1. crtam od juče, ali - neće, nikako da nacrtam taj ofsajd!
    molim kolegu nate pantića da se angažuje, ako ni njemu ne uspe ništa oko ofsajda - neka poradi na priči kako je rodić skočio sam na sebe!
    (geometar, 1. decembar 2019 13:09)

    # Link komentara

  2. @NoName 
    Gde si ti video sramotnu igru i čupanje pobede, u utakmici gde imaš dominaciju u posedu lopte skoro duplo(66:34),skoro četiri puta više šuteva(19:5)od kojih su polovina bili stopostotne šanse a da je pri tom Borjan jedva imao par intervencija, ok bio je ofsajd prilikom prvog gola ali nije to odlučilo pobednika
    (ArDzej65, 01. decembar 2019 10:34)

    Pa u tome što ja ne lažem sam sebe kao ti. Imali smo samo jednu stopostotnu šansu, njima je poništen čist gol, nama je priznat gol iz ofsajda. Posed lopte me ne zanima, broj kornera, auta i ostale gluposti.
     (NoName, 1. decembar 2019 12:15)

    # Link komentara

  3. Sramota od igre. Bajern nas pregazi ko' plitak potok a Voždovac nas pusti.
     (micaiz kafica, 1. decembar 2019 11:04)

    # Link komentara

  4. @NoName
    Gde si ti video sramotnu igru i čupanje pobede, u utakmici gde imaš dominaciju u posedu lopte skoro duplo(66:34),skoro četiri puta više šuteva(19:5)od kojih su polovina bili stopostotne šanse a da je pri tom Borjan jedva imao par intervencija, ok bio je ofsajd prilikom prvog gola ali nije to odlučilo pobednika
     (ArDzej65, 1. decembar 2019 10:34)

    # Link komentara

  5. Pa da, "osvetili su se za Bajern", a zažto ne priznaše gol Voždovca?
    (nikola, 1. decembar 2019 09:47)

    # Link komentara

  6. Ljudi jeste li vi normalni???
    Gdje mi dominiramo i protiv koga?
    Zvezda igra katastrofa i nezasluzuje da ima ovoliku prednost.
    Posto se Milojevic brani s ferarijem i ficom kad gubi od jakih,zasto ne kritikuje sebe kad mu ekipa.koja je 10 ili 20 puta skuplja od Javora,Indjije i ostalih ne moze pobijedit bez crvenog kartona,penala i slicno ...
    Gdje su novinari da se pitaju ko je odgovaran za pojacanja? Pa posle prve godine se pricalo da je Mrkela cudo,da ima njuh da namirise dobrog igraca i bilo me strah da ga ne uzmu Mancester,Arsenal ili Milan s obzirom da ih dere kriza.
    Toliko smo srece imali u ove dvije godine da smo presisali Grcku kad je bila prvak Evrope.Mi smo izbacili Salzburg,Jang Bojs pa i Kopenhagen,jooo ne znam sto da kazem.
     (BOSS, 1. decembar 2019 09:37)

    # Link komentara

  7. Da bi po svaku cenu bili u vrhu - sunovratiše naš fudbal, hoću reći našu čigu, u propast. Nasuprot njima Partizan, Čukarički, Vojvodina i drugi neki klubovi, pokušavaju da održe ovaj sport da bude zaista sportsko nadmetanje. Videćemo ko če pobediti...
    (Janaćije, 1. decembar 2019 09:12)

    # Link komentara

  8. Kao dete od 5 godina bilo me sramota da pobedim na kvarno...s t r a š n o...pa,od 1t utakmica na 14 je nešto sumnjivo
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (prijepolje, 30. novembar 2019 22:22)
    A koliko sad imaš godina 7 ili 8.i u čemu ste pobedjivali sa 5 godina, ne ljuti se čoveče
    (Lajoš, 1. decembar 2019 08:54)

    # Link komentara

  9. Kafica i lelek ovih sa tuzne sttane brda.
    Dobro jutro svima😁
    (Bagzi, 1. decembar 2019 08:31)

    # Link komentara

  10. @milanche: dovoljno dobro razumem engleski, ali nigde ne pise da napadac mora da ima "ispred" sebe dva protivnicka igraca da bi ofsajd bio moguc... imas mali milion ponistenih golova u kontrama 2 na 0 zbog nepazljivih dodavanja... samo vodi racuna gde je lopta u takvim situacijama, ako je u trenutku dodavanja bliza golu od igraca kome je upucena, samo tada nije ofsajd... uostalom to i pise u kopiranom tekstu na engleskom jeziku...
     (lal, 1. decembar 2019 08:25)

    # Link komentara

  11. ćavi..svaka čast za vrlinu koju si pokazao.
     (tom pus, 1. decembar 2019 08:10)

    # Link komentara

  12. Navijački i primitivni komentari onih preko brda br, pri čemu se piše o nepriznatom golu, ofsajdu itd. A baš ničega od svega nema. Jadno.
    (Miki, 1. decembar 2019 08:00)

    # Link komentara

  13. Sudija greši na obe strane! Sa jedne je poništio gol Voždovcu, ali je zato napravio kompenzaciju i priznao Zvezdi gol iz ofsajda.
    (Aleksandar, 1. decembar 2019 07:54)

    # Link komentara

  14. imam više staža na Marakani nego ti godina. Ne pričam o suđenju, rekao sam da mi je drago što je gol iz ofsajda. Ono što bode oči je naša sramotna igra. Ako si ti zadovoljan time da nas sudije cupaju protiv Voždovca, ja nisam. Doživecemo sudbinu Partizana, da nas Šamrok izbacuje. Tako je i njima bilo bitno samo da su ispred Zvezde, a u stvari su svake godine bivali sve lošiji. Isto se i nama dešava, sve smo lošiji, primećujes li? Ja ne želim da budemo bolji od Partizana jer imam suviše godina da bih Zvezdu upoređivao sa njima. Ja sam odrastao poredeći Zvezdu sa Realom, Bajernom, Milanom.... a ne sa Partizanom. I hoću Zvezdu koja je barem malo konkurentna njima. Barem malo. Partizan me ne zanima. A nama je danas trebala pomoć protiv Voždovca. Mene nije sramota šestice protiv Bajerna ili Pariza, protiv njih su mnogo jači primali šestice. Mene je sramota nemoći i inferiornosti protiv domaće boranije.
    (NoName, 30. novembar 2019 21:43)

    Vidiš sine. Kao prvo Zvezda uopšte nije bila loša. Imala inicijativu, šanse. I to posle debakla protiv Bajerna. Teško je dovesti ekipu na kolosek. Za posrtanje Zvezde u LŠ i Partizana u LE je kriva naša liga. Naši timovi u kfalifikacijama za LE prodju prvo ev. drugo kolo. Zvezda kakva je takva je i dominira našom ligom i dominiraće. Sreća pa se od sledeće sezone ukida ovo idiotsko deljenje bodova pa će timovi koji se bore za opstanak morati da grizu i protiv najjačih
    (Cika Djura, 30. novembar 2019 22:57)

    Vidiš, "tata", Zvezda ne dominira u našoj ligi. To što ima inicijativu ne znači ništa. Voždovcu je poništen čist gol, a mi smo postigli iz ofsajda. I drugo, "tata", vrsni poznavaoče fudbala, podela bodova se ne ukida sledeće sezone. Već je ukinuta. Nema podele bodova.
     (NoName, 1. decembar 2019 07:42)

    # Link komentara

  15. Ono što mora da se prizna zvezdi je da i dalje ima veliku šansu u LŠ




    da obori Dinamov rekord, popularnu "dvaesdvojku".
    Biće teško, ali nije nedostižno!
    He he
    (nisam razumen, 1. decembar 2019 07:30)

    # Link komentara

  16. (ljubitelj_istine, 30. novembar 2019 23:04)

    Ajd sad jedan bromazepan i dva vinjaka, pa ce ti biti bolje posle 15 godina...
    (a u medjuvremenu osvojimo jos 13-14 titula)
    (Zvedas, 1. decembar 2019 06:57)

    # Link komentara

  17. Ramones ....Kad je to Partizan dobio Real ,mancester,Seltik u ligi sampiona???...pa igrali ste dva puta grupnu fazu lige sampiona,otkad je liga sampiona napravljena kao takmicenje od kupa sampiona i nemate nijednu pobedu ...Cuj dobili Real i Mancester hehe.. guglaj malo
     (mladennn, 1. decembar 2019 06:05)

    # Link komentara

  18. Sasa
    A niste primili od PSZ 6 golova, pa jos 4,pa 4 od Livrrpula, pa 5 od Totenhema, pa 4 od Totenhema, ceka se i Olimpijakos da nastavi redosled
     (PFC, 1. decembar 2019 02:18)

    # Link komentara

  19. Neka meni oni vrate bodove iz derbija zbog loseg vida njihovog golmana. Ovo me ne zanima, a ni kiks u cetvrtak zbog takodje slabog vida istog tog gospodina. P.S. Za ovo gospodina sam malo preterao.
     (dzoni, 1. decembar 2019 02:17)

    # Link komentara

  20. Sta vi grobari stalno kukomacete te namesteno te ofsajd. Ajde budite realni jednom daje ova zvezda prejaka za ovu ligu. a vi sto gubite utakmice od mnogi pa nije tu kriva zvezda vec vas klub i trener pogledajte prvo u svoje dvoriste pa onda pricajte o drugim. I na kraju sto malo nepricate o vasem partizanu kako dobija smesne utakmice naj svezij primer javor od 0-1 do 6-2 za vas tovam je okej kad vi bedite velike ste vi postencani. a sto golman javora tri lopte odbija do sadika a ovaj ubacuje u mrezu I toje za vas okej. Zato pokrijte se po usima i cutite nikad nije bilo gore namestanja kao kod vaseg toleta kada vam je omogucijo sest titula onda vam bilo lepo uzivaliste koliko ste tada igrali posteno daje uefa preporucila dasu neke utakmice partizana namestene pa dokaz je vas bivsi trener matues koji je licno reko daje utakmica sa radom bila namestena kome bre vi pricate o postenju bojie cutite pa uzmite oterajte onog vucelu i vizuru i vuletica da bojie bude vasem klubu procete vi sa njima ko zvezda sa lukicem. Onicu biti u partizanu sve dok ne napune svoje djepove kao stoje lukic uradio u zvezdi pokupio lovu i pobego sad drzi pola sopota od cega sta dali nije zaradio igrajuci fudbal u inostranstvu nije igro dugo pa da zaradi toliko para nego odero zvezdu ko musa jarca tako to vasi sada rade a vi navijaci partizana dok ne otvorite oci i dase pogledate vas partizan Ce sve vise toniti a vicete opet trjiala baba dlan dajoj prodje dan. Pozdrav
    (zdravkogf, 1. decembar 2019 01:12)

    # Link komentara

  21. posle 6 bavarskih kobasica, tonik se lako pije :)

    da crveni izadju na teren samo sa golmanom, opet bi nekako dobili, ladno bi palo par auto golova...
    (wer, 1. decembar 2019 00:27)

    # Link komentara

  22. TOOOOOOO!!!
    (Toto-ko-tunjo-radeci felacio-s-Holmsom, 30. novembar 2019 21:39)

    zamisljajuci levandovskog...
    (Alberto Rato, 30. novembar 2019 21:50)

    Ferdi, bato. Sa igracem manje, u samom finisu, za par minuta... Da sam mastao, ne bi mi tako nesto palo na pamet. Kakav crni Levandovski...
     (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 30. novembar 2019 23:58)

    # Link komentara

  23. ćavi,svaka čast na poštenju! Ima i medju vama zvezdašima postenih navijača,svaka čast ćaviju jos jednom,sve si lepo i tačno napisao!
    (Miloš, 30. novembar 2019 23:37)

    Ono kad covek laska sam sebi... Ostojino kazaliste.
     (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 30. novembar 2019 23:53)

    # Link komentara

  24. Ne poražen ?!?!
     (Ron Džeremić, 30. novembar 2019 23:39)

    # Link komentara

  25. ćavi,svaka čast na poštenju! Ima i medju vama zvezdašima postenih navijača,svaka čast ćaviju jos jednom,sve si lepo i tačno napisao!
     (Miloš, 30. novembar 2019 23:37)

    # Link komentara

  26. Ova utakmica protiv Vozdovca ce biti zaboravljena, ali istorijski debakl protiv Bajerna ce ostati upisan u istoriju kluba.
    (Miroljub, 30. novembar 2019 23:03)

    Hoce, ali je upisana i istorijska pobeda protiv Olimpijakosa, sezonu pre toga, protiv Liverpula sampiona evrope. Koje vi pobede imate u LS? A da, mate pobedu protiv Reala 0:0, koju I dan danas prepricavate. Imate ove sezone poraz od Junajteda u LE koji ste slavili kao pobedu. Sakrij se u ugao, ti nekome da pricas o istorijskim neuspesima...
    (Ivan, 30. novembar 2019 23:29)

    # Link komentara

  27. Vidiš sine. Kao prvo Zvezda uopšte nije bila loša. Imala inicijativu, šanse. I to posle debakla protiv Bajerna. Teško je dovesti ekipu na kolosek. Za posrtanje Zvezde u LŠ i Partizana u LE je kriva naša liga. Naši timovi u kfalifikacijama za LE prodju prvo ev. drugo kolo. Zvezda kakva je takva je i dominira našom ligom i dominiraće. Sreća pa se od sledeće sezone ukida ovo idiotsko deljenje bodova pa će timovi koji se bore za opstanak morati da grizu i protiv najjačih
    (Cika Djura, 30. novembar 2019 22:57)

    Kako dominiramo brate moj rodjeni??Namestili smo svaku utakmicu sem derbija,i to toliko ocigledno,da mi je zao vas koji ne zelite da priznate to,ili ste toliki laici da znate samo da pevate a ni pravila spoznali niste.I Grobari su namestali onih sest nesrecnih godina,ali mi smo prevazisli sve granice zdravog razuma.Pozdrav za tebe i sve slicne tebi koji veruju da 'dominiramo' nasom ligom.
     (ćavi, 30. novembar 2019 23:19)

