1. Nadal je osvojio "mnogo titula", čak jednu manje od Novaka, uz isto 2 GS... Bolje da je rekao da više simpatiše Nadala, bolji bi mu razlog bio!
    (Dragon, 12. novembar 2019 09:47)

    # Link komentara

  2. Medvedevu sad si se zakaćio sa pola Srbije...
    (Živa svirka, 11. novembar 2019 08:35)

    98% Srbije
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dzeri, 11. novembar 2019 09:37)

    Novakovi svedoci
    (Srba od Balkana, 11. novembar 2019 22:56)

    # Link komentara

  3. Ruski naduvenko. Osvojio par turnira I vec se kurci
    (Aleksa Mudrinic, 11. novembar 2019 22:46)

    # Link komentara

  4. koliko nas vole rusi
    (roditelj, 11. novembar 2019 17:24)

    # Link komentara

  5. Kad te neko pita - ko je osvojio Peking prethodne godine? Ti ko iz topa viknes - Novak - znaj, neces pogresiti. Nole je osvojio Tokio, a ne Peking. 😀
    (Marko, 11. novembar 2019 14:35)

    # Link komentara

  6. Bravo medvedicu!!! Ti , I tebi slicni, I plus onakva publika na Vimblndonu i US openu.....to je ono sto daje neverovatnu energiju Novaku ….samo nastavite, super ste! Zbog takvih on I jeste postao teniser koga niko ne zeli da vidi.....sa suprotne strane mrezice!
    (miodrag, 11. novembar 2019 14:22)

    # Link komentara

  7. @Zoran
    A od čega si ti očelavio?
    (Života, 11. novembar 2019 12:40)

    # Link komentara

  8. Medved nikada lepu reč za Noleta.toliko ga ne podnosi, da je prešišao i Federera. Jedini ove godine koji imaju 5 titula su Nole. I Tim. Kako bi ga pokidala, onako neurednog, da se zapita šta ga je snašlo. Koliko on ne podnosi Noleta 3x više ja njega.
    (Slavica, 11. novembar 2019 12:36)

    # Link komentara

  9. po kojim to merilima?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Filip, 11. novembar 2019 00:38)

    Po merilima Federerovih navijaca. Jedino sto se to odmah promeni kad on ne osvoji Wimbledon
    (minerva, 11. novembar 2019 11:24)

    # Link komentara

  10. Razlika je u tome sto je Novak ranije ispao sa Us Opena, ima dva osvojena GS i polufinale na RG, A Nadal ima bolje rezultate na GS Finale AO i polufinale Vimbldona, tu je stvorena najvise ta prednost od 640 bodova, ali opet i Šangaju je Novak izgubio mnogo bodova cak 800,ali posle US opena se Nadal mnogo priblizio jer je tu Novak izgubio oko 1800 bodova
    (Đorđe Zlatanović, 11. novembar 2019 11:10)

    # Link komentara

  11. A od čega si ti oćelavio u 21...22... godini? Novičok?

    (i Nadal je u jednom momentu, sa 26...27... počeo rapidno da gubi kosu?)
    (Zoran, 11. novembar 2019 10:38)

    # Link komentara

  12. Neko rece da Nole ima ove godine ,2 GS I 1 Masters 1000. Izvinjavam se... Nole ove godine ima osvojena 2 turnira iz Masters 1000 serije. Madrid i Pariz plus Australian open I Vimbldon. A Mali Medvedeva moze da se slika. On je isti kao onaj Poljak sad sam mu i ime zaboravila, neki Jirzi... Koji je pre nekoliko godina zario I palio od Vimbldona pa sve do kraja sezone, a sad igra celendzere I gubi od svih. Sve je to lepo moj Danil, al' kad dodje sledeca sezona pa se suocis da ocekivanjima, svojim sopstvenim I svoje okoline, onda samo najbolji opstaju. U tome je razlika izmedju tebe I Novak. Tebe i Rafe. Tebe I Fedexa. O tome misli. A ne o tome da li je Nadal bolji od Noleta ili ne. Jadno je I to sto mnogi nasi ljudi mrze Noleta... Ali to su uglavnom oni fanatici... Partizanovci... Msm cast izuzecima. Nisu svi isti...
    (Ljelja, 11. novembar 2019 09:48)

