Četvrtak, 21.11.2019.

08:06

Jokić nadigrao Hardena i Vestbruka – ispred Denvera samo Lejkersi

Košarkaši Denver Nagetsa pobedili su Hjuston Roketse rezultatom 105:95 uz odličnu partiju Nikole Jokića.

Izvor: LN

Jokiæ nadigrao Hardena i Vestbruka – ispred Denvera samo Lejkersi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

100 Komentari

Sortiraj po:

dejo majstore

pre 4 godine

Од кога ће да узме више од тридесет шутева?!?

Ахаааа, мислио си ако не шутне више од 30 пута... Па тако реци, а не "да узме 30+ шутева". Говори српски да те цео свет разуме 😎
(Геда, 22. novembar 2019 10:40

Tako je Gedo! Ili kad čujem ono "na dnevnoj bazi" umesto- svakodnevno, dođe mi da ..Ko da nemamo srpskih reči i izraza nego prevodimo bukvalno američke fraze. Glupost na delu...

Sasa

pre 4 godine

"Hjuston izgleda ne može da dobije meč ako Harden ne uzme 30+ šuteva."(goblin, 21. novembar 2019 08:37).
///////
Од кога ће да узме више од тридесет шутева?!?

Ахаааа, мислио си ако не шутне више од 30 пута... Па тако реци, а не "да узме 30+ шутева". Говори српски да те цео свет разуме 😎
(Геда, 22. novembar 2019 10:40

Geda, ne budi BUKVAlista.

Геда

pre 4 godine

"Hjuston izgleda ne može da dobije meč ako Harden ne uzme 30+ šuteva."(goblin, 21. novembar 2019 08:37).
///////
Од кога ће да узме више од тридесет шутева?!?

Ахаааа, мислио си ако не шутне више од 30 пута... Па тако реци, а не "да узме 30+ шутева". Говори српски да те цео свет разуме 😎

Pegone

pre 4 godine

@Ustao sam nocas da gledam nemoc Hardena pred mocnim Denverom!
Denver je sve bolji u odbrani, Marej imao bar 6 ukradenih lopti, ostali jako dobri, zato Hjustonu samo 95 poena, a Harden mnogo manje od prosecnih 40.
Razlika izmedju Denvera i vecine drugih ekipa je timska igra. Ako neko nije poenterski raspolozen, to pokrije kroz asistencije i odbranu. I tim ne trpi, zato sto svi igraju. Jokic je uneo taj duh u tim, i ocekujem velike uspehe od Denvera.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Don, 21. novembar 2019 09:16)

Kao Sacramento sa pocetka milenijuma.U pravu si bas imaju super timsku igru .Samo da ih zobidju povrede .

Pera

pre 4 godine

Svi se cude Golden State na dnu tabele. Imali su samo osam igraca, jucerasnja lista povredjenih:
Draymond Green
D'Angelo Russell
Stephen Curry
Damion Lee
Kevon Looney
Alen Smailagic
Klay Thompson

јд123

pre 4 godine

@jd123
Tu gde je zapeo da dokaze da je bolji centar je po svim statistickim parametrima bio losiji od onih od kojih je mislio da je bolji.
(veri, 21. novembar 2019 13:14)

Мислиш по овим статистичким параметрима је Јокић био лошији од Ембида?

Ембид једино више скокова.
Јокић 26п, 10ск, 6ас, 2ул, 2бл, 1бл против њега,
Ембид 19п, 15ск, 2ас, 0ул, 1бл, 3бл против њега

Молим те објасни нам твоју логику да је Јокић ”po svim statistickim parametrima bio losiji”?
Ја изгледа нисам довољно интелигентан да укапирам ту твоју логику, зато молим те, објасни.

Таунс јесте имао бољу статистику.
Јокић 20п, 6ск, 7а, 1ул, 1бл, 2бл против њега,
Таунс 26п, 16ск, 6а, 1 ул, 2бл, 1бл против њега.

Али је такође највећи кривац за пораз са својих 14 покушаја за 3п од којих је погодио само 3. Испуцавао се као да је бек шутер а не центар. И опет једино је имао доста више скокова, остало су били ту негде.

Поента мог коментара је била да је Јокић у тим утакмицама запињао због конкуренције, медији често истичу дуел поготово са Ембидом, који је прошлу сезону био 2. центар лиге иза Јокића.
Јокић је запињао и Денвер победио, што је најважније. У другим утакмицама не запиње, јер је сезона дуга и треба играти најбоље када је најважније, значи у плеј-офу.

Ембида је уништио, Таунс је можда имао бољу статистику, али да се Јокић није трудио као у неким другим утакмицама, уништио би он њега.

frosty

pre 4 godine

@železničar
Regularna je sezona i to jos pocetak. Ne osvajaju se titule u regularnoj sezoni a na prolece su bili dva najbolja igraca Denvera u plejofu. Takodje uzmi u obzir da ce ove sezone Jokic i Marej tek napuniti 25 i 23 godine. Oscilacije se desavaju zvezdama na vrhuncu a kamoli mladjim igracima.

Bla

pre 4 godine

znači jokara je trojkaš...nisam znao...pa što ne uništi špance i argentince...a da sale mu branio,nije mu dao...turio ga na četvorku...nije mu dao da ,,trokari,,..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tom pus, 21. novembar 2019 12:31)
Pa Sale je stavio bb da bude glavni igrac i vodja i da se bori sa njima. A Jokicu je dao sporednu i nebitnu ulogu. Tako smo i zavrsili

điu,liu i sadriu

pre 4 godine

Konačno ozbiljna partija Denvera.Kad u ekipi imaš jednog Vestbruka osuđen si na propast.Sudije su držale Hjuston u igri koliko su mogli ali je Denver i to prevazišao.

benisio

pre 4 godine

@ Bircevic nije igrao bi protiv spanije, ni protiv argentine. Ne znam ko je tu smetao Jokari da pokaze sta zna?
(antiDebi)

Koliko se sećam (a sećam se dobro), Birčević je bio u prvoj petorci protiv Španije.

Kolektivna amnezija

pre 4 godine

(železničar, 21. novembar 2019 12:37)

Esi' mi dobar kućo? Koji je rezultat? Esi' pogledao tabelu? Šta ti nije jasno?

hardaway

pre 4 godine

stvarno mi nije jasno kako ima ove brojke u nba...a na svetskom nije mogao da opepeli...dal je do dimenzija terena,defanzivnih 3 sekunde...lošijih i sporijih saigrača...gledao sam par pređašnjih utakmica buckovih u nba...pa on najmanje igra na niskom postu to jest peticu...stalno visi na perimetru
(tom pus, 21. novembar 2019 10:37)

Vise "slobode" na terenu, manje tenzije, igra se u fazonu sta me briga ako promasim, vecina utakmica totalno nebitne.
Vise prostora, sablonske odbrane i postavke napada koje je lako procitati, totalno odsustvo kvalitetnih centara.
Ne igra odbranu, ili je to na nekom mizernom nivou.
Najvaznija stavka mozda su kvalitetni saigraci, vrhunski spremni i brzi bekovi, sa kojima je, mora se priznati lako i igrati.
Naravno, Jokic poseduje talenat, tehniku kakvu trenutno nema nijedan centar u NBA, igrra timsku, skolsku kosarku, ima odlicnu pas igru, ali sveukupno gledajuci on je kao i Westbrook, glavni krivac zasto Denver i ranije Oklahoma igraju playoff i zasto ne mogu daleko u playoffu.
Ni jedan ni drugi nemaju sampionski mentalitet i ne igraju odbranu.

Tesko je ocekivati da igrac koji ne moze na SP dominirati bude glavni igrac jednog NBA tima koji se bori za titulu.
Denver je prosle sezone imao otvoren put do finala, a poklekli od povredama osakacenog Portlanda sa ocajnim Lilardom.
Ove godine kada je Zapad ujednacen, gde prednjace dva vrhunska tima iz LA, tesko je ocekivati da Denver ponovi isti uspeh.

CarloNS

pre 4 godine

Noćas se videlo koliko Harden igra prljavo, naročito kada mu ne ide kako bi želeo. 2 puta je udario Milsapa po licu, 2 puta Bartona, 2 ili 3 puta Krejga i jednom je zamalo promašio Marija. Sudije su mu poklanjale slobodna bacanja sve do momenta kada je već utakmica bila odlučena, onda su malo poravnali kriterijum da se kao ne primeti. Krejg odigra 10 utakmica loše i onda 3 blokade na Vestbruku. Inače, svi su odigrali odlično. Taktika Malonea pefektna.

Markobrebrat

pre 4 godine

@zeleznicar
Hajde sad stavi prst na celo i razmisli logicki. Hoce li imati vise izgubljenih lopti igrac preko koga ide maltene svaki napad ili onaj sto bunari u cosku i ceka pas?
Hvala unapred na odgovoru.

veri

pre 4 godine

@jd123
Tu gde je zapeo da dokaze da je bolji centar je po svim statistickim parametrima bio losiji od onih od kojih je mislio da je bolji.

јд123

pre 4 godine

Inače Bartona nemože čovek da prepozna , nema zaletanja , asistira skače i igra odbranu (sic !?!).....
(MPP, 21. novembar 2019 11:31)

Пуно мање солира, то је тачно. Али ипак има тренутака када замисли да је Џордан и почне да солира, поготово након узастопних погодака. Јуче то није био случај, али у другом полувремену и није играо толико, предност су добили Хуанчо и Крег.

Уочљиво је да су сви играчи почели да се одушевљавају асистенцијама, не само закуцавањем, како је то иначе случај у НБА. Управо је Бартон у једној ситуацији под кошем, где би се у прошлости залетио на кош као мува без главе, иза леђа проследио лопту саиграчу, који постиже лак поен. После те акције велико одушевљење како самог Бартона тако и саиграча, као да је неко монструозно закуцавање у питању.

Изгледа да је Јокић тај ”вирус” несебичности пренео на саиграче. Јокић је јуче такође пуно више играо под кошем. Зато је и имао добар кошгетерски учинак, али се тако наравно и више троши. Зато је разумљиво да то не може да ради 82 утакмице плус у плеј-офу.

železničar

pre 4 godine

železničar, 21. novembar 2019 12:37)

Esi' mi dobar kućo? Koji je rezultat? Esi' pogledao tabelu? Šta ti nije jasno?
(Kolektivna amnezija, 21. novembar 2019 13:18)

Nije mi jasno da repliciraš na moj komentar, eto to mi nije jasno. Kritikujem odnos prema igri dva najbolja i najplaćenija igrača Denvera bez ikakve zle namere. Ko misli da su za pohvalu sa ovakvim odnosom prema igri, taj stvarno treba da se zapita da li je normalno da na jednoj utakmici izgube 12 lopti ukupno. A što se tiče pozicije na tabeli, prvo tek je početak sezone, a drugo apsolutno nisu njih dvojica jedini zaslužni za pobede Denvera. Navijam za Denver i zato mi jako smeta ta Jokićeva malodušnost na parketu i Marejevo srljanje i divljanje. Ako misle da dođu u poziciju da se bore za titulu, ovo što rade mora da se svede na minimalno.

tom pus

pre 4 godine

.i na kraju ne znam kako bi se snašao u jakoj evroligaškoj tekmi gde je reket pun ko oko i igra se zonska odbrana a bekovi kidišu kao osice...msm ono njegovo tapkanje,visoko vođenje lopte bi teško prolazilo kod igrača tipa br.lazić i sličnih odbranb.igrača....ako neko zna nek objasni!? 
tenx! 
(tom pus, 21. novembar 2019 10:37) 

Vrlo lako uništio bi ih trojkama...
(petarczv, 21. novembar 2019 11:27)


znači jokara je trojkaš...nisam znao...pa što ne uništi špance i argentince...a da sale mu branio,nije mu dao...turio ga na četvorku...nije mu dao da ,,trokari,,..

јд123

pre 4 godine

Јокић растурио Хардена и прегазио Вестбрука ;-).

Изгледа да Јокић стварно не запиње у небитним утакмицама. Доказ су и утакмице против Ембида и Таунса, где му је мотив био да докаже да је бољи центар. Пре ове утакмице, Денвер је од задњих 11 изгубио 10 од Хјустона. Зато су сви играчи Денвера били набријани, од првог до последњег минута. Хјустон је на почетку покушао физичком игром да им се супротстави, али као што сам већ коментарисао, утакмице где се ”бију” Денвер углавном добија. Не леже им екипе које играју брзо и сипају тројке, као Њу Орлинс а како иначе и Хјустон игра. Јуче им Денвер наметнуо свој стил, прва су екипа која их је спустила на мање од 100 поена.

Прштало је на све стране, права плеј-оф утакмица. Хуанчо и Крег играли са великом енергијом. Често сам критиковао Мелоуна, али за синошњу утакмицу му морам скинути капу. Познато је да му је идол Поповић и Денвер све више личи на СА. Тимском одбраном су зауствили Хардена. Неко написа како Хјустон губи када се Харден не изпуцава, али није да Харден није хтео, једноставно није могао због добре одбране Денвера.

За сада Харден и Вестбрук не сарађују на терену. Вестбрук је такође увек играо када је Харден био на клупи. Мошда је то тактика Хјустона, да увек један од њих буде на терену. Али, можда се само још нису уиграли. Видет ћемо како ће то изгледати после 30-40 утакмица. Поготово ако хоће нешто у плеј-офу да остваре, њих двојица морају пуно боље да сарађују на терену.

kejt winslet

pre 4 godine

Bircevic nije igrao bi protiv spanije, ni protiv argentine. Ne znam ko je tu smetao Jokari da pokaze sta zna?
(antiDebil, 21. novembar 2019 10:34)

Ala gramatike...

Dragan-Borca

pre 4 godine

Clippersi brutalna ekipa i 90% novi sampioni NBA, samo ako Doc Rivers sve ne unisti. Dobar trener mora uvek da ima rezervni plan, mora da ima vise oruzja u napadu i odbrani. Ako imas mladog talentovanog centra-Zubac koji ima smesan ugovor na vise godina, od koga sa malo rada mozes vec danas napraviti novog Vucevica, mnogo boljeg u odbrani, a ti mu dajes minutazu 15-20min po mecu, ja ne razumem. Sa druge strane, nemas backup centra, a ni PF-a visljeg od 2m. Lakersi sa oporavljenim Kazinsom, a i bez njega su u prednosti na poziciji C i PF, ako to dobro iskoriste u playoffu.
(hardaway, 21. novembar 2019 10:01) 

# Link komentara

Nemas ti pojma ako ti Klipersi brutalna ekipa. Ko ESPN Amer si, sta ti kazu u to verujes. Klipersi cisto soliranje, cak vise igraju individualno nego i Hjuston. Ti pises kako Hjuston solira a inace ti Klipersi igraju timski? :D Mislio sam da je nemoguce vise od Hjustona solirati, ali Harden makar nekad i doda, dok Leonard i Lu soliraju za sve pare. Klipersi su mucenje lopte i silovanje kosarke, najdosadnija i najruznija kosarka uz Hjuston, koja u Plej Ofu izgori kad su jace odbrane 1 na 1.

