Ponedeljak, 12.08.2019.

08:00

Mnogo toga je u igri – Zvezda kreće put Kopenhagena

Izvor: PT

Mnogo toga je u igri – Zvezda kreæe put Kopenhagena IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

114 Komentari

Sortiraj po:

Lajavi krelac

pre 4 godine

Ne znam što se ovde pravi tolika fama?? Pa šta i da ispadnemo od Kopenhagena, nije smak sveta, čeka nas LE. Ipak je LŠ još uvek prevelik zalogaj.
Neka daju sve od sebe i ja ću biti zadovoljan. Ono što mene zaista plaši je to što tamo MORAMO da damo gol, a Miloje poveo samo Boaćija (koji je totalno van forme i zainteresovanosti) kao napadača u Dansku. I opet će igrati zatvoreno, braniti se kao neke kukavice i čekati 70 - 80i minut pa da napadnemo onda. Sa iscrpljenim igračima koji neće moći da dišu i potrče. Ukoliko dotle ne primimo par golova zahvaljujući "uigranoj" odbrani Milunović-Babić, dok na klupi sede Degenek i Pankov, školovani bekovi. I, naravno, "desni bek" Gobelja sa centaršutevima "a la PVO". Da ne pominjem izgubljenog Jovančića i zbunjenog Kanjasa, a na klupi sede Vulić i igrači koji bi ostavili srce na terenu i kidali do posledenjeg atoma snage.
Ali, oni nisu uigrani. A neka nam je Bog u pomoći sa ovima uigranima.

est

pre 4 godine

Oni ce Marina da stave u dzep, a vama niko drugi osim njega ne moze da resi utakmicu. Nemoguca misija za vas.
(...., 12. avgust 2019 15:32
pa nismo mi partizai da ne mozemo da prodjemo ovakve smesne klubove koji su za vas sinonimi za fudbal da ne govorim o pobedama protiv najboljih na svetu jer vi to za zivota niste niti cete doziveti.
zato cuti i raduj se svaki put kad odigramo nereseno sa bilo kim.

Vlada

pre 4 godine

Samo da ne bude ona sramna taktika kao na utakmici protiv Arisa, kada je Kosan izveo formaciju 4-6-0! Ako je ikada Miloju trebala doza sportske drskosti, to je ovaj trenutak.

Zoran

pre 4 godine

Prosto receno nas fudbal me odavno ne zanima,ali neka mi jedan pametan navijač Zvezde ili Partizana objasni,ulazili su i jedni i drugi u ligu šampiona, uzeli ogromne pare ,sponzori ,tv prava,samo učešće. I sta se dogadja sledeće sezone, prodaje se sve što iole vredi .Sad ja ne razumem zaradio si ,zar nije logično da se pojačava tim,novac imaš i da probas ponovo,ne kod nas obrnuto daj da prodam sve ,dovedem istrošene strance i onda ću da plačem na sudije na Uefu, a predsednici klubova će pričati kako vole Zvezdu i Partizan.

Milan

pre 4 godine

Posle pripremnog perioda i uvodnih utakmica u sezoni,Zvezda je podigla igru i formu na viši nivo protiv Kopenhagena u Beogradu i veoma dobro je odigrala utakmicu. Očekujem u revanšu da tim bude na još višem nivou i rutinski prodje u narednu rundu.To bi značilo u defanzivi da se odigra standardno dobro, vezni red da bude još čvršći i konačno u napadu da dodjemo do bolje realizacije.Imamo iskusan tim sa reprezentativcima i igračima koji su igrali LŠ,imamo uigran tim koji je zajedno duži vremenski period i pojedinačnu snagu u igračima poput Marina (ne zaboravimo kvalitete i iskustvo Borjana,Degeneka,Rodića,Kanjasa, Boacija,za koga mislim da je ovo njegova utakmica..) i sve će biti u redu u revanšu protiv čvrste,ali ipak skromne ekipe Kopenhagena (inače ekipa ispod evropskog proseka,za nijansu bolja od Helsinkija).Sastav koji će Milojević najverovatnije izvesti: Borjan- Gobeljić,Milunović,Degenek,Rodić- Kanjas,Jovančić, Marin,Vukanović,Ivanić- Boaći. Dobre šanse da zaigraju imaju Vulić, Jevtović, Simić, Gajić, Pankov, Žander...Očekujem pobedu Zvezde od 3-1 (Boaći 2, Marin),kao i novo učešće u LŠ i da učinimo korak više,3.mesto u grupnoj fazi i nastavak takmičenja kroz LE ili prolaz u osminu finala LŠ.Čitajući komentare,vidim da medju nama preovladava neki neobjašnjiv strah i opreznost.Ljudi,budimo hrabri, podržimo igrače i tim,mi smo Zvezda i uvek smo spremni da se izdignemo iznad situacije i proseka. Zvezda! Igraće Zvezda u grupnoj fazi LŠ i Partizan u grupi LE. Srbija!

Anon

pre 4 godine

Nema nama sreće dok Gobeljiću ne vidimo leđa. Prokletstvo, porazi, povrede, loša igra i atmosfera u, i oko kluba, sve je počelo s njegovim nerazumnim startom. Sutra opušteno ispadamo.

Вук

pre 4 godine

Копенхаген је домаћа екипа и биће јако јако неугодно по Звезду. Тешко зауставити њихове јуришне нападе у таласима, а овамо на другој страни учинити нешто више без Бена и бледог Боаћија. Боље се концентрисати на Лигу Европе. Ово је превелики залак и ништа чудно да убедљиво изгубимо у Данској.

....

pre 4 godine

Marin da uzme sam loptu, da predribla protivnike i da ga zavali. Ja ne vidim drugi nacin da Zvezda postigne gol. A odbrana sta uradi-uradi.
(Mikica, 12. avgust 2019 14:32)

Oni ce Marina da stave u dzep, a vama niko drugi osim njega ne moze da resi utakmicu. Nemoguca misija za vas.

jashtaman

pre 4 godine

Izvinjavam se u ime FK CZ sto, mozda, necemo igrati Ligu sampiona svake godine.
Malo vise pljujete nego sto treba cini mi se, a tek je jedna ozbiljna utakmica odigrana i nismo je ni izgubili, pritom protivnik nije losa ekipa i nije sramota ni ispasti od iste.
Nije ovo FM, Fifa ili Pes, ovo su stvarne utakmice. Ajmo malo podrske za momke, nije toliko tesko biti pozitivan, cak je i lepse, evo probajte...
Bice tvrdo, bice 0-2, idemo bre!

Arcibald Rajs

pre 4 godine

Iz Aviona se vidi da Boaci nije onaj Boaci od pre tri godine kad je dosao u Zvezdu, taj tad je trcao, pritiskao odbranu , otvarao se, kretao se kao spic, a ovaj danasnji stoji i ceka loptu, kao sto napisa lik , uopste mi nije jasna struka Zvezde, da se Tako lako otarase malog Jovelje, decko je glavom Na zemlji, nije umisljen kao mnogi mladi igraci, on bi nam doneo dosta toga, ovako ostaje da grickamo nokte i gledamo od 20 45 u utorak sta ce biti .Iskreno se nadam da ce utakmicu poceti i Vulic i Vukanovic, pa i Simic koji ima brzinu.

est

pre 4 godine

Zelim da karma proradi zbog onih sinocnih komentara na utakmicu Partizana u Krusevcu i da Kopenhagen pobedi, verujem u karmu i njenu moc. Karma je cudo.
(Bodibond, 12. avgust 2019 12:20)
tebi dete jos nije jasno da je ovo karma za ono sto ste krali ali tada si se smejuljio...

Lajavi krelac

pre 4 godine

Sad sam video kojih 19 je Miloje poveo u Kopenhagen (Boaći je jedini špic, jer će Vukanović sigurno biti na klupi) i mogu samo da kažem neka nam je Bog u pomoći, jer ne mogu da shvatim koliko kukavičku postavu povedeš na meč gde MORAŠ da postigneš gol. Da li se Terzić, Mrkela i Milojević svađaju međusobno, šta kome radi iza leđa nije ni bitno, ali je DEFINITIVNO da od početka sezone nešto debelo ne valja u Zvezdi.
Ali ako Miloje prođe Kopenhagen javno obznanjujem da nijedan komentar više neću uputiti vezan za FK Crvena Zvezda, ali ako se desi da se ostvari ovo što sam "prognozirao" da će najviše podbaciti Milojevi puleni (Boaći, Vukanović, Jovančić, Gobeljić...) biće rafalne paljbe tipa "šta sam rekao". Ja sam obični navijač i nisam od onih "selektora" koji sve znaju, nego samo imam dovoljno moždanih ćelija da vidim da neki igrači igraju jako loše, a da oni koji igraju solidno do dobro ne mogu ni da pokažu ono što znaju zbog ovih koji nisu u formi. I da tu nešto debelo nije u redu, ali sve mislim da "stručni" bolje znaju. Ali, ako sam kao neznalica u pravu, pa, majku mu, za šta neki primaju OGROMNE pare??
SIGURAN sam da Miloje dobro zna šta i kako, ali mi deluje kao da je ove sezone "vezan" nečim zakulisnim, i da, delimično, namerno i sitno svojom tvrdoglavošću radi na štetu Zvezde. Tipa - ja sam hteo jedno, vi terate drugo, e sad ću vam pokazati gde grešite - i tu ispašta klub zbog idiotizma pojedinaca u upravi.

Milanche...ge...

pre 4 godine

Od pocetka sezone nije mi jasno kakav je bio kadrovski plan u FKCZ.
Prodali Joveljica na prvu kartu, umesto makar da sacekaju kraj kvalifikacija, decko bi vredeo sigurno isto, a mozda i vise. Inace, mislim da nikom nije jasno zasto je uopste prodat takav talenat.
Doveli Tomanea, ili kako se vec zove, ovaj se odmah povredio, pri cemu nisu hteli da ga licenciraju za Kopenhagen!?
Iz sve snage se trudili da prodaju Pavkova, i na nevidjenu srecu za klub nisu uspeli.
Sve karte bacili u Boacija.
Prodaja Bena se najavila jos pre mesec dana, ali se i ovaj povredio
I sta se sada desava.
Od 4 napadaca, 2 povredjena, 1 nelicenciran, i jedan ne zna gde se nalazi.
I CZ da postigne 1 ili 2 gola?!
Na koju foru?
Pa u domacem prvenstvu ne mogu da munu 2 komada.

Omg ???!!

pre 4 godine

Ma samo ostro od samoga starta i iznuditi u prvih 10 minuta crveni karton i jedanaesterac,cek ???? Ovo su kvalifikacije za ligu sampiona ??? E izvinjavam se onda nista, bunker pa sta vam da bog :)

Mikica

pre 4 godine

Marin da uzme sam loptu, da predribla protivnike i da ga zavali. Ja ne vidim drugi nacin da Zvezda postigne gol. A odbrana sta uradi-uradi.

dfgjhdrd

pre 4 godine

Šta bude bilo biće. Druga stvar mene iritira. Igramo onako kako igramo ali kad damo gol povlačimo se u odbranu. Nikad mi nismo igrali tako. Posle prvog treba igrati da se da drugi gol. Barem kad igramo kod kuće sa ekipama koje nisu toliki bauk.Uredu da je to Bajern,Barselona Real....Srećno smo i prošle godine ušli u LŠ i ne treba očekivati da te srećna stalno prati. Previše je taktike. Rokaj to pa šta bude

Lajavi krelac

pre 4 godine

Samo da dodam još jednu stvar koja mi nije jasna - traži se igrač po krilima, ganja se neki Kongoanac iz Sent Trudena (koliko čujem), a otarasili se Melega i Jirke koji nisu ni dobili krštenu priliku?? Svaki put kad sam video Jirku da igra dečko je brz kao munja, ubacuje se i ume da centrira (on je LEVO krilo) ali očigledno pored Ivanića i Bena (a ne zna se ko je od njih dvojice slabiji ove sezone) jedan takav igrač nema šta da traži u Zvezdi??!! Da li se to neko šali ili šta??
Protiv Mladosti Tomane se baš trudio, ali nije bio dovoljno u igri (pogotovo kad se igra onakav bunker) da bi mogao to da kruniše, onaj mali Krstović je očigledno veliki talenat, ali će propasti u Zvezdi zbog neigranja. Ako je Pavkov sa svim svojim golovima i trudom zaslužio da bude rezerva Boaćiju, šta ovaj mali može da očekuje pored Pavkova, Boaćija, Tomanea, Vukanovića...??
Suviše toga ne štima u Zvezdi da bi mogli da se nadamo istom što i prošle godine, a siguran sam da Miloje nije jedini krivac za to.

NY

pre 4 godine

Zvezdaš
12 mil je lepa suma kad je budžet 10-15 miliona. Naš je sad,po rečima terzića,25 miliona i liga Evrope ga neće popuniti
(Jam, 12. avgust 2019 13:09

Budzet Zvezde nije 25 miliona
racunajuci sve plate igracima, zaposlenima ,stipendije, putovanja

Aco81.rs

pre 4 godine

Zvezdi ostaje da napadne od prvog minuta,samo tako moze proci neugodne Dance,nista povlacenje i oprezno cekanje neke kontre,samo napad!Sretno od grobara.

Цоа звездаш

pre 4 godine

Наслов је тачан. Много тога је у игри.

Највише за оне у управи који рачунају на милионе од уласка у ЛШ.

Мање од њих сигурно у игри је много и за све нас којима је црвена звезда у срцу, поред породице, крсне славе, ту у истом нивоу, сваки дан присутна. Зато што би било две године узастопно. Зато што знамо да ту припадамо.

Али треба бити искрен. За мене лично и ЛЕ није лоше. И није катастрофа. И са резултатске стране и боља опција. Ту смо конкурентнији.

