Petak, 06.12.2019.

06:45

Liščevićeva odvela Srbiju u drugu fazu SP!

Rukometašice Srbije savladale su Sloveniju 29:27 (12:11) u direktnom duelu za plasman u drugu fazu Svetskog prvenstva u Japanu!

Izvor: A. Kovaèeviæ

Lišèeviæeva odvela Srbiju u drugu fazu SP! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

70 Komentari

Sortiraj po:

sasa

pre 4 godine

Ne znam da li ženski rukomet ikoga u svetu zanima.
(realno, 6. decembar 2019 12:08)

Komplet evropu, bukvalno komplet evropu, aziju, juznu ameriku... Malo li je?!

Stara kuka

pre 4 godine

Bravo, djevojke. Ipak je lepse da se oproste debaklom kao protiv Holandije, nego da je to Slovenija dobila tesno, pa da bude prica o sudijama, i kako su one hrabre, ali, eto, nisu imale srece. Cekamo novo razaranje kao onomad, hahahahahaha
(Mikii)

Srpkinje jesu dozivele debakl od Holandije ali da se ti smejes srpskom zenskom sportu je klasican vid nezadovoljstva i frustracije. Hrvatska bi u svakom zenskom timskom sportu dozivela debakl od Srbije, u odbojci i kosarci posebno dok je u rukometu ni nema na SP. I da, protiv Norveske je bilo sudjenje na stetu Srbije, prihvatio ti to ili ne Jumkice.

Ecliptor

pre 4 godine

Bil scanlon odgovor. Možda i 11 i 12 mesto vodi jer po njihovom pravilu za te kvalifikacije najbolji kontinent evropa dobija još dva mesta. Samo što je za olimpijadu u riju ta dva mesta dobile ekipe rangirane sa evropskog prvenstva a naše tamo prošle godine nisu ostvarile dobar plasman

Djole_Kg

pre 4 godine

Zašto naš rukometni savez ne da priliku nekim dobrim trenerima koji dolaze iz razvijenih rukometnih zemalja i koji neguju savremen i brz rukomet?

sasa

pre 4 godine

Svaka cast djevojkama, sila ste u zenskim sportovima.
A bome i muski su vam dobri u zenskim sportovima
(croata, 6. decembar 2019 11:12)

Hmm.... meni ne smetaju jake zene a ni muskarci u zenskim sportovima, samo ne znam sta tacno je zenski a sta je muski sport. Fudbal - zenski najbrze rastuci sport vec godinama u svetu. A u rukometu je valjda vasa muska ekipa mnogo bolja od nase. Znaci niste ni vi toliko losi, jel?

Алекса

pre 4 godine

Od sedmog mesta i Olipmijade nema nista, jer je srbija medju tih 12 ekipa otprilike po kvaliteti oko desetog mesta.
(mladen, 6. decembar 2019 10:47)

Није што си неписмен (шта је то "квалитети"?) ни то што не умеш да куцаш, него та злоба у сјајној победи наших лавица ти баш не треба.

viriš iz rupe

pre 4 godine

Bravo, djevojke. Ipak je lepse da se oproste debaklom kao protiv Holandije, nego da je to Slovenija dobila tesno, pa da bude prica o sudijama, i kako su one hrabre, ali, eto, nisu imale srece. Cekamo novo razaranje kao onomad, hahahahahaha
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mikii,

Vi ovo ne igrate!
Šta te onda briga za naše DEVOJKE.
Nauči pravopis ,do tada primi moju sućut za vaš šport.

Bill Scanlon

pre 4 godine

Pa s obzirom da su Japanke (domacin OI), Koreanke, Francuskinje (trebaju tek da igraju sa Dankinjama) vec na olimpijadi, a i prvak sa ovog SP-a ide direktno u Tokio, verovatno ce i 9. ili mozda cak i to 10. mesto na ovom turniru voditi u olimpijske kvalifikacije. Sve mi se cini da ce nase devojke protiv Nemica imati sledeci odlucujuci mec poput ovog sa Slovenkama (Nemacka u ovom trenutku igra sa Korejom i u zaostatku je). Savladaju li i Nemacku, koja nije bauk i sami svetski krem, olimpijske kvalifikacije postaju realnost. A u tim kvalifikacijama ce biti grupa u kojoj ce biti 4 tima, dok 2 idu u Tokio. Jedan protivnik ce biti jedna jaka evropska selekcija, ali drugi protivnici ce biti selekcije poput Kube, Kazahstana, Kine i Konga, tako da je odlazak u Tokio vrlo realan. Nase devojke apsolutno imaju sansu za olimpijadu. Treba pruziti maksimum u naredne tri utakmice i apsolutno ima mesta nadanjima i realnim ocekivanjima. Polufinale i borbu za medalje niko ne ocekuje i ne trazi, nemaju ni kvalitet trenutno za takav rezultat, ali konacno 8. ili 9. mesto i siguran plasman u kvalifikacije nisu nerealna ocekivanja. Danas ce iz konkuencije sigurno da otpadnu Rumunke ili Madjarice, a za nadati je se i da Francuskinje savladaju Dansku, te tako i Skandinavke otpadnu iz konkurencije. U tom slucaju pobeda protiv Nemacke nas dovodi pred prag Tokija i odvodi 99% u kvalifikacije.

JPR24

pre 4 godine

Posle jučerašnje katastrofe, počele isto, na 5-0 su ipak uspele da se dignu, napokon da se vidi nešto na mentalnom planu, reakcija, pa i igra, malo bolja, energija, borbenost.. Sve sto juče nisu imale, ono je bila ziva smejurija. No i pored toga, naša igra kasni tri decenije.

Vitrina besmislenih medalja

pre 4 godine

Svaka cast djevojkama, sila ste u zenskim sportovima.
A bome i muski su vam dobri u zenskim sportovima
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (croata, 6. decembar 2019 11:12) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Da, ako pod zenskim sportovima podrazumevas: Vaterpolo, kosarku, odbojku.... Nismo ovde kako bi ti stajali na muku, dovoljno je sto ona stoji tebi nad glavom, vidi se putem izliva nemoci koju svakodnevno plasiras kroz komentare.

Franko

pre 4 godine

Svaka cast djevojkama, sila ste u zenskim sportovima.
A bome i muski su vam dobri u zenskim sportovima
(croata

A bome dobri su i u muškim samo što to nećeš sebi da priznaš.

Stop nacionalnim penzijama

pre 4 godine

Obican narod radi za 200 evra po 60 sati nedeljno, a za sportske penzije se izdvajaju milioni evra mesecno iz dzepa tog istog naroda, koji nema ni skole, ni bolnice, ni perspektivu.