ElGr

pre 4 godine

Usao sam na tabelu zapada i kako sad da se vratim na tabelu istoka?
(Misko, 21. novembar 2019 10:20)


U kolo kad oces, iz kola kad te puste!

železničar

pre 4 godine

Dva najbolje plaćena igrača u Denveru igraju najgoru odbranu. Tačnije ne postoje u odbrani, ko je gledao ovu utakmicu mogao je to da vidi. Jokić i Marej. Uz to, njih dvojica zajedno čak 12 izgubljenih lopti, a ostatak ekipe ukupno 2?! To je stvarno sramno. Jeste Marej ukrao 6 lopti, ali su ga bezbroj puta prolazili kao da nije na parketu. Procenat šuta očajan - najplaćaniji igrač.
A što se ovog našeg tiče, ja iskreno gotivim Jokića, ali stvarno je vreme da se uozbilji... Sad će neko reći pa postigao je 27 poena, šta ti lupetaš... Jeste, ali ako protivnik preko njega postigne preko tih njegovih 27 poena i ako on sebi dozvoli da 7 puta izgubi loptu - to onda skroz ubija njegov učinak.
Stvar je u tome što on može mnogo bolje od ovoga, a samo je pitanje zašto je tako malodušan na parketu...

gao

pre 4 godine

@UnKnown
mislim da Denver nikada nije odigrao ovako dobru defanzivnu partiju, pola od tih izgubljenih lopti su bila presecena dodavanja, "procitali" su ih kako se kaze

petarczv

pre 4 godine

.i na kraju ne znam kako bi se snašao u jakoj evroligaškoj tekmi gde je reket pun ko oko i igra se zonska odbrana a bekovi kidišu kao osice...msm ono njegovo tapkanje,visoko vođenje lopte bi teško prolazilo kod igrača tipa br.lazić i sličnih odbranb.igrača....ako neko zna nek objasni!?
tenx!
(tom pus, 21. novembar 2019 10:37)

Vrlo lako uništio bi ih trojkama...

MPP

pre 4 godine

TRENER DENVERA MELOUN je najveći " krivac " za ovaj poraz RAKETA .Sjajno je postavio igru koja najmanje odgovara prptivniku . Ovo školski primer kako se to radi ! IZMENE U IGRI DENVERA koje je stručni štab Denvera očigledno izplanirao mnogo pre početka prvenstva , DAJE REZULTATE ! KAKO JE GOVORIO VELIKI Aleksandar Nikolić : "Odbrana je najbolji napad"! Očigledno u Denveru se ozbiljno radilo preko leta. Inače Bartona nemože čovek da prepozna , nema zaletanja , asistira skače i igra odbranu (sic !?!).....
A što se tiče NIKOLE .....
SUPER STAR NBA PLAYER !
Polako ulazi u svoju standarnu formu i verujem da će ova godina pokazati ko je ON ZAISTA - jedan od najoriginalnijih igrača koji su se ikad pojavili medju obručima ...

Milos

pre 4 godine

Tako je bre, bravo gazi, idemo dalje Gde ste strucnjaci, javite se...Najbolji na Svetu, samo nama ne valja, zbog toga tako i prolazimo..... Nadam se da mirno spavate strucnjaci?! pozdrav

Danijel

pre 4 godine

Usao sam na tabelu zapada i kako sad da se vratim na tabelu istoka?
(Misko, 21. novembar 2019 10:20)

Nikako, ostaces tu do kraja zivota. Zao mi je

hardaway

pre 4 godine

Hjuston ocajan sinoc. I dalje tvrdim da se bez centara ne moze igrati ozbiljna kosarka. GSW su napravili revoluciju u NBA sa small ball-om, ali i oni su imali sjajnog defanzivca Boguta koji je bio bitan jako igrac u tom timu.
Koliko god Harden bio dobar u napadu i Hjuston igrao small ball, sutirajuci besumicno trojke, kada stane sut spolja ako nemate dobrog centra da postigne 10-15p gubite. Capela bi sa svojom konstitucijom trebao igrati PF, kakav on centar. Jokica svo vreme cuva P.Tucker sa 196cm, smesno i neozbiljno.
Denver timska ekipa sa najboljom hemijom u NBA, ali daleko od neke sampionske ekipe. Imaju najdublju klupu u ligi, ali dzaba kada ona zakaze kada je najpotrebnije-proslogodisnji playoff.
Jeste lepo sto Jokic ubacuje gomilu lakih poena, protiv SF i SG koji ga cuvaju, ali sa onakvim pristupom u odbrani ne moze se daleko u playoffu.

Clippersi brutalna ekipa i 90% novi sampioni NBA, samo ako Doc Rivers sve ne unisti. Dobar trener mora uvek da ima rezervni plan, mora da ima vise oruzja u napadu i odbrani. Ako imas mladog talentovanog centra-Zubac koji ima smesan ugovor na vise godina, od koga sa malo rada mozes vec danas napraviti novog Vucevica, mnogo boljeg u odbrani, a ti mu dajes minutazu 15-20min po mecu, ja ne razumem. Sa druge strane, nemas backup centra, a ni PF-a visljeg od 2m. Lakersi sa oporavljenim Kazinsom, a i bez njega su u prednosti na poziciji C i PF, ako to dobro iskoriste u playoffu.

Nazad u prvi osnovne

pre 4 godine

@ Dnevna doza običnog srbende. Ako je broj sedam(+7) blizu nule ti si otišao u debeli minus iz matematike.Pa ima nas koji detaljno gledamo statistiku i onda možeš da lažeš samog sebe.

Dejan

pre 4 godine

Gledao sam utakmicu. Stvarno su Nagetsi odigrali odlicnu odbranu na Hardenu - i pored toga sto je dao 27 koseva i imao lep broj asistencija i skokova, pa je pomalo apsurdno sugerisati da nije igrao dobro, kako je Jokic primetio, ali zaista je odigrao losije nego sto igra ove sezone. Inace, Harden i Vestbruk mi ne deluju kao da igraju zajedno, nego obojica uglavnom soliraju, igra svako za sebe, kao da nisu deo istog tima. Mozda im treba vremena da se uigraju, a mozda je to jednostavno kako oni igraju. S druge strane, Denver je delovao veoma dobro, ali im igra i dalje nije tecna i atraktivna kao prosle godine. Moguce da su ih drugi timovi pomalo provalili, ali Nikola nekako ne moze da deli onakve asistencije kao prosle godine i imao je nekoliko izgubljenih lopti jer je protivnik citao njegovu igru. Pritom, ne skace odnosno ne postavlja se tako dobro kao prethodnih sezona i sve u svemu i dalje delujekako mora da skine kilazu. A opet, i on je imao odlicnu utakmicu sinoc, i ekipa jednostavno deluje pomalo pogubljeno bez njega. Od igraca sa klupe odlican je bio Huančo, a solidni Krejg i Grant. Sve u svemu, deluje kao da se Denver jos uigrava, a postizu odlicne rezultate tako da u sustini sve to deluje dobro, a nadam se bice jos bolje kako odmice sezona.

tom pus

pre 4 godine

stvarno mi nije jasno kako ima ove brojke u nba...a na svetskom nije mogao da opepeli...dal je do dimenzija terena,defanzivnih 3 sekunde...lošijih i sporijih saigrača...gledao sam par pređašnjih utakmica buckovih u nba...pa on najmanje igra na niskom postu to jest peticu...stalno visi na perimetru...i o parket deli asistencije saigračima koji znaju to završiti,za razliku od reprezentacije gde mu je većina igrača impotentna...ili šutne ponekad sa onom njegovom mehanikom sa ogromnim lukom lopte...i na kraju ne znam kako bi se snašao u jakoj evroligaškoj tekmi gde je reket pun ko oko i igra se zonska odbrana a bekovi kidišu kao osice...msm ono njegovo tapkanje,visoko vođenje lopte bi teško prolazilo kod igrača tipa br.lazić i sličnih odbranb.igrača....ako neko zna nek objasni!?
tenx!

Jaran

pre 4 godine

Nadam se da nisam jedini koji se prilicno iznervirao kada je Harden onako ljigavo iznudio 3 slobodna protiv Milsepa???

Kao nekada onaj Tunceri iz Efesa sa sutiranjem protivnika, uzas...

hardaway

pre 4 godine

Hjuston ocajan sinoc. I dalje tvrdim da se bez centara ne moze igrati ozbiljna kosarka. GSW su napravili revoluciju u NBA sa small ball-om, ali i oni su imali sjajnog defanzivca Boguta koji je bio bitan jako igrac u tom timu.
Koliko god Harden bio dobar u napadu i Hjuston igrao small ball, sutirajuci besumicno trojke, kada stane sut spolja ako nemate dobrog centra da postigne 10-15p gubite. Capela bi sa svojom konstitucijom trebao igrati PF, kakav on centar. Jokica svo vreme cuva P.Tucker sa 196cm, smesno i neozbiljno.
Denver timska ekipa sa najboljom hemijom u NBA, ali daleko od neke sampionske ekipe. Imaju najdublju klupu u ligi, ali dzaba kada ona zakaze kada je najpotrebnije-proslogodisnji playoff.
Jeste lepo sto Jokic ubacuje gomilu lakih poena, protiv SF i SG koji ga cuvaju, ali sa onakvim pristupom u odbrani ne moze se daleko u playoffu.

Clippersi brutalna ekipa i 90% novi sampioni NBA, samo ako Doc Rivers sve ne unisti. Dobar trener mora uvek da ima rezervni plan, mora da ima vise oruzja u napadu i odbrani. Ako imas mladog talentovanog centra-Zubac koji ima smesan ugovor na vise godina, od koga sa malo rada mozes vec danas napraviti novog Vucevica, mnogo boljeg u odbrani, a ti mu dajes minutazu 15-20min po mecu, ja ne razumem. Sa druge strane, nemas backup centra, a ni PF-a visljeg od 2m. Lakersi sa oporavljenim Kazinsom, a i bez njega su u prednosti na poziciji C i PF, ako to dobro iskoriste u playoffu.

Samo kažem

pre 4 godine

Sirina igre Denvera je neverovatna. Prvo su veceras rešili Hardena, a čim su to uradili ostatak Hjustona je izgledao smešno. Upravo tu grešku pokušava Denver da izbegne. Forsiranjem Jokica vi ostale igrače sputavate, naročito sto je i Jokic poput Hardena u stanju da napuni kos protivnika skoro svaki put. Upravo tu lezi caka gde Hjuston gubi sinoc, a Denver dobija. Harden nije bio na svom nivou i nije bilo nikoga da ga odmeni u poenterskom učinku. Kod Denvera vidimo često tu smenu Jokic-Milsap kada dođe do poentiranja ili asistencija kao sto i vidimo značajan doprinos klupe. Denver podseća malo na San Antonio iz slavnih dana, a znamo kako je San Antonio strpljivo mleo protivnike tada.

Misko

pre 4 godine

Sudar dve škole kosarke, dve filozofije, timska igra protiv superstarova koji igraju za statistiku. Jokic i Milsap spadaju u top 5 draft steal u proteklih 10god, obojica su draftovani kao 40 i neki pikovi a zajedno kidaju. Trener Denvera cini cuda jer je sklopio tim za vrh prejakog zapada iako nema ni jednog igraca koji je draftovan sa prvih 12 mesta.
Sinoc gledao na O2 Draft Day i odusevio se kada GM pita prvog pika "zasto ti niko od saigraca nije bio na rodjendanu?". Skup talentovanih i vrednih + kvalitetni ljudi + dobar trener = uspeh

JPR24

pre 4 godine

7 izgubljenih lopti, katastrofalno za nekoga ko bi hteo da bude vodja tima
(auuu, 21. novembar 2019 09:08)

A Harden izgubio 8, verovatno nije vodja Hjustona po tvome... Jeste da to deluje puno, ali ako hoćeš realno stanje, onda gledaj statistiku izgubljenih lopti na 100 poseda, tada će ti stvari biti jasnije. A možda i budeš pisao nešto sa minimalnim znanjem.

DDDD

pre 4 godine

Odlicna odbrana Denvera, ali iako je nas i navijamo za njega i njegov tim u ovakvim mecevima, Nikola ne postoji u odbrani. Pogledajte samo taj snimak....strasno, iako ti nista ne znaci u zivotu, nasekiras se samo gledajuci....

JPR24

pre 4 godine

Sedam izgubljenih lopti, nijedna blokada, puno koševa primljenih na polaganje. Plus-minus blizu nule. Nije čak ni solidna tekma.
(Dnevna doza običnog Srbende, 21. novembar 2019 09:11)
+/- je na +7, a dobili sa +10... haj ti lepo na umijanje, krmelj će se skameniti.

antiDebil

pre 4 godine

Gde je bese tabela zapada? :)

Birca bi ovde lagano tripl dabl :)
(play, 21. novembar 2019 09:14

Bircevic nije igrao bi protiv spanije, ni protiv argentine. Ne znam ko je tu smetao Jokari da pokaze sta zna?

Вељкo

pre 4 godine

Važna pobeda Denvera u psihološkom smislu.
Definitivno,Denver je dobra ekipa sa dugačkom klupom,dobro pokrivena na svim pozicijama.
U svakom trenutku neki igrač može da iskoči iz osrednjosti i povuče ekipu.
Oni trenutno sa prosečnim igrama imaju odličan skor...To je to.

zika

pre 4 godine

Poštujem hardena kao solo igrača ja msm da on nikad neće osvojiti prsten .porede ga sa vilom cemberlentom alo BRE covek Ima 11 nba prstenova i fala,sto se tiče lale polako se Zagreva nije mu bas prijala repka,biće gusto na zapadu.

Don

pre 4 godine

Ustao sam nocas da gledam nemoc Hardena pred mocnim Denverom!
Denver je sve bolji u odbrani, Marej imao bar 6 ukradenih lopti, ostali jako dobri, zato Hjustonu samo 95 poena, a Harden mnogo manje od prosecnih 40.
Razlika izmedju Denvera i vecine drugih ekipa je timska igra. Ako neko nije poenterski raspolozen, to pokrije kroz asistencije i odbranu. I tim ne trpi, zato sto svi igraju. Jokic je uneo taj duh u tim, i ocekujem velike uspehe od Denvera.

