Sreda, 22.12.2004.

14:27

Džeferson: "Krstić će biti All star"

Izvor: B92

Džeferson: "Krstiæ æe biti All star" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

36 Komentari

Sortiraj po:

Allan Houston

pre 19 godina

Ti me ocigledno nisi razumeo-crnci i imaju bolje predispozicije od ovih ostalih,zato oni ne mogu da se porede.A o tim centrima…Majkan je igrao pocetkom ’50-ih,kada je crncima bilo ZABRANJENO da igraju u NBA,+tada je jedan prosecni centar bio visok 190 cm,dok je Majkan sa svojih 210cm bio strasno dominantan(zato je i prosiren reket u NBA).Ridjobradi(pretpostavljam da mislis na Waltona),je bio dobar,ali je on mogao da se “bori” sa Chemberlainom i Russelom SAMO ako je bio brzi od njih.Na jednoj utakmici je pokusao da ide snagom na Russela,pa mu je ovaj zalepio 8 banana.Svi beli centri(odnosno visoki igraci) su bili DOBRI SUTERI(primeri Minga,Nowitzkog,Gasola,Brad Millera,pa i Smitsa,Sabonisa…).Oni su bili dobri suteri sa polu distance,nisu se gurali pod kosem,jer su znali da ce ih likovi kao Chemberlain,ili posle O‘Neal POJESTI.Svi najbolji centri u ISTORIJI lige su bili CRNCI(Russel,Chemberlain,O’Neal,Jabbar,Olajuwon,Robinson,Ewing,Lenier…).Belci su bili odlicni suteri(Hornacek,Kerr,Price,Stojakovic,Bird,Nowitzki,West…),igraci koji nisu mogli da probiju granitnu odbranu(koju su predvodili gorenavedeni centri-tipican primer je dinastija Boston Celticsa),vec su se osljanjali na “dalekometne suteve”.

A ovi likovi iz geta-Crnci su uglavnom bili brzi(primeri Iversona,Marberya,Muggsy Boguesa),i tako su gradili igru,dok nesto “sporiji” belci mogu da se osljanjaju samo na sut(kao u filmu “White man can’t jump).Jos jedan primer-jedan Spud Webb je sa 165cm(ili koliko vec)pobedio u zakucavanju(pri tome je veoma atraktivno zakucavao),a neki belac od 190cm uopste ne moze da zakuca.

Лазар

pre 19 godina

Ма стоји све то што си навео, само се запитај што све више и више има црних спортиста науштрб оних других, па није ваљда зато што имају лошије мишиће, има ту мало и социологије, бежања из гета итд...
А што се центара у НБА тиче па није све баш тако како мислиш има доста бледоликих играча на позицији центра који су били врло добри рецимо Риђобради, Смитс, Мајкан, чика Бил Лембир итд...
Рецимо да их је било више раније, па онда манје неких седамдесетих и осамдесетих, па их поново има деведесетих све је то некако ствар тренда, сад су поново бледолики у тренду.

Allan Houston

pre 19 godina

@Lazar

Ja nisam rasista,i mrzim takve ljude.Igrace nisam podelio po bolji koze zato sto mi je tako “dunulo”,vec postoji dobar razlog.I dalje tvrdim da belci crncima ne mogu da budu konkurencija sto se tice fizicke snage.To nije problem samo u kosraci,vec i u drugim sportovima.Npr Zasto su svi prvaci u plivanju bili BELCI(Spic,Torph,Felps,Van Der Hugeband…)?Zato sto imaju bolju “hidrodinamiku”,a to im omogucava sklop misica.Zasto su svi najbolji svetski sprinteri CRNCI(Lewis,Green,Montgomery,Boldon…).Zato sto im to omogucava skolp misica.Eto zato sam ih podelio.

Лазар

pre 19 godina

Какве бре има везе да ли је неко црнац или белац, битно је само да ли је добар или лош.
А поменути Родни Крстић је помало смешан онако ко прутић, и још нешто кад је неко нов на њега се обраћа мање пажње али кад се схвати да и он може да убаци који поен онда се почне на њега обраћати много више пажње и ту је крај.
А што се тице најбоље браде НБА тј млохавог Дивца, па погледај га само да је био само мало више заинтересован за тренирање освојио би ту титулу.
Овако ће бити упамћен као играч који је попио највише рампи у НБА.
Али нема везе кад заврси са косарком може да пређе у маркетинг из Мишелина и онако траже маскоту.
Е да поменути Гасол и није тако танан ко што га неки представљају, и кукови му нису већи од рамена ко у слуцају једног другог белог европљанина у НБА.

Е ово није ништа лично, само констатујем оно што сам видео.

П.С. И какво је то расно дељење играча на црне, жуте, црвене и беле.

Allan Houston

pre 19 godina

@Lazar

Kada neko odigra onako za manje od tri cetvrtine(13 p.,12 reb,3 bl,i to sve za 28 minuta u igri),a pritom je ruki(i nije bio top pik,pa se oko njega ne vrti marketing),treba mu pisati u SUPERLATIVIMA.Hornetsi imaju Okafora,koji je dominantan(takodje ostvario dabl-dabl),pa ta tvoja prica kako protivnici nemaju dominantne centre ne drzi vodu.Izuzev Gasola i Minga,igraci koje si naveo su CRNCI(opet ponavljam “iznutra” potuno drugaciji),iskusniji,imaju protekciju kod sudija...

@Starac Vujadin

Kazes,on nema ni jedan misic.Verovatno si mislio na bicepse,tricepse,kvadricepse,plocice…Sta ce mu to?Daj mi primer SAMO JEDNOG belog centra u ligi koji ima izrazene misice,samo JEDNOG(pogledaj kako je Yao mrsav,Gasol takodje…)!!!Ti si verovatno mislio da on treba da izgleda kao Wallace,ili neko slican.To je nemoguce.Mislim,moguce je ako ide u teretanu,dize tegove,pa definise misice,ali tako NECE dobiti snagu.Izgledace kao bodibilderi,onako napunpani,ali nece moci da se krece,da sutne normalno(potpuno bi izgubio osecaj za sut).

Sto se tice one famozne trojke Horry-ja,Divac je to uradio sa najboljom namerom-Bryant je isao na ulaz,promasio je(ostalo je samo par sec do kraja),Diki je hteo da izbacivanjem lopte dobije na vremenu(citaj da se zavrsi utakmica),ali je lopta nesrecno dosla do Horrya,i ostalo znate…

Pretpostavljam da ti mislis da je on trebao da igra kao Olajuwon,Robinson,Ewing,O’Neal…Da nabija dabl-dablove,i da mu to bude uloga u timu.Ovi igraci su igrali SNAGOM(ili jos igraju),a kada im ona ponestane,davace 3-4 ppg.Divac igra glavom,razmislja,i po tome je poznat.

@Lamy

Moj rodjeni brat zivi na Sherman Oaksu nekoliko godina.

