1. To je zvijezda prije Deja i pislije Deja
    (Zlire, 29. novembar 2019 14:24)

    # Link komentara

  2. Tuzno ali istinito. Obrukali ste se posteno! Liga evrope je puna kapa!
     (zzz, 27. novembar 2019 23:30)

    # Link komentara

  3. Razumljiva izjava, ali on je poslednji koji treba da se izvinjava. On je spasao bar još tri gola. A ni jedan od onih šest ne ide njemu na dušu.
    (Alfredo Garsija, 27. novembar 2019 22:12)

    # Link komentara

  4. Kvalitet fudbala srazmeran kvalitetu države.
    (moj pogled, 27. novembar 2019 18:18)

    # Link komentara

  5. Potpuno se slažem da je ovo poraz prava katastrofa.
    Ali setimo se da je ovaj isti Bajern jednom Totenhemu dao SEDAM golova u sred Londona.!!!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Stiven k., 27. novembar 2019 15:42)

    Ma nije problem i da smo deset primili. Problem je sramotna igra. Pa nasi 2 pasa ne mogu da sastave, ne mogu da naprave ni dribling. Ne znaju osnove tehnike fudbala, ne znaju da grade napad itd. Izgledaju kao potpuni amateri. Totenhem je izgubio 2:7 ali je igrao fudbal. I Partizan je bio totalno nemocan protiv Mancestera ali je igrao fudbal, imao si sta da vidis, reditelj je 2-3 puta vraca driblinge Sume. Povezivali su pasove i pravili neke akcije. A Zvezda ama bas nista nije pokazala. Ali bukvalno NISTA...
    (lolo, 27. novembar 2019 16:24)

    # Link komentara

  6. Ljudi se jos primaju na fudbal. Jos samo da imamo i za leba...sreca radost
    (Good Old Primitives, 27. novembar 2019 16:22)

    # Link komentara

  7. Dala baba Dinar da udje u CL....A posle prima po. 5,6 komada ........Vazno je zgrnuti pare a sramota i bruka ostaju do veka.
     (Tenkovska Cetnicka Komunisticka Jedinica, 27. novembar 2019 15:43)

    # Link komentara

  8. Potpuno se slažem da je ovo poraz prava katastrofa.
    Ali setimo se da je ovaj isti Bajern jednom Totenhemu dao SEDAM golova u sred Londona.!!!
     (Stiven k., 27. novembar 2019 15:42)

    # Link komentara

  9. @Adrijano Galijani
    Gledao sam i ja utakmicu, bila na Sv. Luku secam se ko juce da je bilo. Prvu na Kamp Nou su nas pregazili i pored sjajnog gola Bratislava Zivkovica u kontri i cudesne Milojeviceve odbrane penala.
    Ali u revensu na Mari je Barsa imala mnogo srece i lako je moglo biti 2:0 umesto 1:1, a Zvezda je bila daleko bolji tim.
    (Milojko, 27. novembar 2019 15:38)

    # Link komentara

  10. Milane ti jesi, 10 rekovalescenata na terenu ispred tebe nije.
    (danas svi znaju da igraju fudbal, 27. novembar 2019 15:14)

    # Link komentara

  11. @ (Црвена звезда 1913, 27. novembar 2019 14:06)

    Dragi moj razacorani, tuzni i ozlojedjeni brate,
    jedine ozbiljne pare uzete su predhodne dve sezone igranja u CL.
    Godinu pre toga prezimilo se u LE i zaradilo se za kokice i semenke.
    Godinu pre toga nije se igrala evropa jer nije bilo para da se plati licenca.
    Ono sto se urusava 20 godina ne moze se premostiti tako brzo, Zvezda se dize, ali nije jos uvek uspravna na svojim nogama. Po mojim procenama, treba joj jos jedna CL, ma kakve rezultate u njoj postigla.
    Bice zima.
    Bice leta.
    Bice opet prvak sveta.
    Crvenu zvezdu volim ja!
    (Don Quijote, 27. novembar 2019 15:10)

    # Link komentara

  12. To sto se spominje, da mi nismo za ovo takmicenje, sa jedne strane koliko toliko jeste, ali kroz kvalifikacije za CL smo pokazali i dokazali da smo usli i da imamo sanse u daljem takmicenju. Nije lako boriti se sa velikanima. To valjda treba dati neku motivaciju za boljim i uspesnijim kvalifikacijama sledece sezone.
    (Turbo Voste, 27. novembar 2019 14:36)

    # Link komentara

  13. Nije lako kad te pune, ali Zvezda mora sledece sezone ponovo u CL, da uzme pare koje to donosi i podnese jos jedno "brukanje". 
    Posle toga, u skladu sa finansijskim mogucnostima, formirati tim koji moze ravnopravnije da se nosi sa zverima. 
    Ovo je sada realnost i sa time se mora pomiriti i ziveti. 
    Volim te Zvezdo!
    (Don Quijote, 27.

    Колико год пара узели толико их ће нестати у лоповлуцима управе!
    Колико новца је клуб зарадио у само три последње сезоне?
    Сложићемо се-доста!
    Колико адекватних играча је доведено?
    Ја мислим, негде око 1.5 (Марин- 0.75 и толико заједно Дегенек и Бен)!
    Док клуб не буде приватан, само повремено ћемо се радовати успесима као што је пласман у ЛШ!
    Приватан неће бити још дуго, превише је то сладак залогај да би га неком препустила банда која га води деценијама!
     (Црвена звезда 1913, 27. novembar 2019 14:06)

    # Link komentara

  14. Ovo jeste realnost.

    Ali ono NE izgaranje nikada ne sme biti realnost.
    Lepo je receno jice - Hrabrost je tvoja DUZNOST.

    Ne znaju ovi sada sta je Zvezda!
     (Femine, 27. novembar 2019 13:35)

    # Link komentara

  15. Bayern je sila nebeska evropskog fudbala. U ovom trenutku razlika izmedju Zvezde i Bayerna je 6 golova. To je realnost.
    Ovo sto Zvezda sada igra je izlazak iz nevidjene ekonomske bede i gasenja pred kojim je bila. Nije lako kad te pune, ali Zvezda mora sledece sezone ponovo u CL, da uzme pare koje to donosi i podnese jos jedno "brukanje".
    Posle toga, u skladu sa finansijskim mogucnostima, formirati tim koji moze ravnopravnije da se nosi sa zverima.
    Ovo je sada realnost i sa time se mora pomiriti i ziveti.
    Volim te Zvezdo!
    (Don Quijote, 27. novembar 2019 13:24)

    # Link komentara

  16. Ajde@, 27. novembar 2019 11:11)

    1/8 finala, Rivaldo bio u Deportivu. Barsa imala 3-1 iz prve utakmice, izjednačili nakon minuta. Ronaldo imao onaj ludacki dribling, koji je na svakoj kompilaciji. Bio sam ja na toj utakmici, Zvezda bila pregazena.
     (Adriano_Galliani, 27. novembar 2019 12:45)

    # Link komentara

  17. Borjane dobro je da bar ti, kažeš to javno i iskreno!! Nije to za nas!! Zašto je to tako, to je već druga tema!!
     (SAŠA FRANKFURT, 27. novembar 2019 12:45)

    # Link komentara

  18. Covek pravi tik uz Spomenik na Zlatiboru zgradu, bole njega uvce za ovo
     (Pouzdan izvor, 27. novembar 2019 12:15)

    # Link komentara

  19. Nema vecis kompleksasa od ovih sa severa. 30 godina cekali evropu, ispredali mitove kako su jaki, izasli 2 godine u evropu i primili 60 komada. I pored svega toga oni ne vade Partizan iz usta. U mislima vasim samo crno belo 24/7.
     (x0x0, 27. novembar 2019 12:06)

    # Link komentara

  20. Preporučujem (+7)

    Ne preporučujem (-15)




    Da imaju malo morala, predsednik kluba Terzić , trener i cela uprava bi podneli momentalne ostavke , jer su uspeli da uruše nešto što su generacije stvarale!Sinoć su osramotili veliku Zvezdu i sve njene navijače! Znam gospodo, zaradili ste velike pare sinoć. Ali nije sve u paretinama! Ima nešto što se zove obraz!Ako svi koje sam naveo sinoć niste ni malo pocrveneli onda je sve ovo džabe!
    (ZVEZDAŠ, 27. novembar 2019 10:45)

    Ali ostavku da podnese i onaj ko ih je doveo.
    (Duh koji lebdi nad "marakanom", 27. novembar 2019 12:00)

    # Link komentara

  21. Čovek je legenda.U Ligi šampiona Zvezda je bila više nego dobra,gledano u obe godine.Koga je sve izbacila u kvalifikacijama,iznenadila Napoli,priredila nam senzaciju protiv Liverpool-a,prelep ambijent sa Olimpijakosom i još lepši rezultat.Svi smo mi svesni da su u tom takmičenju sve ekipe veliki favoriti protiv nas i sve gore pomenuto je veliki uspeh.Ali dve stvari ne kapiram-naše navijače iz Beograda kojima je karta bila preskupa,treba da ih je sramota.I igru ostalih igrača sem golmana ove večeri.Ono nije bila igra već bruka.Onakav stav prema timu koji je institucija u našim okvirima nedopustiv je.Bedno.Jadno.Sramno.Poraz od 6:0 je nešto što se svima događa.Ali zalaganje....nemam reči.A publika?Da napušta stadion pre kraja???!!!Pa bolje i da ne dolaze na Marakanu.
    (kesi, 27. novembar 2019 03:49)

    Uopšte se ne slažem sa tobom.
    Ja ovde ništa ne bih menjao!
    (Da prostite..., 27. novembar 2019 11:56)

    # Link komentara

  22. Razlika izmedju evropskih klubova i Zvezde je direktna proporcija izmedju ekonomske snage i standarda Evrope u odnosu na nas.Momci uspeli ste u pozitivnom smislu da ostvarite ono sto nijedan klub sa ovih prostora nije uspeo avto je dve godine za redom u LS ,dve pobede,jedna neresena i nada mada ne bas realna da mozete u LE.Glavu gore!!

    Uspio je jedan klub biti i drugi u skupini sa 8 bodova kada je samo prvi prolazio, ali naravno da ti to ne znaš jer voliš živit u zabludama.
    (Biki, 27. novembar 2019 11:24)

    # Link komentara

  23. Ko vas gurnu tamo, da mi je znati?
     (zvezdoprc, 27. novembar 2019 11:22)

    # Link komentara

  24. Moj pokojni otac (Partizanovac) je gledao onaj derbi gde je Partizan pobedio Zvezdu sa 7:1. Pitao sam ga često o toj utakmici, a tako visoki rezultat je bio sticaj okolnosti, a ne tolike razlike u kvalitetu. Čak je Zvezda izjednačila na 1:1 i imala punu inicijativu, Partizanu je ulazilo gotovo sve... Ja sam gledao utakmicu Partizan-Hajduk 1:6 i bez obzira na rezultat, Partizan nije bio nadigran, napadao je celu utakmicu, Hajduk iz kontri davao golove... Sam rezultat nije toliko bitan, koliko igra i utisak koji neka ekipa ostavi, a rezultat može biti i splet srećnih (nesrećnih) okolnosti. Problem je u tome što Zvezda u 4 utakmice protiv Totenhema i Bajerna nije igrala, nije osmislila nijednu akciju, često nisu znali kako da prenesu loptu i bar malo smanje pritisak na golmana. Najbolji komentar je dala moja žena, koja se uopšte ne razume u fudbal:"Lako je njima kad ih je više." Nisam je ubeđivao u suprotno. Mislim, da osim ogromnih finansijskih razlika, pojedinačnih vrednosti igrača, ključna stvar je igranje u domaćem prvenstvu, gde nema nijedne ozbiljnije utakmice (osim derbija) gde mora da se zapne, da se istrči pun sprint, da se oseti težina utakmice itd. Ovako, utakmica protiv Bajerna je malo jači trening za Bajern, a za većinu igrača Zvezde kao da jedva čekaju kraj. Izuzetak je izvanredni golman Zvezde Borjan, ali njegov kvalitet i dokazuje totalnu nemoć ostalih fudbalera. Pozdrav!
    (Rokatanski, 27. novembar 2019 11:19)

    # Link komentara

  25. da zvezdaš je, osvedočeni grobar, ali vi ste paljevina pa je tako i ovaj zvezdaš...hehehe
    (Salaso, 27. novembar 2019 10:50)

    Nahranio komplekse sinoć ?
     (Tito partija crno bela SNS armija, 27. novembar 2019 11:16)

    # Link komentara

  26. (Kninska kobra, 27. novembar 2019 10:30)

    Volim nekad da procitam komentare na vest.
    To me podseti kakvim ljudima sam okruzen.

