Sreda, 09.10.2019.

19:15

"Grobari" protestovali ispred FSS; Šurbatović: Trofeji se osvajaju na terenu

Generalni sekretar Fudbalskog saveza Srbije (FSS) Jovan Šurbatović izjavio je da se trofeji u srpskom fudbalu osvajaju na terenu, nikako na nekom drugom mestu.

Izvor: B92

"Grobari" protestovali ispred FSS; Šurbatoviæ: Trofeji se osvajaju na terenu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

111 Komentari

Sortiraj po:

Voja

pre 4 godine

Partizan je imao u zadnje 2 sezone po 30 i vise bodova manje od Zvezde..i na podeli podova bili u debelom minusu..Nadam se da se ove godine nece podeliti bodova, pa cete biti svesni sebe, mada i ovako je dobro.Ajde da ste zaostajali 1 ili 2 boda, ali ovi smesno i zalosno..Ni blizu biste bili, Jos vam dali kzo..Ove godine za kaznu nećete ni kup dobiti.

dobro pamtim sve

pre 4 godine

Brzo ste zaboravili finale kupa protiv Vojvodine. A drzite predavanje o kradji. Svakome je svoja muka najveca.
(Milanche, 10. oktobar 2019 09:30)
@
Nismo zaboravili finale kupa protiv Vojvodine. Pamtimo da je sudija napravio prvu grešku kada igrači Vojvodine posle 15 minuta od zakazanog početka utakmice nisu hteli da izadju na teren. Meč je prema pravilima morao da bude registrovan 3-0 za Partizan. Sudija je ipak odlučio da se igra i napravio drugu grešku kada je priznao Vojvodini gol iz ofsajda http://partizan.net/srpski/?attachment_id=3156.
Vršen je do tada nevidjeni pritisak od strane ondašnjeg rukovodstva Vojvodine potpomognutim iz pozadine sa drugovima iz Ljutice Bogdana. Predavanja o kradji možete da držite samo vi. Svi ostali su za vas šegrti na tom polju.

....

pre 4 godine

Zasto nisu navijaci Vozdovca otisli tamo, kada su mnogo vise osteceni na toj utakmici? Dva cista penala im nije svirao sudija. Ah,da,oni su uspeli da daju dva gola i ostvare pobedu, pa ce nekom drugom prilikom da odu, kad budu izgubili.
(Zapazanje, 10. oktobar 2019 15:25)

Sto da se bune, kad su dobili poklon penal, plus nije im sviran kad im je igrac krvnicki udario po kolenu Tosica. Penal kod ruke koja je bila u prirodnom polozaju pri padu ( kao i onaj sto je bio u zivom zidu pri izvodjenju slobodnog udarca za Partizan) nije bio.

Mozda bi trebali navijaci Napretka za nepostojeci penal nad Benom, da protestvuju.

Zapazanje

pre 4 godine

Zasto nisu navijaci Vozdovca otisli tamo, kada su mnogo vise osteceni na toj utakmici? Dva cista penala im nije svirao sudija. Ah,da,oni su uspeli da daju dva gola i ostvare pobedu, pa ce nekom drugom prilikom da odu, kad budu izgubili.

Toto-glup-ko-tocilo

pre 4 godine

Ovo sto si izvukao za penale i crvene deluje sasvim logicno s obzirom da zvezda igra viktorije s kim god da igra. Otprilike je to realno. Partizan je bio dosta gori i na nekim utakmicama nije ni bio opasan po gol. Tako da ne vidim sta je tu problem? Caljda je normalno da su imali 7-8-10 penala manje kad su 3 puta manje bili u protivnickom sesnaestercu. Nemojte iznositi statistike jer one mogu da se okrenu kako kome odgovara.
(4k4.Dex, 10. oktobar 2019 13:25)

U pravu si igrala se viktorija odnosno sklanjalica. Evo, ja sam nasao podatke za BZV , neka se sad on potrudi i neka da neke izvore, a ne suplje price

BjekovskiZekovskiVuletici

pre 4 godine

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toto-glup-ko-tocilo, 10. oktobar 2019 13:14) # Li

Opet menjas teze,tipicno grobarski,rekoh ti zadnje deset godine i sve iznad 85 minuta od penala.Od 2008-2010 do danasnjeg dana biraj godinu pocetnu,moze i ranije od 2000te,penale i produzenje regularnog vremena iznad 90 minuta.

4k4.Dex

pre 4 godine

@Toto
Ovo sto si izvukao za penale i crvene deluje sasvim logicno s obzirom da zvezda igra viktorije s kim god da igra. Otprilike je to realno. Partizan je bio dosta gori i na nekim utakmicama nije ni bio opasan po gol. Tako da ne vidim sta je tu problem? Caljda je normalno da su imali 7-8-10 penala manje kad su 3 puta manje bili u protivnickom sesnaestercu. Nemojte iznositi statistike jer one mogu da se okrenu kako kome odgovara.

Toto-glup-ko-tocilo

pre 4 godine

BjekovskiZekovskiVuletici, 10. oktobar 2019 11:00)

Evo, malo sam trazio i nasao sam ove podatke.


UKUPNO UTAKMICE C. ZVEZDE, SEZONA 2016/17, DO 17.05.2017:

18 penala za C. zvezdu
2 penala za protivnike
2 isključenja za igrače C. zvezde
9 isključenja za protivničke igrače



UKUPNO UTAKMICE PARTIZANA, SEZONA 2016/17, DO 17.05.2017:

8 penala za Partizan
4 penala za protivnike
1 isključenje za igrača Partizana
9 isključenja za protivničke igrače''.

Ukupno 2007/08 – 09.04.2012. (2011/12)

Penali za  klub (dosuđeni / iskorišćeni)

Vojvodina 34/27
C. zvezda 28/23
Partizan 20/15



U cega se kladimo?

SAŠA FRANKFURT

pre 4 godine

Verovatno su se žalili, i na dva nedosuđena penala za Voždovac, poništen gol Zvezdi?! Da ne spominjemo praksu, produženja utakmice 7-8 minuta, isključivanja protivničkih igrača, kao i sviranje "čistih" penala u njihovu korist(pred kraj utakmice)!!

BjekovskiZekovskiVuletici

pre 4 godine

Druze, tebi nije dobro. Kako imas amneziju na golove iz auta, penale sa 17 metara, poklon penale vama i nasim protvnicima. Sto bi rekao Velja, da kraduckate pa ajde...ali vi nemilice kradete. I to sto spominjes sud, pa vama je dodeljena ista takva titulaove godine. Prvo treba biti covek, a ne samo mrznja da te hrani.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toto-glup-ko-tocilo, 10. oktobar 2019 10:44)

Hajde ti i ja u opkladu,saberi od 2008 sve penale Partizana od 85 minuta i produzetak utakmica za 7-10 minuta. Stavljam 10 puta vise od tvog uloga. Ima bar sada sve na netu ili gde vec. Pa Mateus se cudio kada ste mu rekli da vracate bodove Radu. Secam se te utakmice pre 15tak godina,RAD vodi jedan nula igraca vise ima,a nema odbrane,pa po 5 igraca Partizana samo non stop ispred gola i dobiste ih,a i obegoste Zvezdi dva boda.
A opet mi ne rece ko se to buni ako ga neko ubija sa 20 boda prednosti.

ll

pre 4 godine

Jel ovaj rece da su 6 titula zaredom Partizana bile neregularne jer se o njima odlucivalo u FSS? Dokazi ili krivicno odgovaranje za sirenje lazi i uvredu fudbalskog kluba Partizan!
(sofronije, 10. oktobar 2019 10:52)

Ok, evo u pravu si.
Sta cemo onda npr sa FK Partizanom?
Pogledaj sta ti radi klub na svojoj televiziji sasve onim Panticem. Bar 2 puta nedeljno klevecete, kunete, lazi iznosite, vredjate, rugate se, pretite, ponizavate itd razne klubove, sudije, navijace, pojedince, igrace, novinske kuce itd
Ali dobro, poznato je da ste vi grobari teski licemeri, nula moral.
NULA. To si sad ti dokazao.

ll

pre 4 godine

I jos nesto, svi pominju Partizanovu titulu koju mu je dodelio nkakav sud udruzenog rada, titulu koju UEFA ni ne priznaje, a niko me spominje da su DOBILI 1999 god titulu ali ne na terenu.

kile

pre 4 godine

Kaze covek czv je 2 puta bila sampion i onda je ocigledno da je sve regularno?!??!?? sta je ovo? skrivena kamera? top lista nadrealista? Jel on misli da su ljudi glupi? Majko moja kakvi ljudi vode fss.

sofronije

pre 4 godine

Jel ovaj rece da su 6 titula zaredom Partizana bile neregularne jer se o njima odlucivalo u FSS? Dokazi ili krivicno odgovaranje za sirenje lazi i uvredu fudbalskog kluba Partizan!

