Sreda, 11.12.2019.

17:30

Partizan greškama u poraz u Krasnodaru

Košarkaši Partizana izgubili su od Lokomotive Kubanj 83:76 u Krasnodaru, u pretposlednjem kolu prve faze Evrokupa.

Izvor: Kovaèeviæ

Partizan greškama u poraz u Krasnodaru IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

120 Komentari

Sortiraj po:

Svi ćemo biti locirani kao Laki

pre 4 godine

@stoler

Ajax ima svoju fudbalsku školu i decenijama unazad izbacuje igrače iz te škole...ne bi mogao ni mnogo veći poznavalac fudbala od mene, ni samo najpoznatije da nabroji. Danas i FK Partizan ima solidnu svoju školu iz koje izbacuje priličan broj solidnih igrača, a ponekog i vanserijskog.
A kojeg je to igrača u košarci izbacila škola KK Partizan. Slobodno mi navedi najpoznatijeg. Meni na pamet ne pada ama baš nijedan vrhunski. Recimo neki trofejni reprezentativac, ne mora ranga Đorđevića, može bar ranga Novice Veličkovća (eto on ima jedno seniorsko srebro sa reprezentacijom).
Sa parama koje su se slivale, i dalje se slivaju, i ja ću da napravim tim, pa čak i da izbacim ponekog seniorskog reprezentativca, pogotovo ako stalno dovodim juniorske reprezentativce sa strane (primer čuveni trio TNT Tripković, Novica, Tepić).

stoler

pre 4 godine

(Svi ćemo biti locirani kao Laki, 12. decembar 2019 12:07) Ne vidim gde sam ja to pominjao bilo kakvu skolu ili nesto slicno. Radi se o igracima Partizana koji su igrali i igraju u NBA. I te vase price o skoli i ko je koga izbacio su naravno gluposti posto to zaista nije bitno. Da li je igrac bio kod nas ili je kao klinac dosao to je potpuno nebitno. Vazno je sta su oni u Partizanu postali i sta su i koliko napravili posle toga. Vazno je da su Divac, Djordjevic, Danilovic, Rebraca, Krstic i da ne nabrajam dalje dobijali kod nas sansu sa 17,18 godina i priliku da igraju velike utakmice dok su drugima igrali razni Skuni Penovi, Vilijamsi, Stratosi a od Davidovca koji ima 24,25 godina pricali kako daju sansu mladima. Ej, sa 24 godine. I koga ste to vi izbacili za 70 godina iz vase cuvene skole? Kad vec mene pitas. A kad vec pricas o tim parama koje su se slivale i slivaju se i dalje, naravno samo u vasim glavama, pokusaj da ih pronadjes u skupim projektima evropske zvezde, zmago, skuni, frimen, pa onda pesic, a o ovom danas necu ni da pocinjem. Pokusaj da sracunas to sve, posto vidim da ste svi vrsni matematicari pa se javi i pricaj o parama. Kako vas vise nije sramota?

stoler

pre 4 godine

@ja, tako da prostom matematikom iz zelezenika uz pomoc svih eksel tabela covek dodje do podatka da su upravo oni dali najvise NBA igraca u istoriji planete. Svakim danom se pojavi neki novi biser, sa takvim glupostima da se cudim sam sebi da mu odgovaram na ovakve gluposti. Necu ni da brojim, ni da nabrajam, posto vidim da si i Divca dodao kod vas u skupinu odabranih NBA velicina koja su stigla sa malenog kalemegdana tako da mi je apsolutno jasan stepen tvog znanja, strucnosti i objektivnosti. Stvarno vama nije lako.

Sima

pre 4 godine

Pavle, od poslednjih 7 sezona, KK Crvena Zvezda je igral EL 6 puta. Tako da mi to Igokejac takmicnje koje vi igrate, igramo svake prestupne. Inace, pogodi ko je rekorder Kupa Maca Diskrecije sa skorom 1-9 tdi? Pa Igokea.
(Gossa placa Zeljko, 11. decembar 2019 20:48) Svake prestupne hahaha, a igrali 15 godina zaredom. E mukice malena, nije tebi lako.

Aleksandar

pre 4 godine

Lokomotiva je 5ta na tabeli, u prevodu raspadaju se potpuno, a naslov "partizan parira Lokomotivi" ????
(Prelevic, 11. decembar 2019 19:32.i vi ste 5.na tabeli

ja

pre 4 godine

@ (nebojsa, 11. decembar 2019 19:17)

To možda u vašim glavama. Od svih igrača koje si nabrojao, 3 igrača su otišla u NBA direktno iz Partizana. Ovi ostali su napravili ozbiljne karijere u Evropi, pre nego što su otišli u NBA. A polovina igrača koje si nabrojao, uopšte nisu ni igrali u Partizanu kad su draftovani, ili su prvo igrali u NBA, pa tek onda došli u Partizan. Da ne pričamo o tome što su većina ovih igrača koje ste "stvorili" bili ozbiljni igrači i reprezentativci pre nego što su došli u Partizan. A tek ovo o tome da je Partizan dao najviše NBA igrača na svetu?! Partizan nije ni u prvih 10! Po istim ovim kriterijumima, Zvezda je dala 14 domaćih igrača koji su igrali u NBA (15, ako računaš Divca) i još 3 draftovana koji nisu igrali tamo (4, ako računaš Vujanića)...

Mence22

pre 4 godine

Mi smo ladno prodali utakmicu. Gordic i Volden 10 puta daju loptu u ruke protivniku.
Dok smo igrali evrl ova Lokomotiva nas je peglala što je više mogla. Lepo im vrcamo. Sisice.

masoutis

pre 4 godine

Bice Ok Reding jasno je sta moze pruziti i gde nas ojacati, cist sut ne svakako, nije Noris Kol ali ce biti pojacanje za nas prosecan tim.
Napred Partizan!

Nolan Smith

pre 4 godine

Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.
(Open minded, 11. decembar 2019 17:43)


Grobari bi silom hteli biti veliki klub a nedamo hahahah,zamisli,Cikago Buls protiv Srpskog Goldena,Evropskog velikana,Balkanskog Lakersa heheheh,jooooj Glodari smesni ste ko crtani film!Pa,niste vise ni u Srbiji neko a ne u Evropi.Jos samo jedna titula Srbije i onda polako idete na broj2:)

Miodrag@

pre 4 godine

Laksa ce nam grupa biti,ako smo 2-i nego prvi...
Prvo mesto nam ne treba...jer bi nam kao 4-i dosla ekipa iz A grupe gde ima 4 jake ekipe. Monako ili Trento/ Arka??? pa normalno ...

Miskec

pre 4 godine

"Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.
(Open minded, 11. decembar 2019 17:43)"
Da KK JSD ima bilo kakav ugled ne bi morali da pisu molbe za ucesce u cipiripi kupu kako ste ga sami nazvali, klub sa najgorim skorom u istoriji tog kupa. Od Bartomeua, kratko:"Ne moze!" Toliko o ugledu! Sto se tice NBA ekipe, a ko ce to da plati, da nece KK JSD, odakle? Opet penzioneri?

nebojsa

pre 4 godine

A jaramaza i zagorca smatras izdancima partizanove skole?! Hahahahahahhaha
(detlic, 11. decembar 2019 20:38)

Ko je pominjao izdanke, sokole? Nesto se tebi pricinilo, izgleda, je l da? Samo sam nabrojao dvadest igraca koji su iz Partizana presli ili su draftovani da predju u NBA. Ne znam ko je za koji klub igrao kao kadet, ali ni jedan od ove dvadesetorice pre Partizana nije bio veliko ime. I nemoj se smejati sopstvenom stosu, to je dosta jadnjikavo, ispasces bas onako bezveze u drustvu...

detlic

pre 4 godine

Kako je odigrao Gordic...hoce da pokaze kako moze da bude gori i od Zagorca.
(Pecko Pivo, 11. decembar 2019 20:55)

Jel davaju stranci pare?

Miskec

pre 4 godine

"Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.
(Open minded, 11. decembar 2019 17:43)"
Da KK JSD ima bilo kakav ugled ne bi morali da pisu molbe za ucesce u cipiripi kupu kako ste ga sami nazvali, klub sa najgorim skorom u istoriji tog kupa. Od Bartomeua, kratko:"Ne moze!" Toliko o ugledu! Sto se tice NBA ekipe, a ko ce to da plati, da nece KK JSD, odakle? Opet penzioneri?

detlic

pre 4 godine

A jaramaza i zagorca smatras izdancima partizanove skole?! Hahahahahahhaha
(detlic, 11. decembar 2019 20:38)

Ko je pominjao izdanke, sokole? Nesto se tebi pricinilo, izgleda, je l da? Samo sam nabrojao dvadest igraca koji su iz Partizana presli ili su draftovani da predju u NBA. Ne znam ko je za koji klub igrao kao kadet, ali ni jedan od ove dvadesetorice pre Partizana nije bio veliko ime. I nemoj se smejati sopstvenom stosu, to je dosta jadnjikavo, ispasces bas onako bezveze u drustvu...
(nebojsa, 11. decembar 2019 21:12)

Cekaj hoćeš da kažeš da je zagorac iz partizana otisao u nba?!

Ivan

pre 4 godine

Dugo nisam video limitiranijeg igraca od Bircevica a da je napravio kakvu takvu karijeru, cak je i nekoliko ciklusa igrao u reprezentaciji. Covek sve sto zna od kosarke je da sutne za tri poena kada mu daju loptu. Nisam ga video nikada da se krece sa loptom u rukama, verovatno bi se sapleo da to pokusa. Za dva sutira samo kada uhvati loptu ispod kosa.

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Pavle, od poslednjih 7 sezona, KK Crvena Zvezda je igral EL 6 puta. Tako da mi to Igokejac takmicnje koje vi igrate, igramo svake prestupne. Inace, pogodi ko je rekorder Kupa Maca Diskrecije sa skorom 1-9 tdi? Pa Igokea.

ime i prezime

pre 4 godine

svih petorica na parketu amerikanci! ovo se prvi put desava
(Kontra, 11. decembar 2019 19:07)
Na moju veliku zalost,da,prvi put u Partizanu.. Inace nije prvi put,zavrsnicu u Milanu prosle nedelje je igrala petorka L.Brown, Baron,Jenkins,Gist,Ojo..

nebojsa

pre 4 godine

nebojsa.
Ajde ubaci vhs kasetu i placi.
(CUPRIJA TOWN, 11. decembar 2019 19:50)

Kakva crna proslost crni covece - pa sada igraju Bertans, Bogdan, draftovani su Vanja, Zagorac, Jaramaz...? Zasto bih plakao, aman? A i mi barem znamo za koji klub navijamo, nekada gubimo, cesce pobedjujemo, ne klanjamo se nikakvom gazdi i gazdinom sinu, daleko smo mi od plakanja. Naprotiv, bas uzivamo u svom klubu. Mozete da nam se pridruzite, da vidite kako je lepo, vama je i onako sve jedno za koji klub navijate.

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Pavle, plakanje ostavljam tastatura grobarima iz 75-te frakcije koji na svakoj vesti o KK Crvena Zvezda placu o domacim igracima, budzetu, kikirikiju, sarmicama, o Dr. Nebojsi.

