1. Samo prebrojte.
    (z, 3. decembar 2019 08:17)

    # Link komentara

  2. patek i skor u derbijima za vrijeme Toleta?
    Partizan vas gazio iz sezone u sezonu, samo pod Robertom ste bili blizu kvalitetom.
    Sada kada dominarate, skor je tu negdje.
    A pamtimo Glodjovica i ne sviranja penala nad Mihajlovicem, ponisten gol njegov, 2x penala Mazica, Boacijev nepostojeci gol itd.
     (lorD, 3. decembar 2019 00:03)

    # Link komentara

  3. Jednostavno, dolaze iz meca u mec.
    Partizan zasluzio titulu, i u derbiju vas odvalio.
     (lorD, 2. decembar 2019 23:57)

    # Link komentara

  4. Tarmi :)
     (Capo, 2. decembar 2019 23:45)

    # Link komentara

  5. @ marko

    Igra je loša trenutno?! Igra je loša, tačnije ne postoji, više od godinu dana u kontinuitetu. Jedina odgovornost je na Milojeviću.
    Koji rezultati su tu? Tačnije, šta su rezultati? Da li je rezultat kada te neko nakanta 6:0 u sred Beograda ili kada u četiri utakmice primiš 18 golova a ne daš nijedan. Ili je rezultat kada u te četiri utakmice Zvezda ukupno šutne na gol 25 puta a u okvir gola 9 puta. Ili je razultat kada debakl od Bajerna "zaleči" sumnjiva pobeda protiv Voždovca?
    Zašto je sramota šta se piše o Miloju i ekipi? I on i igrači debelo su preplaćeni spram onoga šta pokazuju. Da na svom poslu zaposleni obavljaju svoje dužnosti na način na koji to sada radi Milojević i ekipa odavno bi popili otkaz. Poćetino je Totenhem odveo do finala Lige šampiona pa je najuren ove godine kada su rezultati počeli da izostaju. Niti će propasti Totenhem, niti bi propala Zvezda zbog odlaska trenera bunkeraša. Zvezda je daleko veća od Milojevića a tokom svih ovih decenija tu su defilovali daleko ozbiljniji treneri. Zato je netačna tvrdnja da će se desiti nešto strašno loše ako ode Milojević. Taj Kosanović, koga pominješ, Zvezdu je vodio protiv Bajerna kada je rezultat bio 2:3 i kada je Zvezda igrala za razliku od bruke i sramote koju je priredila trenerčina Milojević. I u domaćoj ligi njegove ekipe bar nešto igraju za razliku od Zvezde.
    A kakvi su rezultati najbolje govori jedva pet hiljada ljudi protiv Voždovca.
     (ArtuDitu, 2. decembar 2019 23:30)

    # Link komentara

  6. Čuj uspeh ?
     (Demokrata, 2. decembar 2019 21:58)

    # Link komentara

  7. Možda je tako Mitre što se grešaka tiče ali što ne igrate fudbal, već nešto što na fudbal ne liči.
    Koliko pretrči jedan Zvezdin igrač a koliko Batcelonin.
     (micaiz kafica, 2. decembar 2019 21:30)

    # Link komentara

  8. Evo ga mister prepošteni. Samo sam čekao njegov komentar i naravno ništa pametno nije izgovorio...
    Inače prilično sam siguran da je ono suđenje juče na štetu Mačve protiv Partizana bilo upravo iz zvezdine kuhinje, da ispadne kako su i Partizanovi protivnici oštećeni, a ne samo zvezdini,( nebitno što se to zvezdi dešava skoro u svakom kolu), a ova izjava dotičnog sve više dokazuje taj scenario.
    A da se stvarno najteže za Partizan kako ovi iz zvezde potenciraju, pa onda Partizan ne bi imao gomilu prostih bodova, već bi u najmanju ruku bio egal sa zvezdom.
     (železničar, 2. decembar 2019 20:51)

