Sreda, 16.10.2019.

09:48

Micić "otvorio dušu": O smrti majke, razgovoru sa Saletom i "nezadovoljnim" na Mundobasketu

Košarkaš reprezentacije Srbije Vasilije Micić govorio je o utiscima sa Svetskog prvenstva u Kini.

Izvor: LN

Miciæ "otvorio dušu": O smrti majke, razgovoru sa Saletom i "nezadovoljnim" na Mundobasketu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

59 Komentari

Sortiraj po:

sale

pre 4 godine

(SrbEUin, 16. oktobar 2019 21:17)

Koliko je minuta Jokic proveo protiv Italije, Spanije i Argentine a koliko Bircevic (prve 3 utakmice vrijedne pomena jer su prethodni protivnici bili na nivou ekipa koje se bore za opstanak u ABA ligi ili su bar odavali takav utisak)?!

Ne znam kako ti pada na pamet da dajes takav zakljucak... To sto je Birca usao na startu utakmice da "ukrade" koji minut, ne znam kako moze da utice na Jokica da ne da maksimum na terenu?!

Ocigledno ga Jokic vidi kao konkurenciju ili podmetnutu konkurenciju. Ali to nije do Djordjevica nego do "najbolje glave" svijeta koja je ocigledno puna sujete dosla na SP. A onda odigrao katastrofalno. Koliko je zicera promasio??

srbEUin

pre 4 godine

Danilović kaže "Nema tu šta da se analizira, odradili smo dobar posao, idemo dalje..."
Sale pobegao i nikada se neće dobiti njegova objašnjenja, zašto Birča, Radulja, Simon... Pretpostavljam da ih je molio da igraju kroz prozore a zauzvrat im obećao put u Kinu, gde su i igrali kao turisti.
Zašto 4 teška centra a samo jedna četvorka (jer Birča zapravo nije ništa), zašto samo 4 beka, zašto bez krila...
Zastarela koncepcija gde nas je small ball uništila.

box

pre 4 godine

Ljudi nemojte biti nepametni da ne kazem drugi izraz. Prestanite da ponavljate ko papagaji da je Jokic bio zamena Bircevicu. To jednostavno nije istina, a postaje opsteprihvacena stvar i ulazi polako u kolektivno secanje ljudi zbog toga sto se toliko forsira. Sad cak i oni koji nisu gledali prvenstvo ili ih kosarka ne interesuje imaju utisak da je Jokic bio zamena Bircevicu! Bircevic je kretao kao starter iz taktickih razloga (bas kao i na vecini ostalih akcija ove reprezentacije), bio je ubedljivo poslednja opcija na parketu, kad su igrane jake utakmice ili kad je bilo blizu egala nije ni ulazio u igru, nikakavu slobodu u igri nije imao osim ako se ne igra akcija za njega, a pri tome je jako dobro shvatao svoje (poslednje) mesto u ekipi. Sa druge strane, Jokic je igrao vise, imao je svu slobodu, bio na parketu obavezno kad je vazno i kad se lomi, on to sve svojim kvalitetom zasluzuje i bio jedan od lidera ekipe vec 2016. Budite objektivni ljudi ako hocete da nam bude bolje, nije vazan basket ni sport generalno, postoje mnogo vaznije stvari u zivotu gde se nastupa sa istim ovim rezonom pa smo u blatu decenijama unazad.

ntt

pre 4 godine

@tesko za citati



Boli ona finalna serija i simultanka koju je igrao sa njima. Oni navijaju za reprezentaciju, ali i da bb promasi po cenu poraza eventualnog

Mirko

pre 4 godine

Pa eto,sad je sasvim jasno šta je bio problem - sujete.Meni je to i bilo očekivano, jer Teo koji je prirodni lider nije bio tu.Bogdanu Sale to nije dao da bude iako je na Evropskom već bio lider,zato što su tu stariji igrači kao recimo Bjelica,a sa druge strane i Jokić koji je najbolji centar u NBA,kome isto ta uloga nije poverena verovatno zato što nije od početka bio na pripremama a i drugo je bio odsutan iz reprezentacije,tako da je "solomonsko" rešenje(loše) nađeno u Raduljici kao kapitenu tima,a on to po igri nije mogao da bude,što znači da je bila slaba vajda od njega kao lidera,iako naravno kapiten i lider na parketu ne moraju da budu jedna osoba.Sve to kalkulisanje sa različitim jakim egom većeg broja igrača nije moglo da se idealno podesi i da rezultat koji smo svi očekivali.
Sramota je da tvrdimo da se nisu trudili,jesu,ali su gušili jedan drugog i nisu mogli da pruže maksimum. Da se tu doda i manjak četvorke i višak centara,i prinudna adaptacija zbog čega nismo mogli da vidimo Jokića koga znamo iz Denvera,što je bila ogromna šteta.Bogdana smo videli jer je igrao svoju poziciju,ali Bjelicu iz nekog razloga nismo imali.Simon,Birčević i Raduljica su pozvani iz zahvalnosti za to što su se ranije odazivali al sada nisu imali igru za prvi tim.Gudurić totalno podbacio,Miciću umrla majka.Kad pogledaš tako-skoro niko nije mogao ili nije uspeo da pruži maksimum osim Bogdana.

Mirko

pre 4 godine

...Jednostavno, Bogdan ima instinkt ubice u kosarkaskom smislu reci. Nesto slicno Danilovicu. Gudura to nema.
(Roki, 16. oktobar 2019 20:32)

Imao je i Gudurić ali ranije. I retko kad kasnije. Da nije imao ne bi ga Željko doveo u Fener - gde je koliko toliko opravdao dolazak, ali opet nije kao Bogdan.
Nema tu konstantnost.

SrbEUin

pre 4 godine

(sale, 16. oktobar 2019 19:52)

Gle Sale počeo da se pravda.

Napisao si da Jokić treba da dokazuje da je bolji od Birče...

Tragikomično i apsurdno.
Neko ko stvarno vredi, o čemu čitav svet nema dilemu (osim Saleta), zvanično prvi centar NBA, da se dokazuje spram nemačkog drugoligša.

A Birča mu u svlačionici kaže: ajde mali, donesi mi voda vodu, i mahni bre malo tim peškirom, znaš, nekako mi je malo vrućina...

Sale nemoj da se pravdaš. Uzeo si provizije i sad idi...

SrbEUin

pre 4 godine

(sale, 16. oktobar 2019 19:52)

Sale napisao si da Jokić treba da dokazuje da je bolji od Birče...

Tragikomično i apsurdno.
Neko ko stvarno vredi, o čemu čitav svet nema dilemu (osim Saleta), zvanično prvi centar NBA, da se dokazuje spram nemačkog drugoligša.

A Birča mu u svlačionici kaže: ajde mali, donesi mi voda vodu, i mahni bre malo tim peškirom, znaš, nekako mi je malo vrućina...

tesko za citati

pre 4 godine

Pa ako ceo tim igra loše a jedan igrač upadne u top 5 prvenstva nije li očigledno. Nije to možda sasvim njegova greška ali je dobar pokazatelj da ne postoje vođe na silu. To ili jesi ili nisi. Kad selektor sili stvari prirodno puca hemija. Te ne tražite krivca dalje od selektora, on je uvek imao dobre rezultate sa prirodnim vođom u timu ali to ni sam nije razumeo. Jedina greška igrača iz top 5 je ne reći ne za ono za šta nisi nadaren ali to je stvar prevelike želje a nepoznavanja sebe. I malter od najboljih sastojaka puca kad ga modelira loš majstor a kamoli košarkaški tim napravljen od ljudi sa srcem i dušom.
(kuc kuc, 16. oktobar 2019 13:56)

Nebulozan i sramotan komentar. Covek cijoj je igri divila cela kosarkaka svetska javnost da dobije ovakav komentar. Davao koseve, navlacio dvojicu na sebe (a onda drugi masili iz otvorenih suteva), igrao odbranu, krao lopte... i posle toda mu NEKO da ovakav komentar. Vi sigurno niste neku ozbiljniju kosarku, zato sto jednostavno ne biste mogli tako nesto da napisete (cak i pored ocigledne klupske ostrascenosti).
Ovde nije bila rec o vodji tima, Micic je govorio o sujetama - ono sto je zeleo da kaze da neki igraci iz tima nisu dali maksimum iz sujete, a vi se zakacili za jedinog coveka koji je dao maksimum. Nemam reci.

miro split

pre 4 godine

Ajde ljudi smirite se. Doće van novi trener i imat će materijala za posložiti reprezentaciju. Imate još jednu deset godina visoko kvalitetne košarke, a onda nakon toga van slijedi potop koji se dogodija hrvatskoj, slovenskoj(bez obzira na naslov evropskog prvaka) i svin ostalim savezima sa ovog prostora.
Svoje velike talente gurate u stranu, a roster radite od isluženi stranaca.
Zvezda je grobar srpske košarke,a nekad je bila vrt najplemenitiji košarkaša skupa sa Partizanom.
Nemoj te se ljutit, ja to samo sa strane gledam i krivo mi je da košarka nestane sa ovih prostora jer dok god vi nešto predstavljate u ovom sportu još uvik ima šanse i za hrvatsku košarku pošto je uvik od vas dolazija poticaj za iskorak.

Roki

pre 4 godine

Box

Apsolutno se slazem sa svakom recenicom koju si napisao, i za Macvana i za Gudurica. Posebno mi je zao sto je Guduric konstantno u nekom grcu. Mnogo puta su komentatori tokom SP spomenuli slocnost izmedju njega i Bogdana, a po meni se ona ogleda samo u tome sto su obojica iz nasih klubova otisli kod Zeljka u Fener. Isti uslovi, a napredak nebo i zemlja. Jednostavno, Bogdan ima instinkt ubice u kosarkaskom smislu reci. Nesto slicno Danilovicu. Gudura to nema.

SrbEUin

pre 4 godine

Da ponovim što sam pisao pre i u toku prvenstva:
Nikad ni u jednom ekipnom sportu nije pobedio tim bez pravog vođe na terenu.
Ko je kod nas bio vođa? Raduljica??! Sale ga promovisao kao svog čoveka preko koga kontroliše ekipu. Pazi, on da bude ispred Bjelice, Jokića i Bogdana. Za tu ulogu nije bitna trenutna forma već AUTORITET. Igrač kome veruju i koji može da komanduje na terenu i u svlačionici. Raduljica je samo jedan zajebant, koji igra iz razonode. On je kapiten isto koliko i Bobi. Nikada ne može biti vođa, ma koliko igrao uspešo ili neuspešno.
Smatram da je posle Tea realno jedini pravi kapiten Bjeli. Staž, zasluge, renome. Verujem da bi odigrao mnogo bolje, zapravo kapitenski: odgovornije i motivisanije. I da bi odigao ekipu.
Sale nije mogao da prihvati da neki igrač bud veći autoritet od njega. Zato je tako i koncipirao ekipu. Kod Saleta Birča pre Jokića, Radulja pre Milutinova, Simon i Lučić pre Bjelog...
Eto ko je pravio razdor.
Sujeta je uništila timski duh.
Brod bez kapetana luta morima... To je bila naša ekipa.

sale

pre 4 godine

Kao neko ko je u kosarci 25 godina postavicu ti jedno pitanje.Da si recimo hirurg po zanimanju i kaze ti direktor bolnice “Vidi kolega,dobar si ti hirurg mozda i najbolji na svetu u toj oblasti ali ima tu jedan medicinski brat za koga garantujem da je dobar,e on ce od sada operisati a ti mu dodaj instrumente pa ako nesto zabrlja ti uskoci.”Da li bi sav srecan uradio to ili jednostavno otaljavao posao koji nije tvoj?
(Nemanja, 16. oktobar 2019 18:05)
Naravno da bih dao sve od sebe da mu operacija uspije. Ovo sto si sada slucajno naveo kao primjer je sire gledano izuzetan probem u zdravstvenom sistemu CG. Moze da te pregleda samo jedan doktor, drugi ne zele da se ukljucuju (bili uslovno receno bolji ili gori). Cak na konzilijumu, "ne smije" da se dovede u pitanje postavljena dijagnoza. Zato najvise posjecujemo Srbiju gdje ovaj problem ne postoji (bar iz sopstvenog iskustva znam da je tako).

