Četvrtak, 12.12.2019.

12:20

Čeferin opleo po domaćinu: "Maksimir" je najgori stadion u Evropi!

Prvi čovek UEFA Aleksander Čeferin boravio je ovih dana u Zagrebu gde je postao član poridice regionalnih Srortskih igara mladih.

Izvor: B92

Èeferin opleo po domaæinu: "Maksimir" je najgori stadion u Evropi! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

49 Komentari

Sortiraj po:

Arnoldo-svajciger

pre 4 godine

Samo što igrači Hrvatske znaju kako izgleda Europsko nogometno prvenstvo a igrači Srbije to ne znaju :-))))
(Žan-klod-obi-van-moskvič, 12. decembar 2019)

Samo sto igraci Srbije znaju kako izgleda trofej evropskog i svetskog prvaka a igraci Hrvatske to ne znaju :))))

A tu je

pre 4 godine

razlika 10 : 28
CRVENA ZVEZDA protivnici
PSZ,Napoli,Liverpul,Bajern,Totenhem,Olimpijakos
rezultati: 2 pobede 1 nereseno 9 poraza gol razlika 8:37
Dakle Primamo Zagreb u poslednja dva ucesca osvojio 5 bodova
Crvena zvezda u poslednja dva ucesca osvojila 7 bodova!
Primamo Zagreb u poslednja dva ucesca imao neuporedivo lakse protivnike poput Sevilje,Liona,Sahtjora i Atalante i samo dva teska Juventus i Siti
Crvena zvezda ima 5 utrateskih PSZ,Napoli,Liverpul,Bajern,Totenhem i samo jednog lakseg Olimpijakos.
Ko treba da se pokrije usima za poslednje dve sezone????????
(Fudbaloman, 12. decembar 2019 14:51)

Ovu što su primili 27 se zovu PRIMAMO?

A kako se zovu ovi što su primili 38? PRIMAMO 30%VIŠE?

Samo ću reći ovo: zadnjih 5 utakmica imate gol razliku 0-19.
Ajde molim te pronađi 5 gorih utakmica u nizu od toga u povijesti lige prvaka?

Mario

pre 4 godine

Na Marakani kad bi makar onaj tunel sredili da liči na nešto, ja neznam šta
je teško da nahvataju par klinaca pa nek oslikaju mural-e...
(geak, 12. decembar 2019 16:09)

Moze ali samo murale iz domacih kultnih filmova. Naprimer ona scena 'I tata bi sine', ili veliki mural 'Mesi, mesi, neće ništa da ti škodi' iz varljivog leta. To bi ličilo na nesto, a usput zbunilo sve protivnike.

Žan-klod-obi-van-moskvič

pre 4 godine

"E navijacu negativnog rekordera Golove Na Kilo Primamo nisam te pitao kako se osecas povodom onoga kada ti je Gvardiola ucackao sinoc pa na pitanje "sta misli o Primamu i igracima" on samo odgovorio "Hrvatska i Srbija su uvek imali dobre igrace" :DDDDDDDDDD Pepa ne mozes prevariti ;) x"
(Xnodeh, 12. decembar 2019 16:54)

Samo što igrači Hrvatske znaju kako izgleda Europsko nogometno prvenstvo a igrači Srbije to ne znaju :-))))

Марко

pre 4 godine

(Fudbaloman, 12. decembar 2019 13:58)
Hahaha vi nam govorite nešto,pa čovjeće daj se pokrij ušima.
Pa koja je statistika tvoje CZ u zadnje dvije sezone??hahaha.
Pa kad spominješ statistiku CZ je klub koji je u najkraćem vremeskom roku primila četiri komada,koja vam je gol razlika? 3/20,-17 hahaha.
Pogledaj na kojem mjestu tablice UEFA je CZ,a na kojem Dinamo hahaha.
(mario, 12. decembar 2019 14:24)

Звезда је победила Ливерпул, екипу која је постала првак Европе на крају сезоне. Динамо победу против таквог гиганта може само да сања. Уосталом, на сајту УЕФЕ у скоро сваком чланку о Звезди, стоји атрибут "бивши европски шампион". Имаш онај други клуб из Београда, па се са њима пореди.

Xnodeh

pre 4 godine

Kad su nameštali prvenstva Zvezdi, a to rade i danas.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lol, 12. decembar 2019 16:00)

E navijacu negativnog rekordera Golove Na Kilo Primamo nisam te pitao kako se osecas povodom onoga kada ti je Gvardiola ucackao sinoc pa na pitanje "sta misli o Primamu i igracima" on samo odgovorio "Hrvatska i Srbija su uvek imali dobre igrace" :DDDDDDDDDD Pepa ne mozes prevariti ;) x

geak

pre 4 godine

Na Marakani kad bi makar onaj tunel sredili da liči na nešto, ja neznam šta
je teško da nahvataju par klinaca pa nek oslikaju mural-e iz zvezdine bogate istorije naprimer kako Đaja lomi Kamaća ili Darkov penal iz Barija bar nebi bilo onako sablasno.

Dex

pre 4 godine

(Fudbaloman, 12. decembar 2019 13:58)
Hahaha vi nam govorite nešto,pa čovjeće daj se pokrij ušima.
Pa koja je statistika tvoje CZ u zadnje dvije sezone??hahaha.
Pa kad spominješ statistiku CZ je klub koji je u najkraćem vremeskom roku primila četiri komada,koja vam je gol razlika? 3/20,-17 hahaha.
Pogledaj na kojem mjestu tablice UEFA je CZ,a na kojem Dinamo hahaha.
(mario, 12. decembar 2019 14:24)

U zadnje dve godine Zvezda je uspesnija od Dinama u LS (Dinamo nije ni igrao prosle godine, dok su ovi osvojili nekoliko poena). Kakva je to pismenost gde svaku recenicu zavrsavas sa "hahahaha"? Vi "navijaci" ovakvih klubova (Zvezde, Dinama, Partizana, Hajduka i ostalih bolesti srpskog i hrvatskog drustva) se bas isticete kulturom po portalima, a tragikomicno je da vas samo po portalima i ima. Na utakmice ni ne idete, ne ulazete nista u te klubove, eventualno odete da pogledate Liverpool ili Man. City, kao da ste njihovi navijaci. Mogao bi mozda i korisnije trositi (bacati) svoje slobodno vreme Mario.

lol

pre 4 godine

Ma kakav Primamo druze?! Klub koji do prosle zime 50 godina nije prezimio u Evropi,koji je cak i u onoj bivsoj Jugoslaviji za 47 godina jedva 4 puta bio prvak drzave,koji se upisao u negativne rubrike Lige Sampiona,koji do pre samo 10 godina nije znao sta je evropski transfer veci od milion evra,klub sa najruznijim "stadionom" u Evropi itd....Kako to moze da se poredi sa Crvenom zvezdom,jednom od malobrojnih evropskih velikana koja je bila i evropski i svetski prvak???! Koja je do sankcija bila medju 10 kluba na vecnoj listi! Koja je i danas i pored sankcija i rapidne promene na fudbalskoj karti Evrope sto se tice finansija i dalje na visokom 22.mestu vecne liste Lige Sampiona?! Sve se to moze proveriti.Daj nemojte nasedate na komplekse mitomana iz Kroasanije....
(Xnodeh 12. decembar 2019 15:32)

Kad su nameštali prvenstva Zvezdi, a to rade i danas.

Rok

pre 4 godine

skoro bi isao juce na Maksimir ali sam se predomislio. jedini put bio sam 2007 na Dinamo-Ajax i to na Zapad-Gore. non stop sam cekao da se tribuna srusi i svi padnemo 20-30 metara dole na beton. stvarno neverovatno da se ovakav stari beton(to nije stadion) ne porusi vec bi se trebao pre mnogo godina. isto one stepenice betonske za na zapad-gore, samo cekas da se srusi beton i umres. nema logike na kakav nacin ljudi iz UEFE dozvoljavajo da se Champions League igra na takvom super starom betonu...

Xnodeh

pre 4 godine

Kad su nameštali prvenstva Zvezdi, a to rade i danas.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lol, 12. decembar 2019 16:00)

Aha,znaci sada ide ta prica? Posto vise nijedan argument normalan nemas,sada se spustas na takvo dno da to pises? Pa da,namestili Zvezdi i iz UEFE titulu 1991.godine i iz FIFE,hoce to.Drago mi je da si ovime sam sebe zakopao.

Miskec

pre 4 godine

"Na Marakani kad bi makar onaj tunel sredili da liči na nešto, ja neznam šta
je teško da nahvataju par klinaca pa nek oslikaju mural-e iz zvezdine bogate istorije naprimer kako Đaja lomi Kamaća ili Darkov penal iz Barija bar nebi bilo onako sablasno.
(geak, 12. decembar 2019 16:09)"
U elektronskoj eri murali su nepotrebni, video sam u svetu zidove i zakrivljene plafone na kojima su led ekrani tanki kao zilet. Da obloze zidove tim ekranima na kojima ce da pustaju snimke Zvezdinih legendi, golova i slicno, da barem malo licimo na svet! Ovo sada je strasno, izgleda kao tunel strave i uzasa!

