Utorak, 03.12.2019.

21:02

"Moram da priznam, zabolelo me je"

Lionel Mesi je osvojio šestu "Zlatnu loptu" i postao rekorder u svetu fudbala.

Izvor: SV

"Moram da priznam, zabolelo me je" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

76 Komentari

Sortiraj po:

VanNistelroj

pre 4 godine

kiki, 3. decembar 2019 23:52) evo i tebi da odgovorim . 2008 Ronaldo je odigrao jednu od najboljih ikada sezona u modernom fudbalu i kao najbolji strelac i PL i LS osvojio nagradu. 2014 Ronaldo nabolji strelac LS sa rekordnih 17 golova a resio je i superkup evrope i sp za klubove, 2016 Ronaldo najbolji strelac i LS i jedini Portugalski igrac koji je uvrsten u idealnih 11 Evropskog prvenstva , a takodje je resio i sp za klubove . 2017 ne treba trositi reci jer je Ronaldo opet bio najbolji strelac LS sa rekordnih 10 golova u nokaut fazi a pogadjao je i superkupu spanije i opet resio SP za klubove , propustio meceve sa slabijima i doneo pobede protiv najjacih kako u LS tako i u La Ligi.
(gazda, 4. decembar 2019 13:21)

A argumenti su ti na nivou "Ronaldo je lepsi zato je bolji". Ne zna se sta je manje bitno.

gazda

pre 4 godine

(Negativni, 4. decembar 2019 12:10) aha znaci smeta ti ono sto misle Alex Ferguson,Lippi,Anceloti,Joachim Low,Buffon? jel nije tacno da je Ronaldo postavio sve one rekorde koje sam naveo? a to su da je najbolji strelac i asistent EP i LS,da je u najboljih 11 PL ikad, da je u idealnom timu EP, da je brze stigao do 100 golova u LS za Real nego Messi za Barsu, da je sa 2 tima osvojio zlatnu loptu itd. nisu to frustracije to su cinjenice koje su lako proverljive, druga je prica sto ti u nedostatku argumenata pribegavas vredjanju.

gazda

pre 4 godine

(kiki, 3. decembar 2019 23:52) evo i tebi da odgovorim . 2008 Ronaldo je odigrao jednu od najboljih ikada sezona u modernom fudbalu i kao najbolji strelac i PL i LS osvojio nagradu. 2014 Ronaldo nabolji strelac LS sa rekordnih 17 golova a resio je i superkup evrope i sp za klubove, 2016 Ronaldo najbolji strelac i LS i jedini Portugalski igrac koji je uvrsten u idealnih 11 Evropskog prvenstva , a takodje je resio i sp za klubove . 2017 ne treba trositi reci jer je Ronaldo opet bio najbolji strelac LS sa rekordnih 10 golova u nokaut fazi a pogadjao je i superkupu spanije i opet resio SP za klubove , propustio meceve sa slabijima i doneo pobede protiv najjacih kako u LS tako i u La Ligi.

Negativni

pre 4 godine

(Negativni, 4. decembar 2019 09:10) ja se potpisujem sa vise nadimaka? zanimljivo , ja bi pre rekao da jedna te ista osoba mi stalno odgovara istim replikama sa razlicitim imenima verovatno kako bi stvorio sliku da vise ljudi deli njegovo misljenje. a to radi u nedostatku argumenata. sta od napisanog nije tacno, jasno i precizno navedi?
(gazda, 4. decembar 2019 09:28) Nije nista tacno, ne da nije tacno nego nije vredno ni komentarisati te gluposti, ne znam ni zasto repliciram osobi koja napise da Mesi ne bi dao ni 100 golova da ne igra u Spaniji i Barseloni jer je to iz aviona jasna provokacija a ne bilo kakva argumentovana prica. Uostalom, o Mesiju se izjasnilo 90% fudbalskog sveta sta misli, ljudi iz tog sveta cije misljenje zaista znaci, a tvoje, decko, nije ni za razmatranje jer je zasnovano na frustracijama. Ne bi ti skodilo ni malo edukacije i srpskog jezika posto si propustao neke casove izgleda. Ostaj dobro!

dario

pre 4 godine

GM

Zlatna lopta nije za ekipe i ko je sta osvojio nego indivudualna ko je sta uradio.
Messi najbolji strijelac Evrope i zlatna kopacka
Messi najbolji strijelac CL
Messi najbolji strijelac

Ko je tu bio njemu blizu po ucinku?!

Sandzak

pre 4 godine

Messi najkopletniji igrac ikada, daje golove, asistira, dribla, nabacuje, pravi slalom, zabije i glavom kao Unitedu u finale CL. zabija slobodne kao neko penale. Tip igra kao na Playstation.

nadjite jednog takvog da mu je blizu

Ko je izvrsio privatizaciju u Slovackoj ?!?!

pre 4 godine

Mesi ne moze da bude GOAT zato sto je igrao u samo u Barseloni.
Morao bi da predje u jos neki klub i dokaze se. Primera radi, Ronaldo je igrao u 3 razlicite lige. Takodje u reprezentaciji Mesi veoma tanko.
(cone, 3. decembar 2019 21:48)

Ovo je ekvivalentno kao da si napisao "Imam vise zuba nego nervnih celija."

Lepo je rekao Ibra pre par godina. Ako mislis da Mesi nije najveci svih vremena tu su 2 opcije:

a) nemas predstavu sta je fudbal
b) glup si

Negativni

pre 4 godine

Messi nije kompletan fudbaler jer ima nekoliko kvaliteta koje gura do maksimuma. a to su kontrola lopte, nisko teziste,pas i pregled igre. kompletan je onaj igrac koji moze postici golove na sve moguce nacine(Messi to ne moze), asistirati na sve moguce nacine (Messiju svaka asistencija lici jedna na drugu), i dribla na sve moguce nacine (Messi sve radi na nagle promene pravca i nisko teziste, nema tu trika). kompletan igrac je Ronaldo iz Uniteda, jer je to bio igrac koji je pogadjao na sve moguce nacine (skok igra,solo golovi,slobodnjaci,voleji,levom,desnom,petom, sa distance), koji je asistirao na sve moguce nacine (centarsutevima,duplim pasom,ramenom,petom cak i grudima namestao golove saigracima), driblao na sve nacine (obicnim pretrcavanjem protivnika,fintama ,trikovima kojima je protivnicima u PL pomerao prsljenove) i plus se dosta trosio u odbrani.
(visestruki, 4. decembar 2019 08:39) "Mesiju svaka asistencija lici jedna na drugu", sta sam ja upravo procitao, zemljo otvori se...

gazda

pre 4 godine

(Negativni, 4. decembar 2019 09:10) ja se potpisujem sa vise nadimaka? zanimljivo , ja bi pre rekao da jedna te ista osoba mi stalno odgovara istim replikama sa razlicitim imenima verovatno kako bi stvorio sliku da vise ljudi deli njegovo misljenje. a to radi u nedostatku argumenata. sta od napisanog nije tacno, jasno i precizno navedi?

Negativni

pre 4 godine

Messiju da nije bilo la lige i Barse ne da ne bi imao 6 zlatnih lopti , nego ne bi imao nijednu,ne bi imao nijednu zlatnu kopacku jer u karijeri ne bi dao ni 100 golova.sad bi ga poredili sa Robbenom,Di Mariom,Davidom Silvom a jok sa igracima koji su bili uspesni i u klubovima i u reprezentacijama (Maradona,Zuba,Pele,Ronaldinjo). Ronaldo je najbolji strelac i asistent i LS i EP, u idealnom timu PL svih vremena iako je samo 6 sezona igrao tamo, vec 2015 je postao najbolji strelac u istoriji Reala,brze je postigao 100 golova za Real u LS nego Messi za Barselonu, usao je u idealni tim Evropskih prvenstava,osvajac zlatnih lopti sa razlicitim klubovima.
(gazda, 4. decembar 2019 08:44) Hajde sto pises gluposti kakve pises, nego sto se potpisujes sa 3-4 nadimka a sve na istu praznu pricu... Bas ti je Mesi nabio frustracija, nije ti lako, vidim...

Negativni

pre 4 godine

ti si el clasico, zalutao malo! a pricato da je daleko uspesniji mesi od ronalda je notorna glupost. mesi ceo zivot igra u barsi, ronaldo je bio u 3 najjace lige na svetu i svuda ima titulu, plus titulu prvaka evrope sa repkom
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Lalala, 4. decembar 2019 01:53) Ono sto sve Mesi radi ne belezi statistika ali ti to nisi u stanju da shvatis nazalost. U svakom pogledu je uspesniji od padavicara...jedine statisticke prednosti doticnog su zbog veceg broja odigranih meceva ali i to ce uskoro biti istorija. Lik u svakom timu imao top klasu igraca koji su igrali za njega i hranjenje statistike, osim donekle Junajteda. Real da ne pominjem, osvojiti dve Lige za sve vreme, "najbolji ikada" hahahaha. Ne racunam Peresove LS. Porediti vrhunskog golgetera sa fudbalskim velikanima kao sto je Mesi je u najmanju ruku degutantno i pokazuje nedostatak elementarnog znanja osobe koja to radi.

Negativni

pre 4 godine

Mesi je uzeo La Ligu.

CR Seriu A i Ligu Nacija.

Van Dajk LS i drugi u PL.


I od ove trojice... Mesi je najvise zasluzio?!

Jel ovo glasanje isto po principu kao i oni selektori sto su se javljali da nisu glasali kako je predstavljeno... neko glasanje pre ovoga...
(GM, 4. decembar 2019 01:39) Da, Mesi je najvise zasluzio. Nisi prosto kapacitet da shvatis, zao mi je.

gazda

pre 4 godine

Messiju da nije bilo la lige i Barse ne da ne bi imao 6 zlatnih lopti , nego ne bi imao nijednu,ne bi imao nijednu zlatnu kopacku jer u karijeri ne bi dao ni 100 golova.sad bi ga poredili sa Robbenom,Di Mariom,Davidom Silvom a jok sa igracima koji su bili uspesni i u klubovima i u reprezentacijama (Maradona,Zuba,Pele,Ronaldinjo). Ronaldo je najbolji strelac i asistent i LS i EP, u idealnom timu PL svih vremena iako je samo 6 sezona igrao tamo, vec 2015 je postao najbolji strelac u istoriji Reala,brze je postigao 100 golova za Real u LS nego Messi za Barselonu, usao je u idealni tim Evropskih prvenstava,osvajac zlatnih lopti sa razlicitim klubovima.

visestruki

pre 4 godine

Messi nije kompletan fudbaler jer ima nekoliko kvaliteta koje gura do maksimuma. a to su kontrola lopte, nisko teziste,pas i pregled igre. kompletan je onaj igrac koji moze postici golove na sve moguce nacine(Messi to ne moze), asistirati na sve moguce nacine (Messiju svaka asistencija lici jedna na drugu), i dribla na sve moguce nacine (Messi sve radi na nagle promene pravca i nisko teziste, nema tu trika). kompletan igrac je Ronaldo iz Uniteda, jer je to bio igrac koji je pogadjao na sve moguce nacine (skok igra,solo golovi,slobodnjaci,voleji,levom,desnom,petom, sa distance), koji je asistirao na sve moguce nacine (centarsutevima,duplim pasom,ramenom,petom cak i grudima namestao golove saigracima), driblao na sve nacine (obicnim pretrcavanjem protivnika,fintama ,trikovima kojima je protivnicima u PL pomerao prsljenove) i plus se dosta trosio u odbrani.

gazda

pre 4 godine

(ppp, 3. decembar 2019 21:31)
2010 najbolji bili Snajder,Xavi,Iniesta a on nekako ispred njih, 2012 sa osvojenim KK i nabijanjem statistike protiv Selte i Leverkuzena opet ispred Xavija i Inieste koji su izdominirali na Euru, 2015 Neymar i Suarez resili gotovo sve meceve u nokaut fazi i opet Messi nekim cudom ispred njih, 2019 brukanje na KA i dominacija u nikad slabijoj La Ligi mu je dovoljna da uzme nagradu.
(gazda, 3. decembar 2019 21:41) Kakva gomila lazi, sram te bilo! Pati!
(botino, 4. decembar 2019 00:28
apslotno je sve tacno , ja se uljudno obracam svima i ocekujem isto zauzvrat ako cemo diskutovai kao civilizovani ljudi.

Billy D Goat

pre 4 godine

Mesi nije zaslužio šesti trofej . Španska liga je vrlo slaba 5 timova i ostali truli fenjerasi pa zbog toga Mesi nije naj ovaj put . Ronaldo imao bolji uspeh i njegove igre u reprezentaciji su bile na nivou koji se očekuju je od njega . Ronaldo kao voda tima e tu je daleko ispred Mesia ! Mesi pika loptu ALI DALEKO JE OD MARADONE . Mesi nebi bio danas toliko veliki bez Injeste i Savija .