Toto-glup-ko-tocilo

pre 4 godine

Da ne bude zabune kod ganaca, covek prica o terenu i kako je sad sve "regularno". Odnosno kako su regularni golovi iz auta, penali sa 17 metara, poklon penali....itd. Morate ga razumeti, sta je pisac hteo da kaze.

Ganci

pre 4 godine

Sad možemo da utvrdimo taktiku partizanskog Gebelsa u Geringovoj formi. Servirati laži na sve strane uz pomoć organizovanih plaćenih navijača, koje imaju za cilj stvoriti osećaj ugroženosti i proizvesti paranoju kod svih navijača partizana, i eventualno pokolebati i neke koji su zvezdaši. Zatim, raznoraznim gostovanjima svojih plaćenika ispred stana sudija, a evo sad i slanjem u Pazovu na demonstracije ispred FSS-a vršiti pritisak. Pri tom se vrlo vešto izbegava pitanje kako to da partizan nije dao 2-3 gola Voždovcu u regularnom toku utakmice, i kako je primio gol u nadoknadi koja mu je nameštena da pobedi? Jadno, jadno, jadno...

Gepekovanje je laž!

pre 4 godine

A jesi video stanje u medjusobnom bilansu u derbiju? Razlika je oko 20tak pobeda u Zvezdinu korist, a razlika u broju titula mnogo manja. Dakle, mnogo cesce ste vi osvajali titule i ako ste gubili derbije nego mi. A evo ti i ovo stanje, u prethodnih 7 derbija u prvenstvu dobili ste samo ovaj jedan, Zvezda dva i cetiri su bila nereseno. Golove ste u vecini slucajeva postizali iz penala, utakmice koje ste izgubili zavrsavali ste bez suta na gol. To moze da proveri i potvrdi svako ko je bar malo objektivan.
(Peđa, 10. oktobar 2019 08:08)
Kad je poslednji put Partizan bio šampion, kakav je bio skor u derbijima te sezone?

BjekovskiZekovskiVuletici

pre 4 godine

Da li su ovi grobari normalni 4-5 prvenstva gube sa 20 boda prednosti u regularnom toku i njima neko kriv?? dajte kmekakvci minorni dosadni ste i jadni. Dobile ste dve titule jos u bivsoj Jugi preko suda UDRUZENOG RADA,bas tog imena i Vi pricate o necemu. Ljigavo do zla boga.
Jel i u kosarci kad ste 5-6 ili cetvrti krive sudije. Odbojci sigurno.Hokeju??

Marko

pre 4 godine

Sta je Srbija Bogu zgresila kada su ovakvi ljudi, kao ovaj nesretnik, na celu raznih institucija ili cak ministri u vladi, a o NJEMU i da ne govorim ???
Golman Indjije glavom vrati loptu igracu Zvezde u zaustavnom vremenu, loptu koja lagano izlazi van terena, a taj covek je jos na slobodi.>??????? Sudija svira penal na 18m. od gola i on je jos uvek na slobodi..??? Terzic upadao u svlachionicu OFK Beograda, pretio, jurio ga Interpol, a sada je predsednik (onog starca ne rachunam, to je vise saksija sa fikusom) Zvezde..???
Sta jos treba da se desi, pa da kazemo kako od fudbala nema ni "F" ???
Propala drzava, propao sport. To je sustina.

Bukvalno u svakom kolu, ljudi se pitaju samo jedno, kada je Zvezda u pitanju. Kako ce ovoga puta utakmica biti izrezirana; nista drugo.

Elnino92

pre 4 godine

Isto kao i ona 1998? Jedino sto se od tada promenilo je to sto se sad pre sezone zna i ko ce igrati evropu a ko ce ispati iz lige.

Zoran

pre 4 godine

veru za večeru....
par ulazaka u lš al da ćutite za kosovo kada dođe trenutak...
a za prolazak u 16 u lš bi ste dali i vojvodinu i rašku....takvi ste vi...
(ćafi, 10. oktobar 2019 09:46)

Vojvodinu su već dali kada su dopisati titulu iz 45-te.Tvrdeci da tada nije bila deo Srbije.Jer je Spratak bio prvak tog regiona kao što su oni bili beogradsko pašaluka.

Toto-glup-ko-tocilo

pre 4 godine

Da li su ovi grobari normalni 4-5 prvenstva gube sa 20 boda prednosti u regularnom toku i njima neko kriv?? dajte kmekakvci minorni dosadni ste i jadni. Dobile ste dve titule jos u bivsoj Jugi preko suda UDRUZENOG RADA,bas tog imena i Vi pricate o necemu. Ljigavo do zla boga.
Jel i u kosarci kad ste 5-6 ili cetvrti krive sudije. Odbojci sigurno.Hokeju??
(BjekovskiZekovskiVuletici, 10. oktobar 2019 10:26)

Druze, tebi nije dobro. Kako imas amneziju na golove iz auta, penale sa 17 metara, poklon penale vama i nasim protvnicima. Sto bi rekao Velja, da kraduckate pa ajde...ali vi nemilice kradete. I to sto spominjes sud, pa vama je dodeljena ista takva titulaove godine. Prvo treba biti covek, a ne samo mrznja da te hrani.

Kontraš

pre 4 godine

Pa čim si ti takav gensek...,Kokeza predsednik,tu je nešto i Binić...Da li i čistačica u FSS mora da se izjasni da navija za Zvezdu ?
(ntt, 10. oktobar 2019 07:13) Čistačica verovatno navija za partizai. Nisi se bunio za vreme Tole, kad ste gazdovali po savezu?

Kontraš

pre 4 godine

Sve sto je rekao je fakat, niti bi nesto dodao niti oduzeo.
(Dragan, 10. oktobar 2019 07:50) Po broju minusa na komentarima navijača Zvezde se vidi da su usli u opasnu kampanju, botovi rade prekovremeno.

Slavko Šajber - streptomicin za prevarante iz Humske

pre 4 godine

CZ je fenomen kakav se ne pamti u svetu fudbala.U jednoj sezoni osvoje dve titule.
(nik sloter, 10. oktobar 2019 08:33)

Nema većeg fenomena od dve titule osvojene pred Sudom udruženog rada,
kada je komunistički režim dodelio titule Partizanu.

Cela SFRJ se smejala lažovima i lopovima koji su tvrdili da nisu nameštali,
a Želja priznao da je utakmica bila nameštena i izašao na teren kod ponovljene utakmice na stadionu JNA.

ćafi

pre 4 godine

veru za večeru....
par ulazaka u lš al da ćutite za kosovo kada dođe trenutak...
a za prolazak u 16 u lš bi ste dali i vojvodinu i rašku....takvi ste vi...

Lord

pre 4 godine

Kako je ovaj covjek dogurao do ove funkcije?
Sa tribine u fotelju?
Dajte nam njegovu diplomu na uvid, da li je validna, gdje je stecena?
Na kom konkursu je dosao do ove pozicije?
O S T A V K A !!!
Pitate se zasto mladi beze iz Srbije, izmedju ostalog i zbog ovakvih nepravdi!

Peđa

pre 4 godine

Na nedavnom derbiju smo videli stanje na terenu. Zvezda nije sutnula na gol.
(Suma, 09. oktobar 2019 21:17)
A jesi video stanje u medjusobnom bilansu u derbiju? Razlika je oko 20tak pobeda u Zvezdinu korist, a razlika u broju titula mnogo manja. Dakle, mnogo cesce ste vi osvajali titule i ako ste gubili derbije nego mi. A evo ti i ovo stanje, u prethodnih 7 derbija u prvenstvu dobili ste samo ovaj jedan, Zvezda dva i cetiri su bila nereseno. Golove ste u vecini slucajeva postizali iz penala, utakmice koje ste izgubili zavrsavali ste bez suta na gol. To moze da proveri i potvrdi svako ko je bar malo objektivan.

ntt

pre 4 godine

Pa čim si ti takav gensek...,Kokeza predsednik,tu je nešto i Binić...Da li i čistačica u FSS mora da se izjasni da navija za Zvezdu ?

Bogoje Panajotovic

pre 4 godine

Jovan Šurbatović izjavio je da se trofeji u srpskom fudbalu osvajaju na terenu, nikako na nekom drugom mestu.
-----------
:)

vedran

pre 4 godine

U fss i kafe kuvarica trenutno navija za zvezdu
(Miki, 9. oktobar 2019 20:32)
Kafe kuvarica je sa Karaburme. Navija za OFK Beograd. Mukica.