Прле

pre 4 godine

Ми купимо Мигове, Хрвати морају исто. Ми купимо хеликоптере они исто! Хмм ако ми направимо нови стадион, можда и Загреб добије?

serbata

pre 4 godine

Čest problem navijača klubova koji imaju malo čime da se pohvale jeste hvatanje za neke sitnice. Naprimer Dinamovci se hvataju za ovu sezonu, ili neku tamo prethodnu, a u realnosti Zvezdi ne mogu priči na večnoj listi još dugo! Zvezda je osvajac KEŠ, prethodnika LS, finalista Kupa UEFA, polufinalista KEŠ i još godina ucesca u 1/4 finala. Klub koji jedino u sezoni kada je izbačen zbog dugova učestvovao u svakoj evropskoj sezoni. Dinamo se ne može porediti sa time za sada.
(Sport, 12. decembar 2019 15:11)

Ma kakav Primamo druze?! Klub koji do prosle zime 50 godina nije prezimio u Evropi,koji je cak i u onoj bivsoj Jugoslaviji za 47 godina jedva 4 puta bio prvak drzave,koji se upisao u negativne rubrike Lige Sampiona,koji do pre samo 10 godina nije znao sta je evropski transfer veci od milion evra,klub sa najruznijim "stadionom" u Evropi itd....Kako to moze da se poredi sa Crvenom zvezdom,jednom od malobrojnih evropskih velikana koja je bila i evropski i svetski prvak???! Koja je do sankcija bila medju 10 kluba na vecnoj listi! Koja je i danas i pored sankcija i rapidne promene na fudbalskoj karti Evrope sto se tice finansija i dalje na visokom 22.mestu vecne liste Lige Sampiona?! Sve se to moze proveriti.Daj nemojte nasedate na komplekse mitomana iz Kroasanije....

sloga

pre 4 godine

Ima još dva slična u Srbiji....Svi stadioni rađeni pre 50 godina za vreme Tita...Da nije bilo tog vremena verovatno bi sad igrali na livadama i jedni i drugi...(dnevna doza prosecnog Srbende, 12. decembar 2019 12:44)Pa normalno je da su se gradili za vreme Tita, kada je on vladao zemljom 35 godina. To je period najvećeg ekonomskog rasta u zadnjih 100 godina, ne samo u bivšoj nam zemlji nego u celoj Evropi. Da ne spominjemo zaduživanje države, što tada nije bila praksa u svetu kao danas. Tada je fudbal i sport uopšte bio daleko popularniji, stadioni i dvorane su bili puni, imalo je smisla i ekonomske opravdanosti graditi velike sportske objekte. To su velike investicije, koje se dugo ne mogu isplatiti. U zadnjih 20 godina u Srbiji je izgrađeno ili obnovljeno nekoliko manjih stadiona.

komp

pre 4 godine

Sad gledam neke slike i streetview, spolja (fasada) i ne izgleda toliko lose jer su dve tribine zastakljene, treca ne moze jer je ispod nje tribina pomocnog terena, a ona mala zakrivljena ne znam kakva je.
Pre neku godinu sam video neki snimak na youtube-u unutrasnjih prostorija stadiona i tada je to izgledalo svemirski u odnosu na nase. Imao je i kao neki hotel unutar svojih prostorija.
E sad, kada ga gledas odozgo i neke slike sa tribina, stvarno izgleda ruzno. Pre svega zbog tribina koje su sve razlicite i izledaju kao krezuba baba.

Sport

pre 4 godine

Čest problem navijača klubova koji imaju malo čime da se pohvale jeste hvatanje za neke sitnice. Naprimer Dinamovci se hvataju za ovu sezonu, ili neku tamo prethodnu, a u realnosti Zvezdi ne mogu priči na večnoj listi još dugo! Zvezda je osvajac KEŠ, prethodnika LS, finalista Kupa UEFA, polufinalista KEŠ i još godina ucesca u 1/4 finala. Klub koji jedino u sezoni kada je izbačen zbog dugova učestvovao u svakoj evropskoj sezoni. Dinamo se ne može porediti sa time za sada.

Ako ćemo realno

pre 4 godine

ja ne znam čemu ovo prepucavanje oko toga čiji stadion je lošiji: Dinanov, Zvezdin ili vojni. svi su loši.

doduše Zvezdin su sada malo sredili zbog LŠ, pre svega zapad je danas korektan.

JNA je katastrofa ali ima neki šmek zbog blizine terena, navijači se dobro čuju, komfor nula, bez krova, wc užas.

na Maksimiru nisam bio ali izgleda da je po pričama najgori.

PimPong

pre 4 godine

Nije OK komentar. On ima pravo na to misljenje, ali treba da da obrazlozenje po cemu je to najgori stadion. Da li je kvalitet terena los, da li izgleda ruzno estetski, o cemu se radi?

max

pre 4 godine

Drzava (posto su klubovi njeni) treba da proda Rajko Mitic i Stadion Partizana, I od tih para napravi jedan stadion. Partizan i Zvezda neka ga dele, i naravno reprezentacija. Zvedi od dela para napraviti trening centar kao Partizanu Zemunelo, posto je i zemljiste oko Mitica vece. I problem resen.

misk

pre 4 godine

 ne mogu da verujem da postoji vece ruglo od "marakane".
(Ivan, 12. decembar 2019 13:17)

kako god, marakana je bar lepsa od onog lavora u humskoj

Fudbaloman

pre 4 godine

Kad vec sipas silne podatke o dinamovoj nemoci sta nisi dodao da ako zanemarimo ovu sezonu, takav jadan dinamo je samo u jednoj sezoni lp osvojio vise bodova nego svi srpski klubovi u povijesti te iste lige prvaka, zajedno. Jel se i to nekako mjeri?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (croata, 12. decembar 2019 14:18)

"Povijest Lige Prvaka" ne pocinje od 1992.godine nego od 1955.kada se isto ovo takmicenje igralo samo pod drugim imenom.Tako da nijedan hrvatski klub nije ni blizu ukupno osvojenim bodovima Zvezde i Partizana.Prva je osvojila ovo takmicenja a drugi bio finalista.Naravno da se meri i to.

mario

pre 4 godine

(Fudbaloman, 12. decembar 2019 13:58)
Hahaha vi nam govorite nešto,pa čovjeće daj se pokrij ušima.
Pa koja je statistika tvoje CZ u zadnje dvije sezone??hahaha.
Pa kad spominješ statistiku CZ je klub koji je u najkraćem vremeskom roku primila četiri komada,koja vam je gol razlika? 3/20,-17 hahaha.
Pogledaj na kojem mjestu tablice UEFA je CZ,a na kojem Dinamo hahaha.

неко из масе

pre 4 godine

@Ivan
А 'лавор', односно стадио ЈНА? Или је наведени стадион без конкуренције, у негативном смислу наравно

marko

pre 4 godine

Istina, stadion ne samo sto je ruglo, nego nema niceg fudbalskog u njemu vise podsjeca kao neki trening centar, trbine kao da ne pripadaju terenu, vise lici kao neki stadion za ragbi...

Ueffa je trebala zabraniti dinamu da igra ma ovaj stadion pa ili da igra kao domacin na poljudu, jna ili na stadionu Maribora, na marakani je Zvezda igrala ove sezone LS, tako da tu nisu mogli!

Gospodin Rajković

pre 4 godine

"Nisam bio na Maksimiru, al ako i kod njih WCi smrde na 50 metara onda može da parira onim našim građevinama."
(Vlad Rad, 12. decembar 2019 13:43)

Ne, jer poštenih WC-a niti nemamo.

croata

pre 4 godine

(Fudbaloman, 12. decembar 2019 13:58)

Kad vec sipas silne podatke o dinamovoj nemoci sta nisi dodao da ako zanemarimo ovu sezonu, takav jadan dinamo je samo u jednoj sezoni lp osvojio vise bodova nego svi srpski klubovi u povijesti te iste lige prvaka, zajedno. Jel se i to nekako mjeri?

nesa80

pre 4 godine

meni je fascinantno da dinamo,zvezda i partizan pored tolikih para,prodaja igraca,pomoci drzave..itd nisu u stanju da sruse te komunisticke gladijatorske arene i naprave neki manji moderan stadion od 25.000 mesta.pa to je strasno.ti stadioni su krave muzare za lovu a niko ne ulaze nista u njih,samo sminkaju i docrtavaju nesto.ajde da razumem partizan i zvezdu mozda je i zanimljivo imati takva 2 stadiona u evropi na secanje iz 80tih i mozda su jedinstveni i zanimljivi strancima ali ono dinamovo je ko da je neko stavio betonske ograde na livadu.ko zatvor ili tako neka ustanova.balkanski mentalitet jednog jugoslovenskog naroda je u svima da dalje nema

Fudbaloman

pre 4 godine

(mario, 12. decembar 2019 14:24)

Hahahahaha! Mi da se pokrijemo usima?! Klubu koji je osvojio ovo takmicenje i kojeg nema ni u jednoj negativnoj rubrici a odigrao je 4 puta vise utakmica u istoriji ovog takmicenja od tvog Primamo Zagreb negativnog rekordera ti kazes da se pokrije usima?! AAAAAAA! :D Kakvi kompleksi au! Hoces da merimo poslednje dve sezone Primama Zagreb i poslednje dve sezone Crvene zvezde? Jel hoces?
PRIMAMO ZAGREB protivnici poslednja dva ucesca 2016/17 i 2019/20
Juventus,Sevilja,Lion,Mancester Siti,Atalanta,Sahtjor,
rezultati: 1 pobeda 2 neresena 9 poraza - gol razlika 10 : 28
CRVENA ZVEZDA protivnici
PSZ,Napoli,Liverpul,Bajern,Totenhem,Olimpijakos
rezultati: 2 pobede 1 nereseno 9 poraza gol razlika 8:37
Dakle Primamo Zagreb u poslednja dva ucesca osvojio 5 bodova
Crvena zvezda u poslednja dva ucesca osvojila 7 bodova!
Primamo Zagreb u poslednja dva ucesca imao neuporedivo lakse protivnike poput Sevilje,Liona,Sahtjora i Atalante i samo dva teska Juventus i Siti
Crvena zvezda ima 5 utrateskih PSZ,Napoli,Liverpul,Bajern,Totenhem i samo jednog lakseg Olimpijakos.
Ko treba da se pokrije usima za poslednje dve sezone????????