Lalala

pre 4 godine

ti si el clasico, zalutao malo! a pricato da je daleko uspesniji mesi od ronalda je notorna glupost. mesi ceo zivot igra u barsi, ronaldo je bio u 3 najjace lige na svetu i svuda ima titulu, plus titulu prvaka evrope sa repkom

GM

pre 4 godine

Mesi je uzeo La Ligu.

CR Seriu A i Ligu Nacija.

Van Dajk LS i drugi u PL.


I od ove trojice... Mesi je najvise zasluzio?!

Jel ovo glasanje isto po principu kao i oni selektori sto su se javljali da nisu glasali kako je predstavljeno... neko glasanje pre ovoga...

Zlatan Ibrahimović , bolji od njih dvojice zajedno !

pre 4 godine

Mesi = talenat , ali (VELIKI FUDBALSKI FOLIRANT - u svakom pogledu)...
CR7 = RAD (sve što je postigao , je postigao svojim radom - nema tu talenta ni 0,10 %)...
Umjetnički dojam : CR7 je mnogo bolji fudbaler i ČOVEK od Mesija ...
... jer postoji LAŽ , KRUPNA LAŽ i STATISTIKA (koja je na strani Barselone - mislite o tome ) !!!

botino

pre 4 godine

(ppp, 3. decembar 2019 21:31)
2010 najbolji bili Snajder,Xavi,Iniesta a on nekako ispred njih, 2012 sa osvojenim KK i nabijanjem statistike protiv Selte i Leverkuzena opet ispred Xavija i Inieste koji su izdominirali na Euru, 2015 Neymar i Suarez resili gotovo sve meceve u nokaut fazi i opet Messi nekim cudom ispred njih, 2019 brukanje na KA i dominacija u nikad slabijoj La Ligi mu je dovoljna da uzme nagradu.
(gazda, 3. decembar 2019 21:41) Kakva gomila lazi, sram te bilo! Pati!

che

pre 4 godine

Ronaldo jeste narcisoidan, i vecina ga mrzi jer je frajer sa kakvim bi ih njihove devojke/zene rado prevarile. Messi je takodje zavidan na tome i to se oseca. Ronaldo se ponasa mozda kao "spoiled brat" i da bi zajebavao nekoga samo zato sto mu se moze, dok je messi lik koji da ima plac polovnjaka bi auto sa milion km spustio na 10hiljada i dok trepnes uzeo pare i prevario (citaj BOJSI)
Ronaldinjo je i za jednog i drugog izmislio fudbal, Zunjino kratke slobodnjake, Miha dugacke, Bekam centrasuteve, Dejo prodor po sredini, pa sta reci tek o mnogim drugim fudbalerima ere od kraja 70 tih do kraja 90tih (Mateus, Piksi, Gulit, Bebeto, Rivaldo, Fauler, Zenga, Vea, Ronaldo 1, Stoickov, Pancev, Hadzi...) u mnogo opasnijem fudbalu od ovoga od 2005-6 na ovamo.
I jedan i drugi su nabijaci statistike u fudbalu koji to vise nije. Aj zdravo!

lol

pre 4 godine

Ronaldo osvojio 2 trofeja sa reprezentacijom, a bio je igrac odluke i imao je golove i asistencije u tek 3 razlicite utakmice (Madjarska, Vels na EURU i Svicarska u ligi nacija). U svim ostalim utakmicama Ronaldo nije imao ni gol ni asistenciju ili nije ni igrao ili je igrao pa se povrijedio (Francuska). S druge strane Messi nije osvojio trofej sa reprezentacijom, a bio je igrac odluke i imao je golove i asistencije u cak 8 razlicitih utakmica na SP 2014 i Copa Americi 2016 (Protiv Bosne, Nigerije, Irana, Svicarske na SP i Bolivije, Paname, Venecuele i USA-e na Copa Americi). To sto je Portugal osvojio 2 trofeja ne znaci automatski i da je Ronaldo pruzao bolje partije od Messija u reprezentaciji. Ako se vodimo vašom logikom Pedro je bolji igrač od Ronalda jer ima 2 EP i 1 SP.

xxxx

pre 4 godine

Ronaldo jeste narcisoidan, i vecina ga mrzi jer je frajer sa kakvim bi ih njihove devojke/zene rado prevarile. Messi je takodje zavidan na tome i to se oseca. Ronaldo se ponasa mozda kao "spoiled brat" i da bi zajebavao nekoga samo zato sto mu se moze, dok je messi lik koji da ima plac polovnjaka bi auto sa milion km spustio na 10hiljada i dok trepnes uzeo pare i prevario (citaj BOJSI)
Ronaldinjo je i za jednog i drugog izmislio fudbal, Zunjino kratke slobodnjake, Miha dugacke, Bekam centrasuteve, Dejo prodor po sredini, pa sta reci tek o mnogim drugim fudbalerima ere od kraja 70 tih do kraja 90tih (Mateus, Piksi, Gulit, Bebeto, Rivaldo, Fauler, Zenga, Vea, Ronaldo 1, Stoickov, Pancev, Hadzi...) u mnogo opasnijem fudbalu od ovoga od 2005-6 na ovamo.
I jedan i drugi su nabijaci statistike u fudbalu koji to vise nije. Aj zdravo!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (che, 3. decembar 2019 23:03)
Potpuno tacno, samo tesko to mozes objasniti klincima koji prate fudbal od 2009-te i prosto ne znaju za bolje.

ja sam el clasico

pre 4 godine

(Marx, 3. decembar 2019 22:23)

Druze moj, Mesi je za vreme Ronaldovog boravka u Realu osvojio troduplo vise Primera, druze moj Mesi je za to vreme osvojio cak 7 nagrada za najboljeg igraca lige, a Ronaldo samo 1, druze moj Mesi ima tek 1 trofej LŠ manje od Ronalda iako je Ronaldo gotov 3 godine stariji, druze moj Ronaldo u LŠ ima vise golova od Mesija iskljucivo iz razloga jer je odigrao znatno vise utakmica, druze moj Mesi ima 6 zlatnih kopacki, a Ronaldo 4, druze moj Ronaldo je za vreme boravka u Realu doziveo takve blamaze u utakmicama protiv Mesijeve Barselone da se verovatno nikada nece oporaviti. Druze moj, Mesi je daleko uspesniji fudbaler od Ronalda, a cinjenica da Mesi ima tek 1 zlatnu loptu vise od njega je smesna. I sto se tice zlatne lopte sta cemo sa svim onim godinama kada je Ronaldo dobijao zlatnu loptu zbog titule LŠ iako je Mesi imao bolju statistiku, a npr. 2013 godine je dobije Ronaldo pored Mesija samo zbog te iste statistike iako nije osvojio nista. Dvostruki standardi.

kiki

pre 4 godine

(gazda, 3. decembar 2019 21:41)

2008 najbolji Cavi i Iniesta, a Ronaldo opet nekako ispred njih iako se obrukao na EURU kao i uvek sto se tice reprezentacije, 2013 Ronaldo osvaja bez ijednog trofeja, bez komentara... 2014 godine Ronaldo osvaja iako se obrukao na SP, Nojer te godine bio daleko najbolji i osvojio najvise, Ramos donio Realu trofej LŠ izbacivsi u polufinalu i Bajern i u finalu zabije gol za produzetke. 2016 godine Ronaldo osvaja nabijanjem statistike protiv Malmoa, Volfsbruga i Šaktara, a nijedan gol nije dao protiv Sitija, Atletika i PSŽ-a. Po tvojoj nekoj logici Ronaldo je zasluzio samo 1 zlatnu loptu. A i to je upitno jer one 2017 godine nije zabio gol u pola utakmica u Primeri, a dobio je zlatnu loptu.

lol

pre 4 godine

Tebe Leo brate ne treba da zaboli Ronaldo,nego ono od prosle godine.I tebe i Ronalda.Ono je bila najveca sramota u istoriji fudbala,kada si ti zavrsio peti,a neka prevara sa statistokom "3 gola i 2 asistencije" za godinu dana i 6 meseci druge polovine u godini u kojoj ga ni najsavremenijim satelitima nisi mogao naci na terenu, proglasena za najboljeg.Jedino to treba da te boli ako zelis da budes realan.A ti jesi najbolji bio i tada i sada.
(Xnodeh, 03. decembar 2019 21:12)

Mali potsjetnik na Maestrovu karijeru, što ne može da se pohvali niti jedan igrač istocno od Njemačke, pa sve do južne Amerike

UEFA je Modrica izabrala u idealan tim EP-a 2008 iako je Hrvatska ispala u četvrtfinalu.
U momčadima Lige prvaka 2014., 2016., 2017. i 2018. 
U momčad svijeta od 2015. do 2018., 
2014. i 2016. najbolji veznjak La Lige. 
Najboljeg veznjaka Ligi prvaka 
Svjetsko klupsko prvenstvo Zlatna lopta 2017.
Najbolji igrač SP-a
Najbolji veznjak Europe.
Najbolji igrač Europe.
Najbolji na svijetu u izboru FIFA-e od Mesija je dobio pet bodova.

Ballon d'Or 2017
1. Ronaldo
2. Mesi
3. Neymar
4. Bufon
5. Modrić
Nakon briljantne 4-5 sezone Ballon d'Or, boli, a. Bravo Maestro

singularitet

pre 4 godine

Da ali Ronaldo osvaja sa reprezentacijom i razlicitim klubovima gde god je igrao osvajao je
(laki, 3. decembar 2019 22:23)

Nije osvojio Ronaldo već timovi za koje je igrao, ipak u timu imaš još 9 igrača (bez golmana), koji su donosili Ronaldu ovolike nagrade, al ajde nek bude da je Ronaldo sam sebi stvarao šanse i golove. :)

oks

pre 4 godine

Lik je barem iskren kaze sta mu je na dusi, dok onaj egocentrik vecito ima masku na ono ispuderisano lice, svako.zivo bice bi zabolelo da mu neko stigne rekord normalno, a penaldo ceo zivot farba one njegove fanove od 15god. a ustvari ne spava nocima kad Mesi resi neku utakmicu

Holandez

pre 4 godine

Ako su zlatne lopte nekakvo merilo (al ipak nisu , bar ne glavno merilo) , onda bi bilo fer da Mesi ima bar tu jednu zlatnu loptu vise od Cristiana iako su obojica po meni mogli imati bar po jednu manje. Jednostavno je bolji igrac od Ronalda u mnogim segmentima igre. Tacnije u svim osim igranja glavom. Pas igra, pregled igre, dribling, fudbalska inteligencija, igra na malom prostoru, slobodni udarci, tehnika itd. Slepac covek treba da bude da ne vidi ociglednu razliku. I problem je sto ni Cristiano a i njegkvi fanovi ne mogu sebi priznat da neko ima bolji. Al isto tako fanovi Mesija bi mogli malo vise iskazat postovanja prema starim legendama i ne glorifikovat argentinca u tolikoj meri. Najbolji u svojoj epohi jeste sto ga automatski cini jednim od najbolkih ikad, ali niko od nas nije gledao Pelea ili Krojfa npr, retki i Maradonu da bi mogli nesto tako tvrditi. Nerealno je i porediti razlicite epohe. Ronaldo brazilski je po meni najveci talenat koji se pojavio tj kojeg sam ja gledao. Takva eksplolzivnost, brzina, kontrola lopte u punom trku , tehnika, elegancija , lepeza dribliga, egzekucija nije vidjena po meni..nestvaran je bio sa samo 20 god. Mesi je takodje neverovatan u svemu nabrojanom, plus ima neke druge atribude u igri bolje od fenomena i traje mnogo duze, ali ipak nekako Ronaldo je ostsvio na mene nsjdublji utisak od svih . Sta bi tek bilo da ga povrede nisu unistile ne mozemo ni zamisliti.

Vase ime*

pre 4 godine

Neko je iz publike doviknuo Mesiju "Te quiero" tj. "Volim te". Mali Mateo je opet u svom stilu glavna zvezda.
https://www.youtube.com/watch?v=kpOElw3w7dY

Njegos

pre 4 godine

Mesi ne moze da bude GOAT zato sto je igrao u samo u Barseloni.
Morao bi da predje u jos neki klub i dokaze se. Primera radi, Ronaldo je igrao u 3 razlicite lige. Takodje u reprezentaciji Mesi veoma tanko.
(cone, 03. decembar 2019 21:48)

Tebi botino da se dokazuje? Covek koji je sinonim za fudbal tebi i ostalim Ronaldovim fanaticima da se dokazuje?

Marx

pre 4 godine

Koja bi to nepravda za fudbal bilo da Ronaldo ima isti broj zlatnih lopti ili ne daj boze vise
(Trump, 3. decembar 2019 21:12)

Ronaldo druže ima i više ligi šampiona i više trofeja sa reprezentacijom od Messija (liga nacija, evropsko prvenstvo). Ronaldo ti je druže uspešniji fudbaler od Messija bez obzira što ima manje zlatnih lopti. A što se tiče zlatne lopte Messi je zaslužio isto onoliko koliko i Ronaldo prošle godine, samo što on (možda) nije oštećen dok Ronaldo prošle godine jeste.