Starac Vujadin

pre 19 godina

Ma moram da napravim komentar za Divca.
Pratim ga odkako je poceo da igra. Ma to je jedna lenstina koja uopste ne vezba. Pa pogledajte ljudi taj covek nema ni jedan misic. To je jedini igrac u NBA joji je nizi kad skoci nego kad stoji. Upropastio je svaki tim za koji je igrao, pocevsi sa porazom reprezentacije od Rusije kad je ubacivao loptu sa strane, preko kljucnog promasaja protiv Jute u plejofu pa do kriticnog dodavanja lopte Robertu Horiju koji pogadja tricu u zadnjoj sekundi Lejkers-Kings.
On je poznat kao mali kosakaski prevarant koji pada kad neko pogleda prema njemu. Ma zaista me ljuti kad ga neko zove "Legenda". Pa sta je ikada ostvario taj covek u sportu?
Ipak bih mu dao priznanje sto je pomago postradalima za vreme rata, ali kao sportista cista nula!

Lazar

pre 19 godina

Tipicno srpska posla.

Paljevine na sve strane, dima kolko osh.

Neko odigra dve utakmice u nizu, i to mozda protiv ekipa koje ni nemaju dominantnog centra i vec je postao All Star, bas kao sto je ceta partizana dovela Milojevica i odma uzela ligu sampiona.

Dakle da vidimo sta ce taj all star potencijal uraditi protiv Seka, Ben Valasa, Jao Minga, Gasola, Mutomba (mada je star), i normalno Garneta.
Kad vidimo njegov ucinak protiv tih igraca onda mozemo i pricati o blistavoj buducnosti i svim zvezdama.

Ma mislim samo realno i nista vise.

Jeff Hornacek

pre 19 godina

Bilo bi dobro da ponekad napises i neke zanimljivosti, bilo sa utakmica, bilo ovako, sto si ti cuo. Drugacije je kada se sve to cuje od nekoga ko tamo zivi. (to sve naravno kad imas vremena) Npr., mene interesuje da li i "obicni" Amerikanci, koji ne prate puno NBA, znaju neke od nasih igraca (da li su uopste culi za njih)?

Lemi NY

pre 19 godina

@Jeff Hornacek

U pravu si, NJ i NY su zaista blizu,odmah preko Hudson river-a.Inace,posto sam ja veliki navijac Lakersa,u NJ sam isao njih da gledam(cak sam bio i na tekmama finala LAL-NJ od pre dve godine).NY mrzim(mozda ce to izgledati smesno Alanu Hjustonu),i nikada ne idem da ih gledam,osim kada igraju sa LAL.Inace,posle nove godine se selim za stalno na Sherman Oaks(deo LA),pa cu cesce moci da idem u Staples Center.

p.s. Mozda ce te zanimati da sam bio u Gardenu '98 na All-Star vikendu kada je Jeff Hornacek pobedio u sutiranju trojki.Pozdrav sa ove strane okeana.

laki

pre 19 godina

Dečko je vredan i dobro radi za sada, jako je bitno šta ima u glavi i kako se prilagodjava sredini. Da bi posto zapažen igrač, potrebno je puno, puno, PUNO rada. Zato se ne treba zaletati i kovati dečka u zvezde, jer je to kontra usluga. Ukoliko ostane čvrsto na zemlji, nastavi da radi na snazi i individualnoj tehnici, a naročito da ne "poludi" zbog para, biće odličan igrač. U stvari, sada su mu svi putevi otvoreni, a od njega zavisi da li će iskoristiti otvoren prolaz.

kempes

pre 19 godina

@Skip To My Lou
ti se razumes nevidjeno!
o cemu ti pricaSh???
jeferson kaze da ce biti all star, a ti pametujesh o driblingu ???
bravo KRLE!!!

Klinac

pre 19 godina

JARIC,STOJAKOVIC,RADMANOVIC,KRSTIC,DROBNJAK- WHO CAN BEAT THIS TEAM
(nEBA BL, 22. decembar 2004 23:12)
Odgovor:
Moja ekipa iz ulice...

carter011

pre 19 godina

Ne znam sta da kazaem Krle, osim svaka cast!Nisam te voleo dok si bio u Partizanu, ali ipak pokazujes da si klasa.Samo nastavi tako.A Jefferson je ispao pravi smeker sa ovim!!!

zilijen

pre 19 godina

Mislim da bi severina nakon odlaska Zmaga mogla da krene u projekat NBA severina i kao reprezentativne primerke posalje Lepojevica i Koprivicu ! Mislim da bi tamosnji treneri bili u najmanju ruku ZGRANUTI !!!

faktorX

pre 19 godina

krstić će za 3 godine biti all star igrač.new jersey sada ima i solidnog igrača pod košem,i još kad se carter najkasnije u ponedjeljak vrati protiv detroita bit će vatre.vince je na neki način nabrijan i reko je da svi koji govore protiv njega da će progutat svoje rječi.

milos

pre 19 godina

Nisu mi jasni komentari vecine ljudi u vezi sa Divcem. Pa ljudi vi kao da 'otkrivate toplu vodu' sa cinjenicama da ima 37 god. i da ne igra kao sto je nekad igrao i da verovatno i nemoze da odigra kao sto je igrao proteklih sezona!!! Od njega se i ne ocekuje mnogo poena i skokova a ni asistencija po kojima je bio i prepoznatljiv ali ipak ce da strpa 10 miliona u dzep! Zapitajte se malo zasto je toliko cenjen!!!
Krle samo napred

oficirovic dusan

pre 19 godina

Dali ce ili nece biti All star zavisi samo od NJEGA!Tako je to na zapadu ili vredis ili ne, nema tu kec-mec i protekcije.Sve cestitke mladjanom Krsticu.

trener/saradnik

pre 19 godina

Za Alex-a,odakle je dosao Krstic u Partizan? Da nije mozda iz Partizanove omladinske skole kosarke ili Bloka 45?Da nije mozda odigrao 4 sezone kao "svi NBA" Partizanovi igraci ili proveo sve vreme koje mu je ugovor doneo u Partizanu?
Kakvu vodu ti pijes kada verujes ovima koji donose odluke iz UO kluba,dok su takvi kao ti moze im se svasta servirati, zato se odreli i svog "deteta" Gurovica.
Dosta bre lazi i svojatanja tudjih igraca koje su DRUGI treneri napravili a ne Partizan ili vujosevic.