Papa

pre 4 godine

Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.
(Open minded, 11. decembar 2019 17:43)


Vi mozete sledece godine da ugostite samo Donju Jajnu koja je ovo godine osnovala kosarkaski klub.

slobinator

pre 4 godine

Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.
(Open minded, 11. decembar 2019 17:43
realno vi ste u rangu solnoka,tako da može on da vam gostuje,a možda bi i vaš mag mogao da vam dovede one svoje rumune

Ivan NS

pre 4 godine

To nebitno takmicenje sto ganci pljuju, iako ga svake prestupne ne igraju, to isto takmicenje moze nekom da obezbedi evroligu, a vi se cimate oko ABA lige. Hehe. Partizan sad kad stane na noge ima da dobije A licencu, odavno je trebalo. A vi ne znam sta cete i gde cete, mozda fiba liga sampiona. To je realno takmicenje za vas, probajte tamo neku istoriju da ispisete. Ovde se dzabe trudite
(Pavle, 11. decembar 2019 20:25)

A, kako to da dobijete A licencu? Možda u nekom Spilbergovom filmu, hahaha

Kalkulacija

pre 4 godine

Ko pronađe 1 utakmicu Partizana koju je prenosio Srđan Radojević, a da se nije žalio na suđenje protiv Partizana vodim ga na večeru.

trn u oku

pre 4 godine

Gledao sam završnicu. Imam utisak da je Trinki prevara teška. Partizan na minut i po imao napad na -3 niko nije imao hrabrost da šutira

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Mi forsiramo mlade domace igrace, a ne ko tamo neki da dovodimo strance. Ono jeste da imamo 5 Amara u petorci kada se lomi, jeste i da nam je trener stranac, ali mi forsiramo mlade domace igrace.

Kolja

pre 4 godine

Pa sta je sad ovo!? Zar nas predsednik nije rekao da smo resili pitanje beka sutera!??? Beka sutera koji ne sutira!
Ako ovako resimo i pitanje centra....
Ali je zato povecao cene sezonskih 2,5 puta a tim nam na nivou proslogodisnjeg.
Hm, Beloruscina, Peiners, Reding protiv Renfroe, Lendlej, Bandja Sy, u stvari, alo Limar vrati pare!!!
Pionir!

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Petar, Jaric nikada nije igrao za Zvezdu? Igrao i kao junior i kao senior pre nego sto je otisao u Kinder. Proveri ti to preko wikipedije malo bolje.

Admiral

pre 4 godine

@ Ivan, 11. decembar 2019 20:00

Slazem se da Bircevic nema neko kosarkasko znanje ali eto kad ga krene sut kao danas uvalja 5 trojki i bude najefikasniji. Ne znam zbog cega to konstantno pljuvanje Birce, pa nije on najgori od sve dece. Evo npr svi padaju u trans na Mozlija, jeste, covek izgara, borben je do bola, ali kosarkasko znanje mu je pet puta manje od Bircinog. Centar koji nema ledjnu tehniku, nema igru na niskom postu licem ka kosu, o sutu sa distance i bacanjima ne treba trositi reci... Sve sto ima je dobar tajming za blokade i da prikuca na neki otpadak a opet svi ga hvale, samo se Birca pljuje konstantno, pravda za Bircu!!

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Baca drzava milione na blamiranje u Kupu Mace Diskrecije.Daj jos jednog stranca posle poraza, malo im je ovih 10 do sada sto su doveli.

Pavle

pre 4 godine

Mi forsiramo mlade domace igrace, a ne ko tamo neki da dovodimo strance. Ono jeste da imamo 5 Amara u petorci kada se lomi, jeste i da nam je trener stranac, ali mi forsiramo mlade domace igrace.
(Gossa placa Zeljko, 11. decembar 2019 20:00)Aj placi jos malo, bice ti lakse. jel pijes neke lekove?

detlic

pre 4 godine

Kakva crna proslost crni covece - pa sada igraju Bertans, Bogdan, draftovani su Vanja, Zagorac, Jaramaz...? Zasto bih plakao, aman? A i mi barem znamo za koji klub navijamo, nekada gubimo, cesce pobedjujemo, ne klanjamo se nikakvom gazdi i gazdinom sinu, daleko smo mi od plakanja. Naprotiv, bas uzivamo u svom klubu. Mozete da nam se pridruzite, da vidite kako je lepo, vama je i onako sve jedno za koji klub navijate.
(nebojsa, 11. decembar 2019 20:16)

A jaramaza i zagorca smatras izdancima partizanove skole?! Hahahahahahhaha

PFC

pre 4 godine

Pečenjevčanin
Ako smo mi limitirana ekipa sta ste tek vi onda majko mila
Nemate krštenih akcija ako vam slučajno stane šut za tri kraj svake vaše nade
Centri su vam za sada u očajnoj formi
O Filipu ne treba trošiti reči
Bez Jaramaza i Novice i bez previše trošenja odigrana utakmica
Taj Reding igra tek treću utakmicu u Partizanu da li si zaista očekivao da će davati već po 20 poena

Pavle

pre 4 godine

To nebitno takmicenje sto ganci pljuju, iako ga svake prestupne ne igraju, to isto takmicenje moze nekom da obezbedi evroligu, a vi se cimate oko ABA lige. Hehe. Partizan sad kad stane na noge ima da dobije A licencu, odavno je trebalo. A vi ne znam sta cete i gde cete, mozda fiba liga sampiona. To je realno takmicenje za vas, probajte tamo neku istoriju da ispisete. Ovde se dzabe trudite

nebojsa

pre 4 godine

Ovi iz San Antonia samo cekaju da ih Ostoja pozove...
(neki veliki dr, 11. decembar 2019 18:35)

Vidi, lutkice, NBA nije cekao da ih Partizan pozove, vec su oni pozvali Partizan kod njih, pa je igrao sa Denverom i Finiksom. A i bez toga, ceo tim Partizana je igrao u NBA - Divac, Danilovic, Rebraca, Drobnjak, Krstic, Paspalj, Perovic, Pekovic, Veseli, Bogdanovic, Lovernj, Varda, Bertans, Djordjevic i Milutinov a draftovani su i Vujanic, Marinkovic, Zagorac i Jaramaz... Partizan je klub koji je dao najvise NBA igraca NA SVETU. Razumes? Izvinjavam se zbog velikih slova, ali ovi Covicevi su malo tvrdi na usima kada se sretnu sa cinjenicama...

Jugram Haschwalth

pre 4 godine

Cvetković, Tarlac, Kuzmica, Radmanovic, Stojakovica, Divac, Rakocevic, Gudurica, Marjanovic, Jaric... Igraci Zvezde koji su igrali u NBA. Ove sto vi draftovane racunate to macku o rep. Kao i Lovernj i Betrans to su bre stranci. I Divca NE SVOJATAJTE on je Zvezdin dres nosio!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mile, 11. decembar 2019 19:30)

Pazi boga ti, MI svojatamo Divca...

gremlin

pre 4 godine

Znači kakve gluposti Gordica zadnja dva minuta plus sudije sto nemam pojma kako i šta sviraju i eto poraza...koji ne košta puno al bolje je da se pobedi...uvek...

dovlanu

pre 4 godine

Drzi Redinga u poslednjim minutima.. igrac koji se vraca iz povrede i tek dobija na samopouzdanju. Posledica: u predposlednjem
Napadu vraca loptu na 4 sekunde sa otvorenog suta jer naravno nema sigurnost. ZASTO IGRA REDING kad se lomi?

Spale

pre 4 godine

Walden, Thomas, Mosley, Reding i Gordic... to je ta petorka koja lomi, kakvi srpski igrači i gluposti, ovo je taj Partizan izvorni, bez srpskih igrača.

PFC

pre 4 godine

Neki veliki dr
Kakve crne patetične priče
Ako već ne znaš, proguglaj malo, Partizan je prvi tim iz Evrope kog su iz NBA pozvali da igraju utakmice protiv NBA timova
Nisu sigurno zvali vas koji ste menjali imena svake godine

napolje

pre 4 godine

he he,

Taj Cipiripi se vama smeši od naredne sezone pa do daljnjeg. Ove sezone radujte se plasmanu 10-15 u El, a mi ulazimo u finale Ec i vraćamo se u El, a vi nećete tu da dobijete poziv ni pod tačkom razno, makar i osvojili Aba, zašta su vam i inače šanse mizerne jer su od vas bolji i Partizan i Cedevita Olimpija i Budućnost.

Straight Outta München

pre 4 godine

Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.
(Open minded, 11. decembar 2019 17:43

Hahahha dize rejting? Ako to toliko dize rejting, da li ti znas koje evropske ekipe su igrale u poslednje dve godine sa NBA ekipama? Ne znas naravno....zato sto je nebitno kao i ovo takmicenje koje igrate.

Slobodan

pre 4 godine

Jesu li ovo malo Srba sto igra u Partizanu stranci ??Obzirom da je Partizan ekipa iz Jugoslovenskog Sportskog Drustva a usput ujedinjena sa Igokeom iz Bosne ...
Pitam za druga !!!

neki veliki dr

pre 4 godine

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nebojsa, 11. decembar 2019 19:17)
Sto si kivan tako? Eno Adam Silver non stop prica o prosirenju NBA na Evropu. Prvi tim koji bi ubacili u istocnu konferenciju je KKP hahahaha. U te pateticne price verujete samo vi grobari kojima je jedini izvor informacija Tegeltija koji pise i prica onako kako mu drugi naredjuju (citaj: kako mu Ostoja naredjuje).

Pečenjevčanin

pre 4 godine

Da li sad vidite koliko je Partizan limitirana ekipa? Da li vidite, da kad Gordića usmerite u levu stranu, završili ste 60% u odbrani? Da li sad vidite, da Reding nije igrač koji pravi razliku, jer je tri napada zaredom kad se “lomio” rezultat, kod vođstva Lokomotive od 2 poena razlike, on promašuje sva tri šuta. Sve u svemu, ovaj Partizan neće proći dalje od top 16 faze Eurocupa, svidelo se to nekome ili ne. Kao što neće osvojiti ni ABA ligu. Ovo je skroz prosečan tim, sa euforičnim periodima igre, gde nema konstantnog šuta i konstantnih pogodaka sa polu-distance i distance, kao ni dubine u napadu.

Mile

pre 4 godine

I Praja je Zvezdin igrac. I on i sin su igrali za Zvezdu. Nisam siguran ali mislim da je Dulo bio Praji trener u Zvezdi... To su bre NAŠI GANCI.

Mile

pre 4 godine

Cvetković, Tarlac, Kuzmica, Radmanovic, Stojakovica, Divac, Rakocevic, Gudurica, Marjanovic, Jaric... Igraci Zvezde koji su igrali u NBA. Ove sto vi draftovane racunate to macku o rep. Kao i Lovernj i Betrans to su bre stranci. I Divca NE SVOJATAJTE on je Zvezdin dres nosio!

as

pre 4 godine

Jesu li ovo malo Srba sto igra u Partizanu stranci ??Obzirom da je Partizan ekipa iz Jugoslovenskog Sportskog Drustva a usput ujedinjena sa Igokeom iz Bosne ...
Pitam za druga !!!
(Slobodan, 11. decembar 2019 19:13)

Otvori zamrzivac vidi.da se nije klub za kojo navijas ukvario.

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Cemu ovolika minutaza Redinga? Umesto da ih slomimo pocetkom 4/4, on 3 napada uzastopce upropasti.
Krivo mi zbog Birce. Ubacio covek 5 trojki.