2pac

pre 4 godine

M nije klasican spic i uvek je u vrhu i po asistencijama sto njegovu statistiku uspeh cini jos vecom. Da nije iz marketinskih/finansijskih razloga vestacki stvoreno rivalstvo sa Ronaldom, Mesi bi vec imao 7,8 zlatnih lopti

Michael

pre 4 godine

Mesi jeste najbolji svih vremena ali najmanje zbog statistike koja se stalno pominje, on je najbolji zbog onoga sto radi na terenu a to se nigde ne zapisuje

Luidji

pre 4 godine

Da li bi Mesi dao i jedan go u Seriji A?
(Slobodan, 03. decembar 2019 22:06)

Ne bi, jer igra pleja vec gidinama, trudio bi se da namesta golove Ronaldu a ovaj pogadjao sa 5 metara onako kako samo on zna

Fenjeras

pre 4 godine

Covek samo dobro da se nasmeje kad procita ove decije komentare. Sto se ne dokaze u drugom klubu? A u barseloni se promenilo jedno 6 timova do sad, trenera takodje, bez Xavia i Inieste decko najbolji u svim mogucim segmentima igre. Ustvari je nevidjeno u istoriji fudbala da jedan igrac bude u istom trenutku i najbolji strelac( cak 6 zlatnih kopacki) , najbolji asistent ( preko 250 asistencija) , najbolki izvodjac slobodnjaka na svetu, dribler, plej..prosto neverovstno! Uostalom kako se Pele moze smatrati najboljim a citavu karijeru proveo u Santosu a i Brazil bio prvak sveta i bez njega? Kako se Maldini moze smatrsti najboljim ili jednim od najboljih defanzivaca ikad, a dokazao se samo u Milanu i Italija bila prvak sveta posle njegovog povlacenja? I gdje i s kim se to dokazao npr Ronaldo? U premocnom Unitedu, sa Vidicem, Ferdinandom i Van desarom pozadi. Sa Sklosom i Gigsom na sredini, sa Tevezom i Runijem napred? Jel on to otisao u Everton pa se dokazao u prosecnoj ekipi? U Juventusj se dokazuje, onakvom Realu? Da nije smesno bilo bi zalosno! Osvojio najsmesnije evropsko ikad. Igrao protiv velesila poput Islanda, Madjarske, Austrije , Poljske , Hrvstske i Velsa i uspeli samo 1 pobedit u 90 min. Cak bi ispali jos u grupi jer su bili tek 3, ali nakaradni sistem im omogucio odlazak dalje i presmesan zreb do finala u kojem cak nije ni igrao. Dakle,eto ima cak i evrospko i opet mu dzaba. Koliko smao bivsih , sadasnnih fudbalskih legendi kaze, ma sjajan je CR,al Mesi je dr liga

lol

pre 4 godine

Tebe Leo brate ne treba da zaboli Ronaldo,nego ono od prosle godine.I tebe i Ronalda.Ono je bila najveca sramota u istoriji fudbala,kada si ti zavrsio peti,a neka prevara sa statistokom "3 gola i 2 asistencije" za godinu dana i 6 meseci druge polovine u godini u kojoj ga ni najsavremenijim satelitima nisi mogao naci na terenu, proglasena za najboljeg.Jedino to treba da te boli ako zelis da budes realan.A ti jesi najbolji bio i tada i sada.
(Xnodeh, 03. decembar 2019 21:12)

Te prevare Mesi je dao pet bodova.

Aps

pre 4 godine

Ti i trebas biti sam na vrhu,sve ostalo je laz i prevara
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jovan, 3. decembar 2019 21:14)

Ti bi trebalo da ponovo ides u prvi osnovne, posto je celo tvoje skolovanje bilo laz!!!!

belgrado

pre 4 godine

Mesi ne moze da bude GOAT zato sto je igrao u samo u Barseloni.
Morao bi da predje u jos neki klub i dokaze se. Primera radi, Ronaldo je igrao u 3 razlicite lige. Takodje u reprezentaciji Mesi veoma tanko.
(cone, 03. decembar 2019 21:48

tebi da dokaze?
gledas li fudbal?
uzme loptu,njih 5-6 za njim,on na jednu stranu,svi za njim,promeni stranu,opet pola protivnickog tima za njim..
kad se umori,sutne sa 16m i gol!
kao na igrici :d

ko god je sutnuo fudbal 2x u zivotu,zna da je mesi mozda i najbolji fudbaler u istoriji fudbala.

MESSI GOAT

pre 4 godine

Tebe Leo brate ne treba da zaboli Ronaldo,nego ono od prosle godine.I tebe i Ronalda.Ono je bila najveca sramota u istoriji fudbala,kada si ti zavrsio peti,a neka prevara sa statistokom "3 gola i 2 asistencije" za godinu dana i 6 meseci druge polovine u godini u kojoj ga ni najsavremenijim satelitima nisi mogao naci na terenu, proglasena za najboljeg.Jedino to treba da te boli ako zelis da budes realan.A ti jesi najbolji bio i tada i sada.

dejan

pre 4 godine

Pa Messi je bio rekorder i prije jer ima 6 zlatnih kopacki dok Ronaldo 4, a Messi tri godine mladji, i Messi playmaker dok Ronaldo u peterac.

gazda

pre 4 godine

(ppp, 3. decembar 2019 21:31)
2010 najbolji bili Snajder,Xavi,Iniesta a on nekako ispred njih, 2012 sa osvojenim KK i nabijanjem statistike protiv Selte i Leverkuzena opet ispred Xavija i Inieste koji su izdominirali na Euru, 2015 Neymar i Suarez resili gotovo sve meceve u nokaut fazi i opet Messi nekim cudom ispred njih, 2019 brukanje na KA i dominacija u nikad slabijoj La Ligi mu je dovoljna da uzme nagradu.

Gordon Bennett

pre 4 godine

Ocekujem komentare tipa "Voleo bih da sam ja pod tim stresom sa tolikom slavom i novcem"...
(Jumko, 03. decembar 2019 21:20)

Voleo bih da sam ja pod tim stresom sa tolikom slavom i novcem.
Eto, da ti učinim :)

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

ja mislio on skroman. Ronaldo bar uzimao nagradu u godinama kad je kao najbolji strelac osvajao LS.
(gazda, 03. decembar 2019 21:04)Rekao je čovek iskreno.Sa takvim stavom je i došao do toga da je najbolji fudbaler 21 veka.Da nije verovao u sebe nikada ne bi to postigao.Najgori su ljudi koji tapšu po ramenu a ubili bi te.Ovaj čovek je samo iskren i to treba poštovati!

Jumko

pre 4 godine

Pogresno je misljenje ljudi koji misle da uspesni sportisti uzivaju u slavi, novcu, moci... Vidite li kakve njih brige more! Ali kakvih samo takvih slucajeva ima, koji ne spavaju mirno zbog neke povrede, iscekivanja ugovora, zbog neigranja u klubu, zasto onaj ima 5 zlatnih lopti, zasto onaj igra pre mene, zasto je njemu plata onolika a meni ovolika itd itd. Oni su navikli na milione, njima to vise nista ne znaci, ali ih zato ove gorepomenute stvari izjedaju i neretko su pod puno vecim stresom nego "obican" covek! Ocekujem komentare tipa "Voleo bih da sam ja pod tim stresom sa tolikom slavom i novcem"...

FedoR

pre 4 godine

Ma jok reci ce povlacim se iz fudbala prepisite Ronaldu jos moje dve, tragedija je sto 4 godine za redom nije dobio, a nije bio svaki put losiji od Ronalda, ali dobro, opet je doslo sve na svoje mesto.

Sasha

pre 4 godine

(Svej, 03. decembar 2019 21:34)

I po meni je relevantnija nagrada FIFA, jer tu glasaju kao sto si rekao kapiteni i treneri dok za UEFA nagradu glasaju samo novinari sto je neverovatno, ne mora da bude objektivan niko kao sto nije bio Hrvatski novinar Zdravko Reic koji nije dao nijdan od 5 mogucih glasova Mesiju sto je cist kompleks.

ppp

pre 4 godine

(gazda, 3. decembar 2019 21:04)

A kada je to Mesi dobio zlatnu loptu, a da nije bio najbolji strelac LŠ? 2009, 2010, 2011, 2012, 2015, 2019? Vec je postala tradicija da onaj igrac koji bude najbolji strelac LŠ osvoji na kraju zlatnu loptu.

I koje je to trofeje Ronaldo osvojio 2013 godine kada je dobio zlatnu loptu? Od svih zlatnih lopti koje su dobili Mesi i Ronaldo, Ronaldo je jedini koji je osvojio ZL bez ijednog osvojenog trofeja.

cone

pre 4 godine

Mesi ne moze da bude GOAT zato sto je igrao u samo u Barseloni.
Morao bi da predje u jos neki klub i dokaze se. Primera radi, Ronaldo je igrao u 3 razlicite lige. Takodje u reprezentaciji Mesi veoma tanko.

MESSI GOAT

pre 4 godine

Tebe Leo brate ne treba da zaboli Ronaldo,nego ono od prosle godine.I tebe i Ronalda.Ono je bila najveca sramota u istoriji fudbala,kada si ti zavrsio peti,a neka prevara sa statistokom "3 gola i 2 asistencije" za godinu dana i 6 meseci druge polovine u godini u kojoj ga ni najsavremenijim satelitima nisi mogao naci na terenu, proglasena za najboljeg.Jedino to treba da te boli ako zelis da budes realan.A ti jesi najbolji bio i tada i sada.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

ja mislio on skroman. Ronaldo bar uzimao nagradu u godinama kad je kao najbolji strelac osvajao LS.
(gazda, 03. decembar 2019 21:04)Rekao je čovek iskreno.Sa takvim stavom je i došao do toga da je najbolji fudbaler 21 veka.Da nije verovao u sebe nikada ne bi to postigao.Najgori su ljudi koji tapšu po ramenu a ubili bi te.Ovaj čovek je samo iskren i to treba poštovati!

Gordon Bennett

pre 4 godine

Ocekujem komentare tipa "Voleo bih da sam ja pod tim stresom sa tolikom slavom i novcem"...
(Jumko, 03. decembar 2019 21:20)

Voleo bih da sam ja pod tim stresom sa tolikom slavom i novcem.
Eto, da ti učinim :)

cone

pre 4 godine

Mesi ne moze da bude GOAT zato sto je igrao u samo u Barseloni.
Morao bi da predje u jos neki klub i dokaze se. Primera radi, Ronaldo je igrao u 3 razlicite lige. Takodje u reprezentaciji Mesi veoma tanko.

Holandez

pre 4 godine

Ako su zlatne lopte nekakvo merilo (al ipak nisu , bar ne glavno merilo) , onda bi bilo fer da Mesi ima bar tu jednu zlatnu loptu vise od Cristiana iako su obojica po meni mogli imati bar po jednu manje. Jednostavno je bolji igrac od Ronalda u mnogim segmentima igre. Tacnije u svim osim igranja glavom. Pas igra, pregled igre, dribling, fudbalska inteligencija, igra na malom prostoru, slobodni udarci, tehnika itd. Slepac covek treba da bude da ne vidi ociglednu razliku. I problem je sto ni Cristiano a i njegkvi fanovi ne mogu sebi priznat da neko ima bolji. Al isto tako fanovi Mesija bi mogli malo vise iskazat postovanja prema starim legendama i ne glorifikovat argentinca u tolikoj meri. Najbolji u svojoj epohi jeste sto ga automatski cini jednim od najbolkih ikad, ali niko od nas nije gledao Pelea ili Krojfa npr, retki i Maradonu da bi mogli nesto tako tvrditi. Nerealno je i porediti razlicite epohe. Ronaldo brazilski je po meni najveci talenat koji se pojavio tj kojeg sam ja gledao. Takva eksplolzivnost, brzina, kontrola lopte u punom trku , tehnika, elegancija , lepeza dribliga, egzekucija nije vidjena po meni..nestvaran je bio sa samo 20 god. Mesi je takodje neverovatan u svemu nabrojanom, plus ima neke druge atribude u igri bolje od fenomena i traje mnogo duze, ali ipak nekako Ronaldo je ostsvio na mene nsjdublji utisak od svih . Sta bi tek bilo da ga povrede nisu unistile ne mozemo ni zamisliti.

