Četvrtak, 19.09.2019.

12:11

Hrvatska i Slovenija uz Srbiju u kvalifikacijama za Tokio

Međunarodna košarkaška federacija (FIBA) objavila je listu od 24 reprezentacije za učešće u kvalifikacijama za Olimpijske igre u Tokiju 2020.

Izvor: SN

Hrvatska i Slovenija uz Srbiju u kvalifikacijama za Tokio IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

Veseljko

pre 4 godine

Nema Nista od olimpijadu... I na svetsko smo se provukli u zadnjem momentu.
(dzo, 19. septembar 2019 14:35)

Bolje da niste, jer ste s Španjolcima bili u nokdaunu, a od Argentine u nokautu.
(lol, 19. septembar 2019 15:27)

Da Srbija nije igrala na svetskom prvenstvu, Hrvatska ne bi ni dobila pozivnicu za kvalifikacioni turnir za OI.

Stara kuka

pre 4 godine

@lol,mario i ostali

Nisu to glineni golubovi.25 godina nemate medalju u kosarci,nikada u istoriji niste pobedili Srbiju u kosarci al vas kompleks i mrznja nema granice.

Марко

pre 4 godine

ovakav bahatluk vas je koštao već na netom završenom SP , opet ne učite na svojim greškama...i da jeste bolji takav pristup ne vodi ničemu, ...i u nogometu ste poletjeli pojavom boljih igrača u napadu i što se dogodilo...ukratko ti si pravi balkanjeros :-)))))...gledaj Dinamo ZG i uči ;)
(purger, 19. septembar 2019 19:12

Што се тиче фудбала, титуле првака Европе и првака света је освајала само Црвена звезда. У европским утакмицама Црвена звезда има скоро 40 победа више него пораза. Динамо има само 3 победе више него пораза. Црвена звезда у дуелима са енглеским клубовима има једну победу више него пораза (7:6). У дуелима са немачким клуобовима има исти број победа и пораза (14:14) рачунајући и јучерашњу утакмицу. Динамо у дуелима са енглеским клубовима има катастрофалан биланс 1:7, против немачких 3:9, против италијанских 4:12, против шпанских 1:9, а против француских 3:9. Дакле, Динамо има катастрофалан биланс са свим клубовима из лига петице, укупно 12:46. И у међусобним сусретима Звезда је успешнија. Има Динамо још много тога да уради да би стигао Црвену звезду. Притом треба рећи да је Динамо клуб који Хрватска форсира већ више од 25 година, потпуно занемаривши један клуб као што је Хајдук који је био део велике четворке у југословенској лиги. У Хрватској је реч дерби изгубила сваки смисао ако се изузму сукоби навијача. У Србији су се у протеких 25 година Звезда и Партизан стално смењивали на првој позицији.

mate

pre 4 godine

moji zemljaci mi nisi jasni (Hrvati moji)- kosarka nemoze bez playa i trenera. Trener nam Mrsic a play Ukic- ako uopce i dode. Nemoremo ama bas nikoga dobit...

JPR24

pre 4 godine

Srbijanci dođite nama da vas pobijedimo sad kad ste uzdrmani.Dapače još bi slađe bilo da vas pobijedmo u sred Beograda.
(mario, 19. septembar 2019 14:38)

Vi Angolu ne možete dobiti i opet se javljate... Nekad je bolje cutati. Ispadneš manje glup.

dnjiga

pre 4 godine

ovakav bahatluk vas je koštao već na netom završenom SP , opet ne učite na svojim greškama...i da jeste bolji takav pristup ne vodi ničemu, ...i u nogometu ste poletjeli pojavom boljih igrača u napadu i što se dogodilo...ukratko ti si pravi balkanjeros :-)))))...gledaj Dinamo ZG i uči ;)
(purger, 19. septembar 2019 19:12

srbijanci cetiri medalje u 17 godina a furka na najjacu kosarkasku naciju hahaha
u bahacenju su stvarno prvaci

Petar

pre 4 godine

ovakav bahatluk vas je koštao već na netom završenom SP , opet ne učite na svojim greškama...i da jeste bolji takav pristup ne vodi ničemu, ...i u nogometu ste poletjeli pojavom boljih igrača u napadu i što se dogodilo...ukratko ti si pravi balkanjeros :-)))))...gledaj Dinamo ZG i uči ;)
(purger, 19. septembar 2019 19:12)

Sta je rekao sto nije istina? Imate li pobedu nad nama u zvanicnim takmicenjima? Nemate! Imate li u revijalnim? Da jednu jedinu! I da smo bolji pitas? E moj druze zagrebacki pa jesmo i to mnogo bolji.

jsx

pre 4 godine

Ne bi Letonci uzeli medalju, ali bi bili zanimljivi za gledanje. Steta sto ih nema. Radije bih ih gledao nego Hrvatsku i Italiju, ali sta reci o Tunisu, Angoli, Poljskoj, Kini... Videcemo kako ce ovo izgledati sl. godine, Grcka bi mogla biti problem ako bi nasli boljeg trenera (mozda Ituidis), ali mislim da bismo morali da se kvalifikujemo iako Litvanija, Brazil i Grcka mogu biti nezgodni.

purger

pre 4 godine

Hrvati mole boga da im ne dodje Srbija ,ostace od njih samo dugmici
(Igor, 19. septembar 2019 16:26)

ovakav bahatluk vas je koštao već na netom završenom SP , opet ne učite na svojim greškama...i da jeste bolji takav pristup ne vodi ničemu, ...i u nogometu ste poletjeli pojavom boljih igrača u napadu i što se dogodilo...ukratko ti si pravi balkanjeros :-)))))...gledaj Dinamo ZG i uči ;)

Petar

pre 4 godine

Hrvatska izuzetno motivirana ide u kvalifikacije s namjerom da naplati dugove i uništi sve pred sobom. Nitko nas neće zaustaviti na tom putu, pa makar morali na OI preko Beograda. Prošlost više ne igra nikakvu ulogu, ovakvu generaciju nismo imali od 90-ih i nova povijest se piše.
(Hrvatina, 19. septembar 2019 18:06)

Kao sto vas niko nije zaustavio na OI u Riju 2016 na Euru 2015 kada ste bili jedan od domacina. To je ta ista generacija zar ne?

SrbEUin

pre 4 godine

Ovi što pišu da ne treba samo Evropljani da idu na Oly, su u pravu. I ne treba. Treba da idu samo najbolji. Takvo takmičenje bi bilo najinteresantnije i najprestižnije.
Ovaj sistem uranilovke gde se protežiraju slabiji radi neke kao gledanosti, ili popularizacije, u stvari činisuprotno: devalvira takmičenje.

ja

pre 4 godine

@ (Hrvatina, 19. septembar 2019 18:06)

Ja nisam video da ste izbacili neku novu generaciju - ispravi me ako grešim, ali verujem da misliš na Bogdanovića, Šarića, Bendera i ostale? Mogao bih da se zakunem da su oni ista ona generacija koja je osvojila 10. mesto na poslednjem evropskom i svetskom prvenstvu. Ili pod tom "povjesnom" generacijom podrazumevaš ove klince što izgubiše 20 razlike od Angole? Ništa mi nije jasno. Kad sam pročitao komentar, za trenutak sam se istripovao da sam se probudio u nekom multiverzumu - u nekoj stvarnosti gde Hrvati znaju da igraju košarku...

Hrvatina

pre 4 godine

Hrvatska izuzetno motivirana ide u kvalifikacije s namjerom da naplati dugove i uništi sve pred sobom. Nitko nas neće zaustaviti na tom putu, pa makar morali na OI preko Beograda. Prošlost više ne igra nikakvu ulogu, ovakvu generaciju nismo imali od 90-ih i nova povijest se piše.

santa justa

pre 4 godine

Fiba ne moze ni jedno natjecanje slozit kako treba, non stop si pucaju u nogu. Umjesto da prosire broj reprezentacija na oi jer to je jedino natjecanje gdje je 12 reprezentacija premalo, oni prosirili vec razvodnjeni euro i sp. I od tih natjecanja napravili sprdacinu. Jos jedna u nizu fibinih glupih promasaja su i ove kvalifikacije za oi. Od 6 samo prvi ide na oi. Pa teze je otici na oi vec osvojit medalju na njima.
(croata, 19. septembar 2019 15:25)
Tacno u metu! Jos kad sam skoro procitao da ce na nekim buducim OI kosarku zameniti basket 3 na 3 ??

masinista

pre 4 godine

@ Vi se ponasate kao da su juce izmisljena pravila. Pa uvek je ovako bilo, sta bi vi samo Evropa da igra olimpijadu?
(padaju mi kapci, 19. septembar 2019 16:57)
:druze kosarku komentarisu instant fanovi koji ne znaju ni osnovna pravila.

Smeh

pre 4 godine

@ Bahatite se MNOGO

Komentar ti je glup baš za tu medalju koju ste osvojili dok ti nisi bio ni u planu. Nego imate baš sreće, ne igra Angola evropske kvalifikacije ali zato Madjari vrebaju iza ćoška.

Bodibond

pre 4 godine

Angola, Brazil, Kanada, Kina, Hrvatska, Češka, Dominikanska Republika, Nemačka, Grčka, Italija, Južna Koreja, Litvanija, Meksiko, Novi Zeland, Poljska, Portoriko, Rusija, Senegal, Srbija, Slovenija, Tunis, Turska, Urugvaj, Venecuela. 

Od ovih ekipa samo ČETIRI će igrati na olimpijadi?! Ja se namučih da nađem četiri koje bih izbacio. Možda Kina, J.Koreja, Meksiko i Urugvaj. Sve ostale zaslužuju plasman po kvalitetu.
(STRUČNI KONSULTANT, 19. septembar 2019 16:45)

A ja bih izbacio Srbiju, Tunis, Venecuelu i Senegal.

ja

pre 4 godine

@ (padaju mi kapci, 19. septembar 2019 16:57)

Ma sve to stoji, ali mora da se da primat Evropi. Evo sad - na FIBA rang listi, od prvih 12 reprezentacija (toliko učestvuje na OI), čak 8 su iz Evrope - odn. dve trećine. Međutim, zahvaljujući zahtevu da svi kontinenti budu zastupljeni, došli smo u situaciju da, od 8 ekipa koje su se direktno plasirale na OI, svega 2 budu iz Evrope. Za ostala 4 mesta, boriće se 24 reprezentacije, od čega svega 11 iz Evrope - dakle, ne 2/3 kako bi bilo logično zbog rang liste, nego manje od pola.

Naravno, Evropa ima najkvalitetnije reprezentacije i, verovatno, će sva 4 pobednika kvalifikacionih turnira da budu iz Evrope. Međutim, mnogo toga zavisi od žreba - potpuno je realno da, u slučaju pogodnog žreba, mesto na OI izbore Brazil i N.Zeland, jer je reč o dovoljno kvalitetnim ekipama koje mogu da pobede većinu evropskih reprezentacija. U toj situaciji, Evropa bi imala 4 predstavnika na OI - trećinu, umesto 2/3, koliko bi bilo logično po rezultatima.