Bozz

pre 4 godine

Kakve bre veze imaju orlovi sa reprezentacijama Srbije i sa Srbijom uopste?
(Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 06. )

Totemska zivotinja Srba je vuk i prema legendi Srbi su postali od vuka. Orla su "izmislili" Nemanjici.

Zeljko

pre 4 godine

Cestitke za prolaz, pre svega.
Mogu da se poprave,da malo bolje sprovedu sto im trener kaze. Mislim da spoljne igracice nedovoljno idu na skok sut,a pogotovo ne izradjuju akcije za sut.Liscevic ima daleko najbolji odraz,steta sto fizicki nije snaznija,ipak bi mogla da igra i levog beka ,po meni.Golmani su toplo-hladno,ali da zavrsim sa optimizmom,bore se,ne predaju se i zelim im da tako i nastave,uz dozu sportske srece.

mladen

pre 4 godine

Ovi jeste uspeh, jer se srpsku rukomet - dno Evrope. Slovenke imaju dve ozbiljne igracice, a sve drugo je "srednja zalost"...U drugj rzndi slede porazi od Juzne Koreje, koja je maltene domacin, od Nemica i Fransuskinja ili Dankinja. Radi se o BRZIM timovima koji igraju brzi centar, brszo ukrstaju u napadi i zabijaju masu golova iz kontri. Dakle, mi se tamo nemamo cemu nadati, ali imace priliku da igraju jos tri meca. Od sedmog mesta i Olipmijade nema nista, jer je srbija medju tih 12 ekipa otprilike po kvaliteti oko desetog mesta.

frank_castle

pre 4 godine

Samo borba. Nebitno je hocete li pobediti ili izgubite, ali ako vidim da grizete u svakom trenutku, bez kalkulacija, nemam vam sta zameriti.

zdravkogf

pre 4 godine

Bravo devojke boriliste se kao lavice i ako sudije su pri kraju počele da vuču na slovenačku stranu ali ste vi hrabro to izdržale. Sad polako u drugom krugu i borba za medajlu ili barem plasman na olimpijadu i tobi bio uspeh jer mnogo dobri selekcija i sami plasman u drugi krug je veliki uspeh. a oni koji blate Nase devojke da prestanu a posebno onaj sto u svakom komentaru pise da nismo orlovi mi jesmo orlovi ako se njemu to nesvidja ima druga mu opcija a nas neka ostavi koji bodrimo Nase sportiste Srbije i kad bedi i kad gube jer mi volimo svoju Srbiju toje nasa otadžbina jer druge nemamo.

sasa

pre 4 godine

Nisam gledao ovu ali sam gkedao sve prethodne. Kod nas sve utakmice predvode druga imena jedino Liscevic standard. gde je do danas bila Pop Lazic? Sta je sa Stoiljlovic? Pa gde nam je ono dobro levo krilo Sanja Radosavljevic?

srednji bloker

pre 4 godine

(my way, 6. decembar 2019 09:36)
Grešiš u jednoj stvari, 7. mesto nikako ne donosi plasman na OI već samo omogućuje učešće u kvalifikacijama za OI što je, priznaćeš, ogromna razlika.

Milan

pre 4 godine

Kakve bre veze imaju orlovi sa reprezentacijama Srbije i sa Srbijom uopste?
(Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 6. decembar 2019 08:30)

Pogledaj grb Srbije.
(Boki, 6. decembar 2019 09:00)

Pa i na grbu Crne Gore je lav, a lav nikad krocio u njihovu drzavu.

Kljova

pre 4 godine

Kakve bre veze imaju orlovi sa reprezentacijama Srbije i sa Srbijom uopste?
(Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 6. decembar 2019 08:30)

Šališ se?

Boki

pre 4 godine

Kakve bre veze imaju orlovi sa reprezentacijama Srbije i sa Srbijom uopste?
(Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 6. decembar 2019 08:30)

Pogledaj grb Srbije.

zastava101specijal

pre 4 godine

Aj sto nemamo napad, aj sto nam je odbrana busna, al sto nam je golman los to je posebna prica.
(StefanBg, 06. decembar 2019 08:07)

Ušle cure među 12 ali srbima malo, malo bi srbima bilo i finale kad bi ga izgubili.

Ma daj gol zeno

pre 4 godine

Izgubimo mec, najgore su na svetu. Dobijemo mec, vec smo u polufinalu. Ima li iko da realno kaze neku?

1. Glavni problem je u glavi. Strah, nesigurnost, dekoncentracija.
2. Disciplina u igri.
3. Gabariti nam ne dozvoljavaju pokretljivu igru u odbrani, narocito lateralna kretanja.
4. Protiv imalo brzih igracica i ekipa, mi smo bespomocni.

Elem, ima da nas Koreja, svojom brzom igrom, na nasu staticnu, nepokretnu odbranu, oduci od rukometa. Minimum -9. Sa ostalim ekipama moze da se krljamo, ukljucujucu i Francusku (ukoliko prodje).

zoran

pre 4 godine

Svaka čast devojkama. Prolaz u drugi krug je uspeh. Jedino ne mogu da razumem tvrdoglavost (glupost?) Obradovića da celu utakmicu drži Radojevićku i posle 4 uzastopna promašaja u prvom poluvremenu. U drugom nije ni pokušavala.

Mikii

pre 4 godine

Bravo, djevojke. Ipak je lepse da se oproste debaklom kao protiv Holandije, nego da je to Slovenija dobila tesno, pa da bude prica o sudijama, i kako su one hrabre, ali, eto, nisu imale srece. Cekamo novo razaranje kao onomad, hahahahahaha

my way

pre 4 godine

Nista nam ne znaci prolaz, posto prenosimo nula bodova, sanse su u domenu teorije...glup sistem, daje samo laznu nadu treceplasiranom
(Dilke, 06. decembar 2019 08:51)

Jedino sto fali sistemu je cetvrtfinale po meni. Prolaz nam znaci mnogo, jer smo njime u borbi za 7. mesto koje vodi na Olimpijske igre. Tako da itekako ima zbog cega da se igra maksimalno do kraja ovo prvenstvo. Medalja je u domenu suve teorije i ne treba ni vezbati matematiku na tome, ali da se devojke plasiraju u Tokio to bi bila sjajna stvar.

Milan

pre 4 godine

E to je pravi odnos prema dresu i reprezentaciji Srbije.I da su izgubile dale su sve od sebe ujedno zadavsi domaci zadatak mnogim nasim sportisttima kako se treba boriti za sveti dres.Cestitke i samo napred...

vidi grb Srbije, šta ti smeta... bre

pre 4 godine

Kakve bre veze imaju orlovi sa reprezentacijama Srbije i sa Srbijom uopste?
(Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 6. decembar 2019 08:30)

A šta po tebi ima veze, žirafe, pingvini?