    # Link komentara

  28. Neostvaren san grobara je da navija za Zvezdu.
    (matori, 30. novembar 2019 23:13)

    # Link komentara

  29. Drago mi je da navijaci kluba sa JNA,prate Zvezdu,dve godine za redom naseg predstavnika u LS.To je dobro.Neveaxumem zvezdase koji ulaze u polemiku sa navijacima malog komsije.
    (aca, 30. novembar 2019 23:11)

    # Link komentara

  30. Grobosi se ponadali. Umislili da ako je Voždovac njih odvalio da će i Zvezdu. Ali Zvezda nije Partizan da gubi od pacera. Eto zato se borite za treće mesto
     (NY, 30. novembar 2019 23:10)

    # Link komentara

  31. Kućo, zato primate po 6 komada od iole ozbiljnijeg protivnika jer su vam skoro sve utakmice u ovoj smešnoj ligi nameštene. Čestitam na tituli, jedva čekam da se opet plasirate u LŠ. :D
    (Života, 30. novembar 2019 20:56)

    Pa kuco lupetas. Ne primamo od svakog ozbiljnijeg 6 komada, nego od jednog. A igrali smo sa mnogo ozbiljnih. Taj klub je i finalisti LS dao 7 komada.
    Hvala na čestitkama za titulu i pravo da ti kazem i ja jedva cekam da se opet plasiramo u LS. Znas da i tamo za dve godine ucestvovanja imamo vise bodova nego neki u svojoj istoriji. Naravno i to je zbog nameštanja. Pozdrav
    (Sasa, 30. novembar 2019 23:09)

    # Link komentara

  32. Gol Vozdovcu nije ponisten,sudija je pre toga prekinuo igru - jel tako rekoste nakon derbija?
    (Sivi soko, 30. novembar 2019 23:09)

    # Link komentara

  33. Bitno je da sudije Stojilković, Šegrt i ostali pod Mrakićevom komandom nisu otpevali svoje. Kako zvezda očajno igra moraće da pevaju penale, crvene kartone, poništavanje čistih golova, dosuđivanje nepostojećih ofsajd pozicija protivničkim ekipama do kraja sezone.
    (crvena zvezda tirana 1945., 30. novembar 2019 20:58)

    Kakav bre Mrakić, Dobro nisi spomenuo Babarogića. Sada je Milan Karadžić a pre njega bio Zoran Petrović a pre njega pok. Bogoljub Stepanov osvedočeni navijači Partizana. Ne znam šta ti znači ime? Ne brukaj se. Istoriju ili bolje rečeno povjest u šake
     (Cika Djura, 30. novembar 2019 23:04)

    # Link komentara

  34. Ko sme Zvezdi da sudi nesto protiv? Pa imaju treman kao da su clanica NATO!
    (ljubitelj_istine, 30. novembar 2019 23:04)

    # Link komentara

  35. Ova utakmica protiv Vozdovca ce biti zaboravljena, ali istorijski debakl protiv Bajerna ce ostati upisan u istoriju kluba.
    (Miroljub, 30. novembar 2019 23:03)

    # Link komentara

  36. Da se ne lazemo sta bi mi grobari dali da igramo ligu sampiona pa makar gore prolazili od zvezde, mi njih sprdamo a muka nas jede sto nismo u toj ligi sampiona
     (Geobar, 30. novembar 2019 23:02)

    # Link komentara

  37. Lepa utakmica na stadionu "Miloš Šestić" :)
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (...., 30. novembar 2019 21:19)

    Nego sta nego lepa. Nece valjda na groblju da bude lepa utakmica.
    (Hahahhahah, 30. novembar 2019 22:59)

    # Link komentara

  38. imam više staža na Marakani nego ti godina. Ne pričam o suđenju, rekao sam da mi je drago što je gol iz ofsajda. Ono što bode oči je naša sramotna igra. Ako si ti zadovoljan time da nas sudije cupaju protiv Voždovca, ja nisam. Doživecemo sudbinu Partizana, da nas Šamrok izbacuje. Tako je i njima bilo bitno samo da su ispred Zvezde, a u stvari su svake godine bivali sve lošiji. Isto se i nama dešava, sve smo lošiji, primećujes li? Ja ne želim da budemo bolji od Partizana jer imam suviše godina da bih Zvezdu upoređivao sa njima. Ja sam odrastao poredeći Zvezdu sa Realom, Bajernom, Milanom.... a ne sa Partizanom. I hoću Zvezdu koja je barem malo konkurentna njima. Barem malo. Partizan me ne zanima. A nama je danas trebala pomoć protiv Voždovca. Mene nije sramota šestice protiv Bajerna ili Pariza, protiv njih su mnogo jači primali šestice. Mene je sramota nemoći i inferiornosti protiv domaće boranije.
    (NoName, 30. novembar 2019 21:43)

    Vidiš sine. Kao prvo Zvezda uopšte nije bila loša. Imala inicijativu, šanse. I to posle debakla protiv Bajerna. Teško je dovesti ekipu na kolosek. Za posrtanje Zvezde u LŠ i Partizana u LE je kriva naša liga. Naši timovi u kfalifikacijama za LE prodju prvo ev. drugo kolo. Zvezda kakva je takva je i dominira našom ligom i dominiraće. Sreća pa se od sledeće sezone ukida ovo idiotsko deljenje bodova pa će timovi koji se bore za opstanak morati da grizu i protiv najjačih
     (Cika Djura, 30. novembar 2019 22:57)

    # Link komentara

  39. Da li vas(nas) je sramota!?Ogadjujete nam fudbal,ogadjujete nam nasu Zvezdu ljudi!?Tim koji najvise na svetu volim,krecem da mrzim iz dna duse.Mi smo namestili svaki mec sem derbija,alooo!.Cist gol su ponistili Vozdovcu,a mi dali iz ofsajda.Da ima i malo ljudskosti i morala medju nekim nasim igracima pobegli bi odavde.Preplakao sam Bajern pre desetak god,Strazbur,Bordo,ali je ljubav prema Zvezdi posle tih poraza bila sve jaca i jaca.Sad ste uspeli da mi ogadite klub koji volim od rodjenja.Sramota,neka neko ustane protiv ovoga,pa makar nas vratili u beton ligu!!!
     (ćavi, 30. novembar 2019 22:56)

    # Link komentara

  40. Ovi igraju kao u mladjim kategorijama - bez ofsajda...
    Zato tako i prodju u evropi...
    (mikele, 30. novembar 2019 22:18)

    Da bog da mi cesce prolazili ovako u Evropi. Kad bi bila svake godine grupna faza ja bi bio prezadovoljan.
    (Hahahahahaha, 30. novembar 2019 22:50)

    # Link komentara

  41. Ne mogu da shvatim ove grobare koji se predstavljaju kao lazni navijači Zvezde koji kukaju oko ofsajda. Kao da je ofsajd bio pet metara. Na snimku se vidi da je prilikom dodavanja lopte Marin bio u veoma malom ofsajdu. Nije zameriti pomoćnom. Da postoji VAR verovatno bi bilo signalizirano. Potpuno zaslužena pobeda koka je mpgla da bude mnogo ubedljivija. A vama grobarima ostaje da se i dalje nadate
     (Autolakirer, 30. novembar 2019 22:47)

    # Link komentara

  42. @@@
    Fantastična, naročito završnica i nadoknada! :-)
    (ne pljuj u vis, 30. novembar 2019 21:32)
    Jes bila dobra završnica,rekao bih više puta...
     (BJ, 30. novembar 2019 22:40)

    # Link komentara

  43. -11 grobari trepavice vam se zamrzle hahahaha, busi zvezdo nabijaj komplekse !
     (Labud, 30. novembar 2019 22:37)

    # Link komentara

  44. Kao dete od 5 godina bilo me sramota da pobedim na kvarno...s t r a š n o...pa,od 1t utakmica na 14 je nešto sumnjivo
     (prijepolje, 30. novembar 2019 22:22)

    # Link komentara

  45. Ovi igraju kao u mladjim kategorijama - bez ofsajda...
    Zato tako i prodju u evropi...
    (mikele, 30. novembar 2019 22:18)

    # Link komentara

  46. Još tri boda za sudijsku kokezjaniju Srbije
     (čika Boki, 30. novembar 2019 22:07)

    # Link komentara

  47. Što neko reče ranije..čik Bajern nek pobedi Zvezdu u našoj ligi...pa nikad ne bi mog'o..!! :P
     (Brat Gospodin, 30. novembar 2019 22:02)

    # Link komentara

  48. Kopirano iz pravila za ofsajd...“ The law states that a player is in an offside position if any of their body parts, except the hands and arms, are in the opponents' half of the pitch, and closer to the opponents' goal line than both the ball and the second-last opponent (the last opponent is usually, but not necessarily, the goalkeeper)”SECOND-LAST OPPONENT!!!Golman se racuna kao odbrambeni igrac. Ako igrac koji dodaje loptu od protivnickih igraca ima ispred sebe samo jednog igraca, ne moze biti ofsajd ni u kom slucaju.Hajde malo raszjasnite narodu ofsajd, a ne stalno misljenja i spekulacije.
    (Milan, 30. novembar 2019 21:06)
    Ne verujem sta sam procitao, nemoj molim te vise da pises komentare.
    (Bg Boy, 30. novembar 2019 21:25)

    Ne verujes zato sto ne umes da citas, ne razumes engleski ili se prosto pravis lud.
    Second-last = pretposlednji, ne poslednji. Ako dva napadaca imaju ispred sebe samo jednog odbrambenog igraca, golmana ili bilo kog drugog ako je golman istrcao, nikakva akcija izmedju dva igraca nece biti ofsajd. Isto vazi i kada dva napadaca ispred njih i gol linije nemaju nijednog igraca.
    U prevodu, napadac koji dodaje loptu unapred, mora ispred sebe da ima minimum dva protivnicka igraca.
    Idi na pravila pa iskopiraj ovde sta pise, i dokazi da je drugacije!
    (MilanChe...Ge..., 30. novembar 2019 21:59)

    # Link komentara

  49. Budite prvaci Zvezdaši to nas Partizanovce više nezanima.
    (Dr.Zoran Živančević ,dipl.ing., 30. novembar 2019 20:01)

    Šta Vam je ovo dr. u nickname-u?
     (ferdinand, 30. novembar 2019 21:57)

    # Link komentara

  50. A jes hladno -11
    (Vremenska prognoza, 30. novembar 2019 21:52)

    # Link komentara

  51. TOOOOOOO!!!
    (Toto-ko-tunjo-radeci felacio-s-Holmsom, 30. novembar 2019 21:39)

    zamisljajuci levandovskog...
     (Alberto Rato, 30. novembar 2019 21:50)

    # Link komentara

  52. mladennn..
    Real,Mancester,Seltik,Keln,Verder....
    nastavi da places.
     (Ramones, 30. novembar 2019 21:43)

    # Link komentara

  53. Da pokušam još jednom u nadi da će moderator pustiti komentar, mada su šanse nikakve jer moj komentar ne odgovara ni zvezdaškom ni partizanskom moderatoru. Komentar je upućen liku koji me je sa još par drugih svrstao u kategoriju grobarskog bota.

    Ja imam više staža na Marakani nego ti godina. Ne pričam o suđenju, rekao sam da mi je drago što je gol iz ofsajda. Ono što bode oči je naša sramotna igra. Ako si ti zadovoljan time da nas sudije cupaju protiv Voždovca, ja nisam. Doživecemo sudbinu Partizana, da nas Šamrok izbacuje. Tako je i njima bilo bitno samo da su ispred Zvezde, a u stvari su svake godine bivali sve lošiji. Isto se i nama dešava, sve smo lošiji, primećujes li? Ja ne želim da budemo bolji od Partizana jer imam suviše godina da bih Zvezdu upoređivao sa njima. Ja sam odrastao poredeći Zvezdu sa Realom, Bajernom, Milanom.... a ne sa Partizanom. I hoću Zvezdu koja je barem malo konkurentna njima. Barem malo. Partizan me ne zanima. A nama je danas trebala pomoć protiv Voždovca. Mene nije sramota šestice protiv Bajerna ili Pariza, protiv njih su mnogo jači primali šestice. Mene je sramota nemoći i inferiornosti protiv domaće boranije.
     (NoName, 30. novembar 2019 21:43)

    # Link komentara

  54. Večeras Bajern-Bajer L. 1:2. A ja do pre neki dan bio ponosni zvezdaš. Sada sam očajni ljubitelj fudbala, i mrzitelj baba-fudbalera..
     (Mile, 30. novembar 2019 21:40)

    # Link komentara

  55. TOOOOOOO!!!
     (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 30. novembar 2019 21:39)

    # Link komentara

  56. Da, pametni su vam komentari. Da je liga regularna, Zvezda bi pobedila i Bajern i Totenhem. Bravo za realnost, ali od lopatara se nije ni ocekivalo nesto drugo
     (Milan, 30. novembar 2019 21:36)

    # Link komentara

  57. Sudije kao i obicno 12. igrac.
     (Sveti Krcun klupska slava, 30. novembar 2019 21:33)

    # Link komentara

  58. Ljubitelji fudbala u Srbiji umesto da su složni protiv muljatora bez obzira na to koji klub se gura, oni se prepucavaju tj. rade baš ono što odgovara muljatorima.
    (Otvorite oči, 30. novembar 2019 21:33)

    # Link komentara

  59. @Lepa utakmica na stadionu "Miloš Šestić" :)
    (...., 30. novembar 2019 21:19)

    Fantastična, naročito završnica i nadoknada! :-)
     (ne pljuj u vis, 30. novembar 2019 21:32)