Kapiras sta radi sujeta u struci?!

Tvoja "obaveza" kao nekog ko je u struci je da utices u pozitivnom smjeru. Da radis na opstem dobru a ne da gledas svoj interes. Na Jokicevom mjestu, meni bi bio veci izazov da vadim utakmicu iz g...sa stavom "e sad da vidite ko je gazda". Na Jovicevom mjestu, ne bih odstatirao 90+ minuta protiv Osasune i dozvolio da Rodrigo resava utakmicu sa klupe, vec bih zapeo da pokazem treneru ko sam i da mu stvorim pritisak preko navijaca da mora da se stavi da igram i narednu utakmicu sa vecom minitazom od prethodne gdje sam usao u 88. kao zamjena Benzemi.

Insajder

pre 4 godine

U pitanju su dva igrača, koja su napravila haos u ekipi. Prvi je centar, a nije Jokic. Mladi centar, a za drugog nikada ne biste ni predpostavili, a nije Bogdan..
Oni su napravili pometnju. Zasto ne kazu da je ovaj drugi napustio trening ranije??

box

pre 4 godine

@popov

Druze Macvan nije bez razloga bio kapiten kada Teo nije bio tu. Ko prati kosarku zna kakav je Macvan i na parketu i van njega (da ne kazem oko njega). Macvan je istinski kosarkaski znalac, odnosno kosarku ima u malom prstu i to je takodje opste poznata stvar. On objektivno u telu zemljoradnika igra vrhunsku kosarku citavu karijeru. Nedostatak visine, kratke ruke, uska ramena, spor, bez eksplozovnosti i odraza, sa cudnom mehanikom suta pa je opet vrhunski igrac. To je posledica cinjenice da igru jednostavno shvata i ume da je igra. Sto se liderskih kvaliteta tice, ni oni nisu sporni. Kroz citavu karijeru je bio oslonac trenera na terenu. Nikad nije bio mekan igrac i uvek je zracio autoritetom na terenu. Zbog toga je mnogo nedostajao ovoj ekipi. Imas npr. Gudurica, covek em odlican suter, em na to levoruk, pa visok i brz itd itd...al nema karakter, kolena mu zaklecaju kad god ga neko stisne a ne daj boze da ga udvoje, iz driblinga sutne i pogadja samo protiv Angole...poenta: Bjelica je bolji igrac od Macvana ali je Macvan bolji lider.

sale

pre 4 godine

Moje misljenje je da je za sve kriv upravo Jokic. I mediji. I 'navijaci'. Kada igrac u reprezentaciji ne daje maksimum na terenu, krivica je upravo igraca. Kome nije dovoljna motivacija da predstavlja svoju drzavu, ne zasluzuje ni poziv. Jokic je do utakmice sa Amerima bio vise u fazonu "koji mi je trebao da budem ovdje".

Ova prica da li je trebao da igra na 4 ili 5 nema veze sa zivotom... Znate li razliku izmedju te dvije pozicije prije nego krenete da pisete komentar?!

Djordjevic je mogao amortizovati sujetu da je svaki mec startovao sa prvom petorkom. Kao u NBA. Da se neki (citaj Jokic) ne bi osjecali kao zamjena nekom.

Bjelica je lik odigrao za zatvor. To je i priznao, pa necu pisati o tome. Ali je bar priznao sto je posteno na kraju price.

Nedovodjenje Kaline i Nedovica - meni neshvatljivo. Dovodjenje onoliko centara opet, ne znam... Valjda da se oduzi onima koju su obezbijedili da nas bude na SP... To je uvijek mac sa dvije ostrice, sjeticemo se Antica u fudbalu i identicnoj atmosferi oko reprezentacije gdje se nabio pritisak ekipi.

Bogdan je pokazao kako se nosi reprezentativni dres... Bez obzira na pritisak i afmosferu, sipao je i bio napaljen do bola i skidam mu kapu!! I nije imao ko da mu zamjeri kad god je uzeo shut.

sale

pre 4 godine

Jokić je uništio svlačionicu.
Jedva su ga namolili da igra pa došao kako bi smirio javnost onda odigrao slabo, još mu je Sale promašio poziciju.
(flo, 16. oktobar 2019 10:23)

Cujes li sebe?! Nije Saleta navatao neko iz saveza dok je prevozio paprike iz Bugarske pa ga postavio za selektora... Lik se bavi ozbiljno kosarkom. Mislim da si ipak ti koji prevozi paprike iz Bugarske pa se latio tehnologije da izigravas strucnjaka.

Toliko.

nvo gmo

pre 4 godine

Iz ( ne) pouzdanih izvora, pricalo se o tuci, izmedju Raduljice i Milutinova.. Igraci stali na stranu Milutinova, a selektor na stranu Raduljice.. Ako je to istina, razmislite zasto su onako igrali protiv Spanije i Argentine

popov

pre 4 godine

Stvar je u tome sto bi ti i citava javnost zeleli da je bilo nekog sukoba cime bi objasnili izostanak projektovanog rezultata i malo se nasladjivali (jer tome smo skloni), a stvar je u tome da se nista nije promenilo u odnosu na predhodne akcije izuzev da smo na prvenstvo otisli kao favoriti. Javnost je a i igraci licno su stvorili sebi pritisak a falio je izrazit prekaljen vodja tipa Teodosic ili Macvan da taj pritisak preuzme i amortizuje. Dakle ekipu je opteretilo breme favorita i izostanak bar jednog "karakternog" igraca i to je uzrok slabijeg tezultata.
(box, 16. oktobar 2019 13:17)

Sve si u pravu, ali Mačvan kao prekaljeni vođa, i to još reprezentacije... daj, molim te. Mačvan nema mesta u 12, a kamoli da Jokiću, Bogdanu, Miciću, Milutinovu, Bobiju i ostalima da bude vođa.

marko

pre 4 godine

To jest trebali su da ukapiraju da treba da daju loptu Bogdanu i da ne razmisljaju nista. A oni prodore trojke preko ruka a ne znaju gde su

Oops

pre 4 godine

, a stvar je u tome da se nista nije promenilo u odnosu na predhodne akcije izuzev da smo na prvenstvo otisli kao favoriti. Javnost je a i igraci licno su stvorili sebi pritisak a falio je izrazit prekaljen vodja tipa Teodosic ili Macvan da taj pritisak preuzme i amortizuje. Dakle ekipu je opteretilo breme favorita i izostanak bar jednog "karakternog" igraca i to je uzrok slabijeg tezultata.
(box, 16. oktobar 2019 13:17)

Amerika je bila svo vreme prvi favorit na kladionicama ne Srbija. Drugo, Đokovic je bio favorit na vecini turnira pa ne vidim da je gubio Grend slemove zbog toga. Ti izgovori su smešni.

Milos

pre 4 godine

Zahvaljujuci Djordjevicu, ove godine smo u reprezentaciji imali 5 nezadovoljnih igraca.
Raduljica: Jer nije imao ulogu kao ranije
Milutinov: Jer nije imao minute koje zasluzuje
Marjanocic: Jer nije imao minute koje je ocekivao
Bjelica: Jer je igrao na 3 umesto na 4, pa je ispadao smesan u odbrani
Jokic: Jer je igrao na 4 umesto na 5, pa je ispadao smesan u odbrani

box

pre 4 godine

@nezainteresovan


Stvar je u tome sto bi ti i citava javnost zeleli da je bilo nekog sukoba cime bi objasnili izostanak projektovanog rezultata i malo se nasladjivali (jer tome smo skloni), a stvar je u tome da se nista nije promenilo u odnosu na predhodne akcije izuzev da smo na prvenstvo otisli kao favoriti. Javnost je a i igraci licno su stvorili sebi pritisak a falio je izrazit prekaljen vodja tipa Teodosic ili Macvan da taj pritisak preuzme i amortizuje. Dakle ekipu je opteretilo breme favorita i izostanak bar jednog "karakternog" igraca i to je uzrok slabijeg tezultata.

kuc kuc

pre 4 godine

Kako razne obojenosti zamute mozak pa ni poznavaoci košarke ne vide očigledno.
I ne mislim samo na klupske boje, nego i nacionalne. Kad utakmice gleda srce a ne glava mozak teško nalazi odgovor pogotovo kad srce oseća da se svima iz tima zaista igra za Srbiju. I, gde je greška?
Pa ako ceo tim igra loše a jedan igrač upadne u top 5 prvenstva nije li očigledno. Nije to možda sasvim njegova greška ali je dobar pokazatelj da ne postoje vođe na silu. To ili jesi ili nisi. Kad selektor sili stvari prirodno puca hemija. Te ne tražite krivca dalje od selektora, on je uvek imao dobre rezultate sa prirodnim vođom u timu ali to ni sam nije razumeo. Jedina greška igrača iz top 5 je ne reći ne za ono za šta nisi nadaren ali to je stvar prevelike želje a nepoznavanja sebe. I malter od najboljih sastojaka puca kad ga modelira loš majstor a kamoli košarkaški tim napravljen od ljudi sa srcem i dušom.

London

pre 4 godine

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

Ti se pravis lud ili zlonameran (tj navijac mi smo jaci). Izvestaj koji pominjes je napisan i ide strucnom savetu u KSS sa pojedinacnim izvestajima o igracima kao i drugim stvarima. Ali sta ima bilo ko od njih da se opravdava nekoj Suvaji.

ludovan jovanovic

pre 4 godine

Za sve je kriv Sale koji je lose selekitrao tim a sa druge strane je lose vodio ekipu koju je sam lose seektirao?! Idemo redom Vasa Micic sa sezonom iz snova u reprezentaciji igra kao muva bez glave, ali ga i razumem porodicni problemi. Marko Guduric decko je ove sezone sutirao skoro 50% za tri imao brojke od 10poena po mecu i u EL i u Turskoj, bio jedan od nosioca igre Fenera sada ne moze kos da pogodi, sutne po par puta po mecu bez neke minutaze a i cesto igraci na poziciji tri, pitanje kako suter da udje u ritam kada sutne par puta po mecu, sa ociglednim strahom sta ce mu reci selektor? Jokic najbolji centar uporno forsiran na 4. Bjelica van forme bez adekvatne rezerve(Mitrovic imao dobru sezonu, Simanic isto, Jelovac takodje sasvim solidan), Milutinov minuti na kasicicu a Bobija nismo koristili kako treba, precesto igrao na postu. Jedini koji je opravdao ulogu je Bogdan, decko je imao sampouzdanje i slobodu u igri. Hvala Sale, Birco, Simone i Radulja.

maconii

pre 4 godine

samo me interesuje koji to spanski igrac nije kvalitetniji od raduljice,bircevica,simonovica...imali smo i radilice,samo nismo imali lidera...teodosic nije isao,to je trebao da bude jokic...problem je taj sto je on najmladji u ekipi,menjana mu je pozicija,covek je bukvalno odradjivao posao umesto da nam bude glavni igrac i samo da radi isto ono sto i u denveru i da mu se da sloboda u igri...njegove sposobnosti djordjevic nije umeo da iskoristi...najveci problem sa egom ima upravo selektor...niste imali selektora dostojnog da vodi ovako dobru ekipu...samim tim niste imali ni hemiju.