Fenjeras

pre 4 godine

Covek samo dobro da se nasmeje kad procita ove decije komentare. Sto se ne dokaze u drugom klubu? A u barseloni se promenilo jedno 6 timova do sad, trenera takodje, bez Xavia i Inieste decko najbolji u svim mogucim segmentima igre. Ustvari je nevidjeno u istoriji fudbala da jedan igrac bude u istom trenutku i najbolji strelac( cak 6 zlatnih kopacki) , najbolji asistent ( preko 250 asistencija) , najbolki izvodjac slobodnjaka na svetu, dribler, plej..prosto neverovstno! Uostalom kako se Pele moze smatrati najboljim a citavu karijeru proveo u Santosu a i Brazil bio prvak sveta i bez njega? Kako se Maldini moze smatrsti najboljim ili jednim od najboljih defanzivaca ikad, a dokazao se samo u Milanu i Italija bila prvak sveta posle njegovog povlacenja? I gdje i s kim se to dokazao npr Ronaldo? U premocnom Unitedu, sa Vidicem, Ferdinandom i Van desarom pozadi. Sa Sklosom i Gigsom na sredini, sa Tevezom i Runijem napred? Jel on to otisao u Everton pa se dokazao u prosecnoj ekipi? U Juventusj se dokazuje, onakvom Realu? Da nije smesno bilo bi zalosno! Osvojio najsmesnije evropsko ikad. Igrao protiv velesila poput Islanda, Madjarske, Austrije , Poljske , Hrvstske i Velsa i uspeli samo 1 pobedit u 90 min. Cak bi ispali jos u grupi jer su bili tek 3, ali nakaradni sistem im omogucio odlazak dalje i presmesan zreb do finala u kojem cak nije ni igrao. Dakle,eto ima cak i evrospko i opet mu dzaba. Koliko smao bivsih , sadasnnih fudbalskih legendi kaze, ma sjajan je CR,al Mesi je dr liga

Njegos

pre 4 godine

Mesi ne moze da bude GOAT zato sto je igrao u samo u Barseloni.
Morao bi da predje u jos neki klub i dokaze se. Primera radi, Ronaldo je igrao u 3 razlicite lige. Takodje u reprezentaciji Mesi veoma tanko.
(cone, 03. decembar 2019 21:48)

Tebi botino da se dokazuje? Covek koji je sinonim za fudbal tebi i ostalim Ronaldovim fanaticima da se dokazuje?

belgrado

pre 4 godine

Mesi ne moze da bude GOAT zato sto je igrao u samo u Barseloni.
Morao bi da predje u jos neki klub i dokaze se. Primera radi, Ronaldo je igrao u 3 razlicite lige. Takodje u reprezentaciji Mesi veoma tanko.
(cone, 03. decembar 2019 21:48

tebi da dokaze?
gledas li fudbal?
uzme loptu,njih 5-6 za njim,on na jednu stranu,svi za njim,promeni stranu,opet pola protivnickog tima za njim..
kad se umori,sutne sa 16m i gol!
kao na igrici :d

ko god je sutnuo fudbal 2x u zivotu,zna da je mesi mozda i najbolji fudbaler u istoriji fudbala.

Michael

pre 4 godine

Mesi jeste najbolji svih vremena ali najmanje zbog statistike koja se stalno pominje, on je najbolji zbog onoga sto radi na terenu a to se nigde ne zapisuje

ja sam el clasico

pre 4 godine

(Marx, 3. decembar 2019 22:23)

Druze moj, Mesi je za vreme Ronaldovog boravka u Realu osvojio troduplo vise Primera, druze moj Mesi je za to vreme osvojio cak 7 nagrada za najboljeg igraca lige, a Ronaldo samo 1, druze moj Mesi ima tek 1 trofej LŠ manje od Ronalda iako je Ronaldo gotov 3 godine stariji, druze moj Ronaldo u LŠ ima vise golova od Mesija iskljucivo iz razloga jer je odigrao znatno vise utakmica, druze moj Mesi ima 6 zlatnih kopacki, a Ronaldo 4, druze moj Ronaldo je za vreme boravka u Realu doziveo takve blamaze u utakmicama protiv Mesijeve Barselone da se verovatno nikada nece oporaviti. Druze moj, Mesi je daleko uspesniji fudbaler od Ronalda, a cinjenica da Mesi ima tek 1 zlatnu loptu vise od njega je smesna. I sto se tice zlatne lopte sta cemo sa svim onim godinama kada je Ronaldo dobijao zlatnu loptu zbog titule LŠ iako je Mesi imao bolju statistiku, a npr. 2013 godine je dobije Ronaldo pored Mesija samo zbog te iste statistike iako nije osvojio nista. Dvostruki standardi.

2pac

pre 4 godine

M nije klasican spic i uvek je u vrhu i po asistencijama sto njegovu statistiku uspeh cini jos vecom. Da nije iz marketinskih/finansijskih razloga vestacki stvoreno rivalstvo sa Ronaldom, Mesi bi vec imao 7,8 zlatnih lopti

dejan

pre 4 godine

Pa Messi je bio rekorder i prije jer ima 6 zlatnih kopacki dok Ronaldo 4, a Messi tri godine mladji, i Messi playmaker dok Ronaldo u peterac.

gazda

pre 4 godine

(ppp, 3. decembar 2019 21:31)
2010 najbolji bili Snajder,Xavi,Iniesta a on nekako ispred njih, 2012 sa osvojenim KK i nabijanjem statistike protiv Selte i Leverkuzena opet ispred Xavija i Inieste koji su izdominirali na Euru, 2015 Neymar i Suarez resili gotovo sve meceve u nokaut fazi i opet Messi nekim cudom ispred njih, 2019 brukanje na KA i dominacija u nikad slabijoj La Ligi mu je dovoljna da uzme nagradu.

Sasha

pre 4 godine

(Svej, 03. decembar 2019 21:34)

I po meni je relevantnija nagrada FIFA, jer tu glasaju kao sto si rekao kapiteni i treneri dok za UEFA nagradu glasaju samo novinari sto je neverovatno, ne mora da bude objektivan niko kao sto nije bio Hrvatski novinar Zdravko Reic koji nije dao nijdan od 5 mogucih glasova Mesiju sto je cist kompleks.

xxxx

pre 4 godine

Ronaldo jeste narcisoidan, i vecina ga mrzi jer je frajer sa kakvim bi ih njihove devojke/zene rado prevarile. Messi je takodje zavidan na tome i to se oseca. Ronaldo se ponasa mozda kao "spoiled brat" i da bi zajebavao nekoga samo zato sto mu se moze, dok je messi lik koji da ima plac polovnjaka bi auto sa milion km spustio na 10hiljada i dok trepnes uzeo pare i prevario (citaj BOJSI)
Ronaldinjo je i za jednog i drugog izmislio fudbal, Zunjino kratke slobodnjake, Miha dugacke, Bekam centrasuteve, Dejo prodor po sredini, pa sta reci tek o mnogim drugim fudbalerima ere od kraja 70 tih do kraja 90tih (Mateus, Piksi, Gulit, Bebeto, Rivaldo, Fauler, Zenga, Vea, Ronaldo 1, Stoickov, Pancev, Hadzi...) u mnogo opasnijem fudbalu od ovoga od 2005-6 na ovamo.
I jedan i drugi su nabijaci statistike u fudbalu koji to vise nije. Aj zdravo!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (che, 3. decembar 2019 23:03)
Potpuno tacno, samo tesko to mozes objasniti klincima koji prate fudbal od 2009-te i prosto ne znaju za bolje.

singularitet

pre 4 godine

Da ali Ronaldo osvaja sa reprezentacijom i razlicitim klubovima gde god je igrao osvajao je
(laki, 3. decembar 2019 22:23)

Nije osvojio Ronaldo već timovi za koje je igrao, ipak u timu imaš još 9 igrača (bez golmana), koji su donosili Ronaldu ovolike nagrade, al ajde nek bude da je Ronaldo sam sebi stvarao šanse i golove. :)

Marx

pre 4 godine

Koja bi to nepravda za fudbal bilo da Ronaldo ima isti broj zlatnih lopti ili ne daj boze vise
(Trump, 3. decembar 2019 21:12)

Ronaldo druže ima i više ligi šampiona i više trofeja sa reprezentacijom od Messija (liga nacija, evropsko prvenstvo). Ronaldo ti je druže uspešniji fudbaler od Messija bez obzira što ima manje zlatnih lopti. A što se tiče zlatne lopte Messi je zaslužio isto onoliko koliko i Ronaldo prošle godine, samo što on (možda) nije oštećen dok Ronaldo prošle godine jeste.

lol

pre 4 godine

Tebe Leo brate ne treba da zaboli Ronaldo,nego ono od prosle godine.I tebe i Ronalda.Ono je bila najveca sramota u istoriji fudbala,kada si ti zavrsio peti,a neka prevara sa statistokom "3 gola i 2 asistencije" za godinu dana i 6 meseci druge polovine u godini u kojoj ga ni najsavremenijim satelitima nisi mogao naci na terenu, proglasena za najboljeg.Jedino to treba da te boli ako zelis da budes realan.A ti jesi najbolji bio i tada i sada.
(Xnodeh, 03. decembar 2019 21:12)

Mali potsjetnik na Maestrovu karijeru, što ne može da se pohvali niti jedan igrač istocno od Njemačke, pa sve do južne Amerike

UEFA je Modrica izabrala u idealan tim EP-a 2008 iako je Hrvatska ispala u četvrtfinalu.
U momčadima Lige prvaka 2014., 2016., 2017. i 2018. 
U momčad svijeta od 2015. do 2018., 
2014. i 2016. najbolji veznjak La Lige. 
Najboljeg veznjaka Ligi prvaka 
Svjetsko klupsko prvenstvo Zlatna lopta 2017.
Najbolji igrač SP-a
Najbolji veznjak Europe.
Najbolji igrač Europe.
Najbolji na svijetu u izboru FIFA-e od Mesija je dobio pet bodova.

Ballon d'Or 2017
1. Ronaldo
2. Mesi
3. Neymar
4. Bufon
5. Modrić
Nakon briljantne 4-5 sezone Ballon d'Or, boli, a. Bravo Maestro

oks

pre 4 godine

Lik je barem iskren kaze sta mu je na dusi, dok onaj egocentrik vecito ima masku na ono ispuderisano lice, svako.zivo bice bi zabolelo da mu neko stigne rekord normalno, a penaldo ceo zivot farba one njegove fanove od 15god. a ustvari ne spava nocima kad Mesi resi neku utakmicu

Luidji

pre 4 godine

Da li bi Mesi dao i jedan go u Seriji A?
(Slobodan, 03. decembar 2019 22:06)

Ne bi, jer igra pleja vec gidinama, trudio bi se da namesta golove Ronaldu a ovaj pogadjao sa 5 metara onako kako samo on zna

ppp

pre 4 godine

(gazda, 3. decembar 2019 21:04)

A kada je to Mesi dobio zlatnu loptu, a da nije bio najbolji strelac LŠ? 2009, 2010, 2011, 2012, 2015, 2019? Vec je postala tradicija da onaj igrac koji bude najbolji strelac LŠ osvoji na kraju zlatnu loptu.

I koje je to trofeje Ronaldo osvojio 2013 godine kada je dobio zlatnu loptu? Od svih zlatnih lopti koje su dobili Mesi i Ronaldo, Ronaldo je jedini koji je osvojio ZL bez ijednog osvojenog trofeja.

lol

pre 4 godine

Tebe Leo brate ne treba da zaboli Ronaldo,nego ono od prosle godine.I tebe i Ronalda.Ono je bila najveca sramota u istoriji fudbala,kada si ti zavrsio peti,a neka prevara sa statistokom "3 gola i 2 asistencije" za godinu dana i 6 meseci druge polovine u godini u kojoj ga ni najsavremenijim satelitima nisi mogao naci na terenu, proglasena za najboljeg.Jedino to treba da te boli ako zelis da budes realan.A ti jesi najbolji bio i tada i sada.
(Xnodeh, 03. decembar 2019 21:12)

Te prevare Mesi je dao pet bodova.

FedoR

pre 4 godine

Ma jok reci ce povlacim se iz fudbala prepisite Ronaldu jos moje dve, tragedija je sto 4 godine za redom nije dobio, a nije bio svaki put losiji od Ronalda, ali dobro, opet je doslo sve na svoje mesto.

Jumko

pre 4 godine

Pogresno je misljenje ljudi koji misle da uspesni sportisti uzivaju u slavi, novcu, moci... Vidite li kakve njih brige more! Ali kakvih samo takvih slucajeva ima, koji ne spavaju mirno zbog neke povrede, iscekivanja ugovora, zbog neigranja u klubu, zasto onaj ima 5 zlatnih lopti, zasto onaj igra pre mene, zasto je njemu plata onolika a meni ovolika itd itd. Oni su navikli na milione, njima to vise nista ne znaci, ali ih zato ove gorepomenute stvari izjedaju i neretko su pod puno vecim stresom nego "obican" covek! Ocekujem komentare tipa "Voleo bih da sam ja pod tim stresom sa tolikom slavom i novcem"...

Negativni

pre 4 godine

Messi nije kompletan fudbaler jer ima nekoliko kvaliteta koje gura do maksimuma. a to su kontrola lopte, nisko teziste,pas i pregled igre. kompletan je onaj igrac koji moze postici golove na sve moguce nacine(Messi to ne moze), asistirati na sve moguce nacine (Messiju svaka asistencija lici jedna na drugu), i dribla na sve moguce nacine (Messi sve radi na nagle promene pravca i nisko teziste, nema tu trika). kompletan igrac je Ronaldo iz Uniteda, jer je to bio igrac koji je pogadjao na sve moguce nacine (skok igra,solo golovi,slobodnjaci,voleji,levom,desnom,petom, sa distance), koji je asistirao na sve moguce nacine (centarsutevima,duplim pasom,ramenom,petom cak i grudima namestao golove saigracima), driblao na sve nacine (obicnim pretrcavanjem protivnika,fintama ,trikovima kojima je protivnicima u PL pomerao prsljenove) i plus se dosta trosio u odbrani.
(visestruki, 4. decembar 2019 08:39) "Mesiju svaka asistencija lici jedna na drugu", sta sam ja upravo procitao, zemljo otvori se...

