Sreda, 12.01.2005.

12:53

Darko Miličić: "Možda bi bilo bolje da sam ostao u Evropi"

Izvor: B92

Darko Milièiæ: "Možda bi bilo bolje da sam ostao u Evropi" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

55 Komentari

Sortiraj po:

Nikola

pre 19 godina

Citam ove komentare i takodje,slazem se da je ljudska zloba,zavist i pakost bila i ostala jos uvek na jako viskom nivou kod Srba.
Sta tek da kazemo,zasto nas drugi mrze,kada mrzimo sami sebe.
Tesko je to,sto se svi bave tudjim problemima,jer time zele da prikriju svoje.
Darko Milicic,znam ga dok je jos igrao u Vrscu,znam i njegovog dobrog prijatelja Pupovica.
Obojice veliki talenti,Pupovic je cak jedno vreme bio i mnogo bolji od Milicica,ali onda u Hemofarmu nije dobio toliko paznje,kao Milicic u koga je u samom startu mnogo mnogo rada ulozeno.
Pupovic je trebalo da izadje na draft 2002,ali je zbog problema sa menadzerom to odlozeno(na svu srecu,mozda i pametno)Darka je taj isti menadzer povukao previse brzo.
Jako dobro izlobiran,uz nekoliko dobrih partija,koje je Darko neosporno zbog ogromnog talenta i pruzio,ali ljudi misle,eto dosao sam u NBA i time je sve zavrseno.
Tek je tu pocetak,tek tu je potrebno 10.godina najzesceg dokazivanja,pa da se dobije status zvezde,one prave zvezde koja ce trajati.
Darko ce to biti,ako se na vreme okrene u jednom boljem smeru.
Divac polako odlazi,mozda je najbolja prilika da Darko zatrazi trejd u Los Angeles,kod Rudija Tomjanovica,da mu se eventualno sledece sezone prikljuci i Predrag Stojakovic,uz Kobija Brajanta,Darko bi imao vecu minutazu i veliki prostor za napredak,njegova karijera bi krenula uzlaznom putanjom.
A onda svi ovi zli jezici mogu samo da se sete sta su govorili,a Darko da se poslednji smeje,bas kao sto neko rece ovde.
Darko,samo napred,ozbiljno razmisli o promeni kluba,kao sto rekoh najbolja opcija je L.A.Lakers.
Nemaju centra,izvaredan grad,ekipa sa visokom reputacijom.
Treniraj,naporno,pamet u glavu i sta drugo da ti kazem,vec u prvoj sezoni si uzeo prsten,polagano,za sledeci se potrudi i sam vise doprinesi,bices zadovoljniji,zelim ti srecu!

Nebojsa bez kule

pre 19 godina

Zanimljivi su komentari, a sta je decko trebao da uradi? Da kaze 'ne hvala ja sam mlad za vasu ligu, pozovite me za par godina'. Da li se neko seca Drazena Petrovica? Iz Evrope je otisao kao najbolji igrac, a nije imao neku veliku minutazu u prvom klubu. Tek kasnije je nesto vise igrao ali u drugom klubu. Darko je mlad, ima vremena za njega, a i bolje da je tamo nego ovde u taxi ligi.

Aleksandar Vukovic

pre 19 godina

Ni meni ne bi bilo svejedno da mi je nadimak "Pobednicka Cigareta"(zbog toga sto ulazi poslednjih trideset sekundi kada tim pobedjuje). Morace da saceka trade u neki slabiji tim i svakako je malo neinteligentan.

Laki

pre 19 godina

Eto pratim basket skoro 30 godina...i mogu da kazem, da je talenat vazan, ali samo ako ga prati pravi mentalni sklop. Moze li neko da navede igraca koji je bio extra talentovan, ali nije imao volju, a u glavi mu vladao haos, i na kraju postao velicina ? Ja se takvih nesto ne secam. I ja bejah talentovan, ali sam visok 180, imam ravne tabane i lose zglobove. Dzaba talenat. Dakle, Darko ima sjajne fizikalije, velike predispozicije - izuzetan talenat, ali, bez glave dzaba sve to...samo od njega zavisi hoce li biti tema humoristickih emisija ili igrac. A vremena je sve manje, a hipoteka raste iz dana u dan.

KROKODIL

pre 19 godina

Sećate se da je svojevremeno odbio poziv za reprezentaciju zato što mora da polaže vožnju ?
Toliko o njemu i njegovoj fenomenalnoj karijeri sa sve prstenom !

dulle

pre 19 godina

E tako mu i treba, kad je skrt. Svi razumemo da je jos mlad. Ali kad je odbio da igra za reprezentaciju to je bilo previse. Ko ga je savetovao, ili je mozda on pomislio da je dostigao svoj cilj u zivotu odlazeci u NBA to neznam, ali evo kako je sad ispalo. Sada neka kuka, "ja bi igrao i 10 minuta". Pa zar tako da razmislja kosarkas koji ima 20 godina.
TAKO MU I TREBA, moju podrsku nema.

marko

pre 19 godina

pa vi ljudi ne znate ni sta pricate,citam i ne mogu da verujem.pa vi ne znate kako je taj decko ziveo godinu dana pre nego sto ce da ga detroit draftuje.bukvalno bio je gladan,a plus sto je u vrscu imao posla sa takvim ljuckim sljamom da to od vas niko ne moze da predpostavi.to je pod jedan,pod dva je to da se takav talenat vise nikada nece roditi na ovim prostorima.partizanu je sa sedamnaest godina davao dvadeset poena za isto toliko minuta u igri,buducnosti,zelezniku,zvezdi takodje,u evropi jednu utakmicu protiv paoka dao 25 poena uz 20 skokova i7,8 blokada,pa ko kaze da on nije prerastao nasu ligu,sa njim onda nesto nije u redu.kada ga je jednom dumarsu bilo dovoljno da ga pogleda deset minuta i da odluci da ga uzme kao drugog pika,o cemu onda mi diskutujemo.to sto leri braun ima komplekse od nase kosarke i mrzi evropljane,a i mlade igrace to on nije mogao da zna,a i da je znao ne bi mogao na to nikako ni da utice.ja znam da ce on uspeti u to budite sigurni,njega je bog poslao da uspe

AK 15 VC

pre 19 godina

Cujete li sebe,e? Pljujete na momka a on je postigao SVE u zivotu,mozda ga ne ide bas najbolje tamo ali doce sve na svoje VJERUJ TE MI TAMO NIKO NIJE LUD... MISLITE DA SU MU ONI BEZVEZE DALI 12 MILIONA,NE.. Nego problem je sto ste vi ljuborni na momka koji je sebe obezbjedio do kraja zivota...Koji ce od vas da zaradi 12 miliona ??? NIKO za cijeli zivot a ne sa 18 e pa jeste li vi svjesni sta je to e ? Ja treniram kao konj da bi postigao nesto,cak sam se ispisao iz skole da bi picio po 2-3-4 treninga dnevno... pa evo moj nije bas drug ali znamo se odlicno ponekad popijemo pice,mislim na Sasu Pavlovica,eto on ima 2-3 miliona a kao da ih nema onaj makar uziva Kupuje kola,j..e one crnkinje i ostalo JEDNOM SE ZIVI SELJACI

Mad Dog

pre 19 godina

Covek je prerastao nasu ligu?! Jel` on normalan? Pa ni ovde nije odigrao nista a o nekim evropskim utakmicama i da ne pricamo, da bi mogao ovako da prica.
U zemlji koja je visestruki svetski i evropski prvak on nije imao sta i od koga da nauci... Meni se cini da ko nema ljudskih kvaliteta ne moze da postane ni vrhunski igrac.
A "malom" bih porucio da je bolje da pocne da uci za trenera, posto od njega nikad nece biti igrac.

Wally Szczerbiak

pre 19 godina

"... Poor Darko blablabla, garbage time... blablabla..." Ne kazem da se decko nesto preterano trudi na parketu, i da igra neku odbranu, ali odbrana jednog naduvanog Karmela Entonija nije nista bolja od Darkove. Ne znam ko je to provalio, ali C.A. nije nista posebno, samo razmazeni klinac, koji nije nista ekstra u poredjenju sa Milicicem. LeBrona James-a puuuuno vise cenim od C.A. - ako nista bar je decko pored talenta, i jako vredan. Mislim da i Milicic puno radi, samo da nije taj tip koji ce da se pred publikom eskponira, niti da se baca po parketu (jer nema za koga to da radi). Ja ne bih pristao ni da udjem u igru kad me Larry Brown pozove, posle toliko stvari kojih je rekao na Darkov racun. A vi sto pricate, "frajer vozi dobra kola, blablabla..." - cista zavist. Jok vi biste vozili Zastavu u Americi, a pored toga imate sebi da priustite BMW-a i A8? Najlakse je odavde kritikovati. A sto se tice Milicic vs. Krstic, ja potpisujem da je Milicic bolji igrac. Krstic je radilica, Milicic igra atraktivnije. Sta mislite da Krstic moze onako da zakuca? - nema teorije. Fizicke predispozicije ovog 20ogodisnjaka su neverovatne. Samo jos da ima u glavi, i da se ne boji nikog, da trazi trejd, sve bi bilo super. Bice od njega igracina, u to budite ubedjeni.

Allan Houston

pre 19 godina

Da se ne lazemo-HF nije bas toliko siromasan klub,pa da igraci igraju za patike,ciste dresove…To je jedan od finansijski najjacih klubova u zemlji.Igraci koji igraju u timu imaju mnogo vece plate od fakultetski obrazovanih ljudi koji rade po nekim propalim preduzecima(ili jos gore ne rade posao u struci,kao ja npr).On je poleteo za parama,ali ima tu jedna zvrckica-on dobar deo tog novca daje HF za “slobodu”.Znaci,”casti” HF dobrom kintom,a ovamo ne igra.Pa koja je tu logika?Decko je na duplom gubitku.Da je lepo ostao u Hemofarmu,igrao bi za solidnu kintu(mozda od tog novca ne bi mogao da kupi novi BMW ili veliku kucu,ali bi sigurno ziveo pristojno i IGRAO).Mogao je da ostane u HF do 21.,pa onda posle da ode u NBA,ako vec hoce.Da ne govorim da bi mu i obestecenje bilo mnogo mnogo manje.

Moljac

pre 19 godina

Sirotinjo, i Bogu si teska. Da nije bio sirotinja, ne bi sa Hemofarmom potpisao onoliki ugovor. Da nije bio sirotinja, ne bi trcao u Ameriku. Kao sto je rekao, ugovor sa HF nije vazio samo za odlazak u NBA, pa mu je to bilo jedino resenje. A tamo je dospeo u jak tim sa 6 centara, cista nesreca koja uvek prati sirotinju.

A mi da prvo iskorenimo sirotinju u Srbiji. Dakle, umesto pljuvanja po svakom nasem ovamo ili onamo, svako svoju alatku u ruke, pa na posao.

Gospodin

pre 19 godina

Daj coveku pare pa vidi kakav je nekaze dzabe nas narod.Najbitnije je da je on polozio vozacki ispit.Krstic je zato isao na pripreme reprezentacije u Nemackoj sa polomljenom nogom .Zato sada i igra...

munze

pre 19 godina

krstic ga je peglao kako hoce dok su obojica ovde igrali, perovic mu je samo lupao banane (ali kad god hoce), cak su ga i zvezdini priuceni centri maltretirali.

ja se vec 2 godine pitam dali su ti pistonsi toliko siromasni da ne mogu da priuste video rekorder, jer da su odgledali barem jednu milicicevu utakmicu ne bi ga uzeli ni da cisti parket.

mogli su isto tako da izaberu i cakica sa druge pozicije na draftu (on bi barem bio zanimljiviji sa onim pokusajima trojki bez luka)

Joe

pre 19 godina

Cubrilo sada igra u Avala Adi u 1B ligi i toliko se ugojio da ne moze ni da zakuca. Mislim da cak ne igra ni u prvoj petorci. Milicic se za godinu dana u Detroitu unazadio ali njegova prednost je sto ima 19 godina i sto postaje svestan gde gresi.On je u Americi popravio fizicke predispozicije a ne verujem da je zaboravio da igra.Jednostavno nije lako kad te trener ubaci zadnjih 5 minuta kada je utakmica vec resena i u tih 5 minuta sve oci su uprte u tebe i svi ocekuju da uradis neko cudo.Pa cak i kad odigra dobro zna da ce mu sledeci nastup zavisiti iskljucivo od toga koju razliku ce napraviti njegovi saigraci kao sto je bilo u par navrata prosle sezone.Tako se ne moze postati igrac.Svi su u utakmici protiv Miamia videli da Darko moze.Kasnije je dobijao jos prilika i bio je na putu da se vrati u formu ali se oporavkom MekDajsa vratilo sve na staro i mislim da ga je to psiholoski ubilo.Samo ako bude imao dovoljno srece da dobije neki dobar trejd u skorijoj buducnosti njegova karijera moze da krene napred,a ako se to ne desi... Uglavnom ne treba likovati nego mu pozeleti srecu jer njegovim propadanjem niko ne dobija, a po najmanje nasa kosarka.A onaj stav da ga ne treba nikad vise zvati u reprezentaciju bez obzira na formu je glupost koja vise govori o nama nego o Darku.

