Subota, 10.08.2019.

16:45

Mari dolio ulje na vatru – Novakovu vladavinu u Savetu nazvao haotičnom

Brat Endija Marija, Džejmi tokom Vimbldona je sa još nekoliko igrača podneo ostavku u ATP Savetu igrača.

Izvor: Z.K.

Mari dolio ulje na vatru – Novakovu vladavinu u Savetu nazvao haotiènom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

ZeZ

pre 4 godine

Pa ih ti Novače pusti i sledeći put. Umesto da Novakovu sliku drže u dnevnoj sobi , oni pustili ovog luzera od brata teškog luzera , da pljuje čoveka koji im je poklonio Wimbldon.

2011.

pre 4 godine

jatabare@ nije problem što je napravio takvu glupost, mislim jeste ali najveći bi bio problem ako je ponovio takvu glupost a čini mi se da nije a i mislim da je posle tih ispada izgubio pravo glasa u Novakovom taboru.
Ne da ga branim jer prosto je dočeko svojih 5 minuta koje je na žalost protraćio, rećiću da si u pravu ali šta ti Novaku tu prigovaraš, kakve veze Novak ima sa tim, da li ga je podržao, da li da je nagovorio na to, kada je Novak tako nešto učinio....ne možete Novaku ništa pa iz pakosti tražite bilo šta da dezavuišete tog izuzetnog čovjeka i fer sportistu.
Njegov život je redovan život sa vanrednim i ogromnim uspjehom, porodica sa kvalitetima i manama ali je jako podlo udarati tamo gdje najviše boli a sve zarad da se nekome napakosti.

@jatabare

pre 4 godine

Cudo jedno... kako nepismeni ljudi uvek sve znaju i imaju visoko kriticko misljenje o svemu. Verovatno zato sto su vise vremena proveli u posmatranju tudjih zivota, nego u radu na sebi.

Лепи Цане

pre 4 godine

Хаха ово је невероватно, Ђоковића нико од најбољих играча не готиви
(Роџер Федерер - Краљ, 10. avgust 2019 17:01)

Kako ce da ga gotivi brat od coveka koga je Novak pobedio u 6 finala grend slemova? Nabio mu komplekse zestoke kao i tebi, izdrzite jos 5, 6 godina, budite jaki.
(Zizu, 10. avgust 2019 17:30)

5-6 година? Док су живи болеће их Нолетови успеси...

jatabare

pre 4 godine

@#
2016-te kada je Novak bio na vrhuncu a Federer na dnu,tata Srdjan je za Novaka rekao da je Bog,da je jedino sto valja u ovoj zemlji(dakle nista vaterpolisti,kosarkasi,Ivana,mladi naucnici...),pritom najgore napljuvao Federera.Pa nek je Novak stoput nas,zar je to sportski,zar mi takve stvari treba da podrzavamo?Pritom je na pocetku sinovljeve karijere napadao Anu i njene roditelje,Nadala,kasnije Mareja,koji nista nazao Novaku nisu uradili.I ta vecita vasa fanovska histerija,vecito neka nerivoza,nije vam dovoljno sto za narod drugi sportista ne postoji,sto sve ostale nipodastavamo da bi njega uzdigli,daj jos,muzej,ulicu,crkvu,histerisete na svakog kome on nije GOAT,kao da ce nam svima skociti plate i penzije ako on bude istorijski bolji od ovoga ili onoga,ne trpite ni realan a kamoli kriticki komentar,moraju svi isto da misle,podrskom Djokovicevim roditeljima podrzavate sve one bahate roditelje koji se sve cesce tuku na mecevima mladjih kategorija,onog Kirjosa mrzite kao Hitlera a covek niti je vredjao niti ista,malo saljivih opaski,covece kada toliko ne mozete da istrpite sto vam neko "dira" u idola sa televizije ne smem ni da zamislim kako reagujete u zivotu na stvari vama upucene,zar je tolerancija nesto nemoguce,zar je tudje misljenje nuzno i pogresno,zar je dobronameran savet i kritika meznja,uostalom na konkretnu vest,zar to sto je Novak vrhunski teniser mora nuzno da znaci i da je dobar i u ostalim stvarima,koliko genijalaca a nikakvih ljudi i obratno,sve je to zivot

szp

pre 4 godine

@komedija
al ti znaš najbolje ovamo kudis sve a nabrojao si svaku sitnicu od kulina bana pa naovamo gori si od ikakve tračare pih...

hihi

pre 4 godine

Boga mi ovi hejteri bas zapenili lol!
Primirite sa malo, polako... opusteno...
Sta vam Novak smeta u zivotu?
Bas vas nervira ju, ju, he he...

#

pre 4 godine

(Naš mentalitet ima rupu u glavi, 10. avgust 2019 20:28)
Ajde oladi! Gde ti ode!? Sport je zabava. Kakva vlast, kakve gluposti pricas. Zabavno je kada nas momak mlati belosvetske miljenike favorite, posebno kada gospodje u publici masu prsticima na mec loptu. I nista vise. Zezanje he he...
Smeta ti generalizacija po kojoj svako ko ne navija za Novaka nije normalan, a ne smeta ti tvoja sopstvena generalizacija po kojoj svako ko navija za Novaka je nekakav nacionalista koji, pazi!, ni manje ni vise nego preko Novaka srbuje, te stoga Novak je nepozeljna pojava, je li(?), ahahaaa.... Ma ispade po tebi da je bolje da nemamo niti jednog jedinog svetski uspesnog sportistu, za valjda po tebi, zdravlje i dobrobit nacije, ccc. Vecu glupost od tvoje dugo nisam procitao.
Da se ne lazemo, sta god ti i slicni govorili, kakve god nebuloze pisali, konstruisali, izmisljali, svi znamo sta te (vas) boli. Srbija ima tenisku legendu za tenisku istoriju! To te boli. To sto u sustini nebitna manjina koristi Novakove uspehe da "srbuje", ne znaci da je Novak negativna pojava u drustvu, vec upravo suprotno, sto on sam svojim izjavama tolerancije i zivotom potvrdjuje. I istine radi treba reci da je upravo Novak u najzagrizenijim nacionalistickim krugovima srpskih nacionalista omrazena licnost, jer voli sve narode regiona. Dakle, pobrkao si loncice.

Uzgred, ja Federera mrzim, tacnije ne mogu da ga smislim jos od one press konferencije u Njujorku, kada se nalupetao i izvredjao Novaka da je junior samarac loptice. Taman kad sam to nekako i iskulirao jer je ipak Federer veliki sampion, kad ono on u Londonu krade Novaku stolicu kao poslednja jajara. Ne volim ga zbog takvog nadmenog ponasanja i sta, jel zabranjeno? Moz misliti neko ne voli Federera.
Ako je Federer najveci talenat ikada, najbolji ikada, kako onda on uvek prvi pogresi kad Novak ceka gresku. Valjda ako je Novak manje talentovan, slabije tehnike, gori igrac, logika kaze da bi on trebalo prvi da pogresi. Novak moze da ceka gresku, jer zna da je NAJBOLJI NA SVETU, perfektnih udaraca po obe strane (ne izvlaci se nikada na forhend kod bekhenda, kako to rade oni manje talentovani jer im je bekhend slab, Federer npr), i ceka da teniser koji zbog manjka kvaliteta nema sposobnosti da drzi dugu razmenu, naravno prvi pogresi, pa i Federer takodje.
Da mi sin, komsijin sin, fin momak iz moje ulice, kraja, grada itd, igra najdosadniji tenis na svetu, uvek cu navijati za njega protiv tamo nekog iz Svajcarske. Ti si od onih koji bi i protiv rodjenog sina navijali jer protivnik lepse igra?

crknitedjubrad

pre 4 godine

(hercegovac, 10. avgust 2019 20:25)
Jasno je da se jedino ti nerviras, sto dokazuje tvoj komentar hi hi.
Rekoh, totalna patnja.

garda

pre 4 godine

Odavno sam pisao da englezi nece tek tako dozvoliti da se smeni Kermod i tako izgube kontrolu nad finansiskim tokovima bilo gde a narocito tamo gde je puno novca.

Nula, krompir, ništa, cvonjak

pre 4 godine

@Naš mentalitet ima rupu u glavi

BRAVO..ALI B R A V O!!! Da mogu dao bih ti hiljadu pluseva. Ali ne vredi to ovoj deci pričati...

Slobodan

pre 4 godine

Sastanci od 5-6 sati! A šta će ti, Novače? Igraj tenis, ako možeš budi najbolji u istoriji, ako ne, i ovo što si stekao je fenomdnalno. Pusti politiku. Neće te pamtiti kao Predsjedika savjeta, nego kao tenisera. Ne troši se na gluposti.

pusa

pre 4 godine

Tenis u Srbiji je na najnizim granama u istoriji ove zemlje a znamo ko je na celu TSSa.
(Marko, 10. avgust 2019 20:03)

Kako to mislis na najnizim granama, a imamo 4 tenisera u top50, 5 u top100, i naravno broja 1?? Plus ima par dobrih klinaca koji vec obecavaju. Nikad u istoriji srpskog tenisa nije bilo toliko kvalitetnih tenisera racunajuci i period Jugoslavije. Koji je tvoj motiv da ovakvu glupost lupis za medalju? Ste te muci, boli? Jel mozda cinjenica sto Srbija ima istorijsku legendu tenisa kakvu 99% drzava na svetu moze samo da sanja?

Samo realno

pre 4 godine

Pa i trebalo je da izađu iz saveta ovakvi likovi...i da uđu Nadal i Federer...znači sad je sve savršeno...problema nema, a ovakvi likovi neka pričaju o haosu, šta bi drugo i radili.

hihi

pre 4 godine

Ali najjace bi bilo da Nole sada smekerski digne ruke od saveta, svega, pa neka se onda ovi sto im Mirka kuva kafu zlopate sa teniskom politikom.

hercegovac

pre 4 godine

@crknitedjubrad
Normalni ljudi za razliku od vas koji do granica patologije,bolesti,gotovo morbidnog obozavate lika koga znate samo sa televizije,koji niti zivi ovde,niti igra za reprezentaciju,niti ga zanimamo,koji svake godine u vreme Oluje bude slaviocima iste specijalni gost,koji napusta drzavni tim kada mu je najpotrebniji da bi sa vodjom ucestvovao u onom cirkusu u Feketicu,koji se na terenu ponasa kao neandretalac a onda licemerno salje srca,koga je bolelo uvo za Crvenu Zvezdu kada je bila u kanalu,a onda kada su usli u LS eto njega u svecanoj lozi,koji je totalno odrodjen od ovog naroda i kojem je ceo zivot jedan veliki marketing.Pritom tih hejtera ima 1-2 posto,sve ostalo su nazalost vasi istomisljenici i prosto mi je neverovatno da vas ta saka jada toliko nervira,nije ni cudo sto masovno glasate za vodju,ni on ne moze da podnese onu jedinu opozicionu TV i novine i 4 opstine gde nije vlast.

..

pre 4 godine

Da li ova gomila neznalica ovde zna da npr u NBA je podela novca 50:50 - vlasnici klubova : igraci. Niko igracima nije na lepe oci dao tih 50%, niti su gazde klubova prosveceni dobrotvori, vec se sindikat nba igraca decenijama izborio za to.
Da li ove neznalice ovde znaju da je u tenisu podela novca 80:20 - vlasnici turnira : teniseri. Kolika budala moras biti da ne verujes da je Novak za pravicniju raspodelu i da je zato aktivan u savetu?

