Nedelja, 17.11.2019.

19:47

Ferstapen osvojio Brazil, katastrofa Ferarija!

Maks Ferstapen, vozač Red Bula, pobednik je Velike nagrade Brazila – pretposlednje trke ovogodišnjeg šampionata Formule 1.

Izvor: PT

Ferstapen osvojio Brazil, katastrofa Ferarija! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

41 Komentari

Sortiraj po:

Ernesto ce

pre 4 godine

fetel je bio brzi ( drs ) imao idealnu putanju , nije bilo nikakve potrebe da skrece prema lekleru , cista fetelova greska , a pogotovo sto nisu bili ni blizu skretanja , vec je hteo da ga uplasi , da lekler odustane .

Abarth

pre 4 godine

@Tizi
Kažeš, Leklerk ni na mrdne?
Nalazili su se na pravcu gde je izlaz iz Pitstopa. NE SMEJU da gaze belu liniju i Leklerk je držao svoju putanju dok nike došao do kraja iste. Tada se pomerio malo ulevo i Vettel ga he obišao. Zbog čega Vettel nije nastavio pravo već je nastavio ulevo u Leklerka meni nije jasno?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (trajce, 17. novembar 2019 23:07)

@trajce, linija izlaska iz boxa ne sme da se predje kad bolid izlazi iz boxa, ali u slucaju kad je bolid u 'normalnom' krugu linija prakticno ne postoji i moze se pregaziti bez posledica (kazne).
A u ovoj situaciji svakako da Vetel ima vecu dozu krivice za incident (najblaze receno), ali dobro, nema nazad, ide se dalje...

Mickey

pre 4 godine

SK nije prenosio F1 ni Moto GP ni na jednom krštenom kanalu koji nude kablovski operateri u standardnim paketima (SK1-5). Na SK2 je bila kosarka Filipinska liga. Ipak je to vaznije...

The Dictator

pre 4 godine

Kljucni momenat trke je neuspesan pokusaj Hamiltona da obidje Le Klera nakon izlaska Maxa iz prvog pit stopa! Ostalo je sve poznato. 
P. S. Neverovatno koliki su maleri Ferarijevi vozaci ove godine, doci ce tu do promena, pitanje je na ciju stetu?
(Stan the man, 17. novembar 2019 20:48)

Bravo za komentar. U moru glupih, navijackih komentara napokon neko ko je pratio i razumeo trku!

The Wolf

pre 4 godine

Red Bullu očigledno pogoduju kratke staze koje su na većoj nadmorskoj visini (Austrija, Meksiko, Brazil). Max bi i u Meksiku pobedio da sam sebi nije oduzeo pol poziciju. Ferrari stvarno više ne treba ni komentarisati, šta oni rade to već spada u rubriku verovali ili ne. Drago mi je što titula nije odlučena ovim otkazivanjem Botasovog motora, jer bi opet počele teorije zavere. Hamilton napravio dve greške, ne promenivši gume pri prvom izlasku SC i izbacivši Albona iz konkurencije. Ono što mu ide u prilog jeste i pored toga što nije morao zapinjati, nije odustajao od pobede i što je priznao grešku i izvinio se Albonu odmah nakon trke. Hamiltonova vožnja danas dokaz je da se titula ipak osvaja hladne, a ne vruće glave.

Milan

pre 4 godine

Cuj Leklerk zakacio Fetela. Ljudi jer vi kad pisete uopste razmisljate sta pisete. Hrabar potez Leklerka da obidje Vetela, onda je Fetel odgovorio i sta mu je trebalo da se zakuca u Leklerka. Leklerk ima odlican stil, stara garda stil trkanja.

trajce

pre 4 godine

@Tizi
Kažeš, Leklerk ni na mrdne?
Nalazili su se na pravcu gde je izlaz iz Pitstopa. NE SMEJU da gaze belu liniju i Leklerk je držao svoju putanju dok nike došao do kraja iste. Tada se pomerio malo ulevo i Vettel ga he obišao. Zbog čega Vettel nije nastavio pravo već je nastavio ulevo u Leklerka meni nije jasno?

Fedor

pre 4 godine

Jer si poludeo? Fetelova greška I ništa drugo..
(HanSolo, 17. novembar 2019 21:59)

Jer si pismen? Uciteljicina greska i nista drugo..

Max

pre 4 godine

Kakava trka, a SK ce je prenositi u snimku! SRAMOTA!
(hez, 17. novembar 2019 19:56)

Bio je prenos na SK 10.
(Roki, 17. novembar 2019 20:04)

Inace svi imamo SK 10.

Jo

pre 4 godine

Hamilton je danas ukrao podijum dvojici vozaca, prvo Albonu a onda i Saincu. Kako je uopste pusten na podijum kad je bilo ocigledno da treba da dobije vremensku kaznu? Sainzu je ovo bio prvi podijum. Nije isto kad izadjes pred reflektore, uruce ti pehar i poprskas sampanjcem oko sebe, kao kad ti daju pehar iza zavese i praznu flasu. Ista nepravda vazi i za tim Meklarena, ostali su uskraceni za izlazak ispod podijuma da proslave prvi podijum posle pet ipo losih godina. FIA bas brlja.