Hulu

pre 4 godine

Maloun unistio D Antonija sinoc. Udvajao Hardena svaki posed i primorao druge igrace Hjustona da ga dobiju, a oni nisu mogli da pogode nista. Harden svaki put pravio pravi potez i dodavao loptu, ali saigraci nisu uspevali da koriste 4 na 3 situacije. Bilo bi bolje za njih da je Harden prangijao preko dvojice, vise bi uspeha imali. Jokic je dobro odigrao, mada mora jos vise da sutira. Grant je veliko pojacanje, Kreg izvrstan u odbrani. Stvarno je brutalnu ekipu poslozio Maloun. Zna se ko sta radi.

JPR24

pre 4 godine

Odlični trio Jokic, Milsap, Barton. Marej, šut ga nije hteo, ali se prebacio na asistencije, skupio 9, i fokus na odbranu sa 6 ukradenih lopti, klupa odradila posao, nisu se izgubili i defanzivno držali. Sve u svemu, dobise odbranom, Harden je šutirao 50% ali nije mogao da uzima toliko šuteva, izgubio 8 lopti.
Inače dobar duel između Bostona i Klipersa.

petarczv

pre 4 godine

Ustao sam nocas da gledam nemoc Hardena pred mocnim Denverom!
Denver je sve bolji u odbrani, Marej imao bar 6 ukradenih lopti, ostali jako dobri, zato Hjustonu samo 95 poena, a Harden mnogo manje od prosecnih 40.
Razlika izmedju Denvera i vecine drugih ekipa je timska igra. Ako neko nije poenterski raspolozen, to pokrije kroz asistencije i odbranu. I tim ne trpi, zato sto svi igraju. Jokic je uneo taj duh u tim, i ocekujem velike uspehe od Denvera.
(Don, 21. novembar 2019 09:16)

Nemoć hardena a decko najefikasniji na terenu uz jokica plus 7skokova i 7 ass...

Dachazvezda

pre 4 godine

Nerealno kad vidis Golden State zakucan za dno tabele!?
(Zoro, 21. novembar 2019 08:46)

Heheh :))

Da imas vise od 13 godina, znao bi da je GS tu bio 20tak+ godina :))))

Dnevna doza običnog Srbende

pre 4 godine

Sedam izgubljenih lopti, nijedna blokada, puno koševa primljenih na polaganje. Plus-minus blizu nule. Nije čak ni solidna tekma.

А. Петров

pre 4 godine

Gde vam je tabela zapada?Šalim se.
(Pero, 21. novembar 2019 09:05)
>>>>>>>>>>>>
Са таквим стварима се не треба шалити.

живац

pre 4 godine

"буцо ће добити поклон, јер буцо зна!"
-2 сата квалитетног програма-

људи, јокић и дончић мењају нба.

Ratko

pre 4 godine

Bogami ovakva lagana pobeda Denvera nad Hjustonom koji ima Hardena i Vestbruka je pokazatelj koliko je tim zapravo sazreo i napredovao. Ne znam da li imaju jednu pobedu nad Hjustonom u poslednjih dve sezone, oni im ne leže nikako. Ako se po jutru dan poznaje oni mogu do samog kraja ove godine.

Hm

pre 4 godine

Valjda ce sada oni koji kritikuju Malonea da shvate zasto insistira na odbrani. Dobra odbrana se videla i u prosloj utakmici, doduse u jednoj cetvrtini ali zato su nocas odigrali tokom cele utakmice veoma dobru odbranu.

Prele

pre 4 godine

Hjuston je jedna odvratna ekipa koja, nadam se, nikad nece uzeti prsten. Kapela je gotivan, stalno po 20 skokova, ali ova dvojica su takvi antipaticni silovatelji da je to muka za gledati. Jednom je samo Harden odlucio da nabaci Vestbruku alley-oop i ovaj nije uspeo da zakuca. Sve ostalo solo, pa sta udje uslo je. Anti kosarka, odvratno.

UnKnown

pre 4 godine

Daleko od toga da osporavam uspeh Denvera i Jokića, ali Hjuston je sam sebe pobedio sa 20 izgubljenih lopti. U svakom slučaju čestitke Jokiću i ekipi.

Djubre

pre 4 godine

A gde vam je tabela za zapad? Šalu na stranu, ni Jokić, ni Denver ne igraju ništa posebno na početku sezone, čak je Jokić dosta izgledao nezainteresovano da šutira, a drugi su, može ovo biti obećavajuća sezona za njih.

zemo

pre 4 godine

Zazeli se Jokara domace kuhinje kad se vrati preko leta u Srbiju pa navali ko blesav, takodje, mislim da je i tretman u reprezentaciji imao uticaja na njegove igre, ali polako se vraca na fabricka. Bice to sve kako treba

Pseudoharms

pre 4 godine

Igraju ko matori - stice se utisak da rutinski otaljavaju ovo do sada. Bice u gornjem delu zreba - kud ces vise. A kad dodje PO, ili mozes ili ne, tako da, na koga god isli u polufinalu konferencije, svejedno im, do lovorika se mora preko LAL, LAC i HOU. Jokic polako jaca brojke, u decembru ce to biti dosta bolje. Lepo rasporedjeni poeni u timu, to je jos jedan razlog za radost.

mali Šengen

pre 4 godine

Jokić nadigrao Hardena???
Prvo, Harden ga nije direktno čuvao kao prošle sezone kada se Jokara baš i nije naigrao košarke. A kao drugo, đe vam je opet tabela Zapada?
Ja mislim da Denver trenutno ima drugi skor u celoj NBA, tj. samo Lejkersi imaju jedan poraz manje od tima iz Kolorada.

Pleymejkerć

pre 4 godine

Dobra igra Denvera sa dobrom odbranom. Potez veceri kucanje Ernangomesa. Harden pogadjao koliko su mu dopustili. Ali Jokic jedan napadački skok vise od kapele i standardna partija

KOKI

pre 4 godine

Harden je po obicaju pokusao sve da pobedi i znanjem i prljavim trikovima na koje sudije nasedaju ali je ovog puta, kao i u prosloj utakmici i klupa Denvera dala znacajan doprinos. Ide covek pri sutu za tri namerno rukama na ruke odbrambenog igraca i ako promasi sledi prenemaganje i sta jos sve ne, kosarkaski Nejmar.

Milan

pre 4 godine

Još jedan dokaz koliko se svesno štedi protiv manje opasnih i atraktivnih protivnika. Čim zagusti odmah se spusti u reket, bije, učestvuje u ofanzivnom skoku, i na kraju to rezultuje većim brojkama.

baba iz matrixa sa vazom

pre 4 godine

Jokic treba da smanji ove asistencije i da gleda da postize na svakoj utakmici od 22 do 26 poena, sad je ozbiljan igrac, nema vise dokazivanja sa tripl dablovima, naravno nisu na odmet, ali neophodne su mu ovakve utakmice sa 27 poena. Prosek mu je trenutno 17.2 poena, 9 skokova, 5,8 asistencija. Neverovatno je da ima 24 godine, izgleda da ga pratimo vec deceniju, a on je jos uvek "student", ali koji deli predavanja na terenima NBA, dosao mu Harden sa 40 poena prosekom i Jokic ga poslao kuci na treniranje. Hoces JOŠ?

Sport

pre 4 godine

Više puta sam pisao za Jokica i ponoviću. Ove godine Denver igra pametnu igru gde neće istrositi niti jednog jedinog igrača koji je nosioc igre. Pre svega Marej i Jokic. Jokic je veceras opet pokazao kako će to izgledati kada povuče, a to je najbitnije u završnici prvenstva i PO. Denver ima luksuz da igra nešto opustenije i opet pobeđuje! Prošle godine su imali šta da dokazuju i da najzad uđu u PO ove godine im neće izmaći ni u ludilu.

Вељкo

pre 4 godine

Važna pobeda Denvera u psihološkom smislu.Imali su ako se ne varam neki crni niz protiv njih...
Biće u prve četiri ekipe na zapadu.
Imaju “dugačku“ klupu,dobro su pokriveni na svim pozicijama i uvek neko „iskoči“ sa dobrom partijom.
Jokić?
Jedan od stubova ekipe,niko na zapadu(zapadna kultura) ne daje velike ugovore bez razloga.Sezona je tek počela i doći će on na svoje.
Pod tim mislim na manje izgubljenih lopti i bolji procenat pri šutu za tri poena.

goblin

pre 4 godine

Velika pobeda protiv ekipe koja im po tradiciji baš i ne leži.Jokićev problem na početku sezone je isti kao i prošle,fizička sprema.Kako ga ovi iz Denvera budu dovodili u red po tom pitanju tako će i njegova forma rasti.Hjuston izgleda ne može da dobije meč ako Harden ne uzme 30+ šuteva.Kada je "kolektivan"(sinoc "samo" 16 šuteva)gube,kada je sebičan pobeđuju u serijama,neverovatno...Inače,Doncic opet sjajan,a SIMONS JE SINOĆ POGODIO PRVU TROJKU,slavili ljudi kao da su titulu uzeli.

wlado

pre 4 godine

gledao sam mec, denver je odlicnom odbranom pre svega uspeo da zadrzi hardena.
udvajali su ga kako su stigli, cak je i jokic izlazio na tricu da ga udvoji po cenu da kapela ili cendler ostanu sami. To je koktel za uspeh, nikola odigrao maestralnu partiju sa reklo bi se pola gasa. Mislim da njemu najvise lezi da ga trener ne forsira da mora da uzme 15 suteva po mecu, sada je uzeo i denver po pravilu pobedjuje. Ali ako vidi da mora da se muci mnogo ili da forsira sut, on radije razigrava ekipu,po meni treba tako i da bude. Licno brojke nece napredovati ali tim hoce.Pohvalio bi huancha koji je prava cigra i donese energiju sa klupe.

Don

pre 4 godine

Ustao sam nocas da gledam nemoc Hardena pred mocnim Denverom!
Denver je sve bolji u odbrani, Marej imao bar 6 ukradenih lopti, ostali jako dobri, zato Hjustonu samo 95 poena, a Harden mnogo manje od prosecnih 40.
Razlika izmedju Denvera i vecine drugih ekipa je timska igra. Ako neko nije poenterski raspolozen, to pokrije kroz asistencije i odbranu. I tim ne trpi, zato sto svi igraju. Jokic je uneo taj duh u tim, i ocekujem velike uspehe od Denvera.

KOKI

pre 4 godine

Harden je po obicaju pokusao sve da pobedi i znanjem i prljavim trikovima na koje sudije nasedaju ali je ovog puta, kao i u prosloj utakmici i klupa Denvera dala znacajan doprinos. Ide covek pri sutu za tri namerno rukama na ruke odbrambenog igraca i ako promasi sledi prenemaganje i sta jos sve ne, kosarkaski Nejmar.

wlado

pre 4 godine

gledao sam mec, denver je odlicnom odbranom pre svega uspeo da zadrzi hardena.
udvajali su ga kako su stigli, cak je i jokic izlazio na tricu da ga udvoji po cenu da kapela ili cendler ostanu sami. To je koktel za uspeh, nikola odigrao maestralnu partiju sa reklo bi se pola gasa. Mislim da njemu najvise lezi da ga trener ne forsira da mora da uzme 15 suteva po mecu, sada je uzeo i denver po pravilu pobedjuje. Ali ako vidi da mora da se muci mnogo ili da forsira sut, on radije razigrava ekipu,po meni treba tako i da bude. Licno brojke nece napredovati ali tim hoce.Pohvalio bi huancha koji je prava cigra i donese energiju sa klupe.

Danijel

pre 4 godine

Usao sam na tabelu zapada i kako sad da se vratim na tabelu istoka?
(Misko, 21. novembar 2019 10:20)

Nikako, ostaces tu do kraja zivota. Zao mi je

zemo

pre 4 godine

Zazeli se Jokara domace kuhinje kad se vrati preko leta u Srbiju pa navali ko blesav, takodje, mislim da je i tretman u reprezentaciji imao uticaja na njegove igre, ali polako se vraca na fabricka. Bice to sve kako treba

JPR24

pre 4 godine

Odlični trio Jokic, Milsap, Barton. Marej, šut ga nije hteo, ali se prebacio na asistencije, skupio 9, i fokus na odbranu sa 6 ukradenih lopti, klupa odradila posao, nisu se izgubili i defanzivno držali. Sve u svemu, dobise odbranom, Harden je šutirao 50% ali nije mogao da uzima toliko šuteva, izgubio 8 lopti.
Inače dobar duel između Bostona i Klipersa.

Milan

pre 4 godine

Još jedan dokaz koliko se svesno štedi protiv manje opasnih i atraktivnih protivnika. Čim zagusti odmah se spusti u reket, bije, učestvuje u ofanzivnom skoku, i na kraju to rezultuje većim brojkama.

Ratko

pre 4 godine

Bogami ovakva lagana pobeda Denvera nad Hjustonom koji ima Hardena i Vestbruka je pokazatelj koliko je tim zapravo sazreo i napredovao. Ne znam da li imaju jednu pobedu nad Hjustonom u poslednjih dve sezone, oni im ne leže nikako. Ako se po jutru dan poznaje oni mogu do samog kraja ove godine.

Prele

pre 4 godine

Hjuston je jedna odvratna ekipa koja, nadam se, nikad nece uzeti prsten. Kapela je gotivan, stalno po 20 skokova, ali ova dvojica su takvi antipaticni silovatelji da je to muka za gledati. Jednom je samo Harden odlucio da nabaci Vestbruku alley-oop i ovaj nije uspeo da zakuca. Sve ostalo solo, pa sta udje uslo je. Anti kosarka, odvratno.

Sport

pre 4 godine

Više puta sam pisao za Jokica i ponoviću. Ove godine Denver igra pametnu igru gde neće istrositi niti jednog jedinog igrača koji je nosioc igre. Pre svega Marej i Jokic. Jokic je veceras opet pokazao kako će to izgledati kada povuče, a to je najbitnije u završnici prvenstva i PO. Denver ima luksuz da igra nešto opustenije i opet pobeđuje! Prošle godine su imali šta da dokazuju i da najzad uđu u PO ove godine im neće izmaći ni u ludilu.