Naš mentalitet ima rupu u glavi

pre 4 godine

Žao mi je što ovo neće biti objavljeno, ali moglo bi da koristi. Pošto nacionalizam vidim kao veliku podvalu odabranih (vlastodršci, bogataši i njihovi podanici) većini pripadnika nacije, uglavnom "jadu i bedi" što jedva preživljava, a ti koji manipulišu masom koriste Novaka za srbovanje, busanje u grudi i širenje mržnje prema drugima. Šta je Federer nama Srbima loše učinio da ga ovde psuju, pljuju u besprizorno vređaju oni što jedva znaju da se umiju a sa devet godina pišu. Novak je na to pristao. Ako ne volim njegovu defanzivnu igru i čekanje na protivnikovu grešku, da li sam ja loš čovek, izdajnik "srbstva" i šta sve još ne? Mene je Novakova majka jako uvredila kad je rekla da Srbi koji ne navijaju za Novaka "nisu normalni", a moj je odgovor samo jedan: normalniji su od onih koji samo srbuju i mrze sve druge koji ne pripadaju "nebeskom narodu", iako na zemlji nisu nikada upoznali zapadnu civilizaciju. Nikada gospodin Robert Federer ili gospođa Linet Federer nisu o Novaku reč rekli, nije ni Mirka, ali je Srđan više puta pričao da je njihov sin loš čovek. To liči na nas.

cinjenice

pre 4 godine

Novak je arogantan, svi znamo kakav mu je otac. Novaka ne podnose ni igrači a ni publika, ali ne zato što je Srbin, i Ana je Srpkinja i bila je omiljena svuda u svetu, od Pariza do Balija, prosto: ovaj naš mentalitet svima je trn u oko. Nikada nismo pripadali zapadnoj kulturi i civilizaciji. Pazite, kad je Novak smenjivao onog i hteo da dovede onog ovog, osuđenog zbog nasilja, nikog živog nije konsultovao. To su potvrdili Nadal i Federer i Vavrinka. Ko je stajao iza Novaka? Možda Kinezi?
(Predsednik Novak ide na vanredne izbore, 10. avgust 2019 17:37)

Prvo, napadati nekoga da ne valja zato sto mu otac ne valja, to je odraz neinteligencije, seljackog mentaliteta, nevaspitanja i povrsnosti.
Drugo, kako ga (Novaka) igraci ne vole a izglasali su ga za predsednika? Da li se on sam postavio na to mesto?
Trece, Ana je bila bezazlena savrsena lepotica koja niciju vladavinu miljenika nije ugrozavala. Ona druga iz Srbije koja je ugrozavala, dobila je onomad noz u ledja.
Animozitet prema Novaku je rastao proporcionalno rastu njegove dominacije i rastu velikih pobeda nad miljenicima. Obozavali su ga dok je bio bezazleni, bezopasni klinac na no3 (pogledati finale usopena 2007. gde pola Artur Esa navija za njega, pola za Federera. Navijali za njega i bio im simpatican jer su znali da ce da izgubi).
Novaka na zapadu ne vole jer uzima titule koje njemu nisu namenjene (po njma).
Voleli su Safina, voleli su Ivanisevica, vecite simpaticne i bezopasne luzere. Da je krenuo Safin ozbiljno da pegla bozanstvo Federera gde stigne, da ga redom mlati u najvecim finalima, da je Goran krenuo redovno da pegla svuda Samprasa, i da mu je uzeo 5 vezanih Vimbldona, mrzeli bi ih najvise na svetu. Simpaticni Rus bi im odjednom bio odvratni ruski akloholicar, a harizmaticni Hrvat bi im odjednom bio istocnoevropska nevaspitana seljacina koja psuje gde stigne i lomi rekete.

Anja

pre 4 godine

Uvek su velike ideje bile osporavane od strane osrednjih umova.
(aabb, 10. avgust 2019 17:20)

Ali,ovde je rec o jednom udaralu teniske loptice, ne o Ajnstajnu ili Njutnu.

Ahtung

pre 4 godine

То је оно кад Шкотланђанин покушава да буде циник на енглески начин! Шта је рекао, ни сам не зна!

miodrag

pre 4 godine

Pronadjite sta je Pospisil V, koji je I dalje u tom savetu , rekao o radu Novaka (ja sam to nasao na vestima sport kluba) I mnogo stosta ce vam biti jasno. Na pomolu je Drugi ATP ustanak, jer Prvi je doneo "oslobodjenje" Rodjku I njegovoj Marioneti sa Majorke samo dve godine.

Darko

pre 4 godine

Mislim da on treba da napusti taj Savjet jer mu to samo stvara dodatne probleme i neprijatelja. Ionako ga mrze a sad' još i Savjet. Nikad' nije imao tretman koji zaslužuje broj 1., počev od štimanja rasporeda, izbora terena i vremena njegovih mečeva sve nebi li negdje zapeo zbog kiše ili mraka, pa to prenio u sledeće dan i svašta nešto. Zato, otkačiti to tijelo a neka se sa problemima muče druga gospoda.Jer, ostavke ovih tenisera u Savjetu su toliko providne da je to smiješno...

komša

pre 4 godine

Док они твитују и пљују, велика тројка меље. Могу само под прозор да им пљуну сви остали.

komedija

pre 4 godine

Ovih par hejtera su mi totalna komedija! Najjace je sto opuzuju druge da zive Novakov zivot, a oni su par exelance primer kako neko zivi Novakov zivot. Sve o njemu znaju, i kog nasilnika podrzava, i zasto je taj nasilnik, i sta je taj uradio, koga je prebio, pred kim, znaju napamet sve poraze Novaka u poslednjih 10 godina, napamet sve tenisere koji su ga pobedjivali, znaju napamet sve zrebove njegovih slem titula, znaju sve, da li je i kakvu je imao opraciju, znaju kako mu se zovu psi, znaju za reiki, sta voli, sta upraznjava, znaju koliko placa ili ne placa zakup terena u Beogradu (kao da on to placa), znaju da duguje za vodu (pazi ON duguje!?), znaju koliko placa ili ne placa konobara u restoranu sa njegovim imenom (kao da ih on placa), znaju koga je i gde tuzio za novcani dug, itd, itd, sve, apsolutno sve znaju o njemu i njegovom zivotu, znaju vise od najzagrizenijeg Novakovog navijaca, i onda oni nekoga optuzuju da zivi njegov zivot??!! Pa ja nista od toga ne bih znao da nije njih.
Ahahahaaa....

Bodiii, šta?

pre 4 godine

Mene si zaboravio, eto koliko dugo nisi bio na B92. :))
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bodibond, 10. avgust 2019 17:47)
Ti si nebitan potpuno. Nesto kao Timoti Dalton u ulozi 007 agenta.

pusa

pre 4 godine

Šta se ovdje može pročitati to je čudo.Izmeđi ostalog saznasmo da je Novak želio elitistički sport približiti običnom natodu!!Novak se toliko trudio na tom polju da je bogatog Amerkikanca,svog velikog prijatelja namjeravao da ustoliči na jednu od važnijih funkcija u ATP-u.Nije ga bila briga što je taj njegov prijatelj dokazani nasilnik.Sram ih bilo što su ga u toj namjeri omeli!!!
(svašta, 10. avgust 2019 18:12)

A sta se ti toliko uzbudjujes zbog Novaka? Kakve veze imas ti sa njim? Komentarisi tvoje Cilice i Corice, bolje ti je.

2011.

pre 4 godine

Srđan Đoković, zamislite da imate oca kao Novak....crno ispod noktiju da da za vaš uspjeh, odriče se mnogo čega, vjeruje vas i podržava vas iznad svojih mogućnosti. Tako ja vidim Srđana Đokovića.

Školovan neki čovek

pre 4 godine

I tako se podrska Mareju vrlo brzo zavrsi, hahahahahahaha
(Mikii, 10. avgust 2019 16:55)

Čitaj bolje nego što troluješ ovo je Dzejmi a ne Endi mada sigurno nećeš biti jedini koji će isto ovako kao i ti pročitati naslov.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nebojša, 10. avgust 2019 18:00)

On ima nižu muzičku, sam je to pre par godina baš ovde napisao dobro se sećam toga. Prema tome ne treba nimalo da te čudi što je sada odvalio tolike besmislice, pomešao je čovek tenis sa trubom pa se malčice zbunio! :-)))))

Strucnjak ekspertskog nivoa

pre 4 godine

@123
Ako Srbija osvoji zlato na svjetskom bice nagrada, koju ce dijelom savez da iskoristi za napredak i ulaganje u infrastrukturu. Jedan teren da se napravi od toga, eto boljitka.
I na kraju krajeva, Srbija osvaja zlato. Ne Jokic, Bjelica... Ovi turniri privatni po svemu, svake godine, namijenjeni pravljenju para, ljudi licnim nastupima licne troskove imaju, a samim tim i licne dobitke... Tako da mi bas svejedno sto ce Djokovic imati nikad gori zrijeb u Sinsinatiju, turniru koji je igrao 15 puta.
I ovaj sto kaze da ako je Srdja takav, Novak nije... Ima jedna narodna dosta tacna... Od soja moze biti i soj i nesoj. Od nesoja tesko soj.

123

pre 4 godine

Neki stalno vrte iste price i nije im cilj da nas edukuju vec da omalovazavaju. Ako ja i oni dobro znamo da sve sto se lepo ili lose desava u sportu, filmu, muzici ili umetnosti nama nece da bude bolje a to opet pratimo?? Nece nikome da skoci standard ako kosarkasi osvoje zlato na SP a opet pratimo kosarku? Niko nece bolje da zivi ako gleda tenis ili Novaka a opet pratimo tenis?? Ili gleda Pavkova, Mesija, Sumu, Borjana ili Ronalda pa opet gleda jer voli fudbal? Zato sto je sve to ZABAVA. Slusamo muziku ili idemo na koncerte a oni zaradjuju milione? I sada ja treba da postavim pitanje, mozda oni nisu dobri ljudi, ko zna kakav im je otac ?Ako su dobri umetnici ili sportisti ne znaci da su i dobri ljudi?? Koja nebuloza? Kakav je covek ovaj dubl igrac koji cestita Rafi i Rodzeru sto su se prikljucili savetu a njemu je dosadno da tamo sedi? Ali mu nije dosadno da zaradjuje debele pare i VISE nego sto je zaradjivao bas zahvaljujuci Novaku? Verovatno misli na taj HAOS u savetu?

kojot

pre 4 godine

@aabb
Dobar posao kao podrska nasilniku Gimelstobu?Dajte ljudi odrastite,to sto najbolje trenutno igra tenis ne znaci da je i u drugim sferama dobar,da je moralna velicina i sl.pre ce biti drukcije,ipak je Srdjanov sin,a njega znamo ko zlu paru,takodje to sto on dobro igra tenis je dobra stvar iskljucivo za njega licno,nama to nece poboljsati zivote samo ce nam skrenuti paznju sa svakodnevnice,dakle vise stete nego koristi,i zaista nema potrebe da zivite njegov zivot,da ga branite i kad treba i kad ne treba jer,surova je cinjenica ali tako je,njega zaboli dugme na kosulji i za Srbiju i za sve nas,za njega jedina nacionalnost je novac,zato je i prihvatio ovu funkciju,prosto,para nikad dosta

svašta

pre 4 godine

Šta se ovdje može pročitati to je čudo.Izmeđi ostalog saznasmo da je Novak želio elitistički sport približiti običnom natodu!!Novak se toliko trudio na tom polju da je bogatog Amerkikanca,svog velikog prijatelja namjeravao da ustoliči na jednu od važnijih funkcija u ATP-u.Nije ga bila briga što je taj njegov prijatelj dokazani nasilnik.Sram ih bilo što su ga u toj namjeri omeli!!!

hercegovac

pre 4 godine

@ljAXE
Uh,al smo naivni,ako neko nema holisticki pristup to je upravo Novak,setimo se Serbian opena,umesto promocije tenisa u Srbiji,promocija familije Djokovic,i dan danas besplatno koriste one terene,sto je SC Gale odvelo na rub stecaja,na jesen turnir DK,on koji se najvise zalagao za promene,opet nece igrati jer se u isto vreme igra neka egzibicija,novac pre svega iako je jedna od poslednjih prilika da uzmemo DK gde bi sa njim bili apsolutni favoriti posto su i ostali u formi.Danas je vreme surovog kapitalizma,nema tu mesta romanticarskim pricama,i Novak je apsolutno tipican da tipicniji ne moze da bude,pripadnik danasnjeg korporativnog sporta.

ko je ovde lud

pre 4 godine

Meni samo nije jasno zašto Novak prlja svoje ruke i stavlja ljagu na svoje ime jer će uvek biti nezadovoljnih ljudi, uvek ma koliko god dobro on radio svoj posao.
Treba da se udalji od tog saveta i ćao nek najbolji igrači nastave da zarađuju ogroman novac a igračići nek uzimaju siću i nek izlaze na teren povređeni samo da bi uzeli lovu. Neka ih. A ti Novače ako kojim slučajem si dokon i čitaš komentare na b92, poslušaj brata i teraj to u šipražje.

ko je ovde lud

pre 4 godine

Kojote
To što je on Srđanov sin ne mora da znači da je i on takav, takođe što se tiče te podrške "nasilniku" je i on sam rekao da on nije to dok ne bude osuđen, a ako bude tada će se ograditi od njega i to što je taj čovek osumnjičeni za nasilje u porodici ne mora da znači da je on loš u poslu.
Izvlačiš zaključke i rezonuješ na pogrešan način kao što sam ti i dokazao. Sve to što sam napisao je zbog tebe što ne mora da znači da je i moj stav.
Najjači su mi ljudi kao ti. Ozbiljno.

Nebojša

pre 4 godine

I tako se podrska Mareju vrlo brzo zavrsi, hahahahahahaha
(Mikii, 10. avgust 2019 16:55)

Čitaj bolje nego što troluješ ovo je Dzejmi a ne Endi mada sigurno nećeš biti jedini koji će isto ovako kao i ti pročitati naslov.