Jo

pre 4 godine

(Jo, 17. novembar 2019 20:19)

Ti i ja nismo gledali nismo gledali istu trku
(Djole, 17. novembar 2019 21:18)

Naravno da nismo. Kad te neko brzi pretice, imas odgovornost da ga ne zakacis. Moras da ostavis mesta. Da ukalkulises putanju. Fetal je dve krivine ranije pustio Leklera da ga obidje i izabere svoju putanju, jer je ovaj bio brzi, zasto Lekler to isto nije uradio sa njim, kad je Fetel bio brzi?

hez

pre 4 godine

Brazilian GP race result
1. Max Verstappen, Red Bull
2. Pierre Gasly, Toro Rosso
3. Carlos Sainz, McLaren
4. Kimi Raikkonen, Alfa Romeo
5. Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo
6. Daniel Ricciardo, Renault
7. Lewis Hamilton, Mercedes (after 5s penalty)
8. Lando Norris, McLaren
9. Sergio Perez, Racing Point
10. Daniil Kvyat, Toro Rosso

moka

pre 4 godine

A ova trka je pokazala da danas nema pokvarenijeg vozaca od Fetela....
(Djole, 17. novembar 2019 19:53)

Ovo je klasičan trkački incident. Dva vozača su se borila za poziciju, desilo se i to je to. Tako bi i trebalo da bude, a ne da se timski sklanjaju. Veliki plus za oba vozača. Kome se ovo ne sviđa, uvek može da ode na Bulevar i posmatra tramvaje, nema preticanja...

vaše ime

pre 4 godine

Trku je uništio nepotrebni SC posle odustajanja Botasa. Vetel je ispao budala po ko zna koji put. Verstapenu i RB svaka čast, pobedili boljom taktikom i hrabrijim vozačem.

Djole

pre 4 godine

Fetel obilazi Leklera kao brzi voz, staza se suzava i Fetel ide levo, Lekler drzi liniju i unistava trku obojici. Lekler ima jos mnogo toga da uci, ovo je nedopustivo da ovako sabotira svoj tim, kao neki pocetnik.
(Jo, 17. novembar 2019 20:19)

# Link komentara

Ti i ja nismo gledali nismo gledali istu trku

Vračarac

pre 4 godine

A ova trka je pokazala da danas nema pokvarenijeg vozaca od Fetela....
(Djole, 17. novembar 2019 19:53)

Ovo je klasičan trkački incident. Dva vozača su se borila za poziciju, desilo se i to je to. Tako bi i trebalo da bude, a ne da se timski sklanjaju. Veliki plus za oba vozača. Kome se ovo ne sviđa, uvek može da ode na Bulevar i posmatra tramvaje, nema preticanja...
(moka, 17. novembar 2019 21:02)

Fetel skrenuo levo nepotrebno i napravio to što je napravio. Bolje bi prošao da vozi tramvaj.

HanSolo

pre 4 godine

Fetel obilazi Leklera kao brzi voz, staza se suzava i Fetel ide levo, Lekler drzi liniju i unistava trku obojici. Lekler ima jos mnogo toga da uci, ovo je nedopustivo da ovako sabotira svoj tim, kao neki pocetnik.
(Jo, 17. novembar 2019 20:19)

Jer si poludeo? Fetelova greška I ništa drugo..

Tizi

pre 4 godine

A ova trka je pokazala da danas nema pokvarenijeg vozaca od Fetela....
(Djole, 17. novembar 2019 19:53)

Izvini buraz, kako je to Fetel pokvaren? Pretice svog kolegu brzinom svetlosti, a ovaj se ne mice, hoce mladi mulac iz Monaka da pokaze zube, kao "tough guy", i ops, ode mast u propast. Lekler je suvise mekan kao vozac, negde u rangu Hulkenberga, malo mu je rano udarila slava u glavu, ali vadi ga dobar auto i par odustajanja koje je Fetel imao. Nista drugo.

Orao

pre 4 godine

Bruka Ferarija! Šta oni sebi dozvoljavaju to je stvarno neobjašnjivo... S jedne strane Fetel koji nikako da napadne Albona, a s druge strane Lekler koji hoće da prestigne Fetela i onda onakva glupost obojice. Ferari mora da ima čistu sliku ko im je vozač broj 1 za sledeću sezonu inače će ovo biti totalni haos. Iako je Lekler ostvario bolje rezultate od Fetela u 2019, Ferari bi morao da poštuje 4 titule Fetela i u ovakvim situacijama ne dozvoli da obojica prave ovakve greške. Botas napravio trku najzanimljivijom posle one u Nemačkoj, žao mi Albona, zaslužio je najmanje 3. mesto, ali zahvaljujući njemu Gasli je 2. i to mi je neverovatno drago! Sledeće sezone očekujem da neko drugi osvoji šampionsku titulu jer ima toliko dobrih vozača, a ovo je možda najslabija Hamiltonova titula. Okej, rešio je posao u prvom delu sezone, ali koliko trka je osvojio zahvaljujući Botasu ili svim srećnim okolnostima. Da me neko ne shvati pogrešno, sjajan je on, ali brate Ferštapen, Lekler, Fetel, Botas, Albon, Rikardo... kakvi su to sve vozači i imaju šansu da naprave veoma uzbudljivu novu sezonu

Vule

pre 4 godine

Vetelu raskid ugovora ako je ikako moguce,a sportclub nam se lepo zahvalio za sve ove godine koje smo proveli prateci f1 i moto gp,sramota velika.

