Poštovalac igre
pre 4 godine
Čovek jednom osvojio Pariz 2011 godine i nema potrebe više daa ga igra..
Ponedeljak, 28.10.2019.
10:34
Švajcarski teniser Rodžer Federer neće igrati na Mastersu u Parizu, objavili su organizatori.
Izvor: B92
pre 4 godine
Čovek jednom osvojio Pariz 2011 godine i nema potrebe više daa ga igra..
pre 4 godine
@ Milan _ PT. A da li je " ne tako davno " nešto što se dogodilo prije dva mjeseca? Sinsinati 2019!
pre 4 godine
... kada je nedavno Wawranki predao meč par gemova prije njegovog završetka.To je bilo bezobrzno da bezobraznije nije moglo biti prema Wavrenki...
(interesuje me, 28. oktobar 2019 19:25)
Dragi prijatelju, nekoliko činjenica:
1) Novakov protivnik nije ni Vavrenka i Vavranka, već Vavrinka. Za pohvalu: bio si blizu.
2) Tebi je to bezobraznije nego na pola sata vremena pre meča doći na teren u džemperu i reći da nećeš igrati jer si povređen, a već prekosutra početi sa pripremama za Davis Cup? Prijatelju, kad predaš meč pre početka, onda on NE ULAZI u međusoban skor, a kad predaš meč u trećem setu na 20-ak minuta pre kraja, taj meč prvo ulazi u skor (nema razlike da li je predao ili nije), drugo skraćuje muke i jednom i drugom. Vavrinka nije morao da odigra još 4-5 gemova, tako da je mogao odmorniji da izađe na megdan Medvedevu.
3) Federer, kad se prošetao u džemperu na dan meča, a nije dan pre toga najavio svoje odustajanje prevario je na najružniji način svu prisutnu publiku, jer su platili svoje ulaznice preko 100 funti, a umesto Rodžera i Novaka, dobili su egzibiciju Novaka i Endija. Novak je publiku uskratio samo za 20 minuta svog mučenja, ništa više.
4) Da li ti je poznata ova situacija: R16 na US Openu, igraju Novak i Vavrinka, protivnik vodi sa 2:0 u setovima i 3:1 u trećem setu, i igrač odlučuje da preda meč? Ne, to nije ove godine, već 2012. kad je Vavrinka predao meč Novaku. Niko nijednu reč nije rekao Vavrinki, valjda verujemo nekom kad kaže da je povređen?
pre 4 godine
...
Nisu ni reagovali kada je Nadal takođe ne tako davno poslije žrijebanja odustao od turnira.
...
(sramno, 28. oktobar 2019 14:13)
@podsećanje, moj komentar se odnosio na Nadalovo NE TAKO DAVNO povlačenje, a to je bilo sad za Šangaj. Meni nije "ne tako davno" nešto što se desilo pre godinu dana. Ali da, Nadal se tad povukao sa Pariza nakon obavljenog žreba i zamenio ga je laki-luzer Marokanac Džaziri na poziciji nosioca br.1. Interesantno je da je on u drugom kolu dobio Verdaska. Bilo bi lepo da kad nešto kažete da onda i precizirate na šta se to odnosilo - teško je pogađati šta se to ne tako davno desilo, a ono bilo pre godinu dana...
pre 4 godine
Smiješna mi je ljutnja Novakovih navijača što se Federer povukao sa mastersa u Parizu ,jer su čitajući neke od njihovih komentara očekivali da će Federer pobjediti Nadala i pomoći njihovom miljeniku da ostane vodeći na listi.Naravno je to suludo ,jer oni su rivali i oni igraju samo za sebe ,a ne za neke od rivala.Znajući šta su sve Novakovi roditelji izjavljivali proteklih godina o Federeru,zatim domaći mediji i Novakovi navijači u svojim komentarima nije mi jasno kako su mogli očekivati ono čemu su se nadali.Federera optužuju da se nije ponio u duhu fer pleja ,a zaboravljaju da je upravo Novak predajući meč na samo par gemova prije njegovog završetka Wavrinki pogazio duh fer pleja.
pre 4 godine
Kakav god da je potez Federera, neka njemu ide na savest. Samo on zna iz kog razloga se povukao iz Pariza. Ostaje činjenica da u toj polovini žreba nema nekog od mladih lavova koji su zapali Novaku. Ali šta je tu je? Novak mora odigrati izuzetno i potruditi se da osvoji Pariz. Samo tako će stvari doći na svoje mesto. Da li će biti prvi na kraju godine ili ne, manje je bitno? Titule se broje i tako neka se postavlja. Napred Novače, udri muški pa šta bude biće.
pre 4 godine
@Milane, Nadal se prošle godine nakon objavljenog žrijeba povukao sa mastersa u Parizu.
pre 4 godine
@Milena,interesantno je da si se u poslednjih nekoliko danaagilna na kritikovanju Federera,ali me interesuje što se ne potrudi pa ne iskritikova Novaka kada je nedavno Wawranki predao meč par gemova prije njegovog završetka.To je bilo bezobrzno da bezobraznije nije moglo biti prema Wavrenki ,a publika mu je s pravom zviždala ,ali eto ti i ostali Novakovi navijači kao i domaći novinari o njegovoj predaji pred kraj meča ste oćutali ,ali je zato bilo mnoštvo ostrašćenih komentara zbog zviždanja publike Novaku zbog takve odluke.Nemate hrabrosti da priznate da vsaš ljubimac nije mogao podnijeti da ga Wavrinka pobjedi ,pa je izmislio povredu.Zašto se ne zapitate kako je moguće da Novak nikad nije dobio priznanje od rivala sa Tura da je najkorektniji igrač među njima,ili od publike da joj je je najomilji teniser.Kad to dobro bez pristrastonsti izanalizirate shvatićete da on nije božanstvo kojim ga smatrate.Na veliku vašu žalost Federer je do sad 16 uzastopnih godina najomiljeniji teniser u svijetu i 12 godina je do sad proglašavan od rivala najkorektnijim među njima.Nemojte samo tvrditi i zavaravati se da je to odradio njegov markentiški tim jer time potcjenjujete publiku širom svijeta i ostale tenisere.
pre 4 godine
Kako se ne povuce pre zreba taj najveci sportsmen u tenisu?
Nece da izgubi mec pre Londona. Bole ga usi, covek je vlasnik ATP , moze da radi sta hoce.
Hipnotisane ovce od konzumenata gutaju sve sto im novinari i organizaori u tenisu serviraju.
pre 4 godine
Џабе ће да дође у Париз догодине, Рафа га стиже по броју освојених ГС титула...а потом и престиже...
pre 4 godine
Скоро се расправљало о томе да играч не треба да изађе на меч и изгуби намерно, и због пара се само појави. А ти би сад да вратиш то. Јесте о и нефер, али тако је како је.
(Гиле, 28. oktobar 2019 16:42)
Ono o čemu ja pričam nema veze sa ovim o čemu ti govoriš. Replika ti je suvišna, bar na moj komentar, a ovo možeš uputiti nekom drugom.
pre 4 godine
Sve česće teniseri odustaju od mečeva ili ih predaju u drugom- trećem setu. Prijavljuju ili su, možda, obavezni prijaviti učesće na nekom turniru, a zatim odustanu. Možda bi se teniska federacija trebala pozabaviti time. Ima previše turnira i mnogi teniseri su u ovo doba godine već potpuno iscrpljeni, a imaju još Pariz, Dejvis kup i London. Ne znam koliko još manjih turnira. Organizatorima turnira je bitna samo zarada i misle da, ako ponude visoke nagrade, mogu uvijek privući dovoljno dobrih tenisera. Bitno im je da dovedu bar dva-tri vrhunska tenisera, a o kvalitetu mečeva ne brinu. Publika plaća da vidi zvjezde. Da li?
Za Federera se sjećam samo jednog slučaja odustajanja od meča-finala završnog turnira u Londonu prije par godina. Mislila sam tada da to nije fer prema publici, a ni protivniku (NĐ)- umanjuje mu značaj titule.Ovo sad nije fer prema svim učesnicima, a o publici i organizatoru turnira da i ne govorim. Vjerujem da je u pitanju umor. Ali na to je mogao računati još prije početka ATP Bazel. Ovako ostavlja vrlo veliki prostor za razne špekulacije, što jednom Rodžeru Federeru stvarno ne treba.
pre 4 godine
Скоро се расправљало о томе да играч не треба да изађе на меч и изгуби намерно, и због пара се само појави. А ти би сад да вратиш то. Јесте о и нефер, али тако је како је.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Гиле, 28. oktobar 2019 16:42)
A ova trolcina zna i ko gubi namerno i ko je tu zbog para!
pre 4 godine
(Mladen, 28. oktobar 2019 13:16)
Скоро се расправљало о томе да играч не треба да изађе на меч и изгуби намерно, и због пара се само појави. А ти би сад да вратиш то. Јесте о и нефер, али тако је како је.
pre 4 godine
Nola u njegovom delu žreba čeka pravi pakao: Lajović, Gaske, Berankis, Švarcman, Bautista Agut, Đere, De Minaur, Tiafo, Fric, Cicipas. Dok u drugom delu žreba sve sama "boranija": Medvedev, Isner, Gofan, Dimitrov, Tim, Zverev, Fonjinji, Vavro, Rafo.
(krle, 28. oktobar 2019 13:30)
Pogledaj malo bolje u čiju polovinu žreba su došli Medvedev, Izner, Tim i Gofan. Da li si namerno napravio takav previd?
pre 4 godine
Pobegulja matora. Evo i Švajcarci to pišu.
pre 4 godine
U prvoj rečenici kritikuješ Federera. U drugoj takođe, jer je avaj pomagao Nadalu da potvrdi prvo mesto. Pretpostavljam da napakosti Đokoviću iz mržnje itd? I na sve to si se pozvao na prošlogodišnji Pariz. Prošle godine je zahvaljujući Nadalovom odustajanju sa turnira u Parizu Đoka došao na prvo mesto. E sad, da li su se navijači Federera prošle godine žalili na to? Nešto u stilu "Nadal namerno pušta Đoku na prvo mesto da bi napakostio Federeru". Ne, nisu. Da li su mogli? Da, jesu. Ali opet, nisu. Baš ste jadni više sa tim zaverama i ko protiv koga kalkuliše.