Denis

pre 19 godina

Krle je veliki igrac i veliki covek i ako bude nastavio da vredno radi bice all-star. U NBA i ne traba da budes bas nesto kompletan da bi bio dobar centar. Pa pogledajte recimo jednog Amare Stoudemire koji koristi samo jednu ruku i nema nikakav pregled igre. Belezi 1.1 asistenciju po mecu i 2.52 izgubljene lopte, pa ce da bude ALL-STAR ove godine. Krle uz KIDDovu pomoc moze mnogo. A takodje nisam jos video naseg igraca da se tako gura i baca po terenu kao Krle. decko ima veliku zelju. 2002 je lepio i potpuno nadigrao Chris Bosha na GLOBAL GAMES turniru u Dallasu.Ja mu zelim sve najbolje.
U potpunosti se slazem sa Baggiom za Divca. Mislio sam da jos moze ali izgleda da su njegovi dani odbrojani! Legenda je i treba mu dici spomenik, ali vreme je da se povuce.
Mislim da je smeshno i besmisleno stavljati njegovu i Shekovu karikaturu jer Vlade i ne igra. To ce biti duel Shaqa i Kobea koji se Pljuju po medijima celu sezonu. To sto on dobija $10 miliona u 37 godini znaci da je dobar businessman a nemora da znaci da razvaljuje kao igrac. Statistika sve govori.
Radman jeste najkompletniji ali dzaba kada on nista od toga ne koristi. Dechko se izgleda boji da udje u reket. Mogao bi da bude novi Dirk Nowitzki ali on voli da sutira trojke i nista vise. Nadam se da ce da odraste.
Vlade je car, a Krle ce da ga nadmashi.

Marko

pre 19 godina

Izjava o Divcu R. Baggia je tipicna za jednog fudbalera, jos dopingovanog! Bas neka on pokaze koji centar dobije u 37-oj 10 miliona za 2 sezone od LAL! Takvih kao Divac u NBA nema mnogo niti ih je bilo u istoriji! Ne govorim to jer je odavde, to isto mislim i za Djinobilija, Novickog, S. Nesa i onog Spanca iz Memfisa (Gasol). To su igraci zbog kojih je lepo gledati kosarku i oni su dali NBA krdibilitet u najnovijoj eri, da se zove najboljom.

Zaljubljeni Sekspir

pre 19 godina

Krle majstore nemas pojma koliko smo mi grobari ponosni na tebe, samo tako nastavi i bices ti veliki igrac...
PS. jos samo da dodam da se u potpunosti slazem sa Robertom Badjom, Diki nece igrati vise od 5 minuta i stvarno je bez veze predstavljati taj mec kao duel Divca i Seka...
Pozdrav!

goran (francuska)

pre 19 godina

Gledajuci kako momak napreduje, kako se "lako" prilagodjava na sasvim drugu sredinu, na NBA i ogroman pritisak, ne mogu da se ne osvrnem na Olimpjadu i njegovo tadasnje bledo izdanje. Secam se koliko je bio nervozan i prilikom gadjanja slobodnih bacanja, da ne pricamo o igri. To mi lici i na odggovor na pitanje, da li je Obradovic tada stvorio preveliku nervozu u timu? Sve govori da barem Krsticu "odsekao krila", pa valjda i ostalima.

U svakom slucaju Krletu svaka cast. Bravo care, samo tako nastavi.

Skip To My Lou

pre 19 godina

Boze sacuvaj, kakve diletantske izjave. Te godine kada Krstic bude All Star ja cu da budem rookie of the year. Momak ima kvaliteta, ali njegov dribling, igra levom rukom, dodavanje i pregled terena su, u najbolju ruku, mediokritet. Nas najbolji i najkompletniji igrac je Radmanovic. Onaj ko se razume u kosarku i prati NBA dobro zna zasto.

alexa

pre 19 godina

gde su ovde hrvati i severinci?!Jel Krstic mozda igrao za cibonu ili sledecu sezonu!?
samo partizan pravi prave igrace!
Krle puno srece!

roberto baggio

pre 19 godina

Svaka cast Krle...Hteo bi samo da nadodam, iako nema veze sa ovom vescu, ona karikatura Divca i Seka. mislim ljudi nemojte biti smesni..nikakve osnove nema staviti sliku Vlade koji ne igra nikako, i pre svega to je duel Seka i Kobea, tako da Vlade nema veze sa ovim. Jel vi mislite da njega neko spominje tamo u vezi svega ovoga ??? Dosta vise te price kako smo mi srbi najbolji i kako smo popili svu pamet sveta. Vlade jeste nasa legenda i zato mu treba podici bistu, ali sto se tice NBA on je samo "bio" jedan dobar evrpski igrac, i da nije belac odavno bi svoju karijeru zavsio, jer oni imaju takvih na izvoz. Znam da nije fino reci, ali je tako budimo realni jednom. Radi njega smo poceli gledati NBA, on je bio uzor mnogima, ali svemu dodje kraj... hvala mu za sve radosti, ali nemojmo preuvelicavati stvari !!!

Vukasin '87

pre 19 godina

Bravo... Samo tako nastavi... Izgleda da ce on biti veliki naslednik legende - Vlade Divca. Mada je jos rano, ali u njemu se vide sve osobine koje karakterisu jednog velikog igraca...

samo 1 klub

pre 19 godina

krle ima sve predispozicije da postane nas najbolji igrac u NBA. najvaznije je da on sam shvata koliko je rada potrebno da bi napredovao. samo da ga povrede zaobidju.

samo 1 klub

pre 19 godina

krle ima sve predispozicije da postane nas najbolji igrac u NBA. najvaznije je da on sam shvata koliko je rada potrebno da bi napredovao. samo da ga povrede zaobidju.

Vukasin '87

pre 19 godina

Bravo... Samo tako nastavi... Izgleda da ce on biti veliki naslednik legende - Vlade Divca. Mada je jos rano, ali u njemu se vide sve osobine koje karakterisu jednog velikog igraca...

roberto baggio

pre 19 godina

Svaka cast Krle...Hteo bi samo da nadodam, iako nema veze sa ovom vescu, ona karikatura Divca i Seka. mislim ljudi nemojte biti smesni..nikakve osnove nema staviti sliku Vlade koji ne igra nikako, i pre svega to je duel Seka i Kobea, tako da Vlade nema veze sa ovim. Jel vi mislite da njega neko spominje tamo u vezi svega ovoga ??? Dosta vise te price kako smo mi srbi najbolji i kako smo popili svu pamet sveta. Vlade jeste nasa legenda i zato mu treba podici bistu, ali sto se tice NBA on je samo "bio" jedan dobar evrpski igrac, i da nije belac odavno bi svoju karijeru zavsio, jer oni imaju takvih na izvoz. Znam da nije fino reci, ali je tako budimo realni jednom. Radi njega smo poceli gledati NBA, on je bio uzor mnogima, ali svemu dodje kraj... hvala mu za sve radosti, ali nemojmo preuvelicavati stvari !!!

Skip To My Lou

pre 19 godina

Boze sacuvaj, kakve diletantske izjave. Te godine kada Krstic bude All Star ja cu da budem rookie of the year. Momak ima kvaliteta, ali njegov dribling, igra levom rukom, dodavanje i pregled terena su, u najbolju ruku, mediokritet. Nas najbolji i najkompletniji igrac je Radmanovic. Onaj ko se razume u kosarku i prati NBA dobro zna zasto.

alexa

pre 19 godina

gde su ovde hrvati i severinci?!Jel Krstic mozda igrao za cibonu ili sledecu sezonu!?
samo partizan pravi prave igrace!
Krle puno srece!

goran (francuska)

pre 19 godina

Gledajuci kako momak napreduje, kako se "lako" prilagodjava na sasvim drugu sredinu, na NBA i ogroman pritisak, ne mogu da se ne osvrnem na Olimpjadu i njegovo tadasnje bledo izdanje. Secam se koliko je bio nervozan i prilikom gadjanja slobodnih bacanja, da ne pricamo o igri. To mi lici i na odggovor na pitanje, da li je Obradovic tada stvorio preveliku nervozu u timu? Sve govori da barem Krsticu "odsekao krila", pa valjda i ostalima.