Qqq

pre 4 godine

Svaka cast,niko nece da uperi prstom u drugara I da kaze "taj I taj je kriv". Steta samo sto niste bili toliki drugari pre I tokom prvenstva. Vi ste grupa luzera,ne zbog loseg plasmana,vec zbog razloga koji je doveo do tog loseg plasmana. Ginemo za Srbiju","Cast je nositi sveti dres Srbije","Zelimo da obradujemo naciju"...e pa slabo ste to zeleli

Back in Black

pre 4 godine

"Nadam se da su svi igrači shvatili da ego mora da se povinuje interesu tima"
Sve u jednoj recenici i ako su se svi trudili da sakriju posebno Djordjevic.Prvi koji nije bio zadovoljan i to sa pravim je Milutinov,a da jedan Bricevic bude starter ispred Jokica najboljeg centra na svetu je ono smehotres.Smeju se Dordjevicu zbog toga svi treneri na zemljaskoj kugli.A Rasta Raduljica je ono posebna prica,kapiten u buksna modu.

sasa

pre 4 godine

Da li je moguce da Micic nekom Spanskom reprezentativcu moze da kaze da je nije na njegovom nivou kvaliteta. Pa to je smesno, ti druze realno ne treba da budes na pripremama selekcije, a kamoli da udjes u 12. Jednostavno si sasvim prosecan igrac, kojih cak i u ABA ligi ima na desetine. Jedini igracki razlog sto nista nista napravili je da nismo imali pleja, a to je tvoj posao bio. Svaka cast na trudu i zao mi je cuti za nesrecu koja te zadesila, ali realno se nadam da ga vise neces obavljati u nacionalnoj selekciji...

miro split

pre 4 godine

Brate mili koliko filozofirate o razlogu vašeg neuspjeha na SP.
Iako je pitanje je li peto misto na svitu baš toliki neuspjeh.
Ljudi moji bili ste prespori i to se vidio još na utakmici sa Talijanima.Vodili ste četri petice, bili ste bez krila,a Đorđević se bahato odreka Kalinića i jednog brzog eksplozivnog beka ka šta je Nedović.
Prva ozbiljna ekipa ka šta su Španjolci su to iskoristili jer niste imali raznovrsnosti u igri i bili ste predvidljivi.
Pretrčali su vas iako ste pojedinačno kvalitetniji od svih na SP.
Ne mogu razumit Đorđevića i njegovu selekciju igrača.
Ne mogu razumit da je sa onakvom sirovom taktikom mislija osvojit zlato.

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

pre 4 godine

@Nezainteresovan

Potpisujem tvoj komentar. Mada, još čekamo onaj Željkov izveštaj posle EP 2005., najavljen na čuvenoj konferenciji za štampu. Ko zna kad će ovaj doći na red.

Da se razumemo, nemam ništa ni protiv Željka, ni protiv Saleta, smatram da su i jedan i drugi ostvarili vrhunske rezultate, što klupski, što sa reprezentacijom. Ali bih za promenu voleo čuti jednom šta nije valjalo u onim godinama kad nismo ostvarili ono što je bilo projektovano/ zacrtano.

Cxd

pre 4 godine

Jokic nije unistio svlacionicu, nije on trazio da se o njemu pise da nece igrati za Rep. nigde nije rekao da nece igrati na SV.prvenstvu, decko je imao dugu sezonu i nije znao kada ce je zavrsiti, kada je dosao sebi rekao je da ce igrati. To sto novinari prave famu oko toga sto je jedno prvenstvo propustio u cilju podizanja kvaliteta igre i potpisivanja ugovora od 150 mil. je smesno. Decko brine prvo o sebi i svojoj porodici pa onda o rep. sto je sasvim opravdano. Djordjevic je unistio svlacionicu sto je dozvolio da se ne zna ko sta radi u timu. Sto je Jokic zamena za Bircevica, nemam nista protiv decka ali nije ni u ludilu kadar za rep. Najbolji centar igra 4ku umesto 5ice, celo prvenstvo, naravno da ce da odigra losije. da je u timu bio jedan brzi igrac, npr. Nedovic, pljustale bi em kontre em brza igra u reketu, ovako sve sporo i monotono. Sale je lose selektirao igrace, sto zbog povreda, sto zbog ko zna cega i tako smo i prosli. Neko kaze da se Kalina ne slaze sa dosta igraca pa sta su ovi pokazali, nema zelje na klupi, podrske, ohrabrivanja, sve monotono i bez strasti. Peto mesto je puna kapa za takav pristup igraca i lose procene trenera. u svakom slucaju treba biti ponosan na ove momke koji su zrtvovali jos jedno leto bez porodice i neko je bukvalno ostao bez clanova porodice i zbog tog pozrtvovanja im treba zahvaliti. Bice jos prilika da se bore, osvajaju medalju, zivot ide dalje...

JPR24

pre 4 godine

Hoce li neko jednom reci ko je bio taj nezadovoljni i sta je poslo po zlu? Srbija i Srbi zive za kosarku, 2godine smo pricali o ovome i onda muk....Pre svega bi bilo lepo da javnost sazna zbog buducih takmicenja, a moze se to i diplomatski uraditi, ne se ne stavlja na grbacu jednog igraca ili grupe njih.
(Nezainteresovan, 16. oktobar 2019 10:08)

Pitanje je da li treba reci ? Javno mislim. Iako svi mislimo na jednog igrača, sto je i verovatno ali ipak, da li treba da se spadne na nivo fudbalera ??

Deki

pre 4 godine

Ova izjava u potpunosti pokazuje šta je kolektivni sport. Navijači(klupski) to ne shvataju. Njima treba da igraju samo igrači koji igraju ili su igrali u njihovom timu. Hemija...

Nezainteresovan

pre 4 godine

Hoce li neko jednom reci ko je bio taj nezadovoljni i sta je poslo po zlu? Srbija i Srbi zive za kosarku, 2godine smo pricali o ovome i onda muk....Pre svega bi bilo lepo da javnost sazna zbog buducih takmicenja, a moze se to i diplomatski uraditi, ne se ne stavlja na grbacu jednog igraca ili grupe njih.

Deki

pre 4 godine

Ova izjava u potpunosti pokazuje šta je kolektivni sport. Navijači(klupski) to ne shvataju. Njima treba da igraju samo igrači koji igraju ili su igrali u njihovom timu. Hemija...

Aleksandar H

pre 4 godine

Dzaba nama vasih najboljih sezona. Odavno se potvrdila teorija da ne treba da igraju najbolji pijedinci, nego pojedinci koji zajedno cine najbolji tim.

flo

pre 4 godine

Jokić je uništio svlačionicu.
Jedva su ga namolili da igra pa došao kako bi smirio javnost onda odigrao slabo, još mu je Sale promašio poziciju.
Nama su Marković i Kalinić držali odbranu na prošlim prvenstvima kojih nije bilo u Kini i to je to bili smo šuplji a odbrana nas je krasila...
Argentinci su nam radili šta su hteli.

JPR24

pre 4 godine

Ma da po Micicu Spanci newmaju nijednog kvalitetnog igraca, a mi smo toliko kvalitetni da zbog toga nismo mogli da pobedimo
(cp3, 16. oktobar 2019 10:22)

Pročitaj ponovo. Na individualnom planu je u pravu. Španci imaju nekoliko igrača top klase, ostali su u penziji ili ne igraju za reprezentaciju više... ali imaju Tim, hemiju, grizli su više, o tome dečko priča, mi smo imali individualce, ai nije hemija bila na nivou, nisu grizli kako su to radili prethodnih godina, a i Šale je napravio nekoliko gresaka, Birca na primer, u odbrani nismo imali X faktora, Dragan se povredio, ostalih nije bilo tu... Sale je odradio dobar posao generalno, ali je možda ovo bilo “godina previše”, kao u odbojci, Grbić je otišao, stavili Kovaca, doneo svežinu, ekipa ista, ali eto to je bilo dovoljno za odličan rezultat...

miro split

pre 4 godine

Brate mili koliko filozofirate o razlogu vašeg neuspjeha na SP.
Iako je pitanje je li peto misto na svitu baš toliki neuspjeh.
Ljudi moji bili ste prespori i to se vidio još na utakmici sa Talijanima.Vodili ste četri petice, bili ste bez krila,a Đorđević se bahato odreka Kalinića i jednog brzog eksplozivnog beka ka šta je Nedović.
Prva ozbiljna ekipa ka šta su Španjolci su to iskoristili jer niste imali raznovrsnosti u igri i bili ste predvidljivi.
Pretrčali su vas iako ste pojedinačno kvalitetniji od svih na SP.
Ne mogu razumit Đorđevića i njegovu selekciju igrača.
Ne mogu razumit da je sa onakvom sirovom taktikom mislija osvojit zlato.

Nezainteresovan

pre 4 godine

Hoce li neko jednom reci ko je bio taj nezadovoljni i sta je poslo po zlu? Srbija i Srbi zive za kosarku, 2godine smo pricali o ovome i onda muk....Pre svega bi bilo lepo da javnost sazna zbog buducih takmicenja, a moze se to i diplomatski uraditi, ne se ne stavlja na grbacu jednog igraca ili grupe njih.

JPR24

pre 4 godine

Ma da po Micicu Spanci newmaju nijednog kvalitetnog igraca, a mi smo toliko kvalitetni da zbog toga nismo mogli da pobedimo
(cp3, 16. oktobar 2019 10:22)

Pročitaj ponovo. Na individualnom planu je u pravu. Španci imaju nekoliko igrača top klase, ostali su u penziji ili ne igraju za reprezentaciju više... ali imaju Tim, hemiju, grizli su više, o tome dečko priča, mi smo imali individualce, ai nije hemija bila na nivou, nisu grizli kako su to radili prethodnih godina, a i Šale je napravio nekoliko gresaka, Birca na primer, u odbrani nismo imali X faktora, Dragan se povredio, ostalih nije bilo tu... Sale je odradio dobar posao generalno, ali je možda ovo bilo “godina previše”, kao u odbojci, Grbić je otišao, stavili Kovaca, doneo svežinu, ekipa ista, ali eto to je bilo dovoljno za odličan rezultat...

Aleksandar H

pre 4 godine

Dzaba nama vasih najboljih sezona. Odavno se potvrdila teorija da ne treba da igraju najbolji pijedinci, nego pojedinci koji zajedno cine najbolji tim.

Cxd

pre 4 godine

Jokic nije unistio svlacionicu, nije on trazio da se o njemu pise da nece igrati za Rep. nigde nije rekao da nece igrati na SV.prvenstvu, decko je imao dugu sezonu i nije znao kada ce je zavrsiti, kada je dosao sebi rekao je da ce igrati. To sto novinari prave famu oko toga sto je jedno prvenstvo propustio u cilju podizanja kvaliteta igre i potpisivanja ugovora od 150 mil. je smesno. Decko brine prvo o sebi i svojoj porodici pa onda o rep. sto je sasvim opravdano. Djordjevic je unistio svlacionicu sto je dozvolio da se ne zna ko sta radi u timu. Sto je Jokic zamena za Bircevica, nemam nista protiv decka ali nije ni u ludilu kadar za rep. Najbolji centar igra 4ku umesto 5ice, celo prvenstvo, naravno da ce da odigra losije. da je u timu bio jedan brzi igrac, npr. Nedovic, pljustale bi em kontre em brza igra u reketu, ovako sve sporo i monotono. Sale je lose selektirao igrace, sto zbog povreda, sto zbog ko zna cega i tako smo i prosli. Neko kaze da se Kalina ne slaze sa dosta igraca pa sta su ovi pokazali, nema zelje na klupi, podrske, ohrabrivanja, sve monotono i bez strasti. Peto mesto je puna kapa za takav pristup igraca i lose procene trenera. u svakom slucaju treba biti ponosan na ove momke koji su zrtvovali jos jedno leto bez porodice i neko je bukvalno ostao bez clanova porodice i zbog tog pozrtvovanja im treba zahvaliti. Bice jos prilika da se bore, osvajaju medalju, zivot ide dalje...