(hmmmmm, 28. oktobar 2019 13:48)
Analiza ti nije kompletna. Prošle godine Nadal nije odustao samo od Pariza, nego od svih turnira nakon US Opena do kraja sezone, zbog povrede. Ipak, iako povređen, učestvovao je na žrebu u Parizu, pa se onda povukao, što je jednako sramno kao i današnji potez Federera, jer da je odustao od turnira pre žreba, Federer ne bi mogao doći u Novakovu polovinu žreba, jer bi odustajanjem Nadala pre žreba postao drugi nosilac, pa se on i Novak ne bi mogli sastati pre finala. Naravno, pod uslovom kad bi Federer dobio Hačanova u polufinalu, koji je bio u suprotnom delu žreba, došao do finala i dobio Novaka, koji je prethodno imao dva iscrpljujuća meča sa odličnim Čilićem u 1/4 finalu i Federerom u 1/2 finalu. U tom slučaju bi Novak imao jedan težak meč manje, a Federer jedan više, što na turniru Masters serije često može biti presudno. Siguran sam da bi Novak u tom slučaju dobio u finalu Federera lakše, nego što ga je dobio u polufinalu, jer bi Novak u finalu bio odmorniji, a Federer umorniji. Eto koliko jedna obična manipulacija žrebom kao Nadalova prošle i Federerova ove godine mogu da promene tok događaja na turniru, hteli mi to da priznamo ili ne. Nadal je to prošle godine uradio da bi sprečio Novaka da ga prestigne po broju osvojenih Masters turnira, a Federer ove godine da bi sprečio Novaka da bude broj jedan na kraju ove godine, čime bi oborio njegov rekord po broju provedenih sedmica posle Vimbldona naredne godine, a ovako će morati još da čeka. Taktika im je nesportska i kukavička obojici i sve rade u dogovoru da bi ostali ispred Novaka, pri čemu u tome imaju i jako dobre savetnike. Ali na nama koji volimo Novaka je da to na vreme uvidimo i o tome javno pišemo, da bi svi znali za to, ili bar dobar deo javnosti.
pre 4 godine
Mnogi su odranije sumnjali u namještanje žreba.
Ja sam nekad pomišljao da je to tačno,drugi put da nije i tako redom. Sad je to skoro otvoreno. Procijenili da je Rafa teži za Nola nego Rodžer.
A Stanislas je posebna priča. Prije sedam dana se sklonio Rodžeru da bi on uzeo Bazel.
Bio "povrijeđen". A sad za Pariz nije. Čudni neki lijekovi. Brzo djeluju.
pre 4 godine
Au ,ala su "zapjenili" Novakovi navijači .Kad je Novak ne tako davno predao meč Wavrinki pred sam završetak meča radi navodne povrede, ćutali su k'o zaliveni,iako se se njihov miljenik ponio ružno prema rivalu i bilo bi im bolje da se ni sada nisu javljali sa komentarima,jer su se samo osramotili.Nisu ni reagovali kada je Nadal takođe ne tako davno poslije žrijebanja odustao od turnira.Ne znam što su toliko "zapjenili" kad se Federer nije nalazio u grupi njihovog miljenika ,već Nadalovoj.
pre 4 godine
Čudo niste objavili rezultate žreba? Zbog Novaka pričam.
(gifko, 28. oktobar 2019 12:17)
Nola u njegovom delu žreba čeka pravi pakao: Lajović, Gaske, Berankis, Švarcman, Bautista Agut, Đere, De Minaur, Tiafo, Fric, Cicipas. Dok u drugom delu žreba sve sama "boranija": Medvedev, Isner, Gofan, Dimitrov, Tim, Zverev, Fonjinji, Vavro, Rafo.
(krle, 28. oktobar 2019 13:30)
Nikad kraja lažima očajnih federerovaca. Medvedev, Isner, Gofan, Dimitrov i Tim su u Novakom delu žreba, a ne kod Rafe...
https://www.atptour.com/en/scores/current/paris/352/draws
pre 4 godine
"Sve što si napisao u njemu su uvrede upućene Federeru i njegovim navijačima i ništa drugo."
...kad se jednom ustanovi praxa vredjanja onda svi mora da prolaze tog toplog zeku...
...kad godinama dopustas da se neko naziva "nolom", njegovi fanovi "botinama", kad godinama dopustas da neuki ljudi prozivaju djokovica zbog "poreza"(???), onda sve zavrsava ovako...
...da je tuzno, tuzno je...
pre 4 godine
Au ,ala su "zapjenili" Novakovi navijači .Kad je Novak ne tako davno predao meč Wavrinki pred sam završetak meča radi navodne povrede, ćutali su k'o zaliveni,iako se se njihov miljenik ponio ružno prema rivalu i bilo bi im bolje da se ni sada nisu javljali sa komentarima,jer su se samo osramotili.Nisu ni reagovali kada je Nadal takođe ne tako davno poslije žrijebanja odustao od turnira.Ne znam što su toliko "zapjenili" kad se Federer nije nalazio u grupi njihovog miljenika ,već Nadalovoj.
(sramno, 28. oktobar 2019 14:13)
1) predati protivniku zbog povrede TOKOM meča, jeste ružno, ali za igrača koji se mučio i mučio sa povredom i na kraju shvatio da više ne može. Tu nema ničega nesportskog.
2) predati protivniku PRE meča, takođe nije ružno. Možda nije fer prema pređašnjem protivniku, koga je pobedio, a onda narednom protivniku predao, jer su onda obojica eliminisani, a neće biti narednog meča. To je možda nefer prema publici, koja je kupila karte, ali i to diktira povreda.
3) otkazati učešće pre žreba je normalno.
4) otkazati učešće NAKON žreba je veoma nefer, jer će sad Federera na poziciji 3. nosioca zameniti neko ko nije prošao ni kvalifikacije (u ovom slučaju Sepi) i biće slobodan u prvom kolu! Takođe, neko ti je već objasnio, Federer je odustao nakon žreba kad su i Medvedev i Tim već "zapali" u Novakovu polovinu. Da je odustao pre žreba, jedan od njih dvojice bi išao kod Rafe.
5) Nadal nije odustao posle žreba za Šangaj, već na vreme, pre žreba. Tako se to radi.
pre 4 godine
Au ,ala su "zapjenili" Novakovi navijači .Kad je Novak ne tako davno predao meč Wavrinki pred sam završetak meča radi navodne povrede, ćutali su k'o zaliveni,iako se se njihov miljenik ponio ružno prema rivalu i bilo bi im bolje da se ni sada nisu javljali sa komentarima,jer su se samo osramotili.Nisu ni reagovali kada je Nadal takođe ne tako davno poslije žrijebanja odustao od turnira.Ne znam što su toliko "zapjenili" kad se Federer nije nalazio u grupi njihovog miljenika ,već Nadalovoj.
pre 4 godine
Puče Nolo kao kruška
drugo mesto on sad njuška!
pre 4 godine
Čudo niste objavili rezultate žreba? Zbog Novaka pričam.
(gifko, 28. oktobar 2019 12:17)
Nola u njegovom delu žreba čeka pravi pakao: Lajović, Gaske, Berankis, Švarcman, Bautista Agut, Đere, De Minaur, Tiafo, Fric, Cicipas. Dok u drugom delu žreba sve sama "boranija": Medvedev, Isner, Gofan, Dimitrov, Tim, Zverev, Fonjinji, Vavro, Rafo.
pre 4 godine
Ovo je sramno i ovakva praksa prilikom žrebanja mora da se promeni ubuduće. Ako je već nameravao da odustane od turnira, trebalo je da to najavi pre žreba i da ne učestvuje u istom. U suprotnom, trebalo je da se pojavi u Parizu, pa makar izgubio u prvom kolu. Treba to uvesti kao obavezu ubuduće. Ako si bio na žrebu, nema odustajanja, osim ako se igrač u međuvremenu ne povredi, što u Federerovom slučaju nije bilo tako. Na ovaj način su omogućene manipulacije, koje se upravo i dešavaju, jer je odustajanjem od turnira Federer umesto sebe, častio Nadala laki luzerom u svojoj četrvrtini žreba, umesto da to bude Medvedev ili Tim, što bi se desilo da nije učestvovao u žrebu. Ovako, i Medvedev i Tim su došli u Novakovu polovinu žreba i to nije prvi put. Ovo se neprestano dešava, ovo što radi Federer, a svaki put u Nadalovu korist, tj. kada je u njegovoj polovini žreba, a na Novakovu štetu. I na kraju kao dokaz da tu nisu čista posla postavlja se jedno pitanje. Kada je to Federer odustao od turnira kada bi se našao u Novakovoj polovini žreba, a nakon tog žrebanja? NIKADA! Naprotiv, tada bi neprestano grizao, bio motivisan kao nikada u životu i igrao bi protiv Novaka iscrpljujuće mečeve od po tri sata, kao prošle godine, samo da bi mu uzeo svu snagu, čak i ako Novak prođe dalje. Klasičan primer je Masters u Parizu iz prošle godine, pri čemu je pre toga Federer igrao i Bazel, ali kada se našao u Novakovoj polovini, tada nije razmišljao o godinama i svom telu, nego je igrao kao u transu. Ovim potezom je olakšao Nadalu prolaz do finala, a što će Špancu biti dovoljno da potvrdi mesto br. 1 na kraju godine, čak i ako kasnije izgubi od Đokovića.
pre 4 godine
Federer ima, opasan, demonski izgled.
pre 4 godine
Idemo Rafa doktore lagano do titule
(muamer, 28. oktobar 2019 11:43)
Ti bas obozavas nas srpski jezik. Lepo i poucno od tebe...
pre 4 godine
Povlači se posle žreba, gospodin, ali masi ispranih mozgova..