U svakom slucaju Krletu svaka cast. Bravo care, samo tako nastavi.

Zaljubljeni Sekspir

pre 19 godina

Krle majstore nemas pojma koliko smo mi grobari ponosni na tebe, samo tako nastavi i bices ti veliki igrac...
PS. jos samo da dodam da se u potpunosti slazem sa Robertom Badjom, Diki nece igrati vise od 5 minuta i stvarno je bez veze predstavljati taj mec kao duel Divca i Seka...
Pozdrav!

Marko

pre 19 godina

Izjava o Divcu R. Baggia je tipicna za jednog fudbalera, jos dopingovanog! Bas neka on pokaze koji centar dobije u 37-oj 10 miliona za 2 sezone od LAL! Takvih kao Divac u NBA nema mnogo niti ih je bilo u istoriji! Ne govorim to jer je odavde, to isto mislim i za Djinobilija, Novickog, S. Nesa i onog Spanca iz Memfisa (Gasol). To su igraci zbog kojih je lepo gledati kosarku i oni su dali NBA krdibilitet u najnovijoj eri, da se zove najboljom.

trener/saradnik

pre 19 godina

Za Alex-a,odakle je dosao Krstic u Partizan? Da nije mozda iz Partizanove omladinske skole kosarke ili Bloka 45?Da nije mozda odigrao 4 sezone kao "svi NBA" Partizanovi igraci ili proveo sve vreme koje mu je ugovor doneo u Partizanu?
Kakvu vodu ti pijes kada verujes ovima koji donose odluke iz UO kluba,dok su takvi kao ti moze im se svasta servirati, zato se odreli i svog "deteta" Gurovica.
Dosta bre lazi i svojatanja tudjih igraca koje su DRUGI treneri napravili a ne Partizan ili vujosevic.

Denis

pre 19 godina

Krle je veliki igrac i veliki covek i ako bude nastavio da vredno radi bice all-star. U NBA i ne traba da budes bas nesto kompletan da bi bio dobar centar. Pa pogledajte recimo jednog Amare Stoudemire koji koristi samo jednu ruku i nema nikakav pregled igre. Belezi 1.1 asistenciju po mecu i 2.52 izgubljene lopte, pa ce da bude ALL-STAR ove godine. Krle uz KIDDovu pomoc moze mnogo. A takodje nisam jos video naseg igraca da se tako gura i baca po terenu kao Krle. decko ima veliku zelju. 2002 je lepio i potpuno nadigrao Chris Bosha na GLOBAL GAMES turniru u Dallasu.Ja mu zelim sve najbolje.
U potpunosti se slazem sa Baggiom za Divca. Mislio sam da jos moze ali izgleda da su njegovi dani odbrojani! Legenda je i treba mu dici spomenik, ali vreme je da se povuce.
Mislim da je smeshno i besmisleno stavljati njegovu i Shekovu karikaturu jer Vlade i ne igra. To ce biti duel Shaqa i Kobea koji se Pljuju po medijima celu sezonu. To sto on dobija $10 miliona u 37 godini znaci da je dobar businessman a nemora da znaci da razvaljuje kao igrac. Statistika sve govori.
Radman jeste najkompletniji ali dzaba kada on nista od toga ne koristi. Dechko se izgleda boji da udje u reket. Mogao bi da bude novi Dirk Nowitzki ali on voli da sutira trojke i nista vise. Nadam se da ce da odraste.
Vlade je car, a Krle ce da ga nadmashi.

oficirovic dusan

pre 19 godina

Dali ce ili nece biti All star zavisi samo od NJEGA!Tako je to na zapadu ili vredis ili ne, nema tu kec-mec i protekcije.Sve cestitke mladjanom Krsticu.

milos

pre 19 godina

Nisu mi jasni komentari vecine ljudi u vezi sa Divcem. Pa ljudi vi kao da 'otkrivate toplu vodu' sa cinjenicama da ima 37 god. i da ne igra kao sto je nekad igrao i da verovatno i nemoze da odigra kao sto je igrao proteklih sezona!!! Od njega se i ne ocekuje mnogo poena i skokova a ni asistencija po kojima je bio i prepoznatljiv ali ipak ce da strpa 10 miliona u dzep! Zapitajte se malo zasto je toliko cenjen!!!
Krle samo napred

faktorX

pre 19 godina

krstić će za 3 godine biti all star igrač.new jersey sada ima i solidnog igrača pod košem,i još kad se carter najkasnije u ponedjeljak vrati protiv detroita bit će vatre.vince je na neki način nabrijan i reko je da svi koji govore protiv njega da će progutat svoje rječi.

zilijen

pre 19 godina

Mislim da bi severina nakon odlaska Zmaga mogla da krene u projekat NBA severina i kao reprezentativne primerke posalje Lepojevica i Koprivicu ! Mislim da bi tamosnji treneri bili u najmanju ruku ZGRANUTI !!!

carter011

pre 19 godina

Ne znam sta da kazaem Krle, osim svaka cast!Nisam te voleo dok si bio u Partizanu, ali ipak pokazujes da si klasa.Samo nastavi tako.A Jefferson je ispao pravi smeker sa ovim!!!

Klinac

pre 19 godina

JARIC,STOJAKOVIC,RADMANOVIC,KRSTIC,DROBNJAK- WHO CAN BEAT THIS TEAM
(nEBA BL, 22. decembar 2004 23:12)
Odgovor:
Moja ekipa iz ulice...

kempes

pre 19 godina

@Skip To My Lou
ti se razumes nevidjeno!
o cemu ti pricaSh???
jeferson kaze da ce biti all star, a ti pametujesh o driblingu ???
bravo KRLE!!!

laki

pre 19 godina

Dečko je vredan i dobro radi za sada, jako je bitno šta ima u glavi i kako se prilagodjava sredini. Da bi posto zapažen igrač, potrebno je puno, puno, PUNO rada. Zato se ne treba zaletati i kovati dečka u zvezde, jer je to kontra usluga. Ukoliko ostane čvrsto na zemlji, nastavi da radi na snazi i individualnoj tehnici, a naročito da ne "poludi" zbog para, biće odličan igrač. U stvari, sada su mu svi putevi otvoreni, a od njega zavisi da li će iskoristiti otvoren prolaz.

