Četvrtak, 07.11.2019.

12:20

Jedan čovek je uspeo da bude omražen i u Srbiji i u Hrvatskoj

Nemački arbitar Feliks Brih je na Mundijalu navukao gnev navijača Srbije, a posle utakmice Dinama i Šahtjora su ga zapamtili i u Hrvatskoj.

Izvor: SV

Jedan èovek je uspeo da bude omražen i u Srbiji i u Hrvatskoj IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

100 Komentari

Sortiraj po:

Da ste sa Marsa pali, opet ste od srba otpali, ne znam kaj ne kužiš?

pre 4 godine

(Alen, 7. novembar 2019 17:43)

I onda ne odete na euro jer vas izbace marsovci... od kojih ste otpali.

novi sad

pre 4 godine

@Zvezda će da igra proleće već ove sezone. I vi ćete, ali za 50 godina.
(NoName, 7. novembar 2019 17:39)

Hoće hoće, igrat ce proljeće na moje rame sljeće nema zvijezde danice.
(zg, 7. novembar 2019 18:00)

Zg, Kraljina si, samo salji jos slicnih komentara. Svako dobro...

Domagoj

pre 4 godine

Koja zlopamtila, svaki drugi se osvrnuo na Beusana koji je eto smatrao da je Brih bio u pravu u vezi penala za Srbiju, a istovremeno "zaboravljaju" da je isti bio vrlo usamljen u svom razmišljanju i tada u studiju i u većem djelu javnosti. Ako vam išta znaći isti taj Beusan smatra i da je jučer Felix bio u pravu sa svim odlukama

zg

pre 4 godine

@Zvezda će da igra proleće već ove sezone. I vi ćete, ali za 50 godina.
(NoName, 7. novembar 2019 17:39)

Hoće hoće, igrat ce proljeće na moje rame sljeće nema zvijezde danice.

lol

pre 4 godine

Moguce,posto je na nivou statisticke greske imati onoliko srece,pobede na penale i da se svi koji su jaki naguraju u drugi deo zreba.Finale ste skroz upropastili,nije bilo nikakve drazi,oducili vas od fudbala.Ubedjen sam da se niko ni ne seca vise ko je igrao finale pored Francuske.Uostalom uvek neka leva ekipa ima srece i ugura se do zavrsnice kao Bugarska,Turska,Grcka,Hrvatska i onda ih na sledecem prvenstvu nema,cak se ni ne plasiraju kao Grci ili vi kad smo vas mi izbacili iz kvalifikacija posle bronze.Tad ste isto dokazali da vas je samo sreca dovela do polufinala,posto kako inace objasniti da se na sledece prvenstvo ni ne plasirate a glumite da imate neki kvalitet i kontinuitet.Smesni ste skroz
(Xnodeh,07. novembar 2019 17:47)

Jednom ste otišli na EP uz sreću i nikad više. Mada bi mi bilo drago da se plasirate, pa da se blamirate k'o 2000 god

Šukeru one noći na Maksimiru nije priznat čisti gol, koji bi da je bilo pravde Hrvatsku odveo na EURO. Šukerova lopta je pola metra prešla gol liniju Ivice Kralja, ali gol nije priznat.  I na marakani Hrvatska je dominirala, pa ste od straha da ne izgubite razbili ritam utakmice gašenjem reflektora.
Ne priznavanjem tog gola koštalo vas je k'o Anrijev rukom, pa su Francuzi ispali sa SP-a bez datog gola. A vi ste na tom Euru primili  cijelo tuce golova.
Slovenci su vas gazili do 67 minute vodili su 3:0., a onde ste vi ni sami ne znate kako zabili tri komada za šest minute. Španjolci su vam uvaljali četiri, pa debakl protiv Nizozemske 6:1 
Bili ste potučeni do nogu i to na veliko natjecanje, meč protiv Nizozemske zapamtit će se po tome što je to najteži poraz prethodnih država (Kraljevine Jugoslavije, SFRJ, SRJ) na EP-ma 

Che

pre 4 godine

Zanimljivo je kako na svaku sportsku vijest odma znas da ces naletit na tipove tipa Xodex s jedne i druge strane. Sta se tice utakmice ka veliki fan Dinama sam bija razocaran da u 89 minuti vodis 3:1 i onda u produzetku primis dva komada. Jedini krivci su igraci koji su nakon treceg gola u svojim glavama pobjedili. Kakav Brih i krade. Pa penal je bija cist ka suza. Ipak raduje me sta Dinamo stvarno odlicno igra i bit ce ih zadovoljstvo gledat. Ovi koji konstantno omalovazavaju nase igrace kao sta su Modric i Hrvatske uspjehe su ili totalno isfrustrirani, ogorceni, nesretni ili jednostavno ne znaju i ne razumiju se u nogomet. To je ka da ja kazem da je Doncic prevara ili Jokic uzasan centar. Sta neces sve procitat i ko se sve naucija sluzit s internetom. Bilo je bolje za nas "normalne" dok ste svitlo gasili s sikirama

da imate nasu grupu, bilo bi vam jos gore

pre 4 godine

@purger vama sigurno ne gledamo u ledja , mi smo nesta i osvojili a i Zvezda i Par su prezimili pre Dinama

Maroko

pre 4 godine

@Alen

"...2016/17, skupinu LP završava s porazima u šest utakmica, a sada mu je gol razlika 0:15." I, je l te sramota komentarisati druge timove?

geak

pre 4 godine

nigde ne pise kada mora pogledat var. on to najbolje zna.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mile, 7. novembar 2019 12:46)

To je već zloupotreba treba da se uvede da na zahtev trenera ili kapitena da se pogleda svaka sporna situacija a ne samo kad se njemu digne.

geak

pre 4 godine

Ispricavam se, vidim sad da ste Olimijakosu dali 3 gola. U redu, evo mi smo Atalanti dali 4, kad ste vi nekom dali 4?
(Alen, 7. novembar 2019 16:25)

A kad će te vi da uzmete ušonju???

sinisa

pre 4 godine

Moguce,posto je na nivou statisticke greske imati onoliko srece,pobede na penale i da se svi koji su jaki naguraju u drugi deo zreba.Finale ste skroz upropastili,nije bilo nikakve drazi,oducili vas od fudbala.Ubedjen sam da se niko ni ne seca vise ko je igrao finale pored Francuske.Uostalom uvek neka leva ekipa ima srece i ugura se do zavrsnice kao Bugarska,Turska,Grcka,Hrvatska i onda ih na sledecem prvenstvu nema,cak se ni ne plasiraju kao Grci ili vi kad smo vas mi izbacili iz kvalifikacija posle bronze.Tad ste isto dokazali da vas je samo sreca dovela do polufinala,posto kako inace objasniti da se na sledece prvenstvo ni ne plasirate a glumite da imate neki kvalitet i kontinuitet.Smesni ste skroz
(Markos, 7. novembar 2019 17:47)

Mozes se uvjeravati da ste nas vi izbacili sa euro 2000, iako smo dva nerijesena odigrali. Odigrali smo nerijeseno i sa Makedonijom, moglo bi i njoj malo zasluga pripasti. Inace, tad se nismo plasirali jer smo izgubili od Irske,a da smo nju dobili bili bi prvi na tabeli

Dado

pre 4 godine

Jedva cekam da chujem komentar bivsheg hrvatskog sudije Beusana koji je u studiju nakon nashe utakmice sa Shvajcarskom rekao da ono povlachenje dvojice igraca na Svetskom prvenstvu nije bio penal nad Mitrovicem i branio je odluku Briha. Iznenadio sam se koliko su Hrvati bili objektivni tada (i u studiju i po komentarima na youtubu), a Beusan je onako presrecan govorio da chestita Brihu na fantastichno procenjenoj situaciji.
(Rixon,

Taj Beusan je sada u penziji.
Inace je on znao procijeniti sudacke odluke koje se nama Hrvatima nisu svidjale, ali on je takav.
Kaze sto misli, svidjelo se nekom ili ne.
Sto se tice objektivnosti prema Srbima, sine, gledaj cesce nase sportske programe. Ne samo da su objektivni, vec vas hvale, u prijenosu samo sto ne navijaju za Srbiju. Gledaj, pa ces se uvjeriti.

croata

pre 4 godine

Sada gledajte hrvati kako smo se mi osecali kad nam je ovaj sudija nije dao cist penal i takodje ukrao nama plasman u osminu finalu
(Daki, 07. novembar 2019 15:37)

Oko te tkz kradje, ja nikad ne bih svirao penal vec upravo to sto je brich i svirao. Mozete kukat koliko hocete, sve je krivica mitrovica jer ne zna past kad treba. Da je iskusno pao u trenutku ubacivanja lopte onda je trebao svirat penal, ovako klasicni faul u napadu.
Sto se tice jucerasnjeg penala, prekrsaj je nesporan ali ne onaj koji je brich dosudio. Ako vec postoji var, trebao je prvo pogledati spornu situaciju zbog koje je i dosudio penal, nakon gledanja ponistit ju. Onda ukoliko postoji mig iz var sobe za drugu spornu situaciju(pravi faul za penal) ponovno mora otici gledati monitor i tek onda dosuditi ponovno penal. Ovako je ispalo da je nebitno za sto je svirao penal, zato su svi zamracili. Var je dobar za ofsajd jer je tu sve egzaktno, ali kod dodjeljivanja penala nije jer i dalje ostaje slobodna sudacka procjena. Zato je pravo rjesenje jedan challenge po poluvremenu na koju ce imati pravo samo timovi. Dakle ukoliko se dogodi sporna situacija za penal ili crveni karton, sudac svira ono sto vidi, a ako se osteceni ne slazu gleda se var. Ako je sudac u pravu ta ekipa u toku poluvremena na var vise nema pravo, a ako je sudac pogrijesio onda imaju pravo ponovno trazit var u narednoj spornoj situaciji. Ovo sto se sad dogadja da sudac sam ima pravo da odluci da li ce gledat ili ne gledat var nema veze sa zdravim razumom. To se mora podhitno ukinut.

NoName

pre 4 godine

@ Pozdrav iz zemlje gubitnika. Rusija 2018. ;)
(Zg, 7. novembar 2019 14:37)

Gol-razlika u Ligi Prvaka Dinamo +5 , Crvena Zvezda - 10
Je li ledeno na -10? Zbog toga halucinacije imas?
(Varteks, 07. novembar 2019 16:19)

Zvezda će da igra proleće već ove sezone. I vi ćete, ali za 50 godina.

Simple

pre 4 godine

Hrvati mogu razumjeti Srbe nakon sudjenja Briha.
Ali Srbi nikada nece moci razumjeti Hrvate nakon sudjenja Pitane!
Zato sto nikada nece igrati finale SP-a sa seniorima.

Markos

pre 4 godine

Simple
Moguce,posto je na nivou statisticke greske imati onoliko srece,pobede na penale i da se svi koji su jaki naguraju u drugi deo zreba.Finale ste skroz upropastili,nije bilo nikakve drazi,oducili vas od fudbala.Ubedjen sam da se niko ni ne seca vise ko je igrao finale pored Francuske.Uostalom uvek neka leva ekipa ima srece i ugura se do zavrsnice kao Bugarska,Turska,Grcka,Hrvatska i onda ih na sledecem prvenstvu nema,cak se ni ne plasiraju kao Grci ili vi kad smo vas mi izbacili iz kvalifikacija posle bronze.Tad ste isto dokazali da vas je samo sreca dovela do polufinala,posto kako inace objasniti da se na sledece prvenstvo ni ne plasirate a glumite da imate neki kvalitet i kontinuitet.Smesni ste skroz

Poplava mozga

pre 4 godine

@ Pozdrav iz zemlje gubitnika. Rusija 2018. ;) (Zg, 7. novembar 2019 14:37)

Daj ne drobi više. Ukrajina - Srbija 5:0 Tottenham - Red Star 9:0. Mene bi bilo sram komentirat druge države i timove. (Alen, 7. novembar 2019 15:31)


Dinamo-Sahtjor 3:3. (Doprvak, 7. novembar 2019 15:44)


Pa? Haha? Kad ste vi zadnji put nekom dali tri gola u ligi prvaka? Nemoj mi samo tekme iz proslog stoljeca izvlacit, to nitko normalan ne radi u svijetu.
(Alen, 7. novembar 2019 16:00)

Ispricavam se, vidim sad da ste Olimijakosu dali 3 gola. U redu, evo mi smo Atalanti dali 4, kad ste vi nekom dali 4?
(Alen, 7. novembar 2019 16:25)


Blago tebi kad imas vremena da se primas na ovakve komentare.

Alen

pre 4 godine

@ niko normalan ni nema prošla stoljeća iza sebe poput vas.
(Večno ćete živeti u senci i kompleksima, džaba koprcanja i racionlizacije., 7. novembar 2019 16:55)

Ne, mi smo ti pali s Marsa prije nekih trideset godina i odmah trece mjesto. A sad i drugo. Ali put do zemlje je fakat bio dug. Zamisli da smo brze stigli. Pa vec bi pet put bili svjetski sampioni. Medjutim ni zurba ne voli zlato. Tko uvijek zuri nerjetko gubi.

Varteks

pre 4 godine

@ Pozdrav iz zemlje gubitnika. Rusija 2018. ;)
(Zg, 7. novembar 2019 14:37)

Gol-razlika u Ligi Prvaka Dinamo +5 , Crvena Zvezda - 10
Je li ledeno na -10? Zbog toga halucinacije imas?