Када кажем искрен, с обзиром да је било оног несрећног пенала, мислим да су Данци одличан домаћин, имају резултат, ако будемо били без Павкова и Бена....

Све је могуће. У фудбалу и животу.

Дајте све од себе. Само то. А кад је тако ја лично нисам љут ни за друго место , ни за уопште не играње у Европи.

Али знајте историју клуба чији дрес носите и знајте легенде које су носиле исти свети дрес широм Европе, до Токија.

У сат и по све је могуће.

Bodibond

pre 4 godine

Zelim da karma proradi zbog onih sinocnih komentara na utakmicu Partizana u Krusevcu i da Kopenhagen pobedi, verujem u karmu i njenu moc. Karma je cudo.

Bole

pre 4 godine

Jel biste bili ljubazni da ne pustate prvo samo zajedljive komentare grobara da bi navijaci zvezde skocili, te na kraju vest ima 1000 komentara a bez preke potrebe.!

est

pre 4 godine

srecno momci u inat iskompleksiranim navijacima malog kluba.Neka opet pate,menjaju dresove,smisljaju teorije zavere,neka opet bude Liverpool mada kakav je to uspeh pobediti Liverpool,pogodi ti stativu protiv reala...

Shein

pre 4 godine

Milanche kad je Partizan osvakao tirule zaredom 5-6 godina to vam nije bila otimacina, tad je sve bilo ok. Sad vam je otimacina, sad je Zvezda zlo. Ne lozite se . Zvezsa je sve ono najbolje. A to kakvi ste vi, govorite vi sami. Palite tribine, bijete se medjusobno. Prozivati. Pa imate vise navinackih grupa nego pola Srbije zajedno, a opet vas preko 1000 ne dodje na stadion

Zvezdas

pre 4 godine

Ja sam siguran da mozemo da damo gol ili dva.I tada prolazimo.Ali uopste ne bi bio razocaran i da igramo LE.Pristojnih 12 miliona u kasicu.Igras pred punim stadionom sa timovima koji su tu po kvalitetu.I mozes da docekas zimu.za sve nase klubove je LS ipak visi nivo.Da nekom skines skalp i da molis boga da prilikom zreba taj drugi ne bude favorit za zavrsne meceve LS

cika Djura

pre 4 godine

Ako se Partizan raspada, on se raspada ne iz tog razloga koji Vi spominjete, nego iz istog razloga iz kojeg mladi beže iz ove zemlje. A mi koji navijamo za crno-bele ne mrzimo Zvezdu, nego je naprosto ne volimo jer ona guši konkurenciju u sportu i teži ka monopolu. Za razliku od zvezdaša, koji ne vole Partizan samo zato što im je on konkurencija. Inače, što se tiče meča sa Kopenhagenom, lično sam sasvim ravnodušan kako ćete da prođete, ne želim vam ni dobro ni zlo.
(Milanche, 12. avgust 2019 11:44

Pa vi ste pokusali pocetkom devedesetih da napravite najvece sportsko drustvo na svetu i sire.Pokusali ste da unistite Zvezdu au nekim segmentima ste i uspeli.Premijer Mirko Marjanovic je sazivao privrednike i crtao im koliko ko treba da uplati za Partizan(Bio sam jedan od tih i nista potpisao nisam).Ni jedan jedini klub iz porodice JSD se nije ugasio za razliku od klubova u SD Crvena Zvezda

Nevera

pre 4 godine

Kontradiktiran si...kazes neces za one koji otimaju titule, a navijas za Partizan!?
Evo sezone tek sto je pocela, vi vec oteli jedan bod, i to raspalom Napretku juce...sramota!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kgv, 12. avgust 2019 11:50)

Ti prebacujes za bod a vi ste vec odigrali dve prijateljske sa Radnickim I Lucanima. A imacete ih jos dosta ove sezone.

Joffrey

pre 4 godine

Pobogu ljudi,da se razumemo,udjite vi u LS i osvojite je sest puta zaredom,nemam nista protiv.Ali ne mogu da verujem koliko ste zaslepljeni medijskom propagandom.U Beogradu ste izgledali bolje na terenu jer su oni dosli da izvuku povoljan rezultat,i uspeli.Na svom terenu,oni su sasvim dobra evropska ekipa,tesko primaju golove,a vi morate da date dva ako ne pobedite.Ne vidim kako bi to uspeli jer ste onaj jedini u BG dali uz mnogo srece.Imate ekipu sasvim korektnu za LE,ali u LS se ne ulazi kao u birtiju.Ne moze da se posreci svake godine.

Lajavi krelac

pre 4 godine

(veliki strumf, 12. avgust 2019 11:53)

Slažem se, ali Simić (kao i Ben) prošle sezone je igrao odlično za razliku od ove. Nadam se da Miloje zna šta radi, trudim se da razumem i podržim, ali, lično, voleo bih da vidim Vulića umesto užasnog Jovančića. On je ove sezone užasno spor, neprecizan, loše se postavlja i nikako nije zaslužio toliko poverenje. Gobeljić će biti desni bek iako je Gajić, ovako posle povrede i van forme, lično Maldini za ovoga što obraduje ljude loptama van stadiona. Problem nam je na levom beku što Rodić je odličan u odbrani, a u napadu beskorisan, dok je Žander napadački odličan, ali je loš u odbrani. Lično bih Degeneka i Pankova na bekovskim pozicijama, jer su bolji od ostalih u svakom pogledu. Vulić i Kanjas kao zadnji vezni, Marin levo, sredina Ivanić (mada, kako igra ove sezone, tu bih stavio bilo koga), desno Jevtović (mada bi pre rizikovao sa Simićem) i u napadu Tomane, jer je Boaći potpuno izgubljen, a ovaj dečko će bar da se trudi, koliko sam video.
A i nije strašno da ne prođemo Kopenhagen, čeka nas LE. To nam je neka mera. Ne bih voleo da prođemo YB i opet upadnemo u grupu sa, na primer, Sitijem, Juventusom i Borusijom Dortmund (kakve smo sreće). Došle bi velike pare koje bi (su) završile ko zna gde, a bili bi opet kanta za napucavanje (jer bi nas ozbiljnije shvatili posle Liverpula, a i igramo mnogo lošije nego prošle godine). Ovako u nekoj finoj grupici LE možeš i da se nadaš proleću u Evropi. U LŠ nikako.

Uvek Zvezdas nikad Delija

pre 4 godine

Nase je da se nadamo pobedi Zvezde ali, realno, sanse za tako nesto nisu bas velike. Nije Kopenhagen jak kao Real ili Barselona ali su iznad nivoa srpskog fudbala. Ipak, i Salcburg je bio iznad tog nivoa pase desilo sta se desilo...ljudski je nadati se. U svakom slucaju, sta god da se desi, ta utakmica ne bi trebalo da bude povod za izlive zajedljivosti i mrznje. Kad je Evropa u pitanju, i Zvezda i Partizan su na istom zadatku. Da osvoje sto vise bodova za ovu nasu Srbiju.

as

pre 4 godine

Samo hrabro Zvezdo.Bice tesko svakako,igraju kuci ali mi smo Crvena Zvezda i izbacivali smo i jace i vece ekipe.Miloje zna kako da postavi taktiku protiv ovakvih ekipa i videcemo na kraju
(Dare_cz, 12. avgust 2019 10:31)

Mislim da gresis.Miloje je do sada pokazao da zna da postavi ekipu protiv tehnicki boljih ekipa koje znaju da igraju fudbal i napadaju.Danci su suprotno tome ekipa koja igra cvrst i tvrd fudbal sa ne puno tehnike.Vi i oni mi bas licite po stilu igre,sto je po meni vama i donelo rezultate.Imali su nasi klubovi uvek tehniku za Evropu,trcanje i borbenost je nedostajalo.

veliki strumf

pre 4 godine

Salcburg smo izbacili sa Veljkom Sinicem na krilu i Milicem u špicu! Sada imamo sigurno bolje igrače. Najviše fali Krsticic, falice i Bakula kao neko ko gine na sredini, a svakako će faliti i Ben, koji nas je uveo sa 2 gola Salcburgu i koji ima opasne kretnje u napadu. Kopenhagen nije Salcburg, to je jasno, a mi sigurno imamo igrače koji mogu da zablistaju u napadu. Ove prljave danske padavicare želim da izbacimo više nego bilo koga drugog!!! Ubedjen sam 100% da možemo, uz pametnu igru, a ne srljanje. Gol se može dati i u prvom i u 95. minutu. Igra jeste važna, ali rezultat je mnogo važniji. Zato samo mudro i prolazimo ih!

Milanche

pre 4 godine

Procitah da je jedan grobar napisao da je navijanje protiv Zvezde stvar kucnog vaspitanja. Sinak to je stvar prezira i mrznje iskompleksiranog prosjecnog covjeka ,a ne puno intelegentnog, koji u svom zivotu nista dalje od mrznje ne vidi. Uz to ko u svom komsiji vidi neprijatelja samo zato sto je on bolji od njega ,on treba da se lijeci, ali poznata mi je ta doktrina partizanovih navijaca, zato se i raspadate ne samo u fudbalu nego u svim sportovima. Zapitajte se koliko se prosle godine osvojili titula u svim sportovima ? Vi sami sa sonom ne mozete nego se dijelite u 4 grupe.
(Shein, 12. avgust 2019 11:00)

Ako se Partizan raspada, on se raspada ne iz tog razloga koji Vi spominjete, nego iz istog razloga iz kojeg mladi beže iz ove zemlje. A mi koji navijamo za crno-bele ne mrzimo Zvezdu, nego je naprosto ne volimo jer ona guši konkurenciju u sportu i teži ka monopolu. Za razliku od zvezdaša, koji ne vole Partizan samo zato što im je on konkurencija. Inače, što se tiče meča sa Kopenhagenom, lično sam sasvim ravnodušan kako ćete da prođete, ne želim vam ni dobro ni zlo.

Delija momak

pre 4 godine

Od koga si bolji nesrecni Sine......Nestaljke igrate po Srbiji.....Javi se redakciji da te castim 50 e ...Da ne objavljujes nista vise.
(Ledeci Dux, 12. avgust 2019 10:45)
Odakle tebi para za razbacivanje, kad ni skolu nisi zavrsio, sto je ocigledno?

B B B B

pre 4 godine

Napisa neko da ga sramota šro se u medijima više piše o Zvezdi nego o odbojkaškoj reprezentaciji.Majstore,to pokazuje kakvo nam je interesovanje.Za Zvezdu navija 70procenata zemlje.Koga zanima odbojka?

Boaci Richmond

pre 4 godine

Svako ko je gledao utakmicu zna da je Zvezda mogla da pobedi barem 3:0, sudija je sam doneo njima penal i ok, ali to ne znaci da ce jedna Zvezda da se plasi, zvuci sada malo optimisticki ali dobicemo 0:2 ili cak 0:3 u zavisnosti koliko ce se Milojevic braniti nakon golova. Boaci dace 2 gola.

Kosjan

pre 4 godine

Čitao sam intervju od Dragiše... od srca vam želim da prsnete.
(koki, 12. avgust 2019 09:38)

Djuric je rekao mnogo stvari za Rikarda pa jel to znaci da si zeleo da partizan ispadne??? Djura je vas najuspesniji predsednik.

Igi

pre 4 godine

Наравно за Копенхаген. Ето ако ви навијате за Малатију испаде да сам ја Данац , а ви Турци. Ја задовољан .

Shein

pre 4 godine

Procitah da je jedan grobar napisao da je navijanje protiv Zvezde stvar kucnog vaspitanja. Sinak to je stvar prezira i mrznje iskompleksiranog prosjecnog covjeka ,a ne puno intelegentnog, koji u svom zivotu nista dalje od mrznje ne vidi. Uz to ko u svom komsiji vidi neprijatelja samo zato sto je on bolji od njega ,on treba da se lijeci, ali poznata mi je ta doktrina partizanovih navijaca, zato se i raspadate ne samo u fudbalu nego u svim sportovima. Zapitajte se koliko se prosle godine osvojili titula u svim sportovima ? Vi sami sa sonom ne mozete nego se dijelite u 4 grupe.

Kgv

pre 4 godine

Svim srcem uz Dance ! Necu valjda za one koji otimaju titule !?
(Only Grobari, 12. avgust 2019 09:01)

Kontradiktiran si...kazes neces za one koji otimaju titule, a navijas za Partizan!?
Evo sezone tek sto je pocela, vi vec oteli jedan bod, i to raspalom Napretku juce...sramota!

Miroslav

pre 4 godine

Srecno Zvezdo do play off-a !!! delije da se radujemo, grobarima da bude drago, pa u cetvrtak obrnuto kad Partizan prodje...nemamo ni bolje ni gore od nas samih, Srba

Njaah

pre 4 godine

Od koga si bolji nesrecni Sine......Nestaljke igrate po Srbiji.....Javi se redakciji da te castim 50 e ...Da ne objavljujes nista vise.
(Ledeci Dux, 12. avgust 2019 10:45)

Aahahahaha leeeeej!
Verujem da kad bi te okrenuli naglavačke da ne bi zvecnula ni dva dinara o patos...

Mozete vi da se palite kako ste razbili Malatiju koja je projektovana za LŠ,ali ne možeš da osporiš da je Zvezda bila bolji rival u prvom meču.
I da te preteknem,penal JESTE bio.Ali je isto tako mogao da ga svira i za Zvezdu,a crveni je morao da doli još u prvom poluvremenu,što bi mnogo promenilo tok meča.
50e aahahahahaahahahaggaygaga

golden age

pre 4 godine

Sutra je 1-1 opet . Zvezda prolazi na penale . Odigrao sam prvi utakmicu tacan rezultat 1-1 za 2.5 evra i dobio 17.5 i sad opet i dosta. Izbacićemo i one "mlade momke" isto u 4om kolu.