Džaba sve titule i počasti , vidi se i po ovakvim ispadima da je smrda od čoveka.
Podcenjuje turnir , navijače , rivale prenemažući se , te igra te ne igra . Vratiće se to sve jednog dana, kada objave pasoš- bio
pre 4 godine
Klasičan primer je Masters u Parizu iz prošle godine, pri čemu je pre toga Federer igrao i Bazel, ali kada se našao u Novakovoj polovini, tada nije razmišljao o godinama i svom telu, nego je igrao kao u transu. Ovim potezom je olakšao Nadalu prolaz do finala, a što će Špancu biti dovoljno da potvrdi mesto br. 1 na kraju godine, čak i ako kasnije izgubi od Đokovića.
(Mladen, 28. oktobar 2019 13:16)
U prvoj rečenici kritikuješ Federera. U drugoj takođe, jer je avaj pomagao Nadalu da potvrdi prvo mesto. Pretpostavljam da napakosti Đokoviću iz mržnje itd? I na sve to si se pozvao na prošlogodišnji Pariz. Prošle godine je zahvaljujući Nadalovom odustajanju sa turnira u Parizu Đoka došao na prvo mesto. E sad, da li su se navijači Federera prošle godine žalili na to? Nešto u stilu "Nadal namerno pušta Đoku na prvo mesto da bi napakostio Federeru". Ne, nisu. Da li su mogli? Da, jesu. Ali opet, nisu. Baš ste jadni više sa tim zaverama i ko protiv koga kalkuliše.
pre 4 godine
Povlači se posle žreba, gospodin, ali masi ispranih mozgova..
Džaba sve titule i počasti , vidi se i po ovakvim ispadima da je smrda od čoveka.
Podcenjuje turnir , navijače , rivale prenemažući se , te igra te ne igra . Vratiće se to sve jednog dana, kada objave pasoš- bio
(n, 28. oktobar 2019 13:27)
Tvoj komentar nije smeo da prođe moderaciju. Sve što si napisao u njemu su uvrede upućene Federeru i njegovim navijačima i ništa drugo.
pre 4 godine
Nema veze GOAT-e na, pametno je što tempiraš formu za AO. Mastersi su nebitni, GS su prioritet.
pre 4 godine
Novace zgazi ih sve!
(Poter, 28. oktobar 2019 11:26)
ZAŠTO???
pre 4 godine
Čudo niste objavili rezultate žreba? Zbog Novaka pričam.
pre 4 godine
Znalo se to ranije, pisali su vec, ali nije hteo da objavi do danas da bi uleteo LL umesto njega.
pre 4 godine
Baš šteta, sad će se Bik prošetati do finala!
pre 4 godine
Ovo je neka zavera protiv Djokovica i Srbije!
(Jumko, 28. oktobar 2019 10:47)
AJDE!
pre 4 godine
@Milan_PT Misliš sledeće godine?
(Poz iz BG-a, 28. oktobar 2019 11:04)
Da, to sam mislio. Sledeće godine se Federer povlači...
pre 4 godine
realno, Olaksao je Nadalu prilicno, ali dobro, Novak samo treba da gleda narednog protivnika i to je to, pobedama ce vratiti igru, samopouzdanje, samim tim ce vratiti i prvo mesto..
pre 4 godine
@Milan_PT Misliš sledeće godine?
pre 4 godine
Kako smaraju ovi komentari tipa kad se povuce velika trojka i sl.Shvatite da Novak i Rafa imaju po 32 godine i jos minimum 4 godine vrhunskog tenisa s obzirom da je tijelo profesionalnog sportiste evoluiralo do te mjere da moze da se igra skoro do cetrdesete.Shodno tome,mislim da ce Nole i Rafa imati monopol nad gren slemo vima narednih godina,jer i dalje ne postoji taj igrac koji moze da zaustavi njih dvojicu u tri seta kad su fit
pre 4 godine
Hoće čovek da pusti Nadala na prvu poziciju, da ga Novak ne stigne po nedeljama, pa mu olakšava. :D
(Вукосав, 28. oktobar 2019 10:46)
A koga je prošle godine pustio Nadal na prvo mesto odustajanjem od Pariza? :D
pre 4 godine
Idemo Rafa doktore lagano do titule
pre 4 godine
Uplasio se
pre 4 godine
Ovo je neka zavera protiv Djokovica i Srbije!
(Jumko, 28. oktobar 2019 10:47)
Imas neke dobre provokatorske podmukle fazone i ja ti dam ponekad plus, ali pocinjes realno da smaras...
pre 4 godine
Zavera istoka. Federer je ucenjen da odustane kako bi Djokovic imao laksi put u Parizu. Pokusali su to i sa Nadalom na US Openu, kako bi Medo uzeo GS, ali istocnjackom lobiju nije poslo za rukom.
pre 4 godine
E, dobro je. Sad Vavrinka može da igra...
pre 4 godine
Sve mi se cini da ce on sledece godine birati izmedju sljake i Olimpijskih igara i da ce pre zaobici Pariz.
pre 4 godine
Federer ne moze da prestige Djokovića na no. 2 sve da osvoji i Pariz i masters. Tako da nema svrhe da igra Pariz. Federer može da dodje na no. 2 tek posle Australije.
pre 4 godine
Da li bi odustao da je bio u Đokovićevoj polovini žreba?
Samo pitam.
pre 4 godine
Sad je već i očigledno da, kad mu ne nameste žreb on odustaje!!!
pre 4 godine
I tako su umrle i jedine nade da Novak ostane prvi. Roger je bio jedini čovek koji je mogao da zaustavi Nadala na pohodu do titule. Sad nema više ko da ga pobedi.
pre 4 godine
Novace zgazi ih sve!
pre 4 godine
Neeee, nista nije dirigovano!!!?
A je li Stan odustao?
pre 4 godine
Pametno, najgori turnir 1000. Vecina (najboljih)se namerno povlaci ili gubi u drugom, trecem kolu, kako bi se pripremili za zavrsni turnir u Londonu.
pre 4 godine
Dva najvaca u istoriji u finalu Djokovic Nadal pa da vidimo ko je zasluzio prvo mesto
pre 4 godine
Odlicno. Sad ce se Rafa prosetati do finala
pre 4 godine
Hoće čovek da pusti Nadala na prvu poziciju, da ga Novak ne stigne po nedeljama, pa mu olakšava. :D
pre 4 godine
Eto Nadala u finalu...
pre 4 godine
aaaahahahaha
pre 4 godine
Sklanjalica federerica. Uzece jos 10 250 atp turnira
pre 4 godine
Ma nemoj ;)
pre 4 godine
Pa, svemu dođe kraj. Tako će i Novak za jedno 5-7 godina...
pre 4 godine
Zao mi je sto se sve ovo desava,ali mi nismo svjesni da polaku popustaju tri najveca igraca u istoriji...Godine,potrosenost,zasicenje,biranje turnira,itd.
pre 4 godine
Zao mi je sto se sve ovo desava,ali mi nismo svjesni da polaku popustaju tri najveca igraca u istoriji...Godine,potrosenost,zasicenje,biranje turnira,itd.
pre 4 godine
Hoće čovek da pusti Nadala na prvu poziciju, da ga Novak ne stigne po nedeljama, pa mu olakšava. :D
pre 4 godine
Eto Nadala u finalu...
pre 4 godine
E, dobro je. Sad Vavrinka može da igra...
pre 4 godine
Ovo je neka zavera protiv Djokovica i Srbije!
(Jumko, 28. oktobar 2019 10:47)
Imas neke dobre provokatorske podmukle fazone i ja ti dam ponekad plus, ali pocinjes realno da smaras...
pre 4 godine
Hoće čovek da pusti Nadala na prvu poziciju, da ga Novak ne stigne po nedeljama, pa mu olakšava. :D
(Вукосав, 28. oktobar 2019 10:46)
A koga je prošle godine pustio Nadal na prvo mesto odustajanjem od Pariza? :D
pre 4 godine
realno, Olaksao je Nadalu prilicno, ali dobro, Novak samo treba da gleda narednog protivnika i to je to, pobedama ce vratiti igru, samopouzdanje, samim tim ce vratiti i prvo mesto..
pre 4 godine
Pa, svemu dođe kraj. Tako će i Novak za jedno 5-7 godina...
pre 4 godine
Sve mi se cini da ce on sledece godine birati izmedju sljake i Olimpijskih igara i da ce pre zaobici Pariz.
pre 4 godine
Au ,ala su "zapjenili" Novakovi navijači .Kad je Novak ne tako davno predao meč Wavrinki pred sam završetak meča radi navodne povrede, ćutali su k'o zaliveni,iako se se njihov miljenik ponio ružno prema rivalu i bilo bi im bolje da se ni sada nisu javljali sa komentarima,jer su se samo osramotili.Nisu ni reagovali kada je Nadal takođe ne tako davno poslije žrijebanja odustao od turnira.Ne znam što su toliko "zapjenili" kad se Federer nije nalazio u grupi njihovog miljenika ,već Nadalovoj.
(sramno, 28. oktobar 2019 14:13)
1) predati protivniku zbog povrede TOKOM meča, jeste ružno, ali za igrača koji se mučio i mučio sa povredom i na kraju shvatio da više ne može. Tu nema ničega nesportskog.
2) predati protivniku PRE meča, takođe nije ružno. Možda nije fer prema pređašnjem protivniku, koga je pobedio, a onda narednom protivniku predao, jer su onda obojica eliminisani, a neće biti narednog meča. To je možda nefer prema publici, koja je kupila karte, ali i to diktira povreda.
3) otkazati učešće pre žreba je normalno.
4) otkazati učešće NAKON žreba je veoma nefer, jer će sad Federera na poziciji 3. nosioca zameniti neko ko nije prošao ni kvalifikacije (u ovom slučaju Sepi) i biće slobodan u prvom kolu! Takođe, neko ti je već objasnio, Federer je odustao nakon žreba kad su i Medvedev i Tim već "zapali" u Novakovu polovinu. Da je odustao pre žreba, jedan od njih dvojice bi išao kod Rafe.