    # Link komentara

  9. Al se ovaj pravi blesav.
     (nikolaq, 2. decembar 2019 20:18)

    # Link komentara

  10. u pravu si, ali ne vredi!
    mateus je čak i knjigu objavio, pa nikom ništa...
    (mladići borovi, devojke jele, 2. decembar 2019 15:43)

    Mateus je u knjizi objavio da mu je neko rekao za neku utakmicu sa Radom gde je Rad vodio i posle navodno pustili Partizan da pobedi. Mateus je proverio tu utakmicu i bio zbunjen jer je zapravo Partizan vodio. Ko god da je namestao, funkcioner Zvezde ili Partizana, zasluzuje zatvorsku kaznu, zbog takvih se i ne ide na stadione, tesko se stize do Evrope, samo da bi se razocarali i tamo. Tako da nemoj da podrzavas to sto Zvezda danas radi sa sudijama, pre ili kasnije ce se najvise Zvezdi to obiti o glavi, a glavni krivci ce pronaci nacin da se izmigolje, ljigava su to bica.
    (Penicilin, 2. decembar 2019 20:02)

    # Link komentara

  11. Mrkela u pravu sudije ne grese samo u korist zvezde, grese i na setetu zvezdinih protivnika.
    (Dijagnoza, 2. decembar 2019 19:30)

    # Link komentara

  12. Ja sam Zvezdas i iskreno stidim se, a da li se vi stidite za 6 godina Tomislava Karadžića?
     (da, 2. decembar 2019 18:47)

    # Link komentara

  13. Mene da sam na tvom mjestu bi bilo.sramota da pricam ovakve stvari.
    Alooo ajde ti nama reci nesto o ovim dobrim pojacanjima sto si doveo.
    Jooo bolje ne izlazi i ne pricaj nista,ljubi te brat.
     (BOSS, 2. decembar 2019 18:30)

    # Link komentara

  14. Zato sto u vasem slucaju to nisu greske nego kriminal
    (petar markovic, 2. decembar 2019 17:57)

    Ma jok druze, ovde se centimetri bili u pitanju, kriminal je kad su recimo Benu ponistili gol u derbiju a on bio dva metra iza ofsajda, to je kriminal!
    (Sub013, 2. decembar 2019 18:08)

    # Link komentara

  15. Sram vas bilo lopovska bando jedna! Napunili ste dzepove 50 miliona za dve godine a krstenog igraca niste doveli. Izblamirali ste klub do te mere da ce svaki posten zvezdas navijati da vise ne udjemo u ligu sampiona. Miloje rotira nametnute mu igrace, ne zna ni on sta ce sa njima.
    koliko opranih para i sumnjivih igraca je proslo kroz zvezdu poslednje tri godine? rezultat politike kluba vidimo i u namestenom prvenstvu i u evropi...stranci
    nas pitaju sta se desava sa zvezdom ove godine? bruka nevidjena
     (popokatepetl, 2. decembar 2019 18:02)

    # Link komentara

  16. Zato sto u vasem slucaju to nisu greske nego kriminal
     (petar markovic, 2. decembar 2019 17:57)

    # Link komentara

  17. Ja lično mrzim što je zvezda prva jedino i isključivo zahvaljujući sudijama i što prvenstva nisu poštena uopšte, za razliku od perioda kada je sve bilo regularno na čelu sa Karadžićem i ljudima sa duplim funkcijama, jedna u Partizanu a druga u nekom drugom superligašu, i kada je Partizan nizao titule sa po 15 - 20 poena razlike u odnosu na drugoplasirani tim.
    (Beograđanin, 2. decembar 2019 17:48)

    # Link komentara

  18. Nećete ići na bod, zato što se dogovorilo tri za tri.
     (ljubomilko, 2. decembar 2019 17:35)

    # Link komentara

  19. Sta je najveca sramota posle svega, da niko nije ponudio ostavku.
    Ni na jednoj funkciji.

    Ni trener za pre svega kukavicku igru i rezultate.