Lemi NY

pre 19 godina

@Jeff Hornacek

U pravu si, NJ i NY su zaista blizu,odmah preko Hudson river-a.Inace,posto sam ja veliki navijac Lakersa,u NJ sam isao njih da gledam(cak sam bio i na tekmama finala LAL-NJ od pre dve godine).NY mrzim(mozda ce to izgledati smesno Alanu Hjustonu),i nikada ne idem da ih gledam,osim kada igraju sa LAL.Inace,posle nove godine se selim za stalno na Sherman Oaks(deo LA),pa cu cesce moci da idem u Staples Center.

p.s. Mozda ce te zanimati da sam bio u Gardenu '98 na All-Star vikendu kada je Jeff Hornacek pobedio u sutiranju trojki.Pozdrav sa ove strane okeana.

Jeff Hornacek

pre 19 godina

Bilo bi dobro da ponekad napises i neke zanimljivosti, bilo sa utakmica, bilo ovako, sto si ti cuo. Drugacije je kada se sve to cuje od nekoga ko tamo zivi. (to sve naravno kad imas vremena) Npr., mene interesuje da li i "obicni" Amerikanci, koji ne prate puno NBA, znaju neke od nasih igraca (da li su uopste culi za njih)?

Lazar

pre 19 godina

Tipicno srpska posla.

Paljevine na sve strane, dima kolko osh.

Neko odigra dve utakmice u nizu, i to mozda protiv ekipa koje ni nemaju dominantnog centra i vec je postao All Star, bas kao sto je ceta partizana dovela Milojevica i odma uzela ligu sampiona.

Dakle da vidimo sta ce taj all star potencijal uraditi protiv Seka, Ben Valasa, Jao Minga, Gasola, Mutomba (mada je star), i normalno Garneta.
Kad vidimo njegov ucinak protiv tih igraca onda mozemo i pricati o blistavoj buducnosti i svim zvezdama.

Ma mislim samo realno i nista vise.

Starac Vujadin

pre 19 godina

Ma moram da napravim komentar za Divca.
Pratim ga odkako je poceo da igra. Ma to je jedna lenstina koja uopste ne vezba. Pa pogledajte ljudi taj covek nema ni jedan misic. To je jedini igrac u NBA joji je nizi kad skoci nego kad stoji. Upropastio je svaki tim za koji je igrao, pocevsi sa porazom reprezentacije od Rusije kad je ubacivao loptu sa strane, preko kljucnog promasaja protiv Jute u plejofu pa do kriticnog dodavanja lopte Robertu Horiju koji pogadja tricu u zadnjoj sekundi Lejkers-Kings.
On je poznat kao mali kosakaski prevarant koji pada kad neko pogleda prema njemu. Ma zaista me ljuti kad ga neko zove "Legenda". Pa sta je ikada ostvario taj covek u sportu?
Ipak bih mu dao priznanje sto je pomago postradalima za vreme rata, ali kao sportista cista nula!

Allan Houston

pre 19 godina

@Lazar

Kada neko odigra onako za manje od tri cetvrtine(13 p.,12 reb,3 bl,i to sve za 28 minuta u igri),a pritom je ruki(i nije bio top pik,pa se oko njega ne vrti marketing),treba mu pisati u SUPERLATIVIMA.Hornetsi imaju Okafora,koji je dominantan(takodje ostvario dabl-dabl),pa ta tvoja prica kako protivnici nemaju dominantne centre ne drzi vodu.Izuzev Gasola i Minga,igraci koje si naveo su CRNCI(opet ponavljam “iznutra” potuno drugaciji),iskusniji,imaju protekciju kod sudija...

@Starac Vujadin

Kazes,on nema ni jedan misic.Verovatno si mislio na bicepse,tricepse,kvadricepse,plocice…Sta ce mu to?Daj mi primer SAMO JEDNOG belog centra u ligi koji ima izrazene misice,samo JEDNOG(pogledaj kako je Yao mrsav,Gasol takodje…)!!!Ti si verovatno mislio da on treba da izgleda kao Wallace,ili neko slican.To je nemoguce.Mislim,moguce je ako ide u teretanu,dize tegove,pa definise misice,ali tako NECE dobiti snagu.Izgledace kao bodibilderi,onako napunpani,ali nece moci da se krece,da sutne normalno(potpuno bi izgubio osecaj za sut).

Sto se tice one famozne trojke Horry-ja,Divac je to uradio sa najboljom namerom-Bryant je isao na ulaz,promasio je(ostalo je samo par sec do kraja),Diki je hteo da izbacivanjem lopte dobije na vremenu(citaj da se zavrsi utakmica),ali je lopta nesrecno dosla do Horrya,i ostalo znate…

Pretpostavljam da ti mislis da je on trebao da igra kao Olajuwon,Robinson,Ewing,O’Neal…Da nabija dabl-dablove,i da mu to bude uloga u timu.Ovi igraci su igrali SNAGOM(ili jos igraju),a kada im ona ponestane,davace 3-4 ppg.Divac igra glavom,razmislja,i po tome je poznat.

@Lamy

Moj rodjeni brat zivi na Sherman Oaksu nekoliko godina.

Лазар

pre 19 godina

Какве бре има везе да ли је неко црнац или белац, битно је само да ли је добар или лош.
А поменути Родни Крстић је помало смешан онако ко прутић, и још нешто кад је неко нов на њега се обраћа мање пажње али кад се схвати да и он може да убаци који поен онда се почне на њега обраћати много више пажње и ту је крај.
А што се тице најбоље браде НБА тј млохавог Дивца, па погледај га само да је био само мало више заинтересован за тренирање освојио би ту титулу.
Овако ће бити упамћен као играч који је попио највише рампи у НБА.
Али нема везе кад заврси са косарком може да пређе у маркетинг из Мишелина и онако траже маскоту.
Е да поменути Гасол и није тако танан ко што га неки представљају, и кукови му нису већи од рамена ко у слуцају једног другог белог европљанина у НБА.

Е ово није ништа лично, само констатујем оно што сам видео.

П.С. И какво је то расно дељење играча на црне, жуте, црвене и беле.

Allan Houston

pre 19 godina

@Lazar

Ja nisam rasista,i mrzim takve ljude.Igrace nisam podelio po bolji koze zato sto mi je tako “dunulo”,vec postoji dobar razlog.I dalje tvrdim da belci crncima ne mogu da budu konkurencija sto se tice fizicke snage.To nije problem samo u kosraci,vec i u drugim sportovima.Npr Zasto su svi prvaci u plivanju bili BELCI(Spic,Torph,Felps,Van Der Hugeband…)?Zato sto imaju bolju “hidrodinamiku”,a to im omogucava sklop misica.Zasto su svi najbolji svetski sprinteri CRNCI(Lewis,Green,Montgomery,Boldon…).Zato sto im to omogucava skolp misica.Eto zato sam ih podelio.

Лазар

pre 19 godina

Ма стоји све то што си навео, само се запитај што све више и више има црних спортиста науштрб оних других, па није ваљда зато што имају лошије мишиће, има ту мало и социологије, бежања из гета итд...
А што се центара у НБА тиче па није све баш тако како мислиш има доста бледоликих играча на позицији центра који су били врло добри рецимо Риђобради, Смитс, Мајкан, чика Бил Лембир итд...
Рецимо да их је било више раније, па онда манје неких седамдесетих и осамдесетих, па их поново има деведесетих све је то некако ствар тренда, сад су поново бледолики у тренду.