    # Link komentara

  13. Medvedevu sad si se zakaćio sa pola Srbije...
    (Živa svirka, 11. novembar 2019 08:35)

    98% Srbije
     (dzeri, 11. novembar 2019 09:37)

    # Link komentara

  14. ...vec sam vise puta upozorio da ne treba "voleti" nijednog od ovih mladih igraca,jer su svi zavidni prema staroj gardi i prepuni sujetnih i prepotentnih izjava!Svi oni samo zele veliku "trojku" van stroja...seljacine sa gomilom lancica oko vrata...
    (Pravedni, 11. novembar 2019 08:37)

    # Link komentara

  15. Medvedevu sad si se zakaćio sa pola Srbije...
    (Živa svirka, 11. novembar 2019 08:35)

    # Link komentara

  16. Није проблем шта Данил мисли, његова ствар, већ што тврди да СВИ тако мисле што свакако он не може знати па узима себи за право да одређује другима шта да мисле. Но, није чудо што овако мисли. Жели себи да каже како је Надал бољи јер је од њега изгубио два пута у финалу док је Новака побеђивао па је глупо да каже да је бољи онај играч који је губио од њега.
     (ГласСрба, 11. novembar 2019 02:00)

    # Link komentara

  17. Bjezi celavi
     (krajisnik, 11. novembar 2019 01:38)

    # Link komentara

  18. Ulagulja. Koji je on faktor? Ne moze da izdrzi tempo da zavrsi sezonu kao ni oni koje on hvali.
    (No1e, 11. novembar 2019 01:29)

    # Link komentara

  19. Ovaj Rus je mnogo antipatican tip.
    (Petar, 11. novembar 2019 01:06)

    # Link komentara

  20. Jeste za niansu, ali do ovog trenutka, a igra se jos finale, nole umesto AO i Wimbeldona osvoji sta mozda portoroz i umag,i oba imaju po dva mastersa tako da je ovo najpravednije finale plus to da sta odigrala oba po 16turnira. Po danilovoj izjavi bi covek pomislio da nadal ima 2000 poena i vise ili da je odigro manje turnira pa je na tim stigao uvek do zavrsnice pa radi toga ovaj finale odlucuje.Mislim da su vise problem ona dva finala sto je izgubio pogotovob US open.Treba mu postaviti isto pitanje nakon finala,kad nole osvoji.
    (Makedonac, 11. novembar 2019 00:44)

    # Link komentara

  21. Ono sto je Svetsko prvenstvo u fudbalu to je Vimbldon u tenisu a osvojio ga je Djokovic.
    (Kasper, 10. novembar 2019 21:00)
    po kojim to merilima?
     (Filip, 11. novembar 2019 00:38)

    # Link komentara

  22. Nadal bolji
    (pop, 10. novembar 2019 23:03)


    од Медведева.

    заврши реченице које започнеш.
     (мики, 11. novembar 2019 00:18)

    # Link komentara

  23. Obojica su bili najbolji u odredjenim delovima sezone, s tim sto je Nadal bio konstantniji na slemovima a Novak ima jednu titulu vise i bio je prvi tokom 95% godine. Sasvim je realno da osvajacu zavrsnog mastersa u Londonu titula donese prevagu. I brojevi
    to potvrdjuju i oni ne grese jer su egzaktni i tako je i najobjektivnije.
    Za mene kao samozvanog teniskom eksperta ipak je Novak bolji u ovoj godini i to iz dva razloga: prvi sto je osvojio najvazniji GS Wimbledon i sto je deklasirao Rafu na AO na turniru gde je Nadal ostavio najjaci utisak, sve do tog meca.
    (teniski ekspert od 2011, 11. novembar 2019 00:04)

    # Link komentara

  24. Teski su to kompleksi, al bas teski, i to kod svih u top 10 kad je Novak u pitanju...
    (nije bas inteligentno to.., 10. novembar 2019 23:59)

    # Link komentara

  25. Nadal da je kojim slučajem odbranio celokupnu šljaku MC i Barselonu ne bi postojalo onda šansa teoretski da bude borba za prvo mesto.. Ova izjava ima dvosmislenu jer obojica su osvoji li jednak broj titule ove sezone zbog čega je situacija otvorena do kraja završnog turnira. Ne mrzite čoveka samo zato što je izjavio nešto što vama ne godi za uši..
    (Posmatrač, 10. novembar 2019 23:56)

