Utorak, 12.11.2019.

08:20

Dončić ubacio 34, Tejtum 1/18, Gudurić igrao, Marjanović bez minuta

Protekle noći u NBA ligi nastupila su dva tima čiji su članovi srpskih košarkaši.

Izvor: A. Kovaèeviæ

Donèiæ ubacio 34, Tejtum 1/18, Guduriæ igrao, Marjanoviæ bez minuta IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

Jova

pre 4 godine

Po kojoj liniji se gleda covek i kakav je onda uspeh je jasno na primeru recimo srbi gledaju musku liniju a zidovi zensku liniju pa mi ti sad sapni ko je ko u svetu
(Mrav, 12. novembar 2019 20:05)

Uspeh se meri po tome koja se linija gleda?
Koliko Jevrejki poznaješ koje su se udale za nekog ne Jevreja?

Mrav

pre 4 godine

@(Jon Bon Jovi, 12. novembar 2019 14:37
Po kojoj liniji se gleda covek i kakav je onda uspeh je jasno na primeru recimo srbi gledaju musku liniju a zidovi zensku liniju pa mi ti sad sapni ko je ko u svetu

мики

pre 4 godine

Šteta što Jokić igra u eri Donke bio bi najbolji sa ovih prostora ikada.
(Lajte kere Jakobsfelda, 12. novembar 2019 09:06)

какве везе има "ера" ако је у питању најбољи икада? Јокић је много кориснији кошаркаш од Дончића - Денвер побеђује и када он не убада. Лука, да друге стране, трпа, а Далас губи. уосталом, и европско је Словенији донео Драгић, а не Дончић.

Dragi

pre 4 godine

@Jon Bon Jovi: Gleda se po pasosu. Ajde sad nazad u srednji vek iz koga nisi izasao. Po muskoj liniji hahahaha, kakva glupost.
(Los Angeles, 12. novembar 2019 14:52)


Kakvih sve ovde pametnjakovića ima... Nacionalnost, državljanstvo i veroispovest su tri ( 3 ) različite stvari. Nazad u klupu.

Dragan

pre 4 godine

Šta tu ima da se svojata? Svi po muškoj liniji Srbi. Ili se kod vas gleda to drugačije, po majci možda?
(Jon Bon Jovi, 12. novembar 2019 14:37

Lukin otac Saša je napustio porodico kad je Luka imao 5 godina, Saša si je ustvario novo porodico s kojom živi i danas, Luka je onda kroz živio sam sa majkom in bakom, zato je i toliko vezan za njih dvojicu.

Vladimir

pre 4 godine

Citat :"" nije toliko tesko doci do toliko poena sa takvom ulogom u timu ""

Ide to tako, uđe trener pospan u svlačionicu i kaže "Hmmmm, ti mali, kako se zoveš? Luka. Ok Luka, pošto nema nikog trenutno a ja žurim, ti imaš ULOGU!!"

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Jel to svojatamo Dončiča?
(Danilo, 12. novembar 2019 13:31)

Šta tu ima da se svojata? Svi po muškoj liniji Srbi. Ili se kod vas gleda to drugačije, po majci možda?

Dragan-Borca

pre 4 godine

dragan borca 
Au ase nalupa naopako.. Lonzo bolji od porzingisa... Tek o zionu koji još nije odigrao ni minut... Kakvih pacijenata ima
 (cavs, 12. novembar 2019 11:06) 

# Link komentara

Preporučujem (+25)

Ne preporučujem (

Ti si verovatno "strucnjak" koji nije odgledao 3 utakmice ove sezone. Ovo sto igra Porzingis je prosecno. Lonzo je vrhunski defanzivac i trenutno korisniji i bolji igrac od Letonca. Jutros je Porzigins bio totalno izgubljen. Hoces da ti kopiram komentare navijaca Dalasa kako su vec pozalili zbog njega? Cak i stari Porzingis je isao na volumen sutiranja, ispucavao se tipa 8-23 i slicno. A ovaj posle povrede je bas prosecan. Ima tunnel vision, ne zna da doda, slabasan i mrsav za guranje sa masivnijima, ne moze Luki da postavi jedan posten blok. Ukucaj Reddit Dalasa podforum pa ces videti koliko ti nemas pojma. Da me pita neko hoces Jokicu da dodas Letonca ili Lonza sada bih bez razmisljanja uzeo Lonza. I jedan i drugi imaju trenutno PER po 15, sa tim sto je Lonzo popravio bacanja i sut a Letonac osim suta nista i ne zna, dok je Lonzo jedan od najboljih dodavaca u ligi, vrhunski defanzivac i super timski igrac- pajseru.

Satiricno produktivan lik

pre 4 godine

veliki strumf...
Ova NBA ,je obicna sprdnja.NBA,je umrla kada su je napustili Dzordan,Barkli,Yuing,Hakim,Medzik,Pipen,Stokton,Meloun,Rodman......
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Napredni trokorak., 12. novembar 2019 10:46)

Posto je ocigledna tendencija ka proslim vremenima i zvezdama NBA lige, preporuka je da se ovom hrcku obezbedi tocak portal, tako bi isti bio zadovoljan a verujem i mnogi drugi koji prate sadasnju NBA ligu.

Pant.LA

pre 4 godine

gledao guduru prvo poluvreme, uso na 5min u 1/4, pogodio dvojku uz fintu suta, pa finta dodavanja, lepo izgledalo, pogodio trojku, podelio tri ass, odlepili se na 10+ napravio razliku, 2/4 nije ni poceo, ubacio ga kasnije na dva min. gde je promasio jedan sut i odma klupa.. drugo nisam ni gledao jer sam znao da ce da igra jos 3-4min. gde je imao jos jednu ass bez suta iz igre.. uglavnom zasluzuje vecu min.

bskfan

pre 4 godine

Tejtumu je ovo verovatno rekord ali pocetak je sezone i mnogi dobri igraci su imali slicnu statistiku suta. Boban minute moze da ocekuje samo protiv timova koji igraju sporijim tempom, protiv ekipa koje puno trce one nema sta da trazi. Nije slucajno sto je najbolju utakmicu imao protiv Lejkersa kada je razmontirao Haurda. Gudura mora da grize jer to sto uradi ove godine dok Grizliji tankuju, to mu je. Ako kiksne ove godine slobodno moze da se vrati u Evropu. Pozingis ocigledno nije ni na 50% od onoga sto je bio pre povrede ali mislim da ga trenutno Karlaji pogresno koristi. Porzingis je previse visok da bi prodorima ulazio pod kos a niti je centar da bi imao dobar procenat suta u postu. Dok ne proradi sut za tri poena Porzingis bi trebalo iskljucivo da igra bez lopte, da se ubacuje sa strane ispod kosa i da zakucava; tacno ono sto radi mnogo nizi Pauel. Treneri jos eksperimentisu sa petorkama, obezbedjuju veci statisticki uzorak za zakljucke, tek posle 20-30 utakmica mozemo da ocekujemo da se rotacije iskristalisu.