Allan Houston

pre 19 godina

Ti me ocigledno nisi razumeo-crnci i imaju bolje predispozicije od ovih ostalih,zato oni ne mogu da se porede.A o tim centrima…Majkan je igrao pocetkom ’50-ih,kada je crncima bilo ZABRANJENO da igraju u NBA,+tada je jedan prosecni centar bio visok 190 cm,dok je Majkan sa svojih 210cm bio strasno dominantan(zato je i prosiren reket u NBA).Ridjobradi(pretpostavljam da mislis na Waltona),je bio dobar,ali je on mogao da se “bori” sa Chemberlainom i Russelom SAMO ako je bio brzi od njih.Na jednoj utakmici je pokusao da ide snagom na Russela,pa mu je ovaj zalepio 8 banana.Svi beli centri(odnosno visoki igraci) su bili DOBRI SUTERI(primeri Minga,Nowitzkog,Gasola,Brad Millera,pa i Smitsa,Sabonisa…).Oni su bili dobri suteri sa polu distance,nisu se gurali pod kosem,jer su znali da ce ih likovi kao Chemberlain,ili posle O‘Neal POJESTI.Svi najbolji centri u ISTORIJI lige su bili CRNCI(Russel,Chemberlain,O’Neal,Jabbar,Olajuwon,Robinson,Ewing,Lenier…).Belci su bili odlicni suteri(Hornacek,Kerr,Price,Stojakovic,Bird,Nowitzki,West…),igraci koji nisu mogli da probiju granitnu odbranu(koju su predvodili gorenavedeni centri-tipican primer je dinastija Boston Celticsa),vec su se osljanjali na “dalekometne suteve”.

A ovi likovi iz geta-Crnci su uglavnom bili brzi(primeri Iversona,Marberya,Muggsy Boguesa),i tako su gradili igru,dok nesto “sporiji” belci mogu da se osljanjaju samo na sut(kao u filmu “White man can’t jump).Jos jedan primer-jedan Spud Webb je sa 165cm(ili koliko vec)pobedio u zakucavanju(pri tome je veoma atraktivno zakucavao),a neki belac od 190cm uopste ne moze da zakuca.

samo 1 klub

pre 19 godina

krle ima sve predispozicije da postane nas najbolji igrac u NBA. najvaznije je da on sam shvata koliko je rada potrebno da bi napredovao. samo da ga povrede zaobidju.

Vukasin '87

pre 19 godina

Bravo... Samo tako nastavi... Izgleda da ce on biti veliki naslednik legende - Vlade Divca. Mada je jos rano, ali u njemu se vide sve osobine koje karakterisu jednog velikog igraca...

roberto baggio

pre 19 godina

Svaka cast Krle...Hteo bi samo da nadodam, iako nema veze sa ovom vescu, ona karikatura Divca i Seka. mislim ljudi nemojte biti smesni..nikakve osnove nema staviti sliku Vlade koji ne igra nikako, i pre svega to je duel Seka i Kobea, tako da Vlade nema veze sa ovim. Jel vi mislite da njega neko spominje tamo u vezi svega ovoga ??? Dosta vise te price kako smo mi srbi najbolji i kako smo popili svu pamet sveta. Vlade jeste nasa legenda i zato mu treba podici bistu, ali sto se tice NBA on je samo "bio" jedan dobar evrpski igrac, i da nije belac odavno bi svoju karijeru zavsio, jer oni imaju takvih na izvoz. Znam da nije fino reci, ali je tako budimo realni jednom. Radi njega smo poceli gledati NBA, on je bio uzor mnogima, ali svemu dodje kraj... hvala mu za sve radosti, ali nemojmo preuvelicavati stvari !!!

Skip To My Lou

pre 19 godina

Boze sacuvaj, kakve diletantske izjave. Te godine kada Krstic bude All Star ja cu da budem rookie of the year. Momak ima kvaliteta, ali njegov dribling, igra levom rukom, dodavanje i pregled terena su, u najbolju ruku, mediokritet. Nas najbolji i najkompletniji igrac je Radmanovic. Onaj ko se razume u kosarku i prati NBA dobro zna zasto.

alexa

pre 19 godina

gde su ovde hrvati i severinci?!Jel Krstic mozda igrao za cibonu ili sledecu sezonu!?
samo partizan pravi prave igrace!
Krle puno srece!

goran (francuska)

pre 19 godina

Gledajuci kako momak napreduje, kako se "lako" prilagodjava na sasvim drugu sredinu, na NBA i ogroman pritisak, ne mogu da se ne osvrnem na Olimpjadu i njegovo tadasnje bledo izdanje. Secam se koliko je bio nervozan i prilikom gadjanja slobodnih bacanja, da ne pricamo o igri. To mi lici i na odggovor na pitanje, da li je Obradovic tada stvorio preveliku nervozu u timu? Sve govori da barem Krsticu "odsekao krila", pa valjda i ostalima.

U svakom slucaju Krletu svaka cast. Bravo care, samo tako nastavi.

Zaljubljeni Sekspir

pre 19 godina

Krle majstore nemas pojma koliko smo mi grobari ponosni na tebe, samo tako nastavi i bices ti veliki igrac...
PS. jos samo da dodam da se u potpunosti slazem sa Robertom Badjom, Diki nece igrati vise od 5 minuta i stvarno je bez veze predstavljati taj mec kao duel Divca i Seka...
Pozdrav!

Marko

pre 19 godina

Izjava o Divcu R. Baggia je tipicna za jednog fudbalera, jos dopingovanog! Bas neka on pokaze koji centar dobije u 37-oj 10 miliona za 2 sezone od LAL! Takvih kao Divac u NBA nema mnogo niti ih je bilo u istoriji! Ne govorim to jer je odavde, to isto mislim i za Djinobilija, Novickog, S. Nesa i onog Spanca iz Memfisa (Gasol). To su igraci zbog kojih je lepo gledati kosarku i oni su dali NBA krdibilitet u najnovijoj eri, da se zove najboljom.

trener/saradnik

pre 19 godina

Za Alex-a,odakle je dosao Krstic u Partizan? Da nije mozda iz Partizanove omladinske skole kosarke ili Bloka 45?Da nije mozda odigrao 4 sezone kao "svi NBA" Partizanovi igraci ili proveo sve vreme koje mu je ugovor doneo u Partizanu?
Kakvu vodu ti pijes kada verujes ovima koji donose odluke iz UO kluba,dok su takvi kao ti moze im se svasta servirati, zato se odreli i svog "deteta" Gurovica.
Dosta bre lazi i svojatanja tudjih igraca koje su DRUGI treneri napravili a ne Partizan ili vujosevic.