Građanin Kejn

pre 4 godine

Ljubomora je čudo!!!
Ne može da preboli poraze od Novaka i na svaki način traži satisfakciju!!!
Ne može, GOTOV SI!!! Novak je CAR, nema
veze ni Savjet ni igrači, ni publika koja ga mrzi, ni žuta štampa i mediji, ni prstrasni bivši igrači, on je mnogo jači od svega toga!!!
Nismo ni svjesni koliki je to ŠAMPION, ne samo GOAT u tenisu, već GOAT kao ČOVJEK!!!

Milan

pre 4 godine

šta obični ljubitelji tenisa uopšte mogu da komentarišu na ovu temu . To je nešto što se isključivo tiče tenisera , njihovih zarada i raspodele , a mi obični smrtnici valjda bi trebalo samo da pratimo dešavanja na terenu . Niti znamo šta se na tim sastancima priča niti nas se to imalo tiče .

120

pre 4 godine

@LjAXE zveknu ce ga kao Al Pacina u filmu Serpiko. Slazem se sa svim. Pilic je rekao da jednom teniseru od 10-15 godina treba 80,90 hiljada eura godisnje!

Mirko Kojotovski

pre 4 godine

Nole pokušava da običnim ljudima koji imaju decu talente za tenis da im olakša finansijski pristup sportu.
To se kosi sa bogatom klasom koji je ovaj sport samo za njih rezervisao.
Zbog svega toga a i što je Srbin ga napadaju.Pristup običnim ljudima da postanu bogati je odavno ograničena.
Nema šanse u normalnim uslovima

Predsednik Novak ide na vanredne izbore

pre 4 godine

Novak je arogantan, svi znamo kakav mu je otac. Novaka ne podnose ni igrači a ni publika, ali ne zato što je Srbin, i Ana je Srpkinja i bila je omiljena svuda u svetu, od Pariza do Balija, prosto: ovaj naš mentalitet svima je trn u oko. Nikada nismo pripadali zapadnoj kulturi i civilizaciji. Pazite, kad je Novak smenjivao onog i hteo da dovede onog ovog, osuđenog zbog nasilja, nikog živog nije konsultovao. To su potvrdili Nadal i Federer i Vavrinka. Ko je stajao iza Novaka? Možda Kinezi?

Aleksandar

pre 4 godine

Nadavno, kad nije po mome onda je haos, uzas. Treba da postoji veca ravnopravnost izmedju recimo broja 150 i broja 1. E to nekima ne odgovara.

Đorđe NS

pre 4 godine

Šampionu Novaku Đokoviću i njegovoj porodici želim prijatno popodne uz pesmu, kako ono beše: "Nogom stani, maramicom mani, PA NEK PUKNU! SVI NAŠI DUŠMANI..."

srle

pre 4 godine

Ништа од овога не може пореметити Ђоковића, тако да ће бити у томе докле год мисли да може допринети бољитку. Кад буде било време отићи ће, доћи ће неко други, тако да та позиција уопште није нешто ни важна. Зна се да АТП о свему одлучује, а они слушају спонзоре. Једноставно новац у тенису је постао најбитнији а не сама игра или играчи. Њима је најважније да Ђоковић, Надал и Федерер играју што више пошто публика то тражи, никаква филозофија.

rebro

pre 4 godine

Novaka prozivaju i napadaju jer se nije distancirao od Gimelstoba, a morao je. Umesto toga on se pravi mutav kako eto "ne zna se šta se tačno desilo", a Džastin osudjen za napad.

Роџер Федерер - Краљ

pre 4 godine

Хаха ово је невероватно, Ђоковића нико од најбољих играча не готиви

Zizu

pre 4 godine

Хаха ово је невероватно, Ђоковића нико од најбољих играча не готиви
(Роџер Федерер - Краљ, 10. avgust 2019 17:01)

Kako ce da ga gotivi brat od coveka koga je Novak pobedio u 6 finala grend slemova? Nabio mu komplekse zestoke kao i tebi, izdrzite jos 5, 6 godina, budite jaki.

bmiles

pre 4 godine

Englezi nikako da se pomire da u "svojim sportovima"(tenisu i Fudbalu).ne mogu preuzeti primat i pitaju se samo oni kako treba da bude u tim sportovima,bas kao sto se vekovima ponasaju u politici sveta!Ostrvo ostaje ostrvo jer van njega njih i ne interesuje kako ide pogotovo ako nemaju interesa!Namecu sve svojim dominionima,uSA im sluzi kao eksperiment.istorija se dobro seca kad su Idn i Makarti pitali Cercila zasto dozvoljava da se na Balkanu podrzava Tito i partizani a ne kralj koji je u azilu kod njih!Na sta im je Cercil odgovorio: pa necemo mi ziveti tamo!Tako da godinama i vekovima ta ironicna izjava odslikava sve.Zato su izasli iz EU,zato ne dozvoljavaju da se Skoti osamostale,a jak savez sa USA,ciji novi predsednik uvek mora posle inaguracije da se pokloni kraljici.Drugim recima oni vole samo sebe,a nafatirali su se od posedovanja i pljackanja kolonija !

ljAXE

pre 4 godine

Koliko ja shvatam, Novak pokusava da elitisticki sport priblizi obicnim ljudima i omoguci im da svoj talenat za tenis mogu da materijalizuju. Tenis je ekstremno skup sport. Reketi su 100-200 evra, patike jos toliko, odeca , loptice jos toliko. Samo jedno spanovanje reketa dobrom strunom kosta 40-70 evra. Clanarina na boljim terenima moze biti i do nekoliko hiljada evra godisnje. I najbitnije, cena jednog casa sa solidnim trenerom kosta 50-100 evra. Dva puta nedeljno po dva sata i dodjemo do cifre od 800-1000 evra mesecno za minimum casova. Putovanja, hotele, turnire idr da ne racunam. Dakle ako imate talentovano dete i zelite da uspete, u startu morate godisnje da odvojite 10 000 evra za njegov razvoj. Sa protokom vremena ova cifra vrtoglavo raste. Shvatate da je u tenisu ogroman novac. Milijarde dolara ili evra. Svi bi voleli da se veliki deo kolaca slije bas u njihove dzepove. Kako Novak ima holisticki pristup svemu pa i novcu, nije materijalista. E tu je vec trn u oku mnogima jer mesa karte koje su odavno podeljene. Ubedjen sam stopostotno da je u savetu samo iz najboljih namera, a to se cesto kosi sa interesima drugih.

Dott

pre 4 godine

Džejmi verovatno ne mrzi Novaka, ali da ima animuzitet prema Srbima uopšte moguće je i to od trenutka kada ga je naša JJ odbila. Mislim 2008 ili 9te da je to bilo, igrali su miks dubl, i on je na terenu delovao kao zaljubljeni tetreb.

Pronicljivi

pre 4 godine

zelim samo da kirijos izbaci na us openu novaka i da citam komentare o tome
(RF neponovljivi, 10. avgust 2019 17:14)


Apsolutno te razumem, kad već tvoj neponovljivi ne može...

®Laki

pre 4 godine

zelim samo da kirijos izbaci na us openu novaka i da citam komentare o tome
(RF neponovljivi, 10. avgust 2019 17:14)

A ja tebi želim da porasteš, naučiš gramatiku, nađeš devojku...

Strucnjak ekspertskog nivoa

pre 4 godine

Novace, cim se svi bune znaci da radis dobar posao. Uvek su velike ideje bile osporavane od strane osrednjih umova.
(aabb, 10. avgust 2019 17:20)
Jes vala, cim udara dobro lopticu preko mreze znaci da je dobar i u rukovodjenju, donosenju finansijskih odluka, organizovanju... I to jos dok stigne da grli drvo.

ahila

pre 4 godine

Sve im pare Nole pokupi po turnirima,njima ostaju mrvice.Digla se kuka i motika.Rođa se malo omrsio dok nije bilo Noleta,vole ga i žale jer je slabiji godinama unazad."Tvrd je Nole voćka čudnovata, ne slomi ga al zube polomi".Kako na terenu ,tako će se provesti i u Savjetu,uz Božju pomoć.Nole,volimo te i vjerujemo da sve radiš čista srca.Srećno u Sinsinatiju i US openu.A J.Mari i slični....boranija.

Bonko

pre 4 godine

Hahahahaha, znaci i ovaj ga "mrzi"!?
(Jumko, 10. avgust 2019 16:55)

I tako se podrska Mareju vrlo brzo zavrsi, hahahahahahaha
(Mikii, 10. avgust 2019 16:55)

Otisao na jezero par dana da odmorim, 45 stepeni, devojka otisla da proseta sa drugaricom, ja otvaram aplikaciju b92 posle nekog vremena i vidim dva najveca bota se i dalje bave zivotom Novaka Djokovica hahaha... a identicni komentari, verovatno jedna ista osoba, mogu da ih zamislim, piju step dring, curi im voda niz lica od znoja, sede u nekom ćumezu i po ceo dan cekaju vest o Djokovicu da slucajno ne propuste da komentarisu, zivot im prodje u komentarisanju najboljeg sportiste danasnjice i najboljeg tenisera svih vremena . Sta reci a ne zaplakati? :D

ljAXE

pre 4 godine

Koliko ja shvatam, Novak pokusava da elitisticki sport priblizi obicnim ljudima i omoguci im da svoj talenat za tenis mogu da materijalizuju. Tenis je ekstremno skup sport. Reketi su 100-200 evra, patike jos toliko, odeca , loptice jos toliko. Samo jedno spanovanje reketa dobrom strunom kosta 40-70 evra. Clanarina na boljim terenima moze biti i do nekoliko hiljada evra godisnje. I najbitnije, cena jednog casa sa solidnim trenerom kosta 50-100 evra. Dva puta nedeljno po dva sata i dodjemo do cifre od 800-1000 evra mesecno za minimum casova. Putovanja, hotele, turnire idr da ne racunam. Dakle ako imate talentovano dete i zelite da uspete, u startu morate godisnje da odvojite 10 000 evra za njegov razvoj. Sa protokom vremena ova cifra vrtoglavo raste. Shvatate da je u tenisu ogroman novac. Milijarde dolara ili evra. Svi bi voleli da se veliki deo kolaca slije bas u njihove dzepove. Kako Novak ima holisticki pristup svemu pa i novcu, nije materijalista. E tu je vec trn u oku mnogima jer mesa karte koje su odavno podeljene. Ubedjen sam stopostotno da je u savetu samo iz najboljih namera, a to se cesto kosi sa interesima drugih.

Zizu

pre 4 godine

Хаха ово је невероватно, Ђоковића нико од најбољих играча не готиви
(Роџер Федерер - Краљ, 10. avgust 2019 17:01)

Kako ce da ga gotivi brat od coveka koga je Novak pobedio u 6 finala grend slemova? Nabio mu komplekse zestoke kao i tebi, izdrzite jos 5, 6 godina, budite jaki.

®Laki

pre 4 godine

zelim samo da kirijos izbaci na us openu novaka i da citam komentare o tome
(RF neponovljivi, 10. avgust 2019 17:14)

A ja tebi želim da porasteš, naučiš gramatiku, nađeš devojku...

Bonko

pre 4 godine

Hahahahaha, znaci i ovaj ga "mrzi"!?
(Jumko, 10. avgust 2019 16:55)

I tako se podrska Mareju vrlo brzo zavrsi, hahahahahahaha
(Mikii, 10. avgust 2019 16:55)

Otisao na jezero par dana da odmorim, 45 stepeni, devojka otisla da proseta sa drugaricom, ja otvaram aplikaciju b92 posle nekog vremena i vidim dva najveca bota se i dalje bave zivotom Novaka Djokovica hahaha... a identicni komentari, verovatno jedna ista osoba, mogu da ih zamislim, piju step dring, curi im voda niz lica od znoja, sede u nekom ćumezu i po ceo dan cekaju vest o Djokovicu da slucajno ne propuste da komentarisu, zivot im prodje u komentarisanju najboljeg sportiste danasnjice i najboljeg tenisera svih vremena . Sta reci a ne zaplakati? :D

bmiles

pre 4 godine

Englezi nikako da se pomire da u "svojim sportovima"(tenisu i Fudbalu).ne mogu preuzeti primat i pitaju se samo oni kako treba da bude u tim sportovima,bas kao sto se vekovima ponasaju u politici sveta!Ostrvo ostaje ostrvo jer van njega njih i ne interesuje kako ide pogotovo ako nemaju interesa!Namecu sve svojim dominionima,uSA im sluzi kao eksperiment.istorija se dobro seca kad su Idn i Makarti pitali Cercila zasto dozvoljava da se na Balkanu podrzava Tito i partizani a ne kralj koji je u azilu kod njih!Na sta im je Cercil odgovorio: pa necemo mi ziveti tamo!Tako da godinama i vekovima ta ironicna izjava odslikava sve.Zato su izasli iz EU,zato ne dozvoljavaju da se Skoti osamostale,a jak savez sa USA,ciji novi predsednik uvek mora posle inaguracije da se pokloni kraljici.Drugim recima oni vole samo sebe,a nafatirali su se od posedovanja i pljackanja kolonija !

