Ponedeljak, 23.09.2019.

21:59

Lionel Mesi – najbolji fudbaler sveta!

Lionel Mesi, fudbaler Barselone, izabran je od strane FIFA za najboljeg fudbalera na svetu za 2019. godinu.

Izvor: SV MT

Lionel Mesi – najbolji fudbaler sveta! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

195 Komentari

Sortiraj po:

mmm

pre 4 godine

Haha meni su najjaci ovi fanovi Ronalda koji kazu da je nezasluzeno. Pa ako se iko nakupio nezasluzenih nagrada onda je to Ronaldo. Lik je dobijao zlatne lopte i kada nije osvajao nijedan trofej i kada je davao golove samo protiv klubova tipa Levante, Osasune, Zaragoza itd...

Zvezda -jang bojs

pre 4 godine

lik bio najgori igrac na KA i osvojio zlatnu loptu. CR prosle godine postigao 15 golova i imao 5-6 asistencija u LS i nagradu je uzeo Modric , a ove godine Messi cak nije ni osvojio LS a nagradu uzeo on pre Van Dajka koji je najbolji igrac PL ,igrac utakmice finala LS i odigrao sjajno Ligu Nacija za razliku od Messija koji je odigrao za reprezentaciju katastrofalno.
(kafanski covek, 24. septembar 
za Ronalda si upravu pokraden je prosle godine za ligu sampiona zbog odlaska iz Reala (spanski lobi) ali sada nije to slucaj....messi je najbolji ikada

Zvezda -jang bojs

pre 4 godine

Ima li ko od ovih koji tvrde da je Messi G.O.A.T. da je stariji od 30 godina?
(Marko, 24. septembar 2019 08:50)
realno njegovi fanovi su 99% rodjeni od 1999 pa na ovamo.
(YNWA, 24. septembar 2019 09:25
ima nas dosta , messi je jedan fudbalski umetnik , imate pravo da volite druge ali messija voli da gleda svako ko iole shvata sustinu fudbalske igre...najbolji igrac kog sam ja gledao ....najveci sinonim za fudbal je maradona ali najbolji je messi

CR7

pre 4 godine

Ja, jeste, ali i oni mogu samo da sanjaju o onome sto s loptom u nogama mogu da urade oni cirkuski zongleri. Fudbal nije zongliranje, a mesi traje 15 godina, sto je mnogo vise nego ova dvojica zajedno

Da se ne zaboravi

pre 4 godine

Mesi je dobio rekordnu 6. titulu za najboljeg igraca godine po izboru FIFA, ostavljajuci Kristijana Ronalda sa 5 takvih nagrada.
FIFA World Player of the Year 2009 Mesi
FIFA Ballon d'Or 2010, 2011, 2012 i 2015 Mesi
FIFA The Best 2019 Mesi

jovo

pre 4 godine

Zasluženo, najbolji igrač svih vremena!
(Srbijanac, 23. septembar 2019 22:02) nije sporno sve uzeo sa pet različitih timova, sa Argentinom dva puta bio prvak sveta i pet puta pobednik u Južnoj Americi, doduše jeste Argentina sa super jakom ekipom ali on najzaslužniji, stvarno najbolji svih vremena, nema spora.

ja

pre 4 godine

@ (Maserati, 24. septembar 2019 11:50)

Realno, ono što, u ovim godinama, posle decenije+ u penziji, sa loptom mogu da urade Ronaldinjo ili debeli Ronaldo, Mesi može samo da sanja...

dovlajoe

pre 4 godine

Od velikih igrača, gledao sam sve od Maradone u "prajmu" do sada. Za mene je Mesi najbolji svih vremena. Moj ćele je gledao i Pelea. I za njega je Mesi najbolji.
Nesporno je da su iznad svih Pele, Maradona i Mesi, a redosled je stvar ukusa. Tu su mogli još da se ubace i Ronaldo (Luis Nazario da Lima) da se nije povređivao i Ronaldinjo da je bio ozbiljniji.

Milosh

pre 4 godine

Ronaldovi fanatici, zaboravili ste kada je Ronaldo uzeo zlatnu loptu bez ijednog trofeja, nego samo zbog toga sto je dao 3 gola Svedskoj u barazu za Evropsko prvenstvo. Poklonite se Mesiju i ne ispadajte smesni

Tobijas

pre 4 godine

ovim fanovima Messija (satro navijacima Barce) je bitnije da on uzme ZL nego Barca LS.
(Roland g7fantom, 24. septembar 2019 10:46)

Rece ti koji bi dao bubreg samo da je Van Dajk osvojio a ne Mesi ;)

ja

pre 4 godine

Glupost! Jeste da prošla sezona nije bila blagonaklona prema najvećim klubovima, te je malo teško odrediti koji igrač bi bio najbolji, ali Barselona je prošle sezone uzela samo svoju seosku ligu (seoska, jer, realno, nisu imali konkurencije). To je isto kao kad bismo rekli da je Zvezda najuspešniji fudbalski klub u Evropi, jer je dominantno osvojila domaću titulu prošle godine.

S druge strane, imaš Siti i Liverpul (ne volim ni jedan ni drugi klub), koji su bili apsolutno dominantni u Engleskoj gde 5-6 timova uvek konkuriše za titulu. Siti je osvojio titulu, sa bodom ispred Liverpula, kao i FA kup. Ovaj dvojac je bio apsolutno dominantan u Premijeršipu, jer su imali po 25+ bodova više od najbližih pratilaca. Liverpul je, kao drugi u ligi, imao više pobeda, bodova i praktično isti broj golova kao Barselona koja je osvojila La Ligu. A pritom je osvojio i LŠ.

Ako je neko trebalo da bude najbolji fudbaler sveta, trebalo ga je birati iz jednog od ova dva kluba.

Takođe me nervira i evrocentričnost prilikom ovih izbora. Riverplejt i Boka osvojiše sve živo u J.Americi, a njihovi igrači se uopšte ne uzimaju u obzir (nikad niko nije izabran), iako ti isti igrači, kad dođu u Evropu, dominiraju u svojim klubovima i redovno osvajaju ta priznanja.

Koliko je imalo smisla izabrati Mesija, toliko je imalo izabrati i Ronalda (najbolji strelac i asistent, osvojio titulu, a pride je šampion Evrope i Lige nacija sa Portugalom), a mnogo više Aguera, Sterlinga, Van Dajka ili Salaha...

Erta

pre 4 godine

ZA ONE KOJI PISU DA NIJE ZASLUZIO

MESSI JE:

- Najbolji strelac Lige sampiona,
- Najbolji strelac LaLige,
- Najbolji asistent La Lige,
- 49 utakmica (42 od prve minute),
- Najviše golova - 50,
- Najviše asistencija - 19,
- Najviše hat-trickova - 4,
- Najviše pogodaka iz slobodnih udaraca - 8,
- Osvajač LaLige,
- Finalist Kupa kralja,
- Osvajač Zlatne kopačke za sezonu 2018/19.

100% zasluženo.
(Darco, 23. septembar 2019 22:57)

Svaka cast za ovu statistiku

Danijel

pre 4 godine

Nemas neki tim a ni trenera, sto je potrebno za osvajanje LŠ, nadam se da ce se popraviti situacija...ono sto mene odusevljava je to sto pored svega toga, ti i dalje sekiras ove fudbalske eksperte po internetu svojom igrom, nemoj tako messi, nije lepo.

ja

pre 4 godine

Glupost! Jeste da prošla sezona nije bila blagonaklona prema najvećim klubovima, te je malo teško odrediti koji igrač bi bio najbolji, ali Barselona je prošle sezone uzela samo svoju seosku ligu (seoska, jer, realno, nisu imali konkurencije). To je isto kao kad bismo rekli da je Zvezda najuspešniji fudbalski klub u Evropi, jer je dominantno osvojila domaću titulu prošle godine.

S druge strane, imaš Siti i Liverpul (ne volim ni jedan ni drugi klub), koji su bili apsolutno dominantni u Engleskoj gde 5-6 timova uvek konkuriše za titulu. Siti je osvojio titulu, sa bodom ispred Liverpula, kao i FA kup. Ovaj dvojac je bio apsolutno dominantan u Premijeršipu, jer su imali po 25+ bodova više od najbližih pratilaca. Liverpul je, kao drugi u ligi, imao više pobeda, bodova i praktično isti broj golova kao Barselona koja je osvojila La Ligu. A pritom je osvojio i LŠ.

Ako je neko trebalo da bude najbolji fudbaler sveta, trebalo ga je birati iz jednog od ova dva kluba.

Takođe me nervira i evrocentričnost prilikom ovih izbora. Riverplejt i Boka osvojiše sve živo u J.Americi, a njihovi igrači se uopšte ne uzimaju u obzir (nikad niko nije izabran), iako ti isti igrači, kad dođu u Evropu, dominiraju u svojim klubovima i redovno osvajaju ta priznanja.

Koliko je imalo smisla izabrati Mesija, toliko je imalo izabrati i Ronalda (najbolji strelac i asistent, osvojio titulu, a pride je šampion Evrope i Lige nacija sa Portugalom), a mnogo više Aguera, Sterlinga, Van Dajka ili Salaha...

neutralni felsh

pre 4 godine

Ima li ko od ovih koji tvrde da je Messi G.O.A.T. da je stariji od 30 godina? 
(Marko, 24. septembar 2019 08:50) 
realno njegovi fanovi su 99% rodjeni od 1999 pa na ovamo.
(YNWA, 24. septembar 2019 09:25)


nisu fanovi nego postovaoci, zato sto su ljudi u godinama, poput mene.

Carey Mahoney

pre 4 godine

lik bio najgori igrac na KA i osvojio zlatnu loptu. CR prosle godine postigao 15 golova i imao 5-6 asistencija u LS i nagradu je uzeo Modric , a ove godine Messi cak nije ni osvojio LS a nagradu uzeo on pre Van Dajka koji je najbolji igrac PL ,igrac utakmice finala LS i odigrao sjajno Ligu Nacija za razliku od Messija koji je odigrao za reprezentaciju katastrofalno.
(kafanski covek, 24. septembar 2019 09:08)
bravo za komentar.

badzan

pre 4 godine

Mesi opet gospodin, dao 2 poena Ronaldu,a ovaj njemu naravno ni 1 ! Kiki kao i njegovi fanovi na aparatima , a tek ce biti ako Mesi osvojio i 6-u zlatnu loptu ! Ustvari nikakve nagrade , nikakve lopte, nikakve statistike nisu bitne. Za sve istinske fudbalske sladokusce dileme nema. Mesi je nesto posebno i treba uzivati u njegovom fudbalu dok jos traje. Nestvaran igrac.Hvala ti majstore na svim tim predivnim,magicnim fudbalskim trenutcima.

Pontiac

pre 4 godine

(KiMi, 24. septembar 2019 08:10)

Ma bio bezze,samo eto sto je u svakoj rundi nokauz faze zabijao i nosio ekipu, cak i protiv Liverpula je zabio 2. Ne znam sta je jos trebalo da ucini !? Zlatna kopacka Evrope ,prvak jedne od dve najjace lige sveta,najbolji strelac LS. I zasto onda Maldini ili Nesta nisu dobili 2003 kad su osvojili LS, i to u finalu dobili direktnog rivala Juvenstua, ali Nedved na kraju osvojio zlatnu loptu ? Kako to da iz redova sampiona Evrope nije niko osvojio zlatnu loptu od 1990 do 2007 ,dakle punih 17 godina ! Punih 17 godina osvajac zlatne lopte niej bio iz redova sampiona Evrope te godine ! Sta ti to govori ? Da se nekad birao zaista najbolji pojedinac te godine,a ne najbolji igrac ili strelac sampiona Evrope kao sto je praksa zadnjih godina. Rivaldo 99 osovjio samo sa tom "krs" spanskom ligom ! 2000 Figo osvojio bez icega. 2004 Shevcenko dobio zlatnu loptu sa samo osvojenim Calcom .Ronaldo brazilski 1997 osvojio sa samo kup kupova! Dakle treci trofej po vaznosti u Evropi !!! Pa Zorz Vea 1995 osvojio a nije cak bio prvak ni Italije.Bez icega. CR7 takodje 2013 ! Majkl Oven 2001 osvojio bez premijerlige i LS. Osvojio Kup Uega. I onda Mesi koji ima bolju sezonu od svih nabrojanih,nije kao zasluzio iako nije rec uopste o zlatnoj lopti frans fudbala,dakle ovo je manje bitna nagrada?? Vrh ,nema dalje!

Kud_idijoti

pre 4 godine

Ima li ko od ovih koji tvrde da je Messi G.O.A.T. da je stariji od 30 godina?
(Marko, 24. septembar 2019 08:50)

Imam ja , a ima nas dosta jos veruj mi. Da jedan igrac bude najbolji strelac,napadac a ujedno i paker, asistent, dribler, pucac slobodnjaka..To druze moj nije vidjeno. Brazilski Ronaldo je zabio najvise u jednoj sezoni 47 golova kao klasicna spica .I pazi sad ovo. Mesi vec 10 god zabija preko 50 golova i to ne kao klasicna 9-a i na sve to uspeva da bude i najbolji ne samo asistent u Barseloni vec uopsteno. Niko od najboljih plejmejkera nema vsie asistencija od njega. Ni Ozil,ni Zidan,ni Figo, Iniesta, Kaka, SKols ,Lampard...Niko ! Dakle da takav jedan igrac postoji , prkosi zakonima zdravog razuma. Decko je liga za sebe. opet se vracam na Ronalda brazilca. On nema osvojenu LS,pa cak nije prismrdio ni finalu a igrao u onakvom Interu i Realu (barsu ne racunam jer je igrao samo 1 sezonu i to ne u LS). Osvojio je svetsko,tacno,ali s kim ? Sa Ronaldinhom i Rivaldom pored sebe i sa najboljim bekovima svih vremna iza sebe, Robertom Carlosom i Cafuom. Sa Emersonom i Ze robertom. Tek dve spanske lige ima od velikih kluspkih trofeja. Maradonu ne pamtim sa vrhunca, ali od sredine 90 ih pa na ovamo,Mesi je bez premca . Niko nikad nije igrao ovako konstantno,dominantno i dugo na takvom nivu kao on. Ma ni priblizno !Ja bi mu svake godine dao ovu i bilo kakvu nagradu. Decko je bez konkurencije najbolji.