Alen

pre 4 godine

@ Pozdrav iz zemlje gubitnika. Rusija 2018. ;) (Zg, 7. novembar 2019 14:37)

Daj ne drobi više. Ukrajina - Srbija 5:0 Tottenham - Red Star 9:0. Mene bi bilo sram komentirat druge države i timove. (Alen, 7. novembar 2019 15:31)


Dinamo-Sahtjor 3:3. (Doprvak, 7. novembar 2019 15:44)


Pa? Haha? Kad ste vi zadnji put nekom dali tri gola u ligi prvaka? Nemoj mi samo tekme iz proslog stoljeca izvlacit, to nitko normalan ne radi u svijetu.
(Alen, 7. novembar 2019 16:00)

Ispricavam se, vidim sad da ste Olimijakosu dali 3 gola. U redu, evo mi smo Atalanti dali 4, kad ste vi nekom dali 4?

pastrmka

pre 4 godine

Varteks, vama je Dusan Kecman sudjen. Cigani to izgube sa stilom, vaterpolski, pa boli dva dana, a vi u minut 2 komada pa su krivi rusi, udba, var, aleksandar karadjordjevic, njegos, srpski lobi, srpska krv likova iz Var sobe... i boli mjesecima, a na kraju ni liga evrope

Rajko007

pre 4 godine

Bas me interesuje da li je nakon utakmice onaj njihov bivsi sudija Beusan ponovo na HRT-u uz osmeh konstatovao "Cestitke Brihu."

Večno ćete živeti u senci i kompleksima, džaba koprcanja i racionlizacije.

pre 4 godine

(Alen, 7. novembar 2019 16:00)

Dobro nisi rekao da niko normalan ni nema prošla stoljeća iza sebe poput vas.

LukaOJ

pre 4 godine

Jedva cekam da chujem komentar bivsheg hrvatskog sudije Beusana koji je u studiju nakon nashe utakmice sa Shvajcarskom rekao da ono povlachenje dvojice igraca na Svetskom prvenstvu nije bio penal nad Mitrovicem i branio je odluku Briha. Iznenadio sam se koliko su Hrvati bili objektivni tada (i u studiju i po komentarima na youtubu), a Beusan je onako presrecan govorio da chestita Brihu na fantastichno procenjenoj situaciji.

Čitao ja danas na Indexu, kaže sve regularno 😂

Alen

pre 4 godine

@ Pozdrav iz zemlje gubitnika. Rusija 2018. ;) (Zg, 7. novembar 2019 14:37)

Daj ne drobi više. Ukrajina - Srbija 5:0 Tottenham - Red Star 9:0. Mene bi bilo sram komentirat druge države i timove. (Alen, 7. novembar 2019 15:31)


Dinamo-Sahtjor 3:3. (Doprvak, 7. novembar 2019 15:44)


Pa? Haha? Kad ste vi zadnji put nekom dali tri gola u ligi prvaka? Nemoj mi samo tekme iz proslog stoljeca izvlacit, to nitko normalan ne radi u svijetu.

brido

pre 4 godine

Pa? Haha? Kad ste vi zadnji put nekom dali tri gola u ligi prvaka? Nemoj mi samo tekme iz proslog stoljeca izvlacit, to nitko normalan ne radi u svijetu.
(Alen, 7. novembar 2019 16:00) # Link komentara

Olimpijakosu pre mesec dana ;)

Dule

pre 4 godine

Smijurija, niko ne spominje sto se u biti dogodilo kod tog penala. Brich je sudio penal za prekrsaj malog Djire koji nije ni taknuo igraca i onda ide gledat VAR na kojem je druga situacija koju nije ni vidio kao sto nije vidio u prvom poluvremenu namjerni udarac laktom u glavu ademija koje je bilo za crveni.Da nije sudio nepostojeci penal nebi ni gledao VAR I penala nebi ni bilo.

tabadžija

pre 4 godine

Možda je lik nesposoban za kvalitetnije suđenje ili je uzeo pare ili samo mnogo mrzi Balkance? Treba protestno pismo poslat u centralu jer njegovo suđenje nije na nivou na kojem bi moralo da bude.

lol

pre 4 godine

Ne znam samo zasto.Penal za Sahtjor je cistiji od najcistijeg moguceg."Strasan" NK Primamo (naravno strasan samo u hrvatskoj mitomaniji) ne moze u dva meca nijednom da dobije nikad gori Sahtjor.Da vas podsetim,Sahtjor nije ni bleda senka onog kluba od pre 10-ak godina koji je osvajao Kup UEFA i igrao 1/4 LS,te manje vise redovno prolazio grupu.Rat u Ukrajini je totalno unazadio fudbal.U nekoliko godina imali ste ultrajaki Sahtjor,Dinamo Kijev koji je takodje redovno ucestvovao u LS i nokaut fazama LE,jedan Dnjepar koji je igral finale LE a danas vise ne postoji,jedan Metalist koji je takodje bio redovan ucesnik LE,jedan Cernomorec koji je sasvim solidno igrao LE.Od toga ostao je samo Sahtjor,i to ni bleda senka tadasnjeg Sahtjora,koji godinama ne igra na svom stadionu nego glumi domacina u Lavovu i Harkovu.I takav Sahtjor "supermocni,nikad jaci,bolji smo od Zvezde" NK Primamo ne moze da dobije.I sad uporedite tu grupu,i uporedite Zvezdinu.Niti bi Zvezda gore stajala u tvoj grupi od Primama,niti bi Primamo bolje stajao od Zvezde u njenoj grupi.Sto se penala tice jos jednom,penal je cist kao suza,Sahtjor je kod 1:1 masio zicer za pobedu,a i u prvom mecu Sahtjor bi pobedio da njihov cirkuski golman nije napravio najgluplji poklon penal Primamu.Jednostavno "strasni" Primamo je strasan samo u svojoj mitomaniji i to je poenta price.
(Xnodeh, 07. novembar 2019 13:48)

FK pet plus četiri sinoć. Sve neki nikad slabiji protiv Hrvatske evo sad i protiv Dinama.:D ubiti te ljubomora

Alen

pre 4 godine

@ Pozdrav iz zemlje gubitnika. Rusija 2018. ;)
(Zg, 7. novembar 2019 14:37)

Daj ne drobi više. Ukrajina - Srbija 5:0 Tottenham - Red Star 9:0. Mene bi bilo sram komentirat druge države i timove.

Doprvak

pre 4 godine

@ Pozdrav iz zemlje gubitnika. Rusija 2018. ;)
(Zg, 7. novembar 2019 14:37)

Daj ne drobi više. Ukrajina - Srbija 5:0 Tottenham - Red Star 9:0. Mene bi bilo sram komentirat druge države i timove.
(Alen, 7. novembar 2019 15:31)


Dinamo-Sahtjor 3:3.

purger

pre 4 godine

niti je sudac utjecao na rezultat, možda malo neujednačeni kriterij kod gledanja VAR-a , ali nista strašno ...Dinamo ZG je u krugu najjačih evropskih klubova poslije onih 7-8 koji su stalno među favoritima za osvajanje LP, veliki korak je napravljen to je bitno, stadion je dogovoren, sve ostalo radi kao singerica, komšije zadnjih 30-tak godina plavim dečkima gledate u leđa, a sa ovim još ćete dalje biti u retroviziru, ...reprezentacije neću ni spominjati...nogomet je čudo od sporta ...SPORT IZNAD SPORTA najbitnije

K1P3

pre 4 godine

Da nije Federer ćušnuo Brihu kovertu u džep pred utakmicu Švajcarska - Srbija? :)
(lule, 07. novembar 2019 13:30)


Trebao je Djokovic uzvratiti sa jacom kovertom... :-)
Svica-Srbija ,penal nad Mitrovicem...tu se nema sta pisati...
sinoc,penal nad golmanom Shahtara,ocit,to sto budaletina ide laktom na golmana to je vec i manjak sivih vijuga u glavi...
znaci oba penala su bila...ali je problem u tome sto i kad je trebalo pogledati za Dinamo da nije htio koristiti uslige VARa,pp meni su krivi ti ljudi koji prate to u sobi,oni trebaju odluciti i reci....da je situacija sumljiva...ovako opet ostaje na sudcu hoce ili nece.,..

Brihomanija

pre 4 godine

Joj kak preuvelicavate. Da nije dosudio penal onda bi Šahtar bil ostecen i opet bi ga netko negdje napadao. Pa ne udara se protivnik laktom u glavu u šesnaestercu u zadnjim momentima igre. A VAR ce nam nekad ici na ruku a nekad nece. Sami smo si krivi kaj nismo uspjali zatvorit tekmu, otegnit igru, nego smo navalili po cetvrti gol kao amateri. Nemojte stvarat zavjere tamo di ih nema. Pozdrav od purgera.

Bik koji stoji

pre 4 godine

Felikse hvala ti, mogli su Hrvati povecati koeficijent za 15 mesto..


Hrvatska nema nikakav interes za 15. poziciju. Iduće godine će naša dva kluba igrati u kvalifikacijama za Ligu prvaka, ali samo Dinamo je i može dohvatiti. Tko god bio drugi kod nas, taj će odmah ispasti iz Europe i neće moći osvajati bodove, a ti bodovi će se dijeliti na 5 umjesto na 4 kao npr. ove godine.
Kod nas država ne sipa toliki novac u nogometne klubove, srećom.

S druge strane, Srbiji bi sigurno bilo korisno da im dva kluba, a to su Zvezda i Partizan, idu u kvalifikacije. Tada bi svaki klub dobio velike državne pare kao što to sada dobiva Zvezda. Bilo bi interesantno kad bi se mogli saznati pravi podaci koliko je love završilo u Zvezdi od države plus državnih firmi.

prika iz susjedstva

pre 4 godine

Daj Srbi, ne pretjerujte, “uništio”. Reprezentacija vam
je prosjek, a Dinamo je jučer morao očuvati 3-1, sve je to sport. Smanjite malo velike riječi, niko u Hrvatskoj baš ne pati, osim ovi nedojebani navijači koji su još na maminoj sisi. Dinamo je dobar, ima još utakmica, čini mi se da će sve naplatiti u zadnjoj utakmici u grupi. Ili već u Italiji. Plus sve više mladih i kvalitetnih koji stasavaju. I to bez bunkera, kako vaši klubovi i reprezentacija voli. Bit ćemo mi ok, ne znam šta ćete vi. Sjetite se slobodno ovog komentara, ako ga vaši sjevernokorejski admini puste...

Marco van Basten

pre 4 godine

Posle Kralja Aleksandra i Tita, treci covek koji je ujedinio Srbe i Hrvate, ha, ha...

Nije mi jasan smisao koriscenja VAR-a. Trebalo bi, kao npr u tenisu ili odbojci, da svaki trener ima pravo na odredjeni broj trazenja celindza za sporne situacije. A ne da se prepusta na volju sudiji da li ce da proveri svoju odluku ili ne. GLUPO!
(Pele 2.0, 7. novembar 2019 13:51)


VAR sistem je još jedan instrument u ruci sudije.

Nije mi samo jasno, ako je to tako, onda zašto ga ne koriste uvek a ne po volji kako sudija odredi.

Tu je problem cele priče oko VAR.

Andrej

pre 4 godine

Likovali neki prosle godine zbog ovog coveka, sad ga i oni pljuju...

Karma je čudo!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lako, 7. novembar 2019 14:10)

Kakva laž, nema čovjeka u Hrvatskoj koji nije rekao da vas je u Rusiji ovaj sudac oštetio. A Srbi su na lošem glasu zbog ljudi kao što si ti, koji lažu kako zinu.

K1P3

pre 4 godine

Eto dragi susedi imali ste sinoć na Maksimiru prilike da vidite kako izgleda kada Brih deli nepravdu na fudbalskim terenima. Sad znate kako je bilo nama prošlog leta na Mundijalu kada nas je ovaj čovek brutalno oštetio u meču sa Švajcarskom. Nama je bilo još teže nego vama jer Dinamo i pored ove krađe Briha ima i dalje realne šanse da se domogne proleća u Evropi a mi smo protiv Švajcarske nokautirani totalno njegovijm sramnim suđenjem. Sinoć je ovaj ćovek uspeo na Maksimiru da u paramparčad razbije sav trud i napore Dinama da izbori pobedu protiv Šahtjora koju je igrom i zaslužio potpuno, vodio 3:1 na 5 minuta pre kraja meča ali gospodin sudija nije dozvolio da slavite. Dosudio je penal za Šahtjor u 96. minutu i pritom opet nije želeo da koristi VAR tehnologiju, a morao bi da koristi VAR jer je situacija bila nejasna. Sada znate kako je nama bilo.
(Oposum, divna životinjica, 07. novembar 2019 13:41)

penal za Shahtar je bio... problem je taj sto on nije koristio VAR za prethodne sumljive situacije u korist Dinama...
tako da nam sudac nije uzeo pobijedu,nego mi sami sebi....trebalo se drugacije postaviti kad je Shahtor smanjio na 3:2

Bg

pre 4 godine

Proći će Mile, ne brini, kad odrasteš...
Pozdrav iz zemlje gubitnika. Rusija 2018. ;)
(Zg, 07. novembar 2019 14:37)

Lepo sto priznajes da si zemlja gubitnika! Pozdrav iz zemlje pobednik a za zemlju gubutnika! Bari, Tokio 1991.