    # Link komentara

  26. Novakofili, eto vam brat Rus!
     (kadinjaca ipak pala, 10. novembar 2019 23:52)

    # Link komentara

  27. Ljudi, Nadal je ove godine sakupio 1600 bodove više od Novaka. Da je kojim slučajem odigrao sezone šljake kako je inače igra, Novak bi bio h zaostatku 3000 bodova. Žao mi je, ali Danil je ovde rekao sve kako treba.
    (Loki, 10. novembar 2019 22:40)

    covece, Nadal je ove godine sakupio 640 poena vise od Novaka i to je i trenutno stanje na obe liste (rank i race). Obojca su uzeli po dva GSa i dva Masters 1000 turnira. Ko bolje odigra zavrsni turnir, sa pravom ce zavrsiti godinu kao no.1. A to za Nadalovu sezonu sljake isto moze da se kaze i za Noletovu sezonu na betonu. Da nije vukao povredu na US turneji i na kraju odustao od USO zbog povrede, ko zna da li bi uopste sada gledalu zavrsni masters, jer bi sve vec bilo odluceno
     (bozza, 10. novembar 2019 23:49)

    # Link komentara

  28. U pravu si kralju, RAFA je G.O.A.T.
    (Muamer, 10. novembar 2019 23:38)

    # Link komentara

  29. Meni ovo liči da se Medvedev unapred pravda što će da izgubi eventualni meč sa Nadalom. Bio sam počeo da ga gotivim, sad više nisam siguran. Čini se da dečko nije previše inteligentan.
    (Radomir, 10. novembar 2019 23:37)

    # Link komentara

  30. E moj Joki...
    :D
    (Marko, 10. novembar 2019 23:30)

    # Link komentara

  31. Kakav mish je ovaj mali.Ok....ne vokis Novaka ali imaj postovanja jer ce ti se obiti o glavu i to vrlo brzo
     (Marrssa, 10. novembar 2019 23:27)

    # Link komentara

  32. Jao kako bi voleo da ih djole sve redom dobije
    (milos, 10. novembar 2019 23:27)

    # Link komentara

  33. Nadal osvojio Rim, RG, Montreal, US Open
    Djoković osvojio AO, Madrid, Vimbldon, Pariz i ima čovek više pobeda od Nadala...
     (Strasnoo, 10. novembar 2019 23:26)

    # Link komentara

  34. Bukvalno obojica imaju 2 slema i 2 mastersa ove sezone, s tim što Novak ima više pobeda ???
     (Strasnoo, 10. novembar 2019 23:19)

    # Link komentara

  35. Nije iritantno sto je rekao da je Nadal bio bolji nego "svi mogu videti" da je bio bolji. E, to je odvratno i ulizivacki ako se zna da su bili potpuno ravnopravni sa istim brojem masters titula i GS titula s tim da je Novak bio prvi skoro cele godine.
    (Goran, 10. novembar 2019 23:12)

    # Link komentara

  36. Eto ti šta je Rus. Kada treba pomoć, zabije ti nož u ledja. Amerikanac, to nikada ne bi radio.
     (Dragoljub, 10. novembar 2019 23:09)

    # Link komentara

  37. Свиђа ми се ова изјава...
    Изјава ће да подстакне Новака да се жестоко припреми за Медведева, и да му се реваншира као што се Циципасу реванширао прошле недеље.
    (sempervivum, 10. novembar 2019 23:07)

    # Link komentara

  38. Kakav je to komentar? Sta da je Novak odigrao sezonu betona kako je trebalo?
    I nije ti tacan podatak, Nadal je osvojio ove sezone nesto vise od 600 poena vise od Novaka, do sada... Ko je najbolji u godini je onaj koji na kraju ima najvise bodova, ako to za nedelju dana bude Nadal onda je to i zasluzio, do tada Novak ima sve sanse da zavrsi na prvom mestu.
    (@Loki, 10. novembar 2019 23:07)

    # Link komentara

  39. Danil od novog nasljednika velike cetvorke do drzavnog neprijatelja....sta ti jedna izjava napravi...
    (Zigzaga, 10. novembar 2019 23:04)