    Da, Ksamaks je bio bas davno...
    (crvena uzbuna, 27. novembar 2019 11:13)

    # Link komentara

  27. Gledao sam Zvezdu uživo 96,protiv Barse u Bg-u, I ili II kolo Kupa kupova. Barsa ga je uzela te godine.
    Taj tim je imao Ronalda, Rivalda, Djovani centarfor, i da ne nabrajam. Po meni, mnogo jači i bolji no ovaj Bajern. Mnogo, mnogo jači, što su i dokazali.
    I takvu Barsu, Zvezda tadašnja sa Pericom kao glavnim igračem otrese na Marakani.
    E onda sednes i gledaš ono sinoć, pa se pitaš, o čemu se radi.
    Nije stvar u kvalitetu igrača, već sistemu, načinu igre, pristupu. Fudbal je postao danas brži, sa manje majstora. Mi nemamo ni jedno, ni drugo, a sve polazi od pionira i sistema koji se uspostavi u školi fudbala.
     (Ajde@, 27. novembar 2019 11:11)

    # Link komentara

  28. Istina
     (srb, 27. novembar 2019 11:05)

    # Link komentara

  29. Mi trenutno nismo za prolaz među 16 najboljih LŠ, a za samu LŠ, jesmo! Zaboraviše pojedinci, koji su u većini, gde je Crvena Zvezda bila pre tri godine,i sada se čude, kako ta Crvena Zvezda nije u stanju da osvoji LŠ? Niko u Srbiji za nepune dveipogodine nije postigao toliki napredak u evropskim uslovima, kao što su to učinili Vladan Milojević, Terzić i Mrkela! Rejting kluba i zarada samih fudbalera, koji su i sami najzaslužniji za rezultate i svoje zarade, omogućila je i samom Borjanu da suprugu počasti novim Audijem! Za Ferari ili trke F1, treba vremena!
     (UŠATI i mali partizai, 27. novembar 2019 11:04)

    # Link komentara

  30. Svaka cast ljudino. Ne samo da si najbolji golman na ovim prostorima, nego si i veliki Zvezdas i covek. Kao sto neki vec rekose, treba ti dati traku i dozivtoni ugovor, a posle da ostanes u klubu na visokoj funkciji (ako se sklone ovi prevaranti). Ti si bolji motivator i unosis vecu energiju od svih ostalih u klubu zajedno. Zasluzio si da te zovemo legendom zato sto si dao svaki gram svog bica za ekipu!
    Inace sto se tice nasih nada za LE, jasno je svakom ko ima mozga da je sa bracom dogovoreno 3 za 3 (svako dobije po 2.7mil eura), tako da tu utakmicu ne moramo ni da gledamo. Oni idu dalje, a nama ostaje da se otera bagra i pocne da se igra fudbal, pa makar sledecu sezonu zavrsili kao deseti u domacoj ligi. Dosta je bilo.
    (Gan, 27. novembar 2019 10:29)

    da zvezdaš je, osvedočeni grobar, ali vi ste paljevina pa je tako i ovaj zvezdaš...hehehe
     (Salaso, 27. novembar 2019 10:50)

    # Link komentara

  31. Da imaju malo morala, predsednik kluba Terzić , trener i cela uprava bi podneli momentalne ostavke , jer su uspeli da uruše nešto što su generacije stvarale!Sinoć su osramotili veliku Zvezdu i sve njene navijače! Znam gospodo, zaradili ste velike pare sinoć. Ali nije sve u paretinama! Ima nešto što se zove obraz!Ako svi koje sam naveo sinoć niste ni malo pocrveneli onda je sve ovo džabe!
    (ZVEZDAŠ, 27. novembar 2019 10:45)

    # Link komentara

  32. @crvena uzbuna
    Zašto bih se patio sa stream-om, kada mogu lepo na Areni2 da gledam multi prenos, pa vidim i Real, ali i City, Juve, Totenhem,....

    Inače, slažem se svim ostalim napisanim u komentaru.
    (hm, 27. novembar 2019 10:41)

    # Link komentara

  33. Ma opusteno Borki svi znamo ko je ko. Ja ove utakmice gledam i ne nerviram se. Nerviracu se protiv olija to nesto znaci. Ovo je samo koliko cemo golova primiti 3 ili 7 a koga to zanima.
     (4k4.Dex, 27. novembar 2019 10:39)

    # Link komentara

  34. @Boris Banovic totenhem je primio 7 zato sto je napadao celu utakmicu, a odbrana im prosto nije bila na nivou. Zvezda je celi mec sa 10 igraca nazad igrala, bajern je svaki napad radio sta je hteo sa oba krila i da su hteli da grizu do koske ko protiv totenhema mogli su oni ovde da daju 10+ golova. Realno najmanji je problem rezultat, ali igra i mentalitet sa kojim se igra cele godine u LS je uzas. U 5 odigranih meceva samo je drugo poluvreme protiv OLY bilo odlicno odigrano, sve ostalo je bilo odigrano toliko lose da je sut u okvir gola postao uspeh sto je neverovatno za sampiona jedne drzave, pa i Slavia je mnogo slabija ekipa od svih ekipa u njenoj grupi, ali oni su svaki mec u grupi odigrali muski i makar i izgubili njihovi navijaci su mogli da budu ponosni na nacin na koji se njihova ekipa borila.
     (aaa, 27. novembar 2019 10:38)

    # Link komentara

  35. Slazem se sa vecinom komentara kao partizanovac. Medjutim realno gledano Kutinjo je placen vise nego sto vrede svi igraci u nasoj ligi zajedno. Nema vise 91' , lova je usla u sport i vrlo je prosto, ili imas novca i pravis rezultate ili si trecerazredni klub. Ponekad neki klub ispliva jedne sezone ali to je statisticka greska. Kapitalizam ljudi, kapitalizam.
     (Mare, 27. novembar 2019 10:35)

    # Link komentara

  36. Zvezdu (domaci fudbal jos ranije) sam prestao da pratim kad su ispali od nekog Ksamaksa. Pre 10- 15 godina.
    Tad je sve bilo jasno.
    Sinoc na streamu gledao Real, dete na tv-u Blejza i Tobote.
    Godina je 2019, a mi se jos uvek nadamo (pre utakmice) i iscudjavamo (nakon). Koliko decenija treba da prodje da bi prosecan Srbin shvatio?
    Kod mene slomilo preko noci. Nisam trepnuo. Jer ovo odavno nije Zvezda, niti fudbal. To je neki paralelni univerzum. Ulica brestova. Osmi putnik.
    Nesto sto nema veze s mojim zivotom, sto ne nosim u sebi kao neko nasledje (ko moze pravoslavlje, kulturu i obicaje da ukine, ma koliko se trudio?).
    Zato je lako. Jer je to tudjin.
    To nije Zvezda.
    (crvena uzbuna, 27. novembar 2019 09:38)
    Ksamaks je bio još 1995 godine, dakle, pre 24 godine. Zato uz dužno poštovanje zašto si imao potrebu da se javiš nakon 24 godine???
     (Kninska kobra, 27. novembar 2019 10:30)

    # Link komentara

  37. Svaka cast ljudino. Ne samo da si najbolji golman na ovim prostorima, nego si i veliki Zvezdas i covek. Kao sto neki vec rekose, treba ti dati traku i dozivtoni ugovor, a posle da ostanes u klubu na visokoj funkciji (ako se sklone ovi prevaranti). Ti si bolji motivator i unosis vecu energiju od svih ostalih u klubu zajedno. Zasluzio si da te zovemo legendom zato sto si dao svaki gram svog bica za ekipu!
    Inace sto se tice nasih nada za LE, jasno je svakom ko ima mozga da je sa bracom dogovoreno 3 za 3 (svako dobije po 2.7mil eura), tako da tu utakmicu ne moramo ni da gledamo. Oni idu dalje, a nama ostaje da se otera bagra i pocne da se igra fudbal, pa makar sledecu sezonu zavrsili kao deseti u domacoj ligi. Dosta je bilo.
    (Gan, 27. novembar 2019 10:29)

    # Link komentara

  38. E jadni li ste, ukinuti fudbal u srbiji!!
     (cezarian, 27. novembar 2019 10:24)

    # Link komentara

  39. Tako je. I sve su to razlozi zasto Terzic onomad izjavi da nismo spremni za regionalnu ligu. Tamo nece biti namestanja (barem ne ovoliko) i onda on sebe tu ne vidi. Ko šiša sport.
    (@ miki, 27. novembar 2019 10:20)

    # Link komentara

  40. Ti jesi, braniš kao zmaj i svaka ti čast. Ali u svim ovim utakmicama nije problem u kvalitetu, svima je jasno ko je kvalitetniji. Problem je u neodgovornosti, u nedostatku zalaganja, u nonšalantnoj igri, u tome da Zvezdinog igrača bukvalno mrzi da izadje i ofsajda. Isto je i u domaćem prvenstvu i u LŠ. Protiv koga ćeš da odigraš kao da ti je to poslednje u životu ako ne protiv ovakve ekipe i to u LŠ. Brukate klupsku istoriju i sve ono što su generacije NAŠEG kluba stvarale načinom na koji igrate i reprezentujete klub. Kad nema želje, odgovornosti, žara dzaba da pričamo o rezultatu. Isti ste i protiv Javora od kog ste bolji koliko i Bajern od nas.
    (Zulu, 27. novembar 2019 10:20)

    # Link komentara

  41. Bitan je tenk..
     (C i n i k, 27. novembar 2019 10:15)

    # Link komentara

  42. nista sa severa - ajmo ceo stadion, ajmo ceo stadion - Terza odlazi, Terza odlazi...pa naravno, sve dobro podmazano...samo nastavite da cutite i placate karte od 100 eur po utakmici...zasluzujete sve sto vam se desava.
     (samo Partizan, 27. novembar 2019 10:14)

    # Link komentara

  43. Ako ćemo skroz realno, niste bili ni prošle godine za LŠ. Nikad nisam video onakvu utakmicu u životu...u Salzburgu. Realnih 10-12:0 do 65. minuta, i realnih 4-5:0 od 67-90. minuta. Uz dva neobjašnjiva minuta između tih perioda.
    (DeAndrej Jordan, 27. novembar 2019 10:12)

    # Link komentara

  44. Ja ne znam sta ste ocekivali. Pa niste Dinamu, Ludogorecu dorasli a vi se nadate nesto protiv Bajerna. Da se smire vise strasti u Srbiji i "mi smo najbolji" to da izbijete iz glave. Malo realnosti i prizemljenja isto vazi i za grobare i za politiku i za sve.
     (Tomi Li Dzons, 27. novembar 2019 10:11)

    # Link komentara

  45. Ali zato su cene karata kao da zivimo u Svajcarskoj,bitno je da je Terza i bratija oko njega napunila dobro dzepove a to sto vi pojma nemate koga briga
    (nema ovde leba, 27. novembar 2019 10:08)

    # Link komentara

  46. Po meni jedina svetla tacka je bio Boaci. Jeste da nije zapretio golu Bajerna ali je imao preko 95% uspesnih pasova, umeo je i da primi loptu i da odigra pas za razliku od ostatka ekipe koja je delovala totalno pogubljeno.
    (deMarkus, 27. novembar 2019 10:05)