5) Nadal nije odustao posle žreba za Šangaj, već na vreme, pre žreba. Tako se to radi.
pre 4 godine
Čudo niste objavili rezultate žreba? Zbog Novaka pričam.
(gifko, 28. oktobar 2019 12:17)
Nola u njegovom delu žreba čeka pravi pakao: Lajović, Gaske, Berankis, Švarcman, Bautista Agut, Đere, De Minaur, Tiafo, Fric, Cicipas. Dok u drugom delu žreba sve sama "boranija": Medvedev, Isner, Gofan, Dimitrov, Tim, Zverev, Fonjinji, Vavro, Rafo.
(krle, 28. oktobar 2019 13:30)
Nikad kraja lažima očajnih federerovaca. Medvedev, Isner, Gofan, Dimitrov i Tim su u Novakom delu žreba, a ne kod Rafe...
https://www.atptour.com/en/scores/current/paris/352/draws
pre 4 godine
Sklanjalica federerica. Uzece jos 10 250 atp turnira
pre 4 godine
Kako smaraju ovi komentari tipa kad se povuce velika trojka i sl.Shvatite da Novak i Rafa imaju po 32 godine i jos minimum 4 godine vrhunskog tenisa s obzirom da je tijelo profesionalnog sportiste evoluiralo do te mjere da moze da se igra skoro do cetrdesete.Shodno tome,mislim da ce Nole i Rafa imati monopol nad gren slemo vima narednih godina,jer i dalje ne postoji taj igrac koji moze da zaustavi njih dvojicu u tri seta kad su fit
pre 4 godine
Pametno, najgori turnir 1000. Vecina (najboljih)se namerno povlaci ili gubi u drugom, trecem kolu, kako bi se pripremili za zavrsni turnir u Londonu.
pre 4 godine
Neeee, nista nije dirigovano!!!?
A je li Stan odustao?
pre 4 godine
U prvoj rečenici kritikuješ Federera. U drugoj takođe, jer je avaj pomagao Nadalu da potvrdi prvo mesto. Pretpostavljam da napakosti Đokoviću iz mržnje itd? I na sve to si se pozvao na prošlogodišnji Pariz. Prošle godine je zahvaljujući Nadalovom odustajanju sa turnira u Parizu Đoka došao na prvo mesto. E sad, da li su se navijači Federera prošle godine žalili na to? Nešto u stilu "Nadal namerno pušta Đoku na prvo mesto da bi napakostio Federeru". Ne, nisu. Da li su mogli? Da, jesu. Ali opet, nisu. Baš ste jadni više sa tim zaverama i ko protiv koga kalkuliše.
(hmmmmm, 28. oktobar 2019 13:48)
Analiza ti nije kompletna. Prošle godine Nadal nije odustao samo od Pariza, nego od svih turnira nakon US Opena do kraja sezone, zbog povrede. Ipak, iako povređen, učestvovao je na žrebu u Parizu, pa se onda povukao, što je jednako sramno kao i današnji potez Federera, jer da je odustao od turnira pre žreba, Federer ne bi mogao doći u Novakovu polovinu žreba, jer bi odustajanjem Nadala pre žreba postao drugi nosilac, pa se on i Novak ne bi mogli sastati pre finala. Naravno, pod uslovom kad bi Federer dobio Hačanova u polufinalu, koji je bio u suprotnom delu žreba, došao do finala i dobio Novaka, koji je prethodno imao dva iscrpljujuća meča sa odličnim Čilićem u 1/4 finalu i Federerom u 1/2 finalu. U tom slučaju bi Novak imao jedan težak meč manje, a Federer jedan više, što na turniru Masters serije često može biti presudno. Siguran sam da bi Novak u tom slučaju dobio u finalu Federera lakše, nego što ga je dobio u polufinalu, jer bi Novak u finalu bio odmorniji, a Federer umorniji. Eto koliko jedna obična manipulacija žrebom kao Nadalova prošle i Federerova ove godine mogu da promene tok događaja na turniru, hteli mi to da priznamo ili ne. Nadal je to prošle godine uradio da bi sprečio Novaka da ga prestigne po broju osvojenih Masters turnira, a Federer ove godine da bi sprečio Novaka da bude broj jedan na kraju ove godine, čime bi oborio njegov rekord po broju provedenih sedmica posle Vimbldona naredne godine, a ovako će morati još da čeka. Taktika im je nesportska i kukavička obojici i sve rade u dogovoru da bi ostali ispred Novaka, pri čemu u tome imaju i jako dobre savetnike. Ali na nama koji volimo Novaka je da to na vreme uvidimo i o tome javno pišemo, da bi svi znali za to, ili bar dobar deo javnosti.
pre 4 godine
Nola u njegovom delu žreba čeka pravi pakao: Lajović, Gaske, Berankis, Švarcman, Bautista Agut, Đere, De Minaur, Tiafo, Fric, Cicipas. Dok u drugom delu žreba sve sama "boranija": Medvedev, Isner, Gofan, Dimitrov, Tim, Zverev, Fonjinji, Vavro, Rafo.
(krle, 28. oktobar 2019 13:30)
Pogledaj malo bolje u čiju polovinu žreba su došli Medvedev, Izner, Tim i Gofan. Da li si namerno napravio takav previd?
pre 4 godine
I tako su umrle i jedine nade da Novak ostane prvi. Roger je bio jedini čovek koji je mogao da zaustavi Nadala na pohodu do titule. Sad nema više ko da ga pobedi.
pre 4 godine
Ovo je neka zavera protiv Djokovica i Srbije!
(Jumko, 28. oktobar 2019 10:47)
AJDE!
pre 4 godine
Da li bi odustao da je bio u Đokovićevoj polovini žreba?
Samo pitam.
pre 4 godine
Odlicno. Sad ce se Rafa prosetati do finala
pre 4 godine
Ovo je sramno i ovakva praksa prilikom žrebanja mora da se promeni ubuduće. Ako je već nameravao da odustane od turnira, trebalo je da to najavi pre žreba i da ne učestvuje u istom. U suprotnom, trebalo je da se pojavi u Parizu, pa makar izgubio u prvom kolu. Treba to uvesti kao obavezu ubuduće. Ako si bio na žrebu, nema odustajanja, osim ako se igrač u međuvremenu ne povredi, što u Federerovom slučaju nije bilo tako. Na ovaj način su omogućene manipulacije, koje se upravo i dešavaju, jer je odustajanjem od turnira Federer umesto sebe, častio Nadala laki luzerom u svojoj četrvrtini žreba, umesto da to bude Medvedev ili Tim, što bi se desilo da nije učestvovao u žrebu. Ovako, i Medvedev i Tim su došli u Novakovu polovinu žreba i to nije prvi put. Ovo se neprestano dešava, ovo što radi Federer, a svaki put u Nadalovu korist, tj. kada je u njegovoj polovini žreba, a na Novakovu štetu. I na kraju kao dokaz da tu nisu čista posla postavlja se jedno pitanje. Kada je to Federer odustao od turnira kada bi se našao u Novakovoj polovini žreba, a nakon tog žrebanja? NIKADA! Naprotiv, tada bi neprestano grizao, bio motivisan kao nikada u životu i igrao bi protiv Novaka iscrpljujuće mečeve od po tri sata, kao prošle godine, samo da bi mu uzeo svu snagu, čak i ako Novak prođe dalje. Klasičan primer je Masters u Parizu iz prošle godine, pri čemu je pre toga Federer igrao i Bazel, ali kada se našao u Novakovoj polovini, tada nije razmišljao o godinama i svom telu, nego je igrao kao u transu. Ovim potezom je olakšao Nadalu prolaz do finala, a što će Špancu biti dovoljno da potvrdi mesto br. 1 na kraju godine, čak i ako kasnije izgubi od Đokovića.
pre 4 godine
Mnogi su odranije sumnjali u namještanje žreba.
Ja sam nekad pomišljao da je to tačno,drugi put da nije i tako redom. Sad je to skoro otvoreno. Procijenili da je Rafa teži za Nola nego Rodžer.
A Stanislas je posebna priča. Prije sedam dana se sklonio Rodžeru da bi on uzeo Bazel.
Bio "povrijeđen". A sad za Pariz nije. Čudni neki lijekovi. Brzo djeluju.
pre 4 godine
Sad je već i očigledno da, kad mu ne nameste žreb on odustaje!!!
pre 4 godine
Dva najvaca u istoriji u finalu Djokovic Nadal pa da vidimo ko je zasluzio prvo mesto
pre 4 godine
Puče Nolo kao kruška
drugo mesto on sad njuška!
pre 4 godine
Novace zgazi ih sve!
pre 4 godine
Federer ne moze da prestige Djokovića na no. 2 sve da osvoji i Pariz i masters. Tako da nema svrhe da igra Pariz. Federer može da dodje na no. 2 tek posle Australije.
pre 4 godine
Pobegulja matora. Evo i Švajcarci to pišu.
pre 4 godine
Klasičan primer je Masters u Parizu iz prošle godine, pri čemu je pre toga Federer igrao i Bazel, ali kada se našao u Novakovoj polovini, tada nije razmišljao o godinama i svom telu, nego je igrao kao u transu. Ovim potezom je olakšao Nadalu prolaz do finala, a što će Špancu biti dovoljno da potvrdi mesto br. 1 na kraju godine, čak i ako kasnije izgubi od Đokovića.
(Mladen, 28. oktobar 2019 13:16)
U prvoj rečenici kritikuješ Federera. U drugoj takođe, jer je avaj pomagao Nadalu da potvrdi prvo mesto. Pretpostavljam da napakosti Đokoviću iz mržnje itd? I na sve to si se pozvao na prošlogodišnji Pariz. Prošle godine je zahvaljujući Nadalovom odustajanju sa turnira u Parizu Đoka došao na prvo mesto. E sad, da li su se navijači Federera prošle godine žalili na to? Nešto u stilu "Nadal namerno pušta Đoku na prvo mesto da bi napakostio Federeru". Ne, nisu. Da li su mogli? Da, jesu. Ali opet, nisu. Baš ste jadni više sa tim zaverama i ko protiv koga kalkuliše.
pre 4 godine
Baš šteta, sad će se Bik prošetati do finala!
pre 4 godine
@Milan_PT Misliš sledeće godine?