живац

pre 4 godine

"буцо ће добити поклон, јер буцо зна!"
-2 сата квалитетног програма-

људи, јокић и дончић мењају нба.

baba iz matrixa sa vazom

pre 4 godine

Jokic treba da smanji ove asistencije i da gleda da postize na svakoj utakmici od 22 do 26 poena, sad je ozbiljan igrac, nema vise dokazivanja sa tripl dablovima, naravno nisu na odmet, ali neophodne su mu ovakve utakmice sa 27 poena. Prosek mu je trenutno 17.2 poena, 9 skokova, 5,8 asistencija. Neverovatno je da ima 24 godine, izgleda da ga pratimo vec deceniju, a on je jos uvek "student", ali koji deli predavanja na terenima NBA, dosao mu Harden sa 40 poena prosekom i Jokic ga poslao kuci na treniranje. Hoces JOŠ?

goblin

pre 4 godine

Velika pobeda protiv ekipe koja im po tradiciji baš i ne leži.Jokićev problem na početku sezone je isti kao i prošle,fizička sprema.Kako ga ovi iz Denvera budu dovodili u red po tom pitanju tako će i njegova forma rasti.Hjuston izgleda ne može da dobije meč ako Harden ne uzme 30+ šuteva.Kada je "kolektivan"(sinoc "samo" 16 šuteva)gube,kada je sebičan pobeđuju u serijama,neverovatno...Inače,Doncic opet sjajan,a SIMONS JE SINOĆ POGODIO PRVU TROJKU,slavili ljudi kao da su titulu uzeli.

MPP

pre 4 godine

TRENER DENVERA MELOUN je najveći " krivac " za ovaj poraz RAKETA .Sjajno je postavio igru koja najmanje odgovara prptivniku . Ovo školski primer kako se to radi ! IZMENE U IGRI DENVERA koje je stručni štab Denvera očigledno izplanirao mnogo pre početka prvenstva , DAJE REZULTATE ! KAKO JE GOVORIO VELIKI Aleksandar Nikolić : "Odbrana je najbolji napad"! Očigledno u Denveru se ozbiljno radilo preko leta. Inače Bartona nemože čovek da prepozna , nema zaletanja , asistira skače i igra odbranu (sic !?!).....
A što se tiče NIKOLE .....
SUPER STAR NBA PLAYER !
Polako ulazi u svoju standarnu formu i verujem da će ova godina pokazati ko je ON ZAISTA - jedan od najoriginalnijih igrača koji su se ikad pojavili medju obručima ...

Djubre

pre 4 godine

A gde vam je tabela za zapad? Šalu na stranu, ni Jokić, ni Denver ne igraju ništa posebno na početku sezone, čak je Jokić dosta izgledao nezainteresovano da šutira, a drugi su, može ovo biti obećavajuća sezona za njih.

Hm

pre 4 godine

Valjda ce sada oni koji kritikuju Malonea da shvate zasto insistira na odbrani. Dobra odbrana se videla i u prosloj utakmici, doduse u jednoj cetvrtini ali zato su nocas odigrali tokom cele utakmice veoma dobru odbranu.

Pseudoharms

pre 4 godine

Igraju ko matori - stice se utisak da rutinski otaljavaju ovo do sada. Bice u gornjem delu zreba - kud ces vise. A kad dodje PO, ili mozes ili ne, tako da, na koga god isli u polufinalu konferencije, svejedno im, do lovorika se mora preko LAL, LAC i HOU. Jokic polako jaca brojke, u decembru ce to biti dosta bolje. Lepo rasporedjeni poeni u timu, to je jos jedan razlog za radost.

Вељкo

pre 4 godine

Važna pobeda Denvera u psihološkom smislu.Imali su ako se ne varam neki crni niz protiv njih...
Biće u prve četiri ekipe na zapadu.
Imaju “dugačku“ klupu,dobro su pokriveni na svim pozicijama i uvek neko „iskoči“ sa dobrom partijom.
Jokić?
Jedan od stubova ekipe,niko na zapadu(zapadna kultura) ne daje velike ugovore bez razloga.Sezona je tek počela i doći će on na svoje.
Pod tim mislim na manje izgubljenih lopti i bolji procenat pri šutu za tri poena.

Dachazvezda

pre 4 godine

Nerealno kad vidis Golden State zakucan za dno tabele!?
(Zoro, 21. novembar 2019 08:46)

Heheh :))

Da imas vise od 13 godina, znao bi da je GS tu bio 20tak+ godina :))))

petarczv

pre 4 godine

.i na kraju ne znam kako bi se snašao u jakoj evroligaškoj tekmi gde je reket pun ko oko i igra se zonska odbrana a bekovi kidišu kao osice...msm ono njegovo tapkanje,visoko vođenje lopte bi teško prolazilo kod igrača tipa br.lazić i sličnih odbranb.igrača....ako neko zna nek objasni!?
tenx!
(tom pus, 21. novembar 2019 10:37)

Vrlo lako uništio bi ih trojkama...

Bla

pre 4 godine

znači jokara je trojkaš...nisam znao...pa što ne uništi špance i argentince...a da sale mu branio,nije mu dao...turio ga na četvorku...nije mu dao da ,,trokari,,..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tom pus, 21. novembar 2019 12:31)
Pa Sale je stavio bb da bude glavni igrac i vodja i da se bori sa njima. A Jokicu je dao sporednu i nebitnu ulogu. Tako smo i zavrsili

Samo kažem

pre 4 godine

Sirina igre Denvera je neverovatna. Prvo su veceras rešili Hardena, a čim su to uradili ostatak Hjustona je izgledao smešno. Upravo tu grešku pokušava Denver da izbegne. Forsiranjem Jokica vi ostale igrače sputavate, naročito sto je i Jokic poput Hardena u stanju da napuni kos protivnika skoro svaki put. Upravo tu lezi caka gde Hjuston gubi sinoc, a Denver dobija. Harden nije bio na svom nivou i nije bilo nikoga da ga odmeni u poenterskom učinku. Kod Denvera vidimo često tu smenu Jokic-Milsap kada dođe do poentiranja ili asistencija kao sto i vidimo značajan doprinos klupe. Denver podseća malo na San Antonio iz slavnih dana, a znamo kako je San Antonio strpljivo mleo protivnike tada.

јд123

pre 4 godine

Јокић растурио Хардена и прегазио Вестбрука ;-).

Изгледа да Јокић стварно не запиње у небитним утакмицама. Доказ су и утакмице против Ембида и Таунса, где му је мотив био да докаже да је бољи центар. Пре ове утакмице, Денвер је од задњих 11 изгубио 10 од Хјустона. Зато су сви играчи Денвера били набријани, од првог до последњег минута. Хјустон је на почетку покушао физичком игром да им се супротстави, али као што сам већ коментарисао, утакмице где се ”бију” Денвер углавном добија. Не леже им екипе које играју брзо и сипају тројке, као Њу Орлинс а како иначе и Хјустон игра. Јуче им Денвер наметнуо свој стил, прва су екипа која их је спустила на мање од 100 поена.

Прштало је на све стране, права плеј-оф утакмица. Хуанчо и Крег играли са великом енергијом. Често сам критиковао Мелоуна, али за синошњу утакмицу му морам скинути капу. Познато је да му је идол Поповић и Денвер све више личи на СА. Тимском одбраном су зауствили Хардена. Неко написа како Хјустон губи када се Харден не изпуцава, али није да Харден није хтео, једноставно није могао због добре одбране Денвера.

За сада Харден и Вестбрук не сарађују на терену. Вестбрук је такође увек играо када је Харден био на клупи. Мошда је то тактика Хјустона, да увек један од њих буде на терену. Али, можда се само још нису уиграли. Видет ћемо како ће то изгледати после 30-40 утакмица. Поготово ако хоће нешто у плеј-офу да остваре, њих двојица морају пуно боље да сарађују на терену.

Markobrebrat

pre 4 godine

@zeleznicar
Hajde sad stavi prst na celo i razmisli logicki. Hoce li imati vise izgubljenih lopti igrac preko koga ide maltene svaki napad ili onaj sto bunari u cosku i ceka pas?
Hvala unapred na odgovoru.

CarloNS

pre 4 godine

Noćas se videlo koliko Harden igra prljavo, naročito kada mu ne ide kako bi želeo. 2 puta je udario Milsapa po licu, 2 puta Bartona, 2 ili 3 puta Krejga i jednom je zamalo promašio Marija. Sudije su mu poklanjale slobodna bacanja sve do momenta kada je već utakmica bila odlučena, onda su malo poravnali kriterijum da se kao ne primeti. Krejg odigra 10 utakmica loše i onda 3 blokade na Vestbruku. Inače, svi su odigrali odlično. Taktika Malonea pefektna.

Pleymejkerć

pre 4 godine

Dobra igra Denvera sa dobrom odbranom. Potez veceri kucanje Ernangomesa. Harden pogadjao koliko su mu dopustili. Ali Jokic jedan napadački skok vise od kapele i standardna partija

JPR24

pre 4 godine

7 izgubljenih lopti, katastrofalno za nekoga ko bi hteo da bude vodja tima
(auuu, 21. novembar 2019 09:08)

A Harden izgubio 8, verovatno nije vodja Hjustona po tvome... Jeste da to deluje puno, ali ako hoćeš realno stanje, onda gledaj statistiku izgubljenih lopti na 100 poseda, tada će ti stvari biti jasnije. A možda i budeš pisao nešto sa minimalnim znanjem.

јд123

pre 4 godine

Inače Bartona nemože čovek da prepozna , nema zaletanja , asistira skače i igra odbranu (sic !?!).....
(MPP, 21. novembar 2019 11:31)

Пуно мање солира, то је тачно. Али ипак има тренутака када замисли да је Џордан и почне да солира, поготово након узастопних погодака. Јуче то није био случај, али у другом полувремену и није играо толико, предност су добили Хуанчо и Крег.

Уочљиво је да су сви играчи почели да се одушевљавају асистенцијама, не само закуцавањем, како је то иначе случај у НБА. Управо је Бартон у једној ситуацији под кошем, где би се у прошлости залетио на кош као мува без главе, иза леђа проследио лопту саиграчу, који постиже лак поен. После те акције велико одушевљење како самог Бартона тако и саиграча, као да је неко монструозно закуцавање у питању.

Изгледа да је Јокић тај ”вирус” несебичности пренео на саиграче. Јокић је јуче такође пуно више играо под кошем. Зато је и имао добар кошгетерски учинак, али се тако наравно и више троши. Зато је разумљиво да то не може да ради 82 утакмице плус у плеј-офу.

gao

pre 4 godine

@UnKnown
mislim da Denver nikada nije odigrao ovako dobru defanzivnu partiju, pola od tih izgubljenih lopti su bila presecena dodavanja, "procitali" su ih kako se kaze

điu,liu i sadriu

pre 4 godine

Konačno ozbiljna partija Denvera.Kad u ekipi imaš jednog Vestbruka osuđen si na propast.Sudije su držale Hjuston u igri koliko su mogli ali je Denver i to prevazišao.

Misko

pre 4 godine

Sudar dve škole kosarke, dve filozofije, timska igra protiv superstarova koji igraju za statistiku. Jokic i Milsap spadaju u top 5 draft steal u proteklih 10god, obojica su draftovani kao 40 i neki pikovi a zajedno kidaju. Trener Denvera cini cuda jer je sklopio tim za vrh prejakog zapada iako nema ni jednog igraca koji je draftovan sa prvih 12 mesta.
Sinoc gledao na O2 Draft Day i odusevio se kada GM pita prvog pika "zasto ti niko od saigraca nije bio na rodjendanu?". Skup talentovanih i vrednih + kvalitetni ljudi + dobar trener = uspeh

А. Петров

pre 4 godine

Gde vam je tabela zapada?Šalim se.
(Pero, 21. novembar 2019 09:05)
>>>>>>>>>>>>
Са таквим стварима се не треба шалити.

JPR24

pre 4 godine

Sedam izgubljenih lopti, nijedna blokada, puno koševa primljenih na polaganje. Plus-minus blizu nule. Nije čak ni solidna tekma.
(Dnevna doza običnog Srbende, 21. novembar 2019 09:11)
+/- je na +7, a dobili sa +10... haj ti lepo na umijanje, krmelj će se skameniti.

ElGr

pre 4 godine

Usao sam na tabelu zapada i kako sad da se vratim na tabelu istoka?
(Misko, 21. novembar 2019 10:20)


U kolo kad oces, iz kola kad te puste!

Dejan

pre 4 godine

Gledao sam utakmicu. Stvarno su Nagetsi odigrali odlicnu odbranu na Hardenu - i pored toga sto je dao 27 koseva i imao lep broj asistencija i skokova, pa je pomalo apsurdno sugerisati da nije igrao dobro, kako je Jokic primetio, ali zaista je odigrao losije nego sto igra ove sezone. Inace, Harden i Vestbruk mi ne deluju kao da igraju zajedno, nego obojica uglavnom soliraju, igra svako za sebe, kao da nisu deo istog tima. Mozda im treba vremena da se uigraju, a mozda je to jednostavno kako oni igraju. S druge strane, Denver je delovao veoma dobro, ali im igra i dalje nije tecna i atraktivna kao prosle godine. Moguce da su ih drugi timovi pomalo provalili, ali Nikola nekako ne moze da deli onakve asistencije kao prosle godine i imao je nekoliko izgubljenih lopti jer je protivnik citao njegovu igru. Pritom, ne skace odnosno ne postavlja se tako dobro kao prethodnih sezona i sve u svemu i dalje delujekako mora da skine kilazu. A opet, i on je imao odlicnu utakmicu sinoc, i ekipa jednostavno deluje pomalo pogubljeno bez njega. Od igraca sa klupe odlican je bio Huančo, a solidni Krejg i Grant. Sve u svemu, deluje kao da se Denver jos uigrava, a postizu odlicne rezultate tako da u sustini sve to deluje dobro, a nadam se bice jos bolje kako odmice sezona.

Jaran

pre 4 godine

Nadam se da nisam jedini koji se prilicno iznervirao kada je Harden onako ljigavo iznudio 3 slobodna protiv Milsepa???

Kao nekada onaj Tunceri iz Efesa sa sutiranjem protivnika, uzas...

Hulu

pre 4 godine

Maloun unistio D Antonija sinoc. Udvajao Hardena svaki posed i primorao druge igrace Hjustona da ga dobiju, a oni nisu mogli da pogode nista. Harden svaki put pravio pravi potez i dodavao loptu, ali saigraci nisu uspevali da koriste 4 na 3 situacije. Bilo bi bolje za njih da je Harden prangijao preko dvojice, vise bi uspeha imali. Jokic je dobro odigrao, mada mora jos vise da sutira. Grant je veliko pojacanje, Kreg izvrstan u odbrani. Stvarno je brutalnu ekipu poslozio Maloun. Zna se ko sta radi.