    Ni direktor, ni sportski direktor, niti bilo ko u sportskom sektoru... za najgori prelazni rok u istoriji i dolaske stranca od kojih su Omladinci bolji.
    (GM, 2. decembar 2019 15:41)

    Kukavicka igra i rezultati?!?!?!?!

    Dje smo mi bili prije 3 godine, druze!! Treba li da Kratko Ostanic naslijedi Miloja?!?!
    *umjesto doticnog gospodina slobodno stavi bilo koje trenersko ime od 2004. pa na ovamo koje nas je vodilo (osim Robija)!!

    Nije se moglo ni do play-offa LE!! I to je bila misao imenica!!

    Ako je Klopp zainteresovan, onda podrzavam smjenu Miloja, ali obzirom da ce da nam opet podmetnu neka "imena" koje je vrijeme pregazilo i koji decenijama unazad nemaju nikakav rezultat ili nekog ko kao bivsi selektor u reprezentaciji treba da pece zanat - pa prestao bih da navijam za Zvezdu!! Pa nakon smjene Robija, nijesam jednu Zvezdinu utakmicu odgledao dok se Miloje nije pojavio!! I ne smeta mi ni petarde ni sestare da gledam u LS... Jedino sto zelim je da za klub igraju igraci koji se bore i pruzaju 100% mogucnosti!!

    Pola prve postave treba najuriti iz kluba, poslati u Graficar, ... I pruziti sansu onima koji zele da igraju i da se bore a ne da ih je muka da potrce!

    Dosta je bilo promasenih transfera, oni se ne bi trebali mnogo gledati... Bilo je bitnijih pogodaka...
    (sale, 2. decembar 2019 17:32)

    # Link komentara

  20. Pa zato sto se greske u korist dzvezde ponavljaju iz kola u kolo iz sezone u sezonu... i tako sve dok se ne izadje na megdan klubovima koji ne cute i koji se ne sklanjaju... tada dozivite katastrofu. Vi ste najveci kancer Srpskog fudbala i sporta uopste...
    (Samo je sljaka iznad nas..., 2. decembar 2019 17:15)

    # Link komentara

  21. Normalno je sudija moze da pogresi ali sudije grese u svakoj Zvezdinoj utakmici. To nije normalno.
    (12345, 2. decembar 2019 17:02)

    # Link komentara

  22. ...možda zato što se kod ostalih pogreši jednom u 6 ili 7 kola a vama u svakom kolu poklon od sudija. samo ogrevi i dobiješ penal, igrača više, nepostojeći ofsajd i sl.
     (duh sa sekirom, 2. decembar 2019 16:45)

    # Link komentara

  23. "Mnogo rotiramo, menjamo tim. Imali smo probleme s povredama i sa brojem stranaca."

    Pa ko je kriv za ovo, nisi li ti zaduzen za ovo gomilanje nekvalitetnih igraca?? Teras Bena koji cinjenica da je u padu forme i motivacije ali i takav izmislio fudbal za La Paru i ostale!

    Jedine dve dobre utakmice odigrali protiv TSC i Napretka, sta ti gledas ako smo protiv Vozdovca bili dobri - tamo 3 sanse 3 gola, ovde nas sabili u prvom???

    Ne bih komentarisao ove Vuceline ratnike i njihove izlizane vesnicarske fraze ali ovo kako vi vodite Zvezdu je DNO i poseta na tribinama sve govori! Uostalom sve ovo je i pocelo tvojim dolaskom, zato ostavka covece!!
    (Arthas, 2. decembar 2019 15:27)

    Ja sa druge strane bas volim da komentarisem botove i njihove pokusaje spinovanja. I sam vidis da "igra" Zvezde ne lici ni na sta i opet je prva u ligi samo zahvaljujuci sudijama. To sto neko nece da bude slep i da ne vidi sta se desava na Zvezdinim utakmicama, ne znaci da je neciji ratnik ili da prati Pantica.
    (Penicilin, 2. decembar 2019 16:32)