Minja

pre 4 godine

Tanak nam je tim. To ce doci do izrazaja protiv dobro ukomponovane i disciplinovane ekipe Kopenhagena, ciji je klavitet tek solidan, ali eto. Nasa snaga je u domacem terenu. Mozda ako Marin bude imao vece uspemo da se provucemo u narednu fazu. Mada i od 2.5m placenog Boacija (sa platom od 1mil) isto ocekujem dosta.

a suta u 22h MUKKK

pre 4 godine

Čitao sam intervju od Dragiše... od srca vam želim da prsnete.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (koki, 12. avgust 2019 09:38)
samo da dodam na tvoj komnetar da bi voleo od srca da jos vise pljujete i zelite nam zlo UBEDJEN SAM ONDA U PROLAZ NAŠEG NAJSLAVNIJEG TIMA U ZEMLJI...a vi mrzitelji nastavite da pevate o zvezdi i kad igrate sa amaterima iz Velsa , mrznja je to opasna a i bolest kojoj nema leka

bili ciku

pre 4 godine

Ima da ih razbijemo centar preci nece. Mene instinkt nikad ne vara a za derbi svaki sam pogodio i nacin igre i pobednika, protiv HJK trener nasih je izjavio da igraju kao da je 0:0 a ja sam prokomentarisao da "necemo preci centar" i tako je i bilo. Igrali smo samo da prodje vreme, defanzivno, neorganizovano i bez energije. Lupali su mi tad minuse a izgubismo. Sada nemamo sta da kalkulisemo, 3 dajemo bez primljenog gola, ovi ce se braniti a bunker pomaze u 1 od 10 slucajeva.

Peđa

pre 4 godine

Aktuelni šampion Srbije će imati težak zadatak ne zato što je Kopenhagen dobar nego zato što je uprava kluba uspela da potroši preko 50 miliona evra prošle sezone i da dovede takva pojačanja da mi sutra nemamo koga da izvedemo na teren.
(Ja, 12. avgust 2019 09:53)
Da li zaista verujes da je te pare potrosila uprava FK CZ? Pre bih rekao da ih je potrosila uprava na Andricevom vencu, ona koja se za sve pita i koja se u sve mesa.

Dare_cz

pre 4 godine

Samo hrabro Zvezdo.Bice tesko svakako,igraju kuci ali mi smo Crvena Zvezda i izbacivali smo i jace i vece ekipe.Miloje zna kako da postavi taktiku protiv ovakvih ekipa i videcemo na kraju

Staight Outta München

pre 4 godine

Svim srcem uz Dance ! Necu valjda za one koji otimaju titule !?
(Only Grobari, 12. avgust 2019 09:01

Napredak vam je vec oteo titulu....

Grobarchina

pre 4 godine

Nije u pitanju nikakva mržnja, već prezir. E zato navijamo za Kopenhagen. Od malena smo učeni da je navijanje protiv Zvezde pitanje kućnog vaspitanja, pitanje kulture i etike. Takođe iz higijenskih i estetskih razloga navijamo za
Dance.

Ledeci Dux

pre 4 godine

Znajucu nas mentalitet, da je ostalo 1:0, otisli bi tamo da branimo rezultat... Ovako je dobro, pokazali smo da smo bolji tim, idemo tamo da ih prodjemo! Ligu Evrope imamo u dzepu u najgorem slucaju, Helsinki ili Riga nemaju sta da traze protiv nas!
(Henk Mudi, 12. avgust 2019 09


Od koga si bolji nesrecni Sine......Nestaljke igrate po Srbiji.....Javi se redakciji da te castim 50 e ...Da ne objavljujes nista vise.

Ares

pre 4 godine

Ne znam koju ce taktiku imperator Milojevic primeniti.Do sada je na svim ali bas svim utakmicama u takmicenjima igrao 4-2-3-1 dakle defanzivna taktiku da dva defanzivna vezna.Ne mogu da se otmem utisku da ce pridodati I N. Petrovica za treceg defanzivnog I igrati bojazljivo na 0:0 pa ako slucajno ubodemo pogodak o.k a ako ne postignemo opet u redu jer su Danci vanzemaljska ekipa,jedna od najboljih u Evropi pa nije sramota izgubiti od njih.Ne znam uopste ko ce prenositi loptu u protivnicku polovinu od ovih nasih sporaca.Bog neka nam je u pomoci!

Dejan CZ

pre 4 godine

Nadamo se da ce Tomane biti spreman za prvo kolo kupa Srbije protiv CSK pivare...Pavkov i Ben (koji je na pragu odlaska)su igraci najzasluzniji sto smo prosli Salcburg,sada nema nijednog u odlucujucem mecu a potencijalna pojacanja nisu dovedena...ustvari jesu ali su projektovana za prijateljske utakmice...Pratim fudbal decenijski niz godina ali ovakvu viziju prelaznog roka nisam imao priliku jos da vidim...

Ja

pre 4 godine

Aktuelni šampion Srbije će imati težak zadatak ne zato što je Kopenhagen dobar nego zato što je uprava kluba uspela da potroši preko 50 miliona evra prošle sezone i da dovede takva pojačanja da mi sutra nemamo koga da izvedemo na teren.

UGASENO JSD partizai

pre 4 godine

Zvezda ovde definitivno završava svoj put, hahahah...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 12. avgust 2019 08:45)

Pozdrav od tigra iz Krusevca ! :))

Sah-mat

pre 4 godine

Prolszimo,110%
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (žinjak, 12. avgust 2019 08:48)

A sta je sa onih 120%

Sorye

pre 4 godine

Moje laicko pitanje: zar ne bi bilo logicnije da se na put u Dansku otislo nesto ranije, cisto da se igraci bolje adaptiraju na sredinu i atmosferu?

matori

pre 4 godine

Igraci treba da budu optimisti navijaci nazalost kada god spominju i preterani su optimisti ti isti najvise pljuju po igracima i treneru ako se ne prodje.

Shein

pre 4 godine

Srecno ljubavi. I srce i telo ,sve je crveno belo. Ajde da gazimo taj Kopenhagen, nisam neko ko se vadi na sudije, ali u Bg-u su imale naklon prema gostima. Neka tamo sude nama kako su njima u Bg-u i zadovoljan.

Nikola

pre 4 godine

Koliko ovi naši mediji preteruju... Pišu o ovome danima,stalno je zvezda negde na naslovnim stranama,a za ovih par dana o odbojkašima je bilo 4 vesti. Zašto je zvezda zaslužila veću pažnju medija od odbojkaša? Po igrama? Sramota me je ove države u kojima su dva kluba važniji od reprezentacije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NSslaninar, 12. avgust 2019 08:50)

Odbojkasi su igrali bezvoljno protiv Italije i nisu se kvalifikovali na OI. Trebalo o tome da se pise?

severnjača

pre 4 godine

Zvezda ovde definitivno završava svoj put, hahahah...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 12. avgust 2019 08:45)

Možda ali tvoji putevi odavno nikuda ne vode! Zvezda ima šansu, Danci nisu pokazali ništa u prvoj utakmici i treba ih napasti! Igrajte svoju igru iz prvog poluvremena u Beogradu i nema zime! Jedino me brine da li će i kada Boaći da proradi i ko će na desnog beka? Brza krila odavno nemamo, Miloje forsira pozicionu igru, bez lepote za oči i atraktivnih akcija! Samo hrabro, nema predaje, dokažite da nisu bolja ekipa od nas!

BOSS

pre 4 godine

Mene kao navijaca najvise interesuje taktika koju ce Milojevic da organizuje,nadam se da necemo cuvat 0:0 ...
Mislim da imamo 30 posto sanse za prolaz.

Delija

pre 4 godine

Pa i da zavrsimo put pa šta imaćemo šansu za LE,samo hrabro u Danskoj brz ikakvog pritiska posto će oni biti pod pritiskom po meni mi nema šta da izgubimo.

Henk Mudi

pre 4 godine

Znajucu nas mentalitet, da je ostalo 1:0, otisli bi tamo da branimo rezultat... Ovako je dobro, pokazali smo da smo bolji tim, idemo tamo da ih prodjemo! Ligu Evrope imamo u dzepu u najgorem slucaju, Helsinki ili Riga nemaju sta da traze protiv nas!

NSslaninar

pre 4 godine

Koliko ovi naši mediji preteruju... Pišu o ovome danima,stalno je zvezda negde na naslovnim stranama,a za ovih par dana o odbojkašima je bilo 4 vesti. Zašto je zvezda zaslužila veću pažnju medija od odbojkaša? Po igrama? Sramota me je ove države u kojima su dva kluba važniji od reprezentacije.

bigserb

pre 4 godine

Dzabe putuju, igraju kao babe i samo bezveze trose novac na karte i hotel!
Greota samo dobrog igraca Marka Marina koji trune u ovom bednom timu!
Mene samo interesuje, radi li se nekakvo testiranje inteligencije igraca pre prijema u redove Zvezde?
Mada kad ih vidim kako igraju, cisto sumnjam!

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Nije bitno ko za koga navija. Treba svi da razmisljamo kao jedno. Zbog koeficijenta i svega, iskreno se nadam da ce petokraka tamo primiti tri komada (bez datog).

Henk Mudi

pre 4 godine

Znajucu nas mentalitet, da je ostalo 1:0, otisli bi tamo da branimo rezultat... Ovako je dobro, pokazali smo da smo bolji tim, idemo tamo da ih prodjemo! Ligu Evrope imamo u dzepu u najgorem slucaju, Helsinki ili Riga nemaju sta da traze protiv nas!

Ja

pre 4 godine

Aktuelni šampion Srbije će imati težak zadatak ne zato što je Kopenhagen dobar nego zato što je uprava kluba uspela da potroši preko 50 miliona evra prošle sezone i da dovede takva pojačanja da mi sutra nemamo koga da izvedemo na teren.

severnjača

pre 4 godine

Zvezda ovde definitivno završava svoj put, hahahah...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 12. avgust 2019 08:45)

Možda ali tvoji putevi odavno nikuda ne vode! Zvezda ima šansu, Danci nisu pokazali ništa u prvoj utakmici i treba ih napasti! Igrajte svoju igru iz prvog poluvremena u Beogradu i nema zime! Jedino me brine da li će i kada Boaći da proradi i ko će na desnog beka? Brza krila odavno nemamo, Miloje forsira pozicionu igru, bez lepote za oči i atraktivnih akcija! Samo hrabro, nema predaje, dokažite da nisu bolja ekipa od nas!

Dejan CZ

pre 4 godine

Nadamo se da ce Tomane biti spreman za prvo kolo kupa Srbije protiv CSK pivare...Pavkov i Ben (koji je na pragu odlaska)su igraci najzasluzniji sto smo prosli Salcburg,sada nema nijednog u odlucujucem mecu a potencijalna pojacanja nisu dovedena...ustvari jesu ali su projektovana za prijateljske utakmice...Pratim fudbal decenijski niz godina ali ovakvu viziju prelaznog roka nisam imao priliku jos da vidim...

Shein

pre 4 godine

Srecno ljubavi. I srce i telo ,sve je crveno belo. Ajde da gazimo taj Kopenhagen, nisam neko ko se vadi na sudije, ali u Bg-u su imale naklon prema gostima. Neka tamo sude nama kako su njima u Bg-u i zadovoljan.

UGASENO JSD partizai

pre 4 godine

Zvezda ovde definitivno završava svoj put, hahahah...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 12. avgust 2019 08:45)

Pozdrav od tigra iz Krusevca ! :))

Nikola

pre 4 godine

Koliko ovi naši mediji preteruju... Pišu o ovome danima,stalno je zvezda negde na naslovnim stranama,a za ovih par dana o odbojkašima je bilo 4 vesti. Zašto je zvezda zaslužila veću pažnju medija od odbojkaša? Po igrama? Sramota me je ove države u kojima su dva kluba važniji od reprezentacije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NSslaninar, 12. avgust 2019 08:50)

Odbojkasi su igrali bezvoljno protiv Italije i nisu se kvalifikovali na OI. Trebalo o tome da se pise?

cika Djura

pre 4 godine

Ako se Partizan raspada, on se raspada ne iz tog razloga koji Vi spominjete, nego iz istog razloga iz kojeg mladi beže iz ove zemlje. A mi koji navijamo za crno-bele ne mrzimo Zvezdu, nego je naprosto ne volimo jer ona guši konkurenciju u sportu i teži ka monopolu. Za razliku od zvezdaša, koji ne vole Partizan samo zato što im je on konkurencija. Inače, što se tiče meča sa Kopenhagenom, lično sam sasvim ravnodušan kako ćete da prođete, ne želim vam ni dobro ni zlo.
(Milanche, 12. avgust 2019 11:44

Pa vi ste pokusali pocetkom devedesetih da napravite najvece sportsko drustvo na svetu i sire.Pokusali ste da unistite Zvezdu au nekim segmentima ste i uspeli.Premijer Mirko Marjanovic je sazivao privrednike i crtao im koliko ko treba da uplati za Partizan(Bio sam jedan od tih i nista potpisao nisam).Ni jedan jedini klub iz porodice JSD se nije ugasio za razliku od klubova u SD Crvena Zvezda

Kgv

pre 4 godine

Svim srcem uz Dance ! Necu valjda za one koji otimaju titule !?
(Only Grobari, 12. avgust 2019 09:01)

Kontradiktiran si...kazes neces za one koji otimaju titule, a navijas za Partizan!?
Evo sezone tek sto je pocela, vi vec oteli jedan bod, i to raspalom Napretku juce...sramota!