Nazad u prvi osnovne

pre 4 godine

@ Dnevna doza običnog srbende. Ako je broj sedam(+7) blizu nule ti si otišao u debeli minus iz matematike.Pa ima nas koji detaljno gledamo statistiku i onda možeš da lažeš samog sebe.

Milos

pre 4 godine

Tako je bre, bravo gazi, idemo dalje Gde ste strucnjaci, javite se...Najbolji na Svetu, samo nama ne valja, zbog toga tako i prolazimo..... Nadam se da mirno spavate strucnjaci?! pozdrav

Вељкo

pre 4 godine

Važna pobeda Denvera u psihološkom smislu.
Definitivno,Denver je dobra ekipa sa dugačkom klupom,dobro pokrivena na svim pozicijama.
U svakom trenutku neki igrač može da iskoči iz osrednjosti i povuče ekipu.
Oni trenutno sa prosečnim igrama imaju odličan skor...To je to.

Dnevna doza običnog Srbende

pre 4 godine

Sedam izgubljenih lopti, nijedna blokada, puno koševa primljenih na polaganje. Plus-minus blizu nule. Nije čak ni solidna tekma.

UnKnown

pre 4 godine

Daleko od toga da osporavam uspeh Denvera i Jokića, ali Hjuston je sam sebe pobedio sa 20 izgubljenih lopti. U svakom slučaju čestitke Jokiću i ekipi.

benisio

pre 4 godine

@ Bircevic nije igrao bi protiv spanije, ni protiv argentine. Ne znam ko je tu smetao Jokari da pokaze sta zna?
(antiDebi)

Koliko se sećam (a sećam se dobro), Birčević je bio u prvoj petorci protiv Španije.

Dragan-Borca

pre 4 godine

Clippersi brutalna ekipa i 90% novi sampioni NBA, samo ako Doc Rivers sve ne unisti. Dobar trener mora uvek da ima rezervni plan, mora da ima vise oruzja u napadu i odbrani. Ako imas mladog talentovanog centra-Zubac koji ima smesan ugovor na vise godina, od koga sa malo rada mozes vec danas napraviti novog Vucevica, mnogo boljeg u odbrani, a ti mu dajes minutazu 15-20min po mecu, ja ne razumem. Sa druge strane, nemas backup centra, a ni PF-a visljeg od 2m. Lakersi sa oporavljenim Kazinsom, a i bez njega su u prednosti na poziciji C i PF, ako to dobro iskoriste u playoffu.
(hardaway, 21. novembar 2019 10:01) 

# Link komentara

Nemas ti pojma ako ti Klipersi brutalna ekipa. Ko ESPN Amer si, sta ti kazu u to verujes. Klipersi cisto soliranje, cak vise igraju individualno nego i Hjuston. Ti pises kako Hjuston solira a inace ti Klipersi igraju timski? :D Mislio sam da je nemoguce vise od Hjustona solirati, ali Harden makar nekad i doda, dok Leonard i Lu soliraju za sve pare. Klipersi su mucenje lopte i silovanje kosarke, najdosadnija i najruznija kosarka uz Hjuston, koja u Plej Ofu izgori kad su jace odbrane 1 na 1.

Kolektivna amnezija

pre 4 godine

(železničar, 21. novembar 2019 12:37)

Esi' mi dobar kućo? Koji je rezultat? Esi' pogledao tabelu? Šta ti nije jasno?

frosty

pre 4 godine

@železničar
Regularna je sezona i to jos pocetak. Ne osvajaju se titule u regularnoj sezoni a na prolece su bili dva najbolja igraca Denvera u plejofu. Takodje uzmi u obzir da ce ove sezone Jokic i Marej tek napuniti 25 i 23 godine. Oscilacije se desavaju zvezdama na vrhuncu a kamoli mladjim igracima.

Pegone

pre 4 godine

@Ustao sam nocas da gledam nemoc Hardena pred mocnim Denverom!
Denver je sve bolji u odbrani, Marej imao bar 6 ukradenih lopti, ostali jako dobri, zato Hjustonu samo 95 poena, a Harden mnogo manje od prosecnih 40.
Razlika izmedju Denvera i vecine drugih ekipa je timska igra. Ako neko nije poenterski raspolozen, to pokrije kroz asistencije i odbranu. I tim ne trpi, zato sto svi igraju. Jokic je uneo taj duh u tim, i ocekujem velike uspehe od Denvera.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Don, 21. novembar 2019 09:16)

Kao Sacramento sa pocetka milenijuma.U pravu si bas imaju super timsku igru .Samo da ih zobidju povrede .

Pera

pre 4 godine

Svi se cude Golden State na dnu tabele. Imali su samo osam igraca, jucerasnja lista povredjenih:
Draymond Green
D'Angelo Russell
Stephen Curry
Damion Lee
Kevon Looney
Alen Smailagic
Klay Thompson

hardaway

pre 4 godine

stvarno mi nije jasno kako ima ove brojke u nba...a na svetskom nije mogao da opepeli...dal je do dimenzija terena,defanzivnih 3 sekunde...lošijih i sporijih saigrača...gledao sam par pređašnjih utakmica buckovih u nba...pa on najmanje igra na niskom postu to jest peticu...stalno visi na perimetru
(tom pus, 21. novembar 2019 10:37)

Vise "slobode" na terenu, manje tenzije, igra se u fazonu sta me briga ako promasim, vecina utakmica totalno nebitne.
Vise prostora, sablonske odbrane i postavke napada koje je lako procitati, totalno odsustvo kvalitetnih centara.
Ne igra odbranu, ili je to na nekom mizernom nivou.
Najvaznija stavka mozda su kvalitetni saigraci, vrhunski spremni i brzi bekovi, sa kojima je, mora se priznati lako i igrati.
Naravno, Jokic poseduje talenat, tehniku kakvu trenutno nema nijedan centar u NBA, igrra timsku, skolsku kosarku, ima odlicnu pas igru, ali sveukupno gledajuci on je kao i Westbrook, glavni krivac zasto Denver i ranije Oklahoma igraju playoff i zasto ne mogu daleko u playoffu.
Ni jedan ni drugi nemaju sampionski mentalitet i ne igraju odbranu.

Tesko je ocekivati da igrac koji ne moze na SP dominirati bude glavni igrac jednog NBA tima koji se bori za titulu.
Denver je prosle sezone imao otvoren put do finala, a poklekli od povredama osakacenog Portlanda sa ocajnim Lilardom.
Ove godine kada je Zapad ujednacen, gde prednjace dva vrhunska tima iz LA, tesko je ocekivati da Denver ponovi isti uspeh.

јд123

pre 4 godine

@jd123
Tu gde je zapeo da dokaze da je bolji centar je po svim statistickim parametrima bio losiji od onih od kojih je mislio da je bolji.
(veri, 21. novembar 2019 13:14)

Мислиш по овим статистичким параметрима је Јокић био лошији од Ембида?

Ембид једино више скокова.
Јокић 26п, 10ск, 6ас, 2ул, 2бл, 1бл против њега,
Ембид 19п, 15ск, 2ас, 0ул, 1бл, 3бл против њега

Молим те објасни нам твоју логику да је Јокић ”po svim statistickim parametrima bio losiji”?
Ја изгледа нисам довољно интелигентан да укапирам ту твоју логику, зато молим те, објасни.

Таунс јесте имао бољу статистику.
Јокић 20п, 6ск, 7а, 1ул, 1бл, 2бл против њега,
Таунс 26п, 16ск, 6а, 1 ул, 2бл, 1бл против њега.

Али је такође највећи кривац за пораз са својих 14 покушаја за 3п од којих је погодио само 3. Испуцавао се као да је бек шутер а не центар. И опет једино је имао доста више скокова, остало су били ту негде.

Поента мог коментара је била да је Јокић у тим утакмицама запињао због конкуренције, медији често истичу дуел поготово са Ембидом, који је прошлу сезону био 2. центар лиге иза Јокића.
Јокић је запињао и Денвер победио, што је најважније. У другим утакмицама не запиње, јер је сезона дуга и треба играти најбоље када је најважније, значи у плеј-офу.

Ембида је уништио, Таунс је можда имао бољу статистику, али да се Јокић није трудио као у неким другим утакмицама, уништио би он њега.

mali Šengen

pre 4 godine

Jokić nadigrao Hardena???
Prvo, Harden ga nije direktno čuvao kao prošle sezone kada se Jokara baš i nije naigrao košarke. A kao drugo, đe vam je opet tabela Zapada?
Ja mislim da Denver trenutno ima drugi skor u celoj NBA, tj. samo Lejkersi imaju jedan poraz manje od tima iz Kolorada.

železničar

pre 4 godine

Dva najbolje plaćena igrača u Denveru igraju najgoru odbranu. Tačnije ne postoje u odbrani, ko je gledao ovu utakmicu mogao je to da vidi. Jokić i Marej. Uz to, njih dvojica zajedno čak 12 izgubljenih lopti, a ostatak ekipe ukupno 2?! To je stvarno sramno. Jeste Marej ukrao 6 lopti, ali su ga bezbroj puta prolazili kao da nije na parketu. Procenat šuta očajan - najplaćaniji igrač.
A što se ovog našeg tiče, ja iskreno gotivim Jokića, ali stvarno je vreme da se uozbilji... Sad će neko reći pa postigao je 27 poena, šta ti lupetaš... Jeste, ali ako protivnik preko njega postigne preko tih njegovih 27 poena i ako on sebi dozvoli da 7 puta izgubi loptu - to onda skroz ubija njegov učinak.
Stvar je u tome što on može mnogo bolje od ovoga, a samo je pitanje zašto je tako malodušan na parketu...

zika

pre 4 godine

Poštujem hardena kao solo igrača ja msm da on nikad neće osvojiti prsten .porede ga sa vilom cemberlentom alo BRE covek Ima 11 nba prstenova i fala,sto se tiče lale polako se Zagreva nije mu bas prijala repka,biće gusto na zapadu.

antiDebil

pre 4 godine

Gde je bese tabela zapada? :)

Birca bi ovde lagano tripl dabl :)
(play, 21. novembar 2019 09:14

Bircevic nije igrao bi protiv spanije, ni protiv argentine. Ne znam ko je tu smetao Jokari da pokaze sta zna?

kejt winslet

pre 4 godine

Bircevic nije igrao bi protiv spanije, ni protiv argentine. Ne znam ko je tu smetao Jokari da pokaze sta zna?
(antiDebil, 21. novembar 2019 10:34)

Ala gramatike...

tom pus

pre 4 godine

.i na kraju ne znam kako bi se snašao u jakoj evroligaškoj tekmi gde je reket pun ko oko i igra se zonska odbrana a bekovi kidišu kao osice...msm ono njegovo tapkanje,visoko vođenje lopte bi teško prolazilo kod igrača tipa br.lazić i sličnih odbranb.igrača....ako neko zna nek objasni!? 
tenx! 
(tom pus, 21. novembar 2019 10:37) 

Vrlo lako uništio bi ih trojkama...
(petarczv, 21. novembar 2019 11:27)


znači jokara je trojkaš...nisam znao...pa što ne uništi špance i argentince...a da sale mu branio,nije mu dao...turio ga na četvorku...nije mu dao da ,,trokari,,..

železničar

pre 4 godine

železničar, 21. novembar 2019 12:37)

Esi' mi dobar kućo? Koji je rezultat? Esi' pogledao tabelu? Šta ti nije jasno?
(Kolektivna amnezija, 21. novembar 2019 13:18)

Nije mi jasno da repliciraš na moj komentar, eto to mi nije jasno. Kritikujem odnos prema igri dva najbolja i najplaćenija igrača Denvera bez ikakve zle namere. Ko misli da su za pohvalu sa ovakvim odnosom prema igri, taj stvarno treba da se zapita da li je normalno da na jednoj utakmici izgube 12 lopti ukupno. A što se tiče pozicije na tabeli, prvo tek je početak sezone, a drugo apsolutno nisu njih dvojica jedini zaslužni za pobede Denvera. Navijam za Denver i zato mi jako smeta ta Jokićeva malodušnost na parketu i Marejevo srljanje i divljanje. Ako misle da dođu u poziciju da se bore za titulu, ovo što rade mora da se svede na minimalno.

tom pus

pre 4 godine

stvarno mi nije jasno kako ima ove brojke u nba...a na svetskom nije mogao da opepeli...dal je do dimenzija terena,defanzivnih 3 sekunde...lošijih i sporijih saigrača...gledao sam par pređašnjih utakmica buckovih u nba...pa on najmanje igra na niskom postu to jest peticu...stalno visi na perimetru...i o parket deli asistencije saigračima koji znaju to završiti,za razliku od reprezentacije gde mu je većina igrača impotentna...ili šutne ponekad sa onom njegovom mehanikom sa ogromnim lukom lopte...i na kraju ne znam kako bi se snašao u jakoj evroligaškoj tekmi gde je reket pun ko oko i igra se zonska odbrana a bekovi kidišu kao osice...msm ono njegovo tapkanje,visoko vođenje lopte bi teško prolazilo kod igrača tipa br.lazić i sličnih odbranb.igrača....ako neko zna nek objasni!?
tenx!

petarczv

pre 4 godine

Ustao sam nocas da gledam nemoc Hardena pred mocnim Denverom!
Denver je sve bolji u odbrani, Marej imao bar 6 ukradenih lopti, ostali jako dobri, zato Hjustonu samo 95 poena, a Harden mnogo manje od prosecnih 40.
Razlika izmedju Denvera i vecine drugih ekipa je timska igra. Ako neko nije poenterski raspolozen, to pokrije kroz asistencije i odbranu. I tim ne trpi, zato sto svi igraju. Jokic je uneo taj duh u tim, i ocekujem velike uspehe od Denvera.
(Don, 21. novembar 2019 09:16)

Nemoć hardena a decko najefikasniji na terenu uz jokica plus 7skokova i 7 ass...

DDDD

pre 4 godine

Odlicna odbrana Denvera, ali iako je nas i navijamo za njega i njegov tim u ovakvim mecevima, Nikola ne postoji u odbrani. Pogledajte samo taj snimak....strasno, iako ti nista ne znaci u zivotu, nasekiras se samo gledajuci....

hardaway

pre 4 godine

Hjuston ocajan sinoc. I dalje tvrdim da se bez centara ne moze igrati ozbiljna kosarka. GSW su napravili revoluciju u NBA sa small ball-om, ali i oni su imali sjajnog defanzivca Boguta koji je bio bitan jako igrac u tom timu.
Koliko god Harden bio dobar u napadu i Hjuston igrao small ball, sutirajuci besumicno trojke, kada stane sut spolja ako nemate dobrog centra da postigne 10-15p gubite. Capela bi sa svojom konstitucijom trebao igrati PF, kakav on centar. Jokica svo vreme cuva P.Tucker sa 196cm, smesno i neozbiljno.
Denver timska ekipa sa najboljom hemijom u NBA, ali daleko od neke sampionske ekipe. Imaju najdublju klupu u ligi, ali dzaba kada ona zakaze kada je najpotrebnije-proslogodisnji playoff.
Jeste lepo sto Jokic ubacuje gomilu lakih poena, protiv SF i SG koji ga cuvaju, ali sa onakvim pristupom u odbrani ne moze se daleko u playoffu.

Clippersi brutalna ekipa i 90% novi sampioni NBA, samo ako Doc Rivers sve ne unisti. Dobar trener mora uvek da ima rezervni plan, mora da ima vise oruzja u napadu i odbrani. Ako imas mladog talentovanog centra-Zubac koji ima smesan ugovor na vise godina, od koga sa malo rada mozes vec danas napraviti novog Vucevica, mnogo boljeg u odbrani, a ti mu dajes minutazu 15-20min po mecu, ja ne razumem. Sa druge strane, nemas backup centra, a ni PF-a visljeg od 2m. Lakersi sa oporavljenim Kazinsom, a i bez njega su u prednosti na poziciji C i PF, ako to dobro iskoriste u playoffu.

hardaway

pre 4 godine

Hjuston ocajan sinoc. I dalje tvrdim da se bez centara ne moze igrati ozbiljna kosarka. GSW su napravili revoluciju u NBA sa small ball-om, ali i oni su imali sjajnog defanzivca Boguta koji je bio bitan jako igrac u tom timu.
Koliko god Harden bio dobar u napadu i Hjuston igrao small ball, sutirajuci besumicno trojke, kada stane sut spolja ako nemate dobrog centra da postigne 10-15p gubite. Capela bi sa svojom konstitucijom trebao igrati PF, kakav on centar. Jokica svo vreme cuva P.Tucker sa 196cm, smesno i neozbiljno.
Denver timska ekipa sa najboljom hemijom u NBA, ali daleko od neke sampionske ekipe. Imaju najdublju klupu u ligi, ali dzaba kada ona zakaze kada je najpotrebnije-proslogodisnji playoff.
Jeste lepo sto Jokic ubacuje gomilu lakih poena, protiv SF i SG koji ga cuvaju, ali sa onakvim pristupom u odbrani ne moze se daleko u playoffu.

Clippersi brutalna ekipa i 90% novi sampioni NBA, samo ako Doc Rivers sve ne unisti. Dobar trener mora uvek da ima rezervni plan, mora da ima vise oruzja u napadu i odbrani. Ako imas mladog talentovanog centra-Zubac koji ima smesan ugovor na vise godina, od koga sa malo rada mozes vec danas napraviti novog Vucevica, mnogo boljeg u odbrani, a ti mu dajes minutazu 15-20min po mecu, ja ne razumem. Sa druge strane, nemas backup centra, a ni PF-a visljeg od 2m. Lakersi sa oporavljenim Kazinsom, a i bez njega su u prednosti na poziciji C i PF, ako to dobro iskoriste u playoffu.

Геда

pre 4 godine

"Hjuston izgleda ne može da dobije meč ako Harden ne uzme 30+ šuteva."(goblin, 21. novembar 2019 08:37).
///////
Од кога ће да узме више од тридесет шутева?!?

Ахаааа, мислио си ако не шутне више од 30 пута... Па тако реци, а не "да узме 30+ шутева". Говори српски да те цео свет разуме 😎

veri

pre 4 godine

@jd123
Tu gde je zapeo da dokaze da je bolji centar je po svim statistickim parametrima bio losiji od onih od kojih je mislio da je bolji.

Sasa

pre 4 godine

"Hjuston izgleda ne može da dobije meč ako Harden ne uzme 30+ šuteva."(goblin, 21. novembar 2019 08:37).
///////
Од кога ће да узме више од тридесет шутева?!?

Ахаааа, мислио си ако не шутне више од 30 пута... Па тако реци, а не "да узме 30+ шутева". Говори српски да те цео свет разуме 😎
(Геда, 22. novembar 2019 10:40

Geda, ne budi BUKVAlista.

dejo majstore

pre 4 godine

Од кога ће да узме више од тридесет шутева?!?

Ахаааа, мислио си ако не шутне више од 30 пута... Па тако реци, а не "да узме 30+ шутева". Говори српски да те цео свет разуме 😎
(Геда, 22. novembar 2019 10:40

Tako je Gedo! Ili kad čujem ono "na dnevnoj bazi" umesto- svakodnevno, dođe mi da ..Ko da nemamo srpskih reči i izraza nego prevodimo bukvalno američke fraze. Glupost na delu...

Dnevna doza običnog Srbende

pre 4 godine

Sedam izgubljenih lopti, nijedna blokada, puno koševa primljenih na polaganje. Plus-minus blizu nule. Nije čak ni solidna tekma.

mali Šengen

pre 4 godine

Jokić nadigrao Hardena???
Prvo, Harden ga nije direktno čuvao kao prošle sezone kada se Jokara baš i nije naigrao košarke. A kao drugo, đe vam je opet tabela Zapada?
Ja mislim da Denver trenutno ima drugi skor u celoj NBA, tj. samo Lejkersi imaju jedan poraz manje od tima iz Kolorada.

UnKnown

pre 4 godine

Daleko od toga da osporavam uspeh Denvera i Jokića, ali Hjuston je sam sebe pobedio sa 20 izgubljenih lopti. U svakom slučaju čestitke Jokiću i ekipi.

železničar

pre 4 godine

Dva najbolje plaćena igrača u Denveru igraju najgoru odbranu. Tačnije ne postoje u odbrani, ko je gledao ovu utakmicu mogao je to da vidi. Jokić i Marej. Uz to, njih dvojica zajedno čak 12 izgubljenih lopti, a ostatak ekipe ukupno 2?! To je stvarno sramno. Jeste Marej ukrao 6 lopti, ali su ga bezbroj puta prolazili kao da nije na parketu. Procenat šuta očajan - najplaćaniji igrač.
A što se ovog našeg tiče, ja iskreno gotivim Jokića, ali stvarno je vreme da se uozbilji... Sad će neko reći pa postigao je 27 poena, šta ti lupetaš... Jeste, ali ako protivnik preko njega postigne preko tih njegovih 27 poena i ako on sebi dozvoli da 7 puta izgubi loptu - to onda skroz ubija njegov učinak.
Stvar je u tome što on može mnogo bolje od ovoga, a samo je pitanje zašto je tako malodušan na parketu...

hardaway

pre 4 godine

stvarno mi nije jasno kako ima ove brojke u nba...a na svetskom nije mogao da opepeli...dal je do dimenzija terena,defanzivnih 3 sekunde...lošijih i sporijih saigrača...gledao sam par pređašnjih utakmica buckovih u nba...pa on najmanje igra na niskom postu to jest peticu...stalno visi na perimetru
(tom pus, 21. novembar 2019 10:37)

Vise "slobode" na terenu, manje tenzije, igra se u fazonu sta me briga ako promasim, vecina utakmica totalno nebitne.
Vise prostora, sablonske odbrane i postavke napada koje je lako procitati, totalno odsustvo kvalitetnih centara.
Ne igra odbranu, ili je to na nekom mizernom nivou.
Najvaznija stavka mozda su kvalitetni saigraci, vrhunski spremni i brzi bekovi, sa kojima je, mora se priznati lako i igrati.
Naravno, Jokic poseduje talenat, tehniku kakvu trenutno nema nijedan centar u NBA, igrra timsku, skolsku kosarku, ima odlicnu pas igru, ali sveukupno gledajuci on je kao i Westbrook, glavni krivac zasto Denver i ranije Oklahoma igraju playoff i zasto ne mogu daleko u playoffu.
Ni jedan ni drugi nemaju sampionski mentalitet i ne igraju odbranu.

Tesko je ocekivati da igrac koji ne moze na SP dominirati bude glavni igrac jednog NBA tima koji se bori za titulu.
Denver je prosle sezone imao otvoren put do finala, a poklekli od povredama osakacenog Portlanda sa ocajnim Lilardom.
Ove godine kada je Zapad ujednacen, gde prednjace dva vrhunska tima iz LA, tesko je ocekivati da Denver ponovi isti uspeh.

tom pus

pre 4 godine

stvarno mi nije jasno kako ima ove brojke u nba...a na svetskom nije mogao da opepeli...dal je do dimenzija terena,defanzivnih 3 sekunde...lošijih i sporijih saigrača...gledao sam par pređašnjih utakmica buckovih u nba...pa on najmanje igra na niskom postu to jest peticu...stalno visi na perimetru...i o parket deli asistencije saigračima koji znaju to završiti,za razliku od reprezentacije gde mu je većina igrača impotentna...ili šutne ponekad sa onom njegovom mehanikom sa ogromnim lukom lopte...i na kraju ne znam kako bi se snašao u jakoj evroligaškoj tekmi gde je reket pun ko oko i igra se zonska odbrana a bekovi kidišu kao osice...msm ono njegovo tapkanje,visoko vođenje lopte bi teško prolazilo kod igrača tipa br.lazić i sličnih odbranb.igrača....ako neko zna nek objasni!?
tenx!

železničar

pre 4 godine

železničar, 21. novembar 2019 12:37)

Esi' mi dobar kućo? Koji je rezultat? Esi' pogledao tabelu? Šta ti nije jasno?
(Kolektivna amnezija, 21. novembar 2019 13:18)

Nije mi jasno da repliciraš na moj komentar, eto to mi nije jasno. Kritikujem odnos prema igri dva najbolja i najplaćenija igrača Denvera bez ikakve zle namere. Ko misli da su za pohvalu sa ovakvim odnosom prema igri, taj stvarno treba da se zapita da li je normalno da na jednoj utakmici izgube 12 lopti ukupno. A što se tiče pozicije na tabeli, prvo tek je početak sezone, a drugo apsolutno nisu njih dvojica jedini zaslužni za pobede Denvera. Navijam za Denver i zato mi jako smeta ta Jokićeva malodušnost na parketu i Marejevo srljanje i divljanje. Ako misle da dođu u poziciju da se bore za titulu, ovo što rade mora da se svede na minimalno.

DDDD

pre 4 godine

Odlicna odbrana Denvera, ali iako je nas i navijamo za njega i njegov tim u ovakvim mecevima, Nikola ne postoji u odbrani. Pogledajte samo taj snimak....strasno, iako ti nista ne znaci u zivotu, nasekiras se samo gledajuci....

antiDebil

pre 4 godine

Gde je bese tabela zapada? :)

Birca bi ovde lagano tripl dabl :)
(play, 21. novembar 2019 09:14

Bircevic nije igrao bi protiv spanije, ni protiv argentine. Ne znam ko je tu smetao Jokari da pokaze sta zna?

veri

pre 4 godine

@jd123
Tu gde je zapeo da dokaze da je bolji centar je po svim statistickim parametrima bio losiji od onih od kojih je mislio da je bolji.

hardaway

pre 4 godine

Hjuston ocajan sinoc. I dalje tvrdim da se bez centara ne moze igrati ozbiljna kosarka. GSW su napravili revoluciju u NBA sa small ball-om, ali i oni su imali sjajnog defanzivca Boguta koji je bio bitan jako igrac u tom timu.
Koliko god Harden bio dobar u napadu i Hjuston igrao small ball, sutirajuci besumicno trojke, kada stane sut spolja ako nemate dobrog centra da postigne 10-15p gubite. Capela bi sa svojom konstitucijom trebao igrati PF, kakav on centar. Jokica svo vreme cuva P.Tucker sa 196cm, smesno i neozbiljno.
Denver timska ekipa sa najboljom hemijom u NBA, ali daleko od neke sampionske ekipe. Imaju najdublju klupu u ligi, ali dzaba kada ona zakaze kada je najpotrebnije-proslogodisnji playoff.
Jeste lepo sto Jokic ubacuje gomilu lakih poena, protiv SF i SG koji ga cuvaju, ali sa onakvim pristupom u odbrani ne moze se daleko u playoffu.

Clippersi brutalna ekipa i 90% novi sampioni NBA, samo ako Doc Rivers sve ne unisti. Dobar trener mora uvek da ima rezervni plan, mora da ima vise oruzja u napadu i odbrani. Ako imas mladog talentovanog centra-Zubac koji ima smesan ugovor na vise godina, od koga sa malo rada mozes vec danas napraviti novog Vucevica, mnogo boljeg u odbrani, a ti mu dajes minutazu 15-20min po mecu, ja ne razumem. Sa druge strane, nemas backup centra, a ni PF-a visljeg od 2m. Lakersi sa oporavljenim Kazinsom, a i bez njega su u prednosti na poziciji C i PF, ako to dobro iskoriste u playoffu.

tom pus

pre 4 godine

.i na kraju ne znam kako bi se snašao u jakoj evroligaškoj tekmi gde je reket pun ko oko i igra se zonska odbrana a bekovi kidišu kao osice...msm ono njegovo tapkanje,visoko vođenje lopte bi teško prolazilo kod igrača tipa br.lazić i sličnih odbranb.igrača....ako neko zna nek objasni!? 
tenx! 
(tom pus, 21. novembar 2019 10:37) 

Vrlo lako uništio bi ih trojkama...
(petarczv, 21. novembar 2019 11:27)


znači jokara je trojkaš...nisam znao...pa što ne uništi špance i argentince...a da sale mu branio,nije mu dao...turio ga na četvorku...nije mu dao da ,,trokari,,..

baba iz matrixa sa vazom

pre 4 godine

Jokic treba da smanji ove asistencije i da gleda da postize na svakoj utakmici od 22 do 26 poena, sad je ozbiljan igrac, nema vise dokazivanja sa tripl dablovima, naravno nisu na odmet, ali neophodne su mu ovakve utakmice sa 27 poena. Prosek mu je trenutno 17.2 poena, 9 skokova, 5,8 asistencija. Neverovatno je da ima 24 godine, izgleda da ga pratimo vec deceniju, a on je jos uvek "student", ali koji deli predavanja na terenima NBA, dosao mu Harden sa 40 poena prosekom i Jokic ga poslao kuci na treniranje. Hoces JOŠ?

hardaway

pre 4 godine

Hjuston ocajan sinoc. I dalje tvrdim da se bez centara ne moze igrati ozbiljna kosarka. GSW su napravili revoluciju u NBA sa small ball-om, ali i oni su imali sjajnog defanzivca Boguta koji je bio bitan jako igrac u tom timu.
Koliko god Harden bio dobar u napadu i Hjuston igrao small ball, sutirajuci besumicno trojke, kada stane sut spolja ako nemate dobrog centra da postigne 10-15p gubite. Capela bi sa svojom konstitucijom trebao igrati PF, kakav on centar. Jokica svo vreme cuva P.Tucker sa 196cm, smesno i neozbiljno.
Denver timska ekipa sa najboljom hemijom u NBA, ali daleko od neke sampionske ekipe. Imaju najdublju klupu u ligi, ali dzaba kada ona zakaze kada je najpotrebnije-proslogodisnji playoff.
Jeste lepo sto Jokic ubacuje gomilu lakih poena, protiv SF i SG koji ga cuvaju, ali sa onakvim pristupom u odbrani ne moze se daleko u playoffu.