    # Link komentara

  24. Kada vi budete isticali greške načinjene u vašu korist, onda ćete imati pravo da to očekujete i od drugih.
     (Mladen, 2. decembar 2019 16:30)

    # Link komentara

  25. kako pobogu,da prodate grujiča koji je trebao,da nosi tim zvezde a posle njega i radonjiča i od tada smo velike rupe na te dve pozicije kao,da niste želeli dobro klubu pa ste prodali grujiča pre nego je uspeo,da zaigra sa zvezdom evropsko takmičenje a bio je pokretač igre u zvezdi kao i u mladoj reprezentaciji koja je osvojila svetsko e tu treba staviti znak stop,da igrači nesmeju otiči iz kluba pre svoje 24.godine.ili mora imati barem jednu takmičarsku godinu u evropi dokle više sa prodajom najtalentovanije dece.
    (slaviša šmigič, 2. decembar 2019 16:15)

    # Link komentara

  26. Brajko moj, bolje citi.
     (Udbaši Poturice, 2. decembar 2019 16:11)

    # Link komentara

  27. Zato sto niste izgubili utakmicu ( sem Partizana) zahvaljujući tim “greškama”.
    (DusanUS, 2. decembar 2019 16:07)

    # Link komentara

  28. Jeste a onda se desi da prodate Grujiča a posle njega i Radonjiča 2 najbitnija šrafa za igru ekipe zvezde ako je hteo klub barem koliko toliko da napravi uspeh i opstane u evropi takve klase nesmeju otiči sa 17-18.godina a glavni pokretač u igri zvezde kao što je bio grujič e tome se kaže neoprostiva greška jer nismo pronašli niti čemo za marka grujiča i njegovu poziciju važno,da ste strpali pare od prodaje gruje koji je kasnije stagnirao u nemilosti stranog trenera sram vas bilo.
    (slaviša šmigič, 2. decembar 2019 15:58)

    # Link komentara

  29. Tačno a potenciraju se zato što to nisu greške već jasna namera... Neka dešavanja su previše upadljiva da bi se svrstala pod pojmom greška...
     (BogiZ, 2. decembar 2019 15:55)

    # Link komentara

  30. @Arthas a cekaj druze, sta je pocelo njegovim dolaskom? Prolazak grupne faze le, i 2x ulazak u ls? 2x zaredom sampioni? Ima kikseva, losa je igra trenutno, ali rezultati su tu. U oba ova ucesca u ls, imamo sansu za prolece u zadnjem kolu.
    A sta je bilo pre? Igrali smo leprsavo ko Barsa, al su rezultati izostajali? Bukvalno sramota sta se pise po komentarima o Miloju i ekipi. A, posle kad pojedincima prekipi, sto ce se desiti vrlo brzo ocigledno i kad nam dodje neko tipa Kosanovic ili Dostanic, bicete zadovoljni onda? Ili stvarno mislite da ce posle Miloja doci neko ko ce imati bolje rezultate?
     (marko, 2. decembar 2019 15:50)

    # Link komentara

  31. Tomislav Karadzic postaje predsednik FSS 2008. godine

    Odlazi 2016.

    Za to vreme danas muceni Partizan osvaja titule u godinama:

    2008.
    2009.
    2010.
    2011
    2012.
    2013.
    2015.

    Veliki pozdrav.
     (patek, 2. decembar 2019 15:49)

    # Link komentara

  32. Ti si jedan od najvecih neznalica sto se tice transfera, pogodis jednog igraca u 1000, bolje se pokrij usima neznalico...
    (Slavko Balavko Vrekic, 2. decembar 2019 15:48)

    # Link komentara

  33. Jel si ti beše Rom?
     (Doktor, 2. decembar 2019 15:48)

    # Link komentara

  34. Greške u korist Zvezde se najviše potenciraju, zašto i drugi ne ističu greške u svoju korist?"
    -Nikada u zadnjih 6 godina Zvezda ni jedan meč nije završila da nije protivnik u tom meču domaće lige oštećen.....
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 02. decembar 2019 15:03)