    # Link komentara

  60. Prljavi bodovi, necasne titule.
    Fuj!
     (lorD, 30. novembar 2019 21:31)

    # Link komentara

  61. Za ove vuceline botove,pogledajte ( a znam da necete :)) gde stoji igrac oko bele tacke iza Bena u trenutku upucivanja lopte Marinu. Nekoliko puta sam uspeo zaustaviti snimak bas u momentu upucivanja lopte i jasno se vidi da on nije izasao iz ofsajda...samo sto to botovi ne mogu da ukapiraju jer mozak i ruke rade kako vucela i pantic diktiraju. I da,neko jednom rece da je 2:0 najopasniji rezultat hahahha,ovaj zemljotres od 2 magnitude je izgleda jace odzvonio od nasih 6 a sve zasluga karme :))
    (boki, 30. novembar 2019 21:29)

    # Link komentara

  62. Kopirano iz pravila za ofsajd...“ The law states that a player is in an offside position if any of their body parts, except the hands and arms, are in the opponents' half of the pitch, and closer to the opponents' goal line than both the ball and the second-last opponent (the last opponent is usually, but not necessarily, the goalkeeper)”SECOND-LAST OPPONENT!!!Golman se racuna kao odbrambeni igrac. Ako igrac koji dodaje loptu od protivnickih igraca ima ispred sebe samo jednog igraca, ne moze biti ofsajd ni u kom slucaju.Hajde malo raszjasnite narodu ofsajd, a ne stalno misljenja i spekulacije.
    (Milan, 30. novembar 2019 21:06)
    Ne verujem sta sam procitao, nemoj molim te vise da pises komentare.
    (Bg Boy, 30. novembar 2019 21:25)

    # Link komentara

  63. Najbolji detalj je broj navijaca na tribinama - samo Intercop na Severu i ostalo familija igraca.....ima manje publike nego Grobara na JNA......
    (Starovlaska muckalica, 30. novembar 2019 21:01) Grobarske "istine"...
    (Dusanovo carstvo!, 30. novembar 2019 21:23)

    # Link komentara

  64. ona sestarda se ne zaboravlja tako lako, a pogotovo ne kradjama i lopovlukom...generacije ce pamtiti ono ponizavanje i zatrpavanje rupe...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Alberto Rato, 30. novembar 2019 21:04) # Link komentara

    Ono kad od muke ne znas sta bi komentarisao.
    (Misko vozi, 30. novembar 2019 21:21)

    # Link komentara

  65. Lepa utakmica na stadionu "Miloš Šestić" :)
     (...., 30. novembar 2019 21:19)

    # Link komentara

  66. Лепо Вам је објаснио Ваш Саво, у вестима испод. Част изузецима ?
     (Србија, 30. novembar 2019 21:17)

    # Link komentara

  67. Polako grobari tek smo počeli.Još pet godina da bude egal e onda ćemo pošteno!
     (B B B B, 30. novembar 2019 21:17)

    # Link komentara

  68. У реду, био је офсајд, нека буде онда 1:0 коначан.
     (Лепи Цане, 30. novembar 2019 21:07)

    # Link komentara

  69. nemoc protiv bajerna nikad necu zaboraviti..
     (Pant.LA, 30. novembar 2019 21:07)

    # Link komentara

  70. Kopirano iz pravila za ofsajd...
    “ The law states that a player is in an offside position if any of their body parts, except the hands and arms, are in the opponents' half of the pitch, and closer to the opponents' goal line than both the ball and the second-last opponent (the last opponent is usually, but not necessarily, the goalkeeper)”
    SECOND-LAST OPPONENT!!!
    Golman se racuna kao odbrambeni igrac. Ako igrac koji dodaje loptu od protivnickih igraca ima ispred sebe samo jednog igraca, ne moze biti ofsajd ni u kom slucaju.
    Hajde malo raszjasnite narodu ofsajd, a ne stalno misljenja i spekulacije.
    (Milan, 30. novembar 2019 21:06)

    # Link komentara

  71. ona sestarda se ne zaboravlja tako lako, a pogotovo ne kradjama i lopovlukom...generacije ce pamtiti ono ponizavanje i zatrpavanje rupe...
     (Alberto Rato, 30. novembar 2019 21:04)

    # Link komentara

  72. За 2 сата на арени 1 Сакраменто-Денвер, немојте пропустити.
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 30. novembar 2019 21:01)

    # Link komentara

  73. Najbolji detalj je broj navijaca na tribinama - samo Intercop na Severu i ostalo familija igraca.....ima manje publike nego Grobara na JNA......
     (Starovlaska muckalica, 30. novembar 2019 21:01)

    # Link komentara

  74. Totenhem primio sedam od Bajerna ...nista cudno sto je Zvezda 6...isto tako smo tukli Liverpul sa 2:0...tukli Olimpijakos sa 3:1...dal jePartizan ikog dobio u ligi sampiona?
     (mladennn, 30. novembar 2019 21:00)

    # Link komentara

  75. Побједа је ал опет тешком муком. Опет формација и измјене тешка дефанзива. Ван ла Пара изгледа своје "отпјев'о". На зиму озбиљан ремонт без обзира дал остали непоражени у Грчкој, прије свега странце добро прориједити. БРАВО ЗВЕЗДО! 👏👏👏
    Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (ДЕЛИЈА🔴⚪, 30. novembar 2019 20:37)
    Bitno je da sudije Stojilković, Šegrt i ostali pod Mrakićevom komandom nisu otpevali svoje. Kako zvezda očajno igra moraće da pevaju penale, crvene kartone, poništavanje čistih golova, dosuđivanje nepostojećih ofsajd pozicija protivničkim ekipama do kraja sezone.
    (crvena zvezda tirana 1945., 30. novembar 2019 20:58)

    # Link komentara

  76. Ništa neobično,svaka utakmica koja se igra na Šestiću puna je kontraverzi i spornih situacija,uglavnom na štetu gostiju!
     (Leonida, 30. novembar 2019 20:57)

    # Link komentara

  77. Kućo, zato primate po 6 komada od iole ozbiljnijeg protivnika jer su vam skoro sve utakmice u ovoj smešnoj ligi nameštene. Čestitam na tituli, jedva čekam da se opet plasirate u LŠ. :D
    (Života, 30. novembar 2019 20:56)

    # Link komentara

  78. Brzo si garaganu zaboravio svoj plač posle Jojićevog i Petrovićevog gola. Da te podsetim. Oni su odlučivali o šampionu Srbije tih godina. Pitaj Bajka ako meni ne veruješ. Kažu da se on još nije ispleo iz golmanske mreže.
    (crvena zvezda tirana 1945., 30. novembar 2019 20:39)

    Jesu vala odlucivali, to stoji, dosudjivali su i faulove i penale patlidzanu
    (mile, 30. novembar 2019 20:55)

    # Link komentara

  79. Znate sta izjeda grobare, 1991. godina i Darko Pancev
     (Mirko, 30. novembar 2019 20:53)

    # Link komentara

  80. Sofronije..
    Vi ste bili prvaci evrope,sveta.Igrate LS znaci da ste medju najbolijm klubovima u Evropi ,pa opet primate po pet golova u proseku.Mi smo mali Partizan,sta ocekujete od nas??
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ramones, 30. novembar 2019 20:42)

    Pa pre svega da sve prazne glave shvate ovo sto rekao, nekako. Dakle uzecete ponekad titulu ali ste vi u sustini u odnosu na Crvenu Zvezdu mali klub, uvek bili i bicete po svim parametrima. Drago mi je da ima tu ljudi kojima je to sasvim jasno
    (mile, 30. novembar 2019 20:52)

    # Link komentara

  81. Sofronije..
    Vi ste bili prvaci evrope,sveta.Igrate LS znaci da ste medju najbolijm klubovima u Evropi ,pa opet primate po pet golova u proseku.Mi smo mali Partizan,sta ocekujete od nas??
    (Ramones, 30. novembar 2019 20:42)

    Ništa..
    Samo da plačete..
     (shone, 30. novembar 2019 20:49)

    # Link komentara

  82. Budite prvaci Zvezdaši to nas Partizanovce više nezanima.
    (Dr.Zoran Živančević ,dipl.ing., 30. novembar 2019 20:01)

    A pravopis dr. Zorane Zivancevicu, zanima li te to?
    (mile, 30. novembar 2019 20:49)

    # Link komentara

  83. Kao zvezdas ja samo gledam LS rezultate I krstim se.
    (Lucky boy, 30. novembar 2019 20:49)

    # Link komentara

  84. HAHAHAHAH KAKAV NASLOV,NEMA SVE DRZE U ZEMLJI, DA SE ZABORAVI BAJERN I OVA KRADJA DANAS
     (Gate 4 Fanatic, 30. novembar 2019 20:48)

    # Link komentara

  85. U sezoni 2013/14 titulu je osvojila Crvena zvezda,u 21. veku imas gugl,pa se prvo informisi gosp.Luka Labane!!!
     (1991, 30. novembar 2019 20:48)

    # Link komentara

  86. Kukate da se mnogo svira penala za Zvezdu, da ima sklanjalica, da sudije slabo kaznjavaju Zvezdine prekrsaje, sad vam i ofsajd smetaju, pa nemože sve. Dogovorite se šta vam smeta, aaa Zvezda vam smeta, e pa to ćete morati da trpite još dugo, bar 6 godina.
    (LOVRA VEREBI, 30. novembar 2019 20:46)

    # Link komentara

  87. Ben je dokazao da Marin nije bio u ofsajdu.
     (Bravo Bene, 30. novembar 2019 20:46)

    # Link komentara

  88. zvezda=Obilić.
     (Dizel, 30. novembar 2019 20:46)

    # Link komentara

  89. Sofronije..
    Vi ste bili prvaci evrope,sveta.Igrate LS znaci da ste medju najbolijm klubovima u Evropi ,pa opet primate po pet golova u proseku.Mi smo mali Partizan,sta ocekujete od nas??
     (Ramones, 30. novembar 2019 20:42)

    # Link komentara

  90. Zamisli koliko je to raspala liga kad Zvezda dobije sve zivo sa nulom. A u Evropi nula suteva za 90 minuta.
    (ElGr, 30. novembar 2019 20:33)

    Nije raspala liga u smislu da je slaba, već je raspala iz razloga što je već unapred zacrtano da zvezda mora biti prva, iako nije najbolja u ligi. Da je i malo pošteno prvenstvo, zvezda bi do sada imala gomilu prostih bodova. A evo i ovo kolo nije moglo bez štete na račun protivnika, prvi god iz nedosuđenog ofsajda. Tako je svako kolo. Eto iz tog razloga je raspala liga, a ne zato što je zvezda "jača" od ostalih.
     (železničar, 30. novembar 2019 20:40)

    # Link komentara

  91. Budite prvaci Zvezdaši to nas Partizanovce više nezanima.
    (Dr.Zoran Živančević ,dipl.ing., 30. novembar 2019 20:01)




    :)))))
    pa, što si, onda, došo?
    da pazariš polovni pravopis?
    (mladići borovi, devojke jele, 30. novembar 2019 20:39)

    # Link komentara

  92. Za vreme vladavine Tomislava Karadzica od 2008.-2016. godine, danas mučeni Partizan osvaja titule u godinama:

    2008.
    2009.
    2010.
    2011.
    2012.
    2014.
    2015.

    Iskreno se nadam da ce Zvezda jos 5 godina za redom osvajati titulu na isti nacin na koji je Partizan osvajao.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Stefan, 30. novembar 2019 19:49)
    Brzo si garaganu zaboravio svoj plač posle Jojićevog i Petrovićevog gola. Da te podsetim. Oni su odlučivali o šampionu Srbije tih godina. Pitaj Bajka ako meni ne veruješ. Kažu da se on još nije ispleo iz golmanske mreže.
    (crvena zvezda tirana 1945., 30. novembar 2019 20:39)

    # Link komentara

  93. Premoćni Bajern upravo izgubio kod kuće od Leverkuzena sa igračem više... Znači Leverkuzen je prvak svemira.
     (Sale, 30. novembar 2019 20:39)

    # Link komentara

  94. zvezdaška javnost?
     (tom pus, 30. novembar 2019 20:38)

    # Link komentara

  95. I dalje loše, loše, loše...
     (Delije Čikago, 30. novembar 2019 20:38)

    # Link komentara

  96. Побједа је ал опет тешком муком. Опет формација и измјене тешка дефанзива. Ван ла Пара изгледа своје "отпјев'о". На зиму озбиљан ремонт без обзира дал остали непоражени у Грчкој, прије свега странце добро прориједити. БРАВО ЗВЕЗДО! 👏👏👏
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 30. novembar 2019 20:37)

    # Link komentara

  97. E zbog ovoga niko i ne ide na stadione.Sto bi bre neko isao kad se zna ko je prvak i da neki tim mora da pobedi po svaku cenu.Mogu da razumem i te sudije i oni hleb jedu od tog fudbala a ako ne pomognu Zvezdi lete sa liste.
    Raspitajte se kako je prosao sudija koji je sudio Zvezdi kada je izgubila titulu protiv Vozdovca,godinama ga nigde nije bilo a covek korektno sudio.
    Kako rece Ciro Blazevic: Bilo je godina kad se znalo da je Zvezda prvak i pre pocetka prvenstva.Tako je i sada.
     (as, 30. novembar 2019 20:37)

    # Link komentara

  98. #luka laban
    Vi sada živite u laži i prevari, a nećete da se otreznite da ste pobedili sve do sada, i u derbiju ste bili bolji, bili biste prvaci. Pogledajte ko vam je uzeo bodove na JNA, I izvadite glavu iz peska VVV. TRIJA.
    (Verebi Lovra, 30. novembar 2019 20:37)

    # Link komentara

  99. Grobari, a kako vi prođoste sa Voždovcem? A sutra Mačva koja je jača od Alkmara koji je bolji od MU, Totenhem-a, MS i Liverpool-a zajedno.
     (@Laki, 30. novembar 2019 20:36)

    # Link komentara

  100. @luka laban

    Nije bilo tolko penala, ali zato su "teze" utkmce produzavane u proseku od 8-12 min
     (nex, 30. novembar 2019 20:35)

    # Link komentara

  101. Za vreme vladavine Tomislava Karadzica od 2008.-2016. godine, danas mučeni Partizan osvaja titule u godinama:

    2008.
    2009.
    2010.
    2011.
    2012.
    2014.
    2015.