To je za mene diskriminacija, jer evropske ekipe dobijaju polovinu od onog što dobijaju sve druge, a bore se podjednako jako. Na kraju krajeva, takva situacija će nužno uticati i na rang listu, jer će manje evropskih ekipa imati priliku da osvoji bodove. A već ionako se azijska, afrička i američka kontinentalna prvenstva boduju isto kao EP. Sve to stavlja Evropu u podređeni položaj.

Mora se povećati broj reprezentacija na OI, bar na 16, od čega bi bar 10 pripalo Evropi.

Bodibond

pre 4 godine

samo smo trebali dobiti Argentinu... 
(dnevna doza prosecnog Srbende, 19. septembar 2019 14:46) 

I Francusku u polufinalu da bismo bili makar druga najbolja evropska. "Samo" sve to.
(Ilija Dukić, 19. septembar 2019 16:56)

I Spsniju pre Argentine. I jos to uz sve to.

dragan

pre 4 godine

@ja, svaka čast momak na ovom rasporedu šešira tako sad stoje stvari po fiba rankingu prvi šešir je i najozbiljniji ovo ostalo osim šešira sa hrvatskom i slovenijom je dobro necemo valjda dobiti Novi Zeland i Njemacku iz ovih lošijih šešira mora neko i jak da nam dopadne.Uz minimalno izostajanje jednog ili 2 igrača iz nba lige mi smo favoriti u bilo kojoj grupi.

ja

pre 4 godine

Biće 6 šešira sa po 4 reprezentacije, koje će, pretpostavljam, biti raspoređene u skladu sa FIBA rang listom:

1. šešir: SRB, GRE, LIT, RUS
2. šešir: CZE, BRA, ITA, POL
3. šešir: CRO, TUR, SLO, PUR
4. šešir: GER, DOM, VEN, CAN
5. šešir: NZE, MEX, CHI, KOR
6. šešir: ANG, TUN, SEN, URU

Protiv Grčke, Litvanije i Rusije ne možemo da igramo. Ne možemo ni da dobijemo Sloveniju i Hrvatsku zajedno, jer će, ipak, obe biti u 3. šeširu, tako da možemo da izvučemo jednu od njih (ili nijednu). Igraju se 4 turnira, od kojih svaki ima po 6 timova.

Najbolja grupa koja može da nam padne je Poljska, Hrvatska (Slovenija), Venecuela, Koreja i bilo ko iz 6. šešira, sem Angole. Ali mogu da se zalome i sve same "koske". Npr. Brazil, Turska, Nemačka, Novi Zeland i Angola...

Zato je bitno da mi organizujemo turnir, jer SAMO POBEDNIK TURNIRA ide na OI. Zamislite ovu "koska" grupu koja se igra na Novom Zelandu, na primer. Pa šanse nema da skrpimo ni 3. tim za tako nešto...

lev

pre 4 godine

na koju foru Slovenija kao šampion evrope ne učestvuje ako su šampioni kontinenta obezbedili direktan plasman na OI...
(luđak, 19. septembar 2019 14:48)
Koliko vidim, po ovom novom sistemu Slovenija jedva dobila wild card da ucestvuje u prozorima kao sampion evrope.

ja

pre 4 godine

Pogrešno su mnogi shvatili da ćemo igrati kvalifikacije sa Hrvatima i Slovencima. To ne mora da bude tačno, jer će turnirske kvalifikacione grupe tek da se žrebaju. Koliko mogu da vidim sa FIBA rang liste, mi ćemo biti u 1. šeširu, Hrvati u 2, a Slovenci u 3. To znači da mogu da upadnu u našu grupu, ali su šanse za to (ako se dobro sećam lekcija iz verovatnoće) 6.25%.

Inače, za one koji se pitaju zašto baš Slovenija i Hrvatska igraju kvalifikacije, a ne neko drugi - nakon SP su ostala upražnjena 2 mesta za kvalifikacije iz Evrope. Ta mesta su popunjena najboljeplasiranim evropskim reprezentacijama sa FIBA rang liste, a to su, kada se eliminišu one koje su se već plasirale, odn. dobile mesta u kvalifikacijama, upravo Slovenija i Hrvatska.

buuu

pre 4 godine

Bolje da niste, jer ste s Španjolcima bili u nokdaunu, a od Argentine u nokautu. 
 (lol, 19. septembar 2019 15:27) 

A vas vas prešao brzi voz Angole još pre svetskog - na koji ste se mogli kvalifikovati samo u snovima.
(MK, 19. septembar 2019 15:39)

I vas je pregazilo vreme.

Kg

pre 4 godine

Srbijanci dođite nama da vas pobijedimo sad kad ste uzdrmani.Dapače još bi slađe bilo da vas pobijedmo u sred Beograda.
(mario, 19. septembar 2019 14:38)

Bilo bi vama slatko bilo gde da nas pobedite ali zelje au jedno a realnost drugo. I mi smo zeleli zlato a uzeli 5 mesto. A vasa realnost je da vas izbacujemo sa takmicenja gde god se sretnemo...

ja

pre 4 godine

@ (Bahatite se MNOGO, 19. septembar 2019 15:43)

A što bismo mi drhtali zbog bilo čega, majke ti? Pa mi na Olimpijskim igrama nismo ni igrali basket punih 12 godina - od 2004. do 2016, pa smo došli u Rio i odmah igrali finale...

gloria

pre 4 godine

Mario: pobijediti nas možete jedino u boćanju, tu imate puno više iskustva, tj. mi ga uopšte ne igramo niti znamo pravila.. . I to mislim na nas, Srbe iz R. Srpske.
Srbe iz Srbije ne možete pobijediti ni u tom?.

STRUČNI KONSULTANT

pre 4 godine

Angola, Brazil, Kanada, Kina, Hrvatska, Češka, Dominikanska Republika, Nemačka, Grčka, Italija, Južna Koreja, Litvanija, Meksiko, Novi Zeland, Poljska, Portoriko, Rusija, Senegal, Srbija, Slovenija, Tunis, Turska, Urugvaj, Venecuela.

Od ovih ekipa samo ČETIRI će igrati na olimpijadi?! Ja se namučih da nađem četiri koje bih izbacio. Možda Kina, J.Koreja, Meksiko i Urugvaj. Sve ostale zaslužuju plasman po kvalitetu.

Jova

pre 4 godine

Vidi ove Hrvate ala se lože, u fazonu dodjite da vas razbijemo, ahahahahahahaahaha komedija. Daj boze da budemo u grupi sa njima i slovencima, pa da pustim Hrt tv da gledam i slusam kako plaču😄!

vi se bahatite u prazno

pre 4 godine

@bahatite se mnogo ne brini ti za nas mi smo uvek na vrhu, cak i kad napravimo neuspeh pobedimo SAD ,nego sta cete vi kad puknete od Angole 20 razlike

Ilija Dukić

pre 4 godine

A samo smo trebali dobiti Argentinu...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 19. septembar 2019 14:46)

I Francusku u polufinalu da bismo bili makar druga najbolja evropska. "Samo" sve to.

MK

pre 4 godine

Bolje da niste, jer ste s Španjolcima bili u nokdaunu, a od Argentine u nokautu.  
 (lol, 19. septembar 2019 15:27)  

A vas vas prešao brzi voz Angole još pre svetskog - na koji ste se mogli kvalifikovati samo u snovima. 
(MK, 19. septembar 2019 15:39) 

I vas je pregazilo vreme.
 (buuu, 19. septembar 2019 16:06)

Vas je odaaavnooo pregazilo vreme, jedno 25 godina niste videli postolje u košarci. Dok je naše zadnje 2017-te. Ajde sad tišina i nazad u mišiju rupu.

Joki

pre 4 godine

Prevarantska FIBA. Šta ima evropski prvak, da ide na kvalifikacije?! Ili 5. na svetskom prvenstvu! Onda dojdu razni Filipini i Tonga i slični pa izgube 50 poena.

analiticar_ amater

pre 4 godine

A samo smo trebali dobiti Argentinu...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 19. septembar 2019 14:46

Da samo. Ti da si bio na klupi garant bi smo zlato osvojili.

Lajavi krelac

pre 4 godine

Ako naš novi selektor (ko god da bude) uspe da otera u tri lepe bagru od Miška, Čovketa (Zvezdaš sam, ali ovo je reprezentacija...), Ostoje, da ne napominjem buluntu SPSa iz saveza, tada ćemo biti opasna reprezentacija. Sale Obradović ima želju, ima znanje, ima iskustvo, ali nositi se sa ovolikom bagrom i političarima u savezu je previše za normalnog čoveka. Zato Kokoškov i ne želi da bude selektor zemlje i reprezentacije koju toliko voli, jer ne želi da njegove igrače neko poziva telefonom i kaže im da igraju dobro.
I onda ih dočekuje kao da je on najviše doprineo svakom uspehu.

Zju

pre 4 godine

Braćo Hrvati nismo mi uzdrmani nego smo doživeli neuspeh.To se desilo i Španiji više puta,Francuskoj,Litvaniji kao i USA.Dakle svim super silama u ovom sportu.Uz Srbiju naravno.
Sad kad nam za selektora dođe Kokoškov pa ubacimo Avramovića,Marinkovića,Jaramaza,Simanića,Miškovića,Pena,Petruševa,Smajilagića,Pokuševskog,Pažina,Trifunovića,Nakića,Pecarskog itd.Uz Bogdana,Jokica i par ovih iskusnih.Sledi renesansa srpske košarke.

А. Петров

pre 4 godine

Kakav smo naopak narod. Do juče smo pričali da uzimamo zlato, a sada niko ne veruje dw možemo da se plasiramo na OI.fuj
(beogradski, 19. septembar 2019 15:28)

>>>

Ипак треба узети у обзир да нас има 7 милиона и приде, и да ове коментаре не пише “народ”, него појединци. Па једни мисле овако, а други онако.

јд123

pre 4 godine

Srbijanci dođite nama da vas pobijedimo sad kad ste uzdrmani.Dapače još bi slađe bilo da vas pobijedmo u sred Beograda.
(mario, 19. septembar 2019 14:38)

Срби Хрватијанце увек добијају, било где да се игра. Иако за вас не играју само Хрвати него и други народи који живе у Хрватској, значи имате и Срба у вашој репрезентацији, опет немате шансу. Пре него што почне расправа о називима, да објасним: Хрватијанци су они, који су држављани Хрватске без обзира на нацију, значи Хрвати, Срби, Бошњаци итд.

Bahatite se MNOGO

pre 4 godine

E komsije,pricali ste godinama o onom finalu u Ateni i nasem silasku sa postolja i nikad vise penjanju na njega da bi sad vi drhtali dal ce te na olimpijadu?Sve se vraca samo polako...