Shein

pre 4 godine

Procitah da je jedan grobar napisao da je navijanje protiv Zvezde stvar kucnog vaspitanja. Sinak to je stvar prezira i mrznje iskompleksiranog prosjecnog covjeka ,a ne puno intelegentnog, koji u svom zivotu nista dalje od mrznje ne vidi. Uz to ko u svom komsiji vidi neprijatelja samo zato sto je on bolji od njega ,on treba da se lijeci, ali poznata mi je ta doktrina partizanovih navijaca, zato se i raspadate ne samo u fudbalu nego u svim sportovima. Zapitajte se koliko se prosle godine osvojili titula u svim sportovima ? Vi sami sa sonom ne mozete nego se dijelite u 4 grupe.

Staight Outta München

pre 4 godine

Svim srcem uz Dance ! Necu valjda za one koji otimaju titule !?
(Only Grobari, 12. avgust 2019 09:01

Napredak vam je vec oteo titulu....

Цоа звездаш

pre 4 godine

Наслов је тачан. Много тога је у игри.

Највише за оне у управи који рачунају на милионе од уласка у ЛШ.

Мање од њих сигурно у игри је много и за све нас којима је црвена звезда у срцу, поред породице, крсне славе, ту у истом нивоу, сваки дан присутна. Зато што би било две године узастопно. Зато што знамо да ту припадамо.

Али треба бити искрен. За мене лично и ЛЕ није лоше. И није катастрофа. И са резултатске стране и боља опција. Ту смо конкурентнији.

Када кажем искрен, с обзиром да је било оног несрећног пенала, мислим да су Данци одличан домаћин, имају резултат, ако будемо били без Павкова и Бена....

Све је могуће. У фудбалу и животу.

Дајте све од себе. Само то. А кад је тако ја лично нисам љут ни за друго место , ни за уопште не играње у Европи.

Али знајте историју клуба чији дрес носите и знајте легенде које су носиле исти свети дрес широм Европе, до Токија.

У сат и по све је могуће.

Lajavi krelac

pre 4 godine

Samo da dodam još jednu stvar koja mi nije jasna - traži se igrač po krilima, ganja se neki Kongoanac iz Sent Trudena (koliko čujem), a otarasili se Melega i Jirke koji nisu ni dobili krštenu priliku?? Svaki put kad sam video Jirku da igra dečko je brz kao munja, ubacuje se i ume da centrira (on je LEVO krilo) ali očigledno pored Ivanića i Bena (a ne zna se ko je od njih dvojice slabiji ove sezone) jedan takav igrač nema šta da traži u Zvezdi??!! Da li se to neko šali ili šta??
Protiv Mladosti Tomane se baš trudio, ali nije bio dovoljno u igri (pogotovo kad se igra onakav bunker) da bi mogao to da kruniše, onaj mali Krstović je očigledno veliki talenat, ali će propasti u Zvezdi zbog neigranja. Ako je Pavkov sa svim svojim golovima i trudom zaslužio da bude rezerva Boaćiju, šta ovaj mali može da očekuje pored Pavkova, Boaćija, Tomanea, Vukanovića...??
Suviše toga ne štima u Zvezdi da bi mogli da se nadamo istom što i prošle godine, a siguran sam da Miloje nije jedini krivac za to.

NSslaninar

pre 4 godine

Koliko ovi naši mediji preteruju... Pišu o ovome danima,stalno je zvezda negde na naslovnim stranama,a za ovih par dana o odbojkašima je bilo 4 vesti. Zašto je zvezda zaslužila veću pažnju medija od odbojkaša? Po igrama? Sramota me je ove države u kojima su dva kluba važniji od reprezentacije.

jashtaman

pre 4 godine

Izvinjavam se u ime FK CZ sto, mozda, necemo igrati Ligu sampiona svake godine.
Malo vise pljujete nego sto treba cini mi se, a tek je jedna ozbiljna utakmica odigrana i nismo je ni izgubili, pritom protivnik nije losa ekipa i nije sramota ni ispasti od iste.
Nije ovo FM, Fifa ili Pes, ovo su stvarne utakmice. Ajmo malo podrske za momke, nije toliko tesko biti pozitivan, cak je i lepse, evo probajte...
Bice tvrdo, bice 0-2, idemo bre!

Delija

pre 4 godine

Pa i da zavrsimo put pa šta imaćemo šansu za LE,samo hrabro u Danskoj brz ikakvog pritiska posto će oni biti pod pritiskom po meni mi nema šta da izgubimo.

Miroslav

pre 4 godine

Srecno Zvezdo do play off-a !!! delije da se radujemo, grobarima da bude drago, pa u cetvrtak obrnuto kad Partizan prodje...nemamo ni bolje ni gore od nas samih, Srba

est

pre 4 godine

Zelim da karma proradi zbog onih sinocnih komentara na utakmicu Partizana u Krusevcu i da Kopenhagen pobedi, verujem u karmu i njenu moc. Karma je cudo.
(Bodibond, 12. avgust 2019 12:20)
tebi dete jos nije jasno da je ovo karma za ono sto ste krali ali tada si se smejuljio...

bigserb

pre 4 godine

Dzabe putuju, igraju kao babe i samo bezveze trose novac na karte i hotel!
Greota samo dobrog igraca Marka Marina koji trune u ovom bednom timu!
Mene samo interesuje, radi li se nekakvo testiranje inteligencije igraca pre prijema u redove Zvezde?
Mada kad ih vidim kako igraju, cisto sumnjam!

B B B B

pre 4 godine

Napisa neko da ga sramota šro se u medijima više piše o Zvezdi nego o odbojkaškoj reprezentaciji.Majstore,to pokazuje kakvo nam je interesovanje.Za Zvezdu navija 70procenata zemlje.Koga zanima odbojka?

Sorye

pre 4 godine

Moje laicko pitanje: zar ne bi bilo logicnije da se na put u Dansku otislo nesto ranije, cisto da se igraci bolje adaptiraju na sredinu i atmosferu?

golden age

pre 4 godine

Sutra je 1-1 opet . Zvezda prolazi na penale . Odigrao sam prvi utakmicu tacan rezultat 1-1 za 2.5 evra i dobio 17.5 i sad opet i dosta. Izbacićemo i one "mlade momke" isto u 4om kolu.

Shein

pre 4 godine

Milanche kad je Partizan osvakao tirule zaredom 5-6 godina to vam nije bila otimacina, tad je sve bilo ok. Sad vam je otimacina, sad je Zvezda zlo. Ne lozite se . Zvezsa je sve ono najbolje. A to kakvi ste vi, govorite vi sami. Palite tribine, bijete se medjusobno. Prozivati. Pa imate vise navinackih grupa nego pola Srbije zajedno, a opet vas preko 1000 ne dodje na stadion

Milanche...ge...

pre 4 godine

Od pocetka sezone nije mi jasno kakav je bio kadrovski plan u FKCZ.
Prodali Joveljica na prvu kartu, umesto makar da sacekaju kraj kvalifikacija, decko bi vredeo sigurno isto, a mozda i vise. Inace, mislim da nikom nije jasno zasto je uopste prodat takav talenat.
Doveli Tomanea, ili kako se vec zove, ovaj se odmah povredio, pri cemu nisu hteli da ga licenciraju za Kopenhagen!?
Iz sve snage se trudili da prodaju Pavkova, i na nevidjenu srecu za klub nisu uspeli.
Sve karte bacili u Boacija.
Prodaja Bena se najavila jos pre mesec dana, ali se i ovaj povredio
I sta se sada desava.
Od 4 napadaca, 2 povredjena, 1 nelicenciran, i jedan ne zna gde se nalazi.
I CZ da postigne 1 ili 2 gola?!
Na koju foru?
Pa u domacem prvenstvu ne mogu da munu 2 komada.

Njaah

pre 4 godine

Od koga si bolji nesrecni Sine......Nestaljke igrate po Srbiji.....Javi se redakciji da te castim 50 e ...Da ne objavljujes nista vise.
(Ledeci Dux, 12. avgust 2019 10:45)

Aahahahaha leeeeej!
Verujem da kad bi te okrenuli naglavačke da ne bi zvecnula ni dva dinara o patos...

Mozete vi da se palite kako ste razbili Malatiju koja je projektovana za LŠ,ali ne možeš da osporiš da je Zvezda bila bolji rival u prvom meču.
I da te preteknem,penal JESTE bio.Ali je isto tako mogao da ga svira i za Zvezdu,a crveni je morao da doli još u prvom poluvremenu,što bi mnogo promenilo tok meča.
50e aahahahahaahahahaggaygaga

Aco81.rs

pre 4 godine

Zvezdi ostaje da napadne od prvog minuta,samo tako moze proci neugodne Dance,nista povlacenje i oprezno cekanje neke kontre,samo napad!Sretno od grobara.

Peđa

pre 4 godine

Aktuelni šampion Srbije će imati težak zadatak ne zato što je Kopenhagen dobar nego zato što je uprava kluba uspela da potroši preko 50 miliona evra prošle sezone i da dovede takva pojačanja da mi sutra nemamo koga da izvedemo na teren.
(Ja, 12. avgust 2019 09:53)
Da li zaista verujes da je te pare potrosila uprava FK CZ? Pre bih rekao da ih je potrosila uprava na Andricevom vencu, ona koja se za sve pita i koja se u sve mesa.

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Nije bitno ko za koga navija. Treba svi da razmisljamo kao jedno. Zbog koeficijenta i svega, iskreno se nadam da ce petokraka tamo primiti tri komada (bez datog).

Sah-mat

pre 4 godine

Prolszimo,110%
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (žinjak, 12. avgust 2019 08:48)

A sta je sa onih 120%

Zoran

pre 4 godine

Prosto receno nas fudbal me odavno ne zanima,ali neka mi jedan pametan navijač Zvezde ili Partizana objasni,ulazili su i jedni i drugi u ligu šampiona, uzeli ogromne pare ,sponzori ,tv prava,samo učešće. I sta se dogadja sledeće sezone, prodaje se sve što iole vredi .Sad ja ne razumem zaradio si ,zar nije logično da se pojačava tim,novac imaš i da probas ponovo,ne kod nas obrnuto daj da prodam sve ,dovedem istrošene strance i onda ću da plačem na sudije na Uefu, a predsednici klubova će pričati kako vole Zvezdu i Partizan.

a suta u 22h MUKKK

pre 4 godine

Čitao sam intervju od Dragiše... od srca vam želim da prsnete.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (koki, 12. avgust 2019 09:38)
samo da dodam na tvoj komnetar da bi voleo od srca da jos vise pljujete i zelite nam zlo UBEDJEN SAM ONDA U PROLAZ NAŠEG NAJSLAVNIJEG TIMA U ZEMLJI...a vi mrzitelji nastavite da pevate o zvezdi i kad igrate sa amaterima iz Velsa , mrznja je to opasna a i bolest kojoj nema leka

est

pre 4 godine

srecno momci u inat iskompleksiranim navijacima malog kluba.Neka opet pate,menjaju dresove,smisljaju teorije zavere,neka opet bude Liverpool mada kakav je to uspeh pobediti Liverpool,pogodi ti stativu protiv reala...

Minja

pre 4 godine

Tanak nam je tim. To ce doci do izrazaja protiv dobro ukomponovane i disciplinovane ekipe Kopenhagena, ciji je klavitet tek solidan, ali eto. Nasa snaga je u domacem terenu. Mozda ako Marin bude imao vece uspemo da se provucemo u narednu fazu. Mada i od 2.5m placenog Boacija (sa platom od 1mil) isto ocekujem dosta.

Delija momak

pre 4 godine

Od koga si bolji nesrecni Sine......Nestaljke igrate po Srbiji.....Javi se redakciji da te castim 50 e ...Da ne objavljujes nista vise.
(Ledeci Dux, 12. avgust 2019 10:45)
Odakle tebi para za razbacivanje, kad ni skolu nisi zavrsio, sto je ocigledno?

dfgjhdrd

pre 4 godine

Šta bude bilo biće. Druga stvar mene iritira. Igramo onako kako igramo ali kad damo gol povlačimo se u odbranu. Nikad mi nismo igrali tako. Posle prvog treba igrati da se da drugi gol. Barem kad igramo kod kuće sa ekipama koje nisu toliki bauk.Uredu da je to Bajern,Barselona Real....Srećno smo i prošle godine ušli u LŠ i ne treba očekivati da te srećna stalno prati. Previše je taktike. Rokaj to pa šta bude

Arcibald Rajs

pre 4 godine

Iz Aviona se vidi da Boaci nije onaj Boaci od pre tri godine kad je dosao u Zvezdu, taj tad je trcao, pritiskao odbranu , otvarao se, kretao se kao spic, a ovaj danasnji stoji i ceka loptu, kao sto napisa lik , uopste mi nije jasna struka Zvezde, da se Tako lako otarase malog Jovelje, decko je glavom Na zemlji, nije umisljen kao mnogi mladi igraci, on bi nam doneo dosta toga, ovako ostaje da grickamo nokte i gledamo od 20 45 u utorak sta ce biti .Iskreno se nadam da ce utakmicu poceti i Vulic i Vukanovic, pa i Simic koji ima brzinu.

Kosjan

pre 4 godine

Čitao sam intervju od Dragiše... od srca vam želim da prsnete.
(koki, 12. avgust 2019 09:38)

Djuric je rekao mnogo stvari za Rikarda pa jel to znaci da si zeleo da partizan ispadne??? Djura je vas najuspesniji predsednik.

