Petak, 13.12.2019.

08:10

Dabl-dabl Jokića u festivalu trojki Denvera

Nikola Jokić zabeležio je novi dabl-dabl učinak u pobedi svog Denvera nad Portlandom sa 114:99.

Izvor: MT

Dabl-dabl Jokiæa u festivalu trojki Denvera IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

39 Komentari

Sortiraj po:

kejt winslet

pre 4 godine

Да ли зна неко зашто је Крис Пол био у публици и гледао меч уживо?
(јд123, 13. decembar 2019 14:30)

Da. Zato što je došao da podrži/gleda ortaka Mela

goran

pre 4 godine

Denver se odlepio kada je Jokic otisao na klupu.
Cim je Plamli malo zaigrao odbranu Portland se predao.
Whiteside se nadavao poena preko Jokica, koji je duh u odbrani.
Ja zaista ne mogu da shvatim da se Denver necemu nada sa onakvim centrom u odbrani. Ne razumem ni ljude koji gotive Jokica, ok, nas je, ali valjda vidite koliko je inferioran u odbrani. Pitanje i u napadu kako bi prosao da je na drugoj strani neki sposoban centar poput Admirala, Mutomboa, a ne polutani poput Whitesidea kojim je tesko da potrci.

Denver je vec drugi put dobio Portland, ali nema sumnje kada dodje playoff Portland ce opet izbaciti Denver, cim se malo stegne ruka bekovima Denvera pod pritiskom, gledacemo proslogodisnje izdanje. Naravno, ako do toga dodje.
Sa oporavljenim Nurkicem, Collinsom Portland ce imati dubok roster, treba samo da podignu formu i udju u pobedonosnu seriju.
Ovo je ekipa koja po imenima treba da je odmah iza Clippersa, Lakersa i Hjustona po snazi.

kiza

pre 4 godine

Ovaj Marej ce unistiti Denver i dok on igra nema nista od Denvera,najpreplaceniji plej ikada u tim godinama a ni blizu super staru koji su pocinjali a da ga ne uporedjujem tek sa Lukom koji je i mladji i bolji i 70% ekipa ima bolje igrace po plati koje dobijaju!

Spree15

pre 4 godine

Kad celu utakmicu vrtis pik da iskoristis to sto ga Jokic ne brani dobro i iz toga izvuces nekih 50 poena ukupno i izgubis, nije neki pos'o.
Ovde naravno jedva docekase da popljuju a istina je da na prste jedne ruke mozes nabrojati centre koji brane pik.

kejt winslet

pre 4 godine

Bla bla bla... Juce su Embiidu igraci kao sto su Tajs i Kanter dali kombinovano +30 poena uz sut iz igre preko 75%... Pa niko ne krivi Embiida da su to njemu dali...

Vladimir

pre 4 godine

Hasan Vajtsajd je izvanredan igrač i nije čudo da da 30 poena ko god da ga čuva. Poenta je u tome što kad je Jokić na terenu igra Denvera ima i smisao i stil i stvarno je milina gledati kako iz ničega skoro uvek napravi nešto korisno za ekipu.

Tool Pneuma

pre 4 godine

Dabl-dabl i tripl-dabl su nešto najgluplje u košarci. Recimo ako neko ubaci 56 poena i pritom ima po 9 asestencija i skokova neće imati ni dabl-dabl ni tripl-dabl, a neko ko ubaci 11 poena i ima 10 skokova i 2 asistencije imaće dabl-dabl. A ta dva učinka ne mogu se ni uporediti.
(Malkom, 13. decembar 2019 09:45)
Tripl dabl u danasnjem NBA i onaj recimo devedesetih su nebo i zemjla.Danas svaki drugi plej ima tripl dabl a zasto zato sto reket nije zasticen,pa plejevi skupljaju skokove.Recimo Stokton bi danas imao na svakoj utakmici tripl dabl ucinak a devedesetih nije mogao zbog skokova,gde moze on da ima deset skokova kada u reketu se kolju za loptu sve ljudske gromade.Jos se danas toliko prica i forsira u medijima taj tripl dabl da je vise smesno i providno koliko ga igraci jure na silu.Previse se forsira u medijima i licna statistika.Denver je pobedjivao a svi sta je sa Jokicem,pa sta je sa Jokicem.Onda Jokic dve utakmice odigrao dobro a Denver izgubio,Joker se vratio,konacno pravi Joker.Fila dobila Denver,Embid 22 poena,znaci Fila igra dobro,pobedjuje ali ne Embid je los,O Nil i Barkli ga kritikuju,ako zeli da bude najbolji mora da ima 30 poena.Tako Ameri razmisljaju,na silu prave neke zvezde,vise se prica o MVP nego o sampionima.Za njih je ubistvo da imaju neki tim koji igra timsku kosarku bez velike zvezde, gde su poeni rasporedjani.Za njih je Harden nesto najbolje sto je moglo da im se desi.

boaz

pre 4 godine

Dečko je Dr košarke.
Pratim skoro svaku utakmicu. Bez njega su banda uličnih basketaša. To što ostali vola ne mogu da ubodu na Jokićeve asistencije (kojih bi bilo po dvadesetak svako veče) je osnovni problem ekipe..
Mareja su platili kao super-stara a on ni blizu...
Za ljubav (šampionski prsten) je potrebno (bar) dvoje...

