Sreda, 11.12.2019.

08:29

"Jokić igra dobro, moraju i ostali"

Korarkaši Denvera su završili seriju gostovanja porazom od ekipe Filadelfije, 97:92.

Izvor: Z.K.

"Jokiæ igra dobro, moraju i ostali" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

18 Komentari

Sortiraj po:

Mirko

pre 4 godine

On voli jokica vise nego hleba da jede. Misljm da u nba moras svakako da forsiras igraca koji prima puno para, nevezano za rezultat, moras da pravis hajp i sou oko njih. Po logici kada ga vec toliko placamo, hajde da usmerimo paznju na njih kako bismo ostvarili profit iz toga, a rezultat sekundaran
(Slobodan Zika Jalovina, 11. decembar 2019 09:26)

Tu je situacija - šta je starije - da li ga vole pa mu daju pare, ili mu daju pare pa ga vole? Msm da prvo procene njegove igračke potencijale, zatim ljudske i onda odluče da ga podrže i izvuku maksimum iz njega. Iskreno, i ja bih tako radio da je do mene. Malone se svojski potrudio da upozna svog najboljeg igrača, da upozna njegovu porodicu, "bekgraund", nezvanično voli Srbiju i Srbe i ceni našu košarku, posebno što je bio i još uvek je specijalista za odbranu, a mi smo to izmislili - barem za Evropu, i on to zna i poštuje.

Pošto su oni Ameri, a nisu kao mi (i u pozitivnom i u negativnom smislu te reči) - oni svog najboljeg igrača ne pljuju čim im se pruži prilika, nego ga hvale i cene čak i kad nije najbolji, isto kao što to čine i kad jeste.
Ako bi sad sve te afinitete i lične emocije ostavili po strani, videli bi realnost, a to je da je Denver posle mnogo godina - sa Jokićem - ušao u pleyoff i bio na drugom mestu prejakog Zapada.
Ako ti to nije dovoljno da poštuješ i voliš svog najboljeg igrača franšize, onda šta bi ti trebalo više od toga da to činiš??

Mirko

pre 4 godine

Da, potpuno si u pravu. Bili bi na zacelju. Eto, nasa reprezentacija je godinama bila 5-6., sve dok Jokic nije zaigrao. Sada smo se preporodili i postali prava sila, dok smo bez njega samo osvojili par srebrnih medalja.
Denver pre Jokica nikada u svojoj istoriji nije video playoff.
(mitomanija, 11. decembar 2019 13:18)

E evo recimo ti daješ sebi za pravo da nešto komentarišeš a ne znaš šta je bilo pre tri-četiri godine, i nešto malo pre toga?!! Valjda si se skoro ispilio.

Denver je igrao pleyoff u koji ih je odveo Carmelo i to ne jednom. Neka je i prošla decenija ali nebitno, nije ni tako davno.
A Jokić je igrao u osvajanju srebra za Srbijom, samo što je igrao Teo na vrhuncu svoje karijere, Raduljica je bio bolji, Birčević jedva da je ulazio, nikom nije umrla majka, itd itd, i tu se pokazuje da ti ne zaslužuješ da se javljaš ovde i komentarišeš bilo šta, jer si neznalica i plus zlonameran.

Slobodan

pre 4 godine

Kod vas je u pitanju losa procena oko Mareja. Sto se kaze ne kume majka sto se kladi nego sto se vadi. Prvo Micel, pa 170 miliona sta je sledece sto cete dati za izvestan promasaj. Naravno da Jokic ne moze sam i zato nece ni da igra.

bokeron

pre 4 godine

@zoran i ostali - ako kao 7. ili 8. prodjes prvo kolo, u drugom opet nemas prednost domaceg terena jer ces opet igrati sa jednom od boljeplasirane ekipe, koje su tim plasmanom obezbedile prednost nad tvojim timom. Jedino ako si 7. pa izbacis 2., pa onda u drugom kolu izbacis 3. ili 6. (bez prednosti domaceg terena) u finalu divizije ces imati prednost SAMO AKO nekim cudom 8. stigne do finala. Pa sad ti vidi koliko je to moguce i da li se "tankovanje"isplati.
Nikakvo preuzimanje renkinga u NBA nema, zreb ostaje isti, a prednost domaceg terena je uvek kod boljeplasirane ekipe.