Jo

pre 4 godine

Fetel obilazi Leklera kao brzi voz, staza se suzava i Fetel ide levo, Lekler drzi liniju i unistava trku obojici. Lekler ima jos mnogo toga da uci, ovo je nedopustivo da ovako sabotira svoj tim, kao neki pocetnik.

Stan the man

pre 4 godine

Kljucni momenat trke je neuspesan pokusaj Hamiltona da obidje Le Klera nakon izlaska Maxa iz prvog pit stopa! Ostalo je sve poznato.
P. S. Neverovatno koliki su maleri Ferarijevi vozaci ove godine, doci ce tu do promena, pitanje je na ciju stetu?

Mali privrednik

pre 4 godine

Prvo, Leclerc nije Francuz, nego Monačanin. Drugo, on nije nikoga zakačio, već je Vettel zakačio njega, pogledajte snimak iz kokpita pre pisanja teksta.
Lična impresija mi je da je Vettel puko mentalno i da ga je mladi kolega pojeo za doručak. Preporučujem mu penziju jer za drugo i nije.

bidis

pre 4 godine

Bravo za Verstapena, Gaslija i Kimija kakve vožnje!!!!! Hamilton nevera!!!!!!
(wve, 17. novembar 2019 19:57) Hamilton toci sampanjac i proslavlja sestu a ti kmeci! Dje nam je ave?

Srbin

pre 4 godine

Odlicna trka veceras.Max zasluzio pobjedu i bio je odlican danas a Ham je dao sve od sebe.Drago mi je zbog Gaslija jer su ga skoro pa otjerali iz RB-a a on im uzvratio drugim mjestom danas.Navijac sam Ferarija i danas je bila jos jedna ocajna trka i za zaborav.Lecler sledece godine mora biti vozac broj 1 ako hoce titulu a Vetel ili u penziju ili u drugi tim a na njegovo mjesto Alonso ili Rikardo koji je odlican vozac.Botas sprzio motor jureci Leclera :D a Hamilton ipak nije toliko nepobediv i ako je fantastican vozac i ima jos bolji tim iza sebe.Sve u svemu Max i Lecler su buducnost F1 i jedva cekam sledecu sezonu.Pozz ljubiteljima F1!!!

Zvekt

pre 4 godine

Bio je prenos na SK 10.
(Roki, 17. novembar 2019 20:04)

evo tek sad vidoh da je tamo bio prenos
svaka im cast,pravi profesionalci kao i onaj plaćenik sa n1

ccc

pre 4 godine

Nije Leclerc kriv, branio je poziciju, nije se ni mrdnuo i ostvio je dovoljno mesta Nemcu. Iz Ferrarija su trebali lepo da kazu Vetelu da ne bude previse agresivan jer je imao starije gume, po svoj logici je znao da ce tu poziciju izgubiti.
Ne slazem se sa onima koji kazu da je Vetel za penziju, vec samo treba da shvati svoju ulogu u timu, br 1 vise nije, ako nista drugo bar je na istom nivou sa kolegom.
Sa druge strane Max je vrhunski odbezao, momak ce se nakupiti titula u ovom sportu i to zasluzeno.
Trka je bila jako uzbudljiva i svima preporucujem da je ne prate na SK vec na SKY, mnogo je kvalitetniji sadrzaj, profesionalna analiza od strane bivsih vozaca, direktno ukljucenje sa staze, pravo uzivanje za gledati.

Mali privrednik

pre 4 godine

Prvo, Leclerc nije Francuz, nego Monačanin. Drugo, on nije nikoga zakačio, već je Vettel zakačio njega, pogledajte snimak iz kokpita pre pisanja teksta.
Lična impresija mi je da je Vettel puko mentalno i da ga je mladi kolega pojeo za doručak. Preporučujem mu penziju jer za drugo i nije.

Vule

pre 4 godine

Vetelu raskid ugovora ako je ikako moguce,a sportclub nam se lepo zahvalio za sve ove godine koje smo proveli prateci f1 i moto gp,sramota velika.

Djole

pre 4 godine

Fetel obilazi Leklera kao brzi voz, staza se suzava i Fetel ide levo, Lekler drzi liniju i unistava trku obojici. Lekler ima jos mnogo toga da uci, ovo je nedopustivo da ovako sabotira svoj tim, kao neki pocetnik.
(Jo, 17. novembar 2019 20:19)

# Link komentara

Ti i ja nismo gledali nismo gledali istu trku

Srbin

pre 4 godine

Odlicna trka veceras.Max zasluzio pobjedu i bio je odlican danas a Ham je dao sve od sebe.Drago mi je zbog Gaslija jer su ga skoro pa otjerali iz RB-a a on im uzvratio drugim mjestom danas.Navijac sam Ferarija i danas je bila jos jedna ocajna trka i za zaborav.Lecler sledece godine mora biti vozac broj 1 ako hoce titulu a Vetel ili u penziju ili u drugi tim a na njegovo mjesto Alonso ili Rikardo koji je odlican vozac.Botas sprzio motor jureci Leclera :D a Hamilton ipak nije toliko nepobediv i ako je fantastican vozac i ima jos bolji tim iza sebe.Sve u svemu Max i Lecler su buducnost F1 i jedva cekam sledecu sezonu.Pozz ljubiteljima F1!!!

