Nedelja, 22.09.2019.

09:00

Danas je derbi!

Večiti beogradski rivali se sastaju u prvom derbiju ove sezone, od 18.00 na stadionu u Humskoj 1.

Izvor: SV

Danas je derbi! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

130 Komentari

Sortiraj po:

Mirko

pre 4 godine

Derbi je bio samo na papiru, ocekivano smo ih razmontirali, oni su tyu negde sa Cukarickim po kvalitetu ali ih sudije vestacki drze na prvom mestu !!!
Ocigledno da ovaj Jovanovic nije bio obavesten na vreme da gleda kroz plecku kao onaj Djokic ili Elvis !!!

миле

pre 4 godine

0: 0
Оба ривала лижу своје ране из евро тамичења, Звезда веома ложом игром,партизан катастрофалном реализицијом и немогућношћу да победи начетог противника..

сви су у ауту,мало ће се добацују,да се ваљају по трави као уобичајено и то је то.

View

pre 4 godine

Derbi kao derbi može da se prati, ali takmičarski pratiti ligu u kojj zvezda je unapred pobednik je smešno i zato sam uveo moratorijum na odlazak na prvenstvenih utakmica.Svaka normalna uprava igrala bi ovo prvenstvo sa omladinskim timom, sve dok ne prođe ovo ludilo-

Fudbalerdzija

pre 4 godine

Sta to znaci jos je u nedelju? 
Davno je proslo to komunjarsko vreme, kada su se utakmice igrale nedeljom popodne da bi masna direktorska svita posle nedeljnog rucka isla da ubije vreme do spavanja pred radni ponedeljak. 
Utakmica bi se kao i svaki predhodni derbi igrala u subotu kao i sve ostale utakmice, ali su obe ekipe igrale u sredu i cetvrtak, pa su pomerili za jedan dan zbog odmora igraca.
(Milan, 22. septembar 2019 15:36) Hvala na detaljnom objasnjenju sportske nedelje.

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

1:0 Sadik 38.min...1:1 Boakye 88.penal...pre toga offside 3m...
(est, 22. septembar 2019 15:10)

... 93' 1-2 Вулић, као Пикси, с центра!

slobinator

pre 4 godine

bilansi zvezde protiv velikih klubova: bajern do srede nerešen,sada 213 gr 9:13-liverpul 301 6:6-arsenal 121 2:2-real madrid 202 6-6-svaki od ovih timova izbacili po jednom.molim grobare da pokažu njihovu statistiku.o statistici u večitim derbijima izlišno je i pričati

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Festival toksicnosti i mrznje prema bliznjem svome, neka hvala ...
(Marko, 22. septembar 2019 15:58)

Нема овде ближњих, никад их није ни било!

Марко

pre 4 godine

Ocigledno je da je utakmica vec zatvorena u korist Partizana, vec na onom sastanku u FSS, zarad mira u kuci. Partizan je vec izgubio titulu, a sa ovom pobedom ce biti navijacima zamazane oci. To se vidi i sa odabirom sastava Crvene Zvezde na ovom mecu, gde se ubacuje povredjeni Rodic, koji ne moze izdrzati ni jedno poluvreme umesto Zandera koji odlicno igra kako defanzivno tako i ofanzivno i izbacivanjem Garsije, zarad Van La Pare, koji nije pokazao nista u dosadasnjim utakmicama.
(El Capitano, 22. septembar 2019 13:26)

Не знам одакле ти састав, али тако се и пред Бајерн писало да ће Дегенек да игра на десном беку, штопери Панков и Милуновић, а у нападу Боаћи, а кад је утакмица почела видели смо да је Гобељић играо на десном беку, а штопере Милунови и Дегенек, а у нападу је био Павков. Док не изађу на терен, не верујем никоме, чак ни Милојевићу ако новинарима издиктира састав. Што се тиче Жандера, он само у контранападу нешто вреди, али је у одбрани и позиционој игри КАТАСТРОФА. Родић је свакако бољи играч од њега. Није случајно Родић на трансфермаркету 3 милиона евра, а Жандер 400 хиљада. У целој каријери му цена никада није била већа од милион евра. То су та Терзићева такозвана "појачања". Што се тиче Ван ла Паре слажем се да је мање показао од Гарсије, мада није баш ни Гарсија нешто одушевио. Једино право појачање у овој сезони нам је повратак Дегенека. Томанеа не бих ни коментарисао, килавко углавном ни не игра.

Bodibond

pre 4 godine

Voleo bih da pobedimo Zvezdu ali to nije realno jer je Savo limitiran trener a Asano, Sadik, i Scekic nemaju kvalitet ni za Penal Madrid. Partizan sa njima ima 3 igraca manje.

bvb

pre 4 godine

Ja bas očekujem odličan derbi. Vise nema "izrazitog favorita" (ako ih je ikad bilo u derbiju). Oba tima su vrhunski pojačana, izborila grupnu fazu i sada ce biti silno motivisani. Do sada je Zvezda svaki derbi dočekivala na velikoj bodovnoj razlici i boljem uspehu u Evropi, dok je Partizan u derbiju trazio spas sezone. Ovo ce danas biti šlager. Predosecam najbolji derbi u poslednjih 10 godina. Neka pobedi bolji!

Milan

pre 4 godine

Danas je derbi,srpski praznik,jos je u nedelju.Gde cemo bolje od ovoga.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Fudbalerdzija, 22. septembar 2019 11:33)

Sta to znaci jos je u nedelju?
Davno je proslo to komunjarsko vreme, kada su se utakmice igrale nedeljom popodne da bi masna direktorska svita posle nedeljnog rucka isla da ubije vreme do spavanja pred radni ponedeljak.
Utakmica bi se kao i svaki predhodni derbi igrala u subotu kao i sve ostale utakmice, ali su obe ekipe igrale u sredu i cetvrtak, pa su pomerili za jedan dan zbog odmora igraca.

Bidon

pre 4 godine

Milojevic je uzasan trener bre, u zadnje tri godine nas je samo dva puta uveo u Ligu Sampiona, a jednu u tracavu LE, sramota kako ne zna nista... a kad se sjetim kad je partizan pobijedio Real sa 0:0 e to su bili uspjesi za pamcenje, ne moze to svako ....

KozaNostradaus

pre 4 godine

E moj Savo...dobro je da znaš da te Zvezda neće napasti..ne znamda li znaš da ni u tvojoj Patkovači ne primaju gol iz kontre sa igračem više...po desnoj strani tražineka rešenja, od Ostoje, preko Ćelavog do Tošića...sva trojica su ingeniozno falični u defanzivi...i slepac bi to iskoristio, a imam osećaj da će ti i mučeni Miloje ispostaviti račun danas po toj strani...Nadam se najboljem, ali što vreme prolazi sve sam bliži konstataciji da onaj rob Natko nema sa kim da igra...nego gde ti je zaboravljeni Dinga, a o malom Fići i da ne pričamo..

2CRAZY

pre 4 godine

Danas je derbi, baš da vidimo šta dobiješ kad spojiš dva potpuno nesposobna kluba.
Zvezda nema nikakav napad, a Partizan nikakvu odbranu, biće zanimljivo, biće 0:0.

mali aleci

pre 4 godine

Ocigledno je da je utakmica vec zatvorena u korist Partizana, vec na onom sastanku u FSS, zarad mira u kuci. Partizan je vec izgubio titulu, a sa ovom pobedom ce biti navijacima zamazane oci. To se vidi i sa odabirom sastava Crvene Zvezde na ovom mecu, gde se ubacuje povredjeni Rodic, koji ne moze izdrzati ni jedno poluvreme umesto Zandera koji odlicno igra kako defanzivno tako i ofanzivno i izbacivanjem Garsije, zarad Van La Pare, koji nije pokazao nista u dosadasnjim utakmicama.
(El Capitano, 22. septembar 2019 13:26) # Link komentara vec spremate izgovore...

ccccc

pre 4 godine

Ocigledno je da je utakmica vec zatvorena u korist Partizana, vec na onom sastanku u FSS, zarad mira u kuci. Partizan je vec izgubio titulu, a sa ovom pobedom ce biti navijacima zamazane oci. To se vidi i sa odabirom sastava Crvene Zvezde na ovom mecu, gde se ubacuje povredjeni Rodic, koji ne moze izdrzati ni jedno poluvreme umesto Zandera koji odlicno igra kako defanzivno tako i ofanzivno i izbacivanjem Garsije, zarad Van La Pare, koji nije pokazao nista u dosadasnjim utakmicama.
(El Capitano, 22. septembar 2019 13:26)

Momak mogu samo cetiri stranca

Aco81.rs

pre 4 godine

Ocekujem bunker Zvezde,jer Miloje to uporno radi protiv Partizana,s druge strane Partizan ima brzonoge napadace.Nek pobjedi bolji u svakom slucaju.

zex

pre 4 godine

Zvezda ce danas izbaci ofanzivno, mozda sa dva napadac. Mozda tomane i Pavkov. Partizan nezna drugacije nego krljanje na sredini i visok presing na stopere. Kada Zvezda iznese loptu onda sledi ostra igra na sredini. Sve se svodi na to. Milojevic ima ekipu u koko svih 11igraju odbranu a napadi se baziraju na kontre i polu kontre. Neznam u cemu je tu problem? Najgore od svega je da imas loptu u nogama duze vreme i kao napadas i bolji si a na kraju primis gol i izgubis.igra se zab3boda nista vise od toga. Zvezda bi trebalo da sacuva Marina jer ce Zdjelar i Scekic ici na to da ga povrede.

Realno

pre 4 godine

Звездаш сам, али ово Црвена Звезда НЕ може да добије, осим ако не нападне парт, а то није одлика Милојевићеве концепције
НАЖАЛОСТ!!!
(зуке, 22. septembar 2019 13:12)

Treba da nam ti das svoju koncepciju...sigurno bi pobedili.

зуке

pre 4 godine

Звездаш сам, али ово Црвена Звезда НЕ може да добије, осим ако не нападне парт, а то није одлика Милојевићеве концепције
НАЖАЛОСТ!!!

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Како оно рекоше... код судијске крађе играчи да напусте терен?
Када је крађа у њихову корист(АЗ Алкмар) онда ништа....

Marko UF

pre 4 godine

NeOsvajate titule zahvaljujuci Miloju?
E bas nas nasmeja...
Razmisli ti opet pa napisi nesto pametnije a ja cu te pritom podsetiti na vasu utakmicu od pre neki dan protiv Indjije!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan, 22. septembar 2019 12:57) samo zahvaljujuci Miloju vec i zahvaljujuci najboljem timu i igracima u ligi. Ne kao neki koji se "bez razloga" nosili Toletov barjak. Na zalost, desi se Indjija ali desi se isto tako i Napredak... sve u svemu, Zvezda je pislednjih par godina kvalitetnija od ostatka lige.

Drug Ostoja

pre 4 godine

Jos jedno bacanje para.. Jos jedno mrljavljenje po terenu. Jos jedno divljanje po gradu. Jos jedan izgovor da se narod mrzi preko portala.. Jos jedan dogadjaj koji ce da skrene paznju sa stvarnih problema sa kojima se Srbija i srbi suocavaju.. Jos jedno uludo trosenje energije na tribinama,umesto da se protestuje zbog lose vlasti.. Ali mi je drago da smo odredili sta je prioritet..

Pera Lozac

pre 4 godine

3-1 Za Partizan. Sadik ce da poludi i uvali im dva komada, samo zato sto se sprdaju s njim. Posle ce da sednr na ogradu i da zove kevu..."Mama, uvalio sam dva komada ovim indijancima". Asano ce da sa ih pretrcava ko kegle i da im uvali jos jedan. Miljenica daje gol iz opravdano dosudjenog penala na 23 metra od gola partizana.

El Capitano

pre 4 godine

Ocigledno je da je utakmica vec zatvorena u korist Partizana, vec na onom sastanku u FSS, zarad mira u kuci. Partizan je vec izgubio titulu, a sa ovom pobedom ce biti navijacima zamazane oci. To se vidi i sa odabirom sastava Crvene Zvezde na ovom mecu, gde se ubacuje povredjeni Rodic, koji ne moze izdrzati ni jedno poluvreme umesto Zandera koji odlicno igra kako defanzivno tako i ofanzivno i izbacivanjem Garsije, zarad Van La Pare, koji nije pokazao nista u dosadasnjim utakmicama.

navijac

pre 4 godine

@Ако је "онај" опет уплео прсте опет нећемо победити!
(Црвена звезда 1913, 22. septembar 2019 11:52)

Da "onaj" nije upleo svoje prste sad mi slavili 11-tu uzastopnu titulu, a vi biste bili odavno ugaseni!

sasa

pre 4 godine

Partizanovac sam i želim da Zvezda pobedi. Zvezdaš sam i želim da Partizan pobedi.

Čisto malo, da se smanje tenzije i vratimo se normalnom fudbalu.

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Veliki Vozd ce da casti pastorcad da ga ne prozivaju... Ocekujem mlitavu igru Zvezde, bez zelje, ambicije, volje za zivotom...
(sale, 22. septembar 2019 11:26)

Aha, da nema njega vi bi pokidali. Ovako, uzeli mobilne igracima.

Марко

pre 4 godine

Odavno to više veze sa fudbalom nema. Biće nekog fudbala dok neko ne povede, a onda sledi krljanje, urlanje na sudije koje više ne smeju normalno da sude, već prave kompenzacije, izmišljaju faulove da se onaj ko gubi ne uvredi, i publika sa bakljama, bombama, idiotskim pesmicama, te pokoja tuča. Tužna manifestacija u propaloj državi.
(Negativni, 22. septembar 2019 10:14)

Један клуб игра у Лиги шампиона, а други у Лиги Европе. Само 13 земаља у Европи имају више од једног представника у европским такмичењима у овом тренутку (Шпанија, Немачка, Италија, Енглеска, Француска, Русија, Украјина, Холандија, Португал, Аустрија, Белгија, Турска и Србија). Од наведених земаља Србија има најмање становника, а о стандарду боље и да не говоримо. И у претпрошлој сезони смо гледали дерби две екипе које су играле Лигу Европе и обе прошле групу и дочекале пролеће у ЛЕ, једина два клуба у Европи из истог града. Не знам шта ти очекујеш у земљи од седам милиона становника. Дешавало се чак и у СФРЈ, која је имала 20 милиона становника, да имамо горе сезоне од ове, а у време СФРЈ највећи трансфери у Европи су били 12-13 милиона долара (Папен, Бађо, Савићевић) и то тек почетком деведесетих, до 1970. није у Европи било ниједног трансфера преко милион долара, а сада се играчи продају за по неколико стотина милиона долара, за 12-13 милиона евра можеш да купиш једино Радоњића.

Milan

pre 4 godine

Danas je derbi,srpski praznik,jos je u nedelju.Gde cemo bolje od ovoga.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Fudbalerdzija, 22. septembar 2019 11:33

Sta to znaci jos je u nedelju?
Derbi je pao u nedelju zbog duzeg odmora igraca jer su igrali u sredu i cetvrtak, inace bi se kao i uvek igrao u subotu.
Nedelja je dan kad se nista ne radi, pa ni sportisti, davno je proslo vreme komunjarskog sistema kad su se utakmice igrale nedeljom da bi tate posle nedeljnog rucka otisle na stadion i "ubile" popodne.
Derbi ce biti ocajan i zavrsice se nereseno.

Peđa

pre 4 godine

1.Partizan ne zna za pobedu u prvenstvenom derbiju od kada je trener CZ Milojevic i tradicija ce se nastaviti.
2.Bice od 0 do 2 gola.
3.Bice ruzna (tvrda) utakmica za gledanje sa malo sansi za gol.
4. Dogodice se opet nesto zbog cega ce "brujati" javnost danima posle utakmice.
5. Moj tip X.

Lebdim iznad rupe. a u Parizu istraga L`Ekipa

pre 4 godine

Ako ne bude sudijske krađe ili mešanja Duha koji lebdi, Partizan ovo dobija 2-0 jer je kvalitetniji.

Dejan

pre 4 godine

@@@(wve, 22. septembar 2019 11:43)
Osvajate titule zahvaljujuci Miloju?
E bas nas nasmeja...
Razmisli ti opet pa napisi nesto pametnije a ja cu te pritom podsetiti na vasu utakmicu od pre neki dan protiv Indjije!

BBRS

pre 4 godine

Zvezda ima jake pojedince, ali stiče se utisak da ne igra napadači. Partizan u poslednjih 3-4 derbija uvek izdaje na teren prepun želje i samopouzdanja, potpuno druga ekipa u odnosu na prvenstvene ostale utakmice. Odbrane su obe u problemu, s tim što je partizan u losijoj poziciji.. Tesko da ce biti vise od 2 gola možda 3, najrealnije 1-1. Pozdrav
(Stefan bgd, 22. septembar 2019 10:10)

Partizan je na derbiju prepun želje i samopouzdanja zato što im je poslednjih godina utakmice protiv Zvezde najbitnije u sezoni!
Svesni da titulu videti neće zapinju na derbiju kao da je finale lige šampiona, dok s' druge strane se igra isključivo za prestiž i ništa više, čak ni za titulu jer smo već odavno navikli da titulu uzimamo na "malim utakmicama".

Fenomen

pre 4 godine

Ne bih voleo da budem u kozi glavnog sudije. Ocekujem nevidjen pritisak sa klupe Partizana uz obilatu asistenciju njihovih navijaca. Reagovace na svaki aut dosudjen u korist Zvezde, a da ne pricam o slobodnim udarcima uli kornerima.Penal? Jedino ako igrac Zvezde bude masakriran u sesnaestercu, ali i tada sudija nece imati petlju da ga dosudi. U tom slucaju bice nereda i utakmica ce biti prekinuta. A penal za Partizan...pa realno je to ocekivati. Ocekujem incidente na utakmici u reziji domacina.

drula

pre 4 godine

Danas će mo da znamo da li je Savo dobar trener. Voleo bi da vidim onaj ofanzivni fudbal od AZ Alkmara. Po meni ako se to desi gledat će mo dosta golova u mreži Partizana....

nenad

pre 4 godine

Ocemo malo fudbala danas? Il opet ko u x zadnjih derbija? Faulovi, prekidi, prenemaganja, sudije, vetar, ofsajd, linije ???

Mislim da bi bio red. Il ce na sledecem da bude manje publike nego na "obicnoj" utakmici.

Za one koji se rugaju i zovu ovo pingpong itd ligom:
Liga se zove LingLong tyres liga. I te gume mozda imas na auto. Pa nije za ruganje mozda? I kakva he takva je nasa je

Zvezdaaaa

pre 4 godine

Neresen ishod najrealnija opcija. Elem, imam pitanje za dnevnu dozu prosecnog Srbende . Da li ti druze spavas nekad ?
(Pera zdera, 22. septembar 2019 10:12)

Lik je administrator i baca kosku
Njegovi su Grobar i Bodibond

Марко

pre 4 godine

Danas će mo da znamo da li je Savo dobar trener. Voleo bi da vidim onaj ofanzivni fudbal od AZ Alkmara. Po meni ako se to desi gledat će mo dosta golova u mreži Partizana....
(drula, 22. septembar 2019 11:03)

До црвеног картона, није баш био тако офанзиван. Деловало је као да ће бити лаган посао за АЗ Алкмар. Осим тога, данас ћете имати мање навијача.

Jovan

pre 4 godine

Za sve vas koji pisete da vas derbi ne zanima, a ima vas dosta, imam jedno pitanje - Šta tražite na ovom članku?
(lezhi, 22. septembar 2019 10:01)

Volimo sport ali dolazimo da negodujemo kako bi se nešto promenilo u ovoj pingpong ligi... Da se Indjija i slične muljačine ne ponavljaju... A ti ako je sve ok nastavi da budes naivčina i da se ložiš na utakmice koje su unapred dogovorene...

Zvezdaaaa

pre 4 godine

Utakmica ce se zavrsiti 0:0 ili 1:1 Nece niko da rizikuje da izgubi.Zvezdi poraz ne bi nista znacio a Partizanu bi bio katastrofa

Nikola

pre 4 godine

@Da se Indjija i slične muljačine ne ponavljaju... A ti ako je sve ok nastavi da budes naivčina i da se ložiš na utakmice koje su unapred dogovorene...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jovan, 22. septembar 2019 11:08)

U principu se slazem sa tobom ali me zanima da li si takve komentare pisao i u Toletovo vreme?

P.S. Nas klupski fudbal je poslednjih godina u usponu sto se vidi i po ucescu Partizana a pogotovu Zvezde u Evropi. Da li te ni to ne zanima?

NY

pre 4 godine

0:2 Garcia i Van La para

1. Oktobar Zvezda-Olympiacos 2:1
3. Oktobar Astana-Partizan 0:0
(Mare, 22. septembar 2019 10:57)

Statisticaru, trk u kladionicu i.po 100 evra ko daje golove i na tacan rezultat.Da te bog vidi od para
Ali nikada nista pogodio nisi

wve

pre 4 godine

Očekujem meč težak za gledanje, prvenstveno zbog toga što će Miloje kao i obično da odigra bunker. Kao da mu je to prešlo u naviku, vidim da više i ne bira protiv koga se brani, Bačka ili Bajern, nevažno. Šta se to dogodilo pa je izgubio hrabrost nemam pojma, ali je postalo mučno gledati nas.
(Milan, 22. septembar 2019 09:32) meni je milina gledati nas u LŠ i kako osvaja titule zahvaljujući Miloju a ti grobarčiću mali plači i dalje

neko

pre 4 godine

Celzi vs Liverpul mozda na papiru derbi. A u stvarnosti kako sad stvari stoje igra macke i misa. Lagana pobeda Liverpula. Drugo je sve iznenadjenje.

Марко

pre 4 godine

dont give a F...
2 državna projekta koja muzu pare građana ove zemlje, i koji su maska za razne mutne radnje i sigurna kuća za masu dilera i kriminalaca
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nezgodan, 22. septembar 2019 10:40)

Не музу они ову државу, већ држава музе њих већ скоро тридесет година.

Марко

pre 4 godine

Za sve vas koji pisete da vas derbi ne zanima, a ima vas dosta, imam jedno pitanje - Šta tražite na ovom članku?
(lezhi, 22. septembar 2019 10:01)

Volimo sport ali dolazimo da negodujemo kako bi se nešto promenilo u ovoj pingpong ligi... Da se Indjija i slične muljačine ne ponavljaju... A ti ako je sve ok nastavi da budes naivčina i da se ložiš na utakmice koje su unapred dogovorene...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jovan, 22. septembar 2019 11:08)

Свакако је боље него у време Томислава Караџића. За време Толета смо од осам сезона имали три без учесника у ЛШ или ЛЕ, а Партизан је из осам покушаја само једном ушао у ЛШ. Ове године имамо представника и у ЛШ и у ЛЕ. У прошлој смо имали представника у ЛШ, а у претпрошлој две екипе које су дочекале пролеће у ЛЕ. Са 27. места, на које нас је срозао Томислав Караџић, попели смо се на 19, а у наредне три сезоне ћемо ићи још напред, јер се још увек рачунају и три Толетове сезоне 2014/15, 2015/16 и 2016/17 у петогодишњем прозору УЕФА коефицијента. У последње четири сезоне у којима је Толе био председник ФСС збир коефицијената (2.5+2.75+4.25+2.87=12.375) је једнак збиру коефицијената из само претходне две у којима нема Толета (6.375+6=12.375). У овој сезони наши клубови су већ постигли коефицијент из најуспешније Толетове сезоне 2015/16 када је коефицијент био 4.25, а Звезда и Партизан имају још десет утакмица. Од 1992. године ово нам је најуспешнији период. То је чињеница.

Stefan bgd

pre 4 godine

Zvezda ima jake pojedince, ali stiče se utisak da ne igra napadači. Partizan u poslednjih 3-4 derbija uvek izdaje na teren prepun želje i samopouzdanja, potpuno druga ekipa u odnosu na prvenstvene ostale utakmice. Odbrane su obe u problemu, s tim što je partizan u losijoj poziciji.. Tesko da ce biti vise od 2 gola možda 3, najrealnije 1-1. Pozdrav

Tamo daleko.

pre 4 godine

Sad ćemo Zvezdi da pokažemo ko je jedini klub koji je uspeo da pobedi Real Madrid rezultatom 0-0,pogotkom Saše Ilića pored gola. A oni jedva 2-0 dobili prvaka Evrope Liverpul.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 22. septembar 2019 09:33) #
Ma jok. Danas ćemo pokazati kako pobednik kupa šampinjona iz Ljutice Bogdana igra igru iz Minhena gde smo pobedili legendarnom šansom Marina šutom pored gola sa 3-0!Da je Pavkov pucao penjal kao protiv Indije bilo bi i čitavih 6-0!Kako god, cene sekundarnih sirovina rastu iz dana u dan i sve nas je više naprednih!!!

cvrcak

pre 4 godine

Jeste, derbi je. Igraju Chelsea - Liverpool (bivši prvak Evrope protiv aktuelnog).
(eye of the beholder, 22. septembar 2019)


A koga interesuje kada igraju Englezi?

Citac vesti

pre 4 godine

Ne znam ni koji igraci igraju danas, ni ko ce pobediti, ni koji ce rezultat biti, al znam da ce se posle meca sigurno neko žaliti na sudiju, na nedosudjen penal, ofsejd, ruku, faul, da ce krenuti nova lavina neboluznuh komentara i svadja, kome kolko drzava pomaze, duguje, ko ima veće komplekse i slicna ludila... To je derbi

Delija

pre 4 godine

Milosevic nista nije pogresio sto je rekao da ocekuje defanzivniju Zvezdu jer svako ko prati i malo se razume u fudbal video je kakva je igra Zvezde u kvalifikacijama tj Evropi i protiv Parizana u prethodne dve godine.U Evropi je Zvezda igrala mnogo bolje i iz te defanzive je uspevala da se transformise i stvori tri,cetiri sanse protiv Jang Bojsa i Kopenhagena i davali su jedan,dva gola iz tih sansi e a protiv Partizana nismo Bog zna kakve sanse stvarali igrali smo uvek losije kao bez motivacije pa cemo vieti danas sta ce biti.

nista o nicemu

pre 4 godine

Ma jok. Danas ćemo pokazati kako pobednik kupa šampinjona iz Ljutice Bogdana igra igru iz Minhena gde smo pobedili legendarnom šansom Marina šutom pored gola sa 3-0!Da je Pavkov pucao penjal kao protiv Indije bilo bi i čitavih 6-0!Kako god, cene sekundarnih sirovina rastu iz dana u dan i sve nas je više naprednih!!!
(Tamo daleko., 22. septembar 2019 10:01)

Sto smeta Marinova sansa kad je Iliceva sansa bila uspeh?

York

pre 4 godine

Ajde razumem grobare, oni mrze Milojevica i zvezdu, ali da zvezdasi koriste termine kao bunker ziheras i slicno je zaista degutantno, prosto kod nas se uspeh ne ceni nikad, naviknu se na uspeh pa oce jos jos, i najomiljenija licnost ce postati negativna.

Zvezdaš iz Hrvatske

pre 4 godine

Dosadni su Partizanovci koji uporno kmeče zbog suđenja. Sreća je što krađe, namještanja i ukradene titule nakon raspada Jugoslavije, za vrijeme Toletove vladavine, niste iskoristili za definitivnu stabilizaciju kluba. Dinamo, odnosno Mamići, napravili su to maksimalno bolje. Partizan se raspao, Zvezda digla, Dinamo je jako napredovao, Hajduk uništen.

Zato nemojte po onoj, ko o čemu k**** o poštenju...

Kažete Zvezda mezimica države. Partizan je oduvijek bio vojno dijete. I stadion su Vam dali. Uz Dinamo, klasični klub državnih elita. Zvezda i Hajduk su bili narodni klubovi. To su činjenice.

logika?

pre 4 godine

Očekujem meč težak za gledanje, prvenstveno zbog toga što će Miloje kao i obično da odigra bunker. Kao da mu je to prešlo u naviku, vidim da više i ne bira protiv koga se brani, Bačka ili Bajern, nevažno. Šta se to dogodilo pa je izgubio hrabrost nemam pojma, ali je postalo mučno gledati nas.
(Milan, 22. septembar 2019 09:32)

Miloje igra bunker, jer drzi dzojstik u rukama na terenu i vice bunker?? ili prosto igraci znaju da ce da prime gol pa se povuku automatski jer nemaju poverenja u zadnju liniju???

NikolaSrb

pre 4 godine

Očekujem meč težak za gledanje, prvenstveno zbog toga što će Miloje kao i obično da odigra bunker. Kao da mu je to prešlo u naviku, vidim da više i ne bira protiv koga se brani, Bačka ili Bajern, nevažno. Šta se to dogodilo pa je izgubio hrabrost nemam pojma, ali je postalo mučno gledati nas.
(Milan, 22. septembar 2019 09:32)

Neverovatni ste prosto, uvek nezahvalni progutali ste tu pricu o bunkeru od ljubomornih grobara pa ni dve titule ni dve lige sampiona ni prolece u evropi i dve pobede u derbiju kad je bilo najvaznije vam je malo. Vi cete uvek biti nezadovoljni takvi ste vi tkz internet strucnjaci...

KoleCZ

pre 4 godine

Sad ćemo Zvezdi da pokažemo ko je jedini klub koji je uspeo da pobedi Real Madrid rezultatom 0-0,pogotkom Saše Ilića pored gola. A oni jedva 2-0 dobili prvaka Evrope Liverpul.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 22. septembar 2019 09:33)

Al' zato DESETKOVANI od PSŽ-a koji jedva dobacio do 1/8 finala.
(ime moje, 22. septembar 2019 09:44)

Šamrok nije ni toliko svojevremeno

nezgodan

pre 4 godine

dont give a F...
2 državna projekta koja muzu pare građana ove zemlje, i koji su maska za razne mutne radnje i sigurna kuća za masu dilera i kriminalaca

marko

pre 4 godine

Uglavnom ljudi kukaju na kvalitet derbija u zadnjih 15 i vise godina.. ta uglavnom deca koja su na terenu imaju nevidjen pritisak od strane navijaca i medija i sa svih strana .. kako tretirate te igrace takav fudbal i gledate ..

Negativni

pre 4 godine

Odavno to više veze sa fudbalom nema. Biće nekog fudbala dok neko ne povede, a onda sledi krljanje, urlanje na sudije koje više ne smeju normalno da sude, već prave kompenzacije, izmišljaju faulove da se onaj ko gubi ne uvredi, i publika sa bakljama, bombama, idiotskim pesmicama, te pokoja tuča. Tužna manifestacija u propaloj državi.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Biće sve sem derbija.Biće valjanja,odugovlačenja igre(ako neko slučajno povede),biće svađe sa sudijama,biće dimnih bombi,petardi,topovskih udara,baklji,prekida utakmice...Sve isto kao i zadnjih 30 derbija...Poyyy

Milan

pre 4 godine

Srpski fudbal ima odličan učinak ove sezone i dva kluba u grupnim fazama LŠ,odnosno LE.Oba kluba su dobro igrali u svojim prvim mečevima protiv Bajerna i AZ-a,borbeno i hrabro i to je neosporno,dok o igri i taktici bi i moglo da se diskutuje.Zvezda je u proteklom periodu podigla nivo igre kroz jake utakmice i sigurno je da će protiv Partizana biti u još boljoj formi.Srpski šampion igra čvrsto,disciplionovano,na visokom nivou što se tiče taktičko-tehničkih elemenata igre.Čvrsta odbrana,disciplinovana igra u sredini terena,solidna transformacija u napad kroz kontre i polukontre,ali i sve bolja igra kada se vrši presing i igra prenese u napadačku fazu.Zvezda igra snažno,izuzetnu timsku igru pa tu ne treba izdvajati nikoga pojedinačno.Partizan je takođe svoju formu digao kroz utakmice u proteklom periodu i pokazao dobru napadačku igru sa odličnim veznim redom i solidnom defanzivom u kojoj pokazuje odredjene nedostatke.Čvrsta,taktičko-tehnički disciplinovana igra,to je ono što je trener Milošević podigao na viši nivo i od srpskog predstavnika u LE možemo očekivati dobro izdanje u derbiju.Partizan igra timski i ne treba izdvajati nikoga pojedinačno.Možemo očekivati dobru igru i lepu fudbalsku predstavu u sudaru večitih rivala.Mogli bi gledati jedan od boljih derbija u odnosu na protekli period sa više šansi i golova.Nadam se da ćemo posle utakmice konstatovati da je srpski fudbal i definitivno na višem nivou.Neka večiti rivali prikažu igru dostojnu naziva praznik fudbala.Srećno!

Pedja J7

pre 4 godine

Nadam se pobedi Zvezde, kao navijač.
Ali ipak, više bih voleo i da časno izgubimo 5-0 od Partizana, nego da po dogovoru Kokeza-Vučela-Terza, odigramo dosadnu i odvratnu utakmicu, 0-0, ili 1-1, da ovce budu mirne...

Joseph Picone

pre 4 godine

Privatizovati oba kluba kako bi prestalo izvlačenje para od strane političara (Vučelić, Ružić, Terzić). Tek posle toga možemo pričati o pravoj Zvezdi i pravom Partizanu, do tada - ne zanimaju me.

Nikola

pre 4 godine

@Danas je derbi, ne izlazite na ulice.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mkg, 22. septembar 2019 09:32)



Zasto?

delije niš

pre 4 godine

Ne nadam se mnogo, grobari ništa ne igraju, a onda se sretnu sa Zvezdom i odjedanput se sete da znaju da igraju fudbal, tako da mislim da danas osvajamo samo bod.

John Wood

pre 4 godine

"Oba kluba su dobro igrali u svojim prvim mečevima protiv Bajerna i AZ-a,borbeno i hrabro i to je neosporno,dok o igri i taktici bi i moglo da se diskutuje."

zvezda prešla polovinu Bajerna 19 puta za 95 minuta. Looool

j1ggy

pre 4 godine

Jeste.

Chelsea - Liverpool


I ma koliko mi bilo drago, jer nasa dva kluba igraju LS i LE, sama cinjenica da su "nasi" je samo iluzija, koja me izuzetno iritira.

Dokle god novac ide u njihove dzepove, dileri vode navijanje a politika uredjuje klubove, ipak su "njihovi", ne "nasi".
A mi im samo dajemo kredibilitet i podrsku... Tuga...

Milan

pre 4 godine

Očekujem meč težak za gledanje, prvenstveno zbog toga što će Miloje kao i obično da odigra bunker. Kao da mu je to prešlo u naviku, vidim da više i ne bira protiv koga se brani, Bačka ili Bajern, nevažno. Šta se to dogodilo pa je izgubio hrabrost nemam pojma, ali je postalo mučno gledati nas.

ja

pre 4 godine

Sad ćemo Zvezdi da pokažemo ko je jedini klub koji je uspeo da pobedi Real Madrid rezultatom 0-0,pogotkom Saše Ilića pored gola. A oni jedva 2-0 dobili prvaka Evrope Liverpul.

Papilon

pre 4 godine

Vise me odderbija interesuje ko cega suditi. To je mnogo bitnije of svega
(Mare, 22. septembar 2019 09:28)

Decko ti imas mnogo vise problema od toga ko ce suditi derbi, prvo je to sto si nepismen do bola, drugo to sto tako nepismen ostavljas komentare i to u sportu sa kojim nemas veze, trece, ne citas ocigledno nista posto je sudija odredjen jos pre tri dana a cetvrto i najveci problem ti je sto si navijac malog partizaia. Poradi na ovim stvarima mozda nije kasno za tebe.

nikolabg

pre 4 godine

Kao i u prethodne dve godine Zvezda se ovde u suštini najviše pita. Nesporan je kvalitet na njenoj strani, trenutno su nivo iznad Partizana što sama pozicija u Evropi i govori.O igračima nećemo dublju analizu.
Svedoci smo izuzetno loših derbija, upuštanje u igru Partizana, destrukcija, faulovi, njihovu spremnost za borbu na sredini terena, uzimanje tih ničijih lopti i očiglednu taktičku zamisao da se nekako željom postigne prvi gol i prepusti Zvezdi jalova inicijativa i konačan rezultat.
Opet to implicira prvu moju rečenicu. Ukoliko Zvezda odigra ponovo loše i pogubljeno, bez neke jasne ideje ponovo će neki nerešen rezultat biti "spas" za nju. Partizan malo okuraženiji u odnosu na prošlu godinu, stabilnija odbrana, u vezi i napadu postoji više nekih ideja i opet i od njih se može očekivati drugačija igra.
Mislim da alibija za loš derbi nema, praktično je početak sezone, igrači su na 100 posto pogotovo ovi najvažniji koji su se i dosta odmarali, ali opet to svaki put kažemo pa se iznova razočaramo..... Nek pobedi bolji.

Dvor daleko

pre 4 godine

Veliki Marin je predvodio svoj tim u nizu pobeda u kvalifikacijama, tako da ne moze da se poredi sa tamo nekim Nathom, Natkom, Načom...

Joj, jesam rekao pobeda?
A da, Inđija.

ime moje

pre 4 godine

Sad ćemo Zvezdi da pokažemo ko je jedini klub koji je uspeo da pobedi Real Madrid rezultatom 0-0,pogotkom Saše Ilića pored gola. A oni jedva 2-0 dobili prvaka Evrope Liverpul.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 22. septembar 2019 09:33)

Al' zato DESETKOVANI od PSŽ-a koji jedva dobacio do 1/8 finala.

Milan

pre 4 godine

Očekujem meč težak za gledanje, prvenstveno zbog toga što će Miloje kao i obično da odigra bunker. Kao da mu je to prešlo u naviku, vidim da više i ne bira protiv koga se brani, Bačka ili Bajern, nevažno. Šta se to dogodilo pa je izgubio hrabrost nemam pojma, ali je postalo mučno gledati nas.

ja

pre 4 godine

Sad ćemo Zvezdi da pokažemo ko je jedini klub koji je uspeo da pobedi Real Madrid rezultatom 0-0,pogotkom Saše Ilića pored gola. A oni jedva 2-0 dobili prvaka Evrope Liverpul.

Pedja J7

pre 4 godine

Nadam se pobedi Zvezde, kao navijač.
Ali ipak, više bih voleo i da časno izgubimo 5-0 od Partizana, nego da po dogovoru Kokeza-Vučela-Terza, odigramo dosadnu i odvratnu utakmicu, 0-0, ili 1-1, da ovce budu mirne...

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Biće sve sem derbija.Biće valjanja,odugovlačenja igre(ako neko slučajno povede),biće svađe sa sudijama,biće dimnih bombi,petardi,topovskih udara,baklji,prekida utakmice...Sve isto kao i zadnjih 30 derbija...Poyyy

Milan

pre 4 godine

Srpski fudbal ima odličan učinak ove sezone i dva kluba u grupnim fazama LŠ,odnosno LE.Oba kluba su dobro igrali u svojim prvim mečevima protiv Bajerna i AZ-a,borbeno i hrabro i to je neosporno,dok o igri i taktici bi i moglo da se diskutuje.Zvezda je u proteklom periodu podigla nivo igre kroz jake utakmice i sigurno je da će protiv Partizana biti u još boljoj formi.Srpski šampion igra čvrsto,disciplionovano,na visokom nivou što se tiče taktičko-tehničkih elemenata igre.Čvrsta odbrana,disciplinovana igra u sredini terena,solidna transformacija u napad kroz kontre i polukontre,ali i sve bolja igra kada se vrši presing i igra prenese u napadačku fazu.Zvezda igra snažno,izuzetnu timsku igru pa tu ne treba izdvajati nikoga pojedinačno.Partizan je takođe svoju formu digao kroz utakmice u proteklom periodu i pokazao dobru napadačku igru sa odličnim veznim redom i solidnom defanzivom u kojoj pokazuje odredjene nedostatke.Čvrsta,taktičko-tehnički disciplinovana igra,to je ono što je trener Milošević podigao na viši nivo i od srpskog predstavnika u LE možemo očekivati dobro izdanje u derbiju.Partizan igra timski i ne treba izdvajati nikoga pojedinačno.Možemo očekivati dobru igru i lepu fudbalsku predstavu u sudaru večitih rivala.Mogli bi gledati jedan od boljih derbija u odnosu na protekli period sa više šansi i golova.Nadam se da ćemo posle utakmice konstatovati da je srpski fudbal i definitivno na višem nivou.Neka večiti rivali prikažu igru dostojnu naziva praznik fudbala.Srećno!

j1ggy

pre 4 godine

Jeste.

Chelsea - Liverpool


I ma koliko mi bilo drago, jer nasa dva kluba igraju LS i LE, sama cinjenica da su "nasi" je samo iluzija, koja me izuzetno iritira.

Dokle god novac ide u njihove dzepove, dileri vode navijanje a politika uredjuje klubove, ipak su "njihovi", ne "nasi".
A mi im samo dajemo kredibilitet i podrsku... Tuga...

ime moje

pre 4 godine

Sad ćemo Zvezdi da pokažemo ko je jedini klub koji je uspeo da pobedi Real Madrid rezultatom 0-0,pogotkom Saše Ilića pored gola. A oni jedva 2-0 dobili prvaka Evrope Liverpul.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 22. septembar 2019 09:33)

Al' zato DESETKOVANI od PSŽ-a koji jedva dobacio do 1/8 finala.

Joseph Picone

pre 4 godine

Privatizovati oba kluba kako bi prestalo izvlačenje para od strane političara (Vučelić, Ružić, Terzić). Tek posle toga možemo pričati o pravoj Zvezdi i pravom Partizanu, do tada - ne zanimaju me.

Tamo daleko.

pre 4 godine

Sad ćemo Zvezdi da pokažemo ko je jedini klub koji je uspeo da pobedi Real Madrid rezultatom 0-0,pogotkom Saše Ilića pored gola. A oni jedva 2-0 dobili prvaka Evrope Liverpul.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 22. septembar 2019 09:33) #
Ma jok. Danas ćemo pokazati kako pobednik kupa šampinjona iz Ljutice Bogdana igra igru iz Minhena gde smo pobedili legendarnom šansom Marina šutom pored gola sa 3-0!Da je Pavkov pucao penjal kao protiv Indije bilo bi i čitavih 6-0!Kako god, cene sekundarnih sirovina rastu iz dana u dan i sve nas je više naprednih!!!

nista o nicemu

pre 4 godine

Ma jok. Danas ćemo pokazati kako pobednik kupa šampinjona iz Ljutice Bogdana igra igru iz Minhena gde smo pobedili legendarnom šansom Marina šutom pored gola sa 3-0!Da je Pavkov pucao penjal kao protiv Indije bilo bi i čitavih 6-0!Kako god, cene sekundarnih sirovina rastu iz dana u dan i sve nas je više naprednih!!!
(Tamo daleko., 22. septembar 2019 10:01)

Sto smeta Marinova sansa kad je Iliceva sansa bila uspeh?

Zvezdaš iz Hrvatske

pre 4 godine

Dosadni su Partizanovci koji uporno kmeče zbog suđenja. Sreća je što krađe, namještanja i ukradene titule nakon raspada Jugoslavije, za vrijeme Toletove vladavine, niste iskoristili za definitivnu stabilizaciju kluba. Dinamo, odnosno Mamići, napravili su to maksimalno bolje. Partizan se raspao, Zvezda digla, Dinamo je jako napredovao, Hajduk uništen.

Zato nemojte po onoj, ko o čemu k**** o poštenju...

Kažete Zvezda mezimica države. Partizan je oduvijek bio vojno dijete. I stadion su Vam dali. Uz Dinamo, klasični klub državnih elita. Zvezda i Hajduk su bili narodni klubovi. To su činjenice.

Pera Lozac

pre 4 godine

3-1 Za Partizan. Sadik ce da poludi i uvali im dva komada, samo zato sto se sprdaju s njim. Posle ce da sednr na ogradu i da zove kevu..."Mama, uvalio sam dva komada ovim indijancima". Asano ce da sa ih pretrcava ko kegle i da im uvali jos jedan. Miljenica daje gol iz opravdano dosudjenog penala na 23 metra od gola partizana.

Citac vesti

pre 4 godine

Ne znam ni koji igraci igraju danas, ni ko ce pobediti, ni koji ce rezultat biti, al znam da ce se posle meca sigurno neko žaliti na sudiju, na nedosudjen penal, ofsejd, ruku, faul, da ce krenuti nova lavina neboluznuh komentara i svadja, kome kolko drzava pomaze, duguje, ko ima veće komplekse i slicna ludila... To je derbi

Delija

pre 4 godine

Milosevic nista nije pogresio sto je rekao da ocekuje defanzivniju Zvezdu jer svako ko prati i malo se razume u fudbal video je kakva je igra Zvezde u kvalifikacijama tj Evropi i protiv Parizana u prethodne dve godine.U Evropi je Zvezda igrala mnogo bolje i iz te defanzive je uspevala da se transformise i stvori tri,cetiri sanse protiv Jang Bojsa i Kopenhagena i davali su jedan,dva gola iz tih sansi e a protiv Partizana nismo Bog zna kakve sanse stvarali igrali smo uvek losije kao bez motivacije pa cemo vieti danas sta ce biti.

Fenomen

pre 4 godine

Ne bih voleo da budem u kozi glavnog sudije. Ocekujem nevidjen pritisak sa klupe Partizana uz obilatu asistenciju njihovih navijaca. Reagovace na svaki aut dosudjen u korist Zvezde, a da ne pricam o slobodnim udarcima uli kornerima.Penal? Jedino ako igrac Zvezde bude masakriran u sesnaestercu, ali i tada sudija nece imati petlju da ga dosudi. U tom slucaju bice nereda i utakmica ce biti prekinuta. A penal za Partizan...pa realno je to ocekivati. Ocekujem incidente na utakmici u reziji domacina.

Drug Ostoja

pre 4 godine

Jos jedno bacanje para.. Jos jedno mrljavljenje po terenu. Jos jedno divljanje po gradu. Jos jedan izgovor da se narod mrzi preko portala.. Jos jedan dogadjaj koji ce da skrene paznju sa stvarnih problema sa kojima se Srbija i srbi suocavaju.. Jos jedno uludo trosenje energije na tribinama,umesto da se protestuje zbog lose vlasti.. Ali mi je drago da smo odredili sta je prioritet..

2CRAZY

pre 4 godine

Danas je derbi, baš da vidimo šta dobiješ kad spojiš dva potpuno nesposobna kluba.
Zvezda nema nikakav napad, a Partizan nikakvu odbranu, biće zanimljivo, biće 0:0.

Papilon

pre 4 godine

Vise me odderbija interesuje ko cega suditi. To je mnogo bitnije of svega
(Mare, 22. septembar 2019 09:28)

Decko ti imas mnogo vise problema od toga ko ce suditi derbi, prvo je to sto si nepismen do bola, drugo to sto tako nepismen ostavljas komentare i to u sportu sa kojim nemas veze, trece, ne citas ocigledno nista posto je sudija odredjen jos pre tri dana a cetvrto i najveci problem ti je sto si navijac malog partizaia. Poradi na ovim stvarima mozda nije kasno za tebe.

Aco81.rs

pre 4 godine

Ocekujem bunker Zvezde,jer Miloje to uporno radi protiv Partizana,s druge strane Partizan ima brzonoge napadace.Nek pobjedi bolji u svakom slucaju.

Марко

pre 4 godine

Za sve vas koji pisete da vas derbi ne zanima, a ima vas dosta, imam jedno pitanje - Šta tražite na ovom članku?
(lezhi, 22. septembar 2019 10:01)

Volimo sport ali dolazimo da negodujemo kako bi se nešto promenilo u ovoj pingpong ligi... Da se Indjija i slične muljačine ne ponavljaju... A ti ako je sve ok nastavi da budes naivčina i da se ložiš na utakmice koje su unapred dogovorene...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jovan, 22. septembar 2019 11:08)

Свакако је боље него у време Томислава Караџића. За време Толета смо од осам сезона имали три без учесника у ЛШ или ЛЕ, а Партизан је из осам покушаја само једном ушао у ЛШ. Ове године имамо представника и у ЛШ и у ЛЕ. У прошлој смо имали представника у ЛШ, а у претпрошлој две екипе које су дочекале пролеће у ЛЕ. Са 27. места, на које нас је срозао Томислав Караџић, попели смо се на 19, а у наредне три сезоне ћемо ићи још напред, јер се још увек рачунају и три Толетове сезоне 2014/15, 2015/16 и 2016/17 у петогодишњем прозору УЕФА коефицијента. У последње четири сезоне у којима је Толе био председник ФСС збир коефицијената (2.5+2.75+4.25+2.87=12.375) је једнак збиру коефицијената из само претходне две у којима нема Толета (6.375+6=12.375). У овој сезони наши клубови су већ постигли коефицијент из најуспешније Толетове сезоне 2015/16 када је коефицијент био 4.25, а Звезда и Партизан имају још десет утакмица. Од 1992. године ово нам је најуспешнији период. То је чињеница.

delije niš

pre 4 godine

Ne nadam se mnogo, grobari ništa ne igraju, a onda se sretnu sa Zvezdom i odjedanput se sete da znaju da igraju fudbal, tako da mislim da danas osvajamo samo bod.

John Wood

pre 4 godine

"Oba kluba su dobro igrali u svojim prvim mečevima protiv Bajerna i AZ-a,borbeno i hrabro i to je neosporno,dok o igri i taktici bi i moglo da se diskutuje."

zvezda prešla polovinu Bajerna 19 puta za 95 minuta. Looool

BBRS

pre 4 godine

Zvezda ima jake pojedince, ali stiče se utisak da ne igra napadači. Partizan u poslednjih 3-4 derbija uvek izdaje na teren prepun želje i samopouzdanja, potpuno druga ekipa u odnosu na prvenstvene ostale utakmice. Odbrane su obe u problemu, s tim što je partizan u losijoj poziciji.. Tesko da ce biti vise od 2 gola možda 3, najrealnije 1-1. Pozdrav
(Stefan bgd, 22. septembar 2019 10:10)

Partizan je na derbiju prepun želje i samopouzdanja zato što im je poslednjih godina utakmice protiv Zvezde najbitnije u sezoni!
Svesni da titulu videti neće zapinju na derbiju kao da je finale lige šampiona, dok s' druge strane se igra isključivo za prestiž i ništa više, čak ni za titulu jer smo već odavno navikli da titulu uzimamo na "malim utakmicama".

Nikola

pre 4 godine

@Da se Indjija i slične muljačine ne ponavljaju... A ti ako je sve ok nastavi da budes naivčina i da se ložiš na utakmice koje su unapred dogovorene...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jovan, 22. septembar 2019 11:08)

U principu se slazem sa tobom ali me zanima da li si takve komentare pisao i u Toletovo vreme?

P.S. Nas klupski fudbal je poslednjih godina u usponu sto se vidi i po ucescu Partizana a pogotovu Zvezde u Evropi. Da li te ni to ne zanima?

cvrcak

pre 4 godine

Jeste, derbi je. Igraju Chelsea - Liverpool (bivši prvak Evrope protiv aktuelnog).
(eye of the beholder, 22. septembar 2019)


A koga interesuje kada igraju Englezi?

Zvezdaaaa

pre 4 godine

Utakmica ce se zavrsiti 0:0 ili 1:1 Nece niko da rizikuje da izgubi.Zvezdi poraz ne bi nista znacio a Partizanu bi bio katastrofa

Zvezdaaaa

pre 4 godine

Neresen ishod najrealnija opcija. Elem, imam pitanje za dnevnu dozu prosecnog Srbende . Da li ti druze spavas nekad ?
(Pera zdera, 22. septembar 2019 10:12)

Lik je administrator i baca kosku
Njegovi su Grobar i Bodibond

Марко

pre 4 godine

Danas će mo da znamo da li je Savo dobar trener. Voleo bi da vidim onaj ofanzivni fudbal od AZ Alkmara. Po meni ako se to desi gledat će mo dosta golova u mreži Partizana....
(drula, 22. septembar 2019 11:03)

До црвеног картона, није баш био тако офанзиван. Деловало је као да ће бити лаган посао за АЗ Алкмар. Осим тога, данас ћете имати мање навијача.

wve

pre 4 godine

Očekujem meč težak za gledanje, prvenstveno zbog toga što će Miloje kao i obično da odigra bunker. Kao da mu je to prešlo u naviku, vidim da više i ne bira protiv koga se brani, Bačka ili Bajern, nevažno. Šta se to dogodilo pa je izgubio hrabrost nemam pojma, ali je postalo mučno gledati nas.
(Milan, 22. septembar 2019 09:32) meni je milina gledati nas u LŠ i kako osvaja titule zahvaljujući Miloju a ti grobarčiću mali plači i dalje

NikolaSrb

pre 4 godine

Očekujem meč težak za gledanje, prvenstveno zbog toga što će Miloje kao i obično da odigra bunker. Kao da mu je to prešlo u naviku, vidim da više i ne bira protiv koga se brani, Bačka ili Bajern, nevažno. Šta se to dogodilo pa je izgubio hrabrost nemam pojma, ali je postalo mučno gledati nas.
(Milan, 22. septembar 2019 09:32)

Neverovatni ste prosto, uvek nezahvalni progutali ste tu pricu o bunkeru od ljubomornih grobara pa ni dve titule ni dve lige sampiona ni prolece u evropi i dve pobede u derbiju kad je bilo najvaznije vam je malo. Vi cete uvek biti nezadovoljni takvi ste vi tkz internet strucnjaci...

York

pre 4 godine

Ajde razumem grobare, oni mrze Milojevica i zvezdu, ali da zvezdasi koriste termine kao bunker ziheras i slicno je zaista degutantno, prosto kod nas se uspeh ne ceni nikad, naviknu se na uspeh pa oce jos jos, i najomiljenija licnost ce postati negativna.

Peđa

pre 4 godine

1.Partizan ne zna za pobedu u prvenstvenom derbiju od kada je trener CZ Milojevic i tradicija ce se nastaviti.
2.Bice od 0 do 2 gola.
3.Bice ruzna (tvrda) utakmica za gledanje sa malo sansi za gol.
4. Dogodice se opet nesto zbog cega ce "brujati" javnost danima posle utakmice.
5. Moj tip X.

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Како оно рекоше... код судијске крађе играчи да напусте терен?
Када је крађа у њихову корист(АЗ Алкмар) онда ништа....

зуке

pre 4 godine

Звездаш сам, али ово Црвена Звезда НЕ може да добије, осим ако не нападне парт, а то није одлика Милојевићеве концепције
НАЖАЛОСТ!!!

KoleCZ

pre 4 godine

Sad ćemo Zvezdi da pokažemo ko je jedini klub koji je uspeo da pobedi Real Madrid rezultatom 0-0,pogotkom Saše Ilića pored gola. A oni jedva 2-0 dobili prvaka Evrope Liverpul.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 22. septembar 2019 09:33)

Al' zato DESETKOVANI od PSŽ-a koji jedva dobacio do 1/8 finala.
(ime moje, 22. septembar 2019 09:44)

Šamrok nije ni toliko svojevremeno

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Veliki Vozd ce da casti pastorcad da ga ne prozivaju... Ocekujem mlitavu igru Zvezde, bez zelje, ambicije, volje za zivotom...
(sale, 22. septembar 2019 11:26)

Aha, da nema njega vi bi pokidali. Ovako, uzeli mobilne igracima.

sasa

pre 4 godine

Partizanovac sam i želim da Zvezda pobedi. Zvezdaš sam i želim da Partizan pobedi.

Čisto malo, da se smanje tenzije i vratimo se normalnom fudbalu.

Marko UF

pre 4 godine

NeOsvajate titule zahvaljujuci Miloju?
E bas nas nasmeja...
Razmisli ti opet pa napisi nesto pametnije a ja cu te pritom podsetiti na vasu utakmicu od pre neki dan protiv Indjije!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan, 22. septembar 2019 12:57) samo zahvaljujuci Miloju vec i zahvaljujuci najboljem timu i igracima u ligi. Ne kao neki koji se "bez razloga" nosili Toletov barjak. Na zalost, desi se Indjija ali desi se isto tako i Napredak... sve u svemu, Zvezda je pislednjih par godina kvalitetnija od ostatka lige.

bvb

pre 4 godine

Ja bas očekujem odličan derbi. Vise nema "izrazitog favorita" (ako ih je ikad bilo u derbiju). Oba tima su vrhunski pojačana, izborila grupnu fazu i sada ce biti silno motivisani. Do sada je Zvezda svaki derbi dočekivala na velikoj bodovnoj razlici i boljem uspehu u Evropi, dok je Partizan u derbiju trazio spas sezone. Ovo ce danas biti šlager. Predosecam najbolji derbi u poslednjih 10 godina. Neka pobedi bolji!

nikolabg

pre 4 godine

Kao i u prethodne dve godine Zvezda se ovde u suštini najviše pita. Nesporan je kvalitet na njenoj strani, trenutno su nivo iznad Partizana što sama pozicija u Evropi i govori.O igračima nećemo dublju analizu.
Svedoci smo izuzetno loših derbija, upuštanje u igru Partizana, destrukcija, faulovi, njihovu spremnost za borbu na sredini terena, uzimanje tih ničijih lopti i očiglednu taktičku zamisao da se nekako željom postigne prvi gol i prepusti Zvezdi jalova inicijativa i konačan rezultat.
Opet to implicira prvu moju rečenicu. Ukoliko Zvezda odigra ponovo loše i pogubljeno, bez neke jasne ideje ponovo će neki nerešen rezultat biti "spas" za nju. Partizan malo okuraženiji u odnosu na prošlu godinu, stabilnija odbrana, u vezi i napadu postoji više nekih ideja i opet i od njih se može očekivati drugačija igra.
Mislim da alibija za loš derbi nema, praktično je početak sezone, igrači su na 100 posto pogotovo ovi najvažniji koji su se i dosta odmarali, ali opet to svaki put kažemo pa se iznova razočaramo..... Nek pobedi bolji.

Negativni

pre 4 godine

Odavno to više veze sa fudbalom nema. Biće nekog fudbala dok neko ne povede, a onda sledi krljanje, urlanje na sudije koje više ne smeju normalno da sude, već prave kompenzacije, izmišljaju faulove da se onaj ko gubi ne uvredi, i publika sa bakljama, bombama, idiotskim pesmicama, te pokoja tuča. Tužna manifestacija u propaloj državi.

Dejan

pre 4 godine

@@@(wve, 22. septembar 2019 11:43)
Osvajate titule zahvaljujuci Miloju?
E bas nas nasmeja...
Razmisli ti opet pa napisi nesto pametnije a ja cu te pritom podsetiti na vasu utakmicu od pre neki dan protiv Indjije!

Lebdim iznad rupe. a u Parizu istraga L`Ekipa

pre 4 godine

Ako ne bude sudijske krađe ili mešanja Duha koji lebdi, Partizan ovo dobija 2-0 jer je kvalitetniji.

zex

pre 4 godine

Zvezda ce danas izbaci ofanzivno, mozda sa dva napadac. Mozda tomane i Pavkov. Partizan nezna drugacije nego krljanje na sredini i visok presing na stopere. Kada Zvezda iznese loptu onda sledi ostra igra na sredini. Sve se svodi na to. Milojevic ima ekipu u koko svih 11igraju odbranu a napadi se baziraju na kontre i polu kontre. Neznam u cemu je tu problem? Najgore od svega je da imas loptu u nogama duze vreme i kao napadas i bolji si a na kraju primis gol i izgubis.igra se zab3boda nista vise od toga. Zvezda bi trebalo da sacuva Marina jer ce Zdjelar i Scekic ici na to da ga povrede.

Realno

pre 4 godine

Звездаш сам, али ово Црвена Звезда НЕ може да добије, осим ако не нападне парт, а то није одлика Милојевићеве концепције
НАЖАЛОСТ!!!
(зуке, 22. septembar 2019 13:12)

Treba da nam ti das svoju koncepciju...sigurno bi pobedili.

Fudbalerdzija

pre 4 godine

Sta to znaci jos je u nedelju? 
Davno je proslo to komunjarsko vreme, kada su se utakmice igrale nedeljom popodne da bi masna direktorska svita posle nedeljnog rucka isla da ubije vreme do spavanja pred radni ponedeljak. 
Utakmica bi se kao i svaki predhodni derbi igrala u subotu kao i sve ostale utakmice, ali su obe ekipe igrale u sredu i cetvrtak, pa su pomerili za jedan dan zbog odmora igraca.
(Milan, 22. septembar 2019 15:36) Hvala na detaljnom objasnjenju sportske nedelje.

marko

pre 4 godine

Uglavnom ljudi kukaju na kvalitet derbija u zadnjih 15 i vise godina.. ta uglavnom deca koja su na terenu imaju nevidjen pritisak od strane navijaca i medija i sa svih strana .. kako tretirate te igrace takav fudbal i gledate ..

NY

pre 4 godine

0:2 Garcia i Van La para

1. Oktobar Zvezda-Olympiacos 2:1
3. Oktobar Astana-Partizan 0:0
(Mare, 22. septembar 2019 10:57)

Statisticaru, trk u kladionicu i.po 100 evra ko daje golove i na tacan rezultat.Da te bog vidi od para
Ali nikada nista pogodio nisi

Марко

pre 4 godine

dont give a F...
2 državna projekta koja muzu pare građana ove zemlje, i koji su maska za razne mutne radnje i sigurna kuća za masu dilera i kriminalaca
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nezgodan, 22. septembar 2019 10:40)

Не музу они ову државу, већ држава музе њих већ скоро тридесет година.

Dvor daleko

pre 4 godine

Veliki Marin je predvodio svoj tim u nizu pobeda u kvalifikacijama, tako da ne moze da se poredi sa tamo nekim Nathom, Natkom, Načom...

Joj, jesam rekao pobeda?
A da, Inđija.

logika?

pre 4 godine

Očekujem meč težak za gledanje, prvenstveno zbog toga što će Miloje kao i obično da odigra bunker. Kao da mu je to prešlo u naviku, vidim da više i ne bira protiv koga se brani, Bačka ili Bajern, nevažno. Šta se to dogodilo pa je izgubio hrabrost nemam pojma, ali je postalo mučno gledati nas.
(Milan, 22. septembar 2019 09:32)

Miloje igra bunker, jer drzi dzojstik u rukama na terenu i vice bunker?? ili prosto igraci znaju da ce da prime gol pa se povuku automatski jer nemaju poverenja u zadnju liniju???

nezgodan

pre 4 godine

dont give a F...
2 državna projekta koja muzu pare građana ove zemlje, i koji su maska za razne mutne radnje i sigurna kuća za masu dilera i kriminalaca

Bidon

pre 4 godine

Milojevic je uzasan trener bre, u zadnje tri godine nas je samo dva puta uveo u Ligu Sampiona, a jednu u tracavu LE, sramota kako ne zna nista... a kad se sjetim kad je partizan pobijedio Real sa 0:0 e to su bili uspjesi za pamcenje, ne moze to svako ....

Марко

pre 4 godine

Ocigledno je da je utakmica vec zatvorena u korist Partizana, vec na onom sastanku u FSS, zarad mira u kuci. Partizan je vec izgubio titulu, a sa ovom pobedom ce biti navijacima zamazane oci. To se vidi i sa odabirom sastava Crvene Zvezde na ovom mecu, gde se ubacuje povredjeni Rodic, koji ne moze izdrzati ni jedno poluvreme umesto Zandera koji odlicno igra kako defanzivno tako i ofanzivno i izbacivanjem Garsije, zarad Van La Pare, koji nije pokazao nista u dosadasnjim utakmicama.
(El Capitano, 22. septembar 2019 13:26)

Не знам одакле ти састав, али тако се и пред Бајерн писало да ће Дегенек да игра на десном беку, штопери Панков и Милуновић, а у нападу Боаћи, а кад је утакмица почела видели смо да је Гобељић играо на десном беку, а штопере Милунови и Дегенек, а у нападу је био Павков. Док не изађу на терен, не верујем никоме, чак ни Милојевићу ако новинарима издиктира састав. Што се тиче Жандера, он само у контранападу нешто вреди, али је у одбрани и позиционој игри КАТАСТРОФА. Родић је свакако бољи играч од њега. Није случајно Родић на трансфермаркету 3 милиона евра, а Жандер 400 хиљада. У целој каријери му цена никада није била већа од милион евра. То су та Терзићева такозвана "појачања". Што се тиче Ван ла Паре слажем се да је мање показао од Гарсије, мада није баш ни Гарсија нешто одушевио. Једино право појачање у овој сезони нам је повратак Дегенека. Томанеа не бих ни коментарисао, килавко углавном ни не игра.

Jovan

pre 4 godine

Za sve vas koji pisete da vas derbi ne zanima, a ima vas dosta, imam jedno pitanje - Šta tražite na ovom članku?
(lezhi, 22. septembar 2019 10:01)

Volimo sport ali dolazimo da negodujemo kako bi se nešto promenilo u ovoj pingpong ligi... Da se Indjija i slične muljačine ne ponavljaju... A ti ako je sve ok nastavi da budes naivčina i da se ložiš na utakmice koje su unapred dogovorene...

nenad

pre 4 godine

Ocemo malo fudbala danas? Il opet ko u x zadnjih derbija? Faulovi, prekidi, prenemaganja, sudije, vetar, ofsajd, linije ???

Mislim da bi bio red. Il ce na sledecem da bude manje publike nego na "obicnoj" utakmici.

Za one koji se rugaju i zovu ovo pingpong itd ligom:
Liga se zove LingLong tyres liga. I te gume mozda imas na auto. Pa nije za ruganje mozda? I kakva he takva je nasa je

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Festival toksicnosti i mrznje prema bliznjem svome, neka hvala ...
(Marko, 22. septembar 2019 15:58)

Нема овде ближњих, никад их није ни било!

Nikola

pre 4 godine

@Danas je derbi, ne izlazite na ulice.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mkg, 22. septembar 2019 09:32)



Zasto?

neko

pre 4 godine

Celzi vs Liverpul mozda na papiru derbi. A u stvarnosti kako sad stvari stoje igra macke i misa. Lagana pobeda Liverpula. Drugo je sve iznenadjenje.

El Capitano

pre 4 godine

Ocigledno je da je utakmica vec zatvorena u korist Partizana, vec na onom sastanku u FSS, zarad mira u kuci. Partizan je vec izgubio titulu, a sa ovom pobedom ce biti navijacima zamazane oci. To se vidi i sa odabirom sastava Crvene Zvezde na ovom mecu, gde se ubacuje povredjeni Rodic, koji ne moze izdrzati ni jedno poluvreme umesto Zandera koji odlicno igra kako defanzivno tako i ofanzivno i izbacivanjem Garsije, zarad Van La Pare, koji nije pokazao nista u dosadasnjim utakmicama.

Stefan bgd

pre 4 godine

Zvezda ima jake pojedince, ali stiče se utisak da ne igra napadači. Partizan u poslednjih 3-4 derbija uvek izdaje na teren prepun želje i samopouzdanja, potpuno druga ekipa u odnosu na prvenstvene ostale utakmice. Odbrane su obe u problemu, s tim što je partizan u losijoj poziciji.. Tesko da ce biti vise od 2 gola možda 3, najrealnije 1-1. Pozdrav

drula

pre 4 godine

Danas će mo da znamo da li je Savo dobar trener. Voleo bi da vidim onaj ofanzivni fudbal od AZ Alkmara. Po meni ako se to desi gledat će mo dosta golova u mreži Partizana....

Bodibond

pre 4 godine

Voleo bih da pobedimo Zvezdu ali to nije realno jer je Savo limitiran trener a Asano, Sadik, i Scekic nemaju kvalitet ni za Penal Madrid. Partizan sa njima ima 3 igraca manje.

slobinator

pre 4 godine

bilansi zvezde protiv velikih klubova: bajern do srede nerešen,sada 213 gr 9:13-liverpul 301 6:6-arsenal 121 2:2-real madrid 202 6-6-svaki od ovih timova izbacili po jednom.molim grobare da pokažu njihovu statistiku.o statistici u večitim derbijima izlišno je i pričati

ccccc

pre 4 godine

Ocigledno je da je utakmica vec zatvorena u korist Partizana, vec na onom sastanku u FSS, zarad mira u kuci. Partizan je vec izgubio titulu, a sa ovom pobedom ce biti navijacima zamazane oci. To se vidi i sa odabirom sastava Crvene Zvezde na ovom mecu, gde se ubacuje povredjeni Rodic, koji ne moze izdrzati ni jedno poluvreme umesto Zandera koji odlicno igra kako defanzivno tako i ofanzivno i izbacivanjem Garsije, zarad Van La Pare, koji nije pokazao nista u dosadasnjim utakmicama.
(El Capitano, 22. septembar 2019 13:26)

Momak mogu samo cetiri stranca

Milan

pre 4 godine

Danas je derbi,srpski praznik,jos je u nedelju.Gde cemo bolje od ovoga.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Fudbalerdzija, 22. septembar 2019 11:33)

Sta to znaci jos je u nedelju?
Davno je proslo to komunjarsko vreme, kada su se utakmice igrale nedeljom popodne da bi masna direktorska svita posle nedeljnog rucka isla da ubije vreme do spavanja pred radni ponedeljak.
Utakmica bi se kao i svaki predhodni derbi igrala u subotu kao i sve ostale utakmice, ali su obe ekipe igrale u sredu i cetvrtak, pa su pomerili za jedan dan zbog odmora igraca.

миле

pre 4 godine

0: 0
Оба ривала лижу своје ране из евро тамичења, Звезда веома ложом игром,партизан катастрофалном реализицијом и немогућношћу да победи начетог противника..

сви су у ауту,мало ће се добацују,да се ваљају по трави као уобичајено и то је то.

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

1:0 Sadik 38.min...1:1 Boakye 88.penal...pre toga offside 3m...
(est, 22. septembar 2019 15:10)

... 93' 1-2 Вулић, као Пикси, с центра!

View

pre 4 godine

Derbi kao derbi može da se prati, ali takmičarski pratiti ligu u kojj zvezda je unapred pobednik je smešno i zato sam uveo moratorijum na odlazak na prvenstvenih utakmica.Svaka normalna uprava igrala bi ovo prvenstvo sa omladinskim timom, sve dok ne prođe ovo ludilo-

navijac

pre 4 godine

@Ако је "онај" опет уплео прсте опет нећемо победити!
(Црвена звезда 1913, 22. septembar 2019 11:52)

Da "onaj" nije upleo svoje prste sad mi slavili 11-tu uzastopnu titulu, a vi biste bili odavno ugaseni!

Mirko

pre 4 godine

Derbi je bio samo na papiru, ocekivano smo ih razmontirali, oni su tyu negde sa Cukarickim po kvalitetu ali ih sudije vestacki drze na prvom mestu !!!
Ocigledno da ovaj Jovanovic nije bio obavesten na vreme da gleda kroz plecku kao onaj Djokic ili Elvis !!!

Марко

pre 4 godine

Odavno to više veze sa fudbalom nema. Biće nekog fudbala dok neko ne povede, a onda sledi krljanje, urlanje na sudije koje više ne smeju normalno da sude, već prave kompenzacije, izmišljaju faulove da se onaj ko gubi ne uvredi, i publika sa bakljama, bombama, idiotskim pesmicama, te pokoja tuča. Tužna manifestacija u propaloj državi.
(Negativni, 22. septembar 2019 10:14)

Један клуб игра у Лиги шампиона, а други у Лиги Европе. Само 13 земаља у Европи имају више од једног представника у европским такмичењима у овом тренутку (Шпанија, Немачка, Италија, Енглеска, Француска, Русија, Украјина, Холандија, Португал, Аустрија, Белгија, Турска и Србија). Од наведених земаља Србија има најмање становника, а о стандарду боље и да не говоримо. И у претпрошлој сезони смо гледали дерби две екипе које су играле Лигу Европе и обе прошле групу и дочекале пролеће у ЛЕ, једина два клуба у Европи из истог града. Не знам шта ти очекујеш у земљи од седам милиона становника. Дешавало се чак и у СФРЈ, која је имала 20 милиона становника, да имамо горе сезоне од ове, а у време СФРЈ највећи трансфери у Европи су били 12-13 милиона долара (Папен, Бађо, Савићевић) и то тек почетком деведесетих, до 1970. није у Европи било ниједног трансфера преко милион долара, а сада се играчи продају за по неколико стотина милиона долара, за 12-13 милиона евра можеш да купиш једино Радоњића.

Milan

pre 4 godine

Danas je derbi,srpski praznik,jos je u nedelju.Gde cemo bolje od ovoga.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Fudbalerdzija, 22. septembar 2019 11:33

Sta to znaci jos je u nedelju?
Derbi je pao u nedelju zbog duzeg odmora igraca jer su igrali u sredu i cetvrtak, inace bi se kao i uvek igrao u subotu.
Nedelja je dan kad se nista ne radi, pa ni sportisti, davno je proslo vreme komunjarskog sistema kad su se utakmice igrale nedeljom da bi tate posle nedeljnog rucka otisle na stadion i "ubile" popodne.
Derbi ce biti ocajan i zavrsice se nereseno.

mali aleci

pre 4 godine

Ocigledno je da je utakmica vec zatvorena u korist Partizana, vec na onom sastanku u FSS, zarad mira u kuci. Partizan je vec izgubio titulu, a sa ovom pobedom ce biti navijacima zamazane oci. To se vidi i sa odabirom sastava Crvene Zvezde na ovom mecu, gde se ubacuje povredjeni Rodic, koji ne moze izdrzati ni jedno poluvreme umesto Zandera koji odlicno igra kako defanzivno tako i ofanzivno i izbacivanjem Garsije, zarad Van La Pare, koji nije pokazao nista u dosadasnjim utakmicama.
(El Capitano, 22. septembar 2019 13:26) # Link komentara vec spremate izgovore...

KozaNostradaus

pre 4 godine

E moj Savo...dobro je da znaš da te Zvezda neće napasti..ne znamda li znaš da ni u tvojoj Patkovači ne primaju gol iz kontre sa igračem više...po desnoj strani tražineka rešenja, od Ostoje, preko Ćelavog do Tošića...sva trojica su ingeniozno falični u defanzivi...i slepac bi to iskoristio, a imam osećaj da će ti i mučeni Miloje ispostaviti račun danas po toj strani...Nadam se najboljem, ali što vreme prolazi sve sam bliži konstataciji da onaj rob Natko nema sa kim da igra...nego gde ti je zaboravljeni Dinga, a o malom Fići i da ne pričamo..

ja

pre 4 godine

Sad ćemo Zvezdi da pokažemo ko je jedini klub koji je uspeo da pobedi Real Madrid rezultatom 0-0,pogotkom Saše Ilića pored gola. A oni jedva 2-0 dobili prvaka Evrope Liverpul.

ime moje

pre 4 godine

Sad ćemo Zvezdi da pokažemo ko je jedini klub koji je uspeo da pobedi Real Madrid rezultatom 0-0,pogotkom Saše Ilića pored gola. A oni jedva 2-0 dobili prvaka Evrope Liverpul.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 22. septembar 2019 09:33)

Al' zato DESETKOVANI od PSŽ-a koji jedva dobacio do 1/8 finala.

Zvezdaš iz Hrvatske

pre 4 godine

Dosadni su Partizanovci koji uporno kmeče zbog suđenja. Sreća je što krađe, namještanja i ukradene titule nakon raspada Jugoslavije, za vrijeme Toletove vladavine, niste iskoristili za definitivnu stabilizaciju kluba. Dinamo, odnosno Mamići, napravili su to maksimalno bolje. Partizan se raspao, Zvezda digla, Dinamo je jako napredovao, Hajduk uništen.

Zato nemojte po onoj, ko o čemu k**** o poštenju...

Kažete Zvezda mezimica države. Partizan je oduvijek bio vojno dijete. I stadion su Vam dali. Uz Dinamo, klasični klub državnih elita. Zvezda i Hajduk su bili narodni klubovi. To su činjenice.

Tamo daleko.

pre 4 godine

Sad ćemo Zvezdi da pokažemo ko je jedini klub koji je uspeo da pobedi Real Madrid rezultatom 0-0,pogotkom Saše Ilića pored gola. A oni jedva 2-0 dobili prvaka Evrope Liverpul.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 22. septembar 2019 09:33) #
Ma jok. Danas ćemo pokazati kako pobednik kupa šampinjona iz Ljutice Bogdana igra igru iz Minhena gde smo pobedili legendarnom šansom Marina šutom pored gola sa 3-0!Da je Pavkov pucao penjal kao protiv Indije bilo bi i čitavih 6-0!Kako god, cene sekundarnih sirovina rastu iz dana u dan i sve nas je više naprednih!!!

Milan

pre 4 godine

Očekujem meč težak za gledanje, prvenstveno zbog toga što će Miloje kao i obično da odigra bunker. Kao da mu je to prešlo u naviku, vidim da više i ne bira protiv koga se brani, Bačka ili Bajern, nevažno. Šta se to dogodilo pa je izgubio hrabrost nemam pojma, ali je postalo mučno gledati nas.

Fenomen

pre 4 godine

Ne bih voleo da budem u kozi glavnog sudije. Ocekujem nevidjen pritisak sa klupe Partizana uz obilatu asistenciju njihovih navijaca. Reagovace na svaki aut dosudjen u korist Zvezde, a da ne pricam o slobodnim udarcima uli kornerima.Penal? Jedino ako igrac Zvezde bude masakriran u sesnaestercu, ali i tada sudija nece imati petlju da ga dosudi. U tom slucaju bice nereda i utakmica ce biti prekinuta. A penal za Partizan...pa realno je to ocekivati. Ocekujem incidente na utakmici u reziji domacina.

Papilon

pre 4 godine

Vise me odderbija interesuje ko cega suditi. To je mnogo bitnije of svega
(Mare, 22. septembar 2019 09:28)

Decko ti imas mnogo vise problema od toga ko ce suditi derbi, prvo je to sto si nepismen do bola, drugo to sto tako nepismen ostavljas komentare i to u sportu sa kojim nemas veze, trece, ne citas ocigledno nista posto je sudija odredjen jos pre tri dana a cetvrto i najveci problem ti je sto si navijac malog partizaia. Poradi na ovim stvarima mozda nije kasno za tebe.

Pera Lozac

pre 4 godine

3-1 Za Partizan. Sadik ce da poludi i uvali im dva komada, samo zato sto se sprdaju s njim. Posle ce da sednr na ogradu i da zove kevu..."Mama, uvalio sam dva komada ovim indijancima". Asano ce da sa ih pretrcava ko kegle i da im uvali jos jedan. Miljenica daje gol iz opravdano dosudjenog penala na 23 metra od gola partizana.

El Capitano

pre 4 godine

Ocigledno je da je utakmica vec zatvorena u korist Partizana, vec na onom sastanku u FSS, zarad mira u kuci. Partizan je vec izgubio titulu, a sa ovom pobedom ce biti navijacima zamazane oci. To se vidi i sa odabirom sastava Crvene Zvezde na ovom mecu, gde se ubacuje povredjeni Rodic, koji ne moze izdrzati ni jedno poluvreme umesto Zandera koji odlicno igra kako defanzivno tako i ofanzivno i izbacivanjem Garsije, zarad Van La Pare, koji nije pokazao nista u dosadasnjim utakmicama.

Milan

pre 4 godine

Srpski fudbal ima odličan učinak ove sezone i dva kluba u grupnim fazama LŠ,odnosno LE.Oba kluba su dobro igrali u svojim prvim mečevima protiv Bajerna i AZ-a,borbeno i hrabro i to je neosporno,dok o igri i taktici bi i moglo da se diskutuje.Zvezda je u proteklom periodu podigla nivo igre kroz jake utakmice i sigurno je da će protiv Partizana biti u još boljoj formi.Srpski šampion igra čvrsto,disciplionovano,na visokom nivou što se tiče taktičko-tehničkih elemenata igre.Čvrsta odbrana,disciplinovana igra u sredini terena,solidna transformacija u napad kroz kontre i polukontre,ali i sve bolja igra kada se vrši presing i igra prenese u napadačku fazu.Zvezda igra snažno,izuzetnu timsku igru pa tu ne treba izdvajati nikoga pojedinačno.Partizan je takođe svoju formu digao kroz utakmice u proteklom periodu i pokazao dobru napadačku igru sa odličnim veznim redom i solidnom defanzivom u kojoj pokazuje odredjene nedostatke.Čvrsta,taktičko-tehnički disciplinovana igra,to je ono što je trener Milošević podigao na viši nivo i od srpskog predstavnika u LE možemo očekivati dobro izdanje u derbiju.Partizan igra timski i ne treba izdvajati nikoga pojedinačno.Možemo očekivati dobru igru i lepu fudbalsku predstavu u sudaru večitih rivala.Mogli bi gledati jedan od boljih derbija u odnosu na protekli period sa više šansi i golova.Nadam se da ćemo posle utakmice konstatovati da je srpski fudbal i definitivno na višem nivou.Neka večiti rivali prikažu igru dostojnu naziva praznik fudbala.Srećno!

Jovan

pre 4 godine

Za sve vas koji pisete da vas derbi ne zanima, a ima vas dosta, imam jedno pitanje - Šta tražite na ovom članku?
(lezhi, 22. septembar 2019 10:01)

Volimo sport ali dolazimo da negodujemo kako bi se nešto promenilo u ovoj pingpong ligi... Da se Indjija i slične muljačine ne ponavljaju... A ti ako je sve ok nastavi da budes naivčina i da se ložiš na utakmice koje su unapred dogovorene...

Marko UF

pre 4 godine

NeOsvajate titule zahvaljujuci Miloju?
E bas nas nasmeja...
Razmisli ti opet pa napisi nesto pametnije a ja cu te pritom podsetiti na vasu utakmicu od pre neki dan protiv Indjije!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dejan, 22. septembar 2019 12:57) samo zahvaljujuci Miloju vec i zahvaljujuci najboljem timu i igracima u ligi. Ne kao neki koji se "bez razloga" nosili Toletov barjak. Na zalost, desi se Indjija ali desi se isto tako i Napredak... sve u svemu, Zvezda je pislednjih par godina kvalitetnija od ostatka lige.

BBRS

pre 4 godine

Zvezda ima jake pojedince, ali stiče se utisak da ne igra napadači. Partizan u poslednjih 3-4 derbija uvek izdaje na teren prepun želje i samopouzdanja, potpuno druga ekipa u odnosu na prvenstvene ostale utakmice. Odbrane su obe u problemu, s tim što je partizan u losijoj poziciji.. Tesko da ce biti vise od 2 gola možda 3, najrealnije 1-1. Pozdrav
(Stefan bgd, 22. septembar 2019 10:10)

Partizan je na derbiju prepun želje i samopouzdanja zato što im je poslednjih godina utakmice protiv Zvezde najbitnije u sezoni!
Svesni da titulu videti neće zapinju na derbiju kao da je finale lige šampiona, dok s' druge strane se igra isključivo za prestiž i ništa više, čak ni za titulu jer smo već odavno navikli da titulu uzimamo na "malim utakmicama".

NY

pre 4 godine

0:2 Garcia i Van La para

1. Oktobar Zvezda-Olympiacos 2:1
3. Oktobar Astana-Partizan 0:0
(Mare, 22. septembar 2019 10:57)

Statisticaru, trk u kladionicu i.po 100 evra ko daje golove i na tacan rezultat.Da te bog vidi od para
Ali nikada nista pogodio nisi

wve

pre 4 godine

Očekujem meč težak za gledanje, prvenstveno zbog toga što će Miloje kao i obično da odigra bunker. Kao da mu je to prešlo u naviku, vidim da više i ne bira protiv koga se brani, Bačka ili Bajern, nevažno. Šta se to dogodilo pa je izgubio hrabrost nemam pojma, ali je postalo mučno gledati nas.
(Milan, 22. septembar 2019 09:32) meni je milina gledati nas u LŠ i kako osvaja titule zahvaljujući Miloju a ti grobarčiću mali plači i dalje

zex

pre 4 godine

Zvezda ce danas izbaci ofanzivno, mozda sa dva napadac. Mozda tomane i Pavkov. Partizan nezna drugacije nego krljanje na sredini i visok presing na stopere. Kada Zvezda iznese loptu onda sledi ostra igra na sredini. Sve se svodi na to. Milojevic ima ekipu u koko svih 11igraju odbranu a napadi se baziraju na kontre i polu kontre. Neznam u cemu je tu problem? Najgore od svega je da imas loptu u nogama duze vreme i kao napadas i bolji si a na kraju primis gol i izgubis.igra se zab3boda nista vise od toga. Zvezda bi trebalo da sacuva Marina jer ce Zdjelar i Scekic ici na to da ga povrede.

dnevna doza prosecnog Srbende

pre 4 godine

Biće sve sem derbija.Biće valjanja,odugovlačenja igre(ako neko slučajno povede),biće svađe sa sudijama,biće dimnih bombi,petardi,topovskih udara,baklji,prekida utakmice...Sve isto kao i zadnjih 30 derbija...Poyyy

John Wood

pre 4 godine

"Oba kluba su dobro igrali u svojim prvim mečevima protiv Bajerna i AZ-a,borbeno i hrabro i to je neosporno,dok o igri i taktici bi i moglo da se diskutuje."

zvezda prešla polovinu Bajerna 19 puta za 95 minuta. Looool

nenad

pre 4 godine

Ocemo malo fudbala danas? Il opet ko u x zadnjih derbija? Faulovi, prekidi, prenemaganja, sudije, vetar, ofsajd, linije ???

Mislim da bi bio red. Il ce na sledecem da bude manje publike nego na "obicnoj" utakmici.

Za one koji se rugaju i zovu ovo pingpong itd ligom:
Liga se zove LingLong tyres liga. I te gume mozda imas na auto. Pa nije za ruganje mozda? I kakva he takva je nasa je

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Како оно рекоше... код судијске крађе играчи да напусте терен?
Када је крађа у њихову корист(АЗ Алкмар) онда ништа....

Pedja J7

pre 4 godine

Nadam se pobedi Zvezde, kao navijač.
Ali ipak, više bih voleo i da časno izgubimo 5-0 od Partizana, nego da po dogovoru Kokeza-Vučela-Terza, odigramo dosadnu i odvratnu utakmicu, 0-0, ili 1-1, da ovce budu mirne...

NikolaSrb

pre 4 godine

Očekujem meč težak za gledanje, prvenstveno zbog toga što će Miloje kao i obično da odigra bunker. Kao da mu je to prešlo u naviku, vidim da više i ne bira protiv koga se brani, Bačka ili Bajern, nevažno. Šta se to dogodilo pa je izgubio hrabrost nemam pojma, ali je postalo mučno gledati nas.
(Milan, 22. septembar 2019 09:32)

Neverovatni ste prosto, uvek nezahvalni progutali ste tu pricu o bunkeru od ljubomornih grobara pa ni dve titule ni dve lige sampiona ni prolece u evropi i dve pobede u derbiju kad je bilo najvaznije vam je malo. Vi cete uvek biti nezadovoljni takvi ste vi tkz internet strucnjaci...

Марко

pre 4 godine

Danas će mo da znamo da li je Savo dobar trener. Voleo bi da vidim onaj ofanzivni fudbal od AZ Alkmara. Po meni ako se to desi gledat će mo dosta golova u mreži Partizana....
(drula, 22. septembar 2019 11:03)

До црвеног картона, није баш био тако офанзиван. Деловало је као да ће бити лаган посао за АЗ Алкмар. Осим тога, данас ћете имати мање навијача.

KoleCZ

pre 4 godine

Sad ćemo Zvezdi da pokažemo ko je jedini klub koji je uspeo da pobedi Real Madrid rezultatom 0-0,pogotkom Saše Ilića pored gola. A oni jedva 2-0 dobili prvaka Evrope Liverpul.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 22. septembar 2019 09:33)

Al' zato DESETKOVANI od PSŽ-a koji jedva dobacio do 1/8 finala.
(ime moje, 22. septembar 2019 09:44)

Šamrok nije ni toliko svojevremeno

Nikola

pre 4 godine

@Da se Indjija i slične muljačine ne ponavljaju... A ti ako je sve ok nastavi da budes naivčina i da se ložiš na utakmice koje su unapred dogovorene...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jovan, 22. septembar 2019 11:08)

U principu se slazem sa tobom ali me zanima da li si takve komentare pisao i u Toletovo vreme?

P.S. Nas klupski fudbal je poslednjih godina u usponu sto se vidi i po ucescu Partizana a pogotovu Zvezde u Evropi. Da li te ni to ne zanima?

nista o nicemu

pre 4 godine

Ma jok. Danas ćemo pokazati kako pobednik kupa šampinjona iz Ljutice Bogdana igra igru iz Minhena gde smo pobedili legendarnom šansom Marina šutom pored gola sa 3-0!Da je Pavkov pucao penjal kao protiv Indije bilo bi i čitavih 6-0!Kako god, cene sekundarnih sirovina rastu iz dana u dan i sve nas je više naprednih!!!
(Tamo daleko., 22. septembar 2019 10:01)

Sto smeta Marinova sansa kad je Iliceva sansa bila uspeh?

Drug Ostoja

pre 4 godine

Jos jedno bacanje para.. Jos jedno mrljavljenje po terenu. Jos jedno divljanje po gradu. Jos jedan izgovor da se narod mrzi preko portala.. Jos jedan dogadjaj koji ce da skrene paznju sa stvarnih problema sa kojima se Srbija i srbi suocavaju.. Jos jedno uludo trosenje energije na tribinama,umesto da se protestuje zbog lose vlasti.. Ali mi je drago da smo odredili sta je prioritet..

Aco81.rs

pre 4 godine

Ocekujem bunker Zvezde,jer Miloje to uporno radi protiv Partizana,s druge strane Partizan ima brzonoge napadace.Nek pobjedi bolji u svakom slucaju.

Realno

pre 4 godine

Звездаш сам, али ово Црвена Звезда НЕ може да добије, осим ако не нападне парт, а то није одлика Милојевићеве концепције
НАЖАЛОСТ!!!
(зуке, 22. septembar 2019 13:12)

Treba da nam ti das svoju koncepciju...sigurno bi pobedili.

Gazda Dojkan

pre 4 godine

Veliki Vozd ce da casti pastorcad da ga ne prozivaju... Ocekujem mlitavu igru Zvezde, bez zelje, ambicije, volje za zivotom...
(sale, 22. septembar 2019 11:26)

Aha, da nema njega vi bi pokidali. Ovako, uzeli mobilne igracima.

slobinator

pre 4 godine

bilansi zvezde protiv velikih klubova: bajern do srede nerešen,sada 213 gr 9:13-liverpul 301 6:6-arsenal 121 2:2-real madrid 202 6-6-svaki od ovih timova izbacili po jednom.molim grobare da pokažu njihovu statistiku.o statistici u večitim derbijima izlišno je i pričati

York

pre 4 godine

Ajde razumem grobare, oni mrze Milojevica i zvezdu, ali da zvezdasi koriste termine kao bunker ziheras i slicno je zaista degutantno, prosto kod nas se uspeh ne ceni nikad, naviknu se na uspeh pa oce jos jos, i najomiljenija licnost ce postati negativna.

logika?

pre 4 godine

Očekujem meč težak za gledanje, prvenstveno zbog toga što će Miloje kao i obično da odigra bunker. Kao da mu je to prešlo u naviku, vidim da više i ne bira protiv koga se brani, Bačka ili Bajern, nevažno. Šta se to dogodilo pa je izgubio hrabrost nemam pojma, ali je postalo mučno gledati nas.
(Milan, 22. septembar 2019 09:32)

Miloje igra bunker, jer drzi dzojstik u rukama na terenu i vice bunker?? ili prosto igraci znaju da ce da prime gol pa se povuku automatski jer nemaju poverenja u zadnju liniju???

Dejan

pre 4 godine

@@@(wve, 22. septembar 2019 11:43)
Osvajate titule zahvaljujuci Miloju?
E bas nas nasmeja...
Razmisli ti opet pa napisi nesto pametnije a ja cu te pritom podsetiti na vasu utakmicu od pre neki dan protiv Indjije!

Milan

pre 4 godine

Danas je derbi,srpski praznik,jos je u nedelju.Gde cemo bolje od ovoga.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Fudbalerdzija, 22. septembar 2019 11:33)

Sta to znaci jos je u nedelju?
Davno je proslo to komunjarsko vreme, kada su se utakmice igrale nedeljom popodne da bi masna direktorska svita posle nedeljnog rucka isla da ubije vreme do spavanja pred radni ponedeljak.
Utakmica bi se kao i svaki predhodni derbi igrala u subotu kao i sve ostale utakmice, ali su obe ekipe igrale u sredu i cetvrtak, pa su pomerili za jedan dan zbog odmora igraca.

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

Festival toksicnosti i mrznje prema bliznjem svome, neka hvala ...
(Marko, 22. septembar 2019 15:58)

Нема овде ближњих, никад их није ни било!

Марко

pre 4 godine

dont give a F...
2 državna projekta koja muzu pare građana ove zemlje, i koji su maska za razne mutne radnje i sigurna kuća za masu dilera i kriminalaca
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nezgodan, 22. septembar 2019 10:40)

Не музу они ову државу, већ држава музе њих већ скоро тридесет година.

зуке

pre 4 godine

Звездаш сам, али ово Црвена Звезда НЕ може да добије, осим ако не нападне парт, а то није одлика Милојевићеве концепције
НАЖАЛОСТ!!!

delije niš

pre 4 godine

Ne nadam se mnogo, grobari ništa ne igraju, a onda se sretnu sa Zvezdom i odjedanput se sete da znaju da igraju fudbal, tako da mislim da danas osvajamo samo bod.

Dvor daleko

pre 4 godine

Veliki Marin je predvodio svoj tim u nizu pobeda u kvalifikacijama, tako da ne moze da se poredi sa tamo nekim Nathom, Natkom, Načom...

Joj, jesam rekao pobeda?
A da, Inđija.

nikolabg

pre 4 godine

Kao i u prethodne dve godine Zvezda se ovde u suštini najviše pita. Nesporan je kvalitet na njenoj strani, trenutno su nivo iznad Partizana što sama pozicija u Evropi i govori.O igračima nećemo dublju analizu.
Svedoci smo izuzetno loših derbija, upuštanje u igru Partizana, destrukcija, faulovi, njihovu spremnost za borbu na sredini terena, uzimanje tih ničijih lopti i očiglednu taktičku zamisao da se nekako željom postigne prvi gol i prepusti Zvezdi jalova inicijativa i konačan rezultat.
Opet to implicira prvu moju rečenicu. Ukoliko Zvezda odigra ponovo loše i pogubljeno, bez neke jasne ideje ponovo će neki nerešen rezultat biti "spas" za nju. Partizan malo okuraženiji u odnosu na prošlu godinu, stabilnija odbrana, u vezi i napadu postoji više nekih ideja i opet i od njih se može očekivati drugačija igra.
Mislim da alibija za loš derbi nema, praktično je početak sezone, igrači su na 100 posto pogotovo ovi najvažniji koji su se i dosta odmarali, ali opet to svaki put kažemo pa se iznova razočaramo..... Nek pobedi bolji.

Nikola

pre 4 godine

@Danas je derbi, ne izlazite na ulice.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mkg, 22. septembar 2019 09:32)



Zasto?

Марко

pre 4 godine

Za sve vas koji pisete da vas derbi ne zanima, a ima vas dosta, imam jedno pitanje - Šta tražite na ovom članku?
(lezhi, 22. septembar 2019 10:01)

Volimo sport ali dolazimo da negodujemo kako bi se nešto promenilo u ovoj pingpong ligi... Da se Indjija i slične muljačine ne ponavljaju... A ti ako je sve ok nastavi da budes naivčina i da se ložiš na utakmice koje su unapred dogovorene...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jovan, 22. septembar 2019 11:08)

Свакако је боље него у време Томислава Караџића. За време Толета смо од осам сезона имали три без учесника у ЛШ или ЛЕ, а Партизан је из осам покушаја само једном ушао у ЛШ. Ове године имамо представника и у ЛШ и у ЛЕ. У прошлој смо имали представника у ЛШ, а у претпрошлој две екипе које су дочекале пролеће у ЛЕ. Са 27. места, на које нас је срозао Томислав Караџић, попели смо се на 19, а у наредне три сезоне ћемо ићи још напред, јер се још увек рачунају и три Толетове сезоне 2014/15, 2015/16 и 2016/17 у петогодишњем прозору УЕФА коефицијента. У последње четири сезоне у којима је Толе био председник ФСС збир коефицијената (2.5+2.75+4.25+2.87=12.375) је једнак збиру коефицијената из само претходне две у којима нема Толета (6.375+6=12.375). У овој сезони наши клубови су већ постигли коефицијент из најуспешније Толетове сезоне 2015/16 када је коефицијент био 4.25, а Звезда и Партизан имају још десет утакмица. Од 1992. године ово нам је најуспешнији период. То је чињеница.

Bidon

pre 4 godine

Milojevic je uzasan trener bre, u zadnje tri godine nas je samo dva puta uveo u Ligu Sampiona, a jednu u tracavu LE, sramota kako ne zna nista... a kad se sjetim kad je partizan pobijedio Real sa 0:0 e to su bili uspjesi za pamcenje, ne moze to svako ....

Bodibond

pre 4 godine

Voleo bih da pobedimo Zvezdu ali to nije realno jer je Savo limitiran trener a Asano, Sadik, i Scekic nemaju kvalitet ni za Penal Madrid. Partizan sa njima ima 3 igraca manje.

Црвена звезда 1913

pre 4 godine

1:0 Sadik 38.min...1:1 Boakye 88.penal...pre toga offside 3m...
(est, 22. septembar 2019 15:10)

... 93' 1-2 Вулић, као Пикси, с центра!

cvrcak

pre 4 godine

Jeste, derbi je. Igraju Chelsea - Liverpool (bivši prvak Evrope protiv aktuelnog).
(eye of the beholder, 22. septembar 2019)


A koga interesuje kada igraju Englezi?

drula

pre 4 godine

Danas će mo da znamo da li je Savo dobar trener. Voleo bi da vidim onaj ofanzivni fudbal od AZ Alkmara. Po meni ako se to desi gledat će mo dosta golova u mreži Partizana....

Lebdim iznad rupe. a u Parizu istraga L`Ekipa

pre 4 godine

Ako ne bude sudijske krađe ili mešanja Duha koji lebdi, Partizan ovo dobija 2-0 jer je kvalitetniji.

KozaNostradaus

pre 4 godine

E moj Savo...dobro je da znaš da te Zvezda neće napasti..ne znamda li znaš da ni u tvojoj Patkovači ne primaju gol iz kontre sa igračem više...po desnoj strani tražineka rešenja, od Ostoje, preko Ćelavog do Tošića...sva trojica su ingeniozno falični u defanzivi...i slepac bi to iskoristio, a imam osećaj da će ti i mučeni Miloje ispostaviti račun danas po toj strani...Nadam se najboljem, ali što vreme prolazi sve sam bliži konstataciji da onaj rob Natko nema sa kim da igra...nego gde ti je zaboravljeni Dinga, a o malom Fići i da ne pričamo..

Joseph Picone

pre 4 godine

Privatizovati oba kluba kako bi prestalo izvlačenje para od strane političara (Vučelić, Ružić, Terzić). Tek posle toga možemo pričati o pravoj Zvezdi i pravom Partizanu, do tada - ne zanimaju me.

nezgodan

pre 4 godine

dont give a F...
2 državna projekta koja muzu pare građana ove zemlje, i koji su maska za razne mutne radnje i sigurna kuća za masu dilera i kriminalaca

sasa

pre 4 godine

Partizanovac sam i želim da Zvezda pobedi. Zvezdaš sam i želim da Partizan pobedi.

Čisto malo, da se smanje tenzije i vratimo se normalnom fudbalu.

2CRAZY

pre 4 godine

Danas je derbi, baš da vidimo šta dobiješ kad spojiš dva potpuno nesposobna kluba.
Zvezda nema nikakav napad, a Partizan nikakvu odbranu, biće zanimljivo, biće 0:0.

mali aleci

pre 4 godine

Ocigledno je da je utakmica vec zatvorena u korist Partizana, vec na onom sastanku u FSS, zarad mira u kuci. Partizan je vec izgubio titulu, a sa ovom pobedom ce biti navijacima zamazane oci. To se vidi i sa odabirom sastava Crvene Zvezde na ovom mecu, gde se ubacuje povredjeni Rodic, koji ne moze izdrzati ni jedno poluvreme umesto Zandera koji odlicno igra kako defanzivno tako i ofanzivno i izbacivanjem Garsije, zarad Van La Pare, koji nije pokazao nista u dosadasnjim utakmicama.
(El Capitano, 22. septembar 2019 13:26) # Link komentara vec spremate izgovore...

bvb

pre 4 godine

Ja bas očekujem odličan derbi. Vise nema "izrazitog favorita" (ako ih je ikad bilo u derbiju). Oba tima su vrhunski pojačana, izborila grupnu fazu i sada ce biti silno motivisani. Do sada je Zvezda svaki derbi dočekivala na velikoj bodovnoj razlici i boljem uspehu u Evropi, dok je Partizan u derbiju trazio spas sezone. Ovo ce danas biti šlager. Predosecam najbolji derbi u poslednjih 10 godina. Neka pobedi bolji!

View

pre 4 godine

Derbi kao derbi može da se prati, ali takmičarski pratiti ligu u kojj zvezda je unapred pobednik je smešno i zato sam uveo moratorijum na odlazak na prvenstvenih utakmica.Svaka normalna uprava igrala bi ovo prvenstvo sa omladinskim timom, sve dok ne prođe ovo ludilo-

Stefan bgd

pre 4 godine

Zvezda ima jake pojedince, ali stiče se utisak da ne igra napadači. Partizan u poslednjih 3-4 derbija uvek izdaje na teren prepun želje i samopouzdanja, potpuno druga ekipa u odnosu na prvenstvene ostale utakmice. Odbrane su obe u problemu, s tim što je partizan u losijoj poziciji.. Tesko da ce biti vise od 2 gola možda 3, najrealnije 1-1. Pozdrav

marko

pre 4 godine

Uglavnom ljudi kukaju na kvalitet derbija u zadnjih 15 i vise godina.. ta uglavnom deca koja su na terenu imaju nevidjen pritisak od strane navijaca i medija i sa svih strana .. kako tretirate te igrace takav fudbal i gledate ..

Zvezdaaaa

pre 4 godine

Neresen ishod najrealnija opcija. Elem, imam pitanje za dnevnu dozu prosecnog Srbende . Da li ti druze spavas nekad ?
(Pera zdera, 22. septembar 2019 10:12)

Lik je administrator i baca kosku
Njegovi su Grobar i Bodibond

Peđa

pre 4 godine

1.Partizan ne zna za pobedu u prvenstvenom derbiju od kada je trener CZ Milojevic i tradicija ce se nastaviti.
2.Bice od 0 do 2 gola.
3.Bice ruzna (tvrda) utakmica za gledanje sa malo sansi za gol.
4. Dogodice se opet nesto zbog cega ce "brujati" javnost danima posle utakmice.
5. Moj tip X.

j1ggy

pre 4 godine

Jeste.

Chelsea - Liverpool


I ma koliko mi bilo drago, jer nasa dva kluba igraju LS i LE, sama cinjenica da su "nasi" je samo iluzija, koja me izuzetno iritira.

Dokle god novac ide u njihove dzepove, dileri vode navijanje a politika uredjuje klubove, ipak su "njihovi", ne "nasi".
A mi im samo dajemo kredibilitet i podrsku... Tuga...

Negativni

pre 4 godine

Odavno to više veze sa fudbalom nema. Biće nekog fudbala dok neko ne povede, a onda sledi krljanje, urlanje na sudije koje više ne smeju normalno da sude, već prave kompenzacije, izmišljaju faulove da se onaj ko gubi ne uvredi, i publika sa bakljama, bombama, idiotskim pesmicama, te pokoja tuča. Tužna manifestacija u propaloj državi.

Citac vesti

pre 4 godine

Ne znam ni koji igraci igraju danas, ni ko ce pobediti, ni koji ce rezultat biti, al znam da ce se posle meca sigurno neko žaliti na sudiju, na nedosudjen penal, ofsejd, ruku, faul, da ce krenuti nova lavina neboluznuh komentara i svadja, kome kolko drzava pomaze, duguje, ko ima veće komplekse i slicna ludila... To je derbi

neko

pre 4 godine

Celzi vs Liverpul mozda na papiru derbi. A u stvarnosti kako sad stvari stoje igra macke i misa. Lagana pobeda Liverpula. Drugo je sve iznenadjenje.

navijac

pre 4 godine

@Ако је "онај" опет уплео прсте опет нећемо победити!
(Црвена звезда 1913, 22. septembar 2019 11:52)

Da "onaj" nije upleo svoje prste sad mi slavili 11-tu uzastopnu titulu, a vi biste bili odavno ugaseni!

Fudbalerdzija

pre 4 godine

Sta to znaci jos je u nedelju? 
Davno je proslo to komunjarsko vreme, kada su se utakmice igrale nedeljom popodne da bi masna direktorska svita posle nedeljnog rucka isla da ubije vreme do spavanja pred radni ponedeljak. 
Utakmica bi se kao i svaki predhodni derbi igrala u subotu kao i sve ostale utakmice, ali su obe ekipe igrale u sredu i cetvrtak, pa su pomerili za jedan dan zbog odmora igraca.
(Milan, 22. septembar 2019 15:36) Hvala na detaljnom objasnjenju sportske nedelje.

Delija

pre 4 godine

Milosevic nista nije pogresio sto je rekao da ocekuje defanzivniju Zvezdu jer svako ko prati i malo se razume u fudbal video je kakva je igra Zvezde u kvalifikacijama tj Evropi i protiv Parizana u prethodne dve godine.U Evropi je Zvezda igrala mnogo bolje i iz te defanzive je uspevala da se transformise i stvori tri,cetiri sanse protiv Jang Bojsa i Kopenhagena i davali su jedan,dva gola iz tih sansi e a protiv Partizana nismo Bog zna kakve sanse stvarali igrali smo uvek losije kao bez motivacije pa cemo vieti danas sta ce biti.

Zvezdaaaa

pre 4 godine

Utakmica ce se zavrsiti 0:0 ili 1:1 Nece niko da rizikuje da izgubi.Zvezdi poraz ne bi nista znacio a Partizanu bi bio katastrofa

Марко

pre 4 godine

Odavno to više veze sa fudbalom nema. Biće nekog fudbala dok neko ne povede, a onda sledi krljanje, urlanje na sudije koje više ne smeju normalno da sude, već prave kompenzacije, izmišljaju faulove da se onaj ko gubi ne uvredi, i publika sa bakljama, bombama, idiotskim pesmicama, te pokoja tuča. Tužna manifestacija u propaloj državi.
(Negativni, 22. septembar 2019 10:14)

Један клуб игра у Лиги шампиона, а други у Лиги Европе. Само 13 земаља у Европи имају више од једног представника у европским такмичењима у овом тренутку (Шпанија, Немачка, Италија, Енглеска, Француска, Русија, Украјина, Холандија, Португал, Аустрија, Белгија, Турска и Србија). Од наведених земаља Србија има најмање становника, а о стандарду боље и да не говоримо. И у претпрошлој сезони смо гледали дерби две екипе које су играле Лигу Европе и обе прошле групу и дочекале пролеће у ЛЕ, једина два клуба у Европи из истог града. Не знам шта ти очекујеш у земљи од седам милиона становника. Дешавало се чак и у СФРЈ, која је имала 20 милиона становника, да имамо горе сезоне од ове, а у време СФРЈ највећи трансфери у Европи су били 12-13 милиона долара (Папен, Бађо, Савићевић) и то тек почетком деведесетих, до 1970. није у Европи било ниједног трансфера преко милион долара, а сада се играчи продају за по неколико стотина милиона долара, за 12-13 милиона евра можеш да купиш једино Радоњића.

Milan

pre 4 godine

Danas je derbi,srpski praznik,jos je u nedelju.Gde cemo bolje od ovoga.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Fudbalerdzija, 22. septembar 2019 11:33

Sta to znaci jos je u nedelju?
Derbi je pao u nedelju zbog duzeg odmora igraca jer su igrali u sredu i cetvrtak, inace bi se kao i uvek igrao u subotu.
Nedelja je dan kad se nista ne radi, pa ni sportisti, davno je proslo vreme komunjarskog sistema kad su se utakmice igrale nedeljom da bi tate posle nedeljnog rucka otisle na stadion i "ubile" popodne.
Derbi ce biti ocajan i zavrsice se nereseno.

Марко

pre 4 godine

Ocigledno je da je utakmica vec zatvorena u korist Partizana, vec na onom sastanku u FSS, zarad mira u kuci. Partizan je vec izgubio titulu, a sa ovom pobedom ce biti navijacima zamazane oci. To se vidi i sa odabirom sastava Crvene Zvezde na ovom mecu, gde se ubacuje povredjeni Rodic, koji ne moze izdrzati ni jedno poluvreme umesto Zandera koji odlicno igra kako defanzivno tako i ofanzivno i izbacivanjem Garsije, zarad Van La Pare, koji nije pokazao nista u dosadasnjim utakmicama.
(El Capitano, 22. septembar 2019 13:26)

Не знам одакле ти састав, али тако се и пред Бајерн писало да ће Дегенек да игра на десном беку, штопери Панков и Милуновић, а у нападу Боаћи, а кад је утакмица почела видели смо да је Гобељић играо на десном беку, а штопере Милунови и Дегенек, а у нападу је био Павков. Док не изађу на терен, не верујем никоме, чак ни Милојевићу ако новинарима издиктира састав. Што се тиче Жандера, он само у контранападу нешто вреди, али је у одбрани и позиционој игри КАТАСТРОФА. Родић је свакако бољи играч од њега. Није случајно Родић на трансфермаркету 3 милиона евра, а Жандер 400 хиљада. У целој каријери му цена никада није била већа од милион евра. То су та Терзићева такозвана "појачања". Што се тиче Ван ла Паре слажем се да је мање показао од Гарсије, мада није баш ни Гарсија нешто одушевио. Једино право појачање у овој сезони нам је повратак Дегенека. Томанеа не бих ни коментарисао, килавко углавном ни не игра.

ccccc

pre 4 godine

Ocigledno je da je utakmica vec zatvorena u korist Partizana, vec na onom sastanku u FSS, zarad mira u kuci. Partizan je vec izgubio titulu, a sa ovom pobedom ce biti navijacima zamazane oci. To se vidi i sa odabirom sastava Crvene Zvezde na ovom mecu, gde se ubacuje povredjeni Rodic, koji ne moze izdrzati ni jedno poluvreme umesto Zandera koji odlicno igra kako defanzivno tako i ofanzivno i izbacivanjem Garsije, zarad Van La Pare, koji nije pokazao nista u dosadasnjim utakmicama.
(El Capitano, 22. septembar 2019 13:26)

Momak mogu samo cetiri stranca

миле

pre 4 godine

0: 0
Оба ривала лижу своје ране из евро тамичења, Звезда веома ложом игром,партизан катастрофалном реализицијом и немогућношћу да победи начетог противника..

сви су у ауту,мало ће се добацују,да се ваљају по трави као уобичајено и то је то.

Mirko

pre 4 godine

Derbi je bio samo na papiru, ocekivano smo ih razmontirali, oni su tyu negde sa Cukarickim po kvalitetu ali ih sudije vestacki drze na prvom mestu !!!
Ocigledno da ovaj Jovanovic nije bio obavesten na vreme da gleda kroz plecku kao onaj Djokic ili Elvis !!!