I JA

pre 19 godina

10. Ultimate Darko, Season Two
Two Sundays ago, the Pistons were leading the Celtics by 24 with seven minutes left, so they put Darko in the game -- he officially has an "Igby Goes Down" look to him, like a prep school kid who just got kicked out of his fifth boarding school. You can almost picture him wearing a bad blazer and sneaking a smoke behind the cafeteria. Anyway, the Celtics immediately went on a run and cut the lead down to 10 ... so Brown had to take Darko out and put one of the Wallaces back in. Poor Darko can't even stay on the court in garbage time. This is going to end badly

ScoreKiller

pre 19 godina

Srpska kosarka vec jeste tamo gde nam je fudbal, osim ako se herojska pobeda nad Angolom ne racuna kao uzlazni trend. A razlog za to je samo jedan. Posledica tog razloga je Vule kao (naglasavam sledecu rec) PlayMaker tima, a pre njega neki Lukovski ili jos ranije Berici, Loncari...
Nemam nameru da omalovazavam bilo koga vec samo da podsetim na onu narodnu: 'Teska macku volujska glava' sa jedne strane, dok bi sa druge mozda trebalo analizirati profil licnosti vodecih ljudi srpske kosarke do sredine '90. u odnosu na ove sadasnje.
Nije Darko kriv sto mu je gazda u Vrscu bio onaj koji je bio, ali jeste kriv za to (citiram raniji komentar) da svako mora sam da pronadje svoj put. W. Sheakspire je napisao: 'Biti zreo to je sve'. Neko sazri u 10-oj godini zivota, neko nikad. Njegovi limiti su apsolutno odredjeni njegovim mentalnim sklopom, kao sto su limiti srpske kosarke odredjeni mentalnim sklopovima i podsklopovima celnih ljudi...

Igor Sandic

pre 19 godina

E pa sad ti se Darko sve lupa o glavu. Nisi hteo da igras za reprezentaciju, valjda si se sad opametio. Ali, da se ja pitam, nikad vise ne bi ni igrao u reprezentaciji pa makar bio bolji igrac i od Dzordana. Tvoj slucaj nek sluzi kao primer buducim talentima...

Dušan_V

pre 19 godina

Prerastao ligu!!? Dečko, osvrni se malo na svoj učinak i statistiku (alfa i omega svega u NBA) koju si pokazivao u JUBA ligi. Uopšte mi ga nije žao- možda je imao 17-18 godina kad je otišao ali nije ćorav i sa toliko godina. Da je postizao 30-40 poena po utakmici kod nas, pa i da ga čovek razume, napalio se dečko pa razbija u slaboj ligi... Neka me ispravi neko ko misli da grešim, ali ja se takvog njegovog učinka ne sećam!

Dragan

pre 19 godina

Ma on ce, cini mi se, biti "Perica Ognjenovic broj 2", i na sportskom i na privatnom planu. Na sportskom planu - zauvijek ce ostati samo neiskorisceni talenat, a na privatnom - spiskace sve pare koje ima i koje nema, sve na gluposti i postace bankrot. Poslije ce da juri neke lijeve ekipe po Poljskoj, Madjarskoj, Rumuniji dok se ne penzionise... Tuzno je to kad nekome slava prerano udari u glavu. Da li se neko sjeca Cubrila iz Partizana, prepotentnog mladog talenta i da li zna dje je on sad?

ben wallace

pre 19 godina

Ovi komentari o milicicu su stvarno bruka kako ovi domaci tako i komentari americkih novinara koji jedva cekaju da iskasape svakog klinca iz Europe pa jos iz Srbije,budimo realni u americi medju velikim brojem ljudi vlada poprilicno lose misljene o klincima koji dolaze iz evrope i zazimaju mjesta domacim igracima iako je mnogo veci broj promasaja upravo iz Amerike.A i ya yve kritizere Milicica setite se Jermena Onila i njegove prve cetiri sezone u Portlandu gdje je smatrn jednim od najvecih oromasaj u klubu a pogledajte na kom nivou igra sada samo otuzno je do koje granice mogu da idu ljudska pakost,zloba i ljubomora ,to mnogo vise govori o vecini ljudi koji su poslali ove komentare.Samo nek se niko ne brine za Milicica bice on uredu i vise od toga nebrinite samo previse !

Rade Radanović

pre 19 godina

Kao on je osetio da je prerastao onu našu ligu (dok je to i bila liga), pa on joj nije bio ni dorastao bre, a kamoli prerastao. I na kraju krajeva on Krstiću nije ni do kolena što će Krle još jednom da dokaše ali ovog puta u NBA. Podsetiću da je Gasol pre nego je bio 2. pik prethodno bio MVP ACB lige, a za Miličića se nije čulo dok ga nisu vezali za prelazak u NBA i mogućnost da bude 2. pik.

VSP

pre 19 godina

Neko rece da je zalosno,neko kaza da je tuzno,opet neko misli da je smijesno,ali Darko Milicic je nekad bio veliki talenat,mozda najveci na ovim prostorima i jos uvijek je talenat,ali ne vise ni veliki ni mozda najveci vec jedan od mnogih!Gledao sam Darka prosle nedelje protiv Memfisa cini mi se desetak minuta je bio na terenu,kad je usao bilo je STANDING OVATION od strane cini mi se svakog gledaoca u dvorani i onda.....nista braco i sestre,samo muk,jer od Darka je ostalo samo to da ima balkanski shmek za pas i nista,apsolutno nista vise!I ne cudi se gs.Milicicu sto ti Leri ne dozvoljava da igras,nemas ni zelju ni volju,a tek ti je 20 majstore!Pogledaj samo kako je ginuo nesretni Goldvajer to deset minuta sto je igrao zajedno sa tobom,a ginuo je zato sto mu je to bila sansa da pokaze da sa 30 ne zasluzuje samo 10-dnevni ugovor nego nesto vise,a ti to Darko moras da pokazes,da si nesto vise ili te nema!Ne dozovoli da ostanes izvakana legenda o nekom tipu koji je bio ispred Karmela,pa da zavrsis kao sto je zavrsio Sem Bouvi u prici o Jordanu,a neces valjda to da nam uradis,crni Darko!I ofarbaj se,dosta si bio plavusa!

goran (francuska)

pre 19 godina

Sasvim se lazem sa stefanovim komentarom i jos bih dodao samo sledece, mozete kritikovati tog momka i pljuvati po njemu ali on ce za koju nedelju, koji mesec, godinu ili dve najvise, postati ono zasta je kupljen, bice zvezda. Maltene je jos dete a vec je, ako ne u sportskom onda u finansijskom smislu dogurao dalje nego svi kriticari zajedno. Mlad je, ekstratalentovan, pa bilo u Detroitu ili nekom drugo NBA timu, ili u evropi, Darko ce postati zvezda jer je sudbina resila da njegovo ime pise velikim slovima. A mi sto bismo hteli a ne mozemo, ostaje nam da lecimo frustraciju ceseci jezik dok mozemo jer na kraju se ipak najsladje smeje poslednji.

Rukometas

pre 19 godina

Ne znam sta da vam kazem!U svakom slucaju je jako da tako kazem jadno sto jedan takav talenat propada.Medjutim u sportu nije sve u talentu,jedan potpuniji sklop je tu potreban da bi se uspelo.Govorim to iz iskustva jer igram profesionalno rukomet u jednom evropskom klubu i sam znam koliko je tesko bilo sta postici a ne neku minutazu u NBA.Sa druge strane imao sam priliku da treniram sa prilicno extra talentovanih ljudi koji nisu nista znacajnije uradili jer im je falio taj celokupni sklop.Opet ne znam sta da kazem u vezi njega,ne zelim da ga napadam,niti da ga branim,ali mislim da svaki covek mora sam da shvati sta je za njega najbolje i da Darko sam zna sta bi trebalo da uradi.Sa druge strane znam kako je tesko doneti neku odluku vezanu za karijeru.Svakako rad mu preostaje i to pakleni jer samo on vodi ka vrhu.

Zaljubljeni Sekspir

pre 19 godina

I ja sam ga pljuvao ranije ali sad mi ga je zao... Je*i ga, nije mogao da predje u Partizan ili u Evropu jer je imao ugovor do 2009te a koliko se secam Hemofarm mu je i oko prelaska u Detroit pravio neke probleme oko obestecenja pa je cini mi se iz svog dzepa morao da plati oko milion dolara... Al dobro, bar im je uzeo velike pare a ostali talentovani igraci iz nase lige su naucili vaznu lekciju...

Allan Houston

pre 19 godina

@Stefan

Nemam ja nista protiv decka,ali bih rekao da nije ispao bas pametan.Super je sto se prijavio na draft,postao drugi pik,ali kada je upao u Pistonse,mogao je da zapazi da je paklena konkurencija na njegovoj poziciji(tada su u Detroitu igrali Wallace,Okur,Rebraca,Campbell…).Mogao je jednostavno da drzi tu “kartu” u dzepu,a da ostane u Hemofarmu,ili predje u Partizan,Reflex,mozda ode u Evropu,a ne da kaze da je sa 17 “prerastao” nasu ligu?!?!?!?Pa to je mogao da kaze da je bio najbolji strelac,skakac,bloker,MVP,ili nesto slicno.On je poleteo za parama,sapleo se,i pao.Ne postaje se igrac tako sto ce da ide u diskoteke,juri devojke,”uci da vozi”,farba kosu,busi usi…Igrac se postaje RADOM,paklenim RADOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!Klubovi u NBA traze GOTOVE IGRACE,tamo niko nikoga nece da poducava.Igraci su placeni,i odmah se traze rezultati.A sto se tice para za kojima je poleteo-jel znas ti onu pricu kada roditelji pitaju malo dete:”Hoces li JEDAN kolac SADA,ili DVA kolaca KASNIJE”?Pogledaj Vujanica i Bodirogu-oni su najbolji igraci timova u kojima igraju(Klimamio i Barcelona).Bolje je biti PRVI u,selu nego poslednji u GRADU.

rrr

pre 19 godina

Ovo mozhete da nadjete na
http://sports.espn.go.com/espn/page2/story?page=simmons/050111

Chlanak je od juche i Darko zauzima 10 mesto medju "top-33 favorite things about the current NBA season". Da nije tuzhno bilo bi sjajno...

10. Ultimate Darko, Season Two
Two Sundays ago, the Pistons were leading the Celtics by 24 with seven minutes left, so they put Darko in the game -- he officially has an "Igby Goes Down" look to him, like a prep school kid who just got kicked out of his fifth boarding school. You can almost picture him wearing a bad blazer and sneaking a smoke behind the cafeteria. Anyway, the Celtics immediately went on a run and cut the lead down to 10 ... so Brown had to take Darko out and put one of the Wallaces back in. Poor Darko can't even stay on the court in garbage time. This is going to end badly.

(On the flip side ... )

Srdjan Krtolica

pre 19 godina

Za sve ove sto pljuju na momka. Niti ga znam, niti sam ga ikada gledao, a obozavam NBA, ali eto, nisam imao priliku da gledam ta dva minuta kad decko igra. Pretpostavljam da je talenat, u Americi niko nije lud. Ono sto znam je da nisam nikad dobio milione dolara, ali sam dobio stipendiju na Univ. of Pennsylvania, sto ako neko zna, je Ivy League School i jedan od najjacih univerziteta u Americi a i u svijetu. Ne zelim da se hvalim, nije mi to namjera, cak naprotiv. Ono sto bih zelio da kazem je da sam sa 18 godina otisao u Ameriku da trazim nestoi jednostavno mi nije uspjelo, nije Amerika za svakoga, a sad se pitam da li su ljudi isto ovako pljuvali na mene, jer moji uspjesi na fakultetu nisu bili ni priblizni ocekivanjima, cak sam bio par puta vrlo blizu da izgubim stipendiju. Mozda mojoj zivotnoj prici nije mjesto ovdje, i mozda je nece ni objaviti, ali znam da tamo nije lako, da covjeku sa 18 godina mnoge stvari nisu bas jasne, i da je najlakse sjediti u Srbiji, BiH, ili bilo gdje drugo, polako trunuti i kritikovati. Meni je iskreno samo jako zao decka, treba da se vrati, jer nije Amerika za svakoga.

vuk

pre 19 godina

Nije tu samo pitanje novca. Kako bi se iko od nas osecao da zna da je najbolji u necemu ili da bar zna da ima veliki potencijal da postane najbolji a onda uzme dobre pare zarad napretka i nikad ne postane najbolji. U starosti bi stalno ponavljali ono: a mogao sam ja da … uz neprijatan osecaj u grudima da ste nesto propustili.
Darko je veci talenat od Krstica, Krstic je veci radnik

pub

pre 19 godina

Ne treba bas sad pljuvati po decku previse, jos uvek je klinac. Tacno je da nije razvio pravi odnos prema poslu koji radi, i da je na putu da propadne, ali ima jos nade za njega.
Decko je i u nezgodnoj situaciji, vecina para koje zaradi ode Hemofarmu, a da Detroit i hoce da ga trejduje pitanje je ko bi hteo potpuno nedokazanog igraca koji zaradjuje 4+ M$ godisnje. Tako da je pat situacija.
Za pocetak bi bilo fino da se uozbilji (citaj: da proda sve fensi automobile koje je kupio, da ne blajha kosu vise, da nauci lepo engleski i da razmislja samo o kosarci).
Pa ce mozda biti nade za njega ...

Boka

pre 19 godina

Darko: "Prerastao sam nasu ligu" ???

Za Darkovo vreme u Hemofarmu, gledao sam ga par puta (do 10 utakmica). Decko je odigrao prosecno. Ne mogu da tvrdim ali u tim utakmicama nije imao viseo od 14 - 18 poena u proseku. U medjuvremnu nema ni jednu titulu... U kom je to smislu on prerastao domace prvenstvo i nasa takmicenja?

Gledao sam njegov intervju na TV. Izmedju trenigna spava, jedem i gledam filmove. Ne volim da izlazim i da se druzim sa ljudima. Voditeljka mu je izvlacila reci iz usta. Bilo je u fazonu mrzim ceo svet i svi su mi dosadni. A ocigledno ne moze bez roditelja...