    # Link komentara

  40. Nadal bolji
     (pop, 10. novembar 2019 23:03)

    # Link komentara

  41. @Loki Ne, rekli ste netacan podataka, Nadal je osvojio od pocetka godine do ove nedelje 640 poena vise od Novaka. Apsolutno je zasluzeno da pobednik ovog turnira osvoji prvo mesto na kraju godine, jer Novak i Rafa imaju po 2 slema i po 2 mastersa. Mislim da turniri serije 500 i 250 zaista ne treba da odlucuju najboljeg na kraju sezone.
    (Aleksandar, 10. novembar 2019 22:59)

    # Link komentara

  42. Ovaj rus je vise nego
    prepotentan.Volio bih da dodje u susret Novaku. da
    ga odere kao jarca ili kao
    danas ovog italijana.On nikada nece biti prvi dok
    Nole i Rafa igraju.Samo
    toliko da kazem.
     (DRAGAN, 10. novembar 2019 22:55)

    # Link komentara

  43. Ljudi, Nadal je ove godine sakupio 1600 bodove više od Novaka. Da je kojim slučajem odigrao sezone šljake kako je inače igra, Novak bi bio h zaostatku 3000 bodova. Žao mi je, ali Danil je ovde rekao sve kako treba.
    (Loki, 10. novembar 2019 22:40)

    Kako je sakupio 1600 bodova vise? Jesi neki saljivdzija ili se samo ne razumes u bodovanje u tenisu????
    Idi malo gledaj u sunce ;)
     (Ufff, 10. novembar 2019 22:54)

    # Link komentara

  44. A kad bi se racunali samo bodovi u ovoj godini koje vise osvojio Nadal ili Djokovic????
    Nisam siguran da je Djokovic vise osvojio od Nadala,ali videcemo na kraju ove godine koje broj jedan i tu se sva prica zavrsava....
     (Nebojsa, 10. novembar 2019 22:52)

    # Link komentara

  45. Počinje da mi ide na živce ovaj rus sa njegovim komentarima... Pobedio Novaka 2 puta i odmah ga nipodaštava. Stvarno jadno...
     (železničar, 10. novembar 2019 22:44)

    # Link komentara

  46. Ljudi, Nadal je ove godine sakupio 1600 bodove više od Novaka. Da je kojim slučajem odigrao sezone šljake kako je inače igra, Novak bi bio h zaostatku 3000 bodova. Žao mi je, ali Danil je ovde rekao sve kako treba.
    (Loki, 10. novembar 2019 22:40)

    # Link komentara

  47. Sasvim korektna izjava, koliko god to Srblju smetalo. Nije covek dzaba prvi. Novak ima sansu da to promeni, i ja se iskreno nadam da ce uspeti, ali on je taj koji mora da se iscima da skine Nadala sa prvog mesta, ne obrnuto.
     (Zhol, 10. novembar 2019 22:37)

    # Link komentara

  48. Srbin se vise potresa kada neko apostrofira nekog drugog tenisera pre Djokovica,ne daj boze da ga prozove makar najbezazlenije kao sto je Kirjos radio u par navrata,nego sto nema leba da jede,sto ga ponizavaju na svakom koraku,oduzimaju teritoriju...pritom tog istog boli ona stvar za Srbiju niti igra za reprezentaciju niti zivi ovde,plus velica komsije,vodjin je bot i generalno truba lik,ali spin je cudo,posto nemamo svoj zivot uzivljavamo se u tudj,identifikacija sa zemljakom u takvoj meri da je svako drzavni neprjatelj br.1 kome on nije najveci covek u istoriji covecansva jer svi moraju da vole Novaka inace su mali,iskompleksirani...bolesno.
    (faraon franc, 10. novembar 2019 22:36)

    # Link komentara

  49. Novak osvojio dva GS i još tri titule.
    Rafa osvojio dva GS I još dvije titule. Šta je više?
    E, al' kad se Rus počne ulizivati, da bi ga "cijenili".
    (dušan, 10. novembar 2019 22:31)

    # Link komentara

  50. Razlika je sto Nole ima vise 1 turnir 500 a nije manje vazno i to sto ga je odrao u Melburnu u medjusobnom susretu.
     (patty, 10. novembar 2019 22:30)

    # Link komentara

  51. Druze Nadal je imao svoju najgoru sezonu na sljaci od kako je igra. Sta pricas.
    (MareNS, 10. novembar 2019 22:27)

    # Link komentara

  52. Ko je osvojio vise titula !? Novak !

    Ko je broj 1 ?