Red

pre 4 godine

Verovatno nije bio na stadionu Miloša Šestića!?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Volim i ja vas, 12. decembar 2019 13:36) # Link

Ili lavoru?

onako bez lupetanja

pre 4 godine

Lepo je neko napisao da je jeftinije srušiti i dići novi. Dodao bih da je najiplativije i za Grad i za klub prodati tu lokaciju i od toga Grad da sredi sebi neke stvari a klub napravi stadion na periferiji sa parkingom i pratećim sadržajima. Ogromna je razlika u ceni zemljišta.
Mogu da zamislim Zvezdu i Partizan van Autokomande, nikakav problem.

Fudbaloman

pre 4 godine

Hahahahahahahahaha!
Pa najgori stadion za najgori klub u Ligi Sampiona! Sta je tu cudno?! :D
Ovo je spisak negativnih rubrika u kojima se Golove Na Kilo Primamo Zagreb nalazi u statistici Lige Sampiona:

- klub koji je vlasnik najgore gol razlike grupne faze LS, - 19 2011/12
- klub koji jedini u istoriji LS ujedno u jednoj sezoni nije da gol i nije osvojio bod 2015/16
- jedan od samo tri klub u istoriji LS koji nije postigao gol u jednoj sezoni 2015/16
- klub koji je uz Anderleht vlasnih najduzeg niza poraza u LS, 11 uzastopnih
- klub koji je jedini primio 7 golova u LS na domacem terenu,od Liona 2011/12
- klub koji je za 4 sezone odnosno 24 utakmcie LS primio cak 65 golova,sto je najmanji broj utakmica kome je nekom klubu bilo potrebno da primi najvise golova u istoriji LS.

NAPOMENA:Sva statistika LS se ne racuna od 1992.kada je zvanicno ovo ime nastalo,nego od 1955.godine kada se ovo takmicenje igralo pod imenom Kup Sampiona,tako da je zaista posebno dostignuce biti najgori u toliko kategorija u cak skoro 65 godina dugoj istoriji takmicenja.

Zanimljivo,Crvena zvezda je do rata i sankcija 1992.godine odigrala ogroman broj utakmica u nekadasnjem Kupu Sampiona i nalazila se tada na 8. mestu vecne liste po uspesnosti,sada se sa dva ucesca u LS vratila u ovo takmicenje ali je i dalje nema ni u jednoj rubrici bilo kojeg negativnog rekorda :)

Ante

pre 4 godine

Ali je zato najskuplji. Samo na uređenje sjeverne tribine je potrošeno više nego koliko na cijeli novi stadion od Seville. Al to uređenje se čak ni nevidi, i dalje je negledljivo ružan stadion. Nije bilo nikakvo pranje love, nema toga kod nas.

Bruder Jakob

pre 4 godine

Što se bune Čefurin kad se mu to europski privatelji.
Pusti ih da igraju utakmice pa se posle buni.
(micaiz kafica, 12. decembar 2019 12:46)


Ima još dva slična u Srbiji....Svi stadioni rađeni pre 50 godina za vreme Tita...Da nije bilo tog vremena verovatno bi sad igrali na livadama i jedni i drugi...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 12. decembar 2019 12:44)


Šta ima veze jesu prijatelji ili neprijatelji, stadion je teško ruglo, ovaj je upućeniji od mene tako da mu vjerujem da je najružniji u Evropi.
I građen je sad prije možda 20 godina i ko Gaudijeva katedrala ostao nezavršen, sav išaran grafitima i izljepljen plkatima!

croata

pre 4 godine

Pa sto mu barisic nije odgovorio da je u "uredjenje" rugla u zadnjih 20 godina ulupano 500 milijuna eura. Usporedbe radi, najskuplji stadion na svijetu kosta tek duplo vise. Ustvari s toliko gradskih i drzavnih novaca se raspolagalo za uredjenje. Sta mu barisic nije rekao da je po dinamovoj racunici jedna stolica kostala 500e puta 35000 je skoro 20 milijuna eura samo za obnovu ocito zlatnih plasticnih stolica. Netko sagradi stadion za tu lovu. Wc-i na tribinama kostali svaki koji milijuncic eura i tako vrlo lako se dodje do planiranog iznosa za fantomsko uredjenje hrvatskog ponosa. A to da si za te novce mogao sagraditi osim maksimira bar 7,8 vrhunskih stadiona, ma kog briga.

got

pre 4 godine

Jeftinije je srusiti do temelja i napraviti sve novo po standardima, nego petljati i dogradjivati tako da to lici na kasabu iz turskog doba.
Bio sam na Maksimiru pre rata i iznenadio se kada sam video slike posle renoviranja koje su sproveli negde oko 2000. godine (ispravite me za godinu - dve ako sam pogresio). Prakticno nista nisu poboljsali po pitanju komfora i pozicije za gledanje.

Kengur

pre 4 godine

Srbendo slazem se da su i Rajko i JNA po svom izgledu funkiconalnosti i sadrzaju ostaci proslih vremena u koje ne da se nije ulagalo nego su dodatno ruinirani sto ljudskom rukom , sto delovanjem vremena . Medjutim, veruj mi cak i takvi su na mnogo boljem nivou nego Maksimir. Prosto, Maksimir jednostavno ne lici na stadion , totalno atipican sa vise aspekata , cega su i Dinamovci itekako svesni.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Ima još dva slična u Srbiji....Svi stadioni rađeni pre 50 godina za vreme Tita...Da nije bilo tog vremena verovatno bi sad igrali na livadama i jedni i drugi...

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Ima još dva slična u Srbiji....Svi stadioni rađeni pre 50 godina za vreme Tita...Da nije bilo tog vremena verovatno bi sad igrali na livadama i jedni i drugi...

croata

pre 4 godine

Pa sto mu barisic nije odgovorio da je u "uredjenje" rugla u zadnjih 20 godina ulupano 500 milijuna eura. Usporedbe radi, najskuplji stadion na svijetu kosta tek duplo vise. Ustvari s toliko gradskih i drzavnih novaca se raspolagalo za uredjenje. Sta mu barisic nije rekao da je po dinamovoj racunici jedna stolica kostala 500e puta 35000 je skoro 20 milijuna eura samo za obnovu ocito zlatnih plasticnih stolica. Netko sagradi stadion za tu lovu. Wc-i na tribinama kostali svaki koji milijuncic eura i tako vrlo lako se dodje do planiranog iznosa za fantomsko uredjenje hrvatskog ponosa. A to da si za te novce mogao sagraditi osim maksimira bar 7,8 vrhunskih stadiona, ma kog briga.

Kengur

pre 4 godine

Srbendo slazem se da su i Rajko i JNA po svom izgledu funkiconalnosti i sadrzaju ostaci proslih vremena u koje ne da se nije ulagalo nego su dodatno ruinirani sto ljudskom rukom , sto delovanjem vremena . Medjutim, veruj mi cak i takvi su na mnogo boljem nivou nego Maksimir. Prosto, Maksimir jednostavno ne lici na stadion , totalno atipican sa vise aspekata , cega su i Dinamovci itekako svesni.

got

pre 4 godine

Jeftinije je srusiti do temelja i napraviti sve novo po standardima, nego petljati i dogradjivati tako da to lici na kasabu iz turskog doba.
Bio sam na Maksimiru pre rata i iznenadio se kada sam video slike posle renoviranja koje su sproveli negde oko 2000. godine (ispravite me za godinu - dve ako sam pogresio). Prakticno nista nisu poboljsali po pitanju komfora i pozicije za gledanje.

onako bez lupetanja

pre 4 godine

Lepo je neko napisao da je jeftinije srušiti i dići novi. Dodao bih da je najiplativije i za Grad i za klub prodati tu lokaciju i od toga Grad da sredi sebi neke stvari a klub napravi stadion na periferiji sa parkingom i pratećim sadržajima. Ogromna je razlika u ceni zemljišta.
Mogu da zamislim Zvezdu i Partizan van Autokomande, nikakav problem.

Ante

pre 4 godine

Ali je zato najskuplji. Samo na uređenje sjeverne tribine je potrošeno više nego koliko na cijeli novi stadion od Seville. Al to uređenje se čak ni nevidi, i dalje je negledljivo ružan stadion. Nije bilo nikakvo pranje love, nema toga kod nas.