    Iskreno se nadam da ce Zvezda jos 5 godina za redom osvajati titulu na isti nacin na koji je Partizan osvajao.
    (Stefan, 30. novembar 2019 19:49)

    Karma ce juriti Partizaji jos dugo
     (Mirko, 30. novembar 2019 20:34)

    # Link komentara

  102. Zamisli koliko je to raspala liga kad Zvezda dobije sve zivo sa nulom. A u Evropi nula suteva za 90 minuta.
    (ElGr, 30. novembar 2019 20:33)

    # Link komentara

  103. Taj meč sa Bajernom se zaboraviti neće!
    (charlie, 30. novembar 2019 20:21)

    # Link komentara

  104. I ponisten gol Vozdovcu, da nije smesno bilo bi tuzno.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bodibond, 30. novembar 2019 20:03) # Link komentara

    Vidim, gleda se Zvezda.
    (Sofronije, 30. novembar 2019 20:21)

    # Link komentara

  105. Model igre u drigom poluvremenu treba da se nastavi. I da ovaj tim igra u kontinuitetu, jedino nez Tomanea u napadu. Naći donrog napadača i jednog dobrog krilnog.
    (Nenad, 30. novembar 2019 20:20)

    # Link komentara

  106. Za vreme vladavine Tomislava Karadzica od 2008.-2016. godine, danas mučeni Partizan osvaja titule u godinama:

    2008.
    2009.
    2010.
    2011.
    2012.
    2014.
    2015.

    Iskreno se nadam da ce Zvezda jos 5 godina za redom osvajati titulu na isti nacin na koji je Partizan osvajao.
    (Stefan, 30. novembar 2019 19:49)
    Gomila laži kao i obično. Karadžić nije bio predsednik saveza ni polovinu tog perioda. U tom periodu je svirano mnogo više penala za Zvezdu nego za Partizan. Titule uglavnom rešavane u derbijima u kojima je Partizan bio bolji. U utakmicama protiv ,,manjih" ekipa, naravno uz veliku pomoć sudija, Zvezda bila uspešnija ali kao što rekoh, titule su se rešavale u derbijima. Karadžić je lagao celu Evropu i davao vam pare da bi mogli da igrate Evropske utakmice, ali vi po pravilu ispadali u sezoni kupanja. Spomenik da mu podignete.Partizan igrao grupne faze u Evropskim takmičenjima. Ali da vi ste bili bolji. Tole ukrao. Lagajući ste i sebe ubedili da je notorna laž istina i sada živite na toj laži.
    (Luka Laban, 30. novembar 2019 20:20)

    # Link komentara

  107. Је ли се и даље тресе Београд?6,0 по Левандовском, није мали потрес!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bpbp, 30. novembar 2019 20:07) # Link komentara

    Ni 2 stepena po Drujfu sa igračem više u poslednjih 5 minuta nije mali potres. A porediti Bajern i AZ sasvim je bespredmetno.
    (Sofronije, 30. novembar 2019 20:19)

    # Link komentara

  108. Због чега су Гробари неписмени? Зато што не,могу да смисле АЗбуку.
    (Вједи Глагољ, 30. novembar 2019 20:19)

    # Link komentara

  109. toliko munjevita akcija evropske zvezde da sudija uopste nije mogao da vidi da li je ofsajd ,to su milisekunde...bravo crveno beli...vanzemaljci
     (milan, 30. novembar 2019 20:15)

    # Link komentara

  110. Gazi Zvezdoooooooo
     (Bora, 30. novembar 2019 20:13)

    # Link komentara

  111. Grobari ajde zamislite ovo: AZ je Zvezda Partizan je npr Radnik i igra se poslednja utakmica u prvenstvu Zvezda i Partizan imaju isto bodova i Zvezdi je potreban barem nerešen rezultat protiv Radnika! Ali na njenu žalost Radnik vodi dva nula jos i Zvezda ne moze da se sastavi sa loptom i ima igrača manje, Marin dobio crveni karton! Onda golman Radnika u 88 minutu uradi ono sto je uradio Stojković i 1:2, sad pritisak Zvezde sudija produži utakmicu 7 minuta i Zvezda izjednači na 2:2 i osvoji titulu! E sad mi recite šta bi vi komentarisali, golman se namerno sklonio, sudija Zvezdin čovek, kod drugog gola igrači Radnika klasična sklanjalica... eto to ste vi mali i jadni!
     (MIRO, 30. novembar 2019 20:13)

    # Link komentara

  112. Dva poluvremena kao dva tima.

    Odlicno. Idemo dalje... prvenstvo se nastavlja. Mogli su 5 da ubace u 2.poluvremenu.
     (Remo, 30. novembar 2019 20:12)

    # Link komentara

  113. Ja mislim da nije bio faul,nije otkinuo glavu rodicu ili bar da ga je bacio u blazu komu. Za onaj start milunovica protiv bajerna je bio zuti a ovo je bar isto tako..ali grobarska logika botova je ona koju sam vec opisao. Dakle nije otkinuta glava s tim nema prekrsaja i cist gol je ponisten. A o ofsajdu nije potrebno pricati jer posle ponistenog gola bena u derbiju,pa ponistenog gola "nad" mustafom,ovo je stvarno sramota majke mi.
    (boki, 30. novembar 2019 20:11)

    # Link komentara

  114. pljacka pljacka pljackica.
    (Juventino, 30. novembar 2019 20:11)

    # Link komentara

  115. Budite prvaci Zvezdaši to nas Partizanovce više nezanima.
    (Dr.Zoran Živančević ,dipl.ing., 30. novembar 2019 20:01)

    To te ne zanima godine unazad i godine unapred. Što pratiš Zvezdu kada te ne zanima
     (Zuja, 30. novembar 2019 20:10)

    # Link komentara

  116. Bravo Zvezdo samo snazno nabijaj komplekse
     (Dule, 30. novembar 2019 20:08)

    # Link komentara

  117. Moćna Zvezda!!! Fudbalska velesila sa brilijantnim taktičkim zamislima njenog trenerskog maga, uz objektivan i nadasve ujednačen sudijski kriterijum, pomela je nedorasle igrače Voždovca, u još jednoj noći za pamćenje srpskog fudbala. Zvezdini fudbalski vanzemaljci brzo su prebrodili neprijatnost doživljenu sredinom nedelje, i naravno upisali nova 3 boda, baš kako to i dolikuje igračima renomea pomenutog kluba. Uz svesrdnu pomoć ultrakopača sa severne tribine.
    (kordunaš, 30. novembar 2019 20:08)

    # Link komentara

  118. Је ли се и даље тресе Београд?6,0 по Левандовском, није мали потрес!
     (bpbp, 30. novembar 2019 20:07)

    # Link komentara

  119. Budite prvaci Zvezdaši to nas Partizanovce više nezanima.
    (Dr.Zoran Živančević ,dipl.ing., 30. novembar 2019 20:01)

    Vas ni pravopis ne zanima.
     (Lukač, 30. novembar 2019 20:07)

    # Link komentara

  120. Teško da ćemo sa ovakvom igrom da nešto napravimo sem u našoj ligi. Bio je ofsajd Marina barem pola metra kod prvog gola, svaki drugi pas između igrača neprecizan ili slab,komunikacija i dalje kao da je tim oformljen pre mesec dana...Možemo samo da se nadamo da u Pireju već jednom proradi neki timski duh ili ništa od Evrope na proleće.
    (BAKI, 30. novembar 2019 20:06)

    # Link komentara

  121. Vidi se ipak pomak u kvalitetu sudjenja. Kod onog penala protiv Indjije start je bio dva metra van kaznenog a sada je ofsajd samo metar. Zvezdi nije sviran penal, nego je samo protivniku ponisten regularan gol - posle penala bi Zvezda vodila a ovako je ostalo samo nereseno. Miramo biti fer, ide to na bolje...
    (nebojsa, 30. novembar 2019 19:54)

    Rutinski odrađen prvenstveni meč. Treba se koncentrisati na Ligu šampiona, da probamo da prezimimo. Pa šta bude. Nije smak sveta iako ne prođemo; niko sem Zvezde u Ligi šampiona nije zabeležio pobedu od srpskih klubova nikada. Nema prostora neskromnosti ili, ne daj Bože, zavisti.
     (Radomir, 30. novembar 2019 20:05)

    # Link komentara

  122. Za vreme vladavine Tomislava Karadzica od 2008.-2016. godine, danas mučeni Partizan osvaja titule u godinama:

    2008.
    2009.
    2010.
    2011.
    2012.
    2014.
    2015.

    Iskreno se nadam da ce Zvezda jos 5 godina za redom osvajati titulu na isti nacin na koji je Partizan osvajao.
    (Stefan, 30. novembar 2019 19:49)

    Sada im se sve vraca i tek ce da im se vraca, napred Zvezdo!!!
     (Sasic, 30. novembar 2019 20:05)

    # Link komentara

  123. Ponisten čist gol vozdovcu
    (petarczv, 30. novembar 2019 18:38)

    jos jedan "zvezdas"
    (da nije smesno, 30. novembar 2019 18:44)

    Da, da. Nova frakcija "Zvezdasi". Koliko li ih placa limar...
    (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 30. novembar 2019 18:50)

    Kad si ti Toto postao Milojev bot? S obzirom na staž ovde dobro znaš ko je petarczv. I komentar mu je na mestu. Ili misliš da blistamo na terenu?
     (absolutezero, 30. novembar 2019 20:04)

    # Link komentara

  124. Sta je sa publikom? Sablasno je bilo na stadionu.
     (Bodibond, 30. novembar 2019 20:04)

    # Link komentara

  125. Iskreno se nadam da ce Zvezda jos 5 godina za redom osvajati titulu na isti nacin na koji je Partizan osvajao.
    (Stefan, 30. novembar 2019 19:49)

    Koji to nacin dete? I za vreme tog Toleta je bilo isto sudjenje....zvezda i tad bila ekipa sa najvise penala u svim ligama Evrope....samo sto je to bila sudijska pomoc, tj pokusaj da se pomogne, a sad bukvalne sudije moraju da 'igraju' umesto ovih bukvi na terenu
     (pARTizan, 30. novembar 2019 20:04)

    # Link komentara

  126. prvi gol iz duplog OFSAJDA... smejurija... hahaha
    (Russell Crowe, 30. novembar 2019 20:00)

    I ponisten gol Vozdovcu, da nije smesno bilo bi tuzno.
     (Bodibond, 30. novembar 2019 20:03)

    # Link komentara

  127. Fantastično drugo poluvreme ! Sa ovakvom igrom pada olimpijakos .

    Do viđenja 11. decembra oko 23.30 .
    (vladimir, 30. novembar 2019 20:02)

    # Link komentara

  128. Sta je ovaj golman Vozdovca odbranio, da li moguce da je on skinuo pet zicera najmanje.....
     (Nebojsa, 30. novembar 2019 20:02)

    # Link komentara

  129. Odnos udaraca 22-3, u okvir gola 9-1, korneri 12-4, posed lopte 65-35. Jedina sramota je sto na kraju nije veca razlika.
    (Djomla, 30. novembar 2019 20:01)

    # Link komentara

  130. Budite prvaci Zvezdaši to nas Partizanovce više nezanima.
    (Dr.Zoran Živančević ,dipl.ing., 30. novembar 2019 20:01)

    # Link komentara

  131. A prvi gol iz duplog OFSAJDA... smejurija... hahaha
     (Russell Crowe, 30. novembar 2019 20:00)

    # Link komentara

  132. Који јаук гробарије, непроцјењиво! ???
    (ДЕЛИЈА??, 30. novembar 2019 19:54)

    Vidis kako se ofiras delijo.
    Predstavljas se ovde vec dugo vremena kao neko ko objektivno analizira a onda se radujes lopovluku.
     (as, 30. novembar 2019 20:00)

    # Link komentara

  133. Najjace kad uplakani grobar krene recenicu sa 'Zvezdas sam ali' i onda krene da pljuje Zvezdu ahhahahahahahahag
     (Baki, 30. novembar 2019 20:00)

    # Link komentara

  134. 2:0 rutinski, moglo je da bude 4-5, nije nam bio dan. Golman vozdovca se razbranio.
    (Ivan, 30. novembar 2019 20:00)

    # Link komentara

  135. Za vreme vladavine Tomislava Karadzica od 2008.-2016. godine, danas mučeni Partizan osvaja titule u godinama:

    2008.
    2009.
    2010.
    2011.
    2012.
    2014.
    2015.