Dragan

pre 4 godine

Ono sto su sami smislili pocelo da im se obija o glavu, no simptomaticno je to sto se radi o "sitnim dusama", gde vam je karakter, ponos, vitestvo i sl. ?

John Terry

pre 4 godine

Ne obracajte paznju na sve ovo. Nama navijacima su oteti klubovi, i meni Zvezda i Grobarima Partizan. Danas su to poligoni za kradju i politicke poene. Drze narod u konstantnom stanju napetosti. Ovaj Surbatovic u tome ima svoju ulogu. Ne dajte da vas lazu i natezu, imacemo priliku da odlucujemo uskoro o mnogo bitnijim stvarima za nase zivote.

ivica

pre 4 godine

Ove "postenjacine" iz FSS-a se vise i ne trude da budu neutralni... Vec se na sva usta javno deklarisu i otvoreno stavljaju na stranu Zvezde... Nadrealno!!!

mre

pre 4 godine

(crvena zvezda tirana 1945., 9. oktobar 2019 20:10)
Pozdravljaju te liverpul i olimpijakos, kazu da si bas pametan.
Ukoliko sagledamo objektivno, mozemo reci da se vuce vodenica na obe strane. A sad sto je grobarima krivo sto osvajamo titule neko vreme zaredom, njihov problem. I nama je bilo krivo kad su 6 puta osvojili uzastopno.

Kele

pre 4 godine

Zvezdu ste dobili posle kradje i ponistenog gola inace bi bilo reseno prvenstvo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sasa, 9. oktobar 2019 20:06)

Ne, Zvezdu je Partizan dobio tako sto je demolirao na terenu. Pokusavate to da omalovazite sakrivajuci prekrsaj nad Stojkovicem. Ako vam je tako lakse neka vam. Partizan vas je pregazio, to je jedna jedina cinjenica i pregazice vas u svakom derbiju ove sezone, jer je mnogo bolji od vas. Vrlo jednostavno.

Ali titule su svakakvo vase dok ovakvi likovi sede i u FSS i u sudijskoj organizaciji.

dex

pre 4 godine

Može li neko da nabroji sve greške u Zvezdinu korist i sve greške u Partizanovu korist ove sezone? Mislim da bi se ljudi strahovito iznenadili... Zato oni i protestuju, jer time prikrivaju pravu situaciju.

slobinator

pre 4 godine

Na nedavnom derbiju smo videli stanje na terenu. Zvezda nije sutnula na gol.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Suma, 9. oktobar 2019 21:17)
osim što ga je dala pa je poništen.lepo bilo za vreme toleta i tadića,je li.a seti se samo 2011.šampioni u svim kolektivnim sportovima.niste se skidali sa rts-a.prenošeno je sve,od vaterpola i hokeja na ledu do boćanja.košarkaši su imali sponzorski pul od 11 javnih preduzeća.dok su se drugi klubovi gasili partizan je otimao igrače.da je ovo prava država svi ovi što su danas protestvovali bili bi pohapšeni.patićete još dugo.ovo je tek početak

duh sa sekirom

pre 4 godine

Slep čovek vidi da je danas mnogo neregularnije prvenstvo a ovaj priča kako je bilo nekad!?...da li je moguće da ste svi počeli da razmišljate kao ON?

sasa

pre 4 godine

Koliko je samo prošle godine svirano nepostojećih penala, koliko su sudije sudile u korist FK CZ i Radničkog iz Niša? Nikad se toliko providno, uz toliko bahatih krađa, nisu forsirala dva kluba. Dosta je bilo!
(Dragan Zorin, 09. oktobar 2019 19:59)

Majstore Zvezda je prosle sezone pobedila prvaka evrope a Partizan je raznesen od smesnog Besiktasa. I nije dosta bilo, najjace da cete drekom dobiti titulu a ne mozete Vozdovac i TSC da dobijete. Zvezdu ste dobili posle kradje i ponistenog gola inace bi bilo reseno prvenstvo.

crvena zvezda tirana 1945.

pre 4 godine

Da,da. Na terenu se sviraju penali na osamnaest metara. To je videla cela Srbija i maske su pale. Pun je savez Zvezdinih kadrova, na čelu sa Kokezom, a sudijsku komisiju vodi Mrakić, nekadašnji član Uprave kluba sa Rajka. To je jedini klub koji je u rukovodeće organe postavljao sudije koje su im donosili titule. Mrakić se sam hvalio kako Zvezda sa njim nije mogla da izgubi. Sličan doprinos je imao i Babarogić.

Radisav Rabrenović

pre 4 godine

Na terenu, naravno! Osim kada Zvezdi ponestane koja titula, pa da je Partizan slučajno ne bi pretekao po broju istih. Pošto je to u zemlji Srbiji zabranjeno. Ma, smak sveta bi bio! U tom slučaju može i po diktatu. Po nečijoj naredbi. Kad je Zvezdi potrebno, titulu je moguće i izmisliti. Kao onu iz 1946. Na terenu, nego šta!

giga

pre 4 godine

Zanimanje gos.Šurbatovoća pre 5.oktobra . Navijač zvezde
(krki, 09. oktobar 2019 19:42)

Zanimanje Toleta pre FSS?
(sasa, 09. oktobar 2019 20:07)

Realno Šurbatović je bolji,gospodin.
Izjava mu je šmekerska i produhovljena nikako obojena.

Xonique

pre 4 godine

Taj isti Surbatovic je sprecio Partizan da dovede Rajkovica i Prijovica kao slobodne igrace 3. septembra ove godine, odlukom koja je stupila na snagu 2. septembra. Znajuci za potencijalne transfere Partizana, ogranicen je broj slobodnih agenata koji mogu da se dovode u toku kalendarske godine na 1 (Partizan je vec doveo markovica i time je ispunio taj broj). Neki klubovi su 1 septembra doveli i po 5-6 slobodnih igraca.

PS. O cemu mi pricamo?

Dragan Zorin

pre 4 godine

Koliko je samo prošle godine svirano nepostojećih penala, koliko su sudije sudile u korist FK CZ i Radničkog iz Niša? Nikad se toliko providno, uz toliko bahatih krađa, nisu forsirala dva kluba. Dosta je bilo!

Xonique

pre 4 godine

Taj isti Surbatovic je sprecio Partizan da dovede Rajkovica i Prijovica kao slobodne igrace 3. septembra ove godine, odlukom koja je stupila na snagu 2. septembra. Znajuci za potencijalne transfere Partizana, ogranicen je broj slobodnih agenata koji mogu da se dovode u toku kalendarske godine na 1 (Partizan je vec doveo markovica i time je ispunio taj broj). Neki klubovi su 1 septembra doveli i po 5-6 slobodnih igraca.

PS. O cemu mi pricamo?

duh sa sekirom

pre 4 godine

Slep čovek vidi da je danas mnogo neregularnije prvenstvo a ovaj priča kako je bilo nekad!?...da li je moguće da ste svi počeli da razmišljate kao ON?

crvena zvezda tirana 1945.

pre 4 godine

Da,da. Na terenu se sviraju penali na osamnaest metara. To je videla cela Srbija i maske su pale. Pun je savez Zvezdinih kadrova, na čelu sa Kokezom, a sudijsku komisiju vodi Mrakić, nekadašnji član Uprave kluba sa Rajka. To je jedini klub koji je u rukovodeće organe postavljao sudije koje su im donosili titule. Mrakić se sam hvalio kako Zvezda sa njim nije mogla da izgubi. Sličan doprinos je imao i Babarogić.

Radisav Rabrenović

pre 4 godine

Na terenu, naravno! Osim kada Zvezdi ponestane koja titula, pa da je Partizan slučajno ne bi pretekao po broju istih. Pošto je to u zemlji Srbiji zabranjeno. Ma, smak sveta bi bio! U tom slučaju može i po diktatu. Po nečijoj naredbi. Kad je Zvezdi potrebno, titulu je moguće i izmisliti. Kao onu iz 1946. Na terenu, nego šta!

Dragan Zorin

pre 4 godine

Koliko je samo prošle godine svirano nepostojećih penala, koliko su sudije sudile u korist FK CZ i Radničkog iz Niša? Nikad se toliko providno, uz toliko bahatih krađa, nisu forsirala dva kluba. Dosta je bilo!

sasa

pre 4 godine

Koliko je samo prošle godine svirano nepostojećih penala, koliko su sudije sudile u korist FK CZ i Radničkog iz Niša? Nikad se toliko providno, uz toliko bahatih krađa, nisu forsirala dva kluba. Dosta je bilo!
(Dragan Zorin, 09. oktobar 2019 19:59)

Majstore Zvezda je prosle sezone pobedila prvaka evrope a Partizan je raznesen od smesnog Besiktasa. I nije dosta bilo, najjace da cete drekom dobiti titulu a ne mozete Vozdovac i TSC da dobijete. Zvezdu ste dobili posle kradje i ponistenog gola inace bi bilo reseno prvenstvo.

giga

pre 4 godine

Zanimanje gos.Šurbatovoća pre 5.oktobra . Navijač zvezde
(krki, 09. oktobar 2019 19:42)

Zanimanje Toleta pre FSS?
(sasa, 09. oktobar 2019 20:07)

Realno Šurbatović je bolji,gospodin.
Izjava mu je šmekerska i produhovljena nikako obojena.