Billy D Goat

pre 4 godine

Mesi nije zaslužio šesti trofej . Španska liga je vrlo slaba 5 timova i ostali truli fenjerasi pa zbog toga Mesi nije naj ovaj put . Ronaldo imao bolji uspeh i njegove igre u reprezentaciji su bile na nivou koji se očekuju je od njega . Ronaldo kao voda tima e tu je daleko ispred Mesia ! Mesi pika loptu ALI DALEKO JE OD MARADONE . Mesi nebi bio danas toliko veliki bez Injeste i Savija .

Ko je izvrsio privatizaciju u Slovackoj ?!?!

pre 4 godine

Mesi ne moze da bude GOAT zato sto je igrao u samo u Barseloni.
Morao bi da predje u jos neki klub i dokaze se. Primera radi, Ronaldo je igrao u 3 razlicite lige. Takodje u reprezentaciji Mesi veoma tanko.
(cone, 3. decembar 2019 21:48)

Ovo je ekvivalentno kao da si napisao "Imam vise zuba nego nervnih celija."

Lepo je rekao Ibra pre par godina. Ako mislis da Mesi nije najveci svih vremena tu su 2 opcije:

a) nemas predstavu sta je fudbal
b) glup si

lol

pre 4 godine

Ronaldo osvojio 2 trofeja sa reprezentacijom, a bio je igrac odluke i imao je golove i asistencije u tek 3 razlicite utakmice (Madjarska, Vels na EURU i Svicarska u ligi nacija). U svim ostalim utakmicama Ronaldo nije imao ni gol ni asistenciju ili nije ni igrao ili je igrao pa se povrijedio (Francuska). S druge strane Messi nije osvojio trofej sa reprezentacijom, a bio je igrac odluke i imao je golove i asistencije u cak 8 razlicitih utakmica na SP 2014 i Copa Americi 2016 (Protiv Bosne, Nigerije, Irana, Svicarske na SP i Bolivije, Paname, Venecuele i USA-e na Copa Americi). To sto je Portugal osvojio 2 trofeja ne znaci automatski i da je Ronaldo pruzao bolje partije od Messija u reprezentaciji. Ako se vodimo vašom logikom Pedro je bolji igrač od Ronalda jer ima 2 EP i 1 SP.

Negativni

pre 4 godine

Mesi je uzeo La Ligu.

CR Seriu A i Ligu Nacija.

Van Dajk LS i drugi u PL.


I od ove trojice... Mesi je najvise zasluzio?!

Jel ovo glasanje isto po principu kao i oni selektori sto su se javljali da nisu glasali kako je predstavljeno... neko glasanje pre ovoga...
(GM, 4. decembar 2019 01:39) Da, Mesi je najvise zasluzio. Nisi prosto kapacitet da shvatis, zao mi je.

Sandzak

pre 4 godine

Messi najkopletniji igrac ikada, daje golove, asistira, dribla, nabacuje, pravi slalom, zabije i glavom kao Unitedu u finale CL. zabija slobodne kao neko penale. Tip igra kao na Playstation.

nadjite jednog takvog da mu je blizu

che

pre 4 godine

Ronaldo jeste narcisoidan, i vecina ga mrzi jer je frajer sa kakvim bi ih njihove devojke/zene rado prevarile. Messi je takodje zavidan na tome i to se oseca. Ronaldo se ponasa mozda kao "spoiled brat" i da bi zajebavao nekoga samo zato sto mu se moze, dok je messi lik koji da ima plac polovnjaka bi auto sa milion km spustio na 10hiljada i dok trepnes uzeo pare i prevario (citaj BOJSI)
Ronaldinjo je i za jednog i drugog izmislio fudbal, Zunjino kratke slobodnjake, Miha dugacke, Bekam centrasuteve, Dejo prodor po sredini, pa sta reci tek o mnogim drugim fudbalerima ere od kraja 70 tih do kraja 90tih (Mateus, Piksi, Gulit, Bebeto, Rivaldo, Fauler, Zenga, Vea, Ronaldo 1, Stoickov, Pancev, Hadzi...) u mnogo opasnijem fudbalu od ovoga od 2005-6 na ovamo.
I jedan i drugi su nabijaci statistike u fudbalu koji to vise nije. Aj zdravo!

Lalala

pre 4 godine

ti si el clasico, zalutao malo! a pricato da je daleko uspesniji mesi od ronalda je notorna glupost. mesi ceo zivot igra u barsi, ronaldo je bio u 3 najjace lige na svetu i svuda ima titulu, plus titulu prvaka evrope sa repkom

Aps

pre 4 godine

Ti i trebas biti sam na vrhu,sve ostalo je laz i prevara
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jovan, 3. decembar 2019 21:14)

Ti bi trebalo da ponovo ides u prvi osnovne, posto je celo tvoje skolovanje bilo laz!!!!

kiki

pre 4 godine

(gazda, 3. decembar 2019 21:41)

2008 najbolji Cavi i Iniesta, a Ronaldo opet nekako ispred njih iako se obrukao na EURU kao i uvek sto se tice reprezentacije, 2013 Ronaldo osvaja bez ijednog trofeja, bez komentara... 2014 godine Ronaldo osvaja iako se obrukao na SP, Nojer te godine bio daleko najbolji i osvojio najvise, Ramos donio Realu trofej LŠ izbacivsi u polufinalu i Bajern i u finalu zabije gol za produzetke. 2016 godine Ronaldo osvaja nabijanjem statistike protiv Malmoa, Volfsbruga i Šaktara, a nijedan gol nije dao protiv Sitija, Atletika i PSŽ-a. Po tvojoj nekoj logici Ronaldo je zasluzio samo 1 zlatnu loptu. A i to je upitno jer one 2017 godine nije zabio gol u pola utakmica u Primeri, a dobio je zlatnu loptu.

botino

pre 4 godine

(ppp, 3. decembar 2019 21:31)
2010 najbolji bili Snajder,Xavi,Iniesta a on nekako ispred njih, 2012 sa osvojenim KK i nabijanjem statistike protiv Selte i Leverkuzena opet ispred Xavija i Inieste koji su izdominirali na Euru, 2015 Neymar i Suarez resili gotovo sve meceve u nokaut fazi i opet Messi nekim cudom ispred njih, 2019 brukanje na KA i dominacija u nikad slabijoj La Ligi mu je dovoljna da uzme nagradu.
(gazda, 3. decembar 2019 21:41) Kakva gomila lazi, sram te bilo! Pati!

gazda

pre 4 godine

Messiju da nije bilo la lige i Barse ne da ne bi imao 6 zlatnih lopti , nego ne bi imao nijednu,ne bi imao nijednu zlatnu kopacku jer u karijeri ne bi dao ni 100 golova.sad bi ga poredili sa Robbenom,Di Mariom,Davidom Silvom a jok sa igracima koji su bili uspesni i u klubovima i u reprezentacijama (Maradona,Zuba,Pele,Ronaldinjo). Ronaldo je najbolji strelac i asistent i LS i EP, u idealnom timu PL svih vremena iako je samo 6 sezona igrao tamo, vec 2015 je postao najbolji strelac u istoriji Reala,brze je postigao 100 golova za Real u LS nego Messi za Barselonu, usao je u idealni tim Evropskih prvenstava,osvajac zlatnih lopti sa razlicitim klubovima.

Negativni

pre 4 godine

Messiju da nije bilo la lige i Barse ne da ne bi imao 6 zlatnih lopti , nego ne bi imao nijednu,ne bi imao nijednu zlatnu kopacku jer u karijeri ne bi dao ni 100 golova.sad bi ga poredili sa Robbenom,Di Mariom,Davidom Silvom a jok sa igracima koji su bili uspesni i u klubovima i u reprezentacijama (Maradona,Zuba,Pele,Ronaldinjo). Ronaldo je najbolji strelac i asistent i LS i EP, u idealnom timu PL svih vremena iako je samo 6 sezona igrao tamo, vec 2015 je postao najbolji strelac u istoriji Reala,brze je postigao 100 golova za Real u LS nego Messi za Barselonu, usao je u idealni tim Evropskih prvenstava,osvajac zlatnih lopti sa razlicitim klubovima.
(gazda, 4. decembar 2019 08:44) Hajde sto pises gluposti kakve pises, nego sto se potpisujes sa 3-4 nadimka a sve na istu praznu pricu... Bas ti je Mesi nabio frustracija, nije ti lako, vidim...

Negativni

pre 4 godine

ti si el clasico, zalutao malo! a pricato da je daleko uspesniji mesi od ronalda je notorna glupost. mesi ceo zivot igra u barsi, ronaldo je bio u 3 najjace lige na svetu i svuda ima titulu, plus titulu prvaka evrope sa repkom
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Lalala, 4. decembar 2019 01:53) Ono sto sve Mesi radi ne belezi statistika ali ti to nisi u stanju da shvatis nazalost. U svakom pogledu je uspesniji od padavicara...jedine statisticke prednosti doticnog su zbog veceg broja odigranih meceva ali i to ce uskoro biti istorija. Lik u svakom timu imao top klasu igraca koji su igrali za njega i hranjenje statistike, osim donekle Junajteda. Real da ne pominjem, osvojiti dve Lige za sve vreme, "najbolji ikada" hahahaha. Ne racunam Peresove LS. Porediti vrhunskog golgetera sa fudbalskim velikanima kao sto je Mesi je u najmanju ruku degutantno i pokazuje nedostatak elementarnog znanja osobe koja to radi.

dario

pre 4 godine

GM

Zlatna lopta nije za ekipe i ko je sta osvojio nego indivudualna ko je sta uradio.
Messi najbolji strijelac Evrope i zlatna kopacka
Messi najbolji strijelac CL
Messi najbolji strijelac

Ko je tu bio njemu blizu po ucinku?!

Negativni

pre 4 godine

(Negativni, 4. decembar 2019 09:10) ja se potpisujem sa vise nadimaka? zanimljivo , ja bi pre rekao da jedna te ista osoba mi stalno odgovara istim replikama sa razlicitim imenima verovatno kako bi stvorio sliku da vise ljudi deli njegovo misljenje. a to radi u nedostatku argumenata. sta od napisanog nije tacno, jasno i precizno navedi?
(gazda, 4. decembar 2019 09:28) Nije nista tacno, ne da nije tacno nego nije vredno ni komentarisati te gluposti, ne znam ni zasto repliciram osobi koja napise da Mesi ne bi dao ni 100 golova da ne igra u Spaniji i Barseloni jer je to iz aviona jasna provokacija a ne bilo kakva argumentovana prica. Uostalom, o Mesiju se izjasnilo 90% fudbalskog sveta sta misli, ljudi iz tog sveta cije misljenje zaista znaci, a tvoje, decko, nije ni za razmatranje jer je zasnovano na frustracijama. Ne bi ti skodilo ni malo edukacije i srpskog jezika posto si propustao neke casove izgleda. Ostaj dobro!

visestruki

pre 4 godine

Messi nije kompletan fudbaler jer ima nekoliko kvaliteta koje gura do maksimuma. a to su kontrola lopte, nisko teziste,pas i pregled igre. kompletan je onaj igrac koji moze postici golove na sve moguce nacine(Messi to ne moze), asistirati na sve moguce nacine (Messiju svaka asistencija lici jedna na drugu), i dribla na sve moguce nacine (Messi sve radi na nagle promene pravca i nisko teziste, nema tu trika). kompletan igrac je Ronaldo iz Uniteda, jer je to bio igrac koji je pogadjao na sve moguce nacine (skok igra,solo golovi,slobodnjaci,voleji,levom,desnom,petom, sa distance), koji je asistirao na sve moguce nacine (centarsutevima,duplim pasom,ramenom,petom cak i grudima namestao golove saigracima), driblao na sve nacine (obicnim pretrcavanjem protivnika,fintama ,trikovima kojima je protivnicima u PL pomerao prsljenove) i plus se dosta trosio u odbrani.

gazda

pre 4 godine

(ppp, 3. decembar 2019 21:31)
2010 najbolji bili Snajder,Xavi,Iniesta a on nekako ispred njih, 2012 sa osvojenim KK i nabijanjem statistike protiv Selte i Leverkuzena opet ispred Xavija i Inieste koji su izdominirali na Euru, 2015 Neymar i Suarez resili gotovo sve meceve u nokaut fazi i opet Messi nekim cudom ispred njih, 2019 brukanje na KA i dominacija u nikad slabijoj La Ligi mu je dovoljna da uzme nagradu.
(gazda, 3. decembar 2019 21:41) Kakva gomila lazi, sram te bilo! Pati!
(botino, 4. decembar 2019 00:28
apslotno je sve tacno , ja se uljudno obracam svima i ocekujem isto zauzvrat ako cemo diskutovai kao civilizovani ljudi.