    Iskreno se nadam da ce Zvezda jos 5 godina za redom osvajati titulu na isti nacin na koji je Partizan osvajao.
    (Stefan, 30. novembar 2019 19:49)


    Bravo druze za komentar
     (Gosa, 30. novembar 2019 19:59)

    # Link komentara

  136. Ako se na ovaj način moramo gurati da se poništavaju protivnicima golovi, isključuju igrači neka hvala. Izgleda da tako mora biti. Šta me briga za Partizan. Hoću da moja Zvezda igra fudbal... a ja vidim na terenu mediokritete i trenera neznalicu kojega samo Borjan drži tu gde jeste. Za...i takvu titulu
    (Brane, 30. novembar 2019 18:56)

    Ljubi te Vucela tako pametnog...
    (Jonas, 30. novembar 2019 19:07)

    Kakav crni Vučelin bot, čovek je kao i ja ogorčeni zvezdaš. Sve što je napisao potpisujem!
     (absolutezero, 30. novembar 2019 19:58)

    # Link komentara

  137. Jel bilo jedno 1.500 gledalaca? U vrh glave 2.000 Neće niko da gleda nameštaljke.
    (Predrag, 30. novembar 2019 19:58)

    # Link komentara

  138. malo sudije malo ovi gube loptu u opasnoj zoni....jadno i žalosno...kakva nameštaljka...namestali do bajerna namestaju i posle,nikako da se opamete da igraju realnu takmičarsku utakmicu,ovako sve simulacija sve kobajagi...a kad treba stvarno nema nas nigde...kao mi u grupi sa engleskom hrvatskom....koji mi,mi!
     (tom pus, 30. novembar 2019 19:58)

    # Link komentara

  139. Sta se cudite, sudi Segrt. Zato je i odredjen za ovu utakmicu. Kada su igrali protiv TSC-a, iz FSS-a su zvali ljude koji vode TSC i "posavetovali" ih da se ne trude previse. Porucili su im da je Segrt odredjen za sudiju i da im je svaki trud uzaludan.
    (Baljosh, 30. novembar 2019 19:57)

    # Link komentara

  140. Dragi moji grobari, imam mnogo prijatelja među vama, i svima želim dobro zdravlje i sreću. Ali moram nešto da vam kažem pošto vidim da ste masovno na portalu. Dok je Tadić bio predsednik vi ste uzeli šest titula za redom. Džaba bilo naše komentarisanje da nije bilo sve regularno, a i vi znate to isto. Sad morate da se strpite, mi tek dve godine vladamo, a predsednik je naš. Zato sam predložio u predhodnom komentaru da uzmete koji lek za smirenje.
     (Lule, 30. novembar 2019 19:57)

    # Link komentara

  141. ..... кме кме кме, други гол чист “није офсајд”
    (Кики, 30. novembar 2019 19:55)

    # Link komentara

  142. SRAMOTA.
     (Robert kvatro Levangolski, 30. novembar 2019 19:55)

    # Link komentara

  143. Vidi se ipak pomak u kvalitetu sudjenja. Kod onog penala protiv Indjije start je bio dva metra van kaznenog a sada je ofsajd samo metar. Zvezdi nije sviran penal, nego je samo protivniku ponisten regularan gol - posle penala bi Zvezda vodila a ovako je ostalo samo nereseno. Miramo biti fer, ide to na bolje...
     (nebojsa, 30. novembar 2019 19:54)

    # Link komentara

  144. Који јаук гробарије, непроцјењиво! 😃😃😃
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 30. novembar 2019 19:54)

    # Link komentara

  145. Bajernovi igraci vanzemaljci, pa sad i Leverkuzenovi jos veci vanzemaljci.Ali u AV ligi i nasi su vanzemaljci.
     (Tumba petica, 30. novembar 2019 19:53)

    # Link komentara

  146. Što volim kad tastatura grobari kmeče...kme, kme, kme...
     (Duka, 30. novembar 2019 19:53)

    # Link komentara

  147. Sad videh ovaj"faul" Mikića. Majko moja...
     (dejan, 30. novembar 2019 19:53)

    # Link komentara

  148. Može li lepše nego iz ofsajda? Ne može..... A nadam se da će Oli da nam da 8 komada da se konačno otarasimo trenera. Ne vredi, ljudi, očajni smo.
    (NoName, 30. novembar 2019 19:28)

    Navijač sam Zvezde ali ovu krađu više ne mogu da gledam. Ovo nema veze sa sportom. Prestanite sudije više da pomažete ovim poluamaterskim igračima koji sad igraju za Zvezdu
    (kajs, 30. novembar 2019 18:30)

    Eto, golovi iz ofsajda, nepostojeći penali, simuliranja i ostalo. Posle se čudimo kad nas očukaju 18:0 u četiri utakmice...
    (vitez Lukić od lamburginija, 30. novembar 2019 19:31)

    Ako se na ovaj način moramo gurati da se poništavaju protivnicima golovi, isključuju igrači neka hvala. Izgleda da tako mora biti. Šta me briga za Partizan. Hoću da moja Zvezda igra fudbal... a ja vidim na terenu mediokritete i trenera neznalicu kojega samo Borjan drži tu gde jeste. Za...i takvu titulu
    (Brane, 30. novembar 2019 18:56)

    Vi grobari se stvarno ne trudite kada botujete...
     (lol, 30. novembar 2019 19:53)

    # Link komentara

  149. Gol čist ko grobarska suza...
     (piki, 30. novembar 2019 19:52)

    # Link komentara

  150. Ovaj sudija nije Šegrt, nego majstor. SRAMOTA po ko zna koji put.
     (zvezdoprc, 30. novembar 2019 19:51)

    # Link komentara

  151. E ovo je prava zvezda,gol iz cistog ofsajda.
     (Ramones, 30. novembar 2019 19:50)

    # Link komentara

  152. Volim Zvezdu i pratim svaku njenu utakmicu u zadnjih 25 god ali ovo guranje Zvezde od strane sudija je stvarno prevrsilo sve mere nema vise smisla stvarno me sramota kao velikog Zvezdas to Zvezdi ne treba ako ne moze da dobije na kvalitet ekipe u nasoj ligi onda i ne zasluzuje da osvoji titulu i da se blamira u LS, i jos nesto ovog Tomane treba odmah posle utakmice poslati za Portugal i onog sa njim koj ga doveo ovaj decko apsolutno nema nista sto bi trebao da ima jedan profesionalac decko je totalni amater jedno deset puta kreca da trci napred i hvata se tj (vuce, cupa, grebe) protivnicke stopere ne znam zasto da li da ga puste ili da mu pomogno da se pokrene totalni invalid
    (CZBG, 30. novembar 2019 19:50)

    # Link komentara

  153. Samo se jedite...
     (centurion, 30. novembar 2019 19:50)

    # Link komentara

  154. Za vreme vladavine Tomislava Karadzica od 2008.-2016. godine, danas mučeni Partizan osvaja titule u godinama:

    2008.
    2009.
    2010.
    2011.
    2012.
    2014.
    2015.

    Iskreno se nadam da ce Zvezda jos 5 godina za redom osvajati titulu na isti nacin na koji je Partizan osvajao.
     (Stefan, 30. novembar 2019 19:49)

    # Link komentara

  155. Bruka i sramota .Ofsajd ?
    (nela, 30. novembar 2019 19:49)

    # Link komentara

  156. Ne treba biti strucnjak, mozes da budes obican navijac, neko ko prati sport, ne samo fudbal, i da vidis da je ponisten cist gol Vozdovcu. 
    (realno, 30. novembar 2019 18:57) 

    Moras da budes navijac partizana...
    (Milojevic, 30. novembar 2019 19:06)
    Mozes da budes i marsovac, al ofsajd je ofsajd, svuda, osim kod navijaca zvezde.
     (realno, 30. novembar 2019 19:48)

    # Link komentara

  157. Može li lepše nego iz ofsajda? Ne može..... A nadam se da će Oli da nam da 8 komada da se konačno otarasimo trenera. Ne vredi, ljudi, očajni smo.
    (NoName, 30. novembar 2019 19:28)

    Sve ti verujem da si ti navijac zvezde...
     (Komedija., 30. novembar 2019 19:47)

    # Link komentara

  158. Eto, golovi iz ofsajda, nepostojeći penali, simuliranja i ostalo. Posle se čudimo kad nas očukaju 18:0 u četiri utakmice...

    nije sine u 4, u tri utakmice ipak.
     (kengur88, 30. novembar 2019 19:47)

    # Link komentara

  159. Zbog ovakvih pomoci sudija u evropi primate po 6 golova.
     (stanisav, 30. novembar 2019 19:47)

    # Link komentara

  160. Najzanimljivije je da nijedan igrač Voždovca nije podigao ruku zbog mogućeg ofsajda, što je inače normalna reakcija.
     (Bob Rock, 30. novembar 2019 19:46)

    # Link komentara

  161. Da ovi sude u Ligi šampiona, Zvezda bi osvojila takmičenje
    (Stefan, 30. novembar 2019 19:46)

    # Link komentara

  162. Zvezda po igri i sansama zasluzeno vodi
     (Goran, 30. novembar 2019 19:46)

    # Link komentara

  163. Eto, golovi iz ofsajda, nepostojeći penali, simuliranja i ostalo. Posle se čudimo kad nas očukaju 18:0 u četiri utakmice...
    (vitez Lukić od lamburginija, 30. novembar 2019 19:31)

    A sve ti verujem da si ti navijac zvezde...
     (Kosjan, 30. novembar 2019 19:46)

    # Link komentara

  164. Zar opet moraju sudije da nam pomažu? Ajmo Zvezdo igraj kao nekad.
     (Delija Sekurič, 30. novembar 2019 19:45)

    # Link komentara

  165. Pa da@
    Za Tomanea nisam siguran ali je Marin u ociglednom ofsajdu,sudija dobro postavljen ali verovatno covek zeli I sledecu utakmicu da sparta po aut liniji.
     (kralj, 30. novembar 2019 19:45)

    # Link komentara

  166. Eto, golovi iz ofsajda, nepostojeći penali, simuliranja i ostalo. Posle se čudimo kad nas očukaju 18:0 u četiri utakmice...
    (vitez Lukić od lamburginija, 30. novembar 2019 19:31)

    A ti si navijac zvezde??? bauauahahah
     (NikolaSrb, 30. novembar 2019 19:45)

    # Link komentara

  167. Reci cu opet....Šegrt
     (pARTizan, 30. novembar 2019 19:43)

    # Link komentara

  168. Cist ofsajd!Sramota!
    Gol Vozdovca regularan,cak pre da je Rodic napravio faul u tom duelu!
     (WIN, 30. novembar 2019 19:43)

    # Link komentara

  169. Novo pravilo u Kokezaniji: Kad je igrač režimske mezimice u ofsajdu to se ne računa u ofsajd! Prosto ko pasulj...
     (Dr.Miloe Šestić, 30. novembar 2019 19:42)

    # Link komentara

  170. Umesto regularnih 1:0 za Voždovac, zvezda neregularno vodi 1:0.... Neka... Pa se ne čudite ako naredne godine budu padale desetke u Evropi...
     (Bard Živa, 30. novembar 2019 19:42)

    # Link komentara

  171. Ovo je na nivou SF.Svaki komentar je suvisan.Zato uzivam kad vas deru po Evropi.
    (nik sloter, 30. novembar 2019 19:25). Uh i ja kad vam zviznu 2 komada za 2 minuta sa igračem manje. Ne znam da li sam se više obradovao tome ili Lorencovoj trojku. Sve u svemu bilo je to nezaboravno vece, taj cetvrtak.
    (veliki strumf, 30. novembar 2019 19:39)

    # Link komentara

  172. Lako je Bajernu da im da 6 u LS, neka dodju u Kokeza ping pong ligu i neka tu pokusaju da im daju gol.
     (realno, 30. novembar 2019 19:39)

    # Link komentara

  173. A grobosi se ponadali da cemo igrati nereseno pa prate utakmicu, ali zakova ga Marin :)
     (Stojan, 30. novembar 2019 19:39)

    # Link komentara

  174. Pozdravio vas levandovski :(
    (...., 30. novembar 2019 19:25)

    2:2 AZ
     (Ijaoooo, 30. novembar 2019 19:38)

    # Link komentara

  175. Pozdravio vas levandovski :(
    (...., 30. novembar 2019 19:25)

    Jel nam to pises u onoj Sky jakni, cuo sam da su one najpogodnije kada su temperature u minusu pogotovo od -8 do -11 ?
     (Urke, 30. novembar 2019 19:38)

    # Link komentara

  176. Marin doneo prednost Zvezdi iz ofsajda.
     (I Tomate bio za svaki slučaj, 30. novembar 2019 19:38)

    # Link komentara

  177. Sramotna odluka jednog segrta da ponisti cist gol Vozdovcu.Kazan sv.Petra ima bude dobro uposljen.
     (Tuzna slika Srbije, 30. novembar 2019 19:37)

    # Link komentara

  178. Kuknjava groblja u punoj snazi...
     (Ijaoooo, 30. novembar 2019 19:37)

    # Link komentara

  179. Pozdravio vas levandovski :(
    (...., 30. novembar 2019 19:25). A vas onaj Drijuf, kako li se zove onaj anonimus. Pozdravio sve vas koji ste preživeli srcku.
    (veliki strumf, 30. novembar 2019 19:37)

    # Link komentara

  180. Od 54 komentara koliko ih je sad. 42 napisali grobari. Ljudi placa li vas neko da pljujete po portalima ? Ako placa, onda razumijem, ali ako to radite da bi sebi ugodili, onda ste jako bolesni.
    (Shein, 30. novembar 2019 18:57) Nisu ljudi bolesni nego ne vole lopovluk
     (Bela vrana, 30. novembar 2019 19:37)

    # Link komentara

  181. Az alkmar hvala ti, prosto doneo si nam puno radosti kad vidis ove grobarcice znamo koliko je sati :)
     (Lokos, 30. novembar 2019 19:37)

    # Link komentara

  182. Idemo majstori da ih zaledimo na -11
     (Rodri, 30. novembar 2019 19:36)

    # Link komentara

  183. Ali zato Zvezda povela iz čistog ofsajda. Kakav Šegrt, ovaj je odavno ispekao zanat.Prvo poništi gol Voždovcu zbog navodnog prekršaja, i sad ovo.
    (cartmanx, 30. novembar 2019 19:36)

    # Link komentara

  184. Zlocin u prointer pin pongu a onda kazna u Evropi.
     (nik sloter, 30. novembar 2019 19:36)

    # Link komentara

  185. Bayern je dobro prošao.
     (bh, 30. novembar 2019 19:36)

    # Link komentara

  186. Mene bi bilo sramota da navijam za ovakav lopovski klub kao sto je zlezda.
     (Bela vrana, 30. novembar 2019 19:35)

    # Link komentara

  187. Klasicna zvezdina prica....Neznam samo koji je to osecaj kad se tako osvajaju bodovi.Čemu onda treniranje i sve ostalo.Svaka vam cast za takve bodove i takve titule
     (Marrssa, 30. novembar 2019 19:35)

    # Link komentara

  188. Groblje ce uvek pisati kometare koji su u interesu partizana a protiv interesa zvezde... Ma kakva god da je situacija. Tako im je receno...
     (Kosjan, 30. novembar 2019 19:34)

    # Link komentara

  189. Hvala grobarima što prate najbolji klub u Srbiji. Međutim, svaki eventualni sporni momenat komentarišu da mi je prosto žao što gube živce. Počnite da uzimate Bensedine ili Bromazepane za smirenje.
    (Lule
    Jos mislite da ste najbolji?Ko li vas laze da mi je znati samo...Najbolji u cemu?U realizaciiji penala? Pa vi bre ne umete da sutnete loptu na gol iole ozbiljnijim ekipama,zar sami to ne vidite?
    (Pterodaktil, 30. novembar 2019 19:34)

    # Link komentara

  190. Obraza bez. Iz kola u kolo namjestajuci za Zvezdu. Da je pravde i fer pleja bili bi 6 ili 7 u Srbiji. 15 bodova su do sada dobili na poklon od raznih sudija. Evropa ne prašta.
     (Slavko Vrekic, 30. novembar 2019 19:33)

    # Link komentara

  191. Oly će ovima dati minimum 5 komada....hahahahaha
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 30. novembar 2019 19:32)

    # Link komentara

  192. Dvostruki ofsajd!
    Stvarno ne treba igrati ovu ping pong ligu.
    Onda čudenje kad u Evropi svi popravljaju gol razliku nad mezimicom.
    Uporno i uporno se namešta.
    Tragikomično.
    (Goran, 30. novembar 2019 19:32)

    # Link komentara

  193. Uvek objektivni navijaci partizana sada znaju da je i gol iz ofsajda...
     (Kosjan, 30. novembar 2019 19:32)

    # Link komentara

  194. Eto, golovi iz ofsajda, nepostojeći penali, simuliranja i ostalo. Posle se čudimo kad nas očukaju 18:0 u četiri utakmice...
     (vitez Lukić od lamburginija, 30. novembar 2019 19:31)

    # Link komentara

  195. Bruka i sramota
    Raspustiti sudijsku organizaciju i dovesti strane sutije.
    (Micko, 30. novembar 2019 19:31)

    # Link komentara

  196. Čik podigni zastavicu ako smeš hahahahaha.Čik!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 30. novembar 2019 19:31)

    # Link komentara

  197. očekujem penal za Zvezdu ili crveni za Voždovac do kraja utakmice ako nastavite ovako da igrate.
    (marek hamšiković, 30. novembar 2019 19:12)
    Nije ni penal ni crveni (pišem u 69 min) već gol iz čistog ofsajda! Marin bio ceo korak u ofsajdu
    (Igor78, 30. novembar 2019 19:31)

    # Link komentara

  198. Prvo je Tomane bio u ofsajdu a onda i Marin kod gola. Čisto da konstatujemo.
    (Pa da, 30. novembar 2019 19:25)

    Objektivan si na pantica...
     (Kosjan, 30. novembar 2019 19:31)

    # Link komentara

  199. Važno je da je Moloje zadovoljan, protivniku poništišten gol, njemu priznat (čist ofsajd), ide se ka pobedi.
    (Mil@n, 30. novembar 2019 19:31)

    # Link komentara

  200. Nek daju još jedan pa da im verujemo
     (Poništavamo redom, 30. novembar 2019 19:30)

    # Link komentara

  201. Ispravite naslov

    “Marin IZ OFSAJDA doneo prednost Crvenoj zvezdi protiv Vozdovca”
    (hvala sto glasate za br.1, 30. novembar 2019 19:30)

    # Link komentara

  202. A bajern gubi hahahahaha ajmo bre Zvezdo,ajmo nek puknu dusmani!
    (Delija Momak, 30. novembar 2019 19:29)

    # Link komentara

  203. Ova Zvezda nema utakmicu ove godine u ligi gde nisu im sudije pomagale.Pa ovako bi i Surdulicani bili prvaci.
    Dupli ofsajd im ne sviraju i daju gol,aj blago da kazemo sumnjivo ponisten Vozdovcu gol.Ovako je na svakoj skoro utakmici.
    Kad je tesko sudije.
     (as, 30. novembar 2019 19:29)

    # Link komentara

  204. Na pola koraka smo od gubitka 15. mesta, sledeće sezone bi Zvezda morala da prođe grupu LŠ, a Partizan LE, Voša ili Čuka da se plasiraju u LE i uzmu koji bod.

    Samo šampion će igrati kvalifikacije za LŠ, ostala 3 tima Ligu Konferencija, što i jeste za nas sirotinju.

    Ovako bi to izgledalo Zvezda Liga Evrope, a Partizan i Voša ili Čuka Konferencije.

    Sevilla
    Braga
    Young Boys
    Zvezda

    Ludogorets
    Partizan
    Rosenborg
    Dinamo Minsk

    Sparta Prag
    Rapid Beč
    Cluj
    Vojvodina
    (Mare, 30. novembar 2019 19:29)

    # Link komentara

  205. Ljudi dosta vise o sudjenju.mozda prekrsaj nije bio al zato ofsajd sigurno jeste.eto sudija gresi na obe strane.
    (Bane, 30. novembar 2019 19:29)

    # Link komentara

  206. fk razbojnicka banda...
     (Alberto Rato, 30. novembar 2019 19:29)

    # Link komentara

  207. Prvo AZ,onda Lorenco,sad Marin daje gol iz ofsajda...ovo su teski dani za mene,teska derpesija me ocekuje...sta da radim ?
    (Grobar(40 godina pratim kosarku), 30. novembar 2019 19:28)

    # Link komentara

  208. Marin je i dalje u Zvezdi?!
    Nisam ga vidjao na prethodnih par utakmica...
     (Dule, 30. novembar 2019 19:28)

    # Link komentara

  209. Šta reci a ne zaplakati "kriminalna sudjenja" na marakani se nastavljaju naravno ppbugbna po goste .Sve se vidi džabe komentarisati
     (Palavestra, 30. novembar 2019 19:28)

    # Link komentara

  210. Da, doneo Marin prednost iz ofsajda od POLA METRA! Pa dokle bre više, dokle!? Sramota, ovo više nema smisla nikakvog, primate po 5 komada od svakog jačeg tima u Evropi jer u Srbiji ne morate ni da se oznojite da bi dobili utakmicu. I posle se pitate što deca odlaze u inostranstvo - pa nisu budale da igraju u nameštenoj ligi gde Zvezda mora da "dobije" 95% utakmica u sezoni
    (Igor78, 30. novembar 2019 19:28)

    # Link komentara

  211. Aj nek ih pobedi bajern u ovoj ligi ....
    (gigs, 30. novembar 2019 19:28)

    # Link komentara

  212. Može li lepše nego iz ofsajda? Ne može..... A nadam se da će Oli da nam da 8 komada da se konačno otarasimo trenera. Ne vredi, ljudi, očajni smo.
     (NoName, 30. novembar 2019 19:28)

    # Link komentara

  213. Ofsajd k'o kuca ?
     (Cicolina, 30. novembar 2019 19:28)

    # Link komentara

  214. Nije ofsajd :)))
     (Nikola MNE, 30. novembar 2019 19:28)

    # Link komentara

  215. Meni samo jedna stvar nije jasna, zasto toliko navijaca prati utakmice CZ??? Ove sezone sam pogledao samo derbi sto se tice Prtizana :)
    (Straight Outta München, 30. novembar 2019 19:27)

    # Link komentara

  216. Њима ће и олимпијакос 6 дати хаха
    (ултра пфк, 30. novembar 2019 19:14)

    Nece, nesto mi govori da ce im braca dati barem bod, ako ne i sva tri. Neka ovo svi upamte.
     (Bodibond, 30. novembar 2019 19:27)

    # Link komentara

  217. E BAŠ ZBOG OVOG GURANJA ZVEZDE, IGRAČI SU IZGUBILI DODIR SA REALNOŠĆU
    I ONDA DOĐU U LIGU SAMPIONA I PRIME 20 GOLOVA NA 4 UTAKMICE
    ČIST GOL VOŽDOVCA PONIŠTEN BRUKA
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sveti Nolan Smit ubiva aždahu, 30. novembar 2019 18:29)

    Koje guranje rodjace ? Kakve sad teorije zavere ? Nama daju 20 golova ekipe koje igraju najbolji fudbal na planeti.Ako hocemo sa njima da igramo moramo uloziti 500 000 000 evra u ekipu.Mislis da slucajno na primer Tomane vredi 1 000 000 evra a leva rezerva u Totenhemu vredi 40ak miliona ? Mislis da su te cifre nasumicne ??? ALO BRE OSVESTITE SE BRE ALOO??
    (Delija Momak, 30. novembar 2019 19:27)

    # Link komentara

  218. Dokle vise sa ovim kradjama.Marin pistize gol iz cistog ofsajda.Svi to vide osim sudija.BRUKA!
     (Partizanovac, 30. novembar 2019 19:27)

    # Link komentara

  219. Ma do kada ce ovako da se krade!? Ofsajd kao kuća, preterali su više sa kradjom.
     (MarS, 30. novembar 2019 19:26)

    # Link komentara

  220. Dupli ofsajd al' nema veze. Sto kazu (pojedinci) ovde "moze nam se". Ali kad se moze onda se izgubi veza sa realnošću i desava se Evropa.
     (Tu tu tu, 30. novembar 2019 19:26)

    # Link komentara

  221. Vozdovcu ponisten regularan Go a zvezdi priznat Go iz ofsajda... dokle vise ovo ludilo..???
    (Milan, 30. novembar 2019 19:26)

    # Link komentara

  222. Nije ofsajd!
    Pravilo o ofsajdu se izuzima kada je Ling long sampion u pitanju!!!
     (Dejan, 30. novembar 2019 19:26)

    # Link komentara

  223. Cist ofsajd Marina, nije da nisu zasluzili. Vozdovac igra anti fudbal
    (miksx, 30. novembar 2019 19:26)

    # Link komentara

  224. Grobari pojma nemate, dupli ofsajd se ne sudi
     (boze strasno, 30. novembar 2019 19:26)

    # Link komentara

  225. Marin daje gol iz ofsajda, a sudija priznaje pogodak, cestitam. A kod gola Vozdovca kao fol bio faul.
     (Bodibond, 30. novembar 2019 19:26)

    # Link komentara

  226. ali pazite ne jedan...nego dva ofsajda kod gola zvezde...ruše se svi rekordi ove sezone
     (milance, 30. novembar 2019 19:25)

    # Link komentara

  227. Cist ofsajd, pitam se dokle??????
     (SADIQ, 30. novembar 2019 19:25)

    # Link komentara

  228. I da su hteli da daju gol iz ofsajda Bajernu nisu mogli jer nisu ni centar prešli ali zato je tu Voždovac i eto hola iz ofsajda
     (Palavestra, 30. novembar 2019 19:25)

    # Link komentara

  229. Gde je kraj ovoj otimacini???
     (Xman, 30. novembar 2019 19:25)

    # Link komentara

  230. Pozdravio vas levandovski :(
    (...., 30. novembar 2019 19:25)

    # Link komentara

  231. Prvo je Tomane bio u ofsajdu a onda i Marin kod gola. Čisto da konstatujemo.
    (Pa da, 30. novembar 2019 19:25)

    # Link komentara

  232. Ako dobijate ovo poraz od bajerna bice zaboravljen ajmooooo zvezdo
    (Aca, 30. novembar 2019 19:25)

    # Link komentara

  233. Ko jos prati zvezdu
    (gligor marinada, 30. novembar 2019 19:25)

    # Link komentara

  234. Ovo je na nivou SF.Svaki komentar je suvisan.Zato uzivam kad vas deru po Evropi.
     (nik sloter, 30. novembar 2019 19:25)

    # Link komentara

  235. Opet golovi na kradju.
     (Luke Babbitt gravedigger, 30. novembar 2019 19:25)

    # Link komentara

  236. Ofsajd kmeeeeee kmeeeeeeeee :(
    (Grobar koji 40 godina prati kosarku i jako je zadovoljan, 30. novembar 2019 19:25)

    # Link komentara

  237. Gol iz ofsajda. Ma prelepo... ??
    (Dzhoni, 30. novembar 2019 19:24)

    # Link komentara

  238. Ofsajd.
     (nex, 30. novembar 2019 19:24)

    # Link komentara

  239. Nije ni ofsajd?
     (Bad Spenser, 30. novembar 2019 19:24)

    # Link komentara

  240. Ofsajd čist
     (Pera portir, 30. novembar 2019 19:24)

    # Link komentara

  241. Ovo je muka gledati!
     (kadinjaca ipak pala, 30. novembar 2019 19:24)

    # Link komentara

  242. Gooo…oo

    Zvezda vodiii…ii idemo delije
    (Petar Macen, 30. novembar 2019 19:23)

    # Link komentara

  243. Nastavlja se omiljeni cirkus u Srbiji - Linglong super liga Srbije.

    I naravno, gol iz ofsajda!
    (Aha, 30. novembar 2019 19:23)

    # Link komentara

  244. Pa da,nije penal,nije crveni(za sad),ali je zato gol iz ofsajda,bravo,tako se igra!
    (marek hamšiković, 30. novembar 2019 19:22)

    # Link komentara

  245. Ovo je Super, ponište čist gol sudije, a priznaju gol iz opsajd!! Svaka čast.
    (Goran-Wien, 30. novembar 2019 19:22)

    # Link komentara

  246. Jedan ponisten za Vozdovac jedan iz ofsajda za Zvezdu i to je to!
    (NS, 30. novembar 2019 19:22)

    # Link komentara

  247. Tooooo Marineeeee!
     (MIRO, 30. novembar 2019 19:22)

    # Link komentara

  248. Gol iz ofsajda. Sta ce nam VAR.
     (Mare, 30. novembar 2019 19:22)

    # Link komentara

  249. Au brate! Ofsajd ko kuća!
     (stiler, 30. novembar 2019 19:22)

    # Link komentara

  250. Penal za gospodju...
    (Nemanja, 30. novembar 2019 19:21)

    # Link komentara

  251. Zvezda ovo tesko da ce dobiti mozda i izgubiti ne znam sta im se desava ali nivo igre je pao drasticno pa mi Vozdovcu postenu sansu ne mozemo napraviti i cudo je sto smo samo 6 primili od Bajerna
    (vele, 30. novembar 2019 18:59)
    Necete izgubiti...i ne brini, igra sa tim nema nikakve veze..
     (Radijator, 30. novembar 2019 19:20)

    # Link komentara

  252. Nišić najbolji igrač '98 u Srbiji.
     (dada, 30. novembar 2019 19:19)

    # Link komentara

  253. Od 54 komentara koliko ih je sad. 42 napisali grobari. Ljudi placa li vas neko da pljujete po portalima ? Ako placa, onda razumijem, ali ako to radite da bi sebi ugodili, onda ste jako bolesni.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Shein, 30. novembar 2019 18:57)

    Što ne prebrojiš komentare Zvezdinih navijača na Partizanovim vestima nekad?
    (marek hamšiković, 30. novembar 2019 19:15)

    # Link komentara

  254. Duh koji lebdi viš’ Marakane rek’o je još 5 godina niko neće smeti preći centar protiv stuba srBstva...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 30. novembar 2019 19:15)

    # Link komentara

  255. Њима ће и олимпијакос 6 дати хаха
     (ултра пфк, 30. novembar 2019 19:14)

    # Link komentara

  256. Hahahhahhahah ne ne, sad sam ozbiljan... Realno nema kradje uopste, samo sam navijac Partizana pa haluciniram. #jasamkriv
     (realno, 30. novembar 2019 19:13)

    # Link komentara

  257. A komentator se obradovao golu koji je ponisten zbog faula...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dzony, 30. novembar 2019 18:30)

    Vidi se koliko pratiš Zvezdu I gledaš Arenu,trenutni komentator Milovanović je zvezdaš,on I Radulović su komentarisali derbi,jedan zvezdaš a drugi partizanovac I on uglavnom uz Milićevića prenosei Zvezdine utakmice u LingLongu I takođe prenose sve utakmice u Evropi,ali ne čudi me što pričaš nebuloze jer ste vi zvezdaši(velika većina) poznati po lagarijama I spinovanju,uzgred Voždovcu poništen čist gol zbog "prekršaja",očekujem penal za Zvezdu ili crveni za Voždovac do kraja utakmice ako nastavite ovako da igrate.
    (marek hamšiković, 30. novembar 2019 19:12)

    # Link komentara

  258. sudija nije segrt,vec majstor.
     (nikolaq, 30. novembar 2019 19:12)

    # Link komentara

  259. Plavi stali, do kraja 0:3
     (cokipkijg, 30. novembar 2019 19:11)

    # Link komentara

  260. sad ce Binic da aktivira mehanizam.
     (nikolaq, 30. novembar 2019 19:10)

    # Link komentara

  261. Ako se na ovaj način moramo gurati da se poništavaju protivnicima golovi, isključuju igrači neka hvala. Izgleda da tako mora biti. Šta me briga za Partizan. Hoću da moja Zvezda igra fudbal... a ja vidim na terenu mediokritete i trenera neznalicu kojega samo Borjan drži tu gde jeste. Za...i takvu titulu
    (Brane, 30. novembar 2019 18:56)

    Ljubi te Vucela tako pametnog...
     (Jonas, 30. novembar 2019 19:07)

    # Link komentara

  262. Vidim čist gol Voždovca poništen...ništa novo u zemlji... 
    (Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 30. novembar 2019 18:29) 

    A ti si strucnjak da procenis da je cist gol???
    (lol, 30. novembar 2019 18:4)

    Ne treba biti strucnjak, mozes da budes obican navijac, neko ko prati sport, ne samo fudbal, i da vidis da je ponisten cist gol Vozdovcu.
    (realno, 30. novembar 2019 18:57)

    Moras da budes navijac partizana...
     (Milojevic, 30. novembar 2019 19:06)

    # Link komentara

  263. bio je faul u skoku kod gola
     (tom pus, 30. novembar 2019 19:05)

    # Link komentara

  264. Još penal i crveni u drugom poluvremenu...
     (zzzz, 30. novembar 2019 19:05)

    # Link komentara

  265. Hajdin ne igra jer je pozamljen iz C. Zvezde..Taj isti klub ne dozvoljava da igra protiv iste sto je apsolutna glupost sa stanovista da si igraca i poslao na pozajmicu da bi nakupio iskustva da bi se jednog dana vratio u isti..
     (samo da naglasim, 30. novembar 2019 19:03)

    # Link komentara

  266. Шта ће ти Иванић, убаци Вукановића у напад?!
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 30. novembar 2019 19:02)

    # Link komentara

  267. Pozdravio vas je DRUIJF!
     (MIRO, 30. novembar 2019 19:02)

    # Link komentara

  268. Hvala grobarima što prate najbolji klub u Srbiji. Međutim, svaki eventualni sporni momenat komentarišu da mi je prosto žao što gube živce. Počnite da uzimate Bensedine ili Bromazepane za smirenje.
     (Lule, 30. novembar 2019 19:02)

    # Link komentara

  269. Navijač sam Zvezde ali ovu krađu više ne mogu da gledam. Ovo nema veze sa sportom. Prestanite sudije više da pomažete ovim poluamaterskim igračima koji sad igraju za Zvezdu
    (kajs, 30. novembar 2019 18:30)

    Sve ti verujem da si navijac zvezde..
     (Rtre, 30. novembar 2019 19:01)

    # Link komentara

  270. 3+ u drugom
     (h, 30. novembar 2019 19:01)

    # Link komentara

  271. "24' Poništen gol Voždovca! 
    Posle kornera sa desne strane i lopte koja se odbila od prečke, Voždovac je postigao gol. Ipak, sudija Šegrt je poništio gol gostiju jer je smatrao da je Mikić u skoku načinio prekršaj nad Rodićem." 

    Gleda li neko ovo? Da li ste videli kakav je ''prekrsaj'' u pitanju? Smehotres. 
    (Coki junior, 30. novembar 2019 18:30) 

    da bio je prekrsaj, sta ti nije jasno??!
    (Joker, 30. novembar 2019 18:40)
    Gde je bio prekrsaj? Na centru, pa je sudija gledao VAR, pa dosudio prekrsaj? Moguce, taj deo nisam video.
     (realno, 30. novembar 2019 19:00)

    # Link komentara

  272. A gde su na ovoj vesti oni "zvezdas sam ali svaka cast partizanu" nesto ih nema??? jer ocigledno ih zvezda ih ne zanima..
     (Realno, 30. novembar 2019 18:59)

    # Link komentara

  273. Zvezda ovo tesko da ce dobiti mozda i izgubiti ne znam sta im se desava ali nivo igre je pao drasticno pa mi Vozdovcu postenu sansu ne mozemo napraviti i cudo je sto smo samo 6 primili od Bajerna
     (vele, 30. novembar 2019 18:59)

    # Link komentara

  274. Kako lose igramo,mucenje,samo da se vise zavrsi ova polusezona,ova igra Zvezde je tesko gledljiva
     (nevaljaovonista, 30. novembar 2019 18:59)

    # Link komentara

  275. Veliki sam grobar ali sudija je doneo pravu odluku, sudi bez greske.
     (pfc, 30. novembar 2019 18:57)

    # Link komentara

  276. Od 54 komentara koliko ih je sad. 42 napisali grobari. Ljudi placa li vas neko da pljujete po portalima ? Ako placa, onda razumijem, ali ako to radite da bi sebi ugodili, onda ste jako bolesni.
     (Shein, 30. novembar 2019 18:57)

    # Link komentara

  277. @bodibond
    Druze valjda vidis da Mikic igra, isto tako Hajdin je igrac Zvezde na pozajmici u Vozdovcu, samim tim Zvezda mu moze zabraniti da igra utakmice protiv nje. Purtic nije standardan igrac Vozdovca kao ni Devic( 37 godina ). Pogledaj malo prethodne utakmice Vozdovca i sastave njihove pa komentarisi.
    Vozdovac itekako zeli da pobedi Zvezdu, nazalost sudija ne dopusta za sada( cist gol ponisten)
    (Legolas, 30. novembar 2019 18:57)

    # Link komentara

  278. Vidim čist gol Voždovca poništen...ništa novo u zemlji... 
    (Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 30. novembar 2019 18:29) 

    A ti si strucnjak da procenis da je cist gol???
    (lol, 30. novembar 2019 18:4)

    Ne treba biti strucnjak, mozes da budes obican navijac, neko ko prati sport, ne samo fudbal, i da vidis da je ponisten cist gol Vozdovcu.
     (realno, 30. novembar 2019 18:57)

    # Link komentara

  279. Ni jedne pismene akcije, gol sanse... samo neko bunarenje kao pre 20 god.
    katastrofa od igre...
     (Vitez koja, 30. novembar 2019 18:56)

    # Link komentara

  280. Ako se na ovaj način moramo gurati da se poništavaju protivnicima golovi, isključuju igrači neka hvala. Izgleda da tako mora biti. Šta me briga za Partizan. Hoću da moja Zvezda igra fudbal... a ja vidim na terenu mediokritete i trenera neznalicu kojega samo Borjan drži tu gde jeste. Za...i takvu titulu
    (Brane, 30. novembar 2019 18:56)

    # Link komentara

  281. Tim zvani 0 18 sudije u long ling lang bank ligi poništavaju gol čist kao suza jer ga prima tim o 18 AV
    (Zlatan, 30. novembar 2019 18:56)

    # Link komentara

  282. da bio je prekrsaj, sta ti nije jasno??!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Joker, 30. novembar 2019 18:40) ..to sto nije bio prekrsaj,al obraz i navijac zvezdane,dva razlicita pojma...
    (alekove pudlice, 30. novembar 2019 18:56)

    # Link komentara

  283. "24' Poništen gol Voždovca! 
    Posle kornera sa desne strane i lopte koja se odbila od prečke, Voždovac je postigao gol. Ipak, sudija Šegrt je poništio gol gostiju jer je smatrao da je Mikić u skoku načinio prekršaj nad Rodićem." 

    Gleda li neko ovo? Da li ste videli kakav je ''prekrsaj'' u pitanju? Smehotres. 
    (Coki junior, 30. novembar 2019 18:30)

    Da, videli smo. Isti ovakav "prekršaj" je napravljen nad Stojketom u derbiju. Vi ste tvrdili da jeste bio, dakle vi ste ti koji su postavili standarde za ovakve "prekršaje". Čist faul kao suza. Sudija samo primenjuje pravila koje ste VI postavili
     (NoName, 30. novembar 2019 18:55)

    # Link komentara

  284. E BAŠ ZBOG OVOG GURANJA ZVEZDE, IGRAČI SU IZGUBILI DODIR SA REALNOŠĆU
    I ONDA DOĐU U LIGU SAMPIONA I PRIME 20 GOLOVA NA 4 UTAKMICE
    ČIST GOL VOŽDOVCA PONIŠTEN BRUKA
    (sveti Nolan Smit ubiva aždahu, 30. novembar 2019 18:29)

    Vidim čist gol Voždovca poništen...ništa novo u zemlji...
    (Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 30. novembar 2019 18:29)

    Meni je vas iskreno zao... siguran sam da ni ne gledate utakmicu ali "znate" i "vidite" cist gol vozdovca..
     (Trance, 30. novembar 2019 18:53)

    # Link komentara

  285. Ako Rodić kaže da je bio faul,onda je bio.
     (dejan, 30. novembar 2019 18:53)

    # Link komentara

  286. Milojevicu da se ne ljubimo....
    (samo sam realan, 30. novembar 2019 18:52)

    # Link komentara

  287. Veze blage nemamo! Igra nam je ne nula, već apsolutna nula!
    (veliki strumf, 30. novembar 2019 18:52)

    # Link komentara

  288. Jel ovo zvezda kaznjena da igra bez publike?
    (husref musemic, 30. novembar 2019 18:50)

    # Link komentara

  289. E BAŠ ZBOG OVOG GURANJA ZVEZDE, IGRAČI SU IZGUBILI DODIR SA REALNOŠĆU
    I ONDA DOĐU U LIGU SAMPIONA I PRIME 20 GOLOVA NA 4 UTAKMICE
    ČIST GOL VOŽDOVCA PONIŠTEN BRUKA
    (sveti Nolan Smit ubiva aždahu, 30. novembar 2019 18:29)

    ko je izgubio dodir sa realnoscu najbolje govori tvoj potpis jer se u bunilu poceo da koristis ime navijaca zvezde...
     (relaxxx, 30. novembar 2019 18:50)

    # Link komentara

  290. Debelo ovde nešto ne štima....vreme je za resetovanje...
     (UGASENO JSD partizai, 30. novembar 2019 18:50)

    # Link komentara

  291. Ponisten čist gol vozdovcu
    (petarczv, 30. novembar 2019 18:38)

    jos jedan "zvezdas"
    (da nije smesno, 30. novembar 2019 18:44)

    Da, da. Nova frakcija "Zvezdasi". Koliko li ih placa limar...
     (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 30. novembar 2019 18:50)

    # Link komentara

  292. Navijač sam Zvezde ali ovu krađu više ne mogu da gledam. Ovo nema veze sa sportom. Prestanite sudije više da pomažete ovim poluamaterskim igračima koji sad igraju za Zvezdu
    (kajs, 30. novembar 2019 18:30)

    sve ti verujem.
    Mora da si se jako potresao kao u cetvrtak uvece...
     (relax, 30. novembar 2019 18:48)

    # Link komentara

  293. Navijač sam Zvezde ali ovu krađu više ne mogu da gledam. Ovo nema veze sa sportom. Prestanite sudije više da pomažete ovim poluamaterskim igračima koji sad igraju za Zvezdu
    (kajs, 30. novembar 2019 18:30)

    Auuuu, koliko bi se tek potresao da si stvarno video snimak... K'o Ferdi kad ga uvalio.
     (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 30. novembar 2019 18:48)

    # Link komentara

  294. MILOJE ODLAZI!!!
     (pedja, 30. novembar 2019 18:48)

    # Link komentara

  295. smesno, zato smo tu gde smo.
     (delke, 30. novembar 2019 18:47)

    # Link komentara

  296. Ovo nema smisla vise.Da je sve posteno CZ bi po kvalitetu bila peta.
     (nik sloter, 30. novembar 2019 18:47)

    # Link komentara

  297. Lopvcine!
     (Duka, 30. novembar 2019 18:47)

    # Link komentara

  298. Ponisten gol Vozdovcu. Sram vas bilo lopovi.
     (Mister Y, 30. novembar 2019 18:45)

    # Link komentara

  299. Ponisten čist gol vozdovcu
    (petarczv, 30. novembar 2019 18:38)

    jos jedan "zvezdas"
     (da nije smesno, 30. novembar 2019 18:44)

    # Link komentara

  300. Za Zvezdu nije bitno ko je protivnik, podjednako su očajni. Ovo je muka za gledanje.
     (Toma, 30. novembar 2019 18:42)

    # Link komentara

  301. Звездина игра-казна за очи!
     (Црвена звезда 1913, 30. novembar 2019 18:42)

    # Link komentara

  302. Vidim čist gol Voždovca poništen...ništa novo u zemlji...
    (Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 30. novembar 2019 18:29)

    A ti si strucnjak da procenis da je cist gol???
     (lol, 30. novembar 2019 18:42)

    # Link komentara

  303. Fudbal u Srbiji je unisten totalno, klubovi , reprezentacije..infrastruktura. A ovi ostrasceni klinci trebaju energiju da usmere da se iz fudbala sklone menadzeri, mesetari i partijski poslusnici, jer samo oni imaju koristi od ovakvog stanja!
     (montoya, 30. novembar 2019 18:41)

    # Link komentara

  304. Oko 15.000 hiljada navijača po ovom hladnoom vremenu. Sto je za respekt
    (Petar Macen, 30. novembar 2019 18:40)

    # Link komentara

  305. "24' Poništen gol Voždovca!
    Posle kornera sa desne strane i lopte koja se odbila od prečke, Voždovac je postigao gol. Ipak, sudija Šegrt je poništio gol gostiju jer je smatrao da je Mikić u skoku načinio prekršaj nad Rodićem."

    Gleda li neko ovo? Da li ste videli kakav je ''prekrsaj'' u pitanju? Smehotres.
    (Coki junior, 30. novembar 2019 18:30)

    da bio je prekrsaj, sta ti nije jasno??!
     (Joker, 30. novembar 2019 18:40)

    # Link komentara

  306. Gol poništen s razlogom kazem kao grobar, ali delije moraju da shvate da je isto tako bio prekrsaj i na derbiju
     (PFC, 30. novembar 2019 18:39)

    # Link komentara

  307. Vidim čist gol Voždovca poništen...ništa novo u zemlji...
    (Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 30. novembar 2019 18:29)

    Ma cisto... vi i zeljko pantic ste sudijski eksperi.
     (Fexex, 30. novembar 2019 18:38)

    # Link komentara

  308. Kakav pritisak su napravili ovi grobari na fudbalsku javnost kad je u pitanju sudenje Zvezdi da ovaj komentator na Areni komentarise i proverava svaku sudijsku odluku u korist Zvezde od igranja rukom na sredini terena do auta pa do toga da on misli da nije ofsajd, pa i nije faul je!
     (MIRO, 30. novembar 2019 18:38)

    # Link komentara

  309. grobari sad nije bio faul a u derbiju bio....tako....
     (marin, 30. novembar 2019 18:38)

    # Link komentara

  310. Ponisten čist gol vozdovcu
     (petarczv, 30. novembar 2019 18:38)

    # Link komentara

  311. Zasto imate potrebu bas svaku tekmu da zatvorite? Dokle ce da ide vasa bahatost i demonstracija sile? Pa posle sledi brutalno otreznjenje u LS. Odigrajte sem tog derbija barem neku takmicarsku tekmu, pobogu ljudi! Sto je najsmesnije nemate potrebe sve to da radite jer cemo se mi kao po obicaju, posle tragicnog ispadanja iz LE u Linglong-u raspasti. Daj boze da u narednih 5 utakmica odtvarimo 3 pobede...
     (Gasi svetlo, 30. novembar 2019 18:38)

    # Link komentara

  312. Hocemo penal za zvezdu....
     (Zlatne ruke sinko, 30. novembar 2019 18:37)

    # Link komentara

  313. sramota... čist gol su poništili...
    (Šef, 30. novembar 2019 18:36)

    # Link komentara

  314. Stvarno sto nema Hajdina u sastavu Vozdovca?
     (Povratak Betmena, 30. novembar 2019 18:35)

    # Link komentara

  315. Botici rade punom parom vidim...
     (Dyok, 30. novembar 2019 18:35)

    # Link komentara

  316. A Marko Devic, bivsi reprezentativac Ukrajine na klupi, to je taj "perspektivni i talentovani" trener Vozdovca.
     (Povratak Betmena, 30. novembar 2019 18:35)

    # Link komentara

  317. Sudija video "faul", xe,xe,xe...
    (catch22, 30. novembar 2019 18:33)

    # Link komentara

  318. Normalno da ce uvek "objektivni" grobari reci suprotno i sta je u korist partizana...
     (Matori, 30. novembar 2019 18:32)

    # Link komentara

  319. Gde ste našli ovog portugalskog Željka Joksimovića? I takav jedan guši mesto nekom vašem klincu kojeg nećete da istrpite zbog ovakvih pajsera.
     (Bad Spenser, 30. novembar 2019 18:32)

    # Link komentara

  320. Posle pola sata gledanja, zaključujem da ovo mogu da podnesu samo plaćeni navijači. Strašno!
     (Toma, 30. novembar 2019 18:32)

    # Link komentara

  321. Lopurde!
     (Sah mat, 30. novembar 2019 18:31)

    # Link komentara

  322. A vi odma u naslov ponisteni gol, i ako jeste bio faul naslonio se na Rodica... neverovatni ste.
     (Dzony, 30. novembar 2019 18:31)

    # Link komentara

  323. Navijač sam Zvezde ali ovu krađu više ne mogu da gledam. Ovo nema veze sa sportom. Prestanite sudije više da pomažete ovim poluamaterskim igračima koji sad igraju za Zvezdu
     (kajs, 30. novembar 2019 18:30)

    # Link komentara

  324. Jel se to meni cini ili je Jovan Segrt sudija na ovom mecu? Mora se sto pre preboleti debakl od Bajerna.
     (Bodibond, 30. novembar 2019 18:30)

    # Link komentara

  325. "24' Poništen gol Voždovca!
    Posle kornera sa desne strane i lopte koja se odbila od prečke, Voždovac je postigao gol. Ipak, sudija Šegrt je poništio gol gostiju jer je smatrao da je Mikić u skoku načinio prekršaj nad Rodićem."

    Gleda li neko ovo? Da li ste videli kakav je ''prekrsaj'' u pitanju? Smehotres.
    (Coki junior, 30. novembar 2019 18:30)

    # Link komentara

  326. A komentator se obradovao golu koji je ponisten zbog faula...
     (Dzony, 30. novembar 2019 18:30)

    # Link komentara

  327. Vidim čist gol Voždovca poništen...ništa novo u zemlji...
     (Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 30. novembar 2019 18:29)

    # Link komentara

  328. E BAŠ ZBOG OVOG GURANJA ZVEZDE, IGRAČI SU IZGUBILI DODIR SA REALNOŠĆU
    I ONDA DOĐU U LIGU SAMPIONA I PRIME 20 GOLOVA NA 4 UTAKMICE
    ČIST GOL VOŽDOVCA PONIŠTEN BRUKA
     (sveti Nolan Smit ubiva aždahu, 30. novembar 2019 18:29)

    # Link komentara

  329. Gle, ponistise Vozdovcu regularan pogodak ccccc.
     (Bodibond, 30. novembar 2019 18:29)

    # Link komentara

  330. ponisten cist gol vozdovca !!
     (nenad, 30. novembar 2019 18:27)

    # Link komentara

  331. Uvek isti grobarski komentari...
     (Neverovatno, 30. novembar 2019 18:20)

    # Link komentara

  332. ceka se penal
     (mile, 30. novembar 2019 18:20)

    # Link komentara

  333. Za Vozdovac igra u napadu neki klinac od 16 godina, Zmajevi izgleda resili od samog pocetka da se povuku, ali zato protiv Partizana igrali totalno ofanzivno, cak su dobili i penal. A danas u (startnoj) postavi nema cak 4 igraca: Purtica, Mikica, Devica i Hajdina. Zasto Hajdin ne igra kad nije pod ugovorom sa Zvezdom i samim tim IMA pravo danas da nastupa?
    (Bodibond, 30. novembar 2019 18:10)

    Sta ti buncas dete???
     (Goxy, 30. novembar 2019 18:19)

    # Link komentara

  334. Liga Šampiona je samo za bogataše. Mislim da bi ovo bio vrh tim da dogodine doguramo daleko u Ligi Evrope : Popović-Rodić(Žander)-Degenek-Milunović-Pojačanje-Vulić-Pojačanje(Jovičić)-Katai-Marin-Garsia-Pavkov(Tomane/Pojačanje), ako se prodaju : Ivanić, Petrović, Kanjas, Para, Ben, Boakye i Pavkov. Kanjas, Van La Para i Tomane nisu u formi i to je to, kasno su došli.. Garsia nam se već isplatio, uveo nas u LŠ, sjajan tehničar. Najviše nam nedostaje desni bek, i prodorno levo krilo, takođe mislim da je Žander odličan.
    (Mare, 30. novembar 2019 18:11)

    # Link komentara

  335. Za Vozdovac igra u napadu neki klinac od 16 godina, Zmajevi izgleda resili od samog pocetka da se povuku, ali zato protiv Partizana igrali totalno ofanzivno, cak su dobili i penal. A danas u (startnoj) postavi nema cak 4 igraca: Purtica, Mikica, Devica i Hajdina. Zasto Hajdin ne igra kad nije pod ugovorom sa Zvezdom i samim tim IMA pravo danas da nastupa?
     (Bodibond, 30. novembar 2019 18:10)

    # Link komentara

  336. Zasto za Vozdovac ne igraju Mikic, Hajdin, Purtic i Marko Devic, bivsi igrac nekoliko ukrajinskih klubova? Ali zato vidim da igra neki Stoisavljevic koji ima samo 16 godina.
     (Bodibond, 30. novembar 2019 18:06)

    # Link komentara

  337. Sada CE cz da dadne 15 golova hihi I da se hvali a znamo Ko su I Sta Su. Bayern,totenham
    (Lucky boy, 30. novembar 2019 18:06)

    # Link komentara

  338. Kad se realno sagleda ovaj sastav treba biti realan i pruziti ruku Milojevicu sto je izgubio samo sa po 5,6 nula. Sto li je pristao da nastavi da vodi ovaj tim ja zaista ne znam.
     (MišelBastos, 30. novembar 2019 18:05)

    # Link komentara

  339. Ovde ce se videti stvarna i ptava vrednost Zvezde a ne onaj los dan protiv Bajerna koji nije merodavan.
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 30. novembar 2019 18:04)

    # Link komentara

  340. OD TEBE TRAZIM SAMO, DA KAO ? SE BORIS !!!…!!
     (RedMetox, 30. novembar 2019 18:02)

    # Link komentara

  341. Jadni Vozdovcani...morace da puste 6-7 golova da bi nadomestili bruku u LS...
    (BOT na kub, 30. novembar 2019 18:01)

    # Link komentara

  342. Srecno zvezdo, i za dezurne Vuceline ratnike, stvarno ste kraljevski ispali ;)))
     (Kosjan, 30. novembar 2019 18:00)

    # Link komentara

  343. Ono od Utorka vam nikada ne možemo oprostiti. Treba sliku startnih 11 staviti u muzej da sve buduće generacije zapamte bruku i sramotu.
    (P&t, 30. novembar 2019 17:59)

    # Link komentara

  344. Ајмо, ајде сви у напад! ✊😲
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 30. novembar 2019 17:58)

    # Link komentara

  345. Sad ce grobari da navale, samo da konsoliduju frakcije i dobiju po sendvic. A to sto im je klub poslednju pobedu u Ligi Šampiona zabelezio 1983 godine to nema veze.
     (..., 30. novembar 2019 17:57)

    # Link komentara

  346. Nece biti ni 1000 ljudi !
    Nisu ni zasluzili vise .
    (Tubic, 30. novembar 2019 17:56)

    # Link komentara

  347. Ovde ce se videti koliko je Zvezda superiorna i koliko vreda a da je ono protiv Bajerna bio samo jedan los dan.
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 30. novembar 2019 17:55)

    # Link komentara

  348. Da vidimo sta je scenarista smislio za veceras. Koju ce taktiku sudije da primene?
     (ej bre, 30. novembar 2019 17:53)

    # Link komentara

  349. Ling Long..... I dalje ne verujem koja sprdnja sa nama!!!
     (Drakenzen, 30. novembar 2019 17:53)

    # Link komentara

  350. Kolika je kvota na isključenje igrača Voždovca? Posle ponižavanja od Bajerna mora malo da im se pomogne... Nadam se da Tole ima snage da preuzme savez da se ne brukamo više u Evropi.
     (Zuma Deluxe, 30. novembar 2019 17:50)

    # Link komentara

  351. Sve osim pobede ne dolazi u obzir. Sa ovim se čak i sudija slaže...
    (Dobro Informisan, 30. novembar 2019 17:50)

    # Link komentara