mitomanija

pre 4 godine

Da li vi shvatate da bi ovaj tim bez Jokića bio na začelju Zapada... Bilo koji centar da dođe umesto njega. KAT, na primer, bili bi ista Minesota. Sa ovim procentima šuta nijedan tim u istoriji NBA nije prošao 1. kolo plejofa!
(Imay, 11. decembar 2019 10:51)

Da, potpuno si u pravu. Bili bi na zacelju. Eto, nasa reprezentacija je godinama bila 5-6., sve dok Jokic nije zaigrao. Sada smo se preporodili i postali prava sila, dok smo bez njega samo osvojili par srebrnih medalja.
Denver pre Jokica nikada u svojoj istoriji nije video playoff.

da

pre 4 godine

Videli da pored timske igre,kvaliteta u plejofu odlučuje,mozda i najvise svezina preostala pre svega vodecih igraca,mozda nova taktika jer zele da napadnu titulu

живац

pre 4 godine

кога брига нба у овој фази. занимљив је почетак сезоне, крај (пред)сезоне и плејоф. сада се већ зна 6 сигурних тимова за плејоф на западу и 7 на истоку. 90% утакмица се своди на "лоуд менаџмент", жицкање тројки, уигравање, танковање, пумпање статистике... коме шта треба.
стварно нема шта да се види.
мало су занимљивије утакмице тимова попут сакрамента, сан антониа.. тако неких екипа које се боре за плејоф. ово остало баш губљење времена. није нба изгубио на гледаности јер нема квалитета, него јер нема борбе и игре на победу.
добро, изгубио денвер, добила филаделфија. шта то значи једнима или другима? ништа. апсолутно ништа. млвоки први на истоку, лејкерси на западу и тако ће бити до краја. осталима је много важније да сачувају играче него да л ће да буду 2. или 5. е то је проблем нба.

Steva Djubre

pre 4 godine

Ako i ostali puste stomak, mozda i oni zaigraju dobro!
(Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 11. decembar 2019 09:03)

Decko je teski centar, on mora da ima masu, a ako ces iskreno, stomacic je imao od dolaska u NBA, znaci uvek.
(Goran, 11. decembar 2019 09:16)

dobi ti 35 + i 5 - sto samo pokazuje ko sve komentarise i gleda, pogledaj Jokica kako je izgledao u play off-u prosle godine bio je laksi 15 kilograma i pruzao je najbolje svoje partije, jer realno tad se samo i igra odbrana ozbiljno a on je i tad bio sjajan... Sad na prvoj trecini sezone gde se igra najlezernije covek ne moze da se sastavi. Svako ko je igrao basket ili kosarku zna da procenti suta dolaze sa vezbom ali i kondicijom jer mnogo je lakse pogoditi sut kad si u dobroj kondiciji i imas rezerve snage u telu nego kad si u losoj formi i dusa ti je u nosu...

Miki

pre 4 godine

Opasno tankuju za 7, 8 mesto, da bi imali prednost domaćeg terena u drugoj rundi ako eventualno prodaju taj metch-up. Pametno, jer mislim da nemaju šanse da budu ni prvi ni drugi, što im jedino može dovesti prednost domaćeg terena u drugoj rundi.
Mislim da trebaju trejdovati za nekog šutera koji može i solidnu odbranu da odigra. Možda IGGY ??