Clippersi brutalna ekipa i 90% novi sampioni NBA, samo ako Doc Rivers sve ne unisti. Dobar trener mora uvek da ima rezervni plan, mora da ima vise oruzja u napadu i odbrani. Ako imas mladog talentovanog centra-Zubac koji ima smesan ugovor na vise godina, od koga sa malo rada mozes vec danas napraviti novog Vucevica, mnogo boljeg u odbrani, a ti mu dajes minutazu 15-20min po mecu, ja ne razumem. Sa druge strane, nemas backup centra, a ni PF-a visljeg od 2m. Lakersi sa oporavljenim Kazinsom, a i bez njega su u prednosti na poziciji C i PF, ako to dobro iskoriste u playoffu.

petarczv

pre 4 godine

Ustao sam nocas da gledam nemoc Hardena pred mocnim Denverom!
Denver je sve bolji u odbrani, Marej imao bar 6 ukradenih lopti, ostali jako dobri, zato Hjustonu samo 95 poena, a Harden mnogo manje od prosecnih 40.
Razlika izmedju Denvera i vecine drugih ekipa je timska igra. Ako neko nije poenterski raspolozen, to pokrije kroz asistencije i odbranu. I tim ne trpi, zato sto svi igraju. Jokic je uneo taj duh u tim, i ocekujem velike uspehe od Denvera.
(Don, 21. novembar 2019 09:16)

Nemoć hardena a decko najefikasniji na terenu uz jokica plus 7skokova i 7 ass...

Prele

pre 4 godine

Hjuston je jedna odvratna ekipa koja, nadam se, nikad nece uzeti prsten. Kapela je gotivan, stalno po 20 skokova, ali ova dvojica su takvi antipaticni silovatelji da je to muka za gledati. Jednom je samo Harden odlucio da nabaci Vestbruku alley-oop i ovaj nije uspeo da zakuca. Sve ostalo solo, pa sta udje uslo je. Anti kosarka, odvratno.

kejt winslet

pre 4 godine

Bircevic nije igrao bi protiv spanije, ni protiv argentine. Ne znam ko je tu smetao Jokari da pokaze sta zna?
(antiDebil, 21. novembar 2019 10:34)

Ala gramatike...

Don

pre 4 godine

Ustao sam nocas da gledam nemoc Hardena pred mocnim Denverom!
Denver je sve bolji u odbrani, Marej imao bar 6 ukradenih lopti, ostali jako dobri, zato Hjustonu samo 95 poena, a Harden mnogo manje od prosecnih 40.
Razlika izmedju Denvera i vecine drugih ekipa je timska igra. Ako neko nije poenterski raspolozen, to pokrije kroz asistencije i odbranu. I tim ne trpi, zato sto svi igraju. Jokic je uneo taj duh u tim, i ocekujem velike uspehe od Denvera.

zika

pre 4 godine

Poštujem hardena kao solo igrača ja msm da on nikad neće osvojiti prsten .porede ga sa vilom cemberlentom alo BRE covek Ima 11 nba prstenova i fala,sto se tiče lale polako se Zagreva nije mu bas prijala repka,biće gusto na zapadu.

Djubre

pre 4 godine

A gde vam je tabela za zapad? Šalu na stranu, ni Jokić, ni Denver ne igraju ništa posebno na početku sezone, čak je Jokić dosta izgledao nezainteresovano da šutira, a drugi su, može ovo biti obećavajuća sezona za njih.

Milos

pre 4 godine

Tako je bre, bravo gazi, idemo dalje Gde ste strucnjaci, javite se...Najbolji na Svetu, samo nama ne valja, zbog toga tako i prolazimo..... Nadam se da mirno spavate strucnjaci?! pozdrav

Bla

pre 4 godine

znači jokara je trojkaš...nisam znao...pa što ne uništi špance i argentince...a da sale mu branio,nije mu dao...turio ga na četvorku...nije mu dao da ,,trokari,,..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tom pus, 21. novembar 2019 12:31)
Pa Sale je stavio bb da bude glavni igrac i vodja i da se bori sa njima. A Jokicu je dao sporednu i nebitnu ulogu. Tako smo i zavrsili

zemo

pre 4 godine

Zazeli se Jokara domace kuhinje kad se vrati preko leta u Srbiju pa navali ko blesav, takodje, mislim da je i tretman u reprezentaciji imao uticaja na njegove igre, ali polako se vraca na fabricka. Bice to sve kako treba

JPR24

pre 4 godine

Odlični trio Jokic, Milsap, Barton. Marej, šut ga nije hteo, ali se prebacio na asistencije, skupio 9, i fokus na odbranu sa 6 ukradenih lopti, klupa odradila posao, nisu se izgubili i defanzivno držali. Sve u svemu, dobise odbranom, Harden je šutirao 50% ali nije mogao da uzima toliko šuteva, izgubio 8 lopti.
Inače dobar duel između Bostona i Klipersa.

Dragan-Borca

pre 4 godine

Clippersi brutalna ekipa i 90% novi sampioni NBA, samo ako Doc Rivers sve ne unisti. Dobar trener mora uvek da ima rezervni plan, mora da ima vise oruzja u napadu i odbrani. Ako imas mladog talentovanog centra-Zubac koji ima smesan ugovor na vise godina, od koga sa malo rada mozes vec danas napraviti novog Vucevica, mnogo boljeg u odbrani, a ti mu dajes minutazu 15-20min po mecu, ja ne razumem. Sa druge strane, nemas backup centra, a ni PF-a visljeg od 2m. Lakersi sa oporavljenim Kazinsom, a i bez njega su u prednosti na poziciji C i PF, ako to dobro iskoriste u playoffu.
(hardaway, 21. novembar 2019 10:01) 

# Link komentara

Nemas ti pojma ako ti Klipersi brutalna ekipa. Ko ESPN Amer si, sta ti kazu u to verujes. Klipersi cisto soliranje, cak vise igraju individualno nego i Hjuston. Ti pises kako Hjuston solira a inace ti Klipersi igraju timski? :D Mislio sam da je nemoguce vise od Hjustona solirati, ali Harden makar nekad i doda, dok Leonard i Lu soliraju za sve pare. Klipersi su mucenje lopte i silovanje kosarke, najdosadnija i najruznija kosarka uz Hjuston, koja u Plej Ofu izgori kad su jace odbrane 1 na 1.

живац

pre 4 godine

"буцо ће добити поклон, јер буцо зна!"
-2 сата квалитетног програма-

људи, јокић и дончић мењају нба.

MPP

pre 4 godine

TRENER DENVERA MELOUN je najveći " krivac " za ovaj poraz RAKETA .Sjajno je postavio igru koja najmanje odgovara prptivniku . Ovo školski primer kako se to radi ! IZMENE U IGRI DENVERA koje je stručni štab Denvera očigledno izplanirao mnogo pre početka prvenstva , DAJE REZULTATE ! KAKO JE GOVORIO VELIKI Aleksandar Nikolić : "Odbrana je najbolji napad"! Očigledno u Denveru se ozbiljno radilo preko leta. Inače Bartona nemože čovek da prepozna , nema zaletanja , asistira skače i igra odbranu (sic !?!).....
A što se tiče NIKOLE .....
SUPER STAR NBA PLAYER !
Polako ulazi u svoju standarnu formu i verujem da će ova godina pokazati ko je ON ZAISTA - jedan od najoriginalnijih igrača koji su se ikad pojavili medju obručima ...

KOKI

pre 4 godine

Harden je po obicaju pokusao sve da pobedi i znanjem i prljavim trikovima na koje sudije nasedaju ali je ovog puta, kao i u prosloj utakmici i klupa Denvera dala znacajan doprinos. Ide covek pri sutu za tri namerno rukama na ruke odbrambenog igraca i ako promasi sledi prenemaganje i sta jos sve ne, kosarkaski Nejmar.

Вељкo

pre 4 godine

Važna pobeda Denvera u psihološkom smislu.Imali su ako se ne varam neki crni niz protiv njih...
Biće u prve četiri ekipe na zapadu.
Imaju “dugačku“ klupu,dobro su pokriveni na svim pozicijama i uvek neko „iskoči“ sa dobrom partijom.
Jokić?
Jedan od stubova ekipe,niko na zapadu(zapadna kultura) ne daje velike ugovore bez razloga.Sezona je tek počela i doći će on na svoje.
Pod tim mislim na manje izgubljenih lopti i bolji procenat pri šutu za tri poena.

petarczv

pre 4 godine

.i na kraju ne znam kako bi se snašao u jakoj evroligaškoj tekmi gde je reket pun ko oko i igra se zonska odbrana a bekovi kidišu kao osice...msm ono njegovo tapkanje,visoko vođenje lopte bi teško prolazilo kod igrača tipa br.lazić i sličnih odbranb.igrača....ako neko zna nek objasni!?
tenx!
(tom pus, 21. novembar 2019 10:37)

Vrlo lako uništio bi ih trojkama...

Danijel

pre 4 godine

Usao sam na tabelu zapada i kako sad da se vratim na tabelu istoka?
(Misko, 21. novembar 2019 10:20)

Nikako, ostaces tu do kraja zivota. Zao mi je

Sport

pre 4 godine

Više puta sam pisao za Jokica i ponoviću. Ove godine Denver igra pametnu igru gde neće istrositi niti jednog jedinog igrača koji je nosioc igre. Pre svega Marej i Jokic. Jokic je veceras opet pokazao kako će to izgledati kada povuče, a to je najbitnije u završnici prvenstva i PO. Denver ima luksuz da igra nešto opustenije i opet pobeđuje! Prošle godine su imali šta da dokazuju i da najzad uđu u PO ove godine im neće izmaći ni u ludilu.

Misko

pre 4 godine

Sudar dve škole kosarke, dve filozofije, timska igra protiv superstarova koji igraju za statistiku. Jokic i Milsap spadaju u top 5 draft steal u proteklih 10god, obojica su draftovani kao 40 i neki pikovi a zajedno kidaju. Trener Denvera cini cuda jer je sklopio tim za vrh prejakog zapada iako nema ni jednog igraca koji je draftovan sa prvih 12 mesta.
Sinoc gledao na O2 Draft Day i odusevio se kada GM pita prvog pika "zasto ti niko od saigraca nije bio na rodjendanu?". Skup talentovanih i vrednih + kvalitetni ljudi + dobar trener = uspeh

Nazad u prvi osnovne

pre 4 godine

@ Dnevna doza običnog srbende. Ako je broj sedam(+7) blizu nule ti si otišao u debeli minus iz matematike.Pa ima nas koji detaljno gledamo statistiku i onda možeš da lažeš samog sebe.

Kolektivna amnezija

pre 4 godine

(železničar, 21. novembar 2019 12:37)

Esi' mi dobar kućo? Koji je rezultat? Esi' pogledao tabelu? Šta ti nije jasno?

điu,liu i sadriu

pre 4 godine

Konačno ozbiljna partija Denvera.Kad u ekipi imaš jednog Vestbruka osuđen si na propast.Sudije su držale Hjuston u igri koliko su mogli ali je Denver i to prevazišao.

Milan

pre 4 godine

Još jedan dokaz koliko se svesno štedi protiv manje opasnih i atraktivnih protivnika. Čim zagusti odmah se spusti u reket, bije, učestvuje u ofanzivnom skoku, i na kraju to rezultuje većim brojkama.

Ratko

pre 4 godine

Bogami ovakva lagana pobeda Denvera nad Hjustonom koji ima Hardena i Vestbruka je pokazatelj koliko je tim zapravo sazreo i napredovao. Ne znam da li imaju jednu pobedu nad Hjustonom u poslednjih dve sezone, oni im ne leže nikako. Ako se po jutru dan poznaje oni mogu do samog kraja ove godine.

Pleymejkerć

pre 4 godine

Dobra igra Denvera sa dobrom odbranom. Potez veceri kucanje Ernangomesa. Harden pogadjao koliko su mu dopustili. Ali Jokic jedan napadački skok vise od kapele i standardna partija

јд123

pre 4 godine

Јокић растурио Хардена и прегазио Вестбрука ;-).

Изгледа да Јокић стварно не запиње у небитним утакмицама. Доказ су и утакмице против Ембида и Таунса, где му је мотив био да докаже да је бољи центар. Пре ове утакмице, Денвер је од задњих 11 изгубио 10 од Хјустона. Зато су сви играчи Денвера били набријани, од првог до последњег минута. Хјустон је на почетку покушао физичком игром да им се супротстави, али као што сам већ коментарисао, утакмице где се ”бију” Денвер углавном добија. Не леже им екипе које играју брзо и сипају тројке, као Њу Орлинс а како иначе и Хјустон игра. Јуче им Денвер наметнуо свој стил, прва су екипа која их је спустила на мање од 100 поена.

Прштало је на све стране, права плеј-оф утакмица. Хуанчо и Крег играли са великом енергијом. Често сам критиковао Мелоуна, али за синошњу утакмицу му морам скинути капу. Познато је да му је идол Поповић и Денвер све више личи на СА. Тимском одбраном су зауствили Хардена. Неко написа како Хјустон губи када се Харден не изпуцава, али није да Харден није хтео, једноставно није могао због добре одбране Денвера.

За сада Харден и Вестбрук не сарађују на терену. Вестбрук је такође увек играо када је Харден био на клупи. Мошда је то тактика Хјустона, да увек један од њих буде на терену. Али, можда се само још нису уиграли. Видет ћемо како ће то изгледати после 30-40 утакмица. Поготово ако хоће нешто у плеј-офу да остваре, њих двојица морају пуно боље да сарађују на терену.