    # Link komentara

  47. Vecina nije dosla zbog vas nego da vidi Bajern, to smo videli u prosloj utakmici kod kuće gde je bilo 20 hiljada ljudi. Drugo, nijedan klub u Srbiji nije za LS, to je tamo ozbiljno i profesionalno, kada izadjete protiv ovakvih delujete kao amateri. Svaki nas klub ali i reprezentacija.
    (kako da ne, 27. novembar 2019 09:59)

    # Link komentara

  48. Gadafijev recept suspendovati ligu na jedno 5 godina i krenuti sa radom dece od 13-15 godina i ciscenja federacije od karcinoma a policija sa tzv navijacima dilerima kladionicarske mafije i zabrane mesanja politike i crkve u fudbal.Zabraniti da klubovi dovedu vise od 3 strana igraca i kresanje lige na 12 klubova .Obavezna transparentnost svih prihoda i rashoda klubova bez povlascenih vise.
    (pogled iz svemira, 27. novembar 2019 09:59)

    # Link komentara

  49. Niste vi ni za l.E.i tamo bi ste primali po 5 komada i tamo bi ste igrali bunker u svakom iole postenijem takmicenju vi bi sluzili za punjenje
    (sale, 27. novembar 2019 09:20)
    Znaci, kvalifikacije za LS su namesteno takmicenje? Mi smo vec igrali i LE i prosli grupnu fazu a da nam niko nije dao vise od 1 gola ako se dobro secam?!
     (Pedja, 27. novembar 2019 09:56)

    # Link komentara

  50. Ne mogu da se otmem utisku, da sve ovo zasluzujemo. U upravama nam sede kriminalci, politicki obojeni, liga namestena, slaba poseta, fudbal katastrofa. Ne mozemo jednog krstenog kreativnog veznog da napravimo godinama, samo stopere kiksare i defanzivne vezne. Ali sve krece od drustva i drzave, skolstva itd. 50% nacije nepismeno, svest na nivou petogodosnjeg deteta, jer sa nije, ne bi jedni te isti vladali ovom zemljom i umesto da napredujemo mi idemo unazad. Spremite se, bice i gore od ovoga. Objavite komentar.
    (cartman’s spirit, 27. novembar 2019 09:56)

    # Link komentara

  51. Napokon razumna i poštena izjava.
     (železničar, 27. novembar 2019 09:56)

    # Link komentara

  52. Katastrofalna selekcija igraca.Zvezda bi sa Bozovicem prve godine I ona iz LE I danas mogla da igra fudbal.Stalno ponavljam da bez sredine terena I trcanja nema fudbala.Sredina sa Krsticicem,Kangom,Jovicicem,Marinom I Donaldom bi igrala da svakim.Plus brzi igraci Plavsic I Srnic.Bez trcanja I brzine nema fudbala.Na zalost osvojene pare se negde zagube,igraci SE prodaju kao na traci a dovode svakojaki.Ako su Njegos , Kanjasa,Gobeljic,Milunovic,Rodic ,Vukanovic,Vulic igraci za LS onda sa nama nesto nije u redu.Pare SE moraju utrositi na kvalitetna pojacanja a sve ostalo je zamajavanje
     (Ares, 27. novembar 2019 09:55)

    # Link komentara

  53. Cilj je ispunjen. Uzeli pare da se namiri država a sve preko toga je bonus. Samo budale misle da ste tu da se takmičite. Terzić je zaslužio sa se abolira jer je tutnuo u džep vodećim tenkistima milionče. Eto koliko košta sloboda. Ako je još na IP poternici, ROSU je propustila priliku
    (made in Serbia, 27. novembar 2019 09:54)

    # Link komentara

  54. Imam 64 godine, navijač sam Zvezde od malih nogu. Kako me,hvala bogu, pamćenje još uvek dobro služi pokušao sam da se setim da li sam ovako nešto gledao. Zaključak je da nisam. O čemu se radi? Nije strašno kada ne znaš pa izgubiš od boljeg. Sadašnji tim sastavljen je od igrača koji predstavljaju petu kategoriju po kvalitetu(?)u Evropi. Strašno je što smo videli KUKAVICE na terenu (svaka čast Borjanu). E to me boli.
    (Veteran, 27. novembar 2019 09:49)

    # Link komentara

  55. Ha,ha,ha 0:6 ,0:4,0:5,0:2 ,da vam nisu sudije ne bi bili ni za Ling Long ligu
    (marko, 27. novembar 2019 09:49)

    # Link komentara

  56. Одласком Крстичића и Срнића,неиграњем Јовичића,тим је слабији 50%.Тактика погрешна,уместо да се збијемо и појачамо средину,ми остављамо простор за оног Комана.Из утакмице у утакмицу,два везна играча,то је мало и за нашу лигу.
     (mirko, 27. novembar 2019 09:40)

    # Link komentara

  57. Zvezdu (domaci fudbal jos ranije) sam prestao da pratim kad su ispali od nekog Ksamaksa. Pre 10- 15 godina.
    Tad je sve bilo jasno.

    Sinoc na streamu gledao Real, dete na tv-u Blejza i Tobote.

    Godina je 2019, a mi se jos uvek nadamo (pre utakmice) i iscudjavamo (nakon). Koliko decenija treba da prodje da bi prosecan Srbin shvatio?

    Kod mene slomilo preko noci. Nisam trepnuo. Jer ovo odavno nije Zvezda, niti fudbal. To je neki paralelni univerzum. Ulica brestova. Osmi putnik.
    Nesto sto nema veze s mojim zivotom, sto ne nosim u sebi kao neko nasledje (ko moze pravoslavlje, kulturu i obicaje da ukine, ma koliko se trudio?).
    Zato je lako. Jer je to tudjin.

    To nije Zvezda.
    (crvena uzbuna, 27. novembar 2019 09:38)

    # Link komentara

  58. Sramota je ova deca koja se takmice sa drugom decom pokazuju jednak kvalitet, ali sta se dalje sa njima desava niko ne zna! Da se malo povede paznja mozda bi i zvezda i partizan imali vise svojih igraca u prvih 11! Ali dok se ne privatizuju ovi klubovi nema leba!
     (Lalala, 27. novembar 2019 09:24)

    # Link komentara

  59. Niste vi ni za l.E.i tamo bi ste primali po 5 komada i tamo bi ste igrali bunker u svakom iole postenijem takmicenju vi bi sluzili za punjenje
    (sale, 27. novembar 2019 09:20)

    # Link komentara

  60. Слажем се са голманом,нисмо ми ни за једно такмичење.
    (Александар, 27. novembar 2019 09:19)

    # Link komentara

  61. Zasluzuje zasluzuje, isto kao i Partizan.
    (ANTI blizanac ANTI petokraka, 27. novembar 2019 09:17)

    # Link komentara

  62. 100% tačno. Nažalost surova istina. Realnost liga Evrope grupna faza sa realnim izgledima da se prođe dalje,kao što je bilo pre tri godine. Bate Boriso ,Keln,Krasnodar,Olimpijakos,Nica,WeatHem,Viljareal.... Da ne nabrajam dalje ali tu bi imali šansu,sa ovim divovima(za nas) ni promil šanse nemamo. Hvala igračima i ekipi,znam da je ovo njihov maksimum.
    (Zvezda 🔴⚪, 27. novembar 2019 09:16)

    # Link komentara

  63. A niste ni za nov stadion ali ko nas pita
    (Hm, 27. novembar 2019 09:16)

    # Link komentara

  64. skinite ih sve sa budzeta zovite izvrsitelje
     (daj pusti komentar, 27. novembar 2019 09:15)

    # Link komentara

  65. Ljudi dobili smo te pare prosle godije, prodali par igraca, doveli “silna” pojacanja, a losiji smo bar tri puta negoprosle godine. Govorili smo da je Savic los, da Stojkovic nije odgovoran na treninzima, nikome nije jasno sta se desilo sa tom farsom oko Bena, Marin u padu forme. Ja nijednog igraca ove sezone ne mogu izdvojiti kao “solidnog”, a kamo li dobrog ili sacuvaj me Boze odlicnog. Svi pricate nesto na Miloja, ljudi Terzic je presudjeni kriminalac, a njega niko ne pominje. Pa covjek kad ga pogledas vise lici na kriminalca nego na poslovnog covjeka iz svijeta sporta
    (sef raje, 27. novembar 2019 09:12)

    # Link komentara

  66. ... da nije Zvezde u ligi š. bilo bi mnogo manje golova ovako gledaoci mogu da uživaju! Kad se setim izjava pre utakmice i sad dan posle, kao da gledam seruju "Mućke" i Del Boja i Rodnija!
    (Dik, 27. novembar 2019 09:11)

    # Link komentara

  67. Jednom je u pravu
     (Sheriff, 27. novembar 2019 09:09)

    # Link komentara

  68. Sva namestanja u domacoj ligi, a samim tim i nemanje jakih utakmica( osim sa Partizanom, kod kojeg jedino nema sklanjalice, ali i koji ima odredjeni kvalitet) dodju na naplatu u Evropi, jer kako igrac koji je navikao na kvalitativni " level" neke Surdulice, i ostalih nekadasnjih zonskih ligasa ( u onoj normalnoj drzavi) moze da se adaptira na utakmice sa 500 puta jacim protivnicima u Evropi.DA Zvezdi umesto Suurdulice godisnje gostuju Dinamo, Rijeka, HAjduk, Osijek, Zeljeznicar, SArajevo itd , i da Zvezda ide njima na " noge", verovatno bi i igraci Zvezde tokom godine igracki bili na daleko visem nivou.Mozda ne bi isli godinama u LS, ali kada bi otisli to bi znacilo da zaista imaju kvalitet i da se nece brukati.
    (miki, 27. novembar 2019 09:07)

    # Link komentara

  69. Tačno je da niste za LS i ne treba ni da je igrate vise. Probali ste ove 2 godine i proveli ste se užasno. Medjutim nesto drugo mi je zanimljivo, citam neke reakcije navijača Zvezde i ne mogu da verujem šta pisu. Oni umesto da kritikuju mizernu i kukavičku, (po ko zna koji put) taktiku Milojevica, oni se nadaju neuspehu Partizana u četvrtak, kao to će im popraviti utisak i sve će biti zaboravljeno. Ja se ne radujem ovome jer ne ide u korist nikome u Srbiji. Da li će vama biti bolje ako Partizan izgubi u Holandiji? Da li zaista verujete u to? Partizan igra za sebe ali i za srpski fudbal i nismo vam mi krivi sto se brukate svako kolo u LS. Ostavite nas vise na miru i gledajte svoja posla, kao sto vidite imate dovoljno svojih problema i okanite se Partizana.
    (Realnost, 27. novembar 2019 06:21). O čemu ti pričaš, ko pa vas spominje? Pa od 1100 komentara sinoc, bar 700 je grobarskih nasladjivanja! Vi pišete, sladite se i provocirate, ne mi. Kada jadni Junajted nakanta Partizan ja ne šaljem poruke drugarima grobarima, a šta je sve sinoc meni stiglo. Kad bih ih ovde iskopirao, njihove poruke, moderator bi me stavio na crnu listu i dobio bih trajnu zabranu koliko je tu sladjenja sa raznim psovkama. To vi radite, vama je vece zadovoljstvo sto je Zvezda izgubila nego da osvojite Ligu Evrope. I kad možda 2 lika isprovocirana stotinama vaših slavljeničkih komentara nešto napise za AZ, eto nekog poput tebe da to odmah kritikuje. Gledajte sebe: u prvenstvu ste cetvrti, u ABA sesti, u Evropi ćete i vi ispasti u 5 puta slabijem takmicenju - bolesno je da na svaki Zvezdin poraz ostavljate stotine slavodobitnih komentara. I za koji srpski fudbal vi igrate? Da imamo 2 tima u LS? Videli smo da ne pripadamo tamo. I jedan je mnogo.
    (veliki strumf, 27. novembar 2019 09:06)