JPR24

pre 4 godine

Sad ce nam ovdje likovi da pisu da whiteside dao 30 koseva dok je bucko bio na klupi.
(Mr_Melbourne, 13. decembar 2019 09:33)

I onda se Jusuf pita zašto niko neće da igra za Bosnu !

JPR24

pre 4 godine

Dabl-dabl i tripl-dabl su nešto najgluplje u košarci. Recimo ako neko ubaci 56 poena i pritom ima po 9 asestencija i skokova neće imati ni dabl-dabl ni tripl-dabl, a neko ko ubaci 11 poena i ima 10 skokova i 2 asistencije imaće dabl-dabl. A ta dva učinka ne mogu se ni uporediti.
(Malkom, 13. decembar 2019 09:45)

Mogu se uporediti. Uzmi primer Hardena, opaki 50 poena, nekoliko asistencija, skokova, pa nema ni dabl dabl ni tripl dabl... ai izgubi ! To se dešavalo više puta, i ne samo njemu, naravno. Kakva je vajda tih 50 poena ? Ako protivnik ima 20 i 10 skokova i koju asistenciju na primer, i pobedi ! Zato je šteta sto ne koriste indeks korisnosti, to više govori id bruto statistike, i daleko više od +|- koji znaci trenerima za analize, ne kao statistika koja nešto govori u jednoj utakmici.

Milko

pre 4 godine

Igru Denvera nose Marej i Heris,kad oni blokiraju protivnicke bekove uspeh je skoro zagarantovan sto se i sinoc pokazalo.Posle njih ide vec matori Milsap a tek onda Jokic.

bskfan

pre 4 godine

Sluzile ih trojke ali nije to to. Na sajtu Stifsa Gordon Gross je napisao jedan dobar tekst o Jokicu. Ukratko, po njemu u Denveru imaju problem jer ne znaju sta zele, da li zele "free flowing offense" ili nacrtane akcije? Svake godine isto, Malone pocne sezonu tako sto gurne Jokica u drugi plan a kada krenu porazi onda se vraca na Jokica. Pre tri godine problem su bili Mudije i Nurkic, pre dve godine Milsap, prosle godine pokusaj da smanji ulogu Jokica u korist bekova i nacrtanih akcija, i sada opet isto. Malone igra preko Mareja uzalud pokusavajuci da od njega napravi plejmejkera. I Malone i Jokic treba da shvate jednu stvar, i za ovu godinu i za sve naredne godine dok je Jokic u Denveru, JOKIC mora da bude centralna tacka oko koje se sve vrti. Jokic je dzinovski Steve Nash koji je srecniji kada asistira nego kada sutira. Jokic mora da preuzme napad u svoje ruke i da vise nikada i nikome ne dozvoli da mu to uzme. Jokic ne mora da bude vodeci strelac tima, ne mora da ima najvise suteva, cak ni i onih u zavrsnici utakmice, ali taj deo, deo koji on najvise voli, sa dodavanjima i asistencijama, sa puno kretanja, taj deo mu se ne sme oduzeti. Saigraci moraju da se krecu, da se otvaraju za sut i da ulaze ispod kosa i ne smeju da cekaju da neko pozove neku akciju. Jokic moze da dozvoli Mareju da bude lider i vodeci strelac, ali ne sme da mu dozvoli da on organizuje napad. Denveru treba "Jokic Ball" i to odmah. Jokic treba da prihvati tu ulogu najboljeg igraca cak i ako to ne zeli.

Srba

pre 4 godine

Mekalum i Lilard ukupno 28 poena. Njihova prosjecna norma je 50p. I onda dodju razni da pljuju Mareja i Herisa koji iz noci u noc svojom odbranom omogucavaju svom timu velike poene prednosti na defanzivnom kraju. Nocas 22p su odbranili. A Hasan Vajtsajd 33p. I onda neka neko objasni kako to lose Denver igra zbog Marejove i Herisove igre? Cini mi se da je problem Denvera neko drugi. Neko cijih 17p po mecu protivnici debelo naplate.

Prof. dr Megablend

pre 4 godine

@Mr Melbourne

Nije, ali je "bucko", koji je za tebe dr košarke, prilično učestvovao u branjenju Portlandovog pikenrola i udvajanja Lilarda. Pozitivan rezultat toga je da se Lilard uopšte nije naigrao, ali je zato negativan taj što je Jokić kasnio u odbranu reketa. Kasnio bi po korak i svaki drugi centar, jednostavno nešto svesno daš u taktici da bi dobio mnogo više na kraju tekme. Samo ti uživaj na suncu.

Malkom

pre 4 godine

Dabl-dabl i tripl-dabl su nešto najgluplje u košarci. Recimo ako neko ubaci 56 poena i pritom ima po 9 asestencija i skokova neće imati ni dabl-dabl ni tripl-dabl, a neko ko ubaci 11 poena i ima 10 skokova i 2 asistencije imaće dabl-dabl. A ta dva učinka ne mogu se ni uporediti.

Лепршави Србенда

pre 4 godine

То бре идемооо
Трипле доубле
Најбољи центар света
Најјача лига на свету

Usa

pre 4 godine

Dnevna doza prosecnog *******

Pa sto je otisao u tu Ameriku ako ne zeli da se prilagodi njihovoj igri? Zar nisi sine naucio da se ameri nikome ne izvinjavaju niti prilagodjavaju? Takvi su kakvi su, najbolji ubedljivo u kosarci. A tvoj serb Jokic je i dalje debeo igra naaajgoru odbranu u celoj ligi, kao centar ima 0,6 blokada po utakmici!!! samim tim nije ozbiljan igrac. Dzabe mu sve ostalo. Sad reci kako nije cuvao Vajtsajda koji ga je napunio rekordom karijere!

