Četvrtak, 17.02.2005.

09:49

Netsi bolji od Kingsa,Krstić sjajan

Izvor: B92

Netsi bolji od Kingsa,Krstiæ sjajan IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

27 Komentari

Sortiraj po:

ĆOKZ

pre 19 godina

Sto se tice Milicica,pa on je sam priznao da je pogrijesio sto je otisao u NBA.A te njegove utakmice,pa sve je to sredjivao Hemofarm u smislu da se on maksimalno forsira kad ga skauti gledaju.Ista stvar se desava i sa Aleksandrovom.Na utakmici protiv Zagreba igrao je 37 minuta dao 22 kosa i imao 8 skokova.Najvise ove godine u svim kategorijama.Razlog ove minutaze :6 nba skauta u gledalistu.

Joe

pre 19 godina

Evo ja se donekle slazem sa Goranom, mada se Darko stvarno vise isticao po svim drugim stvarima osim po dobroj kosarci od kada je tamo.Ali nije mi jasno da decko odigra dve dobre utakmice i u trecoj ponovo zaigra poslednja 2 minuta(2 skoka, to niste napisali).Kako to moze psiholoski da deluje na mladog igraca?Pa jednostavno on ima osecaj da sta god uradi, nikada nece biti dovoljno dobar, pa se samim tim sledeci put manje trudi.Ubedjen sam, da nema publike u Detroitu da ga ovaj nebi ni pustao u igru. Ali decko nema ni 20 godina, bice nesto od njega sigurno.

goran (francuska)

pre 19 godina

@ i corava koka ubode zrno.

Dobro znam Koliko je cudo od kosarkasa Lebron Dzejms, sada u NBA i koji je fenomen bio pre toga. Dobro znam da Milicic jos nije u tu istu ligu dokazao ni slovo T od talenta. Ali podseticu te samo na jednu od njegovih poslednjih utakmica u Evropi sa Hemofarmom u Grckoj. Tada je kao sedamnestogodisnjak upisao (ako se dobro secam) 19 poena, 7 ili osam skokova i cak pet kontri ! Zar se to moze nazvati slucajnosti ? Ako slicna statistika jednog sedamnestogodisnjaka protiv starijih i prekaljenih igraca i to u nekom evropskom takmicenju nije dokaz izuzetnog talenta, onda mi objasni sta je. Pa tek su tada skauti totalno poludeli za njim ! Nisu dzabe, imali su sta da vide. Ako ne verujes meni, veruj njima jer ta "koka" je tada pred njihove oci toliko toga ubola da se ne moze ni slucajno pomisliti da je slepa.
Dobro, opet ponavljam da i pored toga Milicic nije dokazao ni pocetno slovo od talenta od kad je u NBA, tu si u pravu. Lebron je za sada vasionski odmakao ne samo od njega, nego i od 90 posto lige, i tu si u pravu. Ali je cista i prosta cinjenica da cesto i njemu treba vremena da udje u neki ritam dostojan svoga ranga i da pocne da puni protivnicki kos. I Kobiju je cesto potrebna cetvrtina, pa i poluvreme da udje u stos. Evo ti samo primer Pavlovica koji je juce zavrsio prvu cetvrtinu bez poena, bez i jednog skoka ni dodavanja, cak ni jednom nije sutnuo za 12 minuta provedenih na parketu, katastrofa ! Nakon te statisticke apsolutne nule grejao je klupu i ponovo usao u drugom poluvremenu i opet mu je trebalo par minuta i nekoliko promasaja da bi upisao prve poene. Na kraju je medjuostalom zavrsio sa solidnih 11 poena, i svi zadovoljni. Ali u timu uziva jedno normalno poverenje, strpljenje i daje mu se prava sansa, minutaza, prilika za popravni, itd... Zato smatram da je sokantno da neko daje bilo kakav komentar na racun igraca ko je dobio bednih dva minuta da se dokaze, pogotovo kad je taj komentar omalovazavajuci. Jednostavno lako je, nisko je, nije fer! Hej, dva minuta !

Allan Houston

pre 19 godina

Izvini,Nemanja,ali sta fali tome sto je Radmanovic pozvan?On je to zasluzio jos prosle godine,ali nije mogao biti pozvan,jer su vec iz Seattlea bili pozvani Barry i Lewis(prvi se kasnije povredio,pa je upao Korver).Pre se zapitaj sta ce tu Richardson,Joe Johnson,i Lenard(koji je odigrao j-e-d-n-u utakmicu u sezoni)?Zasto nema Hoiberga,Damon Studemirea,Redda...