E pa vecu glupost nisam procitao odavno. Tankuju na 7,8 mesto da bi igrali u prvoj rundi protiv 1 ili 2 ekipe od koje, po tebi, ne mogu da dodju na 1 ili 2 mesto u regularnom delu sezone. Tankuju na osmo da igraju protiv Lejkersa ili Klipersa za prednost domaceg terena u drugoj rundi... Hahahha, druze promeni sport, gledaj badminton molim te

ljAXE

pre 4 godine

Meloun je takodje ponovo izjavio da Nikola mora da suta vise. Ali upravo ovo sto je rekao da ostali moraju da doprinose. Plamli se oduzme kada vidi Embida i raspadne se. Milsap je u nekoj cudnoj letargiji. Geri Heris promasuje suvise otvorenih suteva. Mari igra promenljivo. Tori Krejg, Malik Bizli ni senke proslogodisnjih igraca. Porter Dzunior promasuje dva polaganja zaredom pa promasi zakucavanje u trecem napadu. Nemoze Nikola da zatvara sve rupe a usput nema dostojnu zamenu da ponekad na miru odmori na klupi. Na opste iznenadjenje, jedini koji je konstantan i ucinkovit je Barton!?

Imay

pre 4 godine

Da li vi shvatate da bi ovaj tim bez Jokića bio na začelju Zapada... Bilo koji centar da dođe umesto njega. KAT, na primer, bili bi ista Minesota. Sa ovim procentima šuta nijedan tim u istoriji NBA nije prošao 1. kolo plejofa!

Slobodan Zika Jalovina

pre 4 godine

On voli jokica vise nego hleba da jede. Misljm da u nba moras svakako da forsiras igraca koji prima puno para, nevezano za rezultat, moras da pravis hajp i sou oko njih. Po logici kada ga vec toliko placamo, hajde da usmerimo paznju na njih kako bismo ostvarili profit iz toga, a rezultat sekundaran

Goran

pre 4 godine

Ako i ostali puste stomak, mozda i oni zaigraju dobro!
(Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 11. decembar 2019 09:03)

Decko je teski centar, on mora da ima masu, a ako ces iskreno, stomacic je imao od dolaska u NBA, znaci uvek.

tocka

pre 4 godine

Ovo izostajanje Mareja moze jako dobro da im dodje. Marej je usao u jako los i sebican nacin igranja kosarke i los odnos sa ostatkom tima. Placaju ga kao superstara, kao Bukera, Oladipa, Batlera a ni pola od toga ne pokazuje. Zato mu je ego ko svi ovi zajedno. Ovo moze biti dobro za Denver jer ce traziti druge opcije i nastelovati mašinu na timsku igru.

Milan

pre 4 godine

Opasno tankuju za 7, 8 mesto, da bi imali prednost domaćeg terena u drugoj rundi ako eventualno prodaju taj metch-up. Pametno, jer mislim da nemaju šanse da budu ni prvi ni drugi, što im jedino može dovesti prednost domaćeg terena u drugoj rundi.
Mislim da trebaju trejdovati za nekog šutera koji može i solidnu odbranu da odigra. Možda IGGY ??

Miki

pre 4 godine

Opasno tankuju za 7, 8 mesto, da bi imali prednost domaćeg terena u drugoj rundi ako eventualno prodaju taj metch-up. Pametno, jer mislim da nemaju šanse da budu ni prvi ni drugi, što im jedino može dovesti prednost domaćeg terena u drugoj rundi.
Mislim da trebaju trejdovati za nekog šutera koji može i solidnu odbranu da odigra. Možda IGGY ??

E pa vecu glupost nisam procitao odavno. Tankuju na 7,8 mesto da bi igrali u prvoj rundi protiv 1 ili 2 ekipe od koje, po tebi, ne mogu da dodju na 1 ili 2 mesto u regularnom delu sezone. Tankuju na osmo da igraju protiv Lejkersa ili Klipersa za prednost domaceg terena u drugoj rundi... Hahahha, druze promeni sport, gledaj badminton molim te

Goran

pre 4 godine

Ako i ostali puste stomak, mozda i oni zaigraju dobro!
(Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 11. decembar 2019 09:03)