Denis

pre 19 godina

Krle je veliki igrac i veliki covek i ako bude nastavio da vredno radi bice all-star. U NBA i ne traba da budes bas nesto kompletan da bi bio dobar centar. Pa pogledajte recimo jednog Amare Stoudemire koji koristi samo jednu ruku i nema nikakav pregled igre. Belezi 1.1 asistenciju po mecu i 2.52 izgubljene lopte, pa ce da bude ALL-STAR ove godine. Krle uz KIDDovu pomoc moze mnogo. A takodje nisam jos video naseg igraca da se tako gura i baca po terenu kao Krle. decko ima veliku zelju. 2002 je lepio i potpuno nadigrao Chris Bosha na GLOBAL GAMES turniru u Dallasu.Ja mu zelim sve najbolje.
U potpunosti se slazem sa Baggiom za Divca. Mislio sam da jos moze ali izgleda da su njegovi dani odbrojani! Legenda je i treba mu dici spomenik, ali vreme je da se povuce.
Mislim da je smeshno i besmisleno stavljati njegovu i Shekovu karikaturu jer Vlade i ne igra. To ce biti duel Shaqa i Kobea koji se Pljuju po medijima celu sezonu. To sto on dobija $10 miliona u 37 godini znaci da je dobar businessman a nemora da znaci da razvaljuje kao igrac. Statistika sve govori.
Radman jeste najkompletniji ali dzaba kada on nista od toga ne koristi. Dechko se izgleda boji da udje u reket. Mogao bi da bude novi Dirk Nowitzki ali on voli da sutira trojke i nista vise. Nadam se da ce da odraste.
Vlade je car, a Krle ce da ga nadmashi.

oficirovic dusan

pre 19 godina

Dali ce ili nece biti All star zavisi samo od NJEGA!Tako je to na zapadu ili vredis ili ne, nema tu kec-mec i protekcije.Sve cestitke mladjanom Krsticu.

milos

pre 19 godina

Nisu mi jasni komentari vecine ljudi u vezi sa Divcem. Pa ljudi vi kao da 'otkrivate toplu vodu' sa cinjenicama da ima 37 god. i da ne igra kao sto je nekad igrao i da verovatno i nemoze da odigra kao sto je igrao proteklih sezona!!! Od njega se i ne ocekuje mnogo poena i skokova a ni asistencija po kojima je bio i prepoznatljiv ali ipak ce da strpa 10 miliona u dzep! Zapitajte se malo zasto je toliko cenjen!!!
Krle samo napred

faktorX

pre 19 godina

krstić će za 3 godine biti all star igrač.new jersey sada ima i solidnog igrača pod košem,i još kad se carter najkasnije u ponedjeljak vrati protiv detroita bit će vatre.vince je na neki način nabrijan i reko je da svi koji govore protiv njega da će progutat svoje rječi.

zilijen

pre 19 godina

Mislim da bi severina nakon odlaska Zmaga mogla da krene u projekat NBA severina i kao reprezentativne primerke posalje Lepojevica i Koprivicu ! Mislim da bi tamosnji treneri bili u najmanju ruku ZGRANUTI !!!

carter011

pre 19 godina

Ne znam sta da kazaem Krle, osim svaka cast!Nisam te voleo dok si bio u Partizanu, ali ipak pokazujes da si klasa.Samo nastavi tako.A Jefferson je ispao pravi smeker sa ovim!!!

Klinac

pre 19 godina

JARIC,STOJAKOVIC,RADMANOVIC,KRSTIC,DROBNJAK- WHO CAN BEAT THIS TEAM
(nEBA BL, 22. decembar 2004 23:12)
Odgovor:
Moja ekipa iz ulice...

kempes

pre 19 godina

@Skip To My Lou
ti se razumes nevidjeno!
o cemu ti pricaSh???
jeferson kaze da ce biti all star, a ti pametujesh o driblingu ???
bravo KRLE!!!

laki

pre 19 godina

Dečko je vredan i dobro radi za sada, jako je bitno šta ima u glavi i kako se prilagodjava sredini. Da bi posto zapažen igrač, potrebno je puno, puno, PUNO rada. Zato se ne treba zaletati i kovati dečka u zvezde, jer je to kontra usluga. Ukoliko ostane čvrsto na zemlji, nastavi da radi na snazi i individualnoj tehnici, a naročito da ne "poludi" zbog para, biće odličan igrač. U stvari, sada su mu svi putevi otvoreni, a od njega zavisi da li će iskoristiti otvoren prolaz.

Lemi NY

pre 19 godina

@Jeff Hornacek

U pravu si, NJ i NY su zaista blizu,odmah preko Hudson river-a.Inace,posto sam ja veliki navijac Lakersa,u NJ sam isao njih da gledam(cak sam bio i na tekmama finala LAL-NJ od pre dve godine).NY mrzim(mozda ce to izgledati smesno Alanu Hjustonu),i nikada ne idem da ih gledam,osim kada igraju sa LAL.Inace,posle nove godine se selim za stalno na Sherman Oaks(deo LA),pa cu cesce moci da idem u Staples Center.

p.s. Mozda ce te zanimati da sam bio u Gardenu '98 na All-Star vikendu kada je Jeff Hornacek pobedio u sutiranju trojki.Pozdrav sa ove strane okeana.

Jeff Hornacek

pre 19 godina

Bilo bi dobro da ponekad napises i neke zanimljivosti, bilo sa utakmica, bilo ovako, sto si ti cuo. Drugacije je kada se sve to cuje od nekoga ko tamo zivi. (to sve naravno kad imas vremena) Npr., mene interesuje da li i "obicni" Amerikanci, koji ne prate puno NBA, znaju neke od nasih igraca (da li su uopste culi za njih)?

Lazar

pre 19 godina

Tipicno srpska posla.

Paljevine na sve strane, dima kolko osh.

Neko odigra dve utakmice u nizu, i to mozda protiv ekipa koje ni nemaju dominantnog centra i vec je postao All Star, bas kao sto je ceta partizana dovela Milojevica i odma uzela ligu sampiona.

Dakle da vidimo sta ce taj all star potencijal uraditi protiv Seka, Ben Valasa, Jao Minga, Gasola, Mutomba (mada je star), i normalno Garneta.
Kad vidimo njegov ucinak protiv tih igraca onda mozemo i pricati o blistavoj buducnosti i svim zvezdama.

Ma mislim samo realno i nista vise.

Starac Vujadin

pre 19 godina

Ma moram da napravim komentar za Divca.
Pratim ga odkako je poceo da igra. Ma to je jedna lenstina koja uopste ne vezba. Pa pogledajte ljudi taj covek nema ni jedan misic. To je jedini igrac u NBA joji je nizi kad skoci nego kad stoji. Upropastio je svaki tim za koji je igrao, pocevsi sa porazom reprezentacije od Rusije kad je ubacivao loptu sa strane, preko kljucnog promasaja protiv Jute u plejofu pa do kriticnog dodavanja lopte Robertu Horiju koji pogadja tricu u zadnjoj sekundi Lejkers-Kings.
On je poznat kao mali kosakaski prevarant koji pada kad neko pogleda prema njemu. Ma zaista me ljuti kad ga neko zove "Legenda". Pa sta je ikada ostvario taj covek u sportu?
Ipak bih mu dao priznanje sto je pomago postradalima za vreme rata, ali kao sportista cista nula!