Joffrey

pre 4 godine

Pobogu ljudi,da se razumemo,udjite vi u LS i osvojite je sest puta zaredom,nemam nista protiv.Ali ne mogu da verujem koliko ste zaslepljeni medijskom propagandom.U Beogradu ste izgledali bolje na terenu jer su oni dosli da izvuku povoljan rezultat,i uspeli.Na svom terenu,oni su sasvim dobra evropska ekipa,tesko primaju golove,a vi morate da date dva ako ne pobedite.Ne vidim kako bi to uspeli jer ste onaj jedini u BG dali uz mnogo srece.Imate ekipu sasvim korektnu za LE,ali u LS se ne ulazi kao u birtiju.Ne moze da se posreci svake godine.

Milan

pre 4 godine

Posle pripremnog perioda i uvodnih utakmica u sezoni,Zvezda je podigla igru i formu na viši nivo protiv Kopenhagena u Beogradu i veoma dobro je odigrala utakmicu. Očekujem u revanšu da tim bude na još višem nivou i rutinski prodje u narednu rundu.To bi značilo u defanzivi da se odigra standardno dobro, vezni red da bude još čvršći i konačno u napadu da dodjemo do bolje realizacije.Imamo iskusan tim sa reprezentativcima i igračima koji su igrali LŠ,imamo uigran tim koji je zajedno duži vremenski period i pojedinačnu snagu u igračima poput Marina (ne zaboravimo kvalitete i iskustvo Borjana,Degeneka,Rodića,Kanjasa, Boacija,za koga mislim da je ovo njegova utakmica..) i sve će biti u redu u revanšu protiv čvrste,ali ipak skromne ekipe Kopenhagena (inače ekipa ispod evropskog proseka,za nijansu bolja od Helsinkija).Sastav koji će Milojević najverovatnije izvesti: Borjan- Gobeljić,Milunović,Degenek,Rodić- Kanjas,Jovančić, Marin,Vukanović,Ivanić- Boaći. Dobre šanse da zaigraju imaju Vulić, Jevtović, Simić, Gajić, Pankov, Žander...Očekujem pobedu Zvezde od 3-1 (Boaći 2, Marin),kao i novo učešće u LŠ i da učinimo korak više,3.mesto u grupnoj fazi i nastavak takmičenja kroz LE ili prolaz u osminu finala LŠ.Čitajući komentare,vidim da medju nama preovladava neki neobjašnjiv strah i opreznost.Ljudi,budimo hrabri, podržimo igrače i tim,mi smo Zvezda i uvek smo spremni da se izdignemo iznad situacije i proseka. Zvezda! Igraće Zvezda u grupnoj fazi LŠ i Partizan u grupi LE. Srbija!

BOSS

pre 4 godine

Mene kao navijaca najvise interesuje taktika koju ce Milojevic da organizuje,nadam se da necemo cuvat 0:0 ...
Mislim da imamo 30 posto sanse za prolaz.

Uvek Zvezdas nikad Delija

pre 4 godine

Nase je da se nadamo pobedi Zvezde ali, realno, sanse za tako nesto nisu bas velike. Nije Kopenhagen jak kao Real ili Barselona ali su iznad nivoa srpskog fudbala. Ipak, i Salcburg je bio iznad tog nivoa pase desilo sta se desilo...ljudski je nadati se. U svakom slucaju, sta god da se desi, ta utakmica ne bi trebalo da bude povod za izlive zajedljivosti i mrznje. Kad je Evropa u pitanju, i Zvezda i Partizan su na istom zadatku. Da osvoje sto vise bodova za ovu nasu Srbiju.

Mikica

pre 4 godine

Marin da uzme sam loptu, da predribla protivnike i da ga zavali. Ja ne vidim drugi nacin da Zvezda postigne gol. A odbrana sta uradi-uradi.

Milanche

pre 4 godine

Procitah da je jedan grobar napisao da je navijanje protiv Zvezde stvar kucnog vaspitanja. Sinak to je stvar prezira i mrznje iskompleksiranog prosjecnog covjeka ,a ne puno intelegentnog, koji u svom zivotu nista dalje od mrznje ne vidi. Uz to ko u svom komsiji vidi neprijatelja samo zato sto je on bolji od njega ,on treba da se lijeci, ali poznata mi je ta doktrina partizanovih navijaca, zato se i raspadate ne samo u fudbalu nego u svim sportovima. Zapitajte se koliko se prosle godine osvojili titula u svim sportovima ? Vi sami sa sonom ne mozete nego se dijelite u 4 grupe.
(Shein, 12. avgust 2019 11:00)

Ako se Partizan raspada, on se raspada ne iz tog razloga koji Vi spominjete, nego iz istog razloga iz kojeg mladi beže iz ove zemlje. A mi koji navijamo za crno-bele ne mrzimo Zvezdu, nego je naprosto ne volimo jer ona guši konkurenciju u sportu i teži ka monopolu. Za razliku od zvezdaša, koji ne vole Partizan samo zato što im je on konkurencija. Inače, što se tiče meča sa Kopenhagenom, lično sam sasvim ravnodušan kako ćete da prođete, ne želim vam ni dobro ni zlo.

veliki strumf

pre 4 godine

Salcburg smo izbacili sa Veljkom Sinicem na krilu i Milicem u špicu! Sada imamo sigurno bolje igrače. Najviše fali Krsticic, falice i Bakula kao neko ko gine na sredini, a svakako će faliti i Ben, koji nas je uveo sa 2 gola Salcburgu i koji ima opasne kretnje u napadu. Kopenhagen nije Salcburg, to je jasno, a mi sigurno imamo igrače koji mogu da zablistaju u napadu. Ove prljave danske padavicare želim da izbacimo više nego bilo koga drugog!!! Ubedjen sam 100% da možemo, uz pametnu igru, a ne srljanje. Gol se može dati i u prvom i u 95. minutu. Igra jeste važna, ali rezultat je mnogo važniji. Zato samo mudro i prolazimo ih!

Bole

pre 4 godine

Jel biste bili ljubazni da ne pustate prvo samo zajedljive komentare grobara da bi navijaci zvezde skocili, te na kraju vest ima 1000 komentara a bez preke potrebe.!

Bodibond

pre 4 godine

Zelim da karma proradi zbog onih sinocnih komentara na utakmicu Partizana u Krusevcu i da Kopenhagen pobedi, verujem u karmu i njenu moc. Karma je cudo.

Zvezdas

pre 4 godine

Ja sam siguran da mozemo da damo gol ili dva.I tada prolazimo.Ali uopste ne bi bio razocaran i da igramo LE.Pristojnih 12 miliona u kasicu.Igras pred punim stadionom sa timovima koji su tu po kvalitetu.I mozes da docekas zimu.za sve nase klubove je LS ipak visi nivo.Da nekom skines skalp i da molis boga da prilikom zreba taj drugi ne bude favorit za zavrsne meceve LS

Vlada

pre 4 godine

Samo da ne bude ona sramna taktika kao na utakmici protiv Arisa, kada je Kosan izveo formaciju 4-6-0! Ako je ikada Miloju trebala doza sportske drskosti, to je ovaj trenutak.

matori

pre 4 godine

Igraci treba da budu optimisti navijaci nazalost kada god spominju i preterani su optimisti ti isti najvise pljuju po igracima i treneru ako se ne prodje.

Dare_cz

pre 4 godine

Samo hrabro Zvezdo.Bice tesko svakako,igraju kuci ali mi smo Crvena Zvezda i izbacivali smo i jace i vece ekipe.Miloje zna kako da postavi taktiku protiv ovakvih ekipa i videcemo na kraju

Lajavi krelac

pre 4 godine

Sad sam video kojih 19 je Miloje poveo u Kopenhagen (Boaći je jedini špic, jer će Vukanović sigurno biti na klupi) i mogu samo da kažem neka nam je Bog u pomoći, jer ne mogu da shvatim koliko kukavičku postavu povedeš na meč gde MORAŠ da postigneš gol. Da li se Terzić, Mrkela i Milojević svađaju međusobno, šta kome radi iza leđa nije ni bitno, ali je DEFINITIVNO da od početka sezone nešto debelo ne valja u Zvezdi.
Ali ako Miloje prođe Kopenhagen javno obznanjujem da nijedan komentar više neću uputiti vezan za FK Crvena Zvezda, ali ako se desi da se ostvari ovo što sam "prognozirao" da će najviše podbaciti Milojevi puleni (Boaći, Vukanović, Jovančić, Gobeljić...) biće rafalne paljbe tipa "šta sam rekao". Ja sam obični navijač i nisam od onih "selektora" koji sve znaju, nego samo imam dovoljno moždanih ćelija da vidim da neki igrači igraju jako loše, a da oni koji igraju solidno do dobro ne mogu ni da pokažu ono što znaju zbog ovih koji nisu u formi. I da tu nešto debelo nije u redu, ali sve mislim da "stručni" bolje znaju. Ali, ako sam kao neznalica u pravu, pa, majku mu, za šta neki primaju OGROMNE pare??
SIGURAN sam da Miloje dobro zna šta i kako, ali mi deluje kao da je ove sezone "vezan" nečim zakulisnim, i da, delimično, namerno i sitno svojom tvrdoglavošću radi na štetu Zvezde. Tipa - ja sam hteo jedno, vi terate drugo, e sad ću vam pokazati gde grešite - i tu ispašta klub zbog idiotizma pojedinaca u upravi.

Boaci Richmond

pre 4 godine

Svako ko je gledao utakmicu zna da je Zvezda mogla da pobedi barem 3:0, sudija je sam doneo njima penal i ok, ali to ne znaci da ce jedna Zvezda da se plasi, zvuci sada malo optimisticki ali dobicemo 0:2 ili cak 0:3 u zavisnosti koliko ce se Milojevic braniti nakon golova. Boaci dace 2 gola.

Lajavi krelac

pre 4 godine

(veliki strumf, 12. avgust 2019 11:53)

Slažem se, ali Simić (kao i Ben) prošle sezone je igrao odlično za razliku od ove. Nadam se da Miloje zna šta radi, trudim se da razumem i podržim, ali, lično, voleo bih da vidim Vulića umesto užasnog Jovančića. On je ove sezone užasno spor, neprecizan, loše se postavlja i nikako nije zaslužio toliko poverenje. Gobeljić će biti desni bek iako je Gajić, ovako posle povrede i van forme, lično Maldini za ovoga što obraduje ljude loptama van stadiona. Problem nam je na levom beku što Rodić je odličan u odbrani, a u napadu beskorisan, dok je Žander napadački odličan, ali je loš u odbrani. Lično bih Degeneka i Pankova na bekovskim pozicijama, jer su bolji od ostalih u svakom pogledu. Vulić i Kanjas kao zadnji vezni, Marin levo, sredina Ivanić (mada, kako igra ove sezone, tu bih stavio bilo koga), desno Jevtović (mada bi pre rizikovao sa Simićem) i u napadu Tomane, jer je Boaći potpuno izgubljen, a ovaj dečko će bar da se trudi, koliko sam video.
A i nije strašno da ne prođemo Kopenhagen, čeka nas LE. To nam je neka mera. Ne bih voleo da prođemo YB i opet upadnemo u grupu sa, na primer, Sitijem, Juventusom i Borusijom Dortmund (kakve smo sreće). Došle bi velike pare koje bi (su) završile ko zna gde, a bili bi opet kanta za napucavanje (jer bi nas ozbiljnije shvatili posle Liverpula, a i igramo mnogo lošije nego prošle godine). Ovako u nekoj finoj grupici LE možeš i da se nadaš proleću u Evropi. U LŠ nikako.

Grobarchina

pre 4 godine

Nije u pitanju nikakva mržnja, već prezir. E zato navijamo za Kopenhagen. Od malena smo učeni da je navijanje protiv Zvezde pitanje kućnog vaspitanja, pitanje kulture i etike. Takođe iz higijenskih i estetskih razloga navijamo za
Dance.

Ares

pre 4 godine

Ne znam koju ce taktiku imperator Milojevic primeniti.Do sada je na svim ali bas svim utakmicama u takmicenjima igrao 4-2-3-1 dakle defanzivna taktiku da dva defanzivna vezna.Ne mogu da se otmem utisku da ce pridodati I N. Petrovica za treceg defanzivnog I igrati bojazljivo na 0:0 pa ako slucajno ubodemo pogodak o.k a ako ne postignemo opet u redu jer su Danci vanzemaljska ekipa,jedna od najboljih u Evropi pa nije sramota izgubiti od njih.Ne znam uopste ko ce prenositi loptu u protivnicku polovinu od ovih nasih sporaca.Bog neka nam je u pomoci!

Igi

pre 4 godine

Наравно за Копенхаген. Ето ако ви навијате за Малатију испаде да сам ја Данац , а ви Турци. Ја задовољан .

as

pre 4 godine

Samo hrabro Zvezdo.Bice tesko svakako,igraju kuci ali mi smo Crvena Zvezda i izbacivali smo i jace i vece ekipe.Miloje zna kako da postavi taktiku protiv ovakvih ekipa i videcemo na kraju
(Dare_cz, 12. avgust 2019 10:31)

Mislim da gresis.Miloje je do sada pokazao da zna da postavi ekipu protiv tehnicki boljih ekipa koje znaju da igraju fudbal i napadaju.Danci su suprotno tome ekipa koja igra cvrst i tvrd fudbal sa ne puno tehnike.Vi i oni mi bas licite po stilu igre,sto je po meni vama i donelo rezultate.Imali su nasi klubovi uvek tehniku za Evropu,trcanje i borbenost je nedostajalo.