(Poz iz BG-a, 28. oktobar 2019 11:04)
Da, to sam mislio. Sledeće godine se Federer povlači...
pre 4 godine
Kakav god da je potez Federera, neka njemu ide na savest. Samo on zna iz kog razloga se povukao iz Pariza. Ostaje činjenica da u toj polovini žreba nema nekog od mladih lavova koji su zapali Novaku. Ali šta je tu je? Novak mora odigrati izuzetno i potruditi se da osvoji Pariz. Samo tako će stvari doći na svoje mesto. Da li će biti prvi na kraju godine ili ne, manje je bitno? Titule se broje i tako neka se postavlja. Napred Novače, udri muški pa šta bude biće.
pre 4 godine
aaaahahahaha
pre 4 godine
Idemo Rafa doktore lagano do titule
(muamer, 28. oktobar 2019 11:43)
Ti bas obozavas nas srpski jezik. Lepo i poucno od tebe...
pre 4 godine
Povlači se posle žreba, gospodin, ali masi ispranih mozgova..
Džaba sve titule i počasti , vidi se i po ovakvim ispadima da je smrda od čoveka.
Podcenjuje turnir , navijače , rivale prenemažući se , te igra te ne igra . Vratiće se to sve jednog dana, kada objave pasoš- bio
(n, 28. oktobar 2019 13:27)
Tvoj komentar nije smeo da prođe moderaciju. Sve što si napisao u njemu su uvrede upućene Federeru i njegovim navijačima i ništa drugo.
pre 4 godine
"Sve što si napisao u njemu su uvrede upućene Federeru i njegovim navijačima i ništa drugo."
...kad se jednom ustanovi praxa vredjanja onda svi mora da prolaze tog toplog zeku...
...kad godinama dopustas da se neko naziva "nolom", njegovi fanovi "botinama", kad godinama dopustas da neuki ljudi prozivaju djokovica zbog "poreza"(???), onda sve zavrsava ovako...
...da je tuzno, tuzno je...
pre 4 godine
Kako se ne povuce pre zreba taj najveci sportsmen u tenisu?
Nece da izgubi mec pre Londona. Bole ga usi, covek je vlasnik ATP , moze da radi sta hoce.
Hipnotisane ovce od konzumenata gutaju sve sto im novinari i organizaori u tenisu serviraju.
pre 4 godine
Idemo Rafa doktore lagano do titule
pre 4 godine
Uplasio se
pre 4 godine
Novace zgazi ih sve!
(Poter, 28. oktobar 2019 11:26)
ZAŠTO???
pre 4 godine
Znalo se to ranije, pisali su vec, ali nije hteo da objavi do danas da bi uleteo LL umesto njega.
pre 4 godine
Zavera istoka. Federer je ucenjen da odustane kako bi Djokovic imao laksi put u Parizu. Pokusali su to i sa Nadalom na US Openu, kako bi Medo uzeo GS, ali istocnjackom lobiju nije poslo za rukom.
pre 4 godine
Čudo niste objavili rezultate žreba? Zbog Novaka pričam.
pre 4 godine
Џабе ће да дође у Париз догодине, Рафа га стиже по броју освојених ГС титула...а потом и престиже...
pre 4 godine
@Milena,interesantno je da si se u poslednjih nekoliko danaagilna na kritikovanju Federera,ali me interesuje što se ne potrudi pa ne iskritikova Novaka kada je nedavno Wawranki predao meč par gemova prije njegovog završetka.To je bilo bezobrzno da bezobraznije nije moglo biti prema Wavrenki ,a publika mu je s pravom zviždala ,ali eto ti i ostali Novakovi navijači kao i domaći novinari o njegovoj predaji pred kraj meča ste oćutali ,ali je zato bilo mnoštvo ostrašćenih komentara zbog zviždanja publike Novaku zbog takve odluke.Nemate hrabrosti da priznate da vsaš ljubimac nije mogao podnijeti da ga Wavrinka pobjedi ,pa je izmislio povredu.Zašto se ne zapitate kako je moguće da Novak nikad nije dobio priznanje od rivala sa Tura da je najkorektniji igrač među njima,ili od publike da joj je je najomilji teniser.Kad to dobro bez pristrastonsti izanalizirate shvatićete da on nije božanstvo kojim ga smatrate.Na veliku vašu žalost Federer je do sad 16 uzastopnih godina najomiljeniji teniser u svijetu i 12 godina je do sad proglašavan od rivala najkorektnijim među njima.Nemojte samo tvrditi i zavaravati se da je to odradio njegov markentiški tim jer time potcjenjujete publiku širom svijeta i ostale tenisere.
pre 4 godine
Povlači se posle žreba, gospodin, ali masi ispranih mozgova..
Džaba sve titule i počasti , vidi se i po ovakvim ispadima da je smrda od čoveka.
Podcenjuje turnir , navijače , rivale prenemažući se , te igra te ne igra . Vratiće se to sve jednog dana, kada objave pasoš- bio
pre 4 godine
Au ,ala su "zapjenili" Novakovi navijači .Kad je Novak ne tako davno predao meč Wavrinki pred sam završetak meča radi navodne povrede, ćutali su k'o zaliveni,iako se se njihov miljenik ponio ružno prema rivalu i bilo bi im bolje da se ni sada nisu javljali sa komentarima,jer su se samo osramotili.Nisu ni reagovali kada je Nadal takođe ne tako davno poslije žrijebanja odustao od turnira.Ne znam što su toliko "zapjenili" kad se Federer nije nalazio u grupi njihovog miljenika ,već Nadalovoj.
pre 4 godine
Sve česće teniseri odustaju od mečeva ili ih predaju u drugom- trećem setu. Prijavljuju ili su, možda, obavezni prijaviti učesće na nekom turniru, a zatim odustanu. Možda bi se teniska federacija trebala pozabaviti time. Ima previše turnira i mnogi teniseri su u ovo doba godine već potpuno iscrpljeni, a imaju još Pariz, Dejvis kup i London. Ne znam koliko još manjih turnira. Organizatorima turnira je bitna samo zarada i misle da, ako ponude visoke nagrade, mogu uvijek privući dovoljno dobrih tenisera. Bitno im je da dovedu bar dva-tri vrhunska tenisera, a o kvalitetu mečeva ne brinu. Publika plaća da vidi zvjezde. Da li?
Za Federera se sjećam samo jednog slučaja odustajanja od meča-finala završnog turnira u Londonu prije par godina. Mislila sam tada da to nije fer prema publici, a ni protivniku (NĐ)- umanjuje mu značaj titule.Ovo sad nije fer prema svim učesnicima, a o publici i organizatoru turnira da i ne govorim. Vjerujem da je u pitanju umor. Ali na to je mogao računati još prije početka ATP Bazel. Ovako ostavlja vrlo veliki prostor za razne špekulacije, što jednom Rodžeru Federeru stvarno ne treba.
pre 4 godine
Nema veze GOAT-e na, pametno je što tempiraš formu za AO. Mastersi su nebitni, GS su prioritet.
pre 4 godine
Federer ima, opasan, demonski izgled.
pre 4 godine
Au ,ala su "zapjenili" Novakovi navijači .Kad je Novak ne tako davno predao meč Wavrinki pred sam završetak meča radi navodne povrede, ćutali su k'o zaliveni,iako se se njihov miljenik ponio ružno prema rivalu i bilo bi im bolje da se ni sada nisu javljali sa komentarima,jer su se samo osramotili.Nisu ni reagovali kada je Nadal takođe ne tako davno poslije žrijebanja odustao od turnira.Ne znam što su toliko "zapjenili" kad se Federer nije nalazio u grupi njihovog miljenika ,već Nadalovoj.
pre 4 godine
Ma nemoj ;)
pre 4 godine
@Milane, Nadal se prošle godine nakon objavljenog žrijeba povukao sa mastersa u Parizu.
pre 4 godine
Čudo niste objavili rezultate žreba? Zbog Novaka pričam.
(gifko, 28. oktobar 2019 12:17)
Nola u njegovom delu žreba čeka pravi pakao: Lajović, Gaske, Berankis, Švarcman, Bautista Agut, Đere, De Minaur, Tiafo, Fric, Cicipas. Dok u drugom delu žreba sve sama "boranija": Medvedev, Isner, Gofan, Dimitrov, Tim, Zverev, Fonjinji, Vavro, Rafo.
pre 4 godine
Скоро се расправљало о томе да играч не треба да изађе на меч и изгуби намерно, и због пара се само појави. А ти би сад да вратиш то. Јесте о и нефер, али тако је како је.
(Гиле, 28. oktobar 2019 16:42)
Ono o čemu ja pričam nema veze sa ovim o čemu ti govoriš. Replika ti je suvišna, bar na moj komentar, a ovo možeš uputiti nekom drugom.
pre 4 godine
... kada je nedavno Wawranki predao meč par gemova prije njegovog završetka.To je bilo bezobrzno da bezobraznije nije moglo biti prema Wavrenki...
(interesuje me, 28. oktobar 2019 19:25)
Dragi prijatelju, nekoliko činjenica:
1) Novakov protivnik nije ni Vavrenka i Vavranka, već Vavrinka. Za pohvalu: bio si blizu.
2) Tebi je to bezobraznije nego na pola sata vremena pre meča doći na teren u džemperu i reći da nećeš igrati jer si povređen, a već prekosutra početi sa pripremama za Davis Cup? Prijatelju, kad predaš meč pre početka, onda on NE ULAZI u međusoban skor, a kad predaš meč u trećem setu na 20-ak minuta pre kraja, taj meč prvo ulazi u skor (nema razlike da li je predao ili nije), drugo skraćuje muke i jednom i drugom. Vavrinka nije morao da odigra još 4-5 gemova, tako da je mogao odmorniji da izađe na megdan Medvedevu.