Kon

pre 4 godine

A samo smo trebali dobiti Argentinu...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 19. septembar 2019 14:46)

Ne. Dve najbolje evropske selkcije sa svetskog idu na olimpijadu. Da smo pobedili Argentinu u polifinalu bi bili i mi i Spanci i Francuzi, a sobzirom na to da su Spanci otisli u finale, bila bi birba izmedju nas i Francuza za tu drugu najbolju evropsku selekciju. Sto znaci da bi nam trebale pobede i protiv Argentine i protiv Francuske. Sve u svemu, tesko cemo do olimpijade ako ne budemo bili domacini

dule

pre 4 godine

A samo smo trebali dobiti Argentinu...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 19. septembar 2019 14:46)

Potrebno, ali ne i dovoljno. U polufinale bi onda prošle tri evropske selekcije a samo dve su izborile direktan plasman.

croata

pre 4 godine

Fiba ne moze ni jedno natjecanje slozit kako treba, non stop si pucaju u nogu. Umjesto da prosire broj reprezentacija na oi jer to je jedino natjecanje gdje je 12 reprezentacija premalo, oni prosirili vec razvodnjeni euro i sp. I od tih natjecanja napravili sprdacinu. Jos jedna u nizu fibinih glupih promasaja su i ove kvalifikacije za oi. Od 6 samo prvi ide na oi. Pa teze je otici na oi vec osvojit medalju na njima.

Vojvoda Momčilo

pre 4 godine

Ne. Dve najbolje evropske selkcije sa svetskog idu na olimpijadu. Da smo pobedili Argentinu u polifinalu bi bili i mi i Spanci i Francuzi, a sobzirom na to da su Spanci otisli u finale, bila bi birba izmedju nas i Francuza za tu drugu najbolju evropsku selekciju. Sto znaci da bi nam trebale pobede i protiv Argentine i protiv Francuske. Sve u svemu, tesko cemo do olimpijade ako ne budemo bili domacini
(Kon, 19. septembar 2019 15:09)

Ako nam je potrebno domaćinstvo u ovoj konkurenciji, onda bolje da ne idemo u Tokio.

Buki

pre 4 godine

Kad pogledas ovaj spisak reprezentacija koje se bore za 4 mesta onda vidis da sa kosarkom u globalu nesto ne stima tu ce otpasti mnoge jake ekipe a pazi Iran vec obezbedijo kao i domacin Japan nema sta jake reprezentacije. Fiba unistava kosarku kada ce jednom napraviti takmicenje gde ce igrati sve najbolje reprezentacije sa najboljim igracima i sa ozbiljnim sudijama jer ovo sto sada rade je cisti ametarizam.

Lajavi krelac

pre 4 godine

Ako naš novi selektor (ko god da bude) uspe da otera u tri lepe bagru od Miška, Čovketa (Zvezdaš sam, ali ovo je reprezentacija...), Ostoje, da ne napominjem buluntu SPSa iz saveza, tada ćemo biti opasna reprezentacija. Sale Obradović ima želju, ima znanje, ima iskustvo, ali nositi se sa ovolikom bagrom i političarima u savezu je previše za normalnog čoveka. Zato Kokoškov i ne želi da bude selektor zemlje i reprezentacije koju toliko voli, jer ne želi da njegove igrače neko poziva telefonom i kaže im da igraju dobro.

MK

pre 4 godine

Srbijanci dođite nama da vas pobijedimo sad kad ste uzdrmani.Dapače još bi slađe bilo da vas pobijedmo u sred Beograda.
 (mario, 19. septembar 2019 14:38)


12 August 2019: Angola 93 - 73 Croatia


Hrćosi, ajde za početak pokušajte barem jednocifreni poraz od Angole pa se onda javite.

Vlado

pre 4 godine

Bilo bi logicnije da Crna Gora igra te kvalifikacije koja je nastupale na sp za razliku od Hrvatske recimo. Fiba i logika nisu cesto u istoj ravni.

lol

pre 4 godine

Nema Nista od olimpijadu... I na svetsko smo se provukli u zadnjem momentu.
(dzo, 19. septembar 2019 14:35)

Bolje da niste, jer ste s Španjolcima bili u nokdaunu, a od Argentine u nokautu.

mladići borovi, devojke jele

pre 4 godine

Srbijanci dođite nama da vas pobijedimo sad kad ste uzdrmani.Dapače još bi slađe bilo da vas pobijedmo u sred Beograda.
(mario, 19. septembar 2019 14:38)




nisam siguran da imamo domaće takmičenje u gađanju glinenih golubova, a još manje da smo zbog njega uzdrmani...

only fools and horses

pre 4 godine

Srbijanci dođite nama da vas pobijedimo sad kad ste uzdrmani.Dapače još bi slađe bilo da vas pobijedmo u sred Beograda.
(mario, 19. septembar 2019 14:38)

Vi Hrvatijanci (ili je možda pravilnije Hrvaćani) niste više nikom konkurencija. Dobro ne baš nikom, možete da se nadigravate sa Makedoncima, Portugalom, Estonijom, Engleskom a već Crna Gora i Letonija su mnogo bolji. Ovaj poziv vam je zadnji trzaj, ubuduće ni u kvalifikacije nećete moći ući.

cojans021

pre 4 godine

od svih ovih nabrojanih selekcija mi ako se ne izborimo sa četvrtom ekipom nemamo ni šta na OI da tražimo. ili jesmo zemlja košarke ili nismo nema između. idemo Srbija. ja potpuno poverenje imam u ove ljude iz saveza. to su sve bivši šampioni, ostvarene ličnosti, ljudi od integriteta u svetu košarke. svako od njih ima svoje stečeno bogatstvo i ne treba sumnjati u njihove najbolje namere. Saleta ćemo praviti od blata i moliti ga da se vrati na mesto selektora. pazite šta vam kažem.

MK

pre 4 godine

Bolje da niste, jer ste s Španjolcima bili u nokdaunu, a od Argentine u nokautu.
 (lol, 19. septembar 2019 15:27)

A vas vas prešao brzi voz Angole još pre svetskog - na koji ste se mogli kvalifikovati samo u snovima.

Plan

pre 4 godine

Ne treba ni da idemo kad znamo da nećemo osvojiti, Amerikanci će osvojiti, oni na olimpijske igre uvek idu sa jakim timom, nego da se mi okrenemo kv. za Eurobasket i samom Eurobasketu i da na 20 godina od Istanbula uzmemo zlato, a da idemo i na to da organizujemo završnicu 2025 na 20 godina od domaćinstva

Иван

pre 4 godine

Штета што су на основу рејтинга упали Хрвати уместо Летоније. Порцингис, Тима, браћа Бертранс, Куруц и још неколико солидних играча које имају, плус тај њихов брзи шутерски стил - можда би се и пласирали на ЛОИ и били тамо тешка препрека за све екипе. Овако, не верујем да Хрвати ишта могу, они су испричана прича, Бојан и центри, игра без игре.

Што се нас тиче, кључно је наћи селектора дипломату и истовремено стратега. Чини ми се да нова генерација и кошаркаши који би требало да нам буду носиоци у наредним годинама (Јокић, Смаилагић), и ако хоће да играју за Србију, немају пуно поверења у разне структуре у нашој земљи. Они или њихове породице, свеједно. Није да их не разумем, али уколико од њих очекујемо да праве разлику у квалитету која ће нас одвести до златних висина, онда ћемо морати да се са много више дипломатије односимо према њима. У супротном, добићемо оно што смо добили у Кини од Јокића: неће нам бити минус, међутим неће нам ни донети тај неопходни плус. Имам утисак да је Сале пробао да одигра с Јокићем "по старом", без прилагођавања осталих њему, али за успех с том концепцијом био је потребан још неки расположени играч у нападу осим Богдана. Не знам, не свиђа ми се што савез има врло слаб однос с тим момцима. Ако Смаилагић направи бум у НБА (а пре ће он, него нпр. Гудурић), биће од пролећа најкасније слична фрка око њега као што је претходних година била око Јокића...

ko je ovde lud

pre 4 godine

Izjavili su i Hrvati da će konkurisati za turnir.
Nadam se samo da će FIBA pri dodeli domaćinstva imati u vidu rezultate poslednjih godina.

ko je ovde lud

pre 4 godine

Izjavili su i Hrvati da će konkurisati za turnir.
Nadam se samo da će FIBA pri dodeli domaćinstva imati u vidu rezultate poslednjih godina.

MK

pre 4 godine

Srbijanci dođite nama da vas pobijedimo sad kad ste uzdrmani.Dapače još bi slađe bilo da vas pobijedmo u sred Beograda.
 (mario, 19. septembar 2019 14:38)


12 August 2019: Angola 93 - 73 Croatia


Hrćosi, ajde za početak pokušajte barem jednocifreni poraz od Angole pa se onda javite.

Иван

pre 4 godine

Штета што су на основу рејтинга упали Хрвати уместо Летоније. Порцингис, Тима, браћа Бертранс, Куруц и још неколико солидних играча које имају, плус тај њихов брзи шутерски стил - можда би се и пласирали на ЛОИ и били тамо тешка препрека за све екипе. Овако, не верујем да Хрвати ишта могу, они су испричана прича, Бојан и центри, игра без игре.

Што се нас тиче, кључно је наћи селектора дипломату и истовремено стратега. Чини ми се да нова генерација и кошаркаши који би требало да нам буду носиоци у наредним годинама (Јокић, Смаилагић), и ако хоће да играју за Србију, немају пуно поверења у разне структуре у нашој земљи. Они или њихове породице, свеједно. Није да их не разумем, али уколико од њих очекујемо да праве разлику у квалитету која ће нас одвести до златних висина, онда ћемо морати да се са много више дипломатије односимо према њима. У супротном, добићемо оно што смо добили у Кини од Јокића: неће нам бити минус, међутим неће нам ни донети тај неопходни плус. Имам утисак да је Сале пробао да одигра с Јокићем "по старом", без прилагођавања осталих њему, али за успех с том концепцијом био је потребан још неки расположени играч у нападу осим Богдана. Не знам, не свиђа ми се што савез има врло слаб однос с тим момцима. Ако Смаилагић направи бум у НБА (а пре ће он, него нпр. Гудурић), биће од пролећа најкасније слична фрка око њега као што је претходних година била око Јокића...

croata

pre 4 godine

Fiba ne moze ni jedno natjecanje slozit kako treba, non stop si pucaju u nogu. Umjesto da prosire broj reprezentacija na oi jer to je jedino natjecanje gdje je 12 reprezentacija premalo, oni prosirili vec razvodnjeni euro i sp. I od tih natjecanja napravili sprdacinu. Jos jedna u nizu fibinih glupih promasaja su i ove kvalifikacije za oi. Od 6 samo prvi ide na oi. Pa teze je otici na oi vec osvojit medalju na njima.

Vojvoda Momčilo

pre 4 godine

Ne. Dve najbolje evropske selkcije sa svetskog idu na olimpijadu. Da smo pobedili Argentinu u polifinalu bi bili i mi i Spanci i Francuzi, a sobzirom na to da su Spanci otisli u finale, bila bi birba izmedju nas i Francuza za tu drugu najbolju evropsku selekciju. Sto znaci da bi nam trebale pobede i protiv Argentine i protiv Francuske. Sve u svemu, tesko cemo do olimpijade ako ne budemo bili domacini
(Kon, 19. septembar 2019 15:09)

Ako nam je potrebno domaćinstvo u ovoj konkurenciji, onda bolje da ne idemo u Tokio.

mladići borovi, devojke jele

pre 4 godine

Srbijanci dođite nama da vas pobijedimo sad kad ste uzdrmani.Dapače još bi slađe bilo da vas pobijedmo u sred Beograda.
(mario, 19. septembar 2019 14:38)




nisam siguran da imamo domaće takmičenje u gađanju glinenih golubova, a još manje da smo zbog njega uzdrmani...