Vračarac

pre 4 godine

A ova trka je pokazala da danas nema pokvarenijeg vozaca od Fetela....
(Djole, 17. novembar 2019 19:53)

Ovo je klasičan trkački incident. Dva vozača su se borila za poziciju, desilo se i to je to. Tako bi i trebalo da bude, a ne da se timski sklanjaju. Veliki plus za oba vozača. Kome se ovo ne sviđa, uvek može da ode na Bulevar i posmatra tramvaje, nema preticanja...
(moka, 17. novembar 2019 21:02)

Fetel skrenuo levo nepotrebno i napravio to što je napravio. Bolje bi prošao da vozi tramvaj.

vaše ime

pre 4 godine

Trku je uništio nepotrebni SC posle odustajanja Botasa. Vetel je ispao budala po ko zna koji put. Verstapenu i RB svaka čast, pobedili boljom taktikom i hrabrijim vozačem.

ccc

pre 4 godine

Nije Leclerc kriv, branio je poziciju, nije se ni mrdnuo i ostvio je dovoljno mesta Nemcu. Iz Ferrarija su trebali lepo da kazu Vetelu da ne bude previse agresivan jer je imao starije gume, po svoj logici je znao da ce tu poziciju izgubiti.
Ne slazem se sa onima koji kazu da je Vetel za penziju, vec samo treba da shvati svoju ulogu u timu, br 1 vise nije, ako nista drugo bar je na istom nivou sa kolegom.
Sa druge strane Max je vrhunski odbezao, momak ce se nakupiti titula u ovom sportu i to zasluzeno.
Trka je bila jako uzbudljiva i svima preporucujem da je ne prate na SK vec na SKY, mnogo je kvalitetniji sadrzaj, profesionalna analiza od strane bivsih vozaca, direktno ukljucenje sa staze, pravo uzivanje za gledati.

Max

pre 4 godine

Kakava trka, a SK ce je prenositi u snimku! SRAMOTA!
(hez, 17. novembar 2019 19:56)

Bio je prenos na SK 10.
(Roki, 17. novembar 2019 20:04)

Inace svi imamo SK 10.

bidis

pre 4 godine

Bravo za Verstapena, Gaslija i Kimija kakve vožnje!!!!! Hamilton nevera!!!!!!
(wve, 17. novembar 2019 19:57) Hamilton toci sampanjac i proslavlja sestu a ti kmeci! Dje nam je ave?

Zvekt

pre 4 godine

Bio je prenos na SK 10.
(Roki, 17. novembar 2019 20:04)

evo tek sad vidoh da je tamo bio prenos
svaka im cast,pravi profesionalci kao i onaj plaćenik sa n1

Milan

pre 4 godine

Cuj Leklerk zakacio Fetela. Ljudi jer vi kad pisete uopste razmisljate sta pisete. Hrabar potez Leklerka da obidje Vetela, onda je Fetel odgovorio i sta mu je trebalo da se zakuca u Leklerka. Leklerk ima odlican stil, stara garda stil trkanja.

Jo

pre 4 godine

Hamilton je danas ukrao podijum dvojici vozaca, prvo Albonu a onda i Saincu. Kako je uopste pusten na podijum kad je bilo ocigledno da treba da dobije vremensku kaznu? Sainzu je ovo bio prvi podijum. Nije isto kad izadjes pred reflektore, uruce ti pehar i poprskas sampanjcem oko sebe, kao kad ti daju pehar iza zavese i praznu flasu. Ista nepravda vazi i za tim Meklarena, ostali su uskraceni za izlazak ispod podijuma da proslave prvi podijum posle pet ipo losih godina. FIA bas brlja.

Jo

pre 4 godine

Fetel obilazi Leklera kao brzi voz, staza se suzava i Fetel ide levo, Lekler drzi liniju i unistava trku obojici. Lekler ima jos mnogo toga da uci, ovo je nedopustivo da ovako sabotira svoj tim, kao neki pocetnik.

Orao

pre 4 godine

Bruka Ferarija! Šta oni sebi dozvoljavaju to je stvarno neobjašnjivo... S jedne strane Fetel koji nikako da napadne Albona, a s druge strane Lekler koji hoće da prestigne Fetela i onda onakva glupost obojice. Ferari mora da ima čistu sliku ko im je vozač broj 1 za sledeću sezonu inače će ovo biti totalni haos. Iako je Lekler ostvario bolje rezultate od Fetela u 2019, Ferari bi morao da poštuje 4 titule Fetela i u ovakvim situacijama ne dozvoli da obojica prave ovakve greške. Botas napravio trku najzanimljivijom posle one u Nemačkoj, žao mi Albona, zaslužio je najmanje 3. mesto, ali zahvaljujući njemu Gasli je 2. i to mi je neverovatno drago! Sledeće sezone očekujem da neko drugi osvoji šampionsku titulu jer ima toliko dobrih vozača, a ovo je možda najslabija Hamiltonova titula. Okej, rešio je posao u prvom delu sezone, ali koliko trka je osvojio zahvaljujući Botasu ili svim srećnim okolnostima. Da me neko ne shvati pogrešno, sjajan je on, ali brate Ferštapen, Lekler, Fetel, Botas, Albon, Rikardo... kakvi su to sve vozači i imaju šansu da naprave veoma uzbudljivu novu sezonu