Allan Houston

pre 19 godina

@Lazar

Kada neko odigra onako za manje od tri cetvrtine(13 p.,12 reb,3 bl,i to sve za 28 minuta u igri),a pritom je ruki(i nije bio top pik,pa se oko njega ne vrti marketing),treba mu pisati u SUPERLATIVIMA.Hornetsi imaju Okafora,koji je dominantan(takodje ostvario dabl-dabl),pa ta tvoja prica kako protivnici nemaju dominantne centre ne drzi vodu.Izuzev Gasola i Minga,igraci koje si naveo su CRNCI(opet ponavljam “iznutra” potuno drugaciji),iskusniji,imaju protekciju kod sudija...

@Starac Vujadin

Kazes,on nema ni jedan misic.Verovatno si mislio na bicepse,tricepse,kvadricepse,plocice…Sta ce mu to?Daj mi primer SAMO JEDNOG belog centra u ligi koji ima izrazene misice,samo JEDNOG(pogledaj kako je Yao mrsav,Gasol takodje…)!!!Ti si verovatno mislio da on treba da izgleda kao Wallace,ili neko slican.To je nemoguce.Mislim,moguce je ako ide u teretanu,dize tegove,pa definise misice,ali tako NECE dobiti snagu.Izgledace kao bodibilderi,onako napunpani,ali nece moci da se krece,da sutne normalno(potpuno bi izgubio osecaj za sut).

Sto se tice one famozne trojke Horry-ja,Divac je to uradio sa najboljom namerom-Bryant je isao na ulaz,promasio je(ostalo je samo par sec do kraja),Diki je hteo da izbacivanjem lopte dobije na vremenu(citaj da se zavrsi utakmica),ali je lopta nesrecno dosla do Horrya,i ostalo znate…

Pretpostavljam da ti mislis da je on trebao da igra kao Olajuwon,Robinson,Ewing,O’Neal…Da nabija dabl-dablove,i da mu to bude uloga u timu.Ovi igraci su igrali SNAGOM(ili jos igraju),a kada im ona ponestane,davace 3-4 ppg.Divac igra glavom,razmislja,i po tome je poznat.

@Lamy

Moj rodjeni brat zivi na Sherman Oaksu nekoliko godina.

Лазар

pre 19 godina

Какве бре има везе да ли је неко црнац или белац, битно је само да ли је добар или лош.
А поменути Родни Крстић је помало смешан онако ко прутић, и још нешто кад је неко нов на њега се обраћа мање пажње али кад се схвати да и он може да убаци који поен онда се почне на њега обраћати много више пажње и ту је крај.
А што се тице најбоље браде НБА тј млохавог Дивца, па погледај га само да је био само мало више заинтересован за тренирање освојио би ту титулу.
Овако ће бити упамћен као играч који је попио највише рампи у НБА.
Али нема везе кад заврси са косарком може да пређе у маркетинг из Мишелина и онако траже маскоту.
Е да поменути Гасол и није тако танан ко што га неки представљају, и кукови му нису већи од рамена ко у слуцају једног другог белог европљанина у НБА.

Е ово није ништа лично, само констатујем оно што сам видео.

П.С. И какво је то расно дељење играча на црне, жуте, црвене и беле.

Allan Houston

pre 19 godina

@Lazar

Ja nisam rasista,i mrzim takve ljude.Igrace nisam podelio po bolji koze zato sto mi je tako “dunulo”,vec postoji dobar razlog.I dalje tvrdim da belci crncima ne mogu da budu konkurencija sto se tice fizicke snage.To nije problem samo u kosraci,vec i u drugim sportovima.Npr Zasto su svi prvaci u plivanju bili BELCI(Spic,Torph,Felps,Van Der Hugeband…)?Zato sto imaju bolju “hidrodinamiku”,a to im omogucava sklop misica.Zasto su svi najbolji svetski sprinteri CRNCI(Lewis,Green,Montgomery,Boldon…).Zato sto im to omogucava skolp misica.Eto zato sam ih podelio.

Лазар

pre 19 godina

Ма стоји све то што си навео, само се запитај што све више и више има црних спортиста науштрб оних других, па није ваљда зато што имају лошије мишиће, има ту мало и социологије, бежања из гета итд...
А што се центара у НБА тиче па није све баш тако како мислиш има доста бледоликих играча на позицији центра који су били врло добри рецимо Риђобради, Смитс, Мајкан, чика Бил Лембир итд...
Рецимо да их је било више раније, па онда манје неких седамдесетих и осамдесетих, па их поново има деведесетих све је то некако ствар тренда, сад су поново бледолики у тренду.

Allan Houston

pre 19 godina

Ti me ocigledno nisi razumeo-crnci i imaju bolje predispozicije od ovih ostalih,zato oni ne mogu da se porede.A o tim centrima…Majkan je igrao pocetkom ’50-ih,kada je crncima bilo ZABRANJENO da igraju u NBA,+tada je jedan prosecni centar bio visok 190 cm,dok je Majkan sa svojih 210cm bio strasno dominantan(zato je i prosiren reket u NBA).Ridjobradi(pretpostavljam da mislis na Waltona),je bio dobar,ali je on mogao da se “bori” sa Chemberlainom i Russelom SAMO ako je bio brzi od njih.Na jednoj utakmici je pokusao da ide snagom na Russela,pa mu je ovaj zalepio 8 banana.Svi beli centri(odnosno visoki igraci) su bili DOBRI SUTERI(primeri Minga,Nowitzkog,Gasola,Brad Millera,pa i Smitsa,Sabonisa…).Oni su bili dobri suteri sa polu distance,nisu se gurali pod kosem,jer su znali da ce ih likovi kao Chemberlain,ili posle O‘Neal POJESTI.Svi najbolji centri u ISTORIJI lige su bili CRNCI(Russel,Chemberlain,O’Neal,Jabbar,Olajuwon,Robinson,Ewing,Lenier…).Belci su bili odlicni suteri(Hornacek,Kerr,Price,Stojakovic,Bird,Nowitzki,West…),igraci koji nisu mogli da probiju granitnu odbranu(koju su predvodili gorenavedeni centri-tipican primer je dinastija Boston Celticsa),vec su se osljanjali na “dalekometne suteve”.

A ovi likovi iz geta-Crnci su uglavnom bili brzi(primeri Iversona,Marberya,Muggsy Boguesa),i tako su gradili igru,dok nesto “sporiji” belci mogu da se osljanjaju samo na sut(kao u filmu “White man can’t jump).Jos jedan primer-jedan Spud Webb je sa 165cm(ili koliko vec)pobedio u zakucavanju(pri tome je veoma atraktivno zakucavao),a neki belac od 190cm uopste ne moze da zakuca.