    # Link komentara

  70. Problem sto u Srbiji igraju samo dve utakmice . Sve ostalo nemaju problema da zatvore. I cela drzava to gleda i ocigledno odobrava. I u te dve nesutnu za devedeset minuta u gol i sta da ocekujes sem bruku.
     (Istina, 27. novembar 2019 09:04)

    # Link komentara

  71. bravo borjane
     (miki, 27. novembar 2019 09:03)

    # Link komentara

  72. Ovde se portali pre ovakvih utakmica
    konstantno bave nekakvom istorijom, kako je bilo, lupam, '76, '85, '91, bla bla bla, hoce li se ponoviti istorija....ma kakve su to price i tekstovi, klubovi protiv kojih igra zvezda, o tome ni ne razmisljaju, niti njihovi portali pisu o tome, realno je da su ti klubovi zadnjih 20 godina osvojili sve i to vise puta i ne zanima ih istorija sa zvezdom i vise nikome nije bitno kako delije navijaju i nasi naslovi kako se noge tresu igracima od Marakane. Kome se bre noge tresu, igraci su placeni milione i milione, dodju da odrade to profesionalno i idu kuci, kao sinoc. Ne zaludjujmo se glupostima vise.
     (tonconi, 27. novembar 2019 09:01)

    # Link komentara

  73. Од синоћ:
    све деген до дегенека и брука довека!
    Аркане, где си да ову багру посетиш у свлачионици?!!
     (Рајко Звездаш, 27. novembar 2019 09:00)

    # Link komentara

  74. Nije bilo sjajno ali ne treba dramiti. Ako izvuku pouke i shvate da treba malo i potrčati, sramota je da profesionalci nemaju kondicije, znanje se ne može utrenirati, kondicija da.
     (micaiz kafica, 27. novembar 2019 08:56)

    # Link komentara

  75. Pa onda gledajte sledece sezone da ne prodjete kvalifikacije za LS i manje bruke.
     (Bane, 27. novembar 2019 08:56)

    # Link komentara

  76. Bravo Milane.
    Jedini si ti iskreno rekao kakvo je realno stanje stvari.
     (krajisnik, 27. novembar 2019 08:54)

    # Link komentara

  77. Bitan je total na kraju, Terza trlja ruke. Vise su para uzeli nego prosle godine na ulaznice itd. Na veci broj utakmica realbost dodje do izrazaja. Tako je bilo i prosle godine, a da ne bude totalni fijasko uvijek je potrebno da golman odbranu u toku tekme bar 6 do 7 100% prilika pored 3 do 5primljenih golova.

    Terza kaze za ovaj tim da je najskuplji i najbolji tim CZ u zadnjih 20 god.
     (Dusan, 27. novembar 2019 08:54)

    # Link komentara

  78. Ja nikada ne gubim ili pobedjujem ili ucim.....Dosta kuknjave...jos ima jedna sansa i ISKORISTITE JE!
     (Ana, 27. novembar 2019 08:54)

    # Link komentara

  79. Sa ovakvom igrom i ovakvim odnosom - sledi bruka i protiv Grka !
    I uvek se izvinjava onaj koji ne treba, koji za to ima najmanje razloga. Još jedan dokaz da je čovek ili u svemu mali, ili u svemu veliki.
    Nisam Zvezdaš - iako volim iste boje, ali kapa dole...
    (Doca Dijagnoza, 27. novembar 2019 08:48)

    # Link komentara

  80. Nije problem u Borjanu. Znao je i on da kiksne ali bez uticaja na bodove. Problem je što Zvezda nije odigrala dve utakmice za redom sa istih 11. Problem je što naši 'igrači", ako smem tako da ih nazovem, ne znaju da dodaju jedan drugom loptu ni na 5 ni na 10m a da ne govorim o lopti u prostor. Nije mi jasno šta rade na treninzima. Još žalosnije je što mi nismo nadigrali nikoga ni u ovakvoj Ling Long ligi. Jedini konkurent u ligi nas je dobio 2:0, bez našeg šuta u okvir gola. Ne bih o poništenom golu.
     (F10, 27. novembar 2019 08:46)

    # Link komentara

  81. Da je srece Zvezda i Partizan bi u nasem prvenstvu svaki mec pocinjali sa 2 gola minusa i bez mogucnosti da im se svira penal,pa makar svi igraci Javora branili rukama.
    Sram da vas budee zajedno sa onima sto su vas doveli.
     (BOSS, 27. novembar 2019 08:44)

    # Link komentara

  82. Tako je ...U ligi Šampiona ne možeš kupiti utakmice s takvim budžetom kakav ga Zveda danas ima .
    (DigidigiDa, 27. novembar 2019 08:42)

    # Link komentara

  83. Hajmo Baranda
    (Bemi, 27. novembar 2019 08:40)

    # Link komentara

  84. To da niste za ovo takmičenje se odavno zna ali ste živeli na sedmom nebu i niste priznali prvenstveno sebi. Morali su svi da vas napune do vrha da bi to shvatili, služili ste tamo za punjenje, trpanje i sprdnju. Još kad čitam da neko pametan kaže da nije bitno jer se dobija debela lova, meni dodje da ee smejem, pare se potroše (obično se neko debelo opari) a bruka ostaje večno.
     (Eeeeeee, 27. novembar 2019 08:40)

    # Link komentara

  85. Fala bogu da ste se spustili malko na zemlju! Covece igrate 30 namestenoh utakmica u prvenstvu.
    (fss, 27. novembar 2019 08:39)

    # Link komentara

  86. Borjan nebi trebao da brani utakmice lige šampiona pa neka se brukaju i dalje degenek ,gobeljić i ostali.
     (meko, 27. novembar 2019 08:28)

    # Link komentara

  87. Zvezda na 4 utakmice ima gol razliku 0:18.
    Ja kao zvezdas ne pamtim zadnjih 5 godina da smo nadigrali Partizan.
    Zvezda kao klub ne zasluzuje ovo takmicenje-
    LIGU SAMPIONA.
    Zvezda u ovom trenutku, ako gledamo realno je na nivou utakmica sa Vranjem, Lucanima, Ivanjice...
     (Zoran, 27. novembar 2019 08:27)

    # Link komentara

  88. Sad cekamo narodnu umotvorinu Dragise Binica za danas
    (Djenka, 27. novembar 2019 08:27)

    # Link komentara

  89. Pa zar niste rekli svi u glas da ste vratili zvezdu na mesto koje joj pripada, kako sad?
     (Alonso, 27. novembar 2019 08:27)

    # Link komentara

  90. Ne razumem ovo dizanje Borjana u nebesa, tipa "da nije bilo njega, primili bi 10 komada", alo rodjaci, pa sa njim i njegovom odbranom kojom on treba da upravlja smo primili 6 komada, na 4 utakmice covek je primio 18 komada, a zaboravljamo i one debakle protiv PSZ-a i Liverpula od prosle godine!
    Koje je to neznanje fudbala, kada se debakl sa 6 primljenih golova opravdava sa 5 ili 10 odbrana, alo narode, pa on je placen da odbrani ne 5 suteva, vec 20 ili 30, ako je potrebno, a da ne primi gol, to je pravi golman, a ne primio 6 kom i mi ga dizemo u nebo!
    Ne moze se golman koji primi golove iz 50% sansi proglasavati herojem!
    On je sinoc izletao u prazno, primao je golove sa svih pozicija i na sve nacine, izgledao je kao da je zalutao na teren, naravno, nije on jedini krivac, cak je on tu najmanje kriv, ali nemojmo ga dizati u nebo, posto realno, on nije klasa od golmana, odbranio je par penala u onoj kaljuzi u Danskoj gde se sutiralo po 10 i vise penala, a neki ga zbog toga proglasili bezmalo najboljim golmanom na svetu!
    (bigserb, 27. novembar 2019 08:23)

    # Link komentara

  91. realno i da je ling long liga regularna zvezda bi bila cetvrta ili peta..al posto tamo igrate sklanjalice plus sa tri igraca vise ( glavni sudija i oba pomocnika ) naravno da ste ubedljivo prvi.. bez takmicarskih utakmica u nasoj ligi nemate sta da trazite u evropi..samo se brukate.. tu su milioni od lige sampiona.. gde su?? sta ima navijac zvezde od tih miliona???
    (sava, 27. novembar 2019 08:21)

    # Link komentara

  92. Naravno da niste.
     (zia, 27. novembar 2019 08:10)

    # Link komentara

  93. Baš me zanima da li su i poslije utakmice pitali Salihamidžića: da li je zvezda najjača?
    (dr nebuloz, 27. novembar 2019 08:09)

    # Link komentara

  94. Рекох ја после оне утакмице са Инђијом ономад да је српски фудбал зрео за гашење...
     (Брана Флојд, 27. novembar 2019 08:03)

    # Link komentara

  95. Rezultat je takav kakav je.

    Slobodan sam da primetim da je trener Milojević, koliko juče, izjavio : "Igraće Crvena Zvezda još dugo logu prvaka"

    Nije problem u Njegovoj želji. Veći problem je zato što je izjava nerealna i bahata.

    Vama je sasvim dovoljno da u "nadljudskoj" borbi porazite, recimo, ekipu "Rad-a" !

    Tragedija je da je to dovoljno i plaćenicima na tribini koji daju legitimitet trošenju našeg novca. A "kao" profesionalni ste klub !!!

    Lepo je gospodin Borjan rekao : " Da pokušamo da vratimo osmeh ljudima..... "

    Bolje bi bilo da vratite naš novac i da, kao profesionalci, podelite sve što zaradite i to na način kako sami odlučite !
    (Fer !, 27. novembar 2019 08:01)

    # Link komentara

  96. (fl, 27. novembar 2019 04:40)

    A gde je bila Zvezdina sreca od 2000 do 2015?? Gde je bila? Koliko je bilo puta zamalo ili falilo u avgust i to za Ligu Evrope, koliko je bilo oni faulova u 85 i 89 minuti blizu gola,koliko je bilo zutih i crvenih kartona, pa ispadala zbog greske igraca...itd toliko je islo daleko da se pricalo da je Marakana prokleta, da klubu prati proklestvo...itd
    Najvise me nervira taj stav da nisu za to takmicenje. Pa ljudi koliko je Ajax trebalo godina da bi prosla grupu u LS skoro 15 ili 16 godina i pojavio se Tadic i uklopili kockice i evo ih bum. Koliko je Real M. se mucio u osminifinala ispadao 5ili 6 godina zaredom... poenta ne treba odustati, treba raditi na tome, popraviti, ispraviti, poboljsati rad sa mladima, trening, taktika i formacije ...itd jel neko odustaje od skole samo zato sto dobio 5 jedinica? Ako se ovo nastavi da se prica da nije za LS jako lose ce se odraziti na buduce generacije u bilom kom sportu koji bi odustali posle 1 ili 2 lose sezone a najvise pogadja reprezentacija a posebno u fudbalu. Tad se polako gubi takmicarski duh, sportski mentalitet. Liga u Srbiji je sve jaca, u manjim klubovima igraci se trude i daju sve od sebe protiv Zvezde i Partizana jer njima to pravi momenat da dokazu da vrede i prilika, mnogi vise daju od sebe nego ranije od kad su klubovi u evro-takmic. Neka i nastave. Samo pametan rad i pametna borba.
    (Takenardi, 27. novembar 2019 07:57)

    # Link komentara

  97. U pravu si Borjane vi ne zasluzujete da igrate u Zvezdi, vi tu ne pripadate.

    Ekipa od prosle godine tri puta kvalitetnija i borbenija. ( terza oprao pare lagano na la parama).
    (stvarnost, 27. novembar 2019 07:53)

    # Link komentara

  98. sad ce milojko da vas izproziva ))
     (realno, 27. novembar 2019 07:52)