Deki

pre 4 godine

Ova izjava u potpunosti pokazuje šta je kolektivni sport. Navijači(klupski) to ne shvataju. Njima treba da igraju samo igrači koji igraju ili su igrali u njihovom timu. Hemija...

Back in Black

pre 4 godine

"Nadam se da su svi igrači shvatili da ego mora da se povinuje interesu tima"
Sve u jednoj recenici i ako su se svi trudili da sakriju posebno Djordjevic.Prvi koji nije bio zadovoljan i to sa pravim je Milutinov,a da jedan Bricevic bude starter ispred Jokica najboljeg centra na svetu je ono smehotres.Smeju se Dordjevicu zbog toga svi treneri na zemljaskoj kugli.A Rasta Raduljica je ono posebna prica,kapiten u buksna modu.

Milos

pre 4 godine

Zahvaljujuci Djordjevicu, ove godine smo u reprezentaciji imali 5 nezadovoljnih igraca.
Raduljica: Jer nije imao ulogu kao ranije
Milutinov: Jer nije imao minute koje zasluzuje
Marjanocic: Jer nije imao minute koje je ocekivao
Bjelica: Jer je igrao na 3 umesto na 4, pa je ispadao smesan u odbrani
Jokic: Jer je igrao na 4 umesto na 5, pa je ispadao smesan u odbrani

flo

pre 4 godine

Jokić je uništio svlačionicu.
Jedva su ga namolili da igra pa došao kako bi smirio javnost onda odigrao slabo, još mu je Sale promašio poziciju.
Nama su Marković i Kalinić držali odbranu na prošlim prvenstvima kojih nije bilo u Kini i to je to bili smo šuplji a odbrana nas je krasila...
Argentinci su nam radili šta su hteli.

Deki

pre 4 godine

Ova izjava u potpunosti pokazuje šta je kolektivni sport. Navijači(klupski) to ne shvataju. Njima treba da igraju samo igrači koji igraju ili su igrali u njihovom timu. Hemija...

maconii

pre 4 godine

samo me interesuje koji to spanski igrac nije kvalitetniji od raduljice,bircevica,simonovica...imali smo i radilice,samo nismo imali lidera...teodosic nije isao,to je trebao da bude jokic...problem je taj sto je on najmladji u ekipi,menjana mu je pozicija,covek je bukvalno odradjivao posao umesto da nam bude glavni igrac i samo da radi isto ono sto i u denveru i da mu se da sloboda u igri...njegove sposobnosti djordjevic nije umeo da iskoristi...najveci problem sa egom ima upravo selektor...niste imali selektora dostojnog da vodi ovako dobru ekipu...samim tim niste imali ni hemiju.

ludovan jovanovic

pre 4 godine

Za sve je kriv Sale koji je lose selekitrao tim a sa druge strane je lose vodio ekipu koju je sam lose seektirao?! Idemo redom Vasa Micic sa sezonom iz snova u reprezentaciji igra kao muva bez glave, ali ga i razumem porodicni problemi. Marko Guduric decko je ove sezone sutirao skoro 50% za tri imao brojke od 10poena po mecu i u EL i u Turskoj, bio jedan od nosioca igre Fenera sada ne moze kos da pogodi, sutne po par puta po mecu bez neke minutaze a i cesto igraci na poziciji tri, pitanje kako suter da udje u ritam kada sutne par puta po mecu, sa ociglednim strahom sta ce mu reci selektor? Jokic najbolji centar uporno forsiran na 4. Bjelica van forme bez adekvatne rezerve(Mitrovic imao dobru sezonu, Simanic isto, Jelovac takodje sasvim solidan), Milutinov minuti na kasicicu a Bobija nismo koristili kako treba, precesto igrao na postu. Jedini koji je opravdao ulogu je Bogdan, decko je imao sampouzdanje i slobodu u igri. Hvala Sale, Birco, Simone i Radulja.

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

pre 4 godine

@Nezainteresovan

Potpisujem tvoj komentar. Mada, još čekamo onaj Željkov izveštaj posle EP 2005., najavljen na čuvenoj konferenciji za štampu. Ko zna kad će ovaj doći na red.

Da se razumemo, nemam ništa ni protiv Željka, ni protiv Saleta, smatram da su i jedan i drugi ostvarili vrhunske rezultate, što klupski, što sa reprezentacijom. Ali bih za promenu voleo čuti jednom šta nije valjalo u onim godinama kad nismo ostvarili ono što je bilo projektovano/ zacrtano.

JPR24

pre 4 godine

Hoce li neko jednom reci ko je bio taj nezadovoljni i sta je poslo po zlu? Srbija i Srbi zive za kosarku, 2godine smo pricali o ovome i onda muk....Pre svega bi bilo lepo da javnost sazna zbog buducih takmicenja, a moze se to i diplomatski uraditi, ne se ne stavlja na grbacu jednog igraca ili grupe njih.
(Nezainteresovan, 16. oktobar 2019 10:08)

Pitanje je da li treba reci ? Javno mislim. Iako svi mislimo na jednog igrača, sto je i verovatno ali ipak, da li treba da se spadne na nivo fudbalera ??

Qqq

pre 4 godine

Svaka cast,niko nece da uperi prstom u drugara I da kaze "taj I taj je kriv". Steta samo sto niste bili toliki drugari pre I tokom prvenstva. Vi ste grupa luzera,ne zbog loseg plasmana,vec zbog razloga koji je doveo do tog loseg plasmana. Ginemo za Srbiju","Cast je nositi sveti dres Srbije","Zelimo da obradujemo naciju"...e pa slabo ste to zeleli

box

pre 4 godine

@nezainteresovan


Stvar je u tome sto bi ti i citava javnost zeleli da je bilo nekog sukoba cime bi objasnili izostanak projektovanog rezultata i malo se nasladjivali (jer tome smo skloni), a stvar je u tome da se nista nije promenilo u odnosu na predhodne akcije izuzev da smo na prvenstvo otisli kao favoriti. Javnost je a i igraci licno su stvorili sebi pritisak a falio je izrazit prekaljen vodja tipa Teodosic ili Macvan da taj pritisak preuzme i amortizuje. Dakle ekipu je opteretilo breme favorita i izostanak bar jednog "karakternog" igraca i to je uzrok slabijeg tezultata.

kuc kuc

pre 4 godine

Kako razne obojenosti zamute mozak pa ni poznavaoci košarke ne vide očigledno.
I ne mislim samo na klupske boje, nego i nacionalne. Kad utakmice gleda srce a ne glava mozak teško nalazi odgovor pogotovo kad srce oseća da se svima iz tima zaista igra za Srbiju. I, gde je greška?
Pa ako ceo tim igra loše a jedan igrač upadne u top 5 prvenstva nije li očigledno. Nije to možda sasvim njegova greška ali je dobar pokazatelj da ne postoje vođe na silu. To ili jesi ili nisi. Kad selektor sili stvari prirodno puca hemija. Te ne tražite krivca dalje od selektora, on je uvek imao dobre rezultate sa prirodnim vođom u timu ali to ni sam nije razumeo. Jedina greška igrača iz top 5 je ne reći ne za ono za šta nisi nadaren ali to je stvar prevelike želje a nepoznavanja sebe. I malter od najboljih sastojaka puca kad ga modelira loš majstor a kamoli košarkaški tim napravljen od ljudi sa srcem i dušom.

miro split

pre 4 godine

Ajde ljudi smirite se. Doće van novi trener i imat će materijala za posložiti reprezentaciju. Imate još jednu deset godina visoko kvalitetne košarke, a onda nakon toga van slijedi potop koji se dogodija hrvatskoj, slovenskoj(bez obzira na naslov evropskog prvaka) i svin ostalim savezima sa ovog prostora.
Svoje velike talente gurate u stranu, a roster radite od isluženi stranaca.
Zvezda je grobar srpske košarke,a nekad je bila vrt najplemenitiji košarkaša skupa sa Partizanom.
Nemoj te se ljutit, ja to samo sa strane gledam i krivo mi je da košarka nestane sa ovih prostora jer dok god vi nešto predstavljate u ovom sportu još uvik ima šanse i za hrvatsku košarku pošto je uvik od vas dolazija poticaj za iskorak.

Oops

pre 4 godine

, a stvar je u tome da se nista nije promenilo u odnosu na predhodne akcije izuzev da smo na prvenstvo otisli kao favoriti. Javnost je a i igraci licno su stvorili sebi pritisak a falio je izrazit prekaljen vodja tipa Teodosic ili Macvan da taj pritisak preuzme i amortizuje. Dakle ekipu je opteretilo breme favorita i izostanak bar jednog "karakternog" igraca i to je uzrok slabijeg tezultata.
(box, 16. oktobar 2019 13:17)

Amerika je bila svo vreme prvi favorit na kladionicama ne Srbija. Drugo, Đokovic je bio favorit na vecini turnira pa ne vidim da je gubio Grend slemove zbog toga. Ti izgovori su smešni.

nvo gmo

pre 4 godine

Iz ( ne) pouzdanih izvora, pricalo se o tuci, izmedju Raduljice i Milutinova.. Igraci stali na stranu Milutinova, a selektor na stranu Raduljice.. Ako je to istina, razmislite zasto su onako igrali protiv Spanije i Argentine

sasa

pre 4 godine

Da li je moguce da Micic nekom Spanskom reprezentativcu moze da kaze da je nije na njegovom nivou kvaliteta. Pa to je smesno, ti druze realno ne treba da budes na pripremama selekcije, a kamoli da udjes u 12. Jednostavno si sasvim prosecan igrac, kojih cak i u ABA ligi ima na desetine. Jedini igracki razlog sto nista nista napravili je da nismo imali pleja, a to je tvoj posao bio. Svaka cast na trudu i zao mi je cuti za nesrecu koja te zadesila, ali realno se nadam da ga vise neces obavljati u nacionalnoj selekciji...

box

pre 4 godine

@popov

Druze Macvan nije bez razloga bio kapiten kada Teo nije bio tu. Ko prati kosarku zna kakav je Macvan i na parketu i van njega (da ne kazem oko njega). Macvan je istinski kosarkaski znalac, odnosno kosarku ima u malom prstu i to je takodje opste poznata stvar. On objektivno u telu zemljoradnika igra vrhunsku kosarku citavu karijeru. Nedostatak visine, kratke ruke, uska ramena, spor, bez eksplozovnosti i odraza, sa cudnom mehanikom suta pa je opet vrhunski igrac. To je posledica cinjenice da igru jednostavno shvata i ume da je igra. Sto se liderskih kvaliteta tice, ni oni nisu sporni. Kroz citavu karijeru je bio oslonac trenera na terenu. Nikad nije bio mekan igrac i uvek je zracio autoritetom na terenu. Zbog toga je mnogo nedostajao ovoj ekipi. Imas npr. Gudurica, covek em odlican suter, em na to levoruk, pa visok i brz itd itd...al nema karakter, kolena mu zaklecaju kad god ga neko stisne a ne daj boze da ga udvoje, iz driblinga sutne i pogadja samo protiv Angole...poenta: Bjelica je bolji igrac od Macvana ali je Macvan bolji lider.