    Ko je osvojio GS kad se Novak povredio?

    Gluposti sa ovim.lobiranjem i finansiranjem sponzora.
     (Rocky, 10. novembar 2019 22:18)

    # Link komentara

  53. Naravno kad sutra igra protiv Nadala... Da igra protiv Djokovica bilo bi Djokovic je najbolji u ovoj godini ....
     (zzz, 10. novembar 2019 22:17)

    # Link komentara

  54. Race lista pokazuje da je dosad, u 2019 Nadal bio bolji. Uvijek više vjerujem brojevima nego utiscima.
    Ali, ostao je još ovaj turnir koji će dati odgovor, ko završi godinu na prvom mjestu, taj je bolji. Mislim da će to biti Novak.
     (Reg, 10. novembar 2019 22:06)

    # Link komentara

  55. I ovaj mora jos mnogo griza i sutlijasa da pokusa dok ne ukapira neke stvari....
    (noleisthebest, 10. novembar 2019 21:58)

    # Link komentara

  56. Pa Novak je osvojio 5 titula ove sezone, Rafa 4?
    Bez obzira ko za koga navija, ja ne razumem izjave ovakvog tipa; Sta vam je, bre, svima, jesu vam svima isprani mozgovi?!
     (NS#1, 10. novembar 2019 21:50)

    # Link komentara

  57. zaboravio je ruski brat šta je Nole uradio Nadalu u Melburnu zimus!
    (z’brda, 10. novembar 2019 21:43)

    # Link komentara

  58. ...ovaj mali Medvedev ima.opasne kuršluse u glavi, a potpisujem prva lakša povreda ima da ga izbaci iz nazovi "pobedničkog ritma" i još jedna obećavajuće karijera ruskog tenisa pada u zaborav. Medvedevu je dolaskom u grad Antib i angažovanje trenera Gilles Cervara je najbolji potez u njegovoj dosadašnjoj karijeri. Francuska je uvek bila velika teniska nacija, sa tradicijom i nacionalnom sportskom federacijom koja ulaže u svoju budućnost. Ipak, bez obzira na sve to, već 15+ godina nemaju kandidata za ATP #1 ili GS titulu - ekipno su jaki, pojedinačno slabi. Dakle, Danil ima potencijal, ali je psihički i fizički precenjen, jer čak ni jedan Lendl ne bi mogao od njega da napravi #1 kao što je uspeo sa Marejem ali ne i sa mnogo perspaktivnijim Zverevim. Ruski teniseri ne vole puno da rade, ne vole puno da se žrtvuju...poslednji koji je donekle pokušao i donekle uspeo je Safin, i ta njegova karijera je imala potencijala za 3x više i bolje... Živi bili pa videli...
     (Fljorent Jashari, 10. novembar 2019 21:43)

    # Link komentara

  59. Samo polako. Uskoro će ti Nole pokazati ko je najbolji. Posle toga nećeš puno razmišljati.
    (samo onako, 10. novembar 2019 21:38)

    # Link komentara

  60. Nadal je sam ove godine osvojio tacno 50 posto GS turnira a Nole samo dva, pritom je bio samo na tri seta od osvajanja Australian open-a.
     (aca, 10. novembar 2019 21:38)

    # Link komentara

  61. Za razliku od Novaka koji nije imao sjajne rezultate i osvojio SAMO 2 grend slema, dok ih je Nadal osvojio ČAK 2.
    (vlada, 10. novembar 2019 21:03)

    Cela poenta je u tvom komentaru !! Kad Nadal osvoji 2 gren slema , onda je to vauuuuu , kakva sezona a kad u istoj sezoni Novak to uradi ,svi su u fazonu ,pa ok je bio ove sezone . To samo pokazuje na sta je Novak navikao publiku i teniski svet .
     (Ernesto ce, 10. novembar 2019 21:35)

    # Link komentara

  62. Nadal ga je pobedio u finalu US opena, pa da opravda taj poraz, da je izgubio od najboljeg… Sto je blizi vrhu i kako daje vise izjava, Medvedev mi deluje kao sujetni kompleksas.
    (Ivan, 10. novembar 2019 21:34)