Decko je teski centar, on mora da ima masu, a ako ces iskreno, stomacic je imao od dolaska u NBA, znaci uvek.

ljAXE

pre 4 godine

Meloun je takodje ponovo izjavio da Nikola mora da suta vise. Ali upravo ovo sto je rekao da ostali moraju da doprinose. Plamli se oduzme kada vidi Embida i raspadne se. Milsap je u nekoj cudnoj letargiji. Geri Heris promasuje suvise otvorenih suteva. Mari igra promenljivo. Tori Krejg, Malik Bizli ni senke proslogodisnjih igraca. Porter Dzunior promasuje dva polaganja zaredom pa promasi zakucavanje u trecem napadu. Nemoze Nikola da zatvara sve rupe a usput nema dostojnu zamenu da ponekad na miru odmori na klupi. Na opste iznenadjenje, jedini koji je konstantan i ucinkovit je Barton!?

Imay

pre 4 godine

Da li vi shvatate da bi ovaj tim bez Jokića bio na začelju Zapada... Bilo koji centar da dođe umesto njega. KAT, na primer, bili bi ista Minesota. Sa ovim procentima šuta nijedan tim u istoriji NBA nije prošao 1. kolo plejofa!

tocka

pre 4 godine

Ovo izostajanje Mareja moze jako dobro da im dodje. Marej je usao u jako los i sebican nacin igranja kosarke i los odnos sa ostatkom tima. Placaju ga kao superstara, kao Bukera, Oladipa, Batlera a ni pola od toga ne pokazuje. Zato mu je ego ko svi ovi zajedno. Ovo moze biti dobro za Denver jer ce traziti druge opcije i nastelovati mašinu na timsku igru.

Steva Djubre

pre 4 godine

Ako i ostali puste stomak, mozda i oni zaigraju dobro!
(Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 11. decembar 2019 09:03)

Decko je teski centar, on mora da ima masu, a ako ces iskreno, stomacic je imao od dolaska u NBA, znaci uvek.
(Goran, 11. decembar 2019 09:16)

dobi ti 35 + i 5 - sto samo pokazuje ko sve komentarise i gleda, pogledaj Jokica kako je izgledao u play off-u prosle godine bio je laksi 15 kilograma i pruzao je najbolje svoje partije, jer realno tad se samo i igra odbrana ozbiljno a on je i tad bio sjajan... Sad na prvoj trecini sezone gde se igra najlezernije covek ne moze da se sastavi. Svako ko je igrao basket ili kosarku zna da procenti suta dolaze sa vezbom ali i kondicijom jer mnogo je lakse pogoditi sut kad si u dobroj kondiciji i imas rezerve snage u telu nego kad si u losoj formi i dusa ti je u nosu...

живац

pre 4 godine

кога брига нба у овој фази. занимљив је почетак сезоне, крај (пред)сезоне и плејоф. сада се већ зна 6 сигурних тимова за плејоф на западу и 7 на истоку. 90% утакмица се своди на "лоуд менаџмент", жицкање тројки, уигравање, танковање, пумпање статистике... коме шта треба.
стварно нема шта да се види.
мало су занимљивије утакмице тимова попут сакрамента, сан антониа.. тако неких екипа које се боре за плејоф. ово остало баш губљење времена. није нба изгубио на гледаности јер нема квалитета, него јер нема борбе и игре на победу.
добро, изгубио денвер, добила филаделфија. шта то значи једнима или другима? ништа. апсолутно ништа. млвоки први на истоку, лејкерси на западу и тако ће бити до краја. осталима је много важније да сачувају играче него да л ће да буду 2. или 5. е то је проблем нба.

bokeron

pre 4 godine

@zoran i ostali - ako kao 7. ili 8. prodjes prvo kolo, u drugom opet nemas prednost domaceg terena jer ces opet igrati sa jednom od boljeplasirane ekipe, koje su tim plasmanom obezbedile prednost nad tvojim timom. Jedino ako si 7. pa izbacis 2., pa onda u drugom kolu izbacis 3. ili 6. (bez prednosti domaceg terena) u finalu divizije ces imati prednost SAMO AKO nekim cudom 8. stigne do finala. Pa sad ti vidi koliko je to moguce i da li se "tankovanje"isplati.
Nikakvo preuzimanje renkinga u NBA nema, zreb ostaje isti, a prednost domaceg terena je uvek kod boljeplasirane ekipe.

Slobodan Zika Jalovina

pre 4 godine

On voli jokica vise nego hleba da jede. Misljm da u nba moras svakako da forsiras igraca koji prima puno para, nevezano za rezultat, moras da pravis hajp i sou oko njih. Po logici kada ga vec toliko placamo, hajde da usmerimo paznju na njih kako bismo ostvarili profit iz toga, a rezultat sekundaran

Slobodan

pre 4 godine

Kod vas je u pitanju losa procena oko Mareja. Sto se kaze ne kume majka sto se kladi nego sto se vadi. Prvo Micel, pa 170 miliona sta je sledece sto cete dati za izvestan promasaj. Naravno da Jokic ne moze sam i zato nece ni da igra.

mitomanija

pre 4 godine

Da li vi shvatate da bi ovaj tim bez Jokića bio na začelju Zapada... Bilo koji centar da dođe umesto njega. KAT, na primer, bili bi ista Minesota. Sa ovim procentima šuta nijedan tim u istoriji NBA nije prošao 1. kolo plejofa!
(Imay, 11. decembar 2019 10:51)

Da, potpuno si u pravu. Bili bi na zacelju. Eto, nasa reprezentacija je godinama bila 5-6., sve dok Jokic nije zaigrao. Sada smo se preporodili i postali prava sila, dok smo bez njega samo osvojili par srebrnih medalja.
Denver pre Jokica nikada u svojoj istoriji nije video playoff.

da

pre 4 godine

Videli da pored timske igre,kvaliteta u plejofu odlučuje,mozda i najvise svezina preostala pre svega vodecih igraca,mozda nova taktika jer zele da napadnu titulu

Milan

pre 4 godine

Opasno tankuju za 7, 8 mesto, da bi imali prednost domaćeg terena u drugoj rundi ako eventualno prodaju taj metch-up. Pametno, jer mislim da nemaju šanse da budu ni prvi ni drugi, što im jedino može dovesti prednost domaćeg terena u drugoj rundi.
Mislim da trebaju trejdovati za nekog šutera koji može i solidnu odbranu da odigra. Možda IGGY ??

Mirko

pre 4 godine

On voli jokica vise nego hleba da jede. Misljm da u nba moras svakako da forsiras igraca koji prima puno para, nevezano za rezultat, moras da pravis hajp i sou oko njih. Po logici kada ga vec toliko placamo, hajde da usmerimo paznju na njih kako bismo ostvarili profit iz toga, a rezultat sekundaran
(Slobodan Zika Jalovina, 11. decembar 2019 09:26)

Tu je situacija - šta je starije - da li ga vole pa mu daju pare, ili mu daju pare pa ga vole? Msm da prvo procene njegove igračke potencijale, zatim ljudske i onda odluče da ga podrže i izvuku maksimum iz njega. Iskreno, i ja bih tako radio da je do mene. Malone se svojski potrudio da upozna svog najboljeg igrača, da upozna njegovu porodicu, "bekgraund", nezvanično voli Srbiju i Srbe i ceni našu košarku, posebno što je bio i još uvek je specijalista za odbranu, a mi smo to izmislili - barem za Evropu, i on to zna i poštuje.

Pošto su oni Ameri, a nisu kao mi (i u pozitivnom i u negativnom smislu te reči) - oni svog najboljeg igrača ne pljuju čim im se pruži prilika, nego ga hvale i cene čak i kad nije najbolji, isto kao što to čine i kad jeste.
Ako bi sad sve te afinitete i lične emocije ostavili po strani, videli bi realnost, a to je da je Denver posle mnogo godina - sa Jokićem - ušao u pleyoff i bio na drugom mestu prejakog Zapada.
Ako ti to nije dovoljno da poštuješ i voliš svog najboljeg igrača franšize, onda šta bi ti trebalo više od toga da to činiš??

Mirko

pre 4 godine

Da, potpuno si u pravu. Bili bi na zacelju. Eto, nasa reprezentacija je godinama bila 5-6., sve dok Jokic nije zaigrao. Sada smo se preporodili i postali prava sila, dok smo bez njega samo osvojili par srebrnih medalja.
Denver pre Jokica nikada u svojoj istoriji nije video playoff.
(mitomanija, 11. decembar 2019 13:18)

E evo recimo ti daješ sebi za pravo da nešto komentarišeš a ne znaš šta je bilo pre tri-četiri godine, i nešto malo pre toga?!! Valjda si se skoro ispilio.

Denver je igrao pleyoff u koji ih je odveo Carmelo i to ne jednom. Neka je i prošla decenija ali nebitno, nije ni tako davno.
A Jokić je igrao u osvajanju srebra za Srbijom, samo što je igrao Teo na vrhuncu svoje karijere, Raduljica je bio bolji, Birčević jedva da je ulazio, nikom nije umrla majka, itd itd, i tu se pokazuje da ti ne zaslužuješ da se javljaš ovde i komentarišeš bilo šta, jer si neznalica i plus zlonameran.

Milan

pre 4 godine

Opasno tankuju za 7, 8 mesto, da bi imali prednost domaćeg terena u drugoj rundi ako eventualno prodaju taj metch-up. Pametno, jer mislim da nemaju šanse da budu ni prvi ni drugi, što im jedino može dovesti prednost domaćeg terena u drugoj rundi.
Mislim da trebaju trejdovati za nekog šutera koji može i solidnu odbranu da odigra. Možda IGGY ??

Slobodan Zika Jalovina

pre 4 godine

On voli jokica vise nego hleba da jede. Misljm da u nba moras svakako da forsiras igraca koji prima puno para, nevezano za rezultat, moras da pravis hajp i sou oko njih. Po logici kada ga vec toliko placamo, hajde da usmerimo paznju na njih kako bismo ostvarili profit iz toga, a rezultat sekundaran

mitomanija

pre 4 godine

Da li vi shvatate da bi ovaj tim bez Jokića bio na začelju Zapada... Bilo koji centar da dođe umesto njega. KAT, na primer, bili bi ista Minesota. Sa ovim procentima šuta nijedan tim u istoriji NBA nije prošao 1. kolo plejofa!
(Imay, 11. decembar 2019 10:51)

Da, potpuno si u pravu. Bili bi na zacelju. Eto, nasa reprezentacija je godinama bila 5-6., sve dok Jokic nije zaigrao. Sada smo se preporodili i postali prava sila, dok smo bez njega samo osvojili par srebrnih medalja.
Denver pre Jokica nikada u svojoj istoriji nije video playoff.

Goran

pre 4 godine

Ako i ostali puste stomak, mozda i oni zaigraju dobro!
(Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 11. decembar 2019 09:03)

Decko je teski centar, on mora da ima masu, a ako ces iskreno, stomacic je imao od dolaska u NBA, znaci uvek.

tocka

pre 4 godine

Ovo izostajanje Mareja moze jako dobro da im dodje. Marej je usao u jako los i sebican nacin igranja kosarke i los odnos sa ostatkom tima. Placaju ga kao superstara, kao Bukera, Oladipa, Batlera a ni pola od toga ne pokazuje. Zato mu je ego ko svi ovi zajedno. Ovo moze biti dobro za Denver jer ce traziti druge opcije i nastelovati mašinu na timsku igru.

Miki

pre 4 godine

Opasno tankuju za 7, 8 mesto, da bi imali prednost domaćeg terena u drugoj rundi ako eventualno prodaju taj metch-up. Pametno, jer mislim da nemaju šanse da budu ni prvi ni drugi, što im jedino može dovesti prednost domaćeg terena u drugoj rundi.
Mislim da trebaju trejdovati za nekog šutera koji može i solidnu odbranu da odigra. Možda IGGY ??

E pa vecu glupost nisam procitao odavno. Tankuju na 7,8 mesto da bi igrali u prvoj rundi protiv 1 ili 2 ekipe od koje, po tebi, ne mogu da dodju na 1 ili 2 mesto u regularnom delu sezone. Tankuju na osmo da igraju protiv Lejkersa ili Klipersa za prednost domaceg terena u drugoj rundi... Hahahha, druze promeni sport, gledaj badminton molim te

Imay

pre 4 godine

Da li vi shvatate da bi ovaj tim bez Jokića bio na začelju Zapada... Bilo koji centar da dođe umesto njega. KAT, na primer, bili bi ista Minesota. Sa ovim procentima šuta nijedan tim u istoriji NBA nije prošao 1. kolo plejofa!

Steva Djubre

pre 4 godine

Ako i ostali puste stomak, mozda i oni zaigraju dobro!
(Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 11. decembar 2019 09:03)

Decko je teski centar, on mora da ima masu, a ako ces iskreno, stomacic je imao od dolaska u NBA, znaci uvek.
(Goran, 11. decembar 2019 09:16)

dobi ti 35 + i 5 - sto samo pokazuje ko sve komentarise i gleda, pogledaj Jokica kako je izgledao u play off-u prosle godine bio je laksi 15 kilograma i pruzao je najbolje svoje partije, jer realno tad se samo i igra odbrana ozbiljno a on je i tad bio sjajan... Sad na prvoj trecini sezone gde se igra najlezernije covek ne moze da se sastavi. Svako ko je igrao basket ili kosarku zna da procenti suta dolaze sa vezbom ali i kondicijom jer mnogo je lakse pogoditi sut kad si u dobroj kondiciji i imas rezerve snage u telu nego kad si u losoj formi i dusa ti je u nosu...

ljAXE

pre 4 godine

Meloun je takodje ponovo izjavio da Nikola mora da suta vise. Ali upravo ovo sto je rekao da ostali moraju da doprinose. Plamli se oduzme kada vidi Embida i raspadne se. Milsap je u nekoj cudnoj letargiji. Geri Heris promasuje suvise otvorenih suteva. Mari igra promenljivo. Tori Krejg, Malik Bizli ni senke proslogodisnjih igraca. Porter Dzunior promasuje dva polaganja zaredom pa promasi zakucavanje u trecem napadu. Nemoze Nikola da zatvara sve rupe a usput nema dostojnu zamenu da ponekad na miru odmori na klupi. Na opste iznenadjenje, jedini koji je konstantan i ucinkovit je Barton!?

живац

pre 4 godine

кога брига нба у овој фази. занимљив је почетак сезоне, крај (пред)сезоне и плејоф. сада се већ зна 6 сигурних тимова за плејоф на западу и 7 на истоку. 90% утакмица се своди на "лоуд менаџмент", жицкање тројки, уигравање, танковање, пумпање статистике... коме шта треба.
стварно нема шта да се види.
мало су занимљивије утакмице тимова попут сакрамента, сан антониа.. тако неких екипа које се боре за плејоф. ово остало баш губљење времена. није нба изгубио на гледаности јер нема квалитета, него јер нема борбе и игре на победу.
добро, изгубио денвер, добила филаделфија. шта то значи једнима или другима? ништа. апсолутно ништа. млвоки први на истоку, лејкерси на западу и тако ће бити до краја. осталима је много важније да сачувају играче него да л ће да буду 2. или 5. е то је проблем нба.