Back in Black

pre 4 godine

Pa ako je tako onda cu da ubacim 100 eura na 1-1&3+ a navijacu da prime jedno 10.Ej bre pa ne postoji razlog niti bilo koji klub zbog kojeg bi navijao za Partizan to je moj stav i bole me uši sta ko misli.Oni su navijali za nas protiv Totenhema pa cu ja ovde da se foliram.Znaci nikada ama baš nikada necu da navijam za njih i svako ko ovde glumata kao ono podrska od Delije taj nije navijac Crvene Zvezde.

ujedinjenje ili ....

pre 4 godine

Brih Ujedinitelj, posle Tileta, jedan od od retkih koji je ujedinio dva posvađana brata blizanca. Zato, Jugosloveni, složno se okupite oko Briha. Brih, partija, omladina akcija. 'Ajmo!

Mile

pre 4 godine

Inače, u toj utakmici sa Hrvatskom u BG je celu utakmicu navlačio za gostujuču ekipu, imao nejednak kriterijum i pomogao im da izvuku remi...

Protiv Srbije u Rusiji je napravio grešku, ali to je utakmica u kojoj smo se samozapalili očajnom igrom u drugom poluvremenu i Krstajićevim nebuloznim izmenama. Tražiti alibi u sudiji je samozavaravanje..


Kao što je samozavaravanje Hrvata da ih je sinoč oštetio. Dosudio je čist penal za Šahtjor. Imali su dva gola prednosti u produžetku. Treba bit esencija gubitništva , pa to ispustiti. Što Dinamo svakako jeste. U suprotnom ne bi 50 godina igrao u Evropi bez ijednog plasmana u dalje takmičenje na proleće.

Dinamo

pre 4 godine

Nitko njega ne mrzi ovdje. Sami smo krivi, a i sport je to, dogodi se takvo što. Nema tragedije, odlično igramo, ozbiljna smo momčad, to je jedino važno, Prošli, ne prošli...

zvezdale

pre 4 godine

Brih je najbolji i najpravedniji sudija danasnjice svidjalo se to nekom ili ne.Druga je stvar sto se ne svidja nama na ovim prostorima.

Misa

pre 4 godine

Pogledaj samo fotku, vidi se da je arogantno dj...re. Veoma los covek veoma los sudija. Ali, sluzi sistemu za prljave poslove pa ga sigurno nece sankcionisati

sadgsd

pre 4 godine

Koliko sam vidio jutros po komentarima, sada je omiljen u Srbiji....makar kao Dinamovac i purger, ne mislim da nas je sudac oštetio. Samo smo si krivi što nismo znali privesti utakmicu kraju. No to su čari nogometa, glavno da dobro igramo.

Lala

pre 4 godine

Ne znam samo zasto.Penal za Sahtjor je cistiji od najcistijeg moguceg."Strasan" NK Primamo (naravno strasan samo u hrvatskoj mitomaniji) ne moze u dva meca nijednom da dobije nikad gori Sahtjor.Da vas podsetim,Sahtjor nije ni bleda senka onog kluba od pre 10-ak godina koji je osvajao Kup UEFA i igrao 1/4 LS,te manje vise redovno prolazio grupu.Rat u Ukrajini je totalno unazadio fudbal.U nekoliko godina imali ste ultrajaki Sahtjor,Dinamo Kijev koji je takodje redovno ucestvovao u LS i nokaut fazama LE,jedan Dnjepar koji je igral finale LE a danas vise ne postoji,jedan Metalist koji je takodje bio redovan ucesnik LE,jedan Cernomorec koji je sasvim solidno igrao LE.Od toga ostao je samo Sahtjor,i to ni bleda senka tadasnjeg Sahtjora,koji godinama ne igra na svom stadionu nego glumi domacina u Lavovu i Harkovu.I takav Sahtjor "supermocni,nikad jaci,bolji smo od Zvezde" NK Primamo ne moze da dobije.I sad uporedite tu grupu,i uporedite Zvezdinu.Niti bi Zvezda gore stajala u tvoj grupi od Primama,niti bi Primamo bolje stajao od Zvezde u njenoj grupi.Sto se penala tice jos jednom,penal je cist kao suza,Sahtjor je kod 1:1 masio zicer za pobedu,a i u prvom mecu Sahtjor bi pobedio da njihov cirkuski golman nije napravio najgluplji poklon penal Primamu.Jednostavno "strasni" Primamo je strasan samo u svojoj mitomaniji i to je poenta price.

Otac Makarije

pre 4 godine

E moji Hrvati, sad vidite kako je to govedo nas unistilo! Direktno nam je uticao na plasman. Ne kazem, mozda i bolje da nismo prosli da se ne nerviramo al opet... kradja!

Milos

pre 4 godine

Coveka neko zestoko cuva, odavno je trebalo da dobije otkaz - nije ovo sudjenje neka zavera vec jednostavno nesposoban sudija koji bude uhvacen u vrtlogu utakmice, sto upravo sudije ne smeju sebi da dozvole.

C i n i k

pre 4 godine

Eto,a inace na SP su ga isti ti hr podrzavali samo zato jer je nasa ekipa bila u pitanju u konkretnoj utakmici, ali izgleda da se ovde slabo ko seca toga...iako je svima bilo jasno ko dan da je Brih navijao za CH i da nije sudio tako ocigledan penal za koji mu ni VaR nije trebao,obaska sto VaR nije ni zahtevao.
Kasnije su i nemci u nj sudijskoj organizaciji priznali da je neshvatljivo zasto Brih nije dosudio penal a FIFA ga je "kaznila" tako sto su ga odmah posle nase utakmice poslali kuci...
Tako da sto se tice hr naravno da mi je drago sto su imali tu cast da upoznaju Brih/a ...

Zreo za penziju

pre 4 godine

Sudije ne treba kriviti kada ne uspeju da uoče neki detalj, jer to postaje sve teže pošto se igra veoma ubrzala. Međutim, kad je već tako, potpuno je neshvatljivo, da ne kažem, neprihvatljivo, da se neko pravi mangup i ignoriše sugestije koje mu stižu iz VAR kabine a da ih bar ne pogleda. Ovaj lik nikako da izvuče pouke iz grešaka iz prošlosti, već uporno srlja u nove, a ovi iz FIFA i UEFA ga i dalje delegiraju.

Alien

pre 4 godine

Ništa nije sporno, sve je čisto kao suza.
Samo kmečite, komšije (susjedi).
Tako ste nama govorili na SP protiv Švajcarske. Zaboravili ste, a?

micaiz kafica

pre 4 godine

I to iz razloga što nije isključio pola tima kulturnih igrača Dinama koji psuju mamu i ostalu rodbinu, zatim kvazi trenera nekakvog Bjelicu što pljuje, psuje sve i svašta. Oko gluposti su objedinjeni glupaci, nikako Srbi i Hrvati.

Veselin

pre 4 godine

Sudija koji iz godine u godinu pravi masu katastrofalnih gresaka da nije njemac odavno bi bio precrtan sa svih sudijskih listi to je ta postena Evropa

мики

pre 4 godine

Po meni je Brih solidan sudija, ali zesca kiksara.
(Carapan, 07. novembar 2019 13:17)

може само да буде солидна киксара, не солидан судија

Pele 2.0

pre 4 godine

Posle Kralja Aleksandra i Tita, treci covek koji je ujedinio Srbe i Hrvate, ha, ha...

Nije mi jasan smisao koriscenja VAR-a. Trebalo bi, kao npr u tenisu ili odbojci, da svaki trener ima pravo na odredjeni broj trazenja celindza za sporne situacije. A ne da se prepusta na volju sudiji da li ce da proveri svoju odluku ili ne. GLUPO!

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Eto dragi susedi imali ste sinoć na Maksimiru prilike da vidite kako izgleda kada Brih deli nepravdu na fudbalskim terenima. Sad znate kako je bilo nama prošlog leta na Mundijalu kada nas je ovaj čovek brutalno oštetio u meču sa Švajcarskom. Nama je bilo još teže nego vama jer Dinamo i pored ove krađe Briha ima i dalje realne šanse da se domogne proleća u Evropi a mi smo protiv Švajcarske nokautirani totalno njegovijm sramnim suđenjem. Sinoć je ovaj ćovek uspeo na Maksimiru da u paramparčad razbije sav trud i napore Dinama da izbori pobedu protiv Šahtjora koju je igrom i zaslužio potpuno, vodio 3:1 na 5 minuta pre kraja meča ali gospodin sudija nije dozvolio da slavite. Dosudio je penal za Šahtjor u 96. minutu i pritom opet nije želeo da koristi VAR tehnologiju, a morao bi da koristi VAR jer je situacija bila nejasna. Sada znate kako je nama bilo.

Rixon

pre 4 godine

Jedva cekam da chujem komentar bivsheg hrvatskog sudije Beusana koji je u studiju nakon nashe utakmice sa Shvajcarskom rekao da ono povlachenje dvojice igraca na Svetskom prvenstvu nije bio penal nad Mitrovicem i branio je odluku Briha. Iznenadio sam se koliko su Hrvati bili objektivni tada (i u studiju i po komentarima na youtubu), a Beusan je onako presrecan govorio da chestita Brihu na fantastichno procenjenoj situaciji.

duh sa sekirom

pre 4 godine

Interesantno kako novinari i neki navijači bolje vide sudijske greške u komšiluku nego u svojoj kući!?...ustvari što filozofiram, galamili su o poštenju dok nisu uzjahali i pokazali karakter.

Veselin

pre 4 godine

Sudija koji iz godine u godinu pravi masu katastrofalnih gresaka da nije njemac odavno bi bio precrtan sa svih sudijskih listi to je ta postena Evropa

C i n i k

pre 4 godine

Eto,a inace na SP su ga isti ti hr podrzavali samo zato jer je nasa ekipa bila u pitanju u konkretnoj utakmici, ali izgleda da se ovde slabo ko seca toga...iako je svima bilo jasno ko dan da je Brih navijao za CH i da nije sudio tako ocigledan penal za koji mu ni VaR nije trebao,obaska sto VaR nije ni zahtevao.
Kasnije su i nemci u nj sudijskoj organizaciji priznali da je neshvatljivo zasto Brih nije dosudio penal a FIFA ga je "kaznila" tako sto su ga odmah posle nase utakmice poslali kuci...
Tako da sto se tice hr naravno da mi je drago sto su imali tu cast da upoznaju Brih/a ...

Pele 2.0

pre 4 godine

Posle Kralja Aleksandra i Tita, treci covek koji je ujedinio Srbe i Hrvate, ha, ha...

Nije mi jasan smisao koriscenja VAR-a. Trebalo bi, kao npr u tenisu ili odbojci, da svaki trener ima pravo na odredjeni broj trazenja celindza za sporne situacije. A ne da se prepusta na volju sudiji da li ce da proveri svoju odluku ili ne. GLUPO!

Andrej

pre 4 godine

Likovali neki prosle godine zbog ovog coveka, sad ga i oni pljuju...

Karma je čudo!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lako, 7. novembar 2019 14:10)

Kakva laž, nema čovjeka u Hrvatskoj koji nije rekao da vas je u Rusiji ovaj sudac oštetio. A Srbi su na lošem glasu zbog ljudi kao što si ti, koji lažu kako zinu.

Alien

pre 4 godine

Ništa nije sporno, sve je čisto kao suza.
Samo kmečite, komšije (susjedi).
Tako ste nama govorili na SP protiv Švajcarske. Zaboravili ste, a?

Misa

pre 4 godine

Pogledaj samo fotku, vidi se da je arogantno dj...re. Veoma los covek veoma los sudija. Ali, sluzi sistemu za prljave poslove pa ga sigurno nece sankcionisati

ujedinjenje ili ....

pre 4 godine

Brih Ujedinitelj, posle Tileta, jedan od od retkih koji je ujedinio dva posvađana brata blizanca. Zato, Jugosloveni, složno se okupite oko Briha. Brih, partija, omladina akcija. 'Ajmo!

Rixon

pre 4 godine

Jedva cekam da chujem komentar bivsheg hrvatskog sudije Beusana koji je u studiju nakon nashe utakmice sa Shvajcarskom rekao da ono povlachenje dvojice igraca na Svetskom prvenstvu nije bio penal nad Mitrovicem i branio je odluku Briha. Iznenadio sam se koliko su Hrvati bili objektivni tada (i u studiju i po komentarima na youtubu), a Beusan je onako presrecan govorio da chestita Brihu na fantastichno procenjenoj situaciji.

Alen

pre 4 godine

@ Pozdrav iz zemlje gubitnika. Rusija 2018. ;)
(Zg, 7. novembar 2019 14:37)

Daj ne drobi više. Ukrajina - Srbija 5:0 Tottenham - Red Star 9:0. Mene bi bilo sram komentirat druge države i timove.

prika iz susjedstva

pre 4 godine

Daj Srbi, ne pretjerujte, “uništio”. Reprezentacija vam
je prosjek, a Dinamo je jučer morao očuvati 3-1, sve je to sport. Smanjite malo velike riječi, niko u Hrvatskoj baš ne pati, osim ovi nedojebani navijači koji su još na maminoj sisi. Dinamo je dobar, ima još utakmica, čini mi se da će sve naplatiti u zadnjoj utakmici u grupi. Ili već u Italiji. Plus sve više mladih i kvalitetnih koji stasavaju. I to bez bunkera, kako vaši klubovi i reprezentacija voli. Bit ćemo mi ok, ne znam šta ćete vi. Sjetite se slobodno ovog komentara, ako ga vaši sjevernokorejski admini puste...

lol

pre 4 godine

Ne znam samo zasto.Penal za Sahtjor je cistiji od najcistijeg moguceg."Strasan" NK Primamo (naravno strasan samo u hrvatskoj mitomaniji) ne moze u dva meca nijednom da dobije nikad gori Sahtjor.Da vas podsetim,Sahtjor nije ni bleda senka onog kluba od pre 10-ak godina koji je osvajao Kup UEFA i igrao 1/4 LS,te manje vise redovno prolazio grupu.Rat u Ukrajini je totalno unazadio fudbal.U nekoliko godina imali ste ultrajaki Sahtjor,Dinamo Kijev koji je takodje redovno ucestvovao u LS i nokaut fazama LE,jedan Dnjepar koji je igral finale LE a danas vise ne postoji,jedan Metalist koji je takodje bio redovan ucesnik LE,jedan Cernomorec koji je sasvim solidno igrao LE.Od toga ostao je samo Sahtjor,i to ni bleda senka tadasnjeg Sahtjora,koji godinama ne igra na svom stadionu nego glumi domacina u Lavovu i Harkovu.I takav Sahtjor "supermocni,nikad jaci,bolji smo od Zvezde" NK Primamo ne moze da dobije.I sad uporedite tu grupu,i uporedite Zvezdinu.Niti bi Zvezda gore stajala u tvoj grupi od Primama,niti bi Primamo bolje stajao od Zvezde u njenoj grupi.Sto se penala tice jos jednom,penal je cist kao suza,Sahtjor je kod 1:1 masio zicer za pobedu,a i u prvom mecu Sahtjor bi pobedio da njihov cirkuski golman nije napravio najgluplji poklon penal Primamu.Jednostavno "strasni" Primamo je strasan samo u svojoj mitomaniji i to je poenta price.
(Xnodeh, 07. novembar 2019 13:48)

FK pet plus četiri sinoć. Sve neki nikad slabiji protiv Hrvatske evo sad i protiv Dinama.:D ubiti te ljubomora

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Eto dragi susedi imali ste sinoć na Maksimiru prilike da vidite kako izgleda kada Brih deli nepravdu na fudbalskim terenima. Sad znate kako je bilo nama prošlog leta na Mundijalu kada nas je ovaj čovek brutalno oštetio u meču sa Švajcarskom. Nama je bilo još teže nego vama jer Dinamo i pored ove krađe Briha ima i dalje realne šanse da se domogne proleća u Evropi a mi smo protiv Švajcarske nokautirani totalno njegovijm sramnim suđenjem. Sinoć je ovaj ćovek uspeo na Maksimiru da u paramparčad razbije sav trud i napore Dinama da izbori pobedu protiv Šahtjora koju je igrom i zaslužio potpuno, vodio 3:1 na 5 minuta pre kraja meča ali gospodin sudija nije dozvolio da slavite. Dosudio je penal za Šahtjor u 96. minutu i pritom opet nije želeo da koristi VAR tehnologiju, a morao bi da koristi VAR jer je situacija bila nejasna. Sada znate kako je nama bilo.

Zreo za penziju

pre 4 godine

Sudije ne treba kriviti kada ne uspeju da uoče neki detalj, jer to postaje sve teže pošto se igra veoma ubrzala. Međutim, kad je već tako, potpuno je neshvatljivo, da ne kažem, neprihvatljivo, da se neko pravi mangup i ignoriše sugestije koje mu stižu iz VAR kabine a da ih bar ne pogleda. Ovaj lik nikako da izvuče pouke iz grešaka iz prošlosti, već uporno srlja u nove, a ovi iz FIFA i UEFA ga i dalje delegiraju.

Marco van Basten

pre 4 godine

Posle Kralja Aleksandra i Tita, treci covek koji je ujedinio Srbe i Hrvate, ha, ha...

Nije mi jasan smisao koriscenja VAR-a. Trebalo bi, kao npr u tenisu ili odbojci, da svaki trener ima pravo na odredjeni broj trazenja celindza za sporne situacije. A ne da se prepusta na volju sudiji da li ce da proveri svoju odluku ili ne. GLUPO!
(Pele 2.0, 7. novembar 2019 13:51)


VAR sistem je još jedan instrument u ruci sudije.

Nije mi samo jasno, ako je to tako, onda zašto ga ne koriste uvek a ne po volji kako sudija odredi.

Tu je problem cele priče oko VAR.

K1P3

pre 4 godine

Eto dragi susedi imali ste sinoć na Maksimiru prilike da vidite kako izgleda kada Brih deli nepravdu na fudbalskim terenima. Sad znate kako je bilo nama prošlog leta na Mundijalu kada nas je ovaj čovek brutalno oštetio u meču sa Švajcarskom. Nama je bilo još teže nego vama jer Dinamo i pored ove krađe Briha ima i dalje realne šanse da se domogne proleća u Evropi a mi smo protiv Švajcarske nokautirani totalno njegovijm sramnim suđenjem. Sinoć je ovaj ćovek uspeo na Maksimiru da u paramparčad razbije sav trud i napore Dinama da izbori pobedu protiv Šahtjora koju je igrom i zaslužio potpuno, vodio 3:1 na 5 minuta pre kraja meča ali gospodin sudija nije dozvolio da slavite. Dosudio je penal za Šahtjor u 96. minutu i pritom opet nije želeo da koristi VAR tehnologiju, a morao bi da koristi VAR jer je situacija bila nejasna. Sada znate kako je nama bilo.
(Oposum, divna životinjica, 07. novembar 2019 13:41)

penal za Shahtar je bio... problem je taj sto on nije koristio VAR za prethodne sumljive situacije u korist Dinama...
tako da nam sudac nije uzeo pobijedu,nego mi sami sebi....trebalo se drugacije postaviti kad je Shahtor smanjio na 3:2

Dinamo

pre 4 godine

Nitko njega ne mrzi ovdje. Sami smo krivi, a i sport je to, dogodi se takvo što. Nema tragedije, odlično igramo, ozbiljna smo momčad, to je jedino važno, Prošli, ne prošli...

Otac Makarije

pre 4 godine

E moji Hrvati, sad vidite kako je to govedo nas unistilo! Direktno nam je uticao na plasman. Ne kazem, mozda i bolje da nismo prosli da se ne nerviramo al opet... kradja!

tabadžija

pre 4 godine

Možda je lik nesposoban za kvalitetnije suđenje ili je uzeo pare ili samo mnogo mrzi Balkance? Treba protestno pismo poslat u centralu jer njegovo suđenje nije na nivou na kojem bi moralo da bude.

Che

pre 4 godine

Zanimljivo je kako na svaku sportsku vijest odma znas da ces naletit na tipove tipa Xodex s jedne i druge strane. Sta se tice utakmice ka veliki fan Dinama sam bija razocaran da u 89 minuti vodis 3:1 i onda u produzetku primis dva komada. Jedini krivci su igraci koji su nakon treceg gola u svojim glavama pobjedili. Kakav Brih i krade. Pa penal je bija cist ka suza. Ipak raduje me sta Dinamo stvarno odlicno igra i bit ce ih zadovoljstvo gledat. Ovi koji konstantno omalovazavaju nase igrace kao sta su Modric i Hrvatske uspjehe su ili totalno isfrustrirani, ogorceni, nesretni ili jednostavno ne znaju i ne razumiju se u nogomet. To je ka da ja kazem da je Doncic prevara ili Jokic uzasan centar. Sta neces sve procitat i ko se sve naucija sluzit s internetom. Bilo je bolje za nas "normalne" dok ste svitlo gasili s sikirama

мики

pre 4 godine

Po meni je Brih solidan sudija, ali zesca kiksara.
(Carapan, 07. novembar 2019 13:17)

може само да буде солидна киксара, не солидан судија

micaiz kafica

pre 4 godine

I to iz razloga što nije isključio pola tima kulturnih igrača Dinama koji psuju mamu i ostalu rodbinu, zatim kvazi trenera nekakvog Bjelicu što pljuje, psuje sve i svašta. Oko gluposti su objedinjeni glupaci, nikako Srbi i Hrvati.

LukaOJ

pre 4 godine

Jedva cekam da chujem komentar bivsheg hrvatskog sudije Beusana koji je u studiju nakon nashe utakmice sa Shvajcarskom rekao da ono povlachenje dvojice igraca na Svetskom prvenstvu nije bio penal nad Mitrovicem i branio je odluku Briha. Iznenadio sam se koliko su Hrvati bili objektivni tada (i u studiju i po komentarima na youtubu), a Beusan je onako presrecan govorio da chestita Brihu na fantastichno procenjenoj situaciji.

Čitao ja danas na Indexu, kaže sve regularno 😂

Brihomanija

pre 4 godine

Joj kak preuvelicavate. Da nije dosudio penal onda bi Šahtar bil ostecen i opet bi ga netko negdje napadao. Pa ne udara se protivnik laktom u glavu u šesnaestercu u zadnjim momentima igre. A VAR ce nam nekad ici na ruku a nekad nece. Sami smo si krivi kaj nismo uspjali zatvorit tekmu, otegnit igru, nego smo navalili po cetvrti gol kao amateri. Nemojte stvarat zavjere tamo di ih nema. Pozdrav od purgera.

Simple

pre 4 godine

Hrvati mogu razumjeti Srbe nakon sudjenja Briha.
Ali Srbi nikada nece moci razumjeti Hrvate nakon sudjenja Pitane!
Zato sto nikada nece igrati finale SP-a sa seniorima.

lol

pre 4 godine

Moguce,posto je na nivou statisticke greske imati onoliko srece,pobede na penale i da se svi koji su jaki naguraju u drugi deo zreba.Finale ste skroz upropastili,nije bilo nikakve drazi,oducili vas od fudbala.Ubedjen sam da se niko ni ne seca vise ko je igrao finale pored Francuske.Uostalom uvek neka leva ekipa ima srece i ugura se do zavrsnice kao Bugarska,Turska,Grcka,Hrvatska i onda ih na sledecem prvenstvu nema,cak se ni ne plasiraju kao Grci ili vi kad smo vas mi izbacili iz kvalifikacija posle bronze.Tad ste isto dokazali da vas je samo sreca dovela do polufinala,posto kako inace objasniti da se na sledece prvenstvo ni ne plasirate a glumite da imate neki kvalitet i kontinuitet.Smesni ste skroz
(Xnodeh,07. novembar 2019 17:47)

Jednom ste otišli na EP uz sreću i nikad više. Mada bi mi bilo drago da se plasirate, pa da se blamirate k'o 2000 god

Šukeru one noći na Maksimiru nije priznat čisti gol, koji bi da je bilo pravde Hrvatsku odveo na EURO. Šukerova lopta je pola metra prešla gol liniju Ivice Kralja, ali gol nije priznat.  I na marakani Hrvatska je dominirala, pa ste od straha da ne izgubite razbili ritam utakmice gašenjem reflektora.
Ne priznavanjem tog gola koštalo vas je k'o Anrijev rukom, pa su Francuzi ispali sa SP-a bez datog gola. A vi ste na tom Euru primili  cijelo tuce golova.
Slovenci su vas gazili do 67 minute vodili su 3:0., a onde ste vi ni sami ne znate kako zabili tri komada za šest minute. Španjolci su vam uvaljali četiri, pa debakl protiv Nizozemske 6:1 
Bili ste potučeni do nogu i to na veliko natjecanje, meč protiv Nizozemske zapamtit će se po tome što je to najteži poraz prethodnih država (Kraljevine Jugoslavije, SFRJ, SRJ) na EP-ma 

Milos

pre 4 godine

Coveka neko zestoko cuva, odavno je trebalo da dobije otkaz - nije ovo sudjenje neka zavera vec jednostavno nesposoban sudija koji bude uhvacen u vrtlogu utakmice, sto upravo sudije ne smeju sebi da dozvole.

Alen

pre 4 godine

@ Pozdrav iz zemlje gubitnika. Rusija 2018. ;) (Zg, 7. novembar 2019 14:37)

Daj ne drobi više. Ukrajina - Srbija 5:0 Tottenham - Red Star 9:0. Mene bi bilo sram komentirat druge države i timove. (Alen, 7. novembar 2019 15:31)


Dinamo-Sahtjor 3:3. (Doprvak, 7. novembar 2019 15:44)


Pa? Haha? Kad ste vi zadnji put nekom dali tri gola u ligi prvaka? Nemoj mi samo tekme iz proslog stoljeca izvlacit, to nitko normalan ne radi u svijetu.

Mile

pre 4 godine

Inače, u toj utakmici sa Hrvatskom u BG je celu utakmicu navlačio za gostujuču ekipu, imao nejednak kriterijum i pomogao im da izvuku remi...

Protiv Srbije u Rusiji je napravio grešku, ali to je utakmica u kojoj smo se samozapalili očajnom igrom u drugom poluvremenu i Krstajićevim nebuloznim izmenama. Tražiti alibi u sudiji je samozavaravanje..


Kao što je samozavaravanje Hrvata da ih je sinoč oštetio. Dosudio je čist penal za Šahtjor. Imali su dva gola prednosti u produžetku. Treba bit esencija gubitništva , pa to ispustiti. Što Dinamo svakako jeste. U suprotnom ne bi 50 godina igrao u Evropi bez ijednog plasmana u dalje takmičenje na proleće.

Bik koji stoji

pre 4 godine

Felikse hvala ti, mogli su Hrvati povecati koeficijent za 15 mesto..


Hrvatska nema nikakav interes za 15. poziciju. Iduće godine će naša dva kluba igrati u kvalifikacijama za Ligu prvaka, ali samo Dinamo je i može dohvatiti. Tko god bio drugi kod nas, taj će odmah ispasti iz Europe i neće moći osvajati bodove, a ti bodovi će se dijeliti na 5 umjesto na 4 kao npr. ove godine.
Kod nas država ne sipa toliki novac u nogometne klubove, srećom.

S druge strane, Srbiji bi sigurno bilo korisno da im dva kluba, a to su Zvezda i Partizan, idu u kvalifikacije. Tada bi svaki klub dobio velike državne pare kao što to sada dobiva Zvezda. Bilo bi interesantno kad bi se mogli saznati pravi podaci koliko je love završilo u Zvezdi od države plus državnih firmi.

zg

pre 4 godine

@Zvezda će da igra proleće već ove sezone. I vi ćete, ali za 50 godina.
(NoName, 7. novembar 2019 17:39)

Hoće hoće, igrat ce proljeće na moje rame sljeće nema zvijezde danice.

Lala

pre 4 godine

Ne znam samo zasto.Penal za Sahtjor je cistiji od najcistijeg moguceg."Strasan" NK Primamo (naravno strasan samo u hrvatskoj mitomaniji) ne moze u dva meca nijednom da dobije nikad gori Sahtjor.Da vas podsetim,Sahtjor nije ni bleda senka onog kluba od pre 10-ak godina koji je osvajao Kup UEFA i igrao 1/4 LS,te manje vise redovno prolazio grupu.Rat u Ukrajini je totalno unazadio fudbal.U nekoliko godina imali ste ultrajaki Sahtjor,Dinamo Kijev koji je takodje redovno ucestvovao u LS i nokaut fazama LE,jedan Dnjepar koji je igral finale LE a danas vise ne postoji,jedan Metalist koji je takodje bio redovan ucesnik LE,jedan Cernomorec koji je sasvim solidno igrao LE.Od toga ostao je samo Sahtjor,i to ni bleda senka tadasnjeg Sahtjora,koji godinama ne igra na svom stadionu nego glumi domacina u Lavovu i Harkovu.I takav Sahtjor "supermocni,nikad jaci,bolji smo od Zvezde" NK Primamo ne moze da dobije.I sad uporedite tu grupu,i uporedite Zvezdinu.Niti bi Zvezda gore stajala u tvoj grupi od Primama,niti bi Primamo bolje stajao od Zvezde u njenoj grupi.Sto se penala tice jos jednom,penal je cist kao suza,Sahtjor je kod 1:1 masio zicer za pobedu,a i u prvom mecu Sahtjor bi pobedio da njihov cirkuski golman nije napravio najgluplji poklon penal Primamu.Jednostavno "strasni" Primamo je strasan samo u svojoj mitomaniji i to je poenta price.

purger

pre 4 godine

niti je sudac utjecao na rezultat, možda malo neujednačeni kriterij kod gledanja VAR-a , ali nista strašno ...Dinamo ZG je u krugu najjačih evropskih klubova poslije onih 7-8 koji su stalno među favoritima za osvajanje LP, veliki korak je napravljen to je bitno, stadion je dogovoren, sve ostalo radi kao singerica, komšije zadnjih 30-tak godina plavim dečkima gledate u leđa, a sa ovim još ćete dalje biti u retroviziru, ...reprezentacije neću ni spominjati...nogomet je čudo od sporta ...SPORT IZNAD SPORTA najbitnije

sadgsd

pre 4 godine

Koliko sam vidio jutros po komentarima, sada je omiljen u Srbiji....makar kao Dinamovac i purger, ne mislim da nas je sudac oštetio. Samo smo si krivi što nismo znali privesti utakmicu kraju. No to su čari nogometa, glavno da dobro igramo.

Varteks

pre 4 godine

@ Pozdrav iz zemlje gubitnika. Rusija 2018. ;)
(Zg, 7. novembar 2019 14:37)

Gol-razlika u Ligi Prvaka Dinamo +5 , Crvena Zvezda - 10
Je li ledeno na -10? Zbog toga halucinacije imas?

Dule

pre 4 godine

Smijurija, niko ne spominje sto se u biti dogodilo kod tog penala. Brich je sudio penal za prekrsaj malog Djire koji nije ni taknuo igraca i onda ide gledat VAR na kojem je druga situacija koju nije ni vidio kao sto nije vidio u prvom poluvremenu namjerni udarac laktom u glavu ademija koje je bilo za crveni.Da nije sudio nepostojeci penal nebi ni gledao VAR I penala nebi ni bilo.

Domagoj

pre 4 godine

Koja zlopamtila, svaki drugi se osvrnuo na Beusana koji je eto smatrao da je Brih bio u pravu u vezi penala za Srbiju, a istovremeno "zaboravljaju" da je isti bio vrlo usamljen u svom razmišljanju i tada u studiju i u većem djelu javnosti. Ako vam išta znaći isti taj Beusan smatra i da je jučer Felix bio u pravu sa svim odlukama

K1P3

pre 4 godine

Da nije Federer ćušnuo Brihu kovertu u džep pred utakmicu Švajcarska - Srbija? :)
(lule, 07. novembar 2019 13:30)


Trebao je Djokovic uzvratiti sa jacom kovertom... :-)
Svica-Srbija ,penal nad Mitrovicem...tu se nema sta pisati...
sinoc,penal nad golmanom Shahtara,ocit,to sto budaletina ide laktom na golmana to je vec i manjak sivih vijuga u glavi...
znaci oba penala su bila...ali je problem u tome sto i kad je trebalo pogledati za Dinamo da nije htio koristiti uslige VARa,pp meni su krivi ti ljudi koji prate to u sobi,oni trebaju odluciti i reci....da je situacija sumljiva...ovako opet ostaje na sudcu hoce ili nece.,..

Alen

pre 4 godine

@ niko normalan ni nema prošla stoljeća iza sebe poput vas.
(Večno ćete živeti u senci i kompleksima, džaba koprcanja i racionlizacije., 7. novembar 2019 16:55)

Ne, mi smo ti pali s Marsa prije nekih trideset godina i odmah trece mjesto. A sad i drugo. Ali put do zemlje je fakat bio dug. Zamisli da smo brze stigli. Pa vec bi pet put bili svjetski sampioni. Medjutim ni zurba ne voli zlato. Tko uvijek zuri nerjetko gubi.

Poplava mozga

pre 4 godine

@ Pozdrav iz zemlje gubitnika. Rusija 2018. ;) (Zg, 7. novembar 2019 14:37)

Daj ne drobi više. Ukrajina - Srbija 5:0 Tottenham - Red Star 9:0. Mene bi bilo sram komentirat druge države i timove. (Alen, 7. novembar 2019 15:31)


Dinamo-Sahtjor 3:3. (Doprvak, 7. novembar 2019 15:44)


Pa? Haha? Kad ste vi zadnji put nekom dali tri gola u ligi prvaka? Nemoj mi samo tekme iz proslog stoljeca izvlacit, to nitko normalan ne radi u svijetu.
(Alen, 7. novembar 2019 16:00)

Ispricavam se, vidim sad da ste Olimijakosu dali 3 gola. U redu, evo mi smo Atalanti dali 4, kad ste vi nekom dali 4?
(Alen, 7. novembar 2019 16:25)


Blago tebi kad imas vremena da se primas na ovakve komentare.

Back in Black

pre 4 godine

Pa ako je tako onda cu da ubacim 100 eura na 1-1&3+ a navijacu da prime jedno 10.Ej bre pa ne postoji razlog niti bilo koji klub zbog kojeg bi navijao za Partizan to je moj stav i bole me uši sta ko misli.Oni su navijali za nas protiv Totenhema pa cu ja ovde da se foliram.Znaci nikada ama baš nikada necu da navijam za njih i svako ko ovde glumata kao ono podrska od Delije taj nije navijac Crvene Zvezde.

croata

pre 4 godine

Sada gledajte hrvati kako smo se mi osecali kad nam je ovaj sudija nije dao cist penal i takodje ukrao nama plasman u osminu finalu
(Daki, 07. novembar 2019 15:37)

Oko te tkz kradje, ja nikad ne bih svirao penal vec upravo to sto je brich i svirao. Mozete kukat koliko hocete, sve je krivica mitrovica jer ne zna past kad treba. Da je iskusno pao u trenutku ubacivanja lopte onda je trebao svirat penal, ovako klasicni faul u napadu.
Sto se tice jucerasnjeg penala, prekrsaj je nesporan ali ne onaj koji je brich dosudio. Ako vec postoji var, trebao je prvo pogledati spornu situaciju zbog koje je i dosudio penal, nakon gledanja ponistit ju. Onda ukoliko postoji mig iz var sobe za drugu spornu situaciju(pravi faul za penal) ponovno mora otici gledati monitor i tek onda dosuditi ponovno penal. Ovako je ispalo da je nebitno za sto je svirao penal, zato su svi zamracili. Var je dobar za ofsajd jer je tu sve egzaktno, ali kod dodjeljivanja penala nije jer i dalje ostaje slobodna sudacka procjena. Zato je pravo rjesenje jedan challenge po poluvremenu na koju ce imati pravo samo timovi. Dakle ukoliko se dogodi sporna situacija za penal ili crveni karton, sudac svira ono sto vidi, a ako se osteceni ne slazu gleda se var. Ako je sudac u pravu ta ekipa u toku poluvremena na var vise nema pravo, a ako je sudac pogrijesio onda imaju pravo ponovno trazit var u narednoj spornoj situaciji. Ovo sto se sad dogadja da sudac sam ima pravo da odluci da li ce gledat ili ne gledat var nema veze sa zdravim razumom. To se mora podhitno ukinut.

Dado

pre 4 godine

Jedva cekam da chujem komentar bivsheg hrvatskog sudije Beusana koji je u studiju nakon nashe utakmice sa Shvajcarskom rekao da ono povlachenje dvojice igraca na Svetskom prvenstvu nije bio penal nad Mitrovicem i branio je odluku Briha. Iznenadio sam se koliko su Hrvati bili objektivni tada (i u studiju i po komentarima na youtubu), a Beusan je onako presrecan govorio da chestita Brihu na fantastichno procenjenoj situaciji.
(Rixon,

Taj Beusan je sada u penziji.
Inace je on znao procijeniti sudacke odluke koje se nama Hrvatima nisu svidjale, ali on je takav.
Kaze sto misli, svidjelo se nekom ili ne.
Sto se tice objektivnosti prema Srbima, sine, gledaj cesce nase sportske programe. Ne samo da su objektivni, vec vas hvale, u prijenosu samo sto ne navijaju za Srbiju. Gledaj, pa ces se uvjeriti.

sinisa

pre 4 godine

Moguce,posto je na nivou statisticke greske imati onoliko srece,pobede na penale i da se svi koji su jaki naguraju u drugi deo zreba.Finale ste skroz upropastili,nije bilo nikakve drazi,oducili vas od fudbala.Ubedjen sam da se niko ni ne seca vise ko je igrao finale pored Francuske.Uostalom uvek neka leva ekipa ima srece i ugura se do zavrsnice kao Bugarska,Turska,Grcka,Hrvatska i onda ih na sledecem prvenstvu nema,cak se ni ne plasiraju kao Grci ili vi kad smo vas mi izbacili iz kvalifikacija posle bronze.Tad ste isto dokazali da vas je samo sreca dovela do polufinala,posto kako inace objasniti da se na sledece prvenstvo ni ne plasirate a glumite da imate neki kvalitet i kontinuitet.Smesni ste skroz
(Markos, 7. novembar 2019 17:47)

Mozes se uvjeravati da ste nas vi izbacili sa euro 2000, iako smo dva nerijesena odigrali. Odigrali smo nerijeseno i sa Makedonijom, moglo bi i njoj malo zasluga pripasti. Inace, tad se nismo plasirali jer smo izgubili od Irske,a da smo nju dobili bili bi prvi na tabeli

Doprvak

pre 4 godine

@ Pozdrav iz zemlje gubitnika. Rusija 2018. ;)
(Zg, 7. novembar 2019 14:37)

Daj ne drobi više. Ukrajina - Srbija 5:0 Tottenham - Red Star 9:0. Mene bi bilo sram komentirat druge države i timove.
(Alen, 7. novembar 2019 15:31)


Dinamo-Sahtjor 3:3.

Rajko007

pre 4 godine

Bas me interesuje da li je nakon utakmice onaj njihov bivsi sudija Beusan ponovo na HRT-u uz osmeh konstatovao "Cestitke Brihu."

novi sad

pre 4 godine

@Zvezda će da igra proleće već ove sezone. I vi ćete, ali za 50 godina.
(NoName, 7. novembar 2019 17:39)

Hoće hoće, igrat ce proljeće na moje rame sljeće nema zvijezde danice.
(zg, 7. novembar 2019 18:00)

Zg, Kraljina si, samo salji jos slicnih komentara. Svako dobro...

duh sa sekirom

pre 4 godine

Interesantno kako novinari i neki navijači bolje vide sudijske greške u komšiluku nego u svojoj kući!?...ustvari što filozofiram, galamili su o poštenju dok nisu uzjahali i pokazali karakter.

Alen

pre 4 godine

@ Pozdrav iz zemlje gubitnika. Rusija 2018. ;) (Zg, 7. novembar 2019 14:37)

Daj ne drobi više. Ukrajina - Srbija 5:0 Tottenham - Red Star 9:0. Mene bi bilo sram komentirat druge države i timove. (Alen, 7. novembar 2019 15:31)


Dinamo-Sahtjor 3:3. (Doprvak, 7. novembar 2019 15:44)


Pa? Haha? Kad ste vi zadnji put nekom dali tri gola u ligi prvaka? Nemoj mi samo tekme iz proslog stoljeca izvlacit, to nitko normalan ne radi u svijetu.
(Alen, 7. novembar 2019 16:00)

Ispricavam se, vidim sad da ste Olimijakosu dali 3 gola. U redu, evo mi smo Atalanti dali 4, kad ste vi nekom dali 4?

brido

pre 4 godine

Pa? Haha? Kad ste vi zadnji put nekom dali tri gola u ligi prvaka? Nemoj mi samo tekme iz proslog stoljeca izvlacit, to nitko normalan ne radi u svijetu.
(Alen, 7. novembar 2019 16:00) # Link komentara

Olimpijakosu pre mesec dana ;)

geak

pre 4 godine

nigde ne pise kada mora pogledat var. on to najbolje zna.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mile, 7. novembar 2019 12:46)

To je već zloupotreba treba da se uvede da na zahtev trenera ili kapitena da se pogleda svaka sporna situacija a ne samo kad se njemu digne.

pastrmka

pre 4 godine

Varteks, vama je Dusan Kecman sudjen. Cigani to izgube sa stilom, vaterpolski, pa boli dva dana, a vi u minut 2 komada pa su krivi rusi, udba, var, aleksandar karadjordjevic, njegos, srpski lobi, srpska krv likova iz Var sobe... i boli mjesecima, a na kraju ni liga evrope

Markos

pre 4 godine

Simple
Moguce,posto je na nivou statisticke greske imati onoliko srece,pobede na penale i da se svi koji su jaki naguraju u drugi deo zreba.Finale ste skroz upropastili,nije bilo nikakve drazi,oducili vas od fudbala.Ubedjen sam da se niko ni ne seca vise ko je igrao finale pored Francuske.Uostalom uvek neka leva ekipa ima srece i ugura se do zavrsnice kao Bugarska,Turska,Grcka,Hrvatska i onda ih na sledecem prvenstvu nema,cak se ni ne plasiraju kao Grci ili vi kad smo vas mi izbacili iz kvalifikacija posle bronze.Tad ste isto dokazali da vas je samo sreca dovela do polufinala,posto kako inace objasniti da se na sledece prvenstvo ni ne plasirate a glumite da imate neki kvalitet i kontinuitet.Smesni ste skroz

Večno ćete živeti u senci i kompleksima, džaba koprcanja i racionlizacije.

pre 4 godine

(Alen, 7. novembar 2019 16:00)

Dobro nisi rekao da niko normalan ni nema prošla stoljeća iza sebe poput vas.

NoName

pre 4 godine

@ Pozdrav iz zemlje gubitnika. Rusija 2018. ;)
(Zg, 7. novembar 2019 14:37)

Gol-razlika u Ligi Prvaka Dinamo +5 , Crvena Zvezda - 10
Je li ledeno na -10? Zbog toga halucinacije imas?
(Varteks, 07. novembar 2019 16:19)

Zvezda će da igra proleće već ove sezone. I vi ćete, ali za 50 godina.

da imate nasu grupu, bilo bi vam jos gore

pre 4 godine

@purger vama sigurno ne gledamo u ledja , mi smo nesta i osvojili a i Zvezda i Par su prezimili pre Dinama

Bg

pre 4 godine

Proći će Mile, ne brini, kad odrasteš...
Pozdrav iz zemlje gubitnika. Rusija 2018. ;)
(Zg, 07. novembar 2019 14:37)

Lepo sto priznajes da si zemlja gubitnika! Pozdrav iz zemlje pobednik a za zemlju gubutnika! Bari, Tokio 1991.

Maroko

pre 4 godine

@Alen

"...2016/17, skupinu LP završava s porazima u šest utakmica, a sada mu je gol razlika 0:15." I, je l te sramota komentarisati druge timove?

Da ste sa Marsa pali, opet ste od srba otpali, ne znam kaj ne kužiš?

pre 4 godine

(Alen, 7. novembar 2019 17:43)

I onda ne odete na euro jer vas izbace marsovci... od kojih ste otpali.

zvezdale

pre 4 godine

Brih je najbolji i najpravedniji sudija danasnjice svidjalo se to nekom ili ne.Druga je stvar sto se ne svidja nama na ovim prostorima.

geak

pre 4 godine

Ispricavam se, vidim sad da ste Olimijakosu dali 3 gola. U redu, evo mi smo Atalanti dali 4, kad ste vi nekom dali 4?
(Alen, 7. novembar 2019 16:25)

A kad će te vi da uzmete ušonju???

micaiz kafica

pre 4 godine

I to iz razloga što nije isključio pola tima kulturnih igrača Dinama koji psuju mamu i ostalu rodbinu, zatim kvazi trenera nekakvog Bjelicu što pljuje, psuje sve i svašta. Oko gluposti su objedinjeni glupaci, nikako Srbi i Hrvati.

Lala

pre 4 godine

Ne znam samo zasto.Penal za Sahtjor je cistiji od najcistijeg moguceg."Strasan" NK Primamo (naravno strasan samo u hrvatskoj mitomaniji) ne moze u dva meca nijednom da dobije nikad gori Sahtjor.Da vas podsetim,Sahtjor nije ni bleda senka onog kluba od pre 10-ak godina koji je osvajao Kup UEFA i igrao 1/4 LS,te manje vise redovno prolazio grupu.Rat u Ukrajini je totalno unazadio fudbal.U nekoliko godina imali ste ultrajaki Sahtjor,Dinamo Kijev koji je takodje redovno ucestvovao u LS i nokaut fazama LE,jedan Dnjepar koji je igral finale LE a danas vise ne postoji,jedan Metalist koji je takodje bio redovan ucesnik LE,jedan Cernomorec koji je sasvim solidno igrao LE.Od toga ostao je samo Sahtjor,i to ni bleda senka tadasnjeg Sahtjora,koji godinama ne igra na svom stadionu nego glumi domacina u Lavovu i Harkovu.I takav Sahtjor "supermocni,nikad jaci,bolji smo od Zvezde" NK Primamo ne moze da dobije.I sad uporedite tu grupu,i uporedite Zvezdinu.Niti bi Zvezda gore stajala u tvoj grupi od Primama,niti bi Primamo bolje stajao od Zvezde u njenoj grupi.Sto se penala tice jos jednom,penal je cist kao suza,Sahtjor je kod 1:1 masio zicer za pobedu,a i u prvom mecu Sahtjor bi pobedio da njihov cirkuski golman nije napravio najgluplji poklon penal Primamu.Jednostavno "strasni" Primamo je strasan samo u svojoj mitomaniji i to je poenta price.

zvezdale

pre 4 godine

Brih je najbolji i najpravedniji sudija danasnjice svidjalo se to nekom ili ne.Druga je stvar sto se ne svidja nama na ovim prostorima.

Alien

pre 4 godine

Ništa nije sporno, sve je čisto kao suza.
Samo kmečite, komšije (susjedi).
Tako ste nama govorili na SP protiv Švajcarske. Zaboravili ste, a?

C i n i k

pre 4 godine

Eto,a inace na SP su ga isti ti hr podrzavali samo zato jer je nasa ekipa bila u pitanju u konkretnoj utakmici, ali izgleda da se ovde slabo ko seca toga...iako je svima bilo jasno ko dan da je Brih navijao za CH i da nije sudio tako ocigledan penal za koji mu ni VaR nije trebao,obaska sto VaR nije ni zahtevao.
Kasnije su i nemci u nj sudijskoj organizaciji priznali da je neshvatljivo zasto Brih nije dosudio penal a FIFA ga je "kaznila" tako sto su ga odmah posle nase utakmice poslali kuci...
Tako da sto se tice hr naravno da mi je drago sto su imali tu cast da upoznaju Brih/a ...

Mile

pre 4 godine

Inače, u toj utakmici sa Hrvatskom u BG je celu utakmicu navlačio za gostujuču ekipu, imao nejednak kriterijum i pomogao im da izvuku remi...

Protiv Srbije u Rusiji je napravio grešku, ali to je utakmica u kojoj smo se samozapalili očajnom igrom u drugom poluvremenu i Krstajićevim nebuloznim izmenama. Tražiti alibi u sudiji je samozavaravanje..


Kao što je samozavaravanje Hrvata da ih je sinoč oštetio. Dosudio je čist penal za Šahtjor. Imali su dva gola prednosti u produžetku. Treba bit esencija gubitništva , pa to ispustiti. Što Dinamo svakako jeste. U suprotnom ne bi 50 godina igrao u Evropi bez ijednog plasmana u dalje takmičenje na proleće.

Markos

pre 4 godine

Simple
Moguce,posto je na nivou statisticke greske imati onoliko srece,pobede na penale i da se svi koji su jaki naguraju u drugi deo zreba.Finale ste skroz upropastili,nije bilo nikakve drazi,oducili vas od fudbala.Ubedjen sam da se niko ni ne seca vise ko je igrao finale pored Francuske.Uostalom uvek neka leva ekipa ima srece i ugura se do zavrsnice kao Bugarska,Turska,Grcka,Hrvatska i onda ih na sledecem prvenstvu nema,cak se ni ne plasiraju kao Grci ili vi kad smo vas mi izbacili iz kvalifikacija posle bronze.Tad ste isto dokazali da vas je samo sreca dovela do polufinala,posto kako inace objasniti da se na sledece prvenstvo ni ne plasirate a glumite da imate neki kvalitet i kontinuitet.Smesni ste skroz

purger

pre 4 godine

niti je sudac utjecao na rezultat, možda malo neujednačeni kriterij kod gledanja VAR-a , ali nista strašno ...Dinamo ZG je u krugu najjačih evropskih klubova poslije onih 7-8 koji su stalno među favoritima za osvajanje LP, veliki korak je napravljen to je bitno, stadion je dogovoren, sve ostalo radi kao singerica, komšije zadnjih 30-tak godina plavim dečkima gledate u leđa, a sa ovim još ćete dalje biti u retroviziru, ...reprezentacije neću ni spominjati...nogomet je čudo od sporta ...SPORT IZNAD SPORTA najbitnije

Doprvak

pre 4 godine

@ Pozdrav iz zemlje gubitnika. Rusija 2018. ;)
(Zg, 7. novembar 2019 14:37)

Daj ne drobi više. Ukrajina - Srbija 5:0 Tottenham - Red Star 9:0. Mene bi bilo sram komentirat druge države i timove.
(Alen, 7. novembar 2019 15:31)


Dinamo-Sahtjor 3:3.

Andrej

pre 4 godine

Likovali neki prosle godine zbog ovog coveka, sad ga i oni pljuju...

Karma je čudo!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lako, 7. novembar 2019 14:10)

Kakva laž, nema čovjeka u Hrvatskoj koji nije rekao da vas je u Rusiji ovaj sudac oštetio. A Srbi su na lošem glasu zbog ljudi kao što si ti, koji lažu kako zinu.

Bg

pre 4 godine

Proći će Mile, ne brini, kad odrasteš...
Pozdrav iz zemlje gubitnika. Rusija 2018. ;)
(Zg, 07. novembar 2019 14:37)

Lepo sto priznajes da si zemlja gubitnika! Pozdrav iz zemlje pobednik a za zemlju gubutnika! Bari, Tokio 1991.

prika iz susjedstva

pre 4 godine

Daj Srbi, ne pretjerujte, “uništio”. Reprezentacija vam
je prosjek, a Dinamo je jučer morao očuvati 3-1, sve je to sport. Smanjite malo velike riječi, niko u Hrvatskoj baš ne pati, osim ovi nedojebani navijači koji su još na maminoj sisi. Dinamo je dobar, ima još utakmica, čini mi se da će sve naplatiti u zadnjoj utakmici u grupi. Ili već u Italiji. Plus sve više mladih i kvalitetnih koji stasavaju. I to bez bunkera, kako vaši klubovi i reprezentacija voli. Bit ćemo mi ok, ne znam šta ćete vi. Sjetite se slobodno ovog komentara, ako ga vaši sjevernokorejski admini puste...

NoName

pre 4 godine

@ Pozdrav iz zemlje gubitnika. Rusija 2018. ;)
(Zg, 7. novembar 2019 14:37)

Gol-razlika u Ligi Prvaka Dinamo +5 , Crvena Zvezda - 10
Je li ledeno na -10? Zbog toga halucinacije imas?
(Varteks, 07. novembar 2019 16:19)

Zvezda će da igra proleće već ove sezone. I vi ćete, ali za 50 godina.

croata

pre 4 godine

Sada gledajte hrvati kako smo se mi osecali kad nam je ovaj sudija nije dao cist penal i takodje ukrao nama plasman u osminu finalu
(Daki, 07. novembar 2019 15:37)

Oko te tkz kradje, ja nikad ne bih svirao penal vec upravo to sto je brich i svirao. Mozete kukat koliko hocete, sve je krivica mitrovica jer ne zna past kad treba. Da je iskusno pao u trenutku ubacivanja lopte onda je trebao svirat penal, ovako klasicni faul u napadu.
Sto se tice jucerasnjeg penala, prekrsaj je nesporan ali ne onaj koji je brich dosudio. Ako vec postoji var, trebao je prvo pogledati spornu situaciju zbog koje je i dosudio penal, nakon gledanja ponistit ju. Onda ukoliko postoji mig iz var sobe za drugu spornu situaciju(pravi faul za penal) ponovno mora otici gledati monitor i tek onda dosuditi ponovno penal. Ovako je ispalo da je nebitno za sto je svirao penal, zato su svi zamracili. Var je dobar za ofsajd jer je tu sve egzaktno, ali kod dodjeljivanja penala nije jer i dalje ostaje slobodna sudacka procjena. Zato je pravo rjesenje jedan challenge po poluvremenu na koju ce imati pravo samo timovi. Dakle ukoliko se dogodi sporna situacija za penal ili crveni karton, sudac svira ono sto vidi, a ako se osteceni ne slazu gleda se var. Ako je sudac u pravu ta ekipa u toku poluvremena na var vise nema pravo, a ako je sudac pogrijesio onda imaju pravo ponovno trazit var u narednoj spornoj situaciji. Ovo sto se sad dogadja da sudac sam ima pravo da odluci da li ce gledat ili ne gledat var nema veze sa zdravim razumom. To se mora podhitno ukinut.

Simple

pre 4 godine

Hrvati mogu razumjeti Srbe nakon sudjenja Briha.
Ali Srbi nikada nece moci razumjeti Hrvate nakon sudjenja Pitane!
Zato sto nikada nece igrati finale SP-a sa seniorima.

ujedinjenje ili ....

pre 4 godine

Brih Ujedinitelj, posle Tileta, jedan od od retkih koji je ujedinio dva posvađana brata blizanca. Zato, Jugosloveni, složno se okupite oko Briha. Brih, partija, omladina akcija. 'Ajmo!

Back in Black

pre 4 godine

Pa ako je tako onda cu da ubacim 100 eura na 1-1&3+ a navijacu da prime jedno 10.Ej bre pa ne postoji razlog niti bilo koji klub zbog kojeg bi navijao za Partizan to je moj stav i bole me uši sta ko misli.Oni su navijali za nas protiv Totenhema pa cu ja ovde da se foliram.Znaci nikada ama baš nikada necu da navijam za njih i svako ko ovde glumata kao ono podrska od Delije taj nije navijac Crvene Zvezde.

geak

pre 4 godine

Ispricavam se, vidim sad da ste Olimijakosu dali 3 gola. U redu, evo mi smo Atalanti dali 4, kad ste vi nekom dali 4?
(Alen, 7. novembar 2019 16:25)

A kad će te vi da uzmete ušonju???

da imate nasu grupu, bilo bi vam jos gore

pre 4 godine

@purger vama sigurno ne gledamo u ledja , mi smo nesta i osvojili a i Zvezda i Par su prezimili pre Dinama

Dinamo

pre 4 godine

Nitko njega ne mrzi ovdje. Sami smo krivi, a i sport je to, dogodi se takvo što. Nema tragedije, odlično igramo, ozbiljna smo momčad, to je jedino važno, Prošli, ne prošli...

Alen

pre 4 godine

@ Pozdrav iz zemlje gubitnika. Rusija 2018. ;)
(Zg, 7. novembar 2019 14:37)

Daj ne drobi više. Ukrajina - Srbija 5:0 Tottenham - Red Star 9:0. Mene bi bilo sram komentirat druge države i timove.

pastrmka

pre 4 godine

Varteks, vama je Dusan Kecman sudjen. Cigani to izgube sa stilom, vaterpolski, pa boli dva dana, a vi u minut 2 komada pa su krivi rusi, udba, var, aleksandar karadjordjevic, njegos, srpski lobi, srpska krv likova iz Var sobe... i boli mjesecima, a na kraju ni liga evrope

novi sad

pre 4 godine

@Zvezda će da igra proleće već ove sezone. I vi ćete, ali za 50 godina.
(NoName, 7. novembar 2019 17:39)

Hoće hoće, igrat ce proljeće na moje rame sljeće nema zvijezde danice.
(zg, 7. novembar 2019 18:00)

Zg, Kraljina si, samo salji jos slicnih komentara. Svako dobro...

Alen

pre 4 godine

@ Pozdrav iz zemlje gubitnika. Rusija 2018. ;) (Zg, 7. novembar 2019 14:37)

Daj ne drobi više. Ukrajina - Srbija 5:0 Tottenham - Red Star 9:0. Mene bi bilo sram komentirat druge države i timove. (Alen, 7. novembar 2019 15:31)


Dinamo-Sahtjor 3:3. (Doprvak, 7. novembar 2019 15:44)


Pa? Haha? Kad ste vi zadnji put nekom dali tri gola u ligi prvaka? Nemoj mi samo tekme iz proslog stoljeca izvlacit, to nitko normalan ne radi u svijetu.

Veselin

pre 4 godine

Sudija koji iz godine u godinu pravi masu katastrofalnih gresaka da nije njemac odavno bi bio precrtan sa svih sudijskih listi to je ta postena Evropa

Bik koji stoji

pre 4 godine

Felikse hvala ti, mogli su Hrvati povecati koeficijent za 15 mesto..


Hrvatska nema nikakav interes za 15. poziciju. Iduće godine će naša dva kluba igrati u kvalifikacijama za Ligu prvaka, ali samo Dinamo je i može dohvatiti. Tko god bio drugi kod nas, taj će odmah ispasti iz Europe i neće moći osvajati bodove, a ti bodovi će se dijeliti na 5 umjesto na 4 kao npr. ove godine.
Kod nas država ne sipa toliki novac u nogometne klubove, srećom.

S druge strane, Srbiji bi sigurno bilo korisno da im dva kluba, a to su Zvezda i Partizan, idu u kvalifikacije. Tada bi svaki klub dobio velike državne pare kao što to sada dobiva Zvezda. Bilo bi interesantno kad bi se mogli saznati pravi podaci koliko je love završilo u Zvezdi od države plus državnih firmi.

Maroko

pre 4 godine

@Alen

"...2016/17, skupinu LP završava s porazima u šest utakmica, a sada mu je gol razlika 0:15." I, je l te sramota komentarisati druge timove?

duh sa sekirom

pre 4 godine

Interesantno kako novinari i neki navijači bolje vide sudijske greške u komšiluku nego u svojoj kući!?...ustvari što filozofiram, galamili su o poštenju dok nisu uzjahali i pokazali karakter.

Oposum, divna životinjica

pre 4 godine

Eto dragi susedi imali ste sinoć na Maksimiru prilike da vidite kako izgleda kada Brih deli nepravdu na fudbalskim terenima. Sad znate kako je bilo nama prošlog leta na Mundijalu kada nas je ovaj čovek brutalno oštetio u meču sa Švajcarskom. Nama je bilo još teže nego vama jer Dinamo i pored ove krađe Briha ima i dalje realne šanse da se domogne proleća u Evropi a mi smo protiv Švajcarske nokautirani totalno njegovijm sramnim suđenjem. Sinoć je ovaj ćovek uspeo na Maksimiru da u paramparčad razbije sav trud i napore Dinama da izbori pobedu protiv Šahtjora koju je igrom i zaslužio potpuno, vodio 3:1 na 5 minuta pre kraja meča ali gospodin sudija nije dozvolio da slavite. Dosudio je penal za Šahtjor u 96. minutu i pritom opet nije želeo da koristi VAR tehnologiju, a morao bi da koristi VAR jer je situacija bila nejasna. Sada znate kako je nama bilo.

Varteks

pre 4 godine

@ Pozdrav iz zemlje gubitnika. Rusija 2018. ;)
(Zg, 7. novembar 2019 14:37)

Gol-razlika u Ligi Prvaka Dinamo +5 , Crvena Zvezda - 10
Je li ledeno na -10? Zbog toga halucinacije imas?

Alen

pre 4 godine

@ Pozdrav iz zemlje gubitnika. Rusija 2018. ;) (Zg, 7. novembar 2019 14:37)

Daj ne drobi više. Ukrajina - Srbija 5:0 Tottenham - Red Star 9:0. Mene bi bilo sram komentirat druge države i timove. (Alen, 7. novembar 2019 15:31)


Dinamo-Sahtjor 3:3. (Doprvak, 7. novembar 2019 15:44)


Pa? Haha? Kad ste vi zadnji put nekom dali tri gola u ligi prvaka? Nemoj mi samo tekme iz proslog stoljeca izvlacit, to nitko normalan ne radi u svijetu.
(Alen, 7. novembar 2019 16:00)

Ispricavam se, vidim sad da ste Olimijakosu dali 3 gola. U redu, evo mi smo Atalanti dali 4, kad ste vi nekom dali 4?

Večno ćete živeti u senci i kompleksima, džaba koprcanja i racionlizacije.

pre 4 godine

(Alen, 7. novembar 2019 16:00)

Dobro nisi rekao da niko normalan ni nema prošla stoljeća iza sebe poput vas.

Da ste sa Marsa pali, opet ste od srba otpali, ne znam kaj ne kužiš?

pre 4 godine

(Alen, 7. novembar 2019 17:43)

I onda ne odete na euro jer vas izbace marsovci... od kojih ste otpali.

lol

pre 4 godine

Ne znam samo zasto.Penal za Sahtjor je cistiji od najcistijeg moguceg."Strasan" NK Primamo (naravno strasan samo u hrvatskoj mitomaniji) ne moze u dva meca nijednom da dobije nikad gori Sahtjor.Da vas podsetim,Sahtjor nije ni bleda senka onog kluba od pre 10-ak godina koji je osvajao Kup UEFA i igrao 1/4 LS,te manje vise redovno prolazio grupu.Rat u Ukrajini je totalno unazadio fudbal.U nekoliko godina imali ste ultrajaki Sahtjor,Dinamo Kijev koji je takodje redovno ucestvovao u LS i nokaut fazama LE,jedan Dnjepar koji je igral finale LE a danas vise ne postoji,jedan Metalist koji je takodje bio redovan ucesnik LE,jedan Cernomorec koji je sasvim solidno igrao LE.Od toga ostao je samo Sahtjor,i to ni bleda senka tadasnjeg Sahtjora,koji godinama ne igra na svom stadionu nego glumi domacina u Lavovu i Harkovu.I takav Sahtjor "supermocni,nikad jaci,bolji smo od Zvezde" NK Primamo ne moze da dobije.I sad uporedite tu grupu,i uporedite Zvezdinu.Niti bi Zvezda gore stajala u tvoj grupi od Primama,niti bi Primamo bolje stajao od Zvezde u njenoj grupi.Sto se penala tice jos jednom,penal je cist kao suza,Sahtjor je kod 1:1 masio zicer za pobedu,a i u prvom mecu Sahtjor bi pobedio da njihov cirkuski golman nije napravio najgluplji poklon penal Primamu.Jednostavno "strasni" Primamo je strasan samo u svojoj mitomaniji i to je poenta price.
(Xnodeh, 07. novembar 2019 13:48)

FK pet plus četiri sinoć. Sve neki nikad slabiji protiv Hrvatske evo sad i protiv Dinama.:D ubiti te ljubomora

K1P3

pre 4 godine

Eto dragi susedi imali ste sinoć na Maksimiru prilike da vidite kako izgleda kada Brih deli nepravdu na fudbalskim terenima. Sad znate kako je bilo nama prošlog leta na Mundijalu kada nas je ovaj čovek brutalno oštetio u meču sa Švajcarskom. Nama je bilo još teže nego vama jer Dinamo i pored ove krađe Briha ima i dalje realne šanse da se domogne proleća u Evropi a mi smo protiv Švajcarske nokautirani totalno njegovijm sramnim suđenjem. Sinoć je ovaj ćovek uspeo na Maksimiru da u paramparčad razbije sav trud i napore Dinama da izbori pobedu protiv Šahtjora koju je igrom i zaslužio potpuno, vodio 3:1 na 5 minuta pre kraja meča ali gospodin sudija nije dozvolio da slavite. Dosudio je penal za Šahtjor u 96. minutu i pritom opet nije želeo da koristi VAR tehnologiju, a morao bi da koristi VAR jer je situacija bila nejasna. Sada znate kako je nama bilo.
(Oposum, divna životinjica, 07. novembar 2019 13:41)

penal za Shahtar je bio... problem je taj sto on nije koristio VAR za prethodne sumljive situacije u korist Dinama...
tako da nam sudac nije uzeo pobijedu,nego mi sami sebi....trebalo se drugacije postaviti kad je Shahtor smanjio na 3:2

brido

pre 4 godine

Pa? Haha? Kad ste vi zadnji put nekom dali tri gola u ligi prvaka? Nemoj mi samo tekme iz proslog stoljeca izvlacit, to nitko normalan ne radi u svijetu.
(Alen, 7. novembar 2019 16:00) # Link komentara

Olimpijakosu pre mesec dana ;)

Rajko007

pre 4 godine

Bas me interesuje da li je nakon utakmice onaj njihov bivsi sudija Beusan ponovo na HRT-u uz osmeh konstatovao "Cestitke Brihu."

Poplava mozga

pre 4 godine

@ Pozdrav iz zemlje gubitnika. Rusija 2018. ;) (Zg, 7. novembar 2019 14:37)

Daj ne drobi više. Ukrajina - Srbija 5:0 Tottenham - Red Star 9:0. Mene bi bilo sram komentirat druge države i timove. (Alen, 7. novembar 2019 15:31)


Dinamo-Sahtjor 3:3. (Doprvak, 7. novembar 2019 15:44)


Pa? Haha? Kad ste vi zadnji put nekom dali tri gola u ligi prvaka? Nemoj mi samo tekme iz proslog stoljeca izvlacit, to nitko normalan ne radi u svijetu.
(Alen, 7. novembar 2019 16:00)

Ispricavam se, vidim sad da ste Olimijakosu dali 3 gola. U redu, evo mi smo Atalanti dali 4, kad ste vi nekom dali 4?
(Alen, 7. novembar 2019 16:25)


Blago tebi kad imas vremena da se primas na ovakve komentare.

zg

pre 4 godine

@Zvezda će da igra proleće već ove sezone. I vi ćete, ali za 50 godina.
(NoName, 7. novembar 2019 17:39)

Hoće hoće, igrat ce proljeće na moje rame sljeće nema zvijezde danice.