NY

pre 4 godine

Zvezdaš
12 mil je lepa suma kad je budžet 10-15 miliona. Naš je sad,po rečima terzića,25 miliona i liga Evrope ga neće popuniti
(Jam, 12. avgust 2019 13:09

Budzet Zvezde nije 25 miliona
racunajuci sve plate igracima, zaposlenima ,stipendije, putovanja

bili ciku

pre 4 godine

Ima da ih razbijemo centar preci nece. Mene instinkt nikad ne vara a za derbi svaki sam pogodio i nacin igre i pobednika, protiv HJK trener nasih je izjavio da igraju kao da je 0:0 a ja sam prokomentarisao da "necemo preci centar" i tako je i bilo. Igrali smo samo da prodje vreme, defanzivno, neorganizovano i bez energije. Lupali su mi tad minuse a izgubismo. Sada nemamo sta da kalkulisemo, 3 dajemo bez primljenog gola, ovi ce se braniti a bunker pomaze u 1 od 10 slucajeva.

Omg ???!!

pre 4 godine

Ma samo ostro od samoga starta i iznuditi u prvih 10 minuta crveni karton i jedanaesterac,cek ???? Ovo su kvalifikacije za ligu sampiona ??? E izvinjavam se onda nista, bunker pa sta vam da bog :)

est

pre 4 godine

Oni ce Marina da stave u dzep, a vama niko drugi osim njega ne moze da resi utakmicu. Nemoguca misija za vas.
(...., 12. avgust 2019 15:32
pa nismo mi partizai da ne mozemo da prodjemo ovakve smesne klubove koji su za vas sinonimi za fudbal da ne govorim o pobedama protiv najboljih na svetu jer vi to za zivota niste niti cete doziveti.
zato cuti i raduj se svaki put kad odigramo nereseno sa bilo kim.

Anon

pre 4 godine

Nema nama sreće dok Gobeljiću ne vidimo leđa. Prokletstvo, porazi, povrede, loša igra i atmosfera u, i oko kluba, sve je počelo s njegovim nerazumnim startom. Sutra opušteno ispadamo.

Ledeci Dux

pre 4 godine

Znajucu nas mentalitet, da je ostalo 1:0, otisli bi tamo da branimo rezultat... Ovako je dobro, pokazali smo da smo bolji tim, idemo tamo da ih prodjemo! Ligu Evrope imamo u dzepu u najgorem slucaju, Helsinki ili Riga nemaju sta da traze protiv nas!
(Henk Mudi, 12. avgust 2019 09


Od koga si bolji nesrecni Sine......Nestaljke igrate po Srbiji.....Javi se redakciji da te castim 50 e ...Da ne objavljujes nista vise.

Nevera

pre 4 godine

Kontradiktiran si...kazes neces za one koji otimaju titule, a navijas za Partizan!?
Evo sezone tek sto je pocela, vi vec oteli jedan bod, i to raspalom Napretku juce...sramota!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kgv, 12. avgust 2019 11:50)

Ti prebacujes za bod a vi ste vec odigrali dve prijateljske sa Radnickim I Lucanima. A imacete ih jos dosta ove sezone.

Вук

pre 4 godine

Копенхаген је домаћа екипа и биће јако јако неугодно по Звезду. Тешко зауставити њихове јуришне нападе у таласима, а овамо на другој страни учинити нешто више без Бена и бледог Боаћија. Боље се концентрисати на Лигу Европе. Ово је превелики залак и ништа чудно да убедљиво изгубимо у Данској.

....

pre 4 godine

Marin da uzme sam loptu, da predribla protivnike i da ga zavali. Ja ne vidim drugi nacin da Zvezda postigne gol. A odbrana sta uradi-uradi.
(Mikica, 12. avgust 2019 14:32)

Oni ce Marina da stave u dzep, a vama niko drugi osim njega ne moze da resi utakmicu. Nemoguca misija za vas.

Lajavi krelac

pre 4 godine

Ne znam što se ovde pravi tolika fama?? Pa šta i da ispadnemo od Kopenhagena, nije smak sveta, čeka nas LE. Ipak je LŠ još uvek prevelik zalogaj.
Neka daju sve od sebe i ja ću biti zadovoljan. Ono što mene zaista plaši je to što tamo MORAMO da damo gol, a Miloje poveo samo Boaćija (koji je totalno van forme i zainteresovanosti) kao napadača u Dansku. I opet će igrati zatvoreno, braniti se kao neke kukavice i čekati 70 - 80i minut pa da napadnemo onda. Sa iscrpljenim igračima koji neće moći da dišu i potrče. Ukoliko dotle ne primimo par golova zahvaljujući "uigranoj" odbrani Milunović-Babić, dok na klupi sede Degenek i Pankov, školovani bekovi. I, naravno, "desni bek" Gobelja sa centaršutevima "a la PVO". Da ne pominjem izgubljenog Jovančića i zbunjenog Kanjasa, a na klupi sede Vulić i igrači koji bi ostavili srce na terenu i kidali do posledenjeg atoma snage.
Ali, oni nisu uigrani. A neka nam je Bog u pomoći sa ovima uigranima.

Toto-ko-tunjo

pre 4 godine

Nije bitno ko za koga navija. Treba svi da razmisljamo kao jedno. Zbog koeficijenta i svega, iskreno se nadam da ce petokraka tamo primiti tri komada (bez datog).

NSslaninar

pre 4 godine

Koliko ovi naši mediji preteruju... Pišu o ovome danima,stalno je zvezda negde na naslovnim stranama,a za ovih par dana o odbojkašima je bilo 4 vesti. Zašto je zvezda zaslužila veću pažnju medija od odbojkaša? Po igrama? Sramota me je ove države u kojima su dva kluba važniji od reprezentacije.

bigserb

pre 4 godine

Dzabe putuju, igraju kao babe i samo bezveze trose novac na karte i hotel!
Greota samo dobrog igraca Marka Marina koji trune u ovom bednom timu!
Mene samo interesuje, radi li se nekakvo testiranje inteligencije igraca pre prijema u redove Zvezde?
Mada kad ih vidim kako igraju, cisto sumnjam!

Bodibond

pre 4 godine

Zelim da karma proradi zbog onih sinocnih komentara na utakmicu Partizana u Krusevcu i da Kopenhagen pobedi, verujem u karmu i njenu moc. Karma je cudo.

Grobarchina

pre 4 godine

Nije u pitanju nikakva mržnja, već prezir. E zato navijamo za Kopenhagen. Od malena smo učeni da je navijanje protiv Zvezde pitanje kućnog vaspitanja, pitanje kulture i etike. Takođe iz higijenskih i estetskih razloga navijamo za
Dance.

Ledeci Dux

pre 4 godine

Znajucu nas mentalitet, da je ostalo 1:0, otisli bi tamo da branimo rezultat... Ovako je dobro, pokazali smo da smo bolji tim, idemo tamo da ih prodjemo! Ligu Evrope imamo u dzepu u najgorem slucaju, Helsinki ili Riga nemaju sta da traze protiv nas!
(Henk Mudi, 12. avgust 2019 09


Od koga si bolji nesrecni Sine......Nestaljke igrate po Srbiji.....Javi se redakciji da te castim 50 e ...Da ne objavljujes nista vise.

Milanche

pre 4 godine

Procitah da je jedan grobar napisao da je navijanje protiv Zvezde stvar kucnog vaspitanja. Sinak to je stvar prezira i mrznje iskompleksiranog prosjecnog covjeka ,a ne puno intelegentnog, koji u svom zivotu nista dalje od mrznje ne vidi. Uz to ko u svom komsiji vidi neprijatelja samo zato sto je on bolji od njega ,on treba da se lijeci, ali poznata mi je ta doktrina partizanovih navijaca, zato se i raspadate ne samo u fudbalu nego u svim sportovima. Zapitajte se koliko se prosle godine osvojili titula u svim sportovima ? Vi sami sa sonom ne mozete nego se dijelite u 4 grupe.
(Shein, 12. avgust 2019 11:00)

Ako se Partizan raspada, on se raspada ne iz tog razloga koji Vi spominjete, nego iz istog razloga iz kojeg mladi beže iz ove zemlje. A mi koji navijamo za crno-bele ne mrzimo Zvezdu, nego je naprosto ne volimo jer ona guši konkurenciju u sportu i teži ka monopolu. Za razliku od zvezdaša, koji ne vole Partizan samo zato što im je on konkurencija. Inače, što se tiče meča sa Kopenhagenom, lično sam sasvim ravnodušan kako ćete da prođete, ne želim vam ni dobro ni zlo.

Sorye

pre 4 godine

Moje laicko pitanje: zar ne bi bilo logicnije da se na put u Dansku otislo nesto ranije, cisto da se igraci bolje adaptiraju na sredinu i atmosferu?

Igi

pre 4 godine

Наравно за Копенхаген. Ето ако ви навијате за Малатију испаде да сам ја Данац , а ви Турци. Ја задовољан .

Henk Mudi

pre 4 godine

Znajucu nas mentalitet, da je ostalo 1:0, otisli bi tamo da branimo rezultat... Ovako je dobro, pokazali smo da smo bolji tim, idemo tamo da ih prodjemo! Ligu Evrope imamo u dzepu u najgorem slucaju, Helsinki ili Riga nemaju sta da traze protiv nas!

Shein

pre 4 godine

Srecno ljubavi. I srce i telo ,sve je crveno belo. Ajde da gazimo taj Kopenhagen, nisam neko ko se vadi na sudije, ali u Bg-u su imale naklon prema gostima. Neka tamo sude nama kako su njima u Bg-u i zadovoljan.

....

pre 4 godine

Marin da uzme sam loptu, da predribla protivnike i da ga zavali. Ja ne vidim drugi nacin da Zvezda postigne gol. A odbrana sta uradi-uradi.
(Mikica, 12. avgust 2019 14:32)

Oni ce Marina da stave u dzep, a vama niko drugi osim njega ne moze da resi utakmicu. Nemoguca misija za vas.

Shein

pre 4 godine

Procitah da je jedan grobar napisao da je navijanje protiv Zvezde stvar kucnog vaspitanja. Sinak to je stvar prezira i mrznje iskompleksiranog prosjecnog covjeka ,a ne puno intelegentnog, koji u svom zivotu nista dalje od mrznje ne vidi. Uz to ko u svom komsiji vidi neprijatelja samo zato sto je on bolji od njega ,on treba da se lijeci, ali poznata mi je ta doktrina partizanovih navijaca, zato se i raspadate ne samo u fudbalu nego u svim sportovima. Zapitajte se koliko se prosle godine osvojili titula u svim sportovima ? Vi sami sa sonom ne mozete nego se dijelite u 4 grupe.

cika Djura

pre 4 godine

Ako se Partizan raspada, on se raspada ne iz tog razloga koji Vi spominjete, nego iz istog razloga iz kojeg mladi beže iz ove zemlje. A mi koji navijamo za crno-bele ne mrzimo Zvezdu, nego je naprosto ne volimo jer ona guši konkurenciju u sportu i teži ka monopolu. Za razliku od zvezdaša, koji ne vole Partizan samo zato što im je on konkurencija. Inače, što se tiče meča sa Kopenhagenom, lično sam sasvim ravnodušan kako ćete da prođete, ne želim vam ni dobro ni zlo.
(Milanche, 12. avgust 2019 11:44

Pa vi ste pokusali pocetkom devedesetih da napravite najvece sportsko drustvo na svetu i sire.Pokusali ste da unistite Zvezdu au nekim segmentima ste i uspeli.Premijer Mirko Marjanovic je sazivao privrednike i crtao im koliko ko treba da uplati za Partizan(Bio sam jedan od tih i nista potpisao nisam).Ni jedan jedini klub iz porodice JSD se nije ugasio za razliku od klubova u SD Crvena Zvezda

severnjača

pre 4 godine

Zvezda ovde definitivno završava svoj put, hahahah...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 12. avgust 2019 08:45)

Možda ali tvoji putevi odavno nikuda ne vode! Zvezda ima šansu, Danci nisu pokazali ništa u prvoj utakmici i treba ih napasti! Igrajte svoju igru iz prvog poluvremena u Beogradu i nema zime! Jedino me brine da li će i kada Boaći da proradi i ko će na desnog beka? Brza krila odavno nemamo, Miloje forsira pozicionu igru, bez lepote za oči i atraktivnih akcija! Samo hrabro, nema predaje, dokažite da nisu bolja ekipa od nas!

Sah-mat

pre 4 godine

Prolszimo,110%
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (žinjak, 12. avgust 2019 08:48)

A sta je sa onih 120%

Omg ???!!

pre 4 godine

Ma samo ostro od samoga starta i iznuditi u prvih 10 minuta crveni karton i jedanaesterac,cek ???? Ovo su kvalifikacije za ligu sampiona ??? E izvinjavam se onda nista, bunker pa sta vam da bog :)

Ares

pre 4 godine

Ne znam koju ce taktiku imperator Milojevic primeniti.Do sada je na svim ali bas svim utakmicama u takmicenjima igrao 4-2-3-1 dakle defanzivna taktiku da dva defanzivna vezna.Ne mogu da se otmem utisku da ce pridodati I N. Petrovica za treceg defanzivnog I igrati bojazljivo na 0:0 pa ako slucajno ubodemo pogodak o.k a ako ne postignemo opet u redu jer su Danci vanzemaljska ekipa,jedna od najboljih u Evropi pa nije sramota izgubiti od njih.Ne znam uopste ko ce prenositi loptu u protivnicku polovinu od ovih nasih sporaca.Bog neka nam je u pomoci!

Nevera

pre 4 godine

Kontradiktiran si...kazes neces za one koji otimaju titule, a navijas za Partizan!?
Evo sezone tek sto je pocela, vi vec oteli jedan bod, i to raspalom Napretku juce...sramota!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kgv, 12. avgust 2019 11:50)

Ti prebacujes za bod a vi ste vec odigrali dve prijateljske sa Radnickim I Lucanima. A imacete ih jos dosta ove sezone.

est

pre 4 godine

Zelim da karma proradi zbog onih sinocnih komentara na utakmicu Partizana u Krusevcu i da Kopenhagen pobedi, verujem u karmu i njenu moc. Karma je cudo.
(Bodibond, 12. avgust 2019 12:20)
tebi dete jos nije jasno da je ovo karma za ono sto ste krali ali tada si se smejuljio...