А. Петров

pre 4 godine

Kakav smo naopak narod. Do juče smo pričali da uzimamo zlato, a sada niko ne veruje dw možemo da se plasiramo na OI.fuj
(beogradski, 19. septembar 2019 15:28)

>>>

Ипак треба узети у обзир да нас има 7 милиона и приде, и да ове коментаре не пише “народ”, него појединци. Па једни мисле овако, а други онако.

Lajavi krelac

pre 4 godine

Ako naš novi selektor (ko god da bude) uspe da otera u tri lepe bagru od Miška, Čovketa (Zvezdaš sam, ali ovo je reprezentacija...), Ostoje, da ne napominjem buluntu SPSa iz saveza, tada ćemo biti opasna reprezentacija. Sale Obradović ima želju, ima znanje, ima iskustvo, ali nositi se sa ovolikom bagrom i političarima u savezu je previše za normalnog čoveka. Zato Kokoškov i ne želi da bude selektor zemlje i reprezentacije koju toliko voli, jer ne želi da njegove igrače neko poziva telefonom i kaže im da igraju dobro.
I onda ih dočekuje kao da je on najviše doprineo svakom uspehu.

Buki

pre 4 godine

Kad pogledas ovaj spisak reprezentacija koje se bore za 4 mesta onda vidis da sa kosarkom u globalu nesto ne stima tu ce otpasti mnoge jake ekipe a pazi Iran vec obezbedijo kao i domacin Japan nema sta jake reprezentacije. Fiba unistava kosarku kada ce jednom napraviti takmicenje gde ce igrati sve najbolje reprezentacije sa najboljim igracima i sa ozbiljnim sudijama jer ovo sto sada rade je cisti ametarizam.

Kg

pre 4 godine

Srbijanci dođite nama da vas pobijedimo sad kad ste uzdrmani.Dapače još bi slađe bilo da vas pobijedmo u sred Beograda.
(mario, 19. septembar 2019 14:38)

Bilo bi vama slatko bilo gde da nas pobedite ali zelje au jedno a realnost drugo. I mi smo zeleli zlato a uzeli 5 mesto. A vasa realnost je da vas izbacujemo sa takmicenja gde god se sretnemo...

Kon

pre 4 godine

A samo smo trebali dobiti Argentinu...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 19. septembar 2019 14:46)

Ne. Dve najbolje evropske selkcije sa svetskog idu na olimpijadu. Da smo pobedili Argentinu u polifinalu bi bili i mi i Spanci i Francuzi, a sobzirom na to da su Spanci otisli u finale, bila bi birba izmedju nas i Francuza za tu drugu najbolju evropsku selekciju. Sto znaci da bi nam trebale pobede i protiv Argentine i protiv Francuske. Sve u svemu, tesko cemo do olimpijade ako ne budemo bili domacini

only fools and horses

pre 4 godine

Srbijanci dođite nama da vas pobijedimo sad kad ste uzdrmani.Dapače još bi slađe bilo da vas pobijedmo u sred Beograda.
(mario, 19. septembar 2019 14:38)

Vi Hrvatijanci (ili je možda pravilnije Hrvaćani) niste više nikom konkurencija. Dobro ne baš nikom, možete da se nadigravate sa Makedoncima, Portugalom, Estonijom, Engleskom a već Crna Gora i Letonija su mnogo bolji. Ovaj poziv vam je zadnji trzaj, ubuduće ni u kvalifikacije nećete moći ući.

јд123

pre 4 godine

Srbijanci dođite nama da vas pobijedimo sad kad ste uzdrmani.Dapače još bi slađe bilo da vas pobijedmo u sred Beograda.
(mario, 19. septembar 2019 14:38)

Срби Хрватијанце увек добијају, било где да се игра. Иако за вас не играју само Хрвати него и други народи који живе у Хрватској, значи имате и Срба у вашој репрезентацији, опет немате шансу. Пре него што почне расправа о називима, да објасним: Хрватијанци су они, који су држављани Хрватске без обзира на нацију, значи Хрвати, Срби, Бошњаци итд.

Vlado

pre 4 godine

Bilo bi logicnije da Crna Gora igra te kvalifikacije koja je nastupale na sp za razliku od Hrvatske recimo. Fiba i logika nisu cesto u istoj ravni.

analiticar_ amater

pre 4 godine

A samo smo trebali dobiti Argentinu...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 19. septembar 2019 14:46

Da samo. Ti da si bio na klupi garant bi smo zlato osvojili.

Zju

pre 4 godine

Braćo Hrvati nismo mi uzdrmani nego smo doživeli neuspeh.To se desilo i Španiji više puta,Francuskoj,Litvaniji kao i USA.Dakle svim super silama u ovom sportu.Uz Srbiju naravno.
Sad kad nam za selektora dođe Kokoškov pa ubacimo Avramovića,Marinkovića,Jaramaza,Simanića,Miškovića,Pena,Petruševa,Smajilagića,Pokuševskog,Pažina,Trifunovića,Nakića,Pecarskog itd.Uz Bogdana,Jokica i par ovih iskusnih.Sledi renesansa srpske košarke.

Joki

pre 4 godine

Prevarantska FIBA. Šta ima evropski prvak, da ide na kvalifikacije?! Ili 5. na svetskom prvenstvu! Onda dojdu razni Filipini i Tonga i slični pa izgube 50 poena.

MK

pre 4 godine

Bolje da niste, jer ste s Španjolcima bili u nokdaunu, a od Argentine u nokautu.
 (lol, 19. septembar 2019 15:27)

A vas vas prešao brzi voz Angole još pre svetskog - na koji ste se mogli kvalifikovati samo u snovima.

Lajavi krelac

pre 4 godine

Ako naš novi selektor (ko god da bude) uspe da otera u tri lepe bagru od Miška, Čovketa (Zvezdaš sam, ali ovo je reprezentacija...), Ostoje, da ne napominjem buluntu SPSa iz saveza, tada ćemo biti opasna reprezentacija. Sale Obradović ima želju, ima znanje, ima iskustvo, ali nositi se sa ovolikom bagrom i političarima u savezu je previše za normalnog čoveka. Zato Kokoškov i ne želi da bude selektor zemlje i reprezentacije koju toliko voli, jer ne želi da njegove igrače neko poziva telefonom i kaže im da igraju dobro.

dule

pre 4 godine

A samo smo trebali dobiti Argentinu...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 19. septembar 2019 14:46)

Potrebno, ali ne i dovoljno. U polufinale bi onda prošle tri evropske selekcije a samo dve su izborile direktan plasman.

vi se bahatite u prazno

pre 4 godine

@bahatite se mnogo ne brini ti za nas mi smo uvek na vrhu, cak i kad napravimo neuspeh pobedimo SAD ,nego sta cete vi kad puknete od Angole 20 razlike

gloria

pre 4 godine

Mario: pobijediti nas možete jedino u boćanju, tu imate puno više iskustva, tj. mi ga uopšte ne igramo niti znamo pravila.. . I to mislim na nas, Srbe iz R. Srpske.
Srbe iz Srbije ne možete pobijediti ni u tom?.

MK

pre 4 godine

Bolje da niste, jer ste s Španjolcima bili u nokdaunu, a od Argentine u nokautu.  
 (lol, 19. septembar 2019 15:27)  

A vas vas prešao brzi voz Angole još pre svetskog - na koji ste se mogli kvalifikovati samo u snovima. 
(MK, 19. septembar 2019 15:39) 

I vas je pregazilo vreme.
 (buuu, 19. septembar 2019 16:06)

Vas je odaaavnooo pregazilo vreme, jedno 25 godina niste videli postolje u košarci. Dok je naše zadnje 2017-te. Ajde sad tišina i nazad u mišiju rupu.

ja

pre 4 godine

Biće 6 šešira sa po 4 reprezentacije, koje će, pretpostavljam, biti raspoređene u skladu sa FIBA rang listom:

1. šešir: SRB, GRE, LIT, RUS
2. šešir: CZE, BRA, ITA, POL
3. šešir: CRO, TUR, SLO, PUR
4. šešir: GER, DOM, VEN, CAN
5. šešir: NZE, MEX, CHI, KOR
6. šešir: ANG, TUN, SEN, URU

Protiv Grčke, Litvanije i Rusije ne možemo da igramo. Ne možemo ni da dobijemo Sloveniju i Hrvatsku zajedno, jer će, ipak, obe biti u 3. šeširu, tako da možemo da izvučemo jednu od njih (ili nijednu). Igraju se 4 turnira, od kojih svaki ima po 6 timova.

Najbolja grupa koja može da nam padne je Poljska, Hrvatska (Slovenija), Venecuela, Koreja i bilo ko iz 6. šešira, sem Angole. Ali mogu da se zalome i sve same "koske". Npr. Brazil, Turska, Nemačka, Novi Zeland i Angola...

Zato je bitno da mi organizujemo turnir, jer SAMO POBEDNIK TURNIRA ide na OI. Zamislite ovu "koska" grupu koja se igra na Novom Zelandu, na primer. Pa šanse nema da skrpimo ni 3. tim za tako nešto...

Jova

pre 4 godine

Vidi ove Hrvate ala se lože, u fazonu dodjite da vas razbijemo, ahahahahahahaahaha komedija. Daj boze da budemo u grupi sa njima i slovencima, pa da pustim Hrt tv da gledam i slusam kako plaču😄!

JPR24

pre 4 godine

Srbijanci dođite nama da vas pobijedimo sad kad ste uzdrmani.Dapače još bi slađe bilo da vas pobijedmo u sred Beograda.
(mario, 19. septembar 2019 14:38)

Vi Angolu ne možete dobiti i opet se javljate... Nekad je bolje cutati. Ispadneš manje glup.

lev

pre 4 godine

na koju foru Slovenija kao šampion evrope ne učestvuje ako su šampioni kontinenta obezbedili direktan plasman na OI...
(luđak, 19. septembar 2019 14:48)
Koliko vidim, po ovom novom sistemu Slovenija jedva dobila wild card da ucestvuje u prozorima kao sampion evrope.

ja

pre 4 godine

@ (Hrvatina, 19. septembar 2019 18:06)

Ja nisam video da ste izbacili neku novu generaciju - ispravi me ako grešim, ali verujem da misliš na Bogdanovića, Šarića, Bendera i ostale? Mogao bih da se zakunem da su oni ista ona generacija koja je osvojila 10. mesto na poslednjem evropskom i svetskom prvenstvu. Ili pod tom "povjesnom" generacijom podrazumevaš ove klince što izgubiše 20 razlike od Angole? Ništa mi nije jasno. Kad sam pročitao komentar, za trenutak sam se istripovao da sam se probudio u nekom multiverzumu - u nekoj stvarnosti gde Hrvati znaju da igraju košarku...