    I opet čim se pojavi vest pojavi se sa tvojim prvim komentarom. Da li je to čudno? Ajde ne smaraj nas više i radi svoj posao za koji si plaćen
     (NY, 2. decembar 2019 15:47)

    # Link komentara

  35. Ova situacija je tesko procenjiva kamerama i tehnologijom koju mi imamo, deluje da je bio mali ofsajd ali nemamo adekvatnu tehnologiju da to potvrdi, a kad nama pored kamera deluje da je ofsajd znaci da je za sudiju jako tesko da proceni sa sigurnoscu i kod ovakvih situacija se greske najcesce desavau i var je dobar bas zbog takvih situacija. Takodje zbog tog sto deluje da je ofsajd digla se i kuka i motika. Ono sto mene fascinira je kako se ne dize tolika prasina kada Benu poniste cist gol u derbiju a bio je dva metra iza ofsajda, situacija u kojoj sudija ne moze da pogresi slucajno i koja ne mora da se gleda iz raznih uglova vec je savrseno ocigledna. Faul Zandera nad Stojkovicem moze da se polemise, za nekog nema ni govora za nekog je faul, ali ovo sto sam naveo je jasno i nedvosmisleno, kao sto je jasno da sudija tu nije mogao slucajno da pogresi kao sto je mozda ovde ako je bio ofsajd, vec je svesno, namerno i besramno ponisten gol Zvezdi. Tad se niste bunili grobari na regularnost a sad kad je situacija 50:50 isterujete pravdu, ko vas ne zna...
    (Sub013, 2. decembar 2019 15:47)

    # Link komentara

  36. Pre ili kasnije,nadam se, neko ce da odgovara za ova namestanja, mnogi zasluzuju zatvorsku kaznu zbog svojih dela.
    (Penicilin, 2. decembar 2019 15:30)



    u pravu si, ali ne vredi!
    mateus je čak i knjigu objavio, pa nikom ništa...
    (mladići borovi, devojke jele, 2. decembar 2019 15:43)

    # Link komentara

  37. Partizanovi novinari pokrivaju gotovo sve medije i orkestrirano vode kampanju protiv Zvezde.
    (Baš zato što te znamo, 2. decembar 2019 15:42)

    # Link komentara

  38. Sta je najveca sramota posle svega, da niko nije ponudio ostavku.
    Ni na jednoj funkciji.

    Ni trener za pre svega kukavicku igru i rezultate.

    Ni direktor, ni sportski direktor, niti bilo ko u sportskom sektoru... za najgori prelazni rok u istoriji i dolaske stranca od kojih su Omladinci bolji.
    (GM, 2. decembar 2019 15:41)

    # Link komentara

  39. sve što od tebe želi da čuje svaki pravi zvezdaš je - podnosim neopozivu ostavku!
    (mladići borovi, devojke jele, 2. decembar 2019 15:40)

    # Link komentara

  40. Pa zato sto se samo vama ponavljaju na svakoj utakmici...i to po par puta. 'nači, ponisten cist gol protivnika i vas gol iz ofsajda!
    (Aoc, 2. decembar 2019 15:40)

    # Link komentara

  41. A obraz-đon.
    (Djuka Drugi, 2. decembar 2019 15:34)

    # Link komentara

  42. Ucestale su,namerne, brutalne, ocigledne, bitne... i svi moraju da cute.
    (Um caruje, 2. decembar 2019 15:34)

    # Link komentara

  43. Mozda zato sto se te "greske" u Zvezdinu korist odvijaju kada Zvezda igra nereseno ili gubi utakmicu, a drugim timovima se to desava kada je utakmica vec resena. To se opet namerno radi da bi ti mogao da postavis ovakvo pitanje i da ne bi bilo bas toliko providno kako se Zvezda gura od strane sudija. Pre ili kasnije,nadam se, neko ce da odgovara za ova namestanja, mnogi zasluzuju zatvorsku kaznu zbog svojih dela.
    (Penicilin, 2. decembar 2019 15:30)

    # Link komentara

  44. "Mnogo rotiramo, menjamo tim. Imali smo probleme s povredama i sa brojem stranaca."