Aleksandar

pre 4 godine

Nadavno, kad nije po mome onda je haos, uzas. Treba da postoji veca ravnopravnost izmedju recimo broja 150 i broja 1. E to nekima ne odgovara.

cinjenice

pre 4 godine

Novak je arogantan, svi znamo kakav mu je otac. Novaka ne podnose ni igrači a ni publika, ali ne zato što je Srbin, i Ana je Srpkinja i bila je omiljena svuda u svetu, od Pariza do Balija, prosto: ovaj naš mentalitet svima je trn u oko. Nikada nismo pripadali zapadnoj kulturi i civilizaciji. Pazite, kad je Novak smenjivao onog i hteo da dovede onog ovog, osuđenog zbog nasilja, nikog živog nije konsultovao. To su potvrdili Nadal i Federer i Vavrinka. Ko je stajao iza Novaka? Možda Kinezi?
(Predsednik Novak ide na vanredne izbore, 10. avgust 2019 17:37)

Prvo, napadati nekoga da ne valja zato sto mu otac ne valja, to je odraz neinteligencije, seljackog mentaliteta, nevaspitanja i povrsnosti.
Drugo, kako ga (Novaka) igraci ne vole a izglasali su ga za predsednika? Da li se on sam postavio na to mesto?
Trece, Ana je bila bezazlena savrsena lepotica koja niciju vladavinu miljenika nije ugrozavala. Ona druga iz Srbije koja je ugrozavala, dobila je onomad noz u ledja.
Animozitet prema Novaku je rastao proporcionalno rastu njegove dominacije i rastu velikih pobeda nad miljenicima. Obozavali su ga dok je bio bezazleni, bezopasni klinac na no3 (pogledati finale usopena 2007. gde pola Artur Esa navija za njega, pola za Federera. Navijali za njega i bio im simpatican jer su znali da ce da izgubi).
Novaka na zapadu ne vole jer uzima titule koje njemu nisu namenjene (po njma).
Voleli su Safina, voleli su Ivanisevica, vecite simpaticne i bezopasne luzere. Da je krenuo Safin ozbiljno da pegla bozanstvo Federera gde stigne, da ga redom mlati u najvecim finalima, da je Goran krenuo redovno da pegla svuda Samprasa, i da mu je uzeo 5 vezanih Vimbldona, mrzeli bi ih najvise na svetu. Simpaticni Rus bi im odjednom bio odvratni ruski akloholicar, a harizmaticni Hrvat bi im odjednom bio istocnoevropska nevaspitana seljacina koja psuje gde stigne i lomi rekete.

srle

pre 4 godine

Ништа од овога не може пореметити Ђоковића, тако да ће бити у томе докле год мисли да може допринети бољитку. Кад буде било време отићи ће, доћи ће неко други, тако да та позиција уопште није нешто ни важна. Зна се да АТП о свему одлучује, а они слушају спонзоре. Једноставно новац у тенису је постао најбитнији а не сама игра или играчи. Њима је најважније да Ђоковић, Надал и Федерер играју што више пошто публика то тражи, никаква филозофија.

komedija

pre 4 godine

Ovih par hejtera su mi totalna komedija! Najjace je sto opuzuju druge da zive Novakov zivot, a oni su par exelance primer kako neko zivi Novakov zivot. Sve o njemu znaju, i kog nasilnika podrzava, i zasto je taj nasilnik, i sta je taj uradio, koga je prebio, pred kim, znaju napamet sve poraze Novaka u poslednjih 10 godina, napamet sve tenisere koji su ga pobedjivali, znaju napamet sve zrebove njegovih slem titula, znaju sve, da li je i kakvu je imao opraciju, znaju kako mu se zovu psi, znaju za reiki, sta voli, sta upraznjava, znaju koliko placa ili ne placa zakup terena u Beogradu (kao da on to placa), znaju da duguje za vodu (pazi ON duguje!?), znaju koliko placa ili ne placa konobara u restoranu sa njegovim imenom (kao da ih on placa), znaju koga je i gde tuzio za novcani dug, itd, itd, sve, apsolutno sve znaju o njemu i njegovom zivotu, znaju vise od najzagrizenijeg Novakovog navijaca, i onda oni nekoga optuzuju da zivi njegov zivot??!! Pa ja nista od toga ne bih znao da nije njih.
Ahahahaaa....

Nebojša

pre 4 godine

I tako se podrska Mareju vrlo brzo zavrsi, hahahahahahaha
(Mikii, 10. avgust 2019 16:55)

Čitaj bolje nego što troluješ ovo je Dzejmi a ne Endi mada sigurno nećeš biti jedini koji će isto ovako kao i ti pročitati naslov.

123

pre 4 godine

Neki stalno vrte iste price i nije im cilj da nas edukuju vec da omalovazavaju. Ako ja i oni dobro znamo da sve sto se lepo ili lose desava u sportu, filmu, muzici ili umetnosti nama nece da bude bolje a to opet pratimo?? Nece nikome da skoci standard ako kosarkasi osvoje zlato na SP a opet pratimo kosarku? Niko nece bolje da zivi ako gleda tenis ili Novaka a opet pratimo tenis?? Ili gleda Pavkova, Mesija, Sumu, Borjana ili Ronalda pa opet gleda jer voli fudbal? Zato sto je sve to ZABAVA. Slusamo muziku ili idemo na koncerte a oni zaradjuju milione? I sada ja treba da postavim pitanje, mozda oni nisu dobri ljudi, ko zna kakav im je otac ?Ako su dobri umetnici ili sportisti ne znaci da su i dobri ljudi?? Koja nebuloza? Kakav je covek ovaj dubl igrac koji cestita Rafi i Rodzeru sto su se prikljucili savetu a njemu je dosadno da tamo sedi? Ali mu nije dosadno da zaradjuje debele pare i VISE nego sto je zaradjivao bas zahvaljujuci Novaku? Verovatno misli na taj HAOS u savetu?

rebro

pre 4 godine

Novaka prozivaju i napadaju jer se nije distancirao od Gimelstoba, a morao je. Umesto toga on se pravi mutav kako eto "ne zna se šta se tačno desilo", a Džastin osudjen za napad.

Dott

pre 4 godine

Džejmi verovatno ne mrzi Novaka, ali da ima animuzitet prema Srbima uopšte moguće je i to od trenutka kada ga je naša JJ odbila. Mislim 2008 ili 9te da je to bilo, igrali su miks dubl, i on je na terenu delovao kao zaljubljeni tetreb.

Роџер Федерер - Краљ

pre 4 godine

Хаха ово је невероватно, Ђоковића нико од најбољих играча не готиви

ko je ovde lud

pre 4 godine

Meni samo nije jasno zašto Novak prlja svoje ruke i stavlja ljagu na svoje ime jer će uvek biti nezadovoljnih ljudi, uvek ma koliko god dobro on radio svoj posao.
Treba da se udalji od tog saveta i ćao nek najbolji igrači nastave da zarađuju ogroman novac a igračići nek uzimaju siću i nek izlaze na teren povređeni samo da bi uzeli lovu. Neka ih. A ti Novače ako kojim slučajem si dokon i čitaš komentare na b92, poslušaj brata i teraj to u šipražje.

ko je ovde lud

pre 4 godine

Kojote
To što je on Srđanov sin ne mora da znači da je i on takav, takođe što se tiče te podrške "nasilniku" je i on sam rekao da on nije to dok ne bude osuđen, a ako bude tada će se ograditi od njega i to što je taj čovek osumnjičeni za nasilje u porodici ne mora da znači da je on loš u poslu.
Izvlačiš zaključke i rezonuješ na pogrešan način kao što sam ti i dokazao. Sve to što sam napisao je zbog tebe što ne mora da znači da je i moj stav.
Najjači su mi ljudi kao ti. Ozbiljno.

Лепи Цане

pre 4 godine

Хаха ово је невероватно, Ђоковића нико од најбољих играча не готиви
(Роџер Федерер - Краљ, 10. avgust 2019 17:01)

Kako ce da ga gotivi brat od coveka koga je Novak pobedio u 6 finala grend slemova? Nabio mu komplekse zestoke kao i tebi, izdrzite jos 5, 6 godina, budite jaki.
(Zizu, 10. avgust 2019 17:30)

5-6 година? Док су живи болеће их Нолетови успеси...

Pronicljivi

pre 4 godine

zelim samo da kirijos izbaci na us openu novaka i da citam komentare o tome
(RF neponovljivi, 10. avgust 2019 17:14)


Apsolutno te razumem, kad već tvoj neponovljivi ne može...

hercegovac

pre 4 godine

@ljAXE
Uh,al smo naivni,ako neko nema holisticki pristup to je upravo Novak,setimo se Serbian opena,umesto promocije tenisa u Srbiji,promocija familije Djokovic,i dan danas besplatno koriste one terene,sto je SC Gale odvelo na rub stecaja,na jesen turnir DK,on koji se najvise zalagao za promene,opet nece igrati jer se u isto vreme igra neka egzibicija,novac pre svega iako je jedna od poslednjih prilika da uzmemo DK gde bi sa njim bili apsolutni favoriti posto su i ostali u formi.Danas je vreme surovog kapitalizma,nema tu mesta romanticarskim pricama,i Novak je apsolutno tipican da tipicniji ne moze da bude,pripadnik danasnjeg korporativnog sporta.

#

pre 4 godine

(Naš mentalitet ima rupu u glavi, 10. avgust 2019 20:28)
Ajde oladi! Gde ti ode!? Sport je zabava. Kakva vlast, kakve gluposti pricas. Zabavno je kada nas momak mlati belosvetske miljenike favorite, posebno kada gospodje u publici masu prsticima na mec loptu. I nista vise. Zezanje he he...
Smeta ti generalizacija po kojoj svako ko ne navija za Novaka nije normalan, a ne smeta ti tvoja sopstvena generalizacija po kojoj svako ko navija za Novaka je nekakav nacionalista koji, pazi!, ni manje ni vise nego preko Novaka srbuje, te stoga Novak je nepozeljna pojava, je li(?), ahahaaa.... Ma ispade po tebi da je bolje da nemamo niti jednog jedinog svetski uspesnog sportistu, za valjda po tebi, zdravlje i dobrobit nacije, ccc. Vecu glupost od tvoje dugo nisam procitao.
Da se ne lazemo, sta god ti i slicni govorili, kakve god nebuloze pisali, konstruisali, izmisljali, svi znamo sta te (vas) boli. Srbija ima tenisku legendu za tenisku istoriju! To te boli. To sto u sustini nebitna manjina koristi Novakove uspehe da "srbuje", ne znaci da je Novak negativna pojava u drustvu, vec upravo suprotno, sto on sam svojim izjavama tolerancije i zivotom potvrdjuje. I istine radi treba reci da je upravo Novak u najzagrizenijim nacionalistickim krugovima srpskih nacionalista omrazena licnost, jer voli sve narode regiona. Dakle, pobrkao si loncice.

Uzgred, ja Federera mrzim, tacnije ne mogu da ga smislim jos od one press konferencije u Njujorku, kada se nalupetao i izvredjao Novaka da je junior samarac loptice. Taman kad sam to nekako i iskulirao jer je ipak Federer veliki sampion, kad ono on u Londonu krade Novaku stolicu kao poslednja jajara. Ne volim ga zbog takvog nadmenog ponasanja i sta, jel zabranjeno? Moz misliti neko ne voli Federera.
Ako je Federer najveci talenat ikada, najbolji ikada, kako onda on uvek prvi pogresi kad Novak ceka gresku. Valjda ako je Novak manje talentovan, slabije tehnike, gori igrac, logika kaze da bi on trebalo prvi da pogresi. Novak moze da ceka gresku, jer zna da je NAJBOLJI NA SVETU, perfektnih udaraca po obe strane (ne izvlaci se nikada na forhend kod bekhenda, kako to rade oni manje talentovani jer im je bekhend slab, Federer npr), i ceka da teniser koji zbog manjka kvaliteta nema sposobnosti da drzi dugu razmenu, naravno prvi pogresi, pa i Federer takodje.
Da mi sin, komsijin sin, fin momak iz moje ulice, kraja, grada itd, igra najdosadniji tenis na svetu, uvek cu navijati za njega protiv tamo nekog iz Svajcarske. Ti si od onih koji bi i protiv rodjenog sina navijali jer protivnik lepse igra?