Vase ime*

pre 4 godine

Neko je iz publike doviknuo Mesiju "Te quiero" tj. "Volim te". Mali Mateo je opet u svom stilu glavna zvezda.
https://www.youtube.com/watch?v=kpOElw3w7dY

gazda

pre 4 godine

(Negativni, 4. decembar 2019 09:10) ja se potpisujem sa vise nadimaka? zanimljivo , ja bi pre rekao da jedna te ista osoba mi stalno odgovara istim replikama sa razlicitim imenima verovatno kako bi stvorio sliku da vise ljudi deli njegovo misljenje. a to radi u nedostatku argumenata. sta od napisanog nije tacno, jasno i precizno navedi?

gazda

pre 4 godine

(Negativni, 4. decembar 2019 12:10) aha znaci smeta ti ono sto misle Alex Ferguson,Lippi,Anceloti,Joachim Low,Buffon? jel nije tacno da je Ronaldo postavio sve one rekorde koje sam naveo? a to su da je najbolji strelac i asistent EP i LS,da je u najboljih 11 PL ikad, da je u idealnom timu EP, da je brze stigao do 100 golova u LS za Real nego Messi za Barsu, da je sa 2 tima osvojio zlatnu loptu itd. nisu to frustracije to su cinjenice koje su lako proverljive, druga je prica sto ti u nedostatku argumenata pribegavas vredjanju.

VanNistelroj

pre 4 godine

kiki, 3. decembar 2019 23:52) evo i tebi da odgovorim . 2008 Ronaldo je odigrao jednu od najboljih ikada sezona u modernom fudbalu i kao najbolji strelac i PL i LS osvojio nagradu. 2014 Ronaldo nabolji strelac LS sa rekordnih 17 golova a resio je i superkup evrope i sp za klubove, 2016 Ronaldo najbolji strelac i LS i jedini Portugalski igrac koji je uvrsten u idealnih 11 Evropskog prvenstva , a takodje je resio i sp za klubove . 2017 ne treba trositi reci jer je Ronaldo opet bio najbolji strelac LS sa rekordnih 10 golova u nokaut fazi a pogadjao je i superkupu spanije i opet resio SP za klubove , propustio meceve sa slabijima i doneo pobede protiv najjacih kako u LS tako i u La Ligi.
(gazda, 4. decembar 2019 13:21)

A argumenti su ti na nivou "Ronaldo je lepsi zato je bolji". Ne zna se sta je manje bitno.

GM

pre 4 godine

Mesi je uzeo La Ligu.

CR Seriu A i Ligu Nacija.

Van Dajk LS i drugi u PL.


I od ove trojice... Mesi je najvise zasluzio?!

Jel ovo glasanje isto po principu kao i oni selektori sto su se javljali da nisu glasali kako je predstavljeno... neko glasanje pre ovoga...

gazda

pre 4 godine

(kiki, 3. decembar 2019 23:52) evo i tebi da odgovorim . 2008 Ronaldo je odigrao jednu od najboljih ikada sezona u modernom fudbalu i kao najbolji strelac i PL i LS osvojio nagradu. 2014 Ronaldo nabolji strelac LS sa rekordnih 17 golova a resio je i superkup evrope i sp za klubove, 2016 Ronaldo najbolji strelac i LS i jedini Portugalski igrac koji je uvrsten u idealnih 11 Evropskog prvenstva , a takodje je resio i sp za klubove . 2017 ne treba trositi reci jer je Ronaldo opet bio najbolji strelac LS sa rekordnih 10 golova u nokaut fazi a pogadjao je i superkupu spanije i opet resio SP za klubove , propustio meceve sa slabijima i doneo pobede protiv najjacih kako u LS tako i u La Ligi.

Zlatan Ibrahimović , bolji od njih dvojice zajedno !

pre 4 godine

Mesi = talenat , ali (VELIKI FUDBALSKI FOLIRANT - u svakom pogledu)...
CR7 = RAD (sve što je postigao , je postigao svojim radom - nema tu talenta ni 0,10 %)...
Umjetnički dojam : CR7 je mnogo bolji fudbaler i ČOVEK od Mesija ...
... jer postoji LAŽ , KRUPNA LAŽ i STATISTIKA (koja je na strani Barselone - mislite o tome ) !!!

cone

pre 4 godine

Mesi ne moze da bude GOAT zato sto je igrao u samo u Barseloni.
Morao bi da predje u jos neki klub i dokaze se. Primera radi, Ronaldo je igrao u 3 razlicite lige. Takodje u reprezentaciji Mesi veoma tanko.

MESSI GOAT

pre 4 godine

Tebe Leo brate ne treba da zaboli Ronaldo,nego ono od prosle godine.I tebe i Ronalda.Ono je bila najveca sramota u istoriji fudbala,kada si ti zavrsio peti,a neka prevara sa statistokom "3 gola i 2 asistencije" za godinu dana i 6 meseci druge polovine u godini u kojoj ga ni najsavremenijim satelitima nisi mogao naci na terenu, proglasena za najboljeg.Jedino to treba da te boli ako zelis da budes realan.A ti jesi najbolji bio i tada i sada.

Marx

pre 4 godine

Koja bi to nepravda za fudbal bilo da Ronaldo ima isti broj zlatnih lopti ili ne daj boze vise
(Trump, 3. decembar 2019 21:12)

Ronaldo druže ima i više ligi šampiona i više trofeja sa reprezentacijom od Messija (liga nacija, evropsko prvenstvo). Ronaldo ti je druže uspešniji fudbaler od Messija bez obzira što ima manje zlatnih lopti. A što se tiče zlatne lopte Messi je zaslužio isto onoliko koliko i Ronaldo prošle godine, samo što on (možda) nije oštećen dok Ronaldo prošle godine jeste.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

ja mislio on skroman. Ronaldo bar uzimao nagradu u godinama kad je kao najbolji strelac osvajao LS.
(gazda, 03. decembar 2019 21:04)Rekao je čovek iskreno.Sa takvim stavom je i došao do toga da je najbolji fudbaler 21 veka.Da nije verovao u sebe nikada ne bi to postigao.Najgori su ljudi koji tapšu po ramenu a ubili bi te.Ovaj čovek je samo iskren i to treba poštovati!

gazda

pre 4 godine

(ppp, 3. decembar 2019 21:31)
2010 najbolji bili Snajder,Xavi,Iniesta a on nekako ispred njih, 2012 sa osvojenim KK i nabijanjem statistike protiv Selte i Leverkuzena opet ispred Xavija i Inieste koji su izdominirali na Euru, 2015 Neymar i Suarez resili gotovo sve meceve u nokaut fazi i opet Messi nekim cudom ispred njih, 2019 brukanje na KA i dominacija u nikad slabijoj La Ligi mu je dovoljna da uzme nagradu.

xxxx

pre 4 godine

Ronaldo jeste narcisoidan, i vecina ga mrzi jer je frajer sa kakvim bi ih njihove devojke/zene rado prevarile. Messi je takodje zavidan na tome i to se oseca. Ronaldo se ponasa mozda kao "spoiled brat" i da bi zajebavao nekoga samo zato sto mu se moze, dok je messi lik koji da ima plac polovnjaka bi auto sa milion km spustio na 10hiljada i dok trepnes uzeo pare i prevario (citaj BOJSI)
Ronaldinjo je i za jednog i drugog izmislio fudbal, Zunjino kratke slobodnjake, Miha dugacke, Bekam centrasuteve, Dejo prodor po sredini, pa sta reci tek o mnogim drugim fudbalerima ere od kraja 70 tih do kraja 90tih (Mateus, Piksi, Gulit, Bebeto, Rivaldo, Fauler, Zenga, Vea, Ronaldo 1, Stoickov, Pancev, Hadzi...) u mnogo opasnijem fudbalu od ovoga od 2005-6 na ovamo.
I jedan i drugi su nabijaci statistike u fudbalu koji to vise nije. Aj zdravo!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (che, 3. decembar 2019 23:03)
Potpuno tacno, samo tesko to mozes objasniti klincima koji prate fudbal od 2009-te i prosto ne znaju za bolje.

Jumko

pre 4 godine

Pogresno je misljenje ljudi koji misle da uspesni sportisti uzivaju u slavi, novcu, moci... Vidite li kakve njih brige more! Ali kakvih samo takvih slucajeva ima, koji ne spavaju mirno zbog neke povrede, iscekivanja ugovora, zbog neigranja u klubu, zasto onaj ima 5 zlatnih lopti, zasto onaj igra pre mene, zasto je njemu plata onolika a meni ovolika itd itd. Oni su navikli na milione, njima to vise nista ne znaci, ali ih zato ove gorepomenute stvari izjedaju i neretko su pod puno vecim stresom nego "obican" covek! Ocekujem komentare tipa "Voleo bih da sam ja pod tim stresom sa tolikom slavom i novcem"...

Njegos

pre 4 godine

Mesi ne moze da bude GOAT zato sto je igrao u samo u Barseloni.
Morao bi da predje u jos neki klub i dokaze se. Primera radi, Ronaldo je igrao u 3 razlicite lige. Takodje u reprezentaciji Mesi veoma tanko.
(cone, 03. decembar 2019 21:48)

Tebi botino da se dokazuje? Covek koji je sinonim za fudbal tebi i ostalim Ronaldovim fanaticima da se dokazuje?

che

pre 4 godine

Ronaldo jeste narcisoidan, i vecina ga mrzi jer je frajer sa kakvim bi ih njihove devojke/zene rado prevarile. Messi je takodje zavidan na tome i to se oseca. Ronaldo se ponasa mozda kao "spoiled brat" i da bi zajebavao nekoga samo zato sto mu se moze, dok je messi lik koji da ima plac polovnjaka bi auto sa milion km spustio na 10hiljada i dok trepnes uzeo pare i prevario (citaj BOJSI)
Ronaldinjo je i za jednog i drugog izmislio fudbal, Zunjino kratke slobodnjake, Miha dugacke, Bekam centrasuteve, Dejo prodor po sredini, pa sta reci tek o mnogim drugim fudbalerima ere od kraja 70 tih do kraja 90tih (Mateus, Piksi, Gulit, Bebeto, Rivaldo, Fauler, Zenga, Vea, Ronaldo 1, Stoickov, Pancev, Hadzi...) u mnogo opasnijem fudbalu od ovoga od 2005-6 na ovamo.
I jedan i drugi su nabijaci statistike u fudbalu koji to vise nije. Aj zdravo!

ja sam el clasico

pre 4 godine

(Marx, 3. decembar 2019 22:23)

Druze moj, Mesi je za vreme Ronaldovog boravka u Realu osvojio troduplo vise Primera, druze moj Mesi je za to vreme osvojio cak 7 nagrada za najboljeg igraca lige, a Ronaldo samo 1, druze moj Mesi ima tek 1 trofej LŠ manje od Ronalda iako je Ronaldo gotov 3 godine stariji, druze moj Ronaldo u LŠ ima vise golova od Mesija iskljucivo iz razloga jer je odigrao znatno vise utakmica, druze moj Mesi ima 6 zlatnih kopacki, a Ronaldo 4, druze moj Ronaldo je za vreme boravka u Realu doziveo takve blamaze u utakmicama protiv Mesijeve Barselone da se verovatno nikada nece oporaviti. Druze moj, Mesi je daleko uspesniji fudbaler od Ronalda, a cinjenica da Mesi ima tek 1 zlatnu loptu vise od njega je smesna. I sto se tice zlatne lopte sta cemo sa svim onim godinama kada je Ronaldo dobijao zlatnu loptu zbog titule LŠ iako je Mesi imao bolju statistiku, a npr. 2013 godine je dobije Ronaldo pored Mesija samo zbog te iste statistike iako nije osvojio nista. Dvostruki standardi.