PredragDrobnjak

pre 4 godine

Bravo upravo, dobar vam bek suter.Osim sto ne moze da pogodi, plasi se da sutne u bitnim momentima pa uvaljuje koske saigracima na 1,5 sekundi do kraja napada.

uros

pre 4 godine

Mislim da je ovo najgora utakmica koju je odigrao u karijeri Gordic.Dobro je samo sto nije toliko bitna utakmica.Za Redinga se nadam da ce igrati bolje tek je dosao ali ovo danas je bilo lose.

VeljaCZV

pre 4 godine

Kec ko vrata
(Filip, 11. decembar 2019 17:32)

Čoviću, ti li si???
(Long live and David Coverdale, 11. decembar 2019 17:46)
Čemu minusi na Filipov komentar, pogodio je čovek ishod :)

Petar

pre 4 godine

Cvetković, Tarlac, Kuzmica, Radmanovic, Stojakovica, Divac, Rakocevic, Gudurica, Marjanovic, Jaric... Igraci Zvezde koji su igrali u NBA. Ove sto vi draftovane racunate to macku o rep. Kao i Lovernj i Betrans to su bre stranci. I Divca NE SVOJATAJTE on je Zvezdin dres nosio!
(Mile, 11. decembar 2019 19:30)

Prvi se proslavio u NBA svaka mu cast..drugi Takodje mada malo bolji..treci prvo bio u NBA pa dosao u Zvezdu..cetvrti je odigrao za Zvezdu koliko i ja skoro al je imao blistavu NBA karijeru..petog je smesno komentarisati jer u dve utamkice ne moze biti Zvezdin igrac..Rakocevic kako dosao tako otisao iz NBA..Marjanovic hajde ok..Guduric..hajde ok i on..Jaric nikada nije odigrao nijedan mec za Zvezdu ni kao junior ni kao senior..dobro jos nisi napisao i Darko Milicic...

Nikola MNE

pre 4 godine

I ovaj Gordic je najbolji strijelac ABA lige!? Kod Duleta bi odavno bio u svlacionicu na tusiranje. Trinkijeri smijesan a jos smijesnije je ovoliki broj stranaca, sa njima rezultat ne moze doci a Buducnost od prosle sezone je najbolji primjer za to.

uros

pre 4 godine

Ok znamo da je Lokomotiva jedna od ekipa koja su favorit za osvajanje ali da sudije ovako sude za domacina nisam video odavno. Gordic najiskusniji a toliko prodatih lopti...Birca pozitivno iznenadjenje.

veliki strumf

pre 4 godine

Birca odigra utakmicu života i vi izgubite. Gordic očaj živi, još ga sudije častise onim faul-košem. Reding bek suter kako ga onako smešno zove Ostoja. Šutira on, ali slabo pogadja :))) Još na kraju se uprpao pa ne sme sam ni da šutne. Opako pojačanje. Ova Lokomotiva ima imena ali težak raspad od ekipe. Nakantava ih ko stigne.

Vlad Rad

pre 4 godine

@fenomen,

mislim da nije zreb vec da cemo kao drugi (B2) igrati u grupi sa A1 (verovatno Virtus), C3 (Darušafaka/Huventud) i D4 (Budućnost ako prođe).
Zato je jako bitno pokušati izbeći ovo jer kao pobednik grupe (B1) bismo imali dosta lakše protivnike. Nažalost posle poraza od Venecije u 6om kolu prvo mesto je predaleko.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.(Open minded, 11. decembar 2019 17:43)Sta si ti napisao? Zasto si dobio ovoliko pluseva? Sta se dogadja sa prosecnim srpskim covekom?
(trol, 11. decembar 2019 18:23)
Rekao je istinu.Kao najveći srpski košarkaški klub zaslužuje veliki spektakl.

ŠOKI P.F.C. PRIJEDOR

pre 4 godine

Svaka utakmica je bitna pa i ova. Treba pokusati dobiti i izbaciti ih jer su oni jedni od favorita. Zasto sebi ne bi olaksali put do finala.

Milence

pre 4 godine

@open minded... Kakav crni Sakramento pa vi ste evropski Seltiksi. Samo Boston da vam dodaje na proslavu. Na kartama da pise SUDAR INSTITUCIJA!

Admiral

pre 4 godine

Iz aviona se vidi da je neophodan jak centar pod kosem. Steta sto se Parahovski nije ukopio ali njemu ne odgovara ova igra sa preuzimanjem. Sve pozicije su nam ok sem petice, vidi se po skoku, nadskacu nas skoro sve ekipe. Mozli je odlican, mada malo pada u formi, ali ne moze sam. Jankovic je u skoku katastrofa, duva promaja pored njega a Miletic je jos uvek zelen za ozbiljnu kosarku. Samo tog centra da nadju i sve ce biti super

neki veliki dr

pre 4 godine

Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.
(Open minded, 11. decembar 2019 17:43)
Ovi iz San Antonia samo cekaju da ih Ostoja pozove. DeMar Derozanu je decacki san da na utakmicu izadje u majici osudjivanog kriminalca, zeljni su te 'vrele' atmosfere koju kod nas stvaraju placenicki navijaci. A Greg Popovich oduvek sanja da ga intervjuise legenda sportskog novinarstva - Vladan Tegeltija.

Sofronije

pre 4 godine

Panteri opustite se utakmica je nebitna!!

Momci odigrajte koliko mozete u ovom trenutku i ako ne bude dovoljno bice kad je najpotrebnije!!!
(Grobar, 11. decembar 2019 18:08) # Link komentara


Igra njegov klub, a on pominje FMP! Svaka čast. Izgubio si svaku vezu sa... realnošću.

Marko

pre 4 godine

Sta radi ovaj Zagorac naprave mu pikove ostane sam on se kao baci unazad i sutne i promasi.. Sta mu to znači? ako nije uspeo da uvezba za toliko godine čist zicer na skok sutu ja ne znam sta je radio na treningu onda

trol

pre 4 godine

Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.
(Open minded, 11. decembar 2019 17:43)
Sta si ti napisao? Zasto si dobio ovoliko pluseva? Sta se dogadja sa prosecnim srpskim covekom?

Wild West

pre 4 godine

Sta si ti napisao? Zasto si dobio ovoliko pluseva? Sta se dogadja sa prosecnim srpskim covekom?
(trol, 11. decembar 2019 18:23)

Nisi ti svestan koje je ime KK Partizan. To što se vi pravite da niste Karšijaka i Darušafaka, to je vaš problem, crno-beli su bili na turneji po Americi, igrali protiv NBA klubova.

Vlade Divac je generalni menadžer Sakramenta, ne vidim šta je toliko neverovatno osim visoke cene karata koje bi naš narod mogao da plati da gleda taj spektakl. Jer znaš, loše se živi u vašoj ružičasto-crvenoj državi, iako je sve lepo na naslovnim stranama.

Vlad Rad

pre 4 godine

Kako bez značaja?
Iako su nam šanse za prvo mesto u grupi veoma male (trebaju nam obe pobede uz poraz Venecije kod kuće od Ritasa), nikako ne treba odustati od toga jer nimalo nije isto da li prilazimo dalje kao prvi Ili drugi.

Grobar

pre 4 godine

Panteri opustite se utakmica je nebitna!!

Momci odigrajte koliko mozete u ovom trenutku i ako ne bude dovoljno bice kad je najpotrebnije!!!

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Ovo moze da se dobije. Samo je -5 na poluvremenu, uz domacinsko suduenje, Peinersa i Redinga. Prave vise stete nego koristi.

Ivan

pre 4 godine

Pera zdera samo prica sa sudijama kada je u minusu. Ne daj boze da je on I njegovi igraci mogu regularno da gube ako ih neko ne krade.

fenomen

pre 4 godine

Da li je Jaramaz povredjen. Zna li se kako se dalje formiraju grupe ili se ide na nokaut sistem. S kim bi mogli kasnije da igramo? Žreb, ili ?

Open minded

pre 4 godine

Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.

Open minded

pre 4 godine

Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.

nebojsa

pre 4 godine

Ovi iz San Antonia samo cekaju da ih Ostoja pozove...
(neki veliki dr, 11. decembar 2019 18:35)

Vidi, lutkice, NBA nije cekao da ih Partizan pozove, vec su oni pozvali Partizan kod njih, pa je igrao sa Denverom i Finiksom. A i bez toga, ceo tim Partizana je igrao u NBA - Divac, Danilovic, Rebraca, Drobnjak, Krstic, Paspalj, Perovic, Pekovic, Veseli, Bogdanovic, Lovernj, Varda, Bertans, Djordjevic i Milutinov a draftovani su i Vujanic, Marinkovic, Zagorac i Jaramaz... Partizan je klub koji je dao najvise NBA igraca NA SVETU. Razumes? Izvinjavam se zbog velikih slova, ali ovi Covicevi su malo tvrdi na usima kada se sretnu sa cinjenicama...

Jugram Haschwalth

pre 4 godine

Cvetković, Tarlac, Kuzmica, Radmanovic, Stojakovica, Divac, Rakocevic, Gudurica, Marjanovic, Jaric... Igraci Zvezde koji su igrali u NBA. Ove sto vi draftovane racunate to macku o rep. Kao i Lovernj i Betrans to su bre stranci. I Divca NE SVOJATAJTE on je Zvezdin dres nosio!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mile, 11. decembar 2019 19:30)

Pazi boga ti, MI svojatamo Divca...

Papa

pre 4 godine

Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.
(Open minded, 11. decembar 2019 17:43)


Vi mozete sledece godine da ugostite samo Donju Jajnu koja je ovo godine osnovala kosarkaski klub.

VeljaCZV

pre 4 godine

Kec ko vrata
(Filip, 11. decembar 2019 17:32)

Čoviću, ti li si???
(Long live and David Coverdale, 11. decembar 2019 17:46)
Čemu minusi na Filipov komentar, pogodio je čovek ishod :)

Admiral

pre 4 godine

@ Ivan, 11. decembar 2019 20:00

Slazem se da Bircevic nema neko kosarkasko znanje ali eto kad ga krene sut kao danas uvalja 5 trojki i bude najefikasniji. Ne znam zbog cega to konstantno pljuvanje Birce, pa nije on najgori od sve dece. Evo npr svi padaju u trans na Mozlija, jeste, covek izgara, borben je do bola, ali kosarkasko znanje mu je pet puta manje od Bircinog. Centar koji nema ledjnu tehniku, nema igru na niskom postu licem ka kosu, o sutu sa distance i bacanjima ne treba trositi reci... Sve sto ima je dobar tajming za blokade i da prikuca na neki otpadak a opet svi ga hvale, samo se Birca pljuje konstantno, pravda za Bircu!!

Wild West

pre 4 godine

Sta si ti napisao? Zasto si dobio ovoliko pluseva? Sta se dogadja sa prosecnim srpskim covekom?
(trol, 11. decembar 2019 18:23)

Nisi ti svestan koje je ime KK Partizan. To što se vi pravite da niste Karšijaka i Darušafaka, to je vaš problem, crno-beli su bili na turneji po Americi, igrali protiv NBA klubova.

Vlade Divac je generalni menadžer Sakramenta, ne vidim šta je toliko neverovatno osim visoke cene karata koje bi naš narod mogao da plati da gleda taj spektakl. Jer znaš, loše se živi u vašoj ružičasto-crvenoj državi, iako je sve lepo na naslovnim stranama.

Kalkulacija

pre 4 godine

Ko pronađe 1 utakmicu Partizana koju je prenosio Srđan Radojević, a da se nije žalio na suđenje protiv Partizana vodim ga na večeru.