Solskjaer

pre 4 godine

Меси одигра лошу сезону, али да неке кључне голове. Добије награду због тих кључних голова.
Меси одигра одличну сезону, да много голова али у кључним утакмицама закаже. добије награду због много голова.

Мало је глупо...

bole

pre 4 godine

Po vama ko osvoji Ls on treba da uzme nagradu ,nije to tako zemljaci moji,Npr Sevcenko je trebao da uzme kada je dao pobedonosni gol u penal serijama protiv juventusa 2003 mislim.Ovde se sve gleda a ne samo ko osvoji ls.

Kud_idijoti

pre 4 godine

Ima li ko od ovih koji tvrde da je Messi G.O.A.T. da je stariji od 30 godina?
(Marko, 24. septembar 2019 08:50)

Imam ja , a ima nas dosta jos veruj mi. Da jedan igrac bude najbolji strelac,napadac a ujedno i paker, asistent, dribler, pucac slobodnjaka..To druze moj nije vidjeno. Brazilski Ronaldo je zabio najvise u jednoj sezoni 47 golova kao klasicna spica .I pazi sad ovo. Mesi vec 10 god zabija preko 50 golova i to ne kao klasicna 9-a i na sve to uspeva da bude i najbolji ne samo asistent u Barseloni vec uopsteno. Niko od najboljih plejmejkera nema vsie asistencija od njega. Ni Ozil,ni Zidan,ni Figo, Iniesta, Kaka, SKols ,Lampard...Niko ! Dakle da takav jedan igrac postoji , prkosi zakonima zdravog razuma. Decko je liga za sebe. opet se vracam na Ronalda brazilca. On nema osvojenu LS,pa cak nije prismrdio ni finalu a igrao u onakvom Interu i Realu (barsu ne racunam jer je igrao samo 1 sezonu i to ne u LS). Osvojio je svetsko,tacno,ali s kim ? Sa Ronaldinhom i Rivaldom pored sebe i sa najboljim bekovima svih vremna iza sebe, Robertom Carlosom i Cafuom. Sa Emersonom i Ze robertom. Tek dve spanske lige ima od velikih kluspkih trofeja. Maradonu ne pamtim sa vrhunca, ali od sredine 90 ih pa na ovamo,Mesi je bez premca . Niko nikad nije igrao ovako konstantno,dominantno i dugo na takvom nivu kao on. Ma ni priblizno !Ja bi mu svake godine dao ovu i bilo kakvu nagradu. Decko je bez konkurencije najbolji.

Nisha

pre 4 godine

Nagrada nema veze sa tim da li je Messi najbolji ili nije. Dok je živ njenu treba da se uručuje, jer nije, niti ce zelenom površinom igrati bolji fudbaler od Messija. To zna i Ronaldo i svaki ozbiljan fudbaler.

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Sta kmecite, lik ima brutalnu statistiku i predivno igra.
Kome su trebali dat nagradu, van dijku? Ma dajte.
Penaldu? Bwahahahah
Messi je razinu iznad svih i to je to.

kafanski covek

pre 4 godine

lik bio najgori igrac na KA i osvojio zlatnu loptu. CR prosle godine postigao 15 golova i imao 5-6 asistencija u LS i nagradu je uzeo Modric , a ove godine Messi cak nije ni osvojio LS a nagradu uzeo on pre Van Dajka koji je najbolji igrac PL ,igrac utakmice finala LS i odigrao sjajno Ligu Nacija za razliku od Messija koji je odigrao za reprezentaciju katastrofalno.

Goran ks

pre 4 godine

a ove godine potpuno je jasno da je nagrada poklonjena Messiju . .
(bh, 24. septembar 2019 06:42)

Nije mu prvi put, i na svetskom 2014 proglasen za najboljeg, a pojma nije imao.

drogon_

pre 4 godine

Meni bi logicno bilo da to bude Salah, jer decko kida, Van dajk, ali odbrambeni igrac nije toliko atraktivan....kazem to kao simpatizer Totenhema.

YNWA

pre 4 godine

Ima li ko od ovih koji tvrde da je Messi G.O.A.T. da je stariji od 30 godina?
(Marko, 24. septembar 2019 08:50)
realno njegovi fanovi su 99% rodjeni od 1999 pa na ovamo.

KiMi

pre 4 godine

Vidim da skoro svi pravdaju nagradu kepeca.. zasto je onda Modric dobio prosle godine? Dao 5 mozda golova, nesto asistencija i trala la la.. ok jeste individualna nagrada ali moras postici neki uspeh. Ne mozes osvojiti svoje prvenstvo i biti najbolji u Evropi.. kad je bilo najteze Mesija nije bilo ni u oO .. od reprezentacije do lige sampiona gde ih je Liverpul oducio od fudbala. Van Dajk je trebao dobiti ovu nagradu i.
Jer ako se gledaju golovi i te zezancije, onda treba izostaviti sve i takmicenja osim napadaca. Besmisleno..

Sibir

pre 4 godine

E ovako stoje stvari kad se sve pravi pa i ovo.
Nema nikakve logike da on bude najbolji kod Mohameda Manea i jos igraca liverpola i cak Embape je bolji od nega i zasluzili su vise
Pa bre i Ronaldo je osvoijo skudeto i ovo novo takmicenje sa Portugalom sta zavarava ta barselona vise.

gazza

pre 4 godine

Reci za decka da nije zaluzio nagradu,koji je zabio preko 50 golova u sezoni i upisao 20 asistencija, odlucio sve moguce vece utakmice u prvenstvu, zabijao u svakoj nokaut fazi LS,bio zlatna kopacka evrope,kao i najbolji strelac LS, niko od njega nije zabio vise golova iz slobnjaka,niko nema vise stvorenih sansi saigracima, driblinga,u polufinalu LS samo zbog njega odu sa prednoscu u englesku.Izmisliuo doslovno 2 gola ni iz cega.I sve sto su trebali je sacuvati velikih 3-0,ali eto on je kriv sto Alba dva puta preda loptu protivniku u noge,sto ispadnu onako smesni nakon kornera.ON je kriv za katastrofalnu postavku i odbranu,sto od ukupono 6 stvorenih sansi saigracima(ubedljivo najvise od svih polufinalinsta) ni jednu nisu pogodili. Ako on nije zasluzio ,pa sta reci onda za Sevcenka 2004,kad je zabio samo 32 gola u sezoni, imao 10 asistencija i osvojio "samo" ligu dok je u LS ispao na identican nacin,od Depora u 1/2 finalu nakon 4-1 izgubil 4-0 u uzvratu ? Ili Owen 2001 , nije osvojio ni prvenstvo ,ni LS ,vec samo kup uefa i Fa cup, zabio u ligi 15 golova i kao takav osvoji onu prestizniju nagradu, zlatnu loptu !?? Ili Ronaldo 2013, aposlutno ni jedan trefej nije osvojio, Mesi bio zlatna kopacka evorpe,pocistio ga i u SPaniji uzevsi titulu,u LS Bayern prvak, al Ronaldo dobio zlatnu loptu nakon skandaloznog produzenja glasanja! I onda da Mesi nije zasluzio nakon ovakve sezone?? Covek samo da se dobro nasmeje:) .U svakom slucaju i VIrdzili ako osvoji ZL na kraju bice zaluzeno.

Moro

pre 4 godine

Bitno je samo da je iz Spanske lige, ostalo nije vazno.
Pogledajte kada je najbolji igrac proglasen iz neke druge lige ili nedaj boze sa drugog kontinenta. Toliko o mafififi...

mohikanac

pre 4 godine

Po mojem misljenju Van dajk je vec sad jedan od najboljih stopera koje sam gledao. Fantasticne fizicke predispozicije u kombinaciji sa sjajnim postavljanjem i citanjem igre ga cine bez premca trenutno najboljim na svetu na svojoj poziciji. I mozda je ipak malo vise zasluzio od Mesija, bilo bi sjajno kad bi uzeo onu vazniju nagradu, a to je frans fudbal zlatna lopta. To bi bio stimulans ostalim igracima ,ne samo napadacima. Mesi, nema tu nikakve dileme. Najbolji igrac sveta vec godinama, postalo je cak i dosadno koliko je dobar i dominantan. Neki porede Cristiana s njim , ali jednostavno Ronaldo nije taj nivo. Tehnika, dribling ,igra na malom prostoru, osecaj za igru, pas , aksceleracija, odlican i na 15 i na 55 m od gola protivnika. Iz driblinga stvara sebi sanse , otvara prostor i stvara i saigracima. Jednostavno je nedodirljiv. Po meni, Ronaldo cak nije ni br 2. Nejmar je bolji od njega bar zadnjih par sezona. Mnogo vise utice na igru i predstavlja opasnost. Ronaldo je veci ovisnik o timu i to je to. To i mi laici vidimo sa meseca. U svakom slucaju, nije netzaluszeno da Mesi opet uzme tu poneku nagradu, ali iskreno receno, vreme je za neka nova lica pa taman i bilo pomalo nezaluszeno. Sportski poz

Kimi Raikonen

pre 4 godine

In all competitions, Lionel Messi has taken 110 penalties, scoring 84 and missing 26 - giving him a percentage error of around 24%. Cristiano Ronaldo, meanwhile, has scored 114 from 139 penalties, with a percentage error of 17.9%.

----------------
Ko je penaldo meni nije jasno?
Onaj ko je više šutirao ili onaj koji ima lošiji procenat?
Tu su negde, trkaju se i u toj kategoriji.

Iluzija

pre 4 godine

(kiki, 23. septembar 2019 23:57) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Liverpul je bez bez Van Dajka dosao do finala Lige sampiona, ali je Liverpul sa Van Dajkom osvojio Ligu sampiona, dok se tvoje besmislice kroz ostrasceno gledanje na vesti vezane za Mesija nastavljaju unedogled. Van Dajk je i te kako ostecen. Ocigledno je, tvoj mentalni sklop ne moze pojmiti vise od licnog umisljaja.

Miroslav

pre 4 godine

jeste dobar, ali ima li jos koji kvalitetan igrač na ovoj planeti kad se sve vrti oko njih dvojice- trojice... kakve god igre pruzili, dobre ili lose sezone, oni su tu glavni kandidati. frustrirajuce. fudbal zudi za osvezenjima

Neznalica

pre 4 godine

Besmislena odluka. Španska liga u očiglednoj krizi. Na primeru Ronalda vidimo da ti silni golovi u Španiji imaju značaj nekih 20-tak u Italiji. U LŠ Barca ponižena od strane Liverpula. Argentinska reprezentacija katastrofa. I sve zapravo govori da tamo gde igra Mesi, sve se podešava prema njemu i nema nikakvih ozbiljnih rezultata. I onda činjenica da je dao 50 golova u krš ligi donosi titulu najboljeg igrača na svetu.

Aster Blistok

pre 4 godine

Vidim, posebno je briljatno igrao u polufinalu sprotju strasno loseg Liverpoola. Da onog Liverpoola koji im je zabio cetiri puta bez vadjenja.

znalac

pre 4 godine

sta se pravite francuze. pa mali je sam razbijo Liverpoola 3:0 da im ni Vandajk nije pomogao, a moglo je bit i 5/6-0 da su zicere pogodili ostali igraci.

bh

pre 4 godine

Marketing i ništa više ...., kakvo je mjerilo dobijanje nagrade- bez trofeja u Ligi prvaka i Svjetskog prvemstva..., zašto je Fabio Kanavaro dobio Zlatnu loptu 2006. godine.. Ronaldo je učinio grešku odlaskom iz Reala, ako ništa onda zbog ove nagrade..., a ove godine potpuno je jasno da je nagrada poklonjena Messiju . .

kakkoo

pre 4 godine

Kakav bre Van Dijk? Pa Vidic je imao duplo bolju defanzivnu statistiku osvojio je 2 trofeja pa nije bio ni u top 10 za Zlatnu Loptu ili bilo kakvu nagradu

Milan

pre 4 godine

Lovac na statistiku kao i Ronaldo. Ok, statistika mu je dobra, ali nije osvojio skoro nista. Osvojio je titulu u Spaniji, ali bi vise smisla imalo dati nagradu najboljem igracu Sitija. Osvojili su titulu u vrlo uzbudljivoj i tesnoj trci u Engleskoj, a o jacini PL u prosloj sezoni govori to da su svi finalisti evrokupova prosle sezone bili engleski klubovi, a nijedan od njih nije bio Siti.

Robinson

pre 4 godine

Gledao sam Pelea i Ronaldinja, gledao Mesija. Svaka čast, ali sa njima dvojicom ne može da se poredi. Ono su bili istinski umetnici s loptom. Dva najbolja ikada. Nemaju Argentinci tu maštovitost, tu tehniku i lepotu, tu ljubav prema lopti kao Brazilci.

gligor

pre 4 godine

Dare, kako koji kriterijumi? Pa sam Van Dajk je reko da Mesi treba da uzme sve nagrade jer je najbolji... samo obozavatelji ronalda mogu da se bune protiv ovog izbora, nazalost Penaldo nije mogao da dodje jer je zakasnio na bus

Zvezda -jang bojs

pre 4 godine

Hahhahah šta je ovo prvih 30 komentara pisala ista osoba samo stavila druga imena..šta bre pominjete golove i asistencije, Modrić je prošle godine dobio ovu nagradu, čovek bar osvojio Ligu Šampiona, a Messi još čeka da Liverpool izvede onaj korner u polufinalu XD
(Santillana, 23. septembar 2019 22:54)
tacno, ne bi bilo cudo da su Ronalda ili Vandajka izabrali,pravi majstori u svom poslu bez dileme ali najbolje fudbal igra messi ...nenormalno lepo da se gleda njegov mozak na terenu

Rastko Pelješac

pre 4 godine

Mesi zasluzeno, kao sto bi bio zasluzeno i Van Dijk... i nije to problem. Meni je jedino sporno sto nijednog Srbina nema na ovog gala ceremoniji. Pa da je bio neki Lužički Srbin, sigurno bi ga izabrali, ma dajte molim vas.... ovako, zbirški Srb, kako rece Njegos kad je dočekao Vuka Karadžića, nije vredan tamo nekog nazovi priznanja Fife. Moracemo da aktiviramo nas poznati srbski inat da bi nas vise crnili u belom svetu

Chelsea 1-1 Uefalona

pre 4 godine

ZA ONE KOJI PISU DA NIJE ZASLUZIO

MESSI JE:

- Najbolji strelac Lige sampiona,
- Najbolji strelac LaLige,
- Najbolji asistent La Lige,
- 49 utakmica (42 od prve minute),
- Najviše golova - 50,
- Najviše asistencija - 19,
- Najviše hat-trickova - 4,
- Najviše pogodaka iz slobodnih udaraca - 8,
- Osvajač LaLige,
- Finalist Kupa kralja,
- Osvajač Zlatne kopačke za sezonu 2018/19.