Fenjeras

pre 4 godine

Covek samo dobro da se nasmeje kad procita ove decije komentare. Sto se ne dokaze u drugom klubu? A u barseloni se promenilo jedno 6 timova do sad, trenera takodje, bez Xavia i Inieste decko najbolji u svim mogucim segmentima igre. Ustvari je nevidjeno u istoriji fudbala da jedan igrac bude u istom trenutku i najbolji strelac( cak 6 zlatnih kopacki) , najbolji asistent ( preko 250 asistencija) , najbolki izvodjac slobodnjaka na svetu, dribler, plej..prosto neverovstno! Uostalom kako se Pele moze smatrati najboljim a citavu karijeru proveo u Santosu a i Brazil bio prvak sveta i bez njega? Kako se Maldini moze smatrsti najboljim ili jednim od najboljih defanzivaca ikad, a dokazao se samo u Milanu i Italija bila prvak sveta posle njegovog povlacenja? I gdje i s kim se to dokazao npr Ronaldo? U premocnom Unitedu, sa Vidicem, Ferdinandom i Van desarom pozadi. Sa Sklosom i Gigsom na sredini, sa Tevezom i Runijem napred? Jel on to otisao u Everton pa se dokazao u prosecnoj ekipi? U Juventusj se dokazuje, onakvom Realu? Da nije smesno bilo bi zalosno! Osvojio najsmesnije evropsko ikad. Igrao protiv velesila poput Islanda, Madjarske, Austrije , Poljske , Hrvstske i Velsa i uspeli samo 1 pobedit u 90 min. Cak bi ispali jos u grupi jer su bili tek 3, ali nakaradni sistem im omogucio odlazak dalje i presmesan zreb do finala u kojem cak nije ni igrao. Dakle,eto ima cak i evrospko i opet mu dzaba. Koliko smao bivsih , sadasnnih fudbalskih legendi kaze, ma sjajan je CR,al Mesi je dr liga

Billy D Goat

pre 4 godine

Mesi nije zaslužio šesti trofej . Španska liga je vrlo slaba 5 timova i ostali truli fenjerasi pa zbog toga Mesi nije naj ovaj put . Ronaldo imao bolji uspeh i njegove igre u reprezentaciji su bile na nivou koji se očekuju je od njega . Ronaldo kao voda tima e tu je daleko ispred Mesia ! Mesi pika loptu ALI DALEKO JE OD MARADONE . Mesi nebi bio danas toliko veliki bez Injeste i Savija .

2pac

pre 4 godine

M nije klasican spic i uvek je u vrhu i po asistencijama sto njegovu statistiku uspeh cini jos vecom. Da nije iz marketinskih/finansijskih razloga vestacki stvoreno rivalstvo sa Ronaldom, Mesi bi vec imao 7,8 zlatnih lopti

dejan

pre 4 godine

Pa Messi je bio rekorder i prije jer ima 6 zlatnih kopacki dok Ronaldo 4, a Messi tri godine mladji, i Messi playmaker dok Ronaldo u peterac.

singularitet

pre 4 godine

Da ali Ronaldo osvaja sa reprezentacijom i razlicitim klubovima gde god je igrao osvajao je
(laki, 3. decembar 2019 22:23)

Nije osvojio Ronaldo već timovi za koje je igrao, ipak u timu imaš još 9 igrača (bez golmana), koji su donosili Ronaldu ovolike nagrade, al ajde nek bude da je Ronaldo sam sebi stvarao šanse i golove. :)

FedoR

pre 4 godine

Ma jok reci ce povlacim se iz fudbala prepisite Ronaldu jos moje dve, tragedija je sto 4 godine za redom nije dobio, a nije bio svaki put losiji od Ronalda, ali dobro, opet je doslo sve na svoje mesto.

lol

pre 4 godine

Tebe Leo brate ne treba da zaboli Ronaldo,nego ono od prosle godine.I tebe i Ronalda.Ono je bila najveca sramota u istoriji fudbala,kada si ti zavrsio peti,a neka prevara sa statistokom "3 gola i 2 asistencije" za godinu dana i 6 meseci druge polovine u godini u kojoj ga ni najsavremenijim satelitima nisi mogao naci na terenu, proglasena za najboljeg.Jedino to treba da te boli ako zelis da budes realan.A ti jesi najbolji bio i tada i sada.
(Xnodeh, 03. decembar 2019 21:12)

Mali potsjetnik na Maestrovu karijeru, što ne može da se pohvali niti jedan igrač istocno od Njemačke, pa sve do južne Amerike

UEFA je Modrica izabrala u idealan tim EP-a 2008 iako je Hrvatska ispala u četvrtfinalu.
U momčadima Lige prvaka 2014., 2016., 2017. i 2018. 
U momčad svijeta od 2015. do 2018., 
2014. i 2016. najbolji veznjak La Lige. 
Najboljeg veznjaka Ligi prvaka 
Svjetsko klupsko prvenstvo Zlatna lopta 2017.
Najbolji igrač SP-a
Najbolji veznjak Europe.
Najbolji igrač Europe.
Najbolji na svijetu u izboru FIFA-e od Mesija je dobio pet bodova.

Ballon d'Or 2017
1. Ronaldo
2. Mesi
3. Neymar
4. Bufon
5. Modrić
Nakon briljantne 4-5 sezone Ballon d'Or, boli, a. Bravo Maestro

oks

pre 4 godine

Lik je barem iskren kaze sta mu je na dusi, dok onaj egocentrik vecito ima masku na ono ispuderisano lice, svako.zivo bice bi zabolelo da mu neko stigne rekord normalno, a penaldo ceo zivot farba one njegove fanove od 15god. a ustvari ne spava nocima kad Mesi resi neku utakmicu

visestruki

pre 4 godine

Messi nije kompletan fudbaler jer ima nekoliko kvaliteta koje gura do maksimuma. a to su kontrola lopte, nisko teziste,pas i pregled igre. kompletan je onaj igrac koji moze postici golove na sve moguce nacine(Messi to ne moze), asistirati na sve moguce nacine (Messiju svaka asistencija lici jedna na drugu), i dribla na sve moguce nacine (Messi sve radi na nagle promene pravca i nisko teziste, nema tu trika). kompletan igrac je Ronaldo iz Uniteda, jer je to bio igrac koji je pogadjao na sve moguce nacine (skok igra,solo golovi,slobodnjaci,voleji,levom,desnom,petom, sa distance), koji je asistirao na sve moguce nacine (centarsutevima,duplim pasom,ramenom,petom cak i grudima namestao golove saigracima), driblao na sve nacine (obicnim pretrcavanjem protivnika,fintama ,trikovima kojima je protivnicima u PL pomerao prsljenove) i plus se dosta trosio u odbrani.

Aps

pre 4 godine

Ti i trebas biti sam na vrhu,sve ostalo je laz i prevara
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jovan, 3. decembar 2019 21:14)

Ti bi trebalo da ponovo ides u prvi osnovne, posto je celo tvoje skolovanje bilo laz!!!!

Zlatan Ibrahimović , bolji od njih dvojice zajedno !

pre 4 godine

Mesi = talenat , ali (VELIKI FUDBALSKI FOLIRANT - u svakom pogledu)...
CR7 = RAD (sve što je postigao , je postigao svojim radom - nema tu talenta ni 0,10 %)...
Umjetnički dojam : CR7 je mnogo bolji fudbaler i ČOVEK od Mesija ...
... jer postoji LAŽ , KRUPNA LAŽ i STATISTIKA (koja je na strani Barselone - mislite o tome ) !!!

ppp

pre 4 godine

(gazda, 3. decembar 2019 21:04)

A kada je to Mesi dobio zlatnu loptu, a da nije bio najbolji strelac LŠ? 2009, 2010, 2011, 2012, 2015, 2019? Vec je postala tradicija da onaj igrac koji bude najbolji strelac LŠ osvoji na kraju zlatnu loptu.

I koje je to trofeje Ronaldo osvojio 2013 godine kada je dobio zlatnu loptu? Od svih zlatnih lopti koje su dobili Mesi i Ronaldo, Ronaldo je jedini koji je osvojio ZL bez ijednog osvojenog trofeja.

Holandez

pre 4 godine

Ako su zlatne lopte nekakvo merilo (al ipak nisu , bar ne glavno merilo) , onda bi bilo fer da Mesi ima bar tu jednu zlatnu loptu vise od Cristiana iako su obojica po meni mogli imati bar po jednu manje. Jednostavno je bolji igrac od Ronalda u mnogim segmentima igre. Tacnije u svim osim igranja glavom. Pas igra, pregled igre, dribling, fudbalska inteligencija, igra na malom prostoru, slobodni udarci, tehnika itd. Slepac covek treba da bude da ne vidi ociglednu razliku. I problem je sto ni Cristiano a i njegkvi fanovi ne mogu sebi priznat da neko ima bolji. Al isto tako fanovi Mesija bi mogli malo vise iskazat postovanja prema starim legendama i ne glorifikovat argentinca u tolikoj meri. Najbolji u svojoj epohi jeste sto ga automatski cini jednim od najbolkih ikad, ali niko od nas nije gledao Pelea ili Krojfa npr, retki i Maradonu da bi mogli nesto tako tvrditi. Nerealno je i porediti razlicite epohe. Ronaldo brazilski je po meni najveci talenat koji se pojavio tj kojeg sam ja gledao. Takva eksplolzivnost, brzina, kontrola lopte u punom trku , tehnika, elegancija , lepeza dribliga, egzekucija nije vidjena po meni..nestvaran je bio sa samo 20 god. Mesi je takodje neverovatan u svemu nabrojanom, plus ima neke druge atribude u igri bolje od fenomena i traje mnogo duze, ali ipak nekako Ronaldo je ostsvio na mene nsjdublji utisak od svih . Sta bi tek bilo da ga povrede nisu unistile ne mozemo ni zamisliti.

Lalala

pre 4 godine

ti si el clasico, zalutao malo! a pricato da je daleko uspesniji mesi od ronalda je notorna glupost. mesi ceo zivot igra u barsi, ronaldo je bio u 3 najjace lige na svetu i svuda ima titulu, plus titulu prvaka evrope sa repkom

gazda

pre 4 godine

Messiju da nije bilo la lige i Barse ne da ne bi imao 6 zlatnih lopti , nego ne bi imao nijednu,ne bi imao nijednu zlatnu kopacku jer u karijeri ne bi dao ni 100 golova.sad bi ga poredili sa Robbenom,Di Mariom,Davidom Silvom a jok sa igracima koji su bili uspesni i u klubovima i u reprezentacijama (Maradona,Zuba,Pele,Ronaldinjo). Ronaldo je najbolji strelac i asistent i LS i EP, u idealnom timu PL svih vremena iako je samo 6 sezona igrao tamo, vec 2015 je postao najbolji strelac u istoriji Reala,brze je postigao 100 golova za Real u LS nego Messi za Barselonu, usao je u idealni tim Evropskih prvenstava,osvajac zlatnih lopti sa razlicitim klubovima.

belgrado

pre 4 godine

Mesi ne moze da bude GOAT zato sto je igrao u samo u Barseloni.
Morao bi da predje u jos neki klub i dokaze se. Primera radi, Ronaldo je igrao u 3 razlicite lige. Takodje u reprezentaciji Mesi veoma tanko.
(cone, 03. decembar 2019 21:48

tebi da dokaze?
gledas li fudbal?
uzme loptu,njih 5-6 za njim,on na jednu stranu,svi za njim,promeni stranu,opet pola protivnickog tima za njim..
kad se umori,sutne sa 16m i gol!
kao na igrici :d

ko god je sutnuo fudbal 2x u zivotu,zna da je mesi mozda i najbolji fudbaler u istoriji fudbala.

Luidji

pre 4 godine

Da li bi Mesi dao i jedan go u Seriji A?
(Slobodan, 03. decembar 2019 22:06)

Ne bi, jer igra pleja vec gidinama, trudio bi se da namesta golove Ronaldu a ovaj pogadjao sa 5 metara onako kako samo on zna

lol

pre 4 godine

Tebe Leo brate ne treba da zaboli Ronaldo,nego ono od prosle godine.I tebe i Ronalda.Ono je bila najveca sramota u istoriji fudbala,kada si ti zavrsio peti,a neka prevara sa statistokom "3 gola i 2 asistencije" za godinu dana i 6 meseci druge polovine u godini u kojoj ga ni najsavremenijim satelitima nisi mogao naci na terenu, proglasena za najboljeg.Jedino to treba da te boli ako zelis da budes realan.A ti jesi najbolji bio i tada i sada.
(Xnodeh, 03. decembar 2019 21:12)

Te prevare Mesi je dao pet bodova.

Vase ime*

pre 4 godine

Neko je iz publike doviknuo Mesiju "Te quiero" tj. "Volim te". Mali Mateo je opet u svom stilu glavna zvezda.
https://www.youtube.com/watch?v=kpOElw3w7dY

GM

pre 4 godine

Mesi je uzeo La Ligu.

CR Seriu A i Ligu Nacija.

Van Dajk LS i drugi u PL.


I od ove trojice... Mesi je najvise zasluzio?!

Jel ovo glasanje isto po principu kao i oni selektori sto su se javljali da nisu glasali kako je predstavljeno... neko glasanje pre ovoga...

Negativni

pre 4 godine

ti si el clasico, zalutao malo! a pricato da je daleko uspesniji mesi od ronalda je notorna glupost. mesi ceo zivot igra u barsi, ronaldo je bio u 3 najjace lige na svetu i svuda ima titulu, plus titulu prvaka evrope sa repkom
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Lalala, 4. decembar 2019 01:53) Ono sto sve Mesi radi ne belezi statistika ali ti to nisi u stanju da shvatis nazalost. U svakom pogledu je uspesniji od padavicara...jedine statisticke prednosti doticnog su zbog veceg broja odigranih meceva ali i to ce uskoro biti istorija. Lik u svakom timu imao top klasu igraca koji su igrali za njega i hranjenje statistike, osim donekle Junajteda. Real da ne pominjem, osvojiti dve Lige za sve vreme, "najbolji ikada" hahahaha. Ne racunam Peresove LS. Porediti vrhunskog golgetera sa fudbalskim velikanima kao sto je Mesi je u najmanju ruku degutantno i pokazuje nedostatak elementarnog znanja osobe koja to radi.