    # Link komentara

  63. Rus brat al zamalo.
    (I1, 10. novembar 2019 21:33)

    # Link komentara

  64. Rus, ti si neprijatelj!
     (Jumko, 10. novembar 2019 21:31)

    # Link komentara

  65. Naravno da Nadal.
    (Drnda, 10. novembar 2019 21:29)

    # Link komentara

  66. Bitno je medvedu da ti nikad neces biti prvi...
     (Termodinamicar, 10. novembar 2019 21:28)

    # Link komentara

  67. interesantno je kako mladi teniseri vole da se uvlace ili federeru ili nadalu.
     (andjelija, 10. novembar 2019 21:26)

    # Link komentara

  68. Nisam sto posto proverio, ali mislim da Djokovic ima titulu vise od Nadala ove sezone 5:4. Od toga dva gren slema i jedan masters. Djokovic je statisticki najbolji, sve ostalo je stvar licnog utiska.
    (Ivan, 10. novembar 2019 21:25)

    # Link komentara

  69. Sam kopas sebi jamu sine, kad Nole procita ovo ima da te odere kao vola u kupusu.
     (marerema, 10. novembar 2019 21:25)

    # Link komentara

  70. nadalov bot.
     (ivan, 10. novembar 2019 21:24)

    # Link komentara

  71. Đole 5 titula ove godine
    nadal 4 titule ove godine.
     (Srpska Crna Gora, 10. novembar 2019 21:23)

    # Link komentara

  72. Ako ostavimo po strani to da svi zelimo Novaka prvog, ovo i jeste donekle istina, losa americka turneja u iw i majamiju, posle u sinsinatiju, takodje na us openu, rafa je pre polufinala samo izgubio u Akapulku, svaki gs bar poufinale, 3 finala
     (tennisman, 10. novembar 2019 21:20)

    # Link komentara

  73. Ovaj mali je zaslužio da ga Nole rastavi od života, kao što je Cicibana, da ga malo spusti na zemlju.
     (Mladen, 10. novembar 2019 21:18)

    # Link komentara

  74. Mnogi su zaboravili brisanje nadala u australiji jer je ipak skoro godinu dana proslu.
    (novak, 10. novembar 2019 21:13)

    # Link komentara

  75. Nadal je prvi trofej podigao u Rimu, zatim je pobedjivao u Parizu, u Montrealu i u Njujorku. Djokovic je pobedio u Melburnu i Madridu,osvojio je Vimbldon, Peking i Pariz. Pet je vise od cetiri. Najprestizniji turnir je osvojio Nole. Znamo i da je dobar deo severnoamericke turneje igrao sa povredom ili je propustio zbog nje. Ali dobro, u ko zna kom kontekstu je Medvedev ovo izjavio, ili je istrgnuto. Ne kazem da Nadal nije zasluzio, ali nije bas tako jasno i ubedljivo bio najbolji.
    (Marko, 10. novembar 2019 21:13)

    # Link komentara

  76. Kaže "Mislim da svi mogu da kažu...", evo odmah ću ti reći da misliš pogrešno jer ja ne mogu da kažem to što ti misliš da svi mogu da kažu. Najbolji je Novak bio i ove godine pa neka misli ko šta hoće. Ja sam svoje rekao.
    (Saša, 10. novembar 2019 21:05)

    # Link komentara

  77. Za razliku od Novaka koji nije imao sjajne rezultate i osvojio SAMO 2 grend slema, dok ih je Nadal osvojio ČAK 2.
     (vlada, 10. novembar 2019 21:03)

    # Link komentara

  78. Ono sto je Svetsko prvenstvo u fudbalu to je Vimbldon u tenisu a osvojio ga je Djokovic. A ne trebamo zaboraviti ni ono brisanje patosa od 3-0 u finalu Australije. Pozdrav.
     (Kasper, 10. novembar 2019 21:00)

    # Link komentara

  79. Isto broj turnira su osvojili obojica po 2gs po 2 mastersa 1000 i po 1 od 500 s tim sto mislim da je novak na neke turnire gurao vise zato je i bio ovoliko prvi na svetu
    (milos obilic, 10. novembar 2019 20:59)

    # Link komentara

  80. Hahahahahahahahaha osvojio je mnogo titula?

    2GS Djokovic 2 Nadal
    2 Mastersa Djokovic 2 Nadal
     (Stefan, 10. novembar 2019 20:58)

    # Link komentara