Nebojsa

pre 4 godine

Gospodo sa Arene sto vise Bostona u direktnom prenosu, to je mnogo ozbiljna ekipa i ima sta da se vidi.
Meni su oni favoriti broj jedan ove sezone

Dag Kristi

pre 4 godine

1/11 1/18!!
Pa jesu li ovi citavu utakmicu sutali sa cijelog terena pa da imaju ovakve brojke?
(Stefan, 12. novembar 2019 09:54)

Da su šutirali od koša do koša, imali bi bolje brojke, ovo je očigledno bilo sa parkinga.

Naša posla

pre 4 godine

Mnogo volim i poštujem sve naše velike košarkaše, ali je realnost da je Dirk Novicki najbolji Evropski košarkaš svih vremena.
Luka je ozbiljan kandidat da bude bolji od Dirka.

Paki

pre 4 godine

A diviš se Doncicu, jer je neko odlucio da od njega napravi superstara.
(cxy, 12. novembar 2019 09:38)
Aj ti je Doncic nabio komplekse. Auuuuuu

the truth

pre 4 godine

@ivan, vide se da si strucnjak. Doncica su udvajali, ponekad I 3 igraca na njemu i to sve vrhunski defanzivci a on u pojedinim situacijama se sprda sa njima. Da ne pominjem da je 10 puta ih ostavio same I niko nista.

Ivan

pre 4 godine

Ne fasciniraju me ove brojke Doncica. Ocigledno je dobio potpunu slobodu u Dalasu, mnogo sutira, i takodje mnogo i promasuje. Kada se sve sabere, moze se doci do zakljucka da i nije toliko tesko doci do toliko poena sa takvom ulogom u timu.

cavs

pre 4 godine

@dragan borca
Au ase nalupa naopako.. Lonzo bolji od porzingisa... Tek o zionu koji još nije odigrao ni minut... Kakvih pacijenata ima

palop

pre 4 godine

A diviš se Doncicu, jer je neko odlucio da od njega napravi superstara.
(cxy, 12. novembar 2019 09:38)

Da, to sigurno tako funkcionise, sigurno nije da su videli ogroman talenat i dali mu slobodu da bi ga nakon par godina maksimalno iskoristio, to bas ne bi imalo smisla...

Dragan-Borca

pre 4 godine

Kakve su ovo brojke??? Tejtum 1/18 iz igre, Porzingis 1/11!!! A oni spadaju u red najboljih kosarkasa na planeti, u prvih 50ak sigurno. Da li je moguće da pored prosečnih odbrana, kakve su u NBA tokom sezone, šutiraju ovako očajno?! Nivo srpska beton liga. Zamislite da neki kosarkas kod nas, u bilo kom rangu, ovako šutira - pa on bi bio izložen ruglu i podsmehu i verovatno najuren iz kluba. Sto se Doncica tiče - pravi naslednik Novickog, ne samo u Dalasu, već uopšte. Verovatno će i prevazići Dirkove brojke jednog dana jer je vrlo mlad. Ipak, ne može tim da počiva na njemu, još je rano da bude pravi vodja tima. Zato i gube i kada on postigne 30+ poena i ima dosta asistencija. Mora više igrača da se razigra.
(veliki strumf, 12. novembar 2019 09:21) 

# Link komentara

Pa ne spada Porzingis u prvih 50, a Bogami ni Tatum koji je precenjen.
Nebitno kojim redom.
50 najboljih.
Lebron, Dejvis, Kavaji, Pol Dzordz, Jokic, Buker, Gober, Konli, Micel, Derozan, Oldridz, Tauns, Luka, Mekalum, Lilard, Dzaren Dzekson, Holidej, Ingram, Lonzo, Zion, Vol, Bil, Durant, Tompson, Grin, Kazins, Kari, Di Andjelo, Vucevic, Tobias, Simons, Horford, Kemba, Batler, Kevin Love, Trej Jang, Dzon Kolins, Siakam, Lovri, Irving, Kris Pol, Grifin, Dramond, La Vine, Brogdon, Oladipo, Harden, Vestbruk, Fox, Badi, Janis, Bledso, Midlton itd...to ti je 55-56, A odatle tesko da su bolji i od 5 njih ovih trenutno, a neke sam i zaboravio. Od ovakog Porzingisa bolji su mnogi jos

Napredni trokorak.

pre 4 godine

veliki strumf...
Ova NBA ,je obicna sprdnja.NBA,je umrla kada su je napustili Dzordan,Barkli,Yuing,Hakim,Medzik,Pipen,Stokton,Meloun,Rodman......

Aleks

pre 4 godine

(veliki strumf, 12. novembar 2019 09:21)

A da je Dončić šutirao 1/11, bilo bi niko oko njega ne valja. Tim uopšte ne bi trebalo da počiva na jednom igraču pa sve i da je taj igrač na nivou Džordana, naši su se prvi opekli na SP i prošlom EP. A i Denver plaća danak toga što polovina igrača ne zna da se snađe na terenu bez Jokića, pa ovo sa Dalasom nije ništa novo.

gl

pre 4 godine

Ne može sam da igra Dončić Dalas je loša šuterska ekipa, po procentima ubačenih trojku su medju najgorima. Spremio je on njima desetak čistih trojki ali ne mogu da pogode ništa, a Porzingis u kanalu ceo meč.
Dalasu treba još jedan vrhunski igrač pada liče na nešto.