Bruder Jakob

pre 4 godine

Što se bune Čefurin kad se mu to europski privatelji.
Pusti ih da igraju utakmice pa se posle buni.
(micaiz kafica, 12. decembar 2019 12:46)


Ima još dva slična u Srbiji....Svi stadioni rađeni pre 50 godina za vreme Tita...Da nije bilo tog vremena verovatno bi sad igrali na livadama i jedni i drugi...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 12. decembar 2019 12:44)


Šta ima veze jesu prijatelji ili neprijatelji, stadion je teško ruglo, ovaj je upućeniji od mene tako da mu vjerujem da je najružniji u Evropi.
I građen je sad prije možda 20 godina i ko Gaudijeva katedrala ostao nezavršen, sav išaran grafitima i izljepljen plkatima!

Fudbaloman

pre 4 godine

Kad vec sipas silne podatke o dinamovoj nemoci sta nisi dodao da ako zanemarimo ovu sezonu, takav jadan dinamo je samo u jednoj sezoni lp osvojio vise bodova nego svi srpski klubovi u povijesti te iste lige prvaka, zajedno. Jel se i to nekako mjeri?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (croata, 12. decembar 2019 14:18)

"Povijest Lige Prvaka" ne pocinje od 1992.godine nego od 1955.kada se isto ovo takmicenje igralo samo pod drugim imenom.Tako da nijedan hrvatski klub nije ni blizu ukupno osvojenim bodovima Zvezde i Partizana.Prva je osvojila ovo takmicenja a drugi bio finalista.Naravno da se meri i to.

Gospodin Rajković

pre 4 godine

"Nisam bio na Maksimiru, al ako i kod njih WCi smrde na 50 metara onda može da parira onim našim građevinama."
(Vlad Rad, 12. decembar 2019 13:43)

Ne, jer poštenih WC-a niti nemamo.

Fudbaloman

pre 4 godine

Hahahahahahahahaha!
Pa najgori stadion za najgori klub u Ligi Sampiona! Sta je tu cudno?! :D
Ovo je spisak negativnih rubrika u kojima se Golove Na Kilo Primamo Zagreb nalazi u statistici Lige Sampiona:

- klub koji je vlasnik najgore gol razlike grupne faze LS, - 19 2011/12
- klub koji jedini u istoriji LS ujedno u jednoj sezoni nije da gol i nije osvojio bod 2015/16
- jedan od samo tri klub u istoriji LS koji nije postigao gol u jednoj sezoni 2015/16
- klub koji je uz Anderleht vlasnih najduzeg niza poraza u LS, 11 uzastopnih
- klub koji je jedini primio 7 golova u LS na domacem terenu,od Liona 2011/12
- klub koji je za 4 sezone odnosno 24 utakmcie LS primio cak 65 golova,sto je najmanji broj utakmica kome je nekom klubu bilo potrebno da primi najvise golova u istoriji LS.

NAPOMENA:Sva statistika LS se ne racuna od 1992.kada je zvanicno ovo ime nastalo,nego od 1955.godine kada se ovo takmicenje igralo pod imenom Kup Sampiona,tako da je zaista posebno dostignuce biti najgori u toliko kategorija u cak skoro 65 godina dugoj istoriji takmicenja.

Zanimljivo,Crvena zvezda je do rata i sankcija 1992.godine odigrala ogroman broj utakmica u nekadasnjem Kupu Sampiona i nalazila se tada na 8. mestu vecne liste po uspesnosti,sada se sa dva ucesca u LS vratila u ovo takmicenje ali je i dalje nema ni u jednoj rubrici bilo kojeg negativnog rekorda :)

mario

pre 4 godine

(Fudbaloman, 12. decembar 2019 13:58)
Hahaha vi nam govorite nešto,pa čovjeće daj se pokrij ušima.
Pa koja je statistika tvoje CZ u zadnje dvije sezone??hahaha.
Pa kad spominješ statistiku CZ je klub koji je u najkraćem vremeskom roku primila četiri komada,koja vam je gol razlika? 3/20,-17 hahaha.
Pogledaj na kojem mjestu tablice UEFA je CZ,a na kojem Dinamo hahaha.

Fudbaloman

pre 4 godine

(mario, 12. decembar 2019 14:24)

Hahahahaha! Mi da se pokrijemo usima?! Klubu koji je osvojio ovo takmicenje i kojeg nema ni u jednoj negativnoj rubrici a odigrao je 4 puta vise utakmica u istoriji ovog takmicenja od tvog Primamo Zagreb negativnog rekordera ti kazes da se pokrije usima?! AAAAAAA! :D Kakvi kompleksi au! Hoces da merimo poslednje dve sezone Primama Zagreb i poslednje dve sezone Crvene zvezde? Jel hoces?
PRIMAMO ZAGREB protivnici poslednja dva ucesca 2016/17 i 2019/20
Juventus,Sevilja,Lion,Mancester Siti,Atalanta,Sahtjor,
rezultati: 1 pobeda 2 neresena 9 poraza - gol razlika 10 : 28
CRVENA ZVEZDA protivnici
PSZ,Napoli,Liverpul,Bajern,Totenhem,Olimpijakos
rezultati: 2 pobede 1 nereseno 9 poraza gol razlika 8:37
Dakle Primamo Zagreb u poslednja dva ucesca osvojio 5 bodova
Crvena zvezda u poslednja dva ucesca osvojila 7 bodova!
Primamo Zagreb u poslednja dva ucesca imao neuporedivo lakse protivnike poput Sevilje,Liona,Sahtjora i Atalante i samo dva teska Juventus i Siti
Crvena zvezda ima 5 utrateskih PSZ,Napoli,Liverpul,Bajern,Totenhem i samo jednog lakseg Olimpijakos.
Ko treba da se pokrije usima za poslednje dve sezone????????

max

pre 4 godine

Drzava (posto su klubovi njeni) treba da proda Rajko Mitic i Stadion Partizana, I od tih para napravi jedan stadion. Partizan i Zvezda neka ga dele, i naravno reprezentacija. Zvedi od dela para napraviti trening centar kao Partizanu Zemunelo, posto je i zemljiste oko Mitica vece. I problem resen.

Red

pre 4 godine

Verovatno nije bio na stadionu Miloša Šestića!?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Volim i ja vas, 12. decembar 2019 13:36) # Link

Ili lavoru?

nesa80

pre 4 godine

meni je fascinantno da dinamo,zvezda i partizan pored tolikih para,prodaja igraca,pomoci drzave..itd nisu u stanju da sruse te komunisticke gladijatorske arene i naprave neki manji moderan stadion od 25.000 mesta.pa to je strasno.ti stadioni su krave muzare za lovu a niko ne ulaze nista u njih,samo sminkaju i docrtavaju nesto.ajde da razumem partizan i zvezdu mozda je i zanimljivo imati takva 2 stadiona u evropi na secanje iz 80tih i mozda su jedinstveni i zanimljivi strancima ali ono dinamovo je ko da je neko stavio betonske ograde na livadu.ko zatvor ili tako neka ustanova.balkanski mentalitet jednog jugoslovenskog naroda je u svima da dalje nema

misk

pre 4 godine

 ne mogu da verujem da postoji vece ruglo od "marakane".
(Ivan, 12. decembar 2019 13:17)

kako god, marakana je bar lepsa od onog lavora u humskoj

croata

pre 4 godine

(Fudbaloman, 12. decembar 2019 13:58)

Kad vec sipas silne podatke o dinamovoj nemoci sta nisi dodao da ako zanemarimo ovu sezonu, takav jadan dinamo je samo u jednoj sezoni lp osvojio vise bodova nego svi srpski klubovi u povijesti te iste lige prvaka, zajedno. Jel se i to nekako mjeri?

marko

pre 4 godine

Istina, stadion ne samo sto je ruglo, nego nema niceg fudbalskog u njemu vise podsjeca kao neki trening centar, trbine kao da ne pripadaju terenu, vise lici kao neki stadion za ragbi...

Ueffa je trebala zabraniti dinamu da igra ma ovaj stadion pa ili da igra kao domacin na poljudu, jna ili na stadionu Maribora, na marakani je Zvezda igrala ove sezone LS, tako da tu nisu mogli!

Прле

pre 4 godine

Ми купимо Мигове, Хрвати морају исто. Ми купимо хеликоптере они исто! Хмм ако ми направимо нови стадион, можда и Загреб добије?

Ako ćemo realno

pre 4 godine

ja ne znam čemu ovo prepucavanje oko toga čiji stadion je lošiji: Dinanov, Zvezdin ili vojni. svi su loši.

doduše Zvezdin su sada malo sredili zbog LŠ, pre svega zapad je danas korektan.

JNA je katastrofa ali ima neki šmek zbog blizine terena, navijači se dobro čuju, komfor nula, bez krova, wc užas.

na Maksimiru nisam bio ali izgleda da je po pričama najgori.

Rok

pre 4 godine

skoro bi isao juce na Maksimir ali sam se predomislio. jedini put bio sam 2007 na Dinamo-Ajax i to na Zapad-Gore. non stop sam cekao da se tribuna srusi i svi padnemo 20-30 metara dole na beton. stvarno neverovatno da se ovakav stari beton(to nije stadion) ne porusi vec bi se trebao pre mnogo godina. isto one stepenice betonske za na zapad-gore, samo cekas da se srusi beton i umres. nema logike na kakav nacin ljudi iz UEFE dozvoljavajo da se Champions League igra na takvom super starom betonu...