SrbEUin

pre 4 godine

Da ponovim što sam pisao pre i u toku prvenstva:
Nikad ni u jednom ekipnom sportu nije pobedio tim bez pravog vođe na terenu.
Ko je kod nas bio vođa? Raduljica??! Sale ga promovisao kao svog čoveka preko koga kontroliše ekipu. Pazi, on da bude ispred Bjelice, Jokića i Bogdana. Za tu ulogu nije bitna trenutna forma već AUTORITET. Igrač kome veruju i koji može da komanduje na terenu i u svlačionici. Raduljica je samo jedan zajebant, koji igra iz razonode. On je kapiten isto koliko i Bobi. Nikada ne može biti vođa, ma koliko igrao uspešo ili neuspešno.
Smatram da je posle Tea realno jedini pravi kapiten Bjeli. Staž, zasluge, renome. Verujem da bi odigrao mnogo bolje, zapravo kapitenski: odgovornije i motivisanije. I da bi odigao ekipu.
Sale nije mogao da prihvati da neki igrač bud veći autoritet od njega. Zato je tako i koncipirao ekipu. Kod Saleta Birča pre Jokića, Radulja pre Milutinova, Simon i Lučić pre Bjelog...
Eto ko je pravio razdor.
Sujeta je uništila timski duh.
Brod bez kapetana luta morima... To je bila naša ekipa.

popov

pre 4 godine

Stvar je u tome sto bi ti i citava javnost zeleli da je bilo nekog sukoba cime bi objasnili izostanak projektovanog rezultata i malo se nasladjivali (jer tome smo skloni), a stvar je u tome da se nista nije promenilo u odnosu na predhodne akcije izuzev da smo na prvenstvo otisli kao favoriti. Javnost je a i igraci licno su stvorili sebi pritisak a falio je izrazit prekaljen vodja tipa Teodosic ili Macvan da taj pritisak preuzme i amortizuje. Dakle ekipu je opteretilo breme favorita i izostanak bar jednog "karakternog" igraca i to je uzrok slabijeg tezultata.
(box, 16. oktobar 2019 13:17)

Sve si u pravu, ali Mačvan kao prekaljeni vođa, i to još reprezentacije... daj, molim te. Mačvan nema mesta u 12, a kamoli da Jokiću, Bogdanu, Miciću, Milutinovu, Bobiju i ostalima da bude vođa.

London

pre 4 godine

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

Ti se pravis lud ili zlonameran (tj navijac mi smo jaci). Izvestaj koji pominjes je napisan i ide strucnom savetu u KSS sa pojedinacnim izvestajima o igracima kao i drugim stvarima. Ali sta ima bilo ko od njih da se opravdava nekoj Suvaji.

tesko za citati

pre 4 godine

Pa ako ceo tim igra loše a jedan igrač upadne u top 5 prvenstva nije li očigledno. Nije to možda sasvim njegova greška ali je dobar pokazatelj da ne postoje vođe na silu. To ili jesi ili nisi. Kad selektor sili stvari prirodno puca hemija. Te ne tražite krivca dalje od selektora, on je uvek imao dobre rezultate sa prirodnim vođom u timu ali to ni sam nije razumeo. Jedina greška igrača iz top 5 je ne reći ne za ono za šta nisi nadaren ali to je stvar prevelike želje a nepoznavanja sebe. I malter od najboljih sastojaka puca kad ga modelira loš majstor a kamoli košarkaški tim napravljen od ljudi sa srcem i dušom.
(kuc kuc, 16. oktobar 2019 13:56)

Nebulozan i sramotan komentar. Covek cijoj je igri divila cela kosarkaka svetska javnost da dobije ovakav komentar. Davao koseve, navlacio dvojicu na sebe (a onda drugi masili iz otvorenih suteva), igrao odbranu, krao lopte... i posle toda mu NEKO da ovakav komentar. Vi sigurno niste neku ozbiljniju kosarku, zato sto jednostavno ne biste mogli tako nesto da napisete (cak i pored ocigledne klupske ostrascenosti).
Ovde nije bila rec o vodji tima, Micic je govorio o sujetama - ono sto je zeleo da kaze da neki igraci iz tima nisu dali maksimum iz sujete, a vi se zakacili za jedinog coveka koji je dao maksimum. Nemam reci.

sale

pre 4 godine

Moje misljenje je da je za sve kriv upravo Jokic. I mediji. I 'navijaci'. Kada igrac u reprezentaciji ne daje maksimum na terenu, krivica je upravo igraca. Kome nije dovoljna motivacija da predstavlja svoju drzavu, ne zasluzuje ni poziv. Jokic je do utakmice sa Amerima bio vise u fazonu "koji mi je trebao da budem ovdje".

Ova prica da li je trebao da igra na 4 ili 5 nema veze sa zivotom... Znate li razliku izmedju te dvije pozicije prije nego krenete da pisete komentar?!

Djordjevic je mogao amortizovati sujetu da je svaki mec startovao sa prvom petorkom. Kao u NBA. Da se neki (citaj Jokic) ne bi osjecali kao zamjena nekom.

Bjelica je lik odigrao za zatvor. To je i priznao, pa necu pisati o tome. Ali je bar priznao sto je posteno na kraju price.

Nedovodjenje Kaline i Nedovica - meni neshvatljivo. Dovodjenje onoliko centara opet, ne znam... Valjda da se oduzi onima koju su obezbijedili da nas bude na SP... To je uvijek mac sa dvije ostrice, sjeticemo se Antica u fudbalu i identicnoj atmosferi oko reprezentacije gdje se nabio pritisak ekipi.

Bogdan je pokazao kako se nosi reprezentativni dres... Bez obzira na pritisak i afmosferu, sipao je i bio napaljen do bola i skidam mu kapu!! I nije imao ko da mu zamjeri kad god je uzeo shut.

Insajder

pre 4 godine

U pitanju su dva igrača, koja su napravila haos u ekipi. Prvi je centar, a nije Jokic. Mladi centar, a za drugog nikada ne biste ni predpostavili, a nije Bogdan..
Oni su napravili pometnju. Zasto ne kazu da je ovaj drugi napustio trening ranije??

SrbEUin

pre 4 godine

(sale, 16. oktobar 2019 19:52)

Sale napisao si da Jokić treba da dokazuje da je bolji od Birče...

Tragikomično i apsurdno.
Neko ko stvarno vredi, o čemu čitav svet nema dilemu (osim Saleta), zvanično prvi centar NBA, da se dokazuje spram nemačkog drugoligša.

A Birča mu u svlačionici kaže: ajde mali, donesi mi voda vodu, i mahni bre malo tim peškirom, znaš, nekako mi je malo vrućina...

sale

pre 4 godine

Jokić je uništio svlačionicu.
Jedva su ga namolili da igra pa došao kako bi smirio javnost onda odigrao slabo, još mu je Sale promašio poziciju.
(flo, 16. oktobar 2019 10:23)

Cujes li sebe?! Nije Saleta navatao neko iz saveza dok je prevozio paprike iz Bugarske pa ga postavio za selektora... Lik se bavi ozbiljno kosarkom. Mislim da si ipak ti koji prevozi paprike iz Bugarske pa se latio tehnologije da izigravas strucnjaka.

Toliko.

Roki

pre 4 godine

Box

Apsolutno se slazem sa svakom recenicom koju si napisao, i za Macvana i za Gudurica. Posebno mi je zao sto je Guduric konstantno u nekom grcu. Mnogo puta su komentatori tokom SP spomenuli slocnost izmedju njega i Bogdana, a po meni se ona ogleda samo u tome sto su obojica iz nasih klubova otisli kod Zeljka u Fener. Isti uslovi, a napredak nebo i zemlja. Jednostavno, Bogdan ima instinkt ubice u kosarkaskom smislu reci. Nesto slicno Danilovicu. Gudura to nema.

SrbEUin

pre 4 godine

(sale, 16. oktobar 2019 19:52)

Gle Sale počeo da se pravda.

Napisao si da Jokić treba da dokazuje da je bolji od Birče...

Tragikomično i apsurdno.
Neko ko stvarno vredi, o čemu čitav svet nema dilemu (osim Saleta), zvanično prvi centar NBA, da se dokazuje spram nemačkog drugoligša.

A Birča mu u svlačionici kaže: ajde mali, donesi mi voda vodu, i mahni bre malo tim peškirom, znaš, nekako mi je malo vrućina...

Sale nemoj da se pravdaš. Uzeo si provizije i sad idi...

sale

pre 4 godine

Kao neko ko je u kosarci 25 godina postavicu ti jedno pitanje.Da si recimo hirurg po zanimanju i kaze ti direktor bolnice “Vidi kolega,dobar si ti hirurg mozda i najbolji na svetu u toj oblasti ali ima tu jedan medicinski brat za koga garantujem da je dobar,e on ce od sada operisati a ti mu dodaj instrumente pa ako nesto zabrlja ti uskoci.”Da li bi sav srecan uradio to ili jednostavno otaljavao posao koji nije tvoj?
(Nemanja, 16. oktobar 2019 18:05)
Naravno da bih dao sve od sebe da mu operacija uspije. Ovo sto si sada slucajno naveo kao primjer je sire gledano izuzetan probem u zdravstvenom sistemu CG. Moze da te pregleda samo jedan doktor, drugi ne zele da se ukljucuju (bili uslovno receno bolji ili gori). Cak na konzilijumu, "ne smije" da se dovede u pitanje postavljena dijagnoza. Zato najvise posjecujemo Srbiju gdje ovaj problem ne postoji (bar iz sopstvenog iskustva znam da je tako).

Kapiras sta radi sujeta u struci?!

Tvoja "obaveza" kao nekog ko je u struci je da utices u pozitivnom smjeru. Da radis na opstem dobru a ne da gledas svoj interes. Na Jokicevom mjestu, meni bi bio veci izazov da vadim utakmicu iz g...sa stavom "e sad da vidite ko je gazda". Na Jovicevom mjestu, ne bih odstatirao 90+ minuta protiv Osasune i dozvolio da Rodrigo resava utakmicu sa klupe, vec bih zapeo da pokazem treneru ko sam i da mu stvorim pritisak preko navijaca da mora da se stavi da igram i narednu utakmicu sa vecom minitazom od prethodne gdje sam usao u 88. kao zamjena Benzemi.

marko

pre 4 godine

To jest trebali su da ukapiraju da treba da daju loptu Bogdanu i da ne razmisljaju nista. A oni prodore trojke preko ruka a ne znaju gde su

Mirko

pre 4 godine

...Jednostavno, Bogdan ima instinkt ubice u kosarkaskom smislu reci. Nesto slicno Danilovicu. Gudura to nema.
(Roki, 16. oktobar 2019 20:32)

Imao je i Gudurić ali ranije. I retko kad kasnije. Da nije imao ne bi ga Željko doveo u Fener - gde je koliko toliko opravdao dolazak, ali opet nije kao Bogdan.
Nema tu konstantnost.

box

pre 4 godine

Ljudi nemojte biti nepametni da ne kazem drugi izraz. Prestanite da ponavljate ko papagaji da je Jokic bio zamena Bircevicu. To jednostavno nije istina, a postaje opsteprihvacena stvar i ulazi polako u kolektivno secanje ljudi zbog toga sto se toliko forsira. Sad cak i oni koji nisu gledali prvenstvo ili ih kosarka ne interesuje imaju utisak da je Jokic bio zamena Bircevicu! Bircevic je kretao kao starter iz taktickih razloga (bas kao i na vecini ostalih akcija ove reprezentacije), bio je ubedljivo poslednja opcija na parketu, kad su igrane jake utakmice ili kad je bilo blizu egala nije ni ulazio u igru, nikakavu slobodu u igri nije imao osim ako se ne igra akcija za njega, a pri tome je jako dobro shvatao svoje (poslednje) mesto u ekipi. Sa druge strane, Jokic je igrao vise, imao je svu slobodu, bio na parketu obavezno kad je vazno i kad se lomi, on to sve svojim kvalitetom zasluzuje i bio jedan od lidera ekipe vec 2016. Budite objektivni ljudi ako hocete da nam bude bolje, nije vazan basket ni sport generalno, postoje mnogo vaznije stvari u zivotu gde se nastupa sa istim ovim rezonom pa smo u blatu decenijama unazad.