Veseljko

pre 4 godine

Nema Nista od olimpijadu... I na svetsko smo se provukli u zadnjem momentu.
(dzo, 19. septembar 2019 14:35)

Bolje da niste, jer ste s Španjolcima bili u nokdaunu, a od Argentine u nokautu.
(lol, 19. septembar 2019 15:27)

Da Srbija nije igrala na svetskom prvenstvu, Hrvatska ne bi ni dobila pozivnicu za kvalifikacioni turnir za OI.

cojans021

pre 4 godine

od svih ovih nabrojanih selekcija mi ako se ne izborimo sa četvrtom ekipom nemamo ni šta na OI da tražimo. ili jesmo zemlja košarke ili nismo nema između. idemo Srbija. ja potpuno poverenje imam u ove ljude iz saveza. to su sve bivši šampioni, ostvarene ličnosti, ljudi od integriteta u svetu košarke. svako od njih ima svoje stečeno bogatstvo i ne treba sumnjati u njihove najbolje namere. Saleta ćemo praviti od blata i moliti ga da se vrati na mesto selektora. pazite šta vam kažem.

Petar

pre 4 godine

Hrvatska izuzetno motivirana ide u kvalifikacije s namjerom da naplati dugove i uništi sve pred sobom. Nitko nas neće zaustaviti na tom putu, pa makar morali na OI preko Beograda. Prošlost više ne igra nikakvu ulogu, ovakvu generaciju nismo imali od 90-ih i nova povijest se piše.
(Hrvatina, 19. septembar 2019 18:06)

Kao sto vas niko nije zaustavio na OI u Riju 2016 na Euru 2015 kada ste bili jedan od domacina. To je ta ista generacija zar ne?

ja

pre 4 godine

@ (Bahatite se MNOGO, 19. septembar 2019 15:43)

A što bismo mi drhtali zbog bilo čega, majke ti? Pa mi na Olimpijskim igrama nismo ni igrali basket punih 12 godina - od 2004. do 2016, pa smo došli u Rio i odmah igrali finale...

ja

pre 4 godine

@ (padaju mi kapci, 19. septembar 2019 16:57)

Ma sve to stoji, ali mora da se da primat Evropi. Evo sad - na FIBA rang listi, od prvih 12 reprezentacija (toliko učestvuje na OI), čak 8 su iz Evrope - odn. dve trećine. Međutim, zahvaljujući zahtevu da svi kontinenti budu zastupljeni, došli smo u situaciju da, od 8 ekipa koje su se direktno plasirale na OI, svega 2 budu iz Evrope. Za ostala 4 mesta, boriće se 24 reprezentacije, od čega svega 11 iz Evrope - dakle, ne 2/3 kako bi bilo logično zbog rang liste, nego manje od pola.

Naravno, Evropa ima najkvalitetnije reprezentacije i, verovatno, će sva 4 pobednika kvalifikacionih turnira da budu iz Evrope. Međutim, mnogo toga zavisi od žreba - potpuno je realno da, u slučaju pogodnog žreba, mesto na OI izbore Brazil i N.Zeland, jer je reč o dovoljno kvalitetnim ekipama koje mogu da pobede većinu evropskih reprezentacija. U toj situaciji, Evropa bi imala 4 predstavnika na OI - trećinu, umesto 2/3, koliko bi bilo logično po rezultatima.

To je za mene diskriminacija, jer evropske ekipe dobijaju polovinu od onog što dobijaju sve druge, a bore se podjednako jako. Na kraju krajeva, takva situacija će nužno uticati i na rang listu, jer će manje evropskih ekipa imati priliku da osvoji bodove. A već ionako se azijska, afrička i američka kontinentalna prvenstva boduju isto kao EP. Sve to stavlja Evropu u podređeni položaj.

Mora se povećati broj reprezentacija na OI, bar na 16, od čega bi bar 10 pripalo Evropi.

santa justa

pre 4 godine

Fiba ne moze ni jedno natjecanje slozit kako treba, non stop si pucaju u nogu. Umjesto da prosire broj reprezentacija na oi jer to je jedino natjecanje gdje je 12 reprezentacija premalo, oni prosirili vec razvodnjeni euro i sp. I od tih natjecanja napravili sprdacinu. Jos jedna u nizu fibinih glupih promasaja su i ove kvalifikacije za oi. Od 6 samo prvi ide na oi. Pa teze je otici na oi vec osvojit medalju na njima.
(croata, 19. septembar 2019 15:25)
Tacno u metu! Jos kad sam skoro procitao da ce na nekim buducim OI kosarku zameniti basket 3 na 3 ??

Smeh

pre 4 godine

@ Bahatite se MNOGO

Komentar ti je glup baš za tu medalju koju ste osvojili dok ti nisi bio ni u planu. Nego imate baš sreće, ne igra Angola evropske kvalifikacije ali zato Madjari vrebaju iza ćoška.

Ilija Dukić

pre 4 godine

A samo smo trebali dobiti Argentinu...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 19. septembar 2019 14:46)

I Francusku u polufinalu da bismo bili makar druga najbolja evropska. "Samo" sve to.

Bodibond

pre 4 godine

samo smo trebali dobiti Argentinu... 
(dnevna doza prosecnog Srbende, 19. septembar 2019 14:46) 

I Francusku u polufinalu da bismo bili makar druga najbolja evropska. "Samo" sve to.
(Ilija Dukić, 19. septembar 2019 16:56)

I Spsniju pre Argentine. I jos to uz sve to.

mate

pre 4 godine

moji zemljaci mi nisi jasni (Hrvati moji)- kosarka nemoze bez playa i trenera. Trener nam Mrsic a play Ukic- ako uopce i dode. Nemoremo ama bas nikoga dobit...

Petar

pre 4 godine

ovakav bahatluk vas je koštao već na netom završenom SP , opet ne učite na svojim greškama...i da jeste bolji takav pristup ne vodi ničemu, ...i u nogometu ste poletjeli pojavom boljih igrača u napadu i što se dogodilo...ukratko ti si pravi balkanjeros :-)))))...gledaj Dinamo ZG i uči ;)
(purger, 19. septembar 2019 19:12)

Sta je rekao sto nije istina? Imate li pobedu nad nama u zvanicnim takmicenjima? Nemate! Imate li u revijalnim? Da jednu jedinu! I da smo bolji pitas? E moj druze zagrebacki pa jesmo i to mnogo bolji.

Bahatite se MNOGO

pre 4 godine

E komsije,pricali ste godinama o onom finalu u Ateni i nasem silasku sa postolja i nikad vise penjanju na njega da bi sad vi drhtali dal ce te na olimpijadu?Sve se vraca samo polako...

masinista

pre 4 godine

@ Vi se ponasate kao da su juce izmisljena pravila. Pa uvek je ovako bilo, sta bi vi samo Evropa da igra olimpijadu?
(padaju mi kapci, 19. septembar 2019 16:57)
:druze kosarku komentarisu instant fanovi koji ne znaju ni osnovna pravila.

Stara kuka

pre 4 godine

@lol,mario i ostali

Nisu to glineni golubovi.25 godina nemate medalju u kosarci,nikada u istoriji niste pobedili Srbiju u kosarci al vas kompleks i mrznja nema granice.

lol

pre 4 godine

Nema Nista od olimpijadu... I na svetsko smo se provukli u zadnjem momentu.
(dzo, 19. septembar 2019 14:35)

Bolje da niste, jer ste s Španjolcima bili u nokdaunu, a od Argentine u nokautu.

Марко

pre 4 godine

ovakav bahatluk vas je koštao već na netom završenom SP , opet ne učite na svojim greškama...i da jeste bolji takav pristup ne vodi ničemu, ...i u nogometu ste poletjeli pojavom boljih igrača u napadu i što se dogodilo...ukratko ti si pravi balkanjeros :-)))))...gledaj Dinamo ZG i uči ;)
(purger, 19. septembar 2019 19:12

Што се тиче фудбала, титуле првака Европе и првака света је освајала само Црвена звезда. У европским утакмицама Црвена звезда има скоро 40 победа више него пораза. Динамо има само 3 победе више него пораза. Црвена звезда у дуелима са енглеским клубовима има једну победу више него пораза (7:6). У дуелима са немачким клуобовима има исти број победа и пораза (14:14) рачунајући и јучерашњу утакмицу. Динамо у дуелима са енглеским клубовима има катастрофалан биланс 1:7, против немачких 3:9, против италијанских 4:12, против шпанских 1:9, а против француских 3:9. Дакле, Динамо има катастрофалан биланс са свим клубовима из лига петице, укупно 12:46. И у међусобним сусретима Звезда је успешнија. Има Динамо још много тога да уради да би стигао Црвену звезду. Притом треба рећи да је Динамо клуб који Хрватска форсира већ више од 25 година, потпуно занемаривши један клуб као што је Хајдук који је био део велике четворке у југословенској лиги. У Хрватској је реч дерби изгубила сваки смисао ако се изузму сукоби навијача. У Србији су се у протеких 25 година Звезда и Партизан стално смењивали на првој позицији.

STRUČNI KONSULTANT

pre 4 godine

Angola, Brazil, Kanada, Kina, Hrvatska, Češka, Dominikanska Republika, Nemačka, Grčka, Italija, Južna Koreja, Litvanija, Meksiko, Novi Zeland, Poljska, Portoriko, Rusija, Senegal, Srbija, Slovenija, Tunis, Turska, Urugvaj, Venecuela.

Od ovih ekipa samo ČETIRI će igrati na olimpijadi?! Ja se namučih da nađem četiri koje bih izbacio. Možda Kina, J.Koreja, Meksiko i Urugvaj. Sve ostale zaslužuju plasman po kvalitetu.

ja

pre 4 godine

Pogrešno su mnogi shvatili da ćemo igrati kvalifikacije sa Hrvatima i Slovencima. To ne mora da bude tačno, jer će turnirske kvalifikacione grupe tek da se žrebaju. Koliko mogu da vidim sa FIBA rang liste, mi ćemo biti u 1. šeširu, Hrvati u 2, a Slovenci u 3. To znači da mogu da upadnu u našu grupu, ali su šanse za to (ako se dobro sećam lekcija iz verovatnoće) 6.25%.

Inače, za one koji se pitaju zašto baš Slovenija i Hrvatska igraju kvalifikacije, a ne neko drugi - nakon SP su ostala upražnjena 2 mesta za kvalifikacije iz Evrope. Ta mesta su popunjena najboljeplasiranim evropskim reprezentacijama sa FIBA rang liste, a to su, kada se eliminišu one koje su se već plasirale, odn. dobile mesta u kvalifikacijama, upravo Slovenija i Hrvatska.

Plan

pre 4 godine

Ne treba ni da idemo kad znamo da nećemo osvojiti, Amerikanci će osvojiti, oni na olimpijske igre uvek idu sa jakim timom, nego da se mi okrenemo kv. za Eurobasket i samom Eurobasketu i da na 20 godina od Istanbula uzmemo zlato, a da idemo i na to da organizujemo završnicu 2025 na 20 godina od domaćinstva

buuu

pre 4 godine

Bolje da niste, jer ste s Španjolcima bili u nokdaunu, a od Argentine u nokautu. 
 (lol, 19. septembar 2019 15:27) 

A vas vas prešao brzi voz Angole još pre svetskog - na koji ste se mogli kvalifikovati samo u snovima.
(MK, 19. septembar 2019 15:39)

I vas je pregazilo vreme.