Nije ni cudo sto su mu rezultati takvi kakvi su...

persa

pre 19 godina

Neko ima u glavi i zna sve o kosarci, ali ne moze da bude prvak sveta jer je visok recimo 168, ali s druge strane postoji i covek cija intelektualno izazvana glava moze da upropasti svemirske fizicke predispozicije. Darko ima takve fizicke predispozicije da ne bi bilo potrebno ni da bude nesto posebno bistar, bilo bi dovoljno da mu je glava prazna i bio bi najbolji u istoriji kosarke, ali njemu je glava puna raznih kompleksa i frustracija i ko zna kakvih nebuloza. Zao mi je protracene mogucnosti.

aca

pre 19 godina

Samo zelim da gospodinu koji je komentarisao pod imenom "SOCIJALA" kazem jednu stvar u vezi Maurinja.Iz prve ruke mogu da mu kazem da Maurinjo jeste poceo da studira DIF ali ga nije zavrsio,odnosno ima nesto poput nase jadne vise trenerske.Informacija 100% tacna.Sto se ostalog navedenog u tekstu tice pretpostavljam da je u pravu s obzirom da nisam upucen toliko u basket.

JaMaR

pre 19 godina

E Dare, Dare ... Tri-put meri , jednom seci ... (kaze narod) ! Bio bi zadovoljan sa 10ak min ? Al je prso decko !? Trazi trejd pod HITNO !!!

Stefan

pre 19 godina

Mnogo mi je zao...i svaki iole normalan covek ne moze da oseca bilo sta drugo osim zaljenja...Citam komentare ovde i ne mogu da poverujem koliko su ljudi zlobni i zlonamerni stvarno...Kao prvo Krstic je sjajan igrac i bice jos bolji...ali ne kapirate jednu stvar-on je igrac-RADNIK!!!on nije jedan od onih lucidnih igraca koji ce jednim svojim potezom sve da sokira i iznenadi...Darko je svakako talentovaniji...a vi previdjate i jednu znacajnu cinjenicu DARKO JE 2 GODINE MLADJI!!!...Druga stvar Krstic je u Partizanu imao mnogo prostora za napredak..imao je dobre trenere,Divca uz sebe koji je lobirao za njega u Americi i sve je islo ko po loju...Ko je Darka trenirao???Lukajic???ma dajte molim vas...?Kao drugo za Darka se jos pre 5 godina znalo da je mega talenat i da ce sigurno ici u Nba...A ovde ljudi kakavi su-slobni,pakosni i sujetni sve su cinili da ga ometu..Pa setite se samo utakmica u Yuba ligi...gde su mu sudili i po 4 faula za cetvrtinu...strasno potpuno bez razloga...Ali zato setite se i njegovih utakmica za Hemofarm u evropi...Ne mogu samo da se setim protiv koga je Hemofarm igrao,mislim protiv Ventspilsa..ili tako nesto...sve u svemu Darko je dao 37 poena!!!i odigrao neverovatno...pokazao je zasto je biser...pa ljudi da li stvarno mislite da bi ga bez razloga jedan Joe Doomars ozabrao kao 2.pika i dao mu 10 miliona $ da ne vredi,i da nije talenat...Pa ljudi ona meka ruka,pokretljivost,okretnost to je boziji dar!Samo je po meni steta samo to sto nije dobio vecu priliku kod nas u zemlji...nisu potrebne godine u Evropi da se sazri..samo kod nas u pravoj ekipi (svejedno Zvezdi,Partizanu,Rexlexu,Buducnosti)gde se dobro radi sa mladima...pa da se napravi uvertira za Nba...Ali ljudi shvatite nije lako...kad ti nude 10 miliona $ + sponzorstva + itd....pa da kazes neka hvala igracu jos u srbiji za 100 hiljada godisnje...i rizikovacu da se ne dao bog tesko povredim i nikada ne odem u NBA nego ostanem u Vrscu i zivim u bedi...Nemojte biti toliki licemeri...Ne znam sta vi zamisljate..da Krstic vozi juga u americi i jos uvek je skromni Kraljevcanin kome nije do novca...Nije nego vozi Cadilac Escalade za vasu informaciju i zivi u penthousu...A Milici Audi-ja ili sta vec-strasna razlika...budite malo dobronamerni i zelite srecu nasim talentima u inostranstvu i ne pokusavajte vecito u svemu da trazite neke lose i ruzne pozadine...Decko ipak ima samo 20 godina i pred njim je velika buducnost

vlada

pre 19 godina

slusaj vog dalibora darko je uvek bio bolji od krstica.Alo decko gde ti zivis.Pa prose k milicica u hemofarmu je bio bio 8 poena po utakmici.On je samo bio jedan od mnogo talenata,ali je na tome i ostao.Vazno da on menja kolica svake nedelje.Pa on kad da kos u detroitu pa to je erupcija odusevljenja i .. smeha.ON JE KLOVN TIMA.

betany

pre 19 godina

Darko Milicic je napuhani gusak. Ne dize dupeta sa klupe, a puse se ko da je Michael Jordan. Nema on Pojma. Nisu oni njega dzabe stavili da sjedi.

Bane

pre 19 godina

Darkov problem je u mentalnom sazrevanju,on
jos nema zrelost jednog devetnaestogodisnjeg mladica,on svata i prilazi igri kao svi ostali klinci u gimnaziji,sto moramo priznati
nema veze sa NBA ligom, a da je to tacno,evo on se zadovoljava, satiranjem kose,kupovinom brzih i skupih kola,dok mu je igra i ucenje kosarke ipak na drugom mestu,cini se da on jednostavno nema srca i htenja za pravu borbu
pod kosevima,ispasce da je on samo gradjen i lici na kosarkasa,za razliku od njega Krstic je momak sa drugim i zrelim svatanjima,zna zasto je dosao,zgrabio ukazanu mu sansu,trpi
batine,osvojio je publiku,igra sa Kidom,sada
i Carterom te Jefersonom,koji ga guraju jer je pokazao da moze da se nosi sa NBA igracima,dva momka dva razlicita kraktera, Darko nazalost ni u nekom drugom timu nebi nista vise pokazao,video je to strucnjak Lary i prica je zavrsena,on se nece ni u bilo kom Evropskom timu naigrati!

socijala

pre 19 godina

OVAJ KOMENTAR SAM MALO PRE POSLAO POD TEMU OBRADOVIC,ALI EVO PONOVO OVDE POSTO CE SE U VEZI OVOG RAZVITI DISKUSIJA....kosarka ce da nam zavrsi gde i fudbal iz 2 razloga:
zbog toga sto se stvara slika zadnjih 5 godina kako smo mi jadan genocidan narod
,kako je sramota pevati himnu ili reci da si srbin i boriti se za svoju zemlju-e
ta slika se stvara u naciji i samim tim i u glavi mladih igraca i dobijes nesto
kao sto je darko milicic(verujte
mi znam ga licno jako dobro i znam kako razmislja druzio sam se sa njim ovde u
vrscu,bolelo ga je za klub i mladu reprenzetaciju,samo je gledao kola po intenetu). druga stvar je monopol koji drze duda,zeljko i kompanija tako da je dov
oljno da samo upises visu i dobijes licencu a ako zavrsis dif nema....znaci pla
ti pa bas nas briga sto si ti tamo neki koji nema mozga i pameti da studira jer
si i lenj,nego vazno da vas ima mnogo,tj da pare legnu.......e to je dragi moji
sto ce nas dokusuriti,nestrucnost,pogledajte prvu ligu,nemas trenera ni jednog
da kazes da je znalac,nego svi su negde prisljamceni uz nekog se vukli....i sad
su postali stucnjaci(aca petrovic je najbolji primer,covek sve zivo rasterao
u HF,stvorio uzasnu atmosferu jer NE ZNA,al zato je trebao da ide na usavrsavanje
a zavrsio visu trenersku tako sto je procitao neku skripticu)
najbolji primer onog sta pricam je murinjo iz celzija.covek je lepo zavrsio faks
pri tom ne mislm na one fakultete poput bk(to je jos smesnije od vise),
zna covek sve i teoriju i praksu i pedagogiju i psihologiju i fiziologiju i
biomehaniku............al je strebao i mucio se a ne,za kraj jos jedan primer ko
ji ce vas ubediti u ovo moje razmatranje,kao arkan koji je zavrsio u ns visu za
10 dana i
bio trener...eto to ce nas ubiti a ne siromastvo,jer argentina je jos siromasnija
pa gle kako igraju-JER VOLE SVOJU ZEMLJU I NE STIDE SE SVOG POREKLA
ZDRAVO
(socijala, 12. januar 2005 13:09)

dalibor

pre 19 godina

Bilo bi najbolje za Darka da napusti klub jeste da ga je Joe Dumaras gotivio i insistirao da ga dovede u klub jer je u nemu vidio potencijal,ali ne moze mu Darko biti zahvalan zbog toga i samo zato ostati u klubu i time si dopustiti da mu propadne karijera. On mora da igra i to mu je najvaznije.Izgleda da je konacno malo sazrio,.A sreca je svakako bitna pogledajte Krstica,dobio je priliku da pokaze sta zna, Darko je od njega uvijek bio bolji

dalibor

pre 19 godina

Bilo bi najbolje za Darka da napusti klub jeste da ga je Joe Dumaras gotivio i insistirao da ga dovede u klub jer je u nemu vidio potencijal,ali ne moze mu Darko biti zahvalan zbog toga i samo zato ostati u klubu i time si dopustiti da mu propadne karijera. On mora da igra i to mu je najvaznije.Izgleda da je konacno malo sazrio,.A sreca je svakako bitna pogledajte Krstica,dobio je priliku da pokaze sta zna, Darko je od njega uvijek bio bolji

Bane

pre 19 godina

Darkov problem je u mentalnom sazrevanju,on
jos nema zrelost jednog devetnaestogodisnjeg mladica,on svata i prilazi igri kao svi ostali klinci u gimnaziji,sto moramo priznati
nema veze sa NBA ligom, a da je to tacno,evo on se zadovoljava, satiranjem kose,kupovinom brzih i skupih kola,dok mu je igra i ucenje kosarke ipak na drugom mestu,cini se da on jednostavno nema srca i htenja za pravu borbu
pod kosevima,ispasce da je on samo gradjen i lici na kosarkasa,za razliku od njega Krstic je momak sa drugim i zrelim svatanjima,zna zasto je dosao,zgrabio ukazanu mu sansu,trpi
batine,osvojio je publiku,igra sa Kidom,sada
i Carterom te Jefersonom,koji ga guraju jer je pokazao da moze da se nosi sa NBA igracima,dva momka dva razlicita kraktera, Darko nazalost ni u nekom drugom timu nebi nista vise pokazao,video je to strucnjak Lary i prica je zavrsena,on se nece ni u bilo kom Evropskom timu naigrati!

socijala

pre 19 godina

OVAJ KOMENTAR SAM MALO PRE POSLAO POD TEMU OBRADOVIC,ALI EVO PONOVO OVDE POSTO CE SE U VEZI OVOG RAZVITI DISKUSIJA....kosarka ce da nam zavrsi gde i fudbal iz 2 razloga:
zbog toga sto se stvara slika zadnjih 5 godina kako smo mi jadan genocidan narod
,kako je sramota pevati himnu ili reci da si srbin i boriti se za svoju zemlju-e
ta slika se stvara u naciji i samim tim i u glavi mladih igraca i dobijes nesto
kao sto je darko milicic(verujte
mi znam ga licno jako dobro i znam kako razmislja druzio sam se sa njim ovde u
vrscu,bolelo ga je za klub i mladu reprenzetaciju,samo je gledao kola po intenetu). druga stvar je monopol koji drze duda,zeljko i kompanija tako da je dov
oljno da samo upises visu i dobijes licencu a ako zavrsis dif nema....znaci pla
ti pa bas nas briga sto si ti tamo neki koji nema mozga i pameti da studira jer
si i lenj,nego vazno da vas ima mnogo,tj da pare legnu.......e to je dragi moji
sto ce nas dokusuriti,nestrucnost,pogledajte prvu ligu,nemas trenera ni jednog
da kazes da je znalac,nego svi su negde prisljamceni uz nekog se vukli....i sad
su postali stucnjaci(aca petrovic je najbolji primer,covek sve zivo rasterao
u HF,stvorio uzasnu atmosferu jer NE ZNA,al zato je trebao da ide na usavrsavanje
a zavrsio visu trenersku tako sto je procitao neku skripticu)
najbolji primer onog sta pricam je murinjo iz celzija.covek je lepo zavrsio faks
pri tom ne mislm na one fakultete poput bk(to je jos smesnije od vise),
zna covek sve i teoriju i praksu i pedagogiju i psihologiju i fiziologiju i
biomehaniku............al je strebao i mucio se a ne,za kraj jos jedan primer ko
ji ce vas ubediti u ovo moje razmatranje,kao arkan koji je zavrsio u ns visu za
10 dana i
bio trener...eto to ce nas ubiti a ne siromastvo,jer argentina je jos siromasnija
pa gle kako igraju-JER VOLE SVOJU ZEMLJU I NE STIDE SE SVOG POREKLA
ZDRAVO
(socijala, 12. januar 2005 13:09)

vlada

pre 19 godina

slusaj vog dalibora darko je uvek bio bolji od krstica.Alo decko gde ti zivis.Pa prose k milicica u hemofarmu je bio bio 8 poena po utakmici.On je samo bio jedan od mnogo talenata,ali je na tome i ostao.Vazno da on menja kolica svake nedelje.Pa on kad da kos u detroitu pa to je erupcija odusevljenja i .. smeha.ON JE KLOVN TIMA.

betany

pre 19 godina

Darko Milicic je napuhani gusak. Ne dize dupeta sa klupe, a puse se ko da je Michael Jordan. Nema on Pojma. Nisu oni njega dzabe stavili da sjedi.

Stefan

pre 19 godina

Mnogo mi je zao...i svaki iole normalan covek ne moze da oseca bilo sta drugo osim zaljenja...Citam komentare ovde i ne mogu da poverujem koliko su ljudi zlobni i zlonamerni stvarno...Kao prvo Krstic je sjajan igrac i bice jos bolji...ali ne kapirate jednu stvar-on je igrac-RADNIK!!!on nije jedan od onih lucidnih igraca koji ce jednim svojim potezom sve da sokira i iznenadi...Darko je svakako talentovaniji...a vi previdjate i jednu znacajnu cinjenicu DARKO JE 2 GODINE MLADJI!!!...Druga stvar Krstic je u Partizanu imao mnogo prostora za napredak..imao je dobre trenere,Divca uz sebe koji je lobirao za njega u Americi i sve je islo ko po loju...Ko je Darka trenirao???Lukajic???ma dajte molim vas...?Kao drugo za Darka se jos pre 5 godina znalo da je mega talenat i da ce sigurno ici u Nba...A ovde ljudi kakavi su-slobni,pakosni i sujetni sve su cinili da ga ometu..Pa setite se samo utakmica u Yuba ligi...gde su mu sudili i po 4 faula za cetvrtinu...strasno potpuno bez razloga...Ali zato setite se i njegovih utakmica za Hemofarm u evropi...Ne mogu samo da se setim protiv koga je Hemofarm igrao,mislim protiv Ventspilsa..ili tako nesto...sve u svemu Darko je dao 37 poena!!!i odigrao neverovatno...pokazao je zasto je biser...pa ljudi da li stvarno mislite da bi ga bez razloga jedan Joe Doomars ozabrao kao 2.pika i dao mu 10 miliona $ da ne vredi,i da nije talenat...Pa ljudi ona meka ruka,pokretljivost,okretnost to je boziji dar!Samo je po meni steta samo to sto nije dobio vecu priliku kod nas u zemlji...nisu potrebne godine u Evropi da se sazri..samo kod nas u pravoj ekipi (svejedno Zvezdi,Partizanu,Rexlexu,Buducnosti)gde se dobro radi sa mladima...pa da se napravi uvertira za Nba...Ali ljudi shvatite nije lako...kad ti nude 10 miliona $ + sponzorstva + itd....pa da kazes neka hvala igracu jos u srbiji za 100 hiljada godisnje...i rizikovacu da se ne dao bog tesko povredim i nikada ne odem u NBA nego ostanem u Vrscu i zivim u bedi...Nemojte biti toliki licemeri...Ne znam sta vi zamisljate..da Krstic vozi juga u americi i jos uvek je skromni Kraljevcanin kome nije do novca...Nije nego vozi Cadilac Escalade za vasu informaciju i zivi u penthousu...A Milici Audi-ja ili sta vec-strasna razlika...budite malo dobronamerni i zelite srecu nasim talentima u inostranstvu i ne pokusavajte vecito u svemu da trazite neke lose i ruzne pozadine...Decko ipak ima samo 20 godina i pred njim je velika buducnost

pub

pre 19 godina

Ne treba bas sad pljuvati po decku previse, jos uvek je klinac. Tacno je da nije razvio pravi odnos prema poslu koji radi, i da je na putu da propadne, ali ima jos nade za njega.
Decko je i u nezgodnoj situaciji, vecina para koje zaradi ode Hemofarmu, a da Detroit i hoce da ga trejduje pitanje je ko bi hteo potpuno nedokazanog igraca koji zaradjuje 4+ M$ godisnje. Tako da je pat situacija.
Za pocetak bi bilo fino da se uozbilji (citaj: da proda sve fensi automobile koje je kupio, da ne blajha kosu vise, da nauci lepo engleski i da razmislja samo o kosarci).
Pa ce mozda biti nade za njega ...

JaMaR

pre 19 godina

E Dare, Dare ... Tri-put meri , jednom seci ... (kaze narod) ! Bio bi zadovoljan sa 10ak min ? Al je prso decko !? Trazi trejd pod HITNO !!!

aca

pre 19 godina

Samo zelim da gospodinu koji je komentarisao pod imenom "SOCIJALA" kazem jednu stvar u vezi Maurinja.Iz prve ruke mogu da mu kazem da Maurinjo jeste poceo da studira DIF ali ga nije zavrsio,odnosno ima nesto poput nase jadne vise trenerske.Informacija 100% tacna.Sto se ostalog navedenog u tekstu tice pretpostavljam da je u pravu s obzirom da nisam upucen toliko u basket.

Boka

pre 19 godina

Darko: "Prerastao sam nasu ligu" ???

Za Darkovo vreme u Hemofarmu, gledao sam ga par puta (do 10 utakmica). Decko je odigrao prosecno. Ne mogu da tvrdim ali u tim utakmicama nije imao viseo od 14 - 18 poena u proseku. U medjuvremnu nema ni jednu titulu... U kom je to smislu on prerastao domace prvenstvo i nasa takmicenja?

Gledao sam njegov intervju na TV. Izmedju trenigna spava, jedem i gledam filmove. Ne volim da izlazim i da se druzim sa ljudima. Voditeljka mu je izvlacila reci iz usta. Bilo je u fazonu mrzim ceo svet i svi su mi dosadni. A ocigledno ne moze bez roditelja...

Nije ni cudo sto su mu rezultati takvi kakvi su...

persa

pre 19 godina

Neko ima u glavi i zna sve o kosarci, ali ne moze da bude prvak sveta jer je visok recimo 168, ali s druge strane postoji i covek cija intelektualno izazvana glava moze da upropasti svemirske fizicke predispozicije. Darko ima takve fizicke predispozicije da ne bi bilo potrebno ni da bude nesto posebno bistar, bilo bi dovoljno da mu je glava prazna i bio bi najbolji u istoriji kosarke, ali njemu je glava puna raznih kompleksa i frustracija i ko zna kakvih nebuloza. Zao mi je protracene mogucnosti.

rrr

pre 19 godina

Ovo mozhete da nadjete na
http://sports.espn.go.com/espn/page2/story?page=simmons/050111

Chlanak je od juche i Darko zauzima 10 mesto medju "top-33 favorite things about the current NBA season". Da nije tuzhno bilo bi sjajno...

10. Ultimate Darko, Season Two
Two Sundays ago, the Pistons were leading the Celtics by 24 with seven minutes left, so they put Darko in the game -- he officially has an "Igby Goes Down" look to him, like a prep school kid who just got kicked out of his fifth boarding school. You can almost picture him wearing a bad blazer and sneaking a smoke behind the cafeteria. Anyway, the Celtics immediately went on a run and cut the lead down to 10 ... so Brown had to take Darko out and put one of the Wallaces back in. Poor Darko can't even stay on the court in garbage time. This is going to end badly.

(On the flip side ... )

Srdjan Krtolica

pre 19 godina

Za sve ove sto pljuju na momka. Niti ga znam, niti sam ga ikada gledao, a obozavam NBA, ali eto, nisam imao priliku da gledam ta dva minuta kad decko igra. Pretpostavljam da je talenat, u Americi niko nije lud. Ono sto znam je da nisam nikad dobio milione dolara, ali sam dobio stipendiju na Univ. of Pennsylvania, sto ako neko zna, je Ivy League School i jedan od najjacih univerziteta u Americi a i u svijetu. Ne zelim da se hvalim, nije mi to namjera, cak naprotiv. Ono sto bih zelio da kazem je da sam sa 18 godina otisao u Ameriku da trazim nestoi jednostavno mi nije uspjelo, nije Amerika za svakoga, a sad se pitam da li su ljudi isto ovako pljuvali na mene, jer moji uspjesi na fakultetu nisu bili ni priblizni ocekivanjima, cak sam bio par puta vrlo blizu da izgubim stipendiju. Mozda mojoj zivotnoj prici nije mjesto ovdje, i mozda je nece ni objaviti, ali znam da tamo nije lako, da covjeku sa 18 godina mnoge stvari nisu bas jasne, i da je najlakse sjediti u Srbiji, BiH, ili bilo gdje drugo, polako trunuti i kritikovati. Meni je iskreno samo jako zao decka, treba da se vrati, jer nije Amerika za svakoga.

vuk

pre 19 godina

Nije tu samo pitanje novca. Kako bi se iko od nas osecao da zna da je najbolji u necemu ili da bar zna da ima veliki potencijal da postane najbolji a onda uzme dobre pare zarad napretka i nikad ne postane najbolji. U starosti bi stalno ponavljali ono: a mogao sam ja da … uz neprijatan osecaj u grudima da ste nesto propustili.
Darko je veci talenat od Krstica, Krstic je veci radnik

Allan Houston

pre 19 godina

@Stefan

Nemam ja nista protiv decka,ali bih rekao da nije ispao bas pametan.Super je sto se prijavio na draft,postao drugi pik,ali kada je upao u Pistonse,mogao je da zapazi da je paklena konkurencija na njegovoj poziciji(tada su u Detroitu igrali Wallace,Okur,Rebraca,Campbell…).Mogao je jednostavno da drzi tu “kartu” u dzepu,a da ostane u Hemofarmu,ili predje u Partizan,Reflex,mozda ode u Evropu,a ne da kaze da je sa 17 “prerastao” nasu ligu?!?!?!?Pa to je mogao da kaze da je bio najbolji strelac,skakac,bloker,MVP,ili nesto slicno.On je poleteo za parama,sapleo se,i pao.Ne postaje se igrac tako sto ce da ide u diskoteke,juri devojke,”uci da vozi”,farba kosu,busi usi…Igrac se postaje RADOM,paklenim RADOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!Klubovi u NBA traze GOTOVE IGRACE,tamo niko nikoga nece da poducava.Igraci su placeni,i odmah se traze rezultati.A sto se tice para za kojima je poleteo-jel znas ti onu pricu kada roditelji pitaju malo dete:”Hoces li JEDAN kolac SADA,ili DVA kolaca KASNIJE”?Pogledaj Vujanica i Bodirogu-oni su najbolji igraci timova u kojima igraju(Klimamio i Barcelona).Bolje je biti PRVI u,selu nego poslednji u GRADU.

Zaljubljeni Sekspir

pre 19 godina

I ja sam ga pljuvao ranije ali sad mi ga je zao... Je*i ga, nije mogao da predje u Partizan ili u Evropu jer je imao ugovor do 2009te a koliko se secam Hemofarm mu je i oko prelaska u Detroit pravio neke probleme oko obestecenja pa je cini mi se iz svog dzepa morao da plati oko milion dolara... Al dobro, bar im je uzeo velike pare a ostali talentovani igraci iz nase lige su naucili vaznu lekciju...

Rukometas

pre 19 godina

Ne znam sta da vam kazem!U svakom slucaju je jako da tako kazem jadno sto jedan takav talenat propada.Medjutim u sportu nije sve u talentu,jedan potpuniji sklop je tu potreban da bi se uspelo.Govorim to iz iskustva jer igram profesionalno rukomet u jednom evropskom klubu i sam znam koliko je tesko bilo sta postici a ne neku minutazu u NBA.Sa druge strane imao sam priliku da treniram sa prilicno extra talentovanih ljudi koji nisu nista znacajnije uradili jer im je falio taj celokupni sklop.Opet ne znam sta da kazem u vezi njega,ne zelim da ga napadam,niti da ga branim,ali mislim da svaki covek mora sam da shvati sta je za njega najbolje i da Darko sam zna sta bi trebalo da uradi.Sa druge strane znam kako je tesko doneti neku odluku vezanu za karijeru.Svakako rad mu preostaje i to pakleni jer samo on vodi ka vrhu.

goran (francuska)

pre 19 godina

Sasvim se lazem sa stefanovim komentarom i jos bih dodao samo sledece, mozete kritikovati tog momka i pljuvati po njemu ali on ce za koju nedelju, koji mesec, godinu ili dve najvise, postati ono zasta je kupljen, bice zvezda. Maltene je jos dete a vec je, ako ne u sportskom onda u finansijskom smislu dogurao dalje nego svi kriticari zajedno. Mlad je, ekstratalentovan, pa bilo u Detroitu ili nekom drugo NBA timu, ili u evropi, Darko ce postati zvezda jer je sudbina resila da njegovo ime pise velikim slovima. A mi sto bismo hteli a ne mozemo, ostaje nam da lecimo frustraciju ceseci jezik dok mozemo jer na kraju se ipak najsladje smeje poslednji.

VSP

pre 19 godina

Neko rece da je zalosno,neko kaza da je tuzno,opet neko misli da je smijesno,ali Darko Milicic je nekad bio veliki talenat,mozda najveci na ovim prostorima i jos uvijek je talenat,ali ne vise ni veliki ni mozda najveci vec jedan od mnogih!Gledao sam Darka prosle nedelje protiv Memfisa cini mi se desetak minuta je bio na terenu,kad je usao bilo je STANDING OVATION od strane cini mi se svakog gledaoca u dvorani i onda.....nista braco i sestre,samo muk,jer od Darka je ostalo samo to da ima balkanski shmek za pas i nista,apsolutno nista vise!I ne cudi se gs.Milicicu sto ti Leri ne dozvoljava da igras,nemas ni zelju ni volju,a tek ti je 20 majstore!Pogledaj samo kako je ginuo nesretni Goldvajer to deset minuta sto je igrao zajedno sa tobom,a ginuo je zato sto mu je to bila sansa da pokaze da sa 30 ne zasluzuje samo 10-dnevni ugovor nego nesto vise,a ti to Darko moras da pokazes,da si nesto vise ili te nema!Ne dozovoli da ostanes izvakana legenda o nekom tipu koji je bio ispred Karmela,pa da zavrsis kao sto je zavrsio Sem Bouvi u prici o Jordanu,a neces valjda to da nam uradis,crni Darko!I ofarbaj se,dosta si bio plavusa!

Rade Radanović

pre 19 godina

Kao on je osetio da je prerastao onu našu ligu (dok je to i bila liga), pa on joj nije bio ni dorastao bre, a kamoli prerastao. I na kraju krajeva on Krstiću nije ni do kolena što će Krle još jednom da dokaše ali ovog puta u NBA. Podsetiću da je Gasol pre nego je bio 2. pik prethodno bio MVP ACB lige, a za Miličića se nije čulo dok ga nisu vezali za prelazak u NBA i mogućnost da bude 2. pik.

ben wallace

pre 19 godina

Ovi komentari o milicicu su stvarno bruka kako ovi domaci tako i komentari americkih novinara koji jedva cekaju da iskasape svakog klinca iz Europe pa jos iz Srbije,budimo realni u americi medju velikim brojem ljudi vlada poprilicno lose misljene o klincima koji dolaze iz evrope i zazimaju mjesta domacim igracima iako je mnogo veci broj promasaja upravo iz Amerike.A i ya yve kritizere Milicica setite se Jermena Onila i njegove prve cetiri sezone u Portlandu gdje je smatrn jednim od najvecih oromasaj u klubu a pogledajte na kom nivou igra sada samo otuzno je do koje granice mogu da idu ljudska pakost,zloba i ljubomora ,to mnogo vise govori o vecini ljudi koji su poslali ove komentare.Samo nek se niko ne brine za Milicica bice on uredu i vise od toga nebrinite samo previse !

Dragan

pre 19 godina

Ma on ce, cini mi se, biti "Perica Ognjenovic broj 2", i na sportskom i na privatnom planu. Na sportskom planu - zauvijek ce ostati samo neiskorisceni talenat, a na privatnom - spiskace sve pare koje ima i koje nema, sve na gluposti i postace bankrot. Poslije ce da juri neke lijeve ekipe po Poljskoj, Madjarskoj, Rumuniji dok se ne penzionise... Tuzno je to kad nekome slava prerano udari u glavu. Da li se neko sjeca Cubrila iz Partizana, prepotentnog mladog talenta i da li zna dje je on sad?

Igor Sandic

pre 19 godina

E pa sad ti se Darko sve lupa o glavu. Nisi hteo da igras za reprezentaciju, valjda si se sad opametio. Ali, da se ja pitam, nikad vise ne bi ni igrao u reprezentaciji pa makar bio bolji igrac i od Dzordana. Tvoj slucaj nek sluzi kao primer buducim talentima...

ScoreKiller

pre 19 godina

Srpska kosarka vec jeste tamo gde nam je fudbal, osim ako se herojska pobeda nad Angolom ne racuna kao uzlazni trend. A razlog za to je samo jedan. Posledica tog razloga je Vule kao (naglasavam sledecu rec) PlayMaker tima, a pre njega neki Lukovski ili jos ranije Berici, Loncari...
Nemam nameru da omalovazavam bilo koga vec samo da podsetim na onu narodnu: 'Teska macku volujska glava' sa jedne strane, dok bi sa druge mozda trebalo analizirati profil licnosti vodecih ljudi srpske kosarke do sredine '90. u odnosu na ove sadasnje.
Nije Darko kriv sto mu je gazda u Vrscu bio onaj koji je bio, ali jeste kriv za to (citiram raniji komentar) da svako mora sam da pronadje svoj put. W. Sheakspire je napisao: 'Biti zreo to je sve'. Neko sazri u 10-oj godini zivota, neko nikad. Njegovi limiti su apsolutno odredjeni njegovim mentalnim sklopom, kao sto su limiti srpske kosarke odredjeni mentalnim sklopovima i podsklopovima celnih ljudi...

Dušan_V

pre 19 godina

Prerastao ligu!!? Dečko, osvrni se malo na svoj učinak i statistiku (alfa i omega svega u NBA) koju si pokazivao u JUBA ligi. Uopšte mi ga nije žao- možda je imao 17-18 godina kad je otišao ali nije ćorav i sa toliko godina. Da je postizao 30-40 poena po utakmici kod nas, pa i da ga čovek razume, napalio se dečko pa razbija u slaboj ligi... Neka me ispravi neko ko misli da grešim, ali ja se takvog njegovog učinka ne sećam!

I JA

pre 19 godina

10. Ultimate Darko, Season Two
Two Sundays ago, the Pistons were leading the Celtics by 24 with seven minutes left, so they put Darko in the game -- he officially has an "Igby Goes Down" look to him, like a prep school kid who just got kicked out of his fifth boarding school. You can almost picture him wearing a bad blazer and sneaking a smoke behind the cafeteria. Anyway, the Celtics immediately went on a run and cut the lead down to 10 ... so Brown had to take Darko out and put one of the Wallaces back in. Poor Darko can't even stay on the court in garbage time. This is going to end badly

Joe

pre 19 godina

Cubrilo sada igra u Avala Adi u 1B ligi i toliko se ugojio da ne moze ni da zakuca. Mislim da cak ne igra ni u prvoj petorci. Milicic se za godinu dana u Detroitu unazadio ali njegova prednost je sto ima 19 godina i sto postaje svestan gde gresi.On je u Americi popravio fizicke predispozicije a ne verujem da je zaboravio da igra.Jednostavno nije lako kad te trener ubaci zadnjih 5 minuta kada je utakmica vec resena i u tih 5 minuta sve oci su uprte u tebe i svi ocekuju da uradis neko cudo.Pa cak i kad odigra dobro zna da ce mu sledeci nastup zavisiti iskljucivo od toga koju razliku ce napraviti njegovi saigraci kao sto je bilo u par navrata prosle sezone.Tako se ne moze postati igrac.Svi su u utakmici protiv Miamia videli da Darko moze.Kasnije je dobijao jos prilika i bio je na putu da se vrati u formu ali se oporavkom MekDajsa vratilo sve na staro i mislim da ga je to psiholoski ubilo.Samo ako bude imao dovoljno srece da dobije neki dobar trejd u skorijoj buducnosti njegova karijera moze da krene napred,a ako se to ne desi... Uglavnom ne treba likovati nego mu pozeleti srecu jer njegovim propadanjem niko ne dobija, a po najmanje nasa kosarka.A onaj stav da ga ne treba nikad vise zvati u reprezentaciju bez obzira na formu je glupost koja vise govori o nama nego o Darku.

munze

pre 19 godina

krstic ga je peglao kako hoce dok su obojica ovde igrali, perovic mu je samo lupao banane (ali kad god hoce), cak su ga i zvezdini priuceni centri maltretirali.

ja se vec 2 godine pitam dali su ti pistonsi toliko siromasni da ne mogu da priuste video rekorder, jer da su odgledali barem jednu milicicevu utakmicu ne bi ga uzeli ni da cisti parket.

mogli su isto tako da izaberu i cakica sa druge pozicije na draftu (on bi barem bio zanimljiviji sa onim pokusajima trojki bez luka)

Gospodin

pre 19 godina

Daj coveku pare pa vidi kakav je nekaze dzabe nas narod.Najbitnije je da je on polozio vozacki ispit.Krstic je zato isao na pripreme reprezentacije u Nemackoj sa polomljenom nogom .Zato sada i igra...

Moljac

pre 19 godina

Sirotinjo, i Bogu si teska. Da nije bio sirotinja, ne bi sa Hemofarmom potpisao onoliki ugovor. Da nije bio sirotinja, ne bi trcao u Ameriku. Kao sto je rekao, ugovor sa HF nije vazio samo za odlazak u NBA, pa mu je to bilo jedino resenje. A tamo je dospeo u jak tim sa 6 centara, cista nesreca koja uvek prati sirotinju.

A mi da prvo iskorenimo sirotinju u Srbiji. Dakle, umesto pljuvanja po svakom nasem ovamo ili onamo, svako svoju alatku u ruke, pa na posao.

Allan Houston

pre 19 godina

Da se ne lazemo-HF nije bas toliko siromasan klub,pa da igraci igraju za patike,ciste dresove…To je jedan od finansijski najjacih klubova u zemlji.Igraci koji igraju u timu imaju mnogo vece plate od fakultetski obrazovanih ljudi koji rade po nekim propalim preduzecima(ili jos gore ne rade posao u struci,kao ja npr).On je poleteo za parama,ali ima tu jedna zvrckica-on dobar deo tog novca daje HF za “slobodu”.Znaci,”casti” HF dobrom kintom,a ovamo ne igra.Pa koja je tu logika?Decko je na duplom gubitku.Da je lepo ostao u Hemofarmu,igrao bi za solidnu kintu(mozda od tog novca ne bi mogao da kupi novi BMW ili veliku kucu,ali bi sigurno ziveo pristojno i IGRAO).Mogao je da ostane u HF do 21.,pa onda posle da ode u NBA,ako vec hoce.Da ne govorim da bi mu i obestecenje bilo mnogo mnogo manje.

Wally Szczerbiak

pre 19 godina

"... Poor Darko blablabla, garbage time... blablabla..." Ne kazem da se decko nesto preterano trudi na parketu, i da igra neku odbranu, ali odbrana jednog naduvanog Karmela Entonija nije nista bolja od Darkove. Ne znam ko je to provalio, ali C.A. nije nista posebno, samo razmazeni klinac, koji nije nista ekstra u poredjenju sa Milicicem. LeBrona James-a puuuuno vise cenim od C.A. - ako nista bar je decko pored talenta, i jako vredan. Mislim da i Milicic puno radi, samo da nije taj tip koji ce da se pred publikom eskponira, niti da se baca po parketu (jer nema za koga to da radi). Ja ne bih pristao ni da udjem u igru kad me Larry Brown pozove, posle toliko stvari kojih je rekao na Darkov racun. A vi sto pricate, "frajer vozi dobra kola, blablabla..." - cista zavist. Jok vi biste vozili Zastavu u Americi, a pored toga imate sebi da priustite BMW-a i A8? Najlakse je odavde kritikovati. A sto se tice Milicic vs. Krstic, ja potpisujem da je Milicic bolji igrac. Krstic je radilica, Milicic igra atraktivnije. Sta mislite da Krstic moze onako da zakuca? - nema teorije. Fizicke predispozicije ovog 20ogodisnjaka su neverovatne. Samo jos da ima u glavi, i da se ne boji nikog, da trazi trejd, sve bi bilo super. Bice od njega igracina, u to budite ubedjeni.

Mad Dog

pre 19 godina

Covek je prerastao nasu ligu?! Jel` on normalan? Pa ni ovde nije odigrao nista a o nekim evropskim utakmicama i da ne pricamo, da bi mogao ovako da prica.
U zemlji koja je visestruki svetski i evropski prvak on nije imao sta i od koga da nauci... Meni se cini da ko nema ljudskih kvaliteta ne moze da postane ni vrhunski igrac.
A "malom" bih porucio da je bolje da pocne da uci za trenera, posto od njega nikad nece biti igrac.

AK 15 VC

pre 19 godina

Cujete li sebe,e? Pljujete na momka a on je postigao SVE u zivotu,mozda ga ne ide bas najbolje tamo ali doce sve na svoje VJERUJ TE MI TAMO NIKO NIJE LUD... MISLITE DA SU MU ONI BEZVEZE DALI 12 MILIONA,NE.. Nego problem je sto ste vi ljuborni na momka koji je sebe obezbjedio do kraja zivota...Koji ce od vas da zaradi 12 miliona ??? NIKO za cijeli zivot a ne sa 18 e pa jeste li vi svjesni sta je to e ? Ja treniram kao konj da bi postigao nesto,cak sam se ispisao iz skole da bi picio po 2-3-4 treninga dnevno... pa evo moj nije bas drug ali znamo se odlicno ponekad popijemo pice,mislim na Sasu Pavlovica,eto on ima 2-3 miliona a kao da ih nema onaj makar uziva Kupuje kola,j..e one crnkinje i ostalo JEDNOM SE ZIVI SELJACI

marko

pre 19 godina

pa vi ljudi ne znate ni sta pricate,citam i ne mogu da verujem.pa vi ne znate kako je taj decko ziveo godinu dana pre nego sto ce da ga detroit draftuje.bukvalno bio je gladan,a plus sto je u vrscu imao posla sa takvim ljuckim sljamom da to od vas niko ne moze da predpostavi.to je pod jedan,pod dva je to da se takav talenat vise nikada nece roditi na ovim prostorima.partizanu je sa sedamnaest godina davao dvadeset poena za isto toliko minuta u igri,buducnosti,zelezniku,zvezdi takodje,u evropi jednu utakmicu protiv paoka dao 25 poena uz 20 skokova i7,8 blokada,pa ko kaze da on nije prerastao nasu ligu,sa njim onda nesto nije u redu.kada ga je jednom dumarsu bilo dovoljno da ga pogleda deset minuta i da odluci da ga uzme kao drugog pika,o cemu onda mi diskutujemo.to sto leri braun ima komplekse od nase kosarke i mrzi evropljane,a i mlade igrace to on nije mogao da zna,a i da je znao ne bi mogao na to nikako ni da utice.ja znam da ce on uspeti u to budite sigurni,njega je bog poslao da uspe

dulle

pre 19 godina

E tako mu i treba, kad je skrt. Svi razumemo da je jos mlad. Ali kad je odbio da igra za reprezentaciju to je bilo previse. Ko ga je savetovao, ili je mozda on pomislio da je dostigao svoj cilj u zivotu odlazeci u NBA to neznam, ali evo kako je sad ispalo. Sada neka kuka, "ja bi igrao i 10 minuta". Pa zar tako da razmislja kosarkas koji ima 20 godina.
TAKO MU I TREBA, moju podrsku nema.

KROKODIL

pre 19 godina

Sećate se da je svojevremeno odbio poziv za reprezentaciju zato što mora da polaže vožnju ?
Toliko o njemu i njegovoj fenomenalnoj karijeri sa sve prstenom !

Laki

pre 19 godina

Eto pratim basket skoro 30 godina...i mogu da kazem, da je talenat vazan, ali samo ako ga prati pravi mentalni sklop. Moze li neko da navede igraca koji je bio extra talentovan, ali nije imao volju, a u glavi mu vladao haos, i na kraju postao velicina ? Ja se takvih nesto ne secam. I ja bejah talentovan, ali sam visok 180, imam ravne tabane i lose zglobove. Dzaba talenat. Dakle, Darko ima sjajne fizikalije, velike predispozicije - izuzetan talenat, ali, bez glave dzaba sve to...samo od njega zavisi hoce li biti tema humoristickih emisija ili igrac. A vremena je sve manje, a hipoteka raste iz dana u dan.

Aleksandar Vukovic

pre 19 godina

Ni meni ne bi bilo svejedno da mi je nadimak "Pobednicka Cigareta"(zbog toga sto ulazi poslednjih trideset sekundi kada tim pobedjuje). Morace da saceka trade u neki slabiji tim i svakako je malo neinteligentan.

Nebojsa bez kule

pre 19 godina

Zanimljivi su komentari, a sta je decko trebao da uradi? Da kaze 'ne hvala ja sam mlad za vasu ligu, pozovite me za par godina'. Da li se neko seca Drazena Petrovica? Iz Evrope je otisao kao najbolji igrac, a nije imao neku veliku minutazu u prvom klubu. Tek kasnije je nesto vise igrao ali u drugom klubu. Darko je mlad, ima vremena za njega, a i bolje da je tamo nego ovde u taxi ligi.

Nikola

pre 19 godina

Citam ove komentare i takodje,slazem se da je ljudska zloba,zavist i pakost bila i ostala jos uvek na jako viskom nivou kod Srba.
Sta tek da kazemo,zasto nas drugi mrze,kada mrzimo sami sebe.
Tesko je to,sto se svi bave tudjim problemima,jer time zele da prikriju svoje.
Darko Milicic,znam ga dok je jos igrao u Vrscu,znam i njegovog dobrog prijatelja Pupovica.
Obojice veliki talenti,Pupovic je cak jedno vreme bio i mnogo bolji od Milicica,ali onda u Hemofarmu nije dobio toliko paznje,kao Milicic u koga je u samom startu mnogo mnogo rada ulozeno.
Pupovic je trebalo da izadje na draft 2002,ali je zbog problema sa menadzerom to odlozeno(na svu srecu,mozda i pametno)Darka je taj isti menadzer povukao previse brzo.
Jako dobro izlobiran,uz nekoliko dobrih partija,koje je Darko neosporno zbog ogromnog talenta i pruzio,ali ljudi misle,eto dosao sam u NBA i time je sve zavrseno.
Tek je tu pocetak,tek tu je potrebno 10.godina najzesceg dokazivanja,pa da se dobije status zvezde,one prave zvezde koja ce trajati.
Darko ce to biti,ako se na vreme okrene u jednom boljem smeru.
Divac polako odlazi,mozda je najbolja prilika da Darko zatrazi trejd u Los Angeles,kod Rudija Tomjanovica,da mu se eventualno sledece sezone prikljuci i Predrag Stojakovic,uz Kobija Brajanta,Darko bi imao vecu minutazu i veliki prostor za napredak,njegova karijera bi krenula uzlaznom putanjom.
A onda svi ovi zli jezici mogu samo da se sete sta su govorili,a Darko da se poslednji smeje,bas kao sto neko rece ovde.
Darko,samo napred,ozbiljno razmisli o promeni kluba,kao sto rekoh najbolja opcija je L.A.Lakers.
Nemaju centra,izvaredan grad,ekipa sa visokom reputacijom.
Treniraj,naporno,pamet u glavu i sta drugo da ti kazem,vec u prvoj sezoni si uzeo prsten,polagano,za sledeci se potrudi i sam vise doprinesi,bices zadovoljniji,zelim ti srecu!

dalibor

pre 19 godina

Bilo bi najbolje za Darka da napusti klub jeste da ga je Joe Dumaras gotivio i insistirao da ga dovede u klub jer je u nemu vidio potencijal,ali ne moze mu Darko biti zahvalan zbog toga i samo zato ostati u klubu i time si dopustiti da mu propadne karijera. On mora da igra i to mu je najvaznije.Izgleda da je konacno malo sazrio,.A sreca je svakako bitna pogledajte Krstica,dobio je priliku da pokaze sta zna, Darko je od njega uvijek bio bolji

Bane

pre 19 godina

Darkov problem je u mentalnom sazrevanju,on
jos nema zrelost jednog devetnaestogodisnjeg mladica,on svata i prilazi igri kao svi ostali klinci u gimnaziji,sto moramo priznati
nema veze sa NBA ligom, a da je to tacno,evo on se zadovoljava, satiranjem kose,kupovinom brzih i skupih kola,dok mu je igra i ucenje kosarke ipak na drugom mestu,cini se da on jednostavno nema srca i htenja za pravu borbu
pod kosevima,ispasce da je on samo gradjen i lici na kosarkasa,za razliku od njega Krstic je momak sa drugim i zrelim svatanjima,zna zasto je dosao,zgrabio ukazanu mu sansu,trpi
batine,osvojio je publiku,igra sa Kidom,sada
i Carterom te Jefersonom,koji ga guraju jer je pokazao da moze da se nosi sa NBA igracima,dva momka dva razlicita kraktera, Darko nazalost ni u nekom drugom timu nebi nista vise pokazao,video je to strucnjak Lary i prica je zavrsena,on se nece ni u bilo kom Evropskom timu naigrati!

socijala

pre 19 godina

OVAJ KOMENTAR SAM MALO PRE POSLAO POD TEMU OBRADOVIC,ALI EVO PONOVO OVDE POSTO CE SE U VEZI OVOG RAZVITI DISKUSIJA....kosarka ce da nam zavrsi gde i fudbal iz 2 razloga:
zbog toga sto se stvara slika zadnjih 5 godina kako smo mi jadan genocidan narod
,kako je sramota pevati himnu ili reci da si srbin i boriti se za svoju zemlju-e
ta slika se stvara u naciji i samim tim i u glavi mladih igraca i dobijes nesto
kao sto je darko milicic(verujte
mi znam ga licno jako dobro i znam kako razmislja druzio sam se sa njim ovde u
vrscu,bolelo ga je za klub i mladu reprenzetaciju,samo je gledao kola po intenetu). druga stvar je monopol koji drze duda,zeljko i kompanija tako da je dov
oljno da samo upises visu i dobijes licencu a ako zavrsis dif nema....znaci pla
ti pa bas nas briga sto si ti tamo neki koji nema mozga i pameti da studira jer
si i lenj,nego vazno da vas ima mnogo,tj da pare legnu.......e to je dragi moji
sto ce nas dokusuriti,nestrucnost,pogledajte prvu ligu,nemas trenera ni jednog
da kazes da je znalac,nego svi su negde prisljamceni uz nekog se vukli....i sad
su postali stucnjaci(aca petrovic je najbolji primer,covek sve zivo rasterao
u HF,stvorio uzasnu atmosferu jer NE ZNA,al zato je trebao da ide na usavrsavanje
a zavrsio visu trenersku tako sto je procitao neku skripticu)
najbolji primer onog sta pricam je murinjo iz celzija.covek je lepo zavrsio faks
pri tom ne mislm na one fakultete poput bk(to je jos smesnije od vise),
zna covek sve i teoriju i praksu i pedagogiju i psihologiju i fiziologiju i
biomehaniku............al je strebao i mucio se a ne,za kraj jos jedan primer ko
ji ce vas ubediti u ovo moje razmatranje,kao arkan koji je zavrsio u ns visu za
10 dana i
bio trener...eto to ce nas ubiti a ne siromastvo,jer argentina je jos siromasnija
pa gle kako igraju-JER VOLE SVOJU ZEMLJU I NE STIDE SE SVOG POREKLA
ZDRAVO
(socijala, 12. januar 2005 13:09)

vlada

pre 19 godina

slusaj vog dalibora darko je uvek bio bolji od krstica.Alo decko gde ti zivis.Pa prose k milicica u hemofarmu je bio bio 8 poena po utakmici.On je samo bio jedan od mnogo talenata,ali je na tome i ostao.Vazno da on menja kolica svake nedelje.Pa on kad da kos u detroitu pa to je erupcija odusevljenja i .. smeha.ON JE KLOVN TIMA.

betany

pre 19 godina

Darko Milicic je napuhani gusak. Ne dize dupeta sa klupe, a puse se ko da je Michael Jordan. Nema on Pojma. Nisu oni njega dzabe stavili da sjedi.

Stefan

pre 19 godina

Mnogo mi je zao...i svaki iole normalan covek ne moze da oseca bilo sta drugo osim zaljenja...Citam komentare ovde i ne mogu da poverujem koliko su ljudi zlobni i zlonamerni stvarno...Kao prvo Krstic je sjajan igrac i bice jos bolji...ali ne kapirate jednu stvar-on je igrac-RADNIK!!!on nije jedan od onih lucidnih igraca koji ce jednim svojim potezom sve da sokira i iznenadi...Darko je svakako talentovaniji...a vi previdjate i jednu znacajnu cinjenicu DARKO JE 2 GODINE MLADJI!!!...Druga stvar Krstic je u Partizanu imao mnogo prostora za napredak..imao je dobre trenere,Divca uz sebe koji je lobirao za njega u Americi i sve je islo ko po loju...Ko je Darka trenirao???Lukajic???ma dajte molim vas...?Kao drugo za Darka se jos pre 5 godina znalo da je mega talenat i da ce sigurno ici u Nba...A ovde ljudi kakavi su-slobni,pakosni i sujetni sve su cinili da ga ometu..Pa setite se samo utakmica u Yuba ligi...gde su mu sudili i po 4 faula za cetvrtinu...strasno potpuno bez razloga...Ali zato setite se i njegovih utakmica za Hemofarm u evropi...Ne mogu samo da se setim protiv koga je Hemofarm igrao,mislim protiv Ventspilsa..ili tako nesto...sve u svemu Darko je dao 37 poena!!!i odigrao neverovatno...pokazao je zasto je biser...pa ljudi da li stvarno mislite da bi ga bez razloga jedan Joe Doomars ozabrao kao 2.pika i dao mu 10 miliona $ da ne vredi,i da nije talenat...Pa ljudi ona meka ruka,pokretljivost,okretnost to je boziji dar!Samo je po meni steta samo to sto nije dobio vecu priliku kod nas u zemlji...nisu potrebne godine u Evropi da se sazri..samo kod nas u pravoj ekipi (svejedno Zvezdi,Partizanu,Rexlexu,Buducnosti)gde se dobro radi sa mladima...pa da se napravi uvertira za Nba...Ali ljudi shvatite nije lako...kad ti nude 10 miliona $ + sponzorstva + itd....pa da kazes neka hvala igracu jos u srbiji za 100 hiljada godisnje...i rizikovacu da se ne dao bog tesko povredim i nikada ne odem u NBA nego ostanem u Vrscu i zivim u bedi...Nemojte biti toliki licemeri...Ne znam sta vi zamisljate..da Krstic vozi juga u americi i jos uvek je skromni Kraljevcanin kome nije do novca...Nije nego vozi Cadilac Escalade za vasu informaciju i zivi u penthousu...A Milici Audi-ja ili sta vec-strasna razlika...budite malo dobronamerni i zelite srecu nasim talentima u inostranstvu i ne pokusavajte vecito u svemu da trazite neke lose i ruzne pozadine...Decko ipak ima samo 20 godina i pred njim je velika buducnost

pub

pre 19 godina

Ne treba bas sad pljuvati po decku previse, jos uvek je klinac. Tacno je da nije razvio pravi odnos prema poslu koji radi, i da je na putu da propadne, ali ima jos nade za njega.
Decko je i u nezgodnoj situaciji, vecina para koje zaradi ode Hemofarmu, a da Detroit i hoce da ga trejduje pitanje je ko bi hteo potpuno nedokazanog igraca koji zaradjuje 4+ M$ godisnje. Tako da je pat situacija.
Za pocetak bi bilo fino da se uozbilji (citaj: da proda sve fensi automobile koje je kupio, da ne blajha kosu vise, da nauci lepo engleski i da razmislja samo o kosarci).
Pa ce mozda biti nade za njega ...

JaMaR

pre 19 godina

E Dare, Dare ... Tri-put meri , jednom seci ... (kaze narod) ! Bio bi zadovoljan sa 10ak min ? Al je prso decko !? Trazi trejd pod HITNO !!!

aca

pre 19 godina

Samo zelim da gospodinu koji je komentarisao pod imenom "SOCIJALA" kazem jednu stvar u vezi Maurinja.Iz prve ruke mogu da mu kazem da Maurinjo jeste poceo da studira DIF ali ga nije zavrsio,odnosno ima nesto poput nase jadne vise trenerske.Informacija 100% tacna.Sto se ostalog navedenog u tekstu tice pretpostavljam da je u pravu s obzirom da nisam upucen toliko u basket.

Boka

pre 19 godina

Darko: "Prerastao sam nasu ligu" ???

Za Darkovo vreme u Hemofarmu, gledao sam ga par puta (do 10 utakmica). Decko je odigrao prosecno. Ne mogu da tvrdim ali u tim utakmicama nije imao viseo od 14 - 18 poena u proseku. U medjuvremnu nema ni jednu titulu... U kom je to smislu on prerastao domace prvenstvo i nasa takmicenja?

Gledao sam njegov intervju na TV. Izmedju trenigna spava, jedem i gledam filmove. Ne volim da izlazim i da se druzim sa ljudima. Voditeljka mu je izvlacila reci iz usta. Bilo je u fazonu mrzim ceo svet i svi su mi dosadni. A ocigledno ne moze bez roditelja...

Nije ni cudo sto su mu rezultati takvi kakvi su...

persa

pre 19 godina

Neko ima u glavi i zna sve o kosarci, ali ne moze da bude prvak sveta jer je visok recimo 168, ali s druge strane postoji i covek cija intelektualno izazvana glava moze da upropasti svemirske fizicke predispozicije. Darko ima takve fizicke predispozicije da ne bi bilo potrebno ni da bude nesto posebno bistar, bilo bi dovoljno da mu je glava prazna i bio bi najbolji u istoriji kosarke, ali njemu je glava puna raznih kompleksa i frustracija i ko zna kakvih nebuloza. Zao mi je protracene mogucnosti.

rrr

pre 19 godina

Ovo mozhete da nadjete na
http://sports.espn.go.com/espn/page2/story?page=simmons/050111

Chlanak je od juche i Darko zauzima 10 mesto medju "top-33 favorite things about the current NBA season". Da nije tuzhno bilo bi sjajno...

10. Ultimate Darko, Season Two
Two Sundays ago, the Pistons were leading the Celtics by 24 with seven minutes left, so they put Darko in the game -- he officially has an "Igby Goes Down" look to him, like a prep school kid who just got kicked out of his fifth boarding school. You can almost picture him wearing a bad blazer and sneaking a smoke behind the cafeteria. Anyway, the Celtics immediately went on a run and cut the lead down to 10 ... so Brown had to take Darko out and put one of the Wallaces back in. Poor Darko can't even stay on the court in garbage time. This is going to end badly.

(On the flip side ... )

Srdjan Krtolica

pre 19 godina

Za sve ove sto pljuju na momka. Niti ga znam, niti sam ga ikada gledao, a obozavam NBA, ali eto, nisam imao priliku da gledam ta dva minuta kad decko igra. Pretpostavljam da je talenat, u Americi niko nije lud. Ono sto znam je da nisam nikad dobio milione dolara, ali sam dobio stipendiju na Univ. of Pennsylvania, sto ako neko zna, je Ivy League School i jedan od najjacih univerziteta u Americi a i u svijetu. Ne zelim da se hvalim, nije mi to namjera, cak naprotiv. Ono sto bih zelio da kazem je da sam sa 18 godina otisao u Ameriku da trazim nestoi jednostavno mi nije uspjelo, nije Amerika za svakoga, a sad se pitam da li su ljudi isto ovako pljuvali na mene, jer moji uspjesi na fakultetu nisu bili ni priblizni ocekivanjima, cak sam bio par puta vrlo blizu da izgubim stipendiju. Mozda mojoj zivotnoj prici nije mjesto ovdje, i mozda je nece ni objaviti, ali znam da tamo nije lako, da covjeku sa 18 godina mnoge stvari nisu bas jasne, i da je najlakse sjediti u Srbiji, BiH, ili bilo gdje drugo, polako trunuti i kritikovati. Meni je iskreno samo jako zao decka, treba da se vrati, jer nije Amerika za svakoga.

vuk

pre 19 godina

Nije tu samo pitanje novca. Kako bi se iko od nas osecao da zna da je najbolji u necemu ili da bar zna da ima veliki potencijal da postane najbolji a onda uzme dobre pare zarad napretka i nikad ne postane najbolji. U starosti bi stalno ponavljali ono: a mogao sam ja da … uz neprijatan osecaj u grudima da ste nesto propustili.
Darko je veci talenat od Krstica, Krstic je veci radnik

Allan Houston

pre 19 godina

@Stefan

Nemam ja nista protiv decka,ali bih rekao da nije ispao bas pametan.Super je sto se prijavio na draft,postao drugi pik,ali kada je upao u Pistonse,mogao je da zapazi da je paklena konkurencija na njegovoj poziciji(tada su u Detroitu igrali Wallace,Okur,Rebraca,Campbell…).Mogao je jednostavno da drzi tu “kartu” u dzepu,a da ostane u Hemofarmu,ili predje u Partizan,Reflex,mozda ode u Evropu,a ne da kaze da je sa 17 “prerastao” nasu ligu?!?!?!?Pa to je mogao da kaze da je bio najbolji strelac,skakac,bloker,MVP,ili nesto slicno.On je poleteo za parama,sapleo se,i pao.Ne postaje se igrac tako sto ce da ide u diskoteke,juri devojke,”uci da vozi”,farba kosu,busi usi…Igrac se postaje RADOM,paklenim RADOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!Klubovi u NBA traze GOTOVE IGRACE,tamo niko nikoga nece da poducava.Igraci su placeni,i odmah se traze rezultati.A sto se tice para za kojima je poleteo-jel znas ti onu pricu kada roditelji pitaju malo dete:”Hoces li JEDAN kolac SADA,ili DVA kolaca KASNIJE”?Pogledaj Vujanica i Bodirogu-oni su najbolji igraci timova u kojima igraju(Klimamio i Barcelona).Bolje je biti PRVI u,selu nego poslednji u GRADU.

Zaljubljeni Sekspir

pre 19 godina

I ja sam ga pljuvao ranije ali sad mi ga je zao... Je*i ga, nije mogao da predje u Partizan ili u Evropu jer je imao ugovor do 2009te a koliko se secam Hemofarm mu je i oko prelaska u Detroit pravio neke probleme oko obestecenja pa je cini mi se iz svog dzepa morao da plati oko milion dolara... Al dobro, bar im je uzeo velike pare a ostali talentovani igraci iz nase lige su naucili vaznu lekciju...

Rukometas

pre 19 godina

Ne znam sta da vam kazem!U svakom slucaju je jako da tako kazem jadno sto jedan takav talenat propada.Medjutim u sportu nije sve u talentu,jedan potpuniji sklop je tu potreban da bi se uspelo.Govorim to iz iskustva jer igram profesionalno rukomet u jednom evropskom klubu i sam znam koliko je tesko bilo sta postici a ne neku minutazu u NBA.Sa druge strane imao sam priliku da treniram sa prilicno extra talentovanih ljudi koji nisu nista znacajnije uradili jer im je falio taj celokupni sklop.Opet ne znam sta da kazem u vezi njega,ne zelim da ga napadam,niti da ga branim,ali mislim da svaki covek mora sam da shvati sta je za njega najbolje i da Darko sam zna sta bi trebalo da uradi.Sa druge strane znam kako je tesko doneti neku odluku vezanu za karijeru.Svakako rad mu preostaje i to pakleni jer samo on vodi ka vrhu.

goran (francuska)

pre 19 godina

Sasvim se lazem sa stefanovim komentarom i jos bih dodao samo sledece, mozete kritikovati tog momka i pljuvati po njemu ali on ce za koju nedelju, koji mesec, godinu ili dve najvise, postati ono zasta je kupljen, bice zvezda. Maltene je jos dete a vec je, ako ne u sportskom onda u finansijskom smislu dogurao dalje nego svi kriticari zajedno. Mlad je, ekstratalentovan, pa bilo u Detroitu ili nekom drugo NBA timu, ili u evropi, Darko ce postati zvezda jer je sudbina resila da njegovo ime pise velikim slovima. A mi sto bismo hteli a ne mozemo, ostaje nam da lecimo frustraciju ceseci jezik dok mozemo jer na kraju se ipak najsladje smeje poslednji.

VSP

pre 19 godina

Neko rece da je zalosno,neko kaza da je tuzno,opet neko misli da je smijesno,ali Darko Milicic je nekad bio veliki talenat,mozda najveci na ovim prostorima i jos uvijek je talenat,ali ne vise ni veliki ni mozda najveci vec jedan od mnogih!Gledao sam Darka prosle nedelje protiv Memfisa cini mi se desetak minuta je bio na terenu,kad je usao bilo je STANDING OVATION od strane cini mi se svakog gledaoca u dvorani i onda.....nista braco i sestre,samo muk,jer od Darka je ostalo samo to da ima balkanski shmek za pas i nista,apsolutno nista vise!I ne cudi se gs.Milicicu sto ti Leri ne dozvoljava da igras,nemas ni zelju ni volju,a tek ti je 20 majstore!Pogledaj samo kako je ginuo nesretni Goldvajer to deset minuta sto je igrao zajedno sa tobom,a ginuo je zato sto mu je to bila sansa da pokaze da sa 30 ne zasluzuje samo 10-dnevni ugovor nego nesto vise,a ti to Darko moras da pokazes,da si nesto vise ili te nema!Ne dozovoli da ostanes izvakana legenda o nekom tipu koji je bio ispred Karmela,pa da zavrsis kao sto je zavrsio Sem Bouvi u prici o Jordanu,a neces valjda to da nam uradis,crni Darko!I ofarbaj se,dosta si bio plavusa!

Rade Radanović

pre 19 godina

Kao on je osetio da je prerastao onu našu ligu (dok je to i bila liga), pa on joj nije bio ni dorastao bre, a kamoli prerastao. I na kraju krajeva on Krstiću nije ni do kolena što će Krle još jednom da dokaše ali ovog puta u NBA. Podsetiću da je Gasol pre nego je bio 2. pik prethodno bio MVP ACB lige, a za Miličića se nije čulo dok ga nisu vezali za prelazak u NBA i mogućnost da bude 2. pik.

ben wallace

pre 19 godina

Ovi komentari o milicicu su stvarno bruka kako ovi domaci tako i komentari americkih novinara koji jedva cekaju da iskasape svakog klinca iz Europe pa jos iz Srbije,budimo realni u americi medju velikim brojem ljudi vlada poprilicno lose misljene o klincima koji dolaze iz evrope i zazimaju mjesta domacim igracima iako je mnogo veci broj promasaja upravo iz Amerike.A i ya yve kritizere Milicica setite se Jermena Onila i njegove prve cetiri sezone u Portlandu gdje je smatrn jednim od najvecih oromasaj u klubu a pogledajte na kom nivou igra sada samo otuzno je do koje granice mogu da idu ljudska pakost,zloba i ljubomora ,to mnogo vise govori o vecini ljudi koji su poslali ove komentare.Samo nek se niko ne brine za Milicica bice on uredu i vise od toga nebrinite samo previse !

Dragan

pre 19 godina

Ma on ce, cini mi se, biti "Perica Ognjenovic broj 2", i na sportskom i na privatnom planu. Na sportskom planu - zauvijek ce ostati samo neiskorisceni talenat, a na privatnom - spiskace sve pare koje ima i koje nema, sve na gluposti i postace bankrot. Poslije ce da juri neke lijeve ekipe po Poljskoj, Madjarskoj, Rumuniji dok se ne penzionise... Tuzno je to kad nekome slava prerano udari u glavu. Da li se neko sjeca Cubrila iz Partizana, prepotentnog mladog talenta i da li zna dje je on sad?

Igor Sandic

pre 19 godina

E pa sad ti se Darko sve lupa o glavu. Nisi hteo da igras za reprezentaciju, valjda si se sad opametio. Ali, da se ja pitam, nikad vise ne bi ni igrao u reprezentaciji pa makar bio bolji igrac i od Dzordana. Tvoj slucaj nek sluzi kao primer buducim talentima...

ScoreKiller

pre 19 godina

Srpska kosarka vec jeste tamo gde nam je fudbal, osim ako se herojska pobeda nad Angolom ne racuna kao uzlazni trend. A razlog za to je samo jedan. Posledica tog razloga je Vule kao (naglasavam sledecu rec) PlayMaker tima, a pre njega neki Lukovski ili jos ranije Berici, Loncari...
Nemam nameru da omalovazavam bilo koga vec samo da podsetim na onu narodnu: 'Teska macku volujska glava' sa jedne strane, dok bi sa druge mozda trebalo analizirati profil licnosti vodecih ljudi srpske kosarke do sredine '90. u odnosu na ove sadasnje.
Nije Darko kriv sto mu je gazda u Vrscu bio onaj koji je bio, ali jeste kriv za to (citiram raniji komentar) da svako mora sam da pronadje svoj put. W. Sheakspire je napisao: 'Biti zreo to je sve'. Neko sazri u 10-oj godini zivota, neko nikad. Njegovi limiti su apsolutno odredjeni njegovim mentalnim sklopom, kao sto su limiti srpske kosarke odredjeni mentalnim sklopovima i podsklopovima celnih ljudi...

Dušan_V

pre 19 godina

Prerastao ligu!!? Dečko, osvrni se malo na svoj učinak i statistiku (alfa i omega svega u NBA) koju si pokazivao u JUBA ligi. Uopšte mi ga nije žao- možda je imao 17-18 godina kad je otišao ali nije ćorav i sa toliko godina. Da je postizao 30-40 poena po utakmici kod nas, pa i da ga čovek razume, napalio se dečko pa razbija u slaboj ligi... Neka me ispravi neko ko misli da grešim, ali ja se takvog njegovog učinka ne sećam!

I JA

pre 19 godina

10. Ultimate Darko, Season Two
Two Sundays ago, the Pistons were leading the Celtics by 24 with seven minutes left, so they put Darko in the game -- he officially has an "Igby Goes Down" look to him, like a prep school kid who just got kicked out of his fifth boarding school. You can almost picture him wearing a bad blazer and sneaking a smoke behind the cafeteria. Anyway, the Celtics immediately went on a run and cut the lead down to 10 ... so Brown had to take Darko out and put one of the Wallaces back in. Poor Darko can't even stay on the court in garbage time. This is going to end badly

Joe

pre 19 godina

Cubrilo sada igra u Avala Adi u 1B ligi i toliko se ugojio da ne moze ni da zakuca. Mislim da cak ne igra ni u prvoj petorci. Milicic se za godinu dana u Detroitu unazadio ali njegova prednost je sto ima 19 godina i sto postaje svestan gde gresi.On je u Americi popravio fizicke predispozicije a ne verujem da je zaboravio da igra.Jednostavno nije lako kad te trener ubaci zadnjih 5 minuta kada je utakmica vec resena i u tih 5 minuta sve oci su uprte u tebe i svi ocekuju da uradis neko cudo.Pa cak i kad odigra dobro zna da ce mu sledeci nastup zavisiti iskljucivo od toga koju razliku ce napraviti njegovi saigraci kao sto je bilo u par navrata prosle sezone.Tako se ne moze postati igrac.Svi su u utakmici protiv Miamia videli da Darko moze.Kasnije je dobijao jos prilika i bio je na putu da se vrati u formu ali se oporavkom MekDajsa vratilo sve na staro i mislim da ga je to psiholoski ubilo.Samo ako bude imao dovoljno srece da dobije neki dobar trejd u skorijoj buducnosti njegova karijera moze da krene napred,a ako se to ne desi... Uglavnom ne treba likovati nego mu pozeleti srecu jer njegovim propadanjem niko ne dobija, a po najmanje nasa kosarka.A onaj stav da ga ne treba nikad vise zvati u reprezentaciju bez obzira na formu je glupost koja vise govori o nama nego o Darku.

munze

pre 19 godina

krstic ga je peglao kako hoce dok su obojica ovde igrali, perovic mu je samo lupao banane (ali kad god hoce), cak su ga i zvezdini priuceni centri maltretirali.

ja se vec 2 godine pitam dali su ti pistonsi toliko siromasni da ne mogu da priuste video rekorder, jer da su odgledali barem jednu milicicevu utakmicu ne bi ga uzeli ni da cisti parket.

mogli su isto tako da izaberu i cakica sa druge pozicije na draftu (on bi barem bio zanimljiviji sa onim pokusajima trojki bez luka)

Gospodin

pre 19 godina

Daj coveku pare pa vidi kakav je nekaze dzabe nas narod.Najbitnije je da je on polozio vozacki ispit.Krstic je zato isao na pripreme reprezentacije u Nemackoj sa polomljenom nogom .Zato sada i igra...

Moljac

pre 19 godina

Sirotinjo, i Bogu si teska. Da nije bio sirotinja, ne bi sa Hemofarmom potpisao onoliki ugovor. Da nije bio sirotinja, ne bi trcao u Ameriku. Kao sto je rekao, ugovor sa HF nije vazio samo za odlazak u NBA, pa mu je to bilo jedino resenje. A tamo je dospeo u jak tim sa 6 centara, cista nesreca koja uvek prati sirotinju.

A mi da prvo iskorenimo sirotinju u Srbiji. Dakle, umesto pljuvanja po svakom nasem ovamo ili onamo, svako svoju alatku u ruke, pa na posao.

Allan Houston

pre 19 godina

Da se ne lazemo-HF nije bas toliko siromasan klub,pa da igraci igraju za patike,ciste dresove…To je jedan od finansijski najjacih klubova u zemlji.Igraci koji igraju u timu imaju mnogo vece plate od fakultetski obrazovanih ljudi koji rade po nekim propalim preduzecima(ili jos gore ne rade posao u struci,kao ja npr).On je poleteo za parama,ali ima tu jedna zvrckica-on dobar deo tog novca daje HF za “slobodu”.Znaci,”casti” HF dobrom kintom,a ovamo ne igra.Pa koja je tu logika?Decko je na duplom gubitku.Da je lepo ostao u Hemofarmu,igrao bi za solidnu kintu(mozda od tog novca ne bi mogao da kupi novi BMW ili veliku kucu,ali bi sigurno ziveo pristojno i IGRAO).Mogao je da ostane u HF do 21.,pa onda posle da ode u NBA,ako vec hoce.Da ne govorim da bi mu i obestecenje bilo mnogo mnogo manje.

Wally Szczerbiak

pre 19 godina

"... Poor Darko blablabla, garbage time... blablabla..." Ne kazem da se decko nesto preterano trudi na parketu, i da igra neku odbranu, ali odbrana jednog naduvanog Karmela Entonija nije nista bolja od Darkove. Ne znam ko je to provalio, ali C.A. nije nista posebno, samo razmazeni klinac, koji nije nista ekstra u poredjenju sa Milicicem. LeBrona James-a puuuuno vise cenim od C.A. - ako nista bar je decko pored talenta, i jako vredan. Mislim da i Milicic puno radi, samo da nije taj tip koji ce da se pred publikom eskponira, niti da se baca po parketu (jer nema za koga to da radi). Ja ne bih pristao ni da udjem u igru kad me Larry Brown pozove, posle toliko stvari kojih je rekao na Darkov racun. A vi sto pricate, "frajer vozi dobra kola, blablabla..." - cista zavist. Jok vi biste vozili Zastavu u Americi, a pored toga imate sebi da priustite BMW-a i A8? Najlakse je odavde kritikovati. A sto se tice Milicic vs. Krstic, ja potpisujem da je Milicic bolji igrac. Krstic je radilica, Milicic igra atraktivnije. Sta mislite da Krstic moze onako da zakuca? - nema teorije. Fizicke predispozicije ovog 20ogodisnjaka su neverovatne. Samo jos da ima u glavi, i da se ne boji nikog, da trazi trejd, sve bi bilo super. Bice od njega igracina, u to budite ubedjeni.

Mad Dog

pre 19 godina

Covek je prerastao nasu ligu?! Jel` on normalan? Pa ni ovde nije odigrao nista a o nekim evropskim utakmicama i da ne pricamo, da bi mogao ovako da prica.
U zemlji koja je visestruki svetski i evropski prvak on nije imao sta i od koga da nauci... Meni se cini da ko nema ljudskih kvaliteta ne moze da postane ni vrhunski igrac.
A "malom" bih porucio da je bolje da pocne da uci za trenera, posto od njega nikad nece biti igrac.

AK 15 VC

pre 19 godina

Cujete li sebe,e? Pljujete na momka a on je postigao SVE u zivotu,mozda ga ne ide bas najbolje tamo ali doce sve na svoje VJERUJ TE MI TAMO NIKO NIJE LUD... MISLITE DA SU MU ONI BEZVEZE DALI 12 MILIONA,NE.. Nego problem je sto ste vi ljuborni na momka koji je sebe obezbjedio do kraja zivota...Koji ce od vas da zaradi 12 miliona ??? NIKO za cijeli zivot a ne sa 18 e pa jeste li vi svjesni sta je to e ? Ja treniram kao konj da bi postigao nesto,cak sam se ispisao iz skole da bi picio po 2-3-4 treninga dnevno... pa evo moj nije bas drug ali znamo se odlicno ponekad popijemo pice,mislim na Sasu Pavlovica,eto on ima 2-3 miliona a kao da ih nema onaj makar uziva Kupuje kola,j..e one crnkinje i ostalo JEDNOM SE ZIVI SELJACI

marko

pre 19 godina

pa vi ljudi ne znate ni sta pricate,citam i ne mogu da verujem.pa vi ne znate kako je taj decko ziveo godinu dana pre nego sto ce da ga detroit draftuje.bukvalno bio je gladan,a plus sto je u vrscu imao posla sa takvim ljuckim sljamom da to od vas niko ne moze da predpostavi.to je pod jedan,pod dva je to da se takav talenat vise nikada nece roditi na ovim prostorima.partizanu je sa sedamnaest godina davao dvadeset poena za isto toliko minuta u igri,buducnosti,zelezniku,zvezdi takodje,u evropi jednu utakmicu protiv paoka dao 25 poena uz 20 skokova i7,8 blokada,pa ko kaze da on nije prerastao nasu ligu,sa njim onda nesto nije u redu.kada ga je jednom dumarsu bilo dovoljno da ga pogleda deset minuta i da odluci da ga uzme kao drugog pika,o cemu onda mi diskutujemo.to sto leri braun ima komplekse od nase kosarke i mrzi evropljane,a i mlade igrace to on nije mogao da zna,a i da je znao ne bi mogao na to nikako ni da utice.ja znam da ce on uspeti u to budite sigurni,njega je bog poslao da uspe

dulle

pre 19 godina

E tako mu i treba, kad je skrt. Svi razumemo da je jos mlad. Ali kad je odbio da igra za reprezentaciju to je bilo previse. Ko ga je savetovao, ili je mozda on pomislio da je dostigao svoj cilj u zivotu odlazeci u NBA to neznam, ali evo kako je sad ispalo. Sada neka kuka, "ja bi igrao i 10 minuta". Pa zar tako da razmislja kosarkas koji ima 20 godina.
TAKO MU I TREBA, moju podrsku nema.

KROKODIL

pre 19 godina

Sećate se da je svojevremeno odbio poziv za reprezentaciju zato što mora da polaže vožnju ?
Toliko o njemu i njegovoj fenomenalnoj karijeri sa sve prstenom !

Laki

pre 19 godina

Eto pratim basket skoro 30 godina...i mogu da kazem, da je talenat vazan, ali samo ako ga prati pravi mentalni sklop. Moze li neko da navede igraca koji je bio extra talentovan, ali nije imao volju, a u glavi mu vladao haos, i na kraju postao velicina ? Ja se takvih nesto ne secam. I ja bejah talentovan, ali sam visok 180, imam ravne tabane i lose zglobove. Dzaba talenat. Dakle, Darko ima sjajne fizikalije, velike predispozicije - izuzetan talenat, ali, bez glave dzaba sve to...samo od njega zavisi hoce li biti tema humoristickih emisija ili igrac. A vremena je sve manje, a hipoteka raste iz dana u dan.

Aleksandar Vukovic

pre 19 godina

Ni meni ne bi bilo svejedno da mi je nadimak "Pobednicka Cigareta"(zbog toga sto ulazi poslednjih trideset sekundi kada tim pobedjuje). Morace da saceka trade u neki slabiji tim i svakako je malo neinteligentan.

Nebojsa bez kule

pre 19 godina

Zanimljivi su komentari, a sta je decko trebao da uradi? Da kaze 'ne hvala ja sam mlad za vasu ligu, pozovite me za par godina'. Da li se neko seca Drazena Petrovica? Iz Evrope je otisao kao najbolji igrac, a nije imao neku veliku minutazu u prvom klubu. Tek kasnije je nesto vise igrao ali u drugom klubu. Darko je mlad, ima vremena za njega, a i bolje da je tamo nego ovde u taxi ligi.

Nikola

pre 19 godina

Citam ove komentare i takodje,slazem se da je ljudska zloba,zavist i pakost bila i ostala jos uvek na jako viskom nivou kod Srba.
Sta tek da kazemo,zasto nas drugi mrze,kada mrzimo sami sebe.
Tesko je to,sto se svi bave tudjim problemima,jer time zele da prikriju svoje.
Darko Milicic,znam ga dok je jos igrao u Vrscu,znam i njegovog dobrog prijatelja Pupovica.
Obojice veliki talenti,Pupovic je cak jedno vreme bio i mnogo bolji od Milicica,ali onda u Hemofarmu nije dobio toliko paznje,kao Milicic u koga je u samom startu mnogo mnogo rada ulozeno.
Pupovic je trebalo da izadje na draft 2002,ali je zbog problema sa menadzerom to odlozeno(na svu srecu,mozda i pametno)Darka je taj isti menadzer povukao previse brzo.
Jako dobro izlobiran,uz nekoliko dobrih partija,koje je Darko neosporno zbog ogromnog talenta i pruzio,ali ljudi misle,eto dosao sam u NBA i time je sve zavrseno.
Tek je tu pocetak,tek tu je potrebno 10.godina najzesceg dokazivanja,pa da se dobije status zvezde,one prave zvezde koja ce trajati.
Darko ce to biti,ako se na vreme okrene u jednom boljem smeru.
Divac polako odlazi,mozda je najbolja prilika da Darko zatrazi trejd u Los Angeles,kod Rudija Tomjanovica,da mu se eventualno sledece sezone prikljuci i Predrag Stojakovic,uz Kobija Brajanta,Darko bi imao vecu minutazu i veliki prostor za napredak,njegova karijera bi krenula uzlaznom putanjom.
A onda svi ovi zli jezici mogu samo da se sete sta su govorili,a Darko da se poslednji smeje,bas kao sto neko rece ovde.
Darko,samo napred,ozbiljno razmisli o promeni kluba,kao sto rekoh najbolja opcija je L.A.Lakers.
Nemaju centra,izvaredan grad,ekipa sa visokom reputacijom.
Treniraj,naporno,pamet u glavu i sta drugo da ti kazem,vec u prvoj sezoni si uzeo prsten,polagano,za sledeci se potrudi i sam vise doprinesi,bices zadovoljniji,zelim ti srecu!