Sasha

pre 4 godine

(Svej, 03. decembar 2019 21:34)

I po meni je relevantnija nagrada FIFA, jer tu glasaju kao sto si rekao kapiteni i treneri dok za UEFA nagradu glasaju samo novinari sto je neverovatno, ne mora da bude objektivan niko kao sto nije bio Hrvatski novinar Zdravko Reic koji nije dao nijdan od 5 mogucih glasova Mesiju sto je cist kompleks.

Michael

pre 4 godine

Mesi jeste najbolji svih vremena ali najmanje zbog statistike koja se stalno pominje, on je najbolji zbog onoga sto radi na terenu a to se nigde ne zapisuje

Negativni

pre 4 godine

Messi nije kompletan fudbaler jer ima nekoliko kvaliteta koje gura do maksimuma. a to su kontrola lopte, nisko teziste,pas i pregled igre. kompletan je onaj igrac koji moze postici golove na sve moguce nacine(Messi to ne moze), asistirati na sve moguce nacine (Messiju svaka asistencija lici jedna na drugu), i dribla na sve moguce nacine (Messi sve radi na nagle promene pravca i nisko teziste, nema tu trika). kompletan igrac je Ronaldo iz Uniteda, jer je to bio igrac koji je pogadjao na sve moguce nacine (skok igra,solo golovi,slobodnjaci,voleji,levom,desnom,petom, sa distance), koji je asistirao na sve moguce nacine (centarsutevima,duplim pasom,ramenom,petom cak i grudima namestao golove saigracima), driblao na sve nacine (obicnim pretrcavanjem protivnika,fintama ,trikovima kojima je protivnicima u PL pomerao prsljenove) i plus se dosta trosio u odbrani.
(visestruki, 4. decembar 2019 08:39) "Mesiju svaka asistencija lici jedna na drugu", sta sam ja upravo procitao, zemljo otvori se...

gazda

pre 4 godine

(Negativni, 4. decembar 2019 12:10) aha znaci smeta ti ono sto misle Alex Ferguson,Lippi,Anceloti,Joachim Low,Buffon? jel nije tacno da je Ronaldo postavio sve one rekorde koje sam naveo? a to su da je najbolji strelac i asistent EP i LS,da je u najboljih 11 PL ikad, da je u idealnom timu EP, da je brze stigao do 100 golova u LS za Real nego Messi za Barsu, da je sa 2 tima osvojio zlatnu loptu itd. nisu to frustracije to su cinjenice koje su lako proverljive, druga je prica sto ti u nedostatku argumenata pribegavas vredjanju.

gazda

pre 4 godine

(ppp, 3. decembar 2019 21:31)
2010 najbolji bili Snajder,Xavi,Iniesta a on nekako ispred njih, 2012 sa osvojenim KK i nabijanjem statistike protiv Selte i Leverkuzena opet ispred Xavija i Inieste koji su izdominirali na Euru, 2015 Neymar i Suarez resili gotovo sve meceve u nokaut fazi i opet Messi nekim cudom ispred njih, 2019 brukanje na KA i dominacija u nikad slabijoj La Ligi mu je dovoljna da uzme nagradu.
(gazda, 3. decembar 2019 21:41) Kakva gomila lazi, sram te bilo! Pati!
(botino, 4. decembar 2019 00:28
apslotno je sve tacno , ja se uljudno obracam svima i ocekujem isto zauzvrat ako cemo diskutovai kao civilizovani ljudi.

Negativni

pre 4 godine

Messiju da nije bilo la lige i Barse ne da ne bi imao 6 zlatnih lopti , nego ne bi imao nijednu,ne bi imao nijednu zlatnu kopacku jer u karijeri ne bi dao ni 100 golova.sad bi ga poredili sa Robbenom,Di Mariom,Davidom Silvom a jok sa igracima koji su bili uspesni i u klubovima i u reprezentacijama (Maradona,Zuba,Pele,Ronaldinjo). Ronaldo je najbolji strelac i asistent i LS i EP, u idealnom timu PL svih vremena iako je samo 6 sezona igrao tamo, vec 2015 je postao najbolji strelac u istoriji Reala,brze je postigao 100 golova za Real u LS nego Messi za Barselonu, usao je u idealni tim Evropskih prvenstava,osvajac zlatnih lopti sa razlicitim klubovima.
(gazda, 4. decembar 2019 08:44) Hajde sto pises gluposti kakve pises, nego sto se potpisujes sa 3-4 nadimka a sve na istu praznu pricu... Bas ti je Mesi nabio frustracija, nije ti lako, vidim...

Gordon Bennett

pre 4 godine

Ocekujem komentare tipa "Voleo bih da sam ja pod tim stresom sa tolikom slavom i novcem"...
(Jumko, 03. decembar 2019 21:20)

Voleo bih da sam ja pod tim stresom sa tolikom slavom i novcem.
Eto, da ti učinim :)

botino

pre 4 godine

(ppp, 3. decembar 2019 21:31)
2010 najbolji bili Snajder,Xavi,Iniesta a on nekako ispred njih, 2012 sa osvojenim KK i nabijanjem statistike protiv Selte i Leverkuzena opet ispred Xavija i Inieste koji su izdominirali na Euru, 2015 Neymar i Suarez resili gotovo sve meceve u nokaut fazi i opet Messi nekim cudom ispred njih, 2019 brukanje na KA i dominacija u nikad slabijoj La Ligi mu je dovoljna da uzme nagradu.
(gazda, 3. decembar 2019 21:41) Kakva gomila lazi, sram te bilo! Pati!

gazda

pre 4 godine

(Negativni, 4. decembar 2019 09:10) ja se potpisujem sa vise nadimaka? zanimljivo , ja bi pre rekao da jedna te ista osoba mi stalno odgovara istim replikama sa razlicitim imenima verovatno kako bi stvorio sliku da vise ljudi deli njegovo misljenje. a to radi u nedostatku argumenata. sta od napisanog nije tacno, jasno i precizno navedi?

gazda

pre 4 godine

(kiki, 3. decembar 2019 23:52) evo i tebi da odgovorim . 2008 Ronaldo je odigrao jednu od najboljih ikada sezona u modernom fudbalu i kao najbolji strelac i PL i LS osvojio nagradu. 2014 Ronaldo nabolji strelac LS sa rekordnih 17 golova a resio je i superkup evrope i sp za klubove, 2016 Ronaldo najbolji strelac i LS i jedini Portugalski igrac koji je uvrsten u idealnih 11 Evropskog prvenstva , a takodje je resio i sp za klubove . 2017 ne treba trositi reci jer je Ronaldo opet bio najbolji strelac LS sa rekordnih 10 golova u nokaut fazi a pogadjao je i superkupu spanije i opet resio SP za klubove , propustio meceve sa slabijima i doneo pobede protiv najjacih kako u LS tako i u La Ligi.

Negativni

pre 4 godine

Mesi je uzeo La Ligu.

CR Seriu A i Ligu Nacija.

Van Dajk LS i drugi u PL.


I od ove trojice... Mesi je najvise zasluzio?!

Jel ovo glasanje isto po principu kao i oni selektori sto su se javljali da nisu glasali kako je predstavljeno... neko glasanje pre ovoga...
(GM, 4. decembar 2019 01:39) Da, Mesi je najvise zasluzio. Nisi prosto kapacitet da shvatis, zao mi je.

Negativni

pre 4 godine

(Negativni, 4. decembar 2019 09:10) ja se potpisujem sa vise nadimaka? zanimljivo , ja bi pre rekao da jedna te ista osoba mi stalno odgovara istim replikama sa razlicitim imenima verovatno kako bi stvorio sliku da vise ljudi deli njegovo misljenje. a to radi u nedostatku argumenata. sta od napisanog nije tacno, jasno i precizno navedi?
(gazda, 4. decembar 2019 09:28) Nije nista tacno, ne da nije tacno nego nije vredno ni komentarisati te gluposti, ne znam ni zasto repliciram osobi koja napise da Mesi ne bi dao ni 100 golova da ne igra u Spaniji i Barseloni jer je to iz aviona jasna provokacija a ne bilo kakva argumentovana prica. Uostalom, o Mesiju se izjasnilo 90% fudbalskog sveta sta misli, ljudi iz tog sveta cije misljenje zaista znaci, a tvoje, decko, nije ni za razmatranje jer je zasnovano na frustracijama. Ne bi ti skodilo ni malo edukacije i srpskog jezika posto si propustao neke casove izgleda. Ostaj dobro!

lol

pre 4 godine

Ronaldo osvojio 2 trofeja sa reprezentacijom, a bio je igrac odluke i imao je golove i asistencije u tek 3 razlicite utakmice (Madjarska, Vels na EURU i Svicarska u ligi nacija). U svim ostalim utakmicama Ronaldo nije imao ni gol ni asistenciju ili nije ni igrao ili je igrao pa se povrijedio (Francuska). S druge strane Messi nije osvojio trofej sa reprezentacijom, a bio je igrac odluke i imao je golove i asistencije u cak 8 razlicitih utakmica na SP 2014 i Copa Americi 2016 (Protiv Bosne, Nigerije, Irana, Svicarske na SP i Bolivije, Paname, Venecuele i USA-e na Copa Americi). To sto je Portugal osvojio 2 trofeja ne znaci automatski i da je Ronaldo pruzao bolje partije od Messija u reprezentaciji. Ako se vodimo vašom logikom Pedro je bolji igrač od Ronalda jer ima 2 EP i 1 SP.

dario

pre 4 godine

GM

Zlatna lopta nije za ekipe i ko je sta osvojio nego indivudualna ko je sta uradio.
Messi najbolji strijelac Evrope i zlatna kopacka
Messi najbolji strijelac CL
Messi najbolji strijelac

Ko je tu bio njemu blizu po ucinku?!

Ko je izvrsio privatizaciju u Slovackoj ?!?!

pre 4 godine

Mesi ne moze da bude GOAT zato sto je igrao u samo u Barseloni.
Morao bi da predje u jos neki klub i dokaze se. Primera radi, Ronaldo je igrao u 3 razlicite lige. Takodje u reprezentaciji Mesi veoma tanko.
(cone, 3. decembar 2019 21:48)

Ovo je ekvivalentno kao da si napisao "Imam vise zuba nego nervnih celija."

Lepo je rekao Ibra pre par godina. Ako mislis da Mesi nije najveci svih vremena tu su 2 opcije:

a) nemas predstavu sta je fudbal
b) glup si

kiki

pre 4 godine

(gazda, 3. decembar 2019 21:41)

2008 najbolji Cavi i Iniesta, a Ronaldo opet nekako ispred njih iako se obrukao na EURU kao i uvek sto se tice reprezentacije, 2013 Ronaldo osvaja bez ijednog trofeja, bez komentara... 2014 godine Ronaldo osvaja iako se obrukao na SP, Nojer te godine bio daleko najbolji i osvojio najvise, Ramos donio Realu trofej LŠ izbacivsi u polufinalu i Bajern i u finalu zabije gol za produzetke. 2016 godine Ronaldo osvaja nabijanjem statistike protiv Malmoa, Volfsbruga i Šaktara, a nijedan gol nije dao protiv Sitija, Atletika i PSŽ-a. Po tvojoj nekoj logici Ronaldo je zasluzio samo 1 zlatnu loptu. A i to je upitno jer one 2017 godine nije zabio gol u pola utakmica u Primeri, a dobio je zlatnu loptu.

Sandzak

pre 4 godine

Messi najkopletniji igrac ikada, daje golove, asistira, dribla, nabacuje, pravi slalom, zabije i glavom kao Unitedu u finale CL. zabija slobodne kao neko penale. Tip igra kao na Playstation.

nadjite jednog takvog da mu je blizu

VanNistelroj

pre 4 godine

kiki, 3. decembar 2019 23:52) evo i tebi da odgovorim . 2008 Ronaldo je odigrao jednu od najboljih ikada sezona u modernom fudbalu i kao najbolji strelac i PL i LS osvojio nagradu. 2014 Ronaldo nabolji strelac LS sa rekordnih 17 golova a resio je i superkup evrope i sp za klubove, 2016 Ronaldo najbolji strelac i LS i jedini Portugalski igrac koji je uvrsten u idealnih 11 Evropskog prvenstva , a takodje je resio i sp za klubove . 2017 ne treba trositi reci jer je Ronaldo opet bio najbolji strelac LS sa rekordnih 10 golova u nokaut fazi a pogadjao je i superkupu spanije i opet resio SP za klubove , propustio meceve sa slabijima i doneo pobede protiv najjacih kako u LS tako i u La Ligi.
(gazda, 4. decembar 2019 13:21)

A argumenti su ti na nivou "Ronaldo je lepsi zato je bolji". Ne zna se sta je manje bitno.