HanSolo

pre 4 godine

Fetel obilazi Leklera kao brzi voz, staza se suzava i Fetel ide levo, Lekler drzi liniju i unistava trku obojici. Lekler ima jos mnogo toga da uci, ovo je nedopustivo da ovako sabotira svoj tim, kao neki pocetnik.
(Jo, 17. novembar 2019 20:19)

Jer si poludeo? Fetelova greška I ništa drugo..

Stan the man

pre 4 godine

Kljucni momenat trke je neuspesan pokusaj Hamiltona da obidje Le Klera nakon izlaska Maxa iz prvog pit stopa! Ostalo je sve poznato.
P. S. Neverovatno koliki su maleri Ferarijevi vozaci ove godine, doci ce tu do promena, pitanje je na ciju stetu?

moka

pre 4 godine

A ova trka je pokazala da danas nema pokvarenijeg vozaca od Fetela....
(Djole, 17. novembar 2019 19:53)

Ovo je klasičan trkački incident. Dva vozača su se borila za poziciju, desilo se i to je to. Tako bi i trebalo da bude, a ne da se timski sklanjaju. Veliki plus za oba vozača. Kome se ovo ne sviđa, uvek može da ode na Bulevar i posmatra tramvaje, nema preticanja...

Tizi

pre 4 godine

A ova trka je pokazala da danas nema pokvarenijeg vozaca od Fetela....
(Djole, 17. novembar 2019 19:53)

Izvini buraz, kako je to Fetel pokvaren? Pretice svog kolegu brzinom svetlosti, a ovaj se ne mice, hoce mladi mulac iz Monaka da pokaze zube, kao "tough guy", i ops, ode mast u propast. Lekler je suvise mekan kao vozac, negde u rangu Hulkenberga, malo mu je rano udarila slava u glavu, ali vadi ga dobar auto i par odustajanja koje je Fetel imao. Nista drugo.

Fedor

pre 4 godine

Jer si poludeo? Fetelova greška I ništa drugo..
(HanSolo, 17. novembar 2019 21:59)

Jer si pismen? Uciteljicina greska i nista drugo..

hez

pre 4 godine

Brazilian GP race result
1. Max Verstappen, Red Bull
2. Pierre Gasly, Toro Rosso
3. Carlos Sainz, McLaren
4. Kimi Raikkonen, Alfa Romeo
5. Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo
6. Daniel Ricciardo, Renault
7. Lewis Hamilton, Mercedes (after 5s penalty)
8. Lando Norris, McLaren
9. Sergio Perez, Racing Point
10. Daniil Kvyat, Toro Rosso

trajce

pre 4 godine

@Tizi
Kažeš, Leklerk ni na mrdne?
Nalazili su se na pravcu gde je izlaz iz Pitstopa. NE SMEJU da gaze belu liniju i Leklerk je držao svoju putanju dok nike došao do kraja iste. Tada se pomerio malo ulevo i Vettel ga he obišao. Zbog čega Vettel nije nastavio pravo već je nastavio ulevo u Leklerka meni nije jasno?

The Dictator

pre 4 godine

Kljucni momenat trke je neuspesan pokusaj Hamiltona da obidje Le Klera nakon izlaska Maxa iz prvog pit stopa! Ostalo je sve poznato. 
P. S. Neverovatno koliki su maleri Ferarijevi vozaci ove godine, doci ce tu do promena, pitanje je na ciju stetu?
(Stan the man, 17. novembar 2019 20:48)

Bravo za komentar. U moru glupih, navijackih komentara napokon neko ko je pratio i razumeo trku!

Mickey

pre 4 godine

SK nije prenosio F1 ni Moto GP ni na jednom krštenom kanalu koji nude kablovski operateri u standardnim paketima (SK1-5). Na SK2 je bila kosarka Filipinska liga. Ipak je to vaznije...

The Wolf

pre 4 godine

Red Bullu očigledno pogoduju kratke staze koje su na većoj nadmorskoj visini (Austrija, Meksiko, Brazil). Max bi i u Meksiku pobedio da sam sebi nije oduzeo pol poziciju. Ferrari stvarno više ne treba ni komentarisati, šta oni rade to već spada u rubriku verovali ili ne. Drago mi je što titula nije odlučena ovim otkazivanjem Botasovog motora, jer bi opet počele teorije zavere. Hamilton napravio dve greške, ne promenivši gume pri prvom izlasku SC i izbacivši Albona iz konkurencije. Ono što mu ide u prilog jeste i pored toga što nije morao zapinjati, nije odustajao od pobede i što je priznao grešku i izvinio se Albonu odmah nakon trke. Hamiltonova vožnja danas dokaz je da se titula ipak osvaja hladne, a ne vruće glave.