Hm

pre 4 godine

Valjda ce sada oni koji kritikuju Malonea da shvate zasto insistira na odbrani. Dobra odbrana se videla i u prosloj utakmici, doduse u jednoj cetvrtini ali zato su nocas odigrali tokom cele utakmice veoma dobru odbranu.

goblin

pre 4 godine

Velika pobeda protiv ekipe koja im po tradiciji baš i ne leži.Jokićev problem na početku sezone je isti kao i prošle,fizička sprema.Kako ga ovi iz Denvera budu dovodili u red po tom pitanju tako će i njegova forma rasti.Hjuston izgleda ne može da dobije meč ako Harden ne uzme 30+ šuteva.Kada je "kolektivan"(sinoc "samo" 16 šuteva)gube,kada je sebičan pobeđuju u serijama,neverovatno...Inače,Doncic opet sjajan,a SIMONS JE SINOĆ POGODIO PRVU TROJKU,slavili ljudi kao da su titulu uzeli.

А. Петров

pre 4 godine

Gde vam je tabela zapada?Šalim se.
(Pero, 21. novembar 2019 09:05)
>>>>>>>>>>>>
Са таквим стварима се не треба шалити.

Jaran

pre 4 godine

Nadam se da nisam jedini koji se prilicno iznervirao kada je Harden onako ljigavo iznudio 3 slobodna protiv Milsepa???

Kao nekada onaj Tunceri iz Efesa sa sutiranjem protivnika, uzas...

JPR24

pre 4 godine

7 izgubljenih lopti, katastrofalno za nekoga ko bi hteo da bude vodja tima
(auuu, 21. novembar 2019 09:08)

A Harden izgubio 8, verovatno nije vodja Hjustona po tvome... Jeste da to deluje puno, ali ako hoćeš realno stanje, onda gledaj statistiku izgubljenih lopti na 100 poseda, tada će ti stvari biti jasnije. A možda i budeš pisao nešto sa minimalnim znanjem.

gao

pre 4 godine

@UnKnown
mislim da Denver nikada nije odigrao ovako dobru defanzivnu partiju, pola od tih izgubljenih lopti su bila presecena dodavanja, "procitali" su ih kako se kaze

CarloNS

pre 4 godine

Noćas se videlo koliko Harden igra prljavo, naročito kada mu ne ide kako bi želeo. 2 puta je udario Milsapa po licu, 2 puta Bartona, 2 ili 3 puta Krejga i jednom je zamalo promašio Marija. Sudije su mu poklanjale slobodna bacanja sve do momenta kada je već utakmica bila odlučena, onda su malo poravnali kriterijum da se kao ne primeti. Krejg odigra 10 utakmica loše i onda 3 blokade na Vestbruku. Inače, svi su odigrali odlično. Taktika Malonea pefektna.

Markobrebrat

pre 4 godine

@zeleznicar
Hajde sad stavi prst na celo i razmisli logicki. Hoce li imati vise izgubljenih lopti igrac preko koga ide maltene svaki napad ili onaj sto bunari u cosku i ceka pas?
Hvala unapred na odgovoru.

benisio

pre 4 godine

@ Bircevic nije igrao bi protiv spanije, ni protiv argentine. Ne znam ko je tu smetao Jokari da pokaze sta zna?
(antiDebi)

Koliko se sećam (a sećam se dobro), Birčević je bio u prvoj petorci protiv Španije.

wlado

pre 4 godine

gledao sam mec, denver je odlicnom odbranom pre svega uspeo da zadrzi hardena.
udvajali su ga kako su stigli, cak je i jokic izlazio na tricu da ga udvoji po cenu da kapela ili cendler ostanu sami. To je koktel za uspeh, nikola odigrao maestralnu partiju sa reklo bi se pola gasa. Mislim da njemu najvise lezi da ga trener ne forsira da mora da uzme 15 suteva po mecu, sada je uzeo i denver po pravilu pobedjuje. Ali ako vidi da mora da se muci mnogo ili da forsira sut, on radije razigrava ekipu,po meni treba tako i da bude. Licno brojke nece napredovati ali tim hoce.Pohvalio bi huancha koji je prava cigra i donese energiju sa klupe.

Dachazvezda

pre 4 godine

Nerealno kad vidis Golden State zakucan za dno tabele!?
(Zoro, 21. novembar 2019 08:46)

Heheh :))

Da imas vise od 13 godina, znao bi da je GS tu bio 20tak+ godina :))))

Dejan

pre 4 godine

Gledao sam utakmicu. Stvarno su Nagetsi odigrali odlicnu odbranu na Hardenu - i pored toga sto je dao 27 koseva i imao lep broj asistencija i skokova, pa je pomalo apsurdno sugerisati da nije igrao dobro, kako je Jokic primetio, ali zaista je odigrao losije nego sto igra ove sezone. Inace, Harden i Vestbruk mi ne deluju kao da igraju zajedno, nego obojica uglavnom soliraju, igra svako za sebe, kao da nisu deo istog tima. Mozda im treba vremena da se uigraju, a mozda je to jednostavno kako oni igraju. S druge strane, Denver je delovao veoma dobro, ali im igra i dalje nije tecna i atraktivna kao prosle godine. Moguce da su ih drugi timovi pomalo provalili, ali Nikola nekako ne moze da deli onakve asistencije kao prosle godine i imao je nekoliko izgubljenih lopti jer je protivnik citao njegovu igru. Pritom, ne skace odnosno ne postavlja se tako dobro kao prethodnih sezona i sve u svemu i dalje delujekako mora da skine kilazu. A opet, i on je imao odlicnu utakmicu sinoc, i ekipa jednostavno deluje pomalo pogubljeno bez njega. Od igraca sa klupe odlican je bio Huančo, a solidni Krejg i Grant. Sve u svemu, deluje kao da se Denver jos uigrava, a postizu odlicne rezultate tako da u sustini sve to deluje dobro, a nadam se bice jos bolje kako odmice sezona.

JPR24

pre 4 godine

Sedam izgubljenih lopti, nijedna blokada, puno koševa primljenih na polaganje. Plus-minus blizu nule. Nije čak ni solidna tekma.
(Dnevna doza običnog Srbende, 21. novembar 2019 09:11)
+/- je na +7, a dobili sa +10... haj ti lepo na umijanje, krmelj će se skameniti.

јд123

pre 4 godine

@jd123
Tu gde je zapeo da dokaze da je bolji centar je po svim statistickim parametrima bio losiji od onih od kojih je mislio da je bolji.
(veri, 21. novembar 2019 13:14)

Мислиш по овим статистичким параметрима је Јокић био лошији од Ембида?

Ембид једино више скокова.
Јокић 26п, 10ск, 6ас, 2ул, 2бл, 1бл против њега,
Ембид 19п, 15ск, 2ас, 0ул, 1бл, 3бл против њега

Молим те објасни нам твоју логику да је Јокић ”po svim statistickim parametrima bio losiji”?
Ја изгледа нисам довољно интелигентан да укапирам ту твоју логику, зато молим те, објасни.

Таунс јесте имао бољу статистику.
Јокић 20п, 6ск, 7а, 1ул, 1бл, 2бл против њега,
Таунс 26п, 16ск, 6а, 1 ул, 2бл, 1бл против њега.

Али је такође највећи кривац за пораз са својих 14 покушаја за 3п од којих је погодио само 3. Испуцавао се као да је бек шутер а не центар. И опет једино је имао доста више скокова, остало су били ту негде.

Поента мог коментара је била да је Јокић у тим утакмицама запињао због конкуренције, медији често истичу дуел поготово са Ембидом, који је прошлу сезону био 2. центар лиге иза Јокића.
Јокић је запињао и Денвер победио, што је најважније. У другим утакмицама не запиње, јер је сезона дуга и треба играти најбоље када је најважније, значи у плеј-офу.

Ембида је уништио, Таунс је можда имао бољу статистику, али да се Јокић није трудио као у неким другим утакмицама, уништио би он њега.

Геда

pre 4 godine

"Hjuston izgleda ne može da dobije meč ako Harden ne uzme 30+ šuteva."(goblin, 21. novembar 2019 08:37).
///////
Од кога ће да узме више од тридесет шутева?!?

Ахаааа, мислио си ако не шутне више од 30 пута... Па тако реци, а не "да узме 30+ шутева". Говори српски да те цео свет разуме 😎

Pseudoharms

pre 4 godine

Igraju ko matori - stice se utisak da rutinski otaljavaju ovo do sada. Bice u gornjem delu zreba - kud ces vise. A kad dodje PO, ili mozes ili ne, tako da, na koga god isli u polufinalu konferencije, svejedno im, do lovorika se mora preko LAL, LAC i HOU. Jokic polako jaca brojke, u decembru ce to biti dosta bolje. Lepo rasporedjeni poeni u timu, to je jos jedan razlog za radost.

Hulu

pre 4 godine

Maloun unistio D Antonija sinoc. Udvajao Hardena svaki posed i primorao druge igrace Hjustona da ga dobiju, a oni nisu mogli da pogode nista. Harden svaki put pravio pravi potez i dodavao loptu, ali saigraci nisu uspevali da koriste 4 na 3 situacije. Bilo bi bolje za njih da je Harden prangijao preko dvojice, vise bi uspeha imali. Jokic je dobro odigrao, mada mora jos vise da sutira. Grant je veliko pojacanje, Kreg izvrstan u odbrani. Stvarno je brutalnu ekipu poslozio Maloun. Zna se ko sta radi.

Samo kažem

pre 4 godine

Sirina igre Denvera je neverovatna. Prvo su veceras rešili Hardena, a čim su to uradili ostatak Hjustona je izgledao smešno. Upravo tu grešku pokušava Denver da izbegne. Forsiranjem Jokica vi ostale igrače sputavate, naročito sto je i Jokic poput Hardena u stanju da napuni kos protivnika skoro svaki put. Upravo tu lezi caka gde Hjuston gubi sinoc, a Denver dobija. Harden nije bio na svom nivou i nije bilo nikoga da ga odmeni u poenterskom učinku. Kod Denvera vidimo često tu smenu Jokic-Milsap kada dođe do poentiranja ili asistencija kao sto i vidimo značajan doprinos klupe. Denver podseća malo na San Antonio iz slavnih dana, a znamo kako je San Antonio strpljivo mleo protivnike tada.

јд123

pre 4 godine

Inače Bartona nemože čovek da prepozna , nema zaletanja , asistira skače i igra odbranu (sic !?!).....
(MPP, 21. novembar 2019 11:31)

Пуно мање солира, то је тачно. Али ипак има тренутака када замисли да је Џордан и почне да солира, поготово након узастопних погодака. Јуче то није био случај, али у другом полувремену и није играо толико, предност су добили Хуанчо и Крег.

Уочљиво је да су сви играчи почели да се одушевљавају асистенцијама, не само закуцавањем, како је то иначе случај у НБА. Управо је Бартон у једној ситуацији под кошем, где би се у прошлости залетио на кош као мува без главе, иза леђа проследио лопту саиграчу, који постиже лак поен. После те акције велико одушевљење како самог Бартона тако и саиграча, као да је неко монструозно закуцавање у питању.

Изгледа да је Јокић тај ”вирус” несебичности пренео на саиграче. Јокић је јуче такође пуно више играо под кошем. Зато је и имао добар кошгетерски учинак, али се тако наравно и више троши. Зато је разумљиво да то не може да ради 82 утакмице плус у плеј-офу.

Вељкo

pre 4 godine

Važna pobeda Denvera u psihološkom smislu.
Definitivno,Denver je dobra ekipa sa dugačkom klupom,dobro pokrivena na svim pozicijama.
U svakom trenutku neki igrač može da iskoči iz osrednjosti i povuče ekipu.
Oni trenutno sa prosečnim igrama imaju odličan skor...To je to.

ElGr

pre 4 godine

Usao sam na tabelu zapada i kako sad da se vratim na tabelu istoka?
(Misko, 21. novembar 2019 10:20)


U kolo kad oces, iz kola kad te puste!

frosty

pre 4 godine

@železničar
Regularna je sezona i to jos pocetak. Ne osvajaju se titule u regularnoj sezoni a na prolece su bili dva najbolja igraca Denvera u plejofu. Takodje uzmi u obzir da ce ove sezone Jokic i Marej tek napuniti 25 i 23 godine. Oscilacije se desavaju zvezdama na vrhuncu a kamoli mladjim igracima.

Pera

pre 4 godine

Svi se cude Golden State na dnu tabele. Imali su samo osam igraca, jucerasnja lista povredjenih:
Draymond Green
D'Angelo Russell
Stephen Curry
Damion Lee
Kevon Looney
Alen Smailagic
Klay Thompson

Pegone

pre 4 godine

@Ustao sam nocas da gledam nemoc Hardena pred mocnim Denverom!
Denver je sve bolji u odbrani, Marej imao bar 6 ukradenih lopti, ostali jako dobri, zato Hjustonu samo 95 poena, a Harden mnogo manje od prosecnih 40.
Razlika izmedju Denvera i vecine drugih ekipa je timska igra. Ako neko nije poenterski raspolozen, to pokrije kroz asistencije i odbranu. I tim ne trpi, zato sto svi igraju. Jokic je uneo taj duh u tim, i ocekujem velike uspehe od Denvera.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Don, 21. novembar 2019 09:16)

Kao Sacramento sa pocetka milenijuma.U pravu si bas imaju super timsku igru .Samo da ih zobidju povrede .

Sasa

pre 4 godine

"Hjuston izgleda ne može da dobije meč ako Harden ne uzme 30+ šuteva."(goblin, 21. novembar 2019 08:37).
///////
Од кога ће да узме више од тридесет шутева?!?

Ахаааа, мислио си ако не шутне више од 30 пута... Па тако реци, а не "да узме 30+ шутева". Говори српски да те цео свет разуме 😎
(Геда, 22. novembar 2019 10:40

Geda, ne budi BUKVAlista.

dejo majstore

pre 4 godine

Од кога ће да узме више од тридесет шутева?!?

Ахаааа, мислио си ако не шутне више од 30 пута... Па тако реци, а не "да узме 30+ шутева". Говори српски да те цео свет разуме 😎
(Геда, 22. novembar 2019 10:40

Tako je Gedo! Ili kad čujem ono "na dnevnoj bazi" umesto- svakodnevno, dođe mi da ..Ko da nemamo srpskih reči i izraza nego prevodimo bukvalno američke fraze. Glupost na delu...