SrbEUin

pre 4 godine

Ovi što pišu da ne treba samo Evropljani da idu na Oly, su u pravu. I ne treba. Treba da idu samo najbolji. Takvo takmičenje bi bilo najinteresantnije i najprestižnije.
Ovaj sistem uranilovke gde se protežiraju slabiji radi neke kao gledanosti, ili popularizacije, u stvari činisuprotno: devalvira takmičenje.

Hrvatina

pre 4 godine

Hrvatska izuzetno motivirana ide u kvalifikacije s namjerom da naplati dugove i uništi sve pred sobom. Nitko nas neće zaustaviti na tom putu, pa makar morali na OI preko Beograda. Prošlost više ne igra nikakvu ulogu, ovakvu generaciju nismo imali od 90-ih i nova povijest se piše.

purger

pre 4 godine

Hrvati mole boga da im ne dodje Srbija ,ostace od njih samo dugmici
(Igor, 19. septembar 2019 16:26)

ovakav bahatluk vas je koštao već na netom završenom SP , opet ne učite na svojim greškama...i da jeste bolji takav pristup ne vodi ničemu, ...i u nogometu ste poletjeli pojavom boljih igrača u napadu i što se dogodilo...ukratko ti si pravi balkanjeros :-)))))...gledaj Dinamo ZG i uči ;)

Bodibond

pre 4 godine

Angola, Brazil, Kanada, Kina, Hrvatska, Češka, Dominikanska Republika, Nemačka, Grčka, Italija, Južna Koreja, Litvanija, Meksiko, Novi Zeland, Poljska, Portoriko, Rusija, Senegal, Srbija, Slovenija, Tunis, Turska, Urugvaj, Venecuela. 

Od ovih ekipa samo ČETIRI će igrati na olimpijadi?! Ja se namučih da nađem četiri koje bih izbacio. Možda Kina, J.Koreja, Meksiko i Urugvaj. Sve ostale zaslužuju plasman po kvalitetu.
(STRUČNI KONSULTANT, 19. septembar 2019 16:45)

A ja bih izbacio Srbiju, Tunis, Venecuelu i Senegal.

jsx

pre 4 godine

Ne bi Letonci uzeli medalju, ali bi bili zanimljivi za gledanje. Steta sto ih nema. Radije bih ih gledao nego Hrvatsku i Italiju, ali sta reci o Tunisu, Angoli, Poljskoj, Kini... Videcemo kako ce ovo izgledati sl. godine, Grcka bi mogla biti problem ako bi nasli boljeg trenera (mozda Ituidis), ali mislim da bismo morali da se kvalifikujemo iako Litvanija, Brazil i Grcka mogu biti nezgodni.

dnjiga

pre 4 godine

ovakav bahatluk vas je koštao već na netom završenom SP , opet ne učite na svojim greškama...i da jeste bolji takav pristup ne vodi ničemu, ...i u nogometu ste poletjeli pojavom boljih igrača u napadu i što se dogodilo...ukratko ti si pravi balkanjeros :-)))))...gledaj Dinamo ZG i uči ;)
(purger, 19. septembar 2019 19:12

srbijanci cetiri medalje u 17 godina a furka na najjacu kosarkasku naciju hahaha
u bahacenju su stvarno prvaci

dragan

pre 4 godine

@ja, svaka čast momak na ovom rasporedu šešira tako sad stoje stvari po fiba rankingu prvi šešir je i najozbiljniji ovo ostalo osim šešira sa hrvatskom i slovenijom je dobro necemo valjda dobiti Novi Zeland i Njemacku iz ovih lošijih šešira mora neko i jak da nam dopadne.Uz minimalno izostajanje jednog ili 2 igrača iz nba lige mi smo favoriti u bilo kojoj grupi.

Bahatite se MNOGO

pre 4 godine

E komsije,pricali ste godinama o onom finalu u Ateni i nasem silasku sa postolja i nikad vise penjanju na njega da bi sad vi drhtali dal ce te na olimpijadu?Sve se vraca samo polako...

lol

pre 4 godine

Nema Nista od olimpijadu... I na svetsko smo se provukli u zadnjem momentu.
(dzo, 19. septembar 2019 14:35)

Bolje da niste, jer ste s Španjolcima bili u nokdaunu, a od Argentine u nokautu.

Plan

pre 4 godine

Ne treba ni da idemo kad znamo da nećemo osvojiti, Amerikanci će osvojiti, oni na olimpijske igre uvek idu sa jakim timom, nego da se mi okrenemo kv. za Eurobasket i samom Eurobasketu i da na 20 godina od Istanbula uzmemo zlato, a da idemo i na to da organizujemo završnicu 2025 na 20 godina od domaćinstva

Hrvatina

pre 4 godine

Hrvatska izuzetno motivirana ide u kvalifikacije s namjerom da naplati dugove i uništi sve pred sobom. Nitko nas neće zaustaviti na tom putu, pa makar morali na OI preko Beograda. Prošlost više ne igra nikakvu ulogu, ovakvu generaciju nismo imali od 90-ih i nova povijest se piše.

Bodibond

pre 4 godine

Angola, Brazil, Kanada, Kina, Hrvatska, Češka, Dominikanska Republika, Nemačka, Grčka, Italija, Južna Koreja, Litvanija, Meksiko, Novi Zeland, Poljska, Portoriko, Rusija, Senegal, Srbija, Slovenija, Tunis, Turska, Urugvaj, Venecuela. 

Od ovih ekipa samo ČETIRI će igrati na olimpijadi?! Ja se namučih da nađem četiri koje bih izbacio. Možda Kina, J.Koreja, Meksiko i Urugvaj. Sve ostale zaslužuju plasman po kvalitetu.
(STRUČNI KONSULTANT, 19. septembar 2019 16:45)

A ja bih izbacio Srbiju, Tunis, Venecuelu i Senegal.

buuu

pre 4 godine

Bolje da niste, jer ste s Španjolcima bili u nokdaunu, a od Argentine u nokautu. 
 (lol, 19. septembar 2019 15:27) 

A vas vas prešao brzi voz Angole još pre svetskog - na koji ste se mogli kvalifikovati samo u snovima.
(MK, 19. septembar 2019 15:39)

I vas je pregazilo vreme.

ko je ovde lud

pre 4 godine

Izjavili su i Hrvati da će konkurisati za turnir.
Nadam se samo da će FIBA pri dodeli domaćinstva imati u vidu rezultate poslednjih godina.

Иван

pre 4 godine

Штета што су на основу рејтинга упали Хрвати уместо Летоније. Порцингис, Тима, браћа Бертранс, Куруц и још неколико солидних играча које имају, плус тај њихов брзи шутерски стил - можда би се и пласирали на ЛОИ и били тамо тешка препрека за све екипе. Овако, не верујем да Хрвати ишта могу, они су испричана прича, Бојан и центри, игра без игре.

Што се нас тиче, кључно је наћи селектора дипломату и истовремено стратега. Чини ми се да нова генерација и кошаркаши који би требало да нам буду носиоци у наредним годинама (Јокић, Смаилагић), и ако хоће да играју за Србију, немају пуно поверења у разне структуре у нашој земљи. Они или њихове породице, свеједно. Није да их не разумем, али уколико од њих очекујемо да праве разлику у квалитету која ће нас одвести до златних висина, онда ћемо морати да се са много више дипломатије односимо према њима. У супротном, добићемо оно што смо добили у Кини од Јокића: неће нам бити минус, међутим неће нам ни донети тај неопходни плус. Имам утисак да је Сале пробао да одигра с Јокићем "по старом", без прилагођавања осталих њему, али за успех с том концепцијом био је потребан још неки расположени играч у нападу осим Богдана. Не знам, не свиђа ми се што савез има врло слаб однос с тим момцима. Ако Смаилагић направи бум у НБА (а пре ће он, него нпр. Гудурић), биће од пролећа најкасније слична фрка око њега као што је претходних година била око Јокића...

Zju

pre 4 godine

Braćo Hrvati nismo mi uzdrmani nego smo doživeli neuspeh.To se desilo i Španiji više puta,Francuskoj,Litvaniji kao i USA.Dakle svim super silama u ovom sportu.Uz Srbiju naravno.
Sad kad nam za selektora dođe Kokoškov pa ubacimo Avramovića,Marinkovića,Jaramaza,Simanića,Miškovića,Pena,Petruševa,Smajilagića,Pokuševskog,Pažina,Trifunovića,Nakića,Pecarskog itd.Uz Bogdana,Jokica i par ovih iskusnih.Sledi renesansa srpske košarke.

purger

pre 4 godine

Hrvati mole boga da im ne dodje Srbija ,ostace od njih samo dugmici
(Igor, 19. septembar 2019 16:26)

ovakav bahatluk vas je koštao već na netom završenom SP , opet ne učite na svojim greškama...i da jeste bolji takav pristup ne vodi ničemu, ...i u nogometu ste poletjeli pojavom boljih igrača u napadu i što se dogodilo...ukratko ti si pravi balkanjeros :-)))))...gledaj Dinamo ZG i uči ;)

Vlado

pre 4 godine

Bilo bi logicnije da Crna Gora igra te kvalifikacije koja je nastupale na sp za razliku od Hrvatske recimo. Fiba i logika nisu cesto u istoj ravni.

dnjiga

pre 4 godine

ovakav bahatluk vas je koštao već na netom završenom SP , opet ne učite na svojim greškama...i da jeste bolji takav pristup ne vodi ničemu, ...i u nogometu ste poletjeli pojavom boljih igrača u napadu i što se dogodilo...ukratko ti si pravi balkanjeros :-)))))...gledaj Dinamo ZG i uči ;)
(purger, 19. septembar 2019 19:12

srbijanci cetiri medalje u 17 godina a furka na najjacu kosarkasku naciju hahaha
u bahacenju su stvarno prvaci

gloria

pre 4 godine

Mario: pobijediti nas možete jedino u boćanju, tu imate puno više iskustva, tj. mi ga uopšte ne igramo niti znamo pravila.. . I to mislim na nas, Srbe iz R. Srpske.
Srbe iz Srbije ne možete pobijediti ni u tom?.

cojans021

pre 4 godine

od svih ovih nabrojanih selekcija mi ako se ne izborimo sa četvrtom ekipom nemamo ni šta na OI da tražimo. ili jesmo zemlja košarke ili nismo nema između. idemo Srbija. ja potpuno poverenje imam u ove ljude iz saveza. to su sve bivši šampioni, ostvarene ličnosti, ljudi od integriteta u svetu košarke. svako od njih ima svoje stečeno bogatstvo i ne treba sumnjati u njihove najbolje namere. Saleta ćemo praviti od blata i moliti ga da se vrati na mesto selektora. pazite šta vam kažem.

Jova

pre 4 godine

Vidi ove Hrvate ala se lože, u fazonu dodjite da vas razbijemo, ahahahahahahaahaha komedija. Daj boze da budemo u grupi sa njima i slovencima, pa da pustim Hrt tv da gledam i slusam kako plaču😄!