Jo

pre 4 godine

(Jo, 17. novembar 2019 20:19)

Ti i ja nismo gledali nismo gledali istu trku
(Djole, 17. novembar 2019 21:18)

Naravno da nismo. Kad te neko brzi pretice, imas odgovornost da ga ne zakacis. Moras da ostavis mesta. Da ukalkulises putanju. Fetal je dve krivine ranije pustio Leklera da ga obidje i izabere svoju putanju, jer je ovaj bio brzi, zasto Lekler to isto nije uradio sa njim, kad je Fetel bio brzi?

Abarth

pre 4 godine

@Tizi
Kažeš, Leklerk ni na mrdne?
Nalazili su se na pravcu gde je izlaz iz Pitstopa. NE SMEJU da gaze belu liniju i Leklerk je držao svoju putanju dok nike došao do kraja iste. Tada se pomerio malo ulevo i Vettel ga he obišao. Zbog čega Vettel nije nastavio pravo već je nastavio ulevo u Leklerka meni nije jasno?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (trajce, 17. novembar 2019 23:07)

@trajce, linija izlaska iz boxa ne sme da se predje kad bolid izlazi iz boxa, ali u slucaju kad je bolid u 'normalnom' krugu linija prakticno ne postoji i moze se pregaziti bez posledica (kazne).
A u ovoj situaciji svakako da Vetel ima vecu dozu krivice za incident (najblaze receno), ali dobro, nema nazad, ide se dalje...

Ernesto ce

pre 4 godine

fetel je bio brzi ( drs ) imao idealnu putanju , nije bilo nikakve potrebe da skrece prema lekleru , cista fetelova greska , a pogotovo sto nisu bili ni blizu skretanja , vec je hteo da ga uplasi , da lekler odustane .

Jo

pre 4 godine

Fetel obilazi Leklera kao brzi voz, staza se suzava i Fetel ide levo, Lekler drzi liniju i unistava trku obojici. Lekler ima jos mnogo toga da uci, ovo je nedopustivo da ovako sabotira svoj tim, kao neki pocetnik.

Tizi

pre 4 godine

A ova trka je pokazala da danas nema pokvarenijeg vozaca od Fetela....
(Djole, 17. novembar 2019 19:53)

Izvini buraz, kako je to Fetel pokvaren? Pretice svog kolegu brzinom svetlosti, a ovaj se ne mice, hoce mladi mulac iz Monaka da pokaze zube, kao "tough guy", i ops, ode mast u propast. Lekler je suvise mekan kao vozac, negde u rangu Hulkenberga, malo mu je rano udarila slava u glavu, ali vadi ga dobar auto i par odustajanja koje je Fetel imao. Nista drugo.

bidis

pre 4 godine

Bravo za Verstapena, Gaslija i Kimija kakve vožnje!!!!! Hamilton nevera!!!!!!
(wve, 17. novembar 2019 19:57) Hamilton toci sampanjac i proslavlja sestu a ti kmeci! Dje nam je ave?

Orao

pre 4 godine

Bruka Ferarija! Šta oni sebi dozvoljavaju to je stvarno neobjašnjivo... S jedne strane Fetel koji nikako da napadne Albona, a s druge strane Lekler koji hoće da prestigne Fetela i onda onakva glupost obojice. Ferari mora da ima čistu sliku ko im je vozač broj 1 za sledeću sezonu inače će ovo biti totalni haos. Iako je Lekler ostvario bolje rezultate od Fetela u 2019, Ferari bi morao da poštuje 4 titule Fetela i u ovakvim situacijama ne dozvoli da obojica prave ovakve greške. Botas napravio trku najzanimljivijom posle one u Nemačkoj, žao mi Albona, zaslužio je najmanje 3. mesto, ali zahvaljujući njemu Gasli je 2. i to mi je neverovatno drago! Sledeće sezone očekujem da neko drugi osvoji šampionsku titulu jer ima toliko dobrih vozača, a ovo je možda najslabija Hamiltonova titula. Okej, rešio je posao u prvom delu sezone, ali koliko trka je osvojio zahvaljujući Botasu ili svim srećnim okolnostima. Da me neko ne shvati pogrešno, sjajan je on, ali brate Ferštapen, Lekler, Fetel, Botas, Albon, Rikardo... kakvi su to sve vozači i imaju šansu da naprave veoma uzbudljivu novu sezonu

Jo

pre 4 godine

(Jo, 17. novembar 2019 20:19)

Ti i ja nismo gledali nismo gledali istu trku
(Djole, 17. novembar 2019 21:18)

Naravno da nismo. Kad te neko brzi pretice, imas odgovornost da ga ne zakacis. Moras da ostavis mesta. Da ukalkulises putanju. Fetal je dve krivine ranije pustio Leklera da ga obidje i izabere svoju putanju, jer je ovaj bio brzi, zasto Lekler to isto nije uradio sa njim, kad je Fetel bio brzi?