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Pavle, od poslednjih 7 sezona, KK Crvena Zvezda je igral EL 6 puta. Tako da mi to Igokejac takmicnje koje vi igrate, igramo svake prestupne. Inace, pogodi ko je rekorder Kupa Maca Diskrecije sa skorom 1-9 tdi? Pa Igokea.

Petar

pre 4 godine

Cvetković, Tarlac, Kuzmica, Radmanovic, Stojakovica, Divac, Rakocevic, Gudurica, Marjanovic, Jaric... Igraci Zvezde koji su igrali u NBA. Ove sto vi draftovane racunate to macku o rep. Kao i Lovernj i Betrans to su bre stranci. I Divca NE SVOJATAJTE on je Zvezdin dres nosio!
(Mile, 11. decembar 2019 19:30)

Prvi se proslavio u NBA svaka mu cast..drugi Takodje mada malo bolji..treci prvo bio u NBA pa dosao u Zvezdu..cetvrti je odigrao za Zvezdu koliko i ja skoro al je imao blistavu NBA karijeru..petog je smesno komentarisati jer u dve utamkice ne moze biti Zvezdin igrac..Rakocevic kako dosao tako otisao iz NBA..Marjanovic hajde ok..Guduric..hajde ok i on..Jaric nikada nije odigrao nijedan mec za Zvezdu ni kao junior ni kao senior..dobro jos nisi napisao i Darko Milicic...

Ivan

pre 4 godine

Dugo nisam video limitiranijeg igraca od Bircevica a da je napravio kakvu takvu karijeru, cak je i nekoliko ciklusa igrao u reprezentaciji. Covek sve sto zna od kosarke je da sutne za tri poena kada mu daju loptu. Nisam ga video nikada da se krece sa loptom u rukama, verovatno bi se sapleo da to pokusa. Za dva sutira samo kada uhvati loptu ispod kosa.

trn u oku

pre 4 godine

Gledao sam završnicu. Imam utisak da je Trinki prevara teška. Partizan na minut i po imao napad na -3 niko nije imao hrabrost da šutira

PredragDrobnjak

pre 4 godine

Bravo upravo, dobar vam bek suter.Osim sto ne moze da pogodi, plasi se da sutne u bitnim momentima pa uvaljuje koske saigracima na 1,5 sekundi do kraja napada.

Nolan Smith

pre 4 godine

Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.
(Open minded, 11. decembar 2019 17:43)


Grobari bi silom hteli biti veliki klub a nedamo hahahah,zamisli,Cikago Buls protiv Srpskog Goldena,Evropskog velikana,Balkanskog Lakersa heheheh,jooooj Glodari smesni ste ko crtani film!Pa,niste vise ni u Srbiji neko a ne u Evropi.Jos samo jedna titula Srbije i onda polako idete na broj2:)

ime i prezime

pre 4 godine

svih petorica na parketu amerikanci! ovo se prvi put desava
(Kontra, 11. decembar 2019 19:07)
Na moju veliku zalost,da,prvi put u Partizanu.. Inace nije prvi put,zavrsnicu u Milanu prosle nedelje je igrala petorka L.Brown, Baron,Jenkins,Gist,Ojo..

as

pre 4 godine

Jesu li ovo malo Srba sto igra u Partizanu stranci ??Obzirom da je Partizan ekipa iz Jugoslovenskog Sportskog Drustva a usput ujedinjena sa Igokeom iz Bosne ...
Pitam za druga !!!
(Slobodan, 11. decembar 2019 19:13)

Otvori zamrzivac vidi.da se nije klub za kojo navijas ukvario.

slobinator

pre 4 godine

Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.
(Open minded, 11. decembar 2019 17:43
realno vi ste u rangu solnoka,tako da može on da vam gostuje,a možda bi i vaš mag mogao da vam dovede one svoje rumune

Pečenjevčanin

pre 4 godine

Da li sad vidite koliko je Partizan limitirana ekipa? Da li vidite, da kad Gordića usmerite u levu stranu, završili ste 60% u odbrani? Da li sad vidite, da Reding nije igrač koji pravi razliku, jer je tri napada zaredom kad se “lomio” rezultat, kod vođstva Lokomotive od 2 poena razlike, on promašuje sva tri šuta. Sve u svemu, ovaj Partizan neće proći dalje od top 16 faze Eurocupa, svidelo se to nekome ili ne. Kao što neće osvojiti ni ABA ligu. Ovo je skroz prosečan tim, sa euforičnim periodima igre, gde nema konstantnog šuta i konstantnih pogodaka sa polu-distance i distance, kao ni dubine u napadu.

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Mi forsiramo mlade domace igrace, a ne ko tamo neki da dovodimo strance. Ono jeste da imamo 5 Amara u petorci kada se lomi, jeste i da nam je trener stranac, ali mi forsiramo mlade domace igrace.

detlic

pre 4 godine

A jaramaza i zagorca smatras izdancima partizanove skole?! Hahahahahahhaha
(detlic, 11. decembar 2019 20:38)

Ko je pominjao izdanke, sokole? Nesto se tebi pricinilo, izgleda, je l da? Samo sam nabrojao dvadest igraca koji su iz Partizana presli ili su draftovani da predju u NBA. Ne znam ko je za koji klub igrao kao kadet, ali ni jedan od ove dvadesetorice pre Partizana nije bio veliko ime. I nemoj se smejati sopstvenom stosu, to je dosta jadnjikavo, ispasces bas onako bezveze u drustvu...
(nebojsa, 11. decembar 2019 21:12)

Cekaj hoćeš da kažeš da je zagorac iz partizana otisao u nba?!

Miskec

pre 4 godine

"Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.
(Open minded, 11. decembar 2019 17:43)"
Da KK JSD ima bilo kakav ugled ne bi morali da pisu molbe za ucesce u cipiripi kupu kako ste ga sami nazvali, klub sa najgorim skorom u istoriji tog kupa. Od Bartomeua, kratko:"Ne moze!" Toliko o ugledu! Sto se tice NBA ekipe, a ko ce to da plati, da nece KK JSD, odakle? Opet penzioneri?

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Baca drzava milione na blamiranje u Kupu Mace Diskrecije.Daj jos jednog stranca posle poraza, malo im je ovih 10 do sada sto su doveli.

neki veliki dr

pre 4 godine

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nebojsa, 11. decembar 2019 19:17)
Sto si kivan tako? Eno Adam Silver non stop prica o prosirenju NBA na Evropu. Prvi tim koji bi ubacili u istocnu konferenciju je KKP hahahaha. U te pateticne price verujete samo vi grobari kojima je jedini izvor informacija Tegeltija koji pise i prica onako kako mu drugi naredjuju (citaj: kako mu Ostoja naredjuje).

Kolja

pre 4 godine

Pa sta je sad ovo!? Zar nas predsednik nije rekao da smo resili pitanje beka sutera!??? Beka sutera koji ne sutira!
Ako ovako resimo i pitanje centra....
Ali je zato povecao cene sezonskih 2,5 puta a tim nam na nivou proslogodisnjeg.
Hm, Beloruscina, Peiners, Reding protiv Renfroe, Lendlej, Bandja Sy, u stvari, alo Limar vrati pare!!!
Pionir!

uros

pre 4 godine

Ok znamo da je Lokomotiva jedna od ekipa koja su favorit za osvajanje ali da sudije ovako sude za domacina nisam video odavno. Gordic najiskusniji a toliko prodatih lopti...Birca pozitivno iznenadjenje.

nebojsa

pre 4 godine

nebojsa.
Ajde ubaci vhs kasetu i placi.
(CUPRIJA TOWN, 11. decembar 2019 19:50)

Kakva crna proslost crni covece - pa sada igraju Bertans, Bogdan, draftovani su Vanja, Zagorac, Jaramaz...? Zasto bih plakao, aman? A i mi barem znamo za koji klub navijamo, nekada gubimo, cesce pobedjujemo, ne klanjamo se nikakvom gazdi i gazdinom sinu, daleko smo mi od plakanja. Naprotiv, bas uzivamo u svom klubu. Mozete da nam se pridruzite, da vidite kako je lepo, vama je i onako sve jedno za koji klub navijate.

Miskec

pre 4 godine

"Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.
(Open minded, 11. decembar 2019 17:43)"
Da KK JSD ima bilo kakav ugled ne bi morali da pisu molbe za ucesce u cipiripi kupu kako ste ga sami nazvali, klub sa najgorim skorom u istoriji tog kupa. Od Bartomeua, kratko:"Ne moze!" Toliko o ugledu! Sto se tice NBA ekipe, a ko ce to da plati, da nece KK JSD, odakle? Opet penzioneri?

trol

pre 4 godine

Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.
(Open minded, 11. decembar 2019 17:43)
Sta si ti napisao? Zasto si dobio ovoliko pluseva? Sta se dogadja sa prosecnim srpskim covekom?

dovlanu

pre 4 godine

Drzi Redinga u poslednjim minutima.. igrac koji se vraca iz povrede i tek dobija na samopouzdanju. Posledica: u predposlednjem
Napadu vraca loptu na 4 sekunde sa otvorenog suta jer naravno nema sigurnost. ZASTO IGRA REDING kad se lomi?

Nikola MNE

pre 4 godine

I ovaj Gordic je najbolji strijelac ABA lige!? Kod Duleta bi odavno bio u svlacionicu na tusiranje. Trinkijeri smijesan a jos smijesnije je ovoliki broj stranaca, sa njima rezultat ne moze doci a Buducnost od prosle sezone je najbolji primjer za to.

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Cemu ovolika minutaza Redinga? Umesto da ih slomimo pocetkom 4/4, on 3 napada uzastopce upropasti.
Krivo mi zbog Birce. Ubacio covek 5 trojki.

Milence

pre 4 godine

@open minded... Kakav crni Sakramento pa vi ste evropski Seltiksi. Samo Boston da vam dodaje na proslavu. Na kartama da pise SUDAR INSTITUCIJA!

ŠOKI P.F.C. PRIJEDOR

pre 4 godine

Svaka utakmica je bitna pa i ova. Treba pokusati dobiti i izbaciti ih jer su oni jedni od favorita. Zasto sebi ne bi olaksali put do finala.

veliki strumf

pre 4 godine

Birca odigra utakmicu života i vi izgubite. Gordic očaj živi, još ga sudije častise onim faul-košem. Reding bek suter kako ga onako smešno zove Ostoja. Šutira on, ali slabo pogadja :))) Još na kraju se uprpao pa ne sme sam ni da šutne. Opako pojačanje. Ova Lokomotiva ima imena ali težak raspad od ekipe. Nakantava ih ko stigne.

Ivan NS

pre 4 godine

To nebitno takmicenje sto ganci pljuju, iako ga svake prestupne ne igraju, to isto takmicenje moze nekom da obezbedi evroligu, a vi se cimate oko ABA lige. Hehe. Partizan sad kad stane na noge ima da dobije A licencu, odavno je trebalo. A vi ne znam sta cete i gde cete, mozda fiba liga sampiona. To je realno takmicenje za vas, probajte tamo neku istoriju da ispisete. Ovde se dzabe trudite
(Pavle, 11. decembar 2019 20:25)

A, kako to da dobijete A licencu? Možda u nekom Spilbergovom filmu, hahaha

uros

pre 4 godine

Mislim da je ovo najgora utakmica koju je odigrao u karijeri Gordic.Dobro je samo sto nije toliko bitna utakmica.Za Redinga se nadam da ce igrati bolje tek je dosao ali ovo danas je bilo lose.