3) Federer, kad se prošetao u džemperu na dan meča, a nije dan pre toga najavio svoje odustajanje prevario je na najružniji način svu prisutnu publiku, jer su platili svoje ulaznice preko 100 funti, a umesto Rodžera i Novaka, dobili su egzibiciju Novaka i Endija. Novak je publiku uskratio samo za 20 minuta svog mučenja, ništa više.
4) Da li ti je poznata ova situacija: R16 na US Openu, igraju Novak i Vavrinka, protivnik vodi sa 2:0 u setovima i 3:1 u trećem setu, i igrač odlučuje da preda meč? Ne, to nije ove godine, već 2012. kad je Vavrinka predao meč Novaku. Niko nijednu reč nije rekao Vavrinki, valjda verujemo nekom kad kaže da je povređen?
pre 4 godine
Скоро се расправљало о томе да играч не треба да изађе на меч и изгуби намерно, и због пара се само појави. А ти би сад да вратиш то. Јесте о и нефер, али тако је како је.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Гиле, 28. oktobar 2019 16:42)
A ova trolcina zna i ko gubi namerno i ko je tu zbog para!
pre 4 godine
...
Nisu ni reagovali kada je Nadal takođe ne tako davno poslije žrijebanja odustao od turnira.
...
(sramno, 28. oktobar 2019 14:13)
@podsećanje, moj komentar se odnosio na Nadalovo NE TAKO DAVNO povlačenje, a to je bilo sad za Šangaj. Meni nije "ne tako davno" nešto što se desilo pre godinu dana. Ali da, Nadal se tad povukao sa Pariza nakon obavljenog žreba i zamenio ga je laki-luzer Marokanac Džaziri na poziciji nosioca br.1. Interesantno je da je on u drugom kolu dobio Verdaska. Bilo bi lepo da kad nešto kažete da onda i precizirate na šta se to odnosilo - teško je pogađati šta se to ne tako davno desilo, a ono bilo pre godinu dana...
pre 4 godine
(Mladen, 28. oktobar 2019 13:16)
Скоро се расправљало о томе да играч не треба да изађе на меч и изгуби намерно, и због пара се само појави. А ти би сад да вратиш то. Јесте о и нефер, али тако је како је.
pre 4 godine
@Milan_PT Misliš sledeće godine?
pre 4 godine
Smiješna mi je ljutnja Novakovih navijača što se Federer povukao sa mastersa u Parizu ,jer su čitajući neke od njihovih komentara očekivali da će Federer pobjediti Nadala i pomoći njihovom miljeniku da ostane vodeći na listi.Naravno je to suludo ,jer oni su rivali i oni igraju samo za sebe ,a ne za neke od rivala.Znajući šta su sve Novakovi roditelji izjavljivali proteklih godina o Federeru,zatim domaći mediji i Novakovi navijači u svojim komentarima nije mi jasno kako su mogli očekivati ono čemu su se nadali.Federera optužuju da se nije ponio u duhu fer pleja ,a zaboravljaju da je upravo Novak predajući meč na samo par gemova prije njegovog završetka Wavrinki pogazio duh fer pleja.
pre 4 godine
Čovek jednom osvojio Pariz 2011 godine i nema potrebe više daa ga igra..
pre 4 godine
@ Milan _ PT. A da li je " ne tako davno " nešto što se dogodilo prije dva mjeseca? Sinsinati 2019!
pre 4 godine
Sklanjalica federerica. Uzece jos 10 250 atp turnira
pre 4 godine
Odlicno. Sad ce se Rafa prosetati do finala
pre 4 godine
Kako smaraju ovi komentari tipa kad se povuce velika trojka i sl.Shvatite da Novak i Rafa imaju po 32 godine i jos minimum 4 godine vrhunskog tenisa s obzirom da je tijelo profesionalnog sportiste evoluiralo do te mjere da moze da se igra skoro do cetrdesete.Shodno tome,mislim da ce Nole i Rafa imati monopol nad gren slemo vima narednih godina,jer i dalje ne postoji taj igrac koji moze da zaustavi njih dvojicu u tri seta kad su fit
pre 4 godine
Sad je već i očigledno da, kad mu ne nameste žreb on odustaje!!!
pre 4 godine
Puče Nolo kao kruška
drugo mesto on sad njuška!
pre 4 godine
Da li bi odustao da je bio u Đokovićevoj polovini žreba?
Samo pitam.
pre 4 godine
Hoće čovek da pusti Nadala na prvu poziciju, da ga Novak ne stigne po nedeljama, pa mu olakšava. :D
pre 4 godine
Povlači se posle žreba, gospodin, ali masi ispranih mozgova..
Džaba sve titule i počasti , vidi se i po ovakvim ispadima da je smrda od čoveka.
Podcenjuje turnir , navijače , rivale prenemažući se , te igra te ne igra . Vratiće se to sve jednog dana, kada objave pasoš- bio
(n, 28. oktobar 2019 13:27)
Tvoj komentar nije smeo da prođe moderaciju. Sve što si napisao u njemu su uvrede upućene Federeru i njegovim navijačima i ništa drugo.
pre 4 godine
Povlači se posle žreba, gospodin, ali masi ispranih mozgova..
Džaba sve titule i počasti , vidi se i po ovakvim ispadima da je smrda od čoveka.
Podcenjuje turnir , navijače , rivale prenemažući se , te igra te ne igra . Vratiće se to sve jednog dana, kada objave pasoš- bio
pre 4 godine
Zavera istoka. Federer je ucenjen da odustane kako bi Djokovic imao laksi put u Parizu. Pokusali su to i sa Nadalom na US Openu, kako bi Medo uzeo GS, ali istocnjackom lobiju nije poslo za rukom.
pre 4 godine
Ovo je sramno i ovakva praksa prilikom žrebanja mora da se promeni ubuduće. Ako je već nameravao da odustane od turnira, trebalo je da to najavi pre žreba i da ne učestvuje u istom. U suprotnom, trebalo je da se pojavi u Parizu, pa makar izgubio u prvom kolu. Treba to uvesti kao obavezu ubuduće. Ako si bio na žrebu, nema odustajanja, osim ako se igrač u međuvremenu ne povredi, što u Federerovom slučaju nije bilo tako. Na ovaj način su omogućene manipulacije, koje se upravo i dešavaju, jer je odustajanjem od turnira Federer umesto sebe, častio Nadala laki luzerom u svojoj četrvrtini žreba, umesto da to bude Medvedev ili Tim, što bi se desilo da nije učestvovao u žrebu. Ovako, i Medvedev i Tim su došli u Novakovu polovinu žreba i to nije prvi put. Ovo se neprestano dešava, ovo što radi Federer, a svaki put u Nadalovu korist, tj. kada je u njegovoj polovini žreba, a na Novakovu štetu. I na kraju kao dokaz da tu nisu čista posla postavlja se jedno pitanje. Kada je to Federer odustao od turnira kada bi se našao u Novakovoj polovini žreba, a nakon tog žrebanja? NIKADA! Naprotiv, tada bi neprestano grizao, bio motivisan kao nikada u životu i igrao bi protiv Novaka iscrpljujuće mečeve od po tri sata, kao prošle godine, samo da bi mu uzeo svu snagu, čak i ako Novak prođe dalje. Klasičan primer je Masters u Parizu iz prošle godine, pri čemu je pre toga Federer igrao i Bazel, ali kada se našao u Novakovoj polovini, tada nije razmišljao o godinama i svom telu, nego je igrao kao u transu. Ovim potezom je olakšao Nadalu prolaz do finala, a što će Špancu biti dovoljno da potvrdi mesto br. 1 na kraju godine, čak i ako kasnije izgubi od Đokovića.
pre 4 godine
Uplasio se
pre 4 godine
Idemo Rafa doktore lagano do titule
pre 4 godine
Čudo niste objavili rezultate žreba? Zbog Novaka pričam.
(gifko, 28. oktobar 2019 12:17)
Nola u njegovom delu žreba čeka pravi pakao: Lajović, Gaske, Berankis, Švarcman, Bautista Agut, Đere, De Minaur, Tiafo, Fric, Cicipas. Dok u drugom delu žreba sve sama "boranija": Medvedev, Isner, Gofan, Dimitrov, Tim, Zverev, Fonjinji, Vavro, Rafo.
pre 4 godine
Au ,ala su "zapjenili" Novakovi navijači .Kad je Novak ne tako davno predao meč Wavrinki pred sam završetak meča radi navodne povrede, ćutali su k'o zaliveni,iako se se njihov miljenik ponio ružno prema rivalu i bilo bi im bolje da se ni sada nisu javljali sa komentarima,jer su se samo osramotili.Nisu ni reagovali kada je Nadal takođe ne tako davno poslije žrijebanja odustao od turnira.Ne znam što su toliko "zapjenili" kad se Federer nije nalazio u grupi njihovog miljenika ,već Nadalovoj.
pre 4 godine
@Milena,interesantno je da si se u poslednjih nekoliko danaagilna na kritikovanju Federera,ali me interesuje što se ne potrudi pa ne iskritikova Novaka kada je nedavno Wawranki predao meč par gemova prije njegovog završetka.To je bilo bezobrzno da bezobraznije nije moglo biti prema Wavrenki ,a publika mu je s pravom zviždala ,ali eto ti i ostali Novakovi navijači kao i domaći novinari o njegovoj predaji pred kraj meča ste oćutali ,ali je zato bilo mnoštvo ostrašćenih komentara zbog zviždanja publike Novaku zbog takve odluke.Nemate hrabrosti da priznate da vsaš ljubimac nije mogao podnijeti da ga Wavrinka pobjedi ,pa je izmislio povredu.Zašto se ne zapitate kako je moguće da Novak nikad nije dobio priznanje od rivala sa Tura da je najkorektniji igrač među njima,ili od publike da joj je je najomilji teniser.Kad to dobro bez pristrastonsti izanalizirate shvatićete da on nije božanstvo kojim ga smatrate.Na veliku vašu žalost Federer je do sad 16 uzastopnih godina najomiljeniji teniser u svijetu i 12 godina je do sad proglašavan od rivala najkorektnijim među njima.Nemojte samo tvrditi i zavaravati se da je to odradio njegov markentiški tim jer time potcjenjujete publiku širom svijeta i ostale tenisere.