Downtown

pre 4 godine

Rukomet i fudbal izglasati u skupštini i zabraniti na profesionalnom nivou u Srbiji....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 06. decembar 2019 08:08)

Na portalu plusevima i minusevima izglasati da redakcija prestane da objavlja tvoje komentare jer si dosadan....

dekigrobar67

pre 4 godine

Neverovatna želja većine "komentatora" da naša ekipa ne prodje !
Neki bi hteli da se ukine sport i naše učestvovanje na raznim takmičenjima.
PodHitno zabraniti defetističke autodestruktivne komentare ako Boga znate !
Ništa žalosnije od želje za zlom samom sebi...
Stidite se ako uopšte znate zbog čega (ne računam plaćene izdajnike) !

Abrakadabra

pre 4 godine

Bravo devojke, nisam gledao ni jednu utakmicu malo sam citao ovde I posle debakla protiv Holadjanki koje su Slovenke ako se ne varam pobedile ovo je pravi sportski podvig! Samo napred do uspeha a to je plasman na OI. Koliko reprezentacija obezbedjuje plasman na OI?

Сврабофил

pre 4 godine

Rukomet i fudbal izglasati u skupštini i zabraniti na profesionalnom nivou u Srbiji....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 06. decembar 2019 08:08)

Због чега забранити рукомет? Наше рукометашице су међу 12 најбољих на свету! Многи од вас који их критикујте нисте ни по каквом успеху међу првих 12 ни у свом селу...

Сврабофил

pre 4 godine

Kakve bre veze imaju orlovi sa reprezentacijama Srbije i sa Srbijom uopste?
(Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 06. decembar 2019 08:30)

Оно кад живот траћиш у доколици а мислиш да си најпаметнији...

gremlin

pre 4 godine

Ljuba Obradovic DR kakve carske tajmaute drži...”POGODI ŽENO GOL”i “Jel si flaster???Pa igraj tog flastera...”bravo za devojke a zadnji gol Liščevic za ŠPICE!!!

Dzoni 77'

pre 4 godine

Ne može se očekivati mnogo od sporta u koji se ništa ne ulaže, kad dođe veliko takmičenje gde dođu najjače reprezentacijeniz zemalja gde je infrastruktura i ulaganje bogato onda je za nas prolaz u drugi krug veliki uspeh !
Malo više realnosti molim !
Lisčević je vrhunska i nije slučajno što je rešila ovo na kraju, podseća na Bojanu Petrović ....

Gamad sa IQ ispod 80 i parama u dzepu

pre 4 godine

dobro je sto su pobedile,ali to je to druga faza je realnost,al za nesto vise nema sanse.

U pravu si skroz, ali druga faza je ok jer nemice i koreanke su na nasem nivou. Danska isto ako pobedi danas Francusku. Mada ni Francuska nista ne igra, bore se danas za prolaz

wq

pre 4 godine

Liščević junački na kraju i to 2x :) Svaka čast, cure!
Realno, prolazak u drugu fazu je uspeh- i realan domet! Ima itekako za šta još da se igra, neće biti lako ali postoji šansa za plasman na OI. Čini mi se da smo u nekom drugom šeširu svetskog rukometa, iza nekih 7 najjačih selekcija iz zemalja gde se ulaže i organizuje na mnogo, mnogo višem nivou. Bezveze je da krivimo naše devojke- kakvo je rasulo u našem rukometu ovo je podvig ! Na kraju krajeva imale su samo jednu baš lošu utakmicu, protiv Holandije, koja nam ne leži nikako zbog razlike u brzini i snazi. U drugoj fazi rasterećeno pa kako bude. Mnogo više na krila i brže. Meni je dan počeo lepo! :)

kladzom do bola

pre 4 godine

Mislim da 90 % nas I ne zna ko je prvak Srbije u zenskom rukometu ;) a sad kao ocekujemo nesto na SP od istih ., inace rukometu je u Srba umro odavno .

Panika, strah, brzopletost, nesigurnost

pre 4 godine

Radojević je pošast. Svaku loptu što takne, otruje je. Zna li neko gde je Stoiljković, jel' se vratila u Srbiju? Ne vidim je zadnje 3 utakmice

Bilja

pre 4 godine

Nevolim kad se unapred priča kako su bile bolje, kako su pobeđivale...bla..bla...bla... Naše devojke su pod pritiskom, razočarane porazom od Norveške i mislim da ne mogu da se lako "resetuju". Daj Bože da grešim i da ipak pobede Sloveniju. Idemoooo, hrabroooo!!!

Dzoni 77'

pre 4 godine

Ne može se očekivati mnogo od sporta u koji se ništa ne ulaže, kad dođe veliko takmičenje gde dođu najjače reprezentacijeniz zemalja gde je infrastruktura i ulaganje bogato onda je za nas prolaz u drugi krug veliki uspeh !
Malo više realnosti molim !
Lisčević je vrhunska i nije slučajno što je rešila ovo na kraju, podseća na Bojanu Petrović ....

zastava101specijal

pre 4 godine

Aj sto nemamo napad, aj sto nam je odbrana busna, al sto nam je golman los to je posebna prica.
(StefanBg, 06. decembar 2019 08:07)

Ušle cure među 12 ali srbima malo, malo bi srbima bilo i finale kad bi ga izgubili.

gremlin

pre 4 godine

Ljuba Obradovic DR kakve carske tajmaute drži...”POGODI ŽENO GOL”i “Jel si flaster???Pa igraj tog flastera...”bravo za devojke a zadnji gol Liščevic za ŠPICE!!!

Сврабофил

pre 4 godine

Rukomet i fudbal izglasati u skupštini i zabraniti na profesionalnom nivou u Srbiji....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 06. decembar 2019 08:08)

Због чега забранити рукомет? Наше рукометашице су међу 12 најбољих на свету! Многи од вас који их критикујте нисте ни по каквом успеху међу првих 12 ни у свом селу...

Milan

pre 4 godine

E to je pravi odnos prema dresu i reprezentaciji Srbije.I da su izgubile dale su sve od sebe ujedno zadavsi domaci zadatak mnogim nasim sportisttima kako se treba boriti za sveti dres.Cestitke i samo napred...

dekigrobar67

pre 4 godine

Neverovatna želja većine "komentatora" da naša ekipa ne prodje !
Neki bi hteli da se ukine sport i naše učestvovanje na raznim takmičenjima.
PodHitno zabraniti defetističke autodestruktivne komentare ako Boga znate !
Ništa žalosnije od želje za zlom samom sebi...
Stidite se ako uopšte znate zbog čega (ne računam plaćene izdajnike) !

