Subota, 02.11.2019.

08:45

Paklen okršaj Dončića i Džejmsa

Košarkaši Los Anđeles Lejkersa pobedili su posle produžetka Dalas Maverikse 119:110.

Izvor: PT

Paklen okršaj Donèiæa i Džejmsa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

64 Komentari

Sortiraj po:

Mookie

pre 4 godine

Dalas je bio bolja ekipa do povrede Luke tj.nenamernog sudara sa Hauardom gde mu je glava raskrvarena nije znao gde je posle.Lbj je tada preuzeo i odigrao najbolju partiju u zadnjih godinu dve ali budimo realni najbolji igrač današnjice već godinu dve dana je Kawhi Lenard

Rade

pre 4 godine

Zaboravija sam napisat da cu sinu dat ime Luka. Ima nesto u tom imenu. Modric, Doncic, Jovic. Ima neka tajna veza:)) Ima li jos koji poznati Luka?
(Che, 02. novembar 2019
Ima, Crni. Crni luka.
(brat, 02. novembar 2019 12:43)
Ima BANJA LUCA!

vince carter

pre 4 godine

@Jezekilj da,te tvoje zakljucke su naizgled tacni kad pogledas sa ove distance. Ali ko je bio Phill Jackson kao trener pre Bullsa,kad su igrali Knicksi vs Bulls 1992 Pat Rajli u Niksima je bio ime i trener u odnosu na Dzeksona. Pipen nije odmah bio bitan igrac,niti veliki all around igrac nego je to postao uz Bullse. Ker i Kukoc su dosli bas kao ispomoc pipenu a Ker nikada nije bio prva postava,Rodman je bio odlican u druge tri,posebno 1996 a skakaci kako skakaci dobri su i Tristan Karadashian i Kevin Love evo ove sezone to demonstriraju...zasto je Love imao toliko manje skokova sa Lebronom ne znam..znamo i da je bio Dabl dabl masina u Minesoti. A sto se tice ovog zapada,opet prerani zakljucak,posto ima tu jos trejdova i da se menjaju timovi. Igudala ce negde preci,chris paul ce biti trejdovan itd. Lenard i Siakam su odlicno funkcionisali ne zaboravi..videcemo njega i Dzordza.

sir oliver

pre 4 godine

@sir oliver
Ne može neko ko ima 6 izgubljenih finala Da bude drugi najbolji igrac svih vremena i tačka. A pogotovo neko ko ima tri prstena od kojih su mu dva direktno doneli saigraci, alen i irwing...
(petarczv, 02. novembar 2019 11:37)
Da, veci je uspeh uci u plej of i ispasti u prvom kolu, ili finalu konferencije, nego izgubiti finale! A sam ostavljas dokaz koliko si neuk, ostrascen i bezobrazan: finala je gubio Lebron, a titule su donosili Vejd, Bos i Irving! Valjda je i neko od njih izgubio ta finala ili je i Dzejms doneo titule! 8 finala zaredom ne moze biti slucajno!

brat

pre 4 godine

Zaboravija sam napisat da cu sinu dat ime Luka. Ima nesto u tom imenu. Modric, Doncic, Jovic. Ima neka tajna veza:)) Ima li jos koji poznati Luka?
(Che, 02. novembar 2019
Ima, Crni. Crni luka.

Jezekilj

pre 4 godine

@vincecarter
Nemoj zaboraviti da je LeBron 15 godina stariji od Luke! Ne oduzimam ništa Dončiću, hvalim ga na sva usta i tvrdim da će imati fantastičnu karijeru, ali ovo što radi LeBron je van vremena i prostora. Držati ovaj nivo košarke već 17-u sezonu zaredom, bez oscilacija u igri, bez povreda, sa oko stotinjak utakmica po sezoni, moraš priznati da je vrijedno divljenja i poštovanja.

I dobri su mi ovi poput @petarczv, kao imao je pomoć, drugi ga vade, sam ne bi mogao. Jok eto Džordan nije pored sebe imao najboljeg all-arround igrača lige u Pipenu, najboljeg skakača u Rodmanu, najboljeg trojkaša u Stivu Keru, najboljeg 6-og igrača lige u Kukoču i najboljeg (a ono što svi zaboravljaju) trenera svih vremena!!! On kao sve sam radio, a LeBron ako sam ne odvali tim, onda mu pomažu i Vejd i Kajri i sad AD... licemjerno!!!

Čekajte LeBronovu lošu utakmicu da vam dan lijepo krene, hejteri. Pratim svaku vašu riječ.

Zapad se već kristališe, Hjuston neće uzeti, ima dva ista profila igrača. Klipersi neće uzeti iz istog razloga, Golden stejt znamo, SAS loš roster, Denver, Lejkersi i Juta eventualno i eto vam Šampiona.

doOx

pre 4 godine

Citam bas dugo komentare vezane za NBA i bas sam se zacudio sto niko ne pise zasto se uvek objavlje tabela samo istoka, a ne zapada :D:D

vince carter

pre 4 godine

@Ilija vidis,lako je kad baratas pogresnim informacijama i "all star" igracima. 1991 Pipen nije bio all star a Magic i James Whorty to jesu. 1992 Draxler jeste bio all star a godinu dana ranije jos dva igraca Blazersa su bili all star igraci,sto znaci da po vama da su oni bili losiji 1991 sa 3 all star igraca nego 92 kad su dosli do finala. Istina je da su 6,7 igraca Portlanda bili sjajni sa odlicnim ucincima,dovoljno je pogledati game by game stats playoffa 90,91,92..mnogi sa konstantnim dabl dablovima,sunsi su imali 3 all star igraca i MVP lige a Sunsi su bili tim sa 50+ pobeda 4 sezone za redom pre nego sto je dosao Barkli. A bez Barklija su 90te izbacili sa 4:1 medzika i lejkerse sa 3 all stara. Dok Rodman u to vreme nije igrao za Bullse. Juta je deklasirala Lejkerse i njihova 4 all stara 1998 plus fox,fisher,horry,kempbell a Shaq kao superstar! Navodis Ginobilija koji nije bio all star i Lenarda koji je bio mlad sa 12ppg u regularnom delu,sto bi vi itekako istakli da je to bio Jordanov protivnik..."21 godina,nije bio u prajmu itd". Majami je sa 3 all stara izgubio protiv jednog all stara i sta sad?? All star nije merilo i ne znaci da pippen nije bio odlican samo jer nije bio na all staru 1991. Wariorsi su 2015te dosli niotkuda,godinu ranije su ispali od Klipersa. Cavsi su okupili svoju ekipu iskusnijih igraca i sa mnogo sutera. uostalom Bullsi nikoga lako nisu dobili,1997 zadnja 2 meca,ukupno 6 razlike za Bulse,MJ 38ppg. MJ choke,Bullsi bi izgubili.

petarczv

pre 4 godine

@sir oliver
Ne može neko ko ima 6 izgubljenih finala Da bude drugi najbolji igrac svih vremena i tačka. A pogotovo neko ko ima tri prstena od kojih su mu dva direktno doneli saigraci, alen i irwing...

palop

pre 4 godine

@(Đole, 02. novembar 2019 10:19)

Koliko ja znam bila je obrnuta situacija, Divac je hteo Beglija, a Jeger Doncica. Begli je ulazio sa klupe i nije dobijao preveliku minutazu u startu zbog toga, njegov cale se stalno nesto bunio po instagramu tada.

Che

pre 4 godine

Doncic je zvijer od igraca i ne mogu virovat da ima samo 20 godina a pruza ovakve partije u najjacoj ligi na svitu. Svaka mu cast i raduje me sta cemo ga gledat jos dugi niz godina gledajuci njegov napredak i uzivat u njegovoj igri

petarczv

pre 4 godine

Zapad se već kristališe, Hjuston neće uzeti, ima dva ista profila igrača. Klipersi neće uzeti iz istog razloga, Golden stejt znamo, SAS loš roster, Denver, Lejkersi i Juta eventualno i eto vam Šampiona.
(Jezekilj, 02. novembar 2019 11:02)


Hahahahahahaha koja logika pravi lebrot...

Che

pre 4 godine

Zaboravija sam napisat da cu sinu dat ime Luka. Ima nesto u tom imenu. Modric, Doncic, Jovic. Ima neka tajna veza:)) Ima li jos koji poznati Luka?

petarczv

pre 4 godine

To si obecao i pre dve godine, ako Klivlend udje u finale Nba! A usao je! I ti i dalje trtljas po ovom portalu, pljujes coveka koji je obelezio ovu deceniju u kosarci, samo da bi sebi dokazao da si u pravu! Nemas pojma o kosarci, ispucavas milion predvidjanja, pa ubodes 2! I za mene je Durent kompletniji igrac od Dzejmsa trenutno, ali ne moze se osporiti da je Dzejms u svom prajmu konkurent za drugo mesto najboljeg ikad! A ti to uporno radis!
(sir oliver, 02. novembar 2019 10:41)

To apsolutno nije tačno prekopiraj taj komentar ovde i ja cu jos danas nestati... Ali i sam znas da si to ti izmislio kao i ostali lebrotovi iz nemoci. Ponavljam daj taj komentar i ja vise nikad u životu necu napisati ovde komentar....

Back in Black

pre 4 godine

Ma kakav Doncic on ne bi imao mesta kod Šašak Djordjevica i Šaška Danilovicka jedino Bogdan.Sa svakom dobrom Partijom Jokica i Doncica oni se sve vise jedu.

Sloba

pre 4 godine

Taman se pomisli da niko od Evropljana nece jos dugo imati priliku da nadmasi Nowitzkog a pojavi se Luka.Sa 20 godina je vec postigao sto neki dobri igraci nisu za celu karijeru (MVP Evrolige,Spanskog prvenstva,ruki godine),vec sada moze se reci nosilac fransize,sigurno i ovogodisnji All star. Koliko je vec sad postovan i cenjen vidi se na kraju klipa kada mu jedan od najboljih igraca u istoriji ove igre James prilazi i cestita na pruzenoj partiji.

sir oliver

pre 4 godine

Jao banja luka odigrao jednu utakmicu i sad je najbolji... Opet nije smeo sam da zavrsava nego mu opet drugi zavrsavaju, napravio je tripl dabl i sto kao i doncic od 20god,imao je duplo bolje saigrače i opet da pauel nije promasio bacanja i da luki nije hauard raseko glavu ne bi pobedio... Covek je luzer a titulu ce pored clipersa i lenarda da uzmu juče! Videli smo ga u zadnjoj cetvrrini protiv kandze 2p hahahahha a jos nije igrao dzordz... Ja sam rekao pre neki dan ako james osvoji titulu povlacim se dozivotno sa portala ali stvarno ne kao jeremija jel smes ti da se kladis na jamesa banjaluka?
(petarczv, 02. novembar 2019 10:27)
To si obecao i pre dve godine, ako Klivlend udje u finale Nba! A usao je! I ti i dalje trtljas po ovom portalu, pljujes coveka koji je obelezio ovu deceniju u kosarci, samo da bi sebi dokazao da si u pravu! Nemas pojma o kosarci, ispucavas milion predvidjanja, pa ubodes 2! I za mene je Durent kompletniji igrac od Dzejmsa trenutno, ali ne moze se osporiti da je Dzejms u svom prajmu konkurent za drugo mesto najboljeg ikad! A ti to uporno radis!

petarczv

pre 4 godine

Kladim se u život da niko od vas lebrotova nije gledao utakmicu! Ja jesam i vasa kraljica bi izgubila i pored td da sudije nisu odradile svoje. U poslednjem napadu ima snimak vidi se kako Howard rukama zadrzava curryja dok izlazi iz bloka i pravi faul i ovaj ne stiže da pokrijensut denny greena... A pre toga je powel promasio bacanje za 4 razlike i utakmica bi bila gotova. Ne može kraljica bez sudija i saigraca da ga vade... A lenard je za njega penicilin njega ne može da siluje na snagu i tu kje 70% njegove igre ugaseno..