JPR24

pre 4 godine

Porzingis mađija, 1/11. Ali trener, pravi, vidi da ovaj sve promasuje, sedi ti dečko na klupu da malo da oladis, zato je i igrao nepunih 20 minuta. Pametno, a ne forsiranje do gluposti. Luka ipak nije sam mogao, iako je držao ekipu rezultatski koliko je mogao, Boston je bio prejak.

veliki strumf

pre 4 godine

Kakve su ovo brojke??? Tejtum 1/18 iz igre, Porzingis 1/11!!! A oni spadaju u red najboljih kosarkasa na planeti, u prvih 50ak sigurno. Da li je moguće da pored prosečnih odbrana, kakve su u NBA tokom sezone, šutiraju ovako očajno?! Nivo srpska beton liga. Zamislite da neki kosarkas kod nas, u bilo kom rangu, ovako šutira - pa on bi bio izložen ruglu i podsmehu i verovatno najuren iz kluba. Sto se Doncica tiče - pravi naslednik Novickog, ne samo u Dalasu, već uopšte. Verovatno će i prevazići Dirkove brojke jednog dana jer je vrlo mlad. Ipak, ne može tim da počiva na njemu, još je rano da bude pravi vodja tima. Zato i gube i kada on postigne 30+ poena i ima dosta asistencija. Mora više igrača da se razigra.

znanje-imanje

pre 4 godine

Boston nema ni tako jak sastav ni dugu klupu ali su pre svega tim, i igraju obratno od Dalasa. Probaju bilo kako i ko šta oprtunistički ubode - dobro je; a ako nisu našli poziciju onda Kemba šta uradi uradi. Nezgodno da se brani jer svi ti maltene polubezveznjaci Bostona sve smutljivo ali ipak nekako uguraju u koš, na ulaz, otpadak, šut iz očaja.... Ali - svi su u igri! Ispravna postavka spram sastava.
A u Dalasu je za svakog igrača teško da igra kada nema ni loptu ni ritam. Luka pravi višak, deli dobre lopte - ali im je teško da nađu još nekog da se razmaše skroz. Pored toga žele da je Porzingis unicorn - ali je on to sada sa iščašenim rogom slomljenog vrha.
Pametni trener je Porzingisa brzo izvukao (ne kao Denvera koji je držao Marija da mu izgubi utakmicu) i uspeo da se 2. postavom oporavi od Unikorna pa i povede. Pa je pametno i ostavio te na terenu još i još, nije bilo "a sada sat pokazuje da je vreme za 1. postavu". Ali kada je vratio Luku on je bio hladan - a nije imao nikog razrađenog. Dalas je jak ali sa čudnim problemom; utoliko glupljim jer imaju i skakače i strelce oko Luke i trebali bi biti baš opasni. Tako da... još jedna izvrsna partija Luke i još jedan pravolinijski poraz njegovog tima od izvesno slabijeg sastava. I Jokić je naučio prošle godine da iako najbolje da ide lopta kroz njega nije najbolje da je to stalno: i odbrana se prilagodi i ostali ne doprinesu dovoljno jer nisu otapkali dovoljno puta loptu, pa kad im ipak dođe a frka je oni slabo.

cxy

pre 4 godine

Kakve su ovo brojke??? Tejtum 1/18 iz igre, Porzingis 1/11!!! A oni spadaju u red najboljih kosarkasa na planeti, u prvih 50ak sigurno. Da li je moguće da pored prosečnih odbrana, kakve su u NBA tokom sezone, šutiraju ovako očajno?! Nivo srpska beton liga. Zamislite da neki kosarkas kod nas, u bilo kom rangu, ovako šutira - pa on bi bio izložen ruglu i podsmehu i verovatno najuren iz kluba. Sto se Doncica tiče - pravi naslednik Novickog, ne samo u Dalasu, već uopšte. Verovatno će i prevazići Dirkove brojke jednog dana jer je vrlo mlad. Ipak, ne može tim da počiva na njemu, još je rano da bude pravi vodja tima. Zato i gube i kada on postigne 30+ poena i ima dosta asistencija. Mora više igrača da se razigra.
(veliki strumf, 12. novembar 2019 09:21)

A diviš se Doncicu, jer je neko odlucio da od njega napravi superstara.

JPR24

pre 4 godine

Porzingis mađija, 1/11. Ali trener, pravi, vidi da ovaj sve promasuje, sedi ti dečko na klupu da malo da oladis, zato je i igrao nepunih 20 minuta. Pametno, a ne forsiranje do gluposti. Luka ipak nije sam mogao, iako je držao ekipu rezultatski koliko je mogao, Boston je bio prejak.

Naša posla

pre 4 godine

Mnogo volim i poštujem sve naše velike košarkaše, ali je realnost da je Dirk Novicki najbolji Evropski košarkaš svih vremena.
Luka je ozbiljan kandidat da bude bolji od Dirka.

znanje-imanje

pre 4 godine

Boston nema ni tako jak sastav ni dugu klupu ali su pre svega tim, i igraju obratno od Dalasa. Probaju bilo kako i ko šta oprtunistički ubode - dobro je; a ako nisu našli poziciju onda Kemba šta uradi uradi. Nezgodno da se brani jer svi ti maltene polubezveznjaci Bostona sve smutljivo ali ipak nekako uguraju u koš, na ulaz, otpadak, šut iz očaja.... Ali - svi su u igri! Ispravna postavka spram sastava.
A u Dalasu je za svakog igrača teško da igra kada nema ni loptu ni ritam. Luka pravi višak, deli dobre lopte - ali im je teško da nađu još nekog da se razmaše skroz. Pored toga žele da je Porzingis unicorn - ali je on to sada sa iščašenim rogom slomljenog vrha.
Pametni trener je Porzingisa brzo izvukao (ne kao Denvera koji je držao Marija da mu izgubi utakmicu) i uspeo da se 2. postavom oporavi od Unikorna pa i povede. Pa je pametno i ostavio te na terenu još i još, nije bilo "a sada sat pokazuje da je vreme za 1. postavu". Ali kada je vratio Luku on je bio hladan - a nije imao nikog razrađenog. Dalas je jak ali sa čudnim problemom; utoliko glupljim jer imaju i skakače i strelce oko Luke i trebali bi biti baš opasni. Tako da... još jedna izvrsna partija Luke i još jedan pravolinijski poraz njegovog tima od izvesno slabijeg sastava. I Jokić je naučio prošle godine da iako najbolje da ide lopta kroz njega nije najbolje da je to stalno: i odbrana se prilagodi i ostali ne doprinesu dovoljno jer nisu otapkali dovoljno puta loptu, pa kad im ipak dođe a frka je oni slabo.

gl

pre 4 godine

Ne može sam da igra Dončić Dalas je loša šuterska ekipa, po procentima ubačenih trojku su medju najgorima. Spremio je on njima desetak čistih trojki ali ne mogu da pogode ništa, a Porzingis u kanalu ceo meč.
Dalasu treba još jedan vrhunski igrač pada liče na nešto.

cavs

pre 4 godine

@dragan borca
Au ase nalupa naopako.. Lonzo bolji od porzingisa... Tek o zionu koji još nije odigrao ni minut... Kakvih pacijenata ima

Aleks

pre 4 godine

(veliki strumf, 12. novembar 2019 09:21)

A da je Dončić šutirao 1/11, bilo bi niko oko njega ne valja. Tim uopšte ne bi trebalo da počiva na jednom igraču pa sve i da je taj igrač na nivou Džordana, naši su se prvi opekli na SP i prošlom EP. A i Denver plaća danak toga što polovina igrača ne zna da se snađe na terenu bez Jokića, pa ovo sa Dalasom nije ništa novo.

veliki strumf

pre 4 godine

Kakve su ovo brojke??? Tejtum 1/18 iz igre, Porzingis 1/11!!! A oni spadaju u red najboljih kosarkasa na planeti, u prvih 50ak sigurno. Da li je moguće da pored prosečnih odbrana, kakve su u NBA tokom sezone, šutiraju ovako očajno?! Nivo srpska beton liga. Zamislite da neki kosarkas kod nas, u bilo kom rangu, ovako šutira - pa on bi bio izložen ruglu i podsmehu i verovatno najuren iz kluba. Sto se Doncica tiče - pravi naslednik Novickog, ne samo u Dalasu, već uopšte. Verovatno će i prevazići Dirkove brojke jednog dana jer je vrlo mlad. Ipak, ne može tim da počiva na njemu, još je rano da bude pravi vodja tima. Zato i gube i kada on postigne 30+ poena i ima dosta asistencija. Mora više igrača da se razigra.

Paki

pre 4 godine

A diviš se Doncicu, jer je neko odlucio da od njega napravi superstara.
(cxy, 12. novembar 2019 09:38)
Aj ti je Doncic nabio komplekse. Auuuuuu

cxy

pre 4 godine

Kakve su ovo brojke??? Tejtum 1/18 iz igre, Porzingis 1/11!!! A oni spadaju u red najboljih kosarkasa na planeti, u prvih 50ak sigurno. Da li je moguće da pored prosečnih odbrana, kakve su u NBA tokom sezone, šutiraju ovako očajno?! Nivo srpska beton liga. Zamislite da neki kosarkas kod nas, u bilo kom rangu, ovako šutira - pa on bi bio izložen ruglu i podsmehu i verovatno najuren iz kluba. Sto se Doncica tiče - pravi naslednik Novickog, ne samo u Dalasu, već uopšte. Verovatno će i prevazići Dirkove brojke jednog dana jer je vrlo mlad. Ipak, ne može tim da počiva na njemu, još je rano da bude pravi vodja tima. Zato i gube i kada on postigne 30+ poena i ima dosta asistencija. Mora više igrača da se razigra.
(veliki strumf, 12. novembar 2019 09:21)

A diviš se Doncicu, jer je neko odlucio da od njega napravi superstara.

Napredni trokorak.

pre 4 godine

veliki strumf...
Ova NBA ,je obicna sprdnja.NBA,je umrla kada su je napustili Dzordan,Barkli,Yuing,Hakim,Medzik,Pipen,Stokton,Meloun,Rodman......

palop

pre 4 godine

A diviš se Doncicu, jer je neko odlucio da od njega napravi superstara.
(cxy, 12. novembar 2019 09:38)

Da, to sigurno tako funkcionise, sigurno nije da su videli ogroman talenat i dali mu slobodu da bi ga nakon par godina maksimalno iskoristio, to bas ne bi imalo smisla...

the truth

pre 4 godine

@ivan, vide se da si strucnjak. Doncica su udvajali, ponekad I 3 igraca na njemu i to sve vrhunski defanzivci a on u pojedinim situacijama se sprda sa njima. Da ne pominjem da je 10 puta ih ostavio same I niko nista.

bskfan

pre 4 godine

Tejtumu je ovo verovatno rekord ali pocetak je sezone i mnogi dobri igraci su imali slicnu statistiku suta. Boban minute moze da ocekuje samo protiv timova koji igraju sporijim tempom, protiv ekipa koje puno trce one nema sta da trazi. Nije slucajno sto je najbolju utakmicu imao protiv Lejkersa kada je razmontirao Haurda. Gudura mora da grize jer to sto uradi ove godine dok Grizliji tankuju, to mu je. Ako kiksne ove godine slobodno moze da se vrati u Evropu. Pozingis ocigledno nije ni na 50% od onoga sto je bio pre povrede ali mislim da ga trenutno Karlaji pogresno koristi. Porzingis je previse visok da bi prodorima ulazio pod kos a niti je centar da bi imao dobar procenat suta u postu. Dok ne proradi sut za tri poena Porzingis bi trebalo iskljucivo da igra bez lopte, da se ubacuje sa strane ispod kosa i da zakucava; tacno ono sto radi mnogo nizi Pauel. Treneri jos eksperimentisu sa petorkama, obezbedjuju veci statisticki uzorak za zakljucke, tek posle 20-30 utakmica mozemo da ocekujemo da se rotacije iskristalisu.

Dag Kristi

pre 4 godine

1/11 1/18!!
Pa jesu li ovi citavu utakmicu sutali sa cijelog terena pa da imaju ovakve brojke?
(Stefan, 12. novembar 2019 09:54)

Da su šutirali od koša do koša, imali bi bolje brojke, ovo je očigledno bilo sa parkinga.

Vladimir

pre 4 godine

Citat :"" nije toliko tesko doci do toliko poena sa takvom ulogom u timu ""

Ide to tako, uđe trener pospan u svlačionicu i kaže "Hmmmm, ti mali, kako se zoveš? Luka. Ok Luka, pošto nema nikog trenutno a ja žurim, ti imaš ULOGU!!"

Dragan

pre 4 godine

Šta tu ima da se svojata? Svi po muškoj liniji Srbi. Ili se kod vas gleda to drugačije, po majci možda?
(Jon Bon Jovi, 12. novembar 2019 14:37

Lukin otac Saša je napustio porodico kad je Luka imao 5 godina, Saša si je ustvario novo porodico s kojom živi i danas, Luka je onda kroz živio sam sa majkom in bakom, zato je i toliko vezan za njih dvojicu.

Pant.LA

pre 4 godine

gledao guduru prvo poluvreme, uso na 5min u 1/4, pogodio dvojku uz fintu suta, pa finta dodavanja, lepo izgledalo, pogodio trojku, podelio tri ass, odlepili se na 10+ napravio razliku, 2/4 nije ni poceo, ubacio ga kasnije na dva min. gde je promasio jedan sut i odma klupa.. drugo nisam ni gledao jer sam znao da ce da igra jos 3-4min. gde je imao jos jednu ass bez suta iz igre.. uglavnom zasluzuje vecu min.

Satiricno produktivan lik

pre 4 godine

veliki strumf...
Ova NBA ,je obicna sprdnja.NBA,je umrla kada su je napustili Dzordan,Barkli,Yuing,Hakim,Medzik,Pipen,Stokton,Meloun,Rodman......
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Napredni trokorak., 12. novembar 2019 10:46)

Posto je ocigledna tendencija ka proslim vremenima i zvezdama NBA lige, preporuka je da se ovom hrcku obezbedi tocak portal, tako bi isti bio zadovoljan a verujem i mnogi drugi koji prate sadasnju NBA ligu.

мики

pre 4 godine

Šteta što Jokić igra u eri Donke bio bi najbolji sa ovih prostora ikada.
(Lajte kere Jakobsfelda, 12. novembar 2019 09:06)

какве везе има "ера" ако је у питању најбољи икада? Јокић је много кориснији кошаркаш од Дончића - Денвер побеђује и када он не убада. Лука, да друге стране, трпа, а Далас губи. уосталом, и европско је Словенији донео Драгић, а не Дончић.

Dragan-Borca

pre 4 godine

Kakve su ovo brojke??? Tejtum 1/18 iz igre, Porzingis 1/11!!! A oni spadaju u red najboljih kosarkasa na planeti, u prvih 50ak sigurno. Da li je moguće da pored prosečnih odbrana, kakve su u NBA tokom sezone, šutiraju ovako očajno?! Nivo srpska beton liga. Zamislite da neki kosarkas kod nas, u bilo kom rangu, ovako šutira - pa on bi bio izložen ruglu i podsmehu i verovatno najuren iz kluba. Sto se Doncica tiče - pravi naslednik Novickog, ne samo u Dalasu, već uopšte. Verovatno će i prevazići Dirkove brojke jednog dana jer je vrlo mlad. Ipak, ne može tim da počiva na njemu, još je rano da bude pravi vodja tima. Zato i gube i kada on postigne 30+ poena i ima dosta asistencija. Mora više igrača da se razigra.
(veliki strumf, 12. novembar 2019 09:21) 

# Link komentara

Pa ne spada Porzingis u prvih 50, a Bogami ni Tatum koji je precenjen.
Nebitno kojim redom.
50 najboljih.
Lebron, Dejvis, Kavaji, Pol Dzordz, Jokic, Buker, Gober, Konli, Micel, Derozan, Oldridz, Tauns, Luka, Mekalum, Lilard, Dzaren Dzekson, Holidej, Ingram, Lonzo, Zion, Vol, Bil, Durant, Tompson, Grin, Kazins, Kari, Di Andjelo, Vucevic, Tobias, Simons, Horford, Kemba, Batler, Kevin Love, Trej Jang, Dzon Kolins, Siakam, Lovri, Irving, Kris Pol, Grifin, Dramond, La Vine, Brogdon, Oladipo, Harden, Vestbruk, Fox, Badi, Janis, Bledso, Midlton itd...to ti je 55-56, A odatle tesko da su bolji i od 5 njih ovih trenutno, a neke sam i zaboravio. Od ovakog Porzingisa bolji su mnogi jos

Ivan

pre 4 godine

Ne fasciniraju me ove brojke Doncica. Ocigledno je dobio potpunu slobodu u Dalasu, mnogo sutira, i takodje mnogo i promasuje. Kada se sve sabere, moze se doci do zakljucka da i nije toliko tesko doci do toliko poena sa takvom ulogom u timu.

Nebojsa

pre 4 godine

Gospodo sa Arene sto vise Bostona u direktnom prenosu, to je mnogo ozbiljna ekipa i ima sta da se vidi.
Meni su oni favoriti broj jedan ove sezone

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Jel to svojatamo Dončiča?
(Danilo, 12. novembar 2019 13:31)

Šta tu ima da se svojata? Svi po muškoj liniji Srbi. Ili se kod vas gleda to drugačije, po majci možda?

Dragi

pre 4 godine

@Jon Bon Jovi: Gleda se po pasosu. Ajde sad nazad u srednji vek iz koga nisi izasao. Po muskoj liniji hahahaha, kakva glupost.
(Los Angeles, 12. novembar 2019 14:52)


Kakvih sve ovde pametnjakovića ima... Nacionalnost, državljanstvo i veroispovest su tri ( 3 ) različite stvari. Nazad u klupu.

Jova

pre 4 godine

Po kojoj liniji se gleda covek i kakav je onda uspeh je jasno na primeru recimo srbi gledaju musku liniju a zidovi zensku liniju pa mi ti sad sapni ko je ko u svetu
(Mrav, 12. novembar 2019 20:05)

Uspeh se meri po tome koja se linija gleda?
Koliko Jevrejki poznaješ koje su se udale za nekog ne Jevreja?

Dragan-Borca

pre 4 godine

dragan borca 
Au ase nalupa naopako.. Lonzo bolji od porzingisa... Tek o zionu koji još nije odigrao ni minut... Kakvih pacijenata ima
 (cavs, 12. novembar 2019 11:06) 

# Link komentara

Preporučujem (+25)

Ne preporučujem (

Ti si verovatno "strucnjak" koji nije odgledao 3 utakmice ove sezone. Ovo sto igra Porzingis je prosecno. Lonzo je vrhunski defanzivac i trenutno korisniji i bolji igrac od Letonca. Jutros je Porzigins bio totalno izgubljen. Hoces da ti kopiram komentare navijaca Dalasa kako su vec pozalili zbog njega? Cak i stari Porzingis je isao na volumen sutiranja, ispucavao se tipa 8-23 i slicno. A ovaj posle povrede je bas prosecan. Ima tunnel vision, ne zna da doda, slabasan i mrsav za guranje sa masivnijima, ne moze Luki da postavi jedan posten blok. Ukucaj Reddit Dalasa podforum pa ces videti koliko ti nemas pojma. Da me pita neko hoces Jokicu da dodas Letonca ili Lonza sada bih bez razmisljanja uzeo Lonza. I jedan i drugi imaju trenutno PER po 15, sa tim sto je Lonzo popravio bacanja i sut a Letonac osim suta nista i ne zna, dok je Lonzo jedan od najboljih dodavaca u ligi, vrhunski defanzivac i super timski igrac- pajseru.

Mrav

pre 4 godine

@(Jon Bon Jovi, 12. novembar 2019 14:37
Po kojoj liniji se gleda covek i kakav je onda uspeh je jasno na primeru recimo srbi gledaju musku liniju a zidovi zensku liniju pa mi ti sad sapni ko je ko u svetu

Napredni trokorak.

pre 4 godine

veliki strumf...
Ova NBA ,je obicna sprdnja.NBA,je umrla kada su je napustili Dzordan,Barkli,Yuing,Hakim,Medzik,Pipen,Stokton,Meloun,Rodman......

Ivan

pre 4 godine

Ne fasciniraju me ove brojke Doncica. Ocigledno je dobio potpunu slobodu u Dalasu, mnogo sutira, i takodje mnogo i promasuje. Kada se sve sabere, moze se doci do zakljucka da i nije toliko tesko doci do toliko poena sa takvom ulogom u timu.

cxy

pre 4 godine

Kakve su ovo brojke??? Tejtum 1/18 iz igre, Porzingis 1/11!!! A oni spadaju u red najboljih kosarkasa na planeti, u prvih 50ak sigurno. Da li je moguće da pored prosečnih odbrana, kakve su u NBA tokom sezone, šutiraju ovako očajno?! Nivo srpska beton liga. Zamislite da neki kosarkas kod nas, u bilo kom rangu, ovako šutira - pa on bi bio izložen ruglu i podsmehu i verovatno najuren iz kluba. Sto se Doncica tiče - pravi naslednik Novickog, ne samo u Dalasu, već uopšte. Verovatno će i prevazići Dirkove brojke jednog dana jer je vrlo mlad. Ipak, ne može tim da počiva na njemu, još je rano da bude pravi vodja tima. Zato i gube i kada on postigne 30+ poena i ima dosta asistencija. Mora više igrača da se razigra.
(veliki strumf, 12. novembar 2019 09:21)

A diviš se Doncicu, jer je neko odlucio da od njega napravi superstara.

Dragan-Borca

pre 4 godine

Kakve su ovo brojke??? Tejtum 1/18 iz igre, Porzingis 1/11!!! A oni spadaju u red najboljih kosarkasa na planeti, u prvih 50ak sigurno. Da li je moguće da pored prosečnih odbrana, kakve su u NBA tokom sezone, šutiraju ovako očajno?! Nivo srpska beton liga. Zamislite da neki kosarkas kod nas, u bilo kom rangu, ovako šutira - pa on bi bio izložen ruglu i podsmehu i verovatno najuren iz kluba. Sto se Doncica tiče - pravi naslednik Novickog, ne samo u Dalasu, već uopšte. Verovatno će i prevazići Dirkove brojke jednog dana jer je vrlo mlad. Ipak, ne može tim da počiva na njemu, još je rano da bude pravi vodja tima. Zato i gube i kada on postigne 30+ poena i ima dosta asistencija. Mora više igrača da se razigra.
(veliki strumf, 12. novembar 2019 09:21) 

# Link komentara

Pa ne spada Porzingis u prvih 50, a Bogami ni Tatum koji je precenjen.
Nebitno kojim redom.
50 najboljih.
Lebron, Dejvis, Kavaji, Pol Dzordz, Jokic, Buker, Gober, Konli, Micel, Derozan, Oldridz, Tauns, Luka, Mekalum, Lilard, Dzaren Dzekson, Holidej, Ingram, Lonzo, Zion, Vol, Bil, Durant, Tompson, Grin, Kazins, Kari, Di Andjelo, Vucevic, Tobias, Simons, Horford, Kemba, Batler, Kevin Love, Trej Jang, Dzon Kolins, Siakam, Lovri, Irving, Kris Pol, Grifin, Dramond, La Vine, Brogdon, Oladipo, Harden, Vestbruk, Fox, Badi, Janis, Bledso, Midlton itd...to ti je 55-56, A odatle tesko da su bolji i od 5 njih ovih trenutno, a neke sam i zaboravio. Od ovakog Porzingisa bolji su mnogi jos

znanje-imanje

pre 4 godine

Boston nema ni tako jak sastav ni dugu klupu ali su pre svega tim, i igraju obratno od Dalasa. Probaju bilo kako i ko šta oprtunistički ubode - dobro je; a ako nisu našli poziciju onda Kemba šta uradi uradi. Nezgodno da se brani jer svi ti maltene polubezveznjaci Bostona sve smutljivo ali ipak nekako uguraju u koš, na ulaz, otpadak, šut iz očaja.... Ali - svi su u igri! Ispravna postavka spram sastava.
A u Dalasu je za svakog igrača teško da igra kada nema ni loptu ni ritam. Luka pravi višak, deli dobre lopte - ali im je teško da nađu još nekog da se razmaše skroz. Pored toga žele da je Porzingis unicorn - ali je on to sada sa iščašenim rogom slomljenog vrha.
Pametni trener je Porzingisa brzo izvukao (ne kao Denvera koji je držao Marija da mu izgubi utakmicu) i uspeo da se 2. postavom oporavi od Unikorna pa i povede. Pa je pametno i ostavio te na terenu još i još, nije bilo "a sada sat pokazuje da je vreme za 1. postavu". Ali kada je vratio Luku on je bio hladan - a nije imao nikog razrađenog. Dalas je jak ali sa čudnim problemom; utoliko glupljim jer imaju i skakače i strelce oko Luke i trebali bi biti baš opasni. Tako da... još jedna izvrsna partija Luke i još jedan pravolinijski poraz njegovog tima od izvesno slabijeg sastava. I Jokić je naučio prošle godine da iako najbolje da ide lopta kroz njega nije najbolje da je to stalno: i odbrana se prilagodi i ostali ne doprinesu dovoljno jer nisu otapkali dovoljno puta loptu, pa kad im ipak dođe a frka je oni slabo.

veliki strumf

pre 4 godine

Kakve su ovo brojke??? Tejtum 1/18 iz igre, Porzingis 1/11!!! A oni spadaju u red najboljih kosarkasa na planeti, u prvih 50ak sigurno. Da li je moguće da pored prosečnih odbrana, kakve su u NBA tokom sezone, šutiraju ovako očajno?! Nivo srpska beton liga. Zamislite da neki kosarkas kod nas, u bilo kom rangu, ovako šutira - pa on bi bio izložen ruglu i podsmehu i verovatno najuren iz kluba. Sto se Doncica tiče - pravi naslednik Novickog, ne samo u Dalasu, već uopšte. Verovatno će i prevazići Dirkove brojke jednog dana jer je vrlo mlad. Ipak, ne može tim da počiva na njemu, još je rano da bude pravi vodja tima. Zato i gube i kada on postigne 30+ poena i ima dosta asistencija. Mora više igrača da se razigra.

Paki

pre 4 godine

A diviš se Doncicu, jer je neko odlucio da od njega napravi superstara.
(cxy, 12. novembar 2019 09:38)
Aj ti je Doncic nabio komplekse. Auuuuuu

Jon Bon Jovi

pre 4 godine

Jel to svojatamo Dončiča?
(Danilo, 12. novembar 2019 13:31)

Šta tu ima da se svojata? Svi po muškoj liniji Srbi. Ili se kod vas gleda to drugačije, po majci možda?

мики

pre 4 godine

Šteta što Jokić igra u eri Donke bio bi najbolji sa ovih prostora ikada.
(Lajte kere Jakobsfelda, 12. novembar 2019 09:06)

какве везе има "ера" ако је у питању најбољи икада? Јокић је много кориснији кошаркаш од Дончића - Денвер побеђује и када он не убада. Лука, да друге стране, трпа, а Далас губи. уосталом, и европско је Словенији донео Драгић, а не Дончић.

Dragan-Borca

pre 4 godine

dragan borca 
Au ase nalupa naopako.. Lonzo bolji od porzingisa... Tek o zionu koji još nije odigrao ni minut... Kakvih pacijenata ima
 (cavs, 12. novembar 2019 11:06) 

# Link komentara

Preporučujem (+25)

Ne preporučujem (

Ti si verovatno "strucnjak" koji nije odgledao 3 utakmice ove sezone. Ovo sto igra Porzingis je prosecno. Lonzo je vrhunski defanzivac i trenutno korisniji i bolji igrac od Letonca. Jutros je Porzigins bio totalno izgubljen. Hoces da ti kopiram komentare navijaca Dalasa kako su vec pozalili zbog njega? Cak i stari Porzingis je isao na volumen sutiranja, ispucavao se tipa 8-23 i slicno. A ovaj posle povrede je bas prosecan. Ima tunnel vision, ne zna da doda, slabasan i mrsav za guranje sa masivnijima, ne moze Luki da postavi jedan posten blok. Ukucaj Reddit Dalasa podforum pa ces videti koliko ti nemas pojma. Da me pita neko hoces Jokicu da dodas Letonca ili Lonza sada bih bez razmisljanja uzeo Lonza. I jedan i drugi imaju trenutno PER po 15, sa tim sto je Lonzo popravio bacanja i sut a Letonac osim suta nista i ne zna, dok je Lonzo jedan od najboljih dodavaca u ligi, vrhunski defanzivac i super timski igrac- pajseru.

Nebojsa

pre 4 godine

Gospodo sa Arene sto vise Bostona u direktnom prenosu, to je mnogo ozbiljna ekipa i ima sta da se vidi.
Meni su oni favoriti broj jedan ove sezone

Aleks

pre 4 godine

(veliki strumf, 12. novembar 2019 09:21)

A da je Dončić šutirao 1/11, bilo bi niko oko njega ne valja. Tim uopšte ne bi trebalo da počiva na jednom igraču pa sve i da je taj igrač na nivou Džordana, naši su se prvi opekli na SP i prošlom EP. A i Denver plaća danak toga što polovina igrača ne zna da se snađe na terenu bez Jokića, pa ovo sa Dalasom nije ništa novo.

JPR24

pre 4 godine

Porzingis mađija, 1/11. Ali trener, pravi, vidi da ovaj sve promasuje, sedi ti dečko na klupu da malo da oladis, zato je i igrao nepunih 20 minuta. Pametno, a ne forsiranje do gluposti. Luka ipak nije sam mogao, iako je držao ekipu rezultatski koliko je mogao, Boston je bio prejak.

gl

pre 4 godine

Ne može sam da igra Dončić Dalas je loša šuterska ekipa, po procentima ubačenih trojku su medju najgorima. Spremio je on njima desetak čistih trojki ali ne mogu da pogode ništa, a Porzingis u kanalu ceo meč.
Dalasu treba još jedan vrhunski igrač pada liče na nešto.

Naša posla

pre 4 godine

Mnogo volim i poštujem sve naše velike košarkaše, ali je realnost da je Dirk Novicki najbolji Evropski košarkaš svih vremena.
Luka je ozbiljan kandidat da bude bolji od Dirka.

palop

pre 4 godine

A diviš se Doncicu, jer je neko odlucio da od njega napravi superstara.
(cxy, 12. novembar 2019 09:38)

Da, to sigurno tako funkcionise, sigurno nije da su videli ogroman talenat i dali mu slobodu da bi ga nakon par godina maksimalno iskoristio, to bas ne bi imalo smisla...

cavs

pre 4 godine

@dragan borca
Au ase nalupa naopako.. Lonzo bolji od porzingisa... Tek o zionu koji još nije odigrao ni minut... Kakvih pacijenata ima

Dag Kristi

pre 4 godine

1/11 1/18!!
Pa jesu li ovi citavu utakmicu sutali sa cijelog terena pa da imaju ovakve brojke?
(Stefan, 12. novembar 2019 09:54)

Da su šutirali od koša do koša, imali bi bolje brojke, ovo je očigledno bilo sa parkinga.

the truth

pre 4 godine

@ivan, vide se da si strucnjak. Doncica su udvajali, ponekad I 3 igraca na njemu i to sve vrhunski defanzivci a on u pojedinim situacijama se sprda sa njima. Da ne pominjem da je 10 puta ih ostavio same I niko nista.

Satiricno produktivan lik

pre 4 godine

veliki strumf...
Ova NBA ,je obicna sprdnja.NBA,je umrla kada su je napustili Dzordan,Barkli,Yuing,Hakim,Medzik,Pipen,Stokton,Meloun,Rodman......
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Napredni trokorak., 12. novembar 2019 10:46)

Posto je ocigledna tendencija ka proslim vremenima i zvezdama NBA lige, preporuka je da se ovom hrcku obezbedi tocak portal, tako bi isti bio zadovoljan a verujem i mnogi drugi koji prate sadasnju NBA ligu.

Vladimir

pre 4 godine

Citat :"" nije toliko tesko doci do toliko poena sa takvom ulogom u timu ""

Ide to tako, uđe trener pospan u svlačionicu i kaže "Hmmmm, ti mali, kako se zoveš? Luka. Ok Luka, pošto nema nikog trenutno a ja žurim, ti imaš ULOGU!!"

Dragan

pre 4 godine

Šta tu ima da se svojata? Svi po muškoj liniji Srbi. Ili se kod vas gleda to drugačije, po majci možda?
(Jon Bon Jovi, 12. novembar 2019 14:37

Lukin otac Saša je napustio porodico kad je Luka imao 5 godina, Saša si je ustvario novo porodico s kojom živi i danas, Luka je onda kroz živio sam sa majkom in bakom, zato je i toliko vezan za njih dvojicu.

Dragi

pre 4 godine

@Jon Bon Jovi: Gleda se po pasosu. Ajde sad nazad u srednji vek iz koga nisi izasao. Po muskoj liniji hahahaha, kakva glupost.
(Los Angeles, 12. novembar 2019 14:52)


Kakvih sve ovde pametnjakovića ima... Nacionalnost, državljanstvo i veroispovest su tri ( 3 ) različite stvari. Nazad u klupu.

Mrav

pre 4 godine

@(Jon Bon Jovi, 12. novembar 2019 14:37
Po kojoj liniji se gleda covek i kakav je onda uspeh je jasno na primeru recimo srbi gledaju musku liniju a zidovi zensku liniju pa mi ti sad sapni ko je ko u svetu

Pant.LA

pre 4 godine

gledao guduru prvo poluvreme, uso na 5min u 1/4, pogodio dvojku uz fintu suta, pa finta dodavanja, lepo izgledalo, pogodio trojku, podelio tri ass, odlepili se na 10+ napravio razliku, 2/4 nije ni poceo, ubacio ga kasnije na dva min. gde je promasio jedan sut i odma klupa.. drugo nisam ni gledao jer sam znao da ce da igra jos 3-4min. gde je imao jos jednu ass bez suta iz igre.. uglavnom zasluzuje vecu min.

bskfan

pre 4 godine

Tejtumu je ovo verovatno rekord ali pocetak je sezone i mnogi dobri igraci su imali slicnu statistiku suta. Boban minute moze da ocekuje samo protiv timova koji igraju sporijim tempom, protiv ekipa koje puno trce one nema sta da trazi. Nije slucajno sto je najbolju utakmicu imao protiv Lejkersa kada je razmontirao Haurda. Gudura mora da grize jer to sto uradi ove godine dok Grizliji tankuju, to mu je. Ako kiksne ove godine slobodno moze da se vrati u Evropu. Pozingis ocigledno nije ni na 50% od onoga sto je bio pre povrede ali mislim da ga trenutno Karlaji pogresno koristi. Porzingis je previse visok da bi prodorima ulazio pod kos a niti je centar da bi imao dobar procenat suta u postu. Dok ne proradi sut za tri poena Porzingis bi trebalo iskljucivo da igra bez lopte, da se ubacuje sa strane ispod kosa i da zakucava; tacno ono sto radi mnogo nizi Pauel. Treneri jos eksperimentisu sa petorkama, obezbedjuju veci statisticki uzorak za zakljucke, tek posle 20-30 utakmica mozemo da ocekujemo da se rotacije iskristalisu.

Jova

pre 4 godine

Po kojoj liniji se gleda covek i kakav je onda uspeh je jasno na primeru recimo srbi gledaju musku liniju a zidovi zensku liniju pa mi ti sad sapni ko je ko u svetu
(Mrav, 12. novembar 2019 20:05)

Uspeh se meri po tome koja se linija gleda?
Koliko Jevrejki poznaješ koje su se udale za nekog ne Jevreja?