100% zasluženo.
) (Darco, 23. septembar 2019 22:57)
i najgori igrac Kopa Amerike.

Leon

pre 4 godine

Čuj neki pišu da je najbolji ikad a čovek ceo život nije mrdnuo iz Barselone, ne bi se nigde snašao,a o reprezentaciji da ne pričamo,plus ne zna igrati glavom... Deco bolje idite u krevet nego da komentarišete ipak sutra idete u školu

neutralni felsh

pre 4 godine

Ma da li je moguce?! Covek ne zna da sutne loptu glavom, ne pamtim kada je zadnji put dao gol glavom, mozda nikada, i on da bude najbolji!!!
(Ronaldo, 23. septembar 2019 23:07)


glavomet, sport za glavate.

Nebojsa Jocic

pre 4 godine

Nema Sansa! Mesi nikada nije igrao u Engleskoj ligi vec se zabavljao u spanskoj ligi u kojoj samo dva tima pobedjuju godinama. Ono sto on nije nikada iskusio je Premier League, u kojoj je najbolji igrac sveta blistao. Zato je Ronaldo bolji igrac od njega, a za sve koje ne veruju nema malo pogledaju kako se igra u Engleskoj, I sta znaci postici 40 golova u sezoni u Spaniji I u Engleskoj. Sve najbolje, N

goran

pre 4 godine

pratim fudbal od 81-82, svaka cast maradoni, ronaldu zubi, romariu, gulitu, van bastenu, kafuu, rivaldu, zidanu, cak I ovom ronaldu, ali mesi je druga planeta za sve, bravo leo.

zoko

pre 4 godine

Ako je zasluzeno, onda je i zasluzeno bilo da Ronaldo osvoji proslu,ali ocigledno nije smelo da se dozvoli da ima vise od Mesija.
(Aaaaa, 23. septembar 2019 22:19)


A po cemu je Ronaldo bio prosle ili predprosle sezone bolji od Mesija? hahah dovoljno je sto su mu navukli i onih 5 samo kako bi se stvorilo rivalstvo izmedju Mesija i Ronalda iako je Mesi daleko ispred.

Hoces Iskreno ?!

pre 4 godine

Ono sto je meni najdraze,je to sto nema Neymara u top 10 , a decko bese otisao u PSG kako bi postao najbolji igrac na planeti,ako me secanje ne vara ?

Bravo Messi. Greota je sto nemas trenera koji moze da izvuce iz tebe najbolje kao Tito Vilanova i Guardiola.

kiki

pre 4 godine

Potpuno zasluženo. Barca bez Messija ne bi osvojila nista (vidimo ove sezone gdje su bez njega), a Liverpool je i bez Van Dijka dosao do finala LŠ gdje su izgubili od Reala samo zbog onog Kariusa. U ostalim takmicenjima liga, kupovi su nizali neuspjehe i sa i bez Van Dijka.

Ronaldo

pre 4 godine

Ma da li je moguce?! Covek ne zna da sutne loptu glavom, ne pamtim kada je zadnji put dao gol glavom, mozda nikada, i on da bude najbolji!!!

хахаха

pre 4 godine

ајмо дневна доза знамо да ћеш бити први ако не будеш не брини у првих десет си а и иду нове вести...

Santillana

pre 4 godine

Hahhahah šta je ovo prvih 30 komentara pisala ista osoba samo stavila druga imena..šta bre pominjete golove i asistencije, Modrić je prošle godine dobio ovu nagradu, čovek bar osvojio Ligu Šampiona, a Messi još čeka da Liverpool izvede onaj korner u polufinalu XD

Darco

pre 4 godine

ZA ONE KOJI PISU DA NIJE ZASLUZIO

MESSI JE:

- Najbolji strelac Lige sampiona,
- Najbolji strelac LaLige,
- Najbolji asistent La Lige,
- 49 utakmica (42 od prve minute),
- Najviše golova - 50,
- Najviše asistencija - 19,
- Najviše hat-trickova - 4,
- Najviše pogodaka iz slobodnih udaraca - 8,
- Osvajač LaLige,
- Finalist Kupa kralja,
- Osvajač Zlatne kopačke za sezonu 2018/19.

100% zasluženo.

Beograd

pre 4 godine

Sasvim zasluzeno. Najbolji strelac Primere najbolji Evropski golgeter u ligama petice najvise datih golova u LS. Individualno najbolji igrac i plej i krilo i kreirane sanse i poluspic maestro. Neznam sta je sa onim placljivkom iz Portugala koji se nije udostojio da prisustvuje ceremoniji evo vec drugu godinu zaredom. Ocito sedi kuci i krisom brise suze.

Istine radi

pre 4 godine

Svake prestupne godine se sete da ubace nekog defanzivca u uzi izbor.Svake dvadesete godine izaberu nekog defanzivca.Smesan je izbor najboljeg igraca.Defanzivci su diskriminisani a o golmanima necu ni da pricam.Taj Mesi je mozda najbolji napadac,nikako najbolji igrac jer se fudbal igra u dva pravca.Cirkus od nagrade,totalno nebitno za prave ljubitelje fudbala.Bezvezno jurcanje za brojkama je unistilo fudbal.

Ognjen

pre 4 godine

Znači i zlatna lopta njegova.. Šteta što nije Van Dajk, nisu hteli da se ponovi Modrić
(palac,

U glavama vas zavidnih i jalnih...
U stvarnosti, samo jedan GRANDE uspeo je da razbije dominaciju Mesijeve i Ronaldove ere - maestro Modric...niko drugi to ne moze
Govorimo o minuloj sezoni u kojoj je covek dominirao i zasluzeno osvojio za poslednjih 10 godina koliko je uveseljavao svojim čarolijama nas istinske ljubitelje fudbala

Milosh

pre 4 godine

Jel neko mislio da ce defanzivac da osvoji???

Kad Ramos nije osvojio nece ni Van Dajk ni niko drugi

Kanavaro je dobio jer je u toj godini osvojio svetsko prvenstvo.

Mesi zasluzeno skroz, neverovatna sezona.

Sinisa-90

pre 4 godine

Mnogo mi je drago.Cudo od fudbalera,tako skroman,tako nenametljiv,jednostavan,a takav genije na terenu.Zasluzeno je najbolji,imao je fantasticnu individualnu sezonu,ali ga nazalost ekipa nije ispratila .

YNWA

pre 4 godine

Zasluzeno,nerealnu je (individualno) sezonu imao malisa,kada je u formi igra fudbal na nekom drugom nivou u odnosu na sve ostale aktivne igrace... Virdzil ce verovatno da uzme Zlatnu loptu...

KiMi

pre 4 godine

U LS nula bodova, sa Argentinom isto tako. Osvojio La ligu i zbog toga ovu nagradu dobija. Ova ima smisla jos manje od one Modriceve. Virdzil je to brat trebao dobiti!

Скизер

pre 4 godine

Није популарно мишљење, али Алисон је заслужио ово. Где год да је учествовао златна рукавица, све освојио...

Veliki igrac i jos veci covek - Messi

pre 4 godine

Gledao sam svecanost dodele.Kada je Infantino (predsednik fife) saopstio ko je najbolji nastao je opsti delirijum u Milanskoj skali.Klop,Murinjo,Kapelo,Sedorf ,Ronaldo Zuba....svi su skocili.i aplaudirali.Nije ovde toliko bitna nagrada,bitna je reakcija ljudi.Cule su se ovacije za Mesija,a Ronaldo (pravi Zuba) koji je sedeo bas pored Mesijeve zene i dece je odusevljeno gledao u njih i radovao se.Penaldo (naravno) nije dosao a zivi u Torinu.Bravo Mesi care,sto se tice nagrada imas ih milion one nisu toliko bitne ali kada dobijes onakve ovacije u sred Italije i Milana to je znak da si apsolutni GOAT!

Liki

pre 4 godine

Kako vas nije sramota, pisete nezasluzeno a ako je neko zasluzio to je on. Da je Van dajk osvojio svi bi pisali Mesi je trebao, nije zasluzeno i slicno.. ljudima nikad ne mozes ugodit.
Jednostavno je vanzemaljac i kraj i zlatnu loptu se nadam da ce dobiti. Nije on kriv sto ima trenera retarda i zbog kojeg nije mogao da osvoji Ligu Sampiona ali individualno je najbolji pa da nista nije osvojio.

Pera

pre 4 godine

Nisam fan ali ovo je individualna nagrada....Mesi je najbolji strelac Evrope tj. "zlatna kopačka" i najbolji strelac lige prvaka....individualno zaista No1 bez dileme, svaka čast!

Darco

pre 4 godine

ZA ONE KOJI PISU DA NIJE ZASLUZIO

MESSI JE:

- Najbolji strelac Lige sampiona,
- Najbolji strelac LaLige,
- Najbolji asistent La Lige,
- 49 utakmica (42 od prve minute),
- Najviše golova - 50,
- Najviše asistencija - 19,
- Najviše hat-trickova - 4,
- Najviše pogodaka iz slobodnih udaraca - 8,
- Osvajač LaLige,
- Finalist Kupa kralja,
- Osvajač Zlatne kopačke za sezonu 2018/19.

100% zasluženo.

Pera

pre 4 godine

Nisam fan ali ovo je individualna nagrada....Mesi je najbolji strelac Evrope tj. "zlatna kopačka" i najbolji strelac lige prvaka....individualno zaista No1 bez dileme, svaka čast!

Sinisa-90

pre 4 godine

Mnogo mi je drago.Cudo od fudbalera,tako skroman,tako nenametljiv,jednostavan,a takav genije na terenu.Zasluzeno je najbolji,imao je fantasticnu individualnu sezonu,ali ga nazalost ekipa nije ispratila .

Liki

pre 4 godine

Kako vas nije sramota, pisete nezasluzeno a ako je neko zasluzio to je on. Da je Van dajk osvojio svi bi pisali Mesi je trebao, nije zasluzeno i slicno.. ljudima nikad ne mozes ugodit.
Jednostavno je vanzemaljac i kraj i zlatnu loptu se nadam da ce dobiti. Nije on kriv sto ima trenera retarda i zbog kojeg nije mogao da osvoji Ligu Sampiona ali individualno je najbolji pa da nista nije osvojio.

KiMi

pre 4 godine

U LS nula bodova, sa Argentinom isto tako. Osvojio La ligu i zbog toga ovu nagradu dobija. Ova ima smisla jos manje od one Modriceve. Virdzil je to brat trebao dobiti!

Santillana

pre 4 godine

Hahhahah šta je ovo prvih 30 komentara pisala ista osoba samo stavila druga imena..šta bre pominjete golove i asistencije, Modrić je prošle godine dobio ovu nagradu, čovek bar osvojio Ligu Šampiona, a Messi još čeka da Liverpool izvede onaj korner u polufinalu XD

Veliki igrac i jos veci covek - Messi

pre 4 godine

Gledao sam svecanost dodele.Kada je Infantino (predsednik fife) saopstio ko je najbolji nastao je opsti delirijum u Milanskoj skali.Klop,Murinjo,Kapelo,Sedorf ,Ronaldo Zuba....svi su skocili.i aplaudirali.Nije ovde toliko bitna nagrada,bitna je reakcija ljudi.Cule su se ovacije za Mesija,a Ronaldo (pravi Zuba) koji je sedeo bas pored Mesijeve zene i dece je odusevljeno gledao u njih i radovao se.Penaldo (naravno) nije dosao a zivi u Torinu.Bravo Mesi care,sto se tice nagrada imas ih milion one nisu toliko bitne ali kada dobijes onakve ovacije u sred Italije i Milana to je znak da si apsolutni GOAT!

Istine radi

pre 4 godine

Svake prestupne godine se sete da ubace nekog defanzivca u uzi izbor.Svake dvadesete godine izaberu nekog defanzivca.Smesan je izbor najboljeg igraca.Defanzivci su diskriminisani a o golmanima necu ni da pricam.Taj Mesi je mozda najbolji napadac,nikako najbolji igrac jer se fudbal igra u dva pravca.Cirkus od nagrade,totalno nebitno za prave ljubitelje fudbala.Bezvezno jurcanje za brojkama je unistilo fudbal.

kiki

pre 4 godine

Potpuno zasluženo. Barca bez Messija ne bi osvojila nista (vidimo ove sezone gdje su bez njega), a Liverpool je i bez Van Dijka dosao do finala LŠ gdje su izgubili od Reala samo zbog onog Kariusa. U ostalim takmicenjima liga, kupovi su nizali neuspjehe i sa i bez Van Dijka.

Kud_idijoti

pre 4 godine

Ima li ko od ovih koji tvrde da je Messi G.O.A.T. da je stariji od 30 godina?
(Marko, 24. septembar 2019 08:50)

Imam ja , a ima nas dosta jos veruj mi. Da jedan igrac bude najbolji strelac,napadac a ujedno i paker, asistent, dribler, pucac slobodnjaka..To druze moj nije vidjeno. Brazilski Ronaldo je zabio najvise u jednoj sezoni 47 golova kao klasicna spica .I pazi sad ovo. Mesi vec 10 god zabija preko 50 golova i to ne kao klasicna 9-a i na sve to uspeva da bude i najbolji ne samo asistent u Barseloni vec uopsteno. Niko od najboljih plejmejkera nema vsie asistencija od njega. Ni Ozil,ni Zidan,ni Figo, Iniesta, Kaka, SKols ,Lampard...Niko ! Dakle da takav jedan igrac postoji , prkosi zakonima zdravog razuma. Decko je liga za sebe. opet se vracam na Ronalda brazilca. On nema osvojenu LS,pa cak nije prismrdio ni finalu a igrao u onakvom Interu i Realu (barsu ne racunam jer je igrao samo 1 sezonu i to ne u LS). Osvojio je svetsko,tacno,ali s kim ? Sa Ronaldinhom i Rivaldom pored sebe i sa najboljim bekovima svih vremna iza sebe, Robertom Carlosom i Cafuom. Sa Emersonom i Ze robertom. Tek dve spanske lige ima od velikih kluspkih trofeja. Maradonu ne pamtim sa vrhunca, ali od sredine 90 ih pa na ovamo,Mesi je bez premca . Niko nikad nije igrao ovako konstantno,dominantno i dugo na takvom nivu kao on. Ma ni priblizno !Ja bi mu svake godine dao ovu i bilo kakvu nagradu. Decko je bez konkurencije najbolji.

Milosh

pre 4 godine

Jel neko mislio da ce defanzivac da osvoji???

Kad Ramos nije osvojio nece ni Van Dajk ni niko drugi

Kanavaro je dobio jer je u toj godini osvojio svetsko prvenstvo.

Mesi zasluzeno skroz, neverovatna sezona.

Ronaldo

pre 4 godine

Ma da li je moguce?! Covek ne zna da sutne loptu glavom, ne pamtim kada je zadnji put dao gol glavom, mozda nikada, i on da bude najbolji!!!

badzan

pre 4 godine

Mesi opet gospodin, dao 2 poena Ronaldu,a ovaj njemu naravno ni 1 ! Kiki kao i njegovi fanovi na aparatima , a tek ce biti ako Mesi osvojio i 6-u zlatnu loptu ! Ustvari nikakve nagrade , nikakve lopte, nikakve statistike nisu bitne. Za sve istinske fudbalske sladokusce dileme nema. Mesi je nesto posebno i treba uzivati u njegovom fudbalu dok jos traje. Nestvaran igrac.Hvala ti majstore na svim tim predivnim,magicnim fudbalskim trenutcima.

Ognjen

pre 4 godine

Znači i zlatna lopta njegova.. Šteta što nije Van Dajk, nisu hteli da se ponovi Modrić
(palac,

U glavama vas zavidnih i jalnih...
U stvarnosti, samo jedan GRANDE uspeo je da razbije dominaciju Mesijeve i Ronaldove ere - maestro Modric...niko drugi to ne moze
Govorimo o minuloj sezoni u kojoj je covek dominirao i zasluzeno osvojio za poslednjih 10 godina koliko je uveseljavao svojim čarolijama nas istinske ljubitelje fudbala

YNWA

pre 4 godine

Zasluzeno,nerealnu je (individualno) sezonu imao malisa,kada je u formi igra fudbal na nekom drugom nivou u odnosu na sve ostale aktivne igrace... Virdzil ce verovatno da uzme Zlatnu loptu...

gazza

pre 4 godine

Reci za decka da nije zaluzio nagradu,koji je zabio preko 50 golova u sezoni i upisao 20 asistencija, odlucio sve moguce vece utakmice u prvenstvu, zabijao u svakoj nokaut fazi LS,bio zlatna kopacka evrope,kao i najbolji strelac LS, niko od njega nije zabio vise golova iz slobnjaka,niko nema vise stvorenih sansi saigracima, driblinga,u polufinalu LS samo zbog njega odu sa prednoscu u englesku.Izmisliuo doslovno 2 gola ni iz cega.I sve sto su trebali je sacuvati velikih 3-0,ali eto on je kriv sto Alba dva puta preda loptu protivniku u noge,sto ispadnu onako smesni nakon kornera.ON je kriv za katastrofalnu postavku i odbranu,sto od ukupono 6 stvorenih sansi saigracima(ubedljivo najvise od svih polufinalinsta) ni jednu nisu pogodili. Ako on nije zasluzio ,pa sta reci onda za Sevcenka 2004,kad je zabio samo 32 gola u sezoni, imao 10 asistencija i osvojio "samo" ligu dok je u LS ispao na identican nacin,od Depora u 1/2 finalu nakon 4-1 izgubil 4-0 u uzvratu ? Ili Owen 2001 , nije osvojio ni prvenstvo ,ni LS ,vec samo kup uefa i Fa cup, zabio u ligi 15 golova i kao takav osvoji onu prestizniju nagradu, zlatnu loptu !?? Ili Ronaldo 2013, aposlutno ni jedan trefej nije osvojio, Mesi bio zlatna kopacka evorpe,pocistio ga i u SPaniji uzevsi titulu,u LS Bayern prvak, al Ronaldo dobio zlatnu loptu nakon skandaloznog produzenja glasanja! I onda da Mesi nije zasluzio nakon ovakve sezone?? Covek samo da se dobro nasmeje:) .U svakom slucaju i VIrdzili ako osvoji ZL na kraju bice zaluzeno.

Erta

pre 4 godine

ZA ONE KOJI PISU DA NIJE ZASLUZIO

MESSI JE:

- Najbolji strelac Lige sampiona,
- Najbolji strelac LaLige,
- Najbolji asistent La Lige,
- 49 utakmica (42 od prve minute),
- Najviše golova - 50,
- Najviše asistencija - 19,
- Najviše hat-trickova - 4,
- Najviše pogodaka iz slobodnih udaraca - 8,
- Osvajač LaLige,
- Finalist Kupa kralja,
- Osvajač Zlatne kopačke za sezonu 2018/19.

100% zasluženo.
(Darco, 23. septembar 2019 22:57)

Svaka cast za ovu statistiku

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Sta kmecite, lik ima brutalnu statistiku i predivno igra.
Kome su trebali dat nagradu, van dijku? Ma dajte.
Penaldu? Bwahahahah
Messi je razinu iznad svih i to je to.

Beograd

pre 4 godine

Sasvim zasluzeno. Najbolji strelac Primere najbolji Evropski golgeter u ligama petice najvise datih golova u LS. Individualno najbolji igrac i plej i krilo i kreirane sanse i poluspic maestro. Neznam sta je sa onim placljivkom iz Portugala koji se nije udostojio da prisustvuje ceremoniji evo vec drugu godinu zaredom. Ocito sedi kuci i krisom brise suze.

Pontiac

pre 4 godine

(KiMi, 24. septembar 2019 08:10)

Ma bio bezze,samo eto sto je u svakoj rundi nokauz faze zabijao i nosio ekipu, cak i protiv Liverpula je zabio 2. Ne znam sta je jos trebalo da ucini !? Zlatna kopacka Evrope ,prvak jedne od dve najjace lige sveta,najbolji strelac LS. I zasto onda Maldini ili Nesta nisu dobili 2003 kad su osvojili LS, i to u finalu dobili direktnog rivala Juvenstua, ali Nedved na kraju osvojio zlatnu loptu ? Kako to da iz redova sampiona Evrope nije niko osvojio zlatnu loptu od 1990 do 2007 ,dakle punih 17 godina ! Punih 17 godina osvajac zlatne lopte niej bio iz redova sampiona Evrope te godine ! Sta ti to govori ? Da se nekad birao zaista najbolji pojedinac te godine,a ne najbolji igrac ili strelac sampiona Evrope kao sto je praksa zadnjih godina. Rivaldo 99 osovjio samo sa tom "krs" spanskom ligom ! 2000 Figo osvojio bez icega. 2004 Shevcenko dobio zlatnu loptu sa samo osvojenim Calcom .Ronaldo brazilski 1997 osvojio sa samo kup kupova! Dakle treci trofej po vaznosti u Evropi !!! Pa Zorz Vea 1995 osvojio a nije cak bio prvak ni Italije.Bez icega. CR7 takodje 2013 ! Majkl Oven 2001 osvojio bez premijerlige i LS. Osvojio Kup Uega. I onda Mesi koji ima bolju sezonu od svih nabrojanih,nije kao zasluzio iako nije rec uopste o zlatnoj lopti frans fudbala,dakle ovo je manje bitna nagrada?? Vrh ,nema dalje!

Kud_idijoti

pre 4 godine

Ima li ko od ovih koji tvrde da je Messi G.O.A.T. da je stariji od 30 godina?
(Marko, 24. septembar 2019 08:50)

Imam ja , a ima nas dosta jos veruj mi. Da jedan igrac bude najbolji strelac,napadac a ujedno i paker, asistent, dribler, pucac slobodnjaka..To druze moj nije vidjeno. Brazilski Ronaldo je zabio najvise u jednoj sezoni 47 golova kao klasicna spica .I pazi sad ovo. Mesi vec 10 god zabija preko 50 golova i to ne kao klasicna 9-a i na sve to uspeva da bude i najbolji ne samo asistent u Barseloni vec uopsteno. Niko od najboljih plejmejkera nema vsie asistencija od njega. Ni Ozil,ni Zidan,ni Figo, Iniesta, Kaka, SKols ,Lampard...Niko ! Dakle da takav jedan igrac postoji , prkosi zakonima zdravog razuma. Decko je liga za sebe. opet se vracam na Ronalda brazilca. On nema osvojenu LS,pa cak nije prismrdio ni finalu a igrao u onakvom Interu i Realu (barsu ne racunam jer je igrao samo 1 sezonu i to ne u LS). Osvojio je svetsko,tacno,ali s kim ? Sa Ronaldinhom i Rivaldom pored sebe i sa najboljim bekovima svih vremna iza sebe, Robertom Carlosom i Cafuom. Sa Emersonom i Ze robertom. Tek dve spanske lige ima od velikih kluspkih trofeja. Maradonu ne pamtim sa vrhunca, ali od sredine 90 ih pa na ovamo,Mesi je bez premca . Niko nikad nije igrao ovako konstantno,dominantno i dugo na takvom nivu kao on. Ma ni priblizno !Ja bi mu svake godine dao ovu i bilo kakvu nagradu. Decko je bez konkurencije najbolji.

Nisha

pre 4 godine

Nagrada nema veze sa tim da li je Messi najbolji ili nije. Dok je živ njenu treba da se uručuje, jer nije, niti ce zelenom površinom igrati bolji fudbaler od Messija. To zna i Ronaldo i svaki ozbiljan fudbaler.

goran

pre 4 godine

pratim fudbal od 81-82, svaka cast maradoni, ronaldu zubi, romariu, gulitu, van bastenu, kafuu, rivaldu, zidanu, cak I ovom ronaldu, ali mesi je druga planeta za sve, bravo leo.

dovlajoe

pre 4 godine

Od velikih igrača, gledao sam sve od Maradone u "prajmu" do sada. Za mene je Mesi najbolji svih vremena. Moj ćele je gledao i Pelea. I za njega je Mesi najbolji.
Nesporno je da su iznad svih Pele, Maradona i Mesi, a redosled je stvar ukusa. Tu su mogli još da se ubace i Ronaldo (Luis Nazario da Lima) da se nije povređivao i Ronaldinjo da je bio ozbiljniji.

Скизер

pre 4 godine

Није популарно мишљење, али Алисон је заслужио ово. Где год да је учествовао златна рукавица, све освојио...

neutralni felsh

pre 4 godine

Ma da li je moguce?! Covek ne zna da sutne loptu glavom, ne pamtim kada je zadnji put dao gol glavom, mozda nikada, i on da bude najbolji!!!
(Ronaldo, 23. septembar 2019 23:07)


glavomet, sport za glavate.

gligor

pre 4 godine

Dare, kako koji kriterijumi? Pa sam Van Dajk je reko da Mesi treba da uzme sve nagrade jer je najbolji... samo obozavatelji ronalda mogu da se bune protiv ovog izbora, nazalost Penaldo nije mogao da dodje jer je zakasnio na bus

Danijel

pre 4 godine

Nemas neki tim a ni trenera, sto je potrebno za osvajanje LŠ, nadam se da ce se popraviti situacija...ono sto mene odusevljava je to sto pored svega toga, ti i dalje sekiras ove fudbalske eksperte po internetu svojom igrom, nemoj tako messi, nije lepo.

neutralni felsh

pre 4 godine

Ima li ko od ovih koji tvrde da je Messi G.O.A.T. da je stariji od 30 godina? 
(Marko, 24. septembar 2019 08:50) 
realno njegovi fanovi su 99% rodjeni od 1999 pa na ovamo.
(YNWA, 24. septembar 2019 09:25)


nisu fanovi nego postovaoci, zato sto su ljudi u godinama, poput mene.

mohikanac

pre 4 godine

Po mojem misljenju Van dajk je vec sad jedan od najboljih stopera koje sam gledao. Fantasticne fizicke predispozicije u kombinaciji sa sjajnim postavljanjem i citanjem igre ga cine bez premca trenutno najboljim na svetu na svojoj poziciji. I mozda je ipak malo vise zasluzio od Mesija, bilo bi sjajno kad bi uzeo onu vazniju nagradu, a to je frans fudbal zlatna lopta. To bi bio stimulans ostalim igracima ,ne samo napadacima. Mesi, nema tu nikakve dileme. Najbolji igrac sveta vec godinama, postalo je cak i dosadno koliko je dobar i dominantan. Neki porede Cristiana s njim , ali jednostavno Ronaldo nije taj nivo. Tehnika, dribling ,igra na malom prostoru, osecaj za igru, pas , aksceleracija, odlican i na 15 i na 55 m od gola protivnika. Iz driblinga stvara sebi sanse , otvara prostor i stvara i saigracima. Jednostavno je nedodirljiv. Po meni, Ronaldo cak nije ni br 2. Nejmar je bolji od njega bar zadnjih par sezona. Mnogo vise utice na igru i predstavlja opasnost. Ronaldo je veci ovisnik o timu i to je to. To i mi laici vidimo sa meseca. U svakom slucaju, nije netzaluszeno da Mesi opet uzme tu poneku nagradu, ali iskreno receno, vreme je za neka nova lica pa taman i bilo pomalo nezaluszeno. Sportski poz

znalac

pre 4 godine

sta se pravite francuze. pa mali je sam razbijo Liverpoola 3:0 da im ni Vandajk nije pomogao, a moglo je bit i 5/6-0 da su zicere pogodili ostali igraci.

kafanski covek

pre 4 godine

lik bio najgori igrac na KA i osvojio zlatnu loptu. CR prosle godine postigao 15 golova i imao 5-6 asistencija u LS i nagradu je uzeo Modric , a ove godine Messi cak nije ni osvojio LS a nagradu uzeo on pre Van Dajka koji je najbolji igrac PL ,igrac utakmice finala LS i odigrao sjajno Ligu Nacija za razliku od Messija koji je odigrao za reprezentaciju katastrofalno.

bole

pre 4 godine

Po vama ko osvoji Ls on treba da uzme nagradu ,nije to tako zemljaci moji,Npr Sevcenko je trebao da uzme kada je dao pobedonosni gol u penal serijama protiv juventusa 2003 mislim.Ovde se sve gleda a ne samo ko osvoji ls.

Neznalica

pre 4 godine

Besmislena odluka. Španska liga u očiglednoj krizi. Na primeru Ronalda vidimo da ti silni golovi u Španiji imaju značaj nekih 20-tak u Italiji. U LŠ Barca ponižena od strane Liverpula. Argentinska reprezentacija katastrofa. I sve zapravo govori da tamo gde igra Mesi, sve se podešava prema njemu i nema nikakvih ozbiljnih rezultata. I onda činjenica da je dao 50 golova u krš ligi donosi titulu najboljeg igrača na svetu.

Hoces Iskreno ?!

pre 4 godine

Ono sto je meni najdraze,je to sto nema Neymara u top 10 , a decko bese otisao u PSG kako bi postao najbolji igrac na planeti,ako me secanje ne vara ?

Bravo Messi. Greota je sto nemas trenera koji moze da izvuce iz tebe najbolje kao Tito Vilanova i Guardiola.

kakkoo

pre 4 godine

Kakav bre Van Dijk? Pa Vidic je imao duplo bolju defanzivnu statistiku osvojio je 2 trofeja pa nije bio ni u top 10 za Zlatnu Loptu ili bilo kakvu nagradu

Aster Blistok

pre 4 godine

Vidim, posebno je briljatno igrao u polufinalu sprotju strasno loseg Liverpoola. Da onog Liverpoola koji im je zabio cetiri puta bez vadjenja.

Milosh

pre 4 godine

Ronaldovi fanatici, zaboravili ste kada je Ronaldo uzeo zlatnu loptu bez ijednog trofeja, nego samo zbog toga sto je dao 3 gola Svedskoj u barazu za Evropsko prvenstvo. Poklonite se Mesiju i ne ispadajte smesni

хахаха

pre 4 godine

ајмо дневна доза знамо да ћеш бити први ако не будеш не брини у првих десет си а и иду нове вести...

bh

pre 4 godine

Marketing i ništa više ...., kakvo je mjerilo dobijanje nagrade- bez trofeja u Ligi prvaka i Svjetskog prvemstva..., zašto je Fabio Kanavaro dobio Zlatnu loptu 2006. godine.. Ronaldo je učinio grešku odlaskom iz Reala, ako ništa onda zbog ove nagrade..., a ove godine potpuno je jasno da je nagrada poklonjena Messiju . .

Sibir

pre 4 godine

E ovako stoje stvari kad se sve pravi pa i ovo.
Nema nikakve logike da on bude najbolji kod Mohameda Manea i jos igraca liverpola i cak Embape je bolji od nega i zasluzili su vise
Pa bre i Ronaldo je osvoijo skudeto i ovo novo takmicenje sa Portugalom sta zavarava ta barselona vise.

Chelsea 1-1 Uefalona

pre 4 godine

ZA ONE KOJI PISU DA NIJE ZASLUZIO

MESSI JE:

- Najbolji strelac Lige sampiona,
- Najbolji strelac LaLige,
- Najbolji asistent La Lige,
- 49 utakmica (42 od prve minute),
- Najviše golova - 50,
- Najviše asistencija - 19,
- Najviše hat-trickova - 4,
- Najviše pogodaka iz slobodnih udaraca - 8,
- Osvajač LaLige,
- Finalist Kupa kralja,
- Osvajač Zlatne kopačke za sezonu 2018/19.

100% zasluženo.
) (Darco, 23. septembar 2019 22:57)
i najgori igrac Kopa Amerike.

Tobijas

pre 4 godine

ovim fanovima Messija (satro navijacima Barce) je bitnije da on uzme ZL nego Barca LS.
(Roland g7fantom, 24. septembar 2019 10:46)

Rece ti koji bi dao bubreg samo da je Van Dajk osvojio a ne Mesi ;)

Da se ne zaboravi

pre 4 godine

Mesi je dobio rekordnu 6. titulu za najboljeg igraca godine po izboru FIFA, ostavljajuci Kristijana Ronalda sa 5 takvih nagrada.
FIFA World Player of the Year 2009 Mesi
FIFA Ballon d'Or 2010, 2011, 2012 i 2015 Mesi
FIFA The Best 2019 Mesi

zoko

pre 4 godine

Ako je zasluzeno, onda je i zasluzeno bilo da Ronaldo osvoji proslu,ali ocigledno nije smelo da se dozvoli da ima vise od Mesija.
(Aaaaa, 23. septembar 2019 22:19)


A po cemu je Ronaldo bio prosle ili predprosle sezone bolji od Mesija? hahah dovoljno je sto su mu navukli i onih 5 samo kako bi se stvorilo rivalstvo izmedju Mesija i Ronalda iako je Mesi daleko ispred.

Moro

pre 4 godine

Bitno je samo da je iz Spanske lige, ostalo nije vazno.
Pogledajte kada je najbolji igrac proglasen iz neke druge lige ili nedaj boze sa drugog kontinenta. Toliko o mafififi...

jovo

pre 4 godine

Zasluženo, najbolji igrač svih vremena!
(Srbijanac, 23. septembar 2019 22:02) nije sporno sve uzeo sa pet različitih timova, sa Argentinom dva puta bio prvak sveta i pet puta pobednik u Južnoj Americi, doduše jeste Argentina sa super jakom ekipom ali on najzaslužniji, stvarno najbolji svih vremena, nema spora.

CR7

pre 4 godine

Ja, jeste, ali i oni mogu samo da sanjaju o onome sto s loptom u nogama mogu da urade oni cirkuski zongleri. Fudbal nije zongliranje, a mesi traje 15 godina, sto je mnogo vise nego ova dvojica zajedno

Milan

pre 4 godine

Lovac na statistiku kao i Ronaldo. Ok, statistika mu je dobra, ali nije osvojio skoro nista. Osvojio je titulu u Spaniji, ali bi vise smisla imalo dati nagradu najboljem igracu Sitija. Osvojili su titulu u vrlo uzbudljivoj i tesnoj trci u Engleskoj, a o jacini PL u prosloj sezoni govori to da su svi finalisti evrokupova prosle sezone bili engleski klubovi, a nijedan od njih nije bio Siti.

mmm

pre 4 godine

Haha meni su najjaci ovi fanovi Ronalda koji kazu da je nezasluzeno. Pa ako se iko nakupio nezasluzenih nagrada onda je to Ronaldo. Lik je dobijao zlatne lopte i kada nije osvajao nijedan trofej i kada je davao golove samo protiv klubova tipa Levante, Osasune, Zaragoza itd...

Iluzija

pre 4 godine

(kiki, 23. septembar 2019 23:57) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Liverpul je bez bez Van Dajka dosao do finala Lige sampiona, ali je Liverpul sa Van Dajkom osvojio Ligu sampiona, dok se tvoje besmislice kroz ostrasceno gledanje na vesti vezane za Mesija nastavljaju unedogled. Van Dajk je i te kako ostecen. Ocigledno je, tvoj mentalni sklop ne moze pojmiti vise od licnog umisljaja.

Nebojsa Jocic

pre 4 godine

Nema Sansa! Mesi nikada nije igrao u Engleskoj ligi vec se zabavljao u spanskoj ligi u kojoj samo dva tima pobedjuju godinama. Ono sto on nije nikada iskusio je Premier League, u kojoj je najbolji igrac sveta blistao. Zato je Ronaldo bolji igrac od njega, a za sve koje ne veruju nema malo pogledaju kako se igra u Engleskoj, I sta znaci postici 40 golova u sezoni u Spaniji I u Engleskoj. Sve najbolje, N

Robinson

pre 4 godine

Gledao sam Pelea i Ronaldinja, gledao Mesija. Svaka čast, ali sa njima dvojicom ne može da se poredi. Ono su bili istinski umetnici s loptom. Dva najbolja ikada. Nemaju Argentinci tu maštovitost, tu tehniku i lepotu, tu ljubav prema lopti kao Brazilci.

KiMi

pre 4 godine

Vidim da skoro svi pravdaju nagradu kepeca.. zasto je onda Modric dobio prosle godine? Dao 5 mozda golova, nesto asistencija i trala la la.. ok jeste individualna nagrada ali moras postici neki uspeh. Ne mozes osvojiti svoje prvenstvo i biti najbolji u Evropi.. kad je bilo najteze Mesija nije bilo ni u oO .. od reprezentacije do lige sampiona gde ih je Liverpul oducio od fudbala. Van Dajk je trebao dobiti ovu nagradu i.
Jer ako se gledaju golovi i te zezancije, onda treba izostaviti sve i takmicenja osim napadaca. Besmisleno..

ja

pre 4 godine

@ (Maserati, 24. septembar 2019 11:50)

Realno, ono što, u ovim godinama, posle decenije+ u penziji, sa loptom mogu da urade Ronaldinjo ili debeli Ronaldo, Mesi može samo da sanja...

Zvezda -jang bojs

pre 4 godine

Ima li ko od ovih koji tvrde da je Messi G.O.A.T. da je stariji od 30 godina?
(Marko, 24. septembar 2019 08:50)
realno njegovi fanovi su 99% rodjeni od 1999 pa na ovamo.
(YNWA, 24. septembar 2019 09:25
ima nas dosta , messi je jedan fudbalski umetnik , imate pravo da volite druge ali messija voli da gleda svako ko iole shvata sustinu fudbalske igre...najbolji igrac kog sam ja gledao ....najveci sinonim za fudbal je maradona ali najbolji je messi

Zvezda -jang bojs

pre 4 godine

Hahhahah šta je ovo prvih 30 komentara pisala ista osoba samo stavila druga imena..šta bre pominjete golove i asistencije, Modrić je prošle godine dobio ovu nagradu, čovek bar osvojio Ligu Šampiona, a Messi još čeka da Liverpool izvede onaj korner u polufinalu XD
(Santillana, 23. septembar 2019 22:54)
tacno, ne bi bilo cudo da su Ronalda ili Vandajka izabrali,pravi majstori u svom poslu bez dileme ali najbolje fudbal igra messi ...nenormalno lepo da se gleda njegov mozak na terenu

Rastko Pelješac

pre 4 godine

Mesi zasluzeno, kao sto bi bio zasluzeno i Van Dijk... i nije to problem. Meni je jedino sporno sto nijednog Srbina nema na ovog gala ceremoniji. Pa da je bio neki Lužički Srbin, sigurno bi ga izabrali, ma dajte molim vas.... ovako, zbirški Srb, kako rece Njegos kad je dočekao Vuka Karadžića, nije vredan tamo nekog nazovi priznanja Fife. Moracemo da aktiviramo nas poznati srbski inat da bi nas vise crnili u belom svetu

Kimi Raikonen

pre 4 godine

In all competitions, Lionel Messi has taken 110 penalties, scoring 84 and missing 26 - giving him a percentage error of around 24%. Cristiano Ronaldo, meanwhile, has scored 114 from 139 penalties, with a percentage error of 17.9%.

----------------
Ko je penaldo meni nije jasno?
Onaj ko je više šutirao ili onaj koji ima lošiji procenat?
Tu su negde, trkaju se i u toj kategoriji.

Goran ks

pre 4 godine

a ove godine potpuno je jasno da je nagrada poklonjena Messiju . .
(bh, 24. septembar 2019 06:42)

Nije mu prvi put, i na svetskom 2014 proglasen za najboljeg, a pojma nije imao.

drogon_

pre 4 godine

Meni bi logicno bilo da to bude Salah, jer decko kida, Van dajk, ali odbrambeni igrac nije toliko atraktivan....kazem to kao simpatizer Totenhema.

Carey Mahoney

pre 4 godine

lik bio najgori igrac na KA i osvojio zlatnu loptu. CR prosle godine postigao 15 golova i imao 5-6 asistencija u LS i nagradu je uzeo Modric , a ove godine Messi cak nije ni osvojio LS a nagradu uzeo on pre Van Dajka koji je najbolji igrac PL ,igrac utakmice finala LS i odigrao sjajno Ligu Nacija za razliku od Messija koji je odigrao za reprezentaciju katastrofalno.
(kafanski covek, 24. septembar 2019 09:08)
bravo za komentar.

Miroslav

pre 4 godine

jeste dobar, ali ima li jos koji kvalitetan igrač na ovoj planeti kad se sve vrti oko njih dvojice- trojice... kakve god igre pruzili, dobre ili lose sezone, oni su tu glavni kandidati. frustrirajuce. fudbal zudi za osvezenjima

YNWA

pre 4 godine

Ima li ko od ovih koji tvrde da je Messi G.O.A.T. da je stariji od 30 godina?
(Marko, 24. septembar 2019 08:50)
realno njegovi fanovi su 99% rodjeni od 1999 pa na ovamo.

Leon

pre 4 godine

Čuj neki pišu da je najbolji ikad a čovek ceo život nije mrdnuo iz Barselone, ne bi se nigde snašao,a o reprezentaciji da ne pričamo,plus ne zna igrati glavom... Deco bolje idite u krevet nego da komentarišete ipak sutra idete u školu

Solskjaer

pre 4 godine

Меси одигра лошу сезону, али да неке кључне голове. Добије награду због тих кључних голова.
Меси одигра одличну сезону, да много голова али у кључним утакмицама закаже. добије награду због много голова.

Мало је глупо...

Zvezda -jang bojs

pre 4 godine

lik bio najgori igrac na KA i osvojio zlatnu loptu. CR prosle godine postigao 15 golova i imao 5-6 asistencija u LS i nagradu je uzeo Modric , a ove godine Messi cak nije ni osvojio LS a nagradu uzeo on pre Van Dajka koji je najbolji igrac PL ,igrac utakmice finala LS i odigrao sjajno Ligu Nacija za razliku od Messija koji je odigrao za reprezentaciju katastrofalno.
(kafanski covek, 24. septembar 
za Ronalda si upravu pokraden je prosle godine za ligu sampiona zbog odlaska iz Reala (spanski lobi) ali sada nije to slucaj....messi je najbolji ikada

ja

pre 4 godine

Glupost! Jeste da prošla sezona nije bila blagonaklona prema najvećim klubovima, te je malo teško odrediti koji igrač bi bio najbolji, ali Barselona je prošle sezone uzela samo svoju seosku ligu (seoska, jer, realno, nisu imali konkurencije). To je isto kao kad bismo rekli da je Zvezda najuspešniji fudbalski klub u Evropi, jer je dominantno osvojila domaću titulu prošle godine.

S druge strane, imaš Siti i Liverpul (ne volim ni jedan ni drugi klub), koji su bili apsolutno dominantni u Engleskoj gde 5-6 timova uvek konkuriše za titulu. Siti je osvojio titulu, sa bodom ispred Liverpula, kao i FA kup. Ovaj dvojac je bio apsolutno dominantan u Premijeršipu, jer su imali po 25+ bodova više od najbližih pratilaca. Liverpul je, kao drugi u ligi, imao više pobeda, bodova i praktično isti broj golova kao Barselona koja je osvojila La Ligu. A pritom je osvojio i LŠ.

Ako je neko trebalo da bude najbolji fudbaler sveta, trebalo ga je birati iz jednog od ova dva kluba.

Takođe me nervira i evrocentričnost prilikom ovih izbora. Riverplejt i Boka osvojiše sve živo u J.Americi, a njihovi igrači se uopšte ne uzimaju u obzir (nikad niko nije izabran), iako ti isti igrači, kad dođu u Evropu, dominiraju u svojim klubovima i redovno osvajaju ta priznanja.

Koliko je imalo smisla izabrati Mesija, toliko je imalo izabrati i Ronalda (najbolji strelac i asistent, osvojio titulu, a pride je šampion Evrope i Lige nacija sa Portugalom), a mnogo više Aguera, Sterlinga, Van Dajka ili Salaha...

ja

pre 4 godine

Glupost! Jeste da prošla sezona nije bila blagonaklona prema najvećim klubovima, te je malo teško odrediti koji igrač bi bio najbolji, ali Barselona je prošle sezone uzela samo svoju seosku ligu (seoska, jer, realno, nisu imali konkurencije). To je isto kao kad bismo rekli da je Zvezda najuspešniji fudbalski klub u Evropi, jer je dominantno osvojila domaću titulu prošle godine.

S druge strane, imaš Siti i Liverpul (ne volim ni jedan ni drugi klub), koji su bili apsolutno dominantni u Engleskoj gde 5-6 timova uvek konkuriše za titulu. Siti je osvojio titulu, sa bodom ispred Liverpula, kao i FA kup. Ovaj dvojac je bio apsolutno dominantan u Premijeršipu, jer su imali po 25+ bodova više od najbližih pratilaca. Liverpul je, kao drugi u ligi, imao više pobeda, bodova i praktično isti broj golova kao Barselona koja je osvojila La Ligu. A pritom je osvojio i LŠ.

Ako je neko trebalo da bude najbolji fudbaler sveta, trebalo ga je birati iz jednog od ova dva kluba.

Takođe me nervira i evrocentričnost prilikom ovih izbora. Riverplejt i Boka osvojiše sve živo u J.Americi, a njihovi igrači se uopšte ne uzimaju u obzir (nikad niko nije izabran), iako ti isti igrači, kad dođu u Evropu, dominiraju u svojim klubovima i redovno osvajaju ta priznanja.

Koliko je imalo smisla izabrati Mesija, toliko je imalo izabrati i Ronalda (najbolji strelac i asistent, osvojio titulu, a pride je šampion Evrope i Lige nacija sa Portugalom), a mnogo više Aguera, Sterlinga, Van Dajka ili Salaha...

KiMi

pre 4 godine

U LS nula bodova, sa Argentinom isto tako. Osvojio La ligu i zbog toga ovu nagradu dobija. Ova ima smisla jos manje od one Modriceve. Virdzil je to brat trebao dobiti!

Ronaldo

pre 4 godine

Ma da li je moguce?! Covek ne zna da sutne loptu glavom, ne pamtim kada je zadnji put dao gol glavom, mozda nikada, i on da bude najbolji!!!

Darco

pre 4 godine

ZA ONE KOJI PISU DA NIJE ZASLUZIO

MESSI JE:

- Najbolji strelac Lige sampiona,
- Najbolji strelac LaLige,
- Najbolji asistent La Lige,
- 49 utakmica (42 od prve minute),
- Najviše golova - 50,
- Najviše asistencija - 19,
- Najviše hat-trickova - 4,
- Najviše pogodaka iz slobodnih udaraca - 8,
- Osvajač LaLige,
- Finalist Kupa kralja,
- Osvajač Zlatne kopačke za sezonu 2018/19.

100% zasluženo.

Santillana

pre 4 godine

Hahhahah šta je ovo prvih 30 komentara pisala ista osoba samo stavila druga imena..šta bre pominjete golove i asistencije, Modrić je prošle godine dobio ovu nagradu, čovek bar osvojio Ligu Šampiona, a Messi još čeka da Liverpool izvede onaj korner u polufinalu XD

Ognjen

pre 4 godine

Znači i zlatna lopta njegova.. Šteta što nije Van Dajk, nisu hteli da se ponovi Modrić
(palac,

U glavama vas zavidnih i jalnih...
U stvarnosti, samo jedan GRANDE uspeo je da razbije dominaciju Mesijeve i Ronaldove ere - maestro Modric...niko drugi to ne moze
Govorimo o minuloj sezoni u kojoj je covek dominirao i zasluzeno osvojio za poslednjih 10 godina koliko je uveseljavao svojim čarolijama nas istinske ljubitelje fudbala

Скизер

pre 4 godine

Није популарно мишљење, али Алисон је заслужио ово. Где год да је учествовао златна рукавица, све освојио...

Istine radi

pre 4 godine

Svake prestupne godine se sete da ubace nekog defanzivca u uzi izbor.Svake dvadesete godine izaberu nekog defanzivca.Smesan je izbor najboljeg igraca.Defanzivci su diskriminisani a o golmanima necu ni da pricam.Taj Mesi je mozda najbolji napadac,nikako najbolji igrac jer se fudbal igra u dva pravca.Cirkus od nagrade,totalno nebitno za prave ljubitelje fudbala.Bezvezno jurcanje za brojkama je unistilo fudbal.

Pera

pre 4 godine

Nisam fan ali ovo je individualna nagrada....Mesi je najbolji strelac Evrope tj. "zlatna kopačka" i najbolji strelac lige prvaka....individualno zaista No1 bez dileme, svaka čast!

kafanski covek

pre 4 godine

lik bio najgori igrac na KA i osvojio zlatnu loptu. CR prosle godine postigao 15 golova i imao 5-6 asistencija u LS i nagradu je uzeo Modric , a ove godine Messi cak nije ni osvojio LS a nagradu uzeo on pre Van Dajka koji je najbolji igrac PL ,igrac utakmice finala LS i odigrao sjajno Ligu Nacija za razliku od Messija koji je odigrao za reprezentaciju katastrofalno.

kiki

pre 4 godine

Potpuno zasluženo. Barca bez Messija ne bi osvojila nista (vidimo ove sezone gdje su bez njega), a Liverpool je i bez Van Dijka dosao do finala LŠ gdje su izgubili od Reala samo zbog onog Kariusa. U ostalim takmicenjima liga, kupovi su nizali neuspjehe i sa i bez Van Dijka.

Sinisa-90

pre 4 godine

Mnogo mi je drago.Cudo od fudbalera,tako skroman,tako nenametljiv,jednostavan,a takav genije na terenu.Zasluzeno je najbolji,imao je fantasticnu individualnu sezonu,ali ga nazalost ekipa nije ispratila .

Liki

pre 4 godine

Kako vas nije sramota, pisete nezasluzeno a ako je neko zasluzio to je on. Da je Van dajk osvojio svi bi pisali Mesi je trebao, nije zasluzeno i slicno.. ljudima nikad ne mozes ugodit.
Jednostavno je vanzemaljac i kraj i zlatnu loptu se nadam da ce dobiti. Nije on kriv sto ima trenera retarda i zbog kojeg nije mogao da osvoji Ligu Sampiona ali individualno je najbolji pa da nista nije osvojio.

Sibir

pre 4 godine

E ovako stoje stvari kad se sve pravi pa i ovo.
Nema nikakve logike da on bude najbolji kod Mohameda Manea i jos igraca liverpola i cak Embape je bolji od nega i zasluzili su vise
Pa bre i Ronaldo je osvoijo skudeto i ovo novo takmicenje sa Portugalom sta zavarava ta barselona vise.

Robinson

pre 4 godine

Gledao sam Pelea i Ronaldinja, gledao Mesija. Svaka čast, ali sa njima dvojicom ne može da se poredi. Ono su bili istinski umetnici s loptom. Dva najbolja ikada. Nemaju Argentinci tu maštovitost, tu tehniku i lepotu, tu ljubav prema lopti kao Brazilci.

YNWA

pre 4 godine

Zasluzeno,nerealnu je (individualno) sezonu imao malisa,kada je u formi igra fudbal na nekom drugom nivou u odnosu na sve ostale aktivne igrace... Virdzil ce verovatno da uzme Zlatnu loptu...

ja

pre 4 godine

@ (Maserati, 24. septembar 2019 11:50)

Realno, ono što, u ovim godinama, posle decenije+ u penziji, sa loptom mogu da urade Ronaldinjo ili debeli Ronaldo, Mesi može samo da sanja...

Veliki igrac i jos veci covek - Messi

pre 4 godine

Gledao sam svecanost dodele.Kada je Infantino (predsednik fife) saopstio ko je najbolji nastao je opsti delirijum u Milanskoj skali.Klop,Murinjo,Kapelo,Sedorf ,Ronaldo Zuba....svi su skocili.i aplaudirali.Nije ovde toliko bitna nagrada,bitna je reakcija ljudi.Cule su se ovacije za Mesija,a Ronaldo (pravi Zuba) koji je sedeo bas pored Mesijeve zene i dece je odusevljeno gledao u njih i radovao se.Penaldo (naravno) nije dosao a zivi u Torinu.Bravo Mesi care,sto se tice nagrada imas ih milion one nisu toliko bitne ali kada dobijes onakve ovacije u sred Italije i Milana to je znak da si apsolutni GOAT!

YNWA

pre 4 godine

Ima li ko od ovih koji tvrde da je Messi G.O.A.T. da je stariji od 30 godina?
(Marko, 24. septembar 2019 08:50)
realno njegovi fanovi su 99% rodjeni od 1999 pa na ovamo.

Nebojsa Jocic

pre 4 godine

Nema Sansa! Mesi nikada nije igrao u Engleskoj ligi vec se zabavljao u spanskoj ligi u kojoj samo dva tima pobedjuju godinama. Ono sto on nije nikada iskusio je Premier League, u kojoj je najbolji igrac sveta blistao. Zato je Ronaldo bolji igrac od njega, a za sve koje ne veruju nema malo pogledaju kako se igra u Engleskoj, I sta znaci postici 40 golova u sezoni u Spaniji I u Engleskoj. Sve najbolje, N

хахаха

pre 4 godine

ајмо дневна доза знамо да ћеш бити први ако не будеш не брини у првих десет си а и иду нове вести...

Neznalica

pre 4 godine

Besmislena odluka. Španska liga u očiglednoj krizi. Na primeru Ronalda vidimo da ti silni golovi u Španiji imaju značaj nekih 20-tak u Italiji. U LŠ Barca ponižena od strane Liverpula. Argentinska reprezentacija katastrofa. I sve zapravo govori da tamo gde igra Mesi, sve se podešava prema njemu i nema nikakvih ozbiljnih rezultata. I onda činjenica da je dao 50 golova u krš ligi donosi titulu najboljeg igrača na svetu.

KiMi

pre 4 godine

Vidim da skoro svi pravdaju nagradu kepeca.. zasto je onda Modric dobio prosle godine? Dao 5 mozda golova, nesto asistencija i trala la la.. ok jeste individualna nagrada ali moras postici neki uspeh. Ne mozes osvojiti svoje prvenstvo i biti najbolji u Evropi.. kad je bilo najteze Mesija nije bilo ni u oO .. od reprezentacije do lige sampiona gde ih je Liverpul oducio od fudbala. Van Dajk je trebao dobiti ovu nagradu i.
Jer ako se gledaju golovi i te zezancije, onda treba izostaviti sve i takmicenja osim napadaca. Besmisleno..

Solskjaer

pre 4 godine

Меси одигра лошу сезону, али да неке кључне голове. Добије награду због тих кључних голова.
Меси одигра одличну сезону, да много голова али у кључним утакмицама закаже. добије награду због много голова.

Мало је глупо...

Leon

pre 4 godine

Čuj neki pišu da je najbolji ikad a čovek ceo život nije mrdnuo iz Barselone, ne bi se nigde snašao,a o reprezentaciji da ne pričamo,plus ne zna igrati glavom... Deco bolje idite u krevet nego da komentarišete ipak sutra idete u školu

bh

pre 4 godine

Marketing i ništa više ...., kakvo je mjerilo dobijanje nagrade- bez trofeja u Ligi prvaka i Svjetskog prvemstva..., zašto je Fabio Kanavaro dobio Zlatnu loptu 2006. godine.. Ronaldo je učinio grešku odlaskom iz Reala, ako ništa onda zbog ove nagrade..., a ove godine potpuno je jasno da je nagrada poklonjena Messiju . .

Milosh

pre 4 godine

Jel neko mislio da ce defanzivac da osvoji???

Kad Ramos nije osvojio nece ni Van Dajk ni niko drugi

Kanavaro je dobio jer je u toj godini osvojio svetsko prvenstvo.

Mesi zasluzeno skroz, neverovatna sezona.

Carey Mahoney

pre 4 godine

lik bio najgori igrac na KA i osvojio zlatnu loptu. CR prosle godine postigao 15 golova i imao 5-6 asistencija u LS i nagradu je uzeo Modric , a ove godine Messi cak nije ni osvojio LS a nagradu uzeo on pre Van Dajka koji je najbolji igrac PL ,igrac utakmice finala LS i odigrao sjajno Ligu Nacija za razliku od Messija koji je odigrao za reprezentaciju katastrofalno.
(kafanski covek, 24. septembar 2019 09:08)
bravo za komentar.

goran

pre 4 godine

pratim fudbal od 81-82, svaka cast maradoni, ronaldu zubi, romariu, gulitu, van bastenu, kafuu, rivaldu, zidanu, cak I ovom ronaldu, ali mesi je druga planeta za sve, bravo leo.

Beograd

pre 4 godine

Sasvim zasluzeno. Najbolji strelac Primere najbolji Evropski golgeter u ligama petice najvise datih golova u LS. Individualno najbolji igrac i plej i krilo i kreirane sanse i poluspic maestro. Neznam sta je sa onim placljivkom iz Portugala koji se nije udostojio da prisustvuje ceremoniji evo vec drugu godinu zaredom. Ocito sedi kuci i krisom brise suze.

Iluzija

pre 4 godine

(kiki, 23. septembar 2019 23:57) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Liverpul je bez bez Van Dajka dosao do finala Lige sampiona, ali je Liverpul sa Van Dajkom osvojio Ligu sampiona, dok se tvoje besmislice kroz ostrasceno gledanje na vesti vezane za Mesija nastavljaju unedogled. Van Dajk je i te kako ostecen. Ocigledno je, tvoj mentalni sklop ne moze pojmiti vise od licnog umisljaja.

Moro

pre 4 godine

Bitno je samo da je iz Spanske lige, ostalo nije vazno.
Pogledajte kada je najbolji igrac proglasen iz neke druge lige ili nedaj boze sa drugog kontinenta. Toliko o mafififi...

Chelsea 1-1 Uefalona

pre 4 godine

ZA ONE KOJI PISU DA NIJE ZASLUZIO

MESSI JE:

- Najbolji strelac Lige sampiona,
- Najbolji strelac LaLige,
- Najbolji asistent La Lige,
- 49 utakmica (42 od prve minute),
- Najviše golova - 50,
- Najviše asistencija - 19,
- Najviše hat-trickova - 4,
- Najviše pogodaka iz slobodnih udaraca - 8,
- Osvajač LaLige,
- Finalist Kupa kralja,
- Osvajač Zlatne kopačke za sezonu 2018/19.

100% zasluženo.
) (Darco, 23. septembar 2019 22:57)
i najgori igrac Kopa Amerike.

Goran ks

pre 4 godine

a ove godine potpuno je jasno da je nagrada poklonjena Messiju . .
(bh, 24. septembar 2019 06:42)

Nije mu prvi put, i na svetskom 2014 proglasen za najboljeg, a pojma nije imao.

ja

pre 4 godine

Glupost! Jeste da prošla sezona nije bila blagonaklona prema najvećim klubovima, te je malo teško odrediti koji igrač bi bio najbolji, ali Barselona je prošle sezone uzela samo svoju seosku ligu (seoska, jer, realno, nisu imali konkurencije). To je isto kao kad bismo rekli da je Zvezda najuspešniji fudbalski klub u Evropi, jer je dominantno osvojila domaću titulu prošle godine.

S druge strane, imaš Siti i Liverpul (ne volim ni jedan ni drugi klub), koji su bili apsolutno dominantni u Engleskoj gde 5-6 timova uvek konkuriše za titulu. Siti je osvojio titulu, sa bodom ispred Liverpula, kao i FA kup. Ovaj dvojac je bio apsolutno dominantan u Premijeršipu, jer su imali po 25+ bodova više od najbližih pratilaca. Liverpul je, kao drugi u ligi, imao više pobeda, bodova i praktično isti broj golova kao Barselona koja je osvojila La Ligu. A pritom je osvojio i LŠ.

Ako je neko trebalo da bude najbolji fudbaler sveta, trebalo ga je birati iz jednog od ova dva kluba.

Takođe me nervira i evrocentričnost prilikom ovih izbora. Riverplejt i Boka osvojiše sve živo u J.Americi, a njihovi igrači se uopšte ne uzimaju u obzir (nikad niko nije izabran), iako ti isti igrači, kad dođu u Evropu, dominiraju u svojim klubovima i redovno osvajaju ta priznanja.

Koliko je imalo smisla izabrati Mesija, toliko je imalo izabrati i Ronalda (najbolji strelac i asistent, osvojio titulu, a pride je šampion Evrope i Lige nacija sa Portugalom), a mnogo više Aguera, Sterlinga, Van Dajka ili Salaha...

Milan

pre 4 godine

Lovac na statistiku kao i Ronaldo. Ok, statistika mu je dobra, ali nije osvojio skoro nista. Osvojio je titulu u Spaniji, ali bi vise smisla imalo dati nagradu najboljem igracu Sitija. Osvojili su titulu u vrlo uzbudljivoj i tesnoj trci u Engleskoj, a o jacini PL u prosloj sezoni govori to da su svi finalisti evrokupova prosle sezone bili engleski klubovi, a nijedan od njih nije bio Siti.

Kimi Raikonen

pre 4 godine

In all competitions, Lionel Messi has taken 110 penalties, scoring 84 and missing 26 - giving him a percentage error of around 24%. Cristiano Ronaldo, meanwhile, has scored 114 from 139 penalties, with a percentage error of 17.9%.

----------------
Ko je penaldo meni nije jasno?
Onaj ko je više šutirao ili onaj koji ima lošiji procenat?
Tu su negde, trkaju se i u toj kategoriji.

jovo

pre 4 godine

Zasluženo, najbolji igrač svih vremena!
(Srbijanac, 23. septembar 2019 22:02) nije sporno sve uzeo sa pet različitih timova, sa Argentinom dva puta bio prvak sveta i pet puta pobednik u Južnoj Americi, doduše jeste Argentina sa super jakom ekipom ali on najzaslužniji, stvarno najbolji svih vremena, nema spora.

ja

pre 4 godine

Glupost! Jeste da prošla sezona nije bila blagonaklona prema najvećim klubovima, te je malo teško odrediti koji igrač bi bio najbolji, ali Barselona je prošle sezone uzela samo svoju seosku ligu (seoska, jer, realno, nisu imali konkurencije). To je isto kao kad bismo rekli da je Zvezda najuspešniji fudbalski klub u Evropi, jer je dominantno osvojila domaću titulu prošle godine.

S druge strane, imaš Siti i Liverpul (ne volim ni jedan ni drugi klub), koji su bili apsolutno dominantni u Engleskoj gde 5-6 timova uvek konkuriše za titulu. Siti je osvojio titulu, sa bodom ispred Liverpula, kao i FA kup. Ovaj dvojac je bio apsolutno dominantan u Premijeršipu, jer su imali po 25+ bodova više od najbližih pratilaca. Liverpul je, kao drugi u ligi, imao više pobeda, bodova i praktično isti broj golova kao Barselona koja je osvojila La Ligu. A pritom je osvojio i LŠ.

Ako je neko trebalo da bude najbolji fudbaler sveta, trebalo ga je birati iz jednog od ova dva kluba.

Takođe me nervira i evrocentričnost prilikom ovih izbora. Riverplejt i Boka osvojiše sve živo u J.Americi, a njihovi igrači se uopšte ne uzimaju u obzir (nikad niko nije izabran), iako ti isti igrači, kad dođu u Evropu, dominiraju u svojim klubovima i redovno osvajaju ta priznanja.

Koliko je imalo smisla izabrati Mesija, toliko je imalo izabrati i Ronalda (najbolji strelac i asistent, osvojio titulu, a pride je šampion Evrope i Lige nacija sa Portugalom), a mnogo više Aguera, Sterlinga, Van Dajka ili Salaha...

Aster Blistok

pre 4 godine

Vidim, posebno je briljatno igrao u polufinalu sprotju strasno loseg Liverpoola. Da onog Liverpoola koji im je zabio cetiri puta bez vadjenja.

Miroslav

pre 4 godine

jeste dobar, ali ima li jos koji kvalitetan igrač na ovoj planeti kad se sve vrti oko njih dvojice- trojice... kakve god igre pruzili, dobre ili lose sezone, oni su tu glavni kandidati. frustrirajuce. fudbal zudi za osvezenjima

Kud_idijoti

pre 4 godine

Ima li ko od ovih koji tvrde da je Messi G.O.A.T. da je stariji od 30 godina?
(Marko, 24. septembar 2019 08:50)

Imam ja , a ima nas dosta jos veruj mi. Da jedan igrac bude najbolji strelac,napadac a ujedno i paker, asistent, dribler, pucac slobodnjaka..To druze moj nije vidjeno. Brazilski Ronaldo je zabio najvise u jednoj sezoni 47 golova kao klasicna spica .I pazi sad ovo. Mesi vec 10 god zabija preko 50 golova i to ne kao klasicna 9-a i na sve to uspeva da bude i najbolji ne samo asistent u Barseloni vec uopsteno. Niko od najboljih plejmejkera nema vsie asistencija od njega. Ni Ozil,ni Zidan,ni Figo, Iniesta, Kaka, SKols ,Lampard...Niko ! Dakle da takav jedan igrac postoji , prkosi zakonima zdravog razuma. Decko je liga za sebe. opet se vracam na Ronalda brazilca. On nema osvojenu LS,pa cak nije prismrdio ni finalu a igrao u onakvom Interu i Realu (barsu ne racunam jer je igrao samo 1 sezonu i to ne u LS). Osvojio je svetsko,tacno,ali s kim ? Sa Ronaldinhom i Rivaldom pored sebe i sa najboljim bekovima svih vremna iza sebe, Robertom Carlosom i Cafuom. Sa Emersonom i Ze robertom. Tek dve spanske lige ima od velikih kluspkih trofeja. Maradonu ne pamtim sa vrhunca, ali od sredine 90 ih pa na ovamo,Mesi je bez premca . Niko nikad nije igrao ovako konstantno,dominantno i dugo na takvom nivu kao on. Ma ni priblizno !Ja bi mu svake godine dao ovu i bilo kakvu nagradu. Decko je bez konkurencije najbolji.

kakkoo

pre 4 godine

Kakav bre Van Dijk? Pa Vidic je imao duplo bolju defanzivnu statistiku osvojio je 2 trofeja pa nije bio ni u top 10 za Zlatnu Loptu ili bilo kakvu nagradu

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Sta kmecite, lik ima brutalnu statistiku i predivno igra.
Kome su trebali dat nagradu, van dijku? Ma dajte.
Penaldu? Bwahahahah
Messi je razinu iznad svih i to je to.

Zvezda -jang bojs

pre 4 godine

Ima li ko od ovih koji tvrde da je Messi G.O.A.T. da je stariji od 30 godina?
(Marko, 24. septembar 2019 08:50)
realno njegovi fanovi su 99% rodjeni od 1999 pa na ovamo.
(YNWA, 24. septembar 2019 09:25
ima nas dosta , messi je jedan fudbalski umetnik , imate pravo da volite druge ali messija voli da gleda svako ko iole shvata sustinu fudbalske igre...najbolji igrac kog sam ja gledao ....najveci sinonim za fudbal je maradona ali najbolji je messi

Nisha

pre 4 godine

Nagrada nema veze sa tim da li je Messi najbolji ili nije. Dok je živ njenu treba da se uručuje, jer nije, niti ce zelenom površinom igrati bolji fudbaler od Messija. To zna i Ronaldo i svaki ozbiljan fudbaler.

drogon_

pre 4 godine

Meni bi logicno bilo da to bude Salah, jer decko kida, Van dajk, ali odbrambeni igrac nije toliko atraktivan....kazem to kao simpatizer Totenhema.

Hoces Iskreno ?!

pre 4 godine

Ono sto je meni najdraze,je to sto nema Neymara u top 10 , a decko bese otisao u PSG kako bi postao najbolji igrac na planeti,ako me secanje ne vara ?

Bravo Messi. Greota je sto nemas trenera koji moze da izvuce iz tebe najbolje kao Tito Vilanova i Guardiola.

gazza

pre 4 godine

Reci za decka da nije zaluzio nagradu,koji je zabio preko 50 golova u sezoni i upisao 20 asistencija, odlucio sve moguce vece utakmice u prvenstvu, zabijao u svakoj nokaut fazi LS,bio zlatna kopacka evrope,kao i najbolji strelac LS, niko od njega nije zabio vise golova iz slobnjaka,niko nema vise stvorenih sansi saigracima, driblinga,u polufinalu LS samo zbog njega odu sa prednoscu u englesku.Izmisliuo doslovno 2 gola ni iz cega.I sve sto su trebali je sacuvati velikih 3-0,ali eto on je kriv sto Alba dva puta preda loptu protivniku u noge,sto ispadnu onako smesni nakon kornera.ON je kriv za katastrofalnu postavku i odbranu,sto od ukupono 6 stvorenih sansi saigracima(ubedljivo najvise od svih polufinalinsta) ni jednu nisu pogodili. Ako on nije zasluzio ,pa sta reci onda za Sevcenka 2004,kad je zabio samo 32 gola u sezoni, imao 10 asistencija i osvojio "samo" ligu dok je u LS ispao na identican nacin,od Depora u 1/2 finalu nakon 4-1 izgubil 4-0 u uzvratu ? Ili Owen 2001 , nije osvojio ni prvenstvo ,ni LS ,vec samo kup uefa i Fa cup, zabio u ligi 15 golova i kao takav osvoji onu prestizniju nagradu, zlatnu loptu !?? Ili Ronaldo 2013, aposlutno ni jedan trefej nije osvojio, Mesi bio zlatna kopacka evorpe,pocistio ga i u SPaniji uzevsi titulu,u LS Bayern prvak, al Ronaldo dobio zlatnu loptu nakon skandaloznog produzenja glasanja! I onda da Mesi nije zasluzio nakon ovakve sezone?? Covek samo da se dobro nasmeje:) .U svakom slucaju i VIrdzili ako osvoji ZL na kraju bice zaluzeno.

badzan

pre 4 godine

Mesi opet gospodin, dao 2 poena Ronaldu,a ovaj njemu naravno ni 1 ! Kiki kao i njegovi fanovi na aparatima , a tek ce biti ako Mesi osvojio i 6-u zlatnu loptu ! Ustvari nikakve nagrade , nikakve lopte, nikakve statistike nisu bitne. Za sve istinske fudbalske sladokusce dileme nema. Mesi je nesto posebno i treba uzivati u njegovom fudbalu dok jos traje. Nestvaran igrac.Hvala ti majstore na svim tim predivnim,magicnim fudbalskim trenutcima.

neutralni felsh

pre 4 godine

Ma da li je moguce?! Covek ne zna da sutne loptu glavom, ne pamtim kada je zadnji put dao gol glavom, mozda nikada, i on da bude najbolji!!!
(Ronaldo, 23. septembar 2019 23:07)


glavomet, sport za glavate.

znalac

pre 4 godine

sta se pravite francuze. pa mali je sam razbijo Liverpoola 3:0 da im ni Vandajk nije pomogao, a moglo je bit i 5/6-0 da su zicere pogodili ostali igraci.

mohikanac

pre 4 godine

Po mojem misljenju Van dajk je vec sad jedan od najboljih stopera koje sam gledao. Fantasticne fizicke predispozicije u kombinaciji sa sjajnim postavljanjem i citanjem igre ga cine bez premca trenutno najboljim na svetu na svojoj poziciji. I mozda je ipak malo vise zasluzio od Mesija, bilo bi sjajno kad bi uzeo onu vazniju nagradu, a to je frans fudbal zlatna lopta. To bi bio stimulans ostalim igracima ,ne samo napadacima. Mesi, nema tu nikakve dileme. Najbolji igrac sveta vec godinama, postalo je cak i dosadno koliko je dobar i dominantan. Neki porede Cristiana s njim , ali jednostavno Ronaldo nije taj nivo. Tehnika, dribling ,igra na malom prostoru, osecaj za igru, pas , aksceleracija, odlican i na 15 i na 55 m od gola protivnika. Iz driblinga stvara sebi sanse , otvara prostor i stvara i saigracima. Jednostavno je nedodirljiv. Po meni, Ronaldo cak nije ni br 2. Nejmar je bolji od njega bar zadnjih par sezona. Mnogo vise utice na igru i predstavlja opasnost. Ronaldo je veci ovisnik o timu i to je to. To i mi laici vidimo sa meseca. U svakom slucaju, nije netzaluszeno da Mesi opet uzme tu poneku nagradu, ali iskreno receno, vreme je za neka nova lica pa taman i bilo pomalo nezaluszeno. Sportski poz

Zvezda -jang bojs

pre 4 godine

Hahhahah šta je ovo prvih 30 komentara pisala ista osoba samo stavila druga imena..šta bre pominjete golove i asistencije, Modrić je prošle godine dobio ovu nagradu, čovek bar osvojio Ligu Šampiona, a Messi još čeka da Liverpool izvede onaj korner u polufinalu XD
(Santillana, 23. septembar 2019 22:54)
tacno, ne bi bilo cudo da su Ronalda ili Vandajka izabrali,pravi majstori u svom poslu bez dileme ali najbolje fudbal igra messi ...nenormalno lepo da se gleda njegov mozak na terenu

gligor

pre 4 godine

Dare, kako koji kriterijumi? Pa sam Van Dajk je reko da Mesi treba da uzme sve nagrade jer je najbolji... samo obozavatelji ronalda mogu da se bune protiv ovog izbora, nazalost Penaldo nije mogao da dodje jer je zakasnio na bus

Erta

pre 4 godine

ZA ONE KOJI PISU DA NIJE ZASLUZIO

MESSI JE:

- Najbolji strelac Lige sampiona,
- Najbolji strelac LaLige,
- Najbolji asistent La Lige,
- 49 utakmica (42 od prve minute),
- Najviše golova - 50,
- Najviše asistencija - 19,
- Najviše hat-trickova - 4,
- Najviše pogodaka iz slobodnih udaraca - 8,
- Osvajač LaLige,
- Finalist Kupa kralja,
- Osvajač Zlatne kopačke za sezonu 2018/19.

100% zasluženo.
(Darco, 23. septembar 2019 22:57)

Svaka cast za ovu statistiku

zoko

pre 4 godine

Ako je zasluzeno, onda je i zasluzeno bilo da Ronaldo osvoji proslu,ali ocigledno nije smelo da se dozvoli da ima vise od Mesija.
(Aaaaa, 23. septembar 2019 22:19)


A po cemu je Ronaldo bio prosle ili predprosle sezone bolji od Mesija? hahah dovoljno je sto su mu navukli i onih 5 samo kako bi se stvorilo rivalstvo izmedju Mesija i Ronalda iako je Mesi daleko ispred.

Rastko Pelješac

pre 4 godine

Mesi zasluzeno, kao sto bi bio zasluzeno i Van Dijk... i nije to problem. Meni je jedino sporno sto nijednog Srbina nema na ovog gala ceremoniji. Pa da je bio neki Lužički Srbin, sigurno bi ga izabrali, ma dajte molim vas.... ovako, zbirški Srb, kako rece Njegos kad je dočekao Vuka Karadžića, nije vredan tamo nekog nazovi priznanja Fife. Moracemo da aktiviramo nas poznati srbski inat da bi nas vise crnili u belom svetu

Pontiac

pre 4 godine

(KiMi, 24. septembar 2019 08:10)

Ma bio bezze,samo eto sto je u svakoj rundi nokauz faze zabijao i nosio ekipu, cak i protiv Liverpula je zabio 2. Ne znam sta je jos trebalo da ucini !? Zlatna kopacka Evrope ,prvak jedne od dve najjace lige sveta,najbolji strelac LS. I zasto onda Maldini ili Nesta nisu dobili 2003 kad su osvojili LS, i to u finalu dobili direktnog rivala Juvenstua, ali Nedved na kraju osvojio zlatnu loptu ? Kako to da iz redova sampiona Evrope nije niko osvojio zlatnu loptu od 1990 do 2007 ,dakle punih 17 godina ! Punih 17 godina osvajac zlatne lopte niej bio iz redova sampiona Evrope te godine ! Sta ti to govori ? Da se nekad birao zaista najbolji pojedinac te godine,a ne najbolji igrac ili strelac sampiona Evrope kao sto je praksa zadnjih godina. Rivaldo 99 osovjio samo sa tom "krs" spanskom ligom ! 2000 Figo osvojio bez icega. 2004 Shevcenko dobio zlatnu loptu sa samo osvojenim Calcom .Ronaldo brazilski 1997 osvojio sa samo kup kupova! Dakle treci trofej po vaznosti u Evropi !!! Pa Zorz Vea 1995 osvojio a nije cak bio prvak ni Italije.Bez icega. CR7 takodje 2013 ! Majkl Oven 2001 osvojio bez premijerlige i LS. Osvojio Kup Uega. I onda Mesi koji ima bolju sezonu od svih nabrojanih,nije kao zasluzio iako nije rec uopste o zlatnoj lopti frans fudbala,dakle ovo je manje bitna nagrada?? Vrh ,nema dalje!

Kud_idijoti

pre 4 godine

Ima li ko od ovih koji tvrde da je Messi G.O.A.T. da je stariji od 30 godina?
(Marko, 24. septembar 2019 08:50)

Imam ja , a ima nas dosta jos veruj mi. Da jedan igrac bude najbolji strelac,napadac a ujedno i paker, asistent, dribler, pucac slobodnjaka..To druze moj nije vidjeno. Brazilski Ronaldo je zabio najvise u jednoj sezoni 47 golova kao klasicna spica .I pazi sad ovo. Mesi vec 10 god zabija preko 50 golova i to ne kao klasicna 9-a i na sve to uspeva da bude i najbolji ne samo asistent u Barseloni vec uopsteno. Niko od najboljih plejmejkera nema vsie asistencija od njega. Ni Ozil,ni Zidan,ni Figo, Iniesta, Kaka, SKols ,Lampard...Niko ! Dakle da takav jedan igrac postoji , prkosi zakonima zdravog razuma. Decko je liga za sebe. opet se vracam na Ronalda brazilca. On nema osvojenu LS,pa cak nije prismrdio ni finalu a igrao u onakvom Interu i Realu (barsu ne racunam jer je igrao samo 1 sezonu i to ne u LS). Osvojio je svetsko,tacno,ali s kim ? Sa Ronaldinhom i Rivaldom pored sebe i sa najboljim bekovima svih vremna iza sebe, Robertom Carlosom i Cafuom. Sa Emersonom i Ze robertom. Tek dve spanske lige ima od velikih kluspkih trofeja. Maradonu ne pamtim sa vrhunca, ali od sredine 90 ih pa na ovamo,Mesi je bez premca . Niko nikad nije igrao ovako konstantno,dominantno i dugo na takvom nivu kao on. Ma ni priblizno !Ja bi mu svake godine dao ovu i bilo kakvu nagradu. Decko je bez konkurencije najbolji.

bole

pre 4 godine

Po vama ko osvoji Ls on treba da uzme nagradu ,nije to tako zemljaci moji,Npr Sevcenko je trebao da uzme kada je dao pobedonosni gol u penal serijama protiv juventusa 2003 mislim.Ovde se sve gleda a ne samo ko osvoji ls.

neutralni felsh

pre 4 godine

Ima li ko od ovih koji tvrde da je Messi G.O.A.T. da je stariji od 30 godina? 
(Marko, 24. septembar 2019 08:50) 
realno njegovi fanovi su 99% rodjeni od 1999 pa na ovamo.
(YNWA, 24. septembar 2019 09:25)


nisu fanovi nego postovaoci, zato sto su ljudi u godinama, poput mene.

CR7

pre 4 godine

Ja, jeste, ali i oni mogu samo da sanjaju o onome sto s loptom u nogama mogu da urade oni cirkuski zongleri. Fudbal nije zongliranje, a mesi traje 15 godina, sto je mnogo vise nego ova dvojica zajedno

Zvezda -jang bojs

pre 4 godine

lik bio najgori igrac na KA i osvojio zlatnu loptu. CR prosle godine postigao 15 golova i imao 5-6 asistencija u LS i nagradu je uzeo Modric , a ove godine Messi cak nije ni osvojio LS a nagradu uzeo on pre Van Dajka koji je najbolji igrac PL ,igrac utakmice finala LS i odigrao sjajno Ligu Nacija za razliku od Messija koji je odigrao za reprezentaciju katastrofalno.
(kafanski covek, 24. septembar 
za Ronalda si upravu pokraden je prosle godine za ligu sampiona zbog odlaska iz Reala (spanski lobi) ali sada nije to slucaj....messi je najbolji ikada

mmm

pre 4 godine

Haha meni su najjaci ovi fanovi Ronalda koji kazu da je nezasluzeno. Pa ako se iko nakupio nezasluzenih nagrada onda je to Ronaldo. Lik je dobijao zlatne lopte i kada nije osvajao nijedan trofej i kada je davao golove samo protiv klubova tipa Levante, Osasune, Zaragoza itd...

Milosh

pre 4 godine

Ronaldovi fanatici, zaboravili ste kada je Ronaldo uzeo zlatnu loptu bez ijednog trofeja, nego samo zbog toga sto je dao 3 gola Svedskoj u barazu za Evropsko prvenstvo. Poklonite se Mesiju i ne ispadajte smesni

Da se ne zaboravi

pre 4 godine

Mesi je dobio rekordnu 6. titulu za najboljeg igraca godine po izboru FIFA, ostavljajuci Kristijana Ronalda sa 5 takvih nagrada.
FIFA World Player of the Year 2009 Mesi
FIFA Ballon d'Or 2010, 2011, 2012 i 2015 Mesi
FIFA The Best 2019 Mesi

Tobijas

pre 4 godine

ovim fanovima Messija (satro navijacima Barce) je bitnije da on uzme ZL nego Barca LS.
(Roland g7fantom, 24. septembar 2019 10:46)

Rece ti koji bi dao bubreg samo da je Van Dajk osvojio a ne Mesi ;)

dovlajoe

pre 4 godine

Od velikih igrača, gledao sam sve od Maradone u "prajmu" do sada. Za mene je Mesi najbolji svih vremena. Moj ćele je gledao i Pelea. I za njega je Mesi najbolji.
Nesporno je da su iznad svih Pele, Maradona i Mesi, a redosled je stvar ukusa. Tu su mogli još da se ubace i Ronaldo (Luis Nazario da Lima) da se nije povređivao i Ronaldinjo da je bio ozbiljniji.

Danijel

pre 4 godine

Nemas neki tim a ni trenera, sto je potrebno za osvajanje LŠ, nadam se da ce se popraviti situacija...ono sto mene odusevljava je to sto pored svega toga, ti i dalje sekiras ove fudbalske eksperte po internetu svojom igrom, nemoj tako messi, nije lepo.