Vlad Rad

pre 4 godine

Kako bez značaja?
Iako su nam šanse za prvo mesto u grupi veoma male (trebaju nam obe pobede uz poraz Venecije kod kuće od Ritasa), nikako ne treba odustati od toga jer nimalo nije isto da li prilazimo dalje kao prvi Ili drugi.

detlic

pre 4 godine

Kakva crna proslost crni covece - pa sada igraju Bertans, Bogdan, draftovani su Vanja, Zagorac, Jaramaz...? Zasto bih plakao, aman? A i mi barem znamo za koji klub navijamo, nekada gubimo, cesce pobedjujemo, ne klanjamo se nikakvom gazdi i gazdinom sinu, daleko smo mi od plakanja. Naprotiv, bas uzivamo u svom klubu. Mozete da nam se pridruzite, da vidite kako je lepo, vama je i onako sve jedno za koji klub navijate.
(nebojsa, 11. decembar 2019 20:16)

A jaramaza i zagorca smatras izdancima partizanove skole?! Hahahahahahhaha

Marko

pre 4 godine

Sta radi ovaj Zagorac naprave mu pikove ostane sam on se kao baci unazad i sutne i promasi.. Sta mu to znači? ako nije uspeo da uvezba za toliko godine čist zicer na skok sutu ja ne znam sta je radio na treningu onda

Pavle

pre 4 godine

Mi forsiramo mlade domace igrace, a ne ko tamo neki da dovodimo strance. Ono jeste da imamo 5 Amara u petorci kada se lomi, jeste i da nam je trener stranac, ali mi forsiramo mlade domace igrace.
(Gossa placa Zeljko, 11. decembar 2019 20:00)Aj placi jos malo, bice ti lakse. jel pijes neke lekove?

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Petar, Jaric nikada nije igrao za Zvezdu? Igrao i kao junior i kao senior pre nego sto je otisao u Kinder. Proveri ti to preko wikipedije malo bolje.

detlic

pre 4 godine

Kako je odigrao Gordic...hoce da pokaze kako moze da bude gori i od Zagorca.
(Pecko Pivo, 11. decembar 2019 20:55)

Jel davaju stranci pare?

Straight Outta München

pre 4 godine

Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.
(Open minded, 11. decembar 2019 17:43

Hahahha dize rejting? Ako to toliko dize rejting, da li ti znas koje evropske ekipe su igrale u poslednje dve godine sa NBA ekipama? Ne znas naravno....zato sto je nebitno kao i ovo takmicenje koje igrate.

Sofronije

pre 4 godine

Panteri opustite se utakmica je nebitna!!

Momci odigrajte koliko mozete u ovom trenutku i ako ne bude dovoljno bice kad je najpotrebnije!!!
(Grobar, 11. decembar 2019 18:08) # Link komentara


Igra njegov klub, a on pominje FMP! Svaka čast. Izgubio si svaku vezu sa... realnošću.

Slobodan

pre 4 godine

Jesu li ovo malo Srba sto igra u Partizanu stranci ??Obzirom da je Partizan ekipa iz Jugoslovenskog Sportskog Drustva a usput ujedinjena sa Igokeom iz Bosne ...
Pitam za druga !!!

Mile

pre 4 godine

Cvetković, Tarlac, Kuzmica, Radmanovic, Stojakovica, Divac, Rakocevic, Gudurica, Marjanovic, Jaric... Igraci Zvezde koji su igrali u NBA. Ove sto vi draftovane racunate to macku o rep. Kao i Lovernj i Betrans to su bre stranci. I Divca NE SVOJATAJTE on je Zvezdin dres nosio!

neki veliki dr

pre 4 godine

Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.
(Open minded, 11. decembar 2019 17:43)
Ovi iz San Antonia samo cekaju da ih Ostoja pozove. DeMar Derozanu je decacki san da na utakmicu izadje u majici osudjivanog kriminalca, zeljni su te 'vrele' atmosfere koju kod nas stvaraju placenicki navijaci. A Greg Popovich oduvek sanja da ga intervjuise legenda sportskog novinarstva - Vladan Tegeltija.

Mence22

pre 4 godine

Mi smo ladno prodali utakmicu. Gordic i Volden 10 puta daju loptu u ruke protivniku.
Dok smo igrali evrl ova Lokomotiva nas je peglala što je više mogla. Lepo im vrcamo. Sisice.

PFC

pre 4 godine

Neki veliki dr
Kakve crne patetične priče
Ako već ne znaš, proguglaj malo, Partizan je prvi tim iz Evrope kog su iz NBA pozvali da igraju utakmice protiv NBA timova
Nisu sigurno zvali vas koji ste menjali imena svake godine

gremlin

pre 4 godine

Znači kakve gluposti Gordica zadnja dva minuta plus sudije sto nemam pojma kako i šta sviraju i eto poraza...koji ne košta puno al bolje je da se pobedi...uvek...

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Pavle, plakanje ostavljam tastatura grobarima iz 75-te frakcije koji na svakoj vesti o KK Crvena Zvezda placu o domacim igracima, budzetu, kikirikiju, sarmicama, o Dr. Nebojsi.

Admiral

pre 4 godine

Iz aviona se vidi da je neophodan jak centar pod kosem. Steta sto se Parahovski nije ukopio ali njemu ne odgovara ova igra sa preuzimanjem. Sve pozicije su nam ok sem petice, vidi se po skoku, nadskacu nas skoro sve ekipe. Mozli je odlican, mada malo pada u formi, ali ne moze sam. Jankovic je u skoku katastrofa, duva promaja pored njega a Miletic je jos uvek zelen za ozbiljnu kosarku. Samo tog centra da nadju i sve ce biti super

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.(Open minded, 11. decembar 2019 17:43)Sta si ti napisao? Zasto si dobio ovoliko pluseva? Sta se dogadja sa prosecnim srpskim covekom?
(trol, 11. decembar 2019 18:23)
Rekao je istinu.Kao najveći srpski košarkaški klub zaslužuje veliki spektakl.

Mile

pre 4 godine

I Praja je Zvezdin igrac. I on i sin su igrali za Zvezdu. Nisam siguran ali mislim da je Dulo bio Praji trener u Zvezdi... To su bre NAŠI GANCI.

PFC

pre 4 godine

Pečenjevčanin
Ako smo mi limitirana ekipa sta ste tek vi onda majko mila
Nemate krštenih akcija ako vam slučajno stane šut za tri kraj svake vaše nade
Centri su vam za sada u očajnoj formi
O Filipu ne treba trošiti reči
Bez Jaramaza i Novice i bez previše trošenja odigrana utakmica
Taj Reding igra tek treću utakmicu u Partizanu da li si zaista očekivao da će davati već po 20 poena

fenomen

pre 4 godine

Da li je Jaramaz povredjen. Zna li se kako se dalje formiraju grupe ili se ide na nokaut sistem. S kim bi mogli kasnije da igramo? Žreb, ili ?

napolje

pre 4 godine

he he,

Taj Cipiripi se vama smeši od naredne sezone pa do daljnjeg. Ove sezone radujte se plasmanu 10-15 u El, a mi ulazimo u finale Ec i vraćamo se u El, a vi nećete tu da dobijete poziv ni pod tačkom razno, makar i osvojili Aba, zašta su vam i inače šanse mizerne jer su od vas bolji i Partizan i Cedevita Olimpija i Budućnost.

Spale

pre 4 godine

Walden, Thomas, Mosley, Reding i Gordic... to je ta petorka koja lomi, kakvi srpski igrači i gluposti, ovo je taj Partizan izvorni, bez srpskih igrača.

Vlad Rad

pre 4 godine

@fenomen,

mislim da nije zreb vec da cemo kao drugi (B2) igrati u grupi sa A1 (verovatno Virtus), C3 (Darušafaka/Huventud) i D4 (Budućnost ako prođe).
Zato je jako bitno pokušati izbeći ovo jer kao pobednik grupe (B1) bismo imali dosta lakše protivnike. Nažalost posle poraza od Venecije u 6om kolu prvo mesto je predaleko.

Pavle

pre 4 godine

To nebitno takmicenje sto ganci pljuju, iako ga svake prestupne ne igraju, to isto takmicenje moze nekom da obezbedi evroligu, a vi se cimate oko ABA lige. Hehe. Partizan sad kad stane na noge ima da dobije A licencu, odavno je trebalo. A vi ne znam sta cete i gde cete, mozda fiba liga sampiona. To je realno takmicenje za vas, probajte tamo neku istoriju da ispisete. Ovde se dzabe trudite

Miodrag@

pre 4 godine

Laksa ce nam grupa biti,ako smo 2-i nego prvi...
Prvo mesto nam ne treba...jer bi nam kao 4-i dosla ekipa iz A grupe gde ima 4 jake ekipe. Monako ili Trento/ Arka??? pa normalno ...

nebojsa

pre 4 godine

A jaramaza i zagorca smatras izdancima partizanove skole?! Hahahahahahhaha
(detlic, 11. decembar 2019 20:38)

Ko je pominjao izdanke, sokole? Nesto se tebi pricinilo, izgleda, je l da? Samo sam nabrojao dvadest igraca koji su iz Partizana presli ili su draftovani da predju u NBA. Ne znam ko je za koji klub igrao kao kadet, ali ni jedan od ove dvadesetorice pre Partizana nije bio veliko ime. I nemoj se smejati sopstvenom stosu, to je dosta jadnjikavo, ispasces bas onako bezveze u drustvu...

masoutis

pre 4 godine

Bice Ok Reding jasno je sta moze pruziti i gde nas ojacati, cist sut ne svakako, nije Noris Kol ali ce biti pojacanje za nas prosecan tim.
Napred Partizan!

ja

pre 4 godine

@ (nebojsa, 11. decembar 2019 19:17)

To možda u vašim glavama. Od svih igrača koje si nabrojao, 3 igrača su otišla u NBA direktno iz Partizana. Ovi ostali su napravili ozbiljne karijere u Evropi, pre nego što su otišli u NBA. A polovina igrača koje si nabrojao, uopšte nisu ni igrali u Partizanu kad su draftovani, ili su prvo igrali u NBA, pa tek onda došli u Partizan. Da ne pričamo o tome što su većina ovih igrača koje ste "stvorili" bili ozbiljni igrači i reprezentativci pre nego što su došli u Partizan. A tek ovo o tome da je Partizan dao najviše NBA igrača na svetu?! Partizan nije ni u prvih 10! Po istim ovim kriterijumima, Zvezda je dala 14 domaćih igrača koji su igrali u NBA (15, ako računaš Divca) i još 3 draftovana koji nisu igrali tamo (4, ako računaš Vujanića)...

Ivan

pre 4 godine

Pera zdera samo prica sa sudijama kada je u minusu. Ne daj boze da je on I njegovi igraci mogu regularno da gube ako ih neko ne krade.

Aleksandar

pre 4 godine

Lokomotiva je 5ta na tabeli, u prevodu raspadaju se potpuno, a naslov "partizan parira Lokomotivi" ????
(Prelevic, 11. decembar 2019 19:32.i vi ste 5.na tabeli

Grobar

pre 4 godine

Panteri opustite se utakmica je nebitna!!

Momci odigrajte koliko mozete u ovom trenutku i ako ne bude dovoljno bice kad je najpotrebnije!!!