Mirko

pre 4 godine

Pa eto,sad je sasvim jasno šta je bio problem - sujete.Meni je to i bilo očekivano, jer Teo koji je prirodni lider nije bio tu.Bogdanu Sale to nije dao da bude iako je na Evropskom već bio lider,zato što su tu stariji igrači kao recimo Bjelica,a sa druge strane i Jokić koji je najbolji centar u NBA,kome isto ta uloga nije poverena verovatno zato što nije od početka bio na pripremama a i drugo je bio odsutan iz reprezentacije,tako da je "solomonsko" rešenje(loše) nađeno u Raduljici kao kapitenu tima,a on to po igri nije mogao da bude,što znači da je bila slaba vajda od njega kao lidera,iako naravno kapiten i lider na parketu ne moraju da budu jedna osoba.Sve to kalkulisanje sa različitim jakim egom većeg broja igrača nije moglo da se idealno podesi i da rezultat koji smo svi očekivali.
Sramota je da tvrdimo da se nisu trudili,jesu,ali su gušili jedan drugog i nisu mogli da pruže maksimum. Da se tu doda i manjak četvorke i višak centara,i prinudna adaptacija zbog čega nismo mogli da vidimo Jokića koga znamo iz Denvera,što je bila ogromna šteta.Bogdana smo videli jer je igrao svoju poziciju,ali Bjelicu iz nekog razloga nismo imali.Simon,Birčević i Raduljica su pozvani iz zahvalnosti za to što su se ranije odazivali al sada nisu imali igru za prvi tim.Gudurić totalno podbacio,Miciću umrla majka.Kad pogledaš tako-skoro niko nije mogao ili nije uspeo da pruži maksimum osim Bogdana.

ntt

pre 4 godine

@tesko za citati



Boli ona finalna serija i simultanka koju je igrao sa njima. Oni navijaju za reprezentaciju, ali i da bb promasi po cenu poraza eventualnog

srbEUin

pre 4 godine

Danilović kaže "Nema tu šta da se analizira, odradili smo dobar posao, idemo dalje..."
Sale pobegao i nikada se neće dobiti njegova objašnjenja, zašto Birča, Radulja, Simon... Pretpostavljam da ih je molio da igraju kroz prozore a zauzvrat im obećao put u Kinu, gde su i igrali kao turisti.
Zašto 4 teška centra a samo jedna četvorka (jer Birča zapravo nije ništa), zašto samo 4 beka, zašto bez krila...
Zastarela koncepcija gde nas je small ball uništila.

sale

pre 4 godine

(SrbEUin, 16. oktobar 2019 21:17)

Koliko je minuta Jokic proveo protiv Italije, Spanije i Argentine a koliko Bircevic (prve 3 utakmice vrijedne pomena jer su prethodni protivnici bili na nivou ekipa koje se bore za opstanak u ABA ligi ili su bar odavali takav utisak)?!

Ne znam kako ti pada na pamet da dajes takav zakljucak... To sto je Birca usao na startu utakmice da "ukrade" koji minut, ne znam kako moze da utice na Jokica da ne da maksimum na terenu?!

Ocigledno ga Jokic vidi kao konkurenciju ili podmetnutu konkurenciju. Ali to nije do Djordjevica nego do "najbolje glave" svijeta koja je ocigledno puna sujete dosla na SP. A onda odigrao katastrofalno. Koliko je zicera promasio??

sasa

pre 4 godine

Da li je moguce da Micic nekom Spanskom reprezentativcu moze da kaze da je nije na njegovom nivou kvaliteta. Pa to je smesno, ti druze realno ne treba da budes na pripremama selekcije, a kamoli da udjes u 12. Jednostavno si sasvim prosecan igrac, kojih cak i u ABA ligi ima na desetine. Jedini igracki razlog sto nista nista napravili je da nismo imali pleja, a to je tvoj posao bio. Svaka cast na trudu i zao mi je cuti za nesrecu koja te zadesila, ali realno se nadam da ga vise neces obavljati u nacionalnoj selekciji...

flo

pre 4 godine

Jokić je uništio svlačionicu.
Jedva su ga namolili da igra pa došao kako bi smirio javnost onda odigrao slabo, još mu je Sale promašio poziciju.
Nama su Marković i Kalinić držali odbranu na prošlim prvenstvima kojih nije bilo u Kini i to je to bili smo šuplji a odbrana nas je krasila...
Argentinci su nam radili šta su hteli.

kuc kuc

pre 4 godine

Kako razne obojenosti zamute mozak pa ni poznavaoci košarke ne vide očigledno.
I ne mislim samo na klupske boje, nego i nacionalne. Kad utakmice gleda srce a ne glava mozak teško nalazi odgovor pogotovo kad srce oseća da se svima iz tima zaista igra za Srbiju. I, gde je greška?
Pa ako ceo tim igra loše a jedan igrač upadne u top 5 prvenstva nije li očigledno. Nije to možda sasvim njegova greška ali je dobar pokazatelj da ne postoje vođe na silu. To ili jesi ili nisi. Kad selektor sili stvari prirodno puca hemija. Te ne tražite krivca dalje od selektora, on je uvek imao dobre rezultate sa prirodnim vođom u timu ali to ni sam nije razumeo. Jedina greška igrača iz top 5 je ne reći ne za ono za šta nisi nadaren ali to je stvar prevelike želje a nepoznavanja sebe. I malter od najboljih sastojaka puca kad ga modelira loš majstor a kamoli košarkaški tim napravljen od ljudi sa srcem i dušom.

miro split

pre 4 godine

Brate mili koliko filozofirate o razlogu vašeg neuspjeha na SP.
Iako je pitanje je li peto misto na svitu baš toliki neuspjeh.
Ljudi moji bili ste prespori i to se vidio još na utakmici sa Talijanima.Vodili ste četri petice, bili ste bez krila,a Đorđević se bahato odreka Kalinića i jednog brzog eksplozivnog beka ka šta je Nedović.
Prva ozbiljna ekipa ka šta su Španjolci su to iskoristili jer niste imali raznovrsnosti u igri i bili ste predvidljivi.
Pretrčali su vas iako ste pojedinačno kvalitetniji od svih na SP.
Ne mogu razumit Đorđevića i njegovu selekciju igrača.
Ne mogu razumit da je sa onakvom sirovom taktikom mislija osvojit zlato.

JPR24

pre 4 godine

Hoce li neko jednom reci ko je bio taj nezadovoljni i sta je poslo po zlu? Srbija i Srbi zive za kosarku, 2godine smo pricali o ovome i onda muk....Pre svega bi bilo lepo da javnost sazna zbog buducih takmicenja, a moze se to i diplomatski uraditi, ne se ne stavlja na grbacu jednog igraca ili grupe njih.
(Nezainteresovan, 16. oktobar 2019 10:08)

Pitanje je da li treba reci ? Javno mislim. Iako svi mislimo na jednog igrača, sto je i verovatno ali ipak, da li treba da se spadne na nivo fudbalera ??

marko

pre 4 godine

To jest trebali su da ukapiraju da treba da daju loptu Bogdanu i da ne razmisljaju nista. A oni prodore trojke preko ruka a ne znaju gde su

popov

pre 4 godine

Stvar je u tome sto bi ti i citava javnost zeleli da je bilo nekog sukoba cime bi objasnili izostanak projektovanog rezultata i malo se nasladjivali (jer tome smo skloni), a stvar je u tome da se nista nije promenilo u odnosu na predhodne akcije izuzev da smo na prvenstvo otisli kao favoriti. Javnost je a i igraci licno su stvorili sebi pritisak a falio je izrazit prekaljen vodja tipa Teodosic ili Macvan da taj pritisak preuzme i amortizuje. Dakle ekipu je opteretilo breme favorita i izostanak bar jednog "karakternog" igraca i to je uzrok slabijeg tezultata.
(box, 16. oktobar 2019 13:17)

Sve si u pravu, ali Mačvan kao prekaljeni vođa, i to još reprezentacije... daj, molim te. Mačvan nema mesta u 12, a kamoli da Jokiću, Bogdanu, Miciću, Milutinovu, Bobiju i ostalima da bude vođa.

Qqq

pre 4 godine

Svaka cast,niko nece da uperi prstom u drugara I da kaze "taj I taj je kriv". Steta samo sto niste bili toliki drugari pre I tokom prvenstva. Vi ste grupa luzera,ne zbog loseg plasmana,vec zbog razloga koji je doveo do tog loseg plasmana. Ginemo za Srbiju","Cast je nositi sveti dres Srbije","Zelimo da obradujemo naciju"...e pa slabo ste to zeleli

Cxd

pre 4 godine

Jokic nije unistio svlacionicu, nije on trazio da se o njemu pise da nece igrati za Rep. nigde nije rekao da nece igrati na SV.prvenstvu, decko je imao dugu sezonu i nije znao kada ce je zavrsiti, kada je dosao sebi rekao je da ce igrati. To sto novinari prave famu oko toga sto je jedno prvenstvo propustio u cilju podizanja kvaliteta igre i potpisivanja ugovora od 150 mil. je smesno. Decko brine prvo o sebi i svojoj porodici pa onda o rep. sto je sasvim opravdano. Djordjevic je unistio svlacionicu sto je dozvolio da se ne zna ko sta radi u timu. Sto je Jokic zamena za Bircevica, nemam nista protiv decka ali nije ni u ludilu kadar za rep. Najbolji centar igra 4ku umesto 5ice, celo prvenstvo, naravno da ce da odigra losije. da je u timu bio jedan brzi igrac, npr. Nedovic, pljustale bi em kontre em brza igra u reketu, ovako sve sporo i monotono. Sale je lose selektirao igrace, sto zbog povreda, sto zbog ko zna cega i tako smo i prosli. Neko kaze da se Kalina ne slaze sa dosta igraca pa sta su ovi pokazali, nema zelje na klupi, podrske, ohrabrivanja, sve monotono i bez strasti. Peto mesto je puna kapa za takav pristup igraca i lose procene trenera. u svakom slucaju treba biti ponosan na ove momke koji su zrtvovali jos jedno leto bez porodice i neko je bukvalno ostao bez clanova porodice i zbog tog pozrtvovanja im treba zahvaliti. Bice jos prilika da se bore, osvajaju medalju, zivot ide dalje...

Nezainteresovan

pre 4 godine

Hoce li neko jednom reci ko je bio taj nezadovoljni i sta je poslo po zlu? Srbija i Srbi zive za kosarku, 2godine smo pricali o ovome i onda muk....Pre svega bi bilo lepo da javnost sazna zbog buducih takmicenja, a moze se to i diplomatski uraditi, ne se ne stavlja na grbacu jednog igraca ili grupe njih.

