Nedelja, 22.09.2019.

23:17

Sudijska komisija FSS: Situacija kod poništenog gola Zvezde zahteva posebnu analizu

Sudijska komisija Fudbalskog saveza Srbije oglasila se povodom poništenog gola Crvene zvezde u "večitom" derbiju.

Izvor: LN

Sudijska komisija FSS: Situacija kod poništenog gola Zvezde zahteva posebnu analizu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

119 Komentari

Sortiraj po:

miroslav

pre 4 godine

Ne volim Miloja od orvog dana.,pricam stalno da ima vise srece od pameti pocev od Krasnodara pa do Kopenhagena.On tako igra,bunker ,cvrsto i ceka jednu sansu,Zvezda povede i onda on jos pojaca odbranu i tako prolazi.Ne moze niko da mu kaze nista,ima rezultate.Tako bi i danas bilo ,cvrsto ,stabilno i gol .0-1 za Zvezdu.Zvezda je to i uradila i povela regularno i Srdjan Jovanovic je verivatno zavraio svoju karijeru.Ja nikada u zivitu nisam video ovako ponisten gol gde centarsut ide na Zandera a golman iza njega naskace na igraca,Zander izdrzava duel i namesta cist gol a sudija svira kontra faul.Ponavljam,ne bran Miloja ali covek tako igra i danas da je bilo 0-1 potanje da li bi Partizan uopste izjednacio a ne pobedio pa se sada oevala neka druga pesma
(Novica, 23. septembar 2019 07:47)

Šta reći ljudima koji nisu sve sagledali. Utakmica je bila prekinuta zbog faula pa nije ni mogao biti postignut nepostojeći gol čije priznanje traže kao alibi ljudi iz Zvezde. I sami igrači su stali, igra je prekinuta a igrač koji je posle zvižduka sudije šutirao u mrežu mogao je i karton da dobije. Dakle, odvojeno od faula pitanje (ne) priznavanja gola ne postoji jer igra tad nije trajala.
Dajte malo dostojanstva, očajna igra, očajna taktika, pa nije sudija gurao nogu Sumi i Tošiću da daju onakve golove. Polako, doći će druga Inđija i ostali, doći će bodovi i nova titula

Najveći Zvezdaš lkad

pre 4 godine

1) Gol Zvezde je bio čist kao suza
2) Partizan je bio bolji, i pored regularnog gola koji je poništen Zvezdi, Partizan je zasluženo pobedio.
3) Čestitam pobedu Partizanovcima
4) Nadam se da je ovo poslednji derbi u kojem će Milojević da izmišlja toplu vodu i da igra kao p.. ka.

Zico

pre 4 godine

Mezimica nastavlja da unistava sve sto iole valja u srpskom fudbalu.Oterali Mazica(nije im sudio prakticno nikad kad je gusto),a sada ce i ovog coveka ako ga ne slome da bude za njih.Dokle bre vise zulumcari? Gledajte snimak i videcete kako Stojketa igrac Zvezde kaci glavom po levoj ruci.Faul i tacka.

djoka iz NY

pre 4 godine

Ovde se priča o nekom poništenom golu a taj gol nije ni postojao. Sudija je svirao faul nad golmanom i tek posle toga je igrač zvezde šutnuo loptu u gol. Poništen gol je kada se sudija oglasi posle postignutog gola a u ovoj situaciji je Partizan oštećen jer je igrač Zvezde trebao dobiti žuti karton za sutiranje lopte posle prekida igre.

Uvek Zvezdas nikad Delija

pre 4 godine

1. Partizan je zasluzeno pobedio jer je bio bolji tokom veceg dela utakmice.
2. Gol Zvezde je trebalo prznati. Zander nije napravio faul.
3. Ovaj poraz je Zvezdi dosao u pravo vreme. Sada je najbolji trenutak da se igraci trgnu i da pocnu da igraju kako znaju i da prestanu da zive od slave stecene plasmanom u Ligu sampiona.

Zaphod Biblbroks

pre 4 godine

Najavljena analiza FSS-a ima jasan cilj da se pojača pritisak na sudije u nastavku prvenstva. Mislim da će u narednim utakmicama pljuštati penali za Zvezdu.

митар пфк

pre 4 godine

Голман царује у петерцу , заштићен простор!! Контакт с'малим прстом мора да се санкционише ...Све јасно , чисто и оправдана судијска одлука ...Све друго је мазање очију !!

el.kiddo

pre 4 godine

Da se ne zaboravi, specijalne analize nije bilo za gol iz gol auta, niti za nepostojeci gol kola kada lopta nije prosla gol liniju. i to sve i prethodnih par derbija.

Marvin

pre 4 godine

Ja mislim da je u onoj situaciji trebao da bude priznat gol Zvezdi i da im se dosudi i dodatni penal zbog faula Stojkovića nad igračem Zvezde.

bvb

pre 4 godine

Jadno mi je sto se potencira ovaj detalj, a ne generalna ocena da smo odigrali nikad jadniji derbi. Jeste bio čist gol, ali cemu to sad? Nista ne bi promenilo generalnu sliku. Ljudi moji, pa mi ne umemo da prenesemo loptu na protivnički deo, kada se igra visok presing. Igrali smo kao klubovi sa Malte, Gibraltara... U prvoj sezoni pod vodjstvom Milojevica umeli smo sve žive da napadnemo. Protiv Arsenala u Londonu smo igrali sigurno i otvoreno, a kakav je ovo pad, ne znam.

daca

pre 4 godine

72

Minimalan kontakt je postojao. Ipak je ocigledno da golman ide na kontakt nakon sto je izgubio loptu i dobija faul na iskustvo. Iako je greska, opet je u duhu fudbala... Derbi je mogu reci bio odlican, ponasanje igraca i trenera je bilo sportsko. Sudjenje je bilo korektno. Uprave bez saopstenja, blamiranja i sirenja sirenja mrznje. Najgori utisak sa utakmice su huligani. Petarda bacena na Marina, dimne bombe i prekidi meca... sve je to njihovo maslo. To se mora srediti u bliskoj buducnosti. Sve cestitke Partizanu na zasluzenoj pobedi, uz nadu da kada bude obrnuta situacija (poraz, ponisten gol, prekid) oni nece pisati saopstenja, siriti mrznju i kmecati.
(milan, 23. septembar 2019 08:30

svaka cast na komentaru ali nemoj da zahoravis ko je poceo sa saopstenjima.podseti se.

miško

pre 4 godine

Gol je regularan a golmanu žuti zbog simuliranja što je obanuo sudiju. Grubijani Urošević, Sadiku, i rukama i nogama, a naročito Zdjelar. Vulić prestrogo isključen. Sudija zna da sudi ali obraz ništa.

Zeitgeist antibalkanac

pre 4 godine

Dajte ljudi,kakav faul?
Čist gol kao suza,Žander je bio ispred Stojkovića i Stojković je zaskočio na njega i traljavo reagovao.
Pobjedili ste zasluženo,ali ovo je djeco čist gol!

ko-ometator

pre 4 godine

Ne lupajte gluposti ovaj covek sudi u Ligi Sampiona ne pravite mu problem, ponisten gol ja kao Zvezdas ne zelim jer nista ne menja izgubili zasluzeno nikom nista dobro nece doneti bilo kakva sankcija za ovo. Da li je bio ili ne faul nebitno je sasvim. Korektno je sudijo covek samo je mozda malo vise dozvoljavao partizanu grubo ali to je mozda tako i izgledalo jer su nasi izasli na teren kao da su na derbi dosli preko sahare peske gladni i zedni.

daca

pre 4 godine

nas najveci problem je sto mi uvek trazimo greske i propuste.derbi je bio ok.pogotovo je partizan dobro odigrao.zvezdi fali pas igra,tu krivim trenera.sve u avemu kvalitet je bio na vecem nivou nego ranije.

111

pre 4 godine

Da li vi stvarno mislite da je igrac koji skace visi od golmana , koji skace sa podignutim rukama? I eto, iz nekog razloga ne moze da uhvati loptu?

Moca

pre 4 godine

Fudbalska pravila su jasna. Svaki kontakt sa golmanom u petercu je faul. Ne mora čak ni da uhvati loptu, već samo da ima kontakt sa njom. Ovde je igrač Zvezde 'ušao' u golmana. Sve je čisto, osim obraza čelnika Zvezde, koji ovakvim spinovima moraju da sakriju činjenicu da duplo skuplji tim nije imao šut u okvir gola, a iz bunkera nije izlazio...

the land of the dead!

pre 4 godine

nije bio faul, kontakt je izazvao kiksara Stojkovic, ocajan je u zadnje vreme, njegova cista greska, ali to nista ne menja, Zvezda je ocajna i zasluzena pobeda Partizana!

Josarian

pre 4 godine

Nekada se preporučuje i indirektno zaključivanje. Pogledajte reakciju Zvezdinih igrača. Niko ni reč. Zato što su veliki profesionalci? Taman posla! Situacija je jasna. Golman je gurnut leđima u petercu pri skoku za loptom. To JESTE faul nad golmanom. Igrač Zvezde skače ka njemu i kontakt postoji. Nije skako uvis, nego ka golmanu. Svaki sličan kontakt u petercu se svira. Igrači na terenu to znaju. Mrkela je zaboravio.

веверица

pre 4 godine

као циганин који никад не навија за партизан у европи, кажем да су нас спустили на земљу и апсолутно заслужили 2:0. хвала им и свака им част. спортска правда. уопште ми не би било драго да смо ишчупали бод неким мртвим голом из прекида, јер то после даје простора за алиби причу. играмо две лиге шампиона за редом, купујемо и продајемо кога оћемо, а скоро никад гори партизан нас учи како се игра фудбал. какав бре поништен гол. не занима ме.
п.с. где су нам јовељић и алекса терзић? где су остала звездина деца? што смо их продали за мање пара него што је коштало довођење балвана попут боаћеа исл. зашто јованчић, милуновић и гобељић имају професионалне уговоре? сеоски играчи. зашто смо довели чаушића за милион евра? зашто је дуг исти као пре првог уласка у лигу европе? зашто не знамо да одиграмо ништа осим бункера у 30 метара? уствари не знамо ни бункер. е то мене занима. а неки поништени гол уопште није вест.

milan

pre 4 godine

Minimalan kontakt je postojao. Ipak je ocigledno da golman ide na kontakt nakon sto je izgubio loptu i dobija faul na iskustvo. Iako je greska, opet je u duhu fudbala... Derbi je mogu reci bio odlican, ponasanje igraca i trenera je bilo sportsko. Sudjenje je bilo korektno. Uprave bez saopstenja, blamiranja i sirenja sirenja mrznje. Najgori utisak sa utakmice su huligani. Petarda bacena na Marina, dimne bombe i prekidi meca... sve je to njihovo maslo. To se mora srediti u bliskoj buducnosti. Sve cestitke Partizanu na zasluzenoj pobedi, uz nadu da kada bude obrnuta situacija (poraz, ponisten gol, prekid) oni nece pisati saopstenja, siriti mrznju i kmecati.

Student nije zapalio zito

pre 4 godine

Zander nije ni video Stojkovica ni sta ovaj radi ili planira .....iza njegovih ledja.

Nego linijas ne ume da izleti...skocio jakom coveku na ledja i odleteo....

киза Д

pre 4 godine

На прву делује да нема фаула.Није поништен гол јер утакмица је прекинута при контакту Жандера и Стојковића.

Artur Dent

pre 4 godine

Da je rezultat ostao 0-0, ovu situaciju niko ne bi ni pomenuo. Niko od igrača Zvezde se nije bunio, a ni režiser nije dao poseban značaj toj situaciji. Osim toga, kontakt je postojao i čista je sudijska sloboda da odluči da li će pokazati faul ili ne. Sudija je dosudio faul nad golmanom i tu se priča završava. Mrkela bi trebalo da gleda i svoje dvorište i da pokaže malo više dostojanstva.

Dojčilo

pre 4 godine

MIslim da je sudijska odluka na mestu jer je golman fauliran u pet metara. Mnogo je interesantnije pitanje zašto sudijske odluke protiv Inđije ne zaslužuju posebnu analizu????

reprezentativac

pre 4 godine

Pre svega cestitam Partizanu na zasluzenoj pobedi posto ovakvom igrom Zvezda nije zasluzila ni bod jer su igrali uzasno i trebao im je ovaj samar sto se kaze pred odlucujuce utakmice u LS.Sto se tice situacije kod ponistenog gola molim okrenite na 154 derbi i gol Tawambe i ista situacija je bila ali je priznat gol,ne lazem pogledajte ali i pored toga mislim da nismo zasluzili stvarno nereseno a kamoli pobedu jer ovo moze da bude prekretnica za igrace da se uozbilje i izadju malo ozbiljnije u sledece utakmice koje su bitnije od ove veceras.


Nešto si pomešao. Kod gola Tavambe golman zvezde je plivao, nije imao loptu na ruci što je ključna stvar kod štićenja golmana. Nađi situaciju pa pogledaj, youtube je tvoj prijatelj.

Novica

pre 4 godine

Ne volim Miloja od orvog dana.,pricam stalno da ima vise srece od pameti pocev od Krasnodara pa do Kopenhagena.On tako igra,bunker ,cvrsto i ceka jednu sansu,Zvezda povede i onda on jos pojaca odbranu i tako prolazi.Ne moze niko da mu kaze nista,ima rezultate.Tako bi i danas bilo ,cvrsto ,stabilno i gol .0-1 za Zvezdu.Zvezda je to i uradila i povela regularno i Srdjan Jovanovic je verivatno zavraio svoju karijeru.Ja nikada u zivitu nisam video ovako ponisten gol gde centarsut ide na Zandera a golman iza njega naskace na igraca,Zander izdrzava duel i namesta cist gol a sudija svira kontra faul.Ponavljam,ne bran Miloja ali covek tako igra i danas da je bilo 0-1 potanje da li bi Partizan uopste izjednacio a ne pobedio pa se sada oevala neka druga pesma

JPR24

pre 4 godine

Ne zahteva. Zna se sve....Nije prvi derbi da se ovako grubo ponisti gol Zvezdi.Nije Zvezda dobro igrala, ali prva je dala gol. Nije ovo ponusten gol.kod 2:0 za partizan, ovo je kod 0:0.Alo ! Stojkovic skace na ledja igracu koji je okrenut ledjima i ne vidi golmana i nema nikakvu nameru niti pokret kojim bi napravio faul.
(Iron Fist, 22. septembar 2019 23:56)

Kako god, nije to bio neki “faul”, nismo coravi, ali ko god gleda malo fudbal, ne treba biti ekspert nikakav, zna da pipnes golmana u letu = faul, u 99,9% slučajeva, još u petercu, tu su zaštićeni ko beli medvedi, takvo je pravilo. Naravno, velika je razlika kad ideš na golmana i kad je nesmotreno ili ga ne vidiš, ali takvo je pravilo i to je to... daleko je ruznije dobiti penal kad je faul dva metra izvan kaznenog prostora, ili Cadik koji leti ko prepelica...

bob rock

pre 4 godine

kontakt sa golmanom u 5-ercu, faul. da li uvek ?

ali ovde igrac skace na loptu, a stojkovic njemu s ledja pokusava da uhvati loptu i ne uspeva, a onda teatralni pad. ne vidi se faul.

Alek titule

pre 4 godine

A protiv Indije? Ovo je skolski primer faula nad golmanom, nemojte se brukati, igrac se kretao unazad i udario u golmana u 5 metara.

golman

pre 4 godine

Svaki kontakt sa golmanom u njegovih 5 metara se karekterise kao prekrsaj nad gomlanom,i ako je to samo kontakt telom,to je pravilo igre koja se zove fudbal.U ovom slucaju je igrac Zvezde telom sprecio golmana Partizana da dodje do lopte.
Nerazumem polemiku

AlCapo

pre 4 godine

Zvezdin igrac se savio i zadnjicom navukao Stojkovica. Jasan faul kao toliko puta u vazdusnim duelima, ali neko ovde trazi politicko opravdanje za poraz. Sramota!

Luka

pre 4 godine

Ljudi o cemu pricate. Vidim da zvezdasi zive u paralelnom svetu ali me cude i komentari Grobara pominju Indjiju i neku kosmicku pravdu?! Situacija je krajnje jasna. Zvezdi nije niko ponistio gol za ovo je kriv i senzacionalisticki naslov. Sudija je svirao faul nad golmanom igraci Partizana staju dok igrac zvezde nakon prekinute igre nastavlja akciju sam sa sobom, sutira pored ostalih fudbalera koji svi stoje jer je utakmica prekinuta i postize gol zasluzuje po svim pravilnicima sudjenja zuti karton ali ga naravno ne dobija. Partizan je ostecen ali navikli smo a i nije uticalo na konacan rezultat da bi se dizala prasina oko jednog zutog kartona.

вучко

pre 4 godine

Ја нпросто не разумем зашти због чега и ради кога се Ви Срби свађате,због фудбалске мафије,због политике због лоших корумпираних судија,због фудбалера паразита-теренских истетовираних лоших манекена,лоших глумаца који у сваком мало чвршћем дуелу глуме падавичаре.СВЕ ВАС ПОЗДРАВЉАМ И РАЗМИСЛИТЕ МАЛО(ово посебно се односи на навијаче од 17-20 г.

Caesar

pre 4 godine

Nije prvi derbi da se ovako grubo ponisti gol Zvezdi.

Nije Zvezda dobro igrala, ali prva je dala gol. Nije ovo ponusten gol.kod 2:0 za partizan, ovo je kod 0:0.

Alo ! Stojkovic skace na ledja igracu koji je okrenut ledjima i ne vidi golmana
i nema nikakvu nameru niti pokret kojim bi napravio faul.
(Iron Fist, 22. septembar 2019 23:56)


__________________________

I da su ga priznali..... 2:1 bi pisalo :D
Ne kmecite vise....

jos jedan

pre 4 godine

Kanga ulazi u šesnaesterac prati ga igrac partizana,bezi lopta Kangi ali je nekako stize,Kanga dodaje pas do Boacija i gooooollllllll Zvezda vodi.Ali igraci Partizana traze golaut bune se kod sudije Maje Vujovica.Da pogledamo usporeni snimak,aaaa da da Kanga je dodao loptu iz gol auta Boaciju a igraci Partizana zastali trazeci gol aut medjutim sudija nije video da je lopta izasla van igralista pa skoro 1 metar i lopta na centru.Uzalud se bune iz tabora Partizana 1--0 za Zvezdu. Pricace se o ovom golu dugo dugo.Korner izvodi Marin guzva u sesnaestercu Partizana skok Boacija sansaaa ali Stojkovic paradom brani vrlo nezgodan udarac.Ali sta je sada,igraci Zvezde pokazuju da je lopta presla gol liniju.Auuuu kakva situacija,ipak gooool.Na asistenciju petok sudije Djokica koji je iza gola Partizana glavni sudija pokazuje na centar.Bune se igraci Partizana ali uzalud Partizan Zvezda 1--1.Pricace se o ovom golu jos dugo dugo.

Predrag

pre 4 godine

Uopste nije bitno kako je okrenut igrac zvezde niti da li je imao nameru za faul ili ne , kontakt u 5m postoji a po pravilu to je faul nad golmanom.

Nadigrani ste, prestanite da placete

Kursula

pre 4 godine

Sudio sam 14 god.
Ovo je realno moglo da se svira i tamo i ovamo, u zoni je slobodnog sudijskog uverenja...
Posle 20 odgledanih snimaka i dalje nisam siguran.
Boacijeva kretnja u skoku vise ide ka Stojkovicu nego ka lopti, pravi tzv. most, dok postoji i zamah levim laktom ka stomaku golmana...Svih elemenata osim intenziteta koji je na granici ima...
Eh sad...znate da je uvodjenje VARa u pingpong ligu stopirano of strane samo jednog kluba? Zvezda je jedina protiv...
Da ne bude zabune grobar sam i svirao bih penal za partizan i a kijanje u sesnestercu, da sam sudija na mecu, iz fotelje se trudin da budem objekti an

Luke Babbitt gravedigger

pre 4 godine

Bitno je da "Inđija" ne zahteva posebnu analizu. Lopine pali vam se crveno svetlo jer vam Partizan gazi miljenicu sa duplo jeftinijim timom. Sramote.

ujka sa Fomtane

pre 4 godine

Da li ta komisija ima obraza da komentariše ili raspravlja o zvezdinom poništenom golu.Zar je korupcija i nameštaljke od strane komšinice malo zadnjih par godina.Ljudi moji

zex

pre 4 godine

Delija, 22. septembar 2019 23:58
Cekaj zasto nismo zasluzili bod? Partizan je imao jedino sansu sadika i par pokusaja sa distance. Znaci gol nam nebi dali da nije bilo prekida u to sam siguran. Zvezda je dominirala pre prekida u jednom delu drugog poluvremena posle tog prekida igraci su propustili, desio se kiks marina i Milunovica. Svaki udarac imali su iz odbitaka nasom greskom u dodaji.nisu igrali nista posebno ni jedni ni drugi. Faul nije postojao to ce komisija utvrditi. Da je bilo vara gol bi bio priznat. Stojkovic je kasnio i plus naleteo na Zandera sa ledja. Pogresno je procenio loptu. Golman moze da napravi penal u petercu. Zasticen je samo onda kada ga protivnik ometa a ovde to nije slucaj.

ArtuDitu

pre 4 godine

@ Nije nego

Ne zahteva jer je očigledno da je sudija napravio grešku i shodno tome treba da dobije kaznu. Što za Inđiju i nije neka uteha.
Ovo na derbiju zahteva posebnu analizu jer je situacija delikatna. Dešava se u petercu, učestvuju golman i igrač. Po mom mišljenju prekršaja nema i gol je čist.
Derbi solidan. Partizan zasluženo dobio. Miloje da se zapita šta mu ekipa igra.

Goga

pre 4 godine

Komšinice, nije toliko bitno da li je bio gol ili ne, bitno je da loše igrate fudbala. Poradite na tome, izgubili ste Protiv Inđije, Bajerna, Partizana, sami ste krivi.

radetoronto

pre 4 godine

Cist gol je ponisten. Cist. Ali ipak Partizan je bio bolji jer je napadao na konkretniji nacin. Zasluzili smo poraz i to je to. Cestitam Partizanu.

Gordon Bennett

pre 4 godine

A onaj penal na 20 m ne zahteva “detaljnu” analizu?!Sram vas bilo sve skupa!!!U 5 m SVAKI KONTAKT SA GOLMANOM JE FAUL ZA GOLMANA!!!!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 22. septembar 2019 23:26)

Naravno, osim kad je Tavamba u pitanju.

Marko

pre 4 godine

Kakva bre analiza, kao zvezdaša me je sramota kako smo izgledali danas. Sramota me je i da pogledam snimak sporne situacije, ako je uopšte i bila sporna. Čestitam Partizanu na zasluženoj pobedi. Suđenje je bilo perfektno. Još ćemo mi sad da pričamo o suđenju...

Pedja

pre 4 godine

Gol je bio cist, pre nekoliko sezona je Partizan dao gol gde je igrac u skoku bukvalno odneo golmana Zvezde i priznat je gol. Postoji pravilo da je faul svaki kontakt golmana i igraca u petercu, ali kad oba igraca idu na tu loptu. Ovde Stojkovic skace iza ledja igraca i kasni. Golman uvek moze da napravi kontakt sa bilo kojim igracem da bi uzeo faul, ali naravno da se tako nesto ne bi sviralo. Sta bi bilo da je Zvezda povela, ne znam, mozda bi pobedila, mozda ne. U svakom slucaju na to gledam kao gresku sudije, ne na nesto sa namerom. Zvezda je obejktivno igrala lose, moze da se desi da sudija pogresi i to je to. Da je situacija bila obrnuta, slusali bi zalopojke Partizana da im je ponisten cist gol do kraja prvenstva. Jedino sto me brine su ucestale greske na stetu Zvezde u skoro svakom derbiju.

bobanmkd

pre 4 godine

Dobro, ima li kraja ovom.ponizenju ,?!

Pa nije sudiska organizacija vlasnistvo.cz da izdaje saopstenje ovakvo !

I drugi klubovi igraju fudbal u Srbiji
Sto se ne izda zbog Indjije recimo.

Ovakvo neinteligentno.priznanje za koga rado sudiska org...je previse smesno i za Terzica.

I svakako.ce se obiti zvezdi o.glsvi...pri sakrivanju evidentnih slabosti.

bemzin

pre 4 godine

pa moraju se ljudi iz fssa malo potruditi da Ublaže poraz glupo je da zvezda koja igra ligu šampiona protiv Partizana u 2meča ne ošuta nijednom na gol

karudijan

pre 4 godine

Gol je cist ko suza, ovde nikakvog kontakta sa golmanom nema. Jos jedna kradja u derbiju koja ce biti zataskana kao gol Bena, ali ce godinu dana kukati i vracati se na penal protiv Indjije

gru

pre 4 godine

Ocigledno je da je Srdjan Jovanovic zavrsio svoju karijeru u nasem fudbalu. Sada smo bili svedoci toga da kada je sudjenje posteno da Zvezda ne moze pobediti.
(Cinik, 22. septembar 2019 23:34)
Sada smo svi bili svedoci da je Zvezdi ponisten cist gol i to je cinjenica.
Kao sto je i cinjenica da je Partizan danas nadigrao Zvezdu i zasluzeno pobedio, mada da Zvezdi nije ponisten gol, pitanje je sta bi bilo na kraju.

Goran

pre 4 godine

Sta ima veze predhodno kolo sa ovim golom? Da li to znaci da zbog dosudjenog penala protiv Indjije sudija treba da ponisti gol Zvedi u derbiju kao kompezaciju.

Delija

pre 4 godine

Pre svega cestitam Partizanu na zasluzenoj pobedi posto ovakvom igrom Zvezda nije zasluzila ni bod jer su igrali uzasno i trebao im je ovaj samar sto se kaze pred odlucujuce utakmice u LS.Sto se tice situacije kod ponistenog gola molim okrenite na 154 derbi i gol Tawambe i ista situacija je bila ali je priznat gol,ne lazem pogledajte ali i pored toga mislim da nismo zasluzili stvarno nereseno a kamoli pobedu jer ovo moze da bude prekretnica za igrace da se uozbilje i izadju malo ozbiljnije u sledece utakmice koje su bitnije od ove veceras.

Cinik

pre 4 godine

Ocigledno je da je Srdjan Jovanovic zavrsio svoju karijeru u nasem fudbalu. Sada smo bili svedoci toga da kada je sudjenje posteno da Zvezda ne moze pobediti.

Spale

pre 4 godine

Gol iz korne,Gol linija,butina penal,lopta u golu pola metra,penal protiv Indjije,penal klizanje u novom sadu itd itd gde su vam tada bile arbitraze....Partizan ih oducio od fudbala!!!!!!!!Ni sudija tu ne pomaze!!!!!

Laki

pre 4 godine

Baš lepo, sad će ovo da pokrije lošu formu i još jedan očajan derbi CZ, a insistiranje na faulu od strane navijača Par. samo prikriva katastrofalnu Stojkovićevu formu, gotovo od početka sezone. Gol je bio u dimu, bolje da tamo i ostane.

Iron Fist

pre 4 godine

Ne zahteva. Zna se sve....

Nije prvi derbi da se ovako grubo ponisti gol Zvezdi.

Nije Zvezda dobro igrala, ali prva je dala gol. Nije ovo ponusten gol.kod 2:0 za partizan, ovo je kod 0:0.

Alo ! Stojkovic skace na ledja igracu koji je okrenut ledjima i ne vidi golmana
i nema nikakvu nameru niti pokret kojim bi napravio faul.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

A onaj penal na 20 m ne zahteva “detaljnu” analizu?!Sram vas bilo sve skupa!!!U 5 m SVAKI KONTAKT SA GOLMANOM JE FAUL ZA GOLMANA!!!!

sheriff

pre 4 godine

dokle bre vise sramote
20 m od gola penal ne treba detalnija analiza kad je za njih a kad svaki kontakt nad golmanom u 5 m je faul onda treba kad je protiv njih

Vladimir

pre 4 godine

Najbitniji događaj u svetu je očigledno ova utakmica. Sada je 23:19 i više od 10 vesti je na tu temu. O kako je nama dobro. Dajte nam ne 6 nego 12 stadiona.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

-Sviraš penal na 20 m za Zvezdu protiv male Inđije.Dešava se.
-Sudija svira ispravno faul u 5 m nad golmanom Partizana protiv te iste Zvezde.Trazi se detaljna analiza.
Jedno ću samo pitati:”Kako vas bre nije sve sramota vise”??!!!??

špaki

pre 4 godine

nije bilo faula. loša procena golmana. zvezdin igrač skače da udari glavom,golman ne uspeva iza njega da izbije loptu i teatralno pada. u prethodnim utakmicama zvezda je do bodova došla uz pomoć sudija,danas na njenu štetu. uvedite VAR da nam prvenstvo bude regularnije.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

-Sviraš penal na 20 m za Zvezdu protiv male Inđije.Dešava se.
-Sudija svira ispravno faul u 5 m nad golmanom Partizana protiv te iste Zvezde.Trazi se detaljna analiza.
Jedno ću samo pitati:”Kako vas bre nije sve sramota vise”??!!!??

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

A onaj penal na 20 m ne zahteva “detaljnu” analizu?!Sram vas bilo sve skupa!!!U 5 m SVAKI KONTAKT SA GOLMANOM JE FAUL ZA GOLMANA!!!!

Cinik

pre 4 godine

Ocigledno je da je Srdjan Jovanovic zavrsio svoju karijeru u nasem fudbalu. Sada smo bili svedoci toga da kada je sudjenje posteno da Zvezda ne moze pobediti.

Vladimir

pre 4 godine

Najbitniji događaj u svetu je očigledno ova utakmica. Sada je 23:19 i više od 10 vesti je na tu temu. O kako je nama dobro. Dajte nam ne 6 nego 12 stadiona.

Spale

pre 4 godine

Gol iz korne,Gol linija,butina penal,lopta u golu pola metra,penal protiv Indjije,penal klizanje u novom sadu itd itd gde su vam tada bile arbitraze....Partizan ih oducio od fudbala!!!!!!!!Ni sudija tu ne pomaze!!!!!

sheriff

pre 4 godine

dokle bre vise sramote
20 m od gola penal ne treba detalnija analiza kad je za njih a kad svaki kontakt nad golmanom u 5 m je faul onda treba kad je protiv njih

Delija

pre 4 godine

Pre svega cestitam Partizanu na zasluzenoj pobedi posto ovakvom igrom Zvezda nije zasluzila ni bod jer su igrali uzasno i trebao im je ovaj samar sto se kaze pred odlucujuce utakmice u LS.Sto se tice situacije kod ponistenog gola molim okrenite na 154 derbi i gol Tawambe i ista situacija je bila ali je priznat gol,ne lazem pogledajte ali i pored toga mislim da nismo zasluzili stvarno nereseno a kamoli pobedu jer ovo moze da bude prekretnica za igrace da se uozbilje i izadju malo ozbiljnije u sledece utakmice koje su bitnije od ove veceras.

gru

pre 4 godine

Ocigledno je da je Srdjan Jovanovic zavrsio svoju karijeru u nasem fudbalu. Sada smo bili svedoci toga da kada je sudjenje posteno da Zvezda ne moze pobediti.
(Cinik, 22. septembar 2019 23:34)
Sada smo svi bili svedoci da je Zvezdi ponisten cist gol i to je cinjenica.
Kao sto je i cinjenica da je Partizan danas nadigrao Zvezdu i zasluzeno pobedio, mada da Zvezdi nije ponisten gol, pitanje je sta bi bilo na kraju.

веверица

pre 4 godine

као циганин који никад не навија за партизан у европи, кажем да су нас спустили на земљу и апсолутно заслужили 2:0. хвала им и свака им част. спортска правда. уопште ми не би било драго да смо ишчупали бод неким мртвим голом из прекида, јер то после даје простора за алиби причу. играмо две лиге шампиона за редом, купујемо и продајемо кога оћемо, а скоро никад гори партизан нас учи како се игра фудбал. какав бре поништен гол. не занима ме.
п.с. где су нам јовељић и алекса терзић? где су остала звездина деца? што смо их продали за мање пара него што је коштало довођење балвана попут боаћеа исл. зашто јованчић, милуновић и гобељић имају професионалне уговоре? сеоски играчи. зашто смо довели чаушића за милион евра? зашто је дуг исти као пре првог уласка у лигу европе? зашто не знамо да одиграмо ништа осим бункера у 30 метара? уствари не знамо ни бункер. е то мене занима. а неки поништени гол уопште није вест.

Iron Fist

pre 4 godine

Ne zahteva. Zna se sve....

Nije prvi derbi da se ovako grubo ponisti gol Zvezdi.

Nije Zvezda dobro igrala, ali prva je dala gol. Nije ovo ponusten gol.kod 2:0 za partizan, ovo je kod 0:0.

Alo ! Stojkovic skace na ledja igracu koji je okrenut ledjima i ne vidi golmana
i nema nikakvu nameru niti pokret kojim bi napravio faul.

Moca

pre 4 godine

Fudbalska pravila su jasna. Svaki kontakt sa golmanom u petercu je faul. Ne mora čak ni da uhvati loptu, već samo da ima kontakt sa njom. Ovde je igrač Zvezde 'ušao' u golmana. Sve je čisto, osim obraza čelnika Zvezde, koji ovakvim spinovima moraju da sakriju činjenicu da duplo skuplji tim nije imao šut u okvir gola, a iz bunkera nije izlazio...

špaki

pre 4 godine

nije bilo faula. loša procena golmana. zvezdin igrač skače da udari glavom,golman ne uspeva iza njega da izbije loptu i teatralno pada. u prethodnim utakmicama zvezda je do bodova došla uz pomoć sudija,danas na njenu štetu. uvedite VAR da nam prvenstvo bude regularnije.

Laki

pre 4 godine

Baš lepo, sad će ovo da pokrije lošu formu i još jedan očajan derbi CZ, a insistiranje na faulu od strane navijača Par. samo prikriva katastrofalnu Stojkovićevu formu, gotovo od početka sezone. Gol je bio u dimu, bolje da tamo i ostane.

Josarian

pre 4 godine

Nekada se preporučuje i indirektno zaključivanje. Pogledajte reakciju Zvezdinih igrača. Niko ni reč. Zato što su veliki profesionalci? Taman posla! Situacija je jasna. Golman je gurnut leđima u petercu pri skoku za loptom. To JESTE faul nad golmanom. Igrač Zvezde skače ka njemu i kontakt postoji. Nije skako uvis, nego ka golmanu. Svaki sličan kontakt u petercu se svira. Igrači na terenu to znaju. Mrkela je zaboravio.

Artur Dent

pre 4 godine

Da je rezultat ostao 0-0, ovu situaciju niko ne bi ni pomenuo. Niko od igrača Zvezde se nije bunio, a ni režiser nije dao poseban značaj toj situaciji. Osim toga, kontakt je postojao i čista je sudijska sloboda da odluči da li će pokazati faul ili ne. Sudija je dosudio faul nad golmanom i tu se priča završava. Mrkela bi trebalo da gleda i svoje dvorište i da pokaže malo više dostojanstva.

Dojčilo

pre 4 godine

MIslim da je sudijska odluka na mestu jer je golman fauliran u pet metara. Mnogo je interesantnije pitanje zašto sudijske odluke protiv Inđije ne zaslužuju posebnu analizu????

JPR24

pre 4 godine

Ne zahteva. Zna se sve....Nije prvi derbi da se ovako grubo ponisti gol Zvezdi.Nije Zvezda dobro igrala, ali prva je dala gol. Nije ovo ponusten gol.kod 2:0 za partizan, ovo je kod 0:0.Alo ! Stojkovic skace na ledja igracu koji je okrenut ledjima i ne vidi golmana i nema nikakvu nameru niti pokret kojim bi napravio faul.
(Iron Fist, 22. septembar 2019 23:56)

Kako god, nije to bio neki “faul”, nismo coravi, ali ko god gleda malo fudbal, ne treba biti ekspert nikakav, zna da pipnes golmana u letu = faul, u 99,9% slučajeva, još u petercu, tu su zaštićeni ko beli medvedi, takvo je pravilo. Naravno, velika je razlika kad ideš na golmana i kad je nesmotreno ili ga ne vidiš, ali takvo je pravilo i to je to... daleko je ruznije dobiti penal kad je faul dva metra izvan kaznenog prostora, ili Cadik koji leti ko prepelica...

Goran

pre 4 godine

Sta ima veze predhodno kolo sa ovim golom? Da li to znaci da zbog dosudjenog penala protiv Indjije sudija treba da ponisti gol Zvedi u derbiju kao kompezaciju.

Zaphod Biblbroks

pre 4 godine

Najavljena analiza FSS-a ima jasan cilj da se pojača pritisak na sudije u nastavku prvenstva. Mislim da će u narednim utakmicama pljuštati penali za Zvezdu.

Marvin

pre 4 godine

Ja mislim da je u onoj situaciji trebao da bude priznat gol Zvezdi i da im se dosudi i dodatni penal zbog faula Stojkovića nad igračem Zvezde.

ko-ometator

pre 4 godine

Ne lupajte gluposti ovaj covek sudi u Ligi Sampiona ne pravite mu problem, ponisten gol ja kao Zvezdas ne zelim jer nista ne menja izgubili zasluzeno nikom nista dobro nece doneti bilo kakva sankcija za ovo. Da li je bio ili ne faul nebitno je sasvim. Korektno je sudijo covek samo je mozda malo vise dozvoljavao partizanu grubo ali to je mozda tako i izgledalo jer su nasi izasli na teren kao da su na derbi dosli preko sahare peske gladni i zedni.

el.kiddo

pre 4 godine

Da se ne zaboravi, specijalne analize nije bilo za gol iz gol auta, niti za nepostojeci gol kola kada lopta nije prosla gol liniju. i to sve i prethodnih par derbija.

киза Д

pre 4 godine

На прву делује да нема фаула.Није поништен гол јер утакмица је прекинута при контакту Жандера и Стојковића.

Luka

pre 4 godine

Ljudi o cemu pricate. Vidim da zvezdasi zive u paralelnom svetu ali me cude i komentari Grobara pominju Indjiju i neku kosmicku pravdu?! Situacija je krajnje jasna. Zvezdi nije niko ponistio gol za ovo je kriv i senzacionalisticki naslov. Sudija je svirao faul nad golmanom igraci Partizana staju dok igrac zvezde nakon prekinute igre nastavlja akciju sam sa sobom, sutira pored ostalih fudbalera koji svi stoje jer je utakmica prekinuta i postize gol zasluzuje po svim pravilnicima sudjenja zuti karton ali ga naravno ne dobija. Partizan je ostecen ali navikli smo a i nije uticalo na konacan rezultat da bi se dizala prasina oko jednog zutog kartona.

Luke Babbitt gravedigger

pre 4 godine

Bitno je da "Inđija" ne zahteva posebnu analizu. Lopine pali vam se crveno svetlo jer vam Partizan gazi miljenicu sa duplo jeftinijim timom. Sramote.

Kursula

pre 4 godine

Sudio sam 14 god.
Ovo je realno moglo da se svira i tamo i ovamo, u zoni je slobodnog sudijskog uverenja...
Posle 20 odgledanih snimaka i dalje nisam siguran.
Boacijeva kretnja u skoku vise ide ka Stojkovicu nego ka lopti, pravi tzv. most, dok postoji i zamah levim laktom ka stomaku golmana...Svih elemenata osim intenziteta koji je na granici ima...
Eh sad...znate da je uvodjenje VARa u pingpong ligu stopirano of strane samo jednog kluba? Zvezda je jedina protiv...
Da ne bude zabune grobar sam i svirao bih penal za partizan i a kijanje u sesnestercu, da sam sudija na mecu, iz fotelje se trudin da budem objekti an

111

pre 4 godine

Da li vi stvarno mislite da je igrac koji skace visi od golmana , koji skace sa podignutim rukama? I eto, iz nekog razloga ne moze da uhvati loptu?

AlCapo

pre 4 godine

Zvezdin igrac se savio i zadnjicom navukao Stojkovica. Jasan faul kao toliko puta u vazdusnim duelima, ali neko ovde trazi politicko opravdanje za poraz. Sramota!

the land of the dead!

pre 4 godine

nije bio faul, kontakt je izazvao kiksara Stojkovic, ocajan je u zadnje vreme, njegova cista greska, ali to nista ne menja, Zvezda je ocajna i zasluzena pobeda Partizana!

daca

pre 4 godine

72

Minimalan kontakt je postojao. Ipak je ocigledno da golman ide na kontakt nakon sto je izgubio loptu i dobija faul na iskustvo. Iako je greska, opet je u duhu fudbala... Derbi je mogu reci bio odlican, ponasanje igraca i trenera je bilo sportsko. Sudjenje je bilo korektno. Uprave bez saopstenja, blamiranja i sirenja sirenja mrznje. Najgori utisak sa utakmice su huligani. Petarda bacena na Marina, dimne bombe i prekidi meca... sve je to njihovo maslo. To se mora srediti u bliskoj buducnosti. Sve cestitke Partizanu na zasluzenoj pobedi, uz nadu da kada bude obrnuta situacija (poraz, ponisten gol, prekid) oni nece pisati saopstenja, siriti mrznju i kmecati.
(milan, 23. septembar 2019 08:30

svaka cast na komentaru ali nemoj da zahoravis ko je poceo sa saopstenjima.podseti se.

митар пфк

pre 4 godine

Голман царује у петерцу , заштићен простор!! Контакт с'малим прстом мора да се санкционише ...Све јасно , чисто и оправдана судијска одлука ...Све друго је мазање очију !!

jos jedan

pre 4 godine

Kanga ulazi u šesnaesterac prati ga igrac partizana,bezi lopta Kangi ali je nekako stize,Kanga dodaje pas do Boacija i gooooollllllll Zvezda vodi.Ali igraci Partizana traze golaut bune se kod sudije Maje Vujovica.Da pogledamo usporeni snimak,aaaa da da Kanga je dodao loptu iz gol auta Boaciju a igraci Partizana zastali trazeci gol aut medjutim sudija nije video da je lopta izasla van igralista pa skoro 1 metar i lopta na centru.Uzalud se bune iz tabora Partizana 1--0 za Zvezdu. Pricace se o ovom golu dugo dugo.Korner izvodi Marin guzva u sesnaestercu Partizana skok Boacija sansaaa ali Stojkovic paradom brani vrlo nezgodan udarac.Ali sta je sada,igraci Zvezde pokazuju da je lopta presla gol liniju.Auuuu kakva situacija,ipak gooool.Na asistenciju petok sudije Djokica koji je iza gola Partizana glavni sudija pokazuje na centar.Bune se igraci Partizana ali uzalud Partizan Zvezda 1--1.Pricace se o ovom golu jos dugo dugo.

reprezentativac

pre 4 godine

Pre svega cestitam Partizanu na zasluzenoj pobedi posto ovakvom igrom Zvezda nije zasluzila ni bod jer su igrali uzasno i trebao im je ovaj samar sto se kaze pred odlucujuce utakmice u LS.Sto se tice situacije kod ponistenog gola molim okrenite na 154 derbi i gol Tawambe i ista situacija je bila ali je priznat gol,ne lazem pogledajte ali i pored toga mislim da nismo zasluzili stvarno nereseno a kamoli pobedu jer ovo moze da bude prekretnica za igrace da se uozbilje i izadju malo ozbiljnije u sledece utakmice koje su bitnije od ove veceras.


Nešto si pomešao. Kod gola Tavambe golman zvezde je plivao, nije imao loptu na ruci što je ključna stvar kod štićenja golmana. Nađi situaciju pa pogledaj, youtube je tvoj prijatelj.

golman

pre 4 godine

Svaki kontakt sa golmanom u njegovih 5 metara se karekterise kao prekrsaj nad gomlanom,i ako je to samo kontakt telom,to je pravilo igre koja se zove fudbal.U ovom slucaju je igrac Zvezde telom sprecio golmana Partizana da dodje do lopte.
Nerazumem polemiku

bvb

pre 4 godine

Jadno mi je sto se potencira ovaj detalj, a ne generalna ocena da smo odigrali nikad jadniji derbi. Jeste bio čist gol, ali cemu to sad? Nista ne bi promenilo generalnu sliku. Ljudi moji, pa mi ne umemo da prenesemo loptu na protivnički deo, kada se igra visok presing. Igrali smo kao klubovi sa Malte, Gibraltara... U prvoj sezoni pod vodjstvom Milojevica umeli smo sve žive da napadnemo. Protiv Arsenala u Londonu smo igrali sigurno i otvoreno, a kakav je ovo pad, ne znam.

Alek titule

pre 4 godine

A protiv Indije? Ovo je skolski primer faula nad golmanom, nemojte se brukati, igrac se kretao unazad i udario u golmana u 5 metara.

Zico

pre 4 godine

Mezimica nastavlja da unistava sve sto iole valja u srpskom fudbalu.Oterali Mazica(nije im sudio prakticno nikad kad je gusto),a sada ce i ovog coveka ako ga ne slome da bude za njih.Dokle bre vise zulumcari? Gledajte snimak i videcete kako Stojketa igrac Zvezde kaci glavom po levoj ruci.Faul i tacka.

milan

pre 4 godine

Minimalan kontakt je postojao. Ipak je ocigledno da golman ide na kontakt nakon sto je izgubio loptu i dobija faul na iskustvo. Iako je greska, opet je u duhu fudbala... Derbi je mogu reci bio odlican, ponasanje igraca i trenera je bilo sportsko. Sudjenje je bilo korektno. Uprave bez saopstenja, blamiranja i sirenja sirenja mrznje. Najgori utisak sa utakmice su huligani. Petarda bacena na Marina, dimne bombe i prekidi meca... sve je to njihovo maslo. To se mora srediti u bliskoj buducnosti. Sve cestitke Partizanu na zasluzenoj pobedi, uz nadu da kada bude obrnuta situacija (poraz, ponisten gol, prekid) oni nece pisati saopstenja, siriti mrznju i kmecati.

Zeitgeist antibalkanac

pre 4 godine

Dajte ljudi,kakav faul?
Čist gol kao suza,Žander je bio ispred Stojkovića i Stojković je zaskočio na njega i traljavo reagovao.
Pobjedili ste zasluženo,ali ovo je djeco čist gol!

Goga

pre 4 godine

Komšinice, nije toliko bitno da li je bio gol ili ne, bitno je da loše igrate fudbala. Poradite na tome, izgubili ste Protiv Inđije, Bajerna, Partizana, sami ste krivi.

вучко

pre 4 godine

Ја нпросто не разумем зашти због чега и ради кога се Ви Срби свађате,због фудбалске мафије,због политике због лоших корумпираних судија,због фудбалера паразита-теренских истетовираних лоших манекена,лоших глумаца који у сваком мало чвршћем дуелу глуме падавичаре.СВЕ ВАС ПОЗДРАВЉАМ И РАЗМИСЛИТЕ МАЛО(ово посебно се односи на навијаче од 17-20 г.

bob rock

pre 4 godine

kontakt sa golmanom u 5-ercu, faul. da li uvek ?

ali ovde igrac skace na loptu, a stojkovic njemu s ledja pokusava da uhvati loptu i ne uspeva, a onda teatralni pad. ne vidi se faul.

Student nije zapalio zito

pre 4 godine

Zander nije ni video Stojkovica ni sta ovaj radi ili planira .....iza njegovih ledja.

Nego linijas ne ume da izleti...skocio jakom coveku na ledja i odleteo....

djoka iz NY

pre 4 godine

Ovde se priča o nekom poništenom golu a taj gol nije ni postojao. Sudija je svirao faul nad golmanom i tek posle toga je igrač zvezde šutnuo loptu u gol. Poništen gol je kada se sudija oglasi posle postignutog gola a u ovoj situaciji je Partizan oštećen jer je igrač Zvezde trebao dobiti žuti karton za sutiranje lopte posle prekida igre.

bobanmkd

pre 4 godine

Dobro, ima li kraja ovom.ponizenju ,?!

Pa nije sudiska organizacija vlasnistvo.cz da izdaje saopstenje ovakvo !

I drugi klubovi igraju fudbal u Srbiji
Sto se ne izda zbog Indjije recimo.

Ovakvo neinteligentno.priznanje za koga rado sudiska org...je previse smesno i za Terzica.

I svakako.ce se obiti zvezdi o.glsvi...pri sakrivanju evidentnih slabosti.

bemzin

pre 4 godine

pa moraju se ljudi iz fssa malo potruditi da Ublaže poraz glupo je da zvezda koja igra ligu šampiona protiv Partizana u 2meča ne ošuta nijednom na gol

Marko

pre 4 godine

Kakva bre analiza, kao zvezdaša me je sramota kako smo izgledali danas. Sramota me je i da pogledam snimak sporne situacije, ako je uopšte i bila sporna. Čestitam Partizanu na zasluženoj pobedi. Suđenje je bilo perfektno. Još ćemo mi sad da pričamo o suđenju...

Predrag

pre 4 godine

Uopste nije bitno kako je okrenut igrac zvezde niti da li je imao nameru za faul ili ne , kontakt u 5m postoji a po pravilu to je faul nad golmanom.

Nadigrani ste, prestanite da placete

daca

pre 4 godine

nas najveci problem je sto mi uvek trazimo greske i propuste.derbi je bio ok.pogotovo je partizan dobro odigrao.zvezdi fali pas igra,tu krivim trenera.sve u avemu kvalitet je bio na vecem nivou nego ranije.

Uvek Zvezdas nikad Delija

pre 4 godine

1. Partizan je zasluzeno pobedio jer je bio bolji tokom veceg dela utakmice.
2. Gol Zvezde je trebalo prznati. Zander nije napravio faul.
3. Ovaj poraz je Zvezdi dosao u pravo vreme. Sada je najbolji trenutak da se igraci trgnu i da pocnu da igraju kako znaju i da prestanu da zive od slave stecene plasmanom u Ligu sampiona.

radetoronto

pre 4 godine

Cist gol je ponisten. Cist. Ali ipak Partizan je bio bolji jer je napadao na konkretniji nacin. Zasluzili smo poraz i to je to. Cestitam Partizanu.

ArtuDitu

pre 4 godine

@ Nije nego

Ne zahteva jer je očigledno da je sudija napravio grešku i shodno tome treba da dobije kaznu. Što za Inđiju i nije neka uteha.
Ovo na derbiju zahteva posebnu analizu jer je situacija delikatna. Dešava se u petercu, učestvuju golman i igrač. Po mom mišljenju prekršaja nema i gol je čist.
Derbi solidan. Partizan zasluženo dobio. Miloje da se zapita šta mu ekipa igra.

ujka sa Fomtane

pre 4 godine

Da li ta komisija ima obraza da komentariše ili raspravlja o zvezdinom poništenom golu.Zar je korupcija i nameštaljke od strane komšinice malo zadnjih par godina.Ljudi moji

Najveći Zvezdaš lkad

pre 4 godine

1) Gol Zvezde je bio čist kao suza
2) Partizan je bio bolji, i pored regularnog gola koji je poništen Zvezdi, Partizan je zasluženo pobedio.
3) Čestitam pobedu Partizanovcima
4) Nadam se da je ovo poslednji derbi u kojem će Milojević da izmišlja toplu vodu i da igra kao p.. ka.

Pedja

pre 4 godine

Gol je bio cist, pre nekoliko sezona je Partizan dao gol gde je igrac u skoku bukvalno odneo golmana Zvezde i priznat je gol. Postoji pravilo da je faul svaki kontakt golmana i igraca u petercu, ali kad oba igraca idu na tu loptu. Ovde Stojkovic skace iza ledja igraca i kasni. Golman uvek moze da napravi kontakt sa bilo kojim igracem da bi uzeo faul, ali naravno da se tako nesto ne bi sviralo. Sta bi bilo da je Zvezda povela, ne znam, mozda bi pobedila, mozda ne. U svakom slucaju na to gledam kao gresku sudije, ne na nesto sa namerom. Zvezda je obejktivno igrala lose, moze da se desi da sudija pogresi i to je to. Da je situacija bila obrnuta, slusali bi zalopojke Partizana da im je ponisten cist gol do kraja prvenstva. Jedino sto me brine su ucestale greske na stetu Zvezde u skoro svakom derbiju.

Novica

pre 4 godine

Ne volim Miloja od orvog dana.,pricam stalno da ima vise srece od pameti pocev od Krasnodara pa do Kopenhagena.On tako igra,bunker ,cvrsto i ceka jednu sansu,Zvezda povede i onda on jos pojaca odbranu i tako prolazi.Ne moze niko da mu kaze nista,ima rezultate.Tako bi i danas bilo ,cvrsto ,stabilno i gol .0-1 za Zvezdu.Zvezda je to i uradila i povela regularno i Srdjan Jovanovic je verivatno zavraio svoju karijeru.Ja nikada u zivitu nisam video ovako ponisten gol gde centarsut ide na Zandera a golman iza njega naskace na igraca,Zander izdrzava duel i namesta cist gol a sudija svira kontra faul.Ponavljam,ne bran Miloja ali covek tako igra i danas da je bilo 0-1 potanje da li bi Partizan uopste izjednacio a ne pobedio pa se sada oevala neka druga pesma

Caesar

pre 4 godine

Nije prvi derbi da se ovako grubo ponisti gol Zvezdi.

Nije Zvezda dobro igrala, ali prva je dala gol. Nije ovo ponusten gol.kod 2:0 za partizan, ovo je kod 0:0.

Alo ! Stojkovic skace na ledja igracu koji je okrenut ledjima i ne vidi golmana
i nema nikakvu nameru niti pokret kojim bi napravio faul.
(Iron Fist, 22. septembar 2019 23:56)


__________________________

I da su ga priznali..... 2:1 bi pisalo :D
Ne kmecite vise....

Gordon Bennett

pre 4 godine

A onaj penal na 20 m ne zahteva “detaljnu” analizu?!Sram vas bilo sve skupa!!!U 5 m SVAKI KONTAKT SA GOLMANOM JE FAUL ZA GOLMANA!!!!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 22. septembar 2019 23:26)

Naravno, osim kad je Tavamba u pitanju.

miško

pre 4 godine

Gol je regularan a golmanu žuti zbog simuliranja što je obanuo sudiju. Grubijani Urošević, Sadiku, i rukama i nogama, a naročito Zdjelar. Vulić prestrogo isključen. Sudija zna da sudi ali obraz ništa.

karudijan

pre 4 godine

Gol je cist ko suza, ovde nikakvog kontakta sa golmanom nema. Jos jedna kradja u derbiju koja ce biti zataskana kao gol Bena, ali ce godinu dana kukati i vracati se na penal protiv Indjije

zex

pre 4 godine

Delija, 22. septembar 2019 23:58
Cekaj zasto nismo zasluzili bod? Partizan je imao jedino sansu sadika i par pokusaja sa distance. Znaci gol nam nebi dali da nije bilo prekida u to sam siguran. Zvezda je dominirala pre prekida u jednom delu drugog poluvremena posle tog prekida igraci su propustili, desio se kiks marina i Milunovica. Svaki udarac imali su iz odbitaka nasom greskom u dodaji.nisu igrali nista posebno ni jedni ni drugi. Faul nije postojao to ce komisija utvrditi. Da je bilo vara gol bi bio priznat. Stojkovic je kasnio i plus naleteo na Zandera sa ledja. Pogresno je procenio loptu. Golman moze da napravi penal u petercu. Zasticen je samo onda kada ga protivnik ometa a ovde to nije slucaj.

miroslav

pre 4 godine

Ne volim Miloja od orvog dana.,pricam stalno da ima vise srece od pameti pocev od Krasnodara pa do Kopenhagena.On tako igra,bunker ,cvrsto i ceka jednu sansu,Zvezda povede i onda on jos pojaca odbranu i tako prolazi.Ne moze niko da mu kaze nista,ima rezultate.Tako bi i danas bilo ,cvrsto ,stabilno i gol .0-1 za Zvezdu.Zvezda je to i uradila i povela regularno i Srdjan Jovanovic je verivatno zavraio svoju karijeru.Ja nikada u zivitu nisam video ovako ponisten gol gde centarsut ide na Zandera a golman iza njega naskace na igraca,Zander izdrzava duel i namesta cist gol a sudija svira kontra faul.Ponavljam,ne bran Miloja ali covek tako igra i danas da je bilo 0-1 potanje da li bi Partizan uopste izjednacio a ne pobedio pa se sada oevala neka druga pesma
(Novica, 23. septembar 2019 07:47)

Šta reći ljudima koji nisu sve sagledali. Utakmica je bila prekinuta zbog faula pa nije ni mogao biti postignut nepostojeći gol čije priznanje traže kao alibi ljudi iz Zvezde. I sami igrači su stali, igra je prekinuta a igrač koji je posle zvižduka sudije šutirao u mrežu mogao je i karton da dobije. Dakle, odvojeno od faula pitanje (ne) priznavanja gola ne postoji jer igra tad nije trajala.
Dajte malo dostojanstva, očajna igra, očajna taktika, pa nije sudija gurao nogu Sumi i Tošiću da daju onakve golove. Polako, doći će druga Inđija i ostali, doći će bodovi i nova titula

Iron Fist

pre 4 godine

Ne zahteva. Zna se sve....

Nije prvi derbi da se ovako grubo ponisti gol Zvezdi.

Nije Zvezda dobro igrala, ali prva je dala gol. Nije ovo ponusten gol.kod 2:0 za partizan, ovo je kod 0:0.

Alo ! Stojkovic skace na ledja igracu koji je okrenut ledjima i ne vidi golmana
i nema nikakvu nameru niti pokret kojim bi napravio faul.

gru

pre 4 godine

Ocigledno je da je Srdjan Jovanovic zavrsio svoju karijeru u nasem fudbalu. Sada smo bili svedoci toga da kada je sudjenje posteno da Zvezda ne moze pobediti.
(Cinik, 22. septembar 2019 23:34)
Sada smo svi bili svedoci da je Zvezdi ponisten cist gol i to je cinjenica.
Kao sto je i cinjenica da je Partizan danas nadigrao Zvezdu i zasluzeno pobedio, mada da Zvezdi nije ponisten gol, pitanje je sta bi bilo na kraju.

Goran

pre 4 godine

Sta ima veze predhodno kolo sa ovim golom? Da li to znaci da zbog dosudjenog penala protiv Indjije sudija treba da ponisti gol Zvedi u derbiju kao kompezaciju.

špaki

pre 4 godine

nije bilo faula. loša procena golmana. zvezdin igrač skače da udari glavom,golman ne uspeva iza njega da izbije loptu i teatralno pada. u prethodnim utakmicama zvezda je do bodova došla uz pomoć sudija,danas na njenu štetu. uvedite VAR da nam prvenstvo bude regularnije.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

A onaj penal na 20 m ne zahteva “detaljnu” analizu?!Sram vas bilo sve skupa!!!U 5 m SVAKI KONTAKT SA GOLMANOM JE FAUL ZA GOLMANA!!!!

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

-Sviraš penal na 20 m za Zvezdu protiv male Inđije.Dešava se.
-Sudija svira ispravno faul u 5 m nad golmanom Partizana protiv te iste Zvezde.Trazi se detaljna analiza.
Jedno ću samo pitati:”Kako vas bre nije sve sramota vise”??!!!??

miško

pre 4 godine

Gol je regularan a golmanu žuti zbog simuliranja što je obanuo sudiju. Grubijani Urošević, Sadiku, i rukama i nogama, a naročito Zdjelar. Vulić prestrogo isključen. Sudija zna da sudi ali obraz ništa.

Cinik

pre 4 godine

Ocigledno je da je Srdjan Jovanovic zavrsio svoju karijeru u nasem fudbalu. Sada smo bili svedoci toga da kada je sudjenje posteno da Zvezda ne moze pobediti.

Novica

pre 4 godine

Ne volim Miloja od orvog dana.,pricam stalno da ima vise srece od pameti pocev od Krasnodara pa do Kopenhagena.On tako igra,bunker ,cvrsto i ceka jednu sansu,Zvezda povede i onda on jos pojaca odbranu i tako prolazi.Ne moze niko da mu kaze nista,ima rezultate.Tako bi i danas bilo ,cvrsto ,stabilno i gol .0-1 za Zvezdu.Zvezda je to i uradila i povela regularno i Srdjan Jovanovic je verivatno zavraio svoju karijeru.Ja nikada u zivitu nisam video ovako ponisten gol gde centarsut ide na Zandera a golman iza njega naskace na igraca,Zander izdrzava duel i namesta cist gol a sudija svira kontra faul.Ponavljam,ne bran Miloja ali covek tako igra i danas da je bilo 0-1 potanje da li bi Partizan uopste izjednacio a ne pobedio pa se sada oevala neka druga pesma

Zeitgeist antibalkanac

pre 4 godine

Dajte ljudi,kakav faul?
Čist gol kao suza,Žander je bio ispred Stojkovića i Stojković je zaskočio na njega i traljavo reagovao.
Pobjedili ste zasluženo,ali ovo je djeco čist gol!

Spale

pre 4 godine

Gol iz korne,Gol linija,butina penal,lopta u golu pola metra,penal protiv Indjije,penal klizanje u novom sadu itd itd gde su vam tada bile arbitraze....Partizan ih oducio od fudbala!!!!!!!!Ni sudija tu ne pomaze!!!!!

sheriff

pre 4 godine

dokle bre vise sramote
20 m od gola penal ne treba detalnija analiza kad je za njih a kad svaki kontakt nad golmanom u 5 m je faul onda treba kad je protiv njih

Moca

pre 4 godine

Fudbalska pravila su jasna. Svaki kontakt sa golmanom u petercu je faul. Ne mora čak ni da uhvati loptu, već samo da ima kontakt sa njom. Ovde je igrač Zvezde 'ušao' u golmana. Sve je čisto, osim obraza čelnika Zvezde, koji ovakvim spinovima moraju da sakriju činjenicu da duplo skuplji tim nije imao šut u okvir gola, a iz bunkera nije izlazio...

Laki

pre 4 godine

Baš lepo, sad će ovo da pokrije lošu formu i još jedan očajan derbi CZ, a insistiranje na faulu od strane navijača Par. samo prikriva katastrofalnu Stojkovićevu formu, gotovo od početka sezone. Gol je bio u dimu, bolje da tamo i ostane.

Delija

pre 4 godine

Pre svega cestitam Partizanu na zasluzenoj pobedi posto ovakvom igrom Zvezda nije zasluzila ni bod jer su igrali uzasno i trebao im je ovaj samar sto se kaze pred odlucujuce utakmice u LS.Sto se tice situacije kod ponistenog gola molim okrenite na 154 derbi i gol Tawambe i ista situacija je bila ali je priznat gol,ne lazem pogledajte ali i pored toga mislim da nismo zasluzili stvarno nereseno a kamoli pobedu jer ovo moze da bude prekretnica za igrace da se uozbilje i izadju malo ozbiljnije u sledece utakmice koje su bitnije od ove veceras.

zex

pre 4 godine

Delija, 22. septembar 2019 23:58
Cekaj zasto nismo zasluzili bod? Partizan je imao jedino sansu sadika i par pokusaja sa distance. Znaci gol nam nebi dali da nije bilo prekida u to sam siguran. Zvezda je dominirala pre prekida u jednom delu drugog poluvremena posle tog prekida igraci su propustili, desio se kiks marina i Milunovica. Svaki udarac imali su iz odbitaka nasom greskom u dodaji.nisu igrali nista posebno ni jedni ni drugi. Faul nije postojao to ce komisija utvrditi. Da je bilo vara gol bi bio priznat. Stojkovic je kasnio i plus naleteo na Zandera sa ledja. Pogresno je procenio loptu. Golman moze da napravi penal u petercu. Zasticen je samo onda kada ga protivnik ometa a ovde to nije slucaj.

bob rock

pre 4 godine

kontakt sa golmanom u 5-ercu, faul. da li uvek ?

ali ovde igrac skace na loptu, a stojkovic njemu s ledja pokusava da uhvati loptu i ne uspeva, a onda teatralni pad. ne vidi se faul.

Vladimir

pre 4 godine

Najbitniji događaj u svetu je očigledno ova utakmica. Sada je 23:19 i više od 10 vesti je na tu temu. O kako je nama dobro. Dajte nam ne 6 nego 12 stadiona.

Josarian

pre 4 godine

Nekada se preporučuje i indirektno zaključivanje. Pogledajte reakciju Zvezdinih igrača. Niko ni reč. Zato što su veliki profesionalci? Taman posla! Situacija je jasna. Golman je gurnut leđima u petercu pri skoku za loptom. To JESTE faul nad golmanom. Igrač Zvezde skače ka njemu i kontakt postoji. Nije skako uvis, nego ka golmanu. Svaki sličan kontakt u petercu se svira. Igrači na terenu to znaju. Mrkela je zaboravio.

karudijan

pre 4 godine

Gol je cist ko suza, ovde nikakvog kontakta sa golmanom nema. Jos jedna kradja u derbiju koja ce biti zataskana kao gol Bena, ali ce godinu dana kukati i vracati se na penal protiv Indjije

Pedja

pre 4 godine

Gol je bio cist, pre nekoliko sezona je Partizan dao gol gde je igrac u skoku bukvalno odneo golmana Zvezde i priznat je gol. Postoji pravilo da je faul svaki kontakt golmana i igraca u petercu, ali kad oba igraca idu na tu loptu. Ovde Stojkovic skace iza ledja igraca i kasni. Golman uvek moze da napravi kontakt sa bilo kojim igracem da bi uzeo faul, ali naravno da se tako nesto ne bi sviralo. Sta bi bilo da je Zvezda povela, ne znam, mozda bi pobedila, mozda ne. U svakom slucaju na to gledam kao gresku sudije, ne na nesto sa namerom. Zvezda je obejktivno igrala lose, moze da se desi da sudija pogresi i to je to. Da je situacija bila obrnuta, slusali bi zalopojke Partizana da im je ponisten cist gol do kraja prvenstva. Jedino sto me brine su ucestale greske na stetu Zvezde u skoro svakom derbiju.

the land of the dead!

pre 4 godine

nije bio faul, kontakt je izazvao kiksara Stojkovic, ocajan je u zadnje vreme, njegova cista greska, ali to nista ne menja, Zvezda je ocajna i zasluzena pobeda Partizana!

Marvin

pre 4 godine

Ja mislim da je u onoj situaciji trebao da bude priznat gol Zvezdi i da im se dosudi i dodatni penal zbog faula Stojkovića nad igračem Zvezde.

ArtuDitu

pre 4 godine

@ Nije nego

Ne zahteva jer je očigledno da je sudija napravio grešku i shodno tome treba da dobije kaznu. Što za Inđiju i nije neka uteha.
Ovo na derbiju zahteva posebnu analizu jer je situacija delikatna. Dešava se u petercu, učestvuju golman i igrač. Po mom mišljenju prekršaja nema i gol je čist.
Derbi solidan. Partizan zasluženo dobio. Miloje da se zapita šta mu ekipa igra.

Luka

pre 4 godine

Ljudi o cemu pricate. Vidim da zvezdasi zive u paralelnom svetu ali me cude i komentari Grobara pominju Indjiju i neku kosmicku pravdu?! Situacija je krajnje jasna. Zvezdi nije niko ponistio gol za ovo je kriv i senzacionalisticki naslov. Sudija je svirao faul nad golmanom igraci Partizana staju dok igrac zvezde nakon prekinute igre nastavlja akciju sam sa sobom, sutira pored ostalih fudbalera koji svi stoje jer je utakmica prekinuta i postize gol zasluzuje po svim pravilnicima sudjenja zuti karton ali ga naravno ne dobija. Partizan je ostecen ali navikli smo a i nije uticalo na konacan rezultat da bi se dizala prasina oko jednog zutog kartona.

Student nije zapalio zito

pre 4 godine

Zander nije ni video Stojkovica ni sta ovaj radi ili planira .....iza njegovih ledja.

Nego linijas ne ume da izleti...skocio jakom coveku na ledja i odleteo....

radetoronto

pre 4 godine

Cist gol je ponisten. Cist. Ali ipak Partizan je bio bolji jer je napadao na konkretniji nacin. Zasluzili smo poraz i to je to. Cestitam Partizanu.

Artur Dent

pre 4 godine

Da je rezultat ostao 0-0, ovu situaciju niko ne bi ni pomenuo. Niko od igrača Zvezde se nije bunio, a ni režiser nije dao poseban značaj toj situaciji. Osim toga, kontakt je postojao i čista je sudijska sloboda da odluči da li će pokazati faul ili ne. Sudija je dosudio faul nad golmanom i tu se priča završava. Mrkela bi trebalo da gleda i svoje dvorište i da pokaže malo više dostojanstva.

djoka iz NY

pre 4 godine

Ovde se priča o nekom poništenom golu a taj gol nije ni postojao. Sudija je svirao faul nad golmanom i tek posle toga je igrač zvezde šutnuo loptu u gol. Poništen gol je kada se sudija oglasi posle postignutog gola a u ovoj situaciji je Partizan oštećen jer je igrač Zvezde trebao dobiti žuti karton za sutiranje lopte posle prekida igre.

Dojčilo

pre 4 godine

MIslim da je sudijska odluka na mestu jer je golman fauliran u pet metara. Mnogo je interesantnije pitanje zašto sudijske odluke protiv Inđije ne zaslužuju posebnu analizu????

Gordon Bennett

pre 4 godine

A onaj penal na 20 m ne zahteva “detaljnu” analizu?!Sram vas bilo sve skupa!!!U 5 m SVAKI KONTAKT SA GOLMANOM JE FAUL ZA GOLMANA!!!!
(dnevna doza prosecnog Srbende, 22. septembar 2019 23:26)

Naravno, osim kad je Tavamba u pitanju.

ujka sa Fomtane

pre 4 godine

Da li ta komisija ima obraza da komentariše ili raspravlja o zvezdinom poništenom golu.Zar je korupcija i nameštaljke od strane komšinice malo zadnjih par godina.Ljudi moji

111

pre 4 godine

Da li vi stvarno mislite da je igrac koji skace visi od golmana , koji skace sa podignutim rukama? I eto, iz nekog razloga ne moze da uhvati loptu?

bvb

pre 4 godine

Jadno mi je sto se potencira ovaj detalj, a ne generalna ocena da smo odigrali nikad jadniji derbi. Jeste bio čist gol, ali cemu to sad? Nista ne bi promenilo generalnu sliku. Ljudi moji, pa mi ne umemo da prenesemo loptu na protivnički deo, kada se igra visok presing. Igrali smo kao klubovi sa Malte, Gibraltara... U prvoj sezoni pod vodjstvom Milojevica umeli smo sve žive da napadnemo. Protiv Arsenala u Londonu smo igrali sigurno i otvoreno, a kakav je ovo pad, ne znam.

miroslav

pre 4 godine

Ne volim Miloja od orvog dana.,pricam stalno da ima vise srece od pameti pocev od Krasnodara pa do Kopenhagena.On tako igra,bunker ,cvrsto i ceka jednu sansu,Zvezda povede i onda on jos pojaca odbranu i tako prolazi.Ne moze niko da mu kaze nista,ima rezultate.Tako bi i danas bilo ,cvrsto ,stabilno i gol .0-1 za Zvezdu.Zvezda je to i uradila i povela regularno i Srdjan Jovanovic je verivatno zavraio svoju karijeru.Ja nikada u zivitu nisam video ovako ponisten gol gde centarsut ide na Zandera a golman iza njega naskace na igraca,Zander izdrzava duel i namesta cist gol a sudija svira kontra faul.Ponavljam,ne bran Miloja ali covek tako igra i danas da je bilo 0-1 potanje da li bi Partizan uopste izjednacio a ne pobedio pa se sada oevala neka druga pesma
(Novica, 23. septembar 2019 07:47)

Šta reći ljudima koji nisu sve sagledali. Utakmica je bila prekinuta zbog faula pa nije ni mogao biti postignut nepostojeći gol čije priznanje traže kao alibi ljudi iz Zvezde. I sami igrači su stali, igra je prekinuta a igrač koji je posle zvižduka sudije šutirao u mrežu mogao je i karton da dobije. Dakle, odvojeno od faula pitanje (ne) priznavanja gola ne postoji jer igra tad nije trajala.
Dajte malo dostojanstva, očajna igra, očajna taktika, pa nije sudija gurao nogu Sumi i Tošiću da daju onakve golove. Polako, doći će druga Inđija i ostali, doći će bodovi i nova titula

Predrag

pre 4 godine

Uopste nije bitno kako je okrenut igrac zvezde niti da li je imao nameru za faul ili ne , kontakt u 5m postoji a po pravilu to je faul nad golmanom.

Nadigrani ste, prestanite da placete

Caesar

pre 4 godine

Nije prvi derbi da se ovako grubo ponisti gol Zvezdi.

Nije Zvezda dobro igrala, ali prva je dala gol. Nije ovo ponusten gol.kod 2:0 za partizan, ovo je kod 0:0.

Alo ! Stojkovic skace na ledja igracu koji je okrenut ledjima i ne vidi golmana
i nema nikakvu nameru niti pokret kojim bi napravio faul.
(Iron Fist, 22. septembar 2019 23:56)


__________________________

I da su ga priznali..... 2:1 bi pisalo :D
Ne kmecite vise....

golman

pre 4 godine

Svaki kontakt sa golmanom u njegovih 5 metara se karekterise kao prekrsaj nad gomlanom,i ako je to samo kontakt telom,to je pravilo igre koja se zove fudbal.U ovom slucaju je igrac Zvezde telom sprecio golmana Partizana da dodje do lopte.
Nerazumem polemiku

JPR24

pre 4 godine

Ne zahteva. Zna se sve....Nije prvi derbi da se ovako grubo ponisti gol Zvezdi.Nije Zvezda dobro igrala, ali prva je dala gol. Nije ovo ponusten gol.kod 2:0 za partizan, ovo je kod 0:0.Alo ! Stojkovic skace na ledja igracu koji je okrenut ledjima i ne vidi golmana i nema nikakvu nameru niti pokret kojim bi napravio faul.
(Iron Fist, 22. septembar 2019 23:56)

Kako god, nije to bio neki “faul”, nismo coravi, ali ko god gleda malo fudbal, ne treba biti ekspert nikakav, zna da pipnes golmana u letu = faul, u 99,9% slučajeva, još u petercu, tu su zaštićeni ko beli medvedi, takvo je pravilo. Naravno, velika je razlika kad ideš na golmana i kad je nesmotreno ili ga ne vidiš, ali takvo je pravilo i to je to... daleko je ruznije dobiti penal kad je faul dva metra izvan kaznenog prostora, ili Cadik koji leti ko prepelica...

Luke Babbitt gravedigger

pre 4 godine

Bitno je da "Inđija" ne zahteva posebnu analizu. Lopine pali vam se crveno svetlo jer vam Partizan gazi miljenicu sa duplo jeftinijim timom. Sramote.

jos jedan

pre 4 godine

Kanga ulazi u šesnaesterac prati ga igrac partizana,bezi lopta Kangi ali je nekako stize,Kanga dodaje pas do Boacija i gooooollllllll Zvezda vodi.Ali igraci Partizana traze golaut bune se kod sudije Maje Vujovica.Da pogledamo usporeni snimak,aaaa da da Kanga je dodao loptu iz gol auta Boaciju a igraci Partizana zastali trazeci gol aut medjutim sudija nije video da je lopta izasla van igralista pa skoro 1 metar i lopta na centru.Uzalud se bune iz tabora Partizana 1--0 za Zvezdu. Pricace se o ovom golu dugo dugo.Korner izvodi Marin guzva u sesnaestercu Partizana skok Boacija sansaaa ali Stojkovic paradom brani vrlo nezgodan udarac.Ali sta je sada,igraci Zvezde pokazuju da je lopta presla gol liniju.Auuuu kakva situacija,ipak gooool.Na asistenciju petok sudije Djokica koji je iza gola Partizana glavni sudija pokazuje na centar.Bune se igraci Partizana ali uzalud Partizan Zvezda 1--1.Pricace se o ovom golu jos dugo dugo.

веверица

pre 4 godine

као циганин који никад не навија за партизан у европи, кажем да су нас спустили на земљу и апсолутно заслужили 2:0. хвала им и свака им част. спортска правда. уопште ми не би било драго да смо ишчупали бод неким мртвим голом из прекида, јер то после даје простора за алиби причу. играмо две лиге шампиона за редом, купујемо и продајемо кога оћемо, а скоро никад гори партизан нас учи како се игра фудбал. какав бре поништен гол. не занима ме.
п.с. где су нам јовељић и алекса терзић? где су остала звездина деца? што смо их продали за мање пара него што је коштало довођење балвана попут боаћеа исл. зашто јованчић, милуновић и гобељић имају професионалне уговоре? сеоски играчи. зашто смо довели чаушића за милион евра? зашто је дуг исти као пре првог уласка у лигу европе? зашто не знамо да одиграмо ништа осим бункера у 30 метара? уствари не знамо ни бункер. е то мене занима. а неки поништени гол уопште није вест.

ko-ometator

pre 4 godine

Ne lupajte gluposti ovaj covek sudi u Ligi Sampiona ne pravite mu problem, ponisten gol ja kao Zvezdas ne zelim jer nista ne menja izgubili zasluzeno nikom nista dobro nece doneti bilo kakva sankcija za ovo. Da li je bio ili ne faul nebitno je sasvim. Korektno je sudijo covek samo je mozda malo vise dozvoljavao partizanu grubo ali to je mozda tako i izgledalo jer su nasi izasli na teren kao da su na derbi dosli preko sahare peske gladni i zedni.

Zico

pre 4 godine

Mezimica nastavlja da unistava sve sto iole valja u srpskom fudbalu.Oterali Mazica(nije im sudio prakticno nikad kad je gusto),a sada ce i ovog coveka ako ga ne slome da bude za njih.Dokle bre vise zulumcari? Gledajte snimak i videcete kako Stojketa igrac Zvezde kaci glavom po levoj ruci.Faul i tacka.

Kursula

pre 4 godine

Sudio sam 14 god.
Ovo je realno moglo da se svira i tamo i ovamo, u zoni je slobodnog sudijskog uverenja...
Posle 20 odgledanih snimaka i dalje nisam siguran.
Boacijeva kretnja u skoku vise ide ka Stojkovicu nego ka lopti, pravi tzv. most, dok postoji i zamah levim laktom ka stomaku golmana...Svih elemenata osim intenziteta koji je na granici ima...
Eh sad...znate da je uvodjenje VARa u pingpong ligu stopirano of strane samo jednog kluba? Zvezda je jedina protiv...
Da ne bude zabune grobar sam i svirao bih penal za partizan i a kijanje u sesnestercu, da sam sudija na mecu, iz fotelje se trudin da budem objekti an

митар пфк

pre 4 godine

Голман царује у петерцу , заштићен простор!! Контакт с'малим прстом мора да се санкционише ...Све јасно , чисто и оправдана судијска одлука ...Све друго је мазање очију !!

Najveći Zvezdaš lkad

pre 4 godine

1) Gol Zvezde je bio čist kao suza
2) Partizan je bio bolji, i pored regularnog gola koji je poništen Zvezdi, Partizan je zasluženo pobedio.
3) Čestitam pobedu Partizanovcima
4) Nadam se da je ovo poslednji derbi u kojem će Milojević da izmišlja toplu vodu i da igra kao p.. ka.

Marko

pre 4 godine

Kakva bre analiza, kao zvezdaša me je sramota kako smo izgledali danas. Sramota me je i da pogledam snimak sporne situacije, ako je uopšte i bila sporna. Čestitam Partizanu na zasluženoj pobedi. Suđenje je bilo perfektno. Još ćemo mi sad da pričamo o suđenju...

Alek titule

pre 4 godine

A protiv Indije? Ovo je skolski primer faula nad golmanom, nemojte se brukati, igrac se kretao unazad i udario u golmana u 5 metara.

reprezentativac

pre 4 godine

Pre svega cestitam Partizanu na zasluzenoj pobedi posto ovakvom igrom Zvezda nije zasluzila ni bod jer su igrali uzasno i trebao im je ovaj samar sto se kaze pred odlucujuce utakmice u LS.Sto se tice situacije kod ponistenog gola molim okrenite na 154 derbi i gol Tawambe i ista situacija je bila ali je priznat gol,ne lazem pogledajte ali i pored toga mislim da nismo zasluzili stvarno nereseno a kamoli pobedu jer ovo moze da bude prekretnica za igrace da se uozbilje i izadju malo ozbiljnije u sledece utakmice koje su bitnije od ove veceras.


Nešto si pomešao. Kod gola Tavambe golman zvezde je plivao, nije imao loptu na ruci što je ključna stvar kod štićenja golmana. Nađi situaciju pa pogledaj, youtube je tvoj prijatelj.

Goga

pre 4 godine

Komšinice, nije toliko bitno da li je bio gol ili ne, bitno je da loše igrate fudbala. Poradite na tome, izgubili ste Protiv Inđije, Bajerna, Partizana, sami ste krivi.

bemzin

pre 4 godine

pa moraju se ljudi iz fssa malo potruditi da Ublaže poraz glupo je da zvezda koja igra ligu šampiona protiv Partizana u 2meča ne ošuta nijednom na gol

киза Д

pre 4 godine

На прву делује да нема фаула.Није поништен гол јер утакмица је прекинута при контакту Жандера и Стојковића.

milan

pre 4 godine

Minimalan kontakt je postojao. Ipak je ocigledno da golman ide na kontakt nakon sto je izgubio loptu i dobija faul na iskustvo. Iako je greska, opet je u duhu fudbala... Derbi je mogu reci bio odlican, ponasanje igraca i trenera je bilo sportsko. Sudjenje je bilo korektno. Uprave bez saopstenja, blamiranja i sirenja sirenja mrznje. Najgori utisak sa utakmice su huligani. Petarda bacena na Marina, dimne bombe i prekidi meca... sve je to njihovo maslo. To se mora srediti u bliskoj buducnosti. Sve cestitke Partizanu na zasluzenoj pobedi, uz nadu da kada bude obrnuta situacija (poraz, ponisten gol, prekid) oni nece pisati saopstenja, siriti mrznju i kmecati.

daca

pre 4 godine

nas najveci problem je sto mi uvek trazimo greske i propuste.derbi je bio ok.pogotovo je partizan dobro odigrao.zvezdi fali pas igra,tu krivim trenera.sve u avemu kvalitet je bio na vecem nivou nego ranije.

Zaphod Biblbroks

pre 4 godine

Najavljena analiza FSS-a ima jasan cilj da se pojača pritisak na sudije u nastavku prvenstva. Mislim da će u narednim utakmicama pljuštati penali za Zvezdu.

el.kiddo

pre 4 godine

Da se ne zaboravi, specijalne analize nije bilo za gol iz gol auta, niti za nepostojeci gol kola kada lopta nije prosla gol liniju. i to sve i prethodnih par derbija.

bobanmkd

pre 4 godine

Dobro, ima li kraja ovom.ponizenju ,?!

Pa nije sudiska organizacija vlasnistvo.cz da izdaje saopstenje ovakvo !

I drugi klubovi igraju fudbal u Srbiji
Sto se ne izda zbog Indjije recimo.

Ovakvo neinteligentno.priznanje za koga rado sudiska org...je previse smesno i za Terzica.

I svakako.ce se obiti zvezdi o.glsvi...pri sakrivanju evidentnih slabosti.

AlCapo

pre 4 godine

Zvezdin igrac se savio i zadnjicom navukao Stojkovica. Jasan faul kao toliko puta u vazdusnim duelima, ali neko ovde trazi politicko opravdanje za poraz. Sramota!

daca

pre 4 godine

72

Minimalan kontakt je postojao. Ipak je ocigledno da golman ide na kontakt nakon sto je izgubio loptu i dobija faul na iskustvo. Iako je greska, opet je u duhu fudbala... Derbi je mogu reci bio odlican, ponasanje igraca i trenera je bilo sportsko. Sudjenje je bilo korektno. Uprave bez saopstenja, blamiranja i sirenja sirenja mrznje. Najgori utisak sa utakmice su huligani. Petarda bacena na Marina, dimne bombe i prekidi meca... sve je to njihovo maslo. To se mora srediti u bliskoj buducnosti. Sve cestitke Partizanu na zasluzenoj pobedi, uz nadu da kada bude obrnuta situacija (poraz, ponisten gol, prekid) oni nece pisati saopstenja, siriti mrznju i kmecati.
(milan, 23. septembar 2019 08:30

svaka cast na komentaru ali nemoj da zahoravis ko je poceo sa saopstenjima.podseti se.

Uvek Zvezdas nikad Delija

pre 4 godine

1. Partizan je zasluzeno pobedio jer je bio bolji tokom veceg dela utakmice.
2. Gol Zvezde je trebalo prznati. Zander nije napravio faul.
3. Ovaj poraz je Zvezdi dosao u pravo vreme. Sada je najbolji trenutak da se igraci trgnu i da pocnu da igraju kako znaju i da prestanu da zive od slave stecene plasmanom u Ligu sampiona.

вучко

pre 4 godine

Ја нпросто не разумем зашти због чега и ради кога се Ви Срби свађате,због фудбалске мафије,због политике због лоших корумпираних судија,због фудбалера паразита-теренских истетовираних лоших манекена,лоших глумаца који у сваком мало чвршћем дуелу глуме падавичаре.СВЕ ВАС ПОЗДРАВЉАМ И РАЗМИСЛИТЕ МАЛО(ово посебно се односи на навијаче од 17-20 г.