јд123

pre 4 godine

Srbijanci dođite nama da vas pobijedimo sad kad ste uzdrmani.Dapače još bi slađe bilo da vas pobijedmo u sred Beograda.
(mario, 19. septembar 2019 14:38)

Срби Хрватијанце увек добијају, било где да се игра. Иако за вас не играју само Хрвати него и други народи који живе у Хрватској, значи имате и Срба у вашој репрезентацији, опет немате шансу. Пре него што почне расправа о називима, да објасним: Хрватијанци су они, који су држављани Хрватске без обзира на нацију, значи Хрвати, Срби, Бошњаци итд.

MK

pre 4 godine

Srbijanci dođite nama da vas pobijedimo sad kad ste uzdrmani.Dapače još bi slađe bilo da vas pobijedmo u sred Beograda.
 (mario, 19. septembar 2019 14:38)


12 August 2019: Angola 93 - 73 Croatia


Hrćosi, ajde za početak pokušajte barem jednocifreni poraz od Angole pa se onda javite.

Vojvoda Momčilo

pre 4 godine

Ne. Dve najbolje evropske selkcije sa svetskog idu na olimpijadu. Da smo pobedili Argentinu u polifinalu bi bili i mi i Spanci i Francuzi, a sobzirom na to da su Spanci otisli u finale, bila bi birba izmedju nas i Francuza za tu drugu najbolju evropsku selekciju. Sto znaci da bi nam trebale pobede i protiv Argentine i protiv Francuske. Sve u svemu, tesko cemo do olimpijade ako ne budemo bili domacini
(Kon, 19. septembar 2019 15:09)

Ako nam je potrebno domaćinstvo u ovoj konkurenciji, onda bolje da ne idemo u Tokio.

Kg

pre 4 godine

Srbijanci dođite nama da vas pobijedimo sad kad ste uzdrmani.Dapače još bi slađe bilo da vas pobijedmo u sred Beograda.
(mario, 19. septembar 2019 14:38)

Bilo bi vama slatko bilo gde da nas pobedite ali zelje au jedno a realnost drugo. I mi smo zeleli zlato a uzeli 5 mesto. A vasa realnost je da vas izbacujemo sa takmicenja gde god se sretnemo...

Lajavi krelac

pre 4 godine

Ako naš novi selektor (ko god da bude) uspe da otera u tri lepe bagru od Miška, Čovketa (Zvezdaš sam, ali ovo je reprezentacija...), Ostoje, da ne napominjem buluntu SPSa iz saveza, tada ćemo biti opasna reprezentacija. Sale Obradović ima želju, ima znanje, ima iskustvo, ali nositi se sa ovolikom bagrom i političarima u savezu je previše za normalnog čoveka. Zato Kokoškov i ne želi da bude selektor zemlje i reprezentacije koju toliko voli, jer ne želi da njegove igrače neko poziva telefonom i kaže im da igraju dobro.
I onda ih dočekuje kao da je on najviše doprineo svakom uspehu.

only fools and horses

pre 4 godine

Srbijanci dođite nama da vas pobijedimo sad kad ste uzdrmani.Dapače još bi slađe bilo da vas pobijedmo u sred Beograda.
(mario, 19. septembar 2019 14:38)

Vi Hrvatijanci (ili je možda pravilnije Hrvaćani) niste više nikom konkurencija. Dobro ne baš nikom, možete da se nadigravate sa Makedoncima, Portugalom, Estonijom, Engleskom a već Crna Gora i Letonija su mnogo bolji. Ovaj poziv vam je zadnji trzaj, ubuduće ni u kvalifikacije nećete moći ući.

mladići borovi, devojke jele

pre 4 godine

Srbijanci dođite nama da vas pobijedimo sad kad ste uzdrmani.Dapače još bi slađe bilo da vas pobijedmo u sred Beograda.
(mario, 19. septembar 2019 14:38)




nisam siguran da imamo domaće takmičenje u gađanju glinenih golubova, a još manje da smo zbog njega uzdrmani...

Joki

pre 4 godine

Prevarantska FIBA. Šta ima evropski prvak, da ide na kvalifikacije?! Ili 5. na svetskom prvenstvu! Onda dojdu razni Filipini i Tonga i slični pa izgube 50 poena.

Марко

pre 4 godine

ovakav bahatluk vas je koštao već na netom završenom SP , opet ne učite na svojim greškama...i da jeste bolji takav pristup ne vodi ničemu, ...i u nogometu ste poletjeli pojavom boljih igrača u napadu i što se dogodilo...ukratko ti si pravi balkanjeros :-)))))...gledaj Dinamo ZG i uči ;)
(purger, 19. septembar 2019 19:12

Што се тиче фудбала, титуле првака Европе и првака света је освајала само Црвена звезда. У европским утакмицама Црвена звезда има скоро 40 победа више него пораза. Динамо има само 3 победе више него пораза. Црвена звезда у дуелима са енглеским клубовима има једну победу више него пораза (7:6). У дуелима са немачким клуобовима има исти број победа и пораза (14:14) рачунајући и јучерашњу утакмицу. Динамо у дуелима са енглеским клубовима има катастрофалан биланс 1:7, против немачких 3:9, против италијанских 4:12, против шпанских 1:9, а против француских 3:9. Дакле, Динамо има катастрофалан биланс са свим клубовима из лига петице, укупно 12:46. И у међусобним сусретима Звезда је успешнија. Има Динамо још много тога да уради да би стигао Црвену звезду. Притом треба рећи да је Динамо клуб који Хрватска форсира већ више од 25 година, потпуно занемаривши један клуб као што је Хајдук који је био део велике четворке у југословенској лиги. У Хрватској је реч дерби изгубила сваки смисао ако се изузму сукоби навијача. У Србији су се у протеких 25 година Звезда и Партизан стално смењивали на првој позицији.

analiticar_ amater

pre 4 godine

A samo smo trebali dobiti Argentinu...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 19. septembar 2019 14:46

Da samo. Ti da si bio na klupi garant bi smo zlato osvojili.

Stara kuka

pre 4 godine

@lol,mario i ostali

Nisu to glineni golubovi.25 godina nemate medalju u kosarci,nikada u istoriji niste pobedili Srbiju u kosarci al vas kompleks i mrznja nema granice.

dule

pre 4 godine

A samo smo trebali dobiti Argentinu...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 19. septembar 2019 14:46)

Potrebno, ali ne i dovoljno. U polufinale bi onda prošle tri evropske selekcije a samo dve su izborile direktan plasman.

MK

pre 4 godine

Bolje da niste, jer ste s Španjolcima bili u nokdaunu, a od Argentine u nokautu.  
 (lol, 19. septembar 2019 15:27)  

A vas vas prešao brzi voz Angole još pre svetskog - na koji ste se mogli kvalifikovati samo u snovima. 
(MK, 19. septembar 2019 15:39) 

I vas je pregazilo vreme.
 (buuu, 19. septembar 2019 16:06)

Vas je odaaavnooo pregazilo vreme, jedno 25 godina niste videli postolje u košarci. Dok je naše zadnje 2017-te. Ajde sad tišina i nazad u mišiju rupu.

Smeh

pre 4 godine

@ Bahatite se MNOGO

Komentar ti je glup baš za tu medalju koju ste osvojili dok ti nisi bio ni u planu. Nego imate baš sreće, ne igra Angola evropske kvalifikacije ali zato Madjari vrebaju iza ćoška.

MK

pre 4 godine

Bolje da niste, jer ste s Španjolcima bili u nokdaunu, a od Argentine u nokautu.
 (lol, 19. septembar 2019 15:27)

A vas vas prešao brzi voz Angole još pre svetskog - na koji ste se mogli kvalifikovati samo u snovima.

Buki

pre 4 godine

Kad pogledas ovaj spisak reprezentacija koje se bore za 4 mesta onda vidis da sa kosarkom u globalu nesto ne stima tu ce otpasti mnoge jake ekipe a pazi Iran vec obezbedijo kao i domacin Japan nema sta jake reprezentacije. Fiba unistava kosarku kada ce jednom napraviti takmicenje gde ce igrati sve najbolje reprezentacije sa najboljim igracima i sa ozbiljnim sudijama jer ovo sto sada rade je cisti ametarizam.

Kon

pre 4 godine

A samo smo trebali dobiti Argentinu...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 19. septembar 2019 14:46)

Ne. Dve najbolje evropske selkcije sa svetskog idu na olimpijadu. Da smo pobedili Argentinu u polifinalu bi bili i mi i Spanci i Francuzi, a sobzirom na to da su Spanci otisli u finale, bila bi birba izmedju nas i Francuza za tu drugu najbolju evropsku selekciju. Sto znaci da bi nam trebale pobede i protiv Argentine i protiv Francuske. Sve u svemu, tesko cemo do olimpijade ako ne budemo bili domacini

Lajavi krelac

pre 4 godine

Ako naš novi selektor (ko god da bude) uspe da otera u tri lepe bagru od Miška, Čovketa (Zvezdaš sam, ali ovo je reprezentacija...), Ostoje, da ne napominjem buluntu SPSa iz saveza, tada ćemo biti opasna reprezentacija. Sale Obradović ima želju, ima znanje, ima iskustvo, ali nositi se sa ovolikom bagrom i političarima u savezu je previše za normalnog čoveka. Zato Kokoškov i ne želi da bude selektor zemlje i reprezentacije koju toliko voli, jer ne želi da njegove igrače neko poziva telefonom i kaže im da igraju dobro.

croata

pre 4 godine

Fiba ne moze ni jedno natjecanje slozit kako treba, non stop si pucaju u nogu. Umjesto da prosire broj reprezentacija na oi jer to je jedino natjecanje gdje je 12 reprezentacija premalo, oni prosirili vec razvodnjeni euro i sp. I od tih natjecanja napravili sprdacinu. Jos jedna u nizu fibinih glupih promasaja su i ove kvalifikacije za oi. Od 6 samo prvi ide na oi. Pa teze je otici na oi vec osvojit medalju na njima.

А. Петров

pre 4 godine

Kakav smo naopak narod. Do juče smo pričali da uzimamo zlato, a sada niko ne veruje dw možemo da se plasiramo na OI.fuj
(beogradski, 19. septembar 2019 15:28)

>>>

Ипак треба узети у обзир да нас има 7 милиона и приде, и да ове коментаре не пише “народ”, него појединци. Па једни мисле овако, а други онако.

vi se bahatite u prazno

pre 4 godine

@bahatite se mnogo ne brini ti za nas mi smo uvek na vrhu, cak i kad napravimo neuspeh pobedimo SAD ,nego sta cete vi kad puknete od Angole 20 razlike

STRUČNI KONSULTANT

pre 4 godine

Angola, Brazil, Kanada, Kina, Hrvatska, Češka, Dominikanska Republika, Nemačka, Grčka, Italija, Južna Koreja, Litvanija, Meksiko, Novi Zeland, Poljska, Portoriko, Rusija, Senegal, Srbija, Slovenija, Tunis, Turska, Urugvaj, Venecuela.