Bilja

pre 4 godine

Nevolim kad se unapred priča kako su bile bolje, kako su pobeđivale...bla..bla...bla... Naše devojke su pod pritiskom, razočarane porazom od Norveške i mislim da ne mogu da se lako "resetuju". Daj Bože da grešim i da ipak pobede Sloveniju. Idemoooo, hrabroooo!!!

Boki

pre 4 godine

Kakve bre veze imaju orlovi sa reprezentacijama Srbije i sa Srbijom uopste?
(Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 6. decembar 2019 08:30)

Pogledaj grb Srbije.

Kljova

pre 4 godine

Kakve bre veze imaju orlovi sa reprezentacijama Srbije i sa Srbijom uopste?
(Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 6. decembar 2019 08:30)

Šališ se?

Сврабофил

pre 4 godine

Kakve bre veze imaju orlovi sa reprezentacijama Srbije i sa Srbijom uopste?
(Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 06. decembar 2019 08:30)

Оно кад живот траћиш у доколици а мислиш да си најпаметнији...

Downtown

pre 4 godine

Rukomet i fudbal izglasati u skupštini i zabraniti na profesionalnom nivou u Srbiji....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 06. decembar 2019 08:08)

Na portalu plusevima i minusevima izglasati da redakcija prestane da objavlja tvoje komentare jer si dosadan....

vidi grb Srbije, šta ti smeta... bre

pre 4 godine

Kakve bre veze imaju orlovi sa reprezentacijama Srbije i sa Srbijom uopste?
(Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 6. decembar 2019 08:30)

A šta po tebi ima veze, žirafe, pingvini?

kladzom do bola

pre 4 godine

Mislim da 90 % nas I ne zna ko je prvak Srbije u zenskom rukometu ;) a sad kao ocekujemo nesto na SP od istih ., inace rukometu je u Srba umro odavno .

wq

pre 4 godine

Liščević junački na kraju i to 2x :) Svaka čast, cure!
Realno, prolazak u drugu fazu je uspeh- i realan domet! Ima itekako za šta još da se igra, neće biti lako ali postoji šansa za plasman na OI. Čini mi se da smo u nekom drugom šeširu svetskog rukometa, iza nekih 7 najjačih selekcija iz zemalja gde se ulaže i organizuje na mnogo, mnogo višem nivou. Bezveze je da krivimo naše devojke- kakvo je rasulo u našem rukometu ovo je podvig ! Na kraju krajeva imale su samo jednu baš lošu utakmicu, protiv Holandije, koja nam ne leži nikako zbog razlike u brzini i snazi. U drugoj fazi rasterećeno pa kako bude. Mnogo više na krila i brže. Meni je dan počeo lepo! :)

my way

pre 4 godine

Nista nam ne znaci prolaz, posto prenosimo nula bodova, sanse su u domenu teorije...glup sistem, daje samo laznu nadu treceplasiranom
(Dilke, 06. decembar 2019 08:51)

Jedino sto fali sistemu je cetvrtfinale po meni. Prolaz nam znaci mnogo, jer smo njime u borbi za 7. mesto koje vodi na Olimpijske igre. Tako da itekako ima zbog cega da se igra maksimalno do kraja ovo prvenstvo. Medalja je u domenu suve teorije i ne treba ni vezbati matematiku na tome, ali da se devojke plasiraju u Tokio to bi bila sjajna stvar.

Panika, strah, brzopletost, nesigurnost

pre 4 godine

Radojević je pošast. Svaku loptu što takne, otruje je. Zna li neko gde je Stoiljković, jel' se vratila u Srbiju? Ne vidim je zadnje 3 utakmice

Bill Scanlon

pre 4 godine

Pa s obzirom da su Japanke (domacin OI), Koreanke, Francuskinje (trebaju tek da igraju sa Dankinjama) vec na olimpijadi, a i prvak sa ovog SP-a ide direktno u Tokio, verovatno ce i 9. ili mozda cak i to 10. mesto na ovom turniru voditi u olimpijske kvalifikacije. Sve mi se cini da ce nase devojke protiv Nemica imati sledeci odlucujuci mec poput ovog sa Slovenkama (Nemacka u ovom trenutku igra sa Korejom i u zaostatku je). Savladaju li i Nemacku, koja nije bauk i sami svetski krem, olimpijske kvalifikacije postaju realnost. A u tim kvalifikacijama ce biti grupa u kojoj ce biti 4 tima, dok 2 idu u Tokio. Jedan protivnik ce biti jedna jaka evropska selekcija, ali drugi protivnici ce biti selekcije poput Kube, Kazahstana, Kine i Konga, tako da je odlazak u Tokio vrlo realan. Nase devojke apsolutno imaju sansu za olimpijadu. Treba pruziti maksimum u naredne tri utakmice i apsolutno ima mesta nadanjima i realnim ocekivanjima. Polufinale i borbu za medalje niko ne ocekuje i ne trazi, nemaju ni kvalitet trenutno za takav rezultat, ali konacno 8. ili 9. mesto i siguran plasman u kvalifikacije nisu nerealna ocekivanja. Danas ce iz konkuencije sigurno da otpadnu Rumunke ili Madjarice, a za nadati je se i da Francuskinje savladaju Dansku, te tako i Skandinavke otpadnu iz konkurencije. U tom slucaju pobeda protiv Nemacke nas dovodi pred prag Tokija i odvodi 99% u kvalifikacije.

Stara kuka

pre 4 godine

Bravo, djevojke. Ipak je lepse da se oproste debaklom kao protiv Holandije, nego da je to Slovenija dobila tesno, pa da bude prica o sudijama, i kako su one hrabre, ali, eto, nisu imale srece. Cekamo novo razaranje kao onomad, hahahahahaha
(Mikii)

Srpkinje jesu dozivele debakl od Holandije ali da se ti smejes srpskom zenskom sportu je klasican vid nezadovoljstva i frustracije. Hrvatska bi u svakom zenskom timskom sportu dozivela debakl od Srbije, u odbojci i kosarci posebno dok je u rukometu ni nema na SP. I da, protiv Norveske je bilo sudjenje na stetu Srbije, prihvatio ti to ili ne Jumkice.

Gamad sa IQ ispod 80 i parama u dzepu

pre 4 godine

dobro je sto su pobedile,ali to je to druga faza je realnost,al za nesto vise nema sanse.