I corava koka ubode zrno

pre 19 godina

@Gorane iz Francuske
Cova, daj se malo uozbilji.
Milicic nije do sada opravdao ni tih par minuta sto igra. Vec sam ti ranije postavio pitanje koliko si ti to Milicicevih utakmica pogledao u zivotu? Objektivno.
I smjesno je uzimati malog L. James-a za poredjenje. Neznam koliko si upoznat sa njegovim igrama prije NBA, no vjeruj mi da je razlika izmedju njegovih i Milicicevih rezultata i u toj konkurenciji bila OGROMNA.
Informisi se malo, cova, prije nego sto mi odgovoris.

BIG_WORM

pre 19 godina

evo za ljubitelje NBA-a ucesnici u zakucavanju

2005 SPRITE RISING STARS SLAM DUNK COMPETITORS
Participant, Team Pos. Ht. Wt. Charity
Chris Andersen, New Orleans F 6’10” 228 Second Harvest Kids Café (New Orleans)
J.R. Smith, New Orleans G 6’6” 220 Second Harvest Kids Café (New Orleans)
Josh Smith, Atlanta F 6’9” 225 John H. Harland Boys & Girls Club (Atlanta)
Amaré Stoudemire, Phoenix C 6’10” 245 I.G. Homes Boys & Girls Club (Phoenix)

goran (francuska)

pre 19 godina

@Ja original.

Milicic je igrao samo dva minuta i nije stigao ni da uputi loptu prema kosu. Pa ako stvarno mislis da je on smesan i da zasluzuje ruganje sto za se za tih "ogromnih" dva minuta nije upisao u strelce, za tvoj komentar se moze slobodno reci da je tuzan. Kad mu se bude "standardno" dalo 20 ili 25 minuta po utakmici da pokaze sta zna, onda se javi. Pa nekoliko puta sam gledao Lebrona Dzejmsa kako namesta nisan skoro citavo poluvreme pa tek onda proradi. Samo sto je decko osim vanserijskog talenta za razliku od Milicica laksi za "par tona" Srpske pakosti. Pih! Srpska posla.

Zeljko

pre 19 godina

Pedju bi Kingsi trejdovali, ali u NBA ligi nema igraca njegovog kalibra sa tako ,,malim'' primanjima. Pedja je tek treci ili cetvrti igrac Sakramenta po visini plate iza Vebera, Bibija itd. Slazem se da je za Stojakovica najbolje da ga trejduju ali uprava tima ima zadnju rec.

Nemanja

pre 19 godina

Ne mogu da verujem da ne ucestvuje damon jones u sutiranju trojki. drugi najbolji u datim trojkama malo iza richardsona i ne pozovu ga. dao je 8-10 protiv klipersa rekord karijere a oni ga ne pozovu stvarno sramota a pozivaju tamo nekog radmanovica.

Aircanada

pre 19 godina

Treba se duboko zamisliti...pa opet niko ne moze da mi da iole dobar razlog zasto Kidd ne igra na All Staru.Pruza odlicne partije, i ne moze se reci da nije atraktivan.Svaka cast za Krleta,posebno mi je drago sto je tako dobru igru pruzio protiv Vebera.Inace, jos jedna napomena:Kada je Krle cuvao Garneta,ovaj je jedva sta pogadjao.najvise je koseva dao(koliko sam ja uspeo da vidim)kada ga je cuvao Kolins.Nemojte posle da neki osporavaju tvrdnje da Radmanovic nije konstantan..2 poena za 24 min

Moljac

pre 19 godina

Net rookie Nenad Krstic gave a superb effort. After 0-of-8 in Minnesota Tuesday, Krstic attacked the rim, shot 9-of-14, took eight rebounds and finished with career high 18 points.

For one night at least, Kidd's rookie center was better than former All-Stars Chris Webber and Brad Miller of the Kings.

Nenad Krstic scored a career-high 18 points and grabbed eight rebounds - all in three quarters - while outplaying Webber (12 points, 10 rebounds) and Miller (eight points, five rebounds).


"Nenad was great. The thing Nenad did was he really, really attacked the basket," said Frank.