John Terry

pre 4 godine

Ne obracajte paznju na sve ovo. Nama navijacima su oteti klubovi, i meni Zvezda i Grobarima Partizan. Danas su to poligoni za kradju i politicke poene. Drze narod u konstantnom stanju napetosti. Ovaj Surbatovic u tome ima svoju ulogu. Ne dajte da vas lazu i natezu, imacemo priliku da odlucujemo uskoro o mnogo bitnijim stvarima za nase zivote.

Lord

pre 4 godine

Kako je ovaj covjek dogurao do ove funkcije?
Sa tribine u fotelju?
Dajte nam njegovu diplomu na uvid, da li je validna, gdje je stecena?
Na kom konkursu je dosao do ove pozicije?
O S T A V K A !!!
Pitate se zasto mladi beze iz Srbije, izmedju ostalog i zbog ovakvih nepravdi!

ivica

pre 4 godine

Ove "postenjacine" iz FSS-a se vise i ne trude da budu neutralni... Vec se na sva usta javno deklarisu i otvoreno stavljaju na stranu Zvezde... Nadrealno!!!

ntt

pre 4 godine

Pa čim si ti takav gensek...,Kokeza predsednik,tu je nešto i Binić...Da li i čistačica u FSS mora da se izjasni da navija za Zvezdu ?

vedran

pre 4 godine

U fss i kafe kuvarica trenutno navija za zvezdu
(Miki, 9. oktobar 2019 20:32)
Kafe kuvarica je sa Karaburme. Navija za OFK Beograd. Mukica.

Peđa

pre 4 godine

Na nedavnom derbiju smo videli stanje na terenu. Zvezda nije sutnula na gol.
(Suma, 09. oktobar 2019 21:17)
A jesi video stanje u medjusobnom bilansu u derbiju? Razlika je oko 20tak pobeda u Zvezdinu korist, a razlika u broju titula mnogo manja. Dakle, mnogo cesce ste vi osvajali titule i ako ste gubili derbije nego mi. A evo ti i ovo stanje, u prethodnih 7 derbija u prvenstvu dobili ste samo ovaj jedan, Zvezda dva i cetiri su bila nereseno. Golove ste u vecini slucajeva postizali iz penala, utakmice koje ste izgubili zavrsavali ste bez suta na gol. To moze da proveri i potvrdi svako ko je bar malo objektivan.

Kele

pre 4 godine

Zvezdu ste dobili posle kradje i ponistenog gola inace bi bilo reseno prvenstvo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sasa, 9. oktobar 2019 20:06)

Ne, Zvezdu je Partizan dobio tako sto je demolirao na terenu. Pokusavate to da omalovazite sakrivajuci prekrsaj nad Stojkovicem. Ako vam je tako lakse neka vam. Partizan vas je pregazio, to je jedna jedina cinjenica i pregazice vas u svakom derbiju ove sezone, jer je mnogo bolji od vas. Vrlo jednostavno.

Ali titule su svakakvo vase dok ovakvi likovi sede i u FSS i u sudijskoj organizaciji.

Ganci

pre 4 godine

Sad možemo da utvrdimo taktiku partizanskog Gebelsa u Geringovoj formi. Servirati laži na sve strane uz pomoć organizovanih plaćenih navijača, koje imaju za cilj stvoriti osećaj ugroženosti i proizvesti paranoju kod svih navijača partizana, i eventualno pokolebati i neke koji su zvezdaši. Zatim, raznoraznim gostovanjima svojih plaćenika ispred stana sudija, a evo sad i slanjem u Pazovu na demonstracije ispred FSS-a vršiti pritisak. Pri tom se vrlo vešto izbegava pitanje kako to da partizan nije dao 2-3 gola Voždovcu u regularnom toku utakmice, i kako je primio gol u nadoknadi koja mu je nameštena da pobedi? Jadno, jadno, jadno...

Bogoje Panajotovic

pre 4 godine

Jovan Šurbatović izjavio je da se trofeji u srpskom fudbalu osvajaju na terenu, nikako na nekom drugom mestu.
-----------
:)

Dragan

pre 4 godine

Ono sto su sami smislili pocelo da im se obija o glavu, no simptomaticno je to sto se radi o "sitnim dusama", gde vam je karakter, ponos, vitestvo i sl. ?

ćafi

pre 4 godine

veru za večeru....
par ulazaka u lš al da ćutite za kosovo kada dođe trenutak...
a za prolazak u 16 u lš bi ste dali i vojvodinu i rašku....takvi ste vi...

slobinator

pre 4 godine

Na nedavnom derbiju smo videli stanje na terenu. Zvezda nije sutnula na gol.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Suma, 9. oktobar 2019 21:17)
osim što ga je dala pa je poništen.lepo bilo za vreme toleta i tadića,je li.a seti se samo 2011.šampioni u svim kolektivnim sportovima.niste se skidali sa rts-a.prenošeno je sve,od vaterpola i hokeja na ledu do boćanja.košarkaši su imali sponzorski pul od 11 javnih preduzeća.dok su se drugi klubovi gasili partizan je otimao igrače.da je ovo prava država svi ovi što su danas protestvovali bili bi pohapšeni.patićete još dugo.ovo je tek početak

Kontraš

pre 4 godine

Pa čim si ti takav gensek...,Kokeza predsednik,tu je nešto i Binić...Da li i čistačica u FSS mora da se izjasni da navija za Zvezdu ?
(ntt, 10. oktobar 2019 07:13) Čistačica verovatno navija za partizai. Nisi se bunio za vreme Tole, kad ste gazdovali po savezu?

Slavko Šajber - streptomicin za prevarante iz Humske

pre 4 godine

CZ je fenomen kakav se ne pamti u svetu fudbala.U jednoj sezoni osvoje dve titule.
(nik sloter, 10. oktobar 2019 08:33)

Nema većeg fenomena od dve titule osvojene pred Sudom udruženog rada,
kada je komunistički režim dodelio titule Partizanu.

Cela SFRJ se smejala lažovima i lopovima koji su tvrdili da nisu nameštali,
a Želja priznao da je utakmica bila nameštena i izašao na teren kod ponovljene utakmice na stadionu JNA.

kile

pre 4 godine

Kaze covek czv je 2 puta bila sampion i onda je ocigledno da je sve regularno?!??!?? sta je ovo? skrivena kamera? top lista nadrealista? Jel on misli da su ljudi glupi? Majko moja kakvi ljudi vode fss.

Toto-glup-ko-tocilo

pre 4 godine

Da li su ovi grobari normalni 4-5 prvenstva gube sa 20 boda prednosti u regularnom toku i njima neko kriv?? dajte kmekakvci minorni dosadni ste i jadni. Dobile ste dve titule jos u bivsoj Jugi preko suda UDRUZENOG RADA,bas tog imena i Vi pricate o necemu. Ljigavo do zla boga.
Jel i u kosarci kad ste 5-6 ili cetvrti krive sudije. Odbojci sigurno.Hokeju??
(BjekovskiZekovskiVuletici, 10. oktobar 2019 10:26)

Druze, tebi nije dobro. Kako imas amneziju na golove iz auta, penale sa 17 metara, poklon penale vama i nasim protvnicima. Sto bi rekao Velja, da kraduckate pa ajde...ali vi nemilice kradete. I to sto spominjes sud, pa vama je dodeljena ista takva titulaove godine. Prvo treba biti covek, a ne samo mrznja da te hrani.

Zoran

pre 4 godine

veru za večeru....
par ulazaka u lš al da ćutite za kosovo kada dođe trenutak...
a za prolazak u 16 u lš bi ste dali i vojvodinu i rašku....takvi ste vi...
(ćafi, 10. oktobar 2019 09:46)

Vojvodinu su već dali kada su dopisati titulu iz 45-te.Tvrdeci da tada nije bila deo Srbije.Jer je Spratak bio prvak tog regiona kao što su oni bili beogradsko pašaluka.

sofronije

pre 4 godine

Jel ovaj rece da su 6 titula zaredom Partizana bile neregularne jer se o njima odlucivalo u FSS? Dokazi ili krivicno odgovaranje za sirenje lazi i uvredu fudbalskog kluba Partizan!

dex

pre 4 godine

Može li neko da nabroji sve greške u Zvezdinu korist i sve greške u Partizanovu korist ove sezone? Mislim da bi se ljudi strahovito iznenadili... Zato oni i protestuju, jer time prikrivaju pravu situaciju.