Mali privrednik

pre 4 godine

Prvo, Leclerc nije Francuz, nego Monačanin. Drugo, on nije nikoga zakačio, već je Vettel zakačio njega, pogledajte snimak iz kokpita pre pisanja teksta.
Lična impresija mi je da je Vettel puko mentalno i da ga je mladi kolega pojeo za doručak. Preporučujem mu penziju jer za drugo i nije.

Zvekt

pre 4 godine

Bio je prenos na SK 10.
(Roki, 17. novembar 2019 20:04)

evo tek sad vidoh da je tamo bio prenos
svaka im cast,pravi profesionalci kao i onaj plaćenik sa n1

moka

pre 4 godine

A ova trka je pokazala da danas nema pokvarenijeg vozaca od Fetela....
(Djole, 17. novembar 2019 19:53)

Ovo je klasičan trkački incident. Dva vozača su se borila za poziciju, desilo se i to je to. Tako bi i trebalo da bude, a ne da se timski sklanjaju. Veliki plus za oba vozača. Kome se ovo ne sviđa, uvek može da ode na Bulevar i posmatra tramvaje, nema preticanja...

Srbin

pre 4 godine

Odlicna trka veceras.Max zasluzio pobjedu i bio je odlican danas a Ham je dao sve od sebe.Drago mi je zbog Gaslija jer su ga skoro pa otjerali iz RB-a a on im uzvratio drugim mjestom danas.Navijac sam Ferarija i danas je bila jos jedna ocajna trka i za zaborav.Lecler sledece godine mora biti vozac broj 1 ako hoce titulu a Vetel ili u penziju ili u drugi tim a na njegovo mjesto Alonso ili Rikardo koji je odlican vozac.Botas sprzio motor jureci Leclera :D a Hamilton ipak nije toliko nepobediv i ako je fantastican vozac i ima jos bolji tim iza sebe.Sve u svemu Max i Lecler su buducnost F1 i jedva cekam sledecu sezonu.Pozz ljubiteljima F1!!!

Vule

pre 4 godine

Vetelu raskid ugovora ako je ikako moguce,a sportclub nam se lepo zahvalio za sve ove godine koje smo proveli prateci f1 i moto gp,sramota velika.

Vračarac

pre 4 godine

A ova trka je pokazala da danas nema pokvarenijeg vozaca od Fetela....
(Djole, 17. novembar 2019 19:53)

Ovo je klasičan trkački incident. Dva vozača su se borila za poziciju, desilo se i to je to. Tako bi i trebalo da bude, a ne da se timski sklanjaju. Veliki plus za oba vozača. Kome se ovo ne sviđa, uvek može da ode na Bulevar i posmatra tramvaje, nema preticanja...
(moka, 17. novembar 2019 21:02)

Fetel skrenuo levo nepotrebno i napravio to što je napravio. Bolje bi prošao da vozi tramvaj.

Jo

pre 4 godine

Hamilton je danas ukrao podijum dvojici vozaca, prvo Albonu a onda i Saincu. Kako je uopste pusten na podijum kad je bilo ocigledno da treba da dobije vremensku kaznu? Sainzu je ovo bio prvi podijum. Nije isto kad izadjes pred reflektore, uruce ti pehar i poprskas sampanjcem oko sebe, kao kad ti daju pehar iza zavese i praznu flasu. Ista nepravda vazi i za tim Meklarena, ostali su uskraceni za izlazak ispod podijuma da proslave prvi podijum posle pet ipo losih godina. FIA bas brlja.

Djole

pre 4 godine

Fetel obilazi Leklera kao brzi voz, staza se suzava i Fetel ide levo, Lekler drzi liniju i unistava trku obojici. Lekler ima jos mnogo toga da uci, ovo je nedopustivo da ovako sabotira svoj tim, kao neki pocetnik.
(Jo, 17. novembar 2019 20:19)

# Link komentara

Ti i ja nismo gledali nismo gledali istu trku

HanSolo

pre 4 godine

Fetel obilazi Leklera kao brzi voz, staza se suzava i Fetel ide levo, Lekler drzi liniju i unistava trku obojici. Lekler ima jos mnogo toga da uci, ovo je nedopustivo da ovako sabotira svoj tim, kao neki pocetnik.
(Jo, 17. novembar 2019 20:19)

Jer si poludeo? Fetelova greška I ništa drugo..

Milan

pre 4 godine

Cuj Leklerk zakacio Fetela. Ljudi jer vi kad pisete uopste razmisljate sta pisete. Hrabar potez Leklerka da obidje Vetela, onda je Fetel odgovorio i sta mu je trebalo da se zakuca u Leklerka. Leklerk ima odlican stil, stara garda stil trkanja.

Fedor

pre 4 godine

Jer si poludeo? Fetelova greška I ništa drugo..
(HanSolo, 17. novembar 2019 21:59)

Jer si pismen? Uciteljicina greska i nista drugo..