    Pa ko je kriv za ovo, nisi li ti zaduzen za ovo gomilanje nekvalitetnih igraca?? Teras Bena koji cinjenica da je u padu forme i motivacije ali i takav izmislio fudbal za La Paru i ostale!

    Jedine dve dobre utakmice odigrali protiv TSC i Napretka, sta ti gledas ako smo protiv Vozdovca bili dobri - tamo 3 sanse 3 gola, ovde nas sabili u prvom???

    Ne bih komentarisao ove Vuceline ratnike i njihove izlizane vesnicarske fraze ali ovo kako vi vodite Zvezdu je DNO i poseta na tribinama sve govori! Uostalom sve ovo je i pocelo tvojim dolaskom, zato ostavka covece!!
    (Arthas, 2. decembar 2019 15:27)

    # Link komentara

  45. Пусти приче него распродај ове половњаке што си их довео и већ сад почни правити тим за нареду сезону у Европи. Немој да Милоје иде због твојих и Терзиних грешака. Све смо видјели на терену. Мање приче, више рада!
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 2. decembar 2019 15:23)

    # Link komentara

  46. dnevna doza prosecnog Srbende, 02. decembar 2019 15:03)
    Još si tu.
     (RADAGAST, 2. decembar 2019 15:20)

    # Link komentara

  47. Gospodine Mrkela interesantno je da sve greske u korist Zvezde su donele 3 boda i zato imate tu razliku u bodovima. Kada izgubite neki bod onda su svi krivi jer igrate “naj bolji fudbal”.
    (Zozo, 2. decembar 2019 15:14)

    # Link komentara

  48. Ja mislio Mrkela je nadimak
    (Slobodan Zika Jalovina, 2. decembar 2019 15:13)

    # Link komentara

  49. Zasto si doveo Kanjasa, Van la Paru, Ivanica, Zandera. Zasto su Pavkov I Ben, prodati, dovedene zamene za njih, pa vraceni? To su pitanja za Mrkelu.
    Za omladinski pogon pitajte Mladenovica. Za ocajnu igru Miloja. A za namestaljke Terzu. Odgovornost iznad svega.
     (milan, 2. decembar 2019 15:13)

    # Link komentara

  50. To nisu greške, to je namera i u tome je problem. Zato se "ističu".
    (Ercov78, 2. decembar 2019 15:12)

    # Link komentara

  51. Zašto Zvezda u svojoj istoriji nije uspela da dovede brzog crnca i kako to upravi podje za rukom? Ko je odgovoran za youtube prelazni rok....?????
     (Kiko, 2. decembar 2019 15:07)

    # Link komentara

  52. Naravno da se najvise potenciraju. Jer svi ostali klubovi nemaju gresaka u njihovu korist koliko vi sami imate u vasu korist. Plus sto su greske u korist vas sa vecim uticajem na rezultat. Pre svega mec sa Indjijom gde akteri to jest sudije nisu kaznjeni za propuste.
     (neko, 2. decembar 2019 15:05)

    # Link komentara

  53. Sve zivo sto si doveo si pogresio, osim onoga gde nije moglo da se pogresi kao sto su nasi povratnici. Veze nemas covece. Iliev je za tebe Marota
    (qqlele, 2. decembar 2019 15:05)

    # Link komentara

  54. J... G....
     (Xonique, 2. decembar 2019 15:05)

    # Link komentara

  55. “Greške u korist Zvezde se najviše potenciraju, zašto i drugi ne ističu greške u svoju korist?"
    -Nikada u zadnjih 6 godina Zvezda ni jedan meč nije završila da nije protivnik u tom meču domaće lige oštećen.....
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 2. decembar 2019 15:03)

    # Link komentara