Zoki

pre 19 godina

Krle ce vec za 2-3 godine biti jedan od najboljih centara u NBA-ligi. Protiv svih jakih i dobrih centara je ove sezone igrao vise nego dobro. Za rukija je normalno da forma pada nakon 10-15 dana utakmica ali vidi se da mu se ovih dana forma opet dize.
Pozdrav iz Dervente

mitar

pre 19 godina

Zelim Pedji da ga trejduju sto prije, jer ovaj brod koji se zove Sakramento tone.
Nadam se da ce da mu se ispuni zelja da igra za Cikago posto je to mlad tim u usponu i potreban im je suter kakav je Stojakovic.
Krstic nije los samo je nekako fizicki slabasan, kao da mu nedostaje energije.Ne znam mozda je to samo moje misljenje...

ja-original

pre 19 godina

weber nastablja sa sjajnim sutom 6/20,a skor sacramenta u zadnjih 7 utakmica je 6 poraza i 1 pobeda,a to je i period od kad je stojakovic povredjen(ako je u opste povredjen?).krstic je odigrao sjajnu utakmicu sto svedoci i podatak da je imao najvise pogodaka iz igre u timu netsa,a i potpuno je zaustavio breda milera.milicic standardan(citaj smesan).

Dajana

pre 19 godina

Moram da zamolim nekog od vas da mi kaze da li Pedja ucestvuje u sutiranju trojki, ili ne!!!!!!! Jedni pricaju da ucestvuje, drugi da nije izabran!!! A Krsti jedno veliko BRAVOO!!

Fan

pre 19 godina

Na takmicenju u zakucavanju ucestvuju Amare Studamire,Chris Anderson,Josh Smith,J.R. Smith.

Plejmejkeri Nash,Boykins,Ridnouer,Arenas.

Izvor: NBA.com

Zoran

pre 19 godina

Molim Vas da mi odgovorite dali je izostavljen Sasa Pavlovic iz ovog Vaseg izvjestaja slucajno ili namjerno.Mladi Pavlovic je odigrao jos jednu dobru utakmicu kao starter ,a na ESPN mu je ponavljana asistencija Gudenu tri puta i usla je u izbor za najbolji potez dana.Dajte ,budite malo pazljiviji jer ce te sjutra zaboraviti nekog drugog od nasih igraca,sto oni svakako ne zasluzuju.

MISTER

pre 19 godina

Kad ce bre vise taj trejd sa Stojakovicem??? Svakog jutra cim se probudim i vidim da je on jos medju gubitnicima zavrti mi se sve.... Pedja mora da ide i to brzo a mislim da hoce.. pitanje je samo kad

Slobajson

pre 19 godina

Stvarno baksuzluk za Jarica (ali i umor, jer bez njega nema povrede). Nadam se da ce se oporaviti brzo.

Krsticu svaka cast! Bravo majstore!

Imay

pre 19 godina

Napolje Webera (centar, filozof, prosek suta 30%, bez skokova u napadu)i bice sve u redu. Pedja je veliki igrac i ako njega trejduju pasce na najnize grane na kojima su bili pre dolaska Divca.

Slobajson

pre 19 godina

Stvarno baksuzluk za Jarica (ali i umor, jer bez njega nema povrede). Nadam se da ce se oporaviti brzo.

Krsticu svaka cast! Bravo majstore!

Imay

pre 19 godina

Napolje Webera (centar, filozof, prosek suta 30%, bez skokova u napadu)i bice sve u redu. Pedja je veliki igrac i ako njega trejduju pasce na najnize grane na kojima su bili pre dolaska Divca.

MISTER

pre 19 godina

Kad ce bre vise taj trejd sa Stojakovicem??? Svakog jutra cim se probudim i vidim da je on jos medju gubitnicima zavrti mi se sve.... Pedja mora da ide i to brzo a mislim da hoce.. pitanje je samo kad

Zoran

pre 19 godina

Molim Vas da mi odgovorite dali je izostavljen Sasa Pavlovic iz ovog Vaseg izvjestaja slucajno ili namjerno.Mladi Pavlovic je odigrao jos jednu dobru utakmicu kao starter ,a na ESPN mu je ponavljana asistencija Gudenu tri puta i usla je u izbor za najbolji potez dana.Dajte ,budite malo pazljiviji jer ce te sjutra zaboraviti nekog drugog od nasih igraca,sto oni svakako ne zasluzuju.

Fan

pre 19 godina

Na takmicenju u zakucavanju ucestvuju Amare Studamire,Chris Anderson,Josh Smith,J.R. Smith.

Plejmejkeri Nash,Boykins,Ridnouer,Arenas.

Izvor: NBA.com

ja-original

pre 19 godina

weber nastablja sa sjajnim sutom 6/20,a skor sacramenta u zadnjih 7 utakmica je 6 poraza i 1 pobeda,a to je i period od kad je stojakovic povredjen(ako je u opste povredjen?).krstic je odigrao sjajnu utakmicu sto svedoci i podatak da je imao najvise pogodaka iz igre u timu netsa,a i potpuno je zaustavio breda milera.milicic standardan(citaj smesan).

Dajana

pre 19 godina

Moram da zamolim nekog od vas da mi kaze da li Pedja ucestvuje u sutiranju trojki, ili ne!!!!!!! Jedni pricaju da ucestvuje, drugi da nije izabran!!! A Krsti jedno veliko BRAVOO!!

mitar

pre 19 godina

Zelim Pedji da ga trejduju sto prije, jer ovaj brod koji se zove Sakramento tone.
Nadam se da ce da mu se ispuni zelja da igra za Cikago posto je to mlad tim u usponu i potreban im je suter kakav je Stojakovic.
Krstic nije los samo je nekako fizicki slabasan, kao da mu nedostaje energije.Ne znam mozda je to samo moje misljenje...

Zoki

pre 19 godina

Krle ce vec za 2-3 godine biti jedan od najboljih centara u NBA-ligi. Protiv svih jakih i dobrih centara je ove sezone igrao vise nego dobro. Za rukija je normalno da forma pada nakon 10-15 dana utakmica ali vidi se da mu se ovih dana forma opet dize.
Pozdrav iz Dervente

Moljac

pre 19 godina

Net rookie Nenad Krstic gave a superb effort. After 0-of-8 in Minnesota Tuesday, Krstic attacked the rim, shot 9-of-14, took eight rebounds and finished with career high 18 points.

For one night at least, Kidd's rookie center was better than former All-Stars Chris Webber and Brad Miller of the Kings.

Nenad Krstic scored a career-high 18 points and grabbed eight rebounds - all in three quarters - while outplaying Webber (12 points, 10 rebounds) and Miller (eight points, five rebounds).


"Nenad was great. The thing Nenad did was he really, really attacked the basket," said Frank.

Aircanada

pre 19 godina

Treba se duboko zamisliti...pa opet niko ne moze da mi da iole dobar razlog zasto Kidd ne igra na All Staru.Pruza odlicne partije, i ne moze se reci da nije atraktivan.Svaka cast za Krleta,posebno mi je drago sto je tako dobru igru pruzio protiv Vebera.Inace, jos jedna napomena:Kada je Krle cuvao Garneta,ovaj je jedva sta pogadjao.najvise je koseva dao(koliko sam ja uspeo da vidim)kada ga je cuvao Kolins.Nemojte posle da neki osporavaju tvrdnje da Radmanovic nije konstantan..2 poena za 24 min

Nemanja

pre 19 godina

Ne mogu da verujem da ne ucestvuje damon jones u sutiranju trojki. drugi najbolji u datim trojkama malo iza richardsona i ne pozovu ga. dao je 8-10 protiv klipersa rekord karijere a oni ga ne pozovu stvarno sramota a pozivaju tamo nekog radmanovica.

Zeljko

pre 19 godina

Pedju bi Kingsi trejdovali, ali u NBA ligi nema igraca njegovog kalibra sa tako ,,malim'' primanjima. Pedja je tek treci ili cetvrti igrac Sakramenta po visini plate iza Vebera, Bibija itd. Slazem se da je za Stojakovica najbolje da ga trejduju ali uprava tima ima zadnju rec.

goran (francuska)

pre 19 godina

@Ja original.

Milicic je igrao samo dva minuta i nije stigao ni da uputi loptu prema kosu. Pa ako stvarno mislis da je on smesan i da zasluzuje ruganje sto za se za tih "ogromnih" dva minuta nije upisao u strelce, za tvoj komentar se moze slobodno reci da je tuzan. Kad mu se bude "standardno" dalo 20 ili 25 minuta po utakmici da pokaze sta zna, onda se javi. Pa nekoliko puta sam gledao Lebrona Dzejmsa kako namesta nisan skoro citavo poluvreme pa tek onda proradi. Samo sto je decko osim vanserijskog talenta za razliku od Milicica laksi za "par tona" Srpske pakosti. Pih! Srpska posla.

BIG_WORM

pre 19 godina

evo za ljubitelje NBA-a ucesnici u zakucavanju

2005 SPRITE RISING STARS SLAM DUNK COMPETITORS
Participant, Team Pos. Ht. Wt. Charity
Chris Andersen, New Orleans F 6’10” 228 Second Harvest Kids Café (New Orleans)
J.R. Smith, New Orleans G 6’6” 220 Second Harvest Kids Café (New Orleans)
Josh Smith, Atlanta F 6’9” 225 John H. Harland Boys & Girls Club (Atlanta)
Amaré Stoudemire, Phoenix C 6’10” 245 I.G. Homes Boys & Girls Club (Phoenix)

Allan Houston

pre 19 godina

Izvini,Nemanja,ali sta fali tome sto je Radmanovic pozvan?On je to zasluzio jos prosle godine,ali nije mogao biti pozvan,jer su vec iz Seattlea bili pozvani Barry i Lewis(prvi se kasnije povredio,pa je upao Korver).Pre se zapitaj sta ce tu Richardson,Joe Johnson,i Lenard(koji je odigrao j-e-d-n-u utakmicu u sezoni)?Zasto nema Hoiberga,Damon Studemirea,Redda...

I corava koka ubode zrno

pre 19 godina

@Gorane iz Francuske
Cova, daj se malo uozbilji.
Milicic nije do sada opravdao ni tih par minuta sto igra. Vec sam ti ranije postavio pitanje koliko si ti to Milicicevih utakmica pogledao u zivotu? Objektivno.
I smjesno je uzimati malog L. James-a za poredjenje. Neznam koliko si upoznat sa njegovim igrama prije NBA, no vjeruj mi da je razlika izmedju njegovih i Milicicevih rezultata i u toj konkurenciji bila OGROMNA.
Informisi se malo, cova, prije nego sto mi odgovoris.

goran (francuska)

pre 19 godina

@ i corava koka ubode zrno.

Dobro znam Koliko je cudo od kosarkasa Lebron Dzejms, sada u NBA i koji je fenomen bio pre toga. Dobro znam da Milicic jos nije u tu istu ligu dokazao ni slovo T od talenta. Ali podseticu te samo na jednu od njegovih poslednjih utakmica u Evropi sa Hemofarmom u Grckoj. Tada je kao sedamnestogodisnjak upisao (ako se dobro secam) 19 poena, 7 ili osam skokova i cak pet kontri ! Zar se to moze nazvati slucajnosti ? Ako slicna statistika jednog sedamnestogodisnjaka protiv starijih i prekaljenih igraca i to u nekom evropskom takmicenju nije dokaz izuzetnog talenta, onda mi objasni sta je. Pa tek su tada skauti totalno poludeli za njim ! Nisu dzabe, imali su sta da vide. Ako ne verujes meni, veruj njima jer ta "koka" je tada pred njihove oci toliko toga ubola da se ne moze ni slucajno pomisliti da je slepa.
Dobro, opet ponavljam da i pored toga Milicic nije dokazao ni pocetno slovo od talenta od kad je u NBA, tu si u pravu. Lebron je za sada vasionski odmakao ne samo od njega, nego i od 90 posto lige, i tu si u pravu. Ali je cista i prosta cinjenica da cesto i njemu treba vremena da udje u neki ritam dostojan svoga ranga i da pocne da puni protivnicki kos. I Kobiju je cesto potrebna cetvrtina, pa i poluvreme da udje u stos. Evo ti samo primer Pavlovica koji je juce zavrsio prvu cetvrtinu bez poena, bez i jednog skoka ni dodavanja, cak ni jednom nije sutnuo za 12 minuta provedenih na parketu, katastrofa ! Nakon te statisticke apsolutne nule grejao je klupu i ponovo usao u drugom poluvremenu i opet mu je trebalo par minuta i nekoliko promasaja da bi upisao prve poene. Na kraju je medjuostalom zavrsio sa solidnih 11 poena, i svi zadovoljni. Ali u timu uziva jedno normalno poverenje, strpljenje i daje mu se prava sansa, minutaza, prilika za popravni, itd... Zato smatram da je sokantno da neko daje bilo kakav komentar na racun igraca ko je dobio bednih dva minuta da se dokaze, pogotovo kad je taj komentar omalovazavajuci. Jednostavno lako je, nisko je, nije fer! Hej, dva minuta !

Joe

pre 19 godina

Evo ja se donekle slazem sa Goranom, mada se Darko stvarno vise isticao po svim drugim stvarima osim po dobroj kosarci od kada je tamo.Ali nije mi jasno da decko odigra dve dobre utakmice i u trecoj ponovo zaigra poslednja 2 minuta(2 skoka, to niste napisali).Kako to moze psiholoski da deluje na mladog igraca?Pa jednostavno on ima osecaj da sta god uradi, nikada nece biti dovoljno dobar, pa se samim tim sledeci put manje trudi.Ubedjen sam, da nema publike u Detroitu da ga ovaj nebi ni pustao u igru. Ali decko nema ni 20 godina, bice nesto od njega sigurno.

ĆOKZ

pre 19 godina

Sto se tice Milicica,pa on je sam priznao da je pogrijesio sto je otisao u NBA.A te njegove utakmice,pa sve je to sredjivao Hemofarm u smislu da se on maksimalno forsira kad ga skauti gledaju.Ista stvar se desava i sa Aleksandrovom.Na utakmici protiv Zagreba igrao je 37 minuta dao 22 kosa i imao 8 skokova.Najvise ove godine u svim kategorijama.Razlog ove minutaze :6 nba skauta u gledalistu.

Slobajson

pre 19 godina

Stvarno baksuzluk za Jarica (ali i umor, jer bez njega nema povrede). Nadam se da ce se oporaviti brzo.

Krsticu svaka cast! Bravo majstore!

Imay

pre 19 godina

Napolje Webera (centar, filozof, prosek suta 30%, bez skokova u napadu)i bice sve u redu. Pedja je veliki igrac i ako njega trejduju pasce na najnize grane na kojima su bili pre dolaska Divca.

MISTER

pre 19 godina

Kad ce bre vise taj trejd sa Stojakovicem??? Svakog jutra cim se probudim i vidim da je on jos medju gubitnicima zavrti mi se sve.... Pedja mora da ide i to brzo a mislim da hoce.. pitanje je samo kad

Zoran

pre 19 godina

Molim Vas da mi odgovorite dali je izostavljen Sasa Pavlovic iz ovog Vaseg izvjestaja slucajno ili namjerno.Mladi Pavlovic je odigrao jos jednu dobru utakmicu kao starter ,a na ESPN mu je ponavljana asistencija Gudenu tri puta i usla je u izbor za najbolji potez dana.Dajte ,budite malo pazljiviji jer ce te sjutra zaboraviti nekog drugog od nasih igraca,sto oni svakako ne zasluzuju.

Fan

pre 19 godina

Na takmicenju u zakucavanju ucestvuju Amare Studamire,Chris Anderson,Josh Smith,J.R. Smith.

Plejmejkeri Nash,Boykins,Ridnouer,Arenas.

Izvor: NBA.com

ja-original

pre 19 godina

weber nastablja sa sjajnim sutom 6/20,a skor sacramenta u zadnjih 7 utakmica je 6 poraza i 1 pobeda,a to je i period od kad je stojakovic povredjen(ako je u opste povredjen?).krstic je odigrao sjajnu utakmicu sto svedoci i podatak da je imao najvise pogodaka iz igre u timu netsa,a i potpuno je zaustavio breda milera.milicic standardan(citaj smesan).

Dajana

pre 19 godina

Moram da zamolim nekog od vas da mi kaze da li Pedja ucestvuje u sutiranju trojki, ili ne!!!!!!! Jedni pricaju da ucestvuje, drugi da nije izabran!!! A Krsti jedno veliko BRAVOO!!

mitar

pre 19 godina

Zelim Pedji da ga trejduju sto prije, jer ovaj brod koji se zove Sakramento tone.
Nadam se da ce da mu se ispuni zelja da igra za Cikago posto je to mlad tim u usponu i potreban im je suter kakav je Stojakovic.
Krstic nije los samo je nekako fizicki slabasan, kao da mu nedostaje energije.Ne znam mozda je to samo moje misljenje...

Zoki

pre 19 godina

Krle ce vec za 2-3 godine biti jedan od najboljih centara u NBA-ligi. Protiv svih jakih i dobrih centara je ove sezone igrao vise nego dobro. Za rukija je normalno da forma pada nakon 10-15 dana utakmica ali vidi se da mu se ovih dana forma opet dize.
Pozdrav iz Dervente

Moljac

pre 19 godina

Net rookie Nenad Krstic gave a superb effort. After 0-of-8 in Minnesota Tuesday, Krstic attacked the rim, shot 9-of-14, took eight rebounds and finished with career high 18 points.

For one night at least, Kidd's rookie center was better than former All-Stars Chris Webber and Brad Miller of the Kings.

Nenad Krstic scored a career-high 18 points and grabbed eight rebounds - all in three quarters - while outplaying Webber (12 points, 10 rebounds) and Miller (eight points, five rebounds).


"Nenad was great. The thing Nenad did was he really, really attacked the basket," said Frank.

Aircanada

pre 19 godina

Treba se duboko zamisliti...pa opet niko ne moze da mi da iole dobar razlog zasto Kidd ne igra na All Staru.Pruza odlicne partije, i ne moze se reci da nije atraktivan.Svaka cast za Krleta,posebno mi je drago sto je tako dobru igru pruzio protiv Vebera.Inace, jos jedna napomena:Kada je Krle cuvao Garneta,ovaj je jedva sta pogadjao.najvise je koseva dao(koliko sam ja uspeo da vidim)kada ga je cuvao Kolins.Nemojte posle da neki osporavaju tvrdnje da Radmanovic nije konstantan..2 poena za 24 min

Nemanja

pre 19 godina

Ne mogu da verujem da ne ucestvuje damon jones u sutiranju trojki. drugi najbolji u datim trojkama malo iza richardsona i ne pozovu ga. dao je 8-10 protiv klipersa rekord karijere a oni ga ne pozovu stvarno sramota a pozivaju tamo nekog radmanovica.

Zeljko

pre 19 godina

Pedju bi Kingsi trejdovali, ali u NBA ligi nema igraca njegovog kalibra sa tako ,,malim'' primanjima. Pedja je tek treci ili cetvrti igrac Sakramenta po visini plate iza Vebera, Bibija itd. Slazem se da je za Stojakovica najbolje da ga trejduju ali uprava tima ima zadnju rec.

goran (francuska)

pre 19 godina

@Ja original.

Milicic je igrao samo dva minuta i nije stigao ni da uputi loptu prema kosu. Pa ako stvarno mislis da je on smesan i da zasluzuje ruganje sto za se za tih "ogromnih" dva minuta nije upisao u strelce, za tvoj komentar se moze slobodno reci da je tuzan. Kad mu se bude "standardno" dalo 20 ili 25 minuta po utakmici da pokaze sta zna, onda se javi. Pa nekoliko puta sam gledao Lebrona Dzejmsa kako namesta nisan skoro citavo poluvreme pa tek onda proradi. Samo sto je decko osim vanserijskog talenta za razliku od Milicica laksi za "par tona" Srpske pakosti. Pih! Srpska posla.

BIG_WORM

pre 19 godina

evo za ljubitelje NBA-a ucesnici u zakucavanju

2005 SPRITE RISING STARS SLAM DUNK COMPETITORS
Participant, Team Pos. Ht. Wt. Charity
Chris Andersen, New Orleans F 6’10” 228 Second Harvest Kids Café (New Orleans)
J.R. Smith, New Orleans G 6’6” 220 Second Harvest Kids Café (New Orleans)
Josh Smith, Atlanta F 6’9” 225 John H. Harland Boys & Girls Club (Atlanta)
Amaré Stoudemire, Phoenix C 6’10” 245 I.G. Homes Boys & Girls Club (Phoenix)

Allan Houston

pre 19 godina

Izvini,Nemanja,ali sta fali tome sto je Radmanovic pozvan?On je to zasluzio jos prosle godine,ali nije mogao biti pozvan,jer su vec iz Seattlea bili pozvani Barry i Lewis(prvi se kasnije povredio,pa je upao Korver).Pre se zapitaj sta ce tu Richardson,Joe Johnson,i Lenard(koji je odigrao j-e-d-n-u utakmicu u sezoni)?Zasto nema Hoiberga,Damon Studemirea,Redda...

I corava koka ubode zrno

pre 19 godina

@Gorane iz Francuske
Cova, daj se malo uozbilji.
Milicic nije do sada opravdao ni tih par minuta sto igra. Vec sam ti ranije postavio pitanje koliko si ti to Milicicevih utakmica pogledao u zivotu? Objektivno.
I smjesno je uzimati malog L. James-a za poredjenje. Neznam koliko si upoznat sa njegovim igrama prije NBA, no vjeruj mi da je razlika izmedju njegovih i Milicicevih rezultata i u toj konkurenciji bila OGROMNA.
Informisi se malo, cova, prije nego sto mi odgovoris.

goran (francuska)

pre 19 godina

@ i corava koka ubode zrno.

Dobro znam Koliko je cudo od kosarkasa Lebron Dzejms, sada u NBA i koji je fenomen bio pre toga. Dobro znam da Milicic jos nije u tu istu ligu dokazao ni slovo T od talenta. Ali podseticu te samo na jednu od njegovih poslednjih utakmica u Evropi sa Hemofarmom u Grckoj. Tada je kao sedamnestogodisnjak upisao (ako se dobro secam) 19 poena, 7 ili osam skokova i cak pet kontri ! Zar se to moze nazvati slucajnosti ? Ako slicna statistika jednog sedamnestogodisnjaka protiv starijih i prekaljenih igraca i to u nekom evropskom takmicenju nije dokaz izuzetnog talenta, onda mi objasni sta je. Pa tek su tada skauti totalno poludeli za njim ! Nisu dzabe, imali su sta da vide. Ako ne verujes meni, veruj njima jer ta "koka" je tada pred njihove oci toliko toga ubola da se ne moze ni slucajno pomisliti da je slepa.
Dobro, opet ponavljam da i pored toga Milicic nije dokazao ni pocetno slovo od talenta od kad je u NBA, tu si u pravu. Lebron je za sada vasionski odmakao ne samo od njega, nego i od 90 posto lige, i tu si u pravu. Ali je cista i prosta cinjenica da cesto i njemu treba vremena da udje u neki ritam dostojan svoga ranga i da pocne da puni protivnicki kos. I Kobiju je cesto potrebna cetvrtina, pa i poluvreme da udje u stos. Evo ti samo primer Pavlovica koji je juce zavrsio prvu cetvrtinu bez poena, bez i jednog skoka ni dodavanja, cak ni jednom nije sutnuo za 12 minuta provedenih na parketu, katastrofa ! Nakon te statisticke apsolutne nule grejao je klupu i ponovo usao u drugom poluvremenu i opet mu je trebalo par minuta i nekoliko promasaja da bi upisao prve poene. Na kraju je medjuostalom zavrsio sa solidnih 11 poena, i svi zadovoljni. Ali u timu uziva jedno normalno poverenje, strpljenje i daje mu se prava sansa, minutaza, prilika za popravni, itd... Zato smatram da je sokantno da neko daje bilo kakav komentar na racun igraca ko je dobio bednih dva minuta da se dokaze, pogotovo kad je taj komentar omalovazavajuci. Jednostavno lako je, nisko je, nije fer! Hej, dva minuta !

Joe

pre 19 godina

Evo ja se donekle slazem sa Goranom, mada se Darko stvarno vise isticao po svim drugim stvarima osim po dobroj kosarci od kada je tamo.Ali nije mi jasno da decko odigra dve dobre utakmice i u trecoj ponovo zaigra poslednja 2 minuta(2 skoka, to niste napisali).Kako to moze psiholoski da deluje na mladog igraca?Pa jednostavno on ima osecaj da sta god uradi, nikada nece biti dovoljno dobar, pa se samim tim sledeci put manje trudi.Ubedjen sam, da nema publike u Detroitu da ga ovaj nebi ni pustao u igru. Ali decko nema ni 20 godina, bice nesto od njega sigurno.

ĆOKZ

pre 19 godina

Sto se tice Milicica,pa on je sam priznao da je pogrijesio sto je otisao u NBA.A te njegove utakmice,pa sve je to sredjivao Hemofarm u smislu da se on maksimalno forsira kad ga skauti gledaju.Ista stvar se desava i sa Aleksandrovom.Na utakmici protiv Zagreba igrao je 37 minuta dao 22 kosa i imao 8 skokova.Najvise ove godine u svim kategorijama.Razlog ove minutaze :6 nba skauta u gledalistu.