Toto-glup-ko-tocilo

pre 4 godine

Da ne bude zabune kod ganaca, covek prica o terenu i kako je sad sve "regularno". Odnosno kako su regularni golovi iz auta, penali sa 17 metara, poklon penali....itd. Morate ga razumeti, sta je pisac hteo da kaze.

Marko

pre 4 godine

Sta je Srbija Bogu zgresila kada su ovakvi ljudi, kao ovaj nesretnik, na celu raznih institucija ili cak ministri u vladi, a o NJEMU i da ne govorim ???
Golman Indjije glavom vrati loptu igracu Zvezde u zaustavnom vremenu, loptu koja lagano izlazi van terena, a taj covek je jos na slobodi.>??????? Sudija svira penal na 18m. od gola i on je jos uvek na slobodi..??? Terzic upadao u svlachionicu OFK Beograda, pretio, jurio ga Interpol, a sada je predsednik (onog starca ne rachunam, to je vise saksija sa fikusom) Zvezde..???
Sta jos treba da se desi, pa da kazemo kako od fudbala nema ni "F" ???
Propala drzava, propao sport. To je sustina.

Bukvalno u svakom kolu, ljudi se pitaju samo jedno, kada je Zvezda u pitanju. Kako ce ovoga puta utakmica biti izrezirana; nista drugo.

BjekovskiZekovskiVuletici

pre 4 godine

Da li su ovi grobari normalni 4-5 prvenstva gube sa 20 boda prednosti u regularnom toku i njima neko kriv?? dajte kmekakvci minorni dosadni ste i jadni. Dobile ste dve titule jos u bivsoj Jugi preko suda UDRUZENOG RADA,bas tog imena i Vi pricate o necemu. Ljigavo do zla boga.
Jel i u kosarci kad ste 5-6 ili cetvrti krive sudije. Odbojci sigurno.Hokeju??

mre

pre 4 godine

(crvena zvezda tirana 1945., 9. oktobar 2019 20:10)
Pozdravljaju te liverpul i olimpijakos, kazu da si bas pametan.
Ukoliko sagledamo objektivno, mozemo reci da se vuce vodenica na obe strane. A sad sto je grobarima krivo sto osvajamo titule neko vreme zaredom, njihov problem. I nama je bilo krivo kad su 6 puta osvojili uzastopno.

BjekovskiZekovskiVuletici

pre 4 godine

Druze, tebi nije dobro. Kako imas amneziju na golove iz auta, penale sa 17 metara, poklon penale vama i nasim protvnicima. Sto bi rekao Velja, da kraduckate pa ajde...ali vi nemilice kradete. I to sto spominjes sud, pa vama je dodeljena ista takva titulaove godine. Prvo treba biti covek, a ne samo mrznja da te hrani.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toto-glup-ko-tocilo, 10. oktobar 2019 10:44)

Hajde ti i ja u opkladu,saberi od 2008 sve penale Partizana od 85 minuta i produzetak utakmica za 7-10 minuta. Stavljam 10 puta vise od tvog uloga. Ima bar sada sve na netu ili gde vec. Pa Mateus se cudio kada ste mu rekli da vracate bodove Radu. Secam se te utakmice pre 15tak godina,RAD vodi jedan nula igraca vise ima,a nema odbrane,pa po 5 igraca Partizana samo non stop ispred gola i dobiste ih,a i obegoste Zvezdi dva boda.
A opet mi ne rece ko se to buni ako ga neko ubija sa 20 boda prednosti.

Kontraš

pre 4 godine

Sve sto je rekao je fakat, niti bi nesto dodao niti oduzeo.
(Dragan, 10. oktobar 2019 07:50) Po broju minusa na komentarima navijača Zvezde se vidi da su usli u opasnu kampanju, botovi rade prekovremeno.

ll

pre 4 godine

I jos nesto, svi pominju Partizanovu titulu koju mu je dodelio nkakav sud udruzenog rada, titulu koju UEFA ni ne priznaje, a niko me spominje da su DOBILI 1999 god titulu ali ne na terenu.

Gepekovanje je laž!

pre 4 godine

A jesi video stanje u medjusobnom bilansu u derbiju? Razlika je oko 20tak pobeda u Zvezdinu korist, a razlika u broju titula mnogo manja. Dakle, mnogo cesce ste vi osvajali titule i ako ste gubili derbije nego mi. A evo ti i ovo stanje, u prethodnih 7 derbija u prvenstvu dobili ste samo ovaj jedan, Zvezda dva i cetiri su bila nereseno. Golove ste u vecini slucajeva postizali iz penala, utakmice koje ste izgubili zavrsavali ste bez suta na gol. To moze da proveri i potvrdi svako ko je bar malo objektivan.
(Peđa, 10. oktobar 2019 08:08)
Kad je poslednji put Partizan bio šampion, kakav je bio skor u derbijima te sezone?

ll

pre 4 godine

Jel ovaj rece da su 6 titula zaredom Partizana bile neregularne jer se o njima odlucivalo u FSS? Dokazi ili krivicno odgovaranje za sirenje lazi i uvredu fudbalskog kluba Partizan!
(sofronije, 10. oktobar 2019 10:52)

Ok, evo u pravu si.
Sta cemo onda npr sa FK Partizanom?
Pogledaj sta ti radi klub na svojoj televiziji sasve onim Panticem. Bar 2 puta nedeljno klevecete, kunete, lazi iznosite, vredjate, rugate se, pretite, ponizavate itd razne klubove, sudije, navijace, pojedince, igrace, novinske kuce itd
Ali dobro, poznato je da ste vi grobari teski licemeri, nula moral.
NULA. To si sad ti dokazao.

dobro pamtim sve

pre 4 godine

Brzo ste zaboravili finale kupa protiv Vojvodine. A drzite predavanje o kradji. Svakome je svoja muka najveca.
(Milanche, 10. oktobar 2019 09:30)
@
Nismo zaboravili finale kupa protiv Vojvodine. Pamtimo da je sudija napravio prvu grešku kada igrači Vojvodine posle 15 minuta od zakazanog početka utakmice nisu hteli da izadju na teren. Meč je prema pravilima morao da bude registrovan 3-0 za Partizan. Sudija je ipak odlučio da se igra i napravio drugu grešku kada je priznao Vojvodini gol iz ofsajda http://partizan.net/srpski/?attachment_id=3156.
Vršen je do tada nevidjeni pritisak od strane ondašnjeg rukovodstva Vojvodine potpomognutim iz pozadine sa drugovima iz Ljutice Bogdana. Predavanja o kradji možete da držite samo vi. Svi ostali su za vas šegrti na tom polju.

Zapazanje

pre 4 godine

Zasto nisu navijaci Vozdovca otisli tamo, kada su mnogo vise osteceni na toj utakmici? Dva cista penala im nije svirao sudija. Ah,da,oni su uspeli da daju dva gola i ostvare pobedu, pa ce nekom drugom prilikom da odu, kad budu izgubili.

Elnino92

pre 4 godine

Isto kao i ona 1998? Jedino sto se od tada promenilo je to sto se sad pre sezone zna i ko ce igrati evropu a ko ce ispati iz lige.

....

pre 4 godine

Zasto nisu navijaci Vozdovca otisli tamo, kada su mnogo vise osteceni na toj utakmici? Dva cista penala im nije svirao sudija. Ah,da,oni su uspeli da daju dva gola i ostvare pobedu, pa ce nekom drugom prilikom da odu, kad budu izgubili.
(Zapazanje, 10. oktobar 2019 15:25)

Sto da se bune, kad su dobili poklon penal, plus nije im sviran kad im je igrac krvnicki udario po kolenu Tosica. Penal kod ruke koja je bila u prirodnom polozaju pri padu ( kao i onaj sto je bio u zivom zidu pri izvodjenju slobodnog udarca za Partizan) nije bio.

Mozda bi trebali navijaci Napretka za nepostojeci penal nad Benom, da protestvuju.

Toto-glup-ko-tocilo

pre 4 godine

BjekovskiZekovskiVuletici, 10. oktobar 2019 11:00)

Evo, malo sam trazio i nasao sam ove podatke.