X Rays

pre 4 godine

Mekalum i Lilard ukupno 28 poena. Njihova prosjecna norma je 50p. I onda dodju razni da pljuju Mareja i Herisa koji iz noci u noc svojom odbranom omogucavaju svom timu velike poene prednosti na defanzivnom kraju. Nocas 22p su odbranili. A Hasan Vajtsajd 33p. I onda neka neko objasni kako to lose Denver igra zbog Marejove i Herisove igre? Cini mi se da je problem Denvera neko drugi. Neko cijih 17p po mecu protivnici debelo naplate.
(Srba, 13. decembar 2019 09:46)

Druze, postoji nesto sto se vodi u statistici, a zove se +/- koeficijent, tako da...

JPR24

pre 4 godine

Nisam gledao, ali po brojkama deluje da se Vajtsajd naigrao na drugoj strani. Ništa ne umanjujem, ali ako ti direktan protivnik isporuči rekord sezone to onda baš i nije za pohvalu svakako.
(Milan, 13. decembar 2019 08:24)
Pa posto nisi gledao, onda gledaj barem ovih 11 minuta u prilogu pa će ti biti jasnije, da se ne gledaju samo brojke, da “direktni protivnik” nema smisla...

znanje-imanje

pre 4 godine

Dok se Nurkić vrati pa povrati osta Portland bez PO. Pa eto čuda da 2. tim Šodera donese pobedu. Da ih trenira znalac to bi bila svaka 3-4 utakmica, druge ekipe nemaju takav potencijal klupe. (Tu pogoršava što treba dosta vremena da ovaj MPJ postane igrač a ne mogu baš toliko da mu daju; i ovo koje ima trpe Huančo, Kreg, Bizli pa i Grant.) Kao i obično 2. postava niti im je oblikovana trenerom, ili nema ko da šutne ili se otimaju za šut. Da nije Granta krenulo bila bi i ovde drama.
Tipičan meč gde se jasno vidi kako je Jokić na lukav način dobar u odbrani. Po običaju centar kojeg (ne) brani ima skor karijere. Pre svega jer Nikolina masa ostane da udvoji nakon bloka beku koji napada pa taj centar dobija zicere pod košem (a i ostali Denvera slabo tu pomažu). Ono što nijedan tim u NBA ne kapira je da je to lukava zamka. Jeste da taj da mnogo poena - ali time se u stvari izbace iz ritma glavni igrači protivnika Denvera i onda džaba im. Koš-geteri nit su navikli toliko da asistiraju niti da tako malo šutiraju, pa onda kad krenu da nadoknade svoju normu to rade iz ne-situacija, pa opet i opet i ode voz. Dakle Nikola ih namami glumeći rupu u odbrani (zašta je prirodno talentovan) i eto, MC i Lilard ne mogu vola da ubodu. Šala ili ne nije prvi put da tako ispadne.
Što se tiče edukativnog dejstva u napadu - "tikvani, čekaj poziciju, lopta ide slobodnom a posebno ide igraču kojem ide" svako malo deluje kao noćas, da ih je najzad naučio. Kao da jeste - do sledeće loše utakmice...

Milan

pre 4 godine

Nisam gledao, ali po brojkama deluje da se Vajtsajd naigrao na drugoj strani. Ništa ne umanjujem, ali ako ti direktan protivnik isporuči rekord sezone to onda baš i nije za pohvalu svakako.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Jokara brat igra za kolektiv(20 i manje poena) Denver dobija.Jokara za statistiku(30 i više poena)Denver gubi...Ne mož’ to objasniti Amerima.U Evropi kolektiv ispred igrača u Americi pojedinac iznad kolektiva...

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Jokara brat igra za kolektiv(20 i manje poena) Denver dobija.Jokara za statistiku(30 i više poena)Denver gubi...Ne mož’ to objasniti Amerima.U Evropi kolektiv ispred igrača u Americi pojedinac iznad kolektiva...

bskfan

pre 4 godine

Sluzile ih trojke ali nije to to. Na sajtu Stifsa Gordon Gross je napisao jedan dobar tekst o Jokicu. Ukratko, po njemu u Denveru imaju problem jer ne znaju sta zele, da li zele "free flowing offense" ili nacrtane akcije? Svake godine isto, Malone pocne sezonu tako sto gurne Jokica u drugi plan a kada krenu porazi onda se vraca na Jokica. Pre tri godine problem su bili Mudije i Nurkic, pre dve godine Milsap, prosle godine pokusaj da smanji ulogu Jokica u korist bekova i nacrtanih akcija, i sada opet isto. Malone igra preko Mareja uzalud pokusavajuci da od njega napravi plejmejkera. I Malone i Jokic treba da shvate jednu stvar, i za ovu godinu i za sve naredne godine dok je Jokic u Denveru, JOKIC mora da bude centralna tacka oko koje se sve vrti. Jokic je dzinovski Steve Nash koji je srecniji kada asistira nego kada sutira. Jokic mora da preuzme napad u svoje ruke i da vise nikada i nikome ne dozvoli da mu to uzme. Jokic ne mora da bude vodeci strelac tima, ne mora da ima najvise suteva, cak ni i onih u zavrsnici utakmice, ali taj deo, deo koji on najvise voli, sa dodavanjima i asistencijama, sa puno kretanja, taj deo mu se ne sme oduzeti. Saigraci moraju da se krecu, da se otvaraju za sut i da ulaze ispod kosa i ne smeju da cekaju da neko pozove neku akciju. Jokic moze da dozvoli Mareju da bude lider i vodeci strelac, ali ne sme da mu dozvoli da on organizuje napad. Denveru treba "Jokic Ball" i to odmah. Jokic treba da prihvati tu ulogu najboljeg igraca cak i ako to ne zeli.