Oops

pre 4 godine

, a stvar je u tome da se nista nije promenilo u odnosu na predhodne akcije izuzev da smo na prvenstvo otisli kao favoriti. Javnost je a i igraci licno su stvorili sebi pritisak a falio je izrazit prekaljen vodja tipa Teodosic ili Macvan da taj pritisak preuzme i amortizuje. Dakle ekipu je opteretilo breme favorita i izostanak bar jednog "karakternog" igraca i to je uzrok slabijeg tezultata.
(box, 16. oktobar 2019 13:17)

Amerika je bila svo vreme prvi favorit na kladionicama ne Srbija. Drugo, Đokovic je bio favorit na vecini turnira pa ne vidim da je gubio Grend slemove zbog toga. Ti izgovori su smešni.

London

pre 4 godine

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

Ti se pravis lud ili zlonameran (tj navijac mi smo jaci). Izvestaj koji pominjes je napisan i ide strucnom savetu u KSS sa pojedinacnim izvestajima o igracima kao i drugim stvarima. Ali sta ima bilo ko od njih da se opravdava nekoj Suvaji.

sale

pre 4 godine

Moje misljenje je da je za sve kriv upravo Jokic. I mediji. I 'navijaci'. Kada igrac u reprezentaciji ne daje maksimum na terenu, krivica je upravo igraca. Kome nije dovoljna motivacija da predstavlja svoju drzavu, ne zasluzuje ni poziv. Jokic je do utakmice sa Amerima bio vise u fazonu "koji mi je trebao da budem ovdje".

Ova prica da li je trebao da igra na 4 ili 5 nema veze sa zivotom... Znate li razliku izmedju te dvije pozicije prije nego krenete da pisete komentar?!

Djordjevic je mogao amortizovati sujetu da je svaki mec startovao sa prvom petorkom. Kao u NBA. Da se neki (citaj Jokic) ne bi osjecali kao zamjena nekom.

Bjelica je lik odigrao za zatvor. To je i priznao, pa necu pisati o tome. Ali je bar priznao sto je posteno na kraju price.

Nedovodjenje Kaline i Nedovica - meni neshvatljivo. Dovodjenje onoliko centara opet, ne znam... Valjda da se oduzi onima koju su obezbijedili da nas bude na SP... To je uvijek mac sa dvije ostrice, sjeticemo se Antica u fudbalu i identicnoj atmosferi oko reprezentacije gdje se nabio pritisak ekipi.

Bogdan je pokazao kako se nosi reprezentativni dres... Bez obzira na pritisak i afmosferu, sipao je i bio napaljen do bola i skidam mu kapu!! I nije imao ko da mu zamjeri kad god je uzeo shut.

Aleksandar H

pre 4 godine

Dzaba nama vasih najboljih sezona. Odavno se potvrdila teorija da ne treba da igraju najbolji pijedinci, nego pojedinci koji zajedno cine najbolji tim.

ludovan jovanovic

pre 4 godine

Za sve je kriv Sale koji je lose selekitrao tim a sa druge strane je lose vodio ekipu koju je sam lose seektirao?! Idemo redom Vasa Micic sa sezonom iz snova u reprezentaciji igra kao muva bez glave, ali ga i razumem porodicni problemi. Marko Guduric decko je ove sezone sutirao skoro 50% za tri imao brojke od 10poena po mecu i u EL i u Turskoj, bio jedan od nosioca igre Fenera sada ne moze kos da pogodi, sutne po par puta po mecu bez neke minutaze a i cesto igraci na poziciji tri, pitanje kako suter da udje u ritam kada sutne par puta po mecu, sa ociglednim strahom sta ce mu reci selektor? Jokic najbolji centar uporno forsiran na 4. Bjelica van forme bez adekvatne rezerve(Mitrovic imao dobru sezonu, Simanic isto, Jelovac takodje sasvim solidan), Milutinov minuti na kasicicu a Bobija nismo koristili kako treba, precesto igrao na postu. Jedini koji je opravdao ulogu je Bogdan, decko je imao sampouzdanje i slobodu u igri. Hvala Sale, Birco, Simone i Radulja.

Back in Black

pre 4 godine

"Nadam se da su svi igrači shvatili da ego mora da se povinuje interesu tima"
Sve u jednoj recenici i ako su se svi trudili da sakriju posebno Djordjevic.Prvi koji nije bio zadovoljan i to sa pravim je Milutinov,a da jedan Bricevic bude starter ispred Jokica najboljeg centra na svetu je ono smehotres.Smeju se Dordjevicu zbog toga svi treneri na zemljaskoj kugli.A Rasta Raduljica je ono posebna prica,kapiten u buksna modu.

maconii

pre 4 godine

samo me interesuje koji to spanski igrac nije kvalitetniji od raduljice,bircevica,simonovica...imali smo i radilice,samo nismo imali lidera...teodosic nije isao,to je trebao da bude jokic...problem je taj sto je on najmladji u ekipi,menjana mu je pozicija,covek je bukvalno odradjivao posao umesto da nam bude glavni igrac i samo da radi isto ono sto i u denveru i da mu se da sloboda u igri...njegove sposobnosti djordjevic nije umeo da iskoristi...najveci problem sa egom ima upravo selektor...niste imali selektora dostojnog da vodi ovako dobru ekipu...samim tim niste imali ni hemiju.

Milos

pre 4 godine

Zahvaljujuci Djordjevicu, ove godine smo u reprezentaciji imali 5 nezadovoljnih igraca.
Raduljica: Jer nije imao ulogu kao ranije
Milutinov: Jer nije imao minute koje zasluzuje
Marjanocic: Jer nije imao minute koje je ocekivao
Bjelica: Jer je igrao na 3 umesto na 4, pa je ispadao smesan u odbrani
Jokic: Jer je igrao na 4 umesto na 5, pa je ispadao smesan u odbrani

SrbEUin

pre 4 godine

Da ponovim što sam pisao pre i u toku prvenstva:
Nikad ni u jednom ekipnom sportu nije pobedio tim bez pravog vođe na terenu.
Ko je kod nas bio vođa? Raduljica??! Sale ga promovisao kao svog čoveka preko koga kontroliše ekipu. Pazi, on da bude ispred Bjelice, Jokića i Bogdana. Za tu ulogu nije bitna trenutna forma već AUTORITET. Igrač kome veruju i koji može da komanduje na terenu i u svlačionici. Raduljica je samo jedan zajebant, koji igra iz razonode. On je kapiten isto koliko i Bobi. Nikada ne može biti vođa, ma koliko igrao uspešo ili neuspešno.
Smatram da je posle Tea realno jedini pravi kapiten Bjeli. Staž, zasluge, renome. Verujem da bi odigrao mnogo bolje, zapravo kapitenski: odgovornije i motivisanije. I da bi odigao ekipu.
Sale nije mogao da prihvati da neki igrač bud veći autoritet od njega. Zato je tako i koncipirao ekipu. Kod Saleta Birča pre Jokića, Radulja pre Milutinova, Simon i Lučić pre Bjelog...
Eto ko je pravio razdor.
Sujeta je uništila timski duh.
Brod bez kapetana luta morima... To je bila naša ekipa.

box

pre 4 godine

@nezainteresovan


Stvar je u tome sto bi ti i citava javnost zeleli da je bilo nekog sukoba cime bi objasnili izostanak projektovanog rezultata i malo se nasladjivali (jer tome smo skloni), a stvar je u tome da se nista nije promenilo u odnosu na predhodne akcije izuzev da smo na prvenstvo otisli kao favoriti. Javnost je a i igraci licno su stvorili sebi pritisak a falio je izrazit prekaljen vodja tipa Teodosic ili Macvan da taj pritisak preuzme i amortizuje. Dakle ekipu je opteretilo breme favorita i izostanak bar jednog "karakternog" igraca i to je uzrok slabijeg tezultata.

tesko za citati

pre 4 godine

Pa ako ceo tim igra loše a jedan igrač upadne u top 5 prvenstva nije li očigledno. Nije to možda sasvim njegova greška ali je dobar pokazatelj da ne postoje vođe na silu. To ili jesi ili nisi. Kad selektor sili stvari prirodno puca hemija. Te ne tražite krivca dalje od selektora, on je uvek imao dobre rezultate sa prirodnim vođom u timu ali to ni sam nije razumeo. Jedina greška igrača iz top 5 je ne reći ne za ono za šta nisi nadaren ali to je stvar prevelike želje a nepoznavanja sebe. I malter od najboljih sastojaka puca kad ga modelira loš majstor a kamoli košarkaški tim napravljen od ljudi sa srcem i dušom.
(kuc kuc, 16. oktobar 2019 13:56)

Nebulozan i sramotan komentar. Covek cijoj je igri divila cela kosarkaka svetska javnost da dobije ovakav komentar. Davao koseve, navlacio dvojicu na sebe (a onda drugi masili iz otvorenih suteva), igrao odbranu, krao lopte... i posle toda mu NEKO da ovakav komentar. Vi sigurno niste neku ozbiljniju kosarku, zato sto jednostavno ne biste mogli tako nesto da napisete (cak i pored ocigledne klupske ostrascenosti).
Ovde nije bila rec o vodji tima, Micic je govorio o sujetama - ono sto je zeleo da kaze da neki igraci iz tima nisu dali maksimum iz sujete, a vi se zakacili za jedinog coveka koji je dao maksimum. Nemam reci.

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

pre 4 godine

@Nezainteresovan

Potpisujem tvoj komentar. Mada, još čekamo onaj Željkov izveštaj posle EP 2005., najavljen na čuvenoj konferenciji za štampu. Ko zna kad će ovaj doći na red.

Da se razumemo, nemam ništa ni protiv Željka, ni protiv Saleta, smatram da su i jedan i drugi ostvarili vrhunske rezultate, što klupski, što sa reprezentacijom. Ali bih za promenu voleo čuti jednom šta nije valjalo u onim godinama kad nismo ostvarili ono što je bilo projektovano/ zacrtano.

Roki

pre 4 godine

Box

Apsolutno se slazem sa svakom recenicom koju si napisao, i za Macvana i za Gudurica. Posebno mi je zao sto je Guduric konstantno u nekom grcu. Mnogo puta su komentatori tokom SP spomenuli slocnost izmedju njega i Bogdana, a po meni se ona ogleda samo u tome sto su obojica iz nasih klubova otisli kod Zeljka u Fener. Isti uslovi, a napredak nebo i zemlja. Jednostavno, Bogdan ima instinkt ubice u kosarkaskom smislu reci. Nesto slicno Danilovicu. Gudura to nema.

JPR24

pre 4 godine

Ma da po Micicu Spanci newmaju nijednog kvalitetnog igraca, a mi smo toliko kvalitetni da zbog toga nismo mogli da pobedimo
(cp3, 16. oktobar 2019 10:22)

Pročitaj ponovo. Na individualnom planu je u pravu. Španci imaju nekoliko igrača top klase, ostali su u penziji ili ne igraju za reprezentaciju više... ali imaju Tim, hemiju, grizli su više, o tome dečko priča, mi smo imali individualce, ai nije hemija bila na nivou, nisu grizli kako su to radili prethodnih godina, a i Šale je napravio nekoliko gresaka, Birca na primer, u odbrani nismo imali X faktora, Dragan se povredio, ostalih nije bilo tu... Sale je odradio dobar posao generalno, ali je možda ovo bilo “godina previše”, kao u odbojci, Grbić je otišao, stavili Kovaca, doneo svežinu, ekipa ista, ali eto to je bilo dovoljno za odličan rezultat...

sale

pre 4 godine

Jokić je uništio svlačionicu.
Jedva su ga namolili da igra pa došao kako bi smirio javnost onda odigrao slabo, još mu je Sale promašio poziciju.
(flo, 16. oktobar 2019 10:23)

Cujes li sebe?! Nije Saleta navatao neko iz saveza dok je prevozio paprike iz Bugarske pa ga postavio za selektora... Lik se bavi ozbiljno kosarkom. Mislim da si ipak ti koji prevozi paprike iz Bugarske pa se latio tehnologije da izigravas strucnjaka.