UKUPNO UTAKMICE C. ZVEZDE, SEZONA 2016/17, DO 17.05.2017:

18 penala za C. zvezdu
2 penala za protivnike
2 isključenja za igrače C. zvezde
9 isključenja za protivničke igrače



UKUPNO UTAKMICE PARTIZANA, SEZONA 2016/17, DO 17.05.2017:

8 penala za Partizan
4 penala za protivnike
1 isključenje za igrača Partizana
9 isključenja za protivničke igrače''.

Ukupno 2007/08 – 09.04.2012. (2011/12)

Penali za  klub (dosuđeni / iskorišćeni)

Vojvodina 34/27
C. zvezda 28/23
Partizan 20/15



U cega se kladimo?

SAŠA FRANKFURT

pre 4 godine

Verovatno su se žalili, i na dva nedosuđena penala za Voždovac, poništen gol Zvezdi?! Da ne spominjemo praksu, produženja utakmice 7-8 minuta, isključivanja protivničkih igrača, kao i sviranje "čistih" penala u njihovu korist(pred kraj utakmice)!!

BjekovskiZekovskiVuletici

pre 4 godine

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toto-glup-ko-tocilo, 10. oktobar 2019 13:14) # Li

Opet menjas teze,tipicno grobarski,rekoh ti zadnje deset godine i sve iznad 85 minuta od penala.Od 2008-2010 do danasnjeg dana biraj godinu pocetnu,moze i ranije od 2000te,penale i produzenje regularnog vremena iznad 90 minuta.

Toto-glup-ko-tocilo

pre 4 godine

Ovo sto si izvukao za penale i crvene deluje sasvim logicno s obzirom da zvezda igra viktorije s kim god da igra. Otprilike je to realno. Partizan je bio dosta gori i na nekim utakmicama nije ni bio opasan po gol. Tako da ne vidim sta je tu problem? Caljda je normalno da su imali 7-8-10 penala manje kad su 3 puta manje bili u protivnickom sesnaestercu. Nemojte iznositi statistike jer one mogu da se okrenu kako kome odgovara.
(4k4.Dex, 10. oktobar 2019 13:25)

U pravu si igrala se viktorija odnosno sklanjalica. Evo, ja sam nasao podatke za BZV , neka se sad on potrudi i neka da neke izvore, a ne suplje price

4k4.Dex

pre 4 godine

@Toto
Ovo sto si izvukao za penale i crvene deluje sasvim logicno s obzirom da zvezda igra viktorije s kim god da igra. Otprilike je to realno. Partizan je bio dosta gori i na nekim utakmicama nije ni bio opasan po gol. Tako da ne vidim sta je tu problem? Caljda je normalno da su imali 7-8-10 penala manje kad su 3 puta manje bili u protivnickom sesnaestercu. Nemojte iznositi statistike jer one mogu da se okrenu kako kome odgovara.

Voja

pre 4 godine

Partizan je imao u zadnje 2 sezone po 30 i vise bodova manje od Zvezde..i na podeli podova bili u debelom minusu..Nadam se da se ove godine nece podeliti bodova, pa cete biti svesni sebe, mada i ovako je dobro.Ajde da ste zaostajali 1 ili 2 boda, ali ovi smesno i zalosno..Ni blizu biste bili, Jos vam dali kzo..Ove godine za kaznu nećete ni kup dobiti.

sasa

pre 4 godine

Koliko je samo prošle godine svirano nepostojećih penala, koliko su sudije sudile u korist FK CZ i Radničkog iz Niša? Nikad se toliko providno, uz toliko bahatih krađa, nisu forsirala dva kluba. Dosta je bilo!
(Dragan Zorin, 09. oktobar 2019 19:59)

Majstore Zvezda je prosle sezone pobedila prvaka evrope a Partizan je raznesen od smesnog Besiktasa. I nije dosta bilo, najjace da cete drekom dobiti titulu a ne mozete Vozdovac i TSC da dobijete. Zvezdu ste dobili posle kradje i ponistenog gola inace bi bilo reseno prvenstvo.

giga

pre 4 godine

Zanimanje gos.Šurbatovoća pre 5.oktobra . Navijač zvezde
(krki, 09. oktobar 2019 19:42)

Zanimanje Toleta pre FSS?
(sasa, 09. oktobar 2019 20:07)

Realno Šurbatović je bolji,gospodin.
Izjava mu je šmekerska i produhovljena nikako obojena.

duh sa sekirom

pre 4 godine

Slep čovek vidi da je danas mnogo neregularnije prvenstvo a ovaj priča kako je bilo nekad!?...da li je moguće da ste svi počeli da razmišljate kao ON?

Dragan Zorin

pre 4 godine

Koliko je samo prošle godine svirano nepostojećih penala, koliko su sudije sudile u korist FK CZ i Radničkog iz Niša? Nikad se toliko providno, uz toliko bahatih krađa, nisu forsirala dva kluba. Dosta je bilo!

Xonique

pre 4 godine

Taj isti Surbatovic je sprecio Partizan da dovede Rajkovica i Prijovica kao slobodne igrace 3. septembra ove godine, odlukom koja je stupila na snagu 2. septembra. Znajuci za potencijalne transfere Partizana, ogranicen je broj slobodnih agenata koji mogu da se dovode u toku kalendarske godine na 1 (Partizan je vec doveo markovica i time je ispunio taj broj). Neki klubovi su 1 septembra doveli i po 5-6 slobodnih igraca.

PS. O cemu mi pricamo?

crvena zvezda tirana 1945.

pre 4 godine

Da,da. Na terenu se sviraju penali na osamnaest metara. To je videla cela Srbija i maske su pale. Pun je savez Zvezdinih kadrova, na čelu sa Kokezom, a sudijsku komisiju vodi Mrakić, nekadašnji član Uprave kluba sa Rajka. To je jedini klub koji je u rukovodeće organe postavljao sudije koje su im donosili titule. Mrakić se sam hvalio kako Zvezda sa njim nije mogla da izgubi. Sličan doprinos je imao i Babarogić.

Radisav Rabrenović

pre 4 godine

Na terenu, naravno! Osim kada Zvezdi ponestane koja titula, pa da je Partizan slučajno ne bi pretekao po broju istih. Pošto je to u zemlji Srbiji zabranjeno. Ma, smak sveta bi bio! U tom slučaju može i po diktatu. Po nečijoj naredbi. Kad je Zvezdi potrebno, titulu je moguće i izmisliti. Kao onu iz 1946. Na terenu, nego šta!

Peđa

pre 4 godine

Na nedavnom derbiju smo videli stanje na terenu. Zvezda nije sutnula na gol.
(Suma, 09. oktobar 2019 21:17)
A jesi video stanje u medjusobnom bilansu u derbiju? Razlika je oko 20tak pobeda u Zvezdinu korist, a razlika u broju titula mnogo manja. Dakle, mnogo cesce ste vi osvajali titule i ako ste gubili derbije nego mi. A evo ti i ovo stanje, u prethodnih 7 derbija u prvenstvu dobili ste samo ovaj jedan, Zvezda dva i cetiri su bila nereseno. Golove ste u vecini slucajeva postizali iz penala, utakmice koje ste izgubili zavrsavali ste bez suta na gol. To moze da proveri i potvrdi svako ko je bar malo objektivan.

Slavko Šajber - streptomicin za prevarante iz Humske

pre 4 godine

CZ je fenomen kakav se ne pamti u svetu fudbala.U jednoj sezoni osvoje dve titule.
(nik sloter, 10. oktobar 2019 08:33)

Nema većeg fenomena od dve titule osvojene pred Sudom udruženog rada,
kada je komunistički režim dodelio titule Partizanu.

Cela SFRJ se smejala lažovima i lopovima koji su tvrdili da nisu nameštali,
a Želja priznao da je utakmica bila nameštena i izašao na teren kod ponovljene utakmice na stadionu JNA.

slobinator

pre 4 godine

Na nedavnom derbiju smo videli stanje na terenu. Zvezda nije sutnula na gol.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Suma, 9. oktobar 2019 21:17)
osim što ga je dala pa je poništen.lepo bilo za vreme toleta i tadića,je li.a seti se samo 2011.šampioni u svim kolektivnim sportovima.niste se skidali sa rts-a.prenošeno je sve,od vaterpola i hokeja na ledu do boćanja.košarkaši su imali sponzorski pul od 11 javnih preduzeća.dok su se drugi klubovi gasili partizan je otimao igrače.da je ovo prava država svi ovi što su danas protestvovali bili bi pohapšeni.patićete još dugo.ovo je tek početak

dex

pre 4 godine

Može li neko da nabroji sve greške u Zvezdinu korist i sve greške u Partizanovu korist ove sezone? Mislim da bi se ljudi strahovito iznenadili... Zato oni i protestuju, jer time prikrivaju pravu situaciju.