U pravu si skroz, ali druga faza je ok jer nemice i koreanke su na nasem nivou. Danska isto ako pobedi danas Francusku. Mada ni Francuska nista ne igra, bore se danas za prolaz

Ma daj gol zeno

pre 4 godine

Izgubimo mec, najgore su na svetu. Dobijemo mec, vec smo u polufinalu. Ima li iko da realno kaze neku?

1. Glavni problem je u glavi. Strah, nesigurnost, dekoncentracija.
2. Disciplina u igri.
3. Gabariti nam ne dozvoljavaju pokretljivu igru u odbrani, narocito lateralna kretanja.
4. Protiv imalo brzih igracica i ekipa, mi smo bespomocni.

Elem, ima da nas Koreja, svojom brzom igrom, na nasu staticnu, nepokretnu odbranu, oduci od rukometa. Minimum -9. Sa ostalim ekipama moze da se krljamo, ukljucujucu i Francusku (ukoliko prodje).

frank_castle

pre 4 godine

Samo borba. Nebitno je hocete li pobediti ili izgubite, ali ako vidim da grizete u svakom trenutku, bez kalkulacija, nemam vam sta zameriti.

Franko

pre 4 godine

Svaka cast djevojkama, sila ste u zenskim sportovima.
A bome i muski su vam dobri u zenskim sportovima
(croata

A bome dobri su i u muškim samo što to nećeš sebi da priznaš.

Abrakadabra

pre 4 godine

Bravo devojke, nisam gledao ni jednu utakmicu malo sam citao ovde I posle debakla protiv Holadjanki koje su Slovenke ako se ne varam pobedile ovo je pravi sportski podvig! Samo napred do uspeha a to je plasman na OI. Koliko reprezentacija obezbedjuje plasman na OI?

zdravkogf

pre 4 godine

Bravo devojke boriliste se kao lavice i ako sudije su pri kraju počele da vuču na slovenačku stranu ali ste vi hrabro to izdržale. Sad polako u drugom krugu i borba za medajlu ili barem plasman na olimpijadu i tobi bio uspeh jer mnogo dobri selekcija i sami plasman u drugi krug je veliki uspeh. a oni koji blate Nase devojke da prestanu a posebno onaj sto u svakom komentaru pise da nismo orlovi mi jesmo orlovi ako se njemu to nesvidja ima druga mu opcija a nas neka ostavi koji bodrimo Nase sportiste Srbije i kad bedi i kad gube jer mi volimo svoju Srbiju toje nasa otadžbina jer druge nemamo.

viriš iz rupe

pre 4 godine

Bravo, djevojke. Ipak je lepse da se oproste debaklom kao protiv Holandije, nego da je to Slovenija dobila tesno, pa da bude prica o sudijama, i kako su one hrabre, ali, eto, nisu imale srece. Cekamo novo razaranje kao onomad, hahahahahaha
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mikii,

Vi ovo ne igrate!
Šta te onda briga za naše DEVOJKE.
Nauči pravopis ,do tada primi moju sućut za vaš šport.

Milan

pre 4 godine

Kakve bre veze imaju orlovi sa reprezentacijama Srbije i sa Srbijom uopste?
(Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 6. decembar 2019 08:30)

Pogledaj grb Srbije.
(Boki, 6. decembar 2019 09:00)

Pa i na grbu Crne Gore je lav, a lav nikad krocio u njihovu drzavu.

Stop nacionalnim penzijama

pre 4 godine

Obican narod radi za 200 evra po 60 sati nedeljno, a za sportske penzije se izdvajaju milioni evra mesecno iz dzepa tog istog naroda, koji nema ni skole, ni bolnice, ni perspektivu.

Zeljko

pre 4 godine

Cestitke za prolaz, pre svega.
Mogu da se poprave,da malo bolje sprovedu sto im trener kaze. Mislim da spoljne igracice nedovoljno idu na skok sut,a pogotovo ne izradjuju akcije za sut.Liscevic ima daleko najbolji odraz,steta sto fizicki nije snaznija,ipak bi mogla da igra i levog beka ,po meni.Golmani su toplo-hladno,ali da zavrsim sa optimizmom,bore se,ne predaju se i zelim im da tako i nastave,uz dozu sportske srece.

Vitrina besmislenih medalja

pre 4 godine

Svaka cast djevojkama, sila ste u zenskim sportovima.
A bome i muski su vam dobri u zenskim sportovima
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (croata, 6. decembar 2019 11:12) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Da, ako pod zenskim sportovima podrazumevas: Vaterpolo, kosarku, odbojku.... Nismo ovde kako bi ti stajali na muku, dovoljno je sto ona stoji tebi nad glavom, vidi se putem izliva nemoci koju svakodnevno plasiras kroz komentare.

Djole_Kg

pre 4 godine

Zašto naš rukometni savez ne da priliku nekim dobrim trenerima koji dolaze iz razvijenih rukometnih zemalja i koji neguju savremen i brz rukomet?

Алекса

pre 4 godine

Od sedmog mesta i Olipmijade nema nista, jer je srbija medju tih 12 ekipa otprilike po kvaliteti oko desetog mesta.
(mladen, 6. decembar 2019 10:47)

Није што си неписмен (шта је то "квалитети"?) ни то што не умеш да куцаш, него та злоба у сјајној победи наших лавица ти баш не треба.

JPR24

pre 4 godine

Posle jučerašnje katastrofe, počele isto, na 5-0 su ipak uspele da se dignu, napokon da se vidi nešto na mentalnom planu, reakcija, pa i igra, malo bolja, energija, borbenost.. Sve sto juče nisu imale, ono je bila ziva smejurija. No i pored toga, naša igra kasni tri decenije.

sasa

pre 4 godine

Ne znam da li ženski rukomet ikoga u svetu zanima.
(realno, 6. decembar 2019 12:08)

Komplet evropu, bukvalno komplet evropu, aziju, juznu ameriku... Malo li je?!