Od ovih ekipa samo ČETIRI će igrati na olimpijadi?! Ja se namučih da nađem četiri koje bih izbacio. Možda Kina, J.Koreja, Meksiko i Urugvaj. Sve ostale zaslužuju plasman po kvalitetu.

JPR24

pre 4 godine

Srbijanci dođite nama da vas pobijedimo sad kad ste uzdrmani.Dapače još bi slađe bilo da vas pobijedmo u sred Beograda.
(mario, 19. septembar 2019 14:38)

Vi Angolu ne možete dobiti i opet se javljate... Nekad je bolje cutati. Ispadneš manje glup.

Bodibond

pre 4 godine

samo smo trebali dobiti Argentinu... 
(dnevna doza prosecnog Srbende, 19. septembar 2019 14:46) 

I Francusku u polufinalu da bismo bili makar druga najbolja evropska. "Samo" sve to.
(Ilija Dukić, 19. septembar 2019 16:56)

I Spsniju pre Argentine. I jos to uz sve to.

ja

pre 4 godine

Biće 6 šešira sa po 4 reprezentacije, koje će, pretpostavljam, biti raspoređene u skladu sa FIBA rang listom:

1. šešir: SRB, GRE, LIT, RUS
2. šešir: CZE, BRA, ITA, POL
3. šešir: CRO, TUR, SLO, PUR
4. šešir: GER, DOM, VEN, CAN
5. šešir: NZE, MEX, CHI, KOR
6. šešir: ANG, TUN, SEN, URU

Protiv Grčke, Litvanije i Rusije ne možemo da igramo. Ne možemo ni da dobijemo Sloveniju i Hrvatsku zajedno, jer će, ipak, obe biti u 3. šeširu, tako da možemo da izvučemo jednu od njih (ili nijednu). Igraju se 4 turnira, od kojih svaki ima po 6 timova.

Najbolja grupa koja može da nam padne je Poljska, Hrvatska (Slovenija), Venecuela, Koreja i bilo ko iz 6. šešira, sem Angole. Ali mogu da se zalome i sve same "koske". Npr. Brazil, Turska, Nemačka, Novi Zeland i Angola...

Zato je bitno da mi organizujemo turnir, jer SAMO POBEDNIK TURNIRA ide na OI. Zamislite ovu "koska" grupu koja se igra na Novom Zelandu, na primer. Pa šanse nema da skrpimo ni 3. tim za tako nešto...

ja

pre 4 godine

@ (padaju mi kapci, 19. septembar 2019 16:57)

Ma sve to stoji, ali mora da se da primat Evropi. Evo sad - na FIBA rang listi, od prvih 12 reprezentacija (toliko učestvuje na OI), čak 8 su iz Evrope - odn. dve trećine. Međutim, zahvaljujući zahtevu da svi kontinenti budu zastupljeni, došli smo u situaciju da, od 8 ekipa koje su se direktno plasirale na OI, svega 2 budu iz Evrope. Za ostala 4 mesta, boriće se 24 reprezentacije, od čega svega 11 iz Evrope - dakle, ne 2/3 kako bi bilo logično zbog rang liste, nego manje od pola.

Naravno, Evropa ima najkvalitetnije reprezentacije i, verovatno, će sva 4 pobednika kvalifikacionih turnira da budu iz Evrope. Međutim, mnogo toga zavisi od žreba - potpuno je realno da, u slučaju pogodnog žreba, mesto na OI izbore Brazil i N.Zeland, jer je reč o dovoljno kvalitetnim ekipama koje mogu da pobede većinu evropskih reprezentacija. U toj situaciji, Evropa bi imala 4 predstavnika na OI - trećinu, umesto 2/3, koliko bi bilo logično po rezultatima.

To je za mene diskriminacija, jer evropske ekipe dobijaju polovinu od onog što dobijaju sve druge, a bore se podjednako jako. Na kraju krajeva, takva situacija će nužno uticati i na rang listu, jer će manje evropskih ekipa imati priliku da osvoji bodove. A već ionako se azijska, afrička i američka kontinentalna prvenstva boduju isto kao EP. Sve to stavlja Evropu u podređeni položaj.

Mora se povećati broj reprezentacija na OI, bar na 16, od čega bi bar 10 pripalo Evropi.

Veseljko

pre 4 godine

Nema Nista od olimpijadu... I na svetsko smo se provukli u zadnjem momentu.
(dzo, 19. septembar 2019 14:35)

Bolje da niste, jer ste s Španjolcima bili u nokdaunu, a od Argentine u nokautu.
(lol, 19. septembar 2019 15:27)

Da Srbija nije igrala na svetskom prvenstvu, Hrvatska ne bi ni dobila pozivnicu za kvalifikacioni turnir za OI.

ja

pre 4 godine

Pogrešno su mnogi shvatili da ćemo igrati kvalifikacije sa Hrvatima i Slovencima. To ne mora da bude tačno, jer će turnirske kvalifikacione grupe tek da se žrebaju. Koliko mogu da vidim sa FIBA rang liste, mi ćemo biti u 1. šeširu, Hrvati u 2, a Slovenci u 3. To znači da mogu da upadnu u našu grupu, ali su šanse za to (ako se dobro sećam lekcija iz verovatnoće) 6.25%.

Inače, za one koji se pitaju zašto baš Slovenija i Hrvatska igraju kvalifikacije, a ne neko drugi - nakon SP su ostala upražnjena 2 mesta za kvalifikacije iz Evrope. Ta mesta su popunjena najboljeplasiranim evropskim reprezentacijama sa FIBA rang liste, a to su, kada se eliminišu one koje su se već plasirale, odn. dobile mesta u kvalifikacijama, upravo Slovenija i Hrvatska.

ja

pre 4 godine

@ (Hrvatina, 19. septembar 2019 18:06)

Ja nisam video da ste izbacili neku novu generaciju - ispravi me ako grešim, ali verujem da misliš na Bogdanovića, Šarića, Bendera i ostale? Mogao bih da se zakunem da su oni ista ona generacija koja je osvojila 10. mesto na poslednjem evropskom i svetskom prvenstvu. Ili pod tom "povjesnom" generacijom podrazumevaš ove klince što izgubiše 20 razlike od Angole? Ništa mi nije jasno. Kad sam pročitao komentar, za trenutak sam se istripovao da sam se probudio u nekom multiverzumu - u nekoj stvarnosti gde Hrvati znaju da igraju košarku...

mate

pre 4 godine

moji zemljaci mi nisi jasni (Hrvati moji)- kosarka nemoze bez playa i trenera. Trener nam Mrsic a play Ukic- ako uopce i dode. Nemoremo ama bas nikoga dobit...

ja

pre 4 godine

@ (Bahatite se MNOGO, 19. septembar 2019 15:43)

A što bismo mi drhtali zbog bilo čega, majke ti? Pa mi na Olimpijskim igrama nismo ni igrali basket punih 12 godina - od 2004. do 2016, pa smo došli u Rio i odmah igrali finale...

Ilija Dukić

pre 4 godine

A samo smo trebali dobiti Argentinu...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 19. septembar 2019 14:46)

I Francusku u polufinalu da bismo bili makar druga najbolja evropska. "Samo" sve to.

lev

pre 4 godine

na koju foru Slovenija kao šampion evrope ne učestvuje ako su šampioni kontinenta obezbedili direktan plasman na OI...
(luđak, 19. septembar 2019 14:48)
Koliko vidim, po ovom novom sistemu Slovenija jedva dobila wild card da ucestvuje u prozorima kao sampion evrope.

jsx

pre 4 godine

Ne bi Letonci uzeli medalju, ali bi bili zanimljivi za gledanje. Steta sto ih nema. Radije bih ih gledao nego Hrvatsku i Italiju, ali sta reci o Tunisu, Angoli, Poljskoj, Kini... Videcemo kako ce ovo izgledati sl. godine, Grcka bi mogla biti problem ako bi nasli boljeg trenera (mozda Ituidis), ali mislim da bismo morali da se kvalifikujemo iako Litvanija, Brazil i Grcka mogu biti nezgodni.

masinista

pre 4 godine

@ Vi se ponasate kao da su juce izmisljena pravila. Pa uvek je ovako bilo, sta bi vi samo Evropa da igra olimpijadu?
(padaju mi kapci, 19. septembar 2019 16:57)
:druze kosarku komentarisu instant fanovi koji ne znaju ni osnovna pravila.

Petar

pre 4 godine

ovakav bahatluk vas je koštao već na netom završenom SP , opet ne učite na svojim greškama...i da jeste bolji takav pristup ne vodi ničemu, ...i u nogometu ste poletjeli pojavom boljih igrača u napadu i što se dogodilo...ukratko ti si pravi balkanjeros :-)))))...gledaj Dinamo ZG i uči ;)
(purger, 19. septembar 2019 19:12)

Sta je rekao sto nije istina? Imate li pobedu nad nama u zvanicnim takmicenjima? Nemate! Imate li u revijalnim? Da jednu jedinu! I da smo bolji pitas? E moj druze zagrebacki pa jesmo i to mnogo bolji.

Petar

pre 4 godine

Hrvatska izuzetno motivirana ide u kvalifikacije s namjerom da naplati dugove i uništi sve pred sobom. Nitko nas neće zaustaviti na tom putu, pa makar morali na OI preko Beograda. Prošlost više ne igra nikakvu ulogu, ovakvu generaciju nismo imali od 90-ih i nova povijest se piše.
(Hrvatina, 19. septembar 2019 18:06)

Kao sto vas niko nije zaustavio na OI u Riju 2016 na Euru 2015 kada ste bili jedan od domacina. To je ta ista generacija zar ne?

santa justa

pre 4 godine

Fiba ne moze ni jedno natjecanje slozit kako treba, non stop si pucaju u nogu. Umjesto da prosire broj reprezentacija na oi jer to je jedino natjecanje gdje je 12 reprezentacija premalo, oni prosirili vec razvodnjeni euro i sp. I od tih natjecanja napravili sprdacinu. Jos jedna u nizu fibinih glupih promasaja su i ove kvalifikacije za oi. Od 6 samo prvi ide na oi. Pa teze je otici na oi vec osvojit medalju na njima.
(croata, 19. septembar 2019 15:25)
Tacno u metu! Jos kad sam skoro procitao da ce na nekim buducim OI kosarku zameniti basket 3 na 3 ??

dragan

pre 4 godine

@ja, svaka čast momak na ovom rasporedu šešira tako sad stoje stvari po fiba rankingu prvi šešir je i najozbiljniji ovo ostalo osim šešira sa hrvatskom i slovenijom je dobro necemo valjda dobiti Novi Zeland i Njemacku iz ovih lošijih šešira mora neko i jak da nam dopadne.Uz minimalno izostajanje jednog ili 2 igrača iz nba lige mi smo favoriti u bilo kojoj grupi.

SrbEUin

pre 4 godine

Ovi što pišu da ne treba samo Evropljani da idu na Oly, su u pravu. I ne treba. Treba da idu samo najbolji. Takvo takmičenje bi bilo najinteresantnije i najprestižnije.
Ovaj sistem uranilovke gde se protežiraju slabiji radi neke kao gledanosti, ili popularizacije, u stvari činisuprotno: devalvira takmičenje.