BjekovskiZekovskiVuletici

pre 4 godine

Da li su ovi grobari normalni 4-5 prvenstva gube sa 20 boda prednosti u regularnom toku i njima neko kriv?? dajte kmekakvci minorni dosadni ste i jadni. Dobile ste dve titule jos u bivsoj Jugi preko suda UDRUZENOG RADA,bas tog imena i Vi pricate o necemu. Ljigavo do zla boga.
Jel i u kosarci kad ste 5-6 ili cetvrti krive sudije. Odbojci sigurno.Hokeju??

mre

pre 4 godine

(crvena zvezda tirana 1945., 9. oktobar 2019 20:10)
Pozdravljaju te liverpul i olimpijakos, kazu da si bas pametan.
Ukoliko sagledamo objektivno, mozemo reci da se vuce vodenica na obe strane. A sad sto je grobarima krivo sto osvajamo titule neko vreme zaredom, njihov problem. I nama je bilo krivo kad su 6 puta osvojili uzastopno.

Kontraš

pre 4 godine

Pa čim si ti takav gensek...,Kokeza predsednik,tu je nešto i Binić...Da li i čistačica u FSS mora da se izjasni da navija za Zvezdu ?
(ntt, 10. oktobar 2019 07:13) Čistačica verovatno navija za partizai. Nisi se bunio za vreme Tole, kad ste gazdovali po savezu?

Ganci

pre 4 godine

Sad možemo da utvrdimo taktiku partizanskog Gebelsa u Geringovoj formi. Servirati laži na sve strane uz pomoć organizovanih plaćenih navijača, koje imaju za cilj stvoriti osećaj ugroženosti i proizvesti paranoju kod svih navijača partizana, i eventualno pokolebati i neke koji su zvezdaši. Zatim, raznoraznim gostovanjima svojih plaćenika ispred stana sudija, a evo sad i slanjem u Pazovu na demonstracije ispred FSS-a vršiti pritisak. Pri tom se vrlo vešto izbegava pitanje kako to da partizan nije dao 2-3 gola Voždovcu u regularnom toku utakmice, i kako je primio gol u nadoknadi koja mu je nameštena da pobedi? Jadno, jadno, jadno...

BjekovskiZekovskiVuletici

pre 4 godine

Druze, tebi nije dobro. Kako imas amneziju na golove iz auta, penale sa 17 metara, poklon penale vama i nasim protvnicima. Sto bi rekao Velja, da kraduckate pa ajde...ali vi nemilice kradete. I to sto spominjes sud, pa vama je dodeljena ista takva titulaove godine. Prvo treba biti covek, a ne samo mrznja da te hrani.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toto-glup-ko-tocilo, 10. oktobar 2019 10:44)

Hajde ti i ja u opkladu,saberi od 2008 sve penale Partizana od 85 minuta i produzetak utakmica za 7-10 minuta. Stavljam 10 puta vise od tvog uloga. Ima bar sada sve na netu ili gde vec. Pa Mateus se cudio kada ste mu rekli da vracate bodove Radu. Secam se te utakmice pre 15tak godina,RAD vodi jedan nula igraca vise ima,a nema odbrane,pa po 5 igraca Partizana samo non stop ispred gola i dobiste ih,a i obegoste Zvezdi dva boda.
A opet mi ne rece ko se to buni ako ga neko ubija sa 20 boda prednosti.

Kele

pre 4 godine

Zvezdu ste dobili posle kradje i ponistenog gola inace bi bilo reseno prvenstvo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sasa, 9. oktobar 2019 20:06)

Ne, Zvezdu je Partizan dobio tako sto je demolirao na terenu. Pokusavate to da omalovazite sakrivajuci prekrsaj nad Stojkovicem. Ako vam je tako lakse neka vam. Partizan vas je pregazio, to je jedna jedina cinjenica i pregazice vas u svakom derbiju ove sezone, jer je mnogo bolji od vas. Vrlo jednostavno.

Ali titule su svakakvo vase dok ovakvi likovi sede i u FSS i u sudijskoj organizaciji.

Kontraš

pre 4 godine

Sve sto je rekao je fakat, niti bi nesto dodao niti oduzeo.
(Dragan, 10. oktobar 2019 07:50) Po broju minusa na komentarima navijača Zvezde se vidi da su usli u opasnu kampanju, botovi rade prekovremeno.

ll

pre 4 godine

Jel ovaj rece da su 6 titula zaredom Partizana bile neregularne jer se o njima odlucivalo u FSS? Dokazi ili krivicno odgovaranje za sirenje lazi i uvredu fudbalskog kluba Partizan!
(sofronije, 10. oktobar 2019 10:52)

Ok, evo u pravu si.
Sta cemo onda npr sa FK Partizanom?
Pogledaj sta ti radi klub na svojoj televiziji sasve onim Panticem. Bar 2 puta nedeljno klevecete, kunete, lazi iznosite, vredjate, rugate se, pretite, ponizavate itd razne klubove, sudije, navijace, pojedince, igrace, novinske kuce itd
Ali dobro, poznato je da ste vi grobari teski licemeri, nula moral.
NULA. To si sad ti dokazao.

Dragan

pre 4 godine

Ono sto su sami smislili pocelo da im se obija o glavu, no simptomaticno je to sto se radi o "sitnim dusama", gde vam je karakter, ponos, vitestvo i sl. ?

kile

pre 4 godine

Kaze covek czv je 2 puta bila sampion i onda je ocigledno da je sve regularno?!??!?? sta je ovo? skrivena kamera? top lista nadrealista? Jel on misli da su ljudi glupi? Majko moja kakvi ljudi vode fss.

Toto-glup-ko-tocilo

pre 4 godine

Da li su ovi grobari normalni 4-5 prvenstva gube sa 20 boda prednosti u regularnom toku i njima neko kriv?? dajte kmekakvci minorni dosadni ste i jadni. Dobile ste dve titule jos u bivsoj Jugi preko suda UDRUZENOG RADA,bas tog imena i Vi pricate o necemu. Ljigavo do zla boga.
Jel i u kosarci kad ste 5-6 ili cetvrti krive sudije. Odbojci sigurno.Hokeju??
(BjekovskiZekovskiVuletici, 10. oktobar 2019 10:26)

Druze, tebi nije dobro. Kako imas amneziju na golove iz auta, penale sa 17 metara, poklon penale vama i nasim protvnicima. Sto bi rekao Velja, da kraduckate pa ajde...ali vi nemilice kradete. I to sto spominjes sud, pa vama je dodeljena ista takva titulaove godine. Prvo treba biti covek, a ne samo mrznja da te hrani.

ćafi

pre 4 godine

veru za večeru....
par ulazaka u lš al da ćutite za kosovo kada dođe trenutak...
a za prolazak u 16 u lš bi ste dali i vojvodinu i rašku....takvi ste vi...

sofronije

pre 4 godine

Jel ovaj rece da su 6 titula zaredom Partizana bile neregularne jer se o njima odlucivalo u FSS? Dokazi ili krivicno odgovaranje za sirenje lazi i uvredu fudbalskog kluba Partizan!

ivica

pre 4 godine

Ove "postenjacine" iz FSS-a se vise i ne trude da budu neutralni... Vec se na sva usta javno deklarisu i otvoreno stavljaju na stranu Zvezde... Nadrealno!!!

ntt

pre 4 godine

Pa čim si ti takav gensek...,Kokeza predsednik,tu je nešto i Binić...Da li i čistačica u FSS mora da se izjasni da navija za Zvezdu ?

Lord

pre 4 godine

Kako je ovaj covjek dogurao do ove funkcije?
Sa tribine u fotelju?
Dajte nam njegovu diplomu na uvid, da li je validna, gdje je stecena?
Na kom konkursu je dosao do ove pozicije?
O S T A V K A !!!
Pitate se zasto mladi beze iz Srbije, izmedju ostalog i zbog ovakvih nepravdi!

Marko

pre 4 godine

Sta je Srbija Bogu zgresila kada su ovakvi ljudi, kao ovaj nesretnik, na celu raznih institucija ili cak ministri u vladi, a o NJEMU i da ne govorim ???
Golman Indjije glavom vrati loptu igracu Zvezde u zaustavnom vremenu, loptu koja lagano izlazi van terena, a taj covek je jos na slobodi.>??????? Sudija svira penal na 18m. od gola i on je jos uvek na slobodi..??? Terzic upadao u svlachionicu OFK Beograda, pretio, jurio ga Interpol, a sada je predsednik (onog starca ne rachunam, to je vise saksija sa fikusom) Zvezde..???
Sta jos treba da se desi, pa da kazemo kako od fudbala nema ni "F" ???
Propala drzava, propao sport. To je sustina.