    # Link komentara

  99. Konacno iskrena i prava izjava!
    Dosta vise onih,imali su srece,da smo onu sansu iskoristili drugacije bi bilo,rezultat je nerealan,sudija nam nije dozvolio da igramo.....
     (23, 27. novembar 2019 07:47)

    # Link komentara

  100. Zlatan
    A izvini odakle si ti to,mister superiorni?
     (Arch Enemy, 27. novembar 2019 07:47)

    # Link komentara

  101. Ajd razumijem kad tim dobije 2 crvena na početku tekme pa primi 6 komada ali 11 zdravih momaka na terenu i imaš ispred sebe na travnjaku jedan od najvećih svjetskih MOTIVA protiv koga treba da stisneš zube i u sebi kažeš hoću da se borim do iznemoglosti, nikad neću shvatiti,prije svega ne mogu da shvatim tu fizičku slabost i anemičnost mladih momaka koji su presmiješni pored Bayernovih igrača a zatim nemotivisanost,sramno, žalosno i ponižavajuće!
     (Arch Enemy, 27. novembar 2019 07:41)

    # Link komentara

  102. Jel ovi nasi fudbaleri rade u fabrikama,taksiraju,rade na buvljaku pa onda malo treniraju??!!.Ako ne, onda treba da se zapitamo sta je ovo?.Zabadamo glavu u pesak,imamo namestenu ligu ,u klubovima I oko njih sve vrvi od kriminalaca,tu vise Niko normalan ne dolazi.Rasterati sve,od saveza ,do uprava u zadnjoj ligi,smeje nam se svet.
     (nikolaq, 27. novembar 2019 07:32)

    # Link komentara

  103. Ali vam karte jesu za ovo takmicenje.
     (Subgradjanin, 27. novembar 2019 07:32)

    # Link komentara

  104. Dobro jutro, a šta ste vi mislili, brukate nas, napolje bre što prije
    (Bolje, 27. novembar 2019 07:31)

    # Link komentara

  105. Bajern je Totenhemu dao 7 golova u sred Londona, a sinoć je imao šanse za 10 golova ! Nije rezultat katastrofičan već igra Zvezde i nemoć igrača da povežu tri pasa. Zaista je pitanje da li je Zvezda dorasla za ovo takmičenje ! Šta mi navijači Zvezde imamo od miliona koji ležu na račun kluba zbog plasmana u Evroligu i troše se nizašta ! Jedino je broj gledalaca i atmosfera na stadionu na nivou Evrolige, a doživimo da gledamo moćne evropske ekipe kako se iživljavaju na nemoćnoj Zvezdi ! Ko želi ovome više da prisustvuje ?
     (Boris Banović, 27. novembar 2019 07:29)

    # Link komentara

  106. Naravno da nismo. Pre neki dan Savo kaze: ako ne moze partizan javoru da ubaci petardu s obzirom na razliku u budzetu onda je sramota. I slazem se 100%. Ali sta onda da kaze bajern ciji je 1 igrac skuplji od cele zvezde. Tuzno je i jadno ali ove 2 pobede zvezde u 2godine i osvojenih 7 bodova je premija realno. Jos ako slucajno uzmu 3. mesto u grupi, bilo bi ravno senzaciji...
    (Kg, 27. novembar 2019 07:29)

    # Link komentara

  107. Sve je lose u ovoj drzavi, pa i Zvezda.
    (sasa jokic, 27. novembar 2019 07:28)

    # Link komentara

  108. Bayern je naduo i Dortmund, los trenutak da igramo sa njima. Meni je vise krivo sto stadion nike bio pun, i sto neki deo navijaca nisu bas navijaci. A za to je kriva uprava jer su cene bila abnormalne. Nadam se da uprava ima pare, da su zadovoljni saldom u kasi. Posto im je samo to bitno. Zvezda takve lopove ne zasluzuje. Dokle vise!
    (Asd, 27. novembar 2019 07:20)

    # Link komentara

  109. Колико само готивим овог човјека. Мој крајишник. 👍
    Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (ДЕЛИЈА🔴⚪,27.novembar2019 00:50)
    aj polako...
    (postar, 27. novembar 2019 07:20)

    # Link komentara

  110. Kako bre to a do pred utakmicu bacalo se kometarima da se ponavlja 91 i da će nebo da se otvori...a onu ustvari zemljo otvori se!!!
    (Doktor Satrapović, 27. novembar 2019 06:59)

    Novinari i strucni analiticari su to govorili ... p.s 91 Zvezda je osvojila a 2019 je usla u ligu sampiona velika razlika... sam ulazak je uspeh realno ovaj tim zvezde je xa ligu evrope
     (Black Mamba, 27. novembar 2019 07:06)

    # Link komentara

  111. Kako bre to a do pred utakmicu bacalo se kometarima da se ponavlja 91 i da će nebo da se otvori...a onu ustvari zemljo otvori se!!!
     (Doktor Satrapović, 27. novembar 2019 06:59)

    # Link komentara

  112. Zahvalite dobrom treneru sto vas je ovako dobro pripremio za utakmicu sa Bayernom. Ako ne mozete kriviti Djilasa, tako to ide kod nas.
    (half life, 27. novembar 2019 06:58)

    # Link komentara

  113. Sad je jasna ona simbolika topa/tenka ispred stadiona... To je značilo da će Zvezda biti topovsko meso ove godine.
    (E, 27. novembar 2019 06:54)

    # Link komentara

  114. Borjane, brate, tebi svaka čast, veliki si golman i zvezdaš! I ovo će se zvati juče... Poslije noći dolazi dan. Nakon serija poraza u dvije godine, uskoro će se promijeniti stvari u pristupu treninzima i to od malih nogu pa ćemo i mi dobiti gladijatore. Zauvijek Zvezda!
    (Dubrovčanin001, 27. novembar 2019 06:53)

    # Link komentara

  115. Covek je 100% realan
    (Žorž Vea011, 27. novembar 2019 06:50)

    # Link komentara

  116. Jedini čija je izjava na mestu. Gledam Vukanovića, trenera Milojevića...,koji je ono defetizam, palanački mentalitet malog kluba, samo što ne zapevaju od sreće što su imali priliku da igraju protiv Bajerna i prime šest komada. A verovatno je i sa razlogom, teško da će ikada više u karijeri igrati za klub koji nekim čudom sa ovakvom igrom i sastavom učestvuje u Ligi Šampiona, lepo je Borjan opisao situaciju u dve rečenice.
    (Milan, 27. novembar 2019 06:49)

    # Link komentara

  117. Čovek iskreno kaže.Da nije bilo njega bilo bi još 5 komada.Realnost ling log liga i domaće suđenje i na silu osvojene titule.
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 27. novembar 2019 06:48)

    # Link komentara

  118. Ako odes hvala ti za sve, da nije tebe bilo, zlo i naopako. Naravno da nismo za ovo takmicenje, ja uopste nisam bio srecan kada smo se plasirali a tek kada sam video sa kim igramo.Klub je zaradio ogromne pare ali kakva vajda osim tebe koji si evropski nivo (steta sto nisi par godina mladji) ,ostali nisu ni za srpsku ligu a mafija iz kluba koja skoro ni evra duga nije vratila, sada ce da nam "maze oci " kako smo igrali najjace takmicenje....
     (deki, 27. novembar 2019 06:47)

    # Link komentara

  119. Svaka ti je na mestu. Totalno promasen skauting za ovu godinu. Bacene pare... Treba se sad nekako izdići i odigrati bar nerešeno sa Olimpijakosom, ali i to če biti mnogo teško.
    (Djordje Matovic, 27. novembar 2019 06:45)

    # Link komentara

  120. Sramota. Upropastili su ono sto su 70 godina stvarale generacije igraca, ljudi u rukovodstvu kluba i navijaci. Ali, koga je briga, bitno da su legle pare, sto iz Evrope sto od ovog napacenog naroda... Sramota!
    (Cira, 27. novembar 2019 06:45)

    # Link komentara

  121. To je sustina. Pare prodju, ali bruka ostaje.
     (MARKO 77, 27. novembar 2019 06:40)

    # Link komentara

  122. Ma kakvi niste, pa vi u Serbiji sve gazite i to bez trčanja.
    (Zlatan, 27. novembar 2019 06:39)

    # Link komentara

  123. Bravo za izjavu i hvala ti za sve majstore!
    (Vlada, 27. novembar 2019 06:35)

    # Link komentara

  124. Borjane, svaka cast na iskrenim recima. Bio si jedina svetla tacka u timu, uveo si Zvezdu u LS, tebi nema sta da zamerimo. Da nije bilo tebe ove dve godine porazi bi bili jos teze. Hvala ti na svemu.
     (ban, 27. novembar 2019 06:31)

    # Link komentara

  125. Ma naravno prijatelju da niste, niste vi ni za našu ligu a kamo li da budete prvaci. Čuj mene prvaci, pa vi osim derbi utakmica imate na svim ostalim zagarantovana 3 boda, ne znate za poraz hahahahah. Sve u svemu ne sikiraj se, brzo će se ovo brukanje zaboraviti, bićete vi nepobedivi dok trepneš, tatko brine o svemu hahahaha
     (Nele, 27. novembar 2019 06:26)

    # Link komentara

  126. Tačno je da niste za LS i ne treba ni da je igrate vise. Probali ste ove 2 godine i proveli ste se užasno.
    Medjutim nesto drugo mi je zanimljivo, citam neke reakcije navijača Zvezde i ne mogu da verujem šta pisu. Oni umesto da kritikuju mizernu i kukavičku, (po ko zna koji put) taktiku Milojevica, oni se nadaju neuspehu Partizana u četvrtak, kao to će im popraviti utisak i sve će biti zaboravljeno.
    Ja se ne radujem ovome jer ne ide u korist nikome u Srbiji. Da li će vama biti bolje ako Partizan izgubi u Holandiji? Da li zaista verujete u to?
    Partizan igra za sebe ali i za srpski fudbal i nismo vam mi krivi sto se brukate svako kolo u LS.
    Ostavite nas vise na miru i gledajte svoja posla, kao sto vidite imate dovoljno svojih problema i okanite se Partizana.
    (Realnost, 27. novembar 2019 06:21)

    # Link komentara

  127. Realno nismo sa ljudima mentalitetom novcem nismo
    (super, 27. novembar 2019 06:18)

    # Link komentara

  128. Posteno... Zvezda se i pored svih para koje je zaradila u poslednje dve god ni malo nije pojacala, igraci nemaju nikakvu energiju niti preveliku zelju i to je rezultiralo katastrofama protiv velikana evropskog fudbala.
     (Ziveoooo, 27. novembar 2019 06:17)

    # Link komentara

  129. E dobro bar da neko prizna a ne ono "nisu oni toliko bolji koliko smo se uplasili..."
     (Otac Makarije, 27. novembar 2019 06:14)

    # Link komentara

  130. Daj nemoj zezati a tunel a ludi navijači?
    (Boro iz Pobede, 27. novembar 2019 06:13)

    # Link komentara

  131. Stičem utisak da Ling Long liga i nema neki kvalitet, jer kad ubedljivo najbolja ekipa ovako prolazi, šta drugo da mislim. Nego da l' su se tresle gaće fudbalerima Bajerna u tunelu, da l' su se uplašili od tenka, treba ih pitati?
     (dnevna doza prosečnog Srbende, 27. novembar 2019 06:12)

    # Link komentara

  132. bolje je primiti 18 golova I proci u ligu evrope kao treci u grupi nego pobediti slucajno liverpul I zavrsiti zadnji.