BOSS

pre 4 godine

Mene kao navijaca najvise interesuje taktika koju ce Milojevic da organizuje,nadam se da necemo cuvat 0:0 ...
Mislim da imamo 30 posto sanse za prolaz.

B B B B

pre 4 godine

Napisa neko da ga sramota šro se u medijima više piše o Zvezdi nego o odbojkaškoj reprezentaciji.Majstore,to pokazuje kakvo nam je interesovanje.Za Zvezdu navija 70procenata zemlje.Koga zanima odbojka?

Joffrey

pre 4 godine

Pobogu ljudi,da se razumemo,udjite vi u LS i osvojite je sest puta zaredom,nemam nista protiv.Ali ne mogu da verujem koliko ste zaslepljeni medijskom propagandom.U Beogradu ste izgledali bolje na terenu jer su oni dosli da izvuku povoljan rezultat,i uspeli.Na svom terenu,oni su sasvim dobra evropska ekipa,tesko primaju golove,a vi morate da date dva ako ne pobedite.Ne vidim kako bi to uspeli jer ste onaj jedini u BG dali uz mnogo srece.Imate ekipu sasvim korektnu za LE,ali u LS se ne ulazi kao u birtiju.Ne moze da se posreci svake godine.

est

pre 4 godine

srecno momci u inat iskompleksiranim navijacima malog kluba.Neka opet pate,menjaju dresove,smisljaju teorije zavere,neka opet bude Liverpool mada kakav je to uspeh pobediti Liverpool,pogodi ti stativu protiv reala...

Boaci Richmond

pre 4 godine

Svako ko je gledao utakmicu zna da je Zvezda mogla da pobedi barem 3:0, sudija je sam doneo njima penal i ok, ali to ne znaci da ce jedna Zvezda da se plasi, zvuci sada malo optimisticki ali dobicemo 0:2 ili cak 0:3 u zavisnosti koliko ce se Milojevic braniti nakon golova. Boaci dace 2 gola.

Shein

pre 4 godine

Milanche kad je Partizan osvakao tirule zaredom 5-6 godina to vam nije bila otimacina, tad je sve bilo ok. Sad vam je otimacina, sad je Zvezda zlo. Ne lozite se . Zvezsa je sve ono najbolje. A to kakvi ste vi, govorite vi sami. Palite tribine, bijete se medjusobno. Prozivati. Pa imate vise navinackih grupa nego pola Srbije zajedno, a opet vas preko 1000 ne dodje na stadion

Ja

pre 4 godine

Aktuelni šampion Srbije će imati težak zadatak ne zato što je Kopenhagen dobar nego zato što je uprava kluba uspela da potroši preko 50 miliona evra prošle sezone i da dovede takva pojačanja da mi sutra nemamo koga da izvedemo na teren.

Вук

pre 4 godine

Копенхаген је домаћа екипа и биће јако јако неугодно по Звезду. Тешко зауставити њихове јуришне нападе у таласима, а овамо на другој страни учинити нешто више без Бена и бледог Боаћија. Боље се концентрисати на Лигу Европе. Ово је превелики залак и ништа чудно да убедљиво изгубимо у Данској.

Anon

pre 4 godine

Nema nama sreće dok Gobeljiću ne vidimo leđa. Prokletstvo, porazi, povrede, loša igra i atmosfera u, i oko kluba, sve je počelo s njegovim nerazumnim startom. Sutra opušteno ispadamo.

Nikola

pre 4 godine

Koliko ovi naši mediji preteruju... Pišu o ovome danima,stalno je zvezda negde na naslovnim stranama,a za ovih par dana o odbojkašima je bilo 4 vesti. Zašto je zvezda zaslužila veću pažnju medija od odbojkaša? Po igrama? Sramota me je ove države u kojima su dva kluba važniji od reprezentacije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NSslaninar, 12. avgust 2019 08:50)

Odbojkasi su igrali bezvoljno protiv Italije i nisu se kvalifikovali na OI. Trebalo o tome da se pise?

UGASENO JSD partizai

pre 4 godine

Zvezda ovde definitivno završava svoj put, hahahah...
(dnevna doza prosecnog Srbende, 12. avgust 2019 08:45)

Pozdrav od tigra iz Krusevca ! :))

Minja

pre 4 godine

Tanak nam je tim. To ce doci do izrazaja protiv dobro ukomponovane i disciplinovane ekipe Kopenhagena, ciji je klavitet tek solidan, ali eto. Nasa snaga je u domacem terenu. Mozda ako Marin bude imao vece uspemo da se provucemo u narednu fazu. Mada i od 2.5m placenog Boacija (sa platom od 1mil) isto ocekujem dosta.

bili ciku

pre 4 godine

Ima da ih razbijemo centar preci nece. Mene instinkt nikad ne vara a za derbi svaki sam pogodio i nacin igre i pobednika, protiv HJK trener nasih je izjavio da igraju kao da je 0:0 a ja sam prokomentarisao da "necemo preci centar" i tako je i bilo. Igrali smo samo da prodje vreme, defanzivno, neorganizovano i bez energije. Lupali su mi tad minuse a izgubismo. Sada nemamo sta da kalkulisemo, 3 dajemo bez primljenog gola, ovi ce se braniti a bunker pomaze u 1 od 10 slucajeva.

Kgv

pre 4 godine

Svim srcem uz Dance ! Necu valjda za one koji otimaju titule !?
(Only Grobari, 12. avgust 2019 09:01)

Kontradiktiran si...kazes neces za one koji otimaju titule, a navijas za Partizan!?
Evo sezone tek sto je pocela, vi vec oteli jedan bod, i to raspalom Napretku juce...sramota!

Kosjan

pre 4 godine

Čitao sam intervju od Dragiše... od srca vam želim da prsnete.
(koki, 12. avgust 2019 09:38)

Djuric je rekao mnogo stvari za Rikarda pa jel to znaci da si zeleo da partizan ispadne??? Djura je vas najuspesniji predsednik.

Цоа звездаш

pre 4 godine

Наслов је тачан. Много тога је у игри.

Највише за оне у управи који рачунају на милионе од уласка у ЛШ.

Мање од њих сигурно у игри је много и за све нас којима је црвена звезда у срцу, поред породице, крсне славе, ту у истом нивоу, сваки дан присутна. Зато што би било две године узастопно. Зато што знамо да ту припадамо.

Али треба бити искрен. За мене лично и ЛЕ није лоше. И није катастрофа. И са резултатске стране и боља опција. Ту смо конкурентнији.

Када кажем искрен, с обзиром да је било оног несрећног пенала, мислим да су Данци одличан домаћин, имају резултат, ако будемо били без Павкова и Бена....

Све је могуће. У фудбалу и животу.

Дајте све од себе. Само то. А кад је тако ја лично нисам љут ни за друго место , ни за уопште не играње у Европи.

Али знајте историју клуба чији дрес носите и знајте легенде које су носиле исти свети дрес широм Европе, до Токија.

У сат и по све је могуће.

Delija

pre 4 godine

Pa i da zavrsimo put pa šta imaćemo šansu za LE,samo hrabro u Danskoj brz ikakvog pritiska posto će oni biti pod pritiskom po meni mi nema šta da izgubimo.

Lajavi krelac

pre 4 godine

(veliki strumf, 12. avgust 2019 11:53)

Slažem se, ali Simić (kao i Ben) prošle sezone je igrao odlično za razliku od ove. Nadam se da Miloje zna šta radi, trudim se da razumem i podržim, ali, lično, voleo bih da vidim Vulića umesto užasnog Jovančića. On je ove sezone užasno spor, neprecizan, loše se postavlja i nikako nije zaslužio toliko poverenje. Gobeljić će biti desni bek iako je Gajić, ovako posle povrede i van forme, lično Maldini za ovoga što obraduje ljude loptama van stadiona. Problem nam je na levom beku što Rodić je odličan u odbrani, a u napadu beskorisan, dok je Žander napadački odličan, ali je loš u odbrani. Lično bih Degeneka i Pankova na bekovskim pozicijama, jer su bolji od ostalih u svakom pogledu. Vulić i Kanjas kao zadnji vezni, Marin levo, sredina Ivanić (mada, kako igra ove sezone, tu bih stavio bilo koga), desno Jevtović (mada bi pre rizikovao sa Simićem) i u napadu Tomane, jer je Boaći potpuno izgubljen, a ovaj dečko će bar da se trudi, koliko sam video.
A i nije strašno da ne prođemo Kopenhagen, čeka nas LE. To nam je neka mera. Ne bih voleo da prođemo YB i opet upadnemo u grupu sa, na primer, Sitijem, Juventusom i Borusijom Dortmund (kakve smo sreće). Došle bi velike pare koje bi (su) završile ko zna gde, a bili bi opet kanta za napucavanje (jer bi nas ozbiljnije shvatili posle Liverpula, a i igramo mnogo lošije nego prošle godine). Ovako u nekoj finoj grupici LE možeš i da se nadaš proleću u Evropi. U LŠ nikako.

Delija momak

pre 4 godine

Od koga si bolji nesrecni Sine......Nestaljke igrate po Srbiji.....Javi se redakciji da te castim 50 e ...Da ne objavljujes nista vise.
(Ledeci Dux, 12. avgust 2019 10:45)
Odakle tebi para za razbacivanje, kad ni skolu nisi zavrsio, sto je ocigledno?

jashtaman

pre 4 godine

Izvinjavam se u ime FK CZ sto, mozda, necemo igrati Ligu sampiona svake godine.
Malo vise pljujete nego sto treba cini mi se, a tek je jedna ozbiljna utakmica odigrana i nismo je ni izgubili, pritom protivnik nije losa ekipa i nije sramota ni ispasti od iste.
Nije ovo FM, Fifa ili Pes, ovo su stvarne utakmice. Ajmo malo podrske za momke, nije toliko tesko biti pozitivan, cak je i lepse, evo probajte...
Bice tvrdo, bice 0-2, idemo bre!

Mikica

pre 4 godine

Marin da uzme sam loptu, da predribla protivnike i da ga zavali. Ja ne vidim drugi nacin da Zvezda postigne gol. A odbrana sta uradi-uradi.

Dejan CZ

pre 4 godine

Nadamo se da ce Tomane biti spreman za prvo kolo kupa Srbije protiv CSK pivare...Pavkov i Ben (koji je na pragu odlaska)su igraci najzasluzniji sto smo prosli Salcburg,sada nema nijednog u odlucujucem mecu a potencijalna pojacanja nisu dovedena...ustvari jesu ali su projektovana za prijateljske utakmice...Pratim fudbal decenijski niz godina ali ovakvu viziju prelaznog roka nisam imao priliku jos da vidim...

Peđa

pre 4 godine

Aktuelni šampion Srbije će imati težak zadatak ne zato što je Kopenhagen dobar nego zato što je uprava kluba uspela da potroši preko 50 miliona evra prošle sezone i da dovede takva pojačanja da mi sutra nemamo koga da izvedemo na teren.
(Ja, 12. avgust 2019 09:53)
Da li zaista verujes da je te pare potrosila uprava FK CZ? Pre bih rekao da ih je potrosila uprava na Andricevom vencu, ona koja se za sve pita i koja se u sve mesa.

Lajavi krelac

pre 4 godine

Sad sam video kojih 19 je Miloje poveo u Kopenhagen (Boaći je jedini špic, jer će Vukanović sigurno biti na klupi) i mogu samo da kažem neka nam je Bog u pomoći, jer ne mogu da shvatim koliko kukavičku postavu povedeš na meč gde MORAŠ da postigneš gol. Da li se Terzić, Mrkela i Milojević svađaju međusobno, šta kome radi iza leđa nije ni bitno, ali je DEFINITIVNO da od početka sezone nešto debelo ne valja u Zvezdi.
Ali ako Miloje prođe Kopenhagen javno obznanjujem da nijedan komentar više neću uputiti vezan za FK Crvena Zvezda, ali ako se desi da se ostvari ovo što sam "prognozirao" da će najviše podbaciti Milojevi puleni (Boaći, Vukanović, Jovančić, Gobeljić...) biće rafalne paljbe tipa "šta sam rekao". Ja sam obični navijač i nisam od onih "selektora" koji sve znaju, nego samo imam dovoljno moždanih ćelija da vidim da neki igrači igraju jako loše, a da oni koji igraju solidno do dobro ne mogu ni da pokažu ono što znaju zbog ovih koji nisu u formi. I da tu nešto debelo nije u redu, ali sve mislim da "stručni" bolje znaju. Ali, ako sam kao neznalica u pravu, pa, majku mu, za šta neki primaju OGROMNE pare??
SIGURAN sam da Miloje dobro zna šta i kako, ali mi deluje kao da je ove sezone "vezan" nečim zakulisnim, i da, delimično, namerno i sitno svojom tvrdoglavošću radi na štetu Zvezde. Tipa - ja sam hteo jedno, vi terate drugo, e sad ću vam pokazati gde grešite - i tu ispašta klub zbog idiotizma pojedinaca u upravi.

golden age

pre 4 godine

Sutra je 1-1 opet . Zvezda prolazi na penale . Odigrao sam prvi utakmicu tacan rezultat 1-1 za 2.5 evra i dobio 17.5 i sad opet i dosta. Izbacićemo i one "mlade momke" isto u 4om kolu.