Bozz

pre 4 godine

Kakve bre veze imaju orlovi sa reprezentacijama Srbije i sa Srbijom uopste?
(Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 06. )

Totemska zivotinja Srba je vuk i prema legendi Srbi su postali od vuka. Orla su "izmislili" Nemanjici.

mladen

pre 4 godine

Ovi jeste uspeh, jer se srpsku rukomet - dno Evrope. Slovenke imaju dve ozbiljne igracice, a sve drugo je "srednja zalost"...U drugj rzndi slede porazi od Juzne Koreje, koja je maltene domacin, od Nemica i Fransuskinja ili Dankinja. Radi se o BRZIM timovima koji igraju brzi centar, brszo ukrstaju u napadi i zabijaju masu golova iz kontri. Dakle, mi se tamo nemamo cemu nadati, ali imace priliku da igraju jos tri meca. Od sedmog mesta i Olipmijade nema nista, jer je srbija medju tih 12 ekipa otprilike po kvaliteti oko desetog mesta.

sasa

pre 4 godine

Svaka cast djevojkama, sila ste u zenskim sportovima.
A bome i muski su vam dobri u zenskim sportovima
(croata, 6. decembar 2019 11:12)

Hmm.... meni ne smetaju jake zene a ni muskarci u zenskim sportovima, samo ne znam sta tacno je zenski a sta je muski sport. Fudbal - zenski najbrze rastuci sport vec godinama u svetu. A u rukometu je valjda vasa muska ekipa mnogo bolja od nase. Znaci niste ni vi toliko losi, jel?

srednji bloker

pre 4 godine

(my way, 6. decembar 2019 09:36)
Grešiš u jednoj stvari, 7. mesto nikako ne donosi plasman na OI već samo omogućuje učešće u kvalifikacijama za OI što je, priznaćeš, ogromna razlika.

Ecliptor

pre 4 godine

Bil scanlon odgovor. Možda i 11 i 12 mesto vodi jer po njihovom pravilu za te kvalifikacije najbolji kontinent evropa dobija još dva mesta. Samo što je za olimpijadu u riju ta dva mesta dobile ekipe rangirane sa evropskog prvenstva a naše tamo prošle godine nisu ostvarile dobar plasman

sasa

pre 4 godine

Nisam gledao ovu ali sam gkedao sve prethodne. Kod nas sve utakmice predvode druga imena jedino Liscevic standard. gde je do danas bila Pop Lazic? Sta je sa Stoiljlovic? Pa gde nam je ono dobro levo krilo Sanja Radosavljevic?

zoran

pre 4 godine

Svaka čast devojkama. Prolaz u drugi krug je uspeh. Jedino ne mogu da razumem tvrdoglavost (glupost?) Obradovića da celu utakmicu drži Radojevićku i posle 4 uzastopna promašaja u prvom poluvremenu. U drugom nije ni pokušavala.

Mikii

pre 4 godine

Bravo, djevojke. Ipak je lepse da se oproste debaklom kao protiv Holandije, nego da je to Slovenija dobila tesno, pa da bude prica o sudijama, i kako su one hrabre, ali, eto, nisu imale srece. Cekamo novo razaranje kao onomad, hahahahahaha

Milan

pre 4 godine

Kakve bre veze imaju orlovi sa reprezentacijama Srbije i sa Srbijom uopste?
(Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 6. decembar 2019 08:30)

Pogledaj grb Srbije.
(Boki, 6. decembar 2019 09:00)

Pa i na grbu Crne Gore je lav, a lav nikad krocio u njihovu drzavu.

mladen

pre 4 godine

Ovi jeste uspeh, jer se srpsku rukomet - dno Evrope. Slovenke imaju dve ozbiljne igracice, a sve drugo je "srednja zalost"...U drugj rzndi slede porazi od Juzne Koreje, koja je maltene domacin, od Nemica i Fransuskinja ili Dankinja. Radi se o BRZIM timovima koji igraju brzi centar, brszo ukrstaju u napadi i zabijaju masu golova iz kontri. Dakle, mi se tamo nemamo cemu nadati, ali imace priliku da igraju jos tri meca. Od sedmog mesta i Olipmijade nema nista, jer je srbija medju tih 12 ekipa otprilike po kvaliteti oko desetog mesta.

Ma daj gol zeno

pre 4 godine

Izgubimo mec, najgore su na svetu. Dobijemo mec, vec smo u polufinalu. Ima li iko da realno kaze neku?

1. Glavni problem je u glavi. Strah, nesigurnost, dekoncentracija.
2. Disciplina u igri.
3. Gabariti nam ne dozvoljavaju pokretljivu igru u odbrani, narocito lateralna kretanja.
4. Protiv imalo brzih igracica i ekipa, mi smo bespomocni.

Elem, ima da nas Koreja, svojom brzom igrom, na nasu staticnu, nepokretnu odbranu, oduci od rukometa. Minimum -9. Sa ostalim ekipama moze da se krljamo, ukljucujucu i Francusku (ukoliko prodje).

Stop nacionalnim penzijama

pre 4 godine

Obican narod radi za 200 evra po 60 sati nedeljno, a za sportske penzije se izdvajaju milioni evra mesecno iz dzepa tog istog naroda, koji nema ni skole, ni bolnice, ni perspektivu.

Panika, strah, brzopletost, nesigurnost

pre 4 godine

Radojević je pošast. Svaku loptu što takne, otruje je. Zna li neko gde je Stoiljković, jel' se vratila u Srbiju? Ne vidim je zadnje 3 utakmice

Mikii

pre 4 godine

Bravo, djevojke. Ipak je lepse da se oproste debaklom kao protiv Holandije, nego da je to Slovenija dobila tesno, pa da bude prica o sudijama, i kako su one hrabre, ali, eto, nisu imale srece. Cekamo novo razaranje kao onomad, hahahahahaha

Bilja

pre 4 godine

Nevolim kad se unapred priča kako su bile bolje, kako su pobeđivale...bla..bla...bla... Naše devojke su pod pritiskom, razočarane porazom od Norveške i mislim da ne mogu da se lako "resetuju". Daj Bože da grešim i da ipak pobede Sloveniju. Idemoooo, hrabroooo!!!

Сврабофил

pre 4 godine

Rukomet i fudbal izglasati u skupštini i zabraniti na profesionalnom nivou u Srbiji....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 06. decembar 2019 08:08)

Због чега забранити рукомет? Наше рукометашице су међу 12 најбољих на свету! Многи од вас који их критикујте нисте ни по каквом успеху међу првих 12 ни у свом селу...

zastava101specijal

pre 4 godine

Aj sto nemamo napad, aj sto nam je odbrana busna, al sto nam je golman los to je posebna prica.
(StefanBg, 06. decembar 2019 08:07)

Ušle cure među 12 ali srbima malo, malo bi srbima bilo i finale kad bi ga izgubili.

dekigrobar67

pre 4 godine

Neverovatna želja većine "komentatora" da naša ekipa ne prodje !
Neki bi hteli da se ukine sport i naše učestvovanje na raznim takmičenjima.
PodHitno zabraniti defetističke autodestruktivne komentare ako Boga znate !
Ništa žalosnije od želje za zlom samom sebi...
Stidite se ako uopšte znate zbog čega (ne računam plaćene izdajnike) !

kladzom do bola

pre 4 godine

Mislim da 90 % nas I ne zna ko je prvak Srbije u zenskom rukometu ;) a sad kao ocekujemo nesto na SP od istih ., inace rukometu je u Srba umro odavno .