Sima

pre 4 godine

Pavle, od poslednjih 7 sezona, KK Crvena Zvezda je igral EL 6 puta. Tako da mi to Igokejac takmicnje koje vi igrate, igramo svake prestupne. Inace, pogodi ko je rekorder Kupa Maca Diskrecije sa skorom 1-9 tdi? Pa Igokea.
(Gossa placa Zeljko, 11. decembar 2019 20:48) Svake prestupne hahaha, a igrali 15 godina zaredom. E mukice malena, nije tebi lako.

Svi ćemo biti locirani kao Laki

pre 4 godine

@stoler

Ajax ima svoju fudbalsku školu i decenijama unazad izbacuje igrače iz te škole...ne bi mogao ni mnogo veći poznavalac fudbala od mene, ni samo najpoznatije da nabroji. Danas i FK Partizan ima solidnu svoju školu iz koje izbacuje priličan broj solidnih igrača, a ponekog i vanserijskog.
A kojeg je to igrača u košarci izbacila škola KK Partizan. Slobodno mi navedi najpoznatijeg. Meni na pamet ne pada ama baš nijedan vrhunski. Recimo neki trofejni reprezentativac, ne mora ranga Đorđevića, može bar ranga Novice Veličkovća (eto on ima jedno seniorsko srebro sa reprezentacijom).
Sa parama koje su se slivale, i dalje se slivaju, i ja ću da napravim tim, pa čak i da izbacim ponekog seniorskog reprezentativca, pogotovo ako stalno dovodim juniorske reprezentativce sa strane (primer čuveni trio TNT Tripković, Novica, Tepić).

stoler

pre 4 godine

(Svi ćemo biti locirani kao Laki, 12. decembar 2019 12:07) Ne vidim gde sam ja to pominjao bilo kakvu skolu ili nesto slicno. Radi se o igracima Partizana koji su igrali i igraju u NBA. I te vase price o skoli i ko je koga izbacio su naravno gluposti posto to zaista nije bitno. Da li je igrac bio kod nas ili je kao klinac dosao to je potpuno nebitno. Vazno je sta su oni u Partizanu postali i sta su i koliko napravili posle toga. Vazno je da su Divac, Djordjevic, Danilovic, Rebraca, Krstic i da ne nabrajam dalje dobijali kod nas sansu sa 17,18 godina i priliku da igraju velike utakmice dok su drugima igrali razni Skuni Penovi, Vilijamsi, Stratosi a od Davidovca koji ima 24,25 godina pricali kako daju sansu mladima. Ej, sa 24 godine. I koga ste to vi izbacili za 70 godina iz vase cuvene skole? Kad vec mene pitas. A kad vec pricas o tim parama koje su se slivale i slivaju se i dalje, naravno samo u vasim glavama, pokusaj da ih pronadjes u skupim projektima evropske zvezde, zmago, skuni, frimen, pa onda pesic, a o ovom danas necu ni da pocinjem. Pokusaj da sracunas to sve, posto vidim da ste svi vrsni matematicari pa se javi i pricaj o parama. Kako vas vise nije sramota?

stoler

pre 4 godine

@ja, tako da prostom matematikom iz zelezenika uz pomoc svih eksel tabela covek dodje do podatka da su upravo oni dali najvise NBA igraca u istoriji planete. Svakim danom se pojavi neki novi biser, sa takvim glupostima da se cudim sam sebi da mu odgovaram na ovakve gluposti. Necu ni da brojim, ni da nabrajam, posto vidim da si i Divca dodao kod vas u skupinu odabranih NBA velicina koja su stigla sa malenog kalemegdana tako da mi je apsolutno jasan stepen tvog znanja, strucnosti i objektivnosti. Stvarno vama nije lako.

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Ovo moze da se dobije. Samo je -5 na poluvremenu, uz domacinsko suduenje, Peinersa i Redinga. Prave vise stete nego koristi.

nebojsa

pre 4 godine

Ovi iz San Antonia samo cekaju da ih Ostoja pozove...
(neki veliki dr, 11. decembar 2019 18:35)

Vidi, lutkice, NBA nije cekao da ih Partizan pozove, vec su oni pozvali Partizan kod njih, pa je igrao sa Denverom i Finiksom. A i bez toga, ceo tim Partizana je igrao u NBA - Divac, Danilovic, Rebraca, Drobnjak, Krstic, Paspalj, Perovic, Pekovic, Veseli, Bogdanovic, Lovernj, Varda, Bertans, Djordjevic i Milutinov a draftovani su i Vujanic, Marinkovic, Zagorac i Jaramaz... Partizan je klub koji je dao najvise NBA igraca NA SVETU. Razumes? Izvinjavam se zbog velikih slova, ali ovi Covicevi su malo tvrdi na usima kada se sretnu sa cinjenicama...

Open minded

pre 4 godine

Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.

Papa

pre 4 godine

Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.
(Open minded, 11. decembar 2019 17:43)


Vi mozete sledece godine da ugostite samo Donju Jajnu koja je ovo godine osnovala kosarkaski klub.

Mile

pre 4 godine

Cvetković, Tarlac, Kuzmica, Radmanovic, Stojakovica, Divac, Rakocevic, Gudurica, Marjanovic, Jaric... Igraci Zvezde koji su igrali u NBA. Ove sto vi draftovane racunate to macku o rep. Kao i Lovernj i Betrans to su bre stranci. I Divca NE SVOJATAJTE on je Zvezdin dres nosio!

Nolan Smith

pre 4 godine

Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.
(Open minded, 11. decembar 2019 17:43)


Grobari bi silom hteli biti veliki klub a nedamo hahahah,zamisli,Cikago Buls protiv Srpskog Goldena,Evropskog velikana,Balkanskog Lakersa heheheh,jooooj Glodari smesni ste ko crtani film!Pa,niste vise ni u Srbiji neko a ne u Evropi.Jos samo jedna titula Srbije i onda polako idete na broj2:)

trol

pre 4 godine

Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.
(Open minded, 11. decembar 2019 17:43)
Sta si ti napisao? Zasto si dobio ovoliko pluseva? Sta se dogadja sa prosecnim srpskim covekom?

Slobodan

pre 4 godine

Jesu li ovo malo Srba sto igra u Partizanu stranci ??Obzirom da je Partizan ekipa iz Jugoslovenskog Sportskog Drustva a usput ujedinjena sa Igokeom iz Bosne ...
Pitam za druga !!!

Miskec

pre 4 godine

"Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.
(Open minded, 11. decembar 2019 17:43)"
Da KK JSD ima bilo kakav ugled ne bi morali da pisu molbe za ucesce u cipiripi kupu kako ste ga sami nazvali, klub sa najgorim skorom u istoriji tog kupa. Od Bartomeua, kratko:"Ne moze!" Toliko o ugledu! Sto se tice NBA ekipe, a ko ce to da plati, da nece KK JSD, odakle? Opet penzioneri?

Pečenjevčanin

pre 4 godine

Da li sad vidite koliko je Partizan limitirana ekipa? Da li vidite, da kad Gordića usmerite u levu stranu, završili ste 60% u odbrani? Da li sad vidite, da Reding nije igrač koji pravi razliku, jer je tri napada zaredom kad se “lomio” rezultat, kod vođstva Lokomotive od 2 poena razlike, on promašuje sva tri šuta. Sve u svemu, ovaj Partizan neće proći dalje od top 16 faze Eurocupa, svidelo se to nekome ili ne. Kao što neće osvojiti ni ABA ligu. Ovo je skroz prosečan tim, sa euforičnim periodima igre, gde nema konstantnog šuta i konstantnih pogodaka sa polu-distance i distance, kao ni dubine u napadu.

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Baca drzava milione na blamiranje u Kupu Mace Diskrecije.Daj jos jednog stranca posle poraza, malo im je ovih 10 do sada sto su doveli.

Sofronije

pre 4 godine

Panteri opustite se utakmica je nebitna!!

Momci odigrajte koliko mozete u ovom trenutku i ako ne bude dovoljno bice kad je najpotrebnije!!!
(Grobar, 11. decembar 2019 18:08) # Link komentara


Igra njegov klub, a on pominje FMP! Svaka čast. Izgubio si svaku vezu sa... realnošću.

napolje

pre 4 godine

he he,

Taj Cipiripi se vama smeši od naredne sezone pa do daljnjeg. Ove sezone radujte se plasmanu 10-15 u El, a mi ulazimo u finale Ec i vraćamo se u El, a vi nećete tu da dobijete poziv ni pod tačkom razno, makar i osvojili Aba, zašta su vam i inače šanse mizerne jer su od vas bolji i Partizan i Cedevita Olimpija i Budućnost.

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Pavle, od poslednjih 7 sezona, KK Crvena Zvezda je igral EL 6 puta. Tako da mi to Igokejac takmicnje koje vi igrate, igramo svake prestupne. Inace, pogodi ko je rekorder Kupa Maca Diskrecije sa skorom 1-9 tdi? Pa Igokea.

Kalkulacija

pre 4 godine

Ko pronađe 1 utakmicu Partizana koju je prenosio Srđan Radojević, a da se nije žalio na suđenje protiv Partizana vodim ga na večeru.

Pavle

pre 4 godine

To nebitno takmicenje sto ganci pljuju, iako ga svake prestupne ne igraju, to isto takmicenje moze nekom da obezbedi evroligu, a vi se cimate oko ABA lige. Hehe. Partizan sad kad stane na noge ima da dobije A licencu, odavno je trebalo. A vi ne znam sta cete i gde cete, mozda fiba liga sampiona. To je realno takmicenje za vas, probajte tamo neku istoriju da ispisete. Ovde se dzabe trudite

Miskec

pre 4 godine

"Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.
(Open minded, 11. decembar 2019 17:43)"
Da KK JSD ima bilo kakav ugled ne bi morali da pisu molbe za ucesce u cipiripi kupu kako ste ga sami nazvali, klub sa najgorim skorom u istoriji tog kupa. Od Bartomeua, kratko:"Ne moze!" Toliko o ugledu! Sto se tice NBA ekipe, a ko ce to da plati, da nece KK JSD, odakle? Opet penzioneri?

ja

pre 4 godine

@ (nebojsa, 11. decembar 2019 19:17)

To možda u vašim glavama. Od svih igrača koje si nabrojao, 3 igrača su otišla u NBA direktno iz Partizana. Ovi ostali su napravili ozbiljne karijere u Evropi, pre nego što su otišli u NBA. A polovina igrača koje si nabrojao, uopšte nisu ni igrali u Partizanu kad su draftovani, ili su prvo igrali u NBA, pa tek onda došli u Partizan. Da ne pričamo o tome što su većina ovih igrača koje ste "stvorili" bili ozbiljni igrači i reprezentativci pre nego što su došli u Partizan. A tek ovo o tome da je Partizan dao najviše NBA igrača na svetu?! Partizan nije ni u prvih 10! Po istim ovim kriterijumima, Zvezda je dala 14 domaćih igrača koji su igrali u NBA (15, ako računaš Divca) i još 3 draftovana koji nisu igrali tamo (4, ako računaš Vujanića)...

as

pre 4 godine

Jesu li ovo malo Srba sto igra u Partizanu stranci ??Obzirom da je Partizan ekipa iz Jugoslovenskog Sportskog Drustva a usput ujedinjena sa Igokeom iz Bosne ...
Pitam za druga !!!
(Slobodan, 11. decembar 2019 19:13)

Otvori zamrzivac vidi.da se nije klub za kojo navijas ukvario.