Milan

pre 4 godine

Nisam gledao, ali po brojkama deluje da se Vajtsajd naigrao na drugoj strani. Ništa ne umanjujem, ali ako ti direktan protivnik isporuči rekord sezone to onda baš i nije za pohvalu svakako.

JPR24

pre 4 godine

Nisam gledao, ali po brojkama deluje da se Vajtsajd naigrao na drugoj strani. Ništa ne umanjujem, ali ako ti direktan protivnik isporuči rekord sezone to onda baš i nije za pohvalu svakako.
(Milan, 13. decembar 2019 08:24)
Pa posto nisi gledao, onda gledaj barem ovih 11 minuta u prilogu pa će ti biti jasnije, da se ne gledaju samo brojke, da “direktni protivnik” nema smisla...

znanje-imanje

pre 4 godine

Dok se Nurkić vrati pa povrati osta Portland bez PO. Pa eto čuda da 2. tim Šodera donese pobedu. Da ih trenira znalac to bi bila svaka 3-4 utakmica, druge ekipe nemaju takav potencijal klupe. (Tu pogoršava što treba dosta vremena da ovaj MPJ postane igrač a ne mogu baš toliko da mu daju; i ovo koje ima trpe Huančo, Kreg, Bizli pa i Grant.) Kao i obično 2. postava niti im je oblikovana trenerom, ili nema ko da šutne ili se otimaju za šut. Da nije Granta krenulo bila bi i ovde drama.
Tipičan meč gde se jasno vidi kako je Jokić na lukav način dobar u odbrani. Po običaju centar kojeg (ne) brani ima skor karijere. Pre svega jer Nikolina masa ostane da udvoji nakon bloka beku koji napada pa taj centar dobija zicere pod košem (a i ostali Denvera slabo tu pomažu). Ono što nijedan tim u NBA ne kapira je da je to lukava zamka. Jeste da taj da mnogo poena - ali time se u stvari izbace iz ritma glavni igrači protivnika Denvera i onda džaba im. Koš-geteri nit su navikli toliko da asistiraju niti da tako malo šutiraju, pa onda kad krenu da nadoknade svoju normu to rade iz ne-situacija, pa opet i opet i ode voz. Dakle Nikola ih namami glumeći rupu u odbrani (zašta je prirodno talentovan) i eto, MC i Lilard ne mogu vola da ubodu. Šala ili ne nije prvi put da tako ispadne.
Što se tiče edukativnog dejstva u napadu - "tikvani, čekaj poziciju, lopta ide slobodnom a posebno ide igraču kojem ide" svako malo deluje kao noćas, da ih je najzad naučio. Kao da jeste - do sledeće loše utakmice...

Prof. dr Megablend

pre 4 godine

@Mr Melbourne

Nije, ali je "bucko", koji je za tebe dr košarke, prilično učestvovao u branjenju Portlandovog pikenrola i udvajanja Lilarda. Pozitivan rezultat toga je da se Lilard uopšte nije naigrao, ali je zato negativan taj što je Jokić kasnio u odbranu reketa. Kasnio bi po korak i svaki drugi centar, jednostavno nešto svesno daš u taktici da bi dobio mnogo više na kraju tekme. Samo ti uživaj na suncu.

JPR24

pre 4 godine

Sad ce nam ovdje likovi da pisu da whiteside dao 30 koseva dok je bucko bio na klupi.
(Mr_Melbourne, 13. decembar 2019 09:33)

I onda se Jusuf pita zašto niko neće da igra za Bosnu !

Tool Pneuma

pre 4 godine

Dabl-dabl i tripl-dabl su nešto najgluplje u košarci. Recimo ako neko ubaci 56 poena i pritom ima po 9 asestencija i skokova neće imati ni dabl-dabl ni tripl-dabl, a neko ko ubaci 11 poena i ima 10 skokova i 2 asistencije imaće dabl-dabl. A ta dva učinka ne mogu se ni uporediti.
(Malkom, 13. decembar 2019 09:45)
Tripl dabl u danasnjem NBA i onaj recimo devedesetih su nebo i zemjla.Danas svaki drugi plej ima tripl dabl a zasto zato sto reket nije zasticen,pa plejevi skupljaju skokove.Recimo Stokton bi danas imao na svakoj utakmici tripl dabl ucinak a devedesetih nije mogao zbog skokova,gde moze on da ima deset skokova kada u reketu se kolju za loptu sve ljudske gromade.Jos se danas toliko prica i forsira u medijima taj tripl dabl da je vise smesno i providno koliko ga igraci jure na silu.Previse se forsira u medijima i licna statistika.Denver je pobedjivao a svi sta je sa Jokicem,pa sta je sa Jokicem.Onda Jokic dve utakmice odigrao dobro a Denver izgubio,Joker se vratio,konacno pravi Joker.Fila dobila Denver,Embid 22 poena,znaci Fila igra dobro,pobedjuje ali ne Embid je los,O Nil i Barkli ga kritikuju,ako zeli da bude najbolji mora da ima 30 poena.Tako Ameri razmisljaju,na silu prave neke zvezde,vise se prica o MVP nego o sampionima.Za njih je ubistvo da imaju neki tim koji igra timsku kosarku bez velike zvezde, gde su poeni rasporedjani.Za njih je Harden nesto najbolje sto je moglo da im se desi.

boaz

pre 4 godine

Dečko je Dr košarke.
Pratim skoro svaku utakmicu. Bez njega su banda uličnih basketaša. To što ostali vola ne mogu da ubodu na Jokićeve asistencije (kojih bi bilo po dvadesetak svako veče) je osnovni problem ekipe..
Mareja su platili kao super-stara a on ni blizu...
Za ljubav (šampionski prsten) je potrebno (bar) dvoje...

Malkom

pre 4 godine

Dabl-dabl i tripl-dabl su nešto najgluplje u košarci. Recimo ako neko ubaci 56 poena i pritom ima po 9 asestencija i skokova neće imati ni dabl-dabl ni tripl-dabl, a neko ko ubaci 11 poena i ima 10 skokova i 2 asistencije imaće dabl-dabl. A ta dva učinka ne mogu se ni uporediti.

kejt winslet

pre 4 godine

Bla bla bla... Juce su Embiidu igraci kao sto su Tajs i Kanter dali kombinovano +30 poena uz sut iz igre preko 75%... Pa niko ne krivi Embiida da su to njemu dali...

X Rays

pre 4 godine

Mekalum i Lilard ukupno 28 poena. Njihova prosjecna norma je 50p. I onda dodju razni da pljuju Mareja i Herisa koji iz noci u noc svojom odbranom omogucavaju svom timu velike poene prednosti na defanzivnom kraju. Nocas 22p su odbranili. A Hasan Vajtsajd 33p. I onda neka neko objasni kako to lose Denver igra zbog Marejove i Herisove igre? Cini mi se da je problem Denvera neko drugi. Neko cijih 17p po mecu protivnici debelo naplate.
(Srba, 13. decembar 2019 09:46)

Druze, postoji nesto sto se vodi u statistici, a zove se +/- koeficijent, tako da...

Spree15

pre 4 godine

Kad celu utakmicu vrtis pik da iskoristis to sto ga Jokic ne brani dobro i iz toga izvuces nekih 50 poena ukupno i izgubis, nije neki pos'o.
Ovde naravno jedva docekase da popljuju a istina je da na prste jedne ruke mozes nabrojati centre koji brane pik.

JPR24

pre 4 godine

Dabl-dabl i tripl-dabl su nešto najgluplje u košarci. Recimo ako neko ubaci 56 poena i pritom ima po 9 asestencija i skokova neće imati ni dabl-dabl ni tripl-dabl, a neko ko ubaci 11 poena i ima 10 skokova i 2 asistencije imaće dabl-dabl. A ta dva učinka ne mogu se ni uporediti.
(Malkom, 13. decembar 2019 09:45)

Mogu se uporediti. Uzmi primer Hardena, opaki 50 poena, nekoliko asistencija, skokova, pa nema ni dabl dabl ni tripl dabl... ai izgubi ! To se dešavalo više puta, i ne samo njemu, naravno. Kakva je vajda tih 50 poena ? Ako protivnik ima 20 i 10 skokova i koju asistenciju na primer, i pobedi ! Zato je šteta sto ne koriste indeks korisnosti, to više govori id bruto statistike, i daleko više od +|- koji znaci trenerima za analize, ne kao statistika koja nešto govori u jednoj utakmici.

Vladimir

pre 4 godine

Hasan Vajtsajd je izvanredan igrač i nije čudo da da 30 poena ko god da ga čuva. Poenta je u tome što kad je Jokić na terenu igra Denvera ima i smisao i stil i stvarno je milina gledati kako iz ničega skoro uvek napravi nešto korisno za ekipu.

Лепршави Србенда

pre 4 godine

То бре идемооо
Трипле доубле
Најбољи центар света
Најјача лига на свету

Milko

pre 4 godine

Igru Denvera nose Marej i Heris,kad oni blokiraju protivnicke bekove uspeh je skoro zagarantovan sto se i sinoc pokazalo.Posle njih ide vec matori Milsap a tek onda Jokic.

Usa

pre 4 godine

Dnevna doza prosecnog *******

Pa sto je otisao u tu Ameriku ako ne zeli da se prilagodi njihovoj igri? Zar nisi sine naucio da se ameri nikome ne izvinjavaju niti prilagodjavaju? Takvi su kakvi su, najbolji ubedljivo u kosarci. A tvoj serb Jokic je i dalje debeo igra naaajgoru odbranu u celoj ligi, kao centar ima 0,6 blokada po utakmici!!! samim tim nije ozbiljan igrac. Dzabe mu sve ostalo. Sad reci kako nije cuvao Vajtsajda koji ga je napunio rekordom karijere!

Srba

pre 4 godine

Mekalum i Lilard ukupno 28 poena. Njihova prosjecna norma je 50p. I onda dodju razni da pljuju Mareja i Herisa koji iz noci u noc svojom odbranom omogucavaju svom timu velike poene prednosti na defanzivnom kraju. Nocas 22p su odbranili. A Hasan Vajtsajd 33p. I onda neka neko objasni kako to lose Denver igra zbog Marejove i Herisove igre? Cini mi se da je problem Denvera neko drugi. Neko cijih 17p po mecu protivnici debelo naplate.

kiza

pre 4 godine

Ovaj Marej ce unistiti Denver i dok on igra nema nista od Denvera,najpreplaceniji plej ikada u tim godinama a ni blizu super staru koji su pocinjali a da ga ne uporedjujem tek sa Lukom koji je i mladji i bolji i 70% ekipa ima bolje igrace po plati koje dobijaju!

kejt winslet

pre 4 godine

Да ли зна неко зашто је Крис Пол био у публици и гледао меч уживо?
(јд123, 13. decembar 2019 14:30)

Da. Zato što je došao da podrži/gleda ortaka Mela

goran

pre 4 godine

Denver se odlepio kada je Jokic otisao na klupu.
Cim je Plamli malo zaigrao odbranu Portland se predao.
Whiteside se nadavao poena preko Jokica, koji je duh u odbrani.
Ja zaista ne mogu da shvatim da se Denver necemu nada sa onakvim centrom u odbrani. Ne razumem ni ljude koji gotive Jokica, ok, nas je, ali valjda vidite koliko je inferioran u odbrani. Pitanje i u napadu kako bi prosao da je na drugoj strani neki sposoban centar poput Admirala, Mutomboa, a ne polutani poput Whitesidea kojim je tesko da potrci.

Denver je vec drugi put dobio Portland, ali nema sumnje kada dodje playoff Portland ce opet izbaciti Denver, cim se malo stegne ruka bekovima Denvera pod pritiskom, gledacemo proslogodisnje izdanje. Naravno, ako do toga dodje.
Sa oporavljenim Nurkicem, Collinsom Portland ce imati dubok roster, treba samo da podignu formu i udju u pobedonosnu seriju.
Ovo je ekipa koja po imenima treba da je odmah iza Clippersa, Lakersa i Hjustona po snazi.

Milko

pre 4 godine

Igru Denvera nose Marej i Heris,kad oni blokiraju protivnicke bekove uspeh je skoro zagarantovan sto se i sinoc pokazalo.Posle njih ide vec matori Milsap a tek onda Jokic.

Usa

pre 4 godine

Dnevna doza prosecnog *******

Pa sto je otisao u tu Ameriku ako ne zeli da se prilagodi njihovoj igri? Zar nisi sine naucio da se ameri nikome ne izvinjavaju niti prilagodjavaju? Takvi su kakvi su, najbolji ubedljivo u kosarci. A tvoj serb Jokic je i dalje debeo igra naaajgoru odbranu u celoj ligi, kao centar ima 0,6 blokada po utakmici!!! samim tim nije ozbiljan igrac. Dzabe mu sve ostalo. Sad reci kako nije cuvao Vajtsajda koji ga je napunio rekordom karijere!

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Jokara brat igra za kolektiv(20 i manje poena) Denver dobija.Jokara za statistiku(30 i više poena)Denver gubi...Ne mož’ to objasniti Amerima.U Evropi kolektiv ispred igrača u Americi pojedinac iznad kolektiva...

Srba

pre 4 godine

Mekalum i Lilard ukupno 28 poena. Njihova prosjecna norma je 50p. I onda dodju razni da pljuju Mareja i Herisa koji iz noci u noc svojom odbranom omogucavaju svom timu velike poene prednosti na defanzivnom kraju. Nocas 22p su odbranili. A Hasan Vajtsajd 33p. I onda neka neko objasni kako to lose Denver igra zbog Marejove i Herisove igre? Cini mi se da je problem Denvera neko drugi. Neko cijih 17p po mecu protivnici debelo naplate.

Milan

pre 4 godine

Nisam gledao, ali po brojkama deluje da se Vajtsajd naigrao na drugoj strani. Ništa ne umanjujem, ali ako ti direktan protivnik isporuči rekord sezone to onda baš i nije za pohvalu svakako.

Лепршави Србенда

pre 4 godine

То бре идемооо
Трипле доубле
Најбољи центар света
Најјача лига на свету

znanje-imanje

pre 4 godine

Dok se Nurkić vrati pa povrati osta Portland bez PO. Pa eto čuda da 2. tim Šodera donese pobedu. Da ih trenira znalac to bi bila svaka 3-4 utakmica, druge ekipe nemaju takav potencijal klupe. (Tu pogoršava što treba dosta vremena da ovaj MPJ postane igrač a ne mogu baš toliko da mu daju; i ovo koje ima trpe Huančo, Kreg, Bizli pa i Grant.) Kao i obično 2. postava niti im je oblikovana trenerom, ili nema ko da šutne ili se otimaju za šut. Da nije Granta krenulo bila bi i ovde drama.
Tipičan meč gde se jasno vidi kako je Jokić na lukav način dobar u odbrani. Po običaju centar kojeg (ne) brani ima skor karijere. Pre svega jer Nikolina masa ostane da udvoji nakon bloka beku koji napada pa taj centar dobija zicere pod košem (a i ostali Denvera slabo tu pomažu). Ono što nijedan tim u NBA ne kapira je da je to lukava zamka. Jeste da taj da mnogo poena - ali time se u stvari izbace iz ritma glavni igrači protivnika Denvera i onda džaba im. Koš-geteri nit su navikli toliko da asistiraju niti da tako malo šutiraju, pa onda kad krenu da nadoknade svoju normu to rade iz ne-situacija, pa opet i opet i ode voz. Dakle Nikola ih namami glumeći rupu u odbrani (zašta je prirodno talentovan) i eto, MC i Lilard ne mogu vola da ubodu. Šala ili ne nije prvi put da tako ispadne.
Što se tiče edukativnog dejstva u napadu - "tikvani, čekaj poziciju, lopta ide slobodnom a posebno ide igraču kojem ide" svako malo deluje kao noćas, da ih je najzad naučio. Kao da jeste - do sledeće loše utakmice...

goran

pre 4 godine

Denver se odlepio kada je Jokic otisao na klupu.
Cim je Plamli malo zaigrao odbranu Portland se predao.
Whiteside se nadavao poena preko Jokica, koji je duh u odbrani.
Ja zaista ne mogu da shvatim da se Denver necemu nada sa onakvim centrom u odbrani. Ne razumem ni ljude koji gotive Jokica, ok, nas je, ali valjda vidite koliko je inferioran u odbrani. Pitanje i u napadu kako bi prosao da je na drugoj strani neki sposoban centar poput Admirala, Mutomboa, a ne polutani poput Whitesidea kojim je tesko da potrci.

Denver je vec drugi put dobio Portland, ali nema sumnje kada dodje playoff Portland ce opet izbaciti Denver, cim se malo stegne ruka bekovima Denvera pod pritiskom, gledacemo proslogodisnje izdanje. Naravno, ako do toga dodje.
Sa oporavljenim Nurkicem, Collinsom Portland ce imati dubok roster, treba samo da podignu formu i udju u pobedonosnu seriju.
Ovo je ekipa koja po imenima treba da je odmah iza Clippersa, Lakersa i Hjustona po snazi.

Malkom

pre 4 godine

Dabl-dabl i tripl-dabl su nešto najgluplje u košarci. Recimo ako neko ubaci 56 poena i pritom ima po 9 asestencija i skokova neće imati ni dabl-dabl ni tripl-dabl, a neko ko ubaci 11 poena i ima 10 skokova i 2 asistencije imaće dabl-dabl. A ta dva učinka ne mogu se ni uporediti.

JPR24

pre 4 godine

Nisam gledao, ali po brojkama deluje da se Vajtsajd naigrao na drugoj strani. Ništa ne umanjujem, ali ako ti direktan protivnik isporuči rekord sezone to onda baš i nije za pohvalu svakako.
(Milan, 13. decembar 2019 08:24)
Pa posto nisi gledao, onda gledaj barem ovih 11 minuta u prilogu pa će ti biti jasnije, da se ne gledaju samo brojke, da “direktni protivnik” nema smisla...

JPR24

pre 4 godine

Dabl-dabl i tripl-dabl su nešto najgluplje u košarci. Recimo ako neko ubaci 56 poena i pritom ima po 9 asestencija i skokova neće imati ni dabl-dabl ni tripl-dabl, a neko ko ubaci 11 poena i ima 10 skokova i 2 asistencije imaće dabl-dabl. A ta dva učinka ne mogu se ni uporediti.
(Malkom, 13. decembar 2019 09:45)

Mogu se uporediti. Uzmi primer Hardena, opaki 50 poena, nekoliko asistencija, skokova, pa nema ni dabl dabl ni tripl dabl... ai izgubi ! To se dešavalo više puta, i ne samo njemu, naravno. Kakva je vajda tih 50 poena ? Ako protivnik ima 20 i 10 skokova i koju asistenciju na primer, i pobedi ! Zato je šteta sto ne koriste indeks korisnosti, to više govori id bruto statistike, i daleko više od +|- koji znaci trenerima za analize, ne kao statistika koja nešto govori u jednoj utakmici.

Prof. dr Megablend

pre 4 godine

@Mr Melbourne

Nije, ali je "bucko", koji je za tebe dr košarke, prilično učestvovao u branjenju Portlandovog pikenrola i udvajanja Lilarda. Pozitivan rezultat toga je da se Lilard uopšte nije naigrao, ali je zato negativan taj što je Jokić kasnio u odbranu reketa. Kasnio bi po korak i svaki drugi centar, jednostavno nešto svesno daš u taktici da bi dobio mnogo više na kraju tekme. Samo ti uživaj na suncu.

boaz

pre 4 godine

Dečko je Dr košarke.
Pratim skoro svaku utakmicu. Bez njega su banda uličnih basketaša. To što ostali vola ne mogu da ubodu na Jokićeve asistencije (kojih bi bilo po dvadesetak svako veče) je osnovni problem ekipe..
Mareja su platili kao super-stara a on ni blizu...
Za ljubav (šampionski prsten) je potrebno (bar) dvoje...

Tool Pneuma

pre 4 godine

Dabl-dabl i tripl-dabl su nešto najgluplje u košarci. Recimo ako neko ubaci 56 poena i pritom ima po 9 asestencija i skokova neće imati ni dabl-dabl ni tripl-dabl, a neko ko ubaci 11 poena i ima 10 skokova i 2 asistencije imaće dabl-dabl. A ta dva učinka ne mogu se ni uporediti.
(Malkom, 13. decembar 2019 09:45)
Tripl dabl u danasnjem NBA i onaj recimo devedesetih su nebo i zemjla.Danas svaki drugi plej ima tripl dabl a zasto zato sto reket nije zasticen,pa plejevi skupljaju skokove.Recimo Stokton bi danas imao na svakoj utakmici tripl dabl ucinak a devedesetih nije mogao zbog skokova,gde moze on da ima deset skokova kada u reketu se kolju za loptu sve ljudske gromade.Jos se danas toliko prica i forsira u medijima taj tripl dabl da je vise smesno i providno koliko ga igraci jure na silu.Previse se forsira u medijima i licna statistika.Denver je pobedjivao a svi sta je sa Jokicem,pa sta je sa Jokicem.Onda Jokic dve utakmice odigrao dobro a Denver izgubio,Joker se vratio,konacno pravi Joker.Fila dobila Denver,Embid 22 poena,znaci Fila igra dobro,pobedjuje ali ne Embid je los,O Nil i Barkli ga kritikuju,ako zeli da bude najbolji mora da ima 30 poena.Tako Ameri razmisljaju,na silu prave neke zvezde,vise se prica o MVP nego o sampionima.Za njih je ubistvo da imaju neki tim koji igra timsku kosarku bez velike zvezde, gde su poeni rasporedjani.Za njih je Harden nesto najbolje sto je moglo da im se desi.

X Rays

pre 4 godine

Mekalum i Lilard ukupno 28 poena. Njihova prosjecna norma je 50p. I onda dodju razni da pljuju Mareja i Herisa koji iz noci u noc svojom odbranom omogucavaju svom timu velike poene prednosti na defanzivnom kraju. Nocas 22p su odbranili. A Hasan Vajtsajd 33p. I onda neka neko objasni kako to lose Denver igra zbog Marejove i Herisove igre? Cini mi se da je problem Denvera neko drugi. Neko cijih 17p po mecu protivnici debelo naplate.
(Srba, 13. decembar 2019 09:46)

Druze, postoji nesto sto se vodi u statistici, a zove se +/- koeficijent, tako da...

bskfan

pre 4 godine

Sluzile ih trojke ali nije to to. Na sajtu Stifsa Gordon Gross je napisao jedan dobar tekst o Jokicu. Ukratko, po njemu u Denveru imaju problem jer ne znaju sta zele, da li zele "free flowing offense" ili nacrtane akcije? Svake godine isto, Malone pocne sezonu tako sto gurne Jokica u drugi plan a kada krenu porazi onda se vraca na Jokica. Pre tri godine problem su bili Mudije i Nurkic, pre dve godine Milsap, prosle godine pokusaj da smanji ulogu Jokica u korist bekova i nacrtanih akcija, i sada opet isto. Malone igra preko Mareja uzalud pokusavajuci da od njega napravi plejmejkera. I Malone i Jokic treba da shvate jednu stvar, i za ovu godinu i za sve naredne godine dok je Jokic u Denveru, JOKIC mora da bude centralna tacka oko koje se sve vrti. Jokic je dzinovski Steve Nash koji je srecniji kada asistira nego kada sutira. Jokic mora da preuzme napad u svoje ruke i da vise nikada i nikome ne dozvoli da mu to uzme. Jokic ne mora da bude vodeci strelac tima, ne mora da ima najvise suteva, cak ni i onih u zavrsnici utakmice, ali taj deo, deo koji on najvise voli, sa dodavanjima i asistencijama, sa puno kretanja, taj deo mu se ne sme oduzeti. Saigraci moraju da se krecu, da se otvaraju za sut i da ulaze ispod kosa i ne smeju da cekaju da neko pozove neku akciju. Jokic moze da dozvoli Mareju da bude lider i vodeci strelac, ali ne sme da mu dozvoli da on organizuje napad. Denveru treba "Jokic Ball" i to odmah. Jokic treba da prihvati tu ulogu najboljeg igraca cak i ako to ne zeli.

Vladimir

pre 4 godine

Hasan Vajtsajd je izvanredan igrač i nije čudo da da 30 poena ko god da ga čuva. Poenta je u tome što kad je Jokić na terenu igra Denvera ima i smisao i stil i stvarno je milina gledati kako iz ničega skoro uvek napravi nešto korisno za ekipu.

Spree15

pre 4 godine

Kad celu utakmicu vrtis pik da iskoristis to sto ga Jokic ne brani dobro i iz toga izvuces nekih 50 poena ukupno i izgubis, nije neki pos'o.
Ovde naravno jedva docekase da popljuju a istina je da na prste jedne ruke mozes nabrojati centre koji brane pik.

kejt winslet

pre 4 godine

Bla bla bla... Juce su Embiidu igraci kao sto su Tajs i Kanter dali kombinovano +30 poena uz sut iz igre preko 75%... Pa niko ne krivi Embiida da su to njemu dali...

JPR24

pre 4 godine

Sad ce nam ovdje likovi da pisu da whiteside dao 30 koseva dok je bucko bio na klupi.
(Mr_Melbourne, 13. decembar 2019 09:33)

I onda se Jusuf pita zašto niko neće da igra za Bosnu !

kiza

pre 4 godine

Ovaj Marej ce unistiti Denver i dok on igra nema nista od Denvera,najpreplaceniji plej ikada u tim godinama a ni blizu super staru koji su pocinjali a da ga ne uporedjujem tek sa Lukom koji je i mladji i bolji i 70% ekipa ima bolje igrace po plati koje dobijaju!

kejt winslet

pre 4 godine

Да ли зна неко зашто је Крис Пол био у публици и гледао меч уживо?
(јд123, 13. decembar 2019 14:30)

Da. Zato što je došao da podrži/gleda ortaka Mela