Kljova

pre 4 godine

Kakve bre veze imaju orlovi sa reprezentacijama Srbije i sa Srbijom uopste?
(Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 6. decembar 2019 08:30)

Šališ se?

Boki

pre 4 godine

Kakve bre veze imaju orlovi sa reprezentacijama Srbije i sa Srbijom uopste?
(Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 6. decembar 2019 08:30)

Pogledaj grb Srbije.

Сврабофил

pre 4 godine

Kakve bre veze imaju orlovi sa reprezentacijama Srbije i sa Srbijom uopste?
(Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 06. decembar 2019 08:30)

Оно кад живот траћиш у доколици а мислиш да си најпаметнији...

Milan

pre 4 godine

E to je pravi odnos prema dresu i reprezentaciji Srbije.I da su izgubile dale su sve od sebe ujedno zadavsi domaci zadatak mnogim nasim sportisttima kako se treba boriti za sveti dres.Cestitke i samo napred...

vidi grb Srbije, šta ti smeta... bre

pre 4 godine

Kakve bre veze imaju orlovi sa reprezentacijama Srbije i sa Srbijom uopste?
(Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 6. decembar 2019 08:30)

A šta po tebi ima veze, žirafe, pingvini?

srednji bloker

pre 4 godine

(my way, 6. decembar 2019 09:36)
Grešiš u jednoj stvari, 7. mesto nikako ne donosi plasman na OI već samo omogućuje učešće u kvalifikacijama za OI što je, priznaćeš, ogromna razlika.

Bozz

pre 4 godine

Kakve bre veze imaju orlovi sa reprezentacijama Srbije i sa Srbijom uopste?
(Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 06. )

Totemska zivotinja Srba je vuk i prema legendi Srbi su postali od vuka. Orla su "izmislili" Nemanjici.

Dzoni 77'

pre 4 godine

Ne može se očekivati mnogo od sporta u koji se ništa ne ulaže, kad dođe veliko takmičenje gde dođu najjače reprezentacijeniz zemalja gde je infrastruktura i ulaganje bogato onda je za nas prolaz u drugi krug veliki uspeh !
Malo više realnosti molim !
Lisčević je vrhunska i nije slučajno što je rešila ovo na kraju, podseća na Bojanu Petrović ....

Downtown

pre 4 godine

Rukomet i fudbal izglasati u skupštini i zabraniti na profesionalnom nivou u Srbiji....
(dnevna doza prosecnog Srbende, 06. decembar 2019 08:08)

Na portalu plusevima i minusevima izglasati da redakcija prestane da objavlja tvoje komentare jer si dosadan....

Abrakadabra

pre 4 godine

Bravo devojke, nisam gledao ni jednu utakmicu malo sam citao ovde I posle debakla protiv Holadjanki koje su Slovenke ako se ne varam pobedile ovo je pravi sportski podvig! Samo napred do uspeha a to je plasman na OI. Koliko reprezentacija obezbedjuje plasman na OI?

wq

pre 4 godine

Liščević junački na kraju i to 2x :) Svaka čast, cure!
Realno, prolazak u drugu fazu je uspeh- i realan domet! Ima itekako za šta još da se igra, neće biti lako ali postoji šansa za plasman na OI. Čini mi se da smo u nekom drugom šeširu svetskog rukometa, iza nekih 7 najjačih selekcija iz zemalja gde se ulaže i organizuje na mnogo, mnogo višem nivou. Bezveze je da krivimo naše devojke- kakvo je rasulo u našem rukometu ovo je podvig ! Na kraju krajeva imale su samo jednu baš lošu utakmicu, protiv Holandije, koja nam ne leži nikako zbog razlike u brzini i snazi. U drugoj fazi rasterećeno pa kako bude. Mnogo više na krila i brže. Meni je dan počeo lepo! :)

zdravkogf

pre 4 godine

Bravo devojke boriliste se kao lavice i ako sudije su pri kraju počele da vuču na slovenačku stranu ali ste vi hrabro to izdržale. Sad polako u drugom krugu i borba za medajlu ili barem plasman na olimpijadu i tobi bio uspeh jer mnogo dobri selekcija i sami plasman u drugi krug je veliki uspeh. a oni koji blate Nase devojke da prestanu a posebno onaj sto u svakom komentaru pise da nismo orlovi mi jesmo orlovi ako se njemu to nesvidja ima druga mu opcija a nas neka ostavi koji bodrimo Nase sportiste Srbije i kad bedi i kad gube jer mi volimo svoju Srbiju toje nasa otadžbina jer druge nemamo.

JPR24

pre 4 godine

Posle jučerašnje katastrofe, počele isto, na 5-0 su ipak uspele da se dignu, napokon da se vidi nešto na mentalnom planu, reakcija, pa i igra, malo bolja, energija, borbenost.. Sve sto juče nisu imale, ono je bila ziva smejurija. No i pored toga, naša igra kasni tri decenije.

sasa

pre 4 godine

Svaka cast djevojkama, sila ste u zenskim sportovima.
A bome i muski su vam dobri u zenskim sportovima
(croata, 6. decembar 2019 11:12)

Hmm.... meni ne smetaju jake zene a ni muskarci u zenskim sportovima, samo ne znam sta tacno je zenski a sta je muski sport. Fudbal - zenski najbrze rastuci sport vec godinama u svetu. A u rukometu je valjda vasa muska ekipa mnogo bolja od nase. Znaci niste ni vi toliko losi, jel?

gremlin

pre 4 godine

Ljuba Obradovic DR kakve carske tajmaute drži...”POGODI ŽENO GOL”i “Jel si flaster???Pa igraj tog flastera...”bravo za devojke a zadnji gol Liščevic za ŠPICE!!!