Milanche...ge...

pre 4 godine

Od pocetka sezone nije mi jasno kakav je bio kadrovski plan u FKCZ.
Prodali Joveljica na prvu kartu, umesto makar da sacekaju kraj kvalifikacija, decko bi vredeo sigurno isto, a mozda i vise. Inace, mislim da nikom nije jasno zasto je uopste prodat takav talenat.
Doveli Tomanea, ili kako se vec zove, ovaj se odmah povredio, pri cemu nisu hteli da ga licenciraju za Kopenhagen!?
Iz sve snage se trudili da prodaju Pavkova, i na nevidjenu srecu za klub nisu uspeli.
Sve karte bacili u Boacija.
Prodaja Bena se najavila jos pre mesec dana, ali se i ovaj povredio
I sta se sada desava.
Od 4 napadaca, 2 povredjena, 1 nelicenciran, i jedan ne zna gde se nalazi.
I CZ da postigne 1 ili 2 gola?!
Na koju foru?
Pa u domacem prvenstvu ne mogu da munu 2 komada.

Dare_cz

pre 4 godine

Samo hrabro Zvezdo.Bice tesko svakako,igraju kuci ali mi smo Crvena Zvezda i izbacivali smo i jace i vece ekipe.Miloje zna kako da postavi taktiku protiv ovakvih ekipa i videcemo na kraju

a suta u 22h MUKKK

pre 4 godine

Čitao sam intervju od Dragiše... od srca vam želim da prsnete.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (koki, 12. avgust 2019 09:38)
samo da dodam na tvoj komnetar da bi voleo od srca da jos vise pljujete i zelite nam zlo UBEDJEN SAM ONDA U PROLAZ NAŠEG NAJSLAVNIJEG TIMA U ZEMLJI...a vi mrzitelji nastavite da pevate o zvezdi i kad igrate sa amaterima iz Velsa , mrznja je to opasna a i bolest kojoj nema leka

Miroslav

pre 4 godine

Srecno Zvezdo do play off-a !!! delije da se radujemo, grobarima da bude drago, pa u cetvrtak obrnuto kad Partizan prodje...nemamo ni bolje ni gore od nas samih, Srba

veliki strumf

pre 4 godine

Salcburg smo izbacili sa Veljkom Sinicem na krilu i Milicem u špicu! Sada imamo sigurno bolje igrače. Najviše fali Krsticic, falice i Bakula kao neko ko gine na sredini, a svakako će faliti i Ben, koji nas je uveo sa 2 gola Salcburgu i koji ima opasne kretnje u napadu. Kopenhagen nije Salcburg, to je jasno, a mi sigurno imamo igrače koji mogu da zablistaju u napadu. Ove prljave danske padavicare želim da izbacimo više nego bilo koga drugog!!! Ubedjen sam 100% da možemo, uz pametnu igru, a ne srljanje. Gol se može dati i u prvom i u 95. minutu. Igra jeste važna, ali rezultat je mnogo važniji. Zato samo mudro i prolazimo ih!

Staight Outta München

pre 4 godine

Svim srcem uz Dance ! Necu valjda za one koji otimaju titule !?
(Only Grobari, 12. avgust 2019 09:01

Napredak vam je vec oteo titulu....

Uvek Zvezdas nikad Delija

pre 4 godine

Nase je da se nadamo pobedi Zvezde ali, realno, sanse za tako nesto nisu bas velike. Nije Kopenhagen jak kao Real ili Barselona ali su iznad nivoa srpskog fudbala. Ipak, i Salcburg je bio iznad tog nivoa pase desilo sta se desilo...ljudski je nadati se. U svakom slucaju, sta god da se desi, ta utakmica ne bi trebalo da bude povod za izlive zajedljivosti i mrznje. Kad je Evropa u pitanju, i Zvezda i Partizan su na istom zadatku. Da osvoje sto vise bodova za ovu nasu Srbiju.

NY

pre 4 godine

Zvezdaš
12 mil je lepa suma kad je budžet 10-15 miliona. Naš je sad,po rečima terzića,25 miliona i liga Evrope ga neće popuniti
(Jam, 12. avgust 2019 13:09

Budzet Zvezde nije 25 miliona
racunajuci sve plate igracima, zaposlenima ,stipendije, putovanja

Lajavi krelac

pre 4 godine

Samo da dodam još jednu stvar koja mi nije jasna - traži se igrač po krilima, ganja se neki Kongoanac iz Sent Trudena (koliko čujem), a otarasili se Melega i Jirke koji nisu ni dobili krštenu priliku?? Svaki put kad sam video Jirku da igra dečko je brz kao munja, ubacuje se i ume da centrira (on je LEVO krilo) ali očigledno pored Ivanića i Bena (a ne zna se ko je od njih dvojice slabiji ove sezone) jedan takav igrač nema šta da traži u Zvezdi??!! Da li se to neko šali ili šta??
Protiv Mladosti Tomane se baš trudio, ali nije bio dovoljno u igri (pogotovo kad se igra onakav bunker) da bi mogao to da kruniše, onaj mali Krstović je očigledno veliki talenat, ali će propasti u Zvezdi zbog neigranja. Ako je Pavkov sa svim svojim golovima i trudom zaslužio da bude rezerva Boaćiju, šta ovaj mali može da očekuje pored Pavkova, Boaćija, Tomanea, Vukanovića...??
Suviše toga ne štima u Zvezdi da bi mogli da se nadamo istom što i prošle godine, a siguran sam da Miloje nije jedini krivac za to.

Njaah

pre 4 godine

Od koga si bolji nesrecni Sine......Nestaljke igrate po Srbiji.....Javi se redakciji da te castim 50 e ...Da ne objavljujes nista vise.
(Ledeci Dux, 12. avgust 2019 10:45)

Aahahahaha leeeeej!
Verujem da kad bi te okrenuli naglavačke da ne bi zvecnula ni dva dinara o patos...

Mozete vi da se palite kako ste razbili Malatiju koja je projektovana za LŠ,ali ne možeš da osporiš da je Zvezda bila bolji rival u prvom meču.
I da te preteknem,penal JESTE bio.Ali je isto tako mogao da ga svira i za Zvezdu,a crveni je morao da doli još u prvom poluvremenu,što bi mnogo promenilo tok meča.
50e aahahahahaahahahaggaygaga

Zvezdas

pre 4 godine

Ja sam siguran da mozemo da damo gol ili dva.I tada prolazimo.Ali uopste ne bi bio razocaran i da igramo LE.Pristojnih 12 miliona u kasicu.Igras pred punim stadionom sa timovima koji su tu po kvalitetu.I mozes da docekas zimu.za sve nase klubove je LS ipak visi nivo.Da nekom skines skalp i da molis boga da prilikom zreba taj drugi ne bude favorit za zavrsne meceve LS

dfgjhdrd

pre 4 godine

Šta bude bilo biće. Druga stvar mene iritira. Igramo onako kako igramo ali kad damo gol povlačimo se u odbranu. Nikad mi nismo igrali tako. Posle prvog treba igrati da se da drugi gol. Barem kad igramo kod kuće sa ekipama koje nisu toliki bauk.Uredu da je to Bajern,Barselona Real....Srećno smo i prošle godine ušli u LŠ i ne treba očekivati da te srećna stalno prati. Previše je taktike. Rokaj to pa šta bude

Arcibald Rajs

pre 4 godine

Iz Aviona se vidi da Boaci nije onaj Boaci od pre tri godine kad je dosao u Zvezdu, taj tad je trcao, pritiskao odbranu , otvarao se, kretao se kao spic, a ovaj danasnji stoji i ceka loptu, kao sto napisa lik , uopste mi nije jasna struka Zvezde, da se Tako lako otarase malog Jovelje, decko je glavom Na zemlji, nije umisljen kao mnogi mladi igraci, on bi nam doneo dosta toga, ovako ostaje da grickamo nokte i gledamo od 20 45 u utorak sta ce biti .Iskreno se nadam da ce utakmicu poceti i Vulic i Vukanovic, pa i Simic koji ima brzinu.

Milan

pre 4 godine

Posle pripremnog perioda i uvodnih utakmica u sezoni,Zvezda je podigla igru i formu na viši nivo protiv Kopenhagena u Beogradu i veoma dobro je odigrala utakmicu. Očekujem u revanšu da tim bude na još višem nivou i rutinski prodje u narednu rundu.To bi značilo u defanzivi da se odigra standardno dobro, vezni red da bude još čvršći i konačno u napadu da dodjemo do bolje realizacije.Imamo iskusan tim sa reprezentativcima i igračima koji su igrali LŠ,imamo uigran tim koji je zajedno duži vremenski period i pojedinačnu snagu u igračima poput Marina (ne zaboravimo kvalitete i iskustvo Borjana,Degeneka,Rodića,Kanjasa, Boacija,za koga mislim da je ovo njegova utakmica..) i sve će biti u redu u revanšu protiv čvrste,ali ipak skromne ekipe Kopenhagena (inače ekipa ispod evropskog proseka,za nijansu bolja od Helsinkija).Sastav koji će Milojević najverovatnije izvesti: Borjan- Gobeljić,Milunović,Degenek,Rodić- Kanjas,Jovančić, Marin,Vukanović,Ivanić- Boaći. Dobre šanse da zaigraju imaju Vulić, Jevtović, Simić, Gajić, Pankov, Žander...Očekujem pobedu Zvezde od 3-1 (Boaći 2, Marin),kao i novo učešće u LŠ i da učinimo korak više,3.mesto u grupnoj fazi i nastavak takmičenja kroz LE ili prolaz u osminu finala LŠ.Čitajući komentare,vidim da medju nama preovladava neki neobjašnjiv strah i opreznost.Ljudi,budimo hrabri, podržimo igrače i tim,mi smo Zvezda i uvek smo spremni da se izdignemo iznad situacije i proseka. Zvezda! Igraće Zvezda u grupnoj fazi LŠ i Partizan u grupi LE. Srbija!

matori

pre 4 godine

Igraci treba da budu optimisti navijaci nazalost kada god spominju i preterani su optimisti ti isti najvise pljuju po igracima i treneru ako se ne prodje.

Aco81.rs

pre 4 godine

Zvezdi ostaje da napadne od prvog minuta,samo tako moze proci neugodne Dance,nista povlacenje i oprezno cekanje neke kontre,samo napad!Sretno od grobara.

est

pre 4 godine

Oni ce Marina da stave u dzep, a vama niko drugi osim njega ne moze da resi utakmicu. Nemoguca misija za vas.
(...., 12. avgust 2019 15:32
pa nismo mi partizai da ne mozemo da prodjemo ovakve smesne klubove koji su za vas sinonimi za fudbal da ne govorim o pobedama protiv najboljih na svetu jer vi to za zivota niste niti cete doziveti.
zato cuti i raduj se svaki put kad odigramo nereseno sa bilo kim.

Lajavi krelac

pre 4 godine

Ne znam što se ovde pravi tolika fama?? Pa šta i da ispadnemo od Kopenhagena, nije smak sveta, čeka nas LE. Ipak je LŠ još uvek prevelik zalogaj.
Neka daju sve od sebe i ja ću biti zadovoljan. Ono što mene zaista plaši je to što tamo MORAMO da damo gol, a Miloje poveo samo Boaćija (koji je totalno van forme i zainteresovanosti) kao napadača u Dansku. I opet će igrati zatvoreno, braniti se kao neke kukavice i čekati 70 - 80i minut pa da napadnemo onda. Sa iscrpljenim igračima koji neće moći da dišu i potrče. Ukoliko dotle ne primimo par golova zahvaljujući "uigranoj" odbrani Milunović-Babić, dok na klupi sede Degenek i Pankov, školovani bekovi. I, naravno, "desni bek" Gobelja sa centaršutevima "a la PVO". Da ne pominjem izgubljenog Jovančića i zbunjenog Kanjasa, a na klupi sede Vulić i igrači koji bi ostavili srce na terenu i kidali do posledenjeg atoma snage.
Ali, oni nisu uigrani. A neka nam je Bog u pomoći sa ovima uigranima.

as

pre 4 godine

Samo hrabro Zvezdo.Bice tesko svakako,igraju kuci ali mi smo Crvena Zvezda i izbacivali smo i jace i vece ekipe.Miloje zna kako da postavi taktiku protiv ovakvih ekipa i videcemo na kraju
(Dare_cz, 12. avgust 2019 10:31)

Mislim da gresis.Miloje je do sada pokazao da zna da postavi ekipu protiv tehnicki boljih ekipa koje znaju da igraju fudbal i napadaju.Danci su suprotno tome ekipa koja igra cvrst i tvrd fudbal sa ne puno tehnike.Vi i oni mi bas licite po stilu igre,sto je po meni vama i donelo rezultate.Imali su nasi klubovi uvek tehniku za Evropu,trcanje i borbenost je nedostajalo.

Bole

pre 4 godine

Jel biste bili ljubazni da ne pustate prvo samo zajedljive komentare grobara da bi navijaci zvezde skocili, te na kraju vest ima 1000 komentara a bez preke potrebe.!

Vlada

pre 4 godine

Samo da ne bude ona sramna taktika kao na utakmici protiv Arisa, kada je Kosan izveo formaciju 4-6-0! Ako je ikada Miloju trebala doza sportske drskosti, to je ovaj trenutak.

Zoran

pre 4 godine

Prosto receno nas fudbal me odavno ne zanima,ali neka mi jedan pametan navijač Zvezde ili Partizana objasni,ulazili su i jedni i drugi u ligu šampiona, uzeli ogromne pare ,sponzori ,tv prava,samo učešće. I sta se dogadja sledeće sezone, prodaje se sve što iole vredi .Sad ja ne razumem zaradio si ,zar nije logično da se pojačava tim,novac imaš i da probas ponovo,ne kod nas obrnuto daj da prodam sve ,dovedem istrošene strance i onda ću da plačem na sudije na Uefu, a predsednici klubova će pričati kako vole Zvezdu i Partizan.