Stan the man

pre 4 godine

Kljucni momenat trke je neuspesan pokusaj Hamiltona da obidje Le Klera nakon izlaska Maxa iz prvog pit stopa! Ostalo je sve poznato.
P. S. Neverovatno koliki su maleri Ferarijevi vozaci ove godine, doci ce tu do promena, pitanje je na ciju stetu?

ccc

pre 4 godine

Nije Leclerc kriv, branio je poziciju, nije se ni mrdnuo i ostvio je dovoljno mesta Nemcu. Iz Ferrarija su trebali lepo da kazu Vetelu da ne bude previse agresivan jer je imao starije gume, po svoj logici je znao da ce tu poziciju izgubiti.
Ne slazem se sa onima koji kazu da je Vetel za penziju, vec samo treba da shvati svoju ulogu u timu, br 1 vise nije, ako nista drugo bar je na istom nivou sa kolegom.
Sa druge strane Max je vrhunski odbezao, momak ce se nakupiti titula u ovom sportu i to zasluzeno.
Trka je bila jako uzbudljiva i svima preporucujem da je ne prate na SK vec na SKY, mnogo je kvalitetniji sadrzaj, profesionalna analiza od strane bivsih vozaca, direktno ukljucenje sa staze, pravo uzivanje za gledati.

vaše ime

pre 4 godine

Trku je uništio nepotrebni SC posle odustajanja Botasa. Vetel je ispao budala po ko zna koji put. Verstapenu i RB svaka čast, pobedili boljom taktikom i hrabrijim vozačem.

trajce

pre 4 godine

@Tizi
Kažeš, Leklerk ni na mrdne?
Nalazili su se na pravcu gde je izlaz iz Pitstopa. NE SMEJU da gaze belu liniju i Leklerk je držao svoju putanju dok nike došao do kraja iste. Tada se pomerio malo ulevo i Vettel ga he obišao. Zbog čega Vettel nije nastavio pravo već je nastavio ulevo u Leklerka meni nije jasno?

hez

pre 4 godine

Brazilian GP race result
1. Max Verstappen, Red Bull
2. Pierre Gasly, Toro Rosso
3. Carlos Sainz, McLaren
4. Kimi Raikkonen, Alfa Romeo
5. Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo
6. Daniel Ricciardo, Renault
7. Lewis Hamilton, Mercedes (after 5s penalty)
8. Lando Norris, McLaren
9. Sergio Perez, Racing Point
10. Daniil Kvyat, Toro Rosso

The Dictator

pre 4 godine

Kljucni momenat trke je neuspesan pokusaj Hamiltona da obidje Le Klera nakon izlaska Maxa iz prvog pit stopa! Ostalo je sve poznato. 
P. S. Neverovatno koliki su maleri Ferarijevi vozaci ove godine, doci ce tu do promena, pitanje je na ciju stetu?
(Stan the man, 17. novembar 2019 20:48)

Bravo za komentar. U moru glupih, navijackih komentara napokon neko ko je pratio i razumeo trku!

Max

pre 4 godine

Kakava trka, a SK ce je prenositi u snimku! SRAMOTA!
(hez, 17. novembar 2019 19:56)

Bio je prenos na SK 10.
(Roki, 17. novembar 2019 20:04)

Inace svi imamo SK 10.

Ernesto ce

pre 4 godine

fetel je bio brzi ( drs ) imao idealnu putanju , nije bilo nikakve potrebe da skrece prema lekleru , cista fetelova greska , a pogotovo sto nisu bili ni blizu skretanja , vec je hteo da ga uplasi , da lekler odustane .

The Wolf

pre 4 godine

Red Bullu očigledno pogoduju kratke staze koje su na većoj nadmorskoj visini (Austrija, Meksiko, Brazil). Max bi i u Meksiku pobedio da sam sebi nije oduzeo pol poziciju. Ferrari stvarno više ne treba ni komentarisati, šta oni rade to već spada u rubriku verovali ili ne. Drago mi je što titula nije odlučena ovim otkazivanjem Botasovog motora, jer bi opet počele teorije zavere. Hamilton napravio dve greške, ne promenivši gume pri prvom izlasku SC i izbacivši Albona iz konkurencije. Ono što mu ide u prilog jeste i pored toga što nije morao zapinjati, nije odustajao od pobede i što je priznao grešku i izvinio se Albonu odmah nakon trke. Hamiltonova vožnja danas dokaz je da se titula ipak osvaja hladne, a ne vruće glave.

Abarth

pre 4 godine

@Tizi
Kažeš, Leklerk ni na mrdne?
Nalazili su se na pravcu gde je izlaz iz Pitstopa. NE SMEJU da gaze belu liniju i Leklerk je držao svoju putanju dok nike došao do kraja iste. Tada se pomerio malo ulevo i Vettel ga he obišao. Zbog čega Vettel nije nastavio pravo već je nastavio ulevo u Leklerka meni nije jasno?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (trajce, 17. novembar 2019 23:07)

@trajce, linija izlaska iz boxa ne sme da se predje kad bolid izlazi iz boxa, ali u slucaju kad je bolid u 'normalnom' krugu linija prakticno ne postoji i moze se pregaziti bez posledica (kazne).
A u ovoj situaciji svakako da Vetel ima vecu dozu krivice za incident (najblaze receno), ali dobro, nema nazad, ide se dalje...

Mickey

pre 4 godine

SK nije prenosio F1 ni Moto GP ni na jednom krštenom kanalu koji nude kablovski operateri u standardnim paketima (SK1-5). Na SK2 je bila kosarka Filipinska liga. Ipak je to vaznije...