Bukvalno u svakom kolu, ljudi se pitaju samo jedno, kada je Zvezda u pitanju. Kako ce ovoga puta utakmica biti izrezirana; nista drugo.

Zapazanje

pre 4 godine

Zasto nisu navijaci Vozdovca otisli tamo, kada su mnogo vise osteceni na toj utakmici? Dva cista penala im nije svirao sudija. Ah,da,oni su uspeli da daju dva gola i ostvare pobedu, pa ce nekom drugom prilikom da odu, kad budu izgubili.

Bogoje Panajotovic

pre 4 godine

Jovan Šurbatović izjavio je da se trofeji u srpskom fudbalu osvajaju na terenu, nikako na nekom drugom mestu.
-----------
:)

ll

pre 4 godine

I jos nesto, svi pominju Partizanovu titulu koju mu je dodelio nkakav sud udruzenog rada, titulu koju UEFA ni ne priznaje, a niko me spominje da su DOBILI 1999 god titulu ali ne na terenu.

Gepekovanje je laž!

pre 4 godine

A jesi video stanje u medjusobnom bilansu u derbiju? Razlika je oko 20tak pobeda u Zvezdinu korist, a razlika u broju titula mnogo manja. Dakle, mnogo cesce ste vi osvajali titule i ako ste gubili derbije nego mi. A evo ti i ovo stanje, u prethodnih 7 derbija u prvenstvu dobili ste samo ovaj jedan, Zvezda dva i cetiri su bila nereseno. Golove ste u vecini slucajeva postizali iz penala, utakmice koje ste izgubili zavrsavali ste bez suta na gol. To moze da proveri i potvrdi svako ko je bar malo objektivan.
(Peđa, 10. oktobar 2019 08:08)
Kad je poslednji put Partizan bio šampion, kakav je bio skor u derbijima te sezone?

Zoran

pre 4 godine

veru za večeru....
par ulazaka u lš al da ćutite za kosovo kada dođe trenutak...
a za prolazak u 16 u lš bi ste dali i vojvodinu i rašku....takvi ste vi...
(ćafi, 10. oktobar 2019 09:46)

Vojvodinu su već dali kada su dopisati titulu iz 45-te.Tvrdeci da tada nije bila deo Srbije.Jer je Spratak bio prvak tog regiona kao što su oni bili beogradsko pašaluka.

Toto-glup-ko-tocilo

pre 4 godine

Da ne bude zabune kod ganaca, covek prica o terenu i kako je sad sve "regularno". Odnosno kako su regularni golovi iz auta, penali sa 17 metara, poklon penali....itd. Morate ga razumeti, sta je pisac hteo da kaze.

4k4.Dex

pre 4 godine

@Toto
Ovo sto si izvukao za penale i crvene deluje sasvim logicno s obzirom da zvezda igra viktorije s kim god da igra. Otprilike je to realno. Partizan je bio dosta gori i na nekim utakmicama nije ni bio opasan po gol. Tako da ne vidim sta je tu problem? Caljda je normalno da su imali 7-8-10 penala manje kad su 3 puta manje bili u protivnickom sesnaestercu. Nemojte iznositi statistike jer one mogu da se okrenu kako kome odgovara.

SAŠA FRANKFURT

pre 4 godine

Verovatno su se žalili, i na dva nedosuđena penala za Voždovac, poništen gol Zvezdi?! Da ne spominjemo praksu, produženja utakmice 7-8 minuta, isključivanja protivničkih igrača, kao i sviranje "čistih" penala u njihovu korist(pred kraj utakmice)!!

dobro pamtim sve

pre 4 godine

Brzo ste zaboravili finale kupa protiv Vojvodine. A drzite predavanje o kradji. Svakome je svoja muka najveca.
(Milanche, 10. oktobar 2019 09:30)
@
Nismo zaboravili finale kupa protiv Vojvodine. Pamtimo da je sudija napravio prvu grešku kada igrači Vojvodine posle 15 minuta od zakazanog početka utakmice nisu hteli da izadju na teren. Meč je prema pravilima morao da bude registrovan 3-0 za Partizan. Sudija je ipak odlučio da se igra i napravio drugu grešku kada je priznao Vojvodini gol iz ofsajda http://partizan.net/srpski/?attachment_id=3156.
Vršen je do tada nevidjeni pritisak od strane ondašnjeg rukovodstva Vojvodine potpomognutim iz pozadine sa drugovima iz Ljutice Bogdana. Predavanja o kradji možete da držite samo vi. Svi ostali su za vas šegrti na tom polju.

vedran

pre 4 godine

U fss i kafe kuvarica trenutno navija za zvezdu
(Miki, 9. oktobar 2019 20:32)
Kafe kuvarica je sa Karaburme. Navija za OFK Beograd. Mukica.

John Terry

pre 4 godine

Ne obracajte paznju na sve ovo. Nama navijacima su oteti klubovi, i meni Zvezda i Grobarima Partizan. Danas su to poligoni za kradju i politicke poene. Drze narod u konstantnom stanju napetosti. Ovaj Surbatovic u tome ima svoju ulogu. Ne dajte da vas lazu i natezu, imacemo priliku da odlucujemo uskoro o mnogo bitnijim stvarima za nase zivote.

Toto-glup-ko-tocilo

pre 4 godine

Ovo sto si izvukao za penale i crvene deluje sasvim logicno s obzirom da zvezda igra viktorije s kim god da igra. Otprilike je to realno. Partizan je bio dosta gori i na nekim utakmicama nije ni bio opasan po gol. Tako da ne vidim sta je tu problem? Caljda je normalno da su imali 7-8-10 penala manje kad su 3 puta manje bili u protivnickom sesnaestercu. Nemojte iznositi statistike jer one mogu da se okrenu kako kome odgovara.
(4k4.Dex, 10. oktobar 2019 13:25)

U pravu si igrala se viktorija odnosno sklanjalica. Evo, ja sam nasao podatke za BZV , neka se sad on potrudi i neka da neke izvore, a ne suplje price

Toto-glup-ko-tocilo

pre 4 godine

BjekovskiZekovskiVuletici, 10. oktobar 2019 11:00)

Evo, malo sam trazio i nasao sam ove podatke.


UKUPNO UTAKMICE C. ZVEZDE, SEZONA 2016/17, DO 17.05.2017:

18 penala za C. zvezdu
2 penala za protivnike
2 isključenja za igrače C. zvezde
9 isključenja za protivničke igrače



UKUPNO UTAKMICE PARTIZANA, SEZONA 2016/17, DO 17.05.2017:

8 penala za Partizan
4 penala za protivnike
1 isključenje za igrača Partizana
9 isključenja za protivničke igrače''.

Ukupno 2007/08 – 09.04.2012. (2011/12)

Penali za  klub (dosuđeni / iskorišćeni)

Vojvodina 34/27
C. zvezda 28/23
Partizan 20/15



U cega se kladimo?

....

pre 4 godine

Zasto nisu navijaci Vozdovca otisli tamo, kada su mnogo vise osteceni na toj utakmici? Dva cista penala im nije svirao sudija. Ah,da,oni su uspeli da daju dva gola i ostvare pobedu, pa ce nekom drugom prilikom da odu, kad budu izgubili.
(Zapazanje, 10. oktobar 2019 15:25)

Sto da se bune, kad su dobili poklon penal, plus nije im sviran kad im je igrac krvnicki udario po kolenu Tosica. Penal kod ruke koja je bila u prirodnom polozaju pri padu ( kao i onaj sto je bio u zivom zidu pri izvodjenju slobodnog udarca za Partizan) nije bio.

Mozda bi trebali navijaci Napretka za nepostojeci penal nad Benom, da protestvuju.

Elnino92

pre 4 godine

Isto kao i ona 1998? Jedino sto se od tada promenilo je to sto se sad pre sezone zna i ko ce igrati evropu a ko ce ispati iz lige.

BjekovskiZekovskiVuletici

pre 4 godine

Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toto-glup-ko-tocilo, 10. oktobar 2019 13:14) # Li

Opet menjas teze,tipicno grobarski,rekoh ti zadnje deset godine i sve iznad 85 minuta od penala.Od 2008-2010 do danasnjeg dana biraj godinu pocetnu,moze i ranije od 2000te,penale i produzenje regularnog vremena iznad 90 minuta.

Voja

pre 4 godine

Partizan je imao u zadnje 2 sezone po 30 i vise bodova manje od Zvezde..i na podeli podova bili u debelom minusu..Nadam se da se ove godine nece podeliti bodova, pa cete biti svesni sebe, mada i ovako je dobro.Ajde da ste zaostajali 1 ili 2 boda, ali ovi smesno i zalosno..Ni blizu biste bili, Jos vam dali kzo..Ove godine za kaznu nećete ni kup dobiti.