Sport

pre 4 godine

Čest problem navijača klubova koji imaju malo čime da se pohvale jeste hvatanje za neke sitnice. Naprimer Dinamovci se hvataju za ovu sezonu, ili neku tamo prethodnu, a u realnosti Zvezdi ne mogu priči na večnoj listi još dugo! Zvezda je osvajac KEŠ, prethodnika LS, finalista Kupa UEFA, polufinalista KEŠ i još godina ucesca u 1/4 finala. Klub koji jedino u sezoni kada je izbačen zbog dugova učestvovao u svakoj evropskoj sezoni. Dinamo se ne može porediti sa time za sada.

komp

pre 4 godine

Sad gledam neke slike i streetview, spolja (fasada) i ne izgleda toliko lose jer su dve tribine zastakljene, treca ne moze jer je ispod nje tribina pomocnog terena, a ona mala zakrivljena ne znam kakva je.
Pre neku godinu sam video neki snimak na youtube-u unutrasnjih prostorija stadiona i tada je to izgledalo svemirski u odnosu na nase. Imao je i kao neki hotel unutar svojih prostorija.
E sad, kada ga gledas odozgo i neke slike sa tribina, stvarno izgleda ruzno. Pre svega zbog tribina koje su sve razlicite i izledaju kao krezuba baba.

serbata

pre 4 godine

Čest problem navijača klubova koji imaju malo čime da se pohvale jeste hvatanje za neke sitnice. Naprimer Dinamovci se hvataju za ovu sezonu, ili neku tamo prethodnu, a u realnosti Zvezdi ne mogu priči na večnoj listi još dugo! Zvezda je osvajac KEŠ, prethodnika LS, finalista Kupa UEFA, polufinalista KEŠ i još godina ucesca u 1/4 finala. Klub koji jedino u sezoni kada je izbačen zbog dugova učestvovao u svakoj evropskoj sezoni. Dinamo se ne može porediti sa time za sada.
(Sport, 12. decembar 2019 15:11)

Ma kakav Primamo druze?! Klub koji do prosle zime 50 godina nije prezimio u Evropi,koji je cak i u onoj bivsoj Jugoslaviji za 47 godina jedva 4 puta bio prvak drzave,koji se upisao u negativne rubrike Lige Sampiona,koji do pre samo 10 godina nije znao sta je evropski transfer veci od milion evra,klub sa najruznijim "stadionom" u Evropi itd....Kako to moze da se poredi sa Crvenom zvezdom,jednom od malobrojnih evropskih velikana koja je bila i evropski i svetski prvak???! Koja je do sankcija bila medju 10 kluba na vecnoj listi! Koja je i danas i pored sankcija i rapidne promene na fudbalskoj karti Evrope sto se tice finansija i dalje na visokom 22.mestu vecne liste Lige Sampiona?! Sve se to moze proveriti.Daj nemojte nasedate na komplekse mitomana iz Kroasanije....

Dex

pre 4 godine

(Fudbaloman, 12. decembar 2019 13:58)
Hahaha vi nam govorite nešto,pa čovjeće daj se pokrij ušima.
Pa koja je statistika tvoje CZ u zadnje dvije sezone??hahaha.
Pa kad spominješ statistiku CZ je klub koji je u najkraćem vremeskom roku primila četiri komada,koja vam je gol razlika? 3/20,-17 hahaha.
Pogledaj na kojem mjestu tablice UEFA je CZ,a na kojem Dinamo hahaha.
(mario, 12. decembar 2019 14:24)

U zadnje dve godine Zvezda je uspesnija od Dinama u LS (Dinamo nije ni igrao prosle godine, dok su ovi osvojili nekoliko poena). Kakva je to pismenost gde svaku recenicu zavrsavas sa "hahahaha"? Vi "navijaci" ovakvih klubova (Zvezde, Dinama, Partizana, Hajduka i ostalih bolesti srpskog i hrvatskog drustva) se bas isticete kulturom po portalima, a tragikomicno je da vas samo po portalima i ima. Na utakmice ni ne idete, ne ulazete nista u te klubove, eventualno odete da pogledate Liverpool ili Man. City, kao da ste njihovi navijaci. Mogao bi mozda i korisnije trositi (bacati) svoje slobodno vreme Mario.

Miskec

pre 4 godine

"Na Marakani kad bi makar onaj tunel sredili da liči na nešto, ja neznam šta
je teško da nahvataju par klinaca pa nek oslikaju mural-e iz zvezdine bogate istorije naprimer kako Đaja lomi Kamaća ili Darkov penal iz Barija bar nebi bilo onako sablasno.
(geak, 12. decembar 2019 16:09)"
U elektronskoj eri murali su nepotrebni, video sam u svetu zidove i zakrivljene plafone na kojima su led ekrani tanki kao zilet. Da obloze zidove tim ekranima na kojima ce da pustaju snimke Zvezdinih legendi, golova i slicno, da barem malo licimo na svet! Ovo sada je strasno, izgleda kao tunel strave i uzasa!

sloga

pre 4 godine

Ima još dva slična u Srbiji....Svi stadioni rađeni pre 50 godina za vreme Tita...Da nije bilo tog vremena verovatno bi sad igrali na livadama i jedni i drugi...(dnevna doza prosecnog Srbende, 12. decembar 2019 12:44)Pa normalno je da su se gradili za vreme Tita, kada je on vladao zemljom 35 godina. To je period najvećeg ekonomskog rasta u zadnjih 100 godina, ne samo u bivšoj nam zemlji nego u celoj Evropi. Da ne spominjemo zaduživanje države, što tada nije bila praksa u svetu kao danas. Tada je fudbal i sport uopšte bio daleko popularniji, stadioni i dvorane su bili puni, imalo je smisla i ekonomske opravdanosti graditi velike sportske objekte. To su velike investicije, koje se dugo ne mogu isplatiti. U zadnjih 20 godina u Srbiji je izgrađeno ili obnovljeno nekoliko manjih stadiona.

Xnodeh

pre 4 godine

Kad su nameštali prvenstva Zvezdi, a to rade i danas.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lol, 12. decembar 2019 16:00)

Aha,znaci sada ide ta prica? Posto vise nijedan argument normalan nemas,sada se spustas na takvo dno da to pises? Pa da,namestili Zvezdi i iz UEFE titulu 1991.godine i iz FIFE,hoce to.Drago mi je da si ovime sam sebe zakopao.

неко из масе

pre 4 godine

@Ivan
А 'лавор', односно стадио ЈНА? Или је наведени стадион без конкуренције, у негативном смислу наравно

lol

pre 4 godine

Ma kakav Primamo druze?! Klub koji do prosle zime 50 godina nije prezimio u Evropi,koji je cak i u onoj bivsoj Jugoslaviji za 47 godina jedva 4 puta bio prvak drzave,koji se upisao u negativne rubrike Lige Sampiona,koji do pre samo 10 godina nije znao sta je evropski transfer veci od milion evra,klub sa najruznijim "stadionom" u Evropi itd....Kako to moze da se poredi sa Crvenom zvezdom,jednom od malobrojnih evropskih velikana koja je bila i evropski i svetski prvak???! Koja je do sankcija bila medju 10 kluba na vecnoj listi! Koja je i danas i pored sankcija i rapidne promene na fudbalskoj karti Evrope sto se tice finansija i dalje na visokom 22.mestu vecne liste Lige Sampiona?! Sve se to moze proveriti.Daj nemojte nasedate na komplekse mitomana iz Kroasanije....
(Xnodeh 12. decembar 2019 15:32)

Kad su nameštali prvenstva Zvezdi, a to rade i danas.

geak

pre 4 godine

Na Marakani kad bi makar onaj tunel sredili da liči na nešto, ja neznam šta
je teško da nahvataju par klinaca pa nek oslikaju mural-e iz zvezdine bogate istorije naprimer kako Đaja lomi Kamaća ili Darkov penal iz Barija bar nebi bilo onako sablasno.

Xnodeh

pre 4 godine

Kad su nameštali prvenstva Zvezdi, a to rade i danas.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lol, 12. decembar 2019 16:00)

E navijacu negativnog rekordera Golove Na Kilo Primamo nisam te pitao kako se osecas povodom onoga kada ti je Gvardiola ucackao sinoc pa na pitanje "sta misli o Primamu i igracima" on samo odgovorio "Hrvatska i Srbija su uvek imali dobre igrace" :DDDDDDDDDD Pepa ne mozes prevariti ;) x

Arnoldo-svajciger

pre 4 godine

Samo što igrači Hrvatske znaju kako izgleda Europsko nogometno prvenstvo a igrači Srbije to ne znaju :-))))
(Žan-klod-obi-van-moskvič, 12. decembar 2019)

Samo sto igraci Srbije znaju kako izgleda trofej evropskog i svetskog prvaka a igraci Hrvatske to ne znaju :))))

PimPong

pre 4 godine

Nije OK komentar. On ima pravo na to misljenje, ali treba da da obrazlozenje po cemu je to najgori stadion. Da li je kvalitet terena los, da li izgleda ruzno estetski, o cemu se radi?

Žan-klod-obi-van-moskvič

pre 4 godine

"E navijacu negativnog rekordera Golove Na Kilo Primamo nisam te pitao kako se osecas povodom onoga kada ti je Gvardiola ucackao sinoc pa na pitanje "sta misli o Primamu i igracima" on samo odgovorio "Hrvatska i Srbija su uvek imali dobre igrace" :DDDDDDDDDD Pepa ne mozes prevariti ;) x"
(Xnodeh, 12. decembar 2019 16:54)

Samo što igrači Hrvatske znaju kako izgleda Europsko nogometno prvenstvo a igrači Srbije to ne znaju :-))))

Марко

pre 4 godine

(Fudbaloman, 12. decembar 2019 13:58)
Hahaha vi nam govorite nešto,pa čovjeće daj se pokrij ušima.
Pa koja je statistika tvoje CZ u zadnje dvije sezone??hahaha.
Pa kad spominješ statistiku CZ je klub koji je u najkraćem vremeskom roku primila četiri komada,koja vam je gol razlika? 3/20,-17 hahaha.
Pogledaj na kojem mjestu tablice UEFA je CZ,a na kojem Dinamo hahaha.
(mario, 12. decembar 2019 14:24)

Звезда је победила Ливерпул, екипу која је постала првак Европе на крају сезоне. Динамо победу против таквог гиганта може само да сања. Уосталом, на сајту УЕФЕ у скоро сваком чланку о Звезди, стоји атрибут "бивши европски шампион". Имаш онај други клуб из Београда, па се са њима пореди.

Mario

pre 4 godine

Na Marakani kad bi makar onaj tunel sredili da liči na nešto, ja neznam šta
je teško da nahvataju par klinaca pa nek oslikaju mural-e...
(geak, 12. decembar 2019 16:09)

Moze ali samo murale iz domacih kultnih filmova. Naprimer ona scena 'I tata bi sine', ili veliki mural 'Mesi, mesi, neće ništa da ti škodi' iz varljivog leta. To bi ličilo na nesto, a usput zbunilo sve protivnike.

A tu je

pre 4 godine

razlika 10 : 28
CRVENA ZVEZDA protivnici
PSZ,Napoli,Liverpul,Bajern,Totenhem,Olimpijakos
rezultati: 2 pobede 1 nereseno 9 poraza gol razlika 8:37
Dakle Primamo Zagreb u poslednja dva ucesca osvojio 5 bodova
Crvena zvezda u poslednja dva ucesca osvojila 7 bodova!
Primamo Zagreb u poslednja dva ucesca imao neuporedivo lakse protivnike poput Sevilje,Liona,Sahtjora i Atalante i samo dva teska Juventus i Siti
Crvena zvezda ima 5 utrateskih PSZ,Napoli,Liverpul,Bajern,Totenhem i samo jednog lakseg Olimpijakos.
Ko treba da se pokrije usima za poslednje dve sezone????????
(Fudbaloman, 12. decembar 2019 14:51)

Ovu što su primili 27 se zovu PRIMAMO?

A kako se zovu ovi što su primili 38? PRIMAMO 30%VIŠE?

Samo ću reći ovo: zadnjih 5 utakmica imate gol razliku 0-19.
Ajde molim te pronađi 5 gorih utakmica u nizu od toga u povijesti lige prvaka?

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Ima još dva slična u Srbiji....Svi stadioni rađeni pre 50 godina za vreme Tita...Da nije bilo tog vremena verovatno bi sad igrali na livadama i jedni i drugi...

Fudbaloman

pre 4 godine

Hahahahahahahahaha!
Pa najgori stadion za najgori klub u Ligi Sampiona! Sta je tu cudno?! :D
Ovo je spisak negativnih rubrika u kojima se Golove Na Kilo Primamo Zagreb nalazi u statistici Lige Sampiona:

- klub koji je vlasnik najgore gol razlike grupne faze LS, - 19 2011/12
- klub koji jedini u istoriji LS ujedno u jednoj sezoni nije da gol i nije osvojio bod 2015/16
- jedan od samo tri klub u istoriji LS koji nije postigao gol u jednoj sezoni 2015/16
- klub koji je uz Anderleht vlasnih najduzeg niza poraza u LS, 11 uzastopnih
- klub koji je jedini primio 7 golova u LS na domacem terenu,od Liona 2011/12
- klub koji je za 4 sezone odnosno 24 utakmcie LS primio cak 65 golova,sto je najmanji broj utakmica kome je nekom klubu bilo potrebno da primi najvise golova u istoriji LS.

NAPOMENA:Sva statistika LS se ne racuna od 1992.kada je zvanicno ovo ime nastalo,nego od 1955.godine kada se ovo takmicenje igralo pod imenom Kup Sampiona,tako da je zaista posebno dostignuce biti najgori u toliko kategorija u cak skoro 65 godina dugoj istoriji takmicenja.

Zanimljivo,Crvena zvezda je do rata i sankcija 1992.godine odigrala ogroman broj utakmica u nekadasnjem Kupu Sampiona i nalazila se tada na 8. mestu vecne liste po uspesnosti,sada se sa dva ucesca u LS vratila u ovo takmicenje ali je i dalje nema ni u jednoj rubrici bilo kojeg negativnog rekorda :)

croata

pre 4 godine

(Fudbaloman, 12. decembar 2019 13:58)

Kad vec sipas silne podatke o dinamovoj nemoci sta nisi dodao da ako zanemarimo ovu sezonu, takav jadan dinamo je samo u jednoj sezoni lp osvojio vise bodova nego svi srpski klubovi u povijesti te iste lige prvaka, zajedno. Jel se i to nekako mjeri?

mario

pre 4 godine

(Fudbaloman, 12. decembar 2019 13:58)
Hahaha vi nam govorite nešto,pa čovjeće daj se pokrij ušima.
Pa koja je statistika tvoje CZ u zadnje dvije sezone??hahaha.
Pa kad spominješ statistiku CZ je klub koji je u najkraćem vremeskom roku primila četiri komada,koja vam je gol razlika? 3/20,-17 hahaha.
Pogledaj na kojem mjestu tablice UEFA je CZ,a na kojem Dinamo hahaha.

Fudbaloman

pre 4 godine

(mario, 12. decembar 2019 14:24)

Hahahahaha! Mi da se pokrijemo usima?! Klubu koji je osvojio ovo takmicenje i kojeg nema ni u jednoj negativnoj rubrici a odigrao je 4 puta vise utakmica u istoriji ovog takmicenja od tvog Primamo Zagreb negativnog rekordera ti kazes da se pokrije usima?! AAAAAAA! :D Kakvi kompleksi au! Hoces da merimo poslednje dve sezone Primama Zagreb i poslednje dve sezone Crvene zvezde? Jel hoces?
PRIMAMO ZAGREB protivnici poslednja dva ucesca 2016/17 i 2019/20
Juventus,Sevilja,Lion,Mancester Siti,Atalanta,Sahtjor,
rezultati: 1 pobeda 2 neresena 9 poraza - gol razlika 10 : 28
CRVENA ZVEZDA protivnici
PSZ,Napoli,Liverpul,Bajern,Totenhem,Olimpijakos
rezultati: 2 pobede 1 nereseno 9 poraza gol razlika 8:37
Dakle Primamo Zagreb u poslednja dva ucesca osvojio 5 bodova
Crvena zvezda u poslednja dva ucesca osvojila 7 bodova!
Primamo Zagreb u poslednja dva ucesca imao neuporedivo lakse protivnike poput Sevilje,Liona,Sahtjora i Atalante i samo dva teska Juventus i Siti
Crvena zvezda ima 5 utrateskih PSZ,Napoli,Liverpul,Bajern,Totenhem i samo jednog lakseg Olimpijakos.
Ko treba da se pokrije usima za poslednje dve sezone????????

Red

pre 4 godine

Verovatno nije bio na stadionu Miloša Šestića!?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Volim i ja vas, 12. decembar 2019 13:36) # Link

Ili lavoru?

неко из масе

pre 4 godine

@Ivan
А 'лавор', односно стадио ЈНА? Или је наведени стадион без конкуренције, у негативном смислу наравно

Sport

pre 4 godine

Čest problem navijača klubova koji imaju malo čime da se pohvale jeste hvatanje za neke sitnice. Naprimer Dinamovci se hvataju za ovu sezonu, ili neku tamo prethodnu, a u realnosti Zvezdi ne mogu priči na večnoj listi još dugo! Zvezda je osvajac KEŠ, prethodnika LS, finalista Kupa UEFA, polufinalista KEŠ i još godina ucesca u 1/4 finala. Klub koji jedino u sezoni kada je izbačen zbog dugova učestvovao u svakoj evropskoj sezoni. Dinamo se ne može porediti sa time za sada.

misk

pre 4 godine

 ne mogu da verujem da postoji vece ruglo od "marakane".
(Ivan, 12. decembar 2019 13:17)

kako god, marakana je bar lepsa od onog lavora u humskoj

Fudbaloman

pre 4 godine

Kad vec sipas silne podatke o dinamovoj nemoci sta nisi dodao da ako zanemarimo ovu sezonu, takav jadan dinamo je samo u jednoj sezoni lp osvojio vise bodova nego svi srpski klubovi u povijesti te iste lige prvaka, zajedno. Jel se i to nekako mjeri?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (croata, 12. decembar 2019 14:18)

"Povijest Lige Prvaka" ne pocinje od 1992.godine nego od 1955.kada se isto ovo takmicenje igralo samo pod drugim imenom.Tako da nijedan hrvatski klub nije ni blizu ukupno osvojenim bodovima Zvezde i Partizana.Prva je osvojila ovo takmicenja a drugi bio finalista.Naravno da se meri i to.

lol

pre 4 godine

Ma kakav Primamo druze?! Klub koji do prosle zime 50 godina nije prezimio u Evropi,koji je cak i u onoj bivsoj Jugoslaviji za 47 godina jedva 4 puta bio prvak drzave,koji se upisao u negativne rubrike Lige Sampiona,koji do pre samo 10 godina nije znao sta je evropski transfer veci od milion evra,klub sa najruznijim "stadionom" u Evropi itd....Kako to moze da se poredi sa Crvenom zvezdom,jednom od malobrojnih evropskih velikana koja je bila i evropski i svetski prvak???! Koja je do sankcija bila medju 10 kluba na vecnoj listi! Koja je i danas i pored sankcija i rapidne promene na fudbalskoj karti Evrope sto se tice finansija i dalje na visokom 22.mestu vecne liste Lige Sampiona?! Sve se to moze proveriti.Daj nemojte nasedate na komplekse mitomana iz Kroasanije....
(Xnodeh 12. decembar 2019 15:32)

Kad su nameštali prvenstva Zvezdi, a to rade i danas.

serbata

pre 4 godine

Čest problem navijača klubova koji imaju malo čime da se pohvale jeste hvatanje za neke sitnice. Naprimer Dinamovci se hvataju za ovu sezonu, ili neku tamo prethodnu, a u realnosti Zvezdi ne mogu priči na večnoj listi još dugo! Zvezda je osvajac KEŠ, prethodnika LS, finalista Kupa UEFA, polufinalista KEŠ i još godina ucesca u 1/4 finala. Klub koji jedino u sezoni kada je izbačen zbog dugova učestvovao u svakoj evropskoj sezoni. Dinamo se ne može porediti sa time za sada.
(Sport, 12. decembar 2019 15:11)

Ma kakav Primamo druze?! Klub koji do prosle zime 50 godina nije prezimio u Evropi,koji je cak i u onoj bivsoj Jugoslaviji za 47 godina jedva 4 puta bio prvak drzave,koji se upisao u negativne rubrike Lige Sampiona,koji do pre samo 10 godina nije znao sta je evropski transfer veci od milion evra,klub sa najruznijim "stadionom" u Evropi itd....Kako to moze da se poredi sa Crvenom zvezdom,jednom od malobrojnih evropskih velikana koja je bila i evropski i svetski prvak???! Koja je do sankcija bila medju 10 kluba na vecnoj listi! Koja je i danas i pored sankcija i rapidne promene na fudbalskoj karti Evrope sto se tice finansija i dalje na visokom 22.mestu vecne liste Lige Sampiona?! Sve se to moze proveriti.Daj nemojte nasedate na komplekse mitomana iz Kroasanije....

Dex

pre 4 godine

(Fudbaloman, 12. decembar 2019 13:58)
Hahaha vi nam govorite nešto,pa čovjeće daj se pokrij ušima.
Pa koja je statistika tvoje CZ u zadnje dvije sezone??hahaha.
Pa kad spominješ statistiku CZ je klub koji je u najkraćem vremeskom roku primila četiri komada,koja vam je gol razlika? 3/20,-17 hahaha.
Pogledaj na kojem mjestu tablice UEFA je CZ,a na kojem Dinamo hahaha.
(mario, 12. decembar 2019 14:24)

U zadnje dve godine Zvezda je uspesnija od Dinama u LS (Dinamo nije ni igrao prosle godine, dok su ovi osvojili nekoliko poena). Kakva je to pismenost gde svaku recenicu zavrsavas sa "hahahaha"? Vi "navijaci" ovakvih klubova (Zvezde, Dinama, Partizana, Hajduka i ostalih bolesti srpskog i hrvatskog drustva) se bas isticete kulturom po portalima, a tragikomicno je da vas samo po portalima i ima. Na utakmice ni ne idete, ne ulazete nista u te klubove, eventualno odete da pogledate Liverpool ili Man. City, kao da ste njihovi navijaci. Mogao bi mozda i korisnije trositi (bacati) svoje slobodno vreme Mario.

nesa80

pre 4 godine

meni je fascinantno da dinamo,zvezda i partizan pored tolikih para,prodaja igraca,pomoci drzave..itd nisu u stanju da sruse te komunisticke gladijatorske arene i naprave neki manji moderan stadion od 25.000 mesta.pa to je strasno.ti stadioni su krave muzare za lovu a niko ne ulaze nista u njih,samo sminkaju i docrtavaju nesto.ajde da razumem partizan i zvezdu mozda je i zanimljivo imati takva 2 stadiona u evropi na secanje iz 80tih i mozda su jedinstveni i zanimljivi strancima ali ono dinamovo je ko da je neko stavio betonske ograde na livadu.ko zatvor ili tako neka ustanova.balkanski mentalitet jednog jugoslovenskog naroda je u svima da dalje nema

Прле

pre 4 godine

Ми купимо Мигове, Хрвати морају исто. Ми купимо хеликоптере они исто! Хмм ако ми направимо нови стадион, можда и Загреб добије?

marko

pre 4 godine

Istina, stadion ne samo sto je ruglo, nego nema niceg fudbalskog u njemu vise podsjeca kao neki trening centar, trbine kao da ne pripadaju terenu, vise lici kao neki stadion za ragbi...

Ueffa je trebala zabraniti dinamu da igra ma ovaj stadion pa ili da igra kao domacin na poljudu, jna ili na stadionu Maribora, na marakani je Zvezda igrala ove sezone LS, tako da tu nisu mogli!

sloga

pre 4 godine

Ima još dva slična u Srbiji....Svi stadioni rađeni pre 50 godina za vreme Tita...Da nije bilo tog vremena verovatno bi sad igrali na livadama i jedni i drugi...(dnevna doza prosecnog Srbende, 12. decembar 2019 12:44)Pa normalno je da su se gradili za vreme Tita, kada je on vladao zemljom 35 godina. To je period najvećeg ekonomskog rasta u zadnjih 100 godina, ne samo u bivšoj nam zemlji nego u celoj Evropi. Da ne spominjemo zaduživanje države, što tada nije bila praksa u svetu kao danas. Tada je fudbal i sport uopšte bio daleko popularniji, stadioni i dvorane su bili puni, imalo je smisla i ekonomske opravdanosti graditi velike sportske objekte. To su velike investicije, koje se dugo ne mogu isplatiti. U zadnjih 20 godina u Srbiji je izgrađeno ili obnovljeno nekoliko manjih stadiona.

Kengur

pre 4 godine

Srbendo slazem se da su i Rajko i JNA po svom izgledu funkiconalnosti i sadrzaju ostaci proslih vremena u koje ne da se nije ulagalo nego su dodatno ruinirani sto ljudskom rukom , sto delovanjem vremena . Medjutim, veruj mi cak i takvi su na mnogo boljem nivou nego Maksimir. Prosto, Maksimir jednostavno ne lici na stadion , totalno atipican sa vise aspekata , cega su i Dinamovci itekako svesni.

croata

pre 4 godine

Pa sto mu barisic nije odgovorio da je u "uredjenje" rugla u zadnjih 20 godina ulupano 500 milijuna eura. Usporedbe radi, najskuplji stadion na svijetu kosta tek duplo vise. Ustvari s toliko gradskih i drzavnih novaca se raspolagalo za uredjenje. Sta mu barisic nije rekao da je po dinamovoj racunici jedna stolica kostala 500e puta 35000 je skoro 20 milijuna eura samo za obnovu ocito zlatnih plasticnih stolica. Netko sagradi stadion za tu lovu. Wc-i na tribinama kostali svaki koji milijuncic eura i tako vrlo lako se dodje do planiranog iznosa za fantomsko uredjenje hrvatskog ponosa. A to da si za te novce mogao sagraditi osim maksimira bar 7,8 vrhunskih stadiona, ma kog briga.

Ante

pre 4 godine

Ali je zato najskuplji. Samo na uređenje sjeverne tribine je potrošeno više nego koliko na cijeli novi stadion od Seville. Al to uređenje se čak ni nevidi, i dalje je negledljivo ružan stadion. Nije bilo nikakvo pranje love, nema toga kod nas.

Gospodin Rajković

pre 4 godine

"Nisam bio na Maksimiru, al ako i kod njih WCi smrde na 50 metara onda može da parira onim našim građevinama."
(Vlad Rad, 12. decembar 2019 13:43)

Ne, jer poštenih WC-a niti nemamo.

Xnodeh

pre 4 godine

Kad su nameštali prvenstva Zvezdi, a to rade i danas.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lol, 12. decembar 2019 16:00)

Aha,znaci sada ide ta prica? Posto vise nijedan argument normalan nemas,sada se spustas na takvo dno da to pises? Pa da,namestili Zvezdi i iz UEFE titulu 1991.godine i iz FIFE,hoce to.Drago mi je da si ovime sam sebe zakopao.

Xnodeh

pre 4 godine

Kad su nameštali prvenstva Zvezdi, a to rade i danas.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lol, 12. decembar 2019 16:00)

E navijacu negativnog rekordera Golove Na Kilo Primamo nisam te pitao kako se osecas povodom onoga kada ti je Gvardiola ucackao sinoc pa na pitanje "sta misli o Primamu i igracima" on samo odgovorio "Hrvatska i Srbija su uvek imali dobre igrace" :DDDDDDDDDD Pepa ne mozes prevariti ;) x

Arnoldo-svajciger

pre 4 godine

Samo što igrači Hrvatske znaju kako izgleda Europsko nogometno prvenstvo a igrači Srbije to ne znaju :-))))
(Žan-klod-obi-van-moskvič, 12. decembar 2019)

Samo sto igraci Srbije znaju kako izgleda trofej evropskog i svetskog prvaka a igraci Hrvatske to ne znaju :))))

Bruder Jakob

pre 4 godine

Što se bune Čefurin kad se mu to europski privatelji.
Pusti ih da igraju utakmice pa se posle buni.
(micaiz kafica, 12. decembar 2019 12:46)


Ima još dva slična u Srbiji....Svi stadioni rađeni pre 50 godina za vreme Tita...Da nije bilo tog vremena verovatno bi sad igrali na livadama i jedni i drugi...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 12. decembar 2019 12:44)


Šta ima veze jesu prijatelji ili neprijatelji, stadion je teško ruglo, ovaj je upućeniji od mene tako da mu vjerujem da je najružniji u Evropi.
I građen je sad prije možda 20 godina i ko Gaudijeva katedrala ostao nezavršen, sav išaran grafitima i izljepljen plkatima!

onako bez lupetanja

pre 4 godine

Lepo je neko napisao da je jeftinije srušiti i dići novi. Dodao bih da je najiplativije i za Grad i za klub prodati tu lokaciju i od toga Grad da sredi sebi neke stvari a klub napravi stadion na periferiji sa parkingom i pratećim sadržajima. Ogromna je razlika u ceni zemljišta.
Mogu da zamislim Zvezdu i Partizan van Autokomande, nikakav problem.

geak

pre 4 godine

Na Marakani kad bi makar onaj tunel sredili da liči na nešto, ja neznam šta
je teško da nahvataju par klinaca pa nek oslikaju mural-e iz zvezdine bogate istorije naprimer kako Đaja lomi Kamaća ili Darkov penal iz Barija bar nebi bilo onako sablasno.

max

pre 4 godine

Drzava (posto su klubovi njeni) treba da proda Rajko Mitic i Stadion Partizana, I od tih para napravi jedan stadion. Partizan i Zvezda neka ga dele, i naravno reprezentacija. Zvedi od dela para napraviti trening centar kao Partizanu Zemunelo, posto je i zemljiste oko Mitica vece. I problem resen.

Miskec

pre 4 godine

"Na Marakani kad bi makar onaj tunel sredili da liči na nešto, ja neznam šta
je teško da nahvataju par klinaca pa nek oslikaju mural-e iz zvezdine bogate istorije naprimer kako Đaja lomi Kamaća ili Darkov penal iz Barija bar nebi bilo onako sablasno.
(geak, 12. decembar 2019 16:09)"
U elektronskoj eri murali su nepotrebni, video sam u svetu zidove i zakrivljene plafone na kojima su led ekrani tanki kao zilet. Da obloze zidove tim ekranima na kojima ce da pustaju snimke Zvezdinih legendi, golova i slicno, da barem malo licimo na svet! Ovo sada je strasno, izgleda kao tunel strave i uzasa!

Марко

pre 4 godine

(Fudbaloman, 12. decembar 2019 13:58)
Hahaha vi nam govorite nešto,pa čovjeće daj se pokrij ušima.
Pa koja je statistika tvoje CZ u zadnje dvije sezone??hahaha.
Pa kad spominješ statistiku CZ je klub koji je u najkraćem vremeskom roku primila četiri komada,koja vam je gol razlika? 3/20,-17 hahaha.
Pogledaj na kojem mjestu tablice UEFA je CZ,a na kojem Dinamo hahaha.
(mario, 12. decembar 2019 14:24)

Звезда је победила Ливерпул, екипу која је постала првак Европе на крају сезоне. Динамо победу против таквог гиганта може само да сања. Уосталом, на сајту УЕФЕ у скоро сваком чланку о Звезди, стоји атрибут "бивши европски шампион". Имаш онај други клуб из Београда, па се са њима пореди.

Žan-klod-obi-van-moskvič

pre 4 godine

"E navijacu negativnog rekordera Golove Na Kilo Primamo nisam te pitao kako se osecas povodom onoga kada ti je Gvardiola ucackao sinoc pa na pitanje "sta misli o Primamu i igracima" on samo odgovorio "Hrvatska i Srbija su uvek imali dobre igrace" :DDDDDDDDDD Pepa ne mozes prevariti ;) x"
(Xnodeh, 12. decembar 2019 16:54)

Samo što igrači Hrvatske znaju kako izgleda Europsko nogometno prvenstvo a igrači Srbije to ne znaju :-))))

got

pre 4 godine

Jeftinije je srusiti do temelja i napraviti sve novo po standardima, nego petljati i dogradjivati tako da to lici na kasabu iz turskog doba.
Bio sam na Maksimiru pre rata i iznenadio se kada sam video slike posle renoviranja koje su sproveli negde oko 2000. godine (ispravite me za godinu - dve ako sam pogresio). Prakticno nista nisu poboljsali po pitanju komfora i pozicije za gledanje.

Ako ćemo realno

pre 4 godine

ja ne znam čemu ovo prepucavanje oko toga čiji stadion je lošiji: Dinanov, Zvezdin ili vojni. svi su loši.

doduše Zvezdin su sada malo sredili zbog LŠ, pre svega zapad je danas korektan.

JNA je katastrofa ali ima neki šmek zbog blizine terena, navijači se dobro čuju, komfor nula, bez krova, wc užas.

na Maksimiru nisam bio ali izgleda da je po pričama najgori.

Rok

pre 4 godine

skoro bi isao juce na Maksimir ali sam se predomislio. jedini put bio sam 2007 na Dinamo-Ajax i to na Zapad-Gore. non stop sam cekao da se tribuna srusi i svi padnemo 20-30 metara dole na beton. stvarno neverovatno da se ovakav stari beton(to nije stadion) ne porusi vec bi se trebao pre mnogo godina. isto one stepenice betonske za na zapad-gore, samo cekas da se srusi beton i umres. nema logike na kakav nacin ljudi iz UEFE dozvoljavajo da se Champions League igra na takvom super starom betonu...

A tu je

pre 4 godine

razlika 10 : 28
CRVENA ZVEZDA protivnici
PSZ,Napoli,Liverpul,Bajern,Totenhem,Olimpijakos
rezultati: 2 pobede 1 nereseno 9 poraza gol razlika 8:37
Dakle Primamo Zagreb u poslednja dva ucesca osvojio 5 bodova
Crvena zvezda u poslednja dva ucesca osvojila 7 bodova!
Primamo Zagreb u poslednja dva ucesca imao neuporedivo lakse protivnike poput Sevilje,Liona,Sahtjora i Atalante i samo dva teska Juventus i Siti
Crvena zvezda ima 5 utrateskih PSZ,Napoli,Liverpul,Bajern,Totenhem i samo jednog lakseg Olimpijakos.
Ko treba da se pokrije usima za poslednje dve sezone????????
(Fudbaloman, 12. decembar 2019 14:51)

Ovu što su primili 27 se zovu PRIMAMO?

A kako se zovu ovi što su primili 38? PRIMAMO 30%VIŠE?

Samo ću reći ovo: zadnjih 5 utakmica imate gol razliku 0-19.
Ajde molim te pronađi 5 gorih utakmica u nizu od toga u povijesti lige prvaka?

komp

pre 4 godine

Sad gledam neke slike i streetview, spolja (fasada) i ne izgleda toliko lose jer su dve tribine zastakljene, treca ne moze jer je ispod nje tribina pomocnog terena, a ona mala zakrivljena ne znam kakva je.
Pre neku godinu sam video neki snimak na youtube-u unutrasnjih prostorija stadiona i tada je to izgledalo svemirski u odnosu na nase. Imao je i kao neki hotel unutar svojih prostorija.
E sad, kada ga gledas odozgo i neke slike sa tribina, stvarno izgleda ruzno. Pre svega zbog tribina koje su sve razlicite i izledaju kao krezuba baba.

Mario

pre 4 godine

Na Marakani kad bi makar onaj tunel sredili da liči na nešto, ja neznam šta
je teško da nahvataju par klinaca pa nek oslikaju mural-e...
(geak, 12. decembar 2019 16:09)

Moze ali samo murale iz domacih kultnih filmova. Naprimer ona scena 'I tata bi sine', ili veliki mural 'Mesi, mesi, neće ništa da ti škodi' iz varljivog leta. To bi ličilo na nesto, a usput zbunilo sve protivnike.

PimPong

pre 4 godine

Nije OK komentar. On ima pravo na to misljenje, ali treba da da obrazlozenje po cemu je to najgori stadion. Da li je kvalitet terena los, da li izgleda ruzno estetski, o cemu se radi?