Zeljko

pre 4 godine

Cestitke za prolaz, pre svega.
Mogu da se poprave,da malo bolje sprovedu sto im trener kaze. Mislim da spoljne igracice nedovoljno idu na skok sut,a pogotovo ne izradjuju akcije za sut.Liscevic ima daleko najbolji odraz,steta sto fizicki nije snaznija,ipak bi mogla da igra i levog beka ,po meni.Golmani su toplo-hladno,ali da zavrsim sa optimizmom,bore se,ne predaju se i zelim im da tako i nastave,uz dozu sportske srece.

viriš iz rupe

pre 4 godine

Bravo, djevojke. Ipak je lepse da se oproste debaklom kao protiv Holandije, nego da je to Slovenija dobila tesno, pa da bude prica o sudijama, i kako su one hrabre, ali, eto, nisu imale srece. Cekamo novo razaranje kao onomad, hahahahahaha
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Mikii,

Vi ovo ne igrate!
Šta te onda briga za naše DEVOJKE.
Nauči pravopis ,do tada primi moju sućut za vaš šport.

my way

pre 4 godine

Nista nam ne znaci prolaz, posto prenosimo nula bodova, sanse su u domenu teorije...glup sistem, daje samo laznu nadu treceplasiranom
(Dilke, 06. decembar 2019 08:51)

Jedino sto fali sistemu je cetvrtfinale po meni. Prolaz nam znaci mnogo, jer smo njime u borbi za 7. mesto koje vodi na Olimpijske igre. Tako da itekako ima zbog cega da se igra maksimalno do kraja ovo prvenstvo. Medalja je u domenu suve teorije i ne treba ni vezbati matematiku na tome, ali da se devojke plasiraju u Tokio to bi bila sjajna stvar.

sasa

pre 4 godine

Nisam gledao ovu ali sam gkedao sve prethodne. Kod nas sve utakmice predvode druga imena jedino Liscevic standard. gde je do danas bila Pop Lazic? Sta je sa Stoiljlovic? Pa gde nam je ono dobro levo krilo Sanja Radosavljevic?

frank_castle

pre 4 godine

Samo borba. Nebitno je hocete li pobediti ili izgubite, ali ako vidim da grizete u svakom trenutku, bez kalkulacija, nemam vam sta zameriti.

Gamad sa IQ ispod 80 i parama u dzepu

pre 4 godine

dobro je sto su pobedile,ali to je to druga faza je realnost,al za nesto vise nema sanse.

U pravu si skroz, ali druga faza je ok jer nemice i koreanke su na nasem nivou. Danska isto ako pobedi danas Francusku. Mada ni Francuska nista ne igra, bore se danas za prolaz

zoran

pre 4 godine

Svaka čast devojkama. Prolaz u drugi krug je uspeh. Jedino ne mogu da razumem tvrdoglavost (glupost?) Obradovića da celu utakmicu drži Radojevićku i posle 4 uzastopna promašaja u prvom poluvremenu. U drugom nije ni pokušavala.

Vitrina besmislenih medalja

pre 4 godine

Svaka cast djevojkama, sila ste u zenskim sportovima.
A bome i muski su vam dobri u zenskim sportovima
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (croata, 6. decembar 2019 11:12) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Da, ako pod zenskim sportovima podrazumevas: Vaterpolo, kosarku, odbojku.... Nismo ovde kako bi ti stajali na muku, dovoljno je sto ona stoji tebi nad glavom, vidi se putem izliva nemoci koju svakodnevno plasiras kroz komentare.

Franko

pre 4 godine

Svaka cast djevojkama, sila ste u zenskim sportovima.
A bome i muski su vam dobri u zenskim sportovima
(croata

A bome dobri su i u muškim samo što to nećeš sebi da priznaš.

Djole_Kg

pre 4 godine

Zašto naš rukometni savez ne da priliku nekim dobrim trenerima koji dolaze iz razvijenih rukometnih zemalja i koji neguju savremen i brz rukomet?

Stara kuka

pre 4 godine

Bravo, djevojke. Ipak je lepse da se oproste debaklom kao protiv Holandije, nego da je to Slovenija dobila tesno, pa da bude prica o sudijama, i kako su one hrabre, ali, eto, nisu imale srece. Cekamo novo razaranje kao onomad, hahahahahaha
(Mikii)

Srpkinje jesu dozivele debakl od Holandije ali da se ti smejes srpskom zenskom sportu je klasican vid nezadovoljstva i frustracije. Hrvatska bi u svakom zenskom timskom sportu dozivela debakl od Srbije, u odbojci i kosarci posebno dok je u rukometu ni nema na SP. I da, protiv Norveske je bilo sudjenje na stetu Srbije, prihvatio ti to ili ne Jumkice.

Алекса

pre 4 godine

Od sedmog mesta i Olipmijade nema nista, jer je srbija medju tih 12 ekipa otprilike po kvaliteti oko desetog mesta.
(mladen, 6. decembar 2019 10:47)

Није што си неписмен (шта је то "квалитети"?) ни то што не умеш да куцаш, него та злоба у сјајној победи наших лавица ти баш не треба.

Bill Scanlon

pre 4 godine

Pa s obzirom da su Japanke (domacin OI), Koreanke, Francuskinje (trebaju tek da igraju sa Dankinjama) vec na olimpijadi, a i prvak sa ovog SP-a ide direktno u Tokio, verovatno ce i 9. ili mozda cak i to 10. mesto na ovom turniru voditi u olimpijske kvalifikacije. Sve mi se cini da ce nase devojke protiv Nemica imati sledeci odlucujuci mec poput ovog sa Slovenkama (Nemacka u ovom trenutku igra sa Korejom i u zaostatku je). Savladaju li i Nemacku, koja nije bauk i sami svetski krem, olimpijske kvalifikacije postaju realnost. A u tim kvalifikacijama ce biti grupa u kojoj ce biti 4 tima, dok 2 idu u Tokio. Jedan protivnik ce biti jedna jaka evropska selekcija, ali drugi protivnici ce biti selekcije poput Kube, Kazahstana, Kine i Konga, tako da je odlazak u Tokio vrlo realan. Nase devojke apsolutno imaju sansu za olimpijadu. Treba pruziti maksimum u naredne tri utakmice i apsolutno ima mesta nadanjima i realnim ocekivanjima. Polufinale i borbu za medalje niko ne ocekuje i ne trazi, nemaju ni kvalitet trenutno za takav rezultat, ali konacno 8. ili 9. mesto i siguran plasman u kvalifikacije nisu nerealna ocekivanja. Danas ce iz konkuencije sigurno da otpadnu Rumunke ili Madjarice, a za nadati je se i da Francuskinje savladaju Dansku, te tako i Skandinavke otpadnu iz konkurencije. U tom slucaju pobeda protiv Nemacke nas dovodi pred prag Tokija i odvodi 99% u kvalifikacije.

Ecliptor

pre 4 godine

Bil scanlon odgovor. Možda i 11 i 12 mesto vodi jer po njihovom pravilu za te kvalifikacije najbolji kontinent evropa dobija još dva mesta. Samo što je za olimpijadu u riju ta dva mesta dobile ekipe rangirane sa evropskog prvenstva a naše tamo prošle godine nisu ostvarile dobar plasman

sasa

pre 4 godine

Ne znam da li ženski rukomet ikoga u svetu zanima.
(realno, 6. decembar 2019 12:08)

Komplet evropu, bukvalno komplet evropu, aziju, juznu ameriku... Malo li je?!