neki veliki dr

pre 4 godine

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nebojsa, 11. decembar 2019 19:17)
Sto si kivan tako? Eno Adam Silver non stop prica o prosirenju NBA na Evropu. Prvi tim koji bi ubacili u istocnu konferenciju je KKP hahahaha. U te pateticne price verujete samo vi grobari kojima je jedini izvor informacija Tegeltija koji pise i prica onako kako mu drugi naredjuju (citaj: kako mu Ostoja naredjuje).

nebojsa

pre 4 godine

A jaramaza i zagorca smatras izdancima partizanove skole?! Hahahahahahhaha
(detlic, 11. decembar 2019 20:38)

Ko je pominjao izdanke, sokole? Nesto se tebi pricinilo, izgleda, je l da? Samo sam nabrojao dvadest igraca koji su iz Partizana presli ili su draftovani da predju u NBA. Ne znam ko je za koji klub igrao kao kadet, ali ni jedan od ove dvadesetorice pre Partizana nije bio veliko ime. I nemoj se smejati sopstvenom stosu, to je dosta jadnjikavo, ispasces bas onako bezveze u drustvu...

slobinator

pre 4 godine

Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.
(Open minded, 11. decembar 2019 17:43
realno vi ste u rangu solnoka,tako da može on da vam gostuje,a možda bi i vaš mag mogao da vam dovede one svoje rumune

Petar

pre 4 godine

Cvetković, Tarlac, Kuzmica, Radmanovic, Stojakovica, Divac, Rakocevic, Gudurica, Marjanovic, Jaric... Igraci Zvezde koji su igrali u NBA. Ove sto vi draftovane racunate to macku o rep. Kao i Lovernj i Betrans to su bre stranci. I Divca NE SVOJATAJTE on je Zvezdin dres nosio!
(Mile, 11. decembar 2019 19:30)

Prvi se proslavio u NBA svaka mu cast..drugi Takodje mada malo bolji..treci prvo bio u NBA pa dosao u Zvezdu..cetvrti je odigrao za Zvezdu koliko i ja skoro al je imao blistavu NBA karijeru..petog je smesno komentarisati jer u dve utamkice ne moze biti Zvezdin igrac..Rakocevic kako dosao tako otisao iz NBA..Marjanovic hajde ok..Guduric..hajde ok i on..Jaric nikada nije odigrao nijedan mec za Zvezdu ni kao junior ni kao senior..dobro jos nisi napisao i Darko Milicic...

Milence

pre 4 godine

@open minded... Kakav crni Sakramento pa vi ste evropski Seltiksi. Samo Boston da vam dodaje na proslavu. Na kartama da pise SUDAR INSTITUCIJA!

PFC

pre 4 godine

Neki veliki dr
Kakve crne patetične priče
Ako već ne znaš, proguglaj malo, Partizan je prvi tim iz Evrope kog su iz NBA pozvali da igraju utakmice protiv NBA timova
Nisu sigurno zvali vas koji ste menjali imena svake godine

neki veliki dr

pre 4 godine

Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.
(Open minded, 11. decembar 2019 17:43)
Ovi iz San Antonia samo cekaju da ih Ostoja pozove. DeMar Derozanu je decacki san da na utakmicu izadje u majici osudjivanog kriminalca, zeljni su te 'vrele' atmosfere koju kod nas stvaraju placenicki navijaci. A Greg Popovich oduvek sanja da ga intervjuise legenda sportskog novinarstva - Vladan Tegeltija.

Wild West

pre 4 godine

Sta si ti napisao? Zasto si dobio ovoliko pluseva? Sta se dogadja sa prosecnim srpskim covekom?
(trol, 11. decembar 2019 18:23)

Nisi ti svestan koje je ime KK Partizan. To što se vi pravite da niste Karšijaka i Darušafaka, to je vaš problem, crno-beli su bili na turneji po Americi, igrali protiv NBA klubova.

Vlade Divac je generalni menadžer Sakramenta, ne vidim šta je toliko neverovatno osim visoke cene karata koje bi naš narod mogao da plati da gleda taj spektakl. Jer znaš, loše se živi u vašoj ružičasto-crvenoj državi, iako je sve lepo na naslovnim stranama.

Jugram Haschwalth

pre 4 godine

Cvetković, Tarlac, Kuzmica, Radmanovic, Stojakovica, Divac, Rakocevic, Gudurica, Marjanovic, Jaric... Igraci Zvezde koji su igrali u NBA. Ove sto vi draftovane racunate to macku o rep. Kao i Lovernj i Betrans to su bre stranci. I Divca NE SVOJATAJTE on je Zvezdin dres nosio!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mile, 11. decembar 2019 19:30)

Pazi boga ti, MI svojatamo Divca...

Pavle

pre 4 godine

Mi forsiramo mlade domace igrace, a ne ko tamo neki da dovodimo strance. Ono jeste da imamo 5 Amara u petorci kada se lomi, jeste i da nam je trener stranac, ali mi forsiramo mlade domace igrace.
(Gossa placa Zeljko, 11. decembar 2019 20:00)Aj placi jos malo, bice ti lakse. jel pijes neke lekove?

PFC

pre 4 godine

Pečenjevčanin
Ako smo mi limitirana ekipa sta ste tek vi onda majko mila
Nemate krštenih akcija ako vam slučajno stane šut za tri kraj svake vaše nade
Centri su vam za sada u očajnoj formi
O Filipu ne treba trošiti reči
Bez Jaramaza i Novice i bez previše trošenja odigrana utakmica
Taj Reding igra tek treću utakmicu u Partizanu da li si zaista očekivao da će davati već po 20 poena

nebojsa

pre 4 godine

nebojsa.
Ajde ubaci vhs kasetu i placi.
(CUPRIJA TOWN, 11. decembar 2019 19:50)

Kakva crna proslost crni covece - pa sada igraju Bertans, Bogdan, draftovani su Vanja, Zagorac, Jaramaz...? Zasto bih plakao, aman? A i mi barem znamo za koji klub navijamo, nekada gubimo, cesce pobedjujemo, ne klanjamo se nikakvom gazdi i gazdinom sinu, daleko smo mi od plakanja. Naprotiv, bas uzivamo u svom klubu. Mozete da nam se pridruzite, da vidite kako je lepo, vama je i onako sve jedno za koji klub navijate.

Spale

pre 4 godine

Walden, Thomas, Mosley, Reding i Gordic... to je ta petorka koja lomi, kakvi srpski igrači i gluposti, ovo je taj Partizan izvorni, bez srpskih igrača.

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Petar, Jaric nikada nije igrao za Zvezdu? Igrao i kao junior i kao senior pre nego sto je otisao u Kinder. Proveri ti to preko wikipedije malo bolje.

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Mi forsiramo mlade domace igrace, a ne ko tamo neki da dovodimo strance. Ono jeste da imamo 5 Amara u petorci kada se lomi, jeste i da nam je trener stranac, ali mi forsiramo mlade domace igrace.

Straight Outta München

pre 4 godine

Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.
(Open minded, 11. decembar 2019 17:43

Hahahha dize rejting? Ako to toliko dize rejting, da li ti znas koje evropske ekipe su igrale u poslednje dve godine sa NBA ekipama? Ne znas naravno....zato sto je nebitno kao i ovo takmicenje koje igrate.

trn u oku

pre 4 godine

Gledao sam završnicu. Imam utisak da je Trinki prevara teška. Partizan na minut i po imao napad na -3 niko nije imao hrabrost da šutira

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Bilo bi lepo da Partizan naredne godine, u kojoj proslavlja 75. rođendan, u Areni ugosti neku NBA ekipu (San Antonio ili Sakremento). Mislim da takav potez ima sjajan marketinški potencijal, diže rejting i ugled kluba, a i mnogo bi značio ekipi.(Open minded, 11. decembar 2019 17:43)Sta si ti napisao? Zasto si dobio ovoliko pluseva? Sta se dogadja sa prosecnim srpskim covekom?
(trol, 11. decembar 2019 18:23)
Rekao je istinu.Kao najveći srpski košarkaški klub zaslužuje veliki spektakl.

detlic

pre 4 godine

Kakva crna proslost crni covece - pa sada igraju Bertans, Bogdan, draftovani su Vanja, Zagorac, Jaramaz...? Zasto bih plakao, aman? A i mi barem znamo za koji klub navijamo, nekada gubimo, cesce pobedjujemo, ne klanjamo se nikakvom gazdi i gazdinom sinu, daleko smo mi od plakanja. Naprotiv, bas uzivamo u svom klubu. Mozete da nam se pridruzite, da vidite kako je lepo, vama je i onako sve jedno za koji klub navijate.
(nebojsa, 11. decembar 2019 20:16)

A jaramaza i zagorca smatras izdancima partizanove skole?! Hahahahahahhaha

detlic

pre 4 godine

A jaramaza i zagorca smatras izdancima partizanove skole?! Hahahahahahhaha
(detlic, 11. decembar 2019 20:38)

Ko je pominjao izdanke, sokole? Nesto se tebi pricinilo, izgleda, je l da? Samo sam nabrojao dvadest igraca koji su iz Partizana presli ili su draftovani da predju u NBA. Ne znam ko je za koji klub igrao kao kadet, ali ni jedan od ove dvadesetorice pre Partizana nije bio veliko ime. I nemoj se smejati sopstvenom stosu, to je dosta jadnjikavo, ispasces bas onako bezveze u drustvu...
(nebojsa, 11. decembar 2019 21:12)

Cekaj hoćeš da kažeš da je zagorac iz partizana otisao u nba?!

Mile

pre 4 godine

I Praja je Zvezdin igrac. I on i sin su igrali za Zvezdu. Nisam siguran ali mislim da je Dulo bio Praji trener u Zvezdi... To su bre NAŠI GANCI.

Grobar

pre 4 godine

Panteri opustite se utakmica je nebitna!!

Momci odigrajte koliko mozete u ovom trenutku i ako ne bude dovoljno bice kad je najpotrebnije!!!

ime i prezime

pre 4 godine

svih petorica na parketu amerikanci! ovo se prvi put desava
(Kontra, 11. decembar 2019 19:07)
Na moju veliku zalost,da,prvi put u Partizanu.. Inace nije prvi put,zavrsnicu u Milanu prosle nedelje je igrala petorka L.Brown, Baron,Jenkins,Gist,Ojo..

uros

pre 4 godine

Ok znamo da je Lokomotiva jedna od ekipa koja su favorit za osvajanje ali da sudije ovako sude za domacina nisam video odavno. Gordic najiskusniji a toliko prodatih lopti...Birca pozitivno iznenadjenje.

Ivan

pre 4 godine

Dugo nisam video limitiranijeg igraca od Bircevica a da je napravio kakvu takvu karijeru, cak je i nekoliko ciklusa igrao u reprezentaciji. Covek sve sto zna od kosarke je da sutne za tri poena kada mu daju loptu. Nisam ga video nikada da se krece sa loptom u rukama, verovatno bi se sapleo da to pokusa. Za dva sutira samo kada uhvati loptu ispod kosa.

masoutis

pre 4 godine

Bice Ok Reding jasno je sta moze pruziti i gde nas ojacati, cist sut ne svakako, nije Noris Kol ali ce biti pojacanje za nas prosecan tim.
Napred Partizan!

Nikola MNE

pre 4 godine

I ovaj Gordic je najbolji strijelac ABA lige!? Kod Duleta bi odavno bio u svlacionicu na tusiranje. Trinkijeri smijesan a jos smijesnije je ovoliki broj stranaca, sa njima rezultat ne moze doci a Buducnost od prosle sezone je najbolji primjer za to.