    jos ste za ovo takmicenje! glavu gore. u atinu se ide da se potvrdi pobeda! podbacio je juce samo trener, ne I igraci. bajern se ne napada sa boacijem, vukmanovicem I marinom. to je ludost. murinjo bi igrao bunker sa najvecim timovima na svetu, a kamoli zvezda. onaj transparent na severu je sve rekao. Budite Hrabri (tako nesto). kad si hrabar, a ne uspes, onda si glup! to je bila zvezda sinoc. Jako glupa. nazalost trener mora da se smeni. ovo mu je domet. ne sme vise ovako utakmica da se postavlja. protiv olimpijakosa mora novi trener da bi se igracima vratilo samopouzdanje. naci ce miloje novi angazman, ali ne sme dalje ovako. smesna taktika! kvalitet tima od €50m je dovoljan za ligu sampiona. vise novac preko tog iznosa ne pravi razliku od gola ili dva, sigurno ne 6!!! sefild junajted je mogao da pokida man junajted, kao I partizan. olimpijakos isto totenhem, a budzeti su im nekoliko puta razliciti.
     (Jeremy, 27. novembar 2019 06:04)

    # Link komentara

  133. Браво Борјане па зато и праве треће такмичење за аматере о сплаваре са огромним платама а никалвим учинком.
     (маки, 27. novembar 2019 06:03)

    # Link komentara

  134. Objasnio covek. Ne znam samo sta i njemu treba ovo blamiranje,jer,realno,moze da brani manje-vise gde hoce... Sramota.
    (kicOne, 27. novembar 2019 06:02)

    # Link komentara

  135. usli ste u legendu za dve lś 3-67 gol razlika
     (racki, 27. novembar 2019 06:01)

    # Link komentara

  136. e dobro, ako ste bar to shvatili...
     (gandalf, 27. novembar 2019 05:56)

    # Link komentara

  137. Бојане Царе Ти си једино светло у тунелу. Све остало је срамотно посебно мешетари у Управи који доводе пропале фудбалере и преко њих перу новац и богате се.
    (Рајко Четник, 27. novembar 2019 05:50)

    # Link komentara

  138. Borjane svaka cast za izjavu. Nemoj samo sutra da budes primoravan da je menjas...
     (ST, 27. novembar 2019 05:40)

    # Link komentara

  139. Jadan covek samo sto ne zaolace pored ovih balvabmna dobro nije primio jos desrt koliko je i sigurnih suteva odbranio...
     (Željko, 27. novembar 2019 05:32)

    # Link komentara

  140. Zvezdas... ali mi je uvek krivo golmana oni uvek najvise ispstaju
    (KRiS.exe, 27. novembar 2019 05:20)

    # Link komentara

  141. Apsolutno se slažem sa Borjanom. Nije Zvezda za ovo takmičenje.
    (QRtressina, 27. novembar 2019 05:00)

    # Link komentara

  142. Zadnje dve LŠ su delo neverovatne sreće. Setimo se Salzburga i onog preokreta pa i Jang Boys ekipa nas je na svom terenu razbila ali sve promašili. Nemamo mi kvalitet za LŠ.
    Ove dve LŠ možemo da iskoristimo da se finansijski sredimo i da uspostavimo dominaciju u Srbiji i da budemo kao Dinamo Z.
     (fl, 27. novembar 2019 04:40)

    # Link komentara

  143. A pred Totenhem i Bajern najavljivali su pobede kad ono 10 u mreži. Spustite se na zemlju mnogo ste poleteli. Da nije Borjana ne bi ni Ligu evrope igrali.
     (Violoncelo, 27. novembar 2019 04:38)

    # Link komentara

  144. Kakva izjava! Ovom coveku dozivotni ugovor.
    (Petar, 27. novembar 2019 04:32)

    # Link komentara

  145. Odlicno receno. Ko je sve u FSS ni ne cude rezultati klubskog fudbala. Prosek gledalaca na fudbalskoj utakmici je oko par hiljada, timovima upravljaju menadzeri, skola fudbala nema ili ih menadzeri prodaju made.... Otuda I rezultati reprezentacije.... Mislim da je ovo bila zadnja utakmica LS u Srbiji... A vi gradite stadion...
    (Dragan, 27. novembar 2019 04:31)

    # Link komentara

  146. Borjan je veliki golman, i jos veci covek. Spasao je mnogo utakmica, ali potreban je kolektiv da funkcionise. Imamo sanse za Ligu Evrope, sto bi bio bolji rezultat nego prosle godine. Zato, glavu gore momci, vi ste samo ljudi, borite se najbolje sto znate kroz ova iskustva. Ponosno vas i dalje pratim protiv Olimpijakosa!
    (Dzoni, 27. novembar 2019 04:28)

    # Link komentara

  147. Mi još razmišljamo i za dalje.
    To se zove entuzijazam
     (Roćevac, 27. novembar 2019 04:01)

    # Link komentara

  148. Retka objektivnost nasih fudbalera, i to od coveka koji je najmanje kriv za neuspehe. Svaka cast
     (xd, 27. novembar 2019 03:58)

    # Link komentara

  149. Čovek je legenda.U Ligi šampiona Zvezda je bila više nego dobra,gledano u obe godine.Koga je sve izbacila u kvalifikacijama,iznenadila Napoli,priredila nam senzaciju protiv Liverpool-a,prelep ambijent sa Olimpijakosom i još lepši rezultat.Svi smo mi svesni da su u tom takmičenju sve ekipe veliki favoriti protiv nas i sve gore pomenuto je veliki uspeh.Ali dve stvari ne kapiram-naše navijače iz Beograda kojima je karta bila preskupa,treba da ih je sramota.I igru ostalih igrača sem golmana ove večeri.Ono nije bila igra već bruka.Onakav stav prema timu koji je institucija u našim okvirima nedopustiv je.Bedno.Jadno.Sramno.Poraz od 6:0 je nešto što se svima događa.Ali zalaganje....nemam reči.A publika?Da napušta stadion pre kraja???!!!Pa bolje i da ne dolaze na Marakanu.
    (kesi, 27. novembar 2019 03:49)

    # Link komentara

  150. Traka i doživotni za Milana Borjana!

    To je izjava, to je ponos, to je muško držanje čoveka sa dostojanstvom.

    Učite i gledajte, balerine i gubitnici bez ponosa, morala i stida.

    Milan Borjan, hvala ti čoveče!

    Moj Kapiten!
     (detektiv kokni kol, 27. novembar 2019 03:47)

    # Link komentara

  151. Glavu gore majstore.
    (zvercica, 27. novembar 2019 03:27)

    # Link komentara

  152. Sa ovakvim pristupom, niste...
    (Mиле, 27. novembar 2019 03:14)

    # Link komentara

  153. "Nismo mi za ovo takmičenje". Konačno da je neko od fudbalera rekao istinu. Izujte kopačke, obujte cipele i zaboravite na fudbal.
     (Kladovo, 27. novembar 2019 03:12)

    # Link komentara

  154. Ljudina!
     (marsovac (true one), 27. novembar 2019 02:57)

    # Link komentara

  155. Kad malo bolje razmislim, a posto se pred svako prvenstvo zna ko ce "uzme" titulu u Srbiji, zelim Crvenoj Zvezdi da svake godine igra Ligu Sampiona!
     (Pecko Pivo, 27. novembar 2019 02:56)

    # Link komentara

  156. Neki u foteljama ce ti zameriti za takvu izjavu jer oni se ponasaju ko i svaki privatnik, sto manje da ulozis a sto vise da dobijes. Zvezda se sa ovakvim timom muci sa Indjijom a ne da parira Bajernu. I to je realnost, kao sto je i realnost da je i nas sreca pogledala za golove u oba puta kvalifikacija na zadnjim utakmicama, jer je nas protivnik sve vreme imao loptu u nogama. Igramo defanzivni fudbal sa nikad losijim odbrambenim igracima a bekove da ni ne pominjem. Zao mi Marina koji, kada treba da doda loptu, bukvalno ne zna kome ce. E pa gospodo predsednici i vodece rukovodstvo, ovo je slika onoga sto mi zapravo i jesmo. Zvezda, Partizan...moja prosla firma. Sve je to slika drzave u malom. I plasim se da, dokle god nase nadredjene sreca bude gledala, imace izgovore i alibi, i ako znaju da se ulagati mora. Ovo se desava sa Zvezdom i u basketu.
    Dovesti polovne, neispitane igrace....da oni nama mogu da uzmu titulu (i to mozda), a to sto cemo da se brukamo na evropskoj sceni??? pa nemojmo biti nezahvalni. Verujte da su u tom fazonu. Ja sam prezadovoljan sto igramo LS. al bolje da igramo nesto slabije i da se sladimo pobedama, a ne da nas cuka ko stigne i da budemo topovsko punilo.
     (kima, 27. novembar 2019 02:55)

    # Link komentara

  157. Ma šta znaš ti , eno onaj što se ispilio juče, Njegoš, kaže da ste ih imalo, silne šanse niste iskoristili... idi kod njega da ti da ono što uzima vidiš kako je njemu super
     (Aleks, 27. novembar 2019 02:38)

    # Link komentara

  158. Pa realno nismo, sa ovakvim nivoom igre.. 2. Nemacka liga.. Mada i tu bi bilo gusto
    (Nisam bot keve mi, 27. novembar 2019 02:34)

    # Link komentara

  159. Sve je u pravu...
    (jap, 27. novembar 2019 02:29)

    # Link komentara

  160. Al nijedan suigrac nije dobio poziv u kojem mu se nagovjestava da ce zabiti gol odluke?
    (Zigzaga, 27. novembar 2019 02:29)

    # Link komentara

  161. Hahaha konačno neko da prizna ovo. Posle nameštene titule ovo vam dođe kao kazna.
     (Luke Babbitt gravedigger, 27. novembar 2019 02:29)

    # Link komentara

  162. Bar neko koga je sramota ovoga veceras, lepo, mada si jedini koji moze da spava mirne savesti. Dzaba nam i Oblak sa ovakvim pacerima ispred, cak su se i Degenek/Marin uklopili u ovo sivilo.
    (Arthas, 27. novembar 2019 02:20)

    # Link komentara

  163. Ja ugasio tv da deca ne gledaju. Inače neće više navijati za zvezdu
     (dejan, 27. novembar 2019 02:19)

    # Link komentara

  164. Jedina realna i korektna izjava. Odlaskom Vujadina i Zuleta, koji nisu neki kvalitet (Žule je zadnjih 6 meseci odigrao katastrofalno, prespor, kiksevi), ali su ogromni Zvezdasi - tim je ostao vez duše. Oni su sa Borjanom i Gobeljom, donekle i Jovicicem bili upravo to - duša tima. Igrali napaljeni, srcem, sa puno energije, pogledajte samo na snimcima kakva je atmosfera i energija bila u svlačionici... Sada je sve mrtvo. Mrtvo je i u Bajernu, Juveu - ali oni imaju strahovit kvalitet. Zvezda ga nema i mora da igra na htenje i energiju. Sada nema ni toga. Hitno mora da se dovede neki veliki Zvezdaš u tim koji je sposoban da podigne voljni momenat u ekipi, koji će na terenu da se bori a u svlačionici da peva, da se dere i skače i koji će pozitivno uticati na saigrače. Bez toga mrka kapa. Drugo, kao sto su igrači nagradjeni za ulazak u LS, sada moraju da budu žešće kaznjeni za ovaj debakl, ovu tugu, ovaj cemer. Za istorijski poraz koji će se pamtiti. Kazne i za igrače, i za stručni štab a najviše uprava treba da kazni sama sebe jer umesto da dovede 2 kvalitetna pojačanja, dovela je 12 stabala drveta za debele pare, a ljudi veze nemaju blage. Kazne za Terzića i Mrkelu jer su se svi dovedeni igrači pokazali kao veliki promašaji.
    (veliki strumf, 27. novembar 2019 02:19)

    # Link komentara

  165. Ljudima
     (Bello, 27. novembar 2019 02:17)

    # Link komentara

  166. Čovek objasnio ! Sledeće sezone raspad . Jednom rečju banda . Dovedeno toliko polovnjaka , verovatno na taj način maznuto nekoliko milki . Zadržati Popovića , Pankova i Garsiju a ostalo rasterati govnjivom motkom .
     (Dača, 27. novembar 2019 02:05)

    # Link komentara

  167. Vidi se kultura I respect prema dresu, ulozi, ljudima koji te bodre.. Moja krv.. I najlepse ime...
     (irelandcalling, 27. novembar 2019 02:00)

    # Link komentara

  168. da nije ovog lika davali bi nam po 10+
    nije zvezda za LŠ realno, LE i ajd al ovo nikako.. i ne treba pljuvati momke, ipak oni samo ne znaju da igraju fudbal i to je to, neka im je sa srećom da izbore LE, i to bi bio uspeh veliki!
     (NegujmoSrbskiJezik, 27. novembar 2019 01:59)

    # Link komentara

  169. potpuno u pravu
     (dj, 27. novembar 2019 01:46)

    # Link komentara

  170. Ti zaslužuješ i Marin uz tebe, ovi balvani ne !!!
     (chema, 27. novembar 2019 01:43)

    # Link komentara

  171. Nismo mi za ovo takmicenje.
    Najzad jedan pravi i realan komentar jednog naseg igraca.
     (POPE, 27. novembar 2019 01:43)

    # Link komentara

  172. Kljucna recenica: "Nismo mi za ovo takmicenje."
    Bravo Borjane. Respect.
     (What about the Dome, 27. novembar 2019 01:38)

    # Link komentara

  173. Konačno neko pošteno da kaže da nismo mi za Lš.
     (Apocalyptoo_, 27. novembar 2019 01:36)

    # Link komentara

  174. Od svega što je rekao samo je ovo iz naslova istina. Na ovim mečevima se najviše igra za novac i karijera se pravi na ovim mečevima a ne na pašnjacima Lučana itd. Zvezda ovako nešto itekako zaslužuje, čak i dvocifrenu razliku po mom mišljenju da bi se vratili u realnost i da ne bi živeli u nekom paralelnom univerzumu gde prave neverovatne serije bez poraza protiv raznih Sloboda, Jedinstava, Sloga itd
     (Las Palmas, 27. novembar 2019 01:35)

    # Link komentara

  175. iskreno i sascim realno .. navijacki gledano bolje igrati le i imati neke pobede sanse prolaze ..al za upravu je naravno novac prioritet
     (bocko, 27. novembar 2019 01:33)

    # Link komentara

  176. Ne može ovo takmičenje da se igra sa 2 dana pauze nedeljno i jednim treningom dnevno. Svi ozbiljni igrači imaju privatne trenere, plus ostaju duže na treninzima, nema splavova, pojačani suplementi.... Ovo što igramo je potpuni dilentanizam
     (užas, 27. novembar 2019 01:32)

    # Link komentara

  177. Bravo kralju, nismo za ovo takmičenje. Nije rezultat problem. Popili bi i Grobari petardu isto. Ali bi igrali srcem i bar malo napali. Poniženi su jedan Totenhem i jedan Dortmund od ove mašinerije. Ej, njima je hit igrač u Evropei na klupi, pričam o Gnabriju. Perišić takodje. Nije sporno da su prejaki. Ali za našu "igru" nema opravdanja. Da imamo normalnu upravu ovo se ne bi tolerisalo, ne bi se ni desilo. Ovo je zaista istorijska bruka ali ne zbog rezultata.
     (Sale Nacionale, 27. novembar 2019 01:25)

    # Link komentara

  178. Bravo Borjane majstore, apsolutno si u pravu u svemu i alal ti vera! Ali ne brigaj majstore, mi zvezdaši umemo da cenimo iskrenost i požrtvovanje. A ti jesi iskren i požrtvovan. Ti si naša svetla tačka i u ovoj sramnoj i tamnoj noći u kojoj smo primili šesticu od velikog protivnika! Ti si Borjane i zaslužan što smo u Ligi šampiona! Herojski braniš čitave ove sezone Borjane i tebi se nema šta zameriti, i večeras si herojski odbranio negde oko deset odličnih šuteva Bajernovih moćnih igrača i spasao nas da ne bude 0:10 i zaslužuješ sve pohvale! A da nismo za ovo takmičenje to si u pravu, naročito ove sezone nismo za ovo takmičenje jer nas je uprava urnisala kriminalnim prelaznim rokom! Dobre pare od ulaska u Ligu šampiona su uzete prošle i ove godine, da je u upravi BAR JEDAN iskusan fudbalski skaut sa tim novcem bi bili dovedeni igrači koji bi bili u stanju da izbore mnogo povoljnije rezultate protiv velikana poput Bajerna i ovakve blamaže sigurno se ne bi dešavale! Ko nam je kriv što nismo kupili iole ozbiljnije igrače poput onih u Sparti koja je u Pragu od moćne Barse veoma tesno izgubila sa 1:2 a na Nou Kampu herojski odigrala 0:0, ili igrače poput onih u Brižu koji su na Santjago Bernabeu sa Realom odigrali odličnih 2:2! Igrače slične njima uprava je mogla da kupi da je imala ljude sposobne za to! Prema tome nije sramota sa ovako lošim timom od Bajerna izgubiti 0:6 kada je Totenhem sa odličnim timom u sred Londona od njih izgubio 2:7! Ne brigaj Borjane i glavu gore!
    (Ivan Veljković, 27. novembar 2019 01:22)

    # Link komentara

  179. Ma niste Vi ni za Ling Long Lige,gdje Vam se osim Javora sve ekipe sklanjaju.Ne može bre stalno da se krade i očekuje dobro ..ne ide to.
    (Čovekoljupčić, 27. novembar 2019 01:22)

    # Link komentara

  180. TO je PRAVA IZJAVA!!!
    (satelit, 27. novembar 2019 01:21)

    # Link komentara

  181. Samo 3 igrača iz večerašnjeg protokola su zaslužila da nose dres našeg kluba, a to su: Borjan, Marin i Degenek. Sve ostalo je vrlo neozbiljno i vrlo daleko od profesionalnog fudbala.
     (Sef, 27. novembar 2019 01:18)

    # Link komentara

  182. Iskreno i pošteno.
     (kilimandzaro, 27. novembar 2019 01:16)

    # Link komentara

  183. Ziva istina, lepo kaze covek, ali nije on nista kriv.
    (2CRAZY, 27. novembar 2019 01:13)

    # Link komentara

  184. Novac je uspeo i fudbal da uništi, slobodno ga ugasite. Nadam se da ćemo igrati Ligu Evrope sledeće sezone, jer je ovo fudbalski NBA. Liga Evrope i Liga Konferencija su za nas i to je to, apsurdno je komentarisati, jačinu liga, budžete, plate i sve ostalo, pametnom dosta.
    (Mare, 27. novembar 2019 01:11)

    # Link komentara

  185. Samo si ti hrabar da kazes kavi su nam igraci-pojacanja.Miloje ce prikriva,preuzima odgovornost "na sebe" a mi se brukamo kao nikada.Momci razlaz,komplet,ne radimo vise!
     (Aleksa, 27. novembar 2019 01:11)

    # Link komentara

  186. Navijam za Partizan ali ovog coveka izuzetno postujem. Prvo, on je izvanredan golman . Njegov kvalitet je izvan i CZ i naseg fudbala. Steta je sto ne brani za nasu zemlju. Drugo, jedini je realan i jasno je rekao da CZ nije za ovo takmicenje. Pare se zaradjuju , ok ali se potrose a bruka ostaje i bice zabelezena u istoriji naseg fudbala i LS kao najgori rezultati CZ u ovom takmicenju. Kao sto se pamte neki porazi Partizana ali oni ne mogu da pridju ovakvim blamazama CZ. Treba biti realan bez obzira na navijanje. Partizan je 2 puta u 10 godina igrao LS , nije osvajao bodove , gubio je ali nikada sa ovakvim nizom? Sam Borjan kaze, 4, 5, 6 golova, svaka utakmica?? Mnogo bre..mnogo..Ovom coveku skidam kapu ali koliko on odbrani, toliko golova CZ primi. Dzabe..Vidi se da mu dodje da umre od muke. Kapa dole Borjane.
    (111, 27. novembar 2019 01:05)

    # Link komentara

  187. Na stadionu niko nije bio da gleda Zvezdu već Bajern. Odakle navijačima Zvezde pare za utakmicu? Nadam se da će i sledeće godine doći neki veliki klubovi - Real, Siti i slične ekipe koje daju puno golova. Hvala Terzo na ovome večeras, bio je spektakl. Nadam se da će ulaznice biti još skuplje sledeće godine, što dalje od sirotinje, to bolje. Da mi navijači Evropskih klubova uživamo.
    (adriano_galliani, 27. novembar 2019 01:03)

    # Link komentara

  188. E pa Borjane svaka ti cast.
    (021, 27. novembar 2019 01:02)

    # Link komentara

  189. Zvezda ovo i te kako zaslužuje. Zvezda zaslužuje mnogo gore stvari obzirom koliko kriminalaca živi od nje a na račun građana Srbije. Zvezda je zlo!
     (Liga Šampiona, 27. novembar 2019 01:02)

    # Link komentara

  190. pa ovo je bruka kukavice-treba da vas je sramota, izgubiti 6:0 u ligi šampiona pa to nemože svako ne vidja se svaki dan..
     (RS DS, 27. novembar 2019 01:00)

    # Link komentara

  191. Privatizacija.
     (PsyTranceBre, 27. novembar 2019 00:57)

    # Link komentara

  192. Jedini realan
     (dzeks, 27. novembar 2019 00:57)

    # Link komentara

  193. Hvala ti majstore za sve...
     (Delije Čikago, 27. novembar 2019 00:56)

    # Link komentara

  194. Niste doktore, nije ni Partizan, jedva da je Dinamo Zagreb koji se posle dugogodisnjih blamaza ,posebno ulaganja, najzad kao koprca.Jedini si bio na visini zadatka na svim utakmicama na kojima si branio, Zvezda dugo nije imala boljeg golmana to kao grobar kazem.Svaka cast na iskrenosti i objektivnosti, da je Degenek dao izjavu, verovatno bi rekao kako je Bajern imao srece i da razlika nije realna.Razlika je itekako realna, ono sto nije uslo u Minhenu, uslo je na Marakani.To je realnost jednostavno, ne pokusavam da prozivam i likujem.
    (PredragDrobnjak, 27. novembar 2019 00:54)

    # Link komentara

  195. jedino si ti. Kralju naš !!!
    (Milan, 27. novembar 2019 00:53)

    # Link komentara

  196. Ti si jedina svetla tacka u ovom timu!!!
     (Milanche, 27. novembar 2019 00:53)

    # Link komentara

  197. Колико само готивим овог човјека. Мој крајишник. 👍
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 27. novembar 2019 00:50)

    # Link komentara

  198. Jedini način da prezimimo (neverovatno da smo uopšte u takvoj situaciji) jeste da odigramo bunker u Grčkoj (bunker u sastavu celog tima + stručni štab i navijači) i da se molimo Bogu da će Grci da promaše sve što se promašiti ne može.