Slobodan

pre 4 godine

Kod vas je u pitanju losa procena oko Mareja. Sto se kaze ne kume majka sto se kladi nego sto se vadi. Prvo Micel, pa 170 miliona sta je sledece sto cete dati za izvestan promasaj. Naravno da Jokic ne moze sam i zato nece ni da igra.

bokeron

pre 4 godine

@zoran i ostali - ako kao 7. ili 8. prodjes prvo kolo, u drugom opet nemas prednost domaceg terena jer ces opet igrati sa jednom od boljeplasirane ekipe, koje su tim plasmanom obezbedile prednost nad tvojim timom. Jedino ako si 7. pa izbacis 2., pa onda u drugom kolu izbacis 3. ili 6. (bez prednosti domaceg terena) u finalu divizije ces imati prednost SAMO AKO nekim cudom 8. stigne do finala. Pa sad ti vidi koliko je to moguce i da li se "tankovanje"isplati.
Nikakvo preuzimanje renkinga u NBA nema, zreb ostaje isti, a prednost domaceg terena je uvek kod boljeplasirane ekipe.

da

pre 4 godine

Videli da pored timske igre,kvaliteta u plejofu odlučuje,mozda i najvise svezina preostala pre svega vodecih igraca,mozda nova taktika jer zele da napadnu titulu

Mirko

pre 4 godine

Da, potpuno si u pravu. Bili bi na zacelju. Eto, nasa reprezentacija je godinama bila 5-6., sve dok Jokic nije zaigrao. Sada smo se preporodili i postali prava sila, dok smo bez njega samo osvojili par srebrnih medalja.
Denver pre Jokica nikada u svojoj istoriji nije video playoff.
(mitomanija, 11. decembar 2019 13:18)

E evo recimo ti daješ sebi za pravo da nešto komentarišeš a ne znaš šta je bilo pre tri-četiri godine, i nešto malo pre toga?!! Valjda si se skoro ispilio.

Denver je igrao pleyoff u koji ih je odveo Carmelo i to ne jednom. Neka je i prošla decenija ali nebitno, nije ni tako davno.
A Jokić je igrao u osvajanju srebra za Srbijom, samo što je igrao Teo na vrhuncu svoje karijere, Raduljica je bio bolji, Birčević jedva da je ulazio, nikom nije umrla majka, itd itd, i tu se pokazuje da ti ne zaslužuješ da se javljaš ovde i komentarišeš bilo šta, jer si neznalica i plus zlonameran.

Mirko

pre 4 godine

On voli jokica vise nego hleba da jede. Misljm da u nba moras svakako da forsiras igraca koji prima puno para, nevezano za rezultat, moras da pravis hajp i sou oko njih. Po logici kada ga vec toliko placamo, hajde da usmerimo paznju na njih kako bismo ostvarili profit iz toga, a rezultat sekundaran
(Slobodan Zika Jalovina, 11. decembar 2019 09:26)

Tu je situacija - šta je starije - da li ga vole pa mu daju pare, ili mu daju pare pa ga vole? Msm da prvo procene njegove igračke potencijale, zatim ljudske i onda odluče da ga podrže i izvuku maksimum iz njega. Iskreno, i ja bih tako radio da je do mene. Malone se svojski potrudio da upozna svog najboljeg igrača, da upozna njegovu porodicu, "bekgraund", nezvanično voli Srbiju i Srbe i ceni našu košarku, posebno što je bio i još uvek je specijalista za odbranu, a mi smo to izmislili - barem za Evropu, i on to zna i poštuje.

Pošto su oni Ameri, a nisu kao mi (i u pozitivnom i u negativnom smislu te reči) - oni svog najboljeg igrača ne pljuju čim im se pruži prilika, nego ga hvale i cene čak i kad nije najbolji, isto kao što to čine i kad jeste.
Ako bi sad sve te afinitete i lične emocije ostavili po strani, videli bi realnost, a to je da je Denver posle mnogo godina - sa Jokićem - ušao u pleyoff i bio na drugom mestu prejakog Zapada.
Ako ti to nije dovoljno da poštuješ i voliš svog najboljeg igrača franšize, onda šta bi ti trebalo više od toga da to činiš??