VeljaCZV

pre 4 godine

Kec ko vrata
(Filip, 11. decembar 2019 17:32)

Čoviću, ti li si???
(Long live and David Coverdale, 11. decembar 2019 17:46)
Čemu minusi na Filipov komentar, pogodio je čovek ishod :)

Ivan NS

pre 4 godine

To nebitno takmicenje sto ganci pljuju, iako ga svake prestupne ne igraju, to isto takmicenje moze nekom da obezbedi evroligu, a vi se cimate oko ABA lige. Hehe. Partizan sad kad stane na noge ima da dobije A licencu, odavno je trebalo. A vi ne znam sta cete i gde cete, mozda fiba liga sampiona. To je realno takmicenje za vas, probajte tamo neku istoriju da ispisete. Ovde se dzabe trudite
(Pavle, 11. decembar 2019 20:25)

A, kako to da dobijete A licencu? Možda u nekom Spilbergovom filmu, hahaha

Kolja

pre 4 godine

Pa sta je sad ovo!? Zar nas predsednik nije rekao da smo resili pitanje beka sutera!??? Beka sutera koji ne sutira!
Ako ovako resimo i pitanje centra....
Ali je zato povecao cene sezonskih 2,5 puta a tim nam na nivou proslogodisnjeg.
Hm, Beloruscina, Peiners, Reding protiv Renfroe, Lendlej, Bandja Sy, u stvari, alo Limar vrati pare!!!
Pionir!

Admiral

pre 4 godine

@ Ivan, 11. decembar 2019 20:00

Slazem se da Bircevic nema neko kosarkasko znanje ali eto kad ga krene sut kao danas uvalja 5 trojki i bude najefikasniji. Ne znam zbog cega to konstantno pljuvanje Birce, pa nije on najgori od sve dece. Evo npr svi padaju u trans na Mozlija, jeste, covek izgara, borben je do bola, ali kosarkasko znanje mu je pet puta manje od Bircinog. Centar koji nema ledjnu tehniku, nema igru na niskom postu licem ka kosu, o sutu sa distance i bacanjima ne treba trositi reci... Sve sto ima je dobar tajming za blokade i da prikuca na neki otpadak a opet svi ga hvale, samo se Birca pljuje konstantno, pravda za Bircu!!

Gossa placa Zeljko

pre 4 godine

Pavle, plakanje ostavljam tastatura grobarima iz 75-te frakcije koji na svakoj vesti o KK Crvena Zvezda placu o domacim igracima, budzetu, kikirikiju, sarmicama, o Dr. Nebojsi.

fenomen

pre 4 godine

Da li je Jaramaz povredjen. Zna li se kako se dalje formiraju grupe ili se ide na nokaut sistem. S kim bi mogli kasnije da igramo? Žreb, ili ?

Ivan

pre 4 godine

Pera zdera samo prica sa sudijama kada je u minusu. Ne daj boze da je on I njegovi igraci mogu regularno da gube ako ih neko ne krade.

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Ovo moze da se dobije. Samo je -5 na poluvremenu, uz domacinsko suduenje, Peinersa i Redinga. Prave vise stete nego koristi.

gremlin

pre 4 godine

Znači kakve gluposti Gordica zadnja dva minuta plus sudije sto nemam pojma kako i šta sviraju i eto poraza...koji ne košta puno al bolje je da se pobedi...uvek...

Sima

pre 4 godine

Pavle, od poslednjih 7 sezona, KK Crvena Zvezda je igral EL 6 puta. Tako da mi to Igokejac takmicnje koje vi igrate, igramo svake prestupne. Inace, pogodi ko je rekorder Kupa Maca Diskrecije sa skorom 1-9 tdi? Pa Igokea.
(Gossa placa Zeljko, 11. decembar 2019 20:48) Svake prestupne hahaha, a igrali 15 godina zaredom. E mukice malena, nije tebi lako.

veliki strumf

pre 4 godine

Birca odigra utakmicu života i vi izgubite. Gordic očaj živi, još ga sudije častise onim faul-košem. Reding bek suter kako ga onako smešno zove Ostoja. Šutira on, ali slabo pogadja :))) Još na kraju se uprpao pa ne sme sam ni da šutne. Opako pojačanje. Ova Lokomotiva ima imena ali težak raspad od ekipe. Nakantava ih ko stigne.

Miodrag@

pre 4 godine

Laksa ce nam grupa biti,ako smo 2-i nego prvi...
Prvo mesto nam ne treba...jer bi nam kao 4-i dosla ekipa iz A grupe gde ima 4 jake ekipe. Monako ili Trento/ Arka??? pa normalno ...

stoler

pre 4 godine

@ja, tako da prostom matematikom iz zelezenika uz pomoc svih eksel tabela covek dodje do podatka da su upravo oni dali najvise NBA igraca u istoriji planete. Svakim danom se pojavi neki novi biser, sa takvim glupostima da se cudim sam sebi da mu odgovaram na ovakve gluposti. Necu ni da brojim, ni da nabrajam, posto vidim da si i Divca dodao kod vas u skupinu odabranih NBA velicina koja su stigla sa malenog kalemegdana tako da mi je apsolutno jasan stepen tvog znanja, strucnosti i objektivnosti. Stvarno vama nije lako.

stoler

pre 4 godine

(Svi ćemo biti locirani kao Laki, 12. decembar 2019 12:07) Ne vidim gde sam ja to pominjao bilo kakvu skolu ili nesto slicno. Radi se o igracima Partizana koji su igrali i igraju u NBA. I te vase price o skoli i ko je koga izbacio su naravno gluposti posto to zaista nije bitno. Da li je igrac bio kod nas ili je kao klinac dosao to je potpuno nebitno. Vazno je sta su oni u Partizanu postali i sta su i koliko napravili posle toga. Vazno je da su Divac, Djordjevic, Danilovic, Rebraca, Krstic i da ne nabrajam dalje dobijali kod nas sansu sa 17,18 godina i priliku da igraju velike utakmice dok su drugima igrali razni Skuni Penovi, Vilijamsi, Stratosi a od Davidovca koji ima 24,25 godina pricali kako daju sansu mladima. Ej, sa 24 godine. I koga ste to vi izbacili za 70 godina iz vase cuvene skole? Kad vec mene pitas. A kad vec pricas o tim parama koje su se slivale i slivaju se i dalje, naravno samo u vasim glavama, pokusaj da ih pronadjes u skupim projektima evropske zvezde, zmago, skuni, frimen, pa onda pesic, a o ovom danas necu ni da pocinjem. Pokusaj da sracunas to sve, posto vidim da ste svi vrsni matematicari pa se javi i pricaj o parama. Kako vas vise nije sramota?

ŠOKI P.F.C. PRIJEDOR

pre 4 godine

Svaka utakmica je bitna pa i ova. Treba pokusati dobiti i izbaciti ih jer su oni jedni od favorita. Zasto sebi ne bi olaksali put do finala.

uros

pre 4 godine

Mislim da je ovo najgora utakmica koju je odigrao u karijeri Gordic.Dobro je samo sto nije toliko bitna utakmica.Za Redinga se nadam da ce igrati bolje tek je dosao ali ovo danas je bilo lose.

PredragDrobnjak

pre 4 godine

Bravo upravo, dobar vam bek suter.Osim sto ne moze da pogodi, plasi se da sutne u bitnim momentima pa uvaljuje koske saigracima na 1,5 sekundi do kraja napada.

dovlanu

pre 4 godine

Drzi Redinga u poslednjim minutima.. igrac koji se vraca iz povrede i tek dobija na samopouzdanju. Posledica: u predposlednjem
Napadu vraca loptu na 4 sekunde sa otvorenog suta jer naravno nema sigurnost. ZASTO IGRA REDING kad se lomi?

detlic

pre 4 godine

Kako je odigrao Gordic...hoce da pokaze kako moze da bude gori i od Zagorca.
(Pecko Pivo, 11. decembar 2019 20:55)

Jel davaju stranci pare?

Mence22

pre 4 godine

Mi smo ladno prodali utakmicu. Gordic i Volden 10 puta daju loptu u ruke protivniku.
Dok smo igrali evrl ova Lokomotiva nas je peglala što je više mogla. Lepo im vrcamo. Sisice.

Vlad Rad

pre 4 godine

Kako bez značaja?
Iako su nam šanse za prvo mesto u grupi veoma male (trebaju nam obe pobede uz poraz Venecije kod kuće od Ritasa), nikako ne treba odustati od toga jer nimalo nije isto da li prilazimo dalje kao prvi Ili drugi.

Admiral

pre 4 godine

Iz aviona se vidi da je neophodan jak centar pod kosem. Steta sto se Parahovski nije ukopio ali njemu ne odgovara ova igra sa preuzimanjem. Sve pozicije su nam ok sem petice, vidi se po skoku, nadskacu nas skoro sve ekipe. Mozli je odlican, mada malo pada u formi, ali ne moze sam. Jankovic je u skoku katastrofa, duva promaja pored njega a Miletic je jos uvek zelen za ozbiljnu kosarku. Samo tog centra da nadju i sve ce biti super

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Cemu ovolika minutaza Redinga? Umesto da ih slomimo pocetkom 4/4, on 3 napada uzastopce upropasti.
Krivo mi zbog Birce. Ubacio covek 5 trojki.

Aleksandar

pre 4 godine

Lokomotiva je 5ta na tabeli, u prevodu raspadaju se potpuno, a naslov "partizan parira Lokomotivi" ????
(Prelevic, 11. decembar 2019 19:32.i vi ste 5.na tabeli

Vlad Rad

pre 4 godine

@fenomen,

mislim da nije zreb vec da cemo kao drugi (B2) igrati u grupi sa A1 (verovatno Virtus), C3 (Darušafaka/Huventud) i D4 (Budućnost ako prođe).
Zato je jako bitno pokušati izbeći ovo jer kao pobednik grupe (B1) bismo imali dosta lakše protivnike. Nažalost posle poraza od Venecije u 6om kolu prvo mesto je predaleko.

Marko

pre 4 godine

Sta radi ovaj Zagorac naprave mu pikove ostane sam on se kao baci unazad i sutne i promasi.. Sta mu to znači? ako nije uspeo da uvezba za toliko godine čist zicer na skok sutu ja ne znam sta je radio na treningu onda

Svi ćemo biti locirani kao Laki

pre 4 godine

@stoler

Ajax ima svoju fudbalsku školu i decenijama unazad izbacuje igrače iz te škole...ne bi mogao ni mnogo veći poznavalac fudbala od mene, ni samo najpoznatije da nabroji. Danas i FK Partizan ima solidnu svoju školu iz koje izbacuje priličan broj solidnih igrača, a ponekog i vanserijskog.
A kojeg je to igrača u košarci izbacila škola KK Partizan. Slobodno mi navedi najpoznatijeg. Meni na pamet ne pada ama baš nijedan vrhunski. Recimo neki trofejni reprezentativac, ne mora ranga Đorđevića, može bar ranga Novice Veličkovća (eto on ima jedno seniorsko srebro sa reprezentacijom).
Sa parama koje su se slivale, i dalje se slivaju, i ja ću da napravim tim, pa čak i da izbacim ponekog seniorskog reprezentativca, pogotovo ako stalno dovodim juniorske reprezentativce sa strane (primer čuveni trio TNT Tripković, Novica, Tepić).