Toliko.

ntt

pre 4 godine

@tesko za citati



Boli ona finalna serija i simultanka koju je igrao sa njima. Oni navijaju za reprezentaciju, ali i da bb promasi po cenu poraza eventualnog

box

pre 4 godine

@popov

Druze Macvan nije bez razloga bio kapiten kada Teo nije bio tu. Ko prati kosarku zna kakav je Macvan i na parketu i van njega (da ne kazem oko njega). Macvan je istinski kosarkaski znalac, odnosno kosarku ima u malom prstu i to je takodje opste poznata stvar. On objektivno u telu zemljoradnika igra vrhunsku kosarku citavu karijeru. Nedostatak visine, kratke ruke, uska ramena, spor, bez eksplozovnosti i odraza, sa cudnom mehanikom suta pa je opet vrhunski igrac. To je posledica cinjenice da igru jednostavno shvata i ume da je igra. Sto se liderskih kvaliteta tice, ni oni nisu sporni. Kroz citavu karijeru je bio oslonac trenera na terenu. Nikad nije bio mekan igrac i uvek je zracio autoritetom na terenu. Zbog toga je mnogo nedostajao ovoj ekipi. Imas npr. Gudurica, covek em odlican suter, em na to levoruk, pa visok i brz itd itd...al nema karakter, kolena mu zaklecaju kad god ga neko stisne a ne daj boze da ga udvoje, iz driblinga sutne i pogadja samo protiv Angole...poenta: Bjelica je bolji igrac od Macvana ali je Macvan bolji lider.

Deki

pre 4 godine

Ova izjava u potpunosti pokazuje šta je kolektivni sport. Navijači(klupski) to ne shvataju. Njima treba da igraju samo igrači koji igraju ili su igrali u njihovom timu. Hemija...

SrbEUin

pre 4 godine

(sale, 16. oktobar 2019 19:52)

Sale napisao si da Jokić treba da dokazuje da je bolji od Birče...

Tragikomično i apsurdno.
Neko ko stvarno vredi, o čemu čitav svet nema dilemu (osim Saleta), zvanično prvi centar NBA, da se dokazuje spram nemačkog drugoligša.

A Birča mu u svlačionici kaže: ajde mali, donesi mi voda vodu, i mahni bre malo tim peškirom, znaš, nekako mi je malo vrućina...

nvo gmo

pre 4 godine

Iz ( ne) pouzdanih izvora, pricalo se o tuci, izmedju Raduljice i Milutinova.. Igraci stali na stranu Milutinova, a selektor na stranu Raduljice.. Ako je to istina, razmislite zasto su onako igrali protiv Spanije i Argentine

SrbEUin

pre 4 godine

(sale, 16. oktobar 2019 19:52)

Gle Sale počeo da se pravda.

Napisao si da Jokić treba da dokazuje da je bolji od Birče...

Tragikomično i apsurdno.
Neko ko stvarno vredi, o čemu čitav svet nema dilemu (osim Saleta), zvanično prvi centar NBA, da se dokazuje spram nemačkog drugoligša.

A Birča mu u svlačionici kaže: ajde mali, donesi mi voda vodu, i mahni bre malo tim peškirom, znaš, nekako mi je malo vrućina...

Sale nemoj da se pravdaš. Uzeo si provizije i sad idi...

Deki

pre 4 godine

Ova izjava u potpunosti pokazuje šta je kolektivni sport. Navijači(klupski) to ne shvataju. Njima treba da igraju samo igrači koji igraju ili su igrali u njihovom timu. Hemija...

Insajder

pre 4 godine

U pitanju su dva igrača, koja su napravila haos u ekipi. Prvi je centar, a nije Jokic. Mladi centar, a za drugog nikada ne biste ni predpostavili, a nije Bogdan..
Oni su napravili pometnju. Zasto ne kazu da je ovaj drugi napustio trening ranije??

srbEUin

pre 4 godine

Danilović kaže "Nema tu šta da se analizira, odradili smo dobar posao, idemo dalje..."
Sale pobegao i nikada se neće dobiti njegova objašnjenja, zašto Birča, Radulja, Simon... Pretpostavljam da ih je molio da igraju kroz prozore a zauzvrat im obećao put u Kinu, gde su i igrali kao turisti.
Zašto 4 teška centra a samo jedna četvorka (jer Birča zapravo nije ništa), zašto samo 4 beka, zašto bez krila...
Zastarela koncepcija gde nas je small ball uništila.

box

pre 4 godine

Ljudi nemojte biti nepametni da ne kazem drugi izraz. Prestanite da ponavljate ko papagaji da je Jokic bio zamena Bircevicu. To jednostavno nije istina, a postaje opsteprihvacena stvar i ulazi polako u kolektivno secanje ljudi zbog toga sto se toliko forsira. Sad cak i oni koji nisu gledali prvenstvo ili ih kosarka ne interesuje imaju utisak da je Jokic bio zamena Bircevicu! Bircevic je kretao kao starter iz taktickih razloga (bas kao i na vecini ostalih akcija ove reprezentacije), bio je ubedljivo poslednja opcija na parketu, kad su igrane jake utakmice ili kad je bilo blizu egala nije ni ulazio u igru, nikakavu slobodu u igri nije imao osim ako se ne igra akcija za njega, a pri tome je jako dobro shvatao svoje (poslednje) mesto u ekipi. Sa druge strane, Jokic je igrao vise, imao je svu slobodu, bio na parketu obavezno kad je vazno i kad se lomi, on to sve svojim kvalitetom zasluzuje i bio jedan od lidera ekipe vec 2016. Budite objektivni ljudi ako hocete da nam bude bolje, nije vazan basket ni sport generalno, postoje mnogo vaznije stvari u zivotu gde se nastupa sa istim ovim rezonom pa smo u blatu decenijama unazad.

sale

pre 4 godine

Kao neko ko je u kosarci 25 godina postavicu ti jedno pitanje.Da si recimo hirurg po zanimanju i kaze ti direktor bolnice “Vidi kolega,dobar si ti hirurg mozda i najbolji na svetu u toj oblasti ali ima tu jedan medicinski brat za koga garantujem da je dobar,e on ce od sada operisati a ti mu dodaj instrumente pa ako nesto zabrlja ti uskoci.”Da li bi sav srecan uradio to ili jednostavno otaljavao posao koji nije tvoj?
(Nemanja, 16. oktobar 2019 18:05)
Naravno da bih dao sve od sebe da mu operacija uspije. Ovo sto si sada slucajno naveo kao primjer je sire gledano izuzetan probem u zdravstvenom sistemu CG. Moze da te pregleda samo jedan doktor, drugi ne zele da se ukljucuju (bili uslovno receno bolji ili gori). Cak na konzilijumu, "ne smije" da se dovede u pitanje postavljena dijagnoza. Zato najvise posjecujemo Srbiju gdje ovaj problem ne postoji (bar iz sopstvenog iskustva znam da je tako).

Kapiras sta radi sujeta u struci?!

Tvoja "obaveza" kao nekog ko je u struci je da utices u pozitivnom smjeru. Da radis na opstem dobru a ne da gledas svoj interes. Na Jokicevom mjestu, meni bi bio veci izazov da vadim utakmicu iz g...sa stavom "e sad da vidite ko je gazda". Na Jovicevom mjestu, ne bih odstatirao 90+ minuta protiv Osasune i dozvolio da Rodrigo resava utakmicu sa klupe, vec bih zapeo da pokazem treneru ko sam i da mu stvorim pritisak preko navijaca da mora da se stavi da igram i narednu utakmicu sa vecom minitazom od prethodne gdje sam usao u 88. kao zamjena Benzemi.

miro split

pre 4 godine

Ajde ljudi smirite se. Doće van novi trener i imat će materijala za posložiti reprezentaciju. Imate još jednu deset godina visoko kvalitetne košarke, a onda nakon toga van slijedi potop koji se dogodija hrvatskoj, slovenskoj(bez obzira na naslov evropskog prvaka) i svin ostalim savezima sa ovog prostora.
Svoje velike talente gurate u stranu, a roster radite od isluženi stranaca.
Zvezda je grobar srpske košarke,a nekad je bila vrt najplemenitiji košarkaša skupa sa Partizanom.
Nemoj te se ljutit, ja to samo sa strane gledam i krivo mi je da košarka nestane sa ovih prostora jer dok god vi nešto predstavljate u ovom sportu još uvik ima šanse i za hrvatsku košarku pošto je uvik od vas dolazija poticaj za iskorak.

Mirko

pre 4 godine

...Jednostavno, Bogdan ima instinkt ubice u kosarkaskom smislu reci. Nesto slicno Danilovicu. Gudura to nema.
(Roki, 16. oktobar 2019 20:32)

Imao je i Gudurić ali ranije. I retko kad kasnije. Da nije imao ne bi ga Željko doveo u Fener - gde je koliko toliko opravdao dolazak, ali opet nije kao Bogdan.
Nema tu konstantnost.

Mirko

pre 4 godine

Pa eto,sad je sasvim jasno šta je bio problem - sujete.Meni je to i bilo očekivano, jer Teo koji je prirodni lider nije bio tu.Bogdanu Sale to nije dao da bude iako je na Evropskom već bio lider,zato što su tu stariji igrači kao recimo Bjelica,a sa druge strane i Jokić koji je najbolji centar u NBA,kome isto ta uloga nije poverena verovatno zato što nije od početka bio na pripremama a i drugo je bio odsutan iz reprezentacije,tako da je "solomonsko" rešenje(loše) nađeno u Raduljici kao kapitenu tima,a on to po igri nije mogao da bude,što znači da je bila slaba vajda od njega kao lidera,iako naravno kapiten i lider na parketu ne moraju da budu jedna osoba.Sve to kalkulisanje sa različitim jakim egom većeg broja igrača nije moglo da se idealno podesi i da rezultat koji smo svi očekivali.
Sramota je da tvrdimo da se nisu trudili,jesu,ali su gušili jedan drugog i nisu mogli da pruže maksimum. Da se tu doda i manjak četvorke i višak centara,i prinudna adaptacija zbog čega nismo mogli da vidimo Jokića koga znamo iz Denvera,što je bila ogromna šteta.Bogdana smo videli jer je igrao svoju poziciju,ali Bjelicu iz nekog razloga nismo imali.Simon,Birčević i Raduljica su pozvani iz zahvalnosti za to što su se ranije odazivali al sada nisu imali igru za prvi tim.Gudurić totalno podbacio,Miciću umrla majka.Kad pogledaš tako-skoro niko nije mogao ili nije uspeo da pruži maksimum osim Bogdana.

sale

pre 4 godine

(SrbEUin, 16. oktobar 2019 21:17)

Koliko je minuta Jokic proveo protiv Italije, Spanije i Argentine a koliko Bircevic (prve 3 utakmice vrijedne pomena jer su prethodni protivnici bili na nivou ekipa koje se bore za opstanak u ABA ligi ili su bar odavali takav utisak)?!

Ne znam kako ti pada na pamet da dajes takav zakljucak... To sto je Birca usao na startu utakmice da "ukrade" koji minut, ne znam kako moze da utice na Jokica da ne da maksimum na terenu?!

Ocigledno ga Jokic vidi kao konkurenciju ili podmetnutu konkurenciju. Ali to nije do Djordjevica nego do "najbolje glave" svijeta koja je ocigledno puna sujete dosla na SP. A onda odigrao katastrofalno. Koliko je zicera promasio??