Đole

pre 4 godine

Je l’ gledao Divac?
(ime, 2. novembar 2019 09:57)

Divac i Stojaković nisu gledali jer su INSISTIRALI da se draftuje Luka. Ali Divčev pomoćnik (čovek od poverenja vlasnika kluba) i trener Jeger bili su Baglija Trećeg. Zato ih je na kraju sezone divac počistio na opšte zaprepašćenje cele NBA! Samo zbog Luke. Bagli nikada neće dostići sjaj Luke ali biće uskoro jedan od pet najboljih visokih igraca NBA. Sezonu do loma prsta je igrao odlično, čak je na jednoj utakmici podsetio stilom na AD. Počeo je da pogađa trojke i vremenom će biti jedan od najboljih visokih šutera. Jedini njegov problem su česte povrede. Ako nastavi da ga tera maler onda će duplo više boleti što Luka nije u Sakramentu!!!

Memfis

pre 4 godine

Lejkersi ako zadrze zdravu ekipu jedan od kandidata za titulu. Lebron kao i uvijek konstantan i maestralan.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Banjaluka, 2. novembar 2019 08:54)

Феноменално опажање. И у Шпанији су Барса и Реал кандидати за титулу. Ако задрже здраве екипе.

MPP

pre 4 godine

MRŽNJA je razarujća !
"Mržnja je osveta kukavice za pretrpljeni strah"
Neverovstno koliko mržnje ima prema LEBRONU .....jednom od najboljih igrača ikada . Sad da li je medju 5 ili 10 svih vremena , jel to bitno !?! Iako više volim Lenarda , ponekad ostanem bez reči gledajući kako jedan ogroman čovek se kreće kao baletan ....i kakvu texniku ima , pregled igre ....meni nije problem da uživam u tome bez predrasuda i bilo kakve odbojnosti.....A što se tiče DONČIĆA ....pre godinu dana sam napisao da je on NAJBOLJI IGRAČ IZ EVROPE KOJI SE OBREO U NBA . Taj momak ima SVE ..... I snagu i tehniku ...šut ulaz dodavanje visinu.ČUDO NEVODJENO ! Jedino što mi je muka što ne igra za Srbiju....

Adisa-beba

pre 4 godine

Bogdanović, Jokić, i ostali naši Košarkaši su daleko od kvaliteta mladog Luke Doncica
Mali će biti nova zvezda NBA lige i verovatno će se sve vratiti oko njega . Kao što se sada vrti oko Jemsa.Jos prošle sezone se vidilo da je Luka opasno dobar igrač i da će biti jedan od najboljih u ligi tako da eto mislim da se Divac debelo zeznuo što ga nije doveo u Sakranento .Bez obzira na cifru koja je bila tražena. Sad bi se to već odavno isplatilo a i imao bi velikog igrača za godine što dolaze. Ovako ima raspad od ekipe . Eto toliko

vince carter

pre 4 godine

@Djurovic evo ja nisam odrastao na 90tim nego na igracima kao sto su Kobe,Vins,Shaq,Iverson...pa ne znam zasto stalno ubacujete "nostalgiju" kada na primer ja koji sam mogao da odgledam dve utakmice za redom,sada ne mogu da gledam nba mec i to nema veze sa old school vs new...pa i Lebron je old school..on je zaigrao jos u sezoni 5 meseci nakon sto se Jordan povukao,ali to nije smetalo "modernim" fanovima ds pljuju po erama,igracima iako sam vise puta objasnio da igraci uspesno igraju i adaptiraju se u razlicitim erama protiv raznih generacija. Nije mi bilo tesko ni da istrazim o Wiltu..jel i to "nostalgija" isto zbog blacenja ppjedinih fanova. Ne znam sto te cudi sto ljudi pominju Jordana na Lebronovu vest jer kada izadje neka vest o Jordanu,na primer na ovaj dan je MJ uradio to i to,tu je uvek i @Jezekilj ili @Jeremija :)) Oni kazu da je Jordan najpopularniji,pa i Lebron je sada najpopularniji i zato Leonard nije lice Nba lige. A za ove dole,nije tesko istraziti da je Rodman bio rizican potez u to vreme,kada je dosao iz Spursa..neki igraci Bulsa ga nisu zeleli. Pipen je draftovan i postao igrac uz Jordana i treninge Bulsa a ne dosao kao superstar,Phil je bio anoniman kao trener pre Bulsa a Harper,ker,kukoc,longli su dosli kao ispomoc Pipenu kad se MJ penzionisao. Prva 3 prstena apsolutno zdrava fransiza sklopljena na draftu i triangle offense koja stavlja ekipu u poziciju gde svako ima svoju ulogu a ne jedan igrac da igra sve kao Jordan 1989te i trosi se,izum Tex Vintera.

lifeisgood

pre 4 godine

Dalas paklena ekipa,milina ih gledati,Doncic sa 20 godina u NBA radi nestvarne stvari,Luka i Porzingis paklen tandem Evropljana koji moze napasti prsten,kad bi mogli nekako do Kevina Lava,iskusan igrac,odlican suter nebo bi bilo granica...

petarczv

pre 4 godine

petre, ma lazni kralj nije ni medju prvih deset ikad. Petre petre, rekao sam ja za tebe je bocanje. Lejkersi ako zadrze zdravu ekipu jedan od kandidata za titulu. Lebron kao i uvijek konstantan i maestralan.
(Banjaluka, 02. novembar 2019 08:54)

Jao banja luka odigrao jednu utakmicu i sad je najbolji... Opet nije smeo sam da zavrsava nego mu opet drugi zavrsavaju, napravio je tripl dabl i sto kao i doncic od 20god,imao je duplo bolje saigrače i opet da pauel nije promasio bacanja i da luki nije hauard raseko glavu ne bi pobedio... Covek je luzer a titulu ce pored clipersa i lenarda da uzmu juče! Videli smo ga u zadnjoj cetvrrini protiv kandze 2p hahahahha a jos nije igrao dzordz... Ja sam rekao pre neki dan ako james osvoji titulu povlacim se dozivotno sa portala ali stvarno ne kao jeremija jel smes ti da se kladis na jamesa banjaluka?

Ilija

pre 4 godine

@Admiral Kad je ‘tata ove igre’ igrao u finalima 90-tih nikada nije imao u protivnickom timu vise all-star igraca nego u svom. All- star su bili 1 ili 2 igraca u protivnickom timu- 1991 Medzik, 1992-Drexler itd. 1998 Meloun i Stokton, dok je Dzordan imao ili on plus Pipen, ili jos plus i Rodman. Lebron je igrao mnogo puta u finalima kada je protivnicki tim imao vise all star igraca od njega: od 2007 Dankan, Parker, Djinobili (plus kasnije Kavai), preko Garnet, Pirs, Allen, Rondo, do 2018 Kari, Durant, Grin, Klej. Tako da je normalo da Lebron trazi saigrace u eri gde se njih 3-4 udruzi protiv njega. 80-ih Dzordan nije gledao titule kad su Lejkersi i Boston imali po 3 all-star igraca. A 90-ih mu pored Pipena, Harpera, Granta, Kukoca, Rodmana nije trebao jos jedan all-star jer se Meloun i Stokton nisu udruzili sa Olajdzuvonom i Redzi Milerom, inace bi i on trazio pojacanje, kao kad su izgubili 95-te pa je trazio Rodman da predje u Cikago.

delboj

pre 4 godine

Lebron je Lebron. Nema tu mnogo priče iako nisam njegov preveliki fan. Stvar ukusa šta ćete, ali da je majstor tu nema govora. Međutim, ovo što Luka radi, kako se ponaša, koliko je siguran u sebe i koliko se igra košarke je zaista fascinantno. Svaka čast mali, samo trpaj, a ja želim da se ti i Nikola "tučete" oko naslova najboljeg sa ovih prostora u godinama koje predstoje. Naklon do poda.
(Gde ja živim, 2. novembar 2019 09:19)
Tuci ce se oni omo naslova najboljeg uopste a ne sa ovih prostora, sa tim sto mislim da je Luka rodjeni pobjednik i da ce se naosvajati trofeja dok Jokic, iako je ekstreman talenat kao Luka nije bas rodjen pod takvom srecnom Zvezdom. Dalas je vec ove sezone bolji od Denvera kao tim. Fali jos.samo nedna karika pa da dogodine napadnu i titulu

petarczv

pre 4 godine

Ali koliko je cele sezone prosle i ove bilo tesko lebrotovima da su sad posle prve znacajnije pobede lejkersa i lebrona svi jedva cekali da istrce iz rupa a nije ih nigde bilo seonu ipo... Mnogo ste smesni. Lejkersi nemaju ni 10 posto sanse da budu prvaci pored clipersa i to svi znaju i to smo videli u prvoj utakmici sezone gde je atmosfera bila playoff i gde su leflop i njegov pomocnik u zadnjoj cetvrtini nestali i postigli samo 2p zajedno hahahaha tad nije bilo ni jezekija ni banja luke ni nikoga... Bili su duboko u rupama.... A uskoro ce se opet vratiti

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Kad se setim one priče o Ejtonu kao boljem od Dončića, kakvi ludilo i slepilo.

Kao kada su Grega Odena stavljali ispred Durantule. Luka je takav šampion i čudo priroda da je to neverovatno. Za 6 meseci skopčao sve, preuzeo Dirkovu franšizu i nosi je na leđima. 20 godina još uvek.

Samo Bog nek podari zdravlja i Lukica ima da ređa prstenje i rekorde.

Marko

pre 4 godine

Dekica ubija nikad jači nije bio Lebron. Stalno provocirao Luku jedan na jedan pravi onaj oldschool.. Vidim spominje se Jordan, on jeste najveći ali ne zaboravite da i Jordan kad je skontao da mora da igra protiv Denisa Rodmana tražio da ga dovedu, imao je Pipena koji je bio mvp lige kad je ovaj igrao bejzbol Bullsi su imali pakleni tim plus Harper od 2 metra na pleja pa Ker.. Lebron po meni u ovim godinama demantuje sve stalno igra fizički nikad jače telo.. Davis sinoc par puta u skoku skoro da preleteo tablu a mi pričamo o Jokicu kao mvp itd stvarno ljudi, ja godinama pratim Nba ovo je po meni najbolja sezona u poslednjih 10 godina.. Naši igrači fizički preslabi kao da su zalutali tamo

Sibirac

pre 4 godine

Divac je trebao da draftuje Dončića, makar bilo tačno da nije hteo da ide u Sakramento. Kako je krenulo biće to poput izbora Sema Bouvija pre Majkla Džordana.

mrmlj

pre 4 godine

@(Admiral, 02. novembar 2019 09:21) druze, nije bas ni da je dzordan osvajao prstenje igrajuci sa bircevicem, filipom covicem i pijanim zikom kog je pokupio ispred podruma pica.

Jezekilj

pre 4 godine

Tata ove igre pojasnio neke stvari, iako nije ni morao jer se znalo i ranije.
Izjednačio se sad na listi ukradenih lopti sa Kobijem Brajantom na 15-om mjestu vječne liste.
Ni nebo više nije granica.

Gde ja živim

pre 4 godine

Lebron je Lebron. Nema tu mnogo priče iako nisam njegov preveliki fan. Stvar ukusa šta ćete, ali da je majstor tu nema govora. Međutim, ovo što Luka radi, kako se ponaša, koliko je siguran u sebe i koliko se igra košarke je zaista fascinantno. Svaka čast mali, samo trpaj, a ja želim da se ti i Nikola "tučete" oko naslova najboljeg sa ovih prostora u godinama koje predstoje. Naklon do poda.

JPR24

pre 4 godine

Lebro i Luka odlični, ali Lebron praćen odličnim Davidom, Grin je pomogao, Bradli isto, dok je Luka bio sam, Porzingis prosečan, u produzetku sve promašio...

Mario

pre 4 godine

Znači LeBron i Davis uzimaju po 30 šuteva. Suigrači ne postoje, onako ko pilići cupkaju sa strane. D. Green ima odličan šut za 3,pa dobije svega 4-5 lopti,užas. Problem je velik jer je jedan igrač danas veći od jedne od najvećih franšiza u povijesti. A za Hardena ne znam šta reć više, od igrača kojeg sam obožava pogledat do toga da preskačem highlightse Houstona.

Admiral

pre 4 godine

Jel znate zasto je Dzordan najveci ikada i zasto mu ova tetkica nije ni do kolena. Zato sto Dzordan nije bezao kao kukavica iz kluba u klub i ucenjivao uprave da mu dovode najvece zvezde. Dosao covek u Cikago, pokidao i usao u istoriju. A ovaj vas, cas u Klivlend, pa u Majami, pa opet Klivlend, sad u LAL, ko zna mozda do kraja promeni jos neki dres. Doveli mu Dejvisa, najvecu zver u ligi a on zali sto mu nisu doveli i Lenarda?! Pa "kralju", lako je da ku...s kada te okruze zvezdama, jos u eri kada je Nba tezak cirkus, atrakcija za neuku publiku koja se lozi na to i gde pada po 250-300 poena po mecu, kada si sam i kada se setas kako hoces, ali sta ces danasnji klinci se loze na to jer su mali, nisu ni bili rodjeni kada je tata ove igre objasnjavao kako se igra kosarka

vince carter

pre 4 godine

@Jezekilj konacno prosao verifikaciju do sada je na "cars" oznacavao semafor :D Sacekali su jedan ovakav mec da vrate hajp,iako u Dalasu ne postoji igrac koji moze da parira Lebronu u defanzivi...nesto ga protiv Klipersa nisam primetio :) Evo ga i Doncic sa silnim triple dablovima u nba,koji je sam rekao "lakse je poentirati u nba" a nije imao ni jedan TD u Evropi. Otprilike igraci u godinama u kojima je sada Lebron su ga otresli 2011 i tada u bliskoj proslosti se igrala bolja defanziva sa manjim brojem poena,sada je regularna seazona skoro na nivou nekadasnjeg all stara. Lebron je tek na 96toj utakmici vise stigao Jordana u broju blokada. Covek se ne podredjuje timu nego se tim podredjuje njegovoj igri,gde je mnoge igrace ugusio a ovde je "all around" svako ko skuplja statistiku,evo i Brogdon u Indiani postade masina za "asistencije" :)) najgori fanovi su "Bronsexualci" zbog njih su mnogi omrzli istog i zbog toga nikada nije prisao Jordanu po imenu u kosarci. Ljudi su pljuvali svakog da bi njega uzdigli kao i svakog saigraca. @Jezekilj i za Wejda pise "precenjena velicina".

ime i prezime

pre 4 godine

Haha pogledajte na 94:94 coast to coast Lebrona i pogadjate ko tu puni 35 godina za 2 meseca i ko je najstariji igrac na terenu.. I dalje tata ove igre..

the truth

pre 4 godine

Ne znam da li sam više impresioniran Džejmsom ili Doncicem? Lebron Džejms 17 godina u ligi i čovjek igra na onakvom nivou. Svaka čast svima ali taj čovjek je na totalnom drugom nivou u odnosu na sve. Čovjek je neuništiv, takva al round igra je do sada neviđena. Mali Doncic sa 20 godina izadje na teren i protiv svog idola odradi onakav triple doble, dečko samo guraj, nebo je granica za tebe. Koliko god da je dobar Dejvis ili Porzingiz, jednostavno nemaju dimenzije u igri kao ova 2 majstora gore i nikada neće biti toliko dobri. Dalas će biti veoma paklen u play offu ove godine.

žrtveni maveriksi

pre 4 godine

Ova liga je cirkus ponajviše zbog sudija, elem, na samom kraju meča Hauard hvata oko struka manje poznatog od braće Kari, te on ne stiže na vreme da zagradi Grina, koji se lepo namešta i pogađa za tri. Ovo je drugi meč da su pokrali Dalas, prvi je onaj čelindž sa Portlandom.

VukKosarka

pre 4 godine

Volim ove sto govore kako LeBron pobedjuje samo zato sto ima zvezde oko sebe u timu, a da je Dzordan zato veci, zato sto nije igrao sa zvezdama i osvajao titule... Pa ne znam koju ste vi kosarku gledali, ako mislite da Rodman i Pipen nisu bili zvezde i jedni od najboljih igraca lige u to vreme... Rodman mozda najbolji skakac svih vremena. Jeste Dzordan bolji od LeBrona, ali manite se glupavih poredjenja, nema to nikakve veze ko je sa kakvim igracima igrao...

domacalobanja.com

pre 4 godine

Cudo od deteta... James predobar kad hoce... Godine nisu toliki faktor kod njega, ko sto nisu bile kod MJ-a. Majkl je ipak Majkl svakako, nema tu poredjenja. Ali cekamo pericuczv da nam objasni. Covek je verovatno rodjen kad je Dzoks osvojio poslednju titulu, ali je slusao dosta od caleta i tece i nagledao se klipova, pa je mali perica nasao svoju misiju

JPR24

pre 4 godine

Volim ove sto govore kako LeBron pobedjuje samo zato sto ima zvezde oko sebe u timu, a da je Dzordan zato veci, zato sto nije igrao sa zvezdama i osvajao titule... Pa ne znam koju ste vi kosarku gledali, ako mislite da Rodman i Pipen nisu bili zvezde i jedni od najboljih igraca lige u to vreme... Rodman mozda najbolji skakac svih vremena. Jeste Dzordan bolji od LeBrona, ali manite se glupavih poredjenja, nema to nikakve veze ko je sa kakvim igracima igrao...
(VukKosarka, 02. novembar 2019 09:40)

Poenta nije u tome. Lebron je stalno kukao, pobegao u Majami i kukao da mu dovedu Boša... Sad u Lejkersima je kukao dok nisu doveli Davisa.
Džordan nikad nije kukao, čekao je da se tim gradi, postepeno, nije izigravao neke lude. A da bi se došlo do titule, naravno da sam ne može niko, ali ima i načina. A ne kukanje. Gledaj GSW, osim gradili su ekipu preko drafta, pa trejodvali dok nisu sklepali ekipu, jedina mrlja kod nekih je epizoda Durant, aki tu je više on u pitanju nego ekipa.

Vlade Djurovic strucnjak

pre 4 godine

Nisam neki fan Lebrona ali pocinje zesce da smara da na skoro svaku vest o NBA-u nadje se par ljudi da pricaju o Dzordanu. Kapiram bio je najveci ali shvatite to vreme je proslo nisu ovo vise 90-te igra se drugacija kosarka i tu su neke nove zvezde. Lebron svakako zasluzuje svoje mesto u istoriji za stvari koje je uradio e sad na kom mestu u istoriji nek proceni neko drugi. Imam neki osecaj da su ljudi koji stalno zale za nba-om 90-tih i jugonostalgicari isti pateticni ljudi.

Banjaluka

pre 4 godine

petre, ma lazni kralj nije ni medju prvih deset ikad. Petre petre, rekao sam ja za tebe je bocanje. Lejkersi ako zadrze zdravu ekipu jedan od kandidata za titulu. Lebron kao i uvijek konstantan i maestralan.

the truth

pre 4 godine

Ne znam da li sam više impresioniran Džejmsom ili Doncicem? Lebron Džejms 17 godina u ligi i čovjek igra na onakvom nivou. Svaka čast svima ali taj čovjek je na totalnom drugom nivou u odnosu na sve. Čovjek je neuništiv, takva al round igra je do sada neviđena. Mali Doncic sa 20 godina izadje na teren i protiv svog idola odradi onakav triple doble, dečko samo guraj, nebo je granica za tebe. Koliko god da je dobar Dejvis ili Porzingiz, jednostavno nemaju dimenzije u igri kao ova 2 majstora gore i nikada neće biti toliko dobri. Dalas će biti veoma paklen u play offu ove godine.

ime i prezime

pre 4 godine

Haha pogledajte na 94:94 coast to coast Lebrona i pogadjate ko tu puni 35 godina za 2 meseca i ko je najstariji igrac na terenu.. I dalje tata ove igre..

Mario

pre 4 godine

Znači LeBron i Davis uzimaju po 30 šuteva. Suigrači ne postoje, onako ko pilići cupkaju sa strane. D. Green ima odličan šut za 3,pa dobije svega 4-5 lopti,užas. Problem je velik jer je jedan igrač danas veći od jedne od najvećih franšiza u povijesti. A za Hardena ne znam šta reć više, od igrača kojeg sam obožava pogledat do toga da preskačem highlightse Houstona.

domacalobanja.com

pre 4 godine

Cudo od deteta... James predobar kad hoce... Godine nisu toliki faktor kod njega, ko sto nisu bile kod MJ-a. Majkl je ipak Majkl svakako, nema tu poredjenja. Ali cekamo pericuczv da nam objasni. Covek je verovatno rodjen kad je Dzoks osvojio poslednju titulu, ali je slusao dosta od caleta i tece i nagledao se klipova, pa je mali perica nasao svoju misiju

Admiral

pre 4 godine

Jel znate zasto je Dzordan najveci ikada i zasto mu ova tetkica nije ni do kolena. Zato sto Dzordan nije bezao kao kukavica iz kluba u klub i ucenjivao uprave da mu dovode najvece zvezde. Dosao covek u Cikago, pokidao i usao u istoriju. A ovaj vas, cas u Klivlend, pa u Majami, pa opet Klivlend, sad u LAL, ko zna mozda do kraja promeni jos neki dres. Doveli mu Dejvisa, najvecu zver u ligi a on zali sto mu nisu doveli i Lenarda?! Pa "kralju", lako je da ku...s kada te okruze zvezdama, jos u eri kada je Nba tezak cirkus, atrakcija za neuku publiku koja se lozi na to i gde pada po 250-300 poena po mecu, kada si sam i kada se setas kako hoces, ali sta ces danasnji klinci se loze na to jer su mali, nisu ni bili rodjeni kada je tata ove igre objasnjavao kako se igra kosarka

Gde ja živim

pre 4 godine

Lebron je Lebron. Nema tu mnogo priče iako nisam njegov preveliki fan. Stvar ukusa šta ćete, ali da je majstor tu nema govora. Međutim, ovo što Luka radi, kako se ponaša, koliko je siguran u sebe i koliko se igra košarke je zaista fascinantno. Svaka čast mali, samo trpaj, a ja želim da se ti i Nikola "tučete" oko naslova najboljeg sa ovih prostora u godinama koje predstoje. Naklon do poda.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Kad se setim one priče o Ejtonu kao boljem od Dončića, kakvi ludilo i slepilo.

Kao kada su Grega Odena stavljali ispred Durantule. Luka je takav šampion i čudo priroda da je to neverovatno. Za 6 meseci skopčao sve, preuzeo Dirkovu franšizu i nosi je na leđima. 20 godina još uvek.

Samo Bog nek podari zdravlja i Lukica ima da ređa prstenje i rekorde.

JPR24

pre 4 godine

Lebro i Luka odlični, ali Lebron praćen odličnim Davidom, Grin je pomogao, Bradli isto, dok je Luka bio sam, Porzingis prosečan, u produzetku sve promašio...

mrmlj

pre 4 godine

@(Admiral, 02. novembar 2019 09:21) druze, nije bas ni da je dzordan osvajao prstenje igrajuci sa bircevicem, filipom covicem i pijanim zikom kog je pokupio ispred podruma pica.

Banjaluka

pre 4 godine

petre, ma lazni kralj nije ni medju prvih deset ikad. Petre petre, rekao sam ja za tebe je bocanje. Lejkersi ako zadrze zdravu ekipu jedan od kandidata za titulu. Lebron kao i uvijek konstantan i maestralan.

Sibirac

pre 4 godine

Divac je trebao da draftuje Dončića, makar bilo tačno da nije hteo da ide u Sakramento. Kako je krenulo biće to poput izbora Sema Bouvija pre Majkla Džordana.

VukKosarka

pre 4 godine

Volim ove sto govore kako LeBron pobedjuje samo zato sto ima zvezde oko sebe u timu, a da je Dzordan zato veci, zato sto nije igrao sa zvezdama i osvajao titule... Pa ne znam koju ste vi kosarku gledali, ako mislite da Rodman i Pipen nisu bili zvezde i jedni od najboljih igraca lige u to vreme... Rodman mozda najbolji skakac svih vremena. Jeste Dzordan bolji od LeBrona, ali manite se glupavih poredjenja, nema to nikakve veze ko je sa kakvim igracima igrao...

Vlade Djurovic strucnjak

pre 4 godine

Nisam neki fan Lebrona ali pocinje zesce da smara da na skoro svaku vest o NBA-u nadje se par ljudi da pricaju o Dzordanu. Kapiram bio je najveci ali shvatite to vreme je proslo nisu ovo vise 90-te igra se drugacija kosarka i tu su neke nove zvezde. Lebron svakako zasluzuje svoje mesto u istoriji za stvari koje je uradio e sad na kom mestu u istoriji nek proceni neko drugi. Imam neki osecaj da su ljudi koji stalno zale za nba-om 90-tih i jugonostalgicari isti pateticni ljudi.

Sloba

pre 4 godine

Taman se pomisli da niko od Evropljana nece jos dugo imati priliku da nadmasi Nowitzkog a pojavi se Luka.Sa 20 godina je vec postigao sto neki dobri igraci nisu za celu karijeru (MVP Evrolige,Spanskog prvenstva,ruki godine),vec sada moze se reci nosilac fransize,sigurno i ovogodisnji All star. Koliko je vec sad postovan i cenjen vidi se na kraju klipa kada mu jedan od najboljih igraca u istoriji ove igre James prilazi i cestita na pruzenoj partiji.

Jezekilj

pre 4 godine

Tata ove igre pojasnio neke stvari, iako nije ni morao jer se znalo i ranije.
Izjednačio se sad na listi ukradenih lopti sa Kobijem Brajantom na 15-om mjestu vječne liste.
Ni nebo više nije granica.

Che

pre 4 godine

Doncic je zvijer od igraca i ne mogu virovat da ima samo 20 godina a pruza ovakve partije u najjacoj ligi na svitu. Svaka mu cast i raduje me sta cemo ga gledat jos dugi niz godina gledajuci njegov napredak i uzivat u njegovoj igri

sir oliver

pre 4 godine

@sir oliver
Ne može neko ko ima 6 izgubljenih finala Da bude drugi najbolji igrac svih vremena i tačka. A pogotovo neko ko ima tri prstena od kojih su mu dva direktno doneli saigraci, alen i irwing...
(petarczv, 02. novembar 2019 11:37)
Da, veci je uspeh uci u plej of i ispasti u prvom kolu, ili finalu konferencije, nego izgubiti finale! A sam ostavljas dokaz koliko si neuk, ostrascen i bezobrazan: finala je gubio Lebron, a titule su donosili Vejd, Bos i Irving! Valjda je i neko od njih izgubio ta finala ili je i Dzejms doneo titule! 8 finala zaredom ne moze biti slucajno!

Marko

pre 4 godine

Dekica ubija nikad jači nije bio Lebron. Stalno provocirao Luku jedan na jedan pravi onaj oldschool.. Vidim spominje se Jordan, on jeste najveći ali ne zaboravite da i Jordan kad je skontao da mora da igra protiv Denisa Rodmana tražio da ga dovedu, imao je Pipena koji je bio mvp lige kad je ovaj igrao bejzbol Bullsi su imali pakleni tim plus Harper od 2 metra na pleja pa Ker.. Lebron po meni u ovim godinama demantuje sve stalno igra fizički nikad jače telo.. Davis sinoc par puta u skoku skoro da preleteo tablu a mi pričamo o Jokicu kao mvp itd stvarno ljudi, ja godinama pratim Nba ovo je po meni najbolja sezona u poslednjih 10 godina.. Naši igrači fizički preslabi kao da su zalutali tamo

Memfis

pre 4 godine

Lejkersi ako zadrze zdravu ekipu jedan od kandidata za titulu. Lebron kao i uvijek konstantan i maestralan.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Banjaluka, 2. novembar 2019 08:54)

Феноменално опажање. И у Шпанији су Барса и Реал кандидати за титулу. Ако задрже здраве екипе.

lifeisgood

pre 4 godine

Dalas paklena ekipa,milina ih gledati,Doncic sa 20 godina u NBA radi nestvarne stvari,Luka i Porzingis paklen tandem Evropljana koji moze napasti prsten,kad bi mogli nekako do Kevina Lava,iskusan igrac,odlican suter nebo bi bilo granica...

Adisa-beba

pre 4 godine

Bogdanović, Jokić, i ostali naši Košarkaši su daleko od kvaliteta mladog Luke Doncica
Mali će biti nova zvezda NBA lige i verovatno će se sve vratiti oko njega . Kao što se sada vrti oko Jemsa.Jos prošle sezone se vidilo da je Luka opasno dobar igrač i da će biti jedan od najboljih u ligi tako da eto mislim da se Divac debelo zeznuo što ga nije doveo u Sakranento .Bez obzira na cifru koja je bila tražena. Sad bi se to već odavno isplatilo a i imao bi velikog igrača za godine što dolaze. Ovako ima raspad od ekipe . Eto toliko

Đole

pre 4 godine

Je l’ gledao Divac?
(ime, 2. novembar 2019 09:57)

Divac i Stojaković nisu gledali jer su INSISTIRALI da se draftuje Luka. Ali Divčev pomoćnik (čovek od poverenja vlasnika kluba) i trener Jeger bili su Baglija Trećeg. Zato ih je na kraju sezone divac počistio na opšte zaprepašćenje cele NBA! Samo zbog Luke. Bagli nikada neće dostići sjaj Luke ali biće uskoro jedan od pet najboljih visokih igraca NBA. Sezonu do loma prsta je igrao odlično, čak je na jednoj utakmici podsetio stilom na AD. Počeo je da pogađa trojke i vremenom će biti jedan od najboljih visokih šutera. Jedini njegov problem su česte povrede. Ako nastavi da ga tera maler onda će duplo više boleti što Luka nije u Sakramentu!!!

Mookie

pre 4 godine

Dalas je bio bolja ekipa do povrede Luke tj.nenamernog sudara sa Hauardom gde mu je glava raskrvarena nije znao gde je posle.Lbj je tada preuzeo i odigrao najbolju partiju u zadnjih godinu dve ali budimo realni najbolji igrač današnjice već godinu dve dana je Kawhi Lenard

petarczv

pre 4 godine

Zapad se već kristališe, Hjuston neće uzeti, ima dva ista profila igrača. Klipersi neće uzeti iz istog razloga, Golden stejt znamo, SAS loš roster, Denver, Lejkersi i Juta eventualno i eto vam Šampiona.
(Jezekilj, 02. novembar 2019 11:02)


Hahahahahahaha koja logika pravi lebrot...

Jezekilj

pre 4 godine

@vincecarter
Nemoj zaboraviti da je LeBron 15 godina stariji od Luke! Ne oduzimam ništa Dončiću, hvalim ga na sva usta i tvrdim da će imati fantastičnu karijeru, ali ovo što radi LeBron je van vremena i prostora. Držati ovaj nivo košarke već 17-u sezonu zaredom, bez oscilacija u igri, bez povreda, sa oko stotinjak utakmica po sezoni, moraš priznati da je vrijedno divljenja i poštovanja.

I dobri su mi ovi poput @petarczv, kao imao je pomoć, drugi ga vade, sam ne bi mogao. Jok eto Džordan nije pored sebe imao najboljeg all-arround igrača lige u Pipenu, najboljeg skakača u Rodmanu, najboljeg trojkaša u Stivu Keru, najboljeg 6-og igrača lige u Kukoču i najboljeg (a ono što svi zaboravljaju) trenera svih vremena!!! On kao sve sam radio, a LeBron ako sam ne odvali tim, onda mu pomažu i Vejd i Kajri i sad AD... licemjerno!!!

Čekajte LeBronovu lošu utakmicu da vam dan lijepo krene, hejteri. Pratim svaku vašu riječ.

Zapad se već kristališe, Hjuston neće uzeti, ima dva ista profila igrača. Klipersi neće uzeti iz istog razloga, Golden stejt znamo, SAS loš roster, Denver, Lejkersi i Juta eventualno i eto vam Šampiona.

MPP

pre 4 godine

MRŽNJA je razarujća !
"Mržnja je osveta kukavice za pretrpljeni strah"
Neverovstno koliko mržnje ima prema LEBRONU .....jednom od najboljih igrača ikada . Sad da li je medju 5 ili 10 svih vremena , jel to bitno !?! Iako više volim Lenarda , ponekad ostanem bez reči gledajući kako jedan ogroman čovek se kreće kao baletan ....i kakvu texniku ima , pregled igre ....meni nije problem da uživam u tome bez predrasuda i bilo kakve odbojnosti.....A što se tiče DONČIĆA ....pre godinu dana sam napisao da je on NAJBOLJI IGRAČ IZ EVROPE KOJI SE OBREO U NBA . Taj momak ima SVE ..... I snagu i tehniku ...šut ulaz dodavanje visinu.ČUDO NEVODJENO ! Jedino što mi je muka što ne igra za Srbiju....

sir oliver

pre 4 godine

Jao banja luka odigrao jednu utakmicu i sad je najbolji... Opet nije smeo sam da zavrsava nego mu opet drugi zavrsavaju, napravio je tripl dabl i sto kao i doncic od 20god,imao je duplo bolje saigrače i opet da pauel nije promasio bacanja i da luki nije hauard raseko glavu ne bi pobedio... Covek je luzer a titulu ce pored clipersa i lenarda da uzmu juče! Videli smo ga u zadnjoj cetvrrini protiv kandze 2p hahahahha a jos nije igrao dzordz... Ja sam rekao pre neki dan ako james osvoji titulu povlacim se dozivotno sa portala ali stvarno ne kao jeremija jel smes ti da se kladis na jamesa banjaluka?
(petarczv, 02. novembar 2019 10:27)
To si obecao i pre dve godine, ako Klivlend udje u finale Nba! A usao je! I ti i dalje trtljas po ovom portalu, pljujes coveka koji je obelezio ovu deceniju u kosarci, samo da bi sebi dokazao da si u pravu! Nemas pojma o kosarci, ispucavas milion predvidjanja, pa ubodes 2! I za mene je Durent kompletniji igrac od Dzejmsa trenutno, ali ne moze se osporiti da je Dzejms u svom prajmu konkurent za drugo mesto najboljeg ikad! A ti to uporno radis!

Ilija

pre 4 godine

@Admiral Kad je ‘tata ove igre’ igrao u finalima 90-tih nikada nije imao u protivnickom timu vise all-star igraca nego u svom. All- star su bili 1 ili 2 igraca u protivnickom timu- 1991 Medzik, 1992-Drexler itd. 1998 Meloun i Stokton, dok je Dzordan imao ili on plus Pipen, ili jos plus i Rodman. Lebron je igrao mnogo puta u finalima kada je protivnicki tim imao vise all star igraca od njega: od 2007 Dankan, Parker, Djinobili (plus kasnije Kavai), preko Garnet, Pirs, Allen, Rondo, do 2018 Kari, Durant, Grin, Klej. Tako da je normalo da Lebron trazi saigrace u eri gde se njih 3-4 udruzi protiv njega. 80-ih Dzordan nije gledao titule kad su Lejkersi i Boston imali po 3 all-star igraca. A 90-ih mu pored Pipena, Harpera, Granta, Kukoca, Rodmana nije trebao jos jedan all-star jer se Meloun i Stokton nisu udruzili sa Olajdzuvonom i Redzi Milerom, inace bi i on trazio pojacanje, kao kad su izgubili 95-te pa je trazio Rodman da predje u Cikago.

palop

pre 4 godine

@(Đole, 02. novembar 2019 10:19)

Koliko ja znam bila je obrnuta situacija, Divac je hteo Beglija, a Jeger Doncica. Begli je ulazio sa klupe i nije dobijao preveliku minutazu u startu zbog toga, njegov cale se stalno nesto bunio po instagramu tada.

JPR24

pre 4 godine

Volim ove sto govore kako LeBron pobedjuje samo zato sto ima zvezde oko sebe u timu, a da je Dzordan zato veci, zato sto nije igrao sa zvezdama i osvajao titule... Pa ne znam koju ste vi kosarku gledali, ako mislite da Rodman i Pipen nisu bili zvezde i jedni od najboljih igraca lige u to vreme... Rodman mozda najbolji skakac svih vremena. Jeste Dzordan bolji od LeBrona, ali manite se glupavih poredjenja, nema to nikakve veze ko je sa kakvim igracima igrao...
(VukKosarka, 02. novembar 2019 09:40)

Poenta nije u tome. Lebron je stalno kukao, pobegao u Majami i kukao da mu dovedu Boša... Sad u Lejkersima je kukao dok nisu doveli Davisa.
Džordan nikad nije kukao, čekao je da se tim gradi, postepeno, nije izigravao neke lude. A da bi se došlo do titule, naravno da sam ne može niko, ali ima i načina. A ne kukanje. Gledaj GSW, osim gradili su ekipu preko drafta, pa trejodvali dok nisu sklepali ekipu, jedina mrlja kod nekih je epizoda Durant, aki tu je više on u pitanju nego ekipa.

delboj

pre 4 godine

Lebron je Lebron. Nema tu mnogo priče iako nisam njegov preveliki fan. Stvar ukusa šta ćete, ali da je majstor tu nema govora. Međutim, ovo što Luka radi, kako se ponaša, koliko je siguran u sebe i koliko se igra košarke je zaista fascinantno. Svaka čast mali, samo trpaj, a ja želim da se ti i Nikola "tučete" oko naslova najboljeg sa ovih prostora u godinama koje predstoje. Naklon do poda.
(Gde ja živim, 2. novembar 2019 09:19)
Tuci ce se oni omo naslova najboljeg uopste a ne sa ovih prostora, sa tim sto mislim da je Luka rodjeni pobjednik i da ce se naosvajati trofeja dok Jokic, iako je ekstreman talenat kao Luka nije bas rodjen pod takvom srecnom Zvezdom. Dalas je vec ove sezone bolji od Denvera kao tim. Fali jos.samo nedna karika pa da dogodine napadnu i titulu

Back in Black

pre 4 godine

Ma kakav Doncic on ne bi imao mesta kod Šašak Djordjevica i Šaška Danilovicka jedino Bogdan.Sa svakom dobrom Partijom Jokica i Doncica oni se sve vise jedu.

brat

pre 4 godine

Zaboravija sam napisat da cu sinu dat ime Luka. Ima nesto u tom imenu. Modric, Doncic, Jovic. Ima neka tajna veza:)) Ima li jos koji poznati Luka?
(Che, 02. novembar 2019
Ima, Crni. Crni luka.

vince carter

pre 4 godine

@Jezekilj konacno prosao verifikaciju do sada je na "cars" oznacavao semafor :D Sacekali su jedan ovakav mec da vrate hajp,iako u Dalasu ne postoji igrac koji moze da parira Lebronu u defanzivi...nesto ga protiv Klipersa nisam primetio :) Evo ga i Doncic sa silnim triple dablovima u nba,koji je sam rekao "lakse je poentirati u nba" a nije imao ni jedan TD u Evropi. Otprilike igraci u godinama u kojima je sada Lebron su ga otresli 2011 i tada u bliskoj proslosti se igrala bolja defanziva sa manjim brojem poena,sada je regularna seazona skoro na nivou nekadasnjeg all stara. Lebron je tek na 96toj utakmici vise stigao Jordana u broju blokada. Covek se ne podredjuje timu nego se tim podredjuje njegovoj igri,gde je mnoge igrace ugusio a ovde je "all around" svako ko skuplja statistiku,evo i Brogdon u Indiani postade masina za "asistencije" :)) najgori fanovi su "Bronsexualci" zbog njih su mnogi omrzli istog i zbog toga nikada nije prisao Jordanu po imenu u kosarci. Ljudi su pljuvali svakog da bi njega uzdigli kao i svakog saigraca. @Jezekilj i za Wejda pise "precenjena velicina".

petarczv

pre 4 godine

@sir oliver
Ne može neko ko ima 6 izgubljenih finala Da bude drugi najbolji igrac svih vremena i tačka. A pogotovo neko ko ima tri prstena od kojih su mu dva direktno doneli saigraci, alen i irwing...

žrtveni maveriksi

pre 4 godine

Ova liga je cirkus ponajviše zbog sudija, elem, na samom kraju meča Hauard hvata oko struka manje poznatog od braće Kari, te on ne stiže na vreme da zagradi Grina, koji se lepo namešta i pogađa za tri. Ovo je drugi meč da su pokrali Dalas, prvi je onaj čelindž sa Portlandom.

vince carter

pre 4 godine

@Ilija vidis,lako je kad baratas pogresnim informacijama i "all star" igracima. 1991 Pipen nije bio all star a Magic i James Whorty to jesu. 1992 Draxler jeste bio all star a godinu dana ranije jos dva igraca Blazersa su bili all star igraci,sto znaci da po vama da su oni bili losiji 1991 sa 3 all star igraca nego 92 kad su dosli do finala. Istina je da su 6,7 igraca Portlanda bili sjajni sa odlicnim ucincima,dovoljno je pogledati game by game stats playoffa 90,91,92..mnogi sa konstantnim dabl dablovima,sunsi su imali 3 all star igraca i MVP lige a Sunsi su bili tim sa 50+ pobeda 4 sezone za redom pre nego sto je dosao Barkli. A bez Barklija su 90te izbacili sa 4:1 medzika i lejkerse sa 3 all stara. Dok Rodman u to vreme nije igrao za Bullse. Juta je deklasirala Lejkerse i njihova 4 all stara 1998 plus fox,fisher,horry,kempbell a Shaq kao superstar! Navodis Ginobilija koji nije bio all star i Lenarda koji je bio mlad sa 12ppg u regularnom delu,sto bi vi itekako istakli da je to bio Jordanov protivnik..."21 godina,nije bio u prajmu itd". Majami je sa 3 all stara izgubio protiv jednog all stara i sta sad?? All star nije merilo i ne znaci da pippen nije bio odlican samo jer nije bio na all staru 1991. Wariorsi su 2015te dosli niotkuda,godinu ranije su ispali od Klipersa. Cavsi su okupili svoju ekipu iskusnijih igraca i sa mnogo sutera. uostalom Bullsi nikoga lako nisu dobili,1997 zadnja 2 meca,ukupno 6 razlike za Bulse,MJ 38ppg. MJ choke,Bullsi bi izgubili.

Che

pre 4 godine

Zaboravija sam napisat da cu sinu dat ime Luka. Ima nesto u tom imenu. Modric, Doncic, Jovic. Ima neka tajna veza:)) Ima li jos koji poznati Luka?

doOx

pre 4 godine

Citam bas dugo komentare vezane za NBA i bas sam se zacudio sto niko ne pise zasto se uvek objavlje tabela samo istoka, a ne zapada :D:D

Rade

pre 4 godine

Zaboravija sam napisat da cu sinu dat ime Luka. Ima nesto u tom imenu. Modric, Doncic, Jovic. Ima neka tajna veza:)) Ima li jos koji poznati Luka?
(Che, 02. novembar 2019
Ima, Crni. Crni luka.
(brat, 02. novembar 2019 12:43)
Ima BANJA LUCA!

petarczv

pre 4 godine

petre, ma lazni kralj nije ni medju prvih deset ikad. Petre petre, rekao sam ja za tebe je bocanje. Lejkersi ako zadrze zdravu ekipu jedan od kandidata za titulu. Lebron kao i uvijek konstantan i maestralan.
(Banjaluka, 02. novembar 2019 08:54)

Jao banja luka odigrao jednu utakmicu i sad je najbolji... Opet nije smeo sam da zavrsava nego mu opet drugi zavrsavaju, napravio je tripl dabl i sto kao i doncic od 20god,imao je duplo bolje saigrače i opet da pauel nije promasio bacanja i da luki nije hauard raseko glavu ne bi pobedio... Covek je luzer a titulu ce pored clipersa i lenarda da uzmu juče! Videli smo ga u zadnjoj cetvrrini protiv kandze 2p hahahahha a jos nije igrao dzordz... Ja sam rekao pre neki dan ako james osvoji titulu povlacim se dozivotno sa portala ali stvarno ne kao jeremija jel smes ti da se kladis na jamesa banjaluka?

petarczv

pre 4 godine

Kladim se u život da niko od vas lebrotova nije gledao utakmicu! Ja jesam i vasa kraljica bi izgubila i pored td da sudije nisu odradile svoje. U poslednjem napadu ima snimak vidi se kako Howard rukama zadrzava curryja dok izlazi iz bloka i pravi faul i ovaj ne stiže da pokrijensut denny greena... A pre toga je powel promasio bacanje za 4 razlike i utakmica bi bila gotova. Ne može kraljica bez sudija i saigraca da ga vade... A lenard je za njega penicilin njega ne može da siluje na snagu i tu kje 70% njegove igre ugaseno..

vince carter

pre 4 godine

@Djurovic evo ja nisam odrastao na 90tim nego na igracima kao sto su Kobe,Vins,Shaq,Iverson...pa ne znam zasto stalno ubacujete "nostalgiju" kada na primer ja koji sam mogao da odgledam dve utakmice za redom,sada ne mogu da gledam nba mec i to nema veze sa old school vs new...pa i Lebron je old school..on je zaigrao jos u sezoni 5 meseci nakon sto se Jordan povukao,ali to nije smetalo "modernim" fanovima ds pljuju po erama,igracima iako sam vise puta objasnio da igraci uspesno igraju i adaptiraju se u razlicitim erama protiv raznih generacija. Nije mi bilo tesko ni da istrazim o Wiltu..jel i to "nostalgija" isto zbog blacenja ppjedinih fanova. Ne znam sto te cudi sto ljudi pominju Jordana na Lebronovu vest jer kada izadje neka vest o Jordanu,na primer na ovaj dan je MJ uradio to i to,tu je uvek i @Jezekilj ili @Jeremija :)) Oni kazu da je Jordan najpopularniji,pa i Lebron je sada najpopularniji i zato Leonard nije lice Nba lige. A za ove dole,nije tesko istraziti da je Rodman bio rizican potez u to vreme,kada je dosao iz Spursa..neki igraci Bulsa ga nisu zeleli. Pipen je draftovan i postao igrac uz Jordana i treninge Bulsa a ne dosao kao superstar,Phil je bio anoniman kao trener pre Bulsa a Harper,ker,kukoc,longli su dosli kao ispomoc Pipenu kad se MJ penzionisao. Prva 3 prstena apsolutno zdrava fransiza sklopljena na draftu i triangle offense koja stavlja ekipu u poziciju gde svako ima svoju ulogu a ne jedan igrac da igra sve kao Jordan 1989te i trosi se,izum Tex Vintera.

petarczv

pre 4 godine

Ali koliko je cele sezone prosle i ove bilo tesko lebrotovima da su sad posle prve znacajnije pobede lejkersa i lebrona svi jedva cekali da istrce iz rupa a nije ih nigde bilo seonu ipo... Mnogo ste smesni. Lejkersi nemaju ni 10 posto sanse da budu prvaci pored clipersa i to svi znaju i to smo videli u prvoj utakmici sezone gde je atmosfera bila playoff i gde su leflop i njegov pomocnik u zadnjoj cetvrtini nestali i postigli samo 2p zajedno hahahaha tad nije bilo ni jezekija ni banja luke ni nikoga... Bili su duboko u rupama.... A uskoro ce se opet vratiti

petarczv

pre 4 godine

To si obecao i pre dve godine, ako Klivlend udje u finale Nba! A usao je! I ti i dalje trtljas po ovom portalu, pljujes coveka koji je obelezio ovu deceniju u kosarci, samo da bi sebi dokazao da si u pravu! Nemas pojma o kosarci, ispucavas milion predvidjanja, pa ubodes 2! I za mene je Durent kompletniji igrac od Dzejmsa trenutno, ali ne moze se osporiti da je Dzejms u svom prajmu konkurent za drugo mesto najboljeg ikad! A ti to uporno radis!
(sir oliver, 02. novembar 2019 10:41)

To apsolutno nije tačno prekopiraj taj komentar ovde i ja cu jos danas nestati... Ali i sam znas da si to ti izmislio kao i ostali lebrotovi iz nemoci. Ponavljam daj taj komentar i ja vise nikad u životu necu napisati ovde komentar....

vince carter

pre 4 godine

@Jezekilj da,te tvoje zakljucke su naizgled tacni kad pogledas sa ove distance. Ali ko je bio Phill Jackson kao trener pre Bullsa,kad su igrali Knicksi vs Bulls 1992 Pat Rajli u Niksima je bio ime i trener u odnosu na Dzeksona. Pipen nije odmah bio bitan igrac,niti veliki all around igrac nego je to postao uz Bullse. Ker i Kukoc su dosli bas kao ispomoc pipenu a Ker nikada nije bio prva postava,Rodman je bio odlican u druge tri,posebno 1996 a skakaci kako skakaci dobri su i Tristan Karadashian i Kevin Love evo ove sezone to demonstriraju...zasto je Love imao toliko manje skokova sa Lebronom ne znam..znamo i da je bio Dabl dabl masina u Minesoti. A sto se tice ovog zapada,opet prerani zakljucak,posto ima tu jos trejdova i da se menjaju timovi. Igudala ce negde preci,chris paul ce biti trejdovan itd. Lenard i Siakam su odlicno funkcionisali ne zaboravi..videcemo njega i Dzordza.

Admiral

pre 4 godine

Jel znate zasto je Dzordan najveci ikada i zasto mu ova tetkica nije ni do kolena. Zato sto Dzordan nije bezao kao kukavica iz kluba u klub i ucenjivao uprave da mu dovode najvece zvezde. Dosao covek u Cikago, pokidao i usao u istoriju. A ovaj vas, cas u Klivlend, pa u Majami, pa opet Klivlend, sad u LAL, ko zna mozda do kraja promeni jos neki dres. Doveli mu Dejvisa, najvecu zver u ligi a on zali sto mu nisu doveli i Lenarda?! Pa "kralju", lako je da ku...s kada te okruze zvezdama, jos u eri kada je Nba tezak cirkus, atrakcija za neuku publiku koja se lozi na to i gde pada po 250-300 poena po mecu, kada si sam i kada se setas kako hoces, ali sta ces danasnji klinci se loze na to jer su mali, nisu ni bili rodjeni kada je tata ove igre objasnjavao kako se igra kosarka

Mario

pre 4 godine

Znači LeBron i Davis uzimaju po 30 šuteva. Suigrači ne postoje, onako ko pilići cupkaju sa strane. D. Green ima odličan šut za 3,pa dobije svega 4-5 lopti,užas. Problem je velik jer je jedan igrač danas veći od jedne od najvećih franšiza u povijesti. A za Hardena ne znam šta reć više, od igrača kojeg sam obožava pogledat do toga da preskačem highlightse Houstona.

domacalobanja.com

pre 4 godine

Cudo od deteta... James predobar kad hoce... Godine nisu toliki faktor kod njega, ko sto nisu bile kod MJ-a. Majkl je ipak Majkl svakako, nema tu poredjenja. Ali cekamo pericuczv da nam objasni. Covek je verovatno rodjen kad je Dzoks osvojio poslednju titulu, ali je slusao dosta od caleta i tece i nagledao se klipova, pa je mali perica nasao svoju misiju

Jezekilj

pre 4 godine

Tata ove igre pojasnio neke stvari, iako nije ni morao jer se znalo i ranije.
Izjednačio se sad na listi ukradenih lopti sa Kobijem Brajantom na 15-om mjestu vječne liste.
Ni nebo više nije granica.

petarczv

pre 4 godine

@sir oliver
Ne može neko ko ima 6 izgubljenih finala Da bude drugi najbolji igrac svih vremena i tačka. A pogotovo neko ko ima tri prstena od kojih su mu dva direktno doneli saigraci, alen i irwing...

ime i prezime

pre 4 godine

Haha pogledajte na 94:94 coast to coast Lebrona i pogadjate ko tu puni 35 godina za 2 meseca i ko je najstariji igrac na terenu.. I dalje tata ove igre..

JPR24

pre 4 godine

Volim ove sto govore kako LeBron pobedjuje samo zato sto ima zvezde oko sebe u timu, a da je Dzordan zato veci, zato sto nije igrao sa zvezdama i osvajao titule... Pa ne znam koju ste vi kosarku gledali, ako mislite da Rodman i Pipen nisu bili zvezde i jedni od najboljih igraca lige u to vreme... Rodman mozda najbolji skakac svih vremena. Jeste Dzordan bolji od LeBrona, ali manite se glupavih poredjenja, nema to nikakve veze ko je sa kakvim igracima igrao...
(VukKosarka, 02. novembar 2019 09:40)

Poenta nije u tome. Lebron je stalno kukao, pobegao u Majami i kukao da mu dovedu Boša... Sad u Lejkersima je kukao dok nisu doveli Davisa.
Džordan nikad nije kukao, čekao je da se tim gradi, postepeno, nije izigravao neke lude. A da bi se došlo do titule, naravno da sam ne može niko, ali ima i načina. A ne kukanje. Gledaj GSW, osim gradili su ekipu preko drafta, pa trejodvali dok nisu sklepali ekipu, jedina mrlja kod nekih je epizoda Durant, aki tu je više on u pitanju nego ekipa.

petarczv

pre 4 godine

Ali koliko je cele sezone prosle i ove bilo tesko lebrotovima da su sad posle prve znacajnije pobede lejkersa i lebrona svi jedva cekali da istrce iz rupa a nije ih nigde bilo seonu ipo... Mnogo ste smesni. Lejkersi nemaju ni 10 posto sanse da budu prvaci pored clipersa i to svi znaju i to smo videli u prvoj utakmici sezone gde je atmosfera bila playoff i gde su leflop i njegov pomocnik u zadnjoj cetvrtini nestali i postigli samo 2p zajedno hahahaha tad nije bilo ni jezekija ni banja luke ni nikoga... Bili su duboko u rupama.... A uskoro ce se opet vratiti

Banjaluka

pre 4 godine

petre, ma lazni kralj nije ni medju prvih deset ikad. Petre petre, rekao sam ja za tebe je bocanje. Lejkersi ako zadrze zdravu ekipu jedan od kandidata za titulu. Lebron kao i uvijek konstantan i maestralan.

Vlade Djurovic strucnjak

pre 4 godine

Nisam neki fan Lebrona ali pocinje zesce da smara da na skoro svaku vest o NBA-u nadje se par ljudi da pricaju o Dzordanu. Kapiram bio je najveci ali shvatite to vreme je proslo nisu ovo vise 90-te igra se drugacija kosarka i tu su neke nove zvezde. Lebron svakako zasluzuje svoje mesto u istoriji za stvari koje je uradio e sad na kom mestu u istoriji nek proceni neko drugi. Imam neki osecaj da su ljudi koji stalno zale za nba-om 90-tih i jugonostalgicari isti pateticni ljudi.

petarczv

pre 4 godine

petre, ma lazni kralj nije ni medju prvih deset ikad. Petre petre, rekao sam ja za tebe je bocanje. Lejkersi ako zadrze zdravu ekipu jedan od kandidata za titulu. Lebron kao i uvijek konstantan i maestralan.
(Banjaluka, 02. novembar 2019 08:54)

Jao banja luka odigrao jednu utakmicu i sad je najbolji... Opet nije smeo sam da zavrsava nego mu opet drugi zavrsavaju, napravio je tripl dabl i sto kao i doncic od 20god,imao je duplo bolje saigrače i opet da pauel nije promasio bacanja i da luki nije hauard raseko glavu ne bi pobedio... Covek je luzer a titulu ce pored clipersa i lenarda da uzmu juče! Videli smo ga u zadnjoj cetvrrini protiv kandze 2p hahahahha a jos nije igrao dzordz... Ja sam rekao pre neki dan ako james osvoji titulu povlacim se dozivotno sa portala ali stvarno ne kao jeremija jel smes ti da se kladis na jamesa banjaluka?

Adisa-beba

pre 4 godine

Bogdanović, Jokić, i ostali naši Košarkaši su daleko od kvaliteta mladog Luke Doncica
Mali će biti nova zvezda NBA lige i verovatno će se sve vratiti oko njega . Kao što se sada vrti oko Jemsa.Jos prošle sezone se vidilo da je Luka opasno dobar igrač i da će biti jedan od najboljih u ligi tako da eto mislim da se Divac debelo zeznuo što ga nije doveo u Sakranento .Bez obzira na cifru koja je bila tražena. Sad bi se to već odavno isplatilo a i imao bi velikog igrača za godine što dolaze. Ovako ima raspad od ekipe . Eto toliko

vince carter

pre 4 godine

@Jezekilj konacno prosao verifikaciju do sada je na "cars" oznacavao semafor :D Sacekali su jedan ovakav mec da vrate hajp,iako u Dalasu ne postoji igrac koji moze da parira Lebronu u defanzivi...nesto ga protiv Klipersa nisam primetio :) Evo ga i Doncic sa silnim triple dablovima u nba,koji je sam rekao "lakse je poentirati u nba" a nije imao ni jedan TD u Evropi. Otprilike igraci u godinama u kojima je sada Lebron su ga otresli 2011 i tada u bliskoj proslosti se igrala bolja defanziva sa manjim brojem poena,sada je regularna seazona skoro na nivou nekadasnjeg all stara. Lebron je tek na 96toj utakmici vise stigao Jordana u broju blokada. Covek se ne podredjuje timu nego se tim podredjuje njegovoj igri,gde je mnoge igrace ugusio a ovde je "all around" svako ko skuplja statistiku,evo i Brogdon u Indiani postade masina za "asistencije" :)) najgori fanovi su "Bronsexualci" zbog njih su mnogi omrzli istog i zbog toga nikada nije prisao Jordanu po imenu u kosarci. Ljudi su pljuvali svakog da bi njega uzdigli kao i svakog saigraca. @Jezekilj i za Wejda pise "precenjena velicina".

Back in Black

pre 4 godine

Ma kakav Doncic on ne bi imao mesta kod Šašak Djordjevica i Šaška Danilovicka jedino Bogdan.Sa svakom dobrom Partijom Jokica i Doncica oni se sve vise jedu.

petarczv

pre 4 godine

Kladim se u život da niko od vas lebrotova nije gledao utakmicu! Ja jesam i vasa kraljica bi izgubila i pored td da sudije nisu odradile svoje. U poslednjem napadu ima snimak vidi se kako Howard rukama zadrzava curryja dok izlazi iz bloka i pravi faul i ovaj ne stiže da pokrijensut denny greena... A pre toga je powel promasio bacanje za 4 razlike i utakmica bi bila gotova. Ne može kraljica bez sudija i saigraca da ga vade... A lenard je za njega penicilin njega ne može da siluje na snagu i tu kje 70% njegove igre ugaseno..

žrtveni maveriksi

pre 4 godine

Ova liga je cirkus ponajviše zbog sudija, elem, na samom kraju meča Hauard hvata oko struka manje poznatog od braće Kari, te on ne stiže na vreme da zagradi Grina, koji se lepo namešta i pogađa za tri. Ovo je drugi meč da su pokrali Dalas, prvi je onaj čelindž sa Portlandom.

petarczv

pre 4 godine

To si obecao i pre dve godine, ako Klivlend udje u finale Nba! A usao je! I ti i dalje trtljas po ovom portalu, pljujes coveka koji je obelezio ovu deceniju u kosarci, samo da bi sebi dokazao da si u pravu! Nemas pojma o kosarci, ispucavas milion predvidjanja, pa ubodes 2! I za mene je Durent kompletniji igrac od Dzejmsa trenutno, ali ne moze se osporiti da je Dzejms u svom prajmu konkurent za drugo mesto najboljeg ikad! A ti to uporno radis!
(sir oliver, 02. novembar 2019 10:41)

To apsolutno nije tačno prekopiraj taj komentar ovde i ja cu jos danas nestati... Ali i sam znas da si to ti izmislio kao i ostali lebrotovi iz nemoci. Ponavljam daj taj komentar i ja vise nikad u životu necu napisati ovde komentar....

JPR24

pre 4 godine

Lebro i Luka odlični, ali Lebron praćen odličnim Davidom, Grin je pomogao, Bradli isto, dok je Luka bio sam, Porzingis prosečan, u produzetku sve promašio...

petarczv

pre 4 godine

Zapad se već kristališe, Hjuston neće uzeti, ima dva ista profila igrača. Klipersi neće uzeti iz istog razloga, Golden stejt znamo, SAS loš roster, Denver, Lejkersi i Juta eventualno i eto vam Šampiona.
(Jezekilj, 02. novembar 2019 11:02)


Hahahahahahaha koja logika pravi lebrot...

the truth

pre 4 godine

Ne znam da li sam više impresioniran Džejmsom ili Doncicem? Lebron Džejms 17 godina u ligi i čovjek igra na onakvom nivou. Svaka čast svima ali taj čovjek je na totalnom drugom nivou u odnosu na sve. Čovjek je neuništiv, takva al round igra je do sada neviđena. Mali Doncic sa 20 godina izadje na teren i protiv svog idola odradi onakav triple doble, dečko samo guraj, nebo je granica za tebe. Koliko god da je dobar Dejvis ili Porzingiz, jednostavno nemaju dimenzije u igri kao ova 2 majstora gore i nikada neće biti toliko dobri. Dalas će biti veoma paklen u play offu ove godine.

Marko

pre 4 godine

Dekica ubija nikad jači nije bio Lebron. Stalno provocirao Luku jedan na jedan pravi onaj oldschool.. Vidim spominje se Jordan, on jeste najveći ali ne zaboravite da i Jordan kad je skontao da mora da igra protiv Denisa Rodmana tražio da ga dovedu, imao je Pipena koji je bio mvp lige kad je ovaj igrao bejzbol Bullsi su imali pakleni tim plus Harper od 2 metra na pleja pa Ker.. Lebron po meni u ovim godinama demantuje sve stalno igra fizički nikad jače telo.. Davis sinoc par puta u skoku skoro da preleteo tablu a mi pričamo o Jokicu kao mvp itd stvarno ljudi, ja godinama pratim Nba ovo je po meni najbolja sezona u poslednjih 10 godina.. Naši igrači fizički preslabi kao da su zalutali tamo

Jezekilj

pre 4 godine

@vincecarter
Nemoj zaboraviti da je LeBron 15 godina stariji od Luke! Ne oduzimam ništa Dončiću, hvalim ga na sva usta i tvrdim da će imati fantastičnu karijeru, ali ovo što radi LeBron je van vremena i prostora. Držati ovaj nivo košarke već 17-u sezonu zaredom, bez oscilacija u igri, bez povreda, sa oko stotinjak utakmica po sezoni, moraš priznati da je vrijedno divljenja i poštovanja.

I dobri su mi ovi poput @petarczv, kao imao je pomoć, drugi ga vade, sam ne bi mogao. Jok eto Džordan nije pored sebe imao najboljeg all-arround igrača lige u Pipenu, najboljeg skakača u Rodmanu, najboljeg trojkaša u Stivu Keru, najboljeg 6-og igrača lige u Kukoču i najboljeg (a ono što svi zaboravljaju) trenera svih vremena!!! On kao sve sam radio, a LeBron ako sam ne odvali tim, onda mu pomažu i Vejd i Kajri i sad AD... licemjerno!!!

Čekajte LeBronovu lošu utakmicu da vam dan lijepo krene, hejteri. Pratim svaku vašu riječ.

Zapad se već kristališe, Hjuston neće uzeti, ima dva ista profila igrača. Klipersi neće uzeti iz istog razloga, Golden stejt znamo, SAS loš roster, Denver, Lejkersi i Juta eventualno i eto vam Šampiona.

VukKosarka

pre 4 godine

Volim ove sto govore kako LeBron pobedjuje samo zato sto ima zvezde oko sebe u timu, a da je Dzordan zato veci, zato sto nije igrao sa zvezdama i osvajao titule... Pa ne znam koju ste vi kosarku gledali, ako mislite da Rodman i Pipen nisu bili zvezde i jedni od najboljih igraca lige u to vreme... Rodman mozda najbolji skakac svih vremena. Jeste Dzordan bolji od LeBrona, ali manite se glupavih poredjenja, nema to nikakve veze ko je sa kakvim igracima igrao...

vince carter

pre 4 godine

@Djurovic evo ja nisam odrastao na 90tim nego na igracima kao sto su Kobe,Vins,Shaq,Iverson...pa ne znam zasto stalno ubacujete "nostalgiju" kada na primer ja koji sam mogao da odgledam dve utakmice za redom,sada ne mogu da gledam nba mec i to nema veze sa old school vs new...pa i Lebron je old school..on je zaigrao jos u sezoni 5 meseci nakon sto se Jordan povukao,ali to nije smetalo "modernim" fanovima ds pljuju po erama,igracima iako sam vise puta objasnio da igraci uspesno igraju i adaptiraju se u razlicitim erama protiv raznih generacija. Nije mi bilo tesko ni da istrazim o Wiltu..jel i to "nostalgija" isto zbog blacenja ppjedinih fanova. Ne znam sto te cudi sto ljudi pominju Jordana na Lebronovu vest jer kada izadje neka vest o Jordanu,na primer na ovaj dan je MJ uradio to i to,tu je uvek i @Jezekilj ili @Jeremija :)) Oni kazu da je Jordan najpopularniji,pa i Lebron je sada najpopularniji i zato Leonard nije lice Nba lige. A za ove dole,nije tesko istraziti da je Rodman bio rizican potez u to vreme,kada je dosao iz Spursa..neki igraci Bulsa ga nisu zeleli. Pipen je draftovan i postao igrac uz Jordana i treninge Bulsa a ne dosao kao superstar,Phil je bio anoniman kao trener pre Bulsa a Harper,ker,kukoc,longli su dosli kao ispomoc Pipenu kad se MJ penzionisao. Prva 3 prstena apsolutno zdrava fransiza sklopljena na draftu i triangle offense koja stavlja ekipu u poziciju gde svako ima svoju ulogu a ne jedan igrac da igra sve kao Jordan 1989te i trosi se,izum Tex Vintera.

Gde ja živim

pre 4 godine

Lebron je Lebron. Nema tu mnogo priče iako nisam njegov preveliki fan. Stvar ukusa šta ćete, ali da je majstor tu nema govora. Međutim, ovo što Luka radi, kako se ponaša, koliko je siguran u sebe i koliko se igra košarke je zaista fascinantno. Svaka čast mali, samo trpaj, a ja želim da se ti i Nikola "tučete" oko naslova najboljeg sa ovih prostora u godinama koje predstoje. Naklon do poda.

Che

pre 4 godine

Zaboravija sam napisat da cu sinu dat ime Luka. Ima nesto u tom imenu. Modric, Doncic, Jovic. Ima neka tajna veza:)) Ima li jos koji poznati Luka?

mrmlj

pre 4 godine

@(Admiral, 02. novembar 2019 09:21) druze, nije bas ni da je dzordan osvajao prstenje igrajuci sa bircevicem, filipom covicem i pijanim zikom kog je pokupio ispred podruma pica.

Ilija

pre 4 godine

@Admiral Kad je ‘tata ove igre’ igrao u finalima 90-tih nikada nije imao u protivnickom timu vise all-star igraca nego u svom. All- star su bili 1 ili 2 igraca u protivnickom timu- 1991 Medzik, 1992-Drexler itd. 1998 Meloun i Stokton, dok je Dzordan imao ili on plus Pipen, ili jos plus i Rodman. Lebron je igrao mnogo puta u finalima kada je protivnicki tim imao vise all star igraca od njega: od 2007 Dankan, Parker, Djinobili (plus kasnije Kavai), preko Garnet, Pirs, Allen, Rondo, do 2018 Kari, Durant, Grin, Klej. Tako da je normalo da Lebron trazi saigrace u eri gde se njih 3-4 udruzi protiv njega. 80-ih Dzordan nije gledao titule kad su Lejkersi i Boston imali po 3 all-star igraca. A 90-ih mu pored Pipena, Harpera, Granta, Kukoca, Rodmana nije trebao jos jedan all-star jer se Meloun i Stokton nisu udruzili sa Olajdzuvonom i Redzi Milerom, inace bi i on trazio pojacanje, kao kad su izgubili 95-te pa je trazio Rodman da predje u Cikago.

Đole

pre 4 godine

Je l’ gledao Divac?
(ime, 2. novembar 2019 09:57)

Divac i Stojaković nisu gledali jer su INSISTIRALI da se draftuje Luka. Ali Divčev pomoćnik (čovek od poverenja vlasnika kluba) i trener Jeger bili su Baglija Trećeg. Zato ih je na kraju sezone divac počistio na opšte zaprepašćenje cele NBA! Samo zbog Luke. Bagli nikada neće dostići sjaj Luke ali biće uskoro jedan od pet najboljih visokih igraca NBA. Sezonu do loma prsta je igrao odlično, čak je na jednoj utakmici podsetio stilom na AD. Počeo je da pogađa trojke i vremenom će biti jedan od najboljih visokih šutera. Jedini njegov problem su česte povrede. Ako nastavi da ga tera maler onda će duplo više boleti što Luka nije u Sakramentu!!!

delboj

pre 4 godine

Lebron je Lebron. Nema tu mnogo priče iako nisam njegov preveliki fan. Stvar ukusa šta ćete, ali da je majstor tu nema govora. Međutim, ovo što Luka radi, kako se ponaša, koliko je siguran u sebe i koliko se igra košarke je zaista fascinantno. Svaka čast mali, samo trpaj, a ja želim da se ti i Nikola "tučete" oko naslova najboljeg sa ovih prostora u godinama koje predstoje. Naklon do poda.
(Gde ja živim, 2. novembar 2019 09:19)
Tuci ce se oni omo naslova najboljeg uopste a ne sa ovih prostora, sa tim sto mislim da je Luka rodjeni pobjednik i da ce se naosvajati trofeja dok Jokic, iako je ekstreman talenat kao Luka nije bas rodjen pod takvom srecnom Zvezdom. Dalas je vec ove sezone bolji od Denvera kao tim. Fali jos.samo nedna karika pa da dogodine napadnu i titulu

vince carter

pre 4 godine

@Ilija vidis,lako je kad baratas pogresnim informacijama i "all star" igracima. 1991 Pipen nije bio all star a Magic i James Whorty to jesu. 1992 Draxler jeste bio all star a godinu dana ranije jos dva igraca Blazersa su bili all star igraci,sto znaci da po vama da su oni bili losiji 1991 sa 3 all star igraca nego 92 kad su dosli do finala. Istina je da su 6,7 igraca Portlanda bili sjajni sa odlicnim ucincima,dovoljno je pogledati game by game stats playoffa 90,91,92..mnogi sa konstantnim dabl dablovima,sunsi su imali 3 all star igraca i MVP lige a Sunsi su bili tim sa 50+ pobeda 4 sezone za redom pre nego sto je dosao Barkli. A bez Barklija su 90te izbacili sa 4:1 medzika i lejkerse sa 3 all stara. Dok Rodman u to vreme nije igrao za Bullse. Juta je deklasirala Lejkerse i njihova 4 all stara 1998 plus fox,fisher,horry,kempbell a Shaq kao superstar! Navodis Ginobilija koji nije bio all star i Lenarda koji je bio mlad sa 12ppg u regularnom delu,sto bi vi itekako istakli da je to bio Jordanov protivnik..."21 godina,nije bio u prajmu itd". Majami je sa 3 all stara izgubio protiv jednog all stara i sta sad?? All star nije merilo i ne znaci da pippen nije bio odlican samo jer nije bio na all staru 1991. Wariorsi su 2015te dosli niotkuda,godinu ranije su ispali od Klipersa. Cavsi su okupili svoju ekipu iskusnijih igraca i sa mnogo sutera. uostalom Bullsi nikoga lako nisu dobili,1997 zadnja 2 meca,ukupno 6 razlike za Bulse,MJ 38ppg. MJ choke,Bullsi bi izgubili.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Kad se setim one priče o Ejtonu kao boljem od Dončića, kakvi ludilo i slepilo.

Kao kada su Grega Odena stavljali ispred Durantule. Luka je takav šampion i čudo priroda da je to neverovatno. Za 6 meseci skopčao sve, preuzeo Dirkovu franšizu i nosi je na leđima. 20 godina još uvek.

Samo Bog nek podari zdravlja i Lukica ima da ređa prstenje i rekorde.

MPP

pre 4 godine

MRŽNJA je razarujća !
"Mržnja je osveta kukavice za pretrpljeni strah"
Neverovstno koliko mržnje ima prema LEBRONU .....jednom od najboljih igrača ikada . Sad da li je medju 5 ili 10 svih vremena , jel to bitno !?! Iako više volim Lenarda , ponekad ostanem bez reči gledajući kako jedan ogroman čovek se kreće kao baletan ....i kakvu texniku ima , pregled igre ....meni nije problem da uživam u tome bez predrasuda i bilo kakve odbojnosti.....A što se tiče DONČIĆA ....pre godinu dana sam napisao da je on NAJBOLJI IGRAČ IZ EVROPE KOJI SE OBREO U NBA . Taj momak ima SVE ..... I snagu i tehniku ...šut ulaz dodavanje visinu.ČUDO NEVODJENO ! Jedino što mi je muka što ne igra za Srbiju....

sir oliver

pre 4 godine

Jao banja luka odigrao jednu utakmicu i sad je najbolji... Opet nije smeo sam da zavrsava nego mu opet drugi zavrsavaju, napravio je tripl dabl i sto kao i doncic od 20god,imao je duplo bolje saigrače i opet da pauel nije promasio bacanja i da luki nije hauard raseko glavu ne bi pobedio... Covek je luzer a titulu ce pored clipersa i lenarda da uzmu juče! Videli smo ga u zadnjoj cetvrrini protiv kandze 2p hahahahha a jos nije igrao dzordz... Ja sam rekao pre neki dan ako james osvoji titulu povlacim se dozivotno sa portala ali stvarno ne kao jeremija jel smes ti da se kladis na jamesa banjaluka?
(petarczv, 02. novembar 2019 10:27)
To si obecao i pre dve godine, ako Klivlend udje u finale Nba! A usao je! I ti i dalje trtljas po ovom portalu, pljujes coveka koji je obelezio ovu deceniju u kosarci, samo da bi sebi dokazao da si u pravu! Nemas pojma o kosarci, ispucavas milion predvidjanja, pa ubodes 2! I za mene je Durent kompletniji igrac od Dzejmsa trenutno, ali ne moze se osporiti da je Dzejms u svom prajmu konkurent za drugo mesto najboljeg ikad! A ti to uporno radis!

Mookie

pre 4 godine

Dalas je bio bolja ekipa do povrede Luke tj.nenamernog sudara sa Hauardom gde mu je glava raskrvarena nije znao gde je posle.Lbj je tada preuzeo i odigrao najbolju partiju u zadnjih godinu dve ali budimo realni najbolji igrač današnjice već godinu dve dana je Kawhi Lenard

lifeisgood

pre 4 godine

Dalas paklena ekipa,milina ih gledati,Doncic sa 20 godina u NBA radi nestvarne stvari,Luka i Porzingis paklen tandem Evropljana koji moze napasti prsten,kad bi mogli nekako do Kevina Lava,iskusan igrac,odlican suter nebo bi bilo granica...

doOx

pre 4 godine

Citam bas dugo komentare vezane za NBA i bas sam se zacudio sto niko ne pise zasto se uvek objavlje tabela samo istoka, a ne zapada :D:D

vince carter

pre 4 godine

@Jezekilj da,te tvoje zakljucke su naizgled tacni kad pogledas sa ove distance. Ali ko je bio Phill Jackson kao trener pre Bullsa,kad su igrali Knicksi vs Bulls 1992 Pat Rajli u Niksima je bio ime i trener u odnosu na Dzeksona. Pipen nije odmah bio bitan igrac,niti veliki all around igrac nego je to postao uz Bullse. Ker i Kukoc su dosli bas kao ispomoc pipenu a Ker nikada nije bio prva postava,Rodman je bio odlican u druge tri,posebno 1996 a skakaci kako skakaci dobri su i Tristan Karadashian i Kevin Love evo ove sezone to demonstriraju...zasto je Love imao toliko manje skokova sa Lebronom ne znam..znamo i da je bio Dabl dabl masina u Minesoti. A sto se tice ovog zapada,opet prerani zakljucak,posto ima tu jos trejdova i da se menjaju timovi. Igudala ce negde preci,chris paul ce biti trejdovan itd. Lenard i Siakam su odlicno funkcionisali ne zaboravi..videcemo njega i Dzordza.

Sibirac

pre 4 godine

Divac je trebao da draftuje Dončića, makar bilo tačno da nije hteo da ide u Sakramento. Kako je krenulo biće to poput izbora Sema Bouvija pre Majkla Džordana.

Memfis

pre 4 godine

Lejkersi ako zadrze zdravu ekipu jedan od kandidata za titulu. Lebron kao i uvijek konstantan i maestralan.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Banjaluka, 2. novembar 2019 08:54)

Феноменално опажање. И у Шпанији су Барса и Реал кандидати за титулу. Ако задрже здраве екипе.

Sloba

pre 4 godine

Taman se pomisli da niko od Evropljana nece jos dugo imati priliku da nadmasi Nowitzkog a pojavi se Luka.Sa 20 godina je vec postigao sto neki dobri igraci nisu za celu karijeru (MVP Evrolige,Spanskog prvenstva,ruki godine),vec sada moze se reci nosilac fransize,sigurno i ovogodisnji All star. Koliko je vec sad postovan i cenjen vidi se na kraju klipa kada mu jedan od najboljih igraca u istoriji ove igre James prilazi i cestita na pruzenoj partiji.

Che

pre 4 godine

Doncic je zvijer od igraca i ne mogu virovat da ima samo 20 godina a pruza ovakve partije u najjacoj ligi na svitu. Svaka mu cast i raduje me sta cemo ga gledat jos dugi niz godina gledajuci njegov napredak i uzivat u njegovoj igri

sir oliver

pre 4 godine

@sir oliver
Ne može neko ko ima 6 izgubljenih finala Da bude drugi najbolji igrac svih vremena i tačka. A pogotovo neko ko ima tri prstena od kojih su mu dva direktno doneli saigraci, alen i irwing...
(petarczv, 02. novembar 2019 11:37)
Da, veci je uspeh uci u plej of i ispasti u prvom kolu, ili finalu konferencije, nego izgubiti finale! A sam ostavljas dokaz koliko si neuk, ostrascen i bezobrazan: finala je gubio Lebron, a titule su donosili Vejd, Bos i Irving! Valjda je i neko od njih izgubio ta finala ili je i Dzejms doneo titule! 8 finala zaredom ne moze biti slucajno!

brat

pre 4 godine

Zaboravija sam napisat da cu sinu dat ime Luka. Ima nesto u tom imenu. Modric, Doncic, Jovic. Ima neka tajna veza:)) Ima li jos koji poznati Luka?
(Che, 02. novembar 2019
Ima, Crni. Crni luka.

palop

pre 4 godine

@(Đole, 02. novembar 2019 10:19)

Koliko ja znam bila je obrnuta situacija, Divac je hteo Beglija, a Jeger Doncica. Begli je ulazio sa klupe i nije dobijao preveliku minutazu u startu zbog toga, njegov cale se stalno nesto bunio po instagramu tada.

Rade

pre 4 godine

Zaboravija sam napisat da cu sinu dat ime Luka. Ima nesto u tom imenu. Modric, Doncic, Jovic. Ima neka tajna veza:)) Ima li jos koji poznati Luka?
(Che, 02. novembar 2019
Ima, Crni. Crni luka.
(brat, 02. novembar 2019 12:43)
Ima BANJA LUCA!