pre 4 godine
Au ,ala su "zapjenili" Novakovi navijači .Kad je Novak ne tako davno predao meč Wavrinki pred sam završetak meča radi navodne povrede, ćutali su k'o zaliveni,iako se se njihov miljenik ponio ružno prema rivalu i bilo bi im bolje da se ni sada nisu javljali sa komentarima,jer su se samo osramotili.Nisu ni reagovali kada je Nadal takođe ne tako davno poslije žrijebanja odustao od turnira.Ne znam što su toliko "zapjenili" kad se Federer nije nalazio u grupi njihovog miljenika ,već Nadalovoj.
pre 4 godine
Pobegulja matora. Evo i Švajcarci to pišu.
pre 4 godine
Nema veze GOAT-e na, pametno je što tempiraš formu za AO. Mastersi su nebitni, GS su prioritet.
pre 4 godine
aaaahahahaha
pre 4 godine
Pa, svemu dođe kraj. Tako će i Novak za jedno 5-7 godina...
pre 4 godine
I tako su umrle i jedine nade da Novak ostane prvi. Roger je bio jedini čovek koji je mogao da zaustavi Nadala na pohodu do titule. Sad nema više ko da ga pobedi.
pre 4 godine
Novace zgazi ih sve!
(Poter, 28. oktobar 2019 11:26)
ZAŠTO???
pre 4 godine
U prvoj rečenici kritikuješ Federera. U drugoj takođe, jer je avaj pomagao Nadalu da potvrdi prvo mesto. Pretpostavljam da napakosti Đokoviću iz mržnje itd? I na sve to si se pozvao na prošlogodišnji Pariz. Prošle godine je zahvaljujući Nadalovom odustajanju sa turnira u Parizu Đoka došao na prvo mesto. E sad, da li su se navijači Federera prošle godine žalili na to? Nešto u stilu "Nadal namerno pušta Đoku na prvo mesto da bi napakostio Federeru". Ne, nisu. Da li su mogli? Da, jesu. Ali opet, nisu. Baš ste jadni više sa tim zaverama i ko protiv koga kalkuliše.
(hmmmmm, 28. oktobar 2019 13:48)
Analiza ti nije kompletna. Prošle godine Nadal nije odustao samo od Pariza, nego od svih turnira nakon US Opena do kraja sezone, zbog povrede. Ipak, iako povređen, učestvovao je na žrebu u Parizu, pa se onda povukao, što je jednako sramno kao i današnji potez Federera, jer da je odustao od turnira pre žreba, Federer ne bi mogao doći u Novakovu polovinu žreba, jer bi odustajanjem Nadala pre žreba postao drugi nosilac, pa se on i Novak ne bi mogli sastati pre finala. Naravno, pod uslovom kad bi Federer dobio Hačanova u polufinalu, koji je bio u suprotnom delu žreba, došao do finala i dobio Novaka, koji je prethodno imao dva iscrpljujuća meča sa odličnim Čilićem u 1/4 finalu i Federerom u 1/2 finalu. U tom slučaju bi Novak imao jedan težak meč manje, a Federer jedan više, što na turniru Masters serije često može biti presudno. Siguran sam da bi Novak u tom slučaju dobio u finalu Federera lakše, nego što ga je dobio u polufinalu, jer bi Novak u finalu bio odmorniji, a Federer umorniji. Eto koliko jedna obična manipulacija žrebom kao Nadalova prošle i Federerova ove godine mogu da promene tok događaja na turniru, hteli mi to da priznamo ili ne. Nadal je to prošle godine uradio da bi sprečio Novaka da ga prestigne po broju osvojenih Masters turnira, a Federer ove godine da bi sprečio Novaka da bude broj jedan na kraju ove godine, čime bi oborio njegov rekord po broju provedenih sedmica posle Vimbldona naredne godine, a ovako će morati još da čeka. Taktika im je nesportska i kukavička obojici i sve rade u dogovoru da bi ostali ispred Novaka, pri čemu u tome imaju i jako dobre savetnike. Ali na nama koji volimo Novaka je da to na vreme uvidimo i o tome javno pišemo, da bi svi znali za to, ili bar dobar deo javnosti.
pre 4 godine
Klasičan primer je Masters u Parizu iz prošle godine, pri čemu je pre toga Federer igrao i Bazel, ali kada se našao u Novakovoj polovini, tada nije razmišljao o godinama i svom telu, nego je igrao kao u transu. Ovim potezom je olakšao Nadalu prolaz do finala, a što će Špancu biti dovoljno da potvrdi mesto br. 1 na kraju godine, čak i ako kasnije izgubi od Đokovića.
(Mladen, 28. oktobar 2019 13:16)
U prvoj rečenici kritikuješ Federera. U drugoj takođe, jer je avaj pomagao Nadalu da potvrdi prvo mesto. Pretpostavljam da napakosti Đokoviću iz mržnje itd? I na sve to si se pozvao na prošlogodišnji Pariz. Prošle godine je zahvaljujući Nadalovom odustajanju sa turnira u Parizu Đoka došao na prvo mesto. E sad, da li su se navijači Federera prošle godine žalili na to? Nešto u stilu "Nadal namerno pušta Đoku na prvo mesto da bi napakostio Federeru". Ne, nisu. Da li su mogli? Da, jesu. Ali opet, nisu. Baš ste jadni više sa tim zaverama i ko protiv koga kalkuliše.
pre 4 godine
Au ,ala su "zapjenili" Novakovi navijači .Kad je Novak ne tako davno predao meč Wavrinki pred sam završetak meča radi navodne povrede, ćutali su k'o zaliveni,iako se se njihov miljenik ponio ružno prema rivalu i bilo bi im bolje da se ni sada nisu javljali sa komentarima,jer su se samo osramotili.Nisu ni reagovali kada je Nadal takođe ne tako davno poslije žrijebanja odustao od turnira.Ne znam što su toliko "zapjenili" kad se Federer nije nalazio u grupi njihovog miljenika ,već Nadalovoj.
(sramno, 28. oktobar 2019 14:13)
1) predati protivniku zbog povrede TOKOM meča, jeste ružno, ali za igrača koji se mučio i mučio sa povredom i na kraju shvatio da više ne može. Tu nema ničega nesportskog.
2) predati protivniku PRE meča, takođe nije ružno. Možda nije fer prema pređašnjem protivniku, koga je pobedio, a onda narednom protivniku predao, jer su onda obojica eliminisani, a neće biti narednog meča. To je možda nefer prema publici, koja je kupila karte, ali i to diktira povreda.
3) otkazati učešće pre žreba je normalno.
4) otkazati učešće NAKON žreba je veoma nefer, jer će sad Federera na poziciji 3. nosioca zameniti neko ko nije prošao ni kvalifikacije (u ovom slučaju Sepi) i biće slobodan u prvom kolu! Takođe, neko ti je već objasnio, Federer je odustao nakon žreba kad su i Medvedev i Tim već "zapali" u Novakovu polovinu. Da je odustao pre žreba, jedan od njih dvojice bi išao kod Rafe.
5) Nadal nije odustao posle žreba za Šangaj, već na vreme, pre žreba. Tako se to radi.
pre 4 godine
Ovo je neka zavera protiv Djokovica i Srbije!
(Jumko, 28. oktobar 2019 10:47)
Imas neke dobre provokatorske podmukle fazone i ja ti dam ponekad plus, ali pocinjes realno da smaras...
pre 4 godine
Dva najvaca u istoriji u finalu Djokovic Nadal pa da vidimo ko je zasluzio prvo mesto
pre 4 godine
Idemo Rafa doktore lagano do titule
(muamer, 28. oktobar 2019 11:43)
Ti bas obozavas nas srpski jezik. Lepo i poucno od tebe...
pre 4 godine
Hoće čovek da pusti Nadala na prvu poziciju, da ga Novak ne stigne po nedeljama, pa mu olakšava. :D
(Вукосав, 28. oktobar 2019 10:46)
A koga je prošle godine pustio Nadal na prvo mesto odustajanjem od Pariza? :D
pre 4 godine
Novace zgazi ih sve!
pre 4 godine
Kako se ne povuce pre zreba taj najveci sportsmen u tenisu?
Nece da izgubi mec pre Londona. Bole ga usi, covek je vlasnik ATP , moze da radi sta hoce.
Hipnotisane ovce od konzumenata gutaju sve sto im novinari i organizaori u tenisu serviraju.
pre 4 godine
Federer ima, opasan, demonski izgled.
pre 4 godine
Mnogi su odranije sumnjali u namještanje žreba.
Ja sam nekad pomišljao da je to tačno,drugi put da nije i tako redom. Sad je to skoro otvoreno. Procijenili da je Rafa teži za Nola nego Rodžer.
A Stanislas je posebna priča. Prije sedam dana se sklonio Rodžeru da bi on uzeo Bazel.
Bio "povrijeđen". A sad za Pariz nije. Čudni neki lijekovi. Brzo djeluju.
pre 4 godine
Ma nemoj ;)
pre 4 godine
Zao mi je sto se sve ovo desava,ali mi nismo svjesni da polaku popustaju tri najveca igraca u istoriji...Godine,potrosenost,zasicenje,biranje turnira,itd.
pre 4 godine
@Milan_PT Misliš sledeće godine?