Rixon

pre 4 godine

Jedva cekam da chujem komentar bivsheg hrvatskog sudije Beusana koji je u studiju nakon nashe utakmice sa Shvajcarskom rekao da ono povlachenje dvojice igraca na Svetskom prvenstvu nije bio penal nad Mitrovicem i branio je odluku Briha. Iznenadio sam se koliko su Hrvati bili objektivni tada (i u studiju i po komentarima na youtubu), a Beusan je onako presrecan govorio da chestita Brihu na fantastichno procenjenoj situaciji.

Zreo za penziju

pre 4 godine

Sudije ne treba kriviti kada ne uspeju da uoče neki detalj, jer to postaje sve teže pošto se igra veoma ubrzala. Međutim, kad je već tako, potpuno je neshvatljivo, da ne kažem, neprihvatljivo, da se neko pravi mangup i ignoriše sugestije koje mu stižu iz VAR kabine a da ih bar ne pogleda. Ovaj lik nikako da izvuče pouke iz grešaka iz prošlosti, već uporno srlja u nove, a ovi iz FIFA i UEFA ga i dalje delegiraju.

Pele 2.0

pre 4 godine

Posle Kralja Aleksandra i Tita, treci covek koji je ujedinio Srbe i Hrvate, ha, ha...

Nije mi jasan smisao koriscenja VAR-a. Trebalo bi, kao npr u tenisu ili odbojci, da svaki trener ima pravo na odredjeni broj trazenja celindza za sporne situacije. A ne da se prepusta na volju sudiji da li ce da proveri svoju odluku ili ne. GLUPO!

Alen

pre 4 godine

@ niko normalan ni nema prošla stoljeća iza sebe poput vas.
(Večno ćete živeti u senci i kompleksima, džaba koprcanja i racionlizacije., 7. novembar 2019 16:55)

Ne, mi smo ti pali s Marsa prije nekih trideset godina i odmah trece mjesto. A sad i drugo. Ali put do zemlje je fakat bio dug. Zamisli da smo brze stigli. Pa vec bi pet put bili svjetski sampioni. Medjutim ni zurba ne voli zlato. Tko uvijek zuri nerjetko gubi.

Brihomanija

pre 4 godine

Joj kak preuvelicavate. Da nije dosudio penal onda bi Šahtar bil ostecen i opet bi ga netko negdje napadao. Pa ne udara se protivnik laktom u glavu u šesnaestercu u zadnjim momentima igre. A VAR ce nam nekad ici na ruku a nekad nece. Sami smo si krivi kaj nismo uspjali zatvorit tekmu, otegnit igru, nego smo navalili po cetvrti gol kao amateri. Nemojte stvarat zavjere tamo di ih nema. Pozdrav od purgera.

lol

pre 4 godine

Moguce,posto je na nivou statisticke greske imati onoliko srece,pobede na penale i da se svi koji su jaki naguraju u drugi deo zreba.Finale ste skroz upropastili,nije bilo nikakve drazi,oducili vas od fudbala.Ubedjen sam da se niko ni ne seca vise ko je igrao finale pored Francuske.Uostalom uvek neka leva ekipa ima srece i ugura se do zavrsnice kao Bugarska,Turska,Grcka,Hrvatska i onda ih na sledecem prvenstvu nema,cak se ni ne plasiraju kao Grci ili vi kad smo vas mi izbacili iz kvalifikacija posle bronze.Tad ste isto dokazali da vas je samo sreca dovela do polufinala,posto kako inace objasniti da se na sledece prvenstvo ni ne plasirate a glumite da imate neki kvalitet i kontinuitet.Smesni ste skroz
(Xnodeh,07. novembar 2019 17:47)

Jednom ste otišli na EP uz sreću i nikad više. Mada bi mi bilo drago da se plasirate, pa da se blamirate k'o 2000 god

Šukeru one noći na Maksimiru nije priznat čisti gol, koji bi da je bilo pravde Hrvatsku odveo na EURO. Šukerova lopta je pola metra prešla gol liniju Ivice Kralja, ali gol nije priznat.  I na marakani Hrvatska je dominirala, pa ste od straha da ne izgubite razbili ritam utakmice gašenjem reflektora.
Ne priznavanjem tog gola koštalo vas je k'o Anrijev rukom, pa su Francuzi ispali sa SP-a bez datog gola. A vi ste na tom Euru primili  cijelo tuce golova.
Slovenci su vas gazili do 67 minute vodili su 3:0., a onde ste vi ni sami ne znate kako zabili tri komada za šest minute. Španjolci su vam uvaljali četiri, pa debakl protiv Nizozemske 6:1 
Bili ste potučeni do nogu i to na veliko natjecanje, meč protiv Nizozemske zapamtit će se po tome što je to najteži poraz prethodnih država (Kraljevine Jugoslavije, SFRJ, SRJ) na EP-ma 

Domagoj

pre 4 godine

Koja zlopamtila, svaki drugi se osvrnuo na Beusana koji je eto smatrao da je Brih bio u pravu u vezi penala za Srbiju, a istovremeno "zaboravljaju" da je isti bio vrlo usamljen u svom razmišljanju i tada u studiju i u većem djelu javnosti. Ako vam išta znaći isti taj Beusan smatra i da je jučer Felix bio u pravu sa svim odlukama

sadgsd

pre 4 godine

Koliko sam vidio jutros po komentarima, sada je omiljen u Srbiji....makar kao Dinamovac i purger, ne mislim da nas je sudac oštetio. Samo smo si krivi što nismo znali privesti utakmicu kraju. No to su čari nogometa, glavno da dobro igramo.

мики

pre 4 godine

Po meni je Brih solidan sudija, ali zesca kiksara.
(Carapan, 07. novembar 2019 13:17)

може само да буде солидна киксара, не солидан судија

Misa

pre 4 godine

Pogledaj samo fotku, vidi se da je arogantno dj...re. Veoma los covek veoma los sudija. Ali, sluzi sistemu za prljave poslove pa ga sigurno nece sankcionisati

K1P3

pre 4 godine

Da nije Federer ćušnuo Brihu kovertu u džep pred utakmicu Švajcarska - Srbija? :)
(lule, 07. novembar 2019 13:30)


Trebao je Djokovic uzvratiti sa jacom kovertom... :-)
Svica-Srbija ,penal nad Mitrovicem...tu se nema sta pisati...
sinoc,penal nad golmanom Shahtara,ocit,to sto budaletina ide laktom na golmana to je vec i manjak sivih vijuga u glavi...
znaci oba penala su bila...ali je problem u tome sto i kad je trebalo pogledati za Dinamo da nije htio koristiti uslige VARa,pp meni su krivi ti ljudi koji prate to u sobi,oni trebaju odluciti i reci....da je situacija sumljiva...ovako opet ostaje na sudcu hoce ili nece.,..

tabadžija

pre 4 godine

Možda je lik nesposoban za kvalitetnije suđenje ili je uzeo pare ili samo mnogo mrzi Balkance? Treba protestno pismo poslat u centralu jer njegovo suđenje nije na nivou na kojem bi moralo da bude.

LukaOJ

pre 4 godine

Jedva cekam da chujem komentar bivsheg hrvatskog sudije Beusana koji je u studiju nakon nashe utakmice sa Shvajcarskom rekao da ono povlachenje dvojice igraca na Svetskom prvenstvu nije bio penal nad Mitrovicem i branio je odluku Briha. Iznenadio sam se koliko su Hrvati bili objektivni tada (i u studiju i po komentarima na youtubu), a Beusan je onako presrecan govorio da chestita Brihu na fantastichno procenjenoj situaciji.

Čitao ja danas na Indexu, kaže sve regularno 😂

Dule

pre 4 godine

Smijurija, niko ne spominje sto se u biti dogodilo kod tog penala. Brich je sudio penal za prekrsaj malog Djire koji nije ni taknuo igraca i onda ide gledat VAR na kojem je druga situacija koju nije ni vidio kao sto nije vidio u prvom poluvremenu namjerni udarac laktom u glavu ademija koje je bilo za crveni.Da nije sudio nepostojeci penal nebi ni gledao VAR I penala nebi ni bilo.

sinisa

pre 4 godine

Moguce,posto je na nivou statisticke greske imati onoliko srece,pobede na penale i da se svi koji su jaki naguraju u drugi deo zreba.Finale ste skroz upropastili,nije bilo nikakve drazi,oducili vas od fudbala.Ubedjen sam da se niko ni ne seca vise ko je igrao finale pored Francuske.Uostalom uvek neka leva ekipa ima srece i ugura se do zavrsnice kao Bugarska,Turska,Grcka,Hrvatska i onda ih na sledecem prvenstvu nema,cak se ni ne plasiraju kao Grci ili vi kad smo vas mi izbacili iz kvalifikacija posle bronze.Tad ste isto dokazali da vas je samo sreca dovela do polufinala,posto kako inace objasniti da se na sledece prvenstvo ni ne plasirate a glumite da imate neki kvalitet i kontinuitet.Smesni ste skroz
(Markos, 7. novembar 2019 17:47)

Mozes se uvjeravati da ste nas vi izbacili sa euro 2000, iako smo dva nerijesena odigrali. Odigrali smo nerijeseno i sa Makedonijom, moglo bi i njoj malo zasluga pripasti. Inace, tad se nismo plasirali jer smo izgubili od Irske,a da smo nju dobili bili bi prvi na tabeli

geak

pre 4 godine

nigde ne pise kada mora pogledat var. on to najbolje zna.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mile, 7. novembar 2019 12:46)

To je već zloupotreba treba da se uvede da na zahtev trenera ili kapitena da se pogleda svaka sporna situacija a ne samo kad se njemu digne.

Otac Makarije

pre 4 godine

E moji Hrvati, sad vidite kako je to govedo nas unistilo! Direktno nam je uticao na plasman. Ne kazem, mozda i bolje da nismo prosli da se ne nerviramo al opet... kradja!

Milos

pre 4 godine

Coveka neko zestoko cuva, odavno je trebalo da dobije otkaz - nije ovo sudjenje neka zavera vec jednostavno nesposoban sudija koji bude uhvacen u vrtlogu utakmice, sto upravo sudije ne smeju sebi da dozvole.

Marco van Basten

pre 4 godine

Posle Kralja Aleksandra i Tita, treci covek koji je ujedinio Srbe i Hrvate, ha, ha...

Nije mi jasan smisao koriscenja VAR-a. Trebalo bi, kao npr u tenisu ili odbojci, da svaki trener ima pravo na odredjeni broj trazenja celindza za sporne situacije. A ne da se prepusta na volju sudiji da li ce da proveri svoju odluku ili ne. GLUPO!
(Pele 2.0, 7. novembar 2019 13:51)


VAR sistem je još jedan instrument u ruci sudije.

Nije mi samo jasno, ako je to tako, onda zašto ga ne koriste uvek a ne po volji kako sudija odredi.

Tu je problem cele priče oko VAR.

Dado

pre 4 godine

Jedva cekam da chujem komentar bivsheg hrvatskog sudije Beusana koji je u studiju nakon nashe utakmice sa Shvajcarskom rekao da ono povlachenje dvojice igraca na Svetskom prvenstvu nije bio penal nad Mitrovicem i branio je odluku Briha. Iznenadio sam se koliko su Hrvati bili objektivni tada (i u studiju i po komentarima na youtubu), a Beusan je onako presrecan govorio da chestita Brihu na fantastichno procenjenoj situaciji.
(Rixon,

Taj Beusan je sada u penziji.
Inace je on znao procijeniti sudacke odluke koje se nama Hrvatima nisu svidjale, ali on je takav.
Kaze sto misli, svidjelo se nekom ili ne.
Sto se tice objektivnosti prema Srbima, sine, gledaj cesce nase sportske programe. Ne samo da su objektivni, vec vas hvale, u prijenosu samo sto ne navijaju za Srbiju. Gledaj, pa ces se uvjeriti.

Che

pre 4 godine

Zanimljivo je kako na svaku sportsku vijest odma znas da ces naletit na tipove tipa Xodex s jedne i druge strane. Sta se tice utakmice ka veliki fan Dinama sam bija razocaran da u 89 minuti vodis 3:1 i onda u produzetku primis dva komada. Jedini krivci su igraci koji su nakon treceg gola u svojim glavama pobjedili. Kakav Brih i krade. Pa penal je bija cist ka suza. Ipak raduje me sta Dinamo stvarno odlicno igra i bit ce ih zadovoljstvo gledat. Ovi koji konstantno omalovazavaju nase igrace kao sta su Modric i Hrvatske uspjehe su ili totalno isfrustrirani, ogorceni, nesretni ili jednostavno ne znaju i ne razumiju se u nogomet. To je ka da ja kazem da je Doncic prevara ili Jokic uzasan centar. Sta neces sve procitat i ko se sve naucija sluzit s internetom. Bilo je bolje za nas "normalne" dok ste svitlo gasili s sikirama