Naš mentalitet ima rupu u glavi

pre 4 godine

Žao mi je što ovo neće biti objavljeno, ali moglo bi da koristi. Pošto nacionalizam vidim kao veliku podvalu odabranih (vlastodršci, bogataši i njihovi podanici) većini pripadnika nacije, uglavnom "jadu i bedi" što jedva preživljava, a ti koji manipulišu masom koriste Novaka za srbovanje, busanje u grudi i širenje mržnje prema drugima. Šta je Federer nama Srbima loše učinio da ga ovde psuju, pljuju u besprizorno vređaju oni što jedva znaju da se umiju a sa devet godina pišu. Novak je na to pristao. Ako ne volim njegovu defanzivnu igru i čekanje na protivnikovu grešku, da li sam ja loš čovek, izdajnik "srbstva" i šta sve još ne? Mene je Novakova majka jako uvredila kad je rekla da Srbi koji ne navijaju za Novaka "nisu normalni", a moj je odgovor samo jedan: normalniji su od onih koji samo srbuju i mrze sve druge koji ne pripadaju "nebeskom narodu", iako na zemlji nisu nikada upoznali zapadnu civilizaciju. Nikada gospodin Robert Federer ili gospođa Linet Federer nisu o Novaku reč rekli, nije ni Mirka, ali je Srđan više puta pričao da je njihov sin loš čovek. To liči na nas.

pusa

pre 4 godine

Šta se ovdje može pročitati to je čudo.Izmeđi ostalog saznasmo da je Novak želio elitistički sport približiti običnom natodu!!Novak se toliko trudio na tom polju da je bogatog Amerkikanca,svog velikog prijatelja namjeravao da ustoliči na jednu od važnijih funkcija u ATP-u.Nije ga bila briga što je taj njegov prijatelj dokazani nasilnik.Sram ih bilo što su ga u toj namjeri omeli!!!
(svašta, 10. avgust 2019 18:12)

A sta se ti toliko uzbudjujes zbog Novaka? Kakve veze imas ti sa njim? Komentarisi tvoje Cilice i Corice, bolje ti je.

pusa

pre 4 godine

Tenis u Srbiji je na najnizim granama u istoriji ove zemlje a znamo ko je na celu TSSa.
(Marko, 10. avgust 2019 20:03)

Kako to mislis na najnizim granama, a imamo 4 tenisera u top50, 5 u top100, i naravno broja 1?? Plus ima par dobrih klinaca koji vec obecavaju. Nikad u istoriji srpskog tenisa nije bilo toliko kvalitetnih tenisera racunajuci i period Jugoslavije. Koji je tvoj motiv da ovakvu glupost lupis za medalju? Ste te muci, boli? Jel mozda cinjenica sto Srbija ima istorijsku legendu tenisa kakvu 99% drzava na svetu moze samo da sanja?

jatabare

pre 4 godine

@#
2016-te kada je Novak bio na vrhuncu a Federer na dnu,tata Srdjan je za Novaka rekao da je Bog,da je jedino sto valja u ovoj zemlji(dakle nista vaterpolisti,kosarkasi,Ivana,mladi naucnici...),pritom najgore napljuvao Federera.Pa nek je Novak stoput nas,zar je to sportski,zar mi takve stvari treba da podrzavamo?Pritom je na pocetku sinovljeve karijere napadao Anu i njene roditelje,Nadala,kasnije Mareja,koji nista nazao Novaku nisu uradili.I ta vecita vasa fanovska histerija,vecito neka nerivoza,nije vam dovoljno sto za narod drugi sportista ne postoji,sto sve ostale nipodastavamo da bi njega uzdigli,daj jos,muzej,ulicu,crkvu,histerisete na svakog kome on nije GOAT,kao da ce nam svima skociti plate i penzije ako on bude istorijski bolji od ovoga ili onoga,ne trpite ni realan a kamoli kriticki komentar,moraju svi isto da misle,podrskom Djokovicevim roditeljima podrzavate sve one bahate roditelje koji se sve cesce tuku na mecevima mladjih kategorija,onog Kirjosa mrzite kao Hitlera a covek niti je vredjao niti ista,malo saljivih opaski,covece kada toliko ne mozete da istrpite sto vam neko "dira" u idola sa televizije ne smem ni da zamislim kako reagujete u zivotu na stvari vama upucene,zar je tolerancija nesto nemoguce,zar je tudje misljenje nuzno i pogresno,zar je dobronameran savet i kritika meznja,uostalom na konkretnu vest,zar to sto je Novak vrhunski teniser mora nuzno da znaci i da je dobar i u ostalim stvarima,koliko genijalaca a nikakvih ljudi i obratno,sve je to zivot

svašta

pre 4 godine

Šta se ovdje može pročitati to je čudo.Izmeđi ostalog saznasmo da je Novak želio elitistički sport približiti običnom natodu!!Novak se toliko trudio na tom polju da je bogatog Amerkikanca,svog velikog prijatelja namjeravao da ustoliči na jednu od važnijih funkcija u ATP-u.Nije ga bila briga što je taj njegov prijatelj dokazani nasilnik.Sram ih bilo što su ga u toj namjeri omeli!!!

2011.

pre 4 godine

Srđan Đoković, zamislite da imate oca kao Novak....crno ispod noktiju da da za vaš uspjeh, odriče se mnogo čega, vjeruje vas i podržava vas iznad svojih mogućnosti. Tako ja vidim Srđana Đokovića.

Đorđe NS

pre 4 godine

Šampionu Novaku Đokoviću i njegovoj porodici želim prijatno popodne uz pesmu, kako ono beše: "Nogom stani, maramicom mani, PA NEK PUKNU! SVI NAŠI DUŠMANI..."

kojot

pre 4 godine

@aabb
Dobar posao kao podrska nasilniku Gimelstobu?Dajte ljudi odrastite,to sto najbolje trenutno igra tenis ne znaci da je i u drugim sferama dobar,da je moralna velicina i sl.pre ce biti drukcije,ipak je Srdjanov sin,a njega znamo ko zlu paru,takodje to sto on dobro igra tenis je dobra stvar iskljucivo za njega licno,nama to nece poboljsati zivote samo ce nam skrenuti paznju sa svakodnevnice,dakle vise stete nego koristi,i zaista nema potrebe da zivite njegov zivot,da ga branite i kad treba i kad ne treba jer,surova je cinjenica ali tako je,njega zaboli dugme na kosulji i za Srbiju i za sve nas,za njega jedina nacionalnost je novac,zato je i prihvatio ovu funkciju,prosto,para nikad dosta

Predsednik Novak ide na vanredne izbore

pre 4 godine

Novak je arogantan, svi znamo kakav mu je otac. Novaka ne podnose ni igrači a ni publika, ali ne zato što je Srbin, i Ana je Srpkinja i bila je omiljena svuda u svetu, od Pariza do Balija, prosto: ovaj naš mentalitet svima je trn u oko. Nikada nismo pripadali zapadnoj kulturi i civilizaciji. Pazite, kad je Novak smenjivao onog i hteo da dovede onog ovog, osuđenog zbog nasilja, nikog živog nije konsultovao. To su potvrdili Nadal i Federer i Vavrinka. Ko je stajao iza Novaka? Možda Kinezi?

Milan

pre 4 godine

šta obični ljubitelji tenisa uopšte mogu da komentarišu na ovu temu . To je nešto što se isključivo tiče tenisera , njihovih zarada i raspodele , a mi obični smrtnici valjda bi trebalo samo da pratimo dešavanja na terenu . Niti znamo šta se na tim sastancima priča niti nas se to imalo tiče .

Mirko Kojotovski

pre 4 godine

Nole pokušava da običnim ljudima koji imaju decu talente za tenis da im olakša finansijski pristup sportu.
To se kosi sa bogatom klasom koji je ovaj sport samo za njih rezervisao.
Zbog svega toga a i što je Srbin ga napadaju.Pristup običnim ljudima da postanu bogati je odavno ograničena.
Nema šanse u normalnim uslovima

Školovan neki čovek

pre 4 godine

I tako se podrska Mareju vrlo brzo zavrsi, hahahahahahaha
(Mikii, 10. avgust 2019 16:55)

Čitaj bolje nego što troluješ ovo je Dzejmi a ne Endi mada sigurno nećeš biti jedini koji će isto ovako kao i ti pročitati naslov.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nebojša, 10. avgust 2019 18:00)

On ima nižu muzičku, sam je to pre par godina baš ovde napisao dobro se sećam toga. Prema tome ne treba nimalo da te čudi što je sada odvalio tolike besmislice, pomešao je čovek tenis sa trubom pa se malčice zbunio! :-)))))

Građanin Kejn

pre 4 godine

Ljubomora je čudo!!!
Ne može da preboli poraze od Novaka i na svaki način traži satisfakciju!!!
Ne može, GOTOV SI!!! Novak je CAR, nema
veze ni Savjet ni igrači, ni publika koja ga mrzi, ni žuta štampa i mediji, ni prstrasni bivši igrači, on je mnogo jači od svega toga!!!
Nismo ni svjesni koliki je to ŠAMPION, ne samo GOAT u tenisu, već GOAT kao ČOVJEK!!!

ahila

pre 4 godine

Sve im pare Nole pokupi po turnirima,njima ostaju mrvice.Digla se kuka i motika.Rođa se malo omrsio dok nije bilo Noleta,vole ga i žale jer je slabiji godinama unazad."Tvrd je Nole voćka čudnovata, ne slomi ga al zube polomi".Kako na terenu ,tako će se provesti i u Savjetu,uz Božju pomoć.Nole,volimo te i vjerujemo da sve radiš čista srca.Srećno u Sinsinatiju i US openu.A J.Mari i slični....boranija.

..

pre 4 godine

Da li ova gomila neznalica ovde zna da npr u NBA je podela novca 50:50 - vlasnici klubova : igraci. Niko igracima nije na lepe oci dao tih 50%, niti su gazde klubova prosveceni dobrotvori, vec se sindikat nba igraca decenijama izborio za to.
Da li ove neznalice ovde znaju da je u tenisu podela novca 80:20 - vlasnici turnira : teniseri. Kolika budala moras biti da ne verujes da je Novak za pravicniju raspodelu i da je zato aktivan u savetu?

hercegovac

pre 4 godine

@crknitedjubrad
Normalni ljudi za razliku od vas koji do granica patologije,bolesti,gotovo morbidnog obozavate lika koga znate samo sa televizije,koji niti zivi ovde,niti igra za reprezentaciju,niti ga zanimamo,koji svake godine u vreme Oluje bude slaviocima iste specijalni gost,koji napusta drzavni tim kada mu je najpotrebniji da bi sa vodjom ucestvovao u onom cirkusu u Feketicu,koji se na terenu ponasa kao neandretalac a onda licemerno salje srca,koga je bolelo uvo za Crvenu Zvezdu kada je bila u kanalu,a onda kada su usli u LS eto njega u svecanoj lozi,koji je totalno odrodjen od ovog naroda i kojem je ceo zivot jedan veliki marketing.Pritom tih hejtera ima 1-2 posto,sve ostalo su nazalost vasi istomisljenici i prosto mi je neverovatno da vas ta saka jada toliko nervira,nije ni cudo sto masovno glasate za vodju,ni on ne moze da podnese onu jedinu opozicionu TV i novine i 4 opstine gde nije vlast.

Darko

pre 4 godine

Mislim da on treba da napusti taj Savjet jer mu to samo stvara dodatne probleme i neprijatelja. Ionako ga mrze a sad' još i Savjet. Nikad' nije imao tretman koji zaslužuje broj 1., počev od štimanja rasporeda, izbora terena i vremena njegovih mečeva sve nebi li negdje zapeo zbog kiše ili mraka, pa to prenio u sledeće dan i svašta nešto. Zato, otkačiti to tijelo a neka se sa problemima muče druga gospoda.Jer, ostavke ovih tenisera u Savjetu su toliko providne da je to smiješno...

komša

pre 4 godine

Док они твитују и пљују, велика тројка меље. Могу само под прозор да им пљуну сви остали.

hihi

pre 4 godine

Boga mi ovi hejteri bas zapenili lol!
Primirite sa malo, polako... opusteno...
Sta vam Novak smeta u zivotu?
Bas vas nervira ju, ju, he he...

Bodiii, šta?

pre 4 godine

Mene si zaboravio, eto koliko dugo nisi bio na B92. :))
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bodibond, 10. avgust 2019 17:47)
Ti si nebitan potpuno. Nesto kao Timoti Dalton u ulozi 007 agenta.

120

pre 4 godine

@LjAXE zveknu ce ga kao Al Pacina u filmu Serpiko. Slazem se sa svim. Pilic je rekao da jednom teniseru od 10-15 godina treba 80,90 hiljada eura godisnje!

Strucnjak ekspertskog nivoa

pre 4 godine

Novace, cim se svi bune znaci da radis dobar posao. Uvek su velike ideje bile osporavane od strane osrednjih umova.
(aabb, 10. avgust 2019 17:20)
Jes vala, cim udara dobro lopticu preko mreze znaci da je dobar i u rukovodjenju, donosenju finansijskih odluka, organizovanju... I to jos dok stigne da grli drvo.

garda

pre 4 godine

Odavno sam pisao da englezi nece tek tako dozvoliti da se smeni Kermod i tako izgube kontrolu nad finansiskim tokovima bilo gde a narocito tamo gde je puno novca.

hihi

pre 4 godine

Ali najjace bi bilo da Nole sada smekerski digne ruke od saveta, svega, pa neka se onda ovi sto im Mirka kuva kafu zlopate sa teniskom politikom.

Strucnjak ekspertskog nivoa

pre 4 godine

@123
Ako Srbija osvoji zlato na svjetskom bice nagrada, koju ce dijelom savez da iskoristi za napredak i ulaganje u infrastrukturu. Jedan teren da se napravi od toga, eto boljitka.
I na kraju krajeva, Srbija osvaja zlato. Ne Jokic, Bjelica... Ovi turniri privatni po svemu, svake godine, namijenjeni pravljenju para, ljudi licnim nastupima licne troskove imaju, a samim tim i licne dobitke... Tako da mi bas svejedno sto ce Djokovic imati nikad gori zrijeb u Sinsinatiju, turniru koji je igrao 15 puta.
I ovaj sto kaze da ako je Srdja takav, Novak nije... Ima jedna narodna dosta tacna... Od soja moze biti i soj i nesoj. Od nesoja tesko soj.

Slobodan

pre 4 godine

Sastanci od 5-6 sati! A šta će ti, Novače? Igraj tenis, ako možeš budi najbolji u istoriji, ako ne, i ovo što si stekao je fenomdnalno. Pusti politiku. Neće te pamtiti kao Predsjedika savjeta, nego kao tenisera. Ne troši se na gluposti.

Ahtung

pre 4 godine

То је оно кад Шкотланђанин покушава да буде циник на енглески начин! Шта је рекао, ни сам не зна!

Samo realno

pre 4 godine

Pa i trebalo je da izađu iz saveta ovakvi likovi...i da uđu Nadal i Federer...znači sad je sve savršeno...problema nema, a ovakvi likovi neka pričaju o haosu, šta bi drugo i radili.

@jatabare

pre 4 godine

Cudo jedno... kako nepismeni ljudi uvek sve znaju i imaju visoko kriticko misljenje o svemu. Verovatno zato sto su vise vremena proveli u posmatranju tudjih zivota, nego u radu na sebi.

ZeZ

pre 4 godine

Pa ih ti Novače pusti i sledeći put. Umesto da Novakovu sliku drže u dnevnoj sobi , oni pustili ovog luzera od brata teškog luzera , da pljuje čoveka koji im je poklonio Wimbldon.

Nula, krompir, ništa, cvonjak

pre 4 godine

@Naš mentalitet ima rupu u glavi

BRAVO..ALI B R A V O!!! Da mogu dao bih ti hiljadu pluseva. Ali ne vredi to ovoj deci pričati...

2011.

pre 4 godine

jatabare@ nije problem što je napravio takvu glupost, mislim jeste ali najveći bi bio problem ako je ponovio takvu glupost a čini mi se da nije a i mislim da je posle tih ispada izgubio pravo glasa u Novakovom taboru.
Ne da ga branim jer prosto je dočeko svojih 5 minuta koje je na žalost protraćio, rećiću da si u pravu ali šta ti Novaku tu prigovaraš, kakve veze Novak ima sa tim, da li ga je podržao, da li da je nagovorio na to, kada je Novak tako nešto učinio....ne možete Novaku ništa pa iz pakosti tražite bilo šta da dezavuišete tog izuzetnog čovjeka i fer sportistu.
Njegov život je redovan život sa vanrednim i ogromnim uspjehom, porodica sa kvalitetima i manama ali je jako podlo udarati tamo gdje najviše boli a sve zarad da se nekome napakosti.

Anja

pre 4 godine

Uvek su velike ideje bile osporavane od strane osrednjih umova.
(aabb, 10. avgust 2019 17:20)

Ali,ovde je rec o jednom udaralu teniske loptice, ne o Ajnstajnu ili Njutnu.

crknitedjubrad

pre 4 godine

(hercegovac, 10. avgust 2019 20:25)
Jasno je da se jedino ti nerviras, sto dokazuje tvoj komentar hi hi.
Rekoh, totalna patnja.

miodrag

pre 4 godine

Pronadjite sta je Pospisil V, koji je I dalje u tom savetu , rekao o radu Novaka (ja sam to nasao na vestima sport kluba) I mnogo stosta ce vam biti jasno. Na pomolu je Drugi ATP ustanak, jer Prvi je doneo "oslobodjenje" Rodjku I njegovoj Marioneti sa Majorke samo dve godine.

szp

pre 4 godine

@komedija
al ti znaš najbolje ovamo kudis sve a nabrojao si svaku sitnicu od kulina bana pa naovamo gori si od ikakve tračare pih...

Роџер Федерер - Краљ

pre 4 godine

Хаха ово је невероватно, Ђоковића нико од најбољих играча не готиви

rebro

pre 4 godine

Novaka prozivaju i napadaju jer se nije distancirao od Gimelstoba, a morao je. Umesto toga on se pravi mutav kako eto "ne zna se šta se tačno desilo", a Džastin osudjen za napad.

kojot

pre 4 godine

@aabb
Dobar posao kao podrska nasilniku Gimelstobu?Dajte ljudi odrastite,to sto najbolje trenutno igra tenis ne znaci da je i u drugim sferama dobar,da je moralna velicina i sl.pre ce biti drukcije,ipak je Srdjanov sin,a njega znamo ko zlu paru,takodje to sto on dobro igra tenis je dobra stvar iskljucivo za njega licno,nama to nece poboljsati zivote samo ce nam skrenuti paznju sa svakodnevnice,dakle vise stete nego koristi,i zaista nema potrebe da zivite njegov zivot,da ga branite i kad treba i kad ne treba jer,surova je cinjenica ali tako je,njega zaboli dugme na kosulji i za Srbiju i za sve nas,za njega jedina nacionalnost je novac,zato je i prihvatio ovu funkciju,prosto,para nikad dosta

svašta

pre 4 godine

Šta se ovdje može pročitati to je čudo.Izmeđi ostalog saznasmo da je Novak želio elitistički sport približiti običnom natodu!!Novak se toliko trudio na tom polju da je bogatog Amerkikanca,svog velikog prijatelja namjeravao da ustoliči na jednu od važnijih funkcija u ATP-u.Nije ga bila briga što je taj njegov prijatelj dokazani nasilnik.Sram ih bilo što su ga u toj namjeri omeli!!!

ljAXE

pre 4 godine

Koliko ja shvatam, Novak pokusava da elitisticki sport priblizi obicnim ljudima i omoguci im da svoj talenat za tenis mogu da materijalizuju. Tenis je ekstremno skup sport. Reketi su 100-200 evra, patike jos toliko, odeca , loptice jos toliko. Samo jedno spanovanje reketa dobrom strunom kosta 40-70 evra. Clanarina na boljim terenima moze biti i do nekoliko hiljada evra godisnje. I najbitnije, cena jednog casa sa solidnim trenerom kosta 50-100 evra. Dva puta nedeljno po dva sata i dodjemo do cifre od 800-1000 evra mesecno za minimum casova. Putovanja, hotele, turnire idr da ne racunam. Dakle ako imate talentovano dete i zelite da uspete, u startu morate godisnje da odvojite 10 000 evra za njegov razvoj. Sa protokom vremena ova cifra vrtoglavo raste. Shvatate da je u tenisu ogroman novac. Milijarde dolara ili evra. Svi bi voleli da se veliki deo kolaca slije bas u njihove dzepove. Kako Novak ima holisticki pristup svemu pa i novcu, nije materijalista. E tu je vec trn u oku mnogima jer mesa karte koje su odavno podeljene. Ubedjen sam stopostotno da je u savetu samo iz najboljih namera, a to se cesto kosi sa interesima drugih.

Predsednik Novak ide na vanredne izbore

pre 4 godine

Novak je arogantan, svi znamo kakav mu je otac. Novaka ne podnose ni igrači a ni publika, ali ne zato što je Srbin, i Ana je Srpkinja i bila je omiljena svuda u svetu, od Pariza do Balija, prosto: ovaj naš mentalitet svima je trn u oko. Nikada nismo pripadali zapadnoj kulturi i civilizaciji. Pazite, kad je Novak smenjivao onog i hteo da dovede onog ovog, osuđenog zbog nasilja, nikog živog nije konsultovao. To su potvrdili Nadal i Federer i Vavrinka. Ko je stajao iza Novaka? Možda Kinezi?

Bonko

pre 4 godine

Hahahahaha, znaci i ovaj ga "mrzi"!?
(Jumko, 10. avgust 2019 16:55)

I tako se podrska Mareju vrlo brzo zavrsi, hahahahahahaha
(Mikii, 10. avgust 2019 16:55)

Otisao na jezero par dana da odmorim, 45 stepeni, devojka otisla da proseta sa drugaricom, ja otvaram aplikaciju b92 posle nekog vremena i vidim dva najveca bota se i dalje bave zivotom Novaka Djokovica hahaha... a identicni komentari, verovatno jedna ista osoba, mogu da ih zamislim, piju step dring, curi im voda niz lica od znoja, sede u nekom ćumezu i po ceo dan cekaju vest o Djokovicu da slucajno ne propuste da komentarisu, zivot im prodje u komentarisanju najboljeg sportiste danasnjice i najboljeg tenisera svih vremena . Sta reci a ne zaplakati? :D

®Laki

pre 4 godine

zelim samo da kirijos izbaci na us openu novaka i da citam komentare o tome
(RF neponovljivi, 10. avgust 2019 17:14)

A ja tebi želim da porasteš, naučiš gramatiku, nađeš devojku...

Građanin Kejn

pre 4 godine

Ljubomora je čudo!!!
Ne može da preboli poraze od Novaka i na svaki način traži satisfakciju!!!
Ne može, GOTOV SI!!! Novak je CAR, nema
veze ni Savjet ni igrači, ni publika koja ga mrzi, ni žuta štampa i mediji, ni prstrasni bivši igrači, on je mnogo jači od svega toga!!!
Nismo ni svjesni koliki je to ŠAMPION, ne samo GOAT u tenisu, već GOAT kao ČOVJEK!!!

Strucnjak ekspertskog nivoa

pre 4 godine

Novace, cim se svi bune znaci da radis dobar posao. Uvek su velike ideje bile osporavane od strane osrednjih umova.
(aabb, 10. avgust 2019 17:20)
Jes vala, cim udara dobro lopticu preko mreze znaci da je dobar i u rukovodjenju, donosenju finansijskih odluka, organizovanju... I to jos dok stigne da grli drvo.

jatabare

pre 4 godine

@#
2016-te kada je Novak bio na vrhuncu a Federer na dnu,tata Srdjan je za Novaka rekao da je Bog,da je jedino sto valja u ovoj zemlji(dakle nista vaterpolisti,kosarkasi,Ivana,mladi naucnici...),pritom najgore napljuvao Federera.Pa nek je Novak stoput nas,zar je to sportski,zar mi takve stvari treba da podrzavamo?Pritom je na pocetku sinovljeve karijere napadao Anu i njene roditelje,Nadala,kasnije Mareja,koji nista nazao Novaku nisu uradili.I ta vecita vasa fanovska histerija,vecito neka nerivoza,nije vam dovoljno sto za narod drugi sportista ne postoji,sto sve ostale nipodastavamo da bi njega uzdigli,daj jos,muzej,ulicu,crkvu,histerisete na svakog kome on nije GOAT,kao da ce nam svima skociti plate i penzije ako on bude istorijski bolji od ovoga ili onoga,ne trpite ni realan a kamoli kriticki komentar,moraju svi isto da misle,podrskom Djokovicevim roditeljima podrzavate sve one bahate roditelje koji se sve cesce tuku na mecevima mladjih kategorija,onog Kirjosa mrzite kao Hitlera a covek niti je vredjao niti ista,malo saljivih opaski,covece kada toliko ne mozete da istrpite sto vam neko "dira" u idola sa televizije ne smem ni da zamislim kako reagujete u zivotu na stvari vama upucene,zar je tolerancija nesto nemoguce,zar je tudje misljenje nuzno i pogresno,zar je dobronameran savet i kritika meznja,uostalom na konkretnu vest,zar to sto je Novak vrhunski teniser mora nuzno da znaci i da je dobar i u ostalim stvarima,koliko genijalaca a nikakvih ljudi i obratno,sve je to zivot

hercegovac

pre 4 godine

@ljAXE
Uh,al smo naivni,ako neko nema holisticki pristup to je upravo Novak,setimo se Serbian opena,umesto promocije tenisa u Srbiji,promocija familije Djokovic,i dan danas besplatno koriste one terene,sto je SC Gale odvelo na rub stecaja,na jesen turnir DK,on koji se najvise zalagao za promene,opet nece igrati jer se u isto vreme igra neka egzibicija,novac pre svega iako je jedna od poslednjih prilika da uzmemo DK gde bi sa njim bili apsolutni favoriti posto su i ostali u formi.Danas je vreme surovog kapitalizma,nema tu mesta romanticarskim pricama,i Novak je apsolutno tipican da tipicniji ne moze da bude,pripadnik danasnjeg korporativnog sporta.

Naš mentalitet ima rupu u glavi

pre 4 godine

Žao mi je što ovo neće biti objavljeno, ali moglo bi da koristi. Pošto nacionalizam vidim kao veliku podvalu odabranih (vlastodršci, bogataši i njihovi podanici) većini pripadnika nacije, uglavnom "jadu i bedi" što jedva preživljava, a ti koji manipulišu masom koriste Novaka za srbovanje, busanje u grudi i širenje mržnje prema drugima. Šta je Federer nama Srbima loše učinio da ga ovde psuju, pljuju u besprizorno vređaju oni što jedva znaju da se umiju a sa devet godina pišu. Novak je na to pristao. Ako ne volim njegovu defanzivnu igru i čekanje na protivnikovu grešku, da li sam ja loš čovek, izdajnik "srbstva" i šta sve još ne? Mene je Novakova majka jako uvredila kad je rekla da Srbi koji ne navijaju za Novaka "nisu normalni", a moj je odgovor samo jedan: normalniji su od onih koji samo srbuju i mrze sve druge koji ne pripadaju "nebeskom narodu", iako na zemlji nisu nikada upoznali zapadnu civilizaciju. Nikada gospodin Robert Federer ili gospođa Linet Federer nisu o Novaku reč rekli, nije ni Mirka, ali je Srđan više puta pričao da je njihov sin loš čovek. To liči na nas.

Zizu

pre 4 godine

Хаха ово је невероватно, Ђоковића нико од најбољих играча не готиви
(Роџер Федерер - Краљ, 10. avgust 2019 17:01)

Kako ce da ga gotivi brat od coveka koga je Novak pobedio u 6 finala grend slemova? Nabio mu komplekse zestoke kao i tebi, izdrzite jos 5, 6 godina, budite jaki.

Đorđe NS

pre 4 godine

Šampionu Novaku Đokoviću i njegovoj porodici želim prijatno popodne uz pesmu, kako ono beše: "Nogom stani, maramicom mani, PA NEK PUKNU! SVI NAŠI DUŠMANI..."

hercegovac

pre 4 godine

@crknitedjubrad
Normalni ljudi za razliku od vas koji do granica patologije,bolesti,gotovo morbidnog obozavate lika koga znate samo sa televizije,koji niti zivi ovde,niti igra za reprezentaciju,niti ga zanimamo,koji svake godine u vreme Oluje bude slaviocima iste specijalni gost,koji napusta drzavni tim kada mu je najpotrebniji da bi sa vodjom ucestvovao u onom cirkusu u Feketicu,koji se na terenu ponasa kao neandretalac a onda licemerno salje srca,koga je bolelo uvo za Crvenu Zvezdu kada je bila u kanalu,a onda kada su usli u LS eto njega u svecanoj lozi,koji je totalno odrodjen od ovog naroda i kojem je ceo zivot jedan veliki marketing.Pritom tih hejtera ima 1-2 posto,sve ostalo su nazalost vasi istomisljenici i prosto mi je neverovatno da vas ta saka jada toliko nervira,nije ni cudo sto masovno glasate za vodju,ni on ne moze da podnese onu jedinu opozicionu TV i novine i 4 opstine gde nije vlast.

Mirko Kojotovski

pre 4 godine

Nole pokušava da običnim ljudima koji imaju decu talente za tenis da im olakša finansijski pristup sportu.
To se kosi sa bogatom klasom koji je ovaj sport samo za njih rezervisao.
Zbog svega toga a i što je Srbin ga napadaju.Pristup običnim ljudima da postanu bogati je odavno ograničena.
Nema šanse u normalnim uslovima

ahila

pre 4 godine

Sve im pare Nole pokupi po turnirima,njima ostaju mrvice.Digla se kuka i motika.Rođa se malo omrsio dok nije bilo Noleta,vole ga i žale jer je slabiji godinama unazad."Tvrd je Nole voćka čudnovata, ne slomi ga al zube polomi".Kako na terenu ,tako će se provesti i u Savjetu,uz Božju pomoć.Nole,volimo te i vjerujemo da sve radiš čista srca.Srećno u Sinsinatiju i US openu.A J.Mari i slični....boranija.

bmiles

pre 4 godine

Englezi nikako da se pomire da u "svojim sportovima"(tenisu i Fudbalu).ne mogu preuzeti primat i pitaju se samo oni kako treba da bude u tim sportovima,bas kao sto se vekovima ponasaju u politici sveta!Ostrvo ostaje ostrvo jer van njega njih i ne interesuje kako ide pogotovo ako nemaju interesa!Namecu sve svojim dominionima,uSA im sluzi kao eksperiment.istorija se dobro seca kad su Idn i Makarti pitali Cercila zasto dozvoljava da se na Balkanu podrzava Tito i partizani a ne kralj koji je u azilu kod njih!Na sta im je Cercil odgovorio: pa necemo mi ziveti tamo!Tako da godinama i vekovima ta ironicna izjava odslikava sve.Zato su izasli iz EU,zato ne dozvoljavaju da se Skoti osamostale,a jak savez sa USA,ciji novi predsednik uvek mora posle inaguracije da se pokloni kraljici.Drugim recima oni vole samo sebe,a nafatirali su se od posedovanja i pljackanja kolonija !

ko je ovde lud

pre 4 godine

Kojote
To što je on Srđanov sin ne mora da znači da je i on takav, takođe što se tiče te podrške "nasilniku" je i on sam rekao da on nije to dok ne bude osuđen, a ako bude tada će se ograditi od njega i to što je taj čovek osumnjičeni za nasilje u porodici ne mora da znači da je on loš u poslu.
Izvlačiš zaključke i rezonuješ na pogrešan način kao što sam ti i dokazao. Sve to što sam napisao je zbog tebe što ne mora da znači da je i moj stav.
Najjači su mi ljudi kao ti. Ozbiljno.

cinjenice

pre 4 godine

Novak je arogantan, svi znamo kakav mu je otac. Novaka ne podnose ni igrači a ni publika, ali ne zato što je Srbin, i Ana je Srpkinja i bila je omiljena svuda u svetu, od Pariza do Balija, prosto: ovaj naš mentalitet svima je trn u oko. Nikada nismo pripadali zapadnoj kulturi i civilizaciji. Pazite, kad je Novak smenjivao onog i hteo da dovede onog ovog, osuđenog zbog nasilja, nikog živog nije konsultovao. To su potvrdili Nadal i Federer i Vavrinka. Ko je stajao iza Novaka? Možda Kinezi?
(Predsednik Novak ide na vanredne izbore, 10. avgust 2019 17:37)

Prvo, napadati nekoga da ne valja zato sto mu otac ne valja, to je odraz neinteligencije, seljackog mentaliteta, nevaspitanja i povrsnosti.
Drugo, kako ga (Novaka) igraci ne vole a izglasali su ga za predsednika? Da li se on sam postavio na to mesto?
Trece, Ana je bila bezazlena savrsena lepotica koja niciju vladavinu miljenika nije ugrozavala. Ona druga iz Srbije koja je ugrozavala, dobila je onomad noz u ledja.
Animozitet prema Novaku je rastao proporcionalno rastu njegove dominacije i rastu velikih pobeda nad miljenicima. Obozavali su ga dok je bio bezazleni, bezopasni klinac na no3 (pogledati finale usopena 2007. gde pola Artur Esa navija za njega, pola za Federera. Navijali za njega i bio im simpatican jer su znali da ce da izgubi).
Novaka na zapadu ne vole jer uzima titule koje njemu nisu namenjene (po njma).
Voleli su Safina, voleli su Ivanisevica, vecite simpaticne i bezopasne luzere. Da je krenuo Safin ozbiljno da pegla bozanstvo Federera gde stigne, da ga redom mlati u najvecim finalima, da je Goran krenuo redovno da pegla svuda Samprasa, i da mu je uzeo 5 vezanih Vimbldona, mrzeli bi ih najvise na svetu. Simpaticni Rus bi im odjednom bio odvratni ruski akloholicar, a harizmaticni Hrvat bi im odjednom bio istocnoevropska nevaspitana seljacina koja psuje gde stigne i lomi rekete.

pusa

pre 4 godine

Šta se ovdje može pročitati to je čudo.Izmeđi ostalog saznasmo da je Novak želio elitistički sport približiti običnom natodu!!Novak se toliko trudio na tom polju da je bogatog Amerkikanca,svog velikog prijatelja namjeravao da ustoliči na jednu od važnijih funkcija u ATP-u.Nije ga bila briga što je taj njegov prijatelj dokazani nasilnik.Sram ih bilo što su ga u toj namjeri omeli!!!
(svašta, 10. avgust 2019 18:12)

A sta se ti toliko uzbudjujes zbog Novaka? Kakve veze imas ti sa njim? Komentarisi tvoje Cilice i Corice, bolje ti je.

2011.

pre 4 godine

Srđan Đoković, zamislite da imate oca kao Novak....crno ispod noktiju da da za vaš uspjeh, odriče se mnogo čega, vjeruje vas i podržava vas iznad svojih mogućnosti. Tako ja vidim Srđana Đokovića.

Dott

pre 4 godine

Džejmi verovatno ne mrzi Novaka, ali da ima animuzitet prema Srbima uopšte moguće je i to od trenutka kada ga je naša JJ odbila. Mislim 2008 ili 9te da je to bilo, igrali su miks dubl, i on je na terenu delovao kao zaljubljeni tetreb.

#

pre 4 godine

(Naš mentalitet ima rupu u glavi, 10. avgust 2019 20:28)
Ajde oladi! Gde ti ode!? Sport je zabava. Kakva vlast, kakve gluposti pricas. Zabavno je kada nas momak mlati belosvetske miljenike favorite, posebno kada gospodje u publici masu prsticima na mec loptu. I nista vise. Zezanje he he...
Smeta ti generalizacija po kojoj svako ko ne navija za Novaka nije normalan, a ne smeta ti tvoja sopstvena generalizacija po kojoj svako ko navija za Novaka je nekakav nacionalista koji, pazi!, ni manje ni vise nego preko Novaka srbuje, te stoga Novak je nepozeljna pojava, je li(?), ahahaaa.... Ma ispade po tebi da je bolje da nemamo niti jednog jedinog svetski uspesnog sportistu, za valjda po tebi, zdravlje i dobrobit nacije, ccc. Vecu glupost od tvoje dugo nisam procitao.
Da se ne lazemo, sta god ti i slicni govorili, kakve god nebuloze pisali, konstruisali, izmisljali, svi znamo sta te (vas) boli. Srbija ima tenisku legendu za tenisku istoriju! To te boli. To sto u sustini nebitna manjina koristi Novakove uspehe da "srbuje", ne znaci da je Novak negativna pojava u drustvu, vec upravo suprotno, sto on sam svojim izjavama tolerancije i zivotom potvrdjuje. I istine radi treba reci da je upravo Novak u najzagrizenijim nacionalistickim krugovima srpskih nacionalista omrazena licnost, jer voli sve narode regiona. Dakle, pobrkao si loncice.

Uzgred, ja Federera mrzim, tacnije ne mogu da ga smislim jos od one press konferencije u Njujorku, kada se nalupetao i izvredjao Novaka da je junior samarac loptice. Taman kad sam to nekako i iskulirao jer je ipak Federer veliki sampion, kad ono on u Londonu krade Novaku stolicu kao poslednja jajara. Ne volim ga zbog takvog nadmenog ponasanja i sta, jel zabranjeno? Moz misliti neko ne voli Federera.
Ako je Federer najveci talenat ikada, najbolji ikada, kako onda on uvek prvi pogresi kad Novak ceka gresku. Valjda ako je Novak manje talentovan, slabije tehnike, gori igrac, logika kaze da bi on trebalo prvi da pogresi. Novak moze da ceka gresku, jer zna da je NAJBOLJI NA SVETU, perfektnih udaraca po obe strane (ne izvlaci se nikada na forhend kod bekhenda, kako to rade oni manje talentovani jer im je bekhend slab, Federer npr), i ceka da teniser koji zbog manjka kvaliteta nema sposobnosti da drzi dugu razmenu, naravno prvi pogresi, pa i Federer takodje.
Da mi sin, komsijin sin, fin momak iz moje ulice, kraja, grada itd, igra najdosadniji tenis na svetu, uvek cu navijati za njega protiv tamo nekog iz Svajcarske. Ti si od onih koji bi i protiv rodjenog sina navijali jer protivnik lepse igra?

Aleksandar

pre 4 godine

Nadavno, kad nije po mome onda je haos, uzas. Treba da postoji veca ravnopravnost izmedju recimo broja 150 i broja 1. E to nekima ne odgovara.

Strucnjak ekspertskog nivoa

pre 4 godine

@123
Ako Srbija osvoji zlato na svjetskom bice nagrada, koju ce dijelom savez da iskoristi za napredak i ulaganje u infrastrukturu. Jedan teren da se napravi od toga, eto boljitka.
I na kraju krajeva, Srbija osvaja zlato. Ne Jokic, Bjelica... Ovi turniri privatni po svemu, svake godine, namijenjeni pravljenju para, ljudi licnim nastupima licne troskove imaju, a samim tim i licne dobitke... Tako da mi bas svejedno sto ce Djokovic imati nikad gori zrijeb u Sinsinatiju, turniru koji je igrao 15 puta.
I ovaj sto kaze da ako je Srdja takav, Novak nije... Ima jedna narodna dosta tacna... Od soja moze biti i soj i nesoj. Od nesoja tesko soj.

Anja

pre 4 godine

Uvek su velike ideje bile osporavane od strane osrednjih umova.
(aabb, 10. avgust 2019 17:20)

Ali,ovde je rec o jednom udaralu teniske loptice, ne o Ajnstajnu ili Njutnu.

komedija

pre 4 godine

Ovih par hejtera su mi totalna komedija! Najjace je sto opuzuju druge da zive Novakov zivot, a oni su par exelance primer kako neko zivi Novakov zivot. Sve o njemu znaju, i kog nasilnika podrzava, i zasto je taj nasilnik, i sta je taj uradio, koga je prebio, pred kim, znaju napamet sve poraze Novaka u poslednjih 10 godina, napamet sve tenisere koji su ga pobedjivali, znaju napamet sve zrebove njegovih slem titula, znaju sve, da li je i kakvu je imao opraciju, znaju kako mu se zovu psi, znaju za reiki, sta voli, sta upraznjava, znaju koliko placa ili ne placa zakup terena u Beogradu (kao da on to placa), znaju da duguje za vodu (pazi ON duguje!?), znaju koliko placa ili ne placa konobara u restoranu sa njegovim imenom (kao da ih on placa), znaju koga je i gde tuzio za novcani dug, itd, itd, sve, apsolutno sve znaju o njemu i njegovom zivotu, znaju vise od najzagrizenijeg Novakovog navijaca, i onda oni nekoga optuzuju da zivi njegov zivot??!! Pa ja nista od toga ne bih znao da nije njih.
Ahahahaaa....

ZeZ

pre 4 godine

Pa ih ti Novače pusti i sledeći put. Umesto da Novakovu sliku drže u dnevnoj sobi , oni pustili ovog luzera od brata teškog luzera , da pljuje čoveka koji im je poklonio Wimbldon.

komša

pre 4 godine

Док они твитују и пљују, велика тројка меље. Могу само под прозор да им пљуну сви остали.

Nebojša

pre 4 godine

I tako se podrska Mareju vrlo brzo zavrsi, hahahahahahaha
(Mikii, 10. avgust 2019 16:55)

Čitaj bolje nego što troluješ ovo je Dzejmi a ne Endi mada sigurno nećeš biti jedini koji će isto ovako kao i ti pročitati naslov.

123

pre 4 godine

Neki stalno vrte iste price i nije im cilj da nas edukuju vec da omalovazavaju. Ako ja i oni dobro znamo da sve sto se lepo ili lose desava u sportu, filmu, muzici ili umetnosti nama nece da bude bolje a to opet pratimo?? Nece nikome da skoci standard ako kosarkasi osvoje zlato na SP a opet pratimo kosarku? Niko nece bolje da zivi ako gleda tenis ili Novaka a opet pratimo tenis?? Ili gleda Pavkova, Mesija, Sumu, Borjana ili Ronalda pa opet gleda jer voli fudbal? Zato sto je sve to ZABAVA. Slusamo muziku ili idemo na koncerte a oni zaradjuju milione? I sada ja treba da postavim pitanje, mozda oni nisu dobri ljudi, ko zna kakav im je otac ?Ako su dobri umetnici ili sportisti ne znaci da su i dobri ljudi?? Koja nebuloza? Kakav je covek ovaj dubl igrac koji cestita Rafi i Rodzeru sto su se prikljucili savetu a njemu je dosadno da tamo sedi? Ali mu nije dosadno da zaradjuje debele pare i VISE nego sto je zaradjivao bas zahvaljujuci Novaku? Verovatno misli na taj HAOS u savetu?

Školovan neki čovek

pre 4 godine

I tako se podrska Mareju vrlo brzo zavrsi, hahahahahahaha
(Mikii, 10. avgust 2019 16:55)

Čitaj bolje nego što troluješ ovo je Dzejmi a ne Endi mada sigurno nećeš biti jedini koji će isto ovako kao i ti pročitati naslov.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nebojša, 10. avgust 2019 18:00)

On ima nižu muzičku, sam je to pre par godina baš ovde napisao dobro se sećam toga. Prema tome ne treba nimalo da te čudi što je sada odvalio tolike besmislice, pomešao je čovek tenis sa trubom pa se malčice zbunio! :-)))))

Лепи Цане

pre 4 godine

Хаха ово је невероватно, Ђоковића нико од најбољих играча не готиви
(Роџер Федерер - Краљ, 10. avgust 2019 17:01)

Kako ce da ga gotivi brat od coveka koga je Novak pobedio u 6 finala grend slemova? Nabio mu komplekse zestoke kao i tebi, izdrzite jos 5, 6 godina, budite jaki.
(Zizu, 10. avgust 2019 17:30)

5-6 година? Док су живи болеће их Нолетови успеси...

ko je ovde lud

pre 4 godine

Meni samo nije jasno zašto Novak prlja svoje ruke i stavlja ljagu na svoje ime jer će uvek biti nezadovoljnih ljudi, uvek ma koliko god dobro on radio svoj posao.
Treba da se udalji od tog saveta i ćao nek najbolji igrači nastave da zarađuju ogroman novac a igračići nek uzimaju siću i nek izlaze na teren povređeni samo da bi uzeli lovu. Neka ih. A ti Novače ako kojim slučajem si dokon i čitaš komentare na b92, poslušaj brata i teraj to u šipražje.

szp

pre 4 godine

@komedija
al ti znaš najbolje ovamo kudis sve a nabrojao si svaku sitnicu od kulina bana pa naovamo gori si od ikakve tračare pih...

Darko

pre 4 godine

Mislim da on treba da napusti taj Savjet jer mu to samo stvara dodatne probleme i neprijatelja. Ionako ga mrze a sad' još i Savjet. Nikad' nije imao tretman koji zaslužuje broj 1., počev od štimanja rasporeda, izbora terena i vremena njegovih mečeva sve nebi li negdje zapeo zbog kiše ili mraka, pa to prenio u sledeće dan i svašta nešto. Zato, otkačiti to tijelo a neka se sa problemima muče druga gospoda.Jer, ostavke ovih tenisera u Savjetu su toliko providne da je to smiješno...

srle

pre 4 godine

Ништа од овога не може пореметити Ђоковића, тако да ће бити у томе докле год мисли да може допринети бољитку. Кад буде било време отићи ће, доћи ће неко други, тако да та позиција уопште није нешто ни важна. Зна се да АТП о свему одлучује, а они слушају спонзоре. Једноставно новац у тенису је постао најбитнији а не сама игра или играчи. Њима је најважније да Ђоковић, Надал и Федерер играју што више пошто публика то тражи, никаква филозофија.

120

pre 4 godine

@LjAXE zveknu ce ga kao Al Pacina u filmu Serpiko. Slazem se sa svim. Pilic je rekao da jednom teniseru od 10-15 godina treba 80,90 hiljada eura godisnje!

Pronicljivi

pre 4 godine

zelim samo da kirijos izbaci na us openu novaka i da citam komentare o tome
(RF neponovljivi, 10. avgust 2019 17:14)


Apsolutno te razumem, kad već tvoj neponovljivi ne može...

hihi

pre 4 godine

Ali najjace bi bilo da Nole sada smekerski digne ruke od saveta, svega, pa neka se onda ovi sto im Mirka kuva kafu zlopate sa teniskom politikom.

miodrag

pre 4 godine

Pronadjite sta je Pospisil V, koji je I dalje u tom savetu , rekao o radu Novaka (ja sam to nasao na vestima sport kluba) I mnogo stosta ce vam biti jasno. Na pomolu je Drugi ATP ustanak, jer Prvi je doneo "oslobodjenje" Rodjku I njegovoj Marioneti sa Majorke samo dve godine.

garda

pre 4 godine

Odavno sam pisao da englezi nece tek tako dozvoliti da se smeni Kermod i tako izgube kontrolu nad finansiskim tokovima bilo gde a narocito tamo gde je puno novca.

Nula, krompir, ništa, cvonjak

pre 4 godine

@Naš mentalitet ima rupu u glavi

BRAVO..ALI B R A V O!!! Da mogu dao bih ti hiljadu pluseva. Ali ne vredi to ovoj deci pričati...

2011.

pre 4 godine

jatabare@ nije problem što je napravio takvu glupost, mislim jeste ali najveći bi bio problem ako je ponovio takvu glupost a čini mi se da nije a i mislim da je posle tih ispada izgubio pravo glasa u Novakovom taboru.
Ne da ga branim jer prosto je dočeko svojih 5 minuta koje je na žalost protraćio, rećiću da si u pravu ali šta ti Novaku tu prigovaraš, kakve veze Novak ima sa tim, da li ga je podržao, da li da je nagovorio na to, kada je Novak tako nešto učinio....ne možete Novaku ništa pa iz pakosti tražite bilo šta da dezavuišete tog izuzetnog čovjeka i fer sportistu.
Njegov život je redovan život sa vanrednim i ogromnim uspjehom, porodica sa kvalitetima i manama ali je jako podlo udarati tamo gdje najviše boli a sve zarad da se nekome napakosti.

Milan

pre 4 godine

šta obični ljubitelji tenisa uopšte mogu da komentarišu na ovu temu . To je nešto što se isključivo tiče tenisera , njihovih zarada i raspodele , a mi obični smrtnici valjda bi trebalo samo da pratimo dešavanja na terenu . Niti znamo šta se na tim sastancima priča niti nas se to imalo tiče .

Bodiii, šta?

pre 4 godine

Mene si zaboravio, eto koliko dugo nisi bio na B92. :))
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bodibond, 10. avgust 2019 17:47)
Ti si nebitan potpuno. Nesto kao Timoti Dalton u ulozi 007 agenta.

crknitedjubrad

pre 4 godine

(hercegovac, 10. avgust 2019 20:25)
Jasno je da se jedino ti nerviras, sto dokazuje tvoj komentar hi hi.
Rekoh, totalna patnja.

hihi

pre 4 godine

Boga mi ovi hejteri bas zapenili lol!
Primirite sa malo, polako... opusteno...
Sta vam Novak smeta u zivotu?
Bas vas nervira ju, ju, he he...

Ahtung

pre 4 godine

То је оно кад Шкотланђанин покушава да буде циник на енглески начин! Шта је рекао, ни сам не зна!

..

pre 4 godine

Da li ova gomila neznalica ovde zna da npr u NBA je podela novca 50:50 - vlasnici klubova : igraci. Niko igracima nije na lepe oci dao tih 50%, niti su gazde klubova prosveceni dobrotvori, vec se sindikat nba igraca decenijama izborio za to.
Da li ove neznalice ovde znaju da je u tenisu podela novca 80:20 - vlasnici turnira : teniseri. Kolika budala moras biti da ne verujes da je Novak za pravicniju raspodelu i da je zato aktivan u savetu?

@jatabare

pre 4 godine

Cudo jedno... kako nepismeni ljudi uvek sve znaju i imaju visoko kriticko misljenje o svemu. Verovatno zato sto su vise vremena proveli u posmatranju tudjih zivota, nego u radu na sebi.

pusa

pre 4 godine

Tenis u Srbiji je na najnizim granama u istoriji ove zemlje a znamo ko je na celu TSSa.
(Marko, 10. avgust 2019 20:03)

Kako to mislis na najnizim granama, a imamo 4 tenisera u top50, 5 u top100, i naravno broja 1?? Plus ima par dobrih klinaca koji vec obecavaju. Nikad u istoriji srpskog tenisa nije bilo toliko kvalitetnih tenisera racunajuci i period Jugoslavije. Koji je tvoj motiv da ovakvu glupost lupis za medalju? Ste te muci, boli? Jel mozda cinjenica sto Srbija ima istorijsku legendu tenisa kakvu 99% drzava na svetu moze samo da sanja?

Samo realno

pre 4 godine

Pa i trebalo je da izađu iz saveta ovakvi likovi...i da uđu Nadal i Federer...znači sad je sve savršeno...problema nema, a ovakvi likovi neka pričaju o haosu, šta bi drugo i radili.

Slobodan

pre 4 godine

Sastanci od 5-6 sati! A šta će ti, Novače? Igraj tenis, ako možeš budi najbolji u istoriji, ako ne, i ovo što si stekao je fenomdnalno. Pusti politiku. Neće te pamtiti kao Predsjedika savjeta, nego kao tenisera. Ne troši se na gluposti.