(Poz iz BG-a, 28. oktobar 2019 11:04)
Da, to sam mislio. Sledeće godine se Federer povlači...
pre 4 godine
Federer ne moze da prestige Djokovića na no. 2 sve da osvoji i Pariz i masters. Tako da nema svrhe da igra Pariz. Federer može da dodje na no. 2 tek posle Australije.
pre 4 godine
Smiješna mi je ljutnja Novakovih navijača što se Federer povukao sa mastersa u Parizu ,jer su čitajući neke od njihovih komentara očekivali da će Federer pobjediti Nadala i pomoći njihovom miljeniku da ostane vodeći na listi.Naravno je to suludo ,jer oni su rivali i oni igraju samo za sebe ,a ne za neke od rivala.Znajući šta su sve Novakovi roditelji izjavljivali proteklih godina o Federeru,zatim domaći mediji i Novakovi navijači u svojim komentarima nije mi jasno kako su mogli očekivati ono čemu su se nadali.Federera optužuju da se nije ponio u duhu fer pleja ,a zaboravljaju da je upravo Novak predajući meč na samo par gemova prije njegovog završetka Wavrinki pogazio duh fer pleja.
pre 4 godine
Eto Nadala u finalu...
pre 4 godine
Pametno, najgori turnir 1000. Vecina (najboljih)se namerno povlaci ili gubi u drugom, trecem kolu, kako bi se pripremili za zavrsni turnir u Londonu.
pre 4 godine
Baš šteta, sad će se Bik prošetati do finala!
pre 4 godine
E, dobro je. Sad Vavrinka može da igra...
pre 4 godine
Џабе ће да дође у Париз догодине, Рафа га стиже по броју освојених ГС титула...а потом и престиже...
pre 4 godine
Kakav god da je potez Federera, neka njemu ide na savest. Samo on zna iz kog razloga se povukao iz Pariza. Ostaje činjenica da u toj polovini žreba nema nekog od mladih lavova koji su zapali Novaku. Ali šta je tu je? Novak mora odigrati izuzetno i potruditi se da osvoji Pariz. Samo tako će stvari doći na svoje mesto. Da li će biti prvi na kraju godine ili ne, manje je bitno? Titule se broje i tako neka se postavlja. Napred Novače, udri muški pa šta bude biće.
pre 4 godine
Neeee, nista nije dirigovano!!!?
A je li Stan odustao?
pre 4 godine
"Sve što si napisao u njemu su uvrede upućene Federeru i njegovim navijačima i ništa drugo."
...kad se jednom ustanovi praxa vredjanja onda svi mora da prolaze tog toplog zeku...
...kad godinama dopustas da se neko naziva "nolom", njegovi fanovi "botinama", kad godinama dopustas da neuki ljudi prozivaju djokovica zbog "poreza"(???), onda sve zavrsava ovako...
...da je tuzno, tuzno je...
pre 4 godine
@Milan_PT Misliš sledeće godine?
pre 4 godine
Sve česće teniseri odustaju od mečeva ili ih predaju u drugom- trećem setu. Prijavljuju ili su, možda, obavezni prijaviti učesće na nekom turniru, a zatim odustanu. Možda bi se teniska federacija trebala pozabaviti time. Ima previše turnira i mnogi teniseri su u ovo doba godine već potpuno iscrpljeni, a imaju još Pariz, Dejvis kup i London. Ne znam koliko još manjih turnira. Organizatorima turnira je bitna samo zarada i misle da, ako ponude visoke nagrade, mogu uvijek privući dovoljno dobrih tenisera. Bitno im je da dovedu bar dva-tri vrhunska tenisera, a o kvalitetu mečeva ne brinu. Publika plaća da vidi zvjezde. Da li?
Za Federera se sjećam samo jednog slučaja odustajanja od meča-finala završnog turnira u Londonu prije par godina. Mislila sam tada da to nije fer prema publici, a ni protivniku (NĐ)- umanjuje mu značaj titule.Ovo sad nije fer prema svim učesnicima, a o publici i organizatoru turnira da i ne govorim. Vjerujem da je u pitanju umor. Ali na to je mogao računati još prije početka ATP Bazel. Ovako ostavlja vrlo veliki prostor za razne špekulacije, što jednom Rodžeru Federeru stvarno ne treba.
pre 4 godine
@Milane, Nadal se prošle godine nakon objavljenog žrijeba povukao sa mastersa u Parizu.
pre 4 godine
realno, Olaksao je Nadalu prilicno, ali dobro, Novak samo treba da gleda narednog protivnika i to je to, pobedama ce vratiti igru, samopouzdanje, samim tim ce vratiti i prvo mesto..
pre 4 godine
Znalo se to ranije, pisali su vec, ali nije hteo da objavi do danas da bi uleteo LL umesto njega.
pre 4 godine
Čudo niste objavili rezultate žreba? Zbog Novaka pričam.
(gifko, 28. oktobar 2019 12:17)
Nola u njegovom delu žreba čeka pravi pakao: Lajović, Gaske, Berankis, Švarcman, Bautista Agut, Đere, De Minaur, Tiafo, Fric, Cicipas. Dok u drugom delu žreba sve sama "boranija": Medvedev, Isner, Gofan, Dimitrov, Tim, Zverev, Fonjinji, Vavro, Rafo.
(krle, 28. oktobar 2019 13:30)
Nikad kraja lažima očajnih federerovaca. Medvedev, Isner, Gofan, Dimitrov i Tim su u Novakom delu žreba, a ne kod Rafe...
https://www.atptour.com/en/scores/current/paris/352/draws
pre 4 godine
Sve mi se cini da ce on sledece godine birati izmedju sljake i Olimpijskih igara i da ce pre zaobici Pariz.
pre 4 godine
Čudo niste objavili rezultate žreba? Zbog Novaka pričam.
pre 4 godine
Nola u njegovom delu žreba čeka pravi pakao: Lajović, Gaske, Berankis, Švarcman, Bautista Agut, Đere, De Minaur, Tiafo, Fric, Cicipas. Dok u drugom delu žreba sve sama "boranija": Medvedev, Isner, Gofan, Dimitrov, Tim, Zverev, Fonjinji, Vavro, Rafo.
(krle, 28. oktobar 2019 13:30)
Pogledaj malo bolje u čiju polovinu žreba su došli Medvedev, Izner, Tim i Gofan. Da li si namerno napravio takav previd?
pre 4 godine
(Mladen, 28. oktobar 2019 13:16)
Скоро се расправљало о томе да играч не треба да изађе на меч и изгуби намерно, и због пара се само појави. А ти би сад да вратиш то. Јесте о и нефер, али тако је како је.
pre 4 godine
Скоро се расправљало о томе да играч не треба да изађе на меч и изгуби намерно, и због пара се само појави. А ти би сад да вратиш то. Јесте о и нефер, али тако је како је.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Гиле, 28. oktobar 2019 16:42)
A ova trolcina zna i ko gubi namerno i ko je tu zbog para!
pre 4 godine
... kada je nedavno Wawranki predao meč par gemova prije njegovog završetka.To je bilo bezobrzno da bezobraznije nije moglo biti prema Wavrenki...
(interesuje me, 28. oktobar 2019 19:25)
Dragi prijatelju, nekoliko činjenica:
1) Novakov protivnik nije ni Vavrenka i Vavranka, već Vavrinka. Za pohvalu: bio si blizu.
2) Tebi je to bezobraznije nego na pola sata vremena pre meča doći na teren u džemperu i reći da nećeš igrati jer si povređen, a već prekosutra početi sa pripremama za Davis Cup? Prijatelju, kad predaš meč pre početka, onda on NE ULAZI u međusoban skor, a kad predaš meč u trećem setu na 20-ak minuta pre kraja, taj meč prvo ulazi u skor (nema razlike da li je predao ili nije), drugo skraćuje muke i jednom i drugom. Vavrinka nije morao da odigra još 4-5 gemova, tako da je mogao odmorniji da izađe na megdan Medvedevu.
3) Federer, kad se prošetao u džemperu na dan meča, a nije dan pre toga najavio svoje odustajanje prevario je na najružniji način svu prisutnu publiku, jer su platili svoje ulaznice preko 100 funti, a umesto Rodžera i Novaka, dobili su egzibiciju Novaka i Endija. Novak je publiku uskratio samo za 20 minuta svog mučenja, ništa više.
4) Da li ti je poznata ova situacija: R16 na US Openu, igraju Novak i Vavrinka, protivnik vodi sa 2:0 u setovima i 3:1 u trećem setu, i igrač odlučuje da preda meč? Ne, to nije ove godine, već 2012. kad je Vavrinka predao meč Novaku. Niko nijednu reč nije rekao Vavrinki, valjda verujemo nekom kad kaže da je povređen?
pre 4 godine
Ovo je neka zavera protiv Djokovica i Srbije!
(Jumko, 28. oktobar 2019 10:47)
AJDE!
pre 4 godine
Скоро се расправљало о томе да играч не треба да изађе на меч и изгуби намерно, и због пара се само појави. А ти би сад да вратиш то. Јесте о и нефер, али тако је како је.
(Гиле, 28. oktobar 2019 16:42)
Ono o čemu ja pričam nema veze sa ovim o čemu ti govoriš. Replika ti je suvišna, bar na moj komentar, a ovo možeš uputiti nekom drugom.
pre 4 godine
Čovek jednom osvojio Pariz 2011 godine i nema potrebe više daa ga igra..
pre 4 godine
@ Milan _ PT. A da li je " ne tako davno " nešto što se dogodilo prije dva mjeseca? Sinsinati 2019!
pre 4 godine
...
Nisu ni reagovali kada je Nadal takođe ne tako davno poslije žrijebanja odustao od turnira.
...
(sramno, 28. oktobar 2019 14:13)
@podsećanje, moj komentar se odnosio na Nadalovo NE TAKO DAVNO povlačenje, a to je bilo sad za Šangaj. Meni nije "ne tako davno" nešto što se desilo pre godinu dana. Ali da, Nadal se tad povukao sa Pariza nakon obavljenog žreba i zamenio ga je laki-luzer Marokanac Džaziri na poziciji nosioca br.1. Interesantno je da je on u drugom kolu dobio Verdaska. Bilo bi lepo da kad nešto kažete da onda i precizirate na šta se to odnosilo - teško je pogađati šta se to ne tako davno desilo, a ono bilo pre godinu dana...
64 Komentari
Sortiraj po: