Četvrtak, 26.09.2019.

15:40

Srbija želi organizaciju kvalifikacija za OI – ovo su ključni datumi

Kvalifikacioni košarkaški turnir za Olimpijske igre na programu je u krajem juna 2020. godine, a ko će biti domaćin saznaćemo u roku od mesec i po dana.

Izvor: PT

Srbija želi organizaciju kvalifikacija za OI – ovo su kljuèni datumi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

44 Komentari

Sortiraj po:

Zoni

pre 4 godine

Hrvatska je na zadnjoj olimpijadi zauzela 5.mjesto. Zasto ne? 
(Zoni, 26. septembar 2019 17:31) 


Zato što ih NIJE BILO NA SVETSKOM?
 (Znači Haoos (čisto onako komentar), 

Pa ovo je za Olimpijadu pametnice. I Srbija se jedva u posljednji tren kvalifikovala za svjetsko.

realno

pre 4 godine

@slovenac hahha a otkud tebi da je Kokoskov Rus ? Ima jako mnogo Srba cije prezime zavrsava na -ov ,s druge strane kad Dragic ide u Republiku Srpsku i tamo slavi Slavu onda se valjda zna da je Srbin

Zoni

pre 4 godine

Hrvatska je na zadnjoj olimpijadi zauzela 5.mjesto. Zasto ne? 
(Zoni, 26. septembar 2019 17:31) 


Zato što ih NIJE BILO NA SVETSKOM?
 (Znači Haoos (čisto onako komentar), 

Pa ovo je za Olimpijadu pametnice. I Srbija se jedva u posljednji tren kvalifikovala za svjetsko.

Slovenac mozda si i ti na ic

pre 4 godine

Slovenac a otkud ti to da je kokoskov Rus hhahaha na osnovu prezimena im puno srba kojima prezime zavrsava na ov s druge strane ako jedan dragic idu u rs na proslavu slave onda se valjda zna sta je po poreklu

Xnodeh

pre 4 godine

Zato što ih NIJE BILO NA SVETSKOM?
(Znači Haoos (čisto onako komentar), 26. septembar 2019 18:12)

Zato sto su ih u kvalifikacijama Holandija, Rumunija i Madjarska otresli kao slinu sa sve NBA igracima. Angolinih +20 pre SP je dodatno pokazala da je i Afrika za Hrvatsku u kosarci, ono sto Spanija za Hrvatsku u fudbalu.

Toliko

pre 4 godine

Sanjate... Sa garniturom poput Vesića i ostalih vrlih ministara!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Srb, 26. septembar 2019 17:51)

Ista garnitura je bila i pre tri godine kada su omogucili domacinstvo,dali pare iz budzeta a kosarkasi se plasirali... ne verujem da ce nam i sada omoguciti domacinstvo jer stvarno ne bi bilo fer prema ostalim savezima.Jedino ako se ne prijave 4 dobrovoljaca...

Objasnjenje

pre 4 godine

@Xnodeh: pa Srbi ne igraju za nasu reprezentaciju. ako ne verujes, imas intervjue na tu temu sa onima na koje insinuiras na youtube, pa proveri. Igrao je od stranaca samo jedan naturalizovani Amerikanac. A ako ces tako, i Kokoskov je ruskog porekla. Najmanje kolko su Luka i Goran.
(Slovenac, 26. septembar 2019 17:08

Druze,mozes sto puta gledati preko You tube bilo kakve intervjue ali krv nije voda i srecom svako prezime govori ko je odakle potekao.Moze on uzeti koje hoce drzavljanstvo,poreklo i narodnost mu ne mozes oduzeti i poreci,ma koliko se trudio,bilo ti ili on sam. Doncic je srbin,isto kao i braca Dragic,Zoran i Goran i Aleksej Nikolic.Omic i Muric su bosanski muslimani a mozda sam nekog jos ispustio.Isto vazi i za hrvate koji svojataju bracu Petrovic,Vrankovica,Komazeca,Popovica i jos mnogo srba ili crnogoraca za svoje.Prezime i poreklo su bitni i krv koja tece venama a ne razni papiri,koji se dodeljuju,nekad zbog para,nekada da bi se sacuvala porodica i kuca.

Xnodeh

pre 4 godine

@Xnodeh: pa Srbi ne igraju za nasu reprezentaciju. ako ne verujes, imas intervjue na tu temu sa onima na koje insinuiras na youtube, pa proveri. Igrao je od stranaca samo jedan naturalizovani Amerikanac. A ako ces tako, i Kokoskov je ruskog porekla. Najmanje kolko su Luka i Goran.
(Slovenac, 26. septembar 2019 17:08)

Nemam sta da verujem.Vidim i znam.Goran Dragic,Zoran Dragic,Luka Doncic,nekada Rasa Nesterovic.Sve Srbi,kao sto je i Kokoskov.A nemoj samo da ti ja krenem o poreklu tvom i tvoje sake jade Slovenije,pa ces videti koliko vas ima svakakva porekla,od srpskog preko ruskog do nemackog.

Švicarski Hrvat

pre 4 godine

@Svicarski Hrvat previse samokriticno. imate igrace da budete u top 5 reprezentacija, ali iz nekog razloga uvek kiksnete. znaci treba vam struka. evo npr. u fudbalu, nas nacionalni tim je za vise od sto miliona evra skuplji od hrvatskog, pa ne postoji realna sansa da se uradi nesto zapazeno jer za trenere postavljaju klovnove ili ljude nedorasle tom zadatku. na kraju za svaki neuspeh ljudi u savezu ne osecaju krivicu i to se zato stalno ponavlja.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (maki1982, 26. septembar 2019 16:41)

Lijepo je to lave što imaš visoko mišljenje o hrvatskoj košarci.Stvarnost nije to.Nemoj se samo i ti sprdati sa nama.Gdje misliš Hrvatsku ugurati u top 5 svjetske košarke pored USA,Argentine,Litve,Srbije,Grčke,Španjolske,Francuske,i Kanade,Australije i Brazila u punim rosterima?! Nikako! Hrvatska ima igrače za top 15,to je točno,a top 5 nikako. No, Srbija u nogometu ima veći potencijal u momčadi od Hrvatske u košarci pa nema rezultate.Teško je očekivati da ih Hrvatska ima u košarci. Kad pogledam što su Poljska i Češka uradile na Svjetskom prvenstvu,znam gdje je Hrvatska,daleko iza njih,kanal eto gdje je.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 4 godine

Hrvatska je na zadnjoj olimpijadi zauzela 5.mjesto. Zasto ne?
(Zoni, 26. septembar 2019 17:31)


Zato što ih NIJE BILO NA SVETSKOM?

Xnodeh

pre 4 godine

Samo što ti nisi shvatio da nije to Švicarski Hrvat ni prika iz susjedstva, nego Xnodeh. Ima ga s milijun nickova mijenja boju kože, oblik, religiju itd. k'o kameleon.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lol, 26. septembar 2019 17:12)

Blamiras se kameleonu,vise nije ni smesno.Totalno te istina pomutila.

direwolf

pre 4 godine

Prosli put smo platili silne pare jer se Bogdanovic sapleo sam o sebe u prodoru. Nije platio, platili smo mi od naseg poreza. Red bi bio, ako je covek kako Grobari pricaju, da te pare vrati poreskim obveznicima.
(nista o nicemu, 26. septembar 2019 16:53)

Ne, treba da plate bjelica guduric micic simonovic jovic koji bazen nisu mogli da pogode na SP.
(glen rajs, 26. septembar 2019 17:21)


Klubastvo, a? Nije ni vreme a ni mesto...

zgtom

pre 4 godine

Hezonja, Bogdanović, Šarić, Žižić. Zubac, Bender, Šamanić, Prkačin mlađi, i još nekoliko mladih nadolazećih nada i to je ekipa koja da je bila na ovom SP, četvrtfinale sigurno.

ivan

pre 4 godine

Boze koji idiotizam od ovog sistema... Nije mi jasno jel to znaci da ce biti samo 12 ekipa na turniru, kako su se to Amerikanci vec kvalifikovali, i otkud to Iran i Nigerija jel kao prvaci kontinenata i ako je tako sto nije onda i Slovenija direktno plasirana...

lol

pre 4 godine

@Svicarski Hrvat previse samokriticno. imate igrace da budete u top 5 reprezentacija, ali iz nekog razloga uvek kiksnete. znaci treba vam struka. evo npr. u fudbalu, nas nacionalni tim je za vise od sto miliona evra skuplji od hrvatskog, pa ne postoji realna sansa da se uradi nesto zapazeno jer za trenere postavljaju klovnove ili ljude nedorasle tom zadatku. na kraju za svaki neuspeh ljudi u savezu ne osecaju krivicu i to se zato stalno ponavlja.
(maki1982, 26. septembar 2019 16:41)

Samo što ti nisi shvatio da nije to Švicarski Hrvat ni prika iz susjedstva, nego Xnodeh. Ima ga s milijun nickova mijenja boju kože, oblik, religiju itd. k'o kameleon.

Švicarski Hrvat

pre 4 godine

@Svicarski Hrvat previse samokriticno. imate igrace da budete u top 5 reprezentacija, ali iz nekog razloga uvek kiksnete. znaci treba vam struka. evo npr. u fudbalu, nas nacionalni tim je za vise od sto miliona evra skuplji od hrvatskog, pa ne postoji realna sansa da se uradi nesto zapazeno jer za trenere postavljaju klovnove ili ljude nedorasle tom zadatku. na kraju za svaki neuspeh ljudi u savezu ne osecaju krivicu i to se zato stalno ponavlja.
(maki1982, 26. septembar 2019 16:41)

Lijepo je lave vidjeti da imaš takvo visoko mišljenje o nama.No,nemoj se i ti sprdati.Pored USA,Argentine,Litve,Srbije,Francuske,Španjolske,Grčke,te punoga rostera Kanade,Australije i Brazila,mi ne možemo biti top 5 svijeta!Točno je,možemo i imamo igrače za bit top 15,ali top 5 ne.No,vi imate veći potencijal u nogometu u momčadi nego mi u košarci.A rezultata nema ni kod vas u nogometu ni kod nas u košarci.Mi smo u košarci trenutačno miljama daleko od Poljaka i Čeha,što onda dalje da pričamo.

NY

pre 4 godine

Nesto tu nije jasno
Ako Evropi pripada jos tri mesta i pod uslovom da u sve cetiri grupe pobede evropske ekipe koja od njih nece na OI.I kako ce se odrediti ko iz Azije, Afrike, Severno americkog kontinenta (Kanada) idu na OI.Na sajtu Basketball Olympic qualification stoji da Evropa daje 5 timova.Dva mesta vec popunjena

glen rajs

pre 4 godine

Prosli put smo platili silne pare jer se Bogdanovic sapleo sam o sebe u prodoru. Nije platio, platili smo mi od naseg poreza. Red bi bio, ako je covek kako Grobari pricaju, da te pare vrati poreskim obveznicima.
(nista o nicemu, 26. septembar 2019 16:53)

Ne, treba da plate bjelica guduric micic simonovic jovic koji bazen nisu mogli da pogode na SP.

Slovenac

pre 4 godine

@Xnodeh: pa Srbi ne igraju za nasu reprezentaciju. ako ne verujes, imas intervjue na tu temu sa onima na koje insinuiras na youtube, pa proveri. Igrao je od stranaca samo jedan naturalizovani Amerikanac. A ako ces tako, i Kokoskov je ruskog porekla. Najmanje kolko su Luka i Goran.

Zoni

pre 4 godine

Otkud Hrvatska u kvalifikacijama? O cemu se ovde radi?
(Neko od normalnih, 26. septembar 2019 16:12)

Hrvatska je na zadnjoj olimpijadi zauzela 5.mjesto. Zasto ne?

bixente

pre 4 godine

Da li iko objavi koliko kosta ovakav dogadjaj? Drzava placa iz budzeta da bi ljudi igrali kosarku na OI. Cast svakome ali da cijena nije prevelika?

foi

pre 4 godine

Za ove što pitaju otkud Hrvatska igra, FIBA je još pre svetskog jasno rekla da će u kvalifikacije ići određeni broj ekipa sa svetskog i po DVE najbolje ekipe sa svakog kontinenta po FIBA renkingu nakon Sp, a da se već nije plasirao u kvalifikacije na sp i to su iz evrope slovenija i hrvatska

Xnodeh

pre 4 godine

Sanjajte samo, spremajte se za 2024 bolje...
(Slovenac, 26. septembar 2019 16:16)

Sanjajte samo da cete se opet nekad negde plasirati! Nece Srbi doveka igrati za Sloveniju,niti ce selektor biti Srbin a ni Amerikanac se nece moci uvek kupiti! Spremajte se za umetnicko klizanje bolje...

sms

pre 4 godine

Danilović će da da više od 2 miliona zato što nismo mogli da budemo makar u polufinalu?
(poznavalac ©®, 26. septembar 2019 15:52)

Pa ni plasman u polufinale nam nije garantovao plasman na OI jer su se u polufinale plasirali Spanija i Francuska.
Tek pobeda u polufinalu protiv Francuza bi nam donela plasman na OI ili poraz od Francuza ali uz poraz Spanaca u polufinalu i pobeda nad njima u mecu za trece mesto.

RW#0

pre 4 godine

Nadam se da ce olimpijski turnir biti sto jaci pa bi bilo lepo da odemo mi, litvanci, grci i kanadjani. Ali kad kazem kanadjani mislim najjaci moguci sastav. 12 NBA igraca. Vigins, Marej itd...

Wild West

pre 4 godine

Ko nam je selektor?
(Goran, 26. septembar 2019 15:51)

Ko se najviše zahvali. Grbot je preuzeo Arenu, Čiča Gurović upropastio U18 ali sa zahvalnostima i terminima na TV ovih dana prednjači za to mesto.

Xnodeh

pre 4 godine

Srbija nema šanse da se plasira na OI ako ne bude domaćin iako bih volio od svega na svetu da je drugačije od toga.Čak i kod kuće je rizik protiv jačih Evropskih reprezentacija...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 26. septembar 2019 15:51)

Idi upucavaj glinene golubove trolu pre nego te Angola opet nabije 20 razlike

maki1982

pre 4 godine

@Svicarski Hrvat previse samokriticno. imate igrace da budete u top 5 reprezentacija, ali iz nekog razloga uvek kiksnete. znaci treba vam struka. evo npr. u fudbalu, nas nacionalni tim je za vise od sto miliona evra skuplji od hrvatskog, pa ne postoji realna sansa da se uradi nesto zapazeno jer za trenere postavljaju klovnove ili ljude nedorasle tom zadatku. na kraju za svaki neuspeh ljudi u savezu ne osecaju krivicu i to se zato stalno ponavlja.

nista o nicemu

pre 4 godine

Danilović će da da više od 2 miliona zato što nismo mogli da budemo makar u polufinalu?
(poznavalac ©®, 26. septembar 2019 15:52)

Pa ni plasman u polufinale nam nije garantovao plasman na OI jer su se u polufinale plasirali Spanija i Francuska.
Tek pobeda u polufinalu protiv Francuza bi nam donela plasman na OI ili poraz od Francuza ali uz poraz Spanaca u polufinalu i pobeda nad njima u mecu za trece mesto.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sms, 26. septembar 2019 16:42) # Link komentara

Prosli put smo platili silne pare jer se Bogdanovic sapleo sam o sebe u prodoru. Nije platio, platili smo mi od naseg poreza. Red bi bio, ako je covek kako Grobari pricaju, da te pare vrati poreskim obveznicima.

Xnodeh

pre 4 godine

Otkud Hrvatska u kvalifikacijama? O cemu se ovde radi?
(Neko od normalnih, 26. septembar 2019 16:12)

Otud sto je jaka konkurencija u kvalifikacijama pa je FIBA odlucila da milostinju u vidu pozivnica dodeli Sloveniji i Hrvatskoj kako bi posluzile drugim ekipa kao kante za napucavanje i malo rasteretile konkurenciju. Recimo Angoli ako upadne Hrvatska, Angola moze unapred da racuna na trening mec i gazenje istih 20 razlike. Sada znas o cemu se radi tu

prika iz susjedstva

pre 4 godine

Srbija će se plasirati u Tokyo unatoč tome da li će bit domaćin ili ne.Meni je mnogo veći strah to što se FIBA nasprdala sa nama pa nam dala wild card za kvalifikacijski turnir da bi se opet našla neka Angola i napucala nas dvoznamenkastom razlikom.Što nas tek čeka ako upadnemo u skupinu sa Litvom,Grčkom,Srbijom,Češkom,ne smijem ni pomisliti.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Srbija će se plasirati u Tokyo unatoč tome da li će bit domaćin ili ne.Meni je mnogo veći strah to što se FIBA nasprdala sa nama pa nam dala wild card za kvalifikacijski turnir da bi se opet našla neka Angola i napucala nas dvoznamenkastom razlikom.Što nas tek čeka ako upadnemo u skupinu sa Litvom,Grčkom,Srbijom,Češkom,ne smijem ni pomisliti.
(prika iz susjedstva, 26. septembar 2019 15:48)
Srbija nema šanse da se plasira na OI ako ne bude domaćin iako bih volio od svega na svetu da je drugačije od toga.Čak i kod kuće je rizik protiv jačih Evropskih reprezentacija...

Švicarski Hrvat

pre 4 godine

Šteta što HKS nema osjećaja za kandidirat se za kvalifikacijski turnir.Jedino bi tako imali šansu za otići,jer ako primerice upadnemo u skupinu sa Srbijom a Srbija dobije organizirati to u Beogradu,vjerovatno nam se više isplati zahvalit se i ne doći.Možda jedino da budemo sa Acinoim Brazilom u istoj skupini pa nas pusti.Mi smo B divizija europske košarke,samo kad pogledam što su Česka i Poljska uradile na Svjetskome prvenstvu,skužim gdje smo mi,kanal.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Teška priča da nam daju opet, eventualno se grune baš ozbiljan keš.

Pošto ćemo biti nosioci, znači da nećemo kačiti Grke i Litvance sigurno, ostaju Turci, Italijani, Hrvati koje moramo tući i na njihovim terenima ako treba.

Najgori scenario je da nas bace u Kanadu, uz pomenute evro ekipe, gadno. Mada i to moramo savladati ako hoćemo medalje i šampionski kontinuitet.

Ali prvo valjan selektor, ostalo lagano.

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Teška priča da nam daju opet, eventualno se grune baš ozbiljan keš.

Pošto ćemo biti nosioci, znači da nećemo kačiti Grke i Litvance sigurno, ostaju Turci, Italijani, Hrvati koje moramo tući i na njihovim terenima ako treba.

Najgori scenario je da nas bace u Kanadu, uz pomenute evro ekipe, gadno. Mada i to moramo savladati ako hoćemo medalje i šampionski kontinuitet.

Ali prvo valjan selektor, ostalo lagano.

prika iz susjedstva

pre 4 godine

Srbija će se plasirati u Tokyo unatoč tome da li će bit domaćin ili ne.Meni je mnogo veći strah to što se FIBA nasprdala sa nama pa nam dala wild card za kvalifikacijski turnir da bi se opet našla neka Angola i napucala nas dvoznamenkastom razlikom.Što nas tek čeka ako upadnemo u skupinu sa Litvom,Grčkom,Srbijom,Češkom,ne smijem ni pomisliti.

Wild West

pre 4 godine

Ko nam je selektor?
(Goran, 26. septembar 2019 15:51)

Ko se najviše zahvali. Grbot je preuzeo Arenu, Čiča Gurović upropastio U18 ali sa zahvalnostima i terminima na TV ovih dana prednjači za to mesto.

Švicarski Hrvat

pre 4 godine

Šteta što HKS nema osjećaja za kandidirat se za kvalifikacijski turnir.Jedino bi tako imali šansu za otići,jer ako primerice upadnemo u skupinu sa Srbijom a Srbija dobije organizirati to u Beogradu,vjerovatno nam se više isplati zahvalit se i ne doći.Možda jedino da budemo sa Acinoim Brazilom u istoj skupini pa nas pusti.Mi smo B divizija europske košarke,samo kad pogledam što su Česka i Poljska uradile na Svjetskome prvenstvu,skužim gdje smo mi,kanal.

Xnodeh

pre 4 godine

Srbija nema šanse da se plasira na OI ako ne bude domaćin iako bih volio od svega na svetu da je drugačije od toga.Čak i kod kuće je rizik protiv jačih Evropskih reprezentacija...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 26. septembar 2019 15:51)

Idi upucavaj glinene golubove trolu pre nego te Angola opet nabije 20 razlike

Xnodeh

pre 4 godine

Sanjajte samo, spremajte se za 2024 bolje...
(Slovenac, 26. septembar 2019 16:16)

Sanjajte samo da cete se opet nekad negde plasirati! Nece Srbi doveka igrati za Sloveniju,niti ce selektor biti Srbin a ni Amerikanac se nece moci uvek kupiti! Spremajte se za umetnicko klizanje bolje...

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Srbija će se plasirati u Tokyo unatoč tome da li će bit domaćin ili ne.Meni je mnogo veći strah to što se FIBA nasprdala sa nama pa nam dala wild card za kvalifikacijski turnir da bi se opet našla neka Angola i napucala nas dvoznamenkastom razlikom.Što nas tek čeka ako upadnemo u skupinu sa Litvom,Grčkom,Srbijom,Češkom,ne smijem ni pomisliti.
(prika iz susjedstva, 26. septembar 2019 15:48)
Srbija nema šanse da se plasira na OI ako ne bude domaćin iako bih volio od svega na svetu da je drugačije od toga.Čak i kod kuće je rizik protiv jačih Evropskih reprezentacija...

sms

pre 4 godine

Danilović će da da više od 2 miliona zato što nismo mogli da budemo makar u polufinalu?
(poznavalac ©®, 26. septembar 2019 15:52)

Pa ni plasman u polufinale nam nije garantovao plasman na OI jer su se u polufinale plasirali Spanija i Francuska.
Tek pobeda u polufinalu protiv Francuza bi nam donela plasman na OI ili poraz od Francuza ali uz poraz Spanaca u polufinalu i pobeda nad njima u mecu za trece mesto.

glen rajs

pre 4 godine

Prosli put smo platili silne pare jer se Bogdanovic sapleo sam o sebe u prodoru. Nije platio, platili smo mi od naseg poreza. Red bi bio, ako je covek kako Grobari pricaju, da te pare vrati poreskim obveznicima.
(nista o nicemu, 26. septembar 2019 16:53)

Ne, treba da plate bjelica guduric micic simonovic jovic koji bazen nisu mogli da pogode na SP.

bixente

pre 4 godine

Da li iko objavi koliko kosta ovakav dogadjaj? Drzava placa iz budzeta da bi ljudi igrali kosarku na OI. Cast svakome ali da cijena nije prevelika?

foi

pre 4 godine

Za ove što pitaju otkud Hrvatska igra, FIBA je još pre svetskog jasno rekla da će u kvalifikacije ići određeni broj ekipa sa svetskog i po DVE najbolje ekipe sa svakog kontinenta po FIBA renkingu nakon Sp, a da se već nije plasirao u kvalifikacije na sp i to su iz evrope slovenija i hrvatska

RW#0

pre 4 godine

Nadam se da ce olimpijski turnir biti sto jaci pa bi bilo lepo da odemo mi, litvanci, grci i kanadjani. Ali kad kazem kanadjani mislim najjaci moguci sastav. 12 NBA igraca. Vigins, Marej itd...

maki1982

pre 4 godine

@Svicarski Hrvat previse samokriticno. imate igrace da budete u top 5 reprezentacija, ali iz nekog razloga uvek kiksnete. znaci treba vam struka. evo npr. u fudbalu, nas nacionalni tim je za vise od sto miliona evra skuplji od hrvatskog, pa ne postoji realna sansa da se uradi nesto zapazeno jer za trenere postavljaju klovnove ili ljude nedorasle tom zadatku. na kraju za svaki neuspeh ljudi u savezu ne osecaju krivicu i to se zato stalno ponavlja.

Xnodeh

pre 4 godine

Otkud Hrvatska u kvalifikacijama? O cemu se ovde radi?
(Neko od normalnih, 26. septembar 2019 16:12)

Otud sto je jaka konkurencija u kvalifikacijama pa je FIBA odlucila da milostinju u vidu pozivnica dodeli Sloveniji i Hrvatskoj kako bi posluzile drugim ekipa kao kante za napucavanje i malo rasteretile konkurenciju. Recimo Angoli ako upadne Hrvatska, Angola moze unapred da racuna na trening mec i gazenje istih 20 razlike. Sada znas o cemu se radi tu

lol

pre 4 godine

@Svicarski Hrvat previse samokriticno. imate igrace da budete u top 5 reprezentacija, ali iz nekog razloga uvek kiksnete. znaci treba vam struka. evo npr. u fudbalu, nas nacionalni tim je za vise od sto miliona evra skuplji od hrvatskog, pa ne postoji realna sansa da se uradi nesto zapazeno jer za trenere postavljaju klovnove ili ljude nedorasle tom zadatku. na kraju za svaki neuspeh ljudi u savezu ne osecaju krivicu i to se zato stalno ponavlja.
(maki1982, 26. septembar 2019 16:41)

Samo što ti nisi shvatio da nije to Švicarski Hrvat ni prika iz susjedstva, nego Xnodeh. Ima ga s milijun nickova mijenja boju kože, oblik, religiju itd. k'o kameleon.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 4 godine

Hrvatska je na zadnjoj olimpijadi zauzela 5.mjesto. Zasto ne?
(Zoni, 26. septembar 2019 17:31)


Zato što ih NIJE BILO NA SVETSKOM?

Zoni

pre 4 godine

Otkud Hrvatska u kvalifikacijama? O cemu se ovde radi?
(Neko od normalnih, 26. septembar 2019 16:12)

Hrvatska je na zadnjoj olimpijadi zauzela 5.mjesto. Zasto ne?

Švicarski Hrvat

pre 4 godine

@Svicarski Hrvat previse samokriticno. imate igrace da budete u top 5 reprezentacija, ali iz nekog razloga uvek kiksnete. znaci treba vam struka. evo npr. u fudbalu, nas nacionalni tim je za vise od sto miliona evra skuplji od hrvatskog, pa ne postoji realna sansa da se uradi nesto zapazeno jer za trenere postavljaju klovnove ili ljude nedorasle tom zadatku. na kraju za svaki neuspeh ljudi u savezu ne osecaju krivicu i to se zato stalno ponavlja.
(maki1982, 26. septembar 2019 16:41)

Lijepo je lave vidjeti da imaš takvo visoko mišljenje o nama.No,nemoj se i ti sprdati.Pored USA,Argentine,Litve,Srbije,Francuske,Španjolske,Grčke,te punoga rostera Kanade,Australije i Brazila,mi ne možemo biti top 5 svijeta!Točno je,možemo i imamo igrače za bit top 15,ali top 5 ne.No,vi imate veći potencijal u nogometu u momčadi nego mi u košarci.A rezultata nema ni kod vas u nogometu ni kod nas u košarci.Mi smo u košarci trenutačno miljama daleko od Poljaka i Čeha,što onda dalje da pričamo.

nista o nicemu

pre 4 godine

Danilović će da da više od 2 miliona zato što nismo mogli da budemo makar u polufinalu?
(poznavalac ©®, 26. septembar 2019 15:52)

Pa ni plasman u polufinale nam nije garantovao plasman na OI jer su se u polufinale plasirali Spanija i Francuska.
Tek pobeda u polufinalu protiv Francuza bi nam donela plasman na OI ili poraz od Francuza ali uz poraz Spanaca u polufinalu i pobeda nad njima u mecu za trece mesto.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sms, 26. septembar 2019 16:42) # Link komentara

Prosli put smo platili silne pare jer se Bogdanovic sapleo sam o sebe u prodoru. Nije platio, platili smo mi od naseg poreza. Red bi bio, ako je covek kako Grobari pricaju, da te pare vrati poreskim obveznicima.

Objasnjenje

pre 4 godine

@Xnodeh: pa Srbi ne igraju za nasu reprezentaciju. ako ne verujes, imas intervjue na tu temu sa onima na koje insinuiras na youtube, pa proveri. Igrao je od stranaca samo jedan naturalizovani Amerikanac. A ako ces tako, i Kokoskov je ruskog porekla. Najmanje kolko su Luka i Goran.
(Slovenac, 26. septembar 2019 17:08

Druze,mozes sto puta gledati preko You tube bilo kakve intervjue ali krv nije voda i srecom svako prezime govori ko je odakle potekao.Moze on uzeti koje hoce drzavljanstvo,poreklo i narodnost mu ne mozes oduzeti i poreci,ma koliko se trudio,bilo ti ili on sam. Doncic je srbin,isto kao i braca Dragic,Zoran i Goran i Aleksej Nikolic.Omic i Muric su bosanski muslimani a mozda sam nekog jos ispustio.Isto vazi i za hrvate koji svojataju bracu Petrovic,Vrankovica,Komazeca,Popovica i jos mnogo srba ili crnogoraca za svoje.Prezime i poreklo su bitni i krv koja tece venama a ne razni papiri,koji se dodeljuju,nekad zbog para,nekada da bi se sacuvala porodica i kuca.

Slovenac

pre 4 godine

@Xnodeh: pa Srbi ne igraju za nasu reprezentaciju. ako ne verujes, imas intervjue na tu temu sa onima na koje insinuiras na youtube, pa proveri. Igrao je od stranaca samo jedan naturalizovani Amerikanac. A ako ces tako, i Kokoskov je ruskog porekla. Najmanje kolko su Luka i Goran.

Slovenac mozda si i ti na ic

pre 4 godine

Slovenac a otkud ti to da je kokoskov Rus hhahaha na osnovu prezimena im puno srba kojima prezime zavrsava na ov s druge strane ako jedan dragic idu u rs na proslavu slave onda se valjda zna sta je po poreklu

Zoni

pre 4 godine

Hrvatska je na zadnjoj olimpijadi zauzela 5.mjesto. Zasto ne? 
(Zoni, 26. septembar 2019 17:31) 


Zato što ih NIJE BILO NA SVETSKOM?
 (Znači Haoos (čisto onako komentar), 

Pa ovo je za Olimpijadu pametnice. I Srbija se jedva u posljednji tren kvalifikovala za svjetsko.

realno

pre 4 godine

@slovenac hahha a otkud tebi da je Kokoskov Rus ? Ima jako mnogo Srba cije prezime zavrsava na -ov ,s druge strane kad Dragic ide u Republiku Srpsku i tamo slavi Slavu onda se valjda zna da je Srbin

NY

pre 4 godine

Nesto tu nije jasno
Ako Evropi pripada jos tri mesta i pod uslovom da u sve cetiri grupe pobede evropske ekipe koja od njih nece na OI.I kako ce se odrediti ko iz Azije, Afrike, Severno americkog kontinenta (Kanada) idu na OI.Na sajtu Basketball Olympic qualification stoji da Evropa daje 5 timova.Dva mesta vec popunjena

zgtom

pre 4 godine

Hezonja, Bogdanović, Šarić, Žižić. Zubac, Bender, Šamanić, Prkačin mlađi, i još nekoliko mladih nadolazećih nada i to je ekipa koja da je bila na ovom SP, četvrtfinale sigurno.

Švicarski Hrvat

pre 4 godine

@Svicarski Hrvat previse samokriticno. imate igrace da budete u top 5 reprezentacija, ali iz nekog razloga uvek kiksnete. znaci treba vam struka. evo npr. u fudbalu, nas nacionalni tim je za vise od sto miliona evra skuplji od hrvatskog, pa ne postoji realna sansa da se uradi nesto zapazeno jer za trenere postavljaju klovnove ili ljude nedorasle tom zadatku. na kraju za svaki neuspeh ljudi u savezu ne osecaju krivicu i to se zato stalno ponavlja.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (maki1982, 26. septembar 2019 16:41)

Lijepo je to lave što imaš visoko mišljenje o hrvatskoj košarci.Stvarnost nije to.Nemoj se samo i ti sprdati sa nama.Gdje misliš Hrvatsku ugurati u top 5 svjetske košarke pored USA,Argentine,Litve,Srbije,Grčke,Španjolske,Francuske,i Kanade,Australije i Brazila u punim rosterima?! Nikako! Hrvatska ima igrače za top 15,to je točno,a top 5 nikako. No, Srbija u nogometu ima veći potencijal u momčadi od Hrvatske u košarci pa nema rezultate.Teško je očekivati da ih Hrvatska ima u košarci. Kad pogledam što su Poljska i Češka uradile na Svjetskom prvenstvu,znam gdje je Hrvatska,daleko iza njih,kanal eto gdje je.

Xnodeh

pre 4 godine

@Xnodeh: pa Srbi ne igraju za nasu reprezentaciju. ako ne verujes, imas intervjue na tu temu sa onima na koje insinuiras na youtube, pa proveri. Igrao je od stranaca samo jedan naturalizovani Amerikanac. A ako ces tako, i Kokoskov je ruskog porekla. Najmanje kolko su Luka i Goran.
(Slovenac, 26. septembar 2019 17:08)

Nemam sta da verujem.Vidim i znam.Goran Dragic,Zoran Dragic,Luka Doncic,nekada Rasa Nesterovic.Sve Srbi,kao sto je i Kokoskov.A nemoj samo da ti ja krenem o poreklu tvom i tvoje sake jade Slovenije,pa ces videti koliko vas ima svakakva porekla,od srpskog preko ruskog do nemackog.

Xnodeh

pre 4 godine

Samo što ti nisi shvatio da nije to Švicarski Hrvat ni prika iz susjedstva, nego Xnodeh. Ima ga s milijun nickova mijenja boju kože, oblik, religiju itd. k'o kameleon.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lol, 26. septembar 2019 17:12)

Blamiras se kameleonu,vise nije ni smesno.Totalno te istina pomutila.

direwolf

pre 4 godine

Prosli put smo platili silne pare jer se Bogdanovic sapleo sam o sebe u prodoru. Nije platio, platili smo mi od naseg poreza. Red bi bio, ako je covek kako Grobari pricaju, da te pare vrati poreskim obveznicima.
(nista o nicemu, 26. septembar 2019 16:53)

Ne, treba da plate bjelica guduric micic simonovic jovic koji bazen nisu mogli da pogode na SP.
(glen rajs, 26. septembar 2019 17:21)


Klubastvo, a? Nije ni vreme a ni mesto...

ivan

pre 4 godine

Boze koji idiotizam od ovog sistema... Nije mi jasno jel to znaci da ce biti samo 12 ekipa na turniru, kako su se to Amerikanci vec kvalifikovali, i otkud to Iran i Nigerija jel kao prvaci kontinenata i ako je tako sto nije onda i Slovenija direktno plasirana...

Xnodeh

pre 4 godine

Zato što ih NIJE BILO NA SVETSKOM?
(Znači Haoos (čisto onako komentar), 26. septembar 2019 18:12)

Zato sto su ih u kvalifikacijama Holandija, Rumunija i Madjarska otresli kao slinu sa sve NBA igracima. Angolinih +20 pre SP je dodatno pokazala da je i Afrika za Hrvatsku u kosarci, ono sto Spanija za Hrvatsku u fudbalu.

Toliko

pre 4 godine

Sanjate... Sa garniturom poput Vesića i ostalih vrlih ministara!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Srb, 26. septembar 2019 17:51)

Ista garnitura je bila i pre tri godine kada su omogucili domacinstvo,dali pare iz budzeta a kosarkasi se plasirali... ne verujem da ce nam i sada omoguciti domacinstvo jer stvarno ne bi bilo fer prema ostalim savezima.Jedino ako se ne prijave 4 dobrovoljaca...

Zoni

pre 4 godine

Hrvatska je na zadnjoj olimpijadi zauzela 5.mjesto. Zasto ne? 
(Zoni, 26. septembar 2019 17:31) 


Zato što ih NIJE BILO NA SVETSKOM?
 (Znači Haoos (čisto onako komentar), 

Pa ovo je za Olimpijadu pametnice. I Srbija se jedva u posljednji tren kvalifikovala za svjetsko.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Srbija će se plasirati u Tokyo unatoč tome da li će bit domaćin ili ne.Meni je mnogo veći strah to što se FIBA nasprdala sa nama pa nam dala wild card za kvalifikacijski turnir da bi se opet našla neka Angola i napucala nas dvoznamenkastom razlikom.Što nas tek čeka ako upadnemo u skupinu sa Litvom,Grčkom,Srbijom,Češkom,ne smijem ni pomisliti.
(prika iz susjedstva, 26. septembar 2019 15:48)
Srbija nema šanse da se plasira na OI ako ne bude domaćin iako bih volio od svega na svetu da je drugačije od toga.Čak i kod kuće je rizik protiv jačih Evropskih reprezentacija...

prika iz susjedstva

pre 4 godine

Srbija će se plasirati u Tokyo unatoč tome da li će bit domaćin ili ne.Meni je mnogo veći strah to što se FIBA nasprdala sa nama pa nam dala wild card za kvalifikacijski turnir da bi se opet našla neka Angola i napucala nas dvoznamenkastom razlikom.Što nas tek čeka ako upadnemo u skupinu sa Litvom,Grčkom,Srbijom,Češkom,ne smijem ni pomisliti.

nista o nicemu

pre 4 godine

Danilović će da da više od 2 miliona zato što nismo mogli da budemo makar u polufinalu?
(poznavalac ©®, 26. septembar 2019 15:52)

Pa ni plasman u polufinale nam nije garantovao plasman na OI jer su se u polufinale plasirali Spanija i Francuska.
Tek pobeda u polufinalu protiv Francuza bi nam donela plasman na OI ili poraz od Francuza ali uz poraz Spanaca u polufinalu i pobeda nad njima u mecu za trece mesto.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sms, 26. septembar 2019 16:42) # Link komentara

Prosli put smo platili silne pare jer se Bogdanovic sapleo sam o sebe u prodoru. Nije platio, platili smo mi od naseg poreza. Red bi bio, ako je covek kako Grobari pricaju, da te pare vrati poreskim obveznicima.

Xnodeh

pre 4 godine

Srbija nema šanse da se plasira na OI ako ne bude domaćin iako bih volio od svega na svetu da je drugačije od toga.Čak i kod kuće je rizik protiv jačih Evropskih reprezentacija...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 26. septembar 2019 15:51)

Idi upucavaj glinene golubove trolu pre nego te Angola opet nabije 20 razlike

Xnodeh

pre 4 godine

Otkud Hrvatska u kvalifikacijama? O cemu se ovde radi?
(Neko od normalnih, 26. septembar 2019 16:12)

Otud sto je jaka konkurencija u kvalifikacijama pa je FIBA odlucila da milostinju u vidu pozivnica dodeli Sloveniji i Hrvatskoj kako bi posluzile drugim ekipa kao kante za napucavanje i malo rasteretile konkurenciju. Recimo Angoli ako upadne Hrvatska, Angola moze unapred da racuna na trening mec i gazenje istih 20 razlike. Sada znas o cemu se radi tu

Švicarski Hrvat

pre 4 godine

Šteta što HKS nema osjećaja za kandidirat se za kvalifikacijski turnir.Jedino bi tako imali šansu za otići,jer ako primerice upadnemo u skupinu sa Srbijom a Srbija dobije organizirati to u Beogradu,vjerovatno nam se više isplati zahvalit se i ne doći.Možda jedino da budemo sa Acinoim Brazilom u istoj skupini pa nas pusti.Mi smo B divizija europske košarke,samo kad pogledam što su Česka i Poljska uradile na Svjetskome prvenstvu,skužim gdje smo mi,kanal.

Zoni

pre 4 godine

Otkud Hrvatska u kvalifikacijama? O cemu se ovde radi?
(Neko od normalnih, 26. septembar 2019 16:12)

Hrvatska je na zadnjoj olimpijadi zauzela 5.mjesto. Zasto ne?

Xnodeh

pre 4 godine

Sanjajte samo, spremajte se za 2024 bolje...
(Slovenac, 26. septembar 2019 16:16)

Sanjajte samo da cete se opet nekad negde plasirati! Nece Srbi doveka igrati za Sloveniju,niti ce selektor biti Srbin a ni Amerikanac se nece moci uvek kupiti! Spremajte se za umetnicko klizanje bolje...

Slovenac

pre 4 godine

@Xnodeh: pa Srbi ne igraju za nasu reprezentaciju. ako ne verujes, imas intervjue na tu temu sa onima na koje insinuiras na youtube, pa proveri. Igrao je od stranaca samo jedan naturalizovani Amerikanac. A ako ces tako, i Kokoskov je ruskog porekla. Najmanje kolko su Luka i Goran.

glen rajs

pre 4 godine

Prosli put smo platili silne pare jer se Bogdanovic sapleo sam o sebe u prodoru. Nije platio, platili smo mi od naseg poreza. Red bi bio, ako je covek kako Grobari pricaju, da te pare vrati poreskim obveznicima.
(nista o nicemu, 26. septembar 2019 16:53)

Ne, treba da plate bjelica guduric micic simonovic jovic koji bazen nisu mogli da pogode na SP.

bixente

pre 4 godine

Da li iko objavi koliko kosta ovakav dogadjaj? Drzava placa iz budzeta da bi ljudi igrali kosarku na OI. Cast svakome ali da cijena nije prevelika?

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 4 godine

Hrvatska je na zadnjoj olimpijadi zauzela 5.mjesto. Zasto ne?
(Zoni, 26. septembar 2019 17:31)


Zato što ih NIJE BILO NA SVETSKOM?

maki1982

pre 4 godine

@Svicarski Hrvat previse samokriticno. imate igrace da budete u top 5 reprezentacija, ali iz nekog razloga uvek kiksnete. znaci treba vam struka. evo npr. u fudbalu, nas nacionalni tim je za vise od sto miliona evra skuplji od hrvatskog, pa ne postoji realna sansa da se uradi nesto zapazeno jer za trenere postavljaju klovnove ili ljude nedorasle tom zadatku. na kraju za svaki neuspeh ljudi u savezu ne osecaju krivicu i to se zato stalno ponavlja.

Wild West

pre 4 godine

Ko nam je selektor?
(Goran, 26. septembar 2019 15:51)

Ko se najviše zahvali. Grbot je preuzeo Arenu, Čiča Gurović upropastio U18 ali sa zahvalnostima i terminima na TV ovih dana prednjači za to mesto.

NY

pre 4 godine

Nesto tu nije jasno
Ako Evropi pripada jos tri mesta i pod uslovom da u sve cetiri grupe pobede evropske ekipe koja od njih nece na OI.I kako ce se odrediti ko iz Azije, Afrike, Severno americkog kontinenta (Kanada) idu na OI.Na sajtu Basketball Olympic qualification stoji da Evropa daje 5 timova.Dva mesta vec popunjena

detektiv kokni kol

pre 4 godine

Teška priča da nam daju opet, eventualno se grune baš ozbiljan keš.

Pošto ćemo biti nosioci, znači da nećemo kačiti Grke i Litvance sigurno, ostaju Turci, Italijani, Hrvati koje moramo tući i na njihovim terenima ako treba.

Najgori scenario je da nas bace u Kanadu, uz pomenute evro ekipe, gadno. Mada i to moramo savladati ako hoćemo medalje i šampionski kontinuitet.

Ali prvo valjan selektor, ostalo lagano.

Švicarski Hrvat

pre 4 godine

@Svicarski Hrvat previse samokriticno. imate igrace da budete u top 5 reprezentacija, ali iz nekog razloga uvek kiksnete. znaci treba vam struka. evo npr. u fudbalu, nas nacionalni tim je za vise od sto miliona evra skuplji od hrvatskog, pa ne postoji realna sansa da se uradi nesto zapazeno jer za trenere postavljaju klovnove ili ljude nedorasle tom zadatku. na kraju za svaki neuspeh ljudi u savezu ne osecaju krivicu i to se zato stalno ponavlja.
(maki1982, 26. septembar 2019 16:41)

Lijepo je lave vidjeti da imaš takvo visoko mišljenje o nama.No,nemoj se i ti sprdati.Pored USA,Argentine,Litve,Srbije,Francuske,Španjolske,Grčke,te punoga rostera Kanade,Australije i Brazila,mi ne možemo biti top 5 svijeta!Točno je,možemo i imamo igrače za bit top 15,ali top 5 ne.No,vi imate veći potencijal u nogometu u momčadi nego mi u košarci.A rezultata nema ni kod vas u nogometu ni kod nas u košarci.Mi smo u košarci trenutačno miljama daleko od Poljaka i Čeha,što onda dalje da pričamo.

sms

pre 4 godine

Danilović će da da više od 2 miliona zato što nismo mogli da budemo makar u polufinalu?
(poznavalac ©®, 26. septembar 2019 15:52)

Pa ni plasman u polufinale nam nije garantovao plasman na OI jer su se u polufinale plasirali Spanija i Francuska.
Tek pobeda u polufinalu protiv Francuza bi nam donela plasman na OI ili poraz od Francuza ali uz poraz Spanaca u polufinalu i pobeda nad njima u mecu za trece mesto.

lol

pre 4 godine

@Svicarski Hrvat previse samokriticno. imate igrace da budete u top 5 reprezentacija, ali iz nekog razloga uvek kiksnete. znaci treba vam struka. evo npr. u fudbalu, nas nacionalni tim je za vise od sto miliona evra skuplji od hrvatskog, pa ne postoji realna sansa da se uradi nesto zapazeno jer za trenere postavljaju klovnove ili ljude nedorasle tom zadatku. na kraju za svaki neuspeh ljudi u savezu ne osecaju krivicu i to se zato stalno ponavlja.
(maki1982, 26. septembar 2019 16:41)

Samo što ti nisi shvatio da nije to Švicarski Hrvat ni prika iz susjedstva, nego Xnodeh. Ima ga s milijun nickova mijenja boju kože, oblik, religiju itd. k'o kameleon.

RW#0

pre 4 godine

Nadam se da ce olimpijski turnir biti sto jaci pa bi bilo lepo da odemo mi, litvanci, grci i kanadjani. Ali kad kazem kanadjani mislim najjaci moguci sastav. 12 NBA igraca. Vigins, Marej itd...

Objasnjenje

pre 4 godine

@Xnodeh: pa Srbi ne igraju za nasu reprezentaciju. ako ne verujes, imas intervjue na tu temu sa onima na koje insinuiras na youtube, pa proveri. Igrao je od stranaca samo jedan naturalizovani Amerikanac. A ako ces tako, i Kokoskov je ruskog porekla. Najmanje kolko su Luka i Goran.
(Slovenac, 26. septembar 2019 17:08

Druze,mozes sto puta gledati preko You tube bilo kakve intervjue ali krv nije voda i srecom svako prezime govori ko je odakle potekao.Moze on uzeti koje hoce drzavljanstvo,poreklo i narodnost mu ne mozes oduzeti i poreci,ma koliko se trudio,bilo ti ili on sam. Doncic je srbin,isto kao i braca Dragic,Zoran i Goran i Aleksej Nikolic.Omic i Muric su bosanski muslimani a mozda sam nekog jos ispustio.Isto vazi i za hrvate koji svojataju bracu Petrovic,Vrankovica,Komazeca,Popovica i jos mnogo srba ili crnogoraca za svoje.Prezime i poreklo su bitni i krv koja tece venama a ne razni papiri,koji se dodeljuju,nekad zbog para,nekada da bi se sacuvala porodica i kuca.

Xnodeh

pre 4 godine

Zato što ih NIJE BILO NA SVETSKOM?
(Znači Haoos (čisto onako komentar), 26. septembar 2019 18:12)

Zato sto su ih u kvalifikacijama Holandija, Rumunija i Madjarska otresli kao slinu sa sve NBA igracima. Angolinih +20 pre SP je dodatno pokazala da je i Afrika za Hrvatsku u kosarci, ono sto Spanija za Hrvatsku u fudbalu.

Švicarski Hrvat

pre 4 godine

@Svicarski Hrvat previse samokriticno. imate igrace da budete u top 5 reprezentacija, ali iz nekog razloga uvek kiksnete. znaci treba vam struka. evo npr. u fudbalu, nas nacionalni tim je za vise od sto miliona evra skuplji od hrvatskog, pa ne postoji realna sansa da se uradi nesto zapazeno jer za trenere postavljaju klovnove ili ljude nedorasle tom zadatku. na kraju za svaki neuspeh ljudi u savezu ne osecaju krivicu i to se zato stalno ponavlja.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (maki1982, 26. septembar 2019 16:41)

Lijepo je to lave što imaš visoko mišljenje o hrvatskoj košarci.Stvarnost nije to.Nemoj se samo i ti sprdati sa nama.Gdje misliš Hrvatsku ugurati u top 5 svjetske košarke pored USA,Argentine,Litve,Srbije,Grčke,Španjolske,Francuske,i Kanade,Australije i Brazila u punim rosterima?! Nikako! Hrvatska ima igrače za top 15,to je točno,a top 5 nikako. No, Srbija u nogometu ima veći potencijal u momčadi od Hrvatske u košarci pa nema rezultate.Teško je očekivati da ih Hrvatska ima u košarci. Kad pogledam što su Poljska i Češka uradile na Svjetskom prvenstvu,znam gdje je Hrvatska,daleko iza njih,kanal eto gdje je.

Xnodeh

pre 4 godine

@Xnodeh: pa Srbi ne igraju za nasu reprezentaciju. ako ne verujes, imas intervjue na tu temu sa onima na koje insinuiras na youtube, pa proveri. Igrao je od stranaca samo jedan naturalizovani Amerikanac. A ako ces tako, i Kokoskov je ruskog porekla. Najmanje kolko su Luka i Goran.
(Slovenac, 26. septembar 2019 17:08)

Nemam sta da verujem.Vidim i znam.Goran Dragic,Zoran Dragic,Luka Doncic,nekada Rasa Nesterovic.Sve Srbi,kao sto je i Kokoskov.A nemoj samo da ti ja krenem o poreklu tvom i tvoje sake jade Slovenije,pa ces videti koliko vas ima svakakva porekla,od srpskog preko ruskog do nemackog.

Xnodeh

pre 4 godine

Samo što ti nisi shvatio da nije to Švicarski Hrvat ni prika iz susjedstva, nego Xnodeh. Ima ga s milijun nickova mijenja boju kože, oblik, religiju itd. k'o kameleon.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lol, 26. septembar 2019 17:12)

Blamiras se kameleonu,vise nije ni smesno.Totalno te istina pomutila.

ivan

pre 4 godine

Boze koji idiotizam od ovog sistema... Nije mi jasno jel to znaci da ce biti samo 12 ekipa na turniru, kako su se to Amerikanci vec kvalifikovali, i otkud to Iran i Nigerija jel kao prvaci kontinenata i ako je tako sto nije onda i Slovenija direktno plasirana...

zgtom

pre 4 godine

Hezonja, Bogdanović, Šarić, Žižić. Zubac, Bender, Šamanić, Prkačin mlađi, i još nekoliko mladih nadolazećih nada i to je ekipa koja da je bila na ovom SP, četvrtfinale sigurno.

Slovenac mozda si i ti na ic

pre 4 godine

Slovenac a otkud ti to da je kokoskov Rus hhahaha na osnovu prezimena im puno srba kojima prezime zavrsava na ov s druge strane ako jedan dragic idu u rs na proslavu slave onda se valjda zna sta je po poreklu

Zoni

pre 4 godine

Hrvatska je na zadnjoj olimpijadi zauzela 5.mjesto. Zasto ne? 
(Zoni, 26. septembar 2019 17:31) 


Zato što ih NIJE BILO NA SVETSKOM?
 (Znači Haoos (čisto onako komentar), 

Pa ovo je za Olimpijadu pametnice. I Srbija se jedva u posljednji tren kvalifikovala za svjetsko.

Zoni

pre 4 godine

Hrvatska je na zadnjoj olimpijadi zauzela 5.mjesto. Zasto ne? 
(Zoni, 26. septembar 2019 17:31) 


Zato što ih NIJE BILO NA SVETSKOM?
 (Znači Haoos (čisto onako komentar), 

Pa ovo je za Olimpijadu pametnice. I Srbija se jedva u posljednji tren kvalifikovala za svjetsko.

realno

pre 4 godine

@slovenac hahha a otkud tebi da je Kokoskov Rus ? Ima jako mnogo Srba cije prezime zavrsava na -ov ,s druge strane kad Dragic ide u Republiku Srpsku i tamo slavi Slavu onda se valjda zna da je Srbin

foi

pre 4 godine

Za ove što pitaju otkud Hrvatska igra, FIBA je još pre svetskog jasno rekla da će u kvalifikacije ići određeni broj ekipa sa svetskog i po DVE najbolje ekipe sa svakog kontinenta po FIBA renkingu nakon Sp, a da se već nije plasirao u kvalifikacije na sp i to su iz evrope slovenija i hrvatska

Toliko

pre 4 godine

Sanjate... Sa garniturom poput Vesića i ostalih vrlih ministara!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Srb, 26. septembar 2019 17:51)

Ista garnitura je bila i pre tri godine kada su omogucili domacinstvo,dali pare iz budzeta a kosarkasi se plasirali... ne verujem da ce nam i sada omoguciti domacinstvo jer stvarno ne bi bilo fer prema ostalim savezima.Jedino ako se ne prijave 4 dobrovoljaca...

direwolf

pre 4 godine

Prosli put smo platili silne pare jer se Bogdanovic sapleo sam o sebe u prodoru. Nije platio, platili smo mi od naseg poreza. Red bi bio, ako je covek kako Grobari pricaju, da te pare vrati poreskim obveznicima.
(nista o nicemu, 26. septembar 2019 16:53)

Ne, treba da plate bjelica guduric micic simonovic jovic koji bazen nisu mogli da pogode na SP.
(glen rajs, 26. septembar 2019 17:21)


Klubastvo, a? Nije ni vreme a ni mesto...