    Užasni smo. Oly je apsolutni favorit. Bod tamo i prolaz će biti istorijski uspeh i senzacija. Ako primimo prvi gol, tu je kraj jer ćemo primiti još koji čim se otvorimo.
     (Will Griggs On Fire, 27. novembar 2019 00:48)

    # Link komentara

  199. Realan covek. Zaista nismo. Niko sa ovih prostora ako je za utehu. Liga evrope plafon.
    (aleksa, 27. novembar 2019 00:47)

    # Link komentara

  200. Само trener почетник може против супериорног Бајерна да почне утакмицу са СПОРИМ Боачијем, НЕСПРЕМНИМ Марином (има снаге за задњих 30 минута) и НЕИСКУСНИМ Петровићем (подижу му цену за продају).
    Никада више Звезда не сме да доведе НЕИСКУСНОГ тренера да са њом стиче искуство у европским утакмицама.
    (ISKUSTVO, 27. novembar 2019 00:46)

    # Link komentara

  201. Ako ništa drugo, dobili smo titulu kante za punjenje sa -16 gol razlikom. Čudi me kako smo uopšte treći na tabeli
    (Oki, 27. novembar 2019 00:45)

    # Link komentara

  202. bravo, zna se kome je ovo upuceno
     (sneza kantrimen, 27. novembar 2019 00:42)

    # Link komentara

  203. Ljudi sanjao sam 6:6 rezultat ... Samo ne znam gde su ovih drugih 6...
     (Baki, 27. novembar 2019 00:41)

    # Link komentara

  204. Razlika izmedju evropskih klubova i Zvezde je direktna proporcija izmedju ekonomske snage i standarda Evrope u odnosu na nas.Momci uspeli ste u pozitivnom smislu da ostvarite ono sto nijedan klub sa ovih prostora nije uspeo avto je dve godine za redom u LS ,dve pobede,jedna neresena i nada mada ne bas realna da mozete u LE.Glavu gore!!
    (maya, 27. novembar 2019 00:40)

    # Link komentara

  205. nema potrebe ti da se izvinjavas care! doneo si nam puno radosti za ove tri godine u zvezdi, hvala ti legendo!
    (luka, 27. novembar 2019 00:40)

    # Link komentara

  206. Konacno realno izjava
     (ja, 27. novembar 2019 00:39)

    # Link komentara

  207. Najbolja izjava jednog fudbala Zvezde poslednjih godina. Bravo lave, to je stav, to je veličina. Nije sramota priznati debakl i nemoć, sramota je manipulisati i folirati nešto što je tako očigledno.

    Koliko smo pomerili granice sa dve pobede u grupama, toliko smo upali u teški glib sa porazima koje istorija kluba ne pamti. Do Totenhema najveći poraz na Rajku je Fiorentina 0:4 i to '66 godine. Šta dalje reći. Treba ovo preživeti. Svako poštenog ciganina boli i treba da boli ako hoćemo neki iskorak ka boljem.

    Borjane još jednom alal vera za stav i muškost. Od večeras ti si kapiten moje i naše Crvene zvezde. Živ i zdrav bio.
     (jako i do samog kraja, 27. novembar 2019 00:39)

    # Link komentara

  208. Jesmo
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 27. novembar 2019 00:38)

    # Link komentara

  209. To je to. Ende.

    Zato se i zacudim kada neko kaze - nama je mesto u Ligi sampiona. Ili danas - klecaju noge u tunelu. Id bre.

    Crvena Zvezda nikako, ali de fakto nikako i ni sa cim ne moze da parira ovim timovima - organizaciono, finansijski, takticki, tehnicki, mentalno, fizicki. Nula! Sve to implicira, jelte, da joj je mesto najvise u LE. Novac od ovih putesestvija ionako inkasira neko ko ne bi trebalo.

    Sve u svemu - sirovo. Bledo. Anemicno. Tuzno. Zvezda kao sampion te svi ini srpski timovi pride. Mazohisti smo svi mi, nema sta!
     (Johnny, 27. novembar 2019 00:38)

    # Link komentara

  210. Pa od svih samo ti ne treba da se izvinjavas
     (Herr, 27. novembar 2019 00:38)

    # Link komentara

  211. ne bi vi ni ovu ding dong ligu igrali kad si već iskren
     (hm, 27. novembar 2019 00:37)

    # Link komentara

  212. Posteno brate. Ajde sada da se pripremite za Olimpijakos pa da igramo tamo gde ce biti mnogo neizvesnije. Jos kada bi Ben mogao da igra, kada se setim kako je odigrao proslu ligu sampiona, a pogotovo protiv Liverpula.
     (bice bolje, 27. novembar 2019 00:35)

    # Link komentara

  213. Pošten komentar!
     (Tower, 27. novembar 2019 00:35)

    # Link komentara

  214. Tebi decko svaka cast!!!! Spomenik da ti dignu. Ove sezone si pola ekipe i vise. Svaki zvezdas da je ponosan na tebe. Tebe da nije bilo ne bi ni gledali Zvezdu u Evropi. Jos jednom svaka cast, i kapa dole od grobara...
    (Agaton00, 27. novembar 2019 00:35)

    # Link komentara

  215. Tebi care svaka cast,a ostali nek se zapitaju za sta su papreno placeni...
    (KingJames, 27. novembar 2019 00:34)

    # Link komentara

  216. Rezultati nisu bitni tj. bitni su, ali ne u ovoj fazi razvoja kluba. Ako se pobedi Olimpijakos ili odigra nereseno, eto prilike za nastavak Evrope. Ono najvaznije je da se dobije 20 miliona evra za ucesce, plus TV prava, karte, pa i svaka neresena ili pobeda. Sa parama obezbediti finansijksu stabilnost kluba i polako dovoditi sve bolje igrace. Dinamo je pocetkom gubio katastrofalno, a danas ima igraca da proda za 40 miliona. Ne moze se sve preko noci. Na zimu se rasteretiti viska i bezperspektivnih i gledati da omladinci sve vise igraju, kao Nikolic na primer.
    (Pedja, 27. novembar 2019 00:34)

    # Link komentara

  217. To sam i ja rekao drugaru veceras na stadionu. Young Boys i Kopenhagen lagano prolaze grupu u ligi Evrope, igraju, pobedjuju, a mi se blamiramo.
    (Spale, 27. novembar 2019 00:33)

    # Link komentara

  218. Lepo receno. Bravo Milane!
    (Delija ZH, 27. novembar 2019 00:33)

    # Link komentara

  219. Nismo mi za ništa!!!
    (Milica, 27. novembar 2019 00:32)

    # Link komentara

  220. Bravo doktore za iskrenu i potpuno tačnu konstataciju.Naklon do poda!
     (Dejan89, 27. novembar 2019 00:31)

    # Link komentara

  221. Retko iskren lik.
    Sve najbolje ti zelim.
    (Cole, 27. novembar 2019 00:30)

    # Link komentara

  222. niste preneli najbitniji deo intervjua kada je rekao: "u zvezdi su pre dve godine igrali igrači srcem, za mnogo malo para, a sada imamo igrače koji puno koštaju, a mnogi ni ne znaju šta je zvezda." VELIKI SI MILANE!
     (subzero, 27. novembar 2019 00:29)

    # Link komentara

  223. Posteno
    (il genio, 27. novembar 2019 00:28)

    # Link komentara

  224. Брате, не треба Ти да нам се извињава... Ти, уопште, не треба да причаш... Двадесеторица пре Тебе треба да клече и да моле опроштај, а паре од уговора да дају за српску сиротињу и болесну децу... И још нешто:ако, којим чудом, уђемо у Лигу Европе, г. Терзићу, на пролеће да буде у л а з с л о б о д а н!
    (Не Ти, 27. novembar 2019 00:28)

    # Link komentara

  225. Ja to odavno pričam, LE puna kapa.
     (Н.И.К., 27. novembar 2019 00:28)

    # Link komentara

  226. .. ....нема шта да се ти извињаваш, ти си заслужио дрес Звезде, одбранио си углед, али испред себе имаш гомилу која није ни за додавање лопте уз терен, осим да играју против Сурдулице
    (Кики, 27. novembar 2019 00:27)

    # Link komentara

  227. Posteno... Svaka ti cast druze. Ti jedini i zasluzujes reci hvale bez obzira na primljene golove u ove dve sezone, ali se vidi da srce ostavljas na teren...
    (Uros Dj., 27. novembar 2019 00:27)

    # Link komentara

  228. Tebi brate svaka čast. Svi ostali ništa. Ali ovo je logičan slijed dogadjaja. Donald i Le Talek nisu igrači neke top klase, ali u poredjenju sa ovim novim “pojacanjima” su dve klase iznad. Isto i sa obranom, nula. Ni bekova ni štopera. Od postojećih špiceva svi su u rangu Grafičara. Plus taktika sa jednim špicem....
    (Delija, 27. novembar 2019 00:27)

    # Link komentara

  229. Prošle godine smo imali bolji tim, a danas 6--7 različitih igrača nego prošle godine
     (ivan, 27. novembar 2019 00:27)

    # Link komentara

  230. prelepo vece.
    puno golova.
    hvala obema ekipama.
     (djosa, 27. novembar 2019 00:26)

    # Link komentara

  231. Nemas ti za sta da se izvinjavas. Izvini ti, legendo, sto te niko nije ispostovao..ni malo, sto su kukavice, sto su zaboravili i ono sto znaju, sto nemaju perlju, sto nisu za Zvezdu. Ti si Zvezda!
     (Kurs iz engleskog, 27. novembar 2019 00:26)

    # Link komentara

  232. E bas sam to caletu rekao... Nismo brate mili. Treba zabraniti svim nesrecnicima poput nas da ucestvuju. Dovoljna nam je liga Evrope.
     (Kukatilo, 27. novembar 2019 00:23)

    # Link komentara

  233. Stop nasilju nad zenama - pravda za borjana!
     (lele, 27. novembar 2019 00:22)

    # Link komentara

  234. Pošteno! Sve je lepo rekao ...Džaba pare od Jedne, maj pukne ovakva bruka. I zbog rezultata, a još više zbog igre i apsolutne nemoći u svakom elementu fudbalske igre!
     (Slavoljub, 27. novembar 2019 00:21)

    # Link komentara

  235. paceri
     (skupljači perja, 27. novembar 2019 00:21)

    # Link komentara

  236. Bruka i sramota.
     (Bankar, 27. novembar 2019 00:21)

    # Link komentara

  237. Stvarno što nam ovo trebe. Volim Zvezdu od svog rodjenja i pratim je dugo ali ovo je katastrofa. Nisam navikao na ovakve poraze. Može da se prica koliko koji klub vredi ali ovo je ponižavanja. Kakve pare od LS mogu da saperu ovoj gorak ukus od 18 primljenih golova u 4 utakmice. Samo Liga Evrope je za nas. Tu možemo da igramo a ovo... Voleo bih najiskrenije da se više nikad ne kvalifikujemo u ovakvu LS.
     (coa, 27. novembar 2019 00:20)

    # Link komentara

  238. Kad najbolji igrač ovo kaže onda nema dalje
    (roki, 27. novembar 2019 00:20)

    # Link komentara

  239. Kanadjanin objasnio.
    (klasa, 27. novembar 2019 00:19)

    # Link komentara

  240. Ti jesi za ovo takmičenje, ali nažalost samo ti.
    (fkcz, 27. novembar 2019 00:17)

    # Link komentara

  241. Jedini igrac sto vredi.Ovo je realna izjava a ne od Miloja i ostalih.
     (King Roger, 27. novembar 2019 00:17)

    # Link komentara

  242. Nemoj tako. Da ste iskoristili onu sansu, mec bi sigurno bio drugaciji.
     (Tn, 27. novembar 2019 00:16)

    # Link komentara

  243. Ovo je jedina realna izjava, mali Njegos i Miloje pricaju kojesta.
    (Pozdravlja vas vasa Zora, 27. novembar 2019 00:16)

    # Link komentara

  244. nema sta ko kome da se izvinjava, trud je tu, zelja je tu ali kvalitet nije, nista strasno, lagano ide sve dalje
     (n, 27. novembar 2019 00:15)

    # Link komentara

  245. nažalost,tako je...
     (sheva7, 27. novembar 2019 00:14)

    # Link komentara

  246. Dobro jutro... Naši klubovi nisu za to takmičenje. Ali ložili ste navijače da kupe karte. Mada nisu svi naseli.
     (anica gibanica, 27. novembar 2019 00:11)

    # Link komentara

  247. Kakav je ovaj decko car, poznajem ga i uzivo je isti.
    (Ne budi nepismen, vozi desnom stranom, 27. novembar 2019 00:11)

    # Link komentara

  248. Jedini ima petlju da kaze. Jedini koji vredi. Da su igraci dali bar pola kao on ne bi im niko nista zamerio..
     (Zvezdinho, 27. novembar 2019 00:10)

    # Link komentara