove odluke.Licemjerstvom nećete daleko dogurat.Ja poštujem odluke Ive Andrića, Meše Selimovića, Emira Kusturice...Odlučili da se izjasne kao Srbi i ne vidim u tome nikakav problem.To je njihova odluka i gotova stvar.Ja ih svojat neću i nepada mi na pamet da se spuštam na taj nivo.Dosadili ste brate i Bogu dragom....

vince carter

pre 4 godine

Bskfan i dalje koristi ime Luke Doncica da smanji broj minuseva,a ja ti kazem za 20 godina nikada nikada Doncic i lebron nece biti u prici GOAT vec Doncic i Jordan,ti bi trebao da pocnes da hejtujes Doncica jer sam Doncic tvrdi "Cant compared nobody to Jordan". I jos da pomenem opet da ljudi imaju kratko pamcenje i da im vec sutra nikakva statistika nece biti merilo jer papir nikog ne zanima,vec sta vide. Secate se kakvi komentara o Kariju 15,16te..masovni komentari,kosarkaski messi,nikad vidjeno,neki ga stavljali kao Goata..par choke meceva,onda u senci Duranta u finalu,povreda i ko sad prica o Kariju? Brajant je bio jednako pominjan u goat prici do povrede,cim je usporio i potom zavrsio,pao je u debelu senku u odnosu na Jordana i lebrona koji je aktuelan a Jordan opstaje iako je pre 17 godina zavrsio karijeru i cak ga i Doncic i aktivni igraci stavljaju na vrh. @Goran pancevo,da da Jordanu bas trebaju trojke,to je lik koji je u tri razlicite dekade postigao 50+ poena,stavio prajm Cartera na nula poena u poluvremenu,ubedljivo nadigrao 5 igraca iz postave Dalasa 2011,punio Pol Pirsa itd. Ma ne moram ja da pricam o Jordanu,mali Luka je rekao sve :))

vince carter

pre 4 godine

@Bskfan samo sto je pippen draftovan a i postao igrac uz Jordana i osvojili su 3 titule bez kukoca,kera,harpera,longlija koji su dosli kao ispomoc Pippenu i bez Rodmana. Lepo si reko "svako zna svoju ulogu i uzima deo statistike" a ne igra za Lebronovu statistiku i kampuju na liniji za 3 poena i jos nisi pomenuo ofanzivnu eru Lebrona i smesni istok i to da je matori MJ trpao igrace iz ekipice koja je drzala Lebrona na 17ppg i 2ppg u cetvrtim deonicama meca :D kao i to da je Dzabar 98 imao hiljade svega vise o Jordana kao ni to da Doncic uz 80% ljudi i igraca naziva Jordana GOAT. Whoop :D

neko

pre 4 godine

da pojasnim jednu stvar,njegov otac je srbin,majka slovenka,decko je rodjen u sloveniji,skolovao se i odraso,na pitanje oca za koju zemlju zeli da igra,momak je bez razmisljanja rekao za sloveniju jer kao sto sam spomenuo,tu je rodjen,odraso i skolovao se,sve ovo znam jer sam gledao intervju njegovog oca od pre nekoliko godina dok jos nije bio toliko poznat.

Scania 164l 580v

pre 4 godine

Cim on sa 20 godina postize redovno po 30+ na utakmici, vrlo je moguce da ce biti najbolji strelac ikada u NBA. Rano je pricati ali decko je vec oborio neke rekorde koje drze M. Dzonson i M. Dzordan...

neopterecen

pre 4 godine

Nije Dončić Slovenac ko što to nije ni Rendolf, Dončić je naturalizovani Srbin ili poslovenjeni Srbin i slovenski košarkaš, Slovenci se prezivaju na "IČ" nikad na "IĆ"!
(LeBron Đejms, 13. decembar 2019 14:44)

Znaci Nikola Tesla nije bio srbin jer se ne preziva Teslić? Ma lupaš bre za zlatnu!

naravno

pre 4 godine

Belac u NBA.. zato decko ima toliku paznju medija, kao npr i Eminem sto je imao kod repera.. To nikako ne umanjuje njegov talenat i to da decko za zasada razbija.

eqq

pre 4 godine

Eh ta NBA odbrana. Deluje kao da je nema, a zapravo je nemoguca.
Igraci su toliko uigrani i pripremljeni da se mecevi prakticno svode na to ko ce vise gresaka napraviti, nego na kvalitet odbrane.

Zona ne moze da se igra nikako jer svi pogadjaju trojke sa neverovatnim procentom. Covek ne moze da se igra, jer uz jedan blok, igracu se otvara prodor, a po pravilu ne sme da se uleti u putanju i napadac se samo proseta do kosa. NBA je stvarno pretvorio u one vanzemaljce iz space jam-a.
Mozda zona 1, covek 4, ali to otvara visak negde. Za sada deluje da su svi digli ruke od angazovane odbrane i da se ide na punjenje koseva na obe strane do polovine trece cetvrtine, a onda kada umor malo krene da udara, krene neko postavljanje i udvajanje.

Debi

pre 4 godine

Dragic i Doncic drže po tri prsta posle pobede reprezentacije Slivenije. Nisam znao da slivenci to rade. Ako rade onda smo mi slovenci?
(požarevac Ljuba, 13. decembar 2019 21:50)

Jedino sto ne drze. Ali ako ti je tako lakse slobodno vjeruj u to.

filippo

pre 4 godine

Svaka čast Luki na Partijama i uživanje je gledati ga kako igram. Ali ove glupe američke statiske i običan Marketing ko je bolji i u kom segmentu koji izmišljaju neke nepostojece rekorde. Isto tako su prošle god smiljali neke glupe rekorde Jokari. Daj malo ozbiljnosti.

Džoni

pre 4 godine

Dončić što se tiče tehnike i znanja je na najvišem nivou, dobar je fizički, ali ne deluje preterano atletski i mišićavo što bi dečko od 20 godina trebalo da bude. Kao da ima viška mase a manje mišića i tu vidim da bi mogao da napreduje i da malo smanji masu i zategne se maksimalno, što bi mu još više dalo na eksplozivnosti i brzini i tu vidim njegovu šansu za napredak.

ignjacio bale

pre 4 godine

Kao sto neko gore napisao kao da odbranu na njemu nisu igrali. Nevezano za to, dal' je Srbin ili Slovenac znam da je veliki DELIJA!!!

Nemanja

pre 4 godine

Nece biti Majkl Jordan zato sto je ovaj bio najbolji napadac i odbrambeni igrac sveta u isto vreme, Doncic je ispodprosecan defanzivac statisticki...ali top 10 najbolji svih vremena i uz Lerija Birda najbolji beli igrac ikada SIGURNO ako ga povrede zaobidju...

savitur

pre 4 godine

Drago mi je za dečka ,što pomiče granice i što je bijelac ne u rasističkom smislu . Sa druge strane uvik mi je bilo gušt gledat amere -crnce ,zbog njihove brzine ,skočnosti ,jačine ,ludih poteza, kao jedan level više od bilo kojeg bijelca . Sjećam se u početku , kad bi igrali ameri i bilo koji europljani ,kao da gledaš žensku i mušku košarku , ovi bi ispadali kao neki baletani prema amerima -crncima . Moguće ,zbog ovog dečka će sve više popluarizirat košarka pogotovo u europi ,evo ja ću ponovo počet gledat košaricu :) pogotovo gdje je on igra.

maki1982

pre 4 godine

@milivoje sve se slazem, sem da mora da nadogradi tim. dalas sa doncicem kao vodjom igra preporodjeno. ima porzingisa i hardaveja, a i ostali nisu losi. evo i drugi kari poceo da reseta. izgubili od lejkersa, pa su im odmah u sledecem susretu uzvratili. tako da dalas moze svasta da uradi, ako ih zdravlje posluzi, mislim na porzingisa najvise. jos jedna zvezda bi ih samo dodatno poremetila.

stranac 1952

pre 4 godine

Ne bi bili zadovoljni ni da vam između dva šuta na koš napravi i 3 Srbe i 3 Slovence, da o CG i ne govorimo! Stvarno ste ludi!:)

Eldorado

pre 4 godine

Brojke su vec sada neverovatne, deluje na terenu kao pravi kosarkaski Mozart, koji svojom vestinom i inteligencijom rusi sve predrasude o nemogucnosti belih ljudi , da se suprotstave Afro-Amerikacima, s obzirom na njihove pre svega fizicke predispozicije.
(Slobo, 13. decembar 2019 14:36) # Link komentara

Nisu Afrikanci "moćniji", u nekim stvarima su bolji u nekim lošiji. Nisu oni rođeni za oankvim mišićima, razlika je što oni (za razliku od belih igrača) sport shvataju ozbiljnije, posvećuju se maksimalno i ne izbijaju iz teretane.
Belci su u proseku viši, a na takmičenjima za najjače ljdue sveta mahom osvajaju belci. Crnci su eksplozivniji i vredniji...

Veliki brat

pre 4 godine

Dečko je talenat i tu nema šta mi na Balkanu da raspravljamo, svaki od komentatora kad uspe sam da stigne do SAD i napravi karijeru u NBA ili bar svoje dete odgaji tako da postane neko i nešto u bilo kom sportu, može da komentariše.


Ali, treba priznati, da ova danas košarka u NBA nema veze sa onom od pre 20 godina, pa time ni poređenja današnjih igrača sa ondašnjim.
Tada se igralo sporije i daleko čvršće, malo sutra su mogli igrači ovako da uleću pod koš, osim pojedinaca kao što je bio Džordan.
Sećam se 90-ih komentara tokom jedne od utakmica da su treneri u američkom fudbalu pretili igračima da će ih, ako se ne trude dovoljno na treningu, poslati na trening sa NBA igračima - toliko je tada košarka bila čvršća i igra se više oslanjala na snagu igrača i guranje pod košem nego danas.

Jednostavno, danas se brže živi i sve je brže u drugim oblastima života, pa bi ondašnja košarka većini gledalaca bila dosadna. Zato se danas umesto čvrste odbrane forsira davanje što većeg broja poena, tako da ekipe dovode sve više igrača koji dobro šutiraju trojke. Takođe se mnogo lakše stiže pod koš, a nekada je bilo to bilo gotovo nemoguće sa nekim timovima, jer su trebala jača